22 února, 2025

Kde se stala chyba?

Ještě před týdnem byly USA naším největším vzorem, ke kterému všichni vzhlíželi. Byly strážcem těch nejvyšší evropských a transatlantických hodnot. Petru Fialovi nebylo líto dát z našich důchodů sto padesát miliard korun za stíhačky a víc než dvě stě miliard na pomoc Ukrajině a Ukrajincům, jen aby se mohl na chvíli sejít se senilním americkým prezidentem.

Žádné gesto naší oddanosti nebylo dost velké. Bylo třeba se odstřihnout od levného nepřátelského ruského plynu a přijmout drahý přátelský americký plyn. Bylo zapotřebí přezbrojit ze švédských letadel na ta americká. Bylo zapotřebí iniciativně shánět po celém světě munici, aby bylo čím krmit americkou válku. Bylo zapotřebí vyprázdnit naše armádní i civilní sklady a vše dodat Ukrajině.,

Bylo zapotřebí podepsat obrannou dohodu s USA… za nadšeného potlesku hnutí ANO, jehož šéf se chlubil, že ještě před válkou vyhostil ruské diplomaty a potvrdil, že smlouvu o dodávkách F-35 dodrží i jeho vláda. Ano, milí libtardi, máme podepsanou dohodu, že si k nám Trump může nastěhovat vojáky a vybavení, podle svého uvážení. Tam, kolem Mošnova se na tom už pracuje, že? Vykupují se tam pozemky… zřejmě tam američtí vojáci měli přijít co nevidět.

Pak přišel americký Vidlák, J.D.Vance, Američané začali jednat s Rusy o míru a najednou jsou tři roky priorit naší vlády v hajzlu…

Petr Fiala řekl, že je třeba položit na stůl zbraně a peníze, aby nás svět bral vážně. Tož bych si dovolil ho upozornit, že už před dvěma roky položil na stůl stamiliardy za stíhačky, které dostaneme za deset let… A také se přehraboval v nábojnicích a culil se u toho jak měsíček na hnoji. Než přijde první americká stíhačka, zaplatíme už asi osmdesát miliard. A jestli má Elon Musk pravdu, dostaneme létající nepoužitelný šrot, který navíc nemůžeme použít, pokud Američané nenahrají patřičný kód.

Každý, kdo tento skvělý nákup kritizoval, byl jasný ruský kolaborant.

Všechny zbraně, co jsme teď koupili (a které by teď vládní politici v panice chtěli koupit) tak či onak souvisejí s americkými špičkovými technologiemi, takže naši noví nepřátelé mají pojistky, abychom to bez jejich souhlasu nemohli použít.

Liberální úderky bouchají pěstičkami do stolu a mluví o tom, že se Evropa musí probudit a ukázat sílu… Za tři roky nebyli schopni ani zastavit hospodářský úpadek a ani ho zastavit nechtěli. Průmysl pro ně není zdroj blahobytu, či zdroj síly a moci, ale zdroj znečištění. Uršula Leyenová představuje plán představování plánu. Danuše Nerudová to chce zachránit pozměňovacím návrhem v Evropském parlamentu… a samozřejmě, nikdo ze zelené lobby se nechce vzdát svých dotací z emisních povolenek, díky kterým bude brzy v celé Evropě nedostatek elektřiny.

Další miliardy jsme vyložili na stůl za drahý americký LNG… Nevšiml jsem si, že by nás díky tomu bral Trump vážně… V Rijádu se překreslují sféry vlivu a kde se ocitneme my, to už nám Američané naznačili… zakázali k nám dodávat pokročilé čipy. V silné a probuzené EU se nepohnula ani myš. Stará Myslivecká samozřejmě ani nepípla.

Tři roky se válčí a z toho dva roky Rusko postupuje. Po celou dobu se evropské jelity vzmohly jen na zasahování do amerických voleb ve prospěch demokratů (ano, proto vás Trump nemá rád), pumpování peněz do černé díry na Ukrajině a urychlování grýndýlu. Naše vláda v tomto ohledu kráčela ještě o pět metrů před evropským pelotonem…

Ne, teď už nebudeme zbrojit. To jsme dělali poslední tři roky a lépe to už nešlo. Kdyby ano, už dávno jsme to udělali, zbraně vyrobili a dodali je na Ukrajinu. Ani peníze už není kde brát. Kdyby ano, už dávno by je Zelenský měl. A platí to i pro americkou podporu této války. Kdyby USA ještě nějaké zbraně nazbyt měly, Biden by je dávno Zelenskému poslal.

Notně jsem se nasmál, když mé oblíbené Jelito roku, Bartkovský, mudrovalo, jak je možné, že Trump nevidí, že je Rusko na lopatkách? Jak je možné, že Američané nevidí, jak skvěle ty sankce funguji? Jak je možné, že Rusům ustupují? To víte, CIA tomu nerozumí, američtí diplomaté tomu nerozumí, miliardář Musk tomu nerozumí, miliardář Trump tomu nerozumí… ale skvěle tomu rozumí intervjuk Bartkovský. Tak dlouho dělal ukrajinskou propagandu, až jí uvěřil…

V nadpisu dnešního článku se ptám, kde se stala chyba? To je jednoduché – hodnotová politika = lokajská politika. Vládnou nám hlupáci s nosem nahoru, kteří se lísali k moci, která už není. Trump ji zaříznul. Tito hlupáci za tři roky všechno jen zhoršili. Ve snaze nás vytrhnout z náruče Ruska nás vehnali do mnohem dusivější náruče Spojených států. Rusko po nás nechtělo obrannou dohodu, nechtělo po nás nákupy stíhaček, nechtělo po nás vlastně nic. Jen byznys. Místo toho máme grýndýl, zavírání dolů i elektráren, desetileté zadlužení za americké zbraně a americký prezident se na nás dívá možná ještě nevraživěji než Putin a evropské hodnoty zachraňuje tupohlavá Blbuše, která by v jiné době maximálně vytírala podlahu v kantýně. Tohle není selhání Fialovy politiky, tohle je její naplnění a kdo neměl v hlavě úplně vymeteno, ten to musel vidět už dávno.

Na Ukrajinu a Ukrajince šlo víc peněz než je roční bytová výstavba v celé České republice. Víc peněz, než představuje roční důchod pro milion seniorů… I s Amerikou za ukrajinskými zády Rusko postupovalo… A ten hlupák ze Strakovky teď přide a řekne, že to zopakujeme… ale bez Američanů. Tak určitě! Ale ať to zkusí, do voleb není daleko a žádný Foltýn, Stříž ani Baxa si teď už netroufnou nic. Nemají krytí a nemají kam zdrhnout. Možná tak do Německa, ale to už teď po tamních nedělních volbách také nemusí platit.

Hele, my si prostě musíme ve volbách vzít naši zemi zpět. Prostě musíme. Protože delší bačování pravdy a lásky by náš národ už fakt nemusel vydržet. Mít za nepřátele všechny velmoci… kdo z vás to má? A nechci bonzovat… jediný, kdo má u nás dneska dobré vztahy s USA, Ruskem, Čínou, Maďarskem i Slovenskem, jsou dezoláti… To rozhodne. Liberálním pravdoláskařům jiráskovského typu (proti všem a v hlavě temno) právě odtikávají poslední zoufalé a ošklivé týdny.

_____________________________________________________________________________________

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“

368 thoughts on “Kde se stala chyba?

  1. Vážení,
    Doporučuji obětovat necelé dvě hodiny a zhlédnout na Zákonech bohatství rozhovor s Michalem Šoporem, který žije v USA.
    Pro Stačilo! to může být inspirativní, co teď dělá Trump v USA.
    Probíhá tam obrovský AUDIT, veškerých federálních institucí.
    Takový audit potřebuje Evropa jako sůl, odhalit ty korupce, odklánění peněz a financování woke aktivit.

          1. Není. Hoďte do hledání Šopor, vyfiltrujte za poslední týden a ten rozhovor je asi šestý odkaz..
            Zcela zdarma.

    1. A Vy tomu věříte?
      Všechny ty instituce, které se ted Trump snaží zlikvidovat, v minulém funkčním období plně využíval a zneužíval.
      Žádný „audit“ neprobíhá. Trump s Muskem jen zahlazují stopy po svých nezákonných aktivitách, stahují data a účty a snaží se dostat k federálním prachům. Proto zastrašují soudce a prokurátory. Šopor o tom ví kulové a podle toho ten rozhovor také vypadá. Jen papouškuje to, co si přečetl na stále ještě jásající „alternativě“.

  2. Co tady do podzimních voleb zůstane? Vyžraná a zdevastovaná země, rozdělená na nepřátelské tábory bezzubých socek čekajících na dávky, na pracující s mozkem a bez mozku a dost početnou skupinu dravých podnikatelů, pro které je fijalový sliz požehnáním. Volby tak nejspíše spadnou do klína Babišovi, který se spojí i s čertem a podle toho odkud budou vát větry. Počítám s tím, že větry budou velmi smrduté a vládnutí v nich bude velmi nechutné.
    Zvítězí Babiš + někdo z opozice a co dál? Já vím, že náprava musí přijít a že to bude ZASE bolestné, ale obávám se , že zdecimovaný český volič už nebude mít sílů na utahování opasků, protože to trvalo už 35 let a český volič je už unaven vyhlídkami na lepší budoucnost. Nicméně přeji všem neunaveným lidem a voličům dobré vůle mnoho sil do dalších 35 let, jejichž výsledků výsledků se zřejmě nedočkám.

    1. Za pár týdnů může nějaký hrdina z ODS zorganizovat palácový převrat, svrhnout Fialu a hrdě jako revolucionář vyhrát podzimní volby.
      Babišovi zůstane jen červená trumpovská čepice.

      1. Poslední žijící hrdina Markéta nám odešla do politického důchodu a zbytek nemá kule.
        Fiala si to vyžere do konce.

        1. Každá slepička hrabe a hrabe a když má dost jde a snese vajíčko. Fiala nesnese vajíčko i kdyby ho mlátili rozporkou do týla.

            1. Nic proti tomu. Mám-li či nemám-li pravdu může opravdu rozhodnout jedině experiment. Souhlasím tedy s vědeckým přístupem a jistě s tím bude souhlasit i pan profesor.

                1. Na velkém hadronovém urychlovači pracují tisíce vědců a každý přináší svůj díl k velkému výsledku. Nevidím důvod proč by náš vědecký experiment nemohl proběhnout podobně. Víc lidí zvyšuje naději, že se dílo se podaří.

        2. Vstanou noví bojovníci!! Jourová prohlásila, že kdyby rozvědčík hodil ručník do ringu, bude ochotna ujmout se na této vysoce odpovědnou funkce. Zcela nesobecky.

          1. Asi by chtěla jourovat na hradě. Vydala tedy předběžnou výzvu voličům – kdo z vás si přeje hradní jourování Jourové?

            1. Když to bude Mírov, můj hlas má jistý. Dokonce jsem qůli tomu ochoten odjet na měsíc do Číny a odtud volit korespondenčně, i víckrát než jednou.

    2. A myslíte že lidi v roce 1945 nebylo unavení z dění v protektorátu a první republiky? No a nakonec se stejně budovalo.

      1. … a z toho naivního budovatelského nadšení mladých komsomolců mají lidé srandu dodnes.

          1. Rozdíl je ale v tom, že tenkrát se skutečně něco, dost, vybudovalo, a nyní je to naopak, čím víc euro budovatelského nadšení tím víc se bourá.

        1. tak srandu luai maju, naivni komunisti zneuziti boli, ale krajina vdaka tomu vtedy vcelku fungovala a z toho, co postavili, viac menej krajina funguje dodnes. Na prepocet kolko toho urobili oni za 41 rokov a tu za 35 je to podla mna hruby nepomer. Predpokladam, ze vacsina nehnutelnosti, ktore prenajimate, tiez pochadza z tej doby? Ale su este z 1.republiky?

        2. Nevím, jake byty pronajímate, ale nedivíl bych se, pokud by byly postavené právě za toho budovatelského nadšení konsomolců.

          1. U nás to tak je. V 50. letech postavili fabriku a rozšířili špitál, lidi dostávali místo s bytem, často i na umísteěnku, v 90. kách vše zprivatizováno nájemníkům, za peníze město nabarvilo fasády a vylepšilo chodníky, ti komunisti fuj, nechali vše šedé, dnes potomci těch privatizérů byty pronajímají, z nájmu platí hypotéky, bydlí ve vilách , fasády zas šedé a chodníky rozpadlé a město postavilo 6 sociálních bytů za dotace, ve kterých bydlí cikáni a cernoši a bílý plebs si může kupovat zchátralé byty , pokud někdo už nemá potomky .a pustí je na trh, za 4 mega.

            1. Komouši, stavěli z toho na co měli. V devadesátých letech se vše upravovalo a těch velkých staveb ubývalo. Navic stat měl penize z privatizací.

    3. Český volič není unavený. Český volič je částečně nasraný, částečně nechodí volit, a částečně má vymytý mozek (pokud vůbec nějaky má).

  3. Je to překvapení, nebo ne? Píše se, že Kyjev a Londýn podepsaly tajnou dohodu formou neveřejného dodatku k Bezpečnostní smlouvě uzavřené na dobu 100 let, podle níž Velká Británie po skončení bojů získá kontrolu nad všemi ukrajinskými přístavy, všemi jadernými elektrárnami, všemi zásobníky plynu, veškerým přepravním systémem plynu, nad veškerými zásobami titanu a nad veškerou těžbou plynu na Ukrajině výměnou za bezpodmínečnou britskou podporu a vojenskou pomoc. Informovalo o tom ve čtvrtek hned několik ukrajinských zdrojů.
    Vypadá to, že ZeLenin bude mít o zábavu postaráno.

    1. Británie podmiňuje rozmístění svých vojáků americkou podporou…
      Že by USA nevěděly o tomhle neveřejném dodatku smlouvy je dost podezřelé.

      1. Alef Nula
        Souhlasím, s Vámi. Možná ten podpis bude možné využít i pro zatčení toho pána jako další dobrý důvod k jeho potrestání. Ani by mne to nepřekvapilo.

            1. Aleš:
              Pokud se pamatuju, bylo v té základně v nájmu, který byl platný tuším do roku 28, ale ukrajinská vláda začala jednat s Amíky a zvažovala výpověď – proto následoval ten fofr.

  4. Je to tu samý prognostik, co se politiky týče. Tak poraďte se sázkou na Tipsportu. Bude mít AfD více než
    – 30% – kurz 16.00
    – 25% – kurz 4,80
    – 20% – kurz 1,25
    nebo méně než
    – 20% – kurz 3,35

    1. AFD bude mít nejspíše kolem 20%, ale na vládnutí ji to stačit stejně nebude, ani kdyby měla těch % 30. Jsou fujky a s těmi nechtějí mít libtardi nic společného.

  5. V neděli se budou konat volby v Německu. Se zájmem sleduji komentáře, které se toho týkají. Nevím, zda Němci si hodlají vzít svou zemi zpátky. Podle prognóz to nevypadá nijak extra. Prý vyhraje CDU a AfD bude druhá, ale do vlády jí nevezmou. Pokud to vyjde takhle, tak se tam nestane vlastně nic. Ale pokud se tahle prognóza nesplní, bude šance na změnu nejen v Německu, ale i v ostatních státech, včetně nás. Dozvíme se to už za dva dny. Zatím je to nás všechny, kteří toužíme po změně naděje. Nadějí pro Evropu, ale nikoliv pro Německo, jsou zřejmě Patrioti.

    1. Co by asi tak AfD ve vládě s CDU dokázala ? Akorát by se zprofanovala. Lepší pro ni bude, když se ustaví velká koalice, příp. i se Zelenými, a posere se jim to, takže budou zas předčasné volby. Tam by už pořádná procenta nabrat mohli.
      Jen to holt zaplatí zdravím a životy ještě pár nevinných Němců, co budou ve špatnou dobu na špatném místě.

      1. Nejde jen o to. Polívka měl na krku dotační podvod za poměrně dost milionů na to, aby se to dalo smést ze stolu podmínkou. Oni ho z toho vytáhli a on teď musí šlapat brázdu, i kdyby nechtěl. Tím samozřejmě neříkám, že by on sám z ní snad chtěl někam odbočovat, ale až tak aktivní by sám od sebe podle mne v jeho věku a stavu, na který narážíte výše, sám od sebe asi nebyl.

          1. Ano. Do té farmy zahučely desítky milionů z fondů EU, ale jaksi se tam ztrácely pořád peníze. Přestože tam dělali přes 500 žrádel denně, tak hospoda prodělávala atd. A pak dotace skončily a přišlo na placení. Ještě byl učiněn pokus oživit kšeft účastí v pořadu Ano, šéfe, ale nakonec Polívka o farmu stejně přišel.

  6. Můj pes mi připomněl paní učitelku Bednářovou. Vrchní inkvizitor žádal její ztrestání za to, že její názor nebyl většinový.
    Nezměnila se nějak v posledních dnech ta většina?

  7. Komunistické Stačilo jde do voleb s heslem “ vezmeme si tuhle zemi zpátky“.
    A věří v dvouciferný výsledek. Stejně jako Fiala.

  8. „Hele, my si prostě musíme ve volbách vzít naši zemi zpět. Prostě musíme.“

    Nebo co?

    Vy o tom mluvíte, jako by to byla taška na nákup s ušima, za které ju chytmene, odneseme domů a postavíme do předsíně…
    Není lepší snažit se brát si naši zemi zpět každý den už teď?

    1. Nechápu proč hnidopišsky rozebíráte konkrétní sdělení, když jejich pointa je jasná. Důvtipu jste tedy moc nepobral.

      1. A myslíte si, že z vašeho příspěvku si něco odnesu, když mám tak málo důvtipu?

        Nejedná se o sdělení, ale spíš o heslo… Z mého pohledu, celkem hloupé heslo…

        „Nebo co?“ byla otázka… Blbá, ale klíčová… Zkusit si na ni odpovědět by asi bylo smysluplnější než vaše prázdné kibicování.

        1. Nebo pojedem neprověřenou cestou pádů a omylů a budem si muset vylhat, že to jsme chtěli, protože jsme už dávno vyspělí a pokrokoví.
          Mmch., vám se tedy jeví, že by některé síly nepracovaly každý den na uchopování své země? Síly z obou stran? U moci je jen spíše jedna z nich, notak ta druhá uchopuje národ, zatím. Lidi prostě, chápete?

            1. Kam asi vedou vaše tři tečky, a jak zvláštně jste použil slovo bezpečnou. Už dlouho jsem v této souvislosti to slovo neslyšel. Stávající režim má o něm nestátní představy. A možná to už stačilo. A prověřenou cestou jít, už to by stačilo. A omyly nechat minulosti.

          1. Neprověřenou cestou pádů a omylů jedeme 35 let a celou tu dobu si nalháváme, že to jsme chtěli…
            Teď se možná otočí znaménko, ale moc nevidím, proč by to mělo probíhat jinak.

            Ano vidím, že mnozí zemi uchopují, ale vesměs proto, aby to uchopené kapitalizovali. Schopnost ji držet a spravovat nevidím…

            1. Možná si 35 let říkáte Vy osobně, že to jste chtěl, ale mnoho lidí (včetně mně) si to už dávno neříká. Já tedy už asi tak 34 let, někdo o pár let méně, protože uvěřili ODS a Klausovi.

              1. Divejte se kolem sebe a delejte si carky za „lidi probuzene“ a za „lidi spici“…
                Situace je vice nez skvela?

                1. To nepopírám, ale Vy jste napsal MY, takže předpokládám, že jste například zahrnul i mě a spoustu dalších chodících na tyto stránky a to není pravda.

                  1. Myslel jsem stejne MY, jako nick M nade mnou…

                    „Nebo pojedem neprověřenou cestou pádů a omylů a budem si muset vylhat…“

        2. Víte, je jasné, že svou blbost jen hrajete a provokujete.
          Jinak co nás čeká pěkně shrnul pan Kryl – Budeme rýt držku v zemi.

          A uzavřu to tvrzením „Hlupákovi nikdy nevysvětlíte, že je hlupák.. „

          1. To proto, že se snažím vyprovokovat lidi k tomu, aby přemýšleli…
            Občas to teda moc radosti nepřinese, ale lepší než citování mrtvých klasiků a sdílení odkazů…

            1. vyborne, ale ja som nepochopila, k comu? Co navrhujete alebo dokonca realizujete? vidlak robi co moze, ostatni minimalne mentalne to v nejakej podobe maju upratane….niekto preferuje to, co je, lebo sa mu to zatial oplati, druhy pretoze komunisti a 48., iny chce prave obnovu nejakej podoby socialnej demokracie. A ano, viac menej vsetky padaju do rovnakej jamy…..lenze my si mozeme vybrat naozaj medzi tym, kam nas liberali so svojim lgbt++, green dealom, migrantami zatiahli alebo do toho, co sa snazi presadit vidlak aspol. A ano, o socialnej podobe a vyske dani sa potom mozu realni politici pohadat. Zatial tu mame len dalsiu ponuku na nove dlhy, ktore sa rozkradnu v mene UA a za ktore stale vacsina MSM bojuje a la hodnotovu politiku

  9. Z toho, co vím z diskuzí s liberáli v mojí práci, je zřejmé, že oni ještě pořád žijí v étosu 90. let a připadají si, jako kdyby se SSSR rozpadl teprve včera a americké tanky právě dělaly operaci v zálivu.
    V podstatě papouškují to, co říká Bartkowski a jemu podobním, že Rusko už dávno bylo na lopatkách a že stačilo vydržet ještě půl roku a dodat víc ze zbraní a už by to dávno bylo vyřešené a my bychom si je společně s Británej, Francijí, Německem, Amerikou a Čínou dávno rozparcelovali, protože oligarchové by svrhli Putina. Taky jsem se dozvěděl, že jen Rusko stojí za všemi světovými válkami a všemi válkami, které kdy v historii vůbec byly, a proto rozumí jenom síle a nemělo by se s nimi vůbec vyjednávat a vůbec nic si od nich brát a chovat se, jakoby by neexistovali.
    Tyhle kecy by platili, kdybychom před sebou neměli jadernou mocnost, ale třeba Togo anebo Burkinu faso. Bohužel, geografie je taková jaká je.
    Ale těmto lidem to nevysvětlíte, protože oni tomu fakt dost věří. Nepomohl by jim ani pád na dno nebo zrada spojence. Mají v sobě tak zakódováné lokajské myšlení a pořádné myšlení o svých vlastních lidech, že by si to jenom vysvětlili tím, že jsme nebyli dos dobří a hodni svých spojenců.
    Možná si někdo vzpomene na na to, jak vždycky vytahují Mnichovskou dohodu a začnou tam mluvit o tom, že to byla jenom naše vina, a že bysme se za to měli kát a že to vůbec nebyla vina našich spojenců, a že do chudáčků Němců Britů a Francouzů jenom promítáme naše vlastní mindráky.

    1. Souhlasím. Většina lidí v mém okolí, především v mladší věkové skupině do 45 let (ale samozřejmě i starších), má popisované vidění světa. Jsou ve svých názorech dokonale zabetonovaní a nic a nikdo s nimi nehne. Nepotkal jsem zatím jediného, který by své vidění světa v kontextu posledních událostí alespoň nějak poopravil. Děsivé je, že na rozdílné názory reagují agresivně až hystericky. Tohle páchne občnaskou válkou jak týden nevynesená noční váza. Nerozumím tomu a nechápu to.

      1. Není se čemu divit, mechanismem / motorem je totiž jejich PÝCHA a jelikož jsou lidé dnes dost sebestřední a pro podporu těchto vlastností je profilována i mediální propagada, je to dost úspěšný model a zároveň epidemie narcisismu. Jojo člověk se musí hlídat, stát se namyšleným hovadem je tak snadné…

        1. Nevim proč se mi po přečtení vaší poslední věty vybavil „Lipoid“, sedící na krku našeho ministra ZAMINI 😀

      2. Podstatou onoho smýšlení je neschopnost abstraktního myšlení. Nezbývá jim tedy než se opírat o své smyslové vnímání, o obrázky ČT, povídky ČRo.
        Pokud jim budete do těchto základů kopat, budou se cítit ohroženi.

        Empiricky se ukazuje, že měnit takovéto již jednou vytvořené základy jinými základy stejného druhu, je obtížné. Viz zdejší komouši například, kteří jsou hrdí že nemění kabáty.

        1. Re: všichni nade mnou

          Citace
          Podstatou onoho smýšlení je neschopnost abstraktního myšlení.

          Celou podstatou to asi není, ale je to ROZHODNĚ minimálně její součástí.

          Řečnická otázka:
          čemu se všichni divíte, když všechny disciplíny podporující abstraktní myšlení BYLY a JSOU systematicky VYTLAČOVÁNY ZE ŠKOLSKÉ VÝUKY a v následné praxi jsou nahrazovány počítačovými programy?
          Mám na mysli matematiku, geometrii, deskriptivní geometrii, ze strojařiny pak konstrukční programy, které dopočítávají a domalovávají za mamlasa u klábosnice všechny „otravné“ věci.

          Jak jinak by se mohlo stát, že motory VW, které by měly vydržet nějakých půl mio km, kolabovaly nejdéle po najetí PĚTINY této vzdálenosti?
          Protože smečka debilů, kteří si hráli na strojní inženýry, odmítala přijmout klasickou abstrakci – opotřebení uzlových bodů konstrukce motorů obyčejným provozem.

          Jistě, nesouvisí to s politikou a válkou na UA.
          Ale bohužel to souvisí s vyvoláním abstrakce, co se asi tak může stát, když nedodržím zdánlivě zbytečná pravidla konstrukce a axiomy nauky o materiálech.

          1. Slyšel jste už o „řízení životnosti“ , lidově kurvítkách?
            Co se doneslo ke mě, tak 0,5 milionu naposled o1.

      3. Nemo napsal:21 února, 2025 (7:21)
        Souhlasím. Většina lidí v mém okolí, především v mladší věkové skupině do 45 let..

        Mám přesně stejnou zkušenost. Láme se to tam, kde končila vojenská služba. Tihle lidi byli první, kteří jí kolem roku 2000 přes různé civilní služby a následné úplné zrušení unikli. Kombinuje se to u ních s úspěšným využitím levných hypoték umožňujících západní styl života (dvě auta a dům v satelitu) a výsledkem je vítězný pocit i z něj plynoucí loajalita.

        Profitéři své doby.

    2. „oni tomu fakt dost věří“ protože se přes to rádi morálně povyšují nad druhé. Všechno je to jejich EGOISMUS.

  10. Chyba je v tom že poblitika už není to co má být.a demokracie je vyprazdneny pojem..parlament vláda i prezident tady nejsou od toho aby vladli ale aby spravovali věci veřejné ku prospěchu VLASTNICH občanů

    1. re: Foldas

      Teď přichází na řadu otázka, jestli opravdu vůbec kdy v demokracii byla taková vláda, která by spravovala věci veřejné ku prospěchu VLASTNÍCH občanů.

        1. re: Tonda

          Ne, ještě jinak:
          jestli opravdu vůbec kdy byla někde demokraciie taková, jakou jsme si ji nejdříve vyfantazírovali a následně nadefinovali.

        2. Toníčku, takové otázky se ve slušné společnosti prostě nekladou. O takových vecech se nepochybuje.
          Ale tady jste ve společnosti neslušné, dezolátské, tady můžete. Takže, žijeme ve společnosti se systémem vnějšiho řízení, který má technický název demokracie.

  11. „Program KSČM vychází z dialektického a historického materialismu“, píše KSČM ve svém manifestu. Tomu i ten program odpovídá, bezduchá to směs kritických výkřiků.

    Podstata hříchu je záměna nižšího za vyšší. Je hříšné ponižovat Ducha pod hmotu, to je ta chyba. „Udělal jsem, co jsem mohl“ z křesťanského hlediska neznamená spolčit se s ďáblem, například.

    Vidlák je blogerský Faust. A podobně jako Alef, s rukou plnou vlasů přemýšleje nad osudem litterate a o emigraci, i Vidlákovo dědictví bude na místě kozlů po levici.

    1. Spíše je to tak, že tak dlouho jsme nadřazovali Ducha nad Hmotu, až se Duch v zákrutech spletitosti filozofických úvah vydal špatným směrem, a nyní kouká, že se Hmota, představovaná balvanem poháněným gravitací, valí úplně jinam. Tak dlouho se vykřikovala motivační hesla, až už se písnička falešně hraná obehrála prakticky všude. Představení končí, i když sice herci ještě hrají své předvídatelné party, jenže diváci už se odešli bavit jinam a jinak.
      Bidenova Amerika nebyla tak blbá, aby neviděla, kam Ukrajina směřuje. Jenže si sami nastavili mantinely, a už z nich nemohli uhnout po celou dobu. Až prohráli volby, přišli jiní sekáči, co se nezakecali, a prohlásili, že s předchozí dobou Bidena nemají nic společného, a mantinely dosud nastavované prostě zbořili, a vydali se hledat vývoj zcela jiným směrem.
      Ten pláč evropských elit je pláčem nad zpackaným životem a zhroucením životních snů. Nyní vidí, že celý jejich život byl marným snažením, a místo, aby zanechali v dějinách otisk nesmrtelné filozofie, budou vnímáni leda jako odstrašující příklad. Tak dlouho chtěli mít sochy na náměstích, až se dostali do učebnic ekonomie jako příklad stupidity. Přestože ještě žijí, už teď jsou odstrašujícím příkladem, jak se původně dobré úvahy o ekologii proměnily ve stupiditu Green Dealu.
      Nastala srážka idejí s realitou všedního dne. Něco ve stylu, že budujeme lidovou demokracii, ale lid nám na to budování kašle. Důvodem je zchudnutí evropské populace, kdy ekonomická základna už neunese ideologickou nadstavbu. Můžeme si snít green dealový bukolický sen o rodinné farmě s bylinkami obdělávané koňským potahem, o kytici lučních květin natrhaných ráno na louce, čerstvě nadojeném mléku, jenže sen válcuje mamutí traktor a průmyslová hala kravína. Což znamená, že sen je možné mít jako hobby, ale ne jako obživu. A EU udělal tu chybu, že hobby úvahy povýšila na obživu. A chybné úvahy se srazily s realitou trhu.
      Nastal konec starých časů, a dřívější elity ztratily glanc a schopnost inspirovat davy. Už nejsou influencery, už jsou jen reliktem minulé éry. Staly se starými strukturami. Všichni, šlechta, novináři, herci, celebrity, politici. Plácají si své názory a lidi na jejich názory kašlou. Už nikoho neoslovují, jejich zprostředkovatelské služby v oslovení lidí nahradila Muskova X. Už se mohou leda předvádět na plesech v Opeře a živit tím bulvární novináře. Ale jejich názory už nikdo neposlouchá. Stali se vysíláním Václava Moravce v české TV pro pár posledních diváků.
      Je to jejich konec, brzy se budou muset živit jinak, proto pláčí na posledních setkáních.

      1. A tuto Vaši úvahu, s kterou kromě věty první souzním, napsala v podstatě žabička, mlok či opice?
        Pochopitelně že ne, to je oč tu běží.

        Což nechtěl byste míti čisté nebe, zelenou planetu například? Jistěže ano, pokud se toho ovšem neujme zelenej německej magor. Pak je to katastrofa.

        1. Chtěl bych mít po vzoru Heinricha Heineho:

          „Jsem velmi mírumilovný člověk. Vše, co chci je obyčejná chatrč s doškovou střechou, dobrá postel, dobré jídlo, čerstvé mléko a máslo, květiny na mém okně a pár pěkných stromů u mých dveří; a jestli mne chce Bůh učinit šťastným, tak mi udělá tu radost vidět šest nebo sedm z mých nepřátel z těch stromů viset. Před smrtí jim odpustím všeho zlého, čeho se na mně za celý můj život dopustili. Měli bychom odpustit svým nepřátelům, ale teprve až budou viset.“

          Místo toho mám Donalda Trumpa, který provádí masakr motorovou pilou v kurníku plném opelichaných válečných jestřábů.

            1. OK! OK!
              A teď tady napište ještě něco o Jindřichu Františku Bobligovi z Edestadtu.
              Ten byl přece taky váš….

              1. V zásadě není můj, protože já jsem v zásadě buddhista :-). Sekundárně, a protože je to také základem evropské civilizace, jsem křesťan.

                Křižácké války tak jako jiná zabíjení ve jménu Ježíše Krista jsou zásadním porušením jeho zvěsti, kterou je naplnění (nikoli popření) spravedlnosti (zub za zub) láskou.

                Tato láska však není vidlácky slepá, čili milovat bolševika bližního svého neznamená milovat bolševizmus jeho, jakkoli je třeba se nad bolševika nevyvyšovati ale nejprve zkoumati, zda ev. již křesťanský zákon nemá zapsaný ve svém srdci (srv. Římanům 2:14-15).

                1. Ano, zub za zub jetřebí provádět s láskou a důkladně. Pán buch si je už přebere, jak říká křesťanský obyčej.

                    1. Katano:
                      VVP jednou pravil – bůh si své věrné pozná; na mně je, abych mu je poslal. Ale nejsem si jista, jestli řekl bůh, nebo alláh.

            2. Každý si vybíráme své hrdiny, anebo vzory, dle svého. Pro někoho je to Heine, pro jiného Akvinský a pro dalšího Žižka :).

      2. Když si vyberete právě měřítko nadřazování Ducha, máte jej, ale podívejte se i po vývoji materiálním, ten snad ani nezaostával, ne? Vztahujete vývoj světa k filozofům a mezitím se po lidech rozlehla psychologie a po jejím teoretickém ukotvení vstoupila do praxe. Lidem vyhřezla dvě uctívací magnetizující slova: demokracie a psychologie. Obě jsou velmi správná, moudrá a hodná následování. Jsou nadřazena slovům mír, národ, člověk. Jsou spásná, neboť rozdávají práva a odpovědi. A o to lidstvo dlouhá léta krvavě bojovalo.
        Přece nechcete říct, že tohle by lidem schvalovala filozofie.

        1. Náboženství není filozofie, při pohledu do vědomých / laskavých očí prostého starce vás filozofické mudrlování rychle přejde, pokud tedy máte to štěstí že ten pohled je silnější než vaše lpění na svém.
          Tak to je v mé interpretaci Duch, resp. jeho odraz.

          1. Náboženství není filosofie, to možná Gerd ani tak nemyslel, ačkoliv trochu toho ducha s velkým jako by připsal k filosofickým vývodům, možná mu není příjemná ta dotěrnost filosofů na slova., spíš ale ironizoval svět, který, když začal myslet si něco o sobě, zastavil se.
            .. filosofování při pohledu do těch očí, do toho jediného, co je pravda a sice, že nic není. Jestli myslíte toho starce, co já, ten má v očích naprostou beznaděj plnou bezbřehé naděje, co už tělo neunese, ty oči by žily.
            Jsou pokaždé stejné, u všech.
            Ale asi myslíte jiné oči, které ještě neodchází. Myslíte to imaginárně, jako kdybyste se setkal s něčím neskutečným. Jako když je všechno v okamžiku. Bez modlitby? Jako když dojdou slova. Je to něco odzbrojujícího, co posiluje? Jako když nevíže člověka země? Proč jsou k tomu zapotřebí ty něčí oči, oči někoho jiného. Jako proto když k něčemu vzhlížíme. Ono je to asi jedno

            1. Tak jako ale počkat. Nábožko teda je filozofie, nebo není? Ať to mám z první ruky, jak to jeho uvnitřové (můj nový výraz pro ty uvnitř) berou.

              Asi bych to podle výsledků svého bádání taky neřekl, spíš jde o nasměrování myslí (duší se v nábožkách říká) směrem ne jen ke St., ale různým nadpřirozeným En-ám, kdy tyto jsou brány a ctěny coby hybatelé veškerenstva. Je asi teda zdrojem filozofie, předmětem filozofie, inspirátorem filozofie, ta filozofie je jeho součástí..?

              Jako, dotíraní na slova se musí být. To by se jinak mluvilo jak Tyranosaurus, který těžko říct, jestli ví co mluví, ale lehko říct, že nikdo neví jestli on to ví. To už by rovnou moh vyslat signál, že slovy nedokáže říct, ale cítí se prostoupen věděním, že je trenér Liverpoolu.

              1. Nabízím vlastní pohled, nalož s tím, jak se komu zlíbí.
                Náboženství je filozofie (od slova zofos). To je – podle mého vlastního názoru, který nikomu nenutím – dáno tím, že
                – víra je niterný vztah jedince k tomu, co ho přesahuje
                – náboženství je učení o předmětu víry. Jinými slovy – někdo jiný vám říká, co si máte myslet o tom, v co věříte. Tady začíná výše zmíněná zofos, temnota
                – abych byl úplný, církev: servisní světská organizace, materiálně zabezpečující náboženství, tedy učení o předmětu víry.

                Je nasnadě, že skutečná, niterná víra nic z toho, o čem pojednávají poslední dva body, nepotřebuje.

                Ale Vy jste možná – snad se nemýlím – chtěl psát o filosofii, lásce k moudrosti. Ta – opět podle mého nikterak závazného názoru – náboženství, včetně pohledu na ně, nějakým způsobem zahrnovat může (a nemusí).

                1. Vy tam dáváte to zedko, což je kritizující a vymezující se pohled na nábožko coby manuál k té víře. Navazující manuál, nenávidějící jakoukoli prováděcí odchylku od sebe sama.
                  Ale není už to místo věci samotné spíš vlastnost/parametr té věci?

              2. Jsem ke konci trochu do sebe promích nábožko a jeho prováděcí technologii – víru, ale ono to se sebou hodně splývá.

              3. Píšete jakobyste myslel, že filosofování je duševní lelkování. Zdrojem náboženství je Duch. Předmětem filosofie nemůže být holistická nauka.

                1. No jo, vlastně. Duch…
                  Nastala standardní záležitost, uvnitřa (vzor předseda) je uvnitř, tak se na to nedívá zvenčí.
                  Zkuste to po lince – zdrojem náboženství (i víry) je Duch, to náboženství samo je pak zdrojem čemu/čeho…třeba nějaké filozofii, filozofie..?

                  1. Vůbec nevidím souvislost, ani když si tu linku opakuju rychle, ani pomalu. Filosofové nejsou Amorové do nějakého nábo jako ženství.
                    Jako hledat náboženství u Mendelejeva.

                  2. – Zdrojem tomu/toho nábožka je Duch. Jako, když to říkáte.

                    – A to nábožko samo je či může pak být zdrojem něčemu dalšímu nebo něčeho dalšího. Třeba tý filozofii, míněno takový filozofii, která se nábožkem buď zabývá, nebo z něj při svém filozofování vychází.

                    To je velmi velký rozdíl a velmi viditelný rozdíl. Nedělejte se. Určitě dobře víte. I to, že nábožka (ne pouze to s Du. Sv.) jsou zdrojem nejen těm filozofiím a těch filozofií. Jsou zdrojem taky takovým různorodým kulišárnám a takových kulišáren, že jsem o nich tentokrát cíleně pomlčel. To byste pak se mnou nebyl, kdybych se místo filozofií rozpovídal o kulišárnách.

      3. Jako uvaha moc hezké. Jenze my teď nepotřebujeme úvahy, ale jednotici a burcujici manifest. Něco jako „Evropou obcházi strašidlo …“

  12. Jako knihomol a sběratel citátů musím ocenit tu typologii libtardů dle A. Jiráska.
    Vidláku, znáte autora nebo na to máte copyright?

  13. Zanechte všech nadějí …
    Tak už nevím, zda se smát nebo brečet, jak ta plačka v Mnichově. Neuvěříte s čím přichází EK jako s pomocí průmyslu … správně, přitvrdí se v Zeleném úderu. Až se přitvrdí v dekarbonizaci, tak prý bude lépe.
    Ještě je šance, že na nás ráno vykoukne všude Kazma a pochlubí se, jak že nás dobře dostal 🙂 .

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-green-deal-nezpomalime-evropska-komise-prichazi-s-planem-na-pomoc-prumyslu-270413

    1. Ne. Pane Dvořáku, je mi úplně jedno, že tam dáváte odkazy, že je to na tom Seznamu opravdu napsáno a že s tím EK skutečně vylezla. Ne. Nic z toho se nestalo. Všechno jste si vymyslel. Jste misantrop!

        1. Pan Dvořák si ani nic nevymyslel a ani jistě není misantrop. Opisným způsobem jsem jen poukázal na nezkrotnou idiocii evropské komise. Opisnost spočívá v tom, že pan Dvořák „jakoby schválně vymýšlí takové věci, aby se jimi po přečtení ostatní lidé trápili, aby jim to ubližovalo“. To proto, že je nemá rád. Což znamená – tu misantropii.

  14. 80% českého národa jsou naprostí idioti, kteří nikdy nepochopí, že žili v západním globalistickém bludu a potvrdili to morálním a fyzickým selháním při depopulačním vakcinačním testu.

    Vidět úspěch v převzetí státu s takovým materiálem je stejná blbost, jako si namlouvat, že má Rusko zájem na obsazení celé Evropy (se stejnými idioty) a je zapotřebí s tímto démonem za každou cenu bojovat.

    Těm českým ubožákům to za našich životů nedojde a budou flustrovaně pobíhat a zděšeně vyřvávat, že Rus vyhraje a my zemřeme … Stejná chiméra je, chtít vést Česko na druhou stranu s tímhle materiálem za zády. Nepřítel a zrádce zůstane nepřítelem a zrádcem, i kdyby to ve volbách vyšlo.

    Trump je taky jenom loutka, loutkovodiči se svým generálním cílem depopulace zůstali a loutce jen dali noty s jinou strategií (cestou) dosažení tohoto cíle. Takže pokud se loutkovodičům nevzepřeme fyzicky, nemáme stejně šanci na zvrácení jejich běžícího plánu. Volby a kecy na tom nic nezmění, kdyby ano, už by je zrušili …

    1. Ale to je přeci úspěch „našeho“ liberálně demokratického školství. Dříve se uvádělo, že na vystudování vysoké školy má 20% populace. Nyní má vš téměř 2/3 obyvatel. A rozdělení inteligence dle Gaussovy křivky se nezměnilo.
      Bakaláře dnes dostanete za znalosti, s kterými jste dříve musel ukončit učňák.

      1. Jak to říkal jeden sládek jistému nakulovači v pivovaru?
        „To jsou paradoxy, pane Vaněk!“

        PS
        A taky si myslím, že tato věta je to bezmála jediné, co z tvorby „slavného“ dramatika navždy obohatilo české písemnictví.

  15. Maďarský ministr zahraničí byl u nás na návštěvě. „Szijjártó byl „tajně“ v Praze za Babišem. Fiala pochybuje o dobrých vztazích s ČR.“
    Ten sám ministr dostal jako první informace o jednáních v Rijádu.
    Fico dnes odfrčel na návštěvu emeriky.
    Šéf diplomacie🤮 si pozve svůj protějšek ze Slovenska a předloží mu dokument o Mnichovské dohodě.
    Před USA ambasádou, se chystá demonstrace. 😁
    Kua, může mi někdo říct, kam tedy vlastně patříme?
    Opocenej sedí ve své jamce stříhá ušima, chytá signály a člověk je zmatenej. Nebojím se napsat ZĎEŠENEJ❗❕

  16. Jirí Fidler asi bude dobrý historik. Pro PL rekl tohle:

    Něco podobného jsem již zažil v druhé polovině osmdesátých let při vystoupeních Michaila S. Gorbačova a některých dalších sovětských politických představitelů. Nejprve zastřeně a poté stále více otevřeně dávali najevo, že třemi generacemi politiků, ideologů a aktivistů vzývané božstvo není schopno naplnit potřeby obyvatelstva a že se nelze vyhnout rozsáhlým změnám.

    Současní američtí politici dali možná ještě ostřejším způsobem najevo, že ono „zlaté tele“ liberalismu a s ním spojených agend skončí ze stejných důvodů.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Prezidenta-Pavla-hlida-vice-nez-tisic-vojaku-Mame-policejni-armadu-a-paragany-co-ji-veli-A-zakladka-Vybuch-Fidler-si-koleduje-769588

  17. Původně jsme měli jen jeden nepřátelský plyn, od kterého jsme se odstřihli.
    No a zdá se, že už máme de fakto nepřátelské plyny dva. Ač ten druhý pln molekul svobody byl.
    Kde vzít třetí, přátelský?
    A fčíl Fialo raď.

    1. Stači Fialu a spol. krmit fazolemi a budou plné zásobníky. Ale má to háček – kde vzít ty přátelské fazole. Na Andreje se nelze spolehnout, ten může dodat jen řepku 😀😀

  18. Stojí Pávek na vartě,
    Trumpa má na standardě.
    Kabát oblík naruby,
    utřel pěnu u huby.

    Fiallah to nechápe,
    něco mu tam neklape.
    Zapomněl na Bideta?
    Nepřijde pak odveta?

    Převlíká se celá vláda –
    děda Bidet byla kláda!
    Teď poletí jako orli;
    Lipánek za Rusko horlí!

    1. „Když slípkám narostou křidla,
      přes plot rády letí“
      řekla babka, vzala nůžky,
      „podrž mi ji, zeti“.

      Sedi orli na bidýlku,
      už jim neharaší,
      křidla maji pristřižená.
      vajíčka ted snáší …

  19. Já když čtu, jak věrchuška rozhazovala na vše strany plnýma hrstma prachy, vydřené z lidí na daních (protože jinými penězi nedisponuje), zase se mně odjistilo to štýlko od kumpáče u nás v šopě. Úplně samo od sebe.

    Tohle by jim nemělo projít – dyť máme i zákony o činnosti pro cizí moc. Tak šup – a do basy s nima.

    1. Občas mi také sjede krumpáč po násadě. Nehledal bych v tom žádné souvislosti.
      A k tomu druhému odstavci – nic ve zlém, jen se mi to nechce psát v množném čísle: Dočkej času jako husa klasu!

    2. Alefe, Vidláku, vždyť Vy kontakty na programátory máte. Dostat z těch rozkradených (tri)bilionů i jen 5 % by znamenalo cifru, kterou si neumíme představit a zvedla by životní úroveň všem Čechům.
      Léta kriminálu těm “co nás léta týrali” by byla zadostiučiněním týraným i varováním do budoucna…

      1. Asi mám dlouhé vedení, kolego dezoláte 🙂
        Tím, že znám nějakého programátora (…dnes ráno, když bylo půl, při pravidelný hygieně, poklesls hodně v ceně, když jsi zahlíd svůj zjev…), vytáhnu z nějakého libtarda nakradené peníze?

        To si neumím představit.

  20. A je nevyšší čas vytvořit ty stránky “Zasloužil se o stát”, s databází osob a evidencí jejich majetků, které musí být podrobeni spravedlnosti.
    Bohužel to sám technicky nedovedu, ale rád přispěji k dokumentaci činů a osob, o kterých se domnívám, že jsou prostě křivé…
    I dle současných zákonů je “jejich práce” postižitelná nepodmíněnými tresty a statky dotknutelné.
    A na druhou Sametovou revoluci už asi nevěříme, že?
    Blbcům jako Fijala to ještě nedochází, v řadě mediálních domů podobně jak za Napoleona vracejícího se do Paříže již ano…

    1. Co tak nějaké elementární právní povědomí, než začnete snít o nějké pomstě a zabavování majetk? Politici jednak nemají hmotnou zodpovědnost a k tomu ještě vlastně všechna rozhodnutí byla kolektivní a víceúrovňová.

      1. Vytahovat právní povědomí v zemi, kde léta neplatí (pro některé) základní právní jistoty, je hodné jedině řádně hodnotově ukotveného libtarda.
        Ono, od pletich při veřejných zakázkách (od Krajů po Ministerstva po přímé vládní nákupy), přes vlastizradu po nový paragraf nedovolené činnosti pro cizí moc by se toho našlo… třeba neoprávněné obohacení, nepřekážení a neoznámení tr. činu, ukořistění demokratické moci legální cestou alias lobbing, střet zájmůjejda, toho je!
        A pak jsou tu různé rejstříky, ARES, KURZY, JUSTICE, kde ty propletence chobotnice moci lze i vizualizovat (a to srovnat třeba s výkazy majetku veřejných funkcionářů)
        ČR potřebuje Trumpův/Muskův DOGE, to se ještě budeme divit.
        Ano, zainteresovanými to bude pociťováno jako pomsta.

      2. Sice ti polici nemají hmotnou odpovědnost ale mají peníze a hmotné majetky které by se jim mohly nějakým fíglem podle zákona (pokud zákon není tak jej lze udělat) vrátit do eráru. Např. podobným fíglem jakým chtějí dědice nezateplených chaloupek po babičce připravit o tu chaloupku. Na to též ještě nejsou zákony ale chtějí je udělat. Jsem četl.

  21. Hezký článek Vidláku, napsal jste to pěkně (opakovaně), jen si nejsem zcela jistý jak ty volby u nás (i v Německu) dopadnou. Mě přesvědčovat nemusíte, já už jsem na straně S!, ale děsí mě, kolik imbecilů s volebním právem je schopných volit Spolu a podobné idiotské spolky. Ale snad i další procitnou a pochopí. Držím Vám pěsti! 🙂

    1. Celá ta liberálně progresivistická šaráda u nás dosud fungovala jen díky nepřetržitému přísunu desítek až stovek miliard ročně z USA. Doteď byli všichni, kdo něco podobného tvrdili, označováni za konspirátory, nyní jsou najednou k dispozici seznamy a výpisy z účtů. Bez těch peněz není současný provládní systém schopen samostatné dlouhodobější existence. A do voleb zbývá ještě relativně dlouho. Stačí se podívat, co se nyní stalo za pouhopouhý měsíc. A zbývá jich ještě sedm.

    2. Němci podle mě bohužel nezklamou a nahážou to CDU, která jim před 10 lety nadělila migranty. Ta vytvoří v zájmu „záchrany demokracie“ zas nějakou smradlavou národní frontu a kolem AfD sanitární koridor. Němci jsou největší kokoti světa. Tam kdyby se konaly v dubnu 1945 volby, vyhrála by furt NSDAP.

      1. Nezbývá než doufat, že o víkendu už nebude duben 1945 ale aspoň tak červen 1945…

        (ale jinak s vámi bohužel souhlasím – naděje si nedělám, zatím to vypadá dle průzkumů, které asi přece jen budou v Německu o něco spolehlivější než v Rumunsku, na pohodlné vítězství CDU/CSU, která se teď v klidu schovává v opozici – aby po volbách uzavřela koalici se zbytky současné vlády)

        https://de.wikipedia.org/wiki/Bundestagswahl_2025/Umfragen_und_Prognosen

          1. Jenže německé blbnutí vždy odnese celá Evropa. A pokaždé s fatálními škodami, ze kterých se vzpamatovává desetiletí.

      2. re: polo…

        Je to v nich jak v koze.
        Vždycky vydumají nějakou ale POŘÁDNOU 3,14-čovinu a té se pak drží jak hovno košile až zum biterren Ende.

  22. Aby tak ještě ti zlí Američani stáhli po dohodě s Rusy svá vojska z Evropy do stavu k roku 1990. No to by se místní libtardi ale opravdu nazlobili!

      1. Á, první potrefená husa. Co libtardům nedochází, že by se „Pax Americana“ zhroutil, i kdyby vládli Demokraté. Trump se alespoň pokouší ten pád zbrzdit, pod vedením Kamaly, respektive jejích loutkovodičů, by následoval strmý držkopád, který by nás bolel ještě mnohem víc.

        1. Nehodlám řešit Kamalu ani Trumpa. Demokrati nebo republikáni v USA jsou mi vcelku ukradeni. Skutečností je to, že svět si rozdělují tři nukleární mocnosti. Kam spadneme my, po přepisu hranic vlivu zatím nikdo neví. Díky tomu že jsme bezvýznamný a docela malý národ, máme velkou šanci – při troše štěstí – že si svou budoucnost budeme z větší části určovat sami. Nikdo se o nás nebude zajímat.
          Jsem nacionalista, takže Váš plochý pokus přiřadit mě k libtardům mě vysloveně pobavil.

            1. Uvidíme. Tedy ti, kteří jsou mladší než my. Jednou za 30 až 40 let se vždycky mění společenské zřízení. Rozhodně bych to ale termínem Šangri-la nenazval… Potomky bude čekat těžká práce.

    1. Už se o tom začíná psát, už se to blíží.
      Jsem zvědav, jak to budou zpracovávat, oni tak věřili.
      A už zase Kosovo bude Serbija.

    2. Už se o tom začíná psát, už se to blíží.
      Jsem zvědav, jak to budou zpracovávat, oni tak věřili.
      A už zase Kosovo bude Serbija.

    3. .. a co ta nová, fialenkem podepsaná základna v mošnově? někde přece ty atomovky do těch f-pětatřicítek skladovat musej .. ne?

        1. Zboží má přesně takovou cenu, za kterou se dá prodat.
          Podívejte se třeba na nabídky HiFi aparátů. Hejlů neboli snobů je spousta.
          Problém ovšem je, když jsou dosazeni k moci výrobci naleštěných prdů.

          1. proč ti Angáni blbnou

            ZELENSKÝ MÁ GIGANTICKÝ PRŮSER!
            Nerostné bohatství Ukrajiny, které nasliboval
            Trumpovi, převedl potají Londýnu! FBI se
            chystá vyšetřovat Zelenského a zpronevěru
            amerických peněz na Ukrajině.
            Trump udeřil už i na G7, Rusko již není agresor! – Nourin | 21. února 2025

            Pokud se potvrdí informace, které unikly ve čtvrtek na veřejnost ze zdrojů ukrajinských
            tajných služeb, bude to znamenat definitivní konec Volodymyra Zelenského. Není jasné,
            jestli uniklé informace opravdu unikly jen náhodou, anebo se spíš jedná o úmyslný a řízený
            únik s cílem zatčení Volodymyra Zelenského, jak prorocky ve čtvrtek napsal na síť X kanál
            Barron Trump News, že zatčení Zelenského je na obzoru a blíží se.

            K čemu vlastně došlo? Na ukrajinské sociální sítě [1] se podle informací dostal totiž obsah tzv.
            tajného dodatku Bezpečnostní smlouvy mezi Ukrajinou a Velkou Británií, která byla podepsána v
            polovině ledna. Tajný dodatek k této smlouvě totiž prý obsahuje dohodu o postoupení nerostných
            surovin Ukrajiny Londýnu.

            Podle těchto informací prý Kyjev a Londýn podepsaly tajnou dohodu formou neveřejného
            dodatku k Bezpečnostní smlouvě [2] uzavřené na dobu 100 let, podle níž Velká Británie po
            skončení bojů získá kontrolu nad všemi ukrajinskými přístavy, všemi jadernými elektrárnami, všemi
            zásobníky plynu, veškerým přepravním systémem plynu, nad veškerými zásobami titanu a nad
            veškerou těžbou plynu na Ukrajině výměnou za bezpodmínečnou britskou podporu a vojenskou
            pomoc. Informovalo o tom ve čtvrtek hned několik ukrajinských zdrojů. Proto prý Volodymyr
            Zelenský odmítl minulý týden podepsat prakticky totožnou dohodu s USA, podle níž měl Washington
            získat širokou kontrolu nad těžbou nerostů vzácných zemin.

            Zelenský už podepsal Londýnu, a tak nemůže podepsat Trumpovi

            Přitom Američané o tomto podle všeho vůbec nevěděli a Trumpův poradce pro národní bezpečnost
            Mike Waltz otevřeně pohrozil Zelenskému na americké televizi, že musí ztlumit tón a svoji rétoriku a
            urychleně podepsat smlouvu o nerostech, která mu byla minulý týden předložena. Zaznělo to na
            americké televizi Fox News a Waltz zdůraznil, že mnoho partnerů v EU stále nepochopilo, že éra
            válčení na Ukrajině skončila, a že Trump se rozhodl ukončit válku na Ukrajině, a přes to prostě
            nejede vlak.

            The arrest of Zelensky is on the horizon. — Barron Trump News(@TrumpBarronNews) February 19, 2025

            Byl to vzkaz nejen Zelenskému, ale i ostatním válečným jestřábům v EU, že nebude tolerováno
            narušování amerického usilování o mír na Ukrajině. Jakmile se ale provalí, že Američané byli prostě
            předstihnuti Londýnem, který Američanům suroviny na Ukrajině vyfoukl, vypukne konflikt mezi
            Washingtonem a Londýnem. Rozborka Pax Americana bude dovršena, a doufejme, že nebude
            zakončena raketovým ohňostrojem mezi oběma břehy Atlantiku. Protože Trump to označí za
            okradení USA ze strany londýnských kanceláří.

            Vysvětluje se tím i dramatické oznámení [3] britského premiéra Keira Starmera, že Velká Británie
            je připravena okamžitě vyslat na Ukrajinu britskou armádu, a to ze strachu, že na základě
            dohod mezi Putinem a Trumpem získají Američané veškeré suroviny na území Ukrajiny, které
            zůstanou po uzavření míru pod kontrolou Kyjeva, prostě že spadnou všechny nerostné suroviny do
            rukou USA, přestože je Zelenský již připsal Londýnu v tajném dodatku bezpečnostní smlouvy s
            Velkou Británií.

            Právě proto Volodymyr Zelenský odmítl americkému ministru financí Steveu Bessentovi
            podepsat smlouvu o 50% americkém podílu na ukrajinských nerostech, protože již v polovině
            ledna ty nerosty podepsal Starmerovi při podpisu smlouvy o garancích bezpečnosti. Až se tohle dozví
            Donald Trump, kterému již byla informace posunuta, tak bych opravdu nechtěl být v kůži
            Ňuchačenka.

            Mamutí 100-letá bezpečnostní smlouva s Velkou Británii nebyla pro Kyjev zadarmo

            Zelenský přitom měl tu drzost, že tyto nerostné suroviny sám nabízel Trumpovi přímo v jeho
            mrakodrapu v New Yorku během návštěvy v září minulého roku, jenže v té době ještě nebyla
            podepsána dohoda s Londýnem. Podle všeho došlo k tomu, že minulé září si Londýn všiml
            Zelenského nabídky učiněné Trumpovi v New Yorku a rozhodl se jednat. Těsně před Trumpovou
            inaugurací minulý měsíc došlo k podpisu 100-leté bezpečnostní a garanční smlouvy mezi Ukrajinou a
            Velkou Británií, a je jasné, že neveřejná a utajená část dohody musí obsahovat, co za to Londýn
            dostane, protože ve veřejné části to zmíněno není. A charitu Londýn nikdy nedělal.

            1. Kabaret Ukrajina uvadi:
              Sluha dvou panu
              v hlavni roli – Volodymyr Zelensky

              Dej ve zkratce:
              USA: Ukrajina patri nam!
              GB: Ukrajina patri nam!

              Rusko: Tak se zase vsichni uklidnime, ano?

          2. Zboží má přesně takovou cenu za kterou se vyrobí + maximálně 30 %. Vše nad to je zlodějna ztělesněná tržním pařátem dosazeným demokratickými vůdci a dohromady se tomu říká vláda lidu.

              1. Nakup nasich stihacek mi pripomina koupi cihly v noci ve tmave ulicce od skupiny zamracenych cikanu – kazdej kupujici by ji urcite bral vsemi deseti za cely obsah svy penezenky a jeste by pridal hodinky

                Toliko k „je ještě ochoten zaplatit“

                1. Je to tak.
                  Mmch, proč se chodec ocitl v temné uličce, když dopředu věděl, že tam zamračení cikáni čekají a byl nesčetněkrát varován, aby tam nechodil? Kdo mu tak dobře poradil, aby tam přesto šel?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *