Dnes budu pokračovat v dávání panských rad. Prosím nedivte se mi, nad blogery se postupně smráká. Jestli se nám na Hradě usadí Jenerál, tak už nebude nic stát v cestě novému zákonu o dezinformacích, který nás všechny vykastruje, protože výklad o tom, co smíme a co nesmíme psát, se přesune k nějaké anonymní byrokracii, která bude kdykoliv schopná nás chytit za slovo a tvrdit, že naše umlčení (a potrestání) je v zájmu evropských hodnot a svobody. Žádná opozice pak už nebude, protože cokoliv nesouhlasného se překvalifikuje na rozvratné a bude řádně otaxováno příslušnou sazbou. A tak ještě využívám posledních demokratických výdobytků.
Začnu sobotní demonstrací… Hele, vážně ještě někdo máte pocit, že to takhle má smysl? Vážně ještě někdo věří, že se něco stane? Nebo že se nový plamen obrození zažehne od večerů při svíčkách? Na začátku bylo sto padesát tisíc lidí, teď v sobotu bylo pět tisíc lidí. Od první demonstrace jejich počet jen klesá a nikdy nedošlo k žádnému zlomu, který by to alespoň na chvíli otočil k lepšímu.
Po celou dobu sledujeme, jak projekt Česko na prvním místě pořád někdo opouští. Vesměs ve zlém. Na začátku celý projekt podporovali skoro všichni, teď v lednu už zbylo jen pár posledních mohykánů. V září se žádný provokatér nedokázal dostat na deset metrů k pódiu, jak tam bylo husto. Teď už si na Láďu Vrabela troufne lecjaký výrostek s kýblem barvy. Na začátku si i Rakušan dával pozor na jazyk, aby náhodou neřekl něco, co by ho smetlo. Vláda se vyděsila k činu a zastropovala ceny energií. Sice blbě, ale něco prostě udělat museli. Velká média to nemohla vymlčet, museli se s tím útrpně smířit… A teď? Novinky o sobotní akci informovaly na půl huby. Už jim ani nestálo za to, proti Vrabelovi bojovat.
Stačilo pět měsíců a velký výboj energie se vrátil tam, kde byl vždycky… Na demonstrace už jezdí jen ti, co jezdí pokaždé. Před covidem, za covidu a teď i po covidu. Kam se podělo těch sto padesát tisíc lidí, kteří v září uvěřili, že to má smysl? Inu, zjistili, že to takhle smysl nemá. Zůstali doma a sami se připravují, jak nejlépe mohou.
Protivník ovšem nespal. Po počátečním šoku se vzpamatovali a začali jednat. Zvýšili tlak, napsali si nové seznamy dezinformátorů, vydali komunikační strategie pro úředníky, vymysleli si vnitřní gestapo, které dohlíží na státní úředníky, jestli nemají závadné myšlenky a blonďatý pyknik se už netají tím, jak bude trestně postihovat verbální projevy. Blíží se to… stačí správný prezident a rázem bude zase Česká televize rozhodovat, co uvidíme a co neuvidíme. Zase budou rozhodovat velká média a všechno to, co jsme dokázali v uplynulých třech letech, to bude ztraceno.
Znovu opakuji, že máme šanci ještě na jedno nové navrtání pramene. Máme šanci ještě na jeden pokus, který musíme udělat ve shodě. Teď máme volbu prezidenta a vypadá to, že jsme se všichni postavili do jednoho šiku. Ne za Babiše, ale proti Pětikolce a všemu, co představuje. Ti, kteří proti Babišovi bojovali, ti teď stojí vedle něj. Ti, kteří mu nemohli přijít na jméno, ti mu to teď půjdou hodit. V sobotu se to rozhodne a bude vymalováno. Pokud to nedopadne dobře, moc času už nedostaneme.
Přál bych si, bez ohledu na volební výsledek, aby se na tohle nezapomnělo. Ne, nesjednotilo nás hnutí ANO, ale Pětikolka. Nestojíme za Babišem, ale vedle něho. Nejsme nadšeni z toho, koho posíláme na Hrad, ale poprvé za mnoho let volíme takřka všichni dohromady menší zlo. To není úplně málo. Přece jenom jsme se na něčem shodli. Pro mě osobně je to vlastně obrovská satisfakce. Tak veliká, že mám chvílemi pocit, že jsem udělal maximum a mohu se zase pěkně stáhnout zpátky do Vidlákova, nevystrkovat nos a jen si po večerech psát články…
Teď alespoň na chvíli připomínáme něco, co vypadá skoro jako jednota. Všichni jsme si vybrali stranu a svedeme bitvu o Hrad. Ale je třeba bojovat tak aby bylo možné bojovat i zítra. Prosím vy všichni, co jste se teď postavili vedle sebe, zkuste na svoje rozpory zapomenout i po prezidentské volbě a bez ohledu na výsledek. Zkuste to udržet. Vzpomeňte si, že jsme prostě museli. Přes všechny animozity, přes všechny křivdy, stojíme vedle sebe. Nechci po vás trvalý mír a věčné přátelství. Nechci po vás sjednocení do jednoho velkého opozičního občanského fóra. To by nikdy nefungovalo. Pracujte, oslovujte voliče, nabízejte program, ale zůstaňte už takhle – bojujte proti Pětikolce a ne proti sobě navzájem.
Bez ohledu na to, jak to teď v sobotu dopadne, prosím nezapomeňte na tento předvolební týden, kdy táhneme za jeden provaz i přesto, že to není žádná cukrová vata a některým se prsty u nohou zatínají v pěst. Když to zvládneme teď, zvládneme to už vždycky. Prosím, zkuste to všichni brát jako restart. Když jste se dokázali povznést nad Babišovu minulost, mohli byste to dokázat i v případě těch, kteří teď stojí s vámi v jedné řadě. Prosím vás o to.
Až bude tato bitva vybojována, sejděte se prosím všichni u jednoho stolu. Jako byste byli nově pokřtěni. Jako byste byli čistí od minulosti. Ať už si budeme lízat rány nebo vyhrajeme. Jestliže jsme tuto volbu udělali vlastně vynuceně, udělejme příští krok dobrovolně a ve shodě. Sejděte se u dobrého jídla a pití, nedělejte oficiální program, prostě spolu jen mluvte a zkoordinujte své kroky. Bude to zapotřebí.
Jestli jako Vidlák mohu něco žádat… když jste dokázali překousnout Babiše, můžete si také všichni odpustit navzájem. Sakra ať tohle všechno má nějaký smysl. Ať to lidi vidí. Ať vidí, že všichni máme nějakou budoucnost.
Jen tak😀
https://pbs.twimg.com/media/FnDb_18WYAAWrdY?format=jpg
A upalili ho v Kostnicogradu, kdyz mu nepomohl ani glejt cara Zikmundovice, ktery se pak vymlouval jako maly kluk, ze koncil je mimo jeho jurisdikci.
Místní brouk pytlík Blbíš tu vyslovil názor, že referendum na Slovensku z 21. 1. 2023 skončilo neúspěchem. To je tak, když blbíšové žvaní do věcí, kterým Absolutně NEROZUMÍ.
Je sice pravda, že bylo referendum neplatné, protože k němu dorazil nízký počet voličů, jenže:
pro otázku referenda se vyslovil cca 1 milion občanů, což by v případě stejného počtu hlasujících v parlamentních volbách stručně řečeno znamenalo jasné vítězství strany Smer – sociálna demokracia Róberta Fica a jeho návrat do čela nové vlády. Náklady státu na referendum byly cca 263 mil. Kč. Kdypak asi stát platil nějaké opoziční straně takovou částku za její prezentaci a reklamu?
Takže všichni se situací obeznámení politologové tvrdí, že se jednalo o velký úspěch Fica.
Tedy až na místního Brouka Pytlíka.
Jawohl!
NeBrouk Pytlík vod Řípu píše Broukovi Pytlíkovi z kamenitejch hor, že prej referendum na Slovensku je sice neplatný, což je samozřejmě malinkatej detail, něco jako malá chybka se vloudila těm Slovákům (něco podobnýho jako tomu cca milionu hlasů v našich posledních parlamentkách, co přes tu Lacovu obeznámenost /a o tom to moje bylo/ dopadly úplně stejně jako těch debilních, co k volbám vůbec nešly), ale stručně řečeno obeznámení politologové včetně našeho NeBrouka Pytlíka vod Řípu tvrděj, že je to vítězství Fica (ještě, že nenapsal, na co si taky stěžuje teď slovenská „alterenativa“, že za to můžou ty sakramentský slovenští kazišukský novináři, který jakoby náhodou vydali svoje noviny o neplatným referendu dřív, než to jejich referendum vlastně skutečně skončilo).
Kurva chlape, já bych chtěl vidět, jak ste na tom byl v životě s počtama, tedy výsledkama, pokud Vám za celej život nedošlo, že ty jediný se při sčítání počítaly (jak je to v současný době, pravda, čta Vás, už si nejsem vůbec jistej), když tuhle evidentní slovenskou mizérii dokážete takhle NePytlíkovsky hloupě vokecat.
Takže Brouk Pytlík prosí poníženě našeho znalýho politologa vod Řípu, aby mu dal vědět za takovejch 14 dní, až vítěznej Fico sestaví tu jeho vládu.
Brouku Pytlíku, poslechněte si toto video nejpravicovějšího slovenského média:https://www.youtube.com/watch?v=LOe81P_SWvo
—
Pane Mlynáři, nebaví mě vysvětlovat osobám dospělým, nota bene starším než jsem sám, že jsou tady na návštěvě a měly by … atd., psal jsem to už asi 107x (před chvílí Targusovi) a teď to píšu po sto osmé.
Uff! Míra se naplnila, víckrát to psát nebudu.
—
Zlatí a požehnaní trollové! S nimi je tak málo práce…!
Zakladatel
A proč urážíte? Nedá se se svůj pohled ventilovat bez urážek?
… ten pařez si nedá a nedá pokoj … takže hele, Laco, já vím, že sem Vám zase šlápl na ten Váš domeček z karet do toho Vašeho po všech stránkách nedostižnýho Babiše a že ste na to háklivej jak čertík z krabičky. Sem na to u Vás koneckonců už dávno zvyklej z dob covidových, kdy ste mi(nám) taky do všeho cpal ke všem lidským činnostem se neomylně vyjadřujícího Vašeho kámoše – prof. Hořejšího.
Ale protože mám slabost pro Říp, tak to s Váma zkusím ještě jednou naposledy, a pokud ani pak né, tak mi laskavě vlezte na záda s těma Váma tady převáděnýma projekcema moudrosti a myšlenkovýma konstrukcema, který si po vzoru v biografu převzdělanýho Brouka Pytlíka promítáte do toho tady mýho NEpsanýho, protože to moje bylo … a teď, Laco, bacha … o blbství Slováků, který ve víkendovým referendu zapříčinili svojí malou účastí jeho ZNEPLATNĚNÍ! Tečka.
Pokud TO až sem alespoň trochu chápete, tak už máte krůček k tomu, abyste pochopil irelevantnost té Vaší do mě zákeřně a marně zavrtávající výsměšnosti, že:
-…“ 1 milion občanů, což by v případě stejného počtu hlasujících v parlamentních volbách stručně řečeno znamenalo jasné vítězství strany Smer – sociálna demokracia Róberta Fica“,
protože, a to furt tvrdím, je Slovákům (pro to REFERENDUM!!!) platný jako nebožtíkovi zimník. Tečka!
zase se to ztučnění někde podělalo
S Pánem Bohem Zakladateli. Dnes jsem tu byl naposledy. Tak něco arogantního jako jste vy mne nebude cenzurovat a protože tento blog je váš, budu reagovat na články Vidláka na jeho Kydech.
Na videu zachyceném na mobilní telefon generál Petr Pavel prohlašuje doslova:
“Jediná možnost, jak v dané situaci to dotáhnout, je pomoct Ukrajině tu válku vyhrát. A my to můžeme udělat z naší strany právě tím, že vstoupíme do války s Ruskem…”
https://youtu.be/w37-Qg2xEJg
Šiřte to prosím všem, hlavně jeho voličům!
Převzato z NovéRepubliky
Vždyť to je fake, ne? Jste pozadu.
Omlouvám se všem, převzal jsem to z NR. Doufal jsem že si to pan Dvořák ohlídá, zejména v současné situaci.
Nepotřebujeme revoluci. Potřebujeme národní obrození spočívající ve studiu a v drobné systematické práci věcné i politické. Moc politická je založena na moci hospodářské. Jedině toto může být přirozeným základem pro zlepšení politiky státní. Chceme-li mít lepší ovoce, musíme být lepším stromem. Bez toho to nejde. Vyžaduje to úsilí všednodenní, každodenní, dlouhodobé. Z generace na generaci. Provázeno potěšením z každého drobného úspěchu, z každé drobné radosti. Není to úkol pro člověka samotného. Je to úkol pro národ. Neslužme cizím zájmům
služme sobě. Buďme svorni.
Buďme svorni = heslo Vontů.
Další pokus o puč v Německu. Skupina chtěla unést ministra zdravotnictví a pokusit se svrhnout vládu a parlamentní demokracii.
„V první řadě se měla poškodit nebo zničit důležitá energetická zařízení a způsobit dlouhotrvající celostátní výpadek elektřiny (blackout),“ popisuje plány teroristické skupiny žalobce.
Zdroj: seznam.cz
V Německu snad alternativa dělá převrat co 14 dní a tady podporuje Babiše, to nevymyslíš.
Co se tyce tech energetickych zarizeni… to uz maji v Nemecku skoro splneno. Pripadni terorista si muze objednat kavicku a cekat.
Nečtete? Volba Babiše je morální oběť na oltář republiky! A když se opravdu naštveme, tak… tak si nedáme kafe! No dobře, tak si nedáme do kafe cukr… krom toho jednoho… dvou… jinak by to kafe bylo hnusný.
Kafe, teda dobrý kafe, je lepší bez cukru.
no… v některých případech je to kafe lepší i bez toho kafe.
Doufám, že to komando únosců mělo mladší průměrný věk než osmdesát a obešli se jen s berlemi a bez invalidních vozíků.
To byla zpráva z – tuším- dubna minulého roku….
Čtyři lidé se rozhodli změnit společenský řád nejprve v Německu, poté pochopitelně samospádem i v EU a tím následně i zcela přeformátovat globální situaci ve zbytku světa. …. Nebýt bdělosti německé rozvědky,
kdoví, zda by nakonec nepřetáhli na svou stranu i Čuka a Geka. V šesti se to lépe táhne!
Mohli už být pány planety…..ale chyběla jim naštěstí promyšlená ideová „dělostřelecká příprava“ a ujasnění strategických cílů – tak typické pro současné Vidlákovy kydy! 🙂
Skorzenyho komando po 70ti letech…
Já jsem optimista, protože Rajchl s Vidlákem mají pořád v záloze ten jejich tajný geniální plán, který je zaručeně tak skvělý, že stálo za to, shodit kvůli němu Vrábela a jeho „zbytečné“ nikam nevedoucí demonstrace. První krok už proběhl – apel na poslance pro vyslovení nedůvěry vládě, jen se o tom nějak přestalo mluvit. Předpokládám, že je to součást zase nějaké fikané taktiky a druhý a třetí krok teprve ukáže genialitu celé akce. Zatím je to předstíraná bezmocnost, co má pětikolku uchlácholit a pak přijde ten zásadní úder. Tyhle ty akce miluju, je to takový adrenalin a Vidlák je prostě vždy o několik tahů napřed a má vždy pravdu. I když to vypadá, že je vše v prdeli, vždy se nakonec ukáže, že to je jen součást taktiky a vyšší hry. Díky tomu mám poslední týdny už mnohem klidnější spaní :).
Co na tom plánu nechápete? Vždyť je to tak jednoduché!
1. Vybudit demonstrace
2. Dostat Babiše na post prezidenta
3. ???
4. Přebíráme kontrolu nad státem.
A pak na Seznamu vyjde článek „pokus o puč v ČR“…………☺
Protože „demokratické zřízení“ si generálové (a ti „černí“ vzadu) rozvracet nenechají
a jejich „demokracie“ se může i dle Rychetského soudu bránit už bez rukaviček…..TO SE SMÍ!
Stačí prý pár nálepek „dezinformace“ , „ohrožení bezpečnosti“, „šíření nenávisti proti straně
a vládě“, „hybridní hrozba“……a hotové.
Vypnou co chtějí, zavřou nebo vyhodí z práce (či z kandidátní listiny) koho potřebují….
po „demokraticku“!
A pomocné stráže rakušanovy bezpečnosti i neoSTB pro boj s dezinformacemi
a slídící důvěrníci z řad (nejen, ale i) „rozkrokové“ mládeže se vždy najdou..
*************
Jediné, co by mohlo člověka paradoxně uklidnit, je skutečnost, že generál je velmi pružný
a v případě změn externí situace s důsledky do situace vnitřní „vrátí průkazku NATO“,
opráší naivitu, důvěřivost, nevědomost, odvolá co slíbil, či odvolal ,
řekne novým pánům vše, co ví na „spolubojovníky“ a jede se kariéristicky dál…..
*************
P.S. Rajchl se mýlí, když tvrdí, že aliance přestala plnit svoji funkci. Ona ji v Evropě plní důsledně
a stále od prvního předsedy NATO : USA IN, RUSKO OUT a Německo DOWN….
V 9/2019 hlásal generál:
Dotaz
„pěstují si Vás určité politické kruhy jako prezidentského kandidáta?“ (to údajně říkal v PS už ještě dříve i Klaus mladší…)
Odpověď generála
cca 3:30 ve videu u článku /pokud bude nedostupné/ v 9/2019:
„Musím říct a mnohokrát jsem opakoval, že takovou ambici NEMÁM…
rozhodně to neznamená, že bych dělal skrytou nebo otevřenou kampaň..
Nepřemýšlím o tom a myslím si, že by to (prezidenta) měl dělat člověk,
který politiku v reálu vykonávat chce, JÁ SE MEZI NĚ NEPOČÍTÁM.. CHYBÍ mi k tomu NÁTURA….
Vím, že bych se v politickém prostředí dlouho pohybovat nedokázal..
Já se na tohle (prezidenta) necítím a necítil bych se v tom prostředí dobře“
********************************************
(V Listopadu 1989 už byl prý Pavel ve funkci major (zaznělo ve videu),
pokud ano, pak ten kariérní postup moc na rozbíječe a měniče minulého sytému fakt nevypadal…..)
Zdroj:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/dlouho-bych-to-nevydrzel-general-pavel-vysvetluje-proc-odmita-jit-do-politiky-74976
V 11/2019 generál odvolával, co vážně tvrdil jako pravdu v 9/2019:
A už jen za měsíc a kousek počátkem listopadu 2019 bylo vše zase jinak a další „pravda“, že už na to generál náturu má, už by to dokázal, už by se cítil v prostředí politiky dobře…??
Zvláštní nátura, které umí pružně odvolávat a slibovat a dokola, jak to kariérnímu postupu prospívá.
Přitom v 2019 ještě žádní další kandidáti na prezidenta 2023 známí nebyli a být nemohli, aby mohlo platit jím prodávané vysvětlení tak prudké změny názoru.
Přišel povel….ve stylu prvního“přecedy“ spolku obrany anglosaských zájmů v Evropě?
https://eurozpravy.cz/domaci/politika/klaus-mladsi-se-nastval-na-generala-pavla-byvaleho-komunistu-volit-rozhodne-nebudu.89d2274a
Odtud kopíruji Klause ml. z 11/2019:
„Dlouho „liberálními“ kruhy pěstovaný kandidát na prezidenta (nevyšel kníže ani vědec – zkusí teď vojáka) – již nevydržel s nervy a kandidaturu oznámil,“ shrnul slova generála na sociálních sítích.
Podle něj to ale poněkud přehnal.
„Míru vkusu oznámení kandidatury (atakovat zdravotní stav a stáří prezidenta) nechám na zhodnocení Vám.
Já tohoto bývalého komunistu, který přísahal Moskvě a pak zase Washingtonu volit rozhodně nebudu,“ vzkázal důrazně Václav Klaus mladší.“
A naposledy:
V 12/2020 v bulváru bezskrupulózně sám generál prozrazuje,
k čemu se NATu hodí taková nátura.(V podstatě zrádce se vždy hodí vytěžit).
Opravdu byste chtěli (milí jeho voliči) sloužit (i chvilku) s člověkem,
který Vás pro kariéru v jiném režimu zase „prodá“ komukoliv
a nebylo to generálovo „síto“ hodně děravé a tendenční?
Uvědomují si jeho „vodiči“ i voliči, že se to vše může zase opakovat?!
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/664187/general-pavel-o-clenstvi-v-ksc-byl-jsem-naivni-vyhody-jsem-necerpal-nikomu-jsem-neublizil.html
Odtud kopíruji z 12/2020:
„Když to řeknu velmi stručně, tak to (KSČ..) vadilo mnohem méně, než u nás. A to i z toho důvodu, že jsem po roce 1989 prošel na mnoha úrovních bezpečnostním prověřováním. Nejen společnost, ale i armáda se očišťovala od toho, co by pro ni mohlo být škodlivé. V roce 1991 vstoupil v platnost takzvaný lustrační zákon, podle kterého mnoho lidí, kteří měli přímou vazbu třeba na vojenskou kontrarozvědku nebo pracovníci politického aparátu, odešli. Já jsem prošel nejen SÍTEM lustračního zákona, ale také sítem bezpečnostních prověrek od těch nejnižších až po ty nejvyšší, a to jak v České republice, tak i v NATO a Evropské unii. A přesto, že například moji kolegové v NATO měli k dispozici všechny údaje z mého životopisu, tak se mě nikdo nikdy na mé členství v KSČ neptal.
A pokud je z minulosti něco zajímalo, tak třeba společný výcvik s tehdejší sovětskou armádou a z toho usuzovali, že bych mohl mít hlubší znalosti o tom, jak ruští vojáci uvažují dnes. Případně jak by mohli reagovat.“
***************************
Majko, nejlepší slouha je ten, který má máslo na hlavě. Tenhle ho tam má celou přepravku. Klepe se strachy, co na něj zase kdo vytáhne.
To je dobrý! Tak buď zase udělal „chybu“, nebo trpí stejnou nemocí chronickým lhaním jako Babiš 🙂
Teď si nejsem jistý, ale předpokládám, že jde o vtip :).
To mi připomnělo ty nigerijské viry z vtipů kolem roku 2000. Tehdy byly populární viry v mailech, různé škodlivé spustitelné přílohy.
Tak mi jednou přišlo něco typu:
Jsem začínající počítačový pirát z Nigerie, ještě nemám tolik zkušeností, ale mám velké a geniální plány. Prosím proto o součinnost – postupujte prosím podle pokynů:
– smažte si nějaké soubory na disku
– nastavte si systémový čas o rok dozadu
– pošlete tento mail všem lidem ze svého seznamu
– /jen pro advanced users/ zformátujte si disk
Děkuji za spolupráci.
A co máte vy zahradníku? Zhrzenost není program. Vrábel je hlupák a prostě zákonitě končí. Basta fidli.
Víte vy chytrolíne Rajchl objíždí Republiku, buduje strukturu stejně jako to dělal Babiš, tudy vede cesta.
Podívejte se na jeho profil jak mu stoupá sledovanost. Dnes je to vedle SPD jediná alternativa, navíc alternativa která neustále roste a to ty vaše trapné kecy nezmění.
liku
Hnidopichu, doteď mi přišlo, že právě zhrzenost je skvělej a jedinej PROgram, teda kromě podávání trestních oznámení :). Pokud se nepletu, tak o tom dlouhodobém postupném budování psal pan Hampl v době, kdy tu frčelo: „pojďte všici na demonstraci!“ A podobné myšlenky byly přímo kacířské v té době, kdy Vidlák burcoval. Nějak mi není jasný, co je na tomto postupu tak tajnýho, že Rajchl říkal, že není blbej aby to vyzradil. Prostě čekám na to velký překvapení, protože bez něj se záchrany od spasitele Rajchla asi jen tak nedočkáte. Odhaduji, že do příštích voleb vznikne partička ke které se přidá pár politických turistů, kteří zacítí příležitost. Ovšem pro lid se nic moc nezmění, jen další ambiciózní stranička s lákavým programem a spousta řečí :).
Ženiální plán byl vypálit miliony na ozvučení a organizaci dvou dupáren, které měly jen udělat radost pár excentrikům a vyčerpat hlavně revoluční potenciál lidí.
Toho se místní velitel spoluúčastnil na výbornou a po půl roce objevuje slavně kolo a s velkým teatrálním gestem ukazuje, že ty dupárny byly na prd.
Jenže, jak správně píšete, nebyla by to alternativa, aby to nebylo součástí ještě ženiálnějšího nadplánu.
Ale vážně.
Nic bych si nepřál víc, než aby se konečně objevila seriozní tvrdě opoziční strana, která to nebude jen fingovat a předstírat. Mám spoustu důvodů se domnívat, že Rajchl tuto pozici zaujmout nemůže, ale budu o to šťastnější, pokud se ukáže pravý opak.
bóže… fakt to musím psát znova?
Velkej Plán:
1. demošky
2. bába na hrad
3.???
4. přebíráme stát
kurňa zahradníku že vy tu hlavu nosíte jen na ozdobu! Plán je jednoduchej, o plánu se nepřemýšlí a plán bude fungovat…teda pokud se bába na ten hrad dostane. V opačném případě to bude:
1. pája na hrad
2. demošky
3. ???
4. přebíráme stát
Zřejmě tu teď vyzradím státní tajemství a budu exemplárně potrestán, ale asi jsem přišel na ten Rajchlův plán! On totiž někde v tichosti šikuje ty statisíce zmrzlých, hladových a nasraných ke všemu odhodlaných lidí, o kterých se ve svých neomylných prognózách zmiňoval sám Vidlák – hledat se mi to nechce, ale kdo tady čte a neztratil paměť, tak si to jistě vybaví. Doufám, že je uklidňují a umírňují, ale nedošlo na ono avizované násilí proti pětikolce :).
Nechci být hnidopich, ale kolik základních organizací strana PRO má? Seznam besed je jako průvodce od Michelinů, tedy spíš jako seznam od Pohlraicha, samé restaurace a bary.
Počet sledujících na Facebooku? 20 000 je nějaká sledovanost? Po zářijové demonstraci bych čekal sledovanost kolem 200 000. Totéž Facebook strany, 21 000.
Když se podívám na webových stránkách PRO na kontakty, místo FB stánek krajů mi skočí oficiální FB strany (nebo nic, jako u nás v Ústeckém kraji).
Jediné dvě FB stránky mají v Kroměříži a Chomutově.
No a v Chomutově je přesně ten problém, o kterém jsem tady několikrát psal.
PRO Chomutov a PRO! Chomutov. Kdo ví, za kterým označením je Právo, Respekt, Odbornost?
Poradím, je to ten bez vykřičníku, s vykřičníkem je parta sluníček, co bude volit Pavla.
Voliči se pohnou až bude i dost hůř. Ovšem, není jisté kterým směrem. S ohledem na to jaký obraz podává většinová kultura odrážející se ve všedním životě i v politických preferencích, neočekávám, že to bude hitparáda.
Co se týče dosavadního vývoje vidlohnutí, přečtěte si co jsem psal na konci létě a začátku podzimu. Jasné každému kdo při hodinácharx -lenismu dával pozor. Že starších a pokročilých. Ransdorf by vám to vysvětlil. Mileniály to minulo, a je to vidět. Opakuji mainstreamem předkládané mantry a nechápou vůbec nic. Onen marxák ve svém celku,ne ve vykleštěné podobě školení mužstva, dává obecný základ pro pochopení a hlubší studium společenských jevů. Použitelný nejen pro komunistického revolucionáře. Ono je to i tu levicové beztak dost, podle názorů některých. Proto zároveň doporučuji „Rakouskou školu“. Hayeka, Misese, Rothbarda, Friedmanna, samozřejmě,že Miltona. Ovšem začít můžete třeba zábavným Bastiatem. To vše když jste se prokousali Adamem Smithem. Pak můžete vybírat držďky Marxovu Kapitálu. Se znalostí z dalších oborů a z dějin. Místo civění na televizní placku.
Milý Vidláku , vaše jediná ale podstatná chyba je – že píšete uvěřitelně,zaníceně,naivně. Pak si připomente všechno co jste na návsi vybubnovával. Covid(a jak to dopadlo) – parlamentní volby(nadal jste všem co jejich hlas propadl a nedali ho ano) – a pak závěrečná bitva o vše v senátních a obecních volbách(osobně se angažuji aby se taiwanec do senátu nevrátil a jak to dopadlo) – a pak závěrečná bitva na náměstích nebo aspoň na Václaváku(musíme ukázat jednotu,množství a jak to dopadlo) – ted životní závěrečná bitva o vše presidentská.(jak to asi dopadne)
To, že jste vždy tlačil do popředí ano na základě kalkulačky taky nevyhovovalo všem. Ale podstatný je ,že jste několikrát volal zoufale po vítězství a dopadne to jako s tím pasáčkem co volal vlk,vlk a až vlk skutečně přišel
lide už nereagovali.
То není o pasáčkovi. To je o sedlákovi, kterému se nechce ven, protože venku by mohlo pršet.
Víte, já tohle nepíšu pro ty, kteří nepřijdou. Já to píšu pro ty, kteří přijít mohou. Nepíšu to pro ty, kteří nikdy nebudou volit menší zlo. Píšu to pro ty, kteří to třeba udělají. Můj článek nemá přesvědčovat přesvědčené a odrazovat ty, kteří to vidí naopak. Proto se trochu míjíme.
Vidláku, problém tohoto webu a všech dalších kde se objevují Vaše články, je že je čtou téměř výhradně přesvědčení nebo ti, kteří se chtějí nechat přesvědčit.
Dosah všech těch asi 25 neprovládních webů (vyjma Parlamentních listů) je odhadem v řádu desetisíců. Škoda, že se vám nepovedlo etablovat na PL, tam by to bylo nejúčinnější.
Ale nepokládejte zbraně, vážím si toho co děláte, přestože (nebo právě proto) Vás pořád mám za dona Quijota.
Budoucnost: PP vyhraje. Vypnou neprovládní weby. Česko se aktivně zapojí do války. A pak začne v Česku fašismus – bojůvky proti naštvanému a nekoordinovanému davu.
Zakladatel má emaily všech bloggerů, pokud mu pošlou ostatní pozdrav, získá adresy dalších.
Až vypnou Litterate, budou se nám hodit.
Pište Zakladateli, třeba pozdní přání všeho nejlepšího k Novému roku.
Máte tam chybu. „A pak začne v Česku fašismus“.
Možná jste jen přehlédl jeho nástup už před lety. Přesně v roce 1989.
No, ohledně demonstrací. Ti co by chtěli demonstrovat na výlet do Prahy prostě nemají. Z Ostravy do Prahy to máte vlakem za litr, plus nějaké to jídlo a jste na pátnástistovkách. Pro lidi, kteří mají sotva na jídlo, je to luxus.
Střední třída zatím žije v režimu podle vtipu jak chlapík padá z mrakodrapu a v každém patře říká „Zatím je to dobrý, zatím je to dobrý“ A volí Pavla, neptejte se mě proč, sám to nechápu. Přitom jim Babiš ve svém volebním období cpal horem/dolem.
Takže pokud se nezvedne z prdele alespoň 15% nevoličů, je to marný.
A jeden postřeh na závěr, jak se tu máme dobře. Minulý týden jsem jel do Německa a v rádiu chvalozpěvy jak nám zlevnil benzín – JÁŘKU o 7 halířů!!!!!!! Odjížděl jsem od Shelky s 34,90kč Natural. Dnes 36,40Kč??
Nová doba!!! Sleva znamená zdražení…….
To samé s plynem a energií. Normálně si z nás dělají prdel. A ovečky jdou spokojeně za píšťalkou do …….
Za píšťalkou Krysaře jdou krysy!
Nechtěl jsem být tak hrubý hhh
Cesko je spiknuti. Na Morave a v Cechach funguje kazdy s kazdym, proto funkcni opozice nemuze smerem odspoda nikdy vzniknout.
Soros si sice mysli, ze dokaze vyrobit protinarodni opozici, ovsem sila ceskomoravskeho spiknuti je vetsi.
Prevrat znamena ve starych zemskych zemich pouze jinou formu domluvy- ale vzdy se starymi lidmi.
Stagnaci poslednich 8 let lze prekonat jen jinou domluvou a k tomu nedojde, dokud jedna ze stran nedokaze, co v ni je. Proto je racionalni a statutvorne volit Pavla.
Moralne plne ospravedlnitelnou volbou Babise se jen prodlouzi patova agonie. Kazdy si tedy musi vybrat podle sveho naturelu. Moralni volba Babis a racionalni Pavel a nikoliv naopak, jak by se mohlo zdat.
To zní dost hrůzostrašně, Babiš – morální volba 😀
Kdo cte mistni hruzostrasnou diskuzi, ma jasno. Babisova volba je moralni obet na oltar republiky!
Hlavně musíte pochopit, že za to může Okamura, protože postavil nevolitelného Baštu. Kdyby postavil někoho prudce volitelného, byla by to zase z jeho strany sabotáž, protože každý aspoň průměrně geniální alternativec ví, že největší a jediná alternativa je Babiš. Vždycky byl a vždycky bude.
Jen se bojím, že teď kvůli nim nebudou mít chlapci a děvčata od Sorose co žrát.
vy jste, gogo, Stridore, Zahradníku, z jedné partičky a jak si pěkně notujete…
Provadime tu jako jedini tvrdou diverzi sorosovskych aktivit! Ted se sorosovci muzou odebrat na pracak! Predem diky za ovace!
Ano, je to osvěžující potkat mezi místními vidleology i pár opravdu inteligentních lidí 🙂
My jsme poslaní z budoucnosti a varujeme. Všimněte si, jak všechno víme dopředu.
To, že jsme tři, taky není náhoda. Tenkrát jsme dokonce přinesli dary, ale tentokrát už na to sereme.
U nas volby ocividne falsuji 1. falesne agentury pro pruzkum, 2. falesna media, 3. co se nepovede, to se zmeni ve chvili vypadku pocitacoveho systemu na statistickem uradu, hackerskem utoku, pripadne poruse vodovodu atd. Sledujte, co se poroucha letos… Doporucuji JIZ TED zalozit kanal na Telegramu a jeste v teto dobe, kdy vse funguje, rozsirit jeho adresu. A jeste maly tip: https://t.me/s/coNemateVedet
Vlastní volby se zatím ještě nefalšují. Nejspíš proto, že technika voleb nám tu předchůdci vytvořili to moc dobře neumožňuje. Hlasy se sčítají ručně v okrscích max cca 1000 voličích. Do komise může každá strana nominovat zástupce. Okrsků je něco přes 14 tisíc. Tam prostor na podfuky není. Na to na tom dělá příliš mnoho lidí. Každý okrsek je vyhledatelný na volby.cz A že by celkový součet neseděl na sumu přes jednotlivé okrsky, to by si vláda netroufla. Na to by se rychle přišlo.
Průšvih bude, až vláda vyřadí desítky tisíc volebních komisařů co ručně kontrolují občanky a odškrtávají si tužkou vydané obálky a hlídají že je každý volič za plentou sám. Pomocí volby poštou nebo přes počítač.
Pak bude mít vláda možnost si libovolně vymyslet kolik takových vzdálených hlasů dorazilo a nebude možnost to ověřit.
Pochopitelně to budou zavádět salámovou metodou. Nejprve pro zahraniční voliče s nějakými obstrukcemi, časem více voličů a méně obstrukcí a nakonec pro každého a bez obstrukcí. Jako vždycky.
Volte generála, nebo nejděte k volbám a již brzy se toho dočkáte. Původní plán byl, že pro zahraniční voliče to bude už na této prezidentské volbě. Nezaregistroval jsem proč to nestihli.
Volic za plentou, bejvavalo. Pri poslednich byla na stolku ohradka tak do pul metru. A na muj primy dotaz na komisi… „je to v poradku“.
No, ono asi nebude tak úplně problém mezi voliči, jako spíš mezi nevoliči. 😉 V ČR je volební účast kolik %? Když tak mě opravte, ale kdy naposledy tu v nějakých volbách překročila 70%? Před 33 lety, možná? Cca 30 – 40 % lidí prostě nevolí. Je jim to fuk? Mají se tak dobře, že volit nepotřebují? Nebo tu vůbec nežijí? Neřeší Pavla, neřeší Babiše, proč? Dělají dobře? Možná to naopak vy děláte blbě? Tolik otázek…
Lépe se sjednocuje nemyslící dav než přemýšlející ve všem se nimrající rozptýlené množství jedinců přoucích se mezi sebou o každou drobnost..
Ano. Dav vidí vždy jen jedno zlo. A sice to, na které je mu ukázáno prstem. Proto je jednotný v cíli (boj proti tomuto zlu), nikoli v čase (každou chvíli se ono jediné zlo mění).
Alternativa je bytostně zaměřena proti mnoha různým zlům (každý má to jedno své nejhorší), ta jsou však v čase stálá, takže se nemůže v čase vyvíjet = sjednocovat. Maximum možného je, že se budou různé složky alternativy vzájemně tolerovat.
Upřesnění: Dav bojuje vlastně vždy proti dvěma zlům. Tomu hlavnímu, esenciálnímu, toho času jedinému, a pak proti všemu, co tento svatý a principiální boj zpochybňuje (instrumentální zlo).
„bojujte proti Pětikolce a ne proti sobě navzájem.“
jj, kéž by se tím ráčil hlavně sám autor řídit!
Jo, BIS odvedla dobrou práci. Konvička s Hamplem mohou vykládat…..
Vidláku, buďte spokojený, udělal jste hodně dobrého.
Jak jsem Vám nedávno gratuloval, po Vašem rozhovoru s Babišem – stále mě to fascinuje… že se obyčejný chlápek psaním blogů – a to nijak intenzivním nebo manipulativním či vlezlým – bez použití „metod marketingu“, bez utajeného „sponzora“ a jiných špinavých triků, dostane až k lidem na vršku pyramidy jako je třeba Babiš.
Připomíná mi to až nějaké sci-fi knihy, kde se přes síť dostane hlavní postava až do pozice významného dějinného hegemona, jenom psaním svých názorů; stane se jakýmsi anonymním mluvčím „zdravých sil“ a významně pomůže společnosti z p*ůseru – ještě si vzpomínám, jak jsem se tomu při čtení knih v duchu poškleboval, jako naivitě autorů… a teď to ke svému úžasu vidím na vlastní oči – a nejen u Vás, ono se to děje i jinde po světě.
Establišment si to jistě nenechá jen tak líbit, bude reagovat cenzurou, kriminalizací a dalšími „chuťovkami“, jak už mají zločinecké totalitní režimy nacvičené a v definici. Naštěstí je obrana poměrně jednoduchá – přechod na weby v chráněné jurisdikci a důsledné používání anonymizujících VPN sítí a přístupů. Nebudou to moci jen tak „vypnout“ a i zamezení přístupu bude velice obtížné.
V této souvislosti jen chci upozornit každého, že to i tak bude jen iluze bezpečí, protože režim bude vědět – pokud bude chtít vědět – kdo a kdy co píše: většina komerčních VPN služeb jsou totiž „pastičky“. Práskají své klienty za prachy či jsou přímo zřízené tajnými službami, většinou přes řetězce krycích firem. Stejně tak práskají internetoví provozovatelé, ti to mají dokonce povinné ze zákona. CIA/NSA má svoje pařáty ve většině sítí a vystopovat internetový provoz odkud-kam je pro ně hračka…
A pak tady máme „stylometrii“ – jistě víte z dobrých detektivek a špionážních románů, že padoucha kolikrát prozradilo nějaké řídce používané slovní spojení nebo typické slohové/mluvnické/pravopisné chyby. Dnes je to povýšené na vědní disciplínu: existují počítačové systémy, které dokáží ztotožnit autora textu na základě jeho minulých výstupů. Je to založeno na metodách „rozpoznávání vzorů“, pomocí postupů a algoritmů „umělé inteligence“, nebo-li AI – „machine learning, deep learning“…
Funguje to. 100%-ní důkaz to sice není – ale ten takové zvlčilé až zločinecké režimy nepotřebují. „Sprostý podezřelý“ se rád dobrovolně přizná. Třeba že zastřelil JFK, mají to vymakané. V dnešních USA – což je náš vzor úplně a povinně ve Fšem – mají 98% „soudních“ kauz řešeno přiznáním – jsou řádově úspěšnější než Gestapo, Štazi, KGB a další slavné zločinecké organizace dohromady. Inu, taková je to pravá a vyspělá demokracie… kdybyste dosud nevěděli.
Ohledně voleb, skepticky očekávám, že hlavní výsledek případné výhry Babiše by bylo jen potěšující kvílení libtardů, bouře v žumpách a obraz prezidenta, který by je s*al dalších 5 let. Což by třeba mně úplně stačilo ke spokojenosti – s dalšími výraznými efekty raději moc nepočítám. Protože buďme upřímní: prezident ČR je figurka jako taková, a na „světové šachovnici“ pinčlík. Ale i tak, nějaký nepatrný rozdíl, zda to bude „jejich pinčlík“ nebo aspoň trochu „náš pinčlík“, může být znát.
Co je nepochybně pozitivní efekt tohoto ohavného šmíráckého cirkusu jménem přímá volba prezidenta ČR, je „vyčištění“ politické scény: spousta věcí se vyjasnila, a nyní víme „kdo je kdo“ lépe než předtím. Doufám, že by to mohlo vést ke zformování skutečné a realistické parlamentní opozice, namísto současné „kanalizační“ parodie na ni.
Pokud Babiš prezidentem nebude a budeme mít Gumu, lze to chápat také jako výhru – protože se kolem Babiše a ANO může zformovat výše zmíněná realistická opozice, vyhrát parlamentní volby a Babiš coby premiér se mi jeví řádově užitečnější než Babiš coby Hradní pán.
Stejně o dalším příštím rozhodne něco úplně jiného: především neodvratná porážka bandero-nacistického zločineckého režimu v Ruině, a tím do značné míry celého protiruského Západu. „Přeformátuje“ to světové politické poměry dosud těžko předvídatelným způsobem.
Válka z toho nebude, „malá evropská“ ani velká světová, a už vůbec ne jaderná. Důvod je prakticky jediný: Západ by ji prohrál, tudíž v okamžiku rozhodnutí stáhne ocas mezi nohy a s halasným pokřikem o epochálním vítězství prchne, jak má ostatně z minulosti dobře nacvičeno.
Přičemž se dá opatrně doufat, že následné „tektonické vlny“ smetou současné režimy v „naší“ části Evropy, tedy v EUhniji. Ještě než se fašismus až neo-nacismus pevně etabluje. Má už dost nakročeno… kdo by pochyboval, stačí si pustit oblbovadla nebo mrknout na web na stránky žumpy.
K42, čte se to hezky, ale…
S KÝM by asi tak Babiš vytvořil opozici vůči pětidemolici?
Babiš je střeďák, zatímco všechny partajičky zahrnované do „alternativy“ jsou napravo až hodně napravo od něho. Programově jsou identické s pětidemolicí a voličům nenabízejí prakticky nic odlišného od pětidemolice.
Občane,
souhlasím s tím, že „Babiš je střeďák, zatímco všechny partajičky zahrnované do „alternativy“ jsou napravo až hodně napravo od něho“.
Dal bych pozor na interpretaci další věty:
„Programově jsou identické s pětidemolicí a voličům nenabízejí prakticky nic odlišného od pětidemolice.“
1) je třeba ostře rozlišovat OFICIÁLNÍ program (programové prohlášení)
2) ÚMYSL tento programoslib plnit. Program jejen reklamní nabídka, nic víc, nic míň.
3) je třeba ostře rozlišovat mezi několika málo členy vedení stran, kteří mají REÁLNOU moc a naosiči vody – či dokonce prostými členy, z nichž ti nejprostší dokonce nadále věří, že jejich vůdcové prosazují svůj původní program.
4) Pod pojmem „reálná moc“ chápejte nikoli moc ovlivňovat směrování této země, nýbrž aktuální moc obchodovat se zájmy, budoucností, majetkem, a snad i fyzickou existencí značné části obyvatelstva – přednostně pochopitelně té části obyvatelstva, která je členy jejich strany či patří k jejich voličům.
Ve skutečnosti je tohle volba z pomsty. Nic víc, nic míň. Volba Babiše nasere Fialu doběla a Babiš se bude „mstít“ protože proti němu nasadili jeho syna a deset let proti němu vedou kampáááň a nesnášejí ho v EU. Nic víc, nic míň. Babiš se proti nim bude stavět, protože jim má co oplácet.
Proč by měl najednou obrátit? Vždyť hlasují společně, podporují EU a USA, i když někdy není snadné vyhovět oběma, Babiš dokázal ČR dostat hned za USA na ruský seznam, jeho Jourová maká jak vzteklá….
Že by Babiš chtěl revokovat usnesení o pobytu ukrajinské armády? Že by se postavil proti té změně o pobytu a vysílání vojsk? Že by navrhl zrušení všech těch odborů boje proti svobodě slova, co vznikly za vlády jak jeho tak Fialy?
Maximálně ochrání pár náměstků a lidí na ministerstvech, které potřebuje pro svůj bysnys a vyhandluje to. Oni se u koryta srovnají, už to mají nacvičené.
Neměl byste dělat takové předpovědi, já chápu, že diskuse zmizí lidem z očí a oni mají krátkou paměť, ale i tak .. ani propaganda by neměla být zjevně absurdní.
Vy si nedáte pokoj, gogo!
A co je nejhorší, mám pravdu, viďte?
Ale neberte to tak tragicky, na mně nezáleží, jde o to, abyste si vy sama mohla po nějaké době říct, že vaše představy a očekávání odpovídaly realitě.
To má z mého pohledu největší význam. Ovlivnit můžeme máloco, ale porozumět můžeme hodně věcem a situacím.
Se omlouvám, že se s tím snažím udělat alespoň něco… Že jsem se na to nevykašlal a pracuju s tím, co je k dispozici.
To se neomlouvejte, ŽE něco děláte, spíš se zamyslete, CO děláte.
Nic si z toho, Vidláku, nedělejte. Gogátoři mají prostě vždy sklenici poloprázdnou a vše stojí za vyliž*rdel.
Kdyby přiletěl pravý Anděl, budou plkat, jak má špinavá křídla – ne úplně bílá.
Tohle mi vybavilo jednu vzpomínku.Asi před deseti lety jsem stála nad Grand Canyon, kolem proudili turisté z celého světa a okouzleně vzdychali. Pak se objevila česká výprava asi dvaceti lidí a nahlas si česky stěžovali jeden druhému, že ten grandkaňon vypadá nějak zaprášeně,že budou mít špatné fotky.😏
Občane, těžko říct – dokud taková situace nenastala.
Ale předpokládám, že nějaká nová opozice se prostě vytvoří – protože je potřeba. Stav země a společnosti je čím dál horší, což IMHO vidí i každý napůl dementní hluchoslepec. Bez reakce to samozřejmě nezůstane.
Že Babiš je „střeďák“, no aby ne – protože je to bytostný obchodník – i podvědomě potřebuje splašit „co nejvíce zákazníků“; politicky řečeno dnešním jazykem, mít maximální koaliční potenciál. Dnešní doba je ideologicky zcela „vykastrovaná“, a řadit někoho politicky doleva nebo doprava je prostě jen pofidérní „nálepka“.
Co je ksakru levicového na socanech, tedy bylo na ČSSD, než to přivedli „zu grunt“ a prakticky zanikli? Jestli jim něco socialistického zbylo, byl to onen „Fabiánský socialismus“ – kořili se bankéřům a hráli si na novou šlechtu. Jak zázračně a bezpracně zbohatlí chudáci – „Kdo z vás to má?“, nejhorší „socialisticky lidové“ auto BMW sedmičkové řady nebo Audi osmička… svatby na zámcích a hodinky za mega. Je to opravdu „levice“? Jistěže ne.
A to že „pravice“ není žádná pravice, ale prostě jenom to samé; možná jen otevřenější loupežníci, je další věc. Je tady nějaká pravicová strana? Není, jen pseudo-pravicové blábolení.
Svým způsobem to má prostě Babiš lehké – konkurence je ovládaná totálními idioty. Bohužel, nejenom u nás v ČR, ale jaksi globálně na Západě…
Blbíš a !!!KDYBY!!! aneb, sme stejně blbí jak Slováci.
… a sme, vážení, u toho, o čem některý z nás tady marně psali horem-dolem PŘED i PO tom slavným Vrábelovským Václaváku, tedy o tom hovězím načasování demonstrací.
Plácali jsme se hrdinně po hřbetech, to jó, ale jinak to dopadlo jako obvykle, tedy úplně blbě, protože jsme se udemonstrovali do úplnýho ztracena a nicoty tak, že si nás v současný presidentský kampani pětikolka s jejím ukázkovým kazišukem a jeho politruckou budoucí první dámou můžou kdykoliv namazat na chleba. Chtěl bych fakt vidět tu jejich bohorovnost a výbojnost v tý jejich současný presidentský kampani, !!!KDYBY!!! ten „Vrábelův“ Václavák proběhl těsně před prvním kolem a to i v případě, že Pán Bůh s počasím stojí při Fialovi!
A teď ještě do toho ten náš Vidlák s tím jeho:
/i>“Začnu sobotní demonstrací… Hele, vážně ještě někdo máte pocit, že to takhle má smysl?
Pan Kantorek před mnoha a mnoha lety napsal text pod svoji milou kresbičku, na který byla babička s dětmi obklopená bezpočtem květů a kytiček, prej:
“Děti pojďte se podívat, blbost kvete!“
No, a před pár dny sem tady poprvý zaznamenal od našeho Asfalťáka trefnej terminus technicus, kterej obdobně vystihuje naše současný činění a já si ho dovolím převzít:
“Rozměr obtížně popiratelný vidlákovský „broukpytlíkovitosti „.“
Co dodat, sme stejně blbí jak Slováci v tom jejich víkendovým referendu.
Bylo by to skvělý, kdyby lidi vyslyšeli tuto Vidlákovu výzvu, tento apel. Hodit všechny ty „křivdy“ za hlavu. Jak říká Vidlák, být jakoby znovu pokřtěni, a jak my pohani říkáme, dát se umejt, u čehož nechápavě kroutíme hlavami, k čemu že to může být dobrý. Ale pro tuto chvíli ok, nekroutíme a chápeme (to já teď ve množným, protože mluvím za ty ok pohany).
Už tu myslím pár argumentů je, proč to prostě nepůjde, jistě jich mnoho přibyde. Taky mě jich pár napadá. Ale ne, nechám je bejt. Kéž by měl Vidlák pravdu, a aspoň referendum o Babišovi coby potenciálnímu menšímu průšvihu vůči stoprocentní průšvihový jistotě Pavla stmelilo (klidně i stlemilo) lidi aspoň na chvíli. Zůstalo by to jako memento, že to opravdu jde. Pro věci příští.
A velmi neskromně, kéž by nakonec stlememých bylo 50,001% i po přepočítání výsledků americkou agenturou, najatou Ministerstvem Rakouskýho Vnitra.
Pak ať se všichni klidně zas hádají do statků a hrdel, to já po opakované životní zkušenosti zase až tak daleko s tím stlemováním nejdu.
Kurz na sázkovkách už u Pavla klesl pod 0,1 : 1, což znamená, že kdo vsadí 1000,-, zpátky obdrží k tomu vkladu pod 100,-, což je vzhledem ke vsazený částce prachmizerná výhra. To není jen opatření kvůli objemu sázek na něj. Vypovídá to o voličském stavu společnosti. Takové kurzy se ve sportu vypisují třeba, když Barcelona hraje proti Teplicím. Je to tím, že skupina antibabiš je větší, než skupina achjotaktedababiš.
Pořád mám plnou hubu racionality, tak toto je ona.
Sice kdesi byl údaj, že je to teď zhruba 58: 42 pro Pavla, kdy týden před volbami ty prognózy u Clintonová versus Trump taky od tohoto poměru nebyly daleko, a nakonec to dopadlo jinak. Ale tady je to jinak. Poslední volby taky byly referendum o Zemanovi, kdy vyhrál 52 : 48.
Za pět let ale ubylo přes půl milionu starých voličů a přibylo podobné číslo mladých. Staří velmi většinově šli za Zemanem, dnešní mladí jdou prakticky v jednom šiku za Pavlem, navíc se na sociálních sítích nevídaně mobilizují. Zeman a Babiš sice na jednu stranu není totéž,na druhou do značný míry je. Pořád je to tzv. protisystémová volba.
Rozdíl mezi mínus půl a plus půl milionu je milion. Což při účasti 70% je zhruba 17% (při nižší ještě víc), vzhledem k ne úplně přímé úměře mezi Z a B dejme tomu klidně i jen 10%. A to je hodně. Ty společenský karty jsou rozdaný blbě.
🙂 https://www.youtube.com/watch?v=8dASL_a_E1o 🙂
Vidláku, Vy ještě si domníváte, že se tady skutečně volí?
Ani „volba“ Zemana Vás ničemu nenaučila? Vy opravdu očekáváte, že Babiš v rozhodující moment se zachová jinak, než námi „zvolený“ jeho předchůdce?
Přeju aby byl „zvolen“ Babiš, dokonce k tomu přispěju, jen z toho důvodu, aby proběhlo další školení o „demokracii“ a „volbě“ těch pravých… s výhrou PP iluze by vzkvétala dál…
Babiš se v rozhodujícím momentu zachová podle pudu sebezáchovy. Ale jak to bude vypadat, to nikdo neví, ani Babiš ne. Ale zato přesně víme, jak se zachová generál.
Nejhorší je, že už jsme fakt po krk ve sra@kách „Městský soud v Praze zamítl žalobu, podle které mělo být loňské vypnutí tzv. dezinformačních webů nezákonné“ Všechno jde „oporám společnosti“ na ruku. A mají dost času na vytvoření zákonů a pracek, které ty zákony odmávají. Jak někde Rajchl říkal, podáváme podněty a ty jsou ihned smeteny ze stolu. Nikdo se tím nezabývá.
Čemu se divíte? Krájení salámu začalo před 30 lety a za celou tuto dobu se národ kotliny nezmohl na nic. Vše rozkradeno, nebo zničeno a manšaft celou dobu sedí v klidu na zadku, pije jedno pivo za druhým… A poslední vlak zatím ujel.
Re: JŠ
Nikoli .
Ožralý mančaft vylezl z nádražního bufetu na perón a diví se, kde vlastně ten vlak je, protože s vlakem odjeli i nádražáci a neuklidili ceduli informující o příjezdu vlaku.
Takže tam ochmelkové a nablblíci stojí a čumí a diví se, co-se-to, jak-se-to a pořád jim nedochází, jak krásně byli vysouloženi.
Onen odjezd vlaku bez nich totiž nebyl náhodný, nýbrž systémový.
Jenže vykládejte to nablblíkům a notorům.
Ale i tak je výborné, že někdo tu žalobu podal. Až jednou tihle nabubřelí šantalové půjdou od válu, tak se jim to může omlátit o hlavu.
Zase Výborný?
K těm posledním demokratickým výdobytkům : Až jak řeknou v USA.
Ono to asi není legrace, vydat se cestou totalitních režimů, chodit se učit zatočit s opozicí k Rudým Kmerům.
Předstihnout v cenzuře režimy, které označujeme za totality. Jinak by na nás už dávno zaklekli. Nic je tolik neštve, jako povídání dezolátů na internetu.
Tady bych vsadila na to, že svobodomyslní ajťáci by vždycky nějakou skulinku našli. Jako v každé komunitě je i mezi nimi i řada slušných.
Naděje prý umírá poslední …
Predposledni.
🤝 🇨🇿
Viribus unitis.
Danieli, neklesejte na mysli. A držte se. Máte můj obdiv a dík …
Každý zasloužilý recidivista ví, že ze dvou policajtů většinou jeden vystupuje jako zlý, a druhý jako ten hodný.
Jako zasloužilá dezolátka mám pocit, že hodný Babiš to se mnou nemyslí vůbec dobře. Přesněji : na moje zájmy nemyslí vůbec. Jen před volbami.
Kontrolní otázka : Vyjádřil někdy slůvkem znepokojení nad hysterickými výstupy komisařky Jourové v EK?
Pokud vím, odpověď na přímou otázku zněla : No vždyť oni ti komisaři stejně o ničem nerozhodují. Rozhodují politici.
jj – kluzký had …
Kontrolní odpověď:
Hoďte to Gumě a budete mít klid na duši. Jinak se tou obsesí utrápíte.
To bych si raději usekla ruku.
Takže, když zůstanete místo voleb doma a pomůžete tím Gumě, tak si ji useknete?
Ona to tu píše už týdny. Stále vysvětluje, proč to nemůže Babišovi hodit, jako by jí tu někdo měl dát rozhřešení…
Gogo v sukních.
Tak mu to, Helanov, neházejte, nechoďte k volbám a už si to nechte pro sebe.
Jestli ona není zakuklenec slepence a jde na to místo agresivity, podprahově. I když jí to přesvědčování nějak nejde.
Ale houby. Píšu jenom svůj názor. Každý se rozhodne podle svého svědomí. Já to prostě nemohu hodit člověku, který se chová nesrozumitelně. Nevím, co od něj můžu čekat.
No já nevím kolik je Vám let, ale pro seniory a pracující udělal proti modroftákům docela dost. Bohužel pokud jste nechápala/l nebo si nevšiml/la s čím musel celou dobu zápolit, kdo všechno se mu stavěl do cesty a kladl šutry na koleje – Vaše chyba.
Emo, já se ale na jeho výdobytky pro seniory nedívám z hlediska seniorů, ale z hlediska jejich vnuků.
Současně je mi jasné, že pětihnus bude rozfrcávat erární kasu ještě víc.
Lihovci tím pětikilem, které obdrží i občan, který obohatil náš genofond šesti nevzdělatelnými spratky, takový dostane za zásluhy dokonce tři talíře.
Řídím se zásadou, že než dělat kraviny, tak je lepší nedělat nic.
Obecně žena vydělá méně peněz než muž a má tedy i nižší důchod. Je to tak všude, jsou i výjimky, šikovná žena si dobře placené místo vydobude.
Pokus o srovnání toho rozdílu befelem shora mi přijde jako … nechytrý nápad.
Kdybych byla bezdětná písařka, která se živila hrbením nad psacím strojem , a z nějakých důvodů se jí nepodařilo mít déti, cítila bych křivdu.
Záviděla bych paní Recidivistové, která zplodila hejno malých recidivisťat a teď dostane za ten čin od pětihnusu slušný balík.
No tak, když nemůžete, tak nemůžete. proč potom kolem takový tyjátr?
Ženy potřebují všecko kolektivně zkonzultovat a navzájem si to odsouhlasit.
Helanov: Čekáte na ideálního, charakterního, ušlechtilého kandidáta? No, to se tedy načekáte, ale dejte vědět, kdybyste ho náhodou našla.
U toho druhého to víte?
Tomu druhému kouká chuť na teplou sesli z očí. Ten je srozumitelný až moc.
No dobrá, nemůžete to hodit Babišovi, protože vám to nedovolí svědomí. Všichni už to víme a bereme na vědomí. Nemusíte nám to stále opakovat.
Bohužel, bílý rytíř bez bázně a hany v lesklé zbroji do téhle volby na skladě není. Jen si pak nestěžujte, až bude na hradě sedět generál v.v. a bude fungovat jako Babiš na pořádně velké dávce steroidů. 🙁
P.S. Traduje se takový vtípek z leteckého prostředí – netuším, zda má reálný podklad, ale na tohle se, myslím, hodí:
Pilot společnosti Alitalia, kterému vyřadil blesk z provozu půlku kokpitu vzrušeně mluví do vysílačky: „Skoro všechno nám vypadlo, nic už nefunguje, ani výškoměr už nic neukazuje …“
Po pěti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: „Drž už hubu a zemři jako chlap!“
Paní Helo, právě jsem dočetla článek paní Zwyrtek -Hamplové a myslím, že hodně přesně objasňuje situaci.A srovnání s vývojem na Slovensku v diskuzi ještě lépe! Přečtěte si to, prosím.Já už rozesílám odkaz všem blízkým.Myslím, že je tam dost pádných důvodů proč u voleb podpořit Babiše.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Pavel-Jde-jim-o-vic-nez-o-Hrad-Zwyrtek-Hamplova-temne-naznacila-A-premohla-se-727083
Přístup některých zdejších k prezidentským volbám mi připomíná cimrmanovo „trestání učitele učitelem“
„Nedám si dnes po obědě doutník. Neplačte, sami jste si to zavinili!“
J. Švejk 0:04
Hmm, to je nějaká modifikace kolektivní viny? Když nepůjde paní Hela k volbám, tak nejenomže si nemůže na nic stěžovat, ale taky „pomáhá gumě“? Máte to ňáký pomotaný pane Švejk…
Také si myslím, že republika nezahyne, když nepůjde Novotná volit.
😀
Ale dostanete další černý puntík (jeden už máte, neb vás srovnali se mnou).
Ta psychoza z parlamentních voleb „když nevolíš, volíš X“, kde už je to na hraně hlouposti, se tady, ve skupině geniálních alternativců, přerodila i do voleb bez pětiprocentního limitu a myslím, že jste získala bod za asistenci aniž byste se o to snažila.
Gogo, hlavně že nedochází na pěsti. A že se tady nemoderuje diskuze.
( Musím si trochu šplhnout u pana Zakladatele. )
😉
Paní Helo, já vám poradím. Zajděte k volbám, nafasujte si obálku, za plentou do ní vložte nachystanou A4 s fixou načmáraným vzkazem „OBA DVA JSOU DEBILOVÉ“ a vesele ji hoďte do urny. Pokud nechcete „volit zlo“, tak ho nevolte. Je to prosté.
A rozhodně se nenechte připravit o své právo na remcání a nadávání. Nevím, který debil vymyslel že „když si nevybereš, tak si nemůžeš stěžovat“. Když nemám rád ani hrachovku, ani kulajdu, tak si snad můžu stěžovat, že mi ta hrachovka nechutná. A mám v paži že „ta kulajda by byla lepší“.
Ale asi byste nebyl moc oblíbený, kdybyste tu v diskusi o tom stále psal. Je to jen vaše věc, nikdo vám zde kulajdu, ani zelňačku nenutí…
Poslat mě do prdele je zase Vaše právo, a já Vám ho v žádném případě nehodlám brát.
😀Tak to mi nenapadlo!
A potom si řeknu : To jsem jim to nandala, to si za rámeček nedaj. Hajzlové jedni.
😀
Ty demonstrace to je zmar. Když proběhne několik demonstrací a není žádná nátlaková akce tak je to prostě akorát to hulákání do oken. Byla tady výzva k hromadným odhláškám TV nikdo se toho neujal. Je to prostě jen ventilování frustrace po náměstích a nad to není nikdo ochoten udělat víc. Asi není tak zle.
Pane vidláku, vy jste ale ne-vy-lé-či-tel-ný optimista. Můj tip je, že pokud něcojako jednotná fronta proti 5K generálovi Zradě existuje, tak se nejpozději k sobotnímu podvečeru rozpadne hádkami, čí je a) větší zásluha na vítězství nebo mnohem pravděpodobněji b) větší vina na prohře. A nebudou lítat plivance, ale plivance s rozběhem.
To byla jedna věc. Druhá věc je ta, že prostě pořád ještě není dost blbě nebo pětisebranka nemá dost průserů na triku na to, aby se věci začaly dít. Ještě je (většinově) co do huby, ještě je v bytech teplo, ještě svítí světlo a smí se jezdit v benzínových autech, ještě se středoškoláci neposílají na frontu, ještě se válkou jenom „straší“, ještě se může aspoň teoreticky napsat, že jenerál Zrada je prospěchářský sociopat s vysokou mírou sebekontroly a pracuje pro cizí mocnost.
I kdyby nakrásně měla „alternativa“ podporu těch 15 % voličů, tak jí to aktuálně k ničemu není a během deseti minut je možné ji rozdělit otázkami okolo covidu, očkování, EET a vůbec placení daní, slámy u kravína, obce pro umístění nějakýho toho velvyslanectví atd.
A když tohle vím já, tak to Astropythlekovi pohůnci vědí taky. Oni vědí, jak rozštípnout už i fungující stranu se strukturou, Okamura by mohl vyprávět.
Možná to vyjde a zvolen bude opravdu Babiš.
Já ale zůstanu doma, dvakrát jsem volila zlo, které se mi zdálo menší, než Schwarzenberg a Drahouš. A možná i bylo. Asi jo.
Tentokrát si dovolím ten luxus a volbu mezi septikem a žumpou vynechám. Bašta byl jediný kandidát, kterému jsem opravdu věřila a jsem ráda, že i díky mému hlasu aspoň propadl důstojně.
***
Bratříčku zavírej vrátka, tahle noc nebude krátká.
😢
Myslím, že Vám rozumím velmi dobře. Přimlouvám se však, abyste svoji (ne)účast ještě zvážila. V podstatě mám podobný problém …
Takových je nás víc a jdeme. Chce se nám zvracet a kroutí se nám palce na nohou, ale jdeme. Jdeme protože věříme , že Babiš je to pověstné stéblo.
Zvažuji. Je to ale strašně těžké. Hodit to někomu jenom na základě toho, že po něm jede pětihnus.
A o jehož názorech nikdo nic neví, možná že ani žádné nemá. Vždyť ani ANO vlastně nemá žádný program. Pragmatismus je dobrá věc, ale momentálně jde o víc, než jenom o plný hrnec.
Je to jednoduché. Rozhodněte se to hodit AB (protože stéblo) a Vaše dušinka bude mít klid. A já slibuju, že to na Vás neřeknu … 🙂
Vy se mi snad zdáte. to není možné. Hernajs, máte tři možnosti, tak si ksakru jednu vyberte a nerozmazávejte to furt.
Paní Helonovo, pana Babiše nemám rád. Protože je primitiv v obleku, mluví jako když čtvrťák špatně recituje staroslověnskou báseň, protože neobnovil možnost kouřit v hospodě, když na to měli sílu, protože jeho vláda chtěla, abych nosil roušku v lese, protože kdoví jak (za čí peníze) nastartoval svou miliardářskou kariéru, protože …. a protože ….
A přesto mu to půjdu hodit, protože emočně zakrytý, dutý plnitel rozkazů je horší.
mluví jako když čtvrťák špatně recituje staroslověnskou báseň
:-))) to je naprosto přesné. A vidíte, já mu to kouření nezazlívám (čistě z osobních důvodů, prostě mi ten jedovatej smrad vadí k jídlu i k pivu a nehodlám před každým setkáním dohledávat a ověřovat stupeň znečištění daného podniku), spíš mě mrzí jeho váhavost stran jejich, tedy nečeské televize a nevyužité možnosti trochu provětrat tamní zatuchlé normalizační struktury.
Já se takovým těm „čestným a po pravdě toužícím a pravdu vyhlašujícím“ vybýbám jak čert kříži. Co pamatuji vždycky nadělali víc škody než užitku. Život je o kompromisu Bohužel/bohudík.
Ač-li jste sem nebyla nasazena, abyste zdejší přesměrovala na cestu té jediné pravdy a lásky, o čemž svědčí většina Vašich příspěvků. Njn jsou i tací lidé, s tím se nic nenadělá. Přesvědčovat Vás nebudu, protože jak říkávala bábi“ psí hlas do nebe nevolá“ a ona měla vždycky pravdu..
Měl jsem to stejně jako Vy, ale už vím. Toto volba je o tom, zda se nechat rychle zastřelit nebo pomalu utopit. Já věřím na karmu – jinými slovy zákonu o příčině a následku. Jakákoliv volba bude mít odpovídající následek a není to o kulce nebo zalknutí pro Česko. Je to o mě! Tyto volby jsou z o mém svědomí…
Martine vy jste mě nepochopil… 🙂
Já tohle všechno vím. Je mi jasné, co bude v sobotu následovat. Já nečekám, že někdo doopravdy udělá, co jsem tady napsal. Je mi jasné, že se hned zase začnou štípat. Důležité je, abych já dodržel, co tady říkám. Abych já spolupracoval s každým, kdo bude chtít. Abych já udržel apel na jednotu. To je můj dlouhodobý úkol.
Mně nejde o to, jestli to jiní budou rozeštvávat. To neovlivním. Ale ovlivním, zda nám přibydou nebo nepřibydou příznivci. Jestli se alternativa nesjednotí kolem jiných, tak se musí sjednotit kolem nás. Bude to trvat. Hodně dlouho to bude trvat. Ale já zatím ještě chci psát dál.
„Jestli se alternativa nesjednotí kolem jiných, tak se musí sjednotit kolem nás. “
Vidláku,
pominu možnost, že to kolem „NÁS “ byl tzv. plural maiestaticus.
Pak by ovšem bylo dobré ujasnit, co to zamená podle tvé představy – v této souvislosti – „my“.
Jen maloulinko OT
Myslím, že že veškerý cvrkot zde by bylo vhodné zavčas seriózně analyzovat. (Tedy pokud se to již průběžně dosud nedělo.) Mám na mysli autory příspěvků.
Jsem přesvědčen o tom, že by se to v budoucnu mohlo ukázat jako velmi cenné.
Asi netřeba dál nějak rozebírat. A pokud se tento můj canc vygumuje, neuškodí to – spíše naopak …
„Jsem přesvědčen o tom, že by se to v budoucnu mohlo ukázat jako velmi cenné.“ A to je myšleno spíš pro vyšetřovací orgány, tajné služby, nebo spíš soud?
Ale no tak …
To byl vtip.
Hodím to Babočce, ale bojím se a snad si i přeju, ať to raději „vyhraje“ Jenerál… ať je průšvih pořádný, jinak asi lidi nepochopí….
V jednotě je síla, ale život je rozmanitost.
Chybí sjednocující idea nebo ideologie. Byla zničena, zvenku i zevnitř.
V zásadě souhlas. Jen nevím, zda bychom se shodli na její definici …
Snad na rozdíl od pohledu na blahodárnost šlífky 🙂