Jsem chcimír od první minuty války na Ukrajině. Cítil jsem ji v kostech už pár měsíců předem a ukrajinskou krizi jsem sledoval už od Majdanu. Vnímal jsem ji jako existenciální záležitost. Tohle nebyla klasická „velká hra“ velmocí, které se štengrovaly prostřednictvím nějakých milicí a režimů ve třetích zemích. Tohle nebyl Asad vs. umírnění lidojedi. Tohle nebylo foukání do revolučních ohníčků v Libyi. Tohle bylo vážné, je to vážné a bude to vážné.
Nevím, jak to brali na Západě, podle toho, jak v posledních dvou letech postupovali, tak bych si myslel, že situaci značně podcenili i když si v hloubi duše uvědomovali, jak zásadní konflikt to je. Rusové samozřejmě od první minuty nenechávali nic náhodě, své soupeře rozhodně nezesměšňovali a šli do té války s plnou vervou.
Důsledky teď právě prožíváme. Rusko má ekonomický růst, my máme opětovný růst inflace. Obrání národa o třetinu úspor je málo. Na vítězství Ukrajiny to nestačí. K tomu máme průlom u Charkova a spoustu drobných indicií, že to nebude jediné místo a jediné volné jednotky, které Rusové mohou nasadit.
Před dvěma roky jsem si řekl, že nemohu jen psát o tom, co se děje a nadávat na poměry. Musím prostě vstát z gauče a udělat službu vlasti, protože to jinak nejde. Není možné čekat, až dojdeme na práh jaderného konfliktu. Není možné zůstat hezky v závětří a vědět, že se ve skutečnosti nic udělat nedá. Není možné si prostě spočítat síly, zjistit, že jejich poměr je pro nás značně nevýhodný a prostě jen fatalisticky čekat, až se všechno stane.
A tak jsem se angažoval v protestech, začal jsem pohybovat na hraně politiky a snažil jsem se vytvořit alternativní médium s co největším dosahem. Rozumný člověk nesází na jednu kartu. Je třeba se bouřit, je třeba být slyšet a je třeba jít hrát podle stávajících (a pěkně nevýhodných) pravidel hry.
Byl jsem u všeho podstatného posledních dvou let. Mluvil jsem se všemi, kteří byli ochotni mluvit se mnou. Dostal jsem se mezi politiky, odboráře, zemědělce, aktivisty, novináře i prosté nadšence, kteří se, podobně jako já, nechtěli smířit s tím, co se na nás valí. Na dva roky jsem upozadil rodinu i hospodářství a zařídil se, abych to celé vydržel dělat až do parlamentních voleb.
Nikdy jsem se necpal do čela. Vždycky jsem jen pracoval, psal, jezdil a podporoval. Nepřijal jsem žádnou nabídku ke kandidatuře, vždycky jsem říkal, že nemám žádné politické ambice. Byl jsem u prvních třech velkých demonstrací v roce 2022, byl jsem u třech velkých demonstrací Jindry Rajchla, byl jsem u demonstrace odborářů i u zemědělců. Prožil jsem si otřesy spolu se začínajícími politiky, sledoval jsem zblízka, jak to celé vzniká, objel jsem si celou republiku a to dokonce dvakrát.
Odešel jsem kvůli tomu z práce (v Agrofertu už dávno nepracuju), stal jsem se blogerem na volné noze a díky vám, čtenářům, je to zvládnutelné.
Proč to všechno píšu…
Protože pro kvalifikaci je hotovo.
Poslední plány nám tak trochu zhatila černá labuť v podobě atentátu na Fica. Doprotestoval jsem. Můj blog za poslední dva roky narostl na zhruba tři sta tisíc čtenářů. Za tři týdny skončí volební kampaně všech stran, pak budou eurovolby a až se sečtou výsledky, ukáže se, k čemu ta celá práce byla. Ukáže se, kdo se kvalifikoval pro parlamentní volby a ukáže se, jestli alespoň trochu utečeme hrobníkovi z liberální lopaty.
Ještě trochu budu jezdit s Petrou Rédovou po volební kampani, příští týden hodlám být na konferenci SOSP v Praze… bude tam i darogoj drug Saša Vondra, takže by to mohlo být zajímavé setkání. Budu teď stále více psát o volebních vyhlídkách jednotlivých stran a budu samozřejmě sledovat mezinárodní situaci, protože to by bylo, aby nám naše líbodémo do voleb ještě něco nevymyslela.
Děkuji vám všem za vaši přízeň. Byla to vaše podpora, díky které jsem se ani na chvíli neocitl v existenční nouzi a nebyl jsem v pokušení se pokusit o nějakou tu funkcičku, abych měl na náklady. Byli jste to vy, díky komu jsem mohl jezdit po celé republice, mluvit, ale také se dívat. Byli jste to vy, díky komu jsem neztratil odvahu, i když jsem měl vícekrát namále.
Věděl jsem, že bojuju proti něčemu, co jednoho obskurního venkovského blogera převyšuje o mnoho řádů a že výsledek mé práce bude mnohem hubenější, než bych si myslel, ale víte, co se podařilo na sto procent? Setkávání u zabijaček. Nepřišel jsem o přátelství ani jednoho účastníka, narovnalo to nejvíc cest a dalo mi to nejvíc kontaktů i možností. Pořád platí, že důvěra se nejlépe buduje nad bůčkem. Díky vaší podpoře jsem i tohle mohl dělat a doufám, že právě toto bude mít svůj význam, až začne závod o poslaneckou sněmovnu. V červnu bude po volbách, to znamená, že bude před volbami.
Už teď vím, že budu schopen blogařit minimálně do parlamentních voleb v řádném termínu a i když si hodlám vyhodnotit, co mělo smysl a co smysl nemělo, mohu pokračovat ve všem, co jsem doteď dělal. To všechno díky vám. V této zemi je největší spoleh na obyčejné lidi. Jsem rád, že jste se se mnou radovali i truchlili. Děkuji, že jste mě povzbuzovali, strachovali se o mě, prostě že jsem vám nebyl lhostejný.
Jestli má tato země nějakou naději, tak je ve vás. Je mi ctí, být s vámi.
Váš Vidlák
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Klid, jen jsem nakoukl.
„Mluvil jsem se všemi, kteří byli ochotni mluvit se mnou.“
„Nepřišel jsem o přátelství ani jednoho účastníka, narovnalo to nejvíc cest a dalo mi to nejvíc kontaktů i možností.“
Tož, co… Tož nic… Vzdyť člověk sám sebe vždy hodnotí nejobjektivněji, že ?
Ale jako zkušenost, to bylo dobré, to zas jo…
Bůh ti dej moudrost, Dane.
I Vám, pane, i Vám.
Myslíte tu, kterou jste si nevyzvedl vy ?
Lehce OT: Ve vyspělých demokratických zemích se vždy vede svobodná, demokratická diskuze doplněná relevantními argumenty. Tchaj-wan.
https://twitter.com/i/status/1791751711469810070
Josef Švejk
Ve vyspělých demokratických zemích se vždy vede,svobodná demokratická diskuse doplněná nabitou pistolí.
🐓🐓🐓🐓🐓
Dětská otázka: CO znamená, co představuje, co si mám představit pod pojmem „vyspělá demokratická země“ ? Jde nějak definovat, ve zkratce glosovat, a také jmenovat konkrétní případy ? Děkuji …
PS: nejn tomuto blogu, ale celé společnosti hrozí vcelku akutní nebezpečí, a to spočívá v zalknutí se, v zadušení pod návalem nebo zasypáním slovem „demokracie“ … Čím více se o tom pojmu žvaní, tím více je situace kontraproduktivní …
Je načase se vrátit ke starému , dobrému osvědčenému ROZUMU a MOUDROSTI.
Onen výraz je tak zprofanovaný, zdiskreditovaný, a dnes už vyprázdněný, že bychom/bysme měli dáti tomuto slůvku nějaký čas na zotavenou alá déle trvající úhor , ležení ladem …
Už chápu, „Jsem tchajvanec“ Pepko Vystrč. Ale proč nevypnou parlamentní kamery jako v liberdemokrato Čezku? Tady už z parlamentu nevysílá ani veřejností placená neveřejná televize von Krkavčí berg.
Veškerá jednaní perlamentu sledujte přímo na jejich stránkách. Na rozdíl od seznamu je to dokonce bez reklam.
https://www.psp.cz/sqw/hp.sqw?k=328
Dám to sem…pan premiér Fico je, dle dostupných informací, mimo ohrožení života, byť je jeho stav velmi vážný a vyžádá si dlouhou rekonvalescenci. Ale díky Bohu a obdiv lékařskému týmu. Uf….snad tedy nebude Orbán sám a střední Evropa má stále ještě naději….
Také mě to potěšilo a příjemně překvapilo.
Přeci jen schytat čtyři střely 9mm z takto malé vzdálenosti z toho tři do břicha a přežít, to je skutku dílem zázrak a dílem obdivuhodný lékařský výkon.
Smekám, děkuji a přeji brzké uzdravení!
Tak jsem si byl vyčistit trochu hlavu jízdou na kole v Jizerkách a musím konstatovat, že Pražáci určitě Okamuru volit nebudou. Okamura je vhodný spíše pro normální lidi a ti v Jizerských horách chaty moc nemají. Jizerky jsou dnes samej Pražák a kdo má dnes na chatu v Jizerkách volí Pětidemolici , neboť lopaty mají svého Okamuru.
Já bych to shrnul asi takhle: chudí volí Babiše, protože ten dá chudákům aspoň nějakou naději, Prážáci a jiní zazobanci volí Pětidemolku, protože jsou za ní u lizu a normální lidi(jako já) volí Okamuru. Je to jednoduché, jak facka a není třeba dělat rozbory. Až se Pětidemolka rozjede a za rok zvýší zase daň z nemovitosti, hodí to pár Prážáků ANO , a pokud Pětidemolka bude dál u vesla, není třeba chodit ani k volbám, protože ta korespondenční volba je úžasný a báječný vynález na věčné časy a nikdy jinak.
A možná to bude všechno jinak, záleží to na tom, kdy dojdou Ukrajinci a jestli do té Ukrajiny nevlítneme i my a další západní libtardi.
Do těch věčných časů může ještě zasáhnout neviditelná ruka trhu. Ekonomický vývoj nějak nenahrává vítězství EU nad Čínou. A Čína nemá nejlepšího spojence Putina, ale bruselskou administrativu, která Číně v hospodářském rozvoji pomáhá více než co jiného.
Jsem lékařka z Prahy a volím Okamuru. Co tam máte dál?
katango:
Čest vám a vyjimkám. Možná už jste v důchodu a nepracujete, takže máte odstup.
To bude z toho, že jste ordinovala v Ukrajinské ulici. 🙂
Nejsem lékař s Prahy a nevolím Okamuru. Co tam máte dál?
Josef Švejk:
Pak už moc na výběr není, škoda ztraceného hlasu.
vyváženost česko-slovenských médií
vražda Kuciaka – emoce!!
vražda v Teplárni – emoce!!
vražda Fica – upokojte sa!!
hm.
prave byl sestrelen vrtulnik s iranskym prezidentem.
Sestřelen nebo spadl kvůli poruše? V případě jeho sestřelu by bylo jasné, kdo za tím vězí.
To by pak ovšem byl průser nepředstavitelných rozměrů.
Charon
Co to předpovídal ten Polák, snad něco velkého na BV.
Fico – atentát. Gruzie – počínající majdan. Prezident Iránu – pád vrtulníku.
Hm.
Koza začíná kopat. V Gruzi chtěli to samé co na Slovensku. Nevměšování zahraničních agentů do správy země.
Kdo má v tom prsty, jde lehce odvodit. Ale pssssst.
Ten Iránský prezident bude průser.
Ono ten Vidlák s tou černou labutí bude mít i pravdu, i když mi z toho běhá mráz po zádech.
Každý nemá takové možnosti jako Mossad. Třebaže zařídit mlhu je obdivuhodný výkon.
@ Schumacher 19 května, 2024 (20:38)
A co když je to jen mediální mlha?
prave rikaji na slovenske tiskovce ze atentatnikovi nekdo smazal online ucty v dobe kdy uz byl zatcen. manzelka na to nema mentalni kapacitu a vedi, ze o planovanem atentatu komunikoval s tretimi osobami. ti co mu tam drzeli to zabradli dostavaji vyhruzky zabitim.
tak to vypada, ze se mozna i pocitalo s tim, ze atentatnik akci neprezije, stopy se zamazou a na Slovensku dojde k politickemu prevratu…
Chcimiru je v dnešní české politice velmi poskrovnu i když třeba Babišovo ANO se takto prezentuje.
Opět se to ukázalo v dnešní Partií na Primě, kde Jermanova za ANO jasně řekla, že Rusko je hlavní agresor a viník války na Ukrajině, že posílání zbraní a a ostatní strategické pomocí je v pořádku a že si přeje porážku Ruska. Zároveň mluvila o míru a absolutně si protiřečila. Jediná strana, která tyhle vojensko-mirove veletoče odmítá je SPD, která trvá na míru a odmítá posílat zbraně a střelivo do válečných jatek a jakkoliv podporovat obě válčící strany.
Výsledek je pro mě jediný. Není koho volit, kromě SPD.
Pokud je zde nějaký podporovatel Babišova ANO nechť mi vysvětlí, proč volit ANO?
Babiš zklamal vícekrát a omlouvat ho jako menšího agenta, nebo podporovat jako trochu většího odborníka na ekonomiku mě připadá triviální argument.
Milan44 napsal:
19 května, 2024 (13:58)
A půjde SPD do vlády s ANO?
Nebo opět spláchneme hlasy do WC?
ANO s Babišem už vykřičeli těsně před odletem Pyjaly do USA silně do světa, že s SPD nikdy! Takže je na nás, aby SPD dostalo co nejvíc hlasů. Hlasy, které se spláchnou do WC nebo spíše hlasy, které propadnou a tím nepřímo podpoří ODS nebo ANO budou všechny, které nedostane SPD. Kupecké počty.
Helena napsal:19 května, 2024 (14:32)
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-ano-ma-32-ods-polovinu-lidovci-by-se-samostatne-do-snemovny-nedostali-252185#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
A fakt věříte „volebním průzkumům“ Seznamu a ve lžidotv? 🙂
Helena napsal:
19 května, 2024 (14:32)
Kupecké počty
Bude mít SPD 30% ?
Když nebude, tak se nemáme o čem bavit.
A to by byla prča, kdyby SPD mělo 35%. A já věřím, že i má, ale program na sčítání volebních hlasů je nastaven jinak. To by se vovce musely řádně hecnout a jít všichni volit SPD až by se z toho ten program po.ral. A na Slovensku dostal program takovou hnačku, že ten Fico vyhrál.
Helena napsal:
19 května, 2024 (17:36)
Jste členkou SPD?
Jestli ano, tak nebuďte vovce, a jděte sčítat výsledky do volební komise.
Nikdy jsem žádný straník nebyla a nejsem.
@ Helena 19 května, 2024 (17:36)
Stejně si to někdy ve volební komisi zkuste. Teď do EUnijského parlamentu to asi nestihnete, i když, možná – ve volebních komisích silně chybí lidi.
Osmnáct set netto za dva dny sedění na židli…
Pak můžete na serveru „volby.cz“ snadno zjistit, jestli „váš“ volební okrsek není zfixlovaný.
Až bude korespondenční volba, to bude jiný chlebíček.
Jo a ve volební komisi nemusíte být za žádnou stranu.
Tohle by znamenalo, že rozumný hlas je hlasem pro SPD. Vnitřně mě to mrzí (raději bych volil pravici), ale co se dá dělat…
K43 napsal:
19 května, 2024 (14:45)
SPD funguje od roku 2015
Jaké mají výsledky?
ANO se chová stejně, jako původní sociální demokracie, která si myslela, že lidé jim to budou házet, protože nemají nikoho jiného.
Prostě arogance.
Kde je nyní ČSSD?
V EU volbách to dám koalici STAČILO, a pak se uvidí.
Možná se pletu, ale koalice STAČILO má asi největší koaliční potenciál.
Pokud bude mít SPD tolik procent, že Babiš s nikým jiným nesestaví koalici, tak ano.
Proto je zapotřebí dostat SPD na min.15%.
ANO je trochu chytřejší a proto možná mnohem nebezpečnější než Pětidemolice. Není to menší zlo, jak se je někdo snaží vykreslovat. Je to naprosto stejné zlo, jaké vládne teď. Já volím Konečnou, ale jakákoli strana alternativy je naděje. A vám Vidláku díky za informace, za všechno vaše psaní a podporu.
Vím, že je to těžké, ale vidět komunisty jako řešení je podle mě hloupost. Jsou součástí problému velkého vlivu státu (nebo Bruselu což je totéž, ještě v horším).
Jsi idiot.
Nebýt komunistů, tak tu nejsi ani ty, ani tvoji rodiče.
Patřils do těch kopřiv, ne do matky.
Nebýt komunistů, byl by můj děda o dost déle naživu.
Hulváte.
(další komunikace nebude)
Ovšem na druhou stranu, nebýt komunistů, byla by spousta lidí naživu. Nebýt komunistů, nebylo by ani…. „Seděl jsem stranou ostatních se sklenicí mléka a přemítal o svém truchlivém osudu.“
Ovšem na druhou stranu, nebýt….nebylo by komunistů.
Tak je to se vším. Jedno podmiňuje druhé. V proudu dějin až kam lze dohlédnout.
Tak to je i bude.
Proto je dobré se dívat dopředu. Ale když mi tu nějaký hulvát začne popírat komunistické zločiny, nemohu to smlčet.
Popírám akorát to, že byl dobrý nápad, abys existoval v téhle konfiguraci.
To jediný otevřeně popírám.
Máš spletený úplně všecko, dokonce i na internetech.
Komunistický zločin byl i to, že tě komunisti přivedli na svět.
No on je průšvih v jednom. Po válce bylo těch komoušů pomálu a hlavní slovo a skoro ve všem převzali ti překabátění aby se udrželi u lizu, a zachránili se před zlobou lidí – bohužel. Dost dlouho trvalo, než udělali jakžtakž pořádek. Totéž čeká nás, necháme-li ty překabátěné u vesla a uvěříme jejich napravení. Stačilo aby se sousedi domluvili a dali si navzuájem potvrzení, aby se zachránili.Sorry ne že bych se zastávala, ale osobní zkušenost z rehabilitačních soudů před 68 mým – dvou příbuzných z uranu..
https://www.totalita.cz/vysvetlivky/s_ksc_clen_01.php
že nelžu
Samozřejmě, že KSČM je dnes něco jiného, než bylo před 89 KSČ. Ale tady jde opravdu jen a jen o kupecké počty. Jakákoliv pročeská strana nemá absolutně žádnou naději, ať dělá cokoliv. Jedinou naději na úspěch má SPD, ale „průzkumy“ vovcím podprahově sunou do hlavy, že mimo ODS a ANO nemá nikdo šanci. Všimněte si i barev na těch jejich grafech: ODS je tam modře a modře je tam i ANO, SPD je tam vždy hnědou barvou/podprahově sunuto vovcím do hlavy barva fašismu/!!!
SPD je jedinou nadějí na změnu, proto proti ní tak tvrdě jedou! SPD je pro ně opravdu nebezpečí. Proto také vystrčili do popření Paroubka s ČSSD, motoristy, Vondráčka se Svobodnými, kteří jim slouží k odnětí hlasů SPD. Přemýšlejte, všechny ty průzkumy je jen návod pro ovčany, aby věděli jak mají „správně“ volit ty evropské hovnoty.
Slovaci zase zavahali , ani ted Babise vod nas nechteji , budou litovat..A.
Zadny strileni by nemeli..
B I N G O !!!
Souhlas.
ANO je jen druhá strana hnusné mince pětikolky a salámová metoda genocidy evropských národů! Ale prý on je Bába bohatý (zadlužený miliardář a tudíž závislýna EU) a tak, navíc Slovák, bude „určitě“ hájit zájmy České republiky. ….kristepane, on má zájmy jinde a naši lidi jsou jen zdrojem jeho podmíněného bohatství (dotace).
Za sebe vidím větší nebezpečí, že je Babiš ochotný se spojit s ODS. To teprve budou voliči zírat !
Babiš se s ODS spojí po svém tak, jak dělá všechno. Něco jiného říká a něco jiného dělá. Takže se s ODS spojí tak, že ODS ho bude podporovat v důležitém hlasování proti ČR, ale jinak ho budou pořád dávat k „soudu“ a pomlouvat ho. A pasák bude spokojený jako želva, jeho rozkazy budou splněny. Prachy Babišovi i Pyjalovi poplynou dál. Jen vovce budou čumět jak péro z gauče.
Je koho jiného volit. Volím Stačilo! 🙂
Já asi taky.
Nechápu už tento svět, nerozumím mu a nemůžu tomu uvěřit:
Včera mně kolegyně řekla, že jí Fica vůbec není líto.
No, děláme stále stejnou chybu, ustupujeme a bojime se reagovat. Musime svoje názory bránit. Ne agresí, ale tím, že takové kolegyni řekneme od plic, co si o to jejim vyjádření myslíme. Nejlepe v kolektivu, aby to slyšelo hodně lidí. A všímat si, kdo s vámi souhlasí a podle toho si vybírat přátelé.
Se jí zeptejte, zda chce chcípnout v nukleárním armagedonu za zájmy USSA.
No a proč? No protože to je přece ten mafián, co nechal zavraždit Kuciaka.
Říkali to v televizi, tak to musí být pravda! A jsme zase u jádra věci – mééédia!
Přesně.
Robert Fico jde tvrdě po agresivních a prolhaných médiích ala RTVS, která v zájmu zisku ze sledovanosti, jen lejou olej do ohně. Není tajné, kdo tato média řídí.
Novináři cíleně lžou, překrucují a vymýšlejí si. Například na iDěsu jede stále totéž, nejvíc pod zkratkou dtt. Kdykoli sroluju nejprv pod článek, na jeho autora a vidím tuhle zkratku – odchod pryč.
Konfrontační a agresivní rétorika nikdy ničeho pozitivního nedosáhla, jen škod.
Nejvíc je to vidět na sociálních sítích, kam má přístup kdejaký blb z wifi na nádraží.
Protože jí televize, rozhlas a Seznam každý den léta opakují: „Fico zlý, Fico zlý, Fico zlý“. A mozek reaguje a opakuje „Fico zlý“, i když vlastně ani neví proč, ale ví, že když bude pochybovat, bude taky zařazen mezi ty zlé.
Fico se prej nejak vskytoval ,pisou zakazany jazyky ,v lednu Davosu na pozvani
Schwa bacha. Pozvanky do pekla ,zvolenej Satanem ,podporovanej dablama, rozdava, vopravdu stedre.
Iggy:
Ta kolegyně je slepice, dal bych si před ní pozor.
Mělo by? Jak by se mělo projevovat? Příkladmo už jen Rusko-Ukrajinská válka už má statisíce neprivilegovaných obětí. Kdo si kvůli nim tady kouše nehty? Na světě je přes osm miliard lidí. Z nich spousta s velmi obtížným žitím. Trpících. Každý den spousta obětí událostí, které nezpůsobili. Oběti válek, zločinu, chorob, postižení, které si nezpůsobili. Kdo tu nad nimi roní slzy? Cézar, Hus, sedmadvacet „českých pánů“, Ludvík s Marée, Maxmilian, Ferdinand, Mikuláš s rodinou….. Plno jmen v učebnicích dějepisu těch či oněch. Podle toho padouch nebo hrdina. Na druhé straně milony, desítky milionů bezejmených nahnaných na válečná jatka. Pro „nejvyšší ideály, zájmy, ve jménu…“
Jestli chcete, rozdírejte si ušní lalůčky, jestli vám to udělá dobře. Nidkdo vám v tom nebrání.
Užívám si nádherného nedělní sluneční odpoledne. S vědomím, jsem smrtelný, že stát se může lecos, že třeba je poslední, a s jistotou, že nějaké určitě bude poslední. Kdo z oněch miliard si kvůli mě bude kousat nehty? Kdo z milionů? Kdo ze zdejších? A já bych měl? Každý neseme riziko. Které neovlivníme i to které ovlivníme vlastní volbou s vědomím, že vždy je něco za něco. Že rovnice má dvě strany. Výnosy i náklady. Vše co činíme je s tím nimi spojeno. Někdo chová králíky, jiný je činný v politice. Motivem obou je nějaký prospěch. S vědomím nákladů. Riziko je jejich součástí. Podnikání v politice nevyjímaje.
Jestliže kohokoli z vás potká něco zlého, kdo z politiků, stříhačů ovcí, kvůli vám si bude kousat nehty? Kvůli tomu do politického podniku nešel. Ale, ano, jestliže Vám to přinese dobrý pocit povýšení samých nad sebou i nad jinými, rozdírejte si ušní lalůčky, a dávejte to na odiv. Že ne? Ale ano. Stejně tak proč já tohle píšu. Pro ten pocit jak jsem vám to sem nasypal v dnešním krásném slunečném nedělním odpoledni.
Schumacher:
Pravda pravdoucí. Znám jednoho neúspěšného podnikatele v insolvenci, který je v programu odlužení, protože dluží kam se podívá. Daně, odvody zdr. a soc. za zaměstnance, nic nemá, na dovolenou může zapomenout. No a tenhle podnikatel je zuřivým voličem ODS, přitom reje držkou v zemi.
Prostě někomu stačí ten pocit být mezi šlechtou, prestože mi čouhá sláma z bot. Tihle idioti dnes volí Pětidemolici i kdyby měli chcípnout.
Nic novyho , ve starym Rime , nejvyssi predstavitele vlady imperia , vzory vladnuti ,
se najednou shlukli a do Caesara nepricetne ,zlocinne a nenavistne bodali..
Jak tohle mohlo bejt..Honorace , vrchnost ,vzdelanosti plna a takle ,
chvili bez dozoru , zvlci..
A taky ,ze dodnes se nevi a zatlouka se , kdo byl zatim.
Nic novyho ,kdyz se nevi, nechce vedet , tak se nevi.
Vi se jen ze spiklenci nedobre dopadli brzy potom..
Basne nepsali, ani nevydavali..
Sportem ku zdravi a Hornicek vypravel jak se i do marnice humor vloudi..
Ukazujou cely senaty ,king kong-resy jak si tam nejdrive nadavaji a potom se perou..
Jako vo medajle..
Ted hlasovali v Tajwanu novej zakon a vodehralo se nemozny. Jeden poslanec
bafnul tu slozku se zakonem , kterej mel bejt schvalenej a jako
vo medajli sprintoval , kdyz uprchl pryc.
A ty nasledky ..
Prijde provinilej obcan k potrestani k soudu a tam mu reknou , dneska se nesoudi zakon nam byl ukradenej^%$#%^&$4…. A uz se nenajde../Asi byl zavrazdenej/.
Tohle taky muze bejt..
Tak musím uznat, že dnešní Žáček trumfnul Ládika
https://casopisargument.cz/57375
Přeposlal jsem kolegovy článek z Argumentu „Hodnotová politika „zlo versus dobro“ vede nakonec k násilí“.
Odpověděl, že nechápe, co se mi na tom líbí.
Je to asi úplně zbytečné s těmi lidmi se pokoušet o nějakou debatu.
kolegovi
Iggy kolega je len v práci. Ja mám takého zaťka 🙂 márne,márne,márne niečo mu dať prečítať a argumentovať…. proste oni majú tak nastavené v hlave 🙂
Měl jste nechat „kolegovy“, když je kolega natvrdlý.
U nás se to posílá kolegoj. A není problém ..
Dobrý den, dva roky sem chodím. Málo píšu, hodně čtu. Místní diskutéři mě hodně obohacují a otvírají oči a říkám si, že to není tak špatné a svět se možná mění zase k lepšímu. Pak se ale bavím s lidmi kolem sebe a zjistím, že to není pravda. Lidi jsou buď apatičtí, které zajímá jenom plná lednička a věčná zábava a pak ti, kteří se o politiku zajímají jsou fanatičtí liberálové a rusofobové.
Je to špatné.
Myšlení nemá budoucnost.
Objektivně situace není dobrá. Tady je to jedna z těch lepších bublin. Ale v reálném světě se lidi nezajímají a pasivně přejímají/souhlasí/ignorují.
Tzn. prohrajeme. Bohužel.
Myšlení nemá budoucnost… hm, padá to na mě někdy taky tak marně, leda by se stalo, že lidi budou donuceni přemyslet IT, protože budou pořád ještě plodnější než to. Jednoho dne při chůzi ode zdi ke zdi najdou cestu ven.
Máte pravdu. A je to vina pouze a jen méédií. Snahou méédií je v lidech vyvolat apatii, aby se nechali o všechno v té apatii obrat, okrást těmi lumpy u moci, co kradou pro své pasáky ze západu. Snahou méédií je v lidech vyvolat pocit, že nemá cenu chodit k volbám, že nemá cenu myslet a tak je udržovat v pocitech marnosti. A největší snahou méédií je, aby vovce ani náhodou nenapadlo, jakou sílu vlastně mají. Těch dosazených a placených swiní ze západu je jen hrstka, ale nafukováním méédií a omíláním 24/7 jen o těch swiních to vypadá, že je jich obrovské množství/i proto žádné zprávy ze světa/ – a že zase nemá smysl proti nim bojovat.
Nervy lidí a nálady jsou tak vyšponované, že už ani nejde, srát se do jiných lidí z relativního bezpečí kabiny vozu.
https://echo24.cz/a/HC6wt/zpravy-domov-vanesa-cervova-popsala-napadeni-cyklisty-zabil-ji-matku
Je užitečné, pročíst si celou verzi pisatelky, přímo na tom Instagramu. Echo mírně zkresluje.
Jsem si skoro jist, že něco takového, by se v letech před covidem nestalo.
Lidi jsou fakt vynervovaní, vystresovaní z toho neustálého boje o „místo na sluníčku“, až to dopadne takhle.
Poučení :
Kvalifikace z jakékoli miss, bohužel nestačí k tomu, jakkoli pičovat na jiné lidi.
Kdybyste s tím sebevědomím, sedíce v elektrickém voze, raději obě dvě šetřily, tak mohla panímáma žít.
Podle mého názoru je problém v protichůdných motivacích lidí.
Mezi odpůrci současného bruselského tržního socialismu jsou lidé, kterým vadí nepokrytá podpora velkých firem, přebujelý stát, přílišné regulace, to, že bez úředního povolení nelze v podstatě žít (ač mají všichni plná ústa svobody).
Další velké skupině lidí tohle ani tak nevadí, jen by chtěli ze systému těžit více – ať už jako parazitní podnikatelé dotace, nebo jako parazitní socky různé dávky. Těmhle lidem vadí, že ostatní čerpají víc (obvykle nejvíc poukazují na tu druhou parazitní skupinu), ale nevadí jim samotný zhoubný systém.
Těžko pak hledat shodu. Druhá skupina volí masově 5K (parazitní podnikatelé) nebo ANO (parazitní socky).
No, možná je to kapánek složitější – hodně lidí už vidí „chyby (ve skutečnosti záměr..)“ EU a Západu obecně – úpadek morálky, vzdělání (inkluze), masová imigrace, islamizace, GD a jiné hospodářské nesmysly, což vše vede k tomu, poprvé od 2sv. války jde životní úroven běžných občanů rapidně dolů.
Ale zároven neví, co s tím, protože jediné skutečné řešení je „obrat na východ“ – k Rusku, Číně a globálnímu jihu obecně. Jenže tyto státy jsou vlivem médií tak démonizovány, že lidé z nich mají podvědomě strach.
No a to vede k tomu, že nevidí východisko – na Západ už nechtějí a Východu se bojí.
Ale boží mlýny melou pomalu ale jistě a kyvadlo našich dějin se za čas zase překývne na východ. To sice přinese „odpis“ 1-2 generací, ale dalším generacím to zajistí lepší budoucnost.
Co se třeba neobracet nikam? Nemusíme se neustále lísat k něčímu zadku.
Být suverénní.
Jen suverén volí svoje potřeby, ostatní lížou ty zadky. Tak například Bendův zadek, to je teda mňamka. 😀
Spíš práva než potřeby. Potřeb (chtění) může mít člověk víc než co si dokáže zaopatřit (vydělat).
Potřeby jsou univerzálním názvem pro potřeby, čili i právo je potřeba.
Pokuste se přestat přemýšlet v podstatných jménech, což jsou jen neohrabané zkratky dějů.
Co je tedy právo?
Vy s Bendou k sobě citově tíhnete?
To říkejte těm, co volí jeho potřeby.
Zajímavý bude plod tohoto spojení. Nebo vlastně ne.
Teď jsem zrovna měl potřebu a bylo to velmi rychlé a prudké.
Takové imbecily mám fakt rád, zdehonestují základní potřeby svým podělaným živočišmem.
Se někdy zamysli, troubo. Ty jdeš volit malého Bendu a celý zbyteček národa kvůli tomu má tady ve vlastní zemi galeje.. No jistě ty to nejsi, ty máš prázdniny. Ty jsi z avodou, čteš si vidlákovy kydy jako Washington post. Vi podobní už mi můžete bozkať všechny ritě.
A co by na to řekl náš velkomožný slovenský mudrobedna?
Nepřeháníte to trošku s těmi parazitními sockami…. Přesně tohle svinstvo je příčinou politické a společenské bídy u nás … Máš jiný názor než já tak táhni do pekel…..
No především by měla upřesnit, co ona chápe pod označením „parazitní socky“.
Nadavat abstraktne ma vyhody , neni treba neco vedet..
Kdyz parasiti kriceli z podii vo vitezstvi delnicke tridy ,to melo napr.
vyhodu, at si kazdej kdo chce, neco vo ty tride zjisti, at si ji de najit …
A trida nikde. Do tovarny chodi naky pracovat , ale jinak nic.
Potom sedreny musi si vodpocinout na zejtrejsi sichtu..
Tak si ucitele tu tridu ,jako ve skole , nasilim zakonu ,nakou tridu poridili.
Potom vsem naridili ucit se z ucebnic poucky a ktery naridili.
Ucitele jako obvykle neseji , ukaznuji trestama ale vo to vic a radi sklizeji..
Zaka jen zkouseji co se sam naucil.Mimo tridu a skolu ,ve vlastnim case po skole ,aby este tak vic a dukladne zvotrocovali.
Ucitel neuci ,jen zjistuje uroven a ochotu k zotroceni zacka.
A po pripade kdyz se uci malo doma a po skole, potrestaji.
Taskarice povedena..Jedna z mnoha .Ucitelu lidstva za pokrok mnoho..
Otrokum pak nevadi a pokrok za almuznicku ,vlastnorucne provadi..
Ucitele hoduji..
Na podiu se ale na zaklade ty neexistujici tridy ,mimo poucky
polyzvanilitiku a akapandemiku a jejich tlustych poucnych ucebnic a spisu se takovy ucitele a poucky krute rozmnozili ,jako kobylky.
Zadnej z nich nevylez na svetlo Bozi se na tu tridu,ktera neni..
a nikdy nebyla , jit podivat.
Pres ktery ta neviditelna trida neni a nesmi bejt videt ani existovat.
Trida je pak jenom verbalni grafomanska plastelina , kterou si parasit upatla dle potreby..
Aby mel stale vetsi moc a na kazdyho a ve jmenu ty tridy ktera neni vytahnout do boje na vymysleny nepratele ,treba vykoristovatelu ,
ty sou taky vsude a nikde , porazet.. Ale nikdy ne uplne , bez nepritele nejde bojovat a tak ubijet a zotrocovat narody…
Na to ma armady a stada policie..Nepritel pomaha co uze ,je
za kazdym rohem a furt.
Nepritel je pak vsude a musi bejt porad ..Beda dokonce uvnitr nakych.
…Trida nekonecne vitezi velkym jekotem parasitu na podiich ,kazdej den..
Az se z toho vsecko brzy rozvrati..
Aby ji vedli mezitim ,zakazou vsem skoro vsecko… Vsicki museli pod velkejma trestama pracovat jako votroci..Byli potrestany za to ,ze sou delnici ,a ovsem vladnouci a vudci delnicka trida v tomhle pripade nesmeli bejt .
Treba se vyskytnout na podiich,misto parasitu..
Tohle se ujmulo a zalibilo mezi mezi obyc lidem..Nemenovat ,za zadnou cenu , vsecko je plastelina ..Nema to konce..Bozi mlyny ,jako kyvadla,
furt pryc.Melou a kejvaji zrovna tak..A este vic..
Možná jsem měl napsat široce – parazitní poběrači sociálních dávek.
A není to tvrdé. Podnikatelé, kteří žijí z dotací, jsou parazity na těch, kteří nemají žádné známé nebo jiné síly, kterými dotace získávají. Někdo ty peníze musel vydělat. A úplně stejně je to se sociálním systémem jako takovým; neriskující, tvrdě pracující a slušné rodiny na něm tratí, zatímco flákači a lidé příliš namyšlení na to, aby vzali „neatraktivní“ práci z nich žijí.
Nemluvě o zbytečných lidech, kteří oba zmíněné transfery rozdělují.
Vyhodou nadavajiciho na socky , je ze nejmenuje zadny.
Dalsi nadavajici, / tomu nadavajicimu co nadaval na socky/, nadava tomu co nadaval na socky ,ale nevi ani nemuze vedet ,na co nadava…Spolecne nevi..
Ale nadavaji..
Komu přesně, říkáme parazitní socky?
Proč socky – kdo ten název asi vymyslel?
Není tohle jedna z hlavních příčin?
Vysmívat se jedni druhým, že jsou údajné „socky“?
Někomu holt k životu a k orientaci stačí bezobsažné nálepkování.
ANO = patazitní socky – a je to.
Mně to prostě vadí, principiálně.
Nemám to rád, je to znak namyšlenosti, sebestřednosti a pohrdání jinými lidmi, kteří neměli tolik štěstí, pevnější žaludky, dost ostré lokty, nebo se nenarodili se stříbrnou lžičkou v hubě.
Už několikrát jsem byl svědkem toho, kdy lidi stoupající nahoru, zapomněli zdravit ty, co z nějakého důvodu šli dolů.
A pak se stalo, že nahoře zafoukalo a šup.
Ti, co byli skoro nejvýše, měli tam plné huby socek, parazitů, netáhel – a přišlo se na jejich neschopnost, fofrem letěli dolů. A s nimi i všecky výsady, ale i závazky.
A tam dole, ty namyšlené tuponě, kupodivu někdy zachránili ti, kteří už dole byli.
V tomhle systému, který nebere ohled na nikoho a nic kromě zisku, může být z kohokoli „socka“ ještě rychleji, než řeknete to „socka“…
K43
Parazitní podnikatelé volí vládní demolici … a parazitní socky volí nevládní demolici… Pěkné, pěkné, cítím z toho velké poznání 😉
A odkud jste? Jestli se muzu zeptat
zmizel nick Člověk, objevil se K43
Myslela jsem iggyho 😊
Já jsem z Prahy. Zevně to vypadá, ze je tu masivně libtardů. Na stranu druhou zvlášť starsi lidi docela hojně dezolátí. Sluníčka z korporatů, studenti, mladé pirátské rodiny- ti mají vymyte palice.
Souhlasím. Jsem taky z Prahy.
Nektery si nedaji pokoj ,vladne a clouma jima , nepokoj….
A nejradsi by vodjeli nekam ,kde sou este hladomory kazdej tejden a furt,
aby jim ty plny lednicky tak nevadili..
Ani z toho nespi ,plny kyselejch stav z nevrazivosti. Nezerou a nemaji zadnej zajem .
Kdyz maji lednicky ,tak sou furt uplne prazdny..
Germana a s eintopfem, prevareny mrkve na ne..
Kazdej narod ale ma neco..
Kdyz ale teprve se zradlem je hlad nejlepsi a s pivem zase je zizen , nadhera.
Zkratka jim ,neprejicim furt vadime. Radi zereme a varime a bez zradla se zadna zabava nevobejde.
Nasi kuchari byli a sou vyhlaseny v celym svete. Driv byli nasi kucharky a kuchari
u hodne bohacu ve Francii..Co ja vim.
Brusel to vsem pripomnel, na svetovy vystave ,kazdej se tam preziral co moh.
Jinde zerou ty trendy a fujtajbly burgry , spageety a picy ,jiny fujtajbly vodmitaji ,
nic jinyho lepsiho neznaji, a co….Pak sou zapskly a nevrazive prekyseleny
v ksichtech ,maji ty zlucovity kameny v sobe , ktery rizna plzen k poradny veceri ,
rozpusti je bez povsimu..
A kdyz bez prace nejsou kolace..Lid nechtel pracovat pro vokupanta..Vokupant musel premejslet a prispechal heydrich a poradne zved delnikum platy a duchodcum duchody.
Todleto se snad dneska ani nesmi psat..
Doba je jina..Asi vic vykloubena ,jenom ale nastesti v necem..
Hitla a hedrich byli stedry socky a lepsi tech dnesnich ..
A potom na nacistu utociciho v SSSR casto nezbylo , vsecko sme jim sezrali
a vokupantovi skodili….Sou vo tom fakta..
Lid pravda vic zral a potom pracoval ,ale vokupanta si na sebe nepozval.
Za to mohli jiny , antinacisti ..Kriceli na nas az z Londyna , vo tom, ze radi varime a zereme…
A ze si nato vydelame ,kdyz pracovat musel kazdej, jinak sel ke zdi..
Pak nam zaridili ,ze sme byli vod 48 sedreny a este nemeli ani co zrat..
A sami zase utekli pryc.
Vidlaku – zde odkaz na blog paní Šichtařové.
https://blog.idnes.cz/sichtarova
Vemte si, jak dlouho a intenzivně píše a vystupuje – a jak se až teď postupně pomalu, ale jistě stáva známou a uznávanou autoritou v ekonomických otázkách.
Ono to není jen o myšlení a nasazení, ale i o čase a houževnatosti. Člověk se musí stát pro ostatní dlouhodobě konzistentní a důvěryhodný.
Tedy – VYDRŽET.
Jako dnes vidlák ze znojemska byste s tím měl mít osobní lidské zkušenosti.
Myslíte třeba tohle?
https://blog.idnes.cz/sichtarova/navod-na-opravu-nasi-ekonomiky.Bg24031092
Śichtařová vždycky byla pravičák a na „stará kolena“ se dává na libertariánství. Ovšem selektivní, jak jinak.
Docela by mě zajímalo, jak ve 13ti letech „prožívala revoluci“ 😀
Logicky; to, co zkazilo původně dobrou myšlenku EU se dá odstranit jedině pravicovou až libertariánskou cestou.
Došlo k tomu, že se největší firmy spojily se státem a místo aby si konkurovaly, využívají státu jako nástroj, jak se zbavit menší vyvíjející se konkurence. Všechny ty regulace, omezení, byrokracie, předpisy, zákazy a ESG a další pitomosti byly vyvinuty proto, aby se v nich malá firma, zaměstnávající desítky lidí, utopila a převálcovaly ji velké, které disponují aparátem na formální dodržení předpisů.
Totéž dotace. Pokud o ni požádá zastupitelstvo malé obce, bude posláno do řiti, protože něco v extrémně složitých formulářích podcenilo, zapomnělo, přehlédlo.
Potřebujeme návrat ke kapitalismu. Odstranit regulace a přerozdělování na co nejnižší míru.
Kapitalismus je to co kolem sebe vidíme dnes. Řekl bych ryzí a vyspělý. Možná jste to jen přehlédl. Takže návrat ano, ale ne k Vašemu návrhu.
Systém, kde zhruba polovina vydělaných peněz jde nedobrovolně zpět státu, který je z jedné části použije na četníky, kteří buzerují plátce (poctivých policistů udržujících pořádek se to netýká), z druhé části na dotace těm, kteří mají moc nebo ochotu uplácet a ze třetí části na živení nemakačenků, není kapitalismus.
Měl byste sepsat nový Kapitál, ten předchozí se asi nějak nevyvedl a nebo s přibývajícím věkem se pokusit zmoudřet.
”Dejte mně pokoj; Švejku, s vašimi výklady.”
(racionálně reagovat mohu jen na argumentaci, ne na urážky, dále na vás reagovat nebudu vůbec)
Takových a podobných racionalistů, už tady byly tři prdele.
Přijď si nechat vyložit pojem „socka“, až tvoje namyšlená firma bude restrukturalizovat a ty, se všemi svými hypotékami a IT specializací, budeš na dlažbě.
Dyk ma Svejk pravdu. Socialista, antikapitalista z lidu,
slavnej Castro si nahrabal do banky ,pisou ,vokolo 900 milionu
a s lidem se nepodelil..
Zadna tovarna , aby moh vykoristovat aspon.
Jako vudce delnicky tridy..
Rovnou z Kapitalu , si krad kapital ,jako bezednej..
Trochu kecu tajdle ,par kecu tamle ..Proti kapitalistovi…
A poctivej kapitalista z nej zelenal zavisti..
Ze je jenom blbej kapitalista,stvanej ziskem a uradama
a ne socka.
Když to není kapitalismus, tak co to je?
Co je to, ta jedine pravicova az libertarianska cesta..
Se neda najit , nikdo nevi vocode, psavec nejvic a lidstvo se nemuze vydat..
Pak je kazdej psavec chytrej ,problem
je v lidstvu , neposlechnou dobry rady…
Eupir je spatnej ,ze utapi. Takze kapitalismus neutapi a je spasa.
Von sice selhal a zkrachoval totalne ,tak je nutny se k nemu vratit.
Vopakovani je poucna matka moudrosti ,zblbne kazdyho blba ,
az do blba..
Chytraka este vic. Zacne poucovat a nesetri tupejma pouckama vo kterejch vubec nic nevi ..Normalni blb je aspon zticha a de na pivo..
A kdyz ne ten kapitalismu , se muzou vratit jinam, kam kdo chce .
Nepritomnost regulaci a prerozdelovani vedla ke vzniku monopolu, coz vedlo k vynuceni regulaci a prerozdelovani.
To je jeden pohled.
Druhy je, ze nepritomnost regulaci a prerozdelovani je chimera, nebot ty si VZDY zaridi nejsilnejsi firma na trhu.
Viz proces vzniku Standard Oil- same regulace a prerozdelovani, ovsem pouze ve svuj prospech.
Jako pohadka je ovsem kapitalismus prima, namisto princezny si Honza z pece muze snit o vlastni uspesne firme.
Ale ta nejsilnější firma je právě proto nejsilnější, že si ochočila stát, který svými zákony, represivními orgány a dotacemi začal nahrávat jí a ubližovat těm menším, ze kterých úplatky nekápnou.
Tohle se přesně děje v EU. Je třeba zbavit Brusel (i Prahu) možnosti jedněm ubližovat a druhé podporovat, protože tato možnost bude VŽDY zneužita.
V podstatě s Vámi souhlasím, ovšem uvědomme si, že právě to splynutí nejsilnějších firem se státem má ještě jiný název – korporátní fašismus. To je přesně to v čem žijeme.
Korporátní fašismus (neplést s nacismem) je nejvyšší stádium kapitalismu, pak už následuje válka, coby pokus o řešení jinak neřešitelných rozporů.
Návrat ke kapitalismu volné soutěže by byl jistě ideální, jenomže je nerealizovatelný.
Kapitalismus volné soutěže je jenom přechodný a dlouhodobě neudržitelný stav. Buďto postupně metamorfozuje do korporátního fašismu (čehož jsme svědky), anebo se zhroutí do anarchie či levicové diktatury.
PS: Už jsem tohle chtěl odpinknout v poledne, ale něco mi do toho vlezlo a zapomněl jsem na to…
Jojo. Nejsem tak úplně pravicově orientovaný, ale tohle klidně podepíšu.
Evropské unii vládnou salonní levičáci, kteří se chtěli mít líp než ta pracující chátra, kterou původně uctívali, a tak se dali do holportu s velkokapitálem. Včetně přizpůsobení toho neomarxistického „zkazíme Západ, až bude smrdět“ (1925) novým potřebám.
Pochybuju , ze dalsi, uber ,podskuhrer , dalsi rise vi, na co je automaticka pracka, vyjma toho , ze z ni rus krade soucastky..
/Pak chodi spinavej a musi se mu mejt furt prdel/.
Samozrejme nevi nic , aby vyberova komise, vybrala spravne.
Kdo nic neumi nic nezkazi ,vyjma toho , co se mu prikaze.
Vladnou este dalsi vsichni ,neschopny aby nikdo a zadnej za nic nezodpovidali , ale sou zvoleny ,aby vladli ty nezvoleny.
Pokrok pro rozmnozujiciho se a dokecanyho do nekonecna , demokrata , je vzdycky nastoleni vlady fasismu.Nic jinyho..
Mimo snahu neschopnych a tak zmnozenych , dal posluhovat , je nejdulezitejsi ty nekonecny a udesny kecy , az ze dna totalne zprasenyho,
imbecilsrackismu skoncit , ty furt vytahovany ,vomilany ,
lezou vsem na nervy.
Vsude je demokrautama a jejich mediama tak nablito ,hnije to, pachne ,
ze neni se kam hnout a samozrejme k nevydrzeni .
A neni to zchlastu ..Jinyho Kecala ,s trochu jinejma kecama , si umisti na scenu..
Nejdrive se t ta scena pripravi , vsude nejdrive desnej smrad ,hnus, ,vsude zvrhlosti ,zlocin a hniloba ,jako v Nemecku ,mezi valkama , az se
kazdej dusi ..
A jak vyřeší zbídačení zaměstnanců a důchodců problém s kartely a globálními korporacemi?
To, co se nyní děje v ekonomice, je zplozencem právě kapitalismu, který se zcela vymkl zpod kontroly. A proto ještě více kapitalismu? 😀 😀
Vždyť to píšu jasně. Jakmile přestane stát klást podnikavým lidem legislativní a daňové překážky (a třeba i přestane dotovat dopravu – Čína to dělá přímo, ČR a částečně i „vyspělá“ EU skrze mýtné nižší než nákladové), přestane být výhodnější podnikat v rámci „kartelu“ a „korporace“.
To nejsou žádná mýtická stvoření, ale byrokratické molochy, které ovládly stát a ten hází malým firmám klacky pod nohy. Od zemědělství přes lehký průmysl až k IT.
Jediné, kde má stát místo (ale nikoliv aby dotoval, ale aby působil protimonopolně) je základní infrastruktura (dráty, koleje, vodovody, …) a možná část energetiky.
Obecně skončil kapitalismus začátkem II. WW, i když před válkou už mnohde nebyl, změnil se v korporátní fašismus a jeho různé varianty, tak po válce už přežíval jen někde a to v dost exotických oblastech,
Nechci návrat ke kapitalismu, chci sociální model, jako byl v EHS před rozpadem východního bloku.
„Čoudku, běž zpátky do klády. Nyní si předvedeme jak vypadalo zemědělství v řádu otrokářském.“
Jasně, neni na světě text, kde by se nedalo něco napadnout a ofrflat, a snažit se tím následně zpochybnit to podstatné.
Jedno dubnové rozloučení na https://svobodazahumny.cz/
Vendula Záhumenská a její manžel už měli nejeden blog, pokud si pamatuji. Ve spoustě věcí jsem s nimi souhlasil.
Jinak některým se tu nelíbí, že si dělám legraci z bloggerů včetně Vidláka), ale takhle se politika nedělá. Politika je o systematické osobní práci, předestírání pozitivních programů a postupování drobnými krůčky od starosty obce, krajského zastupitele (event. oboje lze nahradit vyšším postem nebo založením větší firmy) až někam k celostátní politice. Úspěch se musí odpracovat.
Já skončil u té lokální politiky a pochopil jsem, že přání lidí jsou natolik protichůdná, že realizovat něco signifikantně lepšího než mírný pokrok v mezích zákona, nelze.
Ty se chytrej ..Politik zvani sliby a tema se sape co nejdriv k nejlepsimu korytu.
Ze se ma uspesne sedrit , to se nenecha. Nikdo sedrenyho politikou este nevidel.
S tvejma radama, by musel elev ,zacatecnik , drobnymi krucky , zit a furt kruckovat , asi pet set roku..Nejmin.
Na zakladani firem se taky vysere.
Si delas poucnou legraci akorat ,sam ze sebe..
Pomoci driny prenosu poucek, vod vendulozahumenky az sem..
Pouckarema a pouckama uz je to tady strasne precpany ..
Kazdyho dav uz svym mnozstvim uslape. Stiznosti na to, taky dost.
Uz jen zapomenout nekde tecku na i a je virval.
V podstatě celá vláda, patlament (a zde zejména zdůrazňuji MPA, Richterovou, Bendu, ale i většinu dalších) a většina EUpatlamentu za sebou nemají naprosto nic.
Dobre, zkusim vypatlat naky reseni..
Dlouhou dobu se zdalo ,ze ma bohac ,banker ,imperialista, kolonista ,ekonom, zavedeny service economy /sluzeb/,treba aby kazdej bydlel na dluh , navrch.
Propaganda byla udesna. Nikdo nesmel uz vobedvat zadarmo.
Bylo dulezity aby to zakazali ..Maestro zradlu nepral.
Potom az dodneska propaganda a slava reditelu ,snadnych zisku ,pomalu ustavala ,az se utopila v celosvetovy trilionovy zase krizi 2008 a nadale..
Maestro priznal chyby. Ale nevedel ,jak se ty chyby vodehrali..
/Ani . Kam na ty krize furt chodeji/.
Pomalu ale jiste zacali mit navrch socky s jejich ideologii , /jak to nazvat,
vsecko co chceme i to nejhorsi je nejlepsi, pac my to chceme a mame moc/..,neco globalu ,bez vobalu, neco pocasi, dale , neco vic ty rijnovy ,
internacionalni a permanentni !! revoluce s obcanskejma valkama na svet…
Lid mistni , ze nemusi pracovat a co nejvic maji vonemocnet ,
pozvali vobohacovace, misto vobeda cervi, valka na drogy, na zlocin a teror , na nase zdravi taky ,na mir ovsem a na vsecko …
Moc prevzavali valkychtivy , prevraty chtivy ,bombardovaci vsecko po staru ,
lziobamove z Keni , s Gretama a postupne si vzali vic medialniho lidskoprvniho prostoru a zacali nacpavat horem dolem naky staty ,ktery jen to postacilo ,
ze nemeli radi rusa..Nebo aspon palestince..Misto hamasu../lepsi neco nez nic/.
Z toho se nejak zfantizovali a zacali horem dolem ,Rozdavat vsecko
a je videt ,ze jim to rozdavani ted vladne a diktuje.
Rozdavani nemaji nikdy dost a neustale mysli a planujou zase dalsi.
A naopak , lidem a rusovi vodtrhavaji vsecko vod huby.
Jenom nakym bohacum dopravaji , jinejm zacali nadavat do bohacu a ukradat..Zacali tem ruskejma , kradezivejma oligarchama ,ktery nepotrebujou..
Tvrde a nemilosrdne ovladaji, zotrocuji a vydiraji vsechny mensi staty..
Slozity vysvetlit a vyjadrit a voni nemaji lajnu na ktery by bylo videt , ze se drzi. Maji moc a s tou pajtlujou na kazdyho, lzou ,podvadi aby si ji udrzeli, to prevlada s panikou a zoufalstvim..Chteji celej svet za kazdou cenu ,s pomoci jinejch
a vse plati i kdyz sou blizko dna…..Asi tak.
Velky vostudy ,zlociny a dluhy jim nevadi a na maly sou uz davno zvykly ….
No ono už to je divné, ne-li naznačující jak se věrchuška moc bojí, když tam zasahovali těžkooděnci. Propána proč?. Copak cajti by to nezvládli?
A co když nas.anost lidu je už tak velká, že by se to mohlo zvrhnout na to čeho se bojí? Hmm
No, on se tam rozdováděný a opivněný dav chystal lynčovat stánkaře, kteří si nezajistili dostatek mincí na vracení záloh za kelímky.
Takže ten zásah byl zcela namístě.
I JÁ „Jsem chcimír od první minuty války…….!!!!!“
Docela by mě zajímalo, kde je v tomto zachyceném momentu „ukrajinský president“, když má na hřbitově presidentku jiné evropské země ???
https://t.me/infantmilitario/126256
Nemám si myslet, že je Zelenský už po smrti, že ne?
Nemám si myslet, že je presidentka Slovenska pro UA tak nezajímavá, že mu nestojí – ani za doprovod na hřbitov?
Chtěl bych se zeptat slovenských diskutérů:
https://www.infovojna.bz/article/video-progresivci-si-do-parlamentu-na-pomoc-zavolali-pracovnikov-ambasad-usa-a-velkej-britanie
Tohle je skutečně pravda?
Progresivci si pozvali ambasadory do parlamentu?
Něco jako „Tatí pomóc, oni mě chtějí zbít!“?
Teco áno, je to pravda ….
Tatínek vám vyhlásí válku.
https://www.youtube.com/watch?v=ilfgwD_dMKg
Přesně takhle, se už od školky a po celou základní školu, chovali rozmazlení spratci z bohatých bolševických rodin.
Z 99% to jsou dodnes zbabělci, neschopní se druhému postavit čelem, nebo schopní útočit jen zákeřně zezadu, či ve velké přesile.
Neschopní se postavit k problému buď pěstma, nebo důvtipem.
Fakt jsou to většinově zbabělci dodnes, žijí okolo mě, vyrůstal jsem s nimi.
Oni vědí, co jsem zač a já vím o nich, že jsou to sráči.
Nejsilnější akorát v řečech.
Když potom bylo potřeba, holce vysát z kotníku kousnutí od zmije, tak zdrhli.
Celá ta léta dospívání, byli schovávaní za fotrův vliv či postavení, nebo matčiny sukně.
Jen málo z nich šlo na vojnu, rodiče jim zařídili modrou knížku, protože by tam nepřežili.
Stále stejné typy, kterým převrat umožnil, dostat se k moci.
Zda se ,ze chteji ukronizaci slovaku, moldavcu a gruzinu..Za nima iranu, Turecka, Syrie ,Libanonu ,Egypta /zadny lode skrz ,houtem zakazany /…..