Přátelé, už mnohokrát jsme zde prokydávali, že celá západní strategie boje proti Rusku stojí na tom, že Ukrajina bude střílet do hloubky ruského území na strategické objekty jako jsou rafinérie, vojenská shromaždiště či mosty, případně bude útočit na Moskvu, bude platit různé teroristické bojůvky, bude k tomu používat západní zbraně, časem možná i letadla startující z letišť NATO… a Rusové si netroufnou odpovědět.
Samozřejmě, stejně jako při loňské ukrajinské ofenzívě neexistuje plán B. Tehdy také byla taktika založena na tom, že ruští vojáci uvidí západní zbraně, strašně se toho leknou a utečou. Co dělat, když neutečou, to se neplánovalo. Stejně tak se dnes nijak neřeší, co dělat, kdyby si Rusové náhodou troufli a prostě na země NATO nějakou tu raketu poslali.
Na jedné straně je Putin šílenec, blázen a masový vrah, na straně druhé straně jsou si všichni plánovači NATO jistí, že je rozumný a žádný armagedon nespustí.
Zároveň je dneska už jasné, že Trump vyhraje volby, protože má hezkou ikonickou fotku. Jak řekl Marian Kechlibar, k absolutní dokonalosti jí už chybí jen průlet orla bělohlavého s podvěšenými střelami Hellfire. Biden před dvěma dny také poprvé připustil, že by mohl prezidentské klání vzdát, i když je pořád zatraceně bystrý. A kdyby Trump náhodou nevyhrál, tak začne občanská válka. Obzvlášť pokud sčítání zase proběhne bidenovskými křivkami a objeví se fotky, jak někdo cpe do sčítacích automatů celé hromady volebních lístků.
Navíc si Trump ještě vybral viceprezidenta, který říká ještě horší věci, než on sám. Takže i kdyby se po volbách našel nějaký šikovnější libtard s puškou, ničemu to nepomůže. Evropská elita se už dozvěděla, že jestli je zapotřebí Rusko porazit za každou cenu, ať si především přestanou grýndýlem ničit svůj průmysl… No, nezabili byste ho za to? Jasné zasévání nenávisti, jak by řekla Markéta Pekarová Adamová.
Každopádně je jasné, že pokud se má válka udržet v chodu i po amerických prezidentských volbách, je třeba co nejdříve začít dělat nevratné kroky. Je třeba co nejdříve vtáhnout NATO do konfliktu. Je třeba udělat nějaké incidenty v Tonkingském zálivu, zařídit nějaké barbarské ruské činy, které oni dělají vždycky, když jsou těsně před vítězstvím, odpálit špinavou bombu na Olympiádě, ideálně hned při zahajovacím ceremoniálu, protože prý Seina je tak špinavá, že by nemuselo být poznat, jestli za to mohli Rusové nebo fekální bakterie.
Je třeba Rusy vyprovokovat k odvetě… Ideálně takové, aby to vypadalo, že to Rusové zase udělali zcela nevyprovokovaně a Babiš se mohl shodnout s Orbánem i Leyenovou, že Putin je jasný agresor. To je teď takový oblíbený sport. Ujišťovat všechny, že jsem na straně Ukrajiny, ale jinak mi jde o mír.
Řekněme, že pravdu nemají plánovači NATO, ale intervjuci. Řekněme, že správně to vidí především Jan Komso Moláček, Matyáš Ječné Zrno, Ivan Gabal nebo nějaká jiná novinářská svoloč. Řekněme, že někde v hlubinách Kremlu teď právě FSB informuje ruské nejvyšší vedení, že provokace už jsou připraveny, protože dřív musí být Třetí světová, než se Trump dostane k moci. Řekněme, že Putin mlčky přikývne a řekne ať aktivují protokol Z, což je výstražný úder proti nějaké malé evropské zemi s velkou hustotou obyvatelstva, která nebude nikomu chybět.
Bělousov vydá patřičné rozkazy a všichni se sejdou v podzemním bunkru, aby naplánovali termín.
A tu nějaký nenápadný analytik navrhne, že teď má brigáda Azov pěkné turné po Evropě… navštíví Varšavu, Wroclaw, Berlín, Hamburg, Rotterdam, Brusel, Kolín nad Rýnem, Vilnijus….
…. a také Prahu!
Jedenatřicátého července budou mít přednášku na Petrohradské 3. Vstupné je 500,- korun, které určitě půjdou na dobrou věc. Na nějaký ten tank, raketomet či dron.
Všichni skuteční čeští moderní nacisté tam budou. Možná dokonce i nacisté, co jsou v české vládě. Možná tam bude i sám premiér, předseda senátu nebo předsedkyně sněmovny. Při trošce štěstí tam bude i kriegsministryně Černochová. Zaručeně tam bude Tomáš Pesyňský z Pulse of Europe, ten si ukrajinskou verzi síghajlíčku rozhodně nenechá ujít… možná tam bude i Řeporyjec Novotný, aby si s nějakým kovaným azovákem pokecal o Vlasovcích, protože Buňačenko neměl daleko k Šuchevyčovi. Ti najdou společnou řeč rychleji, než byste řekli Stěpan Bandera. Možná dojde i Jaromír Štětina a přinese jim zase nějakou dýku, když ho Savčenková tak zklamala.
Zkrátka a dobře, bude to zhmotnění těch nejvyšších evropských hodnot. Každý, kdo si ještě myslí, že Ukrajina vyhraje, ten tam téměř povinně bude muset jít a bude tam demonstrovat svou hlubokouo oddanost nacistické ideologii a nacistickým symbolům. Budou to stejně hezké fotky, jako když čeští herci holdovali Reinhardovi, podepisovali Antichartu a nebo se šli fotit s Karlem Krylem po návratu z exilu.
Pokud by Rusové byli připraveni riskovat Třetí světovou a naposledy před ní varovat tím, že demonstrují své odhodlání pořádným úderem na mlou zemi s velkou hustotou obyvatelstva, která je z principu sere, tak asi neexistuje lepší cíl.
Co děláte jedenatřicátého? Je to středa, všední den. Možná byste si měli vzít dovolenou naplánovat nějaký výlet alespoň šedesát kilometrů od Petrohradské 3. Obzvlášť, kdyby už předtím došlo k něčemu na Olympiádě nebo kdekoliv jinde. Pokud by předtím někdo svolával NATO a zkoušel aktivovat článek 5. Pokud by Černochová zase zaručeně věděla, že na Polsko dopadla ruská raketa. Nebo pokud by se Ukrajincům podařilo zničit Krymský most nebo se trefit do okna kremelského paláce.
Dneska člověk neví dne ani hodiny. Putin pořád mluví o denacifikaci a každou chvíli pošle nějaký Iskander, aby zničil seskupení „nacistických militantů“ někde na Ukrajině. Z Kaliningradu je Praha v dostřelu a nikdo před úderem nestihne včas varovat. A do Iskanderu se dá strčit i taktická jaderná hlavice. Kdyby se Putin rozhodl, že podobné věci začne dělat v celé Evropě, tak tohle je velmi lákavá příležitost. Ale on to neudělá, on je rozumný a ví, že by tím začal jadernou válku… Ne, on není rozumný, je to šílenec a blázen.
Tak co, Oťásku ocásku! Na která fakta máme právo? Na ta, podle kterých je Putin šílenec, kterého lze porazit mimořádně levně a nebo ta, podle kterých má Putin rozum a nezničí celý svět? Na ta fakta, podle kterých je Azov plný nácků, nebo ta, podle kterých jsou to samé skvělé charaktery, kteří o Banderovi nikdy ani neslyšeli?
Sákryš, normálně bych se na ty Azováky šel podívat, abych věděl, proč se Putin rozhodl zaútočit na Ukrajinu… ale raději si nechám zajít chuť. Pár úderů Iskanderem jsem už viděl a zanechalo to ve mně příliš hluboký dojem, i když nešlo o jadernou nálož.
Ale jinak to bude určitě moc pěkná a poučná akce. Obzvlášť, jak policisté neuvidí ani vlčí hák ani žádný jiný nacistický symbol.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
@PivoJ
ANO film jde stáhnout.
Masky revoluce 2015, titulky CZ.
https://prehrajto.cz/ukrajina-masky-revoluce-2016-cztitulky/622a9735295c3
Přímý odkaz ke stažení:
https://prehrajto.cz/ukrajina-masky-revoluce-2016-cztitulky/622a9735295c3?do=download
https://prehrajto.cz/ukrajina-masky-revoluce-2016-cztitulky/622a9735295c3?do=download
To jsou starosti ….
Prodej alkoholu jen ve vymezené době, licencovaný prodej s hrozbou odebrání povolení či reklama na alkohol až ve večerních hodinách, to jsou jen některé z návrhů Pirátů, které v Poslanecké sněmovně představila poslankyně Klára Kocmanová (Piráti) a členka Rady vlády pro koordinaci politiky v oblasti závislostí Janka Michailidu.
Asi jde blbě na odbyt majránka a pervitin, tak se Piráti snaží eliminovat konkurenci.
Uršula obhájila…
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/evropsky-parlament-volba-komise-leyenova.A240718_090243_domaci_pukk
Bruselská Milka. To je strašný.
Jak jsem psal vcera. Jsou absolutne bohorovni. Jak pravila klasik… toto nem dopadne dobre.
A co by se změnilo? Nebylo by tam Lejno, ale jiný hovno.
Poněkud vulgárně napsané, ale, podle mého, pravdivé. Při složení EU parlamentu tam nikoho trochu příčetného nezvolí. Tuhle blbku aspoň známe.
A o EU se dá vyjadřovat slušně:? Z mého pohledu na svět určitě ne.
A je to.
Teď už nás Putin vůbec nemusí strašit atomofkama, to by totiž bylo vysvobození…
Má tato pozice, resp. osoba v této pozici, imunitu vůči trestnímu stíhání?
Ano pro standartní soudní zřízence. Ne pro lidový soud.
A budou kritizovat volbu Putina :-DDD . Tady už ani nebyl výběr mezi lejnem a hownem, předhodili jenom lejno.
Zcela jasné je že Meloni prodala svůj program. Tak je to z nácky vždy, tváří se že jsou na straně normálních lidi ale ve skutečnosti jsou to poskoci velkokapitálu.
Prý ne, dostali ji tam Zelení.
Němka usilovala také například o podporu Bratrů Itálie premiérky Giorgie Meloniové, ale jejich europoslanec Nicola Procaccini po oznámení výsledků řekl, že strana hlasovala proti schválení nominace. „Po oznámení o podpoře Zelených se pro nás stalo nemožné podpořit von der Leyenovou,“ řekl Carlo Fidanza, další zákonodárce italské partaje.
Lejno a spol. jsou zase jenom loutky. Nainstalovali jí tam loutkaři.
Nepotřebuje Česko denacifikaci? Demilitarizované už víceméně je.
Spíše si musíme dát pozor aby u nás nebyla ohrožena demokracie. Třeba jako v Kosovu nebo tak něco.
Jakou demokracii máte na mysli? Tu, o které mluví Stříž nebo Foltýn?
Když půjdeme na jednu stranu tak tady bude ohrožena demokracie a tím pádem i humanitární bombardování. Když půjdeme na druhou stranu tak nás zase denacifikujou raketama. Tak kam půjdeme?
Píšete to tak, jako bychom byli neutrální. Jsme nacifikovaný stát. Co s tím dělat?
Neutralita se dá dosáhnout pomocí silného vlastenectví. Každý cizák by si rozmyslel se lézt kdyby tu dostal na budku. Obchodovat jo ale nic víc. To je myslím co tu nejvíc chybí.
Pavel.
já to pochopila tak, že tu právě ne. Tu druhou, bezpřívlastkovou.
A ta druhá, bezpřívlastková demokracie funguje kde?
Pavel.
no momentálně to má dost vachrlatý, ne?
Já bych rád věděl, jestli vůbec nějaká demokracie někde byla. V USA a Británii jsou dvě strany a dost. Jiná volba není. Německo je od války okupovaná země, kde jejich premiera schvalují američani. Celou tehdejší západní Evropu politicky kontrolovali američani. Ti američani, kteří mají doma dvě politické strany a dost. Ty dvě politické strany se v podstatných věcech neliší. Stejně jako v Británii. Vysvětlí mi to někdo?
Proč se ptáte, když to víte?
Proto, že mnohými budu označen za konspirátora, když napíšu, že minimálně anglosaský svět ovládají židáci. Pozor, nezaměnovat za židy. A to se neptám na Rusko a Ruský židovský kongres a Federaci ruských židovských obcí.
Demokracie je eufemizmus pro války a okrádání všech vybranou elitou, která tvrdí že ve volbách dostala od žebráků, plebsu a středně vykořisťované obslužné jelity mandát. Mandát je zaklíndlo, podobné „“právu veta““, s tím poddovětkem že vetovat může jen nejsilnější. Co jste ještě nepochopil z mého příspěvku pro vás odpoledne?
pavel napsal:
18 července, 2024 (14:00)
Nepotřebuje Česko denacifikaci? Demilitarizované už víceméně je.
No, myslím si, a nebude se to asi líbit, ale od Bílé hory nás denacifikovali fest, ve městech měli problém se domluvit na úřadech česky. Co nám říká pojmosloví, které vzniklo na zakázku v 18. století?
Demokracie je prý něco dobrého, a nehne s tím pár volů. Hypertrofovaný demokrat je vlastně fašista. Ale lidem se říká, že fašista je zlý Němec. Jistě, ale tento výraz se týká i „podnikatelů“, kteří spolupracují s mocí.
Výsledky této spolupráce máme na talíři. Státní úředník nahání lidi podnikatelům do výroby jako dobytek.
Zřídil k tomu nespočet donucovacích prostředků. Pokud úředník bude rozhodovat jestli se v zemi má automatizovat výroba sklíček a plechovek pro ty zlé zákazníky a člověka postupně osvobozovat, předávat mu dekrety na podíl půdy, na podíl na rozpočtu nebo přímo s ním spolurozhodovat, tak se zamyslí a řekne si, proč bych automatizoval byť prostřednictvím svých fašistických spolupracovníků a majitelů všeho, mohl bych přijít o teplé místečko, a jak se říká ve vyšších kruzích, jak bych ti lidi ovládal? Otrok je levnější poloautomat. Stačí zadupat, napsat zákon, to oni umějí a otrok mašíruje buď za prací nebo na trh práce. Nu, to je takové krásné eufemizované zařízení, či snad spíše polepšovna pro nemajetné.
Pokud bychom si řekli, že potřebujeme spíš defašizaci, tak spousta ****ńů vyletí z krabičky a začne se rozčilovat, že takhle jsme se ještě neměli, že můžeme vyrábět, vždyť nějaké peníze od těch zlých fašistů dostaneme. A bude nám hej. Že až to válečníci všechno rozbijou, že budeme moci zase vyvážet elektrárny, pivovary, fabriky na klíč a tak podobně.
Tohle je hezký rozbor pravděpodobných poměrů skupin soutěžících o moc v USA a v podstatě ve světě.
https://kispep.wordpress.com/2024/07/18/pepe-escobar-iwo-jima-2-0-jaky-pribeh-vypravi-tento-obrazek/
„Císařský volební systém se vyznačuje mimořádně bizarní vlastností: při zhruba stejné příslušnosti voličů k jedné či druhé skupině se hlasy odevzdané v pouhých pěti městech v pěti státech na středozápadě Slyšte!
Imperiální volební systém má mimořádně bizarní vlastnost: při zhruba stejné příslušnosti voličů k jedné či druhé skupině rozhodují hlasy odevzdané v pouhých pěti městech v pěti státech na středozápadě Heartlandu o osudu těchto ubývajících imperiálních zdrojů, o něž obě hlavní skupiny zuřivě bojují.
Skupina všech způsobů shodou okolností ovládá hlasování v těchto pěti městech.
Již v minulých volbách skupina všech způsobů předešla jistému vítězství skupiny MAGA v Heartlandu v rozsahu 10 milionů hlasů, z nichž většina byla odevzdána v kamionech s padělanými hlasovacími lístky v těchto pěti městech, plus související elektronické manipulace.
To, co skupina MAGA nyní zjevně vidí, je možnost konečně se zmocnit těchto pěti měst v pěti státech.
A přesto 10 milionů nadbytečných hlasů a snaha dobýt těchto pět států nemusí tváří v tvář masivní podvodné mašinérii stačit.
Takže v roce 2024 MAGA počítá s tím, že musí vyhrát dalších pět států, které se typicky přiklánějí k šesti cestám z všehozpůsobního vesmíru, a zvítězit s převahou alespoň 20 milionů hlasů, aby předešla zcela jistému masivnímu podvodu.
V tom okamžiku přichází na řadu Iwo Jima 2.0 – grafické formátování lístku pro drtivé vítězství.
Parta všech způsobů může být v současném žhavém okamžiku více než oslněna a zmatena. Otázka za bilion dolarů zní: jak změní narativ a znovu získají iniciativu?
Udělali smrtelnou chybu, když si za svého kandidáta vybrali chodící mrtvolu. Naproti tomu MAGA defiluje jako kvintesence narcistické popové superstar, která je nyní nabitá energií, má novou sílu a je globálně přitažlivá.
Zdá se, že sesuv je nevyhnutelný. Šest cest všemi způsoby se utápí v totální panice – s vědomím, že brzy ztratí kontrolu.
Přesto tlustá dáma ještě nezazpívala. Tři a půl měsíce je v politice galaktická věčnost. A pánové všech způsobů zahnáni do kouta se chystají zařvat s větší zuřivostí než kdykoli předtím.“
Je to v podstatě, jak jsem už psal vícekrát: Letos se v USA MŮŽE STÁT ÚPLNĚ VŠECHNO. A nejen v USA. Když to přežijeme, budeme rádi.
OT
Vtip na tento den:
Strategické partnerství mezi Ruskem a Čínou snižuje globální vliv EU a podkopává tzv. západní „řád založený na pravidlech“.
Uvedla šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová ve svém politickém programu Společenství na období 2025-2029.
https://t.me/bbbreaking/186334
Člověk žasne, jak je ta pani chytrá.
Ano, trefný postřeh..
Ale věřím, že vláda (úřadování) této paní se zapíše zlatým písmem do historie Evropy. Někdo přece musí stát na počátku rozpadu EU a tato paní je známá v tom, že na co šáhne, to „dovede k dokonalosti“.
Čím hůř tím líp..
Neo:
Žejo? Už když ji tam nistalovali, tak jsem si říkal a hele – destrukční jednotka na scéně. Ono se to moc neví, ale to velké firmy skutečně mají – destrukční týmy. Mají za úkol rozložit odolné a neposlušné detašované pracoviště. Možná i něco jiného, o tomhle vím.
Ovšem té Uršuli to nějak nejde, Evropská mumie je asi tvrdý oříšek.
Ta válečná mašinerie se rozjíždí už dost dlouho a mě by docela zajímaly názory obyvatel, jak se těší na válku? U voleb voliči rozhodují způsobem, který umožňuje vládnutí libtardům nejen u nás , ale i v okolních státech. Možná by stálo za to udělat veřejný průzkum, které by organizovalo SPD s pomocí voličů i nevoličů, kterým není lhostejný náš úděl. Jsem přesvědčený, že ani voliči fialového hnusu nevolili válku a strádání, nebo spíše bombu na svém území.
Svět se dramaticky mění a Evropani zřejmě stále nechápou, že se nemění k lepšímu , ale k horšímu. Těch změn je dnes už tolik, že lidé otupěli a žijí si ve své bublině zatuchlé spokojenosti.
https://postimg.cc/gallery/WzXqSLH
Vy jste tu nezil poslednich par let? Jaka valka, to prece jen strasi Babis aby sehnal ovecky.
Jak asi bude volit dělník X, pokud se loutkaři rozhodnou vyrábět v EU zbraně ve velkém a platit to ve velkém? (vzor USA 1941-45).
A) ČR se vrhne na zbrojní výrobu a dělník X začne vydělávat velké prachy?
B) ČR žádné zbraně vyrábět nebude, jen je bude platit okolním státům, a dělník X bude třít bídu z nouzí, protože nevydělá a vše mu zdraží.
C) ČR vystoupí z EU.
Eto, na to přece existuje úplně jednoduchá odpověď. Když všichni budou vyrábět zbraně a budou vydělávat velké peníze, může děník X v České republice vyrábět spoustu civilního zboží, které nestíhají vyrábět dělníci v okolních zemích, protože dělají zbraně. Ale protože mají prachy, tak si za ně budou chtít koupit auta, hodinky, telefony, omítky, pozlatit si záchod, dát si na zahradu bazén, pro manželku novou kuchyňskou linku z pravého masivu, jízdní kolo pro kluka a novou bárbínu pro dceru…
Takových věcí může vyrábět český dělník X, i když nebude vyrábět zbraně. A až válka skončí, tak bude dělník X připraven dělat dál civilní zboží, zatímco dělníci Y z okolních zemí se to teprve budou učit.
Myslete politicky, Halík!
V tom máte naprostou pravdu….ale toho dělníka bude zajímat okamžitá možnost….zvláště, když se vše ostatní zeséře a chvilku bude trvat, než někomu dohoří cinkšńůra…doufejme, že ta chvilka bude krátká…
Bohužel, na toto nebudou lidi, takže ani a) b) c).
Staří končí a mladým se dělat nechce.
To, na co reagujete je popis současného stavu. A ****ňů je stále dost.
Zlatá slova,jen k nim připojit mozky a ruce…
Vrhout se na velky vyroby potrebuje levny prachy/malej urok/ a hodne penez a suroviny na kterych sedi rus a neda. Kde vzit ,kdyz je uz rozkradeno.
Nejvic si hrabe rus na valce. Po obsazeni ukra ,konjukturne ,este vic.
Usaci vydelali zadarmo /20 milionu mrtvych vydelavali pro ne , tragedia a bida ,
v 1860 obcansky 700tisic a ted to chteji zas/,
pohadkovy jmeni na prvni valce a prumyslove si okupovali Nemecko levne s inflaci , aby german nemusel platit ty reparace.
Este s germanem si koupili tu Rijnovou..Potom si bohaci nahrabali na krizi 29.
A potom este daleko vic na Druhy.
Di se eta vrhnout. Neplet se mezi dospely..
A kdo presne to bude z Pokudovych loutkaru , ze se v budoucnu vrhne.
Kde vezmou kvalifikovanyho delnika na to pres noc, vrhnuti..
Delnik s nejnizsim platem zacne vydelavat…
Provyrábět se k míru, vy jste hlava šéfe. A tolik fachmanů v řadě.. A fšichni jsou ekonomové, jen někteří toto náboženství vyučují a berou peníze a tituly.
Kdysi mě napadlo,že by se dalo udělat referendum na černo – přes datové
schránky !!!Hlasy by byly nezpochybnitelné,ale asi zjistitelné.Jenže když
chci projevit názor tak,aby to mělo váhu – a přes datovku by to bylo
nezpochybnitelné – tak přijmu neanonymitu.Kdyby to udělal milion
lidí a odpověděl na více otázek,bylo by to zajímavé.Jenom pětikolka
by asi ráda nebyla,tolik sprostých slov na svou adresu ještě nečetla…..
A byl by to dobrý legitimní základ pro petici VYPADNĚTE co nedjál…..
Jinak pan Vidlák hezky rozebral děje budoucí a myslím že pravděpodobné.
Otázka zní : kdyby Ukrajina okamžitě zasekla válku a současně přišla
o nemalé území – třeba i celé – stálo by to Ukrajincům za životy
50 – 100 000 chlapů??Nikdo z nich na Ukrajině majetek nemá,ti
co ho mají dávno zdrhli s doklady daleko od fronty i Ukrajiny.
Byla by to hezká otázka pro ukrajinský národ – nechat žít mraky
chlapů za cenu připojení celé Ukrajiny k Rusku.Skuteční vlastenci
hledají spíš vlastní sebeurčení,a to by jim Rusko nechalo.
Jenom fašouni z vedení a úřadů by asi přišli do Čech a zfialověli……
Divím se,že Rusko už toto dávno nedeklarovalo,už jen proto,
aby otevřelo Overtonovo okno……
Mnozi porad oslovuji a dotazuji se na vladu mnoho let ,vlada jima pohrda a nema to smysl. Zadna diskuse. Voni dobre vedi co nemusi..
Nedavny volby ,jen posilili a potvrdili ,uz davno ilegalni existenci EU .
Kandidati a volici maji zase plny huby zaroven, jak sou proti nekterym
nedopatrenim totalni vlady EU.
A de se dal..V Holandsku ,taky po volbach zavedli pokutu za jednu kravu 100 euro rocne..
Nebo.
Vidime zabery na U. jak ukro agenti nahaneji mlade lidi ,chytaji je na ulici ti se brani,
protoze vi ,ze na fronte je ceka jista smrt.
Pak sou zabery jak strasny rusove taky na fronte nahaneji ukry ,aby je zachranili vod jisty smrti ,nahaneji je porad do zajeti…Aby jim zachranili zivoty…
Tak nam jmenovali koordinatora NATO pro spolupraci s Ukrajinou, Patricka Turnera. Je to muz na svem miste. Pry sefoval stahovani aliancnich sil z Afghanistanu.
🙂 🙂 🙂
A běhá stovku pod deset….na vrtulník naskočí i když je ve vzduchu…
„A stesti je jen muuuska zlata . A jak se prcha Mazanku??
Sim ,kdo uprchne a vcas a nejdal z musky ,vlastni vladou placenyho a vyzbrojenyho po zuby nepritele, ma muuusku“!!..
Jožka:
Tak to by bylo moc hezké! 😀 teda kdyby pokračoval v tom stahování.
mohli by mu dát k ruce
stahovače králíků ☻
Jestlipak na besedu zavítají také ti rekruti, co jsou tu už více než dva roky, na dovolené.
Nebo je debata záminka a začne odlov?
Jsem si takřka na 100% jist, že na té „besedě“ se nebude kromě nácků vyskytovat vůbec nikdo s UA pasem.
Jestli tam ale bude přítomen UA velvysranec, tak máme také takřka 100% jistotu, že je UA už jen formálním státem.
Kdybyste to chtěli cíleně vymyslet, tak se vám to nepovede.
Nikoho soudného by totiž nenapadlo, zvolit si za politický směr nacismus a jako symbol banderovce a to všecko neoficiálně, bez opory v nějaké napodobenině ústavy.
Ledaže to někdo vymyslel s tím cílem, maximálně tak nasrat a vytočit Rusy.
Oni se nenaserou,jenom třeba trefí….a mezi námi – nikdo tam
nepřijde.Ani fašouni nejsou tak blbí,aby se sami ocejchovali
navždy…
Na to bych nesazel. Nezapomente, pro ne to nackove nejsou. Jak pravila ta veleduska z Respektu, „na Ukrajine se to tak nebere“.
To bude slávy! Prapory, unifórmy a průvod hrdinů! Čeká se na vítěznou zástavu na petrohradské… a von tam kolem sedmé večer dorazí zapůjčená škoda Tanq, z něj vyskáčou tři azováci Naklepaný, Vyklepaný a Rozklepaný, rozdaj letáky, zahajlujou si na fotky, v devět si slavnostně přihnou z čutory, sbalí si svá trauma, prachy na frontový šumák a lízátka s pikem a potáhnou do Litvy.
V bunkru si Igorův plán na odpálení Práglu hezky poslechnou, souhlasně zamumlají, a pak mu řeknou aby se šel kouknout do kuchyňky na samovar, že z toho nějak divně čoudí.
Tak prý asi takto:
Pro mladší ročníky je samozřejmě téma banderovců nejasné. Z historického hlediska jde o Organizaci ukrajinských nacionalistů (OUN). Názory na banderovce se mohou lišit s ohledem na dobu a na politické ovzduší. Jak ze seriálu vyplynulo, v období, kdy Zeman bránil vlast, tak banderovci byli škodnou.
Z historického hlediska byla situace mnohem složitější, ale v roce 1947 banderovci apelovali na občany, aby se postavili proti komunistickému nebezpečí a je tedy logické, že si v nově vznikající poválečné atmosféře moc sympatií a podpory od státní správy nezískali.
https://www.msn.com/cs-cz/zpravy/other/30-p%C5%99%C3%ADpad%C5%AF-majora-zemana-nov%C3%BD-d%C3%ADl-s-banderovci-z-roku-1947-se-t%C4%9B%C5%A1%C3%AD-velk%C3%A9mu-%C3%BAsp%C4%9Bchu-mezi-div%C3%A1ky/ar-BB1qbumR?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=f7782eb795ca4da39b697714f8bc35c4&ei=15
na vychodnom Slovensku horeli dediny a umierali ludia. Moji rodicia odtial pochadzali a nechceli ani len spominat na nich…..nikdy by neuverili, ze niekto tychto „bojovnikov“ bude rehabilitovat 80 rokov po vojne
Informace o banderovcích mám od svého otce, který z východu východního Slovenska pocházel. Takže už od raného dětství vím o banderovcích svoje, mám to od přímého svědka. Mně nepřesvědčí žádný prodejný historik, přepisující fakta.
Můj otec, voják z povolání s nimi měl co činit na Slovensku a v Beskydech. Byli to bez vyjímky lumpové a vrazi.
A my máme jejich fanatických pohrobků plnou republiku. Co z nich Rusové po válce pracně vymlátili, CIA po roce 1991 zase oživila a vyživila. Teď je tím nacismem nakažená celá UAruina a půlka Evropy k tomu.
Ted zase vladne UKRUJINA.
Pendrek je složitější. Byla a je to sběř nejhorší lidské špíny. Zeptejte se Poláků, co ještě neztratili paměť. Zeptejte se Židů a zeptejte se volyňských Čechů (na ty dnes serou úplně všichni). Já jsem potomek volyňských Čechů.
Tady, to se ještě mohlo mluvit o tom, co byli zač. Ani zvířata se tak nechovají.
https://webshare.cz/#/file/mgp994Y1vz/volynsti-2013-cz-dub-avi
To, že vytvořili ten pojízdný cirkus, je plivanec do obličejů všech jejich obětí a celým jejich rodinám, kterým se podařilo přežít. Je to plivanec do obličeje i mé rodině. Ta zaplatila banderovcům také svou krvavou daň.
já se ptal žida Jana Jakoba a prý banderovci a šuchevič vše OK
Pro mladší ročníky je jakékoliv téma nejasné, obvykle.
naopak mladším ročníkům je historie jasná
husiti – loupežníci, kteří vraždili hodné a krásné německé katolíky, kteří prodávali odpustky (tehdy ještě ne green dealové)
národní obrozenci – nacionalisti, předchůdci rusských nácků
ČSSR – bída, zmar, gulag
havlisti – láska, bůh, světlo
Myslím si, že Putin je sice sociopat, kterému nezáleží na životech, ale neudělá krok k napadení NATO. Vývoj zatím jde na ruku jemu. Hovoří se o konci USD. EU se likviduje sama prostřednictvím Green Dealu a předražených energií, průmyslová výroba klesá. Nějaké demonstrativní gesto typu vypálené rakety Putin neudělá.
Neudělal nic ani v případě Řeporyjce Pavla Novotného, tak nějaká spanilá jízda praporu Azov jej ponechá v klidu. Spíše bude rád, že nejsou na bojišti.
Jestli Putin v ČR něco udělá, vyšle Čuka a Geka, aby najali nějakého místního agenta české tajné služby ochotného udělat za peníze cokoliv pro kohokoliv. Říkejme jim třeba Václav Bohůnek, nebo Martina Sládková, abychom nediskriminovali ženy, nebo nějakého českého bývalého příslušníka Cizinecké legie (a nazvěme jej třeba Libor Kousal) či jiného navrátilce z bojů v zahraničí, aby místo něj podpálili výrobu střelivin v Pardubicích. Proč místní? Dokáží se dostat do střeženého areálu, když je najmou jako pracovníky. A proč skuteční čeští ochránci hodnot a informací? Dokáží oklamat místní ochranku. Přijdou, řeknou, že je poslal Koudelka prověřit ochranu, nějak to i doloží, a místní ochranka jim ochotně ukáže celý podnik. Nebo rovnou budou dělat ochranku sami, čeští čučkaři už bzepečnostní agentury provozují.
Iskanderu se letos ještě obávat nemusíme. Jestli válka postoupí, pak možná o tom začne uvažovat, ale zatím nikoliv.
Z hlediska Ruska dochází k depopulaci Ukrajiny v její východní části přeorané roky války od 2014. Pořád naši novináři píší, že Putin nebude okupovat Ukrajinu, protože by tam proti němu vznikl partyzánský boj. Jenže, co když všichni potenciální budoucí partyzáni dílem padnou na Donbasu a dílem utečou na Západ? Ukrajina bude vylidněná.
Také dochází k úpadku kolektivního Západu a ztrátě jeho prestiže v zemích globálního Jihu. A odzbrojení Západu. Výrobu nábojů nám blokují předpisy EU a Green Deal. Napoleonovi se připisuje výrok, že když nepřítel dělá chybu, není třeba jej rušit. A taky výrok, že lze spoléhat na hloupost rakouských generálů. Vážně není nezbytné posílat vojáky do EU. Zvládneme se zlikvidovat sami.
Jestli Putin bude chtít napadnout Evropu, pak jen zavolá svým lidem v Africe, aby spustili uprchlickou vlnu směrem na Evropu. Žádní vojáci s kvéry, ale mladí muži s mobily a touhou po blondýnách v srdci. Žádné rakety na Pardubice, ale místní čučkař obrácený na stranu Putina.
Nedělejme si o Putinovi nějaké iluze. V ČR jsou pro něj všichni obyvatelé nepřátelé. Příjezd lidí z Azova nic nezmění. Možná bude protestovat ruský velvyslanec u Lipavského, a Lipavský zase vynadá ruskému velvyslanci. Pár lidí přijde demonstrovat svou neochvějnou podporu Ukrajině. Až půjdou žádat o granty a dotace, budou mít ten správný kádrový profil. ČT o tom natočí hezkou reportáž. Vkusně do toho zakomponují hlouček několika málo protestujících.
Azov přijede, pohovoří s lidmi, přijede i premiér Petr Fiala, ruský velvyslanec zaprotestuje, Azov odjede. Mnohem důležitější je, že nám europarlament zase zvolí Ursulu von der Leyen do čela a Green Deal dál likviduje průmysl v EU. Vypadá to, že po krachu EU zůstane v ČR lidem ještě méně majetku než po krachu socialismu v 1989. A porovnáme-li Miloše Jakeše se současnými čelnými politiky, Jakeš vychází jako chytřejší a s lepším předvídáním.
Zase pojedeme dál černým močálem kolem bílých skal. A to světlo na konci tunelu, je čínský Maglev rychlovlak, který nás smete. Všichni řeší Rusko a Ukrajinu, někdy Čínu a Tchajwan. Ale málokdo řeší katastrofální propad evropského hospodářství v kontextu se vzestupem Číny. Vážně nás nikdo nemusí dobývat.
„Myslím si, že Putin je sice sociopat, kterému nezáleží na životech“
To jste ve spatne diskuzi, zde se naopak veri, ze Putin vymlatil milion Ukrousu v jatecnim veku, aby jim pomohl.
povedala by som, ze ani nie….mozno teda v prvej etape, ked vsetci dufali, ze sa vzopru Kyjevu. Tu sa veri, ze Putinovi je ten milion Ukrajincov luto, ale ked si predstavi proti tomu miliony Rusov a rozpad Ruska ako krajiny s naslednym vyplienenim zvyskov, tak ako sam hovori, to rozhodnutie je velmi lahke. Spomienky na 90.roky a demograficku katastrofu su stale zive.
Stridore, prosím, nemohli bychom se někde vidět naživo? Já bych strašně rád věděl, co jste zač, protože z vašich příspěvků mi vychází tak rozporuplná osobnost, že mi stojíte za návštěvu.
Gerd je zhovadilej zprasenej fasista , spinavci spini ,vsecko zaserou a blaboli,
jako vlady vsude..
Putin je sociopath a kde je aspon nakej fakt.
Diskuzie nie su korzo, Vidliak.
Zijeme v zajimave dobe, ve ktere tem nejocividnejsim nesmyslum podlehaji ti nejinteligentnejsi lide.
A neni to reciprocni, mene inteligentni podlehnou vzdy a vsude kazdemu nesmyslu.
Vy jste zadnemu nesmyslu nepodlehl, ze?
Ma pritomnost zde je dukazem, ze obcas podlehnu.
Nejenom přítomnost zde, mohli bychom třeba připomenout stridorovi (embecku) jeho diskusní příspěvky na blogu Janiky. Zejména o Covidu. Byly o to nesmyslnější, že je to, údajně, doktor.
Jestli je to doktor, neni to embecko (pokud tim myslite toho sameho co ja). To byl ucitelskej.
No Janika napsala, že je to doktor. Nick embecko na jejím blogu. A myslím, že je ten samý člověk zde pod nickem stridor. Alespoň způsob psaní tomu odpovídá.
Kdyby byl Putin sociopat, kterému nezáleží na životech, vypadala by všechna velká ukrajinská města jako Hamburk, Kolín nad Rýnem, Berlín nebo Dráždany po náletech RAF a USAF. No a při tom by se mohli Rusové splést jako Američané v 45 a omylem vybombardovat Rzešóv místo Lvova (jako mohli bombardovat Prahu místo Drážďan). Mohli by třeba tvrdit, že jim Američané rušili GPS.
Zamyslete se – ani Hitler nikoho snad vlastní rukou nezavraždil.
Pochybuji že Putin ano.Ale ochotní vykonavatelé fašistické zvůle –
to už je jiná sorta.Hnědí,černí,fialoví,všichni jak praví básník :
…pro hrstičku ztuchlé rýže
svému pánu důtky líže……
A to dávno před Pjakinem český básník vyvěštil budoucnost…
Si pouzij tu Z vuli a vrat se do skoly ,dostanes vod nich ochotne skolny i s urokama ,
nic zakladniho , te nenaucili , vono to asi pri nejlepsi ZVULI ,ani neslo..
Jak se muzou nechat takhle zruinovat. Kazdej takovej na ty vodstrasujici
politiky cumi a pak je jako voni. A horsi.
stridore,
vycházím z toho, že Rusko nechalo krvácet obyvatele Donbasu a dávalo jim jen takovou podporu, aby byli ještě schopni vzdorovat ukrajinské armádě. Něco podobného nyní zažívají Ukrajinci ze strany USA a NATO. Dále vycházím z toho, že Putin je agent KGB, a to jej muselo poznamenat negativně.
Na našem názoru na Putina nyní houby záleží. Když jsou dva zákopy, a v druhém je nepřítel s puškou, nikdo nedumá, zda je ten druhý soucitný filozof. Inter arma silent musae.
Re: Gerd
No vy jste to zas spravil, jak sviňa branku.
Donbass by byl DÁVNO vymlácený, kdyby tam Ivani neposílali svoje najomniky. Když zájemce odsloužil půl roku na Donbassu, měl otevřeny dveře k Prigožinovým Wágnerovcům a finančně atraktivní službě v některé ze zemí, se kterými měl Prigožka podepsaný kontrakt.
Nojo, Rusko nechalo krvácet obyvatele Donbasu. Tohle snad nemyslíte vážně. A nebylo to(krom jiného), spíše z důvodů zajišťování právních úkonů a zajišťování jistoty k získání samostatných republik?
Pomineme-li teorii, že v politice se vykytují převážně sociopati, protože by to nikdo s normálním duševním fondem nedělal – dle čeho usuzujete, že Putin je sociopat?
No to je přece jasné – „podle sebe soudím tebe..“
A někdo jiný by klidne mohl říct, že Putina poslalo „samo nebe“ aby zachránil civilizaci před NWO.. Nebo aspon tu část civilizace, která o záchranu stojí.
Agent KGB, muselo jej to poznamenat negativně.
„Sákryš, normálně bych se na ty Azováky šel podívat, abych věděl, proč se Putin rozhodl zaútočit na Ukrajinu…“
Azov byl založen v Květnu 2014. Ruská invaze na Ukrajinu začala v Únoru 2014.
Nemusíte NIKAM jezdit a ještě ušetříte. Stačí když se podívat na francouzský dokument Masky revoluce 2015, titulky CZ.
Máte tam i rozhovor s důstojníky z AZOVu. Budete velmi překvapen jejich názory.
Paul Moreira
Ukraine, les masques de la révolution
https://www.csfd.cz/film/427443-ukraine-les-masques-de-la-revolution/prehled/
Masky revolúcie strhol Canal+
https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/382296-masky-revolucie-strhol-canal/
Masky revoluce 2015, titulky CZ.
https://1url.cz/8115F
Reagujte k věci.
Ruská okupace ukrajinského území začala ještě před tím, než Azov existoval.
tak nevím, nějak se vám ti termiti motají. Rusové začali invazi, okupaci nebo anexi?
Nechcete do toho zamíchat ještě kolonizaci, deportaci, anhilaci a reanimaci? Ať je to už jakože celé…
Jsem si jistý, že uvedený dokument je hlavně pro vás.
Archanděl:
Díky, to vypadá na velice zajímavou věc. Mně na tom nejvíc pobavila snaha Ukrajiny donutit Francouze, aby to stáhli jako proruskou propagandu. Kdybychom tehdy byli prozíravější a méně roztržití, už bychom mohli zahlídnout tu nebetyčnou ukrajinskou pýchu, která se nám teď předvádí v celé kráse.
Oni to zkouseji na kdekoho. I u nas.
Neznam nadutejsi a nesnasenlivejsi figury, nez jsou UA oficialove. Jeste, ze znam tady i normalni ukrajince, jinak bych si musel o nich myslet neco nehezkeho.
@ Archangel_Michael
Jde to nějak stáhnout?
Děkuji.
Bývalo to na YT, zbyly tam jen ukruinské lži o filmu. Přinejhorším pusťte a použijte oCam.
A „horká fáze“ americké invaze na Ukrajinu začala v listopadu 2013, anonyme. Co teď s tím, že…
PS: V češtině, na rozdíl třeba od angličtiny, píšeme názvy měsíců s malým počátečním písmenem, proč je píšete velkým? Že by vliv US „instruktorů“, nebo dokonce nějaké stáže v Langley?
Pro doplnění, pro nezanlé a nevěřící Tomáše.
CIA už deset let pomáhá Ukrajině proti Putinovi, dohlíží na dvanáct základen
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-valka-rusko-cia-gur-zpravodajska-sluzba-vojenska-rozvedka-zelenskyj-biden-obama-budanov.A240226_114536_zahranicni_dtt
Inu když Putin už deset let okupuje část Ukrajiny, tak se není čemu divit 🙂
To je otázka, kdo koho okupoval. Rusové tam žili ještě před administrativním vznikem Ukrajiny a současná Ukrajina jejich národnostní potlačovala. 14000 mrtvých před začátkem invaze je číslo z us zdrojů.
Pořád stejný kolovrátek, pořád stejné vstupy. Rybář.
Pro doplnění, CIA již od WWII pomáhá ukrajinským fašistům v boji proti SSSR/Rusku. Hle na odtajněné zdroje samotné CIA:
https://www.cia.gov/readingroom/docs/STUDIES%20IN%20INTELLIGENCE%20NAZI%20-%20RELATED%20ARTICLES_0015.pdf
Například:
„CIA later informed the Immigration and Naturalization Service that it had concealed Stefan Bandera and other Ukrainians from the Soviets.“
(CIA později informovala Imigrační a naturalizační úřad, že Stefana Banderu a další Ukrajince před Sověty ukryla.)
Okamzite po skonceni valky ,terorisrticky utoky zapadu se stupnovaly.
Komunisti , vzdycky bojovali proti fasismu, nacismu, banderismu..
CIA a zapadni sluzby vysilaly agenty na oziveni teroru nacistu pod rouskou antikomunismu. Nejvic na pobaltsky republiky, Albanie ,u nas ,v Madarsku ..Komunisti KGB meli svyho agenta Philby a dalsich pet a vedeli vsecko napred.
Vsecky zapadni media psaly vo sireni nacismu a banderismu na U. ,
ale presne v unoru 22 ,otocili a zacali to samy na Rusko.
„A „horká fáze“ americké invaze na Ukrajinu začala v listopadu 2013, anonyme. Co teď s tím, že…“
Které části Ukrajiny začaly USA okupovat v Listopadu 2013?
Pokud žádné, tak jste lhář 🙂
V Listopadu žádnou, ale v listopadu kyjevské náměstí Majdan a v následujícíh měsících pak celou Ukrajinu kromě Krymu (což dodnes nemohou Rusům zapomenout, že je předběhli, taková krásná vojenská základna by v tom Sevastopolu byla, že), Doněcka a Luhanska, které se od banderovci v amerických službách obsazeného zbytku Ukrajiny odtrhly.
Stačí to takto?
Re: Onanym
Kde jsi na takovou 3,14-čovinu přišel?
Ruští vojáci ani nenaplnili kontingent 30 000 vojclů, sjednaný ve smlouvě o pronájmu území za účelem provozování vojenské základny v Sevastopolu.
Nejdřív si něco málo nastuduj a pak sděluj svá moudra okolnímu lidu.
Rusove meli pronajatej a zaplacenej ,celej Krym ,donedavna.
Potom kdyz videli , ze ukr nic nedodrzi ,museli jednat.
Re: Ano…
Nikoli. Ivan měl Sevastopol, letiště u Simferopolu, plus další uzly pro logistiku (rozptýlené sklady). Celý Krym neměl ani náhodou.
Jak ovšem byl řešen jejich pohyb, resp. kontrola jejich pohybu na Krymu, to opravdu netuším.
Bylo to mysleny, ze ovladali celej Krym.Ze nakej mistni vasnosta, jim nemoh
stat v zadnym pripade v ceste.
Kdyz meli hlavni mesto a dalsi klicovy pozice , tak se asi vo naky vesnicky nemuseli starat /si tam postavit vojacky/, jestli jim na Krymu patri nebo ne.
Jedina zmena je ,ze maji ted na mape Krym, jako soucast RF.
Nepište onanymovi slova, kterým nemůže rozumět.
No cislo π snad zna, ne? takze hodnoceni sveho vyblitku porozumel…
Bojovat proti Putinovi ,zadnej.
ad Anonym 7:31
Možná byste měl pár detailů dostudovat – cituji z Wiki: „Pluk Azov původně působil jako paramilitární jednotka, která sdružovala některé příznivce ultrapravice a neonacismu.“
Z toho mi vyplývá, že v roce 2014 se někteří „příznivci“ ukrajinských nacistů zorganizovali do paramilitantní neonacistické organizace a pojmenovali se „Azov“. Aby nedošlo k mýlce, náckové jsou na západní Ukrajině doma už cca 100 let a formovali se před i po 2014 i do mnoha dalších neonacisticky zaměřených paramilitantních skupin. Azov je dnes pouze největší, nejznámější a oficiální.
Stručná historie „krotkých“ (tzn. pouze politických) „předskokanů“ dnešního Azova & spol. od r. 1991 např.zde: https://cbap.cz/archiv/2084
Organizace ukrajinských nacionalistů (OUN) byla založena v roce 1929 ve Východní Haliči (nacházející se v té době v Polsku) a požadovala nezávislou a etnicky homogenní Ukrajinu.
Historikům známý příběh spletitého vývoje ukrajinského nacionalistického hnutí v jeho dnešní podobě cca do r. 1991: https://cz24.news/utajovana-historie-jak-bylo-ukrajinske-nacionalisticke-hnuti-po-druhe-svetove-valce-koupeno-a-zaplaceno-cia/
Není tedy náhodou, že všemu „neukrajinskému“ vražedně nepřátelská ideologie tehdejší OUN je dnes neoddělitelná od západní ukrajinské nacionalistické identity, ani není náhodou, že od roku 1991 (od získání nezávislosti Ukrajiny na SSSR) vzniklo několik neonacistických skupin, které všechny považují OUN a Stepana Banderu za otce svého hnutí. Je to v nich jak v koze. Nebo v KoZe… 😉
Namnožit fotky z volyňského masakru na transparenty, fota Babiho jaru a náležitě to ozdobit modrožlutým flágem a banderovským trojzubcem!
Tyvole, origoš nácky jsem ještě neviděl, narodil jsem se až osm let po válce a v blbém kraji, kde se k Waffen SS nerukovalo, tak tady ani přeživší origoš náckové nebyli.
Ale tohle by stálo za podívání, zvlášť v tomto kontextu (zvětšit obrázek) :
https://postimg.cc/06bM8Qpy
Astor:
Přihoďte tam ještě fotky Banderových věnců. Neznám nic otřesnějšího.
Postavili si polaci celkem velkej pomnik ,kde v prostred je dite nabodnuty na ten trojzubec.
Aspon neco.
A jestlipak víte, že v Babim Jaru bylo povražděno více než 125 000 Ukrajinců, Rusů, Cikánů, Poláků? Spolu s Němci je tam vraždili ukrajinští nacisté
Dostali příkaz ROZPRODAT ČR.
Jednou prodáme sami sebe!
Velký výprodej státu. Nabízí jez, pošty i hřbitovy, některé však omylem
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/stat-prodej-majetek-nemovitosti-parcela.A240717_193514_domaci_kori?zdroj=otvirak
Ani ten prvotní symbol předaný praotcem Čechem nám nenechali! Prý se spletli při restituci.
Komu patří Říp? O rodině, která vlastní nejen mytickou horu, ale i část Pražského hradu
https://vikend.hn.cz/c1-67041630-komu-patri-rip-o-rodine-ktera-vlastni-nejen-mytickou-horu-ale-i-cast-prazskeho-hradu
Archanděl:
Akorát že Lobkowitzové chtěli Říp odprodat českému státu, kterýžto to odmítl – prý je to moc drahé. No už nevím, kolik za to chtěli, ale milion to nebyl, bylo to míň. To by přeci stálo za reportážičku, zjistit, jak to tehdy bylo a kdo to má na svědomí.
No nebylo by od věci utvořit takovou uličku hanby. Kdo je místní, nebo je ochotný tomu věnovat čas.
Nafotit ksichty, hlavně ty provařené. Kterápak politická špína se bude angažovat.
Nečekám tak brzy ruské rakety, ale bojím se operace pod falešnou ruskou vlajkou. Už jsme si zašloupli moc daleko a ze řvoucích myší vyčníváme dostatečně. Naše světoznámé MLRS s perverzním názvem Upír ostřelují ruské vnitrozemí a Praha je ještě světoznámější. Pro pobouření světového mínění jsme, navíc jako hostitelé Azova, ideální.
Pozvání Azova k nám má ještě jeden rozměr. Iniciační rituál pro českou veřejnost, jak blízko k nim máme a jaká je naše morální povinnost jim jít na pomoc. Besedujeme spolu, jsou to fajn kluci jako my, přece je v tom nenecháme. Uvidíte dobrivilcy, nic to není, bude se vám to líbit, vojna veselá…
Myslím, že je to hlavní účel.
Možná budou i rozdávat maskáče.
Ty ale budeš buď dost mladý, nebo kokot, nebo obojí.
Zapamatuj si jednou provždy, že wikipedie není nestranná a objektivní encyklopedie, ale režimní poskok historie tak, jak se to zrovna tomu, či onomu režimu hodí.
O tom JFK ses taky dověděl jen odtamtud a imoponovalo ti to, co? Asi ošoustal nejkrásnější babu planety – Marilyn a aby se zabránilo skandálu, tak ho střelili. Wow.
Ten salvový raketomet se jmenuje Vampire RM-70 a není to nic jiného, než licenčně vyráběný, sovětský Grad.
Že má narozdíl od originálu BM-21 „po ruce“ další náplň raket, takže může zabíjet na větší ploše, to je ono specificky české „vylepšení“.
Ahoj, co dělají pejsci? Na Wikipedii jsem nebyl, ani nepamatuju. Píšu z hlavy. Vampire znamená Upír a je to perverzní název. Co to technicky je, ví každý a nepotřebuje tvojí přednášku. Další systémy by se mohly jmenovat Cannibal, Paedophile, Rapist a Murderer. Hezky by to pasovalo. Znám mnoho sedmdesátníhů, ale žádný se nevyjadřuje tak agresivně hovadsky jako ty. Leda by to byl polecajt.
Muze se klidne stat ze nase zbrane Upir budou strilet na Prahu , kdyz se jich rusove zmocni.
Coz uz se stalo.
Eurovolby: Nečekané dopady a skrytá fakta | Trialog – Petr Drulák, Ondřej Dostál, Tomáš Doležal
Spolek Svatopluk
před 6 hodinami
https://www.youtube.com/watch?v=u4YetheD8yQ
Velké bitvy za účasti milionových armád pěchoty, tisíců tanků letadel jsou minulostí.
Nepřítele lze vojenský poškodit, zničit. Na dobytí a ovládnutí nemá kapacitu žádná ze stran. Až na Čínu. Jenže nemá proč. Vede válku jinými prostředky.
Připomínám Clausewitze.
Clausewitz?
„Napadni nepřítele ve chvíli, kdy to nejméně očekává a kdy si myslí, že zvítězil“.
Schumachre = Clownsewitz.
Vo jaky ovladnuti a dobyti se jedna? Milionovejma armadama, co nemaj kapacitu.
Jakou ty armady po zuby vozbrojeny , nemaj zadnou kapacitu a na co a proc.
Jako u blbejch ve sklepe.
Katakombova kapacita yntelygenecu, upiru , zombies , predtim uz mockrat pohrbenych..Snad by aspon cinskej cesnek pomoh..
Nepritel je uplne blbej a nic spatnyho neceka, aby moh chytra von clausgerman vyborne poradit.
Ten co chce napadnout se musi dle poucky zjevit s celou armadou, /porazenou predtim, ale ted pred nic netusicim nepritelem ,kterej si mysli ,ale je blbej ,to nema /,
nebot porazenej pres noc se ihned zjevi a hned 20m vod nepritele. Kterej si mysli.
Kdyby to neudelal , viteznej predtim nepritel by si hned povsim..
Treba psi by zacali stekat ,ze nekdo cizej delsi dobu chodi vokolo..
Takhle napadaji vopakovane nas zdravej rozum ,tyhle lisaci , klisaci..
Neblbněte – útok tohoto typu by spustil okamžitě nevídanou mediální smršť proti RF. I ti nejpevnější sympatizanti Putina by museli být zticha a ani by nedutali. Navíc, tohle by se vymykalo dosavadnímu schématu boje.
Naprosto jiná situace by nastala, kdyby RF vyzmizíkoval Američanům nějakou okupační základnu, např. v Sýrii nebo potopil letadlovou loď Britům nebo USA. To by naopak odpovídalo dosavadnímu schématu boje, kdy je očividná snaha, aby cíle byly maximálně vojenské.
Jakou mediální kampaň by mohli anglosasové spustit v těchto případech? … že přišli o okupační základnu v zemi, kde nemají co dělat? … nebo, že by se chlubili, jak lehce šla, západními wunderwaffen chráněná, US chlouba ke dnu?
V prvním případě by ztráceli podporu a sympatie zbytku světa o jehož mínění se jedná, ve druhém případě (základna ~ loď) by sympatie získali.
Souhlasím. RF nejde o Kozu, ale potřebuje podporu nebo souhlas nebo alespoň tichý souhlas globálního jihu.
BRICS se pěkně rozjíždí, zájemců o členství spousta, nová měna a jiný bankovní systém jsou očekávány na podzim, začíná se debatovat o dalších strukturách. Hutíové stále úspěšně útočí na lodě poblíž Rudého moře, Turecko a Sýrie se mají brzy sejít a pořešit své spory, v Africe se jednotlivé země předhánějí s nabídkami základen pro ruskou branou moc.
A tohle by si měli pokazit?
Na druhé straně Rusové zachytili ukrajinské rozhovory o použití ClF3-Fluoridu chloritého(dokáže zapálit třeba i azbest a jiné stavební materiály) https://cs.wikipedia.org/wiki/Fluorid_chlorit%C3%BD . Existují videa, jak se z nálože vypuštěné dronem šíří mlžný opar.
Putin ZAČAL VÁLKU a sympatie globálního jihu tím neztratil.
Určitě o ně nepřijde úderem na Prahu.
No… nezacal. Ale jinak dobry.
On/ona/ono si asi myslí, že když něco napíše velkejma písmenama, že se to stane pravdou.
Oni ti tajemní a bezejmenní jsou si tak nějak podobní, že? Točí dokola nějaké narativy a čekají na reakce. Rybáři dezolátů.
by ma zaujimalo naco?? nic nove sa nedozvedia, mozno akurat par novych argumentov oponentov, malokoho presvedcia (to by potrebovali ist na MSM, ale zasa tam uz je pretlak), fakt by ma zaujimalo co ocakavaju ti, ktori to platia…..neviete?? hlavne ked ide o relativne male weby.
To je jako práce v neziskovce (myslím v těch novodobých, co rozsévají své dobro za každou cenu), tam taky nikdo efektivitu nehlídá. Mají budget a ten si rozdělí. Jde asi jen o to sem do diskuze občas něco utrousit, možná, že to ani není o povinnosti, spíš o fanatismu.
Putin se především drží hesla, že když je konflikt nevyhnutelný, udeř první. A Rusové mají smysl pro symboliku.
Co považujete za „konflikt“.
Co za konflikt považuje většina světa?
Kdo u nas prvni pobezi vitat rusky armady.
To si také myslím, ale obavy vzbuzuje operace pod falešnou vlajkou. Za Nordstrým už se nikdo ani nestydí, Čuk a Gek u nás taky tak nějak zdomácněli (mimochodem zajímalo by mě, proč starý ještěr tehdy tak otočil a pak nakonec jmenoval evidentního dementa Pribináčka…).
Má rodinu.
Katango:
Možná proto je dnes ve vrcholové politice tolik bezdětných. Znají své papnhajmské.
Přečtěte si nedávno vydanou knihu Spiknutí popisující situaci kolem čl. 66 Ústavy a pochopíte.
Tajwan si nasi vochranu pred Cinou musi pekne zaplatit. Trump.
Trump si svoji vochranu/v jeho vlastni zemi/, pekne z dani, taky zaplatil.
A plati dal, ta stoji 3 miliardy rocne. Dal vochranu pred houtem napr…
Prdlajz. Putinovi je tohle u rusuturu, a EU politici a velení NATO, a především ti, kteří je z pozadí ovládají, vědí, že otevřenou válku s Ruskem si nemohou dovolit, protože mají co ztratit.
Výnosy/náklady.
Jistěže v úvahu přichází možnost spontánní eskalace skrze přednastavené postupy, a ovládnutí rozhodování událostmi. Pro ten případ považuji za samozřejmé, že politici, kteří to dopustili až tak daleko, vyžerou si to spolu s ostatními, i kdyby přeživší je měli honit po celé planetě.
Podceňujete hloupost naší vlády.
v tejto exponovanej dobe a vyeskalovanej atmosfere sa kludne moze nieco pokazit a uz to pojde, takze zasa az tak by som to nepodcenovala. Osobne ale verim, ze to nepojde tentokrat ostrou vojnou
Vidlák nakousl ožehavé téma a u části publika nastalo zděšení:
1) „Nevím proč, Vidláku, ale přijde mi, že píšete čím dál víc jako psychopat.“
2) „No tak, snad se Vidlák pochlapí a půjde se těch azováků na něco zeptat.“
Zatím řečnická otázka. Proč by Putin, kterému KoZa neustále sere na hlavu, už konečně nemohl otestovat soudržnost Aliance? Jedna dobře mířená rána Iskanderem s termobarickou hlavicí na Petrohradskou 3 by ukázala, jak pevné postoje západní elity zaujímají. Můj skromný názor zní, že kvůli vaporizovaným slovanským Untermensch by se spokojily s ostrými protestními nótami adresovanými Kremlu. Bez požehnání USA nemají evropští bastardi koule na to aktivovat článek 5…
Re: ciki
Aktivovat můžou, co chtějí. Druhá věc, koho a kam by jako měli poslat.
Vojáky NATO na polské hranice? Čím budou na Ivana střílet? Koupí jim soudruzi na lízačku vzduchovky z Čajny?
Polsko uz zacalo Druhou svetovou a zase sou nadrzeny a nemuzou se dockat na rusa.
Na dalsi a zbrani maji hodne , napucovali si uz nekolikrat a miliardy na ne.
Re: Ano…
Jacek už dostal za uši na Donbassu. Pokud mu to nestačilo, prosím.
Stran výzbroje asi tolik. Jedna věc je vlastnictví zbraní, druhá věc je jejich provoz, údržba, třetí věc jsou opravy techniky. Pokud se podíváte na wikině na seznam, je to katastrofální směska z celého světa s dosti šílenými nároky na DOVOZ náhradních dílů.
Stran počtu zgranulovatelných kusů, mají k dispo cca 150K, což je tak třetina toho, co měl Vasil na počátku. Zbytek je potřeba vycvičit, takže více méně potrava pro Ivanova děla.
To je přesně ono. Poláci sami sobě vytvořili dokonalé logistické peklo. Jen v tancích mají skoro vše, co se vyrábí: staré T-72, další modernizované na PT-91, několik verzí Leopardu 2, teď chtějí nakupovat K2 Black Panthery z Koreje a M1A2 Abramsy z USA. Jen proto, aby jich měli HODNĚ.
Výsledek bude jeden velký logistický bordel.
Zkrátka jak jsem kdysi četl něco ve smyslu: amatéři studují strategii a profesionálové studují logistiku.
Nemůžete od państwa velkoposkiego očekávat nemožné.
co to tady kecáte
nová historie
host vyhazuje vrchního
proč by se vidlák mal nejakých fašounu neco ptát ?
Spis vytrollit. Neco jak tenkrat na Albrightovou v Luxoru.
Kdyby teď Putin zaútočil na nějakou zemičku NATO, Biden a noviny by měli vítaný narativ zlého Rusa a povinné válečné solidarity.
Což by byla voda na mlýn pro potlačení narativu zpackané státní popravy Trumpa, který se zatím moc nedaří dusit.
Putin uz rekl ,ze se nesnazi a ze si zapad muze kecat co chce a ze ho to nezajima ,kdyz zavolaji zdvorile odpovi,ale na rozdil od snazivy populace EU a Usa ,
vlady imbecilu nebude ani podporovat, nakejma kdyby diskusema.
Takze ted zapad mluvi a krici nekam do prazdna..
A dost takhle vychlad z horecnyho a ziskuchtivyho usili..
Kariera se nadavanim na rusa a milovanim ukra, uz neudela.
Presunuli se na Trumpa aspon..Ten je ted vobeti a nebude proto snadny mu nadavat..
Boxer v ringu, který se bojí dát ránu, dostane nakládačku.
OT ( ne moc)
Včera jsem tu měla příspěvek o tom, jak Petr Macinka reagoval na výrok Pekarové hodnotící atentát na Trumpa – Kdo seje vítr, sklízí bouři.
Reakci Macinky zde musím znovu opakovat, protože je to naprosto geniální výrok:
„Banik, Markéto!“
Někdo včera navrhl, aby to zde bylo zařazeno jako heslo dne. Ten výrok si to opravdu zaslouží.
Správně by to mělo být: „Banikmarketo!!!“
Nevím, možná jsem nechápavý nebo nemám smysl pro hmor, ale co je na tom geniálního ??
Jedině, jak říká Izer v jednom vtipu, „Banik pič… ??“
Máte namysli toto???
To je to samé…☺
No tak, snad se Vidlák pochlapí a půjde se těch azováků na něco zeptat.
Otázka je, jestli má na to koule nebo jestli je odvážný jen u klávesnice.
Ale Vidlák to jasně v článku vysvětluje, proč tam nechce jít – máte potíže se čtením?
Kdyby ten jouda (jménem Martin) měl potíže jen se čtením…
Nikoli, má potíže s chápáním. S tím se, na rozdíl od čtení, nedá nic dělat.
„Vstupné je 500,- korun, které určitě půjdou na dobrou věc. Na nějaký ten tank, raketomet či dron.“ – ale kdeže, na ještě lepší ( včetně výnosů z dražby ) : All money from ticket sales and the auction at the event will be directed towards the brigade’s needs.
Mimochodem celá akce bude v ukrajinštině.
Zdroj ( pro méně chápave onanymy ) : https://cz.mticket.eu/en/prague/dviz-nasi-ludi-vsudi-treta-sturmova-v-evropi-praha-1843.html
Pardon, chybka, to mělo jít samostatně.
Cesi na vstupny vod vlady nedostanou , asi de vo akci verbovani ukru do valky..
Že Vidlák chlap je, to dokazovat nemusí. Mě určitě ne, ani vám určitě ne.
A co kdybyste vy přestal posměšně pokřikovat chráněn zdí anonymity?
To asi ne, co… 🙂
Re: martin
Hele, marťas, co kdyby vám Vidlák poslal otázky a pětikilo navrch k tomu? Šel byste, anebo byste se posral už při objednávání vstupenky?
Hele, když tam zajedete a poptáte se, co a jak podle Vidlákova papírku, máte u mne další pjééťo. A slibuju, že vám ještě pár dalších bankoveček se stejnou číslovečkou vyžebrám, nejsem žádný krkovička.
Skvely napad. My ostatni bychom taky mohli prispet otazkama.
Udelame z toho Bandera party.
Ono je ovšem hlavně divný, že se taková akce vůbec může v ČR organizovat a že to není obrovskej skandál a že se všude nevolá o demisi vlády.
Národní odpor by měl naplánovat jak projít židovskou čtvrtí až na přednášku Azovu a vyzkratovat tak pro a protinacistickou propagandu našich médiích.
Čiste teoreticky, kdyby snad náhodou nebyl řízen ministerstvem vnitra.
Zacni volat po demisi , anonyme , co muzes udelat , sam nenechavej na jiny..
Stan se narodnim vodporem..A naplanu a proved.
Martine, na to jak často sem lezete si toho asi málo nebo krátce pamatujete… že vy jste svěží jak velký Joe?
Nebo jste tady snad neviděl, kolikrát už byl Vidlák popotahován policií a přesto stále nejen píše ale i mluví na veřejnosti? Jeho jméno i tvář si můžete snadno dohledat, včetně urážek a výhrůžek, kterými ho ti jediní slušní demokraté nijak nešetří. Nešetří ani jeho rodinu, a nejen zpoza klávesnice, i zpoza kazatelny (nebo co tak v těch evangelických sborech mívají). Pochybujete o jeho odvaze?
Co kdybyste nám i vy ukázal, že nejste odvážný jen u klávesnice – nemusíme hned (a vlastně radši ani vůbec) vidět vaše koule – ale tak nestyďte se, představte se, dejte odkaz na fotku svou i své rodiny a z jaké obce či agentury nám sem chodíte kázat, že by se měl Vidlák pochlapit.
Jste chlap vy? Jste? Nebo jste jen AI provozována Foltýnem v bezpečí K.R.I.T.u? Samé otázky…
Vono by to chtelo pozlobit Bagra ,aby se probral a zacal pusobit ve funkci.
Takova zdravotni prochazka na cerstvym vzduchu v pytlich , barvy do zelena , jen mometalni napad. Nebo tak.
Jinak. EMR. Denni zpravy z valky..
„Na novohnuj fronte klid“.
Bavíme se o tom, kdo co řekl. A komu. A to co říká nemusí být vůbec pravda. Nebo naopak ano.
A slova třeba nejsou určena tomu, komu se oficiálně říkají, ale někomu kdo poslouchá stranou.
Souboj slov. Až dojde na Iskandery bude asi dost pozdě vysvělovat, co ta slova znamenala a komu byla ve skutečnosti určena.
Propaganda, kam se podíváš. Má význam se v tom snažit orientovat?
Cesta do hlubin Vidlakovy duse 🙂 – spise toto je leitmotiv dnesniho clanku nez uzitecne myslenkove cviceni, nerkuli uchopitelne informace… Stava se i jinym autorum, zejmena kdyz se musi vyplodit neco kazdy den…
Nojo, ono se musí napsat pokaždé něco co by Hulvathovi umožňovalo informaci uchopit. Berte nebo nechte být. Toto není inkluzivní web.
Hulvathe – vy jste to nepoznal? Takový odborník…, že se nestydíte. Dnešní článek psal umělá inteligence.
Nevím proč, Vidláku, ale přijde mi že píšete čím dál víc jako psychopat. Bez urážky. Pro další inspiraci vám doporučím nádherný sovětský film „Pád Berlína“ z roku 1949. Je to syntéza všech ruských narativů, nijak se za těch 70 let neměnících. A navíc v barvě díky kořistnímu Agfacoloru! Sladkou třešničkou na dortu je potom Hermann Göring v podání Jana Wericha, který se podloudně se západními bankstery (v cylindrech, to dá rozum) domlouvá na zničení SSSR.
Jako psychicky narušený spíš píšete vy. Bez urážky.
Re: LL
Radši psychopat Vidlák, než lízací svobodník.
Je pravda , ze V. doslova hyri jmeny ,v kazdym skoro clanku a bud jim meje
prdele a nebo je pochvali..To se casto i strida..
Porad ty samy. Fialova zruda vede peleton a za nim dalsi druzstva a borci…
Abysme je porad meli pred ksichtama. Ale porad se tak nic k lepsimu nezmeni.
Taky to nejde. Videl sem dneska , napr. titulek. Konecna nadavala Pekarovy..
Kazdej hulvath muze za to , ze je umelej , ale co vlastne?
Napoveda. Z plastiku a de luxe ,vibrujici ..
Tak rozborku filmů kde propaganda hraje prim mužete shlédnout po celém světě. A hádejte kdože je tím největším esem? Stačí nastudovat. A stran vašeho zdání týkající se vámi diagnostikované psychopatie; Jak jste na to přišel doktore? Bez urážky.
Ve vetsine filmu a programu hrajou vyvoleny hlavni role a porouci chytre samozrejme,
vsem jinym . Prozivaji tez osobni utrpeni, krivdy aby byli a sou obeti porad a furt,
aby divak hluboce soucitil. Scenare pro ne zase pisou ty a ne jiny..
Aby vsecko bylo jak ma bejt.
Podradny role dostanou ty , co sou porouceny, poucovany a vedeny a museji bejt ,
pro svou vrozenou mensi ynteligenc a schopnosti ..Neco jako my..
Ty nadelaji paseku a kolikrat velky problemy ,pro hlavni vzdycky hrdiny/hrdinky..
Moc dobrý článek, Vidláku. Nabíráš v něm na vidle kde co, ale tohle
„Je třeba Rusy vyprovokovat k odvetě… Ideálně takové, aby to vypadalo, že to Rusové zase udělali zcela nevyprovokovaně a Babiš se mohl shodnout s Orbánem i Leyenovou, že Putin je jasný agresor. To je teď takový oblíbený sport. Ujišťovat všechny, že jsem na straně Ukrajiny, ale jinak mi jde o mír. “
To jsi ve třech řádcích shrnul, co mi pořád vrtalo hlavou a neuměla jsem to pojmenovat. Ano,
„To je teď takový oblíbený sport. Ujišťovat všechny, že jsem na straně Ukrajiny, ale jinak mi jde o mír.“
——-
Dnes (myslím že poprvé) zasedal nový evropský parlament a mimo jiné se hlasovalo o další podpoře Ukrajiny. Poslanci ANO a Nikola Bartůšek se zdrželi hlasování (viz tvůj poslední řádek úryvku – nevědili jak ztohoven..).
Filip Turek, Katka Konečná, Ondřej Dostál a Ivan David v tom mají jasno, hlasovali proti.
Europoslanci hnutí ANO se zdrželi hlasování o podpoře Ukrajiny. Turek s Konečnou byli proti
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-europoslanci-hnuti-ano-se-zdrzeli-hlasovani-o-pomoci-ukrajine-turek-byl-proti-40480607
Článek založený na neověřené informaci. Oficiální akce Azova nikde není.
Za 14 dní budou Azováci v Praze. Za 500 Kč si s nimi můžete popovídat
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Za-14-dni-budou-Azovaci-v-Praze-Za-500-Kc-si-s-nimi-muzete-popovidat-758545
lístky si můžete koupit tady:
ДВІЖ. Наші люди всюди. Третя штурмова в Європі
jako upoutávku plakátek s vkusně stylizovanou runičkou
Skvělá akce. Organizátorům palec nahoru.
Všichni současní Moravcové a Biľakové tam budou na jedné hromadě, věřím, že je také bude všude dobře vidět. Taková anticharta 2024, ale tito přijdou bez donucení a nebudou se muset kysele tvářit, že význam akce jaksi úplně a docela neznali či nepochopili. Jen ať je vidět, kdo za koho kope.
Vono vyprovokovat rusa jo , ale kdo bude pred rusem chranit.
Reditelka Service pravila ,ze na strese nemoh ani bejt jeden ochrance , strecha se prilis
10 stupnu, svazovala. Pak tam byli videt tri jak stoji nad pachatelem…
Potvrdil se dneska muj prispevek , kdyz odvolala z Trumpovy ochrany mnoho Servicu ,
na ochranu manzelky presidenta , nebot ta nekde chtela verejne mluvit.
Trump spatnej , manzelka dulezitejsi a bezva..
To provokuje otazku, v nynejsi situaci , je president dostatecne hlidanej ?
Sem zvedavej kdy na tohle dojde rec.
Korektni a lickopravni reditelka ale odmita vodstoupit , jednou se prisakla….
Chce vic devcatek ochranarek v Secret Service , penez dost ,3 miliardy rocne.
Ted lide pozaduji aby vodstoupila pro chyby. Ale , ty chyby uz zapricinili mrtvy a tezce zraneny a kdo za tohle ma zodpovidat..To je trestny.
Podobnych reditelek je tez v armade a v lodstvu ted hodne. Porad je ukazujou..
Jak asi si budou pocinat s medvedem a bojovat s nim , kdyz se teren beda bude taky nebezpecne svazovat.. Zkusenosti uz sou se zapadnima tankama a vozidlama.
Vedet je nade vse , ted kazdej muze bejt stastnej z dulezityho pouceni ,kdo a jak v EU hlasoval..A maji jasno.
A ze Turek prijel v jednom z nejdrazsich aut na svete ,do Bruselu ,velka slava..
Německá veřejnost blokovala předvolební schůze AfD.
Třeba bude česká veřejnost blokovat schůze Azova.
To není veřejnost. To je placený levičácký neziskový ksindl.
Antifácký Ku-klux-klan.
Nevím, jestli bych to označoval jako levice. Nezisk nevypadá na pol. příslušnost, jen příslušnost hodnotově-peněžní, charakteru spíše destruktivního. Tam je asi něco úplně špatně, v těch neziscích, i ti lidé se zdají jaksi jiní, zvláštní. Možná vykořenění. Jakési shluky nešťastníků, kteří se rozhodli přesvědčit zbytek populace o tom, že šťastní jsou a znají recept pravého štěstí pro ten spokojený zbytek – až do posledního spokojeného.
Nezisk vypadá spíše jako nábožensko-blouznivě-sektářské spolky s jednou jedinou pravdou- tou jejich konkrétní. A za cizí peníze to tlačí zbytku.
Většinově levý byl i protiněmecký odboj, spousta dělníků, kteří v těžkých podmínkách obnovovali zemi po válce. A pod pány zpět prostě nechtěli.
Muzes zacit blokovat Ales , proc nechavat porad vsecko na jiny ,co muzes udelat sam.
Nebo ses furt posranej??
A úplně bez legrace: „Vojna medzi Ruskom a NATO je podľa poľského prezidenta veľmi blízko. „Nemôžeme dovoliť Rusku vyhrať túto vojnu, lebo potom sa chystá zaútočiť aj na nás,“ vyhlásil Andrzej Duda“
https://www.infovojna.bz/article/vojna-medzi-ruskom-a-nato-je-podla-polskeho-prezidenta-velmi-blizko
Oni pořád nechápou, že car si může se sultánem podat ruce na Bugu, na Wisle, nebo na Odře.
Sprévu nechá sultánovi, neasi?
Polákům je asi holt líto, že mají už moc dlouho vlastní stát, navíc s pevnými hranicemi, které nikdo nezpochybňuje.
Kdyz se jeden pere, dva se smejou..Rus se zase podeli s germanem vo Polsko
a bude zase klid. Bez toho taky nemuzou bejt..
Taky mi to tak připadá.
No, je pravda, ze Polsko je ted co se armady tyce jak rozvrtane mraveniste. Tolik zelene techniky na silnicich (vcetne nakladnich aut s vojcly s kvery na kolenou) jsem nevidel od dob vyjimecneho stavu.
Re: tdx
Duda je vymaštěný ch*j. Kdybyste slyšel pětiminutový výběr jeho řečnických sraček v originále, tzn. bez překladatelského filtru, měl byste jasnější obrázek.
Nicméně ano – stačí jeden kokot ve funkci, aby zlikvidoval stát.
„Duda!“ v ruském přísloví: „Žnec , švec i dudák!“
O chlapovi, který „umí všechno“, všeuměl (pejorativně).