Jo, jo, už se osmělili. Sudetoněmecký Landsmanšaft si chce udělat zasedání u nás. V Brně! Pozvala ho tam neziskova Meeting Brno a zamaskovalo se to jako multižánrový festival. Skoro nikdo není proti. Jen pár posledních demonstrantů, kteří chodí na zasedání brněnského zastupitelstva, aby se tam dozvěděli, že zastupitelstvo s tím nemůže nic dělat. Může to jedině vzít na vědomí, protože na hlasování o nějakém negativním stanovisku tam nikdo nemá odvahu.
Němci chtějí přijet ve slušné síle několika tisíc lidí. Mají to peníze od bavorské vlády. Česká vláda s tím také nehodlá nic dělat, protože to není žádná oficiální státní akce a Andrej Babiš věří v Česko – německou deklaraci přátelství. Respektive, věří, že ji Němci dodrží. Asi stejně, jako dodrželi dohodu mezi Janukovyčem a opozici nebo jak dodrželi Minské dohody. Všechny deklarace jsou jen od toho, aby se získal čas…
Já samozřejmě nemám nic proti tomu, aby se lidé ozvali. Aby na to brněnské zastupitelstvo šli. Aby řekli nahlas, co si myslí. Alespoň se budou moci podívat do zrcadla a říct si, že na to nevykašlali. Ale dovolím si konstatovat, že s proněmeckými kolaboranty nemá cenu vést diskusi. Ti jsou už dávno zaplacení a naučení, jak se na jakékoliv námitky odpovídá. Navíc, Bernd Posselt dobře ví, jak širokou má v Česku pátou kolonu a kolik je tu zbabělců, kteří nehnou prstem.
Oni prostě cítí, že přišla ta správná chvíle, aby přešli na nový level. Aby začali jezdit sem k nám a ukazovat nám postupně, kde je naše místo. Samozřejmě, nepřijíždějí kvůli smíření ani kvůli dialogu. Chtějí prostě zkusit, jestli už jsou dost silní. Přijedou si zkusit, jestli už přišel čas přestat mluvit o křivdě a začít mluvit o majetcích. Sjezd Landsmanšaftu v Brně je prostě zkušební balónek a koná se, protože už to mají dávno domluvené na všech oficiálních místech.
Je samozřejmě dobře, když se to dozvěděli i páni zastupitelé v Brně, ale reálně to bude znamenat jediné – ochotu k větším policejním manévrům v den konání. Je zde odpor, bude zapotřebí víc těžkooděnců, aby ochránili sudetendojče hosty před brachiální agresivitou českého lumpenproletariátu. Ano, přesně takhle se to bude prezentovat v mééédiích.
Ten vzkaz, co se demonstranti snaží předat brněnskému zastupitelstvu, ten je zapotřebí předat na jiné adrese. Ten je zapotřebí ukázat přímo do očí těm Němcům, kteří přijedou. Je zapotřebí je konfrontovat s činy jejich soukmenovců, aby se oni dozvěděli, že jsme nezapomněli a ještě dlouho nezapomeneme a že smíření a odpuštění mezi národy se nedá udělat dohodou na radnici a založením správné neziskovky.
Potomci sudetských Němců by měli vidět plakáty s umučenými Čechy. Měli by slyšet na vlastní uši seznamy popravených, které každý den přečítal protektorátní rozhlas. Měli by vědět, že jim ještě nikdo neodpustil a když přijeli do Brna, tak tím smíření oddálili a ne přiblížili. Měli by se vrátit do Bavorska s myšlenkou, že to byla chyba sem přijet. Měli by to mít Posseltovi za zlé, že blbě odhadl nálady v české společnosti. Měli by se stydět sami před sebou a vzpomenout si, proč tu Landsmanšaft jako organizace není vítán. Měli bychom to říct těm, kteří se teď vlamují do dveří v domnění, že jsou otevřené.
Nezáleží na tom, co si o celé věci myslí brněnské zastupitelstvo nebo česká vláda. Ale bude hodně záležet na tom, s jakým dojmem odjedou Němci zase domů. Odjedou s tím, že proti nim protestovala jen hrstka lidí? Odjedou s tím, že pár osmdesátníků, kteří si to ještě pamatují osobně, stálo u cesty a proti nim stálo mnohem víc českých mladých lidí, kteří jim za to ještě spílali? Nebo odjedou s tím, že to přehnali, protože proti nim protestovali Češi všech generací a nikdo jim nenadával, jen jim ukazovali na plakátech, proč vznikly Benešovy dekrety?
Odjedou s tím, že jim Češi připomněli jejich volání „heim ins Reich?“ Nebo odjedou s tím, že Češi si už myslí, že za Druhou světovou už může Stalin stejně jako Hitler a Dolfi už brzy bude rehabilitován, protože to myslel dobře?
Tohle bude jediné, na čem bude záležet. Jestli tisíce Němců, co přijedou na sjezd Landsmanšaftu dozví, že jsme už zralí na majetkové požadavky a nebo jestli se vrátí s dojmem, že to budou muset ještě o deset let odložit. Jestli je možné už z Landsmanšaftu udělat Pravý sektor a nebo ještě budou muset vydržet, protože Češi zůstali přes všechnu mediální i školní masáž bdělí. Pro nic jiného sem nejedou! Jdou si prostě vyzkoušet, jestli už dostatečně zlomení. Jdou zjistit, jak silný je ještě český vzdor. Všechno ostatní jsou kecy.
Stejně tak zjistí naši politici, jestli už v klidu mohou Němcům vyhovět a nebo úvahy o prolomení Benešových dekretů budou znamenat i ztrátu voličů.
Takže se buď v květnu potkáme v Brně a budeme mít transparenty s důvody, proč tam jsme a bude nás fakt hodně… nebo Posselt zjistí, že jsme zralí. Že jsou zralí na radnicích i ve státní správě, to už se ví dávno. Však se na tom třicet let pracovalo. Landsmanšaft počítá s tím, že český národ už vzdorovat nebude. Tož se za měsíc a něco ukáže, jestli jsou jejich propočty správné.
Přijdete? Koneckonců, jde i vaše majetky a vaše peníze.
__________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém blogování, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
OT:
Vy mi upíráte právo bránit zemi. Zdechovský chce vyhazov z armády hnát výš.
Europoslanec Tomáš Zdechovský (KDU-ČSL) se obrátil na Ústavní soud kvůli svému vyřazení z aktivní zálohy armády. Tvrdí, že stát lidem nesmí bránit v obraně země a novela branného zákona je podle něj účelová a protiústavní. Proto je přesvědčen, že by měla být zrušena.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vy-mi-upirate-pravo-branit-zemi-Zdechovsky-chce-vyhazov-z-armady-hnat-vys-789855
Re: MK
Vždyť je tlustý, jak prase před odvozem na porážku. Ať zhubne 40 kilo a může jít bránit.
Ani vojclové ho mezi sebou nechtějí.
Jak daleko ,asi tisic km se v clanku Vidlak vzdaluje od nasich Ceskych problemu , ted sjezdu . Pise a dava najevo , ze to neni jeho zalezitost..
Predklada vycet informaci , proziravyho politika , aniz by zaujal stanovisko , sjezd neni spravnej , to musi povinne napsat, ale to je vse..
Skoro nikdo neni proti..Babiska navstivil Nemecko a dalsi z ty party musel vodejet, se klanet ke zdi..
hmm
https://www.youtube.com/watch?v=ONY3k2gThkI
problémy v Maďarsku
Mapa sudet (záměrně píši malé, páč je to naše země!) by měla doprovázet agitaci proti jejich sjezdu u nás s tím, že lidí v těch oblastech se to bezprostředně týká…i miminek, a i mladých pojebů, kteří ještě žijí v mama hotelech v těchto oblastech a srdíčkují usmíření…páč hákenkrojci si na to dělají nárok.
A jen tak doplním, vím, že hodně píši o majetku, ale mne se to třeba netýká, já tam půjdu za dědečka, kterého hákenkrojci, za odboj, zavřeli do Mauthausenu…a já ho nikdy nepoznala…a můj tatínek měl 2 roky…
Pomalu a jistě si karavana jede svůj digitální směr
‼️ 👊 🇪🇺
Evropská aplikace na ověřování věku online je hotová, oznámila Evropská komise
Naše aplikace pro ověřování věku online je technicky hotová brzy bude dostupná k používání, oznámila na tiskové konferenci předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyen.
Aplikace, která bude k dispozici pro telefony, tablety i desktopové počítače, podle ní má umožňovat prokazování věku na online službách. Svůj věk uživatel aplikaci prokáže pomocí svého průkazu totožnosti nebo pomocí služeb třetích stran, jakou jsou například banky.
Při přihlašování k online službě, která bude ověření věku vyžadovat, pak má potvrdit zletilost bez toho, že by o uživateli prozradila jakékoli osobní informace, slíbila von der Leyen. Uživatele aplikace podle ní nebude možné žádným způsobem sledovat.
https://www.lupa.cz/aktuality/evropska-aplikace-na-overovani-veku-online-je-hotova-oznamila-evropska-komise/
No, jestli to slibovala Lejnová 💩 Uršula, tak to přece musí být pravda a není důvod tomu nevěřit… 😁
(ironie)
Na bolševicko-totalitní metody mám nos.
Milí vlastenci, kdo z Vás řval v Brně na devadesátiletého Milana Uhde „fašisto“?
Uhde je frajtr fašistů.
Ano, je to nepřesné, on je pouze pucflek fašistů. Jeho devadesát let by bylo relevantních, kdyby se podle nich choval, ale je stále velmi aktivní kolaborant, již minimálně 36 let.
🎯👍
Jak říkal, nechali ho v Bavorsku přečíst knihu a ještě tleskali. A jako Havel, za poplácání po rameni a pár stříbrných zradí .
to nejsou vlastenci ale verbež
A zvláštní, že na jednu stranu Židé, zrovna Uhde se chlubil, kolik jeho předků zahynulo za holocaustu, dále dcera Arnošta Lustyka a syn Wintona, opět Židé a všichni tito 3 prý přijedou do Brna a budou se tam s těmi sudeťáky družit a mít proslovy. Přijde mi to podivné.
Lustiga prosím
Že se Židé bratříčkují s revanšistickým pohrobkem fašistů, k tomu by něco nebylo?
Však se podívejte, kdo na druhé světové válce nejvíc vydělál. Ovšem slovo židé bych změnil. Sionisté. Obyčejný žid na jejích politiku tradičně dopláci.
Prosil jsem,abyste Arnoštu Lustigovi nekomolila jméno.
Mám dotaz. Už se něco organizuje? Kde najít informace. Máme dostatek financí ať to můžeme prodat jako odpor.Zablokovani míst.To se musí udělat rád přispět a budu tam Skopčaci nesmí projít než hněvu.
Nerudová se kvůli změnám ve financování ČT a ČRo obrátila na Evropskou komisi
Nadpis hovori za vse
Urcite bude v kvetnu vitat nase osvoboditele
Poslechněte si rozhovor s organizátorem srazu.
https://www.mujrozhlas.cz/dvacet-minut-radiozurnalu/hostem-je-david-macek-spoluzakladatel-spolku-meeting-brno
Kdo vyhrál volby v Ungárii? (viz obrázek)
https://pbs.twimg.com/media/HFtL3N7XEAA3YkB.jpg
Dle mého názoru je celý ten rozruch gerontních bolševiků okolo srazu brněnských sudeťáků jen planá bouře ve sklenici vody na odvedení pozornosti. Přátelé Česka nejvěrnější – tj. izraelští sionisté – by přece nikdy nedopustili, aby se hromadně vracely majetky jejich kdysi zapřisáhlým likvidátorům. Viz včerejší lísavé ántre ministra Macinky v „jediné demokracii“ na BV. Už o tom píší i na zahraničních (slovenských) stránkách:
https://www.infovojna.com/article/video-izrael-oznacil-cesku-republiku-za-svojho-najvacsieho-priatela-na-svete
Takže klid – pražská jáma nad Maharálem a okolí je pod jejich ochranou. V českém knésetu se nikdy nenajde někdo tak odvážný, že by řekl nahlas pravdu – jako se to stalo v polském Sejmu. Byť jedna laštovička jaro nedělá…
https://aeronet.news/izrael-je-nova-treti-rise-ktera-pred-nasima-ocima-pacha-genocidu-palestincu-s-mimoradnou-krutosti-poslanec-polskeho-sejmu-barvite-vylicil-jak-sionisticky-stat-pouziva-bily-fosfor-na-zabijeni/
Charon: Tak Pšenák si také myslel, že jsme gerontní bolševici a letěl ze schodů jako namydlený blesk. Kosa padla na kámen. Charone, mě je 63 roků a 4 x do týdne cvičím v posilovně a po 1.5 hodině vždy na závěr udělám 10 přítahů na hrazdě. Zvládl by jste to Vy negerontní antibolševik?
Tak je podstatný rozdiel medzi boľševikom a komunistom……
Re: Řezníček z Brna:
A zvládl byste přenést 50kg kotvu přes zábradlí a potom ji vytáhnout zpět na palubu?
Chcete si přeměřovat pindíky?
Charone: Celý život jsme dělal těžkou manuální práci, v kanceláři jsem neseděl, tak Vám řeknu, že i na tu kotvu si troufám. Ale mě se vůbec nelíbí ten Vás názor, že ti co přišli protestovat, a někteří přijeli opravdu z velké dálky (Plzeň, Náchod) jsou podle Vás geronti a bolševici.
Můj první mistr na stavbě říkával: Po blbej řečech je hovno…
Obávám se, že kdyby Charonovi někdo nabídl likvidaci Israele s drobnou kosmetickou vadou, že zmizíme i my, bral by to jako splnění snu.
Obávám se, že kdyby někdo Tymákonu dal na výběr mezi Israelem a námi, vybral by si Israel. I když ho tu v podstatě stejně už dávno máme.
Jestli jsou to jenom geronti a bolševici, to nelze s jistotou tvrdit. Každopádně jsou však nejviditelnější a nejhlučnější. Většina ostatních a nezúčastněných to považuje spíše za jakýsi folklór. A mladým je to úplně u zádele, ti už jsou neomarxistickým školstvím přeformátovani na panevropany. Může se vám to nelíbit, ale je to fakt – dnešní mládež vnímá II.WW stejně jako tu první nebo tu třicetiletou. Nějaký konflikt v dávné historii, o které mají jen mlhavé povědomí.
A co jako? Mají starší lidé jen sedět v parku a krmit holuby? Proč by nemohli protestovat, když se jim něco nelíbí?
A kdo říká, že nemohou? Nejsem bolševik, nacista nebo sionista, abych tvrdil opak. Jenom podotýkám, že je to zbytečný rozruch. V kolonii česko s.r.o. vládnoucí sionisté (stejně jako předtím „bolševici“) přece nebudou vracet majetky stoupencům konkurenční – byť v konečných důsledcích stejné – totalitní ideologie. Jaká by v tom byla logika?
Ledaže by bylo všechno úplně jinak. Ale to byste se musela ponořit řádně hluboko do té králičí nory, až do jádra věci. A asi byste to nepobrala.
A proč ne? Když 3 Židé deklarující, jak za holokaustu od fašistů jejich rodiny trpěly, jim budou řečnit a lézt do zadele na sjezdu?
A o tom to je. Kdo se nepoučí z historie je nucen ji opakovat.
Mimochodem, Řezníčku, jádro mého příspěvku jste zřejmě odignoroval a upnul jste se jen k tomu jedinému.
Holt, potrefená/ý Hus(ák) se vždycky ozve, jak praví stará moudrost.
Obdivuji pana Řezníčka, že se s vámi vůbec baví a navíc slušně.
Vy bolševici se obdivujete navzájem, to je stará praxe. Líbačky na letištích, kult osobnosti, apod.
Pokud se ovšem pak navzájem nelikvidujete, což je taktéž historická pravda.
Máte v tom nějaký zmatek, bolševici byli v SSSR a pozor, to není to samé jako Ruská federace.
U nás nikdy bolševici nebyli. Zkuste použít na hledání něco jiného než Wikipedii.
A k tomu líbání na letištích, zdárně v něm pokračují i dnešní rádoby demokraté.
Samozřejmě, že bráno doslova, máte pravdu. V SSSR se tak přímo nazývala pol. strana. A taky tam byli menševici, že ano.
Jenomže tady jde spíš o lidové označení ortodoxních komárů (pozor- není to hmyz!), kteří většinou znepříjemňovali běžným lidem život. Svým zarytým a přemrštěným praktikováním komunistické ideologie. Nadělali tak více škody než užitku, v konečném důsledku i sami sobě. Např. na ostravsku jistý soudruh Mamula.
Máte nějaký důkaz, že na té radnici protestovali většinově ti ortodoxní komáři?
https://web.litterate.cz/jestli-uz-jsme-zrali/comment-page-2/#comment-611674
Dnes si místo líbačky lezou do prdele.
Zrušení Benešových dekretů může jim na ruku i těm, co plánují tzv. Mezimoří, tj. obnovení Rakousko-Uherska nebo také rozšířený projekt V4.
Ekonom Chazin v jednom videu řekl, že za projektem obnoveni Rakousko-Uherska stojí tzv. černá internacionála – tj. aristokracie . Že jim jde o zachování staré, neliberální Evropy.
Říkal: Černá internacionála – je stará aristokracie, kde je Vatikán koordinujícím centrem, ne řídícím, ale koordinujícím. Vatikán nic nevymýšlí, jen sleduje, aby ta idea, která byla někým odsouhlasena, se naplňovala. To oni chtějí obnovit starou Evropu, neliberální. Vatikán je staré konzervativní centrum, sice ho silně liberalizovali, ale o to více je potřeba návrat ke konzervatismu. Pokud se stará Evropa ve formě R-U obnoví, hlavním ideovým centrem v první etapě bude Vatikán.
No a kdo usiluje kromě sudeťáků o zrušení Benešových dekretů? Lichtenštejnové. A za sudeťákama stojí zase Habsburkové, kteří se tady před čtyřmi lety promenádovali po Václavském náměstí.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/foto-centrem-prahy-prosli-rytiri/r~cc0ce552c2f211ec9136ac1f6b220ee8/
Riziko tedy vnímám jako veliké.
OT- „Europoslankyně Danuše Nerudová (STAN) se kvůli návrhu na změnu financování České televize a Českého rozhlasu písemně obrátila na Evropskou komisi. Má podezření na porušení unijního práva“
Ta pani by měla dělat jen to, na co stačí. Připomíná denuncianty u říšského dvora někdy za Fridricha Barbarossy.
Zeptal se jí někdo, zda ví, že ze 27 států EU jsou v 17 financovány veřejnoprávní média z rozpočtu?
Měl by jí to někdo říct.
Ono ale nestaci nekomu neco rict. Ono je potreba, aby ten nekdo to neco pochopil. A u mlade a pohledne mam o takovem procesu zavazne pochybnosti.
Ale můžete si spolu s ní zazpívat.
Zde: https://dfens-cz.com/political-panopticon/
track. no.8: „Danuše: Laudatio Vacui“
Melodie chytlavá, text písničky trefný. Co chcete více?
tý píče Nerudový přeci nejde o věc
jediné, co jí zajíma – jako každého politika – je to, aby byla znovu zvolena a podle toho koná
její voliči přesně tohle chtějí, takže samotným posláním udání jit vyhrála i kdyby to právně bylo shozeno
Teď bude za 14 dní hlasovat o TS2. Zatíží to bydlení a dopravu, pravila, ale to ekobio….
ZDÁ SE ŽE NEJSEM SAMA
https://www.youtube.com/watch?v=h1Lyb-viZ1s
MAĎARSKO
U níže zmiňovaného filmu Vyšší princip je na ČSFD poznámka
Film byl několik let zakázán v Západním Německu, kvůli údajnému antiněmectví.
https://www.csfd.cz/film/5342-vyssi-princip/prehled/
To by mohl být dobrý film pro tu příležitost.
,,Majetkové vztahy byly potvrzeny dalšími zákony po roce 1945 i po roce 1948. Evropské soudy opakovaně rozhodly, že Benešovy dekrety nejsou dnes právně živé a že se jimi nelze domáhat změn.“
Jako chápu, že to někoho znervozňuje, ale nás by měla zajímat hlavně současnost, zejména migrace a hospodářský vývoj našeho státu, co největší samostatnost a diverzifikace ve všech odvětvích našeho průmyslu, kde se neobejdeme spolupráce všemi našimi sousedy, včetně Německa. Proto si myslím, že se tento problém zbytečně nafukuje a jenom nás odsouvá do stále větší izolace. Po Rusech to budou Němci, pak Slováci, Maďaři a nakonec Poláci i Rakušani? Tihle všichni dohromady se v minulosti neblaze podepsali na mnoha křivdách a je čas začít znova a lépe.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-benesovy-dekrety-co-jsou-proc-vznikly-co-plati-dnes-40556902
Problém se zbytečně nafukuje ?
Proč tedy Fialova vláda v roce 2024 v tichosti zavedla že máme povinnost platit výuku němčiny v pohraničí, když o to někdo požádá – i když tam žádní Němci nejsou ? Víte o tom vůbec ? Proč se tam nezavedla třeba povinnost výuky španělštiny, když tam stejně tak nejsou ani žádní Španělé ?
Chápete vůbec, jak funguje dnešní EU ?
Tato diskuse je k tématu sjezdu, proto se zde řeší sjezd. K jiným tématům je mnoho jiných diskusí.
Nikdo nezpochybňuje že máme spolupracovat – to se děje.
Podstata problému je přepisování dějin.
Němci chtějí vyvolat dojem, že za nic nemohou.
Když už do toho vrtají, tak je potřeba jim neustále připomínat, že díky nim vyletělo mnoho Čechů komínem.
Ukázat jim nějaké realistické obrázky z koncentráků.
Problém to je a aktuální!
Sudeťáci nám seberou státní (asi nejen) majetky a v rozhodně ne v malém rozsahu. Plus by nám vzali i ten zbytek hrdosti, který ještě možná /snad/ máme.
Re: Milan44
Znovu a lépe?
Když se ubráníte lupiči, který vás chtěl okrást, poplácáte jej po týdnu po ramenou, pochválíte jej, jak tu loupež dobře vymyslel a prováděl a po udělené pochvale jej pozvete na nedělní oběd?
Běžte s tím do zádele, takto svět OPRAVDU nikdy nefungoval, nefunguje a nikdy fungovat nebude.
Btw. když jsou dekrety vyhaslé, jak je pak možné, že šlechtické rody vyhrávají u českých soudů majetkové spory, plynoucí z tohoto zákona?
Na oficiálních stránkách Sudetoněmeckého Landsmanšaftu, v části
Grundsatzerklärung
der Sudetendeutschen
Landsmannschaft,
odstavci 4. Sudetoněmecké etnikum v budoucnosti – naše úkoly a cíle, je uvedeno doslovně (dle překladače):
„Sudetoněmecký svaz usiluje o zrušení dekretů, zákonů a nařízení vydaných v letech 1945/1946 prezidentem, vládou nebo parlamentem bývalého Československa, které a které stále platí, nařizovaly nebo legalizovaly křivdy – kolektivní zbavení práv, vyvlastnění, nucené práce, vyhoštění a vraždy. Za tímto účelem vyzývá k přímým jednáním mezi zástupci českého lidu a zástupci sudetoněmeckého etnika s cílem nalézt řešení, na kterých se obě strany mohou svobodně dohodnout. V tomto úsilí očekává podporu německých politiků.“
To pro náhodné kolemjdoucí a ostatní inteligenty, kteří (nejen zde) tvrdí, že Benešovy dekrety nejsou na pořadu dne a jde pouze u kulturní sblížení a usmíření.
Jura Tomšů:
Pokud něco píšete , musíte to potvrdit i nějakým právním dokladem, nebo zákonem ze současnosti a tam nic z toho, co píšete neexistuje. Takže jenom fabulujete.
A vy nerozumíte psanému textu. Lansnančaft má nějaké stránky, stanovy, plány. A ty hodlá propagovat a postupně plnit.. Sjezd v Brně je první kolečko salámu.
Nerozumí!
Nechce.
https://www.sudeten.de/Satzung-und-Ziele
a stačí klik tam strana 16, nefabuluje, existuje, německy zřejmě umíte.
JE TO TAM i nyní!
„Grundsatzerklärung der Sudetendeutschen Landsmannschaft“
Pořádat sjezd politickému vlivovému cizímu spolku v ČR, který jeví se stále usiluje o rušení „Benešových“ dekretů, by mělo postavit do pozoru nejen politiky a to i mimo Brno, ale i kontrarozvědku a další orgány na ochranu republiky a jejích zájmů, nejen ale i i rozpočtových.
Ano, je to tam:
Základní prohlášení Sudetského německého svazu
Grundsatzerklärung der Sudetendeutschen Landsmannschaft
Sudetsko-německý svaz usiluje o to, aby:
Česká republika zrušila dekrety, zákony a nařízení, které byly v letech 1945/1946 vydány prezidentem, vládou nebo parlamentem tehdejší Československé republiky a které jsou stále v platnosti a představují protiprávní jednání – kolektivní zbavení práv, vyvlastnění, nucené práce, vyhnání a vraždy – nařídily či legalizovaly, zrušila.
Za tímto účelem požaduje přímá jednání mezi zástupci českého národa a zástupci sudetoněmecké národnostní menšiny s cílem najít řešení, s nimiž budou moci obě strany na základě svobodného rozhodnutí souhlasit. Očekává přitom podporu německých politiků.
Vy jste se asi už zcela pomátl, co je pro landsmanšaft vyšší dokument než jeho stanovy ? Vy snad znáte nějaký zákonotvorný spolek ???
Já myslím, že nepomátl. Všimněte si, kdo tady píše o tom, že je to od landsmanšaftu jen takové nevýznamné prohlášení, kdo píše o tom, že protestují jen „bolševici a gerontové“. Milan44 a Charon. A kdopak tu stále opakuje, že Mašíni a spol. jsou hrdinové? Milan44 a Charon. Pak Vám budou jejich odporné kecy jasnější.
Díky že jste se na to podíval.
Asi bychom se měli v tomto spojit s Poláky.
Je možná otravují taky.
To si netroufnou.
Poláci by je FOFREM poslali tam, kde záda už ztrácejí své dobré jméno.
No, ke smireni schazi jeden dulezity krok.
Chlapci z Rise by se meli smirit s faktem, ze jejich predci pomahali rozfoukat zatim nejvetsi svetovy konflikt a prohrali ho. Meli by se smirit s faktem, ze skoda uz vznikla a chovat se tak, aby se to neopakovalo.
Zatim to vypada na klasicky scenar. Nic nezapomneli a nic se nenaucili.
Jožko a jaký krok by Němci měli zvolit, aby vám to vyhovovalo? A nejen vám, podobných jožků jsou zde tisíce a každý by chtěl něco podobného a nereálného.
Nemám pocit, že by po nich někdo chtěl nějaké kroky. Nikdo po nich nic nechce, dokonce ani omluvu nebo lítost. Takové věci, jako prozření nebo lítost jsou možné jen na individuální úrovni. Rozhodně se kvůli tomu neudržují spolky 70 let.
Kulturní lidé na obou stranách by si řekli je to dávno, je to za námi, spolupracujme.
Ti co to způsobili již zemřeli. Budeme se dívat do budoucna.
No ale to oni ne.
Musejí to otevírat a rozesírat jinak vcelku dobré novodobé česko-německé vztahy.
Pokud existuje spolek, který chce zrušit Benešovy dekrety a zároveň je finančně podporován jak německou, tak českou stranou – tak máme problém. Oni by to nedělali jen tak. Hranice jsou otevřeny od roku 1989 již 36 let, sraz se ale stěhuje do Česka náhodou teď ?
V roce 1989 bylo nejmladším lidem – kteří si válku pamatovali – cca 60 let.
V roce 2026 je těmto stejným lidem 96 let – a většinou již nežijí.
To je zřejmě důvod proč se to začíná otevírat.
Musíme se bránit. Ustupovat se nevyplácí.
Je potřeba jim jejich zvěrstva připomínat, když už to sami zapoměli.
Mimochodem, představte si na chvilku že Vám soused zabije maminku.
Je nějaký čas, kdy si řeknete že už je to v pořádku ?
V mém případě by nikdy nenastal.
Zrušit revanšistickou SdP a začít se chovat normálně
Proste, mily Watsone. Meli by si to prestat skrabat.
K tomu všemu jen podotknu, že smířit se s někým lze, pokud ten někdo není nesmiřitelný.
A co je hlavní. Německo, včetně pohrobků, jež nazývají se Die Sudetendeutsche Landsmannschaft, jsou dlužníci. A to už pěkně dlouho a ten dluh ne a ne splatit. Dluží nám astronomické peníze za válečné škody, reparace. Jsou povinni zaplatit, to jim nikdo neodpáře.
Až se tak stane a dluh uhradí, tak teprve potom nastane doba, kdy se nad oním smířením můžeme opravdu zamyslet. Za předpokladu, že se i oni smíří s dekrety prezidenta Beneše a vezmou si k srdci ponaučení z toho, že bez nich a bez jejich přičinění by žádné dekrety nevznikly.
Milan44
Jaky krok? Stačí když se budou řídit Česko německou deklaraci o usmireni podepsanou Havlem a tehdejší něm. prezidentem v roce 1997.
A ty kecy o usmireni teď v Brně to je jako co? Oni se s námi snad neusmirili tehdy tou deklaraci. Nebo sudetaku se to netykalo? Týkalo.
Najdete si to.
Malá invertura Babišovy po 100 dnech
https://degener.cz/babisova-vlada-po-100-dnech-co-bude-dal/
Vlády – stačilo by přidat plugin, který by dovolil třeba do dvou minut opravit příspěvek
Stačilo by přečíst komentář před odesláním…
Koneckonců, i inventura Babišové by mohla být celkem zajímavá
Jen na okraj k úvahám o protestech přímo v místě a čase konání sjezdu. Při promýšleni strategie je potřeba vzít do úvahy, že jsou, podle něho názoru, zase o krok před námi. Proč? Termín konání sjezdu se jistě jen náhodou překrývá s velkou s akcí na BBV Animefest 2026. Loni účast za tři dny necelých 40 tisíc návštěvníků vesměs mladších a středního věku. Akce se koná ve více pavilonech, vstupné kolem 1.600 Kč na celou akci. Ideální podmínky pro omezení vstupu protestujících, jejich naředění návštěvníky, kteří patří ke generaci prahnoucí po smíření, ideální podmínky k propagaci myšlenek SL. Protesty podporují. Jen je při jejich organizaci potřeba brát do úvahy všechny okolnosti.
Čas konání, atentát na Heydricha. Už toto by vám mělo otevřít oči!
Tak to mě nenapadlo.
Ale je to zvláštní náhoda, že.
Sjezd v Brně je je 22-25.května, atentát na Heydricha se uskutečnil 27.května.
Pokud by to celkově provokace být neměla a mysleli to opravdu jako akt usmíření (čemuž nevěřím), pak by asi neměli mít Němci problém v diskusi souhlasit s větou „Z hlediska vyššího principu mravního vražda na tyranu není zločinem“, která pochází z povídky Jana Drdy Vyšší princip (soubor Němá barikáda, 1946) a stejnojmenného filmu režiséra Jiřího Krejčíka z roku 1960. Větu pronese starý gymnaziální profesor (ve filmu František Smolík) na obhajobu atentátu na Heydricha, když nacisté popraví tři jeho studenty za údajné schvalování této akce. Příběh a film vychází ze skutečných událostí na příbramském gymnáziu během 2. světové války.
Stojí za to ho shlédnout.
https://www.csfd.cz/film/5342-vyssi-princip/prehled/
https://1url.cz/@vyssiprincip
K tomu stačí jen dodat, že mezi těmi jeho studenty byl i udavač/udavači, co měl/i ty popravené na svědomí.
A takových udavačů bylo za války hodně – no a po květnu 45 najednou začali vylejzat z lesů jako ti největší partyzáni. Ty lesy snad musely být nafukovací, aby se tam všichni vešli.
A konkrétně Brno bylo celou dobu prakticky německá enkláva – a spoustě Brňáků ta afinita ke skopčákům zůstala dodnes. A k náckům vůbec – proto taky brněnská ODS okamžitě začala podporovat banderovské nácky na Ukrajině a Fiala raději okradl naše důchodce, jen aby jeho milovaní náckové nestrádali a mohli srát do zlatejch hajzlů.
A dodnes se normální běžný Čech v Brně dozví, že je Cajzl. Takže to, že Brňáci lezou skopčákům do prdelí mě vůbec nepřekvapuje. A kdyby měli tu možnost, okamžitě se k Německu připojej. S nadšením. Podobně, jako Rakušáci vítali svýho frajtra s nadšením a s květinami.
Máte pocit, že je nám zavřené? 😂
Ten sjezd není aktem smíření, je to provokace .
👍
Přesně tak.
Když náckovský vrazi mluví o smíření…je to jako kdyby muj ovčák mluvil o tom, že se stane veganem.
Ale je – smířit se máme my s čímkoli co se na nás chystá
Díky za upozornění. Mají to dobře promyšlené. Asi bychom měli začít taky myslet dopředu.
Nicméně: začátek je jinde, viz níže, hlavní část je ale na Výstavišti.
Celý program je zde:
https://www.sudeten.de/aktuelles/76-sudetendeutscher-tag-in-bruenn
(v dolní části stránky, lze si přeložit překladačem)
Začátek programu:
Pátek, 22. května 2026
Park na Moravském náměstí v Brně Moravské nám. 617/9, 602 00 Brno-střed:
12:00 Hudba a tanec
14:00 Dlouhé odpoledne u stolu plné setkání
Klubovna, Besední dům, Husova 534/20, 602 00 Brno-střed (samostatná pozvánka):
19:00 Slavnostní večer s předáváním Sudetoněmeckých kulturních cen
Moderuje: Iris Marie Kotzian
Sobota, 23. května 2026 Památník odsunu, 395, 691 23 Pohořelice
9:00 dopoledne Pietní akt u masového hrobu v Pohořelicích
Památník obětem brněnského pochodu smrti
dále pak od 10.30 Výstaviště.
RE: Milan:
O tom Animefestu samozřejmě víme a také se žádné velké protesty před branami BVV nechystají. Pouze symbolická blokáda s názvem Němá barikáda, ale znovu opakuji pouze symbolická. Blokovat areál BVV nejde, má 9 vjezdů a SKS nebude používat hlavní vchod, protože akce má v pavilonu P, který je daleko od hlavního vstupu. Když budeme blokovat 7 vjezd, oni pojedou 8, když 8, tak použijí 9, proto pouze symbolická blokáda.
Daleko důležitější bude odpoledne 22.5., kdy budou mít na Moravském náměstí festival Dlouhé stoly a tam oni budou a my také. A potom večer, téhož dne budeme u Besedního domu, kde se budou rozdávat medaile českým kolaborantům (Halík & spol.) Nedělní demonstrace na Dominikánské náměstí má být vrcholem protestů, ale SKS tam nebude, ti mají akce na BVV, takže ten pátek odpoledne a večer budou z mého pohledu nejdůležitější…
Ve zpravodajství ani regionálním o tom ani ťuk. Že už kvetou koniklece o Brně řekli. Ale tato zpráva opět vymlčena veřejnoprávními kanály.
V pripade masivniho odporu znacne casti obyvatelstva by se dalo aplikovat „vytrznictvi“… Ale to by nekdo musel mit koule…
Pan Petr H. natočil video z Pohořelic, kde startovala tkzv. Pouť smíření Pohořelice – Brno 2025, která kopíruje část odsunu z roku 1945.
Na tom videu Němec řeční o neplatnosti Benešových dekretů a spravedlivém vyrovnání a když skončí, tak náš politik (myslím starosta Pohořelic) jde k němu, aby mu předal láhev nějakého nóbl rumu a pak se objímají.
Místo aby podal trestní oznámení na dotyčnou osobu.
Český vlezprdelismus ultra…
To je strašné. Je možné to video někde vidět ?
Mimochodem, co kdybychom my Češi udělali naopak pochod za válečné reparace které by nám mělo Německo zaplatit, například v místech koncentračních táborů v Německu:
Dachau (1933): První tábor poblíž Mnichova, určený pro politické vězně, Židy a kněží.
Sachsenhausen (1936): Tábor severně od Berlína, sloužící jako administrativní centrum systému táborů.
Buchenwald (1937): Nacházel se poblíž Výmaru.
Flossenbürg (1938): Tábor v Bavorsku, známý využíváním vězňů v kamenolomech.
Ravensbrück (1939): Hlavní koncentrační tábor pro ženy.
Bergen-Belsen (1943): Původně tranzitní tábor, později místo s katastrofálními podmínkami.
Myslíte že by nám na takový pochod přispěla jak česká, tak německá vláda ?
Určitě, obě by nám přispěly ubytováním na státní útraty.
Sepište žádost o grant, určitě vám vláda přispěje.
Spletu se moc, když si tipnu, že dotyčný starosta je z KDU-ČSL ?
nespletete
sudetackej povl cernoprdelnickej
To Řezníček z Brna: třeba taková velká voda, která byla v Praze a zasáhla také archívy, to mohla být ideální příležitost k nenápadné likvidaci dokumentů v budoucí prospěch sudetáků a jejich majetků. Ani nevíme co bylo nenávratně zničeno. Pak stačí sem tam nějaký ten požár archívu a je vymalováno. Děje se to celé lidské dějiny. Nakonec v devadesátkách u nás mnoho lidí přišlo k majetkům v restitucích, na které neměli nárok. Nebylo dokumentů a tak stačilo jen čestné prohlášení či svědectví zaplacené osoby. Takových znám osobně řadu, kteří si tak přišli jak k polnostem, lesům, ale taky i k činžákům.
Myslím si, že Benešovy dekrety a sjezd sudetských Němců v Brně nejsou na pořadu dne. Počkejme si jak sjezd dopadne a co na nich zazní, do té doby není třeba nic řešit. Pokud vím, cestování není zakázané a oboustrané návštěvy také ne. Určitě si nikdo z nás nepřeje uzavřené hranice, jak za komančů, prostě ať sudetští Němci přijedou a oslaví to a zase odjedou.
Měli bychom vzít taky na vědomí, že Němci se bez nás klidně obejdou, ale naopak už to tak moc neplatí. Spočítal někdo, kolik je od nás pendlerů do Německa a naopak? Proto znovu opakuji, sudetští Němci nejsou dnes náš největší problém. Problém jsou naši politici, které jsme si svobodně zvolili a kteří dělají to, za co jsme je zvolili.
Jojo, Milane, v klídku počkáme a pokud by nám náhodou Němci začali sebírat majetek, můžeme se potom ozvat, všichni nás budou poslouchat a pochopí. Takto nějak si to představujete ?
Už zjišťuju co se všechno rodině konfiskovalo, bude to pěkná pálka k restituci. Protože to už samo o sobě neexistuje tak to budu chtít v Eurech.
Tohle sedí na Anonyma
Ten kokot si neumí ani nick napsat správně německy.
A přepočítáno v poměru tehdejší a dnešní ceny zlata, ale na to určitě nezapomenete, že
Tymákovan:
Benešovy dekrety jsou uzavřená záležitost, tak co chcete slyšet? Nebuďte směšný.
Vás opravdu baví ze sebe dělat kolaboranta nebo hlupáka ? Melete tu neustále jako kolovrátek jeden nesmysl. Několik lidí vám podalo jasné důkazy, jsou i videa ze sjezdů landsmanšaftu, naší vlastizrádci plivou na pana presidenta Beneše přesně podle jeho předpovědi, ale vy pořád dokola opakujete jeden svůj totálně mimózni narativ.
Je to na pořadu dne.
Kdyby o nic nešlo, pořádali by sjezdy i nadále v Regensburgu a nejezdili by do Prahy.
Nepřitvrzovalo by se salámovou metodou.
Ne, Němci se bez nás neobejdou.
Jsme pro ně levná kvalifikovaná montovna.
Německé firmy – a že jich tu je – odvádějí veškerý svůj zisk do Německa.
Nevědí co s muslimskou migrací – chtějí před ní utéct k nám.
Jsme pro ně tranzitní zemí – podívejte se na mapu – jsme zanořeni v Německu.
Dodáváme jim elektřinu z jaderných elektráren – zatímco ty svoje si debilové zbourali a nahradili větrníky.
Z našich poplatků za elektřinu ve formě emisních „povolenek“ žijí německé důchodové fondy, které si je vyspekulovaly na burze.
Jako bych odněkud zaslechl:
,,Budete otroky ve vlastní zemi ! “
Už si ani nevzpomínám, kdo to řekl.
(ale google ano)
A přitom ten pán nevypadal jako žádný inteligent.
A proto ho zavřeli. Za pravdu.
A máte nějaký nápad, jak jinak, bez protestu, dát našim politikům najevo, že s tím, dělají, nesouhlasíme? Nebo radíte počkat do řádných voleb, až bude tahle věc úplně vyspělá a překrývá dvaceti aktuálním skandály?
1. Ukládat si všechny věci (občas ze sociálních sítí zmizí, že) na daná témata – co který politik kdy k čemu řekl – a pak to zpětně vypouštět v době, kdy se jim to nebude hodit.
2. Psát politikům emaily – často vůbec netuší, že se vůbec něco řeší, jsou ve svých bublinách zaneprázdněni nesmysly.
3. Diskutovat se svým okolím, aby se rozšiřovalo povědomí o jednotlivých tématech.
hromadně psát vydírací emaily, jako já, že pokud něco s tím nebudou dělat, tak že k volbám nejdete už
když nás to napíše statisíce…
babisa@psp.cz
okamurat@psp.cz
Off topic
Dobrý článek k trhu s ropou – ukazuje na zřejmou manipulaci futures, které dělají headlines, směrem dolů, pro uklidnění veřejnosti a omezení neagitivniho vnímání oranžového Antikrista veřejností
https://indi.ca/widening-delta-persian-gulf/
3x něco k volbám v Madarsku, celkem zajímavé a smysluplné..
Závěr – počkat půl roku, než to bude možné definitivně posoudit.
„Nic se nejí tak horké, jak se to uvaří“
https://oracle911blog.wordpress.com/2026/04/14/slaboduchy-raduju-a-pesimisti-nariekaju/
https://www.youtube.com/watch?v=_v_lx72okqo
https://www.youtube.com/watch?v=h1Lyb-viZ1s
Můj pes pravil, že odsun Němců byla chyba. Byl to jejich útěk před zodpovědností.
Naprostá většina z nich se dopustila činů trestných podle zákonů Republiky. Kdyby v ČR zůstali, byli by po právu odsouzeni k mnohaletým nuceným pracem, které by Republika po válce potřebovala.
A protože i jejich přičiněním došlo k významné početní redukci české inteligence a vzhledem k velmi vysokému počtu takových podezřelých, čekali by na spravedlivý soud jistě několik let. Vzhledem k jejich nebezpečnosti, museli by na soud čekat ve „vyčkávacích táborech“, které by musely být urychleně zřízeny (nejlépe přejmenováním zařízení obdobných). Tito čekatelé na spravedlnost by ovšem samozřejmě museli přispívat na povoz těchto zařízení. Ve zdůvodněných případech by se jim část pobytu mohla posléze odečíst od spravedlivého trestu ..
Váš pes má odpovídající IQ než Vy, tak neví, že o odsunu rozhodly velmoci a že to bylo správné.
Zavřít, soudit, potrestat tolik tisíc lidí je naivismus.
To není naivismus, to je skrytá diverze.
Bylo jich 3,5 milionu, tak jaké tisíce?
Motýlí křídla :
Možná mají diskutující na mysli počet trestných činů proti republice. Těch bylo koncem třicátých let desítky tisíc. ( Občané Československa absolvovali vojenský výcvik v zahraničí.)
Podrobněji viz František Moravec: Špión, jemuž nevěřili, v antikvariátech od 19 Kč. Takový objem protistátní kriminality tehdejší spravedlnost nemohla zvládnout – alternativu naznačuje Canoso. A uvnitř takovéto situace se konaly volby…
Topolánkem neblaze zviditelněné heslo Es komt der Tag pochází z let 38 39 právě od sudeťáků , kdy se prohlašuji za nacisty a vyhlašují revoltu proti ČSR. Za podlé činy té revolty dostávali od Hitlera medaili a těchto medailí bylo rozdáno neuvěřitelných milion kusů. Na to, že jich v ČR bylo 3,5 mio včetně žen dětí a starci.
Nejlepší medaile od Vůdce dostali ve formě povolávacích rozkazů do armády a pak alou na východní frontu.
Vždyť to chtěli. Tak to dostali. Bojovat za Říši. A chtěli zpátky do Říše, tak se jim to taky po válce splnilo. Heim ins Reich, to je také heslo sudeťáků.
Jestli to oni nemysleli tak, že půjdou do Říše i s naší republikou.
Původně to tak mysleli, ale pak dostali po hubě od našich skutečných kamarádů, tak se na pár roků zase stáhli a byli vděční za trochu boršče. Teď jim otrnulo. Bude tedy nutné jim opět dát po hubě, nejlépe tak, aby si to pamatovali lépe a radostněji vice let.
Pes to ví, ale říká, že to stejně byla škoda. Nějaký ten milion otroků na pár let by se po válce hodil ..
Z toho tak sto tísíc ozbrojených partisánů, jako by nestačili werwolfové, banderovci a ostatní svoloč, co tu řádila i přes odsun. Doporučuji třeba Zánik samoty Berhof, ale jsou i silnější díla.
skor ci neskor by sa stali obcanmi s volebnym pravom….ak nie oni, tak ich deti.CR prave vdaka odsunu nemala nikdy problemy s mensinami
Petr Hampl dnes k volbám v Maďarsku mimo jiné uvedl, že ve 20 jednomandátových jednokolových obvodech (vítěz bere poslance) měl Orbán a jeho koaliční partner každý svého kandidáta a v součtu měli více.
Kdyby se v polovině těchto obvodů dohodli na společném kandidátovi, neměl by Maďar ústavní většinu. A bez ní se v Maďarsku vládne špatně. Byla by to v podstatě plichta.
Takže chybná taktika (jako zde když propadl milion hlasů)
Někdo si stále myslí, že probíhá nějaká soutěž mnoha stran. A on je to ve skutečnosti boj dvou stran o moc.
Jsem zvědav, zda se tato zkušenost projeví v senátních volbách. Zda budou společní kandidáti vládní koalice. Týká se to STAČILO.
Film Vyšší princip z roku 1960 by se měl promítat ve školách.
Režisér Jiří Krejčík (nar. 1918) si v roce 1960, tedy 15 let po válce ještě velice dobře pamatoval co se za války dělo.
Stojí za to ho shlédnout.
https://www.csfd.cz/film/5342-vyssi-princip/prehled/
https://1url.cz/@vyssiprincip
Vlakon:
Ano , dějiny bychom si měly pravdivě připomínat a nezapomínat na zločiny nacistů, stejně tak komunistů, prostě měřit všem stejně. Měli bychom si taky uvědomit, že zločiny proti lidskosti nejdou napravit dalšími zločiny a bezprávím.
Je třeba si jasně říci, že okupace českého pohraničí Němci a vyhnání Čechů byl zločin, stejně tak vyhnání Němců z domovů byl zločin, stejně jako okupace vojsky Varšavské smlouvy byl zločin. A bez pochopení všech souvislostí bych byl se ve vykládání práva velmi opatrný. To co se stalo , stalo se velmi dávno, pamětníci už většinou nežijí, tak bychom to měli všechno uzavřít a nic neotvírat, protože to už nikam nevede. Je to prostě historie.
https://www.youtube.com/watch?v=4a_n0MSH5W8
I ty vraždy komunistů jsou historie a tak bychom k tomu měli přistupovat a nedělat znovu stejné chyby.
Ale těm vaším zločinům , které pochopitelně nespadly z nebe, předcházel jeden prvotní a největší, nástup fašismu v Německu. Bez toho by nebyla okupace českého pohraničí Němci a vyhnání Čechů , stejně tak vyhnání Němců z domovů , stejně jako okupace vojsky Varšavské smlouvy. A sjezd SdP v Brně považuji za opětovnou manifestaci potomků fašistů. Tím je to nebezpečné.
Nacismu. Fašismus byl v Itálii.
Termín fašismus (italsky fascismo) se používá v řadě různých významů od nejužšího, zahrnujícího pouze italské přívržence Mussoliniho, až po nejširší, označující všechny pravicové autoritativní režimy,
Zkuste si pocestovat do minulosti a zeptat se někoho v roce 1945, jestli je rozdíl mezi nacistou, fašistou a němcem ?
Řekl by Vám, že rozdíl není žádný, že je potřeba ho zabít protože mu vystřílel celou rodinu.
Myslel by, že jste spadli ze stromu na hlavu – nebo z budoucnosti.
okupace vojsky Varšavské smlouvy byl zločin
možná jo, ale už je odpracovanej. takže ve výčtu má nulovou váhu.
Re: im0
ÁÁÁle hovno!!!
Žádná okupace nebyla. Ivan potřeboval dostat rakety blíž těm UŠÁ-ckým, už jsme to tady semleli milionkát.
A idioti v Práglu mu celou tu maškarádu sežrali i s navijákem.
A propos – žádná armáda na světě nikdy a za žádných okolností nenakvartýruje NA TAJŇÁKA půl mega lidu v hraničním pásmu!!!!!!!!!
Aby mohli jakože vtrhnout do Československa, musely probíhat přípravy na přesun takového kvanta lidí minimálně tři měsíce, spíš ale půl roku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Všichni zainteresovaní v Československu o tom MUSELI vědět!!! Že obyč lidem nikdo nic neřekl, to je úplně jiná záležitost.
Jo, přesně!
já ten citát příště dám do uvozovek 😉
Naprosto s vámi nesouhlasím!
Německé/fašistické řádění v naší zemi za II. světové je nezapomenutelné a neodpustitelné.
Smíření by mohlo nastat až po zaplacení reparací Německem naší republice. Jestliže totiž Němci dokázali po prohrané válce vyplatit majetkovou újmu odsunutým sudeťákům a poté postupně i reparace západním zemím, po 89tém roce mělo Německo přistoupit i na zaplacení reparací východním, jimi ve válce okupovaným a poškozeným, zemím.
Ani kecy Havla po 89tém nezneplatnily platnost našich reparačních nároků. To právo trvá.
Jen jsme za posledních 35let neměli dostatečně silné vedení, které by byl schopné reparace požadovat a tak si z nás postupně udělalo Německo vazaly /za přispění našich lidí a všech minulých vedení země/, vazaly, které Němci tunelují dokonale různými způsoby .
I ten sraz sudeťáků v Brně je další krok k možnosti cucání majetků z ČR. Měl být zakázán, mohou si ho sudeťáci udělat doma. Je to provokace a zkouška, co si mohou u nás dovolit, doplatíme na to.
Jiná věc je mezinárodní právo, to už neexistuje, je pošlapáno – zbylo jen právo silnějšího a to je hnus. Pamatuji poválečná léta, ale tolik prolhaného zla jako teď, si nepamatuji. Budoucnost ČR vidím dost černě…. ale je to jen můj názor
Re: Milan44
Vyhnání Dojčáků žádným zločinem nebylo, páč 87 % z nich dalo ve volbách svůj volební hlas Henleinovi, který chtěl dom do Říše a měl to ve svém pvolebním programu.
Konec diskuze o německých říšských hovnech.
To Milan44:
„bychom to měli všechno uzavřít a nic neotvírat“ – to máte pravdu.
My ale nejsme ti co to otevírají.
„zločiny proti lidskosti nejdou napravit dalšími zločiny“ – co tím máte na mysli ? Jakože statisíce a miliony mrtvých nelze napravit odsunem těch, co to způsobili, aby se to již v budoucnu neopakovalo ?
Odsun nebyl zločin, odsun byl humanitární akce. Zůstali naživu.
Zločin by z naší strany byl, kdybychom je místo odsunu všechny pozabíjeli – tak jak to dělali oni nám.
To jsme ale my neudělali – i když atmosféra pro to tady byla, lidi je hodně nenáviděli za to co nám způsobili.
14 letá Jindřiška Nováková jen odvezla kolo na kterém odjel Kubiš – a byla zastřelena i s celou svou rodinou.
https://www.lidovky.cz/relax/lide/operace-anthropoid-mala-jindriska-sla-pro-zakrvacene-kolo-zastrelili-ji-v-mauthausenu.A170519_102050_lide_sij