Tak jsme se dozvěděli, že Vítek Rakušan spouští novou informační kampaň za čtyřicet milionů peněz, ve které nám vláda vysvětlí, jak dobře se vlastně máme, že dezoláti jen remcají a přitom si doma debužírují šampaňské a kaviár, z peněz vybraných od chudáčků důchodců, vláda dělá, co je třeba, už brzy zvítězíme a evropské hodnoty se zaskvějí v plné kráse a každý konečně pochopí, jak dobře jsme volili.
Nebude náhoda, že tato kampaň má trvat až do voleb v příštím roce, protože existuje nebezpečí, že by občané to vládní dobro nepochopili včas a mohli by volit antisystémové síly… obzvlášť ty síly, které systematicky pracují a objíždějí republiku.
Hele, já nechápu, proč informace o této kampani za naše peníze (ale pro STAN) budí takový rozruch?
Vždyť nic lepšího se nám nemohlo stát. Vítek Rakušan prostě bude dělat billbórdy, které vyvěsí na Chomutovsku, Ústecku, Frýdlandsku a Ostravsku a na nic bude jeho vykulený ksicht, který bude vysvětlovat lidem, že jejich denní realita je jen proruská propaganda. Ve vlacích budou obrázky, že lidi, kteří ještě nedávno jezdili do práce autem a teď už nemohou, jsou vlastně za vodou. Bude jim vysvětlovat, že mají zubaře, mají pediatra, jejich děti mají školky i kroužky, bude jim vysvětlovat, že je pokrok, když ve školách budou unisex toalety a v tělocvičnách se budou chodit koukat na svíjějící se Draq queen. Bude jim říkat, jak je evropsky hodnotné, že mají drahé energie a že za to může Putin.
Prosím vás, vždyť tohle může fungovat jedině mezi pražskými libtardy… Praha a Brno jsou jediná místa, kde s takovou blbostí uspějete… a zdaleka ne u všech. I kdyby tu kampaň dělal guru Mára, tak si nedovedu představit, jak vysvětlíte lidem, kterým se propadly jejich příjmy, že se mají dobře. Tohle vysvětlíte jen těm mladým a blbým, které v potu tváře živí jejich maminka a oni ji nenávidí za to, že volí Babiše. Kde v této republice jsou vítězové tohoto hospodaření? Kde je nějaká skupina obyvatel, které to prospěje? Možná Křetínskému, ale jeho zaměstnanci nadávají stejně jako my. On svým lidem levnější elektřinu taky nedává. Všichni ostatní udělají to samé, jako když jim Prymula vysvětloval, že zašpérovaná republika je to nejlepší.
Reálně bude Rakušan dělat z lidí blbce. Tečka. Nic jiného to nebude. Bude je přesvědčovat, aby věřili víc jemu, než svým očím. A proč bude dělat plakátovací kampaň? No jasně, bude cílit na ty, kteří nechodí na internet. Na fejsbucích se už politické kampaně vlastně nikdy nezastaví a jedou pořád, volby nevolby. Tam už Vítek obyvatelstvo přesvědčuje a s dost nevalnými výsledky. Stačí si přečíst diskusi a podívat se na počet sdílení. Ano, přečte si to hodně lidí, ale málokdo to podepíše nasdílením u sebe, protože se prostě stydí být za debila.
Reálně tahle kampaň zařídí, že vládu budou nenávidět i ti, kteří se o demonstraci ani nedozvěděli, protože na internet nechodí a fejsbůk nemají. Ti, kteří už jsou opravdu v háji a nemají politické starosti, protože už mají existenční starosti. Těm teď bude PreVítek vysvětlovat, že mají být rádi, protože by mohlo být hůř.
Moc se mi líbí ten vládní optimismus, že co volič, to blbec… Že prostě můžete mordou na bilbórdu přesvědčit lidi, aby věřili víc STAN než vlastní peněžence.
Proto je zapotřebí je nechat. Oni dělají kampaň do eurovoleb nám. Budou osm měsíců dělat z lidí blbce a budou to dělat přesně v těch segmentech společnosti, kde my z Alternativy nemáme moc šanci, protože my to umíme na sociálních sítích, ale nemáme na drahý pronájem plakátovacích ploch. Ano, jsou to naše peníze, ale tentokrát nám poslouží. Vyzmizíkují STAN z politické mapy.
V posledních týdnech totiž registruji zajímavé věci u naší Pětikolky… Řeporyjské prase se ostře pustilo do Markéty Svetrové Dvousvetrové a dost ji seřvalo. Ne, žádný konec koalice to nebude, ale já z toho celkem zřetelně čtu, že ODS už do žádných voleb s TOPkou nepůjde. Markéta se bude muset přidat k Vítkovi… To bude drým tým jako prase. Farský s Prezidentuší Nerudovou a Pekarová k tomu… Jinak TOPka nemá šanci. Nerudová, to je další geniální tvář. Nikdo neudělá STAN tolik škody jako ona, když promluví. Ještě ani nejsou uzavřené kandidátní listiny a ona už mluví o tom, jak se vrátí z Brusele a sestaví tady vládu i postaví metro. Prosím, ještě z ní udělejte místopředsedkyni. Ve STAN nemůžeme mít lepší pátou kolonu.
Ještě před prázdninami dělala ODS svoje placené fejsbůkové reklamy pod značnou SPOLU. Tam psali všechny ty kecy, jak budeme do deseti let na špičce Evropy… Pak to najednou skončilo a začali dělat reklamy pod značkou ODS. Zase tam měli Petra Igoroviče Fialenka, jak říká nějaké moudro o lithiu, ale po koalici už neštěkl pes. A teď už přestali i s tímhle a náš premiér si za ODSácké peníze dělá reklamu pod svým vlastním jménem… Jako by si ostatní modroptáci řekli, že je to taková šmíra a je to tak okatě samolibé, že bude vlastně lepší, aby se Blyštivý Péťa propagoval sám a netahal do toho (zbytky) ODS.
Doba je prostě těhotná očekáváními. Od minulé středy mám dojem, že tam v politické stratosféře se ví něco, co my tady ještě nevíme. A my se tady handrkujeme , jestli vystoupit z EU, která nás kompletně obklopuje, nebo v ní sypat písek do soukolí, nebo se jí pokoušet zreformovat…
No, přece tohle všechno je správně. Odejít, zreformovat, házet jim do toho vidle, čekat, až to spadne… tohle všechno jsou správné možnosti. Špatná možnost je, EU milovat a tvrdit, že co Leyenová dělá, dobře dělá. Špatně je hujeřit, viset na rtech Ferhofštatovi, lísat se k unijním šíbrům a na fotkách stát v koutě u hajzlíku, zatímco enfant terrible Orbán stojí uprostřed. Pro NATO to platí úplně stejně.
Kdo není proti nám, ten je s námi, to budiž naše heslo. Každý, kdo není eurohujer první jakosti, ten je s námi. Každý, kdo chce na EU a tamních principech cokoliv měnit směrem k národní suverenitě, ten je náš. A je úplně jedno, jestli je to právník a má představu jak změní unijní směrnice, nebo je to oportunista, který bude z principu hlasovat proti grýndýlům a proti každému ořezávání státní suverenity, nebo jestli se někdo pokusí spolu s podobně smýšlejícími udělat novou konzervativní frakci proti liberálním Timmermansům, nebo jestli bude chtít EU po anglicku opustit. Tohle všechno jsou lepší cesty, než kterými jdeme teď.
Ekumena, přátelé, ekumenická Alternativa. Kdo není proti nám, je s námi. Vítek nám teď pomůže čtyřiceti miliony a spoustou bilbórdů. Bylo by dobré, aby ti, které nám nažene do náruče, viděli nějakou jednotu, naději a měli si z čeho vybrat.
A do té doby pšt! Ať si Vítka nevyplašíme.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý kdo pošle dar alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihu (nebo knihy) z nabídky.
Tady čtu,
že vrchní čučkař Koudelka odhalil špiony z Ruska, kteří upláceli vlivové osoby.
A to až tak, že ovlivňovali volby prezidenta u nás.
Tak tomu by se dalo věřit. Volby vyhrál PePa 107- rozvědčík. Takoví rozvědčíci podepisovali vázací akt ke GUR. Takže Rusko má u nás na místě nejvyšším svého člověka.
Je to jen metafora, kdyby to četl Vykulenec.
Poslouchal jsem dnes Koudelku v rádiu, když odhaloval „špijóni“. Docela ztratil nervy a konec byl dost emotivní. Proč asi?
asi ukrajinci hodně vyhrávaj
aby nezapadlo
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zide-v-soku-Zelenskyj-tleskal-SSakovi-Nejde-zamluvit-Prvni-omluva-padla-743344
Muž, kterému tleskal i kanadský premiér Justin Trudeau, totiž pocházel ze 14. granátnické divize SS, které jsou připisovány válečné zločiny včetně vraždění židů a Ukrajinců.
židé by se měli zeptat jiných židů (rotschildů a rockefelerů), jestli neví něco o tom, kdo že to zadotoval NSDAP kdysi
možná by byli v šoku ještě více
Jenom by mně, pane Vidláku, zajímalo – když nyní píšete tak strhující články, ve kterých se vymezujete proti EU, NATO či vládě – jak jste Vy osobně hlasoval v referendu 2003 o vstupu ČR do EU? A taktéž, koho jste volil v uplynulých 30 letech…? Už taky nejste nejmladší, čili nějaký výsledek se dá očekávat.
Tohle není trolling, ale legitimní otázky. Odpovím pak ve stejném gardu. Jistě, napsat se dá na internet cokoliv, ale co takhle si pro jednou zahrát na pravdu?
jestli se pamatujete tak v jeste v roce, kdy jsme hlasivali o vstupu do EU, tak unie byla o svobode obchodu a o cestovani bez pasů uvnitr Schengenu.. Srovnejte co je EU ted, moloch ktery direktivy nici uplne vse a v cele sedi magori naprosto odtrzeni od reality
Je to stejné, jako když si chlap vezme hezkou a hodnou holku, co ráda šuká a dobře vaří a za dvacet let je z ní tlustá, líná megera, co štěká rozkazy, utrácí prachy a smrdí.
Moc pěkné přirovnání, ale pár se nás tehdy podívalo na paní matinku a hlasovalo proti.
Tak. U nás platí „jaká matka, taková Katka“.
Přesně !
nebo když si holka vezme pěknýho chlapa, co hodně vydělává a skvěle šuká, a za dvacet let je z něj línej gaučák, s pupkem, co už ani dobře nevydělává a ani nešuká. Abychom byli spravedliví k oběma pohlavím, pane.
Takže popořadě…
1. V referendu o EU jsem hlasoval proti.
2. Stavěl jsem se proti bombardování Jugoslávie, dokonce jsem si došel na srbské velvyslanectví a mám doma knihu dokumentující tehdejší válečné zločiny NATO.
3. Volební právo mám od roku 1999. Nejprve jsem se držel názoru tatínka, který říkal, že je třeba nevolit, aby neměli legitimitu. Postupně jsem tento názor opustil a byl jsem voličem ČSSD. Jednou jsem volil komunisty. Poprvé jsem Babiše nevolil, podruhé ano, i potřetí, když jsem mluvil o potřebě, aby hlasy nepropadly.
4. Pokud PRO zůstane u toho, co říká Jindra Rajchl, budu zřejmě volit PRO. Snažím se, aby se PRO rozkročilo i „doleva“ protože se pořád považuju za konzervativního levičáka a chci mít bezplatné zdravotnictví a státem garantované důchody. Ale také chci, aby se nerozdávaly sociální dávky, ale aby každý směl drobně podnikat i bez IČa. Jsem ochoten se v PRO stát tváří tohoto proudu a jsem ochoten mobilizovat „levičáky.“ aby ukázali, že jich je hodně a stojí za to, aby byli bráni na zřetel. Pravicový populismus má totiž mnohem větší mobilizační potenciál, než ten levicový. Chtěl bych to u nás změnit a jako je Jindra pravicový populista, já chci být levicový populista. Populismus zde nemyslím jako nadávku, ale jako původní význam tohoto slova.
5. Pokud PRO bude zastávat ryzí postoj Petra Vacka, pak budu volit Okamuru, protože PRO v takovém případě pouze pracuje pro větší slávu SPD. Petra Vacka mám lidsky rád, ale osobně bych ho nevolil. Na druhou stranu vím, že většna lidí v PRO s Vackem také nesouhlasí.
Klobouk dolů před Vaším tatínkem, myslím že málokdo z jeho generace prohlédl tento systém tak brzy. Já jsem si to vždy vysvětloval tím, že když se konečně dožili pádu komunismu, neměli už sílu si přiznat že nový systém není o moc ( tehdy, dnes již o nic ) lepší.
Volební právo mám od roku 1983, pominu-li jediné moje socvolby, pak jsem vždy hlasoval podle peněženky, aby hlas nepropadl a volená partaj byla koalovatelná. Jednoduché tři podmínky, přičemž první byla nutná a z druhých dvou nutná jen jedna, přičemž přednost měla koalovatelnost.
Pokud nebyla naplněna první, nešel jsem volit.
Naprosto jednoduché – keců o morálce, světlých zítřcích, a evropských hodnotách se nenajím.
V EU referendu jsem volil proti, z mého širokého rodinného a pracovního okolí byl proti snad každý, mnoho lidí nešlo vůbec.
Osobně se domnívám, že šlo o první (na delší dobu jediné) cinknuté volby v Česku, protože už bylo vše předem slíbeno, domluveno a dealy sjednány – nešlo couvnout.
Takže jste se Vidláka zeptal se slibem, že napíšete koho jste volil Vy a skutek utekl. To sedí s volením polde peněženky.
Pardon, spletl jsem si nicky.
To je pro mne rozumné stanovisko. Upřímně Vám přeju úspěch.
Díky za upřímnost a díky za to Srbsko!
re: Vidlák napsal:25 září, 2023 (18:01)
Díky za upřímnost, dlužím tudíž odpověď:
ad1) Hlasoval jsem samozřejmě proti, protože mě bylo jasné, že sliby jsou chyby a když ptáčka lapají, hezky mu zpívají. Navíc jsem měl nějaké kontakty na Západ, takže jsem věděl, že státní předreferendová kampaň byla vyloženě jednostranná až lživá. EHS/EU totiž v nové plánované velikosti mohla efektivně fungovat pouze jako centrálně řízený superstát s totálně potlačenou rolí jednotlivých, především menších členů. V opačném případě se takový moloch musí zákonitě vnitřním pnutím rozpadnout.
Dokonce jsem s přáteli ve svém volném čase a za SVÉ prostředky dělal pouliční osvětu (roznos a rozdávání letáků proti vstupu). Soudruh Špidla, tč. premiér, totiž prohlásil, že vláda ČSSD je vláda PROevropská a tudíž odpůrcům EU nedají na jejich kampaň ani korunu…
ad2) Stejně jako Vy. Navíc jsem nechal ušít několik Srbských vlajek (jedna visela nepřetržitě po celou dobu NATO-bombardování nad vchodem do mého domu) a tyto vlajky jsme pak využili při improvizovaném pochodu z Václavského nám. k US-ambasádě (strhli s sebou jsme většinu účastníků z demonstrace KSČM). Po cestě jsme se na Malé straně zastavili na velvyslanectví Jugoslávie, kde jsme písemně vyjádřili podporu Srbsku a před ambasádou USA jsme udělali pěkný „šrumec“. Pár oken se jim tehdy rozbilo… 🙂
ad3) Volební právo jsem měl už za komančů, ale nikdy jsem je nevolil. Ani „žluťáckou“ multi-kulti ČSSD. Já jsem přesvědčením spíše pravičák až libertarián (neplést s liberálem!), takže levice není můj šálek čaje. Ale sociální a vlastenecké cítění ctím. Babiše a jeho hnutí vnímám jako řízenou opozici a v podstatě součást vládní sebranky. Což naposledy dokázali např. při hlasování o tzv. okupační smlouvě s USA. Babiše jsem volil pouze jednou, letos ve II.kole prez. voleb, a to ještě se skřípěním zubů a v gumových rukavicích. Doslova, volební komise užasle zírala…
Od převratu 89 jsem volil Republikány, jednak kvůli jejich programu a jednak kvůli tomu, že nahlas od prvopočátku říkali to, co říkal např. Karel Kryl nebo Karel Gott, a hlavně to co napsal Mirek Dolejší ve své „Analýze 17.11.89“. Později jsem i sám kandidoval, samozřejmě bez šance, to už mi tehdy bylo jasné.
Naposledy jsem volil Volný blok, protože mi nejvíce připomínali Republikány, kteří už v té době de-facto zanikli.
ad4) Tady už to zkrátím, protože Rajchlovi a jeho grupě prostě nevěřím. Příliš mi připomínají Věci veřejné či novou náhražku za Okamura-boys. Samá vykutálená pseudoopozice – hlavně se co nejdéle udržet v PS-PČR v teplých křeslech a tučných platech… Pokládám stejnou otázku jako Vidlákovi:
Kde ti lidé byli dříve a co vlastně zastávali? Jak v minulosti volili? Proč nepodporovali ty, kteří už před nimi dávno věděli, o co jde? On totiž každý politický subjekt, i ten nejvytrvalejší, nakonec zajde na občanský a voličský nezájem. Nejsou hlasy => nejsou lidé a i prostředky také jednou dojdou, o to se erár svými pochopy postará. Staří členové pak vymřou a ti mladší to později zabalí, nevidouc žádného výsledku svého snažení.
ad5) PRO má svého Petra Vacka a SPD zase svého Radima Fialu. Jeden za 18 a druhý bez dvou za 20.
Pseudoopozice věřící na reformovatelnost EU a NATO… K tomu není moc co dodat.
(Leda snad, že v SPD lze zaznamenat ve vztahu k EU/NATO jakýsi verbální posun, ovšem potom je záhadou, proč se rozešli se svým europoslancem gen. BLAŽKO a v prez. volbách nominovali takovou personu jako byl exČSSD pan NATO-Bašta… Působí to příliš podezřele a politikům se proto nevěří!)
Jenže tímhle způsobem se tam pak dostávají Fialové a spol. Bohužel. Protože se nikomu nevěří, tak vyhrávají ti, kteří věří v eurohodnoty.
Tak to jste hodně jednoduše a lacino odbyl. Nedůvěra je logickým vyústěním nedostatku důvěryhodnosti, či ještě lépe řečeno autentičnosti. Důvěru v politika generují jeho činy, nikoliv jeho sliby, projevy a proklamace.
Fialová pětidemolice zvítězila především proto, že opozice se nedokázala vůbec sjednotit, navíc povolební matematika shodou okolností dopadla tak blbě, že téměř milion opozičních hlasů bylo kvůli nedemokratickému volebnímu zákonu ztraceno.
Zbývá si vyjasnit, proč se národní opozice nedokáže sjednotit proti globalistickým stranám, působících pod taktovkou nadnárodních struktur korporací a tajných spolků. Odkud jsou taktéž i financovány a mediálně protlačovány.
Oproti tomu národní opozice (NO) vždy tahá za mnohem kratší konec provazu a má problémy především finančního rázu (protože finance jsou dnes ve všech státech KoZa globálního charakteru). NO se tudíž potýká nejen s agenty cizí moci působícími v mimovládních („neziskových“) organizacích a v korporátních mainstreamových médiích, ale i ve vlastních řadách –> účelově zřízené a nastrčené pol. subjekty s nejasným financováním, řízené zvenku avšak vydávající se za součást NO (ovšem odmítající sjednocení); a nakonec i mnohem autentičtější vlastenecké subjekty, jejíž vůdcové však ve skutečnosti upřednostňují své osobní či partajní zájmy před zájmy vlastního národa i vlasti. Neboť touha po osobním příjemném životu a hlubokému korytu v parlamentu je prostě nepustí a svým vlastenčením toto pouze maskují. Z toho všeho potom pramení jejich nechuť k jednotnému postupu proti vlastizrádným silám a globalistickým škůdcům.
Vinni jsou všichni vůdcové NO: jak ti stávající (staří) – svou zkostnaťělostí a neochotou vyklidit svůj vyhřátý post; stejně jako ti noví (mladí) svou netrpělivostí a ctižádostivostí, kvůli které raději zakládají své vlastní nové pol. subjekty/projekty, kterými pak národní scénu dále štěpí a zaplevelují. Výsledkem je dnešní chaotický stav a nedůvěra těch národně orientovaných voličů, kteří nejsou přímo napojeni na ten-který subjekt.
Snad jsem to vyjasnil dostatečně názorně.
vinni jsme vlastně všichni. Ale proto se to snažím změnit svojí prací a každodenním psaním. Proto jsem opustil pohodlnou pozici blogera a začal jsem lézt do politiky a hrát si na Benjamina Franklina (nebo chcete-li na Dimitrije Požarského)
Já jsem něco nového v politice. Já mluvím hlasem těch, za které nikdo nemluví. Já se pokouším o levicový populismus, který všichni opustili. Já se snažím sjednotit propadlé hlasy Alternativy, i když je to nevděčná práce. Já se snažím ukazovat každodenním psaní, svoje názory, aby na to byl spoleh.
Nevím, jestli se mi to podaří, ale prostě jsem se rozhodl to zkusit. Opustil jsem kvůli tomu jistou a dobře placenou práci, obětoval jsem tomu volný čas a pustil jsem se do toho, protože to prostě někdo udělat musí.
Klobouk dolů. ale hlavně kvůli tomu nesmíte obětovat čas patřící rodině, ten je a musí zůstat svatý.
re: Charon „od prvopočátku říkali to, co říkal např. Karel Kryl nebo Karel Gott“
Prosim vás, co jako společně říkali Karel Kryl a Karel Gott? Já jen vím, že Kryla bytostně mrzel zpěv s režijním oblíbencem z balkonu budovy Melantrich! Máte to asi jaksi zmetěné.
Já se pamatuji že Gott říkal to, co mu přinášelo popularitu v Německu. Pamatuji na jeden zcela nechutný rozhovor, kde urážel pana presidenta Beneše.
Asi vůbec netušíte, jak výborný měl Gott (geo)politický přehled i o věcech širší veřejnosti neznámých. Dokonce i na dnešní dobu. Navíc byl vlastenec a vizionář. Jeho knihovnu byste mu určitě záviděl.
Jenomže i on se musel po převratu učit plavat v novém proudu, se kterým nemohl bojovat, aniž by tím obětoval úplně vše, čeho v životě tvrdou prací dosáhl.
Nezapomenu na jeho tajný vzkaz, který nám na začátku devadesátých let poslal:
„Víte, já vám národovcům velice fandím, jenomže to nemůžu říct veřejně a nahlas, protože bych to v showbyznysu s těmi Židy nevydržel…“
Však v devadesátkách jakési pokusy o Gottovu společenskou likvidaci proběhly, ale neúspěšně – jeho fanoušci a hlavně fanynky si ho vydupali nazpět.
S tím Krylem a Gottem na balkonu Melantrichu máte samozřejmě pravdu, jenomže to byl tehdy Kryl ještě stejně popletený a neinformovaný jako my ostatní, co jsme na náměstí cinkali klíčema. Procitl pak velmi záhy, poté co mu Havel řekl, ať se neplete do politiky (to ať nechá na nich – chartistech) a ať si jde raději dělat písničky. A tak Karel šel a začal je tedy skládat. O nich – o novodobém panstvu a šlechtě. Výsledkem byly desky „Tekuté písky“ (1990) a hlavně „Monology“ (1992). Poslední věc – DVD „Kdo jsem?“ (1993), které obsahovalo onu nezapomenutelnou skladbu „Demokracie rozkvétá“ – mu už v Bontonu v ČR ani nechtěli vydat, musela vyjít na Slovensku u malé firmy JANEZ. V druhé polovině devadesátých let nebyly Krylovy desky ani na trhu dostupné (kromě SHS bazarů). Údajně kvůli autorským právům a sporům s Marlen Krylovou, vdovou po Karlovi. Skutečný důvod však byl, aby veřejnost na Karla Kryla zapomněla.
Pro vstup do EU hlasovalo cca 3,5 milionů lidí. Přibližně tolik zvolilo presidentem generála…
Proti nás tehdy byla snad jen jednociferná procenta. Mediální masáž byla šílená, opřená o vyděračská hesla „hlasujte pro budoucnost svých dětí“.
Mě tehdy bohužel bylo 14 let. Jinak jednoznačně proti.
Můj hlas byl tehdy pro … a tehdejší EU by ho nejspíš dostala znovu. Stejně jako by ho dostala znovu tehdejší ČSSD. Na atlantské impérium (pro scallopy, grcálky a další protičeskou verbež) se mě nikdo neptal, pěkně demokraticky.
Charon napsal:25 září, 2023 (17:07)
„…odpovím vám ve stejném gardu…“
Prosím, p. Charone, mohl byste sem dát link na Vaši odpověď „ve stejném gardu“? Rovněž to není trolling, ale legitimní prosba na základě Vašeho dotazu, Vašeho slibu a poctivé odpovědi p. Vidláka.
Děkuji a jsem s úctou. TK
Zdravím Vás. Odpověď jsem o něco výše, tady: Charon napsal:25 září, 2023 (20:27)
Aktualita na Nové republice – Otevřený dopis panu Petru Vackovi, 1. místopředsedovi strany PRO:
https://www.novarepublika.cz/2023/09/otevreny-dopis-panu-petru-vackovi-1-mistopredsedovi-starny-pro
Přesně, pod ten dopis bych se podepsala bez výhrad. A docela se divím Vidlákovi, který zde napsal : „Pokud PRO zůstane u toho, co říká Jindra Rajchl, budu zřejmě volit PRO.“ Vždyť Rajchl prohlásil, že Vacek on a strana PRO jedno jsou, pak tedy sbohem PRO. A nevím jak může mít Vidlák lidsky rád někoho, kdo lže (Vacka).
To bych Vidlákovi nezazlíval, když budu brutálně upřimný, tak podle mého si zkušený Vacek důvěřivého Vidláka namaže na chleba. Zatím, všeho do času. Vidlák se rychle naučí podobné lidi rozpoznávat. Bude to potřebovat ať už se bude vedle zemědělství věnovat novinařině nebo politice.
No to je právě ono – podle mého soudu bych si Vacka a Rajchla zařadil mezi „technology moci“, kdežto Vidláka bych tipnul, že má nějakou ideu.
Vacek a Rajchl – opět dle mého soudu, nemají ideu úrovně, kterou má Vidlák,myslím, že jdou na věc čistým kalkulem. Ví, že nesmí být moc radikální k Bruselu a NATO, protože v opačném případě by je izolovali jako SPD a Okamuru. Takže, balancují mezi tím, co si přeje ten volný elektorát voličů a hranicí nenasrat Bruselské, přeloženo – mít koaliční potenciál. Už tohle samo o sobě dokládá absenci nějaké ideje – ale upozorňuji, že je to jenom můj odhad. Tahle strategie je ovšem nemastná-neslaná a hlavně, výsledek může přinést jen v krátkodobém horizontu. Vzato do důsledku, nenabízí nic nového nebo odlišného od ANO, takže v podstatě není důvod je volit.
Takže – Vacek by si asi aktuálně Vidláka asi „namazal na chleba“, nicméně v dlouhodobém horizontu zastává chybnou strategii.
Dále si myslím, že pravicový populismus bude za chvíli velmi nepopulární, stejně asi jako socialismus. Ono to je dáno tím, že dnes máme to nejhorší ze socialismu i kapitalismu.
Řešením na způsob nějaké vize bych viděl princip – neudusit aktivitu malých a nepřipustit privatizaci státu velkými. Jsem přesvědčen, že komu se tohle podaří srozumitelně podat lidu, ten to tady ovládne. Zatím tomu neodpovídá ani hnutí ANO ano strana PRO.
Plně s Vámi souhlasím, já to nepsal jako pochvalu šéfů PRO, ale zastání se Vidláka v záležitosti popisované kočkou šklíbou.
Jen si nejsem jistý Vaší optimistickou visí že „pravicový populismus bude za chvíli velmi nepopulární“.
Zazlívá tady někdo Skálovi, že je marxista a věří v ideály komunismu? Já tedy ne. Uznávám to jako hezkou utopii, mám sympatie pro ty, kteří by ji skutečně chtěli vybudovat a ještě víc mám sympatie pro ty, kteří ji nechtějí vybudovat ohněm a mečem na kostech svých nepřátel. Ale Pepu Skálu volit nebudu. Dějiny už ukázaly limity této ideje.
Proč bych měl zazlívat Vackovi, že je prozápadní a věří v ideály Západu? V rozhovoru s Havlem (ale v tom celém rozhovoru) popsal svoje přesvědčení docela dobře. Je podle mě stejně utopické, jako když Skála mluví o Marxovi. Také bych to ale nemohl volit, protože dějiny teď právě ukazuji limity této ideje.
Skála i Vacek to oba myslí dobře. Snaží se ale oba o ideu, která nikdy nebyla uvedena do praxe. Vždy se to povedlo jen částečně a vždycky za to někdo zaplatil cenu nejvyšší. Západní možnost výměny moci, svoboda projevu a svoboda pohybu byla vykoupena bídou v koloniích a drancováním cizího území. komunistické rovnostářství, bezplatné zdravotnictví, kulturní a sociální péče byly zase vykoupeny státní cenzurou, nižší životní úrovní a nemožností výměny v nejvyšších patrech moci.
A tak, jako někteří nemohou přijít na jméno Skálovi, tak jiní nemohou přijít na Vackovi. Ale ani jeden si to nezaslouží. Oba pracují na tom, co Masaryk popsal jako humanitní ideál. Rozdíl je jen v tom, že komunismus se jaksi odporoučel z dějin o něco dřív než západní hodnoty.
Vyčítat Vackovi víru v reformovatelnost evropských hodnot je jako vyčítat Skálovi v roce 1991 víru v reformovatelnost KSČM. Stejně bych mohl leckomu vyčítat víru v Láďu Vrábela nebo v budoucnost SPD.
Jan Keller se dostal do europarlamentu s tím, že je lepší v EU zůstat, než jí opouštět. Když po pěti letech končil, tak říkal, že si nepřeje nic jiného než konec celé Brusele. Ne, fakt mi nevadí, co tehdy říkal, protože si nenechal vygumovat mozek a přijal realitu, byť to bylo něco, co si vlastně nepřál. Kromě toho si myslím, že než bude Vacek kamkoliv kandidovat, tak už bude mluvit úplně jinak (nebo bude jinde než v PRO). V dnešní době se víra v záchranu Západu vytrácí přímo před očima.
Já prostě nejsem předpojatý a nemám tolik předsudků. Ano, dá se to nazvat i tak, že jsem ještě mladej, blbej a naivní.
Myslím, že tu neodsuzujeme Vacka za jeho víru, ale za výrok “Nejsme obdivovatelé ničeho, co přichází z východu, protože to vždy znamenalo utrpení, bídu, drancování a ponižování českého národa.”. Výrok jste Vy sám odsoudil také, ale my, a odkazovaný článek též, to prostě nevidíme jako úlet ale symptom.
Víte, zrovna já po šesti letech takřka každodenního psaní vím, jak snadné je se blbě vyjádřit. Ti, co mě čtou déle, vědí, jaké extempore jsem měl, když jsem psal článek o Haně Lipavské. Také jsem to nemyslel špatně, ale vyznělo to tak. Stejně tak, kdybych věděl, jaký rozruch vzbudí článek o ČEZu, dal bych si s článkem víc práce, aby nebyly žádné pochybnosti.
Jednou vyřčené ani párem volů nevrátíš. Já to řeším každodenním psaním a rychlou zpětnou vazbou se čtenáři. Když udělám něco blbě, hned druhý den to řeším. Vacek žádný blog nemá… A nemá ani tak rychlou zpětnou vazbu.
Dejte tomu trochu času…
Děkuji, rozumím. Nebojte, času mraky. Na demonstrace kvůli Vackovi chodit nepřestanu, do voleb daleko, navíc PRO volit v plánu zatím nemám.
Vidláku, já s Vámi souhlasím – Vacek i Skála věří tomu čemu věří, za to je netřeba odsuzovat. Potíž je ale v tom, že obě ideje jsou už většinově neakceptovatelné. To, že píšu, že strana PRO nic nového nenabízí vychází právě z faktu, že začínáme brutálně poznávat „výhody“ kapitalismu. Vacek je opravdu jako reformní komunisti v r. 68 … a možná tomu i věří.
Tohle ale není cesta vpřed. Možná ještě oblbne pár voličů, ale vystřízlivění se zajisté dostaví – a tím je konec i do budoucna … něco jako postavení Skály – jeho ideu taky podporuje už jen pár lidí a to si o něm myslím, že svým politickým rozhledem široce dalece převyšuje ostatní.
Idea Skály už má jen pár zastánců, ideje Vacka & spol. ve velmi brzké době budou mít jen pár zastánců. Pokud bych ale měl porovnat obě ideje, pak je mi bližší ta Skálova, ale přiznávám, že ještě před lety mi byla bližší pravicová ideologie. Potíž je v tom, že pravicové bohatství je z principu založeno na parazitování na druhých, nejčastěji těch slabších – a to mi dnes už vadí. Bohatnout na tom, že „legálně“ oberete slabšího nebo někoho v nouzi se mi příčí.
Máme tady v okolí velmi bohatého podnikatele, který svého času skupoval vše co bylo k prodeji. A tak se např. stalo, že vlastnil pás pozemku před domkem jedněch ne zcela bystrých manželů. A ti potřebovali pro přípojku k plynu překopnout ten jeho pás pozemku. Výsledek? … zaplatili nesmyslnou částku a navrch je obral o louk – vše za povolení překopu. Jenže jeho extrémní bohatství je založeno právě na takových „obchodech“. Pravičák by řekl – využil příležitosti, já říkám, že systém, který tohle umožňuje je zvrácený.
Nádherně jste popsal jeden z důvodů, proč jsem i já levičák, děkuji.
Ještě mně napadlo – srovnejte zdroje bohatství Bakaly a Babiše v tomto režimu a bohatství Čuby v minulém režimu. Asi se shodneme v tom, že všichni v dané době patřili, resp. patří k finančním elitám.
Jenže – Bakalovic majetek je založen na brutálním okradnutí státu a horníků, Babišovo bohatství na síle prosadit zákony o dotacích a povinném odkupu jeho produktů (bio-PHM) a „optimalizací“ mezd pomocí min. mzdy a najímání agenturních pracovníků, což jsou novodobí otroci.
A teď to srovnejte se způsobem, jak vytvářel bohatství Čuba a jeho Agrokombinát JZD Slušovice … kde mj. se měli velmi dobře všichni. Čuba nepotřeboval krást ani odírat zaměstnance. Donutil je řádně pracovat, ale pak je taky řádně ohodnotil.
Já osobně ale nevidím řešení v tom, se vymezit proti Vackovi, ale v tom, že Vacka přesvědčím. Protože takhle to posledních deset let dělají všichni. Něco si přečtou a pak se vymezí. Takhle se vymezili i bratři farníci vůči mně. Já už se nebudu vymezovat. Já budu přesvědčovat a spojovat.
Já jsem Rajchlovi řekl, že když bude chtít placené zdravotnictví, tak prohraje volby a dal mu příklad Rathovu výhru v nejpravicovějším středočeském kraji na blbým třicetikorunovým poplatku. Já řekl Rajchlovi to samé o školném a v programu PRO to už není.
Většina voličů na Alternativě se chová, jako bychom měli nějak moc na výběr a nebyla tu žádná pětiprocentní klauzule. Já chci Vacka přesvědčit, aby svůj postoj upravil, posunul, změnil. Ale toho nedosáhnu tím, že ho vykopnu ze dveří. Toho dosáhnu tím, že mu ukážu, jak moc lidí zastává jiný postoj a stojí za to, jim naslouchat.
Snažím se, aby levičáci jednou předvedli disciplínu a ukázali, že jsou silou, o kterou stojí za to se ucházet. Zatím ukazují spíš to, jak jsou rozdrobení a nedá se jim zavděčit. A mrzí mě to o to víc, že se považuju taky za levičáka.
Vidláku, jdete na to odprostředka – chcete přesvědčit Vacka (a ostatní), ale nikde nečtu o čem. To co chybí je společná idea, za kterou se postaví většina a pak to přesvědčování půjde jak po másle.
Jenže společná idea není a ani náznakem se nic takového ani nediskutuje. Zopakuji, že teoretický postup je prokydat výhody a nevýhody bolševika a velmi pozorně studovat reakce. To samé pak udělat s tématem kapitalismu. Zkušenosti máme z obého, dosah čtenářů máte vybudovaný – tedy nic tomu nebrání, kromě toho, že to je běh na dlouhou trať.
Ovšem, pokud by se s tímto začalo, tak si myslím, že by se zformovala idea něco jako „levicový kapitalismus“ nebo „národní kapitalismus“. Za mě jde o to, jak definovat co jsem psal – neudusit malé a nepřipustit privatizaci státu velkými.
Řekněme, že bych rád přesvědčil Vacka, že šance na reformu EU je prakticky nulová. On by pak třeba přestal říkat, jak je nám na Západě dobře…
A jinak máte pravdu, společenská idea opravdu chybí. Dokonce tak moc, že už nikde není. Nevládne strana nesoucí ideu. Ani více stran nesoucích ideu. Vládnou chyrismatičtí jednotlivci, kteří stranu používají jako svojí servisní organizaci. Macron, Orbán, Trump, Kačinští, Fico, Babiš, Rajchl… Putin, Trudeau… A vlastně i Sitting Ping. I Pjotr Igorovič Fialenko už se raději inzeruje pod svým jménem a ne pod ODS.
Upřímně… já moc nevěřím, že právě tady u nás v Kotlince na to přijdeme… ani v Rusku na to nepřišli ani v Číně ani v Indii. Všude vládne starověká obdoba tyranů. Je vlastně úplně jedno, jestli vznikli jako pozůstatek diktátorů nebo jako pozůstatek demokratických předsedů stran. Je doba mužů s informacemi bez programu.
Nebráním nikomu, aby novu ideu hledal. Ale moc nevěřím, že ji najde. Nejlépe to jde dneska těm, kteří se umějí rychle přizpůsobovat strašně rychlým změnám ve světě. Než během na dlouhou trať najdeme ideu, svět už se pohybuje po jiné trati.
Nebo někdo předpokládal, že Francie přijde o državy v Africe? Někdo předpokládal, ž Rusko demilitarizuje celou Evropu a ustojí sankce? Někdo předpokládal, že Saúdové se přidají k BRICS? Svět se nám mění před očima a úspěšný je ten, který rychle reaguje…
Proto jsem se nechal uvázat do jha s Rajchlem. Přijde mi, že reaguje rychle a není blbej.
Vidláku, víte jak to je … všichni ví že to nejde, ale pak přijde nějaký blbec, který neví že to nejde 🙂
Jenom připomenu, že to nebyli Marxové, ale 1 Marx, který přišel s myšlenkou, která ovlivnila svět … a takových bylo v historii lidstva více. Jistě, svět nečeká až někdo zformuje ideu, ale na druhou stranu ten, kdo má schopnost úspěšně zformovat ideu bude umět kalkulovat s tím, že svět se vyvíjí … proto taky nemůže být lídrem kdejaký hejhula 🙂
Ve všem uspějí pouze ti, kteří jsou ochotni zdolávat překážky a nevzdat to. Je doba, kdy se systém hroutí, proto mít za cíl nějaké dílčí vylepšení je ztráta času a energie.
Proto mi nevadí, že to někdo hledá a vůbec mi nebude vadit, když se najde nový Marx… 🙂
Ale neměl byste mi mít za zlé, když budu počítat i s variantou, že se zatím nenajde. Koneckonců, židé také pořád čekají na Mesiáše. Ježíš jim jaksi nevyhovoval…. 🙂
S vymezováním máte hlubokou pravdu, srovnání s farníky sedí.
Já Vám rozumím s pětiprocentní klausulí, ale není ještě větší zodpovědnost na stranách jednat o koalicích než poté na voličích ? Proč je to pořád jen o zodpovědných voličích a ne i politicích ?
Protože politik je jen zrcadlo svých voličů…
Pravda, ale proč nemohou udělat koalici/e a veřejně vyhlásit ať každý kroužkuje svou stranu. Potom zaprvé nic nepropadne a zadruhé se jasně ukáže i která strana má jakou podporu, pokud jim o to tak jde.
Protože abyste dnes v tom mediálním tlaku založil stranu, to musíte být řádně cáknutý a solidní narcis…
Kdo v posledních deseti letech založil stranu a nebyl sebestředný? Kdo založil stranu a nebyl egoistický?
Piráti…
Mladý Klaus, Rajchl, Babiš, Volný, Bárta, Trump, Fico, Orbán… všechno silné a sebestředné osobnosti.
Nikdo jiný ten tlak totiž neustojí.
A to je přesně ono. Silné sebestředné osobnosti. Jak máme vědět, co skutečně udělají po volbách, zvláště při našich zkušenostech jak s totálním otočením současných a menšími otočeními předchozích vlád, tak s několika stranami jako VV a podobně. Já vím, co udělá zamindrákovanec závislý určitě na podrbání od silných a možná na nějakých návykových látkách už víme a horší to být těžko může, ale co by udělalo se státem i společností další volební období i trochu méně špatné vlády mne děsí.
Ale uznávám, jak občas píšete, nic moc lepšího na výběr nemáme.
Ale jak chcete přesvědčit lidi, aby tomu věřili. Sám píšete,že Vámi vyřčené slovo nevrátíte. A nutíte věřit své čtenáře, že se pánové Raichl s Vackem odbarví. Vybarvili se dokonale a uchází se o voliče, kteří po mnoha spáleních se cítí, že už nemají čas na další šašky.
Tohle vše by platilo, kdyby tu bylo nějak na výběr. Já si pamatuju, jak vypadalo hledání kandidátů před prezidentskou volbou a nakonec jsme ještě rádi volili Babiše…
Potiz je v tom , ze soudit cokoliv , neni vubec mozne , kdyz samozvany soudce porad krici rozumi vsemu
a nerozumi ani sam sobe. A neni schopen.
Jeden jednotlivec udelal neco spatneho a cely system je zvraceny. To je jako odsoudit nekoho za to , ze ma
bradavici na pate.
Potom sou ty diskuse „laciny“ ,
ponekud „pavlacovyho“ druhu /ambivalent/a stale dokola.
Nevedou a nemuzou nikam.
Kejkle a zonglovani s klise , sasku na politicky pouti.
System se oznaci za spatnej a jinak nic. Prazdno..
My lidi nemuzeme vytvorit nic dokonalyho ,mozna AI.
My jen muzeme nase zivoty zlepsovat a hlavne zdokonalovat.
Vedou /ty systemy a blby napady, o obchodovani a zvraceny/ akorat kazdyho za nos.
Do malopolitikareni , do kseftovani s klise nejakych ideji ,zonglovani se jmeny a se slevou .
Zvolite je a dostanete tohle mozna levnejsi.
….“a pro lidi , pane inzenyre , jste nic nevymyslel “ , situace
z Capkovy Krakatit , kdy vsecko vsude boucha..
Inzenyr, vynalezce vypravi a vozka jeho vypraveni uzavira ..
/veta nemusi byt doslova presna/.
Jedina cesta je pro nas , neni zadnej system a kejkle kolem nej ,davno zasmradlych moudrosti
ale cesta lidskosti, rodiny , cloveka a ditete,
trochu jinej pragmatismus , nez se tady vobjevuje
a zongluje se s tim , bez aspon trochy zamysleni ..
Vacek neublizil , nemysli to spatne ,ale spatne a velice se z toho muze udelat. Zeptejte se treba srbu.
Na porovnani dvou okupaci u nas..Slepej to bere vazne.
Slepej se nezepta , kdyz nevidi. Nema na co.
Prestrelky vyroku a zatim dobry , kdyz mne parasita ,
ten dobrotivej zapad este netrefil doprdele.
Potom to uvidim jinak.
Slepci ,Vidlak ,Dvorak ,tady verejne diskutuji o tom ,
co kdo kde videl a jak vidi a z toho vyvozuji megazavery
na lidstvo…
A nevi o cem.
A netusi , ze jsou nevidomy.
Ze kdyz presto neco zahlednou ,jsou to jen poutove obezlicky a ze je jejich smysly klamou navic.
Ve zkrivenym odrazu blyskavych zrcatek a jejich zablesku
hledaji nejakej smysl.
Poznej sebe , visel napis nad tou akademii ve starym Recku.
Neco kloudnyho, trochu trvalyho a stabilniho , na cem se rozkrocit , pro aspon zacatek , mezi tema zaplavama moudrosti..Jak.
Zotrocenym povedet neco vo otroctvi , osopi se a reaguji zlobou..
kočka škliba.
Ono je to dost zamotane.
Havlíček ANO,má nějakou temnou minulost v nějaké společnosti seděli vedle sebe s Rajchlem.Vacek je vodičem Rajchla.Havlíček je zase řízen A sprejem
Šklíbo, já mám Vacka lidsky rád, protože mi nikdy neřekl jediné křivé slovo, když jsme spolu diskutovali, nikdy mě neodbyl a nikdy o mě neřekl, že jsem hajzl, kurva, proruská filcka, nenazval mě zrádcem, či odpadlíkem… a to v dnešní době něco platí, dokonce i tehdy, když se v pohledu na Západ neshodneme.
A kromě toho vyznávám teorii menšího zla. Lepší Vacek, co chce EU reformovat, než Fiala, co nadšeně přikyvuje každému blábolu z Brusele.
Krom toho, pokud vím, Vacek teď v eurovolbách kandidovat nebude. Ale vím že mezi kandidáty bude hodně těch, kteří především chtějí být u toho, až se v Bruseli zhasne a míní tam házet vidle do všeho, co liberálové budou dělat.
Promiňte ale teď mne dost děsíte. Z toho začátku si nedovedu představit hranice Vackova obdivu západu. Vidí alespoň proč máme tak zničenou ekonomiku a že jsme kolonií ?
Jinak máte hodně nízké požadavky na to mít rád, to automaticky plní každý člověk s trochou mozku nebo tolerance. 😉
On vidí příčiny našeho marasmu v tom, že se před Západem nedovedeme postavit rovně. A tvrdí (podle mě správně). že když si nebude schopni dupnout před bezzubou EU a blbkou Leyenovou, tak si před Sitting Pingem rozhodně nedupneme.
Proč by k nám Rus nebo Číňan měl mít ohledy? Nebo se dá čekat, že až to Rusové vyhrají, tak nám kvůli našim krásným očím a jednomu dopisu Putinovi dají nějaká privilegia?
V tomto s Vackem naprosto souhasím. Pokud nenajdeme odvahu si dupnout na slábnoucí a rozpadající se EU, tak na sílící Rusko a Čínu si fakt nedupneme.
Přemýšlejte o tom…
V tom máte jistě pravdu, to souhlasím bez dlouhého přemýšlení. Podle států sousedících s RF, států Afriky i Asie a konec konců i způsobu boje na Ukrajině bych doufal, že se Rusové zachovají slušně, ale uznávám že to není argument. S Čínou jako malý stát nenaděláme nic, společnost je zcela jiný, z toho mám určitě strach a i proto mi vadí, jak díky konfliktu na Ukrajině sílí Čína na úkor Ruska.
Proto pořád připomínám, že na Ukrajině jsou se zemí srovnávány především domy těch, které Rusko přišlo před Ukrajinci chránit. Dělostřelectvem obou stran… Nečekejme ohledy… pro Rusa jsme míň než ruskojazyčné obyvatelstvo Ukrajiny. Jsme pro ně míň než Ukrajinci.
Ano, možná se zachovají slušněji než Západ. Za Putina bych tomu i věřil. Ale za deset let tam Putin nebude… Je jistota, že to nevezme nějaký silovik, který se nebude zdráhat na nás poslat klidně i atom? Orbána si Rusové váží, protože odvaha imponuje každému a vždycky. Je odvaha i naším národním atributem?
Tito věděl, proč si musí obsadit Bělehrad dřív než Rudá armáda.
Jak jsem řekl, já bych Vackův postoj ve volbách nevolil, ale má pravdu v tom, že je snazší projevit odvahu tváří v tvář senilnímu Bidenovi než chladnokrevnému Putinovi. Je snazší projevit odvahu před bezzubou Bruselí než před po zuby ozbrojeným Polskem. Ale zatím nejsme schopni ani toho.
Podívejte na Polsko… ti si dupli. Maďaři si dupli. A mají víc i když je EU stejná. Není všechno jen vina Západu a Vacek má pravdu, že bychom se nejdřív měli naučit vyjednávat s Leyenovou, než s Lavrovem.
Se vším souhlasím, jen úplně nemůžete srovnávat vojenský konflikt se spadnutím do sféry vlivu.
Oproti Polsku a Maďarsku ale nemáme nejen potřebnou vládu a sněmovnu, zatím dokonce ani silnou podporu společnosti.
A s tím je nutno počítat a kalkulovat. Jo, kdybychom mohli volit Orbána, neřešili bychom Vacka… Ale my to tu máme jinak.
Říkám to pořád. Bohužel, je to v lidech!
Postavit se Západu? … to jako anglosasům?
Vidláku, zpátky na zem, bohatství anglosasů je založeno na faktu, že pečlivě odstraňují z cesty všechny, kteří si „dupli“ nebo jinak se protivili jejich režimu. Kolik chcete uvést příkladů? … naposledy si „dupl“ Putin, když řekl, že už těch porušených slibů je dost (nerozšiřování NATO, Minsk I a II atd) a zatímní účet je cca 500.000 plných rakví.
Vacek se k Putinovi nebo Asadovi na poradu ohledně „know-how“ nedostane a ostatní jsou „odstraněni“ Kaddáfí atd.
Opravit režim = ohrozit bohatství anglosasů … tohle je utopie.
Odstranili Poláky? Odstranili Maďary? Neodstranili… Poláci si z Unie vydupali dálnice, my rozhledny. Stejná Unie, rozdílný přístup…
Maďar je v NATO a na Ukrajinu neposlal ani náboj. Je Orbán sesazený a odstraněný? Jak to, že není?
Nejsou jen příklady těch, které odstranili. Ale i příklady těch, kteří odstranění nebyli. Vacek nemusí na poradu k Asadovi. Stačí k Orbánovi. A za týden dokonce možná k Ficovi.
Ano, uvedl jsem extrémy … ale jsme u jádra pudla. Můžeme mít svého Orbána nebo za vzor Polsko. Ale to neřeší systémový problém, na kterém je celý kapitalismus postaven – a to je hromadění bohatství do nekonečna.
Maďarsko i Polsko jsou odstřiženi od EU peněz, ale platit musí – tento stav je dlouhodobě neudržitelný. Dále, pokud by ho i vyřešili, pak nastupuje fakt, že zákony kapitalismu stvoří někoho v Maďarsku a někoho v Polsku, kdo začne hromadit majetky … a na čí úkor? Tipnul bych, že na úkor těch nejslabších. Začne to jako u nás – tuhle oberou důchodce, tuhle zavedou placené školství, pak třeba placené zdravotnictví atd. Naše zkušenost je, že to k ničemu jinému nepovede – bude to trvat, ale cesta je zákonitá … teda pokud nenastane změna v systému.
Podle mého je třeba takové Maďarsko jako USA v 60. letech – možná se tamní obyč, lidé mají slušně, ale beze změny je čeká to, co se dnes děje v USA … to je prostě výsledek kapitalismu.
A o tom mluvím – když už to jde do háje, tak je toho třeba využít a odstranit to, co způsobilo, že to jde do háje. Můžeme to trošku vyspravit, ale problém tím nevyřešíme, jenom odsuneme v čase.
Čím budou ti anglosasové až prohrají na Ukrajině a BRICS++ se semkne proti nim ? Bylo už mnoho neporazitelných říší a všechny jednou padly. Často na problémy zevnitř.
Chci říci, že pokud nás nebudou vysávat a instalovat loutkové systémy, budeme mít daleko větší možnosti ufinancovat spravedlivější systém. Ale ta nezávislost je podmínka nutná.
Ohledně systémového problému nejsme nijak ve sporu a vidím to stejně jako David Dvořák i Tymákovan. Ale je to stejné jako s tím klimatem. Studenti chtějí bojovat za klima, ale neumějí ani zalít kytičky na chodbách.
Jak máme řešit systémový problém kapitalismu, když si neumíme dupnout ani na Leyenovou? Když nejsme ani tak daleko, jako Maďaři?
A nejsme tak daleko proto, že naše společnost je jiná a máme víc eurohujerů. To všechno je třeba vzít do úvahy.
Ano, můžeme se tu bavit o systémovém problému kapitalismu a hledat z něj teoretickou cestu ven, ale dokud si nedupneme na současnou bezzubou EU, tak je to jen teorie. A dupnout si na EU půjde jen tehdy, když zaútočíme na reálnou moc a získáme ji. Proto se pohybuju na hraně politiky.
Souhlas. Já si myslím, že to má hodně co dělat s národní hrdostí. Maďaři, Poláci, Rusové, ti všichni jsou hrdí že jsou co jsou. U nás spousta lidí vymýšlí nesmysly že ani nejsou Slované ale podle DNA germáni či Keltové. Z toho podle mého pramení ta věčná snaha se uchýlit pod něčí ochranu. Jenže nikdo nás neochrání, každý normální politik se stará o svůj národ ( chtělo by se říci jako Fijalenko o Ukrajince ) a pokud by nás někdo někdy opravdu ochránil, tak určitě ne zadarmo. Já se čím dále tím více bojím že jediná cesta u nás bude to druhé národní obrození spolku Svatopluk.
To je ponekud odvaznej napad , dupanim neco zmenit.
Nejdrive este najit odvahu k tomu , odvazne dupat..
A kde ji vzit a nekrast.Nejdrive premyslet ,vo smyslu dupani.
Mozna Vackovi dupani duplo v hlave.
Asi je tim posedlej. Mozna chce napodobit Orbana,
vzor na opiceni mnoha ted, a nebo polaky. A dela to ramus.
Mozna na miste je nejaka trochu originalni sofistikovana obrana.
Hloupej Honza si princezny taky nevydupal. Treba.A.
Kdyz sme tenkrat chteli nasi „treti cestu“..
Ja bych napr. na Putina nedupal. Von by si vo mne myslel ,
ze sem nejak potrhlej.
Ani bych to nedoporucoval , von je potom dost neurvalej..
Von na nas taky nedupe.
Ja bych si s nim treba povidal vo tom , co je kolem ,
vo situaci a vo tom co ja a von vidime ,
abysme mohli neco udelat a jak..A co potom..
Prave se svet dozvedel , ze Kanada /umistena na zapade/ ,ma nacistickou vladu ,
Reichstag a kanclere , kteri vyznamenavaji medajlemi a nadsene oslavuji a obdivuji Waffen SS masoveho vraha , ktery nosil lebku se skrizenymi hnaty , symbol smrti pro vsechny lidi na svete.
Nic noveho , stejne jako od 1933 do 1945.
Nikdo na Hitlera a nacisty nemuze zapomenout.
Zabil ten Hitler nebo ublizil nekomu, hral si s pejskama s detma , poradal cajove dychanky s dorticky a mel nejaky projevy..
Neco jako Vacek../Jak dlouho tenhle studoval a co/.
Kvuli jenom podpore Ukrajiny vladnou ted v Kanade,
fanaticky nacisti..
Co dělá Fiallah v civilu,
na co asi myslí…
poslouchá hudbu z vinylu?
Nebo prachy syslí?
Peče si na ohni špekáčky?
Sundává vůbec sako?
Chodí jinam, než na značky
anebo je to pako?
Život v prdeli bideta
naplňuje ho zcela.
Kéž by ty zrůdy kvinteta
prdel vyvrhnou chcela.
Oběd byl takový urychlovací, že, broučku?
…už je to uklizený.
Nic, to byla reakce na sadu následných produktů urychlovacího oběda jednoho pilného broučka. Mezitím již byla celá sada obětavým správcem uklizena.
Ukájet se myšlenkou,že něco změní příští vláda,je spíš nebezpečné.
Jak třeba píše pan Leo K,jsme z 80 % závislí na vývozu a je otázka,kam vyvážet,Ruský,Čínský trh jsme zavrhli.
Přitom ale mnoho komodit na výrobu musíme dovážet,co prodražuje finální výrobek.Vůbec se nemluví,kolik naší výroby skončilo,že musíme dovážet od potravin až po léky a v čem jsme byly soběstační.
Můžu panu Vidlákovi jen poradit,pokud je charakter,tak po měsíci by musel odstoupit z vlády.
Časem budeme všechno dovážet z Číny. Auta, spotřební zboží, elektroniku i potraviny, protože to tam vyrobí levněji a ve vyšší kvalitě než tady /dostupné a levnější suroviny + dostupné a levnější energie/. Otázka ale je, čím za to budeme platit. A teď nastoluji zcela seriózní otázku: Představa, že by si člověk vydělal, musí pracovat buď v průmyslu (výrobě) nebo v zemědělství, je překonaná. Jsou i jiná povolání, kterými se dá dobře živit. Co já vím: Instalatér, elektrikář, podlahář, spisovatel, hostinský, pokojská, filmový herec, hudebník, tanečník, filosof, politolog, fotograf, skladník, řidič, tenista, programátor, analytik, tvorba počítačových her, učitel golfu, ekonom, účetní, kuchař, realitní makléř, lékař, zubař, bankéř, správce budovy… Je možné, aby v budoucnu v rámci celosvětové dělby prácě mohlo existovat Česko jen jako země s těmito profesemi? Na první pohled to vypadá jako úplná blbost, ale třeba není? Existuje na světě někde něco podobného? Jako z tržního hlediska bude každý dělat to, co mu umožní vydělat si co nejvíc peněz s co nejmenším vynaloženým úsilím (tak to přece dělá každý soukromník). Proč by se hnal do výroby nebo do zemědělství (nebo do pedagogiky)? Pořád se tady snažíme zachraňovat výrobu a zemědělství, pokudmožno soběstačné. Ale je to opravdu nutné? Nepůjde to i bez toho?
Na to, aby jste vydelam, musite umet/mit neco, co ti druzi nemaji. Rika se domu konkurecni vyhoda.
Ma Cesko nejakou konkurecni vyhodu ?
Mohlo by mit treba v podobe levne elektricke energie, ale …
Napr. Kuba ma konkurecni vyhodu v kvalitnich lekarskych fakultach, jejichz absolventy exportuje do jinych latinskoamerickych statu a inkasuje za ne ….
Mame my kvalitni lekarske fakulty a inkasujeme ???
Oprava:
vydelam -> vydelaval
domu -> tomu
Ma Cesko nejakou konkurecni vyhodu? No nemá. Čína má levnější suroviny, levnější energie, vzdělanější a pracovitější disciplinované obyvatelstvo a rozvinutější pokročilou vědu. A co jako teda s tím chcete dělat?
Kdo zna odpoved, dostane za odmenu pul kralovstvi a ruku princezny 😉
Homere, Homere … nejdete s dobou … přímo se dá říct, že nejste na tepu LBGTQ+ doby … správně je přece půl království a ruku prince nebo princezny, podle toho, jak se zachránce bude ten den identifikovat.
Ale jinak k problému – Češi slušně vynikali v improvizaci a zručnosti. Tohle bylo z nějaké části určitě dáno nedostatkem spotřebního zboží za bolševika. Pamatuji si, jak jsem někdy v 18 letech opravil držák alternátoru na BMW 525 nějakému Němci, co byl v Ostravě na Montáži. Ten při odjezdu dodom zjistil, že má prasklý duralový držák alternátoru a ten si tam tak nějak smutně plandal a nedobíjel. Majitel auta byl smutný ještě více, bo měl jet na víkend do Reichu a v širém okolí servis s ND pro BMW 525 jaksi nebyl. Přestože tady byl jako šéfmontér, tak byl v loji – nenapadlo ho nic. Já jsem vzal pásovinu, ohnul, navařil malinkou výztuhu a odvrtal díry … říkám mu – napínat řemen nepůjde, ale dodom dojedete. Při příštím setkání referoval co ta oprava spustila v jeho značkovém servisu – svolali se tam a všichni si prohlíželi, jak to vyřešili bez ND v nějakém zaostalém Česku.
Druhý případ – kamarád dělal inženýra ve Vítkovicích a byl u montáže nějaké linky z NSR. A referoval, kterak Němce vytáčelo do neuvěřitelných otáček české rčení …“to se vyřeší potom“ nebo „to se vyřeší cestou“. Říkal, že byli naprosto nepříčetní, protože vše muselo být pintlich … jinak pracovat neuměli.
A k čemu to je dobré – no přece k vývoji a předprodukčním vzorkům, kdy se musí hodně věcí vyladit, aby to v sériové výrobě mohlo být „vše pintlich“.
Takže – Čína / Asie bude dílnou světa, ale Češi by mohli mít šanci něco z toho připravovat a odlaďovat … k tomu je improvizace a zručnost zn. ideál :-).
Vidíte naději v důchodcích?
No tak, když ráno nezapomenou kam vlastně mají jít do práce … tak by trošku píchnout mohli. Mladí júúútuběři se přidají tím, že o tom budou natáčet reportáže … tahle kombinace by mohla fungovat 🙂
Co říkáte???
A pokud už si nezapamatují kam do práce, nezjistí ani že už jim nechodí důchody. Takže stálá a všeobecná spokojenost.
Jeden z uměleckých Ústavů občas musí konstatovat, že když se všechno sype a vypadá to na průšvih, volají se na pomoc pracující důchodci. Ale pravda – pokud ovšem dokáží do Ústavu dojít, protože nožičky už neslouží jako kdysi.
Ale tramvaje jezdí…
Baletní představení důchodci nezachraňují. [;>))
Takže bych si z důchodců zas tak velkou srandu nedělal.
Nebýt lékařů pracujících i v důchodovém věku, české zdravotnictví klekne a už se z toho nevzpamatuje.
Reseni je „jednoduche“
– zajisteni zdroju levnych energii a surovin
– zajisteni kvalitniho skolstvi
– zajisteni feroveho prostredi (pravniho, politickeho a ekonomickeho)
A ano, je to prace na desetileti a vysilani fialovych signalu nepomuze
– zajisteni zdroju levnych energii a surovin
– zajisteni kvalitniho skolstvi
– zajisteni feroveho prostredi (pravniho, politickeho a ekonomického)
Homere, já bych navrhoval jen tak pro rozcvičení, začít s něčím jednodušším … třeba dořešit termojadernou fúzi 🙂
😀 Prave jsem si smichy poprskal monitor, to mi nedelejte … 😀
Velbloud service.
Chlap jede na pousti na velboudu a ten zacne kulhat. Co ted ,doprdele. Najednou.
Zahlidne cedulku , Velbloud service 100m.
Mechanik v servisu rekne , zacouvej s velbloudem tady do toho boxu.
Vezme zeleznou tyc a mazne velblouda pres koule a ten udela uuuaaaa a zmizi v pousti.
Je spravenej rika mechanik , dostanu stovku.
Kde mam velblouda , neni tady. Rekne chlap. To je v poradku , rekne mechanik , zacouvej si tady do toho boxu.
Zacne se tim jednodussim..Par slov a uz je vymalovany. Lidi zadny a nikde..
Baletni duchodci.
Zajisti se to samo a nikdo nevi jak.
Takze nejdrive se zacne vod zacatku, nekomu to prijde divny, ale je to tak..
Hledaji se lidi , ktery neco umi ,sou schopny .
Ale takovy jako je ten mechanik, ty ne.
To je potom nejhorsi , protoze vsichni cumi ,
aby neco vopravil a pak von s tou zeleznou tyci a este chce stovku .
Kdyz cumi a berou kazdyho , koho jim nastrci pred cumaky , tak vopravy nejsou..
Jenom servis. At si kazdej zacouva…
Dalsi vyvoj pokracuje ,ze k mechanikum neni respekt a nemuze ani bejt.
Neda se ani dejchat, vsude smrad.
Takze nastane otaceni se zady k takovym.
A zaroven porad vsichni zvoli zacouvani,
do toho boxu./Volby/.
Musi si tedy na zacatek najit nejdrive poradnyho mechanika a sami.
To je ani nenapadne. Jenom kecaji.
Neni to zase tak tezky a takovej ma ty schopnosti ,nekeca tolik ,ale inspiruje narod.
To je nepochopitelny , ale je to tak..
I troska inspirace a narod /jako clovek/ ,zacne najednou vytvaret jako bes.
/Jako za prvni republiky a dokonce i komunista neco sved/. Narod a clovek potrebuje,
co ? Prostor. Neco malo podminek do zacatku a pocit , ze dela pro sebe a pro vostatni taky..
Neco respektu ,pro ty nahore.
Jenze kazdej nejradsi couva, do toho velbloud service ,boxu.
A rad zaplati stovku a nebo vic.
I kdyby jste přišel s kompletním vyřešením termojaderné fúze, současná vládní garnitura by to obratem „za hubičku“ prodala do USA či zdarma věnovala Ukrajině. Případně by vaše řešení zastrčili do nejspodnějšího šuplíku, bo by narušovalo současné mafiánsko-lichvářské kšefty s energií.
Smysl něco dělat pro tento stát by mělo pouze tehdy, kdyby jej vedla poctivá národní vláda. Ovšem čeští voli/čové to vidí dlouhodobě jinak.
Je potřeba se naučit čínsky a ty chytré děti jim inkluzivně zkur.it výukou po vzoru KoZa
哈哈!是时候开始了!
Nevím, jak v Číně, ale např. v Japonsku se mladá generace dost zhlíží v USA kultuře – ale jen ve smyslu materiálním (móda, hudba, filmová kultura..). Myslím, ale, že co se týká tradičních hodnot včetně kulturních, historických, náboženských atd., tak si je stále tak nějak udržují. Držím jim pěsti, aby k nim nesmysly BLM apod. nedosáhly… myslím, že za vysokou hodnotu stále ještě považují vzdělání (ve smyslu znalosti, nikoliv získání diplomu..).
liška
Odehrály se i konstruktivněší cesty. Příklady:
1. V Ostravě se francouzským rodičům narodil syn Armin Delong. V dospělé kariéře po něm zůstala firma, zabývající se elektronovými mikroskopy.(Technické muzeum Brno)
V Baku (za cara¨) se narodil pán jménem Jiří Lammeraner.V chaosu revoluce zmizel do Vídně, vystudoval univrsitu a praktikoval u firmy Siemens-Schuckert. Pak přešel do Elektrotechnického závodu Škoda v Plzni, kde pracoval jako šéf konstrukce a dosáhl toho, že fabrika sice vyráběla tentýž sortiment (vn vypínače, transformátpry a motory), ale už bez licenční zátěže, ve vlastní verzi.Byl nositelem několika státních vyznamenání a držel profesuru na ČVUT.
V Sankt-Petěrburgu se narodil pán, jménem Fjodor Grinberg. Ve víru revoluce přišel na myšlenku zakotvit v plzeňské Škodovce jako konstruktér. Oženil se a když měl dceru a syna dostihla ho další změna režimu 1945. To bylo horší, protože při vyšetřování jeho případné spolupráce s Říší jej zabil skvrnitý tyf.Jméno najdete na hromadném hrobě na Ústředním hřbitově v Plzni. Matka
(pocházela z Dolních Sekyřan) pochopila, že teď může s dětmi jedině zmizet do americké zóny.Detail: syn Peter Grúnberg obržel Nobelovu cenu za fyziku (feromagnetizmus) .Čili žádná inkluze, ale naopak příležitost.
Řeč ale bylo o likvidaci čínského školství a tím o zastavení stále většího propstného rozdílu ve vzdělání. Jasné?
Pokud srovnáte výrobní cenu elektřiny, tak Česko ji má levnější. Ovšem prodejní cena, to je jiná.
A zlaté české ručičky už se také stávají minulostí.
Tak, tak. Zlaté české ručičky vznikly z potřeby improvizace a schopnosti si se vším poradit, jelikož řada věcí byla nedostupná, a tak musela nastoupit kreativita. Pomalu se to vytrácí, protože strýček gůgl. A protože je jednodušší nějaké pofidérní neziskovce poslat peníze na akci „zasaď strom“, než vzít skutečně ten „rejč“ do „teplých“ a konkrétně vykopat díru a zasadit. A protože je jednodušší si jít halenku koupit do nesčetných „hadráren“, než sednout k šicímu stroji a zapojit vlastní um a kreativitu a poradit si, i když nemám overlock. A tak by se dalo pokračovat s každým oborem…
Kdysi jsem ještě švy obrubovala ručně a pořád to umím. Babiččin šicí stroj neuměl ani cikcak steh.
Samozřejmě má. Třeba hrad, Malou stranu a Staré město. O víkendu zde převažovali zahraniční turisté tak 10:1. Lékařské fakulty UK mají též placenou výuku v angličtině a jsou kvalitní. Je to vidět i na uplatnění našich doktorů v zahraničí.
Hospody s levným pivem (levným pro turisty co vydělávají několikanásobně víc než Češi) jsou taky oblíbené ….
Je tu i spousta dalších skansenů (sklárny, ….) co už ukazují malovýrobu pro turisty…
Ještě asi i zbrojní průmysl jede na export na 200 procent
Ty bych rád viděl, ty sklárny. Vitrína krásného sitorického skla, které ale už nevyrábějí a ani to neumí a pak brusírna, kde pár umouněných zoufalců v podmínkách jak z 19. století brousí sklo vyrobené jinde za plat nula nula nic a majitel balancuje okolo krachu.
Zajeďte do Harachova. Historická sklárna i s pivovarem, můžete si sám vyfoukat skleničku pod dohledem mistrů
Výroba ale žádná, jen občas opravy historických výrobků pro zahraničí nebo lustr do Dubaje…
Jo, kdyby tam uměli vyrobit tohle: https://www.historickesklo.cz/?gclid=CjwKCAjw38SoBhB6EiwA8EQVLiL7RnTYtnWofre8vVZgLbgjo1lmxcpJJLM4uMY5A8dQw5nP6HfVKhoChSMQAvD_BwE
Ale jak píšete, výroba žádná. A sám si vyfoukat skleničku mě neláká. To je tak na úrovni, když sedí bába na hradě a ukazuje, jak se dřív pletly košíky.
Jako turistický ruch je přesně ta profese, která nepotřebuje ani energie ani suroviny a mimo základních jazykových znalostí ani vzdělání. Ale k tomu pak nepotřebujete sklárnu. Když si tam vybudujete „muzeum Harryho Pottera“, k čemuž stačí starý koště, klacek a pár ozdobných nápisů, budete tam mít turistů 10x tolik a až to vyjde z módy, vyrobíte zase jinou atrakci. Ale vážně se budeme všichni živit takhle?
Pokud se neco (rychle) nezmeni, tak Evropa bude opravdu fungovat jenom jako zivy skanzen pro Arabace a Cinany.
Rec je o necem, co uzivi stat a on vytahne manufakturu pro turisty. Logika „Vanecek“ v kostce.
Stát živí dobře turistika, pivo a zbrojní výroba, jak jsem psal. To je pro jozku co to nepochopil
Vzdyt pisu, ze jste mimon…
Kadlas
Myslím, že sklárna byla v Novém Boru, ale v Elektrotechnickém závodě Škoda jsme prováděli údržbu zařízení, kterým se říkalo ,,magnetofony“.Byly to v podstatě magnetopáskové paměti, které by inteligentní provozuovatel nahradil paměťmi CMOS, protože myšlenka byla stále nosná: skleněný výlisek, určený k broušení byl opatřen snímači polohy,brousil se ručně a stroj byl následně schopen pohyby ručního brusiče opakovat na dalším výlisku, přičemž rozdíly mezi ručním a strojním výrobkem zákazník nepoznal. Myslím, že myšlenku převzala konkurence v Asii.
Homer
Pro zajímavost: Lékařskou službu na Kubě zakládala supina lidí, mezi nimiž byl MUDr. František Kriegel.
Platilo, platí a bude i nadále platit: Kdo neposouvá hmotu, jako by nebyl.
Treba Skodovky ….. ???
re zemedelec :
Pokažené vztahy s Ruskem a Čínou se dají napravit, podmínkou by bylo abychom hnaly k zodpovědnosti ty naše pětidemoliční kazisvěty a vzali to důkladně a bez keců „Nejsme jako oni!!“
Okamžitě ukončit posílání zbraní do válečného konfliktu, zrevidovat počty darmožroutů z ciziny a přestat jim vyplácet výkrmné. Posvítit si na ČEZ, TV a Rozhlas, atd….
Je to v současné době asi hodně nereálné takto uvažovat, ale za pokus to stojí, záleží hlavně na voličích a to je vždy nejisté.
Milan44.
Takže vystoupit z EU a NATO,jinak to nejde.
Mám zprávu,že státu patří přes 6 % akcii ČEZu a ne 60 %,takže se nemůžeme divit tomu,co se děje s cenou elektřiny.Někdo by to měl ověřit.
fyzicky to je k*k*tina, státu patří opravdu cca 70%. ale tahat za nitky může i někdo komu nepatří ani akcie. malá metafora – nějaká cizí ambasáda vydá vládě příkaz, že jaderky bude zásobovat a stavět firma z její domoviny (jinak ta firma zkrachuje) a buď bude čez i vláda skákat tak jak potřebují, nebo premiér končí s ostudou kvůli dámské kabelce nebo i nějak jinak a teď si budu hodně vymýšlet, když většina z těch 30% patří fondům z té samé země a manažeři tak silných finančních skupin (nejspíš i sponzorů svých vlád) určitě umí svá přání ventilovat i prostřednictvím svého governmentu 🙂 kdopak má větší klacek? majitel 70% nebo 30%?
Až bude Vidlák ve vládě,
nebudou žádné Kydy.
Obilí bude na skladě
od Aše po Beskydy.
Po parcích porostou brambory,
budeme sobě stačit.
Kvinteto pojede na Bory
či v lomu káru tlačit.
Vyvážet budeme na východ,
posílí ropovod Družba.
President nebude donKychot,
lidem se splní tužba.
😀 😀 😀
I vládní tiskoviny byly nuceny přiznat
https://www.novinky.cz/diskuze/zahranicni-kanadska-snemovna-vestoje-tleskala-ukrajinskemu-rodakovi-ukazalo-se-ze-bojoval-s-nacisty-40444732
Nicméně, co myslíte: Tato diskuse byla uzavřena. 😀 Některé škodlivé názory by jednoho napadly úplně samy, takže raději preventivně …
Tak on bojoval s nacisty? Vzdyt i Rusove tvrdi, ze bojovali s nacisty…
A něco málo pro nevěřící Tomáše:
https://necenzurovanapravda.cz/2023/09/dukazy-o-ockovacich-zlocinech-byly-predany-guvernerovi-a-generalnimu-prokuratorovi-statu-tennessee/
.
Radujme se, veselme se:
https://www.badatel.net/predseda-vz-osn-schvalil-deklaraciu-na-vytvorenie-pandemickej-autority-s-pravomocou-nariadovat-lockdowny/
.
Slovenské parlamentní volby a Velký bratr
„ Zvítězí v nich pravděpodobně bývalý premiér Robert Fico. Alespoň podle všech – ač maximálně „cinknutých“ – předpovědí takzvaných agentur pro výzkum veřejného mínění. Ty jsou v euro-americkém prostoru ve skutečnosti (až na malé výjimky) jedním z nástrojů totalitní moci na předvolební manipulaci s veřejností. Právě tak jako korporátní média, jimž obvykle „velí“ ta údajně veřejnoprávní, ačkoli vlastně nikdo neví, co tento neurčitý pojem znamená.
Pokud Fico zvítězí, ještě to automaticky neznamená, že se stane staronovým předsedou vlády. Průzkumy a média v nepřetržitých „směnách“ odvádějí „stachanovské“ výkony, aby mu v tom zabránily. „Průzkumy“ sice teď (podle zákona) oficiálně umlknou, ale hlavní média (stejně jako u nás placená globalistickými miliardáři) se dál budou tvářit, že pracují s jejich „informacemi“. Přitom jestli by někde měl právo na život totalitní pojem „dezinformace“ (tedy záměrné klamání ve veřejném prostoru) – je to právě toto.
https://protiproud.info/politika/7459-na-slovensku-se-za-tyden-neco-stane-zvitezi-fico-neco-ho-do-te-doby-prejede-ci-zbloudila-kulka-zapad-slovensku-nerozumi-proc-takovy-zazrak-nebude-u-nas-ani-orban-by-tady-neuspel-velke-tajemstvi.htm
On ten Fico chce asi vážně vyhrát! Co mají na Slovensku jako ekvivalent Kubiceho zpráv? Jinak to snad ani není možný.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Par-dni-pred-volbami-Nemecka-reporterka-vystartovala-na-Fica-To-nemela-delat-743334
OT – @ Vidlák
—
Píšeš dobře a trefně, ale měl bys to nechat a vzít ministra zemědělství. S takovou budeme brzy žrát hlínu: https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/ekonomika/Veprove-nahoru-uz-v-rijnu-A-proste-nebude-Prusvih-v-cele-EU-743350
Jo, to bude tím, že mi v chlívku chrochtají čtyři krmníci… Tak se vysokých cen vepřového moc neobávám… 🙂
Ale abych mohl vzít ministra, tak bych sakra musel vlézt někomu na kandidátku a tam dokázat, že by mě lidi volili…
Možná, že vám uniklo:
https://dfens-cz.com/prefabrikace-pravdy-vladni-smeckou/
Pokud to neznáte, měl byste si to přečíst. Dostává se vám tam zpětné vazby (velmi pozitivní zpětné vazby).
Zvlášť ta poslední věta:
Ta podobnost je víc než příznačná. Bojí se. A hodně. Jinak by tak sprostě nelhali.
Jak jste na takovou hovadinu prisel? Ministri se nevoli… ministrem se stava i ten, kdo kandidoval a volici jej ze Snemovny vyfuceli. Pozdravujeme pana Lipavskeho…
Jenže tak dobrou pozici nemám… 🙂 Kromě toho Lipavský na kandidátce byl… jen mu to jaksi nevyšlo.
Docela by mne překvapilo, pokud byste ministrem být vůbec chtěl.
Nechtěl… ale možná musel… Zeman má totiž pravdu. Když máme 200 poslanců a asi 20 ministrů, tak pokud tam nepřijde někdo normální, zaplní se to člověkem průměrným, podprůměrným a nebo Pekarovou Adamovou.
Víte ale, že na tom ministerstvu se bude muset vyčistit mraky lidí a tedy i doplnit tato místa normalními lidmi. Jistě, ne všichni musejí být kovaní zemědělci, ale všichni maximálně schopní, pracovití a spolehliví úředníci. Bez nich nemá sebelepší člověk jako ministr šanci.
Někteří úředníci jsou až všehoschopní. Ale brod je ještě daleko.
Lipavský je především na kandidátce Aspen institutu. Takže prostitut, kolaborant banksterismu!
Lipavský je primárně hlupák až prosťáček, ale napumpovaný Aspenem, to je pravda.
Mily Vidlaku, na to je jediny postup : Vzit na ministerstvo sve lidi. Treba v branzi nezkusene, ale nezatizene vazbami na klany a mafie v baraku. Tak to udelal na Slovensku za Meciara novy ministr hospodarstvi Alexander Rezes. Privedl si okamzite 8 novych vedoucich odboru. To bylo revu v SME a jinych oporach demokracie, ze udelal cistku, „vysadek“ apod. Ale jinak by nemel nejmensi sanci, dostaval by nespravne informace, podrazeli by mu denne nohy, to nevydrzi nikdo. Ale ptam se – je toto mozne v CR ? Nejsou sluzebnim zakonem ourednici zabetonovani, nevyhoditelni ? Pokud ano, bral by ministra jen sebevrah… nebo zly karierista ktery to dopredu nemysli uprimne. Neco jako jsou snatkovi podvodnici.
Říkal jsem si, že kdybych se náhodou někdy stal nějakým tím poslancem, europoslancem či ministrem, tak moje hlavní kritérium při výběru asistentů a podřízených, bude tělesná výška 2metry, k tomu hodně široká ramena a ideálně kérka na předloktí.
Až bude porada, budou mít za úkol tvářit se zavile, zatínat pěsti a na chodbách budou cedit mezi zuby hlášky typu: „počkej na záchodě, ty hajzle.“
Jezismarja, mam po kariere. 167 a bez tetovani 😀
Já mám akorát široký ramena.
Vidláku, kdo ví – třeba tě ukecají. Poprvé a podruhé ne, ale až přijdou potřetí, měl bys to vzít 😉
Hmm, nevím, nevím. Já bych to Vidlákovi asi nepřála. Když si spočítám, jaká je průměrná „životnost“ ministra zemědělství….
Budou do něj kopat zleva, zprava, shora i zespodu. Myslím, že jako maják jasně nasvěcující zhůvěřilost politiků toho může ovlivnit víc… (a ne, fakt to není nepřejícnost, jen by tu pak chyběl „hlas svědomí“, protože by na to p. Daniel už neměl čas a adekvátní náhrada za něj by se těžko hledala, protože…. zkrátka protože Vidlák je prostě jen jeden)
Dokud coby nový ministr nebudete mít svolení k reformě ministerstva použit kulomet a k tomu Vám nepřidělí alespoň jednu letku Gripenů s přesnými JDAM bombami na vybombardování ministerstva životního prostředí – samozřejmě ryze metaforicky – tak bych to nebral; to by bylo ryze zbytečné.
😀
Byl byste v neřešitelné situaci: asi jako instalatér, který si doma zapomene sikovky a těsnící lukopren. Na každou práci musí zkrátka být odpovídající nástroje.
„CASH ONLY“ je nepřehlédnutelný trend, který tu před Fialou nebyl. Říká to dvě věci:
1.) Babiš měl s EET pravdu
2.) Soukromníci nejsou loajální k současné vládě
Kadlas
1. souhlas
2. Soukromníci nejsou loajální k současné společnosti, nikoli jen k vládě.
2. Byli hloupí, kdyby byli loajální. Společnost se k nám chová, jako bychom byli škodná. Jak vy my, tak my vy.
Alefe, na rovinu. Soukromnici nikdy nebyli a nebudou loajalni k zadne spolecnosti. Proto jsou soukromnici.
Nepisu to jako klad nebo zapor. To je proste realita.
Já si myslím něco jiného, ale nemá smysl, abychom my tady o tom vedli spor…
Loajalita vzniká stabilitou. Kdyby se stát k podnikatelům choval stabilně stejně a chtěl po nich stabilně to stejné, tak by se podnikatelé chovali stabilně ke státu. Nedůvěra by začala zvolna mizet, nastala by vzájemná spokojenost a od spokojenosti je už jen kousek k loajalitě.
Ale v nestabilním světě s nestabilními pravidly bude naprosto každý myslet jen sám na sebe, protože pokud by to nedělal, tak by umřel hlady.
Docela by mne překvapilo, pokud byste ministrem být vůbec chtěl.
Pardon, špatné umístění, pokud lze smazat, prosím o smazání.
Děkuji.
Pomalu a jiste
Budoucnost penez vymysli nizozemska bankérka. Brzy se na ni mozna vrhnou konspiratori
https://archiv.hn.cz/c1-67245010-budoucnost-penez-vymysli-nizozemska-bankerka-brzy-se-na-ni-mozna-vrhnou-konspiratori
Neslyšel jsem to už jednou? Dvakrát? Párkrát? Prosím vás, a proč by to asi tak dělali? Vždyť oni chtějí jenom … a je to pro vaše dobro!
Vzdyt oni chteji jenom vase dobro… nenechte si ho sebrat!
1. záleží na úhlu pohledu – kdo chce zabránit platbám mimo systém tak určitě ano, pokud je cílem zvyšování ekonomického výkonu společnosti, bohatnutí lidí (tedy společnosti) pak to byl úder přímo na solar. chtít eet po babce prodávající ředkvičky je nonsens. hlavní motiv eet byla podle mě další bariéra a ztížení vstupu na trh novým začínajícím podnikatelům (když ještě nevíte jak se vám bude dařit je výdaj za zbytečný hardware i software docela dobrý demotivátor, jakoby ostatní náklady – pořízení zboží, nářadí, pronájmy, účetní atd. nebyly samy o sobě dost velikým vstupním rizikem. zboží ale prodáte, eet pokladnu si můžete strčit za klobouk). další negativní efekt je zneužitelnost sbíraných dat (kdo by nechtěl znát prodejní ceny konkurentů?)
2. a copak zaměstnanci, kteří klidně prchnou za vyšší mzdou do zahraničí jsou nějak loajální?
Moje babička říkala: „Samochvála smrdí“.
To byla škodlivá poučka. I naši předci byli oběťmi dezinformací.
Za úspěch se klidně pochvalte.
Pro uvolnění stále napnutých krčních svalů doporučuji pohled mimo náš dvorek. Náš pohled.
Rozděl a panuj… a co atomy? Budou se dělit?
To záleží na nich. Na těch atomech. Nakolik se mezi sebou snesou ty protony, neutrony a elektrony.
Ty se taky budou dělit. Kvarky číhají!
Tam bude pruser jak situace, kdy se budou delit, tak situace, kdy se budou slucovat…
Vít si právě dobil
šifrovaný mobil.
Akce se dnes nepovedla.
Zavolá si Míšu Redla
kde se stala chyba.
Někdo nebyl ryba.
Nebo Jirka Pospíšil
rozpočet moc navýšil…
Všichni ještě nejsou v base
budem zkoušet zas a zase
vyvalovat sudy,
dnes tam, zítra tudy.
Míša má úpornou rýmu,
asi je tam zima, v krimu.
“Policajty musíš koupit,
jinak budou taky loupit!
Podívej na Faltu,
radši míchá maltu,
už to všude hrozně smrdí,
konec medu, konec strdí,
já jsem rád, že sedím v chládku,
i když tu mám jinovatku”.
Doufám, že sběr do knihy ještě není uzavřen.
Kdyztak jeste vyjde pozdni sber.
„Moc se mi líbí ten vládní optimismus, že co volič, to blbec… Že prostě můžete mordou na bilbórdu přesvědčit lidi, aby věřili víc STAN než vlastní peněžence.“
Nuže, u voličů pětislepence je ten vládní optimimus zcela na místě.
Jen naprostý blb volí tlupy pětislepence.
Pěkný plakát viděl Větva v Polsku, takového se u nás asi dlouho nedočkáme . Asi už jim dochází trpělivost.
https://static.wixstatic.com/media/c4ce46_fa9aa95fa18a444eb13a8ec7f06faa35~mv2.jpg/v1/fill/w_640,h_638,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/c4ce46_fa9aa95fa18a444eb13a8ec7f06faa35~mv2.jpg
A zde zdroj
https://www.ladikvetvicka.cz/single-post/v-polsku-se-zm%C4%9Bnila-nalada
Tzv. reziserka Agnieszka zase perli, odporny promigrantsky film : https://neviditelnypes.lidovky.cz/kultura/hranice-dobreho-vkusu-filmova-cena-za-pomlouvani-evropy.A230924_191516_p_kultura_nef
Za chvíli sem budou smět psát jen červené nicky pod svým pseudonymem.
Vsechna slava polni trava a clanky..Ubejvaji ti ,Vidlaku …
Nevyplas , Vitka. /Maze se, na obcasny vymazavani/.
Clanky se stale min diskutujou , diskuse vo nich ,
neni ani mozna. Modroptaci, eurohujerove, deisolati, atd..
Potrati na trati..Se nevrati..
AI ,ladickovych monotonnich versovanek.
Jen jsem se chtěl zeptat – Sasin byl vaporizován nebo jenom blbě čtu?
Sasin
Nisas
nabízí se
ja sem tu vymlcovanej uz delsi cas, ale je to prej jiny vymlcovani nez to co dela petikoka, tohle je takovy jako spravnejsi 🙂
Búúú húúú, maminko, oni jsou tu na mě oškliví! Lidská práva! Svoboda slova! 🙂
Eurovolby budou začátkem června, takže tak týden poté, co lidi budou platit složenky s daní z nemovitostí . To by mohlo leckomu otevřít oči.
A uvidíme jaká bude zima. Taky by se mohlo stát, že bude blackout, nebo řízené vypínání proudu, když Němci odstavili jaderky. Stačí dva týdny mráz
a inverze, a ani soláry, ani větrníky skoro nic nevyrobí, a uhelkám bude zamrzat uhlí.
To by agitačně- propagačni plakáty lidi spiš naštvaly. U těch plakátů očekávám lidovou tvořivost ala tykadla.
Tlustý barevný fix do každé kabelky a tašky! 🙂
Doba fixu uz davno minula. Na Slovensku to vedi.
Krompáč do každé kabelky!
😂
Ja bych na to asi ty tri stovky obetoval…
Tři kila bude málo. Budeme potřebovat krompáče s teleskopickým štýlkem, billboardy budou hodně vysoko.
Ale proč ne? Když může být teleskopický obušek, může být i teleskopický krompáč.
staflicky / zebricek mam a jsou pouzitelne opakovane a viceucelove.
Paintball je užitečná zábava!
Škoda krumpáče, takový potřebný nástroj. Ale uznávám, že jsem dostal záchvat smíchu, když jsem to viděl.
Možná jste to smazakli , ale když už je zase sezon a, třeba se to bude hodit
funguje to
https://obce.nery.cz/
Tady jsem si dovolil udělat malý příspěvek do kampaně … z vlastní zahrádky, takže můžete rozšiřovat a používat dle libosti 🙂
https://www.nepodvoleni.cz/wp-content/uploads/2023/09/Sitovy_graf_5demolice.png
Velmi řídký graf, řekl bych, ale na billborady, které jak známo obsahují „billboardové zkratky“, je to tak akorát. Pro vášnivější čtenáře grafů by bylo lze doplnit body:
„Penicilín bude již na konci měsíce, zatím obvolejte 100 lékáren“ (ale možná byl měsícem myšlen Phobos)
„Důchody budou vyplaceny za pár týdnů“
(Oba předešlé body by bylo vhodné označit jako cyklické.)
Dále:
Setrvalý pokles reálných příjmů
150 milionů pro režimní psáče (zatím odloženo)
Zdvojnásobení daně z nemovitosti
Volební právo dát dětem a těm, co mají životních zkušeností (zejména opakovaných) zbytečně moc, ho naopak sebrat
Náklady na mzdy učitelům přesměrované na více slámy u kravína
… nějak takhle???
https://www.nepodvoleni.cz/wp-content/uploads/2023/09/Sitovy_graf_5demolice_v2.png
Výborné! 🙂
A myslíte, že by mi mohli nějakou korunu z toho jejich rozpočtu na propagaci pustit? … když vlastně pracuji tak nějak za ně?
Tohle je hodně dobré… s dovolením si také půjčuju.
Jj … použít může každý.
Jenom by mě zajímalo, kterého blbce ta kampaň napadla – tohle je pro národ Švejků přihrávka století na smeč. Stát se rozpadá, všichni to vidí na svých peněženkách a do toho excelentní nápad přesvědčovat lidi, aby nevěřili vlastním očím a peněženkám, ale nějakému heslu …
Tohle se určitě zapíše do historie!!!
🙂 jjo pokud to s tou kampaní nebudete, že skoro nic nebude vidět a 40 mio se prostě jen vyluxuje.
Ach jo překlep zase: NEBUDE TAK na misto „nebudete“.
Aby se tady na Vás, pane Dvořáku, nehrnula jen samá chvála, taky jedna kritická připomínka: já se obávám, že pravá a horní strana grafu nebudou stačit a brzy dojde k přečtení 🤣🤣🤣
—
Je to super 👍👍👍
Ještě mě napadá (Jára Cimrman u vrat patentového úřadu):
Do těch jistot by mohlo patřit ještě právo na korigované informace.
A vpravo nahoře jako názvy „Samorostové a nenávistní“ a „Opijátská varna“. Ale to už by si vyžádalo nějaké hraní s grafikou. Zkratky vlevo nabízejí vysvětlení samy i bez úprav – odrzlá destručkní sebranka, například.
nemá bejt Stanorostové a …………..??
Vytisknu a budu vylepovat (i přes jejich bilbórdy)..
Půjčuji si.
Kampaň mi vytáhne z peněženky nějakých pět korun českých. Toho si ani nevšimnu.
Jsem totiž „bohatý“ pracující důchodce. Dám klidně na tu kampaň i padesátku, ale kdyby mě tak neprudili.
Nicméně: budou prudit i ostatní a to je dobře, míra znechucení bude stoupat.
Musí ale překročit kritickou míru, až většina obyvatel Kotlinky zjistí, jaký šaškec to s námi hrají.
Alef 0 to trefil.
Ekumena budiž heslem alternace.
Možná bychom měli, alespoň symbolicky, podpořit Roberta Fica.
To je člověk, který nám může pomoct, rozložit to zvenčí – viz ta jeho slovní přestřelka s hradní modelkou.
Kdyby tak Pekarová a Adamovou zas poučily Slováky, koho volit. Minule to u Maďarů docela zafungovalo .
Teď jste mě málem zabil. Dávejte přece trochu pozor, člověče 🤣🤣🤣😅
Vidlák dokáže na pondělí potěšit: že se Vykulenec chystá polepit republiku svým profláklým ksichtem, možná dokonce i dalšími ksichty z vládního panoptika, je skutečně úžasné. Svým způsobem jsou to géniové: na první dobrou dokáží spáchat to skutečně nejhorší, co jim nejvíce uškodí. Na něco takového by nepřišel ani zmíněný „guru Mára“ v nejhlubším vytržení, ani kdyby ho líbaly všechny marketingové můzy.
Dát tak skvělou příležitost všem (nám) „smějícím se bestiím“, dokonce i těm, které internet víceméně míjí, nemá chybu. Ani Švejk by to neudělal lépe, kdyby Hašek vstal z mrtvých a spáchal aktualizované pokračování, zasazené do dnešní zábavné doby. Přimlouval bych se, doplnit propagaci o velké nápisy „‚S USA a EUhnijí na věčné časy a nikdy jinak“, aby to došlo i těm nejvíce intelektuálně nesmělým.
Vláda by mohla také dočasně aktualizovat státní symboly: například, místo dvoj-ocasého lva by seděl více lumík, protože co vyvádí, v sebevražednosti převyšuje i lumíky před pádem z útesu do moře. Česká vlajka je zjevně nadbytečná, kromě toho má málo žluté a modré barvy a chybí tam ten „vůbec ne nacistický“ trojzubec. Na Národním muzeu a v Praze, Brně etc obecně to již aktualizovali před časem, tudíž by bylo záhodno to nějak institucializovat.
Sprostě zhovadiléUkrajinské chování (ukrajinského) personálu v nemocnicích a dalších službách je zřejmě dle vlády v pořádku, soudě dle toho, že příslušné dohledové a zřizovací orgány s ničím z toho nic nedělají. To by se rovněž mělo tak nějak ukotvit, abychom o takové obohacení nepřišli, až Ruina definitivně imploduje.Vidlák se rovněž zmínil, že cirka od půlky týdne se vládní bestiář zmítá v nějakých pochybnostech či co:
nevyfuckovalinevyprovodili asi ve středu nebo kdy to bylo Zeleného mužíka z amíckého Kongresu? Jak se dle amíckých zdrojů zdá, ochota kongresových zločinců financovat další etapu ruinování v Ruině prudce klesá, jak se blíží volební rok a na místní veřejnost pronikají čísla, kolik to vše už stálo.Žumpy „svobodného světa“ hbitě reagovaly přívalem vymyšlených historek o úžasných vítězstvích a „průnicích“ Ukrošů přes ruské opevněné linie: i kdyby na tom byla část pravdy – jako že prakticky není – ukrošské chudáky by čekala jen likvidace v dalším ruském palebném kotli, včetně přívalu „dárečků“ z oblohy, díky laciným klouzavým pumám i ve velkých rážích – 1 500 kg bomby „řeší“ problémy skutečně jaksi všeobecně a definitivně.
Vzhledem k tomu, jak si vládní zločinecká sebranka naběhla na vidle, přesněji na ukrošský trojzubec, a svázala své bytí a nebytí s vítězstvím Ruiny nad „Putlerem“, hemžení v nejvyšších patrech je vcelku pochopitelné.
Gauč, hodně popcornu: Götterdämmerung je úchvatná podívaná, hlavně když se nás přímo netýká.
Jako pamětník bych si dovolil trošičku poopravit správné znění hesla:
„‚S USA a EUhnijí na věčné časy, ale ani o vteřinu déle!“
Coz takhle dat si demo….At Vitka nevyplasime.
Demo bylo vcera. Fialenko a Orban, zase dneska.
/Opakovani latky za cely rok/.
Já bych to zkrátil, heslo má být úderné a zvučné:
S USA a Evropskou unií – na věčnost!
Do kamene tesat a vápnem na zdi metrovým písmem psát!
😀
To k42:
Dneska jsem se díval, jak ruské drony s malýma bombičkami likvidují. „živou sílu“. Ale – není to moc pěkný pohled. Protože bombička padá volným pádem, často ji ti v zákopech zaregistrují.
A před smrtí se pak opravdu bojí.
Hrozné, také jsem to viděl, již několikrát. Zbývá dodat, že tak se Rusové chovají jen někde: když proti nim nasadí jisté „proslavené“ ukrošské jednotky. Takové ty, co se natáčely při vraždění a mučení ruských zajatců nebo jsou známí z houfnicových a minometných „safari“ na ruské civilisty na Donbasse, už od roku 2014.
je to na obou stranách fronty a neni o co stát
Místo dvouocasého lva – pětiocasý lumík!
Výborné 😀
A koho by ten lumík asi…obšťastňoval?Těma pěti vocasama? Českej lev má sice dva vocasy, ale zase existuje vrozená vada u dam – uterus septus cum vagina septa – septa jo, ale jen na dvě půlky. Já vím, je to OT sprosťárna, ale já si to prostě nemůžu odpustit.
Buďte v klidu a naopak nebuďte staromódní. Máme přece koalici Piráty, Pirátky a Pirátoa.
Aby těch ocasů nebylo nakonec málo.
No jo, na anál jsem zapomněla. Já jsem opravdu staromódní.
Jenomze ona se nas tyka…
Však to píši: ne přímo.
5-ti demolice by ráda, dle befelů svých páníčků z Fašingtonu a jeho Brusele, ale marná
slávasláma u kravína, moc se to nepovedlo. A už nepovede… Sekundární důsledky nás zasáhnou, vlastně již zasahují – máme tu cirka milion „národních hostů“ a kolik to stálo, se raději nikde veřejně nesumarizuje. „Maličkosti“ jako ekonomická katastrofa díky odříznutí od ruských energií, surovin a trhů bohužel nějaký čas přetrvají.Ale Fašington to prohrál a nyní už nastává etapa „vyhlášení vítězství“ – „Mission Accomplished“ – a zběsilého úprku s ocasem mezi nohama; možná i ty vrtulníky nad kyjevskou amíckou ambasádou nakonec budou…
Ad vrtulníky: vzpomínáte na Svěračovu dávnou píseň „Polabanka“? Ten refrén „…na kole, na kole, na kole“ náhle získává úplně jinou příchuť!
Koloval po siti takovy obrazek, kde se jako Putin telefonicky pta Zelenskeho, co bude delat po valce. Kdyz mu odpovi, ze prejede na kole Ukrajinu, tak nasleduje doplnujici otazka, co bude delat potom, ve zbytku dne.
Tak nějak, jak to píšeš, Vidláku, to cítím: ekumena. To je klíčové slovo, přístup k cíli vedoucí. – Alternativa je, jak koneckonců vidíme, pytel blech – a to píšu s vědomím, že „alternativa“ není správné slovo. Kdo netuší proč, může si nakreslit Vennovy diagramy.
Význačnou vlastností pětikolky je, že má talent nasrat všechny kolem, bez ohledu na případné názorové rozepře toho nasraného okolí. Na těchto základech můžeme stavět.
Taky se ukazuje, co dřív nepo později muselo vystoupit na hladinu: celou pětikolku drží pohromadě jen jedno téma, totiž podíl na moci. Jiný tmel se v pětikoalici nenachází. Jakmile se ukáže, že moc se začíná drolit, začne se drolit i tmel.
Koroze je neúprosná a je s ní těžké pořízení – technici to dobře vědí. Ale techniků je mezi současnými mocipány poskrovnu.
Vennovy diagramy, ano, ano. To bude divení, že na demonstrace chodí průnik (v méédiích ještě dělený deseti), ale k volbám přijde sjednocení těch množin, které nepatří řekněmě k nadšeným podporovatelům pětilice.
Tahle zima hodně napoví. Jako není samozřejmě vyloučené, že dvě nejteplejší zimy za 40 let přijdou hned za sebou, ale, chm, …
Cena benzínu si dělá co chce už na konci léta a titulky, že tam, na báječném západě, je „všechno nachystáno“ na „zlevnění všeho“, zatím obsahu peněženek moc nepomáhá.
Benzín a nafta brzy zdraží, protože „car Putin“ před pár dny zakázal vývoz, aby se nasytil domácí trh a ceny na vnitřním trhu příliš nerostly. Popírá tím ovšem svobodu podnikání v Rusku – ale chrání občany.
U nás se toho nedočkáme. Klasický případ je elektřina nebo marže potravin.
podle bedny už začala topná sezóna
tak pude nafta nahoru ☺
Alternati taky vobcas dokazou , co petikolka. A snazi se.
Ekumena ,vennovy diagramy, netusim co to je. Ani vedet nechci.
Na fronte sou uz vetsinou obeti , ktere byly chyceny nic netusice , volaji o pomoc ,
ale musi na frontu..Vi co bude. Valka je nepredstavitelne hrozna a kazda.
Aspon ,zaplat buh za to ,skoncilo zvatlani tupych blbecku , ze valka je vul. A pod.
Snad zbejva si uvedomit , ze vse muze bejt horsi..
Ze se to porizuje casto tak , ze se neco zboura , tema, co chteji za kazdou cenu
bourat a nicit a na nic jinyho nemaji schopnosti a samozrejme neumi potom zborene nahradit lepsim a nebo to lepsi vybudovat..
/Tedy jen dalsi infantilni kopani do babovicek , tech druhych/.
Pawe, stačilo napsat: „Sice vůbec nevím, o co jde, ale dávejte pozor, co vám k tomu řeknu.“
Pod touto hvězdou se zrodila převážná většina vašich diskusních příspěvků.
Ekumena je sice správné klíčové slovo, ale stačí říct jediné jiné klíčové slovo (kovid) a celá ekumena je v pekle.
Jednou z podstat ekumeny je právě to, že se taková slova neříkají. A když už, tak se současným vyjádřením respektu „víme, že vy to máte jinak“. Jinak to není ekumena.
Rakusan si zbytecne pridelava praci, lide budou pristi Petikoalici volit tak, jako tak.
Máte to zajištěné, že?
Já myslím, že to zajištění mají v podstatě už vymyšlené. Korespondenční hlasování se jeví jako taková bezpečnostní pojistka pro případ malého rozdílu hlasů, ale naprostý majstrštyk je volební právo od 16 let.
Si to vemte – mladým slíbí, že na střední a vysokou se dostane každý a hlavně, že je tam nikdo nesmí stresovat známkováním nebo nějakým zkoušením. Pro získání maturity bude stačit zdařilá powerpointová prezentace na téma hodný západ a zlý Rus, inženýrský nebo magisterský diplom bude získán po úspěšném odvysílání téhož samostatně na Youtube.
Při této konfiguraci budou s hlasovacím právem pro své děti souhlasit i rodiče.
Až se lékař s diplomem tohoto moderního typu bude přít s právníkem s diplomem tohoto moderního typu po procházce na mostě postaveném podle projektu architekta s diplomem tohoto moderního typu … nebylo by nějaké dítě, které ještě neví, že se nesmí nahlas říkat pravda o těch nových šatech?
Ale nebudou s tím souhlasit staří matadoři.
Když se budou o tu sesli v zákonodárném orgánu hlásit i mladí a (z)draví.
Ne pro sebe, ale nominovaní někým, kdo na to má. Peníze. Nové loutky.
Benda bez místa…
Nejsem eurohujer a nejsem s vámi.
—
Anonym
No, já si myslím, že ta kreatura z Kolína Tvé články tady na kydech čte. A to hodně podrobně. Tak jen abychom mu skutečně neradili.
A zde malý dovětek:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/za-sifrovany-mobil-jsem-nic-neplatil-tvrdi-ministr-rakusan.A230924_194238_domaci_mejt
Asi už začala ta jeho „informační“ kampaň…
To je komik!
https://www.starostove-nezavisli.cz/info-a-media/komentare/otevrena-odpove-vita-rakusana-na-dotazy-mf-dnes
„K čemu jste potřeboval šifrovaný telefon?
Jak jsem řekl, snažili jsme se všemi způsoby chránit naši komunikaci před odposlechy ze strany bezpečnostní divize Agrofertu, a to hlavně v citlivé době mezi parlamentními volbami a vznikem vlády. ..
…Já jsem prostřednictvím té aplikace netelefonoval, jak už jsem říkal…. Několikrát mi jejím prostřednictvím volali moji tehdejší místopředsedové, Petr Gazdík a Stanislav Polčák…“
—-
Tak za všechno může zase Babiš a Vítek netelefonoval, jen telefonoval.
Můj kamarád už dlouho tvrdí, že kandelábrů nebude dost. – Nevím, co tím myslí.
To je taková metafora. Jak známo, pod svícnem je největší tma, takže těch lamp je ještě málo na to, aby se pod nimi všechny ty dozimetry poschovávaly. Takhle metaforicky to ten kamarád myslí. Já zase myslím, že je nanejvýš ohleduplné to všem pilným služebním čtenářům, jakož i dobrovolným
příslušníkům PSVBgrcálkům, rovněž zdejší texty hltavě čtoucím, to pro jistotu dopodrobna objasnit.„Metaphor…..is the pecularity of a language, the object of
which is to tell everything and conceal everything ,
to abound in figures.
Metaphor is an enigma which offers itself as a refuge to
a robber who plots a blow , to a prisoner who plans an escape „.
Victor Hugo . /Kterej vysvetluje a bez poucovani/.
Jo, metafora! To bude ono. Vidím, že si rozumíme. Metafora, to je nade vší pochybnost zkratka sousloví „metat fóry“.
Pokud jde o Vámi obmyšleného Prvoka Po Lobotomii, velmi se snažil, avšak byl nopasaránován.
My takové věci neděláme, Alefe. My přece házíme z patra do hnoje. Dvě už byly. Rád bych zažil třetí.
Ne jadernou válku, ale pražskou defenestraci.
Ale vážně: Podstatné je , jaký je další náboj v zásobníku. Jestli nám tam nepodhodí zase slepý.
Dneska se mi nechtělo dělat něco vážného tak tu tak žvaním…
Ony byly tři, ta prostřední se moc nepřipomíná.
A která byla ta Masarykova?
Ze pod svicnem je nejvetsi tma.
Aaa… Martin V. to napsal hned, tak pardon za duplicitu.
Ještě, že máme Zelené a tak nám zůstaly i nějaké stromy.
No, kvůli Zeleným by to na Šumavě moc nešlo…
Jinak ten rozhovor doporučuji. Jednak se intervjúk ptá téměř jako novinář hoden toho jména, jednak je preVítek v naprosto dokonalém módu „mamíííí, babííííš“!