Tak mám z demonstrace poprvé pocit, že se nám konečně lekli ti, kteří tady doopravdy vytvářejí celý ten průser. Jako když se na jaře prvně pohnou kry na řece. Ne, ještě jsme nezvítězili, ještě stále je Fiala premiérem a ještě stále se bude celá pětikolka ujišťovat, že se vlastně nic neděje. Pořád o nás budou u Šafra tvrdit, že jsme fašisti (tohle Hovorkový nikdy nezapomenu), pořád budou s různými odborníky na extrémismus propírat, jak Jindrovi nasadit psí hlavu. Ještě nás čeká spousta mravenčí práce, ale vězte, že se to pohnulo.
Proč to říkám…
Inu, protože protestujících neubylo. Hodinu před demonstrací jsem byl ještě skeptický, ale zbytečně. Lidi se prostě jen naučili, jak to v Praze chodí, kolik času potřebují, aby došli na správné místo a tak se náměstí zaplnilo vlastně těsně před začátkem demonstrace. Pravdomluvní intervjuci to zachraňovali fotkou z dvanácté hodiny, ale moc dlouho jim to nevydrželo. Atmosféra byla skvělá, lidé pohodoví… Samotné proslovy tentokrát byly výrazně zkrácené a kdyby řečníci nebyli tak dobří a lidi jim tak často netleskali a neskandovali, tak by se harmonogram akce dodržel docela přesně.
A pak ten průvod ke Strakovce. Já se nejdřív skoro vyděsil, jakou oklikou se šlo, ale ukázalo se že venkovský Vidlák tomu nerozumí. My jsme totiž šli po magistrále. Představte si, že zabíráte celou její šířku v délce několika kilometrů. V protisměru stojí auta v beznadějné zácpě a lepšolidi se od volantu dívají, jak Novinky a Seznam lžou, jako když tiskne, protože ty nižší tisíce lidí kolem nich defilovaly skoro hodinu. Já jsem šel těsně za čelem průvodu a díval se, na reportéry České televize, jak se snaží tenhle strašný průser zamaskovat. Jak to udělat, aby ten nekonečný dav nějak na kameře nebyl… Jestli se něco ukázalo, tak že je nás opravdu hodně.
Kousek před Strakovkou jsem se zastavil a nechal jsem celý ten průvod projít okolo sebe. Fakt, bezmála hodina. A to už nebyli všichni. Leckdo musel už z Václaváku pěkně na vlak či autobus. U Strakovky jsem byl překvapený, kolik lidí vybalilo kempingové sady, roztáhli skládací lehátka i sedátka, pěkně po moravsku vybalili řízky… nečekal jsem, že je tolik lidí odhodláno, tam zůstat přes noc. Byl jsem z toho docela naměkko. Jak jsem to psal? Spacáky a květiny…
Mimochodem… během průvodu měl jsem čas mluvit s policajty, co zajišťovali akci. Vítku, máš fakt problém. Většina je na naší straně, hodně z nich mi to říkalo nahlas a mnozí další tiše sympatizovali. Bylo to vidět i u muzea, kde samozřejmě zase byla henta vzdorodemonstrace plná vlajek Ukrajiny, EU a NATO. A v jejich čele nový maršál – Řeporyjec omotaný ve žlutomodré. Byl patřičně pozdraven a řekl bych, že konečně všichni pochopili, že je lepší být smějící se bestií, než se účastnit hloupé šarvátky. Humorem se u nás dosáhne víc, než klackem. Pavel Novotný se samozřejmě oklepe, on něco vydrží, ale moc se mi líbilo, jak se zastánci Evropských hodnot pěkně sešikovali za největším prasákem a ještě se museli tvářit, že se jim to líbí.
Jo… a podával jsem si ruce se stále mladšími lidmi. Už to není akce důchodců a padesátníků. Otcové přivedli syny, matky přivedly dcery a senioři vnoučata. Ne, mladá generace není ztracená celá. Fakt není.
Hele a pak si čtu majnstrýmové komentáře… a čumím jak vrána. Oni na Seznamu píšou, že jde o demonstraci proti vládě… už nepíšou, že jsme dezoláti a je nás málo. I Novinky dost upravily rétoriku. Když to porovnám, jak psali o minulé demonstraci, tak bych skoro řekli, že Jindrovi skoro pochlebovali. Ještě před měsícem byl Jindra belzebub a najednou je politik… Některé články jsou skoro neutrální. Samozřejmě nezklamali Hovorková a Doležal… Ale byli se svými výblitky vlastně osamělí. Tu a tam se ještě našel nějaký intervjuk, který střílel hnojometem, ale už to nějak nemělo šťávu.
Ne, že by nechtěli… ale oni prostě nemají munici. Jindra jim nedává příležitost. Nedává jim záminky, aby z něj mohli udělat Putinova agenta či odpad společnosti. Intervujci si toho ještě nevšimli, ale na mě ten kontrast mezi kultivovaným Rajchlem a řeporyjským hovadem svítil jako maják. Navíc si ještě sami naběhli na vidle, jen to ještě nevědí. V čele demonstrace Česka proti bídě stojí charismatický lídr, který ví, čeho chce dosáhnout a jak to má udělat a do čela vzdorodemonstrace za EU a NATO se prodere dobytek Novotný… Jo vládo, jsi fakt v háji když tě musí hájit řeporyjský starosta a nic lepšího tam nemáte. Kdyby nic jiného, tohle za to prostě stálo. Za Jindru se fakt stydět nemusíme… a oni tam u muzea pěkně požírali hnůj a tvářili se, jak moc jim chutná…
Ještě s jednou věcí se vám musím svěřit. Průběžně jsem sledoval reportáž Seznamu o jednotlivých řečnících. Rajchl, Gregor, Březina, Hamplová… pak díra… a zase ti další. Vzali si do huby všechny řečníky, kromě mě. Pak dokonce referovali o o takových hovadinách, jako že tam Svědkové Jehovovi měli svůj stánek a spoustu dalších zbytečnosti. Ale mě pěkně vynechali. Oni prostě nemohou překousnout, že amatér z vidlákova, který si prostě píše názorový blog, jim v podstatě konkuruje. Že většina jejich profesionálních pisálků si o mé čtenosti může nechat jen zdát. Směju se vám milí seznamáci… já vím, že mě čtete každý den. Divný, co? O politicích referovat můžete, ale připustit, že Vidlák s vámi leze do stejné ligy… to nasere, že?
A tak o mě psala jen menší média. A samozřejmě u Šafra… ale ty už jsem dávno přerostl.
Tož si to shrneme…
Tón velkých médií se stal mnohem uctivějším.
Demonstrantů neubývá a jejich množství se ukázalo na několikakilometrové koloně. Zírám, kolik lidí je připraveno u Strakovky přenocovat.
Policajti jsou povětšinou na naší straně.
Na pódiu se objevil i Foldyna a Bohumír Dufek, což je velký praktický krok k jednotnému postupu a to se brzy projeví. Uvidíte.
Protistrana se zaštítila řeporyjcem, protože nic lepšího nemají a celé to bylo tak trapné, že i leckteří majnstrýmoví novináři začali projevovat neobvyklou míru sebeúcty.
Ledy se prostě hnuly. Vlastně se nedivím, že Péťa zvedl krovky a raději odletěl na druhý konec světa… Myslím, že mu o tom poradci raději ani neřeknou… Díky vám všem, co jste se na to nevykašlali a přišli jste.
Pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Každý, kdo Institut podpoří částkou alespoň 350,- Kč, bude si moci nechat zaslat moji knihu o zemědělství.
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-ceske-zbrojovky-pracuji-jako-za-protektoratu-pro-nacisty-prohlasila-zacharovova-40428903
Ja by povedal, ze CR by mala mat svieckove pochody a pravidelne modlidby v chramoch za to, aby CR po tejto lapalii na UA stala na vitaznej strane spektra.
pac ako po kazdej vojne pride na rad kalkulacka.
A esli je pravda to, ze CR mirniks-dirniks zabavila majetok BY a v podstate majetok Maroka, nasledneho ho dala delaborovat na UA frontovu liniu, tak to sa statna pokladna CR ohne.
Pac bude calovat ako Lukimu, tak i do Maroka. Aj s penale.
Paní Zacharovová má bohužel pravdu.
Jen aby ty zbrojovky nedopadly tak, jako některé druhoválečné, nebo plzeňská Škodovka..
Přebíral to Vlk, že si Maročani stěžovali tady i v Bruselu, leč bylo jim to asi prd platný.
Česko dodávalo nacistům zbraně, sajuz tam lifroval suroviny.
Češi jsou nacisti, sajůzi jsou stateční obránci tradičních hovnot!!
ČR nebude stát na straně vítězů této války, ale na straně poražených. Se vším všudy.
Hnojník není Česko. A není dost silný na to, aby Česko porazil.
dve titulky v spravach:
Vláda zakázala dovoz ukrajinského obilia. Minister Vlčan informoval, či našli kontaminované potraviny (slovenska vlada)
Česko nezakáže dovoz ukrajinského obilia, podľa ministra to nič nevyrieši.
Jednostranné zákazy dovozu ukrajinského obilia, ktoré zaviedlo Poľsko, Maďarsko a najnovšie aj Slovensko, sú podľa stanoviska Českej republiky v rozpore s podmienkami jednotného trhu EÚ aj Svetovej obchodnej organizácie.
Kdeze som to cital, ked sa CR stazovala na dvojite standardy pri potravinach – tak nemecki vyrobcovia vyhlasili, ze len reflektuju na specificke chute obyvatelov CR. 🙂 🙂 🙂
Pesticidy odporucam trochen okorenit, jemne sa rozplyvaju na jazyku a v peceni 🙂 🙂 🙂
Oni to ve skutečnosti nebyli němečtí výrobci, nýbrž konkrétně firma Tulip z Dánska, která do lanšmítu nedala ani gram masa. Skutečné složení byl drůbeží separát, kůže, soja, mouka,…V Německu místo toho vysoký obsah vepřového masa. Balení stejné. Prý dobré české prase všechno spase…
Že to poškozuje i západní spotřebitele, kteří si v Česku koupí konzervu, na kterou jsou zvyklí z domova, to Evropskou komisi vůbec netrápilo…A pak, že ochrana spotřebitele patří mezi hlavní poslání Evropské komise!
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-nekula-cr-zakaz-dovozu-obili-z-ukrajiny-neplanuje-40428895
Hmm, na to existuje jedna medicína dostupná v každé ulici… Dokud nebudou mít strach z jejího podání, budete/budeme chcípat ve jménu jednotného evropského trhu … Český idiot to s gustem
draze nakoupí, zbaští, a ještě poděkuje … Ten místní potentát je zločinec a hovado, což je však u demolice kvalifikační předpoklad.
Jako vždy, v Bohemii si to plebs sám rád a s úsměvem sežere- a patří mu to… Bohužel nebude zřejmé, k čemu všemu bude ten sajrajt použit …
off-topic:
Guvernérka Evropské centrální banky (ECB) Christine Lagardeová uvedla, že nepředpokládá, že by USA nesplácely své dluhy, a poznamenala, že takový výsledek by měl vážné důsledky pro celý svět, uvedla agentura Bloomberg.
„Mám velkou důvěru ve Spojené státy. Jen nemohu uvěřit, že by dopustily tak velkou a grandiózní katastrofu. Pokud se to stane, bude to mít velmi, velmi negativní důsledky nejen pro tuto zemi, kde bude zpochybněna důvěra, ale pro celý svět,“ řekla Lagardeová v rozhovoru.
Myslím, že grandiózní malér je to už teď. Že by měly Spojené státy na házení dolarů do černé díry zvané Ukrajina si nemyslím.
Na to, že to bude mít důsledky pro celý svět, na to SSA z vysoka exkrementují, asi jako Bílý Tesák.
V případě potřeby udělají SSA něco podobného, jako faking slouly s Bretton Woods, vykakejte si všichni voko a my dluhy splácet nebudem.
A kdo tomu neporozumí, tam naše letadlové lodi a vojáci zavedou demokracii.
„Maneca napsal:17 dubna, 2023 (17:03)
Nějak jste ty odkazy blbě načetl. Nejde to otevřít.
dexx napsal:17 dubna, 2023 (17:10)
Nejde to otevřít“
OK, přátelé, nevšiml jsem si. Ty odkazy jsem načetl správně, bohužel zdejší „debilizátor“ jim odstřihl přípony, a odkaz na celý článek neidentifikoval a nezobrazil jako „link“ vůbec.
Zkusím znovu podle pořadí, jak byly v povodním komentu –
Obrazem: Demonstranti z Václavského náměstí dorazili k Úřadu vlády – Seznam Zprávy (seznamzpravy.cz)
https://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_QO_6/6iwDS/demonstrace-proti-bide-neff-jindrich-rajchl-pro-pravo-poradek-odbornost-demonstrace-vaclavske-namesti.mpo?fl=cro,0,0,4032,3024%7Cres,1280,,1%7Cwebp,75
https://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_QI_y/jdBFx/neff-demonstrace-proti-bide-jindrich-rajchl-pro-pravo-poradek-odbornost-vaclavske-namesti-demonstrace-narodni-muzeum.mpo?fl=cro,0,0,2301,1675%7Cres,1280,,1%7Cwebp,75
https://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_QQ_z/ikfGG.mpo?fl=cro,0,0,2736,1824%7Cres,1280,,1%7Cwebp,75
Jsem zvědav, co s tím „strojek“ zase udělá….
Jak vidím, tak to zase sežralo ty přípony i odkaz na celý článek.
Takže poslední pokus – link na Seznam.cz, kde – pokud to půjde – si ty fotky zkuste najít v celém souboru sami, omlouvám se, zřejmě to mají zabanované
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/obrazem-obrazem-demonstranti-na-vaclavskem-namesti-spilaji-vladni-sebrance-229510
Už jsem to, na řasu Aleny, otevřel. Díky jí a Tobě Lexi, za obrázky.
Radu
Děkuji za odkaz. Mladý Neff je stejný manipulátor, jako jeho otec. Většina fotek je dělaná tak, aby vznikl dojem malé skupinky lidí. Rozesmál mě titulek: „Náměstí bylo hustě zaplněné po Opletalovu ulici.“ Kdo zná trochu Václavák, tak dobře vidí, že náměstí bylo hustě zaplněné až po Jindřišskou a Vodičkovu, a lidé byli i v dolní čtvrtině náměstí. Ostatně, to potvrzují i záběry Euronews.
Takže zase taková podprahová manipulace, tedy vlastně dezinformace!
https://www.youtube.com/watch?v=sLk_FdQ5Hbo
Osobně si myslím, že tam bylo 70-100 tis. lidí.
Ono stačí ten odkaz označit – celý! – a dát do adresního řádku. Stane se zázrak…
https://m.facebook.com/groups/823345089046366/permalink/991712382209635/
Komu se to nezobrazí, je tam dnešní“rozhovor“ Rajchla s někým, co má na bundě ČT. Na otázku, čím naše vláda za posledních 17 měsíců pomohla lidem, odpoví ten v bundě, že pomohla Ukrajině. Jinak toho moc neřekne…
V šest vyjíždíme zpátky na místo činu…
piccolomini 17 dubna, 2023 (17:19)
Díky moc za odkaz.
Pane Vidláku, při vší úctě :
Fízlové NIKDY nemohou být a nebudou na naší straně, nebo jen verbálně.
Mějte pořád na paměti, že to je represivní složka státu, která má chránit stát a pomáhat mu – nikoli občanům.
Dostanou-li rozkaz, budou ho muset splnit, pokud nechtějí na hodinu přijít o práci (většina nic jiného neumí a má jen policejní školy, či speciální výcviky) a samozřejmě o výsluhy. Kvůli těm výsluhám tam mnozí z nich jsou, protože je to lepší alternativa k důchodům, se kterými to půjde pěkně z kopce.
NIKDY se nepaktujte s fízly, to nejsou naši partneři, ani na naší straně. A nemluvte s nimi, protože každé Vaše slovo vzápětí použijí proti Vám, až půjde tlusté do tenkých a vykulenec spolu s čučkaři začnou dělat pořádky.
Už jste známý, máte určitou čtenost – a i proto byste měl vážit každičké slovo.
Systém bude hledat sebemenší záminky, jak Vás zdiskreditovat a pokud se tak rozhodne, tak se mu to i podaří.
Pročpak myslíte, že všechny demonstrace jsou nahrávány jako UHD video, fakt špičkovými kamerami s velkým rozlišením a na teleskopech. A protože jsou to téměř robotické teleskopy, tak jeden vůz točí v sekvencích celých 360°, nebo dva vozy každý po 180°.
A kam myslíte, že se ty záznamy i s rozlišenými a identifikovanými osobami, ukládají? Jen tak, do archivu, jakože kdyby něco? Kdepak, oni s nimi mají konkrétní úmysly, ale ještě nenazrál čas, aby je mohli na diskreditaci použít.
Rajchl je právník a za zády jich má další hejno, kdyby něco. Vy nemáte nic a nikoho – a když se Systém rozhodne Vás zadupat do země, nepomůže Vám ani paní Klára, to mi věřte.
Já si sám dobře pamatuju praktiky těch předchozích bolševiků – tihle se od nich liší jen tím, že se zaklínají demokracií a LZPS. Až se to bude hodit, tak si OPĚT s Ústavou i LZPS vytřou prdele, jako při covidu.
Mějte se na pozoru – mám čím dál neodbytnější pocit, že Vám blogerská sláva trochu leze do hlavy.
Opatrně s tím, nohy na zem a hlavu z oblak dolů. Upřímně míněná rada, po zkušenostech z 90.let.
💥
Bu, bu, bu? [;>D)
Tecočampe, při vší úctě :
Nikdy bych neházela příslušníky nějaké skupiny do jednoho pytle. I mezi těmi, které nazýváte fizly, jsou slušní a poctiví lidé. Sama jsem jich poznala několik. Takových, kteří mně osobně opravdu pomohli.
K policii se dali z různých důvodů, třeba z romantiky, může to být i rodinná tradice, cokoli.
A k Vidlákovým aktivitám : Myslím, že ví, co dělá. V tomhle stadiu ho už mají v hledáčku, to je jasné. Teď mu, podle mne, nejvíc pomůže, když ho budeme podporovat , aby za ním stálo co nejvíc lidí. Na takové si tolik netroufnou.
Když napíšete, že mu blogerská sláva vlezla do hlavy, tak jeho konání zlehčujete. A to mu, myslím si, nijak nepomůže.
( Jinak je mi jasné, že to myslíte dobře. )
Asi jste nebyla na vojně ani u Policie a nesledovala praxi novodobých bolševiků od 90 let do dnes. A vůbec už nerozumím formulaci:
„Když napíšete, že mu blogerská sláva vlezla do hlavy, tak jeho konání zlehčujete. A to mu, myslím si, nijak nepomůže“.
Proč mu to nepomůže? Myslím že p. Vidlák stále umí číst a zatím ještě nezblbnul.
Vidlák číst umí, ale číst umí i pan Novák, který si může říct: Sakra, nestoupla tomu Vidlákovi fakt sláva do hlavy?
Tak jsem to myslela.
Práci novodobých bolševiků u Policie opravdu neznám. Nepochybuji o tom, že přituhlo. Ale i tak věřím tomu, že ne všichni absolventi Policejní akademie se dají zblbnout. Všichni mají i rodiny a uši a mozky a oči a minimálně někteří postupně pochopí, čemu že to vlastně slouží. Neříkám, že jich bude hodně.
Jj, souhlas. Opatrnost je na místě myslím. Vidlák se pustil do odvážného boje s otevřeným hledím, všechna čest, já takovou odvahu neměl. Ale mám trošku dojem, že je idealista, hydra se kterou bojuje zdaleka neřekla poslední slovo… Ale odkud ta sekera nakonec přijde člověk nikdy neví, slovy Egona Hostovskýho „doktore, v týhle hře je všechno možný“. Už jsem zažil případ, kdy se v ulici dva konkurenční podniky štajfovaly, a pak se ukázalo,že oba patří jednomu majiteli….
Jak všichni mohou vidět z poděšeného kvičení žumpy, nedělní demonstrace byla velice úspěšná. 5-ti demolice prozatím prchla na Filipíny, trollové se dusí žlučí a mohou se přetrhnout a ulhat do bezvědomí. Velmi dobře!
Jak to říkal Ghándí: „Nejdříve vás ignorují, pak se vám smějí, pak s vámi bojují a pak vyhrajete.“ Perspektiva je prostě naprosto jasná, není nutné mít křišťálovou kouli, aby bylo jasné, jak to dopadne.
Těžko totiž tvrdit a prosazovat různé absurdity, jako třeba Green Deal, 78+ pohlaví, EURO-7, zákaz topení čímkoliv kromě elektřinou přes tepelná čerpadla – která navíc je drahá a není, elektročuda a jiné švihlé povozy, … a nepadnout přitom úplně na hubu.
Majstrštyk je odříznutí se od ruských energií, materiálů a výrobků. Nedosti na tom: odmítnutí 30-ti letých zaručených smluv s Katarem a dalšími dodavateli plynu a ropy z Blízkého východu – Euhnije chtěla jen okamžité krátkodobé kontrakty – a lucidní snění o „vodíkové ekonomice“.
Jako kdyby to nestačilo, genocidní protiruské akce banderonacistů v Ruině od roku 2014 a následný plán na vojenské zničení Donbassu a uchvácení Krymu s pomocí NATO výcviku, výzbroje a tajné účasti dopadl jak dopadnout musel: Rusům se to nějak nelíbilo…
Výsledek je předem jasný: zničení Ruiny a pokud se do toho zamíchá více NATO, tak zničení NATO. Proti nejsilnější konvenční a raketo-jaderné supervelmoci mohl takové šílenosti zkoušet jen úplný blázen: tj. Fašington s Londonabádem a jejich loutky v EUhniji. Plus Ukroši, samozřejmě.
Je to až legrační: ani toho neměli dost, takže ještě zabavili Rusku a Rusům peníze a různé hodnoty v zahraničí, a vyhrožovali Číně. Výsledek je evidentní: ekonomická, strategická a vojenská spolupráce Ruska a Číny. A nastartovaná a neodvratná likvidace dolaru jako světové záruční měny.
Tak nějak je jisté, že většina lidí v ČR to všechno vidí na vlastní oči, navzdory ulhané žumpě. Ani pevně přisátí libtardi, kolaboranti a lepšolidní idioti to nemohou pominout. Je to jako dunění sovětských děl v Berlíně, zatímco režim stále ještě jásal a sliboval Wunderwaffen a brzké konečné vítězství.
Přesně jak naspal Vidlák v dnešním blogu: ledy se hnuly. Je to jako tání na velké zamrzlé řece; zprvu se jakoby nic neděje, ale ve vzduchu je cítit jaro. Brzy se projeví úplně všude. Bude to krásné…
Jojo Fiala si sedne z Rajchla a Vidláka na zadek… a určitě podá demisi, když si to vidlák přeje, podá demisi všeho se vzdá a předá vládu Babišovi…, tak určitě.
Z Rajchla a Vidlaka si Fiala na zadek nesedne, bude dal dělat, ze nejsou a odletí někam budovat demokracii…
Ale ze mu ubývá podporovatelů a voličů, to ho jiste hnete.
A tebe to taky štve, jinak bys tu nebyl 😝😝😝
Pfiala si asi fakt z Vidláka, či Rajchla na pérdél nesedne.
Ale kdo ví, možná kdyby si zavčas na tu prdel sedl, dobře by udělal.
Neboť budoucnost je nejistá.
Aby si pak později nešel sednout někam jinam, tam, kde je chládku víc než dost.
Za co by si měl jít Fiala sednout, on se dopustil nějakého zločinu a kdo by ho soudil ? „soudci z lidu“ no to už tady bylo v 50.letech… aspoň vidíme kam nás chcete vrátit…
Chudinka nevinná, vždyť jenom plnil rozkazy! Vy náckové jste to takhle zkoušeli už před 78 roky – a taky neúspěšně.
Jako náckové se to projevujete leda tak vy, z tou vaší pučistickou kulturou…:-)
Ale nácíčku, není to ani půl dne, cos tady obhajoval puč proti poslednímu demokraticky zvolenému prezidentovi Ukrajiny. Kdepak, vy náckové se vždycky odkopete 😀
Od kdy je Majdan pučem ?
Ale chápu vy proruská košťata, jakmile slyšíte Majdan tak dostáváte kopřivku…
Puč proti demokraticky zvolenému prezidentovi je pučem vždycky. Odjakživa. Ale chápu, že pro vás nácky to tak vždycky není …
Jak je ta sentence o hádce s blbcem? Za minutu se už hádaji dva blbci?
Za vlastizradu.
Já si tak nějak říkám, že jestli se někam má posouvat Svět a takzvaný západ jde do kopru a uvaluje další a další sankce, tak proč ještě třeba země BRICS nezrušily sankce proti KLDR.
On Kara-Murza zdaleka není jediný, nedávno prý nějaký rus dostal 5 roků v trestanecké kolonii, za to že prohlásil, že si přeje bílé Rusko, bylo to označeno jako propagace nacismu, 5 roků basy za 2 slova, putinova tyranie v praxi…
Dobře mu tak náckovi jednomu.
V ČUR by dostal nejmíň 10 za popírání.
Ukronácci pořád sní Banderův sen o „začištění“ UA od „proruského“ obyvatelstva a vytvoření etnicky čisté UA.
https://rumble.com/v2ilhdg-poradce-volodymyra-zelenskho-vyzval-k-zahjen-fyzickho-zaiovn-ukrajiny-od-pr.html
Kde jsou demokraté a obránci lidských práv z USA, EU a zvláště z ČR? Takovýmto posíláme peníze?
I kdyby to byla pravda, jakože není, protože je to vytrženo k kontextu, pan Podoljak hovořil v metaforách.
Tak co byl „odsun“ Němců páchaný zdivočelými Čechy, víte jaká zvěrstva tehdy Češi páchali na německých civilistech včetně žen a dětí ? Vy moralisto…
Masakr německých civilistů v Postoloprtech je označován za genocidu a toto tady Češi dodnes obhajují, jako slovy, že si to zasloužili, že o odsunu Němců se rozhodlo u stolu, no jistě rozhodlo…, ale nikdo Čechům nenařizoval páchat na německých civlistech zvěrstva…
Takže asi tak, zkus si zamést nejdřív před svým prahem. Sami máme na rukou krev a tak jen těžko můžeme posuzovat řešení těch druhých.
Zase už to zkoušíš, krystlíku? Ts ts ts.
Krystlík už se smaží v pekle.
Martin V
Ztrácet čas s krystlíky je skutečně škoda, ale jestli přijde řeč na česko-německé vztahy, tak je o čem diskutovat .Jak pravil historik Ferdinand Seibt: když vydrží nějaká hranice tisíc let, znamená to, že obě strany se navzájem alespoň uznávají. V ,,osmičkovém“ roce 2008 natočil ČRo četbu z knihy Oldřicha Knitla Mnichovský debakl. Teoreticky by měla být k nalezení v archivu rozhlasu, prakticky je k nalezení na adrese
http://www.ulozto.cz
Je to četba z knihy Český sen, má to deset díů (5 hodin četby) a šlo mi to stáhnout. Četba je doplněna komentáři profesora Roberta Kvačka. Začíná u Kosmy a končí Mnichovem.
Nevím, že by Češi měli ideologii o etnickém začištění své země. Naopak, všechny menšiny měly mezinárodně garantovaná všechna práva.
Jestli něco po válce udělaly soukromé osoby, se nedá srovnávat s oficiální vražednou ideologií státu, ať už aktivně prosazované nebo účelově tolerované. Banderovci na UA vraždili i Čechy, Zelí a spol, to schvaluje. Alespoň se nikdy neomluvil. Banderovci, v průběhu války, zavraždili za etnicky čistou Volyň a Halič přes 100 000 lidí, soudobí Ukronácci zavraždili na Donbase přes 14 000 lidí, z toho stovky dětí.
Banderovvci po válce vraždili i na Slovensku.
I u nás
Re: no
V Postoloprtech vyhrabali z masových hrobů oběti německých poprav a oběti pochod§ů smrti při stěhování koncentráků.
A ty to víš moc dobře, zmetku prudivý.
Vy konstatujete, že máte na rukou krev. Tak to byste se měl sám sebe nahlásit na Policii ČR.
Já tu krev na rukou nemám.
A vůbec – jak to, že propagujete kolektivní vinu ? Není to trestné ?
Naši rodinu neodsunuli….a spoustu dalších jejích známých tkzv. sudetských Němců, Němek a Němčat také ne. Z jedné odsunuté rodiny si moje babička na čas osvojila batole, dotyční rodiče se báli jak tomu v Německu (americký okupační sektor) bude. Zda budou schopni se o to malé dítě postarat.
Po pár letech si pro tu dívenku (zemřela cca před 10 lety) přijeli.
Pohádky o 100 % nevinných odsunutých jsou možná tak dobré pro obecní blbečky.
Jinak jsem ale proti každému malignímu násilí, měl bych problém i s tím, kdyby se nějaký člověk židovského původu vrátil z Osvětimi a tady se mstil na nevinných . Nebo nějaký Rus či Ukrajinec, nedejpánbů že Bělorus – voják, či důstojník, Rudé armády……kteří prošli frontou a viděli ty desítky vypálených vesnic a tisíce umučených – “ jejich“ lidí.
Mělo rozhodně dojít k potrestání všech zločinců , třeba i těch Němců z protektorátní justice, kteří v pohodě sloužili později v justici západoněmecké. Mám k dispozici 237 jmen. Jestli čas a chuť dají, tak to sem postupně vlepím.
Hezký den.
No v západním Německu k denacifikaci došlo,
Ale v bolševické NDR nikoliv, když se německých bolševiků ptali, proč nepotrestali nacistické zločince, tak odpověděli, že s tím neměli nic společného, že nacistické zločiny byly zločinů kapitalistů ,a tím pádem jich jako bolševiků se to netýkalo…
O tomhle je skvělý vtip ve filmu Pelíšky, kde udělali soudruzi z NDR chybu, za války „stříleli do vzduchu“…. 🙂
Opět ideologicky, předpojatě selektujete fakta (asi musíte, jinak byste neobdržel Jidášův groš) , viz jen např. :
https://de.wikipedia.org/wiki/Liste_ehemaliger_NSDAP-Mitglieder,_die_nach_Mai_1945_politisch_t%C3%A4tig_waren
Dokonce se dva bývalí nacisté (členové NSDAP) stali spolkovými presidenty.
Ale dr. Hans Globke v NSDAP nebyl. Spoluautor Norimberských zákonů, Zmocňovacího zákona, arizačních vyhlášek na území zabraných tkzv. Sudet, úředník úřadu pro židovské záležitosti(Eichmann se ve vězení v Izraeli hořce smál : Já jdu na popraviště a dr. Globke vládne nněmeckému kancléřství).
Po osvobození Deutsches Reich verze Hitler několik let tajemník, šéf Adenauerova úřadu.
Ještě v 80. letech bylo na západoněmeckém ministerstvu vnitra několik desítek % lidí s nacistickou minulostí.
Mě ty Hřebejkovy agitfrašky moc neberou….nemohu sloužit.
Pelíšky jsou nejoblíbenější český film, hlášky z tohoto filmu se již staly legendárními.
Německý stát musel nějak fungovat, tak je jasné, že nacisté fungovali ve státní zprávě, na soudech, ve vedení firem, v úřadech, či jiných institucích.
Ono kde na rychlo hledat kupříkladu jiného soudce nezatíženého nacistickou minulostí, prostě nebyli, tak soudili bývalí nacisté, ale postupem času došlo k denacifikaci, staré kádry zatížené minulostí, nahradila nová generace už nezatížená nacistickými zločiny.
Takže postupem času proběhla v Německu úplná denacifikace.
Okecávání, krystlíku, navíc lživé.
Co má odsun Němců společného se včerejší demonstrací a snahou lidí o demisi současné vlády?
V Německu došlo k denacifikaci dosti specifickým způsobem.
Říká se tomu také transformace, nebo převekslování. Popřípadě přejmenování a podobně.
Vše zapomenuto.
Z nacistů se stali ministři a tahouni společnosti, někteří byli převezeni za velkou louži a jejich sláva sahala až ke hvězdám.
Inu, jsou různé druhy denacifikací.
víte jaká zvěrstva tehdy Češi páchali na německých civilistech včetně žen a dětí ? Vy moralisto…
A víte jaká zvěrstva páchali Němci na českých civilistech včetně žen a dětí? Vy moralisto…
https://cs.wikipedia.org/wiki/Ob%C4%9Bti_nacistick%C3%A9ho_N%C4%9Bmecka_v_%C4%8Ceskoslovensku
ble, ble, ble… a zase znovu dokola. Trolle.
Špíno …
Asi jste to trefil, vidláku. Kromě mimořádně neklidných referentů zde už i Ziegler na idnesu u Bangy potvrdil, že má mezi hýžděmi pěkně sevřeno.
Nevím, že by Češi měli ideologii o etnickém začištění své země. Naopak, všechny menšiny měly mezinárodně garantovaná všechna práva.
Jestli něco po válce udělaly soukromé osoby, se nedá srovnávat s oficiální vražednou ideologií státu, ať už aktivně prosazované nebo účelově tolerované. Banderovci na UA vraždili i Čechy, Zelí a spol, to schvaluje. Alespoň se nikdy neomluvil. Banderovci, v průběhu války, zavraždili za etnicky čistou Volyň a Halič přes 100 000 lidí, soudobí Ukronácci zavraždili na Donbase přes 14 000 lidí, z toho stovky dětí.
Nereagovat – nekrmit! Marné debaty o ničem!
Když jsem včera sledoval přenos demonstrace /i.Dnes/, byl jsem překvapen, že podle záběru stacionární kamery byli demonstranti shromáždění vlastně jen od pódia k Opletalově ulici, tam už napříč náměstím bylo volno, procházeli tam lidé. A přitom jsem slyšel Raichla, Foldynu a další, jak děkují těm davům, bylo zmíněno i sto tisíc a více, že přišli vyjádřit svůj postoj. Tohle neodpovídalo tomu, co jsem viděl. Tak jsem hledal zdroje, zda někdo zveřejnil pohled na celé Václavské náměstí, a hle, našel jsem jediné foto a to augerechnet až dneska na Seznamu.cz, který jinak nečtu ani ho nemám na tapetě.
Obrazem: Demonstranti z Václavského náměstí dorazili k Úřadu vlády – Seznam Zprávy (seznamzpravy.cz)
Jde o tuto fotografii https://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_QO_6/6iwDS/demonstrace-proti-bide-neff-jindrich-rajchl-pro-pravo-poradek-odbornost-demonstrace-vaclavske-namesti.mpo?fl=cro,0,0,4032,3024%7Cres,1280,,1%7Cwebp,75
Tak jo, tak to sakra jo. Tohle už je něco jiného než ten pofidérní záběr stacionární kamery. A přidám něco navrch pro ty, kdo si nechtějí prohlížet všech těch pětatřicet fotografií. Je to o organizovanosti řeporypáka a jemu podobných na schodech Muzea. Na téhle je podle chciválků Putin v – no, však se podívejte /to místo neznám, nevíte, jestli v Moskvě nebo jinde v Rusku takové je?/ https://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_QI_y/jdBFx/neff-demonstrace-proti-bide-jindrich-rajchl-pro-pravo-poradek-odbornost-vaclavske-namesti-demonstrace-narodni-muzeum.mpo?fl=cro,0,0,2301,1675%7Cres,1280,,1%7Cwebp,75
A konečně, tahle fotka mi co do těch cedulí s písmeny připomíná jeden stařičký vtip z dob hluboké minulosti, kdy se říkalo, že skupina místní organizace Svazu žen nesla v prvomájovém průvodu taky takové cedulky s jednotlivými písmeny, které dohromady tvořily text „Všechno pro mír dáme!“ Jenže ta panička, co nesla to mírové „í“ se s někým zakecala a zůstala opodál, takže se v průvodu skvěl úplně jiný nápis – však si to dáte dohromady.
No, a tady to zopakovali v trochu jiné podobě řeporypákovi chciválkové https://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_QQ_z/ikfGG.mpo?fl=cro,0,0,2736,1824%7Cres,1280,,1%7Cwebp,75
Takže byla i sranda, co říkáte!?
Nějak jste ty odkazy blbě načetl. Nejde to otevřít.
Načíst to jde. Musíte vzít do bloku i ten konec, modře nevyznačený – ,,1%7Cwebp,75. A celý link otevřít v prohlížeči na nové straně.
To je celé.
Nejde to otevřít
Kolik tam bylo teda lidí? Nemohu najít žádný kvalifikovaný odhad.
No, až do příční Opletalovy ulice natřískáno, do příční Vodičkovy ulice plno, s prázdnými ostrovy, protože se stát nedá všude, dál pár desítek metrů řídko a zasrupnse rozplývá do prostoru.
Suma sumárum, účast slušná, více lidí než minule tak o 1/4 až 1/3. 130 000 + – ??
Co se týče účasti, jednoznačný úspěch! 💪
Projevy, vyjma Rajchlova, který je zdatný rétor (jen chvílemi dělal gesta v obličeji a rukama, jako kdysi jeden Ital; ono to halt na pódiu před desítkami tisíc lidí nedá 😉) a Foldynova a toho doktora, kterého si nepamatuji, núďo. Škoda, že tam nebyly stručné, několikaminutové projevy předsedů nebo zástupců ostatních politických stran !
Plný souhlas.
Foldyna jednička. Rajchl profík, naprostý profík. Bez lejstra a vše mělo hlavu a patu a gradace jeho vyjádření byla vynikající.
Žel, Vidlákovi se obsah projevu až tak moc nepovedl – si myslím. To říkám nerad, ale v kontrastu se skvělými jeho texty zde to byl trochu slabší odvar, navíc poněkud nesourodě poskládaný.
Také „outfit“ – jakkoliv rozumím, že šlo o stylizaci, myslím si, že při takové příležitosti to chce něco „civilnějšího“.
Ale bez mučení se přiznám, že v Rusku ani Emeryce jsem nebyl, tak mi asi nepřísluší radit.
Návrat Rusů a Bělorusů? Jedině po konci války, řekl šéf světového hokeje
Zdroj: https://www.idnes.cz/hokej/reprezentace/rusko-belorusko-navrat-trest-olympijske-hry-iihf-luc-tardif.A230417_142413_reprezentace_huda
Konečně slovo muže…
Ten hokej rusáky přece jenom trochu štve i když tvrdí že ne, ale štve je to… je to jejich národní pýcha, však i Putin je hokejista…
Dokud Rusové budou válčit, tak si nezahrají, jediné logické řešení.
Kučerov, Ovečkin, Panarin, Malkin……opory svých týmů v NHL. Normálka. Inkasují kanadské či americké dolary, v řádech milionů.
To nechce na majitelích NHL, na mezinárodní scéně nemají rusáci co pohledávat.
Nehledě na to, že Panarin je velký kritik Putina stejný kritik jako Kara-Murza, akorát že na Panarina věrchuška nedosáhne…
Pan Ovečkin dává svůj postoj znát zcela zřetelně, kvikot třetiřadých referentů na tom nic nezmění 😀
Ten Kara-Murza, to je teda úlet.
Čéče, no, proč blbnete lidem hlavu?
Jakože níže v diskuzi tvrdíte, že nějaký ruský intelektuál Kara-Murza vyfasoval ťurmu na 25 járů.
Už jenom to jméno evokuje cosi jako step, jurtu a stádo koz. Čingischán a tak..
Jakej ruskej intelektuál, nešťastníku?
Vždyť celá léta tvrdíte, že rus je ožralej mužik ze zemljanky, že je to horda ze stepí.
Jeden si na to už zvykl, všude se o tom píše, ostatně, píší o tom i naši intelektuálové.
Tak si dejte svoje léky, zapijte vodó a hupky šupky zpět na klecové lůžko. Intelektuále.
Vladimír Kara-Murza bol odsúdený na 25 rokov v kolónii za zradu a šírenie fejkov o ruskej armáde:
Už jeho otec bol patologický rusofób a Vladimír v tom pokračoval. Absolvoval Cambridge, žil v GB. Bol iniciátorom nominácie na prezidenta RF Vladimíra Bukovského, sovietskeho disidenta v službách MI6.
Kara-Murza bol aj koordinátorom Chodorkovského fondu „Otvorené Rusko“ a viceprezidentom fondu „Slobodné Rusko“. Jeho kľúčové činnosti spočívali v lobovaní za prijímanie sankcií proti Rusku na západe. Zároveň bol expertom „Inštitútu súčasného Ruska“ so sídlom v NY. Od februára 2022 aktívne vyberal peňažné prostriedky na podporu VSU, šíril fejky o ruskej armáde a stretával sa s politikmi EU a USA u ktorých loboval za protiruské postoje. Taktiež bol konzultantom západných spravodajských služieb za čo mal dostávať 30 tis. dolárov mesačne. Kúpil si vilku v milioinárskej štvrti pri Washingtone, ktorú už asi nikdy nenavštívi. 22. apríla 2022 bol zatknutý v Rusku a obvinený zo zrady, úmyselného šírenia fejkov o SVO a ruskej armáde a činnosti v zakázanej organizácii. Pri zadržaní kládol odpor, pokúšal sa skryť, nespolupracoval so sledkomom. Dnes ho súd odsúdil na 25 rokov v kolónii.
Na druhou stranu třeba takový Sergej Kara-Murza. Jeho dílo Sovětská civilizace stojí za přečtení.
Iridium: Každá část toho rodu stojí politicky někde jinde. Je to tak, jsou vzdálené příbuzní.
Neberte to prosím jako poučování nebo dokonce kárání. Každou chvíli je velkou částí diskuse, že „zas sem lezou, co s tím budeme dělat…, ať s tím někdo něco dělá“.
Jedni říkají, že si tím brousí argumentaci, druzí, že zachraňují diskusní prostor, aby těmi kecy nebyl pošpiněn. Finálním důsledkem nicméně je, že tady je mnohonásobně větší přítomnost tady tý existence. Čím víc dostane odpovědí, tím víc má důvodů znovu sem psát. Jen se podívejte, jaká část diskuse je pod tímto článkem, pod minulým, pod dalšími tvořena naprosto, znovu, naprosto zbytečnými polemikami právě s ním.
Stokrát to bylo řečeno, stokrát to skoro všichni potvrdili. Že jediná cesta je sebeovládání. Nechat to být, ať už si tam je napsáno cokoliv. Nemá smysl rozebírat, kdo to je, co je to zač, jestli je takovej nebo makovej. Není prosím argumentem, že – to já mu to říkám proto a proto. Naprosto zásadní chybou je vůbec něco říkat.
Představte si, že sem napíše nějakou tu svoji „toxickou“ věc. Když na ni nedostane odpověď, vmísí se s ní někam do vlákna, protože má potřebu se tím svým způsobem nějak účastnit. Ale ani tam odpověď nedostane. Utrpí tím ta diskuse? Bude nebráněna a pošpiněna? Ne. Nic takového. Chce to jen trpělivost, pokud uvidí, že je ignorován, samotného jej to vyžene. Nedostane se mu jeho potřeby, tak se za ní vydá jinam.
Smutné je, že jde možná o jen jednoho. Alef už sem víckrát dával, pod kterými nicky tu vystupuje. Tak prosím zkuste popřemýšlel vy i další, kteří mu dávají důvod tu být. Je pochopitelné a přirozeně, že ty jeho eskapády jsou natolik iritující, že se někdo neovládne. Určitě teď ale mluvím za velmi velkou část diskutujících a čtenářů, když vás všechny žádám, abyste se jen zkusili ovládnout…
Odchrochtej si do svého chlívka.
Bylo to prostě dobrý. Moc se mi to líbilo. Přesně takový to bylo, jak fandové 3J vysvětlují, že to stejně vod samýho začátku nemělo cenu, takže teď každej vidí, že to zase opravdu nemá cenu a ani nikdy mít nebude. Na takový věci se totiž musí mít fištrón! Aby se vědělo, jak to nemá bejt!
Nemá smysl pokoušet se o polemiku s argumenty nejtvrdšími z tvrdých, tzn. – Já vám prostě tady řikám, že je to celý na hovno! Znalci 3J bezpodmínečně vědí, že tyto argumenty jsou mimořádně obsažné, takže vždycky budou v obrovský argumentační přesile. Jedním z vynikajících a především velmi obsažných je třeba – vždyť voni žádný požadavky ani nemaj, páč já jsem žádný neviděl! A i kdyby nějaký měli, stejně je to na to hovno!
To je uhození hovna na hlavičku. I v Reflexu jej uhodili titulkem – Další Rajchlovo fiasko, demonstrace se mu rozpadla a vládu nezablokoval. Vlastně uhodili spolu s 3J, jen ještě musím popřemýšlet, jestli líp uhodil Reflex, nebo 3J. Musím si tím pádem už konečně zvyknout, že například Rajchl žádný neuhodil, Vidlák je v tom marnej už úplně, stejně tak jsme jej neuhodili ani všichni ostatní. A přitom nám všem 3J říkali, že tam nemáme lozit! Tak jo. Až zase vláda provede nějakou dobrůtku, budu vědět, co mám nedělat!
A hlavně budu už konečně vědět, že v týhle věci za žádnou cenu nepokračovat. Ani za zlatý podsvinče. Národ totiž nejprve musí padnout na hubu. Já si prve říkal, že by bylo lepší tomu předejít, protože se mi nechce padat až úplně. Byl jsem dnes v lékárně pro růžovýho miláčka Ibalgina. Může to být náhoda, u receptového pultu zrovna lékárník vysvětloval nějaký paní, že to nemaj, u bezreceptového jinej lékárník zase komusi vysvětloval, že ty náplasti (to slovo jsem tam zaslechl, co chtěla ta paní jsem neslyšel) nemaj.
Ale Ibalgin měli! Tak jsem si voddech, že nemusím pokračovat a někam zas lozit. Ptali se dokonce, jestli platím hotově nebo kartou, nechtěli to v eurech, navíc jsem ani před vydáním nemusel podepsat, že miluji EU. Ani mladý zatím nerukovali. Si tak říkám, lepší fakt bude nepokračovat, pěkně padnout na tu hubu. Akorát se pak budu muset stydět, když mi řeknou borci, co to vědí, páč tomu rozuměj, že voni mi to dávno řikali, jaká je to celý na to hovno…
„Standik napsal:17 dubna, 2023 (14:20)
Sybila : Zajímavé že u některých to neplatí a asi ani platit nebude.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-policejni-vysluhy-rostou-za-rok-stouply-o-miliardu-40428832#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.web.nexttoart“
Typický příklad dotolebního nazírání českých presstitutů, ČTžumpalistů a dalších nejmenovaných. Říká se mu „metafyzické“, tj. bez ohledu na souvislosti.
Ty souvislosti jsou totiž tyto – výsluhový příspěvek příslušníků bezpečnostních sborů se v současné podobě vyplácí od roku 2007, u vojáků AČR /kteří na něho dosáhnou/ od roku 1999!!
Roční zvýšení vypláceného výsluhového příspěvku se zvyšuje o POLOVINU procentního zvýšení „normálních“ důchodů, tedy nominální částka vypláceného výsluhového příspěvku se zvyšuje o polovinu pomaleji oproti růstu důchodů.
Saldo vyplácených výsluhových příspěvků samozřejmě zatím roste rychleji, protože každý rok přibývá několik tisíc nových „vysloužilců“, zatímco těch, co začali pobírat příspěvek v roce 2007 zatím „ubývá“ výrazně méně. To se ovšem zanedlouho srovná.
Srozumitelně je problematika /kromě zákonů samých/ pojednána zde https://www.prispevky.cz/zamestnanci/vysluhovy-prispevek-vysluha
Doporučuji si všimnout, že oproti bezpečnostním sborům může výsluhový příspěvek u vojáků AČR dosáhnout 55 i 60 procent předchozího příjmu.
Tolik považuji za vhodné reagovat.
A ještě tolik, že nikdo nikomu z nás nebránil kdykoliv se stát příslušníkem bezpečnostního sboru nebo vojákem AČR a dosáhnou na ony výsluhové náležitosti, naopak, pokud vím, minimálně u Policie ČR existuje trvalý „podstav“, dokonce se vyplácejí nezanedbatelné „náborové příspěvky“, ale jaksi se nedaří.
Zatímco závist vůči těm, kteří i několik desítek let sloužili, je trvalý souputník některých dutohlavů.
Jen připomínám, že nejdéle vězněný český odbojář a disident byl Petr Úhl 9 let , pak Václav Havel dohromady 5 let a jeden měsíc.
Ale 25 roků, to je tedy vážně šajba… , Kara-Murza je spolu s Navalným nejznámějším ruským bojovníkem za lidské práva.
Pokud ani na tohle západ nebude reagovat, tak už nevím…
Do praxe uvedené žádné slitování s dezoláty. Pro tenhle ideál přece flušete žluč v posledních svobodných prostorech, referenti.
Kara-Murza je intelektuál, nikoliv dezolát…
Aspoň něco k tomu „prominentnímu“ 😀 holt pohled lokaje se nezapře 😀
popiš se, ať víme co je to ten dezolát
jo a ještě jedna věc, zajdi na americkou ambasádu ať dají pokoj Julianovi, není to ani jejich občan
Kolik hrozí Asanžovi? 170 let? Tak to má ten černej murza (nebo mám říct afro-ruskej?) za hubičku!
Já vím referente, to já jen tak, dělám si kozy – Asanž je Asanž, a náš zkurvysyn je holt náš zkurvysyn
Ačkoli předpokládám, že před pár dny jste neměl ponětí o tom, co to kara-murza je, tak nepochybuji o tom, že se, coby arbitr spravedlnosti, připojíte k nespravedlivě osočovanému disidentu olgojovi-chorchojovi. A to přímo v jeho domovině.
Šťastnou cestu.
Zapomněl jste na pana Čermáka – 5 a půl roku. To je druhý nejdelší trest pro vězně svědomí.
Stalinovy čistky jsou zpět, prominentní disident Kara-Murza dostal 25 let za kritiku Putina.
Co na to západ ? Nic, přece jenom je to rusák že… však ani naši odbojáři nestáli západu za to, aby jim pomohl a osvobodil je a tak nacisti umučili Josefa Mašína kupříkladu.
Navalnyj dostal 9 let za kritiku Putina, no přituhuje… a to může i znamenat, že se to putinovi sype…
Prominentní disident 😀 😀 😀 ne, to je málo, ještě víc, nějaká excelence aspoň 😀
To holt není jako Kraft nebo Bednářová …
To máte na mysli tu „učitelku“ co schvalovala ruskou agresi na Ukrajině ?
Tak ta je na stejné úrovni jako ti ruští hrdlořezové.
Tu vážně nejde srovnávat s Kara-Murzou, protože ten s těmi ruskými zločiny nesouhlasí.
Takže ano máte naprostou pravdu, není jako Bednářová.
Ne, tu paní učitelku, která údajně „schvalovala“ ruskou „agresi“ (tj. odmítala lhát podle režimních žumpalistů), skutečně nejde srovnávat s běžnými kriminálníky.
Bednářová, to je něco jako za Protektorátu E.Moravec nebo Jan Rys Rozsévač, otevřeně kolaboruje s diktátorem a válečným zločincem, tehdy to byl Hitler dnes Putin.
Bednářová je satan !! Na hranici s ní.! Když Murza 25, Bednářová 30. Spokojen? 😝😝😝
Pro paní Bednářovou byl byl ideální trest nějaké ty veřejné prospěšné práce nebo pobyt v putinově trestanecké kolonii, aby jako ten „ruský svět“ měla z první ruky, když ho tak miluje…
Calley dostal za My Lai několik let domácího vězení.
Spravedlivé by proto bylo, kdyby paní Bednářová dostala za trest napsat do třídní knihy stokrát např. toto : “ Informace pro další výklad žákům budu získávat pouze od pana Mitrofanova nebo od paní Černochové“.
Spravedlnost je totiž moc a moc důležitá. Bez spravedlnosti není pravdy.
Ten gulag, to mate báječný nápad!
Navrhuju posílat chcimiry do Ruska a chcivalky na Ukrajinu. To je fér, ne?
Ano to by bylo fér.
Palec nahoru Vám dávam.
takže už píšeš z ukruiny?
Ale jistě, broučku 😀 Největšího kolaboranta s cizí mocností uvidíš v zrcadle, něco jako krystlíka nebo plukovníka.
Hele, ty jeden no. A ona Bednářová řekla něco, co nebylo pravda? Co konkrétně? V té době se, pokud vím, skutečně v Kyjevě žilo úplně normálně a žádné boje ani bombardování tam nebylo, lidé běhali podél řeky jako jindy, mladí večer chodili na diskotéky. A šikana a střelba ukrajinské armády do obytných budov s ukrajinskými občany ve východních regionech ukrajiny taky probíhala – viz „Alej andílků“ – najdi si, co to je a proč to je. Co konkrétně byla ta lež a schvalování genocidy?
Kremelská propaganda
Válku na východě Ukrajiny začal Putin, tím že vyzbrojoval a zásoboval proruské separatisty na Ukrajině, v těch přestřelkách padli jak putinovci ,tak hrdinní ukrajinští vlastenci.
A když už, počínající referente, opravdu nevíš kudy kam, protože bys musel buď přiznat pravdu nebo se vystavit posměchu, vytas Kremelská propaganda.
Dneska vám to nějak nejde, neklidní referenti. 😀 😀 😀
A nebylo to spíš tak, že to začalo majdanem a nedemokratickým sesazením Janukovyče? Já myslím, že ti obyvatelé východních regionů se nedělili na „hrdinné vlastence“ a „putinovce“, ale prostě to byli normální lidi jako my, kteří jen chtěli žít stejně jako dřív a mluvit svým rodným jazykem a používat ho i v úředním styku, chtěli dostávat důchod, na který měli ze zákona nárok, posílat děti do škol atd. Nekonalo se tam náhodou brutální porušení práv národnostní menšiny ze strany nové Kyjevské moci, které by bylo na tom našem „západě“ nemyslitelné a kterému se oni začali bránit a pomoc brali, odkud šlo, s vděkem i od Putina? Já se jen ptám. Abychom nezaměňovali příčinu za následek.
Janukovyč byl ruský šváb , nehájil zájmy ukrajinského lidu, však taky na poslední chvíli utekl z Ukrajiny za pomocí ruských tajných služeb, protože na Ukrajině ho odsoudili na 12 let vězení za spiknutí s nepřátelskou mocností, a nyní žije v Rusku, ale Ukrajinci ho dostanou… Dnes už Janukovyčovy na Ukrajině hrozí doživotí za vlastizradu.
Janukovyč se mimochodem dopustil i dalších zločinů např. dal rozkaz k mlácení a střílení do ukrajinských studentů.
V reakci na toto chování putinovských mlátiček, na další demonstrace
si pak studenti si nosili zápalné lahve a další zbraně ke své obraně.
Majdan byl snahou Ukrajiny vymanit se z ruského vlivu.
Pan Janukovyč byl poslední demokraticky zvolený ukrajinský prezident.
„Majdan byl snahou Ukrajiny vymanit se z ruského vlivu“ – to si myslím, že je zásadní nepochopení. Podle mě to pro běžné lidi byl protest proti místním (ukrajinským) oligarchům a všeobecné korupci. Pro oligarchy to bylo o asociační dohodě s EU a o rozhodování, zda bylo výhodnější mít bezcelní obchodní styk s Ruskem nebo s EU. Obojí najednou nešlo. Jako demostrace za přičlenění k EU a NATO to bylo prezentováno až ex post, že to tak jako bylo myšleno od počátku, i když nebylo. (Stejně tak jako třeba náš 17. listopad od počátku nebyl míněný jako boj za obnovení kapitalismu a restituce). A ignorování bezpečnostních obav Ruské Federace a snaha Ukrajiny vstoupit do NATO „na truc“ nakonec vyprovokovala tu válku. A oni věděli, že to tu válku vyprovokuje, ale počítali s tím, že s pomocí už předem naplánovaných sankcí Rusko ekonomicky rozloží a tu válku vyhrajou. No, spočítali si to prostě blbě. Kdyby nedráždili hada bosou nohou, mohli tam žít v míru a pospolitosti dodnes a budovat ten Gorbačovův „společný Evropský dům“, či Putinův „ekonomický prostor prostoru od Lisabonu po Vladivostok“ s Ruskou Federací jako rovnoprávným partnerem. Kde se stala chyba?
Myslíš tím i hrdinné mrtvé námořníky z Hadího ostrova a statečného letce Ducha Kyjeva??
Uveďte když tak celé jméno.
Existuje totiž také člověk jménem Sergej Georgijevič Kara-Murza. Vydal zajímavou knihu Manipulace vědomím.
Ten je putinovskému režimu spíše nakloněn.
“ Rozsypané“ Rusko existovalo cca před 100 lety. K čemu všemu to vedlo většinou moc dobře víme.
Zatím jsem nezaznamenal, že by Mitrofanov a spol. a spol. a spol…..věděli o REALNE alternativě – kdo by mohl uchopit moc po eventualním pádu Putina.
Já bych měl z rozpadajícího se Ruska docela strach, těch cca 1500 jaderných hlavic tam přeci asi jen bude, to není jenom strašení propagandou.
Ta alternativa samozřejmě existuje, je to ruský disent, momentálně žijící v exilu, Kara-Murza by mohl být ruským prezidentem, tedy pokud přežije v podmínkách nelidských ruských věznic, jako disident to tam bude mít hodně těžké, kdejaký vrah a bestiální kriminálník se tam bude mít líp, než tento intelektuál.
I když zase na druhou stranu Rus vydrží leccos…
To už tam taky jednou bylo. Kdy ruský disent, žijící v exilu, přijel v zapečetěném vagonu do Petrohradu. S brašnami plnými zlata….(bez peněz na majdan nelez).
Další vývoj událostí s tímto spojený také posloužil spíše cizí mocnosti- Německu, Deutsches Reich verze Willi.
Nyní byste to také viděli rádi takto ? Anebo vám jde především o ruský lid ?
Je o tom vlaku film, režíroval ho režisér “ Chobotnice“ – Damiano Damiani.
Ne mně by stačilo Rusko vzor Gorbačov, to byl příkladný ruský demokrat, koneckonců vlastně jen díky němu tu máme dnes demokracii.
Kdyby SSSR v té době vedl Putin, tak bychom tu měli ruské tanky a rozstřílené studenty.
Hele referente, kdyby sis alespoň otevřel wikinu, nemusels být tady za blbce.
Karamurza (a ne, není to intelektul, „vystudoval“ na Oxfordu „historii“, takže tak maximálně ovláda vokeismus a džender stadýs) – občan GB s trvalým pobytem v USA, poskok nekolikanásobného vraha Chodorkovského a protežé Borise Němcova (který byl tak pojmenován na počest náměstí v Praze) nemůže být dyzydent, tím spíš prominentní. Ani nebyl otráven novičkem, což ho jednoznačně diskvalifikuje jako odpůrce Putina
Nesmysl. Tobě by stačilo nakopat do řiti a byl by klid.
Zločinec může být prezidentem jen u nás.
Od kdy je kritik diktátora a válečného zločince, zločincem ? To jako Masyryk byl zločinec když kritizoval Hitlera ?
Máte to nějaké popletené hošku…
Od takového mimoně to teda sedí, broučku 😀 😀 😀
Tak tady se ledy moc nehýbají…
https://medium.seznam.cz/clanek/richard-pokorny-vaclavak-a-demokracie-6782
Ve stručnosti – vláda reprezentuje většinu a pár proruských násilníků do toho nemá co kecat, proti bídě smíte demonstrovat, až prodáte snubák do frcu, obstruovat ve sněmovně smí jen Kalousek a spol. reprezentující 3 % voličů, Okamura, který zastupuje čtyřikrát tolik voličů už ne, 108 vládních poslanců reprezentuje 2,3 milionů hasů, ale klidně i sto tisíc lidí na demonstraci je izolovaná skupina sto tisíc lidí, které nikdo jiný nepodporuje, a to je zlomek proti 2,3 milionů. A další a další perly.
Autor je podle svého tvrzení právník a vysokoškolský učitel. Typický příklad povýšeného lepšočlověka, kterými se to hlavně v Praze a Brně jen hemží.
No vždyť to říkám o kousek výš. I samotnej Reflex si je toho vědom, proto včera už ve 13:30 konstatoval, že demonstrace se rozpadla. Jako, fakt jsou prozíraví, protože to viděli už dávno před začátkem. Škoda, že se nám to neřeklo, ani jsme tam pak bejvali nemuseli zbytečně blbnout…
Za chvíli start Space X
https://www.spacex.com/launches/mission/?missionId=starship-flight-test
S komentářem
https://www.youtube.com/watch?v=iZAkos2l9hQ
Si z nás udělali kokoty….
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-nelze-zit-dlouhodobe-na-dluh-vzkazal-pavel-k-penzim-40428855#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=hVXfyxQ2deO-202304171128&dop_id=40428855&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest220_personal_layout_2_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
To je darebák
Dá na charitu…..a masmedia plus zpolitizované „neziskovky“ (slovo evokuje jakože nic nezískávají, ale to je lež) z něj vyrobí sluhu národa.
Není neziskovka jako neziskovka. Vidlákův institut je takovej fanklub, kterej sponzrujou nepokojený důchodci výměnou za pěkný řeči a případně knihu. Pak jsou ovšem známý a velký neziskovky, napojený na penězovody ze zahraničí a hojně dojící státní kasu, které mají za úkol ovlivňovat politické dění. Což vlastně Vidlákův institut taky, ale aspoň na to přispívají jen lidi kteří to chtějí podporovat a ne že tam sype prachy stát z daní a člověk to nemůže ovlivnit.
Na Slovensku mají pro politické (ne)ziskovky mnohem přiléhavější výraz – MIMOVLÁDKY.
Takže Vidlakovi sypou z Moskvy na účet ruble! O ten se má.
A ty to děláš zadarmo, protože se nudíš v práci a pak i doma, životem již deprivován, s podivnou uchylkou chodit pravidelně někam škodit , neb jiná radost v životě není?
Btw- nejvíce ze státního vydoji neziskovky ze sportovní oblasti.
Takove ty pornostranky Evropské hodnoty a spol, ty pase zahraniční donor.
Když jsme u toho – líbí se ti Jakub Janda? Neboj, nemyslím jako muž ..spis jaké on jen přináší blaho a prospěch?
Tak si si tady čtu již delší dobu ze své periskopové hloubky tvoje blitky a mám pro tebe jen jediný vzkaz : CHÍCPNI CYPE.
Ježíši tvoje řazení… Můj zcela rezolutní vzkaz o chcípnutí patří té skupinové ANONYMNÍ hnidě.
Kolik dostává vidlákův institut ze státnho rozpočtu, broučku? 😀 Aha, aha.
Playboy s Porchem o bide kaze.
Jojo, to dává smysl. Platí to celé Russko. Protože jde po našem průmyslu a taky po naší intelektuální elitě, o tu stojí ze všeho nejvíc. Jo von už tady průmysl vlastně žádnej není, aha… ale to nevadí, vše co si neumíme vysvětlit zdůvodníme Ruskem :).
Nevím která neziskovka je špatná a která dobrá, nicméně to že vůbec existují je jasným ukazatelem, že v této společnosti něco nefunguje a někdo přišel s nápadem to takhle nešťastně zalátat.
Já bych řekl, že mínil tu co podporuje barmské ženy.
(v případě zájmu o další informace vám je může poskytnout P. Fiala)
Mám na mysli zpolitizované neziskovky přisáté na státní cecík, popř. na daňové defraudace (“ sponzorské“ /odečítat z daní by se měly dát pouze peníze na zdravotnictví, sociální služby apod./).
Vidlák má SPOLEK, klub.
Měl by proto inkasovat pouze peníze již zdaněné.
Dotace sponzorů (daňové defraudace) či státní dotace vytvářejí závislosti, které pak např. generují různé anonymy, kteří díky takovým dotacím slouží coby agitpropagatčici – tady jim někteří diskutující říkají “ trollové“ či “ idioti“.
Někdy jsou dokonce různé zpolitizované “ neziskovky“ dotovány cizími subjekty. Vytváří se pak vztah , který připomíná tkzv. pátou kolonu ( dotovaný objekt prosazuje zájmy svého sponzora nebo zájmy jeho země….. a třeba i takové, že poškozují zájmy obyvatel země, ve které působí).
Svoboda – to je co nejméně závislostí.
Z komentaru k clanku
Pane prezidente,
klidně je možné, že každý šestý důchod je na dluh. Ale proč se zaměřujete zrovna jen na důchody. Proč nepokračujete, např.
Kolikátý každý státní úředník je na dluh?
Kolikátá každá státní neziskovka je na dluh?
Kolikátá každá dotace je na dluh?
Kolikátá každá státní podpora je na dluh?
Kolikátá každá daňová výjimka je na dluh?
Třeba byste zjistil, že když by toto bylo řešeno, tak nebude žádný důchodce na dluh. Alespoň v současnosti, než se provede tedy ona slibovaná důchodová reforma.
Už ze samé přemíry žluči nezvládáš sledovat ani režimní tisk, broučku. Pak je tak snadné usvědčit tě (zase) ze lži. Jestli jim sám věříš, těžko říct, ale klidně je to možné 🙂
Pan prezident nepokračuje, neb to již překračuje jeho yntelektuální schopnosti.
Co čekat od překabátěnýho komunistickýho lampasáka, vzora místních anonymů.
Patří pod Sibylu.
Jako správný komunista měl PePa Pávek zmínit už tu prvotní loupež na důchodcích v devadesátkách, kdy si premiér starej V.K. „vypůjčil“ miliardy z důchodového fondu. Která pak už nikdy nebyly navráceny.
Jo, já zapomněl – PePa už tehdy taky přešel na druhou stranu, k „demokratům“, takže utrpěl selektivní ztrátou paměti. Tím se to vysvětluje.
Sybila : Zajímavé že u některých to neplatí a asi ani platit nebude.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-policejni-vysluhy-rostou-za-rok-stouply-o-miliardu-40428832#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.web.nexttoart
Nečekal bych od P. Pavla tak zásadní kritiku kapitalistického systému (viz. chonicky deficitní hospodaření západní Evropy a USA).
Agent Pávek si ale zaslouží pochvalu.
Třeba z něj ještě bude dobrý prezident 😉
Ale hodit to na důchodce? Scalopové to pak spolknou.
To je hajzl!
Vždyť ti lidé si na ty důchody vydělali celoživotní prací!
Přestaňte cpát prachy šušňům do neziskovek a bude na důchody dost.
Komunisti měli důchodové účty trvale v přebytku, protože je nechávali na pokoji a nefinancovali z nich ptákoviny!
Proti tomuhle se Rajchl neohradí? Neohradí se už kvůli svým rodičům, kteří jistě celý život poctivě makali, ale i kvůli sobě – jako právník jistě platí nemalé daně!
á koukám že zlaté prsteny už ogarům od seznamu nevadí:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/obrazem-obrazem-demonstranti-na-vaclavskem-namesti-spilaji-vladni-sebrance-229510
…“Na demonstraci si lidé přinesli vlajky či transparenty.“…
aktualizováno • včera 16:52
tak jasně =D
https://web.archive.org/web/20230416165324/https://www.seznamzpravy.cz/clanek/obrazem-obrazem-demonstranti-na-vaclavskem-namesti-spilaji-vladni-sebrance-229510
Seznam:
11:39 „Putin napadnul českou republiku!!!“
11:43 Aktualizováno: „Putin zvažuje preventivní útok proti české republice“
11:47 Aktualizováno: „Smažeme vás jako tabuli! Ruská federace zvažuje preventivní útok“
13:57 Aktualizováno: „Ruská federace se připravuje na konfrontaci s českou republikou“
15:11 Aktualizováno: „Výlet do Čičenic – malebná jihočeská vesnička, nejenom hospoda u nádraží.“
Ty aktualizace jsou přesně vystižené. Bakalhářská noro-žumpalistika.
Kolik dostal Manning? Assange? Kolik by dostal Snowden? Tolik otázek…
Ahonym žije na západě vyznávajícím ty správné hodnoty, víme?
Tady jenom hrozí za zveřejnění informací o zločinech USA mnohaletá vazba (Assange) a Whistleblower který odhalil celosvětové špehování NSA (Snowden) musel uprchnout před doživotím do Ruska. Za písmenko 2Z2 na bundě hrozí flastr a učitelce která by se při popisu událostí na Ukrajině po 2014 odchýlila od západního narativu hrozí vyhazov z práce.
Ale to je pro anonyma v cajku, že?
No, třeba takový chudák Navalnyj radši v Německu točil film o Putinovi, místo toho, aby dodržoval podmínky svého podmíněného trestu … Tak si to nakonec může odsedět jak chtěl …
Podle anonyma je ten kdo nedodržuje podmínku politický vězěň. No, neberu vám to.
To je intelekt jako řemen …
Mražené kuřata jsou svobodomyslné!
Anonyme tady vidíte jak dopadne pátá kolona.
Vidláku mám vás rád, ale dávejte si pozor na ego. Je to mrcha vychcaná a vždy čeká na správnej moment kdy převzít kontrolu.
Už ji dávno převzalo.
Na Ukradině už jsou všichni opozičníci zmizelí, zesebevraždění, nebo v kriminále.
Go eat, go to real demokracy.
Navalnyj je vězení za zpronevěru dost velkých částek peněz a přitížilo mu také pohrdání soudem.
Opozice na Ukrajině byla zdemolována za potlesku českých anonymů.
Stran kapitalistů…
Kde by byl Marx bez kapitalisty Engelse?
Lenin bez Rotschildů?
Tak Rajchl má svoje Porsche (a věřím, že i nějakou bundu), takže v tomhle ohledu richig. 🙂
Moje akcie Čezu asi ani ne v ceně toho Porsche, vadí.
Zajímavé.
Ale nevadí. Engels by měl určitě taky akcie ČEZu.
Ano.
Re: Schumi …… výstrel z Aurori by nebol 🙂
Fijala má anonyma.
To přebírám.
JosefS napsal: 17 dubna, 2023 (13:02) Fijala má anonyma.
Ó ten se mááá.
Alternativa má vkus, zatímco žlučovitý referent má kromě závisti úplný hovno.
měl jste se líp učit
.. nemusel byst dělat cvelfa
Promiňte, prosím, škeblo, jdu náhodou kolem..
Řeč je o milionu chvilek pro demokracii?
Stojí za úvahu….
proč na demonstraci bylo daleko méně než proporcionální zastoupení Vietnamců. Žádný. Že by na ně vládní politika nedopadala? Proč?
Je žádné daně netrápí.
Máte odvahu, talent a výsledky, takže čest vaší práci! A nemyslím to ironicky i když jsem u soudruhů, kteří toto Baťovo heslo poněkud sprofanovali, nikdy nebyl. Mimo to vám vaši upřímnou snahu i věřím a chtěl bych věřit, že se vám nebude chtít uhýbat ani v reálné politice. Třeba aj v nějakýchtěch vyšších funkcích. Pokud vás tedy na ta vyšší místa na kandidátkách vaši nynější političtí přátelé a spolubojovníci, pustí. Všichni víme, že úspěch má mnoho otců… !
BTW, dneska byla před úřadem práce taková fronta, že jsem zprvu myslel, že je to taky nějaká demonstrace. Lidi už pochopili, že se dá žádat o příspěvek na bydlení. A přišli si zažádat. Na vyřízení žádosti má úřad 90 dnů. A jsou tam asi 2 referentky tak na 250 lidí denně ve frontě. Úřední hodiny 2 dny v týdnu. A vesměs všichni vw frontě už od pohledu neschopní využít online žádost s digitální identitou. Ještěže tam mají aspoň normální podatelnu, kam to podáte snad s větším úspěchem než do skartovačky. Můžete se i objednat na hodinu, nejblíž volno mají za měsíc. Stát začíná být nefunkční.
A ty referentky to občanům ještě pěkně osladíme. Byla jsem u jedné v listopadu a ještě se mi ježí vlasy teď. Na každý dotaz odpovídala krčením ramen a nosu a vyžadovala, co v zákoně vůbec není a na výzvu ať ukáže, kde to co požaduje je v zákoně, zas krčení. Nakonec jsem musela navštívit úřady 3!, něco bylo v okresním městě, něco u nás a něco na odloučeném pracovišti a přes portál prý nelze, že tam některé věci jsou pry jen přibližně.
Na tom Úřadě práce jistě bylo 2/3 Ukrajinců, na což naše úřady asi stavěné nejsou, aby ze dne na den přibylo půl miliónu klientů.
Jako u nás je jediná výhoda, že ten automat na pořadový lístky je až ve čtvrtým patře, takže jak ráno otevřou vchod, důchodci to nezvládnou vyběhnout a máte šanci na dobrý pořadový číslo. Ale chce to kondičku, to je fakt.
To je teda černý humor
I děs se péřekonal. Co to asi značí
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/demonstrace-vaclavske-namesti-urad-vlady-nocovani-rajchl.A230417_074102_domaci_vajo
🙂
Pošlete někdo link na ten seznam požadavků, co promítali na demonstraci. Nemají to ani na stránkách PRO, nebo jsem to nenašel…
Kouzelné slovíčko? A není to „abrakadabra“ jako v jednom vtípku..
Najdete to, Kadlasi, třebas zde:
https://www.youtube.com/watch?v=52KIbIG069Y
Dá se to přepsat…
„Bylo nás hodně, bylo to skvělý, už se nás bojí, brzy to bude“ – takto by se dala shrnout všechna fakta z článku. Je zajímavé pozorovat, že na základě podobných dojmů, si jsou lidé schopni utvářet názory a dokonce podobnou dojmologii slepě následovat. Pak se není moc čemu divit v jaké situaci se jako společnost nacházíme.
Činorodé opice jsou taky třeba. Když bude furt každej myslet, vymýšlet, přemýšlet a promýšlet, tak se nikdy nic neudělá. Já si myslím, že ten vidlákův kult možná nakonec bude i dobrej nápad…
Já si vůbec netroufám hodnotit, jestli je Vidlákův kult dobrej nebo špatnej nápad :). Opice mají svobodnou vůli, tak se mohou sdružovat jak se jim zlíbí. Jen jsem si dovolil napsat svůj názor, že je tento kult založen především na dojmech, za čímž si stojím. Ano, i dojmy mohou vést k akci, ale většinou vedou k neplánovanému výsledku. Pokud chci dosáhnout nějakého konkrétního výsledku, musím znát opravdovou příčinu, na tu se zaměřit a pokusit se vymyslet řešení. Promyslet si pár kroků dopředu, různé varianty, zkusit odhadnout jaký mohou mít dopad. Pokud se mi podaří takto vytvořit nějaký realistický plán, je vhodné přejít k realizaci. Samozřejmě nejde odhadnou všechny okolnosti, ale když už hodlám do něčeho investovat energii a čas, přijde mi rozumné alespoň nějaký ten plán mít, kor když do toho zatáhnu ještě nepočítaně dalších lidí. Samozřejmě je rozhodnutí každého jedince, pokud se do toho dobrovolně zapojí a nemá žádné otázky a prostě jen důvěřuje oněm subjektivním dojmům.
Jako já se budu celkem divit, když zítra vidlák vyleze s opravdovou příčinou, jednoduchým a konkrétním plánem (navíc takovým, který nebude ze slevomatu), a realizací v ceně dvou flašek portského a misky škvarků. O tom ale ten jeho kult není – on právě potřebuje spíš ty činorodé opice, potřebuje jich velký numera, a potřebuje vědět, že se ty opice mezi sebou nesežerou ještě před velkou akcí. Nepotřebuje docenty, ale spíš ty procenta. Až bude plán, tak kultu řekne, a kult udělá.
Váš postup je samozřejmě OK… ale mám otázku, až to teda všecko promyslíte, odhadnete a připravíte… kde máte svý vopice?
Nebojte se. Nevyleze.
Nemá na to.
Odborníci tu nejsou. Utečou, aby se nemuseli hádat s řidičem, nevzdělanou venkovankou a podobně.
Je to tu jak nová charta, členství v sektě je nad všechny odbornosti a v nejlepším skončej jak Žáček s Bendou.
Lepší chodit do knihoven.
Se obávám, že plán je: zabijačka – demonstrace – zabijačka – demonstrace – zabijačka… teda jen aby si to nepopletl :).
Každej z nás má alespoň jednu opici, kterou může vycvičit ;). Údajně se stane, že když určité procento opic na něco přijde, byť jsou třeba izolované na nějakém ostrově, dokážou ovlivnit i ostatní po celém světě.
Pane Zahradníku, na ČT2 asi v r. 2017 dávali dokument „Propaganda, továrna na souhlas“.
A lidé tak, bohužel, fungují. Ne příčina – důsledek, ne rozum, ale „srdíčko“ . A je pouze dílem šťastné náhody, zda své životy tentokrát svěří někomu, kdo je neobětuje kvůli kvůli svému osobnímu prospěchu a opojné chuti moci.
Ten dokument jsem viděl, moc pěknej :). Je vidět, že ani ta ČT není tak zlá, vždyť lidem sama dává návod jak na ni :D. Říkám to pořád dokola, že nápověda je na každém rohu a stačí, když člověk začne používat tu kouli co tahá na krku…
Tak běžte v poklidu pracovat na zahrádku, co si děláte hlavu z nějakých nepodstatných demonstrací a z názoru nějakého Vidláka…. Záhon čeká!
Myslím že nepatříte až tak k trolům tak jednou zareaguji. Nezlobte se ale jak toto muže napsat rozumný člověk. Copak masa lidí je náký dojem to je skutečná nespokojenost. Společnost se nenachází ve špatném stavu kuli té mase ale ta masa naopak reaguje na ty co to špatné vytvářejí. Ty lidi nepřišli proto že jim to náký Rajchl nebo Vidlák nakuká ale proto že čím dál víc vidí tu neschopnost současné vlády
Přesně!
Masa lidí je takové nekonkrétní pojmenování počtu lidí a víceméně se dá zařadit spíš do subjektivních dojmů než faktů. Nespokojenost je na druhou stranu pocit, pocit sám o sobě nic nevyřeší. Pocit ovlivňuje vnímání skutečnosti a napomáhá utváření dojmů, například dojmu, že dělám něco, co povede k nějakému výsledku :).
A co když je to přesně naopak než předpokládáte? Že vláda není příčinou této neuspokojivé situace, ale pouhým jejím důsledkem – odrazem většinové společnosti? Jaký pak dává smysl její výměna? Když už pominu tento fakt, o kterém jsem přesvědčen a připustím i Vaši variantu, že za vše špatné může vláda, pořád jaksi nevidím, jak by demonstrování mohlo vést k její výměně. To jakože si Fiala řekne: „tak jo, oni se fakt snažili, sešlo se jich tu 100 000 už několikrát, tak já jim to prostě nechám a odstoupím? Nebo jaký je další scénář? Navyšování počtu demonstrantů? Vidlák se nepřímo takový dojem ve svém článku pokouší navodit, ale je to jeho dojem, není to počet – proto si dovolím hovořit o dojmologii. Když budu hodně velký optimista a popustím uzdu své fantazii, tak se bude počet demonstrantů neustále zvyšovat. Stane se něco, že se sejde půl milionu lidí, budou opakované opravdu velké demonstrace ve všech větších městech. Pak věřím, že je možné pomocí demonstrací vyměnit vládu, spousta lidí se otočí a přidá se k té zdánlivé většině. Pak by to znamenalo vítezství, změnu vlády, ale ne žádnou velkou změnu, vzhledem k mému výše uvedenému přesvědčení, které mohu doložit případně i nějakými argumenty. Ovšem určitě je lepší, když se člověk sám zamyslí a podívá se třeba zpět do nedávné minulosti, ono takových výměn už pár proběhlo, i když ne vždy za tak dramatických okolností. A výsledek je vidět nejlíp na současné situaci.
Vláda, kterou volilo cca 45 % lidí, kteří přišli k volbám, a něco přes 20 % oprávněných voličů, z definice nemůže být odrazem většinové společnosti.
S tím druhým víceméně souhlas. Zásadní problém je, aby si po volbách společnost zase nevzala za rukojmí ta samá úzká klika. Tedy jinak a bez obalu řečeno, jak defašizovat politiku a celou společnost. V podstatě by asi stačilo naplnit ta tři hesla, která má PRO v názvu. To by byla zásadní změna oproti dosavadním trendům.
Ale může, u prezidentských voleb to šlo vidět 70% lidí přistoupilo na to, že půjdou dát hlas někomu, koho ve skutečnosti nechtějí. Nedokážu říct, kolik jich bylo skutečných a přesvědčených fanoušků jednoho či druhého komouše a kolik jich jednalo ze strachu z tzv. většího zla. Pak tu je nějaké procento flegmatiků, kterým je všechno jedno a ti nešli a dál nějaké procento lidí, kteří si uvědomili jaká hra se tu s nimi hraje a prostě ji odmítli hrát. A opakuje se to stále dokola, lidi jsou schopný si tam ze zoufalství nasadit takovýho Rajchla, u nějž vše nasvědčuje tomu, že je pěkně zamotanej v tom systému taky, ale to se prostě zavřou oči a zdůvodní se to, že nikdo lepší není. A pak Rajchl káže národu o morálce… Jako koho si zaslouží národ, kterej jde dobrovolně po 30 letech volit komouše do čela státu? Podle mě si nezaslouží nic jinýho než má.
Prezidentské volby nejsou v tomhle ohledu vůbec směroplatné, to je opravdu jen cirkusová zábava pro masy, něco mezi Zlatým slavíkem a volbou Miss mokré tričko.
Re. Zahradník
Jak si představujete budoucí vývoj naší republiky? Jak a kam by měla směřovat?
Já u nynější vlády osobně nevidím žádnou vizi či snahu o napravení nynější situace. Plky o tom, že ceny narovná trh jsou důkazem o tom, že prostě nevědí kudy a kam. Zvolili nejjednodušší cestu – obrat lidi. Na to by přišel i Pepek vyskoč.
Vláda momentálně nic neřeší. Slovy NIC!!! Program antibabiš je vyčerpán a jiný není ani nikdy nebyl.
Takže co s vládou, která je prostě špatná?
No bohužel tohle není první špatná vláda, pokračuje pouze v tradici a dělá to co se jí dovolí. Obávám se, že jsme se dostali do situace, kdy ani sebelepší vláda by nic nezmohla, protože nám v této republice (kromě rostoucích dluhů) už téměř nic nepatří. Vláda, to jsou pouze loutky, rukojmí korporací. A kdo to nevidí, je buď hloupej, nebo chce ze systému něco vytěžit pro sebe. Rajchla si zařaďte kam je libo ;). Ví to i můj automechanik, kterej celý dny leží pod autem, tak proč by to nevěděl Rajchl, že…
Já si nijak budoucí směřování státu nepředstavuju. Podle mě je to nereformovatelnej systém a je třeba přejít k úplně jinému uspořádání. Ale to se stane, až si to uvědomí většina lidí. Takže je docela i možné, že mezi tím tu budeme mít krále Vidláka, co bude rozdávat jitrnice. Nevím jak velká absurdita je potřeba, aby lidi začali přemýšlet :).