Dneska se vrátím ke včerejší úvodníkové zprávě o tom, kterak se naše vláda i ekonomika starají, aby se ze všech brzy stali dezoláti, kteří pak v zoufalství vezmou do ruky skutečné vidle a rozvěsí vládu na kandelábry za asistence policie i státních zaměstnanců, protože na ně dopadá vládní politika úplně stejně, jako na burany.
Ve Vidlákově totiž nepřišly nové zálohy jen manželčiným rodičům, ale i spoustě dalších lidí, se kterými se osobně znám. Ti teď sedí doma, čumí jako péro z gauče do papírů a zjišťují, že mají buďto na teplo nebo na jídlo, ale na obojí už ne. Vězte, že jedna naše kamarádka – matka samoživitelka, dostala předpis na sedmnáct tisíc měsíčně, přičemž její plat asistentky pedagoga této cifry ani nedosahuje. Z čeho bude žít? Z čeho zaplatí dceři dojíždění do školy? Neví… Je to tak obrovský šok. Tak velký, že mozek vypíná myšlení a nastavuje základní instinkty pro přežití. Taková částka prostě překračuje Rubikon. Tady není možné nic udělat. Už naprosto chápu, že v Británii pálí účty za energie a jsou odhodláni je prostě neplatit. Kde nic není, ani čert nebere.
Včera jsem mluvil se starostou… bude se zdražovat voda, popelnice a daň z nemovitosti… Rapidně. Vlastně bych mu poradil, ať to nedělá, protože než se po volbách sejde nové zastupitelstvo, než se připraví podklady a než se to všechno projedná, tak ve Vidlákově bude půlka obyvatel tak na huntě, že ho za takový pokus budou nenávidět až za hrob. Přitom, pokud město nezdraží, tak bude doplácet ze svého, nebude na investice, atd, atd. Jsem rád, že jsem se do zastupitelstva nedostal. Věru nechtěl bych se teď rozhodovat mezi dalším ožebračováním spoluobčanů nebo zrušením veškerých městských investic…
Vy, co mě dlouhodobě čtete, tak víte, že jsem loni utekl od Bohemia Energy tři dny před jejich krachem. Stihl jsem si ještě zafixovat ceny plynu na 22 měsíců a elektriku na tři roky. Já mám energie ještě za staré ceny. Ve stejný den, kdy se spousta vyjevených občanů Vidlákova potkala s realitou, já jsem dostal milý dopis. Nejenže mám staré ceny, ale ještě dostanu tři a půl tisíce státního příspěvku a odpustí mi další tři tisíce poplatků za obnovitelné zdroje. Běžně platím ročně za energie asi 25.000,- letos to bude o šestku méně. Pro mě příjemná zpráva, která ale zároveň ukazuje na Hýkelův diletantismus, protože plošná podpora se týká i takových, jako já, kteří letos ještě nebudou tratit ani korunu.
Tedy… nebudeme tratit… Jakmile se vyhlásí nějaký ten stav energetické nouze, tak to neznamená, že nám vláda pomůže, ale znamená to, že distributor může svoje náklady přenést na spotřebitele bez ohledu na smlouvy. Takže si nedělám iluze, že mi ta fixace k něčemu bude. Stát už vícekrát ukázal, že právo se dá ohnout, když je zapotřebí podojit občana. Matně pamatuju jistého nejlepšího ministra financí celého vesmíru Kalouska, který to uplatnil jako první u smluv o stavebním spoření. Od té doby jsme pokročili… on to tehdy musel okecávat poučkami neoliberálních ekonomů… Dneska jsme dál. Stačí jen říct, že fixace cen podporuje Putina a bude to.
A já se teď musím vlády, sněmovny a všech politiků u koryt natvrdo zeptat:
Vážně to tak chcete? Vážně chcete, abychom měli jedinou šanci sejít se na demonstracích, odhodlat se k činu a prostě vás svrhnout? Vážně si myslíte, že můžete politicky i fyzicky přežít, když samoživitelky a důchodci mají platit zálohy, které převyšují veškeré jejich příjmy? Vážně čekáte, že se miliony naštvaných občanů budou dívat na Fialaův ksicht a budou mu tleskat za jeho politiku?
Vážně si myslíte, že tohle ustojíte? Myslíte, že nepřijdeme? Že se prostě vyčerpáme tajtrlíkováním? Vážně si myslíte, že při těchto cenách, někoho zajímá Putin? Vážně věříte tomu, že na demonstrace přišli lidi s proruskou orientací? Fakt nevidíte, že se sešli lidé, kteří nemají žádnou šanci překonat zimu?
Myslíte, že vám vaši loutkovodiči z Brusele pomohou, až půjde do tuhého? Myslíte, že nás vystrašíte řečmi o tom, že když nebudeme poslušní, tak nám Němci zavřou plyn a odstěhují svoje továrny? Už to dělají! Myslíte si, že můžeme být poslušní, když nám nabízíte tuto budoucnost? Myslíte si, že máme ještě něco, co nám bída nesebere tuto zimu? Uvědomujete si, jak blízko jsme uvědomění, že nemáme co ztratit, jen své okovy? Uvědomujete si, po jak tenkém ledu se pohybujete?
Okamžitě zlevněte elektřinu na staré ceny. Okamžitě. Dobře víte, že to jde. Dobře víte, za kolik skutečně vyrábíme proud. Udělejte to, nebo vás davy v brzké budoucnosti roztrhají na kusy. Vy náměstci, co mě čtete! Vysvětlete to svým politickým šéfům, jinak se svezete s nimi. Vy, podnikatelé s elektřinou, vypovězte poslušnost vládě, dokud je čas. Dlouho už ho mít nebudete.
Okamžitě dejte moratorium na exekuce. Okamžitě. Až se to celé utrhne z řetězu, tak už šanci nedostanete. A vy, občané, se poučte od našich romských spoluobčanů z ghet. Máte vysoké ceny za energie? Organizujte se. Nedovolte, aby exekutoři ničili vaše sousedy, kteří nejsou schopní platit tyto horentní účty. Připravujte se, semkněte se, kašlete na nepodstatné rozdíly ve smýšlení. Začíná vám jít o všechno. Já už se organizuju.
Okamžitě začněte jednat o míru. Na moře vyplouvají ruské atomové ponorky. Stále častěji slyšíme o hrozbách jadernými zbraněmi. Vážně si myslíte, že kus území stojí za vyhlazení lidstva? Vážně si myslíte, že vaše evropské hodnoty jsou něco tak vznešeného, že to stojí za zničení civilizace? Myslíte, že tomu ujdete? Že to odnesou jen mužici ve stepi? Blázni a hlupáci jste!
Vážně to takhle chcete? Vážně nás chcete dohnat k tomu, abychom celý tento režim i všechny ty vaše kecy o lásce a svobodě začali nenávidět na smrt? Vážně chcete, abychom se přestali bát zákona, protože se začneme bát o život našich dětí a zdraví našich rodičů? Seberte odvahu pracovat pro tuto zemi, nebo my za chvíli sebereme odvahu vás svrhnout. Každý den tisíce z nás dostávají nové složenky. Vážně chcete, abychom si řekli, že současný svět už stojí jen za to, aby byl i s vámi zapálen a rozbit? Myslíte si, že nějak udržíte lid na uzdě, když jim předepíšete takovéhle platby?
Vy ostatní v parlamentu… svrhněte je. Svrhněte je a zachraňte si koryta i životy. Neváhejte, udělejte to okamžitě. Pokud Filau za pár měsíců svrhne bouřící ulice, myslíte si, že vás bude ještě potřebovat? Že si vás, kteří jste seděli a nic neudělali, někdo zvolí do čela? Myslíte si, že to nějak vysedíte? A vy, co jste v tomto režimu uspěli a stali se váženými podnikateli, myslíte, že k něčemu budete, když teď nezasáhnete? To si fakt necháte ničit své životní dílo touto bandou neumětelů? Pokud je lid svrhne za vás, myslíte, že vám nechá vaše výdobytky?
Nuzota z lidí lotry činí a vlky z lesů žene hlad!
A vy, filozofové, bloggeři, alternativci… Vážně myslíte, že tyto protesty jsou stejné, jako když demonstrovali nasycení pyknikové z Milionu chvilek? Vážně si myslíte, že se dá srovnat demonstrování za odstoupení vlády kvůli Čapímu hnízdu s demonstrací za odstoupení vlády kvůli rozvratu hospodářství a energetické bídě? Vážně si myslíte, že všechny ty zákonné kličky a obezličky, volbičky, urničky, hlasovací lístečky, správní soudíčky a ostatní paragrafíčky, které drží systém pohromadě, že tohle všechno obstojí, když lidi budou ve srabu, jaký jsem demonstroval na začátku tohoto článku? Fakt si myslíte, že ústava je víc než hlad a zákonnost je víc než nouze?
Ne, neříkám, že nějaká nová revoluční vláda bude mít snadný recept na nápravu. Ale říkám, že jestli se okamžitě nezačne jednat, tak to tato vláda nemůže přežít… Již brzy ve vašich kinech.
Nerad bych vypadal jako škarohlíd, ale když o tom přemýšlím, tak si ministryně životního prostředí Hubáčková svou rezignací ze zdravotních důvodů nejspíš zachránila statky i hrdlo. Být jejím nástupcem Hladíkem, už bych tam raději nelezl.
>Vážně to takhle chcete? Vážně nás chcete dohnat k tomu, abychom celý tento režim i všechny ty vaše kecy o lásce a svobodě začali nenávidět na smrt? Vážně chcete, abychom se přestali bát zákona, protože se začneme bát o život našich dětí a zdraví našich rodičů? Seberte odvahu pracovat pro tuto zemi, nebo my za chvíli sebereme odvahu vás svrhnout.
Jo, to byly odhodlane casy. Tak snad budou lednove predpovedi o neco spolehlivejsi. Ostatne vsechno tomu nasvedcuje – stejne jako v rijnu.
Je jim to jedno. Mají nahrabáno a budou hrabat dokud to půjde. Potom se vypaří , už mají patrně vybranou nějakou příjemnou destinaci. Možná tam už mají i připravený bungalov .
Španělský Juan Carlos si vybral Emiráty. A na bývalé poddané udělal vesele dlouhý nos.
My tady zůstaneme.
Tak on je náš průmysl min. 3/4 roku v úplným hajzlu a hlavní nagelovanej bafuňář, kterej už měl dávno tepat vládu generálníma stávkama za to její evidentní kazišukství a mít z toho hlavu v pejru, tak prej: …“jsem připravenej na presidenta do špatnejch časů“!!!.
To prostě nevymyslíš.
Jenže von je rozdíl, vážení, bejt připravenej na náročnou funkci svojí pílí a viditelným odpracováním, nebo bejt netečnej jak dobře píchlý prase u Vidláků na dvoře a bejt připravovanej a protlačovanej na funkcičku Aspenem!!! Doufám, že dle tradic zdejšího vidláctva alespoň my tady včas spustíme brajgl, ještě než se rozjedou ty tanečky o presidenta, aby se o tom zbytečným týpkovi včas dozvěděla veřejnost, která ho stejak ani nezná, stejně jako ty „jeho“ netečně chcíplý odbory, který prej vede!
P.S.
Byl u mě kolega, že prej jeho žena byla v Brně za kamarádkou a ptala se jí, komu že to hodila. Nevěřila svejm uším: …“víš, nechtěla sem jít vůbec, ale když kandidoval ten slušnej Arazím co hraje v těch Humoreskách, tak sem mu to tedy hodila“. Tak bacha, vážení, abychom tady nakonec neměli přearazímováno samejma slušnejma Středulama! Kurvauž, blbců je u nás neúrekom, jak říkaj bratia Slováci!
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-stredula-na-roli-prezidenta-do-spatnych-casu-jsem-pripraven-40410285
Tak to už je druhý kandidát do špatných časů. Zrovna před chvílí mi totéž říkal z bilbordu Březina. Koukám, že tu to bude v lednu samej Ježíš. Osobně začínám mít jasno, že poprvé k volbám nepůjdu. Babiš kandidovat nebude a ostatní žádné menší zlo nejsou. Všichni to jsou úplně stejní gauneři. Posledně jsem volil, jako menší zlo toho soucasného Hradního Kašpara a už se mi nechce dělat tu samou chybu stále dokola .
reaguji na příspěvky o budoucích kandidátech na prezidenta.
Štěstí přeje připraveným .
V padesetátitisícovém městě sedí u 2,5metru vysoké fotografie gen.Petra Pavla paní již tři měsíce a sbírá podpisy.
Generál už na místě byl a hovořil k lidu.
Jo, maj to zmáklý a evidentně ví co chtějí ale ví ,že jen chtít nestačí.
sem zpozdilej, ale k čemu sou ty podpisy, ty jako má Pavel už na tuty jistý?
Zájemci se mohou do voleb přihlásit, pokud jim kandidaturu podepíše deset senátorů, 20 poslanců nebo 50 tisíc občanů.
Co Vitásková?
Ta už měla 3.9. přes 70000 podpisů, ale dala si sama svůj cíl 100000.
Ten princip toho zmaru bude stejný. Čím více kandidátů, tím se hlasy pro nesystémového člověka rozdrobí a minimálně do druhého kola projde tn schválený korporátkama. a pak když už to bude na férovku jeden na jednoho, zapojí se plnou silou média novináři apod.
Za mně osobně je kandidát bez nějakých ústupků pan Skála. I když vím, že on u většiny prostě neprojde. Středulovi to nehodím a ostatní? Vitásková, Janeček, vůbec si nejsem jistý, co by to přineslo.
ten zatim neni schopen sebrat podpisy – strana jej
moc nepodporuje
https://www.conrad.cz/p/renkforce-rf-cr-200-prenosne-radio-fm-am-kv-am-s-akumulatorem-solarni-panel-rucni-klika-funkce-alarmu-stolni-l-2347403?utm_source=Order_confirmation&utm_medium=Email&utm_term=2347403
Koupil jsem a je to solidní výrobek, doporučuji. Pro případ, že vypadne proud, mobil bude bez signálu a budete chtít vědět, co se děje. Do té doby to můžete používat třeba jako baterku.
Skvely tip, dekuji mnohokrat. Navedl jste me prekvapive, radijko na kliku mi uplne vypadlo z hlavy.
https://www.conrad.cz/p/silva-schneider-sos-112-outdoorove-radio-fm-am-aux-sv-fm-usb-s-usb-nabijeckou-rucni-klika-solarni-panel-stolni-l-2617785
Nesel jsem ovsem do Renkforce, nybrz do Silvy Schneider 🙂
Jmeno sice nema ten pravy preppersky zvuk, ale ladeni je analogove, tomu pro tyhle situace duveruji vice.
Vanoce se blizi, obavam se, ze pod stromeckem bych na svatou noc mohl skoncit i ja. Nikoliv v obyvaku, ale v nedalekem lese. Silva se pak bude hodit, potesi i pouci zaroven.
Jeste jednou diky!
Aleš Rozehnal: Nepřátelé svobody jsou zatím v Česku marginální. I když zaplní Václavák
Je třeba se smířit s tím, že v naší společnosti je určitý počet lidí, kterým nevyhovuje svobodný, demokratický režim. Zatím však naštěstí představují marginální politickou sílu.
https://hlidacipes.org/ales-rozehnal-nepratele-svobody-jsou-zatim-v-cesku-nastesti-marginalni-i-kdyz-zaplni-vaclavak
Něco z diskuze na PL si dovolím
„Kam jsme to dopracovali od rána do večera…?, Uživatel se přihlásil ke kodexu Dobré DiskuseIvoK, 05.10.2022 18:00:30
Jsem Čech. Ráno vstanu – ZATÍM z vlastní postele ve vlastním domě. Umyju se vodou na které vydělají Francouzi, do práce jedu vozem na kterém vydělali Italové či Němci, poháněn palivem živicím Poláky či Maďary. Pracuju ve firmě patřící Italům kterou jsme jim prodali v „privatizaci“ za hubičku včetně know – how nevyčíslitelné hodnoty. Pak jdu na nákup na kterém vydělají Němci či Rakušané. Po příjezdu domů kdy jsme dal vydělat Polákům zatopím „naší“ vlastní elektřinou kterou mi prodali Němci 10 x předraženou. Když mi dojdou hotové peníze vyberu v rakouzské „České“ spořitelně. Večer mne černý redaktor v TV patřící američanům ujistí, že žijeme v demokracii a samostané České republice a nepřítel je Rusko a Čína. A tak se ptám. Kde jsou ideály za které jsme bojovali v 90? Co zbylo? Na to si odpovězte sami. Jsme koloníí a Klondikem kde koho. Jediné co je skutečně naše je blbost a naivita českých voličů.!“
Ach jo, co to táráte, vždyť lid si chválí, ba co dím, nemůže si vynachválit jak dobře jsme v té těžké době řízeni.
Čeští voliči jsou chytří, žádní blbové, a nejsou naivní. Naopak jsou realisté a vidí před sebou krásnou budoucnost Českého snu. S takovým materiálem se pracuje skvěle.
Ten černý redaktor mluví česky podstatně lépe, než jeho konkurence na ČT, o obsahu v porovnání s tou žumpou na ČT se lépe nezmiňovat, byť ani na NOVĚ to není ideální.
Pokud je řeč o Rejíčkovi, tak ten výrazně převyšoval kolegyňky už jako rosnička. Nikdy se nepřebretnul. Do TV jako dělanej. V dobrém slova smyslu.
Jsa nezvykle opilý, jinak prakticky abstinent (zdráv, leč s vizí naprosté destrukce ČR). Měl bych osobní zájem na exekuci několika (či spíše mnoha) zemských škůdců. Asi nebudu sám, kdo by tento ZATÍM nezákonný skutek vykonal. I osobně – jde o nejen o nás, ale především budoucnost našich dětí. Ale jsem pro dražbu. Po změně legislativy anebo analogie Norimberských procesů, vyhlašme dražbu. Za hlavu potentáta, ať již na špagátu či po staru (jak exemplární!) setnutí mečem či relativně důstojné popravě kulkou.
Jakkoliv jsme mimo legislativní rámec:
1) jméno idiota, ať již od přirození či v službách jiné mocnosti
2) vyvolávací cena. Fyjala, Bartoš, Vykulencec, Hýkela, Lipavský ze ze startují na 1Kč
….a jestli je toto za hranou pravidel toho fóra, prosím Zakladatele nebo Vidláka o neprodlené smazání. S pokornou omluvou. Nejsem zvyklý tolik pít. Omluva tedy náleží všem, kteří považují tento příspěvek za nevhodný. A on je. Nebo také ne?
Vážně mě současné děnní děsí až na patologické úrovni, leč realita překonává nejhorší obavy.
Já to zkonzultuju s Godotem. On je odborník, eh, čo to táram – expert! na Švejka, a vy jste se dopustil něčeho, co spadá do kategorie Urážka císařpána ve vožralství.
Hlavně, prosím vás, nepište nic o půdě a sraní much na obraz. Též vynechte odborné komentáře o tom, jak se fotografuje nádraží – mohl byste být, nepochybně omylem, považován za ruského špióna.
Da nebo Yes. V prdel se řítíme bez ohledu na mé současné promile. A to za obdobných okolností bývám vysmátým a bezstarostným. Jenom z toho se člověk vyspí a má jen morální trauma, že se nechoval jak by se náleželo. Klidně to smažte. Jsem unavený, v obavách a ani tisíce snů
to nenapraví – ( Velvet undgr.)
A co Komenský? Jak mu asi bylo celý život? Člověče!!!
Jako echt Středoevropan vždy a jedině IGEN
Nádraží se nehejbá, to je na něm nejlepší.
Hejbat by se měly vlaky, ale ani to není dnes jisté (elektrické napájení, jeden motor = 1 megawat /cca/, bývají tam tak čtyři/asi/. Někdo by to možná uměl přepočítat na hektarovou plochu (nadějných) fotovoltaických elektráren. Když nebude svítit, dojde se pěšky. Moje babička jela prvně vlakem, když jí bylo osmnáct let a když v dubnu 1945 bombardovali Američané nádraží v sousedních Katovicích, volala zděšeně „házejí polena, házejí polena“ (veselá rodinná historka). Dožila se požehnaného věku 83 let, to jí už vlak tak zvláštní nepřišel.
Možná, že pokud se já dožiji stejného věku, vlak mi potom už mimořádný zase přijde….. ? Koňské povozy? V Bruselu zatím zastřeně říkají, že asi jo. Zvonku to tak vyzerá.
A to je tak vše, co bych k tomu, jsa vyzván, dnes do protokolu uvedl.
tak vrábel s havlem se rozhádali o peníze, to jsou ti organizátoři demonstrací na václaváku – ČR na prvním místě…….
Tak jako tak, vládní slepenec štípe zadelí dvojku drát.
Takhle si to loni na podzim po volební výhře podle Rychetského pravidel, nepředstavovali.
ááááááááááá jedeme z kopce
https://aeronet.news/rakusanovo-vnitro-chce-zakazat-vsechny-informace-z-oficialnich-ruskych-medii-v-cr-a-bude-blokovat-vsechny-weby-ktere-budou-prebirat-prekladat-tlumocit-nebo-jinak-sirit-informace-pochazejici-z-ruska/
strach dělá divy
Taková otázka na starší zdejší bardy. Byl jsem ještě dítě, případně dospívající. Mám pocit, že před plyšákem jsme my, socialistický tábor, rušili západní štvavé vysílání, kdežto jim to naše bylo u prd…, u zadku a nedělali si z toho hlavu. Neměli potřebu rušit to naše. Mýlím se ?
Teď když čtu, jak se připravuje mohutná cenzura všeho, vychází mi, že jsme teď opět na straně bojácného, totalitního režimu, který má strach už jen ze slov…
Nemýlíte se.
Nejenže se nemýlíte, ale také oblíbený pětikoalovací argument „jsme ve válce“ je zcela lichý. Za druhé světové, zatímco jakýsi Adolf, zachraňující Evropu před „rudým nebezpečím“, nechával po radiopřijímačích vděčných Evropanů rozvěšovat cedulky oznamující „poslech nepřátelského rozhlasu se trestá i smrtí“, nikoho v Anglii ani nenapadlo rušit německé rozhlasové vysílání.
Z toho je zřejmé, na koho myšlenkově navazuje jak Nejvyšší Signalista s Donem Vitem Rakušanem, Markétou Dvousvetrovou a námořním lupičem Bartošem, tak bruselská byrokratura.
Omyl, to je chybne vyhodnoceni. To neni strach, to jsou naopak velmi pevne kramfleky, ted se totiz ubezpecili v tom, ze si mohou dovolit udelat dalsi krok. A davaji najevo, ze jsou ochotni jit na konfrontaci, zadne potouchle nezakonne vypinani, ale rana rovnou mezi oci, chladnokrevne.
Rusi ponúkajú dodávku plynu cez neporušenú rúru NordStreamu.
to už za tak krátkou dobu položili pátou?
Osobně v tuto chvíli prozivam období malověrnosti, ze se tu Čechům podaří něco změnit.
Myslím si, ze budeme muset vyčkat na obdobi, kdy EU ekonomicky zkrachuje a v cele Evropě budou její pozůstatky rozmetány. Pak bude ta moc opravdu ležet na ulici a vůbec bych se nedivila, ze se o ni přihlásí nynější druhá garnitura vládnoucích stran v převrácených kacabajkach.
Údajně jsou demonstrace po cele Evropě a v Bruseli jedou dál, jako by se nechumelilo. Ale ještě par balíčků sankcí a budeme žrát housenky. dokud je co posílat na UA (a domu), tak se leynová bude tvářit jako vládkyně vesmíru a nemrkne okem.
Tak UA získala na Chersonsku dalších 17 vesnic. Putina drsně kritizují váleční veteráni.
Nevíme, co se tam děje, ale něco se tam děje a nevypadá to podle plánu.
S Rusy a jinými národnostmi, teď Banderovci, za tichého souhlasu demokratických USA, zatočí jako v 3 říši. Utéct, odnárodnit nebo zlikvidovat.
V noci kolem 3 hodiny, polil, dle záběrů videokamery, muž plot ukrajinského velvyslanectví, červenou barvou.
Policie ČR už pilně pátrá.
Velvyslanectví bude střežit 24 hodin denně …
Dexxi. Za 2 sv. sověti ustupovali a ustupovali. V Leningradě umřelo více civilistů, než spojeneckých vojáků za celou válku. Stalingrad byl bod odrazu. Nechce se mi věřit, že by rusové dnes byli neschopní. Čeká se na to oficiální schválení toho, že se ocitnou jednotky nepřítele na vlastním území, A plnou silou se do toho nakonec armáda obuje. Jeden diskutér se vyjadřoval k tomu, že vlastně proti ukrajinské armádě bojují branci z DLR, Wagnerovci, Kadyrovci a podporuje je ruská armáda v letectvu logistice a zpravodajství. Že se do toho regulérní pozemní armáda ještě nezamotala. Věřme, že se události vyvrbí tak, že nakonec dobro zvítězí.
To by nemuseli mobilizovat. Pro Rusko je z mého pohledu hlavní problém v počtu nasazených vojáků (Ukrajina má zřejmě velkou početní převahu) a to, že nemají leteckou převahu. Já mám obavu z jaderné eskalace.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/zeman-nemocnice-odlozeni/r~036a0954448e11eda25a0cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_term=position-0&utm_campaign=Aktualne
a už zase jedou, akorát žasnu nad rozsahem znalostí právníků, nevěděla jsem že jsou odborníci i na meducínu… ach jo
Ale prosím Vás, tuhle nevidelnou babu mohli chirurgové celou přeskládat a nikdo by si nevšiml, ze v úřadu chybí…
Ze současné vlády registruju akorát Fialu, Rakušana, černochovou a Lipavskeho. Bohužel .
Ostatní je vata.
K těm neustálým sankcím a cenovém stropu na ropu a dalším pitomostem:
Politici, jako horizontální vrstva (třída) lidí, se odtrhli (izolovali) od zbytku společnosti. Společnost nechápou a lidí se nejspíš přímo bojí. Mají vlastní ubytovny, vlastní kantýny s levným žrádlem a chlastem. Mají vlastní rekreační střediska za státem dotované ceny!
V Bruseli budovu a areál, které nemusí opustit roky!
Na většině z nich odpovědnost neleží a pracují ne tak, jak chceme a potřebujeme my, voliči, ale jak se chce jim!
Volby vždy, podle potřeby, díky vymývárně maistreamu, nějak zmáknou.
Žijí ve své sociální skupině, i když některé podskupiny se nemusí. Jakmile jde o peníze a prebendy, jejich zájmy jsou pevné.
Volby proběhly a voliči tudíž jsou pod jejich rozlišovací úroveň.
To ONI teď bojují s Ruskem. Z jejich sociální skupiny, žádné oběti nebudou.
ONI si mohou dovolit zničit své ekonomiky. Protože zvolením jsou ze svých ekonomik, částečně venku.
Bojují a chtějí bojovat. I kdyby nechtěli, budou to, kvůli mainstreamu, předstírat. Nechtějí se propadnout z Olympu.
Ale nejsou schopni nic řešit. V životě se to nenaučili, jsou to jen intrikáni.
Ale něco dělat musejí. I kvůli vnitroskupinovému boji. Což je přirozený výběr, motor evoluce. Tozn. že pokud někdo někde nastolí nějaký směr, tak je nejjednodušší naskočit. A tento směr, vzájemným teumfovanim se sankcemi, dovést až do ab absurdum.
Tozn. to, co jim mělo (a nám) původně pomoci zvítězit nebo přežít, dovedeno do konce, bude jejich (a automaticky naší!) zkázou!
Něco jako když se bere lék. Pak začněte zvyšovat dávky a původně lék, který měl pomoci přežít, se stal jedem a bude příčinou smrti.
Jedná se o skupinovou stupiditu. Čím větší je tato skupina, tím větší je výsledná stupidita!!
(USA ovládly Evropu právě přes EU. Se samostatnými zeměmi se jim to nemohlo podařit.)
No a kde ten směr vznikl a kdo ho přiživuje a kočíruje? Qui bono? Nitky vedou přes moře.
No a ti politici – na rozdíl od nás, mají někteří šanci. Nebo si to , aspoň, myslí.
Třeba dostanou v USA nebo jejich koloniích, azyl.
Otázkou je, co s vysloužilými agenty, co už nemají, pro Velkého Bratra, cenu.
Likvidace a navíc propagandisticky využít proti protistraně. Řešení Skripal?
Skripal?
Otrávit jim morčata a poslat na Nový Zéland?
Žijí teď na Novém Zélandu.
Kouzelné slůvko zní „prý“.
Nikdo nezávislý je od té doby neviděl a nikdo s nimi nenatočil interview.
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/646162/po-novicoku-nova-identita-dvojity-agent-skripal-s-dcerou-pry-ziji-na-novem-zelandu.html
Jedna věc je slovíčko „prý“, druhá – splnili vzorně svůj úkol, tak třeba je to nakonec pravda a byli odměněni za svou práci. Pokud by se nalézali na dně oceánu, moc svých následovníků by neměli. Samozřejmě vařím z vody, jen tak co mě napadá.
K prvnímu odstavci:
V rámci českého EU předsednictví byl jeden z našich symfonických orchestrů pozván provést koncert přímo ve Vatikánu. Na cestu do Itálie byl vyčleněn jeden z dopravních letounů české vládní letky. Hudebníci byli předem upozorněni, že případné občerstvení na palubě během letu si budou muset sami uhradit. Přestože očekával „letecké“ ceny, poručil si jeden z mých známých dva chlebíčky, jeden dortík a čaj. Za toto občerstvení zaplatil palubnímu personálu, ve vládních cenách, 8 Kč. Slovy: osm korun českých. No nekup to, když….
Nebyl jsem tam, prodávám, jak jsem koupil.
A divíte se, že se papaláši drží koryta jak to příslovečné tentononc košile a každý den dobrý???
Úvaha o impaktu blogů. Tady někde to v diskuzi zaznělo.
Příklad, jak pracovat s fakty
1.
Sláva, čte to 150 000 lidí, vliv na společnost je velký!
2.
U těch 150 000 přístupů, jsou, pokud to není ošetřené, přístupy opakované. Takže to musíte podělit. Já sám jsem tu dnes po čtvrté. Večer ještě nakouknu. Jde mi o diskuzi. O názory lidí a o to, jak chápou obecně zákonitosti kolem sebe a jak reagují na informace od druhých. V obecné rovině.
Takových, kteří sem nakouknu několikrát denně, je více. Takže podělit – čtyřmi??
Dejme tomu, že je to ošetřené a těch 150 000 přístupů, znamená 150 000 lidí. Musíte odečíst lidi, věkově na obou krajích Gaussovy křivky. Dostanete lidi schopné akce a voliče. To může znamenat, dejme tomu, hrubý odhad, 130 000 lidí.
Kolik z nich jsou příznivci, zde v diskuzi převládajícího, světonázoru? A kolik ti zaťatí z protistrany?
A kolik chroničtí nevoliči, což je taky světonázor? Nezapomeňme, že pravidelně, tj. aspoň jednou týdně, diskutujících, jsou řádově pouhé stovky. U nižší hranice. Pár stovek. Nebo okolo stovky. Takže škrtnout další čtenáře. Okolo deseti procent nebo víc?
A kolik z těch „přesvědčených“, půjde, přes silné řeči, k volbám??
Ostatni sem chodí se utvrzovat ve vlastních názorech. Že v tom nejedou sami. Něco jako duševní hygiena.
Příklad:
V mém okolí, nikdo nemá o Literrate nebo Vidlákovi, nejmenší šajn. Příbuzní, kamarádi, známí, kolegové v práci.
Když byste jim o tom řekli, stránky neotevřou. Když necháte knihu Hampla Prolomení hradeb „náhodou“na stole, nahlédnou. Jakmile zjistí o čem je, ihned ji odloží. V zájmu SVÉ duševní hygieny.
Jedna pracuje v lidskoprávní neziskovce, co vyřizuje arabským migrantům česká víza a posílá jim na cestu peníze. Vesměs, podle mne, tvrdí islamisté, které ani tamní vlády, netolerují. Slovo Soroś, dotyčné nic neříká. Nikdy ho neslyšela.
O Vidlákovi nemluvě. Neví nic o vyšší, světové politice. Cítí se spokojená, neboť, na rozdíl od ostatních,“pomáhá lidem“.
A v tomto nejsem zdaleka sám…
Kolik je na změnu potřeba lidí?
Dejme tomu, že v minulých volbách, propadlo (!!) téměř milion hlasů. A ještě více hlasů nepropadlo!
Prezidenta ČR volilo okolo 2 mega lidí. A protistranu taktéž, výsledek byl poměrně těsný.
TOHLE jsou řádově čísla, o která ve volbách, jde.
Co je proti tomu 150 000? (A tento počet musíme pokrátit, viz výše.)
A tohle číslo nejsou noví voliči. To jsou už ti přesvědčení, ve volbách volili ty nebo druhé. Tohle číslo NENÍ v prostoru navíc. I kdyby bylo, což není, nerozhodlo by minulé volby.
Aby blog tohoto typu, měl impakt ( na voličské preference!), Tozn jeho informace by se ve větší míře mohly dostávat k „nerozhodnuté“ malé menšině, musí být jeho čtenost (při které musíme brát v úvahu průběrku, nastíněnou výše), o řád vyšší.
Tozn.
blog tohoto typu přesvědčí pouze předem přesvědčené.
Čtenář není automaticky sympatizant nebo dokonce volič. Část čtenářů názorům na tomto blogu, nefandí nebo jen omezeně některým. To, že Franta někde kradl, rozhodně není pro ně důvod se vzdát přesvědčení. Franta je jen omylný člověk, přesvědčení je jako náboženství.
I část přesvědčených se k volbám nedostaví.
Existuje naprostá většina lidí, která o existenci tohoto blogu, nemá nejmenší tušení. Nebo ho nenávidí a chtěla by ho zavřít, protože k bourá jejich narativy.
Číslo 150 000, i bez nutných odpočtů(!) , je řádově, vzhledem k množství hlasů ve volbách X tomu, že jde o lidi už přesvědčené, příliš malé na podstatnější ovlivnění voleb.
Dosah blogů tohoto typu na volby, je tudíž, omezený.
Proč někdo tvrdí opak? Protože se zde může utvrdit ve svých názorech s ostatními a vzniká umělý dojem, že je „nas mnógo“.
Což skutečné realitě, neodpovídá.
PS:
Přesto tento blog má velký význam. A má potenciál mít význam větší.
Mimo jiné, pokud bude součástí struktury. Která ovšem v reálném čase, není…
Já osobně, občas čtu blogy, na MF DNES. I protistranu. Jsou sprostí, pohrdají lidmi a já se vždy na*eru. Ale nepřesvědčilo mne to ani o mm.
Jen pro pořádek : těch lidí je milion + 500 tisíc. Asi jste se spletl o řád.
Za tak krátkou dobu existence blogu mi to přijde velmi slušné.
Máte pravdu, děkuji !
I mne to připadne slušné.
Ale jak říkám, jestli to jsou vstupy opakované, musíte to podělit. Já sám jsem tu dnes poosmé.
A otázka je, jestli nějak dochází ke změně volebních preferencí.
Obávám se, jak vyplývá z textu výše, že ne.
OT ale pozor na to
Dnes mi prisla SMSka „Mate k dispozici prispevek na bydleni S pozdravem MPSV id-aktivovat-mpsv (dot) cz“
Moje zvidava natura mi nedala a podival jsem se na WHOIS databazi:
domain: id-aktivovat-mpsv.cz
registrant: WEBG-279048
admin-c: WEBG-279048
nsset: WEBG-D481429
registrar: REG-WEBGLOBE
registered: 05.10.2022 13:09:06
changed: 05.10.2022 13:19:10
expire: 05.10.2023
contact: WEBG-279048
name: Robert Smolov
address: Gluchko 65
address: Kiev
address: 04071
address: UA
registrar: REG-WEBGLOBE
created: 05.10.2022 12:58:12
A pak ze nasi mili bezenci se o bezneho cechacka nestaraji, hele, i prispevek mi poslou az se zaregistruji.
Predpokladam ze poslou…
Do Kyjeva je to co by dup. Horší by bylo jet pro příspěvek do Nigérie.
A musíte uvést svůj účet s heslem a číslo platební karty s PINem ?
Tak a teď už jenom čekáme na výstřel z Aurory.
aurora byla exekučně zabavena JUDr. Podkonickým, nic nebude
Citát pro dnešní den.
„Vy nevidíte, že kolem nás to všetko ide do hajzlu? Robte niečo.“
Gustáv Husák, prezident ČSSR (schůze předsednictva KSČ, říjen 1989)
Z vládních politiků jeovatá nenávist jen kape:
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/domaci-politika/z-vladnich-politiku-jedovata-nenavist-jen-kape
jo-jo, tříčárko, pamatuju, jak to šlo Paroubkovi v ČSSD, jenže taky pamatuju tu bídu, když si myslel, že je lev, tedy LEV … ať de radit raději někomu na horní nádraží
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-stredula-na-roli-prezidenta-do-spatnych-casu-jsem-pripraven-40410285
zajímavý předsedův přístup k Mašínům :-(((((
Evropská unie zavede cenový strop na ruskou ropu.
Nařízení má vstoupit v platnost ještě tento týden.
Součástí jsou i další zákazy dovozů na ocel či dřevo. Ano milé děti, zakáže se dovážet to, co tady nemáme a neděláme.
Matně si pamatuju, že jakýsi bezvýznamný ruský prezident řekl, že pokud někdo zavede strop na cenu ropy, přestane mu ropu dodávat… Jak se to jen jmenoval? Viktor? Vlastislav? Vlastimil? Ne, už jsem si vzpomněl, Vladimir to byl. Putin se jmenoval!
Teď bych řekl, že je to jednoduché… buď máme pravdu my dezinformátoři a benzín bude stát brzy stovku za litr a nebo pravdu nemáme. Každopádně to brzy zjistíme.
Já si raději dotankuju.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-evropska-unie-pritvrdi-proti-rusku-zavede-cenovy-strop-na-ruskou-ropu-216117#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Pomalu to opravdu smeruje k reseni „cim hur, tim lepe“ a to pokud mozno co nejrychleji, aby se skody minimalizovaly.
Nechtěl jste napsat „maximalizovaly“ ?
To je v pohode, proste arabum a rusum budeme vyhrozovat, jestli nam ten plyn a ropu nedate, tak spachame sebevrazdu a uz nebudou zadne mercedesy, audiny, rolls royce, zadne rolexky, nikdo vam nepostavi mrakodrapy v dubai a budete mit jen cinske sunty
Ne rekli jste si o to
…aneb staré známé od soudruha Svěráka trestání učitele učitelem. Alias „nedám si v neděli po obědě viržínko, sami jste si to zavinili“.
Ovšem na druhou stranu je to pohyb k objektivním podmínkám…
Zakladateli, tak tohle bych dal jako Heslo dne! a ne ty cancy co tam jsou)))
Ještě kdyby to pán závodník doplnil o informaci o pohybu k subjektivním podmínkám, tak by to šlo obhájit jako dizertaci
Objektivní podmínky působí na subjektivní podmínky, v jejichž tím měnícím se rámci způsobují změny preferencí, které se projevují ve změně chování. Příkladmo v chopení se houslí a nebo vidlí.
Uf. 🙂
Si se někde se svými poddanými z polytbyra plácají po stehnech a zcela neorientálně se chechtají, až se za břicho popadají… Stejně jak soudruzí v Indii…
Starat se o sebe, nebo to všechno objímat ve stylu Vidláka(?)…jak někde dole píše Minorita.
Pro mě velký dilema, co bych zapíral. Najít ale tu polohu jazýčku, kde platí to Minoritovo, a kde platí to Vidlákovo, je pro mě stále záhadou.
U mě zatím dobrý, stále ještě furt si vím rady sám se sebou, ale co když už zítra jako lousknutím prstů si vědět rady UŽ nebudu a začnou platit ty „neověřený“ příběhy Vidláka?
Vidlákovo „zachraň co můžeš“ (předesílám, že já nejsem zastáncem takovýho přístupu!) sebou zákonitě přináší chyby typu Hamplová, kterou sem už v létě slyšel v rádiu říkat, že nemá problém vstoupit do klubu ODS v Senátu a když to později Vidlák o ní napálil, jak napálil, tak jsem si nevěřícně poklepal rukou čelo.
Jenže de o masy, a tam se dost dobře nedaj ověřovat „neověřený</i" příběhy a taky asi nebude vořechový poznání našeho Hudce = starat jen o sebe!
Tak tedy co, vážení? … co tedy s tím vy všichni alternativní myslitelé … vidlákové, hamplové, kechlibarové kellerové, konvičkové, procházkové, krejzové, rajchlové a vím kdo ještě? Pamatujete, Vidláku, jak jsem psal o srágorách van Gogha? Kdybych mohl, všechny bych vás poslal na zkušenou na Island psát ty vaše knížky, tím bych nic nemohl pokazit, možná naopak, ale protože nemůžu, tak už mlčím.
Ale napovím.
Za současnýho zřízení a směřování mý vlasti to nepůjde ani náhodou, i kdyby byl Minorita sebepřísnější a Vidlák všeobjímající. A taky furt platí, kdybyste se blbíše ptali, tak vám odpoví po pravdě, že neví, ale může vám, taky po pravdě říci, že to co tuší, ho v noci straší a budí ze spánku, neb bez krve to nebude!
Blbíši – fakt to nechápu…
Nemůžete být prostě jen svůj? S čím v tomto směru máte problém?
Když někoho „kopírujete“, žijete vlasně jeho život místo toho vašeho vlastního, neco podobného by vám o tom napověděl uz i Werich a mnoho jiných před ním…
Vy na mě máte evidentně smůlu, žejo … sem si už hodněkrát všiml.
Takže ještě jednou:
louskněte prstama … počkejte chvilku … a co?…slyšíte něco?
Tak to je právě to, co dělí blbíše od toho Vašeho = „bejt prostě jen svůj“!
Už chápete?
Slyším hromady věcí, které si mám nejvíce všímat?
A jestli mělo jít jen o blbíšovu interpretaci Kristána, ta přeji brzké pochopení tohoto:
Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.
Dějinný standard. Kolik vynechaných obědu dělí civilizaci od barbarství, člověka od zvířete?
14?
Dost se bojím toho, že co nevidět se to dozvím. Ale vědět to nechci.
Ano, Hubáčková odstoupila, prý kvůli operaci, ale kvůli tomu se od koryta neodstupuje.
Hubáčková z Ratíškovic, neschopná jakéhokoliv samostatného jednání ve prospěch společnosti, ale o to větší intrikánka na KrÚ JMK, i jako starostka rodné obce, odstoupila, protože to začíná smrdět.
Odstoupila i proto, že je úřednice, ale na ministerský post, nemá. V rodné KDU ČSL ranaří ze zákulisí, ale dává dobrý pozor, aby jo nebylo vidět. Do přímých střetů nikdy nešla. Na ministerstvu ji bylo vidět. Tahle role, jí těžce neseděla.
Odstoupila i proto, že rodina je, díky politice, ve vatě z dřívějška a těch žebráckých pár milionů z ministerské funkce, nepotřebuje.
A topení mají předem vyřešené…
Možná i proto že v Ratíškovicích a okolí, žijí normální lidé a na paní ministryni nebo její příslušníky, mohl být vyvíjen od veřejnosti tlak. Něco, jako když Fyjala navštívil Otrokovice a setkal se s opravdovými názory občanů.
Dá se to předpokládat, ale upřímně, tohle nevím. V Ratíškovicích jsem 3 roky nebyl…
Každopádně, Vidláku, tady zásah! 👍
https://martinlavay.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=792188
Nádherný a zcela zbytečný souboj dvou relativních pravd. Narcisové jak vymalovaní. Oba.
Autora neznam, ale tipoval bych ho na cersve probuzenenho vitace. (pokud se mylim, tak se omlouvam)
Zajimave uryvky:
„Zarostlí, špinaví, s tvrdými výrazy v očích. Migranti! V televizních zprávách a v novinových článcích byli ještě tak nějak neosobně vzdálení. Teď už jsou nekompromisně reální.“
Dobre rano 🙂
„Postupující cizinci s posunky ukazují i na sedadla naproti nám, kde jsme měli doposud s přítelkyní uložené tašky. Hulákající chtějí abychom je dali pryč.“
Typky s taskami na sedackach, kteri delali kysle ksichy, kdyz jsem si chtel sednout jsem mel vzdycky rad.
„Další migranti stojící v uličce nad námi pak pokukují i po nás a přímo našich místech. To už ale tvrdě narážejí. Tak to Prrr! Místenka, nemístenka, já jsem tady v České republice doma, tady vám místo uvolňovat nebudu! A sedím i se svými miláčky dál.“
A tady se mily blogger krasne odkopal. Mistenku si nekoupil, ale MA PRAVO SEDET.
I s takovymi jsem se kdysi v Cechach potkal.
Cestu tim vlakem mu nezavidim, ale mel spoustu casu takhle psat, nez se k nam navalili. Tenkrat to ale znamenalo byt oznacen elitami za nacka. Takze ticho po pesine, jenom nenavideny Okamura troubil na poplach/udelal si z toho dobrou zivnost.
Zbytek blogu je jenom tupe a prazdne tlachani nad rozlitym mlikem.