27 srpna, 2025

Jak poznáte, že se blíží volby?

Inu, z Národního muzea sundali ukrajinskou vlajku (teď jde o Česko, že?) a místo ní tam dali fotku NeanDr. Jana Jakoba. Měli bychom to napadnout, protože státní instituce se tím zapojuje do volební kampaně… ne toho Jana Jakoba, ten je v pořádku, ale tu ukrajinskou vlajku. Čtyři roky ukazovala priority Fialovy vlády, několik lidí kvůli ní dostalo podmínku, když policie začala (ano, policie začala) bitku na schodech před muzeem a teď najednou ji zbaběle schovají?

Neříkal nedávní ministr kultury Baxa, že ukrajinská vlajka tam zůstane? Sakra, Muzeum! Nebuďte srabi a ukažte, pro koho tlučou vaše žlutomodrá srdíčka. Jak začíná jít o koryta, hodnoty nějak blednou a pro jistotu se schovají někam do šuplíku. Už jsem si zvykl, že Fiala zradil své voliče a porušil všechny předvolební sliby, ale nečekal jsem, že zradí i Zelenského a Evropskou unii. To se tak všichni prsili věčnými hodnotami (za které si Pazderková vzala šest set tisíc) a teď se k nim najednou neznají.

Copak se stalo, Péťo? v průzkumech vyšlo, že podporou Ukrajiny za každou cenu (především za cenu toho, že Ukrajina zničila Nordstrýmy a útočí na ropovod Družba) se volby nevyhrávají?

Stejně tak se vláda nějak nehlásí ke svému zpřísnění trhu s emisními povolenkami… nějaký perfidní Lidovec si to ještě nedávno pochvaloval… Hladík, myslím… ačkoliv ne, Jurečka se jmenoval. Hladík, to je ten, který se otepluje dvakrát rychleji než zbytek KDU-ČSL, ačkoliv jsem včera musel ukončit koupací sezónu ve svém zahradním bazénu, protože ani s kolektorem se to už nedalo vyhřát. Když v srpnu ráno škrábete sklo na autě, tak víte, že přišel nejteplejší rok v historii měření… Můj cukrový javor už z půlky zbarvil listí do červena – myslí si, že roste v Kanadě.

A taková to měla být příležitost, ty grýndýly a povolenky…

Asi za to může Stačilo! Ostatně, neustále před ním vláda varuje. Prý vám ti komunisti znárodní grunty, seberou vám majetky a okradou vás o vaši svobodu. Sice to nemají ani v programu, ani ve své ideové deklaraci, ale bacha na ně… mají sice podle průzkumů jen sedm procent, ale jakmile překročí práh do Sněmovny, bude z toho rázem sedmdesát procent a těch patnáct poslanců vám tu demogracyji úplně rozloží. Zbylých 185 poslanců s tím nic nenadělá, ani vláda s tím nic nenadělá, ani ústava s tím nic nenadělá.

Před znárodňováním od Stačilo! vás varují ti, kteří zařídili, že rekordní množství českých zemědělců bylo nuceno prodat půdu velkým hráčům, protože prostě nebyli schopni své hospodářství udržet. Varují vás ti, kteří vám majetek seberou pomocí energetických štítků, drahých energií a daní z nemovitosti. Tak se to totiž v tom skvělém evropsky hodnotném západním kapitalismu dělá. Barák není pro každého, víme? Před cestou do východní nesvobody vás varují ti, kteří chtějí zrušit v EU právo veta, chtějí zrušit českou korunu a předat co nejvíc pravomocí do Brusele…

A hlavně by chtěli evropskou armádu… To aby se šajse čechen nemohli bránit, až jim sem budou lifrovat islámský fundamentalismus po desítkách tisíc. Ta imigrace se totiž v Německu či Británii ohromně osvědčila a kdo to štěstí nevidí a upozorňuje na to, ten musí být obžalován za plakát s chirurgy z dovozu.

Žijeme ve světě převrácených hodnot. Za právo na majetek, svobodu slova a suverenitu bojuje hnutí, kterému lepšolidé nadávají do komunistického… Ale že se elektřina prodává přes německou burzu, to samozřejmě nikomu nevadí. Postavit za naše peníze elektrárny a pak z nich mít nejdražší elektriku na světě, to je přímo ukázková evropská hodnota. Tu nejhorší dystopii sociálního inženýrství zavádějí strany, které se označují za liberální… Nejvlivnější českou poslankyní v EU je ta největší blbka, ministr vnitra dává doma dětem na hraní mafiánské propriety a kupí se kolem něj dozimetrické mrtvoly, ministr spravedlnosti pere špinavé bitcoiny, jeho nástupkyně zase podvádí s tituly a ministr zdravotnictví nedokáže zařídit základní péči, či základní léky. Ale nebojte, podle všech údajů z Eurostatu se máte mnohem líp než v Ugandě.

Ale Janu Jakobovi závidím. Každý, kdo projíždí hlavním městem, uvidí jeho obličej na fasádě Národního muzea. Jestli se někdo dostane do sněmovny za TOP 0,9%, bude to on.

Za osmatřicet dnů vám přeji šťastnou ruku…

____________________________________________________________________________________

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“

Kdo potřebuje jednoduché placení, nově nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600

A protože prezident vyhlásil volby a je třeba vyhovět byrokratické buzeraci, tož doplňuji: Zadavatel, zpracovatel – Daniel Sterzik.

230 thoughts on “Jak poznáte, že se blíží volby?

  1. Pracovní agentury a novodobí otroci

    Patnáctiletý chlapec na Klatovsku zřejmě strčil ruku do stroje, devastujícím zraněním podlehl

    ‼️
    Podle zjištění Novinek se jednalo o teprve patnáctiletého ukrajinského chlapce, který zde byl na brigádě přes agenturu. Při práci zřejmě strčil ruku do stroje, což mělo fatální následky.
    https://www.novinky.cz/clanek/krimi-patnactilety-chlapec-na-klatovsku-zrejme-strcil-ruku-do-stroje-devastujicim-zranenim-podlehl-40535924#dop_ab_variant=0&dop_id=40535924&dop_req_id=tf259Z0bnkq-202508271210&dop_source_zone_name=novinky.web.nexttoart

    1. Bylo to hrozné neštěstí.

      V patnácti bylo vždy možné jít na první brigádu ale k nebezpečným strojům až od 18, jak to je teď nevím.

    2. Docela bych sledoval vyšetřování tohoto hrozného hrozného neštěstí.

      Za pracovní úrazy je trestně právně odpovědný jednatel společnosti. Pokud to nebylo smluvně určeno jinak, tak jednatel agentury.
      Inspektorát bezpečnosti práce bude vyšetřovat a bude klást véélmi nepříjemné otázky s dovětkem DOLOŽTE.
      – Školení bezpečnosti práce,
      – způsobilost mladistvého vykonávat obsluhu stroje,
      – byl stroj v pořádku, měl všechny předepsané bezpečnostní prvky,
      – kdo nad nezletilým měl dohled?

      Vidláku, STAČILO! se profiluje jako konzervativní levicová strana, pohlídat si TOHLE by měla být vaše parketa. Spíš než řízení zeměkoule. Pracovní agentury jsou hrozná svoloč, novodobí otrokáři, zvlášť ty používající Ukrajince. Čisté učebnicové vykořisťování. to by byla dobrá práce pro Maláčovou. Pohlídejte si tenhle případ, kromě jiného by z toho mohly být body do voleb.

      1. Pane Admirál
        Pracovní agentury si zřizují majitelé firem.
        Je to daňová optimalizace a zajímavý vedlejší příjem.
        Agentura účtuje firmě 300 Kč na hodinu práce, brigadmikovi dají 120 Kč.

      2. Re: Admirál

        Jen pro ilustraci.
        Na dnes již bývalého zaměstnavatele jsem podal stížnost na IBP z důvodu porušování snad všech předpisů, které existují s výslovnou žádostí o sdělení výsledků proběhlého šetření, tedy se zasláním protokolů, která kolik porušení těch kterých nařízení se podařilo zaměstnvateli prokázat.

        Za tím účelem jsem musel povolit sdělit mou totožnost bývalému zaměstnavateli, co by autora stížnosti.

        Stížnost jsem podal dne 09. 09. 2024.
        Prověřování postupu zaměstnavatele není dodnes, tj. do 27. 08. 2025 ukončeno, flastry nejsou rozdány.
        Bývalý zaměstnavatel seznámil všechny své potenciální konkurenty, co jsem to za svini, když jsem si dovolil stěžovat.

        Takže asi tolik s vyšetřováním a bezpečností práce.

        A mí příbuzní se ohromně diví, že si dovoluji tento stát nazývati Čechistánem…

        1. Levicová strana, která chce být opravdu levicová, musí tlačit minimálně na dodržování zákonů přijatých na ochranu zaměstnanců.

          Tečka.

    1. s tímhle materiálem se fakt nedá nijak pracovat :
      „to se to dneska gerontům žije ve vlastním domě, když za něj tenkrát dali bramboru a dvě pastelky“
      taková třeskutá vtipnost, to je tak na to polít to travexem a začít někde jinde úplně znova.
      1) jestli barák stál bramboru a dvě pastelky, tak to ten zlej, zlej, totálně nelidskej komunismus možná byl malinko jinej, než dneska říkáme? se svejma 40k hypotékama měsíčně?
      2) a ano, za částku svýho dnešního platu by si tenkrát mohli kupovat 2 baráky ročně. jenže já měl tenkrát nástupní plat 1250 hrubýho. takže jsem žil jenom z půlky brambory, protože ta druhá půlka šla na zaplacení ubytovny, a o pastelkách se mi ani nezdálo.

  2. Vidlakuv tyden

    ….
    Ano, Sovětský svaz nám připravoval zhruba stejný osud, jaký jsme my (Západ) nachystali Ukrajině. Měli jsme být sovětské beranidlo proti západní imperalistické rozpínavosti, podobně jako je dnes Ukrajina naším beranidlem proti ruské imperialistické rozpínavosti. Rozdíl je jen v těch hodnotách. Ty sovětské se naštěstí nenaplnily a my byli tohoto trpkého osudu ušetřeni. Evropské hodnoty se bohužel naplnily a statisíce ukrajinských mužů už pro ně vykrvácelo.

    Nějak jsme se z té okupace moc nepoučili… Ti, kteří teď nosí věnce k památníkům obětem této okupace, se bez problémů ztotožnili s tím, aby naši vlastní vojáci okupovali Irák či Afghánistán a podíleli se tam na nesouměřitelně větším neštěstí, než bylo to naše. Za dvacetiletou okupaci Afghánistánu tam opravdu nevzniklo kábulské metro či atomová elektrárna.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Budou-nadavky-Vidlak-po-tydnu-jeste-vyostril-tema-srpen-1968-778958

    1. Ano, to je ono, ruská imperialistická rozpínavost. – Díky, díky vám, chlapíku statečný! Potřeboval jsem se dnes zasmát, a vám se to podařilo!

    2. Re: Tjj

      Sovětský svaz nám nepřipravoval vůbec nic, protože při jakémkoli „beranidlovém incidentu“ by stály v jednom šiku státy VS proti státům NATO.
      Naopak SSSR onen beranidlový „jarně pražský efekt“ z opačného gardu eliminoval.
      Neboli přisunutím půl mega vojclů k čáře, zvané státní hranice, jasně sdělil světu, co ho v případě spuštění beranidla čeká.

      1. Zrovna jsem dumal nad tím, jak reagovat na Vidlákův blud o sovětském beranidle a víceméně jste to napsal za mě. Ale Vidlákovi ten výrok přičítám k mínusúm.

        1. A co se týče té jaderné anihilace. Prostě smůla středoevropského prostoru, nic osobního. Důležité pro nás bylo to, že SSSR nebyl agresivní stát. Takže z jeho strany nám nic nehrozilo.

        2. Re: pavel

          Dejme tomu, že Vidlák nemá v tomto punktu načteno tolik, co já. A samozřejmě i vy.
          Anebo je o něco menší dezolát, než my dva.
          A my jsme stejnak stařííí a blbííí.

          Čímž vůbec nechci tvrdit, že Vidlák je méně vzdělán. Strčí mne do kapsy v jiných oblastech vědění a navíc bez jakékoli námahy.

          1. Tohle byla prostě satira a srovnání s těmi hystoryky, kteří vybádali tu naší anihilaci. Dal jsem to do konfrontace s osudem, který jsme připravili Ukrajině.

  3. Ohledně požadavku STAČILO ! aby na kandidátce nebyli lidé 60 + :
    Paní Cimprichová I. místopředsedkyně hnutí Švýcarská demokracie mi obratem poslala sken dokumentu s hlavičkou KSČM, kde jí Kateřina Konečná píše, že souhlasí s umístěním jednoho kandidáta Švýcarské demokracie v každém kraji s podmínkou, že nebude starší 60 let.
    Takže pokud listina není falzum, tak paní Cimprichová nelhala a je to skutečně požadavek STAČILO.
    Nepřeje si ale, abych listinu zveřejňoval, protože by to asi brala jako podraz na Konečnou, je to listina pro vedení Švýcarské demokracie a ne pro veřejnost.
    Pokud bude Vidlák chtít, může se k tomu vyjádřit, proč nechtěli, aby ze Švýcarské demokracie kandidovali lidi starší 60 let. Zavání to věkovou diskriminací.

    1. Někde mají požadavek na určité procento žen na kandidátce, někde zas na určitý věk. Berte nebo nechte být.

    2. Tohle už vypadá skoro jako řízená operace BIS…
      Pokud je ten papír pravý: Co třeba pochopit, vy sebestředný hnidopichu, že Stačilo! už mělo na kandidátkách seniorů více a potřebovalo je vyvážit mladšími?
      Protože ti lidé 60+ na kandidátkách Stačilo! prokazatelně jsou, a není jich málo. Jak moc složité je srovnat si to v hlavě? Řekl bych, že volného prostoru v ní máte dost.
      Přestaňte, prosím, prudit. A pozdravujte ode mně Koudelku i Vrábela.

        1. Ano jsem to já, dezolát, který každý pátek svítí proti válce, už nepřetržitě 33 měsíců.
          A teď se dovolil vznést dotaz, který se asi jaksi nehodí…

        2. Řezníčka a jeho parťáky nechme na pokoji!
          Osobně si jich velmi vážím pro jejich vytrvalost – i přestože si myslím (a ten názor jsem zde několikrát prezentoval), že vůbec ničeho zaznamenatelného nedosáhnou.
          Možná, že ani nejde o to, něčeho dosáhnout.
          Pospolitost a pocit sounáležitosti s větším celkem, či s lidmi stejně smýšlejícími – to je podle mého názoru to, oč tu jde především.
          Je to cosi jemného, lehkého a vzácného, co se odsud potichu vytratilo a tahle parta to znovu našla!
          Vytratilo se to, protože to zaniklo během toho randálu, který tu dělali a dosud dělají bezohlední vydřiduši a kapitalisti „podnikatelé“.
          Každý dělá to, co umí a používá prostředky, které má k dispozici.
          Řezníčkovu partu bychom měli podpořit, ne do nich vrtat.

      1. Víte, člověk se stane „užitečným idiotem“ (nechci urazit pána, jen nevím, co by bylo stejně přiléhavé) cizích zájmů v kampani raz dva.

        Stačí si nevšimnout a nevšímat, že dopis zcela určitě neposlal Vidlák za předsednictvo STAČILO!
        A i když níže Vidlák píše, že šedesátiletí na jejich kandidátce kandidují, nestačí to.

        Pokud by jen Konečná (na hlavičkovém papíře jiné strany) s něčím nesouhlasila, měl ten dotaz být na ni a ne to rozpatlávat u Vidláka.

        Pokud by to byla BIS, to by ještě bylo logické, ale obávám se, že ten pán to fakt myslí upřímně a pomáhá spolu s tou místopředsedkyní „cizí“ demokracie proti STAČILO! a snad ani netuší jak.

        I když.., Švýcarská demokratka možná doufá v přetažení nějakých voličů…

            1. Co je sloziteho na tom, ze se ptate Vidlaka a Stacilo na vec ktera se tyka Konecne a KSCM?

              Az pujdete do Bauhausu, taky budete trvat na tom, aby vam prodavac z oddeleni barev zodpovedel vas dotaz tykajici se zakoupene LED zarovky?

            2. Tak jsem se podívala na kandidátku té Švýcarske demokracie do EU parlamentu 2024.
              Z 15ti osob je tam 5 nad 60.
              Zbytek do 60ti. Také 30,39,42 atd. Tak se mi zdá, že paní Cimprichove (2.misto,66 let) šlo hlavně o vlastní osobu. Jestli tam mají tak mladé lidi proč potom byl takový problém
              navrhnout někoho z nich, když notabene jiná podmínka nebyla?

            3. Za svícení si Vás neskutečně vážím, ale to neznamená, že neupozorním na nepřípadnost dotazování u nepříslušného.

              Nechtěla jsem Vás rozčílit, ale moudrému napověz….komu tím prospějete!

              Vnímám, že neúmyslně asi nechápete, že tu Vaši internetovou zkratku STAČILO=Konečná… někdo snadno a s radostí použije proti STAČILO!
              A víc se v tom patlat fakt nechci.

              Prosím ale fakt prosím, zamyslete se tiše pokud možno, komu a jak by záměna STAČILO a jen KSČM a údajná diskriminace starších občanů hodila…

              1. Stačilo a KSČM není záměna, jen podmnožina. Např. ve středočeském kraji je kandidátů z ksčm téměř 50%.

                1. Aleši, nechte to být, také nechcete sdělenému rozumět a u Vás se trošku obávám, že záměrně…, ale nerada bych Vám křivdila.

    3. Re: ŘzB

      To není diskriminace, to je holý fakt, že výkon a zdravotní stav šedesátníka už stojí za hovno.
      Proč si to dovoluji napsat?
      Protože už jsem v této kategorii i já.

      Neboli:
      1. nervy v hajzlu naprosto ze všeho,
      2. úbytek aktivní svalové hmoty,
      3. výpadky paměti a soustředění,
      4. nulový efekt při snaze naučit se a pochopit COKOLI nového.

      Který šedesátník tvrdí, že tyto příznaky nemá, tak:
      A/ buď lže, anebo
      B/ jimi trpí už od pětačtyřiceti let svého věku.

      1. ad 1) budu nesouhlasit – někdo je nervní, někdo má vše na háku – ale důvod je stejný, vidíme důsledky navrhované akce/toho, co se od nás žádá
        ad 2) souhlas, je to děs
        ad 3) souhlas
        ad 4) souhlas a přidám neochotu učit se nové věci

        1. Re: K´62

          Takže z důvodu, že jste vůči mé personě velmi přátelsky založený hlodavec, opravuji bod č. 1.
          Namísto „nervy v hajzlu naprosto ze všeho“, užijeme opisné:

          totální pesimista v odhadu všeho, co bude následovat po uplynutí první minuty od času Tau.
          Do složené závorky pod tímto textem navrhuji dopsat:
          následně je smýkán a vláčen za to, že skutečnost proběhla ještě hůř, než dotyčný predikoval.

          Souhlas?

      2. Vy mě znáte lépe než můj doktor.
        Proto jsem šel do důchodu o tři roky dříve.
        Proto jim už na kandidátce do obecních voleb prdím.
        Fakt nestíhám nové věci v digitálním světě.
        Ale ještě umím číst a přemýšlet bez AI.

        1. Re: Agoš

          Skutečnost, že umíte číst a přemýšlet, resp. kombinovat nabyté poznatky, je pro vás nepřekonatelným hendikepem.
          Česky řečeno:
          FUJ JE TO!

          Proto už nejste Agarin, alebrž potulný Agoš bez přístřeší v kraji rodném.

    4. Takže abychom si to s tím věkem ujasnili… Jednání o kandidátkách se fakt nedělají po whatsappu. Zprávami se maximálně posílají zdvořilosti nebo upozornění. O kandidátkách se vyjednává osobně a výsledek jednání se sepisuje v memorandu – to znamená v zápisu k zapamatování.
      Ano, všem našim partnerům jsme řekli, že chceme čtyřicátníky nebo padesátníky, protože politika není žádná sranda a poslanecký mandát není odchod do důchodu. První pětky navíc budou zažívat šikanu od médií a budou lítat jako hadr na holi, protože co nám chybí na penězích, to se musí dohnat osobním nasazením, které jim nikdo nezaplatí. Kandidovat za Stačilo! je dřina, práce, dřina a žádný volný čas.
      Co Vám, Řezníčku, Cimprichová na svých skenech neukázala, je kontext celého sdělení.
      Na kandidátkách máme i starší šedesáti let. Například Zaorálka. Ale vždycky to předpokládalo, že budou schopni nasazení.

    1. Nevidím v tom problém.
      Ano, veškerou sóju nechť vyvezou emeričtí farmáři na Ukrajinu.
      Náš Ukrajinský premiér Nutellín to rád zaplatí. Vezme půjčku a je to.
      Koalice ochotných to ocení.

    1. Anebo ji začne odebírat EU. V mainstreemu se začnou objevovat články o vysoké nutriční hodnotě pokrmů ze soji. A objeví se výsledky „výzkumů“ , které potvrdí přínos pro zdravotní stav konzumentů. Snižuje tlak, cholesterol, krevní cukr. Zvyšuje vitalitu i potenci. Důchodce Václav V. z Vysočiny si pochvaluje, že od té doby, co do svého jídelníčku pravidelně zařadil pokrmy z americké soji omládl o dvacet let, a opět nastoupil do práce v kamenolomu. A pravidelně se účastní běhu na Sněžku.
      Soju denně ! Konzumací soji chráníš planetu a zvířátka ! 😀

      1. Když se k tomu přidá nějaká ta „renomovaná studie vědců z univerzity v Michiganu“, bude to 200% sukces.
        Větci zjistili, větci tvrdí, na základě výzkumů větců z…., je vědecky potvrzeno, vědecké důkazy tvrdí… . Furt stejná marketingová blbost a furt to tak dobře funguje.

      2. Re: Jura dvě

        Ano, ano!

        Důchodový soudruh v kamenolomu dálkově zvedá a spouští závoru a při běhu na Sněžku podává účastníkům občerstvení v přístřešku na desátém kilometru.

      3. Jirka II.
        To nebude tak jednoduché – dovoz produktů z GMO do EU je zatím omezen na tři odrůdy kukuřice a jednu bavlníku.
        Nicméně dovoz na Ukrajinu omezen není a následný převoz do EU by měl být jednoduchý…

    2. Anebo ji spíš prodat třeba Indii, kde z ní šmahem v počítačích a přelepením štítků udělají sóju indickou, a Indie ji se svou přirážkou teprve prodá Číně. To nemůže nevyjít.

      1. Rusko a Čína zasadily americké ekonomice nečekanou ránu a dramaticky změnily strukturu světového trhu se sójou. Informuje o tom čínské vydání časopisu Baijiahao. Peking prudce snížil poptávku po sójových bobech, zatímco Moskva zvýšila dodávky.

        „Ve Spojených státech se brzy blíží sezóna sklizně sóji, ale nyní z ní nemá radost vůbec nikdo, protože loňská neprodaná úroda stále leží ve skladech. Sankce měly opačný účinek, realita dala Trumpovi facku.“

        Translated with DeepL.com (free version)

    3. Veď oni aj chceli ale cez Argentinu. Ale Čin si nechala urobiť rozbor a zistil že ide o americkú a všetok obchod zrušila. BR takú chybu nerobí …..echtovne keď dostala od Trump 50% cla, tak Čína neuveriteľne preskočila vlastnú byrokraciu a za 5 dni sa objavili povolenia na brazílsku kávu, ktorá mala ostať doma nepredajna. Takže Amici budú mať drahú kávu , my ktovie, lacnú získa Čína a ešte podporí partnera v bricse

    1. Bych ještě nejásal. Bo SPD je příliš velká na to aby ji zrušili. Nicméně na menší Stačilo! Si pořád ještě mohou troufnout.

      1. Přesně tak, navíc je zvláštní, že rozhodli jen o jedné straně, přestože podnět byl podán na obě hnutí současně.

        1. To zvláštní není, každá jedna žaloba je samostatný soudní případ, jde o jiné žalované.

          Ale také bych neříkala HOP předčasně.
          V Pardubickém kraji to bylo celkem u kandidátky SPD jisté.
          Má také dle Usnesení KS na kandidátce SPD jen 19 kandidátů z toho 18 členů SPD, jeden bez politické příslušnosti.- Na kandidátní listině SPD tam ani nebyl ŽÁDNÝ kandidát, který by byl členem jiné politické strany nebo politického hnutí.

          Ale také v tom Usnesení je:
          „Ostatně postrádá smysl se zevrubně věnovat účasti členů jedné politické strany na kandidátních listinách jiné politické strany, když taková situace v nyní projednávané věci nenastala“….

          https://infodeska.justice.cz/soubor.aspx?souborid=9255751

          A tedy bych radši vyčkala na všechna Usnesení 14 soudů o každé žalované kandidátce, protože se může stát, že na to „zevrubné věnování“ někde dojde…..

            1. Stále jde ale o SPD.
              Soud v Ústí už argumentuje při zamítnutí Voltí žaloby přiléhavěji i pro STAČILO!
              https://infodeska.justice.cz/soubor.aspx?souborid=9256495

              Tak uvidíme, zda to tak bude a zda to voltí žalobníčci nepoženou na Ústavní soud ještě nyní…., či počkají až po volbách, nejvíc nabïto by měli, pokud by SPOLU nedosáhla 11 %, tam si dovedu představit ty věty úplně plasticky…

              1. Přitom je to úplně prosté: KOALICE Spolu má u svých kandidátů titulky např. „politická příslušnost ODS, navrhuje ODS“,
                takže jednotlivé strany navrhují. Proto je to KOALICE.

                V kolonce „politická příslušnost“ může být i nestraník.

                Stačilo má v kandidátkách u každého kandidáta „navrhuje Stačilo“, v kolonce „politická příslušnost“ jsou nestraníci, komunisti, atd.
                Ale navrhuje vždy jen Stačilo, takže to není koalice.

    2. Teď ještě aby se stejně vyjádřily i ostatní krajské soudy a bude klid na práci.
      Žalob je 28, a to nepočítám ty Šlachtovy.

    1. Ono by bylo docela dobré, kdyby si lidé uvědomili, co vlastně ty průzkumy měří a jaká je posloupnost od voliče k poslanci. Vypadá to nějak takto:

      1. volič se může rozhodnout, zda k volbám vůbec půjde
      2. volič se rozhodne, pokud k volbám došel, komu ten svůj hlas dá
      3. odevzdané hlasy se sečtou a získáme počet hlasů pro každou kandidátku
      4. z počtu hlasů pro kandidátku a volební účasti se vypočtou procenta zisku
      5. přepočtem (podle volebních krajů a jim přidělených mandátů, podle překonání 5%, podle d’Hondta a přerozdělení „propadlých“ procent, …) se určí finální zisk poslaneckých křesel

      Pokud průzkum „změří“ (lépe řečeno: „odhadne“) preference těch, kteří už teď vědí, že půjdou volit a koho volit půjdou, tak to nic neříká o tom, jak nakonec dopadne ten zisk mandátů.

      Průzkum může klidně i velmi dobře předpovědět absolutní číslo zisku hlasů pro některé (třeba i ty největší) strany, ale pak se přižene neočekávané množství voličů (třeba i ze zahraničí, kde se žádné průzkumy nekonají), co do té doby váhali nejen s volbou ale i s účastí, hodí to klidně nějaké malé v průzkumech téměř opomíjené straničce („Ostatní“) a jen ten prostý fakt, že zahýbali s účastí a celkovým počtem naprosto rozhodí předpovězené procentuální zisky, včetně třeba fatálního důsledku poklesu některých kandidátek pod smrtících 5%.

      Nemá téměř žádný smysl porovnávat v tom článku uváděné předpovědi – jediné, co by mělo význam by byly komplexní volební modely simulující kompletní proces až k rozdělení mandátů a tyhle pak porovnávat s nastalou realitou.

      1. Článek pouze nabízí srovnání preferencí a skutečných volebních výsledků. Vyhodnotit si to může každý po svém.

    1. K adopci? Sestnactiletych?!?
      Ja bych adoptoval dvacitku, pritulnou, co umi varit. Nemate odkaz na ty okupacni urady, snad neco najdou

      1. Internetový katalog by nebyl ? 😀
        Jo, když to napsali na Iděsu, a vyjádřil se i Lipavský, tak to bude pravda. Pravda pravdoucí.
        Jak může těmhle sračkám někdo věřit ?

    2. 1. Takže článek založený čistě na zaručeně pravdivých informacích z UA zdrojů.
      2. Bez jakýchkoli reálných fotek oněch údajných dětí.
      3. Bez odkazu na onen bájný katalog.
      4. Bez ověření zdrojů a faktcheckingu, bo to říkali na UA a ti nikdyvá nelžou, co svět světem stojí.
      5. Pokud byste tu bájnou šestnáctiletou dívku nezavřel do cely nebo jí jinak nezabránil v úniku, tak v jejím věku pokud by byla někde proti své vůli, tak vám jednoduše uteče. Raději svobodná někde na ulici, než být někde proti své vůli.

      Jinak je fascinující, jak se článek snaží Rusy ještě více odlidštit tím, že ten podvržený katalog má vypadat, jako když se nabízejí ke koupi zvířata z chovu.

      A fascinuje mě, že někomu bydlím v hlavě, i když sem posledních pár dní skoro nepíšu. Asi nějaká forma obsese či co.

      1. Pokud se najde někdo kdo věří takovýmto zdrojům z Ukrajiny, tak je sám o sobě idiot a vůbec bych se tím nezabývala.

    3. Jj, když to tvrdí úřady Nové Demokratické Ukrajiny a ukrajinská neziskovka, která si z takového odhalování zařídila živnost, tak to určitě bude ta nejpravdovitější pravda. Vlastně už ani nemusí přísahat na hrob nemrtvého Arkadije Babčenka. 😉

  4. A opravdu je v pořádku (píše Vidlák) i ten údajný Jakob na státním majetku?

    Nemají být státní příspěvkové organizace apolitické?
    Má státem zřízená příspěvková organizace provádět politickou agitku, natož předvolební?

    Má Národní muzeum ve zřizovací listině POVOLENÍ dělat předvolební kampaň a ještě jen diskriminačně vládním figurám? Co na to úřady, to je ta „spravedlivá politická soutěž“?

    Nemá platit spíše obecně zákaz využívání státního majetku k jakékoliv formě politické propagace těch zrovna u moci?

    Nebo je snad Jakob (či TOP09) už muzeální kousek?

      1. Tedy NÁRODNÍ muzeum-budova, jako reklamní poutač k pronájmu na politickou kampaň, je pro Aleše OK…A víte, že i na pronájmy takového státního majetku platí zvláštní pravidla?

        Dá tam, pronajme plochu účelně a hospodárně „za stejné a jistě v místě obvyklé peníze“ i na předvolební plakát namátkou SPD, či tam už bude dělat státní příspěvková organizace i pro Aleše jasně politiku?

        Nedělejte z lidí a ani ze sebe prosím pitomce….

      1. Dodatek: Ja bych ale ten hadr v barvach slz a moci na muzeu nechal, jak vime z ukrodejepisu, tak chochlove vykopali Cerne more, postavili pyramidy v Egypte, Jezis byl taky banderovec – kde je psano, ze to nebyli ukravinci, co oplodnili Lucynu mamu?

    1. Šmarjá,

      že vy jste ty „nové televizní poplatky“ zmiňované na parlamentních listech pochopil(a,o) jako že Prchal navrhuje co by nosné téma skutečné televizní poplatky a jako téma ČT?

      Tož to si teda radši přečtěte jeho celý, nezkrácený, původní, kompletní výplod:

      https://x.com/prchal/status/1960228235972612142


      Jako rozdílové téma vidím, slovy Václava Klause, „v tuto vteřinku”, chat control. …

      Tohle jsou nové „televizní poplatky”, ale větší. Potenciál emoční reakce vysoký. Dá se to krásně odehrát, někdo bude číst vaše zprávy, a to všechny. Skoro bych řekl, nové lithium. 26. srpna krásný čas.

      Jinými slovy, zkratkou „nové televizní poplatky“ označil Prchal téma „chat control“ – snahu EU šmírovat veškerou komunikaci evropských občanů.

      Tohle nemá s televizí a tedy ani Vidlákovou „hydrou“ nic společného. Kdyby si pisálek z PL vybral ten druhý příměr („nové lithium“) tak tady místo o hydře budete psát o těžbě?

  5. Dalším příznakem blížících se voleb je, že se stupňuje zoufalé hemžení vysíračů zde v diskusi.

  6. Takže Stačilo nechce znárodnit ČEZ. Hmm.

    A má Stačilo nějaký plán B pro případ, že vlivem nečekané černé labutí bude volební výsledek 4,99% ?
    Bude kvůli tomu KSČM prodávat dům, kterým ručila za půjčku?

    1. tak pri 4,99% by mal byť štátny príspevok nie? neviem sice ci by stacil na celu pozicku ale vacsinu asi by mohol pokryt

      1. Při 4,99% a 450 tisících hlasů by Stačilo mohlo dostat 10 milionů za procenta a kolem 45 milionů za hlasy. Takže dluh by se zaplatil sám.

              1. Dovoluji si poznamenat, že Matka Tereza byla pěkná mrcha.
                Do spárů byste se určitě jí dostat nechtěl.

            1. Když SPD+ Stačilo budou mít víc než 24,99%, nemá Stačilo slíbeno nic.
              Institut českého venkova ode mne dostane 5.000 kč.

  7. Kdo je Vidlák nebo Konečná, to vím, protože už bojujou roky a je za nima něco vidět. Nějaká Pynelopi Cimprichová, to je nějaký jméno, co jsem do dneška v životě neslyšel, stejně jako o nějaké švýcarské bandě. Ať zůstane Pynelopi ve Švýcarsku. Tyhle průhledné pokusy systému, jak zkusit sebrat Stačilo voliče, v tomto případě staré lidi tim, že začnou šířit, že je Konečná nechce, na ty stejně sereme.
    Sleduju TV Bureš poměrně často a musím říct, že jakkoliv je možný si vážit lidi z Jasanu za to, co asi kdysi postavili nebo udělali, tak některý z nich už jsou dneska prostě kyselý dědci, který akorát otráví atmosféru a s každým se hádají. A pak kvůli nim třeba některý dobrý lidi odejdou. A jestli skutečně pocitaji s 50%, protože jim to řekl Grok, tak k tomu už neni vůbec co dodat.

    1. Lídé z Jasanu by měli dostat jasanovou sukovicí přes prdel..
      Opravdu, jejich Ego je nebetyčné a kvůli nim pár % hlasů propadne. Škoda, takoví rozumní lidé, ale v politice se chovají jak malé děti.

  8. Přesně tak! To jsou ty evrohownoty, sebrat lidem majetky a přivlastnit si jejich životy. Refeudalizace společnosti. A proto říkám, s EU na věčnost a nikam jinam!

  9. Vidlák, potažmo Stačilo!, objíždějí republiku s kampaní. Vidlák – nejspíš během večerní hygieny – píše články na blog.
    A tady se … zbavení mudrcové halasně dožadují, aby jim odpověděl na tvrzení naprosto bezvýznamné kariéristky, místo toho aby … SAKRA !!! Nemůžete si kandidátní listiny vygúglit (i bez Google Chrome) během tří minut sami a NECHAT VIDLÁKA SPÁT?
    Doufám, že nemusím uvádět nicky, kterým je můj údiv adresován.

    1. Taky by mohl pustit ňáký článek o zemědělství, žejo. Poslední dobou to jsou jen samé články vo politice… Se asi blíží volby nebo co…

    2. Normální člověk to pochopí. Stejně jako třeba to, proč už Vidlák není každou neděli u Bureše. Prostě na to není čas ani prostor, když v poslední době furt jenom někam jezdí.

    3. Ohledně tvrzení Švýcarské demokracie, že STAČILO ! nechce na kandidátky lidi 60+:
      Požádám paní Cimprichovou, ať mne pošle sken té listiny s hlavičkou, kde jim to Konečná píše. Když nepošle, nebo se bude vymlouvat, je jasné že lže, když pošle, přepošlu Vidlákovi, ať se k tomu vyjádří.

      1. 👍

        Mně se v principu nezdá, že by se podobné věci řešily písemně a navíc na hlavičkovém papíře. To se přeci vyjednává osobně, ústně. Přijde mi to hodně divné.

        1. Právě jsem poslal paní Cimprichové e.mail, ať mi ten sken pošle, tak uvidíme.
          Každopádně politikům se nemá důveřovat, ale PROVĚŘOVAT, tak uvidíme, co dostanu zpět a zda-li vůbec něco. Každopádně s výsledkem seznámím KYDY.

          1. Re: ŘzB

            Dovoluji si vám navrhnout, abyste materiály paní Cimprichové vyvěsil zde ve formě článku. Konstatování v diskuzi mi přijde málo.

  10. V pravěku, tom věku krutém,
    utíkali před mamutem
    Havranpírko, Kopčem, Jakob.
    V tom ten blbec Jakob zakop.

    Podívej na lidoopa!
    On jinému jámu kopá!
    A jak asi dopad?
    Chobotem ho popad…

    1. Pokud by vakcinace způsobovala epidemii neplodnosti, tak by tu byly desítky tisíc párů co chtějí miminko a nedaří se. A u doktorů v reprodukčních klinikách by bylo narváno. Což není.

      Takže za propadem porodnosti bude něco jiného. Nejspíše to, že hospodářský sešup co nemá obdoby přinesl pokles rození dětí co nemá obdoby. Ke skupině lidí co děti záměrně nechtějí přibila skupina lidí co si dítě nemůžou dovolit. Ať už první nebo další do rodiny.

      1. ono to bude asi vsetko dokopy….imho s tou plodnostou zacina byt problem vsade v zapadnom svete, takze dosledky by som nepodcenovala, ono kope parov dost dlho trva, kym sa dokopu k pochopeniu, ze sa to prirodzene nepojde. Plus najvyssie ceny bytov v historii a drahy zivot tiez nepovzbudzuju mladych k zakladaniu rodin. No a vymyvanie mozgov o tom, ako netreba deti kvoli zachrane Zeme, tiez svoju ciastku prinieslo:-(

        1. Je otázkou, za lidi co děti nemají je nechtějí, nebo chtějí a nejde to. Kdyby to druhé, tak po tolika letech od očkování by řada z nich zašla k lékaři. Což se neděje. Žádný dramatický nárůst žadatelů o IVR se nekoná.

          Rodina je finančně nákladná záležitost a řada lidí si jí nemůže po zdražení dovolit. A základním předpokladem je bydlení a to zdražilo vysoko nad udávanou inflaci.

          Tady jsou nějaká čísla a statistiky

          https://www.novinky.cz/diskuze/domaci-cesko-dal-vymira-propad-porodnosti-miri-k-novemu-rekordu-40523284

          A je tam mimo jiné uvedeno, že mladí lidé naštěstí děti zatím stále chtějí (podíl lidí co děti nechce se nezvyšuje), ale založení rodin odkládají na příhodnější dobu (Fialova drahota, rentiérři s investičními byty …)

      2. Jak to víte, že soukromé kliniky nemají více klientek, které mají potíže s otěhotněním, případně s komplikacemi při otěhotnění? Zdroj? Jistě ho máte.

  11. No dobře, dobře…
    Myslím si sice něco jiného než většina diskutérů, dokonce se zcela neshoduji ani s Vidlákem.
    Ale volit jej budu muset, jiní to mají ještě nepřehlednější a věřím jim ještě méně.
    Některým vůbec.

    Ale hlavně: STAČILO!

  12. Několikrát jsem dneska v televizi slyšet argument, že zákony Unie jsou nadřazený zákonům České republiky.
    Zeptejte se pamětníků, kdo nám to zařídil?
    A bylo jim to málo, poručí platit eurem, jaké svět neviděl!
    Tím digitálním, v mobilu, v hodinkách, v prstenu, v čipu na zápěstí.

  13. Teď byl neandrtálec na Primě s Ševčíkem, ještě teď se řechtáme, já bych si toho blba v nové sněmovně přál, mohl by tam být v nějakém podvýboru za šaška.

  14. Na Stačilo libtardi plijí už jen jedovatou slinou, jsou pohánění nenávistí a obavami. Ono totiž i množství těch nejuvědomělejších vnímá tu bídu jejich vlajkových lodí nabírajících vodu s každou další kauzou. Bitcoin jim tedy pěkně zatápí, a ještě se v tom motají jak nudle v bandě. Škoda, že se tak nějak zapomíná na kauzy preVítkovy strany S(a)TAN…
    A k tomu hrůza z Babiše a preferencí ANO! Proto ty tanečky, kdo s kým půjde na pivo, hlavně aby nekoaloval s ANO.
    Jsou znechucení z “rasistů” v SPD – to je vnímané jako protofašistické, ale ke Stačilo je to čiročirá nenávist. Jakoby Stačilo vzkřísilo PolPota se Stalinem a s Putinem už už stavělo gulagy na Sibiři. Oni tak nenávidí (a bojí se), že i toho Oganesjana dokáží akceptovat – a nevidí v tom problém.

    1. No před minulými volbami chodili velcí kamarádi, téměř až bratři, Rakušan a Bartoš dokonce na výlety, pamatujete ?

      1. =) že by letos místo pirátů vycucali Filaju?

        No nedej se péťo, bo jestli upadnete, pod 11%, tak už asi nikdy nevstanete =D

  15. Těch 15 poslanců je důležitých, protože pokud Stačilo nepřeleze práh nezbytný pro vstup do parlamentu, hlasy propadnou ve prospěch ostatních stran. Poslední volební průzkum tvrdí, že ANO dostane 32,7%, SPD 11%. Spolu 21,3%, STAN 10,9%, Piráti 8,5%. Stačilo 7%. Opoziční blok ANO+SPD je 43,7%, Pětikoalice je 40,7% plus neznámý počet korespondenčních hlasů (cca. 24000 očekávaný počet hlasů ze zahraničí). Hraje se o každého voliče, a i pár hlasů může ovlivnit výsledek volby.
    Výsledek se dozvíme v říjnu, ale poslední týdny volební kampaně budou mimořádně napjaté a vyhrocené.

      1. Ty průzkumy nemusí být nutně cinknuté, nálada je ale taková, že si asi i dost lidí rozmyslí přiznat se i v anonymním dotazníku k preferenci nějaké ne-mainstreamové strany, natož k nějaké té “fašistické”, dezolátní, krajně extremisticko alternativní…

      2. To já spíš věřím spíše SANEPu, který má dvojnásobný referenční vzorek a podle něj má STAČILO 8,5%. U SANEPu se mi zdá, že je menší riziko manipulací než u STEMu, o jehož personální provázanosti s provládními aktivisty si už cvrlikají i vrabci na střeše.

    1. Ale jděte…to jako věříte Fídlovu STEMU jo ?….to jste na tom hodně špatně…je to udělané záměrně a Fídlovo přání…

    2. Spolu očekává 24000 korespondenčních hlasů? Tak to si počkejte, jak budou překvapený, až jich přijde půl druhýho mega. A všechny pro ně. No představte si to, tohle jsme fakt nečekali!

      1. Mainstreamem prošlo, že se korespondenčních voličů zaregistrovalo těch 24 tisíc. Kdyby bylo víc hlasů než voličů, byl by to podvod tak očividnej, že by ho snad ani soudy nepopřely.

        1. Re: kata…

          Zde na vlastním příkladu můžete vidět, jak škodlivá je přemíra vzdělání. Taková blbost může napadnout jenom docela dobrou doktorku. A ještě aji mě, když dnes dopiju hen ten půllitr letošní třešňovky, co jsem dnes načal.

      2. im0, pokud zfalšované korespondenční hlasy budou posílat Českou poštou, možná nemusíme mít obavu, zda dorazí. Navíc na poště v Břeclavi se prý dost krade.

  16. Dotaz:
    Proč STAČILO ! nechce kandidátkách lidi starší 60 let?

    Dnes v Brně v Klubu svobodné diskuze bylo hnutí Švýcarská demokracie a místopředsedkyně hnutí Pynelopi Cimprichová na dotaz proč se nespojili se STAČILO ! odpověděla, že jednali s Konečnou a ta jim řekla, že nechce na kandidátkách lidi 60+.
    Když jsme se tomu divili, paní Cimprichová řekla, že to má od Konečné na hlavičkovém papíře a že to může doložit.
    To stejné tvrdil JASAN před 14 dni rovněž na půdě Klubu svobodné diskuze.
    Tohle by mělo STAČILO vysvětlit, zda je to pravda a v opačném případě, proč diskriminují lidi nad 60 let…

      1. Konečná si šetří kandidáty hnutí Švýcarské demokracie, kteří jsou starší 60 + do senátu?
        To je teda blábol…

    1. Tak minimálně ten JASAN tady Vidlák už vysvětloval a zdůvodnění bylo to, že předseda JASANu nebyl ochoten přijmout jinou roli než superleadera s odůvodněním, že Konečná nemůže být superleader, neboť je komunistka a komunisty podle něj nikdo nebude volit. Jak je to se Švýcarskou demokracií nevím, ale věřím tomu, že to bude tak nějak podobně. Všichni chtějí být náčelníky a nikdo z těch ctižádostivých nechce nosit vodu.
      Známe to přeci z dob, kdy jsme si jako kluci hráli na vojáky. Všichni chtěli být partyzáni a nikdo nechtěl být Němec.

      1. Otázka pro mne je jasná: Proč nechce STAČILO ! na kandidátkách lidi starší 60 +.
        Odpovědi jsou dvě: Ne nechceme a proč, anebo Švýcarská demokracie a JASAN lžou.
        Tohle zatím Vidlák nezdůvodnil…

        1. Teď jsem Vám strčil pod nos argumety, kterými Vidlák zdůvodňoval proč se nedomluvili s JASANema a jeho předsedou Štěpánem, a vy mi na to napíšete:

          „Tohle zatím Vidlák nezdůvodnil…“

          Tak to je už bez komentáře…

      2. Reklama na Jasan, natočená v sobotu v Příčovech, shlédnutelná na BurešTV, kde si pan Štěpán předpovídá na základě konsultace s AI 50% ( padesát, není to překlep ) hlasů v nadcházejících parlamentních volbách, docela ilustruje, jaké s ním muselo být jednání.

        1. Tak 50% by Jasan možná získal pokud by byla „jednotná kandidátka pouze pro Jasan“. Je jich 5 a půl, ale čím menší tím větší ego. Vše je o lidech – některým pokora a společný cíl hold nic neříkají.

      3. původní Kolemjdoucí napsal:
        26 srpna, 2025 (22:35)

        Nelze sedět jedním zadkem na dvou židlích

        Paní Konečná bude kde?
        V Bruseli, nebo Praze?

          1. Platí zde neslučitelnost funkcí ze zákona 62/2003 Sb. §53(2)a práva EU.

            Zvolením v ČR mandát EURO-poslanci automaticky bez výběru zaniká.

            Zvolený poslanec v ČR nemá proto vůbec žádnou možnost si vybírat a “ dávat přednost“. To platí jen do doby, než přijme místo na kandidátce doma.

            Kde „zůstane“ a bude, pak závisí už jen na voličích!

            1. Pripadne se muze rozcilovat jako Titan ducha Hlavaty, ktery z pozice senatora kandidoval do Snemovny a kdyz se tam dostal, byl strasne prekvapen, ze prisel o sesli v Senatu.

              Kvůli ztrátě senátorského mandátu, který zanikl mým zvolením, se však cítím podveden. Nepovažuji to za demokratické a vracíme se zpátky do totality. Měl bych si svobodně zvolit, jestli budu v Poslanecké sněmovně nebo zůstanu senátorem. Ti, kdo byli zvoleni, by měli mít možnost si vybrat. Nikoliv, aby jim zákon nařizoval, že zvolením jim mandát automaticky končí. Takhle jsem se stal obětí. Nikdo mě na to ani neupozornil. Pokud bych se rozhodl nebýt poslancem, tak dnes končím v politice,…

              1. To jste si určitě vymyslel, abyste nás rozveselil… 😉… Tak blbej přece nikdo nemůže bejt… nebo může…?

                  1. Bože, Růžo… Takže může… 😁
                    Nemělo by to bejt trestný? A tohleto rozhoduje o zákonech…

                    Díky, MAJKO.

      4. Zase nějaká demoška s přívlastkem, už zase. Tentokrát jakási tam zdaleka, o které 95% lidí nic vlastního neví – ale zní to tak nějak bohatě, studeně a hlavně dobře – prostě švýcarsky. To je důsledek toho, že jejich Viktory má skoro každý a docela fungujou, že kdejaká srágora se chlubí vývojem tam a má ten jejich křížek ve štítu, jinak nevím. Mi to zní rovnou jako ředidlo – naředit alternativu. Pimprlata vyskakují odnikud, vykřiknou svůj part a zmizí (Havlova Zahradní slavnost s výkřiky Ptydépe) – ovšem něco se vždy podaří rozes.at, někoho znechutit. Něco rozdrobit, že jo. Pak se ty ho.ínka řeší a řeší a řeší a podívat se, proč vejce stojí 8Kč namísto 3,50Kč jako před pár lety, na to není prostor. A tak je to správné, kdo se hádá, neohrožuje. Možná takové současné Pandora papers 2.0? Nebo je to jen jejich předkrm?
        Už ta světová investigativní, vyvážená, nezávislá a emerickými cenami jakýhosi Pulicera a snad i dalších ověnčená novinářka sdělila ty další slibovaná jména nebo zůstalo pouze u Babiše? Nebo si užívá „zasloužených“ výkonnostních odměn někde v domečku u moře? A připravuje verzi 2.0?

    2. Viděl bych to spíše na „kyselé hrozny“ těch, kdo tak dlouho váhali, až prováhali… Stačí letmý pohled na stitistický přehled na webu volby.cz, kde člověk snadno zjistí, že Stačilo! má 61 kandidátů ve věku 60-69 let a 10 kandidátů starších 70 let.
      No, a protože nemám, co bych k tomu více dodal, tak mi to nedá a šoupnu sem svůj povzdech nad tím, jak tak pozoruji poslední dobou kanál pana Petra Bureše… Fajn chlap, ale JASANisty má na kanále jak na běžícím pásu, semtam Volný, ale na Stačiláky nějak zapomíná… A taky se v jednom z posledních streamů dal tajnosnubně slyšet, že má s tím „jak se to upeklo“ (rozuměj-kandidátka) problém a kdesi cosi… Stranická disciplína se nám nějak vytrácí. Pane Bureši, čtete-li to, JASAN se do sněmovny nedostane a Vy mu jen zbytečně umetáte cestičku do zapomění. Máte léty poctivé práce vybudován nemalý vliv na alternativní scéně – nepromrhejte ho, prosím, podporou oportunistů…

    3. Vyrostla nám
      mládež nová
      milá ženám
      mládež Alefova

      Hebká kůže
      krásně voní
      ten kdo může
      sáhne po ní

    4. https://www.volby.cz/app/ps2025/cs/name-lists/!_1__25

      – nechte si to setřídit sestupně podle věku:

      66 (z nějakých 340) kandidátů nad 60 let, 10 z nich dokonce sedmdesátníci, nejstarší 73 let (jsou dva, nějací asi relativně neznámí – na 16. místě v Královehradeckém kraji na 15. ve Zlínském – ten je dokonce ze SOCDEM, takže žádná protekce)

      Co víc k tomu chcete za odpověď? To je jak v tom vtipu:
      – „Jé, to se divím, že tě vidím – slyšel jsem, že’s umřel.“
      – „No vidíš, žiju.“
      – „Ale mě to říkal někdo, komu věřím mnohem víc než tobě!“

      Takže po novu:

      paní Cimprichová: „Mám od Konečné na hlavičkovém papíře, že nechce na kandidátkách lidi 60+“
      realita: „Na kandidátkách jsou desítky lidí 60+“
      Řezníček: „No jo, ale ten hlavičkový papír…“

      1. Cemperovo zlé a Vidlákovo hodné dvojče:
        proč nenecháš odpovědět Vidláka?
        Má se snad Řezníček (a já) celé dny patlat ve stovkách vláken, zapisovat si zjištěné, místo aby smysluplně využil těch dní, co mu (a mě) ještě zbývají?
        Stačilo dát odkaz a nevěšet se na štangli místo fángle.

        1. Nemusíte se patlat ve stovce vláken. Stačí si zadat jmeno a příjmení té paní do vyhledávače.
          Dozvíte se kam všude a za koho během posledních pár let kandidovala a jak dopadla.
          K. Konečná s Vidlakem by museli být ducha mdleho kdyby s ní navázali spolupráci.
          Dala bych vám odkaz, ale píšu z mobilu a taky nemám čas se s tím patlat.

    5. Stačilo! má jedno z nejvyšších zastoupení kandidátů ve věku 60+.
      Výrazně větší, než např. SPOLU, STAN, Piráti.
      O jaké diskriminaci tu je řeč?

      1. Asi tu není řeč o nějaké diskriminaci, ale o obyčejném trollingu. Volby se prostě blíží a každý klacek dobrý – KKD.

    6. Pokud se to zakládá na pravdě, tak by je šedesàtnici a starší neměli volit. Pokud né, mělo by být na paní Cimprichovou podáno trestní oznámeni za pomluvu. Lidé se mají vybírat podle schopnosti a né věku, nebo pohlavi.

      1. Navíc, Stačilo by nemělo dokazovat že něco takového neprohlasili, ale Cimprichová by měla dokázat že její prohlášení se zakláda na pravdě.

      2. Proč by je šedesátníci a starší neměli volit, kdyby se to zakládalo na pravdě? Toho nepochopuji, řečeno s Hercule Poirotem.

        1. Nejsoujim dobří jako kandidáti, neměli by jim být dobři, ani jako voliči. Zde se jedná o princip. Jak jsem napsal, vybirat se má podle kvality, né podle věku, nebo pohlavi.

          1. No ale pak si odporujete. Pokud by platilo Vaše tvrzení podle čeho si mají voliči vybírat (a ano, já si myslím, že ano), pak ale neplatí, že by voliči nad 60 let neměli volit Stačilo! kvůli jakémusi sporu s nějakou Cimprichovou.

            1. Jednou si nějaka strana začne vybirat na diskriminačním rozhodnuti a né na kvalitě kandidáta, ať jde k čertu a né do parlamentu. Je to naprosto stejné jak kvóty prosazované EU.
              Ja netvrdim že to plati, ale že jde o princip. Zde se nejedna jen o Stačilo. Navic doufám že Cimprichová kecá.

                1. Katanko, no jistě. 😼🙄
                  Už většinou nečtu diskuzi, protože se tady nějak přemnožili žvanilové a trollové. Ztráta času. A medikament na to není.

                2. Pro vás možná jo. Principy stranou a časem zase brek že vláda opět stojí za to hovno. V posledních desetiletích to už je tradice a s přístupem že principy stojí za hovno, se to nezmění nikdy.

Napsat komentář: pavel Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *