22 listopadu, 2024

Předměty doličné…

Přátelé, říkám to nerad, ale tento týden jsem se dopracoval k naprosto stejnému pocitu jako na podzim 2021, kdy jsem začal psát o tom, že na Ukrajině jsou splněny všechny podmínky pro válku. Navzdory tehdejším odborníkům, kteří tvrdili, že se to nestane. Můj pocit tehdy pramenil z toho, jak se na Ukrajině takřka ze dne na den změnily mediální narativy a zakrátko jsem je slyšel z úst mých příbuzných, kteří tamní televizní kanály konzumovali.

Najednou se tam totiž válka stala přípustnou a vlastně žádoucí a zřejmě i v Rusku se dopracovali k názoru, že do střetu s Ukrajinou (a NATO) prostě půjdou bez ohledu na následky.

Dnes mám naprosto stejný pocit ze změny mediálního narativu u nás. Najednou se začalo mluvit o vyslání našich vojáků na Ukrajinu… samozřejmě tam budou jen dělat výcvik, či tak něco. Začal to prosazovat Macron a i když to další politici odmítli, ukázalo se, že existují mapy a plány na rozmístění těchto vojáků. Od té doby všichni Alexové Švamberkové a ostatní vojenští analytici mluví o tom, že NATO je na nukleární válku vlastně dobře připraveno.

Jsou to ti stejní analytici, kteří poslední dva roky bagatelizovali sílu ruské armády a pokud na to někdo upozornil, nálepkovali ho jako kolaboranta.

Stále víc se mluví o tom, že je lepší jít do války teď, než Rus ještě více zesílí. To jsou mimochodem stejné argumenty, které měl Hitler, když připravoval plán Barbarossa. Zaútočit co nejdřív, než Stalin dokončí přestavbu Rudé armády. Zaútočit, než Rusové dobudují průmysl a obranné linie.

Američané z konfliktu dokonale vycouvali a vůbec bych se nedivil, kdyby se s Rusy rámcově a přes prostředníky domluvili, že případné atomovky budou lítat jen na evropská města. Pokud vůbec bude muset na atomovky dojít.

Političtí ratlíci v Lotyšsku či Estonsku už štěkají na plné obrátky a člověk z nich má pocit, že válka už vlastně začala.

Před dvěma roky Jana Černochová „zpražila“ senátorku Hamplovou, která se ptala, proč naše armáda necvičí Ukrajince na Ukrajině. Prý by to bylo zapojení do konfliktu. Jsme o dva roky dál a žádné mééédium na tento rozpor neupozornilo. Ani Jana Černochová tento předmět doličný vůbec nevytahuje, mlčí a vlastně s vysláním vojáků počítá. Ne, nepůjdou na Donbas. Budou Ukrajince cvičit ausgerechnet u hranic s Běloruskem. To není zapojení do konfliktu…

Tohle je první předmět doličný.

Zdá se, že jsme se vůbec nespletli, když jsme před rokem varovali, že Petr Pavel nás zatáhne do války… že tento prezident bude mobilizovat. Před rokem se nám pošklebovali, jak jsme hloupí a teď už se o tom naprosto otevřeně mluví.

Jako by naše věrchuška věděla něco, co my ještě nevíme. Jako by věděli, že ruská armáda se brzy pohne výrazně vpřed. Jako by věděli, že Ukrajina opravdu mele z posledního a stane se něco, co vše rapidně posune. Jako by věděli, kam doopravdy může ruská armáda dojít. Jako by věděli, že se už brzy někde v New York Times zveřejní skutečné ukrajinské ztráty a bude to šok.

Nemohu si pomoci, ale podle mě je v kuloárech už rozhodnuto. Vojáci na Ukrajinu půjdou. Mobilizace bude…

Jediné, co nevím, jak se na to bude dívat Putin… Bude to pro něj zapojení do konfliktu? Bude to brát jako důvod k otevření nukleárních raketových sil? Je domluvený s americkým deep state, že nechá na pokoji Chicago a oni nechají na pokoji Moskvu? Je připraven udělat nějaký demonstrativní jaderný úder na bezvýznamného člena NATO, třeba Estonsko? Nebo na Kyjev? Nebo na Prahu, když ho ten Fiala tak nějak sere?

Postupně o tom budu psát víc, teď si teprve třídím myšlenky a dávám si dohromady souvislosti, ale mám pocit, že začátek Třetí světové války už není v našich rukou. Naše pravda z Hradu a láska ze Strakovky se už rozhodla. Teď záleží, co si o tom bude myslet nepřítel. Ale evropští vojáci na Ukrajinu prostě půjdou.

Koneckonců, deník Echo přinesl zprávu, že kromě SPD, jsou všechny sněmovní strany pro debatu o našich vojácích na Ukrajině. ANO (ústy svého místopředsedy) také. Ale je to prý jen jeho soukromý názor… Předmět doličný číslo dvě…

Pevně doufám, že se tentokrát mýlím.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.

391 thoughts on “Předměty doličné…

  1. Ked si to v 2011 isla EU, teda GB a žabožruti rozdať s Kaddafim, tak im po 2 tyzdnoch dosla komplet municia a keby strycko Sam im neprišiel expresne zachraniť prdel, tak by utrpeli kolosalne fiasko. A to mali vtedy armady v ovela lepsom stave ako teraz a nedokazali potazit ani Lybiu. Tam mam strach, že by teraz niečo zmohli proti Rusku. Lol ! Makroňa bud drží deep state za gule, alebo mu kompletne jeblo!

    1. Nacista si myslí, že plukovník Kaddáfí, který vždy měl nacistovy sympatie, nebyl žádné ořezávátko.
      Proto musel umřít, jakýmkoli způsobem. Byla mu nakonec vyvražděna i rodina a nejbližší přátelé kteří by jej mohli pomstít – až tak se plukovníka báli..
      Libye je rozmrdaná tak, že ji už nikdo nedá dohromady. Přitom to byl plně funkční stát s veškerou infrastrukturou, ale smůla pro Libyi byla v tom, že vykazovala některé znaky socialismu – kdo jste nečetli plukovníkovu Zelenou knihu, tak doporučuju.

  2. Vždyť jste byl , vidláku, mezi vybranými na školení U Václava Klause a jeho slepého střeva, jste to nepochopil? Všichni tak krásně mluvili, bez hrubek. A zase nic.

  3. Řeknu to takto. Vrchnost přinutila lidi odejít ( dobrovolně , demokraticky ) ze svých pozemků aby pozvedli kulturu města. První politický pamflet zněl, pomohli jsme ubožákům slézt ze stromů. Po vyhraných volbách zapřáhli stromové lidi do výroby plechovek a sklíček a k řízení výroby vymyslela strukturu pyramidy, aby se lidi nikdy nenudili. Nejlépe umějí řídit lidi, kteří vnímají stromové lidi jako stádní dobytek. To se pozná vždy, když promlouvají ke stromovým lidem ve svých kulisách. V zádech je jistí velká kni-hovna , více regálů a více tlustých knih, znamená větší moc.

  4. Ale toto je opravdu krásné, když to položíte pod sebe :
    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-papez-ukrajina-by-mela-mit-odvahu-vyvesit-bilou-vlajku-40463653
    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-vatikan-zehli-papezovo-vyjadreni-o-bile-vlajce-na-ukrajine-40463693
    Prožidovský a proruský nacista žasne nad vizionářskými schopnostmi některých kolegů diskutérů!
    Tohle by potřebovali umět nacisti!
    Ale ani nacisti nejsou takové kurvy, jako pisálkové Novinek, kteří to klidně srolují pod sebe, ani se nezastydí a zítra to třetím článkem zatlučou, že to papež vůbec neřek!
    😀

    1. Tecočampe, píšete, že jste prožidovský a proruský nacista, přiznám se, že se v tom nevyznám, matení pojmů nebo něco jiného? Mně to přijde, že si odporujete. Něco mi říká, že tenhle stajling není od stalinistů ani hajlistů. RAmcha se vás vidí. 😉

      1. Prožidovský a proruský nacista žasne, jaký politický kapitál se dá vymlátit z obyčejné kuřby.
        Tohle dokážou jedině Židi, proto je proruský nacista i silně prožidovsky orientován 😀

          1. Ty by sis nenechal vyhulit od tehdy celkem pohledné stážistky – a ještě z toho po zbytek života těžil?
            Prožidovský a proruský nacista jo! V jeho nejlepších letech, by nácek snesl přeblafnutí klidně i každý den 😀

          2. Otazka jednoducha , nejdriv komu patri Ukrajina, a potom ale,
            kdo jinej a vzdycky jinej , ji musi branit. Obeti vzdycky spousty.
            A papez je jen nastroj na „naklepavani rizku“.

            1. Dale , kdo se neustale stara , zajima , dopodrobna diskutuje ,
              protestuje a provadi vsechny dalsi cinnosti ,opozici predstira , jen snazive napomaha u nas rizenymu chaosu ze zahranici vedenymu.
              Na upravu psychiky kazdeho , trauma a jine poblemy zaucelem ovladani vetsiny az do konce.
              Hromada hnoje s velkou hysterii lepsi a dulezitejsi pro ne ,
              nez blokada dovozu nekvalitnich potravin k nam..

  5. Děkuji Vidlákovi za dnešní článek.
    Pročetl jsme celou diskuzi a moje otázka logicky zní:
    Kolik z Vás zvedne zadek z gauče a půjde protestovat proti válce, třeba jako my v Brně každý pátek? Nebo jste jen tlachalové, ukrytí za svoje nicky.
    Já aspoň vystupuji pod svým skutečným jménem.
    Vidláku, budeš v pátek stát v Miroslavi se svíčkou, nebo se přidáš k nám v Brně?
    Nemáš to daleko…
    A čekám, jak se do mě pustíte….

    1. Prožidovský a proruský nacista si myslí, že tahle vlčí sveřepost nedává vůbec žádný smysl.
      Nicméně nikomu a ničemu to neškodí, takže nacista uznává svobodnou vůli úplně všech svítičů, kolik jich v České republice je.
      Nacista si o tom vystupování pod skutečným jménem myslí své – a rozhodně to nebude v digitálním světě napodobovat.
      Nácek si taky myslí, že o tom zmíněném tlachání, by se dalo sáhodlouze diskutovat.
      Přičemž by mohl pan skutečný Řezníček, v té sáhodlouhé diskusi, velmi brzy přijít o všechny chatrné argumenty. O kterých si prozatím myslí, že jsou zcela neprůstřelné.
      Ale to je osobní názor jednoho prožidovského a proruského nacisty, který není třeba brát vážně – jen tlachá.

    2. pane Řezníček, jakkoliv je vznešené vystupovat pod osobním jménem, nepohrdejte těmi, kteří si to nemohou dovolit. Ne, snad pro nedostatek osobní statečnosti, ale proto, že by pak nemohli přinášet INTEL nebo pomáhat finančně či jinak. Možná ne viditelně, ale o to účinněji.

      Kromě toho, bude-li Vaše antisystémové působení nějak účinné(?), vystavujete nejen sebe ale i své blízké skutečnému riziku. Nejen Vidlák už ví, jaké to je utkat se s liberální soldateskou, od různých cemeprů, hrebenárů, novotných po moláčky a jiné takzvané novináře a zmr6y, prostě libtardí lůzu, v osobním i pracovním životě.

      1. Je zajimave, jak nektere lidi stve anonymita. Bez ktere by tyto diskuze ani nebyly… Nechapu. Ostatne, i Vidlakovi trvalo nekolik let, nez se odvazit psat pod vlastnim jmenem…. Ted ho uz chrani notorieta.

  6. Válka proti lidstvu
    O pravdolásku zde nikdy nešlo.

    O přírodu zde nikdy nešlo,

    vždyť kvůli větrníkům a solárním panelům jsou likvidovány miliony hektarů lesa, včetně dosud chráněných území a vzácných živočichů.

    Větrná energie poskytuje méně než 5 % světové energie a solární jen 1 %. 

    Energetická účinnost „Well-to-Tank“ (od primárního zdroje energie po elektrickou zástrčku), při zohlednění energie spotřebované při výrobě a distribuci elektřiny, se odhaduje na přibližně 37 %.

    Elektrická auta, solární panely a větrníky, nejsou „zelené produkty.“
    https://necenzurovanapravda.cz/2024/03/agenda-2030-valka-globalistu-proti-lidskosti-zahrnuje-valku-proti-zemedelstvi-a-mistni-potravinove-bezpecnosti/

  7. Vzkaz pro všechny libtardy pohoršené papežovými posledními výroky: členové vaší pětikoalice se zasloužili (v čele tehdy s Kalouskem) o církevní restituce pro papežem vedenou katolickou církev a třicetileté zdržení odluky církve a státu. Jestli se vám něco nelíbí, vytáhněte na pětikoalici.

    „Poslanec Miroslav Kalousek: Děkuji za slovo. Dovolte, abych konstatoval, že hlasování bylo legitimní a demokratické a výsledek je zcela jistě platný. To ještě neznamená, že bude sloužit k hrdosti České republiky v její historii. Přes to, jak to dopadlo, si dovoluji vyjádřit neotřesitelné přesvědčení, že pravda a láska stejně zvítězí nad lží a nenávistí. (Smích zleva.) A na tom seznamu lži a nenávisti budou vaše jména na věky, kolegové. Blahopřeji! “

    https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=69585&l=cz
    https://www.psp.cz/eknih/2017ps/stenprot/028schuz/s028139.htm#h99

    1. co my víme, třebas stopnou a zruší to Kalouskovo “ vracení „církvi. Každé usnesení se dá zrušit, stejně jako smlouva. proč jinak si myslíte, že se zase dal na politiku. Má víc informací než my.

    1. Prožidovský a proruský nacista říká:
      Takhle má vypadat pořádná propagandistická rachota!
      https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-byli-jsme-uvnitr-mesta-casiv-jar-na-ktere-se-soustredi-brutalni-rusky-utok-40463572
      Hlavně ty vlaječky do popředí fotky! Za slíbený žok prachů to musí nějak vypadat!
      Co na tom, že klimošky, satelitní antény, ale i klepače koberců, nejspíš nepřijdou o nátěr a komplet nezreznou jen za jednu tamní sezónu, že?
      To město je komplet prázdný, nebo z 99% vylidněný už nějaký ten pátek – a není to rok, ani dva.
      Paní Klicperová nám lže, jen se jí od té propagandistické huby práší. Tuhle postavu budu sledovat, protože to její probuzení bude nesmírně zajímavý.

      1. Zajímalo by mě propagandistické pozadí tohohle rozhovoru na DVTV: https://www.youtube.com/watch?v=j8MrEPrv0E8. Protože si nemůžu pomoct, ale člověka, který válčí sedm let a údajně se plazil mezi hromadami mrtvol, si tak nějak představuji jinak. Rusové válčili necelých pět let a ti, kteří měli to štěstí, že prošli prakticky celou válkou, vypadali trochu jak starci. Tenhle týpek spíš vypadá jako nějaký najatý neziskovkář, herec-amatér. Nemůžu si pomoct.

      2. K vaší otázce , co s kukinami.

        Mně se osvědčila kombinace
        https://github.com/gorhill/uBlock#ublock-origin

        https://webextension.org/listing/javascript-toggler.html

        Lze přidat do prohlížeče přes Správce doplňků.
        Javou se vypne načítání veškerého balastu, ale mnoho stránek jej vyžaduje z nějaké neomezené (***) , při nutkavému chtíči balastu, zapnout. Ublok nenačítá stránky ( snaží se). Ukazuje kolik vší je na které stránce nelapeno. Tak snad to pomůže.

              1. Hm, jsem to psal pro Tecočampa, kerej si toho ani nevšiml.

                Obecně Android atd. je vlastně sklízečka dat aby to každý pěkně hustě zaplatil. To si tedy myslím.
                Tam jde o data. Například na youtube tam vidím 500 a více slídilských domén a to všechno jsou data, která někam tečou. Neuvěřitelné.
                Čím více dat posbíráte tím dříve vám dojde kredit. No ale jsou takoví co mají neomezené možnosti, no ale pro ně se tím zabývat nechci.

                Tady píšou , že by to mělo běžet pod Operou. Otázka je co ten Android pustí jako Operu.
                https://github.com/gorhill/uBlock#ublock-origin

                Nemám android.

                V zásadě velkou část, né-li celá, závisí od spouštění skryptů. Čili Java. Vypínat. Ale není žádný pohodlný čudlík. Musí se to ručně.
                V Čekolandu, kdo nemá javu je jako stromový člověk.
                Hlavním úkolem Javy je počítat a posílat data někam ani nevíme kam. Jsou stránky celé na Javě. To je po vypnutí prostě jen bílá plocha a kdo si to dobrovolně udělal, tak přichází o zájemce. Né všichni jsou vydlabaní čajovou lžičkou.

                1. Ale všiml, všiml a zapomněl jsem poděkovat – díky moc!
                  Všecky ty adblocky a ublocky znám, jejich problém je, že vám bloknou i některé formáty videa.
                  Javu mám vypnutou, co tenhle PC (Lenovo Thinkcentre) mám.
                  Běží to ještě na XP a bleskem, je to 100% stabilní, což je stále výhoda oproti W7-10. Pokud si doinstalujete příslušné důležité doplňky, fungují XP skvěle a riziko napadení je tak nízké, že nemám ani AV. Není ho třeba, pro XP už nikdo sajrajty nepíše 😀

      3. Jinak ty fotky u toho článku, prý „ukrajinský tank T64“. Nevyráběl se náhodou v Rusku? A ty jeho ilustrační fotky s kříži na předních blatnících a věží posypanou listím. Úplně vidím tu tetku reportérku, jak na obsluhu tanku volá: Hej, hoši, zakryjte něčím tu věž, ať nejsou tolik vidět ty hákáče!

        1. Vyráběl se v SSSR, jako spoustu jiného, ostatně i ta Gvozdika..
          Nacista nepochybuje, že některé části se mohly vyrábět v RSFSR a některé v USSR. Za časů SSSR se to moc nerozlišovalo.
          Utajovače UT-2 a UT-3 se taky ofiko vyráběly ve „Svazu“, byť jsme zhruba věděli (podle původních beden s díly), že ty podstatné věci chodily z Rigy (celé desky v epoxidu) a něco málo (často poruchové kódové přepínače) dokonce až z jakési krasnojarské řiti, kde by nikdo takovou výrobu nejspíš nehledal.
          Myslím, že ani nemuseli nic zakrývat.
          Zodpovědná propagandistka by fotku promptně upravila sama. Takto je upravených spousta fotek z fronty. Akorát myslím na Antivirus, ten má na webu pohromadě docela slušnou sbírku „předoperačních“, neupravených fotek origoš ukravínských fašounů, často i hajlujících 😀

      1. Nemejte ji to za zle.
        Americanum se (zase) podarilo postvat Evropu proti Rusku a ted se divaji z dalky.
        Takze Americka media jsou plna uklidnujicich zprav, ze USA se nemaji ceho bat, nebo moudry Biden by nikdy na Ukrajinu vojaky neposlal a Ruso tdy neprovokoval.
        Na jisty typ lidi tohle lhani funguje, protoze si nepamatuji zpravy z minuleho mesice.

        Jeste jeden dulezity duvod, proc maji Americane (a jejich media) duvod k radosti. Uz pred patnacti lety mi to na rovinu rekl jeden American:
        Jediny zpusob, jak vratit zpet americky sen je dostat svet do stavu v jakem byl ve zlate ere americkeho snu – v padesatych letech dvacateho stoleti.
        Vidlaci si jeste najdou v jakem stavu byla v te dobe Evropa, Cina, Japonsko, Rusko… Jinymi slovy konkureti USA, jak je minuly a pravdepodobne budouci americky prezident nazval.

        1. Vevča má samozřejmě pravdu 😉 – nenechme se strašit.

          Protože na Ukrajinu samozřejmě půjdou bojovat za vlast v první řadě místní/celoevropští/celosvětoví uprchlí ukrovlastenci, kteří tu v azylu (jako záloha) odpočívají a nabírají síly pro závěrečný vítězný boj.
          V médiích se to ovšem neventiluje, aby se to nedozvěděl Putin, protože by se mohl vylekat a v panice zareagovat neadekvátně… nebo tak nějak…

          Jistě nepředpokládáte, že by naše odpovědná elita vyslala do boje, který není náš, své vlastní občany, zatímco muži bojující ukrozemě by zde chodili do kaváren, diskoték atd. a koukali na zprávy, aby se přesvědčili, jestli synové českých matek se místo nich nechávají zabíjet s dostatečným nadšením a elánem.

          A v druhé řadě naběhnou do boje všichni ti dychtiví dobrovolníci/žoldáci/vysírači/váleční jestřábi/chciválkové/lipánci v blembáku/markétky ve vestičce/kabelkové leopardice/včetně flanela107… bojechtiví poslanci a poslankyně/senátoři a senátorky včetně jejich rodinných příslušníků (já vím, že ze zákona nemusej, ale co by neudělali – dobrovolně – pro zachování demokracie, že jo)… další adepty si doplňte.

          No a to by tak mohlo být všechno.
          Když vezmete takovouto sestavu ze všech nejbojechtivějších (nejen) evropských států, počínaje pobaltskými vymíráty, přes dudu, makrona a makronku, lejno atd., do léta mají ti zapřísáhlí lickoprávní demokraté vítězství v kapse.

          Anebo taky ne…
          Ale ubylo by tu válečných štváčů a možná by se tu postupně dalo i normálně dýchat a žít.

          1. Putin se jasně vyjádřil, že v případě útoků z KoZy pošle rakety tam, odkud se to řídí. A jmenoval Washington a Londýn. Ono se vyplatí poslechnout si a zapamatovat si, co řekně, protože nemluví do větru.

          1. Oni se tady pani domnivaji, ze americka alternativa je jina. Neni. Same straseni lidi. Akorat postradam kanibalismus. Jinak vsecko ostatni uz pristi mesic. Zacina to byt poradne odpudive… Jestli si myslite, ze na to nachytate normalni lidi, aby se k nam pridali, spis se pletete.

            1. Vám nehrozí, že v těch dálavách a při vašem zdravotním stavu, jestli jsem to dobře pochopil, nehrozí, že byste mašírovala do zákopů na UA. Ale tady se tahle hrozba řady lidí přímo dotýká. Buď osobně nebo jejich nejbližších. A vzhledem k tomu, co postupně vychází napovrch, je zřejmé, že konspirační teorie byly realitou jen s předstihem týdnů až měsíců. Nás opravdu ženou do válečného konfliktu.

              1. No stare pani ani Ukraci neverbuji. A o mem zdravotnim stavu vite hovno.

                Ano, je spravne, ze Vidlak pranyruje to, co se opravdu deje. Posilali tanky do valecneho mlynku, tak proc by se nesnazili posilat i lidi?

                Ale ze do toho micha panikarske kecy, to si muze strcit nekam. Samo o sobe to ma prece vahu.

                1. „A o mem zdravotnim stavu vite hovno.“

                  Slovník skutečné dámy… Nicméně o vašem zdravotním stavu tu nějaké informace prosákly, když se tu řešil ten váš článek o drogách.

                    1. Jsou to zdroje od vás. O vlastní konzumaci drog jste se tu rozepsala.

                      https://web.litterate.cz/pohadka-o-drogach/

                      A vaše fotka je taky zajímavá. Než začnete vyvřeskovat o mý fotce, pak vězte, že jsem standardní česká babča blížící se sedmdesátce. Akorát mám dlouhý vlasy.

                2. vevčo, nechci se přidávat do této až moc vypjaté a nepříjemně osobní přestřelky, ale chci Vám potvrdit, že to zde opravdu nevypadá radostně a že se obávám budoucnosti z úplně jiných důvodů než jsou Vidlákovy články. Připomenu ještě, že i sám Vidlák definuje svůj blog jako dodávání námětů k přemýšlení, ne neomylná fakta.

                  1. Tymak: ono to nevypada radostne nikde. A nemyslim, ze to, co rikam, je pravdou pravdouci. Kdyz mam pocit, ze se Vidlak toci neproduktivnim smerem, tak neco obcas reknu. Tot cele.

                    Jak se rikava, vic much chytis na med nez na ocet. Proc by meli lidi prejit k alternative, kdyz jim serviruje samy strach a paniku?

                    1. První odstavec souhlas.

                      To je hrozně těžké a na dlouhou debatu, ne psaním. Chceme někoho chytat nebo změnit tragické směřování státu ? Ano, musí nás být více, ale má cenu jít do změn s lidmi, kteří se chytli na med, jsou spolehliví a mají s námi stejný cíl ? Máme vůbec šanci něco měnit, když vidím totální netoleranci ke druhým u tolika lidí zde ? Já nevím, jen se ptám. A obávám se, že jsem ještě depresivnější než Vidlák. Každopádně jsem při večerním rozjímání ze svých myšlenek daleko pesimističtější, než když si přečtu Vidlákův článek.

        1. Aby to tady začalo hvízdat, dělá se pro to první poslední., to musí vidět i slepý. Co jsem já, nebo Vidlák, aby se to zarazilo? Jen doufám, že to začne tentokrát hvízdat i tam, kde se všechna tahle svinstva piklí.

            1. Což o to, my to víme, ale ví to i největší Američan všech dob důvěrně známý jako Bidet? Mám trochu pocit jakoby trošku tápal.

        2. Téda Vevčo, to Vás vážně tak štve, že jsme před Vámi nezcvakli kufry a probíráme různé možnosti obrany. NJN, na to si budete muset zvyknout.,Víte asi hodně lidí to tu čte a není marné aby věděli, že v případě nebezpečí jsou možnosti jak se chránit.Ať se Vám to libí nebo nee. Píšete o strašení bombama, hmm kdo pak asi – pustil ty dvě na Hirošimu a Bagasaki? Kdo má na svědomí –

          Letecký útok ze 14. února 1945 byl prvním větším náletem na Prahu za druhé světové války, zároveň byl nejtragičtější – civilních obětí bylo přes 700. Nejvíce zničená oblast byla od Palackého mostu po Vinohrady, náletu padly za oběť významné pražské stavby, jako např. vinohradská synagoga nebo Emauzský klášter.1. 3. 2023 – joo to byl omyl.

          1. Obrana proti nuklearnim bombam, Emo? Jooo, to urcite.

            Ano. Americka vlada byla a je smecka mafioznich sluzebniku a blbcu, kteri si do vlady prisli nahrabat. Je to u vas jinac?

            1. No nevím jak proti těm Vašim nejmoderněšjším, ale nás v 50 tkách ve škole učili co dělat, jak zasažení co nejvíc minimalizovat. Dělali alespoň něco jak lidi chránit. A že se to dá – je vlastně vidět na nynější podobě Hirošimy a Nagasaki. I když asi ty pokusné střelnice frantíkovské – měli jinší dopad na místníá. Ale to byli domorodci – na těch nezáleželo, že? Sorry – chodila jste asi do špatné školy a náslkedky přetrvávají

              1. Jo jo, pod Spilberkem komousi postavili par bunkru. To by brnaky ucite zachranilo. LOL

                Mimochodem, v Americe se v tech dobach deti ve skolach strasili tim, ze zazvonili, ze je jako jaderny utok a deti se musely schovavat pod lavici. Ti sami blbci, co se z toho nepoucili, dnes jedou po te same koleji.

                1. Prožidovský a proruský nacista říká:
                  V klidu, americká mládeži 😀
                  Bude tu lítat kdeco – facky, talíře i rakety – ale rychlé neutrony to nebudou.
                  Ty škodí i stovce nejbohatších lidí planety.
                  Proti nim stejně není ochrany a příčetní, jen trochu vzdělaní lidi, to vědí.
                  Pokud vás to neučili ve škole, tak je to otázka půlhodinky courání po internetu, abyste se dozvěděli všecko podstatné.
                  Jsme tak daleko, že hození zpět o celé jedno století a ještě kousek, bychom prostě nepřežili.

                  1. Myslim, ze ani atomovky. Z toho sameho duvodu.
                    Ve cryricitkach si mohli byt Amici jisti, ze se nikdo jiny nepusti do odvety. Situace je dnes hodne jina.

                    1. Vidíte Vevčo, jaký je mezi námi propastný civilizační rozdíl?
                      Já, jako ortodoxní prožidovský a proruský nacista, píšu úplně totéž (rychlé neutrony produkuje výhradně neřízená štěpná reakce), ale Vy jste to vůbec nepochopila.
                      Pak si máme rozumět v něčem jiném…

                  1. Nepovidejte. V cem? Ty vchody se budovaly az nekdy kolem sedesateho. maximalne koncem padesatek. Jsem pametnice. Driv tam nic nebylo. A kolik brnaku by to bylo zachranilo? Spis jen par papalasu, ne? Povezte.

                    1. No ty současné vchody se dělaly i později, když se stavěl Intr aby ulice kapku vypadala. . Původně tam byla jen ocelová vrata souběžná s hranou kopce, aby nevyčnívala. Sorry

                    2. A kolik obycenych lidi by to bylo zachranilo? Furt nesmyslne kecy o tom, jak se lidi muzou priparavit na atomovy utok… Schovte se pod stul, a uz nevylezejte, bu bu bu…

                    3. Všecky tyhle kryty byly na hovno.
                      Do některých se vrazily fakt velké prachy, ale ve skutečnosti všichni věděli, že ke skutečnému použití to má ještě sakra daleko.
                      Ledacos tam bylo až neskutečně odbyté, ve skutečnosti by to ty lidi uvnitř, ohrožovalo na životě – třeba některé dieselagregáty, to bylo až neskutečný. Některé byly po stavební stránce tak odfláknuté, že ten pobyt uvnitř, by ty lidi po výbuchu a tlakovce zabil možná spolehlivěji, než kdyby zůstali v betonovém podsklepení nejbližšího vhodného baráku.
                      V mnoha těch krytech -i těch lepších- jsem pracovně byl.
                      Z těch možná 50-60, co jsme s kolegy komunikačně zásadně „vylepšovali“, bylo opravdu způsobilých k použití možná tak 5.
                      Jak jsem psal – nikdo to nebral moc vážně, všichni viděli zpuchřelé gumy na maskách a všechno ostatní prošlé, skoro nic nefungovalo a nebyly tam ani zásoby paliva, ani vody, natož tak potravin.
                      Ve skladech CO byla situace stejná, bylo to jen předstírání nějaké činnosti, za kterou byli ti lidi placení a všichni se při tom tvářili velmi vážně.
                      Osobně to považuju za jednu z nejvíc průserových záležitostí socialismu, protože se v tom utopily spousty peněz i lidského úsilí, které ale nikdo nedokázal smysluplně uřídit k užitečnosti.
                      Sklady Javor, tou svou vojenskou výjimečností, jen potvrzují civilní pravidlo.

                    4. Teco – kompletně dobudovaný byl ten pod Petrovem. A pro vevču, jistě že by se tam nedostali všichni, ale domy od 50tého měly každy kryt, – voda sprcha, WC.s průduchy na druhý konec dvora.

                      No a že pro velen í – nedivte se někde museli mít operativní místo, kdyby bylo nejhůř/hasiči, obrana, spojaři.
                      Myslím, že z těch akcí Vačí domoviny v Japonsku bykli vyděšení všichni . Tose nám/Vám to včil kibicuje, ale v té době to nebyla žádná sranda.

                      Ostatně – v Praze jich mají mnohem víc, stačí zadat do vyhledávače.

                    5. Vy si Emo, porad namlouvate, ze sklep a vetrani vas zachrani od atomovky. Podle Japonska soudim, ze jedine, co zachrani, je vzdalenost od epicentra. Pokud tedy tech bomb neni vic… a vetsich…

                      Jestli prijde atomova valka, soudim: ze asi nejlepsi rada te tato: polib si prdel sbohem. (Kiss your ass goodbye.) 🙂
                      Vsecko ostatni jsou iluze.

                    6. Tak proč Vaši tak zbrojí, roznášejí to po světě VYMÝŠLEJÍ další a ještě horší zb raně?

            2. ju a ještě, předčasem jsem viděla dokument – kanadský, jak vaši vojenští vědátoři vymysleli bombičky s e zrychleným poločasem rozpadu, a že nemovitosti neponičí jen pro živé tvory jsou konečná. To jen tak

              1. To tvrdila zdejší propaganda. Ve skutečnosti bylo určeno jako plošná zbraň proti opancéřované vozbě. Kdo ví o trochu víc než o spojeném nádobí, ví, jak utrony fungují.

                1. Vím jen to, co si pamatuji. Technicky nic. Ale byl tokanadský dokument. Oni v 90tkách dávali hodně takových „novinek“ ze světa. Možná to nám někde na kazetě , ale nechce se mi to hledal .

            1. Predtim nas zase bombardovali z Londyna , ty parasutisti
              a uspesne , jejich obeti nepocitane.
              Vybavili je tak , ze by umreli hlady ,falesny ID karty snadno rozeznat.
              A dostali ty zarucenen nejhorsi zbrane na svete..Kdyz.
              Emauzy ,starobylej klaster byl nepritel. Neco podobnyho na Monte Cassino taky.
              Osvobozovanim zabijeli, 30 tisic francouzu napr. Vsecko rozmlatili.
              I Berlin a Drazdany , civilni objekty , bez nepratelskych vojaku..

              Koncentraku , kde vezni budovali nacistickej strategickej prumysl ale ,
              si nikdy nevsimali , tam by Risi hodne uskodili a milionum lidi
              pomohli a este valku zkratili..

    1. Prožidovský a proruský nacista poznamenává, že unie amerických států, důkladně nasrala federaci někde jinde, která obsahuje asi tak 150M ruských lidí.
      Stalo se to tím, že se USA vmontovaly na UA, s cílem zničit Rusko a Rusy proxy válkou. Cizíma rukama.
      To se nějakým strašením lidí okecávat nedá, tam reálně umírají statisíce lidí, víte?
      Mírně nasraných je dalších, zhruba stejně tolik lidí, kterým to přímo ovlivňuje život a ohrožuje existenci.
      A všichni ti lidé stojí vysloveně proti vám, proti USA jako vedoucí mocnosti NATO.
      Teď to hlavní:
      Rusové mají na svém území všechno pohromadě k tomu, aby se vlivu USA na UA zbavili.
      Nemáte z toho trochu bobky? Že budete přímo zavlečeni do války, s reálně nejvíc odhodlanou zemí světa?
      Jediné, čeho se ani proruský nacista nebojí, je jaderná válka. Ta by totiž komplet vynulovala majetky a vliv nejbohatších lidí světa – a to se nestane.

        1. Uhu.
          Prožidovský a proruský nacista Tecočamp uznává, že není příliš dobrý psáč.
          Zkusíme to tedy do kostky:
          Spojené státy nasraly Rusy tím, že se montují do ruské sféry vlivu, na ukravinu.
          A teď se Spojené státy snaží dělat, jako že se to nedělo a neděje.
          Pozdě. Na to už je na ukravině příliš mnoho mrtvých, než aby to šlo zamaskovat.

          1. Oni se to nesazi maskovat. Jde ted o to, zda se jim podari dal bohate ukrovalku podporovat. Mozna se neco hejbe… ze vyhodili hlavni predstavitelku Kaganoveho Kultu…

                1. Protože nezajistila Němcům utajenou satelitní komunikaci a díky tomu se provalilo, že Němci plánují jakože „dodat“ ukravině rakety Taurus, ale řídit je měl Wehrmacht, resp. Luftwaffe a to přímo od výrobce, z Německa.
                  Domlouvali se na tom, jak to nastrčit, aby to nevypadalo jako přímé zapojení do konfliktu.
                  Zítra v poledne mají Němci odpovědět.
                  Je to sice Aeronet, ale nevypadá to úplně jako fejk.
                  https://aeronet.news/rusko-dalo-nemecku-ultimatum-a-chce-vysvetleni-proc-luftwaffe-chtela-zautocit-na-ruskou-federaci-raketami-jaderneho-urceni-berlin-ma-lhutu-do-pondeli/
                  Tak si to Vevčo aspoň přečtěte.
                  Tam u Vás, kde jste teď doma, Vás asi budou krmit něčím úplně jiným.

                    1. Z tooho je vidět, jak se odměňuje dovoz buchet přes velkou louži na ukradinu. Jestlipak mwěla celní povolení a potvrzení o zdravotní nezávadnosti

                    2. Neni vo cem. Celej zapad je v kreci.
                      Clenove vlad si protireci .Macaron pro valku , ministr druhej den ,ze to nepripada v uvahu, atd.
                      Rozklad se siri..
                      Doslo k tomu ,jak sem psal , ze se zacinaji nenavidet mezi sebou..Nektery chteji min ty valky.
                      Kdyz zacnou posilat vojaky na U. , je mozny, ze nejen vojaci zamiri jinam , treba na ne.
                      Ale sou spolu v jednom pytli.

                      Bohaci panikujou ,chteji kolac a chteji ten kolac,
                      este taky sezrat.
                      Tedy chteji na rusa a zaroven se rusa boji.
                      Z rus na ne vlitne..

                      Da se predpokladat , ze vykopnuti N. bylo gesto vod usaku ,ze valku na U. chteji nejak ukoncit ,
                      coz by s ni neslo.
                      Zaroven ale chaoticky krici , vo opaku , este vic valky..
                      Mozna ,ze to chce trochu cas..Kdyz .
                      Sou v jednom pytli a v nem se mydli..Asi tak.

                    1. Prožidovský a proruský nacista má nepříjemný pocit, že tady to začíná nějak „prosakovat“ :
                      https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-sikorski-odpalil-bombu-vojaci-nato-uz-jsou-na-ukrajine-40463746
                      Docela pěkně to Poláci rozmazali, skoro jako hovno po stěně kabinky na Balkáně.. Dokonce k tomu rozmazání došlo i přes to, že sami Poláci, Rusy k smrti nenávidí.
                      Čili: těch vojclů NATO tam není „pár poradců a specialistů“, když už to takhle rozmazává i polské MZV.
                      Ale to není nic, co bychom od Rusů už dávno nevěděli.
                      Rusové tohle, o vojácích NATO, říkají už nejméně rok a všichni se jim posmívají, že prý mají špatnou propagandu.
                      No ano, špatná bude asi v tom, že nejspíš nelže tolik, jako propaganda druhé strany, řízená Pentagonem..

                      Podle nacisty z toho může být mezinárodní průser, až jich Rusové pochytají tak na jeden prapor, protože ty ruské sledovací drony, mají podle všech indicií úžasné rozlišení.
                      Vyslechnou je a to podstatné z výslechů, tedy kdo, kdy a za jakým účelem je tam poslal, dají na internet.
                      A to bude ten průser, možná větší než Taurusy, protože to už je otevřené zapojení NATO do ruské SVO.
                      Válku nikdo nikomu nevyhlásil, pokud se nacista neplete.
                      Už to asi dvakrát udělali, ale jen v případě cíleně pochytaných chochlů, kteří měli na triku aranžování Buči a nějaký průser s civilisty v Mariupolu. Měli nejen jejich rozpoznané ksichty i přes kukly, ale i jména.

      1. Ja bych mozna upresnil, USA se nemontuji, protoze USA to je i nejaky Joe Doe z Mississippi, ktery ani nevi, kde Rusko, Evropa lezi a je v tom nevinne.
        Do deni se montuji nadnarodni korporativni klany, ktere se montuji i do USA.

        1. Takoví lidé možná existují i v Evropě a v tom Rusku.
          Nějací borci z Norilsku, taky možná nebudou vědět, která bije.
          Paradoxně, s ohledem na rozlohu i polohu, bude v okolí toho Norilska takových lidí řádově míň, než těch z Missisippi.
          Rusové zvládli komunikaci s odlehlými oblastmi poněkud lépe, protože se nemuseli ohlížet na ekonomiku té činnosti. Podstatnější, nežli cokoliv jiného, byly ty informace z oblasti, ne kolik to bude stát.

    1. „Pacifista Babiš začíná být bezpečnostním ohrožením země.“ Kretenismus této věty nabírá kosmických rozměrů. Beru ji jako definitivní vyložení karet na stůl. Připravte se na blízké příští. To vypnutí webů před dvěma lety byla jen zkouška a zároveň malá ochutnávka toho, co nás čeká. Plus všechny ty úpravy zákonů o výjimečných stavech, vyslání vojsk pouze na základě rozhodnutí vlády, umístění základen spřátelených armád na našem území atd. Bylo to dopředu nachystáno. A odteď jsem i přesvědčený, že poslední volby byly cinknuté (nejspíš i ty prezidentské), protože vše bylo nalajnováno dávno v minulosti ve Washingtonu a Londýně. Vážení, do několika měsíců nejpozději jdeme do války. A začne mohutné zatýkání protistátních živlů, vlastně nově dezolátů a pacifistů.

      1. Jo, abych nezapomněl, německá policie přece může operovat na našem území, takže i hochy od policie bude možné místo německých branců poslat na východ do zákopů. Já jen aby si dozorující místní tajní nemysleli, že oni jsou úplně z obliga.

      2. A cvaklo to pěkně, co? Do válečné doby – vojenského prezidenta.
        Je třeba mít své lidi na potřebných místech, že pane Fiala. To přece každý chciválek chápe…. . A že to chce tam něco přihnout, tu něco nedoříct…. .

      1. Prožidovský a proruský nacista se chechtá vždycky, když se někde objeví fotka toho exota.
        Absolutní jednička je ovšem fotka s blembákem, od kravína. Tu můžu furt a mám ji dokonce i uloženou. Moji vnuci jednou nebudou chtít uvěřit tomu, že něco tak směšného a hloupého, mohlo dělat ministra a dokonce zahraničních věcí. 😀

        1. Fotka s blembákem -) -) -)

          A jak pěkně udělal Babišovi pí ár (s tím bezpečnostním rizikem). To není divu, že jdou ANO preference nahoru.

        2. Mám ji rovněž v archivu.
          Nejlepší na té fotce bylo, jakou ta jeho figura házela stín. Ta silueta stínu prozrazovala o tom debílkovi vše. Kdo to spatřil – ten ví. 😀

          1. Myslím, že s tím stínem to byla trochu montáž (mimochodem stejně jako Hilary a Chelsea na fotce s donuty, strejda gugl to ještě před třemi lety uměl najít asi jako druhý odkaz, dnes už nevím), ale jinak spatřil, vím, bylo to zcela výstižné, ale neuloženo.

    1. Tak odkaz nefunguje tak začátek

      Tenká červená linie: kdo chce Česko zavléct do války? ptá se Babiš
      9. března 2024 9:20
      Bývalý premiér Andrej Babiš nesouhlasí s vysláním vojáků na Ukrajinu. Ve svém komentáři se i důrazně ohradil proti tomu, že je označován za válečného štváče. „Obviňovali mě, že jsem válečný štváč, že jen vyvolávám paniku a straším děti. Po roce se moje slova nejen naplňují, ale také se ukazuje, že moje billboardy byly proti dnešní realitě slabý odvar,“ napsal v komentáři pro MF DNES.
      Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/andrej-babis-komentar-cesko-vojaci-ukrajina-valka.A240309_084550_domaci_ivos

  8. Asi je zde málo vyložených rusofilů, ale pokud se jako národ ohlédneme zpátky do dějin, který národ nás nejvíce ohrozil existenčně a hrozil nám zánikem a jaké je pořadí těchto států, které nás ohrožovali nejvíce? Určitě by nebyli na prvním místě Rusové.

    Stačí si vzpomenout na vznik Československa, rok 1938 i na rok 1968. Každý z těchto milníků naší cestou v historii lemovali oběti na životech a majetku. nechť si každý utvoří vlastní historický obraz, kdy nám šlo vyloženě o přežití, kdo nás touto cestou nejvíce zradil a oškubal.

    Je mě jasné, že na chod dějin má náš národ omezený vliv, ale o tom, kdo půjde nebo nepůjde bojovat na Ukrajinu, rozhodují hlavně naší voliči. Dnešní situace je bohužel taková, že pokud si NATO a evropští panáci usmyslí vést válku na Ukrajině, budou se ji muset zúčastnit i naši vojáci, neboť kromě SPD zde není síla se tomuto rozhodnutí vzepřít.

    Dnes probíhá další etapa naší existence ve střední Evropě, tím že si osobujeme právo pod křídly NATO zaútočit na Rusko. Zde bychom měli mít na paměti, že v této hře půjdou jako první pěšáci, jak do války za …(ať si každý dosadí), tak za naší národní existenci.

    Chceme žrát z ruky pána, nebo máme ještě nějakou hrdost? To už možná brzy se dozvíme…

    1. Prožidovský a proruský nacista připomíná, že do zítřejšího poledne SEČ, se mají Němci vyjádřit ohledně plánování útoku na RF raketami Taurus, řízenými Luftwaffe z Německa.
      Postřehl tu někdo, že kvůli tomu vykopli tu prasnici z MZV USA?
      Proruský nácek je nesmírně zvědav na zítřejší reakci Němců.
      Něco mu říká, že tentokrát už Rusové Němce nepodcení tak, jako se to přihodilo Stalinovi. Tehdy to stálo milióny zbytečně mrtvých lidí, to by se už nemělo opakovat.

      1. Já myslím, že Orkové neodpoví hned a neodpoví přímo v Dojčlandu.
        Odpoví po svém, zasvěcení budou vědět, deprivanti by to stejně nepochopili.

    2. Československo vzni klo proto, aby bylo zbouráno rakousko-uhersko. Stačí se kouknout na ty „zakladatele“ nebo schvalovatele vzniku. . 1938 byl proto, že si němci s anglánya frantíky chtěli přerozdělit sféry vlivu . Nepočítali s nebo v zápalu plánování jaksi nepostřehli německé zbrojení víru v to že je jich víc než němců ale taky angláni měli dost německých sympatizantů i proti vlastním. Sestávajících se převážně ze zklamaných a neúspěěšných při dělení moci po I. světové.

      1968 byl proto,že doufali že se to podaří zvrátir – a díky šikovnosti a umu místního lidu – úspěšné československo si rozparcelují a vyrabují. Mno, tenkrát se jim to nepovedlo to až 1989 – Je to přece jasné jen se kouknout tak kol dokola.

    1. To je blbý Schmarz.
      Býval speechwriterem Mirka Topolánka – všechny hovadnosti, které kdy z Topolánka vypadly, má na svědomí tenhle vůl.

  9. Ono těch předmětů doličných by se našlo. Třeba tweety paní Černochové o tom, že Rusko má druhou nejsilnější armádu na Ukrajině. Tak moc bylo Rusko slabé.
    Ostře to kontrastuje s názorovým veletočem našich majitelů demokracie, že Rusko je najednou superarmáda, která bude za tejden na Moravě, když nepošleme naše vojáky chcípat za BlackRock.

  10. 10 zákonů moderní západní válečné propagandy, která musí mainstreamová média dodržovat, aby ohloupila své občany, jak odhalila profesorka Morelli. Jejich pravdivost si můžete ověřit sami.

    1. Nechceme válku.
    2. Za válku nese vinu pouze nepřítel.
    3. Nepřítel je čisté zlo, podobá se ďáblu.
    4. My bojujeme za ušlechtilé ideály, ne pro své sobecké zájmy.
    5. Nepřítel se záměrně dopouští válečných zvěrstev; všechny naše prohřešky proti válečným zákonům jsou náhodné, a nepřítelem vynucené.
    6. Nepřítel úmyslně používá zakázané zbraně.
    7. My máme malé ztráty, ale ztráty nepřítele jsou obrovské.
    8.Všichni umělci a intelektuálové podporují naši věc.
    9.Naše věc je svatá, hájíme vyšší hodnoty.
    10. Každý kdo pochybuje o naší válečné propagandě, je zrádce!

    1. Takže vláda pětikoalice má podporu pouhých 17 % občanů, ale podle ČT09 agentury Kantar má fialová ODS 14,5, neviditelní Piráti 9,5 %, STAN nenáviděného Rakušana 7 %, TOP09 pod vedením největší blbky MPA 5 % a Lidovci 2 %. Takže 14,5 + 9,5 + 7 + 5 + 2 = 38 %, což je více než dvojnásobek podpory pětikoalice a prakticky totéž, co má Babiš. A to má neprůstřelnou logiku 👍 Děkujeme Kantaru za nedělní obveselení krátce po obědě. Jediné, čemu se dá věřit, jsou ty preference lidovců.

      1. Matematiku dnešní libtardi z FF chápou dosti svérázně. Např. 3 + 8 = 38

        Z toho vyplývá, že průzkumnou statistiku si musíte zfalšovat sám, abyste jí mohl věřit. Ostatně, jak už to kdysi v minulosti řekl jeden klasik.

      2. Fiala dělal na střední škole reparát z matiky, jak jsem někde zaslechl.
        Tak si myslím, že ten průzkum + výpočet procent ve skutečnosti dělal on.

        1. Ano, někde se tím dokonce chlubil. Jako že von je takovej filosof, že matematiku a jiné přírodní vědy nepotřebuje. Přitom nebylo-li by matematiky, nebyli by ani filosofové (na první dobrou jsem napsala folofofové, výraz se mi líbí a asi ho adoptuji).

    2. Podle průzkumů měl dnes na Slovensku vládnout Šimečko. Takže za mě dobrý, Rajchl bude mít nejmíň 10%.

      1. Autor příspěvku nějak „zázračně“ přehlédl sloupeček „jiné“, který má 9,5 procent. Taky si „zapomněl“ všimnout, že Babiš má prakticky 40 % a SPD 10 %. Sice k tomu nikdy nedojde a Babiš bude evidentně chtít vládnout s ODS, ale zmíněné duo by mělo kolem 50 % hlasů ve volbách. Po oddělení všech, kteří neprojdou do sněmovny, by se tato procenta mohla rapidně navýšit.

        1. Docela si dovedu představit, jak bude Babiš po volbách jednat s ODS:
          „Tady si sednite a poslúchajtě, co vám teď řeknu. A nech si to všetci zapamatují, protože to nebudu opakovať“.
          Tyvole, to bych chtěl vidět a slyšet 😀

  11. Vážně někdo těm kecům ještě věří? Novinky: „Ruské útoky u Avdijivky se zastavily. Jednotky jsou vyčerpané, píše NYT“. Ano, tak New York Times je plný vodborníků úplně na všechno. Možná by ale mohli začít sledovat zpravodajské kanály přinášející informace o skutečné situaci na UA.

    Ale já to chápu, podobné **ačkovité zprávy mají rozhicovat místní obyvatelstvo, aby se dobrovolníci hrnuli k zápisům do armády, páč do Vánoc bude válka vyhraná, že.

    1. To Americane asi mysli ty jednotly, ktere Ukrajinci znamsakrovali. A ted tam zmasakrovane lezi a jsou unaveni…
      Ten platek si ani nepamatiju, co psali pred tydnem.

      1. Je-li něco jednotly znamsakrované, je pochopitelné když si někdo nepamatiju, co psali pred tydnem. Také bych byl unaveni.

        1. Já se jen divím, že ve shodě se svým slavným jmenovcem neprohlašujete: Císaři Fialovi nazdar, tahle vákla je vyhraná!
          Já chápu, že Vás zatím nevede patrola, ale při troše snahy…

  12. Další střípek do mozaiky…

    „Bývalý sovětský stát podepsal obrannou smlouvu s Francií
    Prezidentka Maia Sanduová uvedla, že dohoda pomůže zmařit podle ní sílící pokusy Moskvy o destabilizaci regionu.
    Moldavská prezidentka Maia Sanduová během své čtvrteční návštěvy Paříže podepsala dohodu o obranné spolupráci s Francií. Dohoda přichází v době, kdy se západní země snaží posílit rozvrácený bývalý sovětský stát, který se nachází mezi Ukrajinou a Rumunskem, v situaci, kdy se podle nich Rusko snaží destabilizovat region.
    Prezident Emmanuel Macron přislíbil „neochvějnou podporu“ Francie Moldavsku. Paříž posiluje svou přítomnost v zemích, které podle ní Moskva považuje za svou oblast vlivu. Francie minulý měsíc uzavřela podobné obranné dohody s Arménií.
    Sandu varoval, že pokud nebude prezident Vladimir Putin zastaven na Ukrajině, bude pokračovat. „Pokud nebude agresor zastaven, bude pokračovat a frontová linie se bude stále přibližovat. Blíže k nám. Blíže k vám,“ řekl Sandu. „Evropa proto musí představit jednotnou frontu.““

    https://www.rt.com/russia/593988-moldova-france-sign-defense-accord/

    Macron zešílel. Evidentně si myslí, že se takhle pomstí Moskvě za Afriku. Nicméně všem druhým smluvním stranám bych připomněl září 1938.

        1. Ano, osm let měli Rusové trpělivost s tím, když UA ostřelovala civilní ruskojazyčné obyvatelstvo Donbasu a povraždila víc než 14 tisíc bezbranných civilistů. Nakonec prostě smlouvu vypovíte, když ji druhá strana soustavně porušuje. A navíc se ve spolupráci s řadou jiných stran, které se holedbají, jak se zaručují za uklidnění situace, chystá na vaše napadení a úplné zničení.

          1. Jasně, „agente CIA“. Teď ještě tu „okupaci“ doložit, že 🤣 Princip Kosovo platí pro všechny stejně, ne, broučku?

            1. Aby toto srovnání dávalo smysl, muselo by na Krymu před 20.02.2014 docházet k podobným věcem, jako v Kosovu před zásahem NATO.

              1. Myslíte jako rozeštvávání jednotlivých národů bývalé Jugoslávie agenty CIA a MI6, vyvolání krvavého konfliktu, podpora západem největších řezníků Chorvatů a Albánců a nakonec křivé obvinění Srbska, oklamání světové veřejnosti a brutální válka proti civilistům podporovaná západem? To jste chtěl říct? 😉

        2. Jojo, vydařený žetrík, kdyby jen zákazy ruštiny a fanatisování obyvatelstva proti všemu ruskému, ale ještě i dělostřelecké ostřelování civilistů, podpalování budov i s lidmi.

              1. Toto „referendum“ nevzbuzuje důvěru z mnoha důvodů.

                – přítomnost okupačních vojsk cizího státu po dobu hlasování.
                – přítomnost „nezávislých“ pozorovatelů byla ve skutečnosti závislá na rozhodnutí okupačních vojsk (viz. nevpuštění pozorovatelů OSCE).
                – absence statusu quo jako jedné z voleb.

                Nicméně když toto nechám stranou, tak pošlete důkaz, že k věcem zmíněným výše docházelo před 16.03.2014 jak tvrdíte.

                Proč bych ti k tomu měl posílat důkaz? Já na tebe seru.
                Alef Nula

                  1. „Bod 1 a 3 se dá popřít těžko. Bod 1 potvrdil sám Putin (rozhovor ze 17.04.2014). K bodu 3 si stačí přečíst volební lístek.“

                    Vy byste se uživil v antickém Řecku jako sofista. Asi takovou hodnotu má to vaše „se dá těžko popřít“ 😁

                  2. „– přítomnost __okupačních vojsk__ cizího státu po dobu hlasování“
                    „Bod 1 potvrdil sám Putin (rozhovor ze 17.04.2014).“

                    Tak určitě, přesně tohle potvrdil 🤣 Co tam máte dál, přistání UFO?

                  3. Když jsem vymaštěné jelito, „DirectLine“, tak sem nepíšu. On tam někde mluví o okupační armádě? 😂 Jediné, o čem se tam mluví, je o snaze zabránit něčemu podobnému, co proběhlo na Majdanu (viz můj příspěvek níže). Což – jak Majdan ukázal – by se přesně stalo. A jak bylo potvrzeno rozsudkem, měli na svědomí ukrajinští nacionalisté (podporovaní mohutně západem včetně nás).

                  4. tdx : Tento troll tu není poprvé, bude pořád lhát a sotva něco vysvětlíte/prokážete, přeskočí na jinou lež.

                  5. Tonoucí se stébla chytá.

                    Pokud armáda státu A obsadila státní budovy a kritickou infrastrukturu části státu B, tak vážně není nutné, aby prezident prezident státu A přiznal, že šlo o okupaci. To už nějak tak vychází z definice 🙂

                  6. „TonouciSeSteblaChytaUzZase“ jste jen vy 😁 Opět tu dnes exhibujete pod několika nicky, melete blbosti, všechno je vám obratem vyvráceno a vy sem pak přidáváte další a další blbosti a melete je do umdlení. O žádnou okupaci nešlo. Tečka. Ta proběhla například v Panamě roku 1989.

                    Honem utíkejte na centrálu a společně s o něco bystřejšími kolegy vyrobte s pomocí umělé inteligence obrázky, jak zlí zelení mužici stáli u každého, kdo připojení Krymu k RF hlasoval, s pistolí u hlavy a kontroloval, jak hlasuje 🤣 Protože fakt se určitě všichni tak báli, že hlasovala většina z nich pro připojení. Na to jistě máte nějaká sociologická šetření 🤣

                  7. „Vojenská okupace je dočasná kontrola nad cizím územím, které nepřísluší pod formální svrchovanost okupující mocnosti. Takto ovládané území je okupované území nebo okupační zóna.“

                    O okupaci tedy samozřejmě šlo 🙂

                    To, že řeknete „O okupaci nešlo. Tečka“ vážně nevyvrací realitu ruských jednotek, které obsadily Krym.

                  8. Když už ty, hlupáčku Karlíčku, něco cituješ bez uvedení zdroje (samozřejmě Wikipedie, co jiného, že), tak se alespoň nežinýruj citovat to celé: „Nejedná se tedy o připojení daného území k státnímu území okupační mocnosti, __nýbrž o prozatímní výkon státní moci.__“

                    To jistě hravě doložíš 😉

                    Takže ještě jednou, ne, Kadlíčku, fakt to nebyla okupace. A přestaň už si slintat na ksicht a tričko, je to fakt nechutné.

                1. Mimochodem:

                  „The OSCE develops contacts and co-operation with such regional and sub-regional organizations and initiatives as:
                  […]
                  – GUAM (Georgia, Ukraine, Azerbaijan and Moldova)“

                  https://www.osce.org/partnerships/111486

                  Vida, další „nezávislá“ mezinárodní organizace 🤣 GUAM aneb „Organization for Democracy and Economic Development“. Tak schválně, jak dlouho bude někomu trvat, než vygooglí spojení se slovem „Soros“ 🤣

                2. Vy pošlete důkaz, že nacistický puč v Kyjevě nezpunktovaly USA a další státy KoZa. A že Viktorka Nulandová nejezdila rozdávat na krvavém Majdanu koláčky.
                  Ony ty dějiny nezačaly 25.2.2022, ani 16.3.2014. Každá událost má svou příčinu a následek.
                  PS:
                  Srbsko bylo po 3 měsíce nepřetržitě bombardováno drtivou přesilou NATO (bez souhlasu OSN) jenom proto, že si v srdci své státnosti, v Kosovu, hodlalo obnovit pořádek, klid a mír proti cizoetnickým ozbrojeným bandám, terorizujícím srbské civilní obyvatelstvo.
                  Už tehdy Rusko KoZa varovalo, že se mu tohle jedno vrátí jako bumerang.

                  1. Další sorosovka jako zdroj informací? 😂 Větší písmo už nešlo použít, že? To by si třeba někdo začal pokládat nějaké nevhodné otázky 😂

                    „Téměř milion slov dlouhý rozsudek z procesu o masakru na ukrajinském Majdanu nedávno potvrdil, že mnoho aktivistů Majdanu nezastřelili příslušníci ukrajinských speciálních policejních jednotek Berkut nebo jiní pracovníci pořádkových sil, ale odstřelovači v krajní pravicí ovládaném hotelu Ukrajina a na dalších místech ovládaných Majdanem, od čehož uběhlo deset let. V rozsudku, který byl vynesen 18. října 2023, se konkrétně uvádí, že tento hotel byl kontrolován aktivisty Majdanu a že v hotelu byla ozbrojená skupina napojená na krajní pravici a střílela z něj. __Potvrzuje také, že do masakru nebylo zapojeno Rusko__ a že žádný rozkaz k masakru nevydal tehdejší prezident Viktor Janukovyč ani jeho ministři. Z rozsudku vyplývá, že Euromajdan nebyl v době masakru pokojným protestem, ale „vzpourou“, při níž došlo k zabití Berkutu a dalších policejních pracovníků.“

                    https://canadiandimension.com/articles/view/buried-trial-verdict-confirms-false-flag-maidan-massacre-in-ukraine-2024

                    Ještě něco, ty žvanile?

                  2. Berkut, Berkut, kdybys raději mlčel…

                    „V článku v internetovém neokonzervativním časopise The Bulwark navíc autorka Cathy Youngová zkreslila rozsudek a nepravdivě tvrdila, že za smrt 40 ze 48 zabitých demonstrantů nese odpovědnost policie Berkut. Youngová rovněž popřela a otevřeně popřela existenci odstřelovačů na Majdanu a zapojení krajní pravice do masakru na Majdanu a označila je za „konspirační teorii“, přestože rozsudek, soudní proces a vyšetřování, jakož i akademické studie o této události jasně a přesvědčivě dokazují opak. Takového záměrného opomíjení a zkreslování se dopouští navzdory tomu, že ukrajinský text rozsudku i automatický anglický překlad příslušných úryvků jsou veřejně dostupné, a navzdory virálním tweetům, které jej popisují a citují z něj.“

                    Proč tak autorka činí, je evidentní, stačí se mrknout na její profil: „Russian-Jewish-American writer.“ Víc netřeba dodávat.

                  3. Bavíme se o relevantních zdrojích, ju? Ne o nějaké sbírce progresivistických aktivistů (a fakt se mi už dnes nechce hledat další očekávatelné napojení na Sorose). Příště, broučku, až se budeš odvolávat na další podobný „zdroj“, zjisti si pořádně, o koho jde. Tohle nejsou žádné relevantní. Je to jen dojmologie aktivistů a neziskovkářů. Když už se tak bojíš antisemitismu, tohle jsou mohutní podporovatelé Palestinců 😂

                    A mimochodem, antisemitismus? Já? 🤣 Já už se nedivím, že tak blbě chápeš i význam ostatních textů. Jestli si někdo uvede tři národnosti, a neví se rozhodnout, která je ta jeho skutečná, tak je to jednoduše dement. A jestli tak navíc někdo naznačuje, že je bývalý Rus, tak tyhle prskače jedu na svou rodnou zemi známe i od nás, například Mitrofanova, což je dement asi tak na tisící.

                3. Milý vole, možná by ses mohl dozvědět, že obdobné referendum s obdobným výsledkem se konalo už mnohem dříve. Tuším, že v roce 1991. Což stejně tak chocholostán ignoroval.

              1. Když si povídáš se zrcadlem, Martine, tak to sem nepiš. Své osobní meditace o vlastní prostoduchosti nám fakt nesděluj.

    1. Co máte proti politice uplatňované mohutně USA v mezinárodním prostředí? Viz Korea, bývalá Jugoslávie, Srbsko, pokusy o totéž Sýrii atd. Právo na sebeurčení, jak hlásal vždy „svobodný svět“, ne?

    2. Ty smlouvy sepisujou podepisujou porad . Aby urednici ve vlade vykazovali
      nakou cinnost.A porad nekde cestovali za nase..
      Ty smlouvy nikdo nebere vazne..Predevsim voni sami ne..
      Aby dodavali mediim kazdej den naky zpravy..Stejne krachujou..Z tech falesnych.

    1. Kdo ví, ono to jeho vyhrožování /paardon slibování že zastaví válku na ukradině je pro jisté lidi nepřijatelné ať finančně nebo jinak. A co amičtí zoufalci dokáží už v historii dokázali.
      Hmm čas ukáže.

    1. Prostřednictvím papeže by mohli faráři v našich kostelích začít organizovat protiválečné akce. Lidovcům by to mohlo dost zvednout preference…

      1. Nechte fláterníky něco organizovat a nebudete se stačit divit. Vám nestačí 2000 let jejich neomylné působnosti?

        1. Ano 😀
          Prožidovský a proruský nacista k tomu poznamenává, že jeho i jemu blízké generace, se např. zmijí nebály, nepovažovaly je za nebezpečné a nezabíjely je.
          Nácek i s jeho vykutálenými kumpány, chytali zkraje léta zmije holou rukou, nechali si je omotat okolo ruky, aby byla dobře vidět klikatice a strašili s nimi holky.
          Poté jsme ty zmije, bez úrazu jejich či našeho, zase pustili. Taková krutost se může vyskytovat jen mezi budoucími nacisty 😀

  13. Myslím si, že nedojde na strategické jaderné zbraně, ale na jaderné zbraně taktické dojít může, a ještě spíše dojde na ekonomická opatření. Dle dosavadních zpráv z novin to vypadá, že jen tlak Číny a Indie zdržuje Rusko od použití taktických jaderných zbraní.
    Putin někde prohlásil, že pokud by hrozilo Rusku zničení nebo pokud by někdo proti němu použil nukleární bombu jako první, pak by jaderné zbraně odpálil. Ale to asi myslel strategické.
    Ovšem pro taktické jaderné zbraně platí odlišné podmínky. Kreml považuje nasazení taktických nukleárních zbraní za adekvátní při zničení pětiny ruských ponorek schopných nést balistické rakety, tří křižníků, tří vojenských letišť nebo při simultánním nepřátelském útoku proti ruským pozicím a základnám na mořském pobřeží.
    Z těchto případů to vypadá na 3 křižníky (jeden Moskva je už na dně a další jej budou následovat, a za co budou považovat velkou výsadkovou loď potopenou před 5 dny – a jestli ty 3 křižníky nezmění na hrozbu zničení Černomořské flotily, což skutečně je), 3 vojenská letiště (otázkou je, co bude Putin považovat za zničené letiště) a vylodění ukrajinské armády na Krymu.
    Asi se shodneme, že ochota použít taktické jaderné zbraně je v Rusku už dávno. I strategické, protože Putin si nemůže dovolit prohrát. Takže vlastně záleží jen na tom, jak se na jaderné zbraně bude dívat Indie a Čína. Jestli ovšem Rusku bude hrozit porážka, vykašle se na mínění Číny i Indie.
    Za sebe si myslím, že všechny strany konfliktu jsou namachrované a vyhání sázky do výše, trumfují se až do nebes a sází vše na vítězství své strany. Pro Západ není prohra na východní Ukrajině fatální, klidně Ukrajinu opustí. Pro Rusko ovšem je, a nemůže si dovolit prohrát. Vsadilo na to vše a Putin vsadil svou budoucnost.
    Tak zatím na jaderné zbraně nedojde, i když ochota je velká. Rusko zatím sází na kolaps Ukrajiny a její rozpad, kdy Putin ponechá Lvov samostatný (nebo polský), Podkarpatskou Rus maďarskou, Bukovinu rumunskou. Rusko si ponechá střední a východní Ukrajinu s černomořským pobřežím, zbytek západní Ukrajiny ponechá vylidněné a jako vojenský prostor.
    Zatím Rusko čeká na ekonomický kolaps Ukrajiny a Západu. Po něm bude následovat použití taktických jaderných zbraní po příchodu zahraničních vojsk na Ukrajinu (vezme to Putin jako hrozbu porážky v bitvě a ukáže odpálením pár taktických jaderných raket, že to myslí vážně?) a to na západní Ukrajině nebo pravém břehu Dněpru, aby zamořené území bylo to bez obyvatel nebo které připadne zbytku Ukrajiny nebo Polsku, a až pak strategické jaderné zbraně.
    A pak je tu ještě varianta, že Putin chytne smrtelnou nemoc, řekne všem, že ještě před smrtí se obětuje za Rusko a aby uchránil životy ruských vojáků, vydá rozkaz a odpálí jaderné zbraně.
    Zatím jsme tedy od použití jaderných zbraní ještě pořád dost daleko, ale jak se bude ukazovat možnost zamrzlého konfliktu, Rusko klidně zamoří území, které připadne Ukrajině, aby případná útočící vojska musela mít protiradiační ochranu.
    Zatím tedy považuji použití jaderných zbraní za dost vzdálené.
    Mohu se mýlit, jde jen o jeden z mnoha možných směrů vývoje, ač jej považuji za nejpravděpodobnější. Třeba moji úvahu někdo rozvede a doplní.

      1. To mně připomíná vtip ze sovětské éry o Leninovi ohledně slohové práce dětí v sovětské škole, tak jej zkusme parafrázovat:

        Otázka č. 1: Kdy by měl být prezidentem v Rusku?
        Otázka č. 2: Proč právě Putin?

    1. Pane Gerd.
      Jakékoliv rozšíření konfliktu na Ukrajině a v Rusku,zastaví přísun zdrojů z Ruska do Číny a Indie.
      Co když je v tom i tato varianta,proto možná i to zadržování Ruska Čínou.
      EU už je úplně v područí USA,takže už jde o Čínu a Indii,Irán by je nestíhal zásobovat.

      1. Pane zemědělče,
        nedodává ještě Rusko plyn a ropu na Ukrajinu? Pak by nejdříve došlo k zastavení těchto dodávek.

      2. No s těmi východními státy – Indie si vyzkoušela co to je být v područí anglánůl, A i když je tam docela dost potomlů kolaborantů nevím nevím. Číňané vědí, že kdyby paxdlo rusko jspu na řadě. Ne nadarmo to amíci obšancovali tak koldokola. Ale jak se psalo v jedné knize“Báječně nám majetek rozmnožoval, a rozšiřoval moc, ale právě to poslední co udělal bylo tím posledník zrníčkem v soukolí. Jinak ten pán nedopadl dobře.
        Zajímavé je že vytáhli potomky šáhů do popředí.
        https://www.aljazeera.com/features/2024/3/9/the-strange-alliance-between-iranian-monarchists-and-israel

        ach jo

    2. Má to víc vrstev. Západ si může dovolit, byť za cenu obrovské ztráty reputace, Ukrajinu prohrát, Rusko ale ne. S tím souhlasím. Právě proto „diplomaticky“ to použití po splnění přísl. parametrů jakoby připouští. Teoreticky. Patří to do vzájemných výhružek.
      Zároveň je mu ale jasné, že pokud by USA nereagovaly na jeho lhostejno kde a lhostejno jak velký, ale jaderný úder, byl by tím vytvořen nepřípustný precedens. Totiž takový, že někdo si „mýrnyxtýrnyx“ takovou zbraň může dovolit použít. To by absolutně změnilo náš svět. K nejhoršímu. Bylo by jisté, že je jen otázkou času, kdy to eskaluje do fatální války. Rusko samo by americké použití jaderné zbraně taky nemohlo tolerovat. Je to uzavřený kruh.

      O jaderných zbraních se proto bude jen mluvit. Stejně tak o „výcvikových a neválečných“ armádách zemí NATO na Ukrajině, protože při jejich skutečném vstupu by na to Rusko mohlo reagovat „hystericky“, vědomo si nevratného procesu, který by se tím spustil.

      Druhou věcí je samozřejmě, zda nedošlo k nějaké zákulisní dohodě, tzn. ty armády tam skutečně vstoupí, a to s ruským souhlasem. Aby pak Západ po porážce mohl říkat, že „udělal všechno, ale…“. O čemž ovšem pochybuju, protože by to Rusku přineslo až příliš nevýhod. V tuto chvíli nakonec podniká dálkové útoky na „centra zahraniční pomoci“ hluboko v ukrajinském týlu, nemůže taky dopustit, aby poválečný zbytek Ukrajiny byl jakkoli militarizovaný. Což by obojí pak spadlo.

  14. OT?
    Důchodkyně ve Vinici byla na základě soudního verdiktu zbavena bytu v případu separatismu. Jedná se o první případ v historii Ukrajiny, informoval zpravodajský a analytický web TSN.
    Ženě byl za podporu Ruska zabaven byt a veškerý majetek a byla odsouzena ke čtyřem letům vězení.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *