Už jsem to včera trochu naznačil… za týden se nám sejdou nejvyšší papaláši našeho skvělého, moderního, pokrokového a dynamického Západu, aby si tam mezi sebou řekli to, o čem si vrabci cvrlikají. Totiž, že moderní válka zase jednou vypadá úplně jinak, než si všichni mysleli, používají se v ní úplně jiné zbraně, technický pokrok zase jednou předběhl myšlení generálů a přes všechny mediální výstupy, Rusko se nechystá rozpadnout, Putin je pevný v kramflecích, má dost surovin i továren a kamarády v Číně a nám tady v Evropě jaksi dochází dech, protože válčit s mongoloidními hordami je samozřejmě cool, ale strážce klimatu Timmermans se nehodlá vzdát svého snu o zelené budoucnosti, takže jaksi není z čeho dělat kanóny, petardy a bumajzle.
Vy, co si pořád ještě myslíte, že slavně vítězíme a Ukrajině stačí jen dodat posledních deset tanků, dvacet obrňáků a svaté Himarsy, doporučuji sledovat vývoj našeho státního rozpočtu. Dále prosím upřete svou pozornost na vládní škrty pomoci ukrajinským uprchlíkům, vzpomeňte si, před jak dávnou dobou se mluvilo o tom, že budeme na Ukrajině něco rekonstruovat, podívejte se, jak Válek brilantně vyřešil nedostatek léků a jak Bartoš mluví o tom, že cesta z bytové krize spočívá v tom, že byty nebudeme vlastnit.
Podívejte se na hořící Francii, podívejte se na poslední rozhovor s generálem Zalužným (sakra viděl ho někdo, nebo odpovídal na dotazy korespondenčně?) o tom, že ofenzíva není žádná show pro fanoušky, podívejte se, jak Rusové střílejí západní důstojníky v pizzériích, přečtěte si přímo na Novinkách, že ruské drony Lancet bez problémů sejmou i toho Leoparda, koukněte na proruské stránky na Telegramu a mrkněte, jak to vypadá, když Ukrajinci za těžkých ztrát na minách postoupí kupředu a pak dostanou sodu termobarickými raketami, které to berou plošně.
Nebudu vůbec spekulovat o tom, že Prigožin má v Bělorusku úkol, dělat to, co Rusko oficiálně jako stát nemůže – třeba výpady do Litvy v době konání summitu – ne, nemám to zapotřebí. To, co se bude ve Vilniusu odehrávat, to se obejde i bez takovýchto rekvizit. Nebudu ani spekulovat o teroristickém útoku na Záporožskou jadernou elektrárnu. Nebudu spekulovat o otevření nějaké nové fronty proti Kyjevu. Neříkám, že je to nemožné, ale víceméně jsme právě svědky toho, co napsal jeden můj čtenář… Steinerova ofenzíva selhala a tak se bude čekat, kdy přijde Wenck.
Já jsem při sledování celosvětového cvrkotu tak nějak nabyl dojmu, že všechny ty naše líbodémo lídry, kteří dovedli náš civilizační okruh tam, kde je, čeká ve Vilniusu celkem jednoduché rozhodování o dvou variantách, přičemž pro obě si připravili a stále ještě připravují podmínky. Odtud má právě náš Řehka ty nápady ohledně mobilizace a že ve válce s Ruskem budeme od první minuty jako logistický týl. Odtud vítr fouká, když má Lidsey Graham radost, jak skvěle Američané investovali do zabíjení Rusů a proto překládal rezoluci, že v případě útoku na jadernou elektrárnu by mohlo NATO na Ukrajině přímo zasáhnout. Ale také vidíme Orbána, který říká, že do toho nepůjde, Scholze, který říká, že Ukrajinu do NATO zatím nepřijmou a podobné signály, že to celé může být i jinak.
Podle mě je to tentokrát docela snadné. Papaláši se budou rozhodovat mezi koncem světa nebo koncem Západu.
Zelenský se loni vmanipuloval svými výroky do situace, kdy je všechno prohra. Tedy kromě osvobození celé Ukrajiny i Krymu. Západ mu v tom zdatně sekundoval a nalil do tohoto projektu tolik peněz, že jeho krach znamená krach spousty dalších věcí. Především důvěryhodnosti NATO a USA. Bohužel, na vítězství v konvenční válce to moc nevypadá. Je tam moc min, moc dronů a příliš mnoho mužů přichází o nohy i o život.
U nás na Západě se už dlouhou dobu vše řeší tím, že toho musí být víc. Nefungují-li Evropské hodnoty, chce to víc Evropy. Nefunguje-li trh, chce to víc trhu. Nefunguje-li grýndýl, chce to víc grýndýlu. Takže bychom neměli být překvapení, že když nefunguje válka, chce to víc války. Víc než tanky, kanóny a raketomety už je jen atom.
Takže to bude asi podobné, jako když do Polska doletěly ty dvě ruské rakety, co se z nich vzápětí stala jedna ukrajinská raketa. A stejně jako tenkrát bude záležet na senilním dědečkovi (případně jeho loutkovodičích), jak to vyhodnotí. Kdyby tenkrát Biden řekl, že to byla ruská raketa – jdeme do války – tak jsme v ní prostě byli a žádný novinář ani voják by ani nepípl, kde je pravda.
Je úplně jedno, jak budou vypadat praktické výstupy ze summitu. Je úplně jedno, kdy a jak někdo zkusí udělat výbuch v záporožské jaderné elektrárně. (Prý dneska v noci) Důležité je jediné – co na to řekne kolektivní Biden. Připraveno je obojí. Ústup i eskalace. Jednání o míru, které se tak jako tak stane prohrou Západu a nebo riskování plnotučné atomové války.
Tak či tak, žádná legrace to pro nás nebude. Z mého pohledu se řeší jen to, zda to schytá sama západní Evropa a nebo celý svět. Hloupostí našich lídrů jsme se vmanipulovali do pozice, že buďto tady fest prohrajeme, nebo nebude vůbec žádných vítězů. Buď se na bojiště nažene další jatečné maso, nejlépe z koalice ochotných a k tomu se udělá nějaké elektrárenské divadýlko, aby to bylo ospravedlněno, nebo to prostě bude znamenat konec Západu, jak ho známe, i kdyby se Koudelka ufízloval. Ale co na takovou koalici ochotných řekne Rus (případně co Rus udělá), to nikdo neví.
Buď riziko atomové války, nebo blamáž našich elit…
Jak se za těchto okolností všichni ti Fialové, Scholzové Macronové, Blinkeni a další, rozhodnou?
Pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Každý, kdo Institut podpoří částkou alespoň 350,- Kč si může v objednací aplikaci na Vidlákových kydech zadat adresu pro zaslání knihy. Platby jsou už spárovány s aplikací. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód.
Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
V červenci nebudu knihu rozesílat. Vidláci jsou od slunka do slunka na poli. Ale žádná adresa ani platba se neztratí a od srpna budeme opět distribuovat. Systém si váš dar pamatuje, ať byl odeslán kdykoliv.
Všem dárcům děkuji.
ale líbí se mi vaše ohleduplnost ke čtenářum – to, jak vkládáte rovnou abstrakt svého příspěvku
oops. brutálně netrefil umístění. šlo by to, prosím, smazat?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-rusko-hrozi-zbrani-ktera-zlevni-obili-zemedelci-se-boji-zhrouceni-trhu-233623
Ruské ministerstvo zahraničí uvedlo, že nevidí důvod k prodloužení takzvané obilné dohody, která zajišťuje přepravu obilí a dalších potravin z ukrajinských černomořských přístavů. Ujednání vyprší 17. července.
Budeme mít drahej chleba s příchutí DDT.
Kyjevský bochník…
https://www.michalapetr.com/map-1719-brusel-pri-spinavych-kseftech-s-ukrajinskym-obilim-napalil-cr-o-28-miliard-korun-slovensko-o-pul-fiala-pritom-radosti-hyka-ze-dostane-kompenzaci-160-milionu-a-to-je-to-obili-podle-pisemne/
Více komentovat netřeba !!
Všichni musíme přinášet oběti na oltář říšského válečného snažení.
Snad si zemědělci nemysleli, že se tomu vyhnou?
😀
No vida. A přitom tady admirál Bauer si myslí, že ta „ofenzíva“ špatných zedníků a instalatérů z Ukrajiny je novodobé vylodění v Normandii.
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-sef-vojenskeho-vyboru-nato-prirovnal-ukrajinskou-protiofenzivu-k-vylodeni-v-normandii-40436745
Někdo překvapený ? S vyjímkou faktu že se informace dostala na veřejnost.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-bidenova-ochranka-nasla-v-bilem-dome-kokain-40436914
Syn amerického prezidenta Hunter Biden, známý drogovými a korupčními skandály, byl v Bílém domě krátce předtím, než tam byl nelezen kokain, píše New York Post.
„Hunter Biden, který se dříve přiznal, že je závislý na kokainu, byl v pátek v areálu Bílého domu, než se s otcem vydal na prázdninový víkend do Camp Davidu,“ píše se v článku s tím, že prášek byl nalezen v knihovně v neděli.
Ha ha , tak proto Hunter po Majdanu hned vyrazil na Ukrajinu.
Všichni si mysleli, ze mu jde o Burismu, a Hunter si jel jen pro pytlík koksu k panu Zelenskému. Takovou kvalitu nemají ani v Americe.
😻
Putin: Rast ekonomických ukazovateľov Ruska je nad očakávania
Ekonomické ukazovatele Ruska sú nad očakávanie dobré, čo dáva nádej na splnenie stanovených úloh.
Putin: Rast ekonomických ukazovateľov Ruska je nad očakávania
Povedal to ruský prezident Vladimir Putin na stretnutí s premiérom Michailom Mišustinom, časť stretnutia odvysielala televízia „Rossija-24“.
„Máme výsledky, aspoň zatiaľ, povedzme tak opatrne, lepšie, ako sa očakávalo, lepšie, ako sa predpokladalo. To nám dáva nádej, že všetky úlohy, ako sme si ich stanovili, budú vyriešené,“ povedal prezident v reakcii na štatistiky predložené Mišustinom.
Premiér povedal, že ruská ekonomika rastie a obnovil sa rast reálnych príjmov ľudí.
Putin a Mišustin sa stretli v noci zo 4. na 5. júla, aby prediskutovali ekonomické otázky. Premiér povedal, že „ekonomika krajiny pokračuje, dokonca by som povedal, že sa sebavedome zotavuje. Dnes máme za päť mesiacov rast HDP 0,6%, čo je veľmi dôležité: od mája po máj – 5,4%“.
Mišustin tiež dodal, že vláda verí v rast HDP v ročnom vyjadrení o viac ako 2%, ak nezasiahne „vyššie moc“.
Medzinárodné organizácie pritom pochybujú o raste ruskej ekonomiky v roku 2023. Svetová banka napríklad predpovedá, že pokles ruského HDP bude 0,2%. Ešte nižšie očakávania má Organizácia pre hospodársku spoluprácu a rozvoj (OECD) – podľa nej HDP klesne o 1,5%.
O.T. Vít Rakušák:
Vražda dvou mužů v bratislavském gay baru mnou otřásla. Homofobie může zabíjet. Ve slušné společnosti pro ni není místo. Stejně tak jako pro neodůvodněnou diskriminaci LGBT lidí.
Kocour se ptá: Pro odůvodněnou diskriminaci LGBT lidí ještě nějaké místo ve společnosti zbývá?
Třeba dovolit gayům vést letní chlapecké tábory nebo sportovní oddíly?
Potom je namístě otázka, jak kdo definuje slušnou společnost. Je to velmi důležité, ta definice.
Bílí Angličané se bezesporu za slušnou společnost považují – a přesto je v této slušné společnosti a prakticky beztrestně průchozí, aby tam invazivní čmoud mohl umlátit bílého Evropana řetězem.
Na definicích se dycky ujede.
Gdyby napsali po pravdě co je demosgráca, divili bychom se.
A slušná společnost v zemi gde je možné otročit lidi, nahánět je za pojebanou „prací“, že pak je slušný, igdyby vyráběl pro fašisty kancelářský papír taky neexistuje. Gdo žije z roboty jiných i těch, co se sem navážejí za laciné mzdy, ( eště ve 21. století, fantastické) je slušnej, má drahou káru a peníze na rozhazování, vymlouvá se definicí a překrucuje ji ku prospěchu svému, což samo o sobě by mělo bejt nedemokratické, ale jak říkám, definice se ohýbají. A gdo má nejvíc bankocetlí a konekcí u hromady dotací, tak ten je největší demokrad. A demograti nademogratili biliony dluhů, nikoho se nemuseli prosit o dovolení, páč zákon plota.
Dokonce můžou pást lidi, páč zakony plotu a nigdo je nejde podříznout, že nemá svůj prostor /majetek/ k jatění, pozemek a podíl na rozpočtu jako voni, že na to musí mít speciální papíry s razítky a zárukami banksterských sesterských filiálek harpagondechujcké federace.
Každej má výmluvu, že musel z něčeho žít, že „práca“ pro korporát kuje národy a ták. No a páč nemá žádnej nárok o tom svým podílem rozhodovat, tak si na to zvykne a berete to jako omluvenku neschopnosti s tou definicí pohnout.
Přesně tak.
Jeden, nebo i celá tisícovka lidí, nemá šance s něčím pohnout, i kdyby měli plnou mediální pozornost. Možná by to šlo v rámci malého městečka, co by mělo osvíceného starostu a radu.
Jenže potom se ozvou kripli z Prahy a všecko je v řiti.
Ondráček senior to řekl dobře. Oplotit a nechat vyscípat, jinak tu nebude klid a pořádek.
Toho Čecha umlátili řetězem dva bílí Angláni, pokud se nepletu.
Pákistánci jsou bílí Angláni? Odkdy?
Co to žvaníte?
Raymond Sculley, běloch jak poleno: https://www.thesun.co.uk/news/1855387/man-accused-of-battering-a-city-worker-to-death-with-a-bike-chain-after-chicken-shop-row/
Jména spolupachatelů si najděte sám.
Možná se pletu, ale nestřílel tam také gay ze žárlivosti ?
poněkud OT: stejně tak by mě potěšilo, kdyby [naše strana] přestala používat pojem „“ilegální“ imigrace“. to je taky hezkej náběh na vidle.
https://zvedavec.news/nazory-9719.htm?status=new
podivné vraždy homosexuálů na slovači a likvidace pronárodních politiků
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?
Ing. Krajčík také zpochybnil tvrzení policie o vině syna i střelných zbraních. Vše popřel a řekl, že jeho syn byl do případu “vmanipulován” a jeho vlastní sebevražda byla “záhadná” kvůli “nepřirozené” poloze těla, v které ho ráno našli. Tvrdí, že jeho syna někdo popravil. Kotleba vyslovil teorii, že jde o součást kampaně proti vlastencům. Rovněž v rádiu zpochybnil dosud známé a prokuraturou potvrzené důkazy a motivy pachatele.
Ing. Krajčík o synovi:
“Juraj byl na předchozí škole Bajkalská šikanovaný synem prominenta, což se potvrdilo, pachatel byl vyloučen ze školy, a ani tehdy se Juraj nebránil násilím. Na nové škole se mu líbilo, měl kamarády, měl kamarádku, nebyl gay. Měl koníčky, dělal karate, hrál hry, chodil na procházky. Byl psychicky zdravý a s vysokým IQ. Tento pátek bude stužková. Nacvičoval se spolužáky scénky a se mnou (tatínkem) vybíral jídlo.”
Ing. Krajčík o zbrani:
„Byla nadstandardně zabezpečená v trezoru. Klíče byly v jiném trezoru. Nejde mi do hlavy, jak by to syn získal.”
Kotleba připomněl vraždy generála Lučanského a Kuciaka a Kušnírové!!! Na místě vražd v klubu Tepláreň byl mezi prvními speciální prokurátor Daniel “Carmageddon” Lipšic…
Rusko je na svých pozicích a brání se ,tzn. že nemá zájem zakroutit NATO na Ukrajině krkem. Od toho se bude odvíjet nekonečný seriál ,bohužel.
K42 rád Vás čtu ale bohužel si myslím že jste vtom,, přehánění ,,tak trochu opačný pol co píše náš a západní tisk. Rád bych se mýlil, jedině co je jasné že tuto válku by nevyhrál nikdo, respektive prohrálo lidstvo jako takové. Problém je že na straně NATO jsou velcí magoři od kterých můžete očekávat naprosto vše.
Tato, pokud K42 podrobíme hodnocení, tak ho musíme považovat za optimistického realistu. Díky masivní propagandě vedené velmi rafinovanými způsoby je většina společnosti infikována. Někdo málo, jiný je promořený.
Podívejte se na příklad na historii Ukrajiny od roku 1991. Najdete tam příčiny dnešního stavu a zároveň zdroje manipulativních lží. Dám neškodný příklad. V Budapesti se dohodlo Memorandum o Ukrajině, které zaručilo její neutrální statut a záruku hranic za vzdání se jaderných zbraní (na které neměla kapacity). Následně se Ukrajina neutrálního statutu vzdala a požádala o přijetí do NATO. Samozřejmě tím veškeré záměry Memoranda byly zničeny. Přesto naši propagátoři tvrdí, že Rusové Memorandum, které ani jedna strana neratifikovala, porušují. Je to očividná lživá manipulace.
Na Donbasu byla po roce 2014 vybudována Alej Andělů, kde byly památníky na zabité děti, ukrajinské občany, ukrajinskou armádou. Nikomu z evropských politiků to nevadilo přestože se vraždili ukrajinští občané.
Takových událostí jistě znáte velmi mnoho. Třeba rozpadu států za mého života. Pákistán, Palestina, Súdán, Habeš, Somálsko, Kosovo a další. Byly to tragédie, ale „na vlastním dvorku“. Ukrajina se stala zástupným bojištěm odcházející mocnosti s budoucností. V tomto případě zastupované Ruskem.
K42 to většinou popisuje z vojenské a mocenské stránky, které rozumí. Já to vidím podobně ale z úplně jiné strany. Ze strany společenského vývoje světa, který je nezastavitelný a nepodléhá strategii ani taktice. Vždy tu byl, ale nikdo nepamatuje že by probíhat tak rychle jako dnes. Jsme na zlomu přerodu kvantity na novou kvalitu a uprostřed negace negace.
Tato, je to unikátní doba co ji zažíváme. Budoucí historici nám budou závidět.
A co sa podla Vas rodi? Aky system ? Zo strany spolocenskeho vyvoja, ktory je nezastavitelny?
Přichází multipolární systém, systém kde není jeden hegemon, který si diktuje. Systém, kde bude nutná vzájemná kooperace, ta přinese rozšíření ochodu i svobod.
Každý systém založený na moci jednoho hegemona se v minulosti zhroutil. Assýrie, říše Římská, španělský svět, mongolské megaříše.
Rozpadly se a byly zničeny.
Krom Číny v těch říších nepoužívali fiat peníze zatížené úrokem. Maximálně ředili objem vzácného kovu v mincích.
Dnes je možné vyrobit peníze o množstvích třeba i stonásobků dluhu SSA.
Zadministrovat ty peníze, to je oříšek, ořech, popř. kokos, který když spadne Ňůtnovi na hlavu, tak ho to zabije…..
https://www.businessinsider.com/isaac-newton-lost-a-fortune-on-englands-hottest-stock-2016-1
Ne, vážně, máme sice IMF, WB, UN, FED atd apod………ale chudí nemají ani vodu, ani toaletní papír. A to se všici ti multipolárkovití můžou v Africe strhat, jak ji přivádějí k prosperitě, už po celá staletí.
Máme ČNB, cituji : „….Podle článku 98 Ústavy ČR a v souladu s primárním právem EU je hlavním cílem činnosti ČNB péče o cenovou stabilitu. Dosažení a udržení cenové stability, tj. nízkoinflačního prostředí v ekonomice, je trvalým příspěvkem centrální banky k vytváření podmínek pro udržitelný hospodářský růst. Předpokladem účinnosti měnových nástrojů vedoucích k cenové stabilitě je nezávislost centrální banky. ČNB dále pečuje o finanční stabilitu a bezpečné fungování finančního systému v ČR. Za tímto účelem vytváří makroobezřetnostní politiku tím, že identifikuje rizika ohrožení stability finančního systému a přispívá k jeho odolnosti. Rovněž podporuje obecnou hospodářskou politiku vlády a hospodářské politiky v Evropské unii, pokud není tento vedlejší cíl v rozporu s cílem hlavním…..“
Obecná hosp. politika je na hovno, pokud k jejímu provádění chybí energie, nebo je drahá.
A to je už o konkretních projektech.
Oni drží akcie a cizí nuly a jedničky , pro případ rozvratu. Jak je asi použijí, když události budou předbíhat jedna druhou….
Rozvratu, chaosu, revolucím…. je třeba předcházet. Mít rezervy, skutečné rezervy…..
Peněz jsou hory, nebo se ty hory vyrobí…..ale JAK a CO se za ně pořídí. Tak, aby např. nedošlo k hyperinflaci nebo k pouhému rozhazování.
To harpagonci nezvládají.
Na to musel být obyčejný mašinfira Unterguggenberger. Proč a kdo mu to zatrhl ?
:-D)))))))))))))))))
—————–
https://www.youtube.com/watch?v=dcjZLF5Rgxw
Rychlost vývoje společnosti je dána rychlostí přenosu informací a možnostmi nové informace ihned vyzkoušet v praxi. Proto tak rychlý vývoj, a budoucí historici nám jej závidět možná nebudou. Třeba Hirošima nebo Nagasaki, těm místům není co závidět, ač se zapsala do dějin.
TRi clenove Rady Bezpecnosti se zabyvaji realizaci planu utoku a Rusko..
Bohuzel teroristi a poskytli drony a bomby na utok na civilni Vnukovo
letiste v Moskve , kde ted v sezone je vetsi mnostvi civilnich lidi ,
zen a deti..
Co nam a kdo bude a co zavidet za 150 let , je dulezity asi ako lonska uroda svestek.
Zatim japonci vypousti radioaktvni vodu do mori..
Asi nebude, kdo zavidet a co. Cenzura ted je v ofenzive a utoci vsude.
Strejdo vůbec nerozporuji příčinu a vznik konfliktu, jen se mi nechce uvěřit té vojenské stránce že by Rusáci bez obtíží sfoukli NATO zdá se mi to příliš optimistické, i trochu tím že jsem několik let pracoval v Rusku a trochu znám jejich bordel, ani z těch kusých zpráv co si člověk vyhledá to na tu jasnou převahu nevypadá. Ale kdo ví. Na druhou stranu byl bych rád kdyby měl pravdu, ne že bych schvaloval válku ,ale bojím se že kdyby to bylo s Ruskem špatný použijí vše co mají a to by byl konec světa. A proto je katastrofa jak západní svět překračuje všechny červené čáry a naprosto ignoruje respektovat co sám vyžaduje od Rusáků
Tato, nejde o to zda Rusové něco sfouknou nebo ne. Jde o to, že se EU i NATO dostalo zcela vlastním přičiněním do katastrofální situace, která je jejich silami neřešitelná. Migrace cizích kultur do EU i do USA se zvyšuje a to mění státní ideu. Západ se již smířil, že jeho svět nebude multikulturní ale segregovaný na vzájemně nepřátelské skupiny. Ta neevropská se bude početně zvětšovat a ta původní brzy ekonomicky upadne. Nedokáže udržet dosažený kulturně-ekonomický standard. Evropané jsou za staletí zvyklí pracovat, ti noví obchodovat, případně se flákat. Proti Evropanům mají nízký standard.
Rusové mohou jen čekat a také to dělají, čas jim pomáhá. Ukrajina provádí demilitarizaci i denacifikaci vlastními prostředky. Otázkou je jen poválečná hustota obyvatel zbytkové Ukrajiny. Bude to zcela nešťastná země bez budoucnosti.
A Rusové se zakupují u moře v Mariupolu. To nevymyslíš.
Pokud se se můj nepřítel ničí sám, dám mu k tomu příležitost a dokonce leccos i obětuji. To je filosofie Putina a těch kolem něho.
Ano. Na tom jsou založena asijská bojová umění. Je známo, že Putin se judu věnuje celý život. Tam je také podstatou boje využít hybnosti soupeře.
Zbyde tam podle mě tak 15-18M starých lidí, ženských a děcek z nejchudších rodin.
Z rodin, které nechtějí přijít i o to málo, co mají, nebo z rodin, které jednoduše neměly peníze na to, aby odtamtud utekly.
Na denním pořádku je tam rabování, policie tam funguje jen ve městech nad 50.000 obyvatel a je paralyzovaná o ty, které jim sebrali na frontu.
A protože je mezi lidmi velká spousta zbraní, nikdo si nic nedovolí, rabování provádí s náklaďáky ozbrojení lidi. Ze skromně zařízeného, jeho obyvateli třeba jen dočasně opuštěného domečku, zbyde po dvou týdnech jen prázdná skořápka, na které chybí i dveře.
Máte pravdu, tato. Stačí si přečíst tohle, co přeložil vlk. Ten chlap zná Rusko
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/07/04/peter-hitchens-videl-jsem-puc-v-moskve-kdyz-jsem-tam-byl-v-roce-1991-a-modlim-se-aby-uz-nikdy-nebyl-meli-byste-take/#more-1001274
Vládní a mediální zamlčování genocidy Rusů Ukrajinci na Donbasu a jinde, a její neodsouzení, je nepřímým schvalováním genocidy.
A ke všemu dnes slavíme pravoslavné ( takže proruské…) věrozvěsty Konstantina a Metoděje…
😀
No jo! Představitele byzantinského despotismu, základ despotismu ruského. To je ale schíza…
A jak ten despotismu podle vas SCh, provadeli?
Cyril a Metodej a Slovani k tomu. Jenom psat prazdny nesmysly , je zase nesmysl..
Pro poteseni vlady.
A proto také smíme do obchodů 😉
Americký prezident Joe Biden se snažil přesvědčit současnou šéfku Evropské komise Ursulu von der Leyenovou, aby se stala generální tajemnicí NATO, informoval deník The Daily Telegraph.
Biden nabídl von der Leyenové post po Stoltenbergovi, protože se obával, že se neobjeví jiný vhodný kandidát. Jeden z respondentů listu uvedl, že americký prezident a šéfka EK nedávno navázali „silné vazby“ v rámci transatlantické spolupráce.
Deník Telegraph poznamenal, že von der Leyenová se začala více spoléhat na americké zpravodajské služby než na evropské, protože ty jí poskytovaly nesprávné informace ohledně ruské speciální operace na Ukrajině. Podle Telegraphu šéfka EK „v soukromých rozhovorech“ uvedla, že nebude moci nastoupit do funkce generální tajemnice NATO nejméně do příštího roku. V důsledku toho bylo funkční období Jense Stoltenberga opět prodlouženo
Tím pádem rusové mají prakticky vyhráno…
Ani ji nevadí, ze ji jiste odposlouchávají
On to děd Bidet všechno ovládá? I to NATO?
A kdo ovládá dědečka Bidena?
Alzheimer
Summit v Litvě.
Spíš to bude zkouška souhlasu s napadením Ruska.
Pokud by došlo k celkovému souhlasu,nám to neřeknou,spíš nějaké uklidňující vyjádření.
Vojenské techniky mají USA v Evropě i v blízkém Ruska okolí dost,vojáci,velitelé dopraví letecky.
Napadá mne,že spoléhají na moment překvapení a ve velkém počtu.Na nějakou pozemní válku si netroufnou.
Proto se vtírá otázka,Fiala je jasný,šel by Babiš proti USA,hlasování o smlouvě to ukázalo.
Myslím si, že být dnes Andrej Babiš premiérem ČR, podporoval by Zelenského stejně jako Petr Fiala.
Vojenské techniky nemají USA v Evropě i v blízkém Ruska okolí dost… není rok 1990. Skoro vše odsunuli, dávno již tomu. Tenkrát bylo v Evropě permanentně přes 500 tisíc amíckých vojclů, dneska jich je cirka desetina.
Amíci v Evropě nemají dost techniky v žádném případě, nejvíce chybí těžká pozemní výzbroj. A to vše je úplné nic proti tomu, že chybí munice. I pro to málo techniky, která v Evropě zůstala, není munice…
Moment překvapení? Dnes, ve věku satelitního průzkumu? Ve věku zahorizontálních radarů? SAR radarů z vysokoletících letadel a satelitů? Nemožné…
Tolik k tomu Stoltenberg
https://www.natoaktual.cz/v-mediich/americti-vojaci-armada-usa-evropa-stoltenberg.A220321_171511_na_media_m0
Jiste, v dnešní době není jiste, kolik je vojáků a kolik z toho poradců pro genderove otázky .
Něco ale vrhnout můžou + zverbovat české, slovenské, polské a pobaltské prosťáčky – Slované do první linie.
To, ze je to iracionální, posílají vojáčky na smrt, to asi takovou roli nehraje, když poslechnete Lipanka a podobné štváče .
Píše mi to, že požadovaná stránka neexistuje. 😢
https://www.natoaktual.cz/v-mediich/americti-vojaci-armada-usa-evropa-stoltenberg.A220321_171511_na_media_m02
Počet amerických vojáků v Evropě přesáhl 100 tisíc, uvedl Stoltenberg
V Evropě je více než 100 tisíc amerických vojáků, z toho zhruba 40 tisíc spadá přímo pod velení Severoatlantické aliance, řekl její generální tajemník Jens Stoltenberg po jednání v Německu.
Moc děkuji. Právě tohle mě zajímá.
Pořád vidím ten kreslený vtip s ofačovaným pánem . Pod obrázkem byl text : Tak dlouho řval medvědovi do díry NEBUĎ AGRESIVNÍ! NEBUĎ AGRESIVNÍ! NEBUĎ AGRESIVNÍ! -až ho probudil.
Dle Stoltenberga 100 tisíc amíckých vojclů?
Kolik z toho je bojových? To bude o hodně nižší číslo: maximálně pár tisíc – třeba vojclové z 82. a 101. výsadkových brigád v Rumunsku; většina jsou štábní krysy v administrativě NATO a na teplých flecích v amíckých základnách v Německu, Itálii, Kosovu etc. I ti „gender“ a „woke“ specialisté tam nějací budou, jak píšete. 😀
Počítal Stoltenberg i „kontraktory“ v Ruině? Těch tam pár desítek tisíc může být, když se započítají i vojclové pod CIA a dalšími amíckými službami.
OT pro k42
Nevíte, proč jsou Křičící orli (101.výsadková) pořád airborne, když už hromadné výsadky neumí?
Jen historická reminiscence?
SE pred casem objevil clanek o sestrelovani ciskyho spionazniho balonu usakem , jedni z nejlepsiho letadla Raptrorem F22..
Stealth s paty sosfistikovany generace.
V komentarich se odehravala velka zabava na ucet letadla.
Ohledně jaderného útoku na elektrárnu v Záporoží stále existuje jedna možnost deeskalace. Vyhlášení zóny příměří, sezvání nezávislých mezinárodních odborníků, sběr dat, jejich analýza, závěry postoupeny OSN, které o nich bude jednat a hlasovat.
Chcete-li něco efektivně zablokovat, stačí k tomu vytvořit parlamentní komisi. Po několika měsících čekání už výsledná zpráva nikoho zajímat nebude.
Jakoukoliv dohodu je Žid Zelenský připraven porušit. (Testatum est)
Rozhodně ano, ale nejde o dohodu, ale o oddálení jaderné katastrofy.
jenom aby „mezinárodní odborníci“ nebyli něco podobného jako „pozorovatelé OBSE“, kteí přímo naváděli ukrajinskou dělostřelbu.
To záleží na tom, kdo všechno by přijel. Třeba by vyslali odborníky z Číny, Indie, Brazílie, JAR.
Nezávislé odborníky? Jako ty, co vyšetřovali vypálení Domu odborů v Oděse.
Nebo takové, kteří vyšetřovali ve Wuchanu?
Popřípadě podobné, jako studují a zdůvodňují oteplování planety freony, CO2, metanem, dusíkem?
Kolik elit z OSN aspoň tuší, co je potřeba, aby se uplácala chlebová placka nebo dokonce kynutý chléb?
Žijí v palácich a rozhodují podle toho, co jim rádci podstrčí.
Ono se dá „nezávislým“ odborníkům věřit? Neviděl jste záběry z poslední návštěvy inspektorů MAAE v Záporoží? Víc než stav jaderné elektrárny je zajímala obranná postavení ruských jednotek na cestě k elektrárně.
Tak ušatý mají jasno: https://globalhappenings.com/top-global-news/384174.html
Ať se Zaporoží stane cokoli, budou to mít na svědomí Rusové
A češi se opět připojili!
Radiace nemá hranice
Performance Záporožská jaderná elektrárna: celý svět pocítí následky ruského terorismu. Ke konci byla jemně narušena opilými cizinci
https://www.parlamentnilisty.cz/galerie/foto/Radiace-nema-hranice-13542#
Hans Štembera opět za 1* 😀
Nejlepší je ta fotka, kde bytost s cůpky àla Gréta stojí vedle chlapíka, který připomíná Woodyho Allena, když ztvárnil veselou spermii ve filmu Všechno, co jste se kdy chtěli dozvědět o sexu.
😀
Kdo ví odkud ty fotky jsou, vždyť nápisy jsou v cizím jazyce, u nás se mluví česky.
Oni to dávají anglicky s ohledem na zahraniční diváky. Je to tyátr pro kamery. Pošle se to do Brusele a Washingtonu a Fiala dostane pochvalu, jak jsou občané v ČR uvědomělí.
😻
Hehehe, díky za pobavení!
Woodyho film o sexu nemá skutečně chybu, ale ta část kde Woody dělá spermii je jedinečná.
Sdilejte vas smysl pro jedinecnej humor , z toho , ze nekdo predvadi spermii..Jako vykrik neamericky kultury dodany odjinud..
Jak se na dálku poznají „předměty podobné výbušninám“?
Proč na střechu? Proč ne dovnitř? K reaktoru, turbínám?
Tohle nemůže zabrat ani na vypatlance od televizních obrazovek. Anebo je správný předpoklad, že většina lidí je až tak vypatlaná? Jestliže zdejší vláda, předpokládejme, že je elitou, se projevuje jak projevuje, pak jak je na tom většinová neelita? A jinde?
Vidlák je klidný jako utišený vítr, jako začátek prázdninového dne, jsem taky klidný jako ztrouchnivělá stodola, co samospádem se klidně hroutí k zemi v němém filmu, pár latěk a prach. Latěk, né latté, chtěl jsem se ještě reprodukovat. Je možné, že by západ měl takový strach? Strach z těch zbraní z východu? A že by západ nechápal, kam až východ je schopen zajít? Ve své dobrotě. Neelita není vypatlaná, nevěřím tomu, je v klidu, takovém jako když jako rybáři v cizích mořích mají rozhozené sítě.
V klidu určitě nejsou. Ono zavádět tvrdou cenzuru v “ demokratickém světě” , který se hlásí ke svobodě slova, není žádná p@del.
V tomhle ohledu to mají nedemokratičtí Russáci, Číňani, a vlastně celý nedemokratický svět poněkud snazší.
😻
Nejsou? No jo, všimli by si, že dlí v neznámých vodách, do kterých jim dali vplout elity, a že vůbec není jisté, zda ty sítě, co jednou vytáhnou, je uživí a najdou pak z těch končin cestu na svůj břeh. Zatím se sluní, vždyť nahodili a kolem je přece to slané jako vždycky… tak povědomé
Předpoklad, že většina lidí je až tak vypatlaná, je správný.
Ten předpoklad nabývá jistějších obrysů v momentu, kdy se například zdržíte v trafice.
Sledujte, co lidi kupují a čtou – za co jsou ochotni utrácet své, často těžce vydělané peníze.
Pro mne samotného zjištění, že nejprodávanější tiskovinou není třeba MFD, ale s obrovským náskokem Blesk, mělo účinek velice podobný úderu toho blesku..
Podobný, ale ne tolik dramatický efekt, má návštěva prodejny knih, pokud tedy narazíte na nějakou, ještě otevřenou. Něco málo lze vypozorovat i z toho, jaká „informační“ média lidi sledují, co doma poslouchají a na co koukají.
Vypatlaní asi ne, ale spíš rezignovaní. A spousta lidí má svoje starosti a dění na mezinárodní scéně ani nesleduje. Hrozbu třetí světové si ani neuvědomují. Říkají si, nějak bylo, nějak bude.
„Pořád kvoká, pořád kvoká“, řekl MUDr. Chocholoušek ke stavu pacienta. To samé se dá prohlásit o blížícím se summitu NATO: loutky Fašingtonu a Londonabádu vedou stále stejně vyšinuté řeči, ačkoliv porážka Západu v rámci ukrošské zabijačky je více než jasná.
Nestane se totiž nic, co bychom nečekali: šášulové vyjádří pevné odhodlání bojovat s Putinem, žumpy zajásají nad dodávkami dalších Wunderwaffen, pomatenci vyplodí pár absurdních prohlášení, jak je Rusko téměř poražené a Putin nesmírně oslabený. Ukrošům slíbí okamžité členství, jakmile naprší a uschne, a to bude v zásadě vše.
Na summitech se nikdy nic nedohodne, je to jen taková opičárna pro davy; všechna rozhodnutí se přijímají kabinetně dávno před tím. Nyní je více než jisté, že NATO žádné nasazení v Ruině neschválí, i kdyby čert na koze jezdil a Ukroši v rámci MI6 pomatených false-flagů zasypali půl Ruiny radioaktivním odpadem. Rovněž nebudou nic „řešit“, tím méně přiznají, jak dostali od Ruska na květák.
I kdyby řekli cokoliv, je to jen prázdná rétorika, jelikož NATO je, jak opakovaně uvádím, jenom vykradený papírový tygr. Nemá armády, nemá vojcly, nemá mobilizační rezervy, nemá výstroj, nemá těžkou výzbroj do plnotučné války, nemá munici, nemá PVO a PRO už vůbec ne. Nemá válečné průmyslové zázemí, nemá energie, nemá suroviny, nemá pracovní síly.
Jediná zbývající karta, která ještě není na první pohled úplně plonková, jsou bojová letadla. Jenže ani ta nejsou prakticky použitelná, jelikož Rusko má dokonalé PVO/PRO, nejen nad vlastním územím, ale i mobilní coby ochranu vojsk. Kromě toho, NATO nedokáže uchránit svá letiště před ruskými raketami a střelami – a bez letišť jsou letadla jaksi k ničemu.
Navíc, evropské síly NATO jsou v podstatě operetní sbory, vhodné leda k nahánění velbloudářů a pastevců koz v expedičních akcích; jediná podstatná síla NATO jsou americké ozbrojené síly. Ale jejich transport do Evropy je nemožný: jde to jen loděmi, protože objem nákladů je enormní, což ale nejde, kvůli ruským ponorkám, lodím a letadlům – byl by to absolutní masakr.
Chybičkou také je, že Amíci už nemají potřebné nákladní lodě: staré sešrotovali, novější privatizovali a zašmelili. Leda by si splašili nákladní lodě od Žluťáků, Turků, Rusů, Řeků, Korejců, Japonců etc. V čemž bude zřejmě takový malý problémek: kdo pronajme lodě, aby je ruské námořnictvo a námořní letectvo potopilo svými skvělými protilodními raketami a torpédy?
Zkrátka, reálné nasazení NATO je úplné simulakrum, doslova virtuální realita, vzdušné zámky až halucinace. V normální příčetné době by účastníky summitu ve Vilniusu pochytali Arnošt s Arnoštem, protože je jisté, že potřebují ústavní péči.
Strašení jadernou válkou je také nesmyslné, i tu by Západ prohrál. Rusko ji v žádném případě nezačne, jelikož v dosahu své A2/AD zóny a své logistiky, tj. v rámci ukrošského bojiště, má zdrcující konvenční převahu a Západu by to nic než katastrofickou prohru nepřineslo.
Co dál? Pro Ruinu je to jasné: Wenck nepřijde, místo něj přijedou Valkýry a pro banderonácky vypukne Götterdämmerung. Pro Západ se nezmění vlastně nic: že hegemonie USA a jejich vazalů skončila, je jasné již léta, jen se pravý stav prodral na povrch. Akorát to zamete se současnou věrchuškou a jejich poskoky, kteří zabředli příliš hluboko a na otočení kabátu je pro ně již pozdě.
USA mají své vlastní potíže, které se velmi důrazně hlásí o slovo, a zabíjačka v Ruině bude odepsána jako předtím Vietnam, Irák, Afghoš; EUhnije hnije, hnije, až uhnije…
Zkrátka, můžeme dál pokračovat v užívání si krásného léta a prázdnin, žrát popcorn dle chuti a válet se na gauči, jak včera doporučoval Vidlák.
To je i můj názor.
Příběh světa nekončí, čas a dějiny jdou dál a přichází nová doba ve které nebude jen jeden hegemon. Je to nezastavitelný proces a můžeme ho sledovat. Úspěšně přežije jen ten, kdo pochopí k čemu dochází, a nepokouší se běh světa zastavit či zvrátit. Multipolární svět přinese spolupráci, obchod a vytvoří nová centra bohatství a vlivu.
Je zřejmé, že největší pád zažijí Anglosasové a s nimi i Evropané. Budou se již jen bránit vlastnímu zániku pod náporem cizích kultur. My, co jsme na okraji, jsme naši vlastní budoucnost již prohráli, bohužel velmi amatérským způsobem za vedení hlupáků.
Válka na Ukrajině a další války jsou a budou jen technikálie, pouhé realizace nevyhnutelného procesu. Zajímavé na tom je jen to, že jsme přímými účastníky a můžeme procesy sledovat.
U Ukrajiny nejde o výsledek, nebyl to stát schopný života. Vždy šlo jen o to, co změna bude stát. Nejen Ukrajinu či Evropu nebo i svět. Dnes i o to, kdo a jak to zaplatí.
Nemyslím si, že bysme prohráli. Naše poloha ve středu a „na rozhraní“ nám dává možnost výběru. Už od doby, kdy přišli Cyril a Metoděj jsme napůl západ a napůl východ. To, že se naše elity v současnosti zaklínají Západem je jenom fenomén doby než se ukáže, že to byl uměle držený konstrukt. Vzpomeňme na „Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak.“ Navíc u nás postkomunismus působí jako protektivní faktor proti různým uprchlíkům a vyžírkům, protože nejsme atraktivní destinace.
Opravdu si myslíte, že si malé státy, obzvláště ty co jsou vnitřně rozpolcené bez rozumné representace, mohou vybrat stranu ?
Já se obávám nejen že vybírat si budou jiní, ale když se podívám na dění v Líních, že už bylo vybráno a rozebráno. Jalta se také odehrála dost před koncem války.
My si můžeme vybírat jedině jak hluboko do té které řiti vlezeme.
V té sovětské jsme nebyli tak hluboko, jako v té americké. To se vůbec nedá srovnat.
k42,
nedostatek lidí není, lodí je dost. Válčící strany obvykle anektují lodě nepřátelských států a nasadí na ně svoji posádku. Stejným způsobem jakýsi Benito Mussolini zpupně vyhlásil válku Anglii a Francii po boku Německa a Japonska, aniž by si předtím stáhl lodě zpět k sobě. Věnoval tak nepříteli třetinu italského obchodního loďstva, které mu potom velmi chybělo v dobývání Libye.
Soudím, že slov na summitu NATO bude dostatek. Neochvějná víra v konečné vítězství, deklarace nerozborné jednoty a pevné hráze míru a kapitalismu. Eurosvazácké nadšení, pětiletky na 40 let dopředu, dohnat a předehnat. Jen realita bude poněkud jiná. K porodu chystá se hora, směšnou však uzříme myšku.
A perlička na okraj, kdo chce vidět schopnosti generálů NATO, nechť se podívá na našeho nejvyššího státního představitele s IQ 107. To byl druhý nejvyšší generál NATO a jeho schopnosti nyní můžeme hodnotit ve funkci prezidenta. Samozřejmě si vede skvěle a kdo o tom pochybuje, je Putinův slouha!
K těm lodím – minulost je minulost: nelze argumentovat Mussolinim či „Bitvou o Atlantik“ verze 1.0 (WWI) či verze 2.0 (WWII). Původně měli Amíci vojenské dopravní lodě v rámci US Navy rezervy, později platili amíckým komerčním provozovatelům za „pohotovost“ a honili kapitány a lodní důstojníky civilní maríny na cvičení s US Navy etc.
To postupně téměř atrofovalo, jak nastala „privatizace“ amíckých ozbrojených sil: stejně jako pozemní armáda všechno nebojové, dokonce včetně logistiky munice, převedla na civilní dodavatele, podobné procesy proběhly v námořní oblasti. Vše se rozkradlo a zašmelilo.
Dnes je situace taková, že USA ozbrojené síly nemají potřebnou přepravní kapacitu – a co s tím v případě většího nasazení sil v zámoří chtějí dělat, je na nich – situace je natolik tristní, že popřát jim „hodně štěstí“ zní jako ledový sarkasmus. Anektovat cizí lodě, no zkusit to mohou…
„Bitva o Atlantik“ verze 3.0 by vypadala zcela jinak než ty předešlé verze. Ruská převaha dálkových protilodních raket z ponorek a hladinových lodí, stejně jako z dálkových letounů námořního letectva, je masivní – hladinové lodě US Navy i Západu jsou nebránitelné; včetně vojenských s raketovými PVO torpédoborci a systémy „Aegis“; natož pak civilní lodě, dopravující vojenské náklady.
Nepomůže utajení ani maskování, ani organizace konvojů nebo silné eskortní síly. Ruské satelitní sítě sledují moře a oceány on-line; informace proudí přímo do bojových komplexů všech útočných platforem, od lodí přes ponorky po bombardéry. Námořní válka ve starém smyslu slova již neexistuje: a s nasazením hypersonických námořních raket 3M22 „Zirkon“ se stane přímo nemožnou.
Stačí se podívat do Ruiny, jak vypadá používání letectva: i když má ruská strana „absolutní vzdušnou převahu“ – ve starém doktrinálním smyslu – letectvo může používat jen ve frontové oblasti a to ještě velice opatrně, jelikož když Ukroši splaší nějaký PVO systém aspoň středního dosahu a maskovaně ho nasadí u fronty, ruská letadla vybuchují a padají převaha-nepřevaha. V námořní verzi to bude ještě výraznější – technologie v zásadě brání nasazení sil: kdo je nasadí, tak o ně přijde.
Válečná lodní přeprava vojenských nákladů z USA „na evropské bojiště“ – což je základní předpoklad funkčního NATO – je nemožná…
Lodě v USA jsou, jezdí tam každý den se zbožím. Některé dostanou dobrovolně od spojenců, něco zabaví nepřátelům, a něco neutrálním třetím státům, třeba z vymyšlených důvodů o narušení bezpečnosti lodní dopravy, nesplnění emisí Green Dealu, apod. Možností je. Jde ale o jednorázový akt s velkým dosahem, kdy další lodě už nepřijedou. Jiná záležitost je potom životnost obchodních lodí na moři. Pokud půjde o lodě třídy Liberty, může být cena střely k jejímu zničení dražší než samotná loď.
Ale co je mnohem horší, je kapacita evropských přístavů, která už nyní těžce nestíhá. Jde přiřadit prioritu vojenským dodávkám, ale nemyslím si, že by Rusové čekali s rukama v klíně a neposlali nějaké agenty, aby sabotovali přístavní jeřáby, doky, zásoby paliva, opravny, apod. Oprava by trvala několik měsíců a za tu dobu už by se změnilo mnoho a mnoho věcí.
Odhaduji, že by v případě konfliktu Rusko – NATO k těm sabotážím v přístavech došlo nebo v okamžiku zahájení přesunů vojsk USA do Evropy. Vojáci by se mohli vylodit na pláži ze člunů, ale techniku by dostali na zem jen v přístavech, a ne každý je kapacitně vybaven na vykládání tolika techniky. Takže by zbývaly přístavy Rotterdam, Brémy, Hamburk jako uzly přepravy. Snadno zasažitelné a k tomu železnice vedoucí z přístavů také ohroženy.
Kdyby se udála jakákoliv nehoda na nich, přestalo by proudit zboží do EU a došlo by k omezení dovozu potravin pro obyvatele i výrobků pro průmysl.
Ani si neuvědomujeme, jak moc je Evropa zranitelná logisticky, a to přístavy a železnice ještě nikdo nenapadl.
Přesně tak. Amíci mohou cizí nákladní lodě „anektovat“, no jenže žádné další pak už nepřijedou…
Plus, i kdyby se stal „učiněný zázrak“ a Amíci přepravili své ozbrojené síly a vojenský materiál na „evropské bojiště“ – leda kvantovým přesunem hmoty ze Star Treku – ničemu by to nepomohlo: protože amícké ozbrojené síly nejsou schopné nasazení do skutečné, plnotučné války s vyspělým protivníkem.
Nejen kvůli zastaralé výzbroji, nesmyslné doktríně závislé plně na letectvu, nekvalitě personálu a výcviku, … ale kvůli své totální závislosti na civilních dodavatelích. Armádě staví tábory a komunikace Halliburton, vojáky živí, šatí, myje a relaxuje K&R či jak se dané korporáty, pevně přisáté na amícké ozbrojené síly, nyní přesně jmenuje (vždy po odhalení obřích defraudací se přejmenují).
I servis bojové techniky dělají civilové: tankové opravny, větší část prací kolem letišť a servisu letadel, válečnou elektroniku a komunikační systémy… A hlavně, dopravu a logistiku, nejen tu obyčejnou, ale dokonce i muniční.
Obvykle je poměr bojových a nebojových vojclů 1:4, v některých specializovaných oblastech klidně 1:20. To platí třeba pro ruskou armádu, která si zajišťuje služby vlastními silami: tam „privatizace služeb“ neproběhla.
V USA ozbrojených silách to navzdory zmíněnému rozkradení armádních služeb a parazitování civilních dodavatelů nevedlo ke snížení počtů nebojových vojclů: zůstali, ale místo aby dané činnosti vykonávali sami, tak „analyzují“, „vybírají dodavatele“ a kontrolují práci civilních firem – a také se s nimi samozřejmě dělí o zisky: „malá domů“ opravdu není český termín, ani tunelování nevymyslel Miloš Zeman…
… dokonce ani „tuneldědek“ Klaus.
Gerd: Z vojáků byl nejvyšší i de iure. Nad ním byl už jen generální tajemník NATO, ale to je politická funkce, kterou zastává civil. Vím, že de facto je nejvýznamnějším americký generál, i když vláda USA nechává spojence, aby se střídali ve funkcích vedení NATO. Čekal bych, že se bude vyjadřovat přesně, když byl zvyklý vydávat rozkazy a ve vojenském výboru NATO hledat spolupráci desítek generálů z různých států. Zatím se vyjadřuje nepřesně v projevech, které mu píši poradci, ale asi si je ani zkontroluje. Potom mluvčí musejí říkat, že nechtěl říct, co řekl a myslel tím něco jiného. To je možné vydávat i jako generál rozkazy takto nejasné?
Manueli,
na příkladu Petra Pavla vidíme, že prezidentem může být zvolen kdokoliv. A na příkladu Joe Bidena vidíme, že se prezidentem USA může stát i člověk mentálně hluboce za zenitem.
Re: káčko
Vaše úvahy se sice čtou dobře ale mají jednu podstatnou vadu. Tedy vlastně dvě vady:
1/ logiku
2/ střízlivé hodnocení
K vašim „trapným“ poznámkám o neexistenci potřebné výstroje asi tolik – Ukři si to musejí pořídit sami, pokud nechtějí šturmovat v teplákách.
Teď už se prý soudruzi ani neobtěžují jim dát do útoku obrněnce, bo škoda…, takže pěškobusem proti dělům a kulometům…
Právě z tohoto přístupu soudruhů mám docela děs…, jsou schopni nahnat na jatka půlku Evropy, aby mohli potom psát – TEHDY JSME ZASE SKORO VYHRÁLI…
Targusi, jistě chcete zůstat mladý, krásný a chytrý, jak píšete, tudíž bych tipoval, že absenci střízlivosti jste mi vyčetl ne právě střízlivý. Říká se tomu „psychologická projekce“, jak jistě víte. 😀
Střízlivý jsem byl, celou noc jsem pracoval, jelikož Země je potvora kulatá a u našeho zákazníka je poledne posunuté oproti našemu o krásných 12h, což se aspoň dobře počítá: vlastně nijak, místo AM je PM a naopak. Nyní jsem se u bazénu díky bouřce osvěžil – v místní osvěžovně pěti pravými plzněmi z tanku – toho bez laufu a pancířů, dokonce ani pásy to nemá; byl jsem se na to zařízení kouknout.
S logikou na mě nechoďte; víte sám dobře, že taková věc je k ničemu; když si Rusové ostřelují jadernou elektrárnu, kterou obsadili a provozují, navíc ji kdysi i sami postavili. Nyní ji chtějí zhavarovat, aby si otrávili radioaktivitou své vlastní území… Divím se že logiku – to ošklivé zvíře – ještě nezakázali.
Ano to ma hlavu i patu,a navic,je to i uklidnujici a davajici nadeji.Ja jsem si myslel,ze Ukrajinci zautoci na elektrarnu.Dojde k mirnemu uniku rasdiace,zadny Cernobyl.Ukrajina obvini Rusko,ale americti hrdinove se Ruska zastanou,obvini Zelenskeho a budou hrat velke rozcileni.Zelenskeho se zbavi a navrhnou Rusku jednani o primeri.V pozadi bude vymena casti uzemi Ukr.za nerozmisteni ruskych zbrani v Mexiku,na Kube a kdo vi kde jeste.Tohle byla moje teorie,ale ta vase je mnohem lepsi.
To K42.
Rád čtu Vaše příspěvky, protože jsou vždycky optimistické. Takže mě uklidňují.
Na druhé straně, já tak optimistický nejsem. Když píšou, že nám schází munice, znamená to, že se rozjedou další muniční kapacity. Když píšou, že školí piloty F16, znamená to, že příště pošlou ještě víc letadel.
Atd.
Problém je, že nehledají cestu k domluvě, takže zbývá jenom další eskalace.
Před dvěma lety bych netušil, kam se to může dostat. Aktuálně nečekám nic jiného, než další eskalaci.
Pokud uhnou, je Západ v p..deli. Nemá průmyslovou základnu, nemá dost surovin, nemá vzdělanou mládež. Jediná jejich šance je, že si zase nakradou. Proto jsem skeptický k tomu, že uhnou.
Orbán je borec, ale je sám. Na Polsko nemá smysl se obracet, protože sice má problém s Bruselem, ale s fašismem problém nemá, naopak.
Naši řiťolezové a blbečci jsou sice úplně mimo, ale podstatná část národa jim věří.
Reálná průměrná mzda údajně klesla víc, než o 7%. Takže ve skutečnosti určitě víc, než o 10%. Státní dluh neroste, ale letí vzhůru. A děje se něco? Kdepak, všichni řeší dovolenou.
Rád bych, kdyby jste měl pravdu Vy, a ne já. Ale nevypadá to tak, bohužel.
Na druhé straně se vyčkává (cca půl miliónu mužů ve zbrani), zda NATO oficiálně zapojí své síly. Diskuzi o tom, které vynechám.
Alternativní komentátoři z druhé strany přinášejí zajímavé informace o stavu vojenské výroby:
– Polsko odmítlo servisovat Leopardy, Německo je servisovat nechce a přiznalo, že nemá náhradní díly ( to jako fakt NATO dodalo výzbroj aniž zajistilo servis?)
– zástupci firmy vyrábějící Stingery objíždějí své bývalé inženýry, nyní penzisty, aby se vrátili do výroby; agentura JPP tvrdí, že současní inženýři nejsou schopni podle výkresů nastartovat výrobu. Firma tvrdí, že když se zadaří začne opět Stingery vyrábět koncem roku 2025.
Moje příspěvky se optimisticky jen jeví – je to shoda okolností, daná informacemi.
Muniční kapacity se nerozjedou: protože není co rozjet. Není to jak rozjet, nemá to kdo rozjet, není to za co rozjet. V rozjezdu na to není energetika, suroviny, materiály, výrobní experti; není kvalifikovaná pracovní síla.
Do složitějších zbraní chybí součástky od Číňanů a výrobců z JV Asie. Chybí optika, jemná a přesná mechanika; chybí veškerá elektronika. Chybí také vojenské chemické zboží: trhaviny a střeliviny, a to nejen ty drahé a vyspělé, ale i naprosto základní: například nitrocelulózu produkuje v Evropě jediná firma: semtínská Explosia.
Nejsou čipy ani do aut, natož pak do zbraní: legrační je, že obě oblasti – automotive i military – používají v podstatě stejné normy na součástky i podobné odolné technologie; například polovodiče i součástková základna elektroniky je pro vojenské použití, dopravní techniku i průmyslovou techniku – odolnou a dlouhoživotnostní – v podstatě stejná: poptávka je po stejném zboží.
Letadel může Západ na Ruinu poslat kolik je libo: ruské PVO a ruské letectvo se o ně jistě skvěle postará. V podmínkách ruského PVO/PRO a s dálkovými leteckými raketami ruského letectva, které jsou „dálkovější“ a vyspělejší, než ty Západní, jsou veškeré dodávky letadel na Ruinu čirý nesmysl.
Vyšinutost Západu nehraje roli: mohou chtít eskalovat do alelujá, ale ono to nejde: nemají čím a nemají jak. I současná úroveň nasazení je pro Západ neudržitelná. Zásoby jsou téměř vyčerpány a peníze docházejí…
Vaše věštění hlavně nikdo už nebude ověřovat, zda se věštby vyplnily. Vychrlil jste už toho jak PETna. 😀 Takže se vlastně nemůžete zmýlit.
Jak Klaus st., ten např. tvrdil, že jednoho dne euro skončí.
Jednoho dne skončí i Zeměkoule, coby planeta.
Peníze, fiat měna zatížená úrokem, nemůžou dojít. Stačí dvě tímto rozkazem (“ budiž peníze ! „) pověřené ruce , klávesnice, PC, hard disky, účty, karty….
Můžou tratit na své ceně a tak i na své úloze při směnách, ale i při skoro nulové důvěře v ně……i tak babička nahází vidlema pár balíků peněz do kar a pojede si koupit za ně půl litru mlíka a prošlý chleba. Jistě, např. někteří pronajimatelé si raději koupí provaz a zavěsí ho na půdní trám….
Lidé nevědí zhusta o penězích nic.
Jak se zdá, na chrlení věšteb a diagnóz tady na blogu jste hlavně Vy, když Džamila absentuje…
Opět lžete a cejchujete, nic nového.
To není diagnosa, věštění je zaměstnání, kdysi velmi ceněné. Měl byste tedy být na sebe hrdý….
😀
Celého (např.) Zarlengu asi nepřečtete, zkuste jednotlivost :
http://www.alpheus.org/wp-content/uploads/2018/05/Zarlenga-1999-Germanys-Hyper-Inflation.pdf
Misto tupeho placani cizich linku a debilniho osocovani diskutujicich ze lhani si najdete starsi prispevky k42 a porovnejte soucasnost.
Ja jsem byl na zacatku ten, kdo tu prohlasil, ze k42 je az prilis optimisticky, ale predstavuje protivahu k Svedkum Strelkovovym, kterymi se to tu jeden cas jenom hemzilo (odpadli hned pote, co jejich 20% favorit na prezidenta odesel na hnojiste), a kteri tu denne predkladali nekolikastrankove analyzy o nevyhnutelne porazce Ruska a naslednem kolapsu.
Ostatni diskutuji odbyvali „argumenty“, ze jen oni maji autenticke info z Ruska, az se jeden z nich prorekl, ze se jedna o anonymni chatroomy a telegramy…
Kratce receno, rikal jsem, pravda byva nekde uprostred.
S odstupem casu musim rici, ze pravda je silne priklonena k prispevkum k42, zapad zadne opravdove wunderwaffen nema a o zakonzervovanych zbrojnich linkach (jak tu o nich kdysi ta sekta blouznila) si muze nechat zdat.
Pokud nekdo chce 100% uspesnost, a bude tedy chytat k42 na detailech, at si poslouzi.
Me staci velky obraz, nazor si pak uz udelam s dovolenim sam.
ps. maly vycet zapadnich wunderwaffen, ktere nejak nejsou tim, cim byt mely:
Javelin, Bayraktar, Himmars, Patriot, Leopard, Bradley, Stormshadow a dalsi…
pps. jeste zbyvaji F-16, Abrams a pak ty balisticke rakety z USA 🙂
mimochodem, byl to k42, ktery tu uz loni jako prvni napsal, ze jedina sance, kterou Kyjev ma, je utok na Zaporozskou elektrarnu a nasledny vyrval v zapadnich mediich.
V te dobe Ukrajinci slavne vitezili, Krym mel byt ukrajinsky jeste v zime, Rusove utikali (se zachodovymi misy na zadech) a nemeli ani chipy.
Byl tu v podstate sam, ale stejne veci v te dobe tvrdili i McGregor, Ritter a treba taky Bohbot.
Vsichni byli povazovani z proruske agenty, nebo v lepsim pripade snilky.
hmm henten sumit
https://www.nato.int/cps/en/natohq/216570.htm
vrtá mi hlavou, proč jej dělají a kde dělají.
Vždyť ty plány jsou taknějak ošoupané. Hmm a včil poprvé mne zkouška sirém předchvílí, tak nějak uklidnila, že aspoň něco funguje. I když trvala kapku dýl. ¨No uvidíme.
Wow! tak držím palce ať vše vyjde podle předpovědi pána k42 🙂
Nestane se, co bychom neocekavali , tech veci a prave tech se stalo uz vic ,
nez je zdravo, pro nas pro svet..
Vyzbrojeni ukra stale pokracuje dalsimi zbranemi , ktere se ukrovi nejdrive zapirali.
Ted dostava vsecko , nove bomby , rakety delsiho doletu vod britu a usaku ,
na rade sou zakazane kazetove bomby , letadla f16 maji uz jisty.
Statisice usaku v EU a atomove zbrane pro Polsko..A vladam v EU.
Provokacni utoky ,svedeny na rusa a kdekoliv v EU,
je az prilis snadna hracka spachat a ty se stupnuji zatim.
I kdyz nejsou lidi, toho nato a na nic Stolwerka. nechteji nahradit nekym z mladsi generace.
Seriozni uvahy a spekulace muzeme vest asi timhle smerem.
Jestlize maji ty cerveny knofliky u postele..
Kdyz valka bude a nebo nebude, zalezi ,ciste , jak elita nejakych v Usa ,
posoudi realnou situaci a zatim vidime , ze ani toho nejsou schopni..
Zaslepenost nenavisti Ruskem, fanatismem svetovlady , chimera nadrazenosti , nad nami barbary ,atd. Vladne.
Nadeje prilis nezbejva.
Vrchni Yellen cestuje do Ciny vyzebrat pomoc a zachranu zbankrotovanych usistu.
Aby se udrzeli , jinak udelaji co?
Jestlize odhadnou situaci ,ze neprohravaji ,nebudou panikovat do zdeseni a do nasledku jejich prohry a to neni jen prohra…Sou tady pro ne nasledky.
Zuby nehty se drzi zombie u moci.
Jestlize zjisti , ze jim nehrozi ztrata bohatstvi , moci z toho a majetku a tresty za jejich zlociny nebudou ,hazeni bomby asi se pozdrzi.
Co ale udelaji velmi vlivni neocon v soucasne situaci , s drogama v Bilym dome ,
se vubec v dnesni anarchii neda odhadnout.
Zatim stupnuji vyzbroj a ze dojde k umisteni hromadne nicich zbrani vsude kolem Ruska ,se neda vyloucit.. Jde o jejich holou existenci.
Na mnohe uz jsou vydane zatykace.
Ale to je jen mala nadeje. Dalsi je ,ze co nevidet ze fosilove vyhynou…
Pokr. Situace je takove , ze vsichni co zoufale pomahaji ukrovi ,
potrebuji sami a hodne akutni pomoci a daleko nejvic.
Jeden zastrelenej a jsou mega nasledky , zatim zaostavaji , pred tim v orgiich silenyho niceni , spalili 9 tisic aut.
Dokonce si hodne nici prodejny s potravinami a sklady.
Zatimco hlavni starost je o spolecne hajzly , kam to vsechno fofrem miri..
Jestlize valka nebude , Putin zrejme bude muset zachranovat zase Evropu,
pred velkou ochotou , tisiciletym usilim o sebe zniceni, vlastni opakovanou a nevylecitelnou a chronickou sebevrazednosti ,rovnou do zkazy .
Tak je to zavedeny uz nejakej cas.
Ale hlavni clen nato Francii ,uz nekteri sledovanim cinnosti funebraka macarona a leyno a spolku fosilu , uz pohrbili.
Schuze ve Vilniusu uz ted je zbytecna. Jako vsechny pred tim.
Nechteji tam pustit mezi sebe Zelinare, nebot furt a porad nepricetne zebra na vsech a neda jim klid na ani recepci. Ani ve dne ani v noci..
Navic ted hystericky jeci verejne a v mediich kde ma veskerou oporu a podporu jejich majitelu , ze nedostal vod nich zbrane a nemuze ofensivovat..
Kolik miliard a zbrani doda ukrovi Macaron se nevi , davat musi ,
nez Francie jeho usilim obetaveho posluhy , konecne zanikne a nebude nic potrebovat..
Do velkyho vakua po Francii se v klidu muze nacpat cinan a nebo rus..
Pod rouskou nejaky pomoci..
Mnozi zde se chlubi tim , ze vetsinu prispevku roluji, s nadrazenosti jim vlastni a povysovani , ohromeni svoji IQyntel a dobre jim tak.
Psal jsem predtim o cisari Konstantinovi a podtim prispevrk ,pojednani bohatstvi a jeho stale stejnych metamorfozach dulezitosti a dopadu pro svet .
Pozornej ctenar ,kterej mysli pri cteni , mohl zaregistrovat a identifikovat elity pristi vlady v Rusku , az Putin skonci.
„Ha,ha , said the Clown..
Kdyz nevis co , napis vo summit , vrcholne setkani pro Cecha ,
/ale aby tomu taky doc.Sevcik rozumel , vo kterym je nejvic , pac je ten akademik , bude bojovat na fronte , z kancelare na urad a zpet..
Ale pouze za sebe..Jako obvykle a za svoji kancelar..
Summit je zarucene vysoka yntlygence , aby cizi neceskej termin a vnucenej , dodal vahu a prevahu ,velkeho vedeni a tvrzeni.
Jako kazdej takovej ,clanek. Anglictinou do vas, dezolati.
Ten je aktualni , i kdyz az za tejden…
Rajachl se pta , doopravdy vlada chce , potom zase , ze zuri proti genderu , to jsou zarucene abstraktni vaty, nebo vlozky, aby si ctenar nevsim ,
ze miliony duchodci , deti i dospelych , krvaci nedostatkem a pronasledovanim na kazdym kroku a uz ziji pod lidskou urovni , podvyziveni …Ale to sou taky jenom desolati, tak co.
Takovy vladu ani opozycy ,nezajimaji ani trochu..
Slovo opozice ma chyby , prave jako ta opozice. Hruby a stupidni.
Jenom pozice ve vlade , chce opozice.
A zakryt , ze nemaji jako vlada
vubec zadne schopnosti , vubec neceho , natoz beda vladnout.
Summit je nejvic a ze chteji rajchlove vladu.
Dalsi pod akademik jinde taky bojuje , zase v delce presvedcuje , ze zbytecna disputace Husa s koncilem stovkou mocichtivych a chamtivych, vseho schopnych knezi ,
kdy se jeden necha kvuli hadanicim , aby je poucoval vo tom ,co ma a nema cirkev delat na „summitu“ hadanicemi s s nimi se kvuli tomu,
necha palit a kvalifikuje se tak na vecnost.
Prej.Jako Sul naroda.
I maly dite vi , ze hadky s temi schopnymi vseho, neskoci dobre.
Ha, ha ,said the Clown.
Co ses to za vola , ze je z tebe mrtvola.
Nemusim dodavat , ze dulezitej „sul“, byl taky akademik, na kterym se musi taky rajtovat a vyzdimat do mrte.
S presilou zlocincu a mel malo stesti, kdyby se snazive nehonil za tou hadkou za s tema kecama a pockal na Zizku ,moh vyvaznout ,
ten mel zkusenosti a stesti a byl na ty vetsiny jako ras.
Kdo vi jak by dopad , kdyby mel v bitve presilu nad nepritelem..
Ale nebyl akademikem tak co s nim, SUL nebude.
„Ruský jaderný gigant tvrdí, že ukrajinský útok na elektrárnu se blíží
Podle vysoce postaveného ruského představitele Kyjev očekává, že na zařízení v Záporoží zaútočí „špinavým“ jaderným zařízením.
Očekává se, že Ukrajina v noci zahájí rozsáhlý útok na Záporožskou jadernou elektrárnu (ZNPP), varoval v úterý pozdě večer vysoký představitel ruského atomového průmyslu. Dodal, že Kyjev může elektrárnu zasáhnout také raketou naplněnou radioaktivním odpadem.
Varování vyslovil Renat Karčaa, vysoký poradce šéfa Rosenergoatomu, dceřiné společnosti ruského státního gigantu v oblasti atomové energie Rosatom. Úředník se odvolával na údaje zpravodajských služeb, které obdržel tento průmysl.
„Dne 5. července, doslova přes noc, ještě za tmy, se ukrajinské síly pokusí zaútočit na Záporožskou elektrárnu pomocí vysoce přesné munice dlouhého doletu a také sebevražedných dronů,“ řekl televiznímu kanálu Rossija 24.“
https://www.rt.com/russia/579215-ukrainian-attack-nuclear-plant/
Už máte co ste chtěli?
Vysněný Ráj ?
https://www.youtube.com/watch?v=TavuETgRFWQ
Díky. Pepa Nos naprosto skvělý, jako vždycky.
Písnička Země je kulatá neměla chybu. A vlastně i ten agent síajej je opravdu zlej.
😻
A vy, Sasine? Jste v tom až po uši jako my, anebo píšete z Austrálie?
Či máte své potřeby již uspokojené?
Sem na tom podobně jako vy, ale mě to docházelo už v 2010 a sune mě to někam jinam.
Musi vnucovat kazdemu ,jeho predstavy kdo co chce.
Jako mnoho dalsich, podleha tlaku medii a slouzi jim. A jejich zamerum.
A neni sam.
Já nevím.
Ale nepodceňoval bych ty myši a žáby, které naše i spřízněná věrchuška, tzv. Kolektivní Západ, KoZa, nějak odmítá vnímat. Tak nízko nedovidí.
Ale KoZa bez myší, žab a podobné žoužele neudělá nic. NIC. NIC!
Kdo u nás nebo u Frantíků dostane ty kluky do uniforem, které stejně nejsou? Kdo jim dá koktavá železa aby nešli do masomlejnu úplně zbytečně? A půjdou vůbec?
Ve Francii běží dvě veřejné sbírky. Jedna pro rodinu toho zastřeleného a druhá pro rodinu toho zavřeného střelce. Na advokáty. Ta první vynesla do dneška 0,2 milionu Eur. Ta druhá téměř 1,5 milionu.
Myslím, že tohle mapuje náladu ve společnosti docela přesvědčivě.
Gdo chtěl, fšiml si, že se mele furt to samý dokola, votroci do práce nebo do války, zaplať daně za bydlení, potraviny, choď do práce, na sociálku, plať exekuce, vol howada (ty samý) a drž. Někeří si fšimli, že gdyž budou psát, popisovat to samé, že blboňi se vracejí. A dobří blboni se furt vracejí. 🙂
A pak se už jen čeká, než domácí začne vybírat nájem, poplatek, odměnu.
Včera ve zprávách byl kouzelný Bartoš. V reportáži o tom, jak se bude zavírat azylový dům, co nemá na provoz brečela samozivitelka z utlačované snědé menšiny s 5 dětma otci neznámí , kam pude a Bartoš, že to musí řešit stát a postavit milion čtyřista tisíc ( 1 400 000) sociálních bytů. Jak přišel zrovna na takové číslo nesdělil.
Za 3 miliony byt v pasivu dle EU norem nelze postavit. A to jsme u 4,2 bilionu, tedy dvojnásobku státního dluhu.
A jaksi ani nejsou lidi, co by to postavili.
I kdyby se to postavilo, tak ale komu to dát!?!?!?
Čili další prostor pro korupci a podvody, zase by si přidělovači bytů mastili kapsy.
Osobně bych šla směrem, který Piráti navrhovali původně. Došlápnout si na občany, kteří nakupují byty jako investice. Mluvilo se o kontrole elektroměrů. Neobydlených bytů je hodně.
A došlápla bych si i na ty, kteří provozují Airbnb . Uznávám soukromé vlastnictví, právo vlastnit cokoli je pro mne svaté.
Ale bydlení je základní lidská potřeba, a proto si myslím, že byt není komodita jako třeba cihla zlata nebo fabrika , nebo lán řepky.
Zajistit obsazenost bytů domorodým obyvatelstvem je ve veřejném zájmu. Tečka.
U nás postavili sociální bytovou se 6 byty za dotace a mám dojem, že je zákon, že každá obec něco takového mít musí, a na zvoncích samá cikánská a africká jména
Ale KDO umí rozhodnout komu přidělit byt. Někdo si obstará 30 razitek o chorobě dětí, o plísni ve starém bytě , v tomhle se strašně podvádělo už za bolšána.
Kdo si neuměl sehnat razítka a ani neměl tlačenku na OPBH, tak byl v háji a neměl šanci. Erár nedokáže zjistit kdo je nejpotřebnější.
Takže nejvíc potřebuje byt recidivistka, kterou právě pustili z basy a z dětských domovů se ji vrátilo 5 dětí. Tam je to jasné. Jinak by všichni bydleli pod mostem.
Ty děti za svojí situaci samozřejmě nemohou. Chtějí žít s mámou.
Skvěle byste se hodila do předlistopadové doby, soudružko. Čest!
V takové Vídni například, musí být podle Vás zřejmě samý komouš – protože tam jednak je bydlení právo, jednak jsou ceny nájmů omezené, a hlavně: vlastnictví neobydlených bytů je velice zdaněné.
Piráti – ať jsou v jiných věcech jací jsou – navrhují jen zlomek zákonů a opatření, které jsou jinde naprosto běžné.
S tím soudruhováním jste poněkud zpozdilý – když se vyhnu slovu „retardovaný“.
Ono komunisticky (levicově) smýšlejících lidí je ve Vídni ale i v celém Dolním Rakousku poměrně dost. Pár roků jsem tam pracoval.
Káčko, přesně touhle cestou bych šla. Piráti původně mluvili o kontrole elektroměrů, ale potom stáhli ocas a ustoupili kvikotu zbytku koaly.
Také vím, že je to zásah do práv majitele. Ale bydlení je opravdu nezbytná věc.
A je to problém který nejvíc dopadá právě na mladé lidi. Kdo nemá solventní rodiče je v … píp.
V Usa , pisou si poridili za jeden mesic trilion, sekeru.
To je rekord.
Trilion a pul musi platit rocni uroky a kdo je s usakem je blbej..
Komu zbyl jeste nejakej rozum dneska , tak se prida tam ,
kde sou prachy..
Kdyz se chces mit lip , nekamaradis se s mega zebrakama
a vselijakejma holejma prdelema..
Bartoš to chce řešit dle osvědčeného mustru a byty znárodnit. Pak bude bytů dostatek – na krátkou chvíli. Nikdo nebude stavět byty, aby se v nich cizí lidé potom váleli. To si raději lehne pod slunečník taky.
Znárodnit není třeba. Stačí jen zajistit, aby nebyly neobydlené byty.
A neobydlené byty jsou proto, že neplatič nájemného je prakticky nevystěhovatelný, pokud má houf dětiček. Takže, zákon , který má chránit sociálně slabší občany, jim ve skutečnosti škodí.
Ceny nájemného by patrně klesly, po odstranění zásahů státu do práv majitelů.
Neplatič nájemného je prakticky nevystěhovatelný, ať už má dětičky, nebo nemá.
No právě. V tom bych viděla hlavní problém.
Stačí se pořádně rozhlédnout.
5tidemolice slibovala že postaví tuším 40.000 bytů. Tak z nich už po cca. 2 letech vládnutí musí být necelých 20.000 postavených. Přece by nám v zápalu předvolebního boje nelhali …
😉
PS: Krátký fact-checking před odesláním příspěvku mě informoval, že to je 40.000 ročně a ne za volební období jak jsem mylně přepokládal. Tak to už vůbec není co řešit. Stačí se jich zeptat, kde že to ty byty postavili.
Kdyby řekl 40 000 sociálních bytů tak by to nevyznelo tak blbě , jako milion čtyřista tisíc a ještě podprahově , že pro Doroty, co mají děti jako vedlejší produkt promiskuitního sexu.
Odpověď by mohla znít že na Ukrajině, v Africe prostřednictvím Člověka v tísni, apod. Pokud se jich ptát, tak doplnit, kde je těch 40 000 bytů v ČR nebo kde se staví, aby to šlo zkontrolovat.
Sdelovat nemusi , napsala jste o nem ,ze je kouzelny..
Byg bít
Pavel Hanus – Všichni jsme v prdeli!
https://www.youtube.com/watch?v=bVbzNphuHLI
Máme co sme chtěli? A co sme vlastně chtěli?
přeplněné barevne svítící výkladní skříně
Taky banány. Pořád mít banány! Banánová republika.
Ty byly hrozně důležité %)))
De zajicek kolem drogerie a vleze dovnitr a pta se , mate banany?
Nemame, zajicku , odpovi prodavaci.
Druhej den zase de zajicek kolem drogerie a pta se , mate banany ?
Nemame zajicku , tohle je drogerie.
Treti den se to opakuje. A krici se hrube na zajicka ,ze je debil a hleda banany ke koupi …v drogerii..
Nacez personal namaluje a umisti ve vyloze velkou ceduli .
BANANY NEJSOU !!!!
Pristi den zajicek vejde do drogerie a pta se , vy jste meli banany???
/A v drogerii?/.
To je zajimavy jakou roli hrajou banany u vopic a v prevratech.
Chtěli jsme, aby nás pustili za dráty a zase zpátky.
Celé se nám to vymklo z rukou už v tom 89, když se toho chopili zasraní havlisti.
Dal bych 10 slepic, nebo celo drůbežárnu! BINGO!!!!
Aneb, dej mi nažrat, pusť mě ven, dej mi nažrat, pusť mě ven, dej mi nažrat… Psí sen.
https://www.youtube.com/watch?v=hgY7m3r8xJ8&ab_channel=DanielLANDA
Jo, asi ten psí sen. Určitě to byl on a nic jiného.
V roce 1985, si šikovný a přičinlivý instalatér, dokázal vydělat třeba i 10.000,-Kčs. Tenkrát lidi stavěli baráky i řadovky svépomocí jak diví, řemeslníci chyběli už tehdy.
I kdyby se mu nějak povedlo, vyměnit ty našetřené peníze, v naprosto zoufalém kursu za marky/šilinky, tak pokud ho ale nepustili ven, byly mu k ničemu.
Proto většina lidí raději šmelila s bezpečnějšími, ale nevýhodnějšími bony a nakupovala holt jen to, co bývalo v omezené nabídce Tuzexu, o čemž byl ostatně natočen i skvělý film.
Ty vydělané peníze, bez šmelení a všelijak podivných kšeftů, neměli lidi šanci utratit za něco o generaci modernějšího, než byla Tatramatka 245, Color 416, nebo Š120.
I kdyby se bývali spokojili s tou létající Tatramatkou, tím často zfušovaným (ne nutně nekvalitním) Colorem a podobně zpracovanou Škodovkou, tak stále jich nebyl dostatek..
To je fakt. Ale byla naděje že se to pomalu zlepší.
Hmotně se měl dobře, v tom bych problém neviděla. Horší to měli ti, kteří toužili cestovat. Třeba i jinak , než s Čedokem a hlídacím průvodcem.
Cestování mi nechybělo, hmotně jsem se měla dobře , ale strašně mi vadila cenzura. Že šly po roce 69 do stoupy všechny moje oblíbené knížky.
Takže jsem měla uši přilepené k Hlasu Ameriky a dneska vidím, že sice měli i pěkně pořady, ale i tam dělali propagandu, zase tu svojí.
Když si vzpomenu, jak jsem žrala kecy Lídy Rakušanové, tak bych se dneska kopla do hlavy. Je to jen hlásná trouba USA.
Čí chleba jíš…Řekli vám rodiče něco podobného, nebo neřekli?
A zapamatovala jste si to, nebo vám to bylo buřt?
Po roce 69 šly do stoupy mnohem podstatnější věci, než jen literatura..proboha.
Šla do hajzlu naděje, víte?
Velky usili bylo narizeny a provadeny , aby se socialismus kazdymu doopravdy zhnusil..
Aby komunista byl aspon jako inkvizice a nacista..
Hlas emeriky
https://gloria.tv/post/sPXcLpW7w8Pr3GPRuueBGsw4x
Film byl zase vo tech , ktery kseftovali v malym a tvurci nejak zapomneli vhodne , jak to bejva , se nestarat,
vo ty vopravdu velky a neomezeny ksefty a podvody..
Co te nepali nehas ..
Vono se to vetsinou bez povoleni nevyplaci.
Vokovana bota se stane bumerang a takovyho tvurce nakopne do prdele az vodleti..
Tak se verejnosti predhodi beti , co se nemuzou branit…
je to ubohé, kdyby šli raději někam makat a ne ze sebe dělat bezďáky. Ale chápu že to nese. Pka se divmě že se toho někteří chytí a dělaj… mno
Kolik že je dávka hmotné nouze? a kolik byla loni? Pokud do toho spadnete automaticky exekuce, ztráta všeho, když máte kliku skončíte na ubytovně, kde vás ovšem oholí nějaká neziskovka.
Btw byty se staví, jen se jim neříká byty, ale ubytovny, protože žádná práva, žádné trvalé bydliště, smlouva na měsíc…
stejný přístup jako Benda, za všechno si mohou sami…
vážně alternativa?
lžou vám o rusku, proč myslíte že nelžou o tzv. nepřízpůsobivých?
1+
Jistěže lžou, však na tom mají postavený byznys.
Všichni to vidíme, jak tady jsme, skoro denně okolo sebe. Potom otevřeme henty internety a můžeme si ukroutit hlavy.
Kožený všem dalším dacanům ukázal, že Čechy lze relativně beztrestně a ve velkém okrádat, protože jsou dílem nezkušení, dílem neinformovaní a dílem hloupí.
Bakala obelhal celé Ostravsko a má bambiliardy, lukačovič lže 1500x denně a má bambiliardy, celá vláda a státní správa lže, jako červení psi a mají se, jako prasata v žitě.
Tak proč by v tom nepokračovali, když to tak vynáší a my se nebráníme?
Celý stát se pohoršuje nad tím, že mladá holka zabila v Macoše dvě malé děti – ale co toho bylo příčinou, o tom nám budou do poslední chvíle lhát a zaklínat se jakýmsi GDPR, i když je celá rodina na dně Macochy.
Dokud to někdo z toho města, kde ta neúplná rodina žila, popravdě nenapíše na sítě a nerozstřelí tu pravdu mezi lidi.
Ti Frantíci, ti se kurva aspoň brání! My to ani nezkusíme.
Nechci rejpat, ale ti co to dali Koženému , dostali desetinasobek. Aspoň.
Já to dala Trendu Michaela Kocába a dostala jsem 💩
Bakala je zkrátka hodný oligarcha. 🤪
Přesně tak.
„Ti Frantíci, ti se kurva aspoň brání! My to ani nezkusíme.“
Odpovědi sou síg-ni-fikantní.
Paničky se zamilovali do kapíku, a nechtěj vědět odkud bral a bere blahobyt.
Dobrej odkaz, že?
200 let terorismu USA
https://www.kurzy.cz/akcie-cr/nazory/A-P-T-2048-PR-1144425/
V nejakej nestrezenej moment se z chamtivych bohacu stanou totalni otroci majetku, penez a zlata ..
A zavislaci na moci , aby jejich bohatstvi ochranila..
Svet se octne pod totalni vladou Satana.
A to je zacatek jejich konce a sveta asi taky.
Vatikanisti se furt modlili ,ale i pritom mysleli na jak zbohatnout..
Historia magistra vitae – 1882, 1914, 1917, 1941 – ani tenhle pokus nevyjde. Jenom si budou ti, co to vždycky financovali, mnout ze svých pracek víc špíny. Těch posledních 70 (?) mil. pro ně bylo zanedbatelných.
Samozřejmě píšu v metaforách, ani ve snu to nemyslím vážně. Kdo nepíše v metaforách, není Čech!
Nemáte v tom prvním čísle překlep?
Na setkání legionářů v pizzerii si vyprubovali přesnost 2 konvenčních pozdravů, teď už jen lokalizovat, kde se ta banda hlavounů NATO sesedne u stolu a poslat jeden taktický pozdrav jako předobraz možností.
Přesně to bych udělal i já, ale nebyl by to taktický pozdrav, ale pár dronů na střeše budovy summitu, s nějakými výsměšnými letáky, nebo max. dýmovnicemi.
To by byl pozdrav podle mého gusta, v duchu „nikde už nebudete v bezpečí“.
Sluhove tradicne , kdyz sou a nebo nejsou na tom nezalezi ,
jen posluhuji a tak nic nevyresi , ani nemohou..
Se jich na nic nikdo nepta a nebude , ani ve Vilniusu.
Je to zase vedleji sjezd hysterickych posluhovacek banderu, jen aby upoutali pozornost..
a co když s tím počítají, že někomu u ukrošů rupne v bedně a udělá to za ně. Řekla bych že ne nadarmo se wágnerovco přesunuli tam kde bylo největší nebezpečí. Nezapomínejme že rusové měli vždfycky dobré informace a koli malérů už takněja zabrzdili. No uvidíme
Di Caprio říká DiCapriovi v Muži se železnou maskou : Já tě naučím tu masku milovat!
Nenaučil.
No, tak sme zas čerstvým máslem po hlavách namazaní, můžete klouzat. Mu he he
Tenkrát na západě
bylo po náladě.
Konec kočkování!
Vadné očkování
vadný úděl zelený.
Dezolát je stmelený
žlutý barbar na koni,
atlantičtí pakoni
natahují kopyta.
Vyžraná jsou koryta.
Jen takový přípodotek.
Dnes jsem tankoval dvakrát v Litvínově a na lávce jsem se potkal poprvé s Frickem z druhé dědiny za Cinvaldem (Cínovec), a s Jackem od Radomska (pod Varšavou).
Sice už starší ročníky (jak jinak – řidiči), ale těch svých zástupců lidu mají asi stejně po krk, jako my. Zavézt hnojem, omotat hlavní město ostnáčem, jedna Evropa – jeden bordel, atd.
Z toho usuzuji, že dezoláti se vyskytují i jinde, nejen v Čechistánu.
Už jsem to zmínil v jednom ze svých podkomentářů.
Musíme vzít v úvahu magory. Skutečné magory.
Ukronacistům je jedno, že tam zůstane spálená zem a že bude zamořena radioaktivitou.
Beztak to území v budoucnu připadne Rusku, tak ať mají starosti oni.
Pro ukronacisty platí, že čím hůř pro Rusy, tím lépe.
Dále nesmíme zapomenout na magory v britských tajných službách a v hlubokém státu SSA.
Zatím překročili všechny červené čáry, které Putin vyslovil.
Všichni se mu vysmáli, pokračovali dál a dál a…
A dál nic.
Rusko nezareagovalo tak, aby to ty magory zabolelo.
Protože pokud to nezabolí ty magory osobně, budou pokračovat dál a dál.
Překračování červených linií a nereakce Ruska vyhodnocují ti magoři jako ruskou slabost.
Takže další krok radiační provokace.
Že zničí půl Evropy je jedno. Jsou to opravdoví magoři.
A navíc tam žijí nějací untermensch Slovani.
Do plynu s nimi.Eh. Na jejich životech nezáleží.Vůbec nic se nezměnilo.
A koho myslím těmi magory?
No, stačí se podívat u nás na paní Afročechovou, náčelníka GŠ a v podstatě celou vládu pětidemolice.
Myslí si, že při případných problémech utečou do svých nemovitostí na Floridě či Bahamách.
Na občanech tohoto státu jim vůbec nezáleží.
A co třeba paní Drábová? Prý lokální jaderné zbraně na Donbasu nebudou problém…
A myslím si, že podobných magorů je na KoZa (kolektivní západ) množství větší než malé.
Na lidi se.e pes, lidí je jak sr@ček.
Vždyť oni se tím ani netají. Zařízneme zemědělství, zařízneme výrobu (Grýndýl), nataháme sem miliony nepřizpůsobivých (jsou to chudáci, utíkají před válkou, suchem, diskriminací…), udržujeme pečlivě vysokou inflaci, dáváme cizím namísto vlastním, …
To by bylo, aby ti zbyteční lidi nevychcípali.
A jestli je toto pravda, tak si zkuste vzpomenout na Otče náš.
https://www.pokec24.cz/politika/kyjev-se-v-noci-na-5-cervence-chysta-uderit-na-zaporozskou-jadernou-elektrarnu-tockou-u-naplnenou-jadernym-odpadem/
To by mohla být odpověď na otázku, proč tu RF nedrží nějakou významnou pátou kolonu nebo se víc neangažuje v politice. Prostě jim stačí k vítězství ponechat u moci současné mameluky, fanatiky a amatéry. Vždyť současná vláda vede stát jako by už ve válce byla a prohrávala na celé čáře (státní dluh, zdravotnictví, průmysl jak po bombardování atd.)
Dyk Putinovi stačí jen chvíli počkat a jsme na kolenou bez jediného výstřelu!
Cílem toho všeho a hlavně masové imigrace je rozbití národních států a národů Evropy do jednoho tavicího kotle, ze kterého mají vzniknout Spojené Státy Evropské. Vedlejším efektem bude oddlužení států a přerozdělení majetků skrze vysokou inflaci. Ale co když národní státy nezmizí a místo toho se zhroutí EU? Na takový scénář ani nepomysleli, proto více Evropy!
Asi tak.
Ono to bude jako s těmi elektromobily. Všichni vědí, že to je k úplnému hovnu, ale už „se“ do toho nasypalo moc peněz, takže není cesty zpátky.
Nejpravděpodobnější verze – Vrchní Zelí je přesvědčí, aby vydrželi aspoň do konce roku, protože v zimě zamrznou miny, nebo vymyslí nějakou jinou blbost.
Soudruzi pak vypíšou soutěž na dodávku 1 mio samopalů a 1O mio nábojů ( větší množství je naprostá zbytečnost) a na jaře tam naženou soc prc maso. Jediný, kdo to bude kazit, je Orbi /je třeba zabít Sekala – pardon – Orbána/.
Na jaře se bude útočit proto, že je hodně bláta a Ivan bude se svými tanky v péérdeli. Že je bude mít zakopané na palpostech už od podzimka, to ty „naše“ debily vůbec nenapadne a všichni se pak budou ohromně divit.
Holčičkář Putin…
Je to povzbudivé, že VVP navštívil právě Dagestán- kavkazskou republiku. Je to třaskavá oblast , 83 % muslimů. A hodně se tam cení odvážní muži. Rusové tam samozřejmě nemají díky arogantnimu postupu Sovětů nejlepší pověst.
Jestli i na Kavkaze chápou, že RF není SSSR, tak snad bychom to mohli pochopit konečně i my.
Re: Helanov
Kde jste zas přišla na to, že Ivan má špatnou pověst v Dagoši?
Byl jsem v Machačkale sice jen jednou, ale panovala tam naprostá pohoda.
A Vladimírek je zbožňován tak nějak univerzálně v rámci RF. Dost možná to bude tím, že mu nejsou obyčejné lopaty u prdele úplně, ale jen trochu.
Jakože kavkazské národy touží být součástí RF ? Že by už zapomněli na Šamilovo povstání, které bylo dost drsně potlačené ? Nebo si nepamatovali krvavé války v Čečně , které se promítly i v jejich zemi?
Jedna věc je zdravý rozum a druhá touha po svobodě. Zatím asi převažuje zdravý rozum. Patrně si uvědomují, že na neutralitu si mohou nechat zajít chuť a americké vojáky tam také nechtějí.
V Dagestánu frčí fiží, taky jsem podobné šaty měla, v roce 64akorat ne černé, to se na dítě nehodí. Vínové a ze sametu.
Re: Helanov
Kavkazani se mají, jako nikdy předtím. Můžou si žvanit po svém, do správy se jim nikdo nesere a jako bonus mají nemalé zisky z těžené a tranzitované ropy.
Šamil byl vymytý magor, který dělal totéž se svými neposlušnými, co dělal s Rusy.
Račte si tam zajet a porozhlédnout se.
Dokonce i rusky zašvandrlíkovat můžete, každý vám rád odpoví, jakmile zjistí, že jste INOSTRÁNĚC.
Targusi, já to vím. Ale berte v úvahu, že jde převážně o muslimy. A že panislámismus jede na plné koule.
Moc bych se divila, kdyby “ nejlepší přátelé amerického lidu” , mazaní ropní monarchové v Zálivu, nevysílali svoje imámy i do Dagestánu.
A hlavně si nemyslím, že v Machačkale žijí stejní lidé, jako někde na venkově Dagestánu.
Cizinec, který navštíví Prahu nebo Brno, si udělá o ČR úplně jiný obrázek, než kdyby navštívil nějakou díru ve Šluknovském výběžku.
No, to je právě to, že jste byl inostráněc. Takže vám říkali to, o čem se domnívali, že chcete slyšet. Možná jste viděl i obrázky Putina a ruské vlajky. V Praze také vidíme modré vlajky s hvězdičkami a obrázky pana Zelenského. Ale v Horní / Dolní to určitě vypadá jinak. Tam si spíš přejí, aby už tahle podělaná vláda táhla do pryč.
Vůbec nemusel. Kdysi procházel nějakým davem lidí k autu a ještě nějaké selfí a už do otevřených dveří skoro, ale ještě selfí a znovu, už skoro sedá a znovu ještě selfí s holčičkou a maminka fotí, tak už je propuštěn konečně, sklání se do auta, a se ohlédne pod tíhou myšlenky a hledá pohledem a slovem maminku k holčičce, neboť dav je neúprosně neprostupný. Až po šťastném shledání obou a navrácení sedá a přibouchnut dveřmi jest. Vůbec nemusel.
„….nebo riskování plnotučné atomové války…“
To by bylo naprostým selháním Církve i církví (včetně místních kř. sborů). Kdyby nastal atomový Armageddon. Věřme, že Bůh Otec a náš Pán Ježíš Kristus něco takového nepřipustí.
wiki : https://en.wikipedia.org/wiki/July_5
„…..1943 – World War II: An Allied invasion fleet sails for Sicily (Operation Husky, July 10, 1943).
1943 – World War II: German forces begin a massive offensive against the Soviet Union at the Battle of Kursk, also known as Operation Citadel….“
Tisíc let pro lidstvo, dva dny pro Krista.
Ale za plnotučnou výměnu atomovek Ukři nikomu nestojí. Jedna – dvě taktické, odněkud z pomezí RF/Běloruska a je vymalováno. Zvlášť nad sporným územím.
Evropani si z toho “káknou” do trenek a předávkují se jodidovými tabletami a na Západě je revanš nezdůvodnitelný, FR má svoje starosti s hořící Paříží, UK by rádo, ale zas nemá moc střel a USA si to nelajsnou, on Kyjev za NY nestojí..
Já takovým počtům (jedna, dvě…to je jak : Honza jde…) a takovému výrazivu (a je vymalováno) nerozumím. Nechci rozumět.
Jde o mimořádně závážné věci.
Dobrou noc. A Pán s Vámi.
Dobrou noc.
Slovy méně expresivními bylo míněno použití omezeného počtu jaderných zbraní nízkého výtěžku (cca 5 – 20 kT TNT) s pokud možno minimálním dopadem na civilní infrastrukturu (to by se nelíbilo spojencům RF, ČLR zvláště). Symbolický dopad tohoto aktu přebije i možný vojenský průlom na daném místě, protože bude mít celosvětový přesah.
Tak moment – minimální dopad na civilní infrastrukturu? Symbolický? Asi jako Nagasaki?
To nějak nakážete tomu aparátu, aby při reakci jen zasvítil, ale neprodukoval teplo, tlakovou vlnu a EMP?
Nechci být jedovatý, ale možná by nebylo od věci, vrátit se k látce branné výchovy z osmé a deváté třídy ZŠ. Podstata stále platí.
Při malém “yield” (malé kilotuny) a nadzemním výbuchu je dosah skutečně dost omezený a prakticky bez spadu. EMP vyřadí jen část nechráněné elektroniky protivníka a toho pobije ve poloměru několika set metrů /dle térenu max. malých kilometrů.
Můžete se podívat na YouTube, jak vypadá taková jaderná mini exploze. Oslnivý záblesk, rázová vlna a ani ten typický hřib není.
Jenom by něco takového vedlo k okamžitému jednání všech významnějších světových hráčů a ukončení bojů. Což se RF nehodí, protože takhle Ukrajinu může ničit a ukrajovat bez významnějšího mezinárodního odporu. S tím, že ta se prostě zhroutí v bezvýznamný vnitrozemský stát odkázaný na Západní pomoc,.
Jinak tyto malé atomovky byly právě a docela intenzivně vyvíjeny proto, že se po jejich použití neočekává symetrická odpověď protivníka.
Tedy pro srovnání ty atomovky v Japonsku měly yield 15 a 20 kT TNT (ta uranová Little boy měla výtěžek menší navzdory tomu, že obsahovala cca 90 kg uranu, oproti Fat Manovi, kde bylo asi 6 kg plutonia).
Dnešní miniatomovky umí i pod 1 kT TNT.
Pak mi to ale nedává smysl. A myslím, že to bylo právě samo NATO, kdo tyhle malorážní pitomosti z výzbroje vyřadil – tuším Crockett se to jmenovalo, k tomu měla být i nějaká dělostřelecká „munice“, na hranicích snad dokonce jaderné miny.
Jinak, v rámci ZVS jsme zhlédli několikero instruktážních filmů a jako radioelektronici, jsme se docela dost učili hlavně o účincích EMP jaderných zbraní. Různých ráží a na různé druhy tehdejší elektroniky.
Když to naznačím jen opatrně, tak to všechno, co si vojáci bezesporu necucali z prstů a vztahovali to na velmi konkrétní techniku, mi nejde dohromady hlavně s anglickým obsahem internetu. Od zdi ke zdi, takříkajíc.
Na jednu stranu „není se čeho bát“ a na druhé straně leží celkem precizně popsané účinky série testů Starfish Prime.
Z tohoto hlediska se mi to jeví tak, že pro minimální škody na infrastruktuře a maximální na živé síle, to vše bez sekundárních následků i pro útočící stranu, je takříkajíc rozemletí dané oblasti, ale za pomoci termobarických zbraní.
Aniž bych tím napadal víru lidí, církve s malým i velkým s tím nemají co dělat. Jsou to lidmi vytvořená a jimi personálně obsazená duchovní hnutí s skupiny. Navíc taková, která po dobu své existence na nich jak participovala, tak nejednou sama iniciovala velmi dlouhou řadu lokálních i rozměrnějších „apokalyps“. Za naprosto nečinného přihlížení všech tří členů církevního Božstva.
Mmch, tuším při příležitosti vyexpedování Adama s Evou z Rajské zahrady jim Hospodin udělil tu pověstnou svobodnou vůli. Aniž by se toho pak po celý zbytek SZ nějak bedlivě držel, po nanebevzetí už to viditelně bere doopravdy. Noty jsou nastaveny jednou provždy. Sice nestanovitelně, ale „brzy“ – viz dva dny versus tisíc let nastane Soudný den. Jedni půjdou plakati a skřípati, druzí zase blaženě patřiti. To podle toho, co se natropili za svého pozemského angažmá, do čehož patří i mačkání knoflíků.
Což není v tuto chvíli z mé strany žádná blasfemie, nýbrž přísné držení se Písma. Jen jedna blasfemiciá poznámka, to s tím „brzy“ je jak ze Seznamu.cz. Že se nebeský čas od lidského liší, to tak klidně může být. Tedy, za předpokladu, že to Nebe je. Ale člověk byl na ten svět vržen i s tím lidským vnímáním času. Proto se jej taky drží, počítá jej na sekundy, hodiny, roky. Stejně tak délku na centimetry a kilometry. Takže oznámení, že chachá, ty si myslíš, že tisíc let, ale pro Krista to klidně může znamenat dva dny, je matoucí. Je to stejné, jako by někdo říkal, že to je jedno, když někam úplně všichni musí jít dvě hodiny, protože někde možná může být někdo, kdo si nasadí sedmimílový boty a stačí mu jeden krok. Těm všem ostatním totiž stejně nezbyde, než si odšlapat ty dvě hodiny.
Jen k tomuto, cituji : „Aniž bych tím napadal víru lidí, církve s malým i velkým s tím nemají co dělat. Jsou to lidmi vytvořená a jimi personálně obsazená duchovní hnutí s skupiny. Navíc taková, která po dobu své existence na nich jak participovala, tak nejednou sama iniciovala velmi dlouhou řadu lokálních i rozměrnějších „apokalyps“. Za naprosto nečinného přihlížení všech tří členů církevního Božstva…..“
Ano, lidmi (tedy ne zvířaty) vytvořená. Lidmi, kteří by měli zvěstovat evangelia a řídit se evangeliemi , pokud to jde. No a tím známým Zlatým pravidlem. Takže měli by mít s tím co dělat.
To nevíme, zda nečinného…..protože co jsou dva tisíce let pro lidstvo, tak…..
😀
Ve smyslu poslání, které si berou za své, by měli mít co společného. To jistě. Už od svého vzniku. Jednou věcí je ale vycházet z teorie, druhou z praxe. Tu připomínku malých apokalyps jsem tam nedal bezdůvodně.
A že nečinného, to víme. Jistě jste to dočetl do konce, včetně toho měření času. Jestli se dožijete 100 let, celých těchto 100 let bude platit, že jsem vám nikdy nepůjčil kolo. Člověk vnímá čas člověčím způsobem, protože ten je pro něj směroplatný. Pokud si celej život nezajezdíte na mém skvělém světle modrém Favoritu s beranama a přehazkó, prostě o ten zážitek budete připraven…
V šachové simultánce Lavrova (Putina) versus Lipajdy a dalších Brusel_jungend + Bideta, bych si asi vsadil na profesionály, kterým emoce nezatemňují úsudek a bohužel pro nás, ani nebudou váhat s jaderným gambitem.
Stačí ekvivalent pár kilotun, spad je dnes detekovatelný přes půl světa (satelity zdetekují záblesk ihned, seizmologové o vteřinu později), a Lipajdovy spodky (Leyenové, Fijaly, Scholze, Timmermanse a dalších “velikánů”) budou potřebovat nejen vyprat, ale nejspíš i vzadu zašít.
Principiálně je použužití jádra nad Ukrainou koncem války. A hegemonie západu rovněž.
BTW: ČLR opět malinko omezuje vývoz prvků nezbytných pro polovodičové technologie (Ga, Ge)…
Na lidi kaká Bílý Tesák a vrchnost se má kam zdekovat.
Kdyby ta sázka nebyla natolik morbidní, nabídl bych ji.
Použití jaderné zbraně není akceptovatelné ani pro jednu stranu. Ta spekulace, že naštvané Rusko tam jednu či dvě „malé“ šoupne, na což se Západ neodváží reagovat je stejně nereálná, jako touha Langšádlový poslat na Moskvu preventivní bombu. Ponechání ruského jaderného útoku kamkoliv bez reakce by znamenalo uznání Ruska coby světového hegemona. Takového, který si hrozbou dalšího použití může diktovat, cokoli jej napadne. Jinými slovy, USA by tím Rusku uznaly tu pozici, které se samy tolik snaží dosáhnout. To se prostě nestane. Boz ohledu na to, že by šlo „jen“ o Ukrajinu , ani jedna strana si nemůže dovolit vznik takového precedentu.
Mmch, Rusko si je své vojenské převahy vědomo, ale po jádru nesáhlo. Proč asi? Protože ví, že by tím rozpoutalo to finále. To je ten nezatemněný úsudek. Oboustranný.
Ten vzorec typu ukázky síly se nabízí, nicméně právě z popsaného důvodu se to nestane. Ostatně, účinky i důsledky jaderného výbuchu jsou dostatečně známy, k tomu žádné jejich demonstrace není potřeba. A kdyby Rusko skutečně chtělo předvést svoji skutečnou sílu, má k tomu dostatek jiných bouchacích kuliček.
Možná by postačila demonstrace.
To by Rus cinkl červeným telefonem do WH něco, jako:
„Hoši, my si zítra, asi v pět ráno našeho času, někde na Sibiři něco vyzkoušíme, jo? Jenom pro jistotu, abyste věděli, že jde JENOM o zkoušku. Můžete si při tom zároveň zkalibrovat vaše měřáky, bude to mít asi tak 50kt.“
A následně tam někde v dálavách odpálit ekvivalent třeba 200kt, aby byla demonstrace patřičně účinná a zároveň tou silou působila, jako výsměch.
Řekl bych, že Rusové mají na takové demonstrace štěpného materiálu tři prdele – a další nejméně tři, si mohou dále vyrobit. Ve vlastních tajných zařízeních, která ale nikdy nikdo nespatřil, která se nacházejí kdesi v dalekém Prdelmajsku, hluboko pod zemským povrchem. Takže nikdo ani neví, kde jsou a kolik jich vlastně je.
Ono je toho myslím daleko víc, co Západ o Rusech neví.
Sám po osobní zkušenosti třeba vím, že když Rus řekne, že je pro něj něco balšóje, tak inostráněc tu skutečnou velikost nedovede odhadnout ani zhruba..
Zato Čech si představuje Sibiř ještě balšójejcí než leckterý Rus.
Který Čech?
Nevím, no, málokdy píše, tak Ten, ten, co by si rád na Sibiři něco jako vyzkoušel a asi je to Čech, možná myslí, že je Sibiř na Marsu a zaujímá jej celý. No ale, abych nebyl za nepřejícníka… možná něco málo, trochu, bůhvíkde na Sibiři, proč ne, dyť co. (nebo jsem ten jeho příspěvek špatně pochopil)
Vlastimil.
Sibiř je místo, kde se nad každým hektarem vznáší tak tuna komářího masa. Sibiř je mučírna. Co ty bestie žerou, když tam Vlastík už není?
špatně zařazeno. patří pod Starého kocoura . 9:34
Západ o Rusku hodně neví. A Rusové toho vědí jen o málo víc 🙂 A jistě máte pravdu, že výraz „balšoj“ je tam co do rozměrového vnímání brán naprosto jinak. Ale o tom, že umějí udělat ránu i na ruské poměry balšůju, velmi dobře ten Západ ví.
Vnímám to současné naladění mnohých, že by to bylo ku prospěchu věci, kdyby Rusko všem „mírotvůrcům“ nějak názorně ukázalo, že každé špásování má hranici. Aby ten celej Západ ve vlastním zájmu zkrotnul. A to naladění má naprosto přirozený důvod – obavu z průseru, jehož rozměry si ani neumíme představit.
Například naší hlavouni (ale nejen oni) vypadají, jako by to snad ani nevěděli, jako by mysleli, že Rusko skutečně je naprosto neschopné. Někteří asi nejen vypadají, ale opravdu jsou o tom přesvědčení. Ale tam to všechno končí. Jejich nevědomost by sice i nějaký ten hřích učinila, ale nemají jak. To jejich tlučení hubou zní někdy velmi nepříjemně nebezpečně, to ano. Ať už ale vědí či nevědí, o čem vůbec mluví, pořád je to všechno jen pro diváky. Jen rétorické etudy. Pozn. Ti, co nevědí, jsou smutnou ukázkou toho, že doslovně životu nebezpečný jedinec se nejen může volně pohybovat, ale dokonce zastávat významné pozice.
Platí a platit zůstane, že velcí kluci, co mají u sebe knoflík, si to stokrát rozmyslí. Ani Rusko Moskvu, ani Amerika Washington je nechtějí mít ve formě taveniny. Vědí, že jedinej knoflík by už pak zmáčkl všechny, což je alfou a omegou všech těch jaderných taškařic.
Byla tu námitka, že ti, kdo toto říkají, se až moc spoléhají na zdravý rozum politiků. Kdepak. Spoléhat se v čemkoliv na rozum politika je nejhorší možnost. Ne, že by jej kolikrát neměl, jde o to, jak jej používá. Jenomže v tomto případě to není tak, že nějaký z nich přijde a řekne, že já se hoši rozhod, že se to zmáčkne. Nedejbóže Biden, ten by si klidně u toho myslel, že to nejsou jaderný zbraně a že se jde zase válčit s Irákem. Toho uvádím za příklad osobní dostatečnosti pro takové rozhodnutí, protože patří do kategorie těch, co vypadají, že by mohli mít pravomoc to nařídit. Naopak za takový neuvádím Černochovou či tyranosaura Lipavského, protože ti do té kategorie nepatří. Ale i kdyby Biden trefil z vrtulníku do dveří budovy pětkrát za sebou bezchybně, systémy aktivace jsou nastaveny s vícenásobným jištěním, situace, kdy k aktivaci dojde, jsou velmi přesné definovány. Opravdu to nezáleží jen na jeho aktuální blbý náladě.
Já tu slíbil, že to budu psát dokola, že budu u toho jádra přímo zarputilý vysvětlovač, jak to prostě jde jen buď se vším všudy, nebo vůbec…
…“coz se zapad neodvazi regovat „..Ani experti zijici ve Washingonu se neodvazi neco takovyho tvrdit.
Situace se dnes navic meni snad kazdou hodinu..
Tak věřme, že k42 má pravdu a Wenck nedorazí!
Cožpak o to, Wenck nedorazí v žádném případě. Ale může se stát (také historická paralela), že spojenci znovu vyzbrojí wehrmacht a pošlou ho zpátky na Rusa.
Je to jen metafóra, samozřejmě
Tak asi jsem ho špatně pochopil.
Ale to vaše kino bylo skvělé!
Je tu však otázka, zda má wehrmacht dost uniforem pro těhotné vojačky….
Prý mají němci i spermie na hovno.
Však si dovezli několik milionů Syrských doktorů a Afghánských inženýrů. No, sice inženýři jsou spíš ženisté a doktoři specialisté na krční páteř, ale spermiogramy budou mít vpořádku 😛
To myslím řekl plukovník Kaddáfí, blahé paměti.
Že když si arabský svět usmyslí, tak dobude Evropu bez jediného výstřelu, jen dělohami jejich žen.
Je třeba na to myslet a až se zase bude vybírat winterhilfe, musíme darovat dostatek těhotenských šatů a kojících podprsenek.
Tam vpředu, v zákopech to jistě někdo ocení…
Ještě kchaki vložky, ty bílé by je po odhození prozradily
Který Čech?
Vlastimil.