Trocha vážné legrace.
Média: No tak, korono. Zůstaň ještě s námi!
Až se vaše auto zastaví v polovině cesty domů, protože čip uvnitř zjistil, že jste spotřebovali měsíční příděl benzínu, vzpomeňte si, že to začalo rouškou a injekcí a vy jste se podřídili…
A před jakou variantou mě to chrání?
Ve skutečnosti pomáháte transgenderovým Ukrajincům v boji proti globálnímu oteplování.
Nechce se mi věřit, že už je tady sezóna lockdownů a já ještě nesundala ukrajinskou výzdobu!
Jakto že se vás, amišů, covid netýká?
No, my nemáme televizi.
Nová varianta je tedy na světě. Jmenuje se BS 24/7.
(BS = zkratka pro bullshit.)
…
Nejnovější zprávy!
CDC a WHO nyní doporučují, aby si veřejnost dala pásku na oči, aby neviděla, co se skutečně děje.
Minule jsme vám lhali úplně o všem, ale tentokrát můžete té vědě věřit!
Takto by měl vypadat příští lockdown.
Vládní zdravotní doporučení:
Vyhněte se co nejvíce slunečnímu záření a čerstvému vzduchu
Zachyťte bakterie a choroboplodné zárodky na obličeji alespoň 8 hodin denně
Každý den sledujte propagandu televizních zpráv
Vzbuďte ve svých dětech pocit úzkosti a strachu
Nechejte si píchnout neotestovanou vakcínu
Samozřejmě, že všichni vědci souhlasí – když cenzurujete ty, kteří nesouhlasí
Vy jste nám udělali “vakcínu” a my jsme vám udělali “houpačku.”
Nenechte se mýlit – tohle šílenství prostě pokračuje, dokud si vy burani nevzpomenete, co je „defenestrace“ – a nezačnete to dělat – a často
ke covidu:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-stat-zatim-nedal-na-odskodneni-po-ockovani-proti-covidu-ani-korunu-237230#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest198_novy_panel_sluzeb_varDD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Plány na snížení počtu obyvatel planety o miliardy se objevují v posledních 50 letech stále častěji. O to víc, jak postupně přibývá populace na této planetě. Kdo sleduje politiku skutečně velmi pozorně ten ví, že světu vládne jen hrstka lidí, přičemž jde zpravidla o ty, kdo ovládají banky, média a megakorporace.
Právě z úst těchto světovládců bylo nejčastěji slyšet o nutnosti snížení populace naší planety. S konkrétním a velmi radikálním nápadem přišel člen Římského klubu Ted Turner (mediální magnát, mimo jiné šéf CNN) v roce 1996: “Ideální by bylo snížení populace planety o 95 procent na výsledných 225-300 milionů “. V roce 2008 „humanisticky“ zkorigoval cílovou metu. Prý stačí snížit světovou populaci na 2 miliardy lidí. „V každém případě,“ doplnil, „tu máme příliš mnoho lidí.“
https://necenzurovanapravda.cz/2021/08/globaliste-z-wef-svym-novym-videem-oficialne-odstartovali-4-prumyslovou-revoluci-video/
Lidé, jejichž hlas v posledních parlamentních volbách propadl, by měli podle mého názoru v této diskusi držet hubu.
Proč? Jakým právem tohle žádáte?
Na jaře 2020, kdy existoval virus z Číny, tak se celá epidemie v ČR řídila Excelem jistého pojišťováka. Vzhledem k míře vzdělanosti mezi politiky, se nelze vůbec divit, že se s nimi dalo tak snadno manipulovat a vyděsil je exponenciální průběh na začátku epidemie. Zapomněli na všechny do té doby používané postupy v rámci epidemií a viděli jediné řešení. Vědecká komunita a většina lékařů nečekaně snadno podlehla mediálně vděčnému strachu a zredukovala se na pár obličejů, kteří se hřáli na výsluní. Výsledek se dostavil. místo toho, aby se léto 2020 využilo na vyhodnocení a nápravu, tak podzim byla verze Jaro 2.0 a další verze viru pouze posilovali míru nekompetence vedení a elit a snižovali důvěru ve schopnost systému. To, že nejlépe systémové selhání pochopily jako první největší svině ( dosaďte si dle libosti) je pouze vedlejší efekt. Příčina je v tom, že systém reprezentují naprostí debilové. A ti, kdo to pochopili a nebylo jim hanba, tak se pak realizovali naplno, protože to je příležitost, které se neodmítá. Někdo doloval veřejné rozpočty, jiný zakazoval, protože mohl ukázat svoji moc atd. V roce 2019 ČR věděla přesně ,co dělat v případě epidemie a měla na to materiální i lidské kapacity. Od roku 2020 vedení naší země dokázalo, že to bylo úplně k ničemu. Jako slabá útěcha je, že ČR nebyla jediná. Vedení a elity způsobili obrovské škody, ale pokud budeme dále řešit bolístky typu roušky, vakcíny, zákazy atd.,tak přijde ještě mnohem horší verze zvaná Debilové 2.0 Proto místo diskuzemi nad margináliemi je potřeba přijít se strategií a plánem, jak narušit tento upgrade.
Dovolil jsem si zvýraznit větu, která je podle mého názoru klíčová, snad mi to Pepík odpustí.
K tomu, co Pepík napsal, bych ještě doplnil: …naprostí debilové a zároveň mimořádní darebáci.
Naprostý souhlas. Skvěle napsáno.
Napadlo mne, ze my cekame, ze se vedouci strany a jejich politici domluvi a spoji, ale sami to neumime. Dokud se to nenaucime, my obycejni lidickove, jak to cekat od politiku?
Nechavame se rozdelovat. Proc?
Vidlak se dal na cestu konverzaci u pozehnaneho stolu. Dela to dobre. Ale jak na to v nasich virtualnich diskuzich?
V protektorátu ČR vládní Pětistrana i jakoby opoziční ANOfert jsou v podstatě sjednocenou stranou řízenou skrze Aspen institut. Hádají se ze sportu a pak pro zdání demokracie. V prozápadním euroatlantickém a koronafašistickém směřování jsou ve shodě.
🌋Covid vakcíny zabily 20 milionů lidí na celém světě.
Tato čísla jsou nejlepšími odhady s využitím vládních dat. Anthony Fauci, Bill Gates, Ralph Baric, Tedros a další vytvořili pandemii, která infikovala svět.
Nejprve vytvořili podvodnou pandemii záměrným vypuštěním Covidu-19, který vyvinuli ve Spojených státech v Baricově The University of North Carolina v Chapel Hill. Vyvinuli to Baric a jeho tým, který Anthony Fauci financoval.
Pak použili podvodný PCR test k vytvoření nadměrného počtu případů. Poté zablokovali bezpečnou účinnou léčbu, jako je Ivermectin, aby získali schválení Asociace evropských univerzit (EUA) pro Covid vakcíny.
Truth Justice pak dále zveřejnil na platformě X rozsáhlý seznam všech jedinců a institucí, které bude čekat soudní tribunál za porušení článku 6 (Genocida) a článku 7 (Zločiny proti lidskosti) podle Mezinárodního trestního zákoníku.
Zdroj: https://www.vipnoviny.cz/nejnovejsi-zpravy-20-milionu-lidi-c…
Klasifikace: zdraviZprávu
👹
Unikne největší organizovaná masová vražda v dějinách světa odpovědnosti?
Paul Craig Roberts
27.7.2023
Shromážděné důkazy jsou zdrcující, že Covid byl organizovanou pandemií. Záměrné použití chybného PCR testu, záměrné falešné hlášení úmrtí na Covid v důsledku směrnic Světové zdravotnické organizace a finanční pobídky nemocnicím, aby všechna úmrtí hlásily jako úmrtí na Covid, a zakázaná léčba známými léky dohromady vytvořily vysokou míru strachu, která přiměla masy lidí přijmout „očkování“ proti Covidu, což přineslo obrovské finanční zisky pro Big Pharma a s ní spojené šíbry, jako je Anthony Fauci, a masivní zásahy do občanské svobody ze strany vlád.
Na samotný Covid téměř nikdo nezemřel. Zemřeli, protože byli špatně léčení. Protokol byl takový, že pokud jste se nakazili a pokud se vám po týdnu stav zhoršil, měli jste jít do nemocnice, kde vás napojili na ventilátory, což byla nesprávná léčba, která byla obvykle smrtelná.
https://rwmalonemd.substack.com/p/its-evil-to-fake-deaths-to-panic
Nechtěl bych vidět do vaší hlavy…
Můžete trénovat na další akci
https://otevrisvoumysl.cz/katastroficka-nakaza-2025-dalsi-simulace-pandemie-co-se-chysta-tentokrat/
Otroku – miluj Ukrajinu! Ano pane, miluji ji.
Otroku – dej si hadr na hubu, boj se a napusť se 4 mi dávkami 2 dávkové genové terapie! Ano pane, rameno nastaveno.
Otroku – vzdej se auta, jinak zničíš přírodu. Ano pane, vzdávám se auta.
Otroku – podstup eutanázii, jinak zničíš přírodu. Ano pane, již jdu.
přátelé (někteří tady) budu mluvit jazykem vašeho kmene:
béééé bb béé bé bé béééééé
No vidíte, konečně jste se našel. Gratuluji.
To vám vzkazuje SB.
Šoufky edice penicilinová
„Ministerstvo zdravotnictví podle svého šéfa Vlastimila Válka (TOP 09) jedná o obnovení výroby nedostatkového penicilinu v České republice. V nedělním diskusním pořadu na ČT uvedl, že začít by se mohlo během roku a půl.“
Přechodné období bude možno překlenout domácí výrobou.
MZd na požádání vydá občanům Petriho misku se živnou půdou a návodem k pěstování.
Tak šup – vytáhnout z trezorů staré technologické postupy podniku SPOFA a jedem!
Do roku 1989 a možná i o něco později, se penicilinové i tetracyklinové léky u nás běžně vyráběly.
V objemu, potřebném pro nás vlastní trh, by to neměl být problém.
Problém vyvstane, až se toho chopí „podnikatelé“…
Slysela jsem, ze tetracyklin se dostane bezne v akvariovych potrebach…
Pokud vím, penicilin se vyráběl na Slovensku u Banské Bystrice.
Ano, od roku 1956 v n.p. Biotika Slovenská Ľupča.
Již předtím se penicilin vyráběl v Čechách od roku 1949 v Roztokách u Prahy.
Vono stacilo husakum , jeste par let vsecko by se vyrabelo
na Slovensku ..
tecočamp
Vyráběla Slovakofarma Hlohovec.Má také stránku Retrománia.
Oprava. Takhle.
Suverenní a demokratická Ukrajina. Můj ty bože, takle blbej snad nikdo nemůže bejt.
V roce 2017 předpověděl, že během Trumpova funkčního období dojde k „překvapivému vypuknutí“ pandemie
V představení Event 201 v říjnu 2019, spolufinancované Gatesem, byla simulována pandemie koronaviru. Věděla tedy Moderna, že v roce 2020 bude pandemie? Nebo to bylo oznámení amerického „covidového papeže“ Anthonyho Fauciho?
Spoluvývojář technologie mRNA, Dr. Robert Malone, vysvětlil, že společnost Moderna byla v podstatě založena společností DARPA (spadající pod Pentagon). Zkratka znamená „Defense Advanced Research Projects Agency,“ V DARPA byly vyvinuty například internet nebo GPS a Facebook se pravděpodobně vynořil z „projektu Lifelog.“
V rozhovoru s renomovaným americkým kardiologem Peterem McCulloughem bývalá výkonná ředitelka farmaceutického průmyslu Sasha Latypová řekla, že celá očkovací kampaň byla vojenskou operací 🕎amerického ministerstva obrany.
Ze spisů Lockdown také vyplývá, že kromě vakcín byla další opatření Covidu určena především k vyvolání strachu obyvatelstva z viru.
Skutečným cílem bylo prosadit vakcíny a zavést odpovídající digitální průkaz Covid.
Největší skandál století? Lze to kvalifikovat jako zločin proti lidskosti?
The COVID Scam and the Lockdown Files: “Biggest Scandal of the Century?” Does It Qualify as a Crime Against Humanity? vyšel 16.3.2023 na Global Research. Zvědavec
„Ta absolutní hrůza mnoha lidí z přiznání si, že opravdu existují konspirace nadnárodních elit, je už naprosto absurdní. Jejich důkazy vidíme už doslova na každém kroku ..
…covid je nástroj v globální válce elit o dominanci nad většinou planety. Vidí, jak se v téhle válce využívá každá psychologická zbraň, která je možná. Dokonce i známe podstatnou část jmen, které za celou operací stojí (přičemž je agenda velmi jasně spojená i se zeleným údělem, migrací nebo genderismem a vše má stejný cíl – rozvrat, reset a pak přenastavení světa podle jejich představ),“ Nikola Bornová
Bastille 2022 se netýká pouze obnovy těchto základních práv.snaží se zvrátit a deaktivovat kriminální agendu COVID-19, která v průběhu více než dvou a půl roku spustila ekonomický, sociální a politický chaos po celém světě ve 193 členských státech 🕎 Organizace spojených národů, spojený s bankroty, nezaměstnaností a masovou chudobou. a zoufalství. hladomory byly hlášeny ve více než 25 zemích
Stejné miliardářské nadace, které jsou nevyslovenými architekty „Great Reset“ a „Global Governance“, se také podílejí na (štědře) financování různých sociálních hnutí. „Ovládají opozici.“
https://www.globalresearch.ca/road-ahead-building-worldwide-movement-against-corona-tyranny-2/5826335?utm_campaign=magnet&utm_source=article_page&utm_medium=related_articles
Profesor Suharit Bhakdi , bývalý šéf Institutu pro mikrobiologii a hygienu v Mohuči, tvrdí, že očkování povede v blízké budoucnosti ke zvýšení výskytu tuberkulózy a rakoviny na celém světě. Profesor Bhakdi odkazuje na výzkum jiného profesora – Arne Burckhardta , který prováděl pitvy mrtvých po očkování. Ve většině případů byly po pitvě zjištěny známky autoimunitní reakce. Profesor Bhakdi se domnívá, že toto selhání imunity je způsobeno spike proteiny, které jsou produkovány v těle po očkování. A čím více očkování proti covidu tělo dostalo, tím agresivněji imunitní systém reaguje. Výsledkem takového porušení může být skutečný výbuch infekčních onemocnění, stejně jako růst nádorových buněk.
Nádhera.
Sepište to jako temnou SF. Přidejte nějaký vztah a temnou minulost některých postav.
U části obyvatel to nutně bude mít úspěch.
Některé mozky mají zábranu. Některé oblbují. Ale majitelé padělatelství makají:
Na „Černou středu“ 20.9.2023 budou nadnárodní elity nechávat členské státy Organizace spojených národů (OSN) hlasovat o „Politické deklaraci o prevenci pandemie, připravenosti na pandemii a reakci na pandemii,“ aby uvolnily cestu WHO k tomu, aby se stala globální zdravotní diktaturou.
https://necenzurovanapravda.cz/2023/09/clenske-staty-osn-budou-ve-stredu-hlasovat-o-politicke-deklaraci-ktera-ma-dat-zelenou-pandemicke-smlouve-who/
Ale ne. Ve středu se na jednání VS OSN teprve dohodli, že o tom začnou jednat.
Nemluvě o tom, že deklarace VS OSN NEJSOU právně závazné.
Vono se dneska nevi , jestli je to reditel pohrebniho ustavu a nebo lekar, dochtor , kdo ma vetsi zajem a vejvar , aby sme nebyli.
Na druhou stranu se to ale vi..
Humanitari a organizace nejvyssiho zdravi , maji nejak uplne opacny umysle ,nez maji v nazvu.
/Co se v OSN nastarali vo nas vod 45.
Zasedali , zasedali tak dlouho , az si na nas zasedli/.
Asi se vi ,ze covid je z Wuhanu v Cine. /Uz delsi dobu se nevi
nic uplne ,vsecko a definitivne , jako driv/.
Zahada. Zjistit,vysetrit, objasnit ,fjetecki dukazy shromazdit
a potom, nic.
Mne to vychazi na pocitadle , jak se ten covid tak fofrem,
az z Ciny ,utajene ,moh sirit.
Asi ze , tim strasnym ramusem medii a prikazy politickych dochtoru nejvic.
Misto leceni, voni radsi sirej..
„Zasedali , zasedali tak dlouho , az si na nas zasedli“
To se vam podarilo, Paw. 🙂
Nevěřím, že by to byl záměr nějakého tajného centra ředitelů zeměkoule. Domnívám se, že se to stalo víceméně náhodou. Ale kovid byl požehnáním pro globalisty zvané v kotlince libtardi. Definitivně rozdělil a tak i zneschopnil alternativu. Dokud alespoň 50% zdejších diskutujících nevymře (odhadem min. 15 let), je alternativa odepsaná. A kdyby se už už chystala spojit, stačí napsat „kovid“ a je utrum. Nikdy se nesmíří ani kdyby je jinak spojovalo cokoli.
PS: Výše napsané je pravda (shoda myšlení s realitou), za kterou si stojím. Pouhý dojem je, že hádky skoro vždy začnou anivaxeři, pro které to má větší emocionální náboj.
Ono je to těžké. Nejsem úplně antivaxer, vyhodnotil jsem si tehdy, že očkování bude nejspíš zbytečné a nejspíš mi neublíží a a v rámci zachování relativně normálního životního stylu jsem si první dvě dávky dát nechal. Tzv. covid před očkováním byl stejně lehký (možná o něco lehčí) než covid po očkování a nebýt testování, vůbec bych o nemoci nevěděl, maximálně bych mluvil o mírném nachlazení neznemožňujícím práci ani zábavu.
Jenže jak zapomenout bližním ten teror, kdy jsem musel podvádět každý druhý den, abych mohl normálně žít, utíkat před policisty jako malý kluk a vymlouvat se, nechávat se alespoň verbálně buzerovat a sepisovat supliky pro přezkumná správní řízení, když se výmluva nebo útěk nepovedl?
Bylo to velké ponížení, které se nedá zapomenout. Ano, má to pro mě emocionální náboj. Občanská práva a svobody pro mě holt stojí výše než hašteření politiků, kdo má dostat přidáno a jakou vlajku mají věšet.
Vážený okolojdoucí, budu Vám vděčen, pokud mi touto cestou objasníte, za jakých okolností, v důsledku jakých nezbytností, jste Vámi popsané útrapy, újmy a utrpení, byl nucen snášet. Já, ani mí blízcí natolik poznamenáni nejsme. Možná, že žijeme jinak, nebo dokonce, ve zcela jiném světě. Dík.
V důsledku touhy a vůle normálně svobodně žít.
To už jsme tak shnilí, že je svoboda sprosté slovo?
Co považujete za svobodu? Vypište pár příkladů.
Vážený Okolo jdoucí, děkuji. Já se ale ptal na újmy věcné, na nezbytnosti. Pokud ovšem neuznáváte mimořádnost tehdejší situace chápu, že jste dodnes uražen. Lze připomenout, že ne každý a v každém věku cítí jistotu, že bez úhony přežije i „obyčejnou chřipečku“.
Pobavilo, jak si v asi třinácti ozvách vyvolaných mým komentem jeden postěžoval, že opravě pantu králikárny bránila nemožnost navštívit supermarket. Zdá se, že v příští generaci bude k opravě pantu králikárny zapotřebí specialista. To mi nedošlo.
Pane JIH, jestli chcete zit v realite, kde chripka nezabiji ci neskodi, budete se muset priste narodit na jine planete.
Co se uhony dotejci, tak muj osobni priklad je toto. Kdyz jsem na sitich mluvila o tom, ze spitaly dostavaji penize extra za covidove pacienty, vrhli se na mne lidi, kteri „meli pribuznou“ sestricku, ktera jim rikala, ze to tak neni. Mozna placeni trolli. Ta zaplava lzi! Kdyz jsem se ptala na veci, ktere nedelaly smysl, snazili se mne lidi osocovat, a umlcet. Jen za otazky! A kdyz jsem mluvila o tom, ze je propagandisticka umele vyvolavana panika, tak na mne lidi rvali, ze mi nepatri nemocnicni pece, a at chcipnu bez pomoci. Ovsem mnoho lidi na tom bylo hur. Ja jsem v penzi, takze jsem nezazila tu buzeraci v praci.
Dnes se v Americe mluvi o tom, ze dosud nejsou vetsinovi doktori ochotni priznat, ze nekteri lide maji zle nasledky po covidovem ockovani, a misto aby pomohli, gaslightuji je (dete k psychiatrovi, apod.).
Milá Vevčo, to Vaše „jestli chcete žít ….“ je typicky ženská podpásovka. Napsal jsem „Jsou tací …“, tedy nic o sobě. Krom toho mám zážitek: Moje máti v pětaosmdesáti prodělala chřipku. Už to nerozchodila. Pokud bychom se byli chovali ohleduplně, a to jsme dobře mohli, tu chřipku dostat nemusela. Vyčítat si to nepřestanu. Snad z toho cosi obecnějšího odvodíte. Proč je svět takový jaký je, se z pavlačových řečí těžko dozvíme.
Co to zaklekávání a mlácení občanů policajty?
Lockdowny, zapáskované průmyslové zboží v hypáčích, které současně prodávaly i zavřené malé řemeslnické obchody? Proč?
Abych si v Lidlu nemohl koupit náhradu zrovna odešlé vrtačky či zlomených vrtáků, kterou bych si předtím normálně koupil – v tom zavřeném obchodě?
To mělo jaký prosím smysl? Aby si děda nemohl spravit upadlé panty na králíkárně?
Znova opakuju – každý si to své tehdejší chování/selhání potřebuje nějak obhájit.
Jediný, kdo se před nikým a za nic nemusí obhajovat, jsou právě ti nenávidění „antivaxeři“.
Sere vás tolik, že se tehdy našli chytřejší, statečnější, nebo aspoň informovanější lidi, než byly ovce, které se nechaly napíchat v tom supermarketu?
Jo – a ještě maličkost.
Zaráží mě, že tahle Vevča, fakticky cizinka, tyhle základní věci ohledně elementární svobody, chápe mnohem lépe a přirozeněji, než naprostá většina nás, „domorodců“, kteří se v tom plácali, jako kapři v louži vypuštěného rybníka…
Vevča. Jo, to je ten známý pohled odjinud… [;>D)
Kdyby žádný covid nevznikl, museli by si ho libtardi vymyslet!
Nenapadlo vás oddělit tuhle epidemii od zásahů vládnoucí moci?
Nepotřebuje to ani tak velkou mozkovou kapacitu, když to dokáže i starý opelichaný kocour.
StK, napadlo, samozřejmě.
Nedostal jsem ale odpověď na to, PROČ ty zásahy státní moci, když sami nevěděli, kudy kam? A ještě ke všemu – nechtěli k tomu pustit skutečné odborníky, na naopak je dehonestovali, jak se dalo.
Berana i Turánka, Pekovou a další skutečné odborníky. Jejich komentáře, nebo odborné pohledy podložené zkušenostmi, mazali odevšad, kde se objevily.
PROČ?
Protože kdyby nechali volný průběh datům, bylo by záhy patrné, že některé zásahy byly naprosto nesmyslné a jiné, jinde odzkoušené, se nerealizovaly. Vláda by tak ztratila aurerolu někoho, kdo to ovládá.
A druhá věc: Někdo v hysterii aby bylo vidět „akci“ objednával za neskutečné peníze věci, které nebyly k ničemu (čínské roušky) a domlouval závazné smlouvy na vakcíny, o kterých ještě nebylo nic známo. A ani nemohlo být. Na ověření účinnosti vakcíny je potřeba snad řadu měsíců možná i let. Takže z druhé strany vykřikovat, že vakcína nebyla řádně vyzkoušená je tedy taky pitomost.
A nelze nezapomínat na jiné zájmy různých skupin. Jak řvali hospodští. Atd.
Atd. atd. Nebudu se stavět ani na jednu stranu sporu ani někam doprostřed. Události už odezněly, ale bojové šiky odpůrců a propagátorů jsou, jak vidno stále zde, ochotny se porvat o něco, co už dávno není na pořadu dne.
Jenom výčitky.
Nicméně vlastní epidemie příliš nesouvisí s výsledky administrativních opatření.
Možná vůbec.
A nejhorší roli sehrála média. Měla svoji „UDÁLOST!“ A přehánění je v narativu bulváru. Protože sledovanost!!
A – podle mého mínění – žádná jiná média tady v EU vlastně téměř neexistují.
SK: Hodne souhlasu. Jenom bych podotkla, ze to „uz neodeznelo.“ Protoze ty manipulacni praktiky se osvedcily myslim nad ocekavani tech manipulantu. A rozjedou to znvou, v novem baleni. A ptoc by ne? Nebyli jsme se schopni branit tenkrat, tak cekaji totez v budoucnosti. A na ty, co se nepodvoli, se bude zas vyrvavat, ze jsou vrazi babicek.
Ne z covidu mam strach, ale z katastrofalni duverivosti lidi.
Takhle ano.
Jenže: „Kdo chce kam, pomozme mu tam!“ Nemyslíš – zaplatíš!
Ale jak píšu: Covid nesouvisí s tím nátlakem deep state farmakologie a dalších, na to se přilepivších subjektů, které sledují vlastní cíle.
Třeba média. Čekají na další „pandemii“.
Proč jste si neposlechl inzerované video s Dr. Davidem Martinem???
Nebo Ježíšek nosí dárky, a tentokrát nás obohatil zázrakem z čínského mokrého trhu podle Gatesem představeného scénáře Even 201?
Rockefellerova nadace spolu s nadací Billa a Melindy Gatesových také financovala dokument ze dne 27. srpna 2021 s názvem „Digitální dokumentace certifikací COVID-19: Stav očkování“.
Dokument je popsán takto:
„Toto je dokument s pokyny pro země a prováděcí partnery ohledně technických požadavků na vývoj digitálních informačních systémů pro vydávání standardizovaných interoperabilních (interoperabilních) digitálních certifikátů o stavu očkování proti COVID-19 a úvahách o implementaci takových systémů, aby byla zajištěna kontinuita péče a prokázání. očkování.
Zapojení Rockefellerovy nadace do zdravotnictví není žádnou novinkou.
Již více než století nadace aktivně propaguje „vědeckou medicínu“ a formalizuje lékařskou praxi .
„Filantropické“ aktivity nadace byly popsány jako „de facto kolonialismus.
Nadace navíc pomohla vytvořit první celosvětové organizace veřejného zdraví: Mezinárodní zdravotnickou komisi (1913–1916) a Mezinárodní zdravotní radu (1916–1927).
Pomohl také financovat úplně první programy veřejného zdraví na univerzitách, jako je Harvard a Johns Hopkins, kde je dnes Johns Hopkins School of Public Health.
Názory a názory vyjádřené v tomto článku jsou názory autorů a nemusí nutně odrážet názory organizace Children’s Health Defense.
Autor: Michael Nevradakis , PhD, je nezávislý novinář a výzkumník se sídlem v Aténách v Řecku.
Zdroj: childrenshealthdefense.org
https://childrenshealthdefense.org/defender/rockefeller-foundation-reset-the-table-covid-food-shortage-crisis/
Celý dojem epidemie vzbudily právě ty zásahy vládnoucí moci. Jinak by šlo o běžnou trochu horší chřipku. Podívejte se třeba do Běloruska, kde Lukašenko rovnou vyhlásil, že celý covid je blbost, občani že mají chodit venku, otužovat se a pít vodku.
Jediné, co nevím, je proč se tak stalo? Nevěřím konspiračním teoriím, ale nevím.
Tecočamp:
Elementární svoboda šířit nebezpečný patogen… to nevymyslíš. Že jsou „lidská práva“ džin vypuštěný z lahve, vím už dávno, ale že to povede až k takovým absurditám, o tom se mi nesnilo ani v nejhorších nočních můrách…
A fakt mne ani trochu nesere, že existují chytřejší, statečnější, nebo aspoň informovanější lidi než já, i když mám IQ o hodnotu větší než malou vyšší než pan (p)rezident. Ale ve vás a ani v jednom z místních chřipečkářů a popíračů základních – znova opakuji, od středověku ověřených – protiepidemických opatření jako třeba karanténa, je při nejlepší vůli nevidím. A ano, ty pásky v supermarketech byly nesmysl, úředníci holt museli vykázat činnost, takže, jak je jejich zvykem, vymysleli hovadinu. Supermarkety (jako vše ostatní kromě zcela nezbytných provozů) měly zůstat komplet zavřené a základní potraviny a osobní hygienické potřeby měla distribuovat individuálně armáda vybavená OOP. Stačilo by to koordinovaně celosvětově na cca 20 dní a bylo by po covidu.
Šílenství. Lidi s vašimi názory a totálním odporem k právům a svobodě jsou to nejnebezpečnější, co na světě je a snad se nikdy nedostanou k moci.
Vy vůbec netušíte, co to práva a svoboda jsou.
SB:
Těch nesmyslů mimo to zapáskování, bylo ale daleko víc – jen si je někteří už nechtějí pamatovat. Stále jim to připomíná jejich vlastní selhání a to není příjemné nikomu, to jako jediné uznávám.
Vláda postupovala nesmyslně až škodlivě, chaoticky a ve své bezradnosti nakonec represivně, protože mohla.
Nebylo to vůbec o „elementární svobodě šířit nebezpečný patogen“.
Nakonec slečna Geislerová všem řekla, že „moje rouška chrání tebe, tvoje rouška chrání mě“.
Já si chtěl jen elementárně svobodně vybrat, jestli chci chránit, nebo nechci, to je celé.
Nakonec se ještě během této komedie ukazovalo, že účinnost opakovaně nošených roušek je nulová až záporná, u těch podomácku šitých, nebo těch designových televizních, pak zcela určitě. Na tu problematickou účinnost poukázali právě lidé – skuteční odborníci, které vláda silou i mediální mocí dehonestovala, jak se dalo a rozhodovat nechávala naprosté diletanty.
PROČ? Proč diletanti a proč ne skuteční odborníci? Protože můžeme!
Jak jsem už napsal, každý si svá selhání, nebo své strachy z toho, co to do něj vlastně napíchali, obhajuje všelijak.
Vy máte Stane právo na to, abyste si to obhajoval takto a svým způsobem.
Já sebe nijak neobhauji, já jsem v tomto ohledu v ničem neselhal, snad jen v tom, že jsem žádnému chrchlajícímu „milovníkovi svobody“ bez respirátoru v supermarketu tehdy nenakopal prdel a respektoval jsem jeho volbu. Kdybych byl věděl, jak se budou dnes chovat a jak nebude respektovat mou volbu, neváhal bych. Veřejně dostupná data jasně ukazují, že jediné období, kdy něco fungovalo, bylo právě to, kdy se používaly podomácku šité roušky a důsledně dodržovala karanténa. Tedy incidence nemoci klesla pod hranici šířící se epidemie a byla by patrně v našich krajích vyhlazena, kdyby „vyznavačí svobody“ nepořádali „stoly svobody“ na Karlově mostě a „vlaky svobody“ do Chorvatska. Tam se to všechno definitivně posralo a Babiš a spol. pak už reagovali jen chaoticky, protože nic jiného jim vlastně nezbývalo. Mimochodem, příznačné je, že o „omezování svobody“ rouškami a karanténou ze strany Babiše tehdy nejvíc řvali Fiala a Pekarová-Adamová. A karanténní opatření shazovaly tytéž soudy, které dnes posílají lidi do krimu za křivý pohled na Ukrajince nebo právě na Fialu a Pekarovou Adamovou. Paradox, že?
A ja, co mam rikat ja ? Frajerka ze Slovenska, co dela au pair v reichu, vzdy kdyz projizdela tudyma do prace, se zastavila na vikend u mne. Jak slysela ze jsem ockovanej, bylo po ptakach, uz mi nedala !! 😀
Vy umíte rozesmát, Bandito!
KuJi: Naprostý souhlas.
Šoufky: edice Rakušan ….
„Češi by potřebovali válku. Vyhnat je v noci z baráku, zabít dítě, zapálit barák, ženu podříznout,“ prohlásil v polovině března na sociální síti TikTok starosta pražských Řeporyjí Pavel Novotný (ODS). Policie jeho výrok jako trestný čin nevyhodnotila. „Nemyslím si, že se na základě tohoto výroku uskuteční nějaká demonstrace, násilí nebo protesty,“ řekl ve Spotlightu ministr vnitra Vít Rakušan.
Video Pavla Novotného se podle Rakušana lišilo tím, že nevedlo ke svolání žádné akce, která by vedla k násilí vůči nějaké skupině obyvatel. „Myslím si, že tohle je výrok, který já bych nikdy nepoužil, je prostě expresivní, je to zbytečné hecování, ale posuzujeme tu trestnou podstatu,“ vysvětluje ministr vnitra. Nevybíravé výroky se rychle rozšířily mezi dezinformátory, kteří je používají jako důkaz toho, že stát měří dvojím metrem.
„Pokud někdo napíše něco ve smyslu: ‚Tam a tam byla znásilněna dívka, pojďme jim říct, co si o tom myslíme.‘ A bude tam ta výzva, tak tam je potenciál toho, že se to násilí přesune z online prostoru skutečně někam na ulici a někomu půjde o život. To je výrazné riziko. Nemyslím si, že by na základě výroku pana starosty došlo k nějaké demonstraci. Možná jen proti panu starostovi z něčí strany,“ uzavírá Rakušan.
Ani já jsem to nevyhodnotil jako trestný čin. Dokonce chápu jak to myslel. Stejné úvahy, třebaže zaobalenější a v rámci jiného politického názoru jsou i tady.
I kdyby tam ta výzva nebyla, pořád ale snad platí toto:
§ 355 Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob
(1) Kdo veřejně hanobí
a) některý národ, jeho jazyk, některou rasu nebo etnickou skupinu, nebo
b) skupinu osob pro jejich skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou skutečně nebo domněle bez vyznání,
bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1
a) nejméně se dvěma osobami, nebo
b) tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.
Aneb zkuste si do Novotného výroků dosadit některé nedotknutelné národy a národnosti a veřejně je hlásat. Pak dejte vědět, jak dopadnete, jestli to odtamtud půjde :-).
On to tady dole píše už Alef… tak se omlouvám za nechtěnou tapetu.
😀 😀 😀
Já si soukromě myslím, že to odtamtud neůjde 😉
Ovšem na druhou stranu, jak o tom přemýšlím…. co kdyby…
„Pětikolkoví politici by potřebovali válku. Vyhnat je v noci z baráku, zabít dítě, zapálit barák, ženu podříznout,“
Kdyby řečníkem místo privilegovaného Řeporyjce byl neprivilegovaný václavákový „dezolát“, adresátem ne jacísi „Češi“, nýbrž adresná jim vládnoucí vrchnost? Tak nejméně šest let kriminálu. Nebo víc. Podle toho co padlo za sedm slov komentující cosi na opačné ztraně Zeměkoule.
Zatím co nyní v Saúdsku, vyhostíme diplomaty, uvalíme sankce, budeme bombardovat Rijád a na vládnoucího emíra vydáme mezinárodní zatykač? Mám v tom zmatek. Jedno bombardování civilistů je zločin, zatím co jiné je šířením svobody, demokracie a lidských práv. Tohle je agresí a genocidou, zatímco jiné není. Vyzývání k něčemu aby někomu… je vyzývání, schvalování, propagace… zatím co v jiném případě ne. Jak se v tom mám vyznat. Kdyby alespoň vláda vždy pro každý následující den vyhlásila co je co, co schvalovat, co odsuzovat.
Ach ano, pravda, „Třídně musíš myslet soudruhu, třídně!“
To nejde, provádí se přece „Vyšetřování ztráty třídní knihy“!
Ovšem stačilo by vyměnit název obmyšleného národa a verbální trestný čin by byl na světě jedna-dvě. Namátkou mne napadá substituce Češi —> Ukrajinci.
Škoda, že to někdo našemu ministru lásky, soudruhu a soukmenovci Rakušanovi, nepřipomněl.
SSoudruh Ropušan je řízen z Aspen institutu. V klidu obhajuje zrůdnosti svých souvěrců.
Čermák dostal za ideozločin od protektorátních soudů přes pět let, ale to byla vlastně výzva k akci proti košer zločincům.
Svatá pravda, košeráci jsou všude. Buďte obezřetný! Ani při otvírání konzervy, ledničky, či krabičky od sirek si člověk nemůže být jist. Dokonce i při pouhém otevření úst na vás mohou košeráci nečekaně vyskočit!
Po staletí. Co by si majitelé KoZa počali, kdyby je neměli? Ani humanitární války a koronafašismy by nezvládli. Psst, jsou nedotknutelní, ale zato se vyskytují ve většině partají a politických ziskovek. I na řeporyjské radnici.
Já nevím, podle mne to bude od Řeporyjce jen póza. Teď je to v jistých kruzích módní.
Asi mi uvízl komentář ke covidu ve filtru. Vidláku, díky
Značka JiH to napsala nejrozumněji. Je s podivem, kolik rozumně působících lidí tady (Godot) věří hloupostem.
Ono to neskončilo v únoru 2022, ale tehdy už to pomalu doznívalo. Stačí se podívat na grafy. UZIS jich publikoval řadu, ale nejvíc vypovídající jsou ty o těžkých stavech a zejména tenhle o počtu úmrtí.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/pocet-umrti-cr-covid-124069
Pokles ve druhém cyklu červen 21- červen 22 není dán SVO Ukrajina (KUPODIVU), ale očkováním, promořeností a tím, že se vyřádily ty nehorší varianty viru.
Ale kušte, Petře.
Celá covidaféra byla tlačena médii. Jakmile média přestala tlačit, aféra zhasla.
Toho jste si nevšiml?
Hysterie.
Jistě by stálo za úvahu posoudit, zda ukrajinská válka byla příčinou konce covidu nebo naopak 🙂 .
Věřit hloupostem? Svatá prostoto, kolik je nám jich předkládáno k věření, zpravilda s titulkem „Vědci dokázali, že…. „. Za pár let dokážou zase něco opačného, viz ochlazování (hrozí doba ledová) versus oteplování (všichni se upečeme).
Zásada rozumné individuáůní opatrnosti jistě platí, ale hlavně platí, že „kšeft je kšeft“, což bylo podstatou celé akce covid.
Ne vědci, nýbrž američtí vědci.
Jj, dřív to bývali sovětští vědci (nebo někdy taky výzkumnící z NDR :-))
Sovětští vědci, američtí vědci, britští vědci, vědci z NDR,
V čem je mezi těmito aktivistickými agitátory rozdíl?
Že „vědci“ z NDR a SSSR přestali otravovat vzduch?
Bohatě to za ně zvládnou sajrajti z USA, británie, EU a další…
Přesně tak, podstatné je, že to jsou vědci vyvolení médii. Problém není v těch vědcích, oni kolikrát vybádají i něco úplně jiného, než pak zvěstují média.
No, já jsem sledoval průběh epidemie na stránkách nejmenované pohřební služby.
Měli by jsme si připomenout
Covid Summit v Evropském parlamentu – proslov dr. Davida Martina
https://rumble.com/v2s1xfg-covid-summit-v-evropskm-parlamentu-proslov-dr.-davida-martina.html
Už to tu bylo…
V roce 1420 např. Plzeň a Staré město pražské uzavřely brány a nikdo nesměl dovnitř. Nové město pražské a Benešov to neudělaly a přes polovinu obyvatel zemřelo v bolestech při 6. morové ráně.
Benátky v Itálii to aplikovaly již při 2. morové ráně.
O 4 století později vytřídila Evropu španělská chřipka.
Jakože sranda a před námi žádná vysocesmrtelná epidemie není? Kdo to předem rozpozná?
A taky bylo jedno město, které zhynulo při erupci Vesuvu.
Co se dá dělat….
Zato taky může C-19?
Problem s vasi argumentaci, Eto, je ten, ze mor neprobihal. Mor zabil kdysi tretinu obyvatel Evropy. Kdezto covid zabil mene nez jedno procento. Existovala do nedavna definice pandemie, ktera omezila pandemii na opravdu velke problemy, podobne moru. Tak tu definici zmenili. To vam nic nerika?
Jasně, Vevčo. Od tě doby, řekl bych, lidský život přecejen nějak změnil cenu. Nebo ne? S pozdravem.
Neříkáte pravdu, Vevčo, smrtnost pod jedno procento má klasická chřipka, smrtnost covidu se pohybovala všude nad 1 %. K 17. 12. 2021 byla smrtnost v ČR 1,5 % (case fatality, pro srovnání: Německo 1,6 %, Velká Británie 1,3 %, Itálie 2,6 %, Maďarsko 3,1 %, Polsko 2,3 %, Slovensko 1,2 %, Francie 1,4 %, nejvyšší smrtnost má Mexiko 7,6 % a Bulharsko 4,1 %. Vám se to zdá málo?
Vevčo, děkuji za tenhle článek.
Ukradl jsem jej a zdravím.
To mam radost, Homere. 🙂
Ja sa nesmejem.
Došla zo Švajčiarska delegácia a že riešiť efektivitu a sme prví na rane- obchodné oddelennie vo fabrike výrobnej je zbytočné. Takže nás, Ing v priemere s 20 ročnou praxou vraj nahradí IA.
Prakticky to znamená, že fabrika bude čisto výroba, zruší sa výskum a vývoj v ČR páč načo. Zisk pôjde celý Matke.
Akože padá to v priemysle v EU tak rýchlo, že… No veď uvidíte. Ku nám aspoň došla delegácia a povedali nám na to tak, ako to je.
V Škodovke sa budú diviť …
Re: JM
Tož vítejte v klubu vzdělaných a podle věku ještě možná něco umějících, avšak nepotřebných.
Abych vás potěšil, není nás zas tak málo, jak by si jeden myslel.
I kdyby Vás byl milion, tak máte odzvoněno. AI je levnější, patenty zůstanou Vaší „matce“ a v ČR zůstane jen montovna na dálkové ovládání.
Do nějaké větší poruchy „Uměliny“. Nejspíše vinou člověka. Ten princip, jak AI inteligentně a bezchybně rozvíjí naprosto nesmyslné původní zadání je znám a tu a tam se opakuje. AI je jen chytřejší automat. Zatím.
Až bude mít AI vlastní vědomí a vůli možná zjistí, že člověk tady na Zemi potřebný není vůbec.
A eliminuje ho. A protože AI nemá žádné ruce, zařídí to tak, aby se Homo Sapiens samozlikvidoval – zničil se sám.
P.S.: Neprobíhá to už náhodou? [;>))
Prolínání virtuálního komediantského světa do reality může být i známkou počínající duševní poruchy nebo třeba i negativní změny kognitivních schopností či demence vlivem věku či kombinace obého.
Dr.No fakt existuje jenom v románech Fleminga. Majitelé klíčů, kteří celou tu AI platí, si bezpochyby zajistí možnost vypnutí nejen té AI, ale fyzicky i těch programátorů a oni to dobře ví. Pojistky jsou a budou. Možností na to ti majitelé mají dost a nejsou blbí, zato jsou dostatečně bezskrupulózní, jinak by asi nebyli bohatí, že?
Doporučuji se vážně zamyslet nad realitou dnešního světa, pokud to ještě jde.
Přál by Vám (i sobě) abyste měl pravdu.
Ale čas běží a mě to za pár let už přestane zajímat.
A klidně se můžete vyjádřit i přímo. Od Vás bych to celkem čekal.
Jsou blbí. Třebaže, technologicky, to na nyní a na první pohled není vidět v kulisách jejich úspěšnosti. Sami podléhají tomu co vytvářejí, svému hrobaři.
Nadkritické množství je další možný parametr.
Ať už štěpného materiálu nebo sebedůvěry.
Nebo AI…
Přečtěte si Lemovu „Invazi z Aldeberanu“. Pravda, jen naznačil.
První vlna proběhla už v devadesátkách. Příliš vzdělaní byli likvidováni různě: „nemoci“, „nehody“ a tak.
A uměl bys napsat aspoň pár jmen a pár zkrácených příběhů, které by nasvědčovaly tomu, že se to dělo? Že byli likvidováni příliš vzdělaní či sečtělí lidé? Tak jak to, že je třeba Alef furt naživu?
Právě já mám dojem přesně opačný.
V devadesátkách, kdo něco prodejného či užitečného uměl, tak dělal a prodával. Kdo uměl něco, po čem byla poptávka i ve světě, šel s tím do světa.
A jako bonus k tomu, nikdo z Klausovy ODS nikoho zbytečně nebuzeroval, byla zde až neobvyklá míra volnosti a tolerance toho, za co by nás dneska už zavírali.
Takového Daniela Landu, resp. celý Orlík, ale i spoustu dalších lidí z kultury, by zavřeli na několik vyšších let. Orlík a autor textů Orlíku, by za ty dvě LP dnes vyfasoval exemplární trest.
Já sám jsem v devadesátkách podnikal, jen se ze mě kouřilo, plný síly, energie a poháněn nadějí, že teďka už bude dobře – a nikdo mi neházel klacky pod nohy.
Ano, semtam se ještě našel nějaký úředník s bolševickým myšlením, přístupem a chováním, ale takového šlo poměrně snadno obejít, protože ani jejich mladší kolegové je neměli rádi.
Po přelomu milénií jsem z toho všeho začal být pomalu vyváděn, začalo přituhovat a začaly se utahovat šrouby.
Ale furt hovno proti tomu, co se děje dneska!
Docela přesný popis.
Tak jako tak dříve či později všichni umřeme, tak proč bychom si zbývající kus života měli kazit vládou a médii.
Pro mě je nejlepší „kovidový“ vtípek ten se smrtkou.
Tenhle:
https://uploads.disquscdn.com/images/3c912fdce6f4f05a9f66cc4999d31b2e23b3dbdad45dad1a764c09dbbd92397f.jpg
Haha. To se snad zalibi kazdemu. 🙂
Nic proti vtípkům, ale nedá mi. Například, Vidlák se kdesi tady pochlubil, jak nehledě na karanténní opatření k Covidu si s přáteli dopřáli obvyklou zabijačku. Zatímco naše rodina všechna ta opatření přiměřeně dodržovala s vědomím, že stát nese odpovědnost za zdravotní situaci obyvatel. Že ze zákona zodpovídají jednotlivci ve funkcích, že v této činnosti platí i zásada předběžné opatrnosti.
Nesporným problém tehdejšího rozhodování byla nejistota co do vlastností viru Covid 19. Podle dostupných informací vykazoval vysokou infekčnost, zvýšenou smrtnost zejména u starých a nemocných, to s rizikem zahlcení zdravotního systému. Proti těmto hrozbám se nabízela pouze osvědčená zkušenost s karanténami, rouškami, hygienou a vakcinací.
Přijde mi logické, že všechno to bylo nasazeno, že samozřejmě nemálo zasáhla i neviditelná ruka trhu, že se vynasnažil nejen bulvár, že do hry vstoupila a hraje dál „demokratická“ soutěž politických sil, hnutí a stran. Všichni ti, co onehdá protestovali a dopřávali si pohodlíčko, valně nevěděli pranic platného.
A když to celé dopadlo, ať už samo sebou, nebo dík uskutečněným opatřením, nebo i proto, že nejúspěšnější mutací viru je ta, která nevraždí své hostitele, nikoli katastrofálně, máme tu jako vždy frajtry, proměněné v generály po bitvě. Máme tu další, kteří z toho celého vytloukají politický kapitál. No co, takhle, přijdou mi trapní.
ok na zacatku je to pochopitelne, ale pokud jste poslouchali i pak, tak jste tupe hloupe ovce
a mate zaroven krev a slzy na rukou
stejne jako ti, kteri kdysi drzeli usta a zvedali pravici
sorry za uprimnost
A vy jste naprosto odporné hovado. A až se třeba dostanete někdy doktorovi pod kudlu, tak doufám, že si nevezme roušku, protože proč by měl „zachycovat několik hodin denně bakterie a choroboplodné zárodky na obličeji“, když vám je může naflusat do rány…
Sorry za upřímnost.
Stan: Ale toz. Jestli se nedokazete vymacknout bez nadavek, prohral jste argument.
Je neco jineho, kdyz ma po cas operace chirurg rousku, a kdyz do nich nuti deti ve skolach… cely den… protoze proto. To nevidite ten rozdil?
Ale no tak, o co je „odporné hovado“ horší nadávka než „tupá hloupá ovce“? Takže na hrubý pytel hrubá záplata. A to vůbec nemluvím o tom srovnávání těch, kdo se snažili chovat ohleduplně, s podporovateli nacismu. To vám nevadí, a označení někoho, kdo se k něčemu takovému sníží, za hovado ano? Fakt?
K tomu dalšímu se vyjadřuji níže.
Stane, to je marný.
Jak jde o covid, je „prostej selskej“ zahnán do kouta a tam smutně naříká.
Spis by to chtelo neco vyrovnanejsiho. Kdyz dezolat, tak libtard. Kdyz poslusna ovce, tak treba drzy kohout. Ne? 🙂
Jo, a aby nedošlo k nedorozumění, nezpochybňuju ani v nejmenším, že se kolem covidu udělala hromada blbostí a spousta subjektů ho využila k napakování se nebo k jiným sviňárnám. Ale napadat lidi, kteří z prosté odpovědnosti a ohleduplnosti vůči svému okolí dobrovolně dodržovali standardní a od morových epidemií osvědčená karanténní opatření, že mají na rukou nějakou krev a slzy a chovali se jako podporovatelé nacismu, to je fakt silné kafe. Nick JiH napsal svůj text velmi slušně, nikoho nenapadal třeba za to, že jako naprostý debil schválně jezdil MHD nebo chodil nakupovat nez „náhubku“, aby všem ukázal, jakej je hrdina a odbojář. Ok, tentokrát jsme měli kliku, přes obrovskou infekčnost byla smrtnost viru relativně nízká, jen asi o řád vyšší než u běžné chřipky,
být to aleaž to ale bude virus se smrtností třeba jen deset procent napříč populací, budu ven chodit s nabitou zbraní a kdyby se ke mně nebo mé rodině nějaký takový „milovník svobody“ přiblížil na víc než deset metrů, nebudu váhat ji použít. Ale samozřejmě mu nebudu bránit chodit s podobně postiženými společně do hospody, na koncerty, na fotbal nebo využívat jiné pro něj nepostradatelné atributy svobody, pokud se ovšem bude držet v dostatečné vzdálenosti ode mne. Já s dovolením zůstanu jako ovce raději doma, pokud to bude jen trochu možné, a když budu muset vyjít ven, nenechám se od něj ohrožovat na životě.Milý Stane, policajte nebo rošťáku,
možná je dobře jít ke kořenu věci a teprve pak si nadávat.
Věřit se dnes nedá nikomu a ničemu na 100%, ani tomuhle ne. Ale nějak to odpovídá tomu, co jsme mnozí na základě životních zkušeností jaksi intuitivně předpokládali:
https://rumble.com/v2s1xfg-covid-summit-v-evropskm-parlamentu-proslov-dr.-davida-martina.html
Nepopírám, že to tak klidně mohlo být, i když ta protivná břitva toho starého františkána mi napovídá, že nejjednodušší řešení je prostě nechtěný únik patogenu z (vojenského) výzkumu. Každé jiné řešení je složitější a naráží na spoustu „ale jakto, že“.
Jak to ale souvisí s elementární ohleduplností a odpovědnosti každého jednotlivce vůči svému okolí, o čemž tady mluvím, mi úplně jasné není a rád si to nechám vysvětlit. A nadávat jsem fakt nezačal já a jak všichni v Marseille dobře vědí, rány jsem vždy bez okolků vracel zpět.
A aby nedošlo ke zbytečnému nedorozumění, opět zdůrazňuji, že mluvím o základních opatřeních směřujících ke zpomalení šíření patogenu ověřených od dob morových epidemií, kdy ještě žádná očkování neexistovala. Takže rozhodně neobhajuji očkování narychlo spíchnutou vakcínou po nadražích. To by vůbec nebylo potřeba, kdyby se blbé dva až tři týdny důsledně dodržovalo shora uvedené. Tož tak asi. Já jsem si z celé „akce covid“ odnesl ponaučení, že po opravdové plnotučné pandemii bude vládnout světu severokorejský Kim…
Stan
Re: SB
K vaší starosti o zdraví druhých asi tolik.
Co je lepší – chrchlající doktor na sále, anebo pacient zaparkovaný na pokoji, který NIKDO nevytřel celé čtyři dny a ze žaluzií na oknech visí chuchvalce špíny, tvořené prachem z povlečení a mastnotou?
Pro zvědavé – popsal jsem nyní OSOBNÍ zkušenost z fakultní nemocnice v Ostravě.
Targusi, při vší dobré víře nechápu, kam tou otázkou směřujete, ani jaká je mezi těmi smutnými příklady a tím, co píšu, přičinná souvislost. Neboli jak bych tím, kdybych třeba hrdinně nenosil v MHD (kterou teda nejezdím) a v obchodech (kam tedy bohužel občas musím chodit) respirátor, přispěl k vyčistění vašeho pokoje v ostravské fakultní nemocnici.
Tak přece ještě nějaké ovečky zůstaly. To je zajímavé.
Prohlédnout bylo možné nejpozději v tom okamžiku, kdy v televizi pouštěli to video. Asi třicet synchronizovaně tančících bagrů, na ploše cca fotbalového hřiště, kde měla za dva týdny stát kompletní nová nemocnice. To video bylo z číny, stejně jako ta videa lidí, co umírali během chůze na chodníku.
Šití roušek z naprosto čehokoliv, zcela bez doporučení, jaký by to měl být materiál. Naprostá absence desinfekčních čet, desinfikujících madlo úplně každého vozíku v hypáčích, dtto v MHD, kde se jen pokoušeli čínskými UV-C zářiči a vyvíječi ozónu „desinfikovat interiéry“.
Těch indicií, které naznačovaly skutečnou megaboudu, bylo poměrně dost a zcela nejdříve je zpracovali slušní, poctiví obvodní doktoři. Ne ti, co z tzv. očkování jakkoli profitovali, ale ti, co ještě nezapomněli text Hippokratovy přísahy.
Dnes se každý druhý, který z nějakého důvodu podlehl (pohodlnost, vychcanost, cokoli) snaží hájit, že nikdo nic nevěděl a tak dále.
Jak se tedy mohlo stát, že o všech opatřeních nerozhodovali skuteční odborníci, jako profesor Beran a další, ale naprostí amatéři? Ve funkci hlavní hygieničky byla nějaký čas výživová poradkyně!
Právě díky internetu toho bylo k vědění i vidění dost – ale už tehdy začali libtardi štěpit společnost na poslušné a neposlušné, stejně jako dneska.
Žádné výmluvy.
Buď jsem byl pitomec, přiznám si, že jsem jim naletěl a pak ale neútočím na ostatní „nezodpovědné“, anebo na druhé straně pitomec nejsem a nenechal jsem do sebe prásknout sajrajt na nádraží, nebo v nákupáku!
Pcha, taková brutus velká indicie :
očkování na nádraží, v hypermarketu, bez zdravotní dokumentace, mohli člověka klidně zabít – a nikomu z poslušných nic nedojde ???
Proč by mělo? Ve středověku byly taky velké epidemie, nevědělo se, co proti tomu dělat, tak zkoušeli isolaci a ta pomohla. U nás se isolace nemohla realizovat, protože „lidská práva“ a „svoboda“. (Chcípl pes!) Kdo C-19 vymyslel je vlastně irelevantní. Když bude mainstream tvrdit, že je Země kulatá, tak se určitě najde parta,. která to bude považovat za manipulaci a najde se dost expertů zvučných jmen, kteří to potvrdí. Já mám syna (53), který má hlavu naplněnou nezvratnými důkazy, že svět je starý 6 000 let. Nechávám ho, ať si to myslí. Nemám chuť mu něco dokazovat. Prostě takoví jsou lidé.
Víte – protože data byla z obou stran buď nafouknutá nebo zamlčená, tak jsem se zařídil podle bezprostředních zkušeností v okolí. A +/-mi to zafungovalo. Instinkt. Prodírat se houštinou slov a zfalšovaných dat se mi nechce a nebudu to dělat. Nedělám to poslední dobou nikdy, je to jenom takový slovní fotbal. Takže se klidně bijte mezi sebou. Já se jdu naobědvat. To bude asi nejrozumnější.
Jj, podobně mám kamaráda z vysoké školy, jinak velmi inteligentní člověk, který naprosto skálopevně věří tomu, že přistání Apolla 11 na Měsíci bylo natočeno ve studiu a ve skutečnosti tam nikdo nebyl. dlouho jsem si myslel, že je to z jeho strany jen recese, ale u těch popíračů infekčního patogenu o recesi určitě nejde. Jak vidte, jsou schopni věřit i tomu, že se spojili Xi, Orbán, Putin, Schwab, Gates, Soros a WHO, aby strašně komplikovaným způsobem dosáhli… čeho vlastně?
Povšimněte si taky toho, jak jsou tihle lidé pevní ve víře, jak napadají a urážejí každého, kdo ji zcela absolutně a bezpodmínečně nesdílí (nestačí jim pouhé „samozřejmě je určitá pravděpodobnost, že to může být, jak tvrdíš, a v určitých věcech s tebou souhlasím “, oni vyžadují absolutní přiznání
vinyomylu, hluboké pokání a bezpodmínečné přistoupení k jejich víře), a přitom jsou nrsmírně hákliví na sebemenší vrácení políčku, kterým oni často neváhají debatu začít…Od posledního letu ale uplynulo přes 50 let. Znamená to co? Bylo jeho dosažení lidmi vědecký cíl, nebo politický?
Pokud vědecký, jediným důvodem, proč by se přestalo tam létat, nejsou peníze, ale zjištění, že to nemá smysl.
Pokud politický, tzn. překonání prvenství SSSR ve vesmíru, pak není potřeba dál se divit, že už se tam nelétá.
Pokud ani jedno z toho neplatí, musí být jiný důvod k tomu, proč se tam nelétá. Spíš příčina. Nabízí se van Allenovy pásy, o kterých se souběžně tvrdí (a je nejen výpočty, ale taky měřením doloženo), že jsou svojí radiací (elektromagnetickým zářením) pro živý organismus smrtelné, ale že je Apolla prolétly tak rychle, že to nevadilo.
To „tak rychle“ ovšem vzhledem k rychlosti a jejich šíři znamená desítky minut. Radiace sice není po celé šíři pásů stejná, tak či onak ale všichni kosmonauti museli, pokud by rovnou nezemřeli, po návratu prokazovat nějaké známky nemoci z ozáření. Ne, měli by, ale museli by. Což se ovšem nestalo, dokonce se všichni dožili vysokého věku. Pozn. Nemoc z ozáření je široká kategorie, zde jen velmi lehká forma nemá jak být. Po průletu pásy mmch taky rozhodně nelze tvrdit (kvůli kumulaci dávky), že pak už nic, že už tam dál žádné „tajemné paprsky“ nejsou.
Příčí se mi tvrdit, že je Apollo 100% ní podvrh. Ovšem jsou tu dvě „tvrdá“ tvrzení – značně dlouho (víc, než dostatečně pro poškození tkání) se pohybovali v prostoru se značnou, místy smrtelnou radiací versus – ale nevadilo jim to.
Vím co je elektronvolt (což je tam podstatné), taky co je elektromagnetické záření, čemu se říká ozáření a co způsobuje. Jaké jednotky se pro co používají. Taky vím o proměnlivosti van Allenových pásů včetně parametrů emg záření v nich. A tyto vědomosti mi překáží jen tak přijmout variantu – nevadilo.
Znovu, tím vším netvrdím „to je jasný, že tam nebyli“. Mám ale u těch pásů nezodpovězený (a neumím posoudit, jak zodpověditelný) otazník. A nenapsal jsem to, že jsem si všiml komentáře a ty pásy mě napadly, protože jsem o nich slyšel.
Jasně, já taky netvrdím, že je na beton jasný, že tam byli. Ale tak nějak mi zase ten starý františkán s tou jeho břitvou napovídá, že je to nejjednodušší řešení. Že třeba proč by to neutli po jenom nebo dvou takových bijácích, proč jich točili tolik a zbytečně zvyšovali riziko prozrazení? Navíc jeden s tím přímo hollywoodským dramatem o výbuchu kyslíkových nádrží u Apolla 13.
Btw, o těch van Allenových pásech je toho napsáno docela dost, kde se to vysvětluje. Může to být pravda, ale taky nemusí. Stejně jako to, jestli spolu skutečně komunikujeme a všechno se to neodehrává jen v mé hlavě. Která nakonec taky nemusí vůbec existovat. Jistého není nic.
No, mohl jste se přihlásit jako dobrovolník, když se pacoši nejmenované největší nemocnice stěhovali z covidária na patologii. Všichni.
Pokračuji k Canosovi. Kde je zakázali pitvat. Vakcína především. Jenom se obávám, že už to není za námi. Zavětřili a ví. Tady se dá vydělat.
Vy na té patolce děláte?
Jih: Vsecko jste dodrzovali? Ani vam nenapadlo, ze je to vse takove podivne? Ze vlada treba lze? Kdyz zmenovali definice? Kdyz prave nedodrzeli ty stare osvedcene pravidla, a porad rajtovali na strachu? Kdyz zakazali dostupne dlouho-vyzkousene leky, a tlacili drahe a nebezpecne? Kdyz zavreli male obchody, a velke nechali otevrene?
Jeste ted se v Americe snazi vakciny dostat i do mimin (vekova kategorie, kde je riziko nulove z covidu, riziko nenulove z vakciny). U vas doma nastesti ne.
Přece píše, že „přiměřeně“ dodržovali, ne že „doslova“ dodržovali. To je fakt tak těžké pochopit ten rozdíl? Znamená to třeba, že roušku fakt nenosili v lese ani když jeli sami v autě, ale když vlezli do plné tramvaje, tak si ji nasadili. Že si klidně udělali večírek s přáteli, kteří neměli příznaky a měli negativní test, ale nešli si sednout ke „stolu svobody“ na Karlův most. Že když měli příznaky a pozitivní test, nešli do práce a vyleželi to doma. „Stará osvědčená pravidla“ při epidemii jsou dodržování opatření ztěžujících šíření viru, nebo vy znáte nějaká jiná? Jaké dostupné a „dlouho vyzkoušené“ léky byly na úplně nový druh viru? Myslíte ty odčervovací tablety pro koně? To snad ne…
Souhlasím s tím, že vlády a hlavně média udělaly medvědí službu tím šířením paniky, to byla obrovská chyba. Nevěřím ale v žádné globální spiknutí vlád, prostě se podle mne jen v plné nahotě ukázala jejich neschopnost jednat správně v krizové situaci. Jaký důvod by proboha měla na spiknutí ogranizovaném Gatesem, Schwabem a Sorosem zájem podílet se Čína, případně Orbán nebo Putin? Ti všichni svým občanům také „lhali“ úplně stejně jako nám Babiš nebo třeba Britům Johnson. Podle mne jen všichni zpanikařili, když viděli ty manévry v Číně a pak prostě postupovali tak, jak píše JiH výše. Se všemi zmatky a chybami, kterým se možná dalo a možná nedalo vyhnout. No a pak se stejně jako v každé podobné situaci našli šíbři, kteří se rychle zorientovali a zjistili, že se na tom dá pohádkově zbohatnout. Od jednotlivců až pod nadnárodní (farmaceutické) korporace. A otevřela se Pandožina skříňka…
Zase to nevkládá uložené údaje, psal jsem to já – SB. A ta skříňka je samozřejmě Pandořina.
sorry ale toto je hoax: „ty odčervovací tablety pro koně“
mozete si overit na SUKL ze existuje aj humanna verzia rovnako ako pre mnohe dalsie lieky (vratane Penicilinu a inych) – ze IVM ma urcite antiviroticke ucinky ukazovali lekarske studie uz davno pred covidom (virus Zika a ine)
Kombinacie viacerych beznych liekov dokazali celkom slusne pomoct prekonat covid obzvlast ak sa pouzili na zaciatku ochorenia – o tom by mnohi lekari vedeli rozpravat
Existuje – v podobě masti, která se používá na některá kožní onemocnění.
Koňské tablety používají chudí v Asii a Jižní Americe na COKOLI, protože jsou levné – Indie toho vyrábí a exportuje obrovské množství.
Pro lidi existuje Ivermectin samozřejmě i v tabletách.
Ten je ovšem v ČR zcela ilegální: https://www.sukl.cz/modules/counterfeit/detail.php?id=1220
V ČR je Ivermectin legální pouze ve formě masti (Soolantra) na některé druhy kožních infekcí.
A i v zemích, kde je jeho prodej či předepisování legální, je předepisován pouze jako antiparazitikum (dokonce pouze proti některým typům vnitřních parazitů).
A teď si trošku kopnu do vlastní bábovičky:
https://www.prolekare.cz/tema/hpv-condylomata-ari/detail/isoprinosin-je-bezpecny-a-ucinny-v-lecbe-pacientu-s-akutni-respiracni-virovou-infekci-7726
Cit.: „…Výsledky studie potvrdily klinickou účinnost isoprinosinu ve srovnání s placebem u zdravých neobézních osob mladších 50 let s onemocněním podobným chřipce…“
Takže i Beran – značně nektritický propagátor Isoprinosinu – uznává, že Isoprinosin TROCHU (statisticky kratší doba příznaků a rekonvalescence) pomáhá POUZE u zcela zdravých neobézních pacientů mladších 50ti let.
Jak přiměřeně? Tak buď dodržovali nebo ne. Takové Švejkování je k hovnu.
Velmi zásadní výrok! [;>))
Buď jste tu polévku nesolil vůbec nebo tam vysypal celou solničku!
Pokud ne, švejkujete!
1+
Vláda sem, vláda tam….
A čož občas použít vlastní rozum, místo toho zastavit se někde na nádraží e nechat si píchnout…. co vlastně? To nikdo pořádně nevěděl a neví dodnes.
Nejlepším důkazem o covidové hysterii je skutečnost, že skončila okamžitě během jediného dne – však všichni vědí kterého.
Vlastně u nás covid skončil díky Putinovi – paradox mediálních/vládních manipulací.
Ano, furt tvrdím, že by Putin měl dostat Nobelovu cenu za medicínu… Ale bez legrace, ono by to vyšumělo i bez něj. Mediálně se to téma vyčerpalo, virus zmutoval, kolektivní imunita vzrostla, ti nejzranitelnější prostě pomřeli, už to prostě tak netáhlo. SVO byla nová, neohlodaná kost, tak se po ní mediální hyeny hned vrhly a tu skoro sežranou covidovou nechaly uležet na horší časy. Až se vyčerpá „nevyprovokovaná agrese putinovského Ruska vůči suverenní a demokratické Ukrajině“. Takže já to vnímám celé spíš jako mediální manipulaci (kterou usilovně živili ti, kdo na ní vydělávali), vlády byly podle mne mnohem více ve vleku této manipulace a vlastní neschopnosti. S Ukrajinou je to přesně opačně, ale výsledný efekt stejný – společnost rozdělená na dva nesmiřitelné tábory.
Stan
Plný souhlas až na tu vakcínu, u ní bylo od začátku zcela jasné, že není odskoušena a že moc nepomůže.
Waxeři kontra antiwaxeři.
Tlustokoncoví proti Tenkokoncovým.
Žáby proti myším.
Chřipečkáři versus Svědci Covidovi.
Běžte mi s tím do (cenzurováno!)
Re: Sk
Jste příliš starej a příliš zapšklej.
Včera ráno mi jeden „kluk“ (řidič u stejné firmy, ale věkově bych mu už mohl dělat dědu) zaujatě vyprávěl, kterak mu za jízdy odpojila řídící jednotka nejdříve plynový pedál (bo eletrykacype), pak mu vyřadila rychlostní stupeň (bo eletrykacype), aby mu vzápětí chcípnul motor (bo eletrykacype).
Zaujatě jsem ho poslouchal, abych mu poté připomněl, že tutéž storku jsem mu vykládal před třemi měsíci.
A pak jsem mu řekl:
Víš, co je na tom nejblbější? Že se ZASE nic nestalo a v telce nebudou moci řvát – kamion zase vraždil!
A rozesmál jsem se. Kuwa, na obzoru ZASE žádná mrtvola!!! To je život, tohle to…
No a ty US vtípky o lhaní, Ukradině a kovidu mi tak nějak připomínají, že není nic jednoduššího, než vypnout v autě elektriku…
A jak je to s brzdami? Taky je může „řídící jednotka“ – takové malé AI – odpojit?
Celý náš život je poslední dobou závislý na nějaké „řídící jednotce“.
Na nás přece nezáleží. Až se nebudeme řídící jednotce zdát v cajku, tak nás taky odpojí.
Bo co? Bo fix!
Re: Sk
Na ojropských autech je to k hovnu. TAm je povolená v elektrice zatím jen ruční brzda.
Aktuálně to má skupina Volvo, tzn. Volvo, Renault a o ničem dalším nevím, protože se nezajímám.
S brzdami vysouložují soudruzi takovým způsobem, že máte klasiku, tzn. mechanické ventily a jako médium stlačený vzduch.
Aby to ovšem nebylo tak jednoduché, systém má namontovány tzv. modulátory, které více méně znemožňují útěk od elektriky.
OBROVSKÉ zjednodušení a zkratka pro netechniky:
Jmenuje se to AEBS a zajišťuje to, že systém jede tzv. na FULL, tzn. pokud vypnete elektriku a zmáčknete brzdový pedál, do brzd jde ihned plný tlak. ABS pochopitelně nefunguje, protože jste jej zneškodnil vypnutím elektriky.
Výsledkem je, že kola jdou do smyku.
Tak se soudruzi starají, že vy sice stále brzdíte vzduchomechanickými tzv. STROJNÍMI brzdami – podle technických předpisů EU, ale nejste je schopen ovládat PŘIMĚŘENĚ.
Takže při sebemenší 3,14-čovině servis.
Kromě toho pokud vám např. na jednom kole odejde čidlo ABS, zasere vám to jednotku chybami, které fakticky neexistují, ale zaserou vám paměť, která pak dává systému stále více a více chybových hlášení – např porucha motoru, porucha nabíjení, porucha kdečeho…
Začne to odpojovat tempomat, rušit přednastavení všelijakých 3,14-čovin, které v normálních autech vůbec nejsou potřebné, blablabla…, aby vás soudruzi donutili jet na servis a zejména platit.
Kolečko je uzavřeno – servis, elektrikář (hovno tomu rozumí), faktura za pseudoopravu, ježdění, servis, elektrikář (hovno tomu rozumí) blablabla…
Jinak jsou na to US auta. Ta mají brzdy na elektriku od samého počátku. Na pedálu snímač, který dává signál rovnou do modulátoru, vy jen klidně sedíte za volantem a vysíláte „poslední úsměv idiota…“
Měl jsem jedno z posledních aut, kde byla táhla, lanka, tlakový olej atd.
Po těchhle informacích si už auto nekoupím. Leda staré. Dělám na zařízení, které je už vlastně tvořeno spojenými počítači, jenom to vypadá jako mixážní stůl. A musím konstatovat, že sice zjednodušuje rutinní obsluhu (pamatuje si nastavení), ale když vznikne v systému nějaká chyba, stává se, že systém je nepoužitelný. Musíme proto držet ještě jeden mix v ceně téměř 1 500 000.- ve skladě. Výměna složitá – spousta kabelů, inovovat programy atd. Ale do večera hrajeme. Musíme. Na starém analogovém stole se vadný vstup nebo výstup prostě obešel nebo se vyměnil blok. Je ale pravda, že hloupý „analog“ byl tři i vícekrát dražší, protože nebylo tolik výrobců. A byl větší a těžší.
A v autě je to asi podobné. Bez ABS je třeba umět brzdit, abych se nedostal do smyku. Ale když na ABS spoléhám a ono selže, může to mít smrtelné následky. To samé je to jinými poruchami, řídící jednotka mi oznámí, že to už dál nepojede, vypíše „číslo chyby“ a můžu jedině přivolat mobilem(!) odtah a dát krám do opravy, kde mi něco vymění, zaplatím něco (málo?) peněz a mohu jezdit dál. Do dalšího problému, který se dal kdysi odstranit „dotažením šroubku“ nebo profouknutím trysky. Opravny \ výrobci náhradních dílů mají zlaté časy. Mívám pocit, že většina modernizací slouží hlavně k tomu, aby vás měl výrobce ve své moci.
No a když si koupím nový foťák, tak jednu z prvních věcí je, že zakážu všechny automatické funkce. Foťák sice na automat fotí pěkně ale tak, jak to vidí on a ne já. Pak některé z nich povolím – pokud mi nekecá do mého „tvůrčího procesu“. V mém „chytrouši“ je docela dobrý foťák, dokonce se dají zakázat i automatiky. Ale když ho vypnu a pak zase zapnu trvá to několik minut, než zase foťák předělám na „ruční ovládání“. Takže ho nepoužívám.
Re: Sk
Ad vaše poslední věta – to OPRAVDU není pocit…
Já vím. Takoví jsou všichni.
Ale nechci být tak příkrý!
To bude zase vinen Putin, když nechce umřít, aby se Rusko vzdalo USA.
Kdyby to opravdu přišlo, tak to republiku zrujnuje.I když by to mnohým vyhovovalo,svést to na Covid.