Odborářská demonstrace na Malostranském náměstí… První a zároveň určitě poslední, na které jsem se objevil. Ještě jsem ani nedomluvil a twitter byl plný příspěvků, jak se jakási školská platforma od demonstrace distancuje, protože jsou ehm ehm demokrati a s nějakým antisystémovým proruským kolaborantem nemají nic společného. Aneb, když vás sice vláda bere na hůl, ale necháte Českou televizi určovat, kdo je hodný a kdo není. Že, Petro Mazancová?
Nejsme proti vládě… jen proti krokům, které dělá. Učitelská platforma je prosíravá. Samozřejmě nezazněl ani jeden faktický argument. Jen ty, ad hominem. Problém jsem já osobně. Nikdo vůbec neřešil, co jsem řekl nebo neřekl.
Sami demonstranti samozřejmě žádný problém neměli. Stačil jakýkoliv výkřik z publika o demisi a ihned skandovalo celé náměstí. Bez ohledu na to, co chtěl řečník zrovna říci. Z pódia zaznělo vícekrát, že odbory budou jednat, ale šlo spíš o představy předáků z ČMKOS a školských odborů, než představu diváků na náměstí. Nevím, jaké plány mají Středula s Dobšíkem, ale vím přesně, jaké představy měli lidé s vlajkami, píšťalkami a řehtačkami.
Demisi!
Z pódia o demisi promluvil vlastně jen Bohumír Dufek. Dokonce ani já jsem toto slovo tentokrát nepoužil. Ale jinak viselo ve vzduchu. Pořád. Stačil sebemenší impuls a bylo to. Žádná autorita ho nedokázala zastavit. Smířlivá slova byla v podstatě zbytečná, protože lid už od vlády nic pozitivního nečeká, v jednání nevěří a už vůbec nevěří, že by tato vláda byla schopná něco napravit.
Vidíte, co udělá jeden Vidlák na pódiu… velmi rychle se díky jeho přítomnosti ukáže, kdo kde doopravdy stojí. Kdo chápe situaci a kdo si hraje svojí vlastní hru. Kdo je skutečně odhodlaný protestovat a kdo se ještě rád vrátí pod vládní křidélka, aby o něm náhodou Jan Komso Moláček z deníku N (jako nenávist) nenapsal to samé, co o mě. Víte, čím déle se dívám na naší polickou scénu, tím víc mám dojem, že oni ani nejsou od nikoho zaplacení. Američanům je vlastně jedno, kdo tady vládne a co dělá. Podle mě jim ani nestojíme za nějakou tajnou operaci. Naši politici se prostě jen bojí, co o nich řeknou mééédia. Bojí se shittstormu. Až se bát přestanou, mohou se stát Ficem nebo Orbánem. Kdo připustí, aby jeho hru soudcovala média, ten buď bude hrát podle nich a nebo prohraje.
Takticky je ovšem celá situace naprosto jednoduchá. Vláda prostě tlaku odborů ustoupit nemůže, protože kdyby to udělala, ozvali by se další, kterým se v dnešním poklesu reálných mezd blbě žije. A odboráři také nemohou ustoupit, protože pokud v dnešním poklesu reálných mezd nedokáží nic vybojovat, ukážou tím, že jsou prostě zbyteční. A moje přítomnost na pódiu ukáže během několika dní vám všem na Alternativě, kdo je rovný chlap a náš a naopak kdo je přizdisráč, co se lekne novinářské žumpy. Nic víc, nic míň.
Pokud budou novináři určovat, kdo je správný a kdo je špatný, tak si můžete být jisti, že buď vyznáváte evropské hodnoty a nebo jste ti zlí. Za všech okolností. Kdo na toto novinářské pískání hry přistoupí, ten má hodně omezené hřiště.
Bohumír Dufek správně z pódia řekl, že tohle není konec, to je začátek. Správně pojmenoval ty nejhorší problémy, kterým čelíme. A myslím, že dobře ví, jak velká bitva ho čeká. Roman Ďurčo je od Ostravy, ten se zřejmě taky jen tak něčeho nelekne.
Jestli je někdo na pochybnostech, co doopravdy chtějí ti, co zaplnili Malostranské náměstí, tak si pusťte záznam a zaposlouchejte se.
Už to není jen o Alternativě. Už to není jen o dezolátech. Už je to i o zaměstnancích a vlastně i zaměstnavatelích. Ti si teď budou muset projít tím stejným, čím jsme si prošli my. Protože když nemáš argument, vraž tam prostě Rusáka a dezinformace). Museli jsme se protříbit, museli jsme se naučit žít s nálepkami… to samé se teď budou učit odbory… Dehonestace je nejjednodušší způsob, jak jim to zkusit rozbít. Ale myslím, že alespoň někteří jsou na to připraveni.
Ale úplně všichni na pódiu slyšeli, co chtějí ti, kteří si je zvolili za předáky. Nikdo se nemůže vymlouvat, že to nevěděl. Stejně tak všichni vědí, že vláda prostě nemá kam ustoupit. Ještě mohou v tichosti otevřít kohoutky pro ruský plyn. Ještě mohou chvíli předstírat zájem o národ. Ještě chvíli si mohou hrát s čísly. Ale kde nic není, ani čert nebere. Pokolikáté je to s ODSkou pořád stejné? Modroptácký premiér znamená krizi a předčasné volby… Všichni na náměstí to vědí. V příštích týdnech se ukáže, kdo si s tím nejlépe poradí.
Mimochodem… vůbec mě nepřekvapuje, že Česká televize utnula projev pana Dufka a můj… A samozřejmě mě vůbec nepřekvapuje, že novináři vůbec neřeší, že se lidem zhoršuje situace. Místo toho řeší, kdo je proruský. Nemáme právo protestovat. Jen držet hubu a krok. Středula si pozval dezinformátory… Vyšší střední třída se jednou chová revolučně vůči lidem pod sebou. Třídní boj naopak. Inu, tak si ještě chvíli hrajte. Po této demonstraci se zase víc ukáže vaše licoměrnost.
A schválně, jestli po tomhle haló půjde v archivu na Primě nebo České televize najít můj projev…
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle agentovné alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Můžu se mýlit, ale každá zúčastněná odborová organizace uvedla svůj důvod té účasti. Oficiální. Kvůli tomu, že jste se Vidláku zúčastnil, se ohradila Mazancová platforma, což tuším snad ani odborová organizace není, natožpak zúčastněná. Co že to pravil Arnošt o Uko Ješitovi a jeho kolik třešní, tolik višní? Asi rozumím, že to jednoho dokáže nakrknout, ale jak ten Uko dopad? Tuším mu vypálili miniaturu…
A jak říkáte, dav, o kterém ani největší smělec nesmí pravit (i když by tolik rád), že šlo o proruské – představte si, že by Středula takto byl nazvanej – dezoláty, si k těm oficiálním důvodům zvolil své dalece nejpopulárnější a vše překrývající téma – Peťoše do koše. Tak jste si to holt vyzob. Kdybyste bejval zůstal ve svém odpudivém proruském brlohu, koho by odkopala Mazancová platforma? Nebo teda, podle Mazancové platformy se nemuselo odkopávat, páč jste dávno odkopán. Mně je jedno, že nejste proruský agent, protože jednou jste odkopanej. Kdybyste zůstal v brlohu, třeba by dav zvolil téma – Peťoše z koše ven, protože by bejval nebyl manipulován tím, co nechci znát jeho jméno. Dáváte, co jste ve skutečnosti za disižnmejkra a influensera? 🙂
Už jste si vícekrát povšim, jak skvěle radím. Tak zase jednu mám. Co já to ke všem čertům…, jo, todleto, prostě mám tu radu. Jako byste nebyl zvyklej, co jste za svoloč. Zašlete Mazancové platformě zdravici. A oslovte ji, dorogája Mazáncova platfórma. Z toho vyplyne, že jste se bezděčně spontánně přeřek a skutečnost vyleze na světlo. Jsem tuze přesvědčen, že platforma má hodnotu, adekvátní takové zdravici…
Mám tam na začátku moc účasti a zúčastňování. Všichni tam udávají ty důvody účasti, jiní se zase účastní a neúčastní. Tak já se zase účastním toho poradenství…
Vidlák by měl za pomoci spřátelených právníků podat žalobu na tu bytost řečenou Mazancovou pro urážku na cti. Tituly jako dezolát, dezinformátor apod. dneska režimní soudy shodí se stolu s tím, že v podstatě jen vymezují okruh názorů jejich nositele, ale označení KOLABORANT znamená veřejné obvinění z trestného činu, poněvadž kolaborant je svým obsahem vždy pomahač nějaké nepřátelské moci proti vlastní zemi a vlastnímu lidu – a pravdivost tohohle obvinění by žalovaná strana musela prokázat. Pokud by se Vidlák nebránil, pak by to de facto znamenalo, že s tím veřejným nařčením souhlasí.
Viz: https://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/223411058041127/
Čas ve videu od konce 22:29.
Jenom k té osobě dodám, že jedna ( vydařená ) fotka vydá za mnoho slov.
https://spojenciprokraj.cz/wp-content/uploads/2020/05/petra_mazancova_ve_tride.jpg
Z článku https://spojenciprokraj.cz/neucme-deti-jen-remeslu/
Staci vo ni rozsirit famu , ze je sprazena s Putinem. A ze miluje pismeno Z.
Ma ZZZ ancova. Ani osvedcena svecena voda..
Prilepit ji na vokno fotku Putina..I ten nejlinejsi to svede.
Nezkousejte zaloby..To je presne co chteji..
Ehm… soudy? Pravo? Tady? Ted?
Jinak na mě sledujíc tu stávku z médií to působilo dojmem, že dílem je to řízené upouštění páry ze společnosti a dílem PR pro Pepu ASPEN Středulu. Tipl bych, že jej bude liptardí SOCDEM nominovat v nějakých dalších volbách.
Ono totiž ty odborářské požadavky byly takové rozplizle obecné bez jasného cíle.
Realita je přitom taková, že pro vybřednutí z marasmu bude nutné nakopnout hospodářství, které se hrubě propadá a to se bez ukončení války na Ukrajině, urovnání vztahů s Ruskem a díky tomu přístupu k levným energiím nezlepší.
Je potřeba tlačit požadavky, které povedou k cíli a ne jen jednat pro jednání.
Šmankote, neskákejte všichni na špek bakalonovinám a protiČeské televizi. Pročpak asi spolky šmejdů jako Učitelská platforma vznikají? No právě proto, aby ve vhodnou chvíli dehonestovali podobné akce a události, jako byla dnešní stávka. Jsou to placení zmetci, kteří strhnou pozornost kýženým směrem, poslouží k rozhádání nespokojených a k vytvoření znechucení se něčeho podobného příště zúčastnit. Stále dokolečka, rozděl a panuj.
Mazancová – to myslíte tenhle zjev
https://www.youtube.com/watch?v=uY-N5GPFU6o
chudáci děcka, poklud opravdu učí
Už neučí, už jen čerpá, pokud vím.
S takovým pedagogem musí být výklad o Věstonické Venuši či Ropuše obrovské mnohem názornější 😀
Pani K.
Jedna veta a cira uplnost. Skvely.
Tedy ,kdo umi ten dela, kdo neumi ten uci , kdo neumi ucit, ten cerpa..
Ta je ale pěkně vykrmená! Také má ráda změnu. Předpokládám ale, že vždy podle větru. Asi by zvládla hajlovat i za Hitlera nebo Trockého. Kam vítr tam plášť.
Jak jsem dnes viděl Vidláka, tak se obávám, že tu vykrmenost docela sdílejí. Nebyl ostatně nedávno Vidlák autorem velice pozoruhodné myšlenky, že pokud není politik tlusté prase ve stylu Orbána, není správným politikem?
Může bejt vykrmená. To je na vkusu každého soudruha. Ovšem vzít si k takovejm nohám krátkou sukni svědčí o zoufalém nedostatku vkusu. Naprosté absenci soudnosti a vkusu. Nohy má do X, protože má nejspíš tak tlustý stehna, že lejtka k sobě nedá. Jak říkám, absence soudnosti a vkusu. A tohle bude něco vykládat!
Jen prosím, nepište, ať se podívám nejdřív na sebe, bůhví, jak vypadám. Jak pravil jeden moudrý muž, člověk nemusí být slepice, aby dokázal posoudit kvalitu vejce.
Ono to poukazování a nesoudnost a nevkus může vypadat povrchně. Ovšem svědčí to o mnohém, zejména tedy u žen a dívek. Tady to podle mne svědčí o naprosté vymletosti té osoby.
Přesně můj názor.
To nic není, podívejte tady, jak se dokáže vkusně obléct.
https://spojenciprokraj.cz/wp-content/uploads/2020/05/petra_mazancova_ve_tride.jpg
No moment, budme zas spravedlivy, jsou i vetsi ropuchy, mozna by nekomu stacila dve piva a zasunul by… 😀
A oblékají se ty větší ropuchy také takto ? Obávám se, ž ty větší ropuchy už mají většinou zdravotní důvody.
a já pořád, kdo odnesl ty dvě nohy od kulečníku…
Vidlák je dezinformátor,
říkali to soudruzi Michal Půr a aspenista Středula. Vidlák totiž měl nějaký drzý kecy:
„Budu tady mluvit za zemědělce a zemědělství. Vládo, vyplatíte zemědělské dotace do konce roku? Nebo budou vyplaceny až v lednu? Že chcete peníze podržet přes konec roku? Letošní rozpočtový schodek tak bude vypadat nižší. Nižší, Kefalín! Stanjura nám myslí politicky.“
„S maržemi obchodních řetězců také nikdo nic dělat nebude, že? Maximálně pár srovnávacích nákupů s Nutellou? Nechcete to Ministerstvo zemědělství rovnou zrušit? Asi by se nic nevyřešilo, ale ušetřil by se jeden ministr.“
„Tato vláda nás dostala do situace, kdy žádné kosmetické opatření nepomůže,“ řekl Vidlák a poukázal i na zhasínání vysokých pecí na Ostravsku. „Firmy odcházejí kvůli vysokým cenám energií a byrokracii.“
„Byli jsme křižovatka Evropy a teď jsme spíš kruhový objezd. Tohle je asi poprvé v dějinách, kdy zaměstnanci stávkují a zaměstnavatelé jim k tomu drží palce.“
„Všichni víme a všichni potřebujeme minimálně tři věci:
Ceny energií se musejí snížit!“ Na dvě koruny za kiliwatthodinu? Brání tomu nenažranost.
„Vládo, nejdřív musíš krávu nakrmit a pak ji teprve můžeš dojit,“ zakončil.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Nenazranost-Odborari-se-utrhli-Uz-nejde-o-skoly-zasli-mnohem-dal-746749
Demošky se zúčastnili také korporát fašismem odkojené bytosti jako Martin Bartkovský, Reflex
27. listopadu 2023 · 13:44
Na pódium právě přišel bloger Vidlák. Veškerá legitimita akce je definitivně pryč. Dezinformátor vydávající se za zemědělce nedávno opustil Rajchla a má kandidovat do europarlamentu na společné kandidátce komunistů. Křičí, aby se zrušilo ministerstvo zemědělství. Gratuluji, pane Středulo,“
taková jelita šíří údajné porozumění a diskuzi. Připomínají košer podvraťáky jako Panevropana Fialového hnuse nebo PPP ministra Kupku. Ti mají také plné huby demokracie, signálů, svobody, dialogu, správných a odvážných rozhodnutí, jo a toho nepopulismu. Současně pohrdají zájmy voličů. Slouží totiž korporátnímu fašismu. Hájí zájmy nepřítele, tyrana.
Vylez nedavno Kalousek, skromne nechtel ale musel.
Na masove premlouvani nemoh nereagovat a udelat nic jinyho nez ,
ze do euuu pralamentu se bude kandicpat..A tam prat a machat se ve spine s tema zenstinama.
Nemuze nechat tolik nestastniku za sebou ,kdyby jejich upenlive prosby nevyslysel..
No jo, to jsou ti chudáci, kantoři, které je potřeba podpořit v jejich stávkovém úsilí …
Je dobré si uvědomit, že značná část voličů pětidemolice se rekrutuje právě z řad učitelů.
Jinak paní Kunšteková, tady píšou, že typický učitel na základní škole poírá 49 tis. Kč
Někdo z nás dvou skutečně žije v bludu.
https://www.livekurzy.cz/prumerna-hruba-mzda-cr/
Jste učitel vy nebo já? Aby to byl průměrný plat, museli by všichni učitelé mít asi 30 let praxe.
A nebude náhodou problém v tom, že já se bavím o hrubé, zatím co vy o čisté mzdě? Novináři jsou sice ulhaní až na půdu, ale že by i statistici v tom jeli s nimi?
Madam, běžte do kelu s těmi kecy.
„Na prvních stupních základních škol se výdělky pohybují kolem 49 900 Kč. Platy ve vyšších ročnících, ve středním a vysokém školství oscilují nejčastěji mezi 50 000 a 59 000 Kč. Záleží na pracovní pozici, praxi a příplatcích.“
https://www.kupnisila.cz/platy-ucitelu/
Neplantejte do toho asistenty apod.
Lžete schválně nebo tomu věříte?
Paní Jano, nenechte se znechutit…ty Lexova hausnumera jsou vycuclá z prstu. Dcera (25 let) učí na I. stupni ZDŠ (3.třída) a pobírá cca 35 000,- hrubého. Těch 50 000,- (+) má leda tak ředitelka.
Dcera, ucitel a nebo uvedene dva prameny. Kupni sila a livekurzy.
Chcete tvrdit, elfe referente, že dcera učitelka neví, kolik má napsáno na výplatní pásce, zatímco jakýsi redaktor, co školu viděl naposledy, když dostával závěrečné vysvědčení, to ví lépe a proto je serióznější zdroj?
Asi za A). Podívejte se schválně na jeho chování vůči zakladateli https://web.litterate.cz/pravo-na-odpor-1-povolani-k-zodpovednosti/#comment-216248
Re: Lex
Mám aktuální info ze tří příhraničních ZŠ z MS-kraje. Přes 40 netto jen dvakrát ročně, pokud jsou odměny.
Prágl je na tom o něco lépe. Ale takovým způsobem, že odměny mají 3 x ročně (a poněkud vyšší) a obědy skoro zadáčo.
Takže jste lehce mimo, pokud se budeme bavit o řadových kantorech.
No a co? Krotit tu smečku inkludů bez asistenta, na kterého zřejmě nebude, bych nechtěla dělat ani za 100 tisíc. To radši tu kuchařku za 17.
Ale učitelé tolik zdaleka neberou, klid. Jen Lex mě nemá rád, tak opakuje lži. V naší erodině je učitelů dostatek, a nevšimla jsme si, že by měli na nájem v Praze nebo hypotéku na byt tamtéž.
Berou a neberou , ale za co. Ted dulezity je asi , s pridanim platu ,
co vsecko zlepsi.
Vic penez vic muziky. Poslouchame ..
Sibylo tu šlo o odkaz na informaci, kterou jsem zmínil v režimu „mj.“ ve svém starším komentáři pod jiným článkem, kde mě paní Kunšteková napadla podobně jako teď Lexe.
Nepoustet zadny ucitele na deti. Nakej plat pro ne jo ,at sou za to doma…
Zlepseni ihned.
Ani nepoustet na ne vlady a ministerstva , hlavnich nemilosrdnych parasitu na detech..
Neskodi jen vsem a republice.
Zakazat prisne vedecko pokrokove metody vyuky , fod M.Terezie porad
stejne tupe ,ztrnule a lidstvi a cloveka ve vsech vselijak ubijejici , hlavne chudaku deti.
Prave na detech za chvilku zavisime..Lide bdete..A porad.
Jen se nauci chodit dite, zmocni se ho silene selmy ,besi, v paratech drzi a do klece zavlecou ,
fyzpsych ,neurosy ,tezke nemoci /dehumanizace /,na nej pachaji.
Sveraci kazajky navlekaji.. ../Dostojevsky , Besi/.
Děti jsou sázka na nejistotu, povídal tuhle Krobot v nějaké detektivce.Pravdivé
Je třeba se hlavně podívat a rozebrat taktiku mainstreamu … a poučit se.
Redaktoři ČT09 musí být v zoufalé situaci, když nesehnali nikoho jiného než Mazancovou. Z výroční správy toho jejího spolku za r. 2022 totiž vyplývá, že zastupuje 1.700 učitelů – nepíše se jakých. Z dat ČSÚ a jiných ovšem vyplývá, že v r. 22/23 je necelých 74 tis. učitelů ZŠ, 42,5 tis. učitelů SŠ a 34,5 tis. učitelů MŠ.
Takže objektivní ČT09 si vybrala provládní individuum, které zastupuje 1,13% učitelů MŠ až SŠ. Tohle je zoufalý počin. Troufnu si říct, že Vidláka čte stonásobně více lidí, než kolik lidí Mazancová zastupuje. A to ještě nevím, zda všichni ti, které zastupuje s jejím viděním světa souhlasí.
Takže taktika ČT09 je celkem jasná – za každou cenu odklonit pozornost a klidně k tomu poslouží spolek s počtem členů do menší tělocvičny. Problémem je, že toto nefunguje na naší straně – Bobo, Hájek nebo Bureš nemohou udělat rozhovor s představitelem obdobného spolku, ale na naší straně, s naším viděním světa.
Ještě je prostě kus práce před námi …
Vše jde dle plánu!
Z kravína hlásí premiér Fiala ,že neustoupí ni krok,učitelka Mazancová hlásí totéž,ale říká jasně,že tu výměnu premiéra musí provést jedině “ti správní” za někoho již v USA a Bruseli před-schváleného a že nějací opravdoví revolucionáři ,třeba Vidlák mají rozhodně po ptákách!Premiér upatlaný nejen Nutelou a opravdovým kravským Leynem,ale zejména spojený s všemi prasárnami poslední doby(elektřina do říše,zbytek na válku a do dividend,na Čechy v žádném,ale opravdu žádném případě nebrat žádné ohledy) bude prohlášen za viníka všeho,obřadně vyhnán,no a dále vše jako obvykle..To by tak scházelo,aby pokojnou korekci kurzu řídili nějací nýmandi a Velkého Ruska emisaři!
Takže:plánovaný a předschválený náhradník Páně Profesora je bývalý démon Babiš,nyní spasitel našeho domácího všehomíra!Ten se odmítne zkoalovat s Okamurou a má utvořit”Národní frontu 2024” s ODS která prohlášena jest za svéprávnou již bez “toho debila”Fialy!Ale tak to milé děti naše pohádka nemusí dopadnouti,neb jako v každém správném příběhu může příjíti i “dost dobrá” zápletka a někdo do toho hodí vidle!Třeba nějaký Vidlák(Vidláci)= něco jako údajně hloupý Honza(nebo třeba Švejk ,nebo třeba mistr Jan nebo třeba Žižka Jan, u kterých je pravidlem nejprve je prohlásiti za blázny ,kacíře,zločince ,následně je však vždy svatořečiti!
Jak naše pohádka ,milé děti,dopadne skutečně se dozvíme v dalším pokračování našeho příběhu někdy příště
Tak ono to ani jinak dopadnout nemůže.
SPD vládní zodpovědnost nechce, chce existovat jako protestní strana (a vládní zodpovědností přijde o protestní charakter a penězovod)
KDU, STAN, TOP a další přívažky nebudou stačit ani ANO ani ODS k většině. Navíc spolupráce více přívažků + ANO je těžko představitelná.
Piráti nejsou kompatibilní s ANO (ani s SPD) a s ostatními nevytvoří většinu.
Ostatní malé pravicové konzervativní strany se štěpí a hádají a potřebu sjednocení nechápou. A já nechápu proč.
Socani a komanči jsou odbyté veličiny.
Tak co zbývá?
Zbývá naházet SPD tolik, aby se dostali do neřešitelné situace. A nemusíte mít strach, že by se snad Okamura dostal do vlády – tohle nepřipadá v žádném případě do úvahy. Koukněte na Wilderse, vyhrál, ale nakonec budou všichni proti němu.
Naprostý gól by byl, kdyby SPD vyhrálo – vsadím boty, že by se všichni hlasitě distancovali od koalice s ním a prezident by tak mohl jmenovat už na 1. pokus premiérem někoho z poražených. To by byl majstrštyk, protože další spoustě lidem by to otevřelo oči, jak se vlastně věci mají … Bohužel, tato varianta je pro příští volby krajně nepravděpodobná – až vyloučená.
S vámi bych nechtěl mít firmu nebo politickou stranu; v jednom odstavci dáte návrh a zároveň zdůvodníte, proč je nerealizovatelný.
Maximum hlasů pro SPD odhaduju na 18%, kdyby se pomátli všichni napravo i Babiš. Osobně jsem uvažoval o jeho volbě za covidové hysterie, kdy mi přišli všichni ostatní jako na občanská práva kašlající hysterici. Jako protest.
Stále budu opakovat, máme-li pár malých pravicových konzervativních stran, proč je nedat dohromady… A to reálně, se zachováním členství v EU a NATO, ale s vlivem konzervativním směrem.
Trikoalice.
P.S.: Voliči volí především sjednotitele. Ne buřiče a bořiče.
Tak byla to teoretická úvaha a dopady se vždy nejlépe vysvětlují na extrému.
Náš problém se jmenuje EU a NATO – extrémem je vystoupení a tudíž nejvíce škody v plánech skutečných vládců způsobíte, když se co nejvíce přiblížíte tom, co nechtějí za žádnou cenu dopustit. A protože to je pro mnoho spoluobčanů extrém (vystoupení z EU a NATO) tak lze klidně říci, že zatím SPD nedosáhne na takovou většinu, která by umožnila vládu bez koaličního partnera.
V této chvíli je správnou strategií vyčistit prostor – ukázat, kdo je kdo a jaké má SKUTEČNÉ úmysly. A tomuto cíli by nejvíce pomohl takový počet hlasů pro SPD, že by se museli VŠICHNI ostatní spojit, aby vůbec utvořili vládu. Padl by tak mýtus o Babišovi jako opozici atd. Prostě by vyšlo najevo, že pro zachování moci holt musí opustit divadlo s názvem opozice.
V příštích volbách ještě nemůže vyhrát pronárodní strana, takže taktika by měla velet demaskovat skutečné postoje hráčů.
Klidně se mohou všechny malé pravicové strany spojit a klidně i dostat do PS, ale ničeho nedosáhnou. Maximálně se stanou koaličním partnerem ANO a pojede se dál stejným směrem, jen s menším nadšením … ale stejným směrem.
…politik dyz vyhraje, tak nikdy neni vyhrano..a bohda nebude..
Dneska vysel na parlamentkach rozhovor s Okamurou a nadpis znel, ze CHCE do vlady.
Uvidime.
CHCE být zvolen.
Já myslím, že týhle zemi není pomoci, ale pokud to povedu k tomu, že Středula půjde, tam kam slunce nesvítí, tak to účel splnilo…oni se nakonec ti Aspeňáci pomlátěj navzájem…
Vidláku, byl jste několikrát varován, že učitelé ani odboráři nechtějí pád vlády, nechtějí Babiše a už vůbec Okamuru. Rajchla ani neznají. Přesto Vám to nedalo a šel jste. OMG.
Pokud vážně chcete zabezpečit svoje děcka přes politiku, tak musíte pokleknout, dodat na sebe kompro, přijmout náhubek a potom až budete připuštěn. Bez toho to nejde. Stojí Vám to za to?
Nikoliv!!!
Žádné pokleknutí a ústupky, protože objektivní data ukazují, že režim je v ekonomických koncích. Chce to jen vydržet a připravovat se.
Vidláku – kongretjúlejšn!
Byl jsi zmíněn v Rááádyjožumpálu. A dokonce ve večerních zprávách.
A v té jejich 90′ na čt24 se Danielovi věnovali při grilování Dufka několik minut!
…jen aby Vidlákovi nepřišla z ČT09 faktura za jeho propagaci :-).
Pořád si myslím a praxe to potvrzuje, že když je někde problém a CHCE se vyřešit, tak je cílem najít a realizovat řešení a ne kádrování osob, které se na řešení podílí. A já mám bohužel z výroků některých jedinců pocit, že si vzali signál profesora k srdci, že jsou méně než volové a krávy a teď vymýšlí, jak se distancovat o stávky, ke které se sami přihlásili. Když jdu do stávky s nějakými požadavky a moje protistrana je ministr potažmo vláda, tak prohlášením, že nejdu proti ním, ze sebe dělám šaška. To jsem raději měl dělat čajový dýchánek v rámci stávkové pohotovosti.
Tak se nám soudruzi učitelé ukázali. Jde jim jen o to, aby jejich korýtka byla řádné naplněna! Vůbec je nezajímá, že dochází k absolutní devastaci naší země! Čest výjimkám jako je paní učitelka Bednářová. A vím, jistě není sama. Ke Středulovi se nebudu vyjadřovat, je to zbytečné. Jasně se nám ukázal v průběhu prezidentských voleb.
Ta platforma má asi 100 členů.
Ucitele nechteji byt spojovani s dezolaty, to je jasna vec.
Sednocovani se tentokrat nejak nepovedlo, zrejme ma kazda skupina svoje predstavy.
Hlavne, ze nedelate politiku, Vidlaku, to je polehcujici okolnost.
Co je ovšem nejvtipnější, že místo demise Fialy se začalo mluvit o odvolání Středuly. 🙂
👍
Na konci máte zase smajlík – znamená to, že opět žertujete?
Ano, protože tohle je opravdu vtipné. Smutně vtipné.
Však to byl taky majstrštyk. Podělat si zářnou budoucnost jedním činem jak u podřízených tak i u nadřízených se povede jen málokomu.
Chtěl si to vylepšit zakovou miniakcičkou na Staromáku místo maxi na pod Václavem a ono to holt nevyšlo. njn stane se
To by nebylo marné, třeba by se z odborářských hlubin vygeneroval nějaký neaspen, který by vidláka vítal!
Proruská fronta se dostala do čela davu a nějakými pitomými učitelíky si to nenechá pokazit.
Dane, až se dostanete k litz, tak si Mazancovou namažete na chleba. Stejně je to zahraniční agent.
Zase o sobě hodně prozrazuješ, broučku. Teda ne že by to bylo něco překvapujícího 😀
Dnes je největším nepřítelem hnojníku Mazancová. To mluví za vše.
Nepřítel, jak to úderně zní… Zase o sobě hodně prozrazuješ, broučku 😀
Mno, ale zase, každý zlo je na něco dobrý. Počítám, že tohle byla poslední „odborářská stávka? Ten jejich šéf se ksichtil nějak divně, a taky co měl chudák dělat, že to nešlo po jeho – tak jak to měl nalajnovaný z vyšších míst. Počítám, že mu těch oveček ubyde. A taky že mašinfírští odboráři o něm věděli svý. A n ezbaštili mu to. njn Nedivím se, že si fijalka zajel tam dál a věří že vyhrál.. No věřit může…
Tato entita učí na ZDŠ naše děti a vnuky…Libtardi dokončili pochod institucemi a bohužel zcela ovládli školství:
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/223411058041127/
Pane Sterziku byl to nejlepší projev mezi těmi exoty …vydržte máte drajv…myslím, že vám Okamura nabídne ministra zemědělství.
Soudružka učitelka Mazancová se vskutku utrhla ze řetězu. Argumenty „zero“ a jako obvykle podlé floskule
aka
„Na dnešní odborářské demonstraci vystoupil člověk s přezdívkou Vidlák, který provozuje něco, co se jmenuje Vidlákovy kydy. Zapomněla jsem naštěstí jeho občanské jméno, protože si úplně nechci pamatovat lidi, kteří hájí Rusko a vyprávějí o něm dezinformace. To znamená proruská dezinformační scéna, tam, proboha, opravdu být neměla.“
Mazancová si, obrazně řečeno, nasypala liberálně demokratický popel na hlavu: „Vůbec nechápu, jak to odbory mohly dopustit. Myslím si, že je to velká chyba odborů, kterou udělaly. Protože spousta stávkujících nedemonstrovala proti demokracii a za Rusko. Nedává mi smysl, proč konkrétně tam ten člověk (=Vidlák) byl.“
Jak vidno servilita libtardích posluhovačů je nekonečná…Dovolte mi, vážení čtenáři, na tomto místě poděkovat Danielovi za projev osobní statečnosti, když neohroženě vkročil do jámy lvové. Vydržte, pane Sterziku!
Ona byla vždycky blbá.
Jste taky pozváni na rozhovory na MŠ jako paní co zastupuje cca 2tis. učitelů. V té televizi zářila jak kdyby osvobodila půl republiky, nečte vidláka nezná jméno, ale ví že je kolaborant . Výkvět učitelů !!!
Kdyz je blba , tak za ni musi nekdo stat, podporovat a na manipulace..
Proč jí platí Česká spořitelna?
No utrhla ze řetězu, on ten tajtrlík jí traky ahrýávat co má řict. Já jsem tak ráda že bednu nemám. Než takové žvásty tak raději dobrou knížku.
A potom už fakt, že ji pozvaliu do ČT – tak zaperlila. Kdo dostane takovou příležitost-.
Končící socialistický režim měl taky úhlavního nepřítele. Havla. A toho si potom lidi vychtěli za presidenta. Vidlák na hrad!
„Končící socialistický režim měl taky úhlavního nepřítele. Havla.“ to snad ani ve snu nemůžete myslet vážně!
Proč ne? Jakeš na Červeném hrádku o něm mluvil. Říkal, že dokud bude špinit socialistickou republiku a psát svinstva, tak ho nepustí vůbec nikam.
Pusťte si to. Stejně jako všecky chátristy, pro ně byl osinou v prdeli.
Jen debil a ještě pod dozorem StB, pojede jakože přikulovat do pivovaru – Mercedesem..
Mazancová a Učitelská platforma jsou profláklé režimní prostitutky. Kdysi přišla Petra Mazancová spoluzaložit Pedagogickou komoru. Pak si poslechla Radka Sárköziho a třeba i mě, a pochopila, že tady jí pšenka nepokvete. Tak si založila Učitelskou platformu, spolu s Kaderkou, a nasadili ostrý prorežimní tón.
A učitelé? Ti se v tom motají jak nudle v bandě.
Asi tak. Prostě pátá kolona mezi učiteli. Provládní a progresivistická. A není – bohužel – jediná.
ale je dobré je znát a dění archivovat. Bude se hodit
Brzdil bych, madam, brzdil.
Ne snad, že bych se tím zastával Mazancové.
Jen ohledně té „Pedagogické komory, z.s.“ jak jste to nazvali /nebo tak nějak/, brzdil bych.
Jestli to není o tom, že jeden „za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet “
Takové malé hnojišťátko, kde pro dva kohouty není dost místa.
L.
Pěkné, demonstrace nebyla špatná, i když mi některé věci silně neseděly, ale to je o té často zmiňované nutné toleranci. Vidlák byl vynikající. Jen nechápu „První a zároveň určitě poslední, na které jsem se objevil.“ proč poslední. Na pódium se vždy zvou lidi, kteří přitáhnou davy pod pódium, jistě přijdou další neodmítnutelná pozvání.
Proč poslední – no a Vy si myslíte , že ještě nějaká odborářská demonstrace bude. jejda
Z FB : Jeden kompromis ale musi udelat i ti nejvetsi alternativci : Tlacit na sve oblibence (at uz je to Rajchl, Konecna, ci jaky ďas) at se spoji do oficialni koalice s SPD – s tim ze nebudou nejvetsimi kohouty na smetisti, ale bude jim Okamura. Nebo „dezolatske“ volicstvi at voli SPD. Jinak je to zase cesta do pekla milionu propadlych hlasu. Okamura je politicky zivnostnik, nemysli to uprimne – ale profiloval se tak jednoznacne a silne, ze nema moc kam ustupovat, spalil za sebou mosty. Kdyz dostane 20 %, ze ho nebude mozne pri zadne mozne mocenske konstelaci ignorovat, zacne „zivnostnicit“ jinak, z pozice sily. A Babis ho bude muset akceptovat, byt nerad. A Vidlak by mel co nejdrive prohlednout a otevrene to narodu rict. Rachl a jemu podobni jsou cesta do pekla nekolika podmerecnych propadlych stran.
Zapomínáte na možnost koalice „obrozené“ ODS + ANO. Pak by Okamura patrně nebyl potřeba. Fiala u toho samozřejmě nebude.
Svůj názor jsem vyjádřil pod článkem Davida Dvořáka.
Ta ubohost Mazancové, nebo jak se to z božíhoduštěním stvoření jmenuje, je do nebe volající.
L.
To nejsou jen novináři. Mezi samotnými učiteli je hodně těch, kteří chtěli stávkou varovat, že vláda sníží kvalitu vzdělávání (a to je pravda, přestane proplácet hodně půlených hodin, teplé obědy vezmi čert).
Titíž ale nechtějí být strkáni do pytle s protizápadními (a často proruskými) „dezoláty“. Ne proto, že by se báli, ale proto, že prostě rusáky nesnáší(me).
Proč myslíte, že se PRO zbavuje „extrémistů“? Aby mělo možnost v příštích volbách zabodovat.
Souhlas. Myslím, že je jich dokonce většina!
Problém je v tom, že vzhledem k Rusku jde jednak o (jinak nepřípustnou, viz imigranti) generalizaci, no a za druhé pochybuju, že někdo z těch nesnášejících Rusy někdy nějakého Rusa potkal, natož aby byl někdy v Rusku.
Čili opět mainstreamem vymyté mozky. jako za Pepy Goebbelse.
Nesouhlasím, ale pro účely diskuse je to jedno.
Jestliže chci sjednotit partu lidí za jedním cílem – nátlak na vládu k nápravě devastace školství – nebudu jim mávat před očima kontroverzní persónou, která „jede“ na úplně jiném tématu.
Kromě toho, že se toho chytnou média, příště tak velká parta nepřijde. Bohužel v dobách bublin sociálních sítí si každé společenství exotů myslí, že všichni sdílejí jejich extrémní názory a vzájemně se štengrují k ještě extrémnějším.
Přitom Vidlák chtěl původně spojovat. A měl pravdu. Ale spojování vyžaduje otupit hrany a snažit se o kompromis.
Okolo jdoucí – vy máte pocit, že tahle vláda umí něco jiného než devastovat?
Minimálně s polovinou konsolidačního balíčku bych souhlasil.
Trochu mě mrzí, že nedělá pravicový program – teď je čas na snížení sociálního systému, odstátnění školství a zdravotnictví, .. atd.
Beztak příště prohraje, mohla by jako parta sebevrahů provést nutné změny, které stejně dříve nebo později nastanou.
(speciálně pro vás dodávám, že změny v duchu desocializace nastanou bez ohledu na to, zda budeme součástí bloku západního, ruského nebo čínského, to s tím nesouvisí, Речь идет об экономии, дурак!)
Okolo jdoucí, Vy jste elf, troll, zazobanec, nebo pouhý omezenec?
Jj, je to o ekonomice. (Jen by ekonomika měla sloužit lidem, ne lidé otročit ekonomice – tedy spíš oblíbeným teoriím některých ekonomů.) NENÍ to o návratu do poměrů konce 19. století. Zatím modruzi pravičáci dokázali jen „rušit komunismus a nastolovat poměry, z nichž vznikl“.
Nemám pocit, že Rusko by bylo Vidlákovo hlavní téma, to mu pouze podsunují. Pokud dobře rozumím psanému textu, je hlavním tématem propad životní úrovně, který je z 99% způsoben cenami energií.
Jakž takž rozumné soužití a kooperace s Ruskem je prostředkem, jak únosných cen energií dosáhnout.
Tak stupidní jako dnešní západní politici nebyl ani Hitler – nastupující německá armáda míjela 22.6.1941 vlaky z Ruska s ropou a hutními polotovary.
Je to asi marné znovu opakovat, ale nebudu kupovat levnější vajíčka od zemědělce, který mydlí svého souseda a krade mu kus země. Říkejte si tomu morální přirážka.
Leitmotivem článků (a nakonec i diskusí) zde je posměch Ukrajincům, jak se jim nedaří a zdůrazňování úspěchů Ruska. I kdyby to nebylo téma hlavní, je to téma určující celkové naladění a dojem z webu. Může to být nespravedlivé, ale Vidlák už v téhle škatulce je. Nevidím do hloubi politiky PRO, ale možná i to byl důvod rozvázání spolupráce. Můžu se plést.
Máte velice jednoduchý pohled na svět. Ale chápu, život je pak taky jednodušší.
Taky jsem jen prostý okolo jdoucí pobíječ much.
(pro Aleffa :-))
Některé věci jsou zkrátka jednoduché a nelze je rozžvanit do mlhava.
Urcite byste se uchytil v protektoratnim tisku. Tam se o Rusku psalo podobne.
Cekam, kdy uvalite embargo na vajicka z USA, mydlili toho po svete docela dost a ani se nemuselo jednat o sousedy.
A embargo na vajicka z Ukrajiny by mela byt samozrejmost z duvodu, ktere jste sam uvedl.
Viz Okolo jdoucí napsal: 27 listopadu, 2023 (22:24)
Re: Sakura
– Embargo na vajíčka z USA uvalit nelze, protože jsou to USA!!!
– A USA jsou vždycky v právu!
– A kdo si myslí něco jiného je proruský troll a patří do basy!!!
Že, pane okolojdoucí.
Za minulého režimu jsem nemohl vystát doprdelisty, kteří, když už je nevzali do KSČ (tam totiž bylo pravidlo – na jednoho THP 7 dělníků, a dělníků v takových počtech se nedostávalo), tak byli strašně aktivní ve spolku Československo-Sovětského přátelství. Po převratu se chlubili, že nikdy nebyli v KSČ. Prostě hnus.
na tom nezáleží, žádný inkviziční soud taky nikdy nepotkal pravou čarodějnici a přeci ……
Jojo, 2 %. Další pidipravicová strana, stejná jako VV, TOP 22 nebo kdy vznikly.A astejní voliči, kteří vždy skočí na rádoby nové ksichty. Placené školství, placené zdravotnictví. Který učitel si myslí, že při tom bude profitovat, je – inu – sám proti sobě. Vyvolených je málo.
Zato na školství zdarma (které je i vnímáno jako laciné, a proto si ho není potřeba vážit) učitelé profitují plnými doušky. 🙂
Mám prosbu. Když žertujete, nějak výrazně to označte. Já totiž nemám smysl pro humor a vtipy nechápu, moc nechybělo a vzal jsem vaše sdělení vážně.
Nestačí smajlík? 🙂
…aha.
Lepsi jeden dobrej vobed ,nez pulrok ,dobre zaplacenyho vzdelavani.
Ale nesmi se to dat do pracek korporacim, vari jenom jedy , nic jinyho ani neumi.
Mám stejný názor.
Viděl bych to optimisticky, kdo do dneška o Vidlákovi neslyšel, tak už určitě slyšel. Dobrá reklama a zdarma. Musí to být ale démon, ten Sterzik, minimálně Putinův brácha 😀
Jak pod předchozím příspěvkem psal Alef, neujal by se zřejmé Danielovy dehonestace nějaký právník? Tak jako ve sporu Jordanky s Etzlerem, i tady bez se vysoudit něco dalo – i kdyby to mělo jít na dobročinné účely…
Ty dobročinné účely samozřejmě ano, ale to bych viděl jako příjemný vedlejší efekt. Jako hlavní přínos bych spíš viděl to, že
– libtardi by byli poraženi jejich vlastní zbraní a ocejchováni jako dezinformátoři
– nectným hubám by byl vyslán jasný a zřetelný signál, že nelze beztrestně otírat si o někoho
špinavé holínkyigelitové návleky jen proto, že je to na jejich politickou objednávkuPardon, neviděl jsem Váš příspěvek, když jsem psal svůj.
V pořádku, je pěkné, když dva lidé nezávisle na sobě přijdou k témuž závěru.
😀
Plný souhlas. Čert vem peníze, hlavně by opět dostali přes špinavé pařáty, že si nemohou vše dovolit.
On by ten soud byl další reklamou, nejen fackou libtardům. Každopádně, takový Breakthrough do mainstrýmu, který Vidláka ostentativně vymlčoval je na malou oslavu. Od demonstrace jsem si moc nesliboval, tohle je ale bonus.
A kvičení libtardích mohykánů v diskusích, toť rajská hudba pro můj sluch 😀
Signalista (Nutelín) neustále vyhrožuje, že doveze nějaké síly z Mongolska a jiné Tramtárie.
Možná chce vytvořit nátlak na učitelský stav, že je Mongolci snadno nahradí.