Máme tu druhý den voleb a já mám dneska zabijačku… Takže až do večera budu mít ruce po lokty v prejtu, budu míchat škvarky, narážet jelita, pít a zpívat. Sčítání hlasů budu sledovat jen tak zpovzdálí. O rozbor výsledků vás ale rozhodně neochudím, jen je možné, že zítřejší článek nevyjde do půlnoci, protože to prostě nestihnu. Prosím vás tedy o shovívavost.
Přátelé, volby u nás se opravdu těžko falšují. Každý člověk přijde i s občankou, je odškrtnut v seznamu, urna je přes noc zapečetěná. Že by v noci někdo přišel otevřel urnu, vyměnil v obálkách hlasovací lístky, pak ji znovu zapečetil a zamaskoval… a udělal to takhle ve stovkách a stovkách volebních místností, to je z říše fantazie. Hlasy u nás nesčítá žádný stroj, ale volební komise, ve které zpravidla sedí zástupci všech politických stran či kandidátů. Je možné při sčítání udělat chybu, ale je manipulace je takřka vyloučená. Píšu to, aby bylo jasno, že dnešní výsledek skutečně vyjadřuje vůli voličů se vším, co k tomu bude patřit.
Pojďme si dnes tipnout výsledky a říct si k tomu pár poznámek…
Podle mě se hlavní souboj odehraje mezi generálem a Babišem. Tihle dva nejspíš posbírají polovinu všech hlasů, možná ještě o deset procent víc. Babiš podle mě udělal dobře, že šel jen do jedné televizní debaty a i když tam celkem uspěl a udržel dekórum, rétoricky na Zemana ani zdaleka nemá. Není schopen debatu ovládnout proti moderátorovi i soupeřům. Ale řekl bych, že Babiš je si toho vědom a hraje na jiné karty a jiné možnosti. Zároveň Babiš díky osvobozujícímu rozsudku získal pozornost všech reflektorů a kamer, což mu určitě pomohlo.
Generál zůstal stejný od začátku do konce a neudělal žádnou velkou chybu. Mluvil o tom, jak nebude překračovat své prezidentské pravomoci, ale jen tehdy, když bude všechno podle líbodémo. Kdyby náhodou měl jmenovat Okamuru, tak to neudělá, v tomto ohledu pravomoci klidně překročí. Jeho voličům to samozřejmě nevadí, protože lepšolidé rozhodují o tom, co je pro nás dobré. Ale je dobře, že to řekl, nedovedu si teď představit, že by po takovém extempore mohl Okamura říct lidem, aby raději podpořili generála místo Babiše. I když…. Bašta prý vybídl své voliče, aby hlasovali prázdnou obálkou…
Nerudová propadla, protože jejím největším soupeřem je ona sama. Vytáhli jí moc brzy a nechali jí moc mluvit. Největší fór byl, jak na jedné straně mluvila o nutnosti zvýšit daně, platit školné a zpoplatnit zdravotnictví.. a na druhé straně horovala za sociálně slabé a vyloučené regiony. Přesto bych ji nepodceňoval. Znám ze svého okolí celou řadu podobně prázdných lidí, pro které je ideální kandidátka.
Bašta se podle mě nejlépe chopil příležitosti a kdyby Babiš neměl soud, zřejmě by svým tématem na odvolání vlády ovládl prostor až do voleb. Na jeho výsledku to bude znát a chtěl jsem mu přát, aby byl alespoň takový, aby to nebyl propadák pro SPD, Trikoloru a všechny další, co ho podpořili. Chtěl jsem mu přát, aby se nestal kandidátem díky kterému budou v druhém kole Nerudová s Pavlem. Pořád podle mě platí, že Bašta se s Babišem přetahují o stejné voliče, kterých prostě není dost na to, aby je do druhého kola dostali oba. Jenže po jeho prohlášení, že v případě nepostupu hodí ve druhém kole do urny prázdnou obálku, tak mě veškerá přání přešla.
Hodně mě bude zajímat Fischerův výsledek, protože ten podle mě rozhodne druhé kolo. Kolik to dá dohromady s Pavlem a Nerudovou? Bude to víc než 50%? Já vím, že ve druhém kole se to úplně nesčítá, ale vzhledem k stále vyhrocenější atmosféře v Kotlince bych si myslel, že tentokrát by se to skoro sečíst mohlo. Budou mít Bašta s Babišem zhruba tolik, co Fischer, Nerudová a Pavel? Nebo budou mít výrazně míň, či výrazně víc?
Hilšer, Zima a Diviš (a také Středula) si jen zkazili pověst a jejich volební výsledek tomu bude odpovídat.
Můj tip:
Pavel – 30% Přeju mu míň. O hodně míň. Lampasák na Hradě = válka
Babiš – 30% Přeju mu víc – ve Vidlákově byl prý o volby velký zájem, takže by mě nepřekvapilo, kdyby 30% překročil.
Nerudová – 22% – Nepodceňoval bych efekt Čaputové
Bašta – 7% – Přeju mu víc a především mu přeju voliče, kteří ho v druhém kole neposlechnou
Fischer – 7% – Jeho výsledek nejspíš podceňuju.
Ostatní – 4% – škoda slov
A teď vy:
Je neuvěřitelný kolik lidí se neumí řídit vlastním rozumem….volim Baštu a je mi úplně jedno jestli doporučil v druhém kole dát do obálky prázdný lístek…jako to myslí někdo vážně a je taková ovce ?…a upřímně on má pravdu a koresponduje to s Klausem….vybrat si mezi Babišem nebo Pavlem je opravdu k zblití…nejsou lidi a s tím slovenským slintou, jako menším zlem, běžte do prdele
Bašta začal s kampaní bohužel velmi pozdě a tak se bohužel do druhého kola nedostane , takže když se tady budete rozčilovat , tak to nepomůže ani Baštovi , ani vám. Váš hlas bude ztracen. Babiš je samozřejmě vykuk , ale je tady naděje , že se situace na Ukrajině uklidní a potom bude Babiš lepší než Bašta o Gumě ani nemluvě. Generál Guma má totiž dobře našlápnuto a a druhé kolo má jisté a postupové místo je jen to druhé a tam Bašta bohužel šanci nemá. Voliči nedávají Babiši ani trochu souhlas s válkou na Ukrajině , chtějí mír za každou cenu a ruku na srdce jestli to bude na úkor Ukrajiny nám může být úplně jedno , protože to není naše válka a země naší velikosti nemá strkat rypák do cizích zájmů.
Je neuvěřitelný kolik lidí se neumí řídit vlastním rozumem….volim Baštu
Je mi úplně jedno koho volíte, co mi není jedno jakým právem svoji volbu nadřazujete oproti jiným
To si povíme odpoledne po sčítání hlasů. Volby jsou vždy kompromis.
OK. Vy s tím Baštou také.
O americké (a tím pádem české!) zabíjačce budoucnosti“
3. 1. 2022 Petr Hampl
„Zatímco čeští NATO-nadšenci opakují mantru o zaostalé Číně, američtí vědci fňukají, že přestávají Číňanům stačit. V 5G sítích a kvantových počítačích Číňané dokonce získali jednoznačný náskok.
Ono nejde o to, že by Číňanům hezky vyšel nějaký výzkumný či vývojový projekt. Jde o to, že se hroutí celý americký model vědy. Ten model se dá shrnout asi takto:
Provozuji základní a střední školství na mizerné úrovni, protože na masách příslušníků nižších sociálních tříd absolutně nezáleží. Stačí, když umí jakž takž číst a psát.
Dovezu si nejlepší vědce z celého světa. Nemám problém je přeplatit.
Nemám problém je přeplatit, protože moje vojenská a politická převaha mi umožňuje ukrást komukoliv cokoliv.
Tenhle model ovšem přestane fungovat ve chvíli, kdy narazíte na někoho, koho nemůžete rozstřílet. Americký model vysávání světa se vyčerpal. Stejně jako se vyčerpal římský model ve chvíli, kdy nebylo možné přivážet každý den tisíce nových otroků (protože většina známého světa už byla dobyta).
Skvělé školy pro děti rednecků? Opravdu pro každého? Za peníze daňových poplatníků? Místo financování válečných výprav? To v Americe neprojde nikdy.
Proti tomu se prosazuje jiný model, který funguje v Číně a který i my známe z dětství.
Poskytnete co nejlepší vzdělání všem dětem. To vzdělání je ideologické, nicméně ideologie je jenom tolik, aby to nenarušilo výuku matematiky a přírodních věd.
Z nich vyberete ty nejlepší na střední školy. Střední školy pak mohou mít úplně jinou úroveň než americké střední školy.
Z nich zase vyberete ty nejlepší a pošlete je na technické a přírodovědné univerzity.
Amerika by tenhle model mohla zkopírovat. Jenže to by se musela úzká vrstva nejbohatších vzdát svých privilegií. Skvělé školy pro děti rednecků? Opravdu pro každého? Za peníze daňových poplatníků? Místo financování válečných výprav? To v Americe neprojde nikdy.“
Clanek to dost pausalizuje, a to taky neni dobre.
V Cine jsou maglevy, velkomesta a vyzkumna centra, ale taky obrovsky venkov, kde se zije uplne jinak. Rekl bych, ze cinsky venkov je o dost zaostalejsi, nez ten americky. Ale celkove je v Cine zase vic lidi, kteri jsou zvykli a ochotni tvrde pracovat.
Zrovna tak o USA. Tam jsou pobrezi a vnitrozemi. Obe se dost lisi. Taky socialni nuzky jsou tam slusne rozevrene a papalasi uz radsi ani nelzou o „tavicim kotliku“.
Za meho mladi to byla povinna mantra.
Nedostatek ochotne a levne pracovni sily resi importem Latinos.
Jinak plati, ze v USA porad jsou spickove skoly, a kazdy Cinan by tam rad studoval.
Je tam skolne, ale pro nadane deti je pripraveno dost stipendii. Na to ale musite dost drit, a to se detem z bohatsich rodim moc nechce.
Jinak na tech skolach studuje dost Indu a Cinanu. Nekdy odstanou stipendium, ale casto jim to plati jejich vlady.
K tomu vysavani mozku: uz pred 15 lety byli naborari IT gigantu ze Silicon Valley Indove. Proc asi.
Ač-li to není jinak. Faktem je že minimálně 30 let přetahovali vzdělané z té 1/6 světa, takže svoje nenutili a nehledali. Dalších 30 let se většina školství té 1/6 převáděla na emerický systém, čímž to jelo dolů jak po másle. Proto rusové onehdy vyhlásili návrat k tradičnímu školsrví, neb blbové jsou k nepotřebě. A to číňani – obávám se že tam jdou proto, aby zjistili jak se vzdělávat nemá a co amíci neznají. Jinak by nedosahovali tak dobrý výsledků ve všem co dělají, jako dosahují. Prostě jedou po svém.
Ema: spousta lidí z jiných civilizací chodí studovat do anglickojazycnych zemí, aby se dobře naučili angličtinu. Pořád je to světový jazyk a taky tím poznají svého protivníka. Kolik Američanů a Evropanů jede poznat Činu, Indii nebo Rusko?
Lepšolidi seřvali profesora, Stropnického ml. i Kavana za sestavení Iniciativy za mír na Ukrajině. Stejně tak seřvali Babiše, který řekl, že pokud by byl zvolen prezidentem, svolal by do Prahy mírovou konferenci světových státníků.
https://echo24.cz/a/HFeCn/zpravy-domaci-iniciativa-mir-spravedlnost-stropnicky-horejsi-pojar-kreml-ukrajina
Zajímavé argumenty použili lepšolidi v případě Hořejšího, je prý respektovaný vědec, ale nevyzná se v politice. Ha, ha, ha, to jsem se nasmál, takže celá ta banda Pětilhářů je kovaná v politice?
Za Hitlera taky lepsolidi lyncovali kohokoli, kdo vyslovil sluvko mir.
Za servanim neni treba chodit az na Echo, na to staci mistni diskuze. Pouze reknete, ze budete volit Bastu a hned jste v kuzi Horejsiho.
Velmi vtipné…
Můžete dát pár citací jak tady byli SEŘVÁNI voliči Bašty?
Než tady z Babiše uděláte mírotvorce, je potřeba si říct, že on je kam vítr tam plášť, prostě zacítil, že teď je výhodnější říkat, že chce mír. Zelí už začal škemrat po mírových jednáních. Jinak by stejně tak volal po válce, kdyby to bylo výhodnější. Znamená to, že situace na Ukrajině je zřejmě neudržitelná. Jak lehce ze sebe nechají lidé dělat kretény, nechápu, že mu to stále tak snadno prochází, vždyť není ani dobrej lhář.
Mě osobně se,, líbil,, nadpis Mírový štváči……….to by blbec nevymyslel kam chtějí ještě klesnout?
Už dlouho nikdo nevyjádřil mé odhady, myšlenky a preference tak výstižně, jako tenhle pán:
https://www.petrhampl.com/ivan-hrbek-predvoleni-komentar/
Asi tak nějak …
Pockejme si na vysledky voleb, ted je nejlepsi cekat.
Male OT:
Zacina byt jasne, proc je v Cechach „nahle“ nedostatek leku.
Zvlaste proti bolesti a na horecku.
Darci se pak dozvi, kam mizeji derivaty z jejich krve:
https://www.zdravezpravy.cz/2022/07/01/na-ukrajinu-z-ceska-zamirilo-jiz-devet-kamionu-s-leky/
Není nic horšího , než včerejší noviny.
Ano, zpráva o odeslání devíti kamionů s léky je z července 2022.
A kolik dalších následovalo? Proč ve všech okolních státech jsou základní léky k dostání a u nás ne?
Též vesnice u Prahy, těžce pro-pětikoaliční. Dnes hned v osm ráno docela živo. Nepamatuju!
Já zásadně
1/ chodím až druhý den,
2/ beru si sadu lístků ve volební místnosti,
3/ nepoužité nikdy nevyhazuju do bedny tamtéž, nýbrž doma pečlivě zlikviduju.
Proč?
Pisou na ne seznamy na nakupy asi.
S bodem 3 bych souhlasil, vezmu si domů všechny nepoužité hlasovací lístky. Mají prima formát.
A body 1./ a 2./ ?
Proč se by se měly zalepovat obálky? Kdo je má pak rozřezávat?
>> Naprosto paranoidní nápady.
Kocoure, kde prosím píšu o zalepování obálek?
Máte to marný. Zapírání nemá smysl. Starý kocour prokoukne každého i když o tom nepíšete.
Favorite, dělám to stejně. Právě vyrážím…
Děkuji, spřízněná duše. Nechť nám Staří kocouři a gogové naši paranoiu dopřejí. Nikomu a ničemu jí ostatně neškodíme.
„Bašta prý vybídl své voliče, aby hlasovali prázdnou obálkou…“
Bylo by lze tuto informaci seriózně ozdrojovat?
P.S.: Pěkně prosím dobrou duši o relevantní odkaz …
Doporučil i svým voličům, ať se zachovají jako on. Vhodit do urny práznou obálku. Ve videu v čase cca 3.50. https://www.facebook.com/tomio.cz/videos/986313815933212/
Myslím, že není navedenej, je blbej.
Ještě doplním koment Michala Haška:
Michal Hašek
dsoeoptSnr0tul195c0af4ia83716g4c1l gh8uh672l2fi748mh93t1uiu8 ·
Vládní koalice by mohla pomalu začít chladit šampaňské. Ptáte se proč? Kandidát opoziční SPD Jaroslav Bašta totiž prohlásil,že pokud nepostoupí do 2.kola, vyzve svoje příznivce,aby se voleb i ve 2.kole zúčastnili a vhodlili „prázdný lístek“, čímž má asi na mysli prázdnou úřední obálku. Pokud toto nakonec bude vedle samotného Bašty i oficiální doporučení nominující SPD a pokud ve 2.kole bude stát proti sobě jeden „provládní“ generál a jeden „opoziční“ kandidát, půjde o nejšpinavější kšeft party politických obchodníků, který bude třeba ze strany voličů v budoucnu náležitě „ocenit“. A prezidentem republiky bude v takovém případě (po 55 letech zase) armádní generál 🇨🇿
Zdroj: https://www.facebook.com/michal.hasek.7
šmárjá, i ten bidet mluví líp
Na něm by si vylámal zuby i Petr Jablonský. To se nedá imitovat. 🙂
Děkuji.
Já to vnímám jen tak, že nechce podpořit nikoho jiného …
(Tak dlouho na něj při tom hovoru tlačili, až řekl tuto ptákovinu.)
Doporučí i svým voličům, ať se zachovají jako on. To je z vyjádření jasný.
P.S.: Upřímně, bezelstně … 😉 Nic jiného bych v tom nehledal.
A zřejmě už byl dost unavený – těšil se do postele.
Jeste par takovych „vysvetleni“ a bude z nez Biden, jako vysity.
Jako uz ted prazdnou?
Ceho tim soudruh dosahne? Ze by se bal vyhry?
Houby – to se týkalo 2. kola, pokud by se tam nedostal …
Děkuji.
Já to vnímám jen tak, že nechce podpořit nikoho jiného …
Tak dlouho na něj při tom hovoru tlačili, až řekl tuto ptákovinu.
Netakticky, ale upřímně a bezelstně. Nic víc bych v tom nehledal …
Tlacili na nej dlouho?
Jedna prima otazka na jeho osobu, a pak dalsi pro jeho priznivce.
Rozhovor obsahuje standardni otazky, nic zaludneho.
Lhat netreba, malovat naruzovo rovnez ne.
Staci odvaha podivat se pravde do oci.
Něco to vypovídá o jeho mentálním (momentálním – jak kdo chce) stavu
Jo, Ivo, když jste dokázal, že to Bašta skutečně řekl, tak to budou vysvětlovat a obhajovat… on to tak nemyslel;, on byl unavený; on tím chtěl vlastně řící, že; zahnali ho do kouta; atd.
To je trollí komedie.
Je to uplne stejna sorta lidi, ktera uz poslala Babise za mrize, a kdyz ho soud osvobodil, tak zacli kvicet o zaplacenem/znamipulovanem soudci a zkorumpovane obzalobe…
Víte co mě nejvíc pobavilo na besedě „křoví“ na Nově? Když Bašta řekl, že by na Zemana rád navázal svým druhým zvolením prezidentem.
Tak jak? Na tuto „zdravící“ řečnickou otázku se odpovídá podle národního naturelu… v Čechách obvykle negativně či výsměšně (Ani se neptej, Eště ty mě na*er, Stojí to za ho*no, Pí*ou ke zdi, Dobře už bylo, …) v Americe lživě (Its great, Im fine, All right, …), Rusové tak debilní otázky většinou ani nepokládají, protože odpověď je v zásadě jasná předem. Další národy nevím, protože když s někým mluvíte anglicky či rusky, dotyčný zachovává jazykové zvyky, jak se to naučil v konverzaci; tj. jde to po „americkém“ či „ruském“ způsobu.
Budu-li optimista, do 2. kola postupuje Babiš a generál Guma. Žvásty o součtech hlasů kavárny proti B+B, jak zde šířili „svědci Baštovi“, opírajíc se o jakési fantasmagorie prohlašované za matematiku, nejsou ani směšné – protože 2. kolo je až za dva týdny, takže jde prakticky o další, docela samostatné volby.
5-ti demolice už se předem pasovala na vítěze, a vyrukovala s „60-ti denním nasazením“ vojáků bez souhlasu parlamentu, přičinlivě po amíckém vzoru – kde takto zahajují války, které pak trvají 10-20 let, aniž cokoliv schválí Kongres. Dost jistě budou v takové vítězné euforii pokračovat a demaskovat se až do 2. kola, takže mnohým voličům by mohlo začít docházet, k čemu všemu to povede. Žumpy nedokáží držet své odporné prolhané tlamy, a budou ve svatém nadšení šílet naplno, dle notiček, které dostali…
Přijde mi, že tito soudruzi jedou dle plánu, který dostali od Loutkářů – jak se zdá, předpokládali 100%-ní pokrytí 2. kola voleb kandidáty 5-ti demolice, tedy Gumou a ein kluges schöne Mädchen Danushe. Což se zjevně nepovedlo, ale oni stále jedou dle původního befelu.
Navíc se během následujících dvou týdnů zažehne více situace v Ruině, čímž nebezpečí vrchního Gumy na Hradě bude zřejmější každému voliči, a Babiš proti tomu bude vypadat jako mírotvorec už z podstaty. Nepochybně se k válce oba vyjádří – a Guma nemůže slevit z pozice Fašingtonu, který ve skutečnosti zastupuje; kdežto Babiš může fungovat mírově jak bude chtít a jak bude výhodné – návštěvou Macrona si k tomu dokonce předem nachystal půdu.
Ohledně té tzv. „Alternativy“, ukazuje se, že Bašta byl a je především agent 5-ti demolice a Okamurova SPD není politická strana, ale výživný pašalík pro Pitomia a pár další, fungující jako kanálová drenáž na všechny ty, kteří dost nemilují 5-ti demoliční Národní frontu nové doby. SPD a Trikolóra se tímhle spektáklem odkopaly a postupně půjdou ke dnu – pár let jim tento podnikatelský politický projekt ještě asi vydrží, ale to je tak Fšecko.
Druhé kolo voleb tak může být více referendem o válce a míru, než prostými volbami prezidenta. Což staví libtardy a lepšolidi do nevýhodné pozice, protože do protiruské válečné hysterie už nainvestovali příliš. Žumpy nemohou věrohodně otočit na obrtlíku, ani to neumí i kdyby chtěly a dostaly takový befel.
Což je celkově důvodem mého opatrného optimismu, že dalším prezidentem ČR nebude Guma.
Re: k42
K frzám zahajujícím rozhovor jste ještě zapomněl srbochorvatské:
Kako ste?
A ještě je naprosto perfektní gorolské:
No i?
Samozřejmě že nejsem objektivní, ale tuto frázi pokládám za geniální.
Ježíšmarjápanno,
První dvě slova, mají být „K FRÁZÍM“!
Mám po ránu ožralé oči i ruce.
To gorolské je dobré.
Souhlas, především co se SPD a její Bašty týče.
Doufám, že tento poloKorejcův faul na ne-kavárenské voliče bude v následujících parl. volbách náležitě „oceněn“. I když… většina ovčanů má paměť akvarijní rybičky a míšenec jim zase vykecá díru do hlavy!
Ty prázdné obálky nechápu. Ve druhém kole bude zvolen ten, který dostane víc hlasů, ne ten který dostane nadpoloviční většinu.
Takže když bude 10procent prázdných obálek, vyhraje ten, který bude mít 46 procent hlasů a porazí toho, který bude mít 44 procent.
Co tím chtěl Bašta říci? Že tohle neví?
Myslím, že tímhle vyjádřením nějaké hlasy ztratil.
Co je na tom k nechápání? Když se někdo s úsměvem přiblíží a pak Vás bodne nožem do břicha, co je na tom k nepochopení?
Bašta je zkrátka a dobře „od nich“. Sloužil jako protiváha Babiše, měl mu díky „dezolátům“ sebrat hlasy, aby se Babiš nedostal do 2. kola, toť vše. Což nevyšlo, a tak aspoň dostal rozkaz dezolátní hlasy hodit pro druhé kolo do koše, o což se touto poznámkou pokusil.
Jenže to vyjádřil předčasně…
Máte pravdu. Celé to baštování mělo jediný účel – ubrat Babišovi. Budu si dobře pamatovat, kdo tady v diskusích horlivě baštoval a typuji, že jak se dotyční krátce před volbami objevili, tak po nich zmizí.
To budete mít těžký úkol.
Protože kovaných espéďáků, kteří okamurovcům věří vlastenectví, je tady jako naseto, bude těch horlivě baštujících povícero a jen tak nezmizí..
Koukal jsem, jako blázen, když se to tu poprvé objevilo.
Nemám zas tak krátkou paměť a proto vím, že ten člověk byl a je nevolitelný a nezvolitelný do jakékoliv funkce, kde se vyžaduje odpovědnost.
Ani sám náčelník nikdy nebyl v pozici, kdy by musel za něco konkrétního zodpovídat.
Už několikrát jsem napsal, že Okamura je politický podnikatel, že svou rétorikou si vždy těch 10-14% najde a to mu k pohodlnému životu stačí.
A stojím si za tím.
Ja tedy nevim, ale jsou snad lidi loutky? Ja sel volit s odporem Bastu, a muze si rikat to chce, pokud pujdu volit v druhem kole, bude li, budu volit podle sebe.
Musime doufat, ze vetsina lidi ma vlastni rozum.
K Babisovi a jeho vizi mirovych rozhovoru v Praze. V Rusku jsme ted mezi neprateli a logika, ze posleme vse co mame za zbrane, a az dojdou, jdeme si hrat na mir, … Asi tezko.
Vzpomente Babu a Vrbetice. Kdyby aspon vytahli nejake dukazy… Sorry jako, Babis je slaboch.
Uvidime co druhe kolo, ale jeste tu neni tak spatne, aby ovcani chteli neco zasadne zmenit.
Musite pocitat s tim, ze alternativa a svobodomyslni lide vas budou urazet a napadat, pokud nebudete volit podle jejich volebnich konstrukci. Vitejte v Cesku- behem tehle volby krasne pochopite, proc se CR nemuze nikdy vydat svycarskym smerem.
Stridor napsal:14 ledna, 2023 (8:20)
Diskutoval jste na Novinkách a Seznamu?
Tam poznáte toleranci, slušnost .
Tohle srovnani si Kydy nezaslouzi, ale podstata zustava, to mate pravdu.
Ovsem od alternativy, na rozdil od nahnedlych diskuteru, bych tohle nikdy necekal, z techto voleb odejdu velmi poucen.
Spis povazuje za soucast sestikoalice on Babise a mozna to chtel zduraznit prave tak, ze pak uz to bude jedno.
Neji volit vs hodit praznou, rozdil je v ucasti a procentu vadnych
Podívejte, chápu, že pro 74-letého pána, starce nad hrobem, to může být opravdu vyjádření nesouhlasu a jakýsi morální postoj. Možná k tomu Baštu prostě takhle zneužili a on to vykonal nevědomky.
Ale na druhé straně, pro kohokoliv, kdo se ještě nechystá do hrobu je to dementní akce, protože lepší pragmatik Babiš než Guma, kde je výsledek předem zaručen. Z takového pohledu je Baštova poznámka otřesná…
Kdybyste cetl mistni diskuze pozorneni, vedel byste, ze Bastuv fanklub chce predevsim vyslat signal.
Od zacatku tu tvrdi, ze neni dulezite vyhrat, ale hlavni je, dat petikolce najevo, ze za ni nestoji.
Jako by jim nestacil pohled do snemmovny nebo senatu…
No a Basta osobne? Proste se odkopal, a vsichni ted vedi, ze byl jenom mourenin.
ad Bašta:
Byl tuším velvyslancem v Rusku a na Ukrajině.
„Normálně“ by měl mejnstrím řvát, že má určitě vazby na Rusko, že nás potáhne na východ k „ruským ožralým mužikům a fašistům“, že je Putinův agent atd. … doplňte si sami.
Mejnstrím neřve. A vlastně se v tom ani nerýpe – proč?
Ani o té Ukrajině se moc/vůbec nezmiňuje, a to ani pochvalně.
Připadne mi to všechno dost zvláštní a nelogické.
Totiž – v určitém případě/směru to naopak logiku má.
Ráda bych se mýlila.
Přesně tak. Ani si „investigativně“ nevzpomněli, co Bašta vyváděl v 90. letech. Jak mu dávali „neznámí muži v metru tajné spisy“, jak se objevovaly a ztrácely „Zemanovy kufříky“ atd. Prostě už jen z tohoto je jasné, odkud vítr fouká…
K Babaluba (6:14)
Pátrala jste po zdroji oné informace?
Mně se to nepovedlo …
Už jo …
Babis se uz tesi, ze se stal prezidentem, no koukejte : https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=hBm_MG3G8mI
Babiš může jen překvapit. Sluníčka jsou teď zmobilizovaní jako nikdy jindy. Výsledek soudu sice některým z nich zbořil svět, ale propaganda jim nenávist k Babišovi vepsala do genetického kódu. Alternativa si to podle mě pokazila Horová im za Baštu, protože díky němu štěpí síly – tudíž budeme svědky zločinu SPD na této zemi až gam z volí generála. Takže můj normální tip je, že general vs. Babiš se utkají ve 2.koke, kde generál Babiše bohužel asi utluče. A můj nejčernější typ je, že generál dnes získá nadpoloviční většinu, protože se sluníčka zmobilizovaky a alternativa rotštěpila.
Pojďme připustit, že můžeme všichni dostat šeredně na prdel.
Jaký štěpení, vy opravdu považujete babiše za alternativu? Nechápu.
Ps: I pro Vidláka – jemné nuance – já hodím vs vy hodte těžký k pochopení.
Babiš forever.
… a nikdy jinak.
Se Bašta posral v kině?? S těmi obálkami? V movie theater complexu??
…I když, počkat!…, vlastně… vlastně neposral!… No jo, konečně mi ti docvaklo, právě teď u psaní! Žádný, že potento! To se u něj nemá tak říkat! Ať žije rozum pro Baštu!! Je to jedinej morální kandidát!!
Proč to tam Vidláku nemáte vytučněný, jak je morální kandidát? Sjednocující, protože prostě buď já, nebo se sami sebe vpleťte do byciklu! Já jsem normálně právě udělal kaminaut a jdu do něj!! Jdu se stlemit do jediný pravý skutečný alternativy! Takto se má správně probudit k rozumu!
Koukejte Vidláku někde vygůglit, že to von s těmi obálkami ve skutečnosti má skvěle promyšleno s Okamurou ve finální prospěch týhle země. Ať se ukáže, jak jsem správně kaminautil. Ve mně totiž to espédéčko předtím furt tak nějak bublalo. Třeba bublalo, jak spravedlivě říkali, že ty demošky jsou těžký fejk, a že se má chodit jen na jejich spravedlivý demošky. Všelijak bublalo, že to prostě dělaj dobře, že se ihned ochotně a rozumně s každým domluví. Že každýho, kdo by se jim snad nespravedlivě snažil lézt do spravedlivýho zelí, vezmou pod svý křídla. Když on pochopí, co a jak. Jako, aby toho nechal a šel do prdele. Když ne, sám si za to může.
A teď si vemte, že von se do toho jaksi montuje či co taky jakýsi ten Rajchl. Jak pak k tomu ten Okamura přijde, že mu někdo furt chce klavírovat do tý zachraňovačky? Já jsem měl s lidma od toho doktůrka nějaký jednačky o sympatizování, ta moje se s ním dokonce fotila, prostě jsem ulít. Tak od něj musím taky rychle odkaminautit, ať to těm jdoucím směrem k rozumu, teda, co už tam jsou, furt nekazím!
Prej nedůvěra vládě. Cha! Leda když se domluví, že pak rozum dostane svých pod oportopatnáct a nikdo je nebude prudit s nějakou reálnou odpovědností!
Strudula doporucil Danusi, Basta prazdne obalky.
No, aspon se kluci vybarvili.
U Streduly bych to celkal, Basta je podle vseho zahorkly a Okamura pokracuje v tom, co delal do ted.
S procenty by se dalo souhlasit, jenom Bastovi predpovidam min.
Jeho priznivci si v agresivite a lhani v nicem nezadaji s fanousky petikolky, takze jsou vice videt, ale to se v pocet obalek promeni malokdy. Oni to delaji z hloupsti, a na detaily, ci nejaky dlouhodobejsi plan nehledi.
Re: Třešňák
Už jste našel zdroj Baštova údajného doporučení?
Ano, visi to na Okamurovo fejsbuku.
Cas 1:00 rika, co bude delat on + v case 3:50 rika jeho volicum, aby taky hodili prazdny listek.
https://www.facebook.com/tomio.cz/videos/986313815933212/
Pokud se vam to nechce otvirat, tak tam Basa na primou otazku v pripade nepostupu do druheho kola odpovida, ze by hodil prazdny listek. Pry aby ukazal, z „volit“ je treba, ale nikoho jineho, nez sebe, volit nechce a jeho volici by meli udelat to same.
Jeste vetsi blb, nez se zdalo. Jako mistni signalisti.
Budu od teď chodit k volbám a házet prázdnou obálku protože myšlenka, že volit kohokoli jiného než sebe, je blbost, se mi zalíbila.
Tedy až od příštích voleb. Tentokrát to v druhém kole ještě hodím Babišovi. Ta myšlenka musí uzrát.
Rozmlouvat to nikomu nebudu, kazdy ma pravo volit koho chce, jenom napisu po stopadesate, ze na podobne signaly se velmi tesi Vystrcil a jenu podobni.
Signaly a neplatne volebni listy je presne to, co vykresluje alternativu a jeji schopnost neco zmenit.
To uz dava vetsi smysl.
Hodit prazdnou je statisticky odlisitelne od nejit.
Ježišmarja!
Babiš jako prezident by byl špatnou zprávou pro Ukrajinu, píše ukrajinský list
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/ukrajinska-pravda-babis-jako-prezident-by-byl-spatnou-zpravou-pro-ukrajinu/
ještě jednou link
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/ukrajinska-pravda-babis-jako-prezident-by-byl-spatnou-zpravou-pro-ukrajinu/2310308?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz&fbclid=IwAR3wFd_oEvQMdoFQb-vAVBDHlLZswyR2fg9PQcEHUTL7Hz-NMycB-oRe17c
Vida vida, Babis jeste nic nerekl a uz se ho boji.
Copak ma asi general ze ukol, ze maji strach, ze by Babis odmitnul?
Ale řekl, když odcházel z volební místnosti v Průhonicích slíbil, že pokud bude zvolen prezidentem, svolá mezinárodní mírovou konferenci do Prahy. A lepšolidi kvičí, jako když prasatům zapálí kvičník. Co prý si to dovoluje? Kdo mu to dovolil?
https://www.youtube.com/watch?v=izjV3E2mM9M
Mír je desinformační slovíčko, vy, vy.. mírový štváči! 🙂
To je docela dobré doporučení pro Babiše k volbám.
Kdybych měla falšovat volby, tak bych se s vyndáváním hlasů z obálky neobtěžovala. Už předem bych si nachystala sadu lístků v obálce, tak aby to namíchané vyšlo dobře pro mého kandidáta, možná trochu víc v jeho prospěch, abych zajistila, že sobotní hlasování to nepřebije. Jediné, na co by si bylo třeba dát pozor – vyměnit stejný počet obálek jako jich bylo původně v urně.
Ve volebni komisi jsem byl jednou kdysi davno.
Predem nachystane listy by urcite sly, je jich dost pro lidi, kteri prijdou bez listku, kterych je naopak malo.
Ale tim vznikne velky problem, ze to nekde musite mit pripravene, a ze to nekdo muze mezitim najit. Prechovavat to ve volebni mistnosti je nesmysl, a pokud tam pozdeji napochodujete s nejakym zavazadlem, tak kontrole proste neutecete.
Krome me tam byli v komisi jenom stranici (ja jsem to mel jako brigadu…) a dost jsem ziral, jak se vzajeme hlidali.
Pak se to zapeceti a zamkne.
Pritomni jsou rovnez urednici z radnice.
Nic neni nemozne, ale pravdepodobnost odhaleni podvodu je vysoka.
a dál to putuje výhradně elektronicky… no já už s tímhle tematem končím, zdá se mi to marný
Jak to putuje dal, to uz nevim.
Reagoval jsem na to chystani listku do obalek predem.
Přesně. ELEKTRONICKY. Jakejpak tam bude sčítací prográmek? Půl hlasu pro „nesprávného“ kandidáta, jeden a půl pro „správného“?
Nevím, jak ve velkých městech, ale v menších obcích nebo dokonce na vesnicích je jakákoliv manipulace s lístky vyloučená. V komisi sedí zástupci jednotlivých stran, navzájem se hlídají. Každý každého zná, sousedi si „vidí do talíře“. Proto to úsilí prosadit korespondenční volbu! Tam už se prostor pro manipulaci jaksi otevírá, že? Takže jakýkoliv způsob korespondenční nebo dokonce elektronické volby zásadně odmítat! (viz ne úplně transparentní čachry s firmou kontrolující platnost podpisů na kandidátních arších).
Ja jsem falsoval omluvenky, tak me reditel skoly postavil na skolnim dvore jako spatny priklad, takze ja take trpel za totality 😀
Pětidemolice dohromady (Pavel, Nerudová, Fischer, Hilšer a další) – 40-50%
Babiš – 30%
Bašta bohužel jen 15-20%.
Považuji za kolosální chybu, že Alternativa jako jeden muž a jedna žena nepodporují Baštu. Babiše dostanou do 2.kola jeho věrní důchodci a tam vyhoří jako papírový čert, protože mezi lidem českým opravdu není oblíben.
Baštovi jeho nepodporu Babiše nevyčítám, protože to je zásadový a moudrý člověk. Dobře ví, že Babiš podpořil Grýndýl, bo dotace a podpoří vyslání české armády na ukrajinská bojiště, protože je mu to šumafuk. Jeho blízcí na Ukrajině nepadnou.
Myslím, že podporovatelé „menšího zla“ budou zklamáni.
koukněte se vejš Ivo 8,39
Ve vesnici u Prahy, kde se volí po pražsku, jsem navečer stál poprvé ve volební místnosti frontu.
Z toho jde strach.
V jiné vesnici nedaleko Prahy se též stály fronty. Inteligenti tuto ves kolonizující volili (jak jsem z debat vyrozumněl) zhusta našeho generalissima, dutohlavové (přesně podle Vidlákovo teorie svůj k svému) pí. Pičutovou, dezoláti Babiše. O Baštovi slyšet nebylo.
Moc tipů tady zatím není, takže trhovci, tady je kůže:
Babiš 29
Jenerál 28
ushe 19
Bašta 9
Fischer 8
Hilšer 4,5
Zbytek zbytek (2,5)
https://necenzurovanapravda.cz/2023/01/manipulovane-volby-od-zacatku-do-konce-ukazuji-ze-o-vitezi-se-davno-rozhodlo-v-zakulisi/
Bookmakeři dávají Pavlovi 70% na celkové vítězství tak asi vědí proč. Včera zazněla zpráva že Fiala zkouší ve Sněmovně triky jako dostat české vojáky na Ukrajinu bez souhlasu sněmovny. Pšonci už se s tím netají a Černochová už se nemůže dočkat až přijde befehl z Washingtonu. Kdyby to Babiš zved ze země a udělal z II. kola referendum o mobilizaci, sice by se mu libtardi na sociálních sítích vysmáli do ksichtu ale do obálky by dávali Andreje. Když přijde na věc, ze skutečné války jsou podělaní i libtardi i kdiž velká část jich netuší co to vlastně je.
Současně s vysláním mladých bojových šampónů na UA je třeba ještě projednat valorizaci vdovských a sirotčích důchodů.
už se stalo
Bookmakeři potřebují především vydělat
https://dfens-cz.com/dalsi-modla-pada-dezinformace-se-meni-v-pravdu/
Nedaleko od Zahrady Čech, ve městě mého mládí, prý zemřel volič poté, co hodil volební lístek do urny (volební). S ohledem na to, že v Roudnici vládne sice starosta, bývalý generál, velitel letectva ČR, ale v jeho koalici je kamarád Babiše, který prodal místní masokombinát Bocianovi, vypadá to tedy, že přece jenom Babiš s přehledem vyhraje alespoň o tento jeden hlas.
Pokud hodil do urny lístek se jménem Bašta, nebo Babiš, misi splnil a nezemřel nadarmo…
Vidláku, děláte mi chutě!
My na článek počkáme, zatím podebatíme u předchozích.
Díky za Kydy! Je to oáza…
Babiš 32
Pavel 30
Nerudová 25
Bašta 6
Pavel 29 %
Babiš 28 %
Nerudová 16 %
Fischer 11 %
Bašta 8 %
Hilšer 6 %
Diviš 2 %
Zima 1 %
Já jsem byl vilit v Praze a tam nával nebyl, řekl bych běžná účast. Naopak žena volila u nás na malém městě a poprvé v životě stála u voleb frontu. A to tam jela nadvakrát, protože poprvé to podle vycházejících bylo na půj hodiny…
Z toho optimisticky vyvozuji závěr, že tentokrát by se mohlo jednat o vzpouru vidláků proti Praze a Brnu. Nas*aných dezolátů proti lepšolidem. Proto si myslím, že Babiš i Bašta budou mít víc než odhadujete. Uvidíme.
Už jsem psal jinde, jako dalo by se říci „kovaný SPĎák“ jsem to hodil Bábovi. Se mnou masomlýneční synové, poprvé volili. U nich ani nevím koho, bavíme se hodně, ale na politiku moc řeč nepřijde. Snad mimo bruselských svinstev. Na mou otázku neodpověděli, spíše se culili. Takže z 90% ani Bašta ani Bába.
Holt internetoví kamarádi asi vykonali své. Ale důležité – na volbách dost lidí přicházejících a odcházejících, věkově spíše starších ode mne. Na druhou stranu, u nás prakticky nejsou paneláky, jen starší rodinné domy, takže i toto může být důvodem, kdy mí synové byli ve volební místnosti unikátem a vysloužili jsme si pochvalu od komise.
Další nepochopitelná věc v rodině, pán přes osmdesát let. Na nic jiného než na zprávy v TV celé dny nekouká. Co je v (našich = euroněmeckých) zprávách je křišťálová pravda. Tam ho nejdříve naučili mít rád Babiše a když už to konečně uměl, najednou se vše otočilo, a Babiš je čiré ZLO, jen o trochu menší než Zeman. Dokonale ho to zmátlo. Ale žije s tím dál, takže papouškuje celý svět podle ČT09, ale Babiš je stále super. K volbám samozřejmě půjde a hodí to svému oblíbenci. Jenže, když se prý dotyčný dostane do druhého kola, bude volit Čapuši. Ptal jsem se, pro Bůh proč ??? „Ať je sranda…“
PROČ ??? Ne, opravdu, masové sdělovací prostředky mají OBROVSKOU sílu na lidské jedince. Chápu, z jakého důvodu Němčouři za druhé světové dávali za poslech zahraničního rozhlasu SMRT. A to byl JEN rozhlas. Bez obrazu. Ničivá zbraň hromadného ničení. Dokud se v ČT09 nezmění situace, můžeme tu vést salónní debaty, radit se koho volit a koho ne, ale stejně změny budou jen kosmetické, čti PRAKTICKY ŽÁDNÉ.
No když už je tu řeč o generálovi a válce, hodím sem jednu docela hnusnou OT.
Vasil se prý pustil do boje s pomocí ZHN.
Ano, milé děti (já vím, že to má patentováno Vidlák), vy méně mladé a méně krásné si tuto zkratku pamatujete z „branky“ (branná výchova).
https://tass.ru/armiya-i-opk/16796079
https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&start=15640
Vasil háže chemické granáty na Wagnerovy orchestranty z dronů.
A to nejen v Soledaru, ale už prý i v Mariupolu.
Takže jsem se přestal divit videu, kdy modrou izolepou omotaný soudruh od Wagnera přišel zezadu k zákopu se dvěma Vasily a namísto vzetí do zajetí je po výzvě k odhození zbraní bezprostředně po jejich námitce, že „jsou přece naši“ na fleku odpráskl.
Bože můj, jak tohle skončí a jak skončíme my…
No potěš Pánbůh. Ti kyjevští náckové to fakt jsou zřejmě ochotni dohnat až ke globální apokalypse. Ještěže měl někdo při tom nešťastném dělení dost rozumu na to, aby jim sebral ty atomovky…
Re: SB
Souhlasím.
Teď k tomu na R24 měli i video z nějakých těch „socialistických“ sítí od samých Ukrajinců, kteří se výrobou oněch speciálnějších kvadrokoptér chlubí.
Je to uz nekolik mesicu, co se Ukrajinci preveleceni do ruskych uniforem chlubili zabijenim Rusu v zakopech.
Ted Rus dela to same, a Ukrajinci kvici.
Nic noveho pod sluncem.
O pouziti chemickych zbrani se samozrejme na zapade nesmi mluvit, to je ruska dezinformace.
Stejne jako jine dezinformace tykajici se demokratickeho zapadu. Vyroba bio zbrani na Ukrajine, umely puvod kovidu…
Tu modrou izolepu jsem nikde neviděl. Od výzvy k likvidali uplynulo 16″.
A bylo to bez zvuku (to, co jsem viděl)
Mě zajímá, co generál v.v. podělá před 2. kolem.
Zatím si voličky všímají, že už není takový fešák, jako dříve. Měli by ho lépe vykytovat.
Obálky nejdou zalepit. Je to tak všude?
Ty se snad u voleb nezalepují nikdy. Aspoň já nepamatuji, že by se kdy zalepovaly.
Vždycky dávali obálky co se dali oblíznout:). Do parlamentu vždy.
Re: Luboš
Jestli lížete všecko, co potkáte, jste zaručeně mlsné a lízací hovado.
Teď mne napadá – kdybyste si vzal na takové volby pár rohlíků, abyste ten lep mohl občas zajíst, hezky byste se nadlábl, a to za předpokladu, že byste před plentou nabízel své lízací služby.
Kdybyste je nabízel za plentou, byl byste teda pěkné prase.
Myslím za plentou služby, ne rohlíky! Rohlíky jenom na zajídání!
Dokonce nebyla ani plenta, jen 20centimetrová ohrádka na školním stolku;)
Re: Luboš
20 cm je teda na lízání dost málo. Vy máte nějakou placatou halvu, nebo tak něco?
Jsem to fčilek zkoušel u okna a šprajcnul jsem se pod radiátorem.
Jahoda mne tahala ven za nohy a Pinocchio musel povolit matice na kotvách radiátoru a pak ho celý lehce přizvednout.
Tak asi jo, já jsem si toho tak nevšímal. Posledně a předtím mně připadaly stejné jako dnes.
Celkem sdílím mínění Vidláka, že stávající systém je dost odolný proti falšování. Proto se ho taky tak vehementně snaží změnit, že prý je zastaralý…
Důvěra v systém je nula, viz Rychetský, vykroužkovaní piráti. Nikdo už pravidla nedodržuje.
Ne.
Re: SB
Nelepily se, ale opatřeny lepem byly. Ale už je to pár let.
Tak asi za to může uhlíková stopa. Při lízání se určitě produkuje spousta CO2 tím zrychleným dechem…
Re: SB
Nikoli, za to může suprošová lobby.
Když se mazaly obálky lepem, lidi pak dva dny nešli do suprošů pro žrádlo.
Re: Luboš
Obálky už nejdou zalepit poněkolikáté.
Předtím komisníci pištěli, ať to nikdo nelepí, že to je pak strašná pakárna rozlepovat.
Moje Jahoda pištívala taky. Ale je možné, že pištěla proto, že pozdě zjistila, že není s dětmi v družině, nýbrž ve volební místnosti s ostatními volebními komisaři.
A zjistila to tak, že ji po celou dobu voleb nikdo nekousl a neplivnul. To prý dělají velmi nadané děti, které potřebují posílit osobnostní rozvoj.
To vymyslel pan školní soudruh psycholog.
Jahoda mu řekla, že je debil a nedostala pololetní prémie.
Tak jen doufám, že počet sad lístků, i obálek s razítkem, je stejný.
Re: Luboš
Vy myslíte, že když moje Jahoda upraví počty lístků i obálek, tak dostane ty prémie?
To by bylo hezké, ale nevím, jestli to zmákne. Ona umí počítat jenom do deseti. Do dvaceti to dává, jen když se předtím vyzuje. I z ponožek.
A musí si k tomu vzít brejle.
Jen mě napadl Stalin a je ho hláška o počítání hlasů:)
Viz níže. Oni ještě volby takhle napřímo ovlivnit nemůžou, proto tak moc chtějí ty „moderní metody“ jako korespondenční a elektronické hlasování. Nebo to pořeší tak, jak slibuje generál – prostě výsledky neuznají a on jmenuje toho, kho uzná za vhodné…
SOuhlas!
Nevím, jak dnes, já byl ve volební komisi poprvé a naposled v roce 1990 (nebo kdy to volby tehdy byly) a hlídali jsme se tam navzájem (o)střížím zrakem, bylo to až komicky paranoidní. Myslím, že v dnešní vypjaté atmosféře to bude podobné.
Re: SB
Hmm, moje Jahoda je poloslepá a polohluchá. Akorát dobře slyší, když se hádáme, kolik jí mám dát ze své výplaty, pokud se soudruzi spletou a něco málo pošlou.
A taky ještě dobře slyší všecky drby a klepy. A hlavně si je perfektně pamatuje. Nerozumím tomu, kam si ty informace ukládá, když je jinak blbá, jak dlabané necky.
Jo, u nás se klepy a drby řeknou /po našimu/ „plotki“. je to takové roztomilé slovo.
když se o drby zajímá muž, říkáme, že je „plotkavy“.
Já byl tenkrát mladý, krásný a chytrý, viděl a slyšel jsem perfektně. A stejně mi to bylo k ho… ničemu. Takže jsem byl vlastně jen mladý. Kdybych byl ještě k tomu krásný a chytrý, tak sem dnes píšu ze své jachty brázdící vody Karibiku. Vlastně bych nepsal, jen se dobře bavil čtením, jakéže to tady máte starosti. I když asi to ne. Nejspíš bych právě posnídal z bříška plavovlasé dívky…
Místo toho tady čekám, až obuju si čérne papirove boty… což může díky našim hrdinným válečníkům být nepříjemně brzy…
Bujnou fantazii máte, milí spoludiskutéři. Bujnou! Hlavně ohledně následků voleb.
Veletrh marnosti a nesplnitelných přání. Ale ani nepobaví.
Že to byla ztráta času přijdete až poté, co to přečtete (přeskáčete.)
Volební účast vysoká. Obálky se otvírají zítra. Tak uvidíme.