Když svůj protest v Praze oznámili ti zlí zemědělci, se kterými nesmí mít slušný člověk nic společného, schytávali od první minuty plné salvy mediálních hnojometů. Hned bylo jasné, že protestují za dotace, že to organizují agrobaroni, JX Doležal dokonce vymýšlel konstrukci, že to organizuje Babiš, protože ten je přece vždycky u všeho proruského a dezinformačního… Alexandr Vondra se oháněl svým ruským pamfletem, intervjuci se mohli přetrhnout, aby protest označili za zpolitizovaný a ukradený.
Fiala mluvil o dezinformační scéně a ruském vlivu, vyhrábávaly se jakékoliv hnusárny na organizátory, prostě každý prostředek se hodil, jen aby se to nějak zadupalo do země. Napomohli tomu i Doležal s Pýchou, kteří se od protestu pěkně na kameře distancovali a ozlomkrk oznamovali svoje symbolické jízdy na podporu vládě a ministrovi Výbornému. Všichni se až zoufale snažili odvést debatu od grýndýlu, neschopné vlády a lhaní České televize. Zajistili si i stávkokaza… prostě neponechali nic náhodě.
Ale… ohledně zemědělství drželi hubu. O tom naopak mluvili, jako když másla ukrajuje. To se Výborný mohl rozplynout samou dobrotou, jak chápe problémy zemědělců, jak jim musí ulehčit od byrokracie a jak pojede do Brusele s jejich mandátem, aby jim to dobře vyjednal. Fiala ani slovem nepípnul o dalším dovozu ukrajinského obilí, protože priority jeho vlády jsou na Ukrajině a ne tady u nás. Stanjura nějak nemektal o tom, že se traktorů nebojí a žádné daňové úlevy jim nedá.
Všichni napjatě čekali, co se v pondělí stane na magistrále. Báli se toho, co mají zemědělci naloženo na vlečkách. Nevěděli, co přesně se stane a kam až zemědělci zajdou. Nevěděli, co se stane s pražskou dopravou, nevěděli, jestli nebudou mít před vchody kupky hnoje. Nevěděli, kolik se sejde lidí.
Naopak tam ve Strakovce docela přesně věděli, že tento protest je protivládní a nikdo z organizátorů si o vstřícnosti věrchušky nedělá iluze. Věděli, že tihle zemědělci nechtějí ústupky, ale politické řešení. Že po nich chtějí něco, co oni sami nemíní udělat, protože jim v EU poklepávají na ramena za pravý opak. Věděli, že tento protest je třeba zničit všemi možnými prostředky včetně provokatérů zabalených do ukrajinských vlajek, stávkokazů a lháře Sašy Vondry. Věděli, že tento protest byl nebezpečný a pokud by uspěl, otřáslo by to s nimi.
Armáda majnstrýmových intervjuků bojovala, ale odpovědní ministři pěkně drželi huby.
Teď jsme o čtrnáct dní dál…
Dnes se v bledě modrém odehraje něco podobného, jako tenkrát v pondělí devatenáctého února. Hodní zemědělci přijedou do Prahy, v plánu je příjezd na to stejné nábřeží a omezení dopravy na magistrále. Stejně tak se bude protivládně mluvit a snad se bude chtít víc, než jen vládní ústupky.
A mééédia mlčí… Tentokrát nikdo nerozebírá motivace svolávatelů. Nikdo nemluví o miliardách na dotacích, nikdo nemává fake dopisem v azbuce. Nikdo neobviňuje zemědělce, že si berou pražské obyvatele za rukojmí. Nikdo nevyhrožuje tvrdými tresty a pokutami. Nikdo neříká, že Doležal s Pýchou jsou antisystémoví a rozvraceči našeho liberálně demokratického zřízení. Nikdo nepátrá po Babišově stopě.
Ale… zato nemlčí vláda. Stanjura už prohlásil, že se traktory zastrašit nenechá a žádné daňové úlevy pro zemědělce nemá. To byl jeden z jejich požadavků. Redistributivní platby se také nezmění… to byl původně další požadavek. Dovoz obilí z Ukrajiny bude pokračovat a to ruské (které u nás vůbec není) se dá na sankční seznam. Takže nadbytek komodit na trhu bude pokračovat dál. To byl další požadavek Agrární komory…
Mimochodem, nikdy jsem neviděl tak podlejzavě napsanou jasnou věc, že když k nám jde levné obilí z Ukrajiny, tak nám to tady kurví ceny a ani Babišův kohout Silver ty pesticidy nechce žrát. Místo toho řekli, že je tu NADBYTEK komodit… aby se náhodou někoho nedotkli.
Ano, Kauflandy budou mít levnější mouku, Češi sežerou všechno i s chlorpyrifosem, ceny neklesnou, protože Prouza je mocnější než ministr zemědělství, ale zato to zničí české producenty, protože této láci nedokáží konkurovat jinak, než výprodejem půdy nadnárodním koncernům. Jasné? Pochopili to všichni?
Zlí zemědělci to chápou. Proto se proti dnešnímu protestu nijak nevymezují, podporují ho a leckdo i pojede. Ale také vědí, že to bez velké nátlakové akce plné hnoje, kejdy a močůvky nepůjde.
Prostě, tentokrát se nikdo na vládě nebojí. Ani na chviličku. Vztahy Agrární komory a ministerstva zemědělství jsou skvělé. Tak skvělé, že dnešní traktoristé ještě před čtrnácti dny jeli na hranice demonstrovat podporu ministrovi, který jim nic nevyjednal, jen souhlasil s prodloužením bezcelního dovozu s Ukrajinou a postaral se, aby se přestalo mluvit o redistributivní platbě už rovnou dopředu. Zbytek se zcvrkl na dohadování o penězích, které zemědělci stejně nedostanou.
O příčinách se nemluví vůbec. Koneckonců vícekrát zaznělo, že vedení Agrární komory není proti grýndýlu… Svatá prostoto. Když není proti, tak je pro. Je pro všechna ta zvěrstva, která se dělají a to ještě grýndýl vlastně pořádně ani nezačal platit. Nemluví se o příčinách drahoty v hytlermarketech. Nemluví se o příčinách vysokých cen energií. Nemluví se o vládní politice, která je vysloveně protičeská a protinárodní. Nemluví se o erozi naší suverenity směrem do Brusele.
Není nad názorný příklad a prožitek na vlastní kůži. Zkušenost je to, co získáte chvíli poté, co jste to potřebovali. Se Středulou už odborářům trpělivost došla. Uvidíme, kolik trpělivosti budou mít zemědělci. Uvidíme, jak dlouho je bude bavit si na protesty jenom hrát.
Aktualizováno v 7:30 – Tak už si na prostest nehrají. „Zlí zemědělci“ vysypali před Strakovkou fůru hnoje.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Jsou někde jasně pospané požadavky, co dnes protestující zemědělci chtějí svými protesty dosáhnout? K aktivitě „My zemědělci“ se tito nehlásí, takže co je tam napsané je irelevantní. Ministr Výborný to dle všeho hodlá řešit pouze slibem navýšení nějakých zemědělských dotací, tedy obere všechny ostatní nezemědělce případně víc zadluží stát. To asi není cílem té demonstrace, nebo ano?
Kadlas napsal:7 března, 2024 (10:47)
https://www.ospzv-aso.cz/
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kadlas napsal:7 března, 2024 (10:47)
Agrární komora České republiky
·
Proč dnes zemědělci protestují? Kromě nekalých dovozů a ubíjející byrokracie, nesmyslného Greendealu jsou to také nesplněné sliby. V roce 2022 byla zemědělcům slíbena podpora zaměstnanosti na venkově formou úlevy na sociálním pojištění pro zemědělské pracovníky.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka tuto dohodu dokonce stvrdil podáním ruky s naším šéfem Janem Doležalem.
Podpora měla začít platit od roku 2023, kdy se podařilo získat i neformální souhlas EU.
Rok 2023 je však dávno pryč a slíbená výjimka pro zemědělce stále neplatí.
Nově Ministerstvo zemědělství přišlo s návrhem, že slíbenou částku ve výši 2 miliard korun místo slevy na sociálním pojištění vyčlení v roce 2025 v zemědělském rozpočtu navíc.
Bohužel k tomu nevíme vůbec nic.
To je mimo jiné jeden z důvodů, proč dnes zemědělci vyjeli do Prahy.
Neustále slýchají různá prohlášení, jak mnoho dělají vládní politici pro zemědělce, všemožné další sliby, ale realita je úplně jiná.
Domnívali jsme se, že konstruktivní jednání je cestou ke zlepšení stavu českého zemědělství, ale politici svá slova evidentně nemíní vážně. Obáváme se, že od počátku šlo pouze o zdržovací taktiku, jak zemědělce na chvíli umlčet.
Jak ale mají zemědělci věřit dalším slibům, které možná přijdou, když ty předchozí neplatí…?
https://www.facebook.com/agrarnikomoracr/
Takže chtějí prachy, které vláda musí někde sehnat, tedy sebere je těm ostatním, co zrovna neřvou. Tak to si asi celospolečenskou podporu nezískají. Takovými požadavky ztratili i mojí podporu.
pro Kadlas napsal:7 března, 2024 (11:31)
Co se týče toho požadavku na slevu na sociálním pojištění pro ty, co pracují v zemědělství, tak přesně tutéž slevu mají Poláci. Jejich zemědělci sociální pojištění neplatí. Mimo jiné i tím se jim tak snižují náklady na výrobu. Mohou pak jít s cenou produkce dolů. Toho rády využívají naše supermarky – nakupují a vozí sem z Polska. Tím si zvyšují svoje vlastní zisky nebo případně prodávají polskou produkci v akci. Lidé pak samozřejmě (a nelze jim to mít za zlé) kupují to levnější a naši zemědělci, kteří tyhle úlevy na pojištění nemají, jim pak nejsou schopni konkurovat. A samozřejmě tento požadavek zase jiní (nezemědělští) občané nevnímají dobře (opět – nelze jim to mít za zlé). Nicméně, zemědělskou produkci si chrání každá země na světě, protože produkce potravin je současně strategickou (a bezpečnostní) záležitostí. Proto ty dotace, které ale paradoxně vytváří mezi zemědělci nerovnost jak v rámci jedné země, tak i mezi zeměmi navzájem.
oprava – „supermarkety“
Ano máte pravdu ve všem.
ále no tak – on Kadlas musí, jenm si proberte jeho příspěvky – rolovat
Samozrejme ze jde o prachy, zijeme prece v kapitalismu.
Nikdo si asi nemysli, ze zemedelci protestuji za castejsi cervanky.
Polaci neplati socialni a maji slevy na danich, Nemci, Francouzi, Danove, Holandani maji (nekolika) nasobne vyssi dotace.
A ted jeste do toho bezcelni dovozy z Urajiny, kde neznaji evropske prisne normy…
Spravne by samozrejme bylo pozadovat, aby Polaci pekne platili socialni a dane, aby Nemci, Holandani a Danove dostavali stejne dotace, jako Cesi, a Ukrajinci museli plnit evropske normy…
Vase prispevky mam rad, protoze jste nohama na zemi, takze vite, ze „spravne reseni“ je nesmysl.
Takze cesti zemedelci zvolili jedinou moznou cestu k dosazeni rovnych podminek.
…Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka tuto dohodu dokonce stvrdil podáním ruky s naším šéfem Janem Doležalem…
Možná by nebylo od věci zjistit, zdali Jurečka podal ku stvrzení dohody hen tomu Doležalovi ruku, či protézu. Při jednání s lidovcem není důvěra na místě, je třeba prověřovat každičký detail.
Pokud to přesně takhle nezaznělo na demošce, ale jenom na FB, jsou to jen prázdná slova.
A dokud neudělá Doležal vše pro to, aby zastupoval opravdu všechny zemědělce vč. nádeníků, je zcela zbytečnou personou.
ZATÍM prohrály na celé čáře obě skupiny. A pokud budou vystupovat jedna proti druhé, budou prohrávat dál a dál; a s nimi my všichni.
To se mi ale hlubě nelíbí. Peníze sociálního pojištění nejsou vlády, nýbrž pojištěnců. Pokud vláda sníží odvody na sociální pojištění, ale nedorovná je ze státního rozpočtu, tak je to čistokrevná krádež z cizího.
„Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka tuto dohodu dokonce stvrdil podáním ruky s naším šéfem Janem Doležalem. “
Tak nevim, ze jestli si delate prdel, nebo je prvniho Aprila…
Kdo je to ten Dolezal, ze na dohodu v radech miliard mu staci podani ruky?
Zemedelci ten post zrejme nechteji, a Dolezal se nabidnul. Neco jako Stredule…
Tohle už si udržíme… pořád jsme to my, kdo to tam vysypal a udělal z krotkého protestu opravdový protest.
Takže ten hnůj je záškodnická akce Jandejskových partyzánů?
Že se k tomu agrární komora moc nehlásí…
Ano. To udělali naši „zlí“ zemědělci.
Super, palec hore!
Na sítích už samozřejmě jedou vtipy o ruském hnoji… Snad pozvou večer do zpráv zase Vondru s nějakým dopisem…:o)
Já nevím co furt proti tomu hnoji mají. Oni nevědí jaká je z těch hromad krásná klouzačka i v předjaří?.
A „hodní“ zemědělci proti tomu nic neměli. Že by přece jen malilinkatá až mikroskopická jiskřička naděje?
Já naději mám… 🙂 Jinak bych tohle nemohl dělat.
Zajímavé je, že „hodní“ zemědělci mají jakože také shodou okolností zrovna 5 požadavků. A jsou to takové bezzubé finanční nároky a obecný požadavek na podporu zaměstnanosti na venkově. Jakoby chtěli překrýt těch původních 5 požadavků. Jinak zpětná vazba tady z korporátu – nulová podpora zemědělských protestů a zhusení ze Slovenska. Tak jsou karty rozdané.
👍
Všichni musíme mít naději. Pokud ne my, tak alespoň ti po nás se musejí dožít něčeho lepšího a naše povinnost je za to bojovat.
Tak doufám, že toho řidiče podržíte. Pokud by bylo třeba upořádejte na něho sbírku a dejte sem číslo účtu.
Vidláku, beru svůj včerejší příspěvek zpět! Výborně!
Gemund s Timem to nestihli, anebo se báli, že dostanou balíkem slámy. 🙂
A kdo chce přispět na pokuty pro zemědělce na dnešní akci, může:
https://www.facebook.com/myzemedelci/posts/pfbid0YaSikwHM2FUSm4M1iDP7FcZrFP7HLL5ABVYH3VW67rBmQCEZUY9J46XkGKJ8TJPUl
číslo účtu: 1712230001/5500
Přispěla jsem na jiné č. ú., tak teď nevím, už výše jsem ho uvedla.
Pardon, já jsem sem jen vběhla, abych se Vidlákovi omluvila, nové příspěvky jsem nečetla..
Tak to tu bude vícekrát. Fajn.
Vidlák napsal:7 března, 2024 (12:40)
Tohle raději smažte. Ti hodní, jsou schopni si káknout do gatí a aby jim ti zlí opět nepocuchali pěšinku, tak se už nemusí angažovat. Čekám, kdy se začnou od hnoje distancovat.
V mainstreamu se to nedozvíte, protože o tom prostě mlčí, mlží nebo rovnou lže.
Takže ani co je přesně cílem celé akce nikdo neví, a proto dopadla, jak dopadla.
„Nevěříme ministrovi“ opravdu nestačí. Ale protože jsou zemědělci i „zemědělci“ atomizováni stejně jako zbytek bývalé „čemorsle“ společnosti, nedokázali a nedokáží se dohodnout na spolupráci ani mezi sebou a už vůbec pro ni získat případné další skupiny.
Navíc ta akce přišla s křížkem po funuse a tudíž nemá žádnou odezvu ani ze zahraničí – typicky „žluťácká“ záležitost.
Hnojomety uz jedou- ides
V Indii se s protestujícími zemědělci nepářou. Desítky z nich skončily ve vazbě
Ministr Výborný odmítl jednat pod ultimáty. Vysypaný hnůj odsoudil
Výborný na čtvrtečním dopoledním brífinku rovněž uvedl, že jej mrzí prohlášení Agrární komory, že si vláda není vědoma složité situace. „Nic z toho není pravda. Vláda i já jsme si vědomi nelehké situace českých i evropských zemědělců. Poslední dny a týdny se tomu věnuji jako naprosté prioritě,“ řekl Výborný.
Prioritou „českého“ ministra zemědělství je dovoz ukrajinského obilí, peníze pro Zelenského a bruselský grýndýl.
Byvaly časy kdy za takovouto „službu“ vlasti býval trest nejvyšší, v pozdějších dobách pak těžký žalář zostřený půstem i samotkou ve výroční dny zločinu. Toto doživotní vězení nebylo pro společnost nákladné a odsouzence obvykle ani příliš dlouhé..
Odsouzenec pak často došel i smíření s Bohem, což by u černoprdelnika jeho typu bylo obzvláště na místě.
Ono by nebylo nakladne vubec, kdyz si uvedomite, ze v takovych pripadech je vyrocni den kazdy.
Jen jsem to nechtěl tak explicitně podsouvat 🙂
😃👍
Zdravím Vidláku,
kde pořád bereš to přesvědčení, že se vás vláda bála před prvním zeměděským protestem bála? Převažuje ve mě přesvědčení, že to bylo jenom „divadlo“ aby vás mohli před zbytkem občanů ČR (kteří sledují jenom ČT, Seznam, iDnes atd.).
A dnešní článek? To je jenom „fňukání“ ve stylu“co všechno nám ti šmejdi prováděli“ bez jediného náznaku přiznání svých chyb a jak se jich příště vyvarovat.
Běda, dopustil jste se kritiky a to se tady neodpouští. Tady platí přesvědčení, že kvůli té minulé výstavě zemědělské techniky a pikniku na Malostranském náměstí vláda srala strachy magi v kostkách… Zdejší fanklub má jen tu jedinou pravdu – tu svojí.
Tak dneska došlo aspoň na ten hnůj… Aspoň něco. A ještě by to chtělo nějakou tu blokádu – aspoň na půl dne. Jsem si taky dovolil napsat, že bez výraznější akce se nic neprosadí a fanklub mě málem sežral.
Hoši, táhněte do háje. Tady se snažíme bojovat a vy jen hážete klacky pod nohy a pošklebujete se. Běžte a udělejte to líp. Napište to líp. Blokujte líp. Sypte hnůj líp.
Vaše gaučové kecy jsou k ničemu, tohle není akční film. Nic o tom nevíte, nebyli jste ani u organizace ani u příprav, ale kecáte do toho.
Takže úplně stručně: Buď se přidejte a nebo jděte z cesty.
Něco k prodeji Pražákům, když už ta štrapáce, by nebylo? Třeba i hnůj balený po pěti kolech. I vozík toho zlata pro zahrádku bych bral nejen já.
Schumacher:
Podle dobře informovaných zdrojů před Strakovkou nebyl hnůj ale senáž.
Pro televizi a pražáky žádný rozdíl… :o)
Borgu, zoufalí lidé dělají zoufaléí činy. Mají to těžké, z jedné strany nařízení KOZY, ač i ve světě je ranbajs, na druhé straně tradice, to házení z _oken? z těch dnešních výškáčů, kdo ví.
„Ládik!!! napsal:
6 března, 2024 (23:30)
To není jen o jezedácích. To je rozdělený celý národ, cíleně, pracovalo se na tom desítky let. Kolik vyrostlo nových kreténů, volících protičeské živly!“
Dávám to do nového vlákna /“není nic staršího než včerejší noviny“/.
Naprostý souhlas, Ládíku, s tím rozděleným národem.
Problémem toho národa ovšem je, že v jeho případě už k žádnému spojení nemůže dojít a nedojde. Protože každá z těch – zatím snad ještě polovin – chce něco jiného. V celé řadě aspektů, ale jeden je, podle mého názoru zásadní. Ta jedna, ta, která je propagandou prožraná až na morek kosti, která drží v rukách /zvolila si, žel i nám/ veškerou státní moc v zemi, prezidenta, vládu, Ústavní soud /který se tak podařilo přetransformovat v třetí komoru Parlamentu s programem provládní podržtašky/, a zejména mainstreamová média s ČT a ČRo na prvním místě, má jedno jediné směřování. Do bruselského „análu“ a do washingtonské „řiti“, jinak vyvolávání nenávisti a směřování k násilnému ovládání jiných.
Zatímco ta druhá půlka národa, která neovládá nic než určitou část internetového prostředí cestou alternativních médií a komunikačních sítí, vyznává suverenitu země, kooperaci a přátelské vztahy se všemi ostatními zeměmi a jejich národy, kteří neusilují o jejich „zotročení“ /Zeman tomu říkal „politika všech azimutů“/.
Kdežto ti zemědělci mají společný cíl – prosperitu. Jenom jakoby si to nechtěli uvědomit, resp. pro vzájemnou animozitu nebyli schopni se sejít. Která část z těch znesvářených zemědělců tahá za kratší konec?
Myslím, že na tuhle otázku odpověď dost napovídá ono video, které tu už bylo zavěšeno, raději odkaz znovu zadám – https://www.facebook.com/100000017901566/videos/420076037262286
Pamatujete na obrázky odstavených traktorů z 19.2.?
L.
Rozdělování lidí se záměrem jejich ovládnutí je známo od starověku. Cílem germanizace je vštěpit tupost a servilitu mladé generaci, zbavit ji empatie a vzdělání. To se daří – viz jimi „zvolená“ protinárodní vláda a její mocenské nástroje. Samostatnost, nezávislost, schopnost široké kooperace je potlačována – lidé s takovými schopnostmi a vlastnostmi jsou nazýváni dezoláty.
Například já pracuji 30 let s digitálními nástroji a po takové době vycházejí ze škol takoví absolventi, že nad jejich paskvily zůstává rozum stát (mluvím o mnohých stavebních inženýrech). Přitom jsou sebevědomí, arogantní, drzí až sprostí, bez kousku studu a pokory v těle. A takovým prý patří budoucnost. Ať si ji užijí, i se svými budoucími dětmi. Já prožil krásný život a ničeho nemusím litovat.
Ládíku napsal jste to i za mě! 100% souhlas
Již od starého Říma platí:
„Dividet et Impera“!
Co když je to jinak?
Co když je to tím, že nejsou dostatečně germanizovaní v positivním smyslu?
Je rozdíl mezi germanizací a progermanizací.
Z pohledu kontinuity národů by neměl být germanizován nikdo. Život je rozmanitost, monokultura je smrt.
není co dodat.
novinky:
Výborný: Snažil jsem se dojednat maximum možného
„Jsme si nelehké situace vědomi,“ tvrdí ministr zemědělství Marek Výborný (KDU-ČSL). Na tiskové konferenci zopakoval kroky, které vlády na podporu zemědělců dělá a hodlá udělat. „Jsou pouze dvě věci, které jsem nebyl schopen dojednat,“ uvedl s poukazem na požadavek změny daně z nemovitostí a nedanění dotací.
Ministr kritizoval i blokování dopravy. „To je porušení příslibu, který byl dán,“ dodal a zopakoval, že nebude jednat pod tlakem. „Snažil jsem se dojednat maximum možného,“ řekl s tím, že pro zemědělce žádné nové informace ani nabídky nemá.
Když viďm arogantní ksicht toho protekčního hajzla, tak se ve mě probouzejí skryté výtržnické sklony.
Ta jeho arogance je na místě. Mají 108-109 poslanců, senilát, ústavní soud, prezidenta i rozštěpenou společnost (k nezaplacení!!), tak jen stačí sedláky rozehnat jak u Chlumce a bude.
Nikdo jiný než zemědělci momentálně nemá dostatečné síly ke změně a tedy, stačí ustát tuto drobnou dopravní lapálii a dovládnou i ty zbylé 2 roky ve prospěch Ukrajiny, Brusle i vlastní kapsy.
Jak prosté milý Wastone.
Opet se ukazuje genialita nasich vedcu, kteri toto popsali jiz pred delsi dobou.
Momentalne mame stadium jedna.
Obávám se, že nemohu souhlasit.
Humorně pojatý “vědecký fekalismus” zaměňujete se smrtelně nebezpečnou soft totalitou, kdy pušky a bodáky jen nahradily peníze a hypotéky (zákony, vyhlášky, dotace, účelové kontroly).
On ale přesmyk od soft do hard totality nemusí trvat dlouho, a výsledná totalita bude umně a nevybíravě používat metod obou.
Povšimněte si, prosím, i toho jak roste izolace této vlády – už i Slovensko, náš nejbližší a přirozený spojenec není spojenec? Izolace režimu, zachvíli budeme jak v Severní Koreji, možná i tak bohatí…
Podrztasky nemaji co mit spojence. Ti maji mit pouze oddanost panovi.
Jaksi problém nastane, dostanou-li se páni do sporu. USSA od prohrávané války dávají ruce pryč, BruSSel a Makarón by šturmovali dál (jen pod jinou značkou než NATO), Fijaláh s PePou shání munici 155 mm a čecháček to má jen zacálovat.
Na nějaký JZĎáky, untermensch od kravína smrdící mrvou a siláží nemá vláda čas, natož prachy – ty z nich naopak musí ještě vyrazit! Ne jim něco odpustit nebo dokonce přidat!
Výborný se nechal slyšet, že stávka zemědělců je jejich svaté právo, ale je nefér vyklápět hnůj před úřad vlády. Jinak taky v součinnosti s Petikolkou konstatoval, že to jejich názor nezmění.
Oni jsou Brusel a národ je sprosté slovo. Joo i tahle pakaz ma své volice, proto jsme tam, kde jsme a jak si zasloužíme.
„… ale je nefér vyklápět hnůj před úřad vlády“. Je to pravda. Měl mu být vysypán na hlavu.
Trefné 😁
👍👍👍👍👍
Jak se už psalo,KoZa nečekal,že se Rusko udrží,.ale že do půl roku padne.
Náklady na Ukrajinu,na válku,na chod stát.institucí,jsou tak obrovské,že to nejde dál udržet,teď co dál,mír nechtějí,tak poslední možnost,vstoupit do války s Ruskem.Jenže i válka s Ruskem,potřebuje peníze,lidi,zbraně a sklady jsou prázdné.Tak se nemůžeme divit,že hledají peníze kde ještě jsou.zdravotnictví,školství,důchody a zemědělství nemůže být stranou,když jejich svazy,spíš nadbíhají vládě,tak se nedá čekat dobré rozhodnutí.Také budu tvrdit,není vládní opozice,aby se do toho zapojil parlament.
No já nevím mám jakési takéi cosi. V podstatě už většina zbraní a podobných výdobytků je pryč. A musí to být fest, když už i němci to stopli že by neměli nic ne případnou obranu. Takže KDO VÍ CO SE CHYSTÁ. Odzbrojené jurop by pak byla sbadná kořuist. hmm
Koneckonců i ta zmateá různá vyhlašování současných politiků – jaxi taxi.
https://www.michalapetr.com/map-1931-neuralgicky-bod-cele-nato-pravdepodobny-cil-prvniho-ruskeho-raketoveho-odstrasujiciho-jaderneho-uderu-je-v-cr-tady-prestava-sranda-zvlast-kdyz-cernochova-kasle-na-protiraketovou-obranu/
STAČILO
Jde o zájem zemědělců anebo o starost o zdraví těch kterým, ne vládě, blokují dopravu?
Kdo si může dovolit vysypávat obilí do pankejtu, tomu je hovno zle. Abyste jednou nevzpomínali….
Schumacherovi. Souvislosti, jak se zdá, nevidíte nebo vidět nechcete. Rád bych se také dočkal názoru o příčinách toho, že existuje množina lidí sedících u televizoru namísto toho, aby se, například, vzdělávali.
ACGT.
Schumacherovi
Možná. ACGT nerozumím. Netuším, jak dalece Vy. Dovolím si tvrdit celkem jednoduché: Řada schopnostmi obdařených se prsí něčím, o co se vlastním přičiněním nijak nezasloužili. Jak dobře naznačuje úsloví „komu není shůry dáno, v apatice nekoupí“.
Není mi, například, dáno, napsat čtivou bajku s platným naučením. Bylo mi dáno, i s příležitostí, zvládnout exaktní obor, kterým jsem se slušně, k ničemu nechtěnému nucen, v respektované pozici, aniž bych se za čímkoli dalším pachtil, uživil. A navíc, i plně zabavil.
Dodnes mi to popřává jisté uspokojení. Přál bych to všem. Obávám se ale, že je mnoho takových, kterým to nestačí. A máme svět, jaký je.
Momentálně je obilí natolik pod cenou, že i pouhé další skladování jen generuje ztrátu (a kvalita klesá).
https://www.kurzy.cz/komodity/psenice-graf-vyvoje-ceny/1000l-czk-3-mesice
O tom, že bylo vyrobeno s náklady vyššími než je jeho cena ani nemluvě.
Takže sypat ho na vozovku je vlastně ekologická likvidace.
Otázka: „Jde o zájem zemědělců anebo o starost o zdraví těch kterým, ne vládě, blokují dopravu?“ ztrácí v kontextu možné ztráty zemědělců týkající se prakticky všeho (majetku, obživy I zdraví) trochu smysl, a áno naštvou ostatní řidiče – ale musí umět komunikovat, že za tím vším je politika vlády.
Když kreténi ze spolku 30 pro Prahu blokovali opakovaně magistrálu, okradali mě o hodiny života a litry PHM, protože jsem je musel objet s mnohakilometrovou zajížďkou. A magistrátní Hřib „žlučák“ to kvitoval jako OK!
Vláda zdraží benzín. Sousedovi zničím auto. Budu s ním komunikovat, že za tím je politika vlády.
Nemyslím, že jste použil vhodný příměr.
Mj. zemědělci nic neničí, přestože jim jde o přežití – a s nimi i nám.
???
Protestující zemědělci něco ničí? To mi uniklo, kde?
Mate recht. Vzdycky je lepsi sepsat ostrou prosbu na podporu vlady.
To : Schumacher: Jaksi nechcete vidět, že zemědělci se velmi dlouho snažili o komunikaci. Ten, kdo nechce jednat, je jednoznačně česká vláda. Nedokáže se bavit už ani se Slováky, nedokáže se bavit s učiteli, nedokáže se bavit s opozicí, nedokáže se bavit vůbec s nikým, kdo si dovolí mít odlišný názor. Ale na plotické úrovni je Vaše práce HLAVNÉ v komunikaci a hledání přijatelných kompromisů. A jsou za to velmi dobře honorováni. Takže za mne tam nemají co dělat. Fiala by měl vzít sám kolečka a vidle a ten hnůj uklidit.
Výborný se prsil, že to klidně uklidí, protože to s vidlema umí, neboť doma běžně hnůj kydá…
mám krásnou vizi, jak Výborný uklízí dar zemědělců z kolejí.
Za potlesku (přes obě tváře) nakládá kolečko. Fandící zemědělci s bičíky v rukou vytváří uličku a motivují jej k nejvyššímu výkonu.Po té co je valník naplněn, je Výborný za pomoci použitých vidlí doprovozen k očistě ve Vltavě.
Vrhá se do Vltavy s nadšeným výkřikem (nelze přeložit – zřejmě nadšení otužilce začátečníka) s oněmi vidlemi coby ozdobným piercingem v hýždovém svalstvu.
😀
(Metafora, amfora + nechal jsem se unést)
Schumachere, souhlasím s tvrzením, že každý jsme do značné míry produktem prostředí, ve kterém žijeme. Je i na vládě, vládách, aby utvářely prostředí, které jedince, jak ho popisujete, produkuje v té nejmenší možné míře. Hádám, že tam, kde je motorem „ pokroku“ i úspěchu zisk (a reklama) jedinců jakého zmiňujete, musí nutně jen a jen přibývat.
No teda Schumachere, nazývat vládní budovu pankejtem není vůbec, ale opravdu vůbec hezké.
Taková nehezká slovíčka..
Navíc, zemědělci se snaží vládu přihnojit aby byla úrodnější a tím pádem vyprodukovala více obecně prospěšných užitečných myšlenek, což je vlastně smysl celé její existence.
Vaše kritika jeví se proto jako zcela nekonstruktivní.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-on-line-do-prahy-miri-protestovat-stovky-zemedelcu-s-traktory-40463244
Policie vyhlásila nulovou toleranci. Řidič co vyklopil hnuj byl omezen na svobodě, jiný dostal flastr za telefon za volantem. Fajn, na a to lze odpovědět jedině eskalací.
Jak jsem psal: Prahu zablokovat na a týden. Národní sbírku na pokuty, jinak je to jen ztráta času…
„Hlavni organizatori protestu tvrdi, ze vlada neresi jejich problemy“
Vice jsem se toho o duvodech protestu nedovedel.
K tomu kdosi z hodnych protestujicich shodil valnik hnoje pred Strakovku, to by si zly zemedelec nedovolil.
Také je na tom vidět, jak to mají organisátoři pod kontrolou.
Bohajeho, to je keců!
A dlouhodobě. (I)Zemědělců si velice vážím. Odjakživa. A chápu jejich požadavky, ale FURT JEN LOVE?
Kašlat na kecy, že prachy jsou až na prvním místě!
Proč to ale furt omílat? Ani slovo o MÍRu a SVOBODĚ a naší zahraniční politice, o tom, jak vykrmujeme válku, do které jsme zavlékáni a potenciálně se stáváme terčem!!!
Primárně potřebujeme žít v míru. Svobodně – se vztyčenou hlavou. Ostatní by mělo patřit mezi požadavky další a méně důležité !!! (Proč, musí být každému jasné.)
Nejsme i zde náhodou vedení stranou(bokem), když slovo mír a svoboda se (možná)má z našich myslí vytratit?
Ale třeba dnes v Praze zazní velmi důrazné volání po míru – pak by to nebylo OPĚT MARNÉ či skoro zbytečné …
P.S.: A na tom by se dalo skutečně spojovat …!
Volání po míru. A tohle a tamto a ještě navíc. A budou se honit všichni zajíci, i ti za obzorem. Prosadit jednání o konkrétních požadavcích zemědělců a nehrát si na spasitele světa. Ti lidě tam přijeli z vlastních konkrétních důvodů, mohu s nimi souhlasit, příp. nesouhlasit, ale oni šli se svou kůží na trh a přihřívat si vlastní polívčičku na jejich protestu je způsob, jak ho mediálně marginalizovat. Tím samozřejmě nepopírám volání po míru, jenomže po míru volá i zelí a to s nehoráznými požadavky.
Hm, ono ale nejde o přihřívání í VLASTNÍ polívčičky …
30 případů majora Zemana (1/30)
JOJ FamilyDnes20:20 › 21:35
FICOVA pomsta ☻
v 7 ráno již v Praze v centru nějaké blokády byly, chotkovými sady neprojížděly tramvaje, větší bordel než odstavené v řadě traktory dělají policajti.
Traktorům jsem zamávala a ty vlajky mě dojaly až k slzám.
Dík každému, co v tomhle marasmu něco dělá proti vládnoucímu obludáriu.
Není zde pořádná opozice, bohužel. Jakákoliv debata o čemkoliv dopadne shodou o tom, že Rus je náš nepřítel a vládní Pětikolka chválí opozici, jak si v tomto bodě skvěle rozumí. Podobné je to i v ostatních bodech, že chceme zůstat v EU na věčné časy a nikdy jinak, o smrtících vakcínách se už vůbec nemluví, přestože ony rozvrátili českou společnost v mnoha směrech.
A stádo??? To dělá BÉÉÉ, BÉÉÉ.
To uz plati davno.
Kdyz byl Zaoralek na zamini (vlada Babis), tak o dokonce sam Kchrl chvalil, za prisnost k Rusku.
Ted sei ten samej hraje na chytryho, jak je dulezite s Ruskem vyjit, pritom byl v Kyjeve pecenej varenej.
👍👍
ten by moh předvádět větrák
Zanechte všeho pinožení, stejně jsme Ukrajinci 😀
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/avcr-vedci-koroleva-ukrajina-osidleni-evropa-studie-akademie-ved.A240306_192445_zahranicni_dtt
Tak logicky, Ukrajinci jsou nejstarsi narod na svete.
Prosím nezlehčujte to!
Postavili pyramidy!
Víte jak se s tím nadřeli?
Neznáte jejich veliké faraony Tarase Amenhotepenka a Vasyla Tutanchamonova?
Jo proto byl Tutanchamon tak degenerovanej?
Na prvni pohled to byla strasna drina, ale kdyz si uvedomite, ze to byl jen vedlejsak behem svaciny, tak uz to tak strasne nezni. Oni totiz nejsou blbi, oni na ty pyramidy pouzili material z vykopaneho Cerneho more, proste ho vsechen nenasypali na Karpaty, ale neco odlifrovali do Egypta.
Opsáno odněkud z internetu:
„Zatím se to málo ví, ale Adam i Eva byli Ukrajinci… Had byl samozřejmě Russss“
Upřesnil bych – židovští Ukrajinci. A ten pánbu, co je vyhnal z ráje, byl samozřejmě taky Žid. To už je u nich takovým hezkým zvykem, škodit vlastním lidem…
No hádam to už len v Prahe dobre vystriekat močovkou a zatarasit hnojom, špeciálnu dávku na ukrajinské veľvyslanectvo…
OT: Tak prý Rusové zaútočili na Zel. a jednoho státníka z NATO. Propaganda nás připravuje.
„Bylo to v okamžiku, kdy v Oděse mohli být ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj a řecký premiér Kyriakos Mitsotakis. Řecké zprávy se zmiňovaly o návštěvě řeckého premiéra v Oděse,“ cituje Proto Thema jednoho z přítomných ukrajinských novinářů. „Lze tedy předpokládat, že se Rusové pokusili zaútočit na ukrajinského prezidenta a na lídra jednoho ze států Evropské unie a NATO.“
https://www.msn.com/cs-cz/zpravy/other/d%C4%9Bsiv%C3%BD-%C3%BAtok-rus%C5%AF-na-od%C4%9Bsu-p%C5%99i-n%C3%A1v%C5%A1t%C4%9Bv%C4%9B-%C5%99eck%C3%A9ho-premi%C3%A9ra-c%C3%ADlem-m%C4%9Bl-b%C3%BDt-zelenskyj/ar-BB1jr48G
Rusáci vyhodili do vzduchu nějaký sklad vojenského materiálu. K tomu ještě publikovali satelitní foto toho baráku, kde skutečně byl Zelensky. Jako vzkaz. Víme, kde jsi, ale zatím jsme tě nechali žít.
Proč ten hangár v Oděse zlikvidovali je tady:
http://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&sid=867d11c4a47e6a7185c430a550b8c581&start=19040#p377778
Hezký, Putin je má úplně “na talíři”. A že Zelí stále žije?
Důvod: živý je z nějakých* důvodů pro RF výhodnější než vaporizovaný.
*Těch důvodů bude docela dost. Minimálně to, jak kecá vojákům do toho jak/kde mají válčit, musí RF vyhovovat. A pořád může dostat nabídku, která se neodmítá – otočit proti současným spojencům, notabene, když vidí jak ho vodí za nos…
Ten neotoci. Nemuze. Na stavajici roli vsadil svuj zivot. A taky tisice zivotu jinych. V tuhle chvili ma stejnou svobodu pohybu jako kulka v hlavni.
azováci by ho hned nihilovali 🙂
Je to herec, témeř se nabízí to přirovnání ke kašpárku a velkém divadlu, ale umím si představit jeho státnický projev, jak s hlubokým žalem oznámí národu, jak hrubě byli Ukrajinci Západem zneužiti a oklamáni (= víceméně pravda), v podstatě Ukrajina nemá ani ty slíbené zbraně jen musí prolévat krev nejlepších synů vlasti (= víceméně pravda).
Slíbené a nedodané zbraně chce Západ zaplatit, byť na dluh a ten je na splácení tak vysoký, že Ukrajina již Ukrajincům stejně nikdy patřit nebude.. A Ruští vojáci už stojí na hranici Kyjeva, vyjednávání je nezbytně nevyhnutelné…
Střih:
Zelí domluvil s RF mír, sice mu postoupí zdevastovaná území, ale naoplátku dostane ochranu před věřiteli Západu, který je prohnilý, bojechtivý a nenabízí nic jen krev, dluhy a smrt.
V.V.P. na důkaz poskytne nebývalou humnitární pomoc, obnoví dodávky energií a pomůže s obnovou. Nechce víc než ty dříve avizovaná území a dříve požadovanou neutralitu.
Západ GAME OVER.
Jak napsal kolega z Rajky. V pondeli podepise Zelensky mir. Ve stredu ho krochne nejaky pravosek. At uz skutecny nebo zaplaceny.
Hm, vsjo možno.
Nebo ty projevy v TV budou předtočené a Zelí bude dávno v bezpečném azylu někde v RF.
A jelikož i on musí vidět jak se to sype, tak jeho šance v RF jsou dramaticky vyšší než na Západě. Kromě toho, Západu se nemůže hodit aby někde vyprávěl nějaké detaily, kdežto RF se Zelí hodí velice živý a zdravý, právě aby mohl vyprávět detaily…
Pokud by se teoreticky pro azyl v RF rozhodl (coz je podle mne blbost), nema se tam jak dostat. Ochranku ma takovou, jakou ma.
Má takovou „ochranku“, jakou nafasoval. Ale věděl, do čeho leze a pro koho do toho leze.
Třeba nevěděl, do čeho jde, třeba je fakt blbý
Vsak mi ho taky lito neni. Rozhodl se sam.
Ale frňáky nahoru mají. Zelenska nechtěla sedět v Americe vedle Navalné, to je sebevědomí
No a ještě bych viděl, že požádá o politický azyl v Rusku, kde má přece jen šanci, že ho nechají naživu. Teda pokud se stačil poučit, jak západ nakládá se svými (bývalými) spojenci.
Jo, Sadám to měl alespoň rychle zasebou, Kadafí si to “užil” o moc víc. :/
Zas tak blbý ten Zelí ani s frňákem prošnupaným od koksu být nemůže…
Nakonec, i ta ochranka jsou jen úplatní lidé (nebo i jinak přelstitelní), a kdo chce, ten obvykle cestu najde – a komu jde o život, ten se umí setsakramentsky snažit…
A pro RF by to byl úlovek nejen propagandistický, takový INTEL, a taková blamáž pro Západ!
KoZa by ztratila veškerý respekt ve světě co ji ještě zbyl. Být RF, měl bych tuto možnost ve scénáři.
Zelí bude eliminován. Musí. Bidenova rodina (a rozhodně nejen ta) nepotřebuje takového svědka. Zelí ale může docela kvalitně i luxusně dožít kdesi na dače za Uralem, kde mu bude poskytnuto veškeré pohodlí včetně kokainu ad libitum. Ostatně, možná i Bidenová tuší, že cestovat do USSA by se jí nemuselo vyplatit. Deep state nikdy nespí.
Tak už je v Praze konečně i hnůj.
https://www.facebook.com/100000017901566/videos/420076037262286
tak pekne na nich …..
Díky za odkaz!
Co s tím budou dělat?
Ten je tam uz hodne dlouho.
Dekadence?
Zemědělci u nás nejsou tak důležití, říká ekonom před dalšími protesty
….. Tomáš Maier
ekonom
pedagog z katedry ekonomiky provozně ekonomické fakulty ČZU v Praze
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/protest-zemedelcu-ekonom-tomas-maier-czu-agrarni-komora-svaz-zemedelcu.A240305_151302_domaci_zof
Proč učí zemědělce, kteří nejsou tak důležití?
Když zrušíme PEF, nebo celou ČZU v Praze, ušetříme.
Mendelova univerzita v Brně postačí.
Josef původní napsal:7 března, 2024 (5:23)
Výjimka, nebo typický absolvent ČZU v Praze?
Jan Doležal (zemědělec)
…Vystudoval obor rozvoj venkova a zemědělství na České zemědělské univerzitě v Praze (získal titul Ing.).[2] ….
….Tři roky působil jako tajemník Agrární komory ČR, komoru zastupoval hlavně na jednáních v Bruselu.[3][4]
Dne 16. června 2020 byl zvolen novým prezidentem Agrární komory ČR na jejím sjezdu v Olomouci, ve funkci vystřídal Zdeňka Jandejska. Při volbě byl jediným kandidátem na funkci a získal 95 % hlasů.[5] V květnu 2023 svůj post obhájil.[6]..
https://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Dole%C5%BEal_(zem%C4%9Bd%C4%9Blec)
Zajímavé informace. Ta krakatice má ta chapadla všude. Pak se nemůžeme divit, že to tu vypadá, jak to vypadá. „P. Drulák: Proč bychom Ukrajině měli pomáhat? V represi se ČR přibližuje Rusku. SPD volby nevyhraje“ https://www.youtube.com/watch?v=038VOIEUBjk&list=PLcpl3ZN7hlz6MfM2UvTAG1S1iJmmPo6cS&index=9
Myslím si, že v minulém článku jste píchl omylem do gró. Kdo je Čech, nebo-li, kteří Češi mluví za které Čechy. Když už Češi jako národem nejsou, tak kteří Češi tady za koho mluví, a kteří dělají bordel?
Jak to rozeznat?
Neví někdo něco bližšího? V sobotu by se měl konat nějaký velký pochod ve Varšavě, proti válce.
tady se snad ozval jen L.Vrábel
Jasná volba.
Bajdn je náš Ježíš
Bajdn je náš Pán
ne, že se zas zježíš,
shůry nám byl dán.
Září jeho zlaté vlasy
bystré oko mrká
je zárukou naší spásy…
kdo tukur vasmrká!
Jak má pružné, ladné kroky
jak rozdává radost!
Myslíš, že mávři tibroky?
Nevidíš tu mladost?
Ohledně zemědělců dnes Nutellka prohlásil. „Já nátlaku neustupuji a kdo na mě bude tlačit tak špatně dopadne. “ Fakt ten paznecht normálně vyhrožoval.
Fakt nad tím přemýšlím, co si mám pod tím představit.
Hákový kříž.
Proto se musí Nutelovi postavit nejen zemědělci. Jen to zatím vypadá (alespoň pro mě – nyní z dálky), že v protestu jsou sami.
Vidláku, nepochybně, toto není poslední protestní akce, mohli by organizátoři “přizvat” či více popularizovat další protesty? Jistě by se přidalo spousta lidí, ono by se Dernierovi pindalo o dost hůř o tom “kdo špatně dopadne”, kdyby měl před úřadem traktory a na Letné davy naštvaných lidí.
Ještě pořád jde tuhle partu vypískat od koryt aniž bychom museli rýt hubou v zemi všichni..
jsou sami – neb „komora“ pořádala
komorní protest ☺
Já jen taki něco na vyčištění hlavy.
Opravdu stpjí za to skouknoutz
https://www.youtube.com/watch?v=cgi2pIFrnW4
Se divím, že to tam nechali – nebou nejsou tak ?divní? jak ti naši
dají se nastavit české titulky
I v Jerevanu jsou pěkné baby a dovedou zpívat (chvíli španělsky a chvíli rusky)
Besame Mucho – Elena /Yerevan/ (Kiss me quick)
https://www.youtube.com/watch?v=wHed2OXmh4o
“Česká vláda ohrožuje vztahy se Slováky, protože chce válku na Ukrajině, řekl Fico” – idnes
Nějak tu chybí kníže Svatopluk.
Pověst se zachovala i když to mohlo být jinak…
Jo, český kníže vlezl do zadku Arnulfovi.
Jezedáci nejsou zlí a hodní. Jsou normální a blbí. Ti blbí volili kretény ke svému obrazu.
To jako fakt i někteří z těch zlejch zemědělců se přidají? To jsou opravdu tak blbí? Tak ať jdou všichni nějam.
Víte co Vidláku, já bejt váma tak už se starám jen sám o sebe. Tohle k ničemu nevede. Vidím co se děje v mém okolí, tu tupost tohohle národa. Válka na spadnutí a všichni řeší jak peče celá rodina. Už se jen čeká na tu poslední bitvu na nějaké nové Bílé hoře a porcování této zemičky bude zdárně ukončeno.
pečení je věc prospěšná
sousedi raději čumí na výměnu manželek
a incinciativa žádná ☻
Vidlaku, Alefe, Tymakovan i ja mame cosi ve spamu. Prosim, vylovte to. Nejak ten Akismet dnes blbne.
Ono dneska v PC spojení blbne ledacos od rána. Teda alespoň u nás. Nevím jestli díky gůglu či čemu. Vypnout udělat pauzu a zapnout, dokud to nepřestane bavit a nepouštíte., A blbne i nový placatý Lenovo.
Při operaci vypnout – zapnout je důležité nesedět, ale stát s levou rukou nad hlavou. Zvýšeného účinku lze dosáhnout opakováním pantankuahilsočipitzahamandu.
Já říkám obvykle „kurva“ a taky to funguje.
Ano, mám to také vyzkoušené. To prohlášení ovšem musí být důrazné a upřímné.
Toto není spojením, prostě se to přenese, ale nezobrazí. Stává se mi to hodně často.
Děkuji Vevče za zastání.
Černobyl. Pelyněk. Hořkost.
Kdo je s Vidlákem a kdo s Komorou. Koho podpořit a jak. Zmatek. Po našemu burdel.
Kdo se v tom má vyznat?
Mám pocit, že jim to včera řekl Klaus /jandejskovcům a velebovcům/, i když jinými slovy – jestli se nespojí a nebudou táhnout za jeden provaz, prohrají obě znesvářené půlky zemědělců.
A myslím, že měl opět pravdu, starý lišák.
L.
A řekl to také té druhé půlce? A nejhorší je, že jsou spíše rozděleni na třetiny, ASZ je totiž ještě horší než Agrární komora a Zemědělský svaz dohromady. A vždycky byla.
To není jen o jezedácích. To je rozdělený celý národ, cíleně, pracovalo se na tom desítky let. Kolik vyrostlo nových kreténů, volících protičeské živly!
Clanek na mne nejdriv delal dojem a potom este vic , ze za protesty zemedelcu vsude stoji nejaka vlivna a mocna skupina , ktera je vsude i u nas prosazuje a organizuje. /Velka pozornost medii/.
A ze cast zemedelcu , neagrarne nekomorova a zemedelsky nesvazova,
je zatim neochotna. Nebo tak.
Ládík, 23,30
👍👍👍👍👍👍😢😢
👍👍👍👍👍
… ale kdepak, to ste mě úplně špatně pochopil, Lexi, já si na „JO“ vůbec nepotrpím! Já docela rád prázdný prostory! V nich se totiž cejtím jako ryba ve vodě, neboť s tím NIC a PRÁZDNOTOU kolem něho sem se vždycky potýkal a začínal každičkou zakázku, která mě živila. To byste teprve zíral, jaký je to dobrodružství nad prázdným papírem (vlastně teď obrazovkou monitoru), když máte jenom tu tužku (teď myš) a investora, kterej vlastně mnohdy nevěděl, co vlastně chce!
Už od mala chodím sám do lesa, polí a ke stáru k přehradě a vždycky se těším, že tam objevím nový a nový prázdný prostory, do kterejch si můžu transformovat svoje sny, představy, myšlenky, nápady, vidění a nikdo mi do toho nemluví… prostě …mně souhlasů či nesouhlasů opravdu netřeba!
Vedle na Tribuně v HydeParku na svý bedničce se mi to žvanění do prázdnoty skoro daří taky.
Ale aby bylo úplně jasno, toho „Starce a Řehku“ sem speciálně pro Vás nepsal, pro Vás sem napsal „Starce a uvozovky“, jenže WP ho tady u Vidláka pod Váma 2x schramstl a vedle na Tribuně 1x a já opravdu nevím proč. Snad proto, že to na něj bylo příliš, vím já?
Naštěstí sem to pro Vás smolil v garáži do Wordu, takže to mám uložený, což obvykle nedělám, protože Starce píšu většinou navostro rovnou do komentářovýho okýnka jak příde slina na jazyk, podle toho to taky vypadá! Takže nebude problém „Starce a uvozovky“ pro Vás zavěsit někdy jindy až to zase pude.
Ale protože to bylo delší, asi to přece jenom raději zavěsím na Tribunu, abych to pod Vidlákem nesvinil!
No…tohle je vše na hovno….musí se na to, jako v dnes v Polsku …pálení EU vlajek a střet s policajtama…byl to docela mazec …s tou vládní chátrou se musí jedině násilím…žádný samet nemá cenu…už to tu jednou někde zaznělo…začít vytvářet paralelní společnost ( vládu ) …a v nejhorším jít do konfliktu s tou liberální chátrou…
Také to vidím na občanskou válku. Než nás vykrví skopčák.
Že by Polákům začalo docházet, že volba Tuska nebyla až taková výhra ?
Dávala jsem se komentář Štěpána Chába k jednání PePy s Macronem.
„Pojďte, zaválčíme si, co už s tím životem jiného, než ho zahodit.“
https://www.krajskelisty.cz/praha/30723-pojdte-zavalcime-si-co-uz-s-tim-zivotem-jineho-nez-ho-zahodit-komentar-stepana-chaba.htm
Víte, Vidláku, že vám fandím, ale on tam trefně popsal i dění před 14 dny (fiktivní rozhovor dvou presidentů):
„Můj drahý Emmanueli,“ dopustil se generál familiárnosti vůči Napoleonkovi. „Soucítím s tebou. Francouzský lid je hrdý, ale trošilinku svéhlavý. Ovšem ne nadarmo jsem ti popisoval symbolické i formální protesty našich zemědělců. Všimni si toho propastného rozdílu mezi hrdým francouzským lidem a lokajskou povahou lidu českého. Podívej se na ně. Tobě zemědělci zalévají Elysejský palác chlévskou mrvou, u nás si sotva odváží uprdnout na nejpoužívanější silnici v hlavním města. A pak, jen co přijeli, už by zase odjeli. Aby je náhodou někdo nepokutoval, aby si náhodou někdo nevšiml, že mají nějaké námitky….“
Prosím, neberte to ode mne ve zlém, vím, že jste se angažoval, organizoval, připravoval – ale když jste to dopředu tak avizovali, museli jste počítat s tím, že se na to nalepí ten holandský pablb s Kaputinem nebo Kožuchov či jiné obskurní figury, co se nestydí chodit s ukrajinskými prapory a dělat „stávkokaze“. A slouhovská televize pak točí jen je, policie je chrání- celou akci si ukradnou mediálně pro sebe.
Bude potřebí Prahu či jiné město překvapit, zorganizovat menší akci, natajňačku, s hnojem, močůvkou, vytřít všem vlastizrádcům zrak.