12 prosince, 2025

Impotence v přímém přenosu…

Pamatuju si první velkou demonstraci v září 2022 na Václaváku. Sto tisíc lidí… Nikdo to nečekal. Krásná atmosféra, tisíce českých vlajek a z pódia víceméně zaznělo současné programové prohlášení vlády. A to, co v současném vládním programovém prohlášení není, to se teď stejně plní tak nějak samo. Především ty kecy o ukotvení v EU….

Tenkrát, tam u muzea seděli odpůrci a mezi nimi Tomáš Peszyňský. Seděl tam jako naštvaný Budha a nad hlavou mu výhružně vlála vlajka NATO. Ta jediná tam také vydržela po celou dobu demonstrace. Vlajky EU a Ukrajiny postupně klesaly a klesaly. Bral jsem to tehdy trochu jako znamení. NATO je motorem války na Ukrajině. NATO je příčinou, NATO je americká moc, kvůli jeho rozšiřování se celá ta válka vede a skončí až tehdy, když bude chtít skončit Amerika.

A vidíte. Dneska se Peszyňský vypisuje z depresí, že ti, pro které pracoval (a kteří ho platili), si teď vymysleli, že to bude jinak.

Proč? Protože americká moc se vydala jiným směrem. Už nepředstírá evropské a transatlantické hodnoty. Všechny ty Sorose, USAID a další organizace, to všechno už nepotřebuje. Jednak se Američanům zkrátila paže a mají hodně problémů doma. Mají velké dluhy a stále menší rezervní měnu světa. Dále se geopolitické těžiště přesunulo někam mezi Šanghaj a Dillí. A do třetice, Evropa už není schopna ničeho. Maximálně nějaké hodně ošklivé sebevraždy…. případně sebevraždy s (ruskou) dopomocí.

NATO vzniklo ze tří důvodů. Udržet Američany uvnitř, Rusy venku a Němce ve sklepě. Evropa ztratila svůj geopolitický význam, Němci si sami velmi pokrokově ničí průmysl a přijímají migranty tak rychle, že už vlastně ani Němci nejsou. Američané je tedy už nemusejí hlídat a držet v Evropě desítky tisíc vojáků. S Ruskem se, zdá se, Trump dohodne i bez Evropy, protože Rus se nebude zlobit, když se bude moci trochu uvolnit ze silné, ale dusivé čínské náruče. Je lepší dodávat dvěma velkým rivalům (a těžit z toho), než nemít na výběr a muset akceptovat jakékoliv čínské podmínky… (a slevy).

Evropské elity byly posledních třicet let vybírány tak, aby pevně stály za Amerikou. Do čela se dostávali ti, kteří nejlépe uměli vysvětlit svým voličům, jak je super, že se výroba přesouvá do Číny (budeme mít levné věci, že?), že je třeba u Kábulu válčit za Prahu (promiň Miloši), že je třeba dekarbonizovat a rozšiřovat NATO k ruským hranicím (každý má právo si zvolit, v jakém spolku bude… teda kromě Venezuely). A samozřejmě – cokoliv Amerika dělá, to dobře dělá. Nic jiného se evropští politici nenaučili. Umějí zorganizovat summity, ale tam vždycky přijel nějaký Američan, který jim řekl, jak to bude.

Teď dělají to jediné, co umějí. Stojí za Ukrajinou. Ale bez amerického vedení. Dokonce teď americké vedení ponouká různé ojropapaláše, aby za Ukrajinou nestáli. Ty schůzky podle toho vypadají. Peníze nejsou… jen ruská aktiva v Belgii… ale pokud budou zabaveny, zabaví Rusko zase evropské peníze na svém území. Zbraně nejsou… Taurusy na Ukrajinu nakonec nepůjdou… proč? Protože si to Američané nepřejí a mají v těch raketách svoje součástky, takže jsou tomu schopni zabránit. Ani britské jaderné Tridenty nevyletí, pokud Spojené státy nebudou chtít.

Zelenského obličej mluví jasnou řečí… Sedí mezi těmi Macrony, Starmery a Merzy a oni vykládají novinářům, jak stojí pevně za Ukrajinou a…. dál nic. Společně zhodnotí situaci a pak zavolají Donaldovi, aby to s ním probrali. Ano, takhle se to vždycky dělalo. Evropa zhodnotila situaci a pak zavolala do Washingtonu. Vlastní plány a vlastní nápady nikdo neočekával, protože tu vždycky byl americký plán, který byl už předem v souladu s evropským kýváním.

Teď to najednou přestalo fungovat. Donald má evropské elity na háku a už pro ně žádný plán nemá. Už je podojil, využil… a teď už jim jen bude prodávat předražený plyn.

Přátelé, tohle je prostě konec. Evropská impotence v přímém přenosu. A už není kryta americkými neziskovkami ani americkým souhlasem. USA se proměnily v totéž, co je Čína a co je Rusko. Vlastně ne, USA se neproměnily, vždycky takové byly. Jen Trump odhodil masku a rozhodl se, že liberalismus už nebude jeho nástrojem, protože se stal příliš neefektivním. Spojené státy už nepotřebují celou Evropu. Stačí jim ta střední a východní. Stačí jim vliv v Trojmoří. Těší se na společné kšefty s Ruskem, protože jedině tak mohou znovu popadnout dech a soupeřit s Čínou… možná.

Američané už nepotřebují NATO. Němci sice mluví o zbrojení a o branné povinnosti, ale bez elektráren a oceláren se to dělá těžko. Navíc, kdo chce s Ruskem obchodovat, ten s ním nebude válčit.

Teď se začne měnit narativ. Půjde to asi rychleji, než bychom čekali. Každý den teď přináší pro pravdu a lásku nějaký průser. Každý den se víc a víc ukazuje evropská nemohoucnost. A také začnou vypadávat kostlivci ze skříní. Byla by to vlastně velká krása, kdybychom v tom sami nežili. Cítím zadostiučinění, ale nemám z toho pražádnou radost. Popírání reality trvalo příliš dlouho a smlouva s Banderou také. Popírání (poháněné médii) také vydrželo příliš. A lidé tak rychle zapomínají…

Pamatujete, jak nám pravdomluvní intervjuci servírovali, že Rusko už je na kolenou? Putin měl být nemocný a zbývalo mu pár měsíců života. Ruská ekonomika měla klesnout o čtyřicet procent. Také slibovali, že nikoho nenechají padnout, mluvili o společných hodnotách, ale byl za tím jen zlatý hajzl Timura Mindiče. Všichni ti Chvilkaři, Cempeři, Demogogové, Štítové demokracie… ti všichni tu byli proto, aby to celé zašlo tak daleko. Popřeli základní prvek demokracie. Když se zmýlíme, můžeme si to rozmyslet a udělat krok zpět. Oni se postarali, aby to nešlo.

Díky nim se zaplavuje uhlí, díky nim se odpálily chladící věže německých jaderných elektráren. Díky nim se zničily vztahy s půlkou světa. To oni zařídili, že jsme zavírali ocelárny a nechali vyhasnout pece. Oni nás dovedli na hranu blackoutů. Oni podrželi kyvadlo šíleně vychýlené, že se teď nejspíš zhoupne do stejně děsného protipólu.

Měli bychom se postarat, aby se na jejich lži nezapomnělo.

____________________________________________________________________________________

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém blogování, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“

Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600

180 thoughts on “Impotence v přímém přenosu…

  1. Je zajímavé, jak se evropští příznivci Green Dealu dostávají do ostrého střetu se zastánci evropského zbrojení. Bezy se ten střet začne veřejně projevovat více, zatím spolu občas spolupracují, občas mají odlišné plány. Green Deal je proti oceli a levným energiím, ale bez nich zbrojení nejde. Jde o tak ostrý názorový rozpor, že se prostě musí střetnout.
    Evropští příznivci Green Dealu si brzy budou muset vybrat mezi obavou o klima a obavou o bezpečnost. Jsou totiž v celém konfliktu tou slabší stranou. Zastánci zbrojení si na ně klidně zvolí novodobého Hitlera. Fašizace Evropy právě začíná, a zatím sledujeme jen první krůčky neofašismu.

    1. Tereza Řezníčková, moderátorka
      Různé okolnosti do toho zasáhly, ale my jsme se teď zavázali postupně zvyšovat ten podíl právě HDP na obranu, ten cíl náš, kterého chceme dosáhnout, je 5 %. Můžete zaručit, že se kvůli tomu nebudou v příštích letech zvyšovat daně?

      Jana Černochová, ministryně obrany /ODS/
      Tak, upřímně řečeno, já možná lituju toho, že jsem nevstala v únoru 22 na vládě, neřekla, že bychom měli udělat prostě nějakou tady jednorázovou daň pro to, abychom mohli mnohem rychlejším způsobem investovat do naší obrany a nepotýkali jsme se pořád prostě s nedostatkem finančních prostředků a s hledáním zdrojů, ale to je čas, který už nevrátíme.

      Tereza Řezníčková, moderátorka
      Válečná daň.

      Jana Černochová, ministryně obrany /ODS/
      Říká se tomu válečná daň, to je čas, který už nevrátíme. Já samozřejmě jsem členka strany, která nechce zvyšovat daně, máme k tomu logický důvod, snažíme se najít ty finanční prostředky pro navyšování výdajů do obrany jinde……

      https://mocr.mo.gov.cz/informacni-servis/for/interview-ct-24:-jana-cernochova–ministryne-obrany-ods-260422/

      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-na-tri-roky-docasne-zvysit-dane-navrh-kde-vzit-tolik-penez-na-obranu-zeme-273851
      Dočasně 😀

  2. Aaa je to!

    Babiš v Bruselu odmítl spojení s Ficem a Orbánem. „Hledám spojence všude,“ vysvětlil

    Designovaný český premiér Andrej Babiš v Bruselu odmítl, že by byl v nějakém klubu s premiéry Slovenska Robertem Ficem a Maďarska Viktorem Orbánem. Časté tvrzení zahraničních médií o určitém „problémovém klubu států“, do kterého by se měl Babiš nyní zařadit, označil za nepravdu. Podle svých slov bude hledat spojence mezi všemi členskými státy. Nicméně Babišovo hnutí je členem evropské frakce Patriotů právě spolu s Maďary a směřuje tam i slovenský vládní Smer.
    https://www.echo24.cz/a/HhLwi/zpravy-domov-babis-v-bruselu-odmitl-spolupraci-s-ficem-a-orbanem

    1. Josef původní napsal:11 prosince, 2025 (18:34)

      Nemůže

      Trump prohlásil, že svůj mírový plán již nezmění, a vyzval Evropany, aby donutili Zelenského k jeho přijetí – WSJ
      18:37 dnes
      ….. Pro připomenutí, nový mírový plán USA předpokládá , že ukrajinské ozbrojené síly opustí Donbas, Ukrajina se vzdá členství v NATO, ale do roku 2027 vstoupí do Evropské unie…..
      https://strana.today/news/496427-tramp-prizval-liderov-evropy-davit-na-zelenskoho-radi-prinjatija-mirnoho-plana-ssha.html

      To bude radosti, až bude UA v EU.

      O nás, bez nás.

        1. A až Zelenski zmanipuluje „volby“ ve prospěch se nevzdání území, tak bude dál co? Merz půjde s Micronem a Starmanem (nebo jak se ten senila jmenuje) do první linie? V EU nemá kdo bojovat a VVP se s nima s*rát nebude, bude to rychlé…. budou jenom dál kvákat ty svoje nesmysly a mééééédia nám budou dál lhát až budou tisknout…. 🙁
          skoro bych se na to i s popkornem těšil jak to dopadne, kdyby se mě to taky netýkalo

    1. Re: tdx

      Já myslel, že jste myslel…!
      No samo, že mi napadla soudružka Gréééta, ana vyřvávala na politiky „nenávidím vás“ a oni jí za to freneticky tleskali.
      Svět chce být klamán a dobrý herec je VŽDY po zásluze oceněn…

      1. Taky jsem si říkala, proč toho chlapečka do toho parlamentu tahali. A ono zřejmě divadelní vystoupení na vánoční besídce.

        1. Sn60 Pb40. Případně s Bi pro 140C.
          Mám zásobu a na předpisy EU, co? Na předpisy EU seru.
          Bezolovnatá sračka mi do bastlení nesmí.
          Výjimkou je Bezolovnatá pájka s třemi procenty stříbra, „potravinářská“, na pájení více namáhaných dílů.

    1. Klempíř by si měl udělat průzkum, co považují občané za primární zdroj informací.
      Co první zapínají, když dojde k nějaké katastrofě, aby se dověděli více.

    2. To je asi jako ta Španělka, kterou přistihl jeji manžel in flagranti: „Migueli, ty snad věříš svým očím více než mně?

    1. Možná čeká, že to Andrejko vezme za ni. Němci ji taky na tom ministerstvu války nenechali dlouho a vykopli ji vzhůru – přesně podle metodiky profesora Parkinsona 😄

          1. Aleš
            Vykopnout,aby doletěla až na měsíc.
            Nevěřím o brzkém rozpadu EU,tak dobře placené fleky,vysoké důchody,všemožně výhodu, to nikde jinde nebude.

    2. Re:Pepe

      Produktivní schůzka
      mamlas východní z kolonie přijal všecky úkoly a doporučující příkazy bez zbytečných keců, nezdržoval blbným vyptáváním a hned vypadnul.

      Konstruktivní schůzka
      mamlas z východní kolonie sám aktivně navrhnul za půl drobtu ze stolu , oč by se ještě dalo ty dřeváky z východu pumpnout.

      Dobrá schůzka
      sado-maso návrhy mamlasa z východní kolonie vůči jeho pobratimům šly tak daleko, že „našim“ soudruhům došla v polovině schůzky jakákoli představivost.

      1. Nebo si vyměnili role a gynekologa si tentokrát zahrál AB.
        Třeba poslal FonHovnovou do číči.
        Ale stejně je to divné, že první zahraniční cesta do Brusele a ne na Slovensko nebo Maďarsko.

      2. Trambus napsal:
        11 prosince, 2025 (14:55)

        Co udělal Babiš špatně

        Von der Leyenová si pochvalovala schůzku s Babišem, řešili i mír na Ukrajině

        ….Předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová ocenila Babišovu podporu posilování konkurenceschopnosti Evropy. Schůzku s designovaným českým premiérem v Bruselu označila za dobrou a uvedla, že diskutovali rovněž o posilování Ukrajiny na cestě k míru. O produktivní schůzce s Babišem hovořil i předseda unijních summitů António Costa s tím, že se těší na společnou práci……
        https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-von-der-leyenova-si-pochvalovala-schuzku-s-babisem-resili-i-mir-na-ukrajine-293884

        Je na tom něco špatného, podporovat konkurenceschopnost Evropy, nebo posilování Ukrajiny na cestě k míru?

        Chystají další covid? Co udělá Babiš na Evropské radě? A Orbán? Hlava na špalku | Jindřich Rajchl
        https://www.youtube.com/watch?v=N5JC1kChWmY

        Kdo umí, umí, kdo neumí, ..

    3. Ta řekla, že dobrá byla i tak schůzka s Trumpem, kde na něj čekala, až dohraje 18 jamek a pak mu podepsala lejstro. 😀

        1. „Moje vláda užila tenkráte krásného práva strany silnější…“

          Skoro jako výnos Trumpa vůči Venezuele…

          1. Jo, mně ten text taky připadá velmi aktuální.
            A v mnohem více bodech. Právě proto mi záleželo na tom, aby to šlo číst …

            1. Válka s mloky od Čapka je taky velmi aktuální , tam je zbrojení, migrace, zavírání očí před zlem, 11. září ( chybně posunuté na listopad) prorůstání velkokapitalu do politiky, pro zisky obětovat cokoli…

      1. Spíš, pakliže něco vyčmuchají vojenští šerloci, bude ve finále někomu na něco vylepovat známky exekutor.
        Každopádně, zavání to docela dobrou lidovou zábavou.

      1. Ono těmhle lidem většinou záleží jen na dvou věcech:
        1. aby měli dost času nakrást si;
        2. aby – až to skončí – měli dost času zmizet, než je pověsí nebo zastřelí …

  3. Za mě tam jsou dvě zásadní chybičky:

    Dále se geopolitické těžiště přesunulo někam mezi Šanghaj a Dillí – správně mezi „Moskvu, Peking, Washington a Dillí“ – to je ta 4, co rozhoduje/bude rozhodovat o světě.

    A do třetice, Evropa už není schopna ničeho. Maximálně nějaké hodně ošklivé sebevraždy…. případně sebevraždy s (ruskou) dopomocí. – správně (s anglickou..) dopomocí – to VB dostrkala UA tam kde je a i Brusel jedná dle pokynů Londýna..

  4. > … že je třeba u Kábulu válčit za Prahu (promiň Miloši)

    Moc nechápu, proč se tomu nechutnému pokrytci stále omlouváte. Myslel jsem, že STAČILO 🙁

    1. Vidlák se nikomu neomlouvá, jenom poukazuje na skutečnost, že Česko smýkáno během událostí a podle toho kdo je zrovna u korýtka do kterého nám přisypávají z různých stran doporučení typu: Radar v Brdech, Vyhostit diplomaty z Ruska, sypat peníze na Ukrajinu, volbu prezidenta, a tak dále… Prostě pomalu nám všem dochází, že politiku v Česku netvoří a netvořila současná vláda a budoucí opozice a ani ta co nastoupí nyní pod vedením Babiše. Prohlášení typu: jsme ukotveni v NATO a v EU to jasně dokládají. Česko je za poslední léta zadluženo a rozkradeno a nejsou zde politici z jakýchkoli stran , které by se na tom nepodíleli.
      Vlašťovky typu SPD, nebo Svobodní to svým nepatrným politickým vlivem nemohou nikterak změnit. Bohužel nemáme ani politiky typu ORBÁN, ale pouze typu Fijala, nebo Babiš a jejich voliče, kteří jsou rozděleni na polovinu.

      Ano milý přátelé, na tom jak se budeme v budoucnosti mít , záleží jenom na vnějších okolnostech a na tom , jak o nás rozhodnou jinde ve světě, nyní je to hlavně USA a Rusko, kterým do toho bude pindat Brusel, dokud ho ti mocnější neklepnou přes zlodějské prsty.

      Ale jak říkával Werich : „Nad lidskou blbostí se taky nedá zvítězit. Ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat.“ , tak my se musíme snažit bojovat proti blbcům , které zde máme a nezapomenout kdo je kdo, podle zase jiného velikána naší historie Karla Čapka, který říkal že: „Kdo se točí s větrem, točil se s větrem i dřív“ a sedí to jak prdel na hrnec našemu prezidentovi, až po premiéra a atd…

        1. Ono to ale v reálném světě tak úplně nefunguje. Třeba když na vás budu mířit nabitou zbraní, pak to, jak se vy osobně budete mít, záleží z velké části hlavně na mně…

          Když to zobecním, v reálném světě ti silnější a bezohlednější rozhodují o tom, jak se budou mít ti slabší a ohleduplnější.

              1. To není otázka víry, Aleši. Respektive u vás ve vaší pýše možná ano. Já na to koukám spíš vědecky a empiricky.

                Váš blahobyt (nebo neblahobyt) je integrál velmi složité stochastické funkce, u níž je vaše vlastní úsilí jen jedním z mnoha parametrů, který rozhoduje o konečném výsledku.

                Aneb hřbitovy jsou plné mužů, kteří se celý život snažili, seč mohli, ale k blahobytu ani nepřičichli. Určitě jich je tam víc než těch „vašich“, co to pílí dotáhli k bohatství.

                1. Příměr s integrálem je velmi dobrý. A teď jde o ty parametry. Jsme schopni uznat, že těch funkcí může být více než jedna jediná, s různými sadami parametrů, a že i vtipná volba v rámci jedné sady může být otázkou osobního důvtipu?

                  Do takového rámce se totiž vejde postoj Alešův i postoj váš.

                  1. Jistě, já přece neříkám, že se vlastními schopnostmi nemůžete vyšvihnout nahoru a přestat být otrokem. Já jen říkám, že to není žádný zákonitý, garantovaný proces. Tedy že vyhrává každý, kdo se snaží. Naopak, drtivá většina nevyhrává a do smrti zůstanou otroky. Někteří třeba s pozlacenou koulí na noze, ale na jejich postavení otroka to nic nemění.

              2. Mohu vědět, jak si za svůj blahobyt mohou například ti, kteří se v zájmu jeho zachování pro sebe a své rodiny nechali například opíchat šmakuládou, o níž byli ze všech stran ujišťováni, že jsou její účinky dokonalým spojením svatého grálu a many nebeské, aby pak na následky tohoto dobrodiní zemřeli a nechali rodinu bez jejich příjmů, případně v důsledku těžkých zdravotních následků po očkování zůstali rodině viset na krku odkázáni čistě na její pomoc?

            1. Pravdu mají oba pohledy, já bych to shrnul a sjednotil takto:
              – za to, jak se mám dobře, můžu já
              – za to, jak se mám špatně, můžete vy (plurál)

              Doufám, že teď je tomu konečně rozumět.

      1. No právě neradar v Brdech je potíž. Jsme brz ochrany proti Íránským a Severokorejským raketám. Tak nám to zdůvodňovali. Že o Rusko nejde. Kdepak že Rusko. To že je ruská paranoia. Paměť mi ještě slouží. Kdepak abych si pamatoval nanejvýš co bylo dneska v televizních zprávách abych to mohl zítra opakovat kdyby se mě ptal nějaký hlídač uvědomělosti.

  5. Tak Vidlák si už prý našel zaměstnání.
    Musí živit rodinu, to je jasné, ale stejně je to zklamání.

    To se tady nenašlo dost lidí, aby ho podpořilo v jeho činnosti?
    Obávám se, že v téhle bublině jde jen o to se vyštěkat, ale tím to končí.
    Hanba.

    1. Co je na tom špatného? Odkryl poklop žumpy, nahlédl do obsahu a množství, a vyvodil pro sebe východisko. Nemá se za co stydět, aspoň to zkusil.

      1. „Co je pod tím deklem? Žumpa? Jóóó? A ste si jistí? A zvedl ten dekl někdy někdo? Tak já ho zvednu… hmmm… jo… žumpa… jéžiš to smrdí… radši to zas zaděláme, co? … … … no jo no… … … žumpa tam je… … teď to víme… … … no… teď to víme trošku jistěji než předtím… … … žumpa no…“

        1. Každý se musí spálit sám. Osobní zkušenost je nepřenositelná. Je to jak s tím malým děckem a rozpáleným sporákem.
          Já sice Vidláka zavčas (a v dobrém úmyslu) varoval, ale dopadlo to samozřejmě podle mého očekávání. Však co ho nezabije, to ho posílí.

    2. Paní Jano, zatím nás nejsou miliony a hanba to není, snad jen smutná skutečnost. Ale nebojte, vše jde jak má, pan Vidlák je v rukou Božích a on nejlepé ví, co činí – řečeno upřímně, bez ironie.. A za Boha si dosadte dle libosti a víry..

      1. Kdybych byl politikem, dělil bych víry na slučitelné a neslučitelné. Kritériem by byl vztah ke křesťanství. V kostele jsem léta nebyl.

          1. Myslím, že mohl. Ateisté mezi křesťany mohou žít v míru , avšak jinde, kde panují některá jiná nekřesťanská náboženství, mohou být také shazováni z výškových budov. Existuje pojem ,,christian atheist“. O jiných ateistech jsem neslyšel, ale mohu se mýlit.

        1. Nemají. Náš matikář blahé paměti vždy tvrdil, že lenost je nejlepší lidská vlastnost a v podstatě matka pokroku. Protože člověk byl líný, tak pořád přemýšlel, jak si práci ulehčit a dělat věci snadněji a tím vznikaly ty technologie.

  6. Dobrý den, nakonec tu pisnu i já.
    Nesouhlasím s tím, že je třeba obdivně klečet před Trumpem jako pánem bohem. Právě jeho choutky na Venezuelu, Panamu a Grónsko dokazují, že USA bude pokračovat v tom, co vlastně dělá už celá desetiletí a jak to říkal Obama. Kroutí ruce za záda neposlušným, Viz Libye, Irák, Afghánistán. Já vím, že odtamtud odtáhli. Ale přijeli na jinou polovinu hřiště, roze*rali to tam, ano a to je ono, celé to tam rozvrátit, a pak se stáhnout a nechat po sobě bordel.Teď se chlubil , že zabavili tanker a že se máme těšit na další překvápka. Jestli tohle je vstřícný a realistický pohled směrem k jiným globálním mocnostem, tak to nevím. Nu a co se týká těch lidí na správné straně- o Ogajesjanovi je ticho . Vystrkuje růžky Hašek a furt platí, že to co média protlačí do hlavních vysílacích časů a to, jak tuto informaci podají, prostě rozhoduje- slyšeli jste včera na Noově, tu informaci že Rusko plánovalo teroristické útoky na letadla co letí do USA? Kde to měli ověřené ozdrojované? Je to jedno- už to jednou pustili ven a ono si to živnou půdu najde, těch co nepřemýšlejí a poslouchají zprávy protože jim to říká Prkausová nebo Borhyová, to berou jako slovo boží. Takže co s tím? vložit těmto dvěma dámám do úst něco jiného- jiná slova..

    1. Řekl bych, že nebýt Trumpa, plazíte se teď pod kuratelou wehrmachtu po ukrajinských polích … 🙁
      [Ještě není tma, ale stmívá se …]

    2. Trump má svůj životní úkol a to otočit pomalu a nenavrátně USA o 180st. Jenže to enjde najednou. Stejně jak pro změnu jízdy vpřed na vzad musíte zastavit, jinak si odrovnáte převodovku.
      Takže nebudte zbytečně nedočkavý, ta změna skončí tak v roce 2027-28, čili je času dost.
      A ještě takto – Trump musí dělat „dva kroky vpřed a pak krok vzad“, aby to nebylo nápadné, kam jde a co dělá. A hlavní jsou činy ne proslovy – Sliby se slibují a blázni se radují..

  7. Německo – náš vzor

    Včera v Německu, zítra u nás?

    Plošné odvody, stanovené kvóty. Německá vláda se dohodla na povinné vojně
    13. listopadu 2025 9:27
    Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/nemecko-armada-vojenska-sluzba-povinna-odvody.A251113_091321_zahranicni_bro

    Co když přijde mobilizace? Pavel podpořil administrativní odvody do armády
    10. prosince 2025 17:46
    Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/prezident-petr-pavel-podporuje-odvody-do-armady.A251210_173027_domaci_mul

    1. V Německu je to jiná historie, ale u nás se musim chechtat, když slyším bolševika na hradě brečet nad tím, že nemá komu velet. Nejdřív zrušení povinné vojenské služby pouzili jako nástroj proti komunistům, a teď by ji chtěli obnovit? A z čeho to chtějí financovat? Nebo budou vojáci 8 hodin cvičit na cvičáku a 8 hodin makat ve fabrice, aby armádu uživili?

  8. Za kým bude stát Babiš, je nyní neméně důležité a nakonec to i brzo uvidíme.

    Hned dnes letí „na kobereček“ k Leyen a to ještě ani vláda jako kolektivní orgán není, pak k belgickému premiérovi, snad ne slibovat ty vysoké záruky za další dluhy na zlatá WC …a nakonec údajně předseda Evropské rady Costa.
    Podle informací ČTK se Babiš setká s von der Leyenovou v 09:30.
    V 11:00 má na programu schůzku s De Weverem
    a ve 14:00 jednání s Costou….

  9. Trump není USA , je to jen viditelná špička některých státních klanů v USA a globalistů . A jiné klany v USA , které stále touží dojit celý svět a které jsou těsně napojené na chazarské klany v London city , Evropu právě teď existenčně zdrojově potřebují .
    Takže nic ještě nekončí .

    1. „Chazarské klany“ jsou záměrně vypuštěný mýtus. Ve skutečnosti se jedná o pravověrné sionisty.
      A sionismus rovná se fašismus.

        1. to PeS:
          Opakovaně prokazujete, že jste nic nechápající hlupák. Proč se tak snažíte?
          Sionista není totéž co žid.
          Netanjahu je zfanatizovaný sionista. Můj skorosoused o kus dál po ulici je žid.
          Netanjahu už čtvrt století vraždí ve jménu Velkého Izraele.
          Můj skorosoused je úplně pohodový chlápek s úplně pohodovou rodinou.

          1. Pokud to má PeS gramaticky správně, tak myslí vyznavače judaismu, a tam bych si troufl říct, že je průnik dost velký. Jednou ze základních součástí judaismu je přece i víra v to, že Židé jsou Bohem vyvolený národ.

            Pokud to ale gramaticky správně nemá, tak to samozřejmě pravda není. Znám spoustu sionistů, kteří Židy vůbec nejsou. Jsou to třeba všichni Češi, kteří schvalují genocidu v Gaze.

            1. Hlavně Židé nikdy neprovozovali nějaká řemesla a neživili se prací, jen obchody i když třeba prodávali jen knoflíky, nitě nebo sirky, tak vždycky jen vexlovali, šmelili a chtěli každého jen obrat. Proto moc oblíbení nikdy nebyli.

        2. To je podobný příměr , jako když prohlásíte , že každý Čech je opilé prase , které se v opilosti pomočuje . Každé takové tvrzení vypovídá především o morálce toho , kdo toto tvrzení vypouští .
          U židovské otázky je zapotřebí rozlišovat , tak , jako je rozlišení potřebné vždy a všude .
          Pokud budete schopen rozlišovat jako minimum židovskou skupinu jako celek , tak zde najdete masu , kterou pasou pasáci . A z logiky věci plyne , že tam , kde je pasák , musí být i majitel pasáků . A pokud jsou pasené skupiny na více místech , tak musí být i více majitelů pasáků , které řídí Šéf .
          Zajímavé jsou pro Nás dvě informace . Jaký dlouhodobý cíl sleduje Šéf pasáků a kolik % stáda můžeme ze stáda vytrhnout a vést je na cestu k lidské morálce .
          Už před první světovou válkou docházelo k rozpadu stáda a právě to byl jeden z důvodů , proč Šef zařídil stádu hitlerovský fašismus .
          A pokud si myslíte , že cesta nanávisti všech , coby generační viny daného stáda je řešením , tak pracujete na scénáři , kdy i Vám Někdo zařídí hitlerovský fašismus .

          1. Jsou-li Židi ti pastuchové pasáci, bačové a pastevci pak my jsme asi ty ovce? Pokud je to tak… nám ovcím může být jedno, který Žid je pastuchou, nebo bačou… To máme trpět to dojení a stahování z kůže?
            Nebylo by lepší provést rozkaz „Berani hlavy dolů a na ně?“
            A co antisemitismus? Potomci Séma jsou přece i Arabové. Pak největšími antisemity jsou Židi, ne?

            1. Antisemitismus byl balonek , který dav spolkl a strávil . Ten rozbor je správně , vzhledem k tomu , že Semité jsou pouštní kočovníci a z nich největší skupinou jsou Arabové , jichž je cca 500 milionů .
              A když používáte příměr ovce , tak skutečnost je taková , že v podstatě každý člověk je účastníkem více davů . Někde může být individualitou , která nějaký dav pase a jinde je pasen on sám .
              Takže ano , většina lidí se nechává pást a velké množství z nich si to ještě neuvědomilo , či si to odmítají uvědomit .
              A když už si toto uvědomujete , tak není tak těžké pochopit , že pasené stádo , které chce ušlapat jiné pasené stádo za to , že tvoří stádo , je tupé stádo , které hraje do karet Šéfu stád .
              Pokud chcete trkat , tak jen do toho . Tou nejžádanější komoditou ve světě jsou hlupáci .

  10. Diskuter Ladik!!! zde upozornil na Pavka a jeho ‚odvody‘ a dalsi dva, Josef Svejk ci polodebil, prislusne reagovali.
    Jenze pri tom, co asi prijde, tedy pri rozpadu EU, tu pocetnou armadu asi budeme potrebovat. Takze obnoveni zakladni vojenske sluzby je velice zadouci vec.
    Ale samozrejme je i jine reseni, nechat se zotrocit cizi armadou …

    1. Obnovení základní vojenské služby JE VELICE NEMOŽNÁ VĚC. I kdybyste odvedl třeba 100.000 branců, kde je ubytujete? Čím je vystrojíte? Kdo je vycvičí? Kde je vycvičí? Čím je vyzbrojíte?
      Všechno je prodáno, rozebráno, rozkradeno.
      Početná armáda je jenom neuskutečnitelný sen. Ale souhlasím, pane Tichý, byla by to velice žádoucí věc!

      1. Re: Vlastimil Čech
        S tolika odvedenci se nepočítá ani v případě mobilizace. V případě ohrožení státu by se měl stav armády navýšit asi na dvojnásobek. Z toho se lehce spočítá, že mobilizace by se týkala asi 30 000 mužů.
        Pro další není výzbroj ani výstroj. Leda že by dostali bambusová kopí (podoba s plánem Japonska za WWII čistě náhodná) a na rukáv pásku s DOMOBRANA AČR (podoba s WEHRMACHT VOLKSSTURM opět čistě náhodná)
        Neboli armáda potřebuje nějakých 30-35 000 vojáků v záloze.
        Letos absolvovalo DVC (Dobrovolné vojenské cvičení) pro studenty 634 studentů, neboli armáda získala dalších 634 záložáků (na závěr DVC se totiž skládá přísaha). Další se účastnili standardních DVC. Počítám, že nových záložáků bude minimálně kolem 1000. Další záložáci se stávají z profesionálů, co odchází z AČR (2024 odešlo do civilu 1450 vojáků, letos se počítá zhruba s 1200).
        Další záložáci se budou rekrutovat z vysokoškoláků, některé fakulty dávají kredity za absolvování DVC (třeba TU Liberec a UK), UK a CEVRO také dávají kredity za účast v AZ a absolvování cvičení AZ.
        https://www.facebook.com/61552018054952/posts/chce%C5%A1-b%C3%BDt-studentem-i-voj%C3%A1kem-z%C3%A1rove%C5%88-p%C5%99idej-se-k-programu-kredity-za-aktivn%C3%AD-z%C3%A1/122284339556067268/
        Až zavedou administrativní odvody, budou se ptát na ochotu bránit vlast. Kdo bude souhlasit, tomu nabídnou účast na DVC (no neberte to za ty prachy). To by v tom byl čert, aby za 5 let neměli 50 000 mladých záložáků.
        Ročně se narodí asi 85 000 dětí. Neboli 85 000 budoucích odvedenců. I kdybychom brali jen polovinu (jen chlapce) a z té poloviny by jen 1/4 byla ochotná bránit vlast a účastnit se DVC, je to pořád víc než 10 000 nových záložáků ročně.
        Žádoucí by to bylo jen v tom případě, pokud by vládám ČR šlo o blaho občanů této země. Já bych tedy osobně (ještě pár měsíců se na mě vztahuje branná povinnost) bych za Fialovu vládu bojovat nešel. A u Babiše bych se musel hodně přesvědčovat.

      2. Vojenská příprava nemusí nutně znamenat odvod a pobyt v kasárnách. Lze to udělat tak, že na základních školách bude předmět bezpečnostní výchova (1.stupeň) a branná výchova (2.stupeň), kde se budou probírat základy přežití, co dělat když se stane neštěstí, někdo zaútočí, případně základy rozpoznání jedlých rostlin atd. A žáci na druhém stupni by si mohli se souhlasem rodičů jít zastřílet ze vzduchovky/malorážky na střelnici. Kde by mohl být další level bezpečnostní výchovy ve stylu „zbraň samotná není nebezpečná, neboť je to jen kus kovů a plastů. Nebezpečnou se stává tehdy když ji do rukou dostane nebezpečný či nezodpovědný člověk. To musíte mít na paměti a uvědomit si, že když to prostřelí dřevěný trám tak co to asi udělá s lidským tělem…“.
        Na středním stupni vzdělání lze mít do osnov vložený předmět vojenská příprava, kde všichni absolvují základy taktiky a vojenských záležitostí. Kde podle oboru který studují/vyučují se obdrží první specializaci. Zde už budou moci třeba jednou či dvakrát do roka absolvovat praktické cvičení ve vojenském prostoru (spát budou jezdit domů). Takto si to všichni vyzkouší, získají první základy a kdo bude chtít bude moci na závěr vojenské přípravy složit zkoušky na zbrojní průkaz.
        Kdo půjde na vyšší a vysoký stupeň vzdělání obdrží základy velení, případně vyšší specializaci.
        Takto by to šlo udělat bez nutnosti obnovovat kasárna a mladé lidi do nich zavírat. Neboť se tímto způsobem ze strašáka s rizikem šikany stane integrální součást vzdělávací osnovy. Kterou absolvuje každý kdo toho bude ze zdravotního hlediska schopen.
        Pokud někdo nebude chtít sloužit se zbraní bude to moci odmítnout. Teoretickou část přípravy absolvuje stejně jako ostatní, praktickou část bude mít beze zbraně.

        1. Zas to hodit na hlavu nebohým učitelkám. To je mediální výchova, výchova k finanční gramotnosti, digitální gramotnost, obrana proti fejk ňůs, sexuální výchova,výchova proti xenofobii a kdo ví co ještě tvrdí, že je pro mládež absolutně nezbytné a teď ještě vojenský kurz?
          Kdy bude čas na češtinu, matematiku, přírodní vědy?

          1. he,he,he… 🙂
            A bude takový kluk v zákopu potřebovat finanční gramotnost a sexuelní výchovu? Stojí ta námaha za těch pár dnů (v lepším případě) na frontě, než kluka zabijí?

            1. Když budou vycvičeni ucitelkama v našem přefeminizovaném školství, tak asi moc dlouho nepřežijí ve válce

    2. Pche, za tenhle prolhanej zdegenerovanej národ bych rozhodně nenasazoval kůži a co jsem mluvil s vrstevníky, tak nejsem zdaleka sám, každý chce většinou někam vypadnout, akorát už není moc kam. Posledních 10 let nás učili svůj stát nenávidět a ono to nese ovoce. U mě byl dominantním prvkem odcizení covid. Tam až jsem pochopil, jak jsou bohužel většinově zdejší lidi stádní, zdegenerovaní a neváží si svobody. IMHO není „za co“ bojovat.

      1. Je za co bojovat. Za dědice privatizačníků, restitučníků a jiných vykuků z klauzových devadesátek. Za jejich majetky. Ve středověku také bojovali bezzemci za své pány a přesně totéž tady většinově lidičkové chtěli…

          1. SK
            Já bych řekl, že docela dobře.
            V roce 1919 jsme Poláky zahnali až za Vislu, demarkační linie byla stanovena na současných hranicích (získali jsme Bohumín, Lutyni, Karvinou, část Těšína, Třinec, Jablunkov)
            Nikdy potom jsme s nimi nebojovali a předtím neexistovali (kdysi dávno, stejně jako české království)
            V roce 1938 jim strýček Hitler dal, co chtěli (aby jim to za rok sebral), v roce 1945 jsme to zase získali my. V roce 1947 jim strýček Stalin nedal nic a pohrozil, že pokud budou dělat problémy, nedopadnou dobře.

      1. .. na rusa si netroufne. ale česko … pořád tu někdo pindá o referendech a exitech – przecież trzeba zachować demokrację w cieszynie, prawda?

  11. hmmm, to je vůně. To už tu dlouho nebylo. Furt nějaké předvolí oči, filajovy koule, pepův mozeček, nový zelený salát a bublanina… ale dneska to voní… to bude stará dobrá rajchlovka, že? Sice nikde nevidím vykrutóny, ale ta vůně je nezaměnitelná – voní, protože se v ní dlouho vařili „voni“. A podávaná v otočné misce, prý aby se dala jíst z mnoha úhlů, ale takto podávaná spolehlivě nasere každého, kdo po pár lžicích půlku misky vygychne do okolí. Nepodává se většinou před demonstracema? Že Vy Vidláku zase něco pečete?

    A nedám… já po ránu potřebuju spíš kafe… nevíte někdo kam zmizel Větvička? Na večerníku prázdno… univerzum mlčí… … … a do chýše se mi přes rozjebanou Ostravu moc nechce…

  12. … sebevraždy s (ruskou) dopomocí.
    Tomuto způsobu sprovození se ze světa se říká sebevražda policajtem.
    Adept vydráždí fízly, nejlépe pomocí nějaké, klidně i makety pistolky a o zbytek se už postarají orgáni sami.

  13. Tu demonstraci v září 22 si taky pamatuju, tenkrát zazářil Vrabel. Jenže mainstream začal přinášet informace, že Vrabel je zadlužený a v exekuci. Což byla pravda. A na další demonstrace začalo chodit míň a míň lidí.

    1. Vrábel se nakonec, letos na jaře, definitivně pohřbil svým spolčením se Sládkem. A nedal si říct a nedal…
      To je tak, když si někdo padne do náruče s politickou mrtvolou.

  14. Znáte tzv. americké houpačky? Je ro taková klec, co se uvádí do pohybu jako klasická houpačka, ale nemůžete z ní vypadnout a podlaha je vždy dole, takže se můžete točit dokola. Jako kluk jsem je vždycky obdivoval na pouti, ale nikdy mi nedovolili do toho vlézt, a pak už jsem na poutě přestal chodit. No a připadá mi, že Evropa je teď v takové houpačce, kterou rozhoupala právě tak silně, že se dostala až do horní úvratě, a teď se všichni hádají, jestli už se přehoupne a začne padat na druhou stranu, a nebo zase spadne zpět, na stejnou stranu. Je to napínavé, ale ty sázky jsou nepřijatelně vysoké. Kdopak asi vyhraje a kdo prohraje?

      1. to jsme jednou zkoušeli na ČVUT v Dejvicích, když projedeme v pater-nosteru vrškem, jestli vyjedeme hlavou dolů 😄😄

            1. Pritom je to tak jednoduche. Vsechny paternostery u nas jsou spojene, takze kdyz projedete stropem na ministerstvu dopravy, vyjedete ve sklepe Magistratu.

        1. Ano, to byla kratochvíle studentů VUT, jeden udělal stojku na cestě dolů a křičel, ať lidi nenastupují, že to převrací 😀
          A byl by to i zajímavý pokus s lidma na té americké houpačce – šprýmař udělá stojku, začne křičet a uvidíme, kolik idiotů v kabině mu uvěří a preventivně udělají stojku taky…

    1. Myslím, že Babiš pochopil, že Pávkovi jde o to jej mediálně poškodit tak aby snížil jeho oblibu mezi voliči a že pokud tomu chce zabránit, nesmí se nechat vlákat do žabomyší války, na které by mohl jenom tratit. Obzvlášť v situaci kdy desinformační mainstream číhá na každou záminku. Proto si udržuje dekorum a snaží se být nad věcí.

    2. On to nejspíše nebude PePa. Možná je v pozadí ještě někdo třetí (rozhodně mimo ČR), který skutečně ovládá všechny tyhle loutky.

      1. .. a tak samozřejmě, že to nebude Pávek. Ten intelektuálně stačí tak na tlumočení Roskasů pro Obyvatele do televize. Pokud tedy tam má čtecí zařízení…
        Posadit tam místo něj terminál dálnopisu, vyšlo by to nastejno, jenom mnohem lacinějc.

  15. Rus se nebude zlobit, když se bude moci trochu uvolnit ze silné, ale dusivé čínské náruče. Je lepší dodávat dvěma velkým rivalům (a těžit z toho), než nemít na výběr a muset akceptovat jakékoliv čínské podmínky… (a slevy).
    Každý den teď přináší pro pravdu a lásku nějaký průser. Každý den se víc a víc ukazuje evropská nemohoucnost. Cítím zadostiučinění, ale nemám z toho pražádnou radost. Popírání reality trvalo příliš dlouho a smlouva s Banderou také. Popírání (poháněné médii) také vydrželo příliš.

    (Z Vidlákova dnešního článku.)

    Jenže:
    Kdo ty myšlenky hustil do obyčejných lidí den co den? Když teď bude říkat (postupně) něco jiného, tak to přece znamená , že předtím dlouhá léta léta lhal?
    Od určitého data už lhát nebude? Kdo to zaručí? Jedině kompletní výměna personálu, placení z eráru a kontrola třeba parlamentem. Možnost odvolávání lhavých novinářů je nutností. Novinář, který si nedokáže udělat nezávislý a pravdivý obrázek nemůže být nazýván novinářem.

    1. jenže, kocoure, většina těch lidí, kteří tyto lidi poslouchají jsou “věřící” a ti svým “věrozvěstům” budou věřit … i když otočí o 180, tak to akceptují a nijak se nad tím nepozastaví.

    2. Já myslím, že představa „silné dusivé náruče Číny, v níž se nachází Rusko“ je omyl.
      Rusko a Čína se navzájem potřebují. Čína si dá velmi dobrý pozor, aby její náruč nebyla dusivá, a aby se Rusko v tom spojení cítilo dobře a bezpečně. Celý svět ví, že USA potřebuje jednoho z těch dvou získat na svou stranu, aby mohla s jeho pomocí nejdříve porazit toho druhého a pak se vypořádat s tím prvním.
      A když to vím já, bezvýznamný Alef, v Rusku a v Číně to vědí setsakra dobře.

      1. Tady sou zaludny existence , ktery maji strach jit do hospody a pijou doma v dire sladky,
        babsky lepidla.
        Potom se ukajeji .Ze se vrhnou na prispevky , ktery mazou bez uvedeni jedinyho duvodu a faktu.
        Pak sou takovy predmetem jenom opovrzeni..
        A zabyvaji se „vysokou politikou “ , co Rusko a co Cina a co Usa..Ovsem s predstiranou skromnosti.
        Nekecej a mazej , nic jinyho nesvedes ,Nulo , mezi chlapy se bojis.
        Ta by si musel svoje svinstva obhajit a nebo…

      2. Zbygniew Brzezinski: „Velká šachovnice: K čemu Ameriku zavazuje její globální převaha.“

        Kniha z roku 1997 popisuje principy udržování a upevňování americké hegemonie. Je tam i scénář pro ovládnutí Ruska prostřednictvím postupné expanze NATO. Také varování před politikou, která by vedla ke koalici Čína – Rusko – Irán. Důraz na „vyvažování“.

        Brzezinského v Číně i Rusku uznávali, jeho dílo studovali. A také přemýšleli o tom, jak se vyhnout rolím, které jim přisoudil. Výsledkem je BRICS. Dovedou si spočítat, co by přinesl reverzní Kissingerův obrat.

        1. nehovoriac o tom, ze Zapad sa ukazal ako mimoriadne spolahlivy a doveryschopny…..a vobec neplati, ze kazda zmluva, ktoru podpise, nema cenu ani toho papiera, na ktorom sa podpise:-(

    3. A neměla by se o to starat Rada ČT a Rada ČRo ? Ti by měli přeci dohlížet na seriózní fungování obou institucí. Členové obou Rad jsou voleni Sněmovnou a Senátem. Tam je třeba začít.

    4. o to by som sa nebala…..novinari budu hustit do konzumentov, ze teda Rus je fuj, to samozrejme plati, aj opiti muzici s lopatkami platia, len bohuzial je ich prilis vela na UA a teda kedze Cina, tak Zapad sa bude snazit o mier a bla bla bla mierovu spolupracu. Za tym ucelom teda s Rusom bude dovolene obchodovat, aj ked nevylucujem, ze len prostrednictvom Amikov. Predsa len mozno za dalsich 10 rokov ludia zabudnu a miesto depopulovanej UA sa budu snazit poslat na vychodny front Poliakov a Skandinavcov. Dalsia moznost je pockat na vymenu Putina za noveho borca, mozno toho skor prekabatia a dostanu tam kde chcu

      1. Putin má určitě už dávno vybraného „korunního prince“.
        A myslím, že nebude mít tu božskou trpělivost s KoZa a USA jak VVP.
        Že o něm nevíme? A proč bychom měli vědět? Ještě by mu někdo strčil do auta bombu…

    1. Tak teď by měli vyrazit do ulic ti studenti, kteří včera tak hezky proti Turkovi ministrem.
      Ale to těžko. Nekdo by jim to měl říct.

    2. Neruš nepřítele, když dělá chybu. (citát Napoleonův)
      Jen ať si generalissimus naběhne. Alespoň mu ubudou voliči, kdyby chtěl znovu kandidovat.

Napsat komentář: Ales Tichy Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *