Prezidentské volby budou za osm dní a já jsem v cílové rovince s osvětlováním všech tmavých koutů této scény. Dobojovávají se poslední politické bitvy, různá temná ujednání v zákulisí jsou naplňována, vyjevuje se taktika viditelných i zákulisních aktérů, leckteré nepochopitelné manévry začnou dávat smysl, nebo se ukážou být chybným kalkulem a v nejbližších dnech se toho dost projeví. Já mám pro vás zřejmě poslední neosvětlené místo, do kterého má ještě smysl nakouknout.
Ne náhodou v něm figuruje Veľký Bocian. Protože tyto volby jsou o Babišovi. Buď pro něho, nebo proti němu. Ostatní kandidáti ale už nedělají stejné kroky jako proti Zemanovi. Poučili se. Dneska je ale necháme všechny stranou a zůstaneme jen a jenom u samotného Babiše. Po mém soudu je totiž v situaci, kdy o sobě vlastně už rozhodl sám a to již před několika týdny až měsíci. Toto jeho rozhodnutí jde do naprostého finále, které se odehraje zřejmě zítra, případně začátkem příštího týdne.
Že se má rozhodovat o Babišově vině v kauze Čapí hnízdo, to jsme tu už probírali mockrát. Netajil jsem se názorem, že k rozsudku dojde ausgerechnet těsně před volbami a netajil jsem se ani dojmem, že je celkem jasné, jak nezávislý soudce Šott rozhodne. Kdo jste sledovali zprávy ze soudní síně, tak víte, že můj dojem nebyl zase až tak špatný. Rozsudek do voleb zřejmě bude a teď si ještě počkáme, jaký byl můj dojem z rozsudku. Ale tohle jsem psal už dávno a máme to prokydané ze všech stran.
Dnes bych chtěl nasvítit poslední nezmapovanou část celého tohoto soudního procesu a tím je vlastní Bocianova taktika. Nejprve začnu posledním střípkem, kvůli kterému toto všechno píšu.
Soudce Šott odmítl znovu vyslechnout znalkyni ohledně Babiše mladšího. Že prý už to není důvodné, protože znalkyně vypovídala dostatečně obšírně. Pochopil jsem to správně, že babišovi obhájci se na poslední chvíli pokusili „o obstrukci,“ aby oddálili vynesení rozsudku? Takový dojem to na mě totiž udělalo. Jako kdyby si teď na poslední chvíli někdo vzpomněl, že budou volby a rozsudek nejspíš dopadne blbě… O to samé se v průběhu středy advokáti pokusili ještě jednou a navrhli zařazení dalších důkazů.
Až bude vynesen rozsudek, tak vlastně budu mít naprosto jasno. Bude to napsáno ohnivým písmem. Pokud soudce Šott Babiše osvobodí, tak to celé byla geniální hra, která těsně před volbami vezme všem pravdomluvným intervjukům vítr z plachet a Babiš se prezidentem prostě stane, protože tohle Mára Prchal bude umět zužitkovat. JežiBabiš by najednou byl zase Babiš. Už není tunelář, ale spořádaný občan proti kterému byl veden politicky motivovaný proces. Je úplně jedno, jestli se Šaroch ještě odvolá, protože to už bude po všem.
Ale pokud bude Babiš shledán vinným, dá se na to říct něco jiného, než že jsou tam kolem něj všichni naprostí kokoti? Když venkovský Vidlák nabývá dojmu, že soud má být triumfem Babišových politických protivníků, tak by to sakra mělo dojít i Babišovým obhájcům, ne? Mělo by to dojít jeho poradcům a mělo by to dojít i jemu. A nemělo by mu to dojít teď, dva dny před rozsudkem, ale nejpozději tehdy, kdy to došlo mně. To byl tuším říjen, celý proces se teprve rozebíhal a bylo možné do něj zařadit tolik řečiček a výslechů, že se mohl táhnout celý rok.
Nebo se Babiš prostě nechal ukolébat, obhájci mu řekli, že to dobře dopadne, on jim uvěřil a teď v tu nejblbější chvíli prostě spadne klec, protože už je pozdě na nějaké řešení? Má těsně vedle sebe trojského koně? Já vím, že součástí dobré taktiky je klam… když je člověk silný, má vypadat slabě, když je slabý, má vypadat silně, když je vše na nejlepší cestě, má vypadat bojácně a když je mu všechno jasné, má vypadat nerozhodně. Pokud Šott řekne, že Babiš je nevinen, tak smeknu klobouk a s naprosto klidným svědomím to Bábovi půjdu hodit, protože vím, že to má pod kontrolou a je schopen impozantních taktických manévrů. Ale pokud Šott řekne, že je Babiš vinen, těžko si můžu myslet, že je za tím něco geniálního. Příliš to bude připomínat bordel.
A to podotýkám, že nemám žádnou důvěru ve spravedlnost tohoto procesu.
Ale očekával bych, že když tuto důvěru nemám já, tak ji nebude mít ani prezidentský kandidát, který by měl představovat nejtěžší váhu na tomto volebním kolbišti a kolem jehož osobnosti se celé volby točí.
Hele, já už několik týdnů čekám na nějaký pořádný blesk. Nějaký úkaz. Nějaký silný argument. Něco, co by převážilo hlasy od Bašty k Babišovi, nebo od Babiše k Baštovi. Nic takového nepřicházelo. Musel jsem konstatovat, že na alternativě se síly klasicky rozdělily a jednota se jako obvykle nekoná. Není možné pohnout voličským přesvědčením a žádný výrazný hlas na alternativě tím nic neudělá. Můj už vůbec ne… I silnější hlasy raději nedávají žádné přímé doporučení.
Tím pádem vyhrají kandidáti Pětikolky a utkají se spolu ve druhém kole. My se tu pak budeme všichni obviňovat navzájem, kdo za to může… prostě to dopadne jako vždycky.
Ale možná takový blesk přece jenom přijde v podobě rozsudku soudce Šotta. Nevím nakolik nám ukáže něco o spravedlnosti v této zemi, ale ukáže nám docela jasně, jestli byl Babiš geniální stratég, nebo jestli je obklopen podržtaškami či přímo zrádci a šlendriánem první kategorie. Obě možnosti vycházejí z přímé Babišovy odpovědnosti. On si vybral své obhájce, on si vybral varianty obhajoby, případně to byl on, kdo se nechal opít rohlíkem a nechal to dojít k žalostnému konci.
Možná je dobře, že se to rozlouskne teď před volbami.
Dívejme se… tento soud nám pro naše rozhodování nejspíš dá asi největší možnou nápovědu.
Tento národ přežil mnohé a nezbývá než doufat, že přežije, ať se již prezidentem stane kdokoli. Primárně je exekutivní funkce věcí vlády a ta je momentálně v suchu.
Já to dám Baštovi. Jako jediný není součástí stávající vlády, nebo její podporovatel. Babiš mě nikdy neoslovoval a nechápu, jak si někdo může myslet, že je zájmem miliardáře něco jiného, než ochrana jeho miliard. A doufat, že to nějak konvenuje se zájmem běžného občana, je iluzorní.
Nechť každý volí, dle svého uvážení. Nějaká megastrategie je zbytečná. Ať se aspoň vidí, jak jsou rozdané karty.
Česká Ústava je nadřazena všem současným i budoucím zákonům i rozhodnutím všech institucí na našem území.
O tom, co jednotlivé její stránky Ústavy znamenají a jak je použít, však rozhoduje Rychetský a jeho podřízení.
Je poctivé, že konečně ozřejmil, nebožka česká ústava je už jen jen svazkem toaletního papíru k volnému evropskému použití.
Mně to od něj připadá fér, akorát to těm natvrdlejším sdělil s několikaletým zpožděním.
Nevím, proč se všichni tak rozčilujou.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Drzost-To-snad-Rychetsky-prehnal-Po-rozhovoru-se-strhl-povyk-725129?utm_campaign=cz.contentexchange.me&utm_medium=referral&utm_source=cz.contentexchange.me&pv=undefined
Ano, všechny údajné „pojistky demokracie“, o kterých se dříve tak vzletně hovořilo a psalo, jsou již dávno vyšroubovány, ty hlavní nožovky vytahány, nebo v některých případech jsou nahrazeny hřebíky tak, aby „prošlo všechno“.
Asfaltový holub: Ona i legitimita ústavy je dost pochybná. Nebyla schválena referendem a je napsána dost nejasně.
Volím Baštu.
Ani náhodou mě Bašta neodlákal od Babiše.
????
Ano, i pro mne pan Bašta příjemné překvapuje, ačkoliv jeho články nějakou dobu již čtu, nečekal jsem jak aktivně se toho ujal. Reálně asi nemá šanci na hlas mimo naší bublinu tak 2 až 3 procenta max 5?
Ale jak ho ak poslouchám u Xavera, tak mne napadá….. sice presidentem asi nebude, ale…….nehledá náhodou Alternativa někoho důvěryhodnýho kolem nějž by se mohla sjednotit? A nevylíhnul se mám náhodou tady někdo docela zajímavej, co možná skoro náhodou dostal prostor a ejhle on ho umí využít? Disident, politik, velvyslanec i tajdův zná…. Možná by neodolal pozvánce na zabíjačku u p Vidláka :-)))
Dnešní zásadní stanovisko k pezidentským volbám z pera Jana Kellera:
https://casopisargument.cz/?p=47671
Článek doporučuji přečíst celý. Obsah bych shrnul do věty, že neschopnost pětikolky je tak velká, že větší je jen neschopnost opozice.
Přesný popis situace. Nicméně pro mě, který to vnímám naprosto stejně, to nenavrhuje žádnou cestu, jak 100hoven.Zatím mi připadá, že si pro první kolo hodím korunou. Druhé kolo už je jasné. Pokud jeden z nich, tak ten jeden. Pokud oba, tak Bašta. Pokud žádný, tak jenerál, protože ten alespoň ví, co znamená to, co říká. Dokáže nahlédnout důsledky svých rozhodnutí, i když zájmy, které sleduje, nejsou zájmy mými. Ale furt lepší než nějaká blbka na špagátcích. Alespoň pocitově. Nepřítele si mohu i vážit, blba (politicky nekorektně) ne.
Mimochodem, je někdo z těch, kdo oprávněně nadávají na Zemana, přesvědčen, že Drahoš by byla lepší volba?
Me Too
Kuji,
máte recht!
Než mladá a krásná teta , reagující na tahání za špagátky je mnohem lepší mužný vojcl, bleskově reagující na rozkazy v NATOangličtině:
Představuje totiž nezanedbatelnou úsporu za nákup špagátků!
Vyšlo by to asi nastejno, co do „výsledků“ toho mandátu, ale možná by nebyla ve světě taková ostuda, ČSSD by možná ještě existovala, mstivost a pomstychtivost by nebyly povýšeny na presidentské ctnosti.
Ani president Zeman přece nerozumí úplně všemu – a má k ruce hejno odborných poradců.
Ty stejné poradce by měl nejspíš i Drahoš, který by je asi častěji využíval.
A to je tak všechno, k těm rozdílům. Byly okamžiky, kdy jsem se za svého presidenta hluboce styděl.
Nechce se mi věřit, že by Drahoš měl stejné poradce, jako Zeman.
Bože můj, jistěže by to nebyla stejná sestava.
Myslel jsem to hejno poradců jako takové, jako princip.
To by tam působilo, i kdybyste byl presidentem Vy sám. Taky nerozumíte úplně všemu a potřebujete k ruce lidi, kteří o dané věci vědí víc, než Vy. Případně jsou schopni to rychle zjistit.
Pořád mám na očích Zemanovu návštěvu v Kremlu – tu, při které Zeman chtěl V. V. Putinovi věnovat ten dřevěný „samopal na novináře“.
To jsem si poprvé řekl:
„Aha, tak takhle se pozná skutečný president velmoci, který svůj úřad a kompetence, drží pevně v rukou – od poskoka kmotrů, zlodějů a nadnárodních korporací, byť přímo voleného.
VVP na Zemanův infantilní nápad tehdy odvětil, že není třeba novináře střílet, že stačí jen pohlídat, aby dodržovali pár pravidel.
Zrovna tohle mi přijde jako geniální od obou protagonistů. S tím, že oba vycházeli ze svého postavení ve světové politice a ve svých gestech je respektovali.
Včerejší prezidentská debata svým složením potvrdila , že Bašta je proti všem , aneb Bašta a EU smečka.
Všichni , kromě Bašty používali argumenty dobře připravených žáčků ze základní devítileté školy a dostali jedničku od EU.
Kristova noho!
Putin navrhl na návrh patriarchy Kirilla dočasné příměří, po dobu svátků. ( Pravoslavní mají Vánoce 7. 1. )
Pan Zelený hrdě odmítl, boj skončí až konečným vítězstvím ukrajinského lidu.
Bléééé
🤮
Helanov … tak jeho (Zelenského) hovorca sa vyjadril, že to je Putinovo pokrytectvo a v diskusii všetci súhlasne hýkali…..
Pokud to příměří Kyjev nebude dodržovat, dosáhne akorát toho, že se tuze nasere i ta část ruských vojáků pravoslavného vyznání, kteří až doposud jen plnili rozkazy, nic nad jejich rámec a jinak si třeba mysleli své.
Myslím si, že v aktuálním stavu nebude nic moc horšího, než nasraný ruský voják, který na vlastní oči vidí, že někdo nerespektuje vůli pravoslavného patriarchy.
Ruský voják, kterému horliví proameričtí pudlíci zabránili, třebas jen v klidu povečeřet s kamarády, nebo se pomodlit.
To smrdí pěkným raketovým útokem, hned toho 7.1. po půlnoci.
Kde doteď něco fungovalo, tak po té půlnoci už nebude – a mohou si lukačovičové psát, co chtějí.
Dříve jsem chodil na jeden velký web, aspoň pro přehled nakukovat, někdy do blogů – ale už tam nechodím.
Jestli lze nějaký velký web, zcela bez nadsázky, nazvat hnízdem kolaborantů a vlastizrádců, tak který? Zkuste uhodnout.
Mně osobně přijde až neuvěřitelné, co všechno lze -za peníze- napsat a ještě se pod to podepsat.
Ti lidé, kteří tohle bez uzardění dělají – oni se nebojí? Ničeho a nikoho?
Vy se velice mýlíte, oni se naopak velice moc bojí, a proto štěkají a běsní spoléhajíc na svého amerického šéfíka že je za to ochrání. Ale buďte si jist že kdyby se něco šustlo, tak se strachy po…. a na kolenou budou prosit.
Putin nařídil zastavit palbu na Ukrajině:
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-rusko-naridi-zastavit-palbu-40419222
To bude mít „nejvlivnější Žid na světě“ radost.
Tak se to dělá, maxi TITULEK, a až v textu, že jen sváteční dvoudenní příměří. Hmm Ti psavci jsou fakt neskuteční, co na to říct …opravdu a OPRAVDU…..
kdyby napsali holý fakt že sváteční dvoudenní příměří…. by to neznělo tak…, protože …. njn
Ema: jen pokus o jednostranně dočasně zastavení palby. Na příměří by se musely shodnout obě válčící státy, aby to bylo příměří.
Tak mě napadlo, jak by si zde počínal „vyslanec“ pětikolky. A jak by dnes argumentoval. Vůbec bych to nepodceňoval …
Jakože by se bavil s dezolátama???
🙄
Nevím, zda jsem byl správně pochopen …
Když jsem napsal zde, myslel jsem Litt.
Pučisti se houfujou, fotka to potvrzuje.
https://www.novinky.cz/clanek/volby-prezidenta-vystrcil-bude-volit-fischera-netaktizujte-vzkazal-volicum-40419215
Polibek smrti.
Od telčského pinče.
9 z 10 Tchaiwanců by volilo Fischera??
No jen tak dál, rozemelte si ty hlasy pětidemolice pěkně nadrobno.
Národní fronta bude až ve druhém kole.
Putin nařídil zastavit palbu na Ukrajině:
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-rusko-naridi-zastavit-palbu-40419222
Prosím smáznout – omlouvám se …
„Původní Jenda napsal:
5 ledna, 2023 (11:21)
Bába bude odsouzen, domnívám se tak z průběhu celého procesu. …“
——————
Jo? A proboha za co by měl být odsouzen?
Vždyť už se to za poslední roky na různých blozích a v médiích tak 1000x vysvětlovalo, že to byla v té době BĚŽNÁ praxe v podnikatelské sféře.
Princip je následující:
Pokud firma kvůli své velikosti nedosáhla na evropské dotace, které byly (názvem) určené pro malé firmy, pak tato velká firma založila (/vyčlenila) novou firmu tak malou, aby na ty dotace dosáhla. Howgh.
A pokud takovéto nové malé firmě byly dotace schváleny orgány k tomu určenými, pak je to chyba:
1) Evropské komise, která nedostatečně ošetřila podmínky, za kterých malé firmy vznikly
2) schvalujících orgánů, které při schvalování dotací nešetřily dostatečně majetkové vazby a personální vazby.
Pokud byly dotace jednou schváleny, pak se po 7 letech přece nemůže obvinit kdosi na řetězci personálních vazeb, který ani o tu dotaci nežádal. Co se tu sakra pořád řeší?
Tady soudy řeší vyhřeznutý morální a ne právní problém.
Já sama znám konkrétně několik případů velkých firem, které založily účelové malé firmy, aby dosáhly na evropské dotace. Takové případy byly běžné a troufám si odhadnout, že jich byly stovky a možná i tisíce.
Maneco, pokud bude Andrej odsouzen, tak je to plus tři procenta hlasů pro něj. Jinak z naší historické komunikace víte, že já jsem tam nikde žádný trestný čin nenalezl.
ALE!!! Co je to za justici, jejíž šéf řekne, že se cítí být Evropanem a ne rozhodně Čechem.
Což mi ale připomnělo historku s tímto „Evropanem“, kdy jsem se zúčastnil v zařízení Ministerstva vnitra ČR v Benešově semináře o problematice bytového hospodářství a Rychetský jako právník bytového družstva Rozkvět tak rozčílil Vojtu Cepla (otce naší budoucí ústavy a taktéž soudce Ústavního soudu), že mu u stolu řekl, že už od dob kdy oba studovali na něm pozoruje, že je víc soudruh než právník, ale že je spíše blbej…..
Takže rozsudek nad Babišem bude spíše k zařazení do Sborníku soudních omylů, podobně jako mnoho a mnoho dalších. IK
Pana Kant.
Dnes chválim,perfektní.
Vůbec nevíme co voliči ČSSD,komunistů, Přísaha a další.
Nezaznamenal jsem od jejich vedení nějaký návod pro volbu.
Skála doporučuje Baštu
https://www.youtube.com/watch?v=jMuw4T6H8ck&ab_channel=PetrBure%C5%A1
Maneca:
„Jo? A proboha ZA CO by měl být odsouzen?“
Odpověď:
Špatně položená otázka !
(i když- bylo by možno i na ni odpovědět: “ Měl by být odsouzen ZA COKOLIV“).
——-
Dobře položená otázka by zněla: „PROČ by měl být Babiš odsouzen?
Odpověď by zněla: PROTOŽE, proboha, TAK ZNÍ OBJEDNÁVKA!
—–
(Jinak s vámi beze zbytku souhlasím! 🙂 , 🙁
Re: AH
Holube, holube, ptáku umatlaná,
opět musím opravovat.
Správně má být:
protože tak zní ZÁVAZNÁ objednávka.
Teď mne jen tak napadlo, že namísto ptáka bych mohl při psaní urážek používat ukrajinské slovo LITAK.
Jednak bych byl aspoň trochu IN, že propaguju jazyk jedině utiskovaného národa, za druhé asfaltový líták namísto ptáka mi přijde tak nějak vznešenější, velkopanštější, noblesnější a tak všelijak podobně.
Targusi 18:02,
jsi nesnesitelný puntičkář!
Adjektivum ZÁVAZNÁ se mi v tomto kontextu jeví jako redundantní! Dovedeš si představit pouhou NEZÁVAZNOU objednávku například ze strany velvyslanectví přítele nejvěrnějšího?
Výraz LITÁK v souvislosti se sebou též odmítám, protože asociuje s představou osoby, stižené akutním vodnatelným průjmem, spojeným s vysokou frekvencí návštěv toalety. Tyto problémy holubi opravdu, ale opravdu neřeší!
„Jedu vám takhle stezkou…“
Ale co to melu.
Jdu takhle jednou v létě z práce do obchodu, kde si nakoupím něco k večeři – šest piv a dva rohlíky.
Na víc mi, socce, nezbývají peníze.
A najednou nevěřím vlastním očím, co to vidím.
Několik policejních aut, spoustu opicajtů a pak pár takových vysvalených chlapíků v reflexních vestách s nápisem „Antikonfliktní tým“.
Říkal jsem sám pro sebe:
„Kuva, v naší vesnici nějaká domácí zabijačka?“
Tak jsem šel blíž. Že bych poslal nějaké fotky kamarádovi, toho času novinářské hyeně.
Nic nezvýší čtenost tak, jako vraždy, násilí, vášeň, terorismus a celebrity, nebo to vše v kombinaci. Nebo HLP.
A co myslíte?
Byl tam.
https://postimg.cc/TK40Dtnn
Také názor…..
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zalobce-Saroch-neni-nejostrejsi-tuzka-Zkuseny-novinar-se-nad-Babisovym-soudem-chyta-za-hlavu-725207
„Jaroslav Šaroch není nejostřejší tužka v penále. Všechny iniciativy, které AB udělal pro vznik firmy Čapího hnízda proběhly ještě před tím, než byla dotace vyhlášena. Jestli o chystané dotaci věděl, by mu musel soud prokázat. Právní konstrukce nedává smysl. Když to měl organizovat, nemůže být pomocníkem. Před soudem měl stát za jiné věci. Třeba za Lovochemii, za reklamu, ale to policie a žalobci parádně pokryli. Podle mě, jestli Šottův senát AB odsoudí, na odvolačce padne zprošťák,“ poznamenal k dnešnímu dění novinář Jan Hrbáček.
A proboha za co by měl být odsouzen?
Za to, že je Babiš.
Zdravím, Lexi, rád vás tu vidím!
Mám dotaz:
Co brání tomu, aby byl Bašta odsouzen již dnes za PŘÍPRAVU trestného činu vlastizrady, který hodlal dokonat po svém svého zvolení??
Uznávám, že by s rozsudkem v tom to směru měl mnohý zastaralé profesní cti dbalý soudce určité problémy – ale takovému by přece dnes nikdo do rukou tuto kauzu nesvěřil!
(Kdybych byl děkanem právnické fakulty, zadám vypracování této žaloby studentům prvního semestru – tím by se hned zpočátku oddělilo ječné zrno od plev a zůstali by pouze ti, kdož pochopili změněný smysl justice v postprávním státě).
To spíší za to, že by mohl v někom vzbudit nenávist, nebo podle Paynova paragrafu.
I kinderporno by se mohlo najít.
Nebrání tomu nic, jen jsou asi soudruzi překvapeni a čekají na notičky.
Ahoj holube! No, z Baštova prohlášení není možné udělat ani přípravu trestného činu, a to prostě proto, že není prezidentem….. Vlastizrada není možná, ta je vždy možná pouze za pomoci cizí země….
Tak to je, a jinak ne. On ale dobře ví, co může a co ne, jako heslo dobré. On ví, že ten výklad je na hraně práva, že to teoreticky možné je, ale prakticky až poté, co se narodí v PS. Miloš také vládu odvolával a chlubil se tím, jak nás jí zbavil……
Volba Bašty, který není slouha ani Amíků a ani Němců je o tom, zda zde bude nebo nebude základna a o tom, jestli naše děti půjdou do války. Za Andreje určitě.
Jinak jeho výstup byl skvělý. Už dlouho jsem neviděl tak šíleného Pavlíka a polonahého lékaře. Zvláště slovo puč bylo roztomilé a rozhodný Hilšer, který volal po válce do poslední Ukrajince, by zasloužil odebrat lékařský dekret….. I když on vlastně něco mlel o tom, že už lékařem není……IK
Immanueli,
díky za PRÁVNÍ názor – jste prostě právník minulosti s čistou duší!
Já se naproti tomu zabývám predikcí BEZPRÁVNÝCH názorů právníků budoucnosti, sdružených do volného uskupení , nazvaných jistou kdysi vlivnou soudkyní „soudcovská mafie“.
Vycházím z předpokladu, že v současné rozvinuté tržní euroatlantické společnosti je „právo“ zboží jako každé jiné – podobně jako například zdraví nebo lidské životy.
(Nebo, když na to přijde, existence celých států a národů).
Globální socka Babiš se svými ušmudlanými pár stovkami miliard prostě není dostatečně solventní.
I já zdravím.
I když jen tak na skok. Nerad svou prostoduchostí ruším něčí kruhy.
Navíc, moje „pero“ nikdy nebylo tak lehké, aby to, co načmárá, bylo tak čtivé jako to vaše dílo.
Jsem suchar. Jako ty paragrafy.
To už tak u nás bývá.
A teď k otázkám:
Netuším, že by se Jaroslav Bašta chystal spáchat trestný čin vlastizrady; jestli o tom něco víte, i s kterou cizí mocí a jakou formou, je vaší povinností to bonznout státnímu zástupci nebo policejnímu orgánu, jinak vám hrozí postih pro nadržování nebo neoznámení trestného činu.
Pokud ale máte na mysli velezradu, pro kterou může být prezident žalován k Ústavnímu soudu, ani to není ve vztahu k tomu, co Bašta anoncuje, případné, páč jeho by se týkal až text za tou „velezradou“, tj. pro hrubé porušení Ústavy nebo jiné součásti ústavního pořádku.
Ve svém předchozím vstupu jsem o tom ale psal tak nějak jako ta část právníků, kteří tento názor zastávají. Druhá část právníků zastává názor, že to Ústava prezidentovi dovoluje.
A jsme zase „na hrnci“.
Není v zemi autorita, která je oprávněná tento spor bez toho, aby se to řízení u Ústavního soudu uskutečnilo, jednoznačně a provždy /že jo, co je to provždy?/ rozhodnout. Přesněji, tou autoritou je ausgerechnet ten Ústavní soud, ale ten to nemůže udělat jinak než nálezem v řízení o takové žalobě Senátu se souhlasem Poslanecké sněmovny.
No, a vsadím boty, že k tomu nedojde. Nenajde se takový geroj prezident, který by to udělal, který by tu záminku Senátu dal.
I když mě jeden napadá. Ten sice sdělil, že chce jen jmenovat nového předsedu Ústavního soudu, jakkoliv ten dosavadní ještě dýchá ve funkci /a trousí jednu hloupost za druhou s intenzitou, která ho pro tu funkci diskvalifikuje co do nestrannosti/.
U mě by se ovšem ten dosavadní prezident zapsal do historie zlatým písmem do kamene tesaným, kdyby ho ve funkci nechal dobýt, ale kdyby se pustil do toho, co planě slibuje Bašta, tedy že odvolá vládu.
To by byl ze strany dosluhujícího hradního strašidla majstrštych.
Kdyby ve zbývajících dvou měsících svého hradního a lánského angažmá odvolal vládu „Signalisty Velkého Prvního“ a vytvořil tak podmínky, aby ho Senát žaloval, aby tenhle spor právníků, zda prezident smí nebo nesmí odvolat vládu jako celek bez toho, jaké mantinely mu klade Ústava, mohl a vlastně MUSEL pravomocně, legálně i legitimně rozhodnout jediný oprávněný arbitr.
To by byl asi největší prezidentský počin Miloše Prvního Zemana, kterým by možná i zahladil do následných zemských dějin svou postraci, s jakou rok před skončením svého mandátu pokálel to, co devět let střádal na svůj pomník.
Mějte se!
L.
Vypadá to tak, že probíhající soud vyřadí Babiše z prezidentské volby. A tak ti, kteří by jinak volili „jen“ Babiše, to hodí na protest Baštovi, který jako první krok shodí vládu. Inu, když nepřítel dělá chyby, nerušte ho.
Taky sleduju, kdy si toho soudruzi všimnou. Nám by se jeho vyřazení moc hodilo. To by do uren nafoukalo Baštovi tolik hlasů, že by ho museli zlikvidovat.
Jak jste přišel na to, že „shodí vládu“ propána
řeč se mluví, voda teče…
právě tohleto je to hlavní proč jeho nee
Zajímavé že jste si Emo dosud nevšimla, kolik prázdných keců již proteklo hubou tomu Vašemu Bábovi. Proti tomu je každý jen hadrem.
Shodí vládu? Nebude to protiústavní puč a důvod dalších ústavních kroků? Odvolává vládu – ta pochopitelně odmítne a pracuje – a co dál? – ústavní žaloba senátu a zbavení funkce bez možnosti znovu ji nabýt – pak buď nové volby nebo urychlená ústavní změna – občané se projevili jako neschopni pochopit dobrodiní přímé volby, takže návrat zpět do volby prezidenta poslanci a senátory.
Rozhodnou Lidové milice.
To je dneska kdo?
Snad ne ta tlupa paragánů, se sklady techniky ve Vyškově a proti demonstrantům v těch halách v Roztokách?
No, tak musím bohužel psát znovu a znovu, protože ti, kdo píší, že Bašta bere hlasy Babišovi jsou buď příznivci jiných kandidátů, nebo prostě neumí počítat.
Bašta má jisté hlasy voličů SPD, nevidím důvodu, proč by tomu mělo být jinak. Do PS bylo zvoleno ANO i SPD. Každý svými voliči. A pak se někde válí jeden milion hlasů, které propadly při volbě do PS. Tito voliči nevolili ani pětikolku, ani ANO. Je to jasné milý Watsone? A zároveň nám průzkumníci hlásí, že tu buď pětina, tu až třetina je nerozhodnutých. Nerozhodnutých v pětikolce?
Jsme stále pod vlivem průzkumů, které začaly vycházet v době, kdy ještě ani nebylo známo, kdo a kdy bude kandidovat. Účelovka, kampaň, propaganda a lež dohromady. V těch průzkumech se hřálo velmi málo kandidátů…..
Po včerejšku je jasné, že kandidáti museli být rozděleni do dvou skupin, protože by se na tom hlasování ukázalo, kolik má kdo opravdu příznivců. Podle mého nemá Nerudová žádnou šanci, resp. má asi takovou, jakou má Zima. Je to jen a pouze pokus o druhou Čaputovou, na to ale Češi neskočí. Nemá za sebou nic, vůbec nic, Zima je alespoň fantastickým lékařem, šéfem první lékařské fakulty, a stejně jako Nerudová rektorem Karlovy Univerzity. Nerudová je z leknutí kandidát, se zlým výrazem ve tváři. Její procenta budou překvapením.
To rozvědčík je jiná liga, je to kandidát Amíků a ne Němců a tak nějak je v něm zabalen český člověk přežívající za socíku. Ale na Babiše stačit nebude……
Už se těším na druhé kolo s Babišem a Baštou, protože slovy Nečase – rybník voličů Miloše Zemana je v zemi největší……IK
Bašta s Babišem ve druhém kole .. to by ten rok začal skutečně nadějně 🙂
Bašta z Babišem v druhém…
Docela dobrá představa. Na to je ale ten rybník pětikolky, myslím, přece jen moc velký.
inu velký rybník to je, bo ho sešili z pěti menších… myslíte že je i dost hluboký, nebo jen jako hluboký vypadá?
Ono taky kdyby byl ve druhém kole Bašta a ne Bureš, tak bychom měli mnohem lepší pozici v moralizování .. jak je nepřijatelné volit estébáky, podvodníky, zloděje, blbce, komouše … jak radši navázat na disidentskou tradici, vězně svědomí … já bych si to užíval plnými doušky, vy ne?
Realnejsi spis bude slovensky scenar. Pamatujete koho porazila Zuza?
Toho kariérního papaláše?
Nebojte, Gogo, tradiční pád z okna, pád vrtulníku či ústavní soud všechno jistí!
Liberální demokracii si rozzvracet nedáme!
Samozřejmě, že Bašta bere hlasy Babišovi. A Babiš Baštovi. Protože spolu soupeří o stejného voliče – toho, kdo nechce za prezidenta některou z loutek pětikoaly.
Právě iracionální, médii vypěstovaný antibabišismus tzv. „alternativy“ bude příčinou, že prezidentem bude Čapuše nebo rozvědčík. Tak jako je už teď příčinou, že nám vládne Fialova vláda.
Vůbec bych se nedivila, kdyby všichni pravdoláskaři, elfové , pokrokoví studenti, trollové apod. měli za úkol včera posílat hlasy Baštovi. Jejich cíl je přece jasný: odtáhnout voliče od Babiše k Baštovi a zamezit postupu Babiše do druhého kola.
Racionální člověk volí Babiše, bez ohledu na jeho nedostatky, protože Babiš není pětikolka a má šanci postoupit.
Bašta nemá šanci, budou to vyhozené hlasy. A i kdyby se stal zázrak a byl zvolen, nemá šanci splnit to, co slibuje. Oni přece přece mají sněmovnu i senát a tím pádem v rukou impíčment.
Já si naopak myslím, že naivní babišismus je orchestrací Aspenu, aby měly ovečky pocit výběru.
Protože Babiš ve druhém kole nevyhraje a kdyby náhodou, nebude se jeho činnost lišit od těch dvou. Míněno v podstatných věcech pro Německo, EU a USA.
To je právě to. Nejste sám, kdo na Babiše takto pohlíží.
Takto to s ním opravdu může být, takže ve srovnání s tamtěmi je pak naprosto stejný. Člověk si u něj naprosto zbytečně slibuje, že by možná přece jen mohl být aspoň o to 1% lepší.
Takto to s ním ale být nemusí úplně. Třeba by příkazy plnil pomaleji a ne ihned na 180%, což je u tamtěch prakticky zaručeno.
Volba tedy je, zda Babiš za takovou úvahu stojí.
Že něco udělá výrazně dobře, to je vyloučeno. Teoreticky a nezaručeně by ale mohl nějak málo snížit či zpomalit marasmus. Třeba i ne proto, že by sám chtěl, ale proto, že je s ním o něco těžší pořízení.
Stojí tedy za to volba naděje na o trošku menší marasmus vůči marasmu jistému velkému? A pokud bude pak ta naděje lichá, protože Babiš nic nezmenší ani nezpomalí, není i přesto lepší to s tou sázkou na něj aspoň zkusit?
Nedávno byl na Babiše v prvním kole kurz 1,57, na Pavla tuším 4,8. Dnes je to 1,84 vůči 2,7. Sázkovky predikují mnohem přesněji, než agentury. Ve druhém má Pavel 2, Nerudová 3 a Babiš 4,4.
Na voličích Bašty záleží úplně stejně, jako na voličích „nerozhodnutých“. Půjdou -li cestou, že Babiše v prvním kole rozhodně ne a ve druhém taky ne, nebo snad možná jo, zodpovědnost za výsledek mít budou taky. Výmluvy, že za to můžou takoví ti nerozhodnutí, nebo že je to stejně jedno, protože jednak jsou lidi stádo tupců a jednak se stejně nedá nic dělat, zůstanou jen těmi výmluvami.
Stejně tak bude principiálnost jimi měřena dvěma metry, protože u Bašty se na ni hraje, ale u Babiše už ne. Navíc je ta principiálnost u nich podobně „specifická“, jako mají PCR testy, protože se dá přednost prezentaci zaručeně nuly před nezaručenou, ale existující šancí na výsledek nenulový, tedy kladný.
Mohli jsme ho sledovat 10 let, ne?
Začal tím, že spoluzařídil v EU ty biopaliva a u nás si nakoupil stovku prodejných kurev, aby mu udělaly zákon nad rámec vyžadovaného limitu v EU, aby nás mohl řádně dojit.
V roce 2000 si liboval, jak si stáhne dotace z peněz, které za ČR upsal jako dluh vůči EU. Vrbětice … co od něj čekáte?
Jo, bude akcentovat jiné věci než Fiala. Víc si chce nakrást, méně by vykřikoval směrem k Rusku a nestrkal by umělecky Putina do pytle.
Ale základnu USA by tady podpořil a podepsal s radostí. Všecky dluhy by zařídli, možná i větší a stáhl by si desátek a dodávky na Ukrajinu přes své firmy s patřičným poplatkem.
Můžete snít a šlápnout s důvěrou na hrábě po stopadesáté…
Já bych přesto řekl, že je Babiš o chlup lepší než ti dva, ale ne o moc. Ne o tolik, abych se určitě obtěžoval k volbám. A vůbec ne o tolik, abych to nehodil tomu jedinému, který se tam neobolševikům vetřel a kterého ještě nezlikvidovali. Jemu patří zejména poté, co vyslovil nahlas to, o čem se jen šušká, kus respektu a kdo chce vyjádřit nesouhlas s neobolševickým vedením země za posledních 15 let, má možnost. A dokonce, což je příjemnéí překvapení, to nemusí být jen prázdné gesto, signál do nicoty. Bašta se může skutečně dostat do funkce.
„kdo chce vyjádřit nesouhlas s neobolševickým vedením země za posledních 15 let, má možnost“
V tomhle smeru to budou dost urcujici volby, trosku jako reparat demonstraci a zaroven referendum o bruselskem neobolsevizmu.
Nizka podpora Basty doda Fialovi opravnene kridla, nebot ukaze, ze politika vlady neni volici brana nejak moc kriticky.
A demonstrace lze pak vyhodnotit jako nesouhlas s mirnym ubytkem obcanskeho konzumu. A bude vladou nterpretovana jako lehce hystericka reakce chronicky nespokojenych na objektivne tezke obdobi, kterym republika prochazi, ale ktere neni zas natolik kriticke, aby volic sahnul po realne opozici.
Danuše a Pavel tvrdí muziku a Babiš , který hraje na buben tvrdí muziku . Sice občas bouchá mimo rytmus , ale vždy se včas chytne a jede podle zadání.
Sice nejsem žádný genius a politický analytik , ale čuch na politické prostituty mi částečně zůstal. Zatím co první dva se se svými názory netají , Babiš se trapně snaží klamat a vytáčet , ale výsledek je totožný s Danuší a Pavlem . Ta EU-trojka není schopna přeskočit svůj vlastní stín a je vlastně jedno kdo z té trojice tam bude.
Bašta je naděje , sice malá , ale zaručená. Záleží jenom na nás , komu věříme a nehodláme hokynařit se svobodou , která se nám pomalu vytrácí z veřejného života.
Souhlasím s vámi, že ten eventuální výběr velmi skřípe. Babiš jede především na sebe, nedá se od něj čekat nějaké rebelství (v jeho případě velmi přeexponovaný výraz). Jeho historie je poněkud zaklekávací, dala by se označit ještě několika dalšími ne zrovna přívětivými slovy.
Můžu sice vypadat jako jeho nasazenej naháněč, ale jak jsem uvedl, je to v poloze 10 tun jistých sraček vůči jakési malé pravděpodobnosti devíti a půl tun. Což jste i víceméně potvrdil. Rozumím i tomu, že vám to za to nestojí, navíc tam nevidíte ani tu malou pravděpodobnost. Čímž nenaznačuju, že jsem „lepší“, jen si poměřuju pravděpodobnostní stavy, kdy i o jen jedno hovno míň je pro mě lepší. V tom bazénu si užiju hnusu, ale třeba se v něm právě kvůli tomu jednomu neutopím. Třeba i tak utopím, protože je prostě hlubokej s Babišem i bez něj. Uvidí se, ale cokoliv vic, než čistá nula, je lepší. Moje psaní může/ nemusí někomu dávat smysl, každý se pak stejně bude rozhodovat sám za sebe.
Vůči Baštovi mám přesně nula výhrad. Třebaže po rezignaci Vitaskové je jediný, u koho není nutno hledat důvody, proč jej volit, v současné tristní situaci je ale smutným faktem, že jeho šance je taky přesně nula. Kolík měl ve druhém kole Zeman hlasů? 2,8 milionů? V prvním si nepamatuju, ale asi to taky nebylo jen ve statisících. Dá v současný společnosti SPD dohromady milión hlasů, aby Bašta mohl do tohoto druhýho kola? A přidá se pak dalších víc, než milion a půl dalších, aby to vyhrál?
Politika není jen cynická. Je hnusná. Volba Bašty je sice správně, ale s vědomím, že je to jen gesto. V tý reálný se vybírá mezi hovny, a to stejně bez záruky.
Mileno, nemáte pravdu, a už rozhodně ne v prvním kole. Voliči Andreje se v mnohém shodují s pětikolkou, tak to prostě je.
Baštovi posílali hlasy normální lidi, jeho voliči, kteří ho budou volit. A Bašta, ze kterého se pokoušejí udělat ubohého starce jím rozhodně není. Včera prozradil víc, než chtěl – a to totiž, že odvolání vlády je marketingové heslo. Odvolání bude navazovat na jednání PS – podobně, jako tomu bylo u vlády Petra Nečase. Tehdy také Miloš tvrdil že vládu odvolal. De jure ano, de factum ne. A to že nechce americkou základu? Jemu věřím že to nepodepíše. Andrej ano, a tím mám rozhodnuto. A jak už dnes napsal Vidlák na FB – hezké bylo přiznání lékaře, který se svlékal, že má americké sponzory.
Volím Baštu a Andrejovi hlas nevezmu. Já ho totiž šacuji přes třicet procent…. Hezký den, IK
Immanueli, stálo by vám za to oponovat mně? V čem je logika mých úvah chybná vůči logice vašich úvah?
Pro mne je pan Bašta jasná volba. V minulosti jsem volil „menší zlo“, ale je pravda, že volba menšího zla je prostě volba ZLA a ne DOBRA. A takových voleb už mám opravdu dost!
Dnes jsem se ze záznamu díval na debatu kandidátů na Primě. Pan Bašta je prostě mému srdci a myšlení nejbližší. Kéž by Andrej Babiš dostal rozum, z voleb odstoupil, podpořil pana Baštu a počkal si těch pár měsíců na nové předčasné volby a křeslo premiéra! Pro doplnění jsem si udělal ještě test shody s kandidáty a výsledky mé rozhodnutí jenom potvrdily:
79% Bašta
66% Diviš
65% Babiš
55% Zima
35% Fischer
33% Středula
33% Pavel
24% Hilšer
22% Nerudová
Vidím to velmi podobně.
A nehodlám bohorovně zapomenout na dosti fatální záležitosti – namátkou Aspen, Vrbětice, neměnný postoj k unii, euru, paktu, k přilévání paliva do ohně, o míru ani slovo, jen ekonomika a permanentní vytáčení … Do háje … je toho málo?!!!! Co ještě by musel udělat, aby to inteligentním lidem docvaklo?
Bezbřehá chytristika … a chaos narůstá …
Jó, loutkovodiči měli plno(u) času, aby to zrežírovali. A že by zde v diskusi nepůsobili? Nevěřím. Kdy jindy než teď bychom měli stát o vlastence? A nebo je to fuj? Mě Bašta přesvědčil. Teď jsem dostal chuť někoho někam poslat … Už těch sraček bylo dost … (dusidátvochtlíka, nebo mně jebne …)
Škoda, že se té debaty včera nezúčastnili všichni kandidáti. Hlasování diváků by tak mohlo být mnohem relevantnější než tzv. průzkumy preferencí. A mohly být i docela zajímavé výsledky – představte si třeba 3 oficiální favorité + Bašta, každý okolo 19%, celkem 76%, ostatní zbytek.
Já myslím, že teď to nebyl záměr, prostě udělali skupinku mainstreamových outsiderů a ve druhé jsou mainsteamoví favoriti.
Ale do budoucna si myslím, že už se píše přísný zákaz pro dramaturgie, aby se potkal v diskusi Bašta s Nerudovu. A nejspíš se mu bude vyhýbat i Aspen Bureš.
Pávka bych tipl, že by to diskuse s ním šel.
Tak teď se uvidí, jak funguje ta komunikace a kolektivní spolupráce u té takzvané alternativy.
Počítám, že proti Baštovi budou nejaktivnější právě ty celebrity.
cerne scenare ??
—-automaticky preklad
7. ledna bylo z území Íránu a Severní Koreje odpáleno několik balistických raket s rozdílem několika hodin směrem k Indickému a Tichému oceánu. Ve výšce asi 550 km explodovaly tři rakety. Zbytek spadl do oceánu.
O nějaký čas později začaly přicházet informace o selhání satelitů Starlink. Během prvního dne skupina ztratila několik zařízení, pak se počet poruch začal zvyšovat. Jak poznamenali experti, mohlo to být způsobeno srážkou na oběžné dráze s úlomky íránských a korejských raket.
Ruská armáda 9. ledna ráno rozpoutala na území Ukrajiny další vlnu raket a kamikadze dronů. Tentokrát byl počet zásahů rekordní: asi dvě stě střel zasáhlo několik desítek cílů, včetně řady tunelů a železničních uzlů na hranici s Polskem a Rumunskem.
Zbytky protivzdušné obrany nekladly prakticky žádný odpor kvůli vyčerpání munice a potlačení povalující se municí.
Den předtím po výbuchu zachvátil požár ropnou rafinerii v Rumunsku. Na místě byly nalezeny trosky UAV Bayraktar TB2. Podle amerických rozvědek byly drony vypuštěny z území ovládaného ozbrojenými silami Ukrajiny u Oděsy.
Do 11. ledna Starlink oznámil, že ukončí vysílání kvůli ztrátě více než 70 % svých satelitů. Pentagon považoval podkopání raket za úmyslné.
https://aftershock-news.translate.goog/?q=node/1195014&full&_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=nui,sc
Jak rozumět datům v článku? Dneska je 5-tého ledna! Nebo se jedná o rok loňský? Nebo je to věštba, proroctví, předpověď, prognosa?
Jde o hlubokou a odbornou analýzu kávové sedliny.
Rozumejte tomu tak, ze to jsou vlhke sny.
Pro jistotu jsem „projel“ předchozí diskusi, abych zjistil, zda už to někdo nenapsal.
Nenapsal, tak tedy:
Hledal jsem na netu, zda někde nenarazím na znění současné obžaloby, tj. obžaloby pouze dvou obviněných, Babiše a Nagyové, nikoliv toho houfu původních obviněných. Zajímala mě totiž právní kvalifikace skutku, pro který jsou souzeni /dále uvedu proč/.
Nenašel jsem nikde, jen jsem přesvědčen, že nemůže být jiná, než v původním řízení, tj. „dotační podvod“ podle § 212 odst. 1,6 trestního zákoníku.
„§ 212
Dotační podvod
(1) Kdo v žádosti o poskytnutí dotace, subvence nebo návratné finanční výpomoci nebo příspěvku uvede nepravdivé nebo hrubě zkreslené údaje nebo podstatné údaje zamlčí, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti.
…..
(6) Odnětím svobody na pět až deset let bude pachatel potrestán,
a) způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 nebo 2 škodu velkého rozsahu, “
Jistě tomu tak je, aby byla dána příslušnost krajského soudu, tj. spodní hranice trestu odnětí svobody nejméně pět let.
A teď proč to píšu – proto
„Žalobce navrhl pro Babiše nejvyšší možnou podmínku“ https://www.novinky.cz/clanek/krimi-u-soudu-s-babisem-zazni-zaverecne-reci-40419132
Dovedete si představit pozici obžaloby v kauze, kde v případě zločinu ohrožovaného trestní sazbou pět až deset let odnětí svobody státní zástupce navrhne uložení podmíněného trestu?
Já tedy ne.
Úsudek ať si udělá každý, kdo aspoň trochu přičichl k trestnímu právu, sám.
Já z toho jen dovozuji, že důkazní situace obžaloby je tak slabá /může být v takové kvazikauze vůbec jiná?/, že účelem tohoto řízení je ODSOUZENÍ Andreje Babiše za každou cenu, i kdyby to mělo být jen za to, že bábě Dymákové převrhnul do neřestného klína hrnek s kafem.
Co se ovšem děje v hlavě soudce Šotta /případně za „koho kope“/, to je jiná věc, jen ještě připomínám, že se rozhoduje v senátu složeném z předsedy /Šotta/ a dvou přísedících. Každý z nich má v hlasování o vině a trestu jeden rovnocenný hlas.
A také připomínám, že ať už bude Babiš shledán vinným nebo bude zproštěn od obžaloby, řízení bude pokračovat až do alelujá u vrchního soudu, protože v případě odsouzení se jistě odvolá Babiš, a v případě zproštění /tak nějak „z povinnosti/ státní zástupce Šaroch.
Tož tak nějak, aby řeč nestála a podívali jsme se na věc i trochu očima práva.
No, a když už plácám, tak ještě k těm řečem o Baštovi.
Myslím si, že mnohým z nás tady jsou politické názory Jaroslava Bašty nejbližší ze všech prezidentských kandidátů – v tomto duchu je tu některými diskutéry docela veleben.
Jedno však – když už tedy píšu trochu něco o právu – nikdo nezmínil, a to Baštovo tvrzení, že bude-li zvolen, odvolá tuto /Fialovu/ vládu.
Což je z hlediska Ústavy absolutní nesmysl /pokud nejde o demisi vlády nebo vyslovení nedůvěry Poslaneckou sněmovno/. V tomto ohledu jsou Baštovy řeči absolutním populismem, který ho diskvalifikuje
/samozřejmě si to může dovolit říkat, protože zvolen nebude, to ani náhodou/.
V případě, že by zvolen byl a takový svévolný krok by učinil, bylo by toto rozhodnutí jednak zcela neplatné, jednak – a o tom vůbec nepochybuji – by byl Senátem podán návrh Ústavnímu soudu s žalobou o velezradě etc.
„Čl. 65
(1) Prezidenta republiky nelze po dobu výkonu jeho funkce zadržet, trestně stíhat ani stíhat pro přestupek nebo jiný správní delikt.
(2) Senát může se souhlasem Poslanecké sněmovny podat ústavní žalobu proti prezidentu republiky k Ústavnímu soudu, a to pro velezradu nebo pro hrubé porušení Ústavy nebo jiné součásti ústavního pořádku; velezradou se rozumí jednání prezidenta republiky směřující proti svrchovanosti a celistvosti republiky, jakož i proti jejímu demokratickému řádu.“
L.
Nejsem pravnik ani co by se za nehet veslo, ale vidim to stejne. Tedy az na jednu vec. Ucelem NENI odsouzeni Babise. Ucelem je drzet ho co nejdele na hrane soudu. Protoze uznejte „trestne stihany“ je nalepka, ktera se zaryje a nepusti.
Nálepka „pravomocně odsouzený“ je mnohem lepší. Mediálně mnohem vytěžitelnější a řekl bych, že o tu jde hlavně a byla hlavním politickým zadáním celého toho soudního cirkusu. A je úplně jedno, za co bude udělena. Klidně i za to kafe ve vilném klíně (pěkně děkuji, Lexi, to přirovnání mě fakt rozesmálo).
K té příslušnosti – nemohlo by se jednat o „trestný čin spáchaný prostřednictvím cenných papírů“, když tam mělo docházet k nějakým falešným převodům akcií nebo obchodních podílů?
K tomu druhému – z hlediska Ústavy to samozřejmě nesmysl není, jen z hlediska jejího většinového výkladu. Jsou ústavní právníci, není jich mnoho, kteří dokážou validně argumentovat, že to možné je.
Ale hlavně bych nezapomínal na to, že Fiala by měl sice za zády Senát a Ústavní soud, ale Bašta zase mandát několika milionů voličů, kteří by taky klidně mohli vyjít do ulic. Něco jiného je totiž odvolávat vládu, která má podporu lidu, než vládu, kterou podporuje cca každý desátý občan a z těch zbylých devíti ji minimálně čtyři nemohou vystát…
Chápu, že jsou „ústavní právníci“, kteří v hlavě třetí Ústavy nedošli dál, než k „pravomocem prezidenta republiky“ a melou své mantry. Text Ústavy však pokračuje.
Pokud jde o Baštu, volil bych ho, kdyby se dostal do druhého kola proti „Pávkovi“ nebo „Tetuši“. K prvnímu kolu volit nepůjdu v žádném případě. V tom druhém, jako pokaždé, volit „menší zlo“, a to jen v případě, že se nebude volit mezi stejně velkými zly pojmenovanými výše. Tak hluboko jsem ještě neklesl.
Nejvýstižnější výklad ústavy myslím podal Petr Hampl:
Současné i budoucí znění ústavy bude dodržovat jen ten, pro koho to bude výhodné nebo kdo bude někým přinucen (takže to musí být výhodné pro toho přinucujícího). Bez toho bude ústavní dokument jen cárem papíru.
Toz asi tak k těm planým diskusím ohledně toho, co kdo může a co nemůže podle Ústavy. A co se týká Ústavního soudu plného věhlasných „ústavních právníků“:
https://www.petrhampl.com/ustavni-soud/
A tady to napsal Petr Hampl ještě výstižněji:
Skutečná ústava má jenom jediný bod. Zní takto: Ten, kdo je momentálně silnější, ten rozhoduje.
Příkladů toho, že je to univerzálně pravdivé tvrzení, vidíme kolem sebe neustále dost a dost…
Budu volit pana Baštu ,protože je nejlepší a jeho státnický projev neměl chybu.Dále vyhrál diskus na Primě.Co chcete víc?Také obhajoval výrobu za socialismu . Pravicová hovada zničila ČR a stále nás potápějí hloubš ,ale vznikla nová a silná skupina ,která není pravá ani levá ,ale má tah a jistě se podaří ten fašistický hnus seškrábnout.
Re: Lex
„… převrhnul do neřestného klína hrnek…“
A teď si představte, jaký flastr by Bába dostal v případě, že by dotyčná měla ten svůj klín ŘESTNÝ!!!
Jinak díky, že jste se zjevil!
(-:
A propos Bašta.
Včera jsem tu psal o divadelním představení „Tiskovka o Vrběticích“ nebo tak nějak.
Vy osobně máte něco proti dalšímu pokračování? Vždyť přece heslem starořímské vládnoucí kliky bylo heslo „Chléb a hry.“
Změnilo se něco podstatného od té doby?
Jak dalece se změnil člověk za 2 000 let?
Pokud se redukuje snažení nespokojených, potažmo opozice na „ukázat to Pětikolce“, není důvod se NIJAK vzrušovat. Tedy snad kromě vzrušení pohlavního u těch jedinců, kteří na to ještě mají adekvátní věk a zdraví.
Vždyť je přece úplně jedno, jestli vrchní panák podepíše nějakou listinu šmahem, anebo v zájmu „zachování tváře“ nějakou přiměřenou dobu předstírá okolky.
Takže Baštu samotného bych tak příkře neodsuzoval. Pokud by byl omylem zvolen, bude prosazení direktiv našeho protektora o něco pomalejší a o něco dražší. Jinak se nezmění nic.
Pokud by byl Bašta zvolen a příliš neotálel s tím „odvoláním“ /já vím, to vyjádření bylo jen pro méně informované, po zvolení by najednou zjistil, že byl mylně informován a že to splnit nemůže/, dlouho by se na Hradě nezdržel. Dám dolar proti bobu, že by to stihl ještě velmož Rychetský…..
V každém případě ho za to /za ty kecy o „odvolání“/ budu „odsuzovat přísně“.
S tím prvním souhlasím, s tím druhým už méně.
Kdyby nastala ta nepravděpodobná možnost, že by byl pan Bašta zvolen, znamenalo by to jediné. Že všechny hendikepy, které má on sám i jeho kampaň, přebila touha více než dvou milionů voličů zbavit se Fialy a spol. Z jiného důvodu by jej většina z těch, co by mu dali hlas, nevolila. To je ale sakra silný mandát, když těch, kdo stojí neochvějně za 5K bude míň než polovina a zbytek se přidá na stranu silnějšího. Co by pak asi udělali ti nespokojení občané, jejichž hlas se snaží umlčet nějaký Rychetský s Vystrčilem?
„Změnilo se něco podstatného od té doby? Jak dalece se změnil člověk za 2 000 let?“
Vím, že je to spíš řečnická otázka, ale… Například podle antropologů na základě vykopávek se nám postupně zmenšuje objem mozkovny. To by mimochodem ledacos vysvětlovalo. A podle jiných výzkumů jiných vědců se nám na „západě“ zmenšuje i množství testosteronu u mužů (úbytek údajně dělá jedno procento ročně, myšleno v každé další generaci, co se rodí) a celkově schopnost se množit. A těch změn je víc, například celkový úbytek fyzických sil.
Jedno populárně naučné video k tomu, i když v angličtině: https://www.youtube.com/watch?v=PY_4S_dfUv4
Ohledne toho odvolani vlady reagoval shodne pravnik Hasenkopf.
Myslím, že je Vidlák na Babiše moc přísný. O rozsudku bylo rozhodnuto už při vypracování žaloby. A datum vynesení rozsudku bylo určeno už při zahájení procesu. Soud běžel podle předem stanovného plánu.
Nebylo v Babišových silách to změnit.
taky o souzení ☻
https://www.youtube.com/watch?v=QSUelEBfxbs&ab_channel=PetrBure%C5%A1
Tahle šaškárna (prezidenské volby), má dle mě jeden velmi pozitivní přínos, že opět ukáže charaktery lidí a poodhalí kdo za kým stojí. Už teď ukazuje prospěcháře a alibisty, kteří vyčkávají, aby se přidali na pro ně výhodnější stranu. Bašta překvapil, svým otevřeným a odvážným vlasteneckým prohlášením. Kdo ještě po tom pochybuje a kalkuluje s volbou Babiše? Je to jedinečná příležitost svým hlasem podpořit jeho slova a je jen a jen na nás, jak moc budou slyšet.
Ano, pan Bašta rozhodně příjemně překvapil. Škoda, že je jeho kandidatura naprosto nepřipravená a podpora SPD tak slabá, když jej nominovali.
Ale je tady jedna šance, že třeba pan Babiš po zítřejším rozsudku z kandidatury odstoupí a svým voličům doporučí volit právě pana Baštu. Jinak bude druhé kolo zcela v režii pětikoalice. Pak bude lepší se na několik týdnů úplně odizolovat od sdělovacích prostředků nebo rovnou emigrovat, protože propuknou totální libodemo orgie. Možná i na kristallnacht a pogromy proti dezolátům dojde…
vlastně jsem to přehodnotila. Vzhledem k tomu, že v minulých volbách nikdy mnou volené se neumístilo, jdu mu to hodit a doufat že výsledky mé volby budou stejné.
A. B.: „Škoda, že je jeho kandidatura naprosto nepřipravená a podpora SPD tak slabá, když jej nominovali.“
Řekl bych, že to bude spíše otázka peněz.
Nebo neochoty/neschopnosti je pro svého kandidáta sehnat?
Všimněte si, že těch 50 procent v diváckém hlasování získal jen tím, že mluvil trochu víc otevřeně a řekl pár věcí, které jsou totálně tabu v mainstreamu, ale mezi lidmi se o nich mluví jako o něčem, co by bylo potřeba, ale ONI to nikdy neudělají.
Nepotřeboval na to ani korunu.
Místo peněz na billboardy to chce jasnou řeč. Na to nepotřebujete prachy, ale něco mnohem nedostatkovějšího – osobnostní konsistenci a odvahu.
Gogo: Ano, to je nesporné. Jediný problém je, jak tu „osobní konzistenci a odvahu“ exportovat k dostatečnému množství recipientů. K tomu právě potřebuje ty peníze. Bez peněz je „vymlčen“.
S. B.: Bojím se, že SPD nedisponuje takovými zdroji. Zajímalo by mě, proč třeba takový Bernard podporuje bolševického rozvědčíka. Co za to dostane? Nebo jenom „drží basu“, aby nebyl „divnej“?
proč třeba takový Bernard podporuje bolševického rozvědčíka?
Inu, nejspíš Bernard nebude, jak se říká, nejostřejší tužka v penále.
Nedavno se tady kdosi chlubil, ze ma alternativni kanaly lepsi nez televizi.
Ja jsem svoji vizi psal uz mockrat.
A jak vidite, jednou nekdo rekl cosi trochu nestandardniho, a najednou to vsichni vi. Nepotrebujete ani desetinu toho, co prosustrovali hopsalove na Vaclavaku.
Stan Borowitz napsal:
5 ledna, 2023 (12:24)
Nechci vám kazit radost, ale není to vějička?
(Lepem pomazané tenké proutky (vějice nebo vějičky) byly líčeny na místech obvyklého dosedu ptáků (vyvýšená místa, napajedla atp.) a následně byla zvyšována jejich atraktivita pomocí volavých ptáků, sýčka nebo oblíbené potravy. Alternativně byli ptáci opatrně podlepováni – pomocí vějičky na dlouhém prutu.)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Lep
Tato diskuze byla pouze předkolo první ligy.
O tom píšu jinde, že ta debata byl majstrštyk lepšolidí. Jasně že to je vějička. Proto si myslím, že jediná šance je tenhle úskok v poslední chvíli. To nečekají, to by je mohlo zaskočit. Na Baštu nemají připravené žádné kompro a tak narychlo ho nevyfabrikují.
´Baštu docela zkritizoval Koller
https://www.youtube.com/watch?v=EE96gAw0EYQ
Ano, kontráš Koller patrně přebral a poblinkal Jaroslava Baštu, který to s noblesou sobě vlastní komentoval následovně:
https://www.youtube.com/watch?v=cx_qCWO6QAQ
Jaké první ligy? Nerudová je takový obecní přebor za Brno. To jako protože Seznam udělal koláž těch tří aspeňáků jako favoritů, tak to bude pravda a lidi nemají svobodnou vůli? Náhodou jsem zaznamenal, že toho mají dost i takový ti obyčejně lhostejní, ono šáhnout jim na prachy asi pomohlo. A tý propagandě už moc lidí nevěří, je to jako za komančů, to snad taky nikdo nebral vážně, ale tam byl takový větší strach z postihu. Plus stupňující se nasranost na úkáčka, to už něco udělá.
To je první liga mainstreamu.
Bašta zničí Babiše a budete mít Nerudovou. Nikdo z alternativy nikdy nežádal o dotaci na např. zateplení domu? A neměl v žádosti chyby, které musel posuzovatel najít a buď pomohl s odstraněním či žádost zamítl, protože je odpovědný ten, kdo posuzuje (a k tomu je ještě více stupňů posuzování)? Pokud při realizaci dojde k chybám, dotace se vrátí tomu, kdo ji udělil a je konec. Celá tahle akce dokazuje lumpárnu, debilitu atd., prostě přesný stav mejnstrýmu i bohužel „alternatývy“.
Zateplil jsem bez dotace, je to levnější.
Take jsem zateplil dva domy bez dotace
Úplně nejmarkantnější je to na té slavné fotovoltaice. Když si pořídíte elektrárnu svépomocí z komponent nakoupených na českém trhu, stojí vás to zhruba stejně jako od firemního dodavatele na klíč s dotací. Čili ta dotace tvoří větší část obchodní marže firmy. Zbytek pak velkoobchodní slevy na komponenty.
Ti, kdo mají dobrodružnější povahu, vyřadí prostředníky a komponenty si pořídí rovnou z Číny. Pak se dostanou na úplně jinou pořizovací cenu celé elektrárny. A to i bez tahání peněz z kapes jiných.
Re: SB, Karel, Ládik!!!
Totéž tzv. kotlíkové dotace.
Slovenský kotel bez certifikátu – stejná cena, jako úplně stejný český certifikovaný kotel s odpočtem obdržené dotace, plus schválený dotační projekt, plus další dotační ho*na.
Finále – asi 10 000 Kč v plusu za kotel bez dotací, namontovaný svépomocí a spousta ušetřeného času.
Místo činu – chalupa mé sestřenice.
Babiče nezničí Bašta, ale jeho permanentní touha sedět na dvou židlích. Tím, že si nechal Agrofert, když vlezl do politiky, se stal totálně vydíratelným, protože bez dotací by Agrofert do čtvrt roku zkrachoval. Takže i kdyby třeba chtěl být „radikální“ jako Bašta, nemůže, a když dojde na lámání chleba, musí dělat, co je nařízeno shora. Viz Green Deal, viz Vrbětice, viz výcvik banderovských jednotek na našem území a tak dále.
Ale to není jeho touha. On vstoupil do politiky protože se domníval, že vyřadí zbytečné a neschopné prostředníky, které by musel jinak platit. Myslím že mu nikdy nešlo o nějaké svébytné a hrdé vedení českého národa. Prostě se přepočítal…
Nebo tak…
Přesně tak, tehdy si musel draze nakoupit aspoň 101 kurev, aby mu v nouzovém režimu těsně před volbami prosadili ta jeho biopaliva – jeden ze zářných příkladů Babišova modu operandi.
V EU se přidá k těm největším zvěrstvům a v rámci ČR si zisky z té hrůzy odkloní k sobě a pro ČR zajistí ještě mnohem horší podmínky pro lidi jen proto, aby se víc napakoval na jejich úkor.
Od té doby má legislativní divizi svého imperia, která mu dovoluje rabovat ČR levněji. Jediný rozdíl oproti Fialovi je ten, že kampaň si platí sám a nemusí chodit na schůze Aspenu.
Zahradil na PL: před nahnědlým národovectvím na UA nelze zavírat oči.
https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Zahradil-ODS-Bandera-a-jeho-oslavovani-na-Ukrajine-Pred-tim-nemuzeme-privirat-oci-725173
Zdá se, že Overtonovo okno bylo opatrně pootevřeno, tentokrát v dobré věci.
Ani Polákům se to úplně nezamlouvalo…
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-uctivejte-nove-hrdiny-ne-banderu-vzkazala-varsava-40418957
Nijak bych to neprecenoval.
Zahradil i Polaci to vedeli uz davno.
Presto ani necekli.
Ted se z nejakeho duvodu probudili, to znamena, ze nekomu (nam) zacina tect do bot.
Morawiecki cekl, protože už si z něj dělali blázny sami Poláci a asi přetekl pohár. Měl držet hubu, protože takhle jen začne ping pong mezi ním a podobným hňupem z Kyjeva
Ale dobře pro nás, aspoň se pobavíme.
Já když se dostanu do debaty s Poláky a oni jsou hrdí na podporu Kyjeva, tak vždycky začnu chválit Banderu, že bychom mu měli v každé zemi postavit pomník a v Polsku v každém městě.
Jestli je pro ně Bandera taky jejich otec a religia. To jsou pak reakce 🙂
Moc toho ale pan Zahradil neřekl a to co jsem si na PL přečetl je takové opatrné rýpnutí , z kterého se pan Zahradil hravě vykecá.
Overtonovo okno.
Ten Bašta docela zabodoval, no ne! Zřejmě to nebude jen takový blekota mekota….
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/To-nikdo-necekal-Po-47-pro-Bastu-se-deji-veci-725167
Tahle debata byla od lepšolidí mistrovský strategický tah. Tím (a zítřejším rozsudkem v kauze ČH) si podle mne pojistili druhé kolo Nerudová vs. Pavel. Schválně udělali debatu s účastí výhradně „týmu B“, ve které pan Bašta pochopitelně převálcoval nýmandy, co tam s ním byli, a tím dali spoustě lidí falešnou naději, že by mohl mít nějakou šanci se do druhého kola dostat právě on.
Bašta se buď nedostane do druhého kola, nebo to druhé vyhraje.
Babiš se velmi pravděpodobně dostane do druhého kola, kde pak téměř jistě prohraje.
To je dobré cvičení pro pochopení podmíněné pravděpodobnosti 🙂
Babiš by měl říct, že odstupuje a požádat svoje voliče, aby volili Baštu. Tím by měl hlasů dost i na druhé kolo.
A kdyby tomu chtěl nasadit korunu, tak by řekl, že očekává od Bašty shození Fialové vlády a vypsání voleb, po kterých on se chystá na místo předsedy vlády.
To ale Aspen Bureš neudělá, protože by zejména tím druhým krokem ztratil podporu Aspenu a s tím spojených organizací.
Ještě doplním, že Babiš měl šanci se postavit na správnou stranu před 2 roky a udělal přesný opak.
https://nautilus2.wordpress.com/2020/07/22/andreji-babisi-budiz-proklet/
Kdyby to byl udělal a dnes stoupl bok po boku s Orbánem, který začíná mluvit otevřeně proti eurobolševismu, měl by podle mě velmi silnou pozici v ČR a u voličů Visegradu.
Takhle Babiš sehraje roli kanalizačního svodu pro občany předstírající touhu po změně. Nevím jestli to předstírají jen navenek, nebo i sami sobě.
No , může to s Babišem dopadnout všelijak , ale kdyby se Babiš už dříve trochu pochlapil a vystupoval podobně jak pan Bašta a nelavíroval na kterou stranu se má otočit , tak měl prezidentskou volbu v kapse. Ale Babiš je srab a hraje to na obě strany a to se mu asi vymstí.
On kvůli Agorfertu musí lavírovat, ale mohl by se teď zachovat jako státník a po odsuzujícím rozsudku udělt to, co píše gogo, a pokust se o poslední možnou kličku, kerá by mohla zachránit naši zemi bez krveprolití.
Babiš by měl říct, že odstupuje a požádat svoje voliče, aby volili Baštu.
Měli jsme stejnou myšlenku ve skoro stejnou dobu, viz výše/níže (Stan Borowitz napsal:
5 ledna, 2023 12:24)
Uvidíme, jestli mu ješitnost dovolí udělat tak dobrý strategický tah…
(Plha) mám dotaz:
Kdyby to Babiš udělal, byl by Bašta zvolen prezidentem? (což znamená, dostal by ve druhém kole kolem 2,8 milionu hlasů?)
Ale o tom zde přece celou dobu hovoříme, Mlho 🙂
Nebyl by bez šance. Jak jsou karty rozdané teď (a ještě budou zamíchané zítra), nemá šanci ani jeden z nich.
viz. https://web.litterate.cz/jako-ohnivym-pismem/comment-page-2/#comment-96591
Nejedná se o ješitnost, ale o prachy. Což někteří zdejší diskutující stále nemohou pochopit a hledají v Bábovi cosi lepšího.
Oba víme, že to neudělá. Ale je dobré takové scénáře rozpracovávat už je proto, aby se lidi kolem projevili a odkopali.
Protože JESTLI jim jde o změnu, měli by volit Baštu a přimět Babiše odstoupit v jeho prospěch, tj. v zájmu úspěchu udělat to, co chtěli po Baštovi oni předtím.
Protože se ukázalo, že pro Baštu lidi hlasovat BUDOU. Ne proto, že je manekýn, ale pár lidí proto, že je to relativně slušný člověk a většina proto, že tím projeví vzdor. Jestli projevovali vzdor vůči té druhé lize, tak o to víc to provedou v druhém kole proti Čapuši.
Mnoho lidí jít k volbám ani nechce, protože nevidí rozdíly mezi těmi, o kom jim mediální mrdky říkají, že to mohou vyhrát. Když Bašta ztratí punc mediálněmrdkovského outsidera, má pak poměrně vysoké šance.
Je to tady asi bude velmi nepříjemné téma.
Ad “ o to víc to provedou v druhém kole proti Čapuši“:
Píšu to nerad a se zármutkem, ale obávám se, že tu je přání otcem myšlenky, pane gogo.
Podívejte se na výsledky minulé volby, druhé kolo:
https://www.volby.cz/pls/prez2018/pe2?xjazyk=CZ
Když letos přijde v druhém kole obdobné množství voličů, řekněme 5,5 milionu, tak vítěz bude muset získat více než 2 750 000 hlasů.
Chápu sice, že malý je ten, kdo zná jen malý cíl, ale, jako známý primitiv, si neumím představit, že by se v tom našem inteligentním národě, pro Baštu tolik hlasů reálně našlo.
Můj hlas ovšem (navzdory tomu, co píšu výše) dostane, když slíbí, že odmítne ratifikovat tu smlouvu https://web.litterate.cz/jako-ohnivym-pismem/comment-page-1/#comment-96568
Babiš vám ukázal, co bude dělat přece mockrát, v tomto případě se podívejte na akci Vrbětice 21. Chcet šlápnout na hrábě po dvacátépáté?
Nu dobrá. A Bašta? Ten to odmítne ratifikovat? Jestli jo, má můj hlas jistý.
Jen o tom dost pochybuji, že by se vzepřel.
Pro mne je to prubířský kámen, ta smlouva.
Já nevím, nicméně jestli by si vůbec někdo troufl, bude to Bašta a rozhodně ne Babiš.
Zeptejte se ho.. pošlete mu dotaz a uvidíte.
Já si myslím, že jestli se Bašta dostane do druhého kola, vyhraje.
Ale taky si myslím, že se přes první kolo nedostane právě kvůli lidem, co to berou jako televizní soutěže krásy anebo jsou mentálně závislí na Václavu Moravcovi a jemu podobných, kteří jim dopředu říkají, kdo šanci má a kdo nemá. Takhle postižených lidí je většina za těch 30 let promývání dutiny hlavní, takže celková pravděpodobnost výhry Bašty je mizivá, kvůli tomu prvnímu kolu.
Bingo!
Třeba to tak udělá, protože se domnívám že rozsudek je již napsán.
Ale spíše neudělá, na správnou stranu se mohl postavit monohokrát….
bez „adorace“ pouze připomínka těm, co to nezažili : https://www.reflex.cz/clanek/reflex-special-odchazeni-milose-zemana/115498/prognostika-a-prestavba-jak-vznikl-a-co-zpusobil-nejslavnejsi-text-milose-zemana.html?utm_source=reflex.cz&utm_medium=email&utm_campaign=automatic_reflex_komentare&openpremium=7b0706650e6381b98781068d37b315e1&utm_term=Prognostika-a-prestavba-Jak-vznikl-a-co-zpusobil-nejslavnejsi-text-Milose-Zemana&sid=5730437f92e54343b0820c1d4758c737&t=m
Sakra lidi, než vložíte odkaz, zkuste jej trochu prozkoumat a upravit. Všechno, co je za otazníkem, slouží pro šmírování, zjednodušeně řečeno.
Čili takto by to stačilo:
https://www.reflex.cz/clanek/reflex-special-odchazeni-milose-zemana/115498/prognostika-a-prestavba-jak-vznikl-a-co-zpusobil-nejslavnejsi-text-milose-zemana.html
MT…. a trvá
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region/brno-slavi-ukrajinske-vanoce-na-namesti-voni-sasliky-a-vareniky-20230103.html
+zajímavá diskuze :- ) )
Ovšem
Běž domů Vasile, čeká tě Bandera
je NAPROSTO GENIÁLNÍ, dokonce to výborně sedí do původního popěvku…
Podle prodávajících bych to tipoval spíš na nějaké romské speciality.
Taky máme u nás ve městě podobné, všichni utekli z míst nejprudších bojů v okolí Užhorodu, Čopu, Mukačeva, Beregového a Chustu.
Šott je blázen a nikoli soudce …
Babiš má příležitost v závěrečné řeči (pokud ji pronese sám s argumenty obhájců a hlavně těmi svými argumenty) totálně deklasovat režimní justici jako to udělal Jiří Dimitrov s fašistickou Goebewlsovskou Německou justicí ….
Pokud Babiš na to má odvahu a sílu ty blázny týrající jeho rodinu totálně morálně zlikvidovat …
Je to lidský odpad, který nemá s lidstvím nic společného, co se mu stále plete pod nohy a usiluje o jeho politickou likvidaci totálně nemravnými metodami …
Závěrečnou řeč Babiš může pronášet dlouuuhoooo, v řeči se má právo vyjádřit ke všemu co v soudním procesu proběhlo ….
maxim.
Tady se odsoudí za krádež rohlíků,ale za krádež 50 mil.ne!
Co to říká o charakteru člověka?To je ten problém,mám možnost něco ukrást,tak to udělám,tak musí následovat trest a to platí pro každého.
Zemědělče, nejde o krádež, ale o dar, což jsou ve skutečnosti dotace …
Babiš o dotaci nežádal, žádala firma jeho dětí, a státní uředníci ty peníze té firmě a jeho dětem „darovali“, jako každému jinému kdo těm úředníkům byl milý a požádal je ( to byli poze lidé „elity“, plebs nemá na dary systému nárokl) …
A Babiš jako každý otec rád pomohl dětem v tom, aby něco dělaly a naučily se podnikat …
A ti úředníci ve své podlézavosti (kdo by nevyhověl dětem miliardáře při vidině dobrého vztahu s ním) zcela opoměli některé podmínky pro udělení dotace …., a teď za svojí chybu ti státní úředníci z pověření nadřízených debilů za svoji chybu žádají potrestání Babiše, který nic v té věci neudělal, bylo mu to celé u prdele, a ve věci přesně podle předpisů pro dotace (vždyť to státní úředníci kontrolovali) konali jeho podřízení …
Takhle funguje svět bláznů, a kdo to vidí jinak je bláznem, aniž by o tom věděl …
Ó ne, tak hloupí oni zase nejsou, aby plebsu žádné dárky nedali, musí jim nějak zacpat ústa, aby moc neremcali. Jak správně uvádí níže Milena, pro plebs jsou tady drobečky ve formě přídavků na děti, příspěvků na bydlení a podobně. Aby pak, když někdo začne remcat jako Ládik, mohli pohotově zareagovat ve stylu Mileny – ty přece taky „čerpáš“, tak drž hubu…
Nepodsouvejte mi něco, co jsme nenapsala.
Nepsala jsme nic o žádném plebsu ani o drobečcích ani o držení huby.
Jste sprostý lhář.
Jen jsme poukázala na stejný princip toho „čerpání ze společné kapsy“ , na který někdo používá dvojí metr.
NO VIDA 😉
Cituji: Přídavky na děti jste taky odmítal brát? Protože pokud jste je bral, nijak se nelišíte od těch, co berou dotace. Jen planě moralizujete.
Tohle není jinak formulovaná výzva k držení huby? No asi máte jiné komunikační standardy. A přídavky na děti jsou proti desítkám milionů a výše drobečky, to ví každý, kdo ovládá základní aritmetiku. Takže jste držhubné ve formě drobečků od panské hostiny Ládikovi předhazovala, to je fakt těžké popřít, když je to tady černé na bílém.
Omlouvat se nemusíte. Já na rozdíl od vás nejsem tak startovací.
Není to výzva k držení huby. Je to výzva ke stejnému metru na sebe jako na jiné. Je to o kázání vody a pití vína.
Dělit to na drobečky a milióny, to je typické levičácké pokrytectví. To je jakobyste řekl, že krást je OK, když jde jen o drobečky.
Já jsme pro minimalizaci veškerého přerozdělování (přídavky na děti bych ponechala, ale evropské dotace bych zrušila). Ale pokud ty dotace existují, nebudu moralizovat a odsuzovat ty, kdo si o ně legálně zažádají, a tvrdit, že oni kradou. Krade z naší společné kapsy, když už, tak EU.
Proboha to je ale hloupa demagogie.
Pokud sama nechapete rozdil toho, co tu pisete, tak to ani nema cenu.
Jestli vas to uklidni, bezte si pozadat o dotaci na destovovou vodu, protoze jini berou pridavky ne dite, a pak se muzete citit rovnoprave s rodinou, ktera ma 2-3 deti.
Demagogie je to, co předvádíte Vy.
O dotaci na dešťovou vodu přece nebudu žádat proto, že někdo jiný bere přídavky, ale proto, že je systém prostě tak nastaven a není na tom nic špatného, že toho každý, kdo může, využije.
Pokud se Vám nelíbí, že existují dotace na dešťovou vodu, tak napřed prosaďte jejich zrušení a nemoralizujte a nepeskujte jiné za to, že využívají možností , které jsou nastaveny stávající legislativou.
Když budu dotace na dešťovou vodu chtít rušit, tak asi budu muset agrumentovat, proč je to špatné. A být přesvědčen, že je to špatné.
A když je to špatné a někdo to podporuje a využívá, tak se na tom špatném podílí.
Arizační zákony byly taky platné, později zrušené a aktivní arizátoři, co si našli svého Žida a jeho majetek si arizovali, taky jen využívali platného zákona, který mohl využít každý Árijec.
Tuhle mentalitu nesdílím a považuji ji za jednu z příčin těch problémů, které máme.
Máte pocit, že příspěvky na děti pro chudé jsou na stejné úrovni jako dotace na nesmyslné projekty pro bohaté?
Dostat 1000Kč měsíčně, protože nedosahuje rodina minima životních nákladů je stejné jako čerpat 100 mega na neziskovku pro podporu barmských žen nebo miliardu na výzkum toastového chleba?
Nic takového jsem nenapsala a kdybyste si pozorně přečetl, co jsem napsala, neptal byste se tak hloupě.
Kdo kradl rohlíky?
Co se vlastně událo?
-Babiš o žádnou dotaci nežádal. Nemůže tedy být obviněn z podvodu.
-Žádost podali Babišovi příbuzní, kteří si vytvořili vlastní firmu. Samozřejmě, že tu existuje spojení, dokonce příbuzenské, ale to není nic protizákonného.
-Pokud někdo udělal chybu, tak je to úřad, který dotaci firmě přiklepl. Jeho povinností bylo zjistit, zda nebyla firma zřízená účelově, právě proto, aby získala dotaci. Pokud to neudělal, je vina na něm.
– Podat žádost nemůže být trestné. Na úřadu je, aby posoudil, zda je oprávněná, anebo ne.
Pane Admirále,
běžná prakse je taková, že když někdo udělá na někoho podbabu a později se na to přijde, tak se neřekne: „Podvedený si za to může sám, protože si to řádně nezkontroloval.“ Ale dotyčný podvodník se vyšetřuje a když se zjistí, že míra zastrčení jeho prstů do věci je nezanedbatelná, tak se zpravidla i někdy zavře.
V případě Báby mnohé naznačuje, že tomu tak nejspíše bylo, ale pochybnosti a nějaké presumpce jsou předem vyloučeny z politických důvodů.
Bába bude odsouzen, domnívám se tak z průběhu celého procesu. Asi také proto, že kauza Čapí hnízdo je sice zveličená do obludných rozměrů, ale podle všech indicií to bohužel vypadá, že je to pravda. Byla to zřejmě jen rutinní obezlička jak získat prašule z dotace, kterou by přece nezahodil žádný podnikatel Bábových rozměrů a kvalit. Výslechy Bábova aparátu poměrně jasně potvrzují, že to pro ně byla rutina, kterou nikdo nepovažoval za něco příliš nebezpečného, a také tak byla právně a personálně obsloužena. Syn je sice brutální magor, ale přesto nebo právě proto, že by si pořizoval nějaké akcie… to nezní přiliš přesvědčivě. Taktéž podobně zbytek rodiny.
Ano, není to jednoznačné a zcela jasné, to je pravda. ALE protože se jedná o proces politický, myslím že je již rozhodnuto. Samozřejmě mýlit se může každý, učenej i úplnej blbec, jako třeba já. Přesně jak říkával náš národní hrdina Josef Švejk…
Dotace.
Žádali o dotaci…
stát se teďka potácí.
Cpal jsem do něj horem dolem
byl jsem velkým, blbým volem.
U vemena strašné davy
dojit krávu, to je baví,
levé struky, ba i pravé
přitahují lidi dravé.
Tisknou držky k vemenu
vždycky jenom ve jménu
zrovna správné ideje.
Proč chodit na galeje.
Shrnutí:
https://casopisargument.cz/?p=47671
Souhlas. Tahle nespolupracující opozice nic nedokáže. A tzv alternativa to jako vždy akorát víc roze.ere. Péti_kolka je sjednocená na věčné časy. Ještě aby si dali svou vedoucí roli do ústavy.
Jediná bomba by byla, kdyby JežiBabiš odstoupil, že radši bude příští premiér, a vyzval voliče, ať dají hlasy Baštovi. Ale i na to už je pozdě.
Babiš není geniální stratég, ani není obklopen podržtaškami či přímo zrádci a šlendriánem první kategorie. Babiš je jen loutka, hrající svoji roli. Určený pro ty méně blbé, co nejsou zkorumpování a nebo se nenechají zmanipulovat na první dobrou. Pro ně byl stvořen a pro ně bylo sehráno i toto soudní divadlo.
Jasně. Soudní divadlo to fakt je, i to načasování si výborně vymyslel… asi se nudil, že?
Co my, obyčejní smrtelníci, můžeme vědět o tom, co se honí v hlavách miliardářů, zástupců boha Mamona na zemi… je třeba jeden film s Belmondem, kde hraje znuděného miliardáře, kteřý pořád vymýšlí, jak se zabít, a ono to nejde a nejde…
…a kupodivu, v reálu to jde docela snadno 🙂
Nevím, ještě jsem to nezkoušel, čekám s tím na svou první miliardu… 🙂
Poradím. Objednejte si helikoptéru, případně vrtulník, a zaleťte si zalyžovat někam do hor 🙂
Nemusíte ani do hor, stačí domů, do Monaka.
Promiňte, zajímalo by mne proč se domníváte, že je určený zrovna pro ty „méně blbé“?
Jistěže máte pravdu.
Pěkně si tu přizvukujeme ale problém je ale pořád stejný.
Málo nás.
Dotace?
Dej a bude ti dáno.