20 ledna, 2026

Už mohlo být po ní…

Normálně to nedělám, ale dneska vyjdou dva články. Svět se zbláznil natolik, že se to do jednoho textu nevejde a nechci čekat na zítra. Geopolitiku si necháme na desátou večer, teď to bude jedna rychlá aktualita o České televizi.

Vyslechl jsem si totiž videovzkaz našeho nového ministra kultury Oty Klempíře, který nám sdělil dvě dobré zprávy. Jednak budou skutečně zrušeny koncesionářské poplatky a jedna, že zabojoval a na koaliční radě přesvědčil kolegy, že společně najdou pro financování NEZÁVISLÝCH médií udržitelné řešení. Původní plán totiž by, že dnes zruší povinnost placení poplatků pro seniory nad pětašedesát let věku.

Myslel jsem, že padnu pod stůl.

Takže Česká televize mohla být dneškem vyřízená, ale Ota Klempíř ji naštěstí zachránil. Poníženě děkujeme a dovolujeme se zeptat, čím jsme si takové dobro zasloužili?

Vy jste se tam definitivně zbláznili, že? Kdyby to bylo alespoň na vládě, tam SPD nemá žádné zastoupení, sedí tam jako místopředseda Zůna, ale on přesvědčil kolegy na KOALIČNÍ RADĚ! Tam, kde sedí Tomio Okamura. Klempíř ho přesvědčil o tom, že naše NEZÁVISLÉ mééédium potřebuje udržitelné řešení. Asi, aby nás mohli dál poučovat, mistrovat a arogantně se nám vysmívat do obličeje.

Okamura, kterého Moravec záměrně nezve, se nechal přesvědčit o tom, že Českou televizi nevykastrují, ale naopak jí zařídí další financování? Vždyť Chudárek měl pravdu! Kdyby senioři nemuseli platit koncesionářský poplatek, bylo by to pro Českou televizi likvidační! Oni by se o zbylé drobty poprali mezi sebou a ani ten NKÚ by nebyl zapotřebí. Oni by se nabonzovali mezi sebou sami!

Díky Bože za Klempíře, pazoury bych si urazil za ten dýpfejk, kterým jsem mu vyjádřil sympatie. Tak hezké řešení měl Babiš vymyšlené. Odpustí poplatek seniorům a kdo chce, ať klidně platí dál… Tak krásně mohl být arogantní Moravec vyřešen. Tak krásná agónie všech redaktorů to mohla být. Motoristé to ale zachránili!

Samozřejmě, každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Nedělám si iluze, že by teď českotelevizní intervjuci začali o Turkovi referovat jinak. Nebo, že by si odpustili diagnostikování proruskosti, jak to dělají neustále.

Andrej je opět z obliga. On Českou televizi zničit chtěl, ale Motoristé nechtěli. Jako obvykle, špatné zprávy neříká on, na to má koaliční partnery. Ti mu jezdí do Kyjeva a zachraňují pravdě a lásce jejich hlavní propagandistický kanál. Tomio Okamura se nechal také od kolegů přesvědčit, aby mu Česká televize mohla dál okopávat kotníky. Čo bolo, to bolo, těrazky som predsedom sněmovny…

Když jsme mluvili o řízené opozici, představovali jsme si ji nějak takhle. Takhle nějak jsem si to představoval, když jsem před volbami mluvil o pokračování Fialovy vlády jinými prostředky. Akorát jsem si myslel, že to bude dělat ANO a ne Motoristé s SPD.

Takže vám, kluci, moc děkujeme. Pěkně jste to vymysleli. Příště vás zase budeme rádi volit. Až bude před volbami, poděkují vám i Moravec s Řezníčkem a Takáčem. Oni totiž vědí, kdo je jejich skutečným šéfem a ministr kultury to není.

Muniční iniciativa pokračuje, věrné spojenectví s Ukrajinou pokračuje, Hofírek a jeho diplomatické pasy pokračují, lidé od Černochové na Obraně zůstávají, Zůna říká o SPD, že jsou to samí fašisti. Přijali jste pevné ukotvení v EU a NATO jako základ naší bezpečnosti, Stíhačky se kupovat budou a teď ještě Motoristé slavně zachránili Českou televizi a její nezávislost… A ještě se tím museli pochlubit.

To, co mi teče na hlavu, už není déšť. A jsem strašně rád, že jsem se do sněmovny nedostal. Při pomyšlení, že bych tomuhle musel dělat křoví, je mi špatně od žaludku. Ale jestli to takhle půjde dál, tak čas pro Stačilo! přijde.

____________________________________________________________________________________

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém blogování, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“

Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600

83 thoughts on “Už mohlo být po ní…

  1. Inu, Vidláku, zacloumaly s Vámi emoce. Ale zbytečně.

    Máte dva europoslance, teda jednu poslankyni a jednoho poslance – kterému jste nějaký čas dělal asistenta, a on je ještě ke všemu právník (!).
    To Vám neřekli, že „veřejnoprávní vysílání“ nejde zrušit bez náhrady, protože (dokud) jsme v EU ?!

    Viz např.:
    Doporučení CM/Rec(2007)3 Výboru ministrů členským státům o úloze médií veřejné služby v informační společnosti
    https://mk.gov.cz/doc/cms_library/doporuceni-re-2007_3-cj-1455.doc

    Sdělení Komise o použití pravidel státní podpory na veřejnoprávní vysílání (2009/C 257/01) https://1url.cz/cJmmI

    ———————————————–

    Českou televizi lze reorganizovat (mj. např. sloučit s Č.rozhlasem) nebo přejmenovat nebo zrušit ale zároveň nahradit jinou institucí
    – to ano, ale veřejnoprávní vysílání musí zůstat a mít zabezpečené financování (buď koncesionářskými poplatky, nebo ze státního rozpočtu). Takže ANO realizuje (po vzoru Slovenska) změnu způsobu financování – a (kromě zachování statu quo) dokud jsme v EU, není jiná možnost. Politika možného.

    Rozmetání na padrť je sice hezký sen, ale jen sen.

  2. Koho som kedy volil v parlamentných voľbách, ten ma sklamal.
    Už volím len preto, že môžem, aj keď sa mi nechce.
    Proste si vyberiem nejaké osoby z nejakej strany a tým dám preferenčný hlas.
    Snažím sa netráviť výberom veľa času, pretože ma beztak sklamú.

    To je tak. Príde televízia ku sedliakovi, že koho bude voliť.
    „No predsa tých, čo sú tam.“
    „A to prečo?“
    „Ja chovám svine a tie mladé žerú viacej, než tie staré.“

    A ja blbec vždy dávam šancu tým mladým, novým, aj keď viem, ako to dopadne…
    Hrabľami sa totižto hrabe smerom ku sebe, že áno.
    Ale už som sa s tým zmieril.

  3. Mám k tomu dvě věci:
    1) Nic se nejí tak horké … jako s těmi tankery a Venezuelou a laborkami půl kilometru ve skále.
    2) Většina voličů ANO nejsou sympatizanti hnutí Stačilo. Většina voličů Motoristů nejsou sympatizanti hnutí Stačilo. A dost možná to platí i o voličích SPD.
    Tahle vláda bude (pevně v to doufám) v každém myslitelném porovnání méně špatná než ta předešlá, v úplně nejhorším případě vyjdou nastejno. To ovšem neznamená, že příčetné lidi občas pěkně nenasere.

  4. Já jsem z článku nepochopil, co se vlastně stalo, a tak ani nemůžu zasvěceně diskutovat (má ten císař šaty nebo nic?).

    1. Přiznám se, že ani já jsem nepochopil, co se přesně stalo. Ale nebude to nic pěkného, poněvadž Vidlák je nasranej jak Kartágo.
      Časem se to přesné znění dozvíme, a kdo ví, kolika změn ve stylu „odvolávám, co jsem odvolal, a slibuju, co jsem slíbil“ se ještě dočekáme.

      1. Podle mého se měli omiostnit důchodci od poplatků, čímž by se díky naší demografii významně snížil objem peněz pro ČT a vlastně by nastaly ty scénáře, kterými vedení vyhrožovalo, když loni vydíralo o zvednutí poplatků. Vidlák předpokládal, že by potom vnitřní boj zničil ČT, protože on chce její zrušení. Ale oni se vrátili k původnímu plánu ANO, tedy zrušit poplatky a nahradit je státníími penězi. Tak to chápu já.

        1. kdyby to bylo podle mě, od poplatků by se omilostnil každej, kdo se nekouká. ať si zakódujou vysílání a prodávaj koncesionářský dekódovací karty. a už vůbec žádnej výběr z internetu: když si každej pornoweb umí dát obsah za paywall, ono by to zvládli taky. tím by se krásně zařídilo, že by ČT musela žít z toho, co si vydělá, a do půl roku by se rozpadla na tlupu jednotlivců na útěku stíhaných exekutorama.
          takhle, jak to udělali teď, je to ještě horší: v tom rozpočtu to už nebude ani vidět.
          jediný, co se tímhle zlepšilo, je, že zmizí to šílený, nepříčetný, totálně hovadský výpalný z počítače na internetu. zmizí tak, že se přesune do platby z rozpočtu a zaplatím to stejně, i když tu nablblou bednu nemám už … vlastně jsem nikdy neměl. jenom mi to přestanou každej měsíc na SIPence omazávat o hubu.

            1. Z principu by si žumpu ČT a ČRo měli platit pouze ti, kteří jsou s její podobou spokojeni.

              1. Opět pravda, která se ovšem netýká veřejnoprávního média, podobně jako třeba dětské domovy, vyšší školy, Jedličkův ústav a podobné.

                1. Ne, ne. Řeč je o dobrovolně povinně placené službě z našich peněženek, do které jste narouboval státní servis placený z našich daní.
                  ČT a ČRo je zbytná služba, bez které se obejdu, což se u těch ostatních říci nedá.

                  1. Všechno jsou služby státu občanům. Samozřejmě některé se vám nemusejí líbit, ale to už je život.

                    1. V životě lidském jsou věci nezbytné a zbytné. Co kam asi patří?!

                      ČT a ČRo jsou na úrovni časopisu, který si v trafice mohu koupit na ukrácení času při cestě vlakem a nebo také nemusím.
                      Přičemž časopis si koupím ten, který my svým založením vyhovuje. Někomu Playboy, jinému Blesk a někomu třebas Reflex. Každému co jeho jest. Ale proč bych si, pro Boha, měl kupovat časopis který se mi nelíbí a který nečtu?!

      2. Nestalo se nic, jen ANO plní svůj program.
        Upozorňoval jsem tu na to vícekrát, např. v listopadu 2024

        „Ujme-li se vlády ANO, budou koncesionářské poplatky zrušeny, a ČT a ČRo budou financovány ze státního rozpočtu.“ https://web.litterate.cz/nekrm-hydru-nakrm-ty-sve/comment-page-1/#comment-369516

        Sedmnáct států, kde se „veřejnoprávní média“ platí z daní/státního rozpočtu abecedně:
        Belgie, Bulharsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Kypr, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Nizozemsko, Rumunsko, Slovensko, Španělsko, Švédsko
        viz např. studie z ledna 2024 https://data.eu.cntmbr.com/datarun-v2/datarun-v2/2b15d5f7-de65-4ec6-bff4-976ec198d700.pdf

        „Média veřejné služby“ nelze „zrušit bez náhrady“ , ani „je zpoplatnit za paywall“ , dokud jsme v EU. Jsou na to nějaká unijní lejstra (s nimiž jako stát souhlasíme a se jimi řídíme, dobrovolně povinně). Musí to být, nesmí to být řízeno vládou a musí to být všeobecně (každému) přístupné.
        Klempíř nejdřív říkal, že poplatky chce zachovat. Pak mu asi dali přečíst tu studii a vysvětlili mu, že když budem 18. v pořadí, tak že je to cajk.

        Takže znova: ANO plní svůj program, a SPD a Motoristi jim to odkývali. Vůbec žádné překvapení, a nevím, jak si Vidlák nebo někdo jiný mohl představovat, že to bude jinak.

  5. Opravdu nechci být hnusný, ale při čtení tohoto článku se mi vybavily církevní svatby před volbami.

  6. Stejně je v bedně hovno a na moravce se dívá jen kretén. A kdo podporuje nevyvážené zpravodajství, které tam je nonstop? Taky kretén.

      1. Na to je nejlepší Perwoll. Speciální prací prostředek, který poskytuje prémiovou péči díky inovativní receptuře Triplne Renew.

  7. Schválně, jak dlouho bude trvat, než se tu objeví článek plakající nad tím, že i přes veškerou – snahu – Babiše se nepodařilo zrušit emisní povolenky, migrační pakt, zákaz spalovacích motorů, atd.

    1. Stejným problémem lidí na obou stranách barikády je to, že si nikdy nepřipustí, že je s nimi manipulováno.

  8. Čas pro Stačilo nepřijde. Ty poslední volby ukázaly, že klasická levice původního střihu je po smrti.

  9. Vidlaku, mam pocit, ze jste v zasade nepoucitelny. POLITIKA TO NESPRAVI. I kdyby se tam trochu dostalo Stacilo, nic se v zasade nezmeni, dokud se nespravi koren problemu. Pry jste duchovni clovek. Ale vase psani je toho uz dlouho prosté…

    Takto funguje ta logika:
    Duchovno –> Kultura –> Politika

    1. „Duchovno –> Kultura –> Politika“ aneb Hegel. A nikolivěk.
      Matérie + fyzikální zákonitosti -> příroda + přírodní zákonitosti -> podmínky pro život -> člověk + společnost -> kultura. Společnost není produktem jakéhosi nehmatatelného duchovna, ale představy o jakémsi nehmatatelném duchovnu jsou projekcí člověka sama sebe determinovanou přírodními a aktuálními společenskými podmínkami. I proto jsou lidé schopni aktuálně věřit třeba na LGBT+. A někteří dokonce současně být klidně i věřícími katolíky. Ačkoliv jim totiž jejich víra připadá za ta tisíciletí neměnná a založená na absolutních hodnotách, reálně je značně relativistická. Víra (jakákoliv) nemůže být nikdy základem, na kterém by bylo možné stavět společnost. Dopadá to totiž ve výsledku nakonec vždycky dost blbě.

      1. Tdx, staci se podivat na architekturu, kterou v Evrope vytvorili lide duchovni, a tu, kterou vytvari sekularni lide. Cely svet se na starou Evropu jezdi divat… ale sami Evropani si mysli, ze s tim duchovno nema co delat… a podle toho to tak ted vypada…

          1. Církev to platila, ale dělali to často lidé hluboce duchovní.

            Jednou mi jeden skvělý kněz s nadšeníím vyprávěl, jak u nějakého kostelního hodinového stroje viděl nádherná zdobení v očím normálně naprosto nepřístupném místě. Vysvětlil, že tvůrce to udělal jen pro Boha.

              1. No že teď budou ve Vatikánu blahořečit toho kněze, co ubytovával na faře toho vraha z Babic, to se mi hodně nezdá a na to duchovno vrhá nějakou podivnou příchuť.

                  1. Samozřejmě, to se omlouvám, já to ani nemyslel, že by to byl všeobecně správný význam, občas něco nevhodně zkrátíím, jednoslovný termín zde asi neexistuje. Jen jsem chtěl vysvětlit své chápání, kterým vznikl rozpor, na nějž jste upozornil.

          2. Tu architekturu platila jak cirkev, tak slechtici a ruzni bohati mecenasi… a ceske vesnicke baroko platili obycejni lidi. A co lidova architektura? Ti lide co staveli, co je v roznovskem skanzenu, dbali taky na krasu. Staveli to lidi, kteri meli v srdci… touhu po krase. Duchovno. Neco nad obycejnou existenci.

            Dnes mecenasi a cirkve financuji moderni bezduche barabizny.

        1. No tak zrovna na pevnou víru a život dle od středověku daných křesťanských ctností bych si třeba u renesančních umělců typu Michelangelo tak úplně nevsadil 😉

          Jinak je známá věc, že takové středověké katedrály jaksi nestavěli tak úplně ti správní věřící, ale jacísi gnostičtí alternativci, což mimochodem dokládá bohatá symbolika vetknutá do samotných staveb i jejich výzdoby. Takže z pohledu církve vlastně heretici. Ono to bylo celkově poněkud složitější.

            1. Gnosticismus věří v to, že bůh, který stvořil tuto Zemi, není skutečný Bůh, ale pouhý hybatel neboli demiurg. Demiurg je dle nich nedokonalý, a tudíž je nedokonalý i jeho výtvor. Proto například existuje podle nich na světě zlo. Je tedy zřejmé, že pokud někdo vyznávající podobné učení vytvářel umělecká či architektonická díla inspirovaná křesťanstvím, těžko ho mohla posilovat víra v to, co maloval, sochal či stavěl. I proto se dá v řadě těchto děl hledat skrytá symbolika či od křesťanské věrouky odlišný výklad. Hodně patrné je to právě u těch katedrál. To samé se týká všech možných tajných spolků, jako byli rosenkruciáni, zednáři, nejrůznější okultní společenstva a mnoho dalších.

              1. Rozumím, ale to už potom, myslím, nejsou z pohledu církve, jakékoli křesťanské, heretici ale nevěřící. Ovšem oni se samozřejmě právem za věřící považují.

          1. tdx..
            Staveli a nestaveli a jaksi ..Co to je gnostickej alternativec.
            Katedraly jako vsecko na svete staveli remeslnici a protoze to je tezka prace na blbosti a heretikovani nemeli cas ani naladu. Museli by potom upalovat pryc.
            Vono se za to tenkrat taky upalovalo..
            Co maji delat a co ne ,jaky vyzdoby , instrukce dostavali vod stavbyvedoucich.

            Rozdil mezi cirkvi a virou neni zadnej , cirkev ma viru jako nastroj k manipulovani , ovladani mas a upevnovani moci , nad nimi .

            Je uplne jasny , ze vyvoj sveta a kosmu , je porad zalezitost prirody, jejich zakonu
            jako tvurce vseho .. Zakonu ignorovanych , potlacovanych , zakazovanych fanatikama jejich vselijakejch vedecko poucnejch a chorejch hmot, co maj misto mozku..
            Prave vyzkum a vodhalovani tech nepsanejch vse ovladajicich zakonu, /odhaleni a definovani jich/ co bylo nejdriv , by umoznilo skutecnej pokrok k necemu..
            Vyzkym zpet , co bylo nejdriv a podle tech zakonu /guidelines/, se vyvijelo.
            Tedy vzniku energie, ktera je zakladem vseho kolem nas , tech subcastic hmoty, zakonu vzniku napr. ruznych druhy rychlosti na kterych zavisi vznik existence stale novych skutecnosti ..
            Jestli energie je omezena a nebo jestli ma nekde zdroj , jakej a kde..Zakonu determinace, nahodilosti , vyskyty neznamych jevu ,ktery sou a zaroven nejsou..Na ktery nase mysleni nema kapacitu a schopnosti..
            Kdy uz umime vypocitat „bludny proudy“ a jejich energii a puvod A co to je za blbost.
            Ty sou na Nuselskym moste a vytvareji melky diry do povrchu mostu..

        2. Kterou architekturu? Třeba katedrály? Údajně je postavit nedokážeme, pouze s optížemi opravit. To není z mé hlavy, to jsem vyčetla. I pražský hrad má dostavbu jinou, je to hodně vidět, tu původní a dostavbu.
          Ten bruselský pavilón je vlastně hrůza ze skel a oceli a už dlouho mi vrtá hlavou, zda jde o moderní zpracování kolosea.
          https://www.egicsolutions.com/wp-content/uploads/2020/02/PARLEMENT_EURO_1.jpg
          https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/de/Colosseo_2020.jpg/480px-Colosseo_2020.jpg
          Kdo nám vlastně vládne?

        3. Tyhle architektury prece nejsou jenom v Evrope..Sou roztrouseny v celym svete ,ale starsi
          a casto se nevi jak to tenkrat vybudovali. Napr. v Baalbek v Libanonu..
          Co je potreba. Vladce s risi a s hodne prachama. Poradci , hele neviditelna osoba je v nebi ,
          vladni ideologie z toho , vladce je urcenej tou osobou aby vlad, tezka propaganda knezi , aby verici ,ktery potrebujou verit , porad vic verili..

          Vladce dava prachy, ktery sebere lidem , udela prostor a shromazdi tvurce na vybudovani vselijakych objektu , nebo vytvoru slouzicich k propagaci osoby v nebi ,na kterou vsecko svede , chamtivejma knezima , ktery vselijak predstiraji styky s tou osobou..
          Coz neni zadnej kumst.Protoze tech ochotne vericich ,co potrebujou verit v cokoliv sou miliony.

          Chramy, budovy, vladni organizace ,jako Vatikan, basiliky, pyramidy, sochy,malby, bible,atd..
          Ta osoba/osoby sou dulezity k probuzeni skutecnych tvurcich schopnosti , tvurcu z lidu , pac stimulujou jejich tvurci fanatasii a predstavivosti , vo ty neviditelny osobe..To je trik.
          Kdyby byla videt ta osoba , kazdej by na ni cumel a tak by nikoho neinspirovala.

          Potom nastane opakovane zlatej vek renesance ,vyvoj tzv. kultury /termin je z kultu, z uctivani /,
          cili vobdivujte , co kdo dokazal , az si z toho udelejte kult na zboznovani , to zdegeneruje ,
          nekdo kulturne poskakuje na jevisti ,uz vobdivujou..
          Z ktery prisel urychlenej pad ,zhorsovanym vydiranim lidu..Lid ,kterej nema co do huby
          a prestava se zajimat a verit. To je taky furt.
          Basilika sv.Petra stala mega 43 milionu zlatych + udrzba ,nelidsky vydirani vsech , byl zacatek konce slavy a moci ,cirkve svaty..

          Na mne s vyjimkama , to nedela zadnej velkej dojem , obdivuhodny je lidsky usili a jeho skoro nekonecny moznosti …Drtiva vetsina lidskyho jednani, chovani a konani , tvori jenom kyc /kitsch/.. A kdyz neco neni , tak se to do kyce zmeni , zdegeneruje ..

          Napr. nekonecny kvakani vo tom , jak Vinci namaloval malej vobrazek zensky , jinej zase neco jinyho ,je zase tvoreni kultu , zase zirejte zasnete , padejte na hubu z toho …
          A na tom hystericky sluhove , jako driv knezi ,/takovych prizivniku ,prisatych na neco, je vzdycky taky dost/ , poucny propagandy neceho , parasitujou ..
          Zatimco skutecny umeni obsahuje ,inspiruje a vytvari priroda..

          1. Aby ste si nedelali poucny babovicky ze vzduchu , nejdriv musite definovat, co to je krestan. Potom zase co to je katolik. A ukazat ze vite jakej je rozdil mezi
            krestanem a katolikem. Ted vysvetlit .
            Ohledy dnesni cirkve skutecne silne progresivni. Co to je a na rozdil vod cirkve vcerejsi.
            Co je nejrigidnejsi katolik ,zaramovanej krestanstvim a jak to ctenar ma poznat.
            A v cem je vice rigidni nez protestant /evangelik…
            Jak se minimalne cas od casu vetsina cirkvi , zcela /neminimalne/, zblazni a zvrhne..

            1. Kdybych vám rozuměl, na co přesně se ptáte, tak bych vám i odpověděl. Křesťan je jednoduše každý, kdo v jakékoli podobě věří v Ježíše jako pravého Mesiáše. A tedy Syna božího, respektive součást Svaté Trojice. Katolík je pak ten, kdo uznává autoritu církve svaté a papeže jako zástupce Boha na Zemi. Samozřejmě to znamená mnohem víc, například začlenění zásad katolického katechismu do svého života, ale zodpovídám co nejjednodušeji.

      2. současně být klidně i věřícími katolíky – nerad Vás opravuji, ale jistě jste chtěl napsat křesťany, že ? Krom toho tato fakta jen opět demonstrují jak důležité je velmi důsledně oddělovat víru od církve, protože minimálně vedení snad každé církve se čas od času zcela zblázní a zvrhne.

        1. Ne, bohužel jsem myslel (i) katolíky. Dnešní církev se snaží být v některých ohledech skutečně silně progresivní. Co na tom, že v rozporu se svým vlastním posvátným textem.

            1. To máte pravdu. Napsal jsem to proto, že katolíky jsem vždy v rámci křesťanství považoval za nejrigidnější. Daleko víc než třeba protestanty/evangelíky.

              1. To máte samozřejmě pravdu, možná je to trochu i že je největší, nejstarší a tedy i nejviditelnější, ale máte pravdu. Ovšem třeba taková Českobratrská církev evangelická se bije za jediné správné KoZa hodnoty také velmi statečně.

  10. S muniční iniciativou jde ruku v ruce korupce jak kráva. To si někdo myslí, že poslanci za ANO, a nejen ti, nemají o ničem ani ponětí? Jo, volby a provoz politických stran něco stojí. Jediný kdo o tom neví, i přes spoustu přátel, je asi autor.

  11. A já myslel, že Buresova vláda opisovala programové prohlášení vlády od Stačilo! 🙂
    Co ještě tam „Vítkovi kámoši“ mají?

  12. Se musím řehtat – co jste asi tak od Babišovy vlády čekali? Jaké jsou koaliční pidistrany, je vcelku jedno, vždy souhlasí s linií Vůdce, za což jsou potrestány vymazáním z politické mapy.

    1. A do příštích voleb se nám narodí další série demokratických ochránců hodnot se sliby, které voliče ohromí.

    2. Psal sem minule , ze Babis nevladne ani svoji vlade. Stadu bezhlavych ,vod zacatku.
      Jak todle ridilo Agrofert a jiny podniky , to nikdo nevysvetlil, ani nechce ,ani to nejde.
      Takze muzeme zacit posuzovat tu vladu, pres 3-4 hlavni bludny balvany..

      – Udelat neco s vladou, aby vladla a nerozvracela stat, ani sama sebe. /Najde se nekdo?/.
      -Zakrocit energicky na presidenta a po pripade ten hradni gang zrusit./Najde se nekdo?/.
      -Sjezd nacistu u nas. /Velkej balvan ,prchaj z Gronska ,prchnou i pred nama , ale pred kym/.
      -Zrusit neuveritelne trapny loutkovy komedie s Turkem , z kteryho delaj uber politika.
      /Ja bych se nesmal, i kdyz skudci sou casto k smichu/.

      V mediich poradaji ubohy debaty , trapny , trapnejsi .
      Bitvy poucek , kdy vitez je ten , kdo se momentalne nabifloval vic poucek. .
      Snadny ,kdyz teflonovy oponentky maji v hlave jenom , co vsechno si novyho poridi, za dalsi ubohy blaboly.
      Povyseny taky elitni a tupy zvatly prozradi , ze my sme nepritel pocasi sveta. A nejen pocasi.

      To si dozvidaji a hltaji na vecirkach /snobskych soiree, parties pro ne , kde se hemzi ,jejich hlavni duvod existence /, vod svejch porucniku a hlavne chlebodarcu.
      Aby to potom opakovaly na nas. Turek se stal pres noc ,nejvyssi expert pres oteplovani.
      Snazi se jen vytahovat opakovanim poucek , na ty ,co ani nevi, co mluvi , ani vocode..
      To je dalsi zbytecna cesta k sebe ponizeni..

  13. Asi jsem to nepochopil. Budou skutečně zrušeny koncesionářské poplatky vs. původní plán – zruší povinnost placení poplatků pro seniory nad pětašedesát let věku. No tak to mi nepřijde hloupé, proč vyčleňovat jen seniory, když mobil, ze kterého se taky platí výpalné má snad každý a každý opravu nežije se seniorem v jedné domácnosti. A k tomu druhému bodu, já si větu „společně najdou pro financování NEZÁVISLÝCH médií udržitelné řešení“ překládám stylem, slibem nezarmoutíš. A co už vůbec nechápu je, odkdy je ČT nezávislé médium ?

    1. Z toho vašeho příspěvku na mě doslova čpí jakési nehodnotové postoje. Odstupte, dezoláte! In nomine Prague kavárensis, et Havlis et spiritus Aspenus Soros!

  14. Elegantnejsi formou likvidace (ne)zavisle CT by bylo zrusit poplatky za mobily, tablety, notebooky, poplatky za TV at si plati majitele TV prijimacu …. 😉

      1. Si lidi zaplati dalsi Urad pro financovani nezavislych medii , si zaplati ,aby mohli platit poplatky.
        Vycpavani nasima penezma bohacu ,/obvyklej sport politiku/, nezavislych majitelu medii.
        /Kolik ale dostane Vidlak , jak urad spravne vymeri jeho medialni nezavislost ,pred udelenim financi /?
        Parasit/ministr Klupir , hleda jak zorganizovat zase dalsi gang/urad , na vysavani penez z lidi .
        S jinym nazvem.
        Turek napr. uz ma jeden gang/urad , z moci ministra Sracinky , pro turkovyho zmocnence , pridelenej..Ale.

        Ani snazivy predstirani a svindlovani , na dalsi rozmnozovani administrativne byrokratickych aparatu ,
        /sundanim praporu treba/, ze nepokracujou, ve „Fialovy generalni linii „, uz se nedari..
        Televize je hlavni nastroj na udrzeni a upevnovani moci , pro politiky a jejich politiky ,
        jinej nazev pro skudce sveta.

        Plastelinovymu masilku vladnou , bohaci .Pouzivaji pro vladu u nas , jako nastroj , 6% mototeroristy ,
        pod velenim ukrogenerala a spol , a to ukro na Hrade , jak to nazvat…..
        A Babiska ma zrejme funkci deky, ktera ty kejkle ma hlavni povinnost , zakrejvat..
        /Nechtela sem …a…musela sem/.
        Na nekolika uz pripadech , se prozradilo , ze na deku se este kazdej akorat ,vysere.
        Takhle tomu zatim z clanku rozumim , az do dalsiho stadia vyvoje …
        Stada, porad zvanyho vlada..

  15. Čekal jsem, že tahle vláda – po vládě sudeťáckého slouhy cizáků – bude velké zklamání, ale spletl jsem se. Tato vláda je přímo grandiózním zklamáním a stihla tento fakt vyjevit vskutku rychle.

Napsat komentář: Martin V. Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *