Tak tato věta na reklamní tabuli před prodejnou bohatě stačila na to, aby se spustilo peklo. Pekárna a zdravá výživa Slovanka v Krnově se takto dostala až do CNN Prima News, kterým stálo za to, tam poslat přenosový vůz. Stačila jedna věta a na paní Pernickou se spustily libtardí hnojomety a to velice organizovaně.
Nepečeme z ukrajinského obilí.
Tohle libtardům stačí na obvinění z kolaborace. Tohle stačí na to, aby se z vás stal nepřítel číslo jedna. Tohle stačí, aby vám vyhrožovali smrtí. Tohle stačí, aby místní starosta lajkoval i ty nejhnusnější nadávky a urážky a považoval je za normální. Tohle stačí, aby vám v noci telefonovali, vyhrožovali, aby vás ponižovali… vlastně už chyběl jen nějaký malý pochodňový průvod a progromíček, který by nepřátele třetí ří… nepřátele demokracie definitivně potřel.
Nepečeme z ukrajinského obilí…
Co na tom, že ministři ze zemí okolo nás říkají vlastně to samé. Nebudeme brát ukrajinské obilí. Dokonce i největší rusobijci Poláci to říkají. Ale libtardů je předběžná opatrnost znakem kolaborace. Stejně jako snaha o svobodu slova, protože by se sem nedej Bože mohl dostat i nějaký ruský hlas.
Nepečeme z ukrajinského obilí…
Není tam ani kousek politiky. Jen informace pro zákazníky… zhruba totéž, co musí být na každé etiketě a běda, pokud to tam není. Pokud obchodní inspekce zjistí, že neuvádíte všechny informace pro zákazníky, tak vám dají hodně mastnou pokutu. Jak je to dávno, co se v televizi tetelili různí sdruženáři na ochranu spotřebitele, že zákazník má právo na informace?
Tak co libtardi? Cítíte se dobře? Jak jste to nandali jedné ženské, která si vypiplala malou pekárnu? Takhle jste to chtěli? A když jste pak odešli od svého počítače, poté, co jste ještě naposled nablili špínu, šli jste říct své ženě a dětem, jak jste hrdinně bránili svobodu slova a demokracii? Půjdete v pondělí do práce a budete s hrdostí vyprávět korporátním kolegům, že jste celý víkend bránili nejvyšší evropské hodnoty pomocí nadávek na twitteru? Půjdete říct šéfovi, že jste v noci volali do Krnova, popustili jste si uzdu a bránili jste demokracii sprostým řvaním a SMSkami?
Tohle má být totiž ten budoucí svět Západu. Svět, kde David Svoboda dostane tavbu za pár vět. Kde pekařka Pernická dostane kouř za informaci pro zákazníky. Kde nasadí psí hlavu každému, kdo si dovolí mít názor. Kde to dokonce spontánně organizují, aby byli ještě hnusnější a mělo to větší účinek.
A bohužel je to svět, kde tomu policie bude nečinně přihlížet a prokurátoři se budou dívat jinam. Je to svět, kde nikdy nevíte, jestli jste neřekli něco špatně. Je to svět, kde budeme všichni jednou nohou v kriminále. Svět dvojích metrů, svět kde lepšolidi mohou všechno a ostatní mohou držet hubu. Svět, ve kterém pro evropské hodnoty není žádná naše oběť dost velká. Svět ve kterém stačí napsat že nepečeme z ukrajinského obilí a zkoušejí vás lidsky i profesně zlikvidovat.
S paní Pernickou jsem se včera spojil. Je to statečná ženská a něco vydrží. Ale pojďme jí ukázat, že těch řvoucích libtadrů není zase tolik. Pojďme jí ukázat, že nás je víc a že se za svoje lidi bijeme. Zde je odkaz na její podnik. Má tam telefon i mail. Zahlťte ji slovy podpory. Ať ví, že těch šmejdů je jen pár. Ať ví, že tváří v tvář nikdy nepřijdou. Ať ví, že jsou zalezlí v kancelářích, tam se plácají po ramenou, ale soupeřů se bojí tak moc, že ani na jejich domácí půdě si netroufnou. Viď, Bartkovský… ! Jen budou z bezpečné anonymity házet špínu. Ať ví, že v této republice existují i normální lidi.
Jindra Rajchl v pátek říkal, že další demonstrace bude až po jednání s odbory a dalšími subjekty. Až se tam v Praze sejdeme všichni. A já říkám, že už nejde o politiku. Buď půjdeme a postavíme se téhle libtardí zvůli, která prorostla do nejvyšších pater a nebo se budeme nimrat v podružnostech. Buď se postavíme tomu, aby uječení mileniálové ničili dle své libovůle poctivé občany, kteří neudělali nic protizákonného a většinou svými výroky ani nic nemysleli… a nebo nás zničí jednoho po druhém, zatímco budeme pitvat projevy lídrů, jestli v nich necítíme pach síry.
Na dnešním příkladu můžete vidět, kdo je náš skutečný nepřítel. Zvůle malé, ale hlasité skupiny. Zvůle těch, kteří si osobují právo nás mistrovat a poučovat o tom, co je pro nás dobré. Zvůle těch, kteří se chovají revolučně nikoliv vůči vládě, ale vůči obyčejným lidem. Zvůle těch, kteří pohrdají touto zemí, pohrdají těmi, co skutečně pracují. Zvůle těch, kteří si myslí, že všechno mohou a vždycky jim to projde.
Všichni ostatní jsou naši dočasní nebo trvalí spojenci. Jasné?
https://zvedavec.news/komentare/2023/04/9617-vojnovi-stvaci-nulandova-a-blinken-su-nebezpecni-blazni.htm
republikánský kongresman Paul Gosar:
„Když Američané trpí a naše ekonomika se potácí v důsledku neefektivních sankcí proti Rusku, a když platíme náklady na ubytování, krmení a zajištění šesti milionů ilegálních cizinců, nemůžeme upřednostňovat cizí režim, který se skládá z nacistů.
Omlouvám se za příspěvek, který je zde absolutně off topic. Ale třeba by mohl zpřesnit naši představu o čtenosti a reálném dosahu webu Litterate…
Před chvílí jsem hlasoval pro esej Terezy Matějčkové https://echo24.cz/a/SciSW/esej-matejckova-nevyzadane-rady-klimatickemu-aktivistovi-utoky-na-umeni v anketě https://hlasovani.novinarskacena.cz/?success=1&_fid=wbiy. Autorku čtu rád, již dlouho. Stručně a z mého pohledu, její texty zpravidla jsou o beznadějném boji slabého utahaného nejistého autentického člověka s tím, co zde obvykle nazývám Dobro, tedy s absolutním zlem, které na sebe tentokrát vzalo podobu progresivismu; o širších a hlubších aspektech tohoto boje i o tom, které hodnoty po nevyhnutelné porážce v člověku zbývají.
Abych byl zcela upřímný, esej přihlášený do ankety mi na Matějčkovou připadá spíše slabší, pomíjí např. možnost srovnání progresivistického aktivismu s komunistickým či nacistickým, a odtud i znepokojivé závěry ohledně fáze, v níž se dnes progresivismus teprve nachází. Jenže co asi tak můžete vůbec přihlásit do do ankety, kterou pořádá Nadace OSF ? Všechny ostatní soutěžící texty vypadají, bez jediné výjimky, již dle svých perexů právě jako otřesné aktivistické žvásty.
Funguje tam nějaký Krnovsky deník.
O pekárně jsem nenašla nic.
Ale v rubrice názory článek Šichtarove.
Nešel by tam protlačit podpůrný článek ?
Ikdyz upřímně- slova na tyhle libtardí zabednence neplatí.
Dokázal by takovou reklamu vyvěsit i PENAM?
Všichni vymývači hlav, spojte se.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/nejde-nam-o-to-nepritele-zabit-ale-zpomalit-ho-rika-cesky-ve/r~8b88533ae10b11eda9eeac1f6b220ee8/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-2&utm_campaign=Aktualne
Soudruh voják nebude nikoho zabíjet, jen zpomalovat. Ivana zpomalí tak moc, že zacouvá až za Moskau, totiž Moscow, eh co to blábolím, radši až za Volhu.
Re: Anonym
ty to máš dobrý, ty už nemáš co čistit. Tys prostě vyhrál a seš Kalousková jednička.
Uz jednou se to povedlo.
To vam zpomalili Ivana tak, ze misto do Vladivostoku dojel Ivan do Berlina … 😀
Žumpy a dlouholetá propaganda generují a přičinlivě pěstují fašismus, ba vlastně nacismus ryze protiruského typu. Nebýt sociálních sítí – které vše nesmírně zesilují – chápali bychom to jen jako výstřelky okrajových pomatenců. Jako záležitost pro psychiatry.
Protože, ve skutečnosti, takových magorů je velice málo – jen jsou velice hodně slyšet. Většina provozu na sociálních sítích není reálná, jsou to boty a mnohonásobné účty vlivových agentur, neziskovek a tajných služeb.
Zbytek je stádní instinkt a vytí s vlky, třeba ve státní správě a korporátech. Všude, kam nalezli a byli dosazeni zmagoření kariéristé – kteří by se hlásili klidně i k Satanovi, kdyby to zajistilo povýšení. Většině takových zmrdů je společné, že bez ideologického řvaní by se na své postavení ani nedostali, jelikož postrádají vzdělání, erudici, zkušenosti, morálku a v neposlední řadě zdravý rozum – a jakmile režim padne na hubu, půjdou ihned od válu.
Jinými slovy, oni si myslí, že nás již většinově ovládli, ale nic nemůže být dále od pravdy. Lidé jsou prostě naučení se maskovat a nenechat se kvůli nějaké kokotině vyštvat či dokonce vyhodit z práce, z kruhu známých, ze sportovní či společenské skupiny či sociální třídy. Léta hitlerovské okupace a 40 let bolševiků většinu poučilo, že nemá cenu zbytečně otevírat hubu – když by tím ublížili jen sobě a přitom ničeho nedosáhli.
Je to v podstatě taková zábava: oni si myslí, že nás mají na lopatě, a my víme, že nemají – ale necháváme je křičet a blábolit, dokud všechny ty odporné zjevy nevylezou ze svých nor a dostatečně a nepopiratelně se neusvědčí sami. Až nastane pravý čas, bude zúčtováno…
Velký účetní, alias auditor, je skoro za dveřmi. Z čehož vyplývá fašounská hysterie a zoufalý kvikot žump a celé 5-ti demolice.
Fašington s Londonabádem a EUhnije vedou vše jako PR operaci, jakoby záleželo jen na tom, a na ničem jiném. Takže Ukroši slavně vítězí. Dle bývalého vojenského šéfa NATO, amíckého generála Hodgese, Krym bude brzy ukrajinský, jelikož Ukroši vyženou Rusy novými svatými raketovými Wunderwaffen od USA a Západu. Což bude ta slavná ukrošská ofenzíva, která ukončí válku výhrou Ruiny – s následným rozpadem Ruska, vraždou Putina a rozebráním ruského bohatství.
I malé naivní dítě ihned napadne, že když by něco takového mohli udělat s raketami Ukroši, proč by to nemohli pak udělat také Rusové? Když navíc je jisté, že mají raket „poněkud více“. Leda by Američané zakázali Rusku ty jejich rakety prostě odpalovat…
To není až tak k smíchu: oni přesně takhle uvažují; co smíme my, nesmíte vy. Vybombardují Srbsko, z iráckého Mosulu udělají kupu trosek, jakož i ze syrské Rakky; ale Rusové nic takového nesmí, protože pak je to válečný zločin. Akorát nechápou, že Rusové se jich na hodnocení ptát jaksi už nebudou… Když by chtěli, v Ruině by do měsíce nebyly dvě cihly na sobě.
Není to jen zmíněný gen. Hodges, takových mluvících hlav mají Amíci i Západ nepočítaně. Ve srovnání s nimi byl i šílený Hitler úplně normální chlápek. Můžeme se tedy těšit na nový, umělecký remake Steinerovy ofenzívy.
Ohledně krnovské pekařky, přeji pevné nervy a výdrž.
Wenck byl můj oblíbený dětský hrdina.
Nu a vida, stává se i hrdinou „dědským“.
Re: Godot
Myslíte Valtra? Toho jenerála? Nejmladšího, nebo jak?
Můj oblíbený dětský hrdina byl sousedovic kluk, protože v provádění lumpáren byl naprosto nedostižný.
Jeden můj ujec o něm prohlásil, že ten kluk je Pé-Pé. tedy nikoli PePa, jako náš soudruh komunistický prezident, nýbrž
P-ochodující P-růser.
Daly by se o něm napsat tak dvě tři hodně čtivé knížky.
Re: k42
Já vám musím zopakovat, že soudruh Švejk pravil, že tuhle válku vyhrajeme a basta fidli!
A vy budete určitě nějakej postiženej nebo tak něco. Soudruzi již devět měsíců drtí ruské teroristy u Bachmutu a vám furt nic nedocvaklo.
Už jen jeden tank, už jen jeden HÁÁÁJMRS, už jen jeden litak – totiž letadlo, už jen jedna zgranulovaná brigáda a vítězství je naše!
A pak – Ivani třeste se! Zastavíte se až ve Vladivostoku a na Sachalinu a na Čukotce a tak fšelijak podobně uplně ganc!
My vám fšeckym ještě ukážem! Sice eště furt nevím co, ale to je jedno!
Haj Bandera a sláma u kravína!
Jen aby se nezastavili až na Aljašce…
Re: JzH
Jestli bude dostatečně tuhá zima a průliv zamrzne…
Anebo jestli jim Richard Bláha neprodá svůj „kajak skládací…“
https://www.youtube.com/watch?v=Wyg0mAXmv9k
No, to by museli denacifikovat ještě i USA…
2 vidlák – Vy jste musel být na šrot… Prej:
„Má tam telefon i mail. Zahlťte ji slovy podpory. Ať ví, že těch šmejdů je jen pár. Ať ví, že tváří v tvář nikdy nepřijdou. Ať ví, že jsou zalezlí v kancelářích, tam se plácají po ramenou, ale soupeřů se bojí tak moc, že ani na jejich domácí půdě si netroufnou. Viď, Bartkovský… ! Jen budou z bezpečné anonymity házet špínu. Ať ví, že v této republice existují i normální lidi. “
Tak jako že na podporu jí budete totálně bombardovat spamem, čehož jistě využijí naši spravedliví. No to je teda podpora… Slyšel jste někdy někde pojem „medvědí služba“? Tak to je přesně ono. TAk jen nevím, jestli jste tak blbej, nebo navedenej. Omlouvám se za upřímnost.
pro PeS 23 dubna, 2023 (9:07)
Nemáte pravdu. Podívejte se na FB té firmy – kolik vzkazů podpory tam je. Podívejte se na hodnocení firmy – kolik hodnocení s pěti hvězdičkami se tam objevilo. Kdybych byla v situaci té paní, potěšil by mě každý hlas na moji podporu. Ono se tím totiž tak nějak vyrovnávají ty sračky, co tam píší oni lepšolidé. A bylo by mi moc smutno, kdybych v tom hnoji zůstala stát sama a dav šel kolem bez povšimnutí a nikdo nepodal ruku k pomoci.
No hvězdičky do hodnocení samozřejmě ano. A pokud budu mít tudy cestu, rád tam nakoupím a také ohodnotím – a ne přezdívkou, ale pod vlastním jménem. Ale omlouvám se, zahltit mail spamem za podporu nepovažuju. Ne každej má neomezenou kapacitu schránky a pak se stane, že důležité maily prostě nedorazej…
Domnívám se,
že zrovna zde by se mohli angažovat i mediálně právníci, paní podnikatelka je totiž fyzická osoba.
Co na tu štvanici Klára, Rajchl….?
pro obecné info- třeba zde:
https://www.kuceralegal.cz/ocernili-vas-ve-verejnem-prostoru-brante-se/
Osoby, útočící na podnikatelku nyní jako fanatická soldateska s jasným záměrem ji poškodit,
protože jí podsouvají vlastní a ryze subjektivní představy a úmysl a způsob uvažování,
by si měly jasně uvědomit, že vše má své limity,
protože on existuje například i trestný čin pomluvy……
Ono stačí, že případná nepravdivá informace, posíláním nenávistných zpráv,
či volání může být dotčena i důstojnost, vážnost, či pověst zde fyzické osoby
jinou fyzickou nebo i právnickou osobou …
Jakákoliv „štvanice na člověka“ a její rozpoutávání (média) je věc i společensky velice nebezpečná
a zejména média by si to měla uvědomit…
A pokud by paní způsobili štváči opravdu i propad tržeb, možná by měla právo také na přiměřené zadostiučinění. I veřejná omluva od těchto „dobrých lidí“ by mohla a měla být asi vymáhána,
případně lze posoudit, zda není na místě i požadavek peněžité náhrady vzniklé újmy..
Když může chodit podávat vysvětlení na policii Vidlák, proč ne i tito „dobří lidé“….
Prostě by neškodilo jednou dát těmto štváčům okusit vlastní „medicínu“.
Čím dříve se toho nějaký dobrý právník ujme, i s důkazy těch nenávistných SMS, hodnocení na fb…
tím pro kýžený efekt lépe. A bylo by to i společensky výchovné .
Například nepředpokládám, že by ten nyní kritizující člověk, jehož dítě údajně
„kouslo do švába v rohlíku“ to ihned tehdy a razantně na místě s podnikatelkou neřešil
a jistě existuje tedy zápis z nějaké reklamace….
V opačném případě to dost zavání pokusem o pekařce závažnou újmu způsobující pomluvu…..
Příkladmo:
https://www.facebook.com/people/Pek%C3%A1rna-Slovanka/100054566673845/?sk=reviews
********************************************
„Kuběna Aleš Antonín nedoporučuje Pekárna Slovanka.
fujtajbl. Nevím, z čeho pečete, ale naše malá Miriam kousla ve vašem Karlovarském rohlíku do švába. Příště si lépe si vybírejte dodavatele mouky!“
*********************************************
P.S.
Dosud jsem třeba netušila, že i obilí může být diskriminováno a má tak osobnostní práva…
Jak touto cedulí „diskriminuje“ pekařka spotřebitele
a jak tím ohrožuje rovné zacházení se všemi zákazníky, je mi záhadou….
*********************************************
„Ondrej Kocian nedoporučuje Pekárna Slovanka.
Pekárna si před vchod umístila hloupou, diskriminační ceduli.“
*********************************************
Tak mi to celé připadá,
že jsme tu rvačku názorů liberálů a dezolátů jenom přenesli do prostoru pekárnu v Krnově a ona s tím vlastně nemá moc společného. Ty souboje „ideí“ jsou na prd.
===
Snažím si představit průměrnéh, typického „libodémo bojovníka“. Jak je starý, čím se živí, kolik má dětí a tak. Moje jinak velká představivost selhává. Vidím mastnou pleť, počínající pleš a dál nic…
Průměrného dezoláta si představit dokážu. Je to člověk relativně starý, který se živí nebo živil prací, hodně pamatuje, paměť mu dosud neselhává a proto je imunní vůči dnešní propagandě. Prošedivělé vlasy, brýle a někdy hůlka…
===
Etnolog Mnislav Zelený, Atapama*, upozorňuje na jev, který jsme si z prehistorie moc neosvojili. Každý „primitivní“ kmen měl radu starších, kteří mírnili nadšení mladých bojovníků, aby se nepouštěli do akcí, které by mohly celému kmenu uškodit. Obvykle byli vyslyšeni. Pokud neposlechli a nedopadlo to dobře, rada starších měla další silný argument – a příště ji poslechli.
*/ Je možno ho najít v podcastech internetového Rádia Univerzum. Doporučuji.
https://youtu.be/yCPhTpJrJ5U
Martina Kociánová o Dobru
Dobro je takové trochu jiné ukulele:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Dobro_(n%C3%A1stroj)
Ano. Každý primitivní kmen měl moudré starce, ale dnes v naší společnosti hned tak moudrého starce nenajdu. I ti staří mně připadají jak přerostlé děcka.
Nebo se vám podle vašeho mínění dost moudří. Nezbude, než abyste je nahradil.
A jak to poznám ? 🙂
…nezdají dost moudří.
Relativita. Když ve výtahu stisknu tlačítko „nahoru“, začne se celý svět pohybovat dolů a ani o tom neví. S ideologií je to podobné. [;>))
To se vám nezdá, to tak je. Existuje věda zvaná etologie, která se zabývá chováním zvířat a často jej srovnává s tím lidským. Už dávno si vědci všimli, že kočky chované lidmi se jako by zastaví ve svém vývoji někde na úrovni dospívání. Ani v dospělosti se zkrátka nechovají jako dospělí jedinci, ale jen jako ne zcela samostatní teenageři. Pokud je ale kočka nucena žít sama v divočině, změní se nejen fyzicky (zesílí, je o něco větší atd.), ale i psychicky.
Přeneseno na jedince lidského druhu, naše společnost nám umožňuje žít jako ve vatičce, nejsme nuceni neustále bojovat o holý život. S tím souvisí naše chování; ani v dospělosti se většina z nás jako dospělý jedinec prostě nechová.
to by byl slušnej nápad
Pokud by se zde měřilo všem stejně ☻
( policie odloží, soud nepřipustí důkazy …….)
Je příznačné, že dnes si lidi, kteří tvrdě dřou a vyrábějí důležité věci, musí nechávat srát na hlavu od lidí, kteří nevyrobili nikdy nic. Blbé je, že ti druzí se množí raketovou rychlostí.
Za středověku se podobné pomluvy trestaly několika ranami holí prováděných na lavici zvané dereš.
Nebyl to špatný způsob! Rychlý, jednoduchý a levný.
Nebo si vzít příklad z Ukrajiny: Tam proruské šváby a hlavně zloděje prostě chytí, přimotají potravinářskou fólií k nejbližšímu sloupu a kdo chce, tak si dá ránu. Kožený opasek bývá k dispozici.
Netřeba platu pro drába.
Dělníci, rolníci a deklasovaná inteligence ?
Čest výjimkám.
Jasné?
Jasné. Totiž účelové uplatňování práva je podstatou krize Západu. Neboť účelové uplatňování práva není právo, ale zvůle.
My, kolektivní Západ, jsme první začali uplatňovat právo silnějšího. USA porušily za našeho tichého souhlasu mezinárodní právo v Jugoslávii i v Iráku. Saúdský princ je náš kamarád a naši vládní představitelé se mu doslova klaní, ačkoli válka v Jemenu trvá už bezmála 10 let a má více obětí (zejm. dětí; +hladomor a cholera) než na Ukrajině.
Nemůžeme odsuzovat Rusko, pokud nejprve tím samým soudem neodsoudíme sami sebe. A protože nestranného soudu nejsme schopni, staneme se nakonec my sami obětí soudu stranného. Viz Urválek alias Stříž, potírající neukrajinské názory a držící ochrannou ruku nad řeporyjským prasetem. Atd. atpod. Tomu se říká karma.
Dnes je doba, kdy kdo nejde s námi, jde proti nám. Tedy v případě české vlády a všech voličů Pětikoalice. Ale dokud byla Pětikoalice v opozici, to mluvili jinak, liboví demokrati jedni! Je doba eurosvazáckého nadšení. Opatrně to začalo vítáním nelegálních imigrantů a jejich dovozem přes Středozemní moře. Pokračuje Gretou a Green Dealem, pak Covidem. Dnes voláním po podpoře Ukrajiny, protože můžeme být jen proti Rusku a nelze říci, že se nás rusko – ukrajinský konflikt bytostně netýká a nejsme ani na jedné straně. Vše bude pokračovat voláním po přijetí eura místo koruny, k čemuž jednou také dojde. Ve skutečnosti to bude měnová reforma zaměřená na zvládnutí inflace a umoření vládních dluhů, tudíž kurz bude značně nevýhodný pro domácí obyvatele. Ale současně půjde o poslední krok, kterým některá budoucí česká vláda okrade střadatele na důchod v penzijních fondech.
Souběžně s tím nás bude čekat nábor do dobrovolnických praporů, které půjdou bojovat na Ukrajinu.
Doba je již taková, a do převratu je ještě hodně daleko, i když demonstrace svolávané J. Rajchlem a Vidlákem poněkud k bolehlavu Petra Fialy a jeho suity přispívají. Zatím ale nemají sílu je vyděsit, voličů Pětikoalice ideologicky zaslepených je pořád ještě dost. Procitnou až po debaklu s fatálním dopadem na obyvatele ČR, takže si tím Údolím stínů ještě musíme projít.
Re: Gerd
Bohužel jste starej a hnusnej Gerd, takže mám z vašeho náhledu na aktuální stav docela OPRÁVNĚNÉ osypky.
Staří a hnusní jedinci totiž bývají docela nepříjemně blízko realitě.
Já jsem ještě hnusnější, tudíž před zrcadlem jen tiše špitám:
KUWA, CO NÁS TO POTKALO…
A já si můžu klávesnici,
vy Pásovče jeden obrněný, úplně omlátit, když už dva roky tady opisuji jednu a tutéž myšlenku ze „Závěti“ Francoise Villona: Nuzota z lidí lotry činí a vlky z lesů žene hlad.
Ukázky, které uvádí Majka, to nádherně ilustrují. Jenom ta nuzota není fyzická, ale morální.
A to je druhá chyba dezolátů. Nechali to (ne)myšlení rozbujet jako plevel na zahrádce v době kdy měli proti systému více spojenců. Stromek se má ohýbat, když je mladý.
Re: Sk
Zkuste dnes někoho ohýbat, když vám to neziskoví soudruzi zakazují.
Skončíte v báni, anebo na pekáčku.
Taky jsem to kdysi zanedbal. Pro syna jsem starý, hloupý dezolát a chcimír. Stačilo, aby se přestěhoval do Prahy a vzal si za ženu překladatelku z angličtiny a severských jazyků.
Dobře mi tak. Je to ale dost deprimující.
Targusi,
potkal nás nepřiměřeně krutý trest za všechny naše minulé, přítomné i budoucí hříchy a jsme trestáni už předem Petrem Fialou. Dal bych si ale setsakra bacha na prezidenta Petra Pavla, ten ještě může pořádně uškodit spravedlnosti, až jednou vyhlásí amnestii na všechny zločiny spáchané ve jménu dobra. A to i ty, ke kterým ještě nedošlo, ale teprve dojde.
Možná, že to, co napíšu, mě usvědčí z prostoduchosti, nicméně včera jsem si opravdu poprvé položil otázku, co má znamenat to masívní vyvěšování ukrajinských vlajek u nás, to frenetické mávání jimi od kdekterého libtarda i přiblblého juvenila, proč si řeporypák ukrajinskou vlajkou halí holou špekatou prdel.
Fakt poprvé, dosud jsem to přecházel jako holý fakt.
A došlo mi to, co tady úplně všichni dávno vědí, že ti trotlové tím ve skutečnosti nechtějí vyjadřovat lásku k Ukrajině, ale NENÁVIST, slepou nenávist vůči Rusku. Sice nevědí proč nenávist, naprostá většina z nich v dospělém věku nezažila ani ten „šedesátýosmý“, který někteří pamětníci považují za „okupaci“ /kupodivu vojsky – samozřejmě Sovětského svazu, ale také Polska, Německé demokratické republiky, Bulharska a Maďarska – a ta sovětská vojska tvořili v době invaze z absolutní většiny ukrajinské jednotky – ne náhodou „slavní“ bratři Kličkové vyrostli v Milovicích – , které až po čase byly vystřídány ruskými a zakavkazskými/.
Ta slepá nenávist už není důsledkem osobní zkušenosti, ale důsledkem INDOKTRINACE, důsledkem desítky let trvající propagandy – minimálně od roku 2000, kdy „báťuška“ Jelcin, miláček USA a celého Západu proto, že jim daroval nejen svou zem – myšleno přírodní bohatství – , ale také její řízení – není tajemstvím, že na ministerstvech byli zabydleni američtí poradci, kteří je fakticky ovládali. Propagandy vzešlé ze skutečnosti, že přišel na scénu tehdy drobný mužíček, co z doby svého angažmá v KGB věděl o těch svinstvech úplně všechno, a který tomu všemu v průběhu doby udělal přítrž a také ty USA odstřihl od sosání oněch zdrojů, emancipoval postavení Ruské federace na mezinárodní scéně včetně OSN, vystavěl novou armádu a navázal nová spojenectví, až po současné BRICS.
Oni ani ti současní „adoranti“ Ukrajiny jistě nezapřou skutečnost, že ta jejich „milovaná zem“ byla ještě koncem roku 2021 i u nás v mainstreamu prezentovaná především jako zem neskutečné korupce, zem, o níž byla v témže roce vydána orgány EU rozsáhlá zpráva nazvaná ZPRÁVA 23/2021 „Boj proti velké korupci na Ukrajině: několik iniciativ EU, ale výsledky stále nejsou dostatečné“ https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/SR21_23/SR_fight-against-grand-corruption-in-Ukraine_CS.pdf
Docela vypovídající je hned ten obrázek č. 1 o organizaci „Velké korupce“ na Ukrajině. Jo, a hned v úvodu je také ikonka pro přechod na PDF vydání té zprávy – v tom provedení teprve získáme reálný pohled na hloubku a formu rozboru korupce a zpracování zprávy.
A říkat, že to ani v současnosti není o nic lepší, to by bylo jen „nošení sov do Athén“.
Můj závěr?
Ne jako výraz „lásky“ k Ukrajině, ale jako výraz indoktrinované nenávisti k Rusku, k tomu slouží ty žlutomodré fangle, a nejen u nás, ale v celém „kolektivním Západě“. K tomu slouží ekonomické „sankce“ pocházející též odtamtud, k tomu slouží dehonestace ruského národa včetně restrikcí vůči jeho občanům včetně sportovců, kterým je jen pro tu státní příslušnost zakazován výkon jejich povolání v rámci sportovních soutěží, etc. etc.
Jako výraz nenávisti za to, že se jim Rusko pod vedením „gosudara“ vymklo z jejich drápů.
Tak jen tolik jsem chtěl říct při nedělním slunečném dubnovém ránu.
L.
Toto je i můj názor.
Souhlasím také.
Ale máte tam Lexi, drobnou chybu. Kličkové nebydleli a nevyrůstali v Milovicích ale v Mimoni. Na to pozor, bojovníci za svatou „pravdu“ by za to váš pravdivý příspěvek označili za fake news.
Velte „Pohov!“
„Víte, co mají společného několikanásobný mistr světa v boxu Vitalij Kličko a bývalý agent KGB a poslanec ruské Státní dumy Andrej Lugovoj? Oba prožili část dětství v Československu. V Milovicích, v kasárnách Sovětské armády. “ ….. „Žil jsem v Rusku čtyři roky a snad stokrát jsem v různých obměnách slyšel věty typu: „Ty jsi z Česka? To je skvělé. U vás jsem byl, je tam krásně. Ta příroda a hory a pivo, no paráda. Bydleli jsme v kasárnách Milovicích.“ ….. „Do Československa jsme přijeli, když mi bylo devět let, a odjížděli v mých čtrnácti. Bydleli jsme na sovětské základně u Mimoně pod Mladou Boleslaví.“
https://radiozurnal.rozhlas.cz/stastne-deti-okupantu-6300041
Docela prosté, milý Watsone – otec byl pilotem vrtulníku na letišti v Milovicích /znám to tam, dosluhoval jsem tam konec vojny v roce 1967, popisuje to věrně/. Samozřejmě, nejdříve bydleli jako všichni v kasárnách /tj. v Milovicích/, postupně se jim stavěly byly /u nás Frenštát pod Radhoštěm/, na ně připadly v Mimoni.
Tedy, jsem vydedukoval z dostupného tisku.
Ale nikomu to nevnucuji. Jenom beru historii jako proces, nikoliv statický obraz.
L.
„Čtyři vysocí ukrajinští diplomaté se osobně účastnili akce u Muzea, která se pokoušela narušit pokojnou demonstraci 30 tisíc Čechů Proti Bídě na Václavském náměstí! Odhalujeme jejich totožnost, aby vlastenci v Parlamentu mohli požádat vládu o jejich vyhoštění, protože nepřípustně zasahovali do vnitřních záležitostí ČR a projevili neúctu k demokratickým právům Čechů!“
https://www.michalapetr.com/map-1657-ctyri-vysoci-ukrajinsti-diplomate-se-osobne-ucastnili-akce-u-muzea-ktera-se-pokousela-narusit-pokojnou-demonstraci-30-tisic-cechu-proti-bide-na-vaclavskem-namesti-odhalujeme-jejich-totoznos/
lujjza napsal:23 dubna, 2023 (13:19)
„Čtyři vysocí ukrajinští diplomaté se osobně účastnili akce u Muzea, která se pokoušela narušit pokojnou demonstraci 30 tisíc Čechů Proti Bídě na Václavském náměstí!“
…Hostitel pozve hosta, rozdělí se s ním o oběd a poskytne přístřeší, protože venku prší. Host mu následně zablácenými bagančaty zadupe čistý koberec, vyžere mu spíž, pomaluje zeď hakenkrajci a do rána mu huláká v obyváku… A tak si tu žijeme.
díky Lexi, uloženo, ale divím se že to ještě na netu je , že to nesmazali. A snad si to mladí přečtou.
Milý Holmesi, tedy Lexi, to jste se do toho trochu zamotal, v Milovicích bydlel jako malý Andrej Lugovoj, nikoli Kličkovi.
Kličko byl sice pilot, ale sloužil na letišti v Mimoni (letiště Hradčany). V době, kdy sem Kličkovi přišli, dávno pro Rusy v Mimoni (nebo ve vedlejších Zákupech) existovala panelová sídliště pro sovětské důstojníky. Kličkové tu totiž byli mezi roky 1980-1985.
Kličko starší byl v té době už docela vysoké zvíře, přišel sem jako major, odcházel jako podplukovník (údajně měl i nějaké pletky s KGB, možná kámoš Pavla staršího).
A v tom článku Milovice popisuje Lugovoj, nikoli Kličko
Re: Lex
Taky škaredej, taky škaredej?
Vítám vás ve svém klubu starých a hnusných dezolátů. Měsíční taxa je jeden tisíc korun českých a platí se povinně pokladníkovi.
Já jsem pokladník, předseda, výbor i nástěnkář – čtyři v jednom.
Jo, vy ohavo hnusný!
A navíc ze „stejného vrhu“ – tedy místopisně. Z břehů řeky Ostravice, lhostejno, zda z toho slezského či moravského. A mám takový pocit, že je nás tu „množství větší, než malé“. Bylo by zajímavé, kdyby se i ostatní přihlásili – „Starý kocour“ už nemusí, ten je dostatečně profláklý.
Tak alou ti další do stádečka – kdo se nestydí se přihlásit…?
Dík za odkaz, je to výživné. A…nenapadnutelné.
No tak kdo by nechtěl brát peníze za slova lásky k ukrajinské oligarchii a za plivání na ruské občany ?
To všecko z pohodlí svého bytu či kanceláře.
Takové kšefty kdysi slíbil Áda Schicklgruberů členům SA. Někteří srazili paty a fakt si polepšili, někteří ale dostali kulku do hlavy, protože chtěli smést tamní oligarchii a jejich posluhu.
Ještě o něco později dostali někteří provaz, ovšem na to, kolik jich bylo, tak těch oběšených bylo málo.
Lexi,
jděte v úvaze ještě o kousek dále. Ti lidé jako řeporyjec jsou jen pěšáky ve vyšší hře za udržení globální role USD ve světě. Ta je stále silná, ale soukolí už začíná drhnout. V té hře hrají všichni obyvatelé ČR, dobrovolně či nedobrovolně. Zájem obyvatel ČR nikdo z nich nehájí.
A jen tak na okraj, Rusové nás už jistě rok mají na seznamu smrtelných nepřátel na úrovni Poláků. Pár těch jaderných hlavic je na nás už jistě namířeno.
Také si vzpomínám na tu pekárnu v Krnově a můžu jen pochválit jejich pečivo.
Hodnou paní čekají nepříjemné chvíle,finančák,hygiena a nějaký nemrava se může objevit.
Zjistit,že peče opravdu z českého obilí,to by musela mít i mlýn a českého dodavatele,pokud bere mouku od nějakého velkého mlýna,těžko to zjistí.
Tak. Hygiena každý týden, střídaná s kontrolou finančáku, obvinění z nekalé soutěže, propíchané pneumatiky u auta porýpaného hanlivými nápisy, anonymní udání, posprejování prodejny „neznámým pachatelem“, je-li v nájmu tlak na vypovězení, šikanování celé rodiny…. I obvinění ze šíření nenávisti, při náležitém ohnutí paragrafu i schvalování genocidy.
Shrnuto, obdoba „Kristallnacht“ po česku.
Takhle to někde začínalo. A jak skončilo? Maršál Žukov v Berlíně.
Škoda, že pro mě je to daleko. Nakupoval bych. Kdybych takovou dobrou pekárnu měl na dosah, měla by pravidelného zákazníka.
Taktická rada, navrhuji reklamu pozitivní: „Pečeme z českého obilí“.
To je rada strategická. Na tu se těžko najde nějaká špatná reakce.
ta by pomohla
ale – před vyvěšením
Po zahrádce, kdy se odměňuju voroseným v paluši, pozoruju, že i mnozí ze zapřisáhléch voličů 5(6!)K začínajó stříhat ušima …
Tož nic, pometu na trojeják, abych se dostal pod KH v rozumnou dobu…
(Třeba potkám Emu :-))
Cipísek – „troleják“
co se děje/dělo na monte bú?
Po zimě rozhýbávám své staré kosti 🙂 (plevel, sem tam něco šupnu do hlíny ).
Tak to já jsem pilně pracovala na mé balkonové zahradě. Začíná se to rýsovat, muškáty jedou, jahody taky, levanda se nějak šklíbí, co mi dělá radost jsou2 kanadské borůvky, opravdu druhým rokem kvetou a mají nasazeno na…akorát na noc je beru dovnitř, kdyby se víc ochladilo, tak se mám na co koukat. Balkonové mečíky zasazeny, a připravuji velké květňáky na rajčata, měla by být koncem týdne…
V létě je tam prima posezení….
Smekám a závidím Vaše nasazení …
Vzpomínám si jak existovala (možná ještě existuje) aplikace do mobilu, kde jste si mohl naskenovat čárový kód v obchodě a ono vám to řeklo, jestli to zboží je z Agrofertu (a jeho koupí podporujete Babiše). Znal jsem jednoho, co to opravdu používat a chodil po krámě a prověřoval si tím co kupuje.
A to ta jejich „obchodní blokáda“ byla motivována čistě politicky. Neměli rádi Babiše a tak se rozhodli nekupovat potraviny co splňovaly veškeré normy a předpisy, akorát měli pifku na politika co s tím byl spojený.
Dneska z politických důvodů se se pravděpodobně dostává obilí co nebylo pěstováno pro zdejší trh a okolní země ho nechtějí. A z politických důvodů to se nad tím přivírají oči. A kdo o tom informuje je své zákazníky je Putinův agent.
Ti lidi se poblili.
Jedli chleba z obilí
odkudsi od Žitomiru.
Tam neznají jedu míru
skrápí jedem pole!
Vozí to ven, vole!
I Sibyla prosila:
Nedávaj to do sila,
tohle patří spálit,
ne do mouky balit!
Nechci chleba s pesticidy
herbicidy, fungicidy.
Nejsem součást genocidy!
Ať ho žere česká vláda!
Má Ádu za kamaráda!
A též její voliči!
Hned budou mít po piči!
Kde uplatnit reklamaci?
Maj to v rukou modří ptáci.
Ta pšenice divně hoří
nebude jí lépe v moři?
Jaký modrý plamen!
To sežrat, je amen!
Také v pecku je jí dobře
tam ať barví komín modře;
nesmí projít traktem střevním
ač ti vládá hlásá: zlevním!
Na co komín, na co pece?
Lex z pod Lysé hory vece.
Přece pěkně po staru
Vypálit. V lihovaru!
Jen aby z toho pak nebyl metylalkohol, vy v Moravskoslezském kraji s tím máte od roku 2012 zkušenosti. Ale chápu, havíře jen tak něco nepoloží. A navíc, co tě nezabije, to tě posílí.
Ale přiznám se, že na pálenku z ukrajinské pšenice si nechám zajít chuť.
Ono to bylo, myslím, spíš ve Zlínském kraji – Březina a spol. Ale i u nás si zmrdi „přihřáli nýtek“, ne že ne.
A havíře, že nic jen tak nepoloží? – stačil jeden politický převrat a jsou v prde- eh, a už nejsou. A těch pár na Karvinsku, co možná ještě jsou, to jsou většinou gastarbajteři z Polska.
A „pálenku z ukrajinské pšenice“ – také nechci /preferuji švestky, meruňky, koňak a brandy, karibský Rum a také whisky – ale to je ječmen/, ale technický líh by byl jistě k použití.
Co si pamatuju tak na severu Moravy, pardon ve Slezsku bylo nejvíc mrtvých a osleplých (jasně, chudoba jako tady na severu Čech).
Mě to stejně připadalo jako připravená policejní akce. Státu utíkaly miliardy z nelegálního chlastu a lidem to nevadilo, protože si mohli koupit levnější chlast. Tak se míchačům dodal místo ethanolu methanol a byl vymalováno. V tu chvíli byli míchači hajzlové, co zabíjeli lidi a nikdo by od nich chlast nekoupil. Nevím, proč by si míchači, kteří to dělali roky, podřezávali slepici, co jim snášela zlatá vajíčka, tím, že namíchají o pár hektolitrů chlastu navíc.
Navíc, on ten methyl tak nějak nedbá na to, jaký je kdo nátury. Tam jde o ten „přednostní“ metabolismus. Což je tady dobré místo k připomenutí, že pokud by se někomu přihodilo, že by se zlil právě tím a nějak se dozvěděl, že to tak je, tak na nic nečekat a zlít se co nejčistším ethylalkoholem víc, než pověstný mužik. Každá vteřina dobrá, právě kvůli tomu metabolismu, potažmo přeměně methylalkoholu na formaldehyd.
Co se týče pálenky z ukrajinského obilí, tak to je zbytečná obava. Škrob – cukr – alkohol – destilace. Do výsledného produktu to žádnej sajrajt nepustí. I z toho cinklýho ukrajinskýho obilí se dá vyrobit velmi kvalitní pšeničná vodka.
K tomu, aby se ukrajinský obilí po zpracování přímo jedlo nebo zkrmovalo, sice nevyzývám, patrně se ale nejedná o záležitost zdraví ohrožující v zásadním významu. Obsah organofosfátů či dioxinů (to je téměř to samé, co naše bájné DDT, jde o chlorované aromáty), taky plísňových toxinů, to určitě není žádná mňamka, ale skutečně záleží na tom naředění a na opakované (zde dlouhodobé) konzumaci. Asi jde říct, že jedno cigáro (a to kouřím i v posteli, když tam není nikdo jinej) dodá tělíčku víc sajrajtu, než jeden ukrajinský bochník. Takže kdo denně vytáhne dvacku…
Normy nejsou stavěný tak, aby to „ještě neškodilo“ ale aby to zdaleka ještě neškodilo. Druhou věcí je samozřejmě dodržování potažmo vychytralý jejich obcházení, taky to celý nepíšu, abych tu ukrajinskou kvalitu nějak obhajoval. Ale celá ta obilná záležitost smrdí především politicky. A v důsledku pro naše výrobce ekonomicky.
Tedy nevím, jestli paní chce celou neděli zvedat telefon, z jedné soutěže o zrekonstruovanou památku víme, že je nás dost.
Co ale můžeme, je zvednout hodnocení podniku…
Ano stejný nápad měla kupa lidí od rána. Chtěla jsem přidat pět hvězdiček, ale chce to po mě mail od Seznamu, což si nehodlám zakládat.
Jj, koukal jsem na to, za dnešek tam přibylo dost 5ti hvězdičkových hodnocení.
Dokažme, stejně jako u té soutěže o zrekonstruovanou památku, že dáme alespoň 1000 hlasů! 🙂
Myslím, že další hodnocení je i na Facebooku.
Ad email na seznamu, mám tam jeden takový “záložní”, když někde chtějí registraci a podobně, tak ho použiju, SPAM pak chodí na seznam, kde se i časem sám maže.
Včera to ještě fungovalo, Dneska už Seznam dělá seznamy. Vzali to fofrem
Jezdívám přes Krnov, stavuju se v Radničnií restauraci, která je hned vedle. Tak se tam vždy stavím a udělám nákup, nechám pořádné dýško ajeto.
Ani to netrvalo tak dlouho.
Pred 8 lety vsichni zirali, jak dav zamerne upaluje lidi zaziva a jeste blokuje hasice.
Par let nato cely svet ziral, jak v uplne nejlepsi zemi na svete dav opakovane rabuje obchody na hlavnich tridach a policie ani nemukne.
A to jsou obyvatele one zeme pysni, ze vlastni nejvice strelnych zbrani na svete. Pry na ochranu sebe a sveho majetku. Bylo jim to uplne na prd.
A uz je to i v Cechach. Zatim v trochu mekci verzi, ale to se muze rychle zmenit.
Manualy a vycvik maji v neziskovkach stejny.
Na soudy se muzou rovnez spolehnout, nebot pred ubytovanim v ceskem hotelu se musi Rusove postavit proti Putinovi. Piseme.
To se to v Cechach pekne fasizuje.
Nakonec budou mit ti Rusove pravdu, kdyz pisi, ze bojuji proti znovuzroenemu fasizmu v Evrope.
Tuším, že mají pravdu od začátku.
Chudák Putin… Po denacifikaci Ukrajiny ho čeká ještě denacifikace Evropy a USA… To je práce přímo Syfilisova…
Mě v noci nic nebudí. On je pro někoho problém vypnout telefon?
Když ho někdo nutně potřebuje stále u ucha – dobře mu tak.
Vidláku, potěšil jste mě.
Tedy až na to jistě dobře míněné, ale poněkud nešťastné, vybízení k zahlcení oné statečné dámy …
P.S.: I pan Foldyna mě potěšil …
( https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Foldyna-svolava-uplne-vsechny-protivladni-Kdyby-mi-proti-Fialovi-nabidl-spojenectvi-sam-Lucifer-prijmu-734933 )
Dle Bible tomuto světu vládne ďábel. Foldyna má tedy velmi široký výběr.
Ukrajinští “ křesťané“ (někteří se veřejně hlásí k pohanství) zbavují občanství “ své“ popy. A mění je za své , Ruskem zajaté vojáky.
Což to znamená pohanství?
Na Ukrajině se prý obnovuje původní-předkřesťanská-víra. Teda bohové jako Perun, Lada, Vesna. Mně je z nich nejsympatičtějí nošovický Radegast. I u nás se lidi vracejí k původní víře. Soused chodí po zahradě a hraje na fujaru. A mají i svoje svátky. Pamatuju ze všech těch názvů jenom IvanaKupala, kdy se skutečně společně koupou někde venku… Víte něco víc?
Radek nemá chybu.
Re: VČ
Váš soused by měl založit FUJARISTICKÝ kroužek.
Mohl by v něm dělat předsedu a vrchního velitele.
A měl by chodit ve vestě zhotovené z ovčí kožešiny.
Chlupama nahoru samozřejmě.
Na půdě mi sídlí ňáký bohové.
Furt do toho buší a strašně mě ruší…
Na půdě mi sídlí boží spodina.
Žiju s nima v míru, ale ztrácím víru, váhám, zdali kostel, nebo putyku.
Protože jsem Slovan, žije mi tam schován
starej Perun a jeho rodina…
A Radegast je sympatickej, to každopádně. Nevím ale o tom víc. Spíš míň, ani jsem nevěděl, že se tam objevují nějaké znaky předkřesťanských náboženství. V ukrajinském pojetí těžko posoudit, jestli je to jen vymezení se vůči ruskýmu pravoslaví. Jestliže ano, je to pak ale jen póza, protože lidé nevěří v boha/y z politických či národnostních důvodů. A jestli to tam mají doopravdy, tak je to religionisticky dost zajímavý úkaz. Jen by bylo trochu zvláštní, že by to bylo zaznamenáno zrovna teď, protože sice víra „padá z nebe“, ale obecně řečeno jen tak nespadne z nebe.
Ďábel alias Lucifer znamená Světlonoš. Sám si to překládám, že to je Prométheus, který přinesl lidem oheň .
Že světu vládne ďábel, to je „metafora“, že lidi se místo toho požadovaného vzájemného dobročinění (kde to často je požadováno jen mezi souvěrci) k sobě od věku věků chovají poněkud „nekřesťansky“. Tak se to svádí na něj, že je jako k tomu poňouká. A samozřejmě je to filozofický protiklad, absolutní zlo proti absolutnímu dobru, které spolu soupeří.
Nejvíc poňouknutý bývají (kromě těch, kteří se v příslušný víře podle mínění ostatních odklonili od náboženských pravidel) většinou vyznavači jiných náboženství, protože podstrčit někomu falešnou nejvyšší entitu, to je nejďábelštější kousek. A to osočování se z falešnosti platí nejen v režimu všichni proti všem. Taky mezi denominacemi uvnitř náboženství, kde ovšem se newrestlingují o pravost božstva, „pouze“ o to, jak se správně v něj má věřit. Ale ten ďábel tam má u toho přímo netušený pole působnosti, bazmek jeden skutečnej nevymyšlenej…
A ve mnoha vírách se objevuje institut nějakého přinašeče světla lidem, častokrát proti vůli božstva. Buď nějaký statný chlapík, někdo ze vzpurných podbohů, bývá to i syn nejvyššího, často slunečního boha. Přináší právě světlo, v kombinaci se světlem coby poznáním. A tihle nosiči dostanou za to od naštvanýho nadřízenýho téměř pokaždý sodu, protože prakticky žádnej boží šéf nemá potřebu, aby toho lidi nějak extra moc věděli, jde mu hlavně o to, aby se chovali přesně tak, jak on to chce. Téměř do extrému je to dovedeno ve SZ.
Teď to ode mě bude blasfemie jak sviňa, ale v NZ je ten model taky pozorovatelný. Ježíš přinesl lidem taky světlo, v tomto případě to světlo poznání. A sklidil za to taky pořádnou sodu. Taky od vlastního táty, kterej to navíc celý sám navlík.
A celý to takto bylo nachystáno právě proto, aby to dalo pořádnou ránu. Máme vlastní zkušenosti s mlčící většinou, jestli se má něco hnout, musí se ten „pohon“ prezentovat náležitě okázale. Proto musela bejt ta Golgota, tolik krve a utrpení (včetně přímo morbidního utrpení prvních svatých), aby to bylo oslovující. A protože dobro musí přeprat zlo, což se lidem musí taky strčit před nos jako velkolepý nepřehlédnutelný obraz, tak to muselo Ježíši být ihned vynahrazeno, stal se hned tou bytostnou součástí táty, z celý tý boží trojice je to de facto největší papaláš. A svatí pak každej taky dostali nějakou trafiku.
Což celé vůbec nemyslím ve zlém, jsem si ale vědom, že už jen styl interpretace a použitý slova vyznívají věřícím urážlivě. Ty velké náboženské příběhy se skutečně do značné míry prolínají. Jak jsem předeslal, jde o velmi blasfemický podání, vycházející z porovnání několika náboženských modelů a z teorie křesťanství. A jak to je se vznikem právě křesťanství skutečně, na to si netroufnu ani v tom bladfemickém módu.
uctívat život, na nějž si lze sáhnout oproti křesťanství, kt. je prakticky nevysvětlitelné
Hotel odmítl ubytovat Rusy, kteří neodsoudili anexi Krymu. Podle Ústavního soudu na to měl právo
Re: kevals
Když čechistánské soudy posvětí výběr výpalného – pardon – pokut od majitelů aut, která půjčili, resp. neřídili oni sami, co můžete čekat…
Targus tak kopanie do Rusov je normálne nechutná zábava a sme už horší ako fanatici v tretej ríši. Smutné 🙁
Re: tzR
Můj poznatek z vojenské služby.
Největšími šikanisty byli vždycky ti duševně největší chudáci. Neuvěříte, s jak velkou chutí jsem jednomu takovému na vojně jednu natáhl tak, že šel na dozorčí stolík.
Ale tenkrát to byla jiná doba…
To je poznatek nejen z vojenské služby, ale i z běžného života.
Neblbněte s tím telefonování, nevíte kdo toho může zneužít. Aby se báli zvednout telefon.
Lepší by bylo zdát to na vědomí – že tedy takhle NE -těm pazgřivcům v CNN Prima news. Jsou sice cizí televize , tak ať si vysílají pro cizinu,. A dát jim na vědomí, že sice mohou vysílat ale pazgřivce a protičechy nemíníme poslouchat. Je to protičeská špína
Souhlas. Nesměle bych tam zařadil i protimoraváky … 😉
pro ema (23:16)
(eventuálně i pro Vidlák)
Víte, emo, ty kontakty lze snadno najít i bez toho, že je sem Vidlák dává. Já si je našla včera dřív, než vyšel článek od Vidláka (hledala jsem totiž po hlédnutí relace, jak zaslat slova podpory, neb se až dosud úspěšně vyhýbám pokušení mít FB). Na portálu firmy.cz jen za dnešek přibylo obrovské množství hodnocení firmy s plným počtem hvězdiček a občas i s podpůrnými slovy. Je paráda, kolik lidí se spontánně zapojilo do podpory (jasně, i tam se najdou udatní libtardi, pro něž se nenávist stala smyslem života).
PS pro Vidláka: Vidláku, pokud smím vyjádřit názor – tak za mně je Váš článek vynikající! Úder na brňavku.
👍
seznam.cz : „Ukrajinský zákon zakazuje zeměpisná označení spojená s Ruskem“
V Ostravě -Vítkovicích je ulice s názvem “ Ruská“.
Já vím, zatím u nás ukrajinské zákony neplatí.
Ukrajinský se strojí a malují stejně jako Rusky. Mají stejný vkus.
Ne.
Prostě: Ještě nám tu ve východní gubernii tak moc nejebe.
V Ostravě kdyby zrušili všechna pojmenování ulic se jmény ruského původu, tak všichni Ostraváci budou statečně bloudit po Ostravě! 😁
Ta je (zatím) dokonce i v Praze. 😀
A prodává se tam někde chleba „Moskva“, mají „ruskou zmrzlinu“ a „ruská vejce“?
njn, ruská vejce už jsou – obložená, ruská zmrzlina už je – zmrzlina v oplatce. Ale přesto ty dosídlenkyně u pokladem zhlídaj jak čert, že neberu s potiskem – podpora ukradiny a s 3-… přípatkem.
njn
Pardon, já u nás (ale tady je to samej dezolát i když dementi tu jsou taky) kupuju pořád ruská vejce (jednu dobu je prodávali s přelepeným názvem, tak jsem jim je nechával v regále, už je zase prodávají pod obvyklým názvem) i ruskou zmrzlinu. Ale Ukrajinky tu za pokladnami nejsou. Když ukradinci zjistili, že na německou hranici jsou to jen 2 km a ani přitom nemusí vylézt z města, najednou všichni zmizeli.
Neměla by prestitutí apod. galerka napadnout i kostelecký (Kostelec n. Černými lesy) pivovar ?
Vaří tam a prodávají pivo s názvem “ Černá svině“.
Co kdyby si to rasííísti vysvětlili po svém….
Jinak nevím, co by se mělo dít s nějakým barem, který by během etanolového masového vraždění, vyvěsil ceduli s reklamou “ Neprodáváme pančovaný alkohol“.
Vlastně vím, zakázali by prodej alkoholu ve všech barech, restauracích, kioscích……jak jednoduché.
Svoji podporu můžete vyjádřit i tak, že v odkazu uvedeném vidlákem zlepšíte pekárně hodnocení.
Nikdo nemusí mít výčitky svědomí, že tam nikdy nebyl a nebo nekonzumoval výrobky. Lidé, kteří to hodnocení (stav 22.04., 22:31) stáhli dolů to udělali jen z politických důvodů.
Nelze.
Chce to účet na Seznamu.
Třeba tam má někdo emailovou adresu jako já…
A stačí to?
„Dobré, Ty, Vidlák! “ [;>)
Mne to, co se děje pomalu zahání ke komunistům. Neměl jsem je rád a rád je nemám. Ale ten režim, co tu byl nebyl horší než ten, kam se řítíme. Protože to, co nabízí je zvůle menšin.
Mluvil jsem se svým známým gayem. S LGBT+ nechce nic mít. Gay si nevybírá, jemu mu to zařídí chromozomy. Nemají to lehké. Ale nemusí být hovada. Protože to, co se děje je anarchie, posvěcená vládními zbabělci. Podplacenými odjinud.
Bude to chtít hodně odvahy se z toho vymotat. A možná nakonec poteče krev.
No, asi ne, my v Kotlince si své papaláše nestřílíme jako za Velkou louží. My se nanejvýš fackujeme.
A možná je to ta chyba.
Vždy jsem byl lidumil. A docela tolerantní (pokud něco nemlátilo dveřmi).
Dnes ta vlastizrádná zločinecká chátra způsobila, že u sebe pociťuju něco, co se velmi, ale opravdu hodně blíží nenávisti …
Jsem trochu zmaten. Na firmách.cz je e-mail gajdosova.jana@seznam.cz
Ale paní se jmenuje Pernická. Dojde to?
třeba ti to dojde
Paní Pernickou jsem sice nikdy neviděl, ale vsadím boty, že je stará, hloupá a škaredá.
Paní Pernická, pokud chcete zkrásnět, zchytřet a omládnout, řiďte se mou JEDINĚ SPRÁVNOU radou, která bude tentokráte ZCELA VÝJIMEČNĚ zadáčo.
Takže JAK NA TO??? neboli, jak správně zní TARGUSOVO DESATERO?
1/ Rozdělte nenápadně svou prodejnu na dvě části.
2/ Do obou částí nachystejte na prodej naprosto stejný sortiment.
3/ jednu z těchto částí označte OPRAVDU VELKÝM transparentem, na němž budou tato slova.
ZDE PRODÁVÁME VÝROBKY UPEČENÉ Z UKRAJINSKÉ MOUKY.
4/ druhou část označte stejně velkým transparentem s nápisem:
„zde prodáváme pouze výrobky upečené z mouky zkontrolované českými inspektory“,
nebo něco podobného.
5/ všem zmetkům, kteří vám nadávali a na které máte kontakt, zašlete osobní pozvání k návštěvě své prodejny a udělení slevy na výrobky upečené z ukrácké mouky.
6/ oslovte další televizní kanály.
7/ oslovte rádia
8/ oslovte Vidláka
9/ na pult části, v níž budete prodávat výrobky z ukrácké mouky, nachystejte PAMĚTNÍ KNIHU a ¨
10/ každého zákazníka, který si koupí nějaký výroek z ukrajinské mouky, slušně požádejte o jeho poslední vzkaz lidem na této Zemi.
No a kdybyste mne chtěla potěšit, pošlete mi jeden tisíc korun českých. Právě si totiž zakládám sbírku tisícikorun. Českých a platných.
(-:
No uznejte, potkala jste někdy chytřejšího, krásnějšího a moudřejšího chlapa?
Odboráři Středula jí pomůže těžko.
Odborář? Bafuňář!
Pořád mám před očima tu habaďůru, co sehrál v prezidentské debatě na CT1
Stredula za to dostal velmi dobre zaplaceno.
Ukazuje to pohyb na jeho volebnim uctu.
Sef odborar dostal dar od skalniho odeesaka 5 micu 🙂
https://archiv.hn.cz/c1-67157740-stredula-odsptoupenim-nahral-babisovi-a-rozcilil-volice-socivalni-demokracie-rikaji-politologove
😀
Stavíme se politikům?
Krásný článek Vidláku.
Nebo bojujeme proti lidem, kteří tyhlety zrůdy volili?
Nebo ještě lépe-Na tu paní, které jsem právě odeslal několik vět podpory se sesypali politici, nebo novinářské zrůdy?
Totiž usilujeme o změnu ve vedení naší vlasti. Tedy politických zástupců. Demise, nové ,demokratické volby…jo, ale jak se vypořádat s tou novinářskoaktivistickou pakáží? Nebo snad věříte tomu že Kubík Železný najednou bude ve stejných zprávách hovořit o proradných spojených státech?
Toť otázky.
A jak se ta cedule projevila na tržbách pekárny?
To je brzo hodnotit.
Ale je to racionálnější kritérium než počet výhružných SMS.
Ano, i ne.
5 fanatiku ji zahlti telefon i mail, ale trzbu ji nikdy nedelali. Tu pekarne dela mlcici vetsina.
Ale tech 5 fanatiku muze nekoho zblbnout a tu pekarnu podpalit, nebo aspon ponicit.
Nevim, jak je na tom Krnov, myslel jsem, ze male obce budou mit spise rozumne obyvatele a fanatici se vyskytuji spis ve velkych mestech. Vidlak ale pise neco o velmi progresivnim starostovi.
Snad najde mlcici vetsina v Krnove odvahu se za pani pekarku postavit, sama to nezvladne v zadnem pripade.
Krnov je jedno ze snobských míst, podobně jako třeba Zlín. Existencemi potrefenými pocity lepšolidismu se to tam jen hemží. Taková ta místní „smetánka“ se ukrutně prožívá.
Škoda, že to mám tak daleko. Jinak bych pečivo nakupoval jenom tam !
Nápodobně…
Re: PzV
V minulé diskuzi mi byla nabídnuta pečená kočka.
Máte rád pečené kočky?
Péct kočky? Kočkovrahu!
Já mám ráda kočičí jazýčky
Kočičí jazýčky byla pochutina mého dětství. Koupil jsem si je ze stařecké rozmařilosti. Byly nechutné. Jakési bledé, tuze sladké, měkké… to nebyly ty „kdysní“, ty co jsem měl rád. A stejně dopadly i ty nové marokánky… kdepak, doba se změnila. Už nemám rád kočičí jazýčky…
Re: VČ
Mám pocit, že jednu dobu byly dvoubarevné. Půlka ze světlé mléčné, půlka z tmavé a hořké.
Dlouho jsem je neměla, bo nadváha
Marokánky si můžete upíct doma, je to pozoruhodně snadný.
„Marokánky si můžete upíct doma …“
No v těch opravdu „Marokánských“ musí být „konopí !!“ … máte ho ?!
pro Vlastimil Čech (7:56)
Ad kočičí jazýčky – mám stejnou zkušenost. Ani jsem je (ty novodobé) nevymlsala celé – zůstaly v krabičce dlouho, dlóóóuho, až na povrchu konečně zešedly a pak šly na kompost (bo nic rozložitelné do popelnice nehážu – nemaje hnůj, dělám si kompost) 😁
Co byste chtěla? V době idiotské Klausovy privatizace byly naše čokoládovny za hubičku prodány molochu zvanému Nestlé, a to včetně originálních receptur. Ty si tenhle korporát stopil, nahradil je těmi svými chemické „pochutiny“ a začal to prodávat pod původními originálními názvy a značkami.
Re: Sk
Hele, hele, vy byste mi ještě měl bejt vděčnej za to, že kocoury šetřím a likviduju jenom kočky!!!
Jinak vás můžu potěšit, že staří kocouři jsou mimořádně hnusní. Mají tvrdé maso a blbě se porcujou na výpečky.
…a při kuchani strašně smrdi, no ni?
Já jsem nic nenabízel, Targu.
Pečená kočka mi nechutná, páč smrdí i po upečení kočičinou.
Soused ve Vidlákovanech nám jednou přinesl takovýho divnýho králíka. Když se kočka stáhne, usekne se jí hlava, ocas a packy, tak je výdledek králíkovi hodně podobnej. Jenže chuťově je to něco jinýho.
Se sousedem jsme neměli dobrý vztahy, ale zas chudá rodina je ráda za každej kus žvance. Hlavní je, že se nikdo z nás neotrávil…
Musí se to přebít hodně česneku
V noci potom na vás ne může přijít kočičí upír.
Trochu jo, k nám přijede pouť a v místní drbně napsali, že tam bude dřevěné kolo z východu.
: -)) to je lepší než to moje popichování jistých pokladních ruskou zmrzlinou….
Vase prispevky jsou nemistny ,vulgarni ,bezohledny a tupy.
Zneuzivate prace Vidlaka a jeho clanku , abyste tady blili ty vase vodporny sracky vo kockach a dalsi.
Zalozte neco svyho , kdyz bez hnusu nemuzte bejt .
A dete rovnou doprdele..
Re: paw
Vy nám prostě ZÁVIDÍTE naši chytrost, mládí a krásu.
Klíďo se vsadím, že jste plešatej a tlustej.
Plešatí tlusťoši v drtivé většině nemají vůbec smysl pro krásu a legraci.
Musíte si brát příklad ze mne. 180 cm, 74 kg a to jsem zrovinka teď tlustej, jako to příslovečný prase.
Re: PzV
Co zas melete vo králíkovi???
Dyť jsem psal, že to je STREŠNÝ ZAJAC, vy jeden králíku!
Chovejte králíka tři roky na střeše a uvidíte, co vám z toho po upečení zbyde.
Jinak teda měl jsem známého, a ten králíky na střeše OPRAVDU choval!!!
Postavil si srub a střechu na něm udělal tak, že ji pobil modřínovými fošnami a ty pokryl jílem, promíchaným s hnojem a slámou.
Samozřejmě, že mu časem z hnoje vyrašila tráva, což je u střechy tohoto typu normální stav.
Chvíli ho bavilo trhat plevel, pak na to hodil bobek a koupil si hotový trávník v metráži, kterým tu střechu hezky pokryl. No a aby ji nemusel kosit, frknul tam králíka a problém byl vyřešen.
A do domu mu neteklo? Nebo to nebyla střecha na domě?
Re: VČ
Střecha byla na domě a jelikož byl to, čemu se u nás říká „svobodny pachol“, pochybuju, že by mu nějaká voda protékající střechou vadila.
Byl to kus poněkud „nestandardního typu“. Koupil si kousek pozemku, přes který vedl bývalý vodní náhon na pilu a tam si postavil rybník. Tři metry od základů domku měl říční splav. Já osobně pamatuju, že předtím, než domek obnovil, sebrala jej dvakrát voda až do základů.
Co ho vedlo k těmto počinům, opravdu nejsem schopen rozklíčovat.
Re: PzV
Já chci taky souseda, se kterým bych měl takové vztahy, aby mi ze zlosti nosil pečené králíky.
Já mám zase souseda, který po mně před rokem vyjel tak ostře, že jsem ho musel složit levým zvedákem na bradu.
A jeho baba šla po mně taky, tak jsem ji poslal do hajan rovněž. Taky levým zvedákem.
A ten soused byl docela vytrvalý, šel na zem třikrát a furt si nedal pokoj. Ten třetí zvedák se mi ale vůbec nepovedl, protože soused mi šel na pravou ruku a nedalo se nic dělat. Tak jsem ho vzal na zuby a levou jsem mu otevřel pravé obočí, dokud ještě stál.
Nakonec odklusal, až když moje Jahoda přivolala poliše.
Mám známýho, kterej chová jateční morčata z Jižní Ameriky. Na chov je to naprosto nenáročný, sežere to skoro všechno, hlavně kuchyňskej odpad typu slupky z brambor, oschlej salát, starej chleba atd.
A to jemný masíčko, když se pak morče upeče…