S trochou nadsázky (ale jen opravdu trochou) vznikla Evropská unie tak, že francouzští zemědělci dostali nějaké procento zisků z německého průmyslu a zachovali si tak své rodinné farmičky, zatímco všude kolem rostla agrární velkovýroba. Začalo se tomu říkat „Společná zemědělská politika,“ vtělili si to Smlouvy o fungování Evropské unie a od té doby to tak mají. Tato věc žere cca 30% unijního rozpočtu.
Společná zemědělská politika nemá nic společného s nějakou jednotou. Prostě jen zabetonovává pozici, kdy nejvíc zemědělských dotací dostávají francouzští zemědělci, kteří na tom budou vždycky lépe, než kdokoliv jiný, protože takhle je to prostě vymyšleno a dáno. Cílem této společné zemědělské politiky je nepřipustit, aby francouzské zemědělce někdo konkurenčně předběhl.
V praxi tato politika znamená, že musíte splňovat velmi vysoké standardy, překonat uměle vytvořené překážky (ochrana spotřebitele) a bariéry, mít vysoké náklady na produkci… a všechny tyto překážky EU dotačně kompenzuje především Francouzům, pak Němcům, pak ostatním zakládajícím zemím EU a těm novým už se dává podstatně méně, protože to by tak hrálo, aby šajse Čechen konkurovali Francouzům.
Se stejnou maličkou nadsázkou EU vznikla, aby setřela hranice. Aby zmizely bariéry mezi národy, aby umožnila volný pohyb osob, zboží, služeb a kapitálu. Samozřejmě to proběhlo tak, že nové země otevřely bezvýhradně svůj trh a volný pohyb osob, zboží služeb a kapitálu šel směrem z Německa sem. Nikoliv naopak. Tam dodnes existuje celá řada překážek. Většinou netarifních. Když veze německý kamion maso do české prodejny Kauflandu, nikdo ho nezastaví. Když jede český kamion s masem do Rakouska, je odstaven na parkoviště, odebrán vzorek a pak se čeká na výsledky testů. Několik dní… Při dnešních cenách, maržích a čekacích tarifech mrazírenského kamionu je po kšeftu.
Ano, je hrozně krásné, že člověk sedne do auta a že přejel hranice, zjistí jen podle toho, že se trochu změnily značky a někdy i kvalita asfaltu. Ale není to zadarmo. Nemít hranice, to je draze zaplaceno. Třeba tím migračním paktem, co podepsal Rakušan a který vůbec a ani trochu neobsahuje kvóty. Ale také třeba tím, že půdu v pohraničí kupují zahraniční firmy… Tím, že v Praze před Hlavním nádražím večer není bezpečno. Tím, že nikdo neví, co se přes hranice převáží. Tím, že si sem Kauflandy dovážejí svoje značky potravin a potlačují ty naše. Nikdo totiž nemá právo jim v tom bránit… jednosměrně… když to vozí z Německa sem. Obráceně už to moc nefunguje.
Do třetice EU vznikla, aby smazala národy. Je nadnárodní a slovo „národ“ v jejich dokumentech postupně ubývá. Evropská unie je protinárodní. Nechce mít Čechy, Němce, Maďary… chce mít Evropany. Nechce žádnou subsidiaritu. Nechce, aby se věci rozhodovaly tam, kde se řeší. Chce o nich rozhodovat sama a proto si postupně vyrobila obrovského úřednického molocha, který je jak středověká katolická církev. Zasahuje všude, všude má své lidi i zájmy, rozhoduje o stále více věcech a o stále více věcech rozhodovat chce. Společná zemědělská politika, společná energetická politika, společná zahraniční politika… i společná válečná politika. Záměrně neříkám obranná.
Ve všech případech to funguje stejně jako s tou společnou zemědělskou politikou. My, zakládající země, máme vše, vy ostatní držte hubu a krok. My vás sjednotíme! Dělají to na principu, že všechny košile budou mít číslo 42 a vy lidi se do nich nějak musíte vejít i když jste různí. Ano, můžete si vybrat sto pohlaví, ale s košilí se pěkně přizpůsobíte. Můžete mít manželství pro všechny, ale nebudete mít pod kontrolou vaše elektrárny ani vodu. Zemědělství i průmysl jsou přece stejné ve Španělsku i Litvě. A pokud nejsou, dotace na novou ocelárnu zařídíme v Německu. Rozhodně ne na Slovensku.
Dokonce i náboženství už ta kurie má. Grýndýl… Ještě nedávno jsme se měli všichni obětovat ve jménu volného a ještě volnějšího trhu, abychom nedopadli jako Řecko, ale to už je minulost… Teď už se máme všichni obětovat ve jménu planety. Člověk, natož jednotlivec, už není ve středu dění. Už se vše nedělá kvůli zákazníkovi ani kvůli občanovi. Už neplatí náš zákazník – náš pán. Předmětem zbožštění je planeta. Tu musíme zachránit, v jejím jménu snížíme životní úroveň a vychováme si ty nové euroobčany. Ve jménu grýndýlu obětujeme české zemědělství a nejen to české. Ve jménu evropských hodnot obětujeme český průmysl a nejen ten český. Ve jménu společné evropské myšlenky obětujeme svobodu projevu a nejen projevu, viď Věro Jourová.
A kdyby to náhodou nestačilo, můžeme se ještě všichni obětovat ve jménu evropských hodnot někde na Donbase… Minulé pondělí o tom mluvil jen Macron, v úterý už další papaláši, ve středu už existovaly dva plány, kam se ty evropské jednotky na Ukrajině rozmístí, pak to Scholz trochu zazdil prozrazením veřejného tajemství o zahraničních expertech na odpalování raket a pak do toho hodili vidle Rusové zveřejněním německé konverzace o útocích na Krymský most…
Kdo je prounijní, je automaticky protičeský. Tečka.
Kdo chce EU, ten chce, aby se Česká republika vytratila z dějin a český národ zapomněl na své kořeny. Kdo chce EU, ten chce, aby zmizel český průmysl i české zemědělství. Kdo je podporovatelem EU, ten z principu chce, abychom neměli právo veta, ale aby o nás opravdu rozhodovala nějaká šestá podsekce bruselských úřadů. Kdo chce EU, ten chce, abychom neměli ministerstvo zahraničí ani ministerstvo obrany a aby český premiér byl něco jako hejtman Karlovarského kraje. Může panu ministrovi vysvětlit, že tu dálnici fakt potřebuje, ale rozhodne se to někde jinde a budou to usměrňovat jiné zájmy.
Nedělejme si iluze, že odchod z EU je nějak jednoduchý. Zatím jsme nedokázali ani postavit ten blbý Temelín, když do toho házejí v Bruseli vidle. Nedokázali jsme omezit emisní normy, nedokázali jsme se vyvázat z emisních povolenek… i když to Fiala sliboval. Nečekejte, že vynutit si odchod bude jednodušší, než si vynutit dostavbu jaderné elektrárny.
Výborný samozřejmě jede unijní zemědělskou agendu a tedy protičeskou. Dokud to zemědělci kolem Doležala a Pýchy nepochopí, tak budou pěkně jezdit po Praze, ale nestane se vůbec nic, protože sympatie k politice EU jsou automaticky antipatie k naší zemi a našemu národu. Není možné mluvit o společné zemědělské politice a zároveň o záchraně českého zemědělství. To jde proti sobě. Je jedno, jak se to okecává.
Musí to tak být. Je to přímo zapsané v základních smlouvách EU.
Ano, přesně proto nevidíte na demonstracích Milionu chvilek českou vlajku. Protože Česká země a český národ mají zmizet z povrchu zemského. Místo Čechů, Moravanů a Slezanů tady mají být Evropané a ještě takoví, kteří budou pěkně „maul halten und weiter dienen.“
Být prounijní, to ve všech ohledech znamená, být protičeský. Vlajka EU se nesnese s českou vlajkou (což vidíme na každém kroku) a evropanství je opak vlastenectví. Kdo se cítí být Evropanem, ten z principu fungování EU chce, aby český národ zmizel z dějin. Takhle jednoduché to je.
Kdo je prounijní, je protičeský.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
17 zastavení jara.
Vidlákovy kydy – Daniel Sterzik – živě a s humorem
https://www.youtube.com/watch?v=5ORUqwVZkHE
Leopardík Válek lže: „Naše státní zemědělská a potravinářská inspekce však doposud v obilí původem z Ukrajiny nenašla žádné rizikové vzorky“.
Válku, a co třeba, namátkou, tady?
Pšeničná mouka hladká světlá, Kategorie: Nebezpečné potraviny
Nevyhovující parametr: chlorpyrifos
V potravině byl téměř šestinásobně překročen maximální limit reziduí pesticidu chlorpyrifos.
Vzorek byl zjištěn úřední kontrolou Státní zemědělské a potravinářské inspekce.
https://www.potravinynapranyri.cz/Detail.aspxid=200372&lang=cs&design=default&archive=actual&listtype=tiles
Jeden by si myslel, že ministrovi zdravotnictví by mělo ležet na srdci především ZDRAVÍ obyvatel země, v níž ministruje. Místo toho si ťuká na čelo (ministr) a jeho hlavní starostí je zabránění šíření „proruských narativů“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Babis-siri-ruskou-propagandu-vzkazal-Valek-po-videu-s-kohoutem-A-prisla-odpoved-751784
A není to tak dlouho, co se na ten hnus narazilo https://www.potravinynapranyri.cz/Detail.aspx?id=200372&lang=cs&design=default&archive=actual&listtype=tiles
A ještě nádavkem https://www.potravinynapranyri.cz/Detail.aspx?id=200377&lang=cs&design=default&archive=actual&listtype=tiles
A další https://www.potravinynapranyri.cz/Detail.aspx?id=190341&lang=cs&design=default&archive=actual&listtype=tiles
a další https://www.potravinynapranyri.cz/Detail.aspx?id=180286&lang=cs&design=default&archive=actual&listtype=tiles
Nebudu to tady zas.sírat. Vím, že je tam řada našich šmejdů, ale ať nikdo netvrdí, že se sem dováží nezávadné žrádlo. Nacpat to šmejdovi do krku.
Díky za opravu a správné uvedení odkazu. Mně tam nedopatřením vypadl znak 😔, takže se to nezobrazuje.
A ano, máte pravdu, našlo by se toho víc..
Nevím proč ty odkazy prezentujete tady. Zde to ví prakticky každý. Jediný který tápe je Leopardík Válek, tož to pošlete jemu. Když mu ještě navíc dáte flákanec, třeba se mu rozsvítí v tuřínu (má-li co).
Prezentuji to tady, protože sem chodí číst i ti, kteří si třeba neumí příslušný zdroj najít (neví třeba kde) a také ti, co sem chodí služebně. Tak mu to třeba předají. A třeba se v tuřínu rozsvítí i těmto (jj., naivní představa).
👍
Josef Švejk napsal:5 března, 2024 (22:35)
A Vy si myslíte, že ten podržtaška, který mu vyřizuje korespondenci, že mu to podstrčí pod čumák?
Když mu dáte flákanec, vypadne mu šém.
Copak nevidíte, že Makaron se snaží natlačit ochotné východoevropské státy -„Česko“ a Polsko + pobaltské republičky do střetu s Ruskem. Madaři a Slováci to ví, tak se drží stranou. Ta naše sebranka je dokonce aktivní, takže to slízneme první. Frantíci a KOZA počká, až jedni Slovani začnou likvidovat další Slovany, což byl vždy jejich sen , a okamžitě zahájí mírová jednání s Ruskem o zastavení války . Pro nás už bude pozdě, mnohem hůř jak za 2. světové. Velice by mě mrzelo, kdybych měl pravdu.
Tak, tak. Koneckonců, obětování občanů zemí druhé kategorie nebolí. Oni ten kolonialní přístup prostě mají v genech. Blbé je, že někteří z těch pohrdaných občanů tomu ještě tleskají a půjdou bránit evropské hodnoty vlastními těly a s písní na rtech.
Pozor s těmi občany druhé kategorie. Vy jste neslyšela paní Nerudovou, jak je šťastná, že je díky pasu občanem první kategorie? Takže jestli máte pas, jste občanem první kategorie.
A když mám pas, ale prošlej?
Tak pas nemate. Mate pruser, ze jste ho neodevzdala (pokud to jeste plati). Jsem na tom stejne.
Vyměňte si ho, podle mého na rozdíl od občanky není prošlost žádný problém.
Tak to jsem na tom stejně
Vy nejste povina si měnit pas po skončení jeho platnosti, to není občanka. Pokud máte platnou občanku, tak Vám ho bez problémů vymění.
Hmm.. ne, neslyšela. To mi nějak uniklo. Obávám se však, že Danuši Prázdnuši nepomůže ani deset pasů na to, aby se vyhrabala z té třetí kategorie, což je kategorie „blbý a blbější“.
Podle mého blbka něco zaslechla o problémech některých lidí s pasy za minulého režimu, ale neumí to blbka ani použít.
Zdeněk pozdě jdoucí napsal:5 března, 2024 (0:55)
Mě zas uráží, pokud bych se měl identifikovat s diskutujícími na mainstreamových médiích. Nebo s českými politiky.
Mluvím česky ale Čechem se být necítím. A žiju tady, co mi zbývá.
Možná je to jako z dřevěnou židlí někde v Amazonii. Která sice navenek vypadá jako židle, ale zevnitř je už úplně vyžraná termity.
A vy byste na ní chtěla s Vidlákem sedět.
Ale to je Váš problém,
myslím že jak píšete níže o tom chování Čechů na dovolené.
To ukazuje ubohost, já jsem pracovně scestoval Evropu, všude jsou normální i blbci. Konkrétně o dovolených tak největší prasata jsou Němci doma se chovají protože se bojí protože se hlídají navzájem. Lidi jako VY mám u zadele
Jo, k mému překvapení jsem v daleké cizině zaznamenal u Němců velice slušné chování. Ale Češi prostě mají velice charakteristické vlastnosti, které si tahají i na dovolenou.
Zdeněk:
Jestli to nebude tím, že jste pozdě jdoucí 😉 a všechno pěkné už před vámi zdrhlo.
Napíši to sem tam by to zapadlo ,je to z mala věcí co mě dokonale dokáže naštvat.
Starý kocour napsal:4 března, 2024 (23:08)
Nechápu tu zdejší hádku o „češství. Jsou tam používány polopravdy i „čtvrtpravdy“ a takhle se nedá diskutovat. Umožňuje to lhát v jedné větě, která je zdánlivě pravdivá. Třeba co je to národ. Je to množina lidí, kteří žijí na nějakém území a považují ho za svůj domov. Bez ohledu na svůj národní či etnický původ.
Nemusíme tomu říkat národ. Říkejme třeba „lid“. Nebo obyvatelstvo.
Mě je celkem ukradený lži, polopravdy a tak podobně proč bych tomu měl říkat lid.
Já jsem hrdý Čech,
kdo to tak necítí je mi úplně ukradený, kdo si chce plivnout vždy něco najde na každým národu, v každém se najdou blbci. Jen nechápu lidi co si kalí do svého hnízda. S hrdostí k určitému národu se bud narodím a cítím to nebo ne to nemůže ovlivnit žádný argument to prostě je nebo není a neovlivní to ani zlé časy
👍👍👍👍👍
Dovětek pane Kocour nevybral jsem si Váš příspěvek že bych chtěl něco rozporovat co píšete jen se mi hodil na to téma říci můj pohled
Dnes to mají lidi se sebeurčením těžké. Domnívají se, že všichni ti, kteří se přiženili, přivdali nebo přisourcingovali do Čekolandu, že si tisíce let trpění našich předků odpracují někdy v budoucnu, na úvěr.
Dělají to tak, že zajdou do příslušné ,někomu banky , půjčí si na úvěr našich předků a začnou keťasit.
Tomu říkají národ.
Já vás chápu, byl jsem také hrdý Čech. Skákal jako Čech, řval hurá když jsme vstřelili gól.
Dneska je mi to úplně jedno. Člověk se prostě vyvíjí. Klidně se obejmu s romským kopáčem ve škarpě a Dominiku Haškovi bych se obloukem vyhnul, abych se, tak nějak, neušpinil. Jágr jezdí hrdinně s 68 na zádech v ruské lize, kde mu nikdo mu nic neřekne, a na Kladně si nadělá do kalhot z debility rusofobních fanoušků. Atpod.
Já vám vaši českou hrdost nevyčítám, ale mě to prostě nic neříká, krčím nad ní rameny jak na soutěž malých kluků, kdo dočurá dál.
Zdeněk.
Tak to je hezké, že jste na mou otázku odpověděl předem ve svém dalším komentu.
A poslyšte – co tedy jste hrdý, pokud něco. Evropan? Světoobčan? Nebo je vám šumák i mamička zeměkoule?
A nestačilo by být prostě slušný?
Traktorů se nelekneme. Zemědělci tvrdě narazili, Stanjura jim na daních nesleví
https://www.youtube.com/watch?v=3M-vUzthYRU
Aby se EU jen trošku sžila, potřebuje fungovat nejméně 60- 80 let a nabízet lepší místo k životu než jiné možnosti. Aby se sžila doopravdy v jeden celek plný nadšených vlastenců, musí fungovat 250 let.
Prot příliš velký tlak Bruselu na centralizaci EU spolehlivě pohřbí. Kdyby tlačil Brusel méně a nechal státy fungovat s jejich odlišnostmi relativně volně, EU by se postupně samovolně sjednotila. Sice bez velkých fanfár, ale stalo by se to. Jenže v Bruselu již vidí své sochy Otců zakladatelů Spojených států evropských. Mysleli to sice dobře, ale dopadne to jako vždycky.
Nemyslí a nemysleli to dobře, jde jim jen o osobní prospěch.
Gerde, nikdy v historii se žádná z koloniálních říší ani náznakem nepokusila jakkoli sžít se svými koloniemi.
Tak proč by se o to měla snažit zrovna EU?
Vidlák https://www.youtube.com/watch?v=5ORUqwVZkHE
A ještě nášup „Václav Klaus, Ivo Strejček, Jan Veleba, Zdeněk Jandejsek, Bohumír Dufek a další – Nepříjemná pravda“ https://www.youtube.com/watch?v=3M-vUzthYRU
To už je rodící síla!
Takže papatunel, krom tradiční sebechvály, je tam přišel mistrovat jak malé kluky. Já chápu, proč jej pozvali, ale trošku jsem doufal, že s nimi potáhne za jeden provaz. Zbytečná veřejná kritika podle mého pomocí není.
Klaus dobre radil, ale zustane odmitnut a protesty skonci tak, jak Klaus varuje.
Klaus vždy dobře radí. Byl to jediný politik na světě, který radil i svým poradcům.
Štve mne globálně, že nikde nelze dopředu zjistit co kdo z alternativy vysílá na YT. Ale že se tady náhodou dozvíme, že je Vidlák živě u Bureše mi přijde jako vrchol. Toto je ta podpůrná struktura, toto je ta organisace ? Podle mého by se s tím už vážně mělo něco dělat. Napsat větu na konci článku by snad šlo.
No a to mě taky se *re. Také si tady vyzobávám odkazy. A to tady pořád někdo vrčí, že se tím zaplevelují diskuze. Mně to v diskuzi vyhovuje, sjíždím příspěvky a narážím na odkazy. Být to umístěno někde bokem, v jiné rubrice, tak na odkazy nenarazím.
Kdyby byla jedna stránka, něco na způsob programu TV v novinách, člověk by věděl, kam jít. Vyhledávat odkazy v diskusi, obzvláště když tu člověk leckdy nemůže být denně, mi nepřijde ideální.
👍
Zkuste tady, myslím, že to tu uváděl pan Dvořák
https://www.nepodvoleni.cz
Děkuji, to je dnes asi vážně nejlepší, a zároveň jediný, přehled.
novinky:
Traktorů se nelekneme. Zemědělci tvrdě narazili, Stanjura jim na daních nesleví
Ani blokáda Prahy prý zemědělcům nepomůže. U ministra financí Zbyňka Stanjury (ODS) nenašli pochopení pro své požadavky na snížení daní a přenastavení finančních toků.
Inu zemědělci nemají tendenci tu pakáž vyházet oknem na dlažbu, tož budou platit. A vy také přátelé!
A všechny ty hodné traktory povezou transparenty. To není proti vládě❗
Jestlipak si ti správňáci uvědomují, že jsou za pěkné ookoty?
klídek, když jsem totéž napsal já, málem mě tu kamenovali… Zdejší úderka se nezakecá…
K diskusi o bytech drobná poznámka z PL:
„Vinu za drahé nemovitosti i nájemní bydlení hledá aktivistka a sociální geografka Michaela Pixová u majetkové třídy, kterou trh s nemovitostmi využívá k investicím. „K bydlení se poslední dobou už moc nevyjadřuju. Ale teda některé rozhovory na DVTV mě vážně nadzvedávají ze židle… ukazují nám, jak funguje novodobá propaganda ve společnosti řízené zdánlivě neideologicky volným trhem, jehož mechanismy postupně vedou k utváření tzv. majetkové třídy a novodobého neufeudalismu, v němž se vazalem nestáváte prostřednictvím polností udělených feudálem, nýbrž prostřednictvím bydlení. Vítejte do nevolnictví 21. století. Daniele Drtinové na tom zjevně nepřijde nic v nepořádku, naopak vytváří falešnou iluzi, že novodobým feudálem se může stát každý z nás,“ píše na svém facebooku Pixová a upozorňuje na fakt, že v médiích dostávají prostor podnikatelé s nemovitostmi, ačkoliv jde vlastně o špatnou věc.“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/7000-Kc-najem-Proc-to-v-Praze-neumime-Brekot-nad-byty-751780
Macron v Praze:
Francie hledá nové negry
Už je v Praze, už je našla. Gumák i signalista budou potřebovat obsah Vašich peněženek.
Agent Pávek nemá s nasazením českého masa v ukrajinském masomlýnku žádný problém:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ohlasy-prezident-petr-pavel-prohlasil-vojaci-cviceni-na-ukrajine.A240305_161732_domaci_vank
Ani České maso s tím nemá problém, jinak by gumáka už dávno hodili do Jeleního příkopu.
Kyberprostoru probíhá velká válka
Facebook, Instagram i Messenger postihl masivní výpadek. Musk se posmívá
Uživatelé hlásili rozsáhlý výpadek sociálních sítí společnosti Meta. Na Facebook se nešlo v rozhraní webového prohlížeče ani mobilních aplikací přihlásit ani se správnými přihlašovacími údaji. Problémy se o hodinu později zřejmě podařilo částečně vyřešit.
https://www.idnes.cz/technet/software/facebook-messenger-vypadek-meta-socialni-sit-brezen-2024.A240305_162916_software_oma
Fakt ani se správnými přihlašovacími údaji? No teda … to vypadá, že … ne, to je prostě nepřípustné … že by to nešlo jako ani se služebními údaji???
Jestli to nebude sím, že Hútiové přerušili v Rudém moři tři datové kabely.
Čtyři a není, protože ty prý jsou pro arabský svět. Navíc to prý Hútiové dementovali a znalci prohlásili, že na to Hútiové nemají schopnosti.
OT
Putin podpořil iniciativu vytvořit obilnou burzu v rámci BRICS
Putin se setkává se zástupci zemědělsko-průmyslového komplexu. Hlavní:
▪️ Putin uvedl, že upozorní vládu na problémy agrárníků s přepravou obilí po železnici, slíbil, že bude hovořit o nedostatku vagonů;
▪️ Za Achillovu zemědělsko-průmyslového komplexu označil závislost na zahraničních šlechtitelských produktech, poznamenal, že je třeba rozhodnout, kolik se bude dovážet, aby se nesnížila úroda;
▪️ Dal pokyn pracovat na otázce úvěrování agropodniků v nových regionech: je třeba rozšířit zvýhodněné úvěry a uvažovat o státních zárukách;
▪️ Uložil šéfovi ministerstva zemědělství, aby měl pod kontrolou situaci s cenami nafty pro agrárníky;
▪️ Prohlásil, že úřady budou i nadále zvyšovat podporu zemědělsko-průmyslového sektoru, přičemž existují a budou existovat pokusy přiškrtit exportní potenciál Ruské federace.
Vladimir Putin je rád, že v Rusku „jídlo budoucnosti“ znamená chléb a pečivo, a ne hmyz jako v zahraničí.
„Vidím, že máte vzadu takovou tabuli – „Potraviny budoucnosti“,“ podotkl Putin. „Naši partneři někde v zahraničí, když mluví o potravinách budoucnosti, všichni ukazují nějaké můry, červy,“ zažertoval prezident při otevření závodu na hloubkové zpracování olejnin v Belgorodské oblasti prostřednictvím videospojení.
No jo. To je pak těžký nefandit Rusku, když člověk čte, že Putin chce lidi nakrmit chlebem a „západní partneři“ hodlají krmit svůj lid hmyzem.
Na Západě vesměs vycházíme z jakési křesťanské tradice, možná by stálo za to připomenout, že naši předkové chlebu s úctou přezdívali „boží dar“, zatímco o hmyzu mluvili s despektem jako o „božím dopuštění“.
Zdá se, že původní západní hodnoty jako by teď prosazoval spíš ten Putin…
👍
Nebudu rušit vaše kruhy, ale jen bych tady chtěl Vidlákovi Danovi veřejně poděkovat za vyjádření, které pověsil (jak předpokládám) na stránky „myzemědělci.cz“ abych mohl jít zítra v klidu do hospody.
Chyba v Matrixu. I na ruské straně bojují američtí a kanadští dobrovolníci… https://youtu.be/bjiTK01D3jg?t=449
Těch chyb přibývá…
https://t.me/casusbellilive/153486
Zrádný francouz si lebedí na Hradě.
Myslím, že tam není jen zrádný francouz. Guma nabízí Vaše miliardy a galské slepici to stojí za trochu kokrhání.
Tak se nam Nelandova rozhodla odejit. Blinken k tomu napsal:
But it’s Toria’s leadership on Ukraine that diplomats and students of foreign policy will study for years to come.
A ja dodavam. Souhlas. Ale nemela by to byt prace pro studenty nebo diplomaty jako spis vysterovatele nejake mezinarodni instituce…
Zacinaju padat hlavy na najvyssich miestach. Zachranne prace na USD sa rozbehli.
Som zvedavy, ci CR a teda obcane mesta prazskeho opat raz zaregistruju zmenu 5 minut po 12-ej.
Kabelkova tankistka a Nad-fas posobia zatial celkom sebavedomo….
https://t.me/casusbellilive/153483
Kdyby pet minut… nekteri to nepochopi ani dvacet let potom.
https://www.iportal24.cz/zahranici/nulandova-hodla-odstoupit-pry-kvuli-neuspechu-protiruskeho-kurzu/
jo jo a hezky tam popsují co všechno má na triku…
ažse divím
Pokud je TOHLE pravda, tak je to zpráva roku a věci se budou měnit.
takhle pani by zasloužile hodně dobře vyhřívaný kotel v PEKLE. JE ZA NÍ MILION MRTVOL
schůzka štváčů
https://echo24.cz/a/HytLM/zpravy-domov
tyhle kecy, ať si pánové strčí někam hluboko… oba zvoleni jistě ne proto, aby své země vehnali do válečné vřavy. Odpor k další vojně na Ukrajině a její podpoře
STEM únor 2024 : Podle průzkumu si 69 procent dotázaných myslí, že by mělo Česko usilovat o rychlé ukončení války na Ukrajině, i když to může znamenat, že Rusku zůstanou některá ukrajinská území. Ostatní dotázaní by Ukrajinu podpořili při získávání Ruskem okupovaných území, i kdyby to znamenalo prodloužení bojů.
Vyzkum je neuplny. Pokracovani se jeste nabizi. Kolik dotazanych hodla narukovat aby podporili Ukrajinu…
„Francouzský prezident vyzval ukrajinské spojence, aby nebyli „zbabělci“ a podpořili zemi v boji proti ruské invazi. „Určitě se pro Evropu blíží okamžik, kdy bude nutné nebýt zbabělý,“ řekl Macron…“
Francouzi nebyli zbabělí nám před 80 lety říct, že to nemá smysl a drát se za nás nebudou. Po těch letech nejužší spolupráce a nejvřelejšího bratrství – velký orient francie byl nejbližším spojencem naší lodžie. A stejně…. anebo, a proto???
A byl to Stalin, který jediný byl ochotný nás přijít bránit před Německem – pokud Francie splní své závazky. Dále už to známe.
Nešlo o ochotu ale o variantu prosazování zájmů. Nic osobního.
Na Macronův příjezd na Hradčanském náměstí čekaly asi tři stovky lidí.
Vítači, kteří chtějí do první bojové línie už zítra. Asi Ukrajinci.
OT
Starý Kocoure, co říkáte cyklu Smetanových oper v Ostravě? To je počin! Praha se svým „galakoncertem“ se může jít zahrabat.
Jsem v Ostravě už od soboty, mám před sebou ještě větší část operního maratonu. Je to radost!
Spokojenost.
Zásluha Jiřího Nekvasila, šéfa Šedivého ale i jiných. Sice hodně práce navíc, ale poctivé uctění díla.
OT
Německo se chce vrátit k povinné vojenské službě, uvádí Der Spiegel s odkazem na interní dokument.
Německý ministr obrany Boris Pistorius nařídil do 1. dubna vyvinout model branné povinnosti, „který bude škálovatelným příspěvkem přizpůsobeným hrozbám k národní odolnosti“.
Pistorius má v úmyslu vrátit vojenskou službu před federálními volbami na podzim 2025.
Realistický údaj o odvodu, který Pistorius oznámil na okraj Mnichovské bezpečnostní konference, je 3000–4000 branců. Není dostatek kasáren a instruktorů, aby vycvičili více vojáků.
Půjčím si tedy nadpis ..“Aby český národ zmizel z dějin“..
Z diskusních příspěvků pod Vidlákovým článkem na HS:
„Čechy NIKDY v histórii neexistovali, vždy sa to nazývalo BOHÉMIA a Morava. V Žiadnej historickej knihe do konca 19 storočia nenájdete slovo čechy. To platí od najznámejších kníh Rimského impéria po knihy v Bohémii do konca 19 storočia.
To máte isté ako nezmysel Ukravina, tiež nikdy neexistovala, vždy sa to nazývalo Kievská Russ, alebo malé Rusko. Na výchdnom Slovensku bolo vždy a je etnikum Rusini a nie nejaké ukravince.“
Věříte tomu, že historii českých zemí psali naši pronásledovaní národovci?
„…v Dalimilově kronice je několikrát psáno Čechy v platnosti 1. pádu; ale kromě toho je tam i tvar Čechové“
https://web.archive.org/web/20121209232303/http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?art=4320
Musime si zvyknout na to, ze nam budou ucelne lhat do oci i v tech nejjasnejsich pripadech.
Tedy to neni na diskuzi, ale na vlastni monolog.
Rusove kradou lednicky a jidla a naboju uz nemaji vice, jak na tri dny.
A za dva roky vam budou s chladnou mysli rikat, ze nic takoveho nerikali.
Komunistu (byvaleho cernocha) a estebaka na Hrade nechceme, proto volime PePu107.
Je zbytecne se s tim zaobirat, je to jejich svet.
Joj ale cudovala by ste sa, kolko rusinov sa za ukrajincov drzia! Bo ich mova! … Jednu dobu to komunisti tlacili, najmladsi ujco ked do prvej triedy isiel … nejaky patdesiat plus cosik rok to bol … miesto slovenskeho slabikara ukrajinsky dostal … ani ucitel nerozumel, ze co sa to tam pise … ale v kazdej dedine sa potom aspon jeden uvedomely ukrajinec nasiel, aj v nasej taky bol …
A Slovensko vždy bylo Horní Uhry.
No a co?
Těrazky som magorom.
Tak teď hlásili ve zprávách na ČR2, že prý na Hradě domluvili či oznámili, že obohacení uranu budou dělat Francouzi. Poté co Francouzi již nemohou krást uran téměř zadarmo v Africe si někde musejí vynahradit ztráty, my jsme zjevně ideální. Ach jo.
primárním cílem je ČR vydojit a zadlužit, jestli je to za strategické stihačky s dodávkou za 11 let, za uran, který dodavatel nemá, kroužky do nosu…
Před rokem cca rozebírali odborníci v rádiu stav jaderné energetiky ve Francii – zaostalá, nemají dostatek odborníků na budování ani údržbu. Vlastní elektrárny se rozpadají, přesluhují, nemá je kdo opravit. Ted ani levné africké zdroje. Tedy TOP dodavatel.
Nemůžete očekávat dobré dodavatele, když na hradě velí gumák a ve Strakovce drážní signalista.
Odraz kvality většinového voličstva.
Bude zajímavé cenové porovnání toho francouzského obohaceného uranu s tím, co nám dodávali Rusové.
Určitě se nám to „vyplatí“…
Podepisovačům na naší straně se to vyplatí určitě.
Na zbytek kálí bílý tesák. Vitejte v liberální demokracii.
U demokratickeho uranu se na cenu nehledi 😉
Budete asimilováni. Odpor je marný !
Vynikající shrnutí!!! Pro zájemce o historii EU je dost dobrá kniha Skryté dějiny evropské integrace.
Někde ji snad doma mám.
Žena ji při čistce v knihovně chtěla vyhodit, protože každý měsíc přibývá několik knih, které už není kam dávat, ale jsem to zamítnul.
Možná to udělala na tajňačku.
Setkání hňupů:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-francouzsky-prezident-macron-prijizdi-na-prazsky-hrad-40462962#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest242_shorts_varD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Hradní gumáka, gumička a frantík Mikronek budou projednávat detaily řízení Galaxie a likvidace Putina. Nejspíš dojdou k závěru, že nad Putinem zvítězí dva krát – tam i zpátky.
Charon napsal:4 března, 2024 (22:48)
Ještě jeden čerstvý odkaz:
Americký plán na „porcelánovou obranu“ (severní hranice UA s Běloruskem) je scénář k zahájení IIIWW.
Když k nám někdo přijede, vždycky si něco odveze. Když někam odtáhne naše „reprezentace“ tak si doveze nějaký ten metál a ostudu.
Každému podle jeho schopností.
Evropská společenství mají zůstat unií suverénních národních států. To je přesně to, co lidé chtějí. Chtějí, aby rozhodování prováděly jejich vlastní parlamenty. Chtějí uchránit svůj způsob života, své kulturní zvláštnosti, své národní tradice. Je úkolem národů vybudovat Evropu, a ne úkolem Evropy pokoušet se nahradit národy
https://www.institutvk.cz/clanky/2626.html