Přátelé, ústředí CIA v Langley je v poslední době docela exponované místo. Kromě našich čučkařů a našeho ukrajinského premiéra tam nedávno byl i Trump, i republikánský předseda sněmovny reperezentantů a zdá se, že všichni, co projdou tamním brífingem, následně vypadají, jako by je vyklopili z rakve.
Trump otočí a začne podporovat americký vojenský balíček, Mike Johnson také. Oba rázem zapomenou na mexickou hranici, při schvalování o ní ani nepípnou a přitom musejí vědět, že tím dávají Bidenovi do rukou bianco šek na úspěšnou volební kampaň, protože podpora Ukrajiny a nepodpora uzavřené hranici na jihu, to je pro kolektivního Bidena trumf, který v kampani náležitě využije.
Petr Fiala a jeho melody boys vypadali při tiskovce po návratu, jako kdyby jim tam v Langley dělali waterboarding. Rozumný rozvědčík Jan Beroun se raději nechal okamžitě vyhodit a mně se ozvalo několik starostů, že jim přišel dotazník z obce s rozšířenou působností, ve kterém měli uvést, jaká je jejich denní spotřeba pohonných hmot a pokud je ve městě nějaká firma, která provádí základní službu (pekárna, pohřebáci), ať ji tam nezapomenu zařadit. Prý aktualizace krizových plánů…
Stejně tak probleskávaly zprávy, že se dělá velká inventura zásob v nemocnicích. Petra Rédová obvolala svoje zdroje mezi doktory i sestrami a nikdo to nepotvrdil, kromě toho všichni vědí, že v nemocnicích je teď všeho nedostatek… ale člověk už je prostě opatrný…
Co je důležitější než Trumpovo znovuzvolení? Co je důležitější než výhra Republikánů? Co způsobilo, že Fiala s čučkaři nakonec neměli ze své návštěvy Bílé chýše žádnou radost? Proč letí Blinken náhle do Číny? Proč mluví Britové o uvedení vojenského průmyslu do válečného stavu? Proč najednou Poláci volají po amerických jaderných zbraních na svém území? Proč Rusové varují, že jsme krůček od jaderné války? Proč se ausgerechnet teď aktualizují krizové plány spotřeby pohonných hmot?
Že on ten Írán už má atomovku a chystá se na jaderný test? Ne, není to jediné vysvětlení, není to jediná možnost a ty další si probereme v příštích dnech, ale tak nějak mi dává dohromady Trumpa, Fialu, Republikány, balíček pro Ukrajinu, Izrael, apel, aby Ukrajina neútočila na ruské ropné kapacity, dotazník pro starosty i fámy o inventarizaci v nemocnicích. Trupm přijde to Langley a dozví se, že Írán je jaderná mocnost…
Všechno ostatní už mají Íránci dávno. Jsou schopni posílat družice na oběžnou dráhu, takže jsou schopni zasáhnout kterékoliv místo na zemi. Navíc, na Izrael v podstatě stačí jedna větší atomovka, protože je to velmi malé území. Jaderná mocnost, která je schopna jedním úderem zničit Izrael, je schopna uzavřít Hormuzský průliv, kudy teče většina saúdské, kuvajtské, katarské i irácké ropy a vlastně i LNG, to je dost velký průšvih, aby se zapomnělo na Mexičany na hranicích a aby šedesát miliard dolarů vlastně nebyla žádná částka. Obzvlášť když většina z těch peněz má být na znovuvyzbrojení americké armády.
Čínu teď ropou zásobují Rusové. Úplně jinými trasami než přes Perský záliv. Indii jsou Rusové schopni zásobovat také. Saúdové naopak zásobují hlavně Evropu, protože od zlých Rusů si nic brát nesmíme a tak dostáváme ropu přesně z těch míst, která dokáží Íránci zablokovat. Íránci navíc kamarádí s Rusy i s Číňany…
To se nám to ale zase pěkně povedlo, že jo? Tak pěkně jsme se odstřihli od ruských energií a dost možná nejsme daleko od chvíle, kdy nám ty saúdské zablokuje Írán, protože Izraeli se nedaří válka proti Hamásu, ze které je stejná opotřebovávací střílečka jako na východní frontě a když válka nefunguje, chce to víc války…
Vstup do jaderného klubu, to vždycky geopolitický otřes… Na jadernou mocnost není možné zaútočit, jaderná mocnost sebou může vzít do zkázy i zbytek světa (a nebo alespoň některé podstatné části).
Evropa se jako obvykle postarala, aby to udělala nejhůř jak mohla. Jak se řekne holandsky perestrojka? Zhouven dohouven… Možná proto se Fiala tvářil po návratu tak tragicky. Nejdřív způsobil jednu šílenou inflaci a teď se smráká na druhou. Už teď je nenáviděn a bude ještě násobně víc. Za lezení do amerického zadku dostane milý dárek…
Takže až přijde vašemu starostovi dotazník ohledně spotřeby pohonných hmot, doufejte, že nezapomene uvést pekárnu i pohřební službu…
Přeji příjemný den.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Dlouhosádlová prý končí ve vládě, jestli to není další zákeřný proruský hack zpravodajství.
A pritom udelal maximum mozneho, aby se tam udrzela. Drzela hubu, takze vedle MPA nebo Lipavskeho vypadala skoro jako mudrc.
Doufám, že jí nabídnou jak v případě výpovědi nějaké odpovídající místo odpovídající její kvalifikaci.
Uklizečky jsou stále žádané.
Jenomze taky dulezite, tam si nikdo nemuze dovolit selhani, to neni kreslo ministra.
Jako v tom vtipu:
V jedné firmě zaměstnali 5 kanibalů. Při oficiálním přivítání jim šéf povídá: „Můžete tu pracovat, vydělat si pěkné peníze a můžete se stravovat v naší kantýně, ale naše zaměstnance necháte na pokoji!“ Kanibalové souhlasili a slíbili, že nebudou nikoho obtěžovat. Po čtyřech týdnech přišel za nimi šéf a povídá: „Pracujete velmi dobře, ale chybí nám jedna uklízečka, nevíte co s ní je?“ Všichni kanibalové odpověděli shodně NE a přísahali, že s tou věcí nemají nic společného. Když šéf odešel, zeptal se vrchní kanibal: „Kdo z vás sežral tu uklízečku?“ Zezadu se nesměle ozve: „Já jsem to byl!“ A vrchní kanibal povídá: „Ty jsi idiot. My jsme už sežrali vedoucího oddělení, oblastního ředitele odbytu a hlavního manažera kontrolingu a nikdo nic nepoznal a ty, debile, musíš sežrat zrovna uklízečku!“
🙂 🙂 🙂
Jožka:
😀 😀
Bidet prý za války přišel o strejčka. Sežrali mu ho Papuánci. Tedy nevím jak to dělá, že si to pamatuje.
Švejku 😂😂😂
Tak to museli mit ty lidojedi ploutve na zadech. Letadlo s jeho strejckem totiz zmizelo nad morem.
Ale jinak se budem samozrejme vsichni tvarit, ze to neni senilni deges.
Co když to jenom hraje jako Felix Holzman nebo Luděk Sobota?
Znal jsem pana, ktery sedel na jednani, viditelne pochrupoval, nechaval mlade vlcaky vyzvanit a kdyz se zdalo, ze ho bude muset po odchodu vsech probudit uklizecka, zvedl ocni vicka a zacal. Vlcaky si namazal na chleba, s usmevem dokoncil jednani tak, jak potreboval a bylo vymalovano.
Vzhledem k tomu, v jakych zavaznych situacich Sleepy Joe ty vicka nezvedl jsou dve moznosti. Bud je opravdu dementni nebo vi, ze ten spravny okamzik jeste neprisel. Co je pravdepodobnejsi, at posoudi kazdy sam.
Lidi normálně začnou mlít hamotiny tak po deseti pivech, Bidenovi to jde i za střízliva.
Trochu připomíná latrínového generála ze Švejka.
Jistě, to je možná Bidetovo know-how (vyslov foneticky):
Cesta k válečné slávě šla dle receptu: v šest večer dostanou vojáci guláš s brambory, o půl deváté se vojsko v latrině vykadí a vdevět jde spaz. Před takovým vojskem nepřítel prchá v děsu.
Ale při vší úctě, Bidet spíše připomíná jiného inspekčního generála – chcípáčka:
Potom generál ve stařecké dětinnosti požádal hejtmana Ságnera, aby mu předvedl, jak se vojáci sami počítají do dvojstupu, a za chvilku již znělo: „První – druhý, první – druhý, první – druhý.“
To měl generál chcípáček velice rád. Měl dokonce doma dva burše, které si stavěl doma před sebe, a ti museli sami počítat: „první – druhý, první – druhý….“
Takových generálů mělo Rakousko hromadu.
Možná to kdysi bylo i obsahem našich socialistických Zákl – 1 – 1, kdo si to má pamatovat?
Ale bez legrace – myslíte, že před Bidetem stáli v řadě Nutela a tři šéfové tajných služeb a rozpočítávali se: „První – druhý, první – druhý….“?
Ani bych se nedivil…..
„před Bidetem stáli v řadě Nutela a tři šéfové tajných služeb a rozpočítávali se: „První – druhý, první – druhý….“?“
Krásná představa…
Samozřejmě se museli rozpočítat, jinak by Bidet nevěděl, který je prvý a který druhý!
Já myslím, že před Bidetem stál jen Fialláh a rozpočítával se:
„První-druhý-třetí-…-dvoutisítý-…- padesátjedna tisíc dvoustý prvý-…“
aby ukázal, kolik vojáků do masomlýnku na UAruině pošleme.
Prej pravila nahlas v pritomnosti svedku ,ze jede bojovat na U. a potom bude jejiho prikladu nasledovat cela vlada v cele s presidentm a jeho hlavnim poradcem pro duchodove problemy. Do ceho se sere, to neni jeho zalezitost.
Ma taky poradce na problemy Nemecka nasi pomoci jim a na starosti
vobohaceni Lichvostejna ,atd…Cim blbejsi sluha , tim vetsi stada poradcu..
Top09 obětovala pěšce. Preference dál klesají…
Vykopnou ji vejš, tipuji nějké malé velvyslanectví…
Mosambik je prý volný. Mohla by tam obhajovat české zájmy.
A az se tam dozvi, ze je z Cernosic, bude tam oblibena.
Mozek vobsahuje 60% sadla , jakyho druhu, jakosti a delky , to se nepise..
Sadlo se dneska nahrazuje soucastkama z automatickych pracek ,
prikladem muze slouzit plne automaticka , vonLeyjno..
Vo jinejch zemich bych se pro jistotu nezminoval , vlada ,/z vyse uvedenejch soucastek/ se toho chytne a zacne nas stehovat tam nekam..
Slibi , ze do Nemecka ,ale voctneme se v Patagonii..
Uz takhle nas milujou jako vosinu…Nebo jako soucastky sadlo..
Tentokrát dost mimo. Izrael postupuje systematicky a pomalu, kromě toho že už vyčistil 2/3 Gazy od Hamásu. Írán bude mít možná atomovku a zablokuje průliv, nicméně Amerika netěži všechnu svoji kapacitu a to že bere ropu od Saudů, je svým způsobem sociálni politika vuči arabům, aby se z těch končin nestal Afghánistán.
Může si Izrael dovolit postupovat takto systematicky a pomalu?
Sociální politika 😀 😀 😀
Učinění dobrodinci.
Re: Pavel
Pokud si dobře pamatuju, měly být operace v pásmu Gazy ukončeny podle všelikých vojenských odborníků do měsíce.
Akorát neřekli kterého.
to Pavel: jakože, kdyby Američani od Saúdů nekupovali ropu, tak by ji Arabové nebyli schopni prodat jinam ? Ale no tak.
Pavle, raději se drž toho postu v chrámové stráži.
😀
A je to 1 : 1. Vykopáváš.
Americká ropná studna u Saudů – to je stěžejní příběh o petrodolaru. Pro obě strany to tehdy po II.WW byla smlouva typu win-win. Svět je však dnes již úplně jinde. Saudové to vědí a sionistická vláda v USA taktéž.
Sociální politiku Amerika nikdy nikde nedělala, to jsou jen pohádky pro naivní ovce. Vždycky jen tvrdý byznys.
Francie jde kopru. Nejsriv Notre Dame, ted Moulin Rouge… ted uz je spadne Eiffelovka a muzou to zabalit.
Jistě, spadla jim dekorace na šantánu, tak se z toho Francie zhroutí.
Francie mu tu dekoraci na šantánu skoro jako národní symbol. Ano, je to veselé…
Francie se tím nezhroutí. Akorát časem bude už jen muslimská :D. Rusko vyhraje i bez boje.
Jsem nepřítel státu
penze jsem se dožil
pochoval jsem tátu
bordel vykynožil.
Našetřil si prachy
na důstojné žití,
teď se klepu strachy,
že jsou všechny v řiti.
Vláda vede válku
proti vlastním lidem
střílí na Rusalku
za mé prachy, s klidem.
Tak to vypadá jako labutí píseň (komentář čeká na schválení).
Labut urcite nezpivaji , to bych si vsim..A kdyz tak nemaji hudebni sluch..
Dodavat jim az potom naky schopnosti taky a u nikoho nekonci dobre..
„Targus napsal: 25 dubna, 2024 (0:32)
Jen taková faktická poznámka.
Vidláku, poptej se těch splašených starostů, jestli někdo z nich pamatuje totalitu. … “
OK! OK!
Je tu ale jedno véélikánské „ALE“.
Tehdy byl svět rozdělen na NATO a Varšavskou smlouvu.
A ta všechna opatření CO se u nás dělala pro případ útoku ze strany NATO, my jsme měli být stranou bránící se.
Dnes Varšavská smlouva neexistuje, my jsme členy NATO a ta opatření /pokud je to pravda/ jsou naší přípravou na ÚTOK.
Je to, nebo není zatracený rozdíl?
L.
Jo oni tehdy nelhali?
Že nám lampasák vysvětloval, jak se potáhne až k Atlantiku? To byl asi nějakej tehdejší disident.
Rusové taky došli až do Berlína, broučku. To se tak dělá, když napadený chce mít po válce aspoň pár let klid.
Aha, takže Ukrajinci mají pochodovat do Moskvy, broučku?
To se tak dělá, když napadený chce mít po válce aspoň pár let klid.
Ukrajinci budou pochodovat na Berlín. Až jim dojde jak je KOZA podvedl.
Pokial mi je znamo, bordel na UA vyvolali US a EU a UA zacala vrazdit svojich vlastnych obyvatelov ktori sa hlasili k ruskej mensine. Nasledne nastartoval odboj podporovany rusmi, snad to malo byt inak? Ukrajinci vo vrazdeni pokracovali za masivnej podpory US a EU a prikryli to este aj Minskom 1 a 2, co nakonie priznali ze bola len zasterka na vyzbrojenie UA . Historia snad nezacala v r. 2022?
Chcem tym len povedat ze utok rusov bol jasne vyprovokovany a nie ukropi maju skoncit v Moskve ale rusi v Kyjeve ak uz.
Z historie nie je znamy nijaky utok rusov smerom na zapad. Rusi sa vzdy len branili a ked uz tiahli do Europy, tak len hnali utocnika, amen…
Marná snaha, příteli.
Je-li pod lební pokrývkou /golgotou/, tam, kam patří mozek, pusto prázdno, nemá myšlenka, tím spíš správná, šanci se uchytit.
O to ale má ta dutá hlava lepší rezonanční schopnosti a lépe a hlasitěji duní!
🙂
L.
Donbasané do Kyjeva, broučku. Potažmo do Londýna. Pak budou mít pár let klid.
Re: Lex
Mohl byste podrobněji popsat, KDO bude útočit a hlavně ČÍM bude útočit?
Aktuálně jsem schopni postavit na plné počty maximálně tak dvě brigády po 5K vojclech. Na UA jich chtějí 0,5G, aby byli schopni zacpat díry, které jim Ivan nadělal v obraně.
Tanky nejsou,
děla nejsou,
rakety nejsou,
drony nejsou, ty ostatně ani nebyly.
Není munice.
Boty zatím jsou, ale vojcli si je kupují sami, takže možnost nafasování nových přímo na bojišti, to asi moc nehrozí.
Jo, jistý Klema tvrdil, že Habešani bojovali bosí, ale tenkrát byla přece jen trochu jiná doba.
Oprava
Ukři potřebují „pouze“ 0,5mio neboli M dalších kusů do masomlýnku.
No vidíte jak jste šikovný a jak se vyznáte….
Tak už jen kousek z prvního paragrafu branného zákona –
„§ 1
Obsah branné povinnosti a druhy vojenské činné služby
(1) Branná povinnost je povinnost státního občana České republiky (dále jen „občan“) plnit úkoly ozbrojených sil České republiky (dále jen „ozbrojené síly“); zahrnuje povinnost občana podrobit se odvodnímu řízení, vykonávat vojenskou činnou službu a plnit další povinnosti stanovené tímto zákonem.“
A jinak – v českém prostředí je známo také toto pořekadlo – „Vyčkej času jako husa klasu“.
L.
PS
A konečně – já jsem nepsal, že budeme útočit, já jsem psal o „přípravě“, a to v případě, „pokud je to pravda“ /tedy ty informace, jak s nimi pracuje Vidlák/.
Jen „aby bylo jasno“…
Re: Lex
O. K.
Jak se liší příprava na útok od přípravy na obranu?
Povídejte, přehánějte!
Targus:
Nebyla jiná doba – byly jiné teploty. V Habeši 😎 Nejhorší je to prý se zdravotnickým materiálem všeho druhu. Ukrajinka, která mi umývá okna říkala, že to pašujou na frontu v tak velkým, jak se to jen dá.
Proč Vám umývá okna, Vy to neumíte?
Re: JŠ
Nemá na tak složitou práci certifikaci.
Targus:
Copak certifikaci. Sílu už nemám.
Já už nemám ani rovnováho. Naposled, co jsem stoupla na židli a sundávala něco ze skřínky, jsem slítla a naštípla si obratel. Nahoru už zásadně nelezu, to musí manžel. Takže vokna sou neumytý a mně je to zcela u p…třeba u Poděbrad.
Ofensiva svycaru zapocala , berou to vod Znojma a konsele jim tam a jinde votevreli brany..
Komplexnost průšvihu v ekonomické rovině zajímavě rozebírají i zde: https://www.michalapetr.com/
Nemám čas ani sílu ověřovat tuto studii, ale i kdyby ta čísla byla o pár procent ujetá, tak takhle se chová snad jenom loupežník, který po vyloupení domu ještě založí požár pro zametení stop..
Aneb, po nás potopa.
Západní Evropu přestává svět vyživovat, tudíž je nutné využít východní blbce, kteří se k výživě dobrovolně před lety přihlásili.
Pak by současní mocipáni mohli myslet na to, že ani „s USA na věčné časy“ nebude na věčné časy, a může se stát, že i přes veškerý mediální kvikot proamerických prasátek bude národ Rusy znovu vítat šeříky, a již poučen o nesmyslnosti sametových revolucí bude žádat nesametově konečné řešení viníků.
Dělají pro to všechno, a mediální zkazky o tom jak rekordní počet Čechů poletí k moří nevypovídá o 30-40 % národa, který místo dovolené bude hledat práci…
Ehm… lokaj tyhle veci neresi. On jede v modu „befehl -> provedeni“.
Šeříky už budou nejspíš odkvetlé, ale to nevadí.
A práce bude dost.
Než se okrášlí všecky kandelábry, to bude spousta práce, zaplacené tím, co se ušetří.
Nezmeritelny a z jinyho sveta akce..
Blbci a aktivni , snazivy , nejhorsi druhy , /mam zkusenosti, doprovazeny
vytahovacnou hysterii a hry se svaly kolem huby pouze , medialni /, vsech zapadnich rozmnozenych podruhu /hura na rusa/ , se nadreli hrozne , aby vodkopli tu nejbohatsi a nejlevnejsi a nejvetsi a tak nevycerpatelnou , kolonii na svete Rusko ,
dbajici poctive na vsecky umluvy s velkym zajistenym a pohodlnym ,rozvojem spoluprace ,do budoucnosti..
Zvany v Rusku dlouho , nasi /bezedny chamtivy/partneri..
Touha se mit daleko hur, /paleni koudele nekde vzadu a taky dobryho bydla/,
nedala EU ,Usa , Nato , pokoj , clenstvim v tech Ruska , by zapricinilo dodavky vseho z Ruska znacne velmi hodne,
za velmi malo,,atd.,atd..Smlouvama patricne zotrocenyho…
Pomoci strategickych surovin a vyrobku /kazdej tvrdi ze skoro zadarmo/,
by bohatej zapad ziskal ztracenou nadvladu ,vliv, vyhody s tim spojeny ,atd.,atd..
Ted postacilo prihrat rusovi na starosti ukry /by prislo zadarmo a se ziskem/,
kolik zlych problemu a ted dokonce hrobovych , nalehajicich na mysli statniku u posledniho ted petniku , bynebylo ane ubylo ,
a kolik by rus jich vyresil zaplatil , zadarmo humanitarne pro zapad..
Nektery banderove pravda, by byli trochu pronasledovany ….
Obhajobou s velkym krikem jich , drzet rusa v defenzive..
Se strategii neseme este hotovi , velmi protivna Cina , /jako vosina nekde
i s tim jejich blbym tajwanem /,by dostavala za svy mizerny juanky ,malo.
Daleko min nez zapad..A na pridel..
Cestovani a procesi zebraku z Usa do Ciny , by zajiste smerovalo opacnym smerem s zebrackym doprosovanim , jako kdysi predtim….Asi tak..
Todle a dalsi si snad delaji strategicky schvalne ..
Když jste blbí, nic proti tomu neděláte a radši si hrajete na Ghándího, tak se nedivte.
Poseroutkové.
Co jest ta blbost…Vladnou blbci a blbost a nebo ne…..
Problem spociva v tom, kdyz kazdej mluvi a nikdo zaroven nevi ,co je blbost.
Neco se mu nelibi , tak je to blbost a kdyz vetsinou neni..
Estajnova blbost byla ,ze vo blbosti mluvil ,ale taky nevedel..
Akademik problem svy blbosti resi IQ a ynteligenciii nesmirnou , ale skonci to zase blbostma a rovnou do blbosti ./Vedeckej, dejinama zduvodnenej a zaroven uvedomelej a nekonecnej marxleninismus, napr../…Nikdo se vo blbosti ani nezamysli..
/Sou ale slabomyslny poucky/
A pritom vladne. Kdyz vladne, tak se nesmi kritizovat.
OT
„Proruské postoje lze vysledovat i u dalších politiků, například u komunistické europoslankyně Kateřiny Konečné nebo předsedy neparlamentní strany PRO Jindřicha Rajchla. Zajímavé je, že s oběma spolupracoval dezinformátor Daniel Sterzik, který od podporování Rajchla přešel právě ke Konečné.“
https://www.denik.cz/z_domova/dalsi-lez-na-internetu-zabila-me-kulka-fotografie-fotobanka-2013-trikolora.html
Co to je proruské?
Cokoliv, co neni proRakusanske.
Například Vaše otázka! Nutíte vysvětlovat a tím páde rozmazávat tuto problematiku a to přesto, že víte velmi dobře oč jde! Pan Rakušan se na Vás bude muset pozorně zahledět!
Nene, má otázka je zcela legitimní.
Co je proruské?
NIC!!!!!
Je to jen obyčejné nálepkování. Vládní garnitury pouze převzaly komunistické manýry a hlupáci jim na to naskakují.
A opravdu nemám pocit, že Vidlák tančí po hospodách kazačok, spí pod rudou peřinou s srpem a kladivem, jezdí ve vytuněné Volze a na tričku má Putina?
Takže bleble blabla bloblo
A těch hlupáků je hodně. Stačí zavítat na diskusní fóra Novinek nebo iDnesu.
„Proruský“ je ekvivalent dřívějšího pojmu „imperialistický“, případně „reakční“. Odchylky od jediného správného názoru v nejdříve onálepkujeme, potom i stíháme.
🙂 dovedete si představit co to dá námahy, tak dlouhý článek vyprodukovat. No nemaj to lehké. Ale by mne zajímalo komuže ten chlapec došel. Mně ne a díky – zajmavá fotka.
Kateřina Konečná už má od Černochové jízdenku na Libavou.
Vážné!
SPD – bohužel naoko – kritizuje migraci. Ale reálně koná na podporu migrační neziskové agendy! Důkazy v článku. Existuje vůbec nějaká reálná opozice v závažných věcech? Evropa se dala dohromady dokonce i po příšerné 2 světové válce. Migrace jí však zničí jednou pro vždy.
https://aeronet.news/migracni-neziskovka-osn-se-sidlem-ve-svycarsku-bude-ve-znojme-a-v-okoli-zaclenovat-uprchliky-z-ukrajiny-a-potencialne-v-budoucnu-i-z-jinych-zemi-do-regionu-na-radnici-to-schvalila-koalice/
A on ještě někdo fakt věří Aeronetu, který neustále podsouvá a vyzdvihuje blba Paroubka? :)))
Už dávno ne. Teď všichni věří Heleně, to je móc fajn konicek.
Aeronetu se nevěří stejně jako každému politikovi a každému médiu. Blbé je, že na tom Aeronetu jsou důkazy od občanů Znojma.
A ještě větší sranda je, že na Aeronetu panuje cenzura jak sfiňa.
Myslíte tu cenzuru, když jim stát konfiskoval doménu bez právního důvodu?
Myslím cenzuru, která neuveřejňuje příspěvky do diskuze, které jsou hoodně nepohodlné režimu. Zato krávoviny uveřejní okamžitě.
Jinak to, že uveřejnili takový článek chvíli před volbami a chvíli po návštěvě pyjaly v CIA, je důkazem, že vovce nemyslí a nemyslí a nemyslí – tak snadno se dají zmanipulovat a chtějí zůstat doma a nevolit, nebo volit pidistrany, které roztříští hlasy SPD – a to je přesně to, čeho chtějí ti vládní zmetci dosáhnout.
Aeronetu byla původní doména zrušena Rakušanovými cenzory. Teď má americkou doménu, tudíž podléhá zákonům USA. Z toho důvodu program Akismet kontroluje komentáře před jejich zveřejněním. Tzn. lžete, protože žádný komentář se okamžitě nezobrazí, ať už je v něm napsáno cokoliv. Ostatně lidé si to mohou vyzkoušet, psaní komentářů je tam bez registrace, a tak všichni uvidí, že lžete Heleno.
a já si můžu dovolit kritizovat SPD, protože ho roky volím, ale zároveň mají lidé právo vědět, že vedení města ve Znojmě, které se skládá z SPD a ANO zrazují tuto republiku a zásaní body programu SPD. Když si budeme lhát do kapsy budeme stejní jako druhá strana, která krvavé řeznici ALbrightové staví sochy a říká o jejím přínosu humanitě atd.!
Nelžu, vím, že zobrazují s prodlevou. ALE MNOHO KOMENTÁŘŮ SE NEZOBRAZILO NIKDY. A NENÍ TO JEN MOJE ZKUŠENOST. ALE VY MÁTE SAMOZŘEJMĚ PRÁVO NA SVŮJ NÁZOR. KAŽDÝ SI TO MŮŽE OVĚŘIT.
A HLAVNĚ PŘEMÝŠLET !!! KOMU TAKOVÉ ČLÁNKY VE FINÁLE SLOUŽÍ KU PROSPĚCHU?
Nezasekl se vám třeba capslock?
A nejste náhodou ona hysterická paní Irénka, co pravidelně volávala dědovi Kapalovi do jeho rádia SPD, kde ve svých výlevech vykřikovala, že „jedině SPD“?
Pokud ne, rozhodně ji připomínáte. Asi jich má Kanimůra ve stranické zásobě vícero.
Mno Helčo, ono je to jako se vším. Důvěřuj ale prověřuj. POkud odtamtud něco beru – taky si to ověřuju jinde. sorryx, chce to jak u všeho nebejt línej a nekalit vodu
Snad Argument, ne ?
Některé články od Paroubka jsem četl – a nají hlavu i patu.
Oh, jak je to jednoduché – vypořádat se s někým. Prostě ho v novinách ocejchuju např. jako “ blba“.
V jednoduchosti je nejen krása…ale i ošklivost.
Zdař bůh.
Článků vám na objednávku nadělá kdokoliv kupu a podepíše tam Paroubka nebo koho mu nařídí. Paroubek se dávno, dávno odkopal jak se choval, když byl u vesla. Pak se zdekoval, a teď je mohutně kýmsi v pozadí vystrkován na veřejnost. Ale už je starý, ale je vidět, že ochotný je k čemukoliv. Ale, jak říkám, každého věc, zda je ochoten domýšlet věci, komu ve skutečnosti daná událost či osoba slouží ku prospěchu a zisku. A proč najednou se něco nebo někdo zjeví těsně před volbami a podsouvá vám znechucenost, lhostejnost k volbám, aby se uvolnilo místo právě pro jeho zisk.
Stejně tak je vystrkován jakýsi Motorista typem ne nepodobný Pávkovi.
“ Ochoten domýšlet“ je takřka každý, nu ale takřka nikdo 😀 neví například to, kam (do čeho) mají dotyčný či dotyčná zainvestováno.
Ty jsi zřejmě nadstandardně informována.
Tož poděl se o to s námi – obyčejnými lidmi. Kteří zde (i jinde) zhusta polykají propagandu či dezinformace, nemají toho stupně domýšlení se – jakého máš ty.
😀
Usuzuji, z vašeho vzteklého a neslušného tykání, že mám pravdu. Kdo chce domyslí si, komu to slouží ku prospěchu.
Je to skoro pravidlem, že AE vytáhne nějaké „kompro“ na SPD před nějakými volbami. Děje se to prakticky před každými volbami.
Tím nechci říci, že by vše byla lež, jen je to podáno tak, že si normální volič odplivne anebo nejde k volbám.
Z jednoho Znojma se nedá usuzovat na celou republiku/SPD.
Přesně. Na Aeronetu mi nezveřejnili téměř nic! Aeronet je řízen BIS!!
Paroubek je myslim jako kazdej jinej ,ale jeho problem je , ze je v
nem porad politik..
U jinejch je to vzdelani , nasapejte do sebe nazpamet poucky poucnych poucistu a casto zfalsovany za poslednich 2-3 tisice let, to nemuze dopadnout dobre…
Napr. co podvodu a lzi zpatlali jen z demokracie..
Jestli je tu nějaká reálná síla jdoucí proti migraci, tak je to SPD.
Ano, a právě proto koalice SPD a ANO ve Znojmě podepsalo dohodu s největší světovou neziskovkou podporující (a přímo řídící) migraci.
Ještě, že to SPD je proti migraci. Být pro migraci, nevím co bychom dělali ve Znojmě.
A tak hezky jsme si mohli na světě žít…
No, američtí experti říkají, že ne NATO, ale Evropa by měla poslat na Ukradinu vojáky. Prý to bude pro nás výhodné….to snad už ani není pravda! Zase rozmlácená Evropa a jistě doufají, že rozmlácené Rusko a pak to tady všechno za babku schlamstnou a dostanou se konečně k jejich nerostnému bohatství!
To mi silně připomíná ponoukání.
„Šáhni si na ta kamna, mají sice barvu z rudé doběla, ale vůbec nejsou horké. Fakt.“
Takhle mě napadlo.
Tenhle Jan Beroun ještě není v úplně důchodovém věku. Jednou špion nadosmrti špion, hlavně když byl na školení v USA..
Vůbec by mě nepřekvapilo že pro něj mají jiný úkol.
jan řádek napsal:
25 dubna, 2024 (3:10)
Nebo
Sprostý podvod nebo…..? Nebo sprostý podvod s opačným znaménkem! Vyberte si!
Publikováno 25 dubna, 2024 | Autor: vlkp
……Apropos – odhalená příprava vraždy slovenského prezidenta – schází mi tam informace, kdo že tu vraždu odhalil. Zahraniční rozvědka asi fakt nebyla..
Takže Vojenské zpravodajství nebo BIS?
Jak vám vychází představa, že statečný generál Koudelka a jeho chlapci pracují proti Ukrajině?
Sci fi, že?
Takže zbývají jen vojáci. Byli by to oni nebo ne? Kdyby ano, pokládal bych to za další body pro verifikaci té zprávy…..
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/04/25/sprosty-podvod-nebo-nebo-sprosty-podvod-s-opacnym-znamenkem-vyberte-si/
Ono představa, jak ministr Lipavský vypovídá ukrajinského velvyslance, naprosto znevěrohodnila text zprávy.
Dostanu rozkazy vydam rozkazy, generalove se malo uplatni jinde.
Pelerinova vrazda ,dobry, vodkopnu to s klidem smerem na vychod.
Voni se tam malo brani s tou pravdomluvnou Mariuskou .
Ktera to s pravdou mysli uplne a nejvic dobre..
Na bezhvezdickovy sibry a dobrodruhy z ulice,
/a bez stad poradcu/, nemaji, bohuzel ty mistni „hvezdickove“ nemaji nic nez kancelar a podrizene a vsechno bez vcasne orientace smeru ,ynspyrace ,energie k zivotu a deni kolem ../Je blbej , co s nim , tak ho povysime/.
Za pokus to stoji a za pozornost , kdyz pravda , /kriste, jakej vo ni votroci delaji furt kraval/, jak je znamo , se pribelha vo berlickach , uricena a se zpozdenim nekolika svetelnych roku a vcas , az kdyz vo ni nikdo nestoji …….
a lzi maji zatim posviceni a hody..
Avocotadyaside..
Ztrata cesty ale ty cesty po ktere samy nikdy nesli…
Asi vyvojem vice nez 150 tisic let a trochu blby civilizace ,spis klaustrofobizace
za ucelem agresi , probihal vyvoj zen a jejich instinktu ,rozcestne jinak..
Na tom rozcesti se rozdelili ve smeru.
V opravdy tvrdy, nelitostny nemilosrdny agresivni disusi , nema zadna zena sanci ,
vydrzet ,produkuje vic hormonu a min nez testeronu nez chlap..
Navic jest vyvojem sluzkou a touhou se vdat a zaopatrovat a bejt zaopatrovana , svet je casto zlej. Vyrvat tohle je vec na desitky tisic let..
Snahy to napravit za nekolik dnu konci groteskne a kuriozne .
Tragicky a trans grinder. /mlynek/.
Ztratili cestu bizarne i tu , po ktery samy nikdy nesli ,ale byli s velkou pozornosti vedeny za ruku…
Zase pripad, za kazdou cenu hur a nikdy , nikdy lip, vedeny sl EU zkama ..
eunuchama doplnovany..
Fialova drahota:
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/cesi-dovolena-2024-leto-cestovni-kancelare-zajezdy.A240424_162227_ekonomika_ven?zdroj=otvirak
Clanek jako zdroj zamysleni nad opozicnimi politickymi programy, slogany a hesly.
Já bych myslelaa, že je to taknějak poslední pokus užít pokud to jde. Už jsem to zažila . Až se utratí many many – tak se holt budou koukat na fotky či filmy a vzpomínat.
A žrát budou co? A za co?
Fakt jste myslela? Čím?
co? vždyť jsou sociállní pomoci ….. japa to dělaj tim oní
Třetí světová válka začala zničením Nordstream2. Válka se stala nevyhnutelnou, protože civilizace nemá funkční modely trvalého mírového rozvoje. Válkou se řeší neudržitelný stav před krizí.
Kontinentální Asie je jedinou oblastí světa, která dlouhodobě odolává kolonizaci a blokuje snahy o ovládnutí světa z jednoho mocenského centra.
Definitivní konflikt začal a již není možné jeho zastavení. Bude dokonán všemi dostupnými prostředky. Dobyvatelé neustoupí a obránci mají veškeré odhodlání vytrvat.
Lidé jsou smíření se svým osudem. Válku si nepřejí, ale přitom nejsou ochotní ani schopní otevřeně ji odmítnout. Zůstanou v roli poddaných až do hořkého konce. Než by projevili účinný odpor, radši akceptují vlastní smrt.
Modely miroveho rozvoje by byly, ale jsou blokovany paradigmatem konkurencni souteze.
Namisto aby byla agrese tlumena, je podporovana v ramci volne souteze.
A chudaci se toho drzi, nebot si mysli, ze to plati pro vsechny cleny spolecnosti.
Proto si mysli, ze projeveny odpor proti valce by znamenal ztratu jejich svobod.
Žádná apokalypsa nebude, svět poběží dál svým tempem. Ukrajina si svůj osud na doporučení KoZa vybrala, tam veselo nebude. Velké mocnosti velkou válku nepotřebují a tak budou jen malé války, možná nějaké přibydou, to nelze vyloučit. Jen to poleze do peněz – a o to patrně jde.
Hlavním tématem bude po Ukrajině pád Evropy, který nelze zastavit. Pro nás bude zajímavé to, zda se evropskému pádu částečně vyhneme nebo padneme také.
Šanci máme, ale s dnešním vedením to nebude možné. A když se rozhlédneme kolem a kolem, tak není vidět žádná naděje. Opozice jsou také pouzí amatéři a málokdo z nich dospěje.
Byly i horší časy a pak bylo neveselo.
Takze BRICS o pad petrodolaru a dedolarizaci nema zajem?
Dedolarizace totiz znamena pad Ameriky, chaos a obcanskou valku- to by si USA nechaly jen tak libit?
Bude obchodovani s narodnimi menami regulovano pri konzultacich s USA tak, aby Staty nemusely do valky, do ktere se jim nechce?
–
To neni ani tak reakce na vas prispevek, jako na casto slysenou myslenku, ze Rusko uz vyhralo a Ameriku ceka pad petrodolaru.
Vyhnout se dusledkum rozkladu EU muzeme jen tak, ze z ni uteceme. Odreni a potluceni, ale zivi.
Proto racionalne volime ANO a dalsi mensi zla.
Racionální je opravdu volit menší zlo. Lepší něco než nic.
Nikdo nevyhrál a nikdo také nevyhraje, jen dějinné procesy budou probíhat jinak než dnes. O pád dolaru nikdo nestojí, o jeho oslabení (až kam?) je zájemců dost.
Utéct z EU s 3 bilionovým dluhem nejde. A navíc nám toho doma moc nepatří. Po 30 letech se to povedlo. Se státem i s lidmi. Dude třeba hledat skuliny a příležitosti. Podle hesla, lepší zbitej než zabitej. Maďaři se o sebe starají, dělají dlouho a tak mají šanci.
Ano, takova je skupinova strategie, ktera na tomhle miste vychazi uz pres 1000 let a lze tedy opravnene predpokladat, ze vyjde i nyni.
Ovsem prekvapive je, ze kdyz to v nejake krizi opet vyjde, lid je ze sveho uspesneho jednani opetovne zklaman.
Viz obecne negativni hodnoceni obdobi komunismu (dokazatelne neprimo treba volebnimi uspechy polistopadove KS).
I tam narod se svoji taktikou prosel, ovsem hned od uspesneho skonceni obdobi (stali jsme se sobestacnymi a rozvinutymi) je se svoji uspesnou taktikou nespokojen. „Zli komunisti“- pricemz dnesni modri svazaci jsou z uplne stejneho kadlubu.
Treba je tato trvala nespokojenost take soucasti strategie. Pak je ovsem otazka, vuci komu ma byt ukazovana a komu ma byt co vycitano: zda-li vlastnim lidem, anebo moznemu a doposavad neviditelnemu nepriteli.
Já b ych to tak černě neviděla. Kdyby se zadrátovaly hranice jak bývaly – a zase platilo – kdo nepracuje ať nemá, tak je naděje. Ono po válce tady toho taky nic moc nebylo. To co mohlo hned vydělávat amíci /prý omylem/rozbombardovali. To co zbylo nebylo nic moc. Pokud by se dostali k moc i lidé jako tenkrát – Vždyť si uvědomte co všechno naši lidi – rodiče a prarodiče dokázali. Svádět to na komunisty je nesmysl – bylo jich pár – vzpomeňte na ty čistky a koncentráky. Akorát by mladí museli taky zabrat – tak jako tenkrát oni a ne jen kecaT. V podstatě začínali z skoro ničeho a co všechno dokázali. Proč si myslíte že se němci a spol – KOZA tak snaží nás dostat pod poručenství. Protože ať je jak je, ještě umíme, možná – snad – je to v genech. Kdo ví.
No jo, ale povedzte teraz niekomu o stavbach mladeze, alebo brigadach socialistickej prace … budu na to nadavat, alebo sa vysmievat … co na tom, ze tenkrat ludia v ramci onych stavieb a brigad postavili Ceskoslovensko … miestami doslova, napriklad ona hut, co sa Fialovej vlade uspesne podarilo nezachranit bola tiez tou vysmievanou stavbou mladeze (som pocula) … mozno preto ju nechali padnut .. bo to stavali amateri 😛
Co se říká, že NOUZE NAUČILA DALIBORA HOUSTI. To nejdůležitějšá – byty jsou, to ostatní holt se v nouzi nějak seskládá. V jdenom pokoji mladí v druhém staří, je-li dětí víc, tak staří v kuchyni a mladí s děckama v pokojích. Říkávalo se – kde se nají dva nají se i tři. Nebudou šunčičky, párečky – ale chleba se sádlem či marmeládou -kterou nám mámy posypaly kapkou krystalu a jak nám a všem okolo sedícím uprostřed dvora na klepaču chutnalo.
Snad je nás ještě zepár, co to pamatujeme , třeba lístkový systém. Když nebude kam utéct – protže jnde to lepší nebude … tak holt buď zaberou nebo nebudou. Co myslíte že si vyberou?
Naštěstí máme historii.Čili žádné skuhrání že to nejde, když už se ví, že to jde. Akorát…
ale u nás to tak bývalo – pamatujete – bez práce nejsou koláče. S takových zděděných úsloví máme na ledacos.
Já bych jen tak k těm stavbám – spíš bych řekla že jde o to dokázat – že tu nic nebylo, a jak bylo zle. Proto ty šolichy s kdečím – byty, nemocnice, školky – těma to začalo, ty byly první. Zadařilo se a s jídlem rostechuť
Re: bosorečka
Výstavba NHKG byla naplánována již před WWII., započala se za války a komunisti ji dotáhli do úspěšného konce.
Ano, byla to Stavba mládeže.
Jenze jsme meli nejake zdroje u nas doma. Ted mame… no, vlastne nemame. Navic lidi byli skromnejsi a zvykli delat rukama. Vidlak to neuslysi rad, dokud nepadnem na drzku, nezmeni se to.
To vážně nemůžete změnit názor bez toho padání na hubu?
Podívejte se co píšete tady, vy trapný pasivní subinky.
Jaky je to, kdyz je clovek hloupej? Boli to?
Nejlepší jsou Rambové doma na gauči s pytlem brambůrků a lemtající pivo za 7,40.
Rajchl podle názoru domácího taky vypadal, jako menší zlo.
Nečitelné menší zlo, ale viditelně obklopené kurvama, furt zůstává tím menším zlem?
Nemyslím, že volbou ANO utečeme. Místo tryskového běhu budeme možná volně vyklusávat, ale cíle dosáhneme tak jako tak.
Nejde jen o BRICS jako celek , ale i o vzájemné vztahy mezi státy uvnitř BRICS.
V posledních dnech například Čína odmítala platby z Ruska v juanech.
Věř mi. Pokud se to nějak obzvláště pokaká, tak se utíká ke zlatu (to ti ale lehce znárodní) nebo k dolaru.
Popřípadě k akciím.
Více viz Remarque : Černý obelisk.
„Válka neurčuje na čí straně je pravda – jenom kdo zbyde.“
(B. Russell)
„Věř mi.“
Tady jsem skoncil s ctenim. Skusenosti mi rikaj, ze pokracovat v komunikaci po tyhle frazi se horce nevyplaci …
Cim plati Cina Rusku..Neni to, ze si zavedli novou mezibricsovou menu..
No , bejt Putinem a Cinanem , bych tu rozmnozenou kolonii ,eusa a spol,
spechajici, aby si klekla , podrzel pri zivote prizemnich a ponizenych supermanu ,
to bych jim nebral..Maji to radi hodne i s dluhama ,tak co i schwarcagera v TV ,
bych jim dopraval.
Sice sou dost nesvepravny , dohled potreba …/Pracky jim taky nepucovat , spinavy at zustanou ,kdyz maji zcestny napady , ze je v nich to , co v nich bejt nemuze , atd/..
Na ukra bych je taky nepustil , nikam ,jenom tam udelaji spoust..
Krici vo miliardach a pak skoro nic,,
Co, kdo je KoZa? Díky.
Ko-lektivní Zá-pad, zkráceně pro moderní milovníky zkratek KoZa.
Tady jeden gigant píše:
https://www.novinky.cz/clanek/podcasty-zbytecna-valka-rusko-je-hrozba-ktera-tu-s-nami-bude-velmi-dlouho-40468856
A co třeba, konečně se naučit, jak s ním vycházet – když tu bude tak dlouho?
Nepoštěkávat jenom zpoza branky, jak ratlík na ovčáka, ale začít se s ním bavit rozumně, na úrovni a bez přezíravosti?
S tím jednáním, co provozujeme dnes, si koledujeme akorát o přesdržku.
Ostatně soudím, že Lipavský a Černochová, musí být utraceni.
Tam se přírodě něco velice nepovedlo, tak přece je nenecháme trpět – jsme lidi, ne? 😀
🙂
Netreba utratit. Stacilo by rozmenit.
Teco:
Vycházet, jo? Jak – vycházet! Jest to Nepřítel! Satanáš! Ten………terorista! Vy Teco nejste na straně Dobra, co? Vycházet s Ruskem. Leda by Putin dorazil do Vošingtonu a pak do Brusele, prsteny políbil, slzu uronil a nabídl KoZe Rusko k parcelaci. Pak možná. Možná!
Jen taková faktická poznámka.
Vidláku, poptej se těch splašených starostů, jestli někdo z nich pamatuje totalitu.
Za tzv. totality stříkal bolševik na velká auta žlutá kolečka. Říkalo se jim terčíky.
Každý ze zaměstnanců, kdo měl na autě žluté kolečko, podléhal mobilizačnímu plánu tehdejší Civilní obrany a rukoval v případě nějakého průseru i s autem, a to jak pro logistické potřeby armády, tak pro potřeby Civilní obrany.
Byla to auta schopná fungovat v distribuci životně důležitých komodit, lidí a samozřejmě tam spadaly ii autobusy.
Btw. autobusy ŠL-11 měly velmi jednoduchou úpravu pro převoz cca 10 nosítek s nepohyblivými pacoši. Šlo to docela fofrem, byly na to spešl popruhy a v busech na to byla spešl oka, takže se to jen zavěšovalo. Pozdější Karosy řady 730 už to asi neměly, ale nevím to jistě.
Ještě v devadesátkách se sledovaly stavy nákladních aut a jejich TTD (technicko-taktická data). Byli na to zvláštní ouřadové na městských úřadech.
Počítám, že tato služba byla v rámci racionalizace chodu státu právě v těch devadesátých letech zrušena.
Kdo si myslí, že jsem ALE FAKT blbééj úplně ganc, jednoho takového cvičení CO jsem se dokonce jako zaměstnanec ČSAD účastnil.
Takže to zjišťování potřeby pohonných hmot bych viděl asi tak, že se jako někdo začíná probírat ze zimního spánku.
Autobusy přestavitelné pro nosítka mohu potvrdit.
Řešuil to vojenský předpis Zdrav-23-6 Pozemní a vzdušné prostředky pro zdravotnický odsun raněných a nemocných
Maximální kapacita u ŠL-11 (linková verzia) a ŠM-11 (mestská verzia) 21 ležících
schemata zde: https://www.valka.cz/CZK-Karosa-SD-11-SL-11-autobus-t40796
U Karosy C-934 to šlo např. takto
https://cdn.aukro.cz/images/sk1670367575745/zruseny-vojensky-predpis-csla-zdravotnici-142682743.jpeg
a podle obsahu předpisu úprava pro odsun raněných byla možná i u Karosa C-734 a B-731
https://aukro.cz/zruseny-vojensky-predpis-csla-zdravotnici-7026723650
oprava toho posledního odkazu
https://cdn.aukro.cz/images/sk1670367637154/zruseny-vojensky-predpis-csla-zdravotnici-142682806.jpeg
Re: ZH
Mám pocit, že těch deset kusů jsme montovali do mého křápu bez demontáže sedaček. Pomáhal jsem asi v r. 86 s odvozem raněných z Ruzyně. Přiletěli z východu Afriky, ale na stát si nevzpomenu. (Ne)vyšel tam tenkrát státní převrat…
Angola? Unesení Čechoslováci?
Jak je to v současnosti nevím, ale autobusy s lůžkovou úpravou donedávna jezdily. Alespoň my jsme byli několikrát lyžovat v Dolomitech a jeli jsme přes noc. Odjížděli jsme 18.00, na hranicích asi ve 22.00 zastavili na pumpě, poslali nás na kafe a než jsme ho vypili byly sedačky rozloženy na palandy. Dva vedle sebe nahoře, dva vedle sebe dole po celé délce autobusu.
Nic moc pohodlí, ale dalo se. Mám fotky, ale jestli se tak jezdí ještě dnes nevím. Cestovku jmenovat nebudu, předpokládám, že ani před těmi +deseti lety to už zřejmě nebylo úplně OK, ale holt se mohlo.
Angola není na východě Afriky, ale na západě.
Co je na mapě nalevo je vždy západ.
On nemluví o autobusech s možnou lůžkovou úpravou, ale o předělávce na sanitní autobus.
Je to možné, že ta horní nosítka šla upevnit i bez demontáže sedaček.
Dohledal jsem vyobrazení Vámi uváděných „spešl ok“:
https://www.armedconflicts.com/attachments/10689/_M-11_odsun_03.jpg
Úprava autobusů C-734 je popsaná a vyobrazená zde https://www.valka.cz/topic/view/29764
No a „spešl popruhy“ = „Souprava popruhová pro dopravu raněných autobusy“
zdroj: https://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=4369043 ← tam i uvedeno, že pro uchycení nosítek v autobusech bez ok byla vyvinuta „Souprava SANBUS vz. 99“ ; též s vyobrazením.
Je to zajímavé připomenutí věcí skoro zapomenutých. Teď by ještě někdo mohl dohledat fotéčky těch žlutých koleček ….
Kde byla ta žlutá kolečka původně umístěna? Na tohle jsem úplně zapomněl?
Pod čelním sklem.
Nebo pro mely vagony z Bautzen takovy dvere jaky mely…
Ano, vagony z DDR, zvané Honeckery, řada Bymee, byly připraveny na rychlou změnu na sanitní vozy.
To jsou ty nepohodlné vagony, co mají dveře ve čtvrtině délky od obou konců.
komari v Praze zrusili trolejbusy protoze dieslovy autobusy byli vhodnejsi pro pripad jederne valky a evakuaci prahy.
Ano, tak se to v sedmdesátých povídalo. Jenže, copak třeba Plzeň, Hradec, Pardubice ,Brno, Bratislava by evakuovat nepotřebovaly ? Tam je totiž nerušili.
Jestli byl Blyštivec po návratu z Bílé chýše zkroušený tak by to zase nemuselo být tak zlé. Ten je v extázi jen když může Česko zase nějak ojebat.
Já jsem pořád říkal nechejte ten Írán na pokoji.
Přituhuje⁉
A na našem dvorečku kauza kniha. Kdopak má za tím své špinavé pařáty?
https://www.facebook.com/prezidentcr/videos/966381514633816/
Nakoupit paletu knih za miliony a poté ji vrazit do stoupy? Novodobí Koniášové?
https://www.luxor.cz/v/2031389/spiknuti-pravda-o-pokusu-odstranit-prezidenta-cr
Jinak malá ochutnávka. Člověk si myslí, že ho nemůže nic překvapit, ale tohle je masakr. pěkně všechno do sebe zapadá.
https://www.youtube.com/watch?v=5Pm3r6a7Muk
No, „Druhé povýšení během jednoho roku. Vláda chystá pro Koudelku další generálskou hvězdu“
tO JSEM ZVĚDAVÁ, JESTLI JI SEŽENU.
Zkuste tady:
http://www.iolympia.cz/nakladatelstvi/3011-spiknuti-pravda-o-pokusu-odstranit-prezidenta-republiky-to
Dnesni Aurelien (pise o budoucnosti konfliktu na Ukrajine).
Takže nesměřujeme ke třetí světové válce? Politická hloupost je taková, jaká je, a tak je asi moudré nic definitivně nevylučovat. Ale jak jsem již zdůraznil, Západ nemá fakticky nic, čím by tu třetí světovou válku mohl vést. Co se týče Rusů, ti si zatím dávali poměrně velký pozor, aby se vyhnuli záměrnému napadání sil NATO, a dokud se tyto síly budou držet mimo přímý boj, bude to pravděpodobně i nadále jejich politika. Koneckonců s tím, jak jsou UAF stále slabší a slabší, je pomoc NATO pro ně odpovídajícím způsobem méně účinná. A ne, ani my nesměřujeme k použití jaderných zbraní, pokud nedojde k nějakému naprosto nepředvídatelnému šílenství. Jak jsem tvrdil krátce po začátku krize: Je důležité opustit kulturní stereotypy o šílených generálech a automatické eskalaci z 50. a 60. let a dechberoucí historie kubánské krize. Státy si v dnešní době nevyhrožují jadernými zbraněmi, a to vlastně nikdy od konce 60. let, kdy byly nasazeny první balistické ponorky. Nejsme ani bezmocně uvězněni v mechanickém procesu eskalace ve stylu roku 1914. Ve skutečnosti se situace nemůže lišit více: v roce 1914 již byly vypracovány složité a podrobné plány a státy věděly, s kým a kde bojují. Mobilizace a nasazení pak probíhaly v podstatě podle očekávání.
https://aurelien2022.substack.com/p/ukraine-a-guide-for-the-perplexed
WWIII nemusi byt o vzajemnem (a znicujicim) stretu velmoci, nybrz o sume mensich zastupnych konfliktu, velmocemi podporovanymi.
Pak je to otazka definice a konecne se muzeme i ptat, muze-li byt valka studena, jak rika zabehly termin.
Podle meho se svetovost valky pozna az po jejim skonceni- jestli se svet pretransformuje.
Ze Zapad nema fakticky nic, cim by mohl valku vest, je teze i K42. Ja bych si tim tak jist nebyl, urcite ma atomovky (tedy je ma Zapad, nikoliv K42).
Nemci jeste par let pred napadenim Polska take nemeli cim bojovat a tyden pred navstevou Kissingera v Cine byl Rus Cinanovi vzorem a bratrem.
Staci par let a muze byt cim bojovat, v pripade (i umele vyvolane) krize se daji zbrane vymenit za pomoc a nechat poslat na zastupne valciste.
Stridor: Atomovkama se da valka akorat ukoncit, ne vest…
Ale v jinem slova smyslu uz davno WWIII probiha. Bojuje se „jinymi“ zbranemi. Informacnimi, populacnimi, ekonomickymi…
S temi atomovkami je to takoy bonmot.
Proc by se s nimi nemohla vest valka? Atomovky maji ruznou silu a jsou urceny pro ruzne urovne skod, od mistne- taktickych po globalne- strategicke.
O kulometu, kdyz se objevil na bojisti, se take rikalo, ze s nim valky skoncily, nebot jeho likvidacni potencial je tak velky, ze je treba prikrocit k jeho mezinarodnimu zakazu.
Proc by se nejake bojiste (Ukrajina, Jordansko, Molucky pruliv atd.) nemohly stat mistem nasazeni taktickych jadernych zbrani?
A treba i stredni a vychodni Evropa?
Myslenku, ze by to treba v pripade Pardubic bylo ocekavane, jde na netu zachytit docela casto.
Ostatne Medvedev o tom pise docela casto a to neni lecjaky bezny diskuter.
Anebo je Medvedev z retezu utrzena pata kolona, kterou netreba brat vazne?
Vsimam si spise velmi rozporuplnych prohlaseni a postoju, ktera nedavaji smysl:
Zapad nema s cim bojovat, ovsem Fiala nas chce nahnat do valky.
Ukrajina jiz prohrala, ovsem na Ukrajine bojuje Rusko s NATO.
Zapad je odsouzen k prohre a rozkladu, ovsem Cesko patri do Evropy.
EU nechceme, ovsem volime strany, ktere z EU vystoupit nechteji.
Podporuje ostruvky pozitivni deviace, ovsem Hampl je nadutec, co nechce diskutovat.
Jsme pro spojovani, ale Vrabela nemame radi.
A tak podobne.
Verejny diskurz se stal uplnym festivalem absurdit a otazka vyznamu a vyusteni ukrajinskeho konfliktu (a obecne -svetove- valky) do nej patri take.
Bože můj!
Kulomety taky zamořovaly území tak, že bylo neobyvatelné?
Spálily všecko na uhel a co nespálily, tak aspoň kontaminovaly?
Jednou už dopadlé, kulometné kulky, zabíjely lidi dál?
Věděl jsem najisto, žes kokot.
Ale nevěděl jsem, jak velký. Už vím.
Jinak Aureliena jsem prave docetl a je to zajimave, predevsim diky durazu na vojenskou diplomacii.
Nesouhlasim uplne s timhle:
„Připomeňme, že celá strategie Západu byla od počátku založena na myšlence, že Rusko je slabé, že vojenské tažení se rychle rozpadne a že v Moskvě bude brzy nová vláda.“
Nerekl bych, ze jde o strategii Zapadu, ale o medialni obraz verejne prijatelne strategie.
Aurelien to mozna rozviji jinde, coz nevim, tedy netvrdim, ze nesouhlasim s Aurelienem, ale jenom s tou jednou myslenkou.
Ja taky se vsim nesouhlasim, ale sleduju ho, je to britsky myslim vysoky diplomat v penzi, a nemluvi plane. Myslim, ze jeho analyza o tom, jak to na Ukr. dopadne, je dobra. Nakonec bude jakesi takesi primeri. Pak se bude do nekonecna vyjednavat nejaka mirova smlouva…
Tak diky za odkaz! Oplatkou posilam vojenskeho analytika s uvahou o vyhledu na WWIII:
https://bmanalysis.substack.com/p/prospects-for-world-war-3-i
Pocem ,strategie a zalozena na myslence..A na zapade.
A verejne prijatelna..
Kdy tam probuh naposledy, nekdo myslel….
Media sou plechovou hubou vlady..
Ted rus dava porad vokolo 70-80% voblibu batusky Putina a vidi proc..
Suroviny a jejich dostatek je chronicky znamej problem a projizdi valky jako nic jinyho..
Rus nikdy Rusko neda ,nikomu ,to je fakt i kdyby se mel branit se lopatkama.
Nebo zubnima protezama , holejma rukama kdyz dojdou..
Nazvat este ty zhovadilosti na prvni pohled, strategii ,iiii ,boliii….
to stridor
„….tyden pred navstevou Kissingera v Cine byl Rus Cinanovi vzorem a bratrem..“
Kde jste tento nesmysl sebral ? Vztahy mezi Moskvou a Pekingem začaly pěkně skřípat již na počátku šedesátých. O konfliktu na Ussuri v 1969 jste asi nikdy neslyšel. To Nixon se té roztržky snažil využít. Sblížení USA a ČLR dokonce vedlo k tomu, že Američani hodili přes palubu Taiwan.
Čistě náhodou jste zapomněl na konflikt sv.Jiřího s Pekingem. Možná jste tehdy ještě nebyl na světě?
Nixona do Číny poslal Kissinger (tedy Wall Street). Začla tehdy chřadnout energetická kráva, poskytující mléko z poválečné obnovy Evropy a ze začlenění některých evropských zemí (ale i Japonska) do globální (tedy také do kapes Blackrocku a Vanguardu) směny zboží a služeb (včetně finančních služeb).
Bylo třeba tu krávu vykrmit jinak.
Dnes se opět vykrmuje , klasickými způsoby – jednak soft způsoby(ty ale přejímají země BRICS aj. ), jednak řezničinou.
Světová válka začla asyrským imperialismem. Po kratičkých příměřích opět eskaluje.
Co je to ta energeticka krava a kde se vzala, poskytujici mleko z Evropy..
Z povalecny obnovy ..
díky – uloženo
Generalove sou taky reznici , ktery se ale stiti manualni prace..
No prý na Zelekokainistu bylo už spácháno 7 neúspěšných atentátů. Někdo ho dobře chrání jako svého času Hitlera.
Na některých videích prý byly vidět znaky britských jistých služeb u jeho ochranky.
O těch atentátech to včera zmínil v jednom videu Roman Kirsch. Rusové uvedli do provozu S-500 Prometheus.
Ten S-500 me zajima. Co o tom bylo a kde ? Das link ?
Šojgu sdělil, že ještě letos mají být zařazeny do výzbroje první kusy
В текущем году в войска поступят: первые образцы зенитной ракетной системы нового поколения С-500 в двух модификациях – зенитные ракетные комплексы дальнего действия и комплексы противоракетной обороны.
https://tass.ru/armiya-i-opk/20624633
Hulvát:
Tady
https://1url.cz/zuynk
To zas bude akční léto!
Budeš plná, toaleto!
Když to tedy budem stíhat
nohy se nám budou míhat!
Taky se nám může stát,
že vestoje budem s*át.
Fialová éra –
stálá premiéra.
To všechno budou jenom „fake news“. Jakož i, že počátkem května nás mají obohatit nějací vojáci, přátelé nejvěrnější /nevím, jestli je mohu nazývat „přáteli“, protože je znám citát, že „US nemají přátele, mají jen své zájmy“ – nebo tak nějak/.
Nikde nic znepokojujícího jsem totiž v našem mainstreamu nečetl.
Všude klídek a pohoda, nejzávažnější zpráva je, že „Biskupové se distancují od akce s požehnáním Zemanově knize Spiknutí“.
L.
NO právě -všichni co? MLČÍ? Jestlipak dokáží domyslet o co jde?
Zdravím Vidláku,
vše co jsi napsal výše je skutečnost, hlavně to o těch návštěvách v sídle CIA.
Jenom pro potvrzení. Je to ta samá CIA co tvrdila, že má Sadám Husajn chemické zbraně ?!? Kdo to dělal „mlhu“ okolo notebooku synáčka současného prezidenta USA aby ovlivnil volby ?!? A co to několikaleté „pečlivé vyšetřování“ spojení Trump a Rusko ?!?
Celé mi to protivně „smrdí“, ale pořed netuším čím. Ona ta slavná CIA má dost velkou „hroudu másla na palici“.
Nikym nezvolenej KiSSing a vladni tajny organizace , neomezeny ale placeny vladou,
ale nezavisly na zadny vlade sou taky a predevim to dno a tedy zaklad demokracie..
Vlada ma za ukol v jejich mediich ty jejich akce upravit aspon jako prijatelny ..
Mimochodem, kdyz uz jsme u te iracke ropy. Ona tak uplne iracka neni, pac Rusove ovladli tezbu ne vsech irackych tezebnich polich (jak jsem nekde cetl), takze ta ropa, lepe receno prachy z ni jdouci, je ted castecne i ruska.
Nevím které patro právě míjíme, ale zatím je to dobrý.
chtělo by to Redbull, než dopadnem 🙂
Takže se blíží Armagedon podle Vidláka.
Má vůbec cenu ještě sadit okurky ?
Počkal bych až po zmrzlejch, mě to globální oteplování stálo celou úrodu meruněk, broskví a třešní (kua, a tak pěkně to vypadalo, ještě jsme se chlubil fotkama) 🙁
No jo no, po teplém únoru přišel hodně teplý začátek dubna a to byl průser. Ale známá dávala fotku z roku 2018 z 23. 4 a měla letní oblečení, byli v ZOO.
A mozeme to teda povazovat za uspesne zvladnuty boj proti oteplovaniu?
Ne. Ale můžeme to považovat za dobrý důvod dalšího zdražení ovoce a zeleniny. O globálním oteplování si povíme až bude Grónsko zase zelené…
Ne. Oteplovani je, kdyz je teplo. Kdyz je zima, je to pocasi. A muze za to oteplovani.
Jo, jo, jo. Posledních 14 dnu se bojovníkům proti oteplování mimořádně daří. Zřejmě už zasadili uhlíku smrtelnou ránu.
Bosorečka:
Rozhodně! Mráz přichází z Hradu!
Nas asi fikovnik :-/ Zasrany otepleni…
Náš fíkovník to přežil bez problémů. On už je zvyklej, už devátým rokem roste zasazen u zdi našeho domu. Ovšem je na chráněném dvoře a ta domovní zeď je na jih.
Tohle je svah za vetrem na jih, je tam tako vedro, ze se tam vyseta trava neudrzela ani se zavlahou. Ale minus pet pro malou rostlinu bylo asi likvidacni. Uvidime… kdytak bude druhy pokus.
Jožka:
Co fíkovníky……..mně vyrazily komule jako divé a mají spálené vršky, čemuž bych se taky nedivila. Středomoří, no. Ale duby! Všechny popálený – vyrazily pozdě a asi jsou ty lístky ještě moc šťavnaté.
O ořešácích nemluvě – nám jich tady rostou spousty divoce a spálený všechno.
Kdo měl lístky venku už nějakou chvíli, je netknutej.
Ale z hroznů bude taky prd.
Tak náš fíkovník má kmen tlustej tak 20 cm, možná víc, a do výšky dosáhne už nad zvýšené přízemí. Takže on se hned tak nedá.
Mě taky, je mi do pláče, když ty stromy a keře, obalené zmrzlými plody, vidím. Člověk okolo toho celý rok skáče a pak tohle…
Drive se kvetlo v kvetnu a potom se plodovalo, az do konce leta a
na podzim se to trhalo ze stromu..
Okurky ne, mají malou nutriční hodnotu.
Re: Iggy
Je zapotřebí ihned započít likvidovat zásoby všeho, co teče a čeho by byla škoda. Například kalvados, či slivovice.
Spíš bych to viděl na logistickou generálku pro vyslání operetního – pardon – expedičního sboru na Donbass. Takže se stahuje zdravotnický matroš, protože po našimu „flajzmašynka“ (mlýnek na maso – Fleischmaschine).
A pochopitelně je potřeba počítat s eventualitou, že Hormuz se přinejmenším na čas uzavře. Vždyť to dokážou i takoví „zoufalci“, jako jsou Hútiové v Jemenu.
Proč si to myslím…
Vrchní Zelí dostává těžce na prdel, fronta se začíná pomalu hroutit a Ukři v jatečném věku houfně prchají z EU.
Ono to všechno souvisí se vším…
https://t.me/Media_Post_UA/17847
I Echo24: https://echo24.cz/a/HuJws/zpravy-svet-valka-na-ukrajine-vychod-rusko-postup-oceretyne
Holt to s tou slavnou emerickou pomocí bude trochu s křížkem po funuse. I proto, soudím, že Pšonci mají vítr, co kdyby se Ivan nezastavil jen ve Lvově ale až ve WaWě, a chtějí US atomovky (na druhou stranu je to prioritizuje jako jaderný cíl), a EU přemýšlí jak na Ukradinu dostat svoje vojcly, aby to nevypadalo jako NATO bo teď to tam půjde asi rychle.
A že v UK chtějí rozjet válečný průmysl, no to brzo. A s ekonomikou co jde do háje? I když tomu pánovi s knírkem, se takový malý ekonomický zázrak podařil – tím, že rozjel zbrojní výrobu, ale mělo to trochu mouchy…
Na druhou stranu Poláci nesnášejí ukroše stejně nebo možná ještě víc než Rusáky. Taky se na nich ukrofašouni kdysi slušně vyřádili.
Momentálně na půl ucha vyslechnuta a zhlédnuta dezinformace (ze studijních důvodů, samozřejmě) na R -24. V Polsku začali UA důsledně dodržovat již známé nařízení o nevydávání nových dokladů mužům jatečného věku. „Polští “ Ukrajinci zablokovali chod velvyslanectví (konzulátu ?) potom, co se dozvěděli, že nejen že se nebudou vyrábět nové doklady, ale pracovnice měly přísný zákaz vydat i doklady, které již byly připravené k převzetí. Nějak nakonec i asistovala polská policie, chod úřadu byl obnoven. Muži z UA mají strach, že se stanou nelegály. A oprávněně, Polsko by prý nemělo problém s vracením takovýchto lidí domů, na rodnou hroudu.
V kontrastu s Polskem bylo zmíněno Německo, které prý nemá problém vydávat této ohrožené skupině lidí z UA jakousi novou „bumážku“ vlastní provenience, aby zahraniční pracovníci mohli pokračovat dále v budování srdce Čtvrté říše.
Jo, ještě se mi líbilo v oné reportáži z ukrajinského úřadu, jak tam vztekle chlapi řvali na ty úřednice, kdy se tam střídali spravedlivě jeden po druhém ukrajinštinořvoucí a ruštinořvoucí.
Polsko je připraveno pomoci Ukrajině s návratem mužů v branném věku.
Uvedl to polský ministr obrany a místopředseda vlády Vladyslav Kosyniak-Kamish, informovala agentura Reuters.
„Jakákoli podpora je možná,“ řekl Kosiniak-Kamysz k tomu, jak by Polsko reagovalo, kdyby Kyjev požádal o pomoc při návratu domů těch, kteří by po vypršení platnosti pasů mohli ztratit právo na pobyt v Polsku.
„Myslím, že mnoho Poláků je pobouřeno, když vidí mladé ukrajinské muže v hotelech a kavárnách a slyší, kolik úsilí musíme vynaložit na pomoc Ukrajině,“ dodal ministr.
https://t.me/stranaua/151988
V Polsku poslední dobou slyším Ukrovštinu víc než Polštinu, a řekl bych, že vzájemné vztahy se jim tam vyhrocují. Ono prostě nejde do jinak homogenního národa nabrat +10 % jiných lidí (a to ani když jsou s podobného kulturního okruhu s podobnou řečí), aniž by to to neskřípalo.
Přidají-li se k tomu problémy s rozbíjením Polských trhů levnou ukrajinskou produkcí (i pracovní silou, nadbytkem hezkých Ukrajinek bo statisíců mladých vdov), k tomu nějaké historické křivdy a pak už bude stačit rozbuška v podobě pěkné Bandera párty (v Plzni to skoro prošlo, v Pšonkistánu by to Pšonci viděli o dost jinak).
utekaju z EU?? a kam??
Janka:
Jižní Amerika má snad ještě dost místa. Když dá Bohorodička.
Apokalyptičtí jezdci mají stále svěží černou barvu.
Dusot se blíží,
kdo z nás ví,
jak tomu jezdci odpoví,
až vjede na dvůr,
uzdu přitáhne,
Blázne, myslels, že se to nestane?
A hlasem, co ti nedá spát
řekne jak dřív už tisíckrát:
„Co kolem hoří,
to je tvůj svět.
Pojď ven,
přišel čas zabíjet.“
Admirál:
To je těžký, Admirále………………
Žijem s ve světě ostrých hran
a každý už je potrhán.
Žijem ve světě, kde není nocí,
žijem ve světě, kde není rán.
Duši prý nikdo neviděl…
padají do ní střepy skel,
padají do ní mrtví ptáci
bez očí a bez křídel.
A po náměstích davy jdou,
tak rozpálené, že až žhnou.
Zabijí všechny, kdo kdy řekli,
že jim ty rány ovážou.
Bezva ….
Ono i Iránci přitvrzují s islámem, je jich skoro 90 milionů, terén Iránu je pěkně hornatý a nedobytný, nejsou tam až na ten náboženský fanatismus nevzdělaní pasáčci koz (no dobře, jsou, ale mají i dost technicky vzdělaných lidí na světové úrovni), tak je na čase je brát váže a nedělat jim třeba z generálů sekanou pomocí dronů, a vůbec si s nimi tak nějak vytírat sedinku…
Jeví se mi, že Persie je trochu jiná úroveň než Irák…
Aby těch černých labutí nebylo celé hejno.
Re: Ládik!!!
Anebo dvě až tři.
Hejna.
Možná, že za Olzu budeš chodit přes Stožek. A já budu jezdit jenom na kole nebo na kolobce.
Ládik:
Jo. Prozatím tu máme hejna nilských husic, osobních ptáků svaté Isis. Jestli to nebude předvoj.