Štěpána Kotrbu znáte, že? Nejvíce se stavěl proti projektu Nekrm hydru. Česká televize má svůj veřejnoprávní význam, pokud by krachlo její financování, přišla by naše drahá vlast o unikátní nahrávací studia a další majetek v celkové hodnotě asi 200 miliard. Rozpočet České televize je napjatý a i malý výpadek příjmů může spustit lavinu , která snadno může vyústit v její zničení. Zpravodajství sice není v pořádku, ale to se dá řešit stížnostmi. Pokud nepřestanu Českou televizi ohrožovat, podá na mě trestní oznámení…
Já ho vlastně chápu. Česká televize je jeho dítě. Sice nezbedné dítě, ale pořád jeho. Který rodič má radost z toho, že mu syna odvádějí k soudu a zavírají do vězení, že? Navíc, na případné porcování majetku České televize se těší spousta byznysových žraloků, kteří by byli nejraději, aby na Krkavčích horách vyrostl nějaký nový mrakodrap.
Já osobně ve veřejnoprávnost nevěřím. Nevěřím, že je možné dělat vyvážené a objektivní zpravodajství. Možná na krátký čas, když se sejdoe výjimečná parta lidí, kteří mají nějaký étos a vybudují podobnou značku, jako je BBC. Ale dříve nebo později tito lidé odejdou, na jejich místa přijdou noví bojovníci, kteří si prestiž značky rádi využijí pro své zájmy a skončí to Norou Fridrichovou, mňoukajícím Wolnerem a podobnými. Pořád se to jmenuje veřejnoprávní televize, pořád si to hraje na objektivitu, ale reálně to dělá líp Prima i Nova, které žádný veřejnoprávní kodex nemají, ale jsou ohrožené tím, že se jim na to lidi přestanou koukat. Česká televize ničím takovým ohrožená není a tak jede stále větší propagandu ve prospěch vládních stran, že už to vlastně vadí i některým vládním politikům, kteří si pak dosazují Součka v naději, že to vyřeší, nebo tu propagandu alespoň trochu zamaskuje.
Takhle nějak stojí základní pro a proti, ne? Vyjmenoval jsem své argumenty pro Nekrm hydru a Kotrbovy argumenty proti Nekrm hydru. Vlastně nejzajímavější mi na tom přijde to napjaté financování, že sto tisíc lidí, jejichž koncesionářské poplatky dohromady dělají asi tři procenta peněz, by mohly televizi sestřelit a to tak rychle, že než by zasáhli exekutoři, mohlo by být po všem. Společenská nebezpečnost tak velká, že stojí za trestní oznámení… Ukončete projekt Nekrm hydru, nebo se do toho vloží orgány činné v trestním řízení.
Bylo mi líto, abychom se se Štěpánem Kotrbou handrkovali a dotáhli to k nepřátelství. Prakticky ve všem ostatním je stejný levičák jako já, s podobnými sympatiemi se dívá na práci Kateřiny Konečné se STAČILO!, podobně jako já v tom vidí naději na znovuzrození české levice, shodneme se v mnoha politických otázkách a tak jsem ho oslovil, že si to vyříkáme osobně.
Stalo se. Sešli jsme se, popovídali jsme si a výsledkem je, že (zatím) žádné trestní oznámení nebude. Neustoupil jsem, ale vyslechl jsem si všechny argumenty, které jsem popsal výše. A samozřejmě jsem vyjádřil hlubokou skepsi z toho, jak by chtěl celou věc Kotrba řešit – podáváním stížností v takové míře, že to Českou televizi zahltí a přehltí. Stížnosti se totiž podávají už dvacet let a nemám pocit, že by se cokoliv změnilo. Ředitel nekonal, Rada nekonala, Poslanecká sněmovna nekonala. Stížnosti nestížnosti.
Ale domuvili jsme se, že Štěpán Kotrba podá vzorovou stížnost, abychom všichni viděli, jak se to má dělat. Udělá ji tak, aby byla minimální možnost, ji hodit do koše. Uvede všechny paragrafy a citace a podá ji.
Na co si bude stěžovat? Na pořad s Petrou Mazancovou, kterak mě v přímém přenosu osočila, že jsem dezinformátor a kolaborant, protože potřebovala nějak rozbít učitelskou a odborářskou demonstraci. Daniel Takáč jí tehdy přizvukoval a ani dodatečně jsem nedostal žádnou šanci se bránit. Vlastní text stížnosti najdete pod článkem.
Nebudu k tomu dodávat vůbec nic. Snad jen to, že je to asi opravdu správně udělaná stížnost. Kotrba mi řekl, že její sepsání mu trvalo celý den. Stížnost je odeslána a já vám samozřejmě budu reportovat, jak se jí v útrobách České televize vede.
Vy, kdo jste proti projektu Nekrm hydru a považujete to za neuváženost, vy zde máte návod, jak bojovat proti České televizi jinak. Je celkem příznačné, že to zase dělám já. Nekrm hydru existuje asi měsíc. Za tu dobu se našlo něco přes šest tisíc statečných a vygenerovalo to spoustu řečí o tom, jak je to blbě a že je třeba najít jinou cestu. Ale nikdo nic neudělal. Jen Kotrba napsal stížnost a já ji tady zveřejňuji jako návod pro ty, kteří v Nekrm hydru nevěří.
Víc pro vás udělat nemohu. Tady máte návod, můžete od zítřka začít zahlcovat. Pište stížnosti, posílejte je, tlačte na Českou televizi… Ale jestli budete dál jen sedět na gauči a pošklebovat se, aniž byste udělali něco jiného, je to prostě jen pokrytectví. A jestli máte ještě nějaký jiný nápad, sem s ním. Pár dobrých myšlenek už mi lidé poslali a já je zahrnul do projektu a zohlednil. Jestli má někdo ještě jiný nápad, sem s ním. Nekrm hydru ho klidně zveřejní, já nejsem žárlivý, já jen nechci tu českotelevizní propagandu. Je mi jedno, kdo v boji proti ČT uspěje. Jen mě vnitřně štve, že všichni vědí, co nebude fungovat, ale sami neudělají nic, nic, nic.
Od zítřka bude tato vzorová stížnost na webu Nekrm hydru. Máte ještě skoro čtyři měsíce na zahlcování a podávání. Přeji vám z celého srdce, ať se to podaří. Přidat se k Nekrm hydru a riskovat postihy je nebezpečné. Proto se také zatím přidalo jen šest tisíc lidí. Psát stížnosti je naprosto bezpečné. Je to jen pracné. Nic víc. Jestliže se k nebezpeční nechalo naverbovat šest tisíc lidí, neměl by být problém, aby desítky tisíc lidí bezpečně napsaly stížnost. Ne, nejsem jízlivý… myslím to zcela vážně a upřímně. Změna vznikne díky odvaze a díky práci. Kdo si netroufá být Gándhím, ať tedy píše a posílá. A upřímně mě mrzí, že tolik lidí vědělo, že Nekrm hydru je špatně, ale nikdo se nepustil do jiného projektu. Hodně to o nás vypovídá. Víc, než bych si přál. Nemohu dělat všechno, už teď moje rodina platí docela vysokou cenu.
A kdyby náhodou nikdo žádnou stížnost nenapsal a kdyby se díky tomu nic nezměnilo, já budu dál verbovat, i když to vypadá beznadějně.
Děkuji všem, kdo tu odvahu měli a mají a prosím všechny ostatní, aby tedy zahlcovali…
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Konečná vs. J.Foldyna
https://www.youtube.com/watch?v=_9GGLwKf9zg
na bytovou výstavbu – 1 mld korun
na zbraně – 150 mld
Hráli jsme kličkovanou. Ti paznechti tam musejí zůstat za každou cenu, aby ten jejich bordel nevylezl na světlo.
„Deficit české vlády byl loni ve skutečnosti o 45 miliard korun vyšší, potvrzuje Brusel“
https://faei.cz/deficit-ceske-vlady-byl-loni-ve-skutecnosti-o-45-miliard-korun-vyssi-potvrzuje-brusel/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Štěpán Kotrba píše ve své stížnosti, že Vidlák není „mediální hvězda“.
Co tím naznačuje?
že Ko-kotrbu sere mnohem nižší čtenost jeho článků oproti těm Vidlákových
Že zatím není.
Nešmejdí okolo jeho baráku lidi z Blesku, nešmírujou paní Vidlákovou a nesepisujou pak pomluvy, jak mu chodí zahýbat do sámošky se skladníkem.
Ten Kobrbla bude nakej vul. Pro lidi z ulice ,jako sem ja.
V hospode by s tim co vypatlava , taky nevydrzel..Spis ,byl nevydrzenej.
https://pravyprostor.net/s-tim-se-musi-skoncovat-kamala-harris-v-interview-na-cnn-proklina-bezuzdnou-svobodu-slova/
Pro zastánce svobody slova, jsou volby roku 2024 ohromně podobné volbám roku 1800
“ Byly to jediné prezidentské volby v naší historii, kdy byla pro voliče svoboda slova hlavní záležitostí. A tak by tomu mělo být zase. Ač se v těchto volbách opravdu nebude hlasovat o demokracii, o svobodě slova se hlasovat bude. „
Bobošíková prý už ztratila přes 30 kilo na váze.
To není zdravé.
prý si přečetla Nekrm hydru a vzala si to osobně.
Před 30 lety to byla docela pěkná ženská, ta Bobošíková. Jen ten charakter, no… 😀
Ale na Martinu Kociánovou nemá žádná, to je kočka, která umí stárnout s grácií.
Jo stárne s grácií, ale nesmí otevřít hubu. V ten moment je grácie fuč.
Cože??
https://www.echo24.cz/a/HfKqd/zpravy-domaci-novela-emisni-povolenky-zdrazeni-benzinu-nafty-plynu
Co Bobošíková, ale tohle je boží týpek 🤣
Od pohledu empatický lidumil. A chytrééééééj.
Cvičný poplach
Vyzvěme statečné, kteří podpořili Nekrm hydru, ať také začnou zahlcovat.
Uvidíme, kolik přijde stížností.
Napsat stížnost je brnkačka, nebo se pletu?
Kolik přijde stížností?
Když někdo nebude mít odvahu napsat stížnost, bude mít odvahu nekrmit hydru?
A co vy, už jste svou stížnost na fungování ČT napsal a poslal?
Bednu nemajíce a novou si kupovat nemíníc, navíc za ty roky bez, vůbec ji jaksi nepostrádajíc. jemi to fuk. Koneckonců je to už tak zastaralý „vynález“, že je zbytečné se zajímat.
Byla výzva?
Pokud něco chcete od druhých, tak byste měl jít příkladem.
Víte já třebas tu hydru již nekrmím. Těžko bych tak mohl podávat stížnost na fungování Hydry.
původní Kolemjdoucí napsal:8 září, 2024 (21:34)
Jak nekrmíte?
Neplatíte?
Nebo jste se pouze přidal k nám, kteří se přihlásili?
Je rozdíl nekrmit teoreticky, a nekrmit prakticky.
Nekrmím znamená, že již roky neplatím, tzn. nekrmím prakticky!
Krom toho, že jsem také podpořil iniciativu „Nekrm hydru“.
Nekrm Hydru podporuji, ale na ČT nekoukám, takže stížnosti psát nebudu.
Co dyz , Hydra bez krmicu drasticky zhubne , jako Boboskova..
Pomyslel nekdo na nasledky? Zivot a vecery priserny ,bez Hydry ,prisery.
Neni lepsi Hydra a nase , na kterou sme si dali a vykrmili , nez naka cizi , este vic chamtiva…..Spatna TV je samozrejmost vsude a toho vyuzili ty, co zavedli ,trochu jinou malinko lepsi TV , po drate za velkej peniz.
Omlouvám se za OT.
Vypadá to, že bordel je nejenom ve vládě, ale i mezi těmi, kteří je mají tzv. chránit.
Je tam spousta odkazů na další texty reportérů Primy a stojí za pročtení – jinak dost otrlý Teco je v mírném šoku. A čumí jako puk, co je generál Komorous zač. A něco takového dlouhá léta velelo protidrogovce.
Vidím, že založit sektu uvnitř elitních fízlů, se Komorousovi přece jen podařilo, když nevyšlo Ordo Lumen Templi.
Odkaz:
https://cnn.iprima.cz/exkluzivne-jiri-komorous-ochranna-sluzba-policie-expoliciste-vyjadreni-vysetrovani-446986#/35b14f22db11bf7084f2fae740a86eae
Odkaz na investigativní reportáže Primy sem nelze vložit.
https://cnn.iprima.cz/exkluzivne-jiri-komorous-ochranna-sluzba-policie-expoliciste-vyjadreni-vysetrovani-446986#/35b14f22db11bf7084f2fae740a86eae
Zajímavé, i když smutné, čtení. Kam jsme to s tím klientelismem v bezpečnostních sborech dotáhli, prakticky k nefunkčnosti – ostatně jako všude. A to byl kdysi GoGo slušnej člověk, ale moc korumpuje a vlezlo mu to na mozek…
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-komorous-je-na-seznamu-komunistickych-rozvedciku-40241499
Odkaz na investigativní reportáže Primy, sem z nějakého záhadného důvodu nelze vložit.
Zkuste https://1url.cz/
Snad to bude fungovat:
https://1url.cz/t1pDg
Je to vážně zajímavé čtení.
👍
No záhadný důvod se jmenuje „cenzura“ asi přes AI – UI“..
Stejně nejde vložit odkaz třeba na „nova ***** republika“ psáno dohromady, musí se rozdělit.
Čili je nutné takto AI přečůrat a odkaz nějak pozměnit..
Ale přesto se Vám to povedlo, dokonce dvakrát ;-).
Omlouvám se za OT.
Vypadá to, že bordel je nejenom ve vládě, ale i mezi těmi, kteří je mají tzv. chránit.
Víte o tomhle?
https://cnn.iprima.cz/exkluzivne-jiri-komorous-ochranna-sluzba-policie-expoliciste-vyjadreni-vysetrovani-446986#/35b14f22db11bf7084f2fae740a86eae
Je tam spousta odkazů na další texty reportérů Primy a stojí za pročtení – jinak dost otrlý Teco je v mírném šoku. A čumí jako puk, co je generál Komorous zač. A něco takového dlouhá léta velelo protidrogovce.
Vidím, že založit sektu uvnitř elitních fízlů, se Komorousovi přece jen podařilo, když nevyšlo Ordo Lumen Templi.
Omlouvám se za OT.
Vypadá to, že bordel je nejenom ve vládě, ale i mezi těmi, kteří je mají tzv. chránit.
Víte o tomhle?
https://cnn.iprima.cz/exkluzivne-jiri-komorous-ochranna-sluzba-policie-expoliciste-vyjadreni-vysetrovani-446986
Je tam spousta odkazů na další texty reportérů Primy a stojí za pročtení – jinak dost otrlý Teco je v mírném šoku. A čumí jako puk, co je generál Komorous zač. A něco takového dlouhá léta velelo protidrogovce.
Vidím, že založit sektu uvnitř elitních fízlů, se Komorousovi přece jen podařilo, když nevyšlo Ordo Lumen Templi.
Omlouvám se za OT. Vypadá to, že bordel je nejenom ve vládě, ale i mezi těmi, kteří je mají tzv. chránit.
Víte o tomhle?
https://cnn.iprima.cz/exkluzivne-jiri-komorous-ochranna-sluzba-policie-expoliciste-vyjadreni-vysetrovani-446986
Je tam spousta odkazů na další texty reportérů Primy a stojí za pročtení – jinak dost otrlý Teco je v mírném šoku. A čumí jako puk, co je generál Komorous zač.
A něco takového dlouhá léta velelo protidrogovce.
Vidím, že založit sektu uvnitř OS PČR se Komorousovi přece jen podařilo, když nevyšlo Ordo Lumen Templi.
Omlouvám se za OT. Vypadá to, že bordel je nejenom ve vládě, ale i mezi těmi, kteří je mají tzv. chránit.
Víte o tomhle?
https://cnn.iprima.cz/exkluzivne-jiri-komorous-ochranna-sluzba-policie-expoliciste-vyjadreni-vysetrovani-446986#
Je tam spousta odkazů na další texty reportérů Primy a stojí za pročtení – jinak dost otrlý Teco je v mírném šoku. A čumí jako puk, co je generál Komorous zač.
A něco takového dlouhá léta velelo protidrogovce.
Vidím, že založit sektu uvnitř OS PČR se Komorousovi přece jen podařilo, když nevyšlo Ordo Lumen Templi.
Omlouvám se za OT. Vypadá to, že bordel je nejenom ve vládě, ale i mezi těmi, kteří je mají tzv. chránit.
Víte o tomhle?
https://cnn.iprima.cz/exkluzivne-jiri-komorous-ochranna-sluzba-policie-expoliciste-vyjadreni-vysetrovani-446986#
Je tam spousta odkazů na další texty reportérů Primy a stojí za pročtení – jinak dost otrlý Teco je v mírném šoku. A čumí jako puk, co je generál Komorous zač.
A něco takového dlouhá léta velelo protidrogovce.
Vidím, že založit sektu uvnitř OS PČR se Komorousovi přece jen podařilo, když nevyšlo Ordo Lumen Templi.
Omlouvám se za OT. Vypadá to, že bordel je nejenom ve vládě, ale i mezi těmi, kteří je mají tzv. chránit.
Víte o tomhle?
https://cnn.iprima.cz/exkluzivne-jiri-komorous-ochranna-sluzba-policie-expoliciste-vyjadreni-vysetrovani-446986#
Je tam spousta odkazů na další texty reportérů Primy a stojí za pročtení – jinak dost otrlý Teco je v mírném šoku. A čumí jako puk, co je generál Komorous zač.
A něco takového dlouhá léta velelo protidrogovce.
Vidím, že založit sektu uvnitř OS PČR se Komorousovi přece jen podařilo, když nevyšlo Ordo Lumen Templi.
Nešlo by to třeba ještě 15 x ?
Hlavne ,ze to ma s diakritikou..Aby si nemusel sam sobe nadavat..
„Bylo mi líto, abychom se se Štěpánem Kotrbou handrkovali a dotáhli to k nepřátelství. Prakticky ve všem ostatním je stejný levičák jako já“ – tím je řečeno vše. Zbytek článku je zbytečný.
A co je na tom vyjádření tak špatného???
„Jeden se bavi s blbema a za chvili sou…“ …..Werich.
stiznost na porad z r.2013? Jako naozaj?
To je preklep, neskor sa uvadza 2023.
V roku 2013 bol Vidlak obycajny gazda, nemali ho preco rozoberat v telke.
Tu stížnost jsem (zatím) nečetl a stejně dopadne v ČT09 – bude vymlčena. Odhadoval jsem, že se sejde 10000 nekrmičů – to jsem byl ale optimista! Stěžovatelů nebude ani 1000. Kniha přání a stížností „fungovala“ naposledy v r. 1990, pak už nebyl ani důvod ji zakládat (blabla odpovědi v ní nic neřešily, zápisy sloužily v nejlepším případě jen jako podklad pro vnitrostranický boj).
Stranu, která bude mít program uděláme a), b), c), (mezi jiným zrušíme TV09) nikdo zakládat nebude, protože jediné, co v protektorátu funguje jsou babišárny (udělám pro každého, co si přeje, tak nechtějte nic konkrétně, to nelze vyjmenovat – pak stihnu jen něco, co se mi hodilo). Slibem nezarmoutíš, k plnění není donucovací páka.
až příště uvidíte soudruha Kotrbu, tak ať si vylíže prdel mu vzkazuji
Josef Švejk: Od jakživa slouží k podávání stížností nádražní lampárny.
Jj. Na sendražickém nádražíčku Kolínské řepařské drážky jsou dveře s nápisem:
Lampárna
Zde přijímáme stížnosti.
Zaplať pámbu, že ještě někdo má smysl pro humor.
Z ruskeho realneho humoru:
Navigace hlasi: Na dalsi odbocce za 640 kilometru, zahnete prudce doprava.
–
Jak rikali Rusove v Krkonosich: Praha ma krasne okoli!
To ani není humor.
Na 160km cestě na východ od Kubinky, z poloviny tak hustým lesem, že to připomíná tunel, byly snad jen tři neznačené odbočky do lesa a jedna jakože křižovatka.
Na druhou stranu – neúmyslně tam vlastně nelze zabloudit, pokud se po té neznačené odbočce nevydáte cíleně – což jsme jednou udělali. Ale to už jsem tu myslím psal.
Ale když tam z nějakého důvodu zůstanete stát (šli jsme se ke kraji lesa jen vychcat, moc jsme vypili), tak na takové silnici tam ve dne, ale i v noci zastaví první vozidlo, které pojede okolo, ať je to cokoliv.
Šofér se jen optá, jestli něco nepotřebujete. Kdysi to bylo dobrým zvykem i u nás, ale to už je dávno.
To znám, nám to taky říkali. A moc se jim libilo i ve Smokovci 😀😀 (zasedání SMEP)
Re: spitfire
Za prvé – správně je LAMPOVNA
Za druhé – na lampovnu se posílali nespokojenci na šachtách.
Tam byly lampovny, které zároveň sloužily jako kontrolní stanoviště, když byl na šachtě průser a někdo nevyfáral.
Praxe byla taková, že kdo šel na fáruňk, fasoval nachystanou lampu (nejdříve nalitý kahan, později nabitý akumulátor) proto své známce s přiděleným osobním číslem.
Např. já jsem měl kdysi 215, můj parťák řval již ode dveří – DVÁ DVÁ SEDŮŮŮM!
Takže „na lampovni“ měli pořád přesný přehled, kolik lidí je „dole“.
Kdysi v začátcích železnice se také používaly lampy na osvětlení semaforu.
Vytahovaly se na semafor pomocí řetízku.Jako kluk jsem to viděl na hlavní
trase na Slovensko,ale jen krátce,tato trať se změnila jako snad první.
Možná termín „“lampárna““ je z jiného prostředí v takovém slovním tvaru…
To si ještě pamatuju, stejně jako roznášení petrolejek k výhybkám. Kabely zakopali a žárovky tam dali až někdy začátkem 70.let. Na malých nádražích to bylo asi všude stejné, stejně tak „zabezpečení“ přejezdů. Blikací výstražníky a reléové domky se objevily zároveň s tím elektrickým osvětlením. Do té doby byly na méně frekventovaných přejezdech, poblíž těch malých nádraží, jen výstražné kříže.
Lampovna je v dolech,
na nádražích bývaly lampárny
https://cdn.aukro.cz/images/sk1672573854721/lamparna-stara-plechova-cedule-147286602.jpeg
Už jsme to tu brali loni
https://web.litterate.cz/prohraji/#comment-158983 (plus příspěvky nad a pod, včetně příspěvků Helanov, která osobně na lampárně pracovala) …
Ony ty kratke zobaky skoro všecko vztahujou k ďuram, nic jiného neznají 😀
Sorry 😀
V dolech ne.Na povrchu. Bereš si lampu než sfáráš.
To jste asi mladík. V mé rodné vísce, kterou procházela trať č. 26 (nyní prochází jako č. 260), Brno – Česká Třebová, bývaly ony petrolejové lampy až do 80. let. Semafory (návěstidla!) a závory ovládal hradlař ze své boudy (strážního domku) pomocí ručně ovládaných stavěcích pák as drátovodů. Kromě toho ještě v zimě topil v čekárně. Strážní domek není, čekárna také ne.
Ještě k uvedené trati 260 – po vzniku nových krajů ji pro osobní dopravu nesmyslně rozbili do dvou částí; do stanice Letovice přijede (moderní) vlak od Brna a (starý, byť vylepšený) vlak od České Třebové, načež se cestující prohodí, a vlaky se rozjedou zpět. Existence Pardubického kraje nedává v daném regionu smysl, přirozený spád je do Brna.
na dráze vždycinky byla LAMPÁRNA.
Ano!
lampárna, -y ž. (2. mn. -ren) žel. místnost k úschově a údržbě lamp
https://ssjc.ujc.cas.cz/search.php?hledej=Hledat&heslo=lamp%C3%A1rna
lampovna, -y ž. (2. mn. -ven) horn. místnost k úschově a údržbě důlních lamp
https://ssjc.ujc.cas.cz/search.php?hledej=Hledat&heslo=lampovna
Poucujte si mne …Se Lamparny nikdy nevzdam..
Na rozdíl od pana Kotrby mi přijde krajně nemorální kolik peněz ze státního, či zákonem nařízených plateb jde televizákům a filmařům a celá ostatní kultura nedostane skoro nic.
To máme televizní poplatek, fond české kinematografie, dotace zahraničním filmařům aby točili v Praze (což jsou platby českým servisním společnostem). Cca 10 miliard ročně. A 100 tisíc na Literátky jaksi nezbylo.
Kavky s kanály co nezajišťují veřejnou službu (ČT1) prodat, zprávaře přesunout do České Třebové, dětské pořady do Loun, ČT2 do Brna.
Dostával snad Čapek a spol nějakou podporu od státu pro Lidové noviny?
Když nepotřebujeme veřejnoprávní noviny, proč potřebujeme veřejnoprávní televizi?
Čapek byl za vodou, narodil se v rodině lékaře.
V té době noviny neměly konkurenci ani od TV, ani od internetu. Lidi si je kupovali. Rozhlas začal vysíla až v roce 1923.
A proč by média měla dostávat od státu (občanů) dnes?
To já nevím.
Já psal jen o tom, že Čapek dotace nepotřeboval.
Nicméně by bylo dobré, mít nějaký zdroj informací, který se nezodpovídá cizím miliardářům a tajným službám.
Pravidelné „zpravodajství“ začalo až o pět let později a stejně jen pro bohaté.
Obyčejný pracující člověk si radioaparát, ani zaplacení koncese nemohl dovolit.
Na stránkách, které se seriózně věnují historické radiotechnice, lze najít i přesné ceny aparátů z těch dob. V komentářích bývá pro kontrast někdy uvedena i tehdejší průměrná mzda dělníka/rolníka.
Naprostá většina tehdejších továrních aparátů, natož s poslechem na reproduktor, byla plebsu nedosažitelná. Amatérské aparáty z let 1920-1929, dostačovaly jen k příjmu onoho jednoho místního vysílače, jen z nevelké vzdálenosti od něj.
Na druhou stranu vycházely návody na amatérskou stavbu radiopřijímačů, oblíbené byly třeba dvojlampovky. Na ně se už dalo přijímat více stanic, samozřejmě na středních vlnách a večer a v noci, holt ionosféra. Uchovávám pár starých časopisů, kde jsou krásné výzvy, třeba „Nerušte sousedů zpětnou vazbou“, nebo „Uhradili jste včas předplatné?“.
Vidlák promine, ale chtět jsem komentovat jinou stanici. CNN Prima New udělala zajímavou besedu s eutoposlanci. Opět se ukázalo, že nejlepší taktika jak na Nerudovou je dát jí slovo. Bohužel, ačkoliv nabíjela opozici, co stačila, opoziční politici to neuměli dostatečně využít. Nejhorší byl dr. David za SPD. Má asi správné názory, ale není je schopen v reálném čase zformulovat. Podobně zase pan Knotek, který se nechal zbytečně vyprovokovat. Kateřina Konečná zase zbytečně vytahovala věci, které nebyly předmětem diskuze. Občas to působilo dost křečovitě. Nakonec relativně nejlepší byl Turek, který dokázal klidně, rychle a jednoduše vyjádřit své názory. Ze všech účastníků je rozhodně nejlepší rétor. U Saši Vondry nechápu, proč má ještě sympatie kohokoliv. Je to tak nesympatický člověk, který mluví a vypadá jako komunističtí pohlaváři v roce 1989. Samé demagogické žvásty a trapné pokusy odvrátit pozornost od průšvihů Fialové vlády.
Článek Kotrby jsem tehdy četl a dost mě zaskočil. A na jeho radu o zahlcení Krkavčích hor si tento bruselský kanál pořídí koše o větším objemu a na stížnosti mailem univerzální odpověď robotem. Za stávající pol. konstelace úloha nemá řešení. A nemá řešení, ani kdyby se k moci dostal „na věky sprostý podezřelý“ Andrej. Měl jedinečnou možnost tuto hydru donutit dodržovat pravidla a neudělal to. Druhou šanci nedostane. Znáte to, Milionový chlívek nenávisti s českoanglickými transparenty, v Bruseli podobný rámus a samozřejmě předvolání na kobereček v ul. Tržiště. V koloniích to jinak nechodí a když bude lid rebelovat moc, zruší Varieté Venci Hlodavce, stejně, jako zrušil 168 hodin potoků žluči. Samozřejmě každý bude nahrazen podobným formátem ( a stejně hnusným ).
Vzhledem k tomu, kdo je Kotrba, mě to nezaskočilo vůbec.
Ztráta času o tom přemýšlet. Takovýhle jsou všichni.
Darmo mluvit.
Úloha řešení má. Již delší dobu naplánované.
Psal jsem tu o tom 12. července
https://web.litterate.cz/nekrm-hydru-2/comment-page-2/#comment-309470
+
https://web.litterate.cz/nekrm-hydru-2/comment-page-2/#comment-309494
V kostce: až se vlády ujme ANO, a bude mít „parlamentní sílu“ to schválit, koncesionářské poplatky budou (asi v roce 2026) zrušeny. Česká televize bude dál financována „ze státního“ (tedy z našich kapes), ale z výnosu daní.
Zaplatí daňový poplatník, tak jako armádu nebo Hasičský záchranný sbor. A je to.
Řešení blbé, ale silně reálné.
A tím se vyřeší co? Televize bude státní, jako je dosud.
Bezedná díra na peníze.
Nekoukejte na ČT, přemluvte k tomu i kamarády a sousedy. Nulová sledovanost vyvolá diskusi o zastavení financí, možná i o zrušení.
Co oci nevidi, srdce nepali.
Jo ale bude kontrolovatelná,dneska nemáte šanci se podívat do účetnictí…
„Nulová sledovanost vyvolá diskusi o zastavení financí“
ne. proč by měla? diskusi koho s kým?
Tv nebude môcť až tak strasne konať peniaze ako teraz. Jedna vec je keď mate vlastne peniaze vo viac než slušnej vyske a druha vec, keď ich dostanete v relatívne obmedzenej výške
Nie konať ale míňať
⇾ Aleš 13:19
Povšimněte si, že to nechválím, dokonce se dopouštím hodnocení, že je to řešení blbé.
Ale vyřeší mimo jiné to, že nebudou obtěžovat (politiky) a ohrožovat (Televizi) žádní nekrmhydručíci a podobní elementi.
Zrušení ČT se konat nebude, dokud budeme v EU – členské státy „veřejnoprávní média“ mít musejí a jejich financování nesmí být soukromé.
Nu, a jak jsem napsal ve 12:23, příští vláda, bude-li pod taktovkou ANO, koncesionářské poplatky zruší a ČT bude financována ze státního rozpočtu.
Kdo nevěří, může si poslechnout:
https://www.youtube.com/watch?v=jTyxcXxAt7I
to Aleš : a jak na Krkavkách poznaj tu „nulovou sledovanost“ ?
Sledovanost se zjišťuje na kontrolnỉm vzorku dobrovolníků, kterých je tisíc, a jsou vybíráni tak, aby složenỉ odpovídalo složení společnosti. Mají doma zařízeni, které monitoruje, jaký kanál sledují, a nesmí televizi zapnout a odejít od ní. Dostávají za to odměnu.
Takže byxte musel přesvědčit lidi z této skupiny aby na programy ČT nekoukali.
Vyřeší se maličkost – peníze se schválí v rámci státního rozpočtu a nebude potřeba živit tisíce bretschneiderů, kteří si budou na manžetu zapisovat, kdo odebírá elektřinu, platí internet nebo použivá mobil či PC a neplatí přitom R&TV poplatky. Tím se dá ušetřit velice slušný balík ….
Líbí se mi formulace „“právo veřejnosti „“.V ČT jde jenom o bezedná koryta
několika jedinců.Akci Nekrm hydru bych modifikoval trošku jiným směrem.
Pojďme vytvořit něco jako „“petici““ s názvem „“NESLEDUJEME““.A dodržme
to.Seberme milion hlasů s tímto tématem a smysl ČT zpráv se rozhodně změní.
není to napadnutelné,““právo veřejnosti““ je sledovat i nesledovat.Podlomit
důvod existence při nedostatku peněz asi bude lepší.Poplatky jsou dány
zákonem – tedy neplacení je cílená kriminalizace občana.Projev fašismu jako
vyšitý.Jsou neustále předkládány údaje o růstu nákladů.Ale kde roste hranice
zaručující neplacení??Bývalo to asi 7500 Kč příjmů.Jak to že dnes,když
hranice bídy představuje mnohem vyšší částku,se tento údaj nezvýšil???
Toto je legitimní argument,vycházející z „“práva veřejnosti““ žít na přiměřené
sociální úrovni.Nebo se pletu??
A ještě k podávání trestních oznámení. Nedávno jsem jedno podal na Nutellu za šíření poplašné zprávy, že se nacházíme ve válce s Ruskem. Samozřejmě neúspěšně. Bla, bla, bla. Teprve tehdy jsem si uvědomil, co nám přednášel zástupce velitele pro věci politické během školení PŠM.
Na věci se vždy musíte dívat TŘÍDNĚ! Vy kluci pitomí.
Já se třídně dívám a proto celý život vím, na čem jsem.
Od jakživa slouží k podávání stížností nádražní lampárny. Pokud někdo ctí starší doby, pak vrby.
...
Táhli hudci k bálu, až pan Červíček
silným kvapem ztratil z basy kolíček.
A když přišli k viklovskému brodu,
zpozoroval tu svou velkou škodu
na stoku dvou řek.
Tam u vrby s basou dlouho smutně stál:
„Půjdu-li ho hledat, promeškáme bál!“
Uříz’z vrby větev na kolíček.
Co způsobí, o tom pan Červíčrk
nic se nenadál.
…
A nešlo by někam postnout Usnesení o odložení? Docela by mě zajímaly ty právní veletoče. Ale zase by to šlo použít na případnou obranu jiných lidí…. dík 🙂
Jak pravil inspektor Trachta, zbytečná otázka v kriminalistice se děje, pokud se zeptáte sprostého podezřelého, zda suspektní zločin spáchal. Dtto rozhovor na dané téma.
Také jsem sepsal stížnost na Šišlu Tachecí, ale poslal jsem ji osobní datovou schránkou řediteli Črozhlasu, ne radě. Soudruh ředitel vyřízení postoupil rozhlasovému ombudsmanovi a ten mi sáhodlouze osvětlil, že pokud Šišla v rozhovorech místo tázání vyjadřuje svoje názory (podstata stížnosti), je to OK, neboť tím ve studiu zastupuje nepřítomnou opoziční stranu.
Podle mého názoru lze s Hydrami úspěšně bojovat pouze systémem Lex Fico.
Taky jsem jednou oslovil ombudsmana,toho všeobecného,prý
právně kompetentního.Za jeho odpověď by ho vyhodili od maturity.
Dlouhým pokecem mě přesvědčoval,že dvě můžou být tři,podle
toho,kdo o tom mluví.Černá je bílá jenom podle odlišného názvu.
Nenaštval jsem ale rozchechtal.Když „“tohle““brání zákony,
je logické že se občané ozbrojují.
Lex Fico je ideální. Není-li však Fica, může se použít defenestrace. Pro dotčené je také dostatečně důrazná.
Ano. Zde se otevírá obrovský prostor k obnově a rozvoji národních tradic.
nicméně je nutné otevřit nejen prostor, ale i dostatečně vysoko se nacházející okna 😀
Je to tak, ten prostor se otevírá zejména za těmi okny a také pod nimi 😀
co je Lex Fico nevím, ale Lex Husita mi taktéž přijde lepší
Pár obecných slov pocházejících z učení dialektického materialismu, pro tento případ o tzv. „párových kategoriích“, resp. o jedné z nich v podobě pojmů „podstata a jev“ – kdo studoval později, najde vysvětlení třeba zde http://home.tiscali.cz/filozofie/diamat/kategorie.htm
Proč to vzpomínám na těchto stránkách, kde Vidlák píše o boji proti České televizi, přesněji proti jejím „výpotkům“ pocházejícím ze zpravodajství a publicistiky /nejenom/?
Protože každé „jsoucno“ má dvě zásadní stránky – má svou podstatu a svůj jev. Přesněji – má svou podstatu a ta se navenek projevuje jevy.
Působí-li „jevy“ nežádoucími způsoby, nelze s nimi bojovat, nelze nad nimi zvítězit, toho lze dosáhnout pouze změno jejich „podstaty“.
Chápete, co tím chci říct?
Určitě si ze školy pamatujete, že byli zmiňováni Luddisté – vykořisťovaní tkalcovští dělníci na počátku devatenáctého století, kteří svůj sociální odpor proti útlaku realizovali rozbíjením strojů /stavů/, o nichž byli přesvědčeni, že jim berou jejich práci. Nechápali, že výroba na tkalcovských stavech je jen jevovou stránkou podstaty spočívající v etablování kapitalistického způsobu výroby za účelem zisku.
No, a co je Česká televize a její „poplatky“, co je Česká televize a její lhaní ve zpravodajství a publicistice /a samozřejmě nejen tam, byť třeba skrytou propagandou je prolezlý téměř každý směr jejího působení/?
Je to jen JEVOVÁ STRÁNKA politického systému, režimu představovaného dvěma ze tří mocí, kterými disponuje stát, tedy mocí zákonodárnou /Poslanecká sněmovna a Senát/ a mocí výkonnou /Vláda/ – třetí, moc soudní, je a musí být nezávislá.
Závěr?
Nepřipadá vám „boj proti televizním poplatkům“ a stížnosti proti lhaní ČT adresované Radě České televize jako něco ne nepodobné konání Luddistů?
Jako boj proti „jevové stránce“ své podstaty spočívající ve způsobu /formách a cílech/ realizace státní moci v České republice?
Jinými slovy – k žádné změně nemůže dojít, pokud bude zákonodárná a výkonná moc v rukou současných „místodržících“, jejichž zájmy Česká televize prostřednictvím personálu jim – nebo přesněji, jejich politickému směru, formám a cílům – oddaného /přestože ze zákona „nezávislá“/realizuje.
Změny lez dosáhnout pouze odsunutím současných vládnoucích stran a hnutí, jejich představitelů, mimo možnost tyto věci ovlivňovat a jejich náhradou takovými politickými silami a jejich představiteli, kteří ve svém volebním programu nejen slíbí, ale také zrealizují nápravu. Jakkoliv je to olbřímí úkol sotva dosažitelný v jednom volebním období, ale bez toho, aby se s tím začalo, změny dosáhnout nejde nikdy.
Příkladem nám budiž současné Slovensko.
Samozřejmě je to doprovázenou známým kvikotem, ale to jsou jen „kolaterální“ jevy, které nemohou neznít jako „česká hudba odevěká, my při ní půjdem k předu — dál, jen dál!“.
Sorry – „Ludditů“
Lexi, správně, pokud se nezmění systém tak dojde jen ke kosmetickým změnám, přesto jsem ale názoru že i boj proto jevovým entitám má smysl, sype to piseček do systému. Je to věc strategie a taktiky.
Souhlas.
On vlastně i ten Trockij měl své nezastupitelné místo v revolučním dění.
Ano správně, je nutné jít po HLAVĚ chobotnice, ne po chapadlech, ta dorostou..
Čili stačí změna vlády – parlamentu – senátu a ČT je vyřešena – viz Slovensko..
Že by bolo na Slovensku niečo rozhodnuté, je odvážne tvrdenie. V súčasnosti prebiehajú intenzívne prípravy na kultúrnu kontrarevolúciu za ideového a organizačného vedenia Jeho Excelenciou veľvyslancom Britanistánu. Kultúrni servilovia a bezstavovci sa už stavajú na štartovnú čiaru. A sledovanie správ v rozhlase a televízii zostáva naďalej duševnému zdraviu veľmi nebezpečné.
Znáte film Miloše Formana natočený podle románové předlohy Kena Keseyho „Přelet nad kukaččím hnízdem?“
Určitě ano.
Pak nemůžete neznat tu scénu, kterak se Jack Nicholson jako Randle Patrick McMurphy v důsledku sázky snaží utrhnout od podlahy zabudovaný kolektor rozvodů vody, kterou nenáviděné sestry pomocí trysek tyranizují „pacienty“ psychiatrické léčebny. Ten kolektor byl v myslích pacientů prostředkem koncentrovaného zla. Randle byl na tento úkon slabý, i když se pokusil kolektor utrhnout a vyhodit, takže sazku prohrál. Což komentuje slovy – „Aspoň jsem to zkusil“ https://www.youtube.com/watch?v=T67JYbDKURc
Takže to trýznění pacientů pokračovalo i nadále a vedle jiných i Randlemu byla provedena lobotomie.
Až se toho „díla“ chopil indián Will Sampson jako obrovitý „náčelník“ Bromden, kolektor od země utrhnul a oknem do zahrady ho prohodil.
Proč to píšu?
Čtvrtá vláda Roberta Fica existuje deset a půl měsíců. O pár týdnů déle Národna rada koalice Smer-SD, Hlas-SD a SNS.
Máte za to, že se dalo udělat více? V podmínkách izolace ze strany euhnijní soladesky, která mj. zcela nepochybně stojí i za zastavením dodávky ruské ropy Slovensku a Maďarsku? V podmínkách přímých politických sabotáží opozice, za níž stojí zmíněná euhnije? I v podmínkách přímého střelného atentátu na premiéra?
Druhou věcí k tomu je způsob informování veřejnosti o činnosti vlády a zákonodárné činnosti parlamentu médii včetně STVR, která jsou stále v rukách libtardích progresivistů /já vím, mám k SR intenzívní pouto včetně rodinných vazeb, takže také vím, že se ve vztahu k běžným lidem zatím mnoho v jejich prospěch nezměnilo, ale všechno má své postupy, chobotnici se musí jako první utrhnout hlava, nikoliv chapadla…. A tahle chobotnice se zatraceně brání, protože ta chapadla jsou živena a ovládána zhruba od poloviny společnosti a ještě více z brusele./.
Zapomínáte, ze nad těmi vámi zmíněnými volenými orgány jsou tu ještě jisté orgány nevolené, např. US ambasáda….
😀 😀 😀
přesně tak, a za US ambasádou jsou Rockeffeleři, Goldman Sachs atd.
UA válku a UA státní dluh spravujou Rotschildi.
Máte pravdu, takže musíme počkat, až skončí USA..
Ale nebojte, do roku 2027 bude tolik změn, že to tu nepoznáme – myslím politickou mapu světa…
Nemusí skončit USA jako takové.
Klidně ať se tam uklidňují navzájem, popřípadě ufetujou fentanylem.
Pak nebude dost normálních, tzv. čistých lidí ani na ty nejzákladnější práce, nebude dost učitelů (potíže jsou už teď, někde ani nezačali učit) a bude velký nedostatek doktorů. Sesype se to v jednom momentu a na jednu hromadu.
Ale to je za oceánem, jejich interní politika, srát na ně.
Nám tady v Evropě úplně postačí, když tamním bankéřům (a také britským) dojde trpělivost s neplacením narůstajících dluhů UA a přestanou to po volbách financovat. Myslím, že 404 už nemá co prodat, nebo dát zástavou.
Ostatně soudím, že tamní bankéři budou mít díky té vnitřní politice úplně jiné starosti, než jsou ohledy a ústupky vůči UA.
Taky si myslím, že Zelenský tam byl letos v dubnu naposled, další návštěva (rozuměj osobní somrování zbraní a prachů) už nebude dovoleno.
Skoro všechny progresivistické výpotky mají na svědomí cucáči cecíků. Neproduktivni část obyvatel, která je skvěle sehraná a organizovaná, protože je spojuje hlavní cíl: dostat se a udržet se na cecíku. Je to celá třída a jsou třídně a hodnotově úplně zajedno. Proto může spokojeně vládnout treba takový slepenec nejprotichůdnějších skupin, jako současná věrchuška. . Pak je tu skupina plničů cecíku, ovšem nedobrovolných. Ti musí platit do obščaku, a kdo nechce, ten dostane sodu. To je ta druhá třída. Mezi nimi zuří třídní boj, kterýsi si ale platiči asi nechtějí připustit a jsou rozhádaní. Nemají společný jednotící cíl. . Tady je největší slabina protistrany, která je závislá na daních zdaňovaných. Platiči mohou dobře existovat bez např. Milionu chvilek, ale chvilky bez platičů ne. To je páka, kterou platiči mají v ruce, ale jakoby o ní nevěděli. Ve chvíli, kdy se v 89. Zvedly masy dělníků, bylo režimu jasné, že teď je opravdu zle: probudily se „daně“.
Která strana má v programu ochranu zájmu platičů daní – pracujících? O odborech škoda mluvit. Zato Skoro úplně všechny zuřivě podporují cucače. A platiči mlčí, a platí. A ještě jsou uráženi a biti.
👍
Delnici nechapali a stroje rozbijeli, kapitalisti se eeeetablovali..
A Trocky s nezastupitelnym..
Todle sou krkolomny akademicky poucky , znacny, kancelarsky a omezeny tuposti.
Stroj nahradil praci treba deseti delniku a vsechny je etaaablistaa majitel
z prace vyhodil. A pracujici nemeli co zrat a uzivit svoje rodiny a deti..
Pro bezcitny ,povyseny a vzdelany hovado s diplomem je to etablovani..
Dela se spatne z nich z takovych..
Vsichni pisou a recni a nikdo nemysli.
Beda vsem ,kterym feministka a akademik vladnou..
Zacali se hadat vo CT a stezovat a nez skonci.
Mne by na zacatku a nejdrive , zajimala zalezitost majetkova.
Kdyz vraceli a museli cizincum zamky a pozemky po cela leta udrzovany a opravovany a zadarmo jak se ukazalo. Nikdo z vlady neuctoval ,za to.
Este vetsi a nepricetnej hlad po majetku meli biskupove a kardinalove.
Za opatrovani jejich majetku nezaplatili nic a vsecko zchlamstli
ani dane pathologicky vyzirkove , urveme co se da ,neplati..
Mne by zajimalo ,jak je to s majetkem komunisticky strany .
Co vybudovali komunisti melo by teoreticky, /jako tem zrudam nahore/,
patrit jim. Napr. Kavci Hory.
To vybudovali /je pravda ,ze si na to nakradli ,stejne jako megamiliardova cirkev a jako zahranicni hyeny nekonecny schwarcnenazranosti /.
Maji komunisti jako majitele narok a nebo nemaji na vsechno, co komunisti vybudovali , ma a nebo nema jim to patrit .
Nebo jim to bylo vsecko“ znarodneny“, tentokrat demokrautama.
/Konecny se na to neptejte ani bagra ,ani generala, to je zbytecny/.
Když nemáme sílu, um a intelekt změnit náhle, ani nápad, své životy, i přesto že chlemtáme stále nové a novější informace, kt. nám umožní rozeznat alespoň, že informovanost naše se neshoduje s informovaností veřejnou, uskutečníme jev v mezích poznatelnosti objektivní. Jak jinak s veřejností hovořit v této fázi?
Asi je lepší a bezpečnější s veřejností nehovořit.A konat.
Ježiši. No ano, v této fázi ničeho jiného nejsme schopni. Ostatně soudím, že jiná fáze bývá veskrze krátká a nadto nic více než přechodná.
Jak může být soudní moc „“nezávislá““??Samozřejmě že je
závislá,na penězích.A na korytech.Všude na světě,bez ohledu na řečičky,
které její existenci doprovázejí.
Panejo, dialektický materializmus. 🙂
Dělníci rozmláceli stroje, protože (na rozdíl od těch, kteří stroje vymysleli) nedokázali abstrahovat od jevů, používat abstraktní (pojmové) myšlení.
(Nezdá se mimochodem, že by se situace od té doby změnila, Volkswagen dělníci pískají na vedení fabriky, ačkoli green deal si ti kokoti sami vybrali.)
Facku vám sice dává ruka, ale ta ruka někomu patří, a ten někdo je nasranej, a to jeho nasrání má nějakou příčinu, například. Je neefektivní mu blokovat ruku, může vás snadno kopnout kolenem do koulí, třeba (tedy pokud – na rozdíl od vynálezců strojů – není uzavřen v jevovém myšlení, takže ho nic jiného nenapadne).
Vypadá to, že Vidláka uhranulo Gándhího odmítání placení daně ze soli. Zaměňování soli za televizi ale není ta správná abstrakce. Nejsme Indie, Vidlák není Gándhí a máme tu demokracii. Sorry jako.
Neboli – my jsme příčinou systému. Ten zdroj problémů není venku. Změna systému je jen vnější změnou, nikoli vnitřní. „Byl jsi povolán jako otrok? Netrap se tím“, praví sv. Pavel v 1. Listě Korintským.
Velmi složitě ale pochopitelně vysvětleno.Nikdy nebojovat
přímo ale oklikou a dosáhnout cíle jako následků okliky.
Takže : co potřebuje TV ??…..sledovanost
Odboj: Sdružení „“NESLEDUJEME““ – následuje petice s podpisy
nebo přes datové schránky,stručné,jednoduché,apolitické…
Cíl : Zpochybnit důvod existence vysílání s malou sledovaností
Určitě to někdo rozvine.Není to v rozporu se zákony,nelze
vystavovat exekuce a zatím není koncentrační tábor pro účastníky…
„Na co si bude stěžovat? Na pořad s Petrou Mazancovou, kterak mě v přímém přenosu osočila, že jsem dezinformátor“
To jste.
Viz. třeba Vaše včerejší dezinformace, že kauza Tenet Media se týká youtube kanálů, které „které nikdo nesledoval“ přitom mají cca 200 milionů shlédnutí měsíčně.
Vaše dřívější dezinformace (například elektroměry nebo občanství pro potomky odsunutých němců) taky mluví jasně.
Nedělej ze sebe většího debila, než je nezbytně nutné…
Mluvte k věci (dezinformace šířené autorem dnešního článku) pithart. Neschovávejte se zbaběle za urážky.
Musels?
Promiň.
Jen jsem mu poradil.
Já myslím, že mu bylo jednou vysvětleno, teď již tesák.
Že nejsi takhle bojovnej s tesákem ohledně ČT?
To je ten samý kretén a lhář, co tu včera psal, že se smlouvy nemuswejí dodržovat.
Operuje youtubery, když se jasně mluví o jedné agentuře, nechápe že podíl na trhu je procentuální a pořád se dožaduje pozornosti pro své výblitky, ač se opakovaně dočetl o bílém tesákovi. Prostě jeho lži ignorovat a kydat.
Jakýpak „nechápe“…? On sem neblinká proto, aby mu někdo něco VYSVĚTLIL a on tomu konečně začal ROZUMĚT…
On JENOM vysírá – a to je něco, co furt NEDOKÁŽETE pochopit VY… při fší úctě…
A ať se zaklínáte, jak chcete, že nebudete reagovat, výsledek je pořád stejnej: startujete na první našlápnutí!
Říkáte „prostě jeho lži ignorovat“? Tak s tím už sakrachlape začněte!! A důsledně, jo?!
A nejen Tymákovan, Martin V. to považuje za zábavu, asi jen on sám, a další také naskakují na tohoto/tyto anonymy. Přitom je to tak jednoduché, ignorovat vždy ať píší co chtějí.
Ano, ano.
Taky bychom mohli zrušit anonymitu voleb. Je to stejnej princip.
Tak Martina V. bych se zastal, ten jej vždy skvěle utře.
Tak se bavíte dva koukám a hlavně anonymové, ale většina nejspíš ne. Prostě plníte skvěle přání anonyma/anonymů. Zřejmě se Vám to vysvětlit nedá.
Já se to snažím fakt omezovat, ale prostě mi vadí, když tu zůstanou jejich lži bez oponentury a tak se někdy, no spíše často, neudržím. Za mne by bylo ideální, kdyby se mazali jko za Alefa, ale to pokud vím Vidlák nechce.
Jistě. Aby se mazali. Bylo by pro Vás ideální.
Abyste Vy nemusel osvědčit ani špetičku sebeovládání.
Tak počítejte do stodevadesáti… a když to nepomůže, tak do deseti tisíc. Nebo se běžte projít… nebo udělejte deset dřepů/kliků… nebo…
Dyť z Vás ten vysírač má jenom smíchy, jak snadno sebou necháte manipulovat a startujete na první dobrou.
Kruciužtaky… chlape jeden…
Hezky řečeno, ale mám intenzivní pocit házení hrachu na zeď.
Veřejno-právní médium je mrtvě porozené dítě. Prosazovat jeden názor a zároveň jeho vyvážený opak, to je logický nesmysl. Vyvážené zpravodajství musí nutně pocházet minimálně ze dvou na sobě nezávislých zdrojů. Minimálně, lépe však z více zdrojů. Tady je nutné zestátnění – ČT bude reprezentovat vládní názor a vyvážející opačný si už člověk obstará sám.
Pamatuji německou TV v osmdesátých letech. Názorů minimálně, korektně přednášená fakta bez zabarvování. Když názor, tak rozumným objektivním člověkem.
Např. já od TV žádné názory nečekám. Chtěl bych pouze informovat o tom, co se děje všude ve světě. Názor si udělám sám. Na to nepotřebuji „redaktory“ s IQ tykve.