Přátelé, nechtěl jsem to dávat do éteru předčasně, protože dnešní doba stojí za houby a nikdy nevíte, jak co dopadne, Člověk je snadno za blbce. Nicméně podařilo se a já vám dneska s radostí oznamuji, že je dokončen další krok k tomu, aby se Kydy staly velkými. (Pro případné hnidopichy doplňuji, že tím samozřejmě myslím i Litterate, protože Alef vytvořil skutečně moc pěkný prostor).
Od včerejšího dne mají Kydy svůj fejsbůkový profil. To samozřejmě není žádný kumšt si ho založit, ale dlouho mě to míjelo, protože moje časové možnosti byly na hraně zvládnutelného. O uplynulém víkendu jsem ale měl dlouho očekávanou návštěvu, která skončila nadmíru příznivě. Řezník, kupec a sedlák v jedné osobě, co si říká Vidlák právě získal svého šafáře. Ano, našli se lidé, kteří ve vidláckém projektu vidí jakousi smysluplnou budoucnost a od včerejška existuje člověk, který to, co napíšu sem na Kydy, překopíruje i s patřičnými odkazy na vidlácký fejsbůk. Zároveň za mě převezme břemeno organizačního zázemí dalších aktivit, které se kolem Kydů mají nabalit. Ano, znovu začínám mluvit o vidláckém sympoziu. Ale tomu dejte prosím ještě pár dní.
Už nejsem osamělý partyzán.
Od včerejška kromě mého vidláckého mailu existuje ještě jeden: vidlakuvsafar@gmail.com Od vidláckého mailu se liší tím, že se vám tam snáze a rychleji dostane odpovědi.
Na vidláckém fejsbůku se navíc budou objevovat moje krátké glosy, především na téma tupých českých novinářů.
Když jsem psal svůj článek o tom, že jediné, co máme my tady společné, jsou Kydy a prosil jsem vás, abyste na svých profilech sdíleli zdejší články i s odkazy, tak jsem dle očekávání dostal dost odpovědí, že je to chyba, nesmysl, že to nebude fungovat. Ale také se našlo hodně lidí, kteří to udělali. Děkuji všem, kteří uvěřili Vidlákovi, že Kydy mohou být určitou spojnicí a mohou být naší zemičce něco platné. Dneškem jsem vám to snad trochu usnadnil. Doufám, že vás všechny budou mít Kydy v přátelích, že je budete sdílet a sledovat.
Není to všechno, co pro Vás dnes mám. Přidám ještě další upoutávku.
Ozvala se nám Marie Divišová a bude psát přímo zde na Litterate. Můžete si být jisti, že jsem skákal radostí až do stropu a už spřádám plány, na kterou zabijačku ji pozvu. Alef právě připravuje její autorský profil a brzy ji tu budeme mít tak říkajíc naživo.
A abychom dnes nediskutovali jen o tom, jak je Alef dobrej a jak nás Vidlák povede do pekla ráje, přihodím ještě téma:
V září se bude konat demonstrace na Václaváku. Pozvánka na ní je zapíchnutá přímo v záhlaví tohoto blogu. Mluví mi z duše:
Česká republika na prvním místě.
Musíme se spojit…
…a společně bojovat o budoucnost naší země.
Proto zde chci dneska znovu vyzvat k tomu stejnému. Tahle země je v průseru. Mnohem větším, než si dovedeme představit. Na vlásku visí takřka všechno, ale takřka žádné řešení nemáme v ruce. A pokud nám nějaké nečetné možnosti zbyly, tato vláda je nepoužije. Prosím, prosím, prosím – zapomeňme všichni na to, co bylo. Teď už nám to nepomůže. V této republice spousta lidí věřila, že dělá pro budoucnost to nejlepší. Spousta z nich tomu věří i teď. Naše loď se přes všechny snahy ale stejně potápí. To maže všechny tituly, všechny minulé výhry i prohry. Ty skutečné přátele poznáme podle toho, jestli teď stojí vedle nás u pump, byť bychom to do nich nikdy neřekli.
Vždycky se říkává, že kdo není s námi, je proti nám. Dovolte mi připomenout, že jednou z křesťanských tradic je opačný přístup – kdo není proti nám, ten je s námi. Opět opakuji, my tady na Kydech nic jiného nemáme a neshodneme se na ničem jiném, než na tom, že se tu každý den sejdeme. Kdo sem přichází v dobré vůli, ten je náš.
Pokud budete stát v Praze na té demonstraci, tak to tak také berte. Kdo tam stojí, ten k nám patří. Těžko chtít v první chvíli něco víc. Potřebujeme nepřijít o všechno. Potřebujeme patřit k sobě a toho se dá docílit jen tím, že se nebudeme ohlížet na minulost. Buď to tady nějak dáme všichni a nebo všichni půjdeme do háje. Křesťanskou tradicí je i to, že existuje „obrácení“. Že se Šavel může změnit v Pavla a je velmi rozumné mu jeho minulost nevyčítat. On se z ní nakonec vyzná sám.
Náš program je teď jednoduchý – zvětšovat Kydům dosah a přijímat ty, kteří sem v dobré vůli přišli. Kdo má rád Vidlákovy kydy, ten je náš. Udělali jsme další krok ke spojení lidí, pro které je naše zemička důležitější než osobní rozpory. Prosím přispějme všichni k tomu, aby to nebyl krok poslední.
Tak tomuhle bych skoro věřil!
———————————————————————————————
Zelenskyj: Staneme se jedním z nejmodernějších států světa
25.7.2022 7:14 dop.
„Dokážeme to, co naši předci nezvládli. Staneme se jedním z nejmodernějších států světa! Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj znovu promluvil. “
—————–
Ale být Zelenským, dám si majzla na Fialu! Ta naše cesta do modeního pravěku může být ještě rychlejší.
a to vše za cizí prachy , výborně
Více než peníze by bylo dobré vědět, co myslí tím „moderní“..
Na výběr jsou totiž samé lahůdky: sociálně kreditní, bez hotovosti, plně očkovaní, bez osobního vlastnictví, sdílení rodiče, sdílené děti, sdílené bydlení, bez hlasovacího práva, s pravidelným přísunem drog a nových her, s barcode na rameni…
mňo
https://aeronet.news/volodymyr-zelensky-podepsal-dekrety-zbavujici-igora-kolomojskeho-a-petro-porosenka-ukrajinskych-obcanstvi-v-odvete-ze-oba-vydali-souhlas-moskve-s-jeho-odstranenim-z-funkce-aby-mohla-zacit-mirova/
tož uvidíme
OT k turbíně:
Generální oprava turbíny se provádí pouze u výrobce. Turbíny na NS1 jsou původně vyrobené firmou Rolls-Royce a jedná se o typy odvozené od leteckých turbín RB211 a Trent. Opravu prováděla firma Industrial Turbine Company (UK) Limited, která má v Kanadě opravárenské kapacity a je dceřinou společností Siemens Energy Industrial Turbomachinery Limited, která je součástí Siemens Energy AG německého Siemens AG.
Siemens se k tomu dostal tím, že v roce 2014 koupil segment aeroderivátů plynových turbín Rolls-Royce Energy.
Celkem jsou na NS1 použity 2ks aeroderivátů RB211 o výkonu 27MW a 6ks Trent o výkonu 52MW, Siemensem nově označované jako SGT-A35 a SGT-A65.
Na NS2 jsou již použity ruské plynové turbíny, celkem 11ks o výkonu 32MW každá, celkem tedy 352MW.
Původně jsem to nechtěl rozebírat šířeji ale asi to je třeba.
8 bodů se kterýma musí souhlasit každý soudný občan – od ods po ksčm.
Jak je hodláme naplnit – bude se spolupracovat i s ksčm? (spousta lídrů i lidí nepřekousne dále jen SLN)
– Omezíme, nebo zrušíme naše angažmá v EU?= SLN
– Navážeme alespoň pragmatickou obchodní spolupráci s Ruskem? = SLN
– Vystoupíme nebo omezíme naši účast v NATO? =SLN
Lze to vzít bod po bodu a bylo by poctivé dát vědět jak chceme kýženého dosáhnout. Největší problém je totiž v neschopnosti alternativy oslovit mlčící dnes už většinu. Lidé se už nachodili na demonstrace pro a proti všemu, každý slibuje boj do roztrhání těla a po volbách skutky utíkají rychleji než myšlenka při alzheimru. Mlčící tolikrát podvedení už nevěří ničemu a nikomu. Ano pasivita nahrává padouchům ale lidi jsou lidi. Zkuste pokud máte kontakty na pořadatele aby zkusili dát do 3.9 aspoň pár odpovědí se kterýma bude souhlasit většina vystupujících, jinak mlčící opět zasunete do pasivní resistence. Zatím to bohužel vypadá jen jako předvolební mítink několika stran ,sdružení a po komunálkách zas každý za svý.
Pamatujte program antibabiš stačil do voleb ale po volbách je k ničemu
Nechtěl bych aby Vidlák zrušil velkochov zbytečně , ta šance tady je ale bez základů nepostavíte dům a základ je program na které se většina shodne a ti ostatní se buď přidaj nebo ne .
Já bych to tak černě neviděl.
1. Víme, kdo tam 3.9.2022 bude.
3. Víme, nebo si to můžeme zjistit, jak umí pumpovat.
3. Když chci něco vědět, tak nelením, zvednu svůj líný zadek, a jdu se zeptat.
Ale vážně.
Podstatné bude přežít tuto zimu s fungující infrastrukturou, průmyslem, zásobováním, a vším potřebným pro přežití obyvatel.
To ostatní se vykrystalizuje časem samo.
Jestli víte o někom lepším, tak ať tam 3.9. přijdou.
Pořadatelé jim určitě poskytnou prostor k prezentaci svých názorů.
No možná ,že neposkytnou.
Demonstrace nemůže trvat dlouho a pak je také nutno prověřit jednotlivé projevy. To proto, že kdyby nechali vystoupit mě, tak budu chtít ten xindl který nás dostal až sem zavírat. No a to by vypadalo jako extremismus.
mohl byste upřesnik koho přesně byste chtěl „zavírat“?
Ty loutky, které vystupují jako vlíáda? Anebo ty, jejichž volební hlasy podpořily jejich vstup do vlády? Anebo ty, kteří to clé řídí? Či snad ty, kteří to dirigijí?
To, co vidímě jako „činitele“ jsou jen nahraditelné osoby v rolích, ty role režírují jiní. Dokud nedosáhneme na tu režii, bude strašně náročné podporovat ty „nové“ osoby tak, aby alespoň trochu mohly improvizovat.
Kontrolní otázka: Kolik bylo let při převratu třeba Skálovi?
A to už dnes opravdu není žádný mladík.
Pětikolka také měla jediný program – Babiš fuj.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_Sk%C3%A1la_(politik)
No to trvalo, než to alespoň Konvičkovi s Fialou došlo!
Na druhé straně mám dojem, že zrovna Fialovi křivdí každý, kdo ho označuje za vlastizrádce.
On je přece Vaterlandu věrný . Otázka volby vlasti a barvy pohlaví je svobodnou volbou každého Evropana, neřku-li Ukrajince.
S pochopitelnou výjimkou v Česku žijících Čechů – tam se jedná o nebezpečný nacionalizmus!
A vy byste snad chtěli, aby byl váš ministerský předseda nebezpečný nacionalista?
Tak vidíte!
Doporučoval bych trochu realismu.
Hrindová, Landa, Vávra, Rajchl a další – ti všichni se dlouhodobě znají.
Kdyby se chtěli spojovat, mohli to udělat už dávno, místo toho radši zakládají další a další pidistraničky a hnutíčka.
Problém nebude v tom, že by to spojenectví dodnes nikoho z nich nenapadlo.
A taky aby měl Vidlák tolik pašíků, kolik je těchto malinkatých vůdců.
„Hrindová, Landa, Vávra, Rajchl a další …“
Jsou loutky. Když páníček zatahá za provázky, rozčilují se, křičí, vysvětlují. A když je pověsí v šatně na věšák, tak tam visí bez hnutí třeba týden, měsíc, rok. Se zvířetem se většinou lze nějak domluvit. Ale s loutkou?
Jste hňup. Landa není žádná loutka. Ale vy jste nějakej divnej.
Tady souhlas s panem Hnidopichem…
Jo divnej? A můžete mi vysvětlit, proč se po minimálně dvaceti letech, kdy to tady jde evidentně do háje, neobjevila žádná skutečná opozice?
že ti Šmarda nestačí ☺
Výborný Konvička na PL:
Ve 40 letech rektorem? Připusťme, že Fiala pracuje pro někoho jiného než pro Čechy.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Ve-40-letech-rektorem-Pripustme-ze-Fiala-pracuje-pro-nekoho-jineho-nez-pro-Cechy-Konvicka-vidi-mocne-hrace-v-pozadi-709395
„…Všimněme si jeho kariéry – ten člověk byl ve velmi mladém věku 40 let zvolen rektorem druhé největší univerzity v republice, tedy do funkce, která u standardních akademiků bývá vrcholem celoživotního snažení. Když se ale podíváme na jeho akademickou bibliografii, zejména na tu z dob, než se stal rektorem, nevidíme tam žádný převratný titul, nic, co by vyprovokovalo diskusi a odezvy, nic, co by bylo překládáno do cizích jazyků. Dosáhnout takto brzy tak vysoké mety – a dosáhnout jí bez zjevných zásluh! – naznačuje, že ten člověk buď musel mít velice mocné spojence, nebo musel úplně všechny přesvědčit, že právě jim půjde na ruku. Což jsou vlastnosti agenta nebo lokaje, ale ne vůdce národa v čase krize…“
a nebo, což si myslím i o stahovači králíků, byl tak absolutně nezajímavej (prázdná sklenice od okurek), že nikomu, kdo měl do voleb co kecat, nevadil.
Je smutné, že si tak zřejmé diplomaticky řečeno „nesrovnalosti“ mediálně všimne, nebo dovolí skromně upozornit skoro po roce od voleb, a léta si nikdo nedovolil, nebo nepovažoval za nutné podrobit CV toho signalisty alespoň dílčímu přezkumu. Panebože, co, čeho vlastně s tak „bystrou“ opozicí a alternativou chcete dosáhnout ? Tomuto plebsu, potažmo i „prý opozici“, tzv.alternativě stačí, že jí stranický sekretariát a média sdělí počet titulů, jejich správné pořadí, přidají foto v drahém obleku, s i přes letité naprosto prázdné, plytké žvásty toho intelektuálního démona , NIKOHO NENAPADNE, NIKDO NEPROVEDE PODROBNOU REVIZI, a nevýrazní do protiofenzívy. Nebo falešných titulů je plná politická scéna, a mohlo by dojít k bumerangovemubefektu ? Velkorysost tzv.oponentů nezná mezí – slušný s plytký Péťa sice vykřikuje cosi o dotacích, ale sám erár podojí kvůli barmským ženám, a zase NIC. A další a další lapsy toho trapáka, včetně zřejmé vlastizrady…
Jako pozorovatele mne napadá, že je mezi tzv. Volenými zástupci lidu, vládě, Senátu, krajích, v justici a státní správě vůbec tak neuvěřitelně rozlezlá rakovina korupce, defraudace, klientelismu, tak masivní metastázy mafielandu a gauneristanu, že v tom jedou všichni – a na každého se něco ví.
Jen ten malý rozdíl – AB nařčen za Čapí Hnízdo, ač je vše trojstupňově posuzováno, schváleno jen v ČR, ještě jednou v Bruselu – přesto máme o zábavu 7 let dennodenně postaráno. Stačil 1 svazek v archívech STB, jež nyní spravuje její ideologicky následovník v podobě onoho ústavu, a dodnes se lidé štítí… A co 2 svazky na VH, včetně aktivního ? A co jiní disidenti, pravicoví exponentu ? V pohodě …
Dalo by se pokračovat dlouho.
Tedy ve zkratce – v tomto Bohem zapomenutém státě je naprosto zarchantělá nejen vlastizrádná destruktivní aktuální smečka hyen u moci, téměř stejně je zasažena, tedy zparchantělá i tzv.opozice a vlastně celá politická scéna.
Když k tomu jeden přidá fakt, jak tzv.elektorát nakládá se svojí vlastní historií, jak pravidelně a lokajsky podporuje jednu či druhou špínu v domnění, že lezením do zadku získá výhody, jak lže a farizejsky jedná, jak se okatě štítí vlastní historie a své role v ní, jak naopak hromadně arogantně a demagogicky odsuzuje, nenávidí a virtuálně vraždí příslušníky jiného národa , tak jde o gordický uzel, jehož standartní rozvázání nemá řešení.
Tento zatím národ, si Fijalu a jeho smečku rozhodně zaslouží – pěkně celé 4 roky, což taky asi dopadne.
S takovým materiálem, který držel tryznu za RH a vyřvává Sláva Ukrajině si nešpinit ruce …
a že těch opozičních partají je požehnaně ☻
Akorát nevím kdo je Marie Divišová. Nikde o ní nic… hmm
Je na fejsbůku.
Dělá ekonomické analýzy.
Dlouhodobě se věnuje Rusku.
Taky se mi nepodařilo na internetu vypátrat, o které ze světově proslulých Marií Divišových se mluví, nicméně taky grtuluji – tím nemůžu nic zkazit.
—–
Docela dobrý článek se zamyšlením, který je dobrý si přečíst, včetně doporučené literatury z 19.století.
Jsou tamfakt podnětné myšlenky – byť ideově s autorem zcela nesouzním.
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/nichts-wird-mehr-so-wie-fruher
Já se se studem přiznávám, že jsem Vojnu a mír kdysi v mládí nedočetl, dnes si říkám, že ji třeba náš banderovský velitel věznice nenechá ze sadizmu spálit v kotelně v naději, že zmrzneme o den dřív. A já si budu číst a snít o tom, že je vytištěna na jedlém rýžovém papíru.
Ona nic nezakládá, nic nenavrhuje, nic nepropaguje, jenom sepisuje občasné reporty z ruské ekonomiky a politiky. Čtenáři si ji tam našli sami.
Kdysi jsem ji tam sledoval taky.
Už fejsbůk nemám, zrušil jsem ho.
Je to hroznej žrout času.
Ani já netuším, kdo je Marie Divišová…
Marie Divišová dlouhodobě sleduje politiku a hlavně ekonomiku východní polokoule.
V jejich zajímavých pragmatických komentářích se střípky skvělého smyslu pro humor probleskují stopy reinkarnace Terezy Spencerové (..jak ta mi chybí! Co by dnes asi říkala na ten euroblázinec?)
MD např. zde
https://cz24.news/situace-s-produkci-obilovin-v-rusku-a-na-ukrajine-je-zcela-jina-nez-v-propagande-ceskych-medii/
nebo zde článků spousta
https://www.islamizace.cz/Authors/divisova_marie.aspx
Dík za odkazy na Divišovou!
Můj hodný lokální poskytovatel internetu mi blokoval/blokuje některé stránky.
Tyhle odkazy kupodivu chodí…. nebo už blokovat přestali?
Vždyt Maneca od ní dávala už spoustu jejích vstupů z FB na Vidlákovy kydy, takže o jste přece nějaký musela číst.
k úvaze
https://brnenska.drbna.cz/zpravy/24670-blokovani-nas-nespasi-lepsi-je-kvalitni-medialni-vychova-rika-vykonny-reditel-sdruzeni-ktere-vyplo-proruske-weby.html
A kromě Evy Hrindové jsou tu i pánové Daniel Vávra a Marián Kechlibar, i s těmi by stálo zato spolupracovat…
Pan Vávra je sice hlasitý odpůrce mediální cenzury stejně jako pan Rajchl, ale je také poměrně militantní povahy a jednoznačný rusofob. Takový člověk by asi nebyl pro (znovu)navázání přímých pragmatických obchodních vztahů s Ruskem ohledně plynu a ropy.
Vávra je ročník 1975.
Jaká asi je jeho osobní zkušenost s Rusy.
A nemusíte z něho dělat zrovna ministra zahraničí.
A i tak si myslím, že Lipavského by strčil do kapsy.
Celkem dobrý popis, jak se věci mají s turbínou přetiskl Vyvadil …
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/nemecko-turbiny-sankce-kolaps
Jinak k „bojovné“ náladě v ČR – včera iděs měl článek s nadpisem, že Chorvati hlásí plno … lidé stále řeší úplně jiné problémy.
A když už jsme u budoucích problémů – v diskuzi zaznělo, že body PRO/demonstrace jsou sice fajn, ale chybí postup, jak je dosáhnout. K tomu lze říct jen jediné – můžeme čekat až postupy začne někdo prodiskutovávat nebo aktivně přispějeme tím, že tuto diskuzi zahájíme my.
Pokud zahájíme my, tak ostatní mají možnost přijít s protinávrhem nebo jiným způsobem přispět k většímu konsenzu. V žádném případě ale nemohou přijít s myšlenkou „ono-se-to nebo samo-se to“. Pokud by totiž zaujali postoj, že tohle řešit (diskutovat konkrétní návrhy) nebudou, tak to mohou ihned zabalit … a my hned víme, kdo je kdo.
Mějte na paměti – po ovoci poznáte je!
To jste mě člověče rozesmál „Mějte na paměti – po ovoci poznáte je!“
Dám Vám příklad, chci postavit auto – sezvu dělníky k montáži a začneme diskutovat kde seženem plechy, stroje a jiné. Skončí to jako vždycky – nekonečná kecárna kde každý bude exhibovat a neposlouchat ostatní z čehož vyplyne neochota dnes ochotných příště přijít. Pokud neumím svoji vizi podepřít konkrétním plánem tak vyhlásím hledání mozkového trustu – ne svolávat dělníky na montáž(zde spíš demontáž) snu.
A Evu Hrindovou z Naštvaných matek neberem? Byla by škoda na Ní zapomenout.
Mohu ji napsat…
taky právnici Janu Zwirtek Hamplovou..
Myslím že v yzývat není to pravé ořechové. Kdo má zájem a líbilo by se mu tady se přece mohl přidat.
Gratuluji k paní Marii Divišové!
A těším se na její texty.
Ještě paní Švihlíkovou a budu blažen 😉
Přidávám se ke gratulaci. Dobrá cesta. Vidlák mi v článku mluví z duše.
Tohle je úplně mimo téma, před chvílí jsem to napsal jako chaotickou odpověď chaotickému Pawovi.
Berte to jako můj další pokus o sebeznemožnění: Navzdory chronické prokrastinaci se snažím na poslední chvíli držet hesla Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek!
————————-
Pawe,
zkuste Koukolíka – jeho úvod do stupidologie.
a nastudovat něco o tom, čemu se říká psychopatie (Koukolík prosazoval výraz „deprivanti“, přeceňoval složku výchovy nad genetikou, později svůj názor částečně revidoval.)
Já výraz „psychopatie“ nemám rád, je to podle mě souběh syndromů, vybuzených odlišnými příčinami. Některé z těchto syndromů jsou v PŘIMĚŘENÉ míře – a bez přítomnosti některých ostatních – nezbytné pro přežití.
Nemám výraz psychopatie rád – i proto, že neexistuje hranice mezi normou a „psychopatií“ – přesněji, byla uměle stanovena ….a dodatečně revidována poté, co se ukázalo, že v USA podle původní definice byl trojnásobek psychopatů než v Británii .
Přičemž i samotná velikost (dříve velké ) Británie (nad kterou slunce nezapadalo) byla vybudována PŘEVÁŽNĚ díky anglickým exportním koloniálním psychopatům. Zčásti promyšleným vývozem konfliktogenů z jejich řad.
Psychopati byli po generace geneticky „šlechtěni šlechtou „- vrstvou (převážně, nikoli výhradně!) psychopatů. Šlechta vznikla původně darwinovským výběrem.
Později se její „psychopatický“ genofond rozšířil – mj. i pomocí práva první noci….Jakož i exportem mužů do kolonií a jejich „sociální kastrací“ v klášterech.
Ale to by bylo na knihu…
———–
Nejhorší ale je, že nyní „psychopaty“ regulované skupinové myšlení (groupthink) přesáhlo nejprve díky televizi a později internetu kritickou mez, a to v globálním měřítku.
Ale to by bylo na druhou knihu…
—————————————————————————————–
Koukolík prvotně mluvil jen o rodinné výchově, mimo genetiky pominul i socializaci
Pochopitelně souhlasím. Koukolík dost svých myšlenek reviduje – většinou sám, na základě svých nových poznatků, nikoliv pod tlakem – a na tuto změnu sám upozor%nuje!
Pokud chcete skutečně převratný pohled na podíl genetické a sociální a dokonce na mechanizmus dědičnosti „sociálního osudu“, pak vřele doporučuji – Robert Plomin: Kód života.
(Malému kousku amatérského sociologa ve mně se po přečtení chtělo plakat, pokud jste pedagogové, doporučuji obrnit se cynizmem, fatalizmem či nedůvěrou).
Takováto kniha na základě takto rozsáhlého a desítky let trvajícího výzkumu už prostě nevyjde – jednoduše proto, že sběr jejích dat je v rozporu se SOUČASNÝM zněním zákonů! A podobné výzkumy by nikdo nezaplatil.
I když…. umělá inteligence, vysávající současné celosvětové databáze by to možná dokázala. Nevím.
(Mimochodem – kniha je napsána poněkud klopotným stylem, ale nenechte se odradit, každý holt nejsme literární Vidlák.)
Milý AH, tak tohle jsem prostě nepobral…..Můj intelektuální obzor se zmenšuje úměrně zvyšováním vedra..
Rozuměl bych pojmu kokotlogie, ale stupidologie?
No nic, jdu prokrastinovat…. IK
Immanueli, sypu si popel na hlavu, že jsem už dávno nenapsal osvětový článek.
Když já myslel, že neutrální odborný sociálně psychologický koukolíkovský pojem „stupidita“ a propastný rozdíl jeho obsahu ve srovnání s pejorativním hospodským významem už každý druhý zná!
Zapomněl jsem, že Vy jste každý první…
„Dvoudílná kniha Život s deprivanty (I. Zlo na každý den, II. Základy stupidologie) navazuje navazuje na knihu Vzpoura deprivantů z roku 1996, která vyvolala mimořádný a překvapivý ohlas. Vytrvalé žádosti o nové vydání vedly autory k jejímu novému zpracování – kniha Život s deprivanty informace obsažené ve Vzpouře deprivantů rozšiřuje, prohlubuje, proměňuje i opouští úměrně vývoji vědeckého poznání v pěti letech, které od vydání Vzpoury uplynuly. Autoři se i nyní pokoušejí odpovědět na otázku, proč příslušníci druhu života, jenž sám sebe pojmenoval Homo sapiens sapiens (Člověk moudrý moudrý) Základy stupidologie – Život s deprivanty II. – František Koukolík, Jana Drtilová od authora František Koukolík, Jana Drtilová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz“
———
Za tu pětistovku zadarmo!
Milý AH, rozumím, aha…. proti šermuji Spolčením hlupců od J.K.Tooleho.
Tohle dám až v chladné dny, s Vaším dovolením…
Což mi přineslo jinou větu na jazyk ze známého filmu: „Chtělo by to chladivý drink, v sympatickém prostředí!“
Prosit! – A fakt jsem nepožil…. IK
Pochopitelně jsem zapomněl na jméno IK
Spolčení hlupců není špatné, ale je hoodně o něčem jiném. 🙂
Pokud si vzpomínám, tak autor byl natolik uvážlivý, že spáchal sebevraždu. Asi byl prognostik.
Nicméně… schopnosti hlavního hrdiny při organizování protestů by dnes mnozí mohli závidět. Inu – akademické vzdělání se nezapře! 🙂 Co se týče metodiky protestů dávám ovšem přednost před americkým Reyllym(?) rakouskému uherákovi Schweykovi.
Zrovna tahle křesťanská tradice mi nikdy nebyla moc jasná. Vždyť kdo obrátil jednou, snadno obrátí i podruhé, protože s každou další „obrátkou“ je to už jen a jen snazší. (To je shodou okolností moje hlavní výhrada proti generálu Pavlovi: nikde není napsáno, že se z něj nestane zase Šavel, až se mu to bude hodit…)
Jinak k tomu FB. Možná by to chtělo založit ten hlavní profil na některé alternativní platformě (třeba minds.com), kde nemá Stáňa a Vláďa nasazené své cenzory, a z Facebooku tam ty lidi směrovat. Až vám pak nevyhnutelně zaříznou FB, budete mít pořád hlavní profil.
Hlavní profil je zde – Litterate. Pro jistotu máme ještě záložní profil přímo na Kydech na zahraniční doméně a FB je pro nás jen reklama. Není to náš hlavní komunikační kanál a ani to tak nechci. Fejsbůk má jen zvýšit dosah a má na Kydy přivést nové čtenáře. Doma jsme tady.
Ad:pivonka
Co sa tyka toho obracania, vrelo odporucam Vasho kardinala Spidlika. Bol to skutocne skvely clovek, jeho prednasky mali na jednej strane obrovsku hlbku, na druhej strane vedel vsetko podat s nadhladom a humorom, ktory tu (ak ma niekto iny nazor) VELMI chyba. Jedna z jeho prednasok je o „obracení“, tu je link. Aj sa poucite, aj, myslim, zabavite.
https://www.youtube.com/watch?v=G3rJjA5104c
Další video s Václavem Havlem https://youtu.be/77H8q6IS9RQ
Sakeruv rozbor situace (nejen) na Ukraruine:
„NATO je k smíchu a Rusko dříve či později celou EU denacifikuje, ať už politicky a ekonomicky, nebo, pokud nezbude jiná možnost, vojensky. Nejdříve bude třeba denacifikovat Ukrajinu, pak blázny z 3B+P. Poté přijde na řadu EU/NATO počínaje Německem. Do té doby USA utrpí obrovskou ekonomickou, sociální a kulturní katastrofu, která pravděpodobně přeformátuje současnou politiku USA. Kam půjdou neoconi příště? Nevím a upřímně řečeno je mi to jedno. Neoconi jsou jen nebezpeční stejně jako parazit, který napadá mozek mnohem většího hostitele. Jakmile je hostitel na dně, parazit ho může rovnou opustit a najít si nového hostitele. Sám o sobě je tento parazit slabý a všeobecně neoblíbený.
Do té doby se mohou zhlouplé woke-ovce zabývat otázkou, zda muži mohou rodit, nebo zda „twerkující“ senátor vyřeší mnohé problémy USA.“
https://zvedavec.news/komentare/2022/07/9251-pet-mesicu-specialni-vojenske-operace-shrnuti.htm
Vidláku už jsem Vám psal v komentářích , že věci se pohnou až bude nadkritická masa občanů nasr..nejch. A také , že nebude možné ten dav nasměrovat jen určitým směrem (hrozny hněvu potečou všude).
Pokud budete chtít ovlivnit tak založte spolek, sdružení,stranu.
Demoška na Václaváku bude fajn a co dál? Opravdu si myslíte, že se ti lidé co tam budou hovořit dokáží dohodnout na nějakém výstupu. Já osobně si myslím , že možnost vystoupit před volbami je fajn.
Ty body co by se mělo udělat 100% podporuji – co chybí je – jak to bude uděláno(plán) , kdo povede koalici (naštvaných,alternativních atd.) dál. Až se bude rozhodovat o tomto tak teprve budou lítat ega a jsem zvědav kolik spojek po komunálkách popraská. Lidi jsou prostě takový .
Nezbývá než doufat, že mezi těmi velkými egy a mnoha kohouty na smetišti se najde:
1. Napoleon
2. Alespoň nějaká organizovaná skupina, která myslí na republiku víc než na koryta.
Demonstrace může sloužit k probuzení dosud mlčících lidí ovládaných moudry s mainstreamu ale taky masírovaných složenkami. Byť to není pravděpodobné, je možný i scénář, že se Fiala “ nechá “ po demonstracích odvolat prezidentem, protože svůj historický deal už naplnil a odfrčí do Wyomingu i s tou vládní suitou. Tady už v té době bude vše rozoráno dle plánu.
/osobně bych je nejraději viděla za mřížemi,ale k tomu nedojde/
V sobotu jsem spatřil první auto s ukrajinskou značkou v hodnotě pod milión korun. Byla to Škoda Yetti. Dva mládenci, kteří asi byli z války v ČR na opušťáku odjížděli z koupaliště, které je v majetku obce. My civilové tam cálujeme kilo za hlavu, emigranti s károu pod melcek jdou grátis. A když mě na parkovišti protroubili, že jsem jim asi zavazel, byl jsem z toho v rauši, že můžu být solidární.
P.S. Já tam jezdím na skútru za 30 tisíc.
Já jsem včera viděl ukrajinský autobus, který mě na okresce předjížděl asi 120 km za hodinu,v zatáčkách jezdil v protisměru a jiné prasečiny.asi utíkají před válkou. Chudáci.
Stravil jsem dovolenou v Chorvatsku ve 4 hvezdickovem arealu s dobrym jidlem a rozumnym ubytovanim primo u more. Byla tam cela evropa od Francouzu pres NL, CH, B, S, N,DK, HU, D, A, PL, CZ a SK.. A jedine auto Tesla tam bylo s Ukrajinskou znackou.. Tak si rikam to neni spatne Vechtrovani..
Hm, na mne v pátek hovořil automat ČSOB v telefonu česky, anglicky a ukrajinsky. Polákům aspoň řekli, že jsou jeden národ, s námi se nikdo nebaví.
Včera jsem jel po dlouhé době vlakem a nas… se ještě než jsem do něj vlezl.
Nějak se nepomatuju, že během tý strašlivý ruský okupace bylo hlášení na nádražích v ruštině.
Zato teď když se máme nejlíp v historii si mohu vyposlechnout hlášení v ukrajinštině. Fakt bych z toho blil.
Mimochodem cesta v narvaném motoráčku byla tak trochu zcela jiná než v té reklamě s Trojanem.
Vy naděláte. Jsou to přece, jak nedávno psal ve svém článku Godot (pan Hudec), naši národní hosté!
Když nás, Čechy, po převratu v roce 89 hostily okolní vvyspělé evropské země, také nám vyšly v mnoha ohledech vstříc. Třeba v Rakousku, ale i ve Španělsku a v Andořře jsem viděl česky psané cedule – Češi, nekrást tady!
My Češi jsme tenkrát holt nebyli ještě tak úplně plnokrevnými Evropany, bylo třeba nás trochu převychovat. Zatímco takoví Ukrajinci dnes, zejména ti v autech do 2M výš, to jsou Evropané každým courem, čest výjimkám.
Úplně OT:
Tohle je ta slavná turbína.
Včera ji dovezli do Německa.
Pro její další přepravu do Ruska ještě není stanovená trasa a vyřízené dokumenty.
A pak ještě sedmkrát…
https://pbs.twimg.com/media/FYc-YdcXwAAEgUP?format=jpg
Nadělají…Tohle Ládik svařuje ve stodole na žebřiňáku…
Nevstoupím 2x do vltavy
nesednu 2x na plotnu.
Nikdy jsem nebyl přelétavý
se vším se nikdy neprotnu.
Vždycky jsem chodil sám a sám
a hledal, abych našel.
Nad ničím nikdy nejásám.
Našel jsem černý kašel.
Siemens „už“ předal Gazpromu potřebné dokumenty. Ale kvůli kanadským obstrukcím odplul „náklaďák“ schopný to odvézt, tak SNAD ve středu: https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zb8FGROx9ZUJ:https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-07-24/siemens-gives-gazprom-nord-stream-1-turbine-document-kommersant+&cd=2&hl=cs&ct=clnk&gl=cz (se mi podařilo obelstít placenou verzi)
Možná by ty si ty další měl Gazprom umejt ředidlem, poštelovat a vobouchat kladivem doma na dvorku, protože ta kanadská „licence“ nedává žádnou záruku, že se divadlo nezopakuje za dva měsíce znovu.
Myslím, že Gazpromu ty „obštrukce“ naprosto vyhovují.
Rusové si užívají každou maličkou možnost namočit EUropanům jejich hloupé rypáky do sankčních komplikací.
Popravdě, já si to užívám taky.
Jo, taky jsem samým soucitem celej jurodivej 😀
souhlas. nicméně si to neužívám, nebot důsledky si teprve asi užiju.
No já už to tu psala, že když tak budou pokračovat tak si je rusové opraví sami. Když dokázali Mir a |Iss a další, že by si neporadili s nějakou turbínou. Druhá věc je proč by dávali na vědomí že to umí, tenhle stav jim hraje do karet. Proč si to ti hytráci na západě ne a ne uvědomit. Vážně někdy …..
Pokud se nepletu, tak Nord Stream2 je jiz osazen pouze ruskymi turbinami.
Jenze chybi nemecke/americke (nehodici se skrtnete) razitko, ktere by umoznilo dopravovat rusky plyn pres NS2 do Eurosojuzu, takze budeme dal cekat na turbiny od nemeckeho Siemense a spolehat se na Nord Stream1
Jen tak naokraj, podobné smýšlení má i řada poměrně známých ekonomů (Ševčík, Kovanda, Šichtářová), nakonec svoje stránky má i Alena Vitásková (a mnoho dalších známých lidí). Třeba by byli ochotni sdílet svoje texty s Litterate a naopak, na svých stránkách by mohli odkazovat na Litterate???
Tím by Litterate vešlo v obecné povědomí rychleji a hůř by mohlo „potichu zmizet“, navíc by dostalo vyšší i společenský status než okrajový web alternativy.
Mimochodem, paní Vitásková má pěkný článek na PL ohledně uměle vytvořeného nedostatku plynu – grýndýl, omezování plynovodů, spekulativní nákupy na burze, … Všechno pěkně vysvětlené. Její názor, články bych tady velmi uvítal.
Nevím, zda byl FB dobrý nápad, je to přece jen příliš profláknutý šmírovací nástroj. Já osobně jej nepoužíväm, účet na něm nemám. Ovšem jak tak sleduji z povzdálí jeho praktiky, nedivil bych se, kdyby ten Kydací profil neměl dlouhého trvání, tedy dlouhého nerušeného. Orgány už o něm vědí, to je jisté, a jejich spolupracující oudové, třeba elfové, se budou činit.
Také to zatím vidím,jako další Sorosův projekt.
Hlavně odvést pozornost od problémů a jasně to řekl Havlíček.
Spojme se s hnutím Daniela Landy.
Pokud vím, chtěl totéž – spojit se jako vlastenci a bojovat za vlast. Není třeba se bát, že Pražák z Vyšehradu, úspěšný a známý umělec, bude nad vidláky ohrnovat nos – určitě nebude.
Prosím – prohlédněte si jeho fan-fb stránky a zkuste se s ním spojit. Propojením se Zlatým špendlíkem přibyde vidlákům okamžitě a minimálně 50.000 duší, fanoušků D.L., ke kterým patřím i já.
Serte na to, že idiotský mainstream ho vytrvale označuje „kontroverzním“. Pár věcí se mu nepovedlo, jako ostatně každému v životě, jenže na něj je holt víc vidět – se vším všudy. Není doba na to, být cimprlich.
Jako Daniel Landa má dost velký mediální dosah, to by mohlo být jen ku prospěchu věci.
Špendlici budou na Václaváku také a jsou ve spojení s doktorem Rajchlem .
Tak to je fajn.
Očekával jsem jiné reakce, třeba se v mnoha místních pozitivně pletu 😀
Prima, vážně přeji k tomuto a dalším budoucím úspěchům.
Ale budete čím dál pod větším tlakem stran současně vlády, jejích podporovatelů a různých dalších dobroserů. Ti Vás na FB budou nahlašovat (často a furt dokola) až Vás FB vyhodnotí jako zralého na BAN. O veřejném seznamu přátel snad radši ani nepsat, i oni pocítí hněv lůzy.
Stránky si také s rostoucí publicitou brzy zaslouží pozornost cenzorů, brzy i legálně a současné řešení provozování na serverech cizích států nebude stačit.
Opravdu by nešlo posílat Newslwtter (jen s aktuálním článkem), hromadně e-mailem? Automaticky, ať se každý může přihlásit i odhlásit. To se filtrovat bude méně snadno…Lidi si to dál budou posílat.
Reaguji sám na sebe, k výdrži na FB asi tolik:
https://pravyprostor.net/dostavame-se-do-bodu-odkud-uz-neni-navratu/
A ještě jednou na sebe zareaguju, že ten Vidlákův FB bude mít až tak rychlý konce jsem nečekal. Přijít to muselo, ale takovým fofrem? Proč asi?
A nechci malovat čerta na zeď jací čerti se teď na Vidláka čertí. Nevymýšlejte komplikovaná řešení, nové sítě, zprovozněte síť emailů s tím hromadným Newsletterem. Není už moc času. Chce-li současný establishment přežít, musí potřít zárodky vzpoury a odstranit potenciální vůdce a jejich spojení dřív než vyrazí davy na Václavák. A optimální je případné vůdce rozhádat či diskreditovat dřív než zformují jakoukoliv solidnější opozici.
Ani teď se nepletu. Slyší mě někdo?
Pravděpodobně bude možno využít internet, ovšem ne nic podobného, jako jsou sociální sítě.
Nejlépe pak web přesně tohoto Zakladatelova typu, umístěný na zahraničním hostingu.
Když byla řeč o Danielu Landovi – jeho fanouškovský facebook, byl během téměř celé pandéémie čínské bolševické chřipečky, přístupný pouze po plné registraci na FB.
Nešlo tam volně nahlédnout, jako to opět lze dneska – a podle poznámek samotného D.L. mu toho darebáci od Zuckerberga dost smazali. Včetně fotek.
Tvl, závadný fanouškovský účet na fejsbůku…to se může dít asi jenom tady. Takové bobky z jednoho umělce…
Blbíš a kulovaný aneb starý ste snad UŽ dost!
„Pokud budete stát v Praze na té demonstraci, tak to tak také berte. Kdo tam stojí, ten k nám patří.“
Byl jste moc mladej, vidláku, to bylo tenkrát asi takhle.
Krátce po tom, co na Národní někde v podloubí Uhl s Žifčákem, nebo možná i bez Žifčáka, zamordoval studenta Růžičku, nebo to možná bylo úplně jinak … tak to začalo taky vřít i u nás v kamenitejch horách a prej …“ blbíši, deme všichni do průvodu, protože přece: “
To panoptikum, který sem tam měl kdysi na starosti, se rozhodlo jít taky do průvodu, kterej se na dvoře tý fabriky začal zrovna formovat. Kouknu z okna dolů a: … „tak tedy pánové, za mě akorát tak kulovaný, na tohle mě nikdo nedostane“ a … a ticho takový, že by špendlík bylo slyšet. Nikdo si ale netroufl říci SRAB, protože ti pacholci moc dobře věděli, že to tam u mě maj celkem v pohodě (já vyžadoval JEN práci), když místo nich sem to byl já, kdo téměř den co den dostával na držku právě od takovejch bolševiků, svazáků a odborářů, který na dvoře tý fabriky právě začali zahazovat ostentativně legitimace, aby každej viděl, jaký to sou pašáci. Uhádnutelný bylo, že to byli právě oni, kdo byli ZASE ti úplně ze všech nejčilejší!
Střih:
… to podzimní pozdní odpoledně sem od rýsovacího prkna přehlídl zšeřelou fabriku a shledal, že jediný dvě okna, který v tý fabrice svítily, bylo moje a na vrátnici. Druhej den všichni v práci, podezřele zaražení a můj kamarád statik (dej mu Bože lehký spočinutí) k tomu všemu pronesl větu, na kterou jsem v průběhu devadesátek zapomněl, protože jsem, já vůl, (taky) uvěřil.
A víte, co řekl?
„Je to v prdeli, TO NEDOPADNE DOBŘE, to byla prostě přesilovka, dyť tam žvanili málem jak na sjezdu KSČ, jen rudý prapory chyběly“
Ani se mi neptejte, kolikrát sem si na nebožtíka vzpomněl, když tady Klaus začal řádit s jeho hochy. Všichni, kdo zahodili včas legitimace, to vzali do svých pařátů, naučili se anglicky a stačili porodit už druhou generaci stejných hajzlů (jako sou sami) a mou vlast dovedli k dnešním dnům, do kterých nás Vidlák ZASE vytleskává do podobných průvodů a prej: …“co sme si-to sme si, protože de vo život“!
Tak helejte, ani hovno, pravím vám, sice nevím ještě, jestli tam budu stát s váma, ale pokud tam budu, si pište, že budu dávat moc dobrej pozor, kdo si ZASE stoupne za řečniště a vedle mě a bude TEN NÁŠ, protože nehodlám opakovat chybu, která vedla k rozkradený vlasti, kterou ti zmetci navíc vedou do války. Už sem sice, bohužel, starej, ale ještě né úplně pitomej, abych ZNOVU uvěřil podobný hovadině, jako je:
„Kdo sem přichází v dobré vůli, TEN JE NÁŠ.
Upozorňuju tady každýho, hlavně Vás Vidláku, že TEN NÁŠ může bejt TEPRVE TEHDY, až si TEN NÁŠ u těch Vašich pump odmakal/odmaká SKUTEČNÝ PUMPOVÁNÍ. Koukejme proto, vážení, kdo si za to řečniště, nebo vedle vás v tom průvodu stoupne a koukejte mu na ruce, jak pumpuje. Šolichání, okecávání a natáčení se po větru snad poznáte, starý a poučený ste snad UŽ dost!
I na tom je ( velký ) kus pravdy. Za současný stav republiky je přímo vinno nějakých 90% jejích obyvatel, zejména pražáci. Jak svolávat demonstraci na které by viníci náhle začali volat po svém vlastním potrestání a po změnách, které by popřely jejich vlastní tužby, smýšlení a hodnoty ?
Současný systém ( nevím, jak ho nazvat ) je do velké míry postaven na apatii, sobectví, neznalosti až naivitě většiny.
Obávám se, že na demonstrace zakončené „ostrými prosbami“, jak pravil klasik, už je tady pozdě.
Pane Blbíši, Váš komentář ve mně vyvolal uklidňující představu:
Sedím s Blbíšem na verandě lesní chaty. Na stole máme pití, které máme rádi – já černý kafe bez ničeho.
Kouřím cigáro a hladím svého útulkového psa, který mi leží u nohou. Mlčíme. Ale mlčíme společně, ne každý sám. Vítr šelestí v korunách stromů a z dálky k nám doléhá nadšený revoluční ryk.
„Už zase.“
„Jo, už zase.“
A oba myslíme na to, že revoluce dělají pořád stejní lidé. A někteří dokonce zvládnou i tři za život.
Nevstoupíš 2x….
… měl jsem to tam původně takhle, Ládíku:
„Blbíš a kulovaný aneb nevstoupíš dvakrát do stejný řeky“,
ale pak jsem doufal ve stáří, že jako by to mohlo trknout a … a vono JO.
P.S.
za odměnu Vám tedy posílám Colemana a jeho Nebe pláče
P.P.S.
a taky havranovi 57 na tu verandu hezkou ženskou (i když pes asi stačí), když nemůžu sedět na tom kafi na tý jeho verandě (= mám totiž bojovýho kocoura a hodnou kočičku/=jeho mámu/, to by asi u tý lesní chaty nedopadlo dobře a furt někomu platit veterináře, to bych s účtenkama za elektriku a uhlí asi už nedal):
https://www.youtube.com/watch?v=71Gt46aX9Z4&ab_channel=Don%27sTunes
Cole, cole… Coleridge, S.T., Lyrické Balady. Jezera mám rád.
Máš pravdu, POTŘETÍ už nevstoupím…
Ale trochu si ráchat nohy můžu, ne?
Bude třeba poskytovat první pomoc, ovazovat raněné, resuscituovat utonulé, hledat nezvěstné…
Podobně, pane.
Mám za sebou osmašedesátý i devětaosmdesátý. Potřetí už budu jen vypomáhat tam, kde bude třeba. Zrovna ta druhá podstatná záležitost v mém životě, se nechutně zvrhla směrem, který bych absolutně neočekával.
Tím nechci říct, že jsem věřil Havlovi, Zemanovi či Komárkovi každé slovo – to ani omylem.
Věřil jsem ale, že i jim jde o směřování republiky směrem k blahu občanů.
Víc jsem se plést nemohl – tak proto tento příspěvek.
Je mi líto, už ne. Zase to zkurví titéž lidé, nebo jim podobní a možná ještě horší.
„Tahle republika desítky let nejde správným směrem. Nemá smysl říkat proč, ale nyní je poslední zvonění v tom smyslu, že jdeme špatným směrem,“ říká a pokračuje s tím, že existuje spousta srovnatelných zemí, kde se mají lépe. Důvodem je, podle něj, skrytá kolonizace.
„Žádná ze srovnatelných zemí není tak skrytě kolonizovaná, jako ČR,“ říká a jmenuje Rakousko či Švýcarsko.
půjčeno od Březina
a vo tom to je
Múzy: http://imgway.cz/s/d7OR
Blbíši, Blbíši, jste nepoučitelnej.
Kdo bude stát u řečniště je známo již teď. https://www.naprvnimmiste.cz/ Je zde seznam osob jež prořeční. Jen u mála z nich bych vzdáleně tušil, že by se k pumpám postavili. Devadesát procent z nich se pump přímo štítí.
Myslíte si, že třeba Zuzana Majerová Zahradníková, rodným příjmením Dvořáková je schopna třeba jen postát u pumpy. Nechci ji nijak křivdit, leč na mne působí jako tuctová pavlačová drbna. Co tenhle člověk může nabídnout. Bez charisma, bez myšlenky.
JUDr. Jindřich Rajchl PRO, předseda. Bývalý člen Trikolory. Proč například svou autoritou neovlivnil směřování oné Trikolory, proč odešel a založil si SVOJI stranu? Doufám, že nebudete přemýšlet o tom, že by NEBYL NÁŠ. Bez charisma, program obecný ze současně tíživých témata. Jak je řešit a hlavně vyřešit, nenaleznete.
Já zde pořád postrádám to, čeho se má dosáhnout. Když chci rohlíky, nejdu pro ně do železářství. Má li se něco změnit musí to jít cestou politických stran.
Současná personální pustina nenabízí možnost změny. Musíme si protrpět temnou budoucnost a věřit, že z oné temnoty vystoupí člověk jež bude mít pro dav afinitu a bude i vědět jak s ní naložit. Tím nechci říct že ona budoucí sešlost je k ničemu. Vskutku se jen ukáže kdo je NÁŠ, ale víc od toho může čekat jen ohromný nadšenec.
Obecně se tomu říká, hledání třetích cest.
Navštivte stránky PRO, tam najdete odpovědi na vaše otázky.
Není.
Je tam KDO, je tam CO, ale NENÍ tam JAK.
Což je důvodem mé nedůvěry vůči novým subjektům. Zejména pokud je formují právníci s praxí v politice a businessu.
taky vlezte na wiki ( Reference )
nikdo není nepopsaný list
Ano, tak to bylo a už za krátkou chvíli se ozývalo, že nám ukradli revoluci.
https://youtu.be/aqtYiELPm_g
Blbíši, máme po čertech stejné zkušenosti z plyšáku.
Vidlákovo tvrzení „kdo není proti nám, ten je s námi“ je volovina. Obecně ve volbách tak 40% na nějaké grupování kašle. Není proti, ale tzn. že je s námi? Kdepak Vidláku!
Ale schvaluji posun Vidláka k rozšíření týmové práce revolucionáře a profesionalizaci o politický marketing. Neboť je stará vesta, že politika se bez profesionálů (i těch marketérů) nedá úspěšně dělat.
Jenže také se nedá dělat bez základního kapitálu 100 Mega CZK. Ale sehnat prachy je jednodušší, než sehnat kvalitní lidi.
Souhlas, důležité je co kdo dělá, ne co říká.
Koukala jsem na FB stránku. Možná vám to zní poseroutsky, ale je nutné nechávat seznam přátel veřejně přístupný? Proč tedy lidé tady na Litterate vesměs vystupují pod nicky? Přihlášení na FB dá libtardům seznam opozice přímo na stříbrném podnose. Tedy, ono se to dá dohledat tak jako tak, ale stejně, proč jim to usnadňovat, že?
Ta dáma má pravdu. Naše země nejen nevzkvétá, ona přímo hnije. Většina lidí ve státní struktuře patří duševně do „páté kolony“ a nějaká etika, logika nebo spravedlnost jsou pro ně divné slova, které by museli hledat v encyklopedii. Proč jim usnadňovat jejich zhoubné dílo ?
Jste si fakt jistej, že je nutno lidi ve státní správě zbytečně nasírat. Jasně je tam, vymyslím si třeba 50 000 škodičů, ale většina je nějakej referent něčeho a řeší úplně stejné problémy jako kdokoliv jiný a nejsou spokojeni se současným stylem vládnutí. To samé bude u bezpečnostních sborů, mám okolo sebe dost lidí a taky i u nich to bublá … jenže tam musí být opatrnější říct cokoliv nahlas.
Takže aspoň za mně považuji za kontraproduktivní se proti někomu bezdůvodně vymezovat …
Ad: Merkur
Suhlas. To je to iste, ako keby niekto kydal napr. na podnikatelov. Drviva vacsina su mali podnikatelia, zivnostnici a pod., ktori su radi, ked su nad vodou. Ale ludia, co v statnej sprave nerobili, maju predstavu, ze vsetci su tam asi generalni riaditelia, riaditelia odborov a dalsi veduci a maju sakramentsky vysoke platy za nicnerobenie a pitie kavicky…
Obávám se, že ta demonstrace je předčasná.
Chápu, budou komunální volby. Jejich výsledek ale může celostátní politku pětikolky ovlivnit jen minimálně, leda jako dnes tolik oblíbený „vyslaný signál“, v tomto případě nejspíš varovný.
Mnoho lidí bude ještě mentálně jednou nohou na dovolené, jiní budou vypravovat děti do škol a tak všelijak jinak. A myslím, že ty nové složenky, „mrchy nenažrané“ ještě nedorazí v plné síle.
Ale třeba se mýlím, co já můžu vědět….?
Pro asfaltového opeřence (pokud si ze včerejška dobře pamatuji):
Já už jsem profesně mimo mísu a predikovat výsledek voleb mohu leda stejně, jako každý jiný „řadový občan“, tj. nejspíš blbě.
Možná by tady tomu slušel i vidlakuvchocholousek@gmail.com
Dobrý apel. Netuším, kdo je paní Marie Divišová, snad bude mít talent na psaní jako vy. Ač nejsem na fejsbuku, šířím a upozorňuji na Litterate i na ohlášenou demonstraci, jak jen to jde.
Mně se zkrátka líbí ten několikabodový manifest, který vytvořili. Myslím, že by mohli dorazit odboráři, důchodci, zemědělci, má to potenciál.
Možná je to mimo téma, ale zkuste si představit, že by jste chtěli z toho marasu a beznaděje pryč, a chtěli odejít do Ruska.
Nesmějte se té naivitě, ale myslíte si, že by to bylo tak jednoduché, že dojedu hypoteticky do Polska dojdu na hraniční přechod a tam ruského pohraničníka/celníka požádám o politický azyl- načež mi bude vyhověno? Netvrdím, že je to aktuální myšlenka, ale….tak nějak si myslím že pokud bych měl v pořádku dokumenty tak by poláci nechali jednoho projít k ruské kontrole..
Příliš velké riziko, nejspolehlivější je přechod přes Turecko.
najděte si ji na FB!
Tak hodne stesti v novem svete, at vam to pomuze!
Stridore já si nezavazuju tkaničky ani to nepíšu odkudsi od Malborku, jen pokládám hypotetickou otázku ježiši. Asi jako co bude pokud svrhneme vládu- zákonitě nové volby nebo třeba prezident jmenuje vládu apolitickou? Stejná hypotetická otázka.
V podmínkách podvodné buržoazní „demokracie“ se změní pouze procento odvodu DPH.