23 listopadu, 2024

Chcete to jinak?

Dnes budu pokračovat v tom, co jsem načal včera. Propadem voličských preferencí vládních stran. Včera jsem se na celou věci díval z pohledu Blyštivého Péti a jeho skvadry a tvrdil jsem, že začnou dělat stále větší chyby, neb příliš jasně ukázali celému národu, že jsou blbci. Preference pětikolky budou dále klesat, jejich snahy zachránit situaci budou stále křečovitější a jejich voliči budou odcházet především k Andreji Babišovi, protože se rozhodl být hentou systémovou opozicí. Od dubna hnutí ANO vysílá jasné signály, že povedou prozápadní a proamerickou politiku, ale budou to dělat mnohem lépe než Petikolka.

Dnes se na věc podíváme z naší strany. Tedy ze strany těch, kteří mají za to, že Západ už vlastně neexistuje. Nahradil sám sebe neomarxistickou utopií, zničil si průmysl, ničí si zemědělství a propagandou jaksi životní úroveň neudrží. Evropa se stala americkým slouhou a Američan k Evropě nemá o nic lepší vztah, než k Ukrajině. Hodíme se jim jen jako jatečné maso k omezování ruské síly. Ostatně… kam se stěhují německé firmy, aby unikly drahým energiím?

Myslím, že nejlépe to včera shrnul blogger Vlk. Pokud by průzkum Medianu odpovídal pravdě, tak je prostě zaděláno na vládu ANO s ODS nejspíše s ústavní většinou. Samozřejmě v ODS už nebude náš nejlepší politolog známého vesmíru s zachránce barmských žen, ale povede ji nejspíš Don Pablo s Martinem Kupkou… ANO a SPD spolu nikdy do koalice nepůjdou, protože se prostě nemají rádi. Okamura nemá důvod předvádět, že snaha vystoupit z EU a NATO nikam nepovede a Andrej Babiš nezapomene, jak ho Tomio vyzýval k odstoupení z prezidentské kandidatury ve prospěch Bašty a už předem věděl, že bude odsouzen.

Od prezidentské volby je zaděláno na vládu ANO a ODS…. vlastně na ní bylo zaděláno už dávno – od chvíle, kdy se ukázalo, že Pětikolka je plná imbecilů a Okamura nikdy s Babišem neudělá koalici. Jo a víte, jaký je nejpravděpodobnější scénář, kdy ANO nebude koalovat s ODS? Když bude vládnout samo, protože těch 101 poslanců prostě bude mít.

Ano, směřujeme k ustavení dvou velkých hráčů… jako v Americe…

Tohle je cena za rozdrobenou Alternativu neschopnou se spojit. Tohle je nejpravděpodobnější vývoj, pokud opět propadne milion hlasů. Pokud říkáte, že SPD vyhovuje opoziční role a Rajchl není řešení, tak to jinými slovy znamená, že vládnout bude ANO s ODS, protože podle stávajících pravidel hry to prostě nemůže dopadnout jinak. Není jak.

Milion propadlých hlasů je čtyřicet poslanců. Kdyby nepropadly, tak ANO nebude mít 88 poslanců a Pětikolka jich nebude mít 92, ale budou mít i při současném rozložení sil zhruba po šedesáti poslancích. Já neříkám, že těch čtyřicet poslanců by bylo z jedné sjedncené vlastenecké strany. Klidně mohou být ze tří nebo čtyři stran, to je úplně jedno. Ale pokud hlasy propadnou, rozdělí si tato poslanecká křesla ANO a Pětikolka. Kdyby nepropadla jen polovina hlasů, tak už ANO a ODS spolu neudělají ani většinu ve sněmovně a bude se muset vyjednávat úplně jinak.

Před časem jsem v jednom rozhovoru řekl, že pokud se ANO nemá v koalici spojit s ODS, tak tu musí vzniknout jiná strana, se kterou bude moci do koalice jít. Strana, která bude přijatelná nejen pro ANO, ale i pro stávající rozložení moci v Evropě. Strana, která bude orbánovská. Strana, která podobně jako Orbán nebude odcházet ani z EU ani z NATO, ale bude tam tvrdě prosazovat české zájmy. Tak, jako to dělá Orbán. Odpovězte si sami, kdo u nás přesně na toto cílí a pokouší se právě tuto strategii vysvětlit lidem z Alternativy.

Této role by se mohla zhostit i SPD, ale nevidím žádnou známku toho, že by se Okamura chtěl stát českým Orbánem. Andrej Babiš se jím také stát nechce, protože teď ve velkém sbírá zhrzené hlasy ODS… takže kdo zbývá? Ano, Rajchl. Pravda nevítězí, ta prostě zbude… sorry jako. Já vím, Rajchlovi zatím průzkumy moc nepřejí. Ale zatím také nejsou žádné volby. Nemluvě o tom, že jestli neuspěje Rajchl, který dvakrát vyprodal Václavák, tak tím spíš neuspějí Svobodní, pohrobci ČSSD a další straničky u kterých si nevybavíte ani jméno předsedy.

Pokud pro vás SPD či PRO nejsou volitelné, tak svůj hlas pěkně půl na půl dělíte mezi ANO a Pětikolku… To už to můžete Babišovi hodit rovnou, protože on je alespoň manažer a rozumí byznysu. Pokud ale stejně jako já nedokážete překousnout hentu obrannou dohodu s USA, tak máte na výběr mezi Okamurou a Rajchlem. Trikolora je už v podstatě SPD, takže tu počítám k Tomiovi. Všechny ostatní varianty jsou jen zbožné přání.

Do řádných voleb je daleko a jak SPD tak PRO ještě budou prověřeny eurovolbami a krajskými a senátními volbami. Do té doby můžete dumat… a nebo založit lepší stranu, která bude mít super program, super pracovité lídry a která si na těch milion propadlých hlasů sáhne. Ale jak znám své pappenheimské, zůstane to tak, jak je to teď. Nejpravděpodobnější příští vláda bude ANO a ODS. Chcete to jinak? Tak buď PRO nebo SPD. Vše ostatní je utopie.

Dumejte ,dumejte…

Pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Každý, kdo Institut podpoří částkou alespoň 350,- Kč si může v objednací aplikaci na Vidlákových kydech zadat adresu pro zaslání knihy. Platby jsou už spárovány s aplikací. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód.

Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“

V červenci nebudu knihu rozesílat. Vidláci jsou od slunka do slunka na poli. Ale žádná adresa ani platba se neztratí a od srpna budeme opět distribuovat. Systém si váš dar pamatuje, ať byl odeslán kdykoliv.

350 thoughts on “Chcete to jinak?

    1. On už píše paměti? Takže už nějakou dobu moc dobře ví, co a pro koho dělá.
      Humnem okolojdoucí kočka -jen chvíli předtím, než jsem ji za její blbé kecy odstřelil- se během zděšeného pokřikování kosů i ostatních ptáků nechala slyšet, že „služebník lidu“ prý skončí mooc špatně.
      Prý opravdu mooc, že mu ani nebude dopřána volba způsobu, možná ho prý ani nenajdou.
      A potom těm zdivočelým potvorám věřte..

    2. Gdyž napíšete, že ste si napekla ze zelenskýho mouky buchty pro vnoučata, chápu to. Každá kačka dobrá. Voni říkaj, že mají důchodci 20 000, korun na měsíc tak proč by neměli čas po zdražení elektrického proudu, vodného , stočného, chleba, másla, masa a za šplíchnutí zmrzliny by dali jako tenkrát na západě, padesát korun.

    1. Pane Schumachere, kde se to dá najít na internetech? Nebo jen papírově?
      Zajímá mě všecko, co souvisí s jakýmikoliv blackouty.
      Díky předem za odpověď

  1. Vytrvalé bušení do prázdné slámy …

    Vytrvalé pokusy akceptovat neakceptovatelné a bohorovně zapomínat či tolerovat těžké hříchy …

    Neústupnost v hledání a prosazování menšího zla s podněcováním víry, že pytlák bude nejlepším hajným …

    Nač se zabývat něčím tak abstraktním a marginálním jako je reálná reformovatelnost kozy, uhnije či samospásného paktu? (Ještě by pak někdo mohl chtít, aby se na tom stavělo.)

    Nač si připouštět myšlenku, že na to měli spoustu času, aby potřebné kádrové rezervy/náhradní loutky a scénáře byly připraveny?

    Proč se zabývat tím, že existuje něco jako nebezpečí z prodlení či nevratných změn?

    Tož klídek, milánkové, věnujme se procentíčkům, odhadům a mudrování všelikému (hašteření povoleno) – to je to pravé ořechové. A do voleb máte spoustu času. Když tak vymyslete nějakou stranu mírného pokroku v mezích zákona (nejlépe v souladu se záměry uhnije a našich bratrů ve zbrani).

    To by mohla být ta správná (jejich) alternativa … Howgh

    1. Gdyž voni, blboni, to tak chtěj, vytrvale bušit do prázdné slámy, neakceptovatelné bohorovně zapomínat, či tolerovat těžké hříchy, to mají eště od feudálů jak jim nastavovali levou a pak pravou tvář.

    2. ne, my víme, že pytlák nebude *nejlepším* hajným
      ale máme na výběr jenom mezi pytlákem [a aspoň nějakou, byť malou, nadějí na aspoň nejaké, byť malé, zlepšení] a sadistickým masovým vrahem zvířátek, který toho hajného dělá *právě teď* a ohromně si to užívá

    3. „Neústupnost v hledání a prosazování menšího zla s podněcováním víry, že pytlák bude nejlepším hajným“…

      To jako, když mám možnosti, z nichž jednu považuji za o chlup lepší, mám volit tu o chlup horší nebo nevolit vůbec?
      Nehledě na to, kolikrát v životě se vám naskytne možnost volit z vašeho pohledu absolutní „dobro“?
      A kolik bude lidí stejně jako Vy ten Váš pohled sdílet?

      Mimo války a revoluce, kdy byla společnost v kluzu, to vždy a všude byl „mírný pokrok v mezích zákona“.

      Osobně – o revoluci ani o válku nestojím.

      1. Bych vám možnosti zakázal. Volte svoje potřeby a v nich chledejte své možnosti, ale nevolte už nigdy svině, keré seberou možnosti jiným aby vám dali, gdyž je zvolíte.

        Kurvááá, pičáá, co je furt s blboňamáááá

  2. Podle mě jsme v pr,,,. At to pomalu jde do kopru pořád si většina žije jak prasata v žitě. Stačí pár krásných slov a slibů a dopadne to jako v minulých volbách. Dokud aspoň 70 procent lidí nebude padat na hubu nic moc se nezlepší. Kolik je takových kteří si uvědomují kam se řítíme. Na takových místech jako Vidlák, Vlk, Bavor atd. sice se to diskutuje ale je to pořád kapka naopak podívejte se po svém okolí. Větší část se o politice nechce bavit, nebo se nechají oblbnout . V mém okolí třeba zaznívalo volím Pavla že dobře vypadá, ted třeba už mluví jinak, ale příště to udělají zas. Dokud nebudou rýt držkou v zemi nic se nezmění. Stačí si objektivně rozebrat politickou situaci a možnosti co máme a je to defakto jen volit menší zlo nikoliv změnu. Ano i to je lepší než rezignovat. Ale v dohledné době není možnost volit převratnou změnu ale jen menší zlo. Navíc to velké zlo drží pohromadě my jsme rozhádáni. Každý z nás má to menší zlo jinde.

    1. PePa IQ-107 – Překrásný
      je oblíbený u Rusů za to, že summitu NATO tvrdil něco o skončení války do letošních Vánoc a pak jednání o míru ve stávajících reálných hranicích a taky tom, že by NATO nemělo přibližovat své základny k RF, že je to nebezpečné podnikání. Kupodivu to má hlavu i patu. Na Ukrajinu ovšem kálí pes, na Khakimana zvlášť.
      Mám pocit, že to tak nějak dopadne i když nevím, jestli zrovna o Vánocích.

        1. Re: SK

          Berte to tak, že Pšonci jsou předlužení šašci a jejim dovoleno vyskakovat na Ivana jen za to, že si dělají další a další dluhy, mimo jiné i u US zbrojovek.

        2. Mám takové nepříjemné tušení, že poté co dojde k likvidaci přístavů v Černém moři, kterými proudily hromady zbraní na UA přijdou ke slovu Wagnerovci spolu s ruským vojenským kontingentem v Bělorusku. A dojde k odříznutí zásobovacích tras z Polska.
          Nemám tucha jak je v této oblasti silná UA armáda ale může to být dost rychlé. Pokud by k tomu došlo, je vážné nebezpečí, že se do toho vloží Poláci… Ale pokud ne, byl by to pro UA Game over …

        3. Nedávno navštívil Luky cara gosudara.
          Asi osmiminutový veřejný hovor byl docela záživný.
          Gosudar se tvářil jak babiččin koucour, když nechá babi otevřené dveře od špajzu.
          Luky mluvil z papíru, ale v zásadě řekl, že je pro něj nepřijatelné, aby Polsko anektovalo kus západní UA.

          – Polish brigades are being transferred toward the Belarus border
          – The plan is being developed for Poland to annex Western Ukraine in exchange for Ukraine joining NATO
          – The big point: Partition of Ukraine is unacceptable to Belarus. And if necessary, Belarus is ready to ‘act’ to keep Poland from enveloping it from the southern direction
          – Wagner begs Lukashenko to let them invade Poland. This is likely a semi-tongue-in-cheek threat to keep Poland on its toes
          Lukashenko instructs Putin to do an official overview with the Russian MOD about Belarus’s decision to act—potentially militarily—against Poland should they attempt to annex western Ukraine

          Pak spolu jeli do Kronštatu.
          Lukymu se dá sice věřit asi jako Erdoganovi, ale asi mu teče do bot.

          1. Luky má jednu výhodu, ale zatím stojí za to. Totiž, že v zemi má klid a pořádek, Co by mnozí jiní za to dali, tedy včetně nás.

            1. No, v roce 2020 myslím, tam Luky moc velký klid a pořádek neměl.
              A to až tak, že běhal po Minsku se samopalem.
              Prdel mu zachránili Rusové, kteréžto vzápětí zase nějak podtrhnul, jako to dělá Erdogan.
              Ty síly, které mu usilovaly o kejhák nikam nezmizely.
              Pilně se cvičí a vyzbrojují v Polsku a západní UAruině.
              Tichanovská taky nikam nezmizela, vláda ČR jí poslala asi 80 míčů na rozvíjení demokracie.

              1. Doufám, že tam zůstane svět evropsky normální.
                Kromě tradiční bílé evropské rasy, jsem tam nikde ani při demonstracích za Západní hodnoty, žádné barevňáky neviděl.
                Ty, které posílali na hranice Polska, zřejmě vrátili zpět do atomových elektráren a do špičkových nemocnic k odborným pracím.
                Vlastně se ukázalo, jak to s obohacováním kultur členové EU chtějí.

      1. Myslím (spíš vím) a už jsem to tu připomínal, že vyzvědače a rozvědače volily zejména ženské okolo pětačtyřicítky a výš, zřejmě pod vlivem některého z posledních hormonálních výkyvů.
        Jenže tyhle ženské a i o desítku let starší, se následně o politiku naprosto nezajímají, neboť je prý špinavá a nikdo do toho nevidí. Tak.
        Jim totiž k jeho volbě stačilo, že „je pohlednej, sexy šedivej, má sportovní postavu v kondici, pěknej zadek, chodí rovnej jak svíčka, s hlavou vztyčenou a bradu vysunutou – holky, to je sexy ještě víc, chlap každým gestem“.
        Nějak takto, plus další odhady velikosti částí jeho těla, jsem to odposlechl na jedné „sousedsko-uliční“ akci.
        Početně převažující skupině ženských 45+, podle těch jejich řečí, z něj pěkně hučelo v troubách.
        Chtěly by ho mít doma, namísto toho jejich Pepoša a Francka, s náběhem na pivní vanu.
        A také volily to „menší zlo“.
        Zbytek kandidátů přej byli buď hlupáci, chcípáci – a kuní ksicht k tomu.
        Neobstál ani jeden můj argument. Byl jsem zpravidla odpálkováván stylem „ale sere ti pes na bolševika, nebo lampasáka. Je to dávno, on už je určitě jinej“.
        No tak jo, když myslíte, holky..
        Jaké argumenty a jakého druhu, měli při jeho volbě chlapi, to tuším jen matně.
        Zaslechl jsem jen asi něco ve stylu: „Tyvoe, tak ale furt o tři parníky lepší, než ta vypitá troska. Tenhle aspoň svede položit věnec, uklonit se a reprezentovat nás.“
        Abyste byli v obraze, kdo a proč hadrfouse volil.

        1. I moji synci volili toho fešáka chlapáka, který není na vozejku a konečně nás bude ve světě reprezentovat.
          Inu, chlapci už na vojně nebyli a neví, co je za charakter lampasácká guma, která za kariérou leze po zádech ostatních vojenských soudruhů.
          Tato parodie na lampasáka ještě jenom zásluhou a díky konexím svého otce politruka lampasáka bolševické armády, dobrého přítele sovětských politických poradců.
          Skvěle prováděná propaganda Goeblsových tovaryšů, že prezident má republiku někde venku v cizině reprezentovat.
          O jeho politické práci v republice nemá většina voličů PePa ani šajn.
          Zahraniční politiku státu tedy reprezentuje loutka nadnárodních loutkovodičů a kašpárek v rohlíku absolvent teritoriálního studia na Institutu mezinárodních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.
          Perune, sper to bleskem!

    2. Kdo neryje držkou v zemi?
      Tisíce čechů utíkají z Rhodosu před požáry.
      Tisíce češek je tam letí statečně vystřídat!
      Kolik jich je teď v Chorvatsku a zbytku Jugoslávie?
      Statisíce?
      Tihle přece nemají nejmenší důvod něco na situaci v ČR měnit.
      Chodí volit a zvolily si tenhle parlament a tuhle vládu, kterou budou držet u moci.

    3. ..“At to pomalu jde do kopru pořád si většina žije jak prasata v žitě.“..
      No bodéť, gdyž si na to můžou pučovat.

      Dyk v tem 89. tém vlastně blboni přáli hercům a herkám aby mohli hrát a svobodně lhát a krást.

            1. Těch herců a herek je i tady nakydáno hafol. Mají rozum na fšechno, jen na svý potřeby ne.
              Musej se to znova naučit. Třeba ve školách???

    4. K tý rozhádaný alternativě … né, že by se tím nedalo souhlasit, tato,

      …. ale příde mi to Vaše trochu schizofrenní, neb to co kritizujete = vlastně děláte taky. Bez váhání čas od času taky najíždíte na už notně obehranou rétoriku politických oponentů SPD. Abych Vám zase nekřivdil, pravda, ještě ste nenapsal nic o hnědých košilích, který pro SPD úspěšně vymysleli její úhlavní nepřátelé, což Vás samozřejmě šlechtí.

      Co SPD prakticky existuje, mnohokrát sem od Vás už četl, že SPD je stranou jednoho muže, kterej si z politiky udělal jen a pouze výnosnej job a žentourově argumentujete po vzoru nepřátel SPD, že nehodlá převzít žádnou politickou zodpovědnost, aniž by Vás vzrušovalo, že SPD dosud žádná strana (kromě teď Trikolóry) nenabídla koalování (ač o to Tomio usiloval) prakticky na ničem, takže tvrzení o tom pašalíku nemůžete zatím opřít o žádnej hmatatelný prožitky či relevantní důkazy. Naopak, nepříde Vám vůbec divný, že SPD po dobu svý existence ve Sněmovně neotřásl žádnej podstatnej korupční skandál, což se o jiných stranách a hnutích říci nedá. Zato, že jednou Tomio zkrachoval, to o něm ví každej a vytahujou to na něj jako králíky z klobouku, kdykoli se to někomu hodí.

      Jak tak průběžně SPD v Parlamentu pozoruju, musím konstatovat, že v rámci svých možností dané zastoupením svých poslanců se SPD nejeví vůbec jako to Vaše menší, nebo větší zlo, ale jako už etablovaná (!!!), časem prověřená, autentická a aspoň pro mě ještě furt čitelná opoziční síla v tý jinak vesměs kazišukský Sněmovně.

  3. Eric Best o možné koalici ANO a ODS:

    https://www.fsfinalword.cz/?page=archive&day=2023-07-24

    „ANO a ODS bez Fialy
    24. 07. 2023 – EB
    Novinář Jan Vávra včera v Českém rozhlasu Plus řekl, že nejpravděpodobnějšími koaličními partnery po příštích parlamentních volbách jsou ANO a ODS. Vycházel z nejnovějšího průzkumu Medianu, podle kterého má ANO v budoucí Sněmovně odhadem 87 křesel a ODS 37. Median již několik měsíců prosazuje myšlenku velké koalice ANO-ODS, když zdůrazňuje, že obě strany by dohromady měly ústavní většinu více než 120 křesel (viz také jeho březnový a květnový průzkum). Přitom by ANO bylo schopné vytvořit koalici i s kteroukoli z dalších parlamentních stran a není zřejmé, proč by měl Andrej Babiš preferovat silného koaličního partnera před nějakým slabším. Koalice ANO a ODS by samozřejmě znamenala rozpad koalice Spolu (ODS, TOP 09 a KDU-ČSL), která je základním kamenem politiky premiéra Petra Fialy. Jakékoli úvahy o velké koalici ANO s ODS je proto třeba vnímat jako útok na Fialu a jeho tábor.“

    Nemyslím si tedy jenom já, že koalice ANO s ODS je docela pravděpodobná. Pokud by kvůli tomu „zařízli“ Fialu a jeho souputníky, je to bonus.

    1. nevěřím v žádné vylepšení ODS.
      Kdyby to mysleli nějak vážně, nebyl by na posledním sjezdu ODS s drtivou převahou zvolen Fiala.
      Koukněte na stránku: Fiala, Staňura, Vondra, Baxa… tyhle destruktoři se tlemí hned na první stránce .
      ANO? Hlasovali po DCA .
      Je mi jasné, že ze současných průzkumů plyne, že minimálně jedna strana bude ve vítězné formaci, ale je to defacto prohra, zamazávaní hemerhoidu makeupem.
      Stav je opravdu neutěšený, nové tváře – Rajchl jako asi nejpotentnější .- nezískávají dostatečnou podporu.
      Rajchl bohužel nemá ani charisma vůdce.
      Ze starých marně lovím v paměti, kdo byl oblíbený a úspěšný a měl kredit zformovat nějakou politickou sílu s podporou občanů / viz Paroubek, který má jisté schopnosti, ale kredit u lidí mizivý.
      Dneska málokdo čte nějaké programy, všichni volí podle ksichtu a co píšou na internetech.
      Obávám se, že víc může charismatický ksicht získat třemi debatami v televizi než ročním objížděním náměstí.

      1. Nu, senátorka (a advokátka) Daniela Kovářová zaznamenala volební úspěch „proti všem“ právě tím, že objížděla náměstí (spíš návsi). Do médií ji spíše nepouštěli.
        Proti komu uspěla? Proti mému kamarádovi medvědáři Vaškovi Chaloupkovi (ten se v předcházejících senátních volbách prosadil, protože natočil hezké večerníčky) a proti starostovi největší obce v regionu (ODS).
        Podobně kdysi uspěl v senátních volbách i Jirka Bis, který si opakovaně třásl s lidmi rukama na náměstí v našem statutárním městysi. (Byl to ještě starý sociální demokrat, jeden z mála, kterých jsem si vážil /vzhledem k jeho politické pozici „napravo od ODS“ jsem mu říkal, že je „asociální demokrat“/).

        Možná, že taková konktatní kampaň funguje jen u Senátu? To neumím posoudit.

      2. Marně před volbama i po volbách pokládám přátelům otázku:
        Řekni mi, co pro tebe a tvoji rodinu tahle partaj za posledních dvacet let vlastně udělala?
        A oni mlčí….

  4. zprávy z Radiožurnálu:
    – Prezident Volodymyr Zelenskyj se vymezil proti prodloužení zákazu Evropské unie na dovoz ukrajinských plodin do některých členských zemí. Žádá o něj pětice zemí, převážně sousedících s Ukrajinou. Pšenice, kukuřice a taky semena řepky a slunečnice se od května nesmí z Ukrajiny dovážet do Bulharska, Maďarska, Rumunska, Polska a na Slovensko. Výjimku si země vyjednaly původně do 15. září a teď ji chtějí prodloužit nejméně do konce letošního roku. Zelenskyj pokračování omezení označil na svém telegramovém účtu za nepřijatelné.

    Jak si někdo může chtít něco nekoupit??
    arogantní kokainový bůžek

    – ve středu bude mimořádné jednání ukrajina+nato, které narychlo svolal Vododův kamarád Jens, aby se řešil problém bezpečnosti lodní dopravy v Černém moři / Zelenský tam asi zase láká NATO/

    1. To by také mohly lodě NATO eskortovat nákladní lodě do ukrajinských přístavů, což by jisto jistě vedlo k eskalaci.

      Když ale nebudou mít lodě kde naložit a složit (o to se Rusové teď snaží) tak to ztrácí význam.

      1. Pokud budou Turci dodržovat dohodu, že nepustí do Černého moře během konfliktu žádné vojenské lodě tak nemají moc čím. Já vím, Erdoganovo slovo. Ale také se obilí musí v přístavu naložit a to teď není moc čím.

    2. Paní Marie, máte pravdu, ale nemá smysl se Zelenským zabývat.
      Je to loutka, sebestředná loutka (jako velká část herců), která má minimální možnost sama něco ovlivnit.
      Určitě se pamatujete, že vyhrál volby tím, že sliboval mír, a lidi mu to kvůli pitomému TV seriálu uvěřili.
      Teď je to navíc odepsaná loutka – všichni to vědí, a on to přinejmenším tuší.
      Pokud vůbec něco opravdu ovlivňuje, tak jde skoro určitě jenom o snahu zachránit sebe osobně.

    3. Legrační, protože „bezpečnost lodní dopravy v Černém moři“ – čímž myslí eufemisticky nasazení sil NATO na ochranu lodní dopravy Ukrošů, jejich přístavů a logistiky – nelze zajistit. Je to zcela lunatická myšlenka.

      Především, Černé moře je ruský rybník. Díky obří převaze ruských leteckých, námořních a především raketových sil v celé oblasti. I kdyby se tam sjely všechny kocábky a ponorky NATO, do pár hodin jsou na dně, zcela bez šancí, Západní letadla sestřelena, letecké základny a přístavy okolo rozbité a neprovozuschopné. I kdyby to šlo až takhle „natvrdo“, tak by to skončilo fatální prohrou NATO v téhle operaci. Ruská převaha v dosahu cirka 2000 km od ruských hranic, v rámci jejich A2/AD zóny, je prostě téměř absolutní; Krym je nepotopitelná letadlová loď – nějaké směšné zásahy drony nebo Wunderwaffen střelami – ze kterých proletí PVO/PRO obranou naprosté minimum – jsou sice pro Rusko citelné, ale jen z taktického hlediska; z operačního či dokonce strategického hlediska to neznamená vůbec nic.

      K ničemu z toho samozřejmě nedojde. Turci by museli napřed porušit „konvenci z Montreux“, která omezuje provoz válečných lodí Bosporem a úžinami jen na válečné lodě domovských států – což je z NATO zemí Rumunsko, Bulharsko a Turecko – skončilo by to potopením jejich lodí a rozbitím přístavů atd. Další věc je, že by to dle Charty OSN i samotné „Washingtonské úmluvy“ (tj. NATO smlouvy) byla jednoznačná agrese států NATO, na což se žádný „čl. 5“ – jakkoliv je to jen zcela bezzubé simulakrum – nevztahuje.

      K ničemu by to nebylo, i kdyby Rusové neudělali vůbec nic: protože ukrošské přístavy jak okolo Oděsy, tak směrem k deltě Dunaje, jsou již rozbité, nakládací infrastruktura poničená, a železniční a silniční logistika by následovala. Co se týče opačného směru – tedy dopravy zbraní, munice a dalšího válečného materiálu do Ruiny po moři, problém je hlavně v tom, že už skoro žádný není k dispozici: zásoby NATO došly. Navíc, tato jižní cesta přes moře je sama o sobě problematická, vede přes více států, musí se vše několikrát překládat a je to po velice slabých komunikacích. Ruina má přece pozemní hranici s NATO zeměmi cirka 2500 km dlouhou, a logistika přes Polsko je mnohonásobně výkonnější, co se týče dovozu vojenského materiálu.

      Prostě další „bouře ve sklenici vody“, jen protahování toho přiblblého „válečného PR“ cirkusu.

    1. Reichl má zakázáno instalovat u sebe správný lidový program s názvem PNZ,je to jen jednostranně vzdělaný advokát ,který neví ani v jakém režimu trpí nešťastná republika inflační rozvrat a ,nedá si říct ,že má v ruce vítězství ve volbách ,nechce zvítězit ,dukazem PRO všechny voliče je ,že oblbuje davy na ulicích programem „DEMISE“ ,kdy chce na uprázdněné místo sám ke korytu!
      Dav nepozná ,že je třeba změna režimu což je první postulát PNZ 💥🇨🇿💇!Vsimli jste si vubec, že když se ho zeptáte „REICHL.kaj je v zákonech ten parlamentem odsouhlaseny POLIC-eJNI STAT,to nám tu zkomentujte a ne cagloviny ,které ve vašem programu jsou VOLICUM SV naprosto na nic.
      Tak si to myslí nyní slavná myslitelka ANNA von KSH a nikdo ji neposlouchá no dav křičí MUHEEE nebo co.,
      Voliči chtějí trpět i inflaci,která prý neexistuje a proto pláčou jako želvy a kde nic tu nic.No nedali by jste jAničce korunu?

      1. Reichl dostal šanci od nějakého loutkáře, který by rád do sněmovny dostal svoje ovce.
        Rejchlova politika? Kotel skutečného populismu a jakási obdoba hesla „Nejsme jako oni“.
        Lepší na scéně Reichl než nic.
        Ale… Věci Veřejné?

        1. Pré má taky Porsche jako ten žlutej špendlík. Lidi, prosím vás, volte jen svý potřeby a ušetříte tuto zem před totálním vyrabováním.

          V jakýchkoli volbách od plyšáku si fšímejte gdo tam furt je jako navolenej.
          A já vím o jednom, a to je malej benda. Nikomu to není divný.
          Jaký potřeby on má na mysli. 200 000,- kč na měsíc je pro něj bída, ale sedne si tam, kam mu něgdo ukáže. No nechtěli byste se mít taky tak dobře?

          Něgde si zasednete, do kanclu, nějakej papír vobrátíte a měsíčně vám přiteče 200 000, korun a nemáte žádnou tu hmotnou odpovědnost, páč jiná neexistuje. No není to paráda?
          A takhle už dneska žijou statisíce hajzlů, keří se na venek tváří jak strašně makaj.

  5. V pořádku. Většina občanů to tak chce jak se odráží ve volebních preferencích. Menšina má jedinou možnost. Neplýtvat úsilím na změnu systému, na změnu nemyšlení většiny, ale na omezení důsleků pro sebe. Tak jako v případě „globálního oteplování“. Neplýtvat zdroji na poroučení větrudešti, ale účelně je vynaložit na adaptaci.
    Většina se nepohne dokud jí nebude zle. Nebezpečí je tom, že až se pohne, bude volat po „spravedlnosti“ a polepšit si na úkor přičinlivé menšiny. Dobývat se i do Vidlákova špajzu. Tak jako jiní plují přes moře aby „spravedlivě“ dobyli nás všechny.

      1. Starý bráchu,kocourku.
        Šumi neví,že je třeba změna režimu a neví,že SOCIIALNI STAT byl z Ústavy včas vytunelován a s ním i chybí i k němu příslušející blok zákonu a tak se nemají voliči ke komu odvolat,přitom jak je svlékají do naha a ten Reichl je též dutý jak bambus.
        Bývalý president ODS, „Kadze chodzí bordel robí a funí
        Ja nic já muzikant „a Babiš je taky bez programu,tak se ho zeptejte co chtějí jeho staré londýnské banky,které mu na kladení kukačcich vajec do nebohé pukajici petidemolice vedené satanisty KDU
        A polu se zločineckými Piráty, pujcily obolus, jak swiňa ,soudí ta Husička Anička.

        1. Změny dělají lidé. Změna režimu nezávisle na volebních preferencích? Nějací „vyvolení“? Stát a revoluce, Mein Kampf….nejen, mám v malíku. A mám potřebnou představivost….
          Stabilní rovnováha, „pracovní bod“ musí být nastaveny spontánním řádem s jeho zpětnými vazbami.
          Takže tůdle. Řiďte si ten krám sami.
          Navíc, oním vyslovením „změny režimu“ nezávisle na volebních preferencích o kterých píšu já, jste se nezamýšleně odkopali.

          1. To chce klid. Fšechno proběhne jako na konci drůhé světové války. V Prahe se bude pro okupantského cizopána dělat propaganda do posledních dnů a až bude před branami Prahe dupat osvoboditel, pár odvážnějších vytrhá nějaké dlažební kostky, vyhodí tam starou almaru do svozu odpadu, postaví barikády aby to vypadalo že sou na správný straně a budou se eště hádat na keré straně barikády jako mají STÁT.

    1. Neodráží.
      Když budu trošku demagog, tak většina elektorátu NEchodí volit – 40+%.
      Zbylých 60% je rozděleno mezi dvě velké partaje a soupravičku malých až marginálních.

      Ergo – víte úplný kulový, co si „lid“ přeje.
      Stačí si přepočítat volební výsledky v poměru k CELÉMU elektorátu. A rázem zjistíte, že legitimita vlády a jejího chování je vepsí.

      1. To já tady pořád opakuju a někteří do zblbnutí pořád mluví o nějaké mýtické „většině občanů“, které to tak chce. Tahle vláda rozhodně nemá legitimitu od voličů, vždyť se opírá ani ne o 40 % odevzdaných hlasů ve volbách. Takže si ji většinově nepřáli ani ti, kdo k volbám přišli.

        1. Kdyby nevyhovovalo, volili by opozici. Výběr je. Třebaže ne ideální.
          Mojí prioritou, zatím, je SPD. Nenechám se zlákat pro novou straničku dalšího kohouta na smetišti, ředící a tím oslabující opozici, divide et impera. Jsem hloupý, nevzdělaný, neekologický, jím maso, mám auto na benzín, prdím, nenosím kulaté kostěné brýle, nepiju sojové latté a nedržím při tom malíček tahle…
          A jsem fašista a nacista, protože jsem …Schumacher. Jak jinak, že….

          1. Ale vždyť oni VOLILI opozici. Dokonce přes 60 % voličů volilo strany, které jsou dnes v parlementní i mimoparlamentní opozici. A to je dost výrazná většina.

            To, že je u moci de facto menšinová vláda a má (parlamentní) mandát likvidovat tuto zemi, aniž by se musela ohlížet na cokoli, je dáno kombinací špatně nastaveného systému a neuvěřitelného štěstí na jejich straně, protože chybělo jen málo a tu většinu by dohromady nedali. Proto mne vždycky zvedne ze židle hláška o „většině, která si to tak přeje“, protože to prostě není pravda a nahrává to jejich (lživé) propagandě. Protože oni tvrdí a hlavně se chovají tak, jako by je skutečně (drtivá) většina volila.

            Můj skromný návrh, jak z toho ven, uvádím v samostatném příspěvku do diskuse výše.

        2. Gdyby se volily potřeby, tak by byla účast 100%, páč to by tak hrálo aby potřeba bydlet nebo jíst zadarmo, byla na prvním místě. A to by si hlídaji jako své tikety ze sportky. Tak by se vycepovali k národní odpovědnosti a vono by se jim během roku fšem rozsvítilo. Věděli by přesně co je potřeba…

          Ále dneska je jedno koho budou volit, páč malej benda tam zas bude sedět. lakmusák

            1. Šlo by to jednoduše, Vidlákovi sem to už nastíňoval, ale nepochopil to. Nebo nechtěl.
              Sem choděj nějací lidi.

              Trvalá stránka s vlastním čudlíkem.
              Nějakých plácnu padesát řádků číslovaných s potřebama, požadavkama, keré se budou podle palcování posunovat nahoru či dolu podle toho jak by se hlasovalo.

              Prvních deset by mohlo být vidět i na boku před příspěvkama. Tak jednoduchý by to mohlo být. Navrhnout web tak aby to počítalo v tabulce SQl a je to. Dělal sem si nějaké weby gdysi, ale tabulky ne. A už mi to vypadlo aji z makovice. Ale běžná webová konstrukce, nějaké šablony webu by se i našly, asi.

              No a tam by se každej den ty potřeby přepočítávaly podle výsledků.

              Výhodou, nespornou je, že se tím ve skutečnosti vytvoří síla, kerá si volí svoje potřeby a neztrácí čas kecáním.
              Ale není zájem.

            2. No představte si, že by ty potřeby měly například milion, nebo 2 miliony, 3, 4 miliony hlasů. No gdo to z těch počmáranejch komedijantů a politickoezoterických herců a herek v parlamentní kantýně má, že.

              Néní zájem, raději budou počítat tisíc nebo pět tisíc zaprodaných hlasů pro nějakého zloděje, hádat se o desetiny procenta, kerej vypadá že jako ty potřeby ovládá jako gdyž bičem mrská. přitom ví jen to, že si potřebuje nadrbat miliony na barák, auto a dětičky zabalit do vaty. Komedie

                1. Potřeby nemůžou být psaný v diskusi pod článkem, kerej zmizí za den dva. To je vážná věc. ta musí být na očích fuuuuuurt….

              1. Netřeba přepočítávat. Nájemníci by naklikali barák zdarma do kazde rodiny. Vidlak by přidal i pole a malotraktor kvuli svym detem, protoze jinak budou vecni najemnici. Důchodci zvyseni duchodu a zdravotnictví zdarma. Studenti placene skolstvi, protoze jinak jejich mista zaberou cizinci. …

                1. No to je podle mě chybný úsudek. Přepočítávat, denně do měsíční uzávěrky. A každej měsíc. Do Silvestra, gdy se lidi dovědí komplexní výsledky. Potřeby keré ste vyjmenoval bude vypisovat třeba tisíc blboňů, no a. Miliony budou požadovat třeba právo na život, bydlení jako nárok, podíly na rozpočtu a podíl na rozhodování.

                  Potřeby osobní povahy můžou volit v obci gde jako bydlí, tam si můžou psát taky co chtějí.

                  Podstatné je, že vyjdou výsledky dle potřeb našich lidí na úrovni doby a bez lhaní a politickomafiánských deklarací.

                  Jj, to by byl faktickej zvrat, ále blboni chou jen kydat a kydat.

              2. jestli tomu dobře rozumím, tak my bychom jako že vládě ukázali print nějaké webové stránky, kteráž by byla zosobněním vaší „volby potřeb“, a tím by se to všechno narovnalo a spravilo a vůbec zesluníčkovatělo, protože politici by jako jeden muž zvolali „jupí, tohle ná chybělo, konečně víme, co lidi chtějí!“ a vrhli by se do práce?
                protože jestli tou „volbou potřeb“ je – já jsem se dlouho styděl zeptat se, co tím, proboha, myslíte – že si každej na webu zaškrtá to, co by zrovna nejvíc chtěl, a někdo to pak seřadí podle četnosti a zobrazí tu tabulku tak … tak ta cesta k uvedení do života, do politiky, je dlouhá celé *megaparseky*.
                protože z tabulky na webu se fiala fakt nepo..tento.

                1. Ale to vůbec né.
                  Miliony blboňů by se mimovládně sečítáním svých vlastních potřeb semkli i s imbecilama co by chtěli jen traktor, kundu do postele nebo mega super bankový konto. Většina základních životních potřeb vyhraje.
                  Ne beton. A voličů bude nakonec na jeden řádek volebního sečítání miliony. Vláda jen bude slintat po takovém mandátu. Nu, a podle teho jak dlouho bude vláda otálet, dělat blbé, nebo si dál pučovat a rozhazovat, tak rychle a rychleji budou jednotliví šmejdi linčováni jen za to, že nečetli výsledky voleb.

                  TAK JE TO.

                  1. no .. dobře, děkuji, ale .. stejně pořád nevidím, co s tím. na mě se musí fakt polopaticky, omlouvám se. že se někde za něco postaví třeba 4M hlasů je hezký, ale někdo tedy pak musí jít a to něco prosadit. naší nynější okupační správě je naprosto u ..-kradený co chce nějakej domorodec, ti odezírají ze rtů svým páníčkům v americe .. jestli brandon řekne, že potřebuje 10M jater na transplantace, tak oni ani nemrknou a zařídí a z oddanosti přidají i svoje vlastní.
                    takže tedy máme task list, co se má zařídit, seřazenej pole důležitosti = počtu hlasů, fajn. *kdo* a *jak* to provede?

                    1. Prostě lidi přestanou tu vládu poslouchat. Mechanizmy , gdo a jak sou taky důležitý, ale až potom. Potom co lidi budou vědět co je potřeba a co potřebují, na čímž se shodli bez nařízení vrchnosti. V principu jednoduché. Máme sečtený potřeby, gdo je udělá. Vláda nechce, tak pude pryč. Úplně legálně ji nebudou lidi poslouchat, páč výsledky voleb potřeb, chápete?

                    2. OK.
                      sice se mi to pořád nezdá být fyzikálně realizovatelné, ale v každém případě díky za vysvětlení

        1. Já to ještě jednou zopakuju, protože to někomu pořád ještě uniká. O těch, co k volbám nechodí, tady vůbec není řeč. Řeč je o více než 60 % voličů, kteří k urnám šli a vhodili lístek pro někoho jiného než strany vládní koalice.

          Podívejte se na výsledky voleb. Oni vldnou jen díky tomu, že dokonale využili systém a ještě k tomu měli obrovskou kliku. Legitimní ve smyslu splnění nastavených pravidel současná vláda skutečně je, rozhodně ale nemá mandát vzešlý od voličů. Z voleb ano, ale ne od voličů. A to je velký rozdíl, protože mandát vzešlý z voleb měla i Štrougalova vláda, například.

      2. Občane,
        Praha chodí volit. Celá a disciplinovaně. Stanaři a Piráti ve všech větších městech a mladí lidé jakbysmet. To je to „drtivé“ vítězství 5K.
        Havlisti a sluníčka, pod vlivem vřískání Mináře, šli toho estébáka sestřelit.
        Jestli mají uspět rajchlisti, bude muset Vidlák fest mobilizovat, protože objíždění republiky s hromadou chytrých keců ještě nikoho nezvolilo.
        Dost lidem vadí, že je Rajchl neprůhledný a nečitelný. To se bude muset změnit.

  6. Chceme to jinak,ale ne ze starými kurvami.
    Možná nápověda se ukáže ve Španělsku,když ani jeden nemůže sestavit vládu,jestli se spojí,nebo nové volby,Už se o tom psalo u minulých voleb,že se třeba spojí ANO s ODS.Pokud by vypadli u příštích voleb,Lidovci,Starostové,tak ODS nic jiného nezbude,jak si zachránit pozice,jen spojení s ANO,něco jako oposmlouva,že by nebyly přímo ve vládě.

    1. Ano, pane zemědělče,
      také si myslím, že ODS klidně koaliční dohodu s ANO udělá. Ne snad, že by chtěli nechat Andreje vládnout, ale čistě kvůli vymazání stranických kolegů z Pětikoalice. Těch, kteří se nedostanou do parlamentu, a jejich voliče hodlají přetáhnout. Takže Andrejovi možná podpoří ODS vládu, ale vládnutí mu pěkně znepříjemní.

  7. Dva roky jsou fakt dlouhá doba. Za dva roky může být situace taková, že Pekarovou sežere brontorok, Rakušanovi vypadnou oči, ukři si založí stranu „Все буде Україна“ a Babiše si odnese čáp, že se jakože spletl. Předvolební koktejl může vypadat jakkoliv, a na 100% se z toho člověku bude zvedat kufr (Hlavně zastáncům teorie menšího zla).

    Já osobně bych radši než Rajchla v opozici, Tomia v koalici a Filaju v márnici viděl třeba i tu vládu ODS a ANO, ale s jedním drobným kazíkem, a to „volební účast 25%“. Tahle haxna se má uřezat. Měl se uřezat už ten zahnisaný palec, když to ještě šlo.

    1. V roce 1996 a 1998 jsme měli menšinové vlády podpořené největšími opozičními stranami. I to je varianta aktuálního vývoje.
      Myslím, že v ODS se brzy začne něco dít…

      1. Myslím si že ne. Všechno ukazuje na to, že Fialova vláda je protektorem instalovaná loutková vláda se vším všudy, plnící dané úkoly. Věrchuška ODS o tom samozřejmě ví a nedovolí si takhle stav nijak narušit… ani za cenu propadlých preferencí….
        Takže občas někdo zabrblá ….. ale jen opatrně, aby nebyl vyhodnocen jako narušitel plnění svěřených úkolů….
        Doba oposmlouvy je dávno pryč, Tehdy to byl opravdu boj dvou stran. Dneska je to o něčem jiném … O tom kdo bude a s jakým nadšením plnit příkazy toho, kdo tomu že zámoří velí..

      2. Neřekl bych že významně pro vnějšek. Někdejší privatizační moře se smrsklo na louži. ODS pro politiku nemá hybný ekonomický základ.

        1. Ono se to privatizační moře plynule transformovalo v dotační oceán, takže ten základ tady pořád je, nezapomínejte, že mottem doby je flexibilita.

  8. Vidláku ale lidé nejsou natolik zoufalí aby dělali zcela nesmyslné věci. U Vás je patrné, že se vidíte po boku Rajchla ve sněmovně a proto jste zcela odhodil kritické myšlení a balamutíte nás svými pohádkami o skvělém Jindrovi.
    Pokud se střízlivě podíváte na propadlé hlasy tak to jsou komunisti, socani, přísaha a trikolora. Trikolora se už postarala přilepením na SPD. Ostatní jdou politicky od středu do leva. Ti lidé nemají s pravicovým až libertariánskÿm pohledem nic společného. Jsou to levicaci, kteří nechtějí pod Babiše. Takže celé to nahánění oveček je nejen nesmysl ale neférové jednání. A zrovna u Vás, zaměstnance, živitele velké rodiny a i věřícího bych čekal akcentaci solidarity, spolupráce atd. ( tedy dá se říct středových nebo levicových témat) a ne opak….
    Ale vábení poslanecké sešle je asi silnější ….
    Pokud totiž nemají hlasy výše uvedených propadnout, musí se nutně něco stát na levici. Socani jsou mrtví a díky podpoře toho miliardáře nedůvěryhodní, komunisti zase fanaticky trvají na svém názvu který je pro většinovou spolecnost nepřijatelný. Takže to vidím jako zmar …
    Chraňte se toho stát se nedůvěryhodným… Pár stovek fans na FB Vám sice tleská…. ale nemusí to být ideální zrcadlo…

    1. A já ještě jednou načůrám do mraveniště….
      Možná budeme všichni koukat jako pučmelouchové, že nastane situace rozvratu současné politické scény …
      Pan toho času prezident, dříve rozvědčík běhá po lese, jezdí na motorce, vyzvedává amfory, zápasí s medvědem …
      Takový lidový reprezentativní usmívající se prezident masarykovskeho typu … , který si drží brutální oblibu svých 50 procent voličů – mládí, staří, levice, střed, pravice…
      Už před časem se objevila informace o možném vzniku strany zaštítěné hradem … která vysaje hlasy že všech stran….
      A z pozadí ji budou řídit loutkovodiči pana prezidenta…

      1. To je dobrá úvaha. V čele strany bude Danuše Nerudová. Bude to partaj pro dnešní věrné voliče 5k.

        Nebo by Nerudová mohla být premiérkou úřednické vlády, pokud by generál vyhlásil předčasné volby…

        Možností je spousta.

        1. Ono to fakt není úplné nesmyslné. Voliči levice, kteří nechtějí pod Babiše, nechtějí propadnout … Voliči pravice znechucení 5K, kteří nechtějí Babiše….

          Svojí roli splní vlivové a PR agentury … stejné, které udělaly profesůrka, prezidenta….

          A najednou tady bude strana usměvavých lidí…..
          Třeba jako Zelenskeho strana Sluha národa, příslib prosperity, míru…. ale ty konce ….

      2. Jééé a souboj Babiš vs Pavel se bude opakovat! Hnojomety už to mají nacvičené, bukvanýři mají autobus pronajatý, Filaja je uklizený, zděšená je zděšená, vymetená je omotaná ve svetru, tak jedééém, repete:

        „Nooo, on ten rajchl má fakt hezký řeči, ono by fakt bylo hezký, kdyby se dostal nad 5%… ale buďme realisti, žejo. Víte, on by pro republiku byl fakt lepší ten Babiš, třeba i s nějkým tím hnusným ODS řetízkem než to kopyto ze strany mužných vousů… a navíc, médián mu prorokuje X%! Už třikrát za sebou! Však to vidíte, programem vycucávají jak pětikolku, tak babiše, ale upřímně, Babiše vycucávají míň… ten má šanci.“

      3. Nerudová, Nerudová…

        Slyšíte, jak ten sud prázdně duní???

        To je ten správný materiál pro čelního představitele Strany zářných zítřků

    2. Nevím, koho vábí poslanecká sešle, ale Plutova mysl působí sešle. Jeho starost o Vidlákovu důvěryhodnost mi přijde poněkud srandovní. Nick Pluto zřejmě značí, že se jedná o žlutožlučovité zvířátko. Které se nezmůže na nic lepšího, než na mistrování Vidláka.

      1. Já se mu nedivím. Když si představím, že bych byl planetou, kterou vyškrtli ze Sluneční soustavy, taky by se to na mě podepsalo a zanechalo hlubokou jizvu na duši.

      1. Krom toho, levice je pojem relativní. Reálně podle polohy na ekonomickém žebříčku. Tak někdo musel být, relativně, z jedné strany považován za levici, z druhé strany za pravici. Nejde o případy salonní ideologie, ale o reálnou pozici.

        1. Rozumně uvažující člověk tkzv. levicového smýšlení se nikam nahoru necpe. Ono je tomu totiž tak, že většinou si po uchopení moci má vyžrat až do dna to, co předtím napáchala tkzv. pravice.
          Je to sebedestruktivní.

          “ Realná pozice“, v kontextu polohy na ekonomickém žebříčku – co to je ?!?
          (na aktualně.cz, v sekci “ blogy“, vyšel nedávno článek P. Robejška s názvem “ Je Evropa v úpadku?“…..zde píše mj. o „smrtelném nebezpečí stranické oligarchie“ – určitě schválně neuvádí levá/pravá)
          —————-
          Jednodušeji.
          V soutěži o fiat měnu zatíženou úrokem chce takřka každý vítězit, mít co nejvíce. Ať už je levák, nebo pravák – stejně natahuje obě ty ruce….:-D

          1. Reagoval jsem na „Ano, až na to, že Vidlák není levice. Na to je příliš pilný, uživil by se i jinak než zaměstnanec.“, tady se nic o extra neříká. S tím co píšete Vy samozřejmě souhlasím.

          2. Navíc, rozdělení na pravo – levo už dávno neexistuje. I pravice chápe, že nemůže nechat sociálně slabší občany umírat hlady v pangejtech. Proto usiluje o sociální smír.
            Dělící čára je dneska mezi metropolemi a venkovem. Vzdělanci a kosmopoliti ve velkých , bohatých městech už nevědí roupama co by. A venkovský buran, který neumí cizokrajné jazyky, je vázaný na svojí rodnou hroudu. Nemá kam zdrhnout, tak mu na jeho domovině hodně záleží. Počet pohlaví je mu cele u p@dele.

            1. I pravice chápe, že nemůže nechat sociálně slabší občany umírat hlady v pangejtech.

              No, nevím, ale v Kanadě už začínají vážně uvažovat o tom, že budou lidem v „nedůstojné a bezvýchodné sociální situaci“ nabízet jako řešení jejich situace státní program eutanázie MAID…

              1. Stane, jde o PŘIMĚŘENÉ zajištění občana, který se není schopný uživit sám.
                V tomhle ohledu byli naši předkové vždycky solidární. Na venkově radní zřídili pastoušky a ve městech chudobince.
                Ne, vážně.
                Já třeba nechápu, proč si jde ženská , které zbuchne pračka, nikde nepracuje a živí 3 děti, tak šup na sociálku, aby jí vyplatila příspěvek na novou pračku.
                Já bych jí řekla ať si koupí valchu. Že stejně nemá do čeho píchnout a tak má dost času na ruční praní. Aspoň by si nezpůsobila proleženiny od válení u televize.

  9. My si asi nerozumíme. Programem strany je to, s čím si ji voliči přirozeně spojují. A teď nemyslím ten nejužší kruh skalních a přesvědčených. Myslím tu skupinu, která se bude rozhodovat mezi několika alternativami.
    A ptám se – s čím si takový volič spojí J. Rajchla a PRO? Možná tak s tím, že si chodí zajřičet a že nemá rád pětikoalici. A to není důvod dát mu hlas …

  10. Volby jsou za dlouho. Co mne tak napadá:

    1) Mají prezidenta a ten bude dělat co mu řeknou. A cokoliv on udělá, to bude jejich ústavními soudci prohlášeno za ústavní. Bez ohledu na nějaká písmenka v ústavě. (možná vláda v demisi / úřednická vláda na věčné časy a podobně)

    2) Rakušan může rozdat občanství Ukrajincům co tu jsou. Budou si sice myslet, že pak budou volit je. Ale oni si založí vlastní stranu a tu mohou dostat do parlamentu (potřebných cca 300 tis. hlasů by dát mohli).

    Proměnných je příliš, budoucnost je zamlžená.

    P.S. Někdy mám pocit, že ta propagace Rajchla je mazaný tah Danielova „šafáře“. Fiala si řekne – ten propaguje dalšího co sebere opozici hlasy a hodí je do kanálu (propadnou pod 5 procent), to je náš člověk. A zatelefonuje „na velvyslanectví“, aby mu nastavili pořádné dosahy a viditelnost.

  11. Rajchl má velkou šanci stát se českým Zelenským, sliby mu jdou. Včera jsem oprášil svou ruštinu a pohovořil s ukrajincem, který prchl s rodinou do Rakouska. Když poznal, že jsem spořádaný chcimír, otevřel se. Řekl: „Lidé volili Zelenského proto, že sliboval mír a ukončení tragédie na Donbase. A místo toho vede válku proti vlastním lidem. Každý člověk si přeje mír, ne válku.“.

    1. Jde o totalni zajisteni , aby vsichni byli a zustali ve sveraci kazajce koalicistu, rizenych ze zahranici /u nas tradice od osvobozeni v 1918/,
      aby ihned pribehli demo a ovladli narod a nikdo , nikdy nepomyslel na neco takoveho /zadna potiz v tomhle ohledu/, zvolit si svy kandidaty
      mistni , normalni lidi ze svyho stredu ,ktery kazdej zna a delsi dobu
      dobre zna ,a nekoalicni formu vlady. Nic takovyho.
      Uzasne se to dari../Dival sem se na program vo Rukopisech , jak demokrati zbesile utocili na narod a jeho minulost /.
      Co vam nikdo nerekne..Zadnej akademik , zadny poucky ,nikdy nic…

      Souvislosti a metamorfozy..
      Vladne pravidlo , cim vic je nekterej politik popularni, tim automaticky
      a daleko horsi vytvori nestesti , tragedie , valky ,masakry , niceni ,atd…
      Tak my sme meli Dubceka. /Kam to povede ,vyhozenim zamecnika Novotneho
      a s nepopularnim akademikem,dr. Husakem nikdo nepochyboval/.
      Mao byl popularni, Marx, Lenin, Trockij byli popularni. Stalin.
      Hitler ,uboha a smesna figurka , totalne popularni oslavovanej na celym svete..
      Bandera. Biden, Havel byli popularni..Masaryk byl popularni i J.Masaryk.
      Povyseny sluhove cizich zajmu..Poridili ,zvolenim , narodni nestesti ,
      taky doprucenim Benese, zajistili.
      Chamberlain zarucitel miru na svete byl popularni , jasalo se nepricetne.
      Churchill, velmi popularni a hned ve vlade , za asi 5 minut,
      po tom Chamberalinovi a misto miru nejednou zase sliboval svetu ,
      a sliboval , krev , pot , nestesti ,niceni , pro vsude prohravajici , nevyzbrojeny brity
      a valku vsude na Hitlera.
      A jeste se spojoval porad , s uhlavnim bolsevikem Stalinem..
      Napoleon, Mussolini ,pro uplnost ..Mistr Jan Hus. Uctivany papezove.
      Nic jinyho, nez opakovany nestesti pro svet..
      Vzdycky jako Zelinar ,velmi rychle popularni nejdriv televizi a serialem …
      Porad se opakuje naslibovat vsecko a udelat opak a to nejhorsi vubec.
      A lidi ,volici toho nemaji nikdy dost. Ani ted. Ani pres ty zkusenosti.

      1. Útok, Rukopisy… Katedrála pravdy založená na lživých základech. Nakonec jsem si je přečetl. Chápu, že Dobrovský se trefil první ranou, už jen na jazykovém základě.

    2. re Copelman: “ Každý člověk si přeje mír, ne válku.“

      Až na pravověrné banderonacisty! A že jich na Uk není zrovna málo, si můžete byt jist.

      1. Ovšem oni si přejí mír osobně pro sebe a válčit mají ti ostatní. Tedy podle mne. Mrtvej banderonacista už si na tom světě nic neužije a na onom, pokud existuje, tak leda kotel s vroucí smůlou.

  12. Žádná ze stran alternativy nemá program. Myslím konkrétní program. Proč hlasovat pro pomatence, kteří neví, co chtějí a jak toho chtějí dosáhnout ..?

    1. A vy máte program? Program je od toho, aby zaujal a aby se od něj později upustilo.
      Situace je turbulentní, nikdo neví, co přinese zítřek. Mně bohatě stačí, že vůbec má někdo zájem aspoň remcat a dávat najevo odpor k téhle vládě zaprodanců. Změna určitě nenastane podnětem z ČR. Ale můžeme si postupně ujasnit kdo je kdo, aby to nedopadlo zase jako po Vítězném Listopadu.
      Abychom byli připravení, až ta změna nastane. Aby se to nevzalo zase ode zdi ke zdi.

      1. Kdo je kdo zjistíte teprve, až bude mít tu moc udělat, co sliboval.
        A bude jako po převratu – samí „komunisté“ co náhle prozřeli.

    2. ZDA SE MI,ŽE Pan E. jakoby bylprvní z jediné existující formace SV tj Společnosti volicu pochopil ,že ŽADNA tzv alternativa neexistuje..,existuje jen kakofonie příspěvku lidových komentatorů ZDE ,která vede odnikum nikam a to už celá léta pod vedením našeho skvělého písmáka buditele pana D,D,D,D,který se dělá hloupý,že nezná prvotřídní PROGRAM NARODNI ZACHRANY a potřeb PNZ který tu byl dán do diskuse onehdy to co pět minut ,ale jeho pět jednoduchých bodu nejen ,že nedokázali voliči pochopit ,ale co je nejhorší voliči sami ho ignorovali a prý chtějí čekat až zahřmí.
      Chtějí znovu a znovu usednout a sednout na SPECK!
      To musí být dílo samého strejdy SATANA prý neznabohum z KDU ,který si stanovil k vítězství petidemolice jedinou podmínku.

      Voliči to nesmí poznat,jinak obrátí ten Satan kopí zla proti vládě zla a to by byl maleur!
      To hlásá kdo prosím ,ví to někdo?
      !!?

      1. Mám se zeptat toho děvčete ANNY z KSH,

        zda ten Program tu mám dodat na sklo co chvilku k,dyž odpověď v neexistující diskusi je ,že nikdo tu prý nechápe VO CO DE a objeví se tu jen tisíce kakofonnivh komentu,které prý mají sloužit v rámci ohlupovani volicu GŘ TV systémem DELEJTE SI TADY Z PISKU KAZDY SVOU BABOVICKU a my s vámi budeme točit milí voliči jako vrtulí a jen tak poznáte,že i ten BABUŠ nemá žadny program a vaří z vody!

        1. Vevčo,
          prý chce Asociální vláda,po rozvalu republiky založit novou stranu,bude se prý jmenovat .
          D
          P
          Č
          To vám ANNA z KSH vzkazuje a doporucuje aby jste si tam včas podala prihlašku a zaútočila tam na jejich program paličkou na maso,co vy na to ?

          1. Re: KJO

            Napadá mne poněkud neslušné pořekadlo, když se mi něco neustále nedaří udělat, anebo když mne někdo pořádně nasere.

            1. Targusi,vím že jste dobrý borec,
              ale pokud chcete kritizovat Aničku,tak jste vedle.
              Navrhněte,nebo to aspoň zkuste k ní navrhnout alternativu,která jakoby neexistovala!.
              Ona prý klidně bude čekat až všem VOLICUM ukradou všechny peníze a pak teprve budete muset spustit i vy „Tanec svatého Víta „,jestli víte co to je za nemoc …..

              1. Re: KjO

                Já mám soudružku Aničku tak nějak u zádele.
                Jen jsem si dovolil napsat, jaké asociace ve mně vzbudila zkratka DPČ.
                Jen doplním – na vojně to byla snad nejpoužívanější fráze napříč personálem, od vojáčka v tzv. přijímači po generálporučíka, který šéfoval vojenskému okruhu.

      1. Program je navnada a jeste k tomu falesna. Po volbach se zahodi.
        Po pristich volbach zase bude horsi vlada , to je zakladni pravidlo demokracie.
        Vod horsiho k jeste horsimu. Kdyz to nejde , tak se dosadi urednicka vlada.
        Nasledky tajnych opatreni se nekdy projevi az pozdeji..
        Polsky demokrati uz stoji ted na prahu dalsi valky..
        Po prvni svetovy valce byla vseobecna bida , tak nam Rasin poridil tvrdou menu na horsi export ,malo pocetnej stat je zavislej na vyvozu.
        No, ale vlada vyvazela /dostala befel/ , rovnou ty drahy penize.
        Aby bylo na potlacovani tech socialistu a komunistu..
        Kdyz bylo nebezpeci pro demokraty , ze lid zvoli spatne ,
        tak demokrat dosadil , treba Hitlera./Nikoho jinyho /.
        Predtim zase snadno a se souhlasem vsech demokratu sveta ,Mussoliniho.
        Od 1918 bylo v Nemecku hodne aktivnich komunistu a socialistu ,
        ale ty by nesli na SSSR.
        Tak Dolf /a vsecky poradci/, mel taky ten socialismus..
        Aby fanatici , pro ktery byl a je nedulezitejsi vlada teroru , si snadno mohli vymenit jeden socialistickej teroristickej system za druhej..
        Coz se taky stalo..
        Jakmile se pridali a Dolf mel cleny, zacaly se miliardy sypat pro Hitlera
        a jeho stranu.
        Aby mel uspech , ekonomickej zazrak zlepsovanim hospodarstvi po krizi..
        To se zaridilo takhe.
        Nejdrive spatna krize , aby moh Dolf financnima injekcema
        zapadu ,bejt obdivovanej zazracne uspesnej ekonom…
        Petiletej plan mel na starost zdrogovanej Goring, kterej lovil zver
        a hral si s vlackama cely dny.
        Program se uspisil, zapalenim snemu , Dimitrov nemoh bejt odsouzenej ,protoze by hodne lidi to toho porad stourali ,
        tak se nasel blazen ,vo kteryho nebyl zajem..
        Dolf nikdy nebyl nic jineho nez nadrogovanej parasit.
        Utekl z Rakouska a zil v Mnichove , pres den cetl noviny v kavarne
        a potom sypal drobky mysim. Jediny zivi tvorove s kteryma se stykal.
        Do te doby nez zacala valka.Potom se stal vudce strany ,
        program mel v sepsany celym kolektivem v knize , aby si mocny vsimli a vedeli
        potom se stal vudce socialisticky strany Nemecka a brzy jeste vrchni velitel armady.
        Ale nejdrive musel vyhnat opravdovy generaly a dosadit si fanaticky nacisty , jinak by nemohl dohnat nezajistenou armadu v letnich mundurech do valky..
        A po druhy valce zase mel german zase ekonomickej zazrak ,
        z vetsi casti financovanej z cely Evropy nekradenym bohatstvim nacistu..
        Jinak Stalin pocital s valkou a moh bejt dohodnutej s demokratama…
        Roosewelt prohlasil , ze usaci pomuzou tomu ,kdo bude napadenej..
        Tak Berija vydal rozkaz v 41. Nesmi se strilet dopredu na hranicich na diversanty, vyzvedace a zaskodniky aby ani jedina kulka nedopadla za hranice,
        smi se strilet nalevo, napravo a dozadu..
        Kde byli rusove a zadny zaskodnici…
        Velka propaganda vo zbytecnym setkani spojencu , obtizny cesty R. a Ch.
        az do Teheranu a do Jalty byly za odmenu pro Stalina , to jen potvrzuje.
        Usak dostal okupaci sveta dolarem a Stalin dostal vetsi cast Evropy.

        1. 20 bodu programu je zase co nejvic abstraktni ,aby nebylo nic urcityho ,
          dale zadna zminka , jak chce postupovat a program provest a realizovat ..
          Obvykly gumovy sliby ,vo vse a vo nicem , ktery se daji potom vselijak vohybat , jak se zrovna hodi.
          Samozrejme nejmenuje nikoho , kdo ten program bude realizovat.
          Asi zase nejsou lidi..A nebudou…

  13. Jelikož Vidlákův dnešní článek je pokračováním včerejšího, nezbývá než zopakovat, že politiku žádnou nemáme, protože politika, která úplně kašle na ekonomiku a vlastně i na realitu jaksi všeobecně, politika není.

    Je úplně zbytečné rozvíjet teorie o koalování; o jakýchsi průzkumech veřejného mínění – v podmínkách žumpy, cenzury a kriminalizace pravdy žádné „veřejné mínění“ beztak neexistuje. Ani volební preference, beztak každá parta dělá po volbách úplně něco jiného, než slibovala před volbami.

    Babiš jít do koalice s ODS nemůže, dokud se předem ODS nezreformuje – po tom všem, co Babišovi osobně, jeho rodině a podnikání za ta léta vyvedli. Což je možné, pokud na kongres ODS spadne meteorit nebo někdo ODS zreformuje kulometem, což jsem kdysi sarkasticky navrhoval – a myslel tím, že taková partička reformovat nejde; od té doby mě na své ideové potlachy nezvou.

    Rajchl Pizizubec je zaklínač hadů, Okamura Pitomio je pro změnu uspávač hadů; obě partičky s úplně uhozenými pseudo-pravicovými programy. Vždy, když jedny nebo druhé poslouchám, čekám zda si tam již přimixovali ten umělý smích, jako se dává do sitcomů: ne, tolik sebereflexe nemají.

    Guma IQ107 by z Hradu mohl spustit generálský puč a vyhlásit vojenskou diktaturu: při pohledu na současnou „politickou scénu“ to zní jako téměř sluníčkový a optimistický scénář. Blbé je, že to nepůjde, protože nemáme armádu.

    Babiš bezkoaliční se 101+ je pro Fašington a jejich Brusel neakceptovatelný, tudíž pokud 5-ti demolice padne, ustanoví nám tu opět nějakou tu „úřednickou vládu“. Nihil novi sub sole.

      1. Může se hluboce zamyslet (má-li čím) nad svým volebním konáním v posledních 30ti letech, hořce plakat a sypat si hlavu popelem.

      2. Já volím SPD. Jedině tak mám jistotu, že můj hlas stopro neskončí v koši.
        Mohu si o SPD myslet cokoli, ale je to jediná dlouhodobě stabilní a úspěšná opozice. Bohužel, ačkoli zdatně sype v parlamentu písek do soukolí, její úspěch se nedá nijak změřit. Jsem ale přesvědčená, že nebýt SPD, chovali by se ti potentáti ještě drzeji a arogantněji. Že jim ty plamenné proslovy lidí od SPD za řečnickým pultíkem dost vadí. A oba poslanci v EP rozhodně ostudu nedělají.

      3. Hardyfone,
        Nedělejte se blbý ,osvojte si body PNZ a zkuste diskusi a sám navrhněte do toho jediného existujícího správného programu dát jako člen SV i svůj bod jinak nebudete mít brzy na chleba a dostanete mleté chrobáky a ponravy ,mouku z Březové kúry a budete tím pádem tleskat svému umění shrbit hřbet a šlapat do pedálu!
        Nebo si myslíte,že Asociální stát je vaše vládní paleta?

    1. Jestli prosadí korespondenční volbu, tak si tu můžeme meditovat co chceme, a u voleb si prošoupat podrážky, ale výsledek bude přesně takový jaký bude CIA & comp. potřebovat.

      1. Re: Vetrov

        Naprostý souhlas.
        Nicméně obrana proti této zhůvěřilosti je snadná.
        Svobodné volby mají být tajné.
        Korespondenční volby tajnými jaksi z principu býti nemohou.

        Ovšem nepochybuji, že si soudruzi bleskově poradí i s tímto paragráfkem.

    2. Kedze uz roky tvrdim, ze CR ide cestou SK – proste meskate bratia – tak si dovolim zavestit.

      Do roka sa tento vladny zlepenec rozpadne. To co mali urobit urobili. Prilepili CR na vecne casy k Juesej a mozu teda ist, bo uz skodia prilis. Kupodivu i u vas je ministrom financii uplny blb (len u nas bol i blazon k tomu) a bude jednoduche cez kauzu verejne financie spustit splachovac.

      Caka vas vlada v demisii a predcasne volby. K tomu mraky spiny,
      Tak ako u nas i tak ako v Spanielsku bude termin volieb uplne jebnuty.

      Pred rokom bol Hlas (Peter Pellegrini) na pozicii dnesneho ANO. Vladol percentam. Kdezeje dnes.

      Budu vsak na to vplyvat uz ine vplyvy – Ruina v ruine, Reich v podstate tiez v ruine.

  14. Omlouvám se za OT, ale je to zajimavé

    Fiala ubezpecuje o nebývale zářivé budoucnosti ČR díky lithiu

    https://cnn.iprima.cz/cesko-muze-patrit-mezi-nejuspesnejsi-staty-sveta-rika-fiala-klicem-ma-byt-lithium-372983

    Nechce se mi ani za mák věřit, ze ta naleziště někomu neprodaji nebo nepronajmou na 100 let

    https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Kauza_lithium

    Jestli si dobre vzpomínám, v minulosti se argumentovalo, ze technologicky těžbu v ČR neumíme

    1. Fiala a jeho tlupa to lithium prostě přenechají američanům a němcům za podrbání za ušima. Na nás zůstane zaplatit ekologické škody a jejich sanaci.

        1. Pro uplnost ani vlada usaka , to nemysli se svymi americany dobre ,
          /nebo jina zapadni vlada se svymi obcany a volici/ ,
          ani trochu a uz pekne nejmin 150 let dlouho..
          Snazive a vypetim ze vsech sil vsechny vlady a organizace , se venuji
          rozvratu hospodarstvi Ruska.
          Az do konce. /Ale svyho/.

        2. Vlast jsou oni, my dezoláti si vlast nezasloužíme. Takže jaká vlastizrada? Když dáte příteli to co by chtěl a usmíváte se u toho je to takové milé a sluníčkové.

  15. Napřed se schválí korespondenční volba, to je jistý. A kdyby to vypadalo ještě hůř než tento volební průzkum tak se posune minimální věk pro volby na 16 let. No a Vidkákovo a Vlkovo (V+V) spekulace o koalici ANO + ODS končí na smetišti dějin. Sorry jako.

    1. Už na korespondenční podvod budou obstrukce, jaké jsme ještě neviděli, protože oposice ví, že tady jim jde o vše. 16 let je sfi-fi, potřebují ústavní většinu nebo ještě větší podvod.

      1. Pokud vím ke změně volebního zákona je třeba souhlasu poslanecké sněmovny a senátu. Nelze senát přehlasovat. Ústavní většina není třeba.

    2. V 16-ti letech je človíček naprosto vyzrálý, tak jako byl v 18-ti letech vyzrálý soudruh rozvědčík stoosmička, který vstupoval s rozvahou do KSČ.

      1. No a rozvedcik malo inteligentni, pro vkus kazdyho chytraka tady a
        s daleko vyssim IQ , general je ted president a kde sou ted vsichni ,
        IQntelygenty ?, uplne v prdeli.

      2. Kdepak 18, přihlášku podával, až když mu bylo 22.
        Dříve 22 let = mladická nerozvážnost, dnes 16 let = zralost.

        1. Re: fn

          No to můžete v přímém přenosu sledovat hen ten FANTASTICKÝ POKROK!
          Voni jsou krásní, mladí a chytří, kdežto vy jste hnusnej a blbej dědek – totiž dezolát!!!

    3. Podival sem se na jeden clanek toho Vlka.
      Presentuje se jako absolutni vsevedouci genius. Vsechno vi ,vsechny spekulace umi vyspekulovat a vi dopredu co bude a co ma bejt.
      Vi vo vsem a nejlip a vsecko ma jako pod mikroskoem a nic mu neujde.
      Na vsecko a na vsechny i ctenare se diva svrchu. Vsichni sou blbi a nevedomi.
      Presentuje tam kriticky spoustu jmen , vsichni sou hlupaci a delaji vsecko spatne.
      Akorat sou ve vlade , vedou stat, ve funkcich , delaji neco a Vlk jenom a porad pise a pise a pise , ty svoje nekonecny, povrchni , pritomny paskvily ..
      Macha se v negativni bazine soucasny hniloby.
      Ani slovicko , myslenecka a nebo naznak neceho lepsiho , konstruktivniho a nebo zlepseni situace vod nej. Nic.

  16. Ta pětikoalice vznikla až u dělení koryt, né? Voni se dycky nějak přeskupí, nastrčí svoje kamarády, nebo nějak drbnou do výsledků, udělají nějakou šarádu a zase tam budou, tak co jako? Třeba bude desetikoalice, co já vím, kerou žádnej blboň přece nevolil, néé?? Páč malá procenta, keré po sečtení síly nadělá stějně jen 24,59% populace. Pardon, obyvatel přínáležející k temuto státu.

    Dneska se možná probudilo nových dvacet blboňů, keré teprve začne svrbět a pak začnou vypisovat kvanta svých dojmů a názorů a opakovat dávno milionkrát prokydané. Budou hledat po internetu ty proflákly cintáty nigdy neexistovafších antských atlanťanů a budou kroutit hlavou a lkát, jak je to možné. Pak začnou mít názory o fšem, ofšem. Začnou hledat v blábolech nějakej smysl, ale nenechají se odradit dokud jim režim dává ty peníze. A gdyž to vydrží pár let, už z nich budou alternativci. Muheeeeee

    Další roky v hajzlu a pak si stoupnou mezi ostatní pod okap. .-)

  17. Proč všichni zapomínají na variantu, že Babiš bude vládnout menšinově s podporou SPD? Včera na tuto možnost zapomněl vlk, dnes vidlák.
    Dobře to fungovalo u menšinové Babišovy vlády s čssd, proč by to nefungovalo u jednobarevné Babišovy vlády? Uplatit Okamura spoustou hezkých míst v parlamentu by neměl být problém.

    1. protože babiš je euroservil a brusel nemá okamuru ráda
      protože okamura se fakt nechce namočit do nějaký povinný práce nebo nedej bože dokonce zodpovědnosti, takhle je to akorát tak dobrý

      1. To by byl Okamura idiot. Ať si tenhle zmar vyžerou ti, kteří ho způsobili. Okamura nastoupí až nastane čas. Evidentně musíme nejdřív spadnout pořádně na ústa.

        1. Cítím v logice výroku drobný rozpor. Totiž:
          a) Pokud by byl Okamura blázen, vyžírat si zmar zanesený současnou vládou dnes…
          b)… nebyl by o to větší blázen vyžírat si vše „až padneme pořádně na ústa“, až bude zmar násobně horší?

          A protože v době rozkvětu, kdy si po předchozí vládě není co vyžírat, lze předpokládat, že není důvod povolávat stranu opoziční, musím se ptát, kdy tedy bude ten Okamurův čas?

          Tedy, ne že bychom neměli historický příklad v bolševickém „čím hůř, tím líp na konci carského Ruska.

          1. Čas bude, až odstartují změnu jinde. Nemá cenu si namlouvat něco jiného.
            Pokud by Gorby nevyhlásil glásnosť a perestrojku, tak tady máme Gottwaldovy pohrobky ještě dneska.
            Globalizace se mi nemusí líbit, Evropská uhnije taky né, ale dneska už se prostě rozhoduje někde úplně jinde, než v naší kotlině. My můžeme jedině špicovat uši a dumat, jak to udělat, abychom nebyli mezi posledními, kteří se proberou z diskotéky. Ujasnit si, koho bychom chtěli do čela nového vedení státu.
            V tomhle vidím smysl alternativních webů, jako je tenhle.

        2. Okamurův čas neustále probíhá. On není v politice kvůli politice. On je v politice jen kvůli prebendám. On ve skutečnosti nikdy vládnout nechtěl.

  18. Počítám, že vše bude jinak a září hodně napoví. PRO a Jindra Rajchl se pro mnohé stanou volbou a to bude jen narůstat. Dnes dumat nad nějakou volbou, která bude až za více jak dva roky je blbost a ta předčasná bude-li, tak jen a jen zásluhou Rajchla a to se samozřejmě do preferencí promítne. Tak dumejte , dumejte.

  19. Je tu ještě jedno nebezpečí. Barta zaplatí kampaň Socdem ( ještě že se přejmenovali, s ČSSD nemají nic společného ) a mediožumpa je potlačí, protože jsou to jejich libtardi.

    1. Nemyslím si, že ta strana doopravdy chce do voleb. I to přejmenování má podle mě jiné důvody, protože už jen to logo spíchnul někdo za dvě minuty na pivním tácku v hospodě mezi osmým a devátým kouskem. Tahle strana aspiruje na tiché vymizení z médií, co největší odchod členů a nakonec tichý rozprodej majetku strany a rozdělení peněz mezi stávající vedení. Kdyby to totiž skutečně měla být zase nějaká ta strana „záchranářů“, jako US, VV, SZ, TOP09, Piráti atd., už by je média dávno cpala voličům horem spodem jako alternativu.

    1. Zlatý voči. Americká zahraniční politika je neměnná. Je úplně fuk, jestli ji řídí Henry Kissinger , Madlenka Albrightová, nebo zeťák Náčelníka Velké Huby. Spojené státy musí být světovým drábem a šmytec.
      Zájmy obyčejných lidí, vč. obyčejných Američanů, jsou nepodstatné.

        1. Za Trumpa sáčky všechny ty sankce a ostrakizace. Za Obamy zas všechny ty věci s pohlavní identitou. Samé blbosti k záhubě lidstva jdou z té Ameriky.

          1. Hlavně bylo prima jak si Trump s přehledem vytřel zadek s MULTILATERÁLNÍ složitě vyjednanou smlouvou s Íránem. Evropa jenom potichu kvíkala.
            A dneska s Íránem vyjednává Čína, snaží se o smír mezi americkými Saúdy a odbojnými ajatolláhy, a Amíci se mohou pos@at vzteky. Sami pracují na své naprosté nedůvěryhodnosti.

      1. Můj názor je ten, že u vrahů z Volstrýtu (copyright Jasánek) je v podstatě jedno, kdo je tamo prezidentem. Tam vládne od r. 1913 FED, který má pravomoc vydávat $. FED je v podstatě konsorcium soukromých bank. Jediný prezident, který FEDu do jejich kšeftu hodil vidle byl JFK a začal razit bez povolení FEDu stříbrné $. A to FED neodpouští. A JFK nedal na varování a jel do Dallasu.
        To ostatní je jen omáčka pro veřejnost.

        1. Kennedy taky jel do Vietnamu , jako andel miru samozrejme ,
          s nejchytrejsi vladou intligentu na svete..
          Ved to nejakej kvalifikovanej Mc Namara , kterej byl reditel nejaky automobilky ,co vyrobila nahodou popularni auta v Usa.
          Co si dohod s Chruscevem , ukrem , to vedet ani nechci.
          Kterej verejne budoval zakladny pro nuklearni rakety na Kube.
          Aby si zadnej pilot , kterej poletoval kolem , nemoh nevsimnout..
          Aby vypuklo divadlo na svet , aby se lip zbrojilo na ten Vietnam
          a ty dva „reziseri“ toho, se vzdycky prubezne dohodli za kulisama.
          Treba vo uplne zpackanym utoku na Kubu ..
          Valky sou kdyz chce zadluzenej walstrytovej /bez copyright /,
          FED /vod 1913/, nebo chtel , ted nevim..
          Kolik asi stala valka v Syrii a ta dnesni , pro srovnani Putinovi , ale bez FEDu.
          Ta dnesni uz stala nejmin 3x vic , nez rocni rozpocet Ruska na zbrojeni..
          Sou stedry..

        1. Jako já? Proti Američanům jako občanům nic nemám. Jenom proti jejich věrchušce. Americký farmář který v nějaké díře pěstuje kukuřici , má z politiky z politiky Bílého domu jenom škodu.
          Musí odvádět zbytečně vysoké daně, aby bylo na válčení a všelijaké stupidní sankce.

      2. Kissinger je dalsi poslanej na cinana , aby ted premlouval .
        Aby aspon neprodaval trilion usackych dluhu..
        Kdyz nejsou v kapitalismu penize , tak se aspon kseftuje s dluhama.
        Aby se ksefty hejbaly..
        Pac taky brzy bude ta schuze , Bric.
        Cinana obdivuje a respektuje K. , neb je vzdelanej a yntelygent..
        A kam az , ze to usaka dovedlo.
        Usak ma na Cinu „paku“.
        Ma monopol na ty „chips“. Ale na ty „chips“ zase potrebuje
        ty vzacny kovy, ktery ma jenom Cina.
        Podrobnosti a zajimavy sou na Prvni zpravy..

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *