Sledovali jste v uplynulých dnech tu legraci s rozhovorem našeho prezidentčíka, který s ním udělala ta hezká vojanda a který se pak „nesměl“ odvysílat? Bylo z toho docela haló, všichni morální majáci začali unisono řvát? „Zůno octup,“ intervjuci mluvili o cenzůře a na sociálních sítích se otevřel peklu chřtán. Jak si mohl někdo dovolit umlčet našeho milovaného prezidenta?
Situaci nakonec rozsekl Petr Macinka, který tento rozhovor zveřejnil u sebe na profilu. Prezident ve tomto rozhovoru ukázal, že prázdný sud nejvíc duní a následně se ukázalo, že celý problém byl v tom, že Generální štáb chtěl nový jůtubový kanál a rozhovor s PePou měl být pro tento kanál „otvírákem.“ Jenže, v dnešní armádě, státě a společnosti něco udělat, to je skoro nemožné, bo byrokracie a tak prostě tento nový kanál ještě neměli schválený, takže Řehka utřel.
Následně se Řehka nechal slyšet, že by mohl v podzimních volbách kandidovat do senátu za STAN (za koho jiného, že?) a tak si zřejmě chtěl ještě za erární peníze a práci erárních ajťáků udělat propagandistický kanál k budoucím pravdoláskařským voličům.
Zkrátka, celá věc skončila tak, že si Petr Macina zvýšil dosah, diváci zjistili, že prezident má bez Kolářových myšlenek hlavu jasnou a prázdnou, Zůna nikoho necenzuroval a pak už přišly volby v Maďarsku, kde nový vítěz voleb rovnou řekl, že pozastaví vysílání tamních veřejnoprávních médií, protože nejsou objektivní. Ale protože že to (zatím ještě) Uršulin kamarád, tak mu to prošlo, stejně jako Tuskovi v Polsku prošla reforma soudnictví, kvůli které by u nás Milion chlívek řádil jak Černá ruka.
Proč to celé píšu…
Libtardi nám prostě hledají mobilizační potenciál. Hledají záminku. Hledají něco, co by jim pomohlo znovu dostat lidi do ulic, protože to pak zabere značnou část televizního zpravodajství a i před Bruselí to ukáže, jak se tady bojuje proti zlému nenáviděnému premiérovi. Minule vytloukli demonstaci z několika SMSek od Macinky, ve kterých nebylo nic zajímavého a když pak šel kvůli nim Kolář podat vysvětlení, s ledovým klidem tam řekl, že o nic nešlo. Ale demonstrace už proběhla…
Ovšem, byla to nakonec dost mizerná demonstrace, protože nenabídla žádné řešení. Jen apel, že lidé mají vstupovat do politiky a volit „ty správné strany.“ Mezitím se do jedné správné strany vrátil Pavel Novotný a jeho prdel se opět stala tváří ODS a na druhou správnou stranu byla zřízena sněmovní vyšetřovací komise k Dozimetru.
A stala se ještě jedna katastrofa. Velký bojovník za zachování koncesionářských poplatků, Klempíř, představil konečně zákon na jejich zrušení. Ještě nedávno natáčel videa, jak zabojoval, aby poplatky zůstaly zachovány, ale žádného vděku se od libtardů nedočkal, tak konečně přešel na temnou stranu síly a začal dělat to, kvůli čemu lidé tuto koalici volili.
A víte co je nejhorší? Nic! Nic to neudělalo. Pár obskurních politiků z tříprocentních straniček odhodlaně přislíbilo strašlivé obstrukce, ředitel ČT řekl, že budou muset zrušit Stardance, ředitel ČRo oznámil, že bude muset propouštět, Nerudová udala Babiše u Evropské komise… a to bylo všechno. S národem to vůbec nehnulo. Odezva nula. Když někdo hrozil, že se v televizi bude stávkovat, nejčastější odpověď byla, že to mají udělat a nejlépe tak, aby obrazovka zůstala černá.
Prostě se nějak nedaří lidi zvednout ze židle.
Nedivím se tomu. Od chvíle, kdy Američané udělali stejnou agresi jako Rusové a Ukrajinci se přidali nikoliv k oběti, ale k agresorovi, je celý žebříček západních hodnot definitivně zbořen. Evropský jednotný postup je směšný. Melloniová má ráda Zelenského, ale nemá ráda Netanjahua, Španělé nemají rádi Trumpa ani Netanjahua, Merz chce vracet ukrajinské muže do mlýnku na maso a Britové nechtějí mít s válkou v Zálivu nic společného. Polští politici si navzájem nadávají do proamerických kolaborantů, Trump se hádá už i s papežem a ropovodem Družba opět poteče ropa. Stačilo v Maďarsku vyměnit premiéra a nikomu už nevadí, že budou Maďaři plnit Rusům jejich válečnou kasičku. Vadilo to do nedělních dvaadvaceti hodin. Od pondělního rána už to bylo v pohodě.
Stejně tak je naprosto v pohodě, že bývalý redaktor České televize, Karas, jí teď bude za devadesát tisíc peněz měsíčně poskytovat poradenství… Ano, přesně za tohle je zapotřebí vytáhnout spacáky a bránit veřejnoprávnost. Akorát, obstrukce asi nezaberou, minulá vláda totiž přijala celou řadu opatření, aby minulá opozice nemohla obstruovat. Tenkrát proti tomu Česká televize nic neměla a bylo to naprosto demokratické opatření. Teď se to obrátí proti nim.
Soudruh rozvědčík ještě zkusil něco vytřískat z toho, že za Babišem jede Mark Rutte – formální šéf NATO. Prý Rutte jezdí tam, kde by mohl být před summitem problém. Všechna mééédia tuto smělou myšlenku přetiskla, takže si dovolím upozornit, že Rutte před námi navštívil ještě Norsko, Německo, Británii a Spojené státy. Skoro to vypadá, že nám jede nějak opatrně oznámit, že Spojené státy odcházejí… A že náš prezident na summit nepoletí, je opět lidem úplně ukradené. Na společné tiskovce si Babiš s Ruttem navíc krásně notoval, nazval ho několikrát osobním přítelem, slíbil, že Česká republika své závazky (posílat peníze do USA a nic za to nemít) dodrží.
A my se můžeme spolu s Tomášem Kolocem sázet, jestli z NATO první odejdou USA a nebo Slovinci, kteří si na toto téma teď chtějí uspořádat… malá chvíle napětí…. referendum… Ve stejné době by Matěj Ondřej Havel chtěl naše ukotvení v EU a NATO dát do ústavy…
Někdy se budu muset Mikuláše Mináře zeptat, jaké to je, když má nekonečné peníze na organizování demonstrací, ale už nemá co říct…
Ale třeba to prezidentčík ještě zachrání. Prý chystá na summit NATO vlastní delegaci… Bude sranda… asi jako na dvoře císaře Barbarossy, kam svého času také přijely dvě znepřátelené české delegace… Včera jsem to psal, všimněte si, že o Českou republiku už nejde. Ta je pro osobní ambice u globalizačního stolu hladce obětovatelná.
__________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém blogování, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
Zdá se, že na PL demokraticky zablokovali/vymazali/zcenzurovali Vyoralův článek
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Tohle-at-uz-se-nemnozi-Vyoral-prilozil-pod-kotel-Padla-znama-jmena-790068
Tady jsem to otevřel
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Tohle-at-uz-se-nemnozi-Vyoral-prilozil-pod-kotel-Padla-znama-jmena-790068
Díky, teď už jsem to normálně otevřela i na tom „svém“ odkazu.
Nejspíš to probíhalo nějakým „schvalováním“… protože Vyoral je tam mimořádně vostrej…
Taky se mi to nedařilo otevřít, až teď.
Už se mi to tam taky stalo. Třeba webmaster něco potřeboval poopravit …
Ale diskutery tam banujou o sto šedesát. Napsat prdel je přisně zakazáno …
Nějak nechápu trend vývoje MTB. K čemu jsou dobré kola o průměru 32 palců? Už se – 32 – účastnily i závodu a jezdec si to pochvaloval. Do technického terénu to ale ztrácí smysl.
Čím větší tím lepší? (podle hesla: čím víc pruhů, tím víc Adidas?)
Čím větší kolo, tím větší díru v silnici přejede 😀😀
Z jedné diskuze (psala jsem o tom také zde: https://web.litterate.cz/jestli-uz-jsme-zrali/comment-page-2/#comment-611680:
Sjezd sudeťáků v Brně není jen testem paměti národa. Je to o řetězení kroků k realizaci RU2.0 (Rakousko-Uhersko 2 nebo také projekt Intermarium). Subjekt řízení (zjednodušeně Vatikán a staré rodové klany/šlechta) potřebuje prolomit BD zejména kvůli majetkům rodových klanů/šlechty na našem území. Nelze efektivně řídit to, co nevlastníš, respektive bezstrukturně lze, ale je to nákladné, zdlouhavé a neefektivní (chybí čas a zdroje). Proto o BD mluvil Orbán a mluví i jeho nástupce Maďar. Pokud bude protlačena tato varianta, bude to mít pro Čechy své nepříjemné náklady.
Pravděpodobně hledáním protiváhy je Macinka v Jeruzalémě a Babišovy sliby s pomocí v Hornůzu.
Miloš Zeman dnes na FB:
„Vyzývám členy vlády a parlamentu, spolu se všemi odpovědnými politiky, aby se jasně postavili proti konání sudetoněmeckého sjezdu v Brně. Považuji jej za nepřijatelnou demonstraci síly, nátlakovou akci namířenou proti zájmům českých občanů. Nic na tom nemění obsah kolaborantského “zvacího dopisu”.
V Evropě roste tlak na revizi historie, včetně výsledků druhé světové války. Dokládají to mimo jiné radikální požadavky na prolomení Benešových dekretů.
V této chvíli není dobré si nalhávat, že sudetoněmecký sraz v Brně, za účasti vrcholných německých politiků, je nevinná občanská iniciativa. Ve své historii jsme opakovaně čelili snahám o zničení naší suverenity a důstojnosti. Nejhorší by bylo, kdybychom dnes sami rezignovali na jejich obranu 🇨🇿.
S Janou Bobošíkovou jsme vedli ostrý rozhovor pro ABJ o připravovaném sudetoněmeckém sjezdu v Brně.“
ČT zůstává samozřejmě nezávislá a nestranná
https://www.borovan.cz/77908/cast-opozice-koordinuje-sve-kroky-s-vedenim-ceske-televize-a-ceskeho-rozhlasu?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#
Proto taky pořád vysílá filmy o Hitlerovi.Nedivil bych se,kdyby si děti
mysleli,že Hitler žije a je součástí opozice,chudáček….rozsah
vysílacího řasu kde se vyskytuje je gigantický…..
však jo
hitlera platili ty samé pejzy co platí dnešní bruselisty
Zajimave ze
ct2 i zoom, nebo nova kazdy den poslednich dvacet pet let aspon 3 programy o hitlerovi
Karlo:
Mei Kampf se vejde obvykle do tisícovky, někdy se objeví i za 250 Kč, ale vydání z roku 1939 je za 6 000 Kč.
Jestli si ty Hitlerovy sračky chcete přečíst, tak tady je máte zadarmo. Škoda za to vyhazovat peníze. Příjemnou zábavu, teda jestli to vydržíte.
https://webshare.cz/#/search?what=Mein%20kampf&category=docs
Spiralu zhavy nenavisti ,Brusel ted rozpaluje do bela , se zvolenim toho madara..
Ofensivy vsemoznych represivnich prikazu lejna zmnozili , na narody EU.
Zrejme uz pripraveny pred tema volbama..Co nikdo nerika..
Zaroven zapocaly a zmnozily ofensivni utoky ukrajinskych dronu pres , baltsky republiky, Finsko a Polska na Rusko..
Jejich vlady nechavaji drony ukru ,ktery porusujou jejich suverennitu , souhlasne a bez jedinyho protestu prelitavat pres jejich uzemi, kvuli utokum na Rusko..
Vi ,ze je posila ukr. Donutili tak vladu Ruska , aby udelala ty seznamy..
Pred tim strkaji , bezmotorovy macinkove , hlavy dopisku…
Ze takovym utokem stovky dronu, chteli zabit Putina ve Valdai..
Proto pobiha Krutta vsude kolem a Babiska slibuje ,ze dodrzi zavazky.
To je prece samozrejmy, ze jako clen Nato vlada dodrzuje zavazky ,
vo tom neni treba vykrikovat..
Ale to muze rikat jinejm a ne mne.
Protoze , zalhava a lhat neumi , ze de vo dalsi , vo novy prikazany zavazky.
Ktery dostal prikazany vod Krutty.. Tak dulezity ,ze Krutta prilit osobne..
Uz na nej Babiska cekal venku na ulici , jako lokaj ceka na prijezd ,
kocaru panstva….
V cely EU, ted zacinaji horecne budovat tovarny na drony..
To vedlo k prohlaseni rusu , ze se budou ,proti utokum dronu branit..
Co to znamena..
Sme v ere permanentnich valek..Lepsi dve nez jedna a nez dve ,
sou lepsi pro zapad, tri valky..A ze , jedna ukrajinska valka je malo..
Co tim EU sledujou.
Zukrajinizovani. Tedy cely Nato bude valcit na rusa podobne jako ted ukrove , konfliktem nizky intenzity ..
To je dulezity , aby valecnym stavem , obvyklej trik , zabranili , zadrzeli , oddalili rozpad , EU a Nato…
Dale, aby vsemozne donutili Trumpa, aby se od Iranu vratil a zacal
valcit s Nato, proti rusum…Tedy , aby se zase k Nato , zpatky pridal..
Oslepeny nenavisti netusi , ze dalsi konflikt je dodela.
Objevily se zajimavy vysvetleni ,jak voli novyho presidenta v Usa..
Tak treba sou diskuse 6ti kandidatu a vsichni smi mluvit a slibovat jen malo. Napr. budeme podporovat Ukrajinu a zavedeme vyssi zamestnanost atd..
Ale jenom jeden a predem vybranej na zvoleni, lze a muze lhat nejvic , co lidi chteji slyset..A vi predem ze nic z toho nesplni, ani nesmi…
Takze jedinej Trump vyskocil a zacal kricet , ze tu valku na U. ,
skonci za 24 hodin. Ze udela vsude mir ,snizi ceny vseho , zvysim zamestnanost ,atd..Tedy naslibuje daleko vic , nez ostatni maji povoleny..
Takhle napr. manipulujou volby. Pak sou dalsi manipulace,vo tech jindy..
A muze slibovat stavnaty navnady , jako rybar lici na ryby..Aby se vetsina volicu chytila na slibovany lzi a utopila , se v nich , napr. ted,
v dalsi uz druhy valce Trumpa s Iranem..
off-topic:
Írán otevřel Hormzuskou úžinu pro komerční plavidla
…po dobu příměří v Libanonu
Měl bych jen malou poznámku k textu. Nemyslím si, že by USA chtěly opravdu opustit NATO, myslím si, že je to jen komedie v rámci Trumpových výkřiků do tmy. Vždyť je to pro ně zlatý důl, a vždycky byl! Kvůli tomu to taky víceméně založily, aby udržovaly strach před RF a tak udržely odbyt zbraní. Rutte je jen figurka, užitečný idiot který se jako snaží USA v NATO udržet stylem „my už budeme hodní a uděláme všechno co chcete“. Zrovna tak kecy Uršuly o vyzbrojení EU do roku 2030 jsou jen mlha, Uršula chce soustředit nákup zbraní do EK a už se těší na ty prachy, co jí protečou rukama. Má to zmáknutý, za covidu se jí to povedlo, tak proč by ne teď!
přesně tak, jsou to zoufalé trumpvy snahy o citové vydírání ve stylu „odcházím k mamince“ (u ženy, která je od dětství sirotek)
NATO bez USA je k smíchu, protože Američani jsou jediná relevantní vojenská síla
Moudro dne:
chtít kontrolovat výdaje veřejnoprávních médií je čistý antisemitismus!
👍👍👍😀😀😀
A kteých semitů se to týká? Židů nebo Palestinců? 😀
Samozřejmě Arabů……
😀
„Od chvíle, kdy Američané udělali stejnou agresi jako Rusové…“
Vidlák je stále mimoněm. Rusové žádnou agresi neudělali!!!
Re: Chcimír
Vidlák to zřejmě zapomněl dát do úvozovek. Ti méně kovaní soudruzi velice tiše připouštěli, že napadení Íránu není zas až tak úplně košer.
Stane se…
Jinak Ivan postupoval striktně podle toho, co mnohokráte prohlásil Vladimírek.
„Je-li boj nevyhnutelný, udeř jako první.“
Předběhl Vasila o 14 dní. Chudák Zelenáč se několikrát na začátku prokecl, že to je bordel, protože Vasil chtěl spustit plnotučnou ofenzívu na MDŽ, tj. 8. 3.
Ivan, Vladimírek. Zřejmě se cítíte být něco víc, stejně jako libtardi.
Pane Targus
Jste dobrý vojenský odborník, takže něco víte p vojenské strategii, přípravě na pozemní útok. Víte co se dělo pokaždé, před vetsim pozemním útokem a to se delo v Donecku a Luhansku,těžká velká dělostřelecká příprava, proto bylo jen otázkou hodin, kdy vyrazi,pozemní technika a armáda. Převalcuji Doněcko a Luhansko a hurá na Rusko.Rusko to zarazilo a zachránilo mnoha škodám životum.
Rusové provedli INVAZI na Ukrajinu. A to je kurva rozdíl. Bůhví co tím autor sleduje.
Někdo to vidí třeba tak, že šli pomáhat osvobozovat území nových členů Ruské federace – Doněcké lidové republiky a Luhanské lidové republiky – od ukrajinské okupace.
A to už je úplně něco jiného než akt nevyprovokované agrese vůči cizí zemi na úplně jiném kontinentu.
Jojo, pravda se dá ohýbat dle libosti. Proto vzniklo mezinárodní právo, podle kterého je preventivní válka nelegální. A je jedno, jestli Vláďa, Doník nebo třeba Adolf, osvobozující své mučené soukmenovce v ČSR.
To je blbej názor.
Blbej jsi leda tak ty.
To není názor, jen pokus o měření všem stejným metrem. Vznikl dávno před ukrajinským konfliktem.
Kanadský mezinárodní právník Christopher Black:
Západní masmédia a vlády podlehly protiruskému propagandistickému šílenství kvůli ruským vojenským operacím na Ukrajině. Jedním z prvků jejich propagandistické války je tvrzení, že ruské činy porušují mezinárodní právo. Ale je tomu tak a co pro tyto země znamená toto tvrzení, když samy napadly příliš mnoho národů, než aby je bylo možné uvést, přičemž každý z těchto činů je nejen nezákonný, ale také postrádá jakékoli morální nebo etické ospravedlnění?
Právo na použití síly v mezinárodních vztazích má dva aspekty: kodifikované mezinárodní právo, jak je zakotveno v Chartě Organizace spojených národů, a všeobecně uznávané právo na sebeobranu.
Článek 2 odst. 4 Listiny požaduje, aby se všechny členské státy zdržely hrozeb nebo použití síly proti územní nebo politické celistvosti jakéhokoli státu. Z této povinnosti existují dvě důležité výjimky, zaprvé právo na individuální nebo kolektivní sebeobranu podle článku 51 a kolektivní vymáhání Radou bezpečnosti na základě kapitoly VII Listiny, která se zabývá ohrožením míru, porušováním míru a činy agrese. Inherentní právo na sebeobranu, individuálně nebo kolektivně, s podporou jiných států, existuje tak dlouho, pokud Rada bezpečnosti nepodnikla žádné kroky k „udržení mezinárodního míru a bezpečnosti“. Toto právo je tedy zamýšleno jako poslední možnost.
Jaká je tedy legalita ruských operací na Ukrajině v porovnání s mezinárodním právem a ve srovnání s americkými vojenskými operacemi?
Podle mého názoru Rusko jednalo v souladu s mezinárodním právem podle článku 51 Charty OSN z následujících důvodů:
Nejprve kyjevský režim s pomocí NATO zahájil velkou ofenzívu proti republikám Donbasu s cílem je zničit. Dny předtím, než Rusko zasáhlo, začalo intenzivní ostřelování civilních budov a infrastruktury, což přimělo tisíce civilistů k útěku do Ruska. Během tohoto období se kyjevský režim také pokusil zavraždit vůdce republik bombou v autě. Rusko nemělo jinou možnost, než chránit národy Donbasu, a když Rada bezpečnosti nemohla nic dělat a EU a NATO podporovaly kyjevskou ofenzívu proti Donbasu, Rusko bylo jediným národem, který mohl jednat.
Také žádost republik Donbasu o vojenskou podporu přinutila Rusko poslat své ozbrojené síly, aby zatlačily kyjevské síly z území republik.
Za druhé, samotné Rusko bylo opakovaně napadáno silami kyjevského režimu. Na Krym byli znovu a znovu posíláni sabotéři, aby prováděli razie, vraždili úředníky a ničili infrastrukturu. Dokonce přerušili dodávky vody na Krym, což je zločin proti lidskosti. Jen několik dní předtím, než Rusko zasáhlo, vstoupila kyjevská průzkumná jednotka do Ruska, ale byla odhalena a zničena. Podle Karolínské doktríny mělo Rusko plné právo útočníky pronásledovat a zabránit dalším útokům.
Za třetí šlo o bezprostřední ohrožení Ruska ze strany NATO, které je způsobeno jeho neustálou expanzí na východ, neustálým budováním ozbrojených sil a útočných struktur zaměřených na Rusko a dostavbou amerických raketových systémů v Polsku, Rumunsku a Ukrajiny v září letošního roku, který by pak mohl být použit k jadernému útoku na Rusko.
Více zde:https://www.infokuryr.cz/n/2022/03/11/christopher-black-zakonnost-valky/
Děkuji, snad mu to bude stačit.
Ale kyjevskej rezim je vod zacatku ilegalni. Zacal krvavym prevratem a nekolik republik nesouhlasilo s ilegalni pucistickou fasistickou vladou a nechteli takovou vladu.
Dnesni vlada je porad ilegalni. Nezvolena.
Tady neni treba vopisovat dlouhy eleboraty nakych judru. Ktery jsou vyhybavy ,mlhavy , verbalni vata a nekonkretni a neuplny.
Ale nic , pospicha s psanim ..Ma dost prace navrch.
Kurňa, čtyři roky nám říkají, jakou agresi to Rusové udělali. Teď udělali Američané totéž, ba dokonce použili prakticky stejnou záminku. Já jen poukazuju na dvojí metr. Jestli to, co udělalo Rusko, je agrese, tak to, co udělal Trump je dvojnásboná agrese.
To je jak u blbejch. Američané neudělali totéž.
Beru zpět.
Nemaji to usaci kouskovat. Takze rus ma atomovky a chce znicit celej svet a zapad nejdriv , cinan to samy a este horsi, Pakistan ,S.Korea s namirenejma raketama s atomovejma hlavicema rovnou na Usa…A.
Usak se sape jenom na Iran..Kterej zadny nema..S tim dlouho nevydrzi..
Ministr Šťastný chce zavést možnost renty pro sportovce
Co chtít od bývalého ODeSáka
Důchody pro milionáře.
Upozornuji, ze milionarem se stava celkem male procento sportovcu. Ne kazdy sport je hokej, fotbal nebo tenis. Znam tech byvalych reprezentantu par a zadny si ze sportovani nejake miliony neprinesl.
Coz nic nemeni na faktu, ze zmineny navrh je kokotina srovnatelna se statusem umelce.
souhlas
atletika, gymnastika, plavání a spousta dalších „méně atraktivních sportů“ – tam se sportovci u nás uživí jedině když je platí armáda
a co teprve šachy 😀😀
Pokud něco takového chtějí dělat, tak ať je to financováno speciálním dobročinným fondem, do kterého budou odvádět solidárně peníze sportovci vydělávající velké částky. Oni sami si už ohlídají, aby se ty prostředky dostaly k potřebným.
Jinak je ale pravda, že třeba olympijský vítěz a čtyřnásobný světový rekordman Ota Zaremba poté, co přišel o práci v dole a nepodařilo se mu uchytit jinde, žil z minimálního invalidního důchodu v garsonce v Havířově. Došlo to tak daleko, že musel rozprodat své medaile a trofeje, aby měl na jídlo a základní potřeby. Cítil se státem naprosto podvedený a opuštěný. Nebo olympijský vítěz z Mnichova 1972 žil v ústraní a zemřel v roce 1998 na chatě, kam se uchýlil, protože ho sužoval nedostatek prostředků na důstojný život. To jsou samozřejmě smutné příběhy. Trochu něco jako Vánoční stromeček od Hanse Christiana Anersena.
Ludvík Daněk je ten olympijský vítěz z Mnichova 1972, to není znalostní kvíz, jen mi to vypadlo.
On se uchýlil před nebo po sameťáku?
Stane, Otu Zarembu jsem znal, z velké části si to zavinil sám. Za socialismu sice nebyly odměný velké, ale za jeho sportovní činnost, bral průměrný plat podníku, kterého byl zaměstnanec a navíc diety. Da se říci že finančně byl na tom líp než obyčejný zaměstnanec. Problém vrcholových sportovců u těchto sportů je zdraví, ale to by mělo řešit pojištění. Ota Zemba zemřel letos v lednu. Čest jeho památce.
Nechci rejpat, ale něco jako“speciální dobročinný fond“ to už tady bylo a jmenovalo se to SAZKA, a.s. Ten model vymysleli soudruzi a pracoval na principu, že když škodlivou vlastnost sázení nelze zcela eliminovat, resp. zakázat, tak ať alespoň výnos slouží k bohulibému účelu.
SAZKA, a.s. z principu neměla jít zbankrotovat a měla financovat sport – na odměny sázejícím totiž vždy šlo max. 50% přijatých sázek, druhá polovina šla na provoz a financování sportu.
Jenže – akcionáři byly různé sportovní svazy a další zástupci sportovců a ti si zvolili do čela A. Hušáka, který přivedl tento výdělečný podnik „zu-grund“. A pamatuji si, že když už bylo jasné, kam to A. Hušák směřuje, tak měli akcionáři valnou hromadu a virbl … dali A. Hušákovi pnou důvěru.
Nemá smysl se bavit o dalším „speciálním fondu“ dokud nebudou jmenovitě označeni všichni ti, kteří sportovce připravili o financování.
No ale to nebyly jejich peníze a jak je dobře známo, z cizího krev neteče. Krom toho nepochybuji, že Hušák dokázal příslušné funkcionáře zastupující svazy na valných hromadách Sazky patřičně „motivovat“. Peněz měl na to z kasy Sazky dost, že, a asi byl dost chytrý na to, aby na někom, koho potřeboval, aby si ten Klondike udržel, šetřil.
Ten fond byl jen takový nástřel, jak profesionální sport trochu zesolidárnit. Protože aktuálně je to přímo modelový kapitalismus bez přívlastků. Jedni za mátožení a válení se po trávníku pobírají desítky milionů, aniž by za posledních dvacet let zaznamenali nějaký výraznější mezinárodní úspěch, zatímco jiní dřou jak mezci, vozí medaile z mistrovství a olympiád a nakonec skončí v chudobinci. A to ještě ti chudí platí z toho mála daně, zatímco ti bohatí mají daňový domicil v Dubaji (dříve v Monaku). Takový společenský model verze Top09.
3 miliardy vydelal „sportovec“ , kterej se naucil hazet micek do sitky..
pravicaci jak stehno
Zbyteční lidi (ministři) dělají zbytečné věci. To je známá věc a tradice 50% našich zbytečných ministerstev, co jich jsme tu po plyšáku měli.
Boris přesně ví, co je to snižování mandatorních výdajů, které nás táhnou ke dnu. Tak si holt přiložil prkýnko, stejně jak Baxa s tou rentou pro umělce, nebo jak se to jmenuje.
Prostě po nás potopa!
No a nejlepší ministři financí Babiš a Schillerka, místo aby mu/jim dali přes prsty, tak ho nechají být, místo aby na něj vyrukovali a připomněli mu předvolební sliby o konsolidaci rozpočtu po pětiblevajzu!
len na info, trochu od veci…..EK nam strelila opat do nohy…..stanovila cenu certifikatu ocenujuceho vyrovnanie uhlika dovazaneho do EU (nieco ako povolenky, len sa tykaju dovozcov-vyrobcov za nejake 2-3 roky), samozrejme bude sa s tym obchodovat na burze, takze to bude uplne super poplatok
este link: https://www.patria.cz/zpravodajstvi/6939226/rozbresk-uhlik-na-hranicich-eu-prestava-byt-teorie-cbam-ma-prvni-cenu.html
😀
Mě se líbí ten proces předprodeje povolenek na burze a teprve potom prodeje těm „viníkům“ žhavé smrti Zeměkoule (nebo Zeměplochy? V uvedeném kontextu je možná Zeměplocha vhodnějším termínem.).
Z čeho vlastně vychází ideologický podklad tohoto procesu? Zjevně z toho, že jediným skutečným Bohem současnosti a jediným řídícím procesem všeho na světě, je svatý, vševědoucí a všemocný TRH. TRH tyto papíry očistí od hříchu, teprve potom se z povolenek stanou ODPUSTKY, které nás zavedou do evropského nebe.
Pouhý přímý prodej by byl pouze jednoduchou daní, proto nevyhovuje.
Mimochodem, zajímavé je, že podstatnou část tohoto procesu prý realizují investiční fondy USA.
No ale v kontextu toho, že USA jsou zemí, kde zítra znamená již včera, to člověka až tak nepřekvapuje.
Kazdej vi ,ze nejvic ohrivaji a zamoruji ovzdusi , mezinarodni konglomeraty globalismu..To se nazyva ideologie podvodu , volnyho trhu..Tisice a tisice tankeru.
Ale ropu a plyn z potrubi , bez znecistovani a ohrivani planety si EU zakazali..
Vyrobu cisty elektriny , bez splodin este vic.
Kdyz nektery zeme maji zakazany pestovat a vyrabet , co nejvic potrebuji a jiny zeme to maji zase povoleny, aby je vyvazeli tem statum, ktery to maji zakazany.
Kazdej vi , ze EU zakazuje cim dal tim vic a ze vsech nejvic.
Aby musela pouzivat globalisty dovazet ,co potrebuje z celyho sveta ,co nejvic..
Aby EU znicila svoje hospodarstvi ,prumysl a zemedelstvi a tak predavala globalistum vladu a bohatstvi , co este zbylo z EU…Tisice zakazu rocne.
Este par let a EU zakaze cely EU..Uz ted vo toho nejsou daleko..
Mapa větrů a limitů veřejných zájmů pro VTE:
https://experience.arcgis.com/experience/b1442968c043496fa635698519cc1f99
Zaserou celý Nízký Jeseník, Oderské vrchy a Vysočinu.
Darebáci
Nedržel bych se tak při zdi; jsou to kurwy, nemyté, nenažrané.
👍
A nepoučitelní. Že podpora soláru vedla akorát je vzniku mlaskajících baronů, zdražení elektřiny a rozhození sítě, navíc velké nespravedlnosti, protože baroni měli 20 let 14 korun a dnes drobní, co to mají na střeše od ČEZU 30 haléřů, no ale zřejmě vláda chce podpořit vznik nových baronu. Tentokrát větrných
vzhledem k tomu, ze za tim jsou mlaskajici baroni, tak je to logicke.
Motýlí křídla.
Jedním z deklarovaných cílů přechodu od socialismu ke kapitalismu byla majetková diferenciace. Více baronů potřebujeme, více! Pryč od šedi socialismu!
Václav Klaus by to určitě podepsal. Stejně jako svůj slavný výrok, že „neví, co jsou to špinavé peníze“.
Kvůli lumpům současnosti bychom neměli zapomenout na lumpy minulosti. Od těch současných se lišili jenom vyšším IQ a větším egem. S Milošem Zemanem na to určitě rádi vzpomínají.
Jedna z mála výhod toho, když někdo bydlí jen „pár kroků“ od lokality s umístěním systému pasivního radiolokátoru Věra NG. V době míru mu za domem nepostaví nějakou zrůdnost a v době války je dokonalá a okamžitá anihilace zaručena, takže se vyhne zážitkům popisovaným v sérii Spad od Františka Kotlety.
Česko k Hormuzskému průlivu nabídne radar, oznámil Babiš
Danajský dar
Danajský dar by byl radar DANA.
Možná se jedná o zařízení RAMONA, TAMARA nebo VĚRA.
Kterýkoli
DANA.
Dobrá a neškodná antikoncepce.
Třeba to tam zajede Babiš vyřešit
https://degener.cz/babis-resi-svetovou-krizi/
A komu? Iránu, nebo Donaldovi?
Porostou v uvedených místech ceny pozemků ?
Česko nabídne pasívní radar pro ochranu Hormuzu.(seznam)
Tak jestě jednou:
komu?
Iránu, nebo Donaldovi?
Řekl bych, že když na ochranu, tak by to mělo být Iránu 😀
Markovi jsem sdělil náš návrh, jak by Česká republika mohla přispět k ochraně Hormuzského průlivu.“
Problém je v tom, že libtard má svůj titulek na novinkách, že Babiš cenzuruje. Emoce jsou vzbuzeny, odhodlání udělat cokoliv pro boj s nepřítelem se zase o kousek posunulo.
Jaká je realita nebo o co v tom rozhovoru bylo, to není vůbec podstatné. I kdyby se to k libtardovi doneslo, informaci si do mozku nepustí. Roky je v tom cvičen.
Jednoho dne tu bude dav všehoschopných. A ani nemusí být moc velký, když bude mít profi vedení.
Co jsem zažil před volbami v Praze na Hradčanském náměstí. když tam libtardi dělali protidemostraci, to bylo dost děsivé.
Novinové titulky volby nevyhrávají.
Babiš proti ulhaným médiím nasadil své vlastní facebookové zpravodajství a vyhrál.
A desítky miliard v zádech. No, řekněte pánové, kdo z vás (na) to má?
Video na Facebooku vás nestojí nic.
Time is money
Jo nestojí, taky ho nikdo neuvidí
👍
Vajíčka na Paroubka, to byl humus.
A libtardi hýkali nadšením.
Také se těšíte na nový větrníček, pošuci … ❓❓❓ Seznam lokalit nám utěšeně narůstá – Motorky forever
[Jediným pozitivem je likvidace motýlích křídel ]
https://necenzurovanapravda.cz/2026/04/poklonkovani-bruselu-a-vetrne-lobby-v-techto-obcich-byly-vytyceny-akceleracni-zony/
Off-topic:
Prohlášení amerického ministerstva zahraničí k příměří mezi Izraelem a Libanonem, které vstoupilo v platnost ve čtvrtek v 17:00 EST, obsahuje formulaci, kterou Izrael pravděpodobně využije k pokračování útoků na tuto zemi.
V prohlášení se uvádí, že Izrael „si zachová právo přijmout kdykoli veškerá nezbytná opatření v sebeobraně proti plánovaným, bezprostředně hrozícím nebo probíhajícím útokům“.
také se uvádí, že jediný, kdo má právo bránit Libanon (proti izraelské genocidě) je fakticky neexistující libanonská armáda a nikdo jiný nemá právo Libanon bránit
27 bodů.
https://www.facebook.com/reel/1360324889536365
Kolik procent by u nás musela získat vítězná strana, aby se mohla vzepřít bruseli? Ano, nestačilo by ani 70%, možná ani 100% . A o stranách pod 5% ani nemluvě. Naše malá zemička a její vedení pod taktovkou brusele už nemá žádného spojence a to i díky našim voličům.
Už jsme toho moc podepsali a z penězovodů moc načerpali..
Máte tam zásadní chybu. Správně to má znít:
Už toho moc podepsali a z penězovodů moc načerpali.
Já jsem nic nepodepsal ani nečerpal a věřím, že vy také ne.
Ne.. ale to je mi kulový platný, jsem občanem téhle země.
To je přece ta zastupitelská demokracie – podepisovali a čerpali ti zvolení a jejich nevolení přátelé.
V jejich zastoupení vlastně i my všichni, zvolení za to nesou politickou odpovědnost!
Bohužel jen politickou!
Taky tam chybí jeden háček
No, ale také spoustu peněz odevzdali. To se nepočítá?
Mě to celé přijde den ode dne stále více, že hen ten Brusel s celou EUropou je pro nás i zadarmo drahej.
Odevzdali ze společného, ale čerpalo se převážně na privátní. Taková další forma kapitalizace zisků rovnou spojené se socializací ztrát.
Typický případ solárníci. Ten má aspoň tu výhodu, že se můžeme podívat do faktury za elektřinu, kolik nás ostatní ten špás stojí.
Přibližně 297,18% (7,62 x 39)
😉
Chyba 7.62x54R=411.48%
Babiš neřekl, že závazky vůči NATO dodrží.
Řekl, že udělá všechno pro to, aby je splnil.
To je malý, ale zásadní rozdíl.
Aleš:
Švejkování není politika.
O politiku nešlo.
Je, dokonce i lhani je politika.
Odměna se už chystá:
Firma PBS, Praha, Krakovská 583/9 a Velká Bíteš, Vlkovská 279. Vyrábí malé proudové motory používané k útokům na Rusko.
Firma Deviro, Praha, Ve Strži 1702/65. Vyrábí drony Bulava používané ukrajinskou armádou proti ruským vojákům.
ČT dostane v roce 2027 stejné peníze jako měla v roce 2024, než Fiala rozšířil poplatky i na mobily.
Takže pokud se od roku 2024 zvýšil počet zaměstnanců ČT, může se zase snížit a nikdo nic nepozná.
Koneckonců propouštění se týká i mnoha jiných firem, které nemají státní podporu.
Jan Tománek, režisér a výtvarník:
„V ČT jsem byl pracovně nesčetněkrát, dodělával tam svoje dva filmy a dobře to znám z vlastní zkušenosti, jak tam zaměstnanci celé dny vysedávají v kavárně (oblíbená Pitevna), technici, kteří tam celé dny nic nedělají a jen paří počítačové hry, ohromné prázdné chodby, kde večer doslova straší, technika za miliony, kterou se ani nikdo nenamáhal rozbalit… a všichni to vědí, přijde jim to normální a tváří se, jak tam vytvářejí to „umění“ a objektivitu. Kdyby ze 3000 zaměstnanců zbyla polovina, tak to vůbec nikdo ani nepozná. A to víte, že ČT má i svůj hasičský sbor? cca 50–60 lidí“.
Nu, pokud se voják a rozvědčík jel do Argentiny a Chile učit, jak „stabilizovat“ společnost, věřící by se pokřižoval.
Do toho šíří rozvědčík svérázně diplomaticky moudra jak píše Vidlák, cca kam Rutte jede, tam je nato problém, to se bude v ostatních navštívených zemích (tím Ruttem) líbit. Ještěže politici ČR nikde nikoho moc nezajímají, s rozvědčíkem zastupujícím stát navenek v čele.
A aby toho nebylo málo, když se Babiš v závazkům platit přizná, až zmate moderátorku Wolfovou a ještě přidá jak jsem nabídli pomoc USA u Iránu na 360 bylo včera ještě veseleji. Voják ANO Růžička rozumně tvrdil, že nezná podrobnosti, SPD Hrnčíř se to snažil zachránit, že ale vojenská pomoc ČR samozřejmě až skončí válka…až pak.
Ale kampak na současnou opozici, ODS Žáček potřeboval jasně sdělit do média veřejnosti a rozvědkám všech zemí (i nepřátelským), že by to přece nedávalo žádný smysl, že „pokud tam k Iránu budeme posílat zpravodajský prvek vybavený heliografy, což jsou mimochodem velice kvalifikovaní vojáci, kteří působili už v baltských zemích s technikou, kterou jsem vypomohli už Ukrajině…tak to PO válce nedává smysl…“, děl ten tragický zástupce ODS.
Aby nezůstal Pirát Bartoš za ním pozadu, ještě potřeboval veřejně sdělit, že jde o radiolokátory VERA a že ty pak předají data třeba o dronech nějaké britské letadlové lodi…To tedy Žáček alespoň poopravil, že jedině přece lodi USA, britské nééé…No, prostě byla by to groteska, těmto fakt „spojenci“ ještě něco říkají? Tak dobro došli!
Po terči, namalovaném za klidně Žáčkem včera přiznanou přímo pomoc (zapojení) vojáků ČR u jedné nedaleké války, nyní bylo třeba v televizi opozicí všem sdělit, že naši vojáci mají být účastníci i války další. To jistě o hodně zvýší tu bezpečnost ČR.
A ještě do toho zatáhl Pirát i ty brity…
A rozvědčík tvrdí muziku, sám podal s kolektivním Hradem trestní oznámení, že ho Macinka vydírá přes SMS příteli po boku, že jako vydírání do politiky rozhodně nikdy nepatří a přitom už sám vydírá vzorově dokonce přes média :
V novém rozhovoru pro týdeník Reflex směrem ke Strakově akademii údajně JASNĚ rozvědčík vzkázal, že „i hlava státu má k dispozici nástroje, jak vládě citelně znepříjemnit život, ačkoliv je zatím použít nechce. Za hlavního viníka situace označil ministra zahraničí Petra Macinku, jehož osobní msta podle prezidenta zbytečně znevěrohodňuje Česko v očích spojenců. Pavel proto nyní apeluje přímo na premiéra Andreje Babiše, aby si ve vlastním kabinetu sjednal pořádek a své podřízené s mentalitou nedospělých výrostků konečně usměrnil. Přes tyto nebývale ostré výtky však prezident nadále nabízí kompromis a je připraven na mezinárodním poli plně obhajovat oficiální vládní stanoviska.“
Rozvědčíkovi poradci neřekli, že v politice to není jako na vojně, že koaliční partner není „podřízený“ a že vláda je orgán kolektivní? Nakonec ta mentalita je i u něj očividně dost zajímavá.
Navíc po takovém „kompromisu“ by jistě skočila každá vláda, je vidět že mu to myslí akorát ne moc politicky. Takový „projev“ prezidenta je pro spojence pak jistě věrohodnost sama.
Navíc kdo uvěří , co že je „připraven“ rozvědčík obhajovat, když i ze zahraničních cest si vždy musel a musí do vládního stanoviska a vlády stejně vždy kopnout?
Soudí druhé vždy dle sebe, má ostatní za naivní, či pitomce?
A oči nejen spojenců budou z jeho způsobů „zvěrohodňování Česka“ nejspíš až přecházet.
Do toho „neřízená střela“ Řehka se náhodou stěhoval údajně k investorovi Veverkovi zrovna do Plzně, kde se bude letos volit senátor a až nyní ho to a STANíky napadlo, tak určitě…
Snad mají voliči v Plzni rozum a radši prodlouží mandát rozumnému Aschenbrennerovi, i když je v té nyní až zoufalé ODS Kupky, rozum si ponechal.
STAN nebrat, i senátor doktor Hraba radši už odešel, protože se STAN dle něj „posunul od hájení zájmů a řešení problémů běžných lidí k prosazování postojů v podstatě opačných, k aktivistické politice.“
A i ten Minář si jistě najde důvod, jak si zase postát za prezidentem, protože ten prostě na summit pojede, i kdyby se měl pozvat sám a měla to být pro ČR poslední večeře i kapka a z ostudy pro ČR pak kabát…rozkaz pro vládu zněl z Hradu dopisem přece jasně.
Jen to slovo „mobilizační“ mi Vidláku v situaci v ČR nahání spíš husí kůži a ještě to údajně spojování rodiny gruzínského ostřelovače s Foltýnem z Hradu…Já snad začnu věřit na Gerdovy příběhy o agentkách a programech, i když prý jednoduše za tím může být jen hledání partnera dle otce…
Za chyby a překlepy a délku se všem omlouvám.
Rozvědčík prý v Chile nechal pero…
Zřejmě ho našel na Hradě v šuplíku…
No, bylo by dobré vědět, kolik ten výlet stál a co republice přinesl.
K čemu vám bude ta informace?
mozno k buducemu tlaku verejnosti, ked na rok 2027 bude chciet zasa navysovat rozpocet, aby mohol este viac a drahsie cestovat……co tak, keby sa musela vykazat spolocenska uzitocnost a celkovy ekonomicky prinos tych ciest? iste, na vsetko sa to napasovat neda, ale na taku Argentinu?? to by snad slo
Souhlasím, zápis( resp. vyhodnocení) služební cesty; toto je povinnost každého zaměstnance; hadrfous je také zaměstnanec, odpovědný nám všem.
Clenek 54, odstavec 3:
Prezident republiky není z výkonu své funkce odpovědný.
projednali otázky, zajímající obě strany.
Spíš by bylo zajímavé vědět co ta návštěva obyvatelům Česka, užitečného přínese, a nebo si president zařídil jen exluzivní dovolenku ze státního.
Jsem si myslela, že si děláte legraci….
A nebylo to pero paví? Z jeho vlastniho ocasu?
Aby nedošlo k omylu – nemám na mysli orgán uživaný ke konzultacím s hradní politručkou, ale symbolický paví ocas náfuky, považujícího se za „nejlepšího kandidáta“ na prezidenta v příštích volbách …
Návštěvu generálního tajemníka Severoatlantické aliance Marka Rutteho v Praze pokládá prezident Petr Pavel za logickou. Šéf NATO před summitem většinou kontaktuje země, u kterých by mohl nastat nějaký problém, řekl Pavel novinářům v Buenos Aires na závěr své návštěvy Argentiny.
No, nevím, M.Rutte – ve funkci od října 2024 – jistě nestihl ‚kontaktovat země, u kterých by nastal problém‘ před summitem ve Washingtonu D.C., v červenci t.r., takže „většinou“ ty problémové země navštěvoval nejvýše jednou . . . ?!
Argentinci jistě uznají, že se v zákulisí „vyznáme“…
A Rutteho návštěva je „logická“ nebo ho někdo pozval?
Časová shoda čistě náhodná.
Prostě jel kolem, tak se stavil na kafe…
Maji podelanci zavreny huby ,aby se nikdo nezeptal , jaky sou ty konkretni a ty vsechny ty zavazky k Nato.. Vo kterych mluvil , ten chudak..
Mimo to lezt Nato do prdele. To vi kazdej.
Ano, dvůr císaře Fridricha Barbarossy, doba největší moci císaře a zároveň doba největšího ohrožení Českého státu.
Mnoho kandidátů na přemyslovský trůn se pere o přízeň císaře, udávají se navzájem (Nerudová) a císař určuje, který kandidát na trůn je nejpovolnější a toho vybere.
Není náhodou, že k největšímu středověkému rozkvětu Českého státu došlo po smrti Barbarossy a po vypuknutí zmatků v Říši.
A to se nám tu v různých kulisách opakuje dodnes.
No, doba nejvetsiho ohrozeni ceskeho statu… kral Vladislav by asi nesouhlasil. Ja take ne.
Vladislav korunu od Barbarossy dostal, pak ale Vladislava svého věrného následovatele podrazil. A ti Vladislavovi synové – dračí setba, Barbarossa využil jejich bojů o trůn a rozdělil české země na 3 díly.
Zkázu po Barbarossově smrti zažehnal až Přemysl Otakar I.
Dnešní Štěpán Cháb také k tomu rozhovoru:
https://www.krajskelisty.cz/praha/34909-cenzura-dopadla-na-prezidenta-komentar-stepana-chaba.htm
Vrchní velitel armády si neumí zařídit zveřejnění svého rozhovoru, tak to musel udělat civilista Macinka.
Spíše se jen ukazuje, že Řehka má problém fungovat s každou vládou, už za Černochové si zadávala tato ve 2024 posudek u ústavního právníka Kudrny a stále houby platno, i když prý „pevně věřila, že po jeho přečtení bude ve veřejném prostoru naprosto jasno a že žádný další ministr obrany nebude muset procházet stejným zpochybňováním své role.“
A je to tu zas, velení má prostě Řehka v hlavě na Hradě a ani voják ministr ho stejně nezajímá.
Veřejnost, zejména ta část, která má plná ústa hodnot, právního státu, Ústavy a základních demokratických hodnot se naprosto pomýleně domáhá pak odstoupení ministra a ne toho, kdo na Ústavu, zákon a i posudek doktora práv v podstatném (kdo je ústavně podřízen komu) kašle, stejně jako prezident na rámec vládní obranné politiky, to jsou až přímo ty havlovské paradoxy.
A přitom i ten doktor Kudrna v posudku jednoznačně píše (a číst snad umí i Hrad i Řehka), že:
„z Ústavy samé vyplývá, že civilní kontrola nad ozbrojenými silami a jejich PODŘÍZENÍ civilnímu vedení a civilní kontrole je jednou z charakteristik demokratického státu“.
Dále uvedl k přečtení také pro Hrad, že „vzhledem ke skutečnosti, že ozbrojené síly jsou součástí výkonné moci, je jim nadřazena vláda coby vrcholný orgán moci výkonné.“
A ještě tam dodá, že“ i o komunikaci směrem navenek tak rozhodují civilní orgány“ a těch se tedy nejspíš Řehka údajně ani neptal.
Zdroj:
https://www.facebook.com/Jana.Cernochova/posts/pro-v%C5%A1echny-kdo-sleduj%C3%AD-epickou-s%C3%A1gu-na-t%C3%A9ma-kompetence-ministra-obrany-vs-n%C3%A1%C4%8Del/963435062266310
MAJKA: Proto také pak logicky i rozhodnutí takového každého vrchního velitele ozbrojených sil je pod kontrasignací vlády (premiéra nebo jím pověřeného ministra) a to zase přímo z Ústavy.
Hrad „má“ na propagandu namátkou Studio N, deník, smlouvu se Seznamem, ČT…. A přece si usmyslil náčelník Řehka, že si udělá (zákony sem, či Ústava tam) údajně vlastní štábní nový podcast a civilního vedení se ani jen nezeptal….Prostě se domluvil na Hradě.
Tak by mohli ti machři všichni o tom „vrchním“ velení rozvědčíkem jako až o téměř jeví se božském, trošku alespoň brzdit, natož když to spojují ještě až trapně s tou nebohou Ústavou, demokracií a právním státem.
Když pročítám Vidlákův souhrn „událostí“, jsou to samé veselé příhody o smutných událostech.
Třeba to NATO. NATO je vlastně na co? Źe by na nic? Pohlavárem tam býval IQ107 a nyní EU objíždí mistr Teflon. Co od toho čekat? Nebo spíše na co pořád čekáme? Źe by na zázrak?
Současná opozice, předvádí boj O POZICE (o ty své). Jasně, vždyť parlamentní lavice je teplé místečko za slušné prachy. Ne nekupte to…
Lidé, tedy hlavně voliči, na to co se děje čučí a někteří nespokojeně vrčí. Mnozí dělají, že je to co sami způsobili vůbec nezajímá a to přesto, že kdyby ve volební místnosti bývali používali hlavu a hlavně tu hmotu uvnitř, nemusley potíže, do kterých se celá naše země dostala vůbec vzniknout.
A o tom to je!
Z provedených psychologických experimentů plynou zajímavé výsledky. Třeba to, že až 9 lidí z 10 raději udělá věc, o které dobře vědí, že je nesprávná a ve výsledku je samotné dokonce i poškodí, pokud budou ve shodě s názorem většiny. Nebo naopak že k témuž dokáže až 9 lidí z 10 přimět jediná silná osobnost. A pak také že 9 lidí z 10 uvěří propagandě, pokud je dostatečně intenzivní a „vícekanálová“.
Proto si vládnoucí finanční oligarchie, která drží v rukou téměř veškeré propagandistické prostředky, dává velký pozor na to, aby nevyrostla nějaká silná osobnost, a to i na jejich straně. Protože co kdyby se vymkla kontrole, že? A když už nějaká vyroste, soustředí všechny své síly a prostředky na její zničení.
Tohle je jednoduché mocenské schéma, které vládnoucí finanční oligarchii zajišťuje „klid na práci“, voliči nevoliči.
Tady je článek o tom , proč tomu tak je.
https://www.pokec24.cz/blog/proc-jsou-poctivi-lide-nenavideni-horka-pravda-o-tom-jak-svet-odmenuje-lhare/
Co je NATO? North Atlantic Terrorìst Organization. Nic jiného za tím nehledejte.
Macinka je hvězda nové koalice, to se musí uznat. Ale teď byl v Izraeli a upsal se jim. Další z řady těch, kteří stáli s jarmulkou a s hlavou skloněnou u Zdi nářků. Bohužel, Macinkův budoucí vývoj je tím určen.
Pak si stále jeden musí položit otázku:pPulec by byl lepší?
Vývoj ukazuje, že jde o změny v rámci jakýchsi daných hranic. Což neznamená, že nemá smysl se o ně snažit, ba naopak, on to někdo moc pěkně sleduje, ty reakce a přizpůsobuje hru.
Ukazuje se stále více zřetelně, že hráčů – stran v pozadí je více, což dává hezkou možnost vyvažovat a lavírovat mezi minami. asi nemůžeme chtít dostat rovnou cestu, je to o úskocích, úkrocích, změně strategie. Ostatně, tak to dělají i protistrany.
Je to o umění možného a postupných krocích. Kdo hledá ideálního spasitele, ostrouhá a zaplatí dvakrát.
Jenom technická/češtinová:
– pak si jeden musí POLOŽIT otázku
– pak si jeden STÁLE musí POKLÁDAT otázku
Děkuji.
Lenost je jeden z hlavních hříchů.
A lenost myslet možná ten nejhlavnější.
Jen říkám, že Macinka již není svým pánem a že je třeba s tím počítat.
👍
Macinka dělá hodnotovou politiku.
Dobré vztahy s Izraelem/USA můžeme mít i přesto, že vedou válku.
Možná bychom dobré vztahy mohli mít i s Ruskem…
Ty dobřé vztahy s těmito zeměmi znamenají jen nesmyslné výdaje. Nikdy nebudou založené na rovnoprávnosti.
Aleš.
Nemohli.
– Rusko je špatné.
– Izrael je dobrý.
Potřebujete ještě další vysvětlení?
Že ano? Kde bydlíte? Jak se jmenujete? Kde pracujete/kde podnikáte?
Mac cinká.
Mac cintá ?
Svým pánem není ani Don. Takže bych za to Macinku nekáral. Kdo se nepodřídí, v jakési míře, nemá tam místo. Dostane skandál – kabelku atd. A vyfičí. Otázka je komu, v jaké míře a jak, aby to přineslo hodnotu těm, koho zastupují.
To je reálpolitika. Nemusí se nám to líbit, ale to je tak vše, co s tím můžeme udělat. Slovy klasika.
Dobře shrnuto.
Teda lidi, vy tady řešíte kdo s kým a za kolik…
Přitom přesně o tom ten článek je, jak se pozornost snadno přesune úplně jinam.
Možná, že je fakt lepší začít u sebe a třeba i u vlastního zdraví
https://degener.cz/chuze-zdravi-vyhody-nevyhody/
No, i Babišova vláda hrne Green Deal. Už jsou na pořadu akcelerační zoony!!! Návrh zadání Změny č. 2 Územního rozvojového plánu byl schválen usnesením vlády České republiky ze dne 22. října 2025 č. 811.
Odkaz zde:
https://mmr.gov.cz/Ministerstvo/Stavebni-pravo/Koncepce-a-strategie/Uzemni-rozvojovy-plan
Dokumenty najdete na stránce dole. Prosím, šiřte mezi lidi a hlavně protestovat je nutné! Větrníky jsou skutečné zlo, které bude ničit lidem život na venkově. A je to i blízko vás, pane Dane!
A ještě doplním, z dnešního rozhovoru na PL s panem beranem:
Větrné parky jsou zapojeny do sítí velmi vysokého napětí, ty větší přímo do přenosové soustavy, nikoli do krajských nemocnic a městských sítí. Elektřinu prodávají na Lipské burze, nejde o komunitní sdílení s krajskými školami, markety nebo sportovními areály. Je to jako kdyby na území kraje postavili továrnu na lokomotivy na prodej do Německa a tvrdili, že s tím podpoří dopravu v kraji. Navíc při blackoutu z toho náhradní dodávky taky nebudou, takto postavené větrné parky to neumí. To by musely být přímo někde v průmyslovém nebo teplárenském areálu, a to ještě jenom, když občas fouká vítr.“
A všechna negativa – od stovek tun betonu, armovacího železa, velkých základů, nerecyklovatelných materiálů lopatek, až přes infrazvuk, stroboskopický efekt, hluk otáčejících se lopatek, maziva, abraze (tuny jedovatých látek v půdě, ve vzduchu) a vizuálního znehodnocení (jedná se o monstra o výšce cca 200 m) a životnost cca 20 let!
Věnujte tomu pozornost! nežijeme v Nevadské poušti, hustota osídlení je jedna z největších v Evropě a dopadne to na mnoho obcí, na mnoho lidí, kteří v tom nebudou schopni žít!
To je třeba dostat mezi postižené, zatím se to tlačí tak, že je to vlastně pro ně, místní dobro. Decentralizace , stabilita, lokalizace atd. A zatím, i o té elektřině se bude nakonec rozhodovat kdesi v Germánii? Zase za našima hranicema??
A když zazlobíme, tak nám ji přiškrtí, tu naši? Jako Orbána s částečnou vratkou v zemi vyrobených zisků, které se říká dotace, aby to snad vypadalo, že někdo někomu něco dává z lásky? Orbán měl kdysi kdesi říct, že dotace, to jsou naše peníze.
Bazalka a ostatni …
Vetrne elektrarny jsou opravdu zlo, a to celkove – od jejich vystavby po jejich provoz. Ano, i ja jsem silne proti nim.
Samozrejme je zde i jine reseni, aby lide snizili svoji spotrebu elektriny. Treba nejenom u nas.
Jenze lide, jejich drtiva vetsina, jsou jen lini bastardi, cokoli dnes delaji, tak na to maji stroj s motorem. Jsem starej a ziji v davnych dobach, ve studni rucni pumpa, na travu obycejna kosa, na drevo podobne … Jenze jiz dnesni stredni generace je plne elektrizovana … Co teprve ti mladi …
Vinu nehledejte u politiku, ti vedi, ze budou zvoleni pouze, pokud volicum slibi pohodlny zivot s plnymi obchody …
Na vine jsou pouze pohodlni lide a jejich spotrebni zivotni styl. Take proto tvrdim, ze jsou to hlupaci. Jo, muzete mi nadavat … jsou to hlupaci.
Leda hovno, hlupak jsi leda ty, lide k elektrifikaci domacnosti i zivotu maji padne duvody. Ale na to hlupak jako Ales Tichy neprijde.
OpusDei …
ano, OpusDei je prikladem cloveka, ktery pravou podstatu problemu spolecnosti nikdy nepochopi. Bohuzel je takovych lidi opravdu vetsina.
Proboha Alesi, nechcete radeji jit sekat travu kosou, nebo jinou uzitecnou manualni praci? {pozor, proti manalni praci nic nemam} Protoze elektrifikace domacnosti a lidskych zivotu opravdu neni dusledek lidske lenosti, jak by mohl dusevni lenoch soudit, nybrz je to dusledek neustale zvysovani produktivity. Nebo si muze dnesni prumerny pracujici dovolit, delat drevo rucne, privezt na dvoukolaku, narezat a nastipat? Jako ze by rekl: pane riditeli dnes jdu domu driv musim si nadelat drevo na vecer. Prikladu by se dalo uvest bezpocet. Vic a hloubeji o vecech premyslejte, nez budete delat ty vase idiotske soudy.
To nám už kdysi dávno říkal náš učitel. Že lenost je nejlepší lidská vlastnost. Protože kdyby nebyli lidé líní, nebyl by žádný lidský pokrok.
Tichy je uchyl a sem chodi nenavidet . Nic jinyho.
V přirodě je to dobře zařizeno. Líní lidé dřiv zemřou a mají málo dětí, takže za pár generací se to geneticky srovná. Zvlášť když energie budou drahé …
Nekde na tom budou i hure.
https://oenergetice.cz/vetrne-elektrarny/dansko-prichazi-s-novou-podporou-pro-morske-vetrniky-ta-bude-vyplacena-za-teoretickou-vyrobu
Zajímavostí schváleného schématu je, že provozní podpora nebude vyplácena za skutečnou výrobu elektřiny, ale za potenciální výrobu elektřiny, kterou by daná výrobna byla na základě povětrnostních podmínek schopna realizovat.
Takze vyrabet nemusi vubec. Staci ze by vyrobil… kdyby chtel.
Jako v tom vtipu. Ona: kolik beres? On: pod sto tisic. Ona: a to je kolik presne? On: dvacet litru.
Snížit spotřebu? Proč? Vždyť je potenciál ji vyrábět v dostatečném množstvi. Jenže byznys je byznys, tam je hlavní, né výroba, ale zisk.
Při záporné ceně elektřiny (když fouká vitr na Baltu, je to běžné) cca -30 hal/kWh provozovatel větrné elektrárny dostane z našich kapes cca 3 Kč/kWh, z toho zaplatí těch 30 haléřů a zbude mu 2,70 Kč.
To je přece bezvadnej kšeft, ne?
Ach jo. Proč se na nás pořád musí něco hrnout ze všech stran.
Díky za upozornění.
Snažím se najít mapu, v článku je zmíněno „svoji roli sehrálo i úterní vyhlášení mapy akceleračních oblastí“ – není někde odkaz na mapu ?
Zkuste tohle.
Díky moc, to je ono.
Mapu nevím, ale u nás na obecní vývěsce visí dopis z ministerstva – seznam těchto oblastí, které jsou první na řadě – asi 30 lokalit.
Nějaké veřejné projednání tohoto ÚP v Praze, v květnu.
My tam chválabohu nejsme, ale vypadá to, že to posílali na každou obec. Čili podívejte se na své obci / městě / měli by to tam mít.
Takže nakonec jde zase o to, ukázat sponzorovi do brusele nebo kam vlastně, že pořád má smysl posílat peníze pro místní tzv. Občanskou společnost.
Protože bez peněz na Letnou nelez. Ani jinam.
Takže, zase jde o peníze az v první řadě.
Jenže, místní vovce už jen tak něco nezvedá, tak aby se zase nakonec neobjevil nějaký šílený střelec na střeše. Nejlépe takový, jakého svět neviděl. Snad ne.
Občanská společnost přišla k volbám a způsobila, že vládne Babiš.
Občanská společnost proti tomu protestuje…
Občanská společnost je jen jedna, a to ta správná = ta, která demonstrovala pod podiem Mináře. Zbytek je daně platicí výplň. Pro ně. Tolik můj názor a pozorování.
Mnohé vy osvětlilo udělat statistiku účastníků podle povolání. To by jasně ukázalo, komu o co jde, kdo kde stojí. Prostě, jak jsou ve kterém táboře zastoupena povolání – způsoby získávání obživy.
Čím se živí, jaké jsou výstupy jejich činnostii (produkt) a dopady výstupů (produktu) na společnost jako celek:
– občasnká společnost pravdy a lásky Václava Havla, vynálezce tzv. nepolitické politiky (asi politiky občasnké společnosti)
– zbytek.
Koho chleba jíš, …. .
Občanská společnost je jen jedna.
Obsahuje 10 milionů občanů, něco přes 8 milionů voličů.
Osazenstvo Letné je jen malá část občanské společnosti.
Mám jiný názor.
Občanská společnost tu má nižší statisíce pracovníků a podporovatelů, kteří zdárně zastupují zbytek populace a zcela vyplňují mediální prostor. Paralelní společnost. Z ní se většinové rekrutují politici, novináři, sponzoři atd. Ona vytváří paralelní realitu, která je pak všude prezentována jako realita, jejich názory jako názory zbytku- výplně a na základě nich se pak ohýbají zákony. 9bcan, nepatřící mezi ně se pak nestačí divit, s čím to zase údajně souhlasil. A co si údajně přál.
Ty boží hovádka co Minářovi přišla na Letnou tam přišla demonstrovat proti Babišovi a dozvěděli se od zrzavého buzeranta, že mají Babišovi pomáhat, aby mohl vládnout s „tolerancí“ ODS a TOP09.
To nebude problem, dementsvihli to zaridi. Ostatne jeji rodina uz v to ma jistou praxi.
Mnozí nehledaji potencál, ale potencionál. Pak to teprve začne 😀😀
uf, potenciál. Hra se slovíčky nebezpečná jest …
ale ten potencál by bylo taky hezké cizí slovo 😀😀
Turistka Delakrejxarova /nebo nevim kera , na tom nezalezi /, ze chodi po zriceninach a vybira za vstupny…Kdyz to delaji vsecky.
General nebude pripusten do armadniho letadla. Civilisti ho vykopli a vykopnou..
Kdyby se snazil do letadla ,nejak vloudit nacerno , bez bumazky..
Kdyz je sud tak neni prazdnej, je precpanej kolarem..Ten je zrejme dobrej ,akorat na dve veci na nic a na hovno..Vlastne na tri, vyzirat pro sebe , velky platy.
Este ma motorku a nebo do Turecka stopem. Pistole rozdaval a ted nema zadnou,aby si vynutil misto v letadle.
A co kamos Zeli , ten by se neprimluvil.Bazucku neposlal kamaradovi ve zbrani.
Ale je nebezpeci , ze muze zas desertovat..Ted vyhrava ruska armada..
Prelozeno z kecu byrokrautu , Krutta asi vysak naky miliony z Babisky..
Z presidenta nekouka nic..
Za to dostane Babiska lepsi zidli v oddeleni posluhu..Bitva se odehraje ,kdo tam bude sedet s nim.Na ty sumitovy schuzi..
Jak chce Kruttovo Nato vitezit, pod velenim urednicku ,ktery vykopavaji generaly z ucasti.
Pro uplnost je velkej rozdil v napadeni U. Ruskem a v napadeni Usa Iranu..
Maglajzy generalu..
Rehka ,general si dela co chce , z vysoka s…e , na generala ministricka a ten ,podelanej urednicek, si jenom trosku postezuje..Voni mi nic nerekli.
A na kdo urve pro sebe posledni plyn a ropu v EU..Posledni miliardy dolaru urvany rusovi , dou do U.
Bez jediny schuze. Kdyz, koho to zajima..Nikoho..
Třeba Minář nemá co říct proto, že mu Babiš nedává svoji přizdisráčskou politikou důvod.
Proč se Vidlák nedrží nejdůležitější témy těchto dní ? Dyť Foltýn by mohl by mohl být Demetrashvili otcem ! A stejně „tam“ byl Hřib dříve ! Hrozí nebezpečí smíchání genů ! Může to dopadnout jako když se spáří ježek a housenka – vzejde z toho 10m ostnatého drátu ! Tady mi neporadil ani AI model Claude 4.6 !
z tohodle křížení může vzejit leda zelená myš 😀
Ta holka nemůže bejt normální. Že je u Pirátů je jedna věc, ale tohle….
Ta holka je dementní a švihlá.
Dcerenka vraha z Majdanu je skutečně Dementníšvili, ale proč by si s nějakým vojáčkem nemohla švihnout ? Horší je, že je poslankyní a velmi často v ČTv prezentuje ty pirátské srač..ky ?
Jenom jestli to správně chápete.
Foltyn má rozhodně větší potencál (tonicek), co se kariéry týče, aby mi bylo správně rozumněno, než nějakej Hřib.
😀 naštěstí je příroda normální a takový mix nedovolí.
Holt se soudružky Pirátky rády rozdávají, jsou prostě hodné.
což vo to, holka je to pěkná. a intelekt je sexu na obtíž. ale foltýn? fuj
Záleží na tom, kdo se dívá. Nechvalně známá Barbora Mercury svého času napsala na FB nebo X, že Foltýna někde potkala a úplně zvlhla. Že prej z něj na všechny strany úplně stříkal (!) testosteron…
Jen jestli si vona děvenka neplete testosteron s arogancí…
Vony to tyhle „emancipovany“ maj.
staci se podivat na tyhle, jak vrnej:
https://x.com/NoraFridrichova/status/1801171824270598344
Jedna větší krasavice než druhá…
Kdo je ta na kraji v modrých šatech ? Fridrichovou i Kateřinu Biomasu jsem poznal, ale tuhle ne.
Jestli ona není nějaká jako Mata Hari přes postel schání informace pro cizí moc.
Z toho páření by vylezla tak akorát plynová maska. Ta s „chobotem“.
Ale no tááák, „láska je přece čarodějnice“, slyšel jsem, že nezná sestru ni bratra … a to se jim holt stalo na první dobrou, Viktorka z babičky by mohla vyprávět o očích
dragougumy !Teď jde ještě o to, jestli „hory přenese“ a o tom bych z hlediska jejich věkového rozdílu silně pochyboval, nikoli tak po stránce duševní, tam bych si to tipl vzhledem k jejich výrokům přímo na Himaláje!
vlastně „čarodějka“ se říká, že jo?
Čarodějnice. Dělá z géniů idioty a z idiotů génie (ale podstatně méně často).
Jenze, nase guma bohuzel neposla u Kladska.