Tak jsme se dozvěděli, jak to fungovalo u Nerudové na univerzitě s nákupem titulů. Dokonce nám to řekli i s ceníkem. Prý za pětadvacet tisíc EUR se dal koupit doktorát. Dokonce i majnstrým vydal pár krotkých prohlášení, že za Nerudové se na Mendlovce porušovala snad všechna pravidla. Do toho se na fejsbůku objevily zaručené dezinformace o skvělém původu naší prezidentské kandidátky, která sice nemá komunistickou minulost, neb jí bylo v roce 1989 deset let, ale její rodiče samozřejmě stranické knížky měli a byly vzorně vyplněné. Informaci nebylo možné nezávisle ověřit a určitě je to jen kampáááň.
Jinak je všechno v naprostém klidu. Majnstrým splnil svou informační povinnost. Ale sakra, kde jsou komentátoři? Kde je nějaký zasvěcený textík třeba od Saši Mitrofanova, že se nám do popředí cpe ženská, které žádné peníze nebyly cizí, žila v prominentní komunistické rodině a je na tom čím dál tím líp a čím blíž, tím hůř? Takhle to přece funguje ne? Babiš šel do školy, kde neuměl vyjmenovat planety a tento stejný intervjuk o něm ihned vyprodukoval článek nazvaný Hovado proti budoucnosti.
Prosím, máme tu svobodu tisku, ale nějak se mi začíná zajídat, že jeden si pokecá s dětičkami a noviny jsou plné toho, jaký je to blbec a druhá si zařídila skvělý byznys s tituly a vedla univerzitu od desíti k pěti… a nestojí to za jedinou komentátorskou zmínku. Já vím, je tu presumpce neviny, Nerudová nic neudělala, protože jí žádný soud ještě neodsoudil. U Babiše to také všichni ctí. Ještě nebyl odsouzen a tak se mu to před volbami nikdy neotloukalo o hlavu…
Jinými slovy, naše skvělá a vždy pravdomluvná média nám vysvětlila, že Danušiny přešlapy na funkci nebudou mít vliv. Nestojí to za zmínku.
To Petr Pavel, ten zřejmě zjistil, že chytá druhý dech. Novinky sice Nerudovou nepotopí, ale když se dezoláti dokázali svolat na náměstí bez jediného pípnutí České televize, tak si nejspíš mezi sebou o Danušce a jejím univerzitním bačování řeknou. Nemluvě o tom, že si přeposílají různé veselé veršovánky, že Nerudová Danuše je Čaputová bez duše, vyhraje ty volbuše, pomůže i ropuše, byť je tělo bez duše, o funkci nic netuše, je potřeba retuše, případně volební lístek do koše… Komentátoři na Seznamu budou držet hubu, ale Vidlák to určitě vyzvoní. Takže je tu šance ji opět předběhnout…
A tak začíná už dopředu vyvracet všechna absurdní obvinění.
Nejzajímavější se nejspíš ukáže jeho několikanásobný veletoč… ne, teď nemyslím jeho školení se na komunistického rozvědčíka… teď myslím, jak řekl, že Danuši by v případě neúspěchu možná i nepodpořil, teď že by ji proti Babišovi zase podpořil, a chudák možná bude nucen říct, že by ji zase nepodpořil, protože brněnské turbotituly si žijí vlastním životem a je jen otázka času, kdy se na to Danuše někdo zeptá a ona pak pronese něco podobně chytrého, jako že je mladá a krásná.
Hele, všímáte si, že všechny tři těžké váhy prezdentského klání vzešly z dobře situovaných rodin předchozího režimu? Ale jen u jednoho je to podle mééédií hendikep. Ti dva zbylí, u nich to byla jen jakási náhoda, chyba v matrixu, o které nemá smysl se vůbec bavit. Stejně jako nemá smysl se bavit o tom, že Svěrák podepsal antichartu… Bašta je sice disident, ale jinak je podle našich pravdomluvných novinářů mnohem horší než agent Pávek, který teď jel bojovat proti maďarskému populismu a proti Orbánovi, který naopak stál proti komunismu ještě v době, kdy Pavel snil o tom, jak bude likvidovat třídní nepřátele. Petr Pavel se také nemusí bát – na funkci to nebude mít vliv. Žádný Mitrofanov o něm nenapíše, že je hovado…
Andrej Babiš se zase v tomto týdnu snažil zajistit, aby se lékařské posudky o jeho synovi projednávaly s vyloučením veřejnosti. Dokonce i státní zástupce s tím souhlasil. Jak často se v této zemi stává, že když se shodnou obhájce i žalobce, že jim soudce nevyhoví a pěkně to Babišovi vpálí, aby byl junior proprán před kamerami?
Je tady vůbec někdo, kdo ještě vyznává henty tradiční křesťanské hodnoty, o kterých se furt mele? Takové ty věci, jako rodina, právo na soukromí, ohledy na nemocné a slabé a podobné blbosti? Zajímá to někoho? Zřejmě ne. Opět jsem nezaznamenal jediného komentátora, kterému by vadilo, jak to soudce Šott vymyslel. Nějaké hlasy z řad odborné veřejnosti jsem zachytil, ale začínám si říkat, že tradiční rodina je na cestě na smetiště dějin, když s nikým nepohne to, že otec nechce, aby se nahlas mluvilo o tom, jak je syn nemocný. Sorry jako… být táta, který nevytáhne proti synovi, kterého zneužívají proti němu, to už je pasé. Žádná polehčující okolnost. Na funkci to nebude mít vliv.
Mimochodem… pochybuje tady ještě někdo o tom, kdy se bude vynášet rozsudek? Prý se dokonce ještě v tomto týdnu stihnou závěrečné řeči. To by bylo, aby rozsudek nepřišel dva dny před volbami… Skoro mám chuť vypsat sázku na termín a hodinu.
Mám ještě nějaké veselejší zprávy. Na funkci nebude mít vliv ani to, že Marek Hilšer vyhlásil, že z boje o Hrad neodstoupí a je tak nezávislý, že už větší nezávislost nenajdete. Této nezávislosti dosáhl tak, že si před senátními volbami založil svoji vlastní politickou stranu a dostává za svůj mandát docela pěkné peníze, takže se teď obešel bez sponzorů. Jeho kampaň (i ostatní výdaje) mu platíme my. Asi bychom si z Marka měli vzít příklad a založit si také takové jednomužné strany. Opět… nezaznamenal jsem jediného komentátora, kterému by se takový postup ekloval.
A ještě jedna veselá zpráva – na funkci nebude mít vliv ani Fischerova láska k Havlovi. Jeho přirovnání bývalého prezidenta k parníku už vybudilo celou řadu popěvků a básniček. K tomu bych přidal postřeh, že když vyznávání tradičních hodnot nijak nepomůže Babišovi, tak Fischerovi jeho odpor k manželstvím stejnopohlavních párů také k ničemu nebude.
PS.
Stále pokračuje možnost si předplatit moji knihu o zemědělství, která půjde do tisku kolem 15. ledna a hotová bude na konci února. Od března zahájím distribuci. Máte možnost mi pomoci tím, že si teď předplatíte knihu i s mým podpisem i s mým úsměvem, až vám ji budu vydávat při osobním setkání ve vašem kraji. Kdo nestojíte o přidanou hodnotu mého úsměvu, ani o můj podpis na knize, ani o podporu Vidlákovi, vy si nic nepředplácejte. Kniha bude k mání i v běžné distribuci. Cena knihy bude 350,- Kč
Číslo účtu: 164 883 276 / 0300. IBAN: CZ61 0300 0000 0001 6488 3276
Pro snazší distribuci prosím napište do zprávy příjemci váš e-mail. Děkuji všem.
Přiznám se, že mě ty rychlotituly u Nerudové nepřestanou udivovat. I kdybych přistoupil na hru, že o ničem jako nevěděla… Prokázala, že není schopná uřídit jednu školu. Proč bych si jako měl myslet, že je nejvhodnější kandidát na prezidentku země?
A i ten Pavel mě dojal. Tuhle se v rozhovoru na Seznamu ohradil, jak že jako on už NENÍ generál (to když se rozebíralo, zda je vhodné poslat na hrad gumu), aby na mě na YT vyskakovala reklama o VÁLEČNÉM HRDINOVI a GENERÁLOVI Pavlovi…
Tak u Pavla je to prostě odvolávání, co už odvolal. Ale pro Nerudovou je vhodnější už jen předsednictví Evropské komise (tam by se hodila), Evropského parlamentu, nebo imperátorský trůn všeho Veškerenstva…
Ta ženská prostě bolí…
Byla by to veselá historka z natáčení (ale kdo by se s tím psal), jak jsem kdysi dostal nabídku vystudovat plzeňská práva.
Jako protislužbu.
Na moje naivní tvrzení „přece se nebudu na stará kolena učit nějaké paragrafy“ zněla uklidňují odpověď „to bysme ňák udělali“.
A tak nejsem sice JUDr., ale zas ani nemám z ostudy kabát.
Chtel jsem studovat plzenska prava, ale zamestnavatel mi nedal 3 tydny dovolene 😀
😆
Z druhé strany – poučen životem – proč si brát deštník, když z nebe padá mana?
Ostuda je relativní pojem.
Netřeba sedlat Rosinantu… každý jeden den, done Quijote. Větrné mlýny jsou silné.
Plus další věc. Kdysi jsem se stále mírnoucím odporem přečetl vše, co Karel Čapek napsal o „pragmatismu“. Nahlodává to, či dokonce popírá nějaké ty „zásady a svaté pravdy“? No a co, přece?
„Proč nejsem komunistou“ je ukázkový příklad. Zneužití talentu a „daru slova a daru zkratky“ k takové sračce… Děsné, hlavně vzhledem k poměrům v tehdejší RČS. KČ si od té doby nevážím, je to prostě – z hlediska publicistiky – totální režimní sráč. Ale jako spisovatel je to něco jiného, tam je skvělý…
Omlouvám se za další ukrajinský OT ale vypadá to, že část Ukrajinců má problém stát se hnojivem černozemě a tak je potřeba utáhnout opratě. Vzhledem k tomu, že to budou řešit zákonem o něčem vypovídá.
Zajímavé je, že i víceméně provládní list uvádí:
– že velitelé v kritických chvílích utečou,
– že si velitelé stěžují, že pokud nemá jednotka tvrdé jádro nikomu se bojovat nechce
– že se mobilizují především vesničané, kteří nikomu „nechybí“
– že se tam vojáci posílají na jistotu smrt
atd. https://strana.today/articles/419169-zachem-ukrainskoj-armii-ponadobilos-uzhestochat-nakazanie-za-dezertirstvo.html
Ano, to jsem tady blábolil s tím dodatkem, že ti takhle posílaní ke sešrotování, nejsou příslušníky té vysokoukrajinské rasy. Tím je taky asi dáno, jak to ti motivovaní nadukrajinci pod velením USA budou řešit.
Na druhé straně, ruská taktika válčení vede právě k tomu, že z obou stran se vyhlazují ruskojazyční. Jestli je to náhoda, důsledek něčeho, nebo záměr, nevím, jen jsem na to upozorňoval.
Rozhodně toto je extrémně výhodné schema konfliktu pro USA. Čím déle potrvá, tím lépe.
Gogo v tomhle máte pravdu. Ostatně se to ukázalo během té slavné ukrajinské ofenzívy.
Celou dobu se psalo, že Putin dělostřelectvem hubí banderovce, nácky apod. s že je to dobře.
Jenže on tam ve velkém hubil právě tyhle Vasily z vesnic a náckové se v klidu ve vnitrostátní připravovali na ofenzívu relativně bez velkých ztrát.
Ostatně na té Libavě to nebudou žádní Vasilové ale tvrdé jádro ….
A teď si uvědomte přátelé, že tohle se děje všude na světě.
Aby mohli někteří (dočasně) zvítězit, umírají ti „Vasilové“ nebo kluci z amerických farem.
Ale definitivně- Hrob neznámého vojína…
Od starověku do dneška.
Je to jenom pul pravdy. Jinak by neprotestovaly matky ze zapadni Ukrajiny, ze jejich synackove byli „omylem“ odvedeni na frontu.
Ale podivejte se na to z uhlu Rusa:
jakou cenu ma ukrajinsky Rus, ktery se necha naverbovat do ukrajinske armady a jde bojovat proti Rusku?
Odpovete si sami. Blaboly o tom, ze ho odchytli na plazi, jinak by nesel jsou k smichu.
Jatecni mladici meli dost casu utect, idealne do Ruska.
Taky nechci slyset nesmysly o tom, ze ti mladi chudacci z vesnice nevedeli, to se delo za humny celych 7 let.
Tohle jsou presne ti, ke kterym Putim mluvil, ze za nikoho uz prolevat ruskou krev nebude. Ze se musi osvobodit sami.
Proto pred lety Strelkov pelasil ze Slavjansku, jak namydlenej.
Proste ukrajinsti Rusove jsou velmi velmi „vlazni“.
Narky, ze papalasi si sedi v Kyjeve a umiraji vesnicani jsou k nicemu. Tak to bylo vzdycky.
Je treba se probudit z romanticke naivity, „Rus zvladne vsechno sam“, nebo taky „nas mnogo“, a videt veci realne.
Pak je nemuze osvobozovat.
To jsou Ukroši, i když pravověrní by je označili za ruské vši, protože mluví rusky.
Během 20. let minulého století („machnovština“) a od roku 1991 do teď se tam střídají různí šílenci, hovada a zmrdi, a co mají jedině společné, že bezbrannému člověku vše ukradnou… Takže proto jsou Ukroši – i kdyby to vlastně byli Rusové – tak pasivní. Oni aktivní budou, až jim nic jiného nezbude. Hořká pravda….
Čapuše umí podnikat. Ze státního …
Pokud bude prezidentem pan Bašta, padne vláda a bylo nás pět vypochoduje ze Strakovky (slíbil to). Je to lidsky přijatelné.
Pokud nebude prezidentem pan Bašta, budete je muset ze Strakovky vyházet vlastnoručně. Není to lidsky přijatelné bo se přitom před Strakovkou naděla svinčík.
Vidlák promine, ale odchýlím se od tématu. Jistě jste zaznamenali, že se v našem tisku krátce objevila zpráva, že Zelenský předložil desetibodový mírový plán, aniž bychom se seznámili se zněním těch bodů. To se mi podařilo a šel jsem do kolen. To není plán, jak se dobrat míru, nýbrž plán na eskalaci konfliktu a snaha o zavlečení Kolektivního Západu do přímého střetu s Ruskem. Už chápu, proč to mainstreamoví desinformátoři přestali úplně zmiňovat.
https://www.tydenikhrot.cz/clanek/volodymyr-zelenskyj-deset-veci-ktere-mohou-vratit-na-ukrajinu-mir
Tak zase nedivme se. To je jeho ukol od zacatku.
Mohl by to jeste necim podporit, treba se necha sestrelit pri navratu zpoza louze, samozrejme za to bude moci Rus a uz to pojede…
Je to možné.
Mozky a ruce ukrajinského zbrojního průmyslu odjely na exkurzi na Západ
Zelenskyj do Bílé chýše.
A Putin zkouší nějakou novou raketku.
Není to moc náhod najednou?
https://plus.rozhlas.cz/ukrajinistka-vichova-zapad-zelenskeho-precenuje-kdyz-si-mysli-ze-je-lidrem-8893023
Náš národní nepřítel Putin má právě přímý přenos – u Irkutska otevřeno obrovské naleziště plynu. Bude (nebo je ?) připojeno na Sílu Sibiře.
Naleziště Kovykta je největší na východní Sibiři, jeho předpokládané vytěžitelné zásoby plynu činí 1,8 bilionu metrů krychlových a kondenzátu 65,7 milionu tun. Pro zásobování plynovodu Síla Sibiře energetickými zdroji byl vybudován úsek Kovykta – Čajanda v délce 804 kilometrů.
Jedná se o druhý úsek plynovodu Power of Siberia, který má dodávat plyn do Číny. První z nich, z Čajandinského pole v Jakutsku do Blagoveščenska (hranice s Čínou), byl spuštěn v roce 2019.
https://ria.ru/20221221/putin-1840249770.html
‚založil svoji vlastní politickou stranu a dostává za svůj mandát docela pěkné peníze, takže se teď obešel bez sponzorů. Jeho kampaň (i ostatní výdaje) mu platíme my.‘
Komu vadí, že nějaký politik dostává peníze za hlasy a mandát, tak ho buď neměl volit, nebo pokud k volbám vůbec nešel, tak tam jít měl, aby těch pár korun z jeho daní šlo někomu přijatelnému.
Je to trošku jinak. Když kandidujete na presidenta, tak většina kandidátů „za sebe“. HIlšler ale přišel na fígl – založil stranu, která se formálně účastnila voleb. Straně pak náleží dotace za dosažený výsledek.
Myslím, že on byl první, kdo to takhle udělal.
Každý ať si to interpretuje podle svého.
A co je špatného na příspěvku za dosažený volební výsledek? Kdo mu dal hlas, tak mu tím taky přihodil pár stokorun ze svých daní. A kdo volil někoho jiného, tak to zase poslal tomu svému. Nevidím v tom sebemenší problém.
Že to do té doby nikdo neudělal.
Myslíte, že Bašta dostane příspěvek? Nebo Babiš?
Máte pravdu. Politická strana Hilšer sobě má stejný nárok na příspěvek, jako ODS nebo TOP 09. Každá strana dostává každoročně příspěvek na svého senátora a protože si Hilšer založil svoji vlastní osobní politickou stranu, dostává příspěvek on a ne stranický sekretariát ODS. Není na tom nic ke kritice, naopak je to hodné následování. Dnes opravdu není třeba, aby kandidáty na senátory vybíraly stranické sekretariáty, které by pak žily ze státního příspěvku na činnost politických stran.
Samozřejmě to byla trochu nadsázka. Ta politická strana se nejmenuje „Hilšer sobě“, nýbrž „Marek Hilšer do Senátu“. Ten příspěvek není za prezidentskou volbu, nýbrž za senátorský mandát.
Příspěvek za senátorský mandát činí 900 tis. Kč ročně.
Souhlasím, že je úplně jedno, jestli ten příspěvek získá politická strana ODS nebo politická strana „Marek Hilšer do Senátu“.
Já mám ale dojem, že Hilšler inkasoval už i za presidentské volby. Že tam se to naučil.
tak to nemůžu dohledat a je možné, že volební bysnys rozjel až u senátních voleb
On už cosi takové použil i při předchozí prezidentské volbě, to ještě nebyla strana , ale jakési sdružení, myslím, trochu rodinný podnik, ale na výplatu to stačilo. Takže dostal docela slušnou apanáž. Já myslím, že on má ty prezidentské volby jako slušný byznys a má vystaráno. Proto jsem se při představě, že by měl ve prospěch kohosi odstoupit, hodně smála. Při minulé volbě se opatrně nad tím v mediích pozastavili ,ale jen maloučko, nepatrně. Je to kluk shánčlivej.
Jojo, myslel jsem tu minulou Hilšlerovu sklizeň.
Bylo by možná poučné si zjistit, kdo to tentokrát zopakoval kromě něj.
Je to hnutí, které má 7 členů, při založení jich mělo 5. Jako nezávislý zvolený do Senátu, by MH nedostal nic, protože ty miliony dostává strana/hnutí. Už v době zakládání toho rodinného spolku moc dobře věděl, co a proč to dělá.
‚že Svěrák podepsal antichartu‘
Tak zrovna tohle bych nikomu příliš nevyčítal. Vždyť se v té „antichartě“ slovo „charta“ vůbec nevyskytuje a bylo to sestaveno (pravděpodobně zcela záměrně) pouze z bezobsažných frází, aby to mohl bez újmy na cti podepsat kdokoli. Něco jako když kdysi strážmistr Flanderka vyplňoval dotazníky: „Nálada mezi obyvatelstvem: Ia.“, aby se vrchnost nažrala a koza zůstala celá.
Přide na to .. jestli se dotyčný chová normálně, není potřeba mu to připomínat. Každý se snažil proplout jak uměl. Jestli ale soudruh Svěrák v sobě objevil mentora a morální maják, tak pak je jeho členství v KSČ, příslušnost k pohraničníkům a podpis Anticharty zcela legitimní téma.
‚jeho členství v KSČ‘
Vystoupil v roce 1969, takže ani tohle není újma na cti.
jj 1961 – 1969. Neni ujmou na cti. Naproti tomu Milos Zeman (1968-1970) je starej komous.
Jo, to mě taky napadlo. Lidi lezli do KSČ koncem 60. let taky pod vlivem naděje, že to už půjde změnit. Možná Svěrák vstoupil v roce 61 s tím, aby připravil vnitřní revoluci, ke které se pak přidal Zeman, ale já myslím, že to tak nebylo.
Spíš soudruh Svěrák šel po korytu už v roce 1961 a soudruh Zeman se připojil, když ucítil reformy.
To jen ukazuje, že přinejmenším tenkrát to byli oba slušní lidé a žádní kolaboranti.
Myslíte, že vstup do KSČ v roce 1961 je známka slušenosti a nekolaborace?
Samozřejmě to vystoupení (nebo u jiných vyloučení či vyškrtnutí za neochotu nazývat okupaci bratrskou pomocí). Proč tak blbá otázka, není to snad jasné? Jaký smysl má takový trolling?
Jste při smyslech?
ještě jednou:
Myslíte, že VSTUP do KSČ v roce —1961—- je známka slušenosti a nekolaborace?
Do internacionální pomoci bylo v té době ještě 7 let a doznívaly ohlasy teroru 50. let. Vstup do KSČ v té době rozhodně nebyl známkou slušnosti.
Jaký smysl má takový trolling?
Čta vaše příspěvky si tuto otázku kladu už poněkolikáté.
Pane Žíkovecký – ve Vašem případě je zmínka o trollingu zmínkou o provaze v domě oběšencově..
Pokud považujete za trolling vyjadřování odlišných názorů než má místní komunita…
Já za trolling považuji kladení otázek, na které tazatel odpověď dobře zná.
tak ještě jednou ..
Myslíte, že VSTUP do KSČ v roce —1961—- je známka slušenosti a nekolaborace?
Zdá se totiž, že buď jste se v diskusi ztratil, nebo píšete nesmysly schválně – cože je definiční znak trollingu.
No, hlavne to ukazuje ktery z nich je DNES vetsi pokrytec, to, co bylo tenkrat je mi kdesi.
A co se DNES změnilo? Pokud vím, oba jsou proto okupaci i teď.
Schvalne premyslejte, treba na to prijdte.
(mimochodem… uz to tu zaznelo)
Vstoupil tam v roce 1961. Jestli si někdy otíral hubu o monstrprocesy 50. let, tak tam vlezl s plným vědomím toho, kam leze. Samozřejmě, tehdy to byla podmínka ke kariéře a beztak měl i dobré pohnutky – aby byli mezi komouši i slušní lidé jako já.
Jak říkám, posuzovat ho tak, jak on posuzuje jiné. Jestli má vysoké požadavky pražáckého lepšočlověka, tak mu připomenout, že v této optice je on sám bolševická svině bez charakteru.
A jak ta komunistická diktatura vlastně skončila? Zásahem z vnějšku jako nacismus, nebo rozložením zevnitř? Historie ukazuje, že jak v tom Lednu ’68, tak v tom ’89 to bylo zevnitř, takže to „aby tam byli i slušní lidé“ nebylo tak úplně od věci.
Mate pomerne zajimavou definici pojmu „zevnitr“ i „slusni lide“.
Však NSDAP byla plná slušných lidí.
Komunistická diktatura skončila tak, že ty svině si založily strany jako ODS a vykradly kus státu. Většinu vykradli kolaboranti ve službách USA a Německa.
Největší a nejblyštivější zásek provedli vlastizrádci Havel+Tošovský. Tošovský byl jedním z těch slušných komunistů.
Tím nepopírám, že v KSČ nebyli slušní lidé. Pár jsem znal. Ale fakt si nemyslím, že soudruh Svěrák byl jedním z nich. On tam prostě vlezl, protože se to od něj očekávalo, aby mohl mít svoji kariéru.
Ještě abych odpověděl jasně – ten minulý režim skončil barevnou revolucí organizovanou USA, Německem a Sorošem.
Po první fázi se dohodli s několika figurami z KSČ, že je nový režim nechá na pokoji a společně rozkradou zemi. Na znamení spolupráce pak KSČ zajistila zvolení agenta Havla presidentem a následně tzv. kooptací dosadili do FS různé maňásky.
Tím byla završena ta formální stránka.
‚minulý režim skončil barevnou revolucí organizovanou USA, Německem a Sorošem.‘
Ještě v tom seznamu chybí svatá Anežka :—)
Ano i tu použili. Svatořečení nepamatujete?
Sibylo, to byl ukázkový pravý hák. Počítat není myslím potřeba, vítězíte KO.
Vítězství nad kým? Byl to komentář k mému příspěvku o tom, že tam Anežka chybí, takže nedává ptát se, zda ji nepamatuji.
Jistě, jistě.
Už se perou 🙂
https://www.idnes.cz/volby/prezidentske/2023/danuse-nerudova-marek-hilser-publikace-pirati-volby.A221221_090438_prezidentske-volby-2023_vajo
A co na to Pávek? Podpoří? Nepodpoří? Podpoří? Nepodpoří? Podpoří?…
Odvolá co odvolal a následně to odvolá. Jen idiot nemění své názory (viz Mlha).
Trochu toho OT, tedy Mimo Mísu: (Dan snad promine.)
Co si myslíte, vážení, o návštěvě Zeleného komika u poněkud přestárlého Děda Nevěda v USA?
Gesto, nebo nějaká domluva? Co na to Kongres?
Ukrajinská obrana Bachmutu je už docela hysterická. Možná se tam dočkáme i „posledního Ukrajince“.
Mám nejasné tušení, že se těžiště bojů brzy přesune na západo-severo-západ.
Alzak je v panike, tak siel bidetovi do oci povedat, ze ked nepridu okamzite dalsie zbrane, tak bachnut je v prdeli.
jestli tam nejede založit exilovou vládu? :O
To mě taky napadlo, že nazpátek zrovna jak na potvoru nic nepoletí.
Říkala jedna mluvící hlava v tv, že tam letěl nyní, protože v lednu v kongresu převezmou vládu republikáni. Asi na tom něco bude…
Lišácká odpověď – opravdu, mohlo by být. Może być.
Pro pametniky… Byc moze…
Kongresmani ale chtějí, ať předstoupí i Biden a vysvětlí, jestli je už Ukrajina součástí USA, že dostává takovou podporu.
Takovou podporu dostava, protoze je jim Zelensky sympatickej svoji odvahou.
Nekecam, i tohle uz jsem cetl…
Nepletou si odvahu a drzost?
Asi na tom něco nebude. Republikáni jsou stejní šmejdi jako Demokrati, v těchto chapadlech „Jednostrany“ není žádný podstatný rozdíl. Jestli se v něčem shodují zcela absolutně, je to americký světožerný imperialismus a bohorovné přesvědčení, že mohou naprosto všechno. Páni Vesmíru a okolí…
Vůdce frakce Republikánské strany v Senátu USA Mitch McConnell řekl, že pomoc Ukrajině zůstává jednou z priorit americké zahraniční politiky.
„Tím, že Amerika dnes pomáhá Ukrajině, přímo demonstruje svou loajalitu k nejjednodušším principům územní celistvosti a suverenity,“ řekl během projevu v Senátu.
Rusko připravuje techniku a armádu = zachraň kdo můžeš.
Komik pochopil základní přírodní zákon – existuje tisíc způsobů jak vyšťourat medvěda z brlohu, ale ani jeden jak ho zase dostat zpátky.
Myslím, že tato fáze je ještě v nedohlednu a v Rusku se ani neplánuje.
Váš optimismus očividně pramení z neznalosti reality. V Rusku tak optimističtí normální lidé nejsou. Dokonce ani kremelská propaganda se nepouští do tak hloupých výroků.
Tam spíš panují obavy, že Kreml to může dotáhnout do kolapsu země, následovaného intervencí.
https://web.litterate.cz/tribuna_act/comment-page-18/#comment-91796
Nemohu vědět, jak je to v celé širé Rusi, ale ti, které znám, se modlí, aby to už bylo. Moc mrtvých.
A Car Putin má na tento týden naplánovány dvě velké schůzky s obranou. Třeba nějaký plán (požadavek) předloží.
Zdá se mi (nemám reálné zprávy), že se něco chystá s Kyjevem. Městem Kyjev. Proto Zelenskij žebrá o Patrioty a to hned, nejlíp včera. Paralela „Berlín“. Wunderwaffe. Víc než vojenský to má význam ideologický. Alzák potřebuje „viditelný úspěch“ – ale Car Putin taky,
Rusové mají zase po Engelsu strach o Moskvu.
A já mám strach už pár let a pocit jak před světovou válku. Včetně toho, jak to bylo před tou první … všichni nadšení, ať už fandili kterékoliv straně. Tupá bezstarostnost, víra v to, že se to nemůže posrat.
Může Gogo, může.
My dva to víme a pár dalších taky. Jenže: Stačí jeden nepřemýšlející nebo neinformovaný o následcích III. WW. Nejméně 100 let zpátky. A trvalé následky na celé zemské kouli.
Ale myslíte, že se lidstvo poučí? I ho*no!
To si vůbec nemyslím.
Myslím, že momentálně je Moskva tím nejbezpečnějším městem na planetě, co se vojenského napadení týče.
Ten utok na Engels se muze snadno zopakovat napr. na moskevskou energetiku.
Rusove si jsou toho docela vedomi, a to nejen ti, kterym bouchaji ukrajinske miny prakticky denne v blizkosti.
Nežvaňte nesmysly, Mrcasíku.
Tady už to Vaše trollení nikdo nežere.
Jestli má nějaké město momentálně nejdokonalejší a nejmodernější PVO, tak je to Moskva. gogo..
Presto bych se nedivil, kdyby „Ukrajinci“, podobne jako potopili Moskvu, znicili Antonovsky most a par letadel v Engelsu, prskli neco do vetsiho ruskeho mesta daleko od hranic.
Moskva se primo nabizi. S tim co pouzili na strategicke bombardery by to slo.
I Duginove bylo nejdokonalejsi PVO na svete houby platne.
Pěremoga! Další „důkaz“, že ruské PVO/PRO je úplně na hovno.
Jo, a oni Ukroši „potopili Moskvu“?
Hehehe. Nebylo to spíše tak, že jim tam zahořela raketa v silu, jako se to kolikrát stalo Američanům? A protože byla silná bouře, tak loď už nezachránili? Mohli by, ale to by museli obětovat pár stovek námořníků během hasící operace… raději zachránili lidi a loď poslali ke dnu…
Duginová? Nojo, zabiješ jednu 20+ blondýnu a převaha ukrajinských zbraní je jasná. Jak čistě ukrajinské, fakt…
To je ukvapeny zaver, k42. Engels2 je oplocen, proto utok provedli ukrajinsti diverzanti ze vzduchu. Podle meho Moskva oplocena neni a vybusninu je mozne instalovat rucne na zemi, jako v pripade Duginove.
Obavy moskvanu jsou znamy a vyplyvaji prave z tohoto faktu.
Ze maji PVO, jakou svet jeste nevidel, to je jim v tomhle pripade opravdu k nicemu.
Moskvu utopili napřed tak, že chytila od vajglu, pak se ale rozmnožily bláboly o tom, že byla trefená, ovšem ze zdvořilosti posádka raketu nesestřelila.
Kdo chtěl, se dopátral, ale nebudu s tím už obtěžovat.
PVO kolem Moskvy bylo za SSSR nejneprodyšnější na světě. Kolik toho zůstalo dodnes, neví nikdo a ve světle toho, jak se rozpadají kulisy v jiných oblastech, mají lidi obavy docela oprávněné.
Navíc, při troše plánování a použití víc kusů se dá poměrně garantovat, že např. pár klíčových rozvodných stanic nebo jiných uzlů by rozstřelili.
Když se podíváte na akci Engels (a teď nevím .. chytila ta ledadla podle vás taky od vajglu jako ta loď?), tak by vám mohlo dojít, že situace není zase tak jednoduchá.
Musím říct, že mě unavuje, když se společnost rozdělí na dvě grupy idiotů – podle jedněch Rusko válčí v dřevěných tancích a mají jídlo na 3 dny a podle druhých jsou z definice neporazitelní a všechno mají nejlepší a když ne, tak jen blafují a to nejlepší si schovávají.
Fakt únavné.
Není ten/ta/to/oni Gogo multi-identita směšný magor/magoři?
Ten „útok na Engels“ měl za výsledek akorát tak – dle fotek – poškozenou výškovku a zadní střeliště u taktického bombardéru Tu-22M3, jednoho kusu z asi 30-ti, které tam jsou obvykle dislokované, kromě strategických Tu-95 a Tu-160.
Poškození tak malé, že by s tím Rusáci klidně letěli na bombardovací misi, kdyby museli… Prostě naprosto marginální. Je to strategické letiště, většina zdrojů je pod zemí a co je na povrchu je rozmístěné tak daleko od sebe, že to celé nevyřadí ani zásah několika megatunami, natož nějaký pitomý ukrošský dron s pár desítkami kilogramů trhaviny. Prostě směšné, i jenom v taktickém významu, natož strategickém.
Pěremota! Sláma uKravína… a to celé propíchnuté trojzubcem.
Jo, a kdyby někdo z vás totálních vypatlanců zrovna smolil blábol, že proč že Rusové mají „zaostalé střeliště“ na zadku bombardéru, jakoby furt ještě byla druhá světová…
Tak blbečkové nevzdělaní, to je 4-hlavňový 30-mm vysokokadenční kanon typu Gatling, a je tam jako obrana před raketami – má speciální munici, která dokáže velice efektivně likvidovat/zarušit veškeré americké protiletadlové střely… Hlupáci pitomí…
Píši to preventivně, než zase těmi opsanými blbostmi zaplníte Vidlákův blog…
Ano, lidé jako vy se spokojí s konstatováním, že se nic nestalo, někteří jiní se zamyslí, jak je možné, že se dostaly drony tak daleko bez povšimnutí, proč nezafungovala PVO na strategickém letišti (tam nebyli Čmeláci ani Anduly) a spoustu dalších otázek. Mimo jiné, proč byl útok proveden právět takto a co případně mohl mít za cíl.
Já nebudu reprodukovat něco, na co jsem už dával link.
Faktem je, že „Ukrajinci“ vzhledem k vedené SVO mají jaksi právo zasahovat ruské cíle a v tomto ohledu se vede dlouhodobě vícero operací.
Abych to ilustroval na opačném příkladě – dejme tomu, že by syrské plavidlo vypustilo raketu a zničilo USA kosmodrom na Floridě. Nebo Libyjci pouštěli ze svých plavidel drony na US základny – nic moc by nezničily, ale mohly by z toho být užitečné informace. Nebo by irácká ponorka potopila nějakou US letadlovou loď.
Gogo, měli by vám všem – protože takový idiot jeden jediný člověk být nemůže, musíte dělat na směny – dát příplatek za tvrzení absurdit.
Města v Ruině v noci skoro nesvítí, takže kdo je „před kolapsem“? Dle žumpy z Fašingtonu je pokles HDP v Ruině 33%, což je navýsost směšné, když populace zbývá sotva 20 milionů, padlo či je nezvěstných 400+ tisíc a zbylí zdrhli či se chystají, továrny jsou rozbité a dodavatelské řetězce nefungují – takže výrobní ekonomika je v zásadě nula, až na vesnice, kde roste a tloustne vše tak nějak samo – pokud to dostává hnojivo a nažrat. Těžko předstírat Peremogu! když je barák vymrzlý, voda neteče a elektrika byla naposledy před měsícem…
Ubožáku…
Pozdě odpoledne jsem tomu věnoval asi hodinku.
Ta zem je až na pár oblastí zhasnutá a tedy nejede cokoli na elektriku.
Charkov je totál bez elektriky ze čtyř pětin – vyjma jedné větší čtvrti, kde mají rezidence „ti lepší“ z těch, co už dávno nezdrhli. Mají tam zakopané i padesátikubíkové nádrže s palivem pro americké stacionární generátory.
Zajímavý je ten Bachmut.
Jsou tam zcela netknuté, velké ulice s dlouhými čtyřvchodovými činžáky, které nemají ani rozbitá okna, ani jedno.
A ty 4 fotky pocházely údajně ze dne 15.12., den po největším raketovém útoku. Na ulici chodili lidi s taškami, paní s malou kárkou, co na ní vezla dva plechové kanystry.
Tak jaké „město duchů“? Leda večer, je to komplet bez elektriky, takže ukravínští vyhlášení poctivci, večer určitě zůstanou doma a nebudou nikde šmejdit.
Myslite ze rozbitim infrastruktury raketami se da vyhrat? USA nedavno odtahly z Afghanistanu.
Navic si uvedomte,vze Rusko bojuje proti NATO na Ukrajine. Ukrajina je nastroj a bitevni pole, nikoliv souper, ktremu znicite tovarny a rafinerie a on zkolabuje.
Evropa pkati, USA vyzbrojuji a aktivni se pridali k boji taky.
Jsem myslel, ze tento trivialni fakt je vetsine zrejmy. Asi neni.
Co to tu žvaníte?
Proč sem zatahujete Afghán, jeho stínovou armádu a zcela jiné důvody, proč odtamtud vypadli jako cukráři?
Jedna další, z manipulačně-odkláněcích technik placených dacanů u Kartouse, nebo jemu podobných?
Je naprosto vyloučeno, že tohle někdo dělá z čirého zájmu a ve volném čase.
Tolik volného času, k šíření evidentních lží a ke trollingu, to snad mimo invalidy-ležáky nikdo nemá.
A pokud snad má, tak si ho neváží – anebo spíš – je za takové svinstvo zatraceně dobře placený.
Takže co?
Takze co mate k veci?
Myslite, ze USA zajima osud Ukrajincu?
Když čtu níže opětné gogování, dám tedy ještě jednou příspěvek z netu:
„Část lidí chtěla změnu a tu dostala, část lidí nechodí k volbám a část lidí hodila svůj volební hlas do kanálu. Opozice se spolu hádá a nespolupracuje, včetně jejich voličů. Tak si nestěžujte. Máte vlastně tak tři týdny, abyste se vzpamatovali v prezidentské volbě. Ale zatím to vypadá, že to zase proserete a ve druhém kole bude Pávek a Krasoň Neruda. Části z vás nevoní Babiš, části Bašta a části nevoní nikdo. To si vás Pětikolka namaže na chleba.
PS. Teprve až Hamplová s Kovářovou vám ukázaly, že toho v senátu udělají víc, než když vás budou desítky tisíc na ulici. Místo abyste politicky zničili takové šmejdy, jako je Vystrčil, tak jste řešili Babiše. Řešte ho dál a teprve poznáte, čeho jsou psychopati ve vládě schopni.“
Já jsem tady od počátku zastával tezi, že je potřeba mít svoje kandidáty všude – president, senátoři, poslanci atd .. prostě se začít politicky organizovat a ne někde dupat a tajtrlíkovat.
A jen si povšimněte toho, co by následovalo – dejme tomu, že založíme Vidlákovu stranu. Budete u příštích voleb naříkat, že volit Vidlákovu stranu je volba pětikolaborantů? Že kdo nevolí Babiše, volí je? Že kdo volí Vidlákovu stranu, napomáhá Fialovi?
Zamyslete se, jestli je vaše myšlení v tomto konsistentní. Moje ano.
Konzistentní jste. Vybrala jsem pár vašich názorů z posledního týdne k presidentským volbám:
“ – Co berete jako měřítko úspěchu? Volit toho, kdo nakonec vyhraje?
– Jaký vliv má pro voliče informace, ze X bude poražen?
– Člověk by mohl očekávat i reakci Musím jít, aby můj kandidát neprohrál, když mu tak málo předpovídají.
– Proto to neštěstí, když favoritovi přisuzují málo.
– Chci vyslat signál, že má smysl dělat opoziční politiku, že existují voliči, kteří to chtějí…“
A k Babišovi a jeho nemocnému synovi:
„- Bude se volit president nebo táta roku?
– Milujícím tatínkem byl určitě i Mengele, a ani Kolomojský nebude jiný. Vy jste se jim už nechal adoptovat? My ještě ne…“
Dovolte mi učiniti hypotézu (to jest experimentem dosud ne zcela potvrzenou):
Řečený „gogo“ je buď takový idiot nebo ho za to někdo platí. Nebo je to více lidí najednou a dopadne to, podle toho kdo z nich má zrovna směnu u mašiny.
Nejvíc mě pobavila gogovština: „Co berete jako měřítko úspěchu? Volit toho, kdo nakonec vyhraje?“ 🙂
Ale zatím to vypadá, že to zase proserete…
Pán Bůh s tím počítá a proto má v pracovní knížce už léta poznámku – ČEZko – posrané kde co, dvakrát ročně spláchnout.
ano, my jsme národ prosíravý
Platí až tolik?
Mám přehnaná očekvávání, když předpokládám znalost her DJC?
beze slov
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/prihoriva-hori-nerudovou-dobehl-prusvih-s-rychlotituly/
Máme tyhle Vánoce , tak se podívejte na FB stránky Daniel Sterzik, což je pravé jméno Vidláka a tam také najdete FB stránky Jana Sterziková a tam je jako titulní obrázek , kde jsou oba dva a jejich pět dětí a tak jsem zůstal nad tím obrázkem ve velikém pohnutí , protože taková rodina se hned tak nevidí a chtěl bych být malou muškou, abych je viděl na Štědrý den u večeře a vidět to štěstí a pohodu a možná , že tam odtud pochází Vidlákova síla a energie k psaní. Prosté lidské štěstí a láska jsou hodnoty, které se nedají ani koupit a ani „napsat“ , ty se musí žít. Přeji každému alespoň kousek toho obyčejného štěstí, lásky a pohody, které vidím a je u Vidláka v rodině , to úplně zemitě cítím z toho obrázku a tak trochu může člověk závidět, i když jsem člověk přející a každý má to svoje , co si zaslouží a co si „vybudoval“.Všechna politika je na nic, pokud nemá člověk „základ“ , který vidím u Vidláka a on už pro mne ani nemusí psát a jinak se snažit , všechno jsem už viděl a pochopil a je to hodně dobré dílo a „literatura“ života.
Haleluja, nasiel ste svoje bozstvo. Vytlacte si tu fotku, spravte si v kute bytu maly oltar a kaze rano a vecer sa k nemu modlite.
Stastna rodina o peti detech, a presto jste si musel plivnout?
Nerozumim a nechapu.
Holt je to zlokot s jiným písmenem na začátku
a to sme jim hovorili
brat ia ia ☺
Mno, třeba závist, každý na to nemá aby se zadařilo nebo aby si takovou rodinu zbudoval. Tak aspoň takto
Dávat na takovou síť fotky celé své rodiny, nepovažuju v případě pana Vidláka za moudré.
Je možné, že se to děje pod vlivem fascinace z dosahu takové sítě.
Ale jak se už mnohokrát ukázalo, tak ona ta síť je zneužitelná ke zlu, nepřináší jen prospěch.
A také se tak děje, dnes a denně.
Vzpomeňte si na mne, až Vám děti budou vyprávět, jak je před školou, či někde venku poznal i oslovil nějaký cizí pán a ptal se po tatínkovi.
Když není jiný důvod,
Nevhodný se najde třídní původ.
Že nejsme jako Oni?
To bylo loni.
Já tomu říkám rodinná anamnéza. A ta vám řekne vše – je krásné sledovat hopsálisty od c-k, vždy tam, kde je třeba. Sámo, někdy se to trochu vymkne, ale to se zase spraví. Shodou okolností jsem se dostal do střední třídy, ale ty generace před vámi stále jsou a moc to pomáhá v orientaci. Byl jsem první kdo tu navrhl Baštu. Ne jako možnost, ale kvůli tomu kabaretu. Mně vadí, že mi ubližuje hloupost chytrých. Ostatně i Karel Čapek říkal něco o hloupých učencích. Mám to za pár a každý den, o který bude skluz pomalejší, je dobrý. Nemám stát, nemám národ, nemám jazyk, nemám dějiny (Palackého brzy zakážou), tak chci trochu tepla, mít kde bydlet, jídlo – tohle o trochu déle vydrží s Babišem. I když i on, když nic jiného, je obklopen podivnou směskou neumětelů – viz kauza dotace. Dělal jsem je a skoro v každé žádosti jsou vady zpravidla i neúmyslné. Odstranit je a posoudit žádost má ten, kdo posuzuje. Posouzení je několikastupňové a za správnost ručí ten, kdo posuzuje. To ta banda poradců Babiše neví? Je to jako vše v tomto pastátě.
Posouzení je několikastupňové a za správnost ručí ten, kdo posuzuje.
Ano, to je podle mne naprosto klíčové.
Babišovi poradci to bezesporu vědí, stejnou řečí ostatně „mluví“ zákony a pravidla EUhnije.
Ale nešť, hlavní je výklad českých soudů, ti se zákony řídit zjevně vůbec nemusí. Tudíž, pakliže za udělení dotace je zodpovědný orgán EUhnije, či jeho delegovaný zástupce v této věci – třeba Krajský úřad – může za to zcela zázračně Babiš. I když firma byla jiného, v nadřazené akciovce to měl prokazatelně na starosti někdo jiný, smlouvy mluví také jinak… Babiš je vinen – z něčeho co není trestně postižitelné, ale to je šumafuk.
Milé děti, tomuto celému se říká právní systém.
Podíval jsem se do archivu na Jejich včerejší Události, komentáře. Probíral se tam nedostatek léků pro děti proti horečkám. Hvězda hvězd Peroutková se ptala kdo za to může?
Odpovídající profíci v zájmu dalšího pozvání do Jejich TV žvanili a žvanili. Strašná podívaná. Kdyby byl v křesle ministr Vojtěch, už dávno by jej žumpa ukřižovala. Ale tady ne. Nakonec to odnesli dodavatelé z Číny, či odkud. Úplně stejně, jako když napadl na D1 sníh, nebo boural jeden vlak za druhým. Za Babiše to byla samá systémová chyba ministra, tady je to normální stav.
Vrcholem pořadu byl rozhovor se dvěma bezpečnostními analytiky a závěrečný dotaz Peroutkové, zda prý podpora českého obyvatelstva Ukradině drží. Opět žvanění a žvanění a nakonec, no to víte je trochu znát únava z války. Ještě, že před tím na jiném kanále dávali druhý díl filmového Švejka se záběrem na frontu jedoucím vlakem a zpívajícími vojáky Červený šátečku kolem se toč, jedeme na Rusa nevíme proč. Ale ještě výživnější byla část filmu, ve které putimský vachmajstr hlásí, že nálada obyvatelstva je 1A.
Vypadá to, že už jsou na tom Fialovci, jako Habsburci v roce 1918, ještě že jsou ty vařené brambory.
Dívat se na ČT je flagelantství.
Účast ve flagelantském průvodu zbavuje člověka na 33 dnů hříchů.
11x ročně. To je málo, přidej‘
Ale ona za to opravdu trochu může Čína. No a pak hlavně naši představitelé v čele s tchajvancem Vystrčilem. Oni se ty léky opravdu vyrábí v Číně. Jenže čínská vláda si pamatuje, kdo je přítel a kdo nepřítel (kdo jezdí na oficiální státní návštěvu Tchaj-wanu). Proč by nepříteli měli léky dodávat přednostně?
Teď něco z domova
Afroameričanová s Řehtadlem dnes přebírala první šrot od německých volksgenossen, neboli starý křáp Leopard 2A4, dokonce i železné kříže se při tom rozdávali (tedy jen jeden). Ale nejvíc se mi tam líbil ten T-34 co je vidět v pozadí při odjezdu toho Leopardu z buzerplacu.
Tahle slavnost přijetí šrotu se prý ode dneška bude konat v každé sběrně na celém území republiky.
Zábavné na tom všem je, že Leopard 2A4 je zastaralý tank z 80. let, tedy něco jako „naše“ staré modernizované tanky T-72, vyráběné v Československu (podzemní zbrojovka v Martině na Slovensku). Které ale, na rozdíl od přetěžkého Leopardu 2, jsou z tankového hlediska „k něčemu“. Protože nosnost mostů a silnic, hluboká orba na polích (nejlepší protitanková překážka pro tahle přetěžká monstra je zorané pole), typická německá zbytečná složitost a komplikovanost, takže ve válce je to pofidérní výzbroj. V poušti proti „hadrovým hlavám“ s kalachy a RPG, na oslech a velbloudech, v sandálech, to v rámci PR „funguje“ (dokud kamery běží). Výhoda samozřejmě je, že ve skutečné válce „na Východní frontě“, je to nenasaditelné…
Upraveno z 68.:
Na obranu státní banky
nejsou třeba ruské tanky.
Vždyť to hovno, co tam máme
leopardem uhlídáme.
Němci mají megalomanský gen zabudovaný už ve své DNA. Třeba takový jejich tank Maus z konce 2. světové: 188 (!) tun a diesel-elektrický pohon.
Protože neexistoval žádný most, který by to monstrum unesl, počítali s tím, že jeden Maus by zůstal stát na břehu řeky a napájel by kabelem druhý tank, který by řeku překonal po dně. A pak by si role zdroj-spotřebič tanky vyměnily.
https://en.wikipedia.org/wiki/Panzer_VIII_Maus
To s tím broděním máte z té anglické wiki? V české je sice ten nesmysl taky (ale s otazníkem u zdroje). Pokud vím, existoval speciální železniční přepravník. Nevím, jakou by to mělo výhodu, kdyby 188 tunové monstrum uvízlo v bahně uprostřed řeky. Co by ho asi tak vytáhlo, když měli problémy s vyprošťováním 70 tunových PzKpfw VI Tiger II z bahna.
Stejně to bylo celý nesmysl, jakou šanci by měl v boji tank, který se plouží 20km rychlostí po silnici a 13km rychlostí v terénu v době letadel vybavených raketami a pumami proti tankům. Tím spíš, že strop věže měl pancéřování jen 60-90mm. Co by z něj asi zbylo po útoku letky Il-2 nebo P-47. Stejně jako je nesmyslná výzbroj 128mm hlavního kanonu a spřaženého krátkého 75mm kanonu
Anglická wikipedie: „The Maus was too heavy to cross bridges. As a result, an alternative system was developed, where the Maus would instead ford the rivers it needed to cross. Due to its size it could ford relatively deep streams, but for deeper ones it was to submerge and drive across the river bottom. The solution required tanks to be paired up. One Maus would supply electrical power to the crossing vehicle via a cable until it reached the other side. The crew would receive air through a large snorkel, which was long enough for the tank to go 8 m (26 ft) under water.“
Totéž např. zde https://megaprojects.net/weapons/panzerkampfwagen-viii-maus-the-heaviest-tank-ever-built/
„The tank came with several interesting engineering quirks. It was far too heavy to use bridges to cross rivers, so had been designed to ford rivers, meaning it would just drive straight across – well, not quite. The Maus would have to travel across rivers in pairs as it couldn’t keep its engine running while underwater – for obvious reasons. The solution was for one Maus to remain on the shore, while the other crossed. They would be connected by an electrical cable which, in theory, would provide auxiliary power to the tank enabling it to travel across the riverbed. And this feature gets even better. A large snorkel would be attached to the tank, providing oxygen to the crew inside and allowing it to move underwater at depths of up to 7.9 metres (26 ft). “
Příklad Mausu jsem tu uvedl právě proto, abych ilustroval německé megalomanské nesmysly.
Kdo by to byl rekl.
Vcera byla wiki levicova zumpa, a dneska tu z ni kopirujete cele tapety.
To se dneska u Boba muze?
Motor napsal:
20 prosince, 2022 (15:14)
@Sakura:
…Vzhledem k tomu, že Wikipedia je komunitní projekt, může si tam kdokoliv napsat a popř. přeložit cokoliv. NGO (neziskovky) jsou v drtivé většině (ultra)levicově orientované, jejich lidi proto publikují svoje názory na Wikipedii ostošest, včetně adorace klimanáboženství.
Do exaktních věd, potřebných např. pro vývoj tanku, se ideologie montuje celkem těžko, ať se (ultra)levičák na wikipedii snaží jak snaží, až mu od brka inkoust odletuje 😉
Je sice pravda, že jsem vystudoval kybernetiku, kdysi levičáky zovanou „imperialistická pavěda“, nicméně za mě už ji dávno vzali — respektive museli vzít — na milost 🙂
Něco jiného je to u religiózních témat, jako třeba včera probíraného zeleného náboženství, tam mají (ultra)levičáci na wikipedii rej 🙂
Němčouři… oni mají takové podivnosti prostě rádi. KönigsTiger nebyl vlastně o nic lepší, to bylo také šílené. Jak se to má správně dělat, ukázali třeba Rusové s IS-2: to mělo 122 mm kanon, skvělý podvozek se širokými pásy, moderně tvarovanou věž – většina lidí to nepozná od T-34/85, protože balisticky odolné optimální tvary z toho pochází. Hlavně to nemělo přehnanou hmotnost a slabý motor. A Sověti s tím uskutečnili „Berlínskou operaci“, dle Západu nedobytelnou hitlerovskou pevnost.
Západní tankový škola se „nakazila“ německými chybami – v rámci operace „Paperclip“ si Američané dovezli německé odborníky, a ve výsledku po těch letech je takové bláznivé monstrum jako Abrams M1 a jeho varianty, stejně jako Leopard 2. Mimo pouště a proti domorodcům s oštěpy nepoužitelné…
Ambrams M1/Leopard 2… : hmotnost 60-70+ tun, což neunese běžný most ani běžná silniční vozovka (pokud jich jede za sebou více), přeprava na delší vzdálenosti musí probíhat na návěsech/tankových dopravnících. Souprava s tahačem váží 130+ tun. Hehehehe. Jakmile jsou v ose postupu nějaké řeky, což v Evropě obvykle jsou, tak se prostě nepostupuje… je to šílenost, mimo statické obrany nepoužitelná.
je sice dobré vědět o „chybách“, ale nezapomínat, že všeho moc škodí. Indeligenci a směřování už je poznat dle titulků. Faktem je že to kolečko na myši nedostalo zabrat tak, jako poslední dobou. A to oni si myslí že je někdo sleduje neřkuli jim v ěří ?
:-))
Volba presidenta je spíše o pocitu než o tom, že by mohl mít nějaký vliv. Je to jenom „tvář republiky“ – dá se na známky a pověsí do škol a stačí. Pro tento případ jsou jak Danuše tak Generál vhodní.
Mícháním obsahu žumpy vzniká jenom větší smrad, jiný význam to nemá. Tím nechci říkat, že se mi Neruše i Krasavec nějak zamlouvají, to v žádném případě ne, jenom upozorňuji na nemyslnost jejich kritiky.
Nu, jsou určité situace, kdy určitou moc a vliv mají.
O tom to je.
\Ano. Určitou, nevelkou. Více méně ideologickou. Kromě toho, že vítěz bude viset. Na stěně.
No poslední důležitý post ve státě jako jmenovaní předsedy ústavního soudu bych tedy za malou nepovažoval
jistě, jinak by mávátko nechodilo tak často k němu na „konzultace“. I když je docela zábavné, že jej pod kontrolou pořád ne a ne mít. Vždycky něco uklouzne… njn
Kocoure,
funkci prezidenta bych nepodceňoval. Pokud je pravda to, co čtu na
https://www.michalapetr.com/map-1546-kyjevsky-pakt-plan-jak-rozpoutat-iii-svetovou-valku-poslanci-ho-budou-brzy-schvalovat/,
pak pámbu s námi a zlý pryč.
Citát z článku:
„Klíčovou roli v Kyjevském paktu má sehrát tzv. skupina ochotných států NATO. V originále materiálu CIA, který vysvětluje podstatu Kyjevského paktu: coalition of the willing. Tato koalice vybraných států NATO se má písemně zavázat podpisem Kyjevského paktu, že pokud Rusko dobrovolně nevyklidí Ukrajinu a nepřistoupí na podmínky paktu, tedy nepřijme svou bezpodmínečnou kapitulaci, bude koalice Ukrajinu vyzbrojovat a finančně i ekonomicky podporovat tak dlouho, dokud Rusko v konvenční válce neporazí a nedonutí ho přijmout podmínky Kyjevského paktu.
Mazaná formulace Kyjevského paktu, že pouze ty země NATO, které budou zároveň členy coalition of the willing (signatáři Kyjevského paktu) budou vyzbrojovat Ukrajinu, má umožnit USA, Francii, Británii, a zřejmě i Německu, aby zůstaly mimo země coalition of the willing v bezpečí před očekávaným ruským jaderným útokem v reakci na spuštění nebo průběh Kyjevského paktu. Jaderný útok, pokud se k němu Rusko odhodlá, tak má dopadnout pouze na země účastnící se coalition of the willing, a celá konstrukce paktu evidentně předpokládá, že po ruském jaderném úderu na země coalition of the willing, si USA a spol. umyjí ruce, protože Kyjevský pakt přeci nepodepsaly, a tak jsou z obliga.
Podle informací CIA musí každá země, která si dobrovolně vybere status coalition of the willing nejen Kyjevský pakt podepsat, ale také jej musí ratifikovat, což v Česku i na Slovensku předpokládá schválení poslanci, a zřejmě i podpis prezidenta! „
Co k tomu říci? Absurdní fantazie amerického State Departmentu nebo předtím think-tanků jako třeba STRATCOM George Friedmana. Ukázkou je jeho kniha „Příštích 100 let“: to končí instalací amerických jaderných raket na Marsu, aby zabezpečili svatou americkou demokracii – hegemonii nad celým Vesmírem. Hitlerův „Mein Kampf“ je proti tomu neškodný vývar – normálně by bylo divné, že taková knížka vůbec může vyjít a nenaplňovat trestní paragrafy ohledně „potlačování hnutí, vedoucích k…“. Čirý nacismus, zkrátka.
Kdo občas čte americké profesní časopisy, třeba „Foreign Affairs“, není překvapen.
To je celé blbost, protože případný ruský útok na kteréhokoli z koalice ochotných, co je současně členem NATO by za následek měl aktivaci článku 5 a USA by musely nějak pomoci aby neztratili tvář a NATO se nerozpadlo
Navíc předpokládaní členové koalice ochotných už nemají Ukradině co poslat, protože sami mají holé zadky.
Zkuste si ten článek 5 přečíst.
Ta pomoc může spočívat v tom, že ten útok odsoudíte.
A to je právě to, co s jistotou nevíme.
Sice sami píší, že další dodávky zbraní, by už ohrožovaly vlastní obranyschopnost zemí NATO.
Ale co když používají podobný trik, jako Rusové?
Rusové přece tvrdí v médiích, jak jsou na tom blbě a nechávají média protistrany spekulovat, že jsou na dně. Nechávají se pomlouvat od Girkina namísto toho, aby ho odpráskli, nechávají své občany, jakože solidárně a obětavě, vybírat peníze na zimní výstroj vojáků na frontě, plus další podobné PR akce.
A mezitím se Rusové chechtají u svých neviditelných, ale plných skladů NZ zásob moderních zbraní. Nebo takových, o kterých protistrana ani netuší, že existují.
Chechtají se u skladů, o kterých kromě úzkého nejvyššího velení nikdo neví, které si mezitím plnili moderním materiálem třeba 6-7 let.
Sklady jsou naplněné moderními zbraněmi se statutem NZ. Tyhle uskladněné NZ, na rozdíl od skladů NZ ČSLA, jsou samozřejmě plně bojeschopné i vybavené.
Zcela samozřejmě předpokládám, že nikdo soudný z NATO, nebude troubit do médií pravdu.
Tedy že například Německu, už zbývá posledních X desítek tanků – a další nejsou, nebo nebudou.
Faktem zase je, že pokud by opravdu Němci chtěli rozběhnout zbrojní výrobu, byť zastaralé techniky, tak by těžké a tankové zbraně asi neměli z čeho (speciální suroviny), na čem (velké obráběcí stroje, slévárny), ani kde (velké zbraňové fabriky) vyrobit.
Ale – co když existují depozity NATO v jiných zemích, kde bychom je nečekali?
V zemích, do kterých se ty těžké zbraně, obecně zbraně i munice předtím oficiálně „prodávaly“, třeba i s odpovídající zmínkou v odborném tisku.
Aby to vypadalo tak, že ty prodané dodávky patřily, či patří někomu jinému.
Aby to vypadalo, že byly použity v nějakém jiném konfliktu třeba v Africe.
Zatímco ony jen skončily v nějakém nenápadném depozitu, který vlastní buď přímo NATO, nebo výrobci těch zbraní, anebo jejich oficiální exportér.
Je spousta věcí, které nevíme ani přibližně – z obou stran, od NATO i od RF.
Neměnným faktem zůstává to, že Rusové mají utajování čehokoli, doslova přešlé do krve a jsou v tom absolutně nejlepší.
A mohla bych ty sklady videt?
Takhle divoke fantazie by prekvapily i ty nejduverivejsi Rusy.
Zkuste se podívat na protiproud jsou tam články o Baštovi a jeho údajně široké podpoře,byť dle mne v součtu nízkoprocentní .
Váhám, zda volit Babiše abych pětikolku jeho zvolením rozhodil nebo Baštu aby pětikolku od vlády vyhodil .
Jak to vidíte vy ?
Já počkám co nám poradí autor článku.
a taky co řekně pan president USA .. vlastní hlavu nepoužívat!
A zamyslel jste se někdy co by bylo po tom, kdyby se Babiš (nějakým řízením osudu) stal prezidentem?
Byl by nestranný a vystoupil z ANO?
USA nebo Rusko? Nebo Jourová za EU?
Protože když si něco moc přejete, tak se Vám to taky může splnit.
Samozřejmě, a taky proto jsem ho nikdy nevolil a všechny od toho odrazoval, zejména v době, kdy byl miláčkem ČT, jako velký bojovník proti korupci a někdo, kdo povede ČR jako firmu.
Po prvním kole budeme ale rozhodovat mezi Babišem a Nerudovou nebo Pavlem.
Všichni členové Aspenu, všichni bolševici, všichni neobolševici, všichni eurobolševici, všichni nějakým způsobem kriminálníci a hajzlové.
Z těch tří mi Babiš nevychází jako nejhorší. Dokonce svým způsobem lepší než oni. Jestli natolik, abych se vydal k volbám a překonal odpor, to nevím, ale jestli v druhém kole půjdu volit, bude to nejspíš Babiš a bude to karmický trest za to, že jsem kdysi skoro řekl nikdy.
Tak už máme jednoho Leoparda.
http://imgway.cz/s/dcfX
To bude mazec. Každá oprava placená zlatem plus desátky.
Doufám, že na něm Němci zakytovali aspoň ty díry od Stalingradu.
Třeba ho rozeberou na náhradní díly pro němčoury rovnou…
Zakytovaný je dobře, ale chtěl bych vidět motor a převodovku, když se jedná o tank užívaný a vyřazený z Bundeswehru nebo z Schweizer Armee.
Ale líbí se mi, jak tam Němci nalepili znaky AČR a naprosto ignorovali Vyhlášku č. 387/2010 Sb., konkrétně § 12 odstavec 1)
„Na všech typech vozidel ozbrojených sil, která jsou opatřena zeleným nebo taktickým maskovacím nátěrem, je národní rozlišovací znak umístěn vždy pouze na levé straně čelní části a na levé straně zadní části prostředku. Národní rozlišovací znak je orientován tak, že modrý klín je vždy vlevo při přímém pohledu na plochu vojenského vozidla a rovina dotyku červeného a bílého klínu je orientována horizontálně.“ A navíc dneska se spíš používá znak nebarevný, který není tak nápadný.
U bojových vozidel je národní rozlišovací znak umístěn zpravidla v zadní části nad osou hnacího ústrojí vozidla.
Já budu volit Babiše, býť je součástí šestikolky. Ale nejlepší špatná možnost teď. Zbytečnou volbou Bašty bych dělal Okamurovi kašpárka. Volbou Babiše mu budu dělat hejla, ale co se dá dělat.
Tak volte Zimu, ten určitě nemá šanci.
Tak nebudete dělat ani hejla, ani kašpárka.
Přesně tady pomůže jedině USA
Pokud si libujete ve vysilani signalu, hodte to Bastovi. Vysledek parlamentnich a senatnich voleb je mozne opakovat tak dlouho, dokud lide nezacnou premyslet a hlavne pocitat.
Pokud se vam zda Babis o malinko lepsi, nez ti druzi, koneckoncu uz u vesla byl, tak mate volbu jasnou.
Klidne se podivejte na nazory jinych, kteri jsou vam sympaticti, ale nenechte se ovlivnit nejakym urputnym sektarskych tvrzenim, ze kompromisy v zadnem pripade, ze jedine zasadovy a slusny clovek je volitelny. Sice prohraje, ale pry cestne, a to vysle signal.
Staci kdyz pouzijete vlastni hlavu a matematiku zkladni skoly.
Znovu bych chtěl zopakovat tezi, že volby nejsou soutěží o to, zda se svojí volbou trefíme do většinového vkusu. Volby jsou založeny na tom, že každý hodí hlas tomu, o kom se domnívá, že bude nejlépe representovat a hájit jeho zájmy.
Chápu určité taktizování, kdy místo nejlepšího to hodím trochu horšímu, protože se domnívám, že ten nejlepší zvolen nebude a spokojím se tedy s někým horším, o kterém se domnívám, že zvolen bude. (pak je otázka, zda můj hlas vůbec potřebuje a je potřeba si zodpovědět otázku, co je strategicky lepší pro mě – jestli zabít nadějnou stranu a posílit sotva přijatelnou, nebo naopak).
Beru argument, že konkrétně Bašta je mediální tragédie a že potenciál do budoucna jak u něj osobně, tak u SPD, je velmi nízký. Je to tak. Uvažuji tak, že pár procent Baštovi ukáže, že ještě existují voliči mimo šestikolku ochotní hlasovat i za situace, kdy je všichni zrazují tím otřepaným „kdo nevolí šestikolaboranty, volí ďábla“.
Dělal jsem to tak i v minulosti, jen naposledy jsem to hodil SPD – z důvodu, že jsem neviděl potenciál v jiné straně a rozhodl jsem se posílit už existující opozici, i když o SPD nemám jako o straně vysoké mínění.
U presidentských voleb v prvním kole ale hodlám volit proti Aspenu v podstatě z prinicpiálních pozic.
A já to už v prvním kole z principiálních pozic hodím Ježibabišovi. Chci mít jistotu, že druhé kolo nebude čaputa proti generálovi.
🙂 🙂 🙂
Zcela chápu. Pro mě jen ten akt volby proti Aspenu v prvním kole vyváží to riziko, že ve druhém bude Čapuše s Pávkem – navíc ty dva nevidím v globále jako o tolik horší než je Babiš, nakonec, jsou členy jedné organizace.
Neste Vy Danuše?
už se mě ptáte potřetí a já se vás musím potřetí zeptat, jak to poznám, jestli jsem Danuše.
To víte, dnes už si člověk nesmí být jistý vůbec ničím.
Ale kdež, vůbec, vůůůůbec! Ale lidi, volit Babiše je úplně, ale úplně stejné jako Pávka nebo čapuši, tak se na to radši vyprdněte a jděte krmit sýkorky (sic!), protože co kdyby se vám to náhodou povedlo a sorošova figurka by ani napotřetí neprošla.
Hlavně, na Danuši jsem moc mladá a pohledná.
Me stacily vysledky voleb do parlamentu a senatu.
Jeden jezdi nicit cesky export po svete a ti druzi nici ceske hospodarstvi doma a miliardy lifruji na vychod.
Vim, ze Babis proti Gryndylu ani nepip, dvakrat poslal do Bruselu Jourovou a mnoho dalsiho, ale k domacimu obyvatelstvu a duchodcum se odporne, jako perikolka, nechoval.
Jinych rozdilu moc nevidim, ale aspon neco.
Jo, Babiš je v tomto ohledu „náš“ … byť Slovák, i když je to oligargcha a gauner. Prací a lidmi nepohrdá. Ale zase když může, tak si na náš úkor pomůže a v náš prostěch neutratí ze sevého ani halíř.
Jen prostě nepatří k té pražácké lize lepšolidí. To je v podstatě taky to jediné (spolu s operativní finanční nezávislostí), proč jde mezi nimi boj o koryta v takovém stylu.
Je to asi jak volba řezníka .. buď se můžeme nechat podříznout klasickým strejdou ve zmijovce, který i když má zámek, pořád chodí dělat zabíjačky, anebo si vybereme manažery v kostýmku a necháme se sejmout moderně, v továrně, průmyslově.
To co se zde nezmiňuje a přitom je to nejdůležitější argument proč je menší zlo. Má zde jako jediní ze všech těch hajzlů obrovský majetek a zájem aby tento stát nezkrachoval a jako jediní platí s toho daně zde
To si myslím, že moc neplatí, respektive se ukázalo, že v rámci hájení svého majetku nehájí ČR ani jako vedlejší efekt.
Asi takhle – když EU zavede např. omezení na jeho bysnys, tak on místo aby se tomu postavil, si zajistí možnost kompenzací z našich daní.
To, co píšete, jsem si myslel zpočátku, že prostě rozumný parazit nezlikviduje svého hostitele. Ale buď není chytrý, nebo nás už nepovažuje za klíčového hostitele, anebo už má jiné priority.
Babiš naší likvidaci nebrání, on jí využívá – tu zhoršuje, tu zmírňuje, ale celková bilance pro nás není rozhodně pozitivní.
Ano, to je pro mě taky důvod že preferuji Babiše. Dokud zde bude mít firmy a platit daně, bude se snažit ,aby jeho byznys ,potažmo Česko zcela nezkrachovaly. Žádný politik není můj kamarád a hodný strejda ,je třeba to hodnotit racionálně. Pokud to Babiš prodá, tak je nejvyšší čas taky balit kufr a přemýšlet kam se vrtnout. Což ovšem v současném světě vůbec není jednoduché. Ale my budeme jednoznačně na odstřel, pokud se staneme nárazníkovou zonou a pokud v čele budeme mít takové blby jako nyní. Mmch. včera jsem četla, že chorvatský president dal ban na možnost, že by v Chorvatsku se trénovali Ukrajinci- frajer.
Babiš vybere to, co bude výhodnější pro něj. Klidně připíše ČR dluh v miliardách euro jen proto, že mu z toho kápne pár milionů.
To není KDYBY .. to je realita z doby, kdy byl premiérem.
Pokud usoudí, že se mu nevyplatí držet podniky tady, tak je zruší, nás to nechá zaplatit a někam majetek převede.
Ale rozhodně se ještě nestalo, aby Babiš hájil zájmy ČR. Dokonce to právě nedělá ani tehdy, když by tím zároveň hájil strategické zájmy vlastního bysnysu.
On místo toho kompenzuje svoje ztráty na náš úkor.
Tj. víra v to, že Babiš nás bude nějak chránit jako vedlejší efekt k ochraně svých zájmů, byla možná snad zpočátku, ale poslední roky je to jen známka odtrženosti od reality.
No a stavajici squadra pripise ten dluh jen za podrbani za usima.
Svinskej vyber…
je to tak.
Babiš u toho sehraje etudu, jak odvrátil a jak jednal a jak vyjednal dotace.
Tj. udělal co chtěli za to, že dostal svolení nás vyžrat nad plán.
Fiala bude ve stejné situace jásat, že v EU prosadili krásné řešení, které je jediné správné. (a je přesným opakem toho, co říkal v projevu před 7 roky)
Dopředu těžko odhadovat, co je pro nás víc likvidační.
Lidsky vzato, když člověk soudí jen z těch mediálních keců, tak z Babiše může naivní neinformovaný hejl mít pocit, že dělal co mohl, ale holt je taková doba.
U Fialy zase že on je mužem roku a předním činitelem EU zázraku.
Čapuši vidíme na Slovensku a blbá zelená guma zase udělá přesně to, co mu příkážou bez vlastní iniciativy – takže bych třeba i chápal lidi, co to hodí radši jemu než Burešovi, že prostě nebude škodit nad rámec požadovaného.
Prostě super situace. Tak se nedivte, když lidi jako já chtějí aspoň v prvním kole symbolicky ukázat těm sviním fakáč.
gogo: „a blbá zelená guma zase udělá přesně to, co mu příkážou bez vlastní iniciativy – takže bych třeba i chápal lidi, co to hodí radši jemu než Burešovi, že prostě nebude škodit nad rámec požadovaného.“
Konečně nějaký argument pro někoho a ne jen proti Babišovi.
Gogo:
„Volby jsou založeny na tom, že každý hodí hlas tomu, o kom se domnívá, že bude nejlépe representovat a hájit jeho zájmy.“
—-
Dovolím si poopravit:
Volby by měly být založeny na tom, že každý hodí svůj hlas tomu, o kom se domnívá, ŽE po volbách DOSTANE PŘÍLEŽITOST(!) reprezentovat a hájit jeho zájmy.
Pokud hodíme hlas někomu, kdo nemá šanci tuto příležitost dostat, pak se jedná jen a pouze o demonstraci našeho morálního či ideologického postoje.
A vzhledem k tomu, že volby jsou tajné a vy nemáte o své volbě za plentou svědky, ujišťujete o své morální a ideové pevnosti jen a pouze sám sebe.
Nic proti tomu – ale pokud sám sebe potřebujete sebeujišťovat o své morálněideové pevnosti tajně ve volební místnosti (bez jakékoli přidané hodnoty pro společnost či pro předem diskvalifikovaného kandidáta) , mohl by to lehce nějaký sprosťák nazvat morální onanií.
Naštěstí nejsem sprosťák, jen asfaltový holub, tudíž mám pochopení pro široké spektrum politických ostrostřelců, včetně těch, kteří střílej slepejma.
(Navíc je prý onanie zdravá.)
Řekl bych, že máte přehnané požadavky.
Hlas hodíme někomu, o kom se domníváme, že nejlépe representuje naše zájmy. Může získat většinu hlasů, pak ukáže, jak to bude umět. Nebo se jen dostane do parlamentu, a pak bude moct ukázat, jak se orientuje, jak funguje v opozici. Nebo se nedostane letos a bude šance příště. Bude muset prokázat životaschopnost ty 4 roky.
Vy očividně vybíráte vždy mezi těmi, kdo vyhrají. Buď máte zájmy shodné s nimi, nebo jste něco poněkud přetaktizoval.
Naopak, gogo 15:12!
Vyhrát volby obecně přece není předpokladem – a dokonce ani zárukou toho, že politik bude mít po vlbách nějaký vliv!
Můžete například vyhrát volby – a nedostanete se vůbec do vlády, protože sedmikolka či osmikolka. Nebo budou volby prohlášeny za neplatné. Nebo se stanete obětí sériového vypadávání z oken.
V koloniální vládě je situace s „prosazováním zájmů“ ještě komplikovanější – jedná se spíše o přibržďování katastrofy krvavýma patama, s nadějí, že i plány kolonizátorů se mohou podělat či přibrzdit dřív, než se katastrofa změní v kataklysma.
V tom nejsme ve sporu.
Já jen mám spíš strategii mít stranu, která hájí zájmy ČR, tu volit i přes minimální podporu medií a pokusit se ji přes pár období dostat do parlamentu.
Většina mi oponuje tím, že je lepší volit stranu sice kolaborační, ale silnou a se zaručeným postupem. Prostě proto, že existuje ještě nějaká horší možnost, takže je lepší podpořit tu druhou nejhorší, než tu, která by byla dobrá.
Není to sice úplně takhle přímočaré, ale v principu to sedí.
Malér je v tom, že Bašta nedostane tolik, aby byl vítěz , ale jeho body uberou Bábovi, což by byl malér… bohužel
Proto asi i ti psavci dělají psí kusy a kotrmelce sorry jako
Dostane Bába tolik, aby byl vítěz? Neubere Pávkovi, což by byl malér?
V důsledku vyhraje jen jeden, tak jak to tak pozoruju, cílem je volit vítěze, že?
včera disidentovi pěkně naložil i pan Rajchl ☻
Se kterým presidentem bude levnější plyn, elektrika, paliva, chleba a bude rozumná zahraniční politika?
Napište se kterým, jak to zařídí a budu ho volit
Zadny to neumi zaridit kratkodobe a nejspis ani v delsi prespektive.
Ale jeden se bude trepat vyhlasit valku Rusku a jiny to odmitne.
Pavel se pry mediim sam udal, ze mlatil svoji 1. manzelku. Tohle si myslim zarezonuje…
Tak to je zprava dne.
Zrejme zjistil, ze na nej ma byvalka spadeno, tak se radsi sel sam udat.
Uvidime, jestli mu to pomuze.
Já myslím, že ji nemlátil, jen měla příliš nízkou hodnost a nebyla dostatečně politicky uvědomělá. Proto si našel svou současnou ženu. Ta má hodnost podplukovníka a samozřejmě byla členkou KSČ.
Možná bude mít na funkce vliv tohle:
https://casopisargument.cz/?p=47432
V propadu reálných příjmů jsme asi světová jednička, tvrdí OECD.
9%
A vypadá to, že bude hůř.
Ovšem to evropské předsednictví zvládla pětikolka na jedničku!
Amen.
To nevadi. Hlavne, ze jsme to nandali Rusovi.
Zrovna vcera byl na parlamentkach clanek, jak jsou na tom Rusove zle, ze dovozove pivo z Cech je v Moskve drazsi, nez v Cechach. (pritom diky sankcim tam zadne pivo byt nemelo)
Ani nechci vedet, jake jelito tam dela novinare, srovnavat ceny ceskeho piva v Cechach a ceskeho piva v zahranici.
Nastesti cesti „novinari“ nevi, kolik stoji Plzen12 v Japonsku, to by jim totiz vysli Japonci jako uplni zebraci.
Zajimave je, ze fracouzske maslo President tam rovnez bylo k dispozici a to docela levne.
Už probíhají přípravy, aby se občané nebouřili, resp. aby je přešla chuť se bouřit. Třeba v našem statutárním městysi:
https://plzenska.drbna.cz/zpravy/10812-stovka-policistu-bude-slouzit-v-nove-specialni-poradkove-jednotce-jeji-vyhodou-je-okamzita-akceschopnost.html
Asi ví proč.
https://www.youtube.com/watch?v=pN-4xdgUFkc&ab_channel=RomanKirsch
Obecně je všude v zahraničí pivo dražší, než bývalo u nás. Takže se jedná o další mediální manipulaci. Byl bych rád, kdyby existoval i na straně demokratické opozice (tím míním tzv. dezoláty) portál, který by uváděl mediální manipulace na pravou míru. My tady mezi sebou na mediální manipulace poukážeme, ale ty informace zapadnou. I my sami často na ně zapomínáme a často podléháme tomu, že stokrát opakovaná lež se stala pravdou.
Uprostřed největšího zbídačování se pěkně pochválili, jak jim to předsednictví EU pěkně šlo a jak nachystali další zdražování všeho všeho přes „klima“. Pokud bude prezident jejich člověk, tak to budou chápat jako že to lidem nevadí a ještě přitlačí.
Pokud Fijalu pochválil i Timmermans, tak už asi ani není co dodat. :/
Nono, – 9 %.
Jsou horší životní tragédie. Já třeba přišel o cca 14% uložených peněz. Mám se snad kvůli tomu zout? Za pár roků už nebudu potřebovat žádné peníze. A Potomek je mladý a chytrý a nenávidí Putina…
Asi to před smrtí přepíšu na ZOO. Opice jsou skoro jak lidi – jenom nekecají a nepěstují politiku. Tak to odkážu mandrilům a šimpanzům. Stejně jim to lidi rozkradou.
V Cechach jsou aspon ti starsi rozumejsi, kdyz ti mladi maji hlavu vymytou.
Vcera jsem mluvil s jednom mladym tady, a kdyz jsem jenom naznacil, ze vsechno zlo neni jenom v Rusku, ze Ukrajina ma taky trochu masla na hlave, tak nebyl schopen udivem zavrit pusu. Doslova.
Dneska jsem si nedal pokoj a znimil jsem pri debate s jednim starsim a rozumnym, ze nejvic Ukrajincu uprchlo do toho zleho Ruska.
Obratem mi odpovedel, ze ti byli uneseni a jsou tam drzeni proti sve vuli.
Jo a nedavno mi jeden mladsi taky rikal, ze EU je dobra, ze se zbavila ruskeho plynu a ropy, a ze Japonsko je spatne (on se opravdu stydel), protoze porad ruskou ropu a plyn dovazi.
Taky mám takové zkušenosti. A že Rusové stříleli 7 let do Doněcka, dokonce projektily dopadaly ze strany pozic VSU .. to je jen potvrzení jejich zrádnosti.
Prostě Kofola .. když ji miluješ, fakta neřešíš 🙂
Ale taky vím, že takhle vypláchlé mozky jsou na obou stranách. Tihle nechtějí slyšet nic, co nezapadá do jejich romantických a správňáckých představ.
Ano, špatná je prosperita a teplo díky ruskému plynu.
Určitě je lepší se od toho odstřihnout.
Nejlépe jako amíci.
„Dneska jsem si nedal pokoj a znimil jsem pri debate s jednim starsim a rozumnym, ze nejvic Ukrajincu uprchlo do toho zleho Ruska.
Obratem mi odpovedel, ze ti byli uneseni a jsou tam drzeni proti sve vuli.“
Sakuro, já se chvěji obavou, že Vidlákův ruský bratranec(o kterém Vidlák psal) unese Vidlákova ukrajinského bratrance (o kterém Vidlák psal).
Zatím jsem se dočetl, že Rusové už unesli dvěstě tisíc ukrajnských dětí do Ruska.
Jen dvě stě tisíc? A není to málo Antone Pavloviči?
Jo já zapomněl, zbytek umučili v těch dětských mučírnách v Chersonu.
Když máš malou prostatu
odpoj barák od státu.
Když ti ale žláza zbytní
státu se zas rychle chytni!
Chytni se i rukou trhu
co trhala vzácnou prhu.
Chytni ten stát do lasa
dělej na něm hopsasa.
Ochoč si tu dojnou krávu,
co se bojíš, vždyť jsi v právu.
má poklona
Cinky linky cinky linky!
Už nemáme plné plínky.
“Slyším zvonit klíče. “
“Ale jdi do piče!
To už tady jednou bylo
a nebylo nám to milo.
To zvonily klíče domů,
přes 30 let, dávno tomu.
Teď to zvoní jiné klíče.
Očkoploché, očkové,
otevřené, trubkové. “
To jsou klíče systémové.
Brzy bude všecko nové.
Francouzské?
Ja ja.
K tomu Fischerovi, co je pořád ještě zamilovaný do Havla.
Mám celkem bohatý archiv z let devadesátých století minulého. Včetně fotografií.
Těsně před volbami v červnu 1996 zahajoval můj zaměstnavatel provoz miliardové investice, továrny na výrobu nápojových plechovek (později se ukázalo, že ta investice… no nic, to je jiný příběh). Přihřát si polívčičku před televizními kamerami (ty jsem měl na starost já) přijel kdo měl ruce nohy (Dlouhý, Dienstbier, Salzmann a pod.), mezi nimi i Havel.
Nejraději mám fotografii, kdy kolem linky kráčejí směrem k fotografovi oba velikáni – Havel a Soudek. Vedle každého z nich podržtaška, která mu něco šeptá do ouška. Havlovi jeho mluvčí Šapček, Soudkovi já.
A jak to souvisí s Fischerem? Tehdy pracoval u Havla na Hradě, na okraji fotografie se plíží mírně přihrbený kolem stěny s vyděšeným výrazem ve slizké tváři……
Vzpomínka starého zbrojnoše.
P.S.: Rada pro důchodce: Nikdy nikomu nevyprávějte svoje vzpomínky – nikoho nezajímají.
Dostal jsem i druhou radu: v důchodu nic neplánujte!
Bez solidního plánování nic slušného neuvaříte.
Jak tvrdí vždy v mírném podroušení jedna naše kamarádka Gábinka: „V plánování je naše síla“.
A víte – mě takové vzpomínky zase zajímají.
Dělal jsem například jako mlaďoch nějaký čas s p. Pechanem, sousedem Havla, a ty jeho občasné vzpomínky mi pomohly dotvořit si celkový dojem.
Ale je neoddiskutovatelným faktem že moudrost až s věkem přichází (někdy) a že jsem tenkrát asi i mnoho věcí vypustil, „nojo ať si kecá..“
Naopak, „vzpomínky starého zbrojnoše“ mají svůj nefalšovaný půvab. Těším se na popis škodovácké „Jemenské anabáze“, kupříkladu. Vzniklo/vznikne to?
Pri takove situaci si vzdycky vzpomenu na uryvek z jedne knizky (zpameti, takze jen zhruba):
A take hodlal sepsat pameti, ve kterych chtel znejasnit par veci z minulosti…
Jemen je moje srdeční záležitost, to byla (při zpětném pohledu) absurdita non plus ultra. Kapitolu na to téma jsem vsunul do svého literárního veledíla. Abych sám nezapomínal….
Ale psát o tom už se mi nechce, proč mlátit stokrát vymlácenou slámu?
Ale naopak. Vyprávějte!
Dokud jste mladí, tak se neptáte. Víte vše…
Když zestárnete, už se nemáte koho ptát.
Ta minulost je důležitá. bez zpětného zrcátka dokázali jezdit jen takoví mistři jako Klaus a spol..
A kam dojeli, to vidíme.
Naopak, zajimaji enormne, ocity svedek je totiz uhlavnim nepritelem historika.
Vidíš vole, vidíš krávo
dnes je modré rudé právo.
Střední třídě i lůze
sebereme iluze.
Že prý právo něco řeší!
Soudce šott si lidi věší
jak mu určí zadavatel.
Možná, že i za pakatel.
Někdo krade, podvádí
a právu to nevadí.
Jiný málo drží hubu
soudec na něj dělá bubu:
vy hajzle, vy dezoláte!
Problémy si naděláte.
Urážíte pravdu, lásku?
Nevydáte ani hlásku.
Ono se to zde onehdy probíralo, že ODčinění něčeho prezentuje předpona „DE“ (např. „destrukce“ = odstranění struků). Tedy odkurvení by vyjadřovalo slovo „deputace“.
Přepona „RE“podle mě znamená opakovanou činnost. Tedy „reputace“ by mělo být spíš opakované kurvení => demokratičtí kandidáti mají dobré opakované kurvení.
Patří pod Ládika!!!.
Děkuji pěkně.
To ta DEmokracie …? To je co asi?
Už jsem to tu psala:
Demokracie je odstraňování mokra, tedy vysušování.
Jazykový koutek.
Demokratičtí kandidáti mají dobrou reputaci… puta = kurva (pardon dámy). Je reputace odkurvení? Ve smyslu rozhřešení? Kdo odkurvení uděluje? Vyšší kurva?
Znovuzkurvení
To by musela být „deputace“. Odkurvení jsou vysíláni jako delegace.
Reputace by byla tedy tak nějak celkem jasná.
Ovšem, pak je tu ještě amputace.
Ale ta přijde na řadu asi až později.
Až se situace vyhrotí. Nebo tak něco.
Ale mohla by kolem toho vzniknout hezka disputace…
Nu což. Byl tu už prezident alkoholik (Sládek by mohl vyprávět), prezident „profesor“ s nutkavou potřebou vlastnit propisovačky (a volební taškařice ve sněmovně). Soudružka Danuška má zase citový vztah k eurům s handicapem mladá a krásná. Jenerál rozvědčík cítí šanci. Šott se snaží seč může. Někteří abonenti z křoví začínají nasazovat Pavlovův reflex. Zřejmě si užijeme srandy kopec a možná i překvapivé rozuzlení.
V Hlavě XXII byl boj o flašku, tady zase o koryto.
… byla i krásná, vtipu měla za tři –
vždyť k pravé kráse vtip a rozum patří…
Zkrátka, krasavice inteligentní.
Navíc z akademických kruhů.
Tak mě napadlo, jednou takhle po večeři, jestli vona není nakonec nějak do přízně se světoznámým Servítem.
Že by taky věhlas na všech sloupích.
Mně by jen zajímalo, kampak ty many many za tituly šly.
Cituji Vidláka: „To by bylo, aby rozsudek nepřišel dva dny před volbami… Skoro mám chuť vypsat sázku na termín a hodinu.“
Nu a Miloš Zeman 24 hodin před volbami vytáhne z kloubouku posledního králíka a Babišovi udělí abolici.
Drobný políček uštědřený havloidům na rozloučenou…
No jo, ty slibované stovky Čechů v těch Panamapemprs taky nikde.
Někde se to zaseklo, Babiš zůstal solitérem.
Babiš zůstal solitérem
jako holub, natřen térem.
Míří na něj každá puška.
Pochopit to, to je fuška.
Jenom bych upozornil, že se zde i na ostatních sociálních sítích rozjíždí těžká cenzura a bude to daleko horší , protože loutkářům začíná téct do bot a bojí se sociálních nepokojů a proto budou umlčovat a lhát stále důrazněji. Takže mám vážné obavy o FB a budeme se muset asi začít „scházet“ někde jinde, když se chce člověk normálně svobodně projevit. Začíná být hodně „husto“ , to zde tolik nebývalo. Sledujte „dohadování“ v PS u nás a také na Slovensku , i zde jsou hodně překračovány meze , kde se dříve „svobodně“ hovořilo a to je také jinde.
Já jsem se na Facebooku nikdy s nikým nescházel. FB nemám a neschází mi.
komentovat „že se zde“ je zakladateli pod uroven (inu spravne), ale bdely ctenar si vsima podprahove masirovani, Dobrodeji!
Moje řeč. Nemám tendenci někam psát, jak jsem se nasnídal a pak…. atd.
Takže Facebook, Twitter a podobné kratochvíle nesleduji. Kdyby to zrušili dneska odpoledne, bylo by mi to jedno. A (to se asi někteří podiví) by mi nevadilo ani desetinásobné zdražení piva. Já ho totiž nemusím…
Analogicky (jako s pivem) to mám se sociálními sítěmi. Aspoň by si někteří uživatelé sociálních sítí otevřeli místo nich pěknou knihu. Když oni si raději na někoho (písemně) otvírají hubu. Tam jim nikdo nemůže přes ni dát.
Globální mediokracie v praxi a to by bylo, abychom si u nás nezvolili toho jedině správného prezidenta, potvrzeného světovým sborem „loutkářů“. Volba prezidenta je taškařice k pousmání , ale jak se bude řešit obrovské předlužení EU a USA, o tom se nechce mluvit , takže nás jistě čekají zářné zítřky.
Dluhy USA zatáhnou Evropani – nejenže budou draze kupovat suroviny z jediných dovolených rukou – amerických korporací, ale bude jim dovoleno vyrábět jen jídlo a možná i jednoduché výrovky, vše ostatní se bude kupovat z USA. Taková kolonie na druhou. A Evropani budou platit rozprodejem majetku – osobního, podnikatelského i státního. Do úplného zchudnutí.
stačí se podivat jak dopadly chudší státy kam vkročila americká noha a vyvezla jim tam demokracii, my jsme se utěšovali , že také patříme do klubu a dívali se na dále chudnoucí porobené kolonie s despektem, že si to zaslouží protože nejsou tak pilní a chytří jako my. nyní jsme na prudké skluzavce k podobnému zchudnutí . i v těch koloniích jsou ultrabohatí kolaboranti, ale ten většinový zbytek je ultrachudý. nerozumím proč si u nás intelektuální střední třída myslí, že bude patřit k té hrstce bohatších, protože jsou krásní mladí a chytří
Idealizace „amerických hodnot“ byla hlavní silou a důvodem, proč to na východ od německých hranic šlo Sorošovic klukovi a jiným emisarům neodemokracie tak snadno a rychle. To a přirozená laxnost Slovanstva, spojená s kolaborantstvím nemalé části hovad naší matičky Evropy. Nu což, úklid kuřinců po těchto „novátorech“ bude dlouhý a namáhavý. Proto musíme být vybaveni pořádným košťátkem a čím více nás bude, tím lépe…
Takže nic nového…