5 října, 2024

Jednodušší rituální porážky a speciální rituální porážková místa chce ministr zemědělství za KDU-ČSL Výborný.

A já se sakra ptám. Proč jako my tady řešíme nějaká rituální porážková místa?

Mohu se prosím pana křesťansko-demokratického ministra, kterého volí ze zvyku a soucitu už jen pár do kostela chodících babiček zeptat, jaké rituální porážky zvířat jsou součástí křesťanských tradic praktikovaných v České republice, že potřebují mít zákonnou ochranu před současnou ochranou práv zvířat proti utrpení způsobovaného jim lidmi? A na jaké voliče tím prosím cílí?

Lidovci se propadají čím dál tím víc, a jako nakažené klíště se fakt už chytají všeho. Přisáli se na pětisměčku, a teď se hodlají lísat na halal konzumenty? To jich je tady tolik? Já myslela, že jsou to jednotky muslimů, pokud tu vůbec nějací jsou. Nebo už to jednotky nejsou, že jim musíme speciálně upravovat naše právo? A kdy začneme podle nich upravovat další věci?

Takhle to totiž přesně začíná. Nikdo tu není. Někdo tu je, ale je to marginální. Je to marginální, ale buďme vstřícní, a umožněme jim prosazování jejich zvyků. Už to marginální není, musíme jim umožnit prosazování jejich zvyků. Už je jich příliš mnoho, abychom mohli omezit prosazování jejich zvyků, už musíme upozadit naše zvyky. Musíme zrušit Vánoce a nahradit je Slavnostmi zimy. Jako v Německu. Nebezpečí nehrozí, je jich tu příliš málo…. Dál pokračujte dle návodu výše.

Jestli chceme chránit zvířata, dělejme to tak, aby to bylo dobré pro zvířata. Jestli chceme chránit a protěžovat jiné kultury, dělejme to tak, jako lidovci. Ostatně ti by už od počátku prodali i svoji babičku, to se všeobecně ví. Takže jestli chcete vědět, koho definitivně poslat do politické bezvýznamnosti, tak tady je odpověď. Myslím, že by souhlasila i ta zvířata, která chce rituálně „chránit“.

69 thoughts on “Jednodušší rituální porážky a speciální rituální porážková místa chce ministr zemědělství za KDU-ČSL Výborný.

  1. Lidovci jsou mor.
    Teď jsem četla nějaké knihy a v jedné bylo co údajně řekl Gándhí:
    ,, Miliony křesťanů neví, že Ježíš žil v Kašmíru, byl královské krve. Byl znám pod různými jmény po světě“.
    A dodnes kromě křesťanů ostatní velká náboženství nevěří, že zemřel na kříži a Židé ho neměli právo ukřižovat, pro královský původ. No jak se dostal do Kašmíru se neví, je spoustu legend, měl by tam mít i hrob na kterém je skulptura, kde je jasně znázornění jizev po hřebech.

    Ono se to asi i vědělo ve středověku, bo ani Templaři nevěřili, měli najít nějaké důkazy, když jezdili do Svaté země. Odmítali uctívat mrtvého muže na kříži a proto byli odsouzení jako heretici.
    Evidentně náboženství římskokatolické je spíše židokřestanké, s pravými křesťany má pouze název.
    Ať už to bylo jak bylo, rituální porážky byly postaveny mimo zákon už za Hitlera. Tam byla spíš snaha o vyhnání Židů do Palestiny, kteří ale neměli zájem najednou měnit domov, který měli po staletí.
    Podle všeho, původní obyvatelé Judeji jsou právě Palestinci. Bohatí utíkají nejdříve, bo na to mají. Zbytek se musí přizpůsobit.

      1. Římané jej sundali, když zjistili koho dali ukřižovat
        On měl právoplatný nárok na trůn a když věděli jak mluví, bylo jim jasné, že by je vyhnal.
        Tohle tvrdí hinduisté, budhisté a muslimové, kteří vznikli v 7.století, někdy v letech 650, nebudu to hledat, blízko letopočtu tří 6.

  2. Po světě jsou různé stravovací zvyklosti.
    Budeme hájit také ty z východu vzdálenějšího? Třeba živé kotě zaživa stáhnout, hodit do vařící vody ještě živé poobědvat?

  3. A až bude zavedena povinná konzumace hmyzu, budou-li i jednoduchá rituální místa pro porážku chroustů, cvrčků a švábů?
    O stonožkách nehovoře.

  4. Ale to přece není nic překvapivého!

    Všude na moderním Západě (kam patříme…), jsou tzv. křesťanští politici z nejaktivnějších při umetání cesty k islamizaci a „šáriizaci“ svých společností.

    Stačí přece zmínit Merkelovou (CDU!), Halíka, nebo papeže Františka.
    Výjimky možná existují, ale z hlavy je neumím.

    Mockrát jsem přemýšlel, proč to tak je. Vysvětlení lze najít v islámské jurisprudenci. Na islámem ovládnutém území si „lidé knihy“, tedy hlavně křesťané, smí ponechat svou víru výměnou za uznání islámské nadřazenosti, zatímco s ateisty a „pohany“ má být naloženo značně nehezky. Součástí smluv o podřízení pak bývá relativní právní autonomie (ne ve sporech s muslimy), za kterou ručí – představení křesťanských náboženských obcí. Takto si machometáni postupně povodili všechny blízkovýchodní a severoafrické křesťany.

    Pro Lidovce a spol. je něco takového samozřejmě lákavé – získali by reálnou moc nad životem a smrtí křesťanských oveček.

    Ale nemyslím si, že uvažují až tak daleko. Spíše si představují, jak mohamedánstvo „vytrestá“ ty odporné bezvěrce przněním jejich dcer.

    Houby vědí, že úplně nejlákavější kořistí dobrého muslima je – ministrant.
    A to synové bezvěrců nebývají.

    Alláh agbar!

    1. Halalík -hovězí, doufám, v lidový soud, že bude můj klient. Ale chci být jeho žalobcem, soudcem eventuelně i vykonavatelem vůle soudu. S K.H. Frankem má až příliš společného… doufám, že i poslední vteřiny jeho bídné existence…
      Jak říká Herr Oberst Otto Foltýn – je to svině! A zákopy nestačí, chce to příkopy a mnoho vápna, ideálně chlorového.

    1. To nejsou myslitelé, ale mezinárodní podvraťácký ksindl, pardon, ýbrmenš.

      Hříšní, prostí lidé po staletí topili dřevem, pak jim žid prodával uhlí. Nyní, pod lstí ochrany zdraví nebo čeho, jim diktuje, čím zatím smí topit a v čem. Neuposlechne-li otrok diktát Kazisvěta, kolaborant neposlušného otroka oloupí. Při opakování hříchu zatopení si v krbu dřevem bude vzpurník potrestán násobně přísněji než mohamedánští obohacovači za mnohonásobné skupinové znásilňování bílých holek.

  5. žid Výborný je tedy křesťanem, který podporuje kalergismus? pardon mohamedány?

    Obžalovaný, přistupte blíže. Jak se jmenujete?“
    „Jakub Abeles.“
    „Odkud?“
    „Z Tarnopole.“
    „Čím jste?“
    „Vetešníkem.“
    „Náboženství?“
    „Řekl jsem vám, že se jmenuji Jakub Abeles, že jsem z Tarnopole a vetešník. Co vám mám ještě vypravovat? Jsem snad husita, ne?“

  6. Mnoho povyku pro nic. Jenom dalsi „nadpis“ k nasrani.

    Uz v polovine devadesatych let se v Praze na Josefove zacaly objevovat prvni restaurace a pak i obchody s koser potravinami a hlavne masem.
    Obvykle to bylo inzerovano velkym pismem ve vyloze.
    Nikdo se nejakou etikou nezabyval…

    1. No jo, první příznaky rakoviny. Kdy ta jde ještě léčit a vyléčit, ale my budeme koukat jinam nebo dokonce slavit „buněčnou rozmanitost“.
      Asi marné…

  7. Mně by se líbilo, kdyby První Dáma Bulvárních Titulků jednou měla příležitost napsat článek, v jehož nadpise by se skvěla informace:

    Rituální porážka ministra Výborného – první krok k české potravinové soběstačnosti.

    Samou radostí bych jí i tečku za nadpisem odpustil.

  8. https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-nemecko-zavadi-kontroly-na-vsech-pozemnich-hranicich-40487313

    Však ono se těm, co do Reichu nepustí u nás nakonec bude líbit, ono to dobře zapadá: Rakušanův migrační pakt, Výborného halal porážky…co víc pro ty mladé talenty z válkou zmítané Afriky, Sýrie a Afganistánu udělat víc?
    Ještě by šlo, každému v kvartýru spočítat nadměrné metry čtvereční a plodné dcery, pak už jen ty bujné chlapce přerozdělit do konkrétních rodin….

      1. Re: AN

        Nikoli, pletete se jako obvykle.

        Soudruh Šafář bude označen za Putinova děváka, chcete-li zahraničně, tedy za džigola.

          1. Re: im0

            Samozřejmě nikoli. Pouze v případě, že by si soudruh Šafář změnil své sviňské pohlaví.
            Jinak zásadně TEN sviňák.

      2. Třeba pak bude následovat rituální politická porážka hen toho šolca, na rituálním místě, kterých tam mají celkem dost.

  9. Rituální porážky dělají také židé. Pro tzv košer potravu.

    Mimochodem, co si pamatuju ze svého dětství, dělali jsme takové porážky imrvere. Několik mrtvých zvířat týdně. Kuřata, husy, kachny, jehňata, kůzlata, ovce. Živé neomráčené zvíře se pevně uchopilo, zaklonila se mu hlava a podřízl se mu krk. Krev se pochytala do misky a pak přidala do nadivky.
    Jenom prasata se nejprve střelila porážkovou pistolí a už mrtvému zvířeti se pak podřízl krk.

      1. Ale jo, useknutí hlavy – dekapitace, je v podstatě velmi humánní způsob usmrcení zvířete. Přerušíte mžikem míchu a šlus.
        Potíž těch rituálních porážek je v tom, že jde prakticky o vykrvácení při vědomí. Takže zvíře minimálně cítí řez tkáněmi krku.
        Ale i toho králíka napřed klepnete za uši, a až potom přeříznete tepny. Mám na to malou jateční pistoli, jen na pružinu, takže je to bez zábavných okamžiků, kdy to vypadá, že se role obracejí 🙂

        Standardní porážka vyžaduje nejprve omráčení, až pak usmrcení/vykrvení atd.
        Veterináři na to mají injekční roztok (T61), který zvíře uspí, zrelaxuje svaly a zastaví srdeční činnost.
        I myslivci mají pravidla jak vést střelbu při lovu, aby zvěř netrpěla, neodcházela z nástřelu, nebo aby maso nebylo projektilem rozbité. A to i včetně zákonem dané minimální energie střely!

        Ale tady nějaký hastroš recitující modlitbu dranžírákem upajcuje krávě, ovci nebo koze hlavu, jícnem do toho vyteče obsah žaludku, a my tenhle středověk máme uznávat? Přitom sami na sebe máme pravidla, jejíž nedodržení jde proti Zákonu na ochranu zvířat před týráním, a ty sankce jsou tam mastné, včetně možného kriminálu..

      2. U hus s kachen bylo nutné podříznout. Jejich krev byla pochoutkou. Já se vždycky schovala pod stůl v kuchyni, abych to neviděla a neslyšela, ale pokrytecky jsem pak tuhle dobrotu na cibulce jedla na snídani v neděli. No jo, taková jsem já …

        1. Ehm, my s Liškou máme takový iracionální vztah, v komplexní rovině 😉
          (Vše v dobrém, jen takový Mat-Fyzácký vtípek).

          1. Víte Targu, že je to starý recept a běžně užívaný? A stará vzpomínka, navíc k tomu přidávala maminka husí játra, ta krev byla nadstavba pro vícečetnou rodinu. Ovšem Vy, chytrý a mladý, se zmůžete na prase. Tak víte co? Nic, ale asi Vás budu rolovat. Hezký večer.

            1. Re: liška

              Rolujte podle libosti.

              Jinak já jsem prý STARÉ prase už od narození.
              Což absolutně nechápu.
              Asi budu podobná hříčka přírody, jako vy.

        2. Moje tchýně dělala výbornou krev na cibulce i slepičí. Chutnalo to všem. Také si pamatuji, že bývala v obchodě normálně k dostání plechovka s krevní tučnicí.

          1. Re: SO

            Krevní tučnice pamatuji.
            Nešmakovalo a navíc to bylo levné.
            Takže jsem byl nucen žrát furt pryč.

              1. Vzpomínám, kdy mi babička o prázdninách naservírovala krevní tučnici. Kolik mi mohlo být – čtyři nebo pět. Blesklo mi hlavou, že to na talíři vypadá jako kdyby se tam někdo… Hodinu se mi snažila domluvit a po té hodině jsem svolila ochutnat lžičku. Od té doby jsem pokaždé žadonila, aby zase udělala krevní tučnici. A babička zašla k řezníkovi, jehož krám byl sice poloprázdný, ale na horní polici byly vyskládány obrovské zásoby konzerv s husí krví a krevní tučnici uvařila. S bramborem a se zelím.

    1. Otázkou je, pro koho halal (košer) porážky chce Jurečka právně ukotvit. Košer porážky u nás už dávno probíhají. Byly tedy dosud nelegální a naši vyvolení mají obavy z akcí ochránců zvířat nebo je to příprava
      k porážkám ve velkém pro vlnu nově příchozích od našich přátel ?
      Kdopak Jurečkovi našeptával.
      Švédové kdysi pro imigranty vozili velbloudy, kteří jim měli pomocí překonat stesk po domově:
      https://www.securitymagazin.cz/security/svedsky-gteborg-uz-vi-jak-resit-migraci-v-zemi-postavi-velbloudi-park-1404055027.html

      1. Dobrá metoda řešení imigrantů. Posadit je na velblouda, oběma dát klackem přes koule a nezastaví se až doma. Ani Německý celník je nestihne v tom fofru proclít.

        1. ano stejne pravidla
          stejne teplotni pasmo, velky problem s uchovanim potravin, proto (nabozenske) zakazy vseho druhu

          v stredni a severni evrope jsou jine podminky pro konzervovani a zpracovani potravin

        2. Dokonce je výslovně zmíněno, že muslimácká halal je i jedna z židovských košer porážek, páč zvíře je poraženo stejně a ve jménu jediného pravého boha.

          1. Kde je zmineno?

            Co jsem cetla o koser porazkach, tak ma byt zvire v klidu, a porazene humane, aby ani nevedelo, co se nan chysta. Na druhe strane… ten chaos u verejnych porazek muslimskych, vydesena zvirata, blaznivi lidi…

      1. Haha, tak toje blabol dne.
        Najdete si neco o tomo, jak probihaji koser porazky zvirat , a pak si sem prijdte nasypat popel na hlavu.

        Jinak ten ritualni zidovskej nuz jsme meli kdysi doma.

    2. Tohle přece není, paní Divišová obhajoba. Na jedné straně zákony proti týrání zvířat, aktivisti natáčejí hysterická videa z jatek a na druhé straně budeme právně chránit rituální porážky? A co až si tihle usmyslí a začnou praktikovat rituální porážky i na nás? Taky to budeme právně chránit, protože taková je jejich kultura? Tentokrát souhlasím s každou větou paní Markové.

    3. Re: MD

      Jsem si to myslel hned-uplně-cype-ganc, jak jsem viděl, co to tu furt vypisujete.

      Jsem si říkal – ty cype (já se tak oslovuju běžně), ta baba je masový slepičí vrah!
      A už je to tu!

    1. Pamatuji si taky lidoveckého ministra (Kubát, Kabát?), co řval, prý dejte sem krávu, já ji podrříznu a vyvrhnu, nebo jak to bylo. Oni to mají asi v hlavě takhle naprogramované

      1. To už ani není sranda. To je taková prdel, že je to úplná křeč. – Kde ty blbce pořád berou? Oni se množí dělením? pučením? Asi jo, když si pořád pučujou.

  10. je to business, samozřejmě, že tu jsou desetitisíce muslimů, a pak jde nejspíše velká část produkce masa na export.
    Nic humánního na halal porážce není, tím spíše že jde o většího savce. Prostě se krávě podříznou tepny na krku a strejc v hábitu u toho odříká básničku, a také nikoliv zadarmo. Výtěžek jde přímo na podporu terorismu, pardon, náboženství míru.

    A v ostrém kontrastu jsou experimenty na zvířatech, které se nikomu líbit nemusí, ale bez nich nebudou žádné nové léky, ani operace (i chirurgové leccos ověří nejprve na prasatech). Vědec musí před plánovaným pokusem vyplnit mnoho stránek formuláře, kde je dotazován na počet, druh, ba i pohlaví(gender vyváženost(!!!) zvířat. Musí specifikovat míru utrpení (počítá se i vpich jehly do žíly), až po způsob usmrcení (předávkování anestetikem, manipulace šíje, projektil atd..).
    Celý plán pokusu pak posoudí 2 etické komise, obvykle ústavní(fakultní) – ta bývá rozumná a rychlá, a pak ministerská komise, ta to klidně i několikrát s velkým zpožděním vrátí.
    A má právo veta, prostě jen tak.
    Tam to ovšem neposuzuje vědec, ale úředník – (možná školený v cizích termitech, takže je naprostý suvenýr), tudíž se ptá na zbytečné detaily (pokročilé statistické metody, dávkování běžných léčiv a různé jiné absurdity), a absolutně nechápe, že bude-li vědec působit zvířeti ještě nějaký stres navíc, experiment si pokazí, a je tedy i v jeho zájmu, aby zvíře pokud možno netrpělo vůbec popř. jen minimálně.

    Se stížností na halal porážky mě už před lety tamtéž (MŽP) vyfakovali, vrácených Plánů pokusů jsem četl už snad stovky.
    Takže, za mne toto ministerstvo rozpustit, ideálně v kyselině sírové…

    1. „… a pak jde nejspíše část produkce masa na export… “

      Mohu se, prosím, zeptat, kterého masa produkujeme tolik, že jde na export ?

      1. V dobách kdy jsem se o to silně zajímal to tuším byla hlavně drůbež a snad dokonce z Babišova podniku. Úředníci pochopitelně neměli zájem o nějaké komplikace i z téhle strany.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *