Krátký úvodník o svobodě slova:
Ve svém pondělním článku jsem položil řečnickou otázku, kde můžeme podepsat henten dopis Petru Fialovi, který napsala Společnost na obranu svobody projevu. Tak ho můžeme podepsat zde: Petice.com
A teď už dnešní text:
Od odborářské demonstrace už uběhl víc než měsíc a co myslíte… stále se žádné progresívní mééédium neodvážilo mi dát prostor k obhajobě a to ani za předpokladu, že bych se uvolil stát proti přesile jako Hus na koncilu v Kostnici. Žádný novinář se neodvážil zveřejnit, co jsem to tam na Malostranském náměstí vlastně řekl. Přes všechny veřejnoprávní etické kodexy, přes všechny ty kecy o důvěryhodnosti a pravdomluvnosti, přes všechny řeči o svobodě slova… být dneska majnstrýmovým novinářem, to je vlastně synonymum pro konformního zbabělce.
To samé platí pro politiky, kteří uslyšeli vytí twitterové libtardí úderky a hned přispěchali ujistit ty hyeny, že oni jsou na té správné straně… a vlastně celému národu ihned ukázali, jak si představují Českou republiku, až se dostanou k moci a ke korytům. Viď, Šmardíku! Jsi jen jeden z příkladů, ale před ojrovolbami připomenu úplně všechny… je totiž jedno, jestli někdo má rád Vidláka nebo nemá. Já se také nezavděčím všem. Ale zbabělci jako vy, s těmi tahle země nikdy mít budoucnost nebude.
Co myslíte, jak by se takový Šmarda a nebo Faltýnek chovali za Protektorátu? Schovávali by Vidláka, poskytovali by mu pomoc a nebo by ho šli okamžitě udat? O tom, jak by se chovali hoši z TOPky, o tom není zapotřebí přemýšlet, ti by pro jistotu poslali do koncentráku celou mojí rodinu. Nebyla to BISka, která ve výroční zprávě napsala, že největším nebezpečím pro stát už není Rusko, ale samotný český národ, protože jaksi nechce pochopit to současné vládní dobro? Eman Moravec se v pekle chechtá, až se za břicho popadá.
S Janou Maláčovou se skoro na ničem neshodnu, ale ta alespoň před redaktorem na Impulsu nesklonila koleno a za to má ode mě už navždy nehynoucí respekt. U ní se totiž dá předpokládat, že se, narozdíl od svého stranického šéfa, neposere z mediálního ryku, tím pádem by se nemusela sklonit ani třeba před Leyenovou, nebo před Sitting Pingem. Všimněte si, že to fakt není o názorech… jak víme, jen blbec je nemění. Ale když je někdo posera, s tím se zpravidla nic udělat nedá.
Svým způsobem už nám libtardi bojují především sami se sebou a sami ze sebe mají největší strach. Oni musejí dodržovat přímo úzkostlivou rituální čistotu a běda tomu, kdo ji sebemíň poruší. Radek Bartoníček se mnou udělal improvizovaný rozhovor na demonstraci a dostal čočku od svých. Dezoláti ho nechali na pokoji, ale jeho vlastní kamarádi, do jejichž řad tak strašně moc chce patřit, ho hned seřvali, jak si mohl dovolit sestoupit ze své slonovinové věže v Aktuálně a jít zjišťovat, co si myslí dezoláti.
Koneckonců, dezinformace je přece všechno, co není v majnstrýmových médiích. Takhle to teď psali v analýze na Seznamu. Čtvrtina respondentů se jim přiznala, že přeposílala nějaký obsah, který nenašli na Novinkách a oni z toho vyvodili, že takhle se šíří dezinformace. A fakt to tak mají. Ivana Svobodová přesně takhle vidí náplň své novinářské práce. Určit, co je pravda a co je lež. Bez ohledu na to, jestli má nebo nemá nástroje k tomu, aby to určit mohla.
Úplně si představuju tu redakční debatu třeba na Primě… Celý národ viděl, že nejsou žádní novináři, že jsou obyčejní propagandisté, co jenom nálepkují… ale co teď s tím? Pozvat Vidláka nemůžeme, protože by se do nás pustila libtardí úderka. Nedávno ukradl odborářům stávku, kdybychom ho vzali do televize, tak by také mohl ukrást několik dobře placených redaktorských kariér. On je totiž hroznej hajzl… co kdyby v tom studiu mluvil klidně a rozumně, že?
Taky se proti němu těžko dá posadit nějaký politický oponent. Správný vládní (ale i leckterý nevládní) politik se posere ještě dřív, než se ke studiu vůbec přiblíží, protože by ho ukousali jeho pětikoaliční kamarádi, že si dovolil toho dezinformátora legitimizovat. Představte si, jak ty pětikoaličníky popořadě zvou a všichni jim to odmítají, protože Vidlák by se jim třeba mohl ve studiu vysmát, že se na těch internetech tak vymezovali a haněli Středulu, že mi podal ruku a tleskal mému projevu… a teď jdou udělat přesně to samé. Museli by uznat, že Vidlák je taky člověk… to prostě nejde.
Se nedivím, že je lepší se na svobodu slova vykašlat a zůstat u nálepkování… protože tato eroze jejich renomé bude o něco pozvolnější.
A proto jsme tam, kde jsme.
Já jsem normální sedlák z Moravy. Já vím, že když se musí něco udělat, tak je zapotřebí si obléknout montérky, plivnout si do dlaní, popadnout vidle nebo motyku a jít dělat. A celé moje okolí ví, že u práce se člověk zasviní, protože život prostě produkuje hnůj. Každá lidská činnost produkuje nevábný odpad… ale řešení není tento odpad outsorcovat do Číny, ale je třeba si ním hospodařit. Je třeba prostě do té kupky hnoje píchnout a vykydat, i když to v první chvíli zasmrdí a slzí u toho oči.
Normální člověk se neposmívá tomu, kdo právě vykydal chlív, že smrdí. Když někdo zachází s hovny, tak prostě musí smrdět. Ale tohle je na dnešní pražské liberály příliš složitá úvaha. He he, podívejte se, je to dezinformátor, protože žije vedle kupky hnoje a každý den se trochu zasviní, protože (debil), místo aby to přikryl slámou, tak se to snaží řešit. To my, lepšolidé, jsme to vymysleli lépe. My se budeme tvářit, že žádný hnůj neexistuje a budeme kriminalizovat ty, kteří tvrdí opak. My budete tvrdit, že všechno je v nejlepším pořádku a na ty, kdo tvrdí, že to tak není, na ty pošleme K.R.I.T. a prohlásíme je za kolaboranty.
A tak se Francouzům podařilo dvacet let předstírat, že islamizace není problém. Víte kolik policejních i politických kariér zničili, aby udrželi henten narativ, že je všechno v nejlepším pořádku? Němcům se podařilo deset let předstírat, že migraci zvládnou a že je to kulturní obohacení… a teď zjišťují, že ten vyprodukovaný hnůj už nezvládnou. Už nic neudělají s tím, že žáci pomalu vraždí učitele a jejich hodní a slušní muslimští sousedé malují židům na baráky hvězdy, aby bylo snadno poznat, kde se může beztrestně vraždit, až dá imám z muslimského bratrstva pokyn. I v Německu se leckdo dostal do problémů za „propagaci nacismu,“ když upozorňoval, že velká mešita v Kolíně nad Rýnem není to pravé ořechové.
Řehkovi a Černochové se daří předstírat, že Stěpan Bandera byl hodný a slušný kluk a ne, vůbec není problém, když jeho pohrobci dostanou pořádnou výzbroj… všechnu, kterou jsme měli. Inu, hnůj… neuklízí se, zakrývá se slámou. Nechte to tak ještě chvíli a už to uklidit nepůjde. Možná po héraklovsku. Ale to je hodně ošklivý a krvavý úklid. Všude.
Pardon, že vám lezu do vašeho krásně čistého světa s vidlema a hodlám uklízet. A ano, jsem zasviněný. Ne, že bych to tak chtěl, ale když uklízíte, tak prostě sem tam něco schytáte. Vždycky se s nabranými vidlemi netrefím na korbu, občas mi něco přiletí zpátky. A smrdím… sakra, smrdím od toho všeho hnoje. Smrdím, protože tady krachují podniky, lidé se propadají do bídy, smrdím, protože na Ukrajině se schyluje k strašné pohromě, smrdím, protože přicházíme o svobodu slova, prostě těch sraček přibývá a vy, místo abyste to řešili, tak se eklujete, když někdo vyleze mezi ty vaše načančané róby a obleky a ukazuje vám, jak to vypadá o patro níž. Místo, abyste se také pustili do úklidu, tak prostě zamykáte dveře, aby se takový póvl jako já, mezi vás nedostal.
Tohle je největší vina médií i všech těch politických zbabělců. Děláte všechno pro to, abyste se udrželi co nejdál od odpadu, který vaše činnost produkuje. Nenávidíte nás za to, že vám připomínáme, že vaše ušlechtilé vize o zelené elektromobilní a bezruské budoucnosti, mají i druhou stranu. Svinskou stranu, posranou stranu. A ano, už i tady ve Vidlákově je dost takových, kteří si hrají na šlechtu a myslí si, že když to dobře navléknou, tak budou s vámi ušlechtilí a nebudou s námi špinaví.
Museli byste být hospodáři a hospodyňky, abyste věděli, že když vykydáte a umyjete podlahu, tak výsledkem není čistota, ale jen méně špíny a méně hnoje. Výsledkem je svět, ve kterém není čisto, ale dá se v něm žít. A vy, místo abyste to chápali, tak se nám posmíváte, pohrdáte naší marnou prací a myslíte si, že na vás nedojde. Ještě chvíli můžete předstírat, že ten hnůj je jen vidlácká dezinformace a důležitě vysvětlovat, že ten dezinformátor nemá právo mluvit, protože se podívejte, jak je zamazaný. Ano, jsem… protože vyvážet vaše hovna je nejhorší práce na světě.
Člověk musí být tak trochu blázen, aby se nechal ostřelovat vašimi sračkomety typu Petra Mazancová a Daniel Takáč. Ale někdo se alespoň musí pokusit, protože ještě je šance, že to tu nedopadne jako ve Francii a v Německu. Ať už migračně nebo grýndýlově. Nechtěl jsem to tak, chtěl jsem si po večerech psát o zemědělství, chovat prasátka, dělat zabijačky a pít se sousedy portské a místo toho jsem opustil normální práci, dělám tady něco mezi politikou a médii a nechávám na sebe plivat, protože nemůžu mlčet a tvářit se, že je všechno OK.
A vy, lepšolidé, vy si ještě chvíli spolu s Fialou, Pekarovou a Šmardou namlouvejte, že to hnědé a páchnoucí je cukrová vata. Ještě si chvíli myslete, že ta žumpa je plná nutelly. Vlastně se divím, že Jurečka je ještě s vámi, jak vidno, být zemědělec není žádná záruka chápání, jak funguje život. Ještě chvíli pečlivě hlídejte, aby se na vašich kamarádech neobjevila ani nejmenší skvrna od hnoje a myslete si, že právě tohle z vás dělá lepší společnost. Ještě chvíli se posmívejte těm, kteří tu vaši ušlechtilost nechápou, protože vidí, co produkujete za odpad. Ještě chvíli si myslete, že boty od hnoje jsou dostatečným důvodem k umlčování. Ještě chvíli si myslete, že vám nějakou budoucnost vybojují zbabělci, kteří se starají jen o to, aby neutrpěla jejich pověst čistých, kteří se nikdy neumazali, protože kdo nic nedělá, nic nezkazí.
Děkana Ševčíka jste se zbavili, zase můžete chvíli předstírat, že je svět v pořádku.
Buď se s tím kydáním začne, nebo jednou přijde Hérakles a ten ty Augiášovy chlívy prostě vyplaví. A lidé budou vlastně ještě rádi, protože po krk ve sračkách se blbě žije. Vy, novináři, buď pustíte do svého krásného a sterilního světa i lidi zdola, nebo jednoho dne zjistíte, že vás nikdo k ničemu nepotřebuje. Vy jste měli být ti, kteří upozorní na špínu. Ale rozhodli jste se, že budete upozorňovat velice selektivně a výběrově. Teď už to prostě vždycky bude smrdět a to pořádně. A vy to buď zvládnete a prostě připustíte, že v této zemi není všechno jen fialově sluníčkové a nebo vás to jednoho dne dožene.
Víte, proč to dělám? Protože to, co mi může udělat Rakušan nebo Česká televize, není nic proti tomu, co nám všem udělá budoucnost, pokud budeme pokračovat stejným způsobem dál.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle agentovné alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Obvyklá snůška lží. Kdo by se s někým takovým špinil. Rozhovor se Sterzikem udělala Svobodová a výsledkem jsou žvásty o tom, jak pláče, protože je na ni Daník zlej.
Skelope, už jsou u Moskvy?
Zalez, rudá hlavo.
Dneska ani pokus o glazurku?
Jo a prý „rozhovor“ … tekten skutečně vypadá jinak, zcela jinak, broučku 😀
ukrajina to moc nedává, blbý co 😀
… a ono bude hůř, nepochybně.
To by přece ale neměl být problém, aby tu snůšku lží před celým národem jednou pro vždy nějaký odvážný pravdomluvný politik, třeba premiér Fiala, nebo novinář, třeba Václav Moravec, vyvrátil, Vidláka definitivně zesměšnil a v přímé konfrontaci
porobenémulidu ukázal, kde je pravda. Místo toho, aby se jen jakýsi anonym snažil neúspěšně šiřit slovobožíliberální ve Vidlákově chlívku. Ne?Konfrontace zakončená diskreditací signalisty, či tlampače Moravce nepřichází v úvahu. Oni mají Orient Express a lůza (mám na mysli tu skutečnou presstitutí), má co dělat aby se v rámci konkurence udržela za jízdy z venčí u okýnek. Tak alespoň štěkají po lidech chodících podél kolejí.
Ach jo, nelze prostě čekat, že když bude režim odmala vychovávat lidi k nekonečnému sobectví, kriplovství, sprostotě, aroganci, bezcharakternosti, kurevskosti a zmrdství – že na konci budou rozumní chlapi a hodné holky.
NE, na konci budou zmrdi a kurvy. Což je smutné, protože na začátku to jsou naprosto úžasné a skvělé české děti.“
PS“ půjčeno od neznámého pisatele, věnováno Anonymovi
Vidláku,
Velice Vás uznávám, ale s tím nápadem, že by hypermarkety měly zveřejňovat nákupní ceny jste střelil hodně vedle.
Podle mě dané problematice nerozumíte a nikdy jste nedělal v obchodě.
Dělám skladníka v hypermarketu 6 let a malinko o tom vím a posílám tyto argumenty:
+ Řetězce mají čistý zisk 2-4 % z tržby, to se Vám zdá moc? Dělal jsem 34 roků ve stavebnictví a tam je kalkulovaný zisk 7-10% z tržby, někdy jsme měli na dobré akci i 15% zisk. 2-4 % zisku z tržby by tam byla naprostý propadák.
+ Můj zaměstnavatel má ca 340 obchodů a když to rozpočítám na roční zisk, tak jedna prodejna, která je otevřená 7 dnů v týdnu 7-21 hod dělá necelých 6 milionů/ rok.
To teda nějaký extra zvláštní vejvar.
+ Řetězec, když bude chtít, tak nikdy nezveřejní nákupní cenu od výrobce, i kdyby mu to uložil zákon. Do prodejny se zboží vozí z DC (distribuční centrum, které je součástí firmy). Tak to DC se osamostatní do dceřiné firmy a bude přeprodávat zboží obchodům a nákupní cena bude zveřejněná od DC a nikoliv od výrobce.
+ Nákupní cena by musela být zveřejněna na tkzv. elektronických regálovkách (nikoliv na obalech zboží), kde už je tolik údajů, že spotřebitel to ani nestuduje, zajímá ho pouze celková cena. Tam je např. cena za váhovou jednotku, kdyby bylo zboží za poslední období nejlevnější a další údaje. (Nikdo to nestuduje, je to drobným písmem, aby se to na elektronickou regálovku vlezlo).
Pokud by chtěl stát snížit cenu potravin, musel by přistoupit podle mého soudu:
+ zastropování prodejní ceny určitých potravin
+ Zákon o cenách by musel stanovit maximální možné marže u určitých druhů zboží.
Nejsem právník a i ekonom, jsme původním povoláním stavař, ale jiné možnosti regulace mne nenapadají, možná existují..
Ten nápad se prodejna musí uvádět nákupní cenu je z mého pohledu opravdu blbost..
Je to i diskriminační, pokud to nebudou všichni prodejci.
A na závěr otázka: Proč když hyper + super market je zloděj, proč je Vietnamec a drobní prodejci daleko dražší jak řetězec. Navíc k nám chodí rabovat zboží v akci, aby to pak prodali u sebe, i když je to porušení zákona.
V našem hypermarketu je obrovské množství akci, každý týden se dá ve slevě koupit nějaký druh oleje, másla, džusu atd, zkrátka fakt je ten, že 72% zboží, které projde pokladnou je v akci.
Byl bych rád, kdyby jste přímo reagoval na moje argumenty.
Děkuji.
Aby stát mohl kontrolovat ceny, stačí zavést přídělový systém, potravinové lístky. V padesátých letech to fungovalo …
Jan Josef napsal:
14 prosince, 2023 (9:55)
Motivační obraz s citátem Jana Wericha “Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.”
Bude důvěryhodný obchodní řetězec, který nebude chtít uvádět pravdivé údaje?
Vždyť to může uvádět výrobce, u balených výrobků například u data spotřeby.
Při nákupu nesledujete datum spotřeby?
Když jde u masa dohledat původ, proč by nešlo uvádět cenu?
Když jde vylepovat slevové etikety, označovat výrobky v akci, proč by nešlo uvádět cenu od výrobce?
V čem je porušen zákon, když drobní prodejci nakupují „v akci“?
Až budete starý, budete možná rád, když sám s chodítkem dojdete do nejbližšího obchodu nakoupit potraviny na přežití, a nebudete se dívat na cenu.
Když nedojdete sám, musíte platit za donášku.
Právě proto měli senioři vyšší valorizaci důchodu.
Zákon je porušen v tom, že zboží v super, hypermarketu je určena pro konečnou spotřebu kupujícího a nikoliv pro další prodej (přeprodej).
Výrobce vyrobí zboží a zabalí je do obalu a na obalu je datum expirace. V tu chvíli ještě neví, za kolik prodá a komu prodá toto zboží. Za jinou cenu prodává zboží za běžnou cenu a za jinou zboží, které jde v hypermarketech do akcí. Navíc výrobce prodává zboží různým odběratelům za různé ceny a musel by operativně tisknout na obaly různé ceny. Jediné řešení je, aby prodejní cena byla přímo na cenovkách v pultech, v současnosti se plně přechází na elektronické, ovládané internetem.
Stačí takto odpovědět
Není na to žádný zákon – viz níže.
Nelze nikomu zakázat, koupit si celé plato jogurtů ve slevě, byť úplně všechno nasvědčuje tomu, že to dotyčný nemá jen pro osobní – konečnou spotřebu.
Pokud není na regále výslovně uveden maximální počet kusů na osobu, tak smolík a větve si toho mohou do večerek nakoupit, kolik chtějí.
Po pravdě nemohu argumentovat číslem a názvem zákona.
Bylo nám řečeno na poradě, kde jsme řešili vykupování akčního zboží Vietnamci, že zboží v maloobchodě není ze zákona určeno k dalšímu prodeji, ale ke konečné spotřebě. Na to jsou velkoobchody.
Hypermarket nemá kapacity s tímto nějak bojovat, po pravdě pokud někdo koupí 50 balíků/ 10 kg cukru, který není omezen počten denních kusů, můžeme být rádi, že se to prodalo. Na druhou stranu pak přijde náš denní zákazník, stará babička, která chce 2 kila a regál je prázdný a to není dobře.
Proč ale se vyplatí Vietnamcům nám rabovat zboží, když my jsme ti největší a nejdražší zloději?
To nemá logiku.
Optimalizovaný daně třeba?
Vynikající studenti ekonomických a obchodních škol?
Pokud by to zboží nebylo trvale předražené – a bylo za stále stejnou, nižší cenu, tak by bylo po parazitování na systému razdva.
Hypáč jeden den v týdnu prodává položku za 39, ale 6 dalších dnů za 59.
Jenže ta rákoska, ta to má trvale za těch 59, nebo spíš ještě víc. Myslím, že to chápete, taky nakupujete, ne?
Oni totiž mají času dost. Prostory na skladování i prodej, ty jsme jim dali fakticky skoro zadáčo – a ještě jsme byli rádi, že jsme se té socialistické sámošky tak šikovně zbavili.
Tak co by neparazitovali, ne?
Dělají to po celou dobu, co tady jsou – už tak dva roky po jejich prvním výskytu bylo jasný, na čem se budou živit a plně se to potvrdilo.
Už tehdy – přišlo do Mototechny třeba deset Babet, osm z nich koupili rákosníci a vyexportovali je za nás…
Je to furt stejný, jako přes kopírák.
JanJosef napsal:
14 prosince, 2023 (11:46)
Děkuji za odpověď, ale prosím uveďte, který zákon určuje, že zboží je pro konečnou spotřebu kupujícího?
To nemůžu nakupovat pro širší rodinu, nebo sousedy?
Výrobce vyrobí, zabalí, uvede datum expirace, může vytisknout i různé ceny, zejména když do supermarketů jdou celé palety.
Možná výrobce prodá za různé ceny, ale má cca stejné výrobní náklady, ale i různé ceny lze tisknout, když umí tisknout různé data, směny, atd.
Motivační obraz s citátem Jana Wericha “Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.”
Žádný takový zákon neexistuje.
Obchodník ale může omezit počet kusů na osobu. Dost pravděpodobně to dělá právě proto, aby toho nemohli zneužívat spekulanti.
Že to některý řetězec nedělá, nebo jen když se mu to hodí/nehodí, s tím bohužel nic nenaděláme.
Rákosníci a jiní paraziti tohle všechno vědí, jsou jich tady už dvě komplet generace.
A dojí to, co to jde. Jen se přizpůsobili, to oni umí.
Tecočamp napsal:14 prosince, 2023 (13:34)
Umí využít mezeru v trhu.
Všichni mají možnost, i Vy.
Já podnikavým lidem přeji úspěch.
Byl jsem v létě, v uherskobrodském Penny, přítomen scénce u pokladny.
Už jsem měl zaplaceno, od kasy pryč a na tom bočním odkládacím stolku, jsem si překládal nákup z toho malého plastového košíku do tašky. A vidím, jak mladá rákosnice v žabkách, tlačí jeden kopcem naložený vozík před sebou a druhý, naložený stejně, táhne za sebou.
A říkám si : „Tak na tohle si teda počkám“.
Asi tak padesát položek, všecko akční zboží a po 20-30 kusech, například akční jogurty Florian vymetla úplně všecky, měla jich tam snad pět-šest plných plat.
Pokladní si přivolala manažerku, která naprosto klidné rákosnici začala vysvětlovat, že Penny není Makro a že tohle nejde, aby se na ostatní lidi to akční zboží nedostalo.
A rákosnice na to nic – a telefonem si v klidu přivolala státní policajty.
Až přijeli a přeptali se, co se jako děje, tak milá rákosnice hezky-česky a nahlas zašvitořila :
Paní, vy mi to zboží ale musíte prodat – na to je zákon! Mám to pro sebe a rodinu!“
Policajti pokrčili rameny a odjeli, nic pro ně.
Minimálně další čtvrthoďku, ale spíš déle, trvalo markování obou těch jejích velkých vozů, naložených kopcem, za rákosnicí fronta jak na maso v Polsku.
K tomu běžná neschopnost Penny, téměř ihned otevřít další kasu.
Domluvil jsem na parkovišti se známým, chystám se sednout do auta.
Rákosnice dovlekla oba ty vozy k Mercedesu Vito, naházela to tam halabala zadními dveřmi – a odfrčela neznámo kam.
Oni přesně vědí, co dělají, vědí co a kde si mohou dovolit – a patřičně toho využívají.
Jsou pracovití – a nepochybně tomu odpovídá i výše odvedených daní..
Využívají naší lenosti a neschopnosti, řekl bych.
Jestli to má někdo do hypáče 2km, do rákosácké večerky, udělané z bývalé sámošky 200m – a potřebuje si koupit jen sváču, nebo něco zapomněl – hádejte kam půjde?
Ať zase nejsem za asiatobijce:
Dovolili by si tohle rákosníci, dělat jinde ve světě?
Dovolili. Proto mají hytlermarkety omezený počet kusů na slevové zboží. Nicméně nebrání nikomu si zajít do obchodu 10x, že jo.
Regály se slevami, jsou do dvou hodin prázdné, ale proč ne. I ty večerky musí z něčeho žít a díky za ně 🙂
A čím to tedy je, že Penny takové omezení nemá? Na těch jejich žlutých, či červených cedulkách, jsem nikdy takové omezení neviděl.
Já bych to jejich počínání nazval tedy úplně jinak (z Rakouska je vypakovali zavčasu, někdy v 92), ale když díky za ně, no tak díky..
Ma, zrovna tenhle tyden prede mnou nejaka pani kupovala dva kartony mleka. Platila je nadvakrat, jinak by to pry neproslo.
jozka napsal:14 prosince, 2023 (12:34)
Taky jsem to nejen viděl, ale neplatí množstevní limit na Penny kartu na denní nákup?
Někdy mě manželka donutila jít do obchodu, a pípnou kartu, protože nešlo projít přes pokladnu.
No tak na to se schválně mrknu, až tam zase pojedu.
Albert mám blíž, ten to měl při slevách omezeno odjakživa, ten evidentně parazity podporovat nechce. Kaufland to míval omezeno taky, ale tam už nejezdím, protože je to otřesná humusárna.
Otazkou je jestli to nemaji nejak „vytknute pred zavorku“. Kdysi na blbordech byl dole napis s hvezdicku, neco ve smyslu ůmaximalne 10ks na nakup a do vyprodani zasob.
Proc vymyslet kolo, kdyz jinde vi „jak na na lopatu seda“:
Skupina se zabývá monitorováním a rychlou reakcí na změny cen základního zboží. Předseda vlády nařídil sledovat situaci ve všech fázích, od výroby až po dodání do obchodních řetězců, a přijímat včasná opatření. Všichni účastníci procesu budou premiérovi osobně referovat o práci odvedené v rámci týdenních setkání s místopředsedy vlády.
Mišustin dále nařídil Ministerstvu financí RF a Ministerstvu ekonomického rozvoje RF, aby do 15. ledna 2021 předložila vládě plán pro vytvoření seznamu společensky významného zboží, jejichž ceny budou monitorovány pomocí on-line pokladen. Premiér zdůraznil, že každé z profilových ministerstev odpovídá za to, že ceny základních produktů v zemi nebudou růst.
Ministr ekonomického rozvoje M. Rešetnikov navrhl, aby vláda získala právo regulovat růst cen základních potravin už v případě jejich zvýšení o více než 10 % v rámci jednoho měsíce, s výjimkou sezónních výkyvů. Vzápětí byl v souvislosti s tím přijat zákon, který vládě umožňuje stanovit maximální maloobchodní ceny základních potravin v jakýchkoliv regionech, kde byl zaznamenán růst cen o více než 10 %. Takto regulovaná cena může být zachována nejdéle na 90 kalendářních dnů. Do teď měla vláda právo regulovat ceny až po jejich růstu o 30 %.
Vznikla také dohoda mezi zemědělci a obchodními sítěmi, kdy s platností od 20. prosince 2020 bude cena dodávky fixní: cukr 36 rub/kg (10,3 Kč), nyní 42 rub/kg (12,1 Kč), slunečnicový olej 46 rub/litr (13,2 Kč), stejně jako následná maximální prodejní cena (cukr 95 rub/kg (27,3 Kč) a slunečnicový olej 110 rub/l (31,6 Kč)). Smlouvy budou platné od 20. prosince 2020 do 31. března 2021. K této dohodě se připojí 54 největších federálních a regionálních obchodních sítí.
https://www.businessinfo.cz/clanky/ruska-vlada-saha-k-regulaci-cen-potravin/
Oprava:
Proc vymyslet kolo, kdyz jinde vi „jak SE na lopatu seda“:
A to prý je stát, který neumí vyrobit ani budíka.
Tak jo.
Pokud by měl řetězec jen 2-4% čistého zisku z tržeb, tak to zaprvé za takovou charitu nedělá, zadruhé by kvůli tomu nebyl takový kravál a zatřetí by to nezkoušela řešit i vláda.
Ty 2 – 4 % čistého zisku přiznávají i naše veřejnoprávní média.
Ty jinak lžou, ale v tom si myslím že mají pravdu.
Kromě Albertu, který navýšil zisk na cca 2 miliardy všem ostatním poklesl zisk v porovnání s loňským rokem.
Tržby jdou nahoru, ale je to tažené inflací, zajímalo by mě srovnání v množství prodaného zboží s minulými roky.
Toto se nezveřejňuje, ale jsem přesvědčen, že tam bude pokles a po Novém roce ten pokles bude ještě výraznější.
Nedávno jsem koukal na Kaufland a psal to i sem. 2022 měl tržby 64 miliard a zisk něco přes 3 miliardy. Pokud by bylo pravdou, že průměrná marže je 70% (nedivil bych se, my měli, sice u nepotravinářského zboží, 65%), potom by činila 26 miliard. Tzn., že 23 miliard se „rozpustilo“ jinde. To je nějak moc, řeklo by se, ale když prodej v akcích je skutečně nad 60% veškerého zboží, ono to s tou reálnou příjmovostí pak pohne. Nevím, kolik je průměrná akční sleva (ta se počítá ne z nákupní, ale prodejní, takže vůči marži obráceně), vzhledem k tomu objemu to ale tu původní průměrnou 70% může v té roční bilanci snížit i na polovinu(?).
K tomu odpisy prošlého zboží, tuším zase Tesco mělo odepsat ca 11.000 tun potravin. Mzdové náklady, logistika, energie, reklama…, ony se ty položky naskládají.
To není obhajoba supermarketů, samotnej Tyranosaurus si na svý oříškový mňamce ověřil, že hříchů mají jako smetí. Finančáky by jim nějakou vícemiliardovou levotu asi těžko jen tak nechaly. Vnitrofiremní, tzn. i mezinárodní účtování je sice taky okřídlené téma, ale taky nevím, jestli to udělá nějak významnou díru.
A už taky bylo vícekrát zmíněno, že pokud by se mělo selektivně někomu jít po cenách, tak na prvním místě eletrikářům. Jestli má ČEZ mít zisk 80 miliard a Křetínský snad to samý, celý balík těch supermarketů dohromady jsou proti tomu břídilové. Nehledě k tomu, že by pak nemohli argumentovat zvýšenými energiemi.
Jan Josef napsal:14 prosince, 2023 (9:55)
To mi hlava nebere.
1*. Zástupci supermarketů tvrdí, že dodavatelé z ciziny mají až o pětinu levnější nabídky než ti domácí.
Je v supermarketech zboží z ciziny o pětinu levnější?
2*. Podle nejnovějšího průzkumu The Economist jsou ovšem třeba potraviny z Polska deváté nejkvalitnější v Evropě, zatímco české jsou až dvacáté.
Platí to i u nás?
Nebo záleží na kvalitě kontrolních orgánů?
Kdo chce, hledá způsoby.
Kdo nechce, hledá výmluvy. JW
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-jidlo-z-polska-je-nejmene-bezpecne-z-cele-eu-dukaz-dodali-sami-polaci-186562
3*. Zástupci obchodů říkají, že podíl českých potravin na pultech je až 85 procent. Číslo se ale prý bude snižovat. „Pokud česká vláda říká – zlevňujte potraviny, tak to znamená více dovážet, protože v Německu nezdražují energie ani nezvyšují daně,“ řekl prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza.
*https://cnn.iprima.cz/obchody-chteji-dovazet-vic-potravin-ze-zahranici-cesti-vyrobci-se-polskym-cenam-nevyrovnaji-420099
No jo, je to tak. Vidlák začíná zjišťovat, že kecalů je moc a když by potřeboval opravdovou podporu, tak ho kecalové nepodpoří, jenom mu dávají rady.
Bohužel je to tak, někdo se bojí přihlásit k vidláckým názorům, aby ho třeba nevyrazili z práce, jiný se bojí domovnice a další doporučují popcorn a skvělou zábavu. No a já sem zas starý a životem mnohokrát zklamaný a vlastně pro politiku nepoužitelný.
Já přesto Vidlákovi přeji úspěch, ale bude to mít těžký, protože prostě spousta lidí zjistila, že složenky se musí platit a dávat ruku do ohně za ostatní poseroutky, co jenom planě plkají přes klávesnici se jednoduše nevyplatí.
Chvili sem chodím a zjistil jsem, že moc odhodlaných lidí něco udělat s dnešním marasmem není, ani tady.
Záleží na tom, co Vidlák považuje za úspěch. Do politiky údajně nechce…
A proto se za chvíli stane co? Politika přestane sypat prachy, a autor přileze zpět do Agrofertu!
Díky za další odkopání procesů, broučku. Jinak ta závist, to je hrozná sviňa, ta jednoho referenta sežere jedna dvě 😀
Vidláka čtu rád, v mnohém mi mluví z duše. Držím mu palce a byl bych velmi spokojen, kdyby tady jednou byla taková vláda, která by ctila jeho názory, ba dokonce by měla podobné názory a racionální a duševně příčetný přístup.
Vidíte však vy, kteří zde přispíváte do diskuzí, potenciál takové vlády? Je dle vás alespoň minimální šance pro to, aby taková vláda vznikla, s dostatečnou podporou veřejnosti a tím daným silným mandátem?
Má odpověď je – NENÍ. Racionálních názorů mezi politickými subjekty vidím tak kolem 10%, víc ani ťuk. A i kdyby jich bylo 40%, tak je to málo, viz Polsko nebo Nizozemí.
Za dva roky to dopadne tak, že nasraní důchodci + ožebračená 1/3 republiky na hranici bídy dostane do čela republiky hnutí uslintaného primitivního slovenského pablba a Vidlák bude psát nemlich stejné články.
Bohužel.
Změna vlády přijde určitě dřív než za dva roky.
Fiala ten současný tlak nevydrží moc dlouho.
Fiala si žádný tlak nepřipouští, žije si ve svém světě. Je to regulérní debil.
Podkopnout mu může jedině rozdělení ODS na frakce, například po debaklu v Evropských volbách.
Myslím, že pár soudných lidí tam zbylo, snad mu to připomenou.
Nedoslouží do konce, nejpozději na jaře to půjde celé k čertu.
M. z Pivovaru, dovolím si otázku: Co je racionálního na Vašem výroku „ … dostane do čela republiky hnutí uslintaného primitivního slovenského pablba …“?
Miguel de Cervantes y Saavedra , španělský voják, básník a spisovatel, autor slavného románu „Důmyslný rytíř Don Quijote de la Mancha“ usoudil, že „Konat dobro hlupákům je jako vlévat vodu do moře“.
Bude tomu nějakých 400 let. Vaší zásluhou, M. z Pivovaru, jsem si ono zřejmě platné moudro připomenul.
Racionalitu mého výroku opakovaně v minulosti potvrzoval sám dotyčný svým vystupováním na veřejnosti. Plně potvrzoval má slova, resp. zavdal mi příčinu ho takto hodnotit.
Jenže problém je v tom, že takhle tu, podle vás racionalitu, vidíte vy.
Čistě emocionálně, už podle výraziva.
S tím se nedá nic dělat, natož o tom vést rozumnou diskusi.
Podotýkám, že jsem Babiše, kromě prezidentských voleb (kdy pro mě nebyla jiná možnost, generála Zradu nikdy ) nevolila a ani nehodlám.
Ale přesto to určitě není uslintany primitivní pablb. Zato o vás začínám mít určité pochybnosti. Můžete říci kde jste ho viděl uslintaneho a jak se projevuje u něj ta primitivnost a blbstvi?
Též se ptám.
Mám dobrou zprávu, blýská se na lepší časy :-).
Podle mého zdroje ze Seznamu dostala nedávno celá redakce od vrchnosti (možná až od samotného nejvyššího) nařízeno, že mají uvažovat svobodně a psát objektivně. Krásná ilustrace toho, jak se „tam u nich“ chápou pojmy jako svobodné uvažování, že?
Tak teď ještě, aby toho po té době byli schopni… ale všiml jsem si, že ani na Seznamu Ukrajina v poslední době slavně nevítězí. To bude asi tím nařízením shora. Bez toho by to nešlo.
Tuto skutečnost jsem uváděl tak měsíc dva dozadu – mainstream má nařízeno silně omezit články na téma Banderostán. A to z důvodu nárůstu kriminality zběhlých nácků k nám, dále nelze mezi veřejností utajit souvislost mezi drahotou a válkou na Ukrajině.
Urputný tlak do dutých nenávistných hlav musel být výrazně omezen, neboť v dutých hlavách začínaly šrotovat myšlenky na téma: není nám vlastně úplně u prdele, když se mezi sebou perou dva mužici?? Proč máme jednomu fandit a druhého povinně nenávidět, když ten „milovaný“ nám tady dělá akorát bordel a jeho mladí kluci se u nás prohánějí v drahých autech a pořádají Banderodiskotéky??
Povoleny jsou dále články zesměšňující Rusko, nicméně i ty byly znatelně omezeny. No protože je-li Rusko údajně tak směšné, tak proč bychom se ho měli bát??
Teď budou v kurzu články na téma ruští sportovci na Olympiádě. Osobně doufám, že jich tam bude co nejvíc a budou sportovně úspěšní – víte kolik mrtviček z popraskaných cév libtardů to přinese? 😉
Jedna vlaštovka jaro nedělá …. https://www.novinky.cz/diskuze/krimi-podporuji-rusko-siril-o-ucitelich-z-klatov-sef-bruselske-nadace-za-lez-dostal-podminku-40454103
ale někdo se bránil a ubránil …… možná to je cesta, než neustále sklánět hlavu a nechat si žádá valchovat podobnými vejlupky …
Aleale!
Miliardový pan Seznam, se chce protivit vrchnosti?
Máme přece právo na korigované informace – tak to bylo jasně řečeno!
Tak šup sem s nimi, ať se trochu pobavíme, než nám zlý Rus, ty internety vypne!
Protivit se nechce, ale není zřejmě úplný debil. Začíná foukat protivítr, tak jedna cesta je zvolna zpomalit loď a naslinit prst (to dělá seznam). Druhá cesta je zvýšená frekvence bičování veslařů a udržení směru (i rychlosti). To dělá alkoholik for rum i týdeník ricin.
Ona je otázka, kdo je opravdu majitelem té akciové společnosti.
Ono je to zřejmě tak, že ti co to kočírují si uvědomili, že přílišný rozdíl mez skutečností, která vylézá na povrch a jejich informacemi, by je v očích veřejnost naprosto zničil.
Žádný boj za novinářskou svobodu bych v tom nehledal. Normální taktický manévr.
Z naší justice:
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-lobbista-rittig-ma-narok-na-dalsi-odskodne-stat-mu-ma-zaplatit-advokaty-40454058
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-stat-se-omluvil-romanu-janouskovi-ze-ho-nepravem-stihal-241648
A tu Vietnamku ještě chybí exemplárně rozčtvrtit, když už otec celé české pravice nestihl tenhle případ narovnat svou lidumilnou amnestií.
Tyvole, normálně se nám tlemí do ksichtů…
K tomu Aktuálně. Kdysi, když bylo v majetku rodiny Warburgů (to je původně německá židovská rodina bankéřů, která však finančně podporovala Hitlera), jsem je považoval za největší stoku místní žurnalistiky. Dnes ovšam zaostávají značně za Lukačovičem.
Na Aktuálně vyšel článek, který sám sobě odporuje: nejprve píše, jak všechny ruské rakety Ukrajinci uspěšně sestřelili a pak píše, že je 400 ukrajinských měst bez elektrické energie a bez topení.
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/zimni-utoky-zacaly-osm-ruskych-strel-dopadlo-na-kyjev-zranil
To už je skoro klasika místní žlutomodré úderky. Už to není ani směšný.
Co jim Rus nestihl rozbít loni, tak dodělá letos.
Chudáci staří lidi, co tam zůstali na pospas zběsilým, zfetovaným náckům.
Osobně si myslím, že tam je od každého kousek. Jednak to je setrvačnost v darebnosti. Za bývalého režimu byli novináři předmětem tzv. vedoucí úlohy strany, která byla v praxi realizována tzv. nomenklaturou. Novináři byli nomenklaturními kádry, protože o tom, kdo bude novinářem, rozhodovali příslušné výbory KSČ. Stejně tomu bylo při studiích. Kandidáty na studia žurnalistiky a práv schvalovaly okresní (v Praze obvodní) výbory KSČ. Jak to vím? Protože mi bylo hned na začátku řečeno, že pro tyto obory nesplňuji kádrové požadavky a nemám proto o nich ani uvažovat.
Druhak si myslím, že existují korupční schémata, zejména ve veřejnoprávních médiích. Vendula Moravců byla naprosto perfektní novinářka, pokud pracovala pro BBC na 6. kanálu Českého rozhlasu. Myslím, že ji zkazily peníze.
Osobně se domnívám, že nějaké korupční schéma má vytvořen Kalousek. Jestli si pamatujete, jednu dobu byl ve veřejnoprávních médiích koutek „A co na to Kalousek?“. To není normální, to se nedá vysvětlit ani hloupostí, ani podlézavostí.
No vidiš, ty si nesplňoval kadrove požiadavka, ale taky Čarnogurský ich splňoval 🙂
Omlouvám se za OT. Peszinsky Tomáš pro zasmání:
https://medium.seznam.cz/clanek/tomasz-peszynski-putin-se-vzpamatoval-a-jde-si-pro-nas-34836?utm_campaign=abtest198_novy_panel_sluzeb_varDD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=blogy.sznhp.box&dop_vert_ab=&dop_vert_id=&source=hp&seq_no=1
Potraty se i v Polsku mají dělat buď pořádně, anebo na to radši nehrabat. To jsou pak ty následky.
Omyl. Peszinsky není žádný potrat.
Peszinsky je živoucí důkaz, že i rabín se při obřízce může splést a omylem po provedení obřadu zahodí do bioodpadu ten nesprávný kus.
😀 😀 😀
Jo, kecate o vsem moznem, ale ze umrel Horst Fuchs, to si nevsima nigdo !
Kto je Horst Fuchs? Google mi vyhodil tv moderatora
Kdo nezná Horsta, jako by nebyl 🙂
kto nema hrnce od Horsta, ako by nebol 🙂
jak to jen rict… byl to takovy Horst Fuchs prodeje…
Horsta ledabyle nahradí Signalista, jen místo hrnců nám prodává sliby a prochází mu to.
Horst ty hrnce uměl prodávat líp. 🙂
Ad Ševčík – prošel jsme všechny mainstrym media – jediný novinář se nezeptal rektora na
1. Na základě jakého právního titulu byl děkan Ševčík odvolán?
2. Proč jste tento titul nepoužil jíž dříve?
Mně osobně to velmi zajímá bo děkan je dle mého názoru volená funkce a její volba je plně v kompetenci akademického senátu fakulty. Může ministr školství tedy odvolat rektora? Může prezident republiky odvolat senátora?
Davaj lama , nuttella a vakuum taky v Cechach..
To bylo ramusu , posmesku a kriku vo tom, jak hlavni nekam jel a koupil si tu pomazanku.
Kdyz hledaji nekde v Tibetu novyho Dalaj Lamu , vezmou nejaky hracky a kdyz najdou nekde nakyho parchanta , pucej mu ty hracky na hrani.
A kdyz si s nima hraje, je ten novej.
Vetsinou jde o Davaj Lamu, jednim slovem dalsiho vydriducha. Lamu ,
/taky Davaj parasitu/ , tech mensich ,maji prehrsle.
Ten posledni byl este taky nejdriv clen cinskyho UV a
potom se zazelenskoval /nekonecne vyzebraval miliony na celym zapade /i u nas.
Clen a sluha C. a ted uz netreba jeho sluzeb.. Tyhle veci ale vyjdou na stejno.
Ani nam se stupnujici a prohlubujici vakuum v centru moci nevyhyba.
Tak douho sme prohlubovali az sme na dne, ale mechanicky a bezucelne pokracujeme.
Vlada ze ktery primo krici nedostatek energie , provokujici pasivita zpomalenych
kreci do nicoty , mlha za mnou, mlha prede mnou , mlha nepredstavitelne budoucnosti ,ani co bude zejtra, se nevi. A neni mozny nejak se dozvedet.
Zadna reakce , tupa setrvacnost ..
Zase vyznamenavaji Masiny. Kdy nevis co , zase se zalibit zapadu.
Zbytecnej vylet k sousedum a informace vo tom.
Potom do Afriky , jeste horsi nez nikam zase necestovat.
Opozice nestoji za zminku, nevi nic , nema potuchu co udelat , ani kdyz se nacpou
pred koryta, Slabis vladl podobne, opozice je na ceste na krchov.
Nebo do vlady a vyjde to na stejno..
Co si nikdo nepovsim /za nuttellou/ , je stale zhorsujicic se vakuum bezmoci ,
nikdo nedrzi oprate , vladne naprosta setrvacnost pohybu , tu a tam se zpomalena
brzdenim nahodnych ani nevysvetlenych zdrazovani ,
/dalsi pridel hladu, Leningradska blokada /, tresty provinilcum ,
vyhazov jednoho nebo dvou z prace.
Uplne blby, nic takovyho je lepsi , preslapovani dokola , vsichni pisou stejne , jak je
vlada spatna a musi pryc. A to je vse.
Vedle vladu vymenili za Fica.
To si pomohli.
Kdo dělá s hovnem , má hovno. Kdo dělá s penězi má peníze. Kdo má peníze radí těm co mají hovno jak mají žít a jak se mají dobře.
By si sa mozno divil že vidlak ma viac bubakov ako si ty vysral hovien za cely zivot.
petícia podpísaná
Kdo čte P. Hampla, tak ten ví, že když se zmenšuje družina obdivovatelů novodobé aristokracie, tak jsou na řadě zesilující vyznání příslušnosti k této lepšo-skupině. Takže si sedněte do ušáku, po ruce mějte třeba dobrou tlačenku s čerstvým chlebem a hlavně kapesník na utírání slz od smíchu.
Před námi je zcela jistě přehlídka závodu v okázalém projevování příslušnosti k tomu davu … jak budou jedni odpadat, tak druzí budou o to více a okázaleji demonstrovat svou věrnost.
Jo a včera, tuším na Novinkách, perlil Prouza … jeden by až zamáčkl slzu, jak se tady ty hytlermarkety mají zle … málem na nás doplácejí … a proto tady Biedronka nepřijde, na rozdíl od Slovenska, kde už je.
Dovolte mi prosím, jednu osobní otázku, pane Dvořáku:
Pokud byste dal Hamplovi do rukou vidle, byl byste si jist stranou, ke které se postaví?
Odpovím i já za sebe, protože ta otázka zní tak trochu jako určená širšímu publiku.
U nikoho si nikdy nemůžete být „jist“ skoro ničím. Ani u sebe sama, natož tak u jiných. Určitou orientaci vám mohou dát minulé skutky a osobní zkušenost. Hampla se už lepšolidi pokusili uplatit i zastrašit. Neúspěšně. Takže pravděpodobnost, že se postaví na (z mého pohledu) správnou stranu, je poměrně vysoká (v porovnání s jinými, kdo se nabízejí)…
TEN HAMPL PLNI ULOHU PODPRAHOVEHO INFORMATORA VE PROSPECH REZIMU
Dukazu je celá řada.Jen se podívejte na jeho članky
-o marnosti politického spojování sil
-o třech vrstvach opozičního myšlení (tam se v diskuzi dělal blbý ,že nerozumí ničemu ,když se ho zeptáte, zda je proto režim změnít a na co),okamžitě diskuzi o tom zastavil drze a sprostě ,že se už nemá o čem bavit.Tady se projevil jako Sociolog služebník režimu🤐👹💥
-pod *Kudy z kříže* ,jeho webem ,dál diskuzi na začátku UPLNE ZGUMOVAT a tak je to jen mrtvý plakát .
Takové zkušenosti s ním má ANNA z KSH,kterou tam úplně upálil jako by byla snad reinkarnace pana HUSA o on pan z Kostnice , či co?To totiž lidí jako tzv YES mani ,kteří ho tam chránili ,nemohou poznat.
Autor to zase nechápe dost eurohodnotně, ani dialekticky.
Nechápe, že nezvat oponenta do diskusí, nedát mu prostor, „deplatformovat ho“ (tzv. cancel culture) není náhoda – je to přímo modus operandi vyspělého libodégošismu, a taky taková poslední zastávka na cestě od symbolické ( = to je ta deplatformace) k fyzické ( = otázka času) likvidaci odpůrců.
Budou prostě držet až do úplného konce, protože stávající režim své problémy pojmenovávat a otevírat nemůže. V tu chvíli by vyšlo najevo, že krom lži, loupeže a těžké psychické vyšinustosti svých hlavních protagonistů na ničem jiném nestojí.
A to se, uznejte, nesmí připustit!
Režim se v těch sračkách holt musí udusit. A mnohé jeho oběti s ním. Protože stávající stav nemá mnoho obětí. Má ošem mnoho spoluviníků.
Slava!
A naopak „platformovat“ (ve smyslu opaku deplatformace) například z měsíčních paprsků utkanou průsvitnou bytost. Zvící nikoliv velryby (to my takoví nepřejícníci nejsme, ve skutečnosti je nesrovnatelně menší), nýbrž celých přes 1% pedagogické obce. A to – že by nomen omen(?) – Mazancové platformy. To se každému nepodaří, aby v tu ránu byl tak slavnej, jako Mazancová platforma. Má prý na fb 30.000, což je vzhledem ke 45.000 studentům humanitních oborů fakt hodně…
Kam se na ni nějakej támhle jakýsi blogger chce plaformovat?
hezke okenko do jejich sveta (uz jsem to tu vcera daval):
Menšinová vláda je náročná už tehdy, když jsou v parlamentu jen konstruktivní frakce,“ řekla předsedkyne parlamentu. „Je to o to těžší, když existují síly, které vždy aktivně pracují proti ní.“
A stejne je to s debatami.
Mají k tomu „deplatformování“ i hezkou metaforu, který to má legitimizovat:
„Demokracie a svoboda slova přece neznamená, že necháme pět minut mluvit Žída a pak pět minut
PalestinceHitlera.“Přičemž Hitler je samozřejmě každý, koho oni tak označí.
Na to jsem četl dobrou odpověď: „Hitler tady mluví neustále – v rádiu i v televizi. Nechme tedy jednou promluvit toho žida!“
Dovolím si drobný přípodotek (a nemíním ho jako antividlákovský hejt) – nepozvat někoho do libovolného média ještě nemusí nutně dokazovat, že je dotyčný dostatečně silnou a obavy z něj vzbuzující osobností, aby „musel být deplatformován“. Obávám se, že se tady Vidlákův mediální – nedej bože jakýkoliv jiný – dopad hrubě přeceňuje. Úloha Vidláka v dějinách je pro pětikolku a pány „novináře“ toliko v možnosti na něj přilepit nálepky a s nimi následně onálepkovat vše, kde se Vidlák vyskytne. Zda Vidlák něco říká, či nedej bože CO říká, je zcela bezpředmětné.
Jednoduše, máme důležitější věci ke sledování. Třeba že si nějaký Anglán vyrobil třímetrovou postel pro celou rodinu a stálo ho to v přepočtu 6200 kč. Že ppaní neuhlídala psa a ten vběhl pod auto a kromě ztráty na psově životě vyčíslené na 5000 Kč musí paní zaplatit i pokutu. Nebo kdo vypadl v posledním kole StarDance. A podobně.
To je od Vidlaka silny uvodnik, v mnoha smerech zavazujici.
Mám drobný dotaz: v čem je úvodník silný a směrově zavazující.
Prosím uveďte alespoň část textu v čem obé spatřujete.
Jestli vás to uklidní, tak pro vás zcela jistě v ničem. Pro vás bude spíš silné a směrově zavazující stopadesáté Fialovo vyhlášení „restartu Česka“. Spolu to dokážete.
Obávám se, že Vidlák svým burcováním proti špatnostem světa dělá činnost sice velmi záslužnou, avšak zcela marnou a bude za ní jednou po zásluze potrestán.
Společenský procesy, co běží světem na cestě transformace do novýho společenskýho stupně vývoje (kam nás to podle mě spíš nechtíc táhne) mají obrovskou „gravitaci“ a odklonit je nějakým směrem už nedokážou podle mě ani jejich původci. Mám za to, že zkoušet opravit náš systém je beznadějný a vlastně dokonce i chybný. Ta kára musí narazit do zdi, aby se dala postavit zgruntu nanovo, než to zkoušet flikovat. Tenhle postup historie zná, nicméně nese s sebou oběti.
Jenže popravdě nás v Kotlince se nikdo ptát nebude. My prostě sedíme v zadním vagónu s rozbitým topením , skřípavejma kolama a řítíme se ani nevíme kam…
Vaše úvaha je blízká i mému názoru.
Co sou ty „spolecensky procesy , co bezi svetem na ceste tranformace do novyho spolecenskyho stupne vyvoje ,maji obrovskou gravitaci ,odklanet atd.“..
Muze mi nekdo vysvetlit , vo co de?
Kde je ta spolecnost , ktera to je , co cestou trans formuje a vobrovskou gravitaci a kde se ta obrovska kraaavi tace vzala a kde je. A jak se stala vobrovskou..
Nebo jen tady vyskocila ,kdyz nekdo obrovsky kraavitacne napise nesmisli.
A kterej je a co znamena ten novej spolecenskej stupen a vodkud a kam se vyvijiiii..
A tomu chybi este ta energie. Vo ty ani sluvka.
Ta kara co musi , ktera kara systemu. Co musi narazit sama vod sebe a z niceho nic,
do zdi. Vo jakou zed tady jde. Zase nic. Kara zed a hovno rovnou historie ktera to zna..Historie to zna, ale nerekne nic. Ani muk.Fsecko zatajy..
S nama se nebavi. Jo ale von se nikdo u nas ptat ani nebude. Vubec nikoho nic nezajima, ani kara do zdi. S vobetma.
Zase nic. Vo vobetech a ktery to budou..
A kdyz se nikdo nepta, tak proc aspon trochu KONKRETNIHO zkaaarovanyho ,
neceho vysvetlit. Kdyz se zeptam vim, ze je to predem zbytecny..
Zadny vysvetleny neny.
Jen můj názor. Nevnucuju. Koukám se kolem sebe, trochu čtu. Ze stylu Vaši reakce nemám dojem, že Vám jde o věc jako takovou, takže se místo většího rozepsání smířim s tím, že si neporozumíme. 🙂
Zase na druhou stranu je tu určitá šance, že se ten vagon utrhne v zatáčce a za menších obětí vyleti z kolejiště dřív, než mašina plnou rychlostí s prvními vagóny spadne z rozbitého mostu do propasti.
Rozhodně. ta Vidlákova energie nikam nezmizí. Je hrdinou tím, co dělá. A jak za to platí.
Ztráty z předčasného vytržení se z kolejí to koncentráku New Brave World (srovnej s nadpisem německy nad bránou do Osvětimi) budou veliké, ale ne fatální. Dojet na konečnou je rovno Bílé Hoře na třetí. Tedy, fatální. Prostě, po vykolejení ztráty budou a velké, ale budou nahraditelné v čase. V případě druhém to nebude na reverz. Je důležité vědět, že to nejhorší, ty depopulační témata a nápady (a gryndýly, plandemie atd. jsou jen předstupně) vycházejí ze Západu. A to my nejsme a nikdy jsme nebyli.
Západ již není jediná možnost v současném světě. Začíná být z čeho vybírat. Bylo by nerozumné se jim upsat v momentě, kdy oni sami vědí, že končí – a pouze se snaží ještě maximalizovat ztráty.
Fascinace Západem končí. Tak to urychleme, ať to přežijeme. Koho mám volit, přijít podpořit?
Naší výhodou by mohli být (někteří) sousedi. Slováci začali brzdit, za velkého ryku od mašiny. Rakušani o brzdě nějakou dobu mluví a nohu mají připravenou. Maďaři už brzdí tak dlouho, že se ryku od mašiny dočkají jenom když to cukne. Němci si všimli, že by bylo fajn zpomalit a začali hledat, kde je brzda – zatím jen tak, aby si nikdo nevšiml, proto o ní nahlas nemluví. Holanďani někde vepředu o brzdu zlehka zavadili. Poláci – to je velká neznámá. Aktuálně budou chtít nejspíš brzdu odmontovat, ale ať tam jsou zprava zleva, spíš je zajímá, jak víc drcnout do okolních vagónů než kam se jede.
Nakouřit to do zdi, musí nejprv vláda. Musí posrat něco až natolik, že se to nebude dát na nikoho hodit, ani nijak okecat.
Třeba pětadvacátého ledna, při mínus dvaceti, musí dojít plyn. Základní léky, ropa, blackout, nebo něco podobného. Tenhle stát totiž funguje navzdory vládě!
Ty tendence už tu jsou nějakou dobu – něco hodit na zlého Rusa, něco na Babiše, něco na uhniji.
Budou to říkat, jako kdysi Jakeš – ne my, strana – to lid si to žádal! Budou to tvrdit skrze média, která jim půjdou na ruku do posledního dechu.
Naše společnost má fungování navzdory vládě v genech. To je vlastně společná vlastnost všech Slovanů, že dokáží přežít i tu nejhorší vládu.
U nás veřejná moc funguje je díky lidem úplně dole, kterým to prostě nedá a fungují v prostředí, kde se teoreticky fungovat nedá. Obětavé poštovní doručovatelky, obětavé sestřičky v nemocnici, kantoři, pro které je kantořina posláním, železničáři, pro které je železnice posláním…
Altak: Asi jste měl spíš na mysli setrvačnost než gravitaci. I když podle Einsteinovy obecné teorie relativity mají hodně společného, není to to samé.
Jojo, mate pravdu, já pořád s tím slovem nebyl spokojený, tak jsem nakonec zvolil gravitaci aspoň proto v tech uvozovkach.
Já si při nejlepší vůli neumím představit, jak je Vidlák za nějakou činností potrestán. Takovou fantazii fakt nemám.
Jeden z původců dnešního zla:
Mainstream
Kdo je dnes obrazem žurnalisty,
je to hlídač nebo zrádce,
odpovědí si nejsem jistý
a řeknu vám to krátce:
Ze všech zrádců je to ten,
kdo pravdu ohne jako prut
a vůbec není ochoten
přiznat si, že je presstitut.
Po krk v hnoji spolu
stojí stádo volů.
Pokyvujíc hlavou,
cpou bachory travou
a vyhlíží tu pravou.
Neví totiž voli,
že bez koulí, po krk v hnoji
neobskočí krávu.
Jsem pevně přesvědčený, že Vidlák nevychází z úplně přesné premisy.
Pokud ho chápu správně, má zato, že novináři mainstreamu píší tak jak píší buď z nějaké zlovůle či dokonce kvůli penězům.
Řekl bych, že většina z nich píše ze svého přesvědčení a ve svatém nadšení. Tak je složena většina redakcí a došlo k tomu během dlouhých let, protože „vrána k vráně sedá“. Jsou prostě svoji mezi svými, tak trochu jako my tady.
Proto je pro ně obtížné změnit svůj pohled na stav a dění ve společnosti, znamenalo by to vystoupit ze své sociální bubliny.
Jejich myšlení může změnit jen nějaký skutečný šok, nějaká opravdu temná černá labuť s tragickými, i pro ně hrůznými důsledky. I potom si ale možná budou myslet, že za všechno může Putin a Babiš mu pomáhal.
Iluze nejsou na místě, jinak se třeba zpravodajství a publicistika ČT nezmění, vyfutrované penězi daňových poplatníků. Změnu může přinést jen podstatná změna celého systému, nikoliv „mírný pokrok v mezích zákona“. Na to jsou jejich pozice příliš pevné.
Systém ovládají banksteři. Novináři hlavního proudu nebo poblitici Šestidemolice jsou jejich poskoci. Vychovaní v jejich systému dobroserství. Jsou mezi svými, stejně vymytými mozky. Chtějí se cítit dobře. Prachy samozřejmě potřebují, tak je dostávají za udržování stranické linie. Ta však vede do propasti i pro ně.
..“Řekl bych, že většina z nich píše ze svého přesvědčení a ve svatém nadšení.“..
Jj, dokud jim kurwy platí.
Jsou to dvě strany téže mince. Oni se mají navýsost dobře, systém jim za to, že mu věrně slouží, zajišťuje nadstandardně kvalitní (po materiální stránce) život. Kolem sebe mají jen sobě podobné. Po určité době zákonitě nabydou pocitu, že to je zcela zasloužený výsledek jejich talentu, chytrosti a tvrdé práce. A že pokud se někdo nemá tak dobře jako oni a stěžuje si na něco, je to jen jeho vlastní vina, protože kdyby se víc snažil, mohl by se mít taky tak. Takže proč by nebyli o dokonalosti systému přesvědčení a neprojevovali pro něj svaté nadšení? Vždyť z jejich pohledu jsou ti chytří a pracovití spravedlivě odměněni a ti hloupí a líní vlastně také. Co může být lepšího?
Je to zcela obecný jev, mám v rodině ženu, která se na přelomu tisíciletí provdala za z našeho pohledu bohatého Američana a velice brzy se začala chovat přesně podle tohoto vzorce. Tedy kdo se nemá tak dobře jako já, ten si za to může sám.
Nemá tedy smysl zkoumat, jestli byla dřív slepice nebo vejce, ale je potřeba ten systém rozbít.
Naprosto s vámi souhlasím.
Souhlas.
Ale – použiju Vladislava Vančuru a jeho „Rozmarné léto“ – „Hezkých holek je šlakovitě málo, avšak jsou!“, jen místo těch „hezkých holek“ bych pro tento případ použil „poctivých novinových psavců“ – viz
https://www.krajskelisty.cz/autor/stepan-chab.htm
Kdo jste dosud Štěpána Chába neznali, ze srdce doporučuji.
A také si dovolím zvlášť nasměřovat na tento článek
https://www.krajskelisty.cz/ustecky-kraj/29762-mili-ctenari-komentator-stepan-chab-potrebuje-pomoci.htm
L.
Mrzí mne, že se můj koment na tapetě dostal tam, kam se dostal….
Snad ho také nepřerolujete.
L.
Cháb je dobrý kolík, KL čtu rád. Už začátkem října jsem mu jednu pětibábu poslal.
KL mají poměrně dost čtenářů, myslím. Když tohle udělá aspoň každý třetí-čtvrtý, tak bude mladej i rodina beze stresu o prachy.
Nicméně, zrovna na Chábovi je dobře vidět, jak se současný mainstream podobně píšících lidí bojí – doslova.
Mít flek šéfredaktora nezávislého média – a možnost zaměstnat takhle výkonného, tématicky dobrého i trefného psáče, tak by se nezastavil.
Dal bych mu neoznačenou dodávku, kameramana se zvukařem, malou střižnou v dodávce – a val ten bordel okolo Šluknova, nebo v Sudetech dokumentovat.
Je to objektivně mnohem lepší novinář, než nějací degeneráti ala Kubík.
Štěpán Cháb už zase pravidelně píše.
Výborný je inapř. jeho aktuální komentář:
https://www.krajskelisty.cz/stredocesky-kraj/30221-chudaci-ukrajinci-aneb-valka-je-vul-a-my-na-tom-volovi-jedeme-v-generalske-cepici-komentar-stepana-chaba.htm
I ode mne jeden tip pro eventuální zájemce. Každodenní výběr „dezinformací“
(tedy informací, které ve velkých i veřejnoprávních médiích nenajdete, (c) seznam.cz)
https://bavorv4.wixsite.com/bavorovy-poznamky/post/z-web%C5%AF-14-12-2023
Godot:
Tak třeba Markéta Dobiášová, celkem mladá holka, to dokázala.
Naopak taková Slonková, ta to už nedokáže nikdy.
Osobně si myslím, že tam je od každého kousek. Jednak to je setrvačnost v darebnosti. Za bývalého režimu byli novináři předmětem tzv. vedoucí úlohy strany, která byla v praxi realizována tzv. nomenklaturou. Novináři byli nomenklaturními kádry, protože o tom, kdo bude novinářem, rozhodovali příslušné výbory KSČ. Stejně tomu bylo při studiích. Kandidáty na studia žurnalistiky a práv schvalovaly okresní (v Praze obvodní) výbory KSČ. Jak to vím? Protože mi bylo hned na začátku řečeno, že pro tyto obory nesplňuji kádrové požadavky a nemám proto o nich ani uvažovat.
Druhak si myslím, že existují korupční schémata, zejména ve veřejnoprávních médiích. Vendula Moravců byla naprosto perfektní novinářka, pokud pracovala pro BBC na 6. kanálu Českého rozhlasu. Myslím, že ji zkazily peníze.
Osobně se domnívám, že nějaké korupční schéma má vytvořen Kalousek. Jestli si pamatujete, jednu dobu byl ve veřejnoprávních médiích koutek „A co na to Kalousek?“. To není normální, to se nedá vysvětlit ani hloupostí, ani podlézavostí.
Suhlas, u nas v praci sa to len hemží libtardmi a všetci su zapaleny pre tu ich PRAVDU ako zvazaci v 50-tych rokoch. Alebo ako hitlerjugend. Ako spravne povedal Fico, ono sa ten hlavny šef vždy vytrie na svojom poste, ako lipštejn na špecialnej prok. a natahy tam svoju krvnu skupinu.
🍥Ale rozhodli jste se, že budete upozorňovat velice selektivně a výběrově.
Obvykle to jsou idioti s vymytými mozky propagandou a hypotékami u banksterů. Tihle ubožáci s vymytými mozky a závislostí si ani nepřipustí mít jiný názor než je košer zadání. Kripl a poradce Fialového hnusu Křeček brebentí o energetické krizi, která však není ničím jiným než organizovaným zločinem. Šéfredaktor Seznam zvratků lže tak neschopně, že by ho zesměšnilo i logicky myslící desetileté dítě. Nejlepší exponáty fašismu se však nachází v lupišcké partaji. Kolaboranti Kolaja nebo Gregorová jsou blízko dnu marasmu. Šmarjá, pardon Šmarda od toho svým nastavením není daleko. Loutka jakési mafie Pale Fire Capital s maskotem Bartou.
Co s těmi lepšolidmi? Nu, vysmívat se jejich zaprodanosti a uvědomělému postižení. Už proto, že rozčilování by škodilo našemu zdraví.
Co s těmi lepšolidmi?
Vemeš jim peníze.
Pak začnou zpívat.
V krizi možná i za trochu granulí by zpívali cokoli, voni jsou tak postižení.
Ne né, gdyby nějaký národní tribunál vsadil před sudbu fšechny zbohatlíky, že jakým způsobem se došplhali k boha-tsss-tví, to by byly opravdu nechutné příběhy. Tohle ,lidi volí, dobrovolně? Ne ne ne. Je to existenční násilí, keré je žene. To musí skončit, a to se stane jedině tím, že si ujasníme fšichni co tady chodíme po tom našem kousku planety, že nigdo nikomu od prdele neodpad. Že jen potomci po našich předcích smí rozhodovat o zemi, kerou zdědili a TO ROVNÝM DÍLEM. Že svůj hlas prostě nemůžou zahodit. Páč nebude kam. Hotové
Teď ještě vymyslet, jak odlákat škodnou od kormidla. Rothschildy, Rockefellery a tisíce jejich poskoků u moci na našem území.
Dělat to prostě po svém, po našim. Ignorovat je, co to jenom jde. Majnstrým ignorovat. Tak to tu děláme po staletí a budeme v tom pokračovat. Proti masové, klidné rezistenci zdola se těžko bojuje.
Ta masa si musí pomáhat, být spolu. Mít dobré vztahy, obchodovat mezi sebou – pak musí vyhrát. Každý režim žije z peněz, které vydojí z většiny. My jsme v tom systému nejdůležitější, ovce, které oni si stříhají, jak se jim zlíbí.
Ty loutky můžete sundávat jednu po druhé – kdyby to šlo. A ony se ihned replikují, jiná mluvící hlava, stejný shitstorm.
Nevysmívám se jim. I to vysmívání by byla aktivita, za kterou mi nestojí. Jen jimi pohrdám a ignoruji je. Víc si nezaslouží.
Ein heim, Ein reich, Ein führer! Šmitec šupléra!
Zrovna ty něco piš o vymytým mozku, uzený blbe.
Vidláku, četl jsem rozhovor s Tebou, který vyšel v PL. Mluvíš v něm o setkání s paní Svobodovou.
—
Důvod, proč novináři odmítli Tvé pozvání na oběd, stejně jako odmítli ochutnat Tvé víno, je jednoduchý, a není to strach z toho, že bys je otrávil. Je to prosté: když nás někdo pohostí, je nesmírně trapné potom ho pomlouvat. Je to tak trapné, nechutné a opovrženíhodné, že se toho dokonce štítí i novináři z
RespektuRicinu. – A tak, aby Tě mohli přece jenom pomlouvat a nepoblít se sami ze sebe (jak to jenom dělají?), radši odmítli Tvé pohostinství.To je vlastně dobré znamení – k totálnímu dnu žumpy jim přece jenom nějaký ten milimetr zbývá. Snad nejsou ještě úplně ztraceni.
Lepšolidé zvyšují agresivitu. Poznávají, že jejich směr vývoje je slepá cesta a hledají viníka.
Ještě nás čekají dvě fáze: potrestání nevinných a vyznamenání tzv. nezúčastněných (tedy ve skutečnosti pravých viníků).
Ano, ten Kubíkův ukvičený článek na seznamzprávách, ten přesně tak působí.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nazory-komentare-pohled-sefredaktora-spolecnost-plna-neduvery-je-vyzva-pro-poctive-novinare-241465
„Důvěra ostatním lidem klesla“.
Kubík, jedna z největších a nejzákeřnějších novinářských krys, podlézající havlistické a libtardí klice, manipuluje s fakty.
Totální nedůvěru v novináře i celá média, převádí na to, že prý lidé už si nevěří ani navzájem.
Působí to celé, ve stylu „já nic, já poctivý novinář, nevím, co se stalo“ a ptá se, proč ostatní kolegové píšou nepoctivě? Zloděj volá chyťte zloděje.
Stačí se podívat na Kubíkovy tvitry a fejsbůky a máte jasno, kde stojí a za koho kope.
Kubík je toho lhaní a ojebávání součástí, aniž by si to uvědomoval – někdo to tady už napsal. On z toho marastu žije taková léta, že už mu ani nepřijde, jakou měrou se na něm sám podílí.
Markéta Dobiášová píše poctivě – a málem jste ji ukamenovali jak v televizi, tak v novinách. Došlo to až tak daleko, že si musela udělat svůj web a fakticky funguje tak, jako zdejší pan domácí.
Tady mne napadá, jestli by nebylo šikovné a vhodné, Markétu oslovit a navázat nějakou formu spolupráce.
Je to profesionálka každým coulem, nedala se ani za covidového bláznění.
Má cenných zkušeností s libtardy dost, doslova na rozdávání – co to zkusit?
Ještě malá poznámka k tomu Kubíkovu textu, pod tapetou „Pohled šéfredaktora“.
Píše tam:
„Je to ale celkem průhledné a jednoznačné. A pro novináře, kteří svou práci berou vážně a odpovědně, to nikdy nemá vést k osobním útokům či válkám s daným politikem či politickou stranou. Neměli by se nechat vláčet emocemi a musí zůstat věcní a věrní svým profesním pravidlům.“
Kubíku, poslyš – co ten tvůj zběsilý hon na Babiše a jeho rodinu?
Kdo a proč tě za to platil, že jste letěli až do Krivoj Rogu a do Švýcarska?
My už teď víme, že tě platili lidi z nynější pětidemolice.
Co tak to přiznat, žes to pěkně posral? A teď chceš mistrovat jiné?
Jenze to je neco jineho, Babis si za to muze sam.
Nekecam, az tak detinska logika vede dospele lidi.
Myslíte, že dnešní výkvět bakalhářů, Bartkovský, Šafr, Jandourek, Mitrofanov, Hovorková,… ještě vědí, co je to trapnost? Já bych je nepřeceňoval. Jejich schopnost se ze sebe nepoblít je skutečně pozoruhodná, ale už to dávno není akutní stav. Je to stav chronický.
Nejste vy náhodou.. optimista? 🙂
Tyhle nevi co je a neni trapny. Dostali by se na seznam nezadoucich , pouhym setkanim a navstevou vyvrhela. De vo strach vo koryto.
Myslím si, že už se postupně posouváte do majnstrýmu, píšete pro kavárníky, keří si vás čtou k snídani. Pak se zasmějou a řeknou si, je to dobrý, jedeme dál.
Omylem sem to hodil vedle, ale je to stejně na stejno.
Moc děkuji, Vidláku, za všechno,co děláte a znamenáte pro naši zem a pro nás všechny, kterým na ní opravdu záleží jako na naší vlasti. Jste sůl země.
👍
sice MT, ale zajímavé a varující, na Ac24 – 5 ekonomických katastro/sv ětových/ v nejbližší době. slušně napsaáno a poučné
Potlesk vestoje.
Clanek je neprehlednej maglajz , nadavani na vsecky strany , hazeni zbytecny spiny ,
plnej negace , nenavisti a nizkosti a dalsich abstraktnich a nepotrebnych utoku
na evropsky zeme ,plnej vseobecnosti sehnanejch na jednu hromadu….
a tak akorat na sveraci kazajku.
Co vlastne mel autor Vydlak , na jeho zmateny mysli ?
Bezmocny a povrchni vyhrozovani , ze bude hur..
Vopakovani vopakovani. /Jmen nejakych podsluhu a na co/.
Prvni a nejdulezitejsi je hledat skutecne osobnosti /normalni a tedy z
nepoliticke oblasti spolecnosti , ktery povedou narod a stat , proti vlade .
Tedy positivni cinnost, dulezitou pro bezprostredni budoucnost nas vsech.
Ktera ma za ukol a na programu ,znicit vse i sebe , ale nejdrive ma za ukol,
znicit samotne zaklady naroda a statu ..
Podobne jako predtim ,treba benesove , masarykove , britove ,
francouzi a jejich spojenci ,naci sudetove.
Zatim takove osobnosti nemame , jen recniky, psavce pojednavajici o nasledcich .
Zamyslet se je pro ne tezke a nestacili by psat denne…
Zamyslet se nad pricinami a tam zacit , to je dulezite, uz proto, aby se zase neopakovaly.
Nejdřív je zapotřebí odhalit problém a jeho příčiny. Novináři hlavního proudu ani Šmardové to úplně nejsou, zato složí kazisvětům.
Cílům a tvorbě programu se lze věnovat souběžně, ovšem se znalostí příčin marasmu.
Vrchnost lidi zblbla natolik, že místo vlastních příčin, volí papalášské následky.
Mnozí se plácají od desíti k pěti v bájné naději, že Milostivá vrchnost, která marasmus schválně spáchala, je zachrání.
Potřeba:
-chci volit zástupce s hmotnou odpovědností, kteří budou sloužit voličům, nikoli kazisvětům
-chci elektriku do 3 kč/ kWh
-chci plyn do 10 kč/ m3
-chci, aby základní infrastruktura byla majetkem obcí a státu…
– chci potravinovou soběstačnost v komoditách, v kterých jsme to kdysi zvládali
-nechci vládu kazisvětů, EU, WHO a podobných
Já taky, pane Goji. Taky to chci…
Vo pricinach , ale jen strucne , casu neni nazbyt .
Neni prozatim , kdo by neco udelal , kdo by mel neco energie a vedel co konstruktivniho a positivniho udelat .
Narod se podoba kleci plny bezmocnych, bezradnych a neustale hysterickych zoufalcu./Pripomina vseobecnou skleslost, po spiknuti se zapadem a spinavy zrade vlady v 38/.
Ale nic netrva vecne.
ANONYME,nebudeme čekat na fujery,kteří by se podobali Orbanovi,
Dejte na mě neboť ,naším vudcem se stane každý z voliču ,kdo dá do vzorového plánu PNZ tj programu Národních Zájmu a potřeb svůj návrh postulátu ,pokud možno dobrý a bude žádat,aby ti zmetci z TV námi schválený návrh PNZ vysílali dnem i nocí.
Pokud to neudělají,budeme muset jako voliči z formace SV Společenstvi Voliçu a plátci těch zmrzku žadat,aby se o svůj lup našich poplatku za televizi dělili fifty fifty s námi z SV a my SSSV formace už najdeme cestu jak spustit na naší vládu oslu informace z naší televizi ABJ tedy Aby Bylo Jasno,která už stejně vysila,ale ZDARMA a budeme požadovat zrušení zbytečně funkce GŘ tv,který sabotuje hlas
lidu,který je hlasem božím.No ní?
Hlásá kacířka AzKSH a bude klid. .
Vy jste, Anonyme, musel kdysi delat statistu ve filmu Proti vsem.
Ano, je to naprosto přesně tak! Největším škůdcem celou známou historií jsou (dnes tzv.) mainstreamová média. Týká se to antiky, středověku, novověku až po dnešek. Těm je třeba zatnout tipec a dokud se nám to nepodaří, nic se nezmění. ČT, prý veřejnoprávní, cha, cha, chááá…….
ANO,pravdu diš Fando S,
Zastoupení řešení tvého názoru je ukotveno v postulátu nr 4 PNZ svatých voličských zájmu a potřeb.
To má zakázáno nase prý veřejnoprávní TV ,kterou si platíme v koncesionářských poplatcích vysílat samozřejmě dnem i nocí ,je to totiž bombovni 💥💥a president Kanon by to mohl samozřejmě i zbožnovat.No ní?
Hlásá AzKSH,kdo nesouhlasí ať to tady napíše a zduvodni👹🤐💥☠️🚴nebo musí shrbit hřbet a šlapat tu smradlavou vodu.!!!!Prý když to nezveřejni *naše tzv TV*musí to přibit paní AzKSH na dveře kostelúsko ve středověku neboť kostely jsou dnes ovládání KDU satanisty a ne,že ne ANO🐐!
Okamžitě si sundej ten kostým. Je to naše země a ty ho nosit nebudeš, vrhla se na čtyřiapadesátiletého Rainera B. skupina výrostků. Vadil jim kostým Santy Clause, který měl muž na sobě. Když jejich výzvu odmítl, vrhli se na něj a snažili se z něj oblek servat. Přitom mu sprostě nadávali do zku*vysynů, tlusťochů a sviní. O incidentu, jenž se odehrál v Německu, píše deník Bild.
Pět nebo šest teenagerů přišlo za mnou. Řekli, že jsou muslimové. Obestoupili mě a žádali, abych si sundal kostým, protože tohle je ‚jejich země‘. Pak se na mě vrhli a pokoušeli se ze mě kostým servat. Současně mě uráželi a nadávali mi: ‚Tlusťochu, svině, zku*vysynu.‘ Jeden mě chytil pod krkem,“ popisuje napadený muž. Kolemjdoucí podle jeho slov jen tleskali a smáli se. Nikdo mu nepomohl.
Pán udělal chybu. Kdyby místo Santa Clause přijal roli Mikuláše, bylo by to jinak. Mikuláš má s sebou čerty a anděly. Čerti mají vidle a anděl může mít i meč – jak víme.
Ovšem daleko větší chybu neudělal pan Ranier B., nýbrž ten, kdo si založil ruce ve známém gestu, a pravil: „Výr šafefendás.“
Santa Claus nevychází z německých tradic, v tom mají ti muslimové pravdu.
To je ale vul… takhle provokovat v muslimske zemi…
Řekl bych, že dnešní vyjádření Vidláka jak tady, tak i na Parlamentních listech (https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Jen-si-hrajte-s-hladem-Desim-se-jak-zaviraji-oci-Vidlakovo-posledni-varovani-747607) lze prohlásit za něco, co Stefan Zweig nazývá Sternstunden der Menschheit. Ten poslední odstavec na PL jsem si uložil do své sbírky citátů.
Přesněji řečeno, čtyři poslední odstavce…
Můžete, prosím, i česky? Já řeči toho kmene nerozumím…
U nás překládáno jako hvězdné hodiny či hvězdné okamžiky lidstva. Například je tam popisováno umělecké stvoření oratoria Mesiáš od G.F. Haendela. Což je v případě Vidláka srovnatelné s tím, když vysvětluje, proč by své děti pustil na přednášku prof. Druláka…
Děkuji.
Hvězdné hodiny má lidstvo teprve před sebou.
Zatím malý krůček : Dart mission.
Díky NASA a ostatním….
Re: Anonym
Spíš bych řekl, že nás čeká dirty mission…
Pro ty, kdo neovládají velkobritštinu – ROSSZ KÜLDETÉS.
Furt nevim nic konkretniho vo tech hvezdnych hodinach ,
toho vokamziku lidstva.
Vo co de. Vo dalsi neco vodvozeny zase vod Hollywood hvezd ,
proc byl vybranej Handel , aby tvoril hvezdove a proc jiny to neumeli..
Vo tvurci cinnosti a schopnostech neco vim a z hvezd to neni.
Ani nebude.
Proc druhorady bezhvezdny autori jako Zweig /za kazdou cenu propagovany a kazdej vi proc, na ukor jinych / , musi tady figurovat ,
bejt nam vnucovany , spolecne s bezhvezdnym machrovanim ..Napr.
Vo pousteni deti na nejakyho bezvyznamnyho akademika Drulaka ..
Nechal bych aspon ty deti na pokoji , aby si hraly s jinejma detma..
Jde o presentovani a dulezite upozorneni na archiv a kantaty s cintaty z archivu prispevkare.
Jako obvykle sou to kyce a prazdny klise.
Co je konkretne a ve skutecnosti , ta hvezdna hodina a nebo vokamzik , vobnaseji .
Co jako mimo dalsi prazdny klise maji vyjadrit
Hodiny , hodiny , na zdi visi, sou jediny. A musi..
Co maji ty vzdaleny hvezdy obrovskyho vesmiru a v miliardach ,
kterej nezname , ani nechapeme spolecnyho s nami
a na co a za jakym ucelem a jak , tady maji oratorne ,
hvezdovat na nas. Vesmir a hvezdy dost nezajima nas pozemskej cas.
Ani jeho mereni. A.
Kdyz nevznesene a bezhvezdne , ne taylor ove , bezkycove , tak bez cleopatrove ,metrogoldwynmayer , musim myslet na to ,
ze potrebuju chleba. A neco vo tech hvezdnatostech,
je mi uplne a cesky nekde..
Hvězdné hodiny lidstva – kniha od Stefana Zweiga.
…“it is not , that they can not see the solution.
It is that , they can not see the problem“. /G.B. Chesterton/.
Prvni a zakladni a jednoducha zalezitost .
Ze zadnej ani genius nevyresil zakladni problemy lidstva a jeho vyvoje a kam a kdo ma stat v cele a kdo ne.
Zabejvaji se skolnima prikladama zfalsovany historie.
Proto se vudci narodu nevenuji schvalne tzv.
„their Frame of reference“. Celkovy pohled na zalezitosti sveta.
Proto musi stale ,permanentne , vic a vic lhat a podvadet az do stale horsiho nasili..
Obyc lidi sou si stale vice vedomi , ze na jejich bedrech spociva uplne vsecko. Ale sou vyskoleny do bezmoci a bezradnosti zvotroceni.
Ktery jim tvrdi , ze je to jedina forma jejich existence.
Pridou na to asi , se zpozdenim 30-50 roku.
Zatim do nich kazdej kope. Vod prvni obecny.
Zvanenim se prehlusuje ta vseobecna bezmoc.
Predstirani neceho.Zakryvani ..
Zhorsujici se propad do dna prazdnoty .
Skutky jen slouzi jen k zhorseni situace.
Nuklearni hodiny zkazy odmeruji uz jen vteriny , ke konci.
Ale nas svet nesnasi prazdnotu a vakuum.
A nikdo netusi ,nikdo nema schopnosti neco udelat ,
kdyz ani nevi co .
Kdo a co to vakuum zaplni a jak. A cim.
Konkretni priklad. Pred 2022 se psalo o vyvoji k fasismu na U.
Ukrajina se jako narod nevyvijela , zhorsujicim nasilim zaplnena a smerujici do vakua, si doslova jeji vlada privolala rusa.
Na vyplneni rostouciho vakua z nevyvoje…
EUSA bojuji za ochranu hranic jinych statu , jine okupuji a tak strezi za miliardy ,ale delaji vsemozne a bojuji tak za sireni a zhorsovani jejich vnitrniho vakua.
To zaplnuji v milionech pribehlici. A jejich Eusa vlady, urady atd.
Krize ,konflikty se mnozi a jejich plany a pripravy.
Anarchie ,rozvrat , nasili a zlocin panuji . Stejne jako na U.
Cas vse vyleci , ale jak, to zase nikdo nevi..