Ve hře jsou mírové rozhovory, řekla o situaci na Ukrajině Jana Černochová. Ta, která se ještě nedávno fotila v mikině s granáty. Ta, která byla připravena rozpoutat třetí světovou válku, když ukrajinské rakety zasáhly polský traktor. Zastánkyně nejmiliatantnějšího postoje, která poslala na Ukrajinu 60% těžké výzbroje české armády (Což v praxi znamená, že těch zbylých 40% je nepojízdných). Najednou jí to někde v hlavě udělá „cvak“ a mírová jednání jsou ve hře.
Petr Pavel měl vysloveně poraženecký rozhovor. Je prý potřeba zastavit válku a debatovat o budoucím uspořádání. Zato tam ani jednou nebylo, že se s Ruskem nedá jednat, že Rusové stejně žádné dohody nedodržují a tak je třeba bojovat až do úplného vítězství nad mongoloidními hordami.
Miloš Zeman řekl, že Chcimíři jsou zachránci Ukrajiny. Před dvěma roky říkal, že Putin je šílenec a Ukrajinu je třeba podporovat.
Politico píše, že začíná kritická fáze války. Před pár dny byl ruský útok u Charkova zesměšňován, Rusové měli tradičně obrovské ztráty, byla to jen finta a Charkov samozřejmě nikdy nepadne. Dnes už se píše o tom, že pád Charkova by byl pro Ukrajinu obrovská tragédie.
Jens Stoltenberg se zase vyjádřil, že pokud Ukrajina prohraje, nemá cenu ji obnovovat. No jasně, že ne. Když nebude moci sloužit jako beranidlo proti Rusku, tak se na ni každý vykašle. Ale Ukrajince to muselo potěšit. Dva roky bojují za NATO, za evropské hodnoty, za Západ a když jim to přestává jít, tak je Západ nakopne do řiti.
Blinken letěl neočekávaně do Kyjeva…
V Gruzii se majdanuje… údajně za účasti i našeho Pavla Fišera.
Můj oblíbený diskutér, Martin V., napsal, že podle těchto poraženeckých řečí se vojenská situace na Ukrajině zhoršuje tak rychle, že v prdeli byla už předevčírem.
Věděl jsem, že to dřív nebo později dojde do této fáze, ale nečekal jsem, že naši gaučoví válečníci začnou zmírňovat rétoriku tak rychle. Rus je pořád ještě dva tisíce kilometrů daleko a pořád je mezi Rusy a evropskými hodnotami veletok Dněpr. Ode dneška už není rozdíl mezi tím, co říkala hradní guma a co říkal třeba Andrej Babiš. Mír přestal být sprosté slovo a jestli to takhle půjde dál, tak za půl roku bude vždy věrná Praha vítat svého ruského osvoboditele.
Myslím, že Ondřej Kolář začal svého předvolebního hesla o tom, jak se nebojí postavit Rusku, pomalu litovat.
Milion nábojů pro Ukrajinu se scvrkl na šedesát tisíc a myslím, že u toho zůstane. Zbylých devět set čtyřicet tisíc granátů koupili Rusové a už dopadají na ukrajinské pozice.
Zelenský zrušil všechny zahraniční cesty….
Ale ono se muselo stát ještě něco. Jasně, přišly nové notičky, ale tohle je naprosto šílený obrat. Tak šílený, že pro jeho vysvětlení podle mě nestačí jen ukrajinské neúspěchy na frontě. Že je válka v hajzlu, to bylo každému člověku s mozkem jasné nejpozději ve chvíli, kdy slavná krásná a chytrá západní technika shořela v polích u Robotyne aniž by ohrozila ruskou obranu. Následovalo americké handrkování o balíček vojenské pomoci…
Podle mě se naše vládní věrchuška dozvěděla, že páni právě odcházejí z ledu a svým ratlíkům přejí hodně štěstí v boji proti Rusku. Mám z toho samozřejmě radost. Vypadá to, že jaderná válka nebude, bude jen trapná prohra. Po trapné prohře přijde trapná krize a trapné zhoupnutí politických kyvadel.
Pavel i Černochová svá vyjádření následně korigovali. Protože to bylo tak poraženecké, že si to všimla i jejich klaka. Ale škoda už se stala. Zřejmě je tak velká, že se s vyjádřeními nedalo čekat. Kdyby to nebyl opravdu velký průser, tak by Pětikolka zatnula zuby a počkala alespoň do voleb. Fico také neohlašoval zvýšení daní před zvolením Pellegriniho. Na ukrajinské frontě se zřejmě schyluje ke katastrofě a v ukrajinské politice to nebude jiné.
Atentát na Fica do toho krásně zapadá. Liberálně demokratické evropské hodnoty si začínají uvědomovat, že prohrávají na všech frontách. Argumenty jim docházejí a realita začíná přebíjet i jejich dokonalou propagandu. Ještě stále jsou silní… ale první pozice už opouštějí. A tak se chovají jako klasická chcípající kobyla…
Kardinální průšvih je už blízko a zřejmě se projeví ještě do voleb. Nebude to hezké, ale o tom až zítra.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Lehce OT, protože Fico na mě vyskakuje ze všech stran. Už se bojím otevřít i konzervu…
Rádobypravicová ODS se soudruhem Baxou se rozhodla, že nenažraná a vyděračská ČT ještě pořád nemá dost, a tak se rozhodla zdanit internet ve prospěch obřezané a zbytečné televize:
https://pravyprostor.net/ct-kdyz-mas-rozpocet-8-miliard-a-porad-je-ti-to-malo/
Tak už jen čekám, kdy se dalším zákonem rozhodnou zdanit kávovary, pračky a myčky, aby se bezedný a prolhaný moloch mohl dále napakovat. ČeZko snese fšecko!!!
Penize z bile techniky pujdou ovsem do rozpoctu ministerstva obrany. Rusum se totiz osvedcilo delat z ukrajinskych pracek balisticke strely.
Rikala to von Leyen a ta by nelhala.
:-)))))))))))))
K likvidaci (ukrajinských) praček přece stačí i vodní kámen…
Uršula jim posílá Calgon.
re jozka: Když už jste nakousnul Leyno (Von) a zdaňování elektroniky, napadá mne volnou asociací, že tahle „nová a lepší“ vláda dosud nezdanila tzv. Humánní Bio Odpad (HBO). Jinak řečeno hovna. Každý zástupce 76 pohlaví si bude vážit své hovna a na konci kvartálu zaplatí tzv. „denní zdanitelný výser“ (DZV) a měsíční hovnodaň. To by tak hrálo, aby si lůza srala zadara jak ji napadne a Fiala se svým „novým a lepším“ uskupením mělo nějaký deficit.
„nezdanila tzv. Humánní Bio Odpad (HBO).“
Titus Flavius Vespasianus, římský císař: Čuchni. Nesmrdí.
Vždyť to už platíš. V doublethinku se tomu ovšem říká STOČNÉ …
Ale státu z toho moc nejde. Shrábne to Macron a akcionáři Veolie 🙂
Kolik spotřebuješ vody, tolik ti spočitají HBO 🙂
Co náš suchý hajzlík na chatě….?
Na to bude třeba ustavnovit nový úřad s kontrolory, kteří budou kontrolovat hladinu. Možná to půjde i elektronicky, ale to budou potřebovat baterie, ne všude je zavedena elektřina (pokud vůbec bude k mání).
Myslím, že Pětihrůza právem potřebuje ještě jedno volební období, mají před sebou obrovské úkoly.
Zatím jsou ve sračkách (a my s nimi) jen po prsa, je třeba dosáhnout na vyšší levl.
Hovna vakuujte do tenkých sáčků a schraňujte. Budou se vám ještě hodit na budoucí protifialovské demonstraci. Až se takto vybavených demonstrantů (i s praky) sejdou desítky tisíc, chtěl bych vidět tu vládní ochranku či policajty, kteří by neprchali.
Měli by si nastudovat, jak se prchá. Ideálně od studenta Mazánka.
Sou pozadu, soudruch schwabach uz tohle ma davno vyreseny, zadny mrtvy po sezrani chroustu ,ty neserou ,taky neni co , nikoho taky neserou , vodu nechteji,dejchat taky ne a uhlikovou stopu nemaji. Zemi a celou s pocasim taky nepotrebujou .
Si děláte všichni legraci, ale přečěte si, co žádá EXPERT – a jistě nebude jen jeden. Takových expertů vytáhne vláda ze šuplíku hafo, a možná už příští rok.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-ve-vate-dan-z-nemovitosti-vydesila-mela-by-byt-mnohem-vyssi-rika-expert-251830#
„Za vlastnictví bytů a domů by Češi měli platit ne tisícikoruny ročně, ale desítky až stovky tisíc, míní odborník na reality a hypotéky Libor Ostatek. Současná změna taxy je mírná, lidi k pronájmům či prodejům nedonutí, říká.
A zvyšování nekončí, nově se totiž daň bude zvyšovat podle inflace. …..
Libor Ostatek by daň navázal na hodnotu nemovitosti, v Česku by podle něj mohla namísto promile činit jedno procento z ceny bytu či domu. …..
Třeba ve Francii je daň asi desetkrát vyšší než u nás a tam bych se někam sunul,“ říká Ostatek“.
Nic proti tomu, ať se p. Ostatek sune kam chce, ale každý není bankovní nebo dokonce vládní úředník a pokud si kdysi postavil vlastníma rukama a za vlastní už jednou zdaněné peníze, za cenu znovu zdaněného materiálu a další léta opravoval a modernizoval domek, nebo družstevní byt, který dnes ti šmejdi klidně odhadnou na X milionů Kč (i když za tu cenu bude třeba i neprodejný), – bude na takovou daň mít peníze?
Nebo mu bude úředně přiděleno místečko pod vybraným mostem a ještě k tomu na „dobu určitou“, kterou bude muset každoročně prodlužovat – samozřejmě za příslušný poplatek???
Bude to ještě provokovat všeobecné veselí???
Re Godot: Úkolů je mnoho. Přesně jak pravíte milý (spolu)dezolátní příteli. Je třeba zřídit komisi pro zřízení množstevních čítačů EUROhoven a DŮSLEDNĚ měřiti koeficient vykaděnosti pro euroobčany středněvýchodního „složitého“ etnika především s přihlédnutím na jejich nemořskou stravu. Nelze můj dezolatní příteli akceptovat, aby průměrný slovanský středněevropský euroobčan znečišťoval naši europlanetu etnicky podřadnými hovny, plnými CO2. To tedy kurva nelze. Zdanit každý kulich. Toť heslo nových politiků… Jo a poněvadž je to vysoce důležitá, usilovná činnost, je nutno každého jednoho eurohovnokomisaře náležitě doživotně bonifikovat… že?
A takoví Němci na tom jsou ještě hůř. Těm do toho přičtou ještě i vydlážděný dvorek ….
Skutecnost je takova ,ze konglomeraty ktery vlastni vodu v mnoha zemich , vlastni dest , kaluze ,studny , vodni toky, reky, potoky ,
jezera ,more a oceany este ne , vodarny ,distribucni sit a kazdej musi zaplatit za dest ,kterej spadne na jeho pozemek ..
Zemedelec se samozrejme nedoplati.
Voda se prodava ,koupi se karta a ta se prilozi k vodovodu. Jinak chcipne kazdej. V J.Africe ,v noci chudy vykopavali potrubi a kradli z nich vodu.
Na 2o penez si koupit vodu nemeli..Na umyti ani rukou nezbylo.
Maji ten spravedlivej antikolonialni ,antirasovej rezim.
Sou vosvobozeny..
„To je tragedie , vopravdova tragedie ,kdyz se ti splni tvoje zivotni prani“./Oscar Wilde/.
Ta ceka na nas vsechny..Na vsechny se dostane.
Nevím. Spíš by do těch praček měli nacpat ty ukrovlastence a nechat je tam na celý prací cyklus. Třeba by ta denacifikace probíhala rychleji ….
Za zkoušku by to rozhodně stálo. 🙂
Hra je jinde.
Po už všem jasné nemožnosti porazit Rusko vojensky KoZa uspořádá co největší konferenci ve Švýcarsku, kde vytvoří závěr s následným politickým tlatem:
„VŠICHNI CHTĚJÍ MÍR – JEN RUSKO CHCE VÁLČIT“
… pokud se to do té doby nevyřídí „samo“ a UA to Rusku nepoloží. Což by byla její jediná záchrana před jejími „spojeneckými věřiteli“.
Malilinkatý problém spočívá v tom, že Rusi nemají s kým jednat.
I kdyby chtěli, jakože v současnosti nechcou.
Zelenáč &. celý spolek co ruině velí je na seznamu zločinců.
No, není to volaaké absúrdne?
Hlavne si Zelenskyj jednani sam sobe zakazal zakonem.
Jednat se dá po denacifikaci.
Ještě dva dny.
Možná že je už všechno připravené a čeka se jen, až Zelenina odjede na tu konferenci ….
Votresny. Prej lzident ,chce bejt vyjednavaci realista a naky kompromisy.
Si mysli, ze rus je zhavej vyjednavat s nim. Sotva vynda mrkev miru.
Ale medved jasne prohlasil ,uz s vama nechceme nic mit , uz vas mame dost..
Nic , ani valku ani mir. Na veky veku. Amen.
Voni nerozumi..Voni si vymysleli , ze rus je takovej a musi bejt takovej a nesmi bejt jinej ,jenom jakej voni chteji ….
Putin ma dostavat infarkt kazdej rok, vod nich rozkazanej a 14x sankce toho nejhorsiho
na sebe ,je nevodradi.Maji poskodit rusa. Nic je nepresvedci, vo vopaku.
Rus ,vedi 2 roky ,uz je skoro zhroucenej..
To neni vsecko. Zapad neuznal volbu Putina. S Putinem a jeho vladou nemuze proto
nikdo nic vyjednat . Snad nikdo este nedostal takovy dulezity pocty a pozornost ,
jako P. v Cine.
Dalsi miliardy nejvic poctivym ukrum. I presto , ze miliardy dou jenom na ucet podvodnych firem, porizenych s jenom jednim umyslem , ukradni co muzes .
Zatim ukradli vsecko ..Skoda , ze nejsou clenove NATO a EU .
Vsecko by jim taky ukradli.
Cokoliv zapad posle , ihned zmizi beze stopy. Posilaji dalsi miliardy. Vod Blinkra.
Ted rusky vojaci marne hledaji naky vopevneni , ani poradny zakopy nenachazeji..
Rus to zjistil a dal na ofenzivu jenom mizernych 60 tisic vojaku. Co je.
Posilaji ukrovi miliardy ,radi se jich zbavuji , furt pryc , aby bojoval a nezbyl zadnej
a rus ,aby snadno valku vyhraval. Nebo tak..
Majdanem západ nic nedosáhl, tak sáhl k pistoli. Dalo se to čekat. Fico jim silně nebyl po chuti. A dokonce si dovolil začít vymetat lžidotv a lžidonovináře, hlavní informační krmník pro vovce-tu jedinou možnost k faktickému vládnutí západu na Slovenskem.
Jeden zajímavý převzatý komentář co každého praští do očí:
Myslím, že Fico byl hlavním tématem jednání fijalového šaška v ústředí CIA na výletě v USA. 1 čučkař Beroun okamžitě po návratu z velínu CIA kvapně utekl z funkce čučkaře.
A když k tomu přidáme těch nedávno 1500 vyhlášených atentátů na Slov. školy, které Fico rázně zaťápl? Vypadá to jako Kaddáfíjský způsob americké popravy.
A moje domněnka: Fijala s čučkaři dostali v CIA za úkol to rozehrát nejen na Slovensku, ale i v německu s AfD/Bystroň původem Čech/ a v Maďarsku s Orbánem. Okamura, Rajchl, Konečná, Vrabel a všichni kdo konají ve prospěch ČR obléci neprůstřelné vesty a zesílit ochranku, ale opravdovou ochranku,
néé „ochranku“.
Skopčáci už začali p. Bystroně a AfD silně drtit, co bude následovat?
Pávek podivně jako otočil – ale jenom jako. Oni se nikdy nevzdají možnosti vyrabovat ruské zdroje.
Musíme ukončit válku na Ukrajině, aby Ukrajina mohla vstoupit do NATO!…říká Pávek.
To říká proto, vážení, že válčící země se do NATO přijmout nedá – oni musí nejdřív válku, alespoň papírově ukončit, pak teprve ukradinu přijmout do NATO a hned 2. den může začít opravdu VELKÁ VÁLKA i se zapojením celého býv. vých. bloku a jeho kompletní mobilizací- už to chápete?
Pávek neotočil, jen vytrubuje na velkou válku lege artis.
Už je to stálo příliš mnoho a nedávno navezli další kvanta zbraní k ruským hranicím.
A Fico stál v cestě ke Slovenskému území….
Vždy se ptejme: komu daná událost slouží ve finále ku prospěchu, k zisku?
Hezky shrnuto.
K tomu agentovi 107. Má nějaký hlubší smysl komentovat toto boží dopuštění?
Měl by se ukazovat dětem. „Vidíš? Takhle dopadneš, když nebudeš jíst polívku“ 🙂
🙂 🙂 🙂
“ VELKÁ VÁLKA i se zapojením celého býv. vých. bloku a jeho kompletní mobilizací- už to chápete?“
Takže podle vás, Maďarsko a část Německa, bývalé NDR půjde do války s Ruskem?
Brilantní.
Pište dál!
Ne, bohužel se to týká jen těch nejtupějších vovcí býv. vých. bloku, což jsme my – ČR, Polsko, Rumunsko, Bulharsko a rádi by Slovensko i Maďarsko . Od Aše směrem na západ se válka samozřejmě týkat nebude. Ale to vy dobře víte !
Jaksi jste pozapomněla na Balkán, i ten byl přece součástí východního bloku.
Takže Srbové a další budou šturmovat na Rusy?
Brilantní.
Pište dál!
Skelope, nedělej ze sebe debila…
Nedělá, on je.
Na to je pozdě.
Je to hňup co sotva rozluští písmenka na klávesnici.
Myslím, že nezapomněla, psala o „nejtupejsich ovcìch“, což, zda se, Srbové zatím nejsou, na rozdíl od ČR, Polska, Rumunska a dalších
Ta sedla.
Jestli myslíte Jugoslávii, tak ta součástí východního bloku rozhodně nebyla. Jugoslávie se ve válce osvobodila v podstatě sama a Tito zachoval její nezávislost na Sovětech. Proto se o něm psalo v Rudém právu jako o „krvavém psu Titovi“.
Mimochodem, Tito se vyučil v Jincích a měl vždy pozitivní vztah k Česku.
Zapomněla jste, že se musí podepsat mír a Rusko nepodepíše mír bez stažení NATO do hranic před 1997.
no, tak to sa nepodpise nikdy….Zapad skor podpise nejaku papierovu dohodu, ze garantuje bezpecnost RF vratane novych uzemi a za to by sa mala ruska armada stiahnut. No a za par rokov by sa samozrejme ukazalo, ze ziadna zmluva nebola podpisana, alebo ak bola, tak pod vynutenim a teda nema ziadnu cenu apod. Rusko ale imho blbe nie je a bude rokovat a rokovat….a medzitym sa nam ekonomicka situacia bude zhorsovat a zhorsovat. Uvidime kam sa to az dostane, kedze rozpad financneho systemu je na dlho a zmluvy s ktorymi si zapad opakovane vytiera zadok, nema cenu podpisovat, ale nejak sa vojna skoncit musi aj pre Rusko.
Všechny smlouvy už dnes dáávno neplatí – ty jsou dobré jen na utření zádele.
Neexistuje žádná spravedlnost, žádné právo. Záleží jen na tom, co za „smlouvu“ vyhlásí ve lžidoTV. LžidoTV obstará soudy, soudní jednání, lžidoTV obstará všechno. Dokonce už 89 lžidoTV obstarala mrtvého živého studenta Šmída. To jste si ještě nevšiml?
Helena i Janka : To máte samozřejmě pravdu, ale jen v současnosti a v KoZa. To ale není podstatné, tady se hraje o mínění velkých světových států a o kredit BRICS+ po světě. Pokud tady Rusko uspěje a KoZa propadne, budou garanty té smlouvy úplně jiné zzemě, které si jjí dodržení pohlídají.
na to něco bude, předsedo
Hadej kdo bude garant. Muzes trikrat a stejne nic nezjistis.
Garanti ,uplne jiny , ted anonymni , budou haf , haf , vsecko haf, vyhruzne vobehlidavat ../A pokousaji kazdyho/.
A jiny ty garanti budou , zatim nemenovany budou , jako obvykle , kteryma se ted vyhrozuje ,ze si budou to dodrzeni ,haf,haf ,pohlidaji..
Pokud ,pokudne Rusko bude hodne ,garant se zahryzne…
já bych v dnešní době nepřeceňovala fakt, že je něco proti znění dohod a že je třeba respektovat, že válčící země nemůže být přijata do NATO dle stanov.
Koho to zajímá?, co se respektuje? : Masivní podpora ukrajiny povstala i přes absenci jakýchkoliv dohod v době vzniku konfliktu… akorát naše smlouva s Ukrajinou o ošetřování zraněných, podepsaná Fialou asi dva dny před válkou.
Navíc – letos mnoho zemí ze západního bloku podepisuje s Ukrajinou nějaké bilaterální smlouvy o vojenské pomoci , začali s tím Francouzi
jedna vec je podpora, druha vec je riziko ruskych rakiet na vlastnom uzemi. A keby sa NATO oficialne do toho pustilo a podla jeho vlastnych analytikov, je silnejsie ako RF, tak to by RF okamzite eskalovalo a necakalo, ci nahodou nevyhra len znicenim Europy konvencnymi zbranami. A s tym tazko argumentovat, pretoze predsa len NATO zakladni je okolo RF viac nez dost a to ma sice velku armadu, ale aby vedelo hajit vsetky mozne smery, to by slo tazko. A Cina by vojensky do toho vstupila len ak by naozaj nebola ina moznost…..takze zatial sa hra na to, ze RF a Cina stale budu chciet mat odbyt pre svoj export a neeskalovat jadrovu vojnu, ale pritom pomaly demontovat dolar a financny system, na druhej strane by Zapad potreboval to odseknut a urychlene vyhrat, ale jaksi niet ako. No a okrem PL zasa Zapad musi vidiet, ze verejnost nie je ochotna vo V4 sa nechat nakomandovat na UA bojovat za strycka Sama (zasa tie lekcie o tom, ako je dotycny stat pouzity a odhodeny USA su znacne viditelne aj pre slnieckarov)
V případě napadení Ruska ze strany NATO pošle Rusko rakety na Londýn, Washington (tuším) a Paříž. Jasně to opakovaně deklarovalo. Nejdřív tam, odkud se to řídí.
No, v podstatě proměna Anglie v další Atlantidu je otázka tří Poseidonů.
My rovněž. Jak taky jinak, že? Údajně by měla být podepsána během května či června. To ovšem platilo na začátku dubna.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-lipavsky-o-smlouve-s-ukrajinou-dalsi-kamen-v-hrazi-proti-ruskemu-imperialismu-249687
Vtip je v tom, že když Macron pošle francouzské vojsko na Ukrajinu, tak je NATO z obliga, protože nebude pod velením NATO, tudíž to není NATO vojsko. To je ten pravý důvod těch bilaterálních smluv. Velmi hezky to vysvětluje bývalý plukovník švýcarské armády Jacques Baud tady https://www.youtube.com/watch?v=7NEoTg76p7g cca 7-11 minuta.
tak ale ked Rusko posle rakety na Londyn a Pariz, tak tiez je mimo obliga, proste zacali s nim bojovat, ono im to vratilo, co kto este chce?? Naozaj neviem, ci chapu Makron aspol do coho sa tlacia
Jak to bude s tim , ze my sme chteli a mame dohodu , ze vybudujeme velkou cast Ukrajiny..
Kterou uz mame pridelenou. Aby nam ji tak rusak cmajznul.
Dalsi dohody nejsou tak znamy..
Nakym nedopatrenim, neclen ukr, dostava nekolikanasobne vsecko vic , nez vsecky staty , NATO a EU dohromady. To nema bejt.
Uz vim , proc nektery nechteji bejt cleny EU a NATO.
Vyhlaseji rusovi valku ,zazenou do ni naky a uz sou za vodou, precpavany megamiliardama…Misto aby zahynuli pri autonehodach ,nektery se vi ,
ze se nedozijou, duchodci , tak je predhodeji rusovi. Kdo by je zivil…
At nam to president taky vyjedna..
Praha se postupně stala mekkou pravdy a lásky, odkud se řídí operace na „výstavbu občanské společnosti“ v Arménii, chlubili se ti neziskovkáři i účastí na pokusu o převrat v Belorusku. Gruzie se tedy dá také považovat za zahrnutou do jejich množiny zájmů. V Praze jsou velmi vlivné nevládky (pracující pro jiné než vlastní vlády) s prsty po celé CEE. Není divu, pivouš tu má své tréninkové kempy, pardon, univerzity. Praha byla zvolena pro vedení prací v CEE regionu. Co naši vedoucí dělali v noře se dozvíme těžko, ale vzhledem k výše uvedenému a událostem kolem nás si můžeme domyslet cokoliv. Obrázek se postupně bude skládat. Něco se dá vydedukovat z činů protivníků kozy, protože oni reagují na skutečné hrozby, aby přežili – na ty hrozby, které dle médií nikdy neexistovaly.
Ta hra je větší, než si asi většina z nás umí představit. Ta nora je opravdu velmi hluboká.
Hmmm, další důvod, aby si vývoj u nás Rusové při podpisu mírové smlouvy pohlídali. Ještě že znají průzkumy veřejného mínění a vědí, že věyšina lidí je proti těmto sorošárnám.
Paní Heleno, Guma 107 otočila jen těsně před volbami do EP. Pak zaduje jiný vítr a korouhvička nabere zase jiný směr.
Říká prý se tomu flexibilita, neplést s debilitou.
Dobrej postreh ,co neni muze bejt , udela se na 5 minut mir s rusem a hned
muze ukr vstoupit do Nato..A pokracovat ve valce ,jako clen Nato..
Kdyz se chce ,vsecko de…I drevena koZa ..
A neni to cele jen hra na zapadni mirotvruce a Putin,ten valecny stvac jim to kazi? Jestli se necemu KoZe potazmo ukrajine nedostava, tak jsou to motivovani vojaci. Potrebuji nejak pohnout evropskou verejnosti, aby se vice bala Ruska a byla ochotna jit do valky. Napadlo me ze tedy predlozi Putinovi pro nejneprijatelne podminky miru, ze na ne nepristoupi. KoZa pak muze pres media vytvorit narativ, ze se o mir snazili, ale Putin chce stale valcit, tak se holt musime branit a uz to jede. Neverim tem amoralnim sebestrednym kreaturam ani nos mezi ocima.
nem boj, nem boj, nejaký strašný teroristický útok to už spustí. ako robila CIA (operácia Gladio) v Taliansku. Vyhadzovali vlaky s ľuďmi do luftu! Veď informačná príprava už fičí, vraj Rusko chystá výbuchy, bomby, podpalačstvo, útoky na infraštruktúru v EU… aspoň som tak počul v telke a to musí byť predsa pravda. Seriózne médiá nikdy neklamú 😀
Myslím, že nastal čas na velké zálohování. Kopírovat si staré články, projevy, videa, snímky obrazovky na Twiteru a podobně. Pro jistotu.
Tak velká otočka v myšlení co se rýsuje bude následována snahou o promazání historie. Nejen u velkých ryb. Ale taky u kariérních pucfleků a „novinářských es“.
Rozvědčík provedl otočku jen zdánlivou.
Předstírá zájem o ukončení války, aby mohla Ukrajina vstoupit do NATO.
Což je dětinský pohled, protože kvůli vstupu do NATO právě válka začala.
Přesně.
Jo, musi ale nejdriv neco udelat se zelim , kterej si vyjednavani a mir zakazal…
Jinej si vyjednani za ucelem ukonceni valky povoli.
No – to bude asi zbytečná práce.
ONI to odstraní velice snadno. a začali s tím už dávno. Text můžete zkopírovat a příp. si i vytisknout, jenže odkaz nedáte a přepisu se věřit nemusí. S obrázky a videi jeto ještě horší.
Hledala jsem a občas pořád hledám zajímavé starší články – a nikde nic Ať už jsem si je uložila nebo alespoň přesně zapamatovala nebo poznamenala jejich název.
Jinak samozřejmě nic proti, je to jen upozornění na případné zklamání.
Co jednou internet schvátí, to už nikdy nenavrátí.
Na vyhledávání něčeho, k čemu se strýček Google nechce znát, používám browser Yandex, třeba tady :
https://dzen.ru/
V horním políčku zadejte dotaz (žere to i latinku), za vyzkoušení to stojí.
Díky, zkusím to.
Neni pravda , lidi hlasi , ze mazou vsecky prohlaseni zelinare , ze vybuduje megaopevneni proti rusovi.Kdyz na ne dostane..A poraaazi rusa ..
To je pravda.
Měl jsem uloženy odkazy na obě Olympie Leni Riefenstahl – už neexistují a ty filmy nelze najít ani jinak.
Dokonce ty filmy nelze ani koupit – ani ke stažení, ani na DVD.
Oba ty fimy byly ve své době – a ještě i dlouho potom, technicko-filmové převraty, ideologie v nich takřka není. Ta je v bohaté míře v jiných říšských filmech – a ty jsou stále dostupné!
Tak se ptám, proč někdo omezuje přístup k tak výjimečným dílům, jaké tehdy natočila L.R.?
Speciální archiv mám na B. Tachecí.
Já taky, ale nejspíš dost odlišný od toho vašeho.
🙂
Kvalitní pásek s brašničkou (Elazar), který mi dala k Vánocům 1988, nosím z nostalgie dodnes. Svetr už se rozpadl….
Opsáno z twitteru:
„Střelba je jen pokračování diskuse jinými prostředky“
Pithart Tvrdý prienik demokracie ako sa vyjadril Šimečka v svojej práci…..
Tvrdý průnik demokracie, bohovsky tvrdý prienik, rozhodně potřebují Černochová s Pekarovou.
Nemohl by se obětovat třeba Eta? Dala by se na to uspořádat sbírka a hodilo by to dost!
Přispěl bych určitě, protože sám už tak tvrdou výbavu nemám, ale zároveň ještě furt dobře vidím a slyším 😀 Eta má kačení žaludek, ten by to mohl zvládnout 😀
Ad Slovensko:
p. Kaliňakovi bych poradil aby připravil a přes parlament prohnal dva zákony, které si 100% okopíruje u Spojených států:
1. Zákon o registraci zahraničních agentu
2. Každý občan republiky podává daňové přiznání na Slovensku, bez ohledu na to kde je jeho aktuální daňový domicil. Daně zaplacené jinde se odečítají.
Zároveň je třeba libtardům neustále omlátit o hlavu, že obojí je převzaté z USA.
–
Mimochodem, kdyby měl Babiš koule, a zavedl to po svém vítězství u nás tak 2. řeší problém korespondenční volby, bo najednou by o české občanství nebyl žádný zájem.
1. Babiš nemůže mít koule, neb by ohrozil svůj majeteček!
2. Babiš je součástí pětikolky, tj nikdy z něj nebude Fico, nebo Orbán.
Švejku, Babiš vedl stát o poznání lépe, než jeho předchůdci a mnohem lépe, než jeho následovníci. Nevidím sílu, která by Babišův potenciál předčila. Majeteček sem, majeteček tam. Jourová, Čapí hnízdo a tak …
Babiš=SPOLU..dejme do časové přímky: Babiš navštěvuje v Lengly velín CIA…následují Vrbětice a tyjátr s Hamáčkem, umělá řízená energetická krize a umělé zkrachování malých dod. energií, aby nepřekáželi ČEZU/faktický i když minivlastník západ/ v budoucím megavývaru, kovidteror a v červnu 21 na rozkaz Bruselu zaseknutí 1. části megadluhu ČR přes 300 miliard, kovid vrahcíny…dodnes z Vrbětic Spolu žijí, dodnes z umělé energetické krize Spolu žijí a dodnes nás touto umělou krizí okrádá západ. Babiš jako vláčen po soudech, nikdy rozsudek nepadl, zameteno pod koberec, zapomeňte. Babiš i Spolu mají jednoho pasáka a jsou placeni z jedné kapsy. Jen jako naoko mají proti sobě jako bojovat a hrát tím vovcím divadlo.
ad Helena (10:53)
Pěkně popsáno, vidím to naprosto stejně…
Babiš skutečně vedl stát lépe než jeho těsní předchůdci i následovníci, myslím si já.
Ovšem Babiš není řešením současných problémů, protože je jejich součástí.
Jestli máte řešitele našich problémů zakleklého ve startovacích blocích, tak sem s ním! Nevolit není řešení (politik se zvolí i jediným svým vlastním hlasem nevolícímu národu navzdory).
Zvolenej politik pak nema vetsinu hlasu. Nezvolenim vetsinou ,politik nemuze vladnout ..
ODS slavnostne slibila ze vyzene novomasakrare ,ale az po volbach , jest do voleb dulezitej..
Babiš skutečně vedl stát lépe než jeho těsní předchůdci i následovníci, ovšem není to tak docela jeho vlastní zásluha 😂😂😂
Heleno, v hlavince si lze nakombinovat cokoli. V praxi to realizovat už jít nemusí. Řečeno napřímo, fantazírujete. Platí, že čím vyšší řídící funkci zastáváte, tím víc toho musíte, abyste v takové funkci obstáli.
Švejk, máš pravdu. Ten Babiš s neslovenskými a nečeskými koreňmi na Ukrajine… to je len oportunistický xxxx
Babiš vládl se Soc. Dem.
Jste přesvědčen, že prosazení těch bodů bylo v té konstelaci možné?
Jsem měl na mysli “vítězství v příštích parlamentních volbách”
Nebylo to možné a Babiš to nejspíš věděl. Pamatujete? Návštěva v USA a u jejich čučkařů, vrtulníky jako úlitba. Dnes už možná můžeme lépe rozklíčovat co mu tam tehdy asi tak mohli říct.
Bylo mu vyčítáno, že neudělal něco s ČT a ČR, a na Slovensku teď vidíme v přímém přenosu, když se Fico a spol. pokoušejí udělat alespoň trochu pořádek.
Jenže on byl co se týká složení parlamentu i koalice v poněkud jiném postavení, to za prvé, a potom také 2 roky Covid.
Helena 9.01 nejspíš trefila hřebíček na hlavičku.
Ovšem popis událostí v SR několika posledních let je také hodně vypovídající:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Spisovatel-Murin-Pan-Simecka-vzorny-student-prevratu-Mraziva-slova-o-smrti-v-barevne-revoluci-755413
Mně vytáčí řeči typu, že Babišovi jde jen o majeteček. Kdyby ano, tak se na nějakou politiku vykašle, vzhledem k tomu jak po něm a jeho rodině šli, jdou a jistě i nadále půjdou.
A v této souvislosti začínám já vidět i tu jeho odluku (rozvod) v docela jiném světle. Myslím, že chrání rodinu! Neboť nejspíš tuší co ho čeká, když volby vyhraje. A že má našlápnuto.
Ále, rozvod nerozvod.
Budoucí rozvedená bude královsky zajištěná, děcka už jsou velké a zajištěné taky.
Jestli už si s mladou paní nemají co říct, tak co se dá dělat. Hodně manželství tzv. „elit“, s takto velkým věkovým rozdílem a takovými finančními dispozicemi, končí dost podobně.
Takže – ať si ráno nenalíčenou Moniku, s kačením pyskem a botoxem i na řiti, klidně prcá ten zahradník. A estébák ať si taky pígluje, co mu libo.
Pokud mu ke štěstí, nebo k prestiži stačí Viagra a prvoligová štětka, přejme mu to.
Myslím, že na jeho „politický život“ tohle nemělo, nemá a nebude mít vliv.
1. Souhlas s těmi zákony, a nejen na Slovensku. Už dávno měly takové zákony být i u nás (Klaus a Zeman roní krokodýli slzy, ale tohle je na nich).
2. Souhlas, že Babiš je součást „šesti-koalice“. Plán B, kdyby nevyšel Fiala. Metoda známá též pod názvem „Hra na hodného a zlého policajta“.
3. Doporučuji dát sem speciální článek s přesným překladem těchto zákonů USA, aby se s jejich zněním mohli všichni seznámit a nemluvilo se o nich stále jen v náznacích.
Co jsem se nad tím zamyslel mne u současného názorového obratu mocných napadla možnost že se blíž eurovolby. Uvědomili si, že přílišným tlačením na válečnou pilu mohou volby prohrát, tudíž udělali názorový obrat aby se udrželi u moci.
I když samozřejmě platí varianta že prozřívají. Ale je otázka jestli se při tom co dělali tomu dá věřit.
Zalévejte pařez, jako Nastěnka a věřte, že vykvete. Vaše víra bude mnohem pravdivější, než víra, že se tomu póvlu dá věřit!
Nejspíš se začali bát už doopravdy.
Atentát na Fica jim ukázal, že atentáty na NĚ jsou už „za dveřmi“.
Je to dost divné – taková praxe je celkem běžná u jejich přátel a protektorů (USA), takže se naši vládní zas o krok přiblížili „západním hodnotám“ a jak se zdá, najednou se jim nezdají až tak přitažlivé.
Zajímavé je, že když atentát postihl sborově kritizovaného a nenáviděného Fica, roztrhl se pytel s proti-atentátními poučkami, zatímco když přicházely z „půlnoční strany“ veřejné výzvy politiků!!! k atentátu na Putina, spokojeně si chrochtali u svých milovaných koryt.
Najednou „prozřeli“ – najednou se třesou strachem.
Tak „Jen je nechme, ať se bojí“!
Za mnohem lepší bych považoval jejich poklidné dožití na Mírově. A pro jejich spokojenost bych se přimlouval i za instalaci korýtka do každé tamní garsonky, aby se cítili jako doma.
Švejk.
Klidně i pozlacená.
Nejsem proti, ale i tak bych jim té bázně dopřála dostatek. 🙂
S prozřením jsem to myslel podobně. Najednou zjišťují že to co přáli jiným se může týkat i jich.
Tak jsem to i pochopila, jen trochu víc „rozvedla“.
To víte – ukecaná ženská – vždycky musí mít poslední slovo. 🙂
A o Ficovi v mejnstrýmu už jen pár slov. Cancel culture v praxi. Být to jejich člověk, nezůstal by kámen na kameni abylo by spektalulárně odhaleno velké spiknutí. Novinky – atentátník prý je spojován s proruskými silami, ale současně mu vadí jeho údajný útok na veřejnoprávní (:-)) méééédia. Tak takový protimluv se dá vypotitsnad jen po opici.
Fico nejspíš uchopil hada za hlavu: sáhnul na nezisk a tzv. „veřejnoprávní“ tv. A nebál se podívat se i na Východ, bránil zájmy své země. A, zdá se, že to se neodpouští. Byl to pro matrix tak nebezpečný člověk, až se mu stala nehoda? A atentátník prý na něj vykřikoval, ať k němu přijde. A co dělala ochranka??
Petr Kellner, Olivier Dassault, Robert Fico……, co je spojuje? Kromě podezřelých nehod (2x pád vrtulníku – stejných, jenže Fico nelétal). Komu chtěl prodat Kellner telekomunikace? S kým navázal zbojařskou spolupráci Dassault?
Atentátník byl prý spisovatel. K.H.Frank knihkupec atd. Samá měkká povolání…. . Jaká převažují u chciválků? Ptejme se, možná se budeme divit.
Přesně tak. Stačí si vzpomenout, kolik virválu dělali kolem toho pomatence Baldy a snažili se všemožně hodit vinu na Okamuru.
Taky je hodně dovné ticho kolem střelce na FF. Jakto, že do médií neunikl obsah jeho dopisu na rozloučenou? Proč o něm „novináři“ nezjišťují, koho volil, s kým sympatizoval a co ho k činu dovedlo?
GPDR voe:-)
Prd. Bude to použito až se to bude hodit. Vysavač taky pouštíte až když luxujete.
Jojo Ten Balda se mi už taky vybavil, jen jsem si nemohl vzpomenout na jméno.
Němcová snad měla ve Žďáru nad Sázavou knihkupectví,než šla vyšilovat do politiky.
Neziskovky se musí zlikvidovat i u nás,hlavně Open Society,ta je hlavním nositelem amerofašismu.
Vykopali ji z Ruska,Orbán ji taky vymístil.A zahájil odchod z Evropské Mumie.Nakonec Orbán
Maďary zachrání – už je to pravda – a Slováci mají všechny důvody pro likvidaci neziskovek
a kontrolu nad médii – profašistickými.Přes Slovensko se asi fašistům z Ukrajiny nebude dobře
utíkat a zůstat tam nemůžou,Rusko by je poslalo do Gulagu.My musíme vyvinout iniciativu a
po skončení poslaneckých mandátů zabalit a předat Černochovou,Rakušana,Pavla a ostatní
válkychtivé fašouny do Ruska k potrestání za Belgorod..Atentát na Fica bude mocný argument
při prosazování všech antifašistických zákonů,ze strany Bruselu obrovská chyba.
Zajímavost, demografický strom ČR:
https://www.czso.cz/staticke/animgraf/cz/
Promítají se do něj světové události, ale především sociální politika vlády. Podívejme se na poslední roky (2023 chybí, ale narodilo se jen cca 91100 dětí, zdroj: https://www.czso.cz/csu/czso/cri/pohyb-obyvatelstva-rok-2023).
Lze tedy říci, že politika Fijalovy vlády je vyloženě protičeská, asociální a jediné, co je podporováno je migrace, viz zdroj.
Naopak, je to velmi úspěšná politika. Depopulační politika. Planeta jásá.Matrix také.
Tahle vláda nemá ani takové ambice, jen se chce jen udržet u koryta co nejdéle s tím, že v tom držení u koryta jí pomohou Brusel a USA (= neziskovky, cenzura + dotace), a kterým za to „dělá radost“ nákupy zbraní, podporou válčení a jiných hovadin jako Grýndýl nebo multikuliti a gender.
Nejprve odrbali důchodce, pak zemědělce a nyní to berou plošně (daně, koncesionářský poplatek, oddálení důchodu), a navíc zadlužují i generace které se ani nenarodí.
Tak to dopadá, když si lidé navolí zahraniční agenty za své představitele.
… no a právě ta ambice udržet se u koryta je dúvodem, proč realizují všechna ta „doporučení“ loutkovodičů, tedy i tu depopulační politiku.
no .. technicky .. depopulační ne
výměna původního obyvatelstva s K-strategií za r-stratégy v tomhle ohledu moc nepomůže
Ti mnohoplodící stratégové ve své domovině fungují tak, že pokud je hojnost se množí. Až vše vyžerou a přijdou hubená léta se o zbytky začnou rvát mezi sebou. Ti co přežijí a zvítězí se začnou opět množit. Nějakou dobu je klid, pak se cyklus zopakuje.
V Evropě bude klid dokud budou dostávat „držhubné“. A až jednoho dne prachy (žrádlo) dojdou se začnou bouřit. Udělají to, co je jim přirozené. Začnou se o zbytky rvát mezi sebou a se zbytky domácích.
Pokud k tomu dojde bude to něco co bude schopné Evropu (hlavně její západní část) vymazat z geopolitické mapy světa, protože se tamní společnost změní na spleť kmenových společenství, kdy je příslušnost ke kmeni a náboženství (muslimové) daleko víc než příslušnost ke státu.
S dovolenim jednu perlicku, zacinam si myslet, ze diky Ruskemu utoku ze severu do Charkovske oblasti, ze se zacina rysovat dalsi padny argument k povoleni pouziti zbrani z USA na utoky do Ruska. Spojene Kralovstvi jiz povolilo tyto utoky, Ze strany Ruska je vyhodne, kdyz letadla neopusti ani vzdusny prostor RF. Tak ti kteri nevi, USA nedovoli Ukrajine pouzivat dodavky na utoky do Ruska. Skoda, ze to same nedela Iran nebo Cina nebo Severni Korea.
S dovolenim druhou perlicku je, ze Putin otevrene prohlasil, ze zbrojni prumysl se musi integrovat do civilniho a jmenoval noveho ministra. Asi ta vyroba podle odhadu zapadu neni moc slavna. Nebyla, neni, kazdopadne snaha o zlepseni je.
A k tomu Blinkenovi, ta navsteva neni nahodna, jedna se o dalsi balicek 2 bilionu pomoci. Ne primarne zbrane jako v tom predchazejicim 6 bilionovem. Treba resi i ty utoky do Ruska pomoci z USA, jestli Blinkenovi ukazali nejake zabery, treba z Vovcansku.
A zde zprava UN, vrele doporucuju k precteni. Polovina vsech ukrajinskych deti nemuze chodit do skoly.
https://reliefweb.int/report/ukraine/russia-should-immediately-cease-its-use-force-against-ukraine-turk-declares
Nemyslim si, ze by nejake komentare clenu Ceske vlady byly nejakym zpusobem zasadni pro valku na Ukrajine. Jsou tak maximalne zasadni pro vysilani CNN Vidlak, to respektuju.
Kvalitní trollové docházejí.
Posílají už jen vosly…
„naše děti budou chodit do školy; jejich děti budou sedět ve sklepě“
kdopak zhruba něco takovýho kdy řek’ ?
Myslíte, že Vám ten směšný „diskutér“ odpoví? No počkáme si.
👍👍👍👍👍
Velký demokrat a humanista Porošenko
MAlbi: zajímavý odkaz.
tych 6 bilionov je americkych, teda miliard alebo realnych bilionov?
To nemůžete po agentuře chtít, aby nějak rozlišovali. Miliarda – bilion, holinky – hodinky. Notičky přišly v originále a nějakej bobíkův vořežprut nemůže vědět, že v primitivních zemích neznají miliardy.
👍
🙂 ked ono je to smiesne:-)) keby to boli biliony, tak je to suma presahujuca statny deficit USA (takze asi tazko), ale ak je miliarda, tak voci tym 100 mld., co uz oficialne USA poskytli je to pluvanec, ktory Zelenskemu postaci mozno na tyzden. A neviem ci su to tie iste peniaze alebo navyse, ktore chcu dat Zelenskemu uroky z ruskych aktiv a na ktore sa stazoval tento alebo minuly tyzden, ze to je malo, ze to nestaci……ono to totiz nikdy nestaci. Kolko penazi Zapadu boli vyclenene na obranu Charkova?? Tam sa hovorilo tusim o nejakych 150 mil. USD
Souhlasím. Dvě mld. USD není zase až tak moc peněz. Nesmíme zapomínat, že Ukrajina potřebuje platit i běžný chod státu. Podle mého názoru Ukrajina spotřebuje tak 3 mld. USD zahraniční pomoci měsíčně na všechno. Z toho musí platit zbývající důchodce, běžné výdaje státu, dovoz potravin, dovoz energií atd.
„Ceny obilovin se přitom globálně celému světu určují na dvou světových (banksterských) burzách – chicagské CME a francouzské MATIF – a všechny země světa musí tyto ceny akceptovat.
Putinovým plánem je vytvořit třetí světovou burzu, na které se budou určovat ceny obilovin, a to burzu BRICS. A na této burze se nebudou určovat ceny v dolarech ani v EURO, ale v národních měnách,“
michalapetr.com
Válka je vůl
Řeporyjcova ODS nechtěla projíst budoucnost našich vnuků.
My jsme ji neprojedli, my jsme ji prostříleli.
Kolik to mohlo být bytů, školek, dětí?
Mysleme na to, až půjdeme k volbám.
„Válka je způsob, jak rozbít na kousky anebo vystřelit do stratosféry či potopit do hlubin moře hmotné statky, které by se jinak daly použít k dosažení nadměrného pohodlí mas a v důsledku toho nakonec i k jejich nadměrné inteligenci.“ — George Orwell
Zdroj: https://citaty.net/autori/george-orwell/
Josef původní napsal:17 května, 2024 (4:22)
Komentáře
Publikováno 17 května, 2024 | Autor: vlkp
napsal Harryp
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/05/17/komentare/
Nebylo. U nas by se to rozkradlo a je toho porad malo ve srovnani s ESG.
Jste proti pomoci Ukrajine a pro Green Deal ? Reci cisel v ESG se toci dle meho nazoru az sto nasobne vic penez.
žid posranec Bartošek hajloval na CNN, že Rusko nesmí vyhrát a Ukrajinu je nutné podporovat. Soudruh aspenista Havlíček z ANOfertu s ním skoro souhlasil. Prezidentčík PePa107 má noty od stejných velkolupičů. Cíl SStrany Velkého bratra zůstává. Přes Green Deal, zástupné války s nepodvolenými a podobné košer podvrhy k vysněnému Great Reset, velké perestrojce s transhumanismem.
Takže zase čtu, že:
“ Prezident republiky dnes jmenoval členem Fialovy vlády Marka Ženíška. Od nového ministra požaduje hlava státu i boj s dezinformacemi.“
… a já vůl si myslel, že po něm bude chtít tu vědu a výzkum a vono hov*o, přátelé, prej i dezinformace! Asi proto, že podle Gumy107 k těm dezinformacím má ta věda a výzkum asi něják blízko či co, žejo?
Teď sem někde četl, že se ty dvě holky (Adamová s Pekarovou) pustili i do Beka, že prej toho nasliboval, ale ve skutečnosti dělá hov*o! Vony se vůbec ty dvě káči nezdaj, možná tím Ženíškem nakonec vypálí rybník samotnýmu Rakušanovi s tím jeho centrem boje s dezinformacema až ták, že Rakušák nakonec utře nos … u nás je totiž všechno možný!
My už jsme zvyknutý. Když může bejt premiér Česka premiérem Ukrajiny, když může elektrikář dělat do financí a přepážková úřednice do vojclů, tak vono je to prašť, jako uhoď, když věda a výzkum bude taky fušovat do dezinformací!
Výsledky vládnutí toho „našeho“ neskutečnýho kočkopsa tomu plně odpovídají!
pustily
Buďme nakonec rádi za ty osoby tam. Kdyby tam byli opravdu (všeho)schopní lidé, bylo by to daleko horší. Bocian dokázal pracovat zásadně pro-českou politiku, a přitom dostal do EU Jourovou a ani jednou ji nezkritizovat – co více potřebujete vědět? To je opravdová flexibilita a profesionalismus! A chystá se Farský, Kalousek se oživuje. To jsou jiné kalibry.
Takže na ministerstvu vědy vznikne nějaký další KRIT.
Nejen tam, i stará Blažková zakládá KRIT na pavlači.
Ta je alespoň spolehlivá, rychlá a důvěryhodná. 🙂
Houby. Při Akademii Věd vznikne Ústav pro dezinformace se zcela opačnou náplní.
Oni přece vědí, že boj s „dezinformacemi“, které se posléze ukážou pravdivé, je marný. Oni naopak potřebují mít co nejkvalitnější metody, jak jejich vlastní dezinformace zamaskovat, aby vypadaly jako pravdivé, aby jim xo nejvic lidi věřilo.
Aspoň do té doby, než to praskne …
ad blbíš napsal: 3:47
Nejlepší by bylo, kdyby se ministerstvo pro vědu a výzkum zrušilo úplně, nebo alespoň zůstalo bez ministra.
Kdoví jakou katastrofu by vyvědalo a vyzkoumalo.
Z wikipedie:
„Marek Ženíšek……..Absolvoval Fakultu humanitních studií Západočeské univerzity v Plzni (od roku 2005 Filozofická fakulta) a Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. V roce 2006 obdržel doktorský titul z oboru politologie na Západočeské univerzitě v Plzni.“
Úžasná kvalifikace. A po tomhletom chcete, aby to dělalo vědu? Akorát tak vJedu. Místo vědy se bude bojovat s tzv. dezinformacemi, tedy potírat svoboda slova a pravda. Na vědu sere pes, páč ta vládě fialového hnusu koryta neudrží.
To je ale šikula a chytrý chlap, když stihnul dvě vysoké školy a pak ještě doktorát.
Dvě VŠ- na jedné studoval 3 roky a získal bakaláře, na druhé 2 a získal magistra. Pro doktora si vybral školu, co to dá každému.
V JEDU ? To sotva. JEDU = jaderná elektrárna Dukovany. To už dneska nikdo neví. A co znamená zkratka AKOBOJE, to dnes vědí jenom ti, co v JEDU dělali vědu a techniku. Zdalipak ještě žijí – alespoň někteří…?
Bazalka možná myslela výzkum a inovaci Novičoku.
Je to zapotřebí, už dlouho Rusové nikoho neotrávili a Britové tak nemohou světu demonstrovat, jak kohokoliv (pokud si to ale zaslouží) zachrání před Ruskem, byť Novičokem hrozilo. 🙂
Jde o standardní politický materiál v ČEZku.
Blbíš.
Možná proto, že „boj s dezonformacemi“ je velká věda, až velké umění?
blbiš a desinformace lidským faktorem: oni mají firmu, počítač, program, prachy, ale lidskému faktoru se typicky nedaří programovaná odhalení rekonstruovat do limitního lidského myšlení. Vyvracení desinformací je samostatný logický obor. Vědecký.
Putin už popřál Ficovi. Brambory jsou v řádku.
Ano, také jsem tento signál zaregistroval.
Slováci nikdy nebyli na ruském seznamu „nikoli přátelských zemí“, nebyli na žádném jejich seznamu.
Ani si nepamatuju, jestli VVP blahopřál rozvědčíkovi ke zvolení, ale myslím, že ne 😀
Mýlíte se.
Slovensko je „na seznamu“ od 20. července 2022
http://static.government.ru/media/files/nJarlu2j77sRWjdJ5S7ATM0qeEKXqShz.pdf
Myslím si, že zásadní omyl /indoktrinovaný našim lidem presstituty/ spočívá v tvrzení, že existuje nějaký ruský „Seznam ne-přátelských (nepřátelských) zemí“.
Ten problém je mnohem složitější a v Ruské federaci byl na úrovni zákonodárné řešen počínaje rokem 2018 přijetím zákona „Federální zákon č. 127-FZ ze dne 4. června 2018 „O opatřeních vlivu (protiopatření) proti nepřátelským akcím Spojených států amerických a dalších cizích států“. https://base.garant.ru/71958400/
Jak patrno ze samotného názvu, jde o vynucenou reakci Ruské federace.
Pokud je řeč o nějakém „seznamu“, ano, takový seznam existuje – jde o „Seznam cizích států, které se dopouštějí nepřátelských akcí vůči Ruské federaci, občanům Ruské federace nebo právnickým osobám, ve vztahu k nimž se uplatňují „Opatření vlivu (protistrany), stanovený výnosem prezidenta Ruské federace ze dne 23. dubna 2021 N 243 na nepřátelské akce cizích států.“ https://base.garant.ru/400761785/#block_1000
Jde o realizaci dekretu prezidenta Ruské federace „Dekret prezidenta Ruské federace ze dne 23. dubna 2021 N 243 „O použití opatření vlivu (boje) proti nepřátelským akcím cizích států“ https://base.garant.ru/400688671/
kde bod 2. stanoví – „2. Stanovit, že počet osob, které se nacházejí na území Ruské federace a s nimiž lze uzavřít dohody, určuje vláda Ruské federace.“
No, a Vámi vložený koment s numery vztahujícími se k některým zemím, má vztah právě k tomuto seznamu, kterým se u Slovenské republiky doplňuje onen počet. Opět šlo o reciprokou záležitost, protože i Ruské federaci byly třeba i v Česku počty takových osob stanoveny.
To jen aby bylo jasno.
A mj. o tom, jak byla Slovenská republika „přátelskou zemí“ vůči Ruské federaci za prezidentování Čaputové a vládnutí Matoviče a jeho následovníků, si snad nemusíme nic říkat. O „fialovém“ Česku, které se etabluje na čelo přímých nepřátel Ruské federace, už vůbec ne.
Si myslím.
L.
Na ja, stimmt.
Já (6:30) jen ve zkratce chtěl opravit nepravdivé tvrzení (5:31), že Slováci nikdy nebyli seznamu, „nebyli na žádném jejich seznamu“. Poněvadž byli – a dosud jsou.
Místo odkazu na vládní nařízení jsem mohl dát nějaký lidovější, třeba https://www.google.com/search?q=slovensko+zoznam+nepriatelskych+štátov
, aby se jako vědělo, že se to celkem široce dávalo na vědomost.
Vy jste to (správně) obšírně dovysvětlil.
OK!
Přiznám se, že poté, co jste zveřejnil onen ruský link, mě ani nenapadlo abych se obrátil na vyhledávač se zadáním příslušných slov, jak obvykle děláme /a jak obvykle skončíme na Wikipedii/.
Prostě jsem zcela automaticky šel hledat originální ruské zdroje tamních právních norem, které tuhle problematiku upravují.
Dost jsem se na tom namakal najít ty základní a relevantní. Přitom stačilo pár kliků, které jsem udělal teď po Vašem novém odkazu na seznam článků, a byl jsem na té „wikině“, kde to mají popsáno relativně dobře s výhradou, že žádný seznam nepřátelských
/недружественных / zemí neexistuje, existuje jen to, co jsem uvedl, ten pojem „недружественных “ – „nikoliv přátelských, nepřátelských“ použila pouze Maria Zacharovová, když tu záležitost oznamovala.
Leč naši presstituti se právě této interpretace drží jako pověstné „hovno podolku košile“.
🙂
L.
Nejsem s Vámi v žádném zásadním sporu, nicméně je třeba říci, že seznam „недружественных “ – „nikoliv přátelských, nepřátelských“ existuje.:
Перечень иностранных государств и территорий, совершающих в отношении Российской Федерации, российских юридических лиц и физических лиц недружественные действия
= Seznam (výčet) cizích států a zahraničních teritorií, jež se dopouštějí nepřátelských jednání vůči Ruské federaci nebo ruským právnickým či fyzickým osobám
nařízení vlády RF z 5. března 2022:
http://publication.pravo.gov.ru/file/pdf?eoNumber=0001202203070001
Jsou tam (mj.) všechny členské státy EU, čili (opravuji sám sebe) Slovensko je „na seznamu“ už od března, nikoli až od července 2022.
Příteli – „недружественные действия“ – kterých se země v seznamu obsažené dopouštějí, není totéž, jako „nepřátelské země“.
Musím trvat na svém.
🙂
L.
Ale já Vám rozumím, jako Lavrovovi [«У нас нет недружественных стран и нет недружественных народов. Есть правительства, которые от имени государства принимают решения, которые мы расцениваем как недружественные, и записываем эти правительства в соответствующий список» https://www.7or.am/ru/news/view/263402/ ]
Dohadování se „o názvu“, že když někdo nepřátelsky koná, neznamená to, že je nepřítel, je podružné. V 6:30 jsem oponoval příspěvku Teco 5:31, který vzbuzoval dojem, že Slovensko je na tom jinak než my a ostatní členské státy Eurosajuzu. Bez ohledu na to, jak příslušný „seznam“ nazveme, podstatou mého sdělení bylo, že v něm je Slovensko také, stejně jako my. To je celé.
Příteli, samozřejmě máte pravdu.
Já to zdůrazňuji jen proto, že ten ruský „název“, to, jak svá rozhodnutí nazývá ruský zákonodárce a vláda, vypovídá o jeho podstatě, že jde o opatření reagující na nátlak formou sankcí a dalších forem jednání nejdříve ze strany nejagresívnějších zemí, tj. USA a ČR, a posléze celého KoZa. Zdůrazňuji – „opatření jako reakci na nepřátelské JEDNÁNÍ“ uvedených vlád /zemí/.
Kdežto naši političtí a presstitutští zmetci to nazývají seznamem nepřátelských ZEMÍ, a to je sakra rozdíl – říct o někom, že se dopouští nepřátelského jednání anebo že je nepřítelem.
Jsem přesvědčen, že se shodujeme.
L.
Pro nepřítele je v ruštině slovo vrag – враг a nepřátelská strana je tedy vražeskaja strana – вражеская страна.
Ruské slov „недружественных “ neznamená „nepřátelských“ ve vámi naznačeném významu, který je notorietou, ale spíše „nikoliv přátelských, což lze také „přitvrzeně“ vyjádřit jako nepřátelských.
Jde o nuance. I v Česku byl používán překlad „nikoliv přátelských“, ale také (ne)přátelských, i přímo „nepřátelských“…. .
L.
Pane Lexi, nechtěl byste své komentáře uveřejnovat i na webu Pravý prostor? Je taky hodně čtený, tím pádem je tam velký výskyt trolů a z vašich příspěvků by byli na mrtvici.
Prdím na ně.
Budu utlumovat i tady.
Na tenhle typ snahy a její dopady existují různá pořekadla…. Nic moc lichotivá.
L.
Poslal ten vzkaz prostrednictvim Caputove. Jakpak ta se k tomu postavi? Vzdyt s Putinem se nemluvi 🙂
Co se PePy107 tyce:
Kdyz na Hrad nastupoval Klaus, likvidator statu a otec ceske autodestrukce, vstavaly mi hruzou vlasy na hlave. Zpetne vidim, ze byl lepsim prezidentem, nez bych si kdy predstavoval. Jiste, Lisabonska smlouva, amnestie atd., ale v zasade jeho prezidentovani nebylo tak strasidelne, jak bylo lze ocekavat.
U PePy107 zacinam mit ten samy dojem. Ac hruzostrasne pozadi jeho osobnosti, zatim jedna vcelku realisticky.
Kdo si vzpomene, loni koncem leta rekl, ze Ukrajina ma na podzim posledni sanci.
Ruske weby a blogy mu dopravaji hodne prostoru a berou ho vysmesne vazne.
A je uplne jedno kde bere rozumy.
Mne prijde docela v obraze a jeho prace se zatim jevi vcelku konzistentni. Nejake zvlastni namitky proti nemu zatim nemam, cimz jsem sam sebe hodne prekvapil.
Jmenoval Hladíka ministrem.
Ne. PePa může klamat tělem jak chce (koneckonců je to původně, ještě kvalitním socialistým, vzděláním rozvědčík cvičený k vysazení do týlu nepřítele a splynutí s cizí populací), ale je to zaprodanec. Nejspíš má lepší cit pro to, kterým směrem zrovna vane vítr, takže se může ve srovnání se zoufalým zbytkem současné politické reprezentace jevit racionálně, ale pořád je to slouha zahraničních zájmů a nepřítel vlastního lidu.
Se podívejte, za kým se jezdí bratřit do němec, co slibuje cizí šlechtě a jak mluví o našich předcích.
Po něm se bude muset Hrad dlouho větrat (jestli nám ještě nějaký Hrad zbude).
Predstavte si, ze by na Hrade sedel Kolar mladsi, pak zacnete PePu107 milovat.
Jistě, mnohé hodnocení je záležitostí měřítek a nastavených parametrů, vah a priorit.
Je-li prioritou poslušnost zahraničním pánům, velká váha přiznána boji s klimatem a hlavním parametrem rusofóbie, jeví se Guma 107 jako skvělý až ideální prezident, snad jen ten vámi zmíněný Kolář by ho mohl trumfnout.
Je-li prioritou ekonomický rozvoj, váhu má péče o mladou generaci a poslušnost zahraničním pánům je parametrem nezbytným, leč spíše z nezbytí, pak i ten proklínaný Husák vychází trochu lépe, ačkoliv žádné nadšení.
A tak bychom mohli pokračovat.
O válce a míru nemluvě……
Doporucuji Machackovu monografii Gustav Husak, to je dobre cteni.
Osobnosti jsou rozporuplne, nakonec PePa je general, takze jesitnost, odmitajici prilisne az okate vedeni, zpusobujici ztratu prestize, tam bude jistojiste. Tedy hlavu si postavit muze a rekl bych, ze to i dela.
Nechtel jsem PePovi delat inventuru, nybrz jsem zhodnotil sva ocekavani a realitu: cekal jsem to mnohem horsi.
Na rozdil od vlady, kde jsem naopak neocekaval takovou nestydatost a tak ubohou uroven.
Jak by mohl Kolář mladší sedět na Hradu, když tam sedí Kolář starší? Jistě si to rodinně vyřešili mezi sebou pradávno. U PePy107 můžete mít jen jediný dojem, že jde o mluvící hlavu s vousem, které názory dodává někdo jiný. Umí ale výborně poslouchat rozkazy. A Vy stridore jen doufáte, že nedostane rozkaz, který zlikviduje obyvatelstvo ČR. Jenže on jej jednou dostane. Pak teprve budeme moci hodnotit, jakým je PePa107 prezidentem.
Vsak take pisi „zatim“.
Absolutizovani znamena nedostatek fantazie, predstavte si, ze by Fiala & his melody boys byli opravdu schopni, anebo ze by PePa107 nemusel poslouchat, ale konal by autonomne, jako elektroauto od Google.
PePa jedna tak, jake dostane instrukce. a ty instrukce nepochezeji zevnitr tohoto statu, takze z meho pohledu nic moc.
tak.
pávek nejedná. pávkem je jednáno.
Laskavě se vzpamatuj, Střído !
On náš Vidlák drží docela citlivě prst na tepu doby. Ty indicie jsou zřejmé i starým kocourům.
Jenže časy se mění a jak říkal ten slavný umírajci rabín – „Všechno je jinak“. A ještě bude.
A jistě – je třeba paralyzovat vliv USA a KoZa obecně, aby se situce brzy neopakovala. Takže sanitární kordon – pás spálené země na Ukrajině. Žádné prozatímní přímšří – to by nmás čekala brzy jaderná apokalyopsa.
Kdepak, dobře vyfutrovaný mír. Když to ve dvaadvacátém začalo a po „Minském podrazu“ museli Rusové ustoupit, říkal jsem si, že až nastane pohyb na západ, tak válka skončí, až bude Kramatorsk opět ruský. Důvod jsem k tomu neměl, ale tak nějak mě to napadlo. A možná to tak i bude.
Nápady máte dobré. Kramatorsk je hned vedle Slovjanska a ten je kolébkou donbaského odboje, jeho ikonou. Válka neskončí pokud obě města nebudou součástí Ruska.
otazka je ci to bude stacit
Pak by bylo nutné obsadit i pravý břeh Dněpru až po polské, slovenské, maďarské a rumunské hranice.
A to asi Putin nebde chtít. Moc starostí, velké sousto a dost nepřátelského obyvatelstva.
Polsko a Maďarsko mají (zatím neoficiálně) územní požadavky.
Tady podle mne nejde o chtění, ale o budoucí bezpečnost Ruska. Pokud zůstane jen kousek Ukrajiny ve spárech KoZy, tak se za 30-50 let bude situace opakovat.
Jmenováním Bělousova ministrem obrany, povýšením Šojgu na šéfa Rady bezpečnosti a ponecháním si Patruševa jako osobního pomocníka dal Putin na vědomost, že válečný stav jen tak brzy neskončí. Už chybí jen vytvoření obdoby SMERŠe pod velením Patruševa, aby bylo jasno, že hranice RF s Polskem, Maďarskem a Rumunskem budou shodné s s těmi sovětskými.
tak mozno ze zapadnu UA necha Zapadu, osobne si skor myslim, ze pravy breh proste nie je dostatocne daleko od hranic Ruska a nebodaj od novoziskanych……takze tam to bude (ak je pravda co hovoria) chciet dalsich 300-500 km. a to je niekde okolo Kyjeva
Milé děti, pokud netušíte, proč je z prezidentíka najednou, jakoby závanem větérku, odporný chcimír jako vyšije, tak viz zde……
Putinovým plánem je vytvořit třetí světovou burzu, na které se budou určovat ceny obilovin, a to burzu BRICS. A na této burze se nebudou určovat ceny v dolarech ani v EURO, ale v národních měnách zemí, které za tyto měny budou na burze obilí nakupovat a prodávat.
Že Putinův plán je Západu nebezpečný, je zřejmé z náhlé změny západní rétoriky o míru na Ukrajině. Místo dobytí Krymu Ukrajinou, jako základní podmínky pro mír s Ruskem, nyní západní politici začali hovořit o míru uzavřeném podle současné linie fronty. Tím by se zachránila značná část produkčních ploch ukrajinské pšenice a obilí pro západní burzy, a zároveň by přístavy od Oděsy po Cherson ve vlastnictví Ukrajiny mohly toto obilí levně vyvážet do světa, a konkurovat ruskému obilí v zemích globálního Jihu.
https://www.michalapetr.com/map-1993-putinuv-rafinovany-uder-na-dolar-iii-dil-vyznam-navstevy-v-pekingu-aneb-proc-zapadni-politici-najednou-otaceji-valecnou-retoriku-a-chteji-mir/
Díky za zajímavý zdroj 👍
Obchod v narodnich menach casem zacne narazet na limity.
Dolar je dolarem proto, ze je volne smenitelny po celem svete, coz treba jüan, ani rupie nejsou.
Takze prodate do Ciny psenici, ale utrzene jüany musi zustat v Cine a vy musite bud zacit v Cine investovat, anebo vstoupit do mnohamesicniho jednani s cinskou centralni bankou o moznosti jejich vyvozu.
Anebo prodate do Etiopie, za coz utrzite etiopsky Birr, ktery zas musite utratit v Etiopii i kdyz od nich nic nechcete, anebo musite zacit shanet kupce s menou, o kterou mate zajem w ktery od vas Birr koupi.
Obchod v narodnich menach je neoperativni a limitni.
Coz v Rusku samozrejme vedi a zrejme v pozadi pripravuji spolecnou menu, jinou moznost nevidim.
Au. (jakože Aurum)
https://www.forbes.com/sites/nathanlewis/2024/01/24/brics-making-good-progress-on-their-golden-path/
Tady máte nějaký aktualizovaný rozbor od (amerických) burziánů:
https://www.nasdaq.com/articles/how-would-a-new-brics-currency-affect-the-us-dollar-updated-2024
No dobře. A když prodáváte do Etiopie MUSÍTE dostat zaplaceno v těch birrech? Můžete si vymínit platbu v jiné měně. Například ve své vlastní. Nebo si můžete poručit platbu třeba v rublech… Obchod je o dohodě. Když Vám birry nevyhovují a nemáte si za ně co koupit, tož je přece nebudete žádat. Nebo můžete žádat nějaké zboží, co já vím, třeba slonovou kost…
K tomu si doplňte to, že burzu zlata Rusko založilo již v r. 2022. Lavrov obletěl africké státy se zlatými doly a nabídl jim daleko lepší podmínky: žádný obchod přes prostředníky, ale hezky přímo těžařské společnosti mohou obchodovat na jejich burze. Pokud se to povede, na ruské burze se bude obchodovat až s 56% nově vytěženého zlata.
To máte sice dost pravdu, stridore, jenže tisk papírků má své meze, které nejsou dány kapacitou tiskáren, ale důvěry, že systém funguje – tedy že za svůj pracně nabytý papírek dostanete to, po čem toužíte. Jakmile důvěra zmizí, systém se hroutí. To samozřejmě platí pro (asi) všechny měny, všechny jsou „přepapírkovány“, ale dolar se mi jeví z tohoto pohledu v extrémním ohrožení, protože geopolitika.
tak hlavne ked sa clovek pozrie na uroven americkeho statneho dlhu, tak uz su v exponencialnej faze, takze to sa bude tazko tlmit (a povedzme si na rovinu, nikto o to v USA ani nema zaujem). Chvilu mozu plechovku odkopavat pred sebou kvoli CDBC, ale to nebude dlho trvat, kedze tym sa dovera neziska. Uvidime, ako to poriesia
Vývoj spíše naznačuje, že tím převodním aktivem bude zlato. Renminbi, rubl, rupie nebo birr sice nebudou volně směnitelné, ale zlato ano. A zlato je kromě trvajícího statusu hodnoty přijímané všude ve světě i komoditou, kterou si země Afriky mohou vytěžit samy. Ne všechny a všude, ale dostatek k tomu, aby s vypořádáním přes zlato souhlasily.
Je jen jedna skupina, které zlato chybí, a tím je náš kolektivní euroatlantický prostor. Zato se konečně dozvíme, kolik zlata má která země ještě doopravdy uloženo v USA a kolik jej tam už dávno není.
Obilná burza bude jen začátek obchodování i v jiných měnách než USD a EUR. Pak se na ni nabalí další komodity. Až dojde na ropu a zlato, USD a EUR vykáží značný pokles.
Jediné, co zemím BRICS a dalším jejich sympatizantům dosud brání k plnému přechodu na národní měny je majetek jejich vůdců těžce nakradený a uložený na horší časy v měnách USD a EUR. Dokud nenajdou bezpečnější přístav pro nakradené hodnoty, žádný odchod se konat nebude. Sankce vůči Rusům zatím vyděsily hodně diktátorů, že o nakradené peníze mohou přijít. Teď hledají alternativu bezpečného aktiva. A až ji najdou, nastane postupný odliv peněz ze západních bank a měn do jiných finančních center a jiných měn.
Proces to bude pomalý a postupný, nepůjde o rychlý pád. K rychlé změně by došlo jen v případě, kdyby Západ zabavil diktátorům jejich fondy.
fungovalo to bez problémů leta, proč by ne opět
ad stridor 0:26
„Obchod v narodnich menach je neoperativni a limitni.
Coz v Rusku samozrejme vedi a zrejme v pozadi pripravuji spolecnou menu…“
Ano, už se to připravuje – ZLATO – viz předchozí analýza MAP:
https://www.michalapetr.com/map-1992-putin-spousti-prvni-uder-na-dolar-a-tazeni-ceskeho-agenta-koudelky-proti-ruskemu-generalu-averjanovi-2-dil/
„USA zatím s odřenýma ušima dominují světu díky bezkonkurenční vládě dolaru nad ostatními měnami. Tato výhoda se však může zčistajasna proměnit v katastrofu. Washington je defacto uvězněn v pasti své dolarové tiskárny, a ta musí nové dolary tisknout stále rychleji, jen aby pokryla rostoucí úroky z dluhů i státní deficit Ameriky. Aby tiskárna měla pro nové dolary odbyt, musí růst světová ekonomika i obchod. Ve světě musí být neustálý hlad po dolarech. Jakmile se část světového obchodu začne uskutečňovat v jiných měnách než v dolarech, sníží se odbyt dolarů chrlených tiskárnou. Tato zdánlivě jednoduchá rovnice, jak srazit dolar z jeho piedestalu, a tak srazit USA z jejich dominance, má složitý háček. ….. Leč nebyl by to Putin, aby rychle neobjevil, kde tesař nechal díru, a pustil se do jejího zvětšování.
Zlatem se dá ve světovém obchodě platit ještě lépe než dolary. Zlato je anonymní a Putin s ním vesele obchoduje. A ani zuřivé americké sankce na ruský obchod se zlatem nemají žádný vliv.
US sankce na Putinovy obchody se zlatem jsou bezzubé. Jen co Washington výhružkami donutí jednu zemi, aby přestala ruské zlato kupovat, objeví se nové země a dychtí po ruském zlatě. Rusko podle senátorů každoročně prodává zlato za 19 miliard USD (400 miliard CZK), a nikdo není schopen Putinovy kšefty zastavit….
otazka je ci neurobia uzavrety okruh. Teda Africania kupia psenicu za juany, ktore ziskaju od Ciny, ktora tam bude investovat a tazit. Napoja na to indicku libru a bude to. Etiopia bude platit v rubloch, ktore ziska za prenajom vojenskych zakladni Ruska
Myslím, že si to malují hodně růžově. Zaprvé už Rusy nesčíslněkrát podvedli, Rusové budou chtít záruky. Zadruhé proč by se Rusové měli spokojit pouze se současnými zisky, což vede k zaýřetí, že Rusové šli do operace s určitými cíly, kterých se nevzdají, třeba návrat NATO před 1997 a bezpečí pro etnické Rusy.
Skutečné Ruské plány budou asi promyšlenější.
Ani poloukraina už pro ně nemá velkej smysl. Časem by to zase Západ vyzbrojil a hnal proti Rusku.
Nejlepší zabrat všechno ruské a z toho zbytku udělat malé rozhádané státečky, něco jako z Jugoslávie.
Nikdo nebude dědit Ukrajinské dluhy a muset je splácet. Místním vůdcům bude Moskva garantovat politickou moc a k Západu se nebudou moci připojit, protože tím by museli vzít na sebe i Ukrajinské dluhy.
Ještě by mně zajímalo s kým se má Putin domlouvat na ukončení bojů. Ukažte mi jediného důvěryhodného politiky na Západě kterému by Rusko věřilo. Nikdo. Píšu to asi po padesátý, ale tohle Rusko musí dojet do konce…
Rusko se patrně nehodlá s někým domlouvat – není s kým. Má připravené kapitulační listiny a stačí mu jen západní představitel, který se umí podepsat.
A také k tomu vůbec nemusí dojít. Válka ani na jedné straně nebyla vyhlášeny, není třeba uzavírat mír. Svět se smíří se status quo = RF si nadiktuje svoje hranice.
To Rusku nestačí, deklarovaně chce NATO před 1997 a nedeklarovaně se jistě bude pokoušet do budoucna zabránit barevným revolucím blízko svých hranic.
Tady je jen moznost nejak rozumne spekulovat.
Kdyz cestujici nakupci pro naboje do kanonu ,neco napise.
/Nechvalne znamej byl taky jeden, Basil Zacharoff ,ten zasobil aby bylo dost na I.sv.valku/.
Ma vsude statisice pomniku jeho vobeti..
Jestlize teda mame poskoky ty jsou a musi bejt reakcionari.
Tedy reagovat na vyvoj udalosti a snazit se zachytit vitr ,aby se nedostali do slamastiky a zase vyvazli. Dodas napr. naboje ukrovi a von je streli tomu , kdo da nejvic.
A este to neni vsechno ..
A este si bude stezovat ,ze jich nedostal dost. A hodi na vas hbite , ze muzete
za jejich prohru..Tuhle komedii hraje s usakem a s brutem..Uz jenom tohle udela ,
kazdymu kdo prodal svoji kuzi lacino , tu kuzi husi.
Mimo to sou tady vselijaky dalsi ilegalne/legalni kseftari se zbranema a kdyz motyka spusti sou vyvrhelove a dou do satlavy. Zalezi ,kam vitr foukne a treba kdyby mohli stahnout nekoho z porucniku do maleru , tak dostanou mlcice , na huby petlice.
Celej zapad mame reakcionaru na to , co rus. Ze rus vede tak Scholcka s ksichtem jako kyselina sirova 60%ni , kyselym jako ziravina , pravil neprejicne , ze posle dalsiho Patriota jednoho , ze jich sam ma malo.
Nechci nikomu sahat do svedomi ,ale kecy muzou bejt davka narkozy ,prevence ,aby se narod nepajtloval /jeden nikdy nevi ,ani poradce ,kde se vzal ,tu se vzal, radit neprestane /, kdo co vedel napred , vo tom atentatu ,nevim..Poslechnout se musi..Nebo tak.
Blinkersoros v Kyjeve se tam zjevili rychlejc, nez duch svatej..
Nekery tvrdej ze vodsud ,prilitlo pet kuli ,kdyz hned se kricelo vo proruskejch spiklencich..
Produkci potravin na UA již dávno a z velké části ovládájí přátelé černoskaláci, vandráci a další. Pokud by přišli o pole, na kterých se rodí úplně samo (a GMO 2x samo) a lepší ve světě asi nenajdete, tak ty ztráty (ušlé zisky) budou ohromné. Co se tam vypěstuje, to se prostě musí prodat, aby se peníze točily, takže teď je EU zasypána obilím z UA. Když je potíž to vyvézt po moři do světa. Jde prostě o ochranu jejich investic v obilnici Evropy. A, jak píše kolega výše, když není kde pěstovat (levně – místní náklady a GMO + nesmírně efektivně, protože nejlepší podmínky a půda – a tedy opět levně), není co prodávat = nejsou zisky. Navíc, pěstovali by tam Rusové místo nich = vydělávali by oni.
A, v neposlední řadě, kdo ovládá jídlo, ovládá svět efektivněji, než válkou.
29.4. psal Vidlák:
Až nastoupí Trump, bude už hotovo. Donald si nechá předložit čísla a pak prostě vystoupí z NATO… A vy si tady v Evropě s tím nadělením nějak poraďte… Bude pár ošklivých scén z kyjevského letiště (a pak možná i z některých dalších), jednoho dne u nás nebude Fiala ani Černochová k nalezení… Já snad raději ani nebudu v těchto vizích pokračovat…
Jste připraveni? Jste nachystáni na hodně špatné časy?
Připravujte se!
Pochopil jsem to jako Vidlákovu vizi jaderné války.
A teď píše, že to vypadá, že jaderná válka nebude.
Pozor na tyhle veci , Trump bude uplne jinej po zvoleni.
Před chvilkou na České Televizi. „Ruská armáda nemá kapacity postupovat dál. Chybí jí vojáci i technika.“
Ať je Čeka televize jaká je, jeden velký klad jí nemůžete upřít. Je konsistentní. Tento názor beze změny a bez ohledu na situaci mimo budovu Krkavčích hor hlasá již přes dva roky. Obdivuhodné.
A co by ne. Filmy pro pamětníky se taky už „vyšší desítky let“ opakují a mají diváků jistě dost.
A když není nic nového „na skladě“ a to co by se snad našlo je ještě nekvalitnější než největší veteš z doby 1. republiky …. 🙂
Když nemají kapacity pro postup, tak sakra proč furt postupují?
Oni nepostupují.
Oni ustupují z Ruska na západ. ☺
utekaju??:-)
Tohle ovšem není názor ČT, tohle je veřejné prohlášení generála Christophera G. Cavoli, velitele US sil v Evropě a Africe. Ten to přece musí vědět nelíp.
Vidláku, koukněte na otázky V. Moravce z 9.10. 2022.
Jak se hosté P. Pavel, J. Černochová a Romancov vysmívali ruské armádě a technice a jak Pavel řekl, že do konce roku Ukrajina zvítězí. Není to odvážné tvrzení se zeptal Moravec? Já myslím, že ne, byla Pavlova odpověď.
Nechápu, jak se s takovým, na hlavu padlého odhadu situace, mohl stát generálem.
Právě proto se stal generálem. Vždyť se podívejte na úžasnou sbírku našich generálů a pochopíte. Rovný rovného si hledá a nedá se říci, že je to výkvět intelektu.
Ať je Pavel jaký chce, je to chlap, má manželku a dobře vypadá na známce.
Srovnejte ho s jistým americkým admirálem co konvertoval k ženství, opatřil si sukni a šminky a na křivé nohy nasadil lodičky. Jeho šťastný obličej je fascinující.
U Pavla je nutné aby byl pod stálou kontrolou, pak poslouchá. Když ho na chvíli pustí volně, tak převládnou vojenské instinkty a začne jednat jako IQ107, to znamená, že si neuvědomuje dosah svých řečí a mluví jak byl v ČSLA vycvičen.
A připisuje si stovku ke svému IQ. Nakonec se ještě ukáže, že neumí ani zabíjet holou rukou.
„…dobře vypadá na známce“.
Jo jo, taky jsem to rčení kdysi často používala – jenže známky končí s Českou poštou (nakonec by skončily i bez ní) a nových se už PePa těžko dočká.
A tím pro něho končí sláva světa. Už světové poštovní sbírky jeho „krásná oduševnělá tvář“ zdobit nebude. 🙂
Ale bude pritomen v kazde skolni tride a hlasat
„Zasadovost a cest je na hovno, delejte to jako ja a taky budete viset!“
🙂
Kdyz nemas nic lepsiho na praci a nebo nevis co , di zmlatit rusa .
Tak tahle taktiku uz rus nejak ,po dlouhym zpytovani svedomi , dumani ,kdo je vlastne nepritel ,dalo mu to praci, ale nakonec to celkem spravne uhod.
Ale porad touzi po ty diversity ,ted nevim ceskej vyraz a islamskej tadzik a spol , je jeho vrchnosti blizsi, nez miliony ruskejch medvidku..
Marsalove ruskyho prumyslu je musej mit a nikoho jinyho..
Sou porad clenove WTO a IMF..Jestli WHOVNO ,zdravi sveta pecujici , nevim.
Aby to zase rus s tim nepratelstvim , tak neprehanel..
Jistě byl mezi adepty na generála ten nejchytřejší. A poslouchá rozkazy.
Naši gaučoví válečníci ještě rétoriku nezmírňují. Zmirňují ji zatím jen jejich náčelníci, kteří už dostali notičky.
Ono to neni zase tak nepředvídatelné. Hlavní cíle akce jsou splněny. Rusko bylo trochu poškádleno (George Friedman, 2015). Evropa s Ruskem nebude kamarádit ještě aspoň 20 let. Nord Stream byl ukončen a Evropa kupuje Ruskou ropu a zkapalněný plyn od amerických překupníků. Staré zbraně nebylo nutné sešrotovat a posloužily k zadlužení Ukrajiny a spojenců. Spojenci mají prázdné sklady a budou utrácet za nové.
Proč tedy dál plýtvat zdroji a oslabovat se podporou Ukrajiny? Je potřeba jen zajistit nedotknutelnost amerického majetku a schopnost zbytku Ukrajiny splácet dluhy.
a chystat se na nové škadlení, nejspíš Činy …
A co udělají USA, když část Ukrajiny zabere Rusko a zbytek budou malé nezávislé státečky, které dluhy Ukrajiny odmítnou převzít?
Když vznikne třeba Rivská Republika, tak proč by měla platit za dluhy Kieva, kterej bude ruskej?
Z Rusů žádný proplácení dluhů Ukrajiny USA nevydolujete.
Když se rozpadlo R-U, ČSR musela převzít 40% dluhu R-U. A splatila jej.
Musela, protoze nemela nikoho za zady…
Jenomže R-U bylo v té válce poraženo.
lenze CSR vznikla len vdaka dobrej voli vitazov…..a musela smozrejme za to zaplatit, kedze velmi nebolo kde vydolovat peniaze z porazenych
Tak ty dluhy budou splácet ručitelé. Nezaručil se náhodou Fiala taky?
No a pravě proto chce KoZa mirová jednání. Doufá, že tu záruku nedotknutelnosti majetku a splácení dluhů na někoho hodí. Já samozřejmě vím, že to nikdo na sebe nebude chtít vzít, ovšem podle principu padajícího hovna to na někom nakonec ulpí ….
Můj názor na válku je jiný než má většina nás „dezolátů.“ Žádný mír za současné situace! Putin by byl blázen, kdyby šachovou partii s figurou navíc a matovým útokem dal za remis. Nutno obsadit Charkov a Oděsu! Teprve trvalé odříznutí Ukrajiny od Černého moře a vytvoření 50 km širokého sanitárního koridoru na budoucí hranici NATO – Rusko zajistí dlouhodobou stabilitu a zažehná hrozbu nového ozbrojeného konfliktu.
Situace je obdobná aka na sklonku WWI…Předčasný mír, zakonzervovaný Status Quo, nejasné vítězství států (Troj)Dohody, tvrdé reparace uvalené na Německo… Za 21 let válečný konflikt vypukl nanovo se zdrcujícím dopadem na Evropu. Aby se dějiny neopakovaly, Rusko musí dokončit „započatou praci.“ Tj. denacifikovat obsazené území (včetně Oděsy a Charkova) přesídlit banderovce na Západ…Teprve pak mohou začít ruskoa-merické rozhovory o příměří.
Banderovce na Západ? Kdepak. Ti půjdou na Sibiř. Diamantové doly čekají 🙂
Vytlačit banderovce na západ bude pro Moskvu výhodnější. Západ s nimi bude mít starosti a budou zdrojem nepokojů a kriminality.
A my přece „patříme na Západ“, takže se můžeme těšit.
ad Jirka II.
To tedy rozhodně ne – až se na Západě banderovci rozmnoží jako se uř stalo v době mezi 2.sv. a SVO, budeme minimálně ve stejné – ne-li horší žumpě jako dnes.
Pod tenhle komentář se podepisuji. Rusové musí dojít do Oděsy. Zbavit Ukrajinu přístupu k Černému moři, aby Američané nemohli budovat námořní základny a zároven vyřeší Podněstří. Samozřejmě jde i o bezpečnost Krymu.
+1 !
ciki333.
Tak nějak až bude vlát na prezidentském paláci v Kyjevu Ruská vlajka,pak dojde k jednání o miru.Jednání o miru v Ženevě, je jen snaha,jak zastavit Rusky postup a pojede propaganda proti Rusku,ze nechce ukončit válku.Je proto možné, ze z jednání vzejde v Ženevě požadavek o vyslání mírových voj.sil na Ukrajinu,jen co nejrychleji zastavit Rusko a zachránit co nejvíce území Ukrajiny pro KoZa
Při kapitulaci netřeba jednat. Pouze podepisovat.
ad ciki333: Ano, přesně tak to vidím také.
Putin mnoho let trpělivě žádal KoZu, aby poslouchala, co říká a o co žádá. Nechtěl nic nereálného, jen zachovat neutralitu Ukrajiny, zachovat dostatečný prostor mezi NATO a Ruskem. Původně nechtěl obsazovat žádnou část Ukrajiny.
Ale na západě už téměř vymřela stará dobrá diplomacie, byla nahrazena zbabělými dutými sankcemi a jakýmisi skřeky kdesi ze zázemí. Nikdo neměl koule jet za Putinem a podívat se mu do očí.
A tak snahu dohodnout se Putin vzdal. Teď už ze svých záměrů nikam couvat nebude. Ano, dokončí započatou práci, vezme si Oděsu a přístup k moři. Zbytek Ukrajiny nechá na pokoji, až si tam Ukrajinci dosadí rozumného vládce a ne zdrogovaného komedianta hrajícího penisem na klavír.
Přesně tak, plně s Vámi souhlasím, napsal jste to lépe než já https://web.litterate.cz/ono-se-to-stane-snad-jeste-do-voleb/comment-page-1/#comment-286811
Chtěl jsem to dát pod ciki333, ale vlastně to platí na oba.
Nezapomeňme na Čínu a její názor. Si jistě ví, že kdyby byl mír na Ukrajině, NATO by se soustředilo na Tchaj-wan. Ani v zájmu Číny mír na Ukrajině není, tak jednání v Ženevě nedohodnou zhola nic.
Co se týká Ukrajiny, zřejmě se rozpadne a Putin nechá Polsko, Maďarsko a Rumunsko, aby si zabraly západní části. Tím si nechají zaplatit za dluhy a současně u káží světu, že státy NATO jsou ochotné zabírat území. Tedy pokud na takovou vějičku skočí.
Nezapomeňme na Putinovo vyhrožování Moldavsku. Nemusí skončit jen zabráním Podněstří.
To nepřichází v úvahu.
Ukrajina vždycky byla a bude ruská. Celá!
Všichni parcelují medvěda o sto šest, už se mezi sebou hádají, kdo si z něho urve větší kus a medvěd se zatím svobodně prohání po tajze!
Až jim při tom parcelování dýchne medvěd na zátylek, začnou se podobat mravencům po zapíchnutí klacku do mraveniště. Chování poručíka Duba při dělostřeleckém napadení je bude také pěkně charakterizovat. Počítám, že hradní guma i z gumičkou opět vstoupí do KSČ s výmluvou, že vystoupení bylo jen nordickou lstí.
1+++
Hlavně mu nenapovídejte.
Na štěstí on čte asi jiné tiskoviny, WEBoviny a BLOGoviny.
Ano, čtou mu jiné tiskoviny.
Samozřejmě nevím, co Putin udělá nebo neudělá, ale jeví se mi, že by byl blázen/hlupák, kdyby se zrovna teď hrnul do nějakého příměří, neřku-li do míru.
Dvacet let ho tahají za fusekli, až dal najevo, že už ho to nebaví.
Car dojel do Paříže a Stalin do Berlína. Putin je skromný, Kyjev mu nesjpíš bude stačit.
👍
Pro stabilnější mír by bylo lepší Mukačevo, minimálně s nějakým zrcadlovým projektem ke Camp Bondsteel, ale nejspíš máte pravdu.
Zrcadlového projektu myslím není třeba, nedovedu si představit podpis mírových dohod, které by nevrátily Kosovo Srbsku. Konec konců požadavek navratu NATO před 1997 tu byl od počátku.
Myslím si totéž.
Dne 30.4. Vidlák napsal:
Očekávám v nejbližších týdnech další trička i další videa nejen na CNN Prima News. Očekávám další tanečky, další osvědčování věrnosti přikyvováním jakémukoliv nesmyslu. Očekávám další tanky Tomáše, další sbírku na drony, další ujišťování o granátech a další posměšné analýzy, jak to Rusům na bojišti nejde.
A teď píše :
Věděl jsem, že to dřív nebo později dojde do této fáze, ale nečekal jsem, že naši gaučoví válečníci začnou zmírňovat rétoriku tak rychle.
Nerozumím tomu.
Na podzim roku 2022 psal, jaký nás čeká v zimě průšvich. Honem se spřátelte se sousedama, zásobte se vším možným, protože nic nebude a nastane rabování a bezpráví.
Jestli to nebude tím, že Vidlák není jasnovidec 🙂
Čemu Iggy nerozumíš, vždyť to tam sám píšeš.
„ale nečekal jsem, že naši gaučoví válečníci začnou zmírňovat rétoriku tak rychle.“
Iggy, chcete říct, že Vidlák nemá křišťálovou kouli? Vy ji máte? Jestli, tak nás o tom co Vám ukazuje informujte. Za to předem dík.
a speciálně pro mě: čísla do sportky na příští středu, prosím!
Co se toho podzimu 22 tyce, ta vize byla realna. Proc se nenaplnila? Protoze zima byla pomerne kratka (vim to moc dobre, stravil jsem to v dome s nefunkcnim UT) a odstrizeni od ruskych zdroju se prese vsechno halasne oznamovani nekonalo. Soubeh techto dvou veci nam zachranil prdel. I tak nasledovala patnactiprocentni inflace, nedostek vseho mozneho a takove radosti, ktere prece nasi vyspele zapadni spolecnosti nehrozi.
„…páni právě odcházejí z ledu a svým ratlíkům přejí hodně štěstí v boji proti Rusku.“
To je naprosto geniální zkratka, Vidláku.
No jistě, K.H.Borovský byl genius 🙂
toníčku, promiňte, ale ten statečný a chytrý člověk se jmenoval Karel Havlíček, s přídomkem „Borovský“.
K. H. byl Frank.
Karel Havlíček bez přídomku je zase politikem za ANO. K. H. Borovský je zavedená známá značka odlišitelná od politika ANO.
Zkuste si, prosím, přečíst Godotův příspěvek ještě jednou a pochopit ho, děkuji.
Možná se jen PePovi sype ta jeho slavná granátnická anabáze:
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/zbrane-spanelsko-cesko-izrael-ukrajina-levice-blokada.A240516_184528_zahranicni_remy
– školy nemám, ale řekl bych, že ty uváděné ráže opravdu spíše než izraelským potřebám odpovídají poptávce Ukrajiny (=bere fšechno, bo nemá nic)
Červen se blíží, asi by měl nějaký nezávislý fact-checker zfakčekovat kolik z těch naslibovaných granátů soudruh rozvědčík opravdu dodal…
jejich kecy o míru znamenají, že nás čeká opravdu velká prasárna…
Spojenci z NATO se postupně přibližují k vyslání vojáků na Ukrajinu, kteří budou cvičit ukrajinské ozbrojené síly, – New York Times
https://www.nytimes.com/2024/05/16/us/politics/nato-ukraine.html
https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?p=387971#p387971
Jen aby těch cvičitelů nebylo více, nežli cvičenců!
Nebojte, pokud bude tak jen nakrátko, to si Rusové ohlídají.
Protoze kdyz cvicenci prijizdeji za cviciteli, maji ztraty, jako kdyby s nimi bojovali. Z AK:
Generální štáb loni nepovažoval výcvik Ukrajinců v zahraničí za efektivní model, nevrátilo se téměř 20 % mužů, letos se procento zvýšilo na 35 %.
Pepa Řepa kreslil demarkační linii už v r. 2014.
K těm našim přemnoženým generálům výše. Absolvoval jsem přednášku armádního generála Vacka. Nakonec se zeptal, jakou kádrovou práci jsme dělali v ČSLA, když prakticky všichni generálové vystoupili z KSČ?
Jestliže zvítězí ve volbách Stačilo, tak se zase vrátí. Ve válečné vřavě se situace mění každou hodinu.
Mou oblibenou cetbou jsou nase stredoveke dejiny. Az na vyjimky (napr. Vratislav) studnice zasadovosti…