Přátelé, myslím, že svému znalému čtenářstvu nemusím vysvětlovat princip atomové bomby. To se vezmou dvě podkritická množství štěpného materiálu, které jsou samy o sobě škodlivé jen maličko, vhodným způsobem se spojí dohromady a výsledkem je výbuch, který dokáže jedním rázem nadělat nedozírné a v mnoha případech i zcela nevratné škody. Proti výbuchu atomovky není obrany. Pokud je správně vyrobena, vhodně umístěna a odpálena, nedá se s tím nic dělat. Výbuch je prostě příliš devastující a má příliš dlouhodobé následky.
Myslím, že se naše Česká republika blíží do bodu, kdy proti ní má být takováto politická atomová bomba odpálena a pokud se tak stane, nebude proti tomu obrany. Naše vláda chystá dva štěpné materiály, které, pokud přijdou dohromady, naprosto zničí všechno, o co jsme jako národ v posledních dvou stech letech usilovali.
Prvním štěpným materiálem je korespondenční volba. Umožnit volit lidem, kteří sice mají české občanství, ale žijí v cizině a neobtěžovali se dojet na český zastupitelský úřad, aby tam odvolili. Údajně je těchto lidí asi půl milionu. Dnes od nich přijde asi třináct tisíc hlasů. Takřka všichni znají situaci doma jen z České televize a volí především Piráty.
Myslím, že nemusím rozpitvávat další aspekty korespondenční volby – hlasování není v principu tajné. Nikdo neví, co se odehrálo předtím, než se hlasovací lístek dostal do obálky. Doma není žádná plenta, za kterou je člověk sám a může si tam jakkoliv upravit svou volbu. Ve volební místnosti můžete vložit do obálky volební lístek KSČM a svým uvědomělým příbuzným tvrdit, že jste volili TOP09. Doma už to není zaručené. Navíc, ve volební místnosti o vás vědí jen to, že jste volili. Nevědí, komu patří která obálka. Při korespondenční volbě to v principu vědí. Někde na ministerstvu vnitra bude existovat databáze, ze které náš Esterajch může zjistit, jak kdo volil. Podle jména.
Důvod protlačování korespondenční volby je jasný… posbírat v zahraničí víc hlasů než teď, protože to může udržet naší liberální Pětidemolici ve hře. Oni hrají o existenci, protože jejich manažerská neschopnost v řízení státu je naprosto příšerná. Už sama o sobě je korespondenční volba dost radioaktivní a přispěje k další nedůvěře občanů v systém. Už teď máme společenskou smlouvu dost erodovanou. Tohle k její stabilitě rozhodně nepřispěje.
Ale my tu máme ještě druhý štěpný materiál. A tím je zákon o nabývání českého občanství pro osoby žijící v zahraničí a to až do čtvrtého kolena. Pradědeček se vystěhoval do Německa a jeho syn, vnuk i pravnuk mohou snadno nabýt českého občanství. Řízení o nabytí občanství má být jednoduché, ba primitivní. V mnoha případech má stačit čestné prohlášení. Navíc, mezi omezeními není vystěhování na základě Benešových dekretů. Dovedeno do důsledků, vnuci K.H.Franka by mohli dostat české občanství, korespondenčně volit a kecat nám do toho, jak si tady v Kotllince žijeme.
Korespondenční volba se dělá pro půl milionu českých občanů v zahraničí, ale zákon o nabývání občanství z toho může udělat korespondeční volbu pro další miliony novoobčanů (především sudetských Němců), kteří tu už tři generace nežijí, ale dostanou možnost volit.
Ano, právě proto je Pětikolka v klidu. Pokud tohle protlačí, tak se u vesla prostě udrží, protože přesně sem směřovaly priority Fialovy vlády. Dodat levnou elektřinu Německu, podílet se spolu s Německem na ukrajinském dobrodružství, jít na ruku Berndu Possettovi. Pokud se k pěti milionům českých voličů přidají dva miliony snadno cinknutelných hlasů zvenčí, tak jsme prostě skončili.
Ne, že bychom to z našich dějin už neznali. Bylo běžné že si jeden Přemyslovec přivedl z ciziny vojsko, aby vystrnadil druhého Přemyslovce. Tohle je ekvivalent toho stejného. Fiala a spol, si prostě připravují půdu, aby si do země mohli přivést cizí volební vojsko. Pro takovou vlastizradu není v češtině dost silná kletba. Kouřová clona v podobě Istanbulské úmluvy je již vypuštěna, stejně tak už prezident vypustil kamufláž ohledně přijetí eura. O korespondenční volbě se diskutuje, ale málo se mluví o tom druhém a mnohem radioaktivnějším zákoně.
Pokud se tyhle dvě šmakulády spojí dohromady, tak je prostě hotovo. Výbuch této politické atomovky změní naši zemi vlastně natrvalo. Je to horší než deset covidů. Ještě si přidejte ochotu našeho rozvědčíka k zrušení práva veta v EU a máme prostě vystaráno. Nových dvě stě let temna.
Vezměte si, že nás letos čekají možná poslední volby, kdy si tady rozhodujeme sami o sobě. Letos si ještě můžeme zvolit své zastupitele do europarlamentu, na krajské úřady a do senátu. Naposled. Jestli tohle projde, příště už do toho budou zasahovat jiní. Bude to zcela legální, ústavní soud to potvrdí. O vládě u nás nerozhodnou naši vlastní občané, ale nějací Pasovští z ciziny, kteří mají svoje (především kořistnické) zájmy.
Ti, co třicet let nevolili, protože to přece nemá cenu, ti už se nemusejí obtěžovat. Volby budou už vždycky legitimní, i kdyby bylo nevoličů dvakrát tolik. Postačí ti zahraniční a korespondenční… Super vyhlídky, že?
Vidlákovy kydy mají k dispozici necelý rok (možná jen půlrok) s tím něco udělat. Všichni ostatní také. Pak se to prostě politicky vybuchne a bude úplně jedno, co napíšu. I kdybych byl jako Jan Zlatoústý, i kdybych měl deset institutů českého venkova, i kdybych měl ještě pětkrát větší dosah, pokud se národ neprobudí dostatečně, bude to prostě konec. Z naší státnosti budou trosky a na spáleništi si bude přihřívat polívčičku Blyštivý Péťa. Budeme rádi, když někde disidentsky zbude pár zastupitelů nebo poslanců, kteří budou „schovávat tajné křesťany“ před pronásledováním.
Pokud tato výbušná kombinace projde, mají před sebou Kydy poslední rok života. Přece jenom mám pět dětí a žádnou poslaneckou imunitu. Už teď je o hubu, co píšu. Jak moc to asi bude o hubu, až se Vítek Rakušan stane premiérem… Osvobozené divadlo také nakonec museli zavřít.
Promiňte mi, jsem dneska osobní a depresivní. Nechci to vzdát, ale při dnešní úvaze jsem poprvé dohlédl až na dno liberálního pekla. Byl to tak příšerný pohled, že jsem bezděky udělal pár kroků vzad. Navíc jsem v posledních dvou týdnech jezdil po debatách a dělal mezitím zabijačku… jsem prostě unavený.
Národe, máš před sebou dost osudovou křižovatku. Až do poslední chvíle budu varovat před směrem, který chce prosadit naše vláda a budu burcovat. Zkusím vymyslet, jak si trochu krýt záda pro případné povýbuchové psaní. Ale to, k čemu se plnou parou řítí český Titanic, to je ledovec, všech ledovců futrál.
Zítra se otřepu a budu zase normální.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
dovolte OT:
dnes ráno Radiožurnál obsáhle informuje o tom, že soudci chystají žaloby, neboť se jim dle úsporného balíčku nebudou dostatečně valorizovat platy!
Podobnost s důchody a rozhodnutím ÚS z minulého týdne se poněkud nabízí, ikdyž těm prvním nejde o prebendy, ale o důstojnější přežití.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/soudci-protestuji-proti-snizeni-platu-je-jednou-z-garanci-nezavislosti_2401290706_jar?_gl=1*q9ukxc*_ga*MTgxMDM5NzkxNy4xNzA2NTExMjc3*_ga_NHXTP7RWNV*MTcwNjUxMTI3Mi4xLjEuMTcwNjUxMTMwOS4wLjAuMA..&_ga=2.209060498.1820694739.1706511277-1810397917.1706511277
💩😡 Nemám slov.
Národní obrození proměnili zpovykanci v národní smrt.
Každý druhý je zmrd.
V USA funguje systém maximálně jednoduše, střídá se republikán s demokratem. Když čas od času někdo z nich vypadne z role, vyřeší to náhodný střelec. Případně se hlasy přestanou počítat a doplní se zásoby hlasů náhradních. Legitimitu volbám zajistí voličská obec.
V současnosti je ve varu celý svět, systém připravuje transformaci všech úrovní, musí reagovat na dostupnost informací pro masu voličů, internet. Už neplatí žádné jistoty, všechno je v pohybu. A to je teprve začátek. Výčet jednotlivostí by byl dlouhý. Začalo to řízenou demolicí 2001. Akcelerace proběhla s kovidem.
Konečným stádiem má být globální totalitní režim, který si lidé sami zvolí, dokud ještě podléhají víře. Víře ve volbu svých zastupitelů, kteří se postarají o jejich blaho.
Texaský masakr motorovou pilou …. aneb nasraná ženská je horší než morová rána …. a to i když se třeba jmenuje Konečná …
Prodavač hrnců odkryl karty ….
https://www.facebook.com/share/p/6CfZSk49Kr7zrQPB/
A je tedy oficiálně venku a potvrzeno, že PRO je placený umělý projet, za kterým stojí zatím neznámé penize.
Jsem rád, Vidláku, že jste od na nich vypadl ale nemohu zapomenout jak jste charismatického, voňavého, svěžího Jindru vynášel do nebe a bránil ho před místními útoky …. to jste to fakt neviděl a nevěděl? Pokud ano, pak by byl v sázce Váš kredit…
Všem muselo být jasné, že někdo sype víc kaček za objíždění republiky než by vyneslo sezení u stolu někde v kanceláři …
Ostatně i tomu Haškovi musel někdo udělat nabídku, která se neodmítá ….. a která stála za zničení prestiže nejen jemu samotnému ale dalším konzervativním socanským politikům….
No pěkně se to vyvíjí….
Ono to do října fakt vidět nebylo. To bylo PRO tím, co jsem popisoval. Pak začaly „stíny v ráji“.
Možná to bylo tou zářijovou demonstrací, která už prostě byla slabší a tak začali dělat stále blbější kroky a vytáhli svoje trumfové karty v podobě Drbohlava a teď Haška…
Ve věde se nekdy použivaji zjednodusene empiricke modely. Kazdy vi, ze nejsou zcela a vzdy presne, ale maji jine vyhody, treba minimalni vypocetni a casovou narocnost. Co treba z presne predpovedi pocasi podle jemneho modelu – kdyz by byla vypoctena az 3 dni po svem datu 🙂 Pro mne byl takovymto modelem antivaxerismus. Kterym Rajchl oplyval. Jen naprosty omezenec – nebo velice mazany manipulator, ktery vi ze primitivnejsi vrstvy lidi na to dobre slysi – si neuvedomuje, ze komentovat neco ve stylu „general po bitve“ je hruby argumentacni faul na urovni prime lži. Ano delali se v covidu a ockovani vazne, ba zásadni chyby – ale je treba se vzit do kůže tehdejsich politiku. Dostavali protichudne informace, muj kamarad vyznamy biolog rikal ze nepamatuje, kdy byla veda tak rozhadana jako tehdy. Tak politikove hrali na alespon fiktivni jistotu, nic lepsiho proste nemeli. Rajchl si z nejprimitivnejsiho antivaxerismu dodatecne udelal jeden z piliru sve ideologie. Otazka zni : Z blbosti ? Neverim. Byl to zamer. Podchytit k sobe masy tupejsich. A tim u mne skoncil. Skoda ze ne vzdy je k dispozici tak dobry nastroj pro posuzovani politiků…
Dál je tam pár printscreenů a výživná diskuze.
patřilo pod favorit
Cela alternativa, oznacujici ockovane s nahubky za debilni ovce, ztratila na roky koalicni potencial.
Koalovat muze alternativa jedine mezi sebou a nad 10% nema sanci se dostat.
Vetsinovy volic byl urazen a politicti lidri to dobre vedi. Da se rici, ze kovid srazil alternative vaz na jednu generaci,
ale ved tu neslo primarne o ockovanie ci respiratory. Tu slo o ten sialeny tlak, kde sa zrazu obetovala sloboda a vsetky tie normalne ludske prava, za ktore vraj hen bojuje Ukrajina s pomocou Zapadu. A to, ze tu slobodu boli vsetci viac menej lahko ochotni obetovat, to ukazovalo, o co realne ide. A dalej sa uz len pokracuje, meni sa len tema…..uz to nie je covid, nasledovala Ukrajina a Rusko…..po nejakom case Izrael a Palestina…..a pokracovat to bude dalej. To, ze na zaciatku nikto nevedel, kam to cele speje je jedna vec, ale to, ze zrazu sa zacalo presadzovat nasilne ockovanie (a najprv raz, potom dva, potom tri, styri…) neotestovanymi vakcinami a teraz za to nikto nechce niest zodpovednost, to je uplne ina vec. A nejde mi o navliekanie psej hlavy na niekoho, ale o to, aby sa to v buducnosti tak lahko nezopakovalo
Nejde o to, o co slo, ale jak se to prodalo.
Hadr na hube a smakuladu strpely jenom tupe ovce, ktere jsou ted bud uplne zblble, anebo po smrti.
Vzdyt si prectete tuhle diskuzi.
Vetsinovy volic tohle vi a tak sahne radsi po Fialovi, anebo Babisovi. Prvni nam proda republiku, druhy zavede (kovidovy) teror bez mrknuti oka.
Ale stale lepsi, nezli byt za tupou ovci jednou nohou v hrobe.
Právě ten tlak měl napovědět myslícím lidem, že tu něco hodně, ale hodně smrdí. Chce-li někdo skutečně moje dobro, pak jen nabídne. Pokud ho agresivně vnucuje, nejde o dobro moje, ale jeho.
Vidlák je, zdá se, odsouzen k věčné cestě pokusů a omylů. Kolikrát už musel přehazovat výhybku..
Dříve doporučoval:
Volit menší zlo, například Babiše
Očkovat se a testovat se na kovid
Věřit, že Biden byl zvolen
Volit nové věrozvěsty, například Rajchla
Dnes doporučuje volit sebe a to je skvělá zpráva. Pochopil, že když si zvolí zástupce, bude to vždycky špatná volba. Teď zbývá už jen poslední krok. Pochopit, že to samé platí pro všechny ostatní lidi.
Pzn.
– Babiš JE menší zlo.
– Očkování jako takové je dobrá věc. Pro kovidovou epidemii se toto řešení mmj. přirozeně nabízelo. Že se jednotlivého případu ujmou hochštapleři, je věc jiná. Kde jsou peníze, má ďábel své vyslance.
– Nevšiml jsem si, že Vidlák někde explicitně napsal, že Biden byl OK zvolen.
– Nevšiml jsem si, že by Vidlák explicitně vyzýval k volbě Rajchla.
No vono někdy postačí sdělovat implicitně … 😉
„– Babiš JE menší zlo. “
Více sedí „Babiš by MOHL BÝT menším zlem“. A to je k…a rozdíl“
Pardon – na konci měl být (alespoň jeden) vykřičník …
Babiš je menší zlo. Souhlasím, vždycky existuje i horší možnost. Nicméně, jeho reálné kroky byly a jsou počátkem národní katastrofy.
Kovid
Státní dluh
Jourová s Charanzovou
Kovid – neberu – dělal, co mu řekli odborníci na danou oblast. Moc jich u nás není.
Státní dluh – svezl se s kovidem.
Jourová s Charanzovou jdou jednoznačně na jeho vrub. Souhlas.
Pzn. Nejsem jeho obhájce.
Babiš je pragmatik. Jde cestou, která se zdá průchozí. A u nás nejsme v Maďarsku.
Přesně tak, dělal co mu řekli.
V tom je právě ten problém. Prodal nás za třicet stříbrných bez váhání.
Ještě před tím se nechal zapsat do Aspenu a u Zdi nářků nasadil jarmulku.
Ten Aspen už tu vyvracel Lex. Dokonce se písemně dotázal přímo u snad Aspenu. Podle nich tam Babiš nikdy nebyl, takže nechápu proč tuto špatnou informací pořád opakujete.
To nevím, co říkali, ale já Babiše na jejich stránkách viděl. Později ho smázli. Určitě se to dá najít ve webových archivech.
Jasně, všechny tam nechali, jen Babiše smázli.
Vy jste odborník na epidemiologii?
Pokud ne a měl by jste v roce 19 odpovědnost , chval by jste se +- stejně.
Kde vidíte těch30 stříbrných?
Třeba v zakázkách na „dovoz roušek“, kdy státní gauneři kradli státní peníze přes vybrané firmy, co údajně „umí obchodovat s číňany“.
Leda hovno.
Vládě se prokazatelně nabízeli lidi (např. Miroslav Krajíček, 76326 Pozlovice a spousta dalších), co to uměli dovézt současně s jiným zbožím, ovšem nejenom za přiměřenou cenu, ale hlavně hned, v požadované kvalitě i množství. A nežádali žádné zálohy, příp. nechvástali se na tiskovce, ve smyslu „utratit tři miliardy za patnáct minut, to už se mi v životě nepovede“ – že, pane ministře Hamáčku?
Těmhle lidem, co to skutečně uměli a mohli dovézt, vláda zásadně neodpovídala.
Až pak se zjistilo, že vláda nakupovala 1ks mizerného FFP2 za 170,-Kč/ks, kdežto tihle obchodníci s čínou, to uměli za desetinu. Za pouhých 16,-Kč/ks při odběru 100.000 kusů a více.
Máte ještě něco Admirále, čím byste Babišovu vládu hájil?
Plný souhlas. Ale nejsem jeho volič až na druhé kolo proti rozvědčíkovi.
Kovid byl celosvětová magořina. Blbli naprosto všichni a vyděšených nebyly miliony, ale miliardy. To na Babiše neházejte. On sám je mi vcelku u zadku, ale spravedlnost musí bejt.
A dluhy taky nasekali v té panice myslím všichni.
A nynější pětikolka hulákala, že Babiš dává malé kompenzace a že má dávat o hodně víc.
„“Dnes doporučuje volit sebe a to je skvělá zpráva.““
… zdá se že ten Kolemjdoucí se nějak v to čteném textu ztratil …
Proč myslíte? Text je poměrně jasný..
Buďme k sobě samým více shovívaví. Ten vývoj je tak brutálně rychlý, to tříbení je tak agresivní a vše pod takovým časovým tlakem, že prostě chyby budou a musí být. Bohužel. Patří to k vývoji, akorát ten čas, ten je kritický. A přitom, jak moc se změnilo a udělalo. Bez těch chyb se nedá statisticky dopracovat ke správným závěrům, jsou součástí procesu.
K tomu připočíst skoro nulové financování, práce na koleně…… . A proti Vám stojí Matrix se všemi představitelnými zdroji, desítkami tisíc přisluhovačů, ideologů a špičkově placených odborníků. Jsou naprosto v klidu, jistí si výsledkem. Všechny kanály pod kontrolou.
PS: světýlko. Připomíná to americký „Konec historie“, vše pod kontrolou. A kde je dnes?
Vidlák napsal:29 ledna, 2024 (6:17)
„Ono to do října fakt vidět nebylo. To bylo PRO tím, co jsem popisoval. Pak začaly „stíny v ráji“.
Možná to bylo tou zářijovou demonstrací, která už prostě byla slabší a tak začali dělat stále blbější kroky a vytáhli svoje trumfové karty v podobě Drbohlava a teď Haška…“
Myslím, že už tehdy bylo vidět dost na to, aby soudný člověk minimálně zbystřil a ti bystřejší již tehdy museli mít jasno v tom, jak to ve skutečnosti je…
Ale pán Bůh zaplať alespoň za to pozdní prozření.
Věci jsou vždy lépe vidět zvenku, tedy bez emocí a vazeb, a s většími zkušenostmi. Já si myslím, že to dopadlo dobře.
re Pluto
Můžete sem dát stručný výcuc?
Děkuji.
K FB přístup nemám a mít nechci.
Je to čitelné i bez účtu a cookies, stačí kliknout na odkaz. Alespoň mi to tak funguje.
Viz:
ČTĚTE a SDÍLEJTE⚠️
Za normálních okolností to nedělám. Kopance snáším vždy trpělivě a moc na ně nereaguji – zvláště pochází-li od protivládních hnutí, která by se k sobě podle mého soudu měla chovat minimálně kolegiálně. Teď jsem ale slyšela pana Rajchla, kterému evidentně nedám spát. Tak Vám dávám veškerou komunikaci, co jsem s ním měla. Naprosto transparentně – se všemi detaily, abyste si mohli porovnat, kdo přišel s myšlenkou SMĚR ČR, jak to bylo s oněmi sponzory a kdo projekt nakonec rozbil. My spolupráci nabízeli, dokonce několikrát. Pan Rajchl ji ale odmítl, protože by mu to u jeho sponzorů neprošlo. Takže asi tak ke spojování. Velké řeči, ale jak dojde na peníze ➡️ poroučí sponzoři, ne ideály. Příště zkuste nelhat, pane Rajchle❗️
Znovu opakuji – komunikuji se stranami, osobnostmi i hnutími, s nimiž jsme se na spolupráci nedohodli. Ale slušně a věcně. Ale někteří pánové zřejmě neunesli své ego. A poslouchat, že jsem někoho zradila od těchto lidí opravdu nemám za potřebí. Přeji jim jen to nejlepší ve férovém boji o voliče❗️
P.S. Screenshoty jsou od nejstarších po nejnovější. Konverzace i osobního jednání se účastnil pan Paroubek (jiri p jp), pan Benda, já, můj asistent, pan Dostál a pan Rajchl (JR Doktor)…
Naposledy k Osvětimi:
https://twitter.com/citarnyknihy/status/1751670335164875193/photo/1
Lidovec.
Ať chcípne…
To je fakt idiot.
Vážně si myslíte, že téhle chobotnici je možné usekat chapadla? O Smetanovi si každý může myslet co chce, ale ten to hrne v rámci jeho možností. Je to dlouhé, ale pár fotek chapadel. Vážení, tohle fakt není dobré.
https://youtu.be/YzW894nOWXM?t=3410
Dal jsem dohromady 2 videa z Karviné … Větva poukázal na jeho cenzuru přímo na jeho účtu (viz. náhledový obrázek), Vidlák správně opravil Rakušanův proslov podle pravdy a Gregor byl na něj připraven.
Přímý link je zde:
https://www.nepodvoleni.cz/aiovg_videos/vidlak-gregor-rakusan-bez-cenzury/
I kdyby nenašli odvahu dávat občanství sudeťákům a jejich potomkům, tak jestli jsem to pochopil, půjde získat občanství komunikací s úřady na dálku. Vnuk například emigranta z 60. let bude sedět někde pod palmami a stane se občanem aniž by ho nějaký úředník fyzicky viděl. Moderní digitální doba.
No a tady vidím prostor k tomu, aby si mohl někdo „nabrnkat“ armádu neexistujících voličů. A ani by to nemuseli dělat místní mafiáni.
Ono to slo na dalku i drive. Snazila jsem se o to pres konzulat. Pak pry by to vse poslali do Brna jako do mista posledniho bydliste. Ale bylo v tom tolik ojebavacky ze jsem to nakonec vzdala, a delala osobne.
Brno – nesouvisí to spíše se „Zvláštní matrikou“?
https://www.mvcr.cz/clanek/zapis-do-zvlastni-matriky.aspx
Myslim, ze ne. Ale nevim. Podle me zkusenosti, kterou bych neprala nikomu, Zvlastni matrika existuje pouze k desive buzeraci lidi. Obcanstvi samotne se vyrizuje jinde.
No, kdyz si sveho casu moje mama vyrizovala novej ridicak, tak se dozvedela, ze zadnej nema. Asi po pul hodine, kdyz padla veta „jeste jsem tenkrat nemela obcanstvi“ urednice naskocila, prohlasila „aha“ a vyrazila smejdit „do Brna“. A co myslite? Mela ho tam…
Takze na tom neco bude.
Když dlouhodobě žiju mimo a neplatím TAM daně, neměl bych se pokoušet to jakkoliv ovlivňovat. Asi trak …
… tak …
Nevypadá to dobře, ale když, nakoukneme do posledních sněmovních voleb tak koalici volilo cca 2350000 voličů, jiný názor projevilo více než 3000000 voličů. A tyto tři miliony se mají dívat na všechny ty prasárny co koalice vyrábí a podle práva musí čekat na další volby? Něco je špatně, Někde je chyba !!!!!!!!!!!!!!
fon der Lejno, agentka fašismu. Stejně jako aspenistická sebranka v Parlamentu. Slouží nikoli nám, ale potomkům téhle mafie;
Bankéři podporovali nejen Hitlera a nacisty, ale stvořili rovněž základy komunismu, jenž chtěl údajně „německý diktátor“ zničit. Bez podpory banksterského průmyslového kartelu I.G.Farben by Hitler zůstal pouze obskurní marginálií v dějinách desítky milionů lidí by by nepřišly o život během druhé světové války. Košer koncern IG Farben však nebyl ve svých snahách přivést Hitlera k moci osamocený.
Antony C.Sutton uvedl ve své knize ‚Wall Street a Hitlerův vzestup‘:
„Bez kapitálu, jenž dala Wall Street k dispozici by nevznikl koncern I.G.Farben a téměř zcela jistě by nedošlo k uchopení moci Adolfem Hitlerem a k druhé světové válce“.
Mezi košer bankstery v dozorčí radě I.G.Farben v pozdních XX.letech 20.století patřili hamburský bankéř Max Warburg, jehož bratr Paul Warburg byl spoluzakladatelem FEDu, „Federálního rezervního systému“ v USA, soukromého penězokazeckého molochu.
Idustriální kartel Farben byl vytvořen prostřednictvím následujících bankovních domů na Wall Street: Dillon, Read & Co., Harris, Forbes & Co. a National City.
Ve 30.letech napsal William Dodd, tehdejší americký velvyslanec v Německu z Berlína Rooseveltovi, aby mu objasnil důležitou úlohu, kterou sehráli američtí bankéři a průmyslníci, kteří dali Hitlerovi a nacistům „plnou moc“. Dodd napsal:
“DuPontové mají své spojence v Německu, kteří jim pomáhají v obchodu se zbraněmi. Jejich hlavním spojencem je podnik I.G.Farben”.
Vedle DuPontům to byly společnosti Standard Oil, International Harvester, General Motors a Ford, jež byly kontrolované bankou J.P.Morgan. Všechny tyto společnosti usnadnily vyzbrojení Německa po první světové válce. Další společnosti, které se na tom rovněž podílely byly International Telephone and Telegraph, General Electric, International Business Machines, Alcoa a Dow Chemical. Mnohé z těchto podniků pokračovaly v podpoře Hitlera i poté co Spojené státy vyhlásily Německu válku. Sutton o tom píše:
“Ministr financí Morgenthau byl hluboce znepokojen důsledky tohoto monopolu, jenž měla Wall Street, která tak ovlivnila osud nacistického Německa. Ministr o tom vypracoval memorandum, které poté předložil prezidentu Rooseveltovi.”
Dědeček bývalého prezidenta George W.Bushe, senátor Prescott Bush byl ředitelem a akcionářem podniku, který profitoval na svém podílnictví na finanční podpoře nacistického Německa. The Guardian k tomu v září 2004 napsal:
Obchodní vazby Prescotta Bushe trvaly do roku 1942. Poté byly zastaveny zákonem nazvaným Trading With The Enemy Act /zákonem, jenž zakazoval obchodování s nepřítelem/. Tyto obchodní vazby vedly o 60 let později k civilní žalobě, která byla podána v Německu na rodinu Bushových”.
Vzájemné vazby mezi rodinou Bushových, Hitlerem a nacistickým Německem, jež vedly následně k úmyslnému zavraždění milionů lidí neměly ovšem žádný primární vliv na zvolení Bushe do prezidentského úřadu, protože tento fakt byl médii, jež jsou vlastněna koncerny, jednoduše ignorován. Toby Rogers k tomu poznamenal:
“Po celá desetiletí kdy je Bushova rodina veřejně známá přehlížel americký tisk důležitou historickou skutečnost – a sice to, že Prescott Bush a jeho tchán George Herbert Walker financovali společně s „německým“ průmyslníkem Fritzem Thyssenem prostřednictvím Union Banking Corporation (UBC) Adolfa Hitlera před a v průběhu druhé světové války”.
Bankéři a průmyslníci nejen že vytvořili frankensteinskou obludu Hitlera, ale rovněž od samého počátku financovali a podporovali Sověty. Ve své knize ‘Wall Street and The Bolshevik Revolution’ /Wall Street a revoluce bolševiků/ popsal Antony Sutton důkladně vztah, jenž mezi bankéři, průmyslníky a bolševiky panoval. Sutton se odvolává na materiály amerického ministerstva zahraniči, na osobní dokumenty klíčových osob Wall Street, na biografie a na všeobecný historický popis, aby poukázal na to, že bankéři a takzvaní kapitalisté v tajnosti a ilegálně podporovali bolševiky, když v téže době na veřejnosti vychvalovali antibolševické hnutí.
Podle Suttonova zkoumání nechávali čelní Morganovi bankéři zlato pocházející od bolševiků ilegálně přepravovat do Spojených států, intervenovali za propuštění Lva Trockého /který byl zastáncem permanentní revoluce/ a poslali Lenina v “zapečetěném” vlaku napříč Evropou (společně s 5 až 6 miliony dolarů, aby byla umožněno uskutečnění revoluce v Rusku). Německý bankéř Max Warburg byl klíčovou osobou v rámci financování Lenina a ruské revoluce.
Anthony J.Hilder toto objasňuje:
“Komunismus není /a nikdy nebyl/ něčím co vychází z lidových mas a neslouží k tomu, aby bylo možné svrhnout nadvládu bankovní vrchnosti, ale je daleko spíše výtvorem samotných bankéřů, jejichž cílem je prostřednictvím komunismu podrobení a zotročení lidu”.
R.E.McMaster poznamenal v časopise ‘The Reaper’:
“Cílem mezinárodního komunismu není zničení kapitalismu západního světa, jenž je založený na dluhu, ale zotročení lidstva z pověření právě tohoto na dluhu založeného kapitalismu západního světa”.
Ve své knize ‘Western Technology and Soviet Economic Development’ /Západní technologie a rozvoj sovětského hospodářství/ vysvětluje Sutton na podkladě dokumentů amerického ministerstva zahraničí jak bankéři po revoluci nadále financovali a pomáhali s výstavbou Sovětského svazu.
Gary Allen napsal v roce 1971:
“Sutton jednoznačně dokazuje, že téměř vše co Sovětský svaz vlastní bylo získáno na západě. Tvrzení, že SSSR byl vytvořený v USA není přehnané”.
Allen to vysvětluje takto:
“Během bolševické revoluce jsme měli možnost vidět jak jedni z nejbohatších a nejmocnějších mužů světa financují hnutí, které samo o sobě tvrdí, že má ve svém programu odebrání majetků lidem jako jsou Rothschildové, Schiffové, Warburgové, Morganové, Harrimanové a Milnerové. Ale tito lidé očividně nemají žádný strach z mezinárodního komunismu. Logickým vývodem tedy je, že pokud toto hnutí financovali a neměli z něho žádný strach, museli toto hnutí sami kontrolovat. Existuje pro to snad nějaké jiné vysvětlení, které by dávalo smysl? Vzpomeňte si na to, že již po 150 let je běžnou praxí Rothschildů a jejich spojenců ovládat obě strany každého konfliktu”.
Komunismus i fašismus byl vytvořen mezinárodními bankéři jako stroj na peníze, ale ještě důležitější než peníze byly pro bankéře kontrolní mechanismy v těchto hnutích obsažené.
“Wall-Steet”-Regisseur Oliver Stone: Banker Ermachtigten Hitler Und Die Nazis www.infokrieg.tv
Tak tak. Komunismus nebyl výmyslem Rusů, nýbrž anglo-amerických sionistických bankéřů. Rusko bylo naopak největší obětí krvavého sionistického bolševismu. To si dnešní rusofobové nechtějí připustit.
Co se týče Hitlera (viz studie vyvolencovy legendy), ten kdyby neexistoval, tak by si sionističtí bankéři našli nějakou jinou loutku pro své plány. Adolf Salomon Rothschild Hitler (celým jménem) však jejich představy naplňoval více než dostatečně.
Teze a antiteze. Vytvoříme oba protipóly ze stejného zdroje kapitálu a za stejným účelem. S obdobnou ideologií. Pak je proti sobě pustíme a vyděláme na válce neskutečné jmění.
Tak, najdeš citlivé místo, kde panuje nějaká tenze. Musí to být dosti velké, aby to trvalo pak dostatečně dlouho. Nastuduješ do poslední čárky. Spustíš projekt, najdeš počáteční zdroje, vyrobíš problém, zahušťuješ problém, ještě zahušťuješ a ještě, zajistíš krev, zásobuješ obě strany a pak…je na sebe vypustíš. Opět zásobuješ obě strany (lend-lease). Pak jednu zásobuješ méně a méně. Než dojde k definitivní porážce, přijdeš s mírovou iniciativou, halasně, na celý svět. „Donutíš“ obě strany usednout k jednacímu stolu a uzavřít příměří, které je nejvýhodnější zase pro tebe. Podepsáno. Skvěle. Začíná obnova zničených zemí. Opět poskytuješ úvěry na obnovu, kterou dodávají tvé firmy – peníze se ti znásobené vrací domů. Obnovuješ, a hlídáš, aby se to vyplácelo.
A tak dokola a dokola, na různých místech. Kdo umí, ten umí.
👍 Perfektně řečeno!
Mám teorii, že Rusko je zesilovač. Co do něj vhodíme, to se znásobené vrátí. Je to národ, který obdivuje Západ ještě více než my, chce taky ty báječný bouráky a supr hadříky a je, svým způsobem, velmi důvěřivý. Uvěří na snadné řešení, a když je to s mašličkou a navoněné…… no. Takže, snadno spolkne jedovatou návnadu a nedá moc práce je podrazit. Pátá kolona je velmi silná.
Pak ovšem nastupuje fáze č. 2. Prozření, uvědomění si ojebání, ztráta tváře před sebou samými a fakt, že takto naletěli už tolikrát to dostane na druhou stranu houpačky. My si tady neumíme představit, co oni museli zkousnout v divokých devadesátkách, co zažívali za vojny atd. Nastane probuzení. To je to, co máme teď.
Lenina tam dostal Západ, aby rozvrátil carismus a ukončil angažmá v 1. světové. Jako poděkování Západu se sovětští vojáci dostali do Berlína a komunismus byl vývozní artikl č. 1.
Napoleon si došel do Moskvy – a carovi vojáci do Paříže.
Takže co my na to? Zopakujeme si historii? Volat chci válku = volat chci více Ruska tady. Pokud konflikt opravdu exploduje, budou v tom asi i Číňani.
A tak, jak si Západ hlídá Rusko, oni mají jistě výborné informace o místních postavách, spojených s rusofobií. Po excesu Novotného s Koněvem, po útoku z CS zbraní na Belgorod nepochybovat. Jo, a ještě něco, oni umí čekat.
Číst Bismarcka, více a lépe. Je tam toho mnoho. Ne jen to, co vvyhovuje teď.
Volby se dají v USA falšovat už od roku 2004.
https://www.email.cz/download/k/zlOw-GbLEZEcXTuERcYNHe2-fDqYNK5F5x9ZjVdQyiJek_qHLCqBh9Wo33JhtGt-3MD3ilE/VID-20240121-WA0002.mp4
Sem nemáte přístup
Pokoušíte se zobrazit přílohu z cizí e-mailové schránky.
Abyste se na ni mohli podívat, poproste odesílatele,
ať vám pošle soubor e-mailem.
Dávat odkazy do e-mailové schránky bylo považováno za úchylné už v tom roce 2004.
No a kde je K42, když je potřeba, aby hodil své optimistické vidle do téhle depky?
…Z toho Fšeho je jasné, že o zajímavé a občas i velice zábavné guačování je postaráno: hodně popcornu!
…
Dnes jsem si v rámci očekávání Vašeho komentáře koupila v Lídlu čerstvý popcorn (měli ho ve slevě).
😁
Nekdo jim vopakuje ,ze valka nebude a voni toho nemaji nikdy dost. A vyzebravaji si porad dalsi a dalsi vopakovani..
Popcorn je GM , nezerte to.
K42 se asi nasral, místo toho, aby věci řešil ruky mávnutím. A přestal sem chodit. Škoda.
jim jde naopak o to cechy v cizine a nemohouci volice v cz vysachovat z osobni volby na ambasade / do prenosne urny a do tech pytlu pokoutne nahazet falesne postovni listky plus manipulovat scitacim programem. nebudou jich potrebovat miliony, bude stacit par desitek tisic pred koncem scitani jen aby ve svuj prospech dosahli tech povestnych 52% „hlasu“ proti 48% alternativy. k tomu si pridejte socialni inzenyrstvi v predvolebnich kampanich a bulikovani slabomyslnych & nezkusenych a jiste si umite predstavit jake usili bude potreba k likvidaci zla.
Zdravím Vidláku,
už jsem to jednou psal u článku pí. Samkové, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Podíval jsem se na předmětný návrh v PS ČR a nic ohledně „sudeťáků“ a nabytí občanství ČR tam není. Pokud teda neexistuje jiný návrh na změnu zákona o státním občanství ČR než je ten, co je uveden ve sněmovním tisku č.585. Existuje jiný návrh změny tohoto zákona?
Zde text okopírovaný z diskuze u článku pí. Samkové:
Ne že bych chtěl váš výklad rozporovat, ale dle sněmovního tisku č. 585/0, paragraf 31 je beze změny a je zde uvedeno:
„Prohlášením o nabytí státního občanství České republiky (dále jen „prohlášení“) může nabýt státní občanství České republiky fyzická osoba, která pozbyla české nebo československé státní občanství přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona, nejednalo-li se o pozbytí československého státního občanství podle ústavního dekretu prezidenta republiky o úpravě československého státního občanství osob národnosti německé a maďarské nebo podle smlouvy mezi Československou republikou a Svazem sovětských socialistických republik o Zakarpatské Ukrajině“.
Jak to tedy je? Přidání dalších paragrafů se tento paragraf ruší? Jenom se ptám.
https://www.psp.cz/sqw/text/tiskt.sqw?O=9&CT=585&CT1=0
https://www.psp.cz/sqw/text/orig2.sqw?idd=238840
https://www.solers.legal/blog/nova-sance-pro-potomky-ceskych-emigrantu-planovana-novela-zakona-o-statnim-obcanstvi/?fbclid=IwAR1oFWk7MQnUhaxZasn6i1dik2VdjscxwJq9AI6JwnDGEY8vrDqtTfyjuXM
Rozžvejkat, prosím.
V tom textu advokátní kanceláře není o Benešových dekretech nic
Ani datum 25.2.1948?
Wintonovy děti se narodily kdy? A má se jich to týkat.
Přesně, to také pořád nechápu, citově vydírají s Wintonovými dětmi, ale ty parametry je vylučují.
Ono je jasné, že ve druhém čtení budou zase brutální změny.
Vono už jich moc nežije. I kdyby pro ně byla výjimka, většině už by to bylo platný doslovně jako mrtvýmu zimník.
A ještě něco – udělení občanaství ministerstvem vnitra je prakticky nepřezkoumatelné
a když už nic jinýho:
to, že to datum je tam teď takhle, samozřejmě znamená, že už ho nikdy, nikdy v životě, nepůjde, třeba nějakým bezejmenným přílepečkem k zákonu o podpoře dřeva na eko stavby, posunout na nějaký příhodnější. to by oni přece neudělali.
—–
výkladovej slovník progresivštiny:
[PROG] „demokracie“ = [CZ] „vyhrajeme my. jakýmkoli způsobem, za jakoukoli cenu“
„Prohlášením o nabytí státního občanství…“
Možná sudetští Němci získají občanství jiným způsobem než „prohlášením“?
for GB:
Ano, toto co prezentujete, je původní návrh zákona. Aby to nevyvolalo neúnosný rozruch. K tomu však mohou přibýt ještě v průběhu hlasování všelijaké přílepky či pozměňovací návrhy. Anebo se prostě pár měsíců před volbami do PS-PČR silou 109ky protlačí nějaká novela tohoto zákona.
Bude vymalováno a poslední může zhasnout. Tady jde o faktickou likvidaci suverenity ČR a její transformaci na euroregion „česko“. Do toho zapadá i snaha o přijetí Eura.
Až tento zákon vstoupí v platnost a nějaký Helmuth podá do Štrasburku žalobu, že jeho grossvatter také emigrovalv r. 45 a že je diskriminován podle národnosti, jak myslíte že Mez. soud pro lidská práva rozhodne?
Propagandisté v náhodné shodě říkají že korespondenční volba naplní práva zahraničníků volit. Což je obvyklá lež ta práva mají už teď. Akorát je pro ně nepohodlné dojet do vzdáleného hlasovacího místa na velvyslanectví. Nemyslím že Ústava ustanovuje právo na pohodlí.
Přišel čas začít masírovat vědomí, že bude možná potřeba sbalit kufry a vyfičet dřív, než nás naženou do masomlýnku.
Nikoli do masomlýnku na Ukradině, nýbrž do masomlýnku v Čechistánu.
Jde to rychle a zrychluje to.
Počítám, že ihned po prvních korespondenčních volbách se začne mluvit o zrušení Benešvých dekretů. To bude moment, kdy bude potřeba začít vytahovat kotvy.
no…( myšleno česky nikoliv anglosasky) je třeba nemít majetky tady , mít pod sebou trambus a cílovou destinaci před sebou
A pomůže to i když bude digitální měna? I na to se pracuje, fest.
njn… na seychelách snad v dohledné době nebude ale zase tam je drahý poplatek 100 dolarů za účast teda to bylo tenkrát nevím kolik je to teď
Takže Vidlák se po 9 dnech probudil. O tomhle psali na AE-News už 19. ledna:
https://aeronet.news/radek-koten-odpalil-v-televizi-sokujici-informaci-ze-vladni-petikoalice-se-snazi-spolu-s-korespondencni-volbou-protlacit-i-novelu-zakona-o-nabyvany-obcanstvi/
Já s nikým nezávodím a nepotřebuju s tím přijít první…
Jen poznámka k tomu, proč NE korespondenční volbě. Tak třeba v USA žije cca 1,5 mil. lidí s českými nebo československými kořeny. Jedna z nejsilnějších českých komunit je v Texasu. A ti, co myslíte, souhlasí s guvernérem Texasu v otázce ochrany hranic před imigrační vlnou? Nebo budou manifestačně podporovat Bidenovu destruktivní imigrantskou politiku? 😉 Vsadím boty, že a) je správně. Ale ve volbách u nás budou stejní lidé korespondenčně v drtivé většině volit politiky a strany, které se za ČR zavázaly přejímat přerozdělené imigranty z Evropy. Divné, ne? Ne. Mají prostě informace z hromadných sdělovadel. Mají mesiášský komplex, když je to nic nestojí. Chtějí patří mezi tzv. lepší lidi. Proto NE korespondenční volbě. Ovšem ona bude. Ne že ne. Bude to novinka, která potáhne. Pětikoalice nebude váhat utratit miliony na její propagaci v zahraničí. Jsou jen dvě možnosti. Předčasné volby, než korespondenční volby začnou platit. Tomu nevěřím. Ta druhá je sjednotit se, vymyslet, jak dostat lidi k volbám a přesvědčit je, aby nevolili pidistrany a menší zlo. K tomu vám dopomáhej Bůh. Protože jinak Bůh s námi.
Posledni a jedina moznost bude sjednotit domaci alternativnu scenu koalicne pod SPD. Nic jineho nema ani teoretickou sanci zafungovat. Pokud Rajchl na toto nepristoupi, tak se skeptici nemylili, kdyz uz pred pul rokem, kdy z nej jeste i Vidlak byl nadsen, upozornovali, ze se jim ten chlap hrube nelibi…
Re: Miluna
Vy jste opravdu jako malé dítě.
Volby nevyhrává ten, kdo volá, nýbrž ten kdo hlasy počítá!!!!
Uvědomte si že klasický volební okrsek je tím, počítá hlasy.
Volebních okrsků v ČR je 14 755 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Statisticky to vychází 677 obyvatel na jeden volební okrsek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To máme nějakých 500 voličů z nichž plovina nepřijde.
Jaká je šance, že někdo zmanipuluje volby PODSTATNÝM způsobem?
A teď vám přijde ze zahraničí na JEDNU adresu JEDNÉ volební komisi milion hlasů.
Už vidím, jak je tam všechno cajk.
Tak už jen chybí na závěr výzva, že nemá cenu chodit k volbám. 🥲
Ale ne, vy jste to nepochopil.
Můžeme emigrovat a korespondenčně volit ze zahraničí.
Re: AN
Kdo my?
Já už trénuju olympijskou disciplínu zvanou „skok do truhly“.
To sice můžeme, ale kolik budeme mít hlasů proti těm milionům mrtvých duší, kterým vygenerují čestná prohlášení nebo přímo certifikát občanství od správně politicky myslícího velvyslance ? Vždyť v nejmenovaných státech mají na podobné volební podvody přímo průmysl, ale vzájemně se strany hlídají, ve výrobě hlasů do našich voleb je nikdo omezovat nebude.
Vzhledem k tomu, jak před 3 lety probíhaly v USA ty ukradené prezidentské volby – viz slavná „Bidenovská křivka“ skokového nárůstu sečtených hlasů v několika klíčových státech – tak si myslím, že mnoho těch hypotetických „krajanů“ ani nebude vědět, že vůbec volili. Natož jak volili.
Soudy se tím samozřejmě zabývat nebudou, stejně jako tehdy v USA. Po tom, co tento týden předvedl Ústavní soud, v to nelze ani doufat.
Teď už je snad každému jasné, co čeští voli-čové provedli, když za minimálně posledních 5 let volili tak, že všechny 3 klíčové instituce (Senát, Posl. sněmovna, a nakonec i prezident) ovládly globalistické síly a všechny tyto strany národní zkázy si hrají vzájemně do noty.
Dnešní opoziční strany a jejich politici v tom však mají svůj hlavní podíl viny – že se včas nedokázali domluvit a podpořit tak, aby současná katastrofa nevznikla. Vinni jsou tím všichni – od Babiše, přes Okamuru, až třeba po… (dosaďte si dle libosti).
Česko s.r.o. je firma v likvidaci.
Vetsina tech texaskych „Cechu“ nema absolutne zajem volit nejake papalase v Ceske republice. Ale mozna by se dali podplatit…
Netřeba podplácet, podle mého se vygenerují seznamy neexistujících lidí a za ně se pošlou hlasy těm správným stranám. Pod patronát si to může vzít kdokoli. Aspen, Soroš, kdo Vás napadne i nenapadne. Tam není žádná vazba na fyzické lidi.
To taky. Jak Vidlak pise, ta slabost korespondencnich voleb neni, jak se mnoho lidi domniva, v tom, ze by tu anonymitu nebylo mozne dodrzet. Je to mozne, aspon v Coloradu. To sizeni se deje v jinych mistech. Neni mozno mit poctive volby, kdyz nejsou z velke vetsiny poctivi lide. Vsecko dnes ovladli šizuňci.
Zavedení digitální občanky (místo plastové kartičky si nahrajete něco do mobilu) pak dává docela smysl. Do tohoto plánu to pěkně pasuje.
Nejdřív, tato změna způsobu volit,není to porušením ústavy.
Stačí tato změna, jen nadpoloviční většinou poslanců, nebo by to měla odhlasovat ústavní většina. Vím že Německá menšina u nás to tak praktikuje, ze potomci automaticky dostanou Německé občanství, ale nevím,že by mohli volit v Německých volbách, když tam nemají trvalé bydliště.
Nemci delali i jine veci. Kdo od nas v 1968 emigroval a mel protektoratni obcanku, Kennkarte – ten okamzite obdrzel nemecke obcanstvi.
Re: Hulvát
Já jsem mohl jít do Říše pro občanství pouze na tom základě, že mám dědu vedeného v seznamech vojáků Wehrmachtu.
Manželka totéž, její fotr byl za Němců u policajtů v dnešním Polsku, tedy v součásti Velkoněmecké říše.
Tehdy totiž platilo kouzelné slovíčko – Volkslista.
Ústavní většina, nikoli nadpoloviční.
Sem s tím návrhem, určitě nebudu sám kdo by si ho rád přečetl.
https://web.litterate.cz/posledni-sance/comment-page-1/#comment-240822
Při každých volbách za posledních 30 let jsem dával hlas vždy tomu z mého pohledu menšímu zlu. Nikdy jsem nenašel zastupitele, s jejichž programem bych se mohl identifikovat, a u nichž bych očekával, že budou reprezentovat moje názory, postoje a hodnoty. Tak jsem alespoň marně očekával, že u nich naleznu alespoň toleranci. Toho jsem se nedočkal a i to zlo po malých dávkách se za ta léta nakumulovalo tak, že už je všechno špatně. Takže nakonec možná i ta politická atomovka by mohla být produktivní z toho pohledu, že zhroucení po výbuchu uvolní prostor pro vybudování nového a lepšího řádu.
Amen.
“Jenom dva prstíčky”
Ale kde pak, pod Ruskou (nebo Lisabonskou- doplňte dle aktuální situace) mlhou hustou tak, že by se dala krájet, do českého rybníčku leze kdejaký Wasserman, Lichtensteinman, untewaserman a své pařáty strká i kdejaký jiný essman.
Proč by provincie, kde obyvatelům už skoro nic nepatří, měla mít ještě hlasovací právo? Pro formu.
Pro to zdání demokracie, protože lež je nejvíce uvěřitelná, když je postavená na pravdivém základu.
Soudružka Leyenová se svou věrnou služkou Jourovou vidí problém v dezinformacích a ve volení “špatných stran”, nebezpečí dokonce větší než ve smrtelně oteplovacím plynu CO2. Myslíte, že Rakušan tomto volání po boji s informacemi nevyjde vstříc? Už vyšel, to srandovní deep-fake video padlo na úrodnou půdu, ale asi jinak než by se hodilo.
Takže pokud nechcete LIBQTerální demo-demokracii na věčné časy, nezbývá než dát na starého, opelichaného, ale jinak protřelého lišáka Zemana. S tou občanskou neposlušností měl pravdu. A vidlák má pravdu v tom, že čas pádí.
A neříkejte, že se Vás to netýká, týká. Část důchodů je v trapu (ale bude na F35!!!), a o zbylou část můžete snadno přijít. Ono se už něco najde…
OT: Lejno označilo vyhlazovací tábor Osvětimi za polskou záležitost a pak se to muselo žehlit.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-polaci-zuri-von-der-leyenova-spojila-koncentracni-tabor-osvetim-s-polskem-244649
Takové urážky by se vůči vám „russáci“ nikdy nedopustili, bratři Poláci. Máte na Západě bezva „spojence“, jen co je pravda. Snad toho nakonec nebudete litovat…
https://www.auschwitz.org/en/history/auschwitz-iii/ig-farben/
Budou.
Až se Ukrajina rozpadne, polští pravičáci si budou nárokovat velký kus severovýchodní Ukrajiny.
A už se zvali i Maďaři, taky by rádi kousek jihozápadní Ukrajiny.
Jak se říká, „doba je těhotná změnou“.
Jenže to Polsko se po 2. světové posunulo kus do Německa, takže by zas měli vracet Poláci Němcům a ti by to určitě chtěli , hranici Odra Nisa neuznali po celá léta. To by byl maglajz.
Ovšem po kauzách „Kosovo“ a „Turecko vs Řecko“ je možné vše.
Měli by pak historickou pravdu ti, kteří tvrdili, že naše státnost je udržitelná pouze v rámci Československa.
Já ale na ten prosudetoněmecký německý revizionismus nevěřím, to by musilo expandovat zevnitř ČR. Snad naše ústavní právo zabraňuje fungování politické strany , která by měla ve svém volebním programu odtržení Sudet. A i kdyby, tak elektorát by byl zřejmě hodně slabý.
Nikdy však neříkej nikdy.
Ale mají tu sudeťáci pátou kolonu. U lidovců i církve katolické.
Církev katolická na ně sere.
Nikoli.
„Měli by pak historickou pravdu ti, kteří tvrdili, že naše státnost je udržitelná pouze v rámci Československa.“
Tohle tvrdili Republikáni již v roce 1992, když Havlovsko-Mečiarovské garnitury rozbíjely společný stát. Už tehdy jim bylo jasné, že oba nástupnické státečky mají životnost max. 1-2 generace. Mají z nich být obyčejné euroregiony pod přímou nadvládou Bruselu.
Slováci se nyní sice šprajcli a paktují se s Orbánovským Maďarskem, ale takto z nich zase budou Horní Uhry v rámci Félvídéku.
Proč odtrhávat Sudety? Stačí se rozpustit v „Evropě regionů“… A tu už mají zmáknutou.
Vy po výroku ÚS ohledně důchodů ještě věříte na nějaké ústavní právo?
Měli vracet… vůči čemu? vůči dějiné spravedlnosti ?vůči rovnováze sil ?vůči vašemu požadavku ?vůči geologii ?vůči prolnutí polské a německé ústavy? Vůči výsledkům 2 světové války ?nebo nějaké další války?
Teritoriální rozdělení světa je dokončeno, učili jsme se o poslední fázi imperialismu před vypuknutím války. O teritoria se bojuje i kdyby na chleba nebylom
Rozumíte služku vůči?
…kódová řeč?
Proboha slůvku vůči. Pardon
…tak to jo…
Promiňte, pane Starý kocoure. Myslel jste asi část severozápadní Ukrajiny, ne třeba Charkovsko.
Ovšem pokud si Polsko přibere tu západnější část Ukrajiny, například Lvovsko, pak „polkne hada“.
Ostatně myslím, že lepší by bylo bývalo uspořádat mejdan v Kyjově, než majdan v Kyjevě.
Teď nese svět následky
Ozvali se i Rumuni. Besarabie, Bukovina.
To je cesta, jak dostat Ukrajinu do EU. Po částech…
😀
Kocour.
Rumuni už taky. Ta Ukrajina musí pěkně zavánět.
Zavání jak nemocný kus hovězího na poušti.
Supi krouží.
Možná ještě dříve, než se Ukrajina rozpadne.
Nejenom to, ono to lejno taky prolasilo, ze Osvetim osvobodila „spojenecka vojska“.
Na vyroci tam Rus nesmi a oslav vyroci vylodeni v Normandii se zucastnuji Nemci.
Jeste par let a bude se ucit, ze Zidy vyhlazoval Rus a Nemci proti nim tedy vedli spravedlivou valku.
SSSR a USA se v té době považovali za spojence proti Německu.
To není poprvé, Němci to zkoušejí už několik let přehodit tento tábor na Poláky.
No …tak tohle je hodně deprimující…je teda pravda, že jsme Čech, Čechovi největší nepřítel a kurva…,ale do doby než bude korespondenční volba se to celé pěkně rozesere, jak v EU, tak v Americe a myslím, že budeme mít úplně jiné starosti než korespondenční volbu…
Bývala v Zemích koruny České taková jedna tradice…
(toto je hodně učesaná verze písničky z toho, co já původně pamatuji a snad mám někde i staženo)
https://www.youtube.com/watch?v=OICTpvGwez8
„Stůj, rovně stůj, nenech mluvit lháře…“
Ale ten závěr, ten zůstal, i když nnení tak úderný, jak pamatuji.
Nových dvě stě let temna. Raději s tím počítejme.
S CCCP na “věčné časy” vydrželo 40 let, Tisíciletá Říše vydržela 12 let, tak kolik tipujeme EU-Sojuzu?
njn… na seychelách snad v dohledné době nebude ale zase tam je drahý poplatek 100 dolarů za účast teda to bylo tenkrát nevím kolik je to teď
Přišlo jinam k vám patří že kvantifikace je základ racionality
EU je variantou vlády holportu šlechty a katolické církve, což bylo prodloužení životnosti věčného Říma. Tak nějak vládnou doteď i se svou pobočkou v USA a celým banksterským systémem. Třetí říše byla jednou z epizod obrozujícího se fénixe tohoto historického mocenského paskvilu. Vlastně už klidně mohl Hitler padnout, protože přesun obrovského množství zlata, peněz a vlastnictví majetku do švýcarských bank, kde vše zmizelo jak v černé díře, už z větší části proběhl. K dalšímu dění už nebylo potřeba zbraní, vše ostatní už se ošéfovávalo přes mezinárodní banksterský systém.
„“Nových dvě stě let temna. …““
A myslíte, že přijde potom ještě nějaké „NÁRODNÍ OBROZENÍ“ či budou-li ještě vůbec nějací ČEŠI existovat …
ale to NÁS již přeci nebude ZAJÍMAT, že …
Držte se Vidláku.
Tohle bylo zřejmé už v okamžiku, kdy Havel otevřel ten otvor, co měl místo úst, aby se jim omluvil. Čekali na to několik desetiletí. Schwarzenberg zaklepal bačkorama dřív, než se k tomu dopracoval, ale tihle to dotáhnou do konce. Kdo se chtěl někdy bratříčkovat se sudtáckým ksindlem, tak teď si to i za něj vyžereme všichni. Němec není kámoš. Němci se nikdy nevyplatí věřit, protože v důsledku toho přijdete o všechno. Říkám to celou dobu, že jde vposledku jen a jen o sudetské Němce.
Ale dvě věci vidím: Jednak nic není jednoduché, u jakéhokoliv děje (i politického) jsou různé boční efekty, něco do něj nečekaně zasáhne, nějaká černá labuť a dopadne to jinak, jinak, než kdokoliv předpokládal.
A druhá věc – kolo dějin se stále točí rychleji. Možná ani dvacet let temna. Rusko vyhrává, Amerika se pozvolna pouští do dalších vojenských dobrodružství, uvnitř ní vzniká velké napětí, Evropa je ve varu.
Těch rušivých elementů pro konečné vítězství liberálů je hodně – a o některých asi ani nevíme.
Starý Kocour: Už letošní rok může být dokonalou bouří. Volby ve víc než třetině států světa. Několik vzájemně souvisejících válek atd. Těžko předvídat, jak to dopadne.
Je sice nehezké, brát z toho kvasu naději, že to pro nás nedopadne tak, jak to na nás někteří chystají – ale kde tu naději brát…
Do dokonale boure zasahne jeste i zasadni naruseni spolecenske smlouvy diky umele inteligenci a robotice. Cele dejiny lidstva jako organizovane policko – ekonomicke struktury stoji na tom, ze i blbej Franta (kterych je vysoce nadpolovicni vetsina) mohl prodat svoji pracovni schopnost, determinovanou jen a jen tim, ze mel nenahraditelne kognitivni schopnosti. Az tuto JEDINOU vyhodu ztrati, resp. bude nahraditelna masinama – tak bude nezamestnatelny. A velice nasraty.
Když kleknul textilní průmysl, tak ze dne na den všechny tkadleny musely jít dělat něco jiného a že jich bylo. A nikdo neměl péči.
Re: Gaia
Vaše jediné štěstí je, že jste neměla za války nikoho v Rajchu. Tudíž víte hovno, co vás čeká.
Sibylo, umite chapat smysl psaneho slova ?? Nebo trpite kognitivni disonanci ? Tkadleny se presunuli do jine prace, kde staci minimalni intelekt (ktery bude do max. 2 let napodobitelny AI – pokud to tak uz neni dneska) a KOGNITIVNI schopnosti – t.j. videt situaci a vyhodnotit zda ten kus gumy co vylezl z lisu uchopit pravou ci levou rukou a nalozit ho na vozik, a ne vedle neho na podlahu. Nic moc vice se po te tkadlene nechtelo v jakekoliv nove praci. A kdyz v TECHTO jejich schopnostech bude nahraditelna strojem ktery nebude stat majlant – jen blazen by ji zamestnaval dal. A cena jako takova stroje neni vsechno, podnikatel musi brat jako plus pro sebe i obecnejsi veci, ve smyslu toho ze stroj maka nepretrzite, nic lidskeho nepotrebuje, da se pripadne i modernizovat, prodat a nepičuje šéfovi. Sibylo, klapky z oci prosim dolu, jinak budete velice zaskocena tim co uvidite…
Hmm, kde mame v cechach a na morave datova centra pro nahradu xx tisice lidi ?
Co je bude napajet ?