22 listopadu, 2024

Když dva dělají totéž…

Když svůj protest v Praze oznámili ti zlí zemědělci, se kterými nesmí mít slušný člověk nic společného, schytávali od první minuty plné salvy mediálních hnojometů. Hned bylo jasné, že protestují za dotace, že to organizují agrobaroni, JX Doležal dokonce vymýšlel konstrukci, že to organizuje Babiš, protože ten je přece vždycky u všeho proruského a dezinformačního… Alexandr Vondra se oháněl svým ruským pamfletem, intervjuci se mohli přetrhnout, aby protest označili za zpolitizovaný a ukradený.

Fiala mluvil o dezinformační scéně a ruském vlivu, vyhrábávaly se jakékoliv hnusárny na organizátory, prostě každý prostředek se hodil, jen aby se to nějak zadupalo do země. Napomohli tomu i Doležal s Pýchou, kteří se od protestu pěkně na kameře distancovali a ozlomkrk oznamovali svoje symbolické jízdy na podporu vládě a ministrovi Výbornému. Všichni se až zoufale snažili odvést debatu od grýndýlu, neschopné vlády a lhaní České televize. Zajistili si i stávkokaza… prostě neponechali nic náhodě.

Ale… ohledně zemědělství drželi hubu. O tom naopak mluvili, jako když másla ukrajuje. To se Výborný mohl rozplynout samou dobrotou, jak chápe problémy zemědělců, jak jim musí ulehčit od byrokracie a jak pojede do Brusele s jejich mandátem, aby jim to dobře vyjednal. Fiala ani slovem nepípnul o dalším dovozu ukrajinského obilí, protože priority jeho vlády jsou na Ukrajině a ne tady u nás. Stanjura nějak nemektal o tom, že se traktorů nebojí a žádné daňové úlevy jim nedá.

Všichni napjatě čekali, co se v pondělí stane na magistrále. Báli se toho, co mají zemědělci naloženo na vlečkách. Nevěděli, co přesně se stane a kam až zemědělci zajdou. Nevěděli, co se stane s pražskou dopravou, nevěděli, jestli nebudou mít před vchody kupky hnoje. Nevěděli, kolik se sejde lidí.

Naopak tam ve Strakovce docela přesně věděli, že tento protest je protivládní a nikdo z organizátorů si o vstřícnosti věrchušky nedělá iluze. Věděli, že tihle zemědělci nechtějí ústupky, ale politické řešení. Že po nich chtějí něco, co oni sami nemíní udělat, protože jim v EU poklepávají na ramena za pravý opak. Věděli, že tento protest je třeba zničit všemi možnými prostředky včetně provokatérů zabalených do ukrajinských vlajek, stávkokazů a lháře Sašy Vondry. Věděli, že tento protest byl nebezpečný a pokud by uspěl, otřáslo by to s nimi.

Armáda majnstrýmových intervjuků bojovala, ale odpovědní ministři pěkně drželi huby.

Teď jsme o čtrnáct dní dál…

Dnes se v bledě modrém odehraje něco podobného, jako tenkrát v pondělí devatenáctého února. Hodní zemědělci přijedou do Prahy, v plánu je příjezd na to stejné nábřeží a omezení dopravy na magistrále. Stejně tak se bude protivládně mluvit a snad se bude chtít víc, než jen vládní ústupky.

A mééédia mlčí… Tentokrát nikdo nerozebírá motivace svolávatelů. Nikdo nemluví o miliardách na dotacích, nikdo nemává fake dopisem v azbuce. Nikdo neobviňuje zemědělce, že si berou pražské obyvatele za rukojmí. Nikdo nevyhrožuje tvrdými tresty a pokutami. Nikdo neříká, že Doležal s Pýchou jsou antisystémoví a rozvraceči našeho liberálně demokratického zřízení. Nikdo nepátrá po Babišově stopě.

Ale… zato nemlčí vláda. Stanjura už prohlásil, že se traktory zastrašit nenechá a žádné daňové úlevy pro zemědělce nemá. To byl jeden z jejich požadavků. Redistributivní platby se také nezmění… to byl původně další požadavek. Dovoz obilí z Ukrajiny bude pokračovat a to ruské (které u nás vůbec není) se dá na sankční seznam. Takže nadbytek komodit na trhu bude pokračovat dál. To byl další požadavek Agrární komory…

Mimochodem, nikdy jsem neviděl tak podlejzavě napsanou jasnou věc, že když k nám jde levné obilí z Ukrajiny, tak nám to tady kurví ceny a ani Babišův kohout Silver ty pesticidy nechce žrát. Místo toho řekli, že je tu NADBYTEK komodit… aby se náhodou někoho nedotkli.

Ano, Kauflandy budou mít levnější mouku, Češi sežerou všechno i s chlorpyrifosem, ceny neklesnou, protože Prouza je mocnější než ministr zemědělství, ale zato to zničí české producenty, protože této láci nedokáží konkurovat jinak, než výprodejem půdy nadnárodním koncernům. Jasné? Pochopili to všichni?

Zlí zemědělci to chápou. Proto se proti dnešnímu protestu nijak nevymezují, podporují ho a leckdo i pojede. Ale také vědí, že to bez velké nátlakové akce plné hnoje, kejdy a močůvky nepůjde.

Prostě, tentokrát se nikdo na vládě nebojí. Ani na chviličku. Vztahy Agrární komory a ministerstva zemědělství jsou skvělé. Tak skvělé, že dnešní traktoristé ještě před čtrnácti dny jeli na hranice demonstrovat podporu ministrovi, který jim nic nevyjednal, jen souhlasil s prodloužením bezcelního dovozu s Ukrajinou a postaral se, aby se přestalo mluvit o redistributivní platbě už rovnou dopředu. Zbytek se zcvrkl na dohadování o penězích, které zemědělci stejně nedostanou.

O příčinách se nemluví vůbec. Koneckonců vícekrát zaznělo, že vedení Agrární komory není proti grýndýlu… Svatá prostoto. Když není proti, tak je pro. Je pro všechna ta zvěrstva, která se dělají a to ještě grýndýl vlastně pořádně ani nezačal platit. Nemluví se o příčinách drahoty v hytlermarketech. Nemluví se o příčinách vysokých cen energií. Nemluví se o vládní politice, která je vysloveně protičeská a protinárodní. Nemluví se o erozi naší suverenity směrem do Brusele.

Není nad názorný příklad a prožitek na vlastní kůži. Zkušenost je to, co získáte chvíli poté, co jste to potřebovali. Se Středulou už odborářům trpělivost došla. Uvidíme, kolik trpělivosti budou mít zemědělci. Uvidíme, jak dlouho je bude bavit si na protesty jenom hrát.

Aktualizováno v 7:30 – Tak už si na prostest nehrají. „Zlí zemědělci“ vysypali před Strakovkou fůru hnoje.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.

362 thoughts on “Když dva dělají totéž…

  1. Nejste si bratry a sestrami.
    Proto budete jen masa, plebs. Nebo ochlos, jak kdysi prohlásil …..(autocenzura)

      1. Jj, tady si tohoto jevu také všimli.


        O mnohoobročnictví v řadách ČSSD
        Hynek Fajmon

        Mnohoobročnictví se zdá být něčím starodávným a neaktuálním, ale fenomén, který toto slovo popisuje, stále existuje. Ba co víc, vzkvétá – především v řadách ČSSD. Ve středověku proti mnohoobročnictví veřejně bojoval Jan Hus. Tehdejší kněží poměrně často drželi ve své správě více duchovenských úřadů. Dostávali zaplaceno za všechny, ale nebyli s to je fakticky vykonávat, a tak za menší peníze najímali jiné duchovní, kteří je vykonávali místo nich. Dnes se s mnohoobročnictvím nesetkáváme v církvích, ale ve veřejném životě.

        Pokud chce člověk vykonávat volenou funkci odpovědně, musí se věnovat pouze jedné. Mám tím na mysli funkce, které vyžadují každodenní soustavnou činnost. Přesto počet mnohoobročníků stoupá. Nejvíce jich je nyní v řadách ČSSD (přestože je jasné, že se tento fenomén nevyskytuje pouze v této straně).

        Celostátně nejznámějším mnohoobročníkem je bezesporu Michal Hašek. Pretendent na úřad premiéra České republiky vykonává již řadu let dvě obročí – úřad poslance a úřad hejtmana Jihomoravského kraje. A kromě těchto funkcí vykonává ještě celou řadu dalších. Jak to stíhá, ukazuje sněmovní statistika, která říká, že v posledním volebním období se účastnil hlasování pouze ve 23 % případů, což je jeden z nejhorších výsledků v dějinách.“…

        https://www.cdk.cz/o-mnohoobrocnictvi-v-radach-cssd

        Ale i tento jev je už překonaný, přeformátovaný.

  2. Tak jsem se prave docetl, ze Ukrajinske obili problem neni, naopak problem je prilis mnoho obili z Ruska v EU 🙂

    To jako uz uznali Donbas jako soucast Ruska?

  3. Vidláku, na webu myzemedelci je v QR kódu jiné číslo účtu než na fejsbúku??

    Teď říkali v ČT, že za vysypaný hnůj hrozí až 20000,-

    1. Ano, to by šlo totalitářům nejlíp. Vyhrožovat, zavírat, vyhazovat z práce, veřejně dehonestovat, udávat, existenčně ničit. Metody mentálních ubožáků, kteří se dočasně cítí silní, protože na chvilku přičichli k moci.

    2. Na ČT říkají každý den ledasco. Většinou to tam kokrhají stáda slepic, až má člověk pocit, že ČT je vlastně buchetník.

      1. Jo tak on ten Fialův hajzlovský postup vůči Slovensku měl mít ještě další level:

        „Holandské veľvyslanectvo v ČR sa na základe aktuálnych informácií rozhodlo zrušiť pripravovanú diskusiu o politickej situácii na Slovensku. TASR o tom vo štvrtok informovalo Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí (MZVEZ) SR

        “Na základe aktuálnych informácií sa holandská strana, ktorá predtým nedisponovala dostatočnými informáciami o pripravovanom podujatí (na ktorom mala byť na pôde holandského veľvyslanectva v Prahe rozoberaná za účasti veľvyslancov členských štátov EÚ bez pozvania slovenskej veľvyslankyne v ČR vnútropolitická situácia na Slovensku), rozhodla podujatie na pôde svojej ambasády v ČR zrušiť,” spresnil rezort diplomacie.“

        https://www.hlavnespravy.sk/holandska-ambasada-v-cr-zrusila-diskusiu-o-politickej-situacii-v-sr/3427632

        1. No pokud je vzdělaná ve historii vlastní země tak se jí nedivím. Já to četla odpoledne a docela zajímavé. S rychlými obraty. A ony příklady táhnou. Tak kdo ví

        2. Dalsi „level“ a este slovenstina na nas. Takovy nejsou liny vopisovt slovenstinou dlouhy odstavce..Cestina jim nevoni..
          Musi na nas cpat jiny jazyky a prznit Cesrinu..
          Takovy se hadaji , kdyz nekdo zapomene tecku na konci very a nemuzou z toho spat.
          Slovaci meli ten hajzlovskej postup na nas vod 68 a podrztaska Husak
          chtel nas pripojit k SSSR.
          A podrztaska Fico se vratil vod navstevy schuze EU a macarona a porad keca a nic.
          Schuze diskusia nakejch zbytecnejch velvyslancu podrztasku ,mela bejt na pode a ted neni a my se z toho mame podelat. Nebo co?
          Z hovna se delaji nekonajici hystericky diiiskuuusiiijeee.

    3. Mohlo jít o technickou poruchu, případně řidič nechtěně závadil o sklápění. Nebylo by to poprvé, ani naposled.
      Na internetu jsou běžně podobné případy.

    1. Bojí se skrytých fašounů, a proto je otevřeně podporuje. To nevymyslíš.

      „Existují ale i fakta, o kterých média mlčí: Petr Fiala patřil v 90. letech k ostře konzervativním katolickým kruhům, skeptickým k naší státnosti a pěstujícím ideu „Panevropy“ (navazující na meziválečného, klerofašismu a stavovskému státu blízkého hraběte Coudenhove-Kalergiho), které zvaly do naší republiky Bernda Posselta, Otto Habsburka a jiné osoby a umožňovaly jim tu agitaci v rámci tzv. Panevropského hnutí (Bernd Posselt byl v Československu v Brně tajně agitovat už v září 1989).“

      „V příloze připojuji článek z Proglasu, ročník 1990, číslo 9/10, napsaný Petrem Fialou, ve kterém mj. cituje z projevu Otty Habsburka, který přijel do Brna přesvědčovat, že Češi mají na Západě své největší přátele v sudetských Němcích. Článek obsahuje i tři fotografie (Petr Fiala je sám vybral jako sebeprezentační doprovod svého článku), na kterých Fiala pózuje s Berndem Posseltem, Otto Habsburkem, politikem KDU-ČSL Tollnerem a praporem „Moravské zemské Panevropské unie“, jejímž byl předsedou.“

      https://blisty.cz/art/64567-nadejny-zachrance-ods-a-sudetske-panevropy.html

      1. V zájmu genderové rovnoprávnosti:
        Odminovat bojiště?

        K Bolkovi: „Bývalí slavní“ jsou, jak „vidno zříti“, schopni políbit prsten, jen aby se zase objevili v novinách nebo na obrazovce. U Marty Kubišové, která se hrdě přenesla přes celou normalizaci mě to opravdu hodně zamrzelo. Byla pro mě etalon hrdosti.
        Byla. Ti, kteří ji vyznamenávali jsou jiní než ti, kterým zpívala svou „Modlitbu pro Martu“.

        Ale nevím jak bych reagoval, kdybych byl slavný a vyznamenali mě. Naštěstí nejsem.

        1. Tak nějak, i když, já na něm byla dvakrát a bohužel nic moc. Nevím jestli vůbec by to dnesšní mladé zajímalo,. On je vtipný tak nějak „prvoplánově“ a to mi nesedí. Možná dědci z nostalgie. Jinak nevím

        2. Marta do toho prostě spadla a kámoši se na ni vysr@li. Otázka dnes je, zda by jednala stejně, kdyby věděla , jak to dopadne??? Dneska si to „chuděrka“ neumí srovnat v palici, stejně jako Mašínová, která se baví s Prezidentčíkem , jako by se nechumelilo.

          Mě osobně se chce blejt z lidí, kteří se podílejí na dnešním marasmu. Nejhorší je skutečnost, že tak činí i blízké příbuzenstvo.

        3. Ja zase vim , na rozdil vod K., ze bych nikomu nelez do prdele ani slavnej ani slavne.
          Ta ridka Polivka , neni ani slavnej ale trochu nejak znamej, ze ho ukazovali v nakejch filmech. Navic je medialne vykricenej z roli v obrazkovych srackach.
          Nestoji za pozornost..Zejtra bude pistet zase jinak..A neni sam.

    2. Ten už delší dobu podlézá držitelům televize, kteří jsou skutečnými vládci v této zemi. Nevšimli jste si , jak si protlačili svého prezidenta, za kterého se konečně nemusí stydět? Zřejmě Bolkovi s jeho dluhy a četnými dřevěnými potomky nic jiného nezbývá. Smutný konec…

      1. Mně to nepřekvapuje, ale dost mrzí.
        Nebyly náhodou kdysi doby, kdy umělci revoltovali proti každému režimu ?
        Toto je ubohost sama.
        „Doufám že víte, na které straně máte stát.“
        To je jako v únoru 1948.

    1. Musí, je to předmět doličný. Doufám, že při vyšetřování této události přikročí udatná PČR k rekonstrukci celého (zlo)činu…

    2. Nějak to neodmysleli. Buď měli objednat pršení, nebo příště nechat havarovat cisternu s močůvkou, aby si užili taky ostatní pražáci

      Já vím bába jedovatá

    1. Nádherné po stránce obrazové i zvukové, skvěle sladěné.

      Může někdo říci kulturnímu barbarovi ( fakt se stydím ), co je to za hudbu ?

  4. B R N O :
    Po dvou letech zmizela ukrajinská vlajka z budovy farního úřadu kostela sv. Augustína na Náměstí míru v Brně.
    Mám proto dvě vysvětlení:
    + Buď přišly nové inštrukce z děkanství, biskupství, od biskupské konference nebo přímo z Vatikánu
    + Anebo rázná paní kostelnice tyto zlikvidovala v rámci předvelikonočního úklidu.
    Tuším že B je správně.
    Stalin říkával: Kádry rešájut vsjo.
    Tak paní kostelnice řešila…
    Zaplať Pán Bůh!

    1. Josef původní napsal:7 března, 2024 (17:50)

      Pouze duševně omezení budou faulovat, pokutovat, geniální hráče.
      Dovedete si představit místo demonstrantů teroristy?
      Rakušan může přemýšlet.

  5. Je zajímavé, že ačkoliv ceny pohonných hmot se vrátily více méně na předkovidovou úroveň a ceny pšenice jsou rekordně nízké, ceny potraviny dále stoupají.
    Například pekařství Illík nyní zdražilo své produkty o 10 %.

    1. Je to logické. Když něco klesá, musí něco jiného stoupat, aby se to vyvážilo. Vyvažovat musí všichni, Illíka nevyjímaje.

    2. Já bych řekl, že ceny těch PHM jsou dnes o cca 10 Kč vyšší než tehdy. A k tomu se razantně navýšily ceny plynu a elektřiny, tj. energií, na kterých pekárny fungují.
      Dobře už bylo.

      1. Ceny PHM, plynu a elektřiny jsou více méně stále stejné, pouze se dráž prodávají. Například benzín 1 litr stojí už dlouho 12-13 kč, zbytek je daň, rabat atp. Podobně plyn, a elektřina.

          1. Já vím. Přesto myslím není na škodu říci koncovému zákazníku, že cena benzínu je 12-13 kč/l nikoliv 40 kč a 1 kWh je 0.60 kč nikoliv 10 kč.

  6. Platba Zemedelcum jen pres QR kod. Pro starsi lidi velka neznama, pro ty, jejichz banka tuto funkci neposkytuje, konecna.
    Na MyZemedelci jsem cislo uctu nenasel.
    Proc nevisi na Kydech?
    Presne o tomhle mluvil Klaus…
    Stale to vypada tak, jako by zemedelci prichazeli s neodolatelnou nabidkou, jiz nelze odolat a vy se musite set sakra snazit, abyste se take mohli pripojit.

    „Vláda bude po protestu zemědělců podle premiéra a předsedy ODS Petra Fialy přemýšlet o tom, zda nedat 2 miliardy korun radši někomu jinému než zemědělcům.“
    Timhle Nuttelier zemedelce definitivne oddelal, anebo je stmelil?
    Hodni zemedelci to rozhodne moc daleko nedotahli.

        1. Chtěla jsem Vás jen upozornit, že sem někdo dával číslo účtu na zemědělce. Chcete- přispět, tak hledejte.

      1. Vy jste neuveritelni 🙂
        Vubec se nedivim, ze je v Cesku tolik exekuci.
        A taky by me zajimalo, o kolik penez/ darcu/ sympatizantu timhle pristupem OniZemedelci prisli.

        1. Za blbost se platí.
          Těch žadatelů o peníze je spousta. A hejlů ještě víc. Nejsou to ale všichni.
          Ale stejně to na ně zkoušejí – a jsou docela úspěšní. Vyplývá mi z toho, že těch hejlů je poměrně dost. Nejen u nás.

  7. „Vláda bude po protestu zemědělců podle premiéra a předsedy ODS Petra Fialy přemýšlet o tom, zda nedat 2 miliardy korun radši někomu jinému než zemědělcům. „Já to chápu jako protest proti těm dvěma miliardám korun navíc,“ řekl předseda vlády při interpelacích, když odpovídal na otázku poslance SPD Oldřicha Černého.“

    Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/snemovna-interpelace-premier-fiala-protest-zemedelcu.A240307_154122_domaci_kop

    Jak jsem si to přečetl, celé odpoledne jsme se smál.

    My máme TAK chytrého premiéra, nechť nám ho Pán Bůh zachová co nejdéle 🙂 🙂 🙂

    Buď to uzrálo v jeho hlavě, takhle odpovědět nebo mu to poradili jeho poradci a analytici.

    Ti samí, co mu poradili porovnávat Nutelu.

    1. Od mimořádného idiota nelze očekávat mimořádně inteligentní odpověď. Zajímalo by mě kolik jeho voličů začalo po dvou letech zírat co že si to zvolili?

      1. Jen aby jeho volici nebyli spokojeni, jak zatocil s temi, co vykradaji statni rozpocet skrze dotace.
        Dnes uz neni obcansky postoj racionalni, nybrz sektarsky. Cim vetsi protimluv se stane, tim vetsim dukazem je pro viru.
        To snad ve svem okoli uz musel slyset kazdy: „Babis nas chtel jen zadluzit, zatimco Fialovy dluhy nejsou dluhy, nybrz investici do budoucna.“
        V mnoha a mnoha obmenach to slychavam vicemene stale dokola.

        1. Prožidovský a proruský nacista přemýšlí, jak vymyslet obranu statečných chlapů, které se zkurvení fízlové snaží upokutovat do bezvědomí a vymýšlejí pro ně další gumové, „skutkové podstaty trestných činů“, kterých se měli dopustit.
          Ten statečný chlápek, co vyklopil ten hnůj, to škaredě odsere.
          Pane domácí, jak by mu šlo pomoct?
          Co Institut českého venkova – ten je pouze privátní?
          Pomůže mu Institut, nebo zveřejníte číslo nově zřízeného účtu, na který by šlo přispět, aby jej ten statečný čin bolel co nejméně? Ideálně vůbec?
          Předpokládám, že jste ve spojení s těmi „zlými“ zemědělci, mezi které dozajista statečný chlap patří.
          Myslitel a lepič nálepek Agivessana, ten by nějaké filigránské řešení neměl?

          1. „a vymýšlejí pro ně další gumové, „skutkové podstaty trestných činů““ Jak jen jsou čím dál víc podobní minulému režimu…

      2. Jen bych připodotknul, že ODS si ho zvolila jednomyslně. Ani mu formálně nepostavili protikandidáta. Blahopřeju voličům ODS, je vidět, že ASPEN institut to tu má dobře ošéfovaný.

  8. PreVít představuje kandidáty do voleb. Představuji vám osobnosti, Evropany. Evropanku a Evropana.
    Žádný Čech. To je teprve ten správný hnus. Kdo má na to nervy, běží to na pravdatelevizi. Já na to nemám.

  9. Hradní gumu zase dostihla myšlenka. Jak je jeho zvykem, ani nahá ani oblečená. Dotaz na dnešní protest.
    Na jednu stranu je chápu, ale na druhou stranu, vysypat hnůj do kolejiště nic nevyřeší. A když se na demonstraci vyskytují transparenty radikálů…………………

    1. Zde musím s gumou souhlasit. Zasypat hradní gumu by bylo účinnější než zasypané koleje. Příště by se mohli s nutelou domluvit a hrdinně se postavit do proudu hnoje osobně.

      1. Tady poukazuji na gumový způsob vyjadřování. To jeho, na druhou stranu, vypovídá vše o jeho letoře.
        Používá to rád a používá to často. Ani tak, ani tak. Hlavně se nevyjádřit jasně a nikoho nena§rat.
        Tohle se mi tak hnusí, že se to nedá vypovědět.

  10. Myslím si, že milion našich lidí, kteří propadli kapitalistickým sítem během 20 let už nestávkují, nemají za co.

    1. Jo, to byl kreslený vtip
      2 bezdomovci pod mostem a jeden říká druhému. Jo, v 89. jsem taky cinkal klíči, byly od bytu, chaty a garáže.

    2. Mají, on mír není sprosté slovo. A je trochu rozdíl mezi životem chudých v ČR a na Ukrajině – přežívajících v troskách domů bez vody a jiných základních potřeb. Mír je sprosté slovo pro ty, co na válce vydělávají – a vydělávají dojením našeho státu. A i nyní, kdy je naprosto jasné, že žádná zbraň už nic nezmění, jen zabíjí ještě víc dětí (kdo viděl současné odvedené a zajatce, tak o jejich věku asi alespoň tuší).

  11. Jenže Ihorovič, když neřekne denně tři lži, tak není ve své kůži. Nikdy na žádných zemědělských protestech nebylo nic proruského. To je pouze Ihorovičova mediální manipulace, když vše, co nehoruje pro vládu, označuje za proruské.
    Ihorovič každého, kdo kritizuje vládu, označuje za proruského švába, to je přeci naprosto zřejmé.

  12. Sliby se slibují, blázni se radují
    „Naštvaný Fiala po protestech: Chtěli jsme přidat zemědělcům dvě miliardy, ale asi bude lepší dát je jinam“
    Takhle se nevyjadřuje dospělec, ale malý vzteklý parchant.

        1. Myslím, že pokud nejste Novotný z Řeporyje, je to již tak dost ostré vyjadřování podpory terorismu.

          Nezapomeňte, teď režim použije nástroje které si víceméně v tichosti připravoval. Od crime-speach – tedy verbálních zločinů, po odstranění nepohodlných webů. S
          Soft totalita přejde v tu opravdovou.

      1. „Já to chápu jako protest proti těm dvěma miliardám korun navíc,“ řekl předseda vlády při interpelacích, když odpovídal na otázku poslance SPD Oldřicha Černého.

        A on jim to tolik chtěl dát.

  13. Když se teď, v 15 hodin podívám na idnes tak demonstrace jako by ani neexistovala. Novinky ji tam mají ale jako zprávu třetí důležitostí.
    Celkově tedy dobře, podruhé už by jim nefungoval “proruský” hnojomet, tak se snaží celé vymlčet.
    Do třetice všeho dobrého?

      1. Sláva „traktorové brigády“ je už mezinárodní. 😎
        Téměř tři minuty na hlavních zprávách v ruské TV. Tři rozhovory s lidmi (které bohužel neznám). 4ekal jsem, že tam, uslyším mluvit do kamery Vidláka, ale asi nebyl k dispozici. Nebo měl strach?
        No a už dnes večer se asi začne v TV „realtivizovat“ a „vysvětlovat“ co kdo vlastně chtěl.
        Novináři to ví přede nejlépe. 😏

      2. Tak to se těším, že se zase přidám. Ale ať to má fakt grády, protože jinak by nám ten Fiala snesl modré z nebe…. a to si přece nezasloužíme ;-))))

    1. Taky tam furt proklikávám. Jediná zmínka „Traktor s českou vlajkou jel Letenským tunelem v protisměru, srazil se s autem“

  14. Vypadá to, že režim chce kopat. Budou potřeba peníze pro pronásledované. Tady se budou moci realizovat i místní kecálkové osobním příspěvkem. Nezapomeňte při tom na heslo „kdo skoupě rozsívá, bude skoupě sklízet“.

      1. Také rád přispěji, myslím, že Donio není tak špatná platforma (mají procento z vybraného).
        Jen to chce důvěryhodnou osobu jako záštitu – Danieli?

        1. Na My zemědělci je číslo účtu, kde můžete přispět na pokuty a právní služby.

          Ale to hlavní se teprve stane. Dnes se zemědělci sjednotili proti vládě. Ten hlavní protest teprve přijde.

          1. Díky, Danieli, rád přispěji a domnívám se, že si web + č. účtu zaslouží více podpory a propagace na a FB, X a dalších nternetech..

            1. Připojuji se. Už jsem to tady psal, na pokuty (pokud to je legální), tak přispěju. Pokud to není legální, tak alespoň na naftu.

              1. Jakýkoliv odpor a jakékoliv jeho formy jsou proti takové vládě legitimní vždy. Poměrně dobrý argument proti přílišné aktivitě policie je močůvka.

          2. A ještě, Danieli, chápu že jste v jednom kole, ale s Vaším literárním talentem to bude rychlé a účinné, zformuloval byste text na podporu akce pro šíření e-mailem? Prosím. To totiž Rakušan odstřelit nezvládne.

            Za sebe to chápu tak, že máme na dlouhou dobu jedinečnou příležitost zbavit se Kazisvětů… Nebo je minimálně také trochu rozštěpit a oslabit.
            V sázce je příliš mnoho…

          3. Vidláku,
            mohli byste, prosím, na MY zemědělci.cz vedle QR-kódu dopsat i klasické číslo účtu, pro nás zaostalé vykopávky?

            1. Úplně nejlepší by bylo, kdyby se vláda rozhodla ten účet zkonfiskovat a za prachy na něm uložené koupit a poslat zbraně na Ukrajinu.

              Já myslím, že pak by věci mohly nabrat o něco rychlejší spád.

          1. Vzdyt to mate jedno.
            Namisto kecu a vymluv proste zaplatte, jak vyse radi Starenka Oggova.
            Poslete nejake prachy treba Jitce, alespon ji udelate radost.

  15. Pokud Evropa gryndýlem zničí poslední zbytky průmyslu a zemědělství, tak to je v souladu se zájmy Ruska. Vyhaslé hutě vojsku zbraně nedodají, zničené zemědělství armádu nenakrmí. Ani bych se nedivil, kdyby se jednou ukázalo, že ty nápady s gryndýlem tu na začátku financovala nějaká cizí mocnost .

    Co Vidlák chce je tohle zastavit a v tom žádný zájem Ruska nevidím.

    1. Podlost „argumentace“ lidí, jako je šifra Realista je v předstírání, že když někdo někdy vyjádřil souhlas s nějakým postojem Ruska, pak všechno, co v budoucnu řekne nebo udělá je „proruské“. Zřejmě i čurá prorusky. Dovolím si citovat Miloše Zemana: „Zatímco komunisté všechny svoje odpůrce označovali za pomahače amerických imperialistů, tak lidé se stejnou mentalitou a stejnou inteligencí dnes označují protestující za agenty Kremlu.“ Proč něco pracně formulovat, když to už někdo řekl.

  16. Všimněte si, že nikdo neříká o dnešním protestu, že jde o proruské síly. Prostě tam nejsou lidé jako Vidlák, Rajchl a podobní, co je na tom těžké k pochopení. Proč se tolik zde vzývaná alternativa brání nazývat věci pravými jmény? Skutečně Vidlák například hájí ruské zájmy v Čechách. Je to legitimní v demokracii, ale není hezké, že se tak čertíte a tvrdíte, že to není pravda.

    1. Vy jste tedy realita. Nikdo mi ji nedokáže nějak dobře vysvětlit, nebo každý trochu sice ano, ale vsadit si na jednu jedinou představu reality je riskantní. Pochopil jsem, že realit je více najednou a jen některá z nich se někdy splní. Existují skrytě, jen v představách… atd.

    2. Nálepkování vám jde. Tady v Česku jsou i jiné zájmy než proruské nebo protiruské. Propaganda si vybírá zástupná témata a pak proti nim bojuje, však to také děláte.
      Vidlák hájí zcela legitimně zájmy zemědělců a Česka.

      1. Není to pravda, všimněte si, že dnes se o žádných ruských zájmech nemluvilo, skutečně se řešilo zemědělství. Já s Vámi naprosto souhlasím, je to o tom řešit skutečně naše problémy a ne se neustále utápět v neužitečných geopolitických bojích. Proč ale vládce zde tedy neustále tlačí Rusko a Ukrajinu ke kapitulaci? Opět, ať si to klidně dělá, ale nemůže se pak divit, že ho nikdo nebere vážně, protože on není autentickým hlasem zemědělců, vždyť žádným sám není, ani za ním nějaké zajímavé procento zemědělců nestojí.

        1. Zatímco my jsme mluvili o ruských zájmech, že? My mluvili také výhradně o zemědělství. To jen ti tvoji pravdomluvní novináři plkali něco jiného.
          Ale neboj, odteď už jsou všichni zemědělci proruští. Zítra s tím Fiala přijde.

          1. Ruské zájmy, ruské zájmy…
            Proč by ty měly být méně důležité než ukrajinské zájmy, potažmo zájmy USA neb KoZa?
            (KoZa už ale pomalu přestává držet pohromadě.)
            ===
            Raději bych ale mluvil o našich zájmech. Pokud se náhodou shodují se zájmy někoho jiného není to naše chyba. Zájmy nebo jen pohled na svět. Právo se dívat na svět z takového úhlu pohledu, který nám vyhovuje.

        2. Vidlak mluvi o miru uz dva roky ty vemeno.
          A debilove jako ty mu cele ty dva roky nadavaji do chcimiru a vesti slavne vitezstvi Urajiny.
          A ted si jsi vymenit podvlikacky, protoze v banderistanu to nevypada moc dobre, a nemyslim tim vybec bojiste.

    3. máte naprostou pravdu. Slyšela jsem, že Vidlák chce v Praze v Kotvě otevřít pobočku GUMu.

      A teď vážně – Fiala dnešní protesty odmávl s tím, že nebude jednat pod tlakem. Nebo že je čtvrtek.

      1. Ne, MarieP, čtvrtek není pro „Piera Geroflée“ /jako že když už teda ten jeho nový kamarád Makarón/ významným dnem.
        Čtvrtek byl významným dnem v manželství Jiřího Sováka s Danou Medřickou ve filmu „Kdo chce zabít Jessie“ – https://www.youtube.com/watch?v=yK-ZjYnxRcI

        Co je proti tomu nějaký vládní tajtrlík?
        L.

      1. Vždyť je to takřka jakýkoliv článek, kde se věnujete zahraničnímu dění, celé Vaše čtení světového dění je z ruské perspektivy.

        Nicméně ono bohatě stačí si vzít Váš „dopis Putinovi“ před začátkem války. Normální člověk by se po takové ostudě (ten člověk krucipísek skutečně zaútočil do měsíce, nešlo o pomluvu amerických zpravodajských služeb) přeci jen trochu zamyslel a zkrotl, Vám se musí uznat naprostý kachní žaludek, to zase klobouk dolů.

        1. Jasně… řekl jsem, že Ukrajina prohraje a bude mít příšerné ztráty. Snažil jsem se tomu zabránit. Nemohl jsem. Takže se to prostě stalo. Jen jsem měl odvahu o tom mluvit i v době, kdy jste všichni lhali a pravdu splachovali do kanálu.
          Já jsem se snažil zabránit válce a vy jste ji přivolávali svými činy. Já jsem nechtěl zabíjení, vy jste se tetelili blahem. Já nevěřil v ruskou prohru, vy jste zatím papouškovali propagandu.

          1. Blbej a ochotnej je ukr. A snazivej na valku …
            je o jedno ,ze je uberslovan.
            Ukrajina je velka a ukrast se neda.
            To nejde.
            Rozfetcik si notoval s macaronou a ten povidal vo zbabelym prihlizeni
            vlad EU a Nato a ze se to musi zmenit. Tak napriklad ..
            Nuland se snazila a neprihlizela. A kde je ted.?

          2. Krátce po zahájení SVO jsem mluvila s jedním svým mladým pacientem, chytrým to klukem. Ptal se, co tomu říkám a já jsem mu odpověděla. Že Rusko zvítězí. Že dějiny nezačaly 24.2.2022. Že když si myslí, že Rusko půjde kvůli sankcím do kolen, tak se mýlí. Že naftu a plyn bude dodávat jinam. A konečně, z četné četby ruských a sovětských autorů jsem si udělala jistou představu o duchu jejich národa. No, říkal, že takovej názor ještě neslyšel. Zajímalo by mne, co říká teď.

            Jedné pacientce, takto dějepisářce, jsem na její řeči odvětila, že dějiny skutečně nezačaly 24.2.2022.

            Pokud na SPO někdo někde zavedl řeč, řekla jsem mu, co si o tom myslím.

            Víc jsem toho udělat nemohla.

    4. Vidlak haji ruske zajmy?
      Cilem a zajmem Rusu je vytvorit pro ceske zemedelce prijatelne podminky a snizeni cen potravin pro spotrebitele?
      A s takovouhle zemi jsme ve valce? (Metaforicke vyjadreni.)
      Zeptal bych se tedy naopak:
      Pokud jsou toto cile a zajmy naseho nepritele, jake jakepak jsou ty nase (evropske)?
      Odpoved si dobre promyslete, je obtizna.

      1. Kazdej kdo je jen pro mir , opakuju …..pro m i r ….a proti teroru ,bombardovani a nenavisti Nato a jeho sireni , proti EU
        katastrofalnim sankcim pro EU ……Kdo je proti veseni pytlu na mrtvy na budovach ,
        na verejnosti , kde to vidi male deti ….Kazdej takovej…
        Obhajuje u nas a jinde na zapade…… ruske zajmy.

    5. Zajímavá dedukce. Vidláka a další nazýváte proruskými – prý pravými jmény…., kdo řekl, a na základě čeho (!), že hájí ruské zájmy zde? Že to pravé pojmenování? Kdo dal nálepku? To, co jste předvedl je pouze jedna z forem demagogie – nálepkování, a předpokládaný obecný souhlas (vnucovaný).
      Jak hájí ruské zájmy zde? Že brání genocidě chudáků ukrajinců, které jejich vlastní loví po ulicích a vhazují na frontu, kam nechtějí jít? Co kdyby vy jste se k nim přidal a ukázal, jak proti-ruský jste vy osobně.
      Nerýpám, prostě se ptám. A čekám jasná fakta. Rád si to nechám vysvětlit.
      Ruské a východní zájmy tu hájí věrchuška. Oni oslabují zemi tak, že se může stát snadnou kořistí cizích zájmů. Oni vymýšlejí sankce, které nás ničí – tedy je vymýšlejí blbě. Rusko chtělo obchodovat.
      Budu se opakovat, z toho, co od Vidláka čtu vyplývá, že je pro-ukrajinský a nikoliv pro-ruský. Dokonce mám někdy pocit, že je proti-ruský.
      A co je na Rajchlovi prokazatelně pro-ruské, to mi hlava už vůbec nebere. Oni vám totiž jenom vadí, máte z nich bobky. Tak to je. A protože argumenty nemáte žádné, mlátíte kolem propagandou.

  17. Není hnojomet jako hnojomet. Některé šíří zápach slovní, jiné přírodní. Někomu podleepotreb, jinému podle zásluh.

  18. novinky:
    Přiletěl Pýcha z Měsíce? táže se ministr

    „Pan (Martin) Pýcha buď na jednání nebyl, nebo přiletěl z Měsíce,“ odmítl ministr zemědělství Marek Výborný argumentaci šéfa Zemědělského svazu Martina Pýchy, který tvrdí, že se zemědělcům nepodařilo nic dojednat.

    Podle ministra u nás není ani problém v obilí z Ukrajiny, ale v produkci z Ruska, která se podle něj v Evropě hojně vyskytuje. V ČR jsou podle něho ukrajinského obilí jednotky procent, uvedl ve vysílání České televize.

                1. To je jednoduche
                  Rus nema v abecede pismeno „H“ hrdina -> geroj
                  Ukrajinec nema v abecede pismeno „G“ hrdina -> heroj
                  😀

                    1. Jo jo a proto mi jeden z nich vypravel, co zazil, kdyz byl na praci v PortuHalsku.

                    2. Pokud nekdo mluvi o Gerojovi IGorovi z UzGorodu, tak je to Rus.
                      Pokud nekdo mluvi o Herojovi IHorovi z UzHorodu, tak je to Ukrajinec.

                      A co to vykrikuje ta nase, ceska, atomova baba ? Herojam slava ??? 😉

                    1. Sabaku katok koňki a dědušku mají stejně jako Rusové a víc si z ruštiny běžný Čech stejně nepamatuje

                    2. jedínij selskochozajstvenyj kooperativ měli Rusové i Ukrajinci taky
                      I Sojuz cechslovacko sovetskoj družby

    1. a zase ti rusi, jsou už s tím nálepkováním trapní. Ale co říct když oponenti mají pravdu. Akorát si nějak nevšimli, že lidi/ovčanstv o už jim ty žvásty nebere.

  19. Padla tu v předchozích článcích myšlenka, jací jsou policisté kamarádi, jak zdravili demonstranty v únoru apod.
    Leda prd.
    Fízl je si hluboce vědom, kdo ho platí a kdo mu bude dávat doživotní rentu. Zároveň si uvědomuje, že s tím, co umí, může v civilu dělat jen hluboce podpůměrně placenou jednoduchou a duševně nenáročnou činnost. Nebo pracák …
    https://www.novinky.cz/clanek/krimi-ridice-nakladaku-ktery-vysypal-haldu-hnoje-pred-urad-vlady-zajistila-policie-40463320

    1. Přesně tak. Policajti byli vždycky zbabělé svině. Za každého režimu. Stateční jsou leda tak na osamělého šoféra při buzerantsko-namátkové silniční kontrole…
      Dnes, místo aby střežili statní hranice proti nežádoucím připrchlíkům, tak střeží tyrany v jejich paláci. Jak typicky ubohé! Ta červenobílá páska okolo ležícího hnoje s nápisem POLICIE je naprosto výmluvná!

      1. Hele, Charone, běžte s tímhle do brusele.
        Netvrdím, že všichni policajti jsou etalonem inteligence a vstřícnosti, ale většina z nich dělá svou práci dobře až výborně. Kdyby totiž tomu bylo naopak, tak to tu – vzhledem k prakticky neexistenci společnosti v ČR a s ohledem na stále rostoucí agresivitu a vzájemnou nesnášenlivost – už dávno vypadá jak na Haiti.

        1. Jistě. Krom toho samozřejmě i u policistů platí, že aktivní blb je horší než třídní nepřítel. Takže jak kdo. Jako všude.

          1. Prožidovský a proruský nacista si myslí totéž, co kolega Polo.
            Nácek dodává, že pro všecky případy je těchto fízlů k dispozici přes 40.000.
            Jeden fízl na každých 250 z deseti mega lidí, včetně dětí a kojenců. Není to málo??
            Fízl se podpisem zavazuje pomáhat a sloužit státu, resp. státní správě, nikoli jeho občanům.
            Že to mají fízlové tupě okopírované od Amíků na autech, nic neznamená.
            Je to jenom póza a jeden z marketingových triků.
            I ti esenbáci a estébáci, v prvé řadě plnili úkoly dané vládou, nikoli vůlí občanů státu.
            Nácek připomíná :
            Vzpomeňte si na to, že tady nejsou pro Vás – až budete podepisovat pokutový blok, nebo až budou muset „pátrat“ po nějakém banderovci, který Vám znásilnil a podřízl vnučku.
            Ani elita – kriminalisté – dneska nejsou čistí.
            Co je s vyšetřováním na FF? Jako s covidem – nic? Vysedíme, vymlčíme?

            1. Souhlasím. Sám, ač mám čisto v záznamu RT, mám s fízly jen ty nejhorší osobní zkušenosti. Jsou zákeřní, lžou, šikanují a navzájem se kryjí při svých lumpárnách.
              Navíc, není si na ně kam stěžovat. Leda zase opět k nim – pak ovšem zvítězí jejich profesní solidarita.

    2. Dovolím si vzpomínku, když Martin Konvička organizoval protestní akci “Obcházení Káby” před Saudskou ambasádou, resp. nevinou parodii na obcházení kadibudky (Toi-Toi), byl to tuším šmejd Petr Dolínek (ČSSD), kdo na nás povolal těžkooděnce.
      Těm klukům to bylo fakt trapný, že by měli pendreky rozehnat takovou akci, z rozhovoru s nimi bylo zřejmé, že s akcí sympatizují (a prát se fakt nechtěli -ani my ne s nimi), nepohrdli odznáčky IVČRN, a bylo jim nepříjemné, když slyšeli skandování Gestapo-Gestapo.
      Nu, rozkaz je rozkaz, ale lze ho všelijak ošvejkovat, tak místo nakládačky, kterou nám Dolínek přál, se akce rozešla v dobrém. Dodnes mám hezké fotky i tehdejších provokatérů a prorežimních poskoků (Ingrid R. aj..)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *