Krátký soudní úvodník:
Dneska jednoduchá otázka do diskuse o budoucím prezidentovi: Co myslíte, bude verdikt soudce Šotta znít vinen nebo nevinen?
Pamatujete, jak začala občanská válka v Sýrii? To tam byl prostě bordel, protože ještě pořád dobíhala krize spuštěná americkými toxickými hypotékami, ceny potravin zrovna vystřelily do nebe, v Egyptě se k moci málem dostalo muslimské bratrstvo, v Tunisku se ze zoufalství upálil jeden občan, Kaddáfí začal přemýšlet, že se vykašle na dolar… Ne, neříkám to chronologicky, jen se snažím poukázat, že u nás se sice obtížně hledala práce, ale jinde ve světě panoval hlad, který se hodil různým skupinám, aby se konečně dostaly k moci.
Pak to chvíli bylo takové nepřehledné. Velké protesty proti Asadovi, pouliční bouře, krvavé střety se silami loajálními režimu (arabští diktátoři svojí policii vždycky platili prvotřídně), potom povstání henté umírněné opozice proti tyranovi, nejprve pokoutná, ale pak stále okatější americká podpora rebelům, jejich postupné vyzdvihování, vylepšování jejich mediálního obrazu a samozřejmě vykreslování Asada jako vraha všech vrahů… John Mc Cain se fotil s opozičními vůdci (tohle je důležité, jakmile se někde fotil John McCain, tak z toho byla hekatomba mrtvých), u nás Gabal naléhal na uzavření českého velvyslanectví v Damašku (to je také důležité, jak se u něčeho objeví Gabal, tak si celkem spolehlivě můžete myslet opak), jen osamělý hlas Terezy Spencerové říkal i něco jiného…
A pak začala ta umírněná opozice dávat na jůtub videa s popravami.
Vynořil se džihádista John, začalo se masově podřezávat, střílet, křižovat, upalovat (třeba toho jordánského pilota), přejíždět takovými pásy, střílet do hlav… vynalézavost a kreativita byla v tomto ohledu obrovská a všechny ty kecy o Bílých přilbách pak už přestaly fungovat. Ještě to chvíli doháněli těmi chemickými útoky, ale už to nemělo tu správnou prozápadní šťávu, protože umírnění lidojedi se svojí krvežíznivostí chlubili před celým světem.
Proč to tak bylo? Inu, původně marginální protiasadovská opozice postupně zvedla hlavy. Byla materiálně i finančně vyfutrovaná, dostalo se jí kvalitního amerického výcviku, svedla řadu úspěšných bitev s nepřáteli, zabrala rozsáhlá území, věřili, že konečné vítězství je jen otázkou času a své protektory prostě přestali poslouchat.
Měli vlastní cíle. Takové, ze kterých by jejich sponzoři blili hrůzou, kdyby o nich věděli. A tak se zapřeli, říkali těm McCainům, co chtěli slyšet, brali od nich peníze i zbraně a když už měli pocit, že dostali všechno potřebné, tak se prostě odkopali a začali dělat to, co chtěli od začátku. Vraždit ve velkém a přinést světu další krvavou a šílenou utopii, aby se zařadili na čestné místo vedle Pol-Pota a podobných syčáků.
Nakonec museli i Američani dát od ISIL ruce pryč a ocitli se pod tlakem nepříjemné pravdy, že v Sýrii nikdy žádná umírněná opozice nebyla, jen vrazi, násilníci a jiní gauneři. Vzdávali se svých cílů velice neradi a trvalo to ještě hodně dlouho. Dodnes jsou tam nasáčkovaní, dodnes tam mají své prstíky, ale už tam nemají ty hejly, kteří by byli ochotni prolévat za USA krev. Už to prostě nejde. Informace postupně prokapávaly, jednotliví aktéři se postupně odkopávali a dneska tam hlavní slovo mají Turci, Rusové, Asad, Írán a Izrael. Američani tam sice nasypali nejvíc peněz, ale dopadlo to jako obvykle. Sice to maskovali, jak jen to šlo, ale nakonec všechno vyjde najevo.
Nepřijde vám Ukrajina jako totéž?
Včera jsme se od Pavla Šika dozvěděli, že Zalužný s naší vládou podepsal už měsíc před vypuknutím války dohodu o léčení zraněných ukrajinských vojáků. To znamená, že se musela vyjednávat ještě mnohem dřív. Dokonce se možná vyjednávala už za předchozí vlády, ale Babiš se Zemanem se zdráhali do toho jít. Možná je přesně tohle ten důvod, proč se musela vrátit do hry aféra Vrbětice.
Angela Merkelová také naplno řekla, že Minské dohody měly jen Ukrajině získat čas na pořádné vyzbrojení. Jak do toho zapadá ten nevyprovokovaný ruský útok?
Stejně tak už před válkou angažovala vláda hentoho Klímu pro boj s dezinformacemi a zřejmě to byl právě on, kdo zařídil vypnutí těch údajně dezinformačních webů přesně ve správnou chvíli.
Teď nám zase vystrčili růžky ukrajinští banderovci a to tak moc, že z toho v Polsku začali zvracet. Ve Lvově má Bandera velký pomník. V Kyjevě se k Babímu Jaru dostanete po třídě Stěpana Bandery, pak přes most a pak po ulici Romana Šuchevyče.
Pamatujete na ten jednotný mediální obraz ubohé napadené Ukrajiny a nevyprovokované ruské agrese? Ani slovo o předchozím dělostřeleckém ostřelování Doněcka. Ani slovo o ukrajinském nacionalismu, který má kořeny, ze kterých bylo špatně i ostříleným hrdlořezům z SS. Byly to jen maličké střípky které tu a tam prokapávaly ven. Hlasy ala Tereza Spencerová, že ono to nebude tak přímočaré, jak líčí média, měly být pro jistotu rovnou kriminalizovány.
Hele, Rusko se tam v Sýrii angažovalo… To by bylo, aby si tamodtud neodnesli spoustu poučení.
Například to, že se nepřítel nejdřív musí odkopat. Nejprve musí párkrát zvítězit, nabrat jistotu, musí dojít k názoru, že celkové vítězství je jen otázkou času a v té eufórii se musí odhalit. Dokud ISIL vraždil někde potají, tak měli plnou americkou podporu a peníze se jen hrnuly. Ale jak si začali být jistí a rozhodli se, že už se mohou začít chlubit, byl to začátek jejich konce.
Teď se nám začali chlubit Ukrajinci. Přece vítězí, ne? Maršál Petrla a další analytici nám vysvětlují, že je vše na nejlepší cestě, za chvíli bude ofenzíva na Melitopol a do léta bude celé ukrajinské území osvobozené. Oni tomu věří. Rusko je přece slabé a neschopné. Takže proč schovávat své pravé záměry? Už je možné přijít s vlastními cíly. Je možné se konečně zaměřit na to, o co přece vždycky šlo. Vybudovat tu čistou Ukrajinu, tak jak si to Bandera přál. Už není třeba předstírat umírněnost a loajalitu k západním hodnotám.
Nešlo Rusům náhodou celou dobu o tohle? Že nejprve je nutné opravdu jasně ukázat, jaký doopravdy je ukrajinský režim a pak teprve ho bude možné porazit? Že není možné zvítězit proti celé ekonomické síle Západu, ale je možné zabrat nějaké bojiště na cizím území a tam předstírat slabost, dokud se nepřítel nedostane do euforie a nezačne realizovat svoje plány. Je zapotřebí ukázat nejen Američanům, ale i obyčejným Ukrajincům, co si zvolili a co podporují. Až začnou lidi na Západě zvracet hrůzou z toho, co zaplatili, pak se situace změní.
Jasně, velká média to budou ještě dlouho zakrývat. Ještě existuje hodně nástrojů, jak dělat z Ukrajiny skvělou a ojrohodnotnou zemi. Informace zatím jen prokapávají a je zatím snadné je zamaskovat. Ale přesto… Zalužného fotka s Banderou už žije svým životem. Morawiecky na plnou hubu řekl, že se mu oslavy Banderových narozenin moc nelíbily. Dokonce i na Britských listech se objevil první článek, který jako by z oka vypadl dávným textům o válce v Sýrii.
Nakonec se ukázalo, že Tereza Spencerová měla o Sýrii pravdu… totéž se jednou ukáže i ohledně Ukrajiny. Jsou tam stejně umírnění lidojedi. Ne, všichni Ukrajinci takoví nejsou. Dokonce bych řekl, že většina jich taková není. Ale banderovský démon už tam poletuje, přestává se maskovat a podporu má stále větší.
Babiš bude na sto procent odsouzen! Přece ho nemohou před volbami prohlásit za nevinného!
V ČR je přes 2 milióny platných zákonů a norem.
Je vůbec v lidských silách žádný z nich neporušit?
Záleží jen na soudní mašinérii, zda si zrovna vás vybere k potrestání. Žalobce se při troše snahy vždycky najde, že?
A tak politici mají jednoduchý s pohodlný nástroj, jak zničit člověka a bylo by s podivem, kdyby ho nepoužili v případě, kdy se jim podnikatel sere do politiky.
Musí ho naopak zachovat pro voliče typu Kofola. Protože oni by pak mohli volit špatně.
Čapuše by byla lepší, to je jasné, ale Babiš je taky jejich, jen z B-teamu.
Podle mě měli nachystané obě varianty – kdyby to měli v rukách pevně, tak ho klidně říznou. Jelikož by to ale nemuselo dopadnout, tak ho potřebují aby zkanalizoval protestní hlasy Kofoláků.
Promiňte, nemohl byste mi osvětlit tento terminus „volič typu Kofola“. Bohužel nebo naštěstí (ještě nevím) jsem se s ním doposud nesetkal.
Předem děkuji
Buďte rád. Při setkání s nimi není o co stát.
Kofoly najdete na sídlišti v Chánově, Litvínově, apod.
Pěkně děkuji…
Děkuji, naše slovesná tvořivost je nevyčerpatelná, v tom to bohužel mají úředníci dozírající na českou holotu velmi těžké…
To je také důvod proč se nám úředníci množí. Až dosáhneme počtu 10 milionů bude vyhráno. Každý úředník se bude zabývat samosebou a Wir schaffen das.
Ja ja, das is wahr.
Ganze tschechische folfk is eine simulanten bande!
já tím narážím na tu reklamu „Když ji miluješ, není co řešit“.
takže tady to těmi neviditelnými
https://www.youtube.com/watch?v=uJaJmGEjQJA
nemělo nic společného.
Lepší byla tahle
https://www.youtube.com/watch?v=-5BjQ7a_dxo
Myslím, že ne. Pokud soudce zvolil termín projednávání těsně před volbami, tak měl už dopředu jasno, že Babiše osvobodí. Pokud vím, tak nakonec ani žádná škoda nevznikla.
To snad ne!
To jakože byl proces načasovaný tak, aby pomohl Babišovi?
Uvidíte sám. Čas nás rozsoudí.
Tak, aby bylo možné operativně zasáhnout. Odsoudit, osvobodit, nebo odročit, podle politického zadání.
Však uvidíme.
Podpora Babiše na Seznamu.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-prezidentske-zbran-basta-kazde-procento-pro-kandidata-spd-uskodi-babisovi-222526#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Koukám, že se fakt začínají Bašty bát.
Kydy jsou předvojem Seznamu 🙂
Hlavně je potřeba si uvědomit, že Bašta se nedostane, takže ho nesmíte volit. Protože kdyby ho volilo moc lidí, museli by soudruzi volby zopakovat a v opakovaných volbách zajistit správný výsledek navzdory těm, kteří volili špatně. To už tak v naší demokracii chodí.. takže volte v souladu s generální linií!
Závěr mě pobavil:
„My podporujeme pouze pana Baštu. Naopak veřejně vyzývám Andreje Babiše, aby z volby odstoupil, pokud skutečně chce, aby se na Hrad dostal kandidát opoziční strany,“ dodává Okamura.
Jako by opisoval s naší diskuse.
Polokorejec opsal kde co. Včetně poloviny republikánského programu, svého času.
Akorát si do své strany natahal socialisty, kdežto autentické národovce-srdcaře vyházel.
Jak polokorejec? Babička Japonka, dědeček Korejec adoptovaný japonskou rodinou, matka ze Zlína. A ta Korea byla do 45 roku okupována Japonskem, tuším 40 let.
Okamura opisoval z !Argumentu, kde tato výzva padla dřív než tady.
Tak to vypadá, že „Danuší“ je všude dost (jak se mne zde kdosi neustále ptal, zda nejsem Danuše) a jednou z nich je i Okamura.
Ale kdeže, Okamura jen lobuje za svého kandidáta a dělá to dobře.
Bašta na hrad!
😉, nejsem.
Bašta na hrad!
A nejste náhodou Danuše?
Teď už vám to mohu přiznat – jsem její ještě mladší a ještě pohlednější transbratr se třemi pohlavími.
Mělo přijít sem…
Nejsem Danuše.
Bašta na hrad!
Vy to tomu Baštovi teda baštíte…!
Me to prijde „jak u blbejch“, to rikavala moje babicka.
Je to neco jako kdyby FIFA nechala nastoupit FK Teplice proti dvou tymum z mongolske pralesni ligy, ktere by Teplicti hrave zvalcovali, a Cesi si pak zacli naprosto seriozny delat nadeje na vyhru Ligy mistru, nebo na Mistrovstvi sveta.
Ja bych byl samozrejme hrozne rad, kdyby FK Teplice pohar vyhraly, ale ziju nohama na zemi.
Zajimave je, ze je to tlacene stejnymi romantickymi naivy, kteri by nejradsi videli Ukrajinu zaplavenou miliony ruskych vojaku, nas mnogo, a velka vitezstvi. Ze by jim za zady sesypalo Rusko, to je podruzny detail.
Absence logiky v obou pripadech a znalosti zakladnich behu sveta ovsem leccos vysvetluje.
No, podle zvýšené aktivity čučkařů to vypadá, že deep state má z Bašty pěkně nahnáno a to je dobře.
Bašta na hrad!
Heleďte, Bašta ve svém věku už nemůže vzbuzovat ani nějaké nepřátelské pocity. Spíš lítost nebo útrpnost…
On se sice teď snaží a mezi těmi ostatními plonkáči na Primě sklidil jakési vavříny, už ten výběr napovídal, s kým se do II. kola počítá a s kým nee. V tom „novoročním projevu“ jsem se od Bašty nedozvěděl prakticky nic nového, vyjma platonických (neuskutečnitelných) slibů coby kdyby. Možná by měl více šancí, kdyby Bureš hodil ručník do ringu.
To i Vitásková měla více soudnosti, když to vzdala při cca 70 tisících podpisech. Než se nechat Rakušákem zaříznout a spravedlnosti se nedovolat… O soudnosti poloKorejce nasadit na start Baštu, by se dalo s úspěchem pochybovat.
Já si naopak myslím, že Vitásková svým způsobem zradila. Nebo sehrála minimálně roli nastrčeného panáka.
Nejedna strana nebo skupina se rozhodla nehledat svého kandidáta a přidat se k ní .. a ona to pak řízla.
Já jsem byl vůči ní lehce nedůvěřivý a po tom kroku ji považuju za osobu z druhé strany. Třeba se pletu a čas ukáže.
Bašta zůstal jako jediná skutečná alternativa a bez ohledu na SMS, v tom pořadu nepůsobil vůbec tak gerontským a beznadějným dojmem, jak si ho pamatuju. Když to srovnám se Zemanem před 5 roky, tak v tom nevidím v principu problém.
A ty SMS ukazují jediné – lidi jsou ochotni volit i vycpaného králíka, jestli to bude proti šestikoalici a jestli bude říkat nahlas očividné, ale zakázané věci.
A Baštova výhoda v tomto je jasná – on už neplánuje žádnou karieru, žádné trafiky, žádné koryto. Už si může říkat co chce naplno, když se mu zachce. A zdálo se mi, že to šlo z něj, že to nebyla naučená PR figura.
Takže můj hlas má. Měl by ho i kdyby jen dýchal, prostě ze vzdoru. A takhle mám o to větší radost, protože je to solidní kandidát.
gogo: 6 ledna, 2023 (15:32)
Ale dyť jo, volte jej, máte na to právo. To zklamání, když (ne)bude zvolen bude rovněž vaše. Já už si tohle zažil u Zemana o reprízu nestojím. Taky jsem volil „menší“ zlo (až ve II. kole).
Připomínám jen, že Zeman i Bašta pochází z jednoho socanského hnízda. A socani byli za uplynulých 30 let stejná škodná, jako ostatní protinárodní (globalistické) partaje. Vyjmenovávat je snad nemusím.
Jenže výhra Teplic nezávisí na hlasování diváků, kdežto volba ano.
Zase spatne.
Kdyz predhodite lidem neco, co nechteji, tak vam pro to hlasovat nebudou.
Stejne jako v SK Teplice musite vymenit hrace, kapitana, nebo rovnou cely tym. Tedy pokud chcete tu Ligu mistru.
Pokud jste tak samoliby a myslite si, ze Basta je to jedine spravne pro vsechny a vsichni ostatni jsou blbci, tak vam pak nezbyva nez vymenit volice.
Trvat si na svem bez ohledu na vetsinu lidi je jako dostat banan od Realu a stezovat si, ze branky jsou moc velke.
Fotbal se hraje, hráči musí umět hrát.
Volby se vyhrávají hlasováním – buď přesvědčíte voliče, že jste dobrý, nebo aspoň že ostatní jsou mnohem horší, anebo aspoň v nich vyvoláte ten dojem.
Podle mě Bašta vyvolal dojem, že to není geront ve vegetativní stavu a že je schopen nahlas a veřejně říkat věci, za které Urválek Stříž chce lidi zavírat.
Já chápu, že ty věci, co Bašta řekl, jsou pro hodně lidí nepřijatelné a bude nejspíš říkat ještě horší věci. Takže nemyslím, že je volitelný pro všechny.
Je volitelný pro mě a odpovídá nejlépe hodnotám, které mám já.
Já celkem nemám problém, když kolega v práci horuje pro EU, Greendeal a volil SPOLU. To prostě jde dohromady. Chce přesný opak toho, co já a dělá kroky k naplnění.
Mě fascinují lidi, co hlásají hodnoty opačné tomu, co dělají SPOLU nebo Babiš, ale pak je volí, přičemž s nadšením.
Odpověď na otázku Vidláka.
Sprostý podezřelý Veľký Bocian bude shledán vinným, ale nepravomocně, protože se samozřejmě, tzv. na místě, odvolá.
Za důležitější ovšem považuji odpověď na otázku, o kolik to změní zisk jeho volebních hlasů.
Nyní prý má Babiš asi 30%.
Tak kolik to bude po nepravomocném odsouzení? 35 nebo 25?
A kolik by to bylo, pokud by byl shledán nevinným? Řekl bych, že 25 nebo 35.
Ono nejde ani tolik o to, mu ubrat, celá ta šaráda je cílená na jeho nevoliče, aby se stádečko vlivem energetické eroze nerozuteklo. Je třeba stále stádečko udržovat v přesvědčení, že je Ježibabiš FUJ..
O té Sýrii napsal Vidlák pravdu, všechny ty události se promítly do syrské ekonomiky.
Zdaleka největší roli ale hrálo rozvrácení Iráku a odstavení iráckých sunitů ze státní sorávy a z armády.
Jejich rodiny náhle ztratily živitele a tak se řada vojáků i jiných nespokojených muslimů dala k IS.
A protože výrazná sunitská menšina žije i v Sýrii , tak se tam nepokoje přelily jako požár a nešlo to zastavit.
Mladý Asad byl oční lékař, který se stal prezidentem jen z leknutí. ( Jeho bratr, který byl na funkci připravován, zemřel. )
Asad patřil k alávitům, což je taková šítská odnož. Ale jeho manželka je sunitka, takže se zdálo, že by to mohlo klapat.
Ačkoli je mladý Asad velmi mírný a tolerantní, na rozdíl od svého otce, tak první projev vzpoury na sunitském území ho musel vyděsit. Jinak si neumím vysvětlit ten tvrdý zásah proti mladíkům, kteří malovali protirežimní hesla.
A když to západní média trochu přikrmila a řádně rozmázla, tak bylo jasné, že ke dnu šel nejenom Irák, ale půjde i sousední Sýrie.
Viníka vidím ve Spojených státech. Rozvrátit fungující státy je , aspoň z mého pohledu, těžký zločin.
To je jak náboženské poměry v Evropě v 17. století.
No jo, no, kdekoliv jsou menšiny, tak se s tím dá báječně pracovat. Diivm se, že ještě nikoho nenapadlo vrátit to Ušákům a Anglánům přes jejich menšiny. Třeba Hispánce, Afroameričany, Afroangličany, a jiné Afro-cosi občany, popřípadě Pákistánce? Anebo je jejich společnost doopravdy tak sexy a soudržná?
Už se na tom pracuje.
Pilně se na tom maká.
Afroameričané mají zvláštní afinitu vůči islámu. Z Cassiuse Claye je rázem Muhammad Ali.
Londonstán se stává předměstím Islámábádu . A nejenom ve Skandinávii jsou už čtvrti, kam se neodváží ani křižácká policie , dokonce ani hasiči a záchranka.
Tak nějak se to tam pomalu afrikanizuje. Bohatí bílí v opevněných condominiích , chudina ať se o sebe postará sama.
Muhammada Aliho do toho moc netahejte.
To je uplne jina doba jak Islamu, tak hlavne v USA.
Jinak kdyz si poslechnete pak rozhovoru s nim, tak muto docela palilo a mel vsech pet pohromade.
Samozrejme nez se projevil Parkinson, boxerska nemoc z povolani.
To je ten, jak hovořil o barevných ptácích a totálně tím zbořil dramaturgii zděšeného redaktora?
Ten.
Týká se to všech Afričanů. Arabové sice černochy moc nemusej , ale i tak se v Africe šíří islám jako požár.
Zajímavé je, že v severním, islámském Súdánu je daleko větší pořádek, než v jižní části, kde se křesťani mydlej mezi sebou a o bezpečí se nedá mluvit.
Skoro to vypadá, že striktní pravidla, která vyznávají milovníci Alláha, mají něco do sebe.
Minimálně na určitých místech, hlavně tam, kde je hodně mladé a nepokojné populace.
jenom jestli to není takovej ten islámskej „mír“, kdy už jsou nevěřící všichni mrtvi a není s kým bojovat …
Helanov: Sunnité v Sýrii mají většinu asi 60 až 70 %. Alavitu je jen 10 až 12 % odhadem. Ostatní Syřané jsou křesťané nebo drúzové. Proto režim Alavitu opírající se o ostatní menšiny byl v situaci jako kdyby seděl na sopce, kdyby se sunnité nábožensky probudili, i když část sunnitu podporuje vládu. Několik generálů a bohatých obchodníků má blíž k vládnoucím alavitum než chudým sunnitum, kteří se bouřili. Je to jak 15. a 16. století v Evropě, jak píše Jason. Doba husitů, křižáků, inkvizice a Bartolomějské noci.
No jasně. Je to tam národnostně i konfesně strašně složité. Stejně jako v sousedním Libanonu.
Hlavně Kurdové jsou náchylní k násilí a tak dobrý nápad byl vyzbrojit a vycvičit kurdské bojovníky, hlavně ty nejmilitantnější od YPG.
Vzhledem k tomu, že školitelé se rekrutovali převážně z Izraele, tak si tím Kurdové reputaci mezi Araby moc nezvýšili.
Z mého pohledu posloužili Kurdové jenom jako užitečný kanónenfutr.
Záměr je obnovit říši, Velký Kurdistán, ale neuvědomují si jedno. Že na to nemají tolik hmotných prostředků, jako jejich vzor, kterému se to doopravdy povedlo. Jsou prostě chudí.
Kurdove maji na svedomi vetsinu zlocinu ze cti, spachanych v Nemecku.
To jsou vrazdy, znasilneni a unosy vlastnich pribuznych zenskeho pohlavi, ktere se z nejakych duvodu nechteji provdat za vlastniho padesatileteho stryce.
Celosvetova glorifikace Kurdu probehla uspesne, pro Kurdy samotne uz mene.
Ted to same probiha s Banderovci, uvidime, jaky bude zaver.
Dalsi mozna budou na rade Rudi Khmerove. Do party by zapadli.
Škoděj všude. Ale jako klacek na vlády v Sýrii, Iráku, Turecku i v Íránu vzorně plněj úkol zadaný kolektivním Západem.
Velký Kurdistán je naprostý nesmysl. Žádný příčetný stát se nevzdá velkého kusu svého území.
Navíc, Kurdům by to nestačilo, protože jsou roztroušení na mnoha místech a hranice se ani nedají přesně určit.
K poslední větě …. No ono to až dosud fungovalo, akorát si nevšimli, že svět se vyvíjí a lidi se učí. A některé poučky o demosgrácii co se mladí učí v západních školách, se náramně hodí pro místní podmínky a už nejsou tak poddajní. No a taky net tomu dopomáhá. Dřív se „novinky“ rozesílali koňmo, což trvalo hafo dní, dnes to mají okamžitě… jóó technika : – ))
Každý dobro je na něco špatný
Emo, oni mají demokracii, ale jiného typu. Ta naše u nich nefunguje .
Třeba v Afghánistánu mají jednotlivé kmeny Velkou džirgu, sbor strarších, kde se účastní i hlavy podřízených svazků.
Je to propracovaný systém, aby vedle sebe mohly žít různé národnosti. Hlavní slovo mají logicky Paštůni, kterých je nejvíc.
Když se do nich nikdo nemontuje, tak žijí spokojeně a v míru.
V tomhle ohledu mají smůlu, o Afghánistán měli velký zájem Britové, Sověti i Američané.
Praotec Afghánistánec si vybral blbé místo k žití. Z Afghánistánu se dá funět za krk současně hned šestici zajímavých zemí.
Číně, Íránu, Pákistánu, Terkmenistánu, Tádžikistánu a Uzbekistánu.
No nekup to!!!
Mít vojenské základny v takové zemi je bezva.
Afghanistán má velké surovinové bohatství. Třeba v tom Lógaru, kde byla naše posádka, je měděný důl.
Vsichni jsme byli Iracani.
Potom prisli Americani.
Dnes jsou z nas siiti a suniti ….
Kecy v kleci. Sýrie by šla tak jako tak, byla v plánu. Akorát ten Putin do toho hodil vidle. U Libye byl u moci Medvěděv, jinak by to tak hladce Američanům neprošlo.
Velice mě pobavil údajný návrh trestu pro Bábu – podmínka, pokuta ajánevím co ještě….
Z toho plyne poučení, že vrána vráně oči nevyklove!
Je to zábavné ta naše „Justitia Democratica“
– Ráth bručel a zase bručí…
– Janoušek musel domů, je přece nemocnej…
K soudu se nechodí pro spravedlnost. ale pro rozsudek! V demokracii samozřejmě demokratický. A díky svobodě může každý (nebo kdokoliv jiný) svobodně bručet.
Moc by mě zajímalo, co způsobilo tento Šarochův veletoč. Článek ze 16.9.2019:
Šaroch ke kauze Čapí hnízdo: Pod tlakem Babiše jsem nebyl, důkazy o spáchání trestného činu nesvědčily.
Žalobci stopli stíhání Babiše i dalších v kauze Čapí hnízdo. Farma byla malou firmou, zjistili.
Vcera to tu psal Lex.
Sikela radil osotanim podnikatelum, aby udelali to same, co Babis s Capakem.
Takze kdyz odsoudi Babise, tak by mel jit Sikela taky.
Možná jim došlo, že by dezoláti mohli volit vetřelce, kdyby jim stáhli svého člověka, který kanalizuje jejich naděje. Ve druhém kole je Bureš menší riziko než Bašta.
par cernych predpovedi
1. Deficit státního rozpočtu bude nejméně o polovinu vyšší
2. Vládním zadlužováním frustrovaná ČNB doporučí přijetí eura
3. Hrubý domácí produkt se meziročně propadne o 7-10%
4. Škoda Auto zásadně omezí nebo ukončí výrobu aut v ČR
5. Příjmová chudoba se zdvojnásobí a dosáhne průměru EU
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/01/06/novy-neprumyslovy-stat-aneb-predpovedi-cernych-labuti-pro-cr-v-roce-2023/
1. Koalice miliardářů založí bilionový Projekt Manhattan zaměřený na energetiku
2. Francouzský prezident Macron odstoupí z funkce
3. Centrální banky nezvládnou inflaci a zlato vystřelí na 3000 USD
4. Založení Ozbrojených sil EU
5. Některá země se zaváže k zákazu veškeré masné produkce do roku 2030
atd …
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/01/06/predpovedi-saxo-bank-pro-necekane-udalosti-v-roce-2023/
Nedá se někde podívat, jak se Saxo trefovala v minulých letech? Něco z toho zní zajímavě … a třeba ten zákaz masa dostatečně šíleně na to, aby to byla pravda, když už to prošlo i u benzínových aut.
Predpovedi vydava cela rada instituci.
Vetsina jich samozrejme nevyjde, pocita se za velky uspech, kdyz vyjdou dve z deseti.
A pak se za ty dve uspesne predpovedi naparuji a doji v mediich jeste par let.
No, zrovna ta předpověď o ceně zlata mi přijde celkem pravděpodobná. Jedna z mála jistot v historii.
Mate pravdu, zlato se muze dost vyhoupnout, pokud se mocipani usmysli a utrhnou se ze retezu.
Cele jsem to necetl, dal jsem jenom to prvni, jak se svetovi miliardari semknou a spolecnymi silami vyresi problem elektricke energie a baterii soucasne.
Je to takova snuska debilnich floskuli a fantasmagorii, ze jsem uz dal nepokracoval.
Vyplodili to dva Holandani, takze jim preju hodne stesti pri vybijeni krav.
Fakt, že Fiala v podstatě dělá měnovou reformu se nabízel už dávno. A co se týče těch ozbrojených sil, tak to je něco jako Varšavská smlouva revival. Dočkáme se v případě vzbouření a odstavení našich protektorů opětovné invaze spřátelených vojsk? Anebo snad budou mít hlavouni delikátnější metody pacifikace vzbouřené provincie?
Má už vůbec EU, potažmo západ co nabídnout než jistotu práce v montovně a sílu k potlačení nepokojů ? Jestli ne, tak čím se potom liší od Číny, která nabízí to samé, ale bez navoněné obálky.
kdyz si ty vojska pozvem, tak asi ano.
jen nevim ktera, protoze nemci k nam ani nedojedou. leda zase konmo.
Na Mošnově budou Američani, a přistávací dráha je tam dost dlouhá, když tam můžou přistávat i B-52. 173rd Airborne Brigade z Itálie obsadí letiště Ruzyň, Hradčany (Mimoň), Čáslav, Prostějov, Hradec, Budějovice, na ně přímo ze států Globemastery (max s přestupem na Rammsteinu) přiletí 82nd Airborne Division a 101st Airborne Division , mezitím se z Německa vydají 170th Infantry Brigade, 172nd Infantry Brigade a 2nd Stryker Cavalry Regiment. Nějaké jednotky jsou v Polsku (myslím, že tam Poláci chtěli celou US. tankovou divizi). No a pokud by to nestačilo, Pšonkové rádi pomůžou (mají s tím zkušenosti z roku 1938 a 1968).
Thomas Schäfer, mimochodem do nedávna řídil Škodu Mladá Boleslav, natvrdo oznámil, že koncern VW bude nadále investovat do vzniku nových továren a pracovních míst pouze v zemích, kde je elektřina za 0,75 CZK za kWh! Jako příklad uvedl USA a Čínu! V Česku se elektřina dodává na základě Fialova nařízení za 6 CZK za kWh a zbytek ceny platí Česko ze státního rozpočtu! Schäfer přitom bez obalu novinářům řekl, že ani ze solidarity nemůže koncern VW nadále investovat do udržení výroby v zemích, kde je elektřina za 3,75 CZK, jako v Německu! Jako důvod pro toto opatření uvedl Shäfer, že Evropa není v mnoha oblastech nákladově konkurenceschopná, zejména pokud jde o náklady na elektřinu a plyn A dodal , že celý evropský průmysl ztrácí díky vysokým cenám energií schopnost konkurence!
Podle Shäfera nikdo nemůže vyrábět automobily v zemích, kde je drahá elektřina! Česko přitom vyrábí 37% své elektřiny za 0,25 CZK za kWh v jaderných elektrárnách, a 36% v uhelných elektrárnách za 1,65 CZK i s bruselskou povolenkou! Je tak jasné, že Česko má dostatek levné elektřiny, ale kvůli Německu, aby se výroba nepřesunula do levných Čech, musel Fiala elektřinu zdražit! Česko se tak má obětovat přežití části německých pracovních míst!
https://www.michalapetr.com/map-1559-putin-vcera-prolomil-plynovou-blokadu-evropy-cesko-ma-zbankrotovat-aby-se-nerozpadla-eu-pozaduje-bruselsky-komisar/
Fiala to udelal presne podle befelu. Elektrika v Cechach musi byt drazsi, nez v Nemecku, jinak by nejdriv zavirali fabriky u sousedu.
Takhle to nejdriv zabali u nas, a pak zbyde vic elektriny pro Nemce.
Můj tip: Vinen, ale trest jen maličký (asi nejde někoho odsoudit a nepotrestat vůbec). Cílem veškerého snažení je jen a pouze uštědřit mu takový cejch, který ho vyřadí z vysoké politiky. Neomezit ho nijak na majetku ani na podnikatelských praktikách bude takové držhubné a odpustek, protože se ho bojí i sám soudce.
V konečném důsledku to odhalí zrudnost dotací a přerozdělování
Dmitrij Medveděv: Ukrajincům byla na Velký svátek podána ruka křesťanské lásky. Jejich vůdci to odmítli. Myslím, že většina našich vojáků účastnících se SVO si tiše vydechla, když slyšela odmítnutí hlavních ukrajinských klaunů zastavit palbu na Štědrý den. Méně problémů a méně lstivosti.
Zbavení obyvatel možnosti chodit do kostela je politováníhodné. Na druhou stranu prasata nemají žádnou víru ani vrozený smysl pro vděčnost. Rozumějí pouze hrubé síle a křečovitě se dožadují žrádla od svých pánů. To je základem tréninku. Který bude pokračovat ze strany západních pasáčků sviní.
Dokonce i negramotná německá babka Berbocková a řada dalších hlídacích psů evropského chlívku dokázali žvanit o nepřijatelnosti příměří. No, nástupci nacistů nikdy nešetřili ani lidi, ani zvířata. Jsou na to zvyklí…
https://t.me/medvedev_telegram/242
Dimun vnesl velký vklad do velkých modernizačních projektů, zejména v polovodičích a nanotechnologiích. Lidi ho mají moc rádi, zejména ve vtipech, je to v Rusku velmi respektovaná osobnost.
On není zase takový problém s tím, že by Rusko nemělo čím nebo jak. Problém je v tom, že nepoužije ani ty elementární nástroje trochu efektivně.
Jen si třepí huby vyznačováním červených linií a temnými výhrůžkami použití wunderfaffen. Ono by ale bylo stačilo si nepotopit loď, sejmout na Ukrajině pár mostů, tunelů, zahlušit PVO a nelikvidovat vlastní vojáky na betonových bunkrech protivníka.
Dělat deeskalace, konkrétní a urychlené fáze, úspěšné přeskupení a přijímat nelehká rozhodnutí – to se dá i s pěstním klínem. Na to není potřeba ani přehlídková Armata, ani ponorka.
Vyhrotit celý konflikt na maximum by nebyl pro Rusko problém. O to více uznání zasluhuje, že se snaží o opak. Bohužel ukrajinsko-NATOvská protistrana se stále snaží ten konflikt protahovat a eskalovat.
Kdo po tom touží, ten by si měl poslechnout profesora Staňka. Stačí těchto 6 minut:
https://www.facebook.com/politickeharaseni/videos/551520283796850/?extid=CL-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C&mibextid=2Rb1fB
Nejde o vyhrocení, jde o to, jestli vyhrát nebo prohrát.
Není problém vyhrát bez vyhrocení a prohrát s vyhrocením.
Tady na Kydech se razí (pro mě absurdní) myšlenka, že pro Rusko je velká výhoda konflikt natahovat co nejdéle a nalákat na Ukrajinu co nejvíc zbraní a systémů NATO.
Vy píšete (s negativním podtónem), že natahuje konflikt NATO. Dělají to proto, že je to výhodné pro Rusko nebo pro NATO?
A je podle vás lepší pro Rusko dnešní stav nebo by bylo lepší, kdyby od začátku vedli normální válku, která by skončila někdy v červnu ovládnutím Ukrajiny?
A nemuseli by ani být tak drsní jako USA, tj.. bez chemických zbraní, fosforu, uranové munice, masivní likvidace civilní infrastruktury apod…
Výhodné je to jednoznačně pro NATO. Rusko to loni na jaře podle mě dost podcenilo – nacifikaci a odhodlání Chochlů i jejich podporu a vyzbrojování (téměř) celým Západem.
Na jaře se Rusko zřejmě domnívalo, že do 1 měsíce budou v Kyjevě… Teď to vzdát nemůžou, ale „řezat až na kost“ ještě pořád také nechtějí. Oni totiž i ti Malorusové jsou z jejich krve. Jenom tyto někdo na Západě přesvědčil, že nikoliv, že „patří na Západ“. (Tak jak to papouškují někteří prozápadní kolaboranti v Česku). Neuvědomují si, že je to trochu jinak:
že PATŘÍ ZÁPADU. Do posledního Ukrajince.
jenže, když se podíváte na realitu, tak „řežou na kost“ nejvíc právě ty, které vy označujete ze „jejich krve“. Jak svoje vlastní vojáky, tak civilisty na Donbase a nakonec i ty nahnané chlapy z teritoriální obrany. Nemluvě o terorismu proti infrastruktuře.
V oblastech, kde nejsou lidi jejich krve, se ze strany Ruska zast nic tak drastického neděje.
A co byste jim radil? Jít na to „od lesa“ a začít na Polsko-Ukrajinských hranicích?
Přímo do jádra Banderostánu? Vy jste ale filuta!
Jit od Dnepru.
Plán je odsoudit, okamžitě přijmout zákon, že odsouzený člověk, nemůže kandidovat do vysokých politických funkci. Tím je Babiš smeten z politiky navždy, pokud nepřijde Zemanova všeobecná amnestie, která shodou náhod tento trest smaže.
Vzhledem k tomu, že se jedná jen a pouze o příspěvek justice do předvolební kampaně, tak rozsudek bude vinen. To ho nemohli odsoudit o měsíc dřív? Tomu že se jedná o náhodu nemůže věřit snad ani Cempr.
musí to být narychlo, aby se z toho nedala vymyslet cesta ven. A komu bordel před volbama prospěje? No? No jen to řekni! =)
Tenhle bordel se řešíval puškama… Díky bohu, že jsme v ČR a ne v nejakém suveréním a ctnostném státě =)
Samozřejmě vinen. Je před volbami. Ale tak nějak „na oko“ – bez přímých důkazů. Takže podmínečka, pokutička, odvolání – a po volbách osvobozující rozsudek.
To je panečku analýza!
Stejně to bylo za druhé světové, tehdy taky Stalin chtěl ukázat, jako jsou Němci zlí, tak nařídili deeskalace, různé úspěšné operace přeskupení, dodával do Německa hodně ropy a kdyby měl loďstvo, byl by si ho určitě potopil, aby ukázal Hitlerovi, že to myslí vážně. A takto slavně zasazoval Němcům drtivé rány až k Moskvě a Stalingradu.
Tehdy Hitler poznal, že jeho strategie je špatná a že by měl taky bojovat vidlákovsky. Ukázat, jak jsou Sovětí oškliví. Tak nařídil deeskalaci od Stalingradu a Moskvy, přestal brát ropu od Stalina, domluvil se s USA na dodávkách zbraní a materiálu pro SSSR a zaručil se, že už nebude střílet do konvojů, protože věděl, že čím víc nábojů Sověti vystřelí proti jeho armádě, tím víc jim jich bude chybět… a slavně to dotáhl až do Berlína.
Reakce Strelkova na Vánoční jednostranné příměří – i on se zjevně kloní k vidlákovskému vedení války.
Ponechávám v originále a výjimečně přímo kopíruji pro kvalitu příspěvku:
В связи с заявлением пана Подоляка о том, что ВСУ не намерены идти навстречу Кремлю в соблюдении „одностороннего перемирия“ – у меня несколько ремарок:
– отзываю из вчерашнего обзора-прогноза необоснованно-смелое предположение о возможности завершения штурма нашими войсками н.п. Марьинка за неделю-полторы. Марьинка если и будет когда-нибудь взята – то существенно позже, так как за 36 часов нашего „воздержания“ ВСУ серьезно укрепит свои позиции и усилит гарнизон;
– Владимир Владимирович сделал настолько смелый и решительный шаг к поражению и капитуляции в текущей войне, каких еще не было за минувшие 10,5 месяцев т.н. „СВО“. Гаага аплодирует и начинает готовить камеру. (Если, конечно, вопрос не будет превентивно решен путем несанкционированного ввода черенка лопаты в задний проход, как было с Каддафи);
– вооруженные силы РФ – просто в восторге: им на своей шкуре удастся испытать все „прелести“ односторонних перемирий, которые ранее познали Корпуса народной милиции ЛДНР за предыдущие 8 лет. Думаю, нашим военным понравится. „Деэскалацию“ и „Перегруппировку“, а также „Непростое Решение“ – ВС РФ уже оценили. Теперь – новый этап…
On ten Strelkov je prostě rebel. A nemá rád Putina.
To je tak asi všechno, co mi z jeh pamfletu vyplývá.
Ostatně těch rozumbradů, kteří přesně vědí, jak by se to mělo řešit je i tady dost. Bohužel – každý z nich má jakousi vlastní modifikaci řešení. A přesně to udrží Putina u moci.
Docela jste ho vystihl. Je to rebel.. dva vojáky zranil, tři zhmoždil a jednoho… zesměšnil!
Myslím, že vyhlášení jednostranného příměří včetně toho, že ty oblasti, které nedávno tak slavně přijali do RF, prohlásil za území Ukrajiny, si zaslouží patřičnou reakci. A tady se Strelkov drží ještě hodně při zemi bych řekl.
Hospodine chraň Rusko před takovými zjevy. To aby se jeden bál toho, že se kozácký kůň napije z Vltavy. Měli by ho posla za Navaleným. Buď by se zabili nebo by si naprosto porozuměli – nic mezi tím.
Vy jste nevidel jejich duel? Daval jsem kdysi odkaz.
Třeba se Putin
vzhlédlzhlédl ne ve Stalinovi ale v Nikolajovi II – ten přece deeskalaci na frontě taky nařídil, a pak už to bylo všechno jenom žůžo klídek a vedlo to k míru, blahobytu, práci pro všechny a nakonec i velice rajcovní demokracii.Možná některý z předků Vidláka Nikolajovi dobře poradil.
hmmm Raz Putin, Nafurt Putin =D
Oni pak ještě Němci poslali jednoho neziskovkáře, a ten tu deeskalaci dovedl do kapitulace před kapitulujícím Německem. To byl Nikolajův majstrštyk, který potom bouřlivě oslavil v Jekatěrinburku s celou rodinou.
Tu oslavu ale už zase řídil neziskovkář z USA.
nakonec ztratila smlouva na faktické účinnosti a mír anulován tak o co go a ideologie neziskovkáře se tam udržela 70 let.
Nakonec to měl zachraňovat další německý neziskovkář. A jsme zase tam, kde jsem začal.
Je to kruh. Bohužel pořád s lepší a lepší technologií.
A dražší, původnímu neziskovkáři stačilo na jeho rejdy milion německých marek, dnes biliony a nekonečně.
Zase tehdejší Marka byla podložená zlatem, kdežto dnešní dolar je podložený leda vyhrožováním.
gogo: 6 ledna, 2023 (10:24)
Dolar je hlavně podložen petrodolarem. A ten už se začíná díky BRICSu hroutit. Pak nastane dominový efekt a celé to impérium dluhů se zřítí. Česká koruna též.
A petrodolar je vynucován vojenskou silou nebo vyhrožováním vojenskou silou, případně se organizují barevné revoluce nebo kabelkové procesy.
A kdyby to všecko šlo podle plánů, tak už by se medvěd dávno nejen porcoval, ale i z větší části byl sežrán. Trockyj by hrozil vpádem dojčům tak vehementně, že by to i udělal, rusko by bylo nakopáno do kulí napodruhé, sibiř krásný, sibiř můj… No kdo mohl tušit že ňáká Leninova debilní fusatá sektretářka to celé tak zmrví.
Však právě jsme svědky pokračování přerušeného projektu.
zhlédl – taky mě to praštilo do oka a sledoval jsem, jestli zareagujete.
Já myslím, že opravy jsou dobrá věc, bez ironie. Lidi si aspoň čtením nefixují chyby.
No koukám na to ‚z’hlédl celou cestu z roboty jak ten vůl… a asi ten vůl holt jsem a budu, páč nevím kde je chyba. Teda zatím. Většinou píšu intuitivně – tak, jak mi klávesnice narostla, a tady jsem si říkal „no, když k něčemu vzhlížíš, tak se v tym aj vzhlédneš, ne?“. Představuju si to jako že si takhle jde Putin na výlet do muzea skvělé doby, tam na pyjedestálu vidí Nikolaja v pořadí druhého (estli mi opravíte i pyjedestál, tak se fakt naseru!), kouká jak je ogar Nikolaj vysoko, vzhlíží k němu vzhůru, a tedy se v něm vzhlédne. Nu nic, jdu zhlédnout vnitřní stranu víček, a pak se mrknu na to, proč je moje úvaha špatná.
vzhlížíte na někoho zdola, jak otrok na pána
ale
zhlédnete se v zrcadle a taky v někom, kdo to zrcadlo virtuálně představuje
shlédnout s určitou shovívavostí byste mohl v roli pána z balkonu na ty otroku na nádvoří
Pyjedestal asi začnu pro některé instalace užívat i já. Zrovna mě napadl brněnský orloj.
Ten Putin jistě bude vzhlížet na Nikolaje na podstavci, pokud je podstavec dost vysoký, ale jestli se v něm zhlédne, to bude záviset na jeho inteligenci a preferencích. Doporučoval bych mu spíš Alexandra.
Eh, tak už tomu rozumím… ona je čeština optimistická – jako že by mohl být někdo někomu rovný… holt v mém světě se asi enem shlíží, nebo vzhlíží…
Beru za pět, jdu chrápat a na příští písemku se to určitě doučím =)
Jojo, zhlížet se v někom navozuje už jazykově tu duševní poruchu, kdy na někoho čumím a vidím v něm sebe.
A bývá to spojeno s dalším jevem, kdy dotyčný čumí do zrcadla a za křivou hubu dává vinu tomu sklu.
Zakladatel to laskavě zkontroluje a rozdá známky sám. Za mě máte jedna mínus.
Neberte to, prosím, nijak zle. Gogo to můj postoj odhadl správně: lidi to čtou a fixují si chyby. Příkladů ze života (a opravdu děsných, i takových, které by nikdo nečekal) bych mohl sypat jako z rukávu.
Když už celou (a z mého pohledu marnou) tu diskusi čtu, aspoň dělám něco užitečného pro češtinu: lidi si těch oprav snad všimnou, a až budou sami psát, třeba si vzpomenou.
Inu, k anketě – že je vinen je snad jasné, na to se snad nemusel soud ani svolávat, dyť je to napsané ve všech novinách…
Sprostý podezřelý, předsouzený a brzy odsouzený bude dle obyčejů nejdřív na cti pošpiněn, chátrou i honorací opliván, následně zaplatí nehoráznou pokutu, dostane třídní důtku, zakážou mu být prezidentem čehokoliv (vč. spolku zahrádkářů… teda agrofertu), pak půjde do kriminálu, kde bude denně tažen volem, lámán kolem, pepřen a solen, a pokud se ani po odpykání tří doživotí nepoučí, tak jej necháme na ukrajině kanonizovat.
JO asi tak A zapomněl jste na šestinedělí v opuce a upálení sirkami.
Telegram:
Diel 1.
https://t.me/playcivilization/354
Hodnotenie údajov o nepriateľovi – ukrajinský spôsob myslenia, 1. časť
Takže prieskum, reakcie Ukrajincov a niekoľko provokácií, ktoré nasledovali, aby ich prinútili prehovoriť, ukázali nasledovné. Všetci ukrajinskí komentátori preukazujú rovnaké zlyhania myšlienkového procesu. Poďme si ich vymenovať.
1. Nepochopenie vzťahov príčin a následkov. Prieskum ukázal, že Ukrajinci sú schopní formulovať koniec vojny, aký chcú, ale nevedia si ho „prepojiť“ s realitou na fronte, rovnováhou síl, rýchlosťou zmeny tohto pomeru atď. , odpovedajú na otázku, ako sa vojna skončí (ako to vidia oni), ale nevedia krok za krokom sformulovať, ako to bude technicky urobené. Jednoducho preto, že si nepredstavujú a nechápu, že si nepredstavujú.
Druhým príkladom neschopnosti Ukrajincov pochopiť kauzálne vzťahy sú ich odpovede na otázku o dôvodoch začatia SMO. Všetky ich odpovede sa bez výnimky zvrhávajú na klišé ako „Putin si chce podrobiť Ukrajinu“ a ďalšie veci, ktoré nesúvisia s realitou, ba ani logicky nesúvisia, pretože „Putin si chce podriadiť sám seba“ neznamená že musí začať vojna s [vložiť]. A v skutočnosti to zvyčajne nezačína. Nikto z nich si nedokáže vybudovať konzistentnú hypotézu o tom, prečo sa to všetko deje, navyše nechápu, že ani nemôže. Zdá sa im, že vedia všetko, ale nevedia si overiť, či je to pravda alebo nie a nechápu, že je to potrebné a možné.
Tretím príkladom je, že Ukrajinci nedokážu spojiť svoje útoky na našu infraštruktúru s našimi útokmi na tú ich.
To znamená, že nechápu, ako súvisí moment začiatku útokov na ich rozvodne s útokom na Krymský most.
Objavilo sa aj množstvo exemplárov, ktoré sa oháňali budúcimi údermi ozbrojených síl Ukrajiny na ruské jadrové elektrárne, ale nedokázali pochopiť, k akej reakcii Ruska by to mohlo viesť.
Neschopnosť pochopiť a pochopiť kauzálne vzťahy vedie v konečnom dôsledku k tomu, že Ukrajinci nie sú schopní pochopiť dôsledky svojich činov.
Nielenže nevedia pochopiť, k čomu ten či onen krok môže viesť, ale nerozumejú ani tomu, že sa to dá pochopiť.
Diel 2.
2. Mimo každodenného rámca nemôže Ukrajinec uvažovať inak, ako triedením naratívov, teda hotových súborov dogiem, postulátov a klišé, ktoré vníma ako apriórnu pravdu, ktorá nepotrebuje dôkaz a nedá sa vyzvaní. Pokus diskutovať s Ukrajincami o konceptoch, ktoré nie sú v príbehu, je odsúdený na zánik, nemôžu na to ani myslieť. Nikto teda nevie odpovedať na otázku „za čo bojovali a obetovali sa bojovníci milícií Doneck a Lugansk v rokoch 2014 až 2022, ak sú všetci v Donbase za Ukrajinu“. Mnohí z nich na to ani nevedia pomyslieť a v lepšom prípade vysielajú z rozprávania dogmy – „to sú ruskí žoldnieri“ atď. A častejšie sa len tvária, že si otázku nevšimli.
Sú však aj takí, ktorí všetkému rozumejú, ale toto je etická otázka a nie otázka vedomia a o tom trochu neskôr.
Podobné naratívy „úbohé Rusko“, „Číňania sa zmocnia Sibíri“ atď. – ani tie nemožno spochybniť a v mysli Ukrajinca sú vnímané ako pravda, bez ohľadu na čokoľvek iné.
Tí, ktorí sledovali ukrajinských vlastencov, ktorí sa zrazu ocitli v slušnom regióne Ruskej federácie a porovnávali, čomu veria o Ruskej federácii a čo je tu skutočné, vedia, že často toto „premýšľanie“ môže viesť k zničeniu jednotlivca, resp. strata ľudskej primeranosti. To znamená, že zrážka nositeľa „rozprávania“ s realitou nositeľa jednoducho zabije. Ale nevedie to k tomu, že začne myslieť, pochopiť, že jeho dogmy boli chybné atď. To znamená, že mozog týchto ľudí jednoducho v princípe nefunguje správne.
Ďalším príkladom naratívu je „žili sme pokojne, ale boli sme napadnutí“, teda do 24. februára bolo všetko pokojné a dobré, potom začala vojna, napriek tomu, že vojna trvá už od roku 2014. A tento príbeh sa prelína s niečím veľmi zlým.
Diel 3.
https://t.me/playcivilization/355
Hodnotenie údajov o nepriateľovi – ukrajinský spôsob myslenia, 2. časť
3. Rozdeľte vedomie. Obraz sveta Ukrajinca z pohľadu normálneho človeka je šialený, keďže dogmy, na ktorých je založený jeho svetonázor, úplne odporujú realite, ktorá ho obklopuje. Napríklad Ukrajinec zároveň vie o stránke Peacemaker, vražde Olesa Buzinu, prenasledovaní aktivistov ako Ruslan Kotsaba atď., ale verí, že Ukrajina je právny štát, v ktorom nie sú mimosúdne popravy. cvičil.
Tiež Ukrajinec v rovnakom čase vie o tzv. ATO, Vojna na Donbase a verí, že do 24. februára 2022 nebola žiadna vojna.
Občas sa môže stať, že sa niektorí prepnú a porozprávajú o „separatistoch/separatistoch/, že všetko začali oni sami“, a potom o „Rusku agresorovi“ 24. februára, čiže dochádza k prechodu z jedného naratívu do druhého a späť.
Toto je dôležitý bod – Ukrajinec nie je schopný len veriť vo vzájomne sa vylučujúce veci, ale v podstate tak aj žije a na týchto vzájomne sa vylučujúcich veciach je založená jeho identita.
4. Neschopnosť vnímať informácie, ktoré vedú z pohodlného duševného stavu. Počas prieskumov v komentároch bolo možné priviesť Ukrajincov k potrebe stále diskutovať o veciach, ktoré sú mimo rámca im „dovolených“ naratívov. V tomto prípade sa prejavil systematický efekt, keď Ukrajinec, ktorý bol „vedený“ k potrebe prejaviť kauzálne vzťahy, sa odsťahuje hľadať výhovorky, hoci o to nešlo. Napríklad v odpovedi na otázku „chápete súvislosť medzi vašimi popravami vojnových zajatcov a exacerbáciou ruskej strany“ sa namiesto samotnej odpovede začalo hľadanie morálnych zdôvodnení ako „Nie ste o nič lepší“, často vytiahnuté z falzifikátov z prvých dní vojny zlepených CIPSO. To znamená, že mozog Ukrajinca jednoducho odmieta vnímať informácie, ktoré sú mu nepríjemné, a prekračuje rámec rozprávania.
Diel 4.
Záver.
Žiadna normálna ľudská komunikácia s týmito ľuďmi nie je možná ani z pozície sily. Napríklad Ukrajinec pod hrozbou smrti môže byť prinútený, aby tu a teraz prestal niečo robiť, no akonáhle pominie bezprostredná hrozba smrti, prestane robiť to, čo sa od neho vyžaduje, a následná odveta voči nemu a jeho vedomie nebude mať nič spoločné s jeho vlastnými činmi. Len nebude schopný pochopiť súvislosť.
Na druhej strane zdatný propagandista, ktorý sa časom „prilepil na uši“, dokáže Ukrajinca presvedčiť o čomkoľvek, vrátane dosiahnuteľnosti nedosiahnuteľného, možnosti súčasnej existencie vzájomne sa vylučujúcich javov v realite atď.
Máme čo do činenia s anomáliou vo fungovaní mozgu, ktorá je masívneho charakteru a my jej celkom nerozumieme a zatiaľ ani nedokážeme pochopiť.
Biológia nám hovorí, že sociálne inštinkty sú dané v štádiu vývoja mozgu a potom sa nedajú zmeniť, to znamená, že ide o to, že sú uložené v človeku v detstve.
Ale v prípade Ukrajiny máme fakty, že sa na takýchto zombíkov zmenili aj dospelí, ktorí sú v ukrajinskom prostredí už dosť dlho.
Navyše, čo je dôležité, tento efekt nemožno zredukovať len na propagandu, keďže v tomto prípade by vyňatie človeka z ukrajinského kultúrneho prostredia muselo viesť k duševnému zotaveniu. Ale nie vždy to tak je.
Okrem toho je dôležité, že v bežnom živote je Ukrajinec viac než pri zmysloch a vždy je potrebný nejaký ten spúšťač, ktorý jeho mozog prepne do spomínaného režimu. Niekde od polovice 2000-tych rokov (a možno aj skôr) bol takýto spúšťač niečo súvisiace s Ruskom, ale mechanizmus tohto javu opäť nie je jasný.
Ďalším problémom je, že neexistuje priamy vzťah medzi úrovňou inteligencie a všetkými vyššie uvedenými anomáliami. Rusko je tiež plné „nemysliacich“ kontingentov, vždy ide o nízkointelektuálny kontingent, ľudí, ktorých problémy s vedomím pramenia priamo z nedostatočnej rozvinutosti ich mozgu. Na Ukrajine taký jasný rozdiel neexistuje.
Zatiaľ nie je pochopenie toho, s čím máme do činenia, ale toto pochopenie potrebujeme, ak chceme túto vojnu ukončiť niečím iným, ako fyzickou likvidáciou všetkých obyvateľov Ukrajiny, ktorí sú schopní čo i len zdvihnúť zbraň.
Tohle lze ovšem napsat i o většině Rusů, Čechů …
Dobrý den.
Jako popis stavu velmi výstižné. Včetně dodatku, že se netýká JEN Ukrajinců. Naopak – jde o celosvětově rozšířenou sociální patologii. Mnohé se lze dočíst v knížkách Dr. F.Koukolíka, které vřele doporučuji všem.
Bohužel ale platí, že vědět proč je málo platné při neschopnosti něco s tím udělat.
Lidu zdraví (i duševní), světu mír!
Petr Vácha Šumperk
Chybí ulice a číslo popisné.
Slovy klasika (Cyrila Höschla)
„Třetina obyvatel téhle země je slabá duchem, každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik a zhruba polovina obyvatel v této zemi má podprůměrný intelekt.“
Na Ukrajině to bude patrně ještě horší.
Jistěže „Ukrajinci nejsou všichni stejní“, ale jisté společné rysy mohu potvrdit.
Už z počátku 90. let to nebylo jiné. I vzdělaní lidé – mimo ryze STEM obory, kde by něco takového bylo nejen absurdní, ale ani by to neprošlo praxí – to bylo zcela obvyklé: naprostá absence nějaké kauzality, odmítání „viny“, nesmyslná zadání… Už tenkrát chtěli vyhnat cokoliv ruského z Krymu, Oděsy atd.
Řekl jsem jim „přece Krym je ruský, bojovali o něj strašně za hrozných obětí“ nebo „Oděsa je císařovna Katarina a její milenec kníže Potěmkin a jejich gubernátor – markýz du Plesijé de Richellie – prasynovec „kardinála“ s Dumasových „Tří mušketýrů“. Schody v Oděsse – ikonický záběr kočárku z filmu – to je fakt vše „ryze ukrajinské“? Není samozřejmě. Žádná nebyla tenkrát a jak se zdá, brzy nebude – pro „neúspěch projektu“.
Oni jsou ne jako napadené Československo v roce 1938, oni jsou jako Sudeťáci v roce 1938. Chtějí zemi, která není jejich, a nikdy ani nebyla, a chtějí odtamtud vyhnat všechny proti. A co vyhnat, oni je chtějí přímo zabít. Jsou to čistokrevní náckové, nic jiného. Banderovci, kteří mají ulici – třídu Bandery a za mostem Sucheviče k Babímu Jaru… Je možné něco odpornějšího a zhovadělejšího?
Jako banderovci z Vláčilova filmu „Stíny horkého léta“, kde tak skvěle hraje Kurura a Vančurová. Nebo banderovci, kteří tady v ČR/SR zavraždili během útěku k páníčkům ze CIA v letech 1945-1958 tisíce lidí?
Je těžké přiznat, že někdo jiný není člověk, ačkoliv tak vypadá. Dokonce takové myšlení a jednání z toho vyplývající je uznáváno – zcela správně – jako zločin. Jistí lidé se z toho vymykají… o své vlastní vůli a ještě se tím chlubí. Ukroši…
Bude vinen, odsouzen a ostouzen. Články už jsou napsány hodně let a teď poletí éterem jako javorové nažky ve větru. Po volbách bude klid a žádný javorek nevyroste.
Všichni dobří rodáci
žádali o dotaci.
Ten kdo ne – je bílá vrána
spadla před ním slavobrána,
nechtěl dojit vemeno,
není naše plemeno. …
Jeden dává, druhý bere
každý se ke struku dere,
po volbách si mění role,
každý staví akropole.
Jen ten blbec chýši,
bo má morál vyšší.
Mne do dneška vrtá hlavou,kde všechny ty školy a radnice sehnaly přes víkend tolik ukrajinských vlajek.
Dobrý sluha musí být vždy připraven…
A jaké velké, u nás na gymplu měli obří, od okapu přes 2 patra a 4 metry širokou. Kde na to vzali, pamatuji, kdy nebyly ani 2 korunyna semínka mrkve na školní pozemek.
tak kdyz fialova klika uz v roce 2021 zacala pripravovat smlouvu o leceni ukrajinskych vojaky uzavrenou 1. 2. 2022
*nebo to zvladli dojednat za 14 dnu ?
Zřejmě na tam kde se sehnaly i všechny ty červené karty na demonstracích proti Zemanovi v roce 2014.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/cervena-karta-pro-milose-zemana.A141117_115629_domaci_cen/foto/CEN574edf_113649_2314545.jpg
Bylo by krasne, kdyby se veci mely, jak pise Vidlak.
Bohuzel vetsina sveta nema cas projizet Kydy, Telegramy, ci hledat nejake obskurni weby, kam kdysi prispivala Teresa Spencerova.
Vsadim se, ze pro vetsinu Cechu jsou Pralamentky fuj.
Pani Petra ci Vevca by mohly udelat ve svem okoli opatrny pruzkum, kolik Americanu veri, ze v Iraku byly ZHN.
V mem okoli tomu veri vsichni Americani a vetsina Japoncu.
Kdyz jim reknu opak, tak se o me Japonci reknou, ze mam rad Putina, a Americani se rovnou naserou.
S Bilymi prilbami je to stejne. Pro komplet vsechny lidi co znam, jsou to hrdinove. Taky dostali Oskara, ktereho jim nekdo nesebral.
Asad je reznik, co se udrzel u moci jenom diky tomu, ze ho podporil jiny reznik – Putin. Je to krasne a logicke a navic to davaji denne v televizi.
O nejakych videich na youtube nema nikdo ani paru.
To ze americti vojaci jsou v Syrii vi jenom naproste minimum lidi, a to minimum vi, ze tam chrani mensiny, ktere by Asak jinak vyvrazdil. O rope nevi nikdo.
Zarez Merkelove a Hollanda je jiny kalibr, ti nepublikovali na Twitteru, ale sli do „tradicnich medii. To neslo ignorovat, tak se prislo s vysvetlenim, ze to bylo vlastne spravne, protoze Rusko stejne chtelo Ukrajinu napadnout, jak uz dneska vsichni vime a vidime.
Konec zvonec.
Alternativa ma taky zvyk hodici se informace nafukovat. Vidkal pise, ze Morawiecky neco rekl „na plnou hubu“.
Me to zdaleka tak neprijde. Podle me se vyjadril velmi umirnene a opatrne. Navic po mnoha letech naproste ignorace banderismu na Ukrajine.
Taky neprecenujte vyznam jmena Bandera. Ve svete o nem vubec nikdo nic nevi a je to stara historie. Kdyz si nekdo neco najde, tak zjisti, ze bojoval proti Stalinovi, takze je to vlastne v poradku.
Tereza sice mala (nejen) o Syrii pravdu, ale nikdo to nevi.
Zkuste si dat do vyhledavace „Morawiecki Bandera“, kliknete na news a uvidite, kdo si toho vubec vsiml.
Muj tata si myslel, ze Saddam nejake ty ZHN mel — koneckoncu jim je dodavali Americani, aby mohli zplynovat Kurdy. Zda tam pozdeji nektere jeste byly, a byly na posledni chvili odvezene jinam, nebo je vypotrebovali, nevim, tata si myslel, ze je na posledni chvili odvezli. Drzel na Bushovce. 🙁
Rekla bych, ze vetsina Americanu (co se o takove veci zajima) je k tomu skepticka. Levicaci si tenkrat nemysleli, ze tam byly, a pravicaci uz od te doby vidi vse jinak.
Je to horsi s Ukrajinou. Sprousta lidi zere tu propagandu. Ne na konzervativnich mediich, ale vseobecne.
Co se Syrie dotejce, tak moc a moc lidi zacli tu situaci sledovat, kdyz padla Libye a lidi zacinali mit blby pocit o tom, ce se tam deje, a o roli Ameriky. Co jsem kolem sebe tenkrat videla je velky priklon k fandeni Rusku, a moc kolovaly tenkrat fejkove fotky deti, kterym mel Assad ublizit, a ukazali se byt herci. Vubec bitva o Aleppo byla na internetu plna americkych divaku, co fandili Rusum. Uz se to proste nedalo vydrzet, ty lzi.
U nas na vesnici mame dva blbce, co vyvesili Uk. vlajku. Ale ten jeden ji nedavno stahnul. Zbyva jen jedna, malinkata. Ale sousedsky se lidi boji otevrene mluvit, aby si nepokazili vztahy.
Vidlaku, prec casem jste psal, ze se vase ukrajinska rodina odvraci od uctivani Bandery a vraci se k Bohu. Ale kdyz tak ted ctu o zapadni Ukrajine, tak to vypada, ze Banderovci spis sili. Tak jak je to vlastne?
Někteří se vrací k Bohu, někteří se upínají k Banderovi. Společného mají to, že jejich přesvědčení sílí.
Měl jsem nedávno rozhovor s náhodným člověkem z Záporoží. Rozumný a vyklidněný chlap. Potvrdil mi, že v roce 2014 by celá oblast vítala ruské vlajky s nadšením, pak to sláblo, po únoru byl vztah spíš negativní a po humanitárním bombardování panuje spíš čistá nenávist.
Jasně, že zapracovala i propaganda, ale ti lidi se už necítí osvobozovaní.
V časech občanské války je střed vybijen rukou společnou extrémisty – a už se ani neptají, nezjišťují, neanalyzují, jede se na první signální – seš s námi nebo proti nám? Konec konců to začínáme pozorovat i kolem sebe, že?
Ano. Také se necítíme osvobozeni od té doby co jsme se osvobodili.
„Pane Bože, osvoboď nás od našich osvoboditelů, kteří nás před naší svobodou osvobodili…“
No a kdyz jsem tu predevcirem napsal, ze ukrajinska aktivita se zmenila na narodneosvobozenecky boj, dostal jsem vynadano. Samozrejme je to tak, deelektrizace Ukrajiny prinesla sve plody.
Civilista může pochopit, když osvoboditel střílí po vojenských cílech a mine. Dokonce i pochopí, když rozbije nádraží nebo most. Řada z nich by pochopila i tu rozvodnu – ale jen v případě, že to je součást útoku na okupanty, ne že tak chce vyvolat to, že já půjdu proti kulometům okupantů vyřvávat, že je mi zima.
To pak než takový osvoboditel, je lepší se smířit s okupantem.
A úplně nejlibovější osvoboditel je takový, co vleze do města, nechá okupační správu netknutou včetně ordnerů, rozvěsí fangle, že je tam navždy, nechá lidi pomávat svojí vlajkou za dohledu lidí z okupační správy a pak vypadne jak smrad v noci, aniž by to těm, co ho vítali, vůbec řekl. To je pak spousta radosti když přijdou ti z druhé strany a taky to vyvolá obrovskou motivaci v ostatních městech. Zejména když to několikrát zopakují, nejlépe z hlavního města oblasti, která se čerstvě připojila k Rusku na základě referenda, kde se zjišťovala účast.
Myslím, že tyhle dvě věci zajistily nehynoucí vděčnost na hodně dlouho.
Až na to, že tenhle vyprávěný příběh není pravdivý.
Cherson? Město spoustu let osídlované lidmi z Haliče a Ivano-Frankovska a dalších pravověrných „svidomitých oblastí“. Obyvatelé dostali spoustu výzev k evakuaci. Že se ukronáckové následně pustili do vlastních – stejně jako vraždili v Buči a dalších místech – to je další věc. Rusové neprováděli po okupaci/osvobození žádné „etnické čištění“ jako banderovci, a to je důsledek. Banderonáckové si samozřejmě oběti našli – stejně jako před časem třeba v Charkově, kde „zrádce Ukrajiny“ byl každý, kdo měl lepší byt nebo dům. Nebo hezčí ženu a lepší auto.
Svidomiti Chersoncane volili v referendu z 87% pro vstup do RF?
Anebo vysledky Rusove zfalsovali?
U Kyjeva proste utekli bez rozlouceni. U Kupjanska narychlo vyvadeli, v Chersonu vyhlasili evakuaci, o ktere se pul mesta nedozvedelo. Vozili je na lodkach a privozech.
Rossija zděs navsjegdá…ten billboard bych tam byt Ukrajinci, nechal
Neslo o Cherson- mesto, ale o Cherson- kraj, pozor na to. Ty pocty evakuovanych vynasobte deseti a dostanete se na pocet lidi, co zustal.
Ono je to s tím předáváním moci o dost složitější.
Když tam dosadíte svého, neví jako to tam chodí, na koho se s čím obrátit, nižší složky budou všechno sabotovat, lhát, vymýšlet na vás kompra atd.
Když tam necháte místního, který vám slíbí, že se „nebude míchat do politiky“ tak za ním už druhý den přijde někdo z místních nacionalistů a vysvětlí mu, že má hezkou ženu, zdravé děti pěkný dům a pokud chce aby to tak zůstalo…
Pracujete s lidmi, tedy žádné ano, ano – ne, ne.
Proto se takova osvobozovaci akce musi planovat predem a pracovat napr. s nekdejsimi bezenci.
To neni jak prace s buzolou.
Strojový překlad z deníku Slobodna Dalmacija: https://slobodnadalmacija.hr/vijesti/svijet/na-ukrajinskim-ulicama-vise-nema-muskaraca-krenula-je-velika-mobilizacija-denis-ivancic-za-slobodnu-vozio-sam-se-u-taksiju-i-zaustavila-nas-je-policija-1254159
V ulicích Ukrajiny už nejsou žádní muži, začala rozsáhlá mobilizace
Denis Ivančić pro „Slobodnu Dalmaciju“: „Jel jsem v taxíku a zastavila nás policie…
Podle Denise Ivančiće, Chorvata, který žije a pracuje v ukrajinském městě Ivano-Frankivsk, a který je velmi pravděpodobně jedním z mála Chorvatů na Ukrajině, začala v této zemi masová mobilizace.
– Existuje spousta policejních a vojenských hlídek, které zastavují muže na ulicích, v obchodních centrech, čerpacích stanicích…, dávají jim průkaz totožnosti a dávají jim výzvy k mobilizaci. Dnes jsem jel taxíkem, zastavila nás vojenská policie a řidiči byla předána výzva k mobilizaci. Dnes v centru města nejsou skoro žádní muži, chodí zde jen ženy. Byl jsem v restauraci, kde seděly jen ženy, nikde nebyli muži, říká Ivančić.
Mezi městy jsou i kontrolní stanoviště, kde zastavují auta a kontrolují cestující (muže).
– Požádají je o doklady a poté dostanou výzvu k mobilizaci a musí na ni odpovědět do 24 hodin, tedy do druhého dne, říká Ivančić.
To mi připomíná knihu „Hitlerovi ochotní katani“, jejíž nosnou myšlenkou je šokující zjištění o milionech dobrovolných pomahačů režimu o kterém věděli, že je zločinecký a jejich válka nespravedlivá.
Totéž se děje na Ukrajině, kde by válka mohla skončit za několik hodin ( !!! ), kdyby ukrajinská armáda a policie prostě zatkla Zelenského i banderovskou věrchušku z parlamentu nebo Azovu, Pravého sektoru, apod.
Ale ne. I ten poslední mravenec s průkazem a pistolí bude raději nahánět své bližní po ulicích a posílat je to absurdního mlýnku na maso – ne však „za Ukrajinu“, ale za USA, za Zelenského, za Banderu, za fašismus, za oligarchy…
A na tom to celé stojí, milé děti. Na debilitě a loajalitě tisíců deprivantů ze silových složek státu. Stejně jako u nás…
Nevidel bych to na debilitu, ale na presvedceni u jedne casti a strach u te druhe. Strach z toho, ze jak slapnu vedle, skoncim v masomlynku na prednich pozicich. Proti tomu je nahaneni bliznich luxus. Proti tomu je totiz luxus vicemene vse.
„Netřeba obávati se mocných. Je třeba se bát jejich lokajů.“
Urednik vytipoval Zida.
Policista zatknul Zida.
Zeleznicar prepravil Zida.
Vezen zplynoval Zida.
Nikdo nic, on je delal svou praci …. A na tom je zalozeny system.
Je video, kde se ukravinci snazi predat Ukrajincum povolavaci rozkazy v prestrojeni za Dedu Mraze a Snehurku …
Něco odjinud – ALE – stojí za přečtení
https://protiproud.info/politika/6925-dnes-jeste-slunce-nad-atlantidou-zapada-a-co-s-tim-druhym-tajemstvi-jedne-fotografie-benedikt-se-naposledy-dotkl-spasitele-a-odesel-jake-jsou-znaky-apokalypsy-klaus-ma-pravdu-vitejte-ve-triadvacatem.htm
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/rychetsky-to-schytal-je-pry-vic-euroobcanem-nez-cechem/
A zajímalo by mě, jestli je tohle pravda, nebo hoax…
https://rumble.com/v22cabc-brmy-2022-cl-znik-rusk-kultury.html
„V Brémách se konají aukce ruského umění a literatury. Vybrané peníze budou poslány na Ukrajinu (nevíme komu, snad na zaplacení nájmu Zelenského anglického sídla?), ale nejzvláštnější je, že prodané zboží bude poté veřejně spáleno, čímž se vzkřísí slavné autodafé z roku 1933. Obrazy, ikony, Dostojevského dopisy, Čajkovského rukopisné partitury budou veřejně páleny, což bude nepochybně předehrou k „ruským honům“ v ulicích města!
Uvedené video natočili organizátoři těchto dražeb a bezstarostně ho odvysílala stanice Euronews. Cíl je jasně formulován jako „zánik ruské kultury“.“
Staré české rčení říká, čiň čertu dobře, peklem se ti odmění.
Všechno na světě je dočasné. Vidíme jen nepatrný výsek reality. Pár čísel…“
https://stary-kocour.blogspot.com/2023/01/par-cisel.html
Starý Kocúr nedôkladná práca v čistení po 1945 roku zo strany ZSSR 🙁
Člověku někdy bývá líto odkrojit tolik plesnivého sýra. Tohle jsou výsledky té spořivosti.
Plíseň se rozbujela.
https://correctiv.org/faktencheck/2022/12/15/nein-ein-bremer-auktionshaus-versteigert-keine-russische-kunst-zum-zerstoeren/
píšou, že je to zlá desinformace, ale zatím jsem neviděl to video z euronews – tam přece vysílají ryzí europravdu.
Už to běhá po internetu: https://www.infovojna.bz/article/ceska-vlada-petra-fialy-vedela-o-chystanem-utoku-ukrajinske-armady-na-krym-a-donbas-mesic-dopredu-ale-moskva-ten-plan-prekazila-spustenim-vlastni-invaze
„Česká vláda Petra Fialy věděla o chystaném útoku ukrajinské armády na Krym a Donbas měsíc dopředu, ale Moskva ten plán překazila spuštěním vlastní invaze! Důkazem je mezistátní smlouva podepsaná mezi ministerstvy obrany ČR a Ukrajiny ze dne 1. 2. 2022, tedy 23 dní před ruskou invazí!
Na serveru Zákony pro lidi je totiž možné najít znění [2] této smlouvy podepsané 1. 2. 2022, ve které se česká strana zavazuje, že bude ošetřovat zraněné ukrajinské vojáky, kteří utrpí zranění v důsledku přímých nepřátelských akcí! Ve smlouvě se nikde nepíše o ruské invazi, ani o ruské agresi, ale o důsledcích nepřátelských akcí. Není ale uvedeno, co tyto nepřátelské akce vlastně má vyvolat.“
V politice za nic nemůže náhoda. Pokud se něco děje, klidně se můžete vsadit, že právě tak to bylo
naplánováno. Franklin Delano Roosevelt
Mohu jen dodat – ten psychopat a jeho kamarila to věděli mnohem, mnohem dřív (ne měsíce, ale roky). Smlouva než se podepíše musí být předem projednána.
https://www.zakonyprolidi.cz/ms/2022-3?text=UJEDN%C3%81N%C3%8D+MEZI+MINISTERSTVEM+OBRANY+%C4%8CESK%C3%89+REPUBLIKY+A+MINISTERSTVEM+OBRANY+UKRAJINY
Přispívám do ankety.
Na 90% vynese soudce výrok o Babišovi – vinen.
10% si nechávám jako rezervu pro výrok opačný, protože „nic není nemožné…“
U mě totéž, jen poměr je 99:1.
– Rusko sílí den za dnem. Totéž Čína. Afrika, Asie a jižní Amerika pečlivě sledují tep doby.
– EU se rozkládá zhruba stejným tempem. Rotačky na výrobu zelených papírků se začínají zadrhávat.
– Není kam spěchat.
A Česko bude jako vždy na té špatné straně. Petrodolar už začíná padat, až se zhroutí, padne i US-dolar a všechny měny na něj navázané. Včetně €ura a české koruny. Současná inflace bude procházka růžovým sadem. Nastane onen velký reset. Banksterské Ponziho schéma se zřítí. Úspory obyvatelstva padnou, státní dluhy budou anulovány. Lidé nebudou nic mít a mají (prý) být šťastní…
Ja si nemyslim, ze se dolar brzy zhrouti. Porad je dost blbu, kteri si radi utrhnou od ust, jenom aby dolar prospival. Tim nemyslim jenom EU. I kdyz ta vede prim: drahy plyn z USA a vysisteni ruskych surovin, a pridani nalepky made in USA, je jenom zacatek.
Jenom uz nebude jediny, proste vedle budu existovat dalsi meny, cinsky Yuan, rusky Rubl a uvidime, jak se pochlapi Arabove.
Euro melo naslapnuto, ale Gryndylem a valcenim na vychode to dost podelali.
Já se rovněž nedomnívám, že to bude moc BRZY. Ani jsem to nenapsal.
Ale to, že padá dominance (petro)dolaru a vznikají paralelní = konkurenční systémy rezervních měn způsobí, že postupně převládne ten nejvýhodnější (nejefektivnější) pro jednotlivé zapojené státy.
Dolar to rozhodně nebude.
Většina mainstreamovych konzumentů médií toho moc neví. Informace o tom, že velká část SBU se hlásí k odkazu divize Galizien, se nedozvedi, i když SBU je obdoba FBI. Je to meč státu a ne jen nějaká samozvaná skupina. Zatím kdokoli se mi zdál tam mluvit rozumně, byl z establishmentu vyhnán. To ještě v lepším případě jen vyhnán. Stačí si připomenout, jaký dojem dělají prezidentovi poradci. Jaky lidi jsou povýšení k jádru moci. Poradci se zdají jako psychopati odtržení od reality. Naopak někteří generálové ve výslužbě z VSU důvěru vlády nemají, protože ještě pamatují Svaz a Banderu nechtějí. Dá se hodnotit politický systém podle toho, jaký typ lidí povyšuje a jaký vyhání od podílu na moci?
Když změníte pár názvů a zkratek, můžete totéž psát o Česku, Polsku, Slovensku, Pobaltí, státech balkánu,…
No, tak to asi těžko, Anežko…
O kom že pak píše přitroublý Luděk Niedermayer, tipněte si, o Rusku, Ukrajině nebo Evropě?
Dlouhodobě největší ztrátou a hrozbou je ale dopad války na obyvatele a demografii. Odhady počtu lidí, kteří kvůli válce opustili a přidali se tak k těm, kteří utekli už dříve (třeba v chaotických 90.letech) se pohybují od stovek tisíc po jednotky milionů. Tedy v řádu procent produktivní populace. Obvykle jde o mladé a vzdělané lidi. Další, zřejmě až stovky tisíc lidí přijdou v důsledku války o život nebo možnost normálně žít. Přitom vzhledem ke špatnému demografickému vývoji (už před 5 lety činil podíl penzistů čtvrtinu) ztrátu produktivních lidí nemůže dovolit. Demografická krize, kterou válka prohlubuje, vyvolá také krizi ekonomickou.
Dokonale se to hodí na Ukrajinu (tedy až na ty jednotky milionů obyvatel, co utekli, tam by to musely být desítky milionů – většina ještě dávno před válkou). Předpokládám, že píše o Rusku.
Ono je to stejně zajímavé. To, co tyhle typy píšou o Rusku, se skoro vždycky přesně hodí na opačnou stranu (na Ukrajinu, EU, SSA). Fašismus (nacismus), totalita, nesvoboda, potlačování opozice, útoky na svobodu slova, omezování lidských práv, útoky na demokracii atd.
Umírnění lidojedi s vlastními cíli. Jedí masokostní moučku a granule.
Myslel jsem si že až západ přestane Ukrajinu potřebovat tak se jí zbaví. A použije právě ty věci s Banderou. A právě pomalé prosazování těch informací může být začátkem toho…
Pokud je to tak, tak jsem zvědav jak se zachovají Ukrajinci. Až se dozví jaká byla jejich úloha a jakou zaplatili cenu…
Nestačí se dozvědět. Je to třeba pochopit.
Re: JarekZ
1/ Ukrové se nic nedozvědí, budou to „objektivní příčiny“
2/ pokud se to dozvědí, nic nepochopí, protože dokonale vymyté mozky jsou neschopné jakékoli racionální úvahy
3/ pokud to někteří pochopí, přesměruje se jejich nasejřenost na jejich aktuální pasáky, lépe řečeno na slouhy a vykonavatele příkazů těchto pasáků.
Proto Ivan provádí demilitarizaci a denacifikaci. Přeloženo do češtiny – vytvoření čehosi, co se nazývá cizím slovem
TABULA RASA.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Tabula_rasa
Staci chtit mluvit se zdejsimi ukackama o jejich zemi a situaci. Maji i zde obrovsky strach ze sve tajne sluzby SBU. Ktera mi nak pripomina smutne proslulou Seguridad Nacional „karibskeho Cezara“ Trujilla…
Re: BANdita
Souhlas, už jsem si toho všiml mnohem dříve.
Jakákoli zmínka o poměrech na UA byla pro připrchlíky naprosté tabu. Neexistovalo z nich cokoli vypáčit, leda kromě velmi zdrženlivé chvály aktuální kyjevské sebranky, která jim přes pysky nikdy moc nešla.
Pravda je takova, ze soucasna Ukrajina je smes byzantske despocie, totalniho nepotismu a nejzurivejsiho lumpennacionalismu, jaky si lze jen predstavit. Obcas jako maly zbytecek fasady pro Zapad probleskne (bez okamzite likvidace jejich nositelu) zminecka treba o tom ze se mistni novinari boji o demokracii, apod. Priserne pomery, ani zdaleka nesrovnatelne s tim co jsme prezili u nas, a to vcetne let stalinismu.
Nebýt „stalinismu“, tak tu dnes, fyzicky, nejsme. Nenarodili bychom se.
Čeština by byla mrtvým jazykem a pár artefaktů by skončilo v muzeích „Třetí říše“.
Kdo může pochopit, pochop. Těm ostatním buď Bůh milostiv.
To je Stará vesta Prozaiku. Zejména horlivým židům a antikomunistům tento jasný fakt s oblibou připomínám.
Ovšem zdejší vysteroidovaná lumpeninteligence na to má odlišný názor.
A lidé v uzavřených skupinách (někteří doslova) mají taky nějaký názor. Ale nelze zohlednit všechny názory.
„Jsem stranický, jsem zastáncem všech stran..“ Zase Villon.
Někdy začátkem léta jsme jednoho vzali do firmy. Pracuje jako ďas, navíc je z oboru, takže smlouvu po krátkém čase dostal ne zas tolik z „humanitních“ důvodů.
Na začátku popisoval, jak měl firmu, mnógo rabóty a žil si v pohodě. Dokud nepřišli Mozgali a vše mu nezničili. A že dcerka, když letí letadlo, začne plakat – pápa, rakéta…
Velmi rychle začal rozumět česky, takže i chlapům, o čem se baví na šatně. Postupně z něj začalo lézt, že tý rabóty zas tolik nebylo, že jen pro bagátych, co za ní platili. A za co on utrácel. K původním pradůktam i aděždě v jeho řeči přibývalo čím dál víc různých poplatků za něco. Doktorovi kvůli dóčce, vlásti (úředníkům a policii) aby ho nechali rabótať atd, atd. Pak v jeho řeči přibylo slovo kašmar neboli nepořádek, přesněji bordel. Čím dál víc kašmaru podle toho, o čem byla řeč. Souběžně ubývalo Mozgalov (pejorativní označení Rusa) a přibývalo, že na sámom ďéle (když na věc přijde) to s nimi zas tak hrozný nebylo.
Nedavno tu nekdo dal clanek s fotkou z Deutche Welle, kde si tri Ukrajinci stezovali, ze jim rusti vojaci ukradli uplne vsechno. I penezenky, iPhony a iPady.
Vsichni tri vypadali stejne jako si pamatuju na bezdaky, kteri kdyz vlezli do tramvaje, tak se na pristi zastavce uplne vyprazdnila a druhy vagon byl natriskany. Zubu meli dohromady asi 5.
Taky meli kola, ktera vypadala, ze se na nich premistovali partyzani pred 80 lety po ukrajinskych lesich.
To, ze Ukrajinci lzou je jasne a nedivim se. Kdyby rekli pravdu, tak by vitani rychle skoncilo.
Ale ze to otiskne Deutche Welle, to je velmi spatna vizitka.
Možná taky budou chodit od domu k domu, a ptát se „Voloďo, jak se píše Bandera? Степан Андрійович Бандера ? nebo Степан Андреевич Бандера?
Jak Voloďo? Správně je Volodymyre (Володимирe). Moskal Voloďa patří v nejlepším případě připoutat v zimě ke kandelábru (pokud ne rovnou na něj).
Netřeba až tak. Stačí pochválit jejich češtinu. Rusky, pochopitelně. Už to nedělám, nedělá mi dobře ten zmatek a strach v jejich očích. „Co je to za starce? Kdo ho poslal? Co mu mám odpovědět?“