Tenhle argument slyším čím dál častěji napříč politickým spektrem, a je to takový ten alibismus zalíbit se všem. Jako my víme, že je to blbost, víme, že to nefunguje, víme, že jsme jako Evropa emisně naprosto marginální, ale pojedeme hlavou do zdi klidně do posledního Evropana.
To, že to stálo obří hromadu peněz je jasné, ale není to vůbec nic proti tomu, kolik nás to bude stát ještě do budoucnosti. Do budoucnosti, která nás neposouvá vpřed, ale posílá do chudoby, dotační spirály a závislosti na dovozu. Na dovozu ze zemí, které na nějaký Green Deal kašlou, nicméně odmítají umřít hlady.
Zkrátka jak řekla naše dokonalá a nejúžasnější profesorka Danuše Neruduše (omlouvám se, ale já prostě víc odstrašující a zároveň vypovídající příklad neznám), ty automobilové fabriky přece nezkrachují, oni ty spalováky budou dál vyrábět pro jiné státy. Aha. Tak takhle to bude, řekla ekonomka jedna fikaná.
Celý tenhle zelený blbinec není nic jiného, než masivní přerozdělování prostředků od těch co něco mají k těm, kteří budou mít ještě víc, dokud ti první nebudou mít nic. Proto neustále stoupá počet miliardářů a proto mizí střední třída.
Takže každý kdo nechcete skončit ve sdílené jeskyni se sdíleným kyjem, nevěřte prosím řečem, že Green Deal nejde zastavit, ale je potřeba jej reformovat. Je to asi tak stejný nesmysl, jako reformovat Evropskou unii směrem ke zdravému rozumu. Samozřejmě, že to zastavit můžeme. A každému, kdo bude reagovat tím, jaké sankce nám Unie napaří říkám, že to není nic proti tomu, co nás bude stát pokračování tohoto šílenství. A tanky na nás nepošlou, páč jim žádný nezbyly.
Hodně věcí jde. Jen se musí chtít.
Green Deal můžou zrušit jen politici, a ti jej nemohou zrušit, protože by skončili s ním, protože jej sami brutální silou zavedli. Kapři si rybník nevypustí.
Ale kdepak. Politici to jen zapracovali do agendy EU. Vymysleli to jini kabrňáci. A ti do toho vrazili svoje peníze, takže teď potřebují, aby se jim s patřičným ziskem vrátily. Teprve pak eventuálně začnou uvažovat, do čeho ten zisk zase „výhodně investují“. Mimochodem, od slova „deal“ je odvozeno slovo „dealer“. S údělem to tedy moc spolecneho nemá 🙂
Deal má především ten obchodní význam:
uzavřeli jsme dohodu, plácli jsme si na to, a ted hurá do toho ….
Vo atentatu na presidenta ,usvedcujici podrobnosti v komentari, Ostravsky vecernik.
Kam sem zabloudil ,v pralese blogu a magazinu a pri zpevku..
Na otazku zda jsem clovek , jsem odpovedel ,ze sem. Ze jenom nekdy ,to sem
zase uspesne zatajil .
Danuše Nerudová, profesorka v oboru finance, neměla svůj nejlepší den, když prohlásila, že továrny budou vyrábět dále pro jiné země. Měla by se podívat na logistické náklady takového kroku, protože jde o podstatnou část nákladů na výrobu auta. Možná je neřeší v Brně, ale automobilky je řeší. Výroba spalovacích vozů a většiny dílů pro ně bude prostě v EU ukončena. Může zůstat doběh starších projektů s klesajícím množstvím vyrobených vozů, které se nevyplatí přesunout. Ale nové vozy a díly pro ně se budou vyrábět už v nových zemích, co nejblíže zákazníkům. Výroba v EU končí.
Můj pes od začátku říkal, že celý ten grýndýl je jen kvůli tomu, aby vojáčci bundeswehrmachtu pod Moskvou zase nečučeli do prázdných nádrží svých civilizačních tanků ..
“Green Deal prý zrušit nejde. …“
Tomáš Baťa: Nepokračuj ve špatném díle.
Zalezitost servisni prostitucni ekonomiky v principu . My napr. dodame germanovi zadarmo
elektrinu a von nas s ni vobslouzi..Prostitutka taky vobslouzi.
A kazdyho kdo neco potrebuje..Si to vyrobi narody ke svy potrebe a voni to ,
co kazdej potrebuje , radi prodaji a se slevou , mohli by si rict daleko vic,nebo neprodat ,
ale voni zatim radi vobslouzi , to prece nikdo nemuze chtit zadarmo…
„…ty automobilové fabriky přece nezkrachují, oni ty spalováky budou dál vyrábět pro jiné státy“.
Hm, tak si říkám – nad těmi „jinými státy“ je nejspíš kopule, která nepustí eané emise eaného CO2 do ovzduší zbytku světa… Nebo jako jak to univerzální kandidátuše s tím green dealem jako myslí? A pokud ty spalováky pro „jiné státy“ pro změnu klimatu problém nejsou, co kdyby je ty koncerny vyráběly pro nás? A pokud jsou, není trochu divné nás uklidňovat, že budeme dál vyrábět ničivé vozy?
Jasně, Greta by mi řekla: „Ne, těch spalováků bude míň, protože už ty spalováky nebudou pro nás a pro „jiné státy“, ale jen „pro jiné státy“!
Hm, a co kdyby tedy byly PRO NÁS a ne pro „jiné státy“?
Jasně, Greta poví: Někdo musí jít v čele…
(Kandidátuše nepoví nic, co jí neřeknou, protože cokoliv řekla od srdíčka, ji spolehlivě demaskovalo.)
V Hamburku je námořní soud, který rozhodl, že veškeré imise CO2 rozpouštějící se v oceánech je třeba pokládat za znečistění. Uvedeno ve zprávách ČRo stanice Vltava 21.5. v 17 hodin. Tento rozsudek může být podpůrným beranidlem při jakémkoli soudu, který povede jakýsi aktivista proti státu, který nebude na špici s green dealem. Konec evropské civilizace se opět přiblížil.
pokud vím, tak zhruba 50% Kysliku produkuje fytoplankton, samozřejmé zpracováním CO2. Takže ten soud jinymi slovy řiká, že 50% kysliku v atmosféře je znečištění 🙂 🙂
Pokud by nebylo tohoto „znečištění“ moří CO2, dýchali bychom u mořské hladiny asi tolik kysliku jako dnes ve výšce 5500m. Nehledě na to, že by moře byla mrtvá, bez života.
Když tě serou přírodní vědy, jdeš na práva.
To mi hlava nebere
Globální moc mají bankéři, kteří si však konkurují.
Chtějí bankéři KoZa přijít na buben?
S bankéři KoZa přijdete na buben i vy s důchodovými, a jinými fondy.
Já to mám za pár, ale vy si volte Ursulu von der Leyen, B5 ať se zbytečně netrápíte.
Proč se rozpadla Římská říše?
Za našeho mládí, v minulém tisíciletí, jsme se řídili heslem, že nikdy není pozdě.
Holt jsem hřmotný ještěr.
Re: Jp
Nic takového, jako bankéři KoZa, neexistuje.
Jsou jen bankéři.
A ti chtějí zisky.
Jakékoli od kohokoli.
Bankéřům je ÚPLNĚ jedno, že Německá Uhnije zchudne. Zisky z toho chudnutí stejně skončí u nich.
Ojropa je jen větší poloostrov s vyrabovanými zdroji. Je třeba pokročit dál.
Postavte každého mimo zákon kdo tvrdí, že Green Deal nejde zrušit. Klidně napříč politickým spektrem a pak ho v klidu zrušte.
Kdybych se toho taky nemusel účastnit, tak bych to těm mladým progresivistům přál zažít, až do hořkého konce…. třeba i do totálního vyhynutí. Ale co dělat, když se toho musím nedobrovolně účastnit taky? Nemohl by mě pan Mlask např. vystřelit na Mars?
Nacouvejte do velbloudího servisu a než se nadějete ani gúgl vás nenajde.
Celý boj s CO2, je problematický ten který vzniká spalovaním fosilních paliv.
A problematický je v tom, že Evropa nemá dostatečné zdroje těchto fosilních zdrojů energie.
Jediný zdroj energie vyrobitelne energie v EU je energie elektrická. A bylo jasno …
Jenom si to technicky nevzdělaní „zachránci Evropy“ všechno nějak zapomněli (a potomi odmítli) spočítat.
Toť vše.
Prdici krávy k tomu dodali zase jiní nevzdělani pitomci, co tomu GD a obecné škodlivosti CO2 naivně uvěřili.
V moderní době ohrožují planetu stáda prdících krav. A ve staré době ohrožovaly planetu stáda bizonů. Proto je Buffalo Bill, jako první ekológ, vystřílel. Sláva Buffalo Billovi!
Jen zdánlivě OT zprávička
https://archiv.hn.cz/c1-67326900-zetor-propusti-vice-nez-polovinu-zamestnancu-vyrobce-traktoru-chce-kvuli-poklesu-trzeb-snizit-naklady?utm_source=centrumHP&utm_medium=financebox&utm_term=position-3&utm_campaign=HnFinance
Neboli soudruzi v Zetoru nastoupili cestu „čajnanizace“ výroby.
Kdo nechápe, vo co gou, nechť nahlédne na stránky:
https://www.jawa.eu/
Kdo pořád nepochopil, tomu je určeno následující souvětí.
Motorka/traktor se objedná v Čajně nebo v Indii, pak se vyloží kontejner, nalepí se české štítky, případně se občas omylem namontují takové majstrštyky, jako jsou nádrže či blatníky a výrobek fičí k hrdému zákazníku – národovci, protože český průmysl je třeba podpořit za každou cenu.
Slovenské vedení Zetoru sbalí prachy a všichni jsou spoko…
Kde jsou ty desetitisícové série blbuvzdorných mašin, které šly do opravdu celého třetího světa…?
My, jako čtvrtý svět, brzy nebudeme mít třetímu světu co nabídnout.
Re: Canoso
Nikdo se nás o nic takového neprosí.
Grýndýl je obrovský megatunel na veškeré majetky, které ještě vovce mají. Zdražení energií – krví a srdce všeho -je geniální tah. Pak stačí jen chvíli počkat a dívat se jak vovce tím tunelem jdou a na konci jsou dokonale oholené – o všechno. Ani nemusí zakazovat spalováky. Stačí drasticky zdražit benzín a naftu a zase chvíli počkat. Vovce přijdou o své opečovávané bydlení ani nemrknou, o auto – tj. většina se jich nedostane do práce, pak přijdou o tu práci, protože tam prostě nedojedou. Tím nebudou mít ani na kus chleba. Výsledek: spokojené béékající vovce nebudou ani pod tím mostem, chcípnou na chodníku v mrazu. Děti jim vezmou a dají pedofilům co budou v manželství pro všechny na jedno použití. Tak vovce hlavně volte ODSSpolu s Babišem, nebo pidistrany. Hlavně nevolte SPD – museli byste se o ty své baráky a děti starat a ještě k tomu chodit do práce.
Vovce?
Připadáte si normální?
Můžu o vás mluvit jako o krávě?
Re: Pithart
Jestli vona néjni hen ten „vírník“, léétadla už vyšla z módy…
Mluvte o mně jak je vám libo. Čas ukáže. Brzy.
Hmm OT
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/dvoji-metr-na-xavera-vasaryova-muze-jeho-ted-zakleknou/
a
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/byznys/cinsky-vyprodej-americkeho-dluhu-ohrozuje-zapadni-alianci/
mno uvidíme
Snad raději ani nevidět.