Jak jsem slíbil, v dnešním článku se ještě vrátíme na Mnichovskou bezpečnostní konferenci, protože bych chtěl na jednom příkladu ilustrovat širší problém, který v posledních týdnech vyplouvá na světlo. Jak jsem včera informoval, kromě toho, že se Petr Macinka sešel s čínským ministrem zahraničí a shodl se s ním, že obě strany mají zájem na dobrých vztazích, sešel se také se Světlanou Tichanovskou, maminou běloruské opozice a ujistil ji, že žádné šetření se nebude týkat podpory běloruské opozice, protože není všem dnům konec a když se nepodařilo Lukašenka odstranit minule, třeba to příště vyjde.
Vždycky, když mám pocit, že nová vláda otočila kormidlo do klidnějších vod pragmatické spolupráce, zároveň přijde i nějaká takováto pitomost.
Není to poprvé a ani na té Mnichovské konferenci to nebyl ojedinělý případ. Při debatě s Hillary Clintovou zase Macinka řekl, že BY SAMOZŘEJMĚ BYLO NEJLEPŠÍ, kdyby Ukrajina Rusko porazila, ale bohužel, není toho schopna a tak musíme hledat jiné cesty. Jinak Epsteinovu kamarádku celkem slušně rozebral na součástky. Připomenu také slova o neochvějném spojenectví, která Macinka pronesl na návštěvě Ukrajiny, přidejte si pokračování muniční iniciativy, nesmyslný nákup stíhaček, paragraf nedovolené činnosti pro cizí moc se rušit nebude, Ilona Švihlíková jakožto poradkyně byla zaříznuta, protože se rozkvičela média, za zachování koncesionářských poplatků bojuje ministr Klempíř a kdyby Zůna řekl to, co řekl ještě před volbami, tak se SPD do sněmovny nedostala. Doly se budou zasypávat a nechají se zaplavit, uhelné elektrárny se zavřou a valorizace důchodů se nenapraví… vynechal jsem něco?
Zkrátka, nesplněných volebních slibů přibývá, až už zůstaly jen emisní povolenky ETS2 a odmítnutí migračního paktu. Zatím…
Vždycky, když jsem na některý z nesplněných volebních slibů upozornil, strhla se samozřejmě velká diskuse. Pokud si z ní vyškrtáme apely, výkřiky, či jednoduché soudy, argumentace se tak či onak dostala k tomu stejnému – současná koalice musí počítat se silou opozice, musí počítat s mediální mašinérií i Milionem chlívek a proto jim musí sem tam něco předhodit, aby neřvali tak moc. Ono to sice nepomůže – za svou dobrotu byli potrestáni Klempíř i Macinka – o jednom Česká televize s chutí zveřejnila jeho dávnou minulost spolupracovníka STB a v případě toho druhého Kolář zveřejnil tři SMSky, které stačily na „spontánní demonstraci“ na Staromáku. Zkrátka, nežijeme v ideálním světě, naše síla není zase tak velká, proto musíme překousnout hlášky o podpoře Ukrajiny i běloruské opozice. Novinářské hyeny prostě potřebují kus masa, aby daly pokoj.
Jenže, ono to začíná vypadat, že je to obráceně! Že jsme to my, kdo dostává tu a tam kus masa, abychom My DALI POKOJ!
Europoslanci za hnutí ANO zvedli ruku pro půjčku Ukrajině. Všichni. Ano, Česká republika za tyto peníze neručí, ale ani nemusí, protože se případně budou splácet z jiných kapitol unijního rozpočtu a zaplatíme je tak jako tak. To my jsme dostali kus masa, abychom mlčeli. My jsme se spokojili s tím, že za půjčku neručíme, ale jinak podpora války jede dál, jako by se nechumelilo. Stejně tak pokračuje věrné a neochvějné spojenectví s Ukrajinou, jen jsme se spokojili s Turkovou hláškou, že za válku může rozšiřování NATO na východ. Ano, je to pravda, Alternativa je spokojena, že to konečně někdo řekl, a tak může Strnad bez jakéhokoliv občanského odporu dál lifrovat na Ukrajinu miliony kusů munice…
Pamatujete si, jak Babiš na jedné své povolební akci řekl, že se voliči nemusejí bát koalice ANO a SPD, protože SPD jsou neškodní? Měl sakra pravdu. Stačí jim občas dát zapravdu nějakou vhodně formulovanou větou a už je možné přijmout dohodu se zeměmi MERCOSUR, je možné ponechat valorizace důchodů na Fialově úrovni, je možné dál kupovat stíhačky F-35, je možné dál ponechat koncesionářské poplatky a nemít žádný plán… Je možné pokračovat ve Fialově vládě jinými prostředky. Blyštivý Péťa byl prostě hlupák. Stačilo by, kdyby občas řekl, že válka na Ukrajině není černobílá a měl by od dezolátů klid.
Jsme strašně tolerantní. To by se Chvilkařům nestalo. Tam stačí jakákoliv droboučká odchylka od víry a hned vás exkomunikují a potrestají. Tam pátrají po jakémkoliv náznaku samostatnosti a hned vás předhodí řvoucímu davu. My se spokojíme s málem. Tak málem, že jsme sice současnou koalici zvolili, ale skoro nic nám nemusí dát. Ani ty důchody ne.
V posledních dnech mám pocit, že je Babiš česká Angela Merkelová. Dělá to, co ho udrží v premiérském postu, ne to, co je nejlepší pro naši zemi. Opírá se o nás ne proto, že by věřil v naše vidění světa, ale proto, že jsme neškodní a stačí nám málo, abychom mu to hodili. Fiala z nás byl hysterický, bál se nás, posílal na nás prokurátory i pouliční bojůvky, ale my se nestali tvrdšími… ostatně, naši největší anticovid bojovníci jsou dneska v jedné vládě s Adamem Vojtěchem a Rastislavem Maďarem. Babiš se přece omluvil, ne? Ministr i jeho tým jsou stejní. Bez problémů jsme se spokojili se slovy… činů netřeba. Motoristé zase klidně navrhli do dozorčí rady VZP Myrdu Kalouska… Stačí udělat covidovou konferenci, na kterou hystericky zareaguje Zdeněk Hel a vystupování z WHO už není na pořadu dne. Stačí setřít Clintonovou a vůbec nevadí, že válčíme do posledního Ukrajince.
Kdyby Petr Pavel o Ukrajině občas řekl to, co říkal v roce 2019 (to ještě nekandidoval na prezidenta a Kolář mu nevyměnil mozek), byl by tu klid a řád. Nikdo by nedemonstroval, válka s Rusem by běžela, jak běží a nebylo by zapotřebí žádného Igora Mříže. Jsme tolerantní a neškodní, Babiš to pochopil, Fiala ne. Co se po volbách reálně změnilo? Babiš pro nás, dezoláty, našel pár slov útěchy a pár drobtů ze stolu. Občas řekne něco, co chceme slyšet a postaral se, aby nám blbé zprávy říkali naši vlastní lidi… má to s námi fakt jednoduché, protože jsme nikdy nevytvořili inkvizici, která by mu nedovolila jediné špatné slovo. Nevytvořili jsme Milion chvilek, kteří jsou schopni vystartovat po třech SMSkách. Místo toho, abychom trvali na slibech, které nám koalice dala, tak naprosto tolerantně chápeme, že musí občas něco pustit druhé straně. Chápeme to tak dobře, že vlastně musí jen občas něco pustit nám.
Po volbách v roce 2021 mělo smysl se zaměřit na milion propadlých hlasů. Ale teď už je to pasé. Po posledních volbách má smysl zaměřit se na to, abychom byli neoblomnější a aby nám sakra nestačilo tak málo. Nesmí nám stačit slova, musíme vyžadovat činy. Pokud Babiš uvidí v průzkumech, že ho znova hladce zvolíme, bude nám pouštět míň a míň. Ustupuje se těm, kteří řvou a bojují, ne těm, kteří jsou v klidu a spokojí se s drobty ze stolu. Babišovi koaliční partneři už jsou neškodní. Andrej to sám řekl a realita to zatím stoprocentně potvrzuje.
Máme necelé čtyři roky na to, abychom nebyli jelimani, kterým stačí občas vlídné slovíčko a pak sneseme jakékoliv utažení šroubů.
Možná Andrejovi křivdím. Ostatně, teprve začal. Ale zatím jsme to my, kterým stačí málo, abychom byli v pohodě a klidní. Jestli takoví zůstaneme, tak se nedivme, že si u nás Sudeťáci udělají sjezd, nedivme se, že Ukrajinci budou mít větší práva než my, nedivme se Banderovským večírkům, nedivme se, že všichni budou s Ruskem dávno obchodovat, jen my budeme kyselou prdelí, která si bude hýčkat rusožroutství. Nedivme se, že Česká televize informuje o ukopaném katolíkovi nebo o zastřeleném Charlie Kirkovi jako o krajně pravicovém extrémistovi. Andrej za to vlastně nemůže. Je premiérem a chce jím zůstat pokud možno bez konfliktů a problémů. My jsme ti, se kterými problém nemá a tak ustupuje těm druhým.
Pokud budeme takhle spokojení, dostaneme to, co chce Babiš a ne, co chceme my. Hnutí ANO půjde cestou nejmenšího odporu a pokud žádný nebudeme dělat, půjde po našich zádech.
Nebýt neškodní, to je náš program na příští čtyři roky.
____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém blogování, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
Tak jsem si v diskuzi přečetl pokus o sociologickou studii pana A. Nuly Cesta do hlubin študákovy duše, vlastně cesta do hlubin občanovo – voličovo – mozko. A dozvěděl jsem se, že mě neformuje prostředí ve kterém žiji, ale aktuální největší problém mé mysli. Takže mé občanské a politické postoje určuje momentální životní situace, a ne média, zkušenosti a tzv. sociální bublina mého životního prostoru. Zajímavé. Kdyby to tak bylo, podle jakého klíče politici oslovují své potencionální voliče?
A s blbouny si pane Nulo nelamte hlavu. Byli, jsou a budou.
mozku.
Mimochodem, sekta svědků Pávkovyćh uspořádala demošku za Pavlovo setrvání na Hradě a nejspíš i pozdější nanebevstoupení i v naší vesnici. A kupodivu hned na radnici. Velmi hrubým odhadem 100 z 2000 voličů, v čele ty nejfanatičtější (ano, dříve islamovítači a sluníčka) s vazbami na média.
Pokryto na soc. sítích, kvalitně ale jen v režiji zmíněných fanatiků.
–
Každý bychom museli být Vidlákem ve svém okolí, abychom měli stejný dopad
/Rolovat , necist, nesrozumitelny/ …
Maji takovy dopad a trvani jepice. A zadnou dulezitost , to sou davy ztracenych a zbloudilych, vedeny slepejma. /Hledaji zoufale neco v osobe Pavla ,tedy ve funkci , kterou hned znicil ,do neexistence a nikoliv k skutecnymu cloveku..Ten je samozrejme ignoruje ,protoze zna jen isolovany kancelare ,porady a rozkazy…..
.Hledani cesty a vychodiska z nouze vod generala , konci kde asi..Doufejme ze je neschopnej a tak ze nikde..
Davy , ktery momentalne ovladaji stadni impulsy , ktery hledaji momentalni utechu z chaosu , z desorientace a zmatku a hledaji na chvilku ulevu z neresitelnych pomeru ,ktery co nevidet skonci..
Tyhle jevy doprovazi kazdej konec ery , konec vlady, tech nejhorsich..
Ke kterym se pridavaji dalsi , ktery jako “ freizlerove“ , /nacisticky soudci /, s velkym usilim hledaji z ceho vseho nas Cechy , navzdory skutecnosti .
Neunavne, ale povrchne si stezuji a beduji , porad krici vseljaky obvineni na nas ..To je..
Syndrom infantility..Hledaji vychodisko se prisaknout k vrchnosti u moci..Nebo v opozici..Hledaji ,vypatlany pouckama , vydeseny dle poucek, „charismaticky vudce “ /jako dite hleda mamu/
a nic jinyho neznaji…
Kery jako typicky slabosi , podlehli Stockholm Syndromu., z trochy nepohody uzkostlive a este dopredu narikaji, porad , co bude…..
/Krici a beduji stiznosti na vsecko a nejvic , ustraseny ze skutecnosti , porad vycpavaji ze snahy uniknout pryc skutecnosti , opakovanim abstrakci vyrazu slozenych nekdy do celych fantasmagorii/..
Prave obtizny casy ,spolehlive odlisi a ukazou, kdo je kdo…A taky proto ty casy, sou.
Tak je to asi všude.
Musíme ekonomicky padnout úplně na hubu a stejně si myslím, že i pak se své víry budou držet dál.
Jim se nerozsvítí.
Holt sázku na blbost českýho voliče nemůžeš prohrát.
Možná to někdo / všichni ? znáte, že rozumní lidé z vašeho okolí (kolegové, sousedé, kamarádi, rodina), kterých si jinak vážíte jsou voliči SPOLU či ANO. Nechcete s nimi mít roztržky, tak se raději o politice nebavíte. Přemýšlejme, jak je nenásilně (logickými otázkami ?) postupně přesvědčovat. To je podle mě klíč k budoucnosti. Konečně i AI – která je často dost korektní a progresivistická – pod přísně logickými otázkami začne obracet.
😄
Jestli by to všechno bylo tak jednoduché!
Leč okupační režim USA dovedený témĕř do ideálu za mnohá desetiletí z dob Marshallova plánu funguje velmi efektivnĕ. Vidíme to na výsledcích voleb, kdy už téměř čtyři desetiletí se volí služky strýce Sama. Přičemž kvality tĕch, kteří jsou zvoleni jsou s každým cyklem horší a horší.
Okupační režim, to je když finanční systém a ekonomika nejsou suveréními, tj. silnĕ závisí na vnĕjším vlivu. Vzdělávací systém je smĕřován k výchovĕ sympatií k západním svĕtu a znevažování až nenávistí k tĕm, kteří nejsou jeho součástí či nejsou k němu loajální.
Prakticky všechna mainstreamová média jsou podčinĕna vnĕjšímu vlivu.
Kulturní prostředí je soustředĕno na mravní rozklad lidí.
Opozice, schopná vyrvat zemi z drápů okupačního režimu, je marginalizována.
Tajné služby země napřímo podléhají tajným službám USA…
Zatím, když jsme pod okupací USA nelze nic důležitého učinit. Řeší se pouze druhořadé kosmetické blbosti, aby se zdálo, že se nĕco dĕlá.
A v zákulisí stará vydra Clintonová
Kdyz tuhle Hydru pozvali na konferenci vo bezpecnosti zapadu , tak je vsecko jasny.
To sou kuriosne zniceny lidi ,na povrchu zivy , ale mentalne davno mrtvy..
I upir si umit hledat potravu ,tydle musi nekdo zivit. Za kecy ,precteny z papiru nebo a daleko horsi, nez kecy..
Mark Rutte , sekretarka utrhla z Nato , za ucelem bezmocne pobihat po svete , se taky zucastnil,
ty neuveritelny konference.
Kde verejne vypravel davum svetovy bezpecnosti , napriklad , ze pri posledni navsteve U. , asi 14 dni zpet, ze v Kyjeve pohledl na psa ,/foxterrirera , ty sou ty nejhorsi nejblbejsi / a ze i pes mu pevne ocima sdelil , my na Ukrajine se nikdy nevzdame a zvitezime..Si to kazdej muze poslechnout z jeho projevu..
Na obranu Babiše musím říct, že to je konzistentní politik. On celou dobu před volbami říkal, že naše členství v EU a NATO je pevné a neměnné. Nechápu, jak může být někdo ze současného Babišovo konání rozčarovaný. To jenom někteří zdejší diskutéři nechápou politickou situaci v naší zemi. Skutečné politické alternativě chybějí lidi – voliči -, a tím pádem politická síla, takže nějaké protesty jsou předem určené k nezdaru. Jak jsem psal už dříve, Brusel a Berlín májí situaci v naší zemi pod kontrolou.
Alternativa je u nás naprosto marginální. Svou vinou.
Souhlas. Jen bych poopravila, že naši zemi a celou Evropu má pod kontrolou strýc Sam a Brusel s Berlínem jsou pouhou jeho služkou.
A to ani nevíme, kdo ten strýc je. Když tolik rozruchu způsobila stará vydra Clintonová. Co ta má dřepět na nějakých schůzkách a mistrovat našeho Macinku? A ještě tak nelibě?
Strýc Sam Brusel a Berlín nekontroluje. Kontrolora hledejte v Londýnské City.
Kdyz lord ma butlera , nestoji vubec vo to, aby ten butler byl , kazdej tejden jinej..
Jo. S odhadem Igora Červeného na ministra ŽP jsem včera měla pravdu.
Turka nahradí v kandidatuře na ministerstvo Červený. S vládou utvoříme svatou trojici, slíbil
https://cnn.iprima.cz/nahradou-za-turka-bude-cerveny-oznamil-babis-504400
—————————————-
Maneca napsal:
15 února, 2026 (21:16)
Matěj Gregor určitě není velmi seriózní. Pokud to Motoristé udělají, ztratí tím mnoho sympatizantů a voličů.
Mně by se líbilo, kdyby tam navrhli Jindřicha Rajchla. Tím by se celé vedení Motoristů vymočilo do mraveniště. A za ten zoufalý xicht a mekotání Pávka by to stálo.
Ale vážně. Já si myslím, že je ve hře poslankyně Motoristů Gabriela Sedláčková, která se zná s Turkem dlouhé roky a je jako jeho sestra. Anebo poslanec Motoristů Igor Červený, který často vystupuje za Motoristy v médiích, je velmi pragmatický a má příjemné vastupování.
Citace z Wikipedie:
„… Červený následně sdělil, že je proti „bezduché zelené ideologii“ a vyslovil se proti zavírání uhelných elektráren a neúměrně vysokým nákladům na zelenou transformaci: „Chraňme přírodu a ochraňujme náš průmysl.“[9] …“
—–
Mohl by to být dobrý ministr ŽP.
Červený by se měl Pávkovi líbit, má dobrou barvu!!!
Červený. Chlap s kulema na zeleném ministerstvu…
Já se obávám, že nastane další kolo „vysvětlete, jak vyřešíte případný střet zájmů pan Červený“ a dokud, tak…
A dnes asi žhaví ten spřátelený deník, či u Koudelky…, co by tak na dalšího kandidáta vytáhli, aby mohl dělat rozvědčík s kolektivním Hradem ciráty.
Pavel už avizoval, že nejdříve chce s dalším kandidátem pohovořit …Tedy nejmenuje neprodleně, když mu to už jednou prošlo. A až pohovoří, bude zase psát nějaký advokát(soudce) údajně prezidentův dopis?
A přitom, „jestliže“ premiér navrhne odvolání ministra „dočasného“ na ŽP, měl by konat bez zbytečného prodlení (viz čl 74 Ústavy) právě a zejména rozvědčík, hrající si na prezidenta a už jednou to nesplnil, od 7.1.2026 je to tedy hodně dlouhé prodlení, že?
A tím Ústavu prokazatelně porušil, nyní žádá Babiš tedy vlastně už to samé odvolání ministra ŽP Macinky podruhé, to jsou teda věci, doktoři ústavního práva, furt dobrý?!
Jo když jen trošku s odvoláním ministra otálel Zeman, to bylo řevu a Vystrčil by už možná měl opět hovořit o žalobě na prezidenta za „hrubé porušování Ústavy“, mnozí už zapomněli, že to tehdy asi ve 2019 dotáhl Senát takto až do Sněmovny a tam 120 nesehnali.
Uvidíme tedy již brzy.
Do historie vejde jako PCB – president s cejchem blba.
Minimálně s cejchem, řízený market. produkt, kterému píše dopisy očividně někdo úplně jiný a který tak dlouho troubil o přebírání odpovědnosti za jmenované ministry, až si vytroubil nyní i tedy odpovědnost(spolu) za provokace jím jmenovaného ministra zahraničí Macinky. To on nakonec tak dlouho nechtěl Turka na zahraničí, až tam jmenoval Macinku, když pro něj prý v koalici měnili….
Protože buď se prezident za jmenované odpovědným cítí, když to říká a pak vždy a nebo nikdy, nejde to hrát napůl.
A ta obrovská banda pokrytců, kteří z jednoho bývalého oportunistického u- komunisty vytvářejí zbožňovaný až kýčovitý kult osobnosti a na druhého plivou, by byla docela až havlovská paradoxní fraška, kdyby to nebylo k uzoufání, kdo všechno je přesvědčen že ví, co jsou ty „hodnoty na správné straně“ a skutek ukazuje pokřivení a jen podivně dvojmetrovou faleš ….
Vědí ti lidi za kým to vlastně stojí a komu a čemu dělají křoví?
Pochybuji a ráda bych se mýlila.
Voni si nedaji pokoj , furt hledaji nakyho dobraka a von se jim potom a vzdycky u koryta zmeni,
do 100%svine..
Červený? Asi ten správný kandidát, když ho TIHLE tak chválí. Nejlepší doporučení.
Greenpeace: Nominace Igora Červeného na ministerstvo životního prostředí vážně ohrozí přírodu v ČR
„Nominace pana poslance Igora Červeného na ministra životního prostředí nemění nic na tom, co říkáme celou dobu – zástupce motoristů v čele tohoto resortu znamená přímé ohrožení ochrany přírody v České republice. Pan Červený je na ministra navržel jen z toho důvodu, že slovy Filipa Turka bude dělat jen to, co mu na očích uvidí. Výroky pana Červeného o odmítání zelené demagogie se také ničím nevymykají z toho, jak se vyjadřuje popírač klimatické krize Petr Macinka. Stále platí, že strana, která odmítá obnovitelné zdroje, usiluje o rušení ekologických dotací a chce oslabovat pravidla chránící klima i krajinu, nemůže vést resort, jehož úkolem je hájit zdravé prostředí pro lidi a přírodu. Takový krok je pohrdáním veřejným zájmem a všemi, kdo od státu očekávají odpovědnou environmentální politiku. Ministerstvo životního prostředí musí řídit někdo, kdo jeho poslání chápe a bere vážně, ne někdo, kdo ho chce systematicky oslabit,“ říká Jaroslav Bican, vedoucí energetické kampaně Greenpeace ČR.
Největší háček v celé kauze zřejmě bude těch 20 miliard v rozpočtu MZP, z nichž údajně kolem dvou třetin, pokud se nepletu, bude z EU coby dotace.
Sice je rozpočet o něco nižší než minulý, ale pořád je o co se porvat.
Tedy ani Červený nebude ten pravý. Je Macinkuv a jistě se podívá kam ty many opravdu půjdou. A kam šly i ty minulé.
Tady je jasny, ze vitr Babiskam fouka rovnou , vod novy party Trumpu..Ktery ..
Vsecko Zeleny i Zeli uz je nebavi…
Jedno však nelze Michprdům upřít. Mají mnohem lepší celostátní organizovanost než Stačilo, a to až do úrovně malých měst a některých vesnic. I když je to z velké části o penězích, tak “místní Michprdí organizace” očividně fungují dobře.
Není právě vytvoření funkční celostátní organizace velkým námětem pro avizovaný březnový sjezd Stačilo?
Nastane-li zakládání místních organizací Stačilo, uvidíme tu asymetrii a pravou nedemokratickou tvář společnosti. Nikdo k tomu nenabídne prostory, soukromníci by čelili výhrůžkám, bojkotu ba i útokům a veřejné prostory pak nátlaku opozice a kontrolám a mediálnímu honu na místní „komunisty“ (Oganesjan na tom ještě vydělá).
Nepřekvapilo by ani vytažení paragrafu o propagaci komunismu a jiné stíhání, tedy, u nás v PoloVidlákově si nedovedu představit jinou konfiguraci než u souseda v garáži jako točil pivo za kovidu.
Stačilo už neexistuje, takže nemůže zakládat buňky.
Technologie barevných revolucí, to jest dobře organizovaných masových protestů jsou Spojenými státy dávno a skvĕle rozpracovány. Dobré penízky, nĕkolik desítek skvĕle vyškolených aktivistů a provokátorů, massmediální podpora, dále organizace záminky a nakonec protesty či převrat. That’s all!
Tudíž chce-li zemi zbavit podobných risků, je nezbytné vykořenit všechny nevládky a masová média pracující pro cizí zájmy.
organizace záminky
Jak v tom Srbsku. Spadne střecha pod sněhem a viní z toho prezidenta. Ne usácké sankce a vrahy z Wallstreetu
💀💀💀 Magoři se nám nechtějí vakcinovat … 💀💀💀
https://necenzurovanapravda.cz/2026/02/covid-19-psyop-a-technokracie-7-dil/
[Tak tady došlo k definitivnímu Prolomení Hradeb … 😪😪😪 Vyhloubené příkopy již není možné zasypat!]
chodí sem někdo ze Slavkova? Propána co je to za rodinku
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Milion-chvilek-zneuzil-v-Brne-jedenactileteho-chlapce-787146
Děcek s transparenty tam pár bylo, to mě udivilo i při šotu ve zprávách
Tohle ale bylo dítě na podiu, s mikrofonem. Budoucí president 2058.
Já vím, že mě zase zdejší komunisti napadnou, ale mě to nedá.
V 1989 jsme protestovali proti komunistům ve vládě a v roce 2026 za komunistu na hradě.
Prostě Český národ neví co chce .
Akorát je divný, že ve volbách dostali komunisti tak málo…
Aleš:
Bývalí komunisti dostali hlasů dost a to nemluvím o tom z hradu, ten jich dostal 3,5 milionu.
Až komunisti vymřou, budete si je muset vymyslet. O čem jiném byste plácal?
Motýlí křídla:
Máte pravdu v tom, že až komunisti vymřou, nebude už žádná možnost zjistit, jak nemorální lidi i politiky zde máme. Ale ta doba zatím nenastala a dokud tady žijí bývalí komunisté, co jen obrátily kabáty, tak je dobré jim to připomínat , stejně jako rozvědčíkovi Pávkovi.
https://www.facebook.com/reel/927316372970096
Tak jim to připomínejte a neotravujte s tím tady.
On hlavně blouzní o něčem, o čem už to postrádá smysl. Pokud by měl někdo v roce 1968, kdy by vstoupil do KSČ 18 let, dnes je mu 76. Už dávno o ničem nerozhoduje a do ničeho není zapojený, protože buď už nežije, nebo je jednoduše tak starý, že mu nestojí za to hrát si na Trumpetu. A pokud bych vzal za hranici odchodu do důchodu i se všemi oddalováními nějakou normální hranici, řekněme 65 let, tak si připočtěme k roku 1968 dalších jedenáct, odkdy byl někdo ve straně a ještě nějak může profesně či politicky působit.
A najednou nám zbyde cca 10 let, do jejichž rozmezí spadá to, na co tu někteří dští oheň a síru. Což mimochodem není ani jedna generace. A do této kategorie spadají existence jako je PePa. Upřímně, celkově jich je už opravdu docela málo a na rozdíl od utkvělých představ některých netvoří nějaký komunistický underground, který chystá státní převrat. Nejmladším táhne na šedesát, tj. kdyby vstoupili v roce 1989 do strany v 18, je jim dnes, 37 let po převratu, 55 let. A navíc nejrůznější pseudokomunisté (ukomunisté) ihned po listopadu začali silně lnout k Havlovi a západu a dnes tvoří část havloidních ultras. Takže opravdu moc netuším, proti komu tady někteří tak zuřivě bojují jako hentomu bájnému gomunistickému zlu.
Bude to není tím, že v 89 se všichni česali dozadu, nosili textilky a vypadali stejně , kdežto dnes nosí etalon slušnosti kšiltem dozadu čepici, jezdí na motorce a manželka vynáší róby z předních módních salónů.
Vynáší, vynáší, ale stejně v nich vypadá jako tetka odvedle.
jen tak 🙂
https://www.youtube.com/shorts/a323NliEi-w
jo jo Stalin byl ,myslivna
Nechápu jak někdo může od Babiše něco očekávat. Nebyla tu přece Pětikolka ale Šestikolka. A teď se to právě ukazuje.
Probírrá se tu budoucí protikandidát k Pávkovi. Proč dostal Pávek tolik hlasů? No protože pro něj hlasovalo kvantum těch, co nenávidí Babiše.
Já bych navrhoval Karla Havlíčka. Vystupuje jako džentlmen, má perfektní přehled o ekonomice a ve volbách ukázal, že umí odpracovat kontakty s lidmi.
Karel Aspen Havlíček? Hmmm…
Jděte s tím aspenem do háje. Na každém kandidátovi něco najdete. Co zatím udělal Havlíček špatně ? To je důležité.
„Jděte s tím Aspenem do háje.“ To jako vážně? Víte vy vůbec, co ten Aspen je a proč je tak prolezlý politikou v celé střední Evropě? Je to americká silně vlivová skupina, jejímž cílem je prosazovat čistě americké zájmy. (O zcela zjevném propojení s US tajnými službami nemluvě.) Takže kdokoli s ní spojený dá v kritičtější chvíli vždy přednost svému chlebodárci. Tak proto je potřeba to neustále řešit.
Předseda ZO KSČ na hradě je lepší? Inu, jak pro koho.
Ale vždyť on je take člen Aspenu.
https://www.aspeninstitutece.org/people-profile/petr-pavel/
osobně hlasoval pro Mercosur na RaděEU nedávno
například, těch věcí je kvantumj
On neudělal nic špatně, protože neudělal nic. Všechny projekty minulé vlády jedou – třeba ony větrníky. Už se soutěží.
To co celé Ano… Žvaní a skutek utek
Havlíček by nepotřeboval přítele po boku, uměl by stosedmičku nahradit úplně sám bez nápovědy. Jen by to uměl fajnověji zabalit do úhledného balíčku se zlatou pentličkou navrch. Po tom, jak ANO sprintuje co nejdál od vlastních slibů je jasné, že změna k lepšímu se nekoná. A to, co předvádí každý, kdo se kdy dostal do Brusele od Andyho, se od Vreciona s Vondrovou nijak zvlášť neliší. Je mi zle.
… rád Vás „vidím“ příteli, tipl bych si, že kromě Aspenu máte dost i tý zimy, že jo? Na ryby to asi není a Modrej portugal asi taky dopitej a navíc přítel Laco nemá s Váma /náma soucit, když nám cpe Havlíčka, jako by nám už nestačil Babiš, to je fakt pech!
Na aktuálně.cz navrhují Tykačovou, čekají nás těžké časy
Tykač! 😃
lujjza
Přesně, Karliček je víc Američan než Čech, Karliček je víc Bruselský než Čech.
Chtěl bych upozornit na toto,poplatky za emisní povolenky,by měly jít do nových, úsporných, ekologických provozů a ne na válku.Mám obavu, že emisní povolenky pro domácnosti budou schválené, jsou to velké peníze do rozpočtu,pro občany se nic nezlepší.
Havlíček bude pořád vykreslován jako Babišova podržtaška. Lepší někoho, kdo s ním není spojován. Třeba senátorka Daniela Kovářová. Jen by musela být víc vidět, i když byla kdysi ministryní, asi ji moc lidí nezná.
Souhlas s Kovářovou
Havlicek jezdi z niceho nic do Londyna…Nekerejm je pak vsecko jasny ,co po navstevach musi rikat a delat..
Senátorka Kovářová je skvělá osobnost a férový politik.
JirkaII
U mne boduje pan Drulák,tady bych čekal zhodu všech slušných občanů.
Ženský N E!
to Já: Máte raději ztepilé mládence?
Kandidát proti Pavlovi bude muset být středový, bez vyhraněných názorů.
Tak prý je třeba skřípnout poplatky za ČT a Rozhlas. Já bych přidal i ČTK. Včera tato „tisková agentura“ předvedla po Macinkově deklasování Clintonové v Mnichově, že 200 % fandí bývalé pětikolce. V článku https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/opozice-macinkova-ucast-v-debate-o-eu-byla-ostuda-a-trapas/2786843 v 16,10 hodin ČTK uveřejnila pouze opoziční kritické reakce na Macinkovo vystoupení.
ČTK, totéž co ČrO a ČT. Okřesat dotace, v konci konců jde o penězovody lepšolidím!
Macinka si Clintonovou natřel na chleba, hodnotila australská i indická média i FOX News. Dobře Vy Macinko.
Souhlas
Nelze nesouhlasit. Vis, delas svoji praci dobre. Schazi se zde spousta lidi a to Te ale taky k necemu zavazuje… Dobre. Vycislujes, co vsechno Babisova vlada nedela, ze bychom meli byt tvrdsi. TY mas tu paku: Staci vyzvat lidi, aby psali „nejaky“ text na „nejake adresy“. Verim, ze pocet bude neprehlednutelny… Potrebuje to navod a nejlip i nejakeho „vudce“…
Rozpor slov a činů je podstatou politiky. Fiala nebo Babiš, Orbán nebo Merz, Trump nebo Putin, všichni plní stejný úkol. Udržovat režim v podzámčí.
Fascinuje mě lesk olympijských her, kontrastující s bidou válečné fronty. A netečnost poddaných, kteří si užívají toho, že jich se válka netýká. Přeci si platíme Zelenského, tak co. Pojďme na hokej.
Oko pyramidy může být v klidu. Všechno se daří.
Kraso za Němce vyhraje Rus
Tak alespoň jedna opticky dobrá zpráva:
v Americe mají druhé vánoce z toho, jak se Macinka v Mnichově nepáral s Hillary 🙂
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Macinka-se-stal-v-USA-pres-noc-hvezdou-Lide-jasaji-787143
Naši libtardi klasicky prskají.
Na cele te domaci reakci mne zaujala jedna novinka. Pavel Novotny se umi stydet! Ne, ze by jeho dosavadni zivot neco takoveho potvrzoval.
a este za komentare niekoho ineho….za tie svoje sa asi nikdy nemusel:-)
No, víte… když řeknu, že umím chodit po vodě a procházet zdmi, budete tomu věřit? S důvěrou v Novotného umění studu se to má stejně.
třeba to umí tak dobře, že už ani není vidět že se stydí.
Při záporných teplotách dokáže chodit po vodě skoro každý.
Pockejte… jako ze by lhal? To snad…
@Alef Nula
Po vode umi chodit kazdy, ale zkuste chodit po dvou litrech slivovice 😉
😀 1*
Pozoruhodné je, že takto nadopovaný experimentátor má tendenci k pohybu využívat i přední končetiny, kdežto laboratorní zvířata ve stejně ovlivněném stavu vůbec nevyužívají výhod 4 končetin ba dokonce s jejich koordinací mají více problémů.
Nicméně, v obou případech je výsledek snažení nepřesvědčivý ani zdaleka ne dopředný, a nejčastěji končí více či méně kvalitní anestezií v krkolomné poloze (odborníky zvaný „vytuhnutí“) 😀
Macinka zdesene a ustrasene koktal ,v diskusi , ze nemuze vedet vsecko..
Když si pustím videa Andreje Babiše, kde pravidelně dává report o to dělá, tak z nich je vidět, že ho ta mediální bramboračka absolutně nezajímá. Má nějaké své cíle co chce dělat a na to se soustředí.
Třeba ví (má na to lidi co mu to zjistili), že když v Praze hulákají na ulicích, nebo když Česká televize vysílá stále stejně jak za Bidena, tak ta radikalizace libardům podporu nezvyšuje. Jen si radikalizují již zradikalizované jádro. A že to více vlažných akorát tak naštve a odpudí je to.
To samé dělala alternativa za Fialy.
dává report o tom, co dělá
a vy jako ideální otrok věříte slovům, i když činy jsou v přímém rozporu
…….
Nezajima a samozrejme , Babiska je vokresni chytrak , necha je ministry delat, co musi na rozkaz delat a potom, bla bla a ze to jako starej dobrak , s nima nejak srovna…
Slovaci v Ceskych vladach , cekej , ale to nejhorsi ..Dubcek, okupace, Husak , 89 , okupace zapadem …Babis , sledujte..
A) Zasypání a zaplavení dolů s následnou rekultivací je již desítkami miliard papírově zaplaceno – smlouvy jsou podepsány a stát bude muset zaplatit co podepsal. Nějak to odříct by byl vážně finanční průser.
B) EU dohodu se zeměmi MERCOSUR těžko někdo v ČR změní. Navíc většina obyvatel ji chce (já také).
C) Důchody již budou jen klesat a ne valorizovat se, tedy v absolutní hodnotě. Ono jaksi roste počet důchodců a klesá počet plátců.
D) Stíhačky F-35 je to samé co doly – podepsáno a zaplatit se musí. Jediným řeením by snad bylo odprodat je někomu třetímu, pokud by USA souhlasily.
…
A) to zaplavování, není to jen další útok na podzemní vodu, které když se vyčerpá, nebude co pít a povede to k likvidaci národa. Dle mého názoru důl se nedá zatopit, protože to bude pořád někudy odtékat.
B) já to nechci můžu se prohlásit místo vás, za většinu národa?
C) nepravda, počet duchodců nepotkáte a plátců je dost, zrovna včera si v TV Juchelka s Jurečkou ve shodě libovali, že důchodový účet je v plusu 7 miliard a to proto, že rostou platy a zvětšují se odvody. Co s nimi udělají nesdělila, asi je pošlou na východ na zlaté záchody a podporu vraždění, když něco zbyde
D) prasárny na kterou je třeba upozorňovat.
ad A) Je to přesně naopak, voda do dolu neustále přitéká. Důl se zatopí velice snadno, stačí přestat čerpat vodu.
Když bude voda v dole, bude chybět někde jinde, ne? Třeba ve studních. Takové případy tu také už byly
Když bude voda dole, bude chybět nahoře. To dá rozum.
Je to přesně naopak. Tím, že vodu z dolu neustále čerpáte, vytváříte v okolí depresní kužel, ve kterém je snížená hladina spodní vody. Pokud přestanete čerpat, důl se postupně zaplaví a hladina spodní vody stoupne.
Tak jsem zase chytřejší
No ne tak docela.
To platí pro mělké zdroje, hlavně studny či vrty cca do 50-100 m, podle okolního horninového prostředí..
Pokud ale čerpete z dolu, který je 500 m a více pod povrchem a ve skále (kolem určitě není propustná zemina, že ano..), tak je důl oddělen od okolní (podpodvrchové či povrchové) vody izolačními vrstvami – typicky jíly atd..
Z dolů se čerpe (předpokládám.. ) tzv. puklinová voda, která se tam může dostávat i z desíky km vzdálených míst puklinami ve „skále“ – okolní hornině.
A jinak spodní je prádlo, voda je pouze povrchová nebo podzemní, když už jdeme do odborných témat.
Změna výšky hladiny spodní vody vede v některých případech i k zemětřesení.
To když voda „namaže“ po vystoupání tektonický zlom.
V Nýřanech se po ukončení těžby koncem 20. století počal formovat ,,Janovský mokřad“. V kronikách ještě možno najít rybník Janov, jenž po zahájení těžby ,,nepochopitelně“zanikl (150 let tomu nazad). Během těžby sucho, studny vyschly, voda ustoupila místy 80 metrů hluboko…
Putin dodava energii Cine , ktera ji potrebuje pro 1.4 miliardy cinanu..
Dale dodava Indii , pro 1.5 miliardy lidi. Tyhle staty nemaj nikdy dost..
Protoze rozvijeji prumysl a vsecko..
EU uskodi Putinovi ,kdyz k 1.1.27 ,prestane vodebirat energii z Ruska , mistni zdroje si zrusi a taky co nejvic.. ..
Imperialista a kolonizator z takovy kolonie , jako EU , nema zadnou radost..Voni se mu otroci patlaji s pocasim a kdo kolonizatora ,asi bude zivit..Zadluzeny a uz nemaji ani na tarify , ani na nakupy zbrani….
Porovnávat jen počet důchodců a počet plátců je primitivní zavádějící zjednodušeni důchodové problematiky.
Proto bývá rádo opakováno.
Spolklo mi to příspěvek Etovi, na první 3 body ty má špatně.
A zrovna včera v TV se tetelil svorně v TV Jurečka a Juchelka, že důchodový účet je v plusu 7 miliard! protože lidé víc vydělávají a tak hezky odvádějí. Co s těmi miliardami budou dělat neřekli, já tipuji zlaté záchody a vraždění na Ukrajině. Tak asi tak.
Diskuse s ETOu vede k duševní zaostalosti.
Dík za info, nemám to tady tak zmáklý.
Já si to nemyslím.
Dokud nemáte k dispozici jiný systém než průběžný, tak do té rovnice žádné jiné významné proměnné nepřidáte.
Taky bych si přál rasantnější postup, sice se něco udělalo, ořízly se na MZ podpory zahraničních nevládek, ořezává se zelený úúděl, Babiš se rozhlíží, nejde do otevřeného střetu. Proč? Koalici vládně Babiš a jeho voliči nejsou v průměru tak radikální jako voliči, kteří se schází na diskuzích tady.
A hlavně. Je před velkou změnou. Opatrnost je namístě. Lepší chvíli přešlapovat namístě, než šlápnout do hovna.
Představte si na místě Babišovi vlády pětikolkaře. Kde by jsme byli. A to asi nejvíc progresivisty mrzí.
Pro všechny ostré kritiky mohu jen konstatovat, že to co máme ve vládě, je to nejvíc,, na co jsme si ve volbách v danné situaci mohli šáhnout.
To Vy za to můžete, zvolíte je, oni nedodrží 99% slibů a Vy je ještě hájíte.
Optimální otrocký materiál.
Sorry jako.
Já po každém porušení – viz Mercosur, UA atd. bombarduju vládní předsedy stran emailem, že už je volit nebudu – což dodržím i za cenu, že vyhraje Fiala. Protože když to nedodržím, tak budu jako Vy, a Babiš nebude dodržovat lautr nic, když nevyvodíme důsledky.
Napsal jsem Majerový, Vondráčkovi, Rajchlovi, Okamurovi, Babišovi – jediný, kdo odepsal upřímně byl Rajchl a pak neupřímně nějaká sekretářka z ANO. Ostatním jsem nestál ani za odpověď.
Napište taky Fialovi a Rakušanovi. Budou z vás mít radost. 😀
Milý rozzuřený dravče:
1) Co s tím hodláte dělat?
2) Vládu nemáme ještě ani 100 dnů. Zajíci se sčítají po honu.
Zdraví ovec.
1) udělal jsem s tím, to, že jsem obeslal politiky a vytknul jim to a pohrozil, že je volit už nebudu, což dodržím + přesvědčuju lidi, že nám lžou
2) argument jak z mateřské školky – 100 dní porušují sliby, tudíž z toho dedukujete, že mezi dny 101 – 1400 už budou plnit sliby – HAHA
Novomanžel ke své paní krátce po svatbě: „miláčku sice jsme svoji jen 3 dny a já už byl včera v bordelu, ale nevyvozuj z toho negativní závěry o mé osobě, musíš naše manželství hodnotit v globále až po 10 letech“
😀
stejná logika
rozzureny radikal zdravi ovec
Psal jste Babišovi? Vy jste ho volil?
A proč by ho musel volit? Vládu platí i ti, kteří ji nevoli.
Mily a velmi vystizne poucny a vzdelany , Admirale , scitani spatnych skutku a vsech skod, vod spatnych vlad , scitani , az po skonceni jejich vlady , je ponekud odlisny, vod zajicu a honu na zajice..
Este jednou , skody a spatny skutky a jejich soucty a nasledky spatnych skutku a zlocinu vlady , nejsou srovnatelny se zajicema ani s jejich souctem.
Pro uplnost ,jenom upozorneni ,ze zajic je to, co pobiha v lese a na poli..
Zajice je mozny videt na obrazcich v ucebnicich zoologie , taky..Uz to nekomu postaci..
Faktem je, že drtivá většina voličů je spokojená, to jen tady Vidlák dává hrsce cca 5% nasraným a nespokoijeným voličům to, co chtějí slyšet a šroubuje jejich nespokojenost a nasranost ještě výše. Proč?
Odpovědět: Eta – Vidlákova cesta tam a zase zpátky
Drtivá většina voličů je spokojená? Můžete to tvrzení nějak věrohodně doložit?
Volby na podzim 2005.
2025…
I australská televize Sky News uvádí, jak Macinka vykostil Clintonovic bábu.
https://www.youtube.com/watch?v=mweKakZe0XI
Už chápu, proč musela zaskakovat Lewinská.
Kdo se vyhýbá malým problémům – toho potkají velké problémy.
Jo, jo, kdyz jsem hned po volbach oznacil volice za hlupaky, nadavali jste mi. Pouze nemnozi byli se mnou zajedno, ze nynejsi vlada se od te Fialove nelisi. Dneska na to prisel konecne i Vidlak.
Ale jsem toho nazoru, ze proste rozhodla vetsina, hlupaci volili proEU strany a podle toho to tedy vypada. Pokud jsme, my tady, demokrate, tak uzname, ze hlupaku je vice nez nas a z toho duvodu stale jedeme s EU do prdele.
A jak spravne napsal pan Realista ve 23:30, je treba se skryt a nejak to ve zdravi preckat. Nic jineho nam nezbyva …
Ostatní jsou hlupáci a jen Vy jste prozřel. Jak pravděpodobné.
Potrefená husa?😂
Sam ses Alesi hlupak , a tak vod tebe , vo cem pises nema vergla..Vzdycky hlupaci nejvic krici vo jinych ,ze sou hlupaci..Protoze sou hloupi a vi nejlip , ze se nikdy vlastni hluposti nezbavi..
Prave protoze, sou hloupy…
Jo, jen mi klidne zase nadejte. Ale ja vam to jeste zopakuji:
Ten, kdo volil proEU strany, tedy ANO, Motoristy a Fialovce, to je proste hlupak.
Ale je zde jisty rozdil:
1- ten, kdo volil Fialovce je docela obycejny hlupak, na takoveho se nelze ani zlobit.
2- ale ten, kdo chtel zmenu a volil ANO a Motoristy, to je dvojnasobny hlupak, dokonce totalni pitomec.
Tak a ted si to rozeberte a nadavejte mi …
Pane Tichy , zacnete se divat jinam nez na ty hloupy taskarice , na hloupy volby..
Kterejma vam mavaji pred vocima.
To je presne to , co prave chteji vod vas..Zfixovat si vas taky na volby..
Prestante se starat vo volice a volby a garantuju vam, ze zacnete bejt normalni ..
Kdyz obecenstvo sleduje show , jak kouzelnik na jevisti vytahne kralika z cylindru , pobavi se ..
Vi ale , ze je to podvod ,kterej slouzi na zabavu…
Volby sou na vytahovani tech nejhorsich, na volice , ktery si volic nemuze a nesmi sam vybrat.. Kdyz nahodou zvoli dobre , ve vlade ma na vybranou bud bejt spatnej politik a nebo dobrej obcan. Dobrej obcan ,nema v zadny vlade co delat..
Zacnete se divat na ty , ktery volby plati a uskutecnuji a na jejich zajmy , na jejich politicky a materialni zisky, na moc ,kterou zneuzivaji na dalsi skody ,ktery podvodne napachaji prave z vysledku jejich voleb a nikoliv volicu.. atd..
Kdyz vas podvodnik vobere vo tisic , nedivejte se na tech ztracenejch tisic , ale na podvodnika a na jeho podvody , abyste aspon znovu nenalit.
Nejlepší článek na české alternativě od sněmovních voleb.
Bohužel více než pravdivý.
Ano, osvědčená výroba hesel… Jako loni v létě…