Přátelé, kolega David Moos odvedl kus dobré programovací práce, nachystal web a úderem dnešní dvaadvacáté hodiny je spuštěn projekt Nekrm hydru. Odkaz zde:
Dovolte mi, abych po vzoru Požarského zazvonil na zvon a zahájil verbování proti největšímu škůdci tohoto národa v moderních dějinách – proti České televizi.
Ještě mnohokrát připomenu praktiky našeho největšího veřejnoprávního média. Mnohokrát připomenu Moravcovu aroganci a jeho cikánskou férovku proti nepohodlným politikům. Mnohokrát připomenu Noru Fridrichovou a její vysmívání se jiným než liberálním názorům. Připomenu, jakým způsobem Česká televize vybírá hosty do předvolebních pořadů, návodné otázky moderátorů a aroganci umělců, kteří žijí z našich peněz, ale nemají pro nás dost pohrdání. Mnohokrát připomenu, jak z obrazovky mizí analytici, kteří říkají něco, co Česká televize nechce slyšet.
Připomenu, jak Česká televize zacházela s Pandora Papers, jak zacházela s Čapím hnízdem, jak zacházela s odboráři, jak lhala o traktorových demonstracích i o demonstracích na Václaváku.
A také mnohokrát připomenu mlčení. Mlčení k Dozimetru, k zásahu na Filozofické fakultě, mlčení k Fialově kampeličce… Mlčení k Foltýnovi a jeho kopání příkopů, mlčení k problémům domácností i průmyslu, mlčení k omezování svobody slova…
A pak také připomenu, že veřejnoprávní médium řeší v hlavním vysílacím čase, že v létě létají vosy a dává tomu několik minut. Díky tomu není čas na Foltýna, Dozimetr ani ukrajinskou jednotku Nachtigal. A
Česká televize má díky svým praktikám lví podíl na tom, jak vypadá naše politická scéna. Má lví podíl na rozeštvávání tohoto národa. Má lví podíl na protěžování psychopatů, bláznů a magorů ve vedoucích politických funkcích. Česká televize je vedoucím protagonistou protinárodní agendy. Ona nejvíc má zájem na rozpuštění ve velké šťastné evropské rodině. Ona nejvíc plive na ty, kteří se tomu snaží bránit, podílí se na indoktrinaci mládeže a vůbec je esencí všeho, co je zapotřebí zastavit a zvrátit.
Klíč od České televize máme v rukou ovšem my. Platíme ji. Úplně stejně měla česká stavovská obec před povstáním v rukou Habsburka. To ona mu schvalovala vybírání berně. Tenkrát sice české stavy udělaly defenestraci, ale před ní císaři pěkně schválili peníze. Pojďme to udělat obráceně. Česká televize žije díky nám a ne naopak. My můžeme hydru vyhladovět. My můžeme zařídit, aby se servali mezi sebou o tenčící se zdroje.
Od roku 2025 navíc mají platit i ti, kteří televizi nemají, ale vlastní počítač nebo chytrý telefon. Zvýšený koncesionářský poplatek má platit v podstatě každá domácnost.
POJĎME SE SDRUŽIT A PŘESTAŇME JIM OD ROKU 2025 PLATIT!
Je mi jasné, že jednotlivec nic nezmůže. Snadno si na něj došlápnou, pošlou exekutory a člověk bude rád, když zaplatí jen pokutu. Ani tisíc lidí nic nezmůže. Možná ani deset tisíc lidí nic nezmůže. Ale sto tisíc lidí, to už je číslo, které není opominutelné. To už není malá hrstka dezolátů na kterou není třeba brát ohled. To je dokonce už docela pěkná kupa lidí, kolem které se nebude snadno dělat příkop ani karanténa. Zároveň už je to pěkný výpadek televizních příjmů, i kdyby měl být jen dočasný.
Dnes po vás nechci nic víc než e-mail, který zadáte na webu Nekrm hydru. K ničemu vás nezavazuje. Jen říkáte, že pokud by se našlo dost spolubratrů a spolubojovníků, tak byste do toho šli. Říkáte, že Vidlákovi věříte. Říkáte, že si počkáte na právní stanovisko, počkáte si na návod, jak čelit vymáhání a exekutorům a pak se rozhodnete, zda podstoupíte riziko a půjdete do toho. A já naopak potřebuju vědět, jestli se v tomto národě najde sto tisíc statečných.
V této chvíli po vás nechci ani přísahu ani sliby. Chci, abyste v sobě začali pěstovat odhodlání, protože to bude nebezpečné a bude to překročení zákona. Ale také to bude nenásilné ba přímo Ghándíovské. My se vám pokusíme během podzimu s odhodláním pomoci. Pokusíme se, aby nás bylo hodně a abychom měli co nejvíc právně krytá záda a abychom byli opravdu všichni pod jednou korouhví.
Akce je ryze politická a samozřejmě protivládní. Není to ale akce stranická. Nikomu to nepomůže do politické funkce, ale má to zařídit, aby veřejnoprávní médium přestalo dělat předvýběr těch, kteří do politiky jdou. Má zařídit, když už veřejnoprávní médium neumí dělat veřejnou službu, ať raději nedělá žádnou. Pokud se to povede, pomůže to celému národu, protože z dějin zmizí jedna rozesíračská a poštívačská organizace, která vlastně už žádnou jinou zpravodajskou funkci nemá. Vydechnou si všichni.
V tomto boji máme každý stejnou sílu. Ty dvě stovky za poplatek. Nikdo není lepší, nikdo není víc, nezáleží na tom, jak kdo mluví, nezáleží na ambicích, nezáleží, jestli jste z Aše nebo Hodonína, je jedno, jestli berete minimální mzdu a nebo pracujete pro zahraniční korporaci. Je jedno, jestli máte na kontě poslední stovku a nebo tam máte padesát milionů. Televizní poplatek je pro všechny stejný. Nezaplacení poplatku nikoho nedostane ani na kandidátku ani do funkce.
Dejte nám váš mail, jako potvrzení, že pokud budeme vše dělat dobře, tak byste byli ochotni jít do toho námi. Pokud se během příštích týdnů a měsíců budeme blížit avizovanému počtu sta tisíc odhodlaných, připravíme sdružení, zapojíme právníky, připravíme zázemí a to vám představíme. Pak teprve se rozhodnete a potvrdíte nám své odhodlání tím, že pošlete dar ve výši měsíčního koncesionářského poplatku, abychom měli z čeho financovat obranu těch, na které pošlou exekutory. Ale to všechno až pak. Až uvidíte a sami vyhodnotíte, že jdeme správným směrem.
V této chvíli váš mail použijeme na jednu jedinou věc – budeme vám tam posílat aktuální zprávy.
Nepochybuji o tom, že se okamžitě najde spousta těch, kteří budou vědět, že to nejde. Kteří vás v dobrém i zlém budou od této iniciativy zrazovat. Přijdou naši soupeři, budou vyhrožovat, budou škodit, budou se posmívat. Přijdou naši přátelé, kteří nám hned ohlásí, že do toho nejdou, protože se přidal tento či tamten, který před třemi roky obhajoval očkování a před patnácti lety jsme se pohádali…
Přečtěte si to. Přečtěte si všechny námitky a zamyslete se nad nimi. Tohle totiž nebude žádná sranda ani to nebude mírný odpor v mezích zákona. Bude to osobně ohrožující…. ale dá se to udělat z domova, z gauče. Nedovedu si představit nic více českého.
A pokud to někoho uklidní, klíče od webu má ajťák David Moos a já.
Nespěchejte s registrací mailu. Přemýšlejte nad tím. Přemýšlejte a pak se rozhodněte. Pravdě a lásce se to v poslední době pěkně sype. Tak jim pojďme zatlouct další hřebíček do rakve.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kouknul na návrh zákona. Zajímavé.
Povinnost zaměstnavatele platit….příkladmo za padesát „lopat“…
To se bude líbit….
Jdu do toho.
Tenhle druh vzdoru se mi líbí.
Adresa odeslána. Číslo 702.
Mail poslán… Je to hezká nátlaková „Gándhíovská“ akce, díky za ni a obdiv Vidlákovi a celému týmu, že „nese kůži na trh“ za nás všechny, neboť ČT/ČRo jako každá Bestie má kusadla a drápy a chcípe velice neochotně. Dokud se žumpálisté nebudou bát vystrčit frňáky z baráku, dokud budou parkovat svá auta na Kafkách – bez obav, že jim je někdo spálí – a dokud jim sousedi nezačnou malovat na dveře ten ryze český kosočtverečný piktogram, těžko přetěžko se něco změní. Ale nějak se začít musí…
Gándhí „nenásilně“ uspěl teprve tehdy, když tehdejší britský Mordor ochabl díky válečným ztrátám a dluhům z Druhé světové války; když v Indii povraždili miliony lidí a další miliony nechali pochcípat hlady. Bránit se právně a soudně, vymyslet zákonné kličky, jak čelit prohlášení za neplatiče a exekutorům, v situaci kdy si režim píše a upravuje zákony za pochodu dle potřeby a jeho soudci rozhodují zcela nezávisle na zákonech dle politické objednávky, to bude pravá výzva – tedy The Challenge, jak říkáme my latiníci. Ostatně, „Velký kormidelník“ Mao to vyjádřil pregnantně: „Právo je substance, vycházející velkou rychlostí z hlavně pušky.“ To mi přijde nechutně pravdivé…
Jsem doma sám a vzhledem k zdravotnímu stavu jsem nedávno ČT začal platit. Občas se podívám na ČT art, jinak ji ignoruji. K věci. Jelikož minulá hospitalizace s následnou lázeňskou rehabilitací trvala 6 týdnů, další je v plánu příští rok TEP a nějak mi i odchází kolena (ty budou zralá na výměnu v budoucnu), nejsem si jistý, zda stát zohlední nepřítomnost v bydlišti při doručování zásilek, případně rozsudků a všelikých právních bestialit. Navíc je možné, že si vojenská policie k případným prohlídkám k dezolátům bude nosit TV příjímač vlastní. Na číslo konta si počkám a přispěji.
Napřed bych rád viděl právní rozbor.
Dojde-li na exekuce, případně trestní stíhání, je pozdě.
Placení televizního (a co rozhlasový poplatek) poplatku není sokromoprávním závazkem, nýbrž platbou na základě zákona. Jako daň. Prakticky je daní. Nejde jen o rovinu práva občanského, ale a to především práva trestního, postihující zkrácení daně, poplatku… Zkuste zkrátit, neplatit daň…. Výzva a organizování neplacení televizního poplatku by mohlo být považováno za výzvu a neplacení daně. Podle dalších okolností za účast v organizované skupině, na zločinném spolčení…
Tak co na to například tady Klára.
Vygůglete si paragraf 240 trestního zákoníku…
Co mě se týče, tv přijímač a od tv abstinuji už mnoho let, nevlastním počítač, tablet, „smartfoun“.
Příkladmo tohle píšu z vypůjčeného od Pepy od vedle. Vždycky když potřebuju něco na netu, třeba se tady vykecat, půjčí mi co třeba. Dobré sousedské vztahy…. Dokažte, že to tak není. To, že mám smlouvu s operátorem nic neprokazuje, mám hloupý telefon. Případně si přehodím simku. Povinnost platby je vázána na zařízení. Co se týče údajů o telekomunikačním provozu, to je vyšší dívčí, to může až policie. V případě podezření z trestného činu. V případě zkrácení daně… je to sto tisíc Kč? Takže přes policii to nepůjde. Přes finanční správu také ne. Čt není „státní“ subjekt či dokonce orgán. Státní, ehm….
Počkám na finální znění zákona a pak se podle toho zařídím.
Co se týče systémového řešení, navrhuji vyhrát volby a zákon, nebude-li do té doby platnosti a účinnosti, zrušit.
To ,,sledování internetu u Pepy odvedle “ je nejpravděpodobnější důsledek, pokud to nebude nějak ošetřeno. A už vidím České Dráhy, kterak připočítávají k ceně jízdenky částku za sledování televize během jízdy .
Způsobí cca 1%ní (100tis./10mil.) výpadek příjmu ČT její ohrožení? Vzhledem k navýšení poplatku ze 135 na 150 Kč k 1.1.2025?
Na objektivitu ČT dohlíží Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Ta je výsledkem poslanecké sněmovny. Pokoušíte se nedemokratickými prostředky ovlivnit výsledek voleb?
Milovat bližního svého není slepou láskou zamilovaného mladíka do jeho, řekněme to ohleduplně, ve skutečnosti lehké děvy (a negativní reakce na kritiků té jeho dívky).
Milovat bližního blbého svého neznamená primárně dávat vinu strukturám, které si stvořil.
100tis./10mil. – jak jste prisel k tomuhle pomeru?
100tis. lidí je prahové množství pro nastartování této akce.
No, jestli ono nešlo v dotazu od ws spíše o tu druhou hodnotu 10 mil 🤔
10 mil. je občanů ČR, tedy potencionálních poplatníků.
Je to dost zkreslené, no, jak ukázal toníček.
Tak tak, platí domácnost.
Poplatky platí domácnost, takže se jedná o cca 3%, ne jenom 1%. Ale i to je dost málo. Uvidíme …
Lze to určit i přesněji. Při vývěru 7 miliard Kč za rok a ročnim poplatku 12x 135 Kč to dělá cca 4,3 milionu platců. Je to víc než 3 miliony zřejmě proto, že poplatky neplatí jen domácnosti, ale i řada OSVČ a právnických osob.
a nebo je roční výběr méně než těch 7 miliard …..
No jo, to máte pravdu, to jsem si neuvědomil.
O finanční ohrožení ČT nejde. To nevíte?
A náš parlament je spíš demokratický nebo spíš korporátní?
Cituji: „My můžeme hydru vyhladovět. My můžeme zařídit, aby se servali mezi sebou o tenčící se zdroje.“
Pravda, pokud bude většina ještěnároda chtít totalitu, tak ji v ještědemokracii bude mít. Pro příklad se stačí podívat na situaci po volbách 1946. KSČ necelých 40% a během dvou let už to dotáhli k absolutní moci.
To ovšem neznamená, že se jim nikdo neměl pokusit postavit.
Postaví se jim Velká hospodářská krize.
Víme, že bude, ale nevíme kdy.
Přijde s pádem dolaru. Vzhledem k úsilí BRICS o dedolarizaci to nebude trvat dlouho.
O zhoubnosti Ceske televize a Ceskeho rozhlasu je snad muj kazdy druhy prispevek.
Jak si ověřím, že moje registrace byla úspěšná?
Zaregistroval jsem se; protože pokud to půjde tímto tempem, za chvíli by mě taky mohli zavřít za znásilnění, protože mám PŘÍSTROJ.
Dobrá práce, Vidláku, díky.
Téma se už jednou probíralo a doufám, že si Vidlák vše dobře promyslel. Včetně toho, co udělá ČT jako protitah jejích právníků. Když začne rebelie, nastane přísnost proti těm prvním bojovníkům na barikádách. Když jich je mnoho, vládnoucí moc uhne, zmírní a odstraní nejkřiklavější křivdy.
Jenže půjde o situaci dobře známou z westernů, kdy šerif brání rozlícenému davu lynčovat. postaví se se dvěma revolvery a říká, že má 12 kulek, kterými trefí a zabije 12 lidí. Zbytek pak zabije jeho. Jenže kdo chce být tím prvním až dvanáctým zabitým? Mučedníci.
Tím neříkám , že by do toho nikdo neměl jít, ale měl by jít chytře a promyslet všechny možné dopady před vlastním překročením Rubikonu. Tedy než Vidlák zatluče hřebík nebo zvolá: „Alea iacta est!“ Kostky jsou vrženy.
Ještě drobné doplnění. Na stránkách nekrm hydru se objevuje prostor pro odpovědi politiků. Zatím bez odpovědí, ale jistě budou nějaké odpovědi přibývat. Nevyjádření bude znamenat souhlas s fungováním ČT.
Ale prostor by měla dostat i strana druhá, minimálně nový ředitel ČT Jan Souček, všichni členové Rady pro rozhlasové a TV vysílání, a Otakar Foltýn. Pravděpodobně neodpoví, ale nebudou se moci vymlouvat, že o protestu občanů nevěděli. Nebo že jde o nevýznamnou skupinku občanů. Jan Souček nějak reagovat bude. Musí. A hodně to napoví, jak ČT hodlá postupovat proti neplatičům.
1. otevřený dopis Radě s jasným seznamem výtek k fungování ČT a žádostí o jejich odstranění a termínem, do kdy se očekává odpověď. Že ČT neplní poslání nezávisle informovat, nedává vyvážený prostor pol. stranám, rozděluje společnost, vykopává zákopy a zvyšuje napětí v ní jednostranným přístupem je obecně známo. Odstranění těch nejvíce odiózních figur z obrazovky jako počáteční minimum. Dáno k dispozici tisku, pol. stranám. Očekávaná reakce je: nic.
2. otevřený dopis jako reakce na ten první s tím, že pokud nebude projevena opravdová spolupráce a prokazatelná snaha věc řešit, budou přijaty další kroky, třeba právního charakteru. Očekávaná reakce je: nic nebo výmluvy.
3. otevřený dopis s nástinem právních a finančních kroků.
Co se chce? Zrušit ČT nebo ji opravit? Opravit. Unesenou organizaci vrátit lidu této země, přivést zpět k původnímu poslání, protože národní a spravedlivou televizi potřebujeme. Odstranění figur jako Fridrichová nebo Železný ukazuje, že potenciál ke změně k lepšímu tam je.
Jak říkával horolezec Joska Smítko:
„Hrdě, tvrdě, mazaně.“
🙂
Nehledám výmluvu, ale
Mail jsem poslal, ale je potřeba:
1. Vyjádřit podporu řediteli ČT Janu Součkovi?
2. Dotázat se jej, jakou podobu budou mít předvolební diskuze, atd..
Čo bolo, to bolo, to již neovlivníme, ale Kafárna jede, viz:
MinutaN.cz Česko Veřejnoprávní média 25. července 2024 17:58
Spolek Milion chvilek pro demokracii pořádá na Kavčích horách před budovou ČT protest proti zrušení investigativního pořadu 168 hodin.
„Od veřejnoprávního média bychom jako plátci poplatků za ČT a ČRo očekávali právě takové kvalitní, nezávislé investigativní pořady.
168 hodin bude na televizních obrazovkách zoufale chybět,“ uvádí spolek.
Pokud máte připomínku nebo jste našli chybu, napište na editori@denikn.cz.
https://denikn.cz/minuta/1483427/
Souček, nesouček, tento způsob financování ČT a ČRo je naprosto debilní. Způsob vyhledávání neplatičů (identifikace odběrných míst elektřiny, neplatících poplatek, a ověřovaní, zda se jedná o neplatiče) má zaručeně mnohonásobně větší náklady než by mělo financování za státního rozpočtu. Jen platy lidí, kteří se tim živí, půjdou do stovek milionů Kč …
ročně …
toníček napsal:
14 srpna, 2024 (9:12)
Souhlasím, Souček, nesouček, tento způsob financování ČT a ČRo je naprosto debilní.
Když bude financování ČT a ČRo ze státního rozpočtu, bude lepší „veřejnoprávnost“?
Ušetříme možná stovky milionů, ale při nynějšímu způsobu hospodaření, můžeme se octnout nejen v energetické a potravinové chudobě.
Tím vzniknout škody v řádu miliard.
Odběrných míst elektřiny, která nemají žádné č.p. a ve kterých lidé bydlí, třebas přechodně, je velká spousta.
Kdybych si dal půldne práci, s jejich vyhledáváním jen po blízkém okolí, najdu jich určitě k tisícovce.
Přes odběrná místa elektřiny vlak nepojede, to je neprůchodné. Bude v tom jiná hajzlovina, na kterou už budou zapotřebí právníci – a oni s tím počítají.
S čím bych naopak vůbec nepočítal, tak to je ředitel televize.
Ghándí. Jeden z mála, který pochopil svět a našel cestu. Teď v Česku Vidlák..
Nyní se opravdu ukáže, kolik z nás dokáže překonat strach a postavit se systému, který své otroky ovládá po staletí.
Je velký rozdíl mezi řečmi a činy..
Zahraju si na ďáblova advokáta.
I v ČT se najdou dezoláti, a možná i ty „svině“. Třeba na Foltýna tam někdo zareagoval zařazenim „Balady z hadrů“ na ČT Art, což byl přímo čtvrtý odboj. A věřte, bylo rozkošné slyšet z ČT:
Hej, pane králi, nebuď líný,
vem hadry a jdi mezi lid,
poznáš, co je živořit z dřiny,
uvidíš za den tolik špíny,
do smrti nebudeš mít klid.
A vůbec velkomožní páni,
přijďte se na nás podívat,
vy páni, kteří jste tím vinni,
že bída z lidí lotry činí,
že vlky z lesů žene hlad.
Myslete si, že jsme jen lůza,
že se nás nemusíte bát.
Jednou však popadne Vás hrůza,
až pod okny vám budeme řvát.
Hej, křečkové a bařtipáni,
je čas, budeme účtovat,
pánové, sami jste tím vinni,
že bída z lidí lotry činí,
že nás proti vám žene hlad.
nicméně řvát pod okny je pro ty gaunery stále ještě dost slabý čajiček.
On ten dav pod okny si kromě řvaní zpravidla svítí pochodněni a ježí se vidlemi a cepy. Já to znám pochopitelně jen z filmů pro pamětníky.
pochodněmi 🙂 jo a taky tam létá kamení, jsem si ještě vzpomněl
Možná je tu něco naléhavějšího?
Já vím, že Aeronet občas blbne s 5 tisíci let konspirace, případně rovnou s mimozemšťany.
Ovšem co říkáte tomuhle?
https://aeronet.news/vojenska-policie-vam-bude-moci-vstoupit-do-domu-bude-moci-zatykat-v-souvislosti-s-vojenskymi-ukony-a-vymahanim-nastupu-k-mobilizaci-bude-moci-pronasledovat-odpirace-mobilizace/
Problém je možná v tom, že pořád nevěříme, že vládu u nás mají fašisti? Pořád máme iluzi o demokracii?
Že koncentráky nejsou kdesi v daleké možné budoucnosti, ale možná už za rohem?
Je chybou si myslet, že proti nám stojí idioti. To je možná pár postaviček typu Lipánka. Konečně, Zelenskij byl taky komikem, že.
👍
Václave, máte nějakou lepší možnost, jak člověk přišel na tento svět, než že nás někdo z jiných hvězd „stvořil“? Nevšiml jste si nikdy, jak málo se hodíme do zdejší pozemské přírody? jak se lišíme od všech ostatních druhů? Máte pro to logické vysvětlení?
Re: Kolemjdoucí.
Tyhle hypotézy (Daeniken, Souček, …) jsem měl v oblibě v pubertě. V dalších více než padesáti letech jsem si ujasnil, že jednoduchá vysvětlení se velmi často mýlí, a že (někdy) vysmívaná „oficiální věda“ mívá pravdu mnohem častěji. Samozřejmě mluvím o skutečné vědě, ne o tom, co se teď běžně za vědu vydává.
Nicméně můj příspěvek byl o něčem jiném. O tom, že se fašismus z latentního stavu poměrně rychle dostává do stavu akčního. A o tom, jestli proti tomu jsme schopni a ochotni něco dělat. Myslím si, že moc možností nemáme. Ovšem jestli takový zákon projde, možná se spolu příště budeme bavit až v koncentráku (tedy ti, co do té doby přežijí).
Lakmusový papírek – pro mne – je to, jak se bude režim chovat k legálním držitelům zbraní.
To se jen připravuje zátah na nepohodlné kritiky režimu. Dosud je museli obvinit u soudu s důkazy a vzít si k tomu Policii ČR. Teď už nebudou muset. Uvidíme, kolik „důkazů“ podstrčí při tom zásahu. Nechť se nyní ti novinářští a samozvaní hlídací psi demokracie ukáží, protože tohle je jasný nástup Velkého bratra k moci.
To je jenom priprava na valku. Snad si nemyslite, ze pro slavu City a Wall street bude umirat nekdo ze zapadu.
Proste vidi, jak se mladi Ukrajinci schovavaji, kde muzou, utikaji prez hranice…
Tak je treba zvysit pravomoce vojenske policie.
Tohle je jenom zacatek.
Dokud postih za nenastoupení vojenské služby nebude větší než riziko z nastoupení vojenské služby….
Čistá ekonomie.
Je závada u mě, nebo cenzor Foltýn už řádí? Hlásí mi to že web není dostupný a další hláška . Web byl zablokován, e-shop by MOHL být falešný. MOHL by se pokusit ukrást vaše osobní údaje, nebo peníze.
https://www.facebook.com/matejgreg/videos/478919014923420/?locale=cs_CZ
https://pravda-vitezi.cz/
Paznechti mají o nás starost, že se tak netumlují i v jiných případech.
Jasl, vse jede, blbne to u tebe.
.. a https://www.ladikvetvicka.cz/ ?
To nejde už od včerejška.
Mám dojem, že podobné chování vykazují W10/W11 ve spojení s prohlížeči Edge.
Občas se welice newyzpytatelně chowá WordPress všech werzí. I ten, co je zde.
Na jiném PC mám „staré dobré“ W7 s MF a zatím všechno bezproblémově otevřu.
V tomhle dílenském PC dokonce stále jedou Autocontem upgradovaná XP a taky se dostanu všude, kam potřebuju – kromě banky, samozřejmě.
W10 a SEZNAM: obrázek týž, text česky
Na Větvu se dostanete přes Radio Universum,
už mu to tam někdo psal do diskuse, zatím bez odezvy
Příběh na F: Fízlovo finále
Fanatického fašistu Fialu frustrují facebookové fakenews. „Fofrem Foltýna!“
Foltýn futruje fašírku, frká, fluše flaksy.
„Fuj, fízle! Funguj! Faktčekuj falešná fakta!“ fňuká führer.
Ftom flákho!
FAB?! Fotovoltaika fonderlajen!
Fraktura falického frňáku. Funkcionář funí.
Fušerští felčaři. Fiasko.
Funebráci fasují futrál.
Funus. Filharmonici fidlají, flanelový faraon fundovaně fabuluje, falešná Fiona fňuká.
Fšude fangle, fůra frází.
Finito.
Fláva fukrajině!
Fýborně 😀
Vyborne!!
Ladik tu uz ma kolegu/konkurenci 🙂
Taková perlička – v kombinaci: doma žádná TV, PC s Linuxem a tlačítkový telefon = nemožnost přijímat, resp. sledovat TV na těchto zařízeních. Otázka je nakolik to zaktualizují, ale oficiálně není Linux jako podporovaná platforma 🙂
Dále, v případě PC a telefonu bych u soudu rád slyšel, jak vyvrací argument, že nemohou zablokovat (po síti) příjem tomu, kdo nezaplatil … tohle by mohlo být na Nobelovku ve spin doktorátu.
A poslední – když začínaly datové schránky, tak jsem podal na MV žalobu a žádal, abych byl, právě z důvodu užívání OS Linux, vyřazen z povinnosti mít DS, protože OS Linux nebyl podporovaný systém. Na první stání tam vyslali nějakou řadovou referentku, ale v okamžiku, kdy zjistila, že soudce není zrovna nakloněn její verzi vyprávění, tak požádala o přerušení jednání … na příští stání bylo za žalovaného tolik právníků a expertů, že museli sedět v lavicích pro veřejnost a zbytek stát. Soudce se na mě podíval a lakonicky se optal, zda bych si přeci jenom nechtěl vzít právní zastoupení :-). Celé to bylo celkem humorné – pamatuji, jak se soudce dotazoval nějakého experta- manažera, proč to neudělali pro všechny, když přece každý e-shop a každé noviny umožňují přístup všem. Borec se kroutil a blebtal, soudce se bavil a zakončil to otázkou: neudělali jste to, protože to neumíte? … nebo se vám nechtělo?? Po tomhle požádali znova o odročení a před dalším stáním jen poslali, že systém už je přístupný všem a žaloba nemá smysl.
A mimochodem – tohle je levárna byv. ministra vnitra z Olomouce (za ODS). Slabé místo toho kšeftu je, že je to postaveno na formátu xml, což je open-source projekt a jako takový může být použitý jen v dalších projektech s otevřeným kódem … jenže chytrolíni, aby zachovali vendor-lock, tak (pokud se nepletu) formát .zfo (upravený xml) je stále uzavřený … bo know-how … cype
Oficiální podpora Linuxu by jim mohla dělat kardinální potíž – problém není v tom, že Linuxu pro desktop je X verzí, problém je v tom, že Linux používá výhradně open-source projekty, čímž činí zbytečným placené alternativy. Ať to vysvětlím – 99% uživatelů používá z kancelářského balíku jen základní funkce, formátování, tabulky, prezentace – tohle všechno perfektně funguje např. v LibreOffice, který je ofiko zadara. A teď si představte, že by státní úředníci používali výhradně kancelářský balík, který je zadarmo a ještě s otevřeným kódem. Důsledkem by bylo, že ostatní by se museli přizpůsobit standardu a potenciálně 99% lidí by si řeklo, že placená verze je pro ně zbytečná. To je důvod, proč státní správa používá MS Office – prostě přihrává peníze MS a udržuje jeho dominantní roli. S tím přehrávání TV obsahu je to v podstatě v principu stejné.
Jen jednu malou námitku mám: v LibreOffice to sice funguje, ale určitě ne perfektně.
Ovšem, jak píšete, je to zdarma.
Se zbytkem – plný souhlas.
Základní věci tam fungují, problémy jsou, když se vybočí z nativních formátů – na což ovšem upozorňuje hláška při ukládání. Ta nekompatibilita je udržována uměle – jen třeba připomenu, že u MS bývá zvykem, že nový formát nejde otevřít ve starých Office … no logicky, kam bychom došli, pokud by zákazník nebyl donucen si zbytečně kupovat nové a nové verze. Tohle je jeden z důvodů, proč se přešlo na on-line verzi … měsíční/roční poplatky. Druhý důvod on-line je vytěžování uložených dokumentů. A perlička – kdysi bylo v podmínkách, že uložením fota na cloud se provozovatel stává vlastníkem autorských práv k fotečce …
Samostatná kapitola jsou MS prezentace … tam se u MS nedodržuje nic, snad žádné standardy, funkčnost je sázkou do loterie i mezi verzemi Windows.
Nejmenší problémy jsou, když se dodržují standardy … ale to zase dělá produkty MS zbytečnými … prostě prachy a kreativita, jak je z lidí dostat.
A ještě drobnost – dnes provozuji několik instancí Seafile + Collabora online … tedy cloudové úložiště s on-line LibreOffice v prohlížeči. Vývoj jde rychlým tempem vpřed a už dnes je to velmi dobře použitelné … zadara, bez vytěžování informací tam uložených
Zkusil jste si někdy otevřít v nové verzi MS Office staré dokumenty? Garantuji vám, že kompatibilita se starými dokumenty MS Office je v Libre Office mnohem lepší než v samotném MS Office.
A pokud jde o to „perfektni fungování“, za celou dobu existence počítačů nejspíš nebyl napsán software, o kterém by se to dalo říci 😃😃
Já pamatuji Lotus Smart Suite, intuitivní,nenáročný a funkční. Škoda ho.
Palba od boku : Celkem dobře a spolehlivě fungovalo ICQ, ale to byla vlastně jen hračka, ze které pravděpodobně nikomu nešly nějaké zajímavější peníze.
Problémy s formáty .ppt vidím v podstatě denně, takže z toho, jak se při tom s kolegy nasmějeme, budeme hodně dlouho živi. Říká se, že každá minuta smíchu prodlužuje život o hodinu, tak to my už máme hodně nadpracováno 😀
Libre umí, tedy nedávno ještě uměl i t602.
Používám OpenOffice od APACHE. Ale napadlo Vás, že ten Admin ve firmě či na úřadu si nedovolí jít do open-source bez jakékoliv záruky, ale jde do placeného MS, protože tam ty záruky jsou. A to vyžaduje i vedení.
Zaruky od MS 😀
Fakt perlite…
Každopádně kdysi dávno jsem dělal 1. správce sítě na UP Olomouc, katedra FTK, a vedení chtělo jednoznačně Windows a MS Office (k tomu 602) kvůli existujícím smlouvám. Prostě si kryli záda. Nějaké open-source určitě ne.
Ta doba už je pryč, opravdu. Dnes vládne šetření, samozřejmě takové, které vezme auditor.
Jake tam jsou zaruky ukazal nedavny celosvetovy vypadek Widli…
Vyzaduji to papalasi, kteri to protlacili uplne vsude. Dneska uz asi uplacet nemusi, ale byly doby, kdyz MS sel pres mrtvoly a domaci policie a verchuska jim sly na ruku. Jiste ne zadarmo.
Pametnici vedi, mladsi necht si neco najdou o firme Mironet.
Pred casem jsem neco poslal na jednu ambasadu ulozene v kompatibilnim modu OpenOffice a odpovedeli mi, ze komunikuji pouze v MS Office. Tak jsem to ulozil v MS Office nejnovejsi verze, samozrejme zpetne kompatibilni, a odpovedeli mi, ze to musi byt verze od-do…
Proste statni zprava se vsim vsudy.
Lide se divi, ze piratsky system digitalniho/elektronickeho Stavebniho rizeni nefunguje, ale me to neprekvapuje vubec. Ve statni sprave se mysleni potlacuje a osobni aktivita rovnez. Lide, kteri tam vydrzi podle toho vypadaji.
A to jsou pry Pirati ajtaci 🙂
Tak odškodnění se stále nějak řeší, ne?
A co se divíte, že úředník vyžaduje konkrétní verze DOC souboru, když tu nejnovější nejspíš nepřečte. I ve Vašem zájmu je lepší mu to vyexportovat do PDF, alespoň já to tak dělám.
No, ja mam zato, ze Linux nemusi pouzivat vyhradne opensource, takhle ta logika nestoji. Kdyz si na Linux nechate udelat vlastni aplikaci napsanou od zakladu, muze byt klidne zavrena. Jen pri tom nesmite pouzit nejakou komponentu, ktera je opensource.
Tady snad ani nešlo striktně o Linux, jako spíš zda placené MS Office kontra něco zdarma přes open-source.
No tohle, Neff pres noc dezolatem, ba přimo „sviní“ ?? 😀 Kritizuje EU za cenzuru site X, osira ana plukovania Foltyna, varuje pred totalitnimi pomery… https://neviditelnypes.lidovky.cz/cirkus/to-nedelas-dobre-jaromire.A240813_205448_p_cirkus_nef
No co – něco mu smazali, tak prozřel. Jaký div…?
Klídek, sice dostane průplesk, ale nakonec poděkuje a oznámí, že se mýlil v úsudku … a před nastartovanou V3S odpřisáhne, že už to vícekrát neudělá.
V tom případě by měl přísahat stoje poblíž výfuku. Než by přísahu vyslovil, tak by se udusil.
Muž stoje, žena stojíc, pachole stojíc.Muži, ženy, pacholata stojíce.
A kdo nestojí, jako by nebyl!
V červnu loňského roku jsem zaslal panu „Vidlákovi“ svůj návrh na „Korespondenční petici, referendum a volby“. Tento návhr obsahuje i možnost využít tento způsob Petice k nátlaku na ČT formou podpisu petice zasláním zálohového koncesionářského poplatku na veřejný účet Petičního výboru a ne přímo ČT.
Tím by zůstal tlak na vyhovění požadavkům Petice a financování ČT by bylo dočasně pozastaveno.
Současně by nebylo možné postihovat „neplatiče“, protože poplatky by byly zálohově zaplaceny.
Návrh posílám panu Sterzikovi znovu, snad by bylo možné akci Nekrm hydru mírně modifikovat.
Osobně si myslím, že průchozí bude nějaká varianta placení na transparentní účet, kde budou poplatky zadrženy – do vyřešení objektivnosti ČT09. Tím by byli ochráněni jednotliví plátci – ti prostě zaplatili.
Pro ty, kteří budou argumentovat, že soud může nařídit v rámci předběžného opatření uvolnění peněz … tak tohle by nemuselo být tak jednoduché. Máme zde totiž princip, že předběžné opatření nemůže nahrazovat rozhodnutí v meritu věci. Pokud yb byla žaloba, že sdružení má ty peníze uvolnit (a tedy zaplatit ČT09) pak nemůže být předběžné opatření, které peníze uvolní. Případ se musí projednat – tady je škála nástrojů vskutku na naší straně. Např. taková změna právního zastoupení … nový musí dostat čas k prostudování spisu, resp. případu … to jen taková drobnost. Samozřejmě rozsudek musí být pravomocný … takže odvolací soud. Asi by šlo poukázat na zaujatost soudu, pokud by byla žaloba projednávána „přednostně“ … atd.
Souhlasím, měl jsem podobný nápad, dal jsem mu pracovní název Spolek nespokojených koncesionářů. I tady jsem o něm několikrát psal.
Ale Vidlák razí jinou cestu. Jelikož musím živit rodinu a platit pravidelně desátky otrokářům a navíc jsem se na vlastní kůži měl možnost přesvědčit, jak rychle a efektivně ta jejich vymáhací mašinérie funguje, když přestanete výpalné platit, nezbývá mi než popřát organizátorům i účastníkům hodně štěstí. Budou ho každopádně potřebovat.
Mám blbý dotaz: to se platí měsíčně nebo ročně? Zatím jsem to nikdy neplatil.
Měsíčně – pokud se ptáš na výpalné pro ČT.
No tak se nic nezmění, jen od ledna budete neplatit v šiku s Vidlákem 🙂
Většinou to bývá v inkasu pokud máte.
Re: Tymák…, AN
Ládik!!! bydlí na bývalé sopce a okolo svého obydlí má takticky poměrně správně rozmístěny jak divoké sousedy, tak vzteklá psiska.
Tím je počet nežádoucích návštěv, jako jsou poštovní doručovatelky a podobné podivné osoby nosící zcela nevhodné vzkazy zcela trapné výzvy, redukován na snesitelný počet, limitně se blížící nule.
Z toho důvodu se tak blbě ptá na hen ty oné… poplatky.
Tvl 200/měsíčně? Za co?? Proč nezavedou dobrovolné poplatky? V letním kině je taky dobrovolné vstupné, aspoň u nás.
To je 2400 ročně za lži! Info, které potřebuji, si najdu na netu, t. j. za 450/měs. z antény a k tomu za 2200 na 3 mobilech, a v tom je O2 tv. Proč ještě 200? Komu?
Jóóó, budování demokracie není levný špás …
Re: Ládik!!!
S lidmi to máš těžké.
Já jsem zavedl v naší hospodě dobrovolné poplatky na můj transparentní účet, ze kterého hradím tamtéž zaťaté sekery a TICHO PO PĚŠINĚ!
Prostě ani floka! Nikdo!
Takže můj poznatek – dobrovolně se nenechá dojit NIKDO!
Hrůza, kam ten náš národ spěje.
Je pro mě lehce zneklidňující: Než jsem se přihlásil, byl stav 3 ze 100 000.
Po přihlášení a refreši (F5) je stav stejný.
A ještě něco: Byl bych velmi nerad, kdyby se spárování mého nicku a občanského jména někde objevilo.
Nebojte se, nic se vám nestane.
Nestarejte se, děkuji.
Myslím, že si to píše do nějaké lokální cache, já tam mám také pořád stejné číslo, jen u mne 5.
Myslím, že by se měl vykydat ten smradlavý onanym.
Teď mne napadlo podívat se jinak a dalo to 493, pěkné. To budou někde nervíky 🤣 😂
Jak jinak? Já vidím pořád číslo 89.
Jiný prohlížeč.
Teď: 531
Pěkně to roste, někde budou velké nervíky.
Mně to kazuje 3 ze 1OO OOO, i přes Kačera.
Kačer mně ukazuje 6, Chrom – jdu se podívat -… pořád těch 531. Ale překlepy na titulní straně jsou už opraveny.
To se vyladí.
Určitě se to vyladí, vždyt to běží první den. Porovnejte s eReceptem, registrem vozidel, stavebním řízením, školními příjmačkami, …. 🤣 😂
Číslo se mi neposune ani po restartu prohlížeče.
Stav 14.8.2024 00:58 – prohlížeč Chromium v režimu „Nové okno s dočasným profilem“ – 50 z 100.000
Ve Firefoxu v normálním režimu na Linuxu 01:01 14.8.2024 – 575 z 100.000
Někde bude chybička …
Mně Firefox v Linuxu v 10 hod ukázal 785
10:20 – 1338
Re: „Nestarejte se“
Tak proč sem píšeš ty pindy, když se pak nemáme starat?
Jinak, neříkej cizím lidem, co mají dělat, oni ti na oplátku neřeknou, kam máš jít.
Mail odeslán. Televizi sice nemám, ale pracovně dřepím u PC s internetem pomalu ve dne v noci….
Vidláku, stránky moc pěkné. Narazil jsem na jednu věc, nevím zda je realistické to opravovat, ale v tom krásném severokorejském videu je překlep. „hanebný nepřítel s podobě“.
Vynikající článek. A jak jinak, zas J. Sachs.
Prof. J. Sachs: Zmena nepríde z USA, musí prísť z Európy. Dedolarizácia pôjde rýchlo
https://ereport.sk/prof-j-sachs-zmena-nepride-z-usa-musi-prist-z-europy-dedolarizacia-pojde-rychlo/
To píšete o svém chování? To nemusíte .
„eště mnohokrát připomenu praktiky našeho největšího veřejnoprávního média. Mnohokrát připomenu Moravcovu aroganci a jeho cikánskou férovku proti nepohodlným politikům. Mnohokrát připomenu Noru Fridrichovou a její vysmívání se jiným než liberálním názorům. Připomenu, jakým způsobem Česká televize vybírá hosty do předvolebních pořadů, návodné otázky moderátorů a aroganci umělců, kteří žijí z našich peněz, ale nemají pro nás dost pohrdání. Mnohokrát připomenu, jak z obrazovky mizí analytici, kteří říkají něco, co Česká televize nechce slyšet.
Připomenu, jak Česká televize zacházela s Pandora Papers, jak zacházela s Čapím hnízdem, jak zacházela s odboráři, jak lhala o traktorových demonstracích i o demonstracích na Václaváku.
A také mnohokrát připomenu mlčení. Mlčení k Dozimetru, k zásahu na Filozofické fakultě, mlčení k Fialově kampeličce… Mlčení k Foltýnovi a jeho kopání příkopů, mlčení k problémům domácností i průmyslu, mlčení k omezování svobody slova… “
Klíče máš ty nebo kdo?
Debílku, nemusíš přepisovat, my jsme si to již přečetli. Nervíky tečou viď, onanyme. Bude se tu kydat.
Pak že někdo někomu nadává.
Ostatně nepamatuju se, že bych někdy sepisoval smlouvu na sííígnáál s televizorem nebo s rádiem.
Jako soukromá osoba vidící tapetujícího trolla nadávat na rozdíl od oficiálního představitele mohu. Ale ten rozdíl asi nechápeš, viď ?
„vidící tapetujícího trolla“, to je vás subjektivní „názor“. Názory jsou podle práv a svobod osvobozeny od klatby, kriminálu, želez i poplatků. Jak kdy. Podle toho kdo vládne. Jen nejsou dovoleny jejich obhajoby.
To je dovoleno jen prostřednictvím zaprodaných právnických kanceláří.
Víte, ono je to někdy těžké – rozlišit, kdy je vstup do diskuse psán jako vstřícná reakce na někoho jiného, a kdy je to zlomyslný štěk. Chybí tady neverbální komunikace, a tu občas může nahradit jméno nebo přezdívka diskutujícího. Jakmile je autorem „Anonym“, dost lidí po předchozích špatných zkušenostech automaticky reaguje agresivně.
Například vaše „nebojte, nic se vám nestane“ může být interpretováno jako přátelsky míněné uklidňování, stejně jako zlomyslné vyšklebování. Tedy se negativním reakcím na „Anonyma“ nedivte. Snadno jim lze předejít tím, že si zvolíte stálý nickname a budete v diskusích vystupovat jen pod ním.
Je to na vás, vaše volba.
Všechny názory jsou z podstaty y subjektivní.
Objektivnost je pouze myšlenkový konstrukt.
jsem tam… :))
Já tam nejsem
To mě připadá jako dobrý plán.
Někde se začít musí.
Jdu do toho.
Mail registrace odeslána.
V jednotě je síla!
Souhlas, jsem pro a jdu do toho s Váma.
Mám však jednu vážnou výhradu.
Koncesionářské poplatky se týkají také Českého rozhlasu, který také tvrdě jede provládní, prosorosovskou, probruselskou a progresivistickou protinárodní propagandu. Žádám, aby do seznamu bojkotovaných institucí byl zařazen také Český rozhlas.
V tom Vám vyhovím… předpokládám, že se nebude platit ani rozhlas ani televize. Ale to má ještě čas.
Děkuji.
Půjde to nějak oddělit ? Chápu lidi, kteří chtějí ČR zahrnout, ale zastávám zásadu, že pokud jej poslouchám, tak jej také platím.
Děkuji za tuto iniciativu.
Re: Tymák…
Začít NEplatit musíte vy, to za vás nikdo neudělá. A nikdo vám nemůže rozkázat – tohle neplať.
Pokud jste s Rááádyjožumpálem spokojen, cálujte.
Pokud vás Žumpál s nějakou relací sere, posílejte jen polovic.
Targusi já vím, ale dělá se tu akce, tak se ptám, zda se budou moci zapojit obojí. Ti kdo nechtějí platit obojí a ti kdo nechtějí platit jen ČT.
Jinak já ČT neplatím.
Neposlouchám Žumpál, poslouchám hudební a kulturní pořady, rozhlasové hry, vážnou hudbu a podobně.
Musím proti svému přesvědčení poslouchat všelijaké hovadiny, nedají se vypnout, protože jsou provozovány v jekémsi zájmu oblbování lidí. A je to všude. V hospodách, na ulicích, na náměstích atd. Náhradu škody nelze po nikom vyžadovat.
No pokud se týká rozhlasu, tak u poslechu lze politické zaměření zcela (na rozdíl od TV) pominout výběrem stanic. Poslouchám jen Pohodu, D-DUR a Rádio Junior (tam jen pohádky) a mohu Vás ubezpečit, že na žádné z nich není po politice ani slechu, ani dechu. Těchto stanic by možná bylo škoda.
Já myslím, že více stanic by bylo škoda. Komerční rádia s výjimkou dvou vůbec neposlouchám.
Zakódovat vysílání – a je to.
Kdo opravdu poslouchat/sledovat chce, rád si zaplatí. Většina lidí s placením za služby, které potřebuje, oceňuje, žádá je a váží si jich, nemá problém platit.
Obávám se, že to by se prodražilo díky technickému zabezpečení na obou koncích. Nevím, zda někdo vůbec dnes má příjmač schopný dekódovat a nechce se mi kupovat nové rádio/a, ač trochu přemýšlím o DABu.
Já myslím, že to není nutné, podle mne se většina lidí bude chovat jako já. Nemám TV, neplatím ji, poslouchám rídio, platím.
Pro Tymákovan : Poměrně dobré rádio s internetovými stanicemi (a to je celý svět) i s možností DAB, pořídíte za zhruba 1.400,- K vůli těmto dvěma možnostem, vřele doporučuji.
Děkuji Vám, já přibližně vím, i když jednotlivé značky ani modely jsem ještě nezkoumal. Asi bych nebral rádio závislé na internetu. Můj problém je, že několik rádií již vlastním. Nechce se mi žádné vyhodit, ale ani mít nepoužívaná. Což stejně mám, tak alespoň ne ještě více.
Registroval jsem se okamžitě.
@Vidlák & spol: dobrá práce!
držím palce…… nedajte sa!!!