Takhle říkal covidu Donald Trump, ne? Čínský virus…. z Wuhanu. A byl to právě americký prezident a rozdělená americká společnost, kdo vlastně způsobili to, že jsme se na covidu všichni tak rozhádali. Trump byl ten, kdo řekl, že se mu nechce všechno zavírat, že ekonomika je důležitá, že přece nemůžeme omezovat osobní svobodu a individuální práva kvůli něčemu, jako je pandemie…
A protože měl silné odpůrce, kteří museli udělat vždycky přesný opak toho, co Trump, tak začali naopak tlačit na roušky, odstupy, lockdowny… Krásně to tenkrát napsal Marian Kechlibar – kdyby Trump řekl, že z Číny přišel zákeřný virus, kterým zlí komouši chtějí zahubit americké veterány z válek za svobodu, ale američané se nedají a budou proti viru bojovat pomocí odstupů a masek, tak by texasští motorkáři nosili roušky a demokraté by řvali, že Trump omezuje osobní svobodu a pořádali by bezrouškové párty.
U nás to bylo totéž. Babiš řekl, že budeme bojovat pomocí lockdownů a tak opozice dělala žranice na Karlově mostě… jak prosté milý Watsone. Nikdo v té době ještě netušil, co se doopravdy stane…. Ani Trump, ani Babiš, ani epidemiologové a už vůbec ne novináři. Ale všichni si rádi šli přihřát polívčičku a dělali to, dokud kolem nebylo jedno velké spáleniště.
Do toho pak samozřejmě naběhla Big pharma, kteří se stali prvními vítězi covidové války. Musíte uznat, že to byl dobrý kumšt přesvědčit (pomocí úplatků) vlády i spoustu občanů (tehdy i včetně mě), že mají řešení v podobě rychle vyrobené vakcíny (kterou stejně první udělali Rusové) a když nás napíchají, tak už nikdy na covid neonemocníme, nikoho nenakazíme a bude nám všem sluníčkově.
Jak to dopadlo, všichni víme. Chtějí, abychom se očkovali čtvrtou dávkou, protože ty tři předchozí byly na hovno a stejně můžeme nakazit naše stařečky a ti mohou být napíchaní třeba deseti dávkami a stejně mohou umřít, pokud to chytnou. A samozřejmě vůbec nemluvím o mnoha podezřelých případech, podle kterých to vypadá, že v globále víc škodí očkování, než samotný virus.
Nakonec nám virus víceméně vyvanul… prostě populací prošel, něco vyvraždil on, něčemu pomohly ty pigára, zbytek se uzdravil, získal nějakou přirozenou imunitu, vakcíny se za drahé peníze nakoupily, teď se zase za drahé peníze likvidují a zůstala pachuť mnohokrát znásilněného právního státu. Dozvuky budou trvat ještě dlouho a mnohokrát ještě budeme překvapeni, jak krásně se proti lidu dají použít henty paragrafy o výjimečném stavu.
Ale samotný virus už nikoho neděsí, tak nějak jsme si zvykli, spousta lidí už ho ani nehlásí v práci a na nějaké karantény z vysoka kašle. Už před rokem covidové téma volby spíš prohrávalo než vyhrávalo, prostě byla to taková prohraná válka a nikdo se dneska nechce nimrat v tom, že jsme všichni byli trochu vyděšení, trochu blbí, trochu jsme naletěli a hodně nás to rozdělilo. Musely přijít vysoké ceny za elektřinu, abychom začali být tolerantní ke našim vzájemným covidovým postojům a musel přijít premiér kretén, aby se lidi začali dívat na Babiše i jinýma než covidovýma očima.
Máme teď jiné starosti a tak zůstává mimo hlavní zájem to, že Čína nepovažuje covid za vyřízenou věc. I teď, na posledním sjezdu komunistické strany, si kromě zvolení Sitting Pinga a upevnění jeho moci, ještě potvrdili, že stále drží strategii nulového covidu, což v praxi znamená rozsáhlé testování a rozsáhlé uzávěry obrovských městských i průmyslových aglomerací.
Dělají to, i když už celý svět na covid víceméně kašle. Proč? To snad nevědí, že to zase tak moc nezabíjí a pokud ano, tak to samo od sebe řeší důchodovou reformu? Copak nevědí, že pro mladého člověka je to prakticky neškodné? Že to zabíjí až od šedesáti vejš, ale i tady to má klesající tendenci? Proč zrovna tam v Číně drží tak rozsáhlá opatření a komplikují si život? Zrovna tam, v zemi, kde vládne autoritativní režim, který se z nějaké mrtvoly fakt nepodělá… proč dělají něco, co už všude jinde dávno odpískali?
V pondělí jsem byl u jednoho kamaráda, který je světoběžník a zásobuje mě tím, co já tady v Kotlince nemohu vidět. Probrali jsme toho samozřejmě mnohem víc, ale tentokrát mě navedl na celkem racionální vysvětlení…
Oni to mají jako cvičení.
Zajisté vám neunikla zpráva, že virologové z Bostonu připravili mutaci koronaviru, která údajně měla 80% smrtnost. Navíc se ozvali němečtí vědci, že covid nejspíš opravdu není z nedovařeného netopýra, ale z Wuchanské virové laborky a Američani se v tom angažovali víc, než je zdrávo… Víte, já nemám rád taková ta jednoduchá (a chybná) vysvětlení, že to v Číně dělají proto, že je ovládají stejní Reptiliáni, jako naše vlády. Stejně jako nevěřím, že jsou Číňané s Američany na jedné lodi (byť jsou obchodně prorostlí), stejně tak nevěřím, že Babiš je to samé co Pětikolka. Na to se příliš angažovaně mezi sebou perou a mají příliš velké ztráty, než aby to předstírali.
Jak zní rozumné a celkem racionální vysvětlení? Že takový virus je to nejlepší na boj s jadernou velmocí. Když použijete tanky, kanóny, lodě a letadla, tak by protivník mohl v případě prohry prostě zmáčknout tlačítko a vzít všechno a všechny do pekla sebou. Ale když ho vlastně vojensky vůbec neohrožujete, ale zároveň je ničen novou neznámou nemocí? To je jiná…
Ono možná nebude náhoda, že zhoršení vztahů mezi USA a Čínou přišlo právě po covidu. Jen se prostě ukázalo, že covid nestačí. Že se mu Čína dokáže ubránit pomocí brutálně tvrdých opatření, během kterých vypnuli celá města i obrovské továrny. Zároveň také očkovací cvičení tady na Západě ukázalo, že lidi do sebe nenechají píchat neznámé látky jen tak, protože jim to řekne nějaký Smejkal a jednak ty vakcíny stojí za prd a nepomáhají ani těm, které by naše věrchuška po té depopulaci planety nadále potřebovala.
Od konce covidu se zase všichni vrátili k diplomacii letadlových lodí a provokací v Tchajwanském průlivu. Znovu se haraší zbraněmi pěkně postaru. Dějiny se dál dělají pomocí střílení na frontě, dronů a svrhávání vlád pomocí dobře zaplacených lidových protestů.
Jen to vypadá, že Čína si řekla, že jim to mohou brzy udělat znovu. Že by mohli použít mnohem lepší virus s lepšími možnostmi. Vypadá té, že čínští soudruzi si vyhodnotili, že biologická válka je reálná hrozba, že se pomocí moderních poznatků a technologií dají dělat hodně hnusné viry. Nejspíš také zjistili, že Západním strukturám jsou lidi u zádele a vlastně tady nikomu nevadí, že by se taková svinská breberka rozšířila po celém světě a vraždila skutečně efektivně.
A tak tam v Číně trénují. Učí se, jak ohraničit ohnisko, jak efektivně uzavřít obrovské části země, učí se, jak bude reagovat obyvatelstvo, vytvářejí struktury, jak takový průser zásobovat, jak opravdu omezit kontakty, vytvářejí štáby a rozhodovací orgány, vyhodnocují, co to dělá s morálkou lidí a odstraňují chyby. Záminku mají perfektní a ještě při tom zjišťují reakce obyvatelstva na masivní válečnou šikanu.
Nejde o současný covid, ale o budoucí bakteriologickou válku. Číňané zjistili, že jsou zranitelní a tak pracují na tom, aby zranitelní nebyli. I když to stojí hrozné peníze… Ale jak říká Marian Kechlibar, pokud cvičení není skoro jako válka samotná, tak nic nevycvičíte. Zdá se, že si to Sitting Ping vzal k srdci a pracuje na tom.
Pokud mám pravdu, tak se žádné čínsko – americké přátelství nekoná a naopak panuje hluboká stupňujícíc se nevraživost. Jen… Číňané nemají tendenci spěchat. Nejprve být připraveni a pak teprve konat. Ještě je zapotřebí zbavit se dolarů, domluvit se všude po světě na novém měřítku vzájemného obchodu a bohatství, přesvědčit bázlivé a posílit odhodlané, oslabit Západ, zvládnout mezi jednou a půl miliardou lidí karanténu… a pak spíš dosáhnout vítězství, než vyhrát.
Lepšolidi rádi nás rádi „lejblujou“ všelijakými dehonestujícími názvy, protože pochopili jejich důležitost. Vidlák se o to snaží také, ale je potřeba houšť a vetší kapky…
Na Petra Pavla spíše, než Pinočet sedí generál Patlaj.
Generál Patlaj po té patáliji u Dolní Žirčice povedal našemu dědkovi „Bitvu sem presrál, ale dobro sa vyspá!“ …. slova jako z mramoru.
Tenhle grázlík nemá s Pinochetem společného vůbec nic. Sloužil Varšavské smlouvě, čili Moskvě, potom se přešupačil a dneska stejně nadšeně slouží Washingonu v rámci NATO.
Pinochet se nikam necpal, zajímalo ho výhradně Chile.
Agenta s krycím jménem Pávek naopak přitahují cizokrajné země. Plakal a naříkal, když se dozvěděl o konci války v Afghánistánu. Militant hnusný. 🤮
Pinochet nebyl žádný lidumil. Pozabíjel spoustu lidí a spousta lidí se jen tak ztratila a už je nikdo neviděl.
Diktátoři to tak mají a nevidím důvod, proč jedny vyzdvihovat a druhé zatracovat.
Já ho rozhodně nevyzdvihuji. Ale na druhou stranu se pamatuji, do jakého bídného stavu přivedl Chile popleta Allende.
Došlo to tak daleko, že stávkovali autodopravci, selhalo zásobování a obyvatelstvo nemělo co jíst.
V zemi bohaté na suroviny. Allende byl salónní levičák a vůbec neuměl řídit stát. Za Pinocheta se země rychle ekonomicky pozvedla. Nebyla jsem tam, tak netuším, proč Pinochetovo vedení postupovalo tak brutálně.
Strasna vec stavky , „lepsi“ je Pinochet s pres 30 tisic obeti a persekuci tech , co prezili..Usa vychvalovanej.
Typicky pro vsechny fasisticke vlady bohacu.
Nechteji ty stavky a demonstrace..
Nemel P. povoleni na cokoliv vod svych otrokaru , na imperialisticky vyboje.
Zeme se pozvedla pujckami vyse uvedenych.
Jinde Pinochet nevrazdil ..Na Helanov nedosla rada , mozna pozdeji od podobnych. Muze doufat.
Tak Alliende byl spatnej. Neposilal zemedelcum zradlo.
Ktery sami na trzich vsude zradlo prodavaji..
Nikoho bidak a zlocinec Alliende nevodkrouh.Strasny.
Mocna Usa zaridila ,jako napr. ve Venezule nejdrive velky hospodarsky problemy.
Aby se svedly na Alliende..S velkym revem..
Nektery to vzdy ohlusi i v mozku.Navzdy.
Ohlusovani a treba a proc ne….
Popularni v bibli je sv.Pavel , osobne velmi statecny , ktery rovnez nepracoval , ani nemoh , protoze byl zamestnan , fanatickym sirenim krestanstvi ….
Dokonce nejdrive o tom na pousti /kdyz se zrovna nikdo nekoukal, jako obvykle / diskutoval S bohem .
Jiny zase potom meli a vystridali boha ,treba nejak za Marxe.
/Nejakej buh je vzdycky potreba, aby byl po ruce , jeste se hodi nepritel/
Za ucelem sirit, to byla pricina a stat se hlavnim a prikladnym, zakladnim a rozhodujicim ideologem , ze sv.Pavel dal a ty marxisti taky museli , musel dat vsemu jinemu Sbohem/ ,stal se tak Leninem katolicismu..
S pruzracnymi hesly jako, kdyz te mlatej nastav druhou cast ksichtu , to toleruj ,az te dobijou ..
Za vzdy stejnym ucelem , potlacovat a deformovat totalne vsechny normalni lidsky instinkty v prospech mocnych a vubec .
Pak cirkev zacala mlatit nepricetne , vyhlazovat treba fasisticky , nebo komunisticky ,katolicky ,se to taky rymuje ze jo, kazdyho a vsude..
Kdyz sama mela, sama sobe udelenou vyjimku ,nenastavovala..
Jak to bejva.
Co je dovoleny bohovi ,neni ani trochu ,volovi.
S tim pak mel nepovoleny problemy, treba Wyclef a potom taky Mistr..
Kdy uz se prestanou ty historie vopicit jedna po druhy!!
Ucit ,se ucit se , ucte se pacholci .
Kdy uz prestanou se hystericky historie akademiku ,vopicit a kopirovat jedna vod druhy..??!!!
Asi az lide prestanou bejt deformovany a osvobozeny , ze sveraci kazajky vychovismu ,predevsim mentalne.
Hm.
Zkuste si o tom Allendeho „neumění řídit stát“ zjistit něco více.
Budete překvapená hned dvakrát.
Neprekvapil.
Prekvapila mne (prijemne) spis diskuse.
Tenhle grázlík nemá s Pinochetem společného vůbec nic. Sloužil Varšavské smlouvě, čili Moskvě, potom se přešupačil a dneska stejně nadšeně slouží Washingonu v rámci NATO.
Pinochet se nikam necpal, zajímalo ho výhradně Chile.
Agenta s krycím jménem Pávek naopak přitahují cizokrajné země. Plakal a naříkal, když se dozvěděl o konci války v Afghánistánu. Militant hnusný. 🤮
To je tady omylem.
Chtěla jsem napsat , že Zdechovský je jeden z nejmazanějších ojrosouhů.
Pracovitý jako myšice polní a stejně tak škodlivý a vleze všude. Rochní si i na Blesku, vybírá si třeskuté kauzy, ( kucí Michalákovi, střelený evangelista v muslimském Súdánu ) , mistr oblbování.
Bingo!
Máte tam tu všeříkající větu („Oni to mají jako cvičení.“).
Také to tak již dlouho vidím. Nejde o minulý a současný Covid, ale jde o ten příští. Zkuste si zahrát hru, kde ten příští Covid bude mít smrtnost 20% nebo 40% nebo dokonce 80%. Zkuste si verzi, kdy bude preferovat DNA Slovanů nebo Asiatů. Kdy bude zabíjet ne seniory, ale děti či novorozence. Kdy se budou rodit poškozené děti. Variant je mnoho.
Ještě k té Číně.
Už to někdo odborně psal,Čína drží snad za dva biliony dolaru USA dluhopisy a toho by se USA nejraději zbavily.Kolik aktiv Číny drží západní banky,to se přesně neví,ale to by také Číně uškodilo.pokud by to musely banky zmrazit.Tímto můžou Číně silně pohrozit,tak doufejme,že dojde ke smíru.
Hodím do „placu“ ještě video s Aaronem Russo z roku 2007.
https://www.youtube.com/watch?v=Vv05BausEGs
Po přečtení článku mne napadla rada do života a la mode de inspektor Trachta.
„Pokud naši nepřátelé dělají něco jinak než my, předpokládejte, že pro to mají nějaký rozumný důvod.“
Taky to může být jako v tom vtipu. „Indiáni štípou dřevo – bude tuhá zima.“
Ale aj ti indiani dovod mali – malo informacii – plus vedomie, ze je lepsie byt pripraveny nez prekvapeny
coz je IMHO zrovna ten dovod, ktory maju aj Cinaci … snazia sa byt pripraveni miesto prekvapeni
Ne, ne, ne v tom ftipu je to jinak.
Nie je … saman stratil signal na radiu, a tak netusil, ktora bije, tak pre istotu pripravoval indianov, aby ich zima neprekvapila … to len biely muz veril indianskej predpovedi ako pismu svatemu.
Vlaštovka k vlaštovce:
– bude pršet
– proč myslíš?
– lidi na nás zase blbě čumí
Třeba ten vtip někdo nezná, takže: Indiáni po tři měsíce chodili za šamanem s otázkou, jaká bude zima. On pořád nevěděl, tak jim říkal, ať pro jistotu štípou dříví. Když už to nemohl pochybami vydržet, vyrazil za bílými meteorology do města. Ti mu řekli mezi čtyřma očima: „Víte, my taky nevíme, ale zřejmě tuhá, protože indiáni už tři měsíce štípou dříví.
Také jsem hodně přemýšlela nad tím, proč v Číně pořádají okolo covidu takové manévry.
Je docela možné, že čínské vedení opravdu chce mít přehled o každém pohybu obyvatelstva, ve stylu Velkého bratra. Jsou prakticky založení a dobře vědí, že největší nebezpečí je v indoktrinaci obyvatelstva zvenčí.
Mezi současným čínským režimem a tím našim, předhadrákovým, bych ale viděla podstatný rozdíl !
Číňan není otrok, není majetkem svého otrokáře a pokud se mu zlíbí, smí svobodně vycestovat. Kamkoli.
A Číňan žijící někde v diaspoře, třeba v Americe, může bez obav navštívit příbuzné v Číně a rozhodně mu nehrozí basa za opuštění republiky. ( Pokud se tedy nejedná o protirežimního AKTIVISTU. Zdravím pana Aj Wej-weje. )😀
My tady nemáme moc šancí pochopit fungování čínského státu. Jen vidíme, že životní úroveň tam z bodu nula plynule stoupá. Je to možná něco za něco, možná to chápe většina Číňanů. Já docela jo.
Na te teorii neni jasne, proc by se melo cviceni konat po cele roky pouze v jednom regionu.
Pokud by jim slo jen o data a metodologii, pak uz to za tu dobu musi mit davno v kapse.
Pokud je ucelem cviceni vycvik obyvatel, pak nedava smysl ho delat jen v jednom regionu (na sever od linie Wuhan- Nanjing- Sanghaj, zhruba na severovychodnim pobrezi).
Já bych taky řekl, že ti organizátoři to asi neberou jako cvičení a hru, berou to jako úkol, berou to asi seriozně. Proč jen v nějaké oblasti? Nejspíš proto, že tam už to proběhlo a v procesu se dá pokračovat. Kdyby to zaváděli v regionu zcela čistém, čelili by většímu nepochopení.
Jen tipuju.
Obecně si myslím, že většina takových operací je míněna vážně. I Greendeal v EU a 1000 pohlaví a vždycky se dá vycvičit armáda vykonavatelů, která půjde přes mrtvoly a horda kreténů, kteří budou věřit sebevětší hovadině, i když bude proti zjevné realitě.
Já si proto myslím, že v té Číně v oblastech, kde to propuklo, teď zkoušejí mechanismy jak předejít epidemii. Jestli všichni věří tomu, že cílem je boj proti klasickému kovidu, chystají se na nějaký konkrétní příští nebo se účastní pilotního projektu obecného systému boje proti epidemiím. těžko odhadovat.
Ale řekl bych, že to tam vedou opravdověji, než v našem kulturním okruhu. V EU to byla čistá forma předstírání, zneužívání, rabování a zotročování jak lidí tak států, kde po nějaké době nikdo soudný nemohl věřit tomu, že by eurobolševikům šlo o zdraví populace.
V té Číně by mě zajímalo, jaké poměry v motivacích tam mají. Já si myslím, že na rozdíl od nás, tam existuje i silný motiv zabezpečení se proti epidemii.
Ze by slo jen o virus, tedy bezne, i kdyz velmi dusledne protiepidemiologicke opatreni, neverim take. Nejaka nastavba tam byt musi. S tim cvicenim se da souhlasit, ale jen do urcite miry. Treba to berou jako polygon socialniho inzenyrstvi. Teorii cviceni nenapadam, jen, jak pisi vyse, cinske kroky ji bezezbytku vysvetlit nejdou.
Cina ma velky rozpor mezi bohatym pobrezim a chudsim centrem (zapadem), zde by se nejaky motiv nasel. Treba koncentrace obyvatel, uzke hygienicke propojeni, vetsi sklon k panice, vetsi pocet cizincu (jejich izolace) atd.
Ale v určité oblasti musíte mít nákazu, jen tak se dá zpětně vyhodnotit úspěšnost a odhalit díry kudy teče. Vše v reálu. Třeba si to nakonec vyrobili Číňani sami, za účelem testování, když zjistili co Amíci zkouší na Ukrajině vyrábět.
Dmitrij Medveděv
PROČ JE NAŠE VĚC SPRÁVNÁ
Odpovědi na jednoduché otázky
V Den národní jednoty
Za co bojujeme? Rusko je obrovská a bohatá země. Nepotřebujeme cizí území, máme všeho dostatek. Je tu však naše země, která je pro nás posvátná, kde žili naši předkové a kde dnes žijí naši lidé. A nikomu ji nedáme. Bráníme svůj lid. Bojujeme za náš lid, za naši zemi, za naši tisíciletou historii.
Kdo proti nám bojuje? Bojujeme proti těm, kteří nás nenávidí, kteří zakazují náš jazyk, naše hodnoty a dokonce i naši víru, kteří podněcují nenávist vůči historii naší vlasti.
Proti nám dnes stojí část umírajícího světa. Je to banda šílených nacistických feťáků, kteří jsou omámeni a zastrašováni lidmi z velké smečky štěkajících psů ze západní boudy. Spolu s nimi je tu pestrá smečka chrochtající prasničky a úzkoprsí obyvatelé zhroucené západní říše, kterým po bradě stékají sliny z degenerace. Nemají žádnou víru a ideály, kromě obscénních návyků, které si vymysleli, a jimi zavedených standardů dvojitého myšlení, které popírají morálku danou normálním lidem. Proto, když jsme se proti nim povstali, získali jsme posvátnou moc.
Kde jsou naši bývalý přátelé? Někteří vystrašení partneři nás opustili – a nestaráme se o ně. Nebyli to tedy naši přátelé, ale jen příležitostní společníci na cestách, přitakávači a podržtaškové.
Zbabělí zrádci a chamtiví přeběhlíci padli do dalekých zemí – nechť jejich kosti hnijí v cizí zemi. Nejsou mezi námi, tím jsme se stali silnějšími a čistšími.
Proč jsme tak dlouho mlčeli? Byli jsme slabí a zdevastovaní nečasem. A nyní jsme se zbavili trudného spánku a melancholického oparu minulých desetiletí, do kterého nás uvrhl zánik staré vlasti. Na naše probuzení čekaly jiné země, znásilňované pány temnot, otrokáři a utlačovateli, kteří sní o své zrůdné koloniální minulosti a touží si udržet moc nad světem. Mnohé země už dávno nevěří jejich bludům, ale zatím se jich bojí. Brzy se i oni konečně probudí. A až se tento zchátralý světový řád zhroutí, pohřbí všechny své povýšené kněze, krvežíznivé stoupence, posměvačné akolyty a bezhlasé mankurty pod svými objemnými troskami.
Jaké jsou naše zbraně? Zbraně mají mnoho podob. Máme možnost poslat všechny nepřátele do pekelného ohně, ale to není náš úkol. Nasloucháme Stvořitelovým slovům ve svém srdci a posloucháme je. Tato slova nám dávají posvátný cíl. Cílem je zastavit nejvyššího vládce pekla, ať už se jmenuje jakkoli – Satan, Lucifer nebo Iblis. Jeho cílem je totiž zkáza. Naším cílem je život.
Jeho zbraní je – důmyslná lež.
Naší zbraní je – Pravda.
Proto je naše věc správná.
Proto bude vítězství naše!
Šťastný svátek!
Dima Medvídek je známý klaun. Stačí srovnat tyhle patetické kecy s tím, co on reálně dělal posledních 20 let.
Je to neuvěřitelné žvanění, které nesnese konfrontaci s reálnými kroky ani jeho samotného, ani současného vedení.
Nemyslím, že by existoval Rus, který by ho považoval za seriozního politika a vlastence. Ale na druhé straně, nic jiného jim momentálně nezbývá, než do toho jít i pod vedením takové šílené chamradě.
Méďa je blbec, o tom nebudiž sporu. 😀
Šéfovi nesahá ani do podvazků. 😀
To je úroveň…
Děkuji za názor. Bohužel, klíčenky došly.
Medvěděv mluví ke svému publiku. A mluví takhle právě proto, že nějaké jeho publikum existuje. Kdyby neměl ke komu mluvit, tak mluvit nebude a odkecá to někdo jiný. Ruská společnost není jednoduchá a je minimálně stejně komplikovaná, jako ta naše. Proto se mluví mnoha hlasy a mnoha způsoby. Proto tak taky nechávají mluvit Strelkova, místo aby ho zastřelili za vyzrazování státního tajemství. Proto tam mohou být kritičtí blogeři i nekritičtí Putinhujeři. V Rusku je někde bordel, jinde kázeň. Někde všechno funguje, někde nefunguje nic… My z toho vidíme jen střípky na které není spoleh a zpravidla nám je ukazují ti, kteří ze všechno nejvíc potřebují, abychom jim věřili, že Rusko je na kolenou. Byl bych proto opatrný s rychlými soudy.
Jaké rychlé soudy po 20 letech proboha.. nebo vy jste objevil Dimu Medvěděva až letos?
fórek pro ilustraci
Встречаются Песков и Медведев.
Песков: – Ну как, Димон, слушал шефа?
Медведев: – Да слушал. Всё слова какие-то непонятные говорил. Экономика, налоги, офшоры, пособия! Когда часы переводить-то?
Před chvílí se objevilo na FB
https://www.narodniradaobnovy.cz/?fbclid=IwAR0foHy2w43WDZkdvemNNiisPKqvNj9x7XQP5gAfW1ytL4q-MgMHTmkZV3g
Vida, hned Letná.. to se lidi uskáčete, protože jestli Havel Letná, Vrábel Strahov!
Kdyby prezident odvolal vládu, tak je nová připravena.
Vidláku, kéž by nějaký NAŚ vládní představitel bych schopen takto pohovořit k našemu národu (a myslel to doopravdy).
Ja Greta sem slavna protoze at reknu co reknu , tisice novinaru ,posloucha vse si zapisuji a vse zopakuje vsude. A porad.
Sou zaplaceny jako ja.
A hodne dlouho. Aby nekdo jinej nemoh neco rikat.
gogo…“pod vedením šílené chamradě“? Kde a kdo vás školí?
Já to mám jinak, používám vlastní hlavu.
To je jeste lepsi for nez ten o tech indianech!
Načisto se Vám mrcasíku povedlo, při pátku mne neskutečně nasrat.
My bychom tu zrovna teď a akutně, potřebovali aspoň půlku, ale nejlíp celého, jednoho takového Medveděva.
Aspoň z poloviny tak loajálního ke své vlasti a ke svému národu!
Aleno Z., osobně si myslím, že pan Zakladatel si tady propagandistu gogo pěstuje záměrně. Abychom měli pořád na očích, jak taky může vypadat druhá strana, třeba zepředu krásného obrazu. Zezadu může být odporně zelený plísněmi. Tu plíseň zepředu maskují barvy, ale plátnem prosáknutá lněná fermež, plesniví.
@gogo
Však také ruští politologové na ruských stránkách píší ,že D.M. otočil možná proto aby dosáhl na prezidentský úřad anebo proto aby neskončil jako jiní podpindosníci ve vysoké politice.
Je v tom víc patosu, než na kolik jsme dnes zvyklí, protože jsme otupělí.
V čem přesně nemá Medvěděv pravdu? Proč šílená chamraď?
Klidně můžu napsat, že do jiné šílené chamradi patří propagandista gogo, neboť se natáčí jako korouhvička podle toho, kam to zrovna fouká.
Kdežto takový Medvěděv, ten oproti přihlouplým propagandistům mluví i koná už léta stále stejně, a co hlavně – je naprosto loajální své vlasti i jejímu vedení.
Nesaháte mu ani po kotníky, natož do podvazků, myslitelé.
Putin pozval jednou Medveda na vylet, na rybolov a jako obvykle chytil behem tri dnu , nic netusiciho rybu a medveda do svych siti.
Jako obvykle kazdyho..
Sv.Petr byl taky rybarem?? Kristus jeste vetsi rekordman ..5000 ryb mel ,aby tisice davu uzivil.
Uz tenkrat, stoji za povsim, ze penize na zakoupeni ryby nebyly potreba..
Ani Kristus ani zakaznici nemuseli zakoupit.
Jak Kristus ziskal ty ryby , kazdej vi ,ze vod boha /potom jiny vod Marxe/..
Potom v tech sitich /ryb zdarma a kazdemu kdo chce/, uvazly miliony a jeste vericich .. Kdyby ryby ,se rika..
Ale bez tech siti „ryb zdarma“ nastrazenych ulovit dalsi miliony ryb ,by nic neslo..a nikdy nejde..
Děkuji za uveřejnění překladu,Homere ! Mnoho na tom je !
asdf.
Spíš je obava,že Ukrajinu postaví Rusko na nohy a Rusko by velice posílilo,tomu chtějí zabránit.
K pochopení je potřeba trochu základních znalostí regionu a historie.
Asi jako kdyby Turci ovládli Slovensko a začali tam reformy typu zákaz křesťanství, vnucování islámu, zákaz slovenštíny, povinná turečtina a oslavování hrdinů od Moháče z Turecké strany.
Z hlediska Čechů by to mohlo také vést k pocitu, že „Slovensko nedáme“. Přitom málokdo by se během bojů proti Turkům cítil jako agresor.
Berte to jako velmi volnou analogii pro případ, že jste skutečně netušil. Jestli jste tady služebně, tak to neřešte.
Bobo tvrdě
https://www.youtube.com/watch?v=HFAmhzCKoG4&t=31s&ab_channel=Abybylojasno
Ani ta řeč se mi nelíbí. Zbytečně konfrontační. Prostě přeháňka, nó…
Řekla bych, že je to styl dnešní doby. Ať zapnete jakoukoli TV stanici, či rádio je to stejné.
Tak to máte taky pravdu. Přehání se na obou stranách.
Jen malickost ,velky priciny k prehaneni se ponekud lisi..
Co třeba….
Editační metodou cispr, je perspektivní, relativně levná, postupně zodolnit své obyvatelstvo, či vyvolenou část, proti vytvořenému pomalu působícímu patogenu, stačilo by na úrovni několika receptorů, a ten pak rozšířit…
To mi i celkem na Čínu nepřipadá tak nepravděpodobné. A v zájmu sebezáchovy… Jenže byli by to pak ještě číňani, jak je známe? Totiž, ehm, známe…
K ideím, vizím a programům.
Jako neangažovaný nestraník (na rozdíl od Angažovaných nestraníků v roce 1968) si mohu dovolit pohled z nadhledu – nebo lépe „mimo hlavní a vedlejší proudy“: Nahrazuje se jedna iluze druhou iluzí, jedna ideologie druhou (byť ne zcela dodělanou), jedna víra vírou druhou.
Až přituhne a z lesa vyběhnou vlci, zjistí se s překvapením, že nemají ideologii, ale obyčejný, kručivý hlad.
Konkrétně Čína se mi jeví být ydejologyje naprosto prostá. Chovají se pragmaticky, nikomu nic necpou, nejvíc je zajímá aby mělo co nejvíc lidí plný hrnec.
Pozorně sledují neduhy Západu. A jejich hlavním cílem je vyrovnat životní úroveň obyvatelstva v bohatých městech na pobřeží a chudých rolníků ve vnitrozemí.
Což je nesmírně těžký úkol. Zatím to nezvládli nikde. Výhodu mají v tom, že ještě žijí pamětníci té strašlivé bídy za Velkého kormidelníka a Bandy čtyř.
OT – Rusko dnes slaví státní svátek.
A do toho politruk Medveděv s výkladem jedině správného vidění světa podle ruského mustru.
Čtení pro mamlasy, kteří nedokážou pochopit, proč Ivan nechce prohrát.
https://readovka.news/news/119073
Btw. bez motivace, neboli ideologie to prostě fungovat nebude.
Každý průšvih, který má dopad na životy lidí, by se měl vyšetřit. Ne proto, aby na se na konci trestali viníci, ale proto, aby se zjistilo, zda se jedná o chybu jednotlivce nebo systémové selhání a především se tomu dalo do budoucna předejít a ušetřit lidské životy.
Před pandemií jsem pozoroval aféru Boeingu, kde prostě až stovky životů a potenciál úmrtí mnohem vyšších řádů donutili odpovědné k vyšetřování. Podívejte se na závěry a uvidíte ty samé „korektní praktiky“, co se našli u FAA, také u FDA.
Dokonce chápu, proč p. Blatný říkal to, co říkal. On znal ze studií moc dobře definici očkování a nějak se nám během COVIDu díky autoritám trošku změnila, třeba o takovou „drobnost“, že vakcíny už nechrání proti přenosu.
A co vidím, je obrovská nechuť cokoliv vyšetřit., jelikož tam bude opravdu nejedno velké systémové selhání. Je tu obrovská skupina lidí, která doposud z těchto systémových selhání profituje a má na nich přímo postavenou svoji existenci a co hůř, svoji budoucnost. Ten problém je umocněný o to, že tito jedinci nejedou na droze jménem peníze, ale moc. A to je téměř neléčitelné.
Největší systémové selhání je NEODPOVĚDNOST.
Moudrá slova o Číně a tak si přemýšlím ,jaká situace by byla za socialismu,vždyť zdravotnictví bylo na vrcholné úrovni(pro všechny i zdrav.střediska na vesnicích atd.) .
Proběhlo by to přibližně jako v dnešním Bělorusku. Nejspíš o něco líp.
Už víc než rok v souvislosti s kovidem vždycky pokládám otázky:
– co jste dělali v únoru 2020
– co jste chtěli, aby se dělalo v té době
– co na podzim 2020
– co byste dělali s dnešní zkušeností
– a jaké z toho plyne ponaučení do budoucna.. tj. jaký systém byste zavedli pro případ, že by se něco takového zopakovalo znovu, se smrtností od půl procenta do dejme tomu 50 procent?
To poslední si myslím, že probíhá v té Číně. Budují a zkoušejí takový systém. Asi jako když v 60. letech vlády organizovaly civilní obranu a budovaly protiatomové kryty.
U nás na mě všichni u toho posledního bodu čumí jako bych se zbláznil .. KOVID PŘECE UŽ NENÍ TÉMA. I ten Rajchl už na něj zapomněl.
Bohužel, kdo poslouchal Pekovou nejen ušima, ale i zbytkem hlavy, zaznamenal, že s dnešní technikou dokáže nový kovid uvařit v labině kdekdo, kdo má VŠ znalosti v oboru, prachy na vybavení a nebojí se toho. Ty prachy už jsou na úrovni vybavení normálních laboratoří.
Takže můžeme podobné kovidy očekávat i v případě, že nepůjde o spiknutí ještírků.
Ten poslední bod prostě stojí za pozornost. A jen připomenu, že v ČSSR na to byly vypracované postupy.
Tak, tak, otázka nezní jestli, ale kdy se to stane.
My jsme úplně napoprvé obstáli celkem dobře, cvičení CO se v rámci možností (nebylo třeba možné střílet ty, kdo cvičení sabotovali, což by se v ostré situaci asi dělalo) povedlo. A pak „best in covid“ oslavilo hostinou na Karlově mostě…
My jsme prokázali naprostou imbecilitu.
Jestli se 31.12. na WHO objeví info, že v Číně propuká neznámá epidemie, které oni se bojí, tak jediná rozumná reakce je izolace Číny.
A ne lety z Číny do Evropy a výzvy k objímání Číňanů ze solidarity a pro demonstraci, že my se čínské chřipky nebojíme.
A analogicky pak .. v interpelaci koncem ledna „všechno máme na rozdávání“ … to byl moment, kdy jsem koupil respirátory, masku a UV zářič. Protože bylo zřejmé, že to vedou imbecilové.
A problém přetrvává dodnes, protože se to zvrhlo v soupeření dvou skupin imbecilů. Realistický přístup, jaký jsem popsal výš, nejen neplánují, ale vůbec mentálně nejsou schopni pochopit jeho smysl.
Jedni se orientují na to, jak nás vyrabovat, další jak zotročit a proti nim stojí ti, kteří to chtějí využít pro své PR a výtah k moci. Ale řešit to nechce nikdo z těch parchantů.
Mnotak 11.12.2019 vysoká horečka, dávivý kašel, pocit- není to zdaleka poprvé v životě, anóbrž nového na tom byl pocit, že zemru (nechápu doteď). Šestým dnem horečka, návštěva lékařky, z krve zjištěn virový původ, lékařka se sestrou v očích hrůzu, já pohoda, nevěda, která bije, návrh na antibiotika, u mě psí oči (ano, ano prosím), nutno poznamenat- nejím v žádném případě prášky, takže, kde jsme to.. ano, pocit zemřu, antibiotika okamžitě do úst cestou z lékárny, uf, ok, zvýšená teplota ještě deset dnů, ale naděje na přežití. Únor, něco se děje, ti lyžaři jsou fakt hňupové, březen naše hodná vláda okamžitě uzavřela školy, radost, bydlím v nejlepší zemi na světě. Konec března, propuštěna hlavní hygienička, co?, co to má jako znamenat?!, konec března, minist. zdrav. platí firmu na vyhledávání desinformací, které bude následně vyvracet v TV, prasata, vláda skončila, nejde jim o léčení, o zdraví, ne, stokrát ne, nepřistoupím na myšlenku, že řešili zdravotní problém. Neordinovat, policie do ulic. Je tu někdo normální? Hledání logických info…něco, nebátí se info, čtení… od A, Z až na litteráte, přemítání různých úhlů pohledu, uf, někdo tu nějde v prostoru vážně mluví a zvažuje. Co měla udělat vláda? Zeptat se hlavní hygieničky?
Naznačujete, že jste byl poctěn hostováním soudruha SARS-COV-II již na konci roku 2019?
Nejste první, kdo mi to říkal.
To zděšení v očích lék. a sest.- já zprávy nesleduju.. Opatrně, potichoučku špitnutí, že možná antibiotika.. Já info čínských lékařů- v každém případě mu potvorovi nedovolit, dostat se až na plíce, horečka- znánka rozjetí bioškareďáka… Ten pocit zemroty na kašel, a já zprávy nesleduju, nebylo tucha vcgo, ale ten pocit… Já ti vám nevím, ale moje běžná angínochřipka… Každopádně lék. i ses. přežili…. nechrán.
I já jsem se zřejmě s covidem setkal už na Vánoce 2019.
Moje nejhorší chřipka u které jsem zažíval stejné pocity jako M.
Jen s tím rozdílem že jsem k lékařce nešel, bo prostě chřipka, no.
Mnohokrát jsem v životě nemarodil, občas pár dní lehce mimo obvyklý výkon, ale na tyto Vánoce nezapomenu, dcera se ženou mi už chtěly volat sanitku (což jsem jim kategoricky zakázal, takže aspoň konzultace po tlf a předepsaná antibiotika)
Trvalo to asi 5dní než se dostavil pocit úlevy.
Možná i díky tomu jsem pak po celou dobu plandémie nechytil ani rýmu.
Tím chceme asi naznačit, že se vláda měla přidržet medicíny…. (netřeba nyní řešit podrobnosti, my bychom je stejně nevyřešili), jenže vláda se rozjela, jak dobře namazaný stroj, dle instrukcí počítačové odlidštěné logiky, což v ohromném globálním měřítku může platit, jenže pokud se vám z toho ztratí člověk, jste stejně v háji. (tedy né vám. Vládám). A kdoví, proč k tomu takto přistoupili
Titulek hlasa. „Fialuv kabinet devastuje“.
Rajchl opet zasadil tezky uder vlade. Urcite se kabinet rozpadne..
Co jinyho jim taky zbejva..
Imbecilove, je jich vic druhu , tihle utoci na vse kolem sebe, aby to znicili..
Das jim levnej plyn , naftu, zradlo ,cokoliv vsecko vodkopnou a tim nepricetne znici ihned.
Mlati kolem sebe bez vyjimky, jako ty v tech vypolstrovajnejch celach..
Protoze jsou taky smrtelne nebezpecny ,nevedomi ze , zaroven sami sobe..
Já to dneska vidím podle Vidláka a paní Kláry (které závidím Florencii), že nejlepší by bylo zrušit vědecké ústavy a vědce a obrátit se na spisovatele alá Lem.
Re: Laco
Já zase vidím, že zdaleka nejlepší by bylo ve všech věcech oslovovat výhradně odborníky typu soudruha Koteckého Vojtěcha, který co by zkušená vědecká kapacita přišel na to, že je potřeba vytvořit projektové bádání, jak dalece ovlivnila faktická skládka uschlých stromů nastojato požár v Hřensku a okolí.
Pan Kotecký bude zřejmě příbuzný pana vachmajstra, kterýžto byl podle Haška taky hlavou.
Možná dokonce jednou vybádá, že suché dříví hoří líp, než mokré.
Nektery asi nevynechaj jednu prilezitost, zpusobit katastrofy za kazdou cenu.
V kontextu skutečnosti, že teď v OSN Rusku zamítli žádost o zřízení komise Rady bezpečnosti pro vyšetření činnosti biolaboratoří na Ukrajině, jsou celkem zajímavé informace v tomto březnovém článku: https://www.dailymail.co.uk/news/article-10652127/Hunter-Biden-helped-secure-millions-funding-military-biotech-research-program-Ukraine.html
„But emails from Hunter’s abandoned laptop show he helped secure millions of dollars of funding for Metabiota, a Department of Defense contractor specializing in research on pandemic-causing diseases that could be used as bioweapons.
He also introduced Metabiota to an allegedly corrupt Ukrainian gas firm, Burisma, for a ‚science project‘ involving high biosecurity level labs in Ukraine.
And although Metabiota is ostensibly a medical data company, its vice president emailed Hunter in 2014 describing how they could ‚assert Ukraine’s cultural and economic independence from Russia‘ – an unusual goal for a biotech firm.“
Tak máme listopad a to už mělo platit embargo na Ruskou ropu a benzín měl stát 80 Kč/litr. A stojí 43 a kdo hledá, najde i za 39. Co je jinak?
Embargo ma byť od 5.12.
Re: Kadlas
Jinak jsou neuvěřitelné fronty před rafinériemi.
A strmý nárůst kamionů se zahraničními registracemi v těchto frontách.
Teď nemám na mysli expediční lávky na benzíny a nafty, nýbrž expedice takových zbytečností, jako jsou oleje, asfalty a síra, tedy produkty, kterých se z ruské ropy vyrábí „zbytečně mnoho“.
„Víte, já nemám rád taková ta jednoduchá (a chybná) vysvětlení, že to v Číně dělají proto, že je ovládají stejní Reptiliáni, jako naše vlády. Stejně jako nevěřím, že jsou Číňané s Američany na jedné lodi (byť jsou obchodně prorostlí), stejně tak nevěřím, že Babiš je to samé co Pětikolka. Na to se příliš angažovaně mezi sebou perou a mají příliš velké ztráty, než aby to předstírali.“
Ono je to podobne ako napr. v timu F1. Za tym jazdia (bojuju) dvaja jazdci, ktorí dostavaju bubaky z tej istej ruky, no medzi nimi vascinou panuje nevrazivost na zivot a na smrt. Bojuju medzi sebou o to, kto bude timova jednotka, lebo ten dostane viac prachov, lepsiu zmluvu atd. A tu dvojku vacsinou casom vymenia. Podobne je to aj v cyklistike ale aj v mafiamskych gangoch. Takze ked sa zerie Babis a Fialom, alebo u nas Matovic s Prdelinim, tak to moze byt nieco podobne, boj clenov jednej velkej mafie o lepsie postavenie v skupine.
Inak mi na tejto teorii nesedi, ze by si cinania vo Wuhane – na svojom uzemi nechali vyrobit americanmi smrtelny virus (to este budis) a potom im ho dovolili rozsirit na svojom uzemí. Co robili cinske tajne sluzby ??? Boli tam potom nejake cistky? Obesili ich sefa???
Uz je to davno, ale na podzim 2019 byla ve Wuhanu Mezinarodni Armadni Olympiada, prijelo tam udajne pres 2000 Americkych vojaku.
Cinan to samozrejme uvedl jako zdroj viru.
Stejne tak to mohla byt laborator ve Wuhanu. Nehody jsou zname, urcite se nevyhnou ani Cine.
A pak tu muze byt umysl, v laboratori pracovalo dost cizincu.
Ze by to Cinan zamerne vypustil u sebe doma? Tomu neverim.
Podla vidlaka im to tam vypustili americania rovno pod nosom. A to sa mi nezda, zeby cinske tajne sluzby boli az tak neschopne.
Re: zlokot, Sakura
Mnou pomlouvaný vlk na svém blogu vcelku hodnověrně doložil skutečnost, že z armádního výzkumného pracoviště v USA unikaly bez kontroly odpadní vody.
Co více je ještě potřeba dokládat?
Tak ked je to tak, tak by mali popravit komplet cele vedenie tajnych sluzieb.
Jo, to je pravda.
Jeden vyzkumak jim vyplavila velka voda a znicila tam cistici a filtrovaci zarizeni a oni to z nejakych duvodu nezavreli a jelo to jeste ROK potom a vsechno proste vypousteli do normalniho odpadu.
Pak tam prijela inspekce, a zavrela to ze dne na den.
To probehlo na celkem zavedenych americkych alternativnich webech. Nikdo to moc nezpochybnoval, jenom ve stylu, ze tam stejne nedelali nic nebezpecneho…
Vedeni tajnych sluzeb bych popravil preventivne. Zacal bych ve Stodulkach.
Mysleno samozrejme jako vtip.
Nerad bych, aby to tu zavreli.
Kazdej pomlouva.
Od 1880 zacaly se budovat obrovske laboratore pri universitach .
Tehdejsi gatsove davali hodne.
Potom okolo 100 tisic usvojaku prijelo do E. na pomoc v 1918 a najednou z niceho nic vypukla chripka a 20 milionu mrtvych , protoze byla zarucene Spanelska..!!
/Ty spanele byly strasny s tema chripkama, jak moh nekdo neco takovyho provest, nastesti se vedelo , ze to byli zarucene voni/.
Nikdo nespocita mnozstvi ,velmi popularnich, ale us tajnych laboratori ve svobodne demosakra , demotragickych zemich.
Aby nikdo nevedel , protoze na lidsky prava a svobodne nevedeni, neni cenzura ,zakazy a umlcovani..
Co je komu do toho co se v tech laboratorich deje , kdyz ty z us /byly problemy ,neco moc spatnyho prej z nich teklo do rek z tech laboratori/, si us prestehovaly jinam..
Zajemcu o laboratore je vzdy hodne.. Akorat rus je nechce..
Nemyslim, ze americky vedci vedeli v roku 1918 vyrobit zmutovany chripkovy virus.
… no oni chtěli odolné vojáky. Proto naočkovali ty své vojáčky proti „zákopovým sračkám“ a „španělka“ byla na světě …
Skutečně to byl důsledek očkování?
A vo pouhych dvacet let zase vedci vedeli vyrobit , uplne jednoduchy a lepsi atomovky, kdyz virus byl slozitej..
Po tom úniku ve Fort Detricku byla v USA menší epidemie respiračního onemocnění s nečekaně velkou úmrtností mladých pacientů. Prý asi kvůli elektronickým cigaretám. Povídali ..
Jedna miliarda a 400 milionu ma Cina obyvatel. Vic nez dost.
Nektery nesouhlasi ,ale nesouhlas muze bejt taky tajnej..
Taky to celé mohlo probíhat (v Číně, na UKR a kdekoli jinde, kde se dá za levný peníz provozovat to, co doma nejde) jako výroba ajfounů a čehokoli jiného, k čemu potřebujete „šém“, aby to fungovalo. My vás necháme to míchat a testovat, protože u nás doma se to nesmí, bylo by to příliš nákladné, atd., ale ten šém si necháme pěkně u sebe v trezůrku, abyste ho neokopírovali.
Tajné služby by o tom samozřejmě věděly a laboratoři by měly své lidi, jejichž cílem by bylo dostat se k šému. A při tom mohou nastat různé skoronehody i nehody.
zlokot.
Čína ví která bije,že se to napoprve nezdařilo,čekají ještě tu horší variantu,proto všechna různá opatření.
Když nepomohl Covid,tak Čínu provokuji Taiwanem.K tomu bych přidal nezdar kolem Ukrajiny,jak sankce,tak vojenská činnost.Moje předpověď,USA se odkopou,vojensky na dvou frontách to neustojí,tak přijdou s něčím horším,buď Covid,nebo jaderky.
Akurat covid, aj hocijaka biologicka zbran su vzdy dvojsecne. Myslim ze americanom poskodil covid ekonomiku porovnatelne ako cinsku a co sa umrti tyka, tak tam zarucene yenkiovia vedu.
Preto mi to nepride ako velmi dobry bojovy prostriedok. Podla covid unikol z laborky nedopatrenim, nie umyselne.
.. proto těch skoro 50 laboratoří na UK, aby se to na místním materiálu trochu vyladilo …
Ty maj , aby pouze a prisne tajne vedeli a nikdo jinej se nedozvedel ,co je a neni ruskej Novicok.
Jak se Čína zbavuje dolarů, kterých má opravdu hodně? Kupuje všechno, co je k mání kdekoli na světě, především zdroje nerostů, hlavně v Africe.
Brzy budou k dispozici – a to velice levně – evropské průmyslové firmy. Číňani už jednají o koupi podílu v nějakém německém přístavu.
Je nejvyšší čas začít se učit čínsky.
Samozřejmě, III. světová válka by toto schéma změnila.
Ja bych to stemi nakupy, zvlast v Evrope nevidel tak zhave. I kdyz porad lepsi, nez papirky.
Nedavno, pri koupi casti pristavu v Hamburku cinskym kapitalem zaznely argumenty proti, ale jeden z hlavnich argumentu pro byl, ze kdyz si Cina bude moc vyskakovat, tak jim bude aspon co zabavit.
Cina tohle urcite vi.
Mozna se chysta vymena: vy nam seberete pristav v Hamburku, my vam vyvlastnime tovarny evropskych firem v Cine.
Optimista se učí čínsky, pesimista arabsky a realista se učí střílet.
Ne, to je pořád optimista, opravdový realista si zkouší, jak chutná hlaveň v ústech a jak velká síla je potřeba ke stisknutí kohoutku…
To je scénář pro poslední náboj, skutečný realista ale nemá jen ten poslední. Ten pán z Prahy proto očividně nebyl realista.
Vždycky je jeden náboj poslední…
Ale ten by měl vždycky zůstat v trezoru, nikdy v zásobníku, natož v komoře.
Re: gogo
To je posun, ještě nedávno se říkalo, že optimista se učí anglicky, pesimista čínsky a realista střílet. Holt, svět se mění opravdu rychle.
Ještě se mi líbí:
pesimista: už nemůže být hůř
optimista: může
我梦想用中文写文章。但是要学的东西很多。。。
你不能把捷克啤酒倒进中国瓷器里。
Člověk dělá pořád chyby, ale může se jich pokusit vyvarovat. Nahlédnout takhle po ránu do této většinou antiwax iracionální diskuse, to bylo skoro jako číst si fundovaný zdravotnický článek paní Hájkové Peprné na Protiproudu.
Ano. Někteří očkovaní zemřeli. Vlastně všichni očkovaní skoro určitě zemřou. I neočkovaní. Otázkou je jen kdy.
Já zase zaznamenal okolo sebe v krátké době sedm mrtvých. A bylo to skutečně na Covid. Jeden případ jsem sledoval hodně zblízka: dva týdny se dusil na Jipce, pak přišlo zázračné zlepšení a za tři dny smrt. To ale ještě žádné očkování nebylo.
Tak nějak.
Mně to naopak nepřišlo až tak hrozné. Nic o kovidismu, napíchaných ovcích a tak. Celkem racionální názory.
S Vidlákovým názorem na to, že v Číně jde o cvičení, tedy přípravu na něco daleko horšího, souhlasím. Bodejť taky ne, když jsem tady psal víceméně to samé ve včerejší diskusi 😉
A ještě na okraj – jste největší optimista, jakého jsem kdy poznal. Nebo pesimista, jak se to vezme. Proč? Proto: Vlastně všichni očkovaní skoro určitě zemřou. I neočkovaní. Otázkou je jen kdy.
V Kozanoch mali farara … ja este nebola na svete … a ten mal z kazatelnice hromzit
A pamatajte, vsetci umriete! Vsetci umriete! A mozno aj ja …
Nejlepsi to maji ty co se neboji a ty, s kosou. Tem se vyhrozuje nahoru a dolu a voni si cumi na hvezdy a nereagujou..Kolikrat ani vobed nestihnou..
… bylo to skutečně na Covid.. Yes, pane doktore. Neboť lidstvo už dááávno přišlo na to, jak se přeciž nemoci léčí- v nemocnici. To dá rozum.
Re: Jethro
Znova se zeptám – jakou racionalitu spatřujete v rozdílném počtu prodělaných viróz?
Třikrát ročně z tzv. očkování, anebo jednou za tři roky bez píchance?
Zkusil se někdo zamyslet na tím, jaké zdravotní následky zanechá v průběhu tří let devět těžkých infekčních onemocnění na průměrně (ne)zdravém organizmu?
No, když vidíte zdravého, vitálního chlapa po celkem drsné hospitalizaci zhebnout, přinutí vás to – vlastně přinutilo mne to zauvažovat o rizicích a přínosech. Pro mne logická volba byla při první příležitosti mazat na píchanec té „sračky“.
Také čtu různé studie a „studie“. Hrubé shrnutí
– všichni očkovaní mají poškozené srdce
– všichni očkování naopak nemají nic, bo nešlo o vakcínu
– všichni očkovaní umírají častěji a v hojnějším počtu než neočkovaní.
Zapomněl jsem na něco?
Toš asi tak… Brtník by vám to vysvětli odborněji.
Ano Covid bol naozaj nebezpecny hlavne povodne mutacie
avsak vcasna podporna liecba dokazala jeho priebeh zmiernit a eliminovat pripadnu hospitalizaciu dolezite je prave slovicko VCASNA cize do par hodin po prepuknuti nakazy
Dalej sa vela skumalo a zistilo sa ze existuje kopec antivirotickych latok ktore zaberaju aj na covid (ale aj na ine viroticke ochorenia)
treba vsak vediet ze na rozdiel od ATB ich ucinok nie je taky silny no napriek tomu mozu byt jazyckom na vahach ci ochorenie prerastie do hospitalizacie
Najlepsi protokol je IMASK ale funguju aj mnohe dalsie – a co je dobre funguju aj na chripku a ine viroticke ochorenia co si mozete pokojne odskusat
Videl som ze napriek oficialnym tvrdeniam Ivermectin zabera obcas az zazracne ale nie vsetkym pacientom
Od coho to zavisi neviem ale treba mat po ruke aj dalsie lieky a lieciva ci vyzivove doplnky
Ak ma lekar skusenosti s liecenim covidu tak riziko hospitalizacie je prakticky nulove
.
C sa tyka vakcin sice pomahaju ale je aj dost vela pripadov vedlajsich ucinkov (aj vaznych) takze velmi by som zvazoval pomer rizika covidu a vakciny
obzvlast pre Omikron je volba jasna ze proste vakcina nema zmysel
Jak to tenkrat vlastne bylo s tema alchemistana ,jaky ty lektvary varili …A co vareji dneska?
Mne se zase libi , jak Bida /skoro 80 let/, mel taky opravdove a skutecnej Covid ,jako kazdej a snadno prezil ,dokonce s ockovanim..
Stacilo zustat nekolik dni doma. Holt nektery maj to stesti ,ze sou nesmrtelny..
Kdyz treba jiny ockovani v pripade ,“zahnani“ virusu neni vylouceny, moznosti je spoustu.
Nebo dostavaji jinou „specialni vyzivu“ , napoje s lektvarama „..
Jednim slovem, Elixiry..
Když sleduji Čínany jak s covidem vyvádí, říkám si, co oni ví a co my ne. Také to může být pokračování v prostém absolutním ovládání lidí. A jak vidět, funguje to docela v Číně, fungovalo to i tady (viz uzávěry okresů).
Ty podrazy s očkováním vakcínou, která byla/nebyla testována a na co… Hlášky o tom, jak bude chránit před nákazou, před šířením, před kde čím, a vlastně se nepotvrdilo skoro nic, ale to masivní očkování smazalo jakoukoli konktrolní skupinu a taky od covidu neplatí vědecká práce s daty. Hlavní jsou oficiální vykladači pravdy, ať je jakkoli postavená na hlavu.
Zajímavé je, že Sputnik tenkrát hrozně napadali, že nedodali data, ale sledujte dnes tanečky kolem fon Lejna a Pfizeru.
Při pohledu zpět je tu vidět tektonický pohyb vyvolávání nenávisti vůči Rusům a likvidace té části naší kultury, která je zaměřena na fakta, empirii a vědecký výzkum.
Dnes jsou nejvíce emoce. Vůbec ne skutečnost, pravda, ověřování. Vše kromě oficiálního pohledu zejména mladé stresuje, a nedejbože samostatně myslet. Svět je pro věřícího mnohem jednodušší. více času na sledování progresivních pořadů, pití sojového laté v komunitě, cyklovýletu v trikotu nebo víkendového výletu s využitím superlevných letenek.
Posledni odstavec je perfektni shrnuti. – Sladka nevedomost.
Je to kolem me uplne vsude, a vubec ne jenom mezi mladymi.
Jinak Rusove nedodali data ke Sputniku proto, ze jeste zadna data nebyly k dispozici. Stejne jako Pfizer a dalsi. Bylo to vse velmi nove, ale Sputnik byl ideologicky spatny, a navic by neuveritelne kazil kseft.
Jojo, když známým říkám, že je třeba chystat se na špatné časy, třeba na rozsáhlé a i několikadenní blackouty, většinou si myslí, že si dělám legraci. Čím vzdělanější (a s vyšším příjmem), tím víc se projevuje tendence to vše bagatelizovat.
Hodně to bude dáno „faktorem Putin“. Dennodenně jim v médiích rvou do hlavy, že příčinou všech problémů je Putin, no a ten už mele z posledního. Střídavě vojensky, politicky a fyzicky. Občas v kombinaci uvedeného. Takže je jen otázkou pár dnů, kdy se všechno vyřeší. Nemá proto cenu trápit se možnostmi, které přece nenastanou…
Ještě taková perlička, když jsem se jednoho známého, poměrně sečtělého vysokoškolsky vzdělaného (ještě neinkluzivně) člověka, zeptal, jak je připravený na blackout, odpověděl mi, že si pořídil tepelné čerpadlo.
Tož asi tak…
Humanitní obor?
Re: SB a Václav
Tipuji na politického geografa.
Anebo na HÓÓÓDNĚ drsného angličtináře, ti jsou taky dobří…
… taky mám něco podobného ve své rodinné sbírce…
Btw. dotyčná osoba mne vždy dostane závěrečným prohlášením, že „nějaké technikálie“ ke svému životu znát OPRAVDU nepotřebuje, protože proto…
Oni mají ze zkušenosti zafixováno, že elektřina prostě JE a nachází se v zásuvce. Elektrárny jen ničí Zemi, ty je potřeba zbourat.
Pak jsou ještě takoví ti nadšenější, kteří si sehnali dotace na FVE a tvrdí, že to čerpadlo budou napájet z toho. Je to analogické tomu, že Německo nahradilo elektrárny slunečníky – tak většinou reagují supervážným pokýváním hlavy a pronesením krásně tautologického sdělení „to funguje, tomu věř, kdyby to nefungovalo, tak by to Němci nezaváděli“.
Jak nedávno řekl poslance v Reichstagu – víte proč v NDR nebyli Zelení? Protože vzdělání tehdy bylo povinné.
Pánové, Vy jste všichni stejní „experti na techniku“ jako ti němečtí zelení politici. Oni tvrdí pitomosti a Vy? Zamyslete se.
A co se týče blackoutů, nejdřív je asi vyzkouší Ukrajina. A největší nebezpečí je jejich jaderná elektrárna, odstavená, odříznutá od sítě, s nezbytným pohonem čerpadel zajišťovaným jen dieselagregáty.
Prý mají naftu na 14 dní….
Buďte konkrétní. Kde se mýlím?
Berte to tak, ze osmnactka se vzrusi, kdyz ji sahnete na zadek, duchodkyne, kdyz ji sahnete na duchod a Vaneckovi proste nesmite sahat na nemeckou energetiku. Bude (ac jinak vzdelan) sedet v bunkru az do trpkeho konce spolehat na Wencka a Wunderwaffen.
Vzdělán dotyčný ráčí býti výhradně v genderové problematice nebo měli i fyziku?
Ne, on je skutecne vedec, fyzik. Jen je proste bezhlave zamilovan do sve predstavy. A jak jiste vite, kdyz s vami triskaji hormony, jde veskery rozum stranou.
To zní zajímavě.
Jak slyším (nebo čtu) wunderwaffen, otvírá se mi kudla v kapse. Kdo tohle vymyslel. Německá propaganda nepoužívala sousloví zázračná zbraň (wunderwaffe) ale zbraň odplaty (vergeltungswaffe). Proto taky neznáme W-1, W-2, W-3 ale V-1, V-2 a V-3. A Wenck nepřijde, mastí karty s Blanickými rytíři.
Ale nakonec jste pochopil, co jsem mel na mysli, ne?
Ale to píšete úzce o raketách. Neměli v Německu víc projektů „zázračných zbraní“ ať už reálných, nebo bájných?
Přece se snažili i o atomovou bombu, vyvinuli reaktivní motory atd .. jak tomu říkali? Já jsem si skutečně myslel, že Wunderwaffen nebo něco analogického se tehdy používalo.
To ale neni pravda, wunderwaffe je obecny a tehdy siroce pouzivany termin pro zbran, schopnou necekanym zpusobem zvratit prubeh boje, zatimco vergeltungswaffe je zastresujici a take pouzivany termin pro konkretni projekty (Fi 103, Aggregat 4- V2, kanon V3 a dalsi).
Podle mě je termín wunderwaffe až poválečný a vznikl někde v bulváru v anglosaských zemích, protože termín Vergeltungswaffe je složitý a wunderwaffe zní docela podobně. Angličané a Američané totiž mezi zázračné zbraně počítají i nesmyslné projekty, které se nedostaly ani do stadia prototypů nebo naopak tam počítají i projekty, které nikdy jako zbraně odplaty nebyly označované (Tiger I, Tiger II, bitevní lodě Bismarck a Tirpitz, letadlovou loď Graf Zeppelin, stíhačku Focke-Wulf Ta 152, Messerschmitt Me 323 Gigant, Bachem Ba 349 „Natter“, Messerschmitt Me 163 Komet, Messerschmitt Me 262 „Schwalbe“,Focke-Achgelis Fa 223 „Drache“ , Karl-Gerät, nebo Schwerer Gustav). Něco z toho byly revoluční zbraně, ale Němci je za zázračné nikdy neoznačovali, něco byly naprosté nouzáky (Komet, Natter) vzniklé díky situaci. Jiné byly naopak zastaralé ale byly gigantické (bitevní lodě, těžká děla Karl nebo Gustav).
Navíc si neumím představit propagandistu, který by použil pojem zázračná zbraň. To by totiž mohla vzniknout šeptanda, že už je na tom Říše tak špatně, že jí pomůžou jen zázračné zbraně. Kdežto zbraň odplaty, to zní jako my jim to vrátíme, pomstíme naše mrtvé.
Wunderwaffe je obecny starsi termin, vyuzity nemeckou valecnou propagandou pro posileni moralky. Vergeltungswaffe je vyssi stadium Wunderwaffe, samozrejme take propagandisticky trik. Z nazvu ale vyplyva, ze „zbran odplaty“ musela byt uderna a mimoradne ucinna, tedy slo o naloze bud nesene raketami, anebo vystrelovane kanony.
Napadl me jeste Horten-Gotha, coz byla jiste Wunderwaffe, ale ne jeste Vergeltungswaffe.
Tohle nejsou presne terminy a jsou uchopitelne spise intuitivne, nicmene ve velkem termin Wunderwaffe zacali pouzivat az naciste, coz jiste souvisi s jejich Totalkrieg. Pred tim, tipnul bych si, byla Wunderwaffe pouzivana spise lokalne, snad ve forme vojenske legendy, spojene s ocekavanim, nebo naopak strachem z nepritele.
Snad staci wiki:
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Wunderwaffen_im_Zweiten_Weltkrieg
I ja chapu ty dva terminy jako 2 urovne jednoho vyrazu:
Zazracna= nova, necekana a ucinna.
Oplacejici= to same, ale navic vysoce destrukcni.
Wunderwaffe byl treba urcite kulomet pri svem zavedeni, ze ho tak tehdy nazyvali, o tom bych vubec nepochyboval. Ted jsem se prave docetl, ze prvou „jednotku strojnich pusek“ zalozili Nemci v roce 1901.
Jeste jsem hledal nejaky autenticky plakat s napisem Wunderwaffe, lec nenasel. Ale najdou se jine:
https://i.pinimg.com/236x/0a/fc/4d/0afc4d768625467de1023721d3c8f0b3–nazi-propaganda-the-two.jpg
Ja treba vase rozcileni chapu a vim, jak to myslite, ale nezda se mi presvedciva myslenka, ze by tenhle termin nacisticka propaganda nepouzivala. Jak moc byl frekventovan v mediich samozrejme netusim, ale, dle meho, uplne okrajovy nebyl. Zrejme hlavne po Stalingradu, kdy se zacalo pomalu hystercit.
Nafta se dá přivést.
Jsem si rikal… neprivolavejte ho… no a je tady.
Cina je vzdycky podezrela, protoze se tam velkej ustredni vybor dal do holportu s velkejma penezma korporaci a bankama..
Ty spoluvladnou a nemusej se obtezovat ani bejt nekdy aspon podvodne zvoleny..
„Z tech velkejch planu , nezbylo nic“…/Kdyz jaro zavita k nam/…zpivali protistatne Mustangove.
Nenavist je blba , kazdej /neblbej/ to vi ,ze zkusenosti , ze dojde na kazdyho..
Ze je to jen otazka casu.
Jak treba pracujici trida vedena hlavnima Nenavistnikama , taky driv musela nenavidet kapitalisty.
Kapitalista ,co byl daleko se smal a snadno prezil..Este se napakoval.
To se mu ale stalo osudny..Zpychnul.
Ted zaved uplne to samy..
Jeste taky nezapomnel, ze na sebe..
Zase se bude nekdo smat ,napakuje se , ale kapitalista to nebude..
Zakony Vyssi moci sou v uplatnovani vsude povinny , bez vyjimky a plati na kazdyho….
I na ty ,co zpychli a nechteji vedet..Na ty nejvic..
V případě vypuknutí další vlny „Kovydu“ napíšeme svému lékaři (skutečný odborník, nějakej Dr. Putin), aby rozjel další třídenní, mírovou (teď by to mohla být zdravotnická) operaci, třeba v Moldavsku. Úspěšnost zaručena. Pandemie se lekne a vyběhne.
Tohle tu bezne rikam, kdyz se me nekdo zepta, proc nejsem ockovany.
Je zajimave, ze lidi, kteri ctou i vice novin denne a sleduji zpravy, o tomhle nemaji vubec poneti.
Jako by se uprk statisicu lidi bez masek s minimalnim proockovanim nikdy nestal.
A kdyz jim reknu, ze se zadny kolaps nemocni nestal, a na statistiky nakazy to temer zadny vliv nemelo, tak se na me divaji podezrivave.
V době, kdy se u nás proháněli mamuti, Čína se sjednocovala pod svými císaři (anebo tak nějak…) Čína přemýšlí v řádu tisíciletí a přesvědčila se sama velmi úkorně, že žádné „skoky“ nevedou k cíli. Počkat si na pomstu za opiovou válku nějakých bratru 170 let není pro Čínu problém. Vidlákův scénář i proto považuji za více než pravděpodobný. A konstatuji, bohužel, že všichni naši, ale i evropští politikové nemají ani setinu tohoto přesahu, nejen co Čína, leč, bohužel, i co Vidlák.
Další věc, kterou je si nutno uvědomit, že v Číně sice ofiko vládne Komunistická strana, ale v zásadě tam vládne císař volený konfuciánskými učenci… Protože blba v politbyru skutečně s obtížemi nalézt… Takže nám zůstávají, opět, jen oči pro pláč…
„Protože blba v politbyru skutečně s obtížemi nalézt…“
A dá se takového stavu dosáhnout v systému volné soutěže politických stran?
Jaký vliv na čínskou stabilitu má náboženství, víra a ty jejich filozofie? Mimochodem, kdo z našich politiků toho Konfucia zná? (lépe než na úrovni gymnaziálního ZSV)
Ale třeba jsou rozumní a pokorní jen proto, že si ještě pamatují, jak profesoři museli před studenty na kolenou prosit o odpuštění za své dávné chyby.
Nebo že nejedli tolik masa, aniž by viděli zabíjet zvíře… Že nemají tak moc vylité mozky alkoholem a že když děti chtějí dobrou a pohodlnou práci, tak se musí snažit
„A dá se takového stavu dosáhnout v systému volné soutěže politických stran?“
Podle mě dá, ale musí k tomu být vůle. A ta fakticky není ani na té nejspodnější úrovni, natožpak mezi aktivními politiky, kteří by zákonitě do jednoho okamžitě skončili.
Pokud by společnost dlouhodobě prosazovala morálku a součástí voleb by byly i psychotesty. Pokud by efektivně fungovala nějaká pojistka hlídající jednání výkonné moci. Pokud…. ale to všechno je dnes sci-fi. Společnost je v tom stavu v jakém ji oligarchové chtějí mít. Nejdřív na vlnu a potom na maso.
Teď jsem dočetl nový článek od Bornové a je tam pěkná synchronicita: „…Globální parazité dokázali v průběhu posledních třiceti let postupně infiltrovat všechny organizace, které nás měly před současným stavem chránit. Máme sice spoustu pojistek, jak ubránit naši demokracii a svobodu, ale teď se ukazuje, že v reálném světě všechny ochranné prvky selhávají.“
Ne, nedá se u nás takové situace dosáhnout.
Jinde jsem četl toto porovnání: i na „vedoucího pobočky McDonaldu“ musí žadatel doložit kvalifikaci, že už má za sebou nějakou praxi, že už něco umí a nezvrzal to. A na „důležitějšího“ vedoucího jsou požadavky na kvalifikaci vyšší. I po tom instalatérovi, kterého si pozveme domů chceme, aby měl nějakou slušnou kvalifikaci – a nemusí to být školy, může to být jen z doslechu doporučená osoba na základě zkušeností s ním.
A teď si vemte politiky – čím vyšší politická funkce, je tam také požadavek vůbec nějaké kvalifikace? A lze tu případnou kvalifikaci nějak zkontrolovat (aby to nebylo „z Plzně během 14 dnů“ nebo jako mnohotitulovaný pan profesor Fialenko). Ne, naopak to vypadá, čím menší kvalifikace, tím jasnější cesta k úspěchu… A nějaká osobní zodpovědnost? Snad leda lepší nebo horší „trafika“ za odměnu – viz. Tvrdík… (a hodně přes prsty když předvede nějakou vlastní iniciativu která by mohla být i snad pozitivní – že by Sládek? že by ten furt zavřený Rath?? – o tom druhém teda nechci nic prohlašovat, jen je divné, proč zrovna on a proč sedět na tak dlouho. A jiní s větší špínou za prsty nic?)
Re: poutník
Můj postřeh k danému tématu.
Můj profesní život proběhl velice přibližně půl na půl v předchozím režimu a v tom posametovém.
V předchozím režimu mi velice pilo krev obsazování rozhodovacích (a tím i lépe placených) funkcí členy vládnoucí strany, ještě vylepšených tím, že jsou v tomto směru aktivní a patří ke správné stranické klice, nebo jsou protekčními fracky někoho takového.
Aby firma aspoň trochu fungovala, muselo být ve vedení několik opravdových odborníků. My zaměstnanci jsme dobře věděli, kteří to jsou, kdo opravdu umí. Když se uvolnilo místo ředitele, nebylo nikdy obsazeno někým z těch schopných, osvědčených a znalých věci, ale byl dosazen nějaký zasloužilý straník, buď zevnitř firmy, nebo zvenku. Tím firma prosperovala mnohem hůře, než by mohla pod schopnějším vedením.
Co se děje nyní. Místo jedné strany jich máme několik, ale princip zůstal stejný, nebo možná ještě horší. Čím více stran, tím více zasloužilých straníků, které je potřeba odměnit dobře placenou funkcí, buď ve státní správě, ve státem financované sféře nebo státní firmě. Místa s rozhodovací pravomocí se znova obsazují podle stejných pravidel, jako za bývalého režimu.
Mně z toho vyšlo, že je do značné míry jedno, jestli je jedna strana, něbo jich je několik. V obou případech sedí na rozhodujících místech lidé, jejichž hlavní kvalifikací je stranická příslušnost.
RE : babaluba
Myslím, že jste popsal situaci velmi pravdivě a přesně. I dneska má vééliký význam ta správná stranická knížka. A ti, kteří ji mají, čile házej klacky pod nohy těm, kteří si ji z rozličných důvodů nepořídili.
Možná jednou historici nazvou dnešní dobu dobou přerozdělovací. A přerozděluje KDO??
Vlastník té správné stranické knížky.
Přerozdělování je totiž ten úplně nejlepší byznys ze všech. Nejsou zapotřebí žádné znalosti, jen ochota číst pečlivě noty.
Bezva poutnicka zminka..
Jest u nas plazenskou tez tradici a nic noveho,pod sluncem..
Treba i jisty Bush vystudoval ..Priklad verejny a netajeny.
U nas. Vezmete si , ze pansky koci nekde na statku casto odjizdi daleko a na delsi doby a s kucharkou mezitim maji dite , velmi nadane..
Majitel statku slechtic ,se domluvi s knezem , synek je spolecnymi silami poslan studovat za naklady jinych ,nahle stedre poskytovanych.
Oslnen z rovnovahy synek nekdy v hlavnim meste zpustne ,ale jest napravem usilim vychovatelu , neco nedostaku neni treba zduraznovat ,ze se hodi..
Nebudou se investovane penize, vyhazovat oknem.
Je vzdy vdecen za svoji karieru a vi ,ze nikdy nema jistotu..
Vyzbrojen diplomem experta na filosofie , nevaha se vrhnout neohrozene ,vybaven podrobnymi znalostmi vo problemech stoicismu v Recku , jako hlavni odbornik na vypatrani zlocinu..
Ma za sebou media a veskera potrebna pozehnani..
Investice se zacinaji vyplacet…
Potom profesori behali s indexy za studentama ,tema komunistickejma, za patricnej uplatek jini a vedet koho, se dala vystudovat ekonomika, neco zkazit je tady uplna samozrejmost , jini zaplati za prava na studie prava, ve svete kde vladne bezpravi ,s takovym diplomem ,spravnej pravnik preziji i zmeny , kariery se udelaji..
Investice se vyplaceji , ti co neinvestovali nemaji pak ani na chleba..
Ani nikoho ,kdo by nejak problemy vyresil.
Aspon maji ty pansky diplomy, co deli je od hladu a hladovych….
Číňané náboženství nebo ideologii nepodceňují. Jejich výzkum se pečlivě věnoval i našemu křesťanství, protože měli za to, že možná to, mohlo pomoci Evropě k obrovské prosperitě. Na konec tuto teorii opustili.
Ale dobře ví, že něco jako „duch“ společnost posouvá a vyzdvihuje.
Ani Evropane ideologii nepodcenuji. Dejiny posledniho stoleti jsou toho prikladem.
RE : Daniela
Když Číňani zjistili, jak si ve světě dávají vzájemně po čuni příslušníci abrahámistických náboženství, tak silně zbystřili.
Ani se nedivím , že posílají náboženské pošuky na převýchovu. Ty obzvlášť zavilé snad dokonce nechají rozebrat na orgány. Číňan je prakticky založený.
Dá, dokonce to měla být struktura, která bude generovat lepší lidi než monarchie nebo oligarchie. V Číně se jim tento model nevyplatil v době, kdy moudří spálili velké lodě a zavedli tvrdou izolaci. Pak totiž přišli ti smradlaví barbaři s opiem a jejich zemi jim zlikvidovli hůř jak mor.
Klíč je v tom, jaké strategie a výsledky systém odměňuje. Náš od roku 1990 odměňuje lezení do řiti Německu, EU a USA a likvidaci ČR. Postupně se k moci dostávají stále lepší a lepší představitelé – to snad je vidět, jaký je trend.
Kdyz veci nehnijou tragicky zevnitr , pak se barbar neukaze a kdyz, tak neni..
V dusledku hniloby a mocalu, Cele lidske spolecnosti , se mestske hradby ochotne v noci otviraji prave barbarum uz hned za nimi..
Zamenovat a jeste peclive zamichat a tak zakryvat a zamaskovat nasledky s pricinami ,je tez podobne osudne..A vzdy velmi popularni..
To snazeni trochu f Cine prehaneji v fanatickem obdivu k drine se ucit z ucebnic a obdivu k uciteli vsevedovi..Zacpavaji si tak perfektne vedenim ,vsecko.
Pak uz se se k nim nic nedostane, neni kam. Jeste musej brejle.
Pak ty vlaky se u nich porad jen zrychlujou..Lepsi sou drony /na dopravu zbozi/, ty nepotrebujou silnice ani letiste a udrzby..
Jsou nektery zkusenosti , ze kdyz neco nejde ,clovek se uvolni z ty strasny snahy tak ,ze de krmit racky na most a najednou se problem sam vyresi a vylitne nejak z podvedomi ,kdyz to podvedomi nejak neni vo racionalnim vedeni , ale kdo vi co..
Muze to mit neco s tim , ze clovek se taky podiva na vec ze sirsiho uhlu , je tak nad veci a ma vetsi prehled..
Komenskej vo tom taky neco vedel a proto je zneuznavanej ..Kazil by deti.
Ani Mozart se nesnazil psat symfonie a jiny hudby ,casto kdyz si vlez do vany, zachvili vyskocil a este mokrej, neco hudby zapsal..
Kdyz si ale dal papir a pero vedle vany a snazil se hudebne a aby si usetril behani , tak nic z toho prej nebylo..Takovejch je taky dost..
„…v Číně sice ofiko vládne Komunistická strana, ale v zásadě tam vládne císař volený konfuciánskými učenci…“
BINGO! Folltrefa!
Tak nějak by to mohlo být. Kultura. Jedinec není tolik důležitý. Kdežto ve zdejší kultuře je vším. Existence všeho je omezena jeho vlastní existencí, které je se podřízeno. I kdyby svět měl zahynout. Jsou zde i jiní, jenže jsou pohlcováni, ubývá jich.
Myslím, že dnešní Vidlákův blog sednul jak prcina na hrnec, vidím to stejně. Přičemž těch ostrých biologických cvičení měli již povícero. Covid není první. Oni ty reálné zkušenosti mají a přesto nepolevují. Asi vědí proč.
omikron byl cílem, jen mutacemi dokáže získat super nakažlivý vir. Teď na něj připojit smrtící koncovku není problém. Ano, také si myslím, že biologická válka bude a skutečně světová. Míru zdar.
Dá se taková koncovka udělat selektivní podle rasy? Nečeká se na něco takového?
K tomu omikronu – já asi špatně chápu, ale není právě očkování „částí viru“ faktorem, který zvyšuje tvorbu mutací, které tento jeden klíč do buňky mění? Jako by policajt vylučoval podezřelé podle otisku pravého palce. Dřív nebo později mu někdo podstrčí ukazováček…
Je to složité, musely by se udělat rozsáhlé testy na dané populaci a musely by se vyhledat a identifikovat naprosto přesné a specifické antigenni charakteristiky na povrchu buňky daně rasy, kterou chcete biol. zbraní napadnout. V tomto případě bychom jako vědci hledali zcela unikátní receptor na buňce respiračního tratku, který mají pouze asiaté. Pokud vím, tak před lety něco podobného zkoušel Izrael vůči , ale ztroskotal na tom, že arabské národy se od těch semitských liší jen nepatrně. Toto všechno je, ale jen teorie. Je otázka, jestli vůbec příroda vybavila řasy rozdílnými receptory na buňkách v respiračním traktu.
Pardon… Řasy =rasy
Vůči Arabům
Arabové JSOU Semité.
Proto to sionistům nefunguje.
Vzpamatujte se clovece, pustit vedce a na vedu ?
Neco jako pustit politika dneska do vlady ?
Se ted tady vo tom mluvi..Nedozirny nasledky po staleti..
Mluví se o tom, ale je trochu problém v tom, že se rozchází biologie s ideologií. U genderismu je to evidentní, ale i u toho rasismu. Tohle by mohli teoreticky provést Japonci nebo nějaká dobře definovaná skupina po genetické stránce (Češi moc ne). Anglosasové proti Rusům s problémy. Tím méně USA proti Rusku. A už vůbec ne Izraelci proti Palestincům.
Ale prý na tom pracovali v Charkově – že by udělali prášek proti Rusům. To mě vždycky zaujme, jak tomu propagátoři takové teorie rozumí.
Je ale do budoucna otázka, zda by se daly patogeny zacílit na nějaké konkrétní genetické mutace. Pak by to mohlo chytit docela velký švunk a sledovali bychom zvláštní ohniska ..
Pane Vidlák, klobouk dolů.
Tahle varianta mě nenapadla. Bral jsem to spíš, jako politické hrátky, které mají pomoci snížit hospodářský růst Číny ve prospěch některé z mocenských klik.
Myslím ale, že můžete mít pravdu. Proč nespustit biologickou válku, že. Hospodářské a ekologické výhody jsou zjevné. Konečně, i Trump (nedělal bych si o něm moc velké iluze) říkal Covidu výhradně „čínský“ virus.
Ve světle toho, že RB OSN ODMÍTLA vytvořit mezinárodní komisi pro přezkoumání činnosti biologických laboratoří na Ukrajině, – co si ještě myslet?
Hegemon stále víc kope, a celý svět, s několika málo výjimkami, je z něj po.raný, nebo mu s nadšením (viz naše republika) přisluhuje.
Copak se stane, až, samozřejmě čistě náhodou unikne ten „vylepšený“ virus, nebo nějaký jiný, ještě lepší? Třeba trošku geneticky modifikovaný na nějaké etnikum? Nejspíš to přibrzďuje hlavně to, že etnická selektivita je nedostatečná, – on ten homo sapiens sapiens je poměrně mladý poddruh.
pokrok nezastavíš. Genetická zbraň je mokrý sen všech vůdců. Jen tak mi napadá citát:“Nepřátelům české země hlavy dolů“ . To ještě nebyl ani mikroskop.
A jak můžeme vědět, že právě „vakcína“ nebyla nositelem nějakého sajrajtu, jehož úkolem je člověka patřičně – např. geneticky – přeprogramovat?
Zkuste si napřed popřemýšlet, co by to slovo “ geneticky – přeprogramovat“ mělo znamenat z hlediska reality, biologie.
učinit vnímavým na specifický podnět.
kvůli tomu nemusíte měnit celej genom, stačí jenom něco docela maličkýho přidat, na co se pak dá něco přichytit.
a v případě celosvětového očkování vakcínou v podstatě jedné firmy je možnost to udělat pěkně selektivně – těmhle to a tamtěm tohle …
když už tedy konspirace
Myslite upravit pohlani bunky rodicu, aby se rodily modifikovane deti?
Nebo jste myslel zmeny na jiz zijicich lidech?
Ani me „cviceni“ nenapadlo. Zajimava myslenka.
Ale i kolem Ciny to vypada podobne. V Korei a Japonsku lidi bez masky temer nevidite. Ja masku nemam, jenom kdyz jsem na plantazi.
Pak uz vsichni kolem me maji v sobe 4 davky a pripravuji se na patou.
RB OSN je saskarna.
Covid se samozrejme zacal sirit v Cine, meli tam prislusne laboratore, i ony slavne trhy.
Na druhou stranu, uz docela dlouho pred tim Trump opakovane vyhlasoval, ze Cina ze nepritel cislo 1 a je treba proti ni bojovat VSEMI prostredky.
Jeho pohled na pouziti jadernych zbrani je take znam: „k cemu je tedy mame, kdyz je nepouzivame“.
Tajne laboratore po celem svete, a poruseni predpisu nebo nehody, zametany pod koberec.
Proto se k puvodu covidu stavim rezervovane.
Tady je cersvy clanek, o americke bio laboratori level 3 (kdovi co to znamena), jak si pracovnice pri vpichovani tropickeho viru do mysi taky pichla trochu do prstu, nikomu nic nerekla, a kdyz se ji po case udelalo blbe, tak jeste sla do normalni nemocnice na pohotovost…
https://theintercept.com/2022/11/01/biosafety-lab-accident-chikungunya-virus/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=theintercept
Konečně to někde zaznělo veřejně a celkem otevřeně. Co je skutečně šílené, je vědomí, na čí straně to vlastně (opět) stojíme a čí zájmy hájíme a reprezentujeme. A co vlastně mocní tohoto státu celosvětově a dlouhodobě plánují a reálně chystají, nicméně z toho vždy velice halasně a zdánlivě přesvědčivě obviňují své ideové, ekonomické a politické nepřátele. Kteří by mimochodem žádnými nepřáteli nebyli, protože má každý jeden svých problémů nad hlavu. Jméno té šelmy má skutečně tři znaky, ale rozhodně to nebudou tři šestky.
Mimochodem, covid jako uměle vytvořená biologická zbraň… Rozdíl mezi údajnou konspirací a realitou byl tentokrát kolik, dva až tři roky?
Stejně jako každé jiné očkování ani očkování proti covidu není o jistotě (že se člověk nikdy nenakazí, že nebude nemoc dál šířit, že bude chráněn navěky), ale o pouhé pravděpodobnosti. Zvýší se jim pravděpodobnost, že se nenakazí. A pokud se přesto nakazí, zvládne se s infekcí vypořádat snáze a rychleji, takže vyprodukuje méně viru a tím pádem méně ohrozí okolí. Málokteré očkování poskytuje imunitu doživotní, takže je potřeba imunitu povzbuzovat opakovaně. Někdy stačí třeba jednou za deset let (tetanus), jindy je nutno očkovat častěji. Například chřipka každý rok. Čím víc virus mutuje, tím je pravděpodobnější, že bude třeba očkování opakovat.
To jsou tak banální věci, že je chápe i malé dítě. Opravdu jsou antivaxeři tak hloupí, že to nechápou? Nebo to chápou, ale prostě zrovna na tom se politický etablovali a tak vedou svůj nekončící politický boj, svoji stále víc směšnou minulou válku? Jisté je, že v očích většiny lidí se tím umanutým antivaxerstvím velmi znevěrohodňují.
Nejsem virolog, ani vakcinolog, takže bohužel nemohu argumentovat kvalifikovaně. Domnívám se ale, že neberete v úvahu, že ty nové vakcíny proti Covidu nejsou tak úplně klasické vakcíny. Protože příliš nerozumím principům, jsem v posuzování zdrženlivý. My všichni jsme byli zvyklí, že vakcíny opravdu pomáhají, a významně.
Ovšem nemusí tomu tak být navždy. Na rozdíl od vakcíny proti obrně, kterou prý tvůrce poskytl zcela bezplatně všemu lidstvu, se na těch současných vesele vydělává. Kromě toho, lidé, kteří vyvolávají války a vyvíjejí jaderné a biologické zbraně určitě nemají zábrany zneužívat i vakcíny.
– Existují opravdu kvalitní statistiky účinnosti vakcín? Já už o tom pochybuji, po všech zjevných lžích o věcech, které se tak snadno manipulovat nedají.
– Opravdu jsou všechny šarže vakcín stejné? Pochopte, pokud by tomu tak nebylo, jsou jakékoliv statistiky pro kočku.
Na základě mého původního názoru na vakcíny jsem vyfasoval dvě dávky, ovšem nijak nespěchám na další. Pokud se tomu budu moci vyhnout, žádnou další si už píchnout nenechám, protože už nevěřím, že to s námi myslí dobře. Přestože jsem už dávno v kritickém věku.
Možná si chtějí jenom namastit kapsu, ale možná je to horší.
Když si to nechám píchnout, předpokládám, že to zvýší se moje šance, že mě virus nezabije (nebo nezmrzačí) vícekrát, než to, že mě to píchnutí zabije (nebo zmrzačí). Možná ten poměr o něco horší než propaganda slibovala, ale je furt mi přijde dost dobrý. Tipuji že něco jako autonehoda proti úderu bleskem. Vzhledem k tomu, že to je dobrovolné, tak není co řešit.
Zbytek je zneužívání „očkařů“ k politickým cílům a znevěrohodňování opozičních hnutí. Jeden projev o kovidové totalitě na demonstraci a desítky procent lidí tam skřípou zuby a hodně už nikdy příště nepřijde. Nemyslete si, že ty antivax projevy ze záři nejsou natočené. Jsou pěkně v archivu a kdyby náhodou Rajchl nebo někdo podobný chytil vítr víc než se jim líbí, udělá se z nich pěkný sestřih. To na ČT24 umějí velmi dobře.
Což jsou nesmysly.
Dosud všechna očkování (vakciny) chránila před nemocí jako takovou. Ať už to je tetanus, dětské nemoci, záškrt, tyfus, tropické nemoci, pravé neštovice atd. Žádný „mírnější průběh“, nýbrž úplná ochrana před infekcí jako takovou.
Když tu náhle…
Proto také všechny GMO šmakulády „proti covidu“ byly a jsou schváleny POUZE pro užití v nouzovém režimu a NEJSOU vakcinami jako takovými. NEposkytují žádnou záruku proti infekci, ani proti negativním následkům „očkování“ a „očkovaní“ jsou nuceni podepisovat revers o poučení o těchto okolnostech.
NEjsem žádný antivaxer, absolvoval jsem dvě dávky a PŘESTO jsem krátce po druhé dávce prodělal covid podruhé (poprvé hned v únoru 2020). No, a začátkem září jsem si přinesl ze školy „sezónní virózu“, která mě z ordinace praktika odeslala erzetou rovnou do špitálu na dejchák a kapačky s těžkým zánětem průdušek. Naštěstí jen na jeden den, ale stačilo to. Při pokecu s vedoucím lékařem urgentu se mi dostalo informace (o dvou PCR testech v nemocnici), že v mém případě může jít o tzv. „dlouhý covid“ a že každá další viróza může mít stejně vážný průběh jako ta zářijová. Takže mám v každé kapse a batůžku respík a desinfekci a vyhýbám se Praze.
Má důvěra k „vakcinám proti covidu“ se díky těmto zkušenostem pohybuje výrazně v záporných hodnotách.
ad – „a „očkovaní“ jsou nuceni podepisovat revers o poučení o těchto okolnostech.“ – co jsem mluvil s očkovanými kolegy, žádné poučení se nekonalo. Prostě „tady to podepiš a na nic se neptej“!
Jen mě neustále zaráží ta nenávist očkovaných vůči neočkovaným – jak to, že nejste vzornými vovčany a nechcete si do těla nechat napíchat buchvíjaký sračky?
Já, očkovanec,
nějakou averzí k antiwaxerům rozhodně netrpím. Jedině snad, že se pořád ozývají na netu. na demonstracích a kdekoliv jinde. Nenechali si píchnout ten „sajrajt“ – dobře, jejich věc. Ale ať o tom [cenzurováno] pořád nekecají!!
A diskuze (o lejnu) tak dokonale přebíjí všechna ostatní témata.
My z PVO tomu říkáme „aktivní klamné cíle“.
Re: Milena
Vzhledem k výsledkům, jichž bylo dosaženo při hromadném očkování proti kovidu, bych si platností vašich hesel opravdu nebyl tak jist.
Osobně znám lidi, kteří skončili na nemocenské, či dokonce v nemocnici po tomto aktu. Dva moji známí dokonce po očkování zemřeli.
Stran samotného očkování asi tolik – většina z očkovaných měla dosti brutální chřipkové příznaky, přičemž očkování proti nové mutaci vychází tak třikrát za rok.
Neumím si rozumově zdůvodnit, proč bych se měl dát DOBROVOLNĚ nakazit těžkou chřipkou třikrát do roka, když ji běžně dostávám zhruba jednou za tři roky. V tomto kontextu mne nenapadá jiné sousloví, než „naprostý idiot“…
Což o to, já bych to všechno chápal… ale nějak to nechápal ministr Blatník… blahé paměti. Ten tvrdil, že díky očkování se nenakazíme, nenakazíme nikoho druhého a očkovaný člověk tak může v klidu přijít za neočkovaným a nic mu to neudělá.
Pak se jaksi ukázalo, že lockdowny musejí pokračovat pro očkované i neočkované, že očkovaný se může nakazit takřka stejně jako neočkovaný, že staří očkovaní umírají stejně radostně jako staří neočkovaní a teď dokonce už ti očkovaní umírají víc než ti neočkovaní… všechno oficiální data. Lidi mají jít na čtvrtou dávku, protože ty tři předtím byly k ničemu… Ale jasně, chápe to i malé dítě, jen henti antiwaxeři se znevěrohodňují. Já mám také dvě dávky, protože jsem považoval riziko vakcíny za menší než riziko rozvratu hospodářství. Ale tak nějak mi to bylo k ničemu. Stejně po mě všude chtěli test i lockdown.
Mileno,
na základě současné dostupnosti informací ať už odborných, nebo prostým pozorováním okolí lze vyvodit, že nic z prohlašovaného neplatí:
* významně nesnižuje riziko nákazy (mimo krátké okno cca mezi (6-)8 – cca 12(-16) týdnem po injekci, ale toto okno se s každou další dávkou zkracuje)
* v principu tato injekce nemůže zabránit šíření, protože nenavozuje slizniční imunitu – naopak je schopná zajistit snadnější bezpříznakové šíření
* dlouhodobá data ukazují, že naopak zajišťuje těžší průběh infekce v delším odstupu od injekce – ale o paradoxní imunitní reakci na všechny předchozí proti-koronavirové vakcíny v minulosti se vědělo dopředu a ti přemýšlivější to zvažovali vždy
* a co poměr rizika nežádoucích účinků vzhledem k potenciálnímu benefitu?
* …
V současné době může cokoliv obecně pozitivního (nikoliv konkrétní střípky pro konkrétního jedince) o této injekci říct buď člověk který je za to placen, nebo člověk který to má jako náboženství. O víře se přece nikdy nepochybuje, ta je daná…
(a už jen nazývání této injekce „vakcínou“ je nesprávné – tedy pokud se uvažuje ještě několik let zpětně platná definice vakcíny, která právě vlastnosti jako např. snížení závažnosti infekce nebo úplné zabránění jejího vzniku a šíření měly v popisu práce. Podle nyní změněné definice WHO pro „vakcínu“ nic z toho není potřeba, stačí že ovlivňují imunitní odpověď. To ale třeba saunování dělá taky… takže když jdu do sauny, tak se podle aktuálně platné definice WHO „vakcinuji“).
Ještě malý dodatek k účinnosti a použitelnosti těch injekcí:
* cisplatina/oxaliplatina jsou vysoce toxické jedy, ale pro některé konkrétní pacienty s některými konkrétními nádory mohou vést ke zlepšení prognózy (léčbě? vyléčení?).
* digitalis je vysoce toxický jed z náprstníku, ale ve správné indikaci může pacientům s onemocněním srdce prospět a umožnit jim vůbec přežít.
Stejně tak mohla tato injekce v úzce specifických indikacích pro konkrétní lidi přinést benefity… Toto okno se ale obávám, že bylo proběhlou akcí uzavřeno…
Ano – ovlivňují imunitní odpověď – no, kolegovi slavná třetí „posilující“ dávka ovlivnila imunitní odpověď natolik, že prakticky z chřipky nevyjde… Dříve nevěděl, co je to nemoc… Kamarád se z „dobrovolného očkování“ vzpamatovával hodně dlouho a má štěstí, že na to zatím neumřel… Ale měl dost namále… Takže jsem se rozhodl, že raději umřu přirozeně, bez aktivní asistence bílé mafie…
vakcina proti chripke teoreticky funguje jednu sezonu, vakcina proti covidu defacto (v tretej ci stvrtej davke) uz len par mesiacov. Podla toho ako sa vyvija situacia teraz, pocet nadumrti, ktore nastava hlavne v casti populacie 20-45 rokov je statisticky vyznamny, vsimaju si to aj zivotne poistovne, ktore hlasili, ze take este nezazili (to neznamena, ze ide o masove cisla, ale statisticky je to vyznamne, ide cca o 10-15% nad priemer). Ale mna zasa fascinuje, ze niekto veri, ze za neceleho pol roka urobena a vobec netestovana vakcina sa pretlacala nielen na zaciatku, kedy to mohlo byt v dobrej viere, ale aj potom znovu a znovu, do deti, do tehotnych zien……naozaj tak verite farmaceutickym korporaciam?? A to som ockovana…..ale ked mi zacali tvrdit, ze tretia davka vakciny, ktora bola vyvinuta proti alfe, bude ucinna proti delte, ale ta cast vakciny, ktora je vo mne a ktora bola pravdepodobne vyrobena v rovnakom case, ucinna uz nebude, tak mi bolo jasne, co sa deje……a antivaxeri v tomto mali podla mna pravdu. Asi cely cas. Aj ja som nakoniec chytila covid a nebolo to jednoduche, priam som mala pocit, ze zomriem, zabral ivermektin (ten liek z ktoreho sa vysmievali) a to az tak, ze naozaj prvykrat v zivote mozno povedat, ze som zbadala ucinok (po dvoch hodinach po poziti najprv zrazil vysoke horucky, ktore len rastli, o 2 dni po poziti druhej davky prestali tie bolesti tela atd. Viem, ze na zaklade jedneho pripadu sa nemoze zovseobecnovat. Ale keby lekari liecili, tak ludia by nesedeli s tymto celotelovym zapalom doma s cajom a paralenom a nedopracovali by sa do stadia zapalu pluc, prip. ventilatora. Ktovie kolko ludi zomrelo kvoli zlemu managementu pacienta, nez na covid priamo. Podla mna minimalne polovica, ak nie viac.Nekritizujem obdobie prveho roku covidu, vtedy sa este nevedelo co a ako. Ale vlani? to uz sa vedelo…..a media aj kopa lekarov/virologov/imunologov len kricali, ze to je liek pre kone…..ze to beru ludia viac nez 10 rokov (aj ked teoreticky ked sa berie preventivne, tak nie tak casto), na to sa kaslalo.
To jsou ovšem pohádky ovčí babičky pro ovčany.
Odporuje to poznatkům ze základní školy .. bohužel, jistě najdete spoustu odkazů a tvrzení, které takhle slepě opakujete, ale dost pochybuji, že byste byla tyhle věci schopna logiky a věcně obhájit.
Můžeme případně začít tím, čemu říkáme očkování, jak ve skutečnosti funguje, co způsobuje, jaký je jeho mechanismus a třeba jak je to s očkováním proti spalničkám a chřipce.
Pak můžeme přejít k tomu kovidovému.
Z Vidláka se nám pomalu stává SF spisovatel zabývající se popisování alternativních světů. Líbí se mi to.
[;>))
Milý Starý kocoure, dovol abych tě odkázala na knížku Stanislava Lema „Tajemství čínského pokoje“, kde vysvětluje, jak začal psát sci-fi. Polská akademie věd si u něj objednala výhled na dalších 100 let, on to sepsal (na příklad v 50. letech psal o „elektronické peněžence, ze které tečou peníze stále“ – dnes viz platební karty – a milá Akademie jej poslala někam Tak se naštval a byla z toho, tuším, “ K Mrakům Magellanovým“. V knížce Tajemství čínského pokoje S. Lem napsal (parafrázuji, nemám knížku u sebe, ančto jsem ve Florencii, odtržena od svého mateřského prsu, tedy své knihovny…) „Jestliže chcete něco říci celému světu, aby na to ani ďábel nepřišel a nenašel to, napište sci-fi a vydejte ji v milionovém nákladu…“ Vřele tedy doporučuji Vidlákovi, aby se uvedenou radou řídil a sci-fi začal štandopéde psát… (Vydávat knížky jej naučím, distribuci rozjedeme, to umíme taky a konečně budou nezávislé love…)
Tu Florencii závidím. Sochu Máří Magdalény od Donatella jste už viděla? Můj největší zážitek .
No vidíte Kláro Samková,
to jsou aspoň konstruktivní nápady. Ostatně jak jsem si dneska po ránu početl, z litterate se stává útvar, který bych nazval „domněnkárna“.
(Já zas umím z textů udělat audioknihy. Na klíč – kromě distribuce. Ty se poslouchají hlavně v autě na dálnici v koloně nebo v posteli před usnutím – a někdy i po něm…)
[;>))
A co vlci , byli taky vockovany?
Na hubu nahubek , ale voci jsou taky sliznice a bezvadne vzdy virusum prostupny.
To nejak neni ani dulezity..
No, tohle je na víc než skoro půlnoční komentář.
A) v Číně mají starší lidé stále úctu. Neexistuje, seru na staříky a budu dědit. Hurá! Asi v ČR možné, ne? :/
V Číně ne tak docela. Dlouho mi trvalo na to přijít, zpovídat lidi atd., proč v zemi, kde má lidský život velmi malou cenu….
B) vakcíny fungují, ale jen v nějakém věkovém rozpětí. Ve školce škodí, v důchoďáku by se musely podávat pomalu ke každé nedělní snídani. Škodlivost? Ańo, jako každý lék, i Brufen vypálí do žaludku díru, někomu po pár pilulích, jinému po několika letech častého užívání. Na posouzení skutečných rizik vakcinace je stále příliš brzy. Z osobních zkušeností je to tak, že mladí COVIDa zvládnou i bez očkování, jako více či méně horší rýmičku až chřipčičku, neočkovaní mají týden až dva docela hnusné teploty, kdy jen dojít na WC představuje Olympyjský výkon. Čím horší kondice (+ věk), tím horší prognóza.
Osobně jsem dle krevních testů jen letos po 3 očkování prodělal COVID 2x. Víceméně bezpříznakově. Stejně je lepší to vyležet, jinak bolí klouby a našinec je unavený příliš dlouho.
Takže, jste-li mladí, hubení a fit a na kole dáte 50 km jako rozcvičku, očkování asi nepotřebujete.
Bylo-li Vám 40 a víc, kondici máte nic moc, k tomu nějakou civilizační chrůbku, nadváhou , pak Vás asi COVID zabije pravděpodobněji než čip od Bila Gatese (aka mRNA od Pfizeru).
(No, chlap =mrýmička = smrtelná choroba 🙂 ) anyway. 😛
Zkusenosti tady hovori jasne. Ze jo?
Navzdory psani nejakejch Kechl….Vo Texasu a trumpech atd.!!!
A jejich vzdaleny predstavy o jinych dalekostech a velmi nezajimavych..
Co dulezityho napr., si bude myslet a nebo udela bezvyznamna skupinka nejakych , nekde ,tech,treba s motorkama.
S trumpama, nebo bez. /And who cares/?
Kdo tohle pak po precteni ,bere vazne?
Ja vam klidne napisu celou knihu a na pokracovani , co se vsechno muze stat v Texasu a co nemuze a treba taky jinde , kde chcete..A co chcete.
A potom /tyhle fantasmagorie/ muzete pouzivat a vypravet dal ,jako argument, dukaz ???
Driv byly ty fantazirovaci ,Rodokapsy.
Kdyz sme tenkrat dostali to ockovani do ramene ,jako mali , tim to zhaslo.
Nikdo nezacal kricet ,ze za tejden musi bejt dalsi a potom zase dalsi..
Protoze to prvni vockovani nebylo vockovani a co to tedy bylo ????
To je zkusenost. Ta mluvi a jasne..
..Jedno vockovani a na celej zivot. Spadla klec.
Tak, vakcína to nebyla, všimněte si že mnohokrát zaznívá termín genová terapie i z úst některých lékařů, vakcinologů, virologů atd. Mám ale pocit, že u nás, oficiálně, bylo používáno vakcína protože propaganda. Nějaké genové terapii (něčemu neznámému) by čecháčci asi byli ještě více nedůvěřiví. Z principu, vakcína má zamezit vzniku nemoci.