21 dubna, 2025

Ani ty poplatky jim nejdou…

V Německu mají po volbách, které dopadly tak, že nový kancléř Merz bude řešit migraci a krachující průmysl s těmi, kteří migraci a krachující průmysl zařídili, aby se neumazal od těch, které označují za fašisty proto, že dlouhá léta upozorňují na na migraci a krachující průmysl… To je prosím v kostce vše, co potřebujeme vědět o národě Goetheho a Schillera… Merz už stihl spláchnout do kanálu své protimigrační sliby… je přece po volbách a propouštění německých pracujících může začít.

Nechme tedy Němcům, co jejich jest, příležitostí na chmurné pošklebování budeme mít víc než dost. Obzvlášť, pokud se dál bude grýndýlovat a Volkswagen se doopravdy dostane do insolvence.

U nás zase vystoupil světový lůzr s mimořádným projevem na záchranu války a odmítnutí mrzkého míru. Prostě se bude dál zbrojit a jeho příštím svatým úkolem, je vytáhnout vám z peněženek další procento HDP na kanóny a granáty. Odteď jsme v tom totiž sami, víme? Američané už nám pomáhat nebudou, ale musíme být s nimi dále jednotní.

Samozřejmě nám Péťa neřekl jedinou konkrétní věc, kterou na podporu svých slov udělá. Že by třeba jel do Berlína a oznámil jim tam, že odteď neprodáváme elektriku přes Lipskou burzu a od zítřka je u nás elektrika levná. Neřekl ani, že vystupuje ze systému emisních povolenek nebo tak něco. On si prostě počká na celoevropské řešení (které se vymyslí v Bruseli) a on se pak za něj postaví, ať to bude, co to bude. A ještě nás pořád vyzýval, abychom byli silní, což znamená, že jsme slabí i přes tři roky intenzívní práce evropských hodnot.

Ale nechme i Fialovi, co jeho jest, protože už tu s námi naštěstí dlouho nebude. Já se dnes chci věnovat naší vaší České televizi, která potřebuje nutně novou finanční injekci za její skvělou službu pravdě a vděčnému národu. Příští středu by se tak mělo odmávat navýšení koncesionářských poplatků a rozšíření této de facto mediální daně na všechny, kdo vlastní počítač nebo chytrý telefon. Ale to je přece logické… čím horší veřejnoprávní služba, tím vyšší poplatky.

Být bývalým asistentem europoslance má své výhody. Udělal jsem si tam v Bruseli spoustu kamarádů a od jednoho z nich mám jednu navýsost zajímavou informaci. Vězte tedy. že vládě, sněmovně a dalším orgánům přišel koncem ledna dopis od jisté bruselské právní kanceláře, která se specializuje na unijní právo (ve kterém se už nevyzná ani prase) a v tomto dopise hoši právničtí upozorňují vládu, že jejich předpis o koncesionářských poplatcích je jaksi v rozporu s evropským právem. (Kromě toho, že je to normální lidská nehoráznost)

Dále v něm upozorňují našeho premiéra, za kterého se nemusíme stydět, že na sebe vláda bere rizika, protože neoznámila tuto mediální reformu Evropské komisi, což měla z důvodů dalších předpisů udělat a byla na to dokonce několikrát upozorněna. Prostě, ať to dají rychle do pořádku, protože jinak bude z jejich pohledu zákon nevymahatelný a částky budou hrazeny protiprávně.

Právníci konají v zájmu nejmenovaného českého klienta, který působí v mediálním sektoru…

V naší sněmovně to údajně docela zarezonovalo. Zítra se na toto téma má ve sněmovně pořádat seminář, takže pak o tom už bude mluvit úplně každý.

Hele, vládo, vysvětlete mi to, jako naprostému laikovi… ten náš zákon o poplatcích bude takový paskvil, že se to nelíbí ani evropským orgánům, že? A vypadá to, že by mohl být v rozporu s unijním právem, že? Nebo to máte domluvené a Uršulka se tentokrát bude dívat jinam, když nedala silné portfólio Síkelovi?

Chápu správně, sněmovna má příští týden schvalovat něco, co možná není právně vymahatelné? To já jen kvůli Nekrm hydru… třeba nám to vláda docela usnadnila. Třeba, kdybychom přestali po schválení nového zákona platit, tak by to mohlo být vlastně v souladu s unijní legislativou… Jen se ptám… Miluju tenhle kocourkov.

Chápu správně, že se u nás našel někdo, kdo zaplatil bezpochyby velmi drahou právní kancelář, aby bojoval stejný boj s námi, jen na to šel z jiné strany? Kdybych měl říct nějaké jméno, asi bych věděl, ale budu mlčet… Každopádně je na místě mu poděkovat. Stejně tak je asi na místě poděkovat vládním neumětelům, že zase jednou něco nedotáhli do konce.

Pod článkem najdete český překlad onoho dopisu… Počtěte si.

_____________________________________________________________________________________

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“

318 thoughts on “Ani ty poplatky jim nejdou…

        1. Myslím, že není problém najít vhodného člověka, potíž je dostat jej do posice s potřebnými pravomocemi.

    1. Skret Zeli si zatim vytira….S obema velmocema a s bezmocema EU..

      Trump : Chci svych 500 miliard na drevo.
      Skret : Nedostanes nic.
      Putin : Rusko nikomu nic neda.
      EU : My chceme zpatky ,pomoci a granty a pujcky s urokama.
      Skret : Dostanete kulovy a navalte prachy , at muzu na rusa.
      Nebo na vas svedu ,ze sem prohral valku vasi vinou. Chci zbrane a vojaky.
      Nato : My je budeme zdimat a potom este radi pudou na rusa. At zije Globalismus.
      German: My vas na rusa povedeme, brit my taky, frantik , my taky ,ale co nejdal ze zadu..
      Trump: Kazda legrace i ta zase na rusa bude draha , zuctuje vas Usa..Ha,ha.
      Fiala: My jim nedame nazrat a slibime , ze dostanou kurku v Rusku. My zvitezime .
      Ukrajina vod Sumavy k Tatram . Ukrocechia solidni ,jako tram.
      Schwabach z Davosu : Vsecky vas utopime v risi globalizace,vedecky ,budete zrat larvy a cervy a budete je mit radi ,ale nebude to s vama dlouho trvat../Vo ty se muzete servat/.

      1. Jen aby se nesplnilo, čím vyhrožoval Zelensky už dříve:
        Jestli EU nebude Ukrajinu dostatečně podporovat, můžou se ty miliony Ukrajinců v EU stát armádou a táhnout na Brusel.

        1. Myslím, že takový život nedá dlouho.
          Není s tím moc zkušeností, ale obecně člověk, delší dobu zalezlý v betonové noře a se strachem v zádech, nějak moc dlouho vydržet nemůže.
          Časem mu jebne.
          Nebo se najde někdo, kdo jeho ochranku přesvědčí, že peníze mají delší životnost.

  1. OT
    EU chce nahradit alespoň část dovážených hnojiv z Ruska produkty ze zpracování „domácího“ hnoje a zvířecí moči, aby snížila příjmy Moskvy a její vojenské mašinérie.
    Evropský komisař pro zemědělství Christoph Hansen novinářům řekl, že hnojiva na bázi hnoje mohou snížit závislost na dovážených chemických hnojivech a jsou také levnější než umělé protějšky, jejichž výroba vyžaduje hodně energie.
    „Sektor živočišné výroby může přispět k oběhovému hospodářství, které nepotřebuje dodávky zvenčí a není závislé na růstu cen energií, na rozdíl například od plynu,“ řekl. „Musíme vidět nejen výzvy, ale také příležitosti.“

    1. Agrofert koupil před dvěma roky divizi rakouské firmy Borealis na výrobu dusikatych hnojiv. Kdo umí ten umí. Kdo neumí ten….

        1. Jako zdroj plynu se nabízí zelenými propagované bioplynky .Na jejich propojení s dusíkárnou do oběhového hospodářství vynikne jejich přínos.

          1. Ten hnůj z bioplynky jsem zkusila a nic moc, byl už vydudaný, suchý, že by pohnojil jsem nezaznamenala.

            1. Osobni zkušenost nemám, ale slyšel jsem, že výsledný produkt bioplynky je páchnoucí tmavá tekutá sračka, která se do půdy vpravuje jakousi injektáží.

  2. SV tj SPOLEČNOST VOLIČÚ OBSAZUJE WEBY ALTERNATIVY VSUDE SVYMI NAVRHY SKVELYCH ARTIKULÚ

    Jedine tady je iniciativa elitních lidových komentatorů záměrně opatřena drápem cenzury.
    Míru zdar ,anebo taky ne!

        1. Konečná je předsedkyně komunistů a proto se ptejte přímo jí. Stačilo! žádné výročí nemá i když součástí hnutí Stačilo! je i komunistická strana, ale jen součástí. Pochopil nebo je to nad Vaše možnosti?

          1. 👍 🐓 🎯 🏆 ✅ 💡

            Já to moc nechápu. Pořád docela v pohodě, k věci a pak vždy najednou takovéto vysírání. Buď jsou tu dva Alešové nebo má nějaký problém.

            A mimochodem, na komunistech mi v minulosti vadí spousta svinstev, ale zmíněný 25.2.1948 byl zcela demokratický podle zákonů, zprasili to odstoupivší ministři plus Jan Masaryk.

          2. Já to řeknu ještě přesněji. Hnutí Stačilo! je samostatné hnutí, které si na své kandidátky vezme nějaké lidi od KSČM a volebním lídrem a tváří bude Kateřina Konečná.
            Hnutí STAČILO! má své vlastní stanovy, vlastní program i vlastní definici sebe sama. Je to platforma pro restart. Platforma pro ty, kteří se chtějí spojit a myslí to vážně, ne jako výtah pro politiku, která v minulosti selhala.
            Hnutí STAČILO nezasahuje do vnitřních záležitostí svých partnerů, očekává pouze to, že se ztotožní s programem a v případě volebního úspěchu vytvoří společný poslanecký klub, který bude prosazovat maximum z programu hnutí a nasměruje získané zdroje nikoliv na stavbu Takešiho hradů, ale na budování podpůrných struktur.

            1. Je pravda, že by bylo špatně, kdyby Stačilo ! bylo výtah pro politiky, kteří v minulosti selhali. Proto jste mohli Maláčové nabídnout politický kompromis v tom, že na kandidátce nebudou tato konkrétní jména, výměnou za zrušení referend z vašeho programu.
              Když by Dienstbier a spol. odmítli, mohli jste říci, že jste udělali velké ústupky ve vašem programu, ale politici, kteří v minulosti selhali, chtěli zase do parlamentu a jenom díky nim jednání skončila.
              V tom případě by se otevřel prostor, k navázání kontaktů a normálními socany.

              1. Jak jako v minulosti selhali? Kde by se měli seskupovat současní čestní lidé? Jak by se jim mělo říkat a jaký náev by dokázal hned evokovat jejich charakter?

            2. „nějaké lidi od KSČM“

              Tak jsem koukal na stačilo.cz, drtivá většina kandidátů je z KSČM.

              Nic proti samozřejmě, pokud by to bylo zřetelné, transparentní. Ale spíš to vypadá, že Stačilo je rouška pod kterou se KSČM má dostat do sněmovny.
              Hrajete s námi čestnou hru Danieli?

              1. Berte to to tak, že komouši, co převlékli kabát, jsou vždy lepší než komouši ve stranách, které vládnou teď.

                1. Beru to tak, že skrze Vidláka se komunisti chtějí renovovat, vrátit minulost.
                  Ale minulost už se nám již vrátila, v podobě Babiše, Pávka atd.
                  Takže nezbývá než vracet autentickou, nepřekabátěnou minulost.

                  Tak to se mi otevírá kudla v kapse.

                  Komunisti jsou však v Rusku marginální stranou v opozici a Putinovo vládní Jednotné Rusko se od ideologie marxismu-leninismu jasně distancuje. V Číně soukromé podniky produkují kolem 70 % HDP a vytvářejí drtivou většinu pracovních míst.

                  Tak to se mi kudla zase zavírá.

                  Ale jaký je za Vidlák étos? Vést své stádo směrem, odkud všichni s rozumem utekli?

                  1. No, vidíte. V té Číně pořád vládnou komunisté a jak to kapitalismu vyhovuje. V západním světě vládnou kapitalisté a směřuje to ke komunismu. Prostě sranda.

                    1. Proto je třeba bouchnout do stolu a trumpovsky zatnout bláznům tipec. Potíž je, když to bouchání je ve volebním programu blázna…

                    2. Zdeňku podívejte se realitě do tváře. Bouchat do stolu se nebude, nejsou lide. Když tak jen do gati. Trump neni blázen, ale byl pravě tomu co dělá dosazen. Amerika potřebovala novou krev, jina hrozily nepokoje a částečný rozpad což vládním nevyhovovalo. Dalo by se to nazvat, střídání stráží, které jsou pod stejnym vedením.

              2. Totiž ti kandidáti, kteří žádnou stranickou příslušnost u sebe na stacilo.cz neuvádějí, se to KSČM stranictví musí vygůglovat.
                Kdopak jim to asi poradil…

                    1. Děkuji, ale nemohu najít na stránkách Stačilo, kde vám chybí stranická příslušnost zrovna u nich. Já tam nevidím příslušnost u nikoho. Přehlížím něco ?

                    2. Zdeněk pozdě jdoucí 25 února, 2025 (20:58)

                      To je nesmysl, nikdo tam nemá politickou příslušnost, není důvod. Jistě bude na volebních lístcích. Co na tom chcete vysvětlovat. Vy se snad představujete i s politickou příslušností ? Já ještě nikoho takového nepotkal. Vidlák provokatérům odpovídá, s k43 se baví pořád, takže pokud trochu přitlačíte s útoky typu „Zkrátka „Naši zastupitelé“ se ke své domovské KSČM zas né tak moc rádi přiznávají. Přeci jenom si pamatují parlamentní volby kdy dostali po držce.“, třeba se vám bude věnovat obdobně.

              3. Uvědomujete si, že na „restauraci“ minulosti, které se tak děsíte (viz váš další příspěvek o něco níž), vám jaksi chybí dost podstatné geopolitické podmínky? Kde máte dělnickou internacionálu? Kde Sovětský svaz? Kde vůbec máte tu hybnou sílu v podobě proletariátu? Kde máte levicové intelektuální podhoubí jako ty, kteří celé hnutí formují a určují jeho směr? A jmenovat by bylo možné x dalších odlišností.

                Představa, že když se v současnosti dostanou „k moci“ komunisté, že se nám jako vrátí padesátá léta, je stejně komická a naivní jako představa Péti Fialy, že když jeho Spolu vyhraje příští volby, tak ta jeho slavná „hodnotová politika“ přežije veškeré turbulence na mezinárodním poli.

                1. No právě. Z tohoto pohledu Vidlákovo počínání nedává smysl. Je to vyhánění čerta bláznem.

                  1. Víte, problém lidí jako jste vy, kterých je dnes plný veřejný prostor a kteří přesvědčeně šíří všechny ty oficiální narativy, trpí utkvělou představou, že nastolení minulého režimu byla jakási chyba či selhání tehdejších „demokratických mechanismů“, historický přešlap či omyl, a že dnes když budeme všechny náležitě strašit minulou dobou, tak už se nikdy nic podobného nestane. A proto si budete muset v jisté fázi stávajícího systému, který se pokouší „zrestaurovat“ kapitalismus a který nám tu řádí dnes, znovu opakovat onu „chybu“ zopakovat.

                    Problémem je totiž nepochopení skutečných příčin, proč k onomu převratu došlo. Pokud by zuřiví antikomunisté o tom Marxovi alespoň trochu něco slyšelii, tak budou vědět, že systém zvaný kapitalismu vždy tenduje ke vzniku imperialismu a následně ke svému zhroucení. Zákonitě. Bez výjimek. A neexistuje žádná možnost nějaké reformy či kosmetické změny, jíž by se stávající systém dal nějak „pošolíchat“, aby zas fungoval dle naivních představiček à la klasovská utopie z let devadesátých (či dle představ dnešních „libertariánů“).

                    Vymlouvat vám cokoli nemá smysl v tomhle ohledu, je to jak hádat se s fanatickým věřícím, že bůh neexistuje. V řadě případů dokonce nepomůže ani přímá srážka s realitou. Nicméně stejně tak jako si naše politická věrchuška rochnící si ve značně zapáchajícím „étosu“ šedesátého osmého bude muset rozbít ústa o geopolitickou realitu, budou si i všichni zastánci kapitalismu v dnešní podobě muset zopakovat v nějaké formě to, co se tak zuřivě snaží vyzmizíkovat z politického dění.

                    Takže pokud chcete odlišnou verzi své budoucnosti, budete muset nabídnout a prosadit smysluplnou alternativu současného korporátně-banksterského oligarchického kapitalismu.

                    1. „systém zvaný kapitalismu vždy tenduje ke vzniku imperialismu a následně ke svému zhroucení“ je podstata víry marxistické pevnější než jehovistické 🙂
                      Já takovou víru nemám, tudíž se jí neřídím. A tak lhostejně nad ní krčím rameny (ostatně souhlasím že všechno jednou končí, tedy i kapitalizmus a imperializmus).
                      Svoboda znamená mít možnost svobodné vůle. To je v rozporu s komunistickým světozorem, protože hmota žádnou svobodu nepotřebuje.

                    2. Odtud i komunistický determinizmus: vypočítáme vědecky, kolik bude stát rohlík, za kolik se bude prodávat, kolik na něm pekař vydělá. A běda, kdo bezpracně neposlechne.
                      A komunistický člověk, co se bude prát o práci v dolech, se vytvoří vhodným nastavením společnosti (zestátněním výrobních prostředků).
                      Utopie, která se zhroutí spolehlivěji než kapitalizmus transformovaný imperializmem.

                    3. Pozdě přicházející Zdeňku,
                      ono je to poněkud paradoxní.
                      Každý z těch režimů má výhody i nevýhody (myslím si já) a tak by se nabízelo najít nějakou střední cestu….. jenomže ta by nefungovala už vůbec!
                      A tak nezbývá než střetávání a boj.

    1. Připomíná si ho p. Hampl:
      https://www.petrhampl.com/druhy-pohled-z-23-2-o-sebevrazdach/

      „A ještě něco. Všimněte si prudkého poklesu sebevražd po roce 1948. Tedy v období nucené kolektivizace, všudypřítomné tajné policie, zabavování majetků, vyhánění z luxusních bytů…Jenže také zmizela nezaměstnanost, nejtíživější bída a bankroty živností. A jak ukazují čísla, tehdejší volnotržní problémy představovaly větší problém pro více lidí než bolševický teror. Je zajímavé, jak radikálně jiný je dnešní obraz té doby.”

      1. Ve skutečnosti to byl Gottwaldův politický majstrštyk, kdyby odstoupil i Masaryk, musel by president vyhlásit podle tehdejší ústavy nové volby
        a komunisti by je nemuseli vyhrát…

      2. Snad to nebude znít fanaticky pravicově. Jako, čtení grafu. To se vytáhne kolmice nahoru z bodu umístění 1948 na časové ose x. A kde se dotkne grafu, odtud se to zahne kolmo doleva k ose hodnot.

        Podle mého soudu by se tím Hampl měl řídit, dokonce jsem připraven protlačit to pravidlo silou i přes jeho eventuální nesouhlas. V grafu pak je ten zaznamenatelný pokles v poválečných letech, to znamená ne v bodě 48 a po něm, ale před ním. Ve 48. se to spíš lehce zvýší, aby to pak zase lehce kleslo. A nějaký čas (rok?) před 53. to zase začne rozeznatelněji stoupat
        Jestli z toho meziročního srovnání sebevražd přesto vyčte vyšší míru jejich příčin volnotržními problémy než bolševickým terorem, je prostě dobrej politolog. Míněno mimořádně dobrej. Autorita.

    2. „“… dnešní výročí převzetí moci v roce 1948?““
      Já ano, ale oslavovat budu až zítra s kamarády … žádný strach, střílet z Aurory se nebude.
      Jóóó 77 je člověku jen jednou za život !!!
      Přeji hezký den všem …
      PS. … to máte tak, když někdo neuměl počítat a přepočítal se … pak to nazval PUČEM.
      A jak to vypadá s naším školstvím, tak si to brzy zopakujeme … ale EU nám to prý zakáže zpětně „po volbách“… když nedopadnou jak chtějí oni !!

    3. No tak tu byli u moci jednačtyřicet let komunisti, a co jako? Bylo to snad horší období než německá okupace? Byť se najdou idioti, kteří budou tvrdit, že ano, tak fakt ne. Bylo to snad horší období než za Rakouska či Rakousko-Uherska? No to fakt taky ne. Bylo to horší období než taková třicetiletá válka, která trvala jen o něco kratší dobu, ale následky měly dopady desetiletí i staletí? Jestli má někdo ten pocit, doporučuji ledový obklad na hlavu.

  3. Příměří.

    Na východní frontě klid.
    Jen Lipánka slyším blít.
    Co ten kadet zase jedl?
    Samé maso, samý knedl.

    Rakušák si honí vešky,
    Fiallah šel hledat kešky,
    Juračka kdes našel kližku,
    Výborný čte svatou knížku.

    Myšlenkám se neubrání –
    sere je to ticho zbraní.
    Mají tolik nábojů!
    A jednotných postojů.

    1. Makron vylez‘ na kopec,
      rozepnul si poklopec.
      Oblouk vitězný prý zkusí,
      dočůrat až na kraj Rusi.
      Trefil se jen do svých gatí,
      proti větru nelze chcáti.

  4. Tak nám v neděli proběhla Ukrajinská demonstrace za pokračování války, včera nám premiér oznámil, že na válku bude i kdyby na chleba nebylo, vy mrzká lůzo.
    A co nás čeká dnes?
    Začínám mít obavy ohledně psychického stavu naší vlády, které asi skončí nezvládatelným vztek, křikem, plácání se na zemi a boucháním pěstičkami.
    PS: všimli jste si taky radiového klidu pana Babiše a Prevítka? Žádné komentáře, žádné tweety, nic, tichoučko po pěšině.
    No, nemám z toho všeho dobrý pocit. A jak zmínil ve svém komentáři Štěpán Cháb – Premiér v projevu ani jednou nezmínil slovo mír!

    1. Ve skutečnosti je to nevzdělaný hlupák. Bylo zcela dostačující, kdyby před národem vystoupil a řekl:

      Válka bude, víc vám neřeknu.

      Ušetřil by si hromadu slov a posluchačům spousty času.

      1. A tak zasáhl Fiala do (světové) války svým milým, roztomilým způsobem. Historiky bude zajímat, že on viděl daleko do budoucnosti. Jestli situace vyvine se později jinak, než on sám vykládal ve svém projevu (nikoliv u Kalicha), musíme mít na zřeteli, že neměl průpravného diplomatického vzdělání.

        1. Kluci, pánové, jak řekl náš světový stát(d)ník a není sám, jsou pevně a neochvějně údajně semknutí, je třeba prý už jen „odstrašovat“.
          Jedině tak je to správně a tak to musí být.

          Jen bych do nich trošku drcla, to nemusí ukazovat, to přece každý vidí.
          Na to nemusíme utrácet, zatěžovat daňové domorodé evropské poplatníky dluhy jen pro větší zisky různých obchodníků se smrtí a fialových lhářů všeho druhu.

          Názorný příkladem, jak jen pouhá existence potentátů EU, nakonec i vlády v ČR , či mnohých EURO-poslanců, přátel po boku mediálních produktů….dokonale „odstrašuje“, je přece odstrašení nově zvolených spojenců v USA.
          Ti „naši domácí evropští natisti“ jsou nadáni schopnostmi zbraní hromadného ničení….

          Odstrašení je už ani k jednacímu „stolu nezvou, už je strejc neplácá po ramenou a možná ani ty holky žádný jim už nepíšou“….

          Můžeme je vyvážet s množstevní slevou, „odstraší“ kam přijdou a ještě proti zbraním
          konvenčním mají dokonce menší uhlíkovou stopu, plus produkují ta nedostatková hnojiva….Samá EU pozitiva!

            1. Nu, prý to už dávko dokonce děláme, ale chce se to provádět ještě „silněji“, v EU se to dokonce smí i dělat…řekl by Švejk.
              ****
              Zmizel mi dnes jeden příspěvek hned po odeslání, ale co říkal včera večer
              ten Zaorálek v něm a ještě včera platilo, to už dnes údajně zase neplatí.
              Ta jejich Verchovna rada se dnes hned údajně už opravila.
              Proč taková prudká změna ze dne na den, nebudeme radši ani spekulovat…., prostě chyba, která se v parlamentech stane jednou za….

              „Volby na Ukrajině budou po válce, schválil napodruhé parlament. Podpořil legitimitu Zelenského…
              V pondělí pro návrh hlasovalo jen 218 poslanců, zatímco k přijetí bylo zapotřebí nejméně 226 hlasů.
              V úterý pro prohlášení hlasovalo 268 poslanců“
              zdroj:
              https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/online-volby-na-ukrajine-budou-po-valce-schvalil-napodruhe-parlament-podporil_2502251426_jar

    2. Ukrajina by měla vrátit Slovensku 3,5 miliardy eur prohlásil Danko. To akorát náš trotl jim bude cpát zadarmo.

  5. Friedrich Merz byl čtyři roky v čele německé pobočky největšího investičního fondu světa BlackRock. Pomáhal BlackRocku s nákupem akcií ve Volkswagenu, Siemensu nebo v Deutsche Bank… Pikantní je podíl BlackRocku ve zbrojařské firmě Rheinmetall.

    Kancléř smutné postavy. Jak Merz povede Německo

    Friedrich Merz je smutný vítěz. Volby v Německu byly dlouho dopředu označovány za nejdůležitější volby letošního roku. Z odstupu se asi budou jevit spíš jako významná křižovatka, kterou ale Německo projelo rovně.
    https://www.echo24.cz/a/HfJW9/tydenik-echo-nemecko-merz-kancler-smutne-postavy

    1. Naopak , byl dosazen právě proto , aby urychlil rozpad současného slepence zvaný Německo .
      Je to „odborník na svém místě“ , tak jako kašpárek v Protektorátu Čechy a Morava , který má za úkol , aniž by to chápal , rozpad čtvrté fašistické říše EU a vznik nového soustátí , ve střední a východní Evropě .
      Důležitý není Merz a ten zbytek idiotů , ale Ten , kdo s takovým materiálem umí správně pracovat .

    2. Nikdy jsem nemel rád Scholze, ale když jsem v neděli pozdě večer sledoval povolební debatu čelných německých politiků, vypadal vedle Merze vysloveně jako dobrák. Směr Německa mne děsí a ty chybějící dvě setiny procenta BSW, která by do jejich vlády dosadily zelenou rozbušku, draze zaplatíme všichni.

    1. Roztočit inflaci, to by zvládnul. Zbraně dodají Američané.. tak asi jo, pojďme do toho.
      A když už u nás všechno dělají nenahraditelní Ukrajinci, které tu máme rádi i z humanitárních důvodů, tak nezbyde než do boje poslat naši mládež.

      Tak nějak, pane Fialo?

    2. Fiala říká, že jedna koruna na zbrojení přinese další tři koruny zisku.
      Už ale neříká, že každý granát vystřelený od nás do Ruska přinese tři granáty vystřelené z Ruska k nám.

    3. „“Je na čase položit na stůl zbraně a peníze. „“
      … že on za nás bude hrát POKER, … ale zatím hrál jak ponocný, tak nás jistě prohraje ve prospěch tý EU …

  6. K tomu Německu – jo, jestli Merz hřímá o vedoucí úloze Německa v Evropě, tak se mi dělá hodně, ale hodně zle! K tomu ten fialovej debil, který nás chce zase ještě víc okrádat a dávat to na zbrojení….já odmítám jít proti Rusku obecně a natož po boku zasra ných Hákenkrojců!

    1. Mám stejný názor a dodám ,že již několik desetiletí opovrhují paušálně lidmi v ČR a nemohu sledovat politiku hajzlů ODS a spol.

    2. Fialovej bude čekat, až jeho nový německý páníček pochopí své nevalné možnosti, pak sklapne a otočí taky.

    3. Jsem s Vámi, ale berte to z té lepší stránky, pokud vyrazí na Rusa, tak je za pár týdnů či nejdéle měsíců Rus tady a zase bude sto let klid, mír a prosperita, než to zpovykaným obyvatelům přestane stačit. Ale to už tu nebudeme my.

  7. Evropská unie schválila šestnáctý balíček sankcí, který se zaměřil na omezení vývozu hliníku z Ruska.

    Naštěstí EUropský průmysl hliník k ničemu nepotřebuje.
    V budoucnu budeme prosperovat košíkářstvím, lidovými výšivkami a výrobky z kukuřičného šustí.
    Slava!

    1. škoda auto sa vráti k dreveným nesamonosným karosériám s pohonom veveričiek v klietke a to ešte len bude bio-eko-grídebil hit!

    2. @pithart
      A mezitim jinde ….

      „Putin poznamenal, že Rusko je připraveno obnovit dodávky hliníku do Spojených států prodejem 2 milionů tun, což bude mít stabilizační účinek na ceny, a dodal, že Moskva a Washington by mohly zvážit spolupráci na výrobě hliníku. Ruské a americké společnosti dnes jednají o společných projektech.“

      1. Mně to přijde, jako by se Putin a Si domluvili, že pomohou USA ekonomicky nahoru, aby byl v USA klid, že je to dlouhodobě nejlepší cesta aby byl na světě klid. Američané vždy volili podle ekonomiky, takže pokud se jim bude dařit, přijde po Trumpovi na osm let Vance a ten už státní správu i Deep state dočistí tak, aby se nikdy nevrátili. Na štěkající evropské mopslíky kašlou.

        1. Tihle tři budou mezi sebou jednat jako rovný s rovným a vypadá to, že za pár let je doplní Indie.
          A z Evropy bude zase ta chudá bezvýznamná díra prolezlá nemocema jako ve středověku.

              1. Trump se Putinovi trochu podbízí, aby ho odpoutal od Číny.

                V partii USA – Rusko hraje Trump slabšího, ale je o tisíc procent silnější než EU.

              2. To si oni nemyslí. Podle mne hodili Rusku jen návnadu, dobře ví že spolupráce (s možnosti vysávání) s Ruskem jím přinese mnohem víc, než přímé financovani Ukrajiny.

                    1. A vy vážně věíte, že po všech zkušenostech, zvláště téměř smrtelných devadesátých letech, by takové smlouvy Rusové podepsali ? Tehdy ještě měli snahu na integraci, teď už vědí.

            1. Nikdy neříkej nikdy :-), to zaprvé.
              Zadruhé – mohlo by se přihodit, že budou nuceny jednat s někým jako sobě nadřazeným. I tato varianta vyhovuje podmínce, kterou jste napsal 😉

              1. Anglosaský panovník se vždy cítí nadřazený světu a tak i jedná. A to i v případě že dostává na prdel. Je to typický představitel toho systému. A prozatim neexistuje sila, která má sílu tento systém změnit. Volby v Německu to jen dokazují.

                1. Dost záleží i na tom, jak dlouho bude dostávat na prdel.

                  Když se podíváte na nějaká videa z pouliční sebeobrany (Choketopus), všimněte si: když dostane argesor, jednající nadřazeně, na piču, trvá několik sekund, než mu docvakne, že se role obrátily.
                  U anglosasů tomu nebude jinak.

                  1. 👍 🎯

                    Myslím, že třeba Trump, ať vypadá jakkoli primitivně, to již pochopil. Britové, Němci ani Francouzi zatím zjevně ne.

                  2. Nevim, už hodněkrát dostali pres hubu a pořád tak jednají. Dokud bude u mocí $US, neočekávám žádné změny v jednání. Čas ukáže.

                    1. Nevím kdy dostali pes hubu, vím jen o případech, kdy se stáhli protože se jim to nevyplácelo. Teď jsou vojensky i ekonomicky slabší, to nikdy pedtím nebylo, nebo alespoň nebylo vidět.

                      Dolar roli celosvětové reservní měny už ztrácí, cesta zpět už zřejmě není.

            1. O osudu Evropy je už dávno rozhodnuto. Životní úroveň Evropanu je pořád na vysoké úrovni, Evropané musí zchudnout.

          1. To co vidíme, je jen politika prezentována pro veřejnost. Spíš si myslim, že v zákulisí USA pořád budou štvát Evropu proti Rusku, teď chtějí hodit finanční břemeno na Evropu. Z této války mají USA prospěch. Takže Fiala bude mít z USA ambasády pořád stejné notičky. Ale, jak se říká – jen čert ví, to co víme my, jsou jen domněnky.

            1. A není to tak, že Fialův páníček je v Berlíně/Bruseli a Fiala (se) obrátí až s ním? Páníčkovi bude ta otočka zjevně chvíli trvat..

  8. Tohle je taky dobrý

    Kde vzít výdaje na obranu? „Jinak než na dluh to nepůjde, ekonomika to musí unést“

      1. To je, oč tu běží. J.D. Vance to ve svém projevu na bezpečnostní konferenci řekl celkem přesně: nelze dávat peníze na obranu, poku nemáme jasno v tom, co vlastně bráníme. Bráníme možnost rušení voleb? Ignorování vlastního obyvatelstva? A po tom stejném obyvatelstvu chceme, aby se uskromnilo?

        1. nelze dávat peníze na obranu, poku nemáme jasno v tom, co vlastně bráníme – přesně. Mně to přišlo jako nejlepší věta toho projevu.

  9. Macron dostal ve Wašingtónu čočku

    Macronova otočka: Nyní existuje pádný důvod pro obnovení kontaktů a jednání s Vladimirem Putinem

    1. Domníval se snad někdo, že ten nedorostlý Francouz dostane za Velkou louží jinou potravinu?
      Med mu kolem huby mazala paní z Lejna, to byl druhý chod.
      Ale on se vzpamatuje a začne zase žvanit po Napoleonsku.

      1. Macron je kašpárek chazarů z London city . Tam odtud fouká už po několik set let ostrý vítr války , který pravidelně zatahuje Evropu do krvavých konfliktů , pro Jejich zájmy .
        Jejich hlavní problém je v tom , že umí jen bojovat do posledního vojáka svých „spojenců“ .
        A vzhledem k tomu , jak dopadá benderstán ve scénáři své „vítězné“ války s RF , tak případná ochota Evropanů zdechnout za Jejich zájmy , je blízká nule .

    2. Vtip pro rustinare z AK:

      Макрон – Сегодня был у Трампа
      Что, орал?
      Макрон – нет, анал

      1. OT:
        Jak se řekne rusky Hamlet? Gámlet?
        Takový velký národ, mají všechny prvky Mendělejevovy soustavy, a nemají „H“.

  10. Nelze se zbavit dojmu, že fialový parní válec, který se rozhodl ve svém vládním období proválcovat určitou agendu, často dosud naprosto politicky nepřijatelnou a proti zjevné nevoli značné části občanů, jede na něčí objednávku. Zvenčí.

    1. A je splachovací, nikde nás nechtějí, nikde nás nezvou, občas dovolí čumět na monitor a sledovat online, jako dnes ve zprávách ukázali prezidenta, jak sedí doma v obýváku a spokojeně čumí na sál, kde v dálce 3 prezidenti a 14 premiérů cizích zemích se baví bez nás, kteří však budou zadlužení do morku kosti, aby se ty cizí žranice zaplatily, ale nikdo se nestydí.

  11. Přesně o tomto mluvil, je tomu asi měsíc, Nacher na Primě. Nikoho to nepohoršilo, nikdo se nad tím nepozastavil. Novinářští pazneCHti nic. Nezájem. Není to zvláštní? Ti už asi syslí předvolební Pandora Papers.
    Je zajímavé, že ten náš opocenej hrdina, se už ani neodvážil na to setkání „státníků“. Do Kyjeva se vydal závětrný Pepa. Hrdina musel pronést projev k národu. Kdo to sledoval, tak se musel řehtat jako kůň. Koukal z leva do prava. Ani jednou se nepodíval přímo. To byl nějakej novej prvek.
    Asi je tak pokálenej, že neví co dělat.

    1. No protože nalevo a napravo bylo čtecí zřízení. Já jsem si to představení nenechal ujít a i podle jeho dikce bylo zřejmé, že nemluví spatra ale čte ten projev slovo od slova, jednou zleva, podruhé zprava. Kdyby tam alespoň měl jenom body, osnovu, aby něco nezapomněl, to by bylo přijatelné. Ale toto… Tož tak.

      1. To si nemyslím, s těmi monitory. To nedělají ani televizně-internetoví amatéři.
        V pravěku se mírně odostřovalo, aby nebyl tolik vidět pohyb očí při čtení, dneska na to existuje dobře dostupný sw filtr. Je přece úplná pitomost, dávat monitor čtecího jinam, než poblíž objektivu.

        1. A vy jste si nevšiml těch téměř neznatelných průsvitných desek, které byly umístěny ve výšce očí vlevo a vpravo, přesně v těch místech, kam se pan premiér při svém projevu stále díval? Copak to asi bylo?

    2. Pamatuju ty časy, kdy Mirka Němcová říkala

      „Lepší mýlit se s USA, než mít pravdu s Ruskem“.

      Co asi říká teď…

      1. Na to je vskutku těžká odpověď. Vyjasněme si nejdříve situaci.

        Z výronu…eh, z výroku Mirky Zděšené vyplývá, že před otočkou se USA mýlilo. Po otočce je tedy jasné, že se nemýlí, eg. má pravdu.
        Nyní ovšem USA říká v zásadě totéž, co Rusko; když tedy ekvivalentně upravíme výron Mirky Zděšené do aktuální podoby, dostaneme:

        Je lepší mít ruskou pravdu s USA, než mít americkou pravdu s Ruskem. – To je opravdu zajímavý a nový výsledek.

        Mně z toho vychází, že Mirka bude muset spolknout hovno tak jako tak. Její zděšení je tedy docela dobře pochopitelné.

  12. Sedmdesát tisíc je nás
    před Kijevem, pod Charkovem.
    Stotisíc nás poněmčili,
    stotisíc nás popolštili.
    Smíme jít?

    My jsme děti Matky Říše,
    nutelu a helmans v břiše,
    Enyjaka v garáži.
    Ukážem té pakáži,
    čí teď bude vzácná hlína.
    Fialo, ty hubo líná!
    Vydej povel ke zteči!
    Snad tě kulka vyléčí!

      1. Zdál se mi dnes v noci sen.
        Z boje jsem byl přenesen
        na divizní obvaziště.
        “To nevadí, jdeš i příště!”,
        slyšel jsem hlas silný, strohý.
        Chyběly mi obě nohy.

        Na zádech mám velkou polní.
        Jako bych šel po Stodolní.
        Levá, pravá protéza
        zpod gatí mi vylézá,
        nemusím mít kanady.
        Chodím pro ty poklady.

        Nosím mangan, nosím selen,
        už jsem rychlý, jako jelen.
        Jen ten wolfram je moc těžký,
        škoda, že se musí pěšky.
        Na protézu mina nemá.
        Hlava už je hluchoněmá.

        1. Jednu radu ti jen dám
          následky pones sám

          Za ty básně, milý hochu
          jednou skončíš pěkně v lochu

          1. Křičí fízl, štěká Azor:
            “Co to máš za svinský názor?
            To ti kukal Čuk a Gek?
            Ty máš v hlavě samý drek!
            Kde ty dřisty pořád bereš?
            Už nás s nima hodně sereš.

            Abys řádně držel hubu,
            nestačí jen dělat bubu.
            Udělám si tvoji fotku
            a zavřu tě na samotku.
            Poslal bych tě na Čukotku,
            daleko, do zmrzlých sutin.
            Ale tam furt vládne Putin”.

  13. Myslím, že dle p. Svatoše sedí Síkela na zlatém prameni. Má na starosti peníze pro Afriku, rozumějme korupční peníze. Nikdo nikdy přesně nezjistí, na co peníze použil a kolik. A kolik jemu a těm, co ho na tento post instalovali, zůstalo pod rukou. Takže je to naopak. Síkela dostal lukrativní post.

    1. Pokud ho ovšem nedostal i s německou sekretářřkou a zadáním, na jaké německé účty odkloněné peníze posílat.

  14. Pěkné, pěkné…

    Koukám, že dopis prosákl už před nejméně 14 dny (tady se všechno rozkecá, jak říkával komisař Ledvina):

    https://www.info.cz/zpravodajstvi-a-komentare/zakopnuti-pred-cilem-pro-rust-televiznich-poplatku-chybi-evropska-notifikace-muze-to-byt-problem

    a podstata problému je (alespoň dle toho článku) známa vlastně od začátku. Jenže jak říká jiný komisař „A co se vlastně stalo? Nic. Dobrou noc.“

    Z toho, že parní válec poplatků tlačí 4/5demolice ve sněmovně stále dál soudím, že si všechny problémy uvědomují, ale rozhodli se je ignorovat. Nejspíš spoléhají na to, že pokud opravdu nastanou potíže, vyžere si je při úřední rychlosti EU až příší vláda – a to jim už bude jedno. Naopak to bude pro všechny prodejné mediální děvky z „veřejnoprávních“ médií potvrzení, že tihle jim velkoryse přidali (za což jim budou projevovat oddanou věrnost) a jestli jim to pak někdo sebere, bude to vina nové garnitury (nějaké drobné nuance, že to bude kvůli současnému šlendriánu a EU nebudou pro nikoho podstatné) – a těm to pak s ještě větší záští zasolí. Pro současnou věrchušku win-win situace.

  15. Kolik procent dá na zabíjení příští vláda? A koupíme i vojáky? Nebudou nakonec na IČO? Byl problém utratit 2%. Co bude za 3%? Zvětší se armáda nebo se jen zdraží náboje?

    1. zdraží náboje, armáda již nyní nedokáže naplnit počty a to máme celých 26 bojových rot po cca 150 lidech, čili 3 900 bojovníků (dalších +- 3 000 budou letci, dělostřelci a jiní specialisté). Zato máme 31 generálů a 27 000 zaměstnanců ministerstva války.

      1. Jistě, vojáci jsou problém.
        Ten lze vyřešit zbídačením obyvatelstva, aby mládež hledala alespoň nějaké uplatnění, třeba i v armádě.
        Byt si nekoupí, nájem nezaplatí, tak jim bude dobře v kasárnách, ne?

        1. Kde se seberou ty kasárna? Nemají pro ně ani ponožky, kvéry, kdo je bude krmit?

          Vojenskou infrastrukturu jsme kompletně promrdali, rozfrcali, rozkradli, prošustrovali. Vybudovat novou, to je na desetiletí.

  16. Nic ve zlém

    Bývalý asistent europoslance nezachytil signály:
    Bojkot obchodních řetězců: Chorvaté hlásí malé vítězství
    https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-bojkot-obchodnich-retezcu-chorvate-hlasi-male-vitezstvi-40507578
    Nebo
    Zemědělci budou protestovat proti dovozu potravin ze zemí mimo EU
    Aktual.: 24.02.2025 17:47 Vydáno: 24.02.2025, 12:03
    https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/zemedelci-budou-protestovat-proti-dovozu-potravin-ze-zemi-mimo-eu/2638614
    V opozici je dobře, jistý příjem, benefity, žádná zodpovědnost.

        1. nuz, naozaj je otazka, ci to je nahoda…..ak nie, tak je kludne mozne ze je dolezite kto tie hlasy pocita a kontroluje

      1. Protože to organizuje Agrarni komora a ta druhá organizace, teď si nevzpomenu, ale to je jedno. Určitě víte koho myslím. To jsou ti, kteří do toho minule hodili vidle?
        Copa, copa že tak najednou?

  17. Jak se praví v onom starém, ale bohužel nyvýsost aktuálním vtipu, kdyby bylo mistrovství světa v míře debility, byla by tahle sebranka druhá, neb je tak debilní, že ani takovou soutěž by nevyhrála.
    Jinak za mě: S tímhle si vytřou síkel. Případné právní následky bude řešit až příští, při všeobecné rychlosti právních procesů možná i přespříští vláda. Teď půjde o rychlost a nějaký soulad se zákony, natož s právem, si bude hezky tiše v rohu obvazovat zranění, aby na sebe zbytečně neupozorňoval. Ony se ty prachy a zbraně na stole musí odněkud vzít a míru zákonnosti jejich získání už naznačila havlérka okolo Foltýna. Jednou rukou vybírat kapsy daňových poplatnků, druhou je házet do chřtánu u kravína a z toho, co se v tom kalupu vysype při přendávání z jedné ruky do druhé, si pronto rychle zařídit nějaké to rekreační bydlení v zemi, která by při patřičné motivaci nevydala ani k Doníkovi. Těch nebude moc, takže lze čekat zřetelné množství zmatené nervozitky.
    Ostatně, i místní rozesírači vykazují klesající míru aktivity …

  18. Fiallah ve svém “projevu” říkal, že 1 koruna, vložená do zbrojní výroby, se okotí na 3 koruny. Jak to myslel? Že zbraněmi za miliardu vylomíme třeba z Polska nebo Německa lup za 2 miliardy?

      1. Re: AN

        Správně se tomu říká, že shora má „otevřený interval“.
        To jen tak, když se tu nedávno preludovalo o matematice, resp. o počtech z nějaké šesté třídy bývalých ZDŠ…

      2. Alef Nula napsal:
        24 února, 2025 (22:35)

        Pane zakladateli, kdo má vypnout toho blba fialového?
        Alternativa, která si okopává kotníky?
        Hrozí, že dopadne jako
        ….Smutný, velmi smutný a pro českou nesnášenlivou a malichernou část alternativy /zdravím paní Konečná a Vidláku/ je doslova a do písmene varující výsledek BSW!!! Do Bundestagu se Sahra nedostala o + 13 000 hlasů…. Přesněji o 3 SETINY procenta! Marginalita, naprostá blbina! S tím, že strana to nyní bude mít těžké, protože zmizí v Bundestagu na asi 4 roky. Kdo není na celostátní úrovni, prosazuje se na ní zpět velmi komplikovaně. ….
        https://vlkovobloguje.wordpress.com/2025/02/24/nemecke-volby/

        Jsou problémy, ale Alternativa spí do 15.3.2025

        1. Josef původní napsal:24 února, 2025 (23:01)

          Bojkot obchodních řetězců: Chorvaté hlásí malé vítězství
          https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-bojkot-obchodnich-retezcu-chorvate-hlasi-male-vitezstvi-40507578
          Nebo
          Zemědělci budou protestovat proti dovozu potravin ze zemí mimo EU
          Aktual.: 24.02.2025 17:47 Vydáno: 24.02.2025, 12:03
          https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/zemedelci-budou-protestovat-proti-dovozu-potravin-ze-zemi-mimo-eu/2638614
          Jak dopadla ČSSD?
          Taky si mysleli, že voliči nemají jinou možnost, než jim to hodit.
          Kde jsou dnes?

          1. Josef původní napsal:24 února, 2025 (23:03)

            V opozici je dobře, jistý příjem, benefity, žádná zodpovědnost.

          1. Včera večer byl na ČT2 /na tohle jsem se díval/ film s Charlesem Bronsonem v titulní roli „Od dvanácti do tří“ https://tv.seznam.cz/porad/od-dvanacti-do-tri-108657651
            Bronson patřil k bandě bankovních lupičů, který před jednou akcí přišel o koně, a tak zůstal v jedné haciendě, kde čekal, že ti ostatní mu opatří nového koně a pak „udělají“ tu banku.
            No, taková limonádička, ale ke koukání, hlavně na představitelku hlavní role…
            Zápletka byla mj. v tom, že Bronson utíkal před šerifem a jeho pomocníky, přitom narazil na podvodného zubaře s pojízdnou „ambulancí“. Toho majznul po hlavě, vzal mu jeho oblečení a svoje navlíkl na něho a s jeho bryčkou s „ambulancí“ ujel. Než se ten „plombař“ probral, našel ho ten šerif se svými kolegy a podle šatů v domnění, že jde o Bronsona, toho plombaře rozstříleli jako řešeto.

            Ale tím nechci nic říct, „my nesmíme ani naznačovat“, ale když už je tu řeč o „peškem přes kebuli“…..
            🙂

            1. A co je to za národ, který má takovouhle kulturu. Těch westernu nekonečno a všechno na jedno brdo. Nějaký macho pořád vraždí a ženské mu padají k nohám. Nedivit se, že tímto odkojeni vyvolávají války po celém světě.

        2. Sahra se nedostala i kdyz se snazive dostavala , vyrazova a konkretni , presny vyjadreni se skoro nikdy nehodi /a taky topra ceska marginalita , ktera z cestiny udela jelita /, kdyz jednoduse ji germani nechteji..
          Pak sou este benefity ,libtardi, popkornsou,helmans, mangan,marginalita..
          A jawohlove.

      3. Lidi se na to dívali a budou podle toho i volit..
        Běžte do hospody a poslouchejte pozorně.
        A bacha na výrazný údiv ve vaší tváři.
        Oni mají výrazný mediální dosah, plně podpořený větší částí internetového mainstreamu.
        To jen my si myslíme, že máme bůhvíjaký dosah.

        Příklad?
        Kdo a proč uspořádal a zaplatil ten mediální cirkus na Staromáku, kterého se účastnil i sám president?
        A ten cirkus lidi sledovali taky, voliči/voličky presidenta přednostně.
        Je to ostatně i logické – voliči vlastizrádců, pak i sledují další vlastizrádné akce.

    1. Že jedna (řekněme pro příklad) koruna investovaná majiteli těch správných zbrojovek vyrábějících demokratické a mírové donucovací prostředky vydojí z obyvatel vazalských a okupovaných zemí impéria další tři. A to se drželi ještě hodně při zemi.

    2. Ještě nedávno vládní hlásné trouby troubily, že Rusku sice roste ekonomika, ale nic to neznamená, protože vyrábějí jenom zbraně a ty se hned rozmlátí na frontě.

      1. tak ono nejaky rozdiel tam je….Rusi vyrobia zbrane a rozmlatia ich na fronte…..ziskom pre nich je, ze sa mozu branit (a maju co stale branit). Americania vyrobia zbrane, my ich od nich kupime a rozmlatime na fronte. Zisky maju Amici, my mame ciste straty, kedze na ten front sme ani nemali ist:-(

  19. Kolego Vidláku,
    s tím poplatkovým zákonem je to zápletka přímo cimrmanovská.
    Vzpomínám na kchodla (K42) a jeho „popkorn a připravte se na tu šou“.
    Fakt, jsem už starý kmet a hodně pamatuji a ledacos jsem zažil, ale znovu a znovu se vzpouzím uvěřit tomu, co se děje.
    Skvělý kabaret, i když poněkud drahý.

      1. Když v roce 68 trochu povolila stavidla, začínal i striptýz, varieté.
        Říkalo se tomu „Krása bez závoje“ a byla to děsná prdel. U nás v hotelu Continental.
        Teď mi to přjde trochu podobné.

        1. Ve Štatlu Rozmarýn.
          Nutellínův striptýz by byla rozhodně rozhodně větší prdel, než jeho upocený válečný projev.

          1. Ježíšmarjá! Představila jsem si to a jak teď mám s tou představou žít? Počkám,až se vyblije nějaká z našich koček a pak to snad na chvíli snesu.

  20. Jsme kolonie. Nač nějaké volby a politiky, když může vse řídit, hlavně z Bruselu, umělá inteligence.

    1. Ale nemusíme jí být. Na podzim to můžeme změnit. A nevolit ani Babiše. Ten se Bruselu nepostaví. Stačí si vzpomenout, jak v době covidu poslouchal Brusel na slovo, jen to nedělal tak okatě jako Fiala. A také jak se on i další poslanci ANO zbaběle zdrželi hlasování a někteří utekli, když se hlasovalo o vydání T. Okamury. Právě jejich hlasy chyběly k tomu aby nebyl vydán. Mít korouhvičky a zbabělce ve vládě je katastrofa.

        1. Pánové, vy jste typičtí gaučoví bojovníci – internetoví hrdinové..
          Předpoládám, že kdyby vám zavolal někdo z jisté ambasásy a řekl „bud uděláte toto nebo jste mrtvý muž“, tak nevystrčíte hlavu z domu (nebo z pod máminy-manželčiny sukně..).
          Někdy nezbývá než ustoupit, pokud není situace příznivá a vedla by k nepatřičným ztrátám…
          Opravdu, jak malí kluci, bez jakékoliv představy o REÁLNÉ světové politice a jejím zákulisí.

          1. Teta Kateřina vám vzkazuje, že kůň je jednou hříbětem, člověk dvakrát dítětem.
            My už na to máme věk.

            Ale nic vám nebrání, abyste nás osvítil, jak to v REÁLNÉ světové politice a jejím zákulisí doopravdy chodí.

            Pozorně vám nasloucháme, pusťte se do toho.

            1. tak ono ide naozaj o vyber medzi Fialou a Babisom na dalsie obdobie. Ostatne veci su viac menej len priprava pre posilnovanie Stacilo a Vidlaka. Aby to po volbach nevzdal

            2. Zakladateli, olouvám se, ale já bych s ním docela souhlasil. Nikdy předtím a nikdy potom jsem neviděl Babiše se omlouvat. Navíc on, vždy suverenní, byl neskutečně vyděšený. Na něj tehdy opravdu museli nasadit nějaké lože Záhořovo. Nejsem jeho příznivec ani volič.

              1. To ani nemuseli.
                Agrofert průběžně financuje tuším šest bank. Stačí, aby se domluvily dvě největší – a je to. Pak pošlete nějakého anonymního osla, ale vybaveného platným dokumentem, třeba ověřenou kopií smlouvy jedné z těch bank s Agrofertem.
                A dál už netřeba dělat vůbec nic.
                Takový „politik“ je nám lautr nahovno, pokud je jakkoliv vydíratelný.

                Co myslíte – měl tohle zapotřebí třeba ten ředitel Motola, po dvaceti letech ředitelování a s miliónovým platem?
                Prostá nenažranost?
                Protože jinak mě nic nenapadá. Jako ředitel FNM a po tolika letech, už měl vlivu a moci dost.

                Dost podobně ale skončí i Babiš a všichni jemu podobní.
                Jednou začne být někomu nepohodlný – a půjde.
                Volit někoho takového do státního aparátu je fakt volovina.

                1. To vysvětluje změnu názoru, ale ne jeho děs v očích a koktání. Tam bylo něco mnohem více, také šlo o mnoho.

                    1. Přesně to si myslím. Sice nemám žádné jiné indicie, natož informace, ale mám stejný pocit jako Vy. Já mu ty Vrbětice vůbec nezazlívám. Kdo má trochu mozku v hlavě, slyšel jeho první vyjádení, které naopak považuji za dost odvážné, kdo nemá tomu stejně není pomoci. Navíc lživý scénář Vrbětic nikomu neuškodil.

                    2. Myslím si, že člověk vydíratelný přes svůj soukromý byznys, kterým pak může přímo ovlivňovat politiku země, životy lidí v té zemi, nemá ve vrcholné politice co dělat.
                      Celkově je obrovská chyba, že jsme dopustili, aby Češi ve vrcholové politice, měli svoje soukromé byznysy.
                      Nejde přitom o ten byznys jako takový, ale hlavně o střet zájmů.

                      Ministr vnitra, ten ať si klidně podniká třeba s eshopem čínských cínových vojáčků – ale nesmí být jedním z hlavních dodavatelů techniky pro agenty a pro policajty.
                      Rozumíme si?

                    3. Babiš je totiž typická ukázka oběti, v minulosti vydírané estébáky :
                      Za nic na světě by ani vlastní rodině nepřiznali, že je StB vydírala a že tím mohli někomu ublížit.
                      Těch pár výjimek, co se v minulosti k vydírání estébáky přímo přiznalo, jen potvrzuje pravidlo.
                      Naprosto stejně, tomu bylo v případě těch Vrbětic.
                      Premiér země se k tomu vydírání může postavit jako chlap a položit to, anebo se zachovat jako sráč a předvést, co předvedl vedle Hamáčka.
                      Jenže – to by předtím nesměl do podobné kamery vykřikovat „nikdy neodstoupím, nikdy. Zapamatujtě si to.“

                    4. Lživý scénář Vrbětic, tedy shodit to všechno na Rusy, že nikomu neuškodil?
                      Jste si tím naprosto jistý?

                    5. Tymákovane,
                      to myslíte opravdu vážně?

                      Ani trochu to Babišovo vyjádření – v očích českých občanů – nepoškodilo Rusy?
                      Jako národ, jako lidi, jako Slovany, jejich pověst a tak?
                      Však jsou to jenom rusáci, tak proč bychom to na ně nehodili, jim už to stejně nijak neublíží!
                      Tak nějak myslíte to, že to nikomu neuškodilo?

                      Napište, že jste to nemyslel vážně – a můžeme toho nechat.

                    6. Teco 25 února, 2025 (21:17)

                      Musím Vás zklamat, myslel jsem to zcela vážně. V mých a zjevně ani Vašich očích, stejně jako u jiných přemýšlejících a informace hledajících lidí, to Rusy nepoškodilo ani trochu. U těch ostatních je to poškodit nemohlo, protože pro nemyslícího konsumenta zdejší propagandy už nemohou vypadat hůře.

                    7. Poškodilo to leda české vládnoucí kruhy v očích těch spoluobčanů, kteří používají mozek.
                      Někdo si po (tuším sedmi) letech najednou vzpoměl, že to odpálili Čuk a Gek a hned dvakrát.
                      Opravdu varianta pro blbce.

                    8. Poškození už vyprchané z hlav obyvatel matně žluklé bratrské vzpomínky a pověsti Rusů byla jen příprava, Vrbětice rozehřívačka, stačilo našim vladařům říct, že proces byl započat a že se zesměšní, ať už se světovým řádem půjdou nebo ne. U vědomí kolektivní mocenské zhovadilosti se těžko nekoktá a neklade zrak k zemi. Pro záchranu republiky, vlajky a takových těch věcí. Trapné, no.

              2. Já, po pravdě řečeno, nemám s čím souhlasit nebo nesouhlasit.

                Já skutečně nevím, jak to ve světové politice a jejím zákulisí chodí; nemám, kde bych se to dověděl, poněvadž se v tom prostředí nepohybuji a veřejně se o tom nemluví, nepíše. Tyhle věci ví – podle všeho – málokdo; ovšem dohadů jsou plné weby i diskuse na nich. – Zdá se, že neo patří mezi ty, kteří vědí, i nabízím mu, aby nám něco prozradil. Samozřejmě nevím, jestli ná neo dovoleno aspoň naznačovat.

                Pokud jde o Babiše s Hamáčkem, že se u Vrbětic „posrali“, to máte tak: znám člověka, který byl na vojně u průzkumáků, ale skákat padákem odmítl, protože to pociťoval jako zbytečný hazard. – Protože vím, že bych se před výskokem z letadla s padákem (asi) posral, neberu si na záda padák a nelezu do letadla mezi výsadkáře. Parašutismus je jen pro lidi, kteří se před výsadkem neposerou. – Analogii s politikou jistě doplníte sám, o tom nepochybuji.

                1. Souhlas, jen jedna věc. Teba se dal do armády, ale s parašutismem nepočítal, myslel že se nebude více jak slaňovat.

        2. Já jen konstatuji, že dělá machra a posral se.
          S gaučem to nemá nic společného, ani s hrdinstvím – rozhodně nedávám sebe za příklad.
          Jen řekněte jako chlapi – posral se, nebo ne? Další komentáře jsou jen výmluvy.

          1. Myslím, že stejně jako každý člověk má hranice co vydrží, nebo dokonce co vydržet lze, při výslechu bez pravidel, proto odbojové skupiny počítají, že ze zajatců dostanou vše co vědí, a snaží se aby členové věděli jen nutné, tak stejně je hranice co lze vydržet při vydírání. Naopak bych bral člověka, který neuhne při věrohodné hrozbě vraždy rodinného příslušníka za nenormálního až nezodpovědného.

            1. Tomu samozřejmě rozumím – ovšem s vědomím, že vše, co si tady v té věci píšeme, jsou jen a jen dohady. My nevíme, zda, čím a jak ho vydírali, pakli vůbec.

              1. Samozřejmě, ale ta změna během dne a ten jeho stav. Sice nevíme, ale také máme nějaké životní zkušenosti. Kvalifikovaný odhad se tomu říká ?

          2. Pardon za dodatek, zapomněl jsem reagovat na část.

            Já si nemyslím, že dělal machra. Naopak jsem vděčný, že veřejně řekl, že to byl pouhý civilní obchodní střet, protože to neekl ani pan president Zeman, ten mluvil, co jsem zachytil já, jen o více versích.

          3. Mám to naprosto stejně.
            Pokud ho něčím vydírali, měl několik možností, jak se k tomu postavit.
            Zvolil tu nejhorší sráčovinu.
            Hamáček dtto. Ten aspoň, sice s posranou prdelí, ale hned potom z politiky vypadl.
            Sráč se ale vehementně drápe zpátky – aby jako vydíratelný, mohl provádět další sráčoviny, které mu někdo nadiktuje.

  21. Nečekal jsem, že vláda a její poslanci jsou takoví pitomci. To je skvělé. Nic nemusíme platit. Už se těším na další článek, kde to bude vyjasněno a který s chutí nasdílím.
    Němcům se nebudu pošklebovat, je mi spíše líto těch, kteří volili vlasteneckou stranu a k jejich zděšení se nic nezměnilo. Moc dobře pamatuji, jak bylo mně oné říjnové soboty večer v roce 2021, kdy byly sečteny všechny hlasy a oznámeny výsledky voleb. Brečela jsem z toho ještě v neděli. Ne, že bych byla sněhová vločka a křehotinka, to vůbec ne. Jen jsem věděla, že se povezeme v pořádném průseru. Jen díky Bohu jsme nedopadli jako Ukrajina, i z naší země se mělo stát bojiště.
    Moc se na to těším, až nejen Fiala už nebude mezi námi a tedy moci nám škodit. Vládní strany mají takový průser, že je to jasné i Pekarce a proto vykřikuje, že kvůli zdravotním potížím nebude kandidovat. A prý „chudinka“ měla stres. Proč tak do té politiky lezla? Nikdo jí nenutil. Litovat ji rozhodně nebudu. Věřím, že má stres, ten má poslední dobou a velký. Něčeho se moc bojí a tak utíká. To je pro nás dobrá zpráva.
    Jestli Fiala a spol. budou podporovat Ukrajinu stejně dobře, jako si vedou s těmi poplatky za televizi, tak to budou oni, komu to nakonec spadne na hlavu a kdo bude mít z toho škodu. Ještě, že jsou tak hloupí. To je naše štěstí. Babiš by byl horší. I ten slouží Bruselu, i když ne tak okatě a je inteligentní, je manažer, s ním už bychom v té válce byli. On neodporuje Bruselu. Zažili jsme to na vlastní kůži v době covidu. Babiš a poslanci ANO se nepostavili proti vydání Okamury. Zbaběle utekli a nebo se zdrželi hlasování. I to je třeba si pamatovat.

    1. Dvousvetrová si pragmaticky vyhodnotila, že až se bude na podzim účtovat a třeba i defenestrovat, nemusí ona být u toho. Asi není jenom dutá prodavačka telefonů. Pravděpodobně někam zmizí už během letních parlamentních prázdnin.

    2. Babiš a poslanci ANO se nepostavili proti vydání Okamury. Zbaběle utekli a nebo se zdrželi hlasování. I to je třeba si pamatovat.

  22. Oni fakt podělaji úplně všechno. Každá vláda toho sposuty zvorala, ale tihle jsou snad první, který zmrvili 100% toho, do čeho se pustili.

    1. Ještě jsou takoví debilové. Pokud jim půjde ta podpora Ukrajiny stejně dobře jako ty poplatky, tak uškodí sami sobě. Už se těším, až se jich zbavíme, a Němcům se pošklebovat nebudu. Zvolili si takový průser, že je mi jich líto. Zvolit si ještě více migrace, ještě více Green Dealu a dalších nesmyslů, to snad ani není možné. Napadá mi jediné vysvětlení, že Scholtzova vláda udělila volební právo muslimským migrantům. Pro nás je to varováním. Pětidemolici skoro volit nebude, ale Babiš není tak dobrý. Je korouhvička. EU se nepostaví, nevzdoroval ji ani v době covidu, poslouchal ji na slovo, jen to nedělal tak okatě jako světový lůzr Fiala. A také je třeba nezapomenout na to, jak Babiš a další poslanci ANO nepodpořili T. Okamuru, nehlasovali proti jeho vydání a kvůli tomu je T. Okamura vydán. ANO mohlo zabránit jeho vydání, ale neudělalo to. Poslanci ANo zbaběle utekli nebo se zdrželi hlasování. Zbabělci a korouvičky ve vládě jsou také katastrofa.

      1. JAWOHLOVE ukaznene a verne pokracuji v prikazech jejich Merkel a rozsirili zase svoji vladu na celou EVropu.
        A stahujou sebe a vsechny do zatim bezednyho bahna..Este islamskyho.Ktery byli blizky a verny spojenci nacistu..
        Za to sou voleny do vlady velkou vetsinou germanu..

        U nas soucasne s vysledky voleb v risi , politici demonstrovali nehynouci
        vernost risi a na Staromaku,
        demonstrovali drive sudetsky , nyni ukrajinsky fasisti , proti utlaku vod nas Cechu..
        A za obranu a zniceni Ruska a a vsech rusu.
        Hlavni projev tam mel podpresident a general ,Ukrocechie..
        S udalostmi z minulosti nemaji ty dnesni nic spolecneho , sou jenom,
        shodou okolnosti a ciste nahodny.

    2. Dost bylo korouhviček… volali lidé. My chceme politiky, naše politiky! … házeli urnami z oken. Nechte si zajíce v pytlích! … běželi k Táboru

    3. @polodebil: Vy jste to nepochopil. Naivně si myslíte, že chtěli dělat, co slibovali před volbami, oni ale potřebovali jen klíčky od pokladny a zato se 100% úspěšností přehrávají noty, které dostanou.

Napsat komentář: RTG Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *