Zpráva víkendu pro Alternativu nebyla ani tak Evropská rada, kde se Andrej Babiš tak nějak opatrně postavil na stranu Fica a Orbána tím, že Česká republika nebude ručit za devadesátimiliardovou půjčku Ukrajině, ale byla to tisková konference ministra obrany, Jaromíra Zůny, který na ní vysvětlil, že muniční iniciativa bude pokračovat, Ukrajina je napadenou zemí a Rusko je agresor, stejně tak podpořil nákup stíhaček F-35 a vůbec použil výrazy, které se vlastně nijak nelišily od rétoriky Jany Černochové. Na sociálních sítích SPD to spustilo solidní bouři a i moje články měly nadstandardní počet komentářů v diskusi. Znovu se potvrzují moje slova, že politika není ani tak o tom, jak věci jsou, ale spíš o tom, jak se jeví.
Je to asi týden, co jsem psal o muniční iniciativě. Pro Strnada je to kšeft století, který z něj udělal nejbohatšího Čecha, díky této iniciativě dostává státní pokladna solidní daně a já jsem upřímně pochyboval, že by byla zrušena. Dokud se najdou hodní Švédové, Němci, Rakušané, Dánové či Francouzi, kteří budou za předražené staré granáty platit, tak tento kšeft pojede a na nějaké umírající vojáky z vysoka s.re Bílý Tesák. Jsme o týden dál a můj předpoklad potvrdil sám ministr obrany.
Stejně tak o několik hodin později potvrdil můj druhý předpoklad Tomio Okamura, že muniční iniciativa sice bude trvat, ale český stát už na munici nedá ani korunu. Stejně to udělal Robert Fico. Vztahy s Ruskem zlepšuje, ale nijak mu to nebrání, aby slovenský obranný průmysl pracoval na tři směny pro potřeby ukrajinské armády. Matně si nějak vybavuju, že v praxi to funguje nějak tak, že munice se prodává Polákům a ti ji pak dodávají Kyjevu. Jestli je to jinak, opravte mě, prosím.
Vlastně bych se ani nedivil, kdyby i maďarské muničky pěkně dodávaly na východní frontu svoje tovary, které se používají na zadržování ruského parního válce.
Na tomto postupu není nic zajímavého. Takhle to bude až do posledního dne války, protože byznys je byznys a Strnadové mají dost peněz, aby si ohlídali, že peníze se budou točit a akcie jejich podniků budou stoupat v ceně. Nijak se to nevylučuje s diplomatickou podporou Trumpovy mírové iniciativy, nijak se to nevylučuje s vyšetřováním Skupiny D, zda náhodou při té umrlčí dobročinnosti nekeťasí, nijak se to nevylučuje se zlatými záchody Timura Mindiče. Hodnoty jsou totiž jen pro plebs, aby neměl námitky, že se mu utahují šrouby drahým bydlením a daňovou kvótou.
Na celé věci je zajímavé jen to, že to nahlas neřekl Babiš, ale Zůna.
Prosím všimněte si, jak moc se Andrej Babiš stará, aby neřekl nic, čím by naštval voliče. Ano, řekl, že Česká republika podporuje Ukrajinu, ale okamžitě šel od tohoto třeskutého tématu pryč. Nic nekonkretizoval a naopak nechal Lubomíra Metnara, aby halasně sundal ukrajinskou vlajku z ministerstva vnitra. Halasně mluvil o tom, že peníze nemáme, za nic ručit nebudeme a že tím plní sliby. Kdo ví, jak to s tou unijní půjčkou vlastně nakonec bude a vlastně bych nevylučoval, že ji stejně zaplatíme, jen to bude z jiné rozpočtové kapitoly.
Stejně tak se teď Adam Vojtěch zbavuje lidí z ministerstva zdravotnictví, kteří mu pomáhali dělat covidové restrikce a bere si tam ty, kteří byli proti. Nevím, jestli to bude stačit, ale hnutí ANO se teď prostě stará, aby alespoň rétoricky upokojilo dezoláty… především ty dezoláty, kteří si to na poslední chvíli rozmysleli a místo SPD či Stačilo! to na jistotu hodili Babišovi… když on přece vypadal v té velké debatě s Petrem Fialou tak oslabeně…
Na blbé zprávy o pokračování muniční iniciativy a nákupu amerických stíhaček má ministry za SPD. Protože přesně tohle Tomio Okamura dopustil. Ani Zůna ani Šebestyán ani Bednárik nemají s SPD nic společného. Jsou loajální k Andreji Babišovi, budou dělat politiku hnutí ANO a SPD na ně nemá nejmenší vliv. Tohle byla cena za křeslo šéfa sněmovny pro Tomia Okamuru. Andrej Babiš svoji část ujednání do puntíku splnil a teď bohužel trochu nedobrovolně plní zase SPD.
Na Babišově politice se nic nemění. Jeho styl není orbánovsky patetický ani ficovsky rázný. On prostě byznysově a hokynářsky vyjednává. V našem rozhádaném státě to ani moc jinak nejde. Babiše volila spousta lidí, kteří jsou spíše na ukrajinské straně a nemají rádi Rusko. Mír ano, ale rozhodně ne ruský mír.
Od první minuty, kdy Andrej Babiš vstoupil do politiky, vždycky dělal jednu věc. Postaral se, aby špatné zprávy neříkali jeho lidé, ale vždycky Hamáčkové, Vojtové Filipové, Sobotkové i Jurečci. Všechno, co se povedlo, to zařídil Veľký Bocian a co se nepovedlo, za to mohla Venezuela Maláčová… Takhle si to pamatujeme, ne? Babiš je prostě velký silný hráč a jít s ním do holportu, to musíte být hodně opatrní, jinak vás prostě politicky vysaje a zničí. Sociální demokraté i Komunisté by mohli vyprávět.
Prosím, já to neříkám jako výtku, říkám to jako fakt. Babiš by se nikdy nedostal tam, kde je, kdyby byl vlídným milým a hodným chlapíkem. Navíc, dlouholeté soudy o Čapí hnízdo a mediální zneužívání jeho syna ho neučinily odpouštějícím a velkorysým.
SPD teď ochutnává právě tento aspekt Babišovy politiky. Jsou to rádoby jejich ministři, kteří teď říkají nepopulární věci. Zůna s tím začal. Bednárik také brzy ohlásí zdražení dálničních známek, všeobecné mýto pro kamiony a nejspíš další jobovky, které nás při každodenním cestování nepotěší. A jestli dojde k nějaké debilní dohodě se zeměmi MERCOSUR, hádejte, kdo ji bude schvalovat? Ano, Šebestyán, nominant za SPD.
Mezitím Schillerová mluví o snížení odvodů OSVČ a o EET mluví velmi velmi opatrně.
Pro SPD by bývalo bylo lepší, kdyby žádné ministry nechtěli a nechali je Andrejovi. Byli by to ti stejní lidé, ale nemluvili by za Okamuru, ale za Babiše. Na Andrejově politice by se nezměnilo ani ň, ale nebyla by to Okamurova vina. Máme po volbách a je úplně normální, že prvek očekávání je cimrmanovsky následován prvkem zklamání. První jsme teď viděli a už se to vlastně nedá napravit.
Všichni víme, že Babiš takový je. Všichni víme, jakým způsobem dělá politiku. Motoristé to mají s Andrejem také těžké, ale alespoň mají svoje ministry, na které mají vliv a s kterými mohou alespoň ladit komunikaci. SPD se tohoto vzdala a bude za to příští čtyři roky draze platit. Tak draze, že si to dneska ještě nedovedou představit a dnes už mají jen špatné možnosti, jak to řešit. Vlastně ještě nejlepší možnost je, že se od svých ministrů distancují, snesou posměch za to, jak to blbě vyjednali, ale budou z toho venku. Za čtyři roky si to nikdo už nebude pamatovat. Jestli to neudělají, budou oni viníky všech neúspěchů.
Jestli teď Trumpova mírová iniciativa selže a válka bude pokračovat další roky, na čí hlavu se to u nás snese? Na SPD… protože jejich ministr řekl až příliš jasně, na čí straně stojí. Tomio Okamura nemůže za to, že nevystoupíme z NATO ani z EU. Na to má prostě málo poslanců. Ale má bohužel o tři ministry víc, než měl mít. Jeho třetí nejvyšší ústavní funkce v zemi je sakra draze zaplacená. To přesně chcete, připravovat komunální volby, honit se ve volební kampani a pak si přečíst, jak vám váš ministr odhání voliče a vy s tím nemůžete nic udělat.
Je nebezpečné být Babišovým nepřítelem, ale jak vidíte, být jeho přítelem umí být smrtící.
____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém blogování, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
Putin: Toto je konflikt mezi Ruskem a Ukrajinou.
Jsem z toho nějaký zmatený.
Tak od alternativy na Kydech pořád slyším, že je to válka Koza proti Rusku, kde hraje Ukrajina jen zástupnou roli.
Tak jak je to, Kydači?
Měli byste si to ideologicky ujasnit.
No prostě Rammstein a Radio
Jak symbolické k dnešní době. Hlavně ten závěr.
Rammstein – Radio (official video 2019) [Remastered Full HD 60fps]
https://www.youtube.com/watch?v=Cmw4MQY1wYA
Dobrý! Nehledě na ten samotný konec s rudými vlajkami EU, tenhle druh hudby a němčina k sobě dokonale pasuje. Ein, zwei, drei… Tímhle se dají německé masy dokonale zblbnout, aby znovu na tancích vyjeli drang nach osten.
První pravidlo říká, od bolševický gumy nic dobrého nebo rozumného nečekej. Tam je hlava nějak nastavena a je to trvale, protože to definují charakterové a další vlastnosti. Proto bych se výroky mluvich hlav tohoto typu nevzrušoval. On to nevymyslel a rozkaz zněl jasně. Provedu a dovolte mi odejít.
Toto je konflikt mezi Ruskem a Ukrajinou. Takže už asi po stoosmé, nebo deváté. O Evropu nemám zájem. EU je v ekonomicky v troskách, lidé protestují. Lidé platí a platí tisíce úředníků ve svatém Bruselu a efekt? Rusko je prý totalitní režim. Za posledních 10 let vydal Brusel přes 30.000 nařízení, zákazů, příkazů. Já asi čtyři. Evropa má obrovský potenciál, jenom špatné vedení.
Z nás rusů dělají někteří evropští politici krvežíznivé stvůry. Evropané by si měli uvědomit že ty sedí za jejich peníze v Bruselu, né v Moskvě. Oni to Evropané vědí ale jsou buď si až na vyjímky netroufnou, nebo jsou perzekuováni.
Logika EU je kategorie sama pro sebe. Ztrojnasobíte si sami sobě ceny energií, zvojnasobíte si ceny oceli a pak chcete vyrábět tanky. Zavřete si uhelné doly a pak uhlí dovážíte z Austrálie. Zavřete si chovy krav, a hovězí dovážíte z jižní Ameriky. Obilí dovážíte bez jakýchkoliv kontroly z Ukrajiny. Čekáte že vaši spotřebu energií spasí vítr a slunce, to se říkalo dříve u nás že poříčíme větru, dešti a jak to dopadlo… My rusové se ze svých chyb učíme. Vzhledem k tomu kdo je u vás ve vedení, tedy ti opravdoví potomci fašistů jste vy Evropané nepoučitelní.
Evropa se střílí do vlastních nohou a přitom se kýve na poslední noze u židle s oprátkou na krku. Veškeré své poslední peníze investuje do zbrojení místo toho aby zajistila prosperitu v zemědělství, průmyslu, výzkumu a vyvoji.
Napadnu Evropu? Byla by to rána z milosti. Evropa si vybrala, škoda Orešniků a mých vojáků. Evropa překonala červený bod ze kterého není návratu. Evropa se zničí aniž by padl jeden jediný výstřel z ruské pušky.
To o čem mluví evropští politici je jen strach který má zakrýt to co s Evropou tito lídři provedli.
Vladimir Putin
Podepisuji. Za daných okolností by se Putin vlastně měl radovat. Jsem přesvědčen, že po každém zasedání Lejnovské Evropské rady se Kreml otřásá – smíchem.
“ My rusové se ze svých chyb učíme. “
🙂 🙂 🙂
Doporucuju dnesniho vlka:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2025/12/21/skutecny-duvod-proc-se-evropa-znovu-vyzbrojuje-prumyslovy-kolaps-nemecka/
Uz prvi veta je… jak bych to jen… blbost, jo blbost!
Především hezké Vánoce a šťastný nový rok, už sem moc nechodím (taky proto, že je trochu nešikovné se probojovávat blokem ip adres :-)).
Hlavní problém uvažování většiny z vás je to, že si nejste vědomi politické reality. Jsou věci, které jsou skutečně nerealizovatelné. TINA.
Nevzdělaný volič – a teď to nemyslím nijak ve zlém, umíte zase něco jiného – nedovede rozpoznat, že jeho chiméra, kterou si vysnil a vycizeloval v diskusích v bublinách se stejně extrémními, je prostě nemožná. Nadávat na Fialu nebo Černochovou naproti tomu zvládne každý, i primitivní člověk, protože jejich hloupost je očividná. Tím byl vzbuzován ten dojem pevně sevřeného šiku chcimírů a dežolátů.
Politik to ví, jenže řekl-li by to před volbami, bublina ho zavrhne. Tak nezbývá než lavírovat a slibovat nesplnitelné, po volbách vysvětlovat a mluvit o zasazování do reálných rámců. 🙂
Středové strany to mají o poznání jednodušší než extrémy, podobně komplikované by to měla Libertariánská strana, kdybychom nějakou měli.
Osobně jsem velmi pozitivně překvapen chováním SPD a Motoristů a jejich dospělostí. Trochu jsem se bál, že budou příliš střečkovat a Babišovi nezbyde než lovit podporu u STANu.
Tak nebuďte i vy ve fóru směšní, zaťatí a nemluvte, nemyslete, ale hlavně nežijte blbě.
Je suis Zůna.
To kázání ste vymyslel vy, nebo jste se zeptal umělé inteligence nebo jste se na tom shodli na schůzi dojičů společenské renty?
No Váš pokus o vtip není vůbec vtipný a je z toho cítit závist, že předdiskutující umí myslet a Vy ne..
Ale netrapte se, v příštím životě to možná bude naopak.
Jinak kolega má zcela pravdu – aby jste byl zvolen, musíte více nebo méně lhát a slibovat, cca 70% ????voličů volí něčím jiným než rozumem, takže co s nimi.
Bohužel, všeobecné volební právo je jedním z hrobařů „demokracie“.
Génius se projevil.
Ovčané volí podle propagandy nedotknutelné sekty. Světoobčan agent Bureš je podobným, ve své prolhanosti a lstivosti až větším, škůdcem jako Světoobčan Fialový hnus.
Různých géniů běhá po světě bezpočet.
Ale vy k nim nepatříte, měl byste tedy na tom začít pracovat.
Zařadit se!
„musíte více nebo méně lhát a slibovat, cca 70% ????voličů volí něčím jiným než rozumem, takže co s nimi.“
S takovými moudry a „vůdci“ vede cesta do propasti.
Jasně, jestě že máme ty vševědoucí politiky, jinak bychom ještě lezli po stromech a řesili problémy klackama 😀😀
Američani u Venezuely zadrželi čínský tanker. bude veselo.
Ten tanker je tak cinsky, jako je vietnamska vecerka na rohu ceska. Firma CENTURIES SHIPPING LTD, registrovana v Hongkongu, vlastnici prave tento jeden tanker. Co je za firma, kdo jsou lide co ji vlastni… same otazky
To je úplně jedno čí byl. USA rozhodně nepatřil. Podle definice námořního pirátství je každé násilné obsazení a zadržení neozbrojené cizí lodi jasným pirátským činem. A to dokonce i za válečného stavu.
Vzpomeňte si na německé korzárské křižníky (tzv kapesní bitevní lodi) v Atlantiku na začátku II.WW.
USA se začínají chovat stejně tak. Či stejně, jako pirátské plachetnice s britským kaperským listem za vlády královny Alžběty. A na tomhle pirátství tehdejší Anglie těžce zbohatla a stala se námořní velmocí.
Tahle povolební kocovina, je asi největší za posledních 36 let. Většina lidí se konečně vyléčila ze svých klamných nadějí a zase začínají žít život obyčejných lidí, kde má svoje pevné místo láska a vraždění, plané naděje a klam, život v pravdě a ve lži a atd… Život je prostě tvrdý a sviní se rodí pořád dost, protože doba jim přeje. Každý by si měl zamést před svým prahem kde je plno bordelu.
Nás Čechy asi nejvíce vystihuje připitomělý slogan ,,Kdo neskáče, není Čech! Hop! Hop! Hop!“
A co těch opičáků přitom poskakuje! Zdebilizované stádo.
Pane Vidláku,ještě noví hosté nevypili ani první pivo a Vy už předkládáte účet.
Trochu brzy.Za 35 let zfašizovaná chátra nasytila celý správní aparát svými
sluhy a bude opravdu výkon,jestli se podaří vyčistit alespoň část struktury.
Justice bude i nadále plná špíny,protože si vytvořila barieru,za kterou se
ukrývá její nedotknutelnost.Vzít miliardový úplatek a ještě se s tím pochlubit,
to nemá s právem nic společného.Nejdříve je třeba vyměnit personál vnitra,
tam je nutné mít svoje lidi.A že na obraně se hlásá to co popisujete,není div.
Obrana nedělá politiku země.Ono těch 100 dní,kterých se Velký Bocian tak
ochotně vzdal,není jen číslovka.Vidlákovi příznivci jistě připustí,že nyní jsou
na řadě komunální volby,a na jejich přípravě musíme makat už nyní.Hlavně
zveřejňovat všechnu prokazatelnou špínu ,která se opírala o vrchnost.Tož tak.
Všichni víme, že ministrovo vyjádření bylo mimořádně nešťastné. Ví to i Okamura i Rajchl a všichni. A snaží se to řešit. Pokud to vyřeší, budu první, kdo je pochválí. Pokud ne, mají zaděláno na vypadnutí ze sněmovny. Mě na tom jen překvapuje, že to měl Andrej tak snadné. Okamura mu dal tři ministerstva na stříbrném podnose, nechává tam bačovat Andrejovy lidi a nechává poškozovat SPD.
Ano, Babiš vyhrál volby a hraje první housle a skalpy SPD a Motoristů se mu teď houpou u pasu.
Přitom o nic nešlo. Jde jen o nešťastné vyjádření. Všichni víme, že muniční iniciativa bude pokračovat a americké stíhačky se koupí. Stačilo prostě mlčet.
Já bych to tedy prodávala obráceně jako PSYOP, protože nyní k tomu dali dost „střeliva“ na Primě jak Lipánek, tak vyskakující Farský. Prý díky tomu nejasnému chování současné vlády nebude moci iniciativa pokračovat stejně jako dosud nebo už vůbec, protože ti zahraniční dárci už na to dary nyní prostě do ČR nedají….A JE TO!
Zbrojaři z ČR jistě produkci prodají i tak, o ty bych se nebála.
A pak bych vyzvala i zdejší kritiky, aby vládu naopak ocenili….
Ocenili
kdysi uvědomělého komunistického lampasáckého politruka, později stejně oddaného lokaje fašismu banksterismu Zůnu. Za SPD a Aspen institut!
Jaký je vlastně rozdíl mezi prorežimním zmetkem Hayato Okamurou a jakoby odpůrcem perverzí Tomio Okamurou?
Možná by bylo mnohem levnější tu zakázku se zálohama někomu
darovat,třeba Izraeli.Sice by to bylo šílené,ale bez dodatečných
astronomických nákladů.A pak počkat.Stačí si jen uvědomit
kdy naposledy jsme potřebovali stihačky k obraně naší země??
Jen vzlétnou,už musí zatočit,aby neopustily naše území.A navíc –
Čína i Rusko jsou o generaci dál a neprovozují praxi USA,které
na dálku vypínají elektroniku letadel.Jedno dopravní s nenašlo
vůbec,a druhé okecali BUKem… Ministr může říkat cokoliv.
Dokud nepodepíše smlouvu nebo „fakturu“,je to jedno.Nechal
bych těch 100 dní přeci jen pro nástup nové politiky.A chtělo by
to tvrdé,přímo stalinské čistky.Možná i zprovoznění uranových dolů.
V debatách kolem podpisu smlouvy Andrej Babiš ve vysílání veřejnoprávních sdělovacích prostředků naznačil, že jako poslanec netuší, co smlouva o koupi stíhaček obsahuje. Takové smlouvy nebývají jednoduché a obecně obsahují různé pokuty a sankce. Andrej Babiš se tak přiznal, že netuší, zda je možno za neplnění nebo neúplné plnění předmětné smlouvy požadovat slevy, účtovat smluvní pokuty, zda a za jakých podmínek lze odstoupit od smlouvy.
Vzhledem k celkové činnosti minulé vlády mě napadá, že taková nenápadná klauzule o odstoupení od smlouvy obsahující i pokutu ve výši (minimálně a s inflační doložkou) 120 % smluvní ceny je očekávatelná.
A jistě jsou zabudovány roztomilé sankce za porušení mlčenlivosti.
Ministryně obrany Jana Černochová podepsala nákup stíhaček F-35 z USA za 150 miliard korun. Největší obranná zakázka v historii země ale bude veřejnosti utajena. Daňový poplatník se dozví jen základní informace. Slovensko ale při nákupu stíhaček F-16 bylo sdílnější. Veřejně dostupná smlouva čítající 135 stran obsahuje veškeré detaily, včetně výčtu pořizovaných raket a výzbroje.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/nakup-stihacky-f-35-smlouva-slovensko-f-16-cernochova-obrana.A240205_095238_domaci_ivos
Co si holt budeme povídat. Na ministerstvo obrny bývají tak nějak tradičně dosazovány echt povedené perzóny.
No a hen ten Zúna z tohoto pravidla nijak nevybočuje, neboť jeví se jako guma obzvlášť vypečená.
Takže jeho převýchova nebude snadná. Bude to fuška, kterou Okamurovi nezávidím, pakliže najde tu sílu se o převýchovu se pokusit.
Přitom, kdyby byla naše profesionální pidiarmáda zrušená, nic zvláštního by se nestalo. Už jen proto, že jak historie dí, naše armáda nám nikdy k ničemu nebyla, nikdy skutečně nebojovala, natož aby nepřítele porazila. Zato byla a je zadarmo drahá. V tom případě by ministr obrny mohl přejít do jiné zodpovědné funkce. Například jako odborný uniformovaný uvaděč do armádního muzea, průvodce vojenským hřbitovem, nebo tak něco.
Re: Vidlák 11:07
Už jsem to obšírněji rozepsal ve svém komentu pod minulým článkem, který vzbudil takovou nelibost pana pravidelného kolemjdoucího – Okamura to nejspíš zobchodoval záměrně, protože na jeho hloupost nevěřím.
Okamura dobře ví, že do 4 let to v Evropě – a Česko nevyjímaje – půjde celé „do kopru“. Ekonomický krach, možná i III. světová. Nebo válka mezietnická a občanská. Nejspíš všechno dohromady. Takže je potřeba se osobně co nejlépe finančně zabezpečit, aby byly prostředky ke včasné evakuaci (soukromý tryskáč nebo luxusní motorová jachta), aby se mohl uklidit někam daleko do bezpečí a tam si žít.
Příjem předsedy PS-PČR (+ dosavadní nabytý majetek) tohle všechno umožní. Tudíž proč neobětovat 3 ministerská křesla ve prospěch Babišových lidí. Že tato „výměna“ nakonec celou SPD v příštích volbách potopí? Co na tom! On už bude za vodou (doslova) a po něm potopa.
Jediná chybička se ovšem může vloudit. A to ta, že v tom předsednickém křesle dlouho nevydrží.
Příklad s M.Sládkem z let 1996-1998 tu znova rozepisovat nebudu, je to pod minulým článkem.
Není třeba. Většina má nasliněný prst nastrčený do politického větru. Stačí foukat.
Josef Fousek
Nemám rád ty, co jen pomlouvají
Sliny jedu jen ve svých slovech mají
Všechno špatné, jen sami jsou bez kazu
Lžou, že žijí jak svatí bez podrazu
Nadávají na všechno, všem a všemu
Po setkání rychle si brufen beru
Hlava bolí z těhletěch lidskejch řečí
Vyhýbám se těm, co jen pořád brečí
Blbec chodí a čeří dobrou vodu
Jako škodná leptá tě bez důvodu
Žlučovitě rozbírá politiku
Vysvětluje kam by ved republiku
Stýská se mu a nosí staré šaty
Na hranice by zpátky by dal zas dráty
Rád je v kleci kde jisté zrní žvýká
Svobodu ne, miluje žalářníka
Vím, že není všechno jak kdysi bylo
Mnohý říká, tenkrát se lepší žilo
Bodejť by ne, byli jsme přece mladí
a žádnej režim tohleto nenahradí
Přeji dětem ať mají šťastné chvíle
Černá černou a bílé vždycky bílé
Nedělme se na levé na pravici
Život ničí závist, hloupost a fanatici
Na hranicích brzy dráty budou nutné.Sousedíme s Chalifat Osterreich
a Chalifat Deutschland.V rakouských školách už víc než polovina
žáků nemluví německy – rakušáci říkají 52% a někde i více.A taková
železná opona by dnes velmi pomohla přežití našeho dolíku.Musíme
podpořit znovurozdělení Německa – ušetříme dráty na Krušných horách.
A Poláci budou taky rádi.Jestli chce Německo zaútočit na Rusko,
jak blábolí jeho zfetovaní představitelé,musí přes Polsko.U nás
na zastavení kolony stačí dědek s fajfkou a pancéřovkou v lese
na stráni nad silnicí…..básničky popisující to co nás trápí a rozesmutňuje
se rodí snadno.Chtělo by to básničku oslavující krásu života,abychom
měli maják,ke kterému můžeme směřovat….a nebude snadné
dobrou vytvořit.
No, vcera jsem zde psal cosi o hlupacich, kteri jsou presvedceni, ze jsme my, dezolati, vyhrali volby. Nekterym se to hrube nelibilo, citili se nadavkou dotceni a prislusne reagovali … Tak dneska mohu jeste pritvrdit.
Myslim si, ze politiku delaji lide, tedy konkretni volici tim, koho si zvoli aby jim vladl. A pokud je to opravdu tak, jak popisuje Vidlak v dnesnim clanku, ze ti nasi novi vladci nechteji ukoncit pro stat ekonomicky vyhodny obchod se zbranemi a jejich dodavani pro zabijeni lidi nezastavi, tak jsme hlupaci – v podstate dokonce aktivni pomocnici toho vrazdeni – svorne my vsichni.
Lze konstatovat, ze v moralce teto spolecnosti jsou dulezitejsi penize nez zivoty lidi. Take proto plati moje vcerejsi tvrzeni: volbami se nic nezmenilo. A protoze jsou lide hlupaci, volbami jen utvrdili nase nevolnictvi pod EU, nic se ani zmenit nemuze.
A nejvetsi hlupaci jsou ti, kteri po zkusenostech s covidovym terorem volili ANO.
Lze konstatovat, ze v moralce teto spolecnosti jsou dulezitejsi penize nez zivoty lidi.
Ano, to jsme si v 89 vycinkali.
Aneb, jak říkával Klaus, „Neznám špinavé peníze“.
A tak se k moci dostaly ryzí charaktery.
Sklízíme, co tehdy bylo zaseto.
Cinkání klíči bylo srozumitelným projevem naděje v lepší společnost.
Větu ,,Neznám špinavé peníze“ mohl pak klidně pronést Al-Capone, kdyby žil . Jejím naplněním je dnešní společnost demografického pádu. Naději vidí ve válce.
Klaus
„Je obtížné rozlišit čisté a špinavé peníze, protože to na nich není poznat.“ (1996)
„Já odmítám zásadní debatu o tom, co se všechno poztrácelo. Diskutujme hlavně o tom, co se udělalo.“ (2008)
Ano, ta diskuse by totiž byla vskutku výživná. Kdybychom totiž skutečně objektivně zhodnotili, co se udělalo za necelých 41 let předchozího režimu a 36 toho stávajícího, bylo by to pro ten současný až extrémně nelichotivé. Kromě nových fasád několika málo projektů, jako je postupná modernizace železnice, se neudělalo prakticky nic.
@tdx
Nemají argumenty. Všichni jedou na fetu na penězích.
Hlavně by jsme měli porovnat lidskost. Ano, tu lidskost, která se vytratila.
Oni vědí, že prohráli.
Souhlas. A že si lidé nevšímají druhých. Dnes mluvila paní Čechová, matka postřelené dívky z FF. A říkala, že společnost je nemocná, že se děti uzavírají doma u svých mobilů a ani nikdo z rodiny, kamarádů, pedagogů, nikdo si nevšimne, čím takové duševně nemocné dítě prochází a co chystá. Nikdo nepodá pomocnou ruku.
Re: tdx 11:09
několika málo projektů, jako je postupná modernizace železnice
Bohužel, za těch 36 let je to zoufale málo, i na té železnici. Srovnejte si, co za stejný čas dokázala se svou železnicí Čína. Podvrtali stylem „metro“ pro super-rychlovlaky celou východní Himáláj.
Za to, co se v česku s.r.o. za stejná léta rozkradlo, tu mohla mj. být alespoň nová síť rychlostní železnice pro ICE expresy (250 km/h). V Číně už se dnes jezdí o 100 km/h rychleji.
Spís o tom, co se neudělalo …
Pane Tichý – upřímně, Vy jste asi tak morální člověk, že bychom Vás měli prohlásit za svatého a modlit se k Vám.
Ano, svět NENÍ zcela – někdy vůbec – morální a ti, kteří ho chtějí udělat morálnějším, jsou za to BITI nebo i ZABITI.
Takže nefnukejte a smiřte se s tím a nedělejte z nás ostatních tady pitomce, resp. nemorální lidi.
Většina ví, jak to v životě chodí a že „politika je umínění možného“ a vše nejde tak, jak si Hurvínek představuje.
Pro příklad – koukněte zde na pana Druláka, od cca 54 minuty A POCHOPÍTE – pokud nejste hloupý, že naivita a ideály do stávající politiky nepatří a nemají naději na úspěch.
https://www.youtube.com/watch?v=gysa-RG3sAs
Musíme hold počkat, až „pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí“, čili až dojde k duchovnímu vzestupu celého lidstva (nebo aspon většiny..).
Taky na to čekám, ale zůstávám nohama na zemi.
A podle mě Babiš dělá to, co v dané chvíli a situaci MŮŽE udělat.
Až ho bude podporovat 90% obyvatel jak pana Putina, pak může dělat více, ale tedka prostě a to nemá podporu.
Mějte pěkný den..
Plně s Vámi souhlasím a jen dodám, že pokud by tyto zbraně nedodaly naěe firmy, dodaly by více cizí firmy.
👍🎯
Hmm, zase někomu holdujete? Nekdo to holt nepochopí a nepochopí …
Vám ten covidový teror opravdu ublížil, sebral vám češtinu z mobilu a počítače…
Novinky: Rusko je agresor a Ukrajině máme pomáhat, prohlásil Zeman a připomněl rok 1968
„Pokud říkáme, že Ukrajině je třeba pomáhat, tak jí máme pomáhat ne slovy, ale činy, a munice je zatraceně pádný čin,“ řekl Zeman k pokračování muniční iniciativy.
Na otázku o případném využití zmrazených ruských aktiv na podporu Ukrajiny Zeman odpověděl: „Mně by to nevadilo, protože Rusko je agresorem a agresor by měl zaplatit za svoji agresi.“
Milan
Toľko rozhodnosti kto je agresorom sa len tak nevidí….. že pri USA agresiach všetci držia hubu a krok 😁
Že takovému senilovi ještě nejde dávají slovo.
Já se na Miloše Z. nezlobím. Starý pán má prostě jiný názor. Nemá rád Rusko.
Pokud má někdo intuitivní odpor třeba ke kvasnicové polévce (jako já), bude ho mít až do své smrti. Leda by mu ta polévka mohla zachránit život. Ale ani pak ta změna asi nebude trvalá.
Ten pán to nemá celoživotní on mění názory. Ostatně napsal knihu Jak jsem se mýlil v politice, takže jsme zpět u příspěvku z 9:01
Zeman: jenom blbec nemění své názory
No jo, jsemžid Zeman změnil názor na Rusko ve chvíli, kdy se mu nepodařilo vlichotit se Putinovi, aby jej pozval k sobě do Kremlu. Jenomže Putin nemá sionisty rád, od byl dosazen do své funkce lóží Chabad Lubawitz. Což je konkurenční „firma“.
Tak, tak. Kdyby ty kritiky Ruska to Rusko platilo jako některé instituce z USA, bylo by to jinak.
Hloupý pes, který kouše do ruky, která ho krmí.
Zeman robi to, co je na prospech jeho jedinej cerenke. (so synom nema bohvieake vztahy)
Ak by nahodou ako stale dost vplyvna osoba robil problemy, cerenke by skoncilo bydlo v Londyne.
Chlapec vzdy myslel dopredu. A tiez vzdy sral na to, co si o nom myslia ostatni.
Zeman je taky pěkná svině.
To jsme všichni. Jediný kdo není je soudruh president, který nad námi láskyplně bdí a dobře oblékaná soudružka presidentová, aby se nám líbila.
V době rychle módy ( Fast fashion) a ekologických důsledků trendu šatů na jedno použití by měly být parádivé tendence první dámy tepány a odsuzvány ze všech stran, zvláště když ještě dáma žádá od daňových poplatníků příspěvek na tuto neekologickému a povýšeneckou činnost. Šaty první dámy by měly být v souladu s možnostmi státu a v chudé kolonii by nikoho neurazilo, kdyby dáma měla troje šaty ( jedny na sobě, jedny připravené a třetí ve špinavém prádle, jak to razily naše babičky) a klidně to točila pořád dokola. Mít na každou schůzi jiné šaty je bohapusté plýtvání zdroji. A vyslala by jasný signál, že jsme chudá země a třeba by pak po nás tolik prachu na válku nechtěli.
Ale přísloví nám říká, že ryba smrdí od hlavy.
Josef Švejk
Ted bude 107 čce šlapat na paty 106 ka Zuna.
Teď nás povede Ruská trojka.
Zemák se tak snaží, a pro libtardy je to stejně ožralá proruská Putinova onuce. A taky pročínská.
Rozhovor s M. Zemanem, jsem nečetl, reaguji jen na to, co jste zde napsal.
Jak se má člověk hněvat na novináře za jejich výkony, když takto triviálně a zploštěně se vyjadřuje vysoce vzdělaný člověk, bývalý premiér a prezident.
Například o skutečných příčinách invaze vojsk Varšavské smlouvy (nikoliv Ruska, prosím, součástí SSSR byla i Ukrajina a sám Leonid Brežněv byl Ukrajinec) do Československa v roce 1968 je toho dnes už známo dost – odkazuji třeba na odborně fundované články pana Syručka. Má to ale Miloš marný. Libtardům se stejně nezavděčí…
Zúna v dresu Okamury
nese temné, černé chmury,
mluví stejně, jako Bidet.
Měl by se jít někam stydět.
Zúna – vejce od kukačky,
chce dát prachy na stíhačky,
které jsou nám zcela k hovnu.
Je zralý na polepšovnu.
Zúno, zúno, ty jsi kokot.
Neslyšíš své země klokot?
Mladí chtějí děti rodit,
ne se v Rusku krví brodit!
Já bych prostě malinko zbrzdila, když je ta čtvrtá adventní neděle, počtěte si prosím milý Ládiku a další zde a viz můj předchozí komentář pod včerejším článkem.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Okamura-a-novy-vitr-Zadne-penize-ceskych-obcanu-na-valku-784540
Odtud Okamura:
„Pana generála Zůnu znám několik let, je to odborník a má vlastenecké názory. Znám je, mnohokrát jsme spolu mluvili, účastnil se i našich seminářů v Poslanecké sněmovně…
K jeho vystoupení, o kterém teď všichni mluví, bych řekl, že pan ministr vystoupil s informativním projevem, ve kterém popisoval situaci, v níž resort je, a východiska. Některá jeho slova mohla vyvolat poněkud jinou interpretaci, ale už jsme si vyjasnili, že to podstatné stále platí: Žádné peníze českých občanů na válku, žádné peníze českých občanů na munici….
Někdo to možná mohl pochopit jinak, protože pan generál ještě nemá takovou zkušenost s projevy. V tom bych požádal pro pana ministra Zůnu o těch známých „sto dnů hájení“, jinak je nepotřebuje, odborně je vybaven excelentně. Potřebuje získat mediální zkušenosti. Ale jinak je pan Zůna v souladu s tím, co podporujeme.“
MAJKA: Zkusme to tedy všichni alespoň tím prizmatem, že jsme mohli ve volbách dopadnout o mnoho hůře a mít tu opět fialovce a proč jim ještě i nechtěně pomáhat…?!
Hezkou poslední adventní neděli Vám Ládiku!!! a všem zde a všem lidem dobré vůle a mír a konec utrpení těm, kde se válčí zejména pro cizí zájmy a pokrytci jim sypou prachy na „válečné úsilí“ a přitom tam umírají zbytečně obyčejní lidé jako my.
Mé vánoční přání je jediné – více kooperace namísto konfrontace.
Taky přeji pěknou neděli. Od generála čekám jasnou řeč. A tahle jasná byla.
K Okamurovu názoru: Všechno se dá okecat, že Tomio?
Vlastenci z Aspenu, spojte sa!
Děkují paní Majko za pěkná slova.
Opravdu mě naivita některých zdejších diskutérů zaráží – oni si myslí, že dokážou asi ZMĚNIT svět jen svým milým úsměvem či co. A absolutně nechápou svět vysoké nebo nejvyšší – globální politiky.
Ano, v teple obýváku se to dobře radí či ještě lépe kritizuje, ale dělal ten kritik nějakou veřejnou funcki – třeba starostu ?? Asi, ne, předpokládám..
Pak by mluvil úplně jinak, protože by třeba hned na prvním jednání zastupitelstva narazil hlavou do zdi..
Takže krásný den a KLIDNÉ a požehnané Vánoční svátky..
Kdyby starostu, stačí třeba předsedu SVJ v paneláku s 30 byty.
Kdo nezažil, doporučuji film Vlastníci .
OT: Dnes v neděli 21. prosince 2025 v 16:03 slunce dostoupí bodu, v němž se zdánlivě zastaví a začne se vracet nad severní polokouli a začíná astronomická zima.
Slunovrat – největší svátek napříč věky. I pro mě je nádherné pomyšlení, že se začne vracet světlo.
Zdravím, vypadáte na znalého – vrtá mi hlavou, proč se nový rok nepočítá právě od tohoto dne – dneska tedy končí starý sluneční rok a zítra začíná nový sluneční rok.
Čili proč dneska není taky poslední kalendářní den roku – určitě by to šlo takto udělat, vzdyt s různými posuny dnů v kalendáři se v minulosti často hýbalo..
Díky za případnou informaci..
A pak bychom měli říjnovou revoluci v listopadu. že
Doufám, že se Slunce skutečně vrátí, já neviděla jeho svit už dobré tři týdny!
Doufám, že tato podivná vláda nedostane důvěru.
Podivna , je presny pojmenovani situace..
Dovolim si trochu dalsich podivnosti a pac sem delal do kumstu , mam potize , protoze obcas nastavuju zrcadlo spolecnosti..Kdyz verejnost rada cumi jinam.
Nejen tady , ale vsude v clankach a prispevcich a v mediich ,zkratka vsude a porad lide ,autori vselijak kritizuji a kritizuji ,poucuji a bez oddechu , co provadi a neprovadi politicka vrchnost..
A malokdy, skoro vubec , je ta vrchnost pochvalena, vetsinou neni proc a za co.
Ze je politika svinstvo prvni kategorie ,ze vede vsude k nejhorsimu a uz dlouho vi , kazdej…
A na vlastni kuzi mockrat pocitil…
Nejhorsi je demokracie v poslednich krecich zaniku a porad opakovanej a stejnej vyvoj ,az do chaosu, silenstvi a nasili ,na kazdyho a na vymyslenyho nepritele.
Ale to nikoho vod starosti vo politiku a politiky nevodradi.. Naopak.
Mnozi to vidi jako prilezitost tepat zlorady a predvadet sve schopnosti ,co vsechno by udelali lepsi ..
Ale prave jen politikou a jako politik..Podivny..
Porad vice mame tech , kteri nevahaji prave do ty politiky s velkym usilim , se vrhat , nesetri se ,tvori politicke strany, koalice s jinymi a uchazeji se vo funkce ,udajne za ucelem zlepseni neceho..
Po zvoleni se, ale octnou prave mezi politiky a v politice , az po usi i kdyz vedi dopredu ,
ze to je nejhorsi svinstvo , ktery sami odsuzovali denne a ze se budou 4 roky prave na politice ucastnit ,
ale to je kupodivu nevodradi..Kupodivu.
Dale, dalsi miliony ,kteri vedi taky vsechno, co je politika a politik , ale to jim nevadi v tom , aby porad dokola volili politiky, ktery budou na ne provadet tu njehorsi politiku.
Vo ktery vi kazdej a dopredu ,ze sou to rovnou a jenom ,krivarny , predstirani,obelhavani a svinstva.
V tu chvili dou volit , jako zhypnotizovany mysi a to co vedi jim najednou , nevadi..
A vocekavaji , neco jinyho..To sou ty podivny zazraky ,politiku a politiky v demokracii ,,
Vy tam chcete fialové chlapce?
Myslím, že ne. Jenom se nutně potřeboval vyjádřit.
Já tomu nějak nerozumím. Andrej Babiš je ve funkci od 9. 12. Ostatní ministři od 15. 12. A 19. 12. je už všechno co udělali naprosto špatné. Asi by bylo lepší, kdyby tam zůstal Fiala a se svým přiblblým úsměvem v Bruselu všechno schválil – nebo se mýlím? To že Myrka a další lepšolidé jsou zděšeni až k nepříčetnosti, to nic neznamená? Nezlobte se, ale pro mě ano. Politika je umění možného. I takový řízek jako Donad Trump to musí koulet na všechny strany. Andrej Babiš jistě chyby má a kdo snad ne? Ale potřebuje podporu. Kdo si myslí opak, mýlí se.
Babiše chválím, že odmítl stejně jako Fico a Orbán dát další peníze daňových poplatníků do bezedné ukrajinské díry.
A Babiše kritizuji, že neodmítl stejně jako Fico a Orbán hlasovat o další podpoře Banderovského režimu.
(Tzv. Závěrečné komuniké Evropské rady k Ukrajině)
Takto jednoduché to je.
Generál Aspen Zůna, nový ministr obrany pod značkou SPD, to je poněkud jiný případ.
Dívejte, Babiš musí nějak lavírovat, nemá takovu velkou podporu, jakou by potřeboval.
Čili odmítnutím peněz naštval část jeho nevoličů, ale část ne, podporuje přece dále UA !!
Kdyby odmítl i tu podporu, naštval by 2-3x tolik lidí..
A nic by tím nezměnil, pochopte, slova nejsou činy.
Hold, politika je umění možného..
Tak nějak.
👍 🎯 1️⃣⭐ 🥇 🏆
Ukrajina je na kolenou a Rusko drtivě postupuje vpřed. Válka se brzy skončí, buď mírovým ujednáním nebo na jaře bezpodmínečnou kapitulací. Ukrajinci nemají ani zbraně ani lidi. Co my vyrábíme, a nejen my, to je zastaralé a je okamžitě zničeno. Zato Rusko má zbraně, proti kterým je Západ bezmocný. Zelenský je v podobné situaci jako byl Hitler koncem dubna 1945.
Kdyby válka pokračovala další roky, tak by půjčka nemohla být dárkem na odchodnou.
My tu půjčku platit nebudeme. Pokud bychom ji stejně platili, libtardi by neřvali, že je Babiš zradil, že nás táhne na východ, do Kremlu. Je to velký rozdíl ručit nebo za ni neručit. EU může zvýšit členské příspěvky, ale zvýší je všem a těch 24 zemí bude navíc splácet půjčku.
T. Okamura to blbě dojednal, ale nějak se z toho dostane. Když někdo dvakrát přežije vlastní politickou smrt, tak není žádný hlupák. SPD se nepochybně distancuje od ministrů, kteří nejednají podle ní.
To není to nejhorší. S tím si Okamura poradí. Nejhorší jsou vnitřní spory uvnitř SPD, ty SPD ničí.
Potraviny z Mercosuru k nám nesmí přijít. Lidé řvali, když nám Fiala cpal potraviny z Ukrajiny. Lidé poctivě četli začátek čárových kódů i zemi původu. Fiala s tím musel nakonec přestat. Mnohem větší řev by byl kvůli potravinám z jižní Ameriky. Lidé by kupovali jen ty české potraviny. Země původu se nadále bude uvádět.
Politika není nikdy čistá a zvlášť v dnešní době být nemůže. Nelze tančit na minovém poli zájmu velkých hráčů a přitom se neušpinit. To prostě nejde. Kdo nechce kličkovat mezi zájmy velkých hráčů (i kšeftů), tak skončí dříve, než začal.
To zdražení jde hodit na ten příšerný schodek státního rozpočtu, který předložila Fialova vláda. Ty peníze tam prostě chybí a někde se vzít musí.
Okamura.
Nejblbejsi sedlak , nejvetsi brambory. /A nejvic jich/.
Země původu. Vy byste mě rozesmála. Uvedu příklad.
„Obsahuje směs medů ze zemí EU a zemí mimo EU.“
Odkud ten med je ?
Na masných a mléčných výrobcích je takový oválek, kde je zkratka země ( např. CZ, SK, DE, PL a pod) , pod tím číslo a pod ním zkratka EU v jazyce dané země ( např.EG u Němců, WE u Poláků apod.)
To je číslo veterinárniho povolení provozovny, kde se naposledy na potravinu sáhlo.
Jaké označení bude mít třeba balíček s kuřecími řízky , když kuřátko bylo vykrmeno a zabito třeba v Brazílii, rozporcováno a zabaleno ve Vodňanech ?
Prej země původu 🤣
Já zklamaný nejsem. Volil jsem Stačilo!.
Já také ne, volil jsem a zakroužkoval Jindru Rajchla. Byť byl na kandidátce SPD, což za daných okolností nebyl špatný tah.
Aspon bude mit judr na novyho Porsche.
Správně, plně si ho zaslouží.
Za neustálé vyvracení hloupých pindů té pirátské zrzky by si ho i zasloužil.
Mimochodem Okamurovi tu libtardi nadávaj do Japonců , přitom on je Japonec jen z 25%. ( otec napůl Japonec, napůl Korejec, matka Moravanka). Ta zrzka má matku Rusku, otce Gruzína. Ale jí ruský původ ji o hubu nikdo neotlouká.
… ani tu její gruzínskou (ne)vychovanost…
Pojďme si připomenout realitu války na Ukrajině.
Dokument z první linie.
Přízraky. Vojáci zapomenuté války / Film o válce na Ukrajině
https://www.youtube.com/watch?v=5ESM0CUqoZE
Osada Donetskij, ležící na hranici neuznané LNR a Luhanské oblasti Ukrajiny, je jedním z nejnapjatějších míst na celé frontové linii, kde již sedm let neutichá válka, na kterou mnozí již zapomněli. Frontovou linii zde drží prapor „Prizrak“ a stejnojmenný dokumentární film Maxima Fadejeva a Sergeje Belousa umožní divákům prožít s jeho bojovníky poslední tři roky této války.
Zimní sníh a letní zeleň. Vojenské všední dny a svátky. Neokázalý život, každodenní těžká práce a skutečné záběry bojových operací. Jaké to je – strávit sedm let svého života ve válce? Za co vlastně tito lidé bojují? Autoři nenabízejí divákům svou verzi odpovědi na tyto otázky. O všem mluví vlastními slovy, uprostřed reality zákopového života, hrdinové filmu – vojáci průzkumného oddílu a jeho velitel s přezdívkou Negr.
A rozuzlení filmu je tak nečekané, že nutí k zamyšlení i ty diváky, kteří k reflexi nejsou příliš nakloněni.
——–
Film „Přízraky. Vojáci zapomenuté války“ získal „Zvláštní cenu poroty“ na závěrečném ceremoniálu 32. otevřeného festivalu dokumentárních filmů „RUSKO“.
Way
Přidávám ještě jeden vynikající dokumentární film o srbském dobrovolníkovi z téže války.
https://www.youtube.com/watch?v=o5FfbXPMcsk
Pokud někdo lavíruje, jako to nyní činí Andrej Babiš, nakonec zklame všechny strany. Libtardům se nezavděčí a dezoláty naštve. Ale je to jeho volba.
Co se týká 90 mld. půjčky Ukrajině a údajného odmítnutí ručení ze strany ČR, to se bude řešit až při rozpadu EU, protože ze strany Ukrajiny nikdo nic platit nebude.
EUR už ČR přijmout nestihne. Navíc to není ani dost dobře možné bez drastického poškození ekonomiky. Pokud někdo touží po přijetí EUR, měl by ze všech sil podporovat růst HDP ČR, aby se dostal nejméně na průměr HDP eurozóny, nebo ještě lépe na 110% průměru. Do té doby bude přijetí EUR škodlivé pro ekonomiku ČR, a zničí všechny šance na neinflační růst HDP.
Ale třeba do té doby zavládne v EU občanská válka. Má generál Zůna řešení pro takovou situaci? Nebo je jen dalším generálem, který bojuje minulé války? Pro minulou válku jsou nákupy minulé ministryně obrany adekvátní. Pro budoucí konfliktu si kupujeme předražené hromady šrotu, ale účelem nikdy nebylo zbraně dodat. Stačí, když je ČR zaplatí. Proto také nejsou další nezbytné objekty či infrastruktura pro užívání těch zakoupených zbraní, jestli je někdy dostaneme.
Přesně, Vidláku. Nějak takto (mnohem stručněji) jsem to popsal ve svých komentech pod minulým článkem, a za to jsem to schytal od „náhodného kolemjdoucího“. Prý jsem pod vlivem AE-news a sloužím tamním rozvracečům národní opozice… Takže – vítej na mé lodi!
Bohužel, „svědkům Okamurovým ani Babišovým tohle nelze nikdy vysvětlit. Že oprávněná i věcná kritika není nějakým „rozvracením“, nýbrž dobře míněným zájmem o nápravu omylů kritizovaného. Narazíte na zaťatost, skryté stranické zájmy či narcismus zainteresovaných. Není šance, oni vědí vždycky všechno lépe. Už jsem se s tím za posledních 35 let mnohokrát setkal. A až se nakonec ukáže, že pravda nebyla na jejich straně, stejně to nikdy nepřiznají.
Takhle my si tu žijeme a občas si i dáme.
Třeba jen nemáme obolus pro převozníka Charona na řece Styx. Charón (řecky Χάρων, lat. Charon), syn boha věčné tmy Ereba a bohyně noci Nykty, převozník mrtvých do podsvětí. Bývá znázorněn jako hrubý, vyzáblý a nevlídný stařec nebo jako okřídlený démon s dvojitou sekyrou, s kladivem nebo veslem. 🙂
Jo, takže vlastně nic nemá cenu a nejlepší bude příště ani nejít k volbám a nebo volit Flákance. Nebo jinou podobnou partaj bez šance na postup. Píšu to správně? Takhle přece zní poselství čučkařského AE voličům alternativy.
Vy jste zřejmě těžce opíchaný, že tomu Volnému nemůžete přijít na jméno. Poněvadž ten jediný (+ poslanec Bojko) se otevřeně postavili proti té covidové totalitě. Zatímco váš Okamura těžce sral při zdi. A to raději nerozvádím, jak sprostým způsobem Volného z SPD vyštval.
A schválně, jen kvůli Vám, sem vlepím ten odkaz na AE ještě jednou:
https://aeronet.news/konfiskace-ruskych-aktiv-spadla-na-summitu-eu-pod-stul-protoze-se-zjistilo-ze-evropske-firmy-maji-v-rusku-majetky-ve-vetsim-objemu-nez-kolik-je-zmrazenych-aktiv-v-eu-takze-doslo-na-plan-b/
Závěrečné komuniké Evropské rady k Ukrajině (EUCO 26/25 – zestručněný český překlad)
Aby si mohl každý přečíst (pokud rozumí tištěnému textu) co přesně Babiš podepsal a co Zůna obhajuje.
Podstatné je, že Vámi linkovaný text z AE je SESTRUŘNĚLÝ! Přeloženo znamená, vykostěný tak, aby tam bylo pouze to, co se do čučkařské manipulace hodí a zamlčeno to, co se nehodí.
Kdybyste si pustil Ficovu tiskovku k jednání na Evropské radě, tak byste zjistil, že nás se platby týkat nebudou a jediné proč to Fico nepodepsal je to, že se v textu hovoří o tom, že se budou hledat cesty jak naložit se zmraženými aktivy v Eroclieru. Je holt v polovině manátu, propadají se mu preference a musí dělat výrazná gesta pro své voliče, které mu přebírá REPUBLIKA. Orbán má těsně před volbami, zatímco Babiš je na začátku mandátu.
Přitom Zůna je něco jiného. To vidím jako problém.
Musíte sem postnout PŘESNÝ překlad onoho textu. Abychom je mohli porovnat.
Ficovo kličkování na tiskovce není relevantní.
Vidíte a nejsem opíchaný, ale vidím, jak tady 4 roky vládnul fialovej hnus díky propadu 1 mil. hlasů pro nejrůznější Areonetem propagované Flákance, kteří nikdy neměli reálnou šanci na postup.
Nic lepšího než Volný blok tu před 4 lety nekandidovalo. Na to, že neměli podporu pražských (a jiných) kmotrů jako SPD, měli slušný výsledek. A že rozmělnili opoziční potenciál, za to mohl právě Okamura. Tak jako Sládek mohl za to, že se po roce 2002 odštěpil od republikánů Vandas se svými dělníky.
Narcis kapo de tutti kapi ve vedení politické strany je vždy nakonec problém, byť se z počátku jeví jako výhoda.
Jj, celá tehdejší opozice se měla zrušit a vyzvat své příznivce, aby jako jeden muž volili Volný blok, protože ten je nejlepší. Fakt bezva Nápad. 😀
Osobně soudím, že pak by čtyřdemolice i bez vykroužkovaných Pirátů měla pohodlnou ústavní většinu. A to by teprve byla jízda.
Ne, vedení SPD se mělo už tehdy usmířit s Volným & spol. a kandidovat na společné kandidátce. Jenomže Okamurovi šlo o prachy a jeho lemurům o stranické posty.
Vykroužkovaní Piráti na to neměli žádný vliv, tak by bylo méně dozimetristů ze Stanu.
Mícháte hrušky s cibulí.
Souhlas.
Tak s tímhle naprosto souhlasím.
A k tomu jako volič SPD.
Dneska na PL vyzývá Okamura, abychom se postavili klimatickému šílenství…ale to, že by poslali OZE na smetiště dějin a vysr*li se na lipskou burzu (tedy přestali dotovat Hákenkrojce), už neříká! Ach jo, všechno je jinak…taková světle fialová to je.
Jenže ono to tak snadno nejde. Oni ti hákenkrojci mají nad námi takovou moc, že asi budeme muset počkat, až se sesypou sami, do té doby prd. Jsou schopni nás hospodářsky zničit. Bez skrupulí.
No právě. Tak už se orientujme jinam, ale ani to nezaznívá….furt pevně vetknutí v berlínské a bruselské řiti až do úplného zničení!
Jo, BRICS.
Nečekat, až nám tihle křiváci začnou vysvětlovat, jak došlo ke spontánní poruše Nord Streamu , a že se teď musíme po pětatřiceti létech blahobytu na pětatřicet let uskrovnit, aby bylo zase dobře.
Bazalka nic v zlom, ale ako to chcete zabezpecit vladou a na koho by sa mala obratit? USA sami maju problemy s produkciou hmotnych statkov, Cina a Rusko je tabu, EU uz tu je, BR ci India asi tazko, Arabov nechceme. A co vlada prikaze firmam, ktore su v medzinarodnych dodavatelskych retazcoch ze maju sa zapajat povedzme s Cinou? Zeman s nimi mal tudim podpisanu nejaku zmluvu a ludia sa sli z toho zblaznit v mediach
Tedy s Gerdem. Ono se to pak všelijak promíchá a vypadá to, že souhlasim s nějakou ptakovinou …
Upozorňuji všechny radikální podporovatele SPD, že pro koaliční vládnutí se sinějším partnerem jsou třeba kompromisy!
Bez toho to nejde, a pokud chcete posunovat dějiny rychleji, hurá, na barikády!
Tohle bohužel pochopí málokdo.
Nějak mi chybí v článku zobecnění. Není náhodou v tom, že český národ nedokáže vygenerovat koncepční lídry ? Maďarský ano, Slovenský jakž takž taky ano, ale tady to je to – co to je. A zas to bude tak, že zásadní změny přijdou až po velkých změnách v mocenském okolí. Slováci měli svíčkovou demonstraci už 1988, kdy byl z pohledu řadového občana ČSSR režim ješte neotřesitelný. Maďarský parlament tehdy už jednal o legitimnosti účasti svých vojsk na vpádu k nám v 1968.O Polsku kde zasedali poslanci opozice, ani nemluvě. Co v ČR ? V ČR v tom roce vznikl Výbor pro stranickou práci v ČR, jako „třetí ÚV KSČ“ 🙂 Jsou národy které si prostě umí vládnout, židé, ať máme na jejich kroky jakýkoliv názor, touto schopnosti oplývají. Naopak, vícero afrických států existuje vlastně jen jako čáry na mapě. Kde mezi těmito 100 procent a nula procent leží ČR ? 40, 50 ? Je dobré se podívat pravdě do očí, bez iluzí… Babišové apod. jsou jen produktem tohoto stavu, této (ne)schopnosti…
Samozřejmě, že to zas bude tak, že zásadní změny přijdou až po velkých změnách v mocenském okolí.
Tak to bylo vždy a nejinak i nyní a v budoucnu.
Proč?
Neboť to způsob náš. Tradice.
Způsob, který se osvědčil, který funguje, způsob, na který jsme zvyklí.
Zná snad on Já VIII nějaký jiný, lepší osvědčený způsob, vhodný pro tuto naši kotlinku?
Jestli ano, sem s ním.
Co ma Cesky narod komu dokazovat , tak se na to Cesky narod muze akorat a zvysoka.
Ze pouckari nasli ,ze nekde a kdysi meli svickovou demonstraci tak se mame z toho snad posrat.
A ze prej si tak vladnou sami..
Vodstehuj se za lepsima Ja 8. Co dokazou. A co si dokazal ty.
My nedokazeme , tak co se vo nas furt staras. Ty tvoje vylhany pravdy, vytrhany z kontextu , vis co si s nima muzes , rovnou do voci. Starej se vo narody, co si umi vladnout..A muzes si ty kecy usetrit.
My nedokazeme a tak nejsme hodni tvych vylhanych ,demagogickych a sobe vsugerovanych ,z manipulaci jinych ,starosti vo nas , ani vo ne nestojime.
Tak to jste netrefil . Přeformátování soc bloku byl řízený proces , ke kterému bylo potřeba bezstrukturně i strukturně zmasírovat davy , aby tento scénář mohl projít .
Pamatujete si mrtvého studenta Šmída ? A pochopil jste , proč tato akce byla narychlo spuštěna ? Představte si , že by se nepodařilo změnit režim uprostřed Evropy a to v časovém oknu . Celý plán přeformátování by se začal hroutit .
A Vy napíšete , že jsou národy , které si umí vládnout .
Jsou národy , které se nechávají ovládat a je národ , který vzhledem k historické paměti nedůvěřuje změnám , kde sýr je v pastičce zdarma .
Proto ne Rakousko-Česko ale Rakousko-Uhersko.
Ano Danieli, taková je politika.
Byla stejná i za II. světové války, kdy mnozí dodávali zbraně a munici oběma stranám konfliktu, protože obchod je obchod. A kdyby se člověk zajímal o dávnější dějiny, patrně by stejný styl jednání nalezl i v dobách dřívějších. Proto bych nikdy nemohl být politikem, jsem na to příliš přímočarý.
Jistě, politika taky, ale hlavně lidi jsou takový …
Tak za takových podmínek se jeden z příštích prezidentů ČR bude jmenovat Strnad. Rodině překládané jako Křoví to vyšlo.
No – ptáka jsme za presidenta ještě neměli.
😺✌
Husák byl vosk?
OT: „Husák huse vytrh brk, kozel trk vyvrk si krk.“ 🙂
Vlastně ano. Nějak jsem na něj zapomněl. 😿
Tak zpěvného ptáka jsme prezidentem ještě neměli. Ale možná jej ještě uloví starší kocourek. 🙂
Vidíte, a přitom zrovna na Husáka se vykládalo tolik vtipů
To jsou ti mocní v zákulisí. Válka je jako voda pohánějící jejich turbíny. Starají se aby jí měli dostatek.
Jak se řekne strnad německy?
Přesně tak. Přímočarost a upřímnost se v politice nenosí a bývá většinou potrestána. Odměňuje se pokrytectví, poslušnost, kariérismus či vychytralost.
USA dodávaly zbraně, komponenty či suroviny oběma stranám válečného konfliktu až do 7. prosince 1941 (Pearl Harbour). Byznys je byznys, a ten se zbraněmi je superbyznys.
Odměňuje se i kreténismus.
USA dodávaly do Německa mnohem déle. Např. Henry Ford, který nenáviděl židy a finančně podporoval Hitlera už od r. 1926 (kdo ho tehdy znal?), vyráběl pro Wehrmacht v Německu (Ford-Werke AG v Kolíně nad Rýnem) na základě Hitlerovy (!!!) výjimky ze zákona ještě na jaře 1943 plně ve své režii lehká nákladní auta (3-tunky Ford V8 G 917 T + G 997 T), ale třeba i polopásové vozy (Maultier).
7. 12. 1941 (po japonském útoku na Peral Harbor) sice USA vyhlásily válku Japonsku a JEHO SPOJENCŮM, ale International Bussines Machine (dnes IBM) dodávala sčítací/počítací stroje pro pracovní a koncentrašní tábory jeětě na jaře 1944. V Německu vyráběla také dceřinná společnost Coca Cola atd.
Ano, válka je válka, ale byznys je byznys. Investice. Nic osobního.
Máte pravdu, díky. Kdysi jsem o tom něco četl, ale už jsem to zapomněl. Ford a IBM.
V roce 1942 se tehdejší senátor a pozdější prezident USA Harry Truman vyjádřil velice ošklivě o jistém panu Rockefellerovi; že prý chování jeho i jeho firem je přímo velezrádné. Asi to bude nějak souviset s pobočkou Standard Oil na Arubě v Nizozemských Antilách, která přes Španělsko dodávala do Německa přísady pro vysokooktanový benzín pro Göringovo letectvo a ropu tak dlouho, dokud to ještě šlo.
V Canfrancu na španělské straně Pyrenejí je poněkud přerostlé opuštěné nádraží, které fungovalo jako překladiště. (Španělsko používalo jiný rozchod kolejí než Evropa.) Z Německa jím proudili prchající Židé a do Německa suroviny. (A po porážce Německa prý i tudy prchali nacističtí pohlaváři, kterým se podařilo vyhnout zajetí.)
Nebylo to tak, že válku USA vyhlásila Třetí Říše? Jako spojenec Japonska?
Ano, bylo to tak.
Vidláku, dost dobrý. Jak dlouho bude trvat, než z SPD odejde Jaroslav Foldyna?
Už nyní jsem nevolil SPD. Po odchodu Jaroslava Foldyny se na tom nic nezmění. SPD je politický výtah.
Ano.
Rusko a výroba tanků vs Evropa.
Pro fajnšmekry technologií!
Uvnitř ruské továrny na tanky: Tajná technologie pancéřování, kterou svět ještě neviděl (celý proces)
Vstupte do ruské továrny na tanky a odhalte tajnou technologii pancéřování, kterou svět ještě neviděl. Tento dokument zachycující celý proces odhaluje, jak se surová ocel promění v monstrum na bojišti: kování vysokoteplotních slitin, vrstvení kompozitního pancéřování, výbušně reaktivní plátování, CNC obrábění částí korby, konstrukce věže, montáž motorového bloku, integrace odpružení a pásů, instalace pokročilého systému řízení palby a závěrečné testování bojové připravenosti.
https://www.youtube.com/watch?v=y18WGWFJmb0
Porovnejte s námi.
Jako Lego ze tří tisíc dílků. První obrněnec CV90 vyjede z českých dílen na podzim
Zásadní úpravy provozu dílen i testovacího polygonu a nábor asi 200 nových zaměstnanců. Ve státním opravárenském podniku VOP CZ v Šenově u Nového Jičína vrcholí přípravy na výrobou a finální kompletací nových pásových obrněnců CV90 pro českou armádu. „Na podzim vyjede první vozidlo,“ nepochybuje v rozhovoru šéf podniku Vlastimil Navrátil.
https://www.idnes.cz/zpravy/nato/cv90-vop-senov-navratil-bvp-obrnene-bojove-vozidlo.A251217_162541_zpr_nato_inc
Re: AM
Prosimich, študentíku, o vysvětlení pojmu „výbušně reaktivní plátování“. Opravdu bych rád viděl, jak se výbušně reaktivně plátuje.
Vždyť to tam píší, že to je tajná technologie, kterou svět ještě neviděl
https://ust.fme.vutbr.cz/svarovani/img/opory/hsv_specialni_metody_svarovani_svarovani_vybuchem_mrna.pdf
Re: Ano…
Svařování výbuchem NENÍ totéž, co“výbušné plátování“, sorryjako.
Re: Mk
Máte alespoň základní ponětí, wo co gou?
1/ Reaktivní ochrana se na vozidla montuje už pěkných pár let. Jsou to plechové kapsy, v nichž je umístěna náložka, která směrově exploduje při mechanickém zatížení. Obrana je určena proti těžším střelám a její efekt spočívá ve změně směru působení útočné střely, případně k předčasné aktivaci druhého stupně tzv. kumulované munice, která má za úkol prorazit pancíř.
2/ plátování se používá asi tak 60 – 70 let a spočívá v technologii střídání měkkých a tvrdých vrstev, z nichž je pancíř složen. Podobá se to dvěma krajícům chleba, slepených k sobě máslem a plátky sýra či salámu. Místo másla se cpe mezi železné pláty guma nebo jiný měkký kov.
V případě odkazu na YT tam Ivan lisuje něco, co se vzhledově podobá české hmotě od fy Aravel, která se užívá k utišení a odhlučnění výfukových systémů.
Efekt je tentýž – rozptýlit paprsek z kumulované munice.
Problém – jak může plátování „vybuchnout“, (když má být výbušné), a současně nedestruovat vlastní ochranný pancíř.
Řekl bych, že zase senzaci vytvořil nějaký „převzdělaný“ pisálek ve spojení s AI a strojovým překladem.
… a tak prostě těch několik vrstev pojal jako jeden pancíř. nemůžete chtít od každýho všechno. vlastně … nemúžete chtít vůbec nic od novináře, navíc z iDěsu …
Známé. Varianty na Cobham. A… Reaktivní pancířem nechrání celý vehikl. Navíc ochrana jednorázová.
Přiletí další dron…
Tak ved to je ta sranda. Ultratajna technologia, ktorú nikto nemá len Rusi a oni pustia tam do zavodu niekoho aby vytvoril video a dal na web? Rusi? No to urcite
Taky se musím smát. Filmový dokument o tajné technologii. 😀
Vždyť ti Rusi utahují i názvy podniků a označují je třeba jen jako Závod č. 27
https://www.youtube.com/@ForgeLineAuthority
28 videos
How this was made
Altered or synthetic content
Sound or visuals were significantly edited or digitally generated.
Videa na kanálu ForgeLine Authority spadají do kategorie AI-generovaného obsahu.
Syntetický vizuální obsah: Kanál využívá pokročilé generativní nástroje k vytváření hyperrealistických záběrů vojenské techniky a futuristických továren, které v reálu neexistují.
AI narrace (hlasy): Komentář k videím je tvořen pomocí AI syntézy řeči, která v roce 2025 dosahuje téměř nerozeznatelné úrovně od lidského hlasu, včetně přirozené intonace a emocí.
Označování na YouTube: V souladu s pravidly platnými od roku 2024 a 2025 musí tvůrci u takto realistického obsahu uvádět štítek „Altered or synthetic content“ (Upravený nebo syntetický obsah), pokud by divák mohl nabýt dojmu, že jde o skutečné záběry reálných událostí.
Re: ZH
Ať se ti blbečci naučí názvosloví.
Neodliší stupně Celsia, dioptrie, mužský a ženský rod, nedokážou přečíst čtyřmístné číslo…prostě nemohou být chytřejší, než ten ajťák, co je obsluhuje.
Pěkné. Pak dron s kumulativní náloží, shora…. vyřízeno. A nebo do podvozku. Nehybná hrouda železa. Šrapnelová nebo termobarická nálož ničící optiku. Oslepená konzerva.
Jo, a letadlovkám brzo odzvoní. Hejna podvodních dronů. Pohon a odraz jako ryba. Stačí vzít vrtule a kormidla. Bez suchého doku neopravitelné. Že operační svaz? Kombinovaný útok, nosiče dronů, drony vyčkávající v oblasti. Zahlcení a vyčerpání obrany. Stačí když několik pronikne. Braňte se kulometem roji hmyzu…
Laserové systémy mají omezenou kapacitu. Pod vodou nepoužitelné. Před tím trochu pozlobit, unavit. Hlavní úder při střídání směn, ideálně v noci. Biorytmy nelze okecat. Armáda má ráda rutinu. Nejslabším článkem je člověk.
Svaz Z v tichomoří za WW2. Japonci ttefili Princi od Wales torpédem místo kde hřídel jdoucí k vrtuli vystupuje z trupu. Výsledkem byla ohnutá hřídel která vykuchala loď odzadu až do strojovny. Asi jako když se na náklaďáku jedoucím do kopce urve kardan, motor se roztočí a než šofér zareaguje mu to rozmlátí spodek auta.
Podobně Bismark. Torpédo do kormidla a je z toho sedící kachna.
To je vzorový případ.
Jasně. Jenom se trefit… 😺
Obrana proti dronům:
Drony, lovci dronů. Zatím se používají na ukrajinské frontě proti těžkým „bombardovacím“ ukrajinským dronům typu Baba Yaga. Lovce stačí navigovat k cíli přibližně a pak cíl označit. (Tuším laserem, ale fakt nevím. Možná ho stačí jenom ukázat.) No a pak už jenom koukat, jak to „lovec“ zvládl. Podle videí to zvládá docela dobře – 90% úspěšnosti.
Ale:“fake is fake“, že ano…
Nicméně očekávám dtto u podvodních i hladinových dronů. Loď vypustí honicího psa (nebo několik). Typ kamikadze. Důležité je mít dobře nastavenou indikaci útoku. Hydrofony? Ty zvuky budou asi docela specifické.
To nás učili i na vojně. Třetí – čtvrtá hodina ranní.
Ano. Babiš je pragmatik – má k ruce poradce – nepůjde cestou, která podle jeho vyhodnocení není průchodná. To není špatná vlastnost.
Jestliže je někdo radikální, a neuznává nutný kompromis, je těžké se s tím smířit. Doporučuji flintu a na barikády.
Já osobně jsem zatím spokojen s „mírným pokrokem v mezích zákona“.
Ta nenávist k Babišovi byla nejlepším doporučením voličů, aby ho volili. To, že není Stačilo ve sněmovně není Babišova vina, ale najivita Vidláka a spojení s Konečnou. Nemám nic proti komunistům a myslím si, že zvoněním klíčů v 1989 jste si vylili s vaničkou i dítě, ale pozdě bycha honiti. Stejně je většina ráda za tenhle zkurvený kapitalismus. A když se to nelíbí, tak stejně je Babiš jenom o trošku lepší než Fiala, ale taky je to špatný. Co vlastě chcete? Liberální kapitalistická demokracie už je taková, Fiala byl a je její představitel v českých poměrech. Po ovoci poznáte je. Tak vydržte. Stejně teď už nemůžete nic změnit. Klesnout na úroveň našich novinářů a „odborníků“, to už je kumšt nebo záměr.
Co vsecko pouckari vyfantazirujou a lzou , aby delali dojem poucne nejchytrejsich..
„zvonenim klicu v 1989 jste si vylili s vanickou i dite“…
Takze nekolik tisic prevazne demonstrujicih studentu a hned „vy jste si vylili“..Kdo sou ty vsecky vy..
Pouckar nevi..Ale poucuje vo to vic..
Ted skoro kazdej student nema zadny starosti , je pohodlne vydrzovanej rodicema a sem tam si cte v ucebnicich.
A je vypatlanej vzdelanim. To je videt. Kdyby pracoval a staral se vo rodice a rodinu mel zodpovednost ,tak by rychle to jejich pobihani po ulicich skoncilo.
Snadno sou takhle postvany zaplacenejma agenta ,aby protestovali , aby se v jejich zivotech aspon neco delo..Naleti kazdymu , na kazdou blbost,jako dochtori a docenti .
Nemaji a predevsim nechteji za nic zadnou zodpovednost..
Takze „zvonenim klicu “ to pouckar svede na vsech deset milionu.
Ted jaky dite my sme vylili , kdyz my sme nikde nebehali s klicema. Bylo to prevazne nekolik tisic studentu..Ale celejch deset milionu ted vylejvali..
Nemozny pouckari pouci hned a zazraky za chvili. A lzou furt pryc.
Ted z jaky jejich vanicky. Z vanicky husakovych komunistickych metod ,persekuci a zasmradlyho bahna ,nekonecnyho hnusu. Kdy zastavil se soudruhama a potlacoval za kazdou cenu ,
normalni a zdravej vyvoj naroda.
„Stejne je vetsina naroda rada, za tehle zkrurvenej kapitalismus“. Pouckar vi vsecko .
Nikdy nerekne, co je vetsina a v jednom kuse demagogicky lze a napodobuje jenom dalsi pouckare….
A musi se takhle ,pomoci lzi opakovanych po jinejch ,ukajet …
Kdo vybudoval nejen Agrofert, není blbec.
Ano, v danou chvíli nikoho lepšího než Babiše v nejvyšší politice nemáme, zázraky se nedějí.
A hlavní bude – opakuji stále dokola – asi až rok 2028 (přečasné volby po rozpadu EU ??), kdy příjde ten pravý čas pro pana Rajchla, Macinku, Turka ale i pro Vidláka a paní Konečnou, třeba.
Jejich úloha teprve příjde, vše potřebuje svůj čas..
A nyní část těch jmenovaných musí dokázat, že na svou ŽIVOTNÍ ROLI mají schopnosti – je to jejich první zatěžkávací test.
Všechno jde tak, jak má, není kam spěchat..