V posledních dnech sleduju trampoty Milionu chlívek, kterak mají problém, proti čemu a za co vlastně mají demonstrovat. Prezident si nepřeje, aby se za něj šikovali, protože mu to kazí vyhlídky na znovuzvolení, Václavka Moravec jim z České televize odešel sám a ještě na ní nakydal tolik špíny, že se libtardi ještě nerozhodli, jestli je neobjektivní Česká televize nebo samotný Moravec. Zároveň se nemohou rozhodnout, jestli jsou pro Gazu nebo pro Izrael, nevědí, jestli Trumpovi v Íránu fandí a nebo jim ta „odporná lidská bytost“ vlastně vadí. A aby toho nebylo málo, jejich evropské modly potichu ruší protiruské sankce, bo ropa je drahá a lepší to nebude.
A tak se všichni lepšolidé zaměřili na poradkyni premiéra, Natálii Vachatovou, která dostala za úkol zpracovat zákon o transparentnosti neziskovek po vzoru USA. Zákon FARA. A tak teď proti ní sepisují petice, požadují její odvolání, hejtují ji, vyhrožují jí smrtí a policie samozřejmě v tomto případě nekoná, neklepe nikomu do čtyřiadvaceti hodin na dveře, protože v případě Vachatové jsou výhružky normální součástí liberální demokracie chráněné svobodou projevu. Ale běda, kdyby něco podobného napsala Vachatová o Šimonu Pánkovi…
Místo, aby naše líbodémo byla ráda, že vzniká zákon, který si posvítí, koho tady financuje Rusko, řvou jako píchlé prase. Místo aby byli rádi, že ihned po nabytí platnosti bude moci policie posbírat všechny, kteří tady provozují neoprávněnou činnost pro cizí moc, dělají všechno pro to, aby tento zákon nebyl schválen. Celá „proruská scéna“ je naopak pro tento zákon, protože samozřejmě žádné peníze z Ruska nedostává.
Nejhlasitěji a nejvíc řve Člověk v tísni a Evropské hodnoty. Inu, dostávají ze zahraničí obrovské dary a jestli tady někdo pracuje pro cizí moc, jsou to právě oni. Oni jsou financováni z cizích peněz a kdo platí, ten velí. Roky tady mluvili o ruském vlivu, ale ve skutečnosti je to obráceně. S veřejným míněním se tady manipuluje ve prospěch Evropské unie, Německa, Norska… a raději nevědět, koho dalšího. Ruské peníze u nás jdou maximálně do ekologických organizací, protože nic si Putin nepřeje víc, abychom dál vypínali jaderné i uhelné elektrárny, abychom byli závislí na OZE, tedy občasných zdrojích energie, abychom dál deindustrializovali a přesouvali těžký průmysl do Číny.
Kdyby byl schválen zákon FARA, tohle všechno se zřetelně ukáže a byl by to pro všechny dobrosery takový průůůůser, že teď udělají všechno pro to, aby to nebylo. V Gruzii kvůli tomu málem byla občanská válka, takže počítejme s tím, že i u nás jsou ochotni zajít hodně daleko. Doufám, že má Natálie Vachatová už ochranku. Nezapomeňme, že jde o desítky miliard peněz a za takovou sumičku stojí za to korumpovat, dezinformovat, překrucovat… ba i vraždit.
Natálie Vachatová, aniž by si to přála, se stala personalizací tohoto zákona. Libtardi to tak zařídili. Není Vachatová – není zákon FARA. Už několik dní jedou jejich sračkomety na tři směny, tlačí na Babiše, aby ji odvolal… prostě dělají, na co si troufnou. A pokud Natálie odolá, budou přitvrzovat. Jak říkám, v Gruzii kvůli tomu málem hořela náměstí.
Proč to všechno píšu…
Natálie Vachatová je další zkouškou této vlády. Po zkoušce Tomiem Okamurou jako předsedou sněmovny a po zkoušce Filipem Turkem přichází další zkouška. A vzhledem k tomu, že Andrej Babiš už celou řadu předvolebních slibů tak nějak opustil, je zapotřebí bedlivě sledovat, jak se k této zkoušce postaví. Veľký Bocian je proslulý tím, že nerad chodí do střetů a svá politická rozhodnutí podkládá grafy veřejného mínění, aby našlapoval co nejvíce uprostřed a pokud možno méně lidí naštval než potěšil. Umí se postarat, aby blbé zprávy o stíhačkách a muniční iniciativě říkal Zůna a aby podporu Zelenskému vyjadřoval Macinka. Pokud má voliče zklamat, dělá to velmi velmi opatrně.
Pokud se ovšem vláda nechá zastrašit, Natálii odvolá a přípravu zákona FARA zruší, beru to jako definitivní potvrzení, že Andrej tady nechce nic změnit, jen chce být premiérem. Znamená to definitivně, že sice budeme v Bruselu trochu odmlouvat, ale jen trochu a do kýženého ráje s eurem a zrušeným právem veta také nakonec dojdeme.
Na druhou stranu, pokud se zákon FARA zavede, jsem ochoten vládě ledacos odpustit, protože co nebude chtít udělat Babiš, to udělá někdo po něm. Když tady nebudou ve jménu národa mluvit šmejdi, co ve skutečnosti pracují pro cizí moc, hodně to přeformátuje politickou scénu. Čeho není možné dosáhnout dnes, toho bude dosaženo zítra.
Zákon FARA je pro naši suverenitu možná nejdůležitější zákon o který se bude bojovat. Pokud se vláda zalekne, nemá smysl si o ní dělat jakékoliv iluze a pokud i v případě odvolání Natálie zůstane vládní koalice pevná, dělají to nikoliv pro nás, ale pro koryta. Jestli chce ANO vládnout bez zákona FARA, ať vládnou s ODS nebo STANem. Ať prostě vidíme, jací doopravdy jsou. Jestli Motoristé a SPD Natálii obětují, obětovali národ ve prospěch teplých místeček. Pak už rovnou můžeme nechat Landsmanšaft, aby se tady roztahovali a můžeme začít přemýšlet, kde nechal tesař díru.
Je suis Natálie Vachatová. Přeji jí hodně sil, protože to bude mít těžké a přeji nám všem, aby to ustála.
__________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém blogování, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
Nechce se mi věřit, že by se někdo z místních klávesnicových komančů Natálie zastal …
Přestože si to zaslouží mnohem, mnohem, mnohem víc než pohasínající mediální hvězdy Vidlákova či Katky K. typu (Nekrm hydru). Namísto líbivých (leč prázdných) slov prokazuje mimořádnou statečnost a vůli věci reálně změnit.
Hloupě žvaníš.
Proc? Proste necemu neveri. Vira je osobni vec kazdeho vericiho, ne?
Tohle je zbytečný povyk. Naopak je potřeba vychovat takové občany, které financování ziskovek ani neziskovek nezajímá.
Příkladem jsou voliči Nestačilo!, kteří se nikdy nezeptají na financování politické neziskovky pana Sterzika.
Zajima. Povidej! Nebud slusnej, rekni jmena!
To víte , čekáme na zákon „fara“ a na ty miliony z ruska až to vyleze. Zatím si vystačíme sami, podle národ sobě.
„Pokud se ovšem vláda nechá zastrašit. . . , beru to jako definitivní potvrzení, že Andrej tady nechce nic změnit, jen chce být premiérem.“
Proč asi instalovali na kachlíkárnu šéfovat „razantního“ Mgr. Metnara? Aby to tam postavil do pozoru? To asi sotva.
Řvou jenom ti blbější z neziskovek. Ti chytří se na to nejspíš těší. Prachy půjdou dál, jen jaksi mimo účetnictví. A to se těm, kteří o nich budou rozhodovat jistě líbí. Větši moc a více peněz pro sebe a přátele.
Kdo zabrání tomu, aby francouzský rytíř čestné legie Pánek, při návštěvě Paříže nevyhrál v kartách 50 Mega? Co s nima udělá bude již jen jeho věcí. Třeba je daruje Milonu chvilek.
Zasažena jaderka v Búšehru. No to bylo řevu a po 40 letech ještě je, kvůli Černobylu. A teď to kazisvěti pruhů a hvězd odpálí klidně sami.
A nikdo nekřičí. NIC, velké NIC.
To je opravdu košer válka.
👍
Podpoříme košerválku,
budeme na katafalku;
zahrají nám muzikanti.
My jsme správní furianti.
👍
Sekta Parazitů je zděšená, a to je dobře. A nejen prachy z ciziny, ony by se měly nechat zviditelnit, jakožto předstupeň k zrušit, i veškeré domácí dotace.
A Kajla jak byla včera v TV zmatená ze situace. Přála jsem jí to.
Souhlas, zrušit některé domácí dotace ale v tom případě, z čeho budete živ?
Nedá Vám to spát?
Žiji z investování na burze, z křížových převodů měn, bookingu, z koupě a následného prodeje nemovitostí, … a ano také pronajímám byty (a jen menší část je přes sociálku – a vlastně i v tomto případě žádné dotace neberu – sociální dávku bere nájemník a platí mi z ní nájem, tak jako ze sociální dávky platí štangli salámu u řezníka a krabku cigaret ve stánku). A navíc, byty již vydělaly, nevidím jejich investiční budoucnost zrovna růžově, zvláště těch nezateplených bez solárů apod., kde bude tlak na drahý pasiv – takže tyto v poslední době prodávám, soc. nájemníky nechávám státu a investuji jinde.
Ne, o mě se nebojte.
Koupě a následný prodej? To se vám vyplatí s tou 15% daní státu?
Peníze točím, takže stačí oznámit finančáku „Investice do vlastního bydlení“ – peníze z prodeje použiji na koupi jiného bytu pro sebe (nejpozději do konce následujícího roku). A jednou za čas se tam jakože na 2 roky nastěhuji a splním „časový test“ a vše resetuji na nulu a mohu začít znovu.
To pořád měníte trvalé bydliště? Protože bez toho van to jako investici do bydlení neuznají. Nebo jste super podvodník s krytím dalšího podvodníka na finančáku?
No zda bude zákon přijat či ne je snadné zjistit na některém velvyslanectví.
Pokud jsme kolonie, tak o takových vážných zákonech nemůžeme přece sami rozhodovat, to dá přece rozum, ne ???? A není na zákony taky copyraight ?? Aby pan Rajchl nenarazil na autorská práva, když je to snad doslovný překlad.
Vidlák: „Celá „proruská scéna“ je naopak pro tento zákon, protože samozřejmě žádné peníze z Ruska nedostává.“
Vidlák je asi jasnovidec.
Ne jasnovidec. Přemýšlí hlavou. Nepatří do antiruské fronty.
A proč by Rusko tady někoho platilo? To nedává smysl.
Zaplatili krví svých vojáků před 80/81 lety.
A kdo zachraňoval nacisty? Západ, Vatikán, obě Ameriky.
Celé tohle svinstvo vytvořila předešlá vláda a komu sloužila. Bruselu, nikomu jinému a Brusel podporovali Demokraté z USA.
Logika zjevne neni tvou silnou strankou.
Naopak! Je to výsledek úvah nanejvýš logických. Když on je tajně placen přes nějakou ziskovku z brusele, LOGICKY usoudil, že jeho ideové protivnictvo musí přece být tajně financováno z Ruska!
—
Ať radši ten pytlík anonymní a žebrácká napíše, kolik mu brusel posílá! My, Putinovi agenti, se koupeme v rublech! A všechny krásně voní ropou, o tom se tomu hlupáčkovi ani nezdá.
Ale ja mel na mysli logiku, nikoli zenskou logiku. No, kdyby mel z logiky alespon za ctri minus, polozil by si otazku proc je cela proruska scena pro zakon, ktery odhali jeji financovani z Ruska. Ale to by dosel ke stejnemu zaveru jako Vidlak a to je fuj…
Logika a ženská logika to je něco jako demokracie a liberální demokracie ?
Nene, to je něco jako „logika“ a „mužská logika“.
Muzska logika neexistuje. Jen logika.
Nemám o tomto informace a tak jsem nucen v tomto hádat. A) Ruské peníze tečou tak, že je FARA na ně krátká a neodhalí je. B) Rusko má již připravený způsob, jak, po event. začátku platnosti FARA, to celé elegantně obejde. I to jsou možnosti, ale netvrdím, že realita.
Možná nakonec budou spokojeny všechny neziskovky – prachy půjdou dál, jen již mimo účetnictví. Kdo zabrání tomu, aby francouzský rytíř čestné legie Pánek, při návštěvě Paříže nevyhrál v kartách 50 Mega? Co s nima udělá bude již jen jeho věcí. Třeba je daruje Milonu chvilek.
Rusko je pod sankcemi. O každém rublu jdoucím do zahraničí vrazi z Wallstreetu moc dobře vědí, spekulující mimoni
Jdi už konečně do prdele …
Ať FARA ukáže !
Ale zatím jsou reakce jednoznačné, komu FARA vadí a tudíž kdo je placený ( a tudíž ovládaný ) cizími mocnostmi.
Ano, hezky se ti (ne)ziskovkáři odkopali. A navíc jsou tak blbí, že jim to ani nedochází.
Off-topic:
Estonsko je připraveno poslat svoje válečné námořnictvo k proražení blokády Hormuzské úžiny a k zajištění vítězství USraele ve válce proti Íránu. Tak co nezvládá US Navy, to zvládne estonské námořnictvo levou zadní 😉
https://www.yahoo.com/news/articles/estonia-open-protecting-ships-strait-165921145.html
Ja bych je nepodcenoval…
https://www.theins.news/Joomla/images/2025/9/2509202501.gif
Ta „estonská trojka“ je fakt rozkošná😀
Tihleti pejsci jsou ale ve skutečnosti taková chlupatá srdíčka.
Mají rádi každého, kdo se k nim chová slušně.
Kallasová se postaví ke kormidlu ?
Off topic
Netanyahu, další video s podivnými jevy
https://cz24.news/video-predelejte-to-treti-fake-video-s-zivym-netanjahuem-vyvolalo-smich-po-celem-svete-jeho-ruce-opet-selhaly/
Tak nevím, šest prstů jsem na tom prvním videu sice nenašel ani nikde neviděl analýzu, kde by ot bylo přesvědčivě ukázáno – ale video s kafem i video se snubním prstýnkem mizícím z ruky uprostřed pohybu ruky jsou fakt obě divný
A na jednáních té izraelské nejvyšší vojenské rady teroru a genocidy se taky teď nezúčastňuje
Z komentáře odjinud:
Íránci zjevně zlikvidovali Netanjahua a jeho rodinu (z chatu odešli i jeho bratr a syn), ministra financí Smotriče, ministra národní bezpečnosti Ben-Gvira a šéfa Mossadu.
—————-
No, je fakt, že kromě Netanyahua není vidět ani ultra fašistická svině Smotrich. Ben-Gvir – nevím, nejsem si jist.
to je škoda, o několik laskavých filantropů méně
Teď sleduji Pod pokličkou, překlad videa soudce Napolitana s Larry C. Johnsonem a ten říká, že je asi naživu, ale patrně zraněn a v Německu, kde jsou vojenské nemocnice na amerických. https://www.youtube.com/watch?v=y_uFiI9ggm8&t=1194s
Do Německa taky nějaká letadla letěla.
Divné je už to, že se nezúčastňuje jednání té rady ani se nejezdí poradit s Donaldem nebo lobovat u evropských „vůdců“ za zapojení do konfliktu, ale zato se (coby člověk v hledáčku minimálně íránské rozvědky, Hamásu, Hizballáhu a kdoví koho ještě) v klidu prochází po Jeruzalémě a povídá si s náhodnými lidmi…
Mizející prstýnek je jen takový bonus ukazující, že ani Mossad už není, co býval. Něco takového by jim dřív neuniklo.
Já bych Mossad nepodceňoval. Kdybych chtěl, jsa Netanjahu, rozšířit fámu, že jsem mrtev, a dát jí dostatečný punc věrohodnosti, asi bych to dělal právě nějak takhle.
Netanjahuovi hrozí soud a kriminál a tohle by mohla být i příprava na zmizení. Po věrohodně umrlých se, pokud vím, již dále nepátrá.
Pokud chce Netanyahu zmizet, třeba i kvůli té base, co mu hrozí za jeho zlodějny (a bohužel ne za genocidu Palestinců a další skutečně obří zločiny) – – – pak je to velice silný signál, že Netanyahu už pochopil, že válka proti Íránu je prohraná
Kdyby věřil ve vítězství nebo aspoň plichtu (kterou by bylo možné označit za vítězství), pak by neměl důvod prchat – protože v Izraeli by nikdo nestíhal vítěze ve válce nad Íránem a fuhrera-tvůrce velkého Izraele, okupujícího vše od Nilu až po Eufrat
Takže myslím, že varianta, že se Netanyahu snaží zmizet je pro USrael a jeho perspektivu ve zločinné válce proti Íránu ještě mnohem horší, než varianta, že byl eliminován v odvetném útoku ze strany Íránu
Byl by to vlastně pro USraelskou válku a celý západ stejně strašný signál, jako byl pro Třetí říši fakt strašný signál, když Himmler, „věrný Heinrich“, začal jednat o separátním míru s tvůrci Třetí říše (USA, Británie, Francie)
mozno je len vazne zraneny niekde v nemocnici….ako Budanov svojho casu….koniec koncov aj Chamenei sa vraj lieci u Putina
Jo, těch teorií se dá vymyslet… Jedna nepravděpodobnějšínež druhá.
* Komu by prospělo, kdyby byl považovánn za mrtvého?
* Komu by prospělo, kdyby byl opravdu mrtvý?
Pořád mnozí zapomínají na to , že bibi je jen používaný nástroj řízení , plnící svoji misi a je lhostejné , zda ho pohání fanatismus , či „koule ve svěráku“ .
Diůležité je , které skupiny aspirující na globální řízení tento scénář prosazují a za jakým cílem .
A ty věci kolem , to jsou drobky pro hlupáčky , které spolehlivě odvedou možnost jejich pozornosti , při přetlačované , zda tento scénář projde ve své úplnosti , či bude jeho vliv anulován .
Nicméně , jsou to projevy řízení , které se tak či tak budou odrážet do architektury přetvářeného světa . Možná , že to Někomu umožní překlopit vizi budoucnosti dle svého scénáře a nebo Jiní tyto scénáře převezmou , pro svou vizi .
Zdravím Putinovče, díky za koment.
Ale zkuste zde dát svou predikci dalšího vývoje. Díváte se na věci ze zcela jiného úhlu než ostatní, takže bych to velive ocenil.
Já osobně to vidím jako souboj „až do konce“. USA a KoZa nemohou couvnou, jinak je globální Jih převálcuje. To se stane i tak, ale tedka mají asi poslední (teoretickou..) možnost to zvrátit.
Za 1-2-3 roky to už vůbec nepůjde, předpokládám..
A jak vidíte případnou světovou dolarovou krizi ??
Tajný plán Česka na získání neomezenýcch zásob plynu
https://degener.cz/akce-krtek/
Tady je porovnání obou zíkonů, Ruského a US https://neviditelnypes.lidovky.cz/politika/srovnani-americky-a-rusky-zakon-o-zahranicnich-agentech.A260317_171041_p_politika_nef . Pokud tedy – nezkoumal jsem to – je uniklý dokument jen strojovým překladem US textu, podle tohoto článku se libtardi vztekají jen kvůli evidenci. A to je opravdu pozoruhodné.
To srovnání je nádhernou ukázkou toho, jak se s příslušným ideologickým zadáním dá jedna a ta samá věc popsat naprosto odlišně. Viz například hned bod první – účel:
US FARA (1938–2026)
Transparentnost: veřejnost má vědět, kdo propaguje zahraniční zájmy (původně proti nacistické propagandě, dnes hlavně lobbisté)
Ruský zákon o zahraničních agentech (2012–2026)
Ochrana před „západním vlivem“, potlačení kritiky režimu, stigmatizace NGO, médií a jednotlivců jako „zrádců“
Jakože když někdo v USA šířil nacistickou propagandu, nebyl snad stigmatizován jako zrádce? Když někdo dnes za ruské nebo čínské peníze uplatňuje politický vliv, není stigmatizován jako zrádce? Nesleduje ho CIA, FBI a NSA? Nebo snad NGO, média a jednotlivci mají v US FARA udělenou výjimku a zákon se na ně nevztahuje, že jsou u ruského zákona tyto subjekty speciálně vypíchnuty? Nebo snad informování veřejnosti o tom, kdo propaguje zahraniční zájmy, nemá sloužit k ochraně před zahraničním vlivem (přitom u ruského zákona je uveden „západní vliv“ – znamená to, že se musí registrovat a příjmy přiznávat pouze příjemci financí ze Západu, a ty uvozovky mají znamenat, že žádný západní vliv ve skutečnosti neexistuje?). Pokud ne, tak čemu má sloužit?
A tak dále…
Jasně, že je to tendenční článek.
O to mi tady nešlo. Chtěl jsem vypíchnout, že tady kdosi z protivné strany vlastně obhajuje postup Natálie Vachatové. 🙂
K USA DOJ sám říká, že se neliší od ruských verzí není podle mého co dodat.
Doublespeak.
https://en.wikipedia.org/wiki/Doublespeak
(nejde odeslat a prý duplicitní)
Víte, je to smutné, ale díky vašemu neustále rostoucímu radikalismu a přesvědčení o jediném správném směru/řešení/chování mi nějak začíná být vaše hodnocení volné. Ale dobře. Já jsem si to, budete se divit, poslechl. Podle jak já to slyším, tak pan Rajchl se nechlubí, že vše udělal on, také většinou používá MY. Ale on se snaží sejmout tlak z paní Vachatové vysvětlením, že ona za stvořením FARA nestojí, že to bez ní pojede dále. Jak jsem měl těch pár let možnost pana Rajchla pozorovat, jsem přesvědčený, že by mu bylo trapné, kdyby viděl, jak útočíte na Vidláka, že dostatečně nepopsal jeho zásluhy. Pokud vím, Vidlák opakovaně psal, že i po jeho odchodu od PRO spolu mají korektní vztahy jako dříve.
Pokud i po tomto vysvětlení považujete můj text za neuvěřitelně hloupý, tak je to již mimo mé možnosti.
jen tak
https://www.youtube.com/shorts/1w6TunbVDO0
kdepak o je? Irán?
AI si hraje, jak ji člověk přikázal.
Jako naprostý lidský odpad se projevila plešatá teplá svině jménem Roman Máca, který zveřejnil její plnou adresu, aby jí i její rodinu vystavil teroru.
hm. kdepak asi bydlí sám pan Máca?
§ 180 TrZ Neoprávněné nakládání s osobními údaji?
Aspoň by stálo za to vyzkoušet, nakolik jsme henten „právný štát“.
To už ale jednoznačně je nejen samo o sobě protiprávní (osobní údaje, i když ne kategorie citlivé), zejména v kontextu souvisejících výhrůžek (nejen mistra M.) už to samozřejmě zakládá minimálně oné … důvodné podezření, igen. O úmyslu, k čemu to jako může směřovat, už vůbec. Jo a někde bylo, že Suchý už převzal její právní zastoupení.
Samozřejmě nejde o to, jestli jeden darebák dostane přes prsty nebo jak moc by ho to snad mělo bolet. Stejně je to pouhá figurka. Zajímavější bude, zda už případně zavětří čerstvý vítr operativní orgáni či spíše, zda někdo vztyčí nasliněný prst na SZ. To taky bude určitý signál o tom, za aký koniec sa to všetko chce uchopit. Přičemž, aby nebylo mýlky, pokud bude řešení i bez soudruhů od vyšetřovačky, tím lépe. Ale to se právě musí chtít. Bude sa ?
Přesně tak. Na kauze Vachatová (a FARA) se ukáže, zda konečně začalo docházet k reálné změně mocenských poměrů. To je takový hezký lakmusový papírek.
Lakmus má jen tři výsledky: kyselý červená, zásaditý modrá a neutrální fialová. Reálné změny mocenských poměrů budou víceodstínové. Proto navrhuji využít spíše Universální indikátor Čůta-Kámen https://1url.cz/peWaN
Tak nevím, ale z laborek si jestě pamatuji, že u těch papírků byla i stupnice pro určení pH. Ale možná nebyly lakmusové, jen se jim tak říkalo …
Nojo, copak michprdi. To je klasa.
Stejně nechapu, co takové odvolání poradce může změnit? To jako když Andrejovi poradce poradí, aby skočil pod vlak, tak půjde a lehne si na koleje?
A když už jsme u těch petic, co takhle petice za odvolání přitele na telefonu Koláře? To není poradce? A agent cizích mocností?
Neblázněte Toníčku. To se přece nesmí říkat!
No, on to vlastně poradce není. On je to spíš řídící důstojník 😀😀
Je to ten pravý prezident, PePa je mluvící hlava a ještě špatná.
Jak chcete odvolat nekoho, kdo neni nikam jmenovan. Jediny Kolar na Hrade bude protoKolar? Vzpominate?
Člověk v tísni je prodloužená ruka BIS nebo spíše CIA. Před pár lety se dala najít videa, jak ČvT školí v některých postsovětských republikách aktivisty pro boj proti Rusku a Putinovi. Postupně byla videa mazána.
Také výbuch „humanitárního“ skladu ČvT v Dnipru byl čistě náhodný a vůbec tam neskladovali zbraně.
Tady jedna příhodná ukázka ze seriálu Spící agenti (který mimochodem odvysílala slovenská televize, u té naší to nepřipadá v úvahu). Jinak seriál najdete také na Náboji pravdy.
https://www.youtube.com/watch?v=X0t7n7p_syw
Spící agenti
https://nabojpravdy.cz/02-kultura/023-televize/0231-tv-serialy/spici-agenti-rusky-tv-serial-2017-2018-slovenske-titulky/
výbuch „humanitárního“ skladu – vy nechápete jak strašně vybuchuje perlivá voda v petkách nebo peroxid vodíku ?
👍
Kdo to řekl: „První obětí každé války je pravda?“
Prvni obeti valky sou vojaci na obou stranach a lide ,zeny a deti .
A pouckari akademici se to snazi vomilanim pro vlady , zalhavat..
Ráda bych na tomto místě podotkla, že spoluzakladatelem a partnerem v mnoha akcich ČvT je ČT.
Je na čase vzít to jedním vrzem.
Neříkal bych tomu „vrz“! 😜
V našem kraji se to říká, když je třeba zvládnout víc práce najednou. 🙂
U nás se to říká taky. Ale určitě to má i jiný význam.
Na všechno by jediný vrz nestačil. To by muselo bejt nějakejch vrzů!
Však u vás si včíl ani ten skřivánek nemusí vrznout, i kdyby měl zmrznout? Strýcu?
TV skeč je vynikající! Doporučuji. „Journalistika“ v kostce.
Suprový, v hlavní roli zloduch ze Spaské. Škoda že toho takto s titulky není více.
Je k vidění celý seriál. Výše je na něj odkaz. I když ta ukázka je asi až z 2. série. Ale ta první je mnohem lepší a rozhodně stojí za vidění, kdo ještě neviděl.
( zase nejde vložit a to jsem dal mezery do projevu vděčnosti, nevím proč se to musí, ač jsem se milionkrát ptal )
Ano, ale dabované, ač v adrese je že s titulky. Pokusím se po tom podívat s titulky. Každopádně d ě k u j i.
Tady to je s titulky
https://nabojpravdy.cz/02-kultura/022-filmy/022a-spionazni-filmy/pro-rustinare-v-originale-s-ceskymi-titulky-spjascie-spaci-tv-serial-2017-tiche-stiny-ukryte-v-hloubce-cizich-mocenskych-struktur-konaji-na-rozkaz-aniz-vedi-proc-a-pro-koho/
Je to na i na webshare, originál s titulky.
Super, moc děkuji oběma, to se velmi rád podívám.
A všimněte si, že to školící centrum „journalistiky“ je v Praze. A neuvádějí to v tom seriálu jen tak.
Sudetska ziskovka nevadi , nejdulezitejsi je branit poradkyni proti neziskovkam..
Aby ji ani slovem neublizovali..Musi bejt utesovana nebot…
Nebot by trpela a rozbrecela se..
Zapadni soudruh nejede na dulezitou navstevu vychodniho soudruha ,ze prej musi bojovat s Iranem, v kancelari..
Jako vopice s bananem , chodili a s velkym spechem behali kolem flasky , president a generalove a namornictvo a ne a ne strcit ruku do ty flasky Hormuz ,
pro ropa/plyn ,banan …
Nez bylo pozde a Iran se ukazal chytrejsi vopic..
Dostali pred packu a zdalky cumi na flasku .
Koalice ochotnych se rozpadla na koalici ochotnych , ale eu zradcu…Pritom uvolneni Hormuzu potrebujou nejvic..V nouzi poznas pritele..
Vychodni soudruh ,neuposlech vyzvy ,postavit Iran do late, pro zapadniho soudruha.
Muze ,ale strategicky vyuzit nouze a postrasit Tajwan , aby ukazal a dokazal cely Asii ,
ze ji usak na pomoc neprijde a neubrani. To vodebranim zbrani asiatum ,taky dokazal ..
Blabola , vo davech lidi padajich z vokna v Rusku, se ujala , protoze psavci nemusi uvest , ani vedet ani jeden priklad ..
Kdo a kdy a proc..Prej na prikaz Putina..Vedi vsecko..Kazdyho usvedci..
Pak se ti ,naky ti ,/kdo je ti, se zase nevi /, kteri nechavaji lidi vyhazovat s oken ,radi zastituji , titi a este ti …Zaplati demokraticky stity..titititi…
Takhle se ta demokracie , svoboda projevu a usili vodhalit pravdy , zarucenu zase vyvine ,do nasili fasismu..Nekdo napise , hele nakej tendle hazi naky lidi z vokna , jinej to porouci a jinej na to dava penize..kvuli stitu.. Uuudajne Putin. Chytte ho..
Nebo. Opozice nema rada nakou , takze je ochotna ji ,hned ted zavrazdit..
Co to tak nějak převrátit naruby? Kdo je proti zákonu FARA je proti USA a EU?
Zákon FARA je přece nutný pro šíření svobodných informací o tom, kdo koho platí, kdo koho ovládá.
===
„Každý hysterik může za to, že je hysterik!“ nebo jak to vlasně řekl Josef Švejk.
Právě tyhle zdálivě nezvládnuté emoce způsobují války. A odpor tzv. slušných lidí k politice. Čímž ty války umožňují. Politika je čistě o emocích. Někoho o něčem přesvědčit.
Myslíte, že by „pan Hüttler“ dokázal zvednout tolik Němců, chudých i bohatých, aby se Německo vydalo Drang nach Osten, kdyby nebylo emocí o ublížení všem Němcům po (jimi porohrané) I. světové váce? Obdobně i jiná“hnutí“ mysli, třeba bolševická revoluce? Únorové události v Kotlince. Nebo „sametová revoluce“?
Průšvih nevzniká po použití rozumu. Vždy po použití emocí.
Pokud si poslechnete jakýkoliv projev politika, zjistíte, že v něm chybí skutečná racionalita.
Politika je stejná jako divadlo. To musí diváka rozplakat*, rozesmát nebo naštvat. Jinak to není dobré divadlo. A divák si za ty emoce dokonce platí.
V politice za to občan často zaplatí svým životem. To je ten hlavní rozdíl.
*/ Přinejmenším když si vzpomene, kolik zaplatil za vstupenku!
ono je to kombinacia….imho, najprv musis priviest ludi do zufalstva, potom im ukazat terc a pretransformovat zufalstvo na hned a potom uz na emociach vedies revoluciu. A cele to nemoze len tak spadnut z neba (to by bola skutocne imho velka nahoda ci pruser predchadzajucich elit, ze to nechali az tam dospiet), na to treba racio tych co to riadia. Na druhej strane, tak ako to byva u vojen, verim, ze aj pri tychto riadenych nestastiach pre ludstvo im casto vybuchne to do tvare, len obvykle o tom nepisu v novinach
Vláda dělá mnoho věcí skvěle.
Česká vládní koalice prosadí zákon o neziskových organizacích, řekl dnes v Bruselu ministr zahraničí Petr Macinka. Je podle něj pitomost, že by byl inspirován Ruskem. Ruské zákony nikdo nestuduje ani neopisuje.
Koalice už letos nebude zvyšovat výdaje na obranu nad plánovaných 155 miliard. Částka odpovídá 1,73 procenta HDP. Před finálním hlasováním o státním rozpočtu se na tom shodují všechny vládní strany.
Neziskovky ven, s velkym povykem aby , ziskovky sudetskych sjezdaru dovnitr..
Na obranu paní Vachatové vystoupil i poslanec Jindřich Rajchl ve svém nedělním streamu:
https://www.youtube.com/watch?v=oQytAbfYEXU&t=2493s
15.3. 2026 – FARA, DSA, Dozimetr
(cca od 23 minuty, doporučuji vyslechnout celé)
Mimochodem, Jindra Rajchl je hlavním hybatelem a autorem zákona FARA, divím se, že to Vidlák ve svém článku ani nezmiňuje. Opomenutí nebo záměr?
Opomenutí je jedna možnost – druhá je, že jde o něco jako reakci stárnoucí operetní subrety, která zjistila že do divadelního ansámblu přijali mladou tenoristku 😀
TENORISTKU? 😸🤣😎❗
To je toho.
Kdyby na představení jezdila v Octavii, klidně by to mohla být i oktávistka.
Tady je možné všechno.
Alefe, tomu se zase říká jódlování. Přeskakování hlasu o jednu oktávu. 😎
A pouzivaji se na to jodlove tabletky 🙂
Čemu se divíte ? Chcete snad tenorovi bránit v základníím právu na změnu pohlaví a v sebevyjádření čím se po ní cítí ? 🤣 😂 🥳 🤪 😀
Správný výraz pro ten ppřípad je „kalhotková role“. Když neseženou kontratenora nebo eunucha, stáhnou zpěvačce prsa a nalepí knírek a hned je tu někdo, kdo vyzpívá i ty nejvyšší noty.
Zajímavé. Čemu pak se asi tak může říkat kalhotková role v české politice ? Nějak si neumím představit, že by ve vládě a parlamentu nedokázali sehnat kontratenora ani eunucha.
Na kalhotkove role byl mistr nejaky Feri. Mozna v tom pokracuje v jinem zarizeni a na opacne strane deje.
Spíše sopranistku. V divadle se ještě hraje na gender. I když v televizi jste kdysi mohli sledovat Jiřího Císlera při přednesu sopránového partu, ale to byla parodie.
Snad sopranistku, ne? O opeře toho víte opravdu hodně.
Řekl jste teroristku, Clouseau?
Rekli, ze jsem traktoristka, prece tak starou zenskou jako jsem ja neposadi na traktor!
Ještě jeden odkaz, kde poslanec J.R. vysvětluje, jaký je čí podíl na tom zákonu FARA:
https://www.youtube.com/watch?v=ELGUIeUEarw
(v čase od 14:15 min.)
A Vidlák se dopustil hrdelního zločinu, že si dovolil tyto zásluhy podrobně nepopsat. Jo ?
Vidlák se dopustil závažného ideozločinu, protože „neštěká“ s neziskovkami. A jako každý takový jim je nepohodlný.
Měly by se možná ozvat skutečné neziskovky, které třeba zavezou babičky a dědečky z domova důchodců na výlet. Nebo dobrovolní hasiči.
tie maju malo casu, takze naozaj nemaju na to, aby vypisovali na nete len tak……musia sa totiz sami zivit pracou a v neziskovkach minaju svoj volny cas aj svoju energiu zdarma (aspon pokial viem). Prispevky od statu pokryvaju skor reziu, ktora je s tym spojena, aby nemuseli si za moznost pomahat este aj platit.
Místo abyste si to poslechl (a potom eventuálně okomentoval), tak jste ihned zareagoval neuvěřitelně hloupou poznámkou.
Sorry jako – čekal jsem rozhodně víc.
Nejde mi sem vložit https://web.litterate.cz/31120-2/comment-page-1/#comment-597121
(prý duplicitní ф nejde odeslat )
Víte, je to smutné, ale díky vašemu neustále rostoucímu radikalismu a přesvědčení o jediném správném směru/řešení/chování mi nějak začíná být vaše hodnocení volné. Ale dobře. Já jsem si to, budete se divit, poslechl. Podle jak já to slyším, tak pan Rajchl se nechlubí, že vše udělal on, také většinou používá MY. Ale on se snaží sejmout tlak z paní Vachatové vysvětlením, že ona za stvořením FARA nestojí, že to bez ní pojede dále. Jak jsem měl těch pár let možnost pana Rajchla pozorovat, jsem přesvědčený, že by mu bylo trapné, kdyby viděl, jak útočíte na Vidláka, že dostatečně nepopsal jeho zásluhy. Pokud vím, Vidlák opakovaně psal, že i po jeho odchodu od PRO spolu mají korektní vztahy jako dříve.
Pokud i po tomto vysvětlení považujete můj text za neuvěřitelně hloupý, tak je to již mimo mé možnosti.
„Důvod jít na Letnou? U lidí neprošel, Milion chvilek narazil
Objevila se petice za odvolání Natálie Vachatové. Na sociálních sítích ji sdílela iniciativa Milion chvilek pro demokracii i projekt Štít demokracie. Autoři v ní varují před údajnými ruskými vazbami a označují Vachatovou za bezpečnostní hrozbu. Vyvolali tím však řadu dotazů, v čem má konkrétně toto riziko spočívat. Část diskutujících lidí na sociálních sítích se nyní dožaduje důkazů, jmen expertů i přesného vysvětlení, proč má být poradkyně premiéra vydíratelná a čím má ohrožovat stát.“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Duvod-jit-na-Letnou-U-lidi-neprosel-Milion-chvilek-narazil-788591
Jestli zákon bude nebo nebude závisí na výsledku madarských voleb. Nebude-li Orbán, nebude zákon. A naopak.
Vidím to podobně a jsem rád, že jste se paní Natálie Vachatové zastal.
Cením si toho na vás , Vidláku!
👍 🎯 1️⃣⭐ 🥇 🏆
Přesně tak, přidávám se.
Vidláku, Vidláku…
Bába se odkopal už dost dávno. A dokázal to tím, že vzkázal všem starším lidem, kteří ho volili, že žádný důchod v pětašedesáti NEBUDE. Nene, moje milé lopaty, pojedete jak motorové myši, dokud nepadnete na hubu a z huby se překulíte pod most, protože Čechistán vás obere o všechno. Nejdřív o práci, pak o důchod a hned za tím pojede ztráta bydlení, bo Gríííndýýýl.
O dětech nepíšu záměrně, ty už jsme ve zdrcující většině ztratili zásluhou všech, kteří panáčkovali na ministerstvu školství.
Souhlas Targusi, ale říkáte to tomu, který by za Bábu horoval ve dne i v noci, nebo jste už zapoměl? Já tedy ne. Samozřejmě jsem to jako většinu věcí odpustil, ale odpustit neznamená nepamatovat a nezapomínat.
Potom, co nakej slovak Blaha se navez na Vondru, Velkej Bucian , se taky hned pustil s mohutnym bucenim a taky, do Vondry..Ale bez nej ,aby se ten ,nemoh branit….
A dari se maskovat , bucenim kvuli jedny zensky a kvuli Vondrovi, povolebni vseobecnej upadek , snahy vlady do rychlyho , chaotickyho ,demogermanskyho konce….
Pozornost medii demokrati obraci, co nejvic k porazce v Iranu ..
Ze tam jde o porazku nasi zeme , to zakryvaji…
Targu, chybičla!
Ti páni s ministerstva přece nestojí před žáčky a nevykládají jim, jak mají chápat svět. To jsou kantoři.
Kantoři jsou ti poslední, kdo rozhoduje. Vy byste moná mohl vědět, ve které hře koncem šedesátých let v plzeňském divadle vyprávěl starý pan učitel, že už v životě učil tři dějepisy a když za ním přijdou se čtvrtým, bude ho učit také.
A to ještě nebyly neziskovky.
Jistěže. Málokdo se dokáže vzepřít. Jde o živobytí.
Někdejší „učitelští mládenci“ by mohli vyprávět!!
Pardon za to „s“… Všiml jsem si toho až teď.
Jedním z hlavních hrdinů Letné bude zřejmě oskarový pan Nikdo.
Bude vtipné za pár let sledovat, jak se naši oscaroví „hrdinové“ za pár let budou snažit dělat, že s tím propagandistickým odpadkem nemají nic společného.
Je fascinující, že ti stejní, kteří byli celá léta zděšení nad lidmi z Ruska padajícími z oken údajně na Putinův příkaz, navrhují, aby tajné služby vyhazovali z oken lidi, kteří jsou jim nepohodlní. A to jen proto, že ti „nepohodlní“ chtějí prosadit jeden z demokratizačních mechanismů. Tedy více demokracie, kterou se ti, kteří chtějí nechat vyhazovat lidi z oken, tak rádi zaštiťují, až si k tomu vytvořili zcela neprůhledně a nedemokraticky financované různé ty „štíty demokracie“.
Tdx
👍👍
A co na to pan Vachata?
Všechno po řadě. Napřed bych nechal pana Šimoníka vyřešit advokátem, trestním oznámením a případně basou. Až pan Bronislav Šimoník, člen ODS, vyleze z basy, přijde řada na to ostatní.
Neštěstí nechodí po horách, ale po lidech. Přihodit se může ledacos, jeden nikdy neví – třeba i nehoda.
Možná by se i hodilo pana Šimoníka napomenout, aby byl na sebe opatrný a dával na sebe pozor. Taková dobrá rada, rada nad zlato, mohla by panu Šimoníkovi i zlepšit kvalitu spaní. Věřím, že východní přízvuk v některých případech dokáže divy.
Kdysi mi jeden baryton s ukrajinským přízvukem vyprávěl, jak dělal vymahače dluhů u našich podnikatelů. To je ovšem taky jenom role. Někdy o tom napíšu.
Jak píše Zakladatel, možná by se hodil. Já to vidím, že by se pro Šimoníka hodil určitě.
Je petice na odvolání paní Vachatové , pojďme založit petici na její podporu .
Zákon FARA nebude, nebo bude ve vhodném provedení. Paní Vachatová bude odvolána, nebo se vhodně přizpůsobí. Petice bude odložena ad acta. Za 35 let by měl být manšaft už dostatečně v obraze. Pokud není je s manšaftem něco v nepořádku. V každém případě dopadne dle úsilí, které 35 let vyvíjí.
Je opravdu nutné dát takové blbé kecy pod rozumný návrh ?
Vy neznáte výraz „švejkovat“?!
Ano, ale ve švejkování má být určitá skrytá moudrost.
No, mozna vi, jak to dopadlo se zakonem FARA na Slovensku.
to Josef Švejk:
Pojďme udělat deal: Pokud to dopadne podle Vašeho, už nikdy Vás tu nebudu kritzovat. Pokud naopak (česká) FARA vznikne, už nikdy nenapíšete hovadinu jako tu dnešní. Přijímáte?
Pane Hale, a kdo bude na té FAŘE farářem? Možná jde taky o to, nemyslíte?
Dobrý postřeh. To máte jako s tou podporou genocidia. Na jedné straně můžete být souzen (a odsouzen) podporu genocidia, které žádný relevantní orgán genociciem neshledal (Ukrajina), a naopak mediálně oslavován za podporu genocidia takto uznaného (Gaza).
Nezáleží až tak na tom, co je v zákoně napsané, ale kdo drží faktickou moc říkat, co je v něm napsané. A následně svůj výklad vymáhat.
Ale i tak bude FARA velký úspěch, pokud projde.