7 května, 2025

Oni jsou Fialajugend!

Že nám atmosféra houstne, to začíná být vidět i podle našich debat s voliči. Absolvoval jsem jich za poslední tři roky stovky. Vždycky bez problémů. Pokaždé tam byl někdo, kdo si to s námi chtěl vyříkat, případně někdo, kdo nás chtěl na něčem nachytat, takže někdy diskuse hodně jiskřila, ale vždycky to bylo o politice a o argumentech. Existovalo pár výjimek, například naše debata na náměstí v Jihlavě, kam na nás přišel hulákat místní kandidát za STAN, Miroslav Tomanec, který se nám mstil za to, že v prosinci 1989 vstoupil do Strany v očekávání zářné kariéry a Strana se mu jaksi zdemokratizovala a vzdala se své vedoucí úlohy…

Teď v poslední době ovšem pravda a láska nasadila taktiku ze třicátých let, kdy nacistické bojůvky chodily rozbíjet zasedání opozičních stran, vyvolávaly tam konflikty, obviňovaly je, že neumějí udržet pořádek a připravovaly si tak půdu pro jejich budoucí zákaz. Dnes se postupuje podle stejných manuálů NSDAP, jen jsou bojůvky ověšeny spoustou kamer. V pondělí jsme měli debatu v Praze a Oganesjanova skupina přišla „čirou náhodou“ přesně ve stejnou chvíli, kdy přišli i intervjuci z Deníku N.

Tak je mi moc líto, že to pravdomluvnému médiu nevyšlo. Lidé se vyprovokovat nenechali, žádná bitka nebyla, takže si budete muset něco vycucat z prstu, ale žádné velké „klikbajty“ z toho nebudou.

Od první vteřiny se Fialajugend snažila vyvolat potyčku. Když je jasné, že je diskuse předem prohraná, musí se dělat konflikt. Když jsem vzápětí volal policii, operátor už mi jen řekl, že Fialajugend si je už zavolala také, že se u nás prý odehrál trestný čin. Tak se teď prý baví americké liberální úderky. Zavolají policii, že u vás doma slyšeli výstřely a vám pak místní URNA přijde vykopnout dveře a běhá s brokovnicemi mezi dětmi. Tak už se tomu u nás také blížíme. Zatím se nemluví o výstřelech, ale už přivolávají policii ke smyšleným případům.

A tak přijede policejní hlídka mizerně placených kluků, kteří mají co dělat, aby uplatili hypotéku a uživili rodinu, mají hodně práce, ještě víc byrokracie, Rakušan je dře z kůže… a řeší partu Fialajugend, která je naprosto zbytečně zaměstnává, ještě jim pak následně dělá problémy stížnostmi na jejich postup Tento gang si pak dá video na Herohero, kde vyinkasují dva miliony měsíčně! Tak moc, že si mohou dovolit natočit písničku o tom, jak se s dezoláty neserou a v klipu si mohou dovolit i vrtulník.

Jestli něco ilustruje rozpad naší společnosti, tak je to toto. Oganesjan (ač snad oficiálně v insolvenci) ohromně vydělává, finanční správu to nezajímá i přes opakovaná upozornění, policie jezdí na naprosto zbytečné výjezdy, na výplatní pásce pak najde pár šupů, platforma Herohero v podstatě slouží k financování trestné činnosti a když se Kateřina zeptá přímo ministra vnitra, tak jí Rakušan řekne, že když má výhrady vůči postupu policie, ať se obrátí na GIBS…

Sakra, my máme výhrady proti Fialajugend, nikoliv proti postupu policie. Všichni policisté, se kterými jsme kvůli této bojůvce přišli do styku, byli milí, korektní a snažili se situaci vyřešit v rámci možností co nejlépe.

„Víte, pane Vidláku,“ my Blujovou nemůžeme vyvést, protože zatím nic neudělala.“

„Ale pokud ji nevykážete, jakmile odjedete, okamžitě bude znovu provokovat…“

„Tak nás když tak zavoláte znovu…“

Vůbec se nedivím, že policisté mluví o hromadných odchodech. Díval jsem se jim při těch zásazích do očí a i když nemohli nic říct, přímo z nich čišelo, jak je tato situace štve. Vítku Rakušane, ani jeden řadový policista tě nebude volit. Ani jeden jediný! V den, kdy se odporoučíš z ministerstva, vznikne nový státní svátek. Mohli bychom mu říkat den bez bezpečnosti, protože všichni policajti si udělají mejdan.

Na pondělní debatě byl jeden odpůrce, který mi vytkl, že Oganesjan je prostě jen takový grázlík a je nefér vůči naší hodnotové vládě, že o nich mluvím jako o Fialajugend. Sorry jako, říkám mu… oni se fotí s Řeporyjcem Novotným, což je člen ODS. Jsou propojeni s pražskými Ilumicaty, kteří se láskou k této vládě nijak netají. Jejich počiny na internetu sdílí Tomáš Zdechovský, což je člen koalice SPOLU, členem Oganesjanovy bandy je jistý Bouša, což je člen mladé ODS a dalším členem jeho gangu je jistý Smejkal, což byl člen pastorační rady farnosti sv. Václava v Nuslích! Jo, když se církev spojí s režimem, tak spolu s režimem i hnědne…

Jak jinak jim mám říkat? Oni jsou Fialajugend!

Ale prosím, pokud se od nich pan premiér distancuje a pokud pan ministr vnitra přestane chránit grázlíky a začne chránit práva bezúhonných občanů, mohu to ještě přehodnotit. Jinak si buďte jistí, že z těchto hnědých bojůvek a vaší nečinnosti uděláme politikum, že vám z toho bude špatně. Umíme křičet na celou republiku i bez Deníku N!

_____________________________________________________________________________________

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu

216 thoughts on “Oni jsou Fialajugend!

      1. Jenže v mnohých případech, že ji nemají, nečiní potíže jim, ale ostatním.
        Oslepenu reflexy svých vest
        sešli se svých cest.

          1. A ještě toto

            Pokud by byl Václav Moravec v jakémkoli ohrožení, půjdu na barikády, říká Železný

            To snad půjdu poprvé i já

        1. No ale Železný odešel z postu moderátora, protože měl z ostudy kabát a sám přiznal, že pije. O něm by se nemělo uvažovat VŮBEC.

          1. On teď v ČT působí jako „mentor“, což je taky zajímavý post pro člověka, který má problémy s alkoholem a sebeovládáním.

            1. Taky jsem to slyšela, že prý mladým předává zkušenosti. Zkušenosti, jak se z toho sesypat, začít chlastat, porušovat dopravní předpisy a neovládat své emoce při kontrole policejní hlídkou? Každý jiný by dostal vyhazov na hodinu za porušení kodexu a tohoto tam živí snad na semeno?

    1. Ještě lepší by byla, kdyby ihned zahájil vyšetřování, zda nedošlo ke spáchání trestného činu křivého obvinění…

  1. Neznám „Blujovou“, jen jsem slyšela, při Vidlákově snaze ji vykázat z akce, její hlas.
    Takový hlásek (či dokonce hlášek) se hned tak neslyší. Vlastně jo, velmi často takový slýchávám tady, kde bydlím. Čím více je hlas řvavý, tím dává najevo, že se snaží být nej, nej,nej…spravedlivějším.
    Že se mýlí? Co jejich svědomí utiší? „Potrava“, kterou za to získají?

    1. Co asi může utišit čtyřicetiletou ženskou, která tráví volnej čas pobíháním po ulicích s dvacetiletýma klukama, hulákáním nesmyslů, provokacema a následnou honitbou na sockách…

  2. Dnes ráno na ČRo Olomouc to jelo jako na běžícím pásu – co čtvrt hodiny připomínka, jak ti „hrdinní“ ruští vojáci při osvobozování v druhé světové válce hlavně kradli, znásilňovali a vraždili. Propaganda se do hlav lilá snad už rovnou z cisterny, trychtýř evidentně nestačí.

    1. No, buďme objektivní. Oni taky nebyli žádní svatoušci a není divu po těch všech útrapách.
      Ale to nic nemění na tom, že nás prostě osvobodili a basta.

          1. Jo, taktně zamlčovaný „navigační omyl“, který stál životy 701 člověka.
            Ve srovnání s tím Koněvem…vrátil bych ho s omluvou Ruské federaci a pozlaceného, zpátky

            1. Na Ozvěny 24 zazněl i názor, že bychom ho měli Rusku prodat. I takové názory mají občané ČR

              Kopíruji tu debilitou

              Navíc je to, nemýlím-li se, ne zas tak pozoruhodná socha od kojetínského sochaře a kupodivu na původní místo daná teprve v r. 1980. Zřejmě někde zaceněná a evidovaná, takže by Rusku mohla být klidně prodána. Pokud tedy její pořízení tehdy nezaplatili.

                1. Ale v tom vidím trochu jiný kontext. A hlavně souhlas lidu, že to tam po válce nechtěli. Ale Konev, to byla iniciativa pár zkažených pražských libtardů. Synáček hradního Koláře a Reporyjec.

                  1. Kontex byl takový, že se němci vyhnali, přitála nemajetná skupina chudých lidí, komunisté si zabrali honosné vily a nějakej podělanej rytíř je nezajímal.

          2. Jo, od Jalty (únor 1945) to byl samý popletka. Jak sedli do éra, v tu ránu se jim všechno popletlo, byli dezorientovaní a úplně celí zmatení.
            Za tři měsíce stihli zrakvit na 6000 lidí (vč. vězňů z pochodů smrti) a desítky tisíc zranili. „Spojenci“…

        1. Ve Wihorschenu, kde bydlela moje matka u tety, tak po ní američané stříleli z letadla kulometem. Chudák máma šla ze Schule v Sablat domů do kopce řídkým lesem a amíci z toho asi měli nárámnou švandu. Kolem matky se zavrtávali kulky de země, dodnes se z toho budí hrůzou a křičí ze spaní. Amíci taky měli v chalupě tety provizorní štáb, tam matka jako dítě poprvé viděla čokoládu, kterou si amík dával do mléka.

          https://postimg.cc/gallery/WPBR7Hg

              1. Budete se divit ale ano záleží. Stejně jako říkáme Praha a ne Praha, nebo Brno, nikoliv Brün, nebo Cheb nikoliv Egger. Nebo máte zvláštní oblibu v konečném řešení?

          1. Jste se dal k sudeťákům?
            My tady v Čechách říkáme „Výhoří“ a „Záblatí“ a ty Vaše paskvily jsou evidentně poněmčené původní české názvy.

            Kolik bylo mamince v r. 1945?
            Já jen, že ve 30. letech už byla čokoláda opravdu běžnou cukrovinkou dostupnou (příležitostně) i chudým lidem.

      1. „Jestli chceme být skutečně objektivní, nesmíme si zakrývat oči. Zločiny nacistů jsou nepopiratelné, ale nelze mlčet ani o tom, že se jich dopouštěli i někteří Češi. Pravda nesmí být jednostranná.“

      2. Ano, buďme. Oni by totiž žádní svatoušci nemohli porazit německé nacistické zrůdy. Ale nikdo z nás tady při osvobozování republiky nebyl, takže nevíme jak se vojáci Rudé armády chovali. Ale pamatuji si, že jsem několikrát četla o trestech pro znásilňujícį vojáky, většinou to byla smrt.

        1. Ano na rozdíl od Američanů, tam zastřelili pouze černochy, bílé nechali být. Francie na to vzpomíná dodnes, už se to na netu špatně hledá.

          1. V jednom díle italského seriálu Komisař Montalbano se řeší mimo jiné dávný případ z konce války, kdy američtí vojáci hromadně znásilní (krásnou) mladou Italku. Byli tuším všichni bílí a samozřejmě se jim absolutně nic nestalo. Ona pak v zoufalství z toho spáchala sebevraždu (odehrává se to na Sicílii, tam se s takovou hanbou tehdy žilo dost těžce) a její snoubenec nakonec auto s těmi Američany vyhodil do vzduchu.

            Asi to nebylo tak úplně neobvyklé, když se to dostalo i do popkultury. Překvapivě ten seriál dávali na ČT2 a tento díl ani při poslední repríze nevyřadili…

        2. Vždy to byla kulka do hlavy od velícího důstojníka. Na místě.
          Dtto za rabování.

          S láskou ovšem vzpomínali na rabující a obtěžující US vojáky Plzeňané.
          Naštěstí už svědkové vymřeli a nemohou mluvit. Písemné a fotografické důkazy už byly nejspíš zlikvidovány a je po zločinech…

      3. Vy by jste byl svatoušek po tom co viděli? Vy fakt věříte, že když na území Běloruska našli vypálené vesnice s ohořelými kosterními pozůstatky obyvatel všech věkových kategorií, že budou jednat v rukavičkách?
        Museli od té zfetované agresivní pakáže osvobodit půlku Evropy a mnohdy na ně stříleli i obyvatelé osvobozovaných částí. Jo propagandu Němci uměli a stále dobře umí.
        Včera jsem si se záznamu pustila Svobodné rádio a tam Soňa Zikmundová vzpomínala jak jedna paní měla 15 let skočila na první tank a jeli do Prahy. Tam na ně stříleli z baráku. Zabili několik Rudoarmějců a když vlítli do baráku, vytáhli starou Němku, která střílela. Měli ji políbit ruce?
        Zabila jim kamarády.

        1. Těžko si lze představit čím vším ti chlapi prošli, když se sem probíjeli ze SSSR. Museli vidět věci, který prostě člověku seberou jakoukoli perspektivu. „Vem si co chceš a vem si to hned, protože za hodinu budeš mrtvej.“

      4. Oni žádní svatoušci nebyli ani Američani. Sovětům aspoň hrozilo, když se na néco přišlo, že je komisař odpráskne na mistě jako psa.

        A mimochodem, kolik z těch „davaj časy“ byli Ukrajinci? 30%? 50%? nebo ještě víc?

      5. Každá branecká armáda je průřez sociologickým složením obyvatelstva. Od Mirků Dušínů, po loupežníky.

        Loupežníci bývají dost často jako vojáci úspěšnější.

    2. RE: Archangel_Michael napsal:7 května, 2025 (10:24)
      Dnes ráno na ČRo Olomouc to jelo jako na běžícím pásu…
      Co já vím od samotných pamětníků a pamětnic oněch časů osvobozování, tak v prvním sledu osvobozovacích sov. vojsk šly obvykle tzv. trestní oddíly. A to nebyli žádní svatouškové. Ale i ti měli striktní zákaz znásilňování a rabování mezi českým obyvatelstvem.

      Něco jiného to bylo ohledně obyvatelstva německého. Tam k tomu byla Rudá armáda povzbuzována i samotným vrchním ideologem Iljou Erenburgem. Který nabádal sov. vojáky, aby se nelítostně mstili za to, co němečtí fašisté páchali na území SSSR. Takže nebylo neobvyklé (když na to byl čas), že některé Němky byly i několikanásobně hromadně znásilněny, prakticky celým oddílem.

      V Čechách i na Moravě bylo tehdy místní obyvatelstvo poměrně dost promícháno s německým etnikem.

      Co jsem např. zaznamenal z pradávného vyprávění jedné paní rakouského původu (která však s Češkami ze stejné vesnice vycházela velmi dobře, neboť měla i českého manžela); tak když přišly ony čelní oddíly osvobozovacího vojska a místní ženské společně seděly v krytu, najednou se rozlétly vstupní dveře a v nich sovětský voják. Ten když spatřil ženské osazenstvo krytu, dychtivě volal někam ven ke svým soudruhům – „děvočky, zděs děvočky!“
      „Tady jsou samé Češky“ řekla mu rusky jedna žena v blízkosti dveří. Voják okamžitě změnil svůj výraz i postoj a přátelsky jim pokynul. Poté odešel a víc už se nikdo od nich neobjevil.

      Takže pravda je poměrně složitější a bývá, jako obvykle, někde uprostřed mezi dvěma propagandami.

  3. I to je výdobytek nového systému po 89-tém.

    Ještě chvilku a děti do škol budou chodit v neprůstřelných cestách.

    Policie v Berouně reaguje na výhrůžku střelbou ve škole

    Policie v Berouně zasahuje v jedné ze škol, reaguje na komunikaci dvou žákyň ohledně výhrůžky střelbou. Na místě je velký počet policejních hlídek včetně zásahové jednotky. Škola byla evakuována.
    https://www.novinky.cz/clanek/krimi-vyhruzka-strelbou-ve-skole-40520212

    1. Já kdybych napsal na ZŠ v češtině v takovém tvaru pořadovou číslovku – “ po 89-tém“, tak mě soudružka učitelka nepusti do dalšiho ročníku.

    2. „“Ještě chvilku a děti do škol budou chodit v neprůstřelných cestách.““
      No nevím CESTA jako VESTA ?! … tu neprůstřelnou cestu jsem ještě neviděl …
      takže přeji hezký den.

  4. Z historie víme, že s podobnými praktikami se setkal i Hitler při zakládání své Strany práce. Nenechal se odradit a nakonec se stal kancléřem…

  5. S Vidlákem souhlasím takřka ve všem, ale že by byli řadoví policisté fin. podhodnoceni se mě nezdá.

    ,,Průměrný plat po třech letech služby je ve výši 43.114 Kč, přičemž průměrný plat u Policie ČR za rok 2024 byl 56.308 Kč. Mohou samozřejmě existovat rozdíly podle regionů nebo náročnosti práce. Přece jen je to průměr a odhad. A třeba v Praze nebo i jinde dostanete k platu ubytovnu zdarma.“

    1. PRUMERNY HRUBY plat po trech letech 43000, v cistem to je cca 35000 . Otazka za sto bludistaku… Ti mladi kluci co prijedou budou mit nadprumer nebo ne?

                1. Aby plat odpovídal nákladům na život, ony ty obědy pro 3 děti stojí taky 3 litry a to je z toho hrubého platu docela dost.

    2. Já bych řekl, že průměrné platy u všech těch našich ozbrojených sborů táhne velení. Všimněte si, že Černochová neříká, že chce 8 % pro těch 5.000, kteří jsou opravdu potřeba, ale evidentně pro všechny.

  6. S formulací „platforma Herohero v podstatě slouží k financování trestné činnosti“ bych byl velmi opatrný. Je to oficiální platforma, kde jsou vysílání spolku Svatopluk.

    1. Já to tedy chápu tak, že k financování trestné činnosti slouží v tomto konkrétním případě Oganesjan a spol., ne že je to tam standard.

    2. Nu, jestliže někdo – kdokoli – využívá platformu herohero k financování trestné činnosti, pak jednoznačně v tomto případě platforma herohero slouží k financování trestné činnosti. S tím asi nepůjde z této strany pohnout.
      Pohnout s tím může sama dotyčná platfotma – a to tak, že inkriminovanou spolupráci odmítne.

      1. A jak se to pak pozná od cenzury? Svobodné je jen to, kde může být cokoliv. Problém není video ale to, že někdo trestnou činnost vykonává a stát to kryje, protože to je ve prospěch aktuálně vládnoucí moci.

        1. „Svobodné je jen to, kde může být cokoliv“
          To přece nemyslíte vážně. Jistě sám snadno naleznete protipříklad (sám jste ho nabídl o pár příspěvků výš).

    1. Myslím, že k tomuto problému se Vidlák už vyjádřil, snad i opakovaně. Vy přece nejste tak… nebystrý, abyste neuměl vzít v úvahu širší souvislosti a náležitý řetězec příčin a následků.

    2. Doposud jste se choval jako vysiracek, ale celkem inteligentni a umereny. Prisel cas na druhou fazi? Snazite se trumfnout Etu?

        1. Hovno, hovno, slavny soude. Ve stadu nedrzel nikdy (coz neni problem), haprujici logika uz ano. Zkuste se zamyslet nad moznostmi mimoparlamentni strany a strany ve vlade. Do te doby staci, kdyz si nebudete foukat image jakozerebela, pusobu to pomerne komicky.

        1. Ovšemže. Předpokládal jsem, že pan Švec disponuje potenciálem tyto souvislosti si uvědomit a chápat. – A pak je tu samozřejmě otázka možných pokusů o provokace…

  7. Cit.:“… přijede policejní hlídka mizerně placených kluků, …“

    Gogle: Policista bez praxe pobírá v prvním roce během „školy“ hrubý služební příjem 31.570 Kč. Průměrný plat po třech letech služby je ve výši 43.114 Kč, přičemž průměrný plat u Policie ČR za rok 2024 byl 56.308 Kč.

    A tady mi někdo včera spílal, že zaměstnaná rodina nemusí mít prachy na obědy pro děcka ve školní jídelně, když takto je v ČR honorována mizerně placená práce.

    1. Ale to bylo jen takové mé rýpnutí, drobnost. Celkově se dá s článkem jen souhlasit, a to je pro ČR tristní.

      1. Tak to teda nemusí, když za odbornou práci, která vyžaduje maturitu a je riziková a nebezpečná, dostanete pade hrubého. Co pak ty obyčejné, přesto důležité práce? A 1 oběd stojí tisícinu platu, dle vyhlášky MŠ až 54 kč a těch obědů je měsíčně přes 20 a vynásob počtem dětí.

        1. Policisté, pochůzkáři „za odbornou práci“, … To je další ze série vtipů o policajtech?

    2. Domnívám se že pokud je služba v nějaké státní složce náročná a riziková tak jsou to hasiči. Nevím jak jsou placeni ale žádná sláva to asi nebude. Jen na rozdíl od Policie nemají to “ pír ár“. Nenatáčí se o nich Odznak Vysočina a na Novinkách nejsou videa jak s řevem někomu akčně vyráží dveře. Mají na starosti kromě hašení požárů, snad vše ostatní, od dopravních nehod po odchyt klokanů (klokan není tak mírumilovné zvířátko jak vypadá ale umí se dost účinně bránit).
      Všichni kteří se účastnili hašení požáru cisteren v Hustopečích jsou (nedocenění) hrdinové.

  8. ‼️ Gaza přestane existovat. ‼️

    „Gaza bude zcela zničena,“ prohlásil izraelský ministr financí, poté co vláda schválila novou operaci v Gaze

    Pásmo Gazy bude zcela zničeno a jeho obyvatelé budou soustředěni v jižní části u egyptské hranice, řekl dnes izraelský ministr financí Becalel Smotrič. Situace palestinských obyvatel tam bude podle Smotriče natolik beznadějná, že budou usilovat o přesídlení z oblasti, napsal server The Times of Israel (ToI). Přesuny obyvatelstva v rámci nové izraelské ofenzivy v pondělí oznámil i premiér Benjamin Netanjahu.
    https://www.echo24.cz/a/Hnvap/zpravy-svet-izrael-gaza-znicena

      1. prostě je to aktuální … aktualita.
        v podstatě si izrael touhletou svou vlastní malou hezounkou genocidičkou „odpracoval“ holokaust: teď už na něj nemají výhradní právo.

        1. A pořád se v ČR slavnostně zakopávají stolpersteiny, vysazují žluté krokusy ve tvaru 6cípé hvězdy na místa bývalých synagog a zaznamenávají kecy přeživších do paměti národa. A zde žádné provokace a vytržnosti od youtuberů.

      2. Je lepší to psát sem, do živé diskuse. Tribuna je problematická, když příspěvek do tribuny spadne do spamu/koše, dá hroznou práci odtud ho dostat.

  9. A co když je to celé domluvené, za účelem, aby se psalo o Vidlákovi (volby se blíží) a o Mikovi (přibudou peníze)?
    Aspoň se tak vyjadřoval Vrabel, když komentoval dění na vlastenecké scéně.

  10. Doufám Vidláku, že tu naivitu jen předstíráte. Vítek přece nepotřebuje, aby ho někdo volil – on sčítá v těch volbách hlasy!

    1. Jj, jednou je nic, dvakrát už je, ale zvyk!

      Ještě že už z toho Rudého moře můžou Amíci odplout, protože se jich Husiové zalekli a jíž slíbili, že nebudou na nikoho úročit…

      1. Jen aby ho ještě nechytala nutkavá potřeba vyzkoušet si eskymácký obrat s letadlovou lodí 😂.

          1. Alef:
            Mám kamaráda, kterej dokázal eskymáka s otevřenou lodí, aniž z ní vypadl – řeknu mu, jestli by to nevzal 😄

        1. Asi právě sjížděli nějaké Rudomořské peřeje a paluba se při přistání hodně pohupovala …😉.

          1. Takovych videi uz jsem par videl, neni to zadna novinka.

            Jakkoliv si o nich myslim sve, pristani na letadlove lodi je dost narocna machrovinka, tam celkem chapu, ze se obcas nezadari.

    2. Mimochodem, všimli jste toho že po té co Ukrajinci sestřelili Rusům dvě letadla si Američané kolegiálně sami shodili do moře dvě své vlastní stíhačky, aby byla zachována parita?

      A pak že se na Ukrajině vede proxi valka mezi USA a Ruskem …

  11. Tedy, v diskusi zaznělo srovnání Onanesjana s Ing. Pavlem Cimbálem. To je mylné až hrubě urážející, Pavel je jeden z nejzasloužilejších a nejstarších disidentů v této zemi po 89´, na rozdíl od Onanesjana také něco umí (strojový kód, architektura procesorů…), byl vysokoškolský učitel (FEL) než mu sluníčkáři zatli tipec, a je aktivní od dob IVČRN (cca 2015, co si jen já pamatuji).
    Tedy šikany si užil až dost, jak v práci až po nedávné fyzické napadení (a to není žádný drobeček).

    1. Jj to me taky dost nadzvedlo, ale pak jsem se podival ze to psal nick „stary kocour“ ktereho mam jiz davno zarazeneho jako zapskleho zakomplexovance bez rozhledu a znalosti, zato s rychlymi soudy. Takze klasika.

  12. Slepice Brodníčková už zase dělá reklamu Stačilo! … to zas půjdou preference nahoru … (:-).

    A pak že jí nemáme rádi! Naopak, posíláme pusu na její opeřený ánus! Jen houšť a větší kapky !!! Jestli to takhle Karolína Brodníčková povede dál, tak vládu nebude sestav ANO, ale STAČILO!

    Díky a pošlete jí někdo klíčenku.

    1. A ke klíčence i fotku praporu Azov, když jsme u té nebezpečné symboliky…Bože, to je ale nána pitomá 🙂

  13. Sociopati…a někdo je evidentně kryje. Atmosféra opravdu houstne. Rudá armáda nás prý neosvobodila, ale okupovala (chce se mi zvracet!!!!).
    A otázka na závěr – ta ukrošská vyžírka i s celým ansáblem už vypadla, nebo se tady schovává a dělá z nás případný terč?

    1. Jako kdyby germansko nebylo okupovano – dodnes jsou tam amer. a brit.zakladny, nejsou politicky suverenni aka kanzler akt (vsadite si kam merz pojede na prvni zahr.navstevu?), zlato maj mimo uzemi statu… Ale moment, jsem to ja ale blbec, to je preci neco uplne jineho!

      1. Neodtáhli, někde se tu skrývají. Ani čárka o jejich pobytu. Jestli tu budou i 9.5., tak to smrdí velkým průšvihem!

  14. Vidláku, držím palce! Vydržte!
    Na oganesjana a jeho partu platí jen: Kdo do mne kamenem, já do něj dvěma šutry!
    Vždyť on se svými plány ani netají, psal veřejně, jak si Vás a Stačilo „vychutná“. Je zapotřebí sledovat jeho další úmysly a nahlásit ho policii dříve, než stačí něco udělat. Pokaždé.
    Je mi policajtů v jistém směru taky líto, ale u vás to nebude zneužití policie, vždyť O. a spol. jsou trestně činní a měli by sedět už dávno.

    1. Mně fízlů líto neni. Můžou udělat cokoli a umlátit je pokutama za neuposlechnutí výzvy, jak to dělají běžně, ale oni nechtějí. Jedou v tom s nima.

        1. Je tu hypotéza, že Onansonův otec (Armén), je kontaktní osoba pro nějaké státní služby v této postsovětské zemi, kde má vláda nějaké zájmy…

        2. Oni můžou opravdu cokoli. Můžou zastavit auto, můžou dělat prohlídky, můžou občana vyzvat k tomu, ať vypadne a když ne, tak ho můžou sebrat. Můžou mu nařídit test na omamné látky. Občan si může pak stěžovat, ale stížnosti se standardně házejí do koše a GIBS občanovi napíše, že postup policie byl v pořádku. Tohle všechno policajti dělají lidem dnes a denně. Kromě případu tady těch tří šmejdů.

        3. Řadoví policajti nebudou nejspíš iniciátory a jdouce cestou nejmenšího odporu a nejvyššího služného, poslouchají jak rozkazy, tak i neformální pokyny. Nedělal bych si žádné iluze.

        1. ne, tam zrovna asi ne, ale jestli mi google správně našel obličej, tak tu malou zavalitou zhruba čtyřicátnici už jsem na pár fotkách viděl, např. nějaká akce v praze na palmovce …

          1. Jo, to video jsem viděl a vyhodnotil. Ta „dáma“ je s teleskopem nebezpečná hlavně sama sobě. Takhle nějak si představuju, že novicka drží svíčku. Mikeš Onanujesám na tom není o moc lépe, mimochodem.

            1. Byla s tím vidět na videu před tou školou, kde demonstrovali rodiče proti lgbt indoktrinaci svých dětí ve škole. Tam tihle šmejdi byli taky. A napolsedy na Staromáku, kde byla ta výstavka Galerie pravdy. Je pravda, že je docela zábavný to sledovat 😀

            2. v každým případě napřaženej teleskop je „přímo hrozící nebo trvající útok“ podle NO a lze střílet. protože železnou tyčí (a není to nějaká improvizace, jako sebrat čirou náhodou poblíž na chodníku ležící lešenářskou trubku, je to vlastní, záměrně donesená zbraň) do hlavy je útok smrtící.
              ne, že bych chtěl tvrdit, že by se střílet mělo, protože, koneckonců, ti následující – policajti/soudci/politici/vláda jsou všichni součástí toho samýho fašounskýho gangu a dají vám to, jménem [jejich interpretace] zákona, sežrat.

              1. I já si myslím, že zpacifikování blbečka, který na vás neozbrojeného vytáhne teleskop, by mělo jako nutná obrana projít, protože obrana, má-li uspět, musí být důraznější než útok.
                Jenže jde o to prokázání, kdo byl útočník a kdo napadený. Tady si nedělám žádné iluze. – Tuhle debatu bych, dovolíte-li, odročil někam k pivu/čaji a vhodné příležitosti. Do té doby doufejme, že nebudeme muset řešit přímo hrozící/trvající útok.

  15. V USA se tomu říká Swatting. Podle názvu policejních jednotek SWAT. Tamní pravdoláskaři to dělají třeba i konzervativním youtuberům. Prostě zavolají policii a nahlásí že v tom domě se ozývá křik, že dotyčnej zřejmě vraždí svou ženu. Přijede po zuby ozrbrojená jednotka SWAT a ta „týraná žena“ jim přijde otevřít a neví, co po ní chtěj.
    Ale na některé ty vtipálky už nedávno došlo a už jsou ve federálním vězení.

  16. Tak se mi zdá, milí politici, že si stačíte sami. K čemu vám je vlastně publikum?
    Ale nejste jediní. Moderní divadlo je na tom stejně a publikum potřebuje jenom jako krytí a přídavné financování vlastních sebestředných zálib.

  17. „Majk Je Pán nachystal past, kdy podle svých slov zorganizoval akci, na kterou měl přijít Vidlák a také Petra Rédová ze STAČILO! a převzít si tam od svých fanoušků peníze. „Podařilo se nám je dostat ven, přišli si pro 600 tisíc a udělali si tady setkání s fanoušky, které ale neoznámili,“ vysvětloval na videu Majk Je Pán. Jenže žádná akce nebyla, místo toho přijela policie.

    Následoval záběr na policisty a Vidlákovo auto. „Nezkontrolovali si vozidlo před jízdou. Přijeli na setkání s fanouškama, který jsme zorganizovali my,“ poznamenal k tomu posměšně youtuber. Žádné setkání nebylo, místo toho měl Vidlák s Rédovou oplétačky s policií kvůli údajně přelepené poznávací značce,“

    SA jako za loutky banksterismu Hitlera. Řeporyjské prase je světoobčan, ‚Mike Je Pán‘ – je ze stejné líhně.

    1. Majk Je Bák je jen chamtivý ubožák a zmetek. U něj se o nějaké fanatické přesvědčení nejedná. Jen o typické psychopatické chování vyvolané domnělým pocitem absolutní nepostižitelnosti.

  18. Bylo by zajímavé zjistit, která nitka spojuje uvedené s čučkaři. Protože prokázané napojení čučkařů na jednu konkrétní politickou stranu, tak to by mohl být předvolební fičák.

  19. Vidláku, až budete hovořit s někým ze Svatopluku, nadhoďte, zda neuvažují o přechodu na jinou „monetizační platformu“, využívají totiž také „herohero“.

  20. Mě na tom fascinuje víc věcí, ale jedna obzvláště mnoho. To si tahle partička hajzlů vážně myslí, že jim ministerské krytí vydrží donekonečna?

    1. Vsadili si na vítězství Rakušana. Vlastně vsadili vše, aniž by si uvědomili, že jim reálně hrozí prohra. Ale možná doufají, že se po volbách spolčí s ANO a Babišem a zase budou prosazovat vládní politiku, a je lhostejné, o jaký vládní program půjde. Možná mají ještě nějaké lidi v záloze v zákulisí, kteří je posílají do akcí jako své psy štvané na kořist. V případě jejich prohry ve volbách by bylo zajímavé se dozvědět, kdo jim tolik pomáhal ze zákulisí. Ale vzhledem ke korespondenční volbě si možná tolik dovolují, protože vědí, že volbu vyhrjaí o pár hlasů, když korespondenční lístky sami napsali.

      1. Tomu rozumím, ale přece jen… je takové pořekadlo, které nabádá ke slušnému chování poutníky, kráčející nahoru, protože jednou by taky mohli kráčet opačným směrem. – A víme, že lidi jsou svině (říkal s. plukovník), a pamatují si víc, než by jeden chtěl.

        1. Když oni věří, že budou šplhat stále vzhůru, protože jim někdo neznámý kryje neustále záda. A věří, že jsou stále potřební mouřeníni na špinavou práci. Jejich omyl může být životní, a to doslova. Tedy, ne, že by jim hrozilo něco od Vidláka, ale od jejich loutkovodičů, ti se snadno zbaví loutek.

          1. Ano, toto „ukončení kariery“ je nejpravděpodobnější. Z domů nepadá jen omítka. Když je potřeba odstranit již nepotřebného či jinak nepohodlného slouhu, může snadno spadnout i pořádný kus zdi. Nebo autu selžou cestou na dalši akci brzdy😀

              1. Ale tak to vůbec, ani přibližně.
                Estébáci měli propracovaný systém a rozsáhlý aparát spolehlivých lidí pod vázacím aktem.
                Tihle, to jsou jen výtržníci a křiklouni, které by dřív posbírala i samotná StB, protože podobné živly by jim jen šlapaly po jahodách.

                Jsou jen hrubou nápodobou někdejších ordnerů, nad kterými držel ochrannou ruku Henlein. Jenže ti se dovedli velmi dobře organizovat i v době bez jakýchkoli telefonů, sítí a byla jich kvanta.
                Neměli vlastně k použití ani telegraf – v pohraničí toho bylo mnohem méně, než kdekoli jinde, telegrafy a telefony byly jen na poštách, semtam telegraf na některé četnické stanici a vojenské posádce – takže fakticky v českých rukou.

                Tihle k tomu potřebují spousty techniky, bez které by byli vyřízení a je jich jen pár.
                Sami nezmohou vůbec nic, veškerou „práci“, resp. násobení efektu jejich činnosti, za ně odvádějí sociální sítě.
                Bylo by možná zajímavé zjistit, kdo a v jaké výši čmouda financuje – hned by bylo jasněji. Pár schopných „pátračů“ tady přece máme! 😀
                Nesledovat, neklikat, ignorovat, ke každé blbině volat fízly.
                Až některému veliteli služebny bouchnou saze a někam pojede počtvrté, tak se to myslím vyřeší samo.
                Nemyslím si, že by to byl zrovna vypleštěnec, kdo by nad nimi držel deštník.
                S tímhle white trashem se bude špinit max. nějaký jeho neznámý podřízený.
                Z tohoto dementa by mě hlava nebolela.
                Budou zapeklitější věci k řešení

      2. Rakušan se otevřeně zdraví s Ilumencati (Onanesjan, Hofová, Pšenák (zastupitel obce Mohlenice ne Plzeňsku), Barbora Merkury, Pérák, Pavka Řeporyjec Novotný a další alternujcí (Smejkal, Bouša a přizvukující např. Franz Patyzon – to už je vůbec takové figurka typu Hrebenára).

            1. Podle Who is Pérák = zase Pšenák:
              domain: prazskyperak.cz
              registrant: WEDOS-37C-413373
              admin-c: WEDOS-37C-413373
              nsset: PPCLOUDFLARE
              registrar: REG-WEDOS
              registered: 09.12.2024 14:01:35
              changed: 20.03.2025 16:59:24
              expire: 09.12.2025
              contact: WEDOS-37C-413373
              name: Vojtěch Pšenák
              address: Mohelnice 38
              address: Mohelnice
              address: 33501
              address: CZ

        1. Z té vytažené, navité a natažené ČZ mám strach.
          Jednou někomu bouchnou saze a bude zle. Ne, že by mi bylo líto toho střeleného do podbřišku – s čím kdo zachází (myslím emoce), s tím taky schází. Ale těch ostatních.

          1. Toho Pavku Cimbála jsem si teď trochu ozřejmil.
            On se od Arména Ovanesjena zas tak moc neliší. Jsou tu oba k tomu, aby zabavovali publikum. Jeden irituje Tlustokoncové, druhý zase Tenkokoncové. Publikum se zabaví, pohádá a tím pádem nemá čas přemýšlet o důležitějších věcech.

            1. Nezlobte se na mě, ale jestli píšete „On se od Arména Ovanesjena zas tak moc neliší“ o Pavlu Cimbálovi, tak to je dost silná káva.

              Mohl byste tohle nějak doložit? Podle mě je to v podstatě neomluvitelná urážka Pavla Cimbála. Šikanoval někoho? Podváděl, okrádal a kriminálně zneužíval někoho? Napadal a poškozoval cizí majetek?

              Pavla Cimbála pomlouvaly pravdoláskařské úderky u všech jeho zaměstnavatelů, vyštvali ho z vysoké školy, kde učil technický a s politikou nesouvisející obor, nahlašovali ho na sociálních sítích a nezastaví se ani před jeho rodinou.

              Myslím, že byste se mu měl omluvit. Styďte se.

              1. Nesledoval jsem jeho osobní ani profesní život, neznám ho, poslechl jsem si jenom jeho video na síti X.
                Nehodlám ho jakkoliv hodnotit, z jeho videa jsem prostě získal takový pocit.
                A ten mi jednak nemůžete vzít a za druhé nevidím žádný důvod, abych se komukoliv omlouval. Prostě je to moje poznámka.
                Z Ovanesjana mám taky určitý pocit (horší) a taky se nehodlám omlouvat. Jsem prostě citlivý na tonalitu, temporytmus a podobné věci. Profesionální deformace.

                Vašich her se neúčastním a účastnit nebudu. Jen se dívám.

                Ale pokud máte pocit, že jsem se někoho dotknul, můžete požádat správce blogu Alefa, aby ten můj příspěvek vymazal. Určitě Vám vyhoví.

                1. Kocoure, když večer pijete, tak nepište.
                  „Ne, že by mi bylo líto toho střeleného do podbřišku – s čím kdo zachází (myslím emoce), s tím taky schází. ..“
                  To myslíte vážně?
                  A k panu CImbálovi, je fakt ujeté porovnávat ho s odporným udavačem Arménem O.
                  Vy máte svou blogovou stránku, ne? Jenže on vám tam nikdo nechodí, a tak oxidujete u Vidláka.

                  1. A já Kocoura chápu.
                    Sledujeme stále stejné představení, kde se mění jen kulisy. Většina působí v roli statistů, kteří ani nevědí kdo ten kus napsal a o čem je, natož kdo ho vlastně tentokrát režíruje (copyright Pavel Kohout, kterého nemám rád).
                    Od Kocoura se liším mj. tím, že já se natažené ČZ 75 nebojím…. pokud ji držím v ruce já (což se občas stává).
                    Váš pokus Kocoura exkomunikovat ze zdejší společnosti o vás vypovídá více, než si myslíte. Jsme konzervativní starousedlíci, tak pryč s námi, že? Imigranti nás snadno nahradí.

                    Atmosféra se tu mění, to je fakt.

                  2. LIdi, na natažené zbraně zapomeňte a nikdy, zdůrazňuji, NIKDY, to nepište do diskuse.

                    Jediná chyba, jediný incident, jediná hloupá poznámka má potenciál ovlivnit celou střeleckou komunitu. Pak jsme označování za psychopaty, co by nejraději každý problém řešili zbraní.

                    Toho se samozřejmě chytají nátlakové skupiny (a že jich je), které volají po zákazu zbraní. A to je přesně situace, které bych se nerad dožil.

                  3. Mým kritikům:
                    Vašich her se neúčastním a účastnit nebudu. Jen se dívám.
                    Jen občas – a budu mlčet.
                    Nenechám se zatáhnout do neplodné diskuze nebo na něčí stranu.

                  4. Godote, já chodím na Vidlákovy kydy a následně sem už roky.
                    Píšu občas.
                    To, že SK bohorovně přeje někomu střelení do podbříšku a že z neznalosti porovnává pana Cimbála s tím odporným udavačem O., jste nějak přeskočil. Asi to je i podle vás v pořádku, a nebo o tom, stejně jako SK, nic nevíte.
                    Kocour není žádný mudrc, co vše viděl, prožil a hemžení lidí mu z výšin sloupku připadá směšně, ale je to jen stará zapšklá osoba. A sem si chodí ulevit.

                  5. Jen jestli se StK neupsal a nechtěl napsat : „ne, že by mi nebylo líto toho střeleného do podbřišku“.
                    Pokud ale platí původní text z 22:56, tak je něco špatně.
                    Moc špatně.

    2. Tahle partička myslí, jen když plánuje nějaká alotria, v krátkodobém horizontu tedy ano, jinak jsou to hlupáci, je to pro ně jen zábava, kterou dovedli i prodat.
      Horší je generace těch mladých pro které jsou vzorem….

      1. Godot
        Imigranti časem mohou nahradit i chybějící policisty, se zbraní a s vybíráním výpalného mívají zkušenost. Nikdo je naplano provokovat nebude.

Napsat komentář: Gerd Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *