23 listopadu, 2024

Český spouštěč

Ve čtvrtek jsem měl veřejnou debatu s občany a koalicí STAČILO! v Táboře. To je to město, odkud se dá po dálnici dojet „do Budějic,“ ale nedá se po dálnici dojet do Prahy. Byl to hezký večer. Při debatě jsme vesele spekulovali, že byla doba, kdy se Tábora Praha bála, protože byli schopni nastartovat bojové vozy, seřadit je do vozové hradby a Jan Rokycana měl co dělat, aby Žižku ukecal a ten Prahu ušetřil. Za pět set let se nic nezměnilo. Praha je pro venkov pořád ten „zrádný Babylon.“

Seděl jsem tam tak u stolu, poslouchal ostatní řečníky a říkal jsem si, jak moc podobná je dnešní situace té hustiské. Stejně jako tenkrát žijeme ve světě převrácených hodnot, kdy přestávají platit jakékoliv jistoty. Tehdejší kněžstvo mělo plnou hubu morálky a Boha, ale jinak provozovali hampejzy, žádný zločin jim nebyl cizí a cítili se naprosto nedotknutelní. Inu, církev byla největší feudál v zemi, měla dokonale propracovaný byrokratický aparát, který svojí kasírující rukou dosáhl úplně všude.

Kritici mravů končili na hranicích, nasazovali jim čepice s čerty a označovali je za lidské bestie, které chtějí rozvrátit Bohem daný pořádek. Přitom v podstatě nikdo nevolal po novém uspořádání, reformátoři se nepokoušeli vytvářet utopie, to přišlo až mnohem později. Hus i jeho předchůdci prostě jen volali po tom, aby se ti nahoře vrátili k ctnosti a viděli hlavní problém v církevních intrikách o prebendy. Nikdo nechtěl rušit církev, nikdo se nestavěl proti křesťanskému řádu. Jen se nechtěli dívat, jak tam všichni kradou, lžou, žvaní a stále více obírají ty dole.

Dnes je to stejné jak tenkrát. Znásilňovači odcházejí od soudu s podmínkou, ačkoliv by si zasloužili dvanáct let. Zdůvodnění? Rodina je potřebuje. Zkuste ovšem pěstovat na zahrádce marihuanu. To půjdete natvrdo sedět a nikdo se nebude ohlížet, jestli to neuškodí vašim děckám. Jeden dostal za touhu naházet Pětikolku do Vltavy pět let, druhý hlasitě ventiluje své přání, aby Čechy navštívila válka, aby jim shořely domy a někdo jim podřízl ženu… a není to ani důvod k soudnímu procesu. Ministr vnitra prohlašuje, že když se zločinu dopustí stát, je potrestán stát i se svými občany, jinak to nejde a nikomu nevadí, že je to princip kolektivní viny jako šitý.

I plnomocné odpustky už máme. Jste šéfem FC Dozimetr? Hrozí vaší straně skandál kvůli mafiánským praktikám? Dejte Putina do pytle na mrtvoly, řádně a hlasitě nadávejte na Rusko a všechno vám bude odpuštěno. Vaši mediální kněží, kteří stále ještě mají velkou moc nad veřejným míněním, vám dají rozhřešení. Stejně tak uvalí mediální interdikty na každého, koho označí za bořitele řádu daného nám evropskými hodnotami.

Ti, co mluví o demokracii a chtějí se vrátit k její původní prostotě a čistotě, ti jsou označováni za nejhorší kacíře. Populismus je nejhorší sprosté slovo. Politika přátelská k lidem je rovnou označena za špatnou. Opatření, která by se lidem líbila, ta pocházejí od ďábla a správné je to, s čím lidé nesouhlasí a co by nikdy nechtěli.

Páni rozdávají naší zemi cizincům. Dávají jim další a další privilegia. Teď nejnověji chtějí, aby lidé, co tu nežijí a nemají žádnou odpovědnost za tuto zemi, mohli korespondenčně volit. Probleskávají „zaručené dezinformace,“ že právo volit má být rozšířeno i na potomky těch, kteří u nás nežijí. O osudech této země bude moci spolurozhodovat Viktor Kožený, Radovan Krejčíř, Bernd Possett a sudetští Němci… Že přeháním? Ale kdepak. Čech už je zase otrokem cizích pánů a vlastní slabý panovník tomu ještě napomáhá.

Takto bych mohl pokračovat desítky dalších odstavců, ale to si jistě doplníte sami. Já chci upozornit na něco jiného.

Přesně tento stav před pěti stoletími donutil poddané zvednout hlavu a následoval fičák, který navěky změnil Evropu. Za husitské revoluce nezazněl z naší země ani jeden jediný územní požadavek, ale přijet sem dělat říšské pořádky, to pro všechny výpravy dopadlo špatně. Češi se nezvedli za Stavovského povstání, které mělo měnit mocenské poměry. Češi se zvedli, protože jim vadil svět převrácených hodnot. Češi nikdy nechtěli budovat utopické „Sluneční státy,“ kde nikdo nebude nic vlastnit, ale všichni budou šťastní. Čechy prostě štve dvojí metr.

Po Husově smrti to trvalo ještě čtyři roky. Ne, u nás se revoluce nedělají rychle a nebýváme na náměstích první. Ale když se jednou opravdu naštveme, tak se s tím už nedá nic dělat. Pak nepomohou panské jednoty, nepomohou křížové výpravy, nepomůže už nic. I když Hus nechtěl nové poměry a nechtěl zrušit katolickou církev, stejně se to stalo. A i když katolická církev nakonec po dlouhých válkách zvítězila, její majetek, moc a vliv se už nikdy nevrátily. Jestliže v době předhusitské byla církev patronem panovníka, po době husitské už byl panovník patronem církve.

Češi nepovstávají kvůli tomu, že jejich páni chtějí ještě víc peněz. Jsou v klidu, když se překreslují hranice a na panství přicházejí noví feudálové. Ale nesnášejí prodej odpustků. Nesnášejí dvojí metr a nesnášejí převrácené hodnoty. Nesnášejí, když jsou zločinci oslavováni a proroci upalováni. Nesnášejí okatou nespravedlnost. Ne, Češi nejsou ctnostnější než jiné národy, ale na převrácené hodnoty reagují velmi velmi nevraživě. Češi povstávají kvůli étosu.

Až potom se začnou nabalovat požadavky, aby ustaly úrokové a dráč chudiny. Potom dochází na obrovské majetkové přesuny. Dochází i na rozčarování z revolučních vůdců, uvnitř není žádná jednota a „hádání u Zmrzlíků“ je běžným jevem. Navenek se to jeví jako bordel a chaos, ale nedá se to porazit. Bojujte proti něčemu, co nemá žádné společné stanovy ani hiearchii. Pak vítězí selský povoz nad těmi nejmodernějšími zbraněmi.

Ne proto, že české podniky patří cizincům. Ne proto, že české mincovnictví ovládají jiní. Ne proto, že nám vládne císař z Němec. Ale proto, že tváří vlády je prdel Pavla Řeporyjce Novotného. Proto, že ministr vnitra dělá gestapácké kampaně a pak bohorovně ujišťuje občany, že mohou přijít diskutovat bez cenzury. Proto, že svobodu projevu už nenásleduje svoboda po projevu. Proto, že za nevymáchanou hubu jsou drakonické tresty a za znásilňování dětí je podmínka. Proto, že platí jiný metr na Putina v pytli a na Rakušana v pytli. Protože má existovat padesát pohlaví, protože se máme klanět zeleným papežům, protože po internetových hospodách chodí Cemperští inkvizitoři, protože se tu prostě nedá dýchat.

Češi si najdou svůj ostrov pokladů a stačí jim málo. Ale nesnášejí, když jim do jejich života za bytelným plotem strká někdo rypák. Nesnášejí velebné pány, kteří jim močí na hlavu…

Kdyby Petr Fiala byl jen neúspěšný a neschopný vládce, který občas dá privilegia cizincům a občas podepíše Dekret Kutnohorský, byl by v zemi klid. Ale když svoji neschopnost vydává za úspěch, když lže lidem do očí, když se za pomoci volebních hlasů z ciziny chce udržet na trůně, to mu Češi neodpustí.

Když se to pak celé rozjelo, žádný vysoký šlechtic se nestal novým králem. Žádný!

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.

326 thoughts on “Český spouštěč

  1. Co s bláznem, který začne hýkat při tenisovém zápasu, nebo divadelním představení?

    Fakt je to tady otrava rolovat blázny a idioty, kterých přibývá geometrickou řadou.

    Mám si snad na Vidlákových kydech vypisovat idioty (všechny si nepamatuji) a podle to číst příspěvek?

    Nejde idiotům omezit přístup, např. 3 debilní vstupy:

    Myslím, že by měl Vidlák vytvořit nějakou členskou základnu, protože se klidně může stát, že kvůli některým idiotům na tom bude tratit hlavně Vidlák a jeho kydy, což by byla škoda.

    1. to se takhle snadno nedá
      – podle jména? když si můžu zadat jaký chci?
      – podle IP? o trošku lepší, ale … prostě sem vlezu přes nějakou proxy
      – zavedete povinnost přihlášení? to by mě mrzelo, tady je jedno z mála míst, kde je mi ještě dovoleno občas něco vyplesknout
      – podle MAC? to by asi mohlo pro filtraci fungovat dobře .. možná .. ale nevím, jestli je na to nářadí – zatím jsem nikde ani na zmínku nenarazil … rychlej Google: jo, asi se dá .. děláme to tady tak?

      1. Já si myslím, že nejlepší je mazat podle obsahu. Pokud vím to zde mohou dva lidé, možná ještě někdo, ale určitě ihned poznají, kdo píše názor i jiný než zde má většina a kdo jen provokuje.

        Souhlasím s Vámi, že jediná spolehlivá a málo pracná cesta je registrace a to by mne moc mrzelo.

  2. OT
    Slovenský premiér Robert Fico prohlásil, že na schůzce s ukrajinským premiérem Denisem Šmygalem ho bude informovat, že zablokuje členství Ukrajiny v NATO.

    Řekl to ve vysílání televizního kanálu RTVS.

    „Vím, s čím přijdu (na schůzku s ukrajinským premiérem – pozn. red.), přijdu s humanitární pomocí, potvrdíme, že žádné zbraně nedostanou od slovenské armády a ze státních skladů, řeknu, že jsou věci, na které jsou naše názory zcela odlišné. Pokud jde o jejich vstup do Evropské unie, respektujeme to, ale musí splnit podmínky… Řeknu, že jsem proti členství Ukrajiny v NATO, že využiji svého práva veta a zablokuji to, protože to bude základ třetí světové války,“ řekl Fico.

    Premiéři se mají sejít 24. ledna v Užhorodě.
    https://t.me/stranaua/140493

    1. To je napad , kaspar vyhlasi zablokovani clenstvi ukra a uz se budou mit vsichni dobre.
      Clenstvim v NATO by ukr nedostal stovky miliard , ktery dostava..
      Clenstvi v NATO , kolik miliard dostaneme a nebo nas stoji to clenstvi kolik miliard
      a este neni zdaleka konec.?? Nez bude konec.

    2. Jestli to premiér Fico opravdu splní, tak to bude v ČR řevu!
      Jednu pizdu, v tom modrém pytli trefí šlak, druhou pizdu s důležitýma brejlema a šlajfkou, taky.

  3. Milan44
    Zkuste napsat v pár bodech to dobré, třeba deset pod sebou.

    „“Máme na to dostatek schopných lidí (politiků) , abychom tuhle hrůzu co tu je znova neopakovali?““

    Máme na to dostatek schopných lidí (politiků) , abychom tuhle hrůzu co tu je znova opakovali.

    1. Sasin:

      Klidně bych vám odpověděl i ve dvaceti bodech, co tady bylo před 89 dobré a co dobré nebylo. Ale proč?
      Něco pamatuji, to dobré i to špatné a to vše se po 89 rázem zrušilo , i to dobré.

      Čemu nerozumíte?

      Kolik vám je let?

      Byl jste ve straně KSČ , po hadráku OF potažmo ODS , či jiné straně?

      1. Zdálo se mi dobré vás podpořit v úsilí. Mnoha lidem by se šiklo, gdyby jim těch dvacet dobrých bodů něgdo shrnul na hromádku. Většina na ně zapomněla.
        A gdyž to nemají napsaný před vočima , aby se mohli hádat o pořadí, který bod je tedy důležitější, tak je zbytečný psát platonické názory tady na kydech, páč druhej den vyjde novej titulek.

        1. Sasine, ten Váš nápad s kolonkou vpravo na titulce, kam by bylo možno přidávat-připisovat základní potřeby lidu, naráží na jeden drobný problémek – na ty lidi samotné.

          Tak, jako trollové, pitomci a nemocní jedinci dokáží zaprasit diskuse, zaprasili by i rubriku potřeb.
          Věřte tomu, že sviňák, který sem leze za jediným účelem – rozjebat to tady, nevynechá jedinou příležitost. Padla by za oběť i ta rubrika.
          Není tu člověk „na plný úvazek“, který by to hlídal, čistil atd. Běžná opatření, jako je např. možnost přidat jeden příspěvek denně, by nefungovala.
          Výše uvedení jedinci by zase našli způsob, jak to všecko znehodnotit, zesměšnit a otrávit lidi.
          Už se nedivím, že je tady tolik negativity – jednoho fakt dokonale otráví, když se musí prohrabovat hromadou provokací, žvástů a nepříčetných výkřiků – aby se pak dozvěděl, že i to je zpětná vazba.
          Zapomeňte na to, nebo zkuste stvořit vlastní web na toto téma.

          1. Jestli si dobře pamatuju, tak celkem nedávno jakýsi dobrodinec Sasinovi takový web stvořil a nějaké potřeby tam prý napsané byly.

            O výsledku toho snažení jsem nezaznamenal ani bukvu.

  4. Upozornění pro všechny pracovníky KRITu.

    Pánové, děláte mi radost, oceňuji vaše nasazení, ale bohužel musím upřesnit původní slib mimořádných odměn – když jsem sliboval příplatek za každý příspěvěk, netušil jsem, že se do toho tak opřete (chápu, i vy potřebujete vykrýt zvyšující se životní náklady). Máme omezené zdroje (většinu budgetu na odměny už rozdal pan ministr svým náměstkům, chápejte, mají mnohem větší zodpovědnost i hypotéky než vy), takže vyhlašuji konec akce. Už nic nepište, za komentáře zveřejněné po tomto mém oznámení už nedostanete nic.

    Pro urychlení vyplácení mimořádných odměn mi prosím pod tento komentáře jen sepište výkaz odvedené práce: jméno, hodnost, služební číslo, zde použitou přezdívku, počet a časy publikovaných komentářů. Stihnete-li to do pondělí 22. ledna 2024 do 9:00 ráno, budou vám proplaceny ještě v lednovém žoldu.

    Děkuji za pozornost a připomínám – už nic dalšího nepište, nikdo vám to nezaplatí a nezapomeňte na výkaz činnosti.

    Heil Vítek!

  5. Teď se mi to četlo dobře, nebylo to roztěkané na X-men a má to spád. Kolik je v tem pravdy, se stejně nedovíme, ale můžeme se z teho poučovat, hlavně o tem jak sme vítězoslavně vylezli z louže pod okap a lebedíme si pod ním doteď. Tak nějak si tu sprchu dennodenně zpestřujeme spory o názory, to byl ale geniální nápad vykopnout lidi od potřeb a nalévat jim do hlavinek názory, pak si ani nestačej fšímat kam mizí jejich majetky a užitek z jejich lopotění. Jsou šťastni, že můžou na sebe fšechno vykecat.

    1. Uvědomujete si, že píšete jako čistokrevný blázen?

      „Krteček zatelefonoval před časem D.S.Vidlakovi a zeptal se ho proč zabolokoval svj sousední web zbyteçnymi registrační a kdy je odvolá. […] Spojenymi Voliči z blázince,kde konstruují prý program PNZ potřeb volicu a dostali za to od neho pry svěrací kazajku.“

          1. Podobně kdysi psal jeden týpek do diskuzí na Zvedavci. Použíl přezdívku ŠLAK.
            V současnosti okupuje „Pravý prostor“ a občas i AE-News. Jeho příspěvky jsou pořád stejně nečitelné, furt ten samý rukopis. Dotyčný je pravděpodobně dislektik či disgrafik, nebo tak něco. Někdy je to po něm i legrace číst, ale většinou je to únavné.

            1. Já se obávám, že tohle má být cosi jako „originální“ „autorský styl“. Nicméně je to jen otravné.

            2. Dysgrafik není, tato porucha se týká písma, které je nečitelné, rozházené a vůbec fuj. Sama jsem dysgrafik a to,co napíšu ručně, přečtu většinou jen sama. Dyslektik to taky není, to by psal úplně jinak. Je to zaplacenej rozesírač a kretén.

        1. Ad hominem byl především útok na mne, že mám něco proti Sasinovi. Já naopak Sasina téměř pokaždé čtu a nevím, že bych na něj útočil.

          1. Bral bych to jako poctu v tomhle případě. Už několikrát jsem si všiml, že nálet placených idiotů má často snahu vybrat si v dané diskusi či několika po sobě jdoucích diskusích jedince, který má z pohledu těch lokajů nejvíc nebezpečné a otevřené názory.

          2. Směr Praha 😀

            https://www.youtube.com/watch?v=6e8SGwQqE0M

            Přes spáleniště, přes krvavé řeky,
            pluk za plukem jde neochvějně dál.
            Na naší straně srdce, právo, věky,
            jdem vpřed jak čas, jak pomsty hrozný val.
            S potomky slavných ruských bohatýrů
            vnuk husitů jde bok po boku vpřed.
            Jsme zbraň i hráz rodícího se míru,
            jsme nových dnů přední úderný sled.
            S velikou armádou s cesty smetem vrahy,
            s armádou Sovětů dojdeme do Prahy,
            paže vedle paží stát budem na stráži,
            za práci klid, pro všechen lid,
            my uhájíme věčný mír.
            Nad Vltavou až nové ráno vzplane,
            v červáncích vyjde slunce z východu.
            Za pluhem s námi nový oráč stane,
            vykročíme k šťastnému pochodu.
            Hlas míru zazní od pólu až k pólu,
            rovny si budou všechny národy.
            Se sověty pak budem střežit spolu
            nové dny práce, štěstí, svobody.
            fotky

            S velikou armádou s cesty smetem vrahy,
            s armádou Sovětů dojdeme do Prahy,
            paže vedle paží stát budem na stráži,
            za práci klid, pro všechen lid,
            my uhájíme věčný mír.
            S velikou armádou s cesty smetem vrahy,
            s armádou Sovětů dojdeme do Prahy,
            paže vedle paží stát budem na stráži,
            za práci klid, pro všechen lid,
            my uhájíme věčný mír.

        1. Dobře.
          Proč potom „krteček“ využívá „ostravského“ dialektu i v psané formě? Já dovedu pochopit, že v dané lokalitě se lidi snaží, přivydělat si všelijak. Ale tohle snad ani nedává smysl. Snad jedině tak, že dotyčný nasází doslova za každý druhý příčetný příspěvek nějakou lopatu sraček a tím celou diskusi rozmázne k nepřehlednosti. To se ale neděje pokaždé, jen občas.

          Jak se ale takový člověk dostane k internetu, to mi vysvětlete!

          To v opavské léčebně panuje taková benevolence, nebo jak si to mám vysvětlit?
          Mám poměrně dobrý přehled o nedaleké PL KM. Pokud vím (2020), tak tam nikde žádnou wifi, ani jiný přístup k síti, natož tak k PC, nemají! Všude, včetně otevřených pavilonů!

  6. Zdá se, že politika uplatňování principu kolektivní viny proti Rusům a Bělorusům dostává znatelné trhliny. Mimochodem, proč se neuplatňuje např. proti Turkům, kteří nelegálně okupují Severní Kypr a část Sýrie a s oblibou bombardují kurdská území v Iráku? Proč se neuplatňuje proti Spojeným státům, které nelegálně zabíjejí s pomocí dronů civilní obyvatelstvo Pákistánu, Sýrie, Iráku, Somálska atd.?
    Na tenisovém grand slamu Austrália Open postoupily do osmifinále dvě tenistky Běloruska – Azarenková a Sabalenková, a čtyři tenistky Ruska – Timofěvá, Blinková, Kalinská a Andrejevá. V osmifinále pavouk proti sobě svedl Ukrajinku Jastremskou s Běloruskou Azarenkovou a Ukrajinku Kosťukovou s Ruskou Timofěvou.

  7. Příští týden vyhlásí Ústavní soud svůj nález ve věci důchodů. Vše je ovšem jasné už předem, protože předseda nejvyššího soudu Baxa, který byl členem KSČ, stejně jako Rychetský (ten byl synem z prominentní bolševické rodiny), vyměnil zpravodaje. Tím je nyní Vojtěch Šimíček, který ani nezastírá, že je aktivistou, který ideologicky souzní s Fialou. Ostatně, jsou z jednoho hnízda – Šimíček má také blízko k Landsmanschaftu, vystudoval Masarykovu univerzitu a v letech 1992–93 působil u Spolkového sněmu. On to byl, kdo jako zpravodaj schvaloval uplatňování kolektivní viny pro Rusy ve známém Ostravském případu, kdy Šimíčkovo stanovisko kritizoval dokonce i Rychetský.
    Ať však bude nález Ústavního soudu jakýkoliv, Pětikoalici to stejně poškodí. Jestliže ji Ústavní soud podpoří, čímž posvětí, že se před soudem dopustili Jurečka, Stanjura a předseda národní rozpočtové rady Mojmír Hampl falešné výpovědi, když prohlásili, že výše meziroční inflace v lednu 2023 byla překvapivá, bude to jen potvrzením toho, že Ústavní soud je třetí komorou Parlamentu a je v rukou Pětikoalice. Pokud Ústavní soud návrhu vyhoví, jen potvrdí, co se už obecně ví –že je Pětikoalice je zároveň neschopná a zároveň všehoschopná.
    Absurdní jsou argumenty, že by valorizace důchodů způsobila „škodu“. Komu by to způsobilo škodu – lidem v produktivním věku (jsem jedním z nich)? A jakou? Vždyť to, co odvádím se jmenuje „sociální pojištění“. Tedy mám se státem společenskou smlovu, že on bude mým spořitelním ústavem, já mu budu platit pojištění a on mi pak bude ve stáří platit důchod. V daném případě stát tuto společenskou smlouvu porušil (poškozuje to i stávající zaměstnance, neboť snížení valorizace snižuje všechny důchody i do budoucna).
    Absurdní je i argument, že stát si musí na důchody půjčit. Kdo to tvrdí, nepochybně považuje čtenáře za úplné pitomce. Máme přeci jeden jediný státní rozpočet, do kterého z jedné strany tečou příjmy a z druhé strany odcházejí výdaje. Nikde není napsáno, že zrovna tu korunu, která je vyplacena na důchod, si stát půjčil. Pro méně bystré bych přidal příklad. Když budu potřebovat pro provoz farmy 2190 l vody, kterou budu mít v nádrži na dvorku, z čehož dodám 1940 l z vlastní studny a 252 l si půjčím od souseda, jak poznám, která kráva pije půjčenou vodu, a která vodu z mé vlastní studny? Tomu by měl každý rozumět, ale zřejmě ani mnohý renomovaný ekonom tomu nerozumí. Nevím, jestli by se za to tvrzení, že na důchody si stát musí půjčit, neměl odebírat titul inženýra ekonomie.
    Zajímavé je, že Mojmír Hampl, předseda Národní rozpočtové rady, rozmazává to, že je buď neschopný, nebo lhář, nebo (s velkou pravděpodobností) obojí. Nadále trvá na tom, že výše meziroční inflace v lednu 2023 byla překvapivá. Dodává k tomu pohádku, že prý nikdo nesleduje výši „důchodcovské“ inflace.
    Zřejmě nikdy nečetl výstupy Českého statistického úřadu, neboť by jinak viděl, že tabulky indexu spotřebitelských cen dle sociálních skupin domácností vydává Český statistický úřad každý měsíc. A enormní růst byl už v předchozích měsících! Například už v listopadu 2022 byl meziroční růst inflace 16,2 % a důchodcovské inflace 16,8 %. Tedy už tehdy, dávno před prezidentskou volbou, muselo být jasné, že k mimořádné valorizaci musí dojít! Nebylo sice možné spočítat přesně její výši, ale o to přeci tam nešlo (jak kličkuje Mojmír Hampl ve svém článku).
    Myslím, že už student ekonomie v 1. ročníku bakalářského studia si je schopen udělat extrapolaci údaůjů z předchozích měsíců. Ne tak ovšem Mojmír Hampl, předseda Národní rozpočtové rady!
    Budiž to i výstraha pro soudce Ústavního soudu, aby si nehráli na to, že rozumějí všemu!
    https://www.czso.cz/csu/czso/indexy-spotrebitelskych-cen-inflace
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-ocima-byznysu-hampl-co-o-penzich-u-ustavniho-soudu-zaznelo-co-prekvapilo-a-co-chybelo-244047

    1. Mezitím ovšem předseda Ústavního soudu Baxa potvrdil, že se Ústavní soud vydal mnou naznačeným směrem. Problémem je v tomto případě, že zřejmě Ústavní soud Mojmíru Hamplovi „uvěřil“ a neověřil si, jeho tvrzení, že se nedala předvídat míra důchodcovské inflace, kterou údajně nikdo nesleduje. Nesnáším, když soud odůvodňuje nějaký nález tím, že nějakému svědku „uvěřil“. To je takový český nešvar. Soud není církevní shromáždění a víra k soudu nepatří. Soud má jednoznačně prokázat či vyvrátit. Stačilo by, kdyby si soudci vyžádali k tvrzení Mojmíra Hampla stanovisko České statistického úřadu a hned by viděli, že Mojmír Hampl jim otevřeně lže.
      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-byly-valorizace-duchodu-protiustavni-baxa-ma-jasno-verdikt-vyhlasi-ve-stredu-243993

  8. Dnes jste se překonal ve směšnosti! 😁

    Něco vám už vysvětlil Stridor, něco může dodat Godot, bude-li chtít. Čte hodně o husitství

  9. Góji, chápu, že a proč Tě Židi tak nějak serou.
    Ovšem na druhou stranu…to si nedokážeš představit vlastní pomerančovou plantáž?

  10. Vzpomínáte, jak před čtyřiceti lety tehdejší ministr vnitra Obzina nechal na ministerstvo pověsit plakát s Reaganem v pytli na mrtvoly?
    Já také ne….

      1. Tak určitě. Ale russák se říkat smí, dokonce musí, že? Princip kolektivní viny, rasismus a xenofóbie vůči příslušníkům tohoto národa má generální pardon, co? Z toho taky ale pak plyne, že žádný národ není vyvolený, ale pouze a jen pozitivně diskriminovaný v důsledku převládající politické vůle. A tak naše tanečky kolem vybrané skupinky „vyvolených“, která údajně jediná v dějinách nejvíc trpěla, celkem brzy vezmou za své. Na západ od nás už se tak děje. Vždycky je to jen důsledek toho, když si někdo na ty vyvolené a nadřazené hraje a pro jistotu si to zkouší pojistit i zákony. Až se to pak utrhne, protože je takový stav dlouhodobě neudržitelný, vezme to se sebou i ty nevinné. Můžete si gratulovat, že kvůli blbcům jako vy budou mít oni „Semité“ za chvíli problém žít kdekoli v západní Evropě.

      2. Pane onanyme, vy tu snad pozorujete nějakou zvýšenou nenávist vůči Palestincům? (což jsou semité; na rozdíl od potomků chazarů z území dnešní ukrajiny). Já mám třeba ze svých letmých nahlédnutí do oficiálního mediálnímu mainstreamu dojem, že odporný antisemitismus vládne třeba v námi všemi placené tzv. České televizi – tam se schvaluje genocida původního semitského obyvatelstva. Ne tady.

      3. to ne.
        voni to maj rozdělený:
        jeden sem něco pověsí
        a druhej za to napráská
        je to úplně stejný, jako když vám policajti „najdou“ v kapse pytlík s pikem
        voni prostě milujou ty svoje false falgy tak, že nejsou schopný žádnýho jinýho manévru

      4. Mnozi se ti kteri miluji klacek s kterym je denne mlati po hlavach a trestaji.
        To uz se uci a maji radi ,ze vseho nejvic, ve skole.

  11. >>>Proto, že platí jiný metr na Putina v pytli a na Rakušana v pytli.

    On snad Rakusan zpusobil smrt statisicu lidi tim, ze zacal valku na Ukrajine?

    Ne, to byl Putin. Proto tady plati jiny metr. Melo by to byt jasne. Je usmevne, ze to Sterzik nechape.

    1. On tam těch hovadin má Daník víc. Pobavilo, že když se to pak celé rozjelo, žádný vysoký šlechtic se nestal novým králem. Dějiny podle Sterzika.

        1. 🤣 Tak určitě, onanyme. Náckové na UA jsou minimálně od druhé světové. Ale dobrý. Není nad „znalce“ tvého kalibru.

          1. Nebuďte takový necita, oceňte alespoň že se onanym naučil používat více nicků najednou. Na druhé straně sobota, venku sluníčko a on tu smrdí skoro sám takovou dobu, chudák. No nic, zase mizím na zahradu.

          2. A, broučku, jen pro tebe: „Ukraine conflict is ‚America’s war‘ – congresswoman“.

            „Washington by neměl posílat další peníze Kyjevu uprostřed bojů s Ruskem, řekla Marjorie Taylor Greeneová.
            Je to Washington, nikoliv Kyjev, který má zájem na pokračování konfliktu. mezi Ukrajinou a Ruskem, uvedl americký republikánský zástupce Marjorie Taylor Greene (MTG).
            Greeneová se v pátek na X (dříve Twitter) vyjádřila k článku nazvanému „Zelensky v Davosu vyzývá k míru, ne k dalším zbraním“, který začátkem tohoto týdne zveřejnil deník New York Times a který se týkal o projevu ukrajinského vůdce na Světovém ekonomickém fóru v Davosu. ve švýcarských Alpách.
            „Zelenskij žádá o mírové rozhovory v Švýcarsku a váleční štváči ve Washingtonu se zoufale snaží financovat 60 miliard dolarů na udržení války na Ukrajině. To je zvrácené,“ napsala.“

            https://www.bignewsnetwork.com/news/274101173/ukraine-conflict-is-america-war—congresswoman

          3. Já chápu, že buď hrajete tupce nebo jednoduše tupec jste. Tady nejde o to, že se na UA cosi dělo ve čtyřicátých letech, pak dlouho dlouho nic, no a pak najednou zničehonic zčistajasna zavelel VVP k útoku na nevinnou květinku. To fakt ne. Pokud byste o UA něco doopravdy věděl, tak držíte pec a šoupete nohama. Nacismus byl na UA skrytě celou dobu, od získání samostatnosti UA už více či méně otevřeně.

            Je to stejné jak s Němci v našem pohraničí. Jejich protičeská nenávist tu existovala celou dobu, kdy tu žili. Vygradovalo to ne až během okupace, ale extrémně to sílilo minimálně od konce osmnáctého století. Němci si tu dokonce v devatenáctém století vydávali silně protičesky zaměřené noviny.

            1. http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/tisk-Nemcu-v-Cechach-nebyl-vzdy-170304.htm

              „Změna nastala s obnovou parlamentního systému. Protičeské články, zejména v„Tagesbote“, se objevily na konci 50. let, kdy pochybovaly o Rukopisu Královédvorském a Zelenohorském. To mu vyneslo nejen pohrdání ze strany Čechů, ale list byl dokonce zažalován. Postupně zájem Čechů o německé noviny klesl, což vedlo k větším útokům německého tisku proti nemalým agresivním útokům českých novin. Koncem 70. let byl šířen pouze PRAGER TAGBLATT (Pražský deník), z mediálního impéria podnikatele Heinricha Mercy. Jeho obětí v konkurenci byl list Davida Kuha.

              Není možné zapomenout na TAGESBOTEN AUS MÄHREN UND SCHLESIEN (Denní poslové z Moravy a Slezska), který vycházel od roku 1867, a oficiální Prager Zeitung (Pražské noviny), publikovaný a financovaný kanceláří guvernéra (Království českého).

              Bezkonkurenčně nejpopulárnější z nich byl NEUE FREIE PRESSE (Nový nezávislý tisk), centrální deník rakouských liberálů. Natřil k žádné politické straně, tím více se jeho nezávislost projevila v kampaních proti klerikálům, Čechům, Slovincům, atd.“

              A to je tenhle článek psán hodně mírně a se snahou o „vyváženost“, protože článek není převzat odnikud méně než z „Sudetenpost, 9.3. 2017, str. 7“. Co jiného taky čekat ve zblitku vydávaném sudeťáky. Je tedy třeba to číst více v souladu s realitou tak, že česká strana se pouze bránila bezuzdné německé rádoby velkopanské agresi.

              1. German se nikdy nezmeni , to ani nejde a ma
                to taky spocitany.. ..Ted.
                Kdyz svet nahodou bude existovat za tisic let , german bude porad a furt diskutovat ,recnit a protestovat vo tom,
                jak ty Cesi a sudety.
                Nic jinyho..A my je musime mit za trest hned, co nejbliz.
                To taky neni normalni, co sme komu udelali .
                Na druhy strane mame zase slovaky ,ktery se na nas porad babis plizi a sou vsude…
                A pisou vsude vo nasich problemech a resi je.
                Kudly ve vrecku..To neni vsecko polak, este nahore.
                A zase se mnozi ty, co chteji bejt mlaceny po hlavach tim nejhorsim ,/co si na nas na zapada vymysli/ a krici nejvic, protoze toho nemaji , nikdy nemaji dost.
                A co sme komu udelali.
                A tak neni divu. Sibenicni humor u nas kvete nejvic.

            2. Jak se rozvrací určitý 😀 stát, tak o tom je hodně kniha Tajná akta Parvus.
              Dnes skoro jak přes kopírák, jen absentuje představa o finální, porevoluční vládě…pouze samé chiméry nebo mimikry stávajících timokracií.

            3. @tdx

              Cekal bych, ze budete konkretnejsi. Co konkretne byl duvod pro okupaci Krymu v Unoru 2014 a tim i zacatek valky?

              >>>Nacismus byl na UA skrytě celou dobu, od získání samostatnosti UA už více či méně otevřeně.
              Co konkretne mate na mysli?

              1. Milý provokatére, začít se studiem můžete i na anglické Wikipedii:

                https://en.wikipedia.org/wiki/Organisation_of_Ukrainian_Nationalists
                https://en.wikipedia.org/wiki/Far-right_politics_in_Ukraine

                A to je jen špička ledovce.

                A jen tak pro obveselení, kdepak asi tak francouzská hudební skupina názorově extrémně napravo točila svůj videoklip v roce 2015? (Na YT uveden v tom odkazu rok 2017.) https://www.youtube.com/watch?v=M6RaGkVmLtY Doporučuji najít si text a přeložit, klip zhlédnout celý.

                A to nemluvím celkově o UA hudební scéně. Vůbec netušíte, která bije. Jste prostě hlupák.

            4. Je to tupec. Typická argumentace tupce:
              „Vypište mi, ukažte mi, vysvětlete mi….sám nic neví. Argumentačně se zmůže pouze na nálepkování a urážení.
              Prostě tupec.

              1. Pokud nekdo neco tvrdi, ale neni schopny to podporit konkretnimi dukazy nebo vysvetlit jakym zpusobem z jeho tvrzeni vyplyva zaver, ktery prezentuje tak je na miste se zeptat.

                  1. „Nepochopený onanym napsal:
                    20 ledna, 2024 (18:52)
                    Hm, nepochopil jsem. Znamená to že jsem tupec?“

                    Hm, kdo se cítí, ten se vtípí.

          4. Nemáš tu koho úkolovat, můžeš požádat.
            Summit NATO 2008 v Bukurešti. Tam začaly námluvy pro Ukrajinu, byť diplomati / kissinger napr/ varovali, ze to představuje pro Rusko stav ohrožení.
            Neutralita UA a nerozšiřovaní NATO na východ byla tehdy podmínka Gorbačova při rozpuštění východního bloku.
            Tím si NATO vytrelo zadel.
            A teď se tu chystáme na válku s Ruskem, které má za zadkem Čínu, Indii a Koreu …

          5. Evidentně jste znalec předmětných reálií a tak, já prostý vesničan, mám dotaz.
            A sice: je možné, že je legitimní vláda, která se dostala k moci krvavým státním převratem, kdy násilně svrhla dosavadní demokraticky zvolenou vládu a prezidenta? Následkem čehož zbytek státu tuto vládu a prezidenta vzešlé pomocí převratu neuznal a tím se stal vlastně legitimním nástupcem a nositelem státnosti a činí jako takový rozhodnutí o sebeurčení?
            Není to prvopočátek a příčina mimo jiné i této debaty?

        2. Re: SterzNep

          Historie rusko-ukrajinské války oficiálně započala zrušením toho článku ukrajinské ústavy, který pojednával o neutralitě státu Ukrajina.
          A dále pak pokračovala zrušením práv menšin na užívání svého mateřského jazyka, což je na UA obzvláště pikantní, neb menšinovou z hlediska počtu uživatelů byla proti ruštině ukrajinština.

          Víte, soudruhu, co to je MAMRD?

          1. O ktery clanek ustavy jde, kdy byl „zrusen“ a jakym zpusobem by jeho zruseni ospravedlnovalo invazi?

            >>>A dále pak pokračovala zrušením práv menšin na užívání svého mateřského jazyka

            Nez se budeme bavit o tom, co znamena „zruseni prav“ a jestli to vubec postacuje jako duvod pro invazi, tak se zeptam. K tomuto doslo pred nebo po anexi Krymu? Pokud po, tak je diskuze zbytecna.

            1. To je naprosto irelevantní. (To právo menšin na mateřský jazyk.)
              „Anexe“ Krymu (neboť nelze anektovat něco, co je právoplatně vaše) proběhla z důvodu znemožnění zřízení USA-vojenské základny v Sevastopolu. To by byla dýka v měkkém podbřišku Ruska. Jen si vzpomeňte na Kosovo a tamní americkou základnu Bondsteel, zřízenou po nezákonném odtrhnutí Kosova od Srbska.

              Pro srovnání:
              Představte si, že by si Rusko nebo Čína chtěla zřídit vojenskou námořní a leteckou základnu např. u mexického města La Paz v Kalifornském zálivu. Nebo ještě více na severu, třeba u Baja Ensenada na pacifickém pobřeží (necelých 100 km od hranic s USA).
              Schválně si tipněte, jak by Spojené státy severoamerické zareagovaly…?!

              1. jak by zareagovaly?
                tady není nutno hádat
                stačí vzpomenout na kubánskou krizi – K byl poslední aspoň trochu rozumnej americkej politik, tak se s Ch dohodnul, ale kdyby se nepovedlo, další krok by byla natvrdo invaze

            2. Krym neni pravoplatne Rusky.

              Viz. dohoda o rusko ukrajinskem pratelstvi z roku 1997, kde RF uznala hranice UA.

              1. Holt Ukrajina zrušila přátelství, Rusko zrušilo dohodu.
                Krym byl již od Rusko-Turecké války ruský. Že ho Ukrajinec Chruščov připsal v padesátých letech pod Ukrajinu, je poněkud vedlejší příběh, mající jisté souvztažnosti opět (jak jinak) s „vyvoleným“ národem…

                Jisté je to, že po rozpadu SSSR měl Krym status autonomní republiky, s právem vystoupení ze svazku s Ukrajinou – na základě výsledků všelidového referenda na svém území. Což se také následně i stalo, poněvadž obyvatelstvo Krymu bylo v drtivé většině ruské.

          2. TT: historie této války začala zasedáním NATO v roce 2008, kde Ukrajina dostala příslib členství.
            Jak by asi reagovaly USA, kdyby se Rusko domluvilo s Mexikem na rozmístění raket?

            1. „To samozrejme ruske vrazdeni na UA neobhajuje ani neospravedlnuje.“

              A já myslel, že UA slavně vítězí a právě vyčišťuje bývalé území RF od russáků, páč to se přece beztrestně může.

        1. Re: Onanym

          Já myslel, že začala střelbou gruzínských střelců na Majdanu a pokračovala grilovačkou v Oděsse.
          Tak to asi píšeme každý o jiném státě.

          1. Dohadovat se s anonymním trollem je jako bojovat s prasetem.
            Za hodinu jste oba špinaví, ale praseti se to líbí a rochní si v tom.

            1. Otrok napodobuje otrokare. Chce bejt chytrej jako ucitel ve skole a poucovat poucky. Nevynecha jednu prilezitost..
              Snadno s nim pak kazdej idiot manipuluje , kam chce..

            1. Myth Detector? To jako vážně?

              https://twitter.com/realcandaceo/status/1267595672510967811
              „Fakt: PolitiFact provozuje Poynter Institute. Na svých webových stránkách uvádí seznam svých „největších dárců“ a George Soros je jedním z nich.“

              Samozřejmě Myth Detector ze stejné líhně: https://mythdetector.ge/en/about-us/

              „Od listopadu 2019 je Myth Detector ověřeným signatářem International Fact-Checking Network (IFCN) Poynter Institute, který spolupracuje se 100 fact-checkery z více než 70 zemí světa, a členem#CoronaVirusFacts Alliance a WhatsApp Coronavirus Information Hub.“

              Takže pofidérní agentury, v nichž sedí poblbaní aktivisté, jejichž jedinou „činností“ je vylepovat na desítkách až stovkách podobných serverů stejné lži, neb jak řekl už kdysi Goebbels, stokrát opakovaná lež se stává pravdou, že.

              1. Vy šíbale! Po invazi kam? Do Sýrie? Ano, začali ji stavět „až“ v 19. A vy si myslíte, že všechny přípravy k tomuto stavění trvaly rok, jo? Nebo týden? Že to takhle jednoho jiskřivého lednového 2018 rána dorazil na Bankovou americký velvyslanec a řekl „Pyjanisto drahý, naval Očakovo, postavíme si tam pár raketových sileček“ a Pyjanista pravil „ale ovšem, proč ne“?
                A kurrwa………ono je to nakonec možné, jak to tak po sobě čtu. Vlastně kdoví, jestli to nebyla náhražka na ten Sevastopol, co jim Rusové čmajzli pod nosem, žejo? (Už zase! Už zase už zase nám něco čmajzli pod nosem)

  12. Občas si vzpomenu na život (režim) před r. 89 , jak dlouho se udržel u moci a jak (ne) lehko se tady různým skupinám žilo. Opomeňme jistý nedostatek co jsme zde měli a co jsme zde naopak měli, každý si jistě vzpomene, že třeba bydlení bylo za hubičku a i jídla bylo po roce 70 dostatek (kromě banánů). Tento režim se díky drobným odpustkům udržel u moci 40 let. Současný režim je to samé jako v letech 80-89, pomalu se hroutí a tak mě napadá paralela. Vzpomínám si jak se bořilo Všechno, i to dobré. Jsem zvědav, zda se to bude zase opakovat a zda s vaničkou nevylejeme i dítě? Už bychom se měli pomalu poučit a stavět na tom co je dobré a to špatné opustit.

    Máme na to dostatek schopných lidí (politiků) , abychom tuhle hrůzu co tu je znova neopakovali?

    1. Zkuste nadhodit něco dobrého o tomto režimu.
      Něco, co by stálo za to po příštím převratu zachovat.
      Nemyslím to ironicky.
      Sociální politika?
      Zdravotní politika?
      Školská politika?
      Dopravní politika?
      Zemědělská politika?
      Zahraniční politika?
      Veřejnoprávní média?
      Armáda?
      Policie?
      Tajné služby?
      Podpora podnikání?

      Mně nenapadá nic.

        1. Ano, tyhle silácké kecy mě vždycky pobaví. Stačí se podívat cca dva roky zpátky, jak stejní hlupáci vykládali, že Rusko rozumí jen síle a že je potřeba dát „russákům“ přes držku. Dneska se začínají klepat strachy, že nás Putin schlamstne jak malinu a že je třeba se chystat minimálně na jadernou válku. Ti stejní vymaštěnci adorovali současně současnou vládu nýmandů a všehoschopných zmetků a vykřikovali, jak úžasnou politiku přinášejí a mají na všechno zaručený recept. Takže, soudruhu, určitě se opět nemýlíš 🤣

          1. Vědí místní rusobijci, jak se rusky řekne „vlast“?
            A vědí, že ze strany anglosasů, probíhá už druhý pokus o anihilaci Slovanů z planety?

                1. Re: tdx

                  První a Druhá válka jednou jsou.
                  Ostatně Adolfek se účastnil obou. Pravda, v té první to až taková sláva nebyla.

                    1. Tak určitě. Už chybí jen nějaké důkazy o oněch slavných „zelených mužících“. A to z jiného zdroje, než je například agentura JPP Bellingcat a jim podobní. Ale jinak, broučku, ono to začalo mnohem dřív, víme? Nevíme. No to nic. Třeba jednou.

          2. Vidlák tu vytrvale agituje, jakoby měla revoluce vypuknout nejpozději pozítří. Ke změně možná dojde, ale pravděpodobně až po eurovolbách, pokud bude naštvanost občanů dostatečná na to, aby 5k dopadla špatně.
            Pokud dostatek voličů bude volit protestně SPD a jiné nevládní strany, možná se dočkáme výměny Fialy za Kubu nebo Rakušana (vzpomeňte si, že když prohrál eurovolby Špidla, nastoupil po něm jeho ministr vnitra Gross).
            A po sněmovních volbách 2025 nastoupí koalice ODS a ANO. Alternativa do té doby nebude schopna vygenerovat jasného společného lídra.
            Mezitím vyhraje v USA Trump, vrátí se ke spolupráci s Ruskem a svět se začne vracet do normálních kolejí.

      1. Asi tak.

        Bude potřeba nová ústava, značně přehodnotit koncept tzv. lidských práv, z nichž se stal pouze generální pardon pro různé bizarnosti a absurdity, ale to, co chránit mají, často vůbec ve skutečnosti nehájí, dále prakticky veškeré zákony, státní správu, vlastnictví řady věcí, zejména těch klíčových pro fungování infrastruktury státu (aby například státní dopravní síť stavěly a udržovaly soukromé firmy, to je prostě kekel) atd. atp.

        Naopak by bylo vhodné vrátit podobu některým záležitostem z před listopadu. To se bude nutně muset týkat například školství. Školství prostě není žádná sociální služba a zaopatřovací ústav v jednom. A dětičky opravdu nejsou jacísi „klienti“, jimž je poskytována jakási „služba“. Nějak jsem si totiž nevšiml, že by tihle klienti sami něco platili. A na podobné blbosti je školství dost drahý špás. Škola má být jednoduše celkem tvrdou, ale pro další profesní život nezbytnou a důležitou institucí. A pokud na studium někdo nemá, tak k čemu mu dávat maturitu de facto téměř za nic, nemluvě o vysokoškolském vzdělání. Ta idea, abychom měli mnohem víc vysokoškoláků než v Bangladéši, nebo kde to bylo, je prostě scestná. Vysokoškoláků má mít stát tolik, aby v dostatečné kvalitě pokryli potřeby státu (s určitou rezervou, která se může uplatnit v soukromém sektoru) a obsadili pro chod státu nezbytná místa.

        1. Údajně. V reálu se dějí věci. U nás bývalý starosta v jedněch volbách věděl předem, že ty další vyhraje. Jsou na to svědci, ale už je to všem v současnosti k ničemu. Jinak ty údajně svobodně a nezpochybnitelné volby jsou ve skutečnosti tak leda pro parádu, protože tu reálně nevládne lid, ale nikým nevolené neziskovky, lobbisté, soudcovská a státně zastupitelská mafie, organizovaný zločin, cizí tajné služby atd. Upřímně, vláda jedné strany s přísnou kádrovou politikou à la Čína zřejmě zajišťuje mnohonásobně transparentnější vládu.

          1. Problém je vnitřní fungování té strany. U nás bylo v té straně příliš prospěchářů i neschopných z nějaké protekce. Nejsem expert na Čínu, i když znám pár Číňanů docela dobře, ale jsem přesvědčený, že ta jejich tisíciletá kultura a poněkud jiná nátura než ta naše fungují jinak. Nejsem si zcela jist, zda se totéž dá uskutečnit i u nás. Navíc mi přijde že vývoj naší společnosti se v posledních desetiletích od této schopnosti spíše vzdaluje než by se přibližoval. Prostě vždy nejvíce záleží na realitě provedení.

            1. To by bylo na jinou debatu. Já myslel v tuhle chvíli vážně jen tu transparentnost institutu politické moci. Prostě žádný kardinál Richelieu, který v pozadí tahá za nitky, nebo vojensko-průmyslový komplex v soukromých rukou bez konkrétní tváře, zato s ohromnou reálnou mocí a kapitálem, ale celkem viditelná hierarchie moci od vedení strany až po posledního rolníka v zemi. A není to v tuhle chvíli myšleno jako obhajoba tohoto systému.

      2. pithart:

        Všechno špatné není a pořád je co vylepšovat.

        Například zdravotnictví je na dobré úrovni, ale nemůže být pro každého přivandrovalce, který tu nezaplatil ani korunu. To samé platí pro školství. Zatím náš stát zatím funguje dobře, takže není v rozvalinách a my máme na čem stavět budoucnost.

        1. Milan44

          Zrovna to zdravotnictví jen zatím …. :

          „Zdravotním pojišťovnám by mohly už příští rok dojít finanční rezervy. Nemocnice by pak dostávaly úhrady za péči opožděně a peníze na léky a zdravotnický materiál by musely hledat jinde. Třeba u pacientů. Před hrozící krizí varuje Svaz zdravotních pojišťoven i ministerstvo financí… “ (dnes na Novinkách).

          Ne, že by to překvapovalo, když na zdravotnictví jako každý rok snížili rozpočet a pak ještě doktorům po protestech naslibovali hory doly. To nedopadne dobře.

          1. No, víte, doktoři si po desetiletích, kdy si s nima všichni vytírali prdel, řekli o své. A kdyby to nedostali, ZP by hodně ušetřily, ale proto, že by doktoři (a s nimi zdravotnické výkony) prostě nebyli.

    2. Re: Milan44

      Vy na tomto režimu shledáváte něco dobrého?
      To jste mne překvapil! Já vás do nynějška považoval za více méně normálního člověka…

      1. Trambus – Targus:

        Tak některé věci bych ani dnes nerušil a dají se pořád zlepšovat, např. zdravotnictví. Stejně jako v roce 1989 bylo mnoho věcí dobrých např. JZD, výstavba bytů, jeslí, škol, atd…Možná jsem se vyjádřil kostrbatě, nejsem žádný řečník, ale i za komanče něco fungovalo lépe než dnes, např. sportovní vyžití dětí a mládeže, kde stát hradil pobyty , stravu i sportovní vybavení.

  13. Jak to tu tak čtu a hlava mi samočinně integruje názory jednotlivých diskutérů, tak zjišťuji, že by tu diskuzi mohla mohla psát AI. A nemusel by to být poslední model. Upřímně – připomíná mi to sbor gramofonů s přeskakujícími deskami. Zcela nesynchronizovaný, každá deska si stále vede svou a jen naprosto náhodně se sejdou.
    Co tím chci říct? Málokdy se dokážeme poslouchat a adekvátně reagovat. A když už reagujeme, tak se dotčeně vymezujeme jeden vůči druhému.
    Pokud vás napsané irituje, přerolujte to a zapomeňte.

      1. Kdyz mluvi a poucuje nas , vo za nas , to sou hodnoty , to se kocourovi nelibi ,
        ale aby to vysvetlil nekonecne prechytralej kritik do vseho a niceho ,kterej sam neni schopen neco udelat ,napr vysvetlit priciny. To by pak onemel.
        Misto sboru gramofonu , hej vyste gramafoni a akorat ja nejsem.
        A s cim zase asi pride priste. Pro mnohe/gramofony/ , jest hoden chvaly a uznani..

  14. Všechny řídící oblasti,obsazené satanem.
    To nejsou jen firmy v cizích rukou,ale i mozky Čechů.
    Podle dopadů protestů Německých zemědělců.můžeme čekat,jak to dopadne u nás.
    Naše ostrůvky pokladů,už jsou obsazené piráti.

  15. Dobrý den. Dnes se přidám k reptavému, ale zcela marnému a zbytečnému proudu. Tak za prvé, žádná prostá a čistá demokracie neexistuje. Boj o moc a výsadní vládní koryta probíhá skrytě i zjevně ve všech politických systémech. Vždy se užívá manipulací, lží a způsobů chyť jak můžeš. A dále. Dvojí metr, oslavování zločinců, okatou nespravedlnost a všechny způsoby okrádání a deptání obyvatelstva, převlékání kabátů a lezení do zadku neokoloniálním vládcům nesnáší všechny skupiny a národy obyvatelstva na světě co historie pamatuje. Situace ve kterých dojde k násilnému nebo nenásilnému převratu jsou z hlediska historického vývoje značně ojedinělé. U nás se tak stalo rokem 1989, který odstartoval rozvrat státu a rozkradení majetkové a kapitálové držby do rukou zahraniční korporátní plutokracie. To jsou důsledky prohrané studené války. Tak zde vznikla neokoloniální ovládaná závislá periferní gubernie, ve které se zájmové klany řežou o pozice satrapů olizujících ruce a zadky svých zahraničních ovladačů. V podstatě je situace historicky velmi podobná rozvratu nastalém po bitvě na Bílé hoře, kdy došlo k obřímu rozkradení 75% majetokvé držby a radikální rekatolizaci vedené v duchu pomsty právě za nakládačky udělené církvi v husitských dobách. Jak a kdy se začne rozpadat současná čtvrtá říše je zatím, bohužel, dost ve hvězdách.

    1. Čtvrtá říše se nerozpadne, ale obsahově vyprázdní. Brusel pak bude mít takový dosah, jako Vatikán dnes. Osloví pouze své věřící, ostatní se zařídí dle svého.
      Co se týká konce EU, vychází mně to na rok kolem 2030. Stačí počkat.

      1. Re: VF a Gerd

        Obsahové vyprázdnění IV. Říše je bohužel pouze jedním z možnách vyústění dosavadního vývoje.
        Dosti záleží na tom, jak silné vazby budou sahat z centra či center moci do jednotlivých provincií.
        Srovnejte s rozpadem Říše římské, resp. jakým způsobem se tyto provincie vyvíjely.

        Pokud bych si měl dovolit vyslovit jednu z možných hypotéz rozkladu, ten by mohl započít užitím „zbraně na jedno použití“ (termín vědomě kradu od vlka), tzn. zadržením plateb z centra do provincie, resp. zadržením „částečné vratky“ vybraného tributu. Uplatňuje se již na neposlušném Maďarsku.
        Je pouhou otázkou času, kdy takto postižená provincie sáhne k nástrojům, jimiž začne škrtit penězotok do center (míním jak Bruslograd, tak sídla korporátu, který tributy „vybírá“ skrz „obchodní výměnu“).

    1. „Češi by potřebovali válku. Vyhnat je v noci z baráku, zabít dítě, ženu, podříznout a zapálit barák. Abyste pochopili, co to je válka,“ takové výrazy jsou podle české policie v pořádku, nejsou trestným činem. Podle informací, které Naše Praha nashromáždila, byla všechna trestní oznámení na Pavla Novotného za tyto výzvy k hanobení českého národa Policií ČR odložena a předána místnímu úřadu Praha 13 k došetření.

      „Dostal jsem vyrozumění od Policie, že to odkládá a předává místnímu šetření. Je to neskutečné. Nyní mu (Pavlu Novotnému) hrozí pokuta nebo jen napomenutí. Jeho podmínku to neovlivní, protože to nebude trestní řízení, ale pouze přestupkové,“ potvrdil Naše Praha právník a předseda PRO Jindřich Rajchl, který na Novotného podal trestní oznámení.

        1. Takže můžeme konstatovat, že současná výkonná moc je již plně spolupracující. Pochod institucemi dokončen. Teď už si tu můžou dělat co chtějí. Původní obyvatelé částečně zbavení ochrany a práv. A bránit se sami také nemají. A to se vyplatí!

        2. Propagandista nasili, bestialniho ,sadistickeho vrazdeni a zbesilych masakru ,
          se dopustil u soudu, jenom prestupku.
          Soudcum ,akademikum samozrejme nejak nevadi ,ze sou /i kdyz to nenavidi taky nejakym nedopatrenim/ trochu cesi a ze ten silenec je poklada taky za obeti jeho umyslu..
          Voni vzdycky konspirujou, aby na sebe uplne vsecko prozradili..

    2. Orgány činné v trestním řízení mají povinnost vyšetřovat všechna podezření na spáchání trestního činu a nemusí, dokonce nesmí, čekat na podání trestní oznámení. Výroky Pavla Novotného byly obecně známy ve veřejném prostoru. Myslím, že, až se vrátí právní stát (a já pevně věřím, že se nám navrátí), by mělo být naopak vyšetřováno, proč orgány činné v trestním řízení nekonaly, resp. proč trestní oznámení odkládaly.
      Myslím, že ani prokurátor Stříž, ani policejní náčelník Valášek si nemohou myslet, že stojí nad zákony!

      1. Pokud takovou zhovadilost vedome vypustí politik s veřejným dosahem, člen vládnoucí strany a ta mu poskytne krytí a on se necítí povinen ani veřejné omluvit a není ani stíhán, pak je to tu u konce.
        Posunul hranice možného zase o kus dále. Hranice nenávisti. Džina vypustil. Přitom patří mezi vyvolené, kteří tolik zkusili . Že mu to nezatrhnou oni sami. Nebo se snad výběrově nenávidět může? To je jako v diskusích Novinek

  16. Ztracená varta
    flinta v žitě
    plonkovní karta
    díra v sítě.

    Řetězy otroka
    zlomené kopí
    poprava proroka
    visící popi.

    Katastrofa dnem i nocí
    tolik lidí na řadě
    kolaborant s cizí mocí
    vládne tomu na Hradě.

    1. Nechcete oslovit Tomáše Ortela či někoho podobného? Já myslím, že kapela hrající údernou muziku pro mladší a střední generaci, by s takovými texty písní lámala rekordy v návštěvnosti koncertů. Plus její nahrávky by se přes internet šířily jako oheň!
      Na nepřítele je třeba tlačit i v oblasti kultury. Vemte si, jak před rokem 1989 bojovali soudruzi proti ideologické diverzi! Rušičky, cenzura, povinné „přehrávky“ kapel před komisemi, než jim povolili veřejnou produkci. Gramodesky od Karla Kryla se pašovaly ze zahraničí v obalech od vážné hudby s přelepenými středovými etiketami…
      Lidi je potřeba zaujmout a pobavit. Pak začnou přemýšlet.

    1. Re: Foundry

      Njn. léta jsou zfíííně…
      … furt někam utíkajou, enem my zme furt chytří a krásní. Jen ten zasr*nej rok výroby…

  17. Nevládne nám císař z Němec, ale mezinárodní parazit nedotknutelné podvraťácké a genocidní strategie. Úplně stejné jako ve středověku za Jana Husa. Takže nemá smysl se vymezovat proti Němcům, Rusům, Ukrajincům – gojimům, zdebilizovaným islamistům ze všech kontinentů, Palestincům v Berlíně, ale alespoň proti tomu přiznaném fašistickému ksindlu z Aspen institutu a podobných kosher fašistických mafií.

    1. Góji, vy víte, že všichni ti, co jste vyjmenoval, jsou takzvaný zástupný problém.
      Ten problém lidi řeší a parazit se tetelí. O tom to je. Košer nekošer.
      Nicméně, kdy dojde na parazita? A jak na něho? Je tady už moc dlouho a je potřeba ho personifikovat.
      Je třeba znát tvář skutečného nepřítele.

      1. Je to nadnárodní finanční, dluhový a daňový systém. Přesněji ti, co ho vytvářejí a ovládají. Ti, co z něj tyjí a žijí si jako novodobí feudálové. Money-masters. Dokud budete používat to, co ONI stvořili, vždycky budete tahat za kratší konec pomyslného lana a nikdy nedojde k zásadnější změně. Maximálně k nějaké kosmetické. Tohle měl zřejmě Gój na mysli.

        Až bude vytvořen spravedlivější systém, nevytvářející daňové nevolníky a dluhové otroky, ze kterého nebude profitovat globální parazit, potom se můžeme bavit o skutečné změně.
        O tom je třeba přemýšlet, a na tom je záhodno pracovat.

        1. Řekni mi své jméno. To je základní princip vymítání ďábla. Dokud se lidem nepodaří globálního parazita donutit , aby se nám ukázal, nebude možné ho zničit. Zatím se kolem něj stále jen opatrně našlapuje. Vidět jsou jen jeho místodržící.

            1. Majkl:
              A co takhle Černá Skála? 😎 Netuším, jestli jsem se trefila, ale vypadá to jako pěkné jméno ďábelského parazita.

              1. re: Markýza, 20 ledna, 2024 (16:26)

                To je dle mě až tak 3.-4. úroveň.
                Ta skála je vlastněná největšími bankami. A nad nimi také jěště něco je.

            1. To je dobře. Např. v USA jsou to majitelé soukromého FEDu a vojensko-průmyslového komplexu. Také se jim říká Deep State.

              Jinak, pokud je chcete zahlédnout, můžete mít štěstí v přístavech teplých moří. Ovšem ne v jen tak ledajakých. Jedná se o VIP přístavy pro soukromé jachty, jejichž délka není menší než 30m. Tohle opatření je mj. i pro to, aby se „zlatá“ mládež nemísila s tou podřadnější. To víte, mladistvé hormony se dokáží vzepřít i síle kapitálu…
              Do oněch přístavů vás ale nevpustí, jsou pečlivě hlídány. Doporučuji sledovat tamní „cvrkot“ zdálky hodně silnou optikou!

      2. Kde je ten vysmesnej ton, jak sou blbi a neschopny. Tak radsi hura za husitama ,
        kdyz s nima prave ta vlada, zase vychcala a poradne..
        Vychcala. Se to neda jinak nazvat.Nebo si vytrela..
        A dela si co chce a porad , euro, dalsi zakony a ja nevim co vsecko.
        Ma to porad a zarucene nahnuty , boji se atd.
        Kdyz na to prijde, muze bejt v zahranici Cech kdo chce a nebo z vyssi vule ,
        kolik jich bude potreba.
        Vsichni milovnici voleb se muzou tesit ,kolik dulezitych procent
        ziska nejaka strana..A kolik jina..
        Kde sou ty divaci udesne nejchytrejsi , sahodlouhy kritici ty blbosti v CT a ctenari novinek.
        A voni ty husiti si tenkrat dali ty vozy uplne dohromady..
        Vlada krizaku zase dneska taky.

        Na rozdil vod Mistra Jana z Husi s tou jeho pravou pravdou , zadnyho toho Vatikanskyho parasita ty husiti nechteli. Ani videt ,ani slyset.
        Mistr se vykecaval v Kostnici a voni si vzali do ruky cepy a zadnej akademik
        mezi nima videt nebyl..Aby mezi zenama detma mlatil krizaka..
        To je dodnes problem..Kdyz prislo na vec ,vzdycky nekde zaostali..
        Mezi tim si tu celou historii ty zubozeny , zpotvoreny akademici,
        /zatim u tech mensich korytek , chteji vzdycky ale ty nejvetsi /
        v pracovnach upatlali k nepoznani a vyucujou ty poucky.

            1. Diky , vzdycky sem si pral aby moje prispevky necetli ty nejchytrejsi.
              Luza krici vzdycky zakazat to se nam nelibi , ty nazory,
              ale neumi ani rict co se jim nelibi..Nevedi si s nim arady.
              Opici se jenom po vlade. Zakazovat ,umlcovat. Krici a krici..
              Otroci verne napodobuji sve otrokare.
              Nabodenirky ,interpunkci , ucitele a jejich ucitelismus se mnozi.
              Nejsou tupci ani schopni pochopit funkci jazyka a jeho vyvoj.

              1. Onanym.
                Ale zlatíčko. Vás nikdo nezakazuje, vás ji přeci jen nikdo nevšímá. Já sice chápu, že někomu se to plete, ale věřte nebo ne – není to totéž.

          1. Už i tak produkuje paw naprostý myšlenkový chaos, přičemž absence diakritiky to jenom umocňuje.
            Práskne svou hromadu i tam, kde by se mohla rozběhnout rozumná diskuse.
            Jeden takový kus, pod třemi nicky, stíhá kompletně rozbourávat jakýkoli náznak diskuse na webu D-Fens.
            Zajímavé na tom je, že ten z D-F, je politicky korektní:
            Jakmile si tam začnou přizvukovat vlastizrádci, náckové a podržtašky pětikolky, drží se zpátky.
            Dají se tam najít i zajímavé perly z opačného gardu. Vědět o tom webu Stříž s Fremrem, vyřádí se tam doživotně.

      3. Mestaci za Karla si poradne nahrabali , az si troufali v zajmu cizaku,
        Vaclava svrhnout. Akademici vod nich placeny se snazili, aby neprisli vo koryto a penizky vod nich..
        Zizka s nima mel zatocit. Asi nebyl v nejlepsi situaci..
        Byli kudla do zad. Tu si my Cesi nedovedem vodpustit, v prubehu staleti ,
        potom v 38 dalsi dalsi v 68 a neni vo ne nikdy nouze.

          1. Nenavist za nabodenicka je vskutku kolektivne ,trambusove , bizarni.
            Uz sem je rozbesnil ,poucky a poucovani nestaci ,tak pouzivaji ,agresi nabodenickovych vedomosti , vod ucitele ,
            asi paty vobecny..Cist nechteji to spatny , ale musi , vo toho se nikdy nevodlepi..
            Vzdycky se vodhali co v nich je..

  18. Zdravím Vydláku,

    Ta myšlenka, že „sudeťáci“ se stanou tou silou co udrží „liberální“ demokraty u moci v ČR mě napadla dnes kolem oběda. Bylo to poté, co jsem viděl post MAP že „zjednodušili“ administrativní postup pro korespondeční volbu.

    Za co že bývalý ministr Herman dostal „sudeťáckou“ nejvyšší cenu? Jenom za jeho proslovy na srazu „landmančaftu“ to určitě nebylo 🤷🏻‍♂️🤔
    https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/daniel-herman-prevzal-nejvyssi-vyznamenani-sudetskych-nemcu/r~0c209e6ae70a11ebbc3f0cc47ab5f122/

    1. Potomkum Pomoranu, Obodritu, Srbu, Chorvatu, Luticu a dalsich vyhnanych, ci umucenych bratru okamzite priznat nemecke volebni pravo!
      A kdo ze to je ten potomek byvaleho Lutice?
      Na to znaji odpoved genderova studia: Luticem je ten, kdo se Luticem citi byti!

      1. Odpověď je jednoduchá!
        Volit by mohl u nás pouze ten, který u nás platí daně a je jedno kde bydlí! Někteří Češi by tak ztratili volební právo.

        1. To by nemohli volit studenti ani důchodci, ženy na mateřské, nemocní, nezaměstnaní, invalidi, zato mraky cizinců ano. To mi nepřijde jako dobrý nápad. Navíc i to je protiústavní.

          1. Re: Tymák…

            Kdo vám to nakecal?
            Studenti, důchodci, ženy na mateřské, nezaměstnaní, invalidi – ti nechodí nakupovat a neplatí DPH?
            Spojil bych ještě placní daní s trvalým pobytem v ČR – třeba takových 18 let.
            A problém je vyřešen.

        2. Ono by možná stačilo, kdyby byla uzákoněna exkluzivita českého občanství a volit by mohli pouze občané.

          Pokud chce mít někdo jiné občanství než české, ať si ho má – ale ať se vzdá českého. Pokud tady chce žít, může tu mít třeba trvalý pobyt.

          Historický precedens by tu byl – po rozdělení Československa si musel každý vybrat, nikdo si nemohl nechat zároveň obě občanství (a ranaři typu Egona Bondyho nebo Petra Uhla si myslím natruc zvolili to slovenské – fanfaronské gesto, které nic nevyřešilo, ale aspoň se z toho neposrali…). Pokud jsme „hodili přes palubu“ nám nejbližší, tak nevím, proč bychom měli tolerovat různé světoobčany tu s rakouským, tu se švýcarským, zejména pak s emerickým či izraelským občanstvím (o německém nemluvě). Výjimky nepřipouštět.

          1. Volební právo, placení daní, státní občanství…

            Jaké to nádherné hračky, jež globální parazit postupně rozdal svým poddajným, vždy zaobalené v úhledných balíčcích s barevnou mašlí.

          2. To už existovalo ve starověkých Athenách (kdy panoval obecný konsensus, že demokratický režim existuje hlavně proto, aby se zabránilo tyranii, dejme tomu že i kolektivní tyranii, například tyranii nějakých partajnických mafií). Metoikos.
            Samozřejmě nutno přihlédnout k tomu, že volit a být volen (losovat a být vylosován) tehdy nemohl otrok či žena.
            Volby dle majetkového censu (timokracie) existovaly ještě předtím, např. za Solona….ale i hodně hodně let poté, například za slavné britské imperialistické parlamentní timokracie (do našich časů se zachovala Sněmovna Lordů, také timokraticko-monarchistická manýra nudící se šlechty).

            Timokratická forma vlády je pro Evropu vládou tradiční, tu je zřetelná a zjevná, jindy je mafiozního charakteru – tedy všelijak kamuflovaná, skrytá…
            Je Evropskou Hodnotou. 😀

            „Přestaňte si probůh, cenit hmotných statků, přestaňte ze sebe dělat otroky nejprve svých věcí, a posléze – v zájmu těch věcí – též otroky lidí, kteří by vám je mohli opatřit nebo odejmout.“
            „Kéž by byli jen tyranové a nikoli ještě jejich komorníci! A jak najednou člověk zmoudří, když ho císař učiní třeba jen dozorcem nad svým nočníkem.“

            Zdroj: https://citaty.net/autori/epiktetos/

  19. Dnes to neni, jak to bylo.
    Tehdy existovala vira, cirkev a moralka a bylo co a jak reformovat.
    Dnes neni nic takoveho, zijeme v liberalnim progresivnim svete bez moralky, viry i zastitujici organizace (nemusi to byt hned cirkev).
    Reformovat neni co a na zelene louce nic postavit nelze, nebot nikdo nevyda stavebni povoleni. A kazdy pokus o stavbu obce podlehne demolicnimu vymeru ze strany nejen neziskovek, ale i samotnych spoluobcanu (extremisty a ruzna Fica tu nechceme!).
    Navic vetsina ani nema zajem, tem staci tydenni navsteva chramu boha Lidla se zpovedi u kasy a obcasne ocisteni od hrichu podbriskem, tim je moralce udelano zadost.

    1. Vždycky se dá něco udělat, jen se musí doopravdy chtít. Mimochodem, tzv. neziskovky budou vykřikovat přesně do té chvíle, dokud bude za co. A ono celkem brzy jaksi nebude.

    2. Reformovat není co? Málo si všímáte. V našem vzácném parlamentu probíhají reformy kontinuálně už 33 let a pořád nejsou hotoví. Ba právě naopak, tempo reforem se , zdá se, stále zrychluje!

      Mimochodem, už 33 let – to by mohlo něco naznačovat…

    3. Musímeť reformovat člověka, neboť žádné století mu ještě nerozumnělo doteď jako nyní toto pod zaštiťující organizací WHO.
      Zreformovat člověka vytvořeného, jak by se řeklo nepovedeného, na člověka vyzkoumaného, tudíž řečeného fyzického.

    4. Morálně rozhodnout umí i některá zvířata, na základě pudů.
      A tak i mnozí lidé dokážou, bez toho aby patřili k nějaké církvi, při užití rozumu, mozku….dokážou morálně rozhodnout. Nejen ve věcech svých, ale i v záležitostech týkajících se jiného člověka, jiných lidí. Zapotřebí je zde zejména vzdělanosti, humanismu , empatie ….

      Trošku OT.
      Transibiřská magistrála vznikla (v tehdejší podobě, poplatné tehdejším znalostem a dovednostem) za samoděržaví. Trans Irácko-syrská neexistuje, v nějaké podobě, která by zvádla skutečně masivní dopravu kontejnerů, cisteren apod. Za éry Průmysl 5.O plus AI.
      Nebylo napadení a rozvrat Iráku a Syrie v souladu s dlouhodobým plánem, jak posléze při pomoci jemenských kmenových vůdců (Suez, “ ruské“ obchodní trasy…) oslabit dodavatelské řetězce směřující do teoreticky (zatím čistě teoreticky, klíny se daří vrážet) slovanské Evropy ?
      Cui bono ? Někomu určitě, ale komu ? Všem těm, kteří investují mimo svůj dvorek, sousedův dvorek, společný státní dvorek apod. ? A třeba i do nesmyslných (jak pro koho !!!) válek ?

    5. Stridor.
      U nás na archeologii se na podobnou poznámku, jakou uvozujete svůj komentář, reagovalo „nezapomínej na tabulku.“ To je takový archeovtípek. „Co bylo na nejstarším psaném dokumentu? Stálo tam – již není, jak bývalo“ 😎

  20. Ono ta vlastně není OT.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Ted-jsme-se-fotili-Kde-je-Deborah-Biden-opet-vyvolal-pochybnosti-o-svem-zdravi-749431

    Tohle považuji za naprostý ROZKLAD.

    Člověk, který by měl být hlavou KoZa a dávat palec na nejzávažnější osobní rozhodnutí o bytí a nebytí miliónů, zřejmě neví kde je, lidé v jeho hlavě se smíchali s těmi přítomnými. Kdo za něj vládne? Tenhle pán už na utváření strategií a jejich posuzování nemůže mít vliv.

    Ten samý problém mám, když sleduji výstupy Laenové. Ta pani by si měla pěstovat tulipány na zahrádce a ne se srát do řízení světských záležitostí.

    O to víc je situace nebezpečná. Tihle nemají a necítí z různých důvodů osobní odpovědnost. Jako ji třeba cítil Kenedy a Chrusčov. Protože na to mentálně nemají.

    Mají na to mentálně ti, co stojí za nimi?

    ŽIJEME VELMI NEBEZPEČNĚ.

    1. Admirále, je už úplně jiná doba než ta Chruščovova a Kennedyho. Tito současní představitelé jsou jen loutky. Spíše bych se podivoval nad lidmi, kteří v ně věří.

    2. Ti, kteri tomu sefuji, se tim uz ani netaji a nepovazuji soudneho cloveka ve vedeni statu za podminku.
      Kdyz muzeme byt chovanec chranene dilny Cemper verejnym arbitrem pravdy, proc by nemohl byt senilni starec prezidentem?
      Tohle je opravdu na obligatni popcorn.

    3. Ti, co stojí za loutkovým bidetem a kočírují ho, na tom brzo budou mentálně na štíru. Jinak to ani není možné.
      Páč to musí být strašná, ale opravdu hodně moc strašná fuška toho pobóchanýho dědka nějak ukočírovat.
      Den ode dne horší a horší a naděje na zlepšení veškerá žádná (říká se, že naděje umírá poslední, ale v tomto případě to neplatí, jelikož už dávno umřela.)
      Volby v jůesej s dědkem pomateným, to bude velkej kabaret.
      Těším se, jak o tom budou referovat naši oficiální jedině pravdomluvní pisálci.

      1. Nedrete se lidi s tim , usak si dovezl miliony novych volicu a ma to zase vyreseny..
        Nevyhovujici volici dostanou jako darek , nejakou tu valku s povinosti se dostavit ,
        aby neprekazeli..Aspon vo tom kazdej mluvi.
        Ukr nechce zpatky na U. ,polak vetri a snazi se zmizet a pisou ze , prchani
        z ty zeme na strednim vychode se taky siri..
        Vsude lepsi , kdyz se vzdycky najdou ty ochotny, co davaji a treba by se rozdali
        ale ne ze svyho.

    4. To přece také není žádné nóvum v historii. „Vládli“ už i naprostí šílenci, totální slaboši nebo úplní retardi, a vždycky se našla nějaká šedá eminence, která to ráda dělala za ně. Jen se tak nějak nikdy nejednalo o žádnou demokracii, tak si nějak nedělejme iluze, že my jsme v ní snad někdy žili. Jen to mělo na sobě takovou vinětu, ale v láhvi místo archivního moku byl vždycky jen více či méně zapáchající ocet vyrobený z nejlevnější a dosti nahnilé břečky.

    5. Admirále – život je přeci smrtelná choroba, přenášená pohlavním stykem. Bezpečí je vždycky přechodný stav! Jako admirál si snad poradíte s nějakou tou bouřkou, ne?

  21. No koukám, že Daniel Sterzik – Vidlák začíná psát opravdu dobré eseje. Kloboučkem si boty ometám!

    Ale abych nebyl patolízal – mi se nezdá to podobenství o dřevorubci a jím znásilňovanou dceru.
    Myslím, že my do toho nevidíme a tak to mohlo být nějak jinak. Zarazilo mě, jak se toho soudního případy rychle a zběsile chytla média a politici. Tu holčici někdo navedl nebo je tak naivní? Matka o ničem nevěděla? Proč odmítá hovořit s novináři? Proč se dívka pokusila o sebevraždu po vynesení rozsudku? Nic vlastně nevím, ale něco mi tak dost smrdí.

    Lidu se předhodí „hluboký lidský příběh“ a lid ho přemílá – a důležité věci jdou stranou, třeba korespondenční volba.
    Nic by se nedělo, kdyby se nespěchalo ji uzákonit hned, do příštích voleb. Kdyby to bylo uzákoněno až po nich, tak by se asi nadávalo, ale nikdo by se nepokoušel (úspěšně) překonat řečnický rekord Fidela Castra.

    P.S.: Ten Tomio Okamura dokáže zastavit své ledviny?

    1. Svým způsobem, je ten případ údajně znásilňované holčiny precedentem.
      Soud tím rozsudkem mj. řekl, že z biologického hlediska už to není trestné.
      Sociální hledisko toho činu, už dneska zřejmě nikoho nemá zajímat.
      Základy, jako rodina, její postuláty a staletími prověřená tabu, jsou úspěšně bourány nejen tímto rozhodnutím, ale i zobrazováním nejrůznějších úchylek pod legendou, že jde o normální věci.
      To pokládám za nejhorší zvěrstvo, které se mohlo stát.
      Dva buzeranty, v posteli se muchlující, černého a bílého, zatím polooblečené a ve videoklipu Mirai, pouštěného několikrát denně na Déčku a TV Seznam.
      Hromadný sdělovací prostředek říká: Mrdání černochů do prdele a zobrazování této činnosti dětem, je ode dneška normální, rozumíte?

      Něco mi říká, že právě tímto precedentním rozhodnutím, se vytvořila „mezera“ pro zatím ještě nerozšířenou, ale jinde stále hrdelně trestanou činnost.
      Zajímavé také je, že se o celém případu nedá dohledat dost na to, aby bylo možné si vytvořit jednoznačný názor, podepřený Ústavou i rozhodnutím soudu.
      Zatím okolo toho řvou pořád ti stejní, tvitroví bojovníci za cizí práva, kteří na druhé straně nechávají na pokoji zvěř, jako je Novotný.

      1. Maně si vybavuji jednu holčinu, co zneužíval otčím už tak od 14 let a to dokonanými sex. styky. Pánové, vy, co to berete na lehkou váhu neboi to případně zpochybňujete, vám bych nakopala prdel okovanou botou.

        Co se nepravdivých nařčení týče,. nejsme v USA. Máme tu způsoby, jak to potvrdit, resp. s dostatečnou pravděpodobností potvrdit. No a tady si to ptrý ten zvrhlík i natáčel. Co za důkazy ještě chcete???

        Je mi z vás všech šoufl.

        1. Já souhlasím s Vámi i těmi, kteří píší, že tu něco strašně smrdí. Pokud jsou opravdu důkazy, neexistuje aby dostal podmínku. Proto asi někteří, při zkušenosti s našimi méééédii, přemýšlejí kde je skutečná pravda. Nemyslím si, že by tu byl jediný člověk, který by omlouval člověka, sexuálně zneužívajícího dítě.

        2. Neviděl,. u soudu nebyl, ale vzpomněl jsem si na dívenku, které obvinila svého otce podle návodu své matky a zničily mu pověsti kariéru. Pak se sice ukázalo, že to nebyla pravda, ale dílo už bylo dokonáno. Matce ani dívence se dostalo napomenutí. Otec se musel odstěhovat.

          Pokud jsou důkazy opravdu nezvratné, je to na potrestání, případně zbavení funkce soudce.
          Na rozdíl od vás, katango, jsem nedůvěřivý na všechny strany. Uvidíme.

    1. Jsem se dočetla, že jí táhne na sedmdesát, tak třeba odejde na zasloužený odpočinek 😉
      „Já jsem prožila půlku života v totalitě a vím jaké to je, když máte jednu oficiální doktrínu, jednu… Zbytek nebudu kopírovat, je to z PL

  22. Je to Boží muž !! Hodím mu do kádě knížku 🙂 Akorat by nemel zapominat, ze naposledy bojovala ceska armada na Bile hore. Co bylo zoldaci Moravskych stavu. Kteri byli Nemci 😀

    1. Dobře bojovali i naši legionáři v Rusku a nejen v Rusku.
      Dobře bojovali i naši piloti v Anglii (jak se později ukázalo platili jsme ten boj za královnu naším zlatem), dobře bojovali i naši vojáci pod Ludvíkem Svobodou.

        1. Obávám se, že jste se sekl i s dobou, ale hlavně relevance tu chybí určitě, protože jak legionáři, tak piloti i Svobodova armáda si vydobyli respekt v těžkých bojích.

      1. Legie a piloti bojovali v ramci cizi armady, ci alespon za jeji plne tylove podpory.
        Pro Cechy neni odpor ani boj problem, nedokazi si ho ovsem sami zorganizovat.
        I bratr Zizka byl organizovan cirkvi, ktera mu zadala strategicky ukol (Hus) a castecne i ukol operacni (krizove vypravy).

      2. Bojovali, nevěděli za co
        Obě světové války spáchali kosher banksteři, majitelé Švýcar, i té padlé Malé británie s loutkovou degenerátskou famílií a Fašistických států amerických. Desítky miliónů blbců se vraždilo mezi sebou, podle scénářů Morganů, Rockefellerů, Warburgů a podobných ksindlů.

      3. No k těm legionářům. Zkuste si přečíst Gornostaj od Václava Kaplického, ano toho , co napsal i Kladivo na čarodějnice. On v těch ruských legiích byl.
        Bylo to svého času ke stažení na ulož to, ale jestli to je někde jinde nyní, nevím.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *