Toto napsal jistý Martin Beer do diskuse na mém fejsbůkovém profilu. Dodal k tomu, že je to sice tvrdé, ale je to tak. O kom myslíte, že to napsal? Napsal to senátorovi Krausovi, který zemřel na embolii, protože to byl zarytý ODSák, který podporoval tuto vládu? Ne, napsal to o Vladimíru Kapalovi, zakladateli svobodného rádia, který zemřel tento čtvrtek nad ránem po dlouhé těžké nemoci.
Vladimír Kapal byl jeden z průkopníků toho, co dneska mezi námi, dezoláty, už dělá každý. Jestliže velká mééédia lžou, nadržují jedné straně a vymlčují důležitá témata, je zapotřebí si udělat vlastní média. A tak si na důchod založil internetové Svobodné rádio, kam si zval ty, které by Česká televize nikdy nepozvala, na klidné a příjemné debaty. Nebojoval proti mediálním lžím, že by jim zapaloval auta. Neposílal reportérům výhružné dopisy. Prostě si založil rádio a mluvil tam o věcech, o kterých se jinde nemluvilo.
A nakonec na to doplatil životem. Za jeho rozhovor s Josefem Skálou, kde rozebírali události v Katyni, se oba dostali před soud. To víte, byl srpen 2022 a válka na Ukrajině byla jasně vyhraná, naše vláda už si kolíkovala Luhanskou oblast, kterou bude po válce obnovovat a Rusko to zaplatí válečnými reparacemi. Tehdy se jiné názory nevyvracely, tehdy se prostě blokovaly i s weby, kde byly zveřejněny. I soudci podle toho soudili a tak se po dlouhém chození na soudní stání dozvěděl od Nejvyššího soudu, že „vybočil z rámce běžných projevů a jeho společenská škodlivost je o to vyšší, protože prohlubuje nedůvěru v demokracii a právní stát.“
V dnešní době se proti jiným názorům nepostupuje po hitlerovsku, ale po kafkovsku. Dneska na vás nepošlou gestapo, ale státní a justiční byrokracii. Nikdo vás nestřelí do týla za rozvracení jejich krásných pořádků, ale uštvou vás. Zákony už na to máme. Můžete být souzen i když jste nikomu nezpůsobili škodu. Smažou vám profil i bez soudního příkazu… Dneska se nevolá policie, ale volá se Zuckerbergovi, že o laptopu Huntera Bidena se na fejsbůku prostě psát nebude. Dneska vám nevezmou počítač, ale vezmou vám chuť k životu.
Vladimíra Kapala nakonec po dvouletém trápení dohnala mrtvice. Nebyl k tomu zapotřebí ani jeden „tajnej,“ který by chodil všude za ním. Žádní divní páni mu nevyhrožovali. Jen mu řádně chodila předvolání a výhružky od spořádaných občanů… Psům, psí smrt! Nakonec se to podařilo. A může za to samozřejmě mrtvice… tak to stojí v protokolu. Není tam jméno žádného kata a vlastně ani soudce.
Jak to napsal Karel Kryl? Demokracie dozrála do žaludečních vředů…
A dnes o něm jistý Martin Beer řekl, že alespoň je o kolaboranta míň. Pravděpodobně nikdy neslyšel žádný jeho pořad ani rozhovor a ve skutečnosti vůbec neví, kdo Vladimír Kapal byl. Jen se o něm na nějakém liberálním plátku dozvěděl to nejhorší. Někde napsali, že Kapal je kolaborant, bodrý Čech to vzal jako fakt a přišel si zatančit u jeho památníku. Nijak si to neověřoval, protože dneska se přece věří vládě, médiím i institucím. A kdo jim nevěří, je svině a je zapotřebí kolem něj vykopat příkop a postavit plot.
Když zemřel senátor Kraus, vyjadřovali mu jeho odpůrci soustrast a mluvili o tom, jak je to zasáhlo. Když zemře Vladimír Kapal, je to důvod k exhibicím, protože v jeho případě se to může a nikdy nepřijde ani soudní příkaz, ani předvolání od policie ohledně přestupku, jak se to stalo Máje Šabinské. Radost nad tím, že je o kolaboranta míň, ta je svobodou projevu chráněná, ale běda, kdyby se takhle někdo vyjadřoval o Krausovi. To už by policie u něj klepala… chlubili se, že jsou schopni internetovou nenávist odhalovat do čtyřiadvaceti hodin.
Smrt Vladimíra Kapala mě zasáhla o to víc, že sedím na stejném tygrovi a jsem ohrožen tím samým, co ho přivedlo do hrobu. Je to připomínka toho, že boj za svobodu má i v dnešní pokrokové liberální demokracii své oběti. A také je připomínka, že je mezi námi stále dost lidí, kteří se jen třesou na to, až se budou moci vybít z těch nejnižších pudů.
Dnes jsem na jednu lahev portského napsal Vladimírovo jméno a uložil. Zůstane nedotčena tak dlouho, dokud v tomto boji nezvítězíme. Dokud nezničíme tuhle kafkovskou dystopii. Dokud nebude platit, že svoboda slova je především svoboda říkat věci, které lidi nechtějí slyšet. Vypiju ji s přáteli, až bude běžné, že vás za buřičské řeči posadí do studia České televize proti nějakému odborníkovi na dané téma a ten vás bude mlátit po hlavě argumenty, nikoliv soudními příkazy.
Vladimíre, čest Tvé památce. Zvedl jsou korouhev tohoto boje jako jeden z prvních. Snad ji dokážeme nést dál alespoň tak dlouho, jako jsi ji nesl Ty.
Proti jiným názorům se bojuje nejen předvoláními a výhrůžkami. Velice oblíbený je také mediální lynč. Láďa Vrábel by mohl vyprávět! To nejsou jediné zbraně. Jedinec s jinými názory může mít problém najít práci. I tam dosahují chapadla libtardů. Pilířem naší současné vlády není jen Česká televize. Kromě ní má další nosný pilíř v podobě mnoha různých užitečných idiotů. Těmi mohou být i drobní podnikatelé.
Vláda je dusí, ale přesto se mezi nimi najdou pitomci, kteří si myslí, že se svojí podlézavostí dostanou mezi lepšolidi a budou mít výhody. Nevěřila bych, jak někdo může být tak hloupý, kdybych nečetla tento článek n webu deníku To, který píše o jednom z mnoha takových podlézavých blbců. https://denik.to/sluzebnici-nove-totality-v-akci/
Tito neznámí idioti jsou stejnou oporou vlády jako ČT.
Global Disinformation Index (GDI) je banksterská jakoby neziskovka boující s jakoby dezinformacemi. Válčí za svobodu banksterských zločinů a perverzí.
Jako další z mnoha satanistických organizací ve skutečnosti usiluje o potlačování přirozenosti.
Politická Světoobčanská nátlakovka GDI ovlivňuje reklamní trh po celém světě, Českou republiku nevyjímaje.
https://denik.to/skryte-site-moci/
pithart napsal: 2 listopadu, 2024 (17:33)
To, co se stalo Vladimíru Kapalovi není nic výjimečného, stalo se to i spoustě lidí za jiných společenských režimů. Stalo se to Čapkovi za „druhé republiky“..
Pitharta navštívil strýček z Německa, jinak se to nedá nazvat…nebo první příznaky demence?
nebo příliš alkoholu?
Chápu vás oba. To co pithart napsal je pravda, srovnání velikánem jako je Karel Čapek bych považoval za poctu. Chápu i Vás, že Vám formulace „není nic výjmečného“ přijde neuctivá, já bych to viděl jako pokus o ironii.
Ano . Čapek i Kapal zemřeli na tíhu doby. Myslím, že k nim můžeme počítat i Kryla. Jsou to mučedníci. Zemřeli pro svou víru v demokracii.
A zase jsem zde s poznámkou: nebyl bych takový optimista.
Co že na tom považuji za optimistické?
že v dnešní době se proti jiným názorům nepostupuje po hitlerovsku, ale po kafkovsku. Ono se to stále vic posouvá do Orwella a tam se, jak si pamatuji, nakonec so toho týla zase střílí.
I když i to by se dnes zřejmě dalo zmírnit na pouhou lobotomii – chirurgičí roboti pracuji rychle a spolehlivě 😃
Hele, někteří dosud nepochopili, že ty vysílače jsou dva.
„Vlkův“ https://slobodnyvysielac.sk/
„Kapalův“ https://www.svobodny-vysilac.cz/
Z osobních důvodů jsem poslouchal jen Vlka.
Nemám rád hard antisemity.
Mrtví budou, bude jich dost a proto bude růst antikomunismus jako omluva pro cokoliv.
Koneckonců, zabili nám Horákovou.
„Zdražil chleba a mlíko“
„Drž hubu, antikomunisto! Zabili jste nám Miladu!“
ÁÁÁÁÁ, chyba.
„Drž hubu, komunisto! Zabili jste nám Miladu!“
Teď už jenom zbývá vysvětlit, kdo jsou vlastně doopravdy ti semiti, že… 🙂
Technická pozn.:
V Česku jsou dva vysílače alternativy:
https://www.svobodny-vysilac.cz/ (zakladatel Pavel Hlávka)
https://svobodne-radio.com/ (zakladatel Vladimír Kapal, který odešel ze svob. vysílače)
Na Slovensku jsou rovněž dva:
slobodnyvysielac.sk (zakladatel Boris Koróni a Norbert Lichtner)
rádio infovojna.bz (zakladatel Norbert Lichtner, který odešel ze slob. vysielača)
/odkazy neuvádím, aby příspěvek nespadl do spamu /
„Vlk“ ze serveru vlkovobloguje.wordpress.com prošel rovněž zajímavou metamorfózou. Z kdysi až fanatického zastánce členství ČR v EU a velkého sociálního demokrata se změnil v mnohem střízlivějšího alternativce, – který pochopil, kam to ČSSD zamořená jedem liberalismu dotáhla, a kam směřuje dnešní EU.
Metamorfóza vysílačů i vysielačů je mi srdečně u prdele.
Vlkova metamorfóza taky.
Kapal se pohyboval těsně po hranici toho, co nemám rád.
Neodsuzuju ho za to, prostě jsem ho jen neposlouchal.
Vy si s tím poraďte jak umíte.
Mimochodem, moje „metamorfóza“ je taková:
Po polovině devadesátek jsem přestal být hurápravičák.
Po 2010 jsem přestal být liberál.
Dnes pozvolna přetávám být demokrat.
Proč bych měl odsuzovat Kapala nebo Vlka za změnu světonázoru?
Jděte s tím do prdele.
Co bych dělal u vás na zahradě???
Nijak jsem vás nevyzýval, abyste někoho odsuzoval. Jenom jsem popisoval, jak se věci mají.
I mě je Vlkova proměna celkem fuk a vliv na ni stejně nemám.
O Vladimíru Kapalovi jsem psal níže.
Pakliže si nepřejete reakci na své příspěvky, sdělte to prosím přímo.
Takže to jenom na dovysvětlenou.
Pan pithart si plete antisemitismus s existující realitou. Což je podstatné, narozdíl od neznalosti alternativních rádií. Když někdo nemá rád židy, je antisemita. Podobně antikomunista nebo antifašista. Jiná věc je, když někdo informuje o počtu členů US vlády s židovskou národností, například.
Ty se jdi taky vysrat, ty vemeno.
I já, sviňské vemeno, bych se rád seznámil s definicí antisemitismu, abych se uměl zařadit.
uz jsem to psal, nevim co je na tom tak nepochopitelne: antisemita neni ten, co nema rad zidy, antisemita je ten, kteryho nemaj radi zidi
Hele pithart co chujove napisal kolemjdouci,bo mne sa srat teraz este nechce…
Mas zdravy usudok,jak expert to vidim,ale tohle jsi posral.
To by mi nevadilo. Jenže podle oněch je antisemita i ten, kdo zůstává mimo, kdo není aktivně na jejich straně.
Snad jen pár nesouvislejících myšlenek.
To, co se stalo Vladimíru Kapalovi není nic výjimečného, stalo se to i spoustě lidí za jiných společenských režimů.
Stalo se to Čapkovi za „druhé republiky“ (proč druhé? V represích a honech na „dezinformátory“ byla stejně rychlá jako ta první nebo ta naše)
Za nacismu nebo za komunismu, za demokracie nebo za liberální demokracie, pořád stejný scénář.
Kurvy jsou pekelně rychlý a musíme se na to připravit.
Hony na opozici jsou standardní zbraní nacismu, demokracie, komunismu i liderální demokracie. Mrtví k nim patří, to, že jsme si odvykli neznamená vůbec nic. Minulých 30 let byla anomálie v politickém boji. Za to patří dík starý politický gardě Havlovi, ODS, ČSSD, ODA, KSČM a těm ostatním veteránům. Protivník neznamenal hned svini na zabití, to jen v minulosti a nebo dnes.
Mrtvých bude víc, někteří přímo při demonstracích, stávkách i předvoledních schůzích, jiní v situacích, který by nás dnes nenapadly – třeba po rozsudku „nezávislého soudu“
Začíná to být jako na začátku třicátých let. Doufám, že to neskončí jako tehdy. Bylo to vysvobození, ve čtyřicátém osmém.
Někteří dodnes „nechápou“ proč.
Za pár dní je tu opět 17. listopad. Je neuvěřitelné, ba přímo tragické, do jakého společenského marasmu nás 35 let poté přivedla současná mocenská garnitura
https://pravyprostor.net/sluzebnici-nove-totality-v-akci/
jistý Martin Beer – ona ho Karma dožene….
B-)
Chci se vyjádřit k Vidlákově článku, který nechci nikterak rozporovat a v jádru s ním souhlasím.
Ovšem…
Říká se, že o mrtvém se má mluvit jen v dobrém, ale fakt si nemohu odpustit několik poznámek:
Povídá se, že pan Kapal byla značně sebestředná osobnost. Že se kdysi rozhádal se zakladatelem Svobodného vysílače.CS, Pavlem Hlávkou a založil si vlastní projekt „Svobodného rádia“, by se mu dalo klidně odpustit, protože to bylo víceméně jeho svobodné rozhodnutí a navýšil tímto portfolio nezávislých médií v Česku. Jenomže způsob šéf-redaktorování jeho rádia se jevil jako poněkud zvláštní. Především jeho „rozhovory“ s různými pozvanými hosty, které se spíše podobaly přesvědčování onoho pozvaného hosta o jediné pravdě, a sice o tom, jak na danou věc nahlíží šéfredaktor Svobodného rádia. Bohužel, někdy se toto „přesvědčování“ zvrhlo až v nechutnou hádku v přímém přenosu, a co hůře – v zabanování příslušného oponenta pro příští vysílání SR na věčné časy.
Takto se pan šéfredaktor rozhádal nejen s „Aeroneťákem“ (tajemným panem VK), ale i s Martinem Kollerem, Adamem B.Bartošem, a dalšími osobami české alternativní scény. I já jsem měl kdysi s panem Kapalem drobnou rozepři, takže dříve mně přislíbené vysílání rozhovoru s mojí maličkostí mi bylo následně zrušeno. No, mě to žíly netrhalo, protože sebestředností netrpím, akorát jsem dospěl k přesvědčení, že takto by se moderátor údajně nezávislého média chovat neměl.
Také mi často vadil fakt, že při vysílání různých rozhovorů na SR byl výrazně silněji slyšet hlas moderátora-šéfredaktora nežli pozvaného hosta. Nevím, jestli to bylo technické nedopatření či šéfredaktorova samolibost, ale takto by to navenek vyznívat nemělo, působilo to divně. Rovněž časté úsměvné přeřeky a blábolení pana šéfredaktora by vydaly na slušně obsáhlou knihu.
Nakonec se pan Kapal až s devótní podlézavostí upnul k jedinému opozičnímu politikovi – Tomiu Okamurovi a jeho boys. Návštěvy pana Okamury ve studiu SR nad bábovkou paní Soničky pak někdy byly až dojemné…
Z těchto výše uvedených důvodů jsem nakonec svůj poslech „Kapal-rádia SPD“ (jak se začalo tomuto vysílači říkat) před několika lety zrušil, a raději věnoval svůj čas poslechu mnoha jiných, pro mne hodnotnějších pořadů na jiných serverech.
Nic ve zlém Vladimíre, odpočívej v pokoji.
R.I.P.
Souhlasím, vidím to stejně.
Bartoš nebo VK si to rozhodně nezasloužili navíc. S Kollerem je někdy těžké pořízení, ale Kapal byl opravdu fanatický SPD kazatel slova božího, to se nedalo už časem.
https://www.novarepublika.cz/2024/11/kolo-se-roztaci-2
“Společenská škodlivost jednání obviněných je o to vyšší v dnešní době, když za poslední roky se výrazně zvyšuje míra rozšiřování dezinformací, jimiž se podporuje a prohlubuje nedůvěra v demokratický právní stát,” stojí v rozhodnutí Nejvyššího soudu.
Takový pseudodemokratický a pseudoprávní stát si o nedůvěru občanů přímo říká.
Možná by to chtělo dát povinnou důvěru v demokratický právní stát rovnou do ústavy. S tím, že co je demokratické a právní určuje….. kdo asi? Ústavní soud!
Definice kruhem.
Vzpomněl jsem si na osud Karla Čapka….
Ještě k té hysterii kolem očkování proti Covidu – má nejméně dva důsledky:
Ten méně špatný je, že člověk, který se dostane do bubliny odpíračů si snadno řekne „všichni to tvrdí, proto na tom něco bude“.
Horší je, že kolem očkování se pravděpodobně děly věci, které neměly spatřit světlo světa. Ovšem hory zjevných nesmyslů, které se na protiočkovací scéně vyrojily, je dokonale zakryly a zamaskovaly. Tak se odhalovači a odpírači stali spojenci těch, proti kterým se domnívají bojovat. Ostatně není to poprvé. Už podezřelé okolnosti kolem pádu Dvojčat v USA byly dokonale zakryty spoustou zjevných nesmyslů.
J. Hruška:
Tohle jsou obecné a nic neříkající řeči. Nechcete být trochu konkrétnější?
Velký reset a násilné přerozdělení majetku:
Covid je pouhá předehra.
Neměli bychom nic vlastnit. Vše má být podle plánů Kazisvětů sdílené.
Cenná aktiva mají uchvátit banksterské korporace.
Pod rouškou dekarbonizace nám zakážou kdeco.
Počátkem roku 2022
VALENTIN KATASONOV osvětloval plán globalistů na nový světový řád bez osobního vlastnictví, v němž vše od kapitálu po samotnou zemi bude patřit Světoobčanům.
Plán „Velkého resetu“ ohlášený Klausem Schwabem předpokládá násilnou restrukturalizaci celého světového řádu, včetně majetkových vztahů.
Přípravy na tento plán začaly v roce 1971 založením Světového ekonomického fóra (WEF). V listopadu 2016 se na webových stránkách WEF objevilo krátké video a text s názvem
„Osm předpovědí pro svět v roce 2030“. Stručně je uvedu:
Zanikne instituce vlastnictví. Lidé se stanou pouhými uživateli různých předmětů.
Pro výrobky s velkou uhlíkovou stopou budou stanoveny vysoké ceny. V globální ekonomice dojde k radikálnímu posunu směrem k průmyslovým odvětvím, která neprodukují skleníkové plyny.
Globální dominance USA skončí. Světu bude vládnout více než jedna světová velmoc.
V medicíně dojde k revolučním změnám. ..
Spotřeba masa se omezí na minimum.
Dojde k masovému přesunu lidí z jedné části planety do druhé…
Najskor bude nie presun masovy,ale masovy uhyn populacie v castiach planety v dosledku radiacie po jadernom udere.
Ti rozumnější se přestanou množit samo od sebe a ti,co se přestěhují místo nich,se utopí ve vlastních sračkách
K mému názoru stačí následky očkování u lidí v okolí.
Jste schopen odlišit následky časové a příčinné? Jestli ano, uvítám vás jako ministra zdravotnictví – místo Válka.
a hele, světe div se, i pojebanej havlista má mozek
super
překvapilo
Dvojcata ani nie ,ale charter co zasiahol pentagon.
A zbyla po něm jen třímetrová díra ve zdi a žádné trosky okolo… 😀
A pan Hruška stejně, jako naprostá většina laiků, dokázal ty zjevné nesmysly odlišit?
Pokud se dobře pamatuju, tak nějaké to „antivaxerské hnutí“ – nebo jak tomu chce kdo říkat – vzniklo až poté, co vláda začala dělat jeden kopanec za druhým, nepřipouštěla odbornou diskusi, umlčovala i perzekvovala skutečné odborníky z oboru vakcinologie/imunologie a točila ministry zdravotnictví, jako svaté na orloji.
Naprostým vrcholem všeho, kdy se i průměrně vzdělaný člověk měl velmi ostře zarazit, byla hysterická mediální kampaň, zosobněná paní Geislerovou
Definitivní zarážkou pro nás, průměrně vzdělané lidi, pak měla být ještě hysteričtější očkovací kampaň Tečka. V jejím rámci se očkovalo v nákupních centrech, na autobusových a vlakových nádražích a svolávalo se do sokoloven a kulturních středisek.
Kdo se nezarazil už v tom momentu, kdy nám bylo po necelých 5 měsících od vypuknutí nákazy tvrzeno, že je už vyvinuta vakcína, tomu stejně nebylo pomoci.
Od toho posledního momentu, kdy někdo zjevně chtěl, zcela anonymně a zcela bez zdravotní dokumentace, naprat lidem do těla neznámou látku, už nebylo pomoci vůbec nikomu.
Pokud se někdo nechal naočkovat v naprosté důvěře v tehdejší státní správu, lze ho jen politovat.
Jestliže se někdo nechal očkovat jen z pohodlnosti či výhodnosti – aby na příslušné potvrzení někam mohl, či případně směl dělat něco, co nenaočkovaní nemohli a nesměli, tak je to čistě jejich věc a litovat je nelze.
Tak jo.. jinak.. kozel zahradníkem.. a ještě jinak.. zrada inteligence.. a naposled.. ševče, drž se svého kopyta.. jo a koukejte na to pod správným úhlem.. UF.. (ta zrada inteligence mě mrzí nejvíc)
Antivaxerskému hnutí paradoxně dálo významný impuls zpochybňovaní Sputniku. Však úkol zněl jasně, nic než Pfizer nesmí projít ať to stojí ci to stojí. Dále cílená americká kampaň proti čínským vakcínám.
To pro mě hlavně.
Pochopil jsem, že nejde o zdraví, ale o politický boj.
Pak už jsem nedokázal poslouchat ty žvásty v televizi a v rádiu.
Možná bych je vzal do úvahy, kdyby se v přímým přenosu ČT zastřelil Flegr nebo upálil ten propagandista z Kuvajtu. Nebo kdyby je zastřelil Kubal nebo Řezneníček.
Teď už jen vypálit ČT?
„Pochopil jsem, že nejde o zdraví, ale o politický boj.“ Tak to jim ještě fandíte. Šlo čistě o prachy a brutálně uplatňovanou moc. V politice bývalo alespoň občas zvykem vyjednávat.
Souhlasím s váma.
Svinstvo to bylo vůči mladé generaci. Vnuci, chtěli-li studovat, očkovat proti covidu se museli.
Já, důchodce, jsem si mohl dovolit na tu hysterii s očkováním zvysoka kálet. A světe div se, žiju….
J. Hruška:
https://www.nespokojeny.cz/exploze-rakoviny-zacala-po-spusteni-covidoveho-mrna-ockovani-a-rust-stale-zrychluje/#more-47556
To vaše očkování zabilo víc lidí než samotná choroba.
A znova a znova: nějaké důvěryhodné diagramy, grafy a podobné „blbosti“ by nebyly? Nenašel jsem žádné důvěryhodné potvrzení těchto keců – nenašel jsem totiž vůbec žádné v podobě grafů a pod.
Na netu je spousta katastrofických článků o raketovém nástupu rakoviny, a jánevímčehoještě po očkování, senátor zemřel na embolii, což je jistě důsledek očkování, i když třeba můj spolužák zemřel na embolii dávno před covidem. Je to prostě kampaň proti jakémukoliv očkování. Všichni jsou prostě proti nám a snaží se nás zabít, že? Lidi. přestaňte blbnout. Radujte se z toho, že je venku krásně, i když prší nebo je mlha. Slunce v duši.
Můj otec zemřel čtvrt roku po druhé „tečce“. Turborakovina. Jeho sestra o měsíc později, taktéž.
Varoval jsem je, ale marně. Věřili více žvástům „odborníků“ v televizi.
Strčte si laskavě své grafy do zádele.
Jsem rád, že jsem to přestál bez úhony, aniž bych měl byť jedinou „špejli“ v nosu.
Vy si můžete dát klidně další „tečku“. Třeba za mě, přenechám vám ji.
Ne, to není žádná kampaň proti „jakémukoliv očkování“, to jen vy se snažíte schovat tu sviňárnu s očkováním proti kovidu pod očkování obecné a dlouhodobě úspěšné (většinou).
Vaše logika „očkování je vždy prospěšné“ a tudíž bylo prospěšné i proti kovidu, je poněkud vyosená.
👍👍
Ano všimla jsem si, že obhájci „vakcín“ proti covidu vztahují odmítání tohoto bůhvíjakého sajrajtu na všechna očkování. Přitom to tak u velké většiny těch, co odmítli očkování proti covidu, není. Ale prostě už neví jak se sami před sebou ujistit, že oni udělali dobře. Diskutující s nickem spitfire je toho zářnou ukázkou.
👍
No.. tady je zrada inteligence jako vyšitá.. jak se linteligene k tomu mohla. propůjčit?
Martin Beer se zařadil po bok svazákům z 50. let, kteří přáli smrt Miladě Horákové. Pokud pravdu a lásku reprezentuje takový lidský odpad, který své ideové protivníky hodlá vyvraždit, brzy bude nahrazena lží a nenávistí. Pokud se tak u některých už dávno nestalo. Přejme Martinu Beerovi, aby se jeho činy a přání vůči jiným lidem projevily na něm samém. Karma je zdarma.
👍
Stres je faktorem, který může zabíjet, či přispět k fatálním a předčasným škodám v organismu.
Kéž má alespoň duše utrápeného CHARTISTY i tímto režimem konečně klid.
Možná žít dál by pro něj neslo znaky mučení a proto odešel, ať odpočívá v pokoji.
Jeho partnerka bude údajně dál bojovat proti systému, kde sice formálně existuje svoboda projevu,
ale režim sám už má problém s dosahem svobodně se projevujících kritiků jedné povolené pravdy
a pro takové kritiky není jistá již opětovně a opakovaně ani svoboda PO projevu.
Tu mají údajně vždy jen ti prorežimní…
Není to jeden ze znaků totality?
Musí to být dost rána na psychiku, pokud CHARTISTA po XY letech v údajné hodnotové, svobodné a údajně navíc na pravidlech postavené deklarované demokratické společnosti takto tvrdě a na vlastní kůže zjistí, že svobodná diskuse o historických událostech, navíc zprostředkované veřejnosti se jako údajně společensky vysoce škodlivá trestá odnětím svobody….
Vlastně máme my ostatní zatím kliku, že se netrestá zase už i ten poslech…
Potrestání kriminalizací je zde o to pikantnější, že ani jeden z potrestaných nepodněcoval nenávist či násilí vůči určité skupině obyvatel, což je prý základní předpoklad zde pro trestnost i dle ESLP ve Štrasburku a přiléhavá rozhodnutí snad nějaký právník zbylých sprostých odsouzených jednou použije…
Je bohužel něco hodně shnilého ve státě ČESKÉM…
Na tento tristní stav v ČR už bylo zaděláno začátkem roku 1998, když byl republikánský poslanec Sládek uvržen do vazby, aby se Havel mohl opět stát prezidentem (rozdílem onoho jednoho hlasu, bo Sládkovi nebylo umožněno volit ani z věznice do přenosné urny).
Jenže, tenkrát to ovčanstvu prakticky nikomu nevadilo, protože se přeci jednalo o toho mediálně dehonestovaného opozičního politika, který měl bránit Česku a jeho obyvatelstvu v cestě ke šťastným zítřkům do NATO a EU. Takže se kromě republikánů nikdo proti tomu skandálnímu kriminalizování představitele opozice nikdo neozval!
Jako vždy, tak i dnes v případě Vladimíra Kapala, se tím málokdo bude zabývat, protože si bude myslet, že právě ho se tento problém přece nemůže týkat. Do té doby, než ho samého to kousne do zadku.
… nikdy neozval!
Ano, kdo a proč je kolaborant, to je oč běží a často sám kolaborant křičí, chyťte…kolaboranta.
Inu jsou doby, kdy je povoleno relativizovat něco a nejen (ale i) za pravdu může být vždy různá sazba…
V kontextu prý jen „vyzobané dílčí a trošku vyšší (na nejvyšší) ochrany“ německého jazyka, jako dalšího výrazu zejména českého porozumění k národnostní menšině stále však občanů ČR, je zajímavé, že zrovna Sládek byl stíhán údajně a právě za „protiněmecké výroky“ při podpisu Česko-německé deklarace.
Tehdy byl nakonec ale soudem osvobozen.
Nejsem si jista, zda by dnes Sládkova slova níže v odkazu vůbec testem justice prošla.
Snad jen, že to řekl v PS a díky té imunitě.
Pokud však většina poslanců a senátorů tehdy skutečně zamítla možnost poslat do vazební věznice, v níž byl Sládek umístěn, volební urnu a tak byl zvolen prezidentem právě Havel, věčná hanba všem.
*****
Jo a při schvalování té deklarace v PS byl rovněž nemístně a jistě drzý komunista – právník Filip,
když se považte dožadoval nedůvěřivě ještě oficiálního textu také v jazyce německém a zároveň textu obou dopisů ministrů zahraničních věcí, které si vyměnili 21. 1. 1997 vzhledem k tomu, že se bezprostředně týkaly projednávaného textu. Asi nedal moc na zlehčování „ústavních právníků“ , přátel na telefonu, že přece o nic nejde….Jenomže v politice jde i jen o drobné symboly, slovíčko, ducha prohlášení, přihlášení se k závazkům….A na konci může být jen kroucení hlavou, dokud je na krku. I ten dosud tajný dokument s Vatikánem nebude jiný….
Nu a ten doktor Sládek, co ten si dovolil, s tím přece nemůže nikdo z tolerantních Čechů souhlasit,
natož ti, dle kterých se ani za PROTEKTORÁTU našim předkům nic moc nebo co ani nedělo…
Kdo chce, tak si to v odkazu zpětně přečtěte, kdo co tehdy řekl, ten Sládek se s tím nemazal ani ve sněmovně u projednání té deklarace a snad ten odkaz bude fungovat,
ať nejsem delší než dlouhá….
https://www.psp.cz/eknih/1996ps/stenprot/008schuz/s008035.htm
👍👍
To je jenom zacatek..Kdo se nebude chtit ucit nemecky , mluvit a psat nemecky ,bude pokutovan a potom soudne stihan ,za pohrdani urednim jazykem.
Díky za toto vytažení z dávno zaprášené parlamentní knihovny. Kdo si na ten odkaz klikne, tak Sládkova řeč je až skoro na konci.
PS:
Ještě jedna drobná vzpomínka mi vyvstala v souvislosti se schvalováním česko-německé deklarace. A sice, jak při republikánské protestní demonstraci proti podpisu Č-N-D byl hovořícímu předsedovi republikánů zcela drze a beztrestně přeříznut kabel od mikrofonu, a tím bylo znemožněno Sládkovo veřejné vystupování. (Tenkrát se ještě bezdrátové mikrofony moc nepoužívaly.) Už tenkrát byla státní mocí (v podobě agenta BIS v civilu) neomaleně porušována svoboda slova, a to dokonce i poslancovi českého parlamentu.
Co je šeptem, smrdí čertem. Případně Halíkem. Vždycky se mi vybaví farář z Dalskabátů.
S tím Sládkem máte naprostou pravdu. Prostě bylo třeba prosadit Veškrnu, a tak se použila metoda přímo gangsterská.
Myslím, že to souvisí:
Fico velvyslanci Bakerovi: „Slovensko není britskou kolonií!“
Slovenský premiér Robert Fico se ostře ohradil proti výrokům britského velvyslance na Slovensku Nigela Bakera, který na síti X napsal:
„Je poľutovaniahodné, že pán premiér Fico súhlasil s rozhovorom s Oľgou Skabajevovou – osobou na sankčnom zozname EU aj Británie. Tvrdenie, že Západ nemá záujem o mier je nepravdivé. Podporujeme mierový plan #Zelenskyy. A najrýchlejšie spôsob ako dosiahnuť mier je odchod Ruska z územia Ukrajiny.“
Fico na kritiku reagoval ostře.
„Takže, za prvé, pane velvyslanče. Netuším, co vás opravňuje zasahovat do mých mediálních aktivit. Představa, že by slovenský velvyslanec v Londýně otevřeně a veřejně kritizoval britského premiéra za jeho mediální vystoupení, je absurdní.
Měl byste se radši zabývat kvalitou výstupů západních médií k válce na Ukrajině. Zjistil byste, že je často obyčejnou hrubou propagandou obhajující neobhajitelné.
Žádám vás, abyste se zdržel podobných výstupů neoprávněně zasahujících do suverénní slovenské vládní politiky. To, že na Slovensku představujete větší a silnější stát, vás neopravňuje k nepřijatelnému chování.
Slovensko není kolonií Velké Británie!
Zadruhé, pokud tvrdíte, na rozdíl ode mě, že Západ má zájem o mír na Ukrajině, dejte mi jeden jediný kladný příklad mírové iniciativy Západu nebo Velké Británie. Žádný takový neexistuje. Byli to západní politici, kteří naopak v dubnu 2022, krátce po vypuknutí konfliktu, udělali vše, aby se nepodepsali i reálně připravené mírové dohody.
A Zelenského mírový plán zakryl prach, jako nerealistický. A místo něj je tu jeho nová verze: ukrajinský prezident představuje „Plán vítězství“, ve kterém žádá rakety středního a dlouhého doletu, aby mohl zasahovat cíle na území Ruské federace.
Tento plán nevede k míru, vážený pane velvyslanče, ale ke 3. světové válce.“
Myslím, že to velmi souvisí.
Nemohlo by si nás Slovensko připojit ?
Tymák:
Už mě to taky napadlo. Ale já jsem půlslovenka, takže by se to dalo označit za sentimentální.
👍 Já jsem Čechoslovák. 🇨🇿
taky. 1*
I já.
Konecne kurva sa nehanbite povedat z coho ste to moja jedina hrdost ja nikdy nezabudnem z jakej cicky ja mlieko pil
Mne v 90 roku v kosiciach slovensky narodovci rozkopali picu,len jedneho som trafil s pivom do hlavy a potom zelena je trava fotbal to je hra, som povedal,ze budeme len hovno v 93 na silvestra som pijany sedel na balkone a nemohol kukat na vylevy tych stastnych skurvenych samostatnych cobolov,kde domov muj kurva?
Já jsem Moravan. Ale Československo bylo mou vlastí. To zločinní politici rozbili, takže dnes už nemám vlast žádnou. Pouze státní občanství.
Ani to nemas mne na consulates povedali,ze mam uz len jednu a ja mumpovedal jak kurva ja mammstary pas a tam prislusnost CS,jakmto o mne bezomna,kto dal pravo,ci kurva ktomkampravo robit tak bez vedomia obcanov nenavidim jich za to jak kurva na obidvoch stranach moravy a ked stojim na vitkove,ci lidicoch,ci kobke v reslovy,abo na dukle to by som zabil za ten ojeb.
Ja skurveny vychodnar,ale moja dusa Ceskoslovenska forever.Bo kazdy sme s dakade z toho kraju ale Ceskoslovensko to nasa zem,toto nadovsetko a dali sme si vybit z ruky kurva a teraz zase prizdisraci v mensom pomere strcili nos do druhej riti,kedy my budeme svoji,nie som kokot,aby som nevedel,ze dokopy 16 milionov nic moc,dakde musime patrit,ale tam,kde pasuje nam a nie dajakej vyjebanej strane.
@Charon: Jaké státní občanství máte? Protektorát ČR postrádá atributy státu – máte-li na mysli občanství 4. Říše, vyjde to nastejno.
Já též.
Tak to jsme dva.
Beze srandy. Je na čase uvažovat o novém Československu. A třeba i s hlavním městem Bratislava.
Moc byste si nepomohl. V Bratislavě žije stejné procento libtardích pomatenců jako v Praze nebo Brně. Je to prokletá globalistická choroba všech větších měst.
Přímá úměra:
Čím je město větší, tím je tam těch magorů víc. A jejich hlučnost se jejich počtem násobí.
Podepisuji
Tymákovan:
O rozbytí Československa se větší měrou zasloužili Slováci a pokud je mi známo, tak ani dnes by většina Slováků do společného státu opět jít nechtěla. Ty nostalgické řeči o znovupřipojení zaznívají větší měrou z Česka a mám dojem, že to většina taky není.
Ty zavry picu ,po 90:roku zacali dristy,kto na koho doplaca,jediny Dubcek jimmvedel zavriet tie vyjebane klapacky,bo dobre vedel,ze za tym vsetkym stoji,jak najebat sak bolo co,tak ho spratali,tak president Havel rozjebaniu a nedodrzaniu ustavy a zakonom o federacii,nevyhlasil referendum o ktorom tie vyjebane demokraticke uzernicke kurvy vedeli,ze neprejde,reci coboly se trhli a podobne chujoviny,si demoktaticky kokoti,meciar a klaus rozdelili,aby rabovanie dosiahlo vrcholu,bo se vetsi mirou zaslouzili slovaci a o referendum ty nic nevies,kurva do pice bo ani v tom skurvenom cobolove by nebolo preslo a to ojeb na cobolov s tankamy zrusenim vyroby aj tak by nebol pomohol,bo aj v cobolove by bola vatsina za zachovanie federacie,jasne ze dnes nova generacia,ostravackamtu v kolebce 27 rocna nevedela,kde sabinovco chapem diera,potom som povedal presov,ni chuja nevedela,tak som povedal kosice,tiez tma a 21 rocna odisla z ostravska tu zije s amikom a ma 3 deti,ked 21 rocny mlady vlovek ceska nevie co kosice a 21 rocny mlady clovek slovenska nevie co ostrava,ale vie povedat fuck i cool znaci jaky tam system.
Ty vidim ze mas znamo ,podobnych ,com maju znamo slucham v cobolove debilov a ja pre nich velka neznama.,bo neznesiem zajebanyvh nacionalistov skurvenych a mi chuj zmjakej strany moravy,bo mne nasi burani hovorili o ceskych uciteloch o ceskych vypravcoch na zeleznici o ceskych doktoroch v Imuna sariske michalany o lampasakoch v presove a to hovorili ,ked zili po 1 vojne,ze pepici jich naucili,bo vedeli,len robit jak otroci takze mne je znamo toto,mne znamo,ze cesi naucili tu durnu holotu na vychode zvarat a robit na bagry a tych chytrejsich poslali studovat a kopa tych pepikov mala tie jebacky zo sarisa bo sumne jebacky tak mne znamo toto.
Takym milanov som sluchal v cobolove jak ty milanku uz davno,co naisto viem na obidvoch stranach moravy viacej takych kokotov jak ja jak milanov muzes na to sebrat jed vole.Poliak povie maju chrasty na mozgu,chrasty strupy.idem robit do pice, bo v kolebce soboty pracovne ,ked chces mat kus viac tak povedat byt pod strednou vrstvou treba robit aj Saturday,bo sankcie na rusko a treba byt uvedomely kurva.dobre ja jdu,ale vratim se.
Jj, Kalvoda, Burešová, Pithart a další v tom byli úplně nevinně.
Za vodmenu dostali v 69 federalizaci , v 39 zase ochranu nacistu.
V 89 nas slovaci husaci dostali do okupace demokrautama.
Uspechu hodne k nepreziti a vzdycky na nas.
Kdo je cechoslovak ,tak neni Cech ,ale tupej poslusnej idiot ,kterej nevi co je.
Takhle hovoří zástupce své země. Správná reakce sebevědomého státníka. Představte si na jeho místě toho sráče Fialu. Dělal by si poznámky a pak tomu anglánovi vlez do prdele, že by mu nebyly vidět kontíky.
Robert Fico, ač sociální demokrat, má moje stále vřelejší sympatie.
Fiala by se především nikdy neodvážil vystoupit v ruské televizi.
Zato v naší má odvahu žvanit nesmysly
Jasne,ze taka zemicka to hovno vo svete a predstavitela takeho hovna,za murikom prijimaju najvyzsi predstavitelia,kde prisiel blinken a sef terakotovej armie povedal,ze momentalne nema cas,na zapade takeho prestavitela takej zemicky maju za hovno,co si o sebe mysli,pritom prehlasuju,ze kazdy ma rovnake prava to som sluchal vo stvavych vysilackach a zlutasky,co mensie mesto maju vacsie jak cobolovo sa zachovuju tak normalne a ten kokot anglicky naj trime picu,bo tej jeho vyjebanej zemy,sme platili v zlate aj za snurky nasivh vojakov naj drzi picu vyjebanu anglicku zasranu za krev nasich si dali zaplatit kurva vyjebanec vyjebany aj s jeho skurvenym albionom,boha to si barz dobre zapamatam na druhy rok osobne pojdem vyriesit bo mam dost kurva.
Tak tohle na britskou adresu ještě nikdo neřekl. Až „chlap s gulami“.
Však už sedí s Karlem Čapkem v nebi za plukovníkem vykopaným příkopem a prozápadně prodejný Čech mu hrdě na hrob chčije.
Ze toho rádia jsem slyšel jen ten jeden pořad, asi po prvním nebo druhém soudu. Ten pořad ze mne udělal stalinistu. Tož děkuju, pane Kapale…
A děkuju aj Vidlákovi za pěkný text.
Čest jeho památce, upřímnou soustrast pozůstalým.
A co dodat k těm liberálním demokratům – Hitlerjugend, komsomolci, svazáci, Rudé gardy, Rudí Khmerové… s těmi si mohou podat ruku……
Politika která se nehodí současné vrchností ,totiž velmi bolí a přibývající věk může i zabíjet. Demokracie vyčpěla a stala se jen prostorem výběhu ke korytům.
Souhlasila bych s Vámi, jen je tam docela podstatný rozdíl u těch svazáků. Ať už se dělo v 50. letech cokoliv (a souhlasím, že to nebylo nic pěkného, spíše hrozného), tak mnoho těch svazáků něco postavilo, vybudovalo. Co vybudovali libtardi od roku 1990? A dokonce zadarmo? Nic, naopak rozkradli co se dalo.
Já nevím.
Nepřevládala spíš ta negativa nad pozitivy?
Spousta mých vrstevníků byla členy SSM od jeho počátku, od „překlopení“ z ČSM.
Žádní nadšení budovatelé socialismu, často spíš naopak hledači toho, jak se zašít a jak vyjebat s povinnými brigádami na stavbách.
Jeden z nich mi v mládí vysvětloval:
„Víš, mě furt baví ta modelařina. Abych si mohl koupit desetikubíkový modelářský motor, tak musím být členem Svazarmu, nebo aspoň SSM, takže jakože prověřenej. A jako člen musím mít splněno a zaplaceno zároveň, jinak mi nedají známku.
Bez členství mi prodají motorek maximálně do dvou kubíků a ještě dost mizerný, ale neprodají mi k němu metyl. Jako členovi mi na průkazku prodají úplně cokoliv.
To je tak, že ten desetikubíkový motor utáhne i dost velké letadlo. A to velké letadlo, s adekvátně velkou nádrží, doletí i dost daleko a dost toho unese. A toho se soudruzi asi bojí, nebo co.“
Nebral bych to jako pravidlo, ale možná to bude tak, jako s komunisty.
Někteří holt byli takoví „usvazáci“. Z prosté nutnosti, pokud chtěli dělat něco, co vybočovalo z kolektivně-masové zábavy. Skoro všichni začínající muzikanti, pokud někdy v budoucnu chtěli hrát veřejně, museli být registrováni buď u nějaké osvětové besedy, OKS, nebo aspoň v SSM a později si udělat komisní přehrávky, jinak dopadli velice špatně.
To je hovadina, on si jen asi potreboval obhajit, proc tam vstoupil
(v letecke modelarine se pohybuji od r.1964)
Neházel bych komsomolce a svazáky do jednoho pytle s nacisty a fašisty podporované Západem.
Komsomolci a svazáci budovali a ne ničili, jako dnešní liberální demokrati.
Ale všichni chtěli „dobro“ jejich a po jejich. A stálo to spousty životů….takže…
To chce každý režim.
Pod článkem o oběti současného režimu právě besedujete.
Co z to z toho vyvozujete?
Vždycky jim jde o naše DOBRO. Proto si jej dobře chraňme!
To je demagogie co předvádíte.
Spoustů životů stál kapitalismus, zatím dvě světové války. A včil mudruj!
Netřeba chodit daleko. Není to první případ. Vzpomeňte co se dělo okolo Miloše Zemana, a nebo jaké byly komentáře – ve stylu jaký je útočník babral- při atentátu na Roberta Fica. Svět se radikalizuje a i když si jeden snaží zachovat lidství do poslední chvíle, je pravděpodobné, že ten ďábel, kterého máme v sobě každý nakonec vyrazí i z nás. Záleží, kde je u každého ta mez.
Ja pocul,ze take radio je,ale nesluchal,vlk tam chodil som tiez cul,pisat,ze ho umorili tym vysetrovanim,kus pritazene za vlasy ja by bol umrel uz 20 rocny,ze sud napisal peknu demokraticku kokotinu,to moze aj jebnut cloveku z takeho rozhodnutia,ale zomriet?Mal uz tiez svoje roky,jasne ked vas tak odsudia podla diktatury demokratickeho skurveneho proletariatu,moze si to clovek brat k srdcu a moze byt pricina k smrti,ale co nie je pricina smrti,smrt berie bez rozdielu.Co sa tyka toho kokota,co sa vola Beer,treba brat ze kokotov,bolo vzdy dost ta jak kokotskeho piva,napriklad Michalovske chcanky.
A katynske lesy,jasne ze ty poliaci tam neumreli z bozej moci,ale nezabudat,ked za pilsudskeho sa udial cud nad wislou myslim 1921 a polske vojska porazili ruske,tak lachy nechali zdochnut od hladu 100000 bolsevikov,mensevikov,cervenych i bielych i takych obycajnych nezaradenych.Sudca v pepikove zajebany,uz nevie,ze traktare sa za ten masaker ospravedlnili polandu na najvyzsej urovni a tiez ten kokot sudca nevie,ze UA,za boha nechce priznat zajebanych 100000 lachov,vcetne ukrajincov ,ryskych,madarov,nasich obcanov a vyznavacov talmud,tak nech sudca precita moj drist tu a dojebe mi demokraticku palku kokot.
Uprimnu sustrast rodine a jeho znamym,nase pravda zivitezi,keby aj kamen tehlu jebal.
Mne bolo hovorene,podkopavani idey socializmu,propaganda imperializmu a znizovanie moralky vojaku CSA,kurva coho som sa zase dozil,ked citam take demokraticke rozhodnutie lidovodemokratickeho sudu boha este…
Hele vidlaku,ludia vychovany v komune,sa neznizia k takej reakcii,bo od iskricky,pioniera,svazaka,az clena strany ucili k cestnosti,iskricka som bol,pionier do 8 triedy,pijakov dezertneho sabinovskeho vina,do zvazu mladych nebrali a strana ma nechcela,bo som jebol engelsa do mlaky ku obrubniku,hej a este som bol asi rok dobrovolne clen cerveneho kriza,mal som aj bumazku a clenskemznamky som platil a daval krv,ked som zistil,ze nasu krv predavaju za marky na vyrocnej schodzi som pijany jebol legitimaciu do tych,co sedeli na javisku,nikto ma nesudil bo v burakovoch na sarisu take excesy patrili k nasmu folkloru a soudruzy to neriesili,bo vedeli,ze chuj z toho.
Čerstvý pořad Filipa Turka:
Právě se vracím z Hradu… | Filip Turek | Přísně tajné #103
106 tis. zhlédnutí Vysíláno před 3 dny
https://www.youtube.com/watch?v=n-kHXQHnH6k
——————–
„… Odmítl jsem chodit do televize na další rozhovory s paní pirátkou Gregorovou. Vést rozhovory s touto paní je jak hrát šachy s holubem… rozhází figurky po šachovnici a nakonec tu šachovnici pokálí.“
Ač je přirovnání velmi trefné, to rozhodnutí samotné mi nepřijde úplně rozumné, byl v těch diskusích velkým přínosem. Co by zbylo, pokud by se stejně rozhodli paní Konečná a pan David ?
Zbylo by vám sledovat leda tak pochybné půvaby jisté prcalky. Ty skryté by vám v televizi nejspíš neodhalili…
To odhalí pouze gynekolog.
Pochybuji, ze gynekolog odhali vic, nez je zrejme na prvni pohled. A hlavne poslech. Zkratka, je to p….
„Prohlubování nedůvěry v demokracii a právní stát“ není znakem skutkové podstaty trestného činu. Ani přestupku.
Navíc, tento výrok, je-li autentický, z úst úředních nechtěně potvrzuje skutečnost – nedůvěru v demokracii a právní stát.
Pokud pominu to, že demokracie a právní stát skutečně neexistují. Jsou smyšlenkou, předmětem víry.
Tento proces tak jako procesy ostatní je procesem politickým, tak jako procesy „komunistického“ režimu a procesy předešlé, a v podstatě mají povahu procesů náboženských, proti kacířům. Z principu. Bez ohledu na míru pravdivosti posuzovaných výroků. Ve skutečnosti je ochranou „kultu“.
Velmi výstižné.
Nedůvěra je tedy trestným činem?§§§
Zasévání té nedůvěry je rovněž trestným činem?
Asi je chyba v zasévání důvěry.
Jakpak věřit v zasévání důvěry ve dvacetileté válce západních hodnot proti afghánským domorodcům „za Prahu“?
Jakpak věřit v zasévání důvěry v onu Tečku, která nás zachrání, ochrání, osvobodí, imunizuje, zbaví kowidu, nezbaví kowidu ale nechá přežít, nezbaví kowidu a nenechá přežít?
Ještě mohli dodat to, co si vyslechl i můj děda v 50. letech: „Soud se domnívá, soud nabyl přesvědčení“.
Nedůvěru v demokracii a právní stát v ČR zaseli přesně tímto, a nejen tímto, procesem s panem Kapalem. Komunistický rozvědčik s politrukem na Hradě, komunistický prokurvátor, totalitu podporující soudy…fakt, po 35 letech jsme v bruseli!
Bazalka, nech vám váš antikomunizmus vydrží do tretieho tisícročia! Treba byť bdelý, komunisti striehnu všade! Česká republika je plná komunistov, ktorí si zvolili svojho rozviedčika na hrad a komunisti vo vláde, parlamente a senáte stále strkajú za štátnych zástupcov a sudcov svojich agentov.
Re: Odver…
Citace:
„Prohlubování nedůvěry v demokracii a právní stát“ není znakem skutkové podstaty trestného činu. Ani přestupku.
To ovšem VŮBEC neznamená, ža vás za takové prohlubování nezavřou do basy.
@odverpánku: Vystihl jste to velmi přesně – i soudce argumentoval dogmatem. Protože dogma nelze vyvrátit argumenty, zcela správně šetřil soudní výdaje, když argumenty odmítl připustit. Všechny náboženské spory vždy spolehlivě řešila hranice. Však už se topivo shromažďuje a zanedlouho budou plát – tak hlavně dávat pozor, abyste byl od ohně v dostatečné vzdálenosti.
Jistěže. Dokonce pro dogma nalezli jiné pojmenování. Narativ. Netřeba dokazovat. Stačí narativ. Zítra jiný, pozítří další. Stejná inkvizice, stejné hranice. Jen jiní kacíři.
Ke Katyni….je to stejné jako v případě Auschwitz… Ve snaze o větší „impakt“, samu o sobě hroznou pravdu zjednodušovali a vylepšovali, až se stala lží. Jenže někteří si dali práci a spočítali, že tak jak je podáváno, nemohlo být. Tak s vyvrácenou lží se svezla i pravda.
Teze o pětadvaceti tisících v Katyni byla vyvrácena. Tak přišli s tím, že do toho počtu je nutno pojmout všechny oběti, z ostatních případů. A proto, že ona zjednodušená „pravda“ je pravdou „symbolickou“, a že kdo ji zpochybňuje, dopouští se trestného činu…
Jako by nestačil součet v onen počet, který byl při započtení dalších, nejen Poláků, i vyšší. Osud Interhelpa, zaměstnanců Fordových závodů budujících automobilový průmysl v Sovětském Rusku, naivních imigrantů z USA a odjinud.
Varuji před vylepšováním pravdy. Tak jako před jejím účelovým zamlčováním.
Střezte se „narativů“. Vy rozumní. Střezte se špatných cest ve snaze jít k dobrému cíli. Navíc, jste si jisti, že cíl, ke kterému směřujete, je dobrý?
Střezte se těch, kteří nepochybují.
Máme neuvěřitelnou národní tradici, schopnost, náturu či jak jinak to pojmenovat. Skuteční kolaboranti nálepkují opravdové vlastence jako kolaboranty. Fakt neskutečné. A není bez zajímavosti, že mají často německy znějící příjmení a profesní i jiné vazby na Německo, bývalé sudeťáky, Landsmanšaft, Sorose a jeho neziskovky, Aspen, západní banksterské kruhy či tajné služby a tak podobně.
👍 🎯 🥇
No… to německy znějící příjmení bych nezdůrazňoval. Ono po tom slavném „třista let jsme trpěli… a dodneška nám nejde fotbal( Jan Werich, Italské prázdniny) je tady německy znějících jmen spousta. A rozhodně to nemusí znamenat vazbu na dojčland.
No… to německy znějící příjmení bych nezdůrazňoval
Jj, hlavne kdyz spousta z nich je ve skutecnosti yiddish
No já vím jen tolik, že to byl docela velkej arogant. Neuspěl na Svobodném vysílači, protože platby. Zbulíkoval k sobě toho méďu béďu, a jal se pod křídly japonce, který podniká v parlamentím čase s turistikou Japonců, myslím že si říká sPD. Jeho, k ničemu vyznání, na jeho osvobozeném rádu bylo v tom, že ho vykopli z novinařiny a že pak jezdil náklaďákem. Tolik špíny.
Ve své podstatě byl schopen i říci, že se né vždy trefil. Kulantně zaobaleno slepá cesta do nikam.
Jel jen politiku, do které jedete i vy. Šťastnou cestu do nikam.
Hele, Assholsyne, velice přeháníš. Vidlák udělal chyby a přešlapy, ne že ne, uznat je, to z něho (ne)lezlo jak z chlupaté deky 😀 – ale celkově to vede schopným způsobem a každý by v takové kvantitě „ideologického boje“ nějaké chyby nadělal, akorát každý ty své.
Já jsem nenapsal o kolaboranta míň.
No, každopádně ze mě nikdy nebude spasitel. Nikdy nebudu bez chyb, nikdy nebudu bez omylů.
Ale doufám, že si té své omylnosti budu vždycky vědom.
Re: Vidlák
na vlastní omylnost se zapomíná nejdřív a nejlíp.
Vidlák:
V to doufám a držím vám u toho palce. Touha po spasiteli je příšerná věc a je to jen odvrácená strana touhy po obětních beranech. Kéž ji neohroženě odrážíte štítem normálnosti.
Dobře činíš. Protože po zkušenostech s tím dosavadním by Tě přitloukli festovnějc.
tak pořádnou a správnou „novinařinu“ dělá přece v české bruselvizi to Kubalovic komando. Soukromník Vašek Otázka Morava, Wollner, Fridrichová, Řezníček, Witowská… a celý zástup extratříd pravdy a lásky.
Některé vyslýchané nechávají i dokončit větu.
Zrovna přemýšlím co způsobilo, že se musel poroučet Hynek.
Takový spolehlivý kádr – a oni si ho nechají utéct?
Byl tam nějakej problém, myslím, že se někam infiltroval bez pokynu pana generálního. Ale přesně si nevzpomenu. Nicméně to mainstreamem proběhlo.
Jo, teď mi blesklo.Jednalo se o IKEM, o ty sviňárny pana ředitele a nejvyššího vedení. A Hynek byl s jedním z nich kámoš, takže reportáže byly (značně?) zkreslené. Pak tvrdil, že to činil v zájmu informování veřejnosti.
De mortuis nil nisi bonum, ale proč musí koaliční a očkovaný Kraus umřít zaručeně na povakcinační trombózu plic, zatímco alternativní a neočkovaný Kapal je uštván koalicí a vůbec neumřel na postcovid trombózu mozku?
To, že to Pivo vidí jednostranně ještě nemusí znamenat, že to vidíte jednostranně (z druhé strany) i vy, diskutující i psavci.
Kapalova partnerka psala o depresi.
Že se s tímhle individuem vůbec vybavujete. Napsat k článku jako reakci ten jeho výlev, to už samo o sobě něco svědčí o jeho autorovi.
Je to liberál.
To vysvětluje mnoho.
Zaručeně?? po vakcinaci? Já jsem bohužel znal lidi, které postihla embolie, a vakcinováni byli tak leda tetanovkou a protidětskou obrnou. Teď se prostě veškerá úmrtí budou svádět na covidové vakcíny. Jste proti? Tak jste debilové, že, dezoláti, idiotové a bůhsámví co ještě, a pozor na vás.
spitfire:
Pokud by existovala veřejně přístupná statistika, možná bychom měli více jasno, ale v totalitě se tato statistiky nevedou, nebo jsou přísně tajné.
Zapomeňte na důvod úmrtí a sledujte jen statistiku jejich počtu – zde došlo k nárůstu v čase po aplikaci vakcín, tak to asi nějakou korelaci mít bude. Ale ti správní novináři vám poukáží na korelaci s válkou s východní mocností. Ani postižení si souvislost nepřipustí, aby se ještě více nestresovali. Ostatně „vakcína“ možná jen posiluje účinek uměle vyrobeného viru, jehož vývoj měl stejný depopulační cíl.
Korelace není příčinná souvislost, (stejně může korelovat státní dluh a pravicovost vlády 🙂 ).
Protože neexistuje kontrolní vzorek, tak jestli úmrtí je po očkování nebo ne, se nikdy nedozvíme,protože neexistuje žádný jiný identický Kapal, akorát neočkovaný
„V pořadu se Kapal ke katyňskému masakru, během nějž sovětská NKVD podle převládající interpretace povraždila tisíce polských důstojníků, vyjádřil s tím, že „to je všechno trošičku jinak, než se nám snaží v současné době namluvit“. V průběhu diskuse s amatérským historikem Jurajem Václavíkem, jenž v diskusi hovořil pod pseudonymem Jiří Šifrín, a komunistickým politikem dr. Josefem Skálou.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zemrel-Vladimir-Kapal-Nahledli-jsme-do-dokumentu-jimiz-se-branil-764114
Bankéři podporovali nejen Hitlera a nacisty, ale stvořili rovněž základy komunismu, jenž chtěl „německý diktátor“ zničit. Bez podpory banksterského průmyslového kartelu I.G.Farben by Hitler zůstal pouze obskurní marginálií v dějinách a miliony lidí by by nepřišly o život během druhé světové války. Koncern I. G. Farben však nebyl ve svých snahách přivést Hitlera k moci osamocený. Antony C.Sutton uvedl ve své knize ‚Wall Street a Hitlerův vzestup‘:
„Mezi německé bankéře v dozorčí radě I.G.Farben v pozdních XX.letech 20.století patřili hamburský bankéř Max Warburg, jehož bratr Paul Warburg byl spoluzakladatelem Federálního rezervního systému v USA“
Idustriální kartel Farben byl vytvořen prostřednictvím následujících bankovních domů na Wall Street: Dillon, Read & Co., Harris, Forbes & Co. a National City.
Ve 30.letech napsal William Dodd, tehdejší americký velvyslanec v Německu z Berlína Rooseveltovi, aby mu objasnil důležitou úlohu, kterou sehráli američtí bankéři a průmyslníci, kteří dali Hitlerovi a nacistům „plnou moc“. Dodd napsal:
“DuPontové mají své spojence v Německu, kteří jim pomáhají v obchodu se zbraněmi. Jejich hlavním spojencem je podnik I.G.Farben”.
Vedle DuPontům to byly společnosti Standard Oil, International Harvester, General Motors a Ford, jež byly kontrolované bankou J.P.Morgan. Všechny tyto společnosti usnadnily vyzbrojení Německa po první světové válce. Další společnosti, které se na tom rovněž podílely byly International Telephone and Telegraph, General Electric, International Business Machines, Alcoa a Dow Chemical. Mnohé z těchto podniků pokračovaly v podpoře Hitlera i poté co Spojené státy vyhlásily Německu válku. Sutton o tom píše:
“Ministr financí Morgenthau byl hluboce znepokojen důsledky tohoto monopolu, jenž měla Wall Street, která tak ovlivnila osud nacistického Německa. Ministr o tom vypracoval memorandum, které poté předložil prezidentu Rooseveltovi.”
Dědeček bývalého prezidenta George W.Bushe, senátor Prescott Bush byl ředitelem a akcionářem podniku, který profitoval na svém podílnictví na finanční podpoře nacistického Německa. The Guardian k tomu v září 2004 napsal:
Obchodní vazby Prescotta Bushe trvaly do roku 1942. Poté byly zastaveny zákonem nazvaným Trading With The Enemy Act /zákonem, jenž zakazoval obchodování s nepřítelem/. Tyto obchodní vazby vedly o 60 let později k civilní žalobě, která byla podána v Německu na rodinu Bushových”.
Jistěže. Vysvětlení, jako vždy, je ekonomické. Především toky peněz, které prorážejí cestu ideologie, a která účelově proráží cestu penězům.
Ocitl jste se na pokraji chleba, vody a deky.
Riskujete jako nějaký mladý a nepokojný blázínek, pane soudče
Nejdrive byli ty „strasny“ reparace ,aby se kazdymu nakukalo ,ze z nich je inflace.
Jeden dum stal dolar. Co to znamena , zakoupit skoro zadarmo celej nemeckej prumysl, banky a skoro zadarmo, kdyz to postacuje skoro zadarmo ,na ovladnuti vlady.
Vlada s presidentem valecnym zlocincem dosadila hitlu.
Kdo mel po prvni svetovy megamiliardy a povodne megapenez do Usa z pujcek na valku v Evrope.
A na co ta prvni valka asi byla. Aby se poridil pro bankere , zlatej dul .
Dalsi nepritel ,bolsevik pro hitlu a zlatej dul pro bohace…
Na dalsi zlatej dul pro ne a na lidi dalsi svetovou valku.
Na totalni vladu nad svetem..
Včera na křtu knihy Falešní svatí Lenky Procházkové za něj Ivan David zapálil svíčku. Bohužel jsem nevěděl, za koho přesně svíčka je, protože někomu ze za mnou sedícího vedení ABJ začal v tu chvíli zvonit mobil, tak jsem myslel, že někdo zemřel „normálně“. Panu Kapalovi jsem moc držel palce. Vím, že mu to jižnepomůže, ale doufám, že jednou se po něm bude jmenovat ulice.
Teprve teď jsem si všiml motta na parte a hluboce se skláním.
„Včera na křtu knihy Falešní svatí Lenky Procházkové za něj Ivan David zapálil svíčku. “
Jsou jen součástí problému.
Jen samá jednoduchá prostě infantilní režije. Když je stát vyhodí z baráku, vřískají jako malé děcka, že je nikdo nemá rád. Tohle?
NE
Kdo je součástí problému ?
„Včera na křtu knihy Falešní svatí Lenky Procházkové za něj Ivan David zapálil svíčku. “
Ale nemůžu to dokázat.
Co je to za blábol ? Byl jsem tam, viděl to a slyšel na vlastní oči a uši.
Tp bude Sasin….u toho je to všetko jedno, pokiaľ to nemáš ako on
Já vím, že to je Sasin.
Ty uá zase fetuješ, dobytku?
Tak to je tedy síla! Fanatici! To musíte vidět.
Jak se prosím liší NSDAP, KLDR a současná Ukrajina?
https://aeronet.news/sef-ukrajinskych-neonacistu-zacal-na-ukrajinske-televizi-lakat-160-000-ukrajincu-na-krasnou-smrt-ve-valce-ktera-je-lepsi-nez-starecka-smrt-v-kaluzi-vlastni-moci-na-chodbe-nemocnice/
Tomu tvorovi (nemohu napsat člověku) bych, být toho mocen, rád dopřál tu krásnou smrt na bitevním poli.
Nejlépe po průstřelu břicha.
Re: Sk
Průstřel břicha je moc rychlý. lepší je zůstat dole za závalem. Pochopitelně nezraněný, s přívodem čerstvého vzduchu a dostatkem vody.
Člověk tam vydrží potmě i tři čtyři týdny.
Aha, tak odtamtud pochází lidové rčení, že „řval jak zavalený haviř“ ? 😀
Re: DŽ
Ono to moc k smíchu není. Vlezte si pod postel a vydržte tam dva dny bez možnosti se kulturně vychcat a vysrat.
I když je fakt, že naprostá většina kusů v podzemí se posere a pochčije při tom, když vedle nich padá strop a kolem hlav jim lítají pokřivené hydraulické stojky (co kus, to 130 kg) jak rozsypané zápalky.
Pokud trefí břišní aortu, je to opravdu rychlý. Ale když ne, tak to musí bejt docela dlouhej hnus.
Bez většího krvácení několik hodin až dva dny. V hodně hnusnych bolestech. Než infekce způsobená střevními bakteriemi způsobí celkovou sepsi.
Což nikomu nepřeji.
Pracuji v hospici, nikomu takovou smrt nepřeju…
Jeden kluk s probodnutým břichem rezavým armovacím železem ležel vedle mě v Ružomberoku ve Vojenské nemocnici. I já měl celkovou sepsi břišní dutiny. Na rozdíl od toho dvacetiletého kluka jsem se z toho dostal.
Dostali mě z toho. On jenom šeptem volal maminku – a potom zmlknul. Dovezli zástěnu – a když jsem se z polospánku znovu probral, byla už ta jeho postel čistě povlečená.
To nezapomenete.
Táta mi umíral na rakovinu.
Rakovinu slinivky.
Morfium se dává v terminálním stádiu, on na (bohužel stále silnějších) dávkách přežíval asi rok , rval se a bojoval předem ztracený boj.
Můj skvělý, inteligentní, vysoce vzdělaný táta, člověk jiskřivého intelektu se mi rozpadal před očima – a když nemohla sestra, občas mu to morfium píchala manželka nebo já.
Sepse tě zabije v řádu několika dnů – SKUTEČNÉ peklo vypadá takhle
Jo
A člověk se může jen ptát: „Pane Bože, za co…?“
Charon: moje neuroložka mi řekla, že špatný věci se stávají hodnejm lidem.
Já už si nepamatuju název, ale pamatuju si autora: Jefremov. Připomíná to kult smrti v nějaké pošahané civilizaci na nějaké vzdálené planetě. Mlhovina v Andromedě? Možná, ale nejsem si jist.
Nie, Hodina býka. Vždy som si myslela ze ideme cestou rozvoja až k hviezdam a ze ta zaostala planeta Tormans je len blbou ukážkou, kam to mohlo ísť. Ukázalo sa, že sme Tormabs my a o tých dobrodincoch z vesmíru môžeme len snívať
Děkuji! Ano, Hodina býka to byla…
Tak to bylo myšleno autorem.
pán sám se také účastní?
Pán se neúčastní, neb je předseda strany. A jeho syn mu dělá ochranku.
No, esesácký katechismus neznám a nestudoval jsem to. Ale ke katechismu islámského státu to nemá blízko, protože se to s ním naprosto kryje! Co je přece krásnějšího, než zemřít pro „Cosi“ vysokého nad námi? Třeba pro boha, víru, vlast, demokracii, západní hodnoty, zelenou planetu…
Pěkný nekrolog. Pocta.
A konstatování, jací lidé taky žijí kolem nás.
Dalo by se říct historie se opakuje á la Jan Procházka. Co myslíte, půjde jejich nenávist stejně daleko jako šla u Procházky?
Re: Petra
To není nenávist. To je zkoušení, kdo bude větší machr a frajer,kdo vymyslí lepší nadávku a sprostější urážku. Takové sviňky z Řeporyjí, jestli mi rozumíte.
V momentě, kdy dáte prvnímu z takové squadry pořádnou bombu přes rypák, že jde aspoň na kolena, ti ostatní otočí v mžiku kabát, protože se z takového zážitku poserou tam i zpátky.
Známe, nic nového pod sluncem. Dřív se takoví týpkové profackovali před hospodou a byl od nich pokoj.
👍
😼😾🐱
Musíš zalobovat aby našli nějakého zajíca, co se upálí. Když zaplatíš, přestanou nenávidět.
Procházka dostal, co si zasloužil. Od svých.
Nebyl nevinný kolemjdoucí.
Prosím šlo by vykydat tohoto blijícího onanyma ? Rozumím svobodě slova, ale tady jde o pietu.
Re: Tymák…
Na pietu dnes kadí Bílý Tesák…
Na každou svini se někde vaří voda, Anonyme!
[;>)