Dnes máme neděli a je nejvyšší čas se ohlédnout za uplynulým týdnem, který byl zcela zaplněn americkými volbami. Ono to je samozřejmě důležité, že v USA skončila woke kultura a liberalismus se rozpouští v slzách progresivistů, ale týden byl bohatý i na jiné události a tak si je dneska trochu prokydáme…
Začnu zajímavou informací z Izraele, kde Netanjahu odvolal ministra obrany a chvíli to skoro vypadalo na vojenský puč armády proti premiérovi. Ne, nehodlám zabředávat do morálních aspektů války proti Hamásu a Hizballáhu, ale odvolání ministra uprostřed války mi signalizuje, že naše tušení bylo správné – Izraelská moc sice vypadá impozantně, ale židovský stát zřejmě netahá za delší stranu páky. Válčit na dvou frontách a do toho mít v Tel Avivu masové protivládní demonstrace, to není právě ideální kombinace.
Ministr byl odvolán pár dní poté, co oznámil zkoprnělé veřejnosti, že na „vyčištění“ severní části pásma Gazy bude potřebovat ještě šest až devět měsíců… Vlastně jediné izraelské válečné úspěchy jsou to, že likvidují nepřátelské důstojníky. Čímž jen urychlují generační výměnu.
Já osobně si myslím, že pravým důvodem nebyl ani tak Hamás nebo Hizballáh, ale fakt, že Íránci zřejmě na izraelských základnách zasáhli něco, co zasáhnout neměli. Netanjahu uvedl, že k ministrovi ztratil důvěru, takže nejspíš mu slibovali, že íránské rakety neprojdou, ale ony prošly…
V Europarlamentu grilovali Síkelu. Byl jsem se na to podívat, abyste vy nemuseli…, ale vydržel jsem to jenom čtyřicet minut. Bylo to asi nejdokonalejší byrokratické ptydepe, které jsem kdy slyšel. Síkela odpovídal na otázky stylem Arnolda Jidáše Rimmera ze seriálu Červený trpaslík. Když se ho ptali, co udělá s tím, že rozvojové projekty čelí kritice, že jsou neefektivní, odpověděl, že si musíme definovat, co je efektivní a co není efektivní. Když se ho ptali, jak hodlá řešit projekty, které jsou předražené, odpověděl, že si musíme stanovit, co je to drahota… Kdybyste se náhodou někdy chtěli stát v EU komisařem, odpovídejte takhle. Zřejmě to funguje a Uršula z toho má radost.
Vlastně jediná zajímavá věc byla, že organizátoři Síkelu nepojmenovali Josef, ale Jozek. Takhle byl uveden na všech tabulích a nikomu nestálo za to, to opravit.
Na Ukrajině dále pokračuje vítězný ukrajinský postup vzad a zbabělé ruské postupování vpřed. Ukrajinci přišli s novou skvělou taktikou. Ustupují tak rychle, že Rusové nestíhají ta území ani obsazovat. To víte, v této válce byla kavalerie doposud na nic a pěchota postupuje hlemýždím tempem. Rus je údajně schopen poslat na Kyjev každou noc několik set dronů a Zelenského projev na Budapešťském evropském summitu se ani neodvysílal do éteru. Navíc se Orbán nechal slyšet, že Zelenskému vysvětloval, že čas fakt není na jeho straně, ale že si to ukrajinský prezident vysvětlit nenechal. Orbán to říkal tónem „každý svého štěstí strůjcem.“
Orbán teď vůbec září jak měsíc v úplňku. V Evropě je vlastně jediným lídrem, který má otevřené dveře k americkému prezidentovi a Maďarsko blokuje vstup Ukrajiny do NATO. Vzhledem k tomu, že je maďarský premiér s Trumpem (i Putinem i Sitting Pingem i Obradorem, i Modím, i Silvou) jedna ruka, tak zřejmě dělá to, na čem se už dávno domluvili. Zelenský bude zřejmě ještě vzpomínat, jak ho Orbán přátelsky varoval…
Také to vypadá, že se všichni shodli na tom, že Německo bude mít s Nordstrýmem smůlu, ale Maďarsko zato bude mít ruské ropy i plynu dost…
Donald Trump sice nevyřešil válku na Ukrajině do čtyřiadvaceti hodin od zvolení, ale stihl to ohledně problémů německé vlády. Scholz vyhodil ministra financí Lindera z FDP a Německo směřuje k předčasným volbám někdy v březnu. Budou to zajímavé volby… hodně zajímavé. Všichni budou přemýšlet, jak vyšachovat hentu „nedemokratickou opozici“ v podobě AfD a zároveň nějak předstírat, že nejsou všichni stejní libtardi.
Mimochodem… i FDP má svého Lipánka. Také se u nich našel jeden ministěr, který neodstoupil z funkce, ale vystoupil ze strany. Mimochodem… Volker Wissing nosí stejně nepadnoucí oblek jako Lipavský. Vůbe vypadá, jako Lipavského tatínek.
A na závěr mi dovolte konstatovat, že Piráti se rozhodli urychlit cestu do politického záhrobí a zvolili si k tomu toho nejpovolanějšího – Zdeňka Hřiba. Byl to Hřib, který má lví podíl na tom, že nebinární Pekso a Kolajo vypadli z europarlamentu a Markéta Gregorová se tam teď tváří jako poslední mohykán. Byl to Hřib, který zařídil pirátský debakl v krajích, protože v Praze pokazil na co přišel. Hřib je chodící arogance a sedící neschopnost. Ať sáhl na co sáhl, všechno bylo špatně.
A tak z něj udělali předsedu… koneckonců, je to poslední státem placený Pirát.
Mimochodem… v Pirátské straně je 401 příčetných členů. Ti volili Lukáše Wagenknechta, který jediný byl skutečně henta lepší opozice, protože si troufl rozporovat cenu granátů dodávaných na Ukrajinu. Ten jediný skutečně alespoň předstíral, že je proti vládě.
Ale Piráti mají také 454 nepříčetných členů, kteří Hřiba zvolili… Děkujeme a posíláme klíčenku. Piráti jsou mimo hru a už se jimi nemusíme zabývat. S těmi méně binárními se ještě jednou potkáme v Progresívním česku, kde si padnou do náruče se všemi Šmardy a Petříčky… a celé to bude trvat přesně do chvíle, než budu zveřejněny volební výsledky.
Myslím, že Rakušan měl dneska mimořádně příjemné spaní.
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Jen taková jizlivá poznámka
Pokud KoZa,spíš USA neokupuje Rusko,staneme se přítěží USA.
Budeme požadovat pomoc,finanční, obchodní, vojenskou,podobně je ne tom většina států KoZa.Jenže, USA na to nemá, potřebují sami pomoci.Proto mne napadá, že se nás řadí zbaví a hodí na krk Rusku.
Ono je to ještě horší. Našim pětikoaličním soudruhům vůbec nedochází, že ruské požadavky zformulované víc jak dva roky zpátky se nemění a Rusko je hodlá tentokrát dotlačit až do úplného splnění. A jedním z nich byl požadavek návratu geopolitické situace v Evropě do roku 1997.
A kdyby jim to „došlo“, co by udělali jinak? Nic. Udělali by vše stejně. Oni mají úkol a ten plní a proto tam sedí. Jim vlastně vyhovuje, že je lid považuje za trouby a donekonečna čeká, až jim cosi dojde. A oni zatím klidně dál pracují a pracují….pro zahraniční zájmy.
No přesně.
Od cílů SVO nehodlá Rus ustoupit ani o píď.
Bude to ještě zajímavé, hlavně ten tlak na návrat stavu k roku 1997.
Demilitarizace a denacifikace už úspěšně běží, blíží se k miliónu a po akci Kursk, už bude ten milión ukončených nacistů asi překročen.
To je tak, když si UA jako přímý soused RF natruc zvolí, jako ideologické směřování země, nacismus a fašismus. Na které jsou Rusové obzvlášť hákliví – a teď by měli mít na hranici, delší 1.000km, bandu nacistů a uvnitř základny NATO.
Mně přijde, že UA od roku 2014 nedělá ve vztahu k RF nic jiného, než je maximálně nasrat.
Nemohlo to dopadnout jinak, popravdě jsem čekal, že Rusové se s nimi párat nebudou, že budou mnohem tvrdší a právě kvůli těm náckům i bezohlednější.
Nerozumím geopolitice, takže netuším, proč se s nima serou, jak s malovaným vejcem..
Podle mě tu válku berou podobně, jako kdybychom my válčili se Slováky. Oni to civilní obyvatelstvo tam budou navíc potřebovat. Nejde o spálenou zemi a vyvražděné veškeré obyvatelstvo, jak to praktikovali za 2. světové Němci, jde o zbavení se vlivu západu a neustálou podporu neonacismu, který je pak vojensky a politicky zneužíván k obohacování pořád jedné a té samé skupinky familií v zámoří. A že to nejsou jen spekulace, o tom svědčí nejen všechny ty laboratoře, co na území UA byly, ale hlavně rozprodej Ukrajiny BlackRocku a jim podobným, a to dávno před konfliktem.
Mě zase fascinuje, že i na fašistech na Ukrajině dokáže židovská mafie v USA, která to všechno financuje, zase vydělat, jak to ti kluci dělají? Podporovali kdysi i Hitlera, teď zase Ukravínce…
Ježišmarjá – už zase? Za všecko špatné, co se na světě stane, mohou Židi?
Za to, že sereš v chodbě do kýblu a utekla ti baba, mohou taky?
Za všechno špatné nemůžou, ale skoro u všeho špatného úspěšně asistuji a pro jistotu na obou stranach.
Re: Gene
Vaše falešná větička je velmi dobrým pokusem o definici do Ottova slovníku naučného.
Sice vám tam chybí ještě zapracování colateral damage na vlastních kusech (Osvětim a spol.), ale dobrý základ pro další pilování je na světě.
Falešná větička? Pro někoho, to je falešná větička. Ale fakt je ten, že v této době židé stojí skoro za vším co smrdí. Dobře to vystihl Henry Ford v Henry Ford’s Dearborn Independent carried this article, July 9, 1921
Jak bylo vylíčeno v tisku po celém světě, bratr z Ameriky a bratr z Německa se setkali v Paříži jako vládní zástupci při určování míru. V německé delegaci bylo tolik Židů, že byla známá pod pojmem „košer“, také jako „delegace Warburg“, a v americké delegaci bylo tolik Židů, že delegáti z menších zemí Evropy se na to dívali. Spojené státy jako židovská země, která si díky neslýchané štědrosti zvolila za prezidenta nežida…
Henry Ford to antisemita tvrdeho kalibru,on bol hezky ojebany uctivim bankovym systemom sion brothers on rozumel technike a business a este ked dvihol na 1$ platbu pri pasovej robote,to bol nenavideny jak Musk teraz,dalsi zidia z deda pradeda chomsky a finkelstein to jebany antisemiti,tak tak.
Cobolik: lenze Henry sam hovoril, ze mu nejde o antisemitizmus ako taky a zidov ako takych, skor sposob co a ako robili. Vravel, ze vzdy reagovali defacto ako svorka, skor predal zid zidovi, aj ked boli obaja Americania, ako by dovolili, aby sa k tomu dostal niekto iny….defacto rasizmus naopak. A prave preto ich nemali radi…..rovnako ako aj snahu zlikvidovat resp. nechat zlikvidovat rukami nepriatelov skor tych, co inklinovali k asimilacii (odstrihavanie suchych konarov to nazyvali), pricom ale potom na tom profitovali ako pozostale obete
Začíná se tu slejzat stejná parta dementů, jako na Aeronetu. Tam je to naprostá katastrofa a jestli to VK včas nezarazí, je ten web do půlroku v řiti.
Židi, židi a furt dokola, můžou úplně za všecko. I za klimatické změny a za to, že mladý holky nechtějí šoustat, mají prsty ve vakcínách, dodávají na UA zbraně, prostě všecko židi.
Jeblo vám všem už dočista?
Další Kristallnacht a nosit žluté hvězdy, to byste náhodou dělat nechtěli?
Klasika, někdo pomlouvá „panskou rasu“ a židomilové už stáčí debatu do emocí a vytahují holokaus, aby nám ho omlátili o hlavu. Vy jste taková Lukešová (z nevid. psa) v sukních. Skoro ve všech svinstvech v posledních letech jeli naplno a JEJICH je FED, ergo nejvlivnější organizace v euroamerickém světě, to neokecáte. A ještě bych připoměl jedno: Chceš-li poznat, kdo ti vládne, zjisti koho nesmíš krizizovat….
Tak Lukešová v sukních, říkáte? 😀
A ta paní Lukešová, schovává šulina kde? Ať se podle toho zařídím 😀
Stejnej případ, jak ten cyp o kousek výš.
Kecáš, kecáš, sypeš moudra – a sám máš hajzl na chodbě.. 😀
To už tady bude takový folklór?
Všichni ti, co zřejmě sežvýkali Šalamounovy trenky a jsou absolventi VŠŽ, budou poučovat ostatní, jak to je doopravdy?
Se zakomplexovanym jednoduchym hulvatem vaseho typu nebudu ztracet cas, pro ostatni k nastolenenu tematu : https://kispep.wordpress.com/2024/11/08/moa-obvineni-z-pogromu-proti-chuliganum-sleduje-sionisticky-propagandisticky-plan/
Tak to jsem asi židomil.
Re: Teco
Ono se takovým myšlenkám vzdoruje dosti ztuha, pokud se podíváme na jména nejprachatějších rodokmenů a na historii jejich kšeftíků…
Ale připouštím, že vymlátit sebevětší část jedné entity neřeší výše uvedený problém, pokud zbylá částečka není odříznuta jak od svých majetečků, tak i od rozhodovacích pravomocí.
Re: Targus + J.Kéreš + Gene etc.,
..mládenci, vy se jednou z těch strašlivých, zlovolných a všemocných Židů jednoho krásného dne zeserete tak moc, až se budete bát otevřít sardinky, aby na vás zase nějakej ten židák nevystrčil nos…
Boomer, proč bych z nich měl mit strach? Prostě mne zajímá historie a snazim se jít do podrobna. Nebo to se nesmí? Skoro vsichni nadavaji na system, ktery nas vede do zahuby, zabyvaji se loutkama, které jsou na veřejnosti, ale málokdo se zajima o to, kdo je řídí.
Ale rozlišovat je třeba vždycky.
Znáte nějaké etnikum, které se skládá jen ze samých králů, místodržících, velmožů a „plebs“, potřebný pro války či konxcentráky nikde?
Kolik vlivných žiidovských rodin např. skončilo v plynu? Nikde o nich ani zmíka. Našel jste nějakou?
No právě, nenasytní mocní většinou jsou příčinou neštěstí těch obyčejných. Otazka je, kteří jsou ti mocní? Na to se bojí spousta lidí odpovědět.
Re: Gene; 10 listopadu, 2024 (19:09)
..inu, nejste jediný, koho zajímá historie. Můj osobní poznatek v tomto směru je, že v každém etniku, národu, pohlaví, profesi se vyskytuje určité procento sviní. Žádné etnikum, žádný národ, pohlaví nebo profesi, kvůli tomu ovšem nezatratím….
ja otviram sardinky zasadne kudlou, takze bat o svuj frnak by se mel spis ten zid
Bombero,ja zijem v riadnej miesanke etnik,ale dva cierne,vacsina nemakecenka a od talmud vyvoleny,ja necital ja videl,ja nemienim nikoho zatracovat,ale vidno realne,jedno studium a druhe priamy styk a nie na vylete som 2 tyzdne tu,ale 6 petiletek,bo kurva nie vsetci cigani degese ci jak kurva.
A já někoho zatracují? Ja jenom tvrdim jak to je, ze v tomto systému maji hlavní slovo židé (pokud si všímate, píší malé ž). Mimochodem, moje manželka je mela tátu žida a velkého komouše, naštěstí nikdy nebyla pod jeho vlivem a ani se snim nepotkávala.
Re: Gene; 10 listopadu, 2024 (20:18)
.. no, a já si myslím, že v tomto systému mají hlavní slovo sociopaté, bez rozdílu pohlaví. Etnicita atd., v tom dle mého nehraje roli…
Co tu udavas,kto tvoja ,zena ci tvoj tchan,mas informaciu,ktora je realna a podavas ju tu,co ospravedlnovat za svoje zdanie a svedomie kurva,bo kurva to niekto nevnima?ci jak kurva,sion brothers vadi vsetko,oni vzdy len muzikanti v samom isrel ludia judaizmu to vedia a niekomu tu pikolovat nasrat.
Ty vies,kde point,ci robis bubu,bombero,kukni jak jedna svetove spolocenstvo,rusi zobrali krym,zacali sankcie,potom jebli na ukrajinu docista sankcie a postavenie na miesto,stat Israel zajebal 40000 hadrakov vomvelmi kratkom case a svetove spolocenstvo dela mrtvyho brouka,ta jak kurva,ruska strela zabija inaksie,jak Izraelska ci jak ,bo ja co porovnal,sol v cobolove,pepikove,swajcu,reichu,poland,austria a neviem,kde este v pizde ja bol,mozes,len raz hadat jaky vysledok som dosiahol,ked mas dajaky iny,Zavry klapacku potom.
Re: Cobolik pacholik; 10 listopadu, 2024 (23:32)
.. v Sabinove na draže čitali nam roškaže.. to říkával jeden kluk ze Sabinova. Časem jsem se v tom dialektu celkem dobře orientoval, ovšem jazyk tvého kmene se mu podobá jen vzdáleně, je to spíš mišmaš koňare, vraňare, vihorlatci, šarišane, špišaky. Tudíž tvoje zprávy, odesílané do civilizace, nejsou příliš srozumitelné . A není to jen tou hatmatilkou…
ad Targus
Nehledě na to, že by se stejně „vymlátili“ jen ti, ktetří na tom nemají žádný osobní podíl – tak jako ostatní nežidovský „póvl“ – tak jako to bylo za holocaustu.
skor je problem v inom….aj ked vyzabijas vsetkych zidov, tak proste skupiny inych, ktori sa od nich naucili reagovat obdobne, nevyzabijas….to je ako komunistov. Aj keby po 89. vsetkych zlikvidovali, tak by proste prisla kopa byvalych emigrantov+byvali veklaci apod. a vysledok by nebol iny. Jedina vyhoda Zidov je, ze sa tito dost medzi sebou poznaju a preferuju sa ako sukmenovci….ale to nie je ine, ako ked sa navzajom preferuju progresivci ci Brnaci ci vychodniari……kazdy mozno v inom odbore, mozno nie tak nicivo pre prostredie, ale komunitna spolupraca v tom je
Ze zidia zabili Folke Bernadote,ze ruska holota v KL bola mordovana tak isto,ze zidia v casoch KL neboli ziadny obcania statu Israel,ze vstci noblisti,neboli tiez obcania statu Israel,ze OSN jasne hovori o okupovanych uzemiach,ze ponad 300 rezolucii OSN zidia ani jednu nedodrzali,ze bez pomoci USA ,ktore vrzazili tam ,ponad 600 miliard plus reich 250 miliard,to mi tak zlahka jeblo a ty good boy,ostatok pojeby,pamatat jedno vyznavaci talmud,ked ide krestanska holota,hlavy dolu a suchat nohou,bo idu ty,co vas zachranili od vyhladenia,to na znak honoru,ku tym co zaplatili za vas prekurevsku cenu shalom.
Ty rozumies,ja nebudem hovorit,ze Tiso nedal dojebat ponad 70000 vyznavacov judaizmu z ktorych par tisic prezilo,ze skurvena garda brala vsetkych aj nezidov a ty co jim pomohli zidom,ak sa na to prislo,robilo sa to aj za skurveny peniaz,potom si uzili tiez s tymy,co platili,to tiez realita,zato,ze zabili Bernadoteho jak parchaveho psa mi staci kurva a stat Israel to za boha neodsudil,ten pojeb co zabil jichaka,tak ortodox tancili,od radosti a jichak zajebal bernadoteho,jak kurva s vamy ortodox povie boh tak chcel,druhy hovori v mene allaha a odrezuje krestanovy palici,jak kurva s takymy pojebamy ha.
Dalsie roky dozadu,mesto praha dalo bronzove cedulky do dlazdicic pred domamy,skade boli deportovany obcania protektoratu,jasne ze sa jednalo aj o zidov,ale co mi jeblo pani uchytilova nemohlamzohnat bronz na odliatok lidickych deti,bo kurva zajebany cechistan,nemal pravhy a co ma dobilo v kobke v reslovej,Prispejte na opravu,domu Jana Kubise,myslel som,ze mi jebne,ci som prispel ci neprispel aj na jedno,ci deuhe kazdemu kokot potom,ale mesto praha zohnalo prachy na bronz do chodnikov mesta prahy si ctit svojich a tie deti,co zdochli v plyne v chmielne,ci kubis,co oni kurva,preco pisem toto bo kurva pisem.
Kdo se nesnazi a ziva…. ten vi , ze lez se usvedci sama a neni potreba zadnejch nepricetnejch hysterickejch zurivosti vsemoznych silencu..A jejich slintani vsude.Este slepych..
/See no evil , hear no evil/.
Kdyz se sejde napr. ta , ne nase vlada. Nakej je z rozkazu este
tajvanec a jako poleno…Za nic nemuzou a jenom vladnou ..
/Necist , jde vo delirium ,dle soudcu nejvyssi chytrosti /.
Kdyz Foltyn /jako poleno/ s nenavisti pravdolasky na nas verejne jeci , ze sme svine. Vlada a urady /ne nase/ plne proto s nim,
s fasistou souhlasi..
My vsichni Cesi a dementi si za to muzeme sami. A za co?
Novoeklhaft , nechci menovat zlocinnou zrudu . Vyhlasi verejne ..
Program vyhlazovani Cechu v Cesky republice ,bez trestu, pro vyvolenyho …
Ale my Cesi sme ,nejhorsi dementi. A v jednom kuse lzeme.
Vsak ty nase lzi nas usvedci ,klid a zadnej strach..
Proc musi bejt z tech nasich lzi tak hysterickej panickej a zurivej strach.Kdo vi.
Hrozby zniceni a zaniku na AE. Tam je nakej Cech ,samozrejme katastrofa Paroubek , zase /co Cech to automaticky a zarucene a vzdycky nejhorsi to uz sme slyseli mockrat treba vod hitly/,
tak co s nim , dyt je svine jako voni vsichni…
Narodi se maly dite ,kdyz je Cesky tak uz je zarazeny urceny ze je svine..Jak tohle muze bejt.
Foltyn je vysokej a hlavni reditel vladniho uradu ,vlady CR.
Nikdo za nic nemuze a predstira se nepricetne ,ze nikdo nevi ,
kdo muze za vsecko. Tlupy miliardaru z konglomeratu ,vyrobcu zbrani ,neexistujou..Valky vedou ,kdo vi..
Probihaji diskuse z odhaleni kongresmana Massie v usa , ze kazdej z kongresu, ma vychovatele. /Von ,ze nema zadnyho a nechce a proto se neboji mluvit i kdyz bude mit nasledky/.
Za sefama ,vlad ,za presidentama, vladnich organizaci ,sou vychovatele. Lidi si je zvoli a voni dostanou porucniky..
Nezvoleny Kissinger, Berzezeniski,
Albricht ,Nuland maji vladli vsem na zpde a meli hlavni a rozhodujici prikazy , jediny dobrodinci lidstva ve vlade v usa.
Celej svet vidi a uz nemlci..Odemyka klec a zahazuje sveraci kazajku tyranie a nekonecny hystericky zaplavy propagandy ..
Lide i ty vyvoleny uz taky chteji bejt a zit v miru jako my..
Sme k tomu potreba? Aaale vubec ne..
Kdyz ta lez ma ve zvyku se usvedcit sama i bez nas..
Dobrou noc ..
Nic novyho nas nejvznesenejsi modla demkraut masaryk udelil
nase nejvyssi vyznameni valecnymu zlocincovi a zrudnymu fasistovi Mussolinimu a von nam za to pomoh, v Mnichove..
Ja by stal na ceskej strane.
Rus nema styl,jak zid jednoduche.
@tdx: Tomu návratu do 1977 nevěřil v r. 2022 ani náš nepřekabátěný stalinista. Zda po 2 letech změnil názor netuším. U mne se změnila vulgární představa, jak tento návrat realizovat (tanky nebudou potřeba, i když je Evropa odzbrojená a největší překážkou je v této chvíli duch Stepana – prostě OTAN zanikne). Sice tento cíl nebyl při zahájení SVO zopakován, ale věřím, že zůstal v platnosti, a požadavek nečlenství Ukrajiny v paktu bude při mírových jednáních realizován právě tímto způsobem.
ad zemědělec:
Co – že??? Přítěží? Právě naopak:
Nic nedostaneme, ani kdybychom se odvážili požádat – jakože neodvážíme.
Naopak ty zbytečky toho, co se ještě (snad) nestačilo prodat, rozdat, zničit, předáme velikým Spojeným státům a cizí firmy, které nedokončily své tunelování a chtějí dál prosperovat, přejdou do USA, protože hlavní teď bude MAGA a žádná Evropa. Ta bzsde naopak platit své objednávky zbraní apod. předražených „nezbytností“.
Jen ta EU jak se zdá, bohužel přežije nezámo jak dlouho ještě.
Těch víc jak 2% HDP na obranu, jak požaduje Trump, se jim hodí na věčné časy.
Ještě jízlivější poznámka…. že KoZa by okupovala Rusko. Důsledky.
zemedelec napsal:
10 listopadu, 2024 (16:02)
Další jízlivá poznámka
Pro Rusko jsme nepřátelé, proto nemá vůči nám žádné závazky, tudíž mu nemůžeme zůstat viset na krku.
Pro Trumpa jsme přátelé?
Jak jednají USA s přáteli a spojenci, jsme viděli u Kábulu.
I s přáteli se nerozloučili, a spojenci padali z podvozků odlétajících letadel.
Kdo chce kam, pomozme mu tam, do Brusele.
Asi tak.
Josef původní napsal:10 listopadu, 2024 (18:37)
Ještě jsem zapomněl na Čínu.
Tam nám zabouchli dveře naši Tchaj-wanci.
Využívá Rusko propagandu a dezinformace k ovlivnění veřejného mínění? Většina Čechů si myslí, že ano, vyplývá to z exkluzivního průzkumu pro Seznam Zprávy. Každý třetí už víc než jednou na dezinformaci naletěl, přiznávají Češi.
Průzkum probíhal koncem října a zapojilo se do něj celkem 1001 Čechů starších 18 let ze všech krajů. Většina z nich souhlasí mimo jiné s tím, že Rusko u nás skrze dezinformace aktivně ovlivňuje veřejné mínění.
„Velká část populace vnímá Rusko jako reálnou hrozbu, která na nás působí především informačně. Tohle zjištění pro nás nebylo tak překvapivé, souvisí s informační válkou, kterou Rusko vede v podstatě od začátku války na Ukrajině,“ vysvětluje Michal Kormaňák, analytik společnosti Ipsos.
Mně by jenom zajímalo, jestli existuje nějaký stát, který nepoužívá propagandu k ovlivnění veřejného mínění. A to nemluvím jenom o foltýnovských a elfo-kartouzských excesech (které působí spíš opačně, podobně jako státní propaganda za socíku), ale o podprahovém podsouvání, že stát = dobrý, individualita a samostatnost = špatná, kolektiv = dobrý, rozdíly mezi lidmy = špatné, úroveň společnosti se pozná podle úrovně těch nejchudších a tak dále.
rozdíly mezi lidmi, asi myslím na wydmy 🙂
Každý třetí naletěl? A to se ještě přizná? :o)
Hm, jestli to nebude (podle mě ano) jako s těmi průzkumy v USA před prezidentskými volbami. Přece nejsou obyvatelé ČR naprostí blbci.
Když se krátce před polednem začnete lidí před kostelem ptát, zda věří v boha, velmi pravděpodobně zjistíte, že Češi jsou hluboce věřící národ. 😉
Jistěže nejsou.
Agentury, zabývající se takzvaným průzkumem veřejného mínění (na kšeft, jak jinak) mají portfolia respondentů, jejichž názor na to či ono je rámcově předem znám. Ony sice neupravují získané výsledky, ale dobře vědí, kde a koho se zeptat, aby v odpověď slyšely, co slyšet chtějí. – Koneckonců je to pořád stejný model, jako „svobodné“ demokratické volby: nezávislý a zcela svobodný výběr z množiny prvků o předem stanovených vlastnostech (ale kdo přednastaví tu množinu, z níž se pak vybírá? To je, oč tu běží!). To by v tom byl čert, aby odpovědi nedopadly tak, jak potřebujeme.
Ano, máte to správně. Kdysi to hezky popsal přímo jeden z bývalých šéfů jedné agentury. O respondentech je asi z 98% předem známo, jak odpoví na jednotlivé otazky. A dnes to ještě jistí AI. Takže abyste mohli být „náhodně tázáni“, musite být nejprve důkladně vyzpovídáni, zařazeni do databáze a vaše názory podrobeny korelačni analýze ….
Možná jsem byl několikrát předvybrán jako respondent, ale nějak to nedopadlo. První odpověď, kterou ode mne získali, bylo velmi konkrétní a velmi specifické doporučení. Takové svého druhu quo vadis.
ano, též jsem je někam poslal ….
Taky jsem to kdysi četla . Od „běžného“ zaměstnance nějaké takové agentury.
Ale když jsme u těch „Info / dezinfo“ – chtěla bych se zeptat, jak vyhodnotit dnešní informaci z Novinek Vím o jejích „kvalitách“, takže o ty mi nejde, ale nevyznám se dobře v blízkovýchodních a afrických organizacích – jednou teroristických jindy „národně-osvobozeneckých“.
Tedy Novinky:
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-blizky-a-stredni-vychod-bicovani-veseni-hlavou-dolu-videa-ukazuji-hamas-jak-muci-palestince-40496695#
„Izraelská armáda (IDF) zveřejnila záběry, na nichž podle ní představitelé Hamásu mučí nevinné palestinské civilisty v Gaze. Videa ukazují vězně, kteří jsou s pytli na hlavách připoutáni v bolestivých pozicích ke stropu. Členové Hamásu je při tom škrtí nebo bijí holemi.“
A můj dotaz: Hamás je snad palestinská organizace – proč tedy zrovna ta by měla mučit „nevinné palestinské civilisty v Gaze“? Ä proč zrovna teď a ne dřív. Kde k těm záběrům přišla izraelská arnáda – a opět až teď?
Je to amatérismus české propagandy, nebo mají mezi sebou dobrého a dosud neodhaleného záškodníka, který nenápadně „uvádí věci na pravou míru“?
Lukačovič se jen snaží odvést pozornost od zločinů, jichž se židé dopouštějí v Gaze, na ZB, v Sýrii, Libanonu, Íránu, Iráku. A tyto zločiny „ospravedlnit“.
A nemůže jít o Palestince, co už mají Hamásu plné zuby a nechtějí s nimi nic mít?
Hamásovci používají civily a jejich infrastrukturu, jako štíty. Všecky ty jejich rakety vylétají z civilní zástavby, která je poté Izraelci v odvetě rozbombardována.
Pokud se jim někdo postaví, že už štítem být nechce, že nechce přijít o barák a rodinu – mohou s ním jednat takto…?
Hamas je dilo zidu – oni jej zalozili, financovali a ridili, kdyz potrebovali protivahu k Jasiru Arafatovi. Berte je (ne ty, Teco!) jako mudzahediny z Afghanu – ze zacatku ditko CIA jako nastroj proti Sajuzu, pak se obratili k chlebodarci prdeli a presli do zoldu Saudu. Nemlich to same s Hamasem, zide meli byt pozornejsi a hlavne stedrejsi… no jo, zide a stedrejsi, a pak ze to vzalo takovej konec…
Ty kurva mas sajnu,kde sa vedu operacie v tej gaze,to nie je alaska,ale mensie cinske mesto na par stvorcovych kilometrov,kurva to 80% zrovnane so zemou,tam aj mysi pobite,tam nijaky stitnsi netreba robit,ta oblast to jeden ludsky stit a nemam west point,ale taky z west pointu dristal podobne,chuj vie,asi chujovo studoval,abo ja pojeb.
Dejme tomu, že by si o vás v Hamásu mysleli, že máte cosi společného s Mossadem.. například, že pro něj vyzvídáte. To by pak s vámi celkem jistě nezacházeli zrovna v rukavičkách.
Ale taky si IDF ta videa klidně mohla vypůjčit z izraelských detenčních zařízení, ani to nejsou zrovna civilizované instituce plné humanity a demokratického soudního systému. Zvlášť, když máte tu smůlu, že jste Palestinec.
A včíl mudruj..
Tohle je přeci úplně normální a děje se to pořád a úplně všude.
Hamás je palestinská organizace, ale v pozadí jejího založení stál Izrael. To ale neznamená, že se tam nedostali protižidovští fanatici, právě naopak, to bylo cílem.
Ti pak budou mučit někoho,o kom si myslí, že je práskač. Taky tam píšou, že mučej homosexuály, jen za to, že jsou homosexuálové, což je proti islámu. Taky můžete nechat mučit souseda, co vám před deseti lety přebral ženskou a vy jen naznačíte šéfovi jako práskače, s tím, že vy tomu nevěříte, šéf už mu dá sám do těla a vy vypadáte jako dobrák.
Ono to bylo teď i dřív jen teď se o tom mluví. IDF to našla v počítačích. Když šéf nařídí někoho mučit, tak tam fyicky není, jen se na to pak podivá na videu.
Za 2 sv. války vás mohlo mučit gestapo, ale chlap, co vás mlátil byl sovětskej agent v gestapu, kterýho to navíc osobně bavilo. Stejně tak po válce byli v StB čeští agenti gestapa, co šli po členech gestapa, zabíjeli některé, co o nich mohli vědět, ale zároveň zachraňovali jiné, kteří o nich věděli určitě, ale drželi je v šachu. Navíc to o nich všichi v StB věděli, ale měli krytí z ÚV.
Za první světové Angličani nechtěli, aby jejich ruští spojenci byli moc úspěšní proti oboum nepřátelskému Turecku. Král Británie zas nechtěl zachraňovat svého oblíbeného bratránka cara a nechal nenáviděné komunisty ho zabít s celou rodinou. Pak shrábl jejich poklad a dosnes ho mají, Rotschieldům zase zůstalo carské zlato.
Mussolini byl anglickej agent a Hitlera dostali k moci židi. Z povzdáli. Stalin dával zabíjet věrné komunisty, kteří umírali s jeho jménem na rtech, s tím že umírají za něj. Hess letěl do Británie nabízet Britům mír a Britové chtěli válku. Britové jako spojenci taky garantovali naši svobodu, ale tajně říkali Němcům, jaký nehorázný požedavky si mají říct.
Fanatická Mašínová chrápala s komunistou. Obama je z rodiny otrokářů. Biden i Obama podpořili Kamalu tak, aby vypadala špatně.
Česká propaganda tady jen tupě přebírá informace, protože na Palestincích tu nezáleží ani těm, co je hájí.
Bingo!
A přesto, většina to nepochopí, protože ani nechce. Tak divoké to přece ani nemůže být. Vždyť žijeme v demo společnosti.
Těžko říct. Já to nemám (tu nevědomost) nikomu za zlé. Mám před očima sám sebe; do cca 17 let jsem věřil ideálům a předpokládal, že jednou vstoupím do KSČ, abych přidal ruku k prospěšnému dílu. – Pak se to nějak zvrtlo a stal se ze mě věčný opozičník (zatím každého) režimu s kratičkou přestávkou, spadající do období krátce po roku ’89.
Ale jsem přesvědčen, že tady zapracuje jev, známý z biologie vyšších primátů, říká se mu (snad to nezvojtím) efekt sté opice.
Takže pracujme a trpělivě rozšiřujme šiky dezolátů, méně se hádejme a více se podporujme navzájem.
Tak. Názor nemění jen blbec. Mít blbý názor neznamená povinnost mít ho nadosmrti.
@Alef Nula: Můj neprofesinální dojmologický průzkum kupodivu tento profesionální potvrzuje. Hitler se považoval za Mesiáše, a věřím, že jeho podpora v Říši (a v USA i VB, Švédsku a mnoha dalších státech včetně Ukrajiny) nebyla výsledkem cinknutého průzkumu, ale reálná. Také jsem to dlouho nemohl pochopit, dokud něco podobného nenastalo u nás v kolonii. Přečtěte si https://search.mlp.cz/cz/titul/proc-holocaust/2771950/?p=#/getPodobneTituly=deskriptory-eq:3186-amp:key-eq:2771950. To nebyla jen aplikace Darwina – ostatně pogromy jsou trvalou součástí evropských dějin.
Děkuji za tip na zajímavé čtení.
—
Pokud tomu ale dobře rozumím, takto bychom obrátili příčinnou souvislost, ne?
Autor předmětné publikace zřejmě pátrá po příčinách, proč se Hitlerovi podařilo zblbnout tak významnou část světové populace, což následně potvrzují i dobové, snad i seriózní průzkumy (můj dohad ohledně zacílení knihy, kterou jsem zatím nečetl).
Zatímco já píšu o metodě, jak „cinknout“ jakýkoli průzkum.
Máte pravdu, trochu mi od původní myšlenky ujela noha do škarpy.
Tak jestli většina z 1001 Čechů (to je kolik? 501 osob?) si něco myslí, není to (zejména ve světle známých postupů průzkumných agentur) nějak zázračný výsledek…
„Velká část populace“, do toho se vejde všechno, co budu chtít, když takový průzkum budu dělat třaba já.
Úplně vidím to zadání „výzkumu“ od zadavatele a sponzora 😉 Dost mi to připomnělo výzkum veřejného mínění z Jistě, pane ministře. Jestli ta otázka, co máte hned v první větě, byla položena i v tom výzkumu, tak přísahámbačku, že není vůbec manipulativní 🤣
Já jenom nechápu, proč si Seznam takhle séře do vlastní kapsy. Takové „průzkumy“ jsou k ničemu a nikdo normální jim nemůže věřit. Asi se ujišťují jenom mezi sebou. Ať si raději dají lajnu a konečně se smíří s realitou.
Oni jsou za to, čím plní vlastní kapsy, přece placení. Hlavně je ovsem placwn majitel, a do jeho kapes to nejde ….
Spoléhají na léty už vyzkoušenou „100x opakovanou lež“, která často vychází.
Kolik jen lidí věří Fialovým lžím, když hned najdou článek, který jeho údaje předloženými důkazy vyvrací a otevřeně ho lhářem nazve. A přesto věří …..
Vona ta stokrat vopakovana lez , nejde furt..Jenom docasne..Kazdej z toho vystrizlivi pomoci kazdodenni a konkretni skutecnosti.Voni to vedi.
Ted dalsi horsi problem maji ,ze lzou a musi i kdyz nemusi ..
Media musi mediovat ,politikove taky jejich politiky zrudnosti
a sfindlovat propagandu za prachy a pro prachy..
Tim si vsecko zhorsujou a drazdi svet bez priciny.
Serou na lidi a tak serou lidi..Zajem ubejva a media taky ,uz i hollywodi
utikaji z usa , Hanks a Gere prej uz sou pryc. A takova to byla velka dolarama zaplacena slava..
Zapricinujou si porad vlastni pad /jako Pad Berlina/ i kdyz nemusi ,
to je divny , ale je to tak..
2 Odjinud:
Správně je to ale takto:
Velké části české populace nakecaly všechny místní sračkomety, že Rusko je pro nás reálná hrozba.
Bez toho ovlivňování sračkometů, by byl náš vztah k Rusům zcela jiný.
Reálně uvažující člověk si ale řekne :
„A co by z toho Rusové měli, nebo co by si na nás, na zplundrované vykradené zemi, asi vzali?“
Byli jsme to my sami, kdo se deklarativním způsobem od Ruska odřízl ekonomicky i diplomaticky.
Oni jen pokrčili rameny a při dalších blbých kecech, nás zařadili na seznam „nikoli přátelských zemí“.
To je právě ta vycizelovaná taktika a strategie západu praktikované už celá staletí. Mávají lidem před očima praporem domnělého nepřítele, o němž všemi kanály tvrdí, že nás chce o vše připravit, a v tichosti a klidu to dělají sami za přispění místních lokajů, kteří doufají, že jim z toho všeho něco kápne a že budou díky nakradenému před těmi místními „někdo“.
A… funguje to pořád
A bude – ne-li pořád – tedy ještě hodně dlouho.
Re: Teco
„Reálně uvažující člověk“
A vy jste už takového „nějakového“ reálně myslícího člověka potkal?
Já mám pocit, že jsem na světě zůstal sám…
A propos – docela dobré poznávací znamení je, když se dotyčného zeptáte, jak mu šla na střední škole matematika. Tedy pokud vůbec nějakou tu střední školu s maturitou vůbec absolvoval…
ten váš pocit, že jste zústal sám, je přesně to, čeho ty protiruské sračkomety měly dosáhnout ….
Ale to víš, že potkávám.
V podstatě mám za opravdu dobré kamarády, takové ty celoživotní, jen pár lidí – a to jsou právě realisti.
Ale evidentně nás není dost, nějací už bohužel umřeli a mezi mladšími ročníky jich moc není.
Všichni ti, co jsou o generaci mladší, furt někam kvaltujou, nikdo nemá čas přemýšlet.
Tak sežerou to první, co je jim předloženo a dál nad tím nepřemýšlí. Tak trochu se to vyskytlo i u jednoho potomka, je to mrzuté, ale hovno naděláš.
Ale jestli se nepletu, tak Ty to znáš možná ještě líp, než já..
Nechal bych nepricetnej , ty mlady , aspon ty mlady na pokoji ,
voni se do vas taky neserou.
Rusa taky , myslet za rusa , to dela dneska kazdej ,blbej chytrej…
Kdyz uz nas rus bude chtit sezrat , neni to pro nakej blbej majetek prechytralejch, ktery ovladaji mentalni mini chamtivosti .
Je to nase klicova a strategicka poloha, situacni poloha a umisteni naseho uzemi v celku Evropy..
Zatim nas drzi zuby nehty jiny a jejich vlady u nas..
Aaale co neni, muze bejt.Kseft je kseft a zejtra muzeme bejt prodany jinejm.
Uplne bezny i v historii..
jistě.
@Targus: Mám spolehlivější indikátor. Ptejte se, jak myslí, že to bylo 11.9.2001.
Zase de vo mykani ,byli sme to MYMYMY sami..a moudra tazeny rovnou z…
Mykisti se mnozi vic nez ted houby..Siri a zneuzivaji mykismus akademiku ,kde muzou..
Protoze neumi psat a vyjadrovat se a pohrdaji nasim rodnym jazykem..
Demokrauti vlady a uradu , delaji vsecko aby nas vsecky Cechy znicili ,
von Hovno ve vetsim.Kvuli vlade U. ,
kterou si ani ukrove nesmi volit. Smi bojovat s rusem a zhynout.
Zadny nacisti a fasisti tam nejsou ,tvrdi vlada a media ..
Chce nas zaroven znicit za kazdou cenu , nic jinyho nedela ,dukazu prehrsle ,
prapory ukra vsude ,miiardy zadarmo pro uprchliky , davaj krici vlada a media ,
naval vsecko Cechu davaj miliardy,
davaj vsecko co mas , dyz nemas , koukej si pucit dalsi miliardy, naval a nekecej a nikdo nesmi nic rict… ..Kup si za miliardy utocny letadla ,nosice atomovych zbrani ,
na svoji obranu..To kazdej vidi..U. nesmi prohrat.
Ale kazdej vi , ze s rusem prohraje..De tedy pod rouskou pomoci a sankci ,vyprvokovanou valkou vod zacatku vo zniceni cely EU.
Vo pomoci a sankce az do hrobu.Zadny tajemstvi…
Dale vsechny vlady , media psavci krici ,ze kdyz ukr prohraje zanikne EU.
Ze musime udelat vsecko ,obetovat vsecko i my sami se musime obetovat , my vsichni Cesi , jen aby U. vyhrala. Valku do ktery nam nic neni..
To je past, aby nikdo nemoh uniknut..Bud te znici pomoci a sankce ukrovi za kazdou cenu a nebo ,kdyz prohraje ukr.,je s nama v EU konec.
Cili , nekde nekdo si zacne valku /aby dostal stovky mega miliard a mel se dobre , na nas ucet /,aby nas znicil a vozebracil a vlady nas ihned zatahnou do ty valky ..
Priste to muze bejt Lichnstejn s Lucemburskem..Prachy se porad hodi. Navalte.
Hrozby vlady a medii sou ,kdyz rus vyhraje vsecky nas v EU pobije..
Vyhraje ,pobije ,rus . Jak se to rymuje ? Rusa je velkej kus , kdyz vyhraje, vsecky
nas pobije , tak se to rymuje..
Tak se to rymuje..
V sedm ráno – a už na padrť?
Bože můj, on takové sračky někdo čte?
Jistě, Máme hodně mistrů na dezinformace – USA, Britanii, napřiklad. Dříve Německo a Japonsko, ale tam se po válce zaměřili hlavně na vlastní obyvatelstvo (resp. USA si jejich působení směrem ven ohlídaly). Dnes i Rusko a Čína, ale i řada arabských, afrických a jihoamerických států. Přece nebudou čekat, až je KoZa sežere i s chlupama, že?
Takže dezinformace přicházejí a odcházejí. Odevšad a neustale. Doba, za kterou se ty dezinformace stávají informacemi se pohybuje mezi několika dny a několika roky, ale vždycky platilo „šidlo v pytli neutajíš“, a vždycky se nakonec provalí, kdo si to vymyslel a jaký k tomu měl důvod ….
Odjinud napsal:
10 listopadu, 2024 (14:46)
Nevím, ale kde se setkala většina Čechů s ruskou propagandou?
Na jakou dezinformaci naletěla třetina Čechů?
To mi hlava nebere, dezinformační weby jsou zablokovány,
když máme Foltýna, tak ať uvede praktické příklady.
Existuje vůbec definice, co je dezinformace?
Ano. Tuto pregnantní definici zformuloval Tomík Zdechovský, významný český politik a básník: „Dezinformace je opak informace.“
Inu, hlupáka se neptej. Poví sám.
Mě se nikdo neptal a většina Čechů je jaké číslo. 1000?
To znamena ,ze nemas finacnu gramotnost,ked nevies,ze tisic je vatsina.
Tak tohle byl zas bizár… https://www.fertilizerseurope.com/beyond-gas-the-risks-of-fertilizer-dependence-for-eu/. Vybafla na mě jejich antireklama na Twitteru o tom, jak hrozně nebezpečná jsou ruská hnojiva a že je potřeba hned zastavit v Evropě jejich používání. No a ty stránky…
„Poznej náš tým: Jsme hrdí na to, že jsme skutečně multikulturní a mnohojazyčný tým.“ Takže základní kvalifikaci už bychom měli. (Mimochodem, celý tým je evidentně bílý, barevná je jen postarší žena, co vyřizuje telefony a e-maily).
Dovolím si jednu jízlivou poznámku přidat. Či lépe řečeno přidat na takovou poznámku odkaz:
https://www.petrhampl.com/proc-japonske-univerzity-omezuji-rusi-humanitni-obory/
Aneb zdá se, že opět někdo včas pochopil, co je potřeba. Na rozdíl od Česka ….
Asi ta pohlaví už mají spočítané, tak není co řešit a teď se budou věnovat praktickým záležitostem 😀
Vzdělání v Japonsku je daleko, daleko před dnešní ČR. Již jen proto, že je placené a není zadarmo.
Cit: Vzdělání na všech úrovních je zajišťováno jak veřejnými, tak soukromými institucemi. Na všech úrovních vzdělávání se platí školné jak na veřejných, tak na soukromých školách. Jedinou výjimkou jsou veřejné školy poskytující povinné základní vzdělávání (6 + 3 roky), které jsou financovány zcela z veřejných zdrojů.
A je zajišťována tak silná sociální kontrola při těch věcech, které jsou součástí běžného života, že žàdný z Japonců by nechtěl nikdy zažít hanbu, jež bublá pod každodenním japonským povrchem života.
A jak obecenstvu vysvětlit, že nejbrutalneji placené US vzdělání je nic moc a náš, bývalé socialistické a tedy uuuuuplne bezplatné produkovala takové inženýry? Kdysi průmyslové celky a jaderky, dnes montovaných. Zkuste to ještě.
👍
V dusledku vzdelani v us za miliony ,pro bohace a jejich rodiny ,museli usaci kupovat a dovazet v cely svy historii , talentovany , schopny tvurce a nejlepsi mozky , z celyho sveta…
Japonci…
Vždy věděli, kudy běží zajíc a kde mají včely med 😀
Vždy věděli přesně, co dělají, nebo čeho chtějí dosáhnout.
Nejsou slova, kterými bych japonskou techniku dokázal dostatečně vychválit.
Vyhlášená britská firma NAD, používá dodnes a zásadně jen japonské polovodiče..
re: toníček
„včas pochopil“…?
Já bych spíš řekl, že sice už dost pozdě, ale stále ještě přece…
No, oni to asi pochopili mnohem dřiv, ale byli pod okupacnim dohledem. Teď už můžou, tak jednají.
Kdy myslite, že jakýsi Bek ve vládě vedené profesorem sociologie vydá podobné nařízení? 🤗🤗🤗
@toníček: Japonci je omezili už dávno, většinou se nepozastavují nad pohlášením Lejnové https://www.youtube.com/watch?v=8C5byVupxzM (SSSR přece už atomovou bombu použil proti jejich městům).
Tak Financial Times zveřejnil mega zajímavou statistiku, že všechny vlády KoZa, neboli jak popsal jeden komentátor “všichni co podporují Ukrajinu”, přišly o voliče, což se ještě nikdy nestalo.
Graf zde:
https://cdn.xcancel.com/pic/orig/media%2FGbxzScUXEBYhn3M.jpg
No jakože cože? U nás dýkou vyznamenaná hrdinka a zuřivá nacionalistka a antisemitka je najednou ta špatná?!
„Poté, co se zhroutila ukrajinská obrana západně od Doněcka, se začali hledat viníci. Vlivná poslankyně Marja Bezuhlaja nyní obvinila ve světě známou pilotku a někdejší poslankyni Nadiju Savčenkovou z kolapsu fronty, když se se svou jednotkou nepovoleně stáhla a vyvolala tak „dominový efekt“ ústupu ukrajinské armády. Bezuhlaja požaduje, aby Savčenkovou začala vyšetřovat tajná služba. Pilotka Savčenková se stala známou, když byla jako návodčí v roce 2014 zajata ukrajinskými separatisty a skončila v Rusku, kde byla odsouzena na 22 let vězení, po hladovce, výměně zajatců a návratu do Kyjeva pořádala turné po Evropě a navštívila také Prahu.“
https://aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&sid=ba069c916070826dd00b7913eec7ad4b&start=21040#p408285
Mně to přijde že Bezuhlaja chce moc na frontu, jen neví jak to říci.
Má se normálně přihlásit.
Není špatná najednou. Je „špatná“ už dlouho. Seděla v base i za Porošenka, jestli se nepletu. Nebo už byl Alzák ? Byla obviněna, že chtěla zaútočit na parlament. Jelikož v té době tam blbli jako u nás zkraje v devadesátkách ohledně lustrací, tak opoziční poslanec Vadim Rabinovič (snad je chudák ještě na živu) řekl, že už konečně chápe význam slova „LUSTRACE“
Úplně živě si prý představuje, jak „Nadija“ vchází do sálu parlamentu a raketometem sundavá ze stropu ten ohromný lustr, který padá na chudáky poslance.
Síkela odpověděl přiléhavě. Jaká otázka, taková odpověď.
„Čo myslítě tým neefektývne a predražené, vojak Kefalín, he?
Než aby se sám začal zaplétat vysvětlováním co je neefektivní, co předražené.
Ostatně …
„Proč vy židi na každou otázku odpovídáte otázkou?“
„Proč bychom nemohli odpovídat otázkou?“
Jak jsme na tom…
A co Češi? Půjdou opět radši na pivo?!
Poznámky:
[1] Podle Výroční zprávy České školní inspekce 2022/23 minimální nebo nedostatečnou úroveň znalostí v jednotlivých ročnících základních škol vykazuje:
– U čtenářské gramotnosti v 5. ročníku 55 % žáků;
– U čtenářské gramotnosti v 9. ročníku 46 % žáků;
– V dějepise – 9. ročník 57 % žáků;
– Ve fyzice – 9. ročník 54 % žáků;
– V chemii – 9. ročník 64 % žáků;
– V přírodopise – 9. ročník 55 % žáků;
– V zeměpise – 9. ročník 50 % žáků;
A jsme na tom hoooodně blbě.
Kvalita vzdělávání v České republice ve školním roce 2022/2023
https://www.csicr.cz/CSICR/media/Elektronicke-publikace/2023/Vyrocni_zprava_CSI_2022_2023/html5/index.html?pn=79
ČEZko se prostě oprostí od vědeckých témat a bude se nadále specializovat na poskytování rad komukoliv, na cokoliv, nebo na něco jiného.
Re: JŠ
To říkám furt – udílet cenné rady!
A proto je třeba zavádět další a další liberální reformy školství a je nutné odhodit vše staré. Jen více liberalismu! To je jediná cesta do budoucnosti, z níž nesmíme ustoupit. Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické
A není to už dávno co jsme odpadli?
Akorát, pokud by se jim třeba podařilo zrušit matematiku, jak spočítají ta pohlaví? 😀
To je přece úplně jednoduché, každý má přece jiné, vlastní, zcela originální. Nikdo není jako někdo druhý. To je ložený.
Jasněže ložený. Ale pro to máme, my, staré konzervy, nekonečno…myslíte, že bez matiky tomu budou rozumět a symbol ve formě ležaté osmičky…vlastně co to kecám, není třeba matematiky, stačí pocit 😀 pocitově to nekonečno definují 😀 vlastně, co to kecám, pocit nepotřebuje definici, když mám pocit, že jsem Babylonská věž…tak holt není zbytí 😀
Víte co, nechme je, ať se z toho podělají…ale dělejme vše pro to, aby nepodělali život nám!
Ano, už státní ministr Bach říkal, že Rakousko nepotřebuje vzdělané lidi, ale věrné poddané.
Bohužel to není o kvalitě vzdělávání, ale o důsledcích inkluze.
Pokud máte ve třídě několik obtížně vzdělavatelných nebo zcela nevzdělavatelných žáků s „upravenými výstupy“, dopadne to vždy špatně.
A čím víc jich bude v běžných školách, tím budou výsledky horší.
To není o důsledcích inkluze, ale o chybění rákosky. Ve škole i doma.
Kdyby byly přídafky na děti a další dáfky vázány na docházku, základní chování a alespoň minimální prospěch děcek, to byste viděl, jak se z inkludovaného spektrálního vemene nestane zweistein, ale podprůměrný a tichý a slušný žák.
Děti už nesmí být fyzicky trestány…nebo se mýlím? Stát si děti zestátnil a je to na rodičích…
Nicméně, rákoska je do určitého věku přínosem (a nemusí to moc bolet, někdy stačí jen proutek zvednout), pokud si opravdu nezbedné dítě zaslouží. Ale důležitý je dobrý příklad a zachování klidu, chladné hlavy, tedy důstojné chování rodičů a i učitelů (i – a hlavně při trestání). I když je to někdy hooodně těžké….problém dneška je, že rodiče jsou omezování a dítka podporována v blbostech i blbosti…má to svůj důvod….politický…dovede je to do otroctví…svobody být otrokem.
Stát si nic nezestátnil.
To, že se děti nesmějí ve školách vůbec nijak trestat, si vyřvali liberální rodiče.
Však už na to doplácejí.
Já jen doufám, že jim to ty děti jednou dají sežrat, až jim budou zařizovat starobinec!
Starobince budou nahrazeny strží.
On je to obecný problém společnosti (ve kterém je shodně namočena levice i pravice). Vše se omlouvá, jen aby se člověk nedostal do jakéhokoli nepohodlí a nebyl nedejbože vystaven jakékoli větší zátěži. Tím klesá práh frustrační tolerance a rodiče vyrostlí v éře nanny state, zbavení (sebe)zodpovědnosti (jak materiální – sociální systém, tak v činech – princip předběžné opatrnosti, regulace) se nedokážou smířit s tím, že by jejich dítě nedej bože dostalo na zadek nebo se ve škole popralo se spolužákem. Vše je týrání, šikana, a tak dále.
Ve shodě s hanlonovou břitvou si myslím, že se nejedná o politický úmysl, jen o dobře míněnou hloupost.
Cesta vede přes výchovu lidí k tomu, že jsou odpovědni jen sami za sebe, je jen na nich, jak budou hrát s kartami, které mají, a své neúspěchy (i úspěchy) budou přisuzovat jen sami sobě. A že ad astra lze jít jen per aspera. Psychologové tomu říkají interní locus of control.
Hezky o tom píše Jordan Petersen nebo u nás trochu jiným způsobem Marian Jelínek.
Od převratu uteklo 35 let.
Takže melete nemysly, protože žádný opatrovnický stát se za života dnešních rodičů školou povinných dětí nekonal a nekoná.
Opatrovnický stát je to, co tu máme dnes. S výjimkou časných 90. let.
Ano, ale ještě je potřeba dodat, že to je taková macešská opatera. V duchu té staré písně, kde se osiřelé dítě o maceše zpívá: „…když hlavičku češe, krev potůčkem teče.“
A tak se každý brání, jak umí.
Jistě, opatrovnický stát využívají politici, aby si přerozdělované zčásti ukradli pro sebe, to je notorieta. Navíc je to opatrování dosti hrubé, češe se jedním hřebenem, a má-li někdo zvlášť husté vlasy, jeho problém. Macecha zkrátka není prvoplánově zlá, ale jednotná, hrubá a hloupá.
O to víc mě překvapuje, co vše by levicově orientovaní spoluobčané chtěli maceše svěřit, ale to je zase na jiné téma.
Ne, nemám nic proti dnešním spratkům, ale Herodes, to byl panečku král! Ten to s dětma uměl!
Většina inkludů je z dobře až velmi dobře situovaných rodin, které žádné dávky nepobírají.
To je možná regionálně odlišné, tady u nás je nejvíc zlobivých děcek ze sociálně slabých rodin, které pak přijdou vřískat do školy, že rasismus, pokud se jim jiné slušné děcko postaví jednou dobře mířenou.
Ale je to dobrá praxe do života, sám to znám ze sídlištní školy ze socíku, ale nám se to trpělo až 500m od školy. 🙂
A co vy považujete vlastně za slovo inkluid?
Chtělo by se mi říct, že čím krkolomnější metoda vzdělávání a propracovanější evaluace, tím rozpačitější výsledky.
Jistě, pokud zrušíte ve školách veškerou negativní motivaci (od kázně po strach z vyhazovu, propadnutí, odchodu k lopatě po 7 tř. ZŠ), necháte jen tu pozitivní (zájem), vyženete učitele s praxí a ani ty „vzdělané“ bez praxe neplatíte, dostenete přesně tohle.
Nechci se učitelů nějak zastávat, mnohdy si problémy přidělávají sami – ale…
…. ale to musíte skuhrat na MŠ a u u ředitelů, kteří si dnes nedovolí nic, co by jen trochu zavánělo „starými pořádky“ a předhánějí se, kdo vymyslí větší sluníčkářsko-gender-progresivní ptákovinu.
Dokonce to dospělo tak daleko, že se propouštějí šikovní starší učitelé s bohatou praxí pro nadbytečnost, neb nejsou dost progresívní a mají snahy odmlouvat nesmyslům valícím se zhora (a snaží se, aby děti ve škole poslouchaly a něco uměly – což je dneska přežitek ze starých časů) – aby za dva měsíce na téže škole vyšel inzerát, že hledají učitelku na prakticky totožné místo – a přijmou holku po škole – neb tvárná, sluníčkářsky vychovaná a levná.
Cele je to na hraně zákona (i když ve světle posledních rozsudků, jsou výpovědi pro nadbytečnost už právně rozvolněné), nicméně je to celé chucpe ….
PS – zkušenosti z blízkého příbuzenstva
Doporučuji!
Interview ruského ambasadora s BBC
Rozhovor velvyslance Andreje Kelina s Laurou Kuenssbergovou na BBC One (20. října 2024). Témata zahrnují probíhající konflikt na Ukrajině, vztahy mezi Ruskem a Spojeným královstvím, případ Skripal, volby v USA, Ruská jaderná doktrína a další.
https://bezpressu.news/videa/interview-ruskeho-ambasadora-s-bbc/
Stejná „novinářská škola“ škola jako ti naši hysterici z ČT.
No jo no, je chytrá jak je krásná, zjevně další Stará myslivecká. Pán je pěkně v klidu a rozumně argumentuje.
ja jsem jenom blbej tonda, muze mi nekdo vysvetlit, proc si vsechny naturalni blondyny barvej korinky vlasu na tmavo (jako napriklad tahle pixle z bibisi)?
Jestli to nebude tím, že pokud byly kdy blond, bylo to naposledy tak ve čtrnácti 😉 Prý je u blondýn ta blonďatos známkou množství ženských hormonů v těle. Jak začnou s rostoucím věkem v dospělosti klesat, blond barva u nich mizí. A jo, ten zbytek jsou „naturální“ blondýny, kterým to rychleji odrůstá, než stíhají peroxidovat.
No, občas je z toho i móda. Tak každá, co chce jít s módou, ať je jakkoli hnusná (ta móda), si nechá udělat na hlavě hnus, co se zrovna tzv nosí. Pak k tomu „vynese“ i nějaký hnusný hadry a instantní módní ikona je tady.
S tím „vynášením“ (my doma taky vynášíme, ne že ne! Plasty do kontejneru a kuchyňský odpad na kompost!) asi souvisí v reklamách občas pozorovaný imperativ „Buďte trendy!“
Dlouho jsem přemýšlel, kdo je to vlastně trenda. A ano, bude to nejspíš ta, která, jak případně píšete, nechá si na hlavě udělat kadeřnickou katastrofu a vynáší něco, co by na sebe normální ženská nevzala ani omylem.
Člověk se musí pořád učit.
Já občas už jen žasnu.
Re: katango; 10 listopadu, 2024 (21:29)
.. no ale to je nádhera, to vaše žasnutí, byť jen občasné! Jasný důkaz, že jste nebyla postižena profesní otrlostí. Kdo z nás to má?… ;o))
Já obvykle žasnu nad krásami a moudrostí přírody. Žasnutí v případech popsaných výše je spíš typu ježíšikriste, je to vůbec možný? Tohleto?
Profesní otrlost a žasnutí nad krásou a moudrostí se naprosto nevylučují.
Re: katango; 11 listopadu, 2024 (0:47)
..jo příroda, ta dovede tak krásné kýče, že by i profesor Knížák záviděl.
A pak to pohřbí nějakým exotem, příroda naše milená…
Před tím diplomatem smekám.
Na zřejmou a viditelnou agresivitu reagoval maximálně věcně. Je možno s ním nesouhlasit (což není můj případ), ale projevil se jako profík.
Chytrý Novičok s nožičkama. Zasahuje cíleně, za nohou postele vydrží i několik měsíců, skáče do flakonku od parfému….fakt jako, už by měli Angláni něco udělat se všeobecným vzděláním ovčanů….vlastně, proč by to dělali, blbečkům nevzdělaným se lépe vládne. A o té nevzdělanosti tamních ovčanů vím své….
Nám stačila jedna fotka.
Bylo to z nějakého parku v Salisbury.
Chemici tam měli postavený jakýsi žlutý stan, důležitě okolo něj chodili v kompletních žlutých atombordelech – a asi tři metry od toho stanu, stáli dva bobíci s pendrekama 😀
To byla akce, u které si i průměrně socialisticky vzdělaný občan bývalé ČSSR řekne „to si děláte prdel“.
Ne, nedělají. Jejich voliči jsou ochotni tomu uvěřit.
To víte, některým živočišným druhům novičok nevadí 😀 😀
Ja videl interview s pracovnikom laboratoria,kde sa vynasiel novicok,stary dedek,vedec,jasne ze rusky veduci tymu uz neviem,ale asi tak,zasiahol ho novicok,ihned dostal protilatku,co som kus kukal,bo ked robia kokotinu,najprv vyrobia protilatku co som nevedel,zil este asi 5 rokov a zomrel na nasledky tej latky,dristal,ze protilatka musi byt aplikovana do par minut,inak okamzita smrt,tak sa honpytali,ci skripali dostali davku novicok,povedal skripali ziju,protilatku ked dostali tak naisto neskoro,co by znacilo smrt a sunpochyby si britania protilatku ma ,ked ma musela tiez vyvyjatbto svinstvo,znamena,ze ked skripali ziju,nemohol byt novicok,bo uz by boli pod drnam.
Nebojte, však věří i našinci. Sice nedoženeme Říši, ale Británii jsme už předehnali.
No jinak se ani nedivím, že s Rusi Skripalovi údajně (informaci zprostředkovávají britské tajné služby) nechtějí mluvit. Mrtví totiž nemluví, že jó. To už si ty tajné služby dávno pojistily, že.
S Rusy. Kuš.
Ja kukam na hovorcu ruskej embassy na france 1,kurva traja ho tam chcu kokotkovia dojebat,to jim tie prolhane dristy vyvraca ,kurva ten napakovany jak rambo.
Tady to asi nikoho moc nezajímá, ale cca čtrnáct dní zpátky byli v důsledku dalších bidenovských sankcí totálně zablokováni všichni ruští vývojáři, kteří se podíleli na vývoji jádra operačního systému Linux.
Má a hlavně bude to mít spoustu konsekvencí. Tou první je, že to, co mělo být skutečně svobodné, nezávislé a otevřené, ve skutečnosti jede pod taktovkou USA, jejich administrativy a zřejmě i tajných služeb. Vzhledem k tomu, že ruští vývojáři patří k těm nejlepším na světě a podíleli se vývoji důležitých věcí, bude celkový vývoj minimálně zpomalen, což především nahrává Microsoftu a Applu s jejich operačními systémy z dílny Velkého bratra. A v neposlední řadě je to jen doklad hysterického rasismu západu, který si místo Židů našel nový objekt pro svou patologii nenávisti, která je brána jako legální a legitimní, a všem to přijde úplně v pohodě.
▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒ Ukrajině.
v e l i c e ▒ p o ▒ t o b e ▒ t o u z i m
bééééééééé
Konsekvektory konsekvenciii na vas..
😂 Takové hodně výběrové, co? Ostatní západní státy v čele s USA pořádají agresivní vojenské akce všude po světě nebo je vojensky a finančně podporují, a nikomu to nevadí, co? 😉 Hlavně že kolektivní vina se neuplatňuje, co, onanyme?
Kde jsou ale sanace pro Ukrajinu za agresi vůči vlastním občanům od roku 2013…..
Znovu a lépe, za to příplatek za víkendovou práci nebude….
Oprava…sankce…
Jedná se o policejní akci za účelem totální likvidace ukronacistů.
Jedno mi stále není jasné. Proč se za akce Ruska KoZa neustále fackuje? Nejsou voni tak nějak retardovaní?
Skvěle popsané. Dík tdx. Plný souhlas.
Co na to Linus Torvalds?
A co bude dál? Jen rozehráli bitvu na další šachovnici. Ano Západu jde o hodně.
Obávám se, že nás, naší zemi strhne západ se sebou do kanálu. Slovensko je už částečně mimo hru.
Linus si vezme sekeru, vyrazí do lesů a bude kácet dřevo na nový vor.
Pokud už na tom voru není…
Právě on ten interdikt vyhlásil a je jeho největším stoupencem. Je to Fin žijící v současné době v USA. A ve jménu tohoto politického rozhodnutí se začaly už i mazat nesouhlasné názory významných vývojářů v kernel listu.
Linus se v následné diskusi odkopal jako naprostý libtard, inu máme na lidi kteří jsou dobří v jednom oboru a hloupí jinde přiléhavý termín fachidiot.
Linus není pravý Fin, ale Švéd, žijící ve Finsku. Finové na to mají zvláštní pěkné slovíčko „suomenruotsalainen“. Finský Švéd…
Ten je samozřejmě ostře protiruský, protože Rusko ještě za carů zachránilo finský národ od vyhlazení a pohlcení tehdejším imperiálním Švédskem. Což Švédové Rusům nezapomněli…
Práve on to presadil
Jablko nepadlo daleko od stromu: https://en.wikipedia.org/wiki/Nils_Torvalds
A jeje, to je takovej finskej PePa, kdo vi jestli ma Linus IQ po nem?
Torvalds was a member of the Communist Party of Finland from 1969 to 1982. He studied economics in Moscow and was the editor of the taistoist magazine Arbetartidningen Enhet.
Tohle je všeříkající
https://i.postimg.cc/qvrN42dT/voterID.jpg
Tak to jo teda.
Grilovačka Jozeka byla asi něco jako za komoušů pohovor, kde kandidát povinně odříkával naučené fráze o krizi kapitalismu a neochvějné budovatelské jednotě RVHP 😀
Jinak, čekám na paní Vevču a Petru, že se s námi podělí o bezprostřední povolební zážitky přímo z USA…a bude to o to zajímavější, že CO je modré, MS výrazně červené….zatím se asi ještě dopočítávají drobné…? ale to už nic nemění.
Hotentotenlandkomissär Jozek Siekelle
„Vlastně jediné izraelské válečné úspěchy jsou to, že likvidují nepřátelské důstojníky. Čímž jen urychlují generační výměnu.“
Pobavil jste. Nicméně nejspíše v tom narozdíl od Vašich běžných křečovitých pokusů nebyl záměr.
Bavíte pokaždé jedině vy, když jakože nechápete napsané. Je tím samozřejmě myšleno v současnosti, aktuálně. Ale to vy víte, viďte 😉
Nepochopil jste. Nevadí 🙂
Tak určitě 🤣 Onanym zůstává vždy osamělý a nepochopený. To už je holt takový úděl.
Onanym zůstává vždy osamělý…
Manzelka vola svymu do auta:
-Hele Pepo, davej bacha, ted rikali v rozhlase ze jeden debil jede po de jednicce v protismeru.
-Jeden?!? Tady jich jedou stovky!
Možná je to tím, že nemá po boku soudružku onanyovou. Na druhou stranu však může dělat hradního dohlížitele stojí-li agent 107 na správné značce.
Ta vaše poslední věta je trochu stylistický oříšek…ale i to se naučíte. Ještě pár šichet…
Voni za to nemuzou voni musej bejt s ochotou poslusne prechytraly
aspon hodinu kazdej den..
Jeden fakt mozna stoji a pozorost , ze v tech zemich je korupce rozsirena a
samozrejma soucast beznyho zivota..Uz po staleti..Sem vo to slysel mockrat..
Muze bejt ,ze ty starsi sou vic zkorumpovany, nez ty mlady a novy..A zacatecnici..
Urcite mohli bejt mezi nima ty ,co byli zabity ,za trest ,kdyz neporidili
za prachy, co slibili..Nebo tak..Jenom spekulace..
Napriklad ,kdyz vsichni pouzivali ten jeden bouchaci vyrobek ,znacku skoro vsichni ,
kdyz je jich hodne druhu..Byl to nekdo, kdo jim je doporucil , za baksis….
V diskuzi se dočítám o odkazech na Červeného trpaslíka, ano pane ministře atd. Dle mého názoru je Americe nejbližší ztvárnění ve filmu Idiocracy a jediná otázka je, zda Trump je Camacho nebo Joe „Nevím Určitěmu“.
Ohrožení kufry balí.
O život se dlouho báli
tak se valí do bezpečí
kde jim dají lepší péči.
Někdo nemá ani tašku.
Ten nepůjde do Damašku,
ten poletí do Berlína,
aniž vyndá ruce z klína.
Válka v zemi původu.
Není více důvodů
k stěhování národů.
A těch nových marodů!
Už zvedají zadky bílí.
Celé si to způsobili.
Dohnala je míra zisku.
Teď se bojí na bojisku.
Jízlivá poznámka k volbám v USA. Hodně společností pro výzkum mínění voličů selhalo ve prospěch Kamaly Harrisové. Zničily tím svou budoucí práci v marketingu a průzkumu trhu, protože jestli stejně nekvalitně předpovídají nálady zákazníků nově zaváděných výrobků na trh, těžko na nepřesných údajích stavět plány investic podniků.
Hlavnymi porazenymi su Meta a Alfabet.
Z hladiska informacii vdaka metadatam ziskavanych z prispevkov a mailov klientov dodavali volebnemu stabu Harris data, o ktore sa opierala, a hlavne mali punc dokonaleho presneho prieskumu nalad obrovskeho mnozstva ludi v Juesej.
Drobet ale chalosi zabudli, ze vdaka moderovaniu (a.k.a. cenzure) sa ludia aj na Xichtokbychli aj v mailoch za posledne roky zacali vyjadrovat tak, aby nedrazdili cenzora.
Analyza takto pokrivenych dat proste opat ukazala hovno.
Pre Alfabet aj pre Metu je to obrovsky alarm. Ich cena pre politicky prieskum prudko klesa a s klesajucim vyznamom maju naslapnute na cestu do zabudnutia.
Přesně.
To mně připomíná, že KSČ buduje lidovou demokracii a lid na budování kašle.
Lid buduje svetle zitrky a lidi jim na to kaslou.
No, ono to může být i trochu jinak.
Ty společnosti věděly, že to vypadá na vítězství Trumpa, ale zároveň, pokud nejsou blbé, si byly vědomy voleb z roku 2020 – děláte-li statistické průzkumy, tak vám muselo být jasné, jak obrovská anomálie bylo vítězství Joe Bidena (počet odevzdaných hlasů, výsledky v bellwether states, test zfalšovaných čísel Benfordovým pravidlem, …. ani se nikdo nemusel dívat na to jak k podvodům docházelo, ale jen z výsledku viděly, že k nim došlo). A v roce 2020 byl prezidentem Trump a demokraté v opozici…
Co si pak budete myslet o výsledku voleb v roce 2024, když je Trump izolován v opozici a všude vládnou demokraté? Málokdo by si asi tipnul, že ti samí, kteří v roce 2020 protlačili Joea to letos na poslední chvíli vzdají a neprotlačí i Kamalu…. no a pokud vy jako průzkumník vydáte odhad, že vyhraje Trump, a ona nakonec Kamala, tak budete za blba tak jako tak. Riskli předpověď ve prospěch Kamaly s vědomím, že oni už si to demokraté nějak zařídí… a nezařídili, no.
Můj oblíbený případ podobného přístupu byl investiční fond Bernieho Madoffa – jediný finančník odsouzený za podvody vedoucí k finanční krizi 2008. Jeho klienty byla ta nejvyšší smetánka americké společnosti, žádní hejlové, ale lidé buď sami dostatečně chytří nebo dost bohatí, aby si platili opravdu kvalitní poradce. A přesto vkládali své nemalé peníze do jeho zjevného letadla. A když se jich pak novináři ptali „To vám nebylo podezřelé, jak nereálně vysoké a zcela nepravděpodobně úspěšné výnosy vám Madoff nabízí?“ tak odpovídali „No, my věděli, že to není za běžných podmínek možné, ale on byl taková špička mezi finančníky, že jsme věřili, že má kontakty všude a o všem ví dřív než ostatní, takže jeho úspěch je zaručen přístupem k zákulisním informacím, který ostatní nemají.“
Občas prostě víte, že někdo podvádí, ale rozhodnete se plout s proudem a podvod akceptovat. No a občas na to taky doplatíte, až se pravda vynoří.
Dávno víme, že strategická komunikace je, když se strategicky komunikuje, takže Síkelovy odpovědi v Rimmerově stylu nejsou úplnou novinkou. Občas říkám, že k porozumění dnešnímu světu stačí vidět celého Červeného trpaslíka, tam je všechno. Bible a Kniha (Švejk) jsou taky fajn, ale aktuální verzi reality je bližší Red Dwarf.
Netanjahu by si s dvěma válkami nevystačil, vede jich proto najednou sedm, dle vlastních slov: Gaza, West Bank, Libanon, Jemen, Sýrie, Irák, Írán. Asi kdyby ke zničení Izraele nestačil pád turistického průmyslu na hubu, likvidace investičního ratingu na úroveň krachujících banánistánů a útěk investic i investorů, emigrace milionu těch nejvzdělanějších profesionálů – další nejméně milion už sedí na sbalených kufrech. Zastavení ekonomiky kvůli mobilizaci rezervistů – Izraelci nejsou připravení na delší válku než měsíc, jinak se společnost zastaví, což se právě děje. Vyčerpání zásob antiraket do Iron Dome – aby ne, když jedna antiraketa Tamir stojí sto tisíc dolarů, zatímco Hizballáhu či Hamásu vyjde jedna rachejtle na tři stovky; větší PRO systémy proti vyspělejším íránským raketám jsou na tom ještě hůře, tam jedna antiraketa přijde na 5-10 mega, tudíž jich nikdy nebude dost. Těžko říci, ale vypadá to jako recept na Masadu, kdy po marném odporu poslední hrstka obránců provede hromadnou sebevraždu. Mobilizace ortodoxních šábesdeklů je nadále nepřípustná – což byl hlavní důvod k rezignaci ministra obrany a k faktickému rozpadu vlády.
Na Trumpovo prezidentství se už slétají jako supi všechny pro-izraelské organizace sionistů, co jich jen v USA je. Každý chce urvat kousek, takže se snadno může stát, že druhé Trumpovo funkční období bude ještě plnější neokonských šílenců než to první. Místo očekávaných protestů Antify, BLM a dalších se neděje nic – asi někdo pořádně zatahal za nitky. Pokud se Trump dožije inaugurace – což není vůbec zaručeno – uvidíme zase demonstraci zmagořelých ženských s „pussy“ růžovými čepičkami, jako v lednu 2017? Těžko si představit něco ujetějšího, ale necháme se překvapit.
Zapomněl jste na pořady Jistě, pane ministře! a Jistě, pane premiére!
Nezapomněl: tak vysoká úroveň jako v „Jistě pane ministře/premiére“ je pro dnešní politický Západ nedostupná. Už i „Červený trpaslík“ jim dělá potíže, další vzor budou asi „Teletubbies“.
Teletubbies 😁😁😁©
V Červeným trpaslíku jsou nádherný urážky, co jinde nenajdete. Takovej plesnivej chomáček rektálních chloupků nebo rakovinný polyp na řiti lidstva…Najdete tam i suchý humor, černý humor…podle vkusu každého soudruha.
Ano, avšak… 🙂
Vezmu to od konce:
– Neoconi jsou skoro všichni židé a bez výjimky nejagresivnější sionističtí jestřábové. Ovšem od svého odchodu od demokratů byli a jsou ultras od republikánů.
– Nikdo se neslétá. Jared přinesl tchánovi úkolenku od pětipísmenkáčů a papírek s obrázkem vykolíkovaného dvorku. Buď bude poslušně šlapat brázdu, nebo nebude vůbec. Pořád to je pravomocně odsouzený hochštapler a jakýkoli trest odnětí svobody je při jeho věku a povaze doživotím.
– Židé (protože 25% Izraelců jsou ne-židé) jsou připraveni vést válku. Ovšem pouze za předpokladu, že ji povedou proti výrazně slabšímu, nejlépe zcela neozbrojenému, protivníkovi a výhradně prostřednictvím vraždění na dálku. Na co nejsou připraveni, je pozemní boj.
Točenou řetězem tomu dali ortodoxní rekruti, kteří jsou nepoužitelní pro cokoli, co se byť jen vzdáleně podobá fyzické práci.
Trumpovo „odsouzení“ je absolutní fraška, totální zneužití justice nevídané ani za Stalinských časů v Sojůzu. 26. listopadu má soud vyměřit trest, ale nic z toho jistě nebude, protože jinak budou zúčastnění justiční poskoci smeteni. Nikdo to nedovolí – mocní v pozadí mají s Trumpem úplně jiné plány, než aby hnil v base. Sami si to zavinili: udělali z Trumpa spasitele, takže mu stačí kývnout a hordy vyšinutých rednecků chytí své AR-15, skočí na rezavé pick-upy a pojedou na Washington zachránit svého svatého. To nikdo nepřipustí…
Vliv sionistů v USA je značný, ale potíž je v tom, že reálně vzato proti Rusku, Číně nebo Íránu nic funkčního dělat nemohou. Válka je prohraná, ještě než doopravdy začala. Ihned by to sklouzlo k taktickým jaderným zbraním – až by americké/Západní/izraelské síly začaly silně prohrávat konvenční konflikt – a to si ani takoví magoři netroufají. Izrael prohrál, přesně jak to predikoval kdysi Kissinger. USA/Izrael nejsou schopné konvenčně porazit ani samotný Írán, natož při jeho faktickém spojenectví s Čínou a Ruskem.
Jediné, co Izraeli zbývá, je vynucené mírové řešení, dle rezolucí OSN. Což bude jen mezikrok k faktickému zániku dnešního Izraele, ale aspoň se to obejde bez milionů mrtvých, tentokrát na izraelské straně.
Proto taky američani už justiční systém ignorovali. Prokurátoři ve službách demokratů zasypali Trumpa tolika vymyšlenými obviněními, že i blbec pochopí, že se jedná o hon na čarodějnice a zneužití justice k politickému boji. To jeho „odsouzení“ byla asi největší travesti show. Demokratický soudce se svolal porotu a řekl jim: „Běžte se poradit, ale bez verdiktu VINEN se sem nevracejte.“
A právě touhle „absolutní fraškou“ (Vaši jistotu bych chtěl mít) ho drží a budou držet za koule.
Dokud pošlape podle lepíků, bude si moci vyřvávat na shromážděních a videjích (někdo tu včera psal, že je staršího data), co ho napadne. Jakmile se cukne a odignoruje sílící stisk, bude ukončen. Nezapomínejme, že má i škraloupy z minulosti, které jsou pečlivě evidovány a připraveny k použití.
Ad druhý odstavec – kéž byste měl pravdu. Já se ale obávám, že jde o partu šílenců, kteří jsou ochotni zničit celý svět, pokud nebude po jejich. Řada z nich jsou geronti, kterým už je všechno jedno a zjevně jim nezáleží ani na budoucnosti vlastních vnuků.
Školníku, jseš primitivní židobijec z ulice.
Připisuješ AIPACu schopnosti a vliv, které nikdy neměl, nemá a ani mít nebude.
Kdyby to bylo tak, jak tady furt bájíš, tak by situace na BV vypadala úplně jinak!
AIPAC by si zajistil 100% podporu v ISR i za tu cenu, že by se v USA vysrali na UA.
Jenže to se neděje a dít nemůže. Pětipísmenkový kokot jseš ty, školníku.
Bububu, AIPAC! Raketový klobouky a granátomet v každým rukávu!
Ne AIPAC nema nijaky vplyv,ta co si,kazdy kokot tu v kolebce vie,ze bez neho chazariky v israel po nich.Bez americkej podpory by zidky zarvali,oni neziju okolo zambezi,kde kokot je co zajebat,ale okolo potomac tam je uz na com parazitovat.
Já netvrdím, že AIPAC nemá žádný vliv.
Jen říkám, že není takový a takto zveličený, jak ho tu presentuje nablblý školník.
I kdybych se snažil nějak chápat školníkovy motivace – jakože je nechápu- tak jako obyčejný realista, musím vidět i reálné výsledky – a ty prostě nevidím.
Vidím jenom bububu od školníka – pět písmenek! Všichni z nich serou maggi v kostkách! AIPAC má pracku na červeném tlačítku!
A pod těmi pěti písmenky si má běžný čtenář představit něco, jako samo Peklo, se Satanem a v klobouku a pejzy, nebo mají Židi ještě něco onačejšího, než tohle?
Všichni tady nežereme seno, školníku.
Aha realista hej,skolnik bububu a 40 tisic mrtvych hadrakov,utoky israel po celom okoli,to moze tobit aj jordansko,iraq,syria plus egypt,realita taka,ze sion brothers bez us podpory v hajzlu a bez gojov mala 0,zili by kludne s hadrackou holotou bo samy o sebe by boli len pepku vyskoc,realne ked kukas,opakujem tym hadrakom dat len 50% co maju sion brothers myslim zbrani logistiky,realia by bola uplne ina uz davno by ubrali,ked nie bol by im koniec taka realiama ten bezvyznamny AIPC,kurva to miliardy U$D nie dajaky spolok modlitebny za par supov .nebudem hladat a davat odkazy,kto to podporuje bomseriem,kazdy si moze najst,bo je tiez aj podpora arabov ale sponzor hovnovy jasny.
AIPAC že nemá vliv? Vždyť to je nejmocnější lobbying formace v USA.
https://theintercept.com/2024/10/24/aipac-spending-congress-elections-israel/
A tady máte něco k prostudovani
https://www.researchgate.net/publication/382081303_The_Influence_of_AIPAC_on_US_Political_Dynamics_A_Historical_and_Contemporary_Analysis
Netvrdil jsem, že AIPAC nemá vliv.
Napsal jsem, že ten vliv není až takový, jak ho tu někteří zveličují.
I lobbing má svá pravidla a hranice. Mocný? No je jich hodně, to je fakt a své lidi mají ve všech oborech.
Ale furt je to jen lobbing. Nakonec stejně rozhoduje president a Kongres.
Kdo koho při tom lobbingu může držet za kulky, je jiná věc. Když se za ty kulky nechali chytit – jejich problém, už vůbec ne náš.
O AIPACU většinou nejvíc píší profi židobijci, obyčejný občan nemá o AIPAC ani ponětí. 😀
Jo – a nepotřebuju od nikoho a nic doporučovat k prostudování.
To už tu bylo několikrát. Většinou byly ty odkazy „k prostudování“ jen účelovými slátaninami. Jedna dáma mi tu doporučovala k prostudování i wikiprdy.
To tak bývá, když se někdo považuje za někoho lepšího, než ve skutečnosti je.
Pokud chcete o tématu něco vědět, musíte si take něco nastudovat. Plácat nějakou svoji teorii bez základní vědomosti je nesmysl. Ono totiž v tom AIPAC jsou silné osobnosti, které mají dostatek vlivu na ovlivňování politiky v USA. O čemž hlavne svědčí mezi jinými, přímá finanční pomoc Izraeli. Prostě USA šlapou jak Izrael píská.
Sklidněte hormon, ať vám neodprýskne jarmulka a zkuste se zamyslet nad důvody, proč dnes nejsou Židé zrovna oblíbená skupina v mnoha koutech světa….Možná by chtělo ubrat páru….
Ja neviem,jak niekto moze byt tak vomezenej,ze budu mlzit,ze Israel sam vsetkoho schopny a Amerika ,len ho klepe po pleci,na mordovanie tych,zien a deri,prispelo 6 miliard fuckem American dollars,dodavky takieta municie a este aj us boys v pripade problemu,hlavne logistika,utok na Iran nemozny,bez fly tankers, a bude jebat o nejakej lepsosti za boha nevidi,ze bez usa,ta mocna army israel by mala very big problem,samotna existencia by bola v ohrozeni bez AIPACu israel ani kroku.
Za boha nezmenia ten talmud jebany,aby zili kludne za boha tych jebanych rabi nepritisnu,ze aj nieco ine je jak zid kurva toto je problem jebana religia.
Neni nejmocnejsi lobby, to neni potreba.., nejvic jich ma ten megaspolek drzitelu zbrani , na obranu, aby jim ty zbrane vlada nesebrala.
Vlastni ovladaji media , nejbohatsi bohace na svete ,Wall St.,monopolni banky, trilionovy konglomeraty v celym svete , kongres ,senat , vlady a byrokracie ,ale nejdulezitejsi je the Reserve Bank.
Vic penez vic vladne..Samozrejme se nikde s tim nechlubi..Naopak . Ovladaji velkou cast sveta..Dobre to vsechno bylo videt v krizi 2008..
Brani se a hodne moc a casto s velkou prehnanou zurivosti ,v mediich , porad se soudi ,za kazdou malickost ,kdyz nekdo rekne nakou blbost nekde .
To neni treba. Vzbuzuje to podezirani ..Maji ve vsem pravdu a nikdo jinej. Okamzite sou utocny , kdyz ma nekdo jinej nazor.
Radi dokazuji svoji moc nade vsemi. S tim se netaji ,kdyz vladnou..
Megajasot bez koncu pro zeli a netenjah.Nekonecny pochvaly a nic jinyho neni dovoleny..
Pro svyho presidenta maji jen vlazny a zdvorily potlesk ..
Ve vsem maji prednost ,pred ostatnimi..Svym sluhum davaji odmeny mensich funkci.
Kdyz nekteri lzou , kazdej to brzy pozna..Jako ten nepricetnej teco.
Poucuje stupidnima lzema..To nemusi a jen vsecko zhorsuje ..
Prave takovy provokujou vzbuzujou reakce..
Dale jedna miliardarka z izrele dala Trumpovi 100 milionu na zvoleni . Dalsich 300 milionu chudych americanu nedaji nic , nemaji nic a dluhy.. To neni mozny vysvetlit.
A jinak, Trump dělá „double down“, tohle je fakt hodně ostré:
https://www.youtube.com/watch?v=0hrKdffA76o
Na jednu stranu chápu, že Trump musí komunikovat se svými voliči, ale připadá mi nemoudré v době, kdy ještě nemá skutečnou výkonnou moc říkat, co se chystá udělat. To jen dává protivníkovi šanci se předem připravit na odpor a i případný protiútok. Je to stejné jako kdyby za války vojevůdci předem veřejně inzerovali, kde a jak se chystají zaútočit. V uších mi zní výrok inspektora Ledviny: „Vědí, u nás se všechno rozkecá.“
V Palestiňe se pořád jede bible https://www.bible.com/cs/bible/15/1SA.15.B21
Ten Palestiň má bibli na kolečkách?
Tohle je taky dobrá pecka, Vidlák by to mohl zapracovat někde kde přijde řeč na bratry Poláky :
Polský premiér Donald Tusk stáhl své prohlášení, že Donalda Trumpa naverbovaly ruské zpravodajské služby. Před rokem Tusk řekl, že „Trumpova závislost na ruských zpravodajských službách je nepochybná“; Nyní, po Trumpově zvolení, na tiskové konferenci polská novinářka Monika Rutke premiérovi tato slova připomněla, ale ten řekl, že „nikdy nic takového nepředpokládal“. Poté novinářka řekla, že jí úřad polského premiéra řekl, že s ní přestávají spolupracovat.
Zdroj : https://brusselssignal.eu/2024/11/tusk-in-hot-water-over-alleging-trump-was-russian-asset/
P.S. „Polák má kozu a myslí že je šlechtic.“ To prosím né že já – to jistý Henryk Sienkewicz 😀
Otočte svou řitku
K lesu nebo k jezu
Držím v ruce kytku
Do řiti vám vlezu
Otočte svou díru
Do každého směru
V tom já neznám míru
Už se do ní deru
Ozdobte svou prdel
Trním nebo kvítím
Tryská jásot z hrdel
Už se do ní řítím
Polskej pohled na historiji ukrajini https://www.youtube.com/watch?v=duX4N0gul-s
Kovany sionista benjo,vyhodil,cisto moj jebnuty napad,ze utok na Perzanou pri takom technickom nasadeni a moznostiach tej chazarskej obrannej army,nic moc a mosad zistil,ze kurva dalsi utok Iranu ,moze skratit pejchy sion brothers.zasluha,ze rajd na Iran dajak nezlozil ajatolahov,bo rusky allah velky.
Co prve ten jich minister obrany,ked mosad selhal a nevedeli nic o tak velkom utoku,ze zastavit,vodu,zradlo,proste vsetko,tak bolo na vlas,ked jeho spoluvyznavaci ,zdochynali v ghetach polandu,kym posli na lampy do KL.A este taku historku,si vymyslelo OSN,ze zo 40000 mrtvych hadrakov,je 85% fatim a malych omarov a aladin jim sveti na vecnu cestu,vedia,co robia,deti nebude,jebaciek zredukuju,muslimovia teplych kamenuju,nebude tej jebanej palestinskej populacie,taka demokraticka kastracia.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/usa-prezidentske-volby-zeny-mysoginie-donald-trump-kamala-harrisova-hnuti-4b.A241108_121513_zahranicni_dtt
TAKZE DEMOKRATKY POUZIVAJI SEX JEN JAKO NASTROJ K OVLADANI MUZU.
a jelikoz budou odpirat sex tak se budou mnozit jen republikanky a muzsti volici demokratu se budou snazit parovat se republikankami 🙂
tohle hnuti ma dost problem s moralkou i nasledky, proste kdo pouziva sex jako nastroj ovladani je ku*va.
Nic nového.
Lysistrata:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Lysistrata
nebo
https://stary-kocour.blogspot.com/2023/11/lysistrata.html
Už někdy v šedesátých letech jsem četl jeden výrok nějakého amerického spisovatele: Američanky nevědí, na co mají vaginu. Domnívají se, že je to prostředek k seznámení s vlivnými muži.
Pcha!
V sedmdesátkách jsme tohle měli vyřešeno během několika hodin.
Chceš manipulovat tím, že nedáš? Dá jiná!
A někdy se povedlo i to, že to byla její „dobrá kamarádka“ 😀
Osobně si myslím, že to plošné zneužívání k manipulaci, je vynález feministek z konce 20.století.
Předtím to v takových rozměrech neexistovalo, ani náhodně.
To už bylo ve starém Řecku, dokonce dochovaná divadelní hra, ale tam to bylo o tom, že muži chtěli do války a ženy ne, tak takhle vydiraly.
Ale když žena nechce dát, je to dobrá zkouška, jak eliminovat pitomce typu Teco. Kdo za to stojí, chvilku si klidně počká.
A teď si představ, že ti není 50 a nejsi životem omlácená – ale je ti 18 a jseš nadržená, jak koza.
No jasně, však si počkáme, až nám to poleze i ušima.
To za to stojí 😀
Nejsem ty
No v 18 byli spíš, a to hodně, nadržení kluci. U žen to přichází později. Nemůžete vše poměřovat sebou.
U zen to trva vecne,jak 20 rocny,som dumal co tie stare rakety mozu este chciet a kurva oni chcu a ja prazdnej patron,to kurva sa pomenilo.
Ja neviem,kde ty mas prax,60 ta tak omlati,ze budes hotovy,jak zrezany buk u nas v lese a nie preto bo ty chces ,ked ona ta chce,jses mrtvej vojin XY.
No neviem,hucalo vo mne jak v reaktore v temeline a nechcela dat,kamaratku mala,ale ja chcel len s nou ,bo ja chcel len take co ja chcel a nie ktora prva podrzi a ruky som mal zdrave,kurve jak sa mi zidli pri sluzbe vlasti ,ze svinsky pisem ,mne chuj consi kto mysli.
To nebolo v 60 rokoch to od doby kamennej pred nou a dnes jak by smet,bo vlivnej muz si mysli,ze lepsi muz a kopa piciek s vaginou si mysli,ze lepsia od ostatnych ,preco tak dumam bo neznesiem take picky a vlivny som tiez,len okolie o tom nevie.
„A tak z něj udělali předsedu… koneckonců, je to poslední státem placený Pirát. “
No to bohužel nee.
V parlamentu stále sedí pirátská místopředsedkyně Olga Richterová.
Je to u nás jak u blbéch na huře. Zatímco SPD, které se dostalo do parlamentu s 20 kusy, nikoho ve vedení sněmovny nemá, tak piráti, kteří jsou z vlády pryč a ve sněmovně jsou jich jen 4 kusy, mají stále místopředsedkyni sněmovny.
A ještě jich jsou mraky rozlezlý po dalších úřadech.
Anonym
Piráti jsou B ODS a Fiala drží nad nimi ochranou ruku,az už to nešlo udržet a s tou digitalizaci stav.zákona, hrozil pád Fialy.
A mezi ťím se nepozorovaňe bouraj hráze https://t.me/Celno3or/94124
Návrat na stromy. Remake Kambodže a návratu k přírodě? Tam to vypli až vietnamští komunisté
. Nejkouzelnější na tom je, že se to děje vlastníma rukama, za vlastní peníze a z „vlastní “ vůle. Stačilo nasadit zelený vir do myšlení lidí, do SW. A ještě se svazáci předhánějí, kdo rychleji a lépe. Viz. Naši západní sousedé. Psyops jako řemen. A vypouštějí ty viry nejspíš stále stejní tvůrci.
nemajíce hráze, vyšplouchla je velká voda ?
Německo má první bezuhlíkovou automobilku – VW.
To nic není. Bude mít i bezautomobilovou automobilku, Zeleného Úděsu nejvyšší cíl. Nebude to trvat dlouho.
Mohli by bejt zamestnany na dulezity odstranovani strasne skodlivyho CO2 , ze sodovek,cocacoly,atd ..Zachranit svet…
Tady si vůbec nejsem jist, jestli i samotným Němcům dochází, jaký je to průser.
Více, nebo méně jsou v tom elektro-průseru namočení všichni velcí hráči.
Téměř všichni do něj investovaly těžké miliardy eur – a ono hovno, ono se to nevrací a jsou s tím jen komplikace.
A protože číňan bude chtít v Evropě prosadit své výrobky, tak elektro-komponenty pro velké evropské hráče buď přibrzdí, dodá je méně kvalitní, nebo to bude zdržovat. Možná jsou ve hře i jiná opatření, o kterých jako BFU nevíme, ale každopádně je to katastrofa už teď.
Nikdo to nechce a i firmy, které tím osadily firemní flotily zjišťují, jak hrozně nevýhodné to je – například s odprodejem po ukončení OL.
Zbytkové ceny těch elektro-krámů jsou tak nízké a akumulátory v takovém stavu, že německé autobazary to už nechtějí brát. Je to bez masivní investice neprodejné. Po dvouletém OL je dojezd menší, než poloviční a díky specifickému dynamickému namáhání od krouticích momentů motorů, jsou podvozkové komponenty už zralé na SO.
Novinky: „Na konferenci OSN o změně klimatu přijede i delegace Tálibánu“
😂 Tak dlouho jsme se podíleli na „boji proti terorismu“ (čti vraždění civilistů v Iráku a Afghánistánu), až jsme fakt úplně zvítězili.
Čerstvý rozhovor Jany Bobošíkové s Erikem Bestem:
E. Best: Trump chce vypustit bažinu. U českých politiků jsou americké zájmy občas na prvním místě.
https://www.youtube.com/watch?v=AeHh_3Nw88Y
Nedá mi to, musím Vám to nadšení ze zvolení Doníka trochu zchladit.
Ono to vypadá že „Systém“ se nějak rozhodl že tentokrát bude US prezidentem Trump. Ty náznaky byly vidět už před pár týdny a měsíci. Jedním z nich je že šéfkou volební kampaně byla a je Susie Willes (děkoval jí hned po zvolení, teta ve slunečních brýlích, platinový vlasy), lobistka pro big pharma gavi a gilead, dalším je že Biden si před kamerou nasadil MAGA kšiltovku. Další je že Biden mluvil o odpadcích skoro v ten samý moment kdy Trump nasedal do popelářskýho auta. Je těch náznaků a shod nějak moc najednou …
… jo a Bobby Kenedyho prejže už stihli vyšplouchnout.
Však máte pravdu. Jen naivové doufají že se uděje nějaké zlepšení. Možná pro ekonomiku v USA, ale okolní svět na to bude doplácet.
Nepotěšil jste me Vidláku a ani já vás nepotěším. Pokud je jedinou zásluhou piráta Wagenknechta to, že rozporoval cenu granátů, tak se musím zeptat „a není to málo“ pro zvolení vrchním bukanýrem??
A ještě jednu jízlivost: Všimli jste si, jak k Doníkovu letnímu sídlu míří všichni „přistižení“ z Evropy? Ti, co na něj nadávali (Poláci) si to jedou vyžehlit, někteří zase zeptat jak to myslí s tím, že USA nebude přispívat na zbraně po Ukroše a jiní jen tak, aby si jich Doník všiml. Připadá mi to jako hromadný rektální alpinismus.
PePa107 tam ale ještě nebyl. Možná je ohlášen na příští týden. Nebo rok.
A ještě jedna zpráva, která je ale možná fake: Elon Musk prý za 3 miliardy USD kupuje CNN. Pokud to není fake, bude to v našich TV stanicích docela zajímavé. Obsahem i personálně.
Možná se sem tam půjdu podívat na TV.
Kocoure, to s koupou CNN je žel jen satira, parodie. Ale žive si představuju jake by to bylo – asi jako kdyby v ČSSR vysilala třeti TV program Svobodna Evropa 😀 https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2024/11/08/elon-musk-buy-cnn-fact-check/76132850007/
Škoda…
Nerozhazet si ty co maji moc, se vyplaci , Sikla je megaparazit ,hrabe
horem a dolem milionovy majetky..
Zbrojeni ukra uz neni , neni vyroba a a rus vsecko rozmlati i s letadlama..
Takze president samouk Drump ,chce jednat a uz zacal ,vo miru s nezvolenym fasistou , s dalsim megaparasitem sveta a nas vsech ,kterej vobjizdi svet a zebra pro sebe miliardy a min pro dalsi nezvoleny . A dostava stedre ,na valku.Kdyz.
Celej prumysl megakorupce , zalozily mezinarodni gangy parasitu na valecny pomoci pro U. A dalsi na podvody se sankcema..Rus taky neuveritelne bohatne..
Nikdo se vo tomhle nevopovazi zminit. Kritizujou jen co se smi ,
vo nutelach nejlepsi..
Vojak ukra dostane 46 dolaru. Vo miru ,kdy ukr strana podepsala dohody a hned je
zrusila. Jednat s takovyma usaci povazujou za nejlepsi, s tema co verejne kradou beztrestne miliardy v dobe valky neni nejlepsi..
Laska a nadseni k valkam , takovych nema nikdy dost, k Zeli a nenavist k rusovi ,rychle polozila silenyho porad masove sebevrazednyho germana ..
A EU komise ,nejhorsi nepritel evropanu a vlady antigermanu ,
chce to samy ve velkym…
Vsichni kritici si mysli ,ze vedeni EU je pro evropany s chybickama. Ze soucasna struktura diktatury ,jen potrebuje vymenit Sikli.
Jedina a nejlepsi ucinna kritika vubec, je nejdrive vedet a potom zacit delat
a udelat skutkama vsecko lepsi.
/Ale kdo nic nedela nic nezkazi ,ale to neplati ve vedeni statu/..
Jinak lepsolidi , zustanou ,kde sou a nemaji duvod k odchodu ..
Zadny kecy na ne 30 let neplati. A muzou delat co se jim libi a chteji..
Ani jeden positivni skutek zatim ,napr. sestavit aspon nejakou prozatimni vladu , pro nespokojeny neni mozny ,ale zaroven krici a vyhrozuji ,ze konec vlady do roka je jistej..
Konec a vubec nic ,tma potom.
Chystaji se este eurogermani s dalsi , risi se spolecne a kvuli ukrovi ,znicit co nejvic.
Proto se s nima Drump nebavi. Ani vo miru.
Nevahaji pouzit cokoliv ,pocasi , svoje hospodarstvi , islama ,falesny epidemie a jejich dochtory a snad se to jejich vladam a komisi EU podari..
A nic lepsiho po nich.Jenom dalsi vlada totalniho zniceni Ruska.
Drump jedna vo miru s nezvolenym fasistou ,kterej ted zalozil velkej hrbitova pro 160 tisic obcanu , ktery zavlece do valky a uz vi napred , ze neprezijou.
Na to dostava ukr 46 dolaru. Vi to uz taky..A prcha pryc.
Drumpovi ,ted nejvetsimu demokratovi na svete a bojovnikovi za demokracie , to nevadi , vidi v takovych nikym nezvolenych demokratickych samozvancich, nejvetsi moznost skonceni valky..Ze se vobrati na fleku saka a hned budou pro mir a este vsecko udelaji..Ale co..
Umelej stat bez vlastni vlady ,jenom s vladou medii , nevydrzi,nechce a nemuze ,
ani s nejvetsima pomocema z celyho sveta..
U nas vlada masaryku , vlada prokremelskych agentu , vlada pro EU a proti Nemecka v Nemecku ,vlada protiamericka v us , nemaji a nemuzou mit dlouhych trvani..
Dalsi Delirium tremens text ,pro nejvetsi kritiky, ale vseho a vzdy zarucene
vubec niceho….S pouckama pecenejch rybicek eunuchu ,made in Cina.
A prozradíš nám Pawe konečně, co to bereš za prášky? Nebo se to šňupe či píchá?
Chtěl bych to zkusit taky.
Třeba to bude lepší, než LSD. Hned jak to šlo, tak jsme zkusili.
Z LSD jsem měl dýl, než týden blbou náladu.
A toto čobolo?
Príde mi to príliš lacné,aj keď CNN nie je čo bývala. X stala 44 mld.
Například bývalý Twitter sleduju jen občas a pasivně, nemám tam účet, takže asi nevidím všechno.
Nějak mi nepřijde, že by se Twitter nějak radikálně změnil poté, co jej Musk koupil.
Možná je to opravdu tím, že tam nejsem aktivní. Tak vlastně necítím přístup vlastníka, ohledně cenzury či podpory/nepodpory některých témat.
Vzpomínám si ale, že ještě na „starém“ Twitteru byla některá témata prostě tabu a nekompromisně to mazali 24h nonstop. To se teď už neděje, nebo se to uživatelé naučili obcházet – nevím.
CNN je sakra velké médium, to není česká bulvární Nova. To je značka a propojená globální síť.
Pokud se pamatuju dobře, tak to byla právě CNN, kdo jako první přinesla online záběry na WTC.
Prý to byl nápad nějakého řadového technika, co použil signál z nějaké, do té doby málo používané, venkovní kamery na budově a do živého vysílání.
Montoval jsem tehdy vynikající systém Nokia SatScan, známému na baráku. Bylo už hotovo, když jsem seděl na gauči, s ovladačem v ruce a „projížděl“ jednotlivé pozice a azimuty, až jsem narazil na tohle. Tuším, že CNN tehdy měla zrovna úplně první transpondér (nejnižší kmitočet v pořadí) na Astře 1D 23,5°E.
Čuměli jsme na to s jeho paní a říkali si „to je nějaký trik, nebo co?“ a v přímém přenosu jsme tak viděli druhé letadlo. A slyšeli zděšený komentář kohosi z pozadí režie, cosi jako „oh-my-god“.
Ostatní TV tehdy nejspíš chrápali. Včetně USAF a dalších.
Bárka napadena houbou,
kormidelník ztratil klíč,
bývala kdys moře chloubou
teď z ní krysy sviští pryč.
Sviští vlevo přitom piští,
dobré bydlo tlačilo,
rudá hvězda se tu blyští
máme tady Stačilo!
Podívejme na titána!
Řád čestného kapitána
pro vrchního bukanýra!
Chorý mozek fetem týrá,
dredy mastí olejem;
šampáněm ho polejem!
Kormidlo teď svírá Hřib.
V trase bárky stojí Říp.
Bohužel tu není moře,
tak ho vidím na podpoře.
Skvělé!
Wagenknecht je suchoprd (a to neříkám z politických důvodů, známost je jaksi bližší). Ten by pirátům nikterak nepomohl.
Ostatně PirStač nebude? 🙂
Piráti budou v Progresivním Česku. Na to je Stačilo moc konzervativní.
Orbán nebyl línej a tak sednul do letadla a všechny důležitý osoby a vůdce objel a osobně se s nima setkal. nepoléhal se na nesmysly přežvejkané bruselksým aparátem a nezaujímal postoje. On pracoval. Pracoval pro svou zem, což z něj dělá v Evropě vzácnou výjimku. Nic nenahradí osobní jednání. Teď má úplně jinou pozici než evropští vysílači signálů a FlintenUschi v čele.