Demonstrace skončila, bezprostřední a emotivní dojmy vyprchaly, henty internety jsou zaplavené fotkami shora, zdola, zevnitř i zvenku, příslušníci a přisluhovači naší vlády se ozvali a také zhodnotili situaci, tož se na věc podívejme trochu s odstupem a možná i s trochou nadhledu. Pojďme si říct, co doopravdy je… a co doopravdy není.
Na první dobrou bych řekl, že svým způsobem všichni máme, co jsme přece vždycky chtěli.
Chtěli jsme, aby chodili mladší lidi? Tak chodí. Tentokrát už demonstrace vypadala jako setkání širokých rodin. Lidé začali brát sebou svoje děti… (mimo jiné také proto, že demonstrace jsou bezpečné a nějaká bitka, při které by vnouček přišel k úhoně, ta je hodně nepravděpodobná. Chtěli jsme, aby to bralo za srdce? Potvrzuji i s razítkem. Atmosféra byla zase lepší než minule.
Chtěli jsme spojování? Z pódia hovořili Matěj Gregor, Klára Samková, Jaroslav Foldyna, Bohumír Dufek, Ondra Dostál… i nějaký Vidlák… Pokud vím, žádný z jmenovaných není v PRO a ani se k tomu nechystají. V davu byl stánek Svobodných, zahlédl jsem Miroslava Ševčíka za Trikoloru, Jiřího Skalického za Národní radu obnovy, prý byli viděni i někteří poslanci za ANO a tihle všichni si tam měli s kým podávat ruce.
Není snadné stavět mosty, ale jestli si někdo myslí, že přes Foldynu netečou signály od Rajchla k Okamurovi a zpět, tak rozhodně tečou. Zatím si kluci nepadají do náruče, protože mají spoustu důvodů k ostražitosti, ale „horká linka“ už existuje. To samé platí pro Trikoloru, která se spojila s SPD a samozřejmě i pro Svobodné.
Chtěli jsme pluralitu názorů? Na pódiu zazněla slova o ukotvení v západních strukturách, zazněla slova o jejich podmínečném opuštění, zazněla slova o novém středoevropském prostoru, který nahradí EU a Klára Samková sklidila bouřlivý potlesk, kdy řekla, že nechce být součástí Západu a požaduje aby byl Fiala vynesen v zubech a postaven před soud. Já mluvil (jako obvykle) o ekonomických tématech a představil jsem svojí agendu pro příští měsíce – pět jednoduchých a snadno zapamatovatelných požadavků.
Tohle všechno zaznělo na jednom pódiu. A mnoho dalšího. Pamatuju si, jak loni Láďa Vrábel bděl nad tím, co budou řečníci říkat. Bděl nad tím, co se říkat může a co nemůže… Teď nic. Když to tak vezmu, PRO samo sebe deklarovalo jako pravicovou stranu, která se cítí být součástí Západu… a Foldyna zároveň jinými slovy říkal „volte SPD,“ my chceme opustit EU co nejdřív a na nějaký Západ zvysoka sereme. Na jednom pódiu bylo obojí!
Nechci bojovat proti líbodémo tím, že si na alternativě uděláme stejnou cenzuru a stejnou nenávist ke všemu, v čem se byť jen trošičku lišíme. Jen s opačným znaménkem.
Když jsem si povídal s lidmi pod pódiem, tak tam létalo ještě mnohem širší názorové spektrum. Spojuje nás shodný postoj k vládě Petra Fialy a celé Pětidemolici. A pak budou muset být volby, protože podle stávajícího rozdělení parlamentních i neparlamentních názorů to prostě už nejde. Není jak.
Chtěli jsme strany, které nepodvádějí voliče? Chtěli jsme strany, které neskrývají svou orientaci a nenechávají si ta nejzásadnější prohlášení až po volbách? Tak je máme. PRO jasně deklarovala, co chce dělat, jak to chce dělat a kde chce stát. Všichni jsme to slyšeli. Některé to přisympatizuje blíž a některé to odsympatizuje kousek dál. Ale křičet, že nikdy PRO nebudu volit, to má asi stejný význam, jako když se tu mluvilo o tom, že za covidový teror už nikdy nebudeme volit Babiše. A pak jsme mu to v prezidentských volbách docela hojně házeli. Menší zlo… prostě zbyl a byl přijatelnější než Petr Pavel.
Jak budou vypadat preference PRO před volbami, to bude záležet, kdo všechno postaví kandidátku a kdo na ní bude. Pak teprve bude mít smysl řešit, kdo má sympatičtější program, kdo má peníze na kampaň a kdo má dostatek spolupracovníků… Zřejmě také budou všechna volební témata mnohem naléhavější než dnes.
Tohle všechno dozrálo v posledních dnech či týdnech a v sobotu jsme to sklidili. Trvalo to a nešlo to lépe, protože se nenašel nikdo, kdo by to lépe udělal. A nebudu zakrývat, že jsme si přáli větší úrodu. Ale naše alternativní hektary zatím větší výnosy nedávají. Potřetí jsme si potvrdili, jak daleko dosáhne svolávací zvon Jindry Rajchla a celá řada dalších demonstračních pokusů ukázala, že zvon zvaný Rajchl má v Kotlince nejsilnější hlas.
Co naopak není? Není bezbřehá důvěra. Vše je nutno odpracovat. Český člověk si za posledních čtyři sta let odvykl věřit na zázraky. Není žádná šance, že by pravdomluvná média ubrala ze svého aktivismu. Zřejmě není šance na nějakou zkratku, která by nám cestu k budoucnosti usnadnila a je pravděpodobné, že si ještě lecčímž projdeme.
Myslím, že v příštích týdnech budeme všichni vstřebávat realitu. Jak tu politickou… mimoparlamentní i parlamentní, tak tu hospodářskou. Něco mi říká, že i agenda našeho Péti pomalu dochází svého naplnění a všechny jejich představy o naší pozici na Západě se v této zimě vyjeví. Za čtrnáct dní se uvidí, jak dopadly volby na Slovensku. Během podzimu to nebudou jediné volby.
Cena ropy se blíží ke sto dolarům za barel a nějaký cenový strop už nikoho nezajímá… Všechny problémy světa zůstaly, válka zůstala, eskalace jede. Čeká nás hodně práce…
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý kdo pošle dar alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihu (nebo knihy) z nabídky.
https://t.me/casusbellilive/128687
Ukrajinské veľvyslanectvo v USA zverejnilo fotografiu príslušníka pluku Azov s volacím znakom „Rebbe“, ako objíma ortodoxného Žida v Umani
Zdroj: @infantmilitario
Sledujte a zdieľajte
https://t.me/casusbellilive
Zapomněla jsem na jméno Evix
Český stát koupil za 360 milionů eur (8,8 miliard korun) firmu RWE Gas Storage, která vlastnila a spravovala šest plynových zásobníků. Jejich kapacita odpovídá třetině roční spotřeby. Podle premiéra Petra Fialy jde o jeden z několika kroků k větší energetické bezpečnosti Česka.
Zdroj: https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/rwe-gas-storage-zasobniky-plyn.A230918_141545_ekonomika_akp
nenavrhovali toto dezoláti vloni na podzim?
Na Fialu se musí pomalu…. 🙂
Na Fialu pomalu
a na Vítka rychle:
Až pomaže od válu,
nebude tak zpychlé.
Bacha, aby to nepoužil Jiří Dědeček😂😂
:-))
A to ještě nevíme, za kolik ty zásobníky Nečasova vláda ODS zprivatizovala…
Transgas zprichvatizovala Zemanová vláda.
Doba šílená. Jeden by si tak naivně myslel, že mainstream má šlapat na paty vládě. V době šílené cupuje opozici.
Informování je také na úrovni idiocie. Člověk jenom žasne, co jsou ti hlídači demokracie schopní vytlačit.
Na demonstraci, se podle odhadů sešlo 10 000 až 100 000 lidí. Je tu vůbec někdo, kdo tohle chápe?
Dekadence nabírá nadzvukovou rychlost a někteří z nás jen čumí. a nestačí kroutit hlavou.
https://cnn.iprima.cz/porady/zpravy-plus/18092023-1 šoupnout čas na druhou část. Čas cca 11:47 (nejde mi to střihnout)
Nutno přetrpět reklamy.
Ještě drobné diskuzní připomenutí, jak se zhroutilo hospodářství RF po zavedení sankcí, což je srovnatelné s eventuálním vystoupením ČR z EU.
Současně se zavedením sankcí a započetím likvidace výroby v RF přišel přirozený propad akcií těchto firem.
Volné akcie bleskově vykoupila RF, takže se nic nikam nestěhovalo a firmy dostaly nůž na krk. Buď obnovit výrobu podle klauzule v uzavřené smlouvě, anebo nucený odprodej všeho za šrotovou cenu.
Problém sankcí byl vyřešen.
K možnosti uvalení cla na český export asi tolik. Jak chcete uvalit cla na SUBDODÁVKY pro váš průmysl, který vás živí?
V tu ránu máte neprodejný svůj vlastní výrobek.
Kovidový kverulant – vždycky kverulant?
Chcete se opravdu zbavit Fialovy vlády? Tak přestaňte jen kverulovat a začněte uvažovat realisticky.
Opravdu si představujete, že teď vznikne/vzedme se nějaká zázračná strana, která porazí ve volbách (ať už předčasných, nebo řádných) jak Babiše, tak Pětidemolici a vytvoří vám konečně ty kýžené světlé zítřky?
To je přece naprosto nereálná představa. Nic takového se nestane. Budeme rádi, když někdo (nejspíš Babiš) porazí ve volbách Pětidemolici a když Pětidemolice plus potenciálně Šmardovi socani (kteří jsou stejně hujerští, jako Pětidemolice) nedají nadpoloviční většinu.
SPD volby těžko kdy vyhraje. Na to v této zemi prostě není dost stejně smýšlejících voličů. Babiš by vyhrát mohl, ale asi ne tak moc, aby sám dal dohromady většinu. Musí k sobě mít nějakého koaličního partnera, nejlépe dostatečně euroskeptického, schopného říkat Bruselu NE. Takže musí zde být nějaká strana, schopná koalovat s Babišem. Tou by mohlo být Rajchlovo PRO. Nebo snad někdo jiný? Kdo? Trikolóra? Svobodní? Komunisti? Paroubek? Těžko, těžko, těžko.
Tak přestaňte kverulovat, zapomeňte na své animozity k osobám, přestaňte čekat na ideál a vezměte rozum do hrsti. Nedostanete nikdy žádný ideál, žádná strana nenaplní všechny své sliby, vždycky to bude jen nějaký ulepený kompromis, který se nebude nakonec líbit nikomu. Tak se s tím smiřte, že tak to prostě je a bude. Buď ten kompromis slepí Babiš-Rajchl-Okamura, nebo vy dál zůstanete hrdými kverulanty, kteří hrdě opakovaně házejí svůj hlas do kanálu, a vládu slepí znovu Pětidemolice. To chcete?
Nebo jak si představujete, že nastane nějaká změna? Jak si přestavujete nový kýžený stav vládnutí v této zemi a zejména cestu k tomu vámi vysněnému stavu?
Nechcete si to mistrování strčit do Brusele? Asi by to bylo lepší.
Hm, taky názor……
Po volbách vznikne vláda ODS + ANO.
Možná bez Babiše a bez Fialy.
A nebyl by přece jen lepší místo zpanchartělé ODS ten Rajchl?
Kadlas to vysvětluje jasně.
Prostě velká koalice národní záchrany nebo nějaká aktuální forma opoziční smlouvy.
Rajchl bude (možná…) jen další z trpaslíků, kteří okopávají kotníky, aby se zviditelnili.
Problém nefunkční 5k je právě ten počet členů.
Osobně bych to považoval za terno. Prostě otevřeně vláda ekonomicky-oportunistické koalice bez aktivistických magorů, velkohubých národovců, válkychytivých Hujerů, bez těch, kteří si z pobíhání po obchoďáku bez roušky v době největší epidemie udělali pomalu čtvrtý odboj a hodlají na to rejžovat popularitu a peníze ještě dva roky po epidemii. Problém Vidlákova sjednocování alternativy je totiž v tom, že mimo nějakého středu lidí se selským rozumem a normálním uvažováním (které reprezentuje asi nejlépe Vidlík sám) jsou na tzv. alternativě nalepení i extrémisté a pošukové všeho ražení dle libosti. Ti dokáží „alternativu“ jednak vždy spolehlivě zdiskreditovat, jednak každému rozumně uvažujícímu je jasné, že pod jejich vedením by to bylo ještě horší. Potřebujeme sjednotit tvořivé lidi rozumného středu, ne se dávat dohromady se všemi magory odezdi ke zdi pod jednou střechou „alternativy“. To je prostá logika a ignorování tohoto je příčinou neúspěchu. Naše deviza je v tom, že Fiala s Černochovou a spol. díky svému Hujerskému aktivismu a prokazatelnému lhaní už do společnosti středových lidí se selským rozumem a normálním uvažováním rozhodně nespadají – a to bude vadit i běžným voličům ODS.
A on se běžných voličů ODS ( já nevím, nikdy jsem je nevolil a nebudu ) někdo někdy ptal na názor ?
Já jsem vládu Ano-ODS (popř. plus Okamura) chtěla už před minulými volbami. Jenže zpanchartělá ODS to už tenkrát zabila a nechala vládnout socany. Mezitím sama zpanchartěla ještě mnohem víc . Je příliš eurohujerská, víc než Babiš. Zradila úplně všechno, co zradit mohla. Nechápu, že ji někdo může stále volit, když je to úplně jiná strana, než jaká byla původně. To není jen o Fialovi, ale o všech těch odeesácích , kteří ho na to místo zvolili a nechávají ho tak moc škodit. Já bych k tomu Babišovi radši brala někoho víc euroskeptického, kdo by ho tlačil opačným směrem než k Bruselu. A to ODS už dávno není. Mohl by to být třeba Rajchl, kdyby přelezl těch pět procent. Volit ho ale budu jen tehdy, pokud bude reálná šance, že těch pět procent opravdu přeleze. To samé jsme měla minule s Trikolórou, ale nakonec jsme to po zralé úvaze hodila Babišovi (jen aby nevyhrálo SPOLU, jinak bych to radši dala Okamurovi jako předposledně).
Souhlasím, že idea slepit celou alternativu, plnou všelijakých magorů a věčných kverulantů, je asi nereálná.
Rajchl není moc euroskeptický.
ODS není euroskeptická už vůbec.
Je úplně přirozené, že v alternativě bude vždy zpočátku vysoké procento věčných kverulantů a různých samorostů, protože je to přesný opak ovcí. Ale jak se bude situace vyvíjet, jejich procentuální zastoupení bude klesat. Navíc jsem přesvědčen, že v alternativě je spousta chytrých a konstruktivních lidí. Možná i proto, že mně minule hlas propadl, tak bych rád viděl před volbami alternativu alespoň trochu sjednocenou. Pokud nám opět propadne milion hlasů, tak už si teď za to můžeme sami, včetně politické representace.
Tymako: Milenin komentar mi pripomina tzv. tramvajovy problem (kdo nezna, je to na wiki). Mam zabit 10 starsich chlapu, ci jednu tehotnou zenu? Atp. Vecne handrkovani o tom, ktere zlo je lepsi zlo.
A zatimco Vidlak se snazi sjednocovat, tak kdykoliv se tady ozve hlas, ktery otevre „urcita“ temata, tak se ho tady cela parta snazi umlcet.
Alternativa je plna lidi se svym vlastnim nazorem, kteri maji dost patere na to, ze se nedaji umlcet, i kdyz jde do tuheho. To je prece nase plus!
Souhlas, navíc to budu řešit před volbami. Ano, Vidlák rozumně sjednocuje, navíc je to člověk se silným sociálním cítěním, odkloní se od Rajchla pokud bude PRO dělat nedobré věci.
Možnost koaly ODS – ANO zřetelně dráždí aktivistické Piráty, TOPku a bakalomainstrým.
Proto taky asi je pro ně Blažek takový arciďábel.
A máte recht, spoustě voličů ODS už Ukrajina leze krkem.
ODS musí zachraňovat ty tři mopslíky, kteří ji štěkají u nohou. Pochybuji, že by hňup zradil koalici. Takže na ANO a ODS zapomeňte.
Co tam máte dál?
Obávám se, p. Jarku, že jste trochu idealista (ve smyslu: přání otcem myšlenky). Když půjde o koryta, jakákoliv animozita půjde stranou…😞
názor velmi realistický, ztotožňuji se.
řídím se Foldynovým heslem – proti Fialovi klidně i s ďáblem.
Vážím si všech, co reálně něco dělají, ať je to organizace demonstrací nebo setkání i těch, kdo tam jdou.
Mrzí mě, že se opozice drolí žabomyšími válkami, vzájemným zostouzením a řešením otázek, co bude až bude, když reálně ani nebude. To jsou salonní disputace o barvě deštníku při povodni, pardon.
Prioritní je srovnat do řady nesourodou skupinu, pod jediným heslem- zlikvidovat vládu pětikolky, pak nechť nastane další. Do voleb se to, myslím si , nepodaří, ikdyž je mi líto každého dne, kdy pětikoalice mrcasí co se dá, rozprodává zbytky a leze do každé přistavané řiti.
Jako úhelný kámen neberu, jestli z EU a NATO teď, výhledově preferuji jistě pryč, ale popravdě bych na to ráda slyšelaˇčetla debaty zasvěcených, kteří předloží argumenty.
Demonstrace nebyla propadákem, jak panovaly obavy. Pomněte, že historicky poprvé tam poslala cnn prima reportážní vůz, Fiala musel reagovat aspoň svým přiblblým veršíkem o podpoře NATO v Mošnově.
A všimla jsem si, že nejen penzisti a a sociálně slabí, ale i lidi kolem 30-40, které těžko prezentovat jako pomatené penzisty a lidi na dávkách.
Výrazně se mění příspěvky v diskuzích i na seznamu a idnes, ondy baštách libtardích info na webu.
Přeci jen se něco děje v pozitivním duchu.
Včera Ivan David mluvil, že je možné, že se ti idioti rozpadnou po vzoru Slovenska a klidně dovládne Babiš s ODS bez Fialy.
Je potřeba, aby volby byly hned(!) s koncem této sebranky. Jinak to zase dopadne špatně. Příkladů z minulosti je dost.
tak odjinud………………http://cssl.cz/2023/09/15/pietni-akt-u-pamatniku-cs-letcu-v-zatci/
Nojo no ten odkaz co ten…. Projev předsedy ČsSL plk. v. v. Ing. Václava Vaška na pietním aktu v Žatci, to neveme
Borec
https://www.novarepublika.cz/2023/09/militaristicka-vlada-s-odpornymi-kroky-zaznelo-pod-dohledem-cestne-straze-u-pamatniku-letcu-v-zatci
frajer!
duch Jana Husa pořád v tomhle národě žije
A na Slovensku též!
https://www.youtube.com/watch?v=Yr9YyEFRf8M
Tak nevím proč mě nezobrazuje, jestli kvůli odkazu?
Takže ještě jednou, jestli bylo v Mošnově 100 tisíc lidí, tak potom v minulých letech, kdy byla rekordní účast, muselo se na tuto akci dostavit více než čtvrt miliónů lidí.
Tehdy nebylo k hnutí už ve Frenštátě, protože přes Frenštát je hlavní trasa z hraničního přechodu Bílá, Bumbálka, Makov.
V Kopřivnici také, jezdí se tím směrem k Mošnovu. Kolegové v Příboře seděli před panelákem, popíjeli pivko a čuměli na letadla.
Ano dá se tam jet už i vlakem, ale o žádných speciálních vlakových spojích jsem neslyšela a 100 000 lidí prostě najednou nepřevezete.
Sušila jsem seno na zahradě u známých a byli překvapení, že jsou Dny NATO, protože byl klid. V minulých letech jsem se občas dost vyděsila, bo ty letadla létala nízko.
Mám podobný poznatek. Vždycky je randál a letos ticho. Možná mají pancéřované vzducholodě nebo bitevní větroně.
Již blahé paměti Jules Verne v díle Robur Dobyvatel doporučoval stavět vzdušné lodě z papíru.
Pisou na natodays webu:
„Druhý den 23. ročníku Dnů NATO v Ostravě & 14. ročníku Dnů Vzdušných sil Armády České republiky na Letišti Leoše Janáčka Ostrava navštívilo 85 000 osob. Spolu se sobotou je to celkem 185 000 návštěvníků, kteří v horkém, pozdně letním počasí sledovali ve vzduchu i na zemi špičkové ukázky činnosti a techniky armád, ozbrojených a bezpečnostních sborů a jednotek Integrovaného záchranného systému z celkem devatenácti partnerských zemí. Dny NATO v Ostravě & Dny Vzdušných sil AČR, konané pod záštitou prezidenta České republiky, plně potvrdily svou vedoucí pozici bezpečnostní přehlídky evropských rozměrů.“
Na Ostravsku je možné všecko. Tady se prodává i burčák před vinobraním.
A jak je vidět, je tam i dost bývalých komunistů, kteří dostali byty od strany a vlády zadarmo.
Tvoji rodiče byli kde, že nedostali byt přidělen?
Nebo tě stačili do kojeňáku a jsi sirota?
A když už nevíš kdy ti komunisté skončili, tak ti to připomenu, v roce 1989 a prezident byl následně zvolený Václav Havel…toho za komunistu doufám nepovažuješ.
Letecké dny v Ostravě se pořádaly už hluboko za bolševika a představte si, byla tam vždy vysoká účast, okolo 100 tisíc lidí.
Myslíte si, že ti lidé tenkrát na leteckém dnu vyjadřovali podporu Varšavské smlouvě?
Analogická otázka se nabízí i k leteckým dnům pořádaným v Mošnově dnes.
Je to tradice. Já tam byl na Ruslana někdy v 87-88. S děckama v teplákách jsme baštili párky na víku popelnice, nebylo tam k hnutí. Mám fotky.
njn, pětikolka bere mošnovské dny NATO pomalu jako předvolební průzkum.
Taky pamatuju, když byli kluci malí, jak jsme byli na leteckých dnech – nikoliv jako projev politické preference ale jednoduše atraktivní technický zážitek / pro mužské osazenstvo rodiny/.
Mě tydlety dny vždycky prudily. Člověk seděl na rybách, chtěl mít klid….a co ? Porád nějaké dunění, řev…
Proč si to neudělají někde v poušti ?
Ja tak, že by pak ta propagace byla nulová.
No a je snad málo bojových počítačových her ? Ty dělají z pubertální i postpubertální mládeže docela fajn kanonenfutr, možní i hrdlořezy. Když jim řeknou, že za to dostanou nějaké body……
Jo, jo – nadávalo se na kostely.
No tak tu máme generace pustých duší, konzumentů makáčů, nabuzených k tomu střílet na jiné , naprosto jim neznámé lidi jen proto, že se to po nich chce od strany a vlády. Přičemž v Rusku to bude obdobné….
Křesťanská “ tradice“, do prdele s takovou křesťanskou tradicí. To raděj ty kostely (které ale také dokázaly hovno co zabránit /protestující proti euthanasii apod. prominou/ lidem z 93 % nějaké křesťanské denominace , aby se nenechali zatáhnout do her diplomatů a podobné intelektualní luzy.
Tak asi táboráky, sousedská pohodička, pivíčko, pivíčko a dobré uzené, sklenice k obloze zvedneme, zvedneme….tý naši Rakušani a Afročešky mají to ztracené…..(leda by stihli doběhnout ke svým krytům a zavřít je na petlici, aby je nějaký obyčejný člověk nekontaminoval)…..
A jak ty tisíce tam jely, když nebyly nikde zácpy?
My jsme se tam nikdy nedostali a že jsme se před 10 a více lety snažili podívat.
A proč letadla letos létala bez hluku? I malý vrtulník našeho nového ředitele ZD hluk dělá, to startovaly s trampolíny?
Včera jsem se na to dívala po jednotlivých létech – tak třeba v roce 2015 tam bylo první den 150 tisíc, druhý den asi 80 tisíc. To byl premierem Babiš, takže zřejmě to bylo na jeho podporu :-). Alespoň Fiala tvrdil, že to je podpora jejich politice.
Dnes jsem někde četla argument, že na letišti se to prý spočítalo snadno a spolehlivě (v sobotu to měli hned odpoledne ) protože dávají všem vstupenky (i dětem) – zamlčelo se, že zadarmo. Proto navrhuji na příští demonstraci vytisknout vstupenky, zadarmo rozdat a nikdo to nebude moci zpochybnit 🙂
Já ani počítat moc nemusím – v listopadu 1989 bylo na Václaváku podle mediáků přes 300 tisíc lidí. Václavák byl plný, takže to je zřejmě jeho kapacita . Viděla jsem, že teď se to táhlo až za Vodičkovku , t.j do 2/3 (i víc) Václaváku, tedy těch 100 tisíc je reálných.
a jakej klid to bude, až budou lítat na elektřinu ( na vzdálenost prodlužováku )
Mír je svoboda.
Jsem rád za vaši odpověď náhodnému kolemjdoucímu. Potvrdil jste mi tak dvě věci zároveň. První – Vlk má pravdu v tom, že demonstrace neměla posloužit až tak lidem před tribunou, ale na tribuně. Čest vyjímkám (myslím, že vy mezi ně stále ještě patříte). Druhá věc je, že nedůvěryhodní lidé nemohou dělat důvěryhodnou politiku. Advokát Rajchl pro mne nikdy nebyl a nebude důvěryhodným člověkem.
Mezi námi, tím počtem účastníků zveřejněným na svých stránkách a důvodem zpoždění vlaku z tribuny se pro mne v tomto směru postavil na podobnou úroveň, jak ti hajzlíci z pětikolky a jejích podporovatelů. Možná ještě hůř. Protože, při své inteligenci, musí považovat ty lidi před tribunu za kretény, kteří mu budou věřit jako dvanáct apoštolů Kristu.
Ano, s tím zdůvodněním zpoždění vlaku to bylo laciné a ubohé.
Tady jsem našel možná jedno z vysvětlení, proč se někteří chovají tak, jak se chovají:
„Přináležet k moci je sladké. Je opojné lísat se jí k nohám, choulit se do její ochrany a především si zchlazovat žáhu na všech, kteří stojí ještě mimo, na zaslepencích a zarputilcích, kteří se nechtějí zapojit, uplivovat si před nimi, kopat je, brát jim majetek a postavení, pomlouvat je, špehovat je.“
M.B. Schwarzbach, Kronika špicla
Většina lidí má nadání ke stádovitosti. Tak dvě třetiny jsou otroci, kteří poslechnou téměř jakkoli zrůdný příkaz autority, klidně psychopata nebo deprivanta.
Proto například Židé jsou úspěšní proto, že takoví nejsou.
ž.dismus je zločinné spolčení proti lidstvu. Jako užiteční idioti většinou hajlují, že druhou světovou válku spáchal jakýsi ušňupaný bezdomovec. Jsou na tom s vymytostí mozku ještě hůř než gojimové dědičně postižení ž.do- ukřižovaneckou debilizací. Obě světové války spáchala ž.dovská vrchnost, stejně jako současnou válku na Ukrajině.
Tady je vyznání takového košer idiota;
„do jaké míry je Vidlákovo povídání totožné s kremelskou propagandou. Je tam absolutně všechno, nic nechybí, včetně fantasmagorické konstrukce, že by se Rusko zhroutilo, kdyby pustilo Ukrajinu: proč by se mělo zhroutit? Je to nesmysl, když se nezhroutilo dodnes, proč by se mělo zhroutit? To jenom Vidlák čte kremelské noty, těžko říct, za ze vzdoru a touze být disident anebo z jiného důvodu.
Co z toho plyne? Deset ku jedné? Papouškování kremelské propagandy na Václaváku?
Závěr vidím jediné: držet principy parlamentní zastupitelské demokracie. On to Radek Bartoníček v tom videu Vidlákovi taky nabízí, v roce 2025 budou další volby. Máme je, nezpochybnitelně svobodné a kontrolovatelné,“
jenomže ž.dovská zákulisní sebranka ovládá Neffa, Bartoníčka, Pětidemolici i agenta Babiše. Jakoby svobodné volby jsou pod lstivou propagandou, podvody a terorem košer páté kolony. Taky k nim náležíš, Ševče, když jsi milec chytrých ž.dů?
Re: Gój
K tomu, abych vás přestal po vašem výlevu považovat za mamlasa, postačí zopovědět několik otázek:
1/ jaké státní příslušnosti byli poradci, kteří radili Jelcinovi takovým způsobem, že v r. 98 vyhlásila RF platební neschopnost?
2/ jaké státní příslušnosti byla soudružka, která mluvila o dějinné nespravedlnosti, která přiřkla Sibiř Ruské federaci?
3/ v jaké vzdálenosti jsou raketové základny USA, resp. NATO od Moskvy?
4/ v jaké vzdálenosti byly raketové základny USA, resp. NATO v r. 1989?
5/ v jaké vzdálenosti jsou ruské raketové základny od Washingtonu?
Za každó velkó všivárnó hledej…
Rabín Pinchas Goldschmidt je předsedou Konference evropských rabínů a do loňského roku byl i hlavním moskevským rabínem. Fotka z roku 2017. Foto: Evropská unie, Evropský parlament
Proč bylo 👹osmdesát procent ruských oligarchů ✡️ž.dovského původu? Čím to je, že Putin není ant.semita? Mohl by .zrael pomáhat víc Ukrajině? I o tom diskutujeme s předsedou Evropské konference rabínů a někdejším hlavním✡️ rabínem Moskvy Pinchasem Goldschmidtem.
Na co jsme se mimo jiné ptali:
Jaký byl poslední a první den rabína v Moskvě?
V roce 1989 jste přijel do tehdejšího Sovětského svazu. Co vám utkvělo v paměti z prvního dne?
Letiště Šeremetěvo. Temné místo. Lidé se ani neusmáli. Všichni se zjevně báli kontaktu s cizím člověkem.
A jaký byl ten poslední?
Poslední? ..Rusko se přes noc stalo úplně jinou zemí, než v jaké jsem do té doby žil.
Probudil jsem se zkrátka v polototalitní zemi. Začal jsem uvažovat o odjezdu a 7. března jsem Rusko opustil. Bylo to jediné správné řešení, které jsem mohl udělat.
Po biblických třiatřiceti letech? Nemělo přesto smysl zůstat?
Neviděl jsem už žádnou možnost rozvoje ž.dovské obce. Žádnou.
Takže jste se hned začal balit…
Viděl jsem, jak se prudce mění ruská vnitropolitická scéna, jak zakazují zahraniční média, nastupuje cenzura, propaganda, represe – což jsou tři pilíře současného Putinova režimu.
Vy jste se narodil ve🕎 Švýcarsku. Nejste Rus, takže váš odchod ze země je pochopitelný. Ale vyzval jste i ostatní ruské ž.dy, aby zemi opustili.
Ano, vyzval.
Jak na to reagoval hlavní ruský rabín Berl Lazar?
Sezval si ostatní rabíny a konstatovali, že ž.dé mají v Rusku zůstat.
Vy sám se vrátíte do Ruska?
Až se změní režim.
Re: Gój
Njn. vy píšete o židech, já o raketovém obklíčení RF a následné alergické Ivanově reakci.
Kdysi na jednom koncertě v Plzni pravil jistý pan Vondráček – takto kytarista skupiny Turbo – jistému fanouškovi, an se dorval k mikrofónu a halekal do něj.
„Zpíváš perfektně, ale úplně jinou písničku.“
Vážně?
🧐1/ jaké státní příslušnosti byli poradci, kteří radili Jelcinovi takovým způsobem, že v r. 98 vyhlásila RF platební neschopnost?
2/ jaké státní příslušnosti byla soudružka, která mluvila o dějinné nespravedlnosti, která přiřkla Sibiř Ruské federaci?
Rakety nadlidé v pozadí zadali vyrobit a rozmístit! Také rozšířili svou lupičskou NATO.
👹 Je důležitější státní příslušnost nebo lupičské sektářské postižení?
Ivan není pánem Ruska. To se minimálně dvě velké mafie, skoro stejného vyznání, přetahují o území a zdroje. A ta sionistická o světovládu v báječném digitálním koncentráku. Místo Hitlera nasunuje WEF a WHO.
Ty zatracený trolovský hajzle, dyť ty se i bojíš, napsat v normálním formátu Žid, žid, nebo židovský! Čeho se bojíš?
Co tu furt vysíráš s obrázkama a natahováním odstavců?
Vyjeď někam do prdele, kde tě příslušně vymletí fanatici budou vnímat!
@Tecočamp, @Gój
—
Ale urození pánové! Znáte přece tu historku z dějin SNP, která končí tím, že přišel bača vyhnal z doliny Němce i partyzány…
Ó, tuliká emocí? Snad tě nepostrašila skutečná příčina pravdolásky?
O kus níž jsi psal;
👹„Tohle, tento maras a tuto „svobodu“ co popisuje Schumacher, toto všecko nám v 89 vycinkali klíčema na náměstí, naprosto zblbnutí Pražáci.
Žádná náplava z Moravy – origoš, původní Pražáci! Tehdy v Praze bylo náplavy z Moravy naprosté minimum a v politice skoro nula, nebo spíš promile.“
Za třicet čtyři let tvá moudrost nedospěla k poznání, že převraty byly spáchány CIA, KGB, zde za účasti STB, Sorošem podporované Charty 77?
Kdopak tady ohlupuje?
Kdy už sem konečně dáte místo toho věčného hudrování nějakou historku na pořádný zachechtání? Třeba jak esesáci chytali bronz a židi olovo? Aspoň tu bude přátelštější protižidovská atmosféra…
Takže k realitě zla:
Péče amerického velkokapitálu o Hitlera…i o italské fašisty.
Dullesem zastupované banky již koncem roku 1933 poskytly Německu (s maskotem Hitlerem) úvěr v hodnotě miliardy dolarů.
J.P. Morgan poskytla Mussolinimu již koncem dvacátých let úvěry a půjčky v hodnotě 100 milionů dolarů. Mussoliniho tehdejší nejlepší spojenec papež Pius XI..byl také spojen s Organem. Pokud totiž větší část vatikánských miliard nebyla uložena u Credit Suisse, Curych, byly deponovány v bance Morgan v New Yorku. Do italského i německého fašismu investovala i Dillon, Read & Co, Warburg (De Geldbronnen van het Nationaal-Socialisme. Drie gesprekken met Hitler door Sidney Warburg)
..Pokus banksterů KoZa, aby se Německo a Rusko vzájemně zruinovaly. Spojenci do konce války vyslali do Ruska 2660 lodí. Celkový náklad v hodnotě 11 bilionů dolarů obsahoval 16 530 tisíc tun materiálu – 427 tisíc nákladních aut, 13 tisíc bojových vozidel, 20 tisíc letadel…
Západ se ve skutečnosti nacistické generality příliš nedotkl. Spíše ji převzal do služeb..Jen určitý počet hitlerovských vůdců byl oběšen…Vrchol schizofrenie. A také globální prolhanosti! Čest? Proč se alespoň nesmějeme? Stejná banksterská sebranka vyzbrojovala několik stran války, kterou sama rozpoutala.
Byli už i předtím, tehdy a pokračuje to do dneška, že jeden židák vedle druhýho samá svině?
Odpověď typu – já přece nic takovýho neřek, by byla takový to oxycosi. Prostě by to bylo to stejný, jako sedět, mít oči ven kvůli tlaku a tvrdit, že ne, já vůbec zrovna neseru.
Zrovna na Ukrajině je teď nějaké setkání této sekty. Proč se scházejí zrovna tam, kde je válka a proč jsou na ukrajinských stránkách jak tito líbají výšivku Azovu.
Otevření Menory v říjnu 2012 se zúčastnilo 10 000 lidí. Menora se skládá ze sedmi🕎 věží, které symbolizují tradiční ž.dovský svícen. Nejvyšší část Menory je centrální 22patrová věž vysoká 77 metrů
Projevy ant.semitismu a xenofobní ukrajinské nacionalistické ideologie, která existovala ve 30. a na počátku 40. let. ..výstavy zároveň demonstrují dynamické proměny👹 nacionalistické ideologie během 40. let, kdy ukrajinští nacionalisté zachraňovali ž.dovské životy a ž.dé se účastnili OUN a Ukrajinské povstalecké armády (UPA). tyto výstavy odrážejí touhu 🧐harmonizovat ž.dovská a ukrajinská historická vyprávění
V tomto sále je také zahrnuta účast dněpropetrovských Ž.dů v 👹euromajdanské revoluci a v rusko-ukrajinské válce na východní Ukrajině. v
https://www.e-ir.info/2022/01/27/the-revival-of-the-dnipropetrovsk-and-dnipro-jewish-community-in-ukraine/
Tak tohle je neze drzost od ukacek, to je primo politicka idiocie. A ctete vyzivnou diskuzi pod clankem, tech „dezolatu“ zacina byt u nas nak moc, ne ? 😃 https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-ukrajina-zazaluje-slovensko-polsko-a-madarsko-kvuli-obili-40443972#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest198_novy_panel_sluzeb_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Zalovane staty proste nechapou, ze v pripade ukrajinske zadosti jsou mozne jen dve verze odpovedi.
a) Ano, samozrejme.
b) Ano, hned.
Zajímavé je, jak se vždycky, při zvýšené snaze o větší úspěch neuhlídají a nakonec provalí o co jim ne/jde. Taky dobrý
Dneska „libtardi Goebbels“ Dolejsi, byl nucen mezi radky prozradit podstatna fakta : Ukacka prohrajou a fialiste jsou naprosto neschopni : https://www.blisty.cz/art/115225-proc-je-optimismus-opet-opiem-lidstva.html Jen uryvek :
Pokud nechceme, aby Rusové Ukrajince nakonec utloukli čepicemi (ano, ovšem, nekvalitními vatovými ušankami s pašovanými západními šňůrkami…), bude třeba podstatným způsobem navýšit vojenskou podporu Kyjiva. Ale to předpokládá, že máte odkud vzít. Tedy že konečně významně zvýšíte produkci zbraní, munice a vojenského materiálu. A významně se na tom podílí stát.
V ČR se tohle ovšem sotva stane. Vláda mnoho měsíců systematicky odmítá vysvětlovat veřejnosti všechny nuance krizové situace, v níž se nacházíme, a bojovat o českou infosféru s proruskou dezinfoscénou. Mezitím postupně začíná jednostrannou informační bitvu těžce prohrávat.
SSoudruh Khárl Dolejší, je ukázkovým kolaborantem Sešovstva:
spolupracovník brněnské pobočky Hnutí Duha, pak aktivista Amnesty International, ekologického hnutí NESEHNUTÍ, Děti Země, tiskový mluvčí Greenpeace ČR. Redaktor Ekolistu.cz
V současnosti je redaktorem Britských listů.
Já bych to nepodceňoval. I západní media docela dlouho informují o tom, že nestačíme vyrábět munici a zbraně. Je to proto, že se přiznávají k slabosti NATO? Tomu nevěřím. Jedná se o přípravu obyvatelstva na další utahování opasků ve jménu válečné výroby.
Ale kde to chtějí vyrábět? A kdo to bude vyrábět?
Nemají ani jedno, včera jsem dala dotaz na Petr Bureš TV v rozhovoru s Ivanem Davidem , jak chtějí zajistit výrobu. Upozorňuji, že Ivan David už je také starší pán, 70 let pokud se nemýlím. A on řekl, že za 2.světové války továrna na šicí stroje přešla na zbrojní výrobu.
A kde se vyrábějí šicí stroje? V Číně!!
Kde vemou lidi? A kde mají inženýry, kteří se podílejí na výzkumu, kteří projektují nějaké zbraně?
Milé USA tak dlouho odkopávalo EU kotníky až zlikvidovala i tento dříve významný potenciál.
Tady to píšu rok. Jinde déle.
Produkční centra. Vše co s nimi je spojeno. Co s nimi roste, snímku upadá.
Válka na Ukrajině, její příčina, je válkou na záchranu dolaru. Tak jako Green deal. Zničení produkčních center, s nimi spojeného vzdělání, kultury.
Proti EU. Proti Euru. Ukrajinskou krví a zatím našimi jen penězi. Hrozilo propojení hospodářského potenciálu EU se surovinovou základnou Ruska.
Jenže toto, spolu s leností a hrabivostí se zpětně odráží do USA. Spolu s tamním demografickým vývojem, ubývání schopné produktivní části obyvatelstva nedoplňované z Evropy.
A do toho takové pecky, jako je masivní migrace. Možná si někdo kdesi maloval, že jako přijdou ty levné pracovní síly, co budou mimo jiné vyrábět i všechny ty zázračné vojenské hračky, ale místo toho nám tady rostou jak houby po dešti nekontrolovaná centra nepřátelská všemu evropskému. A po zuby vyzbrojená, financovaná organizovaným zločinem a plná polovojenských gangů, které se nezastaví před ničím. A až bude některý z evropských politiků natolik blbý, že sáhne na peníze jdoucí na podporu všech těch „uprchlíků“, bude to jako škrtnout na sudem plným benzínu v pravé poledne v létě.
Evropanů bude na práci nedostatek, neb podpora porodnosti, rodin a skutečné rodičovství jsou sprostá slova, no a ti nově příchozí k práci někde ve fabrice rozhodně nikdo nedonutí. Gratulujeme Evropě k prozíravé politice s výhledem na další desetiletí jen v těch nejoptimističtějších odstínech barev.
Tak Vidlák je už v úvodníku na Neviditelném psu.
Taková reklama zadarmo – to se tak často nevidí 🙂
Neff zestarnul, zkokotel. A jaky borec to byval…
Spíše se začal projevovat v určitém směru, který dříve nebyl vidět. Za superelitu se považoval vždy, toto je jen logický důsledek.
Ono to bylo tayk způsobeno tím, že každej druhej novinář za ním chodil v 90. letech jako za „odborníkem na internet“.
Plus „odborník na focení a foťáky“ a slušný spisovatel. On je prostě chytrý, schopný, pracovitý, ale narcis s nic moc charakterem.
Jo, tak nějak. ON přece chyby nedělá!
Nezapomenutelná je jeho výzva, aby ti, kteří si myslí, že třetí tisíciletí (a 21. století) začne (dnes už: začalo) až 1.1.2001 v 0:00, hromadně naskákali do moře.
Od té doby vím, co je zač.
To nemůžu soudit. Osobně ho neznám. Já tam v začátcích internetu chodil číst, protože českých webů na nějaké úrovni bylo celkem málo. Autoři článků tam byli slušní a v diskusích až na pár pomatenejch emigrantů to taky nebylo zlý.
jj, mam to stejne. Pak ale prituhlo a uz to nebylo ono a s prechodem na lidovky jsem to zabalil uplne.
To bylo i aktuálně v té době a kde je teď… Bakalův hnůj.
Jj. Aktuálně jsem kdysi čítala, dnes ani omylem.. 😞 (musela bych si pak dlouho čistit boty od h….)
Kdysi dávno jsem četl jeho knížky. Než jsem pochopil, že píše podle schémátek. Ve skutečnosti to jsou sračky.
Proč jste smazali mou odpověď Václavovi?
No zkuste to uhodnout…
Na hádání jste tu zřejmě Vy , já bych rád věděl fakta.
Už jsem uhodl, tu Vaši množinovou hádanku.
Tak Vy jste ten člověk – jak píše níže Docent – „co byl jako člověk kokot vždycky“, o kterém tedy psal Václav, že četl ty Vaše knížky, než pochopil, že píšete podle schémátek.
Ale ve skutečnosti to jsou jen Vaše sračky.
Trefil jsem se, pane Singulární Ordinále?
Na to vám můžu říct jen jedno: vyměňte tvrdý drsňácký slovník anglosaský za o něco měkčí diskusní styl slovanský – a budete vítán.
Moje knihy zatím nikdo nečetl – žádné jsem nevydal, zřejmě si mě s někým pletete.
Doufám, že budu vyslyšen.
Já jsem Vám odpověděl na Vaši hádanku.
A použil jsem slovník ne svůj, ale Vašich diskutérů, tak jak se vyjadřují, Václav, Docent, Alef Nula Targus a spoustu dalších, a Vy pokrytecky děláte ze sebe moralistu a mistrujete tady mě, jak se mám správně vyjadřovat.
A já jsem se jen slušně ptal, proč jste mi smazal mou odpověď Václavovi.
Já jsem si nepřál vést diskuzi s Vámi.
Pokud se stydíte mi zde sdělit, proč jste můj komentář smazal, tak mi odpovězte do emailu, mou adresu máte.
I já doufám, že budu vyslyšen.
S Pánem Bohem.
Může za mou digitálitidu.
Neff byl jako člověk kokot vždycky. Už jsem to mnohokrát psal, že jeho tatík, jako kovaný komunista a dobrý spisovatel, musí v hrobě rotovat neskutečnou rychlostí. Jako spisovatel, je Neff dobrý, měl jsem ho rád. Jako fotograf nic moc.
Pro mě dobrý. Popularizátor digitální fotografie. Vážím si ho.
Umím oddělit tohle od politiky.
Digitální fotografie by se zpopularizovala i bez Neffa nebo bez kohokoli jinýho. Zkrátka proto, že pro běžnýho cvakálka fotek je to lepší než fotit na film.
Nooo… a je víc k úžasu Vidlák v otvíráku NP nebo zmínka o nějakém Neffovi hluboko v diskusi ka Kydech? 😉 (Jen nadskakuj, nadplukovníkův pohůnku.)
Ale já to myslím v dobrém.
Demonstrace má přesah i do pravicových médií (i když samozřejmě zmínka o demonstraci a řečnících má být povinně deklasující).
Nejhorší je když se o alternativě, o opozici nemluví, všichni občané jsou přece spokojeni s naší vládou, ne?
protože to rozdělení samozřejmě je fialisti=pravice, protifilaisti=levicetakže je naprosto jasný, kdo je fuj. nevidfitelnej pes=neff=fialisti=pravice. vidlák=dobrej=levice.
je mi to jasný: nemám tu co dělat. sorry, už padám …
Dnes je to s tou pravicí a levicí docela nepřehledné. Nazývat bakaloidní mainstrém „pravicovým“ je omyl.
Správný termín je, podle mě, ultrapravice, která se tak trochu tváří jako levice.
Plný souhlas. Sociální není ani trochu, protěžuje nejvyšší vrstvy, individualismus, tedy pravice.
Jsou to spíše aktivistické média.
Osobně považuji demonstraci za velice přínosnou. Vidlák prozřel.
Ještě k tomu blbcovi, který přišel s nášivkou wágnerovců.
https://www.prahain.cz/images/gallery/20230916211641_a20.jpg
Policie pracuje výběrově, ale to už víme…
Vadí vám snad Havlův portrét?
Protože vlčí dráp, to je přece „Idea národa“. To přece s Das Reich, Lahojskem, Tulle a Oradour-sur-Glane vůbec, ale vůbec nesouvisí… To se jen tak jako podobá.
Přesně. A navíc, tam u kravína to má úúúúplně jiný význam (takže v centru Prahy pochopitelně taky …)
Nó, pracovní doba je dobrá. A to řvaní… to mě baví.
Veškerý odpor je zbytečný!
Gébls:
100x opakovaná lež se stává pravdou.
vlajka:
Pravda vítězí!
havel:
Pravda a láska zvítězí nad lží …
Já:
Nechám to vyhnít.
Dobrý den, pane Ládíku.
K té vlajce, na onom sloganu „Pravda vítězí“ byla odstraněna čárka nad posledním í a tedy zní :
„Pravda vítězi“!
Pravda vyděsí!
🤣😅😂 Mě vždycky děsily Dny NATO a letos klid, letadla měla klidový režim, letěla tajně bez motorů, nikde žádné zácpy. Asi těch 100 prej tisíc se dostalo na letiště vládním speciálem.
Vlk k sobotní demošce:
Ještě k sobotnímu Václaváku
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/09/18/jeste-k-sobotnimu-vaclavaku/#more-1003176
Vidláku, zkuste o tom přemýšlet, pokud Vám to osobní ambice umožňují.
Za mě – pokud se nestane něco z vnějšku, tak jsme dodemonstrovali. Sobotní demonstrace byla utrpěné nevítězství. Nebo ještě lépe – sobotní demonstraci vyhrál Foldyna pro Okamuru.
Většina lidí pod pódiem není pravicová a není pro „pevné ukotvení v západních strukturách“ a já viděl první velkou chybu Jindry Rajchla v přímém přenosu – řekl, že Vacek a Rajchl jedno jsou. Dokud měl místopředseda jiný názor než předseda, tak nešlo o tolik a jde spíš o rozkročení strany, která má víc křídel, ale pokud předseda v přímém přenosu před sto tisíci lidmi řekl, že má stejný názor jako místopředseda, tak to všichni slyšeli a zařídí se podle toho.
Shoda na odstranění vlády Petra Fialy trvá, ale pokud by se tak stalo, všichni levicově smýšlející půjdou volit Okamuru a ne Rajchla, protože Vacek.
Navíc se PRO tímto krokem v podstatě stala hnutím ANO a liší se jen o jednu obrannou dohodu a nic jiného, z čehož Veľký Bocian nebude mít radost. On si elektorát luxovat nenechá. Pakt o neútočení mezi PRO a ANO spočíval v tom, že Rajchl bude brát hlasy, které ANO vzít nemůže – ty více antisystémové. Ale ty si teď vezme Okamura, díky Foldynovi.
Pochybuju, že by organizátoři v PRO chtěli dlouhodobě „zdarma“ dělat demonstrace, které nahánějí hlasy jiným stranám. Rajchl podle mě bude stát před nelehkou volbou – buď přijde o Vacka a nebo přijde o PRO.
Mě nikdo nemůže podezírat, že bych Rajchlovi nefandil a nebo mu chtěl uškodit. Ale tohle jsem na demošce viděl a tohle si myslím. Jindra mi nikdy nic neudělal a vždycky se mnou mluvil, takže i já teď nejdřív budu mluvit s ním osobně, než to začnu rozebírat ve svých článcích.
Je to tak, PRO je jen dalsi pravicove kapitalisticka strana, kterych tady uz mame dost, jen TOP s pravnikem misto slechticem.
O delny lid nejde.
Přesně tak. Vyšší střední třída co byl ráda kapustičku. Inteligentní lidé, co se jim tato sprostovláda zajídá… Alternativa – slepenec pravicových pidistran…
Ale jsou tady stále stotisíce lidí, kteří bouchají šrouby v montovnách za 16-18 čistého na tři směny … a ti svého zástupce na alternativě nemají…. Socani Game over. Konečná se Skálou jsou vytěsňováni … řekl bych že cíleně, protože snad jediní jsou alternativou pro tuhle skupinu lidí (nepočítaje Babiše)
co to je, komentar ceka na schvaleni, tady nekdo schavuluje komentare? 🙂 proc?
Re: Tjj
Drzý dotaz – kdy DOOPRAVDY někomu šlo o dělný lid, neboli jak já s oblibou hlásám – o lopaty?
Několika šílencům, když byli u vesla komančové – a éééto vsjo.
Jakým šílencům? Za komančů jsem si nevšim, že by někdo měl o dělníky zájem. Leda tak hubou, ale ve skutečnosti na dělníky sral pes.
Re: markos
Ano, máte pravdu.
Proto se stavěly byty a podniková rekreační zařízení ROH. Proto se nečekalo půl roku u doktora na ambulantní ošetření. Proto měl každý, kdo měl zájem, zubaře a pravidelné lékařské prohlídky.
Proto se chodilo do důchodu v šedesáti a dost.
To všecko bylo prostě proto, že za komoušů neexistovalo ani těch pár šílenců. Jste prostě génius, vy jste na to přišel.
👍
Byty? Jste příčetný? Pracoval jsem ve Vítkovicích a o bytu jsem si mohl jen zdát.
Takže ale s ostatním Targusovým popisem doufám souhlasíte.
Já z pohledu z kanceláře, ale pracovní době strávené většinou na dílně, si dobře pamatuji.
Pak jste měl asi pocuchané spaní. Já pamatuju z osmdesátek mladé rebely, kteří se akorát chtěli co nejdříve odstěhovat od rodičů a dostali byty v devatnácti, dvaceti, letech.
Ne, nekupovali je. Nešetřili na ně, nezadlužili se. Dostali je, v podstatě darem, od podniku, či státu.
A nebyli „ve straně“. Oni ani jejich rodiče.
Kdo z vás to ( dnes ) má, pánové ?
A teď ještě tu o Karkulce…
Markosi – o jaké Karkulce?
Těch bytů byly postaveny statisíce a nikdo je nekupoval, byly přidělovány zdarma. Pokud máte pravdu Vy, tady v r. 1989 tady byly statisíce nových, neobsazených bytů.
Ale obávám se, že pravdu jaksi nemáte …
Pokud pracovali v tom „spravnem“ podniku, tak ano. V jednom takovem jsem zhruba od jednoho roku bydlel. 40m2, zadna slava, ale pro mladou rodinu postacujicici. Jo a tatovi bylo ctyriadvacet, mame o dva mene.
Markosi, nevím, kolik je vám let, ale to s těmi byty není žádná karkulka. Podniky měly zájem si stabilizovat své zaměstnance a přidělování bytů bylo jednou z možností takové stabilizace. Také třeba poskytovali studentům VŠ tzv. náborový příspěvek (25 tis. Kč v té době nebyly zase až tak bezvýznamné peníze), s tím, že v podniku po škole nastoupí a odpracují min. 5 let (pokud ne, museli vrátit poměrnou částku). Při podnicích byla i učiliště, která si vychovávala své budoucí zaměstnance…
Opakuji, nevím, který jste ročník a jaká je vaše pracovní pozice, ale o tomhle víte, při vší úctě, zřejmě ho…)
Teta Karla- já měl při dálkovém studiu VŠ půl roku placeného studijního volna na státnice. A nebyl při tom nijak politicky angažován.
Kdo z dnešních zaměstnanců na to má?
Na Dubině byly takových bytů možná až stovky.
Ale i ve “ dvouletkách“.
Byt člověk dostal např. od šachty, ale spravovalo jej OPBH (což někdy představovalo dva maníky, mírně nabumbané a bez vercajku).
Na byt měli nárok jenom náležitě kádrově pevní soudruzi. A jejich známí plus fízlové a lampasáci. Obyčejnej bezpartijní civil byl v pořadníku deset let, pak mu došlo, že nemá šanci a radši si postavil sám nebo opravil starej barák po rodičích.
Také profese, které potřebovali. A záleželo i na době a místě, jak se zrovna v dané lokalitě stavělo.
Tak to ani omylem 🙂 Nasi byli vsechno mozne jen ne kadrove pevni a uz vubec ne soudruzi.
Ale jděte, náš prastrýc emigroval do Ameriky, rodině sebrali živnost a druhé straně rodiny hospodářství, nikdo nebyl ve straně, do Jugoslávie nás nepustili, ale přesto rodiče dostali podnikový byt – pravda do mých dvou let bydleli v jedné místnosti u rodičů. Oba dělnické profese, ale žádné fárání či těžký průmysl, byt dostali v 80. roce. V devadesátkách ho od podniku koupili za 100 tis, dnes hodnota přes 2 miliony.
Já měl předka živnostníka (bili ho na StB) , dále vyhozeného “ osmašedesátníka“ (mašíroval mezi dělnictvo) plus katolicky pevnou babičku a jednoho předka ve Wehrmacht a NSDAP (řadový člen, nic nespáchal, proto také se dostal , díky svědectvím socdemáků, ze sovětského sběrného tábora do několika dnů).
Kádrově jsem to měl pokakané na všecky strany.
Ani jsem nebyl v SSM….
Lžeš, je ti tak 40 a v době převratu jsi maximálně jezdil na trojkolce ty kádrově pevný soudruhu.
Otec pracoval ve Válcovnách plechů a makal v kolotoči, máti nikdy ve straně nebyla. Otec akorát platil příspěvky, tuším % z platu. Proto měli soudruzi zájem na dělnících ve straně, měli totiž vyšší platy.
blbost, stacilo pracovat vo velkej fabrike. Ano, samozrejme byty pre uradnikov, ucitelov apod. vo velkych mestach bol nedostatok, ale ako kolegyna povedala, vyber prace bol na tebe….bud si sla robit niekde nieco take a mala si bytovy problem, alebo si robila (povedzme ako ona v malom bratislavskom druzstve na topanky) a dostala jeden z poslednych bytov v 90.roku v BA. Potom za 3 roky doplatila nejaku smiesnu anuitu ci co (cca 30 tis. korun) a bolo to jej. V 95. stali dvojizbove byty nejakych 500 tis.SKK. Teraz nejakych 120-150 tis. eurň. Ja som samozrejme to stastie nemala, prisla som do pracovneho procesu neskor, ale vacsina kolegov, ktori robili okolo mna, to mala takto
Akorát kecáte možná že dostávali byty i ty co píšete ale bylo plno továren
co s vámi podepsali smlouvu na 10 let a byt Vám dali. Navíc já po 2 letech odešel dostal jsem soudní výpověď. Sní jsem došel na výbor, měl jsem 2 děti v tu dobu ,protože tehdy Vás nemohli vyhodit na ulici. a oni by my museli přidělit jiný nechali mi stávající bez jakéhokoliv postihu
Opravdu jste na tom byl tak blbě, že jste nedal cca 20000 na družstevní byt v Ostravě a členství SBD Vítkovice. Prostě kecy. Z vlastní zkušenosti. Byt po cca 1 roku manželství.
Re: markos
Mohl jste si nechat zdát, páč jste byl línej jak vandrácká veš v červenci. Postavila se Poruba, Havířov, Hrabůvka, Zábřeh, v Ostravě a v Karviné jely Bytostavy na tři šichty a byty se podle vás prostě nestavěly.
Tak to jste mohl přijít do Gorolistánu, já dostal byt v Č. Těšíně – Svibici do roka a do dne, co jsem přišel z vojny.
Jinak o něco méně leniví lidé si stavěli baráky sami. S pomocí hutních kombinátů coby zaměstnavatelů se daly srazit náklady hluboko pod jedno sto tisíců korun československých a dalo se to zalepit podnikovou půjčkou.
👍
To bylo na Targuse – aby nedošlo k mýlce.
I pivovar v Nošovicích se postavil by se barabi nenanasrali.
to můžete propagovat i Baťu,
taky stál o spokojeně makajícího dělníka
Na delniky minuly rezim sral tak, ze delnik mel vyssi vyplatu nez technicky pracovnik.
Tak tak, hodně jsem si vážil kolegy, který šel z dělnického platu 4200 na kancelářských 1700. ( Jeho konkrétní případ, netvrdím, že takový byl celkově poměr. )
Re: Tymákovan
I to byl jeden z důvodů, proč jsem po půl roce odešel z VŠ.
První moje známka do průkazky ROH po vojně byla 38 Kč za odpracovaných 168 hodin (přesčas = 8 hodin).
Ti starší vědí, co to znamená…
Jojo, moje při nástupu po vysoké snad přesně poloviční.
A rozhodně vyšší než běžný lékař.
Jo jo a museli držet hubu jako všichni ostatní a nechtěli do strany.
Proto v roce 89 nestáli dělníci jako jeden blok za ten milovaný socialismus a za stranu, proti technickým pracovníkům.
Targus nemusí bejt línej, může si sednout nad učebnice a naučit se IT.
To je dnešní ekvivalent dělníka, co dělá otravnou práci za velký prachy.
Jen by nemohl vysedávat na netu a všechno vědět.
A co jste se naučil vy? Kromě vysedáváni na netu. V bývalé firmě před lety propustili nadbytečné IT pracovníky a dali tuto agendu Indům. Firma v té době byla dánská, projekt zkrachoval, bo Indové jaksyk nebyli sto udělat kvalitní práci. A Dánové firmu prodali.
Naučil jsem se věci, které mě živí a znám jich hned několik.
Jo a ti vaši propuštění Dánama nemohou sehnat práci. Všechny ty firmy, co shání IT, to se mi jen zdá.
Jo do 50 let, ale už dřív po 40 tce se tak sralo na dělňase, že měli lázně na křížek, otec dvakrát Karlovy Vary, máti Jáchymov a kdyby furt v práci nepindala, že chce Piešťany, tak mohla být v lázních i 3x.
A po té 50tce už měli všichni lidi v dělnické profesi takové 💩na hlavě, že měli úlevy, zaučovali učně a ti dělali za ně. Sama jsem to zažila a měla co by učeň v 3 ročníků na výplatu 2800 Kčs, bo se narodilo hodně telat a všechny se mi podařilo odchovat a i když jsem nemusela, vymetala jsem soboty a neděle a kolchoz mi hajzl jeden dal peněz, že máti měsíc nadávala tatovi, že kdyby byli na vesnici v rodinném domku, že mohla taky kolchozničit a ne on musel být v městě v přiděleným bytě. A to prosím si eště taťulda vymýšlel, že do paneláku ne, tak až se uvolnil byt ve starém bytovém domě, tak jsme se stěhovali. Byt měl 127 m2.
Za socialismu bylo dotovaný zemědělství.
Žila jste na cizí účet a ostatním se na vás strhávalo.
Proto na to ráda vzpomínáte.
Za kterého socialismu ?
Prosovětského…anebo proeurounijního ?
Byla záporná daň z obratu, např. u potravin.
jasne, za komancu byt zadarmo, energie za smesnou castku, bezurecne pujcky novomanzelske nebo na barak, podnikove rekreace, zavodni stravovani, husta sit mezimestske dopravy, duchodovy ucet v prebytku a milion dalsich detailu co delaly zivot snesitelnejsi nez dnes.
Kdo, nebýt kapitalistů by pro obživu dělného lidu vytvářel podniky schopné uspět v konkurenci v podmínkách relativně svobodného trhu?
A kde pak ten svobodný trh máte?
Všude mimo dosah moci státu.
To tak leda na jiné planetě.
To jako fakt?
Tidlencti kapitalisti vytvářející podniky „pro obživu dělného lidu“ mě vždycky dostanou. Božínku, takoví altruisté. :-))
Dávají nám práci!! Tak hodní jsou, dobráci jedni!
Nedávno se mi kamarád prořekl, že má hrubý příjem 24 tisíc. A je rád, že ho (zatím) vzali zpátky, když mu minule neprodoužili smlouvu na dobu určitou.
Tak to obraťte.
„Perspektivní dynamický dělnický kolektiv zaměstná kapitalistu na plný úvazek.“
Co jste požil? Já jsem zvědavá kde seženou ti slavní evropští kapitalisti lidi na zbrojní výrobu. Číně to asi nebudou dávat, když je teď také nepřítel.
No néé, a já myslel, že tuhle tisíckrát vyvrácenou pohádku snad už nikdy neuslyším … má koukám pěkně tuhej kořínek 🙂
Realita je pochopitelně přesně opačná. Nebýt dělného lidu, mohli by si dobrodějní kapitalisti svoje podniky narvat do špic … a podnikat, resp. živnostničit jen v tom objemu, co zvládnou sami.
Jinak poté, co se trh v některých oblastech pro některé zaměstnance stal v několika málo posledních letech skutečně částečně svobodným, hned je po třicetiletém vzývání „svobodného trhu“ slyšet fňukání kapitalistických dobrodějů o nevděčnosti a neloajalitě prožluklých
nevolníkůzaměstnanců. Ona se ta meducínka „nechceš tak – nebude nic, tamhle čeká fronta dalších“ tuze snadno předepisuje, ale o to hůř polyká, co, dobrodinci „obživu dávající“?Jenže kapitalistů je daleko méně než „dělného lidu“. Jako generálů
a důstojníků než ostatního vojska (mimo armádu ČR).
Je to založeno na vzácnosti nějakých schopností.
A pak mu ji zabalil a usek … Naprosto bez souvislosti s tím, kdo koho ve skutečnosti „živí“.
Je to dané tým, že len každý dvadsiaty piaty človek je sociopat a nie všetci sociopati majú vyšší IQ a nie všetci sociopati sú špičkoví menežeri súčasných veľkých korporácií. 🙂
Kdo, Šůmachře, nebýt dělného lidu, by posluhoval kapitalistům, aby mohli spotřebovávat víc, než kolik užitečného vytvoří?
K demonstraci, kterou jsem viděl později (večer) ze záznamu:
Dva řečníci se mi zdáli být přirození, Foldyna a Sterzik. Pocitově, když jsem se na to vysoustředil jako na herecké vystoupení. Zbytek už byl buď nervózní a motal, nebo říkal věci zjevně připravené, „vybalancované“. Ale co si o tom myslím já je nepodstatné.
Stále opakovat pražské demonstrace se mi zdá být kontraproduktivní. Hodně lidí se prostě nemůže dostavit – Praha je daleko a zdraví není 100%. Nebo něco mají. Zbývají ti, kteří mají čas a chuť si zakřičet.
Možná by to chtělo realizovat nějaké stálé médium (internetové, pochopitelně, do kabelu ani éteru nás pochopitelně nepustí. Použít „vysílače“ již zavedené (Modrý Jelen, Rádio Univerzum Aby bylo jasno! atd.) takovým způsobem, že budou část svého programu koordinovat, mluvit v akordu a vzájemně se doplňovat.
A snažit se co nejvíce omezit vzájemné napadání. Tohle jednak odpuzuje lidi (i mě), jednak vede k nečitelnosti. Neboli: „Špinavé prádlo se pere doma!“
Máme přece profesionály: Martina Kociánová je výborná rozhlasačka, Bohuš zkušený televizák, stejně jako Jana Bobošíková. Nevěřím, že by se nedokázali dohodnout a vytvořit jednotné SMI (средства массовой информации) jako protiváhu toho, co pravidelně oblbuje veřejnost. Jenom se musí objevit i denní zprávy, nejen zpožděné komentáře. A musí tu fungovat zkřížená reklama.
Ale to, co jsem tu nadatloval se dá snadno smazat…
Popsal jste i můj pocit tímto komentářem.clanek ale taky popisuje posun.opravdu jsem nečekal,že necháte mluvit odborare.i když jejich projev, nebyly povedené.ted ale jde skutečně o to,jak donutit prezidenta aby jmenoval urednickou vladu- přesně podle slovenského vzoru.media petu neodstraní,soudci neodsoudi.ja se teď pohybuje v Praze a okolí několik dní. A v Praze je furt hodně blaze.az se k nám přidají i ti prazaci kteří najednou nebudou mít na víkendy v Krkonoších či Šumavě pak půjde vládě opravdu o vše.
A jste si jistý, že nejmenuje premiérkou Danuši Nerudovou?
Proč hned myslet na nejhorší? 😁😁
Teda téměř nejhorší…
Ona existuje ještě horší volba?
Vystoupit z EU a NATO je (pro mě) nepodstatné, vlastně jen symbolické. Podstatné je co potom:
Pokud budeme dodržovat pravidla jako dnes Švýcarsko, Norsko či nově Spojeného království Velké Británie a Severního Irska, tak se nic nezmění. Snad jen že doplatíme svůj podíl na dluzích za EU. Green Deal a emisní povolenky pojedou dál. EU-normy také.
Pokud nebudeme dodržovat EU-normy a platit emisní povolenky či plnit Green Deal, tak nás EU zařízne pomocí cel tak, že fabriky a firmy buď zkrachují, nebo se odstěhují.
Ten Vacek to ví. Okamura vládnout nechce, tak si to může dovolit říkat a lapat voliče.
Re: Eta
Nepravda.
Žádné zařezávání by se nekonalo, protože levné energie máme (atomky, uhlí a trubky z Ruska) a jsme ve středu Ojropy, tudíž kdo chce bez výrazných ztrát převářet zboří, má to nejjednodušší přes Čechistán. A kdyby se k tomu přidalo Slovensko, byla celá uhnije f pééérdeli.
Ostatně proto jsme byli roztrženi.
Jakože by vedle sebe existovaly (vzájemně si konkurenční) firmy a fabriky, kdy by ty na KoZa platily jak mourovatí emisní povolenky a plnily drahé EU-normy a zároveň ty naše levně vyráběly bez omezování? Vážně?
Ohledně převozu zboží bych to tak optimisticky neviděl.
Západovýchodní směr je lepší po odvěkých invazních plání, tedy od Holandska přes Německo, Polsko. Mimochodem, urychlená výstavba polské dálniční sítě ve mě už dávno budila podezření, že není jen kvůli pohodlnému povožení se polských občanů.
Severojižní směr nemá cenu komentovat, u nás prakticky nic není, protože „hitlerova dálnice“ je v nedohlednu. Stavba D35, která by se dala zčásti využít, byla předminulý týden ekoteroristy opět zablokována, totéž v bledě modrém potkalo minulý týden (!) D11. U ní přitom neuvedli konkrétní důvody, proč jim stavba předposledního úseku ke státní hranici vadí, ty mohou do měsíce doplnit. To je přece Kocourkov první kategorie.
https://minutovezpravy.cz/clanek/dostavba-d11-ma-problemy-jeji-zahajeni-blokuji-deti-zeme/
Re: Franta
Se severojižním směrem jste těžce mimo mísu a pokud Pšonek postaví (už postavil) silnice ve směru západ východ, je to Ojropě vcelku k hovnu, protože válka na UA a s BY se nesmí ani mluvit.
Tudíž se na východ po souši nedostanete.
Ostatně na východ sere pes, jde o východ Balkánu a Turecko, což se dá smysluplně realizovat pouze Rakouskem. Což je problém, protože jedna slušná cesta a ta ještě navíc vede do jižního cípu Čtvrté Říše. Pokud potřebujete Hamburk, nebo čtyřkové Německo, jdete do ztráty.
Jakože by Rajchl přímo uzavřel nebo brutálně zpoplatnil tranzit? Tak EU obratem zkapacitní a dostaví dálnici z Bratislavy do Polska. A recipročně to samé zavede pro české kamiony v EU. To by nebyl dobrý nápad, leda tak pro Zelené.
Re: Eta
Nedostaví a nezkapacitní.
Jeden autobán je vám zcela k hovnu, ale diskuze s vámi je mlácení prázdné slámy.
Jen pro ilustraci – Čobol není schopen technicky zvládnout v realném čase dobudovat 3 rozestavěné silnice na PL hranice.
Jmenuje se to technické problémy geologického charakteru. Neboli kam kopne, tam je to v prdeli.
Btw. Přes Čechistán jsou na prasknutí našponovány tyto přechody:
1/ Č. Těšín
2/ Bartultovice
3/ Náchod
4/ Harrachov
5/ Hrádek nad Nisou
A polská auta nejedou jen do Čechistánu, to ani náhodou. 70 % letí do Říše, do Ostmarky a Itošky.
Teď je dokonale vidět, jak důležitá a prozíravá byla „politika více azimutů“, kterou se snažil prosazovat Miloš Zeman, a proč bylo potřeba ji za každou cenu zaříznout.
Ale i tak by to šlo. Bolestivěji, ale šlo. Svět není jen EU. Ale důležité je připravit se. Dělat to jako Orbán. A čekat na vhodný okamžk. On příjde.
Pane Vidlák.
Opravdu to chce rozebrat ze všech uhlů.
Po několika zkušenostech jak jsme dopadli s nově vzniklými stranami,hnutím,voliči jsou dost nedůvěřiví i vůči Rajchlovi.Právě s tím Vackem,Rajchl šlápl vedle,ale když ho ochraňuje,padá podezření i na Rajchla.Já spíš čekám osobnost,něco se sedmi statečných,se mnou přijde zákon.
Jinak bych uvítal další body nápravy financí státu.
Kdo podniká na našem území,bude danit u nás,žádně daňové ráje.
Každopádně se zasadit i Českou banku.
„Kdo podniká na našem území, bude danit u nás, žádné daňové ráje.“
Daní se zisk a ten lze jednoduše zoptimalizovat na nulu. Prostě všechny vstupy „české“ části firmy se budou nakupovat od mateřské zahraniční matky, či účelově založených firem venku s patřičnou přirážkou (rovnající se ziskovosti). K tomu poplatky za jméno firmy (nejen reklama), školení, software, patenty, know how, stroje a další vybavení a hlavně úvěry. A jste rázem v mínusu. A pokud dosud alespoň něco danily v ČR, tak potom to bude nula, resp. si započtou účetně ztráty.
Teď se daní zisk, to lze změnit jedním zákonem. A dokud se to neudělá, jsou veškeré diskuse o narovnání rozpočtu planou akademickou diskusí.
Přesně tak. Danění zisku je finta, jak vybrat daně od malých a zisk globálně koncentrovat. A lidi jim to furt žerou.
Občas někdo mluví o danění obratu, ale to je hodně problematické (kde to ve světě funguje, mimo daňové ráje?). Obchodník se zlatem nakoupí za 50 milionů a prodá se ziskem ve výši 20 tisíc. Malíř obrazů nakoupí drobnosti za pár stovek a prodá za 50 tisíc. Autobazar vykoupí auto za 200 tisíc a prodá za 210 tisíc. Atd…
Desítky různých daní?
A co malíř co maluje umění na auta?
Nikoli, jen místo toho nedávného hloupého a neúspěšného pokusu jak zdanit neočekávané zisky dát tomuto sektoru, o němž se ví jak zisky vyvádí, práh daně na základě obratu. Pokud vyvede a bude pod, zaplatí alespoň ten práh. Žádné jiné změny, žádné zesložiťování systému. A samozřejmě s tím nehýbat, aby se neživili lobbisté.
Pokud jde o podnikání, co jiného než zisk byste chtěl danit?
Asi máme daňový systém moc jednoduchý, chce to zavést desítky dalších tarifů, co se budou neustále měnit podle lobistů. To by byly úplatky. Do toho politici půjdou.
Pokud nebudeme hledat cesty a spokojíme se s důvody, proč to nejde ( ještě posílené posměšnou ironií ), jsou zbytečné demonstrace, oposice a vlastně i tento blog.
Uhly ti uhly.
banky jako jedny z prvních. peníze jsou krev ekonomiky. Téměř všichni jedou na půjčkách a dotacích.
Fiala se možná brzy svrhne sám. Počkejme na signál z ciziny, jako v 89. Do té doby budujme struktury, je lepší být připraven než překvapen.
TAK. Nikdy to nebylo jinak. Měli ba jsme se připravit na den po té. Pak bude velitelů. Aby mezi nimi byli i ti naši. Aby jsme zase nešlápli do hovna.
Nedá se nešlápnout – jsou tu všude. Jediný způsob, jak do nich nešlápnout je být slepý.
Zajímavá metoda. A daří se?
Škoda, že tohle nebyl hlavní článek.
Já tomu nerozumím. Rajchl je velice inteligentní člověk, nedělá chyby, věci má promyšlené. S kýmkoli jsem se bavil, Vacek mu vadí, na demonstraci to bylo jasně vidět na reakcích lidí, a Rajchl to musí vědět. Je velký rozdíl říci „za mnoho mu vděčím a neopustím ho“, což je známka charakteru, nebo jej protěžovat jako by se nic nestalo. To potom začne člověk přemýšlet, zda to náhodou není podobný vztah jako blýštivý Péťa a don Pablo. Což je pro potenciální voliče PRO dost strašlivá představa. Ješyě že se mne to netýká.
Z Wikipedie:
„Většina konfliktů byla sice zapříčiněna osobní rivalitou uvnitř strany, ale rozrůstající se konflikty s gestapem měly také své socioekonomické pozadí. Gestapo se rekrutovalo především z řad střední třídy (včetně samotného Himmlera), zatím co SA se skládaly z nezaměstnaných a dělníků. Výsledkem bylo, že SA byly daleko více radikální než SS. SA chtěly provést skutečnou sociální revoluci, o kterou už však Hitler po uchopení moci neměl zájem, protože to ohrožovalo finanční příjmy od bohatých podnikatelských kruhů, na kterých strana závisela. Navíc to byla pravicová, konzervativní armáda, kdo skutečně umožnil Hitlerovi dostat se k moci. SA se zúčastnily několika stávek a dokonce občas spolupracovaly s komunisty, ale mnohem častěji spolu bojovaly na ulicích.“
Tymákovan:
Protože pan Rajchl je právník.
Neodvažoval bych se, dávat přímé rovnítko mezi právníky a darebáky.
Nicméně – nejde dost dobře popřít fakt, že mezi advokáty, právníky, exekutory…je o několik řádů víc darebáků, než v běžné populaci – myslím mimo tyto obory.
Těch případů a příkladů je okolo nás tolik, že považuji za celkem zbytečné, zatahovat sem další jména. Naprosto každý člověk začne být ostražitý už u titulu JUDr.
Naprosto každý a bylo tomu tak vždy. I za toho minulého bolševika.
Hledat slušného právníka, je jako hledat zrnko zlata na korbě Tatry 148 s pískem.
Jeden zatraceně mazaný právník tohle celé, co dneska máme za „vymoženosti“, osobně spískal. Jakže se to jmenoval – Čalfa ??
Generál Lorenc jede přes vesnici, generál Lorenc jede přes ves.
Na své tajné stanici drží pravici levici, na jednu kupu si všechny odvez.
Stůj! Kdo tam?! – Patrola…..Jaká ? – Červená….Kdo ji vede?! – Hyena.
Hyenu, hyenu tu já mám nejradši, hyenu, hyenu tu já mám rád.
Já ji informuju, ona zase mě, mě , mě; hyena, hyena trápí srdce mé.
Generál Lorenc jede přes vesnici, generál Lorenc jede přes ves.
Veze přes vesnici pár lidí s opicí, generál Lorenc má volný vjezd.
Stůj ! Kdo tam ?! – Patrola…Jaká ?- Lidová….Kdo ji vede?! – Lahvová.
Lahvičky, lavičky, ty já mám nejraděj, opičky, mazlíčky, ty já mám rád
Já si něco přihnu , oni zvládnou celý sud, ovoňám to všecičko , není cítit smrad.
Generál Lorenc jede přes vesnici, generál Lorenc jede přes ves.
V ruce má kapitál a šňůrek co bůh dal, na loutky které teď budou mít bál.
Stůj ! Kdo tam ?! – Patrola…Jaká ?- Lichvářská…..Kdo ji vede?! – Toť otázka.
Pravdičky , srandičky, ty já mám nejraděj, firmičky na klíčky, ty já mám rád.
Já je trochu zkásnu, oni zase lidičky, ty co nám slepě věří a věřit budou dál…….
Vidláku, zajímal jste se, bavili jste se s Rajchlem o tom, na jaký segment voličů se PRO chce zaměřit? Takovou úvahu musí každá strana velmi odpovědně a na základě podkladů udělat. Od toho se vše odvíjí – výběr spolupracovníků, otevíraná témata. Děje se to v PRO tak? Jestli neděje, je to špatně. Jestli o tom nemáte páru, je to taky špatně.
Šmarjápanno,jestli zase propadne za 2 roky milion hlasů,tak to si nás v lepší případě rozeberou Rakušaní s Němcema a v tom horším bude deportace národa na převýchovu někam do libtardova.Bude to chtít jít cestou předvolebních koalic,myslím,že SPD s Tričkama v tom už jedou a uvidíme ,co dál,Babiš si bude věřit na 37% zhruba a tak nějak.Příroda s námi.
Koalice ukáží i jak vážně to která strana myslí a o co jí opravdu jde.
To by byla ta lepší varianta. Jenže Němci jsou plně vytíženi domestikací Turků, Alžířanů, Afghánců a celé Afriky.
Na Rakousko je zdejší bordel zu viel.
I Vídeň sešla. Salzburg potemněl. V Bavorsku, nedalekém Berchtesgadenu jsme viděli jak husto gangsta migranti si tlačí z Lidlu plné nákupní košíky do vzdáleného azylového útočiště. Dříve pěkného výletního penzionu. Přišel Covid, tak každé Euro dobré, vláda – daňoví poplatníci platí. U nedakekého jezera přibývá burek. Místní zatím pysk, ale už se to projevuje ve volebních preferencích. A někdo i z domácí knihovny, z druhé řady vytáhne knížku…
Velký souhlas, myslím si už dlouho to samé.
To je na Vidláka
Asi tak nějak.
Z mého pohledu předčasně, v nedozrálé situaci zahájená ofenzíva s nedobudovanou armádou, bez určitého strategického záměru. Bez spojující sjednocující ideologie, a především většinu oslovujícího pozitivního programu. To je nejtěžší. Odstranění nynější vlády nestačí. Uvolněný prostor ihned zaplní staronoví vyčkávající se zkušenostmi z politické arény. Nejde o to těsně přelézt hranici do sněmovny a tam se držet zuby nehty v opozici, případně „rozkládat EU zevnitř“.
Tiše mi to kritizuje. Jenže, sám nevím na čem postavit takový program. Doposud ti byly tři hlavní podstavy. Náboženství, národ, třída. Jenže to je jen po někoho. Toho či onoho.
Ještě je čtvrtá. Univerzální. Pro všechny. Z pódia nezaznívá.
Je to …
Svoboda.
Například v a k úvaze proč vidlák dostane za mlíko a za to co vypěstuje tolik, kdežto v supermarketu to stojí tolik. Co brání aby sám prodával. Mlíko, tvaroh, sýry, vejce, maso…
Co, kdo stojí mezi konečným spotřebitelem a jím? Supermarketem najatý Calvera a jeho banda? Anebo někdo jiný?
Co třeba volení politici vytvářející a schvalující omezení? Stát jako převodovka cizích zájmů řízená ze zahraničí?
Proč si od Tebe legálně, svobodně na základě tržní smlouvy, z ruku do ruky, nemohu koupit kus sejra? Jelito? Proč mi ho nesmíš prodat na veřejném trhu pod cedulí Vidlák, tvaroh, sýry, jelita…?
Co všechno bys musel splnit abys směl? Proč se mezi Tebe a mě postaví biřic, a že tohle ne. Pro mé blaho. Pro obecné blaho. Protože principy, a….Brusel? Kdo a proč platí toho biřice?
Proč lidé nakupují v supermarketech ane od Vidláků? Proč si na trase, kterou jezdím, nemohu si objednat a předem zaplatit třeba slepici na papriku, jinou drůbež, kousek prasátka… vyzvednout až bude…
Jenže prodej z domácí zabijačky? Už jen ta, směřujeme do Protektorátu?
Státně evidovaná každá slepice.
Byla ptačí chřipka. Státní úředník nechal staré paní utratit doma v kleci chovanou korelu. Bez odporu.
Takhle, mimo jiné, funguje stát, takhle fungují lidé.
Dostavte se k utracení, doklady, případně závěť s sebou. …
Povinné zveřejnění nákupních cen jako odstranění drahoty?
Ne. Příčina je jinde. Nedostatek svobody.
Schumacher si od Vidláka nekoupí, protože Vidlák nesmí prodat. Protože „veřejné blaho“.
Dětem se z automatů smí prodávat kratom a syntetické konopí.
Kdežto Vidkák nesmí prodat kus sejra.
Protože, veřejné blaho?
A to tu ještě byl kravál, když se zaváděly automaty na syrové mléko, jak je to nehygienické, jak to bude ohrožovat děti.
Krátce předtím byla metyalkoholová aféra s desítkami mrtvých a stovkou zmrzačených a nic, klid na práci.
Jo ty automaty byly i na alkohol.
Za chyby se platí, někdy i doživotně a je lepší smířit se s tím dřív, než později.
Tohle, tento maras a tuto „svobodu“ co popisuje Schumacher, toto všecko nám v 89 vycinkali klíčema na náměstí, naprosto zblbnutí Pražáci.
Žádná náplava z Moravy – origoš, původní Pražáci! Tehdy v Praze bylo náplavy z Moravy naprosté minimum a v politice skoro nula, nebo spíš promile.
Neviděl a neslyšel jsem, že by se cinkalo klíčema ve Zlíně, Uherském Hradišti, Kroměříži, Uherském Brodě, nebo třeba ve Valašském Meziříčí.
Tudy všudy jsem tehdy pracovně jezdil a nikde tady, na východní, jižní či jihovýchodní Moravě se tohle nedělo.
Tady lidi jednoduše neměli čas na pičoviny, na všecky ty študácké – disidentské, komediantské a jiné podobné vylomeniny, jako v Praze – ale makali, víte? Převážně rukama, prostě jihovýchodní Morava. Byl jsem mezi nimi, mezi těmi, co se už tehdy živili rukama, byť jsem v nich nedržel zrovna lopatu, nebo autogen.
V roce 1989 měl například jen zlínský (tehdy gottwaldovský) Svit kolem 22.000 zaměstnanců, další desetitisícovka byla ZPS, další vysoké tisíce Barum a další podniky – tady kurva nikdo neměl čas na cinkání klíčema na náměstích a vyhulákávání!
Všecko toto svinstvo, co dneska zažíváme, přišlo z Prahy a další svinstvo odtamtud zase přijde.
No nevím co myslíte tímto :“ Tehdy v Praze bylo náplavy z Moravy naprosté minimum a v politice skoro nula, nebo spíš promile.“ , protože ve vládě Lubomíra Štrougala v roce 1988 nebyl jediný Pražák. Bylo tam 8 Slováků, 5 Moraváků a zbytek z Čech, dohromady 20 členů vlády.ale ani jeden rozený v Praze. Takže vy jste to jen tak plácnul že?
I kdybyste měl s tou Prahou pravdu (jako že ji spíš nemáte), tak demonstrace byly minimálně ve všech krajských městech a výstražná generální stávka po celé zemi.
Kromě toho desetitisícové podniky „rukama“ byly tehdy i v Praze – Smíchov, Vysočany, menší ve Zličíně, Hostivaři, Holešovicích, Modřanech, Radlicích … Dojmy nejsou pojmy.
Pane Vidlák, líbí se mi na Vás, že se dokážete učit.
V určitém okamžiku se to totiž vždycky vyhrotí – buď Vám jde o řešení problému, nebo to zahrajete na jánabráchismus. Vy ovlivňujete svým webem hodně lidí. Myslím si, že to je hlavní důvod, proč se s Vámi většina profesionálních politiků baví, ne kvůli pečeným selátkům. Kvůli tomu, jaký jste, máte naopak své čtenáře.
Ten problém, který všichni máme, jednoduché řešení prostě nemá.
Já nevím, jaké jsou skutečné cíle pana Rajchla, ale český Orbán to není. Ani Okamura není Orbán, a Babiš už vůbec ne.
Od voleb nelze čekat nějaké velké vítězství. Prostě nemáme nikoho dostatečně vlivného, schopného, čistého a odhodlaného.
Jediné, co je aspoň trochu reálné, je chovat se tak, aby se u nás cesta do propasti aspoň trochu přibrzdila a vydržet, než se (doufejme!) vnější podmínky zlepší.
Takže pokud by se vytvářela koalice aspoň trochu realistických politických hnutí, tak by bylo třeba ji podpořit.
Pokud by ale i nadále každý ten politik šel samostatně, doporučuju podpořit SPD. PRO může klidně skončit, jako jiné projekty mimo parlament, ať už záměrně, nebo kvůli nedostatečným schopnostem.
SPD by mělo do parlamentu projít a je tam pár slušných lidí. I když je to spíš než co jiného strana „mírného pokroku v mezích zákona“, opravdu pracují jako opozice docela dobře, a to dlouhodobě. Zatímco PRO je docela problematické jak co se týče programu, tak co do vedení. Já budu už poněkolikáté volit SPD, přestože se jedná o pravicovou stranu a já jsem jednoznačně názorově na levici. Prostě proto, že hlas nepřijde nazmar a strana má vzhledem k těm ostatním nejlepší program i lidi a zároveň šanci se do parlamentu dostat.
To, že se probruselským stranám říká levicové, není ani k smíchu. Je to pláči. Jedná se o prodejnou sebranku a možná pár užitečných idiotů, kteří slouží především nadnárodnímu finančnímu kapitálu.
Současná sociální demokracie je prostě výsměch levici a KSČM se sama do parlamentu nedostane.
..“Já budu už poněkolikáté volit SPD, přestože se jedná o pravicovou stranu a já jsem jednoznačně názorově na levici. Prostě proto, že hlas nepřijde nazmar „…
Co na to říct? Muheeee
Ano, to je rozumný přístup k volbám.
Jaké potřeby volil?
Když Vacek mluvil a zmínil tu EU, nejprve něco o těch kořenech a reformování – slabá, spíš záporná reakce publika. Pokračoval …a když to nepůjde, vystoupit. Kdy publikum zareagovalo mnohem hlasitěji a souhlasněji.
Nevím, jestli to takto srovnat, ale asi ano. Přijde mi, že pro levičáka – velmi zjednodušeně ve smyslu původní levice, která chce především výrazně spravedlivější rozdělování výsledků práce – je právě EU symbolem pravice.
Jakkoli hodně „rozděluje výsledky“, ovšem ani trochu původně levicově, spíš lobbisticky, velmi nerovnoměrně, nejvíc korporátu za úplatky pro vysoké politiky a úředníky. Stejně tak „levicově“ dělá i jiné věci, např. „chrání menšiny“, ovšem typu migrantů, genderů, people of color apod.
Pozn. Někomu naskakují osypky u slova neomarxismus, protože Marx s takovými ultrahovadinami a zejména prasárnami neměl nic společného. Jenže on se zabýval právě ochranou „menšiny“ dělnické, zde uvozovky proto, že to žádná menšina nebyla, naopak výrazná většina. Tou menšinou byla ve smyslu méně práv, méně peněz, méně všeho. A frankfurtská škola to od něj převzala. Dělníkům se po – pro ně velmi drsné – průmyslové revoluci začalo (i když pořád tam zůstal značný sociální rozdíl) žít postupně přece jen lépe. Ideologové proto vlastně ztratili svůj základní ideologický předmět, tu menšinu. Tak si postupně prefabrikovali jiné menšiny, aby měli co chránit. Odtud ten neo – marxismus. A aby menšinu od té většiny udrželi, průběžně se starají o prohlubování antagonismu mezi nimi.
To se pak v průběhu desítek let tvarování dostalo až do současného stavu „woke“. Mnohým to vlezlo pod kůži, protože chránit někoho slabšího je myšlenka, přinášející sobě samotnému pocit jakési správnosti až ušlechtilosti. Tím se ze mnoha lidí na tom západě stali ti neomarxisté, aniž by si to uvědomovali. Samozřejmě vedle hypermorbidních „věrozvěstů“ typu Timmermanse a jemu podobných, taky všech těch, kdo si na tom postavil kariéru.
Což se, jak lidé pokaždé velmi dokonale učiní praktikováním teoretických idejí, přeměnilo do těch doslovných sraček, které máme před očima. Nejsem plagiátor, takže uvádím, že u tohoto psaní vycházím zejména z Weigela, který to velmi kvalitně zpracoval.
Ten neomarxismus je ke všemu modulován čistě kapitalistickými zájmy koho jiného, než kapitalistů. Ve výsledku tedy jde o provozování socialismu (v podobě toho neomarxismu) pod přímým dohledem kapitalismu. I když si to někdo takto nenazve, v té EU má vedle té neomarxistické greendealově-migračně-genderové zhůvěřilosti právě koncentraci nejhoršího z pravice a kapitalismu.
A protože jim Vacek hlásá tu EU, jakkoli ji chce (kdy i podle mého soudu je to mimo jakoukoli realitu) reformovat, hlásá jim přesně to, co ze všeho nejvíc nechtějí.
Je to sice smíchání společenské a ekonomické kategorie, ale jak socialismus, tak kapitalismus se dá provozovat v „soft“ a „hard“ verzi. Kdy s jistotou postupně převýší ta hard verze. Ta se pak zase na chvíli změkčí, pak zase ztvrdne atd. Aby to zůstalo právě kdesi na pomezí soft verzí socialismu a kapitalismu, to je podobné snění, jako nastolení Božího království na této zemi. Obojí by sice krásně šlo, ale nesměli by se kolem toho vyskytovat ti lidi.
Vacek si sní o soft kapitalismu, který by se stejně dříve či později pokazil. A proti němu mnoho těch, kdo si sní o soft socialismu…., který by se nicméně taky dříve či později pokazil.
Místo toho pak nastane další čistě lidský stav, dotyční se rozejdou se vzájemnou nevraživostí, což je na další celou stránku psaní, ale dá se shrnout do – a je to zase na pytel, pane stavitel…
Vlk říká, s prominutím, pitomosti. Demonstrace měla za úkol zviditelnit Rajchla a sjednotit Alternativu – což splnila. Víc se od ní čekat nedalo. Ty hlouposti o papiňáku a nutnosti padnout na hubu, to snad Vlk chce, aby se situace ujal nějaký novodobý Hitler? Protože může být ještě hůře, můžou se stavět šibenice, ale to už není Alternativa, ale teror. Nezahrávejme si s tím. Vlk je dobrý na překlady, výběr má skvělý, ale na myšlení není, opravdu ne.
Já s ním v tomhle celkem souhlasím – představte si to jako neléčenou infekci. Před pár lety by stačilo nasadit léky, před rokem uříznout palec… no, teď už jde o amputaci celé té prohnisané haxny. Ne- opravdu nedoroste, opravdu to nejde jinak, můžeme to kopyto navonět a dělat že jako je všecko oukej, ale není. A nebude.
Mejdan končí, panstvo platíme…
platíme? to jakože vám seberou porsche?
jen další psychopat co neuspěl…
Mé porsche je stejné jako můj bohatý sexuální život v mém alpském letním sídle – nemám porsche.
A jak se léčí ty infekce bez léků? Nebo už je ministerstvo zdravotnictví zabezpečilo?
Nějak si marně nemohu vzpomenout, kdy za socíku chyběly léky na infekce.
Je mi 68, paměť mi zatím funguje, a ani já to nepamatuji.
Přečetla jsem si odkazovaný článek u vlka. Jím uváděné argumenty (většinu) neberu (asi holt, patřím do té, jím pohrdavě označované skupiny, „komplementární doplňky“… nu, co už nadělám..).
Vyprávěnka ohledně špatně vybraného termínu demošky je argumentační faul. Vždyť víme, že kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Kdyby nebyl v ten den Mošnov, tak by si Fijala vymyslel jiný argument, kterým by šermoval. Pokaždé si nějaký vymyslel, pokaždé účastníky demošky zbagatelizoval a pozurážel a naše „objektivní“ média to s patřičnou pompou prezentovala. Fakt to budeme tentokrát považovat za důležitou chybu organizátorů? Fakt budeme hodnotit demošku prizmatem fijalového panduláka? Fakt někdo čekal, že tentokrát už konečně řekne: „naše země nevzkvétá“? Tak proč jeho plácání nyní považovat za relevantní?
Za podobně zvláštní považuji argument: „Rajchl se profiluje jako PRAVICOVÝ politik a nejméně 80% těch, co se dostavili na sobotní Václavák je LEVICOVÉHO smýšlení“. Jo, asi je to tak. Pan Rajchl asi zrovna levicový není (i když, upřímně, odpusťte nepolitoložce a obyčejné holce z vesnice, ale já už nějakou dobu nejsem schopna rozlišit, co je vlastně levice a pravice), ale levicový politik není ani Babiš a přesto si drží vysokou voličskou základnu právě mezi těmi levicově smýšlejícími.
Za problém považuji p. Vacka. Na jedné straně velmi oceňuji přístup Rajchla, že prostě své souputníky neháže přes palubu (ani o odpojené skupině Nielsen a kol. neřekl jediného křivého slova, ačkoliv ti se veřejným prohlášením od strany PRO distancovali, což mně přišlo dost, jako podpásovka), na druhé ho, bohužel, p. Vacek táhne spíše dolů. A to nejen díky prohlášení na oné kontroverzní tiskovce, ale když jsem ho slyšela mluvit před úřadem vlády po p. Rajchlovi, nestačila jsem se divit, jak odlišné názory od těch Rajchlových zazněly…
Inu, omlouvám se, je to jen pár reakcí někoho „obyčejného z lidu“ a samozřejmě se nemusí (a nebudou) shodovat s dalšími diskutujícími.
(A ještě si dovolím jen takový malý dodatek – napsat, že všechno bylo blbě, je snadné, ale co k tomu také současně připojit to, že něco bylo třeba i dobře, neboť na tom spousta lidí odmakala v dobré víře spoustu práce?)
Ale jak se Fiala rozplýval, jak je to krásné, že jen 10 tisíc občanů chce mír a 100 tisíc si přeje zabíjení lidí. Hold každý to má nastavené jinak.
Volání po míru zaznělo silně a zřetelně. By tak splněn hlavní cíl demonstrace, což je jasné vymezení se vůči válce na Ukrajině. Obrana proti tak velkému zlu je naprosto nutná a nemáme-li účinnější prostředky, musíme využít těch, které jsou k dispozici.
Dále přibyl nezpochybnitelný důkaz o lživosti mainstreamu a nerealitě vnímání příznivců současné vlády. Udělat z masové demonstrace setkání několika stovek nebo maximálně deseti tisíc lidí je čirá dezinformace. Kdybych nebyla osobně přítomná, snadno bych podlehla manipulaci médií.
Jestli se mohu pokusit já. Zaprvé je asi zbytečné dnes i ve světě mezi libtardími politiky hledat levici či pravici. Rozlišení je sociální politika. Čím více investic do veřejných věcí ( včetně zdravotnictví, školství, ale i podpor v nemoci a nezaměstnanosti )záchranných sítí, tím vyhraněnější levice. Čím více podpory individuální zodpovědnosti každého za sebe a méně řešení těch co padají na dno, tím více pravice. No a střed se to snaží rozumně vyvážit.
Velmi souhlasím s tím, jak a taky čím argumentujete. (Což není „za odměnu“, že jste tuhle se mnou taky souhlasila 🙂 )
To mohl rovnou napsat „po Havlovsku“, že, lidi, zaklínáním vás do pátýho kolena, že to je celý k ničemu, k ničemu, pokud by někdo nerozuměl, tak k ničemu. A podívejte, co je to ke všemu za mamlasy, který to tak nesmyslně pořádají.
Ono se to točí dokola. A nejspíš bude točit až do toho „až nás zkosí ebola“. Na jednu stranu, že ale dyť já vím (my víme), že to je proti tý vládě. Mě snad chcete poučovat? A že by přece pak byly ty volby, kde PRO skutečně nebude povinností volit pod trestem smrti. Vždyť tohle já vím, tak ze mě nedělejte vola!
Jenomže. Pak naskočí – ale když voni to stejně dělali úplně blbě, kvůli zviditelnění, jsou to pravičáci a navíc podívejte na toho Vacka. To vše poté, když předtím byly analytiky toho, jak to celý správně mělo bejt jinak, světu oznámeny fatální zkušenosti o tom, že se musíme spojit a nekoukat, kdo je jaký, protože máme společného nepřítele.
Což je skvělou příležitostí k dalšímu kolu – k nové fatální zkušenosti o spojení proti nepříteli. O nezbytné nutnosti spojit se, ať to stojí co to stojí. A novému, o to více zdokonalenému – jenomže s nima ne, protože jsou to pravičáci, Vackové a chtějí se zviditelnit. A pochopitelně, ke všemu to navíc celý dělají blbě!
A samozřejmě k upozornění všem hlupákům, že nikdo nás nebude křivě napadat, že nevíme, že je to proti tý vládě a že by pak byly ty volby. Víme to! A víme, jak je to děsně nutný, aby se všichni spojili ať je to kdo je to.
S takovejma se ale spojovat??!!
Následuje další kolo o fatálním spojení, vědění, že by pak byly volby a k dalšímu – ale s takovejma….
Být někým z 5K, posupně se směju u pozorování svého sjednoceného odpůrce. No, vzhledem ke své škodolibosti bych jim tam ještě přisolil…
Re: PK
Vlkův pokus o článek je pytlem již asi tak po padesáté přemílaných hoven.
Jak tady někdo napsal v předchozích diskuzích, vlk je mistrem ve výrobě informační vaty.
Tři tisíce slov, ve kterých se dozvíte, že se nic nedozvíte.
Konec, tečka.
I když s Vlkem někdy nesouhlasím, vyplatí se nad jeho argumenty zamyslet.
článek v odkazu js četl včera,výživné čtení odpovídající realitě.
Ad „Chtěli jsme strany, které nepodvádějí voliče?“
To se neukázalo dnes. To se ukáže až budou páni z PRO u kormidla. Obávám se ale, že četná jejich prohlášení i s připojeným“jak na to“ zůstanou i v tom pro Rajchla nejideálnějším premiérském případě bez nutnosti koaličního partnera, na nějž by bylo lze vše hodit… jednoduše v říši slibů.
S Vlkem se místní osazenstvo vypořádalo rychle (a sám ho vnímám v mnoha věcech podobně), ale tentokrát měly jeho argumenty hlavu a patu.
Třeba takové: „3) odstoupíme od systému emisních povolenek. Odmítneme zavedení jakékoliv jiné formy povolenek zaváděných Evropskou unií.“
Skoro bych chtěl vidět, jak toho Rajchl dosahuje… za urputné snahy zůstat v EU (bude-li mít štěstí, dostane se k reálné moci v době, kdy Němci a Francouzi prohlédnou a začnou sami zachraňovat průmysl. Potom snad…)
„18) budeme požadovat plnou refundaci všech plateb za genovou terapii od společností Pfizer a Moderna, jež byla těmito společnostmi klamavě prezentována jako vakcína“… Tohle je zformulováno dobře. Požadovat mohou. To se slíbit dá.
„spojíme síly se Slovenskem, Maďarskem, Rakouskem a dalšími partnery a buď EU vrátíme na platformu EHS, nebo z ní společně odejdeme a vytvoříme Středoevropskou zónu volného obchodu spolupracující EU i BRICS“ – Výborně, jen jestli o tom ví i Slovensko, Maďarsko, Rakousko a další partneři….
„7) zajistíme práci s vyšší přidanou hodnotou, tak aby naše země nebyla nadále ekonomickou kolonií západu a platy našich zaměstnanců se postupně začaly přibližovat platům v západní Evropě“ – Tak nějak mi to zní jako Fialovo „Musíme být…“. Ale opravdu by mě zajímalo, jak to hodlají učinit.
Opravdu bych si jednoduše na tu oslavu za „plnění slibů“ počkal… To byl tuhle taky pán, co dostal Nobelovu cenu míru za slova…
Trochu toho „širého světa“ k ranní kávě.
Článek nemá chybu – je sice delší, ale na fakta vyčerpávající. Homer jistě nebude proti, abych ho zařadil na delší dobu na nepodvoleni.cz …
PRO chce být součástí Západu, kolektivního Západu, pod diktátem košer podvraťáků, humanitárních bombarďáků, padělatelů peněz, demokracie, informací, ideologií a vakcín:
„proč se zaměřují na reprodukci? Je to respirační virus, že? Tak proč v dokumentech Pfizeru rozmnožovali krysy, obětovali je a pak analyzovali buňky pohlavních orgánů krys? Je to respirační virus. Takže to jsou monstra a nelze se vyhnout závěru, že se zaměřují na narušení lidské reprodukce.
https://otevrisvoumysl.cz/naomi-wolfova-co-obsahuji-interni-dokumenty-pfizeru-o-covid-vakcine/
Agent Babiš hejkal za tu banksterskou bandu, stejně jako zednářská Pětidemolice.
Něco pro ty co se nebojí myslet
https://bezpressu.news/videa/tucker-carlson-na-x-rozhovor-s-viktorem-orbanem/
Díky, moc pěkné, opravdu na zamyšlení. Nejvíce mne z pohledu principů asi zaujala část začínající 17:10.
Zahlédl jsem v davu Petra Hájka (Protiproud). Koukám, že dnes publikoval svůj článek o demonstraci:
https://protiproud.info/politika/7443-dva-v-jednom-fiala-a-spol-v-mosnove-pod-zbranemi-nato-rajchl-a-spol-na-vaclavaku-volaji-po-miru-ulice-se-vraci-do-hry-co-je-nejvyssi-spolecny-jmenovatel-co-eu-a-nato-a-co-babis-a-co-okamura-je-to-malo-nebo-dost.htm
„Dny NATO v ostravském Mošnově…“ – Docela mě to pobavilo. Jenom jsem nepřišel na to, kdy se Mošnov připojil k Ostravě (nebo naopak).
Ve stejný den, kdy se k Ostravě připojil Nový Jičín. Tady to lidi tak neberou. Ostravák je každý z Ostravy, Karviné, Havířova, Bohumína, Opavy… v Chalupkach jsou zase polští ostraváci, na prajzké zase ostraváci prajzáci… lidé v tomhle ostravském kraji jsou přívětiví a vstřícní. Mají pochopení pro drobné lidské chyby – ať už se jich dopustí pan Hájek, Světnička nebo Voska.
Pokud si nejste jistí, tak se nebojte zeptat, ale berte prosím na vědomí, že Ostrava je region rázovitý, a cizinci se chování místních jeví poněkud klackovité. Souhlas se na Ostravsku projevuje tím, že dotázaný hlasitě zachrchlá, odplivne si a prohlásí „piča“.
Znáte místopis i náš pražský.vybornee.ale nemáte pravdu že jsou tam lidé milí a privetivi.naopak.jsou neduverivi nasrani a zabuceni do sebe.tam se nikdy nestane to co jsem zažil včera na příměstské pražské lince kdy všichni při nástupu do budu zdravili dobrý den a řidič vždy když otviral zadní dveře volal na shledanou.to jsem byl úplně u vytržení. Fantastické a u nás na prajzke nemozne
Jak píšu hure – musíte mít pochopení pro místní smýšlení a dialekt. Místní Vám nepopřejou „dobry den“ – přece už máte dobrý den – jedete tramvají, nikdo Vás zatím neokradl, enháčko kuři jen trochu… jaký jiný den byste asi tak měl?
A že by byli zabučeni do sebe – není pravda. Oni Vás vidí, oni vidí i ostatní cestující v tramvají, oni vidí Váš batoh na zádech, a zajímají se o Vás i o ostatní. Proto vám taky taktně naznačí, že byste svým batohem mohl obtěžovat spolucestující, a řeknou „Strč si ten bágl do řiti“. Dokonce Vám s ním i pomohou.
No kamarad, co se pristehoval z Karvine popisoval jako nejvetsi zmenu chovani lidi vuci ostatnim. Takze to nebude domorodec -> navstevnik. Je to clovek clovek.
Piču, jsme kurva milí a přívětiví cype. :):)
Baník, pičo!
Co je?
Vyžírají postupně úspory a dědictví po předcích.
Kolaborantům s cizí mocí dělají valotizace, dotáce, pobídky, něbo temu říkaj in-vestice a tak podobně.
Neplést s důchody, keré mnozí mají eště na papíře ze socíku, ale půjčujou si na ně tydle vometla u vlády.
To mě fakt sere, tydle mydly tydly,. Mezi dekádama se vymění majetky tak, že domorodci budou čistými plátci, otroky na ty co je okradli v kancelářách a při přerozdělování, a stále okrádají, a budou zase zasloužilí, kerým budou muset ti votroci platit důchod i pro jejich parchanty.
Děte se s takovou mentalitou vyfotit do opičího můzea.
Led Zeppelin : What is and what should never be
https://www.youtube.com/watch?v=Gs0nmESS-FY
https://songmeanings.com/songs/view/7740/
Na dobrou noc.
Díky. Brou.
A pomohlo to?
OZZY
https://www.youtube.com/watch?v=TUuDWCL1JVY
Válečnická Prasata
Hordy generálů se scházejí
Jak čarodejnice na černých mších
Zlé mysli, co plánují ničení
Čarodějové vyrábějící smrt
Na bojištích těla hoří
A stroj války dál se točí
Smrt a zášť lidem přináší
Hubí jim vymyté mozky
Můj Bože
Politici se ukrývají
Vždyť tu válku jen začali
Tak proč by měli do bitev jít
Tohle nechávají chudým
Čas ukáže, že nemyslí na nic
Jen tak pro zábavu válčí
A budou hrát s lidmi šachy
Než přijde den zúčtování
Jo!
Teď je tma, svět se netočí
A stroj války boří a boří
Už nevládnou prasata-válečníci
Ruka boží spustila zvonění
Bůh volá ke dni zúčtování
Prasata se po kolenou plazí
Lítostivě prosí o smilování
Satan se směje, křídla roztahuje
Můj Bože!
Pěkně napsané, hlavně ten odstavec co nám chybí.
Hemžení trollů je také projevem úspěchu demonstrace.
Já si pořád myslím, že ochota spolupráce se ukáže až před volbami tvorbou koalic. Bez nich dopadneme jako minule.
Všechny problémy světa zůstaly, válka zůstala, eskalace jede. Čeká nás hodně práce…
Jediné, co nám může pomoci je pravda. Hnusná, přízemní, neučesaná pravda. Jenže tu musí říkat člověk, který nikdy nezalhal. Protože kdo jednou zalže…
Kocour: No, jedna lez se da prejit. I druha muze byt nedorozumeni. Treti? Mate co delat s chronickym lharem.
Re: Sk, Vevča
Zakončím nedělní dostaveníčko variací na známou větu z divácky poměrně oblíbeného filmu (jsem zvědav, jestli to někdo pozná).
Já lžu dobře. Já lžu rád.
To opravdu není těžké, ve filmu Anděl na horách : lyžuji dobře, lyžuji rád (R.Deyl ml.).
Pěkně to řekl Foldyna : lžou ráno, lžou v poledne, lžou večer a někteří lžou i když spí
Ale kdeže….
„Skáču dobře. Skáču rád.“
Vyhlašuji jako hlavního vítěze Godota.
Až se zase jednou potkáme, dostane hlavní cenu – lízátko od soušky vychošky Jahody.
Tady to je. I s tím skokem v závěru.
https://www.youtube.com/watch?v=Uts4e2-9RYM
Fuj.
Nezlobte se každý člověk zalže, to prostě není možné jsou takz. milosrdné lži kdy pravda by byla mnohem horší. Důležité je nelhat v důležitých věcech a ve věcech kde máte prospěch to je špatné. Myslím si že jsem vědomě nikdy nikoho nepodrazil ale určitě jsem párkrát lež použil a nevěřím že je člověk co nikdy nezalhal
Jistěže. Kdo ale lže „programově“, tak nepřestane. Tak to bylo míněno.
A docela běžně se lidé mýlí, zejména když jsou informováni z nespolehlivých zdrojů.
Mýliti se je lidské, dělat chyby také…..ostatně nebýt možnosti chybovat, nebyla by asi možná evoluce. Nebo by se odehrála jinak.
Jiné je když se schválně lže, nebo když se záměrně šíří polopravda, nebo se záměrně něco zamlčuje – to už není od Boha, to je od sviní.
K tomu ještě jedno.
Mnoho svárů mezi lidmi by ubylo, kdyby lidé uznali, že evoluci stvořil Bůh.