Přátelé, nalijme si čistého vína… Že by volbuše tentokrát dopadly podle venkova… no, moc to na to nevypadá. Volební výsledky z prvního kola jsou k Babišovi nepříznivější než byly před pěti lety k Zemanovi a mééédia z něj dělají ještě většího antikrista. Sám Andrejko pak není tak zdatný rétor, jako byl Zeman, takže předvolební debaty nebudou tak úplně jeho parketa.
K tomu je třeba říct, že Babiš je henten vysoký manažer, co na poli byznysu vítězil vlastnostmi vysokého manažera a tady by spíš bylo zapotřebí být kurňa citlivým politikem, který přesně odhadne předvolební náladu a vytáhne přesně to, co lid chce slyšet. Tentokrát je orientace na výsledky k ničemu. Tentokrát je to o řečičkách, co se vedou v hospodě. To vyhrává nebo prohrává volby. Schopnost říct ve správnou chvíli to, co lidi chtějí slyšet. Zeman v tuto dobu především četl noviny, sledoval projevy ostatních politiků a instinktivně odhadl, co bude zapotřebí říct. Babiš v tuto dobu manažeruje a nálady veřejnosti si spíš bere z čísel a grafů.
Tím neříkám, že Babiš prohraje. Jen vám říkám, abyste nebyli smutní, kdyby to celé náhodou nedopadlo. Obě předchozí volby v podstatě rozhodly černé labutě – tedy události, které se vůbec stát nemusely a které během jednoho dne dost posunuly vnímání kandidátů veřejností. Pokud se něco takového stane i teď, vyhraje ten, kdo to lépe vyhmátne a nebo udělá míň chyb. Jako amatérský politolog ale říkám, že šachové figurky jsou rozestavené pro Babiše spíše nevýhodně a nevím, jestli má něco v rukávu. Navíc Pavel má hodně kibiců a Babiš hraje sám. Ale o tom dneska psát nechci.
Mně totiž nejde z hlavy henten Vondrák. Hejtman za ANO z Moravskoslezského kraje. Z kraje, kde se pražská kavárna nikdy nechytala a kde byl volební rozdíl podobně veliký jako v Praze, jen opačně. Já bych rozuměl tomu, že v Praze za ANO kandiduje někdo, kdo se snaží vystupovat tak trochu líbodémo, protože tam jiných voličů moc není. Dovedu pochopit, že pražské ANO může mít nějakou veš v kožichu, která se na vysokou pozici dostala tak trochu náhodou, protože nejsou lidi a dneska je vůbec problém alespoň naplnit kandidátky. (Mimochodem, to je poslední velká výhoda SPD, oni mají stranickou strukturu vybudovanou a jsou schopni pro pražské komunální volby dát do kupy těch dva tisíce lidí na všechny místní kandidátky)
Chápal bych, kdyby třeba Nacher v Praze zkoušel trochou lavírování proti stranickému šéfovi lákat nějaké nalomené líbodémo voliče. On to samozřejmě nedělá. Ale v Praze by to mělo asi tak stokrát větší logiku než v Ostravě. Nechápu, jak může někdo tam ve Slezsku před volbami říci, že to raději hodí generálovi a ještě to zdůvodnit, že Babišovi, na rozdíl od lampasáka, chybí filozofický rozměr… V Ostravě, kde Babiš dostal přes 40% a všichni věděli, že to tak bude. V krajských volbách tam teď proti Vondrákovi vyhraje i babišův plyšový medvídek.
Vondrák si tím naštval nejen ANO šéfa, ale vlastně i své voliče. Jeho vystoupení nebylo o nic méně pitomé, než vystoupení Okamury. V podstatě je to politická sebevražda v přímém přenosu a já marně hledám jakýkoliv benefit takového jednání.
Kromě jediného – schyluje se k větší rebélii.
Nesmíme zapomenout, že Babišovi soupeři také nespí. A jestli Babiš třeba občas řekne donu Pablovi, aby se trhl z ODS, protože ho jinak Fiala přivede do politického záhrobí, tak to samé určitě dělá i Fiala a působí stejným způsobem na zhrzené poslance za ANO. A já se nemohu ubránit dojmu, že Vondrák je taková první vlaštovka a jeho projev, kterým se postavil proti Babišovi ještě před volbami, měl především dodat někomu odvahu. V české politice dělá sebevraždené chyby jen SPD (už třikrát Tomio, už třikrát), ostatní dělají spíše chyby vynucené, ale velmi často to ani chyby nejsou… je to kalkul, který má svůj skrytý význam.
Ve sněmovně teď vláda projednává henty pozvání cizích vojsk i bez souhlasu zákonodárců. Na to nestačí sto osmičková většina. Je zapotřebí ústavní většina sto dvaceti poslanců. Že tento zákon nepotřebujeme ani tak my, jako spíš naši transatlantičtí bratři, to beru jako hotovou věc. Ono vůbec, čím víc nám Fiala s Černochovou a jenerálem říkají, že se nemusíme bát války, tím méně tomu věřím. Zatím všechny kroky, co dělají, směřují k tomu, aby nám ty povoláváky rozdávali. Analýza Mariana Kechlibara jde rovněž tímto směrem. Obě strany už do té války investovaly příliš velké množství prestiže, než aby z toho jen tak vycouvaly.
Nic bych za to nedal, kdyby se brzy ukázalo, že je takových Vondráků víc. Že se tu zákulisně intenzívně pracovalo na tom, aby vševojskové změny v ústavě mohly projít. Jde o dvanáct poslanců… Vondráka už mají a on se tím vůbec netají. On už zvažuje, že vystoupí z ANO = už de facto vystoupil. A protože vystupuje z ANO velmi halasně, tak jediný důvod jeho hlasitosti je ten, že těch poslanců je víc a on jim dodává kuráž. To je jediná politická logika…
Deset, dvanáct rebelů… to je na samostatný poslanecký klub, že?
V příštích dnech bych očekával věci nevídané a neslýchané…
Prvním vodítkem bude dnešní hlasování o o nedůvěře vládě. Jakpak budou poslanci ANO hlasovat? Jako jeden muž + Vondrák? Nebo se najdou i další, co si teď najednou vzpomenou, že v ANO se nedá dýchat? Toto hlasování nám hodně napoví, co nás v nejbližších dnech čeká. Proto také tento článek pouštím v předstihu… ještě před hlasováním.
Kdyby ten, kdyby tamten ..
Jenže rozhodují, zatím, velká čísla. Tak jako Bug Money. Ve svobodných volbách, zatím, rozhodují hlasy voličů. Jestliže většina nebo alespoň jejich významná část se rozhoduje podle okamžité nálady, co jim řeknou (dez) informační média, nesou důsledky. Spolu s nimi i kdo volili jinak. Takový je většinově odsouhlasený a udržovaný systém. Ostatní se s tím musí nějak vyrovnat. Vyvinout úsilí na omezení neblahých důsledků pro sebe. Škoda toho, jenže jinak nelze. To se nezmění, dokud všeobecné poměry se natolik nezhorší, že většinu pohnou rozhodovat a jednat jinak. Ve vleku nějaké, většinou nové politické menšiny reprezentující nějaký zájem. Ne nutně většiny a ne nutně s s výsledkem obecně považovatelným za dobro. Naopak,důsledky většinou jsou nedobré.
Proto neuspělo podzimní vidlácká vzpoura. Jak jsem tehdy s předstihem psal. Absence revoluční situace. Kdybyste v hodinách marxleninismu dávali pozor. Mladé to minulo a je to znát. Protože ono učení poskytuje, třebaže nedokonale a „třídně“ vysvětlení, poučení, ale u návod, nejen pro revoluci „komunistickou“. Obdobné lze nastudovat i z jiných zdrojů. Jenže těmi jsou příkladmo mileniálové nedotčeni.
Big…
Alternativa nemá zájem se sjednocovat za Babišem. Považuje ho za součást šestikoalice.
Babiš bojuje sám.
Jeho fotky z kostela možná osloví pár moravských voličů, to je sympatická strategie, ale schází nějaká silná myšlenka , „make Czech great again“, schází nabitý sál s lidmi v červených kšiltovkách…
Ale třeba je zatím klid před bouří? Třeba má Andy od Macrona informaci, po které hodí generál ručník do ringu?
Proč by moravské voliče měl zajímat nějaký pražácký kostel řízený neobolševiky a Babišova návštěva v něm?
Myslíte, že kdyby se Babiš poklonil Banderovcům že by takovou sympatickou strategií oslovil stedočeské voliče?
To je zatim ten nejdebilnejsi prispevek od vas.
Chodite do kostela?
Mluvil jste o tom s nekym kdo chodi do kostela?
A ted nemyslim ty vase boty z anonymnich chat roomu.
Ve zkratce, vite kulovy a delate tu machra.
Jako ostatne kazdy den.
http://www.infokuryr.cz/n/2023/01/19/knez-z-kostela-rimsko-katolicke-cirkve-v-rokytnici-nad-rokytnou-vyhrozoval-behem-nedelni-bohosluzby-volicum-andreje-babise/
(krátké video)
Alternativa naopak stoji za Babisem jako jeden muz a jako vedlejsak k tomu staci dehonestovat jeho potencialni volice, jez v prvem kole volili Bastu.
To je chytra taktika, jez nepochybne prinese sve plody.
Už jste viděli tu kampaň za Babiše v EP?
https://twitter.com/jsemvobraze/status/1615740085089062914?s=19
Tak co čekat jiného od Manfreda Webera v EU-parlamentu? Tady jsme v Česku a Manfred Weber nám může vlézt na záda, ale ty tlaky na prosazení generála tam i tady jsou a jde o to zda to dojde i českým voličům? Některým to zřejmě nevadí, myslí se že jsou taky západ, přitom západu akorát myjí zadky.
Já bych to dasl do televize spolu s mytím hlavy Petra Fialy. To by bylo dojemné.
No, to jsme to dopracovali. ČR suvérenní stát? Nenechme se vysmát. Co nám má co nějaký zmetek z EU nařizovat, koho si tady zvolíme? Kde berou tuhle nestydatou drzost a aroganci? Stále ještě zůstávají myšlením v kolonialismu. Bohužel se kolonií stále více stává i naše krásná zem (ostatně, co čekat jiného po poníženém stažení ocasu fijalky po té, co mu Belgičan tak bezskrupulózně omyl hlavu?) Je to na zblití.
1. Ten zákon o 60 denní vysílání vojáků vládou bez parlamentu přece jednou navrhoval už sám Babiš. Tehdy to neprošlo kvůli stranám, které se později nedostaly.
Takže stejně jako na pobyt Ukrajinců a jejich výcviková a náborová střediska pro válku, ani na samotné vysílání do války nebude potřeba Rebelů, protože to je úkol, který má šestikolka společný a Babiš ho plnil už v době, kdy byl premiérem.
2. Že má Babiš ve druhém kole minimální šanci, jsem tu už psal, jednotahoví stratégové všechno vsadili na něj, protože Babiš a teď jsme tam, kde jsme být museli.
3. Pořád jsem se nedozvěděl, co by bylo jinak, kdyby i ten zbytek Baštových voličů volil Babiše. Stálo to za ty invektivy?
4. Sdělte mi prosím, na co jste potřebovali kandidáta té vaší bájné alternativy. Kdyby se např. účastnila Vitásková – co byste dělali v prvním kole? Volili ji nebo ji vyzývali, aby odstoupila a podpořila vašeho Babiše?
5. Jsem předvědčen o tom, že Babiš na Hrad nechce, on jen potřeboval vést rituální střet a skončit druhý.
Jestli ho ještě uvidíte, zeptejte se ho. Jsou to totiž spojené nádoby – buď vyhraje Hrad nebo příští parlamentí volby.
Ad 1) To myslím není pravda. Protože zákon, předkládaný za Babiše, se vztahoval na mise NATO, šlo o naše vojcly pro Afghoš.
Ad 5) To je klidně možné, bavili jsme se o tom už několikrát, už dávno když Babiš oznámil kandidaturu.
1. Bylo v tom zákoně, že výhradně do Afg? Pochybuju, podle mě to měl za úkol, aby to bylo i pro dnešní účely. Přece zákony se musí posuzovat v celé šíři platnosti, nejen podle účelové PR zprávy.
Dodělávají s Fialou co Babiš nedodělal.
5. Je potom otázka, proč se namáhat, když/jestli nechce. Já vím, musí být poražen po nějakém důstojném rituálním aktu. Ale ztratili jsme pozici.
Co letiště Mošnov? A Vondrák.
Zkuste to dát do jedné rovnice.
Gogo, s Bastou jse byl vedle jak ta jedle, je davno z kola ven, tak uz s nim bezte do prdele.
Jestli si myslite, ze kdyby Babis odstoupil a „dal“ sve hlasy Bastovi, a oni pak napochodovali k urnam a vsicni je tam poslusne hodili, jste jesre vice mentalne retardovan, nez se doposud zdalo.
O vase pohadky, jak Basta dostane 20% v prvnim a pak zvalcue Pavka ve druhem kole uz tu opravdu nikdo nema zajem.
Kazdy se muze zmylit, nebo primo slapnout do hovna, ale vy se v tom hovne pozivacne valite jeste nekolik dni pote.
Dneska, i v minulych dnech jste tady tou minulou prohranou valkou zasral celou diskuzi.
Mate svuj blog, delejte si tyhle prasarny u sebe.
Mel jste ostatne radu let na nominovani vlastniho uzasneho kandidata, jeho propagaci a tak dale.
Misto toho chodite na Vidlakuv blog (dle vasich vlastnich slov rozumu mdleho) a zasiranim mistnich diskuzi jste tu promarnil veskery cas.
Basta byl podraz od Okamury, a zdale ne prvni.
Alternativa tedy zvolila mensi zlo.
Jsou lide kteri to neakceptovali, ja je nenutim, a ani jim to nemam za zle.
Ale vy jste jediny, kdo s tim vysira jeste ted, kdy na tom nejde nic zmenit.
Bezte za svum guru Jarou, pry Rusko zase nema zadne rakety a chipy krade z pracek Ukrajincum.
ad „Dneska, i v minulych dnech jste tady tou minulou prohranou valkou zasral celou diskuzi.
Mate svuj blog, delejte si tyhle prasarny u sebe.
Mel jste ostatne radu let na nominovani vlastniho uzasneho kandidata, jeho propagaci a tak dale.
Misto toho chodite na Vidlakuv blog (dle vasich vlastnich slov rozumu mdleho) a zasiranim mistnich diskuzi jste tu promarnil veskery cas.“
👍
Tohle měl už dávno napsat Zakladatel a ne Vy, lujjzo – byť máte pravdu.
Kromě toho mám silné podezření, že to není blog toho gogo, co neustále vysírá tady.
To je jinej.
Co dělal generál Pavel ve službách NATO!
https://vasevec.info/komentare/co-delal-general-pavel-ve-sluzbach-nato
Co když Babiš nejel k tomu Makronovi dojednávat mír, ale ubezpečit se, že pro jeho emigraci je tam vše připravené a že bude vlídně přijat? Na hlasování o nedůvěře nepřišel, místo volebního boje rozjímá u Jezulátka a stojí ve frontě na klenoty, takhle se kandidát na prezidenta v době vrcholící kampaně nechová. Mi přijde, že to nechává běžet samospádem. Kdyby náhodou vyhrál, tak to neodmítne, ale jinak už má zbaleno.
asi má virózu
Co mají všichni pořád s tou válkou? Náš Kocourkov nemá vybavení ani pro jeden nový pluk. Ani ty tepláky , natož uniformy nebo zbraně. A okolní státy mimo Polska jsou na tom podobně. Co je reálné, tak sestavení nějaké roty dobrovolníků, kteří si (vymytí propagandou) nakoupí většinu sami a AČR jen zajistí odvoz na jatka. A to bychom měli podporovat, protože tím stoupne průměrné IQ českého obyvatelstva..
Zkuste víc zapojit mozkovnu. Tady ani tak nejde o to, že bychom vyhlásili válku Rusku a s tou „jednou rotou“ vojáků tam napochodovali. To hlavní téma je, že dovolíme usídlení amerických (ev. NATO jednotek) vojenských jednotek na našem území se vším, co k tomu patří. Tedy i s útočnými (nikoliv jen obrannými) zbraněmi a budeme týlem pro jejich proxyválku. Se vším, co s tím souvisí. Myslíte, že amíci si nějak lámou hlavu s tím, že budeme srovnaní se zemí? Fakt Vám tohle, proboha živého, nedochází?
Uniformu vám dají ukrajinskou, AK74 nebo M16 do ruky a můžete jít do zákopů. Oni budou potřebovat maso, a to splňovat budete.
Re: Hacendado
Za domácí úkol si zjistěte, jak dlouho trvá odpárání nášivky z levého rukávu stejnokroje a přišití jiné nášivky stejné velikosti.
A to není nikde napsáno, že se bude něco přešívat. Ukrajinští soudruzi to řeší žlutou izolepou okolo nadloktí nebo nad kolenem. Mají totiž maskáče k nerozeznání podobné těm ruským.
Co se Petra Pavla týče, tak:
– Jeho osobním přítelem je rusožrout Petr Kolář
– Prakticky hned po vyhlášení výsledků se v jeho týmu objevili Pavel Fischer a Danuše Nerudová a začali mluvit za něj.
Zavlečení ČR do války je proto u něj jistota.
Zbývá doufat, že než nás stihnou poštvat do války a poslat kanonenfutter na „Východní frontu“, bude po všem. Což je dost pravděpodobné, Ukroši už jsou na lopatě a Rusko evidentně chystá nějakou větší operaci. Jak jsem ostatně už psal… posílat v tuto chvíli další vojcly ztrácí smysl – stejně by to trvalo aspoň půl roku, než by se k tomu dohrabali. A to už bude finíto…
Ukroši se melou mezi sebou na nejvyšší úrovni: katastrofa vrtulníku s ministrem vnitra, jeho zástupcem a dalším hlavounem nebyla nejspíš technická porucha ani chyba pilota. Údajní svědci tvrdí, že vrtulník hořel ještě před dopadem – takže to byla s největší pravděpodobností raketa, asi ruční MANPAD (po zásahu něčím větším, třeba ruskou raketou ze stíhačky nebo omylem odpálenou ukrošskou PVO raketou by už neletěl, ale spadl jak cihla celá v plamenech). Tudíž raketa musela být odpálená těsně před katastrofou někým místním. Objevily se zvěsti, že ministr vnitra se svými pochopy vydíral ministerstvo obrany – nejvyšší hlavouny – kvůli ilegálnímu prodeji zbraní ze Západu třetím stranám; chtěli na tom také finanční podíl.
Druhý hlavní mediální lhář režimu – po Zelenském – Arestovič plácnul z ničeho nic kus pravdy: že ruská raketa Ch-32, která zasáhla panelák, kde to zabilo 40+ lidí, byla sestřelena ukrajinskou PVO, jinak by dopadla do elektrárny, kam měla zřejmě namířeno. Nebo panelák zasáhla přímo ukrajinská PVO raketa, jak se v Ruině stává nejčastěji, jelikož Ukroši jdou dobytkové a mají postavení PVO systémů přímo ve městě mezi baráky, takže co se jim povede trefit, padá přímo do zástavby a jelikož se jim většinou nepovede trefit nic, padají lidem na hlavy přímo ty ukrajinské PVO rakety – z toho jsou pak ty bláboly, že „Rusové ostřelují Kyjev raketami S-300“, což je nesmysl z mnoha důvodů. Například že tyto staré rakety (S-300 první generace) nemají ani takový dolet, aby z ruského/běloruského území nebo od fronty doletěly tak daleko.
Což je samo o sobě zajímavé – protože to dělá dojem, že to Arestovič udělal schválně, aby ho vyhodili – jakoby chtěl vzít kramle, když se situace stává neudržitelnou a brzy bude konec. Celková hysterie Ukrošů by tomu nasvědčovala…
Neměly by ty třístovky mít autodestrukci? Mě překvapuje, že to mine, spadne a tam pak bouchne.
Mají, ale nejspíš výškovou nebo časovou. Když jsou naváděny proti křídlatým střelám, letícím co nejníže, tak útočí shora a tudíž se výšková autodestrukce nezapojí, a když pálí po blízkých cílech – což je v případně „steatlh“ střel Ch-101 pravděpodobné (radar je na větší vzdálenost ani nevidí), tak to stihnou rychle a časová autodestrukce je také mimo hru.
Pokud raketa ztratí navádění, u starších typů to bývalo tak, že letěla nahoru – aby autodestrukce neohrozila nic na zemi; S-300 a pozdější jsou „moderní“ (přes 40 let staré) a není veřejně známo dost technických podrobností.
Plus je nutno počítat s tím, že moderní ruské střely jako Ch-101, Onyxy, Kalibry, Iskandery-M mají širokou paletu rušičů a klamných cílů, které při vletu do bráněné oblasti vypouštějí – takže obranná PVO raketa jde často po klamných cílech nebo po „fantómových“ cílech, generovaných elektronicky (pomocí DRFM počítačového rušení) – takže útočí po umělém cíli a trefí tak snadno něco na zemi…
PVO rakety snad asi žádné nemají něco jako autodestrukci po odpálení z pozemního řídícího stanoviště na nějaké to „tlačitko“ – protože taková věci by šla protivníkem v případě prolomení šifrování spoje zneužít…
Je to zkrátka velmi nebezpečné, proto se PVO systémy zásadně nestaví do města, jako to zločinně dělají Ukroši – aby znemožnili likvidaci PVO systému, protože by to spolu neslo značné „collateral damage“. Ale dál od cílových oblastí, na směry případného příletu nepřátelských střel. Proto třeba obrana měst bývá cirka 15-20 km daleko… (jako třeba PVO Prahy ze západu bylo až v Brdech).
Nejspíš bude za tu dobu taky spousta provedení a třeba i nějaké mouchy.
Už v době slavného sestřelu polského traktoru jsem čekal nějaké rozbory v této věci, ale nevšiml jsem si, že by ty třístovky někdo takhle detailně rozebral. Myslím teď ruské zdroje, co sleduju. Podoljaka nebo chlapi od Kalašnikova atd.
Podoljak je sice pilný, ale přijde mi, že o těchto věcech moc neví… A Kalašnikové asi vědí, ale také vědí, o čem mají psát a o čem nesmí.
Přesně můj dojem.
Jinak to elektronické rušení ruských střel bylo pěkně vidět na několika videích. Třeba po dodávce prvních Wunderwaffen PVO systémů NASAMS do Kyjeva: na videu je pěkně vidět, jak odstartovalo hafo AIM-120 AMRAAM raket (v odpalováku jich je 8) a letěly jenom přímo nahoru, až bouchly na autodestrukci… evidentně šly po falešných „fantómových“ cílech, generovaných prolétající Ch-101.
Já jsem si to vysvětloval efektem Vietnamského raketčíka.
Prostě že tohle odpalují skutečně Ukrajinci a neumí to.
To skutečně ne – u těchto systému dost jistě budou „žoldáci“, kteří s tím složili léta… to se do rukou idiotům opravdu nedává – na to je to moc drahé – jedna AIM-120, byť asi nějaká olétaná, stojí přes milion dolarů…
(Do NASAMS PVO se dávají letecké rakety, které mají „odlítáno“ na podvěsech stíhaček daný počet vzletů/hodin a už prošly několika povinnými revizemi)
To neznamená, že by šlo o nějaké polonefunkční šmejdy, jen že spočítaná spolehlivost už není třeba 98%, ale třeba jen 90%. Tím jsou samozřejmě také omezené náklady, protože každá ta generální revize stojí značné peníze – dělá se to přímo ve výrobní fabrice…
Re: gogo
Autodestrukční systémy se dají eliminovat.
Z toho plyne ukrácká „výhoda“. Mají neustále přísun ČERSTVÝCH ruských zločinů proti chudákům civilům.
Vyrazit na Rusa, a to pod vedením generála Pavluse, to nebude dobrý nápad …. 😀
taky jeden řeporyják, spekuluje se že bude hradní mluvčí
Opozice je slabá a proč? Slepenec se chová stejně, jako když byl v opozici. Stačí si vybavit, co dokázala Pirátská sebranka, „Pusťte nás na ně“ a jejich autobus a dnes s těmi zloději mlaskají u žlabů, ani nestíhají polykat. Už ani nevystrkují rypáčky, aby si jich někdo nevšimnul. Co dokázali lidovečtí škodiči, chvilkaři, novináři, televize……….A nebudu pokračovat, však to není tak dlouho, aby jeden zapomněl. Stejně tak arogantní, asi méně, byla Nečasova vláda.
Opozice nic z těchto svinstev nedělá, proto je slabá.
Není to tak dlouho, co Nacher říkal, že i když se snaží být vstřícný, tak je v rozhovorech od vládních hafíků, na něj útočeno. Řekl, že se stejně bude snažit být stále stejný, snad se ta agrese zlomí. Tož asi tak.
Myslim, ze Pirati jsou pro sve volice nejvetsim zklamanim.
Do voleb sli s hesly jako zestihleni statu a konec plytvani penezi.
Realita? Vybudovali uplne novy urad za miliardy, kteremu sefuje sef piratu, a vetsinu zamestnancu tvori stranici, kteri se nedostali do parlamentu,
Kazdy pirat je prece ajtak, to je vsem jasne.
ANO neni opozice. Jen B tým ušáků.
Hele. Melčák a Pohanka dostali každý po 2 mega nebo tak nějak.
Teď jde o NATO! Kšefty se zakázkami. Služby v zemi i mimo ni. Těžký prachy. Ś
VĚŘÍM, ZE POKUD JDE O NATO A POBYT CIZÍCH VOJSK, JE, MŮŽE BÝT, NA STOLE NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ.
Proto bych to rozhodně nepodceňoval.
Na Deníku jsem objevil jsem hezký titulek , který mě vrcholně pobavil, protože dává možnost dvojího výkladu:
„Že je někdo jako Babiš úspěšný, je pro mě záhada. Papuánci by Pavla zvolili v prvním kole, říká vědec Novotný“
Inu, Papuánci možná, Češi se ještě brání…..
😀
U nás v rodině platili Papuánci za velmi moudré. Otec říkával „U Papuánců bývá zvykem, že když si naplní břicha, drží dvě minuty tichy“. Jen ty dvě minuty neměli čím měřit, tak se to vždycky protáhlo.
Pak je taky otázka, do jaké funkce by Papuánci Pavla zvolili. Aby to nebyl hlavní chod.
Jo, to byla písnička v roce ’68. A obsahovala vysvětlení: „Aby nedošlo k omylu – ti páni, co jsou teď u nás k mání, a vypadaj jako Papuáni, tak to vůbec nejsou Papuáni, ale úplně jiní kmáni.
Hlupáctví v Evropě i jinde už přesáhlo nadkritickou mez. A tak dle přírodního výběru budou tito hlupáci obětováni na cokoliv a z těch ostatních bude vybráno párset tisíc chytrých slouhů a ostatní se bohužel svezou s těmi hlupáky. Tím ti nejchytřejší, kterým se daří směrovat přes zaprodané politiky zvolenými většinovou hlupáckou společností, získají dle přírodního výběru svou moc postupně nad vším až k výše uvedeným koncům. Co například očekávat od společnosti, která svým jednáním nechá zvolit prezidentem člověka, který má od jakživa v náplni práce posílat lidi zabíjet a to masově. V takovýchto společnostech se lidi mezi sebou buď vymlátěj sami, nebo budou vymláceny, a řekl bych že z větší části dle zásluhy. Smůlu má potom holt ta menšina.
Já čekám, kdy se vzbudí a ten šílený sen zmizí. Kam ta naše společnost dokázala zajít. Jedna zelená guma je málo, proto se tam derou hned dvě, podplukovnice a generál. A velká část společnosti jásá a raduje se. Tak fakt začínám pochybovat o svém rozumu.
Pokud nevíme, co se vlastně děje, přijde mi zbytečné spekulovat. Jedna vlaštovka jaro nedělá, a jeden zvrhlý poslanec ANO neznamená větší zradu – vždyť by v ANO byli sami proti sobě. Nynější protlačení toho okupačního zákona by znamenalo podseknout Babišovu kandidaturu, a tím by se to nezastavilo…
Vydávat Kechlibarovy žvásty za „analýzu“ je směšné. Proč Západ tak blábolí o jaderných zbraních? Protože ve skutečnosti o jejich použití uvažují sami. Nemají totiž jinou možnost, jak se Rusku postavit, jelikož v konvenční výzbroji a možnostech se ukázalo, že NATO je vykradený papírový tygr. Rusko taktické jaderné zbraně použít nepotřebuje, v Ruině a okolí si vystačí s konvenčními, ve své zóně A2/AD cirka do 2000 km od svých hranic je neporazitelné; a dál se Rusové nechystají.
Jenže, Západ nemůže použít ani taktické jaderné zbraně, v rámci bojiště – nebavíme se o strategických jaderných zbraních, to je něco úplně jiného. Protože je v tom zaostalý rovněž – má jich málo a na zaostalých platformách a nosičích. Zastaralé křižující křídlaté střely, všechny podzvukové, plus útočná nadzvuková letadla – vše snadná kořist pro ruské PVO/PRO. Plus nějaké krátkodosahové bojišťové balistické rakety, ATACMS s doletem 300 km pro systémy HiMARS/MARS a to je zhruba vše. Tudíž je zcela jasné, že válku na jaderním bojišti by Západ fatálně prohrál… Západní vojska nemají výcvik pro boj v podmínkách ZHN, jaderných zvláště ne. Nemají na to uzpůsobenou výzbroj – elektronika a počítače takový střet nepřežijí a Západní vojcl s houfnicí bez počítače netrefí ani stodolu na dohled. Atd. atd.
Ti šašci nemají ani papírové mapy, a kdyby náhodou ano, neumí s nimi už zacházet – buzolu viděli naposledy někde ve vojenské škole jako kuriozitu z minulosti, vše jede podle satelitní navigace GPS – no a tak by při použití jaderných zbraní na bojišti nefungovala.
Odpálili by Amíci rakety na Rusko, kdyby Rusové začali taktickými jadernými střelami ničit NATO základny, letiště, body velení a komunikací, strategické sklady a nástupiště vojsk? V Evropě nebo na Středním východě? Jistěže ne, nechtějí sami chcípnout a mít svoje města vyhlazená. Odpálili by své jaderné zbraně Britové a Francouzi na Rusko? Jistěže ne, protože ruská odpověď by je úplně vyhladila – Rusové toho všeho mají mnohem více, a mají nesestřelitelné nosiče – na rozdíl od nich.
Vtip je totiž v tom, že Amíci zrušili dohody ABM, v bláhové jistotě, že sami vyvinou proti-balistickou ochranu a pak budou moci beztrestně provést jaderný útok na Rusko. Jenže se jim to nepovedlo – jejich ABM systémy jsou nefunkční, jen vykrádačka obranných rozpočtů. Ale Rusku se to povedlo! S-350/400/500/550 a A-235 jsou perfektně funkční, ve velkých množstvích a dokázaly by velké procento taktických raket, raket středního doletu a hlavic mezikontinentálních raket zachytit. A na druhé straně mají Rusové balistické rakety, od bojišťových Iskander-M do 500 km po mezikontinentální Avangardy, které zachytit ničím Západním nejdou a ještě hodně dlouho nepůjdou…
Prostě, jaderná válka nebude, pokud nevznikne nějakým omylem. Což je technicky a organizačně vyloučeno – tyhle věci nemají pod palcem idioti a blázni z politických nebo ideologických kruhů, ale inteligentní a rozumní vojáci, ti to nedovolí a bláznivé rozkazy neprovedou…
Co je naproti tomu naprosto jisté, je totální prohra Západu v Ruině, proti Rusku. Ta je natolik naprosto jistá a zřetelná už teď, že o tom nikdo nepochybuje – ačkoliv žumpy stále slaví brzké vítězství banderonácků. Brzká dodávka dalších Západních zbraní je pouze pokračováním selhané bláznivé politiky, ale na výsledek má nulový vliv.
Slouží to jenom k vyčerpání skladů NATO, aby americké zbrojovky měly před sebou dalších zakázky, což oddálí totální ekonomický kolaps USA o pár let. Ale i tak je nevyhnutelný a nezarazitelný.
Celkově, jak jsem už psal, brzy se dočkáme hlasitého Západního kvičení, před tím než sbalí fidlátka a prchnou s ocasem mezi nohama. Přičemž budou zase tvrdit, jak skvěle vyhráli… vyčerpali Rusko, zarazili jeho postup do Evropy atd. Rusové se nikam postupovat nechystají, takže je to bezpečná pozice.
Nepěkné je, jak v tomhle všem selhali i lidé, u kterých bych to nečekal – třeba Kechlibar, který se projevil jako prolhaný propagandista a idiot k tomu.
Rusům dochází zdroje. Sice vydělají více díky sankcím, ale ani to nestačí na vedení války a roční rozpočet je v deficitu.
Plánovaném deficitu – a „skutečně vysokém“ – 2-3%, více ne. Pokles HDP nejvýše o 4%, ne o 20-30%, jak se těšil Západ. Kolik má deficit a pokles HDP Západ? To jsou poněkud jiná čísla. Takže nic…
Kolik má zdrojů Západ, včetně USA?
Vojáky už má. Kdysi haličské Rusnaky, Rusiče či Rusíny. Malorusy. Dnes zombifikované na Ukrajince.
https://m.youtube.com/watch?v=i-GTE-K7YO0
Západ včetně USA má ve skutečnosti válečných zdrojů méně než Rusko. Navýšení výroby je prakticky nemožné, protože USA i Západ jsou již silně deindustrializované – chybí primární těžba a výroba materiálů, těžká průmyslová chemie, výroba těžké bojové techniky, trhavin, munice… Čína tyto komodity přestane dodávat – již chybí např. všechno pro muničky, zatím pod záminkou lockdownů/Covidu. Brzy se jistě přidá zbraňová elektronika a další komodity. V USA se dnes již nevyrábí ani plošné spoje pro F-35, i to dělají v Číně včetně osazování součástkami…
Západ nemá primární zdroje, nebo je nemá jak vytěžit, pokud je někde mimo USA mají.
Nejsou schopni vyrábět už ani to „železo“, pod tlakem čínských cen oceli to američtí primární oceláři zabalili a dělají se už jen specialitky, které číňanovi svěřit nelze.
Rusové mají primárních zdrojů tolik, že si mohou dovolit přihazovat baryum do emisních vrstev po lopatách, u thoria podobně – píšu o výrobě vakuových prvků pro radarovou techniku. Rusové se na tenhle konflikt připravovali ne osm, ale osmnáct let.
Nemohou prohrát.
Přesně tak.
Nedávno byl Putin někde v raketové fabrice na PVO rakety a zmínil se tam, že jenom ta dotyčná fabrika vyrábí více PVO raket než celý Západ dohromady, přičemž tahle továrna je jenom jedna z mnoha… V ostatních typech výzbroje a munice je to podobné.
Kvůli nedostatku legované válcované pancéřové oceli je americká kapacita na výrobu tanků a těžkých obrněných vozidel žalostná – asi 30 tanků za rok stihnou jen renovovat ze starých Abramsů, uložených někde v poušti, nové nemají kde vyrábět a hlavně z čeho. Protože tohle už dělají jen Indové a Číňané (a Rusové).
Oproti tomu jen nejmodernějšího typu T-90M Proryv vyrábějí Rusové v Uralvagonzavodě vyšší stovky ročně – a mohou tuto výrobu rozběhnout i v dalších výrobních komplexech, které mají zakonzervované. Stále zvyšují produkci…
Rusům prostě rakety nedojdou, jak pořád ohlašují Západní žumpy…
Ani tanky ani nic dalšího pro válku.
Rusům nedojde to, co si umí vyrobit komplet doma. Pak mají docela šanci ještě nakupovat od Číny elektroniku a od některých dalších to, co dočasně prosrali (drony od Íránu).
Ty často zmiňované čipy sice totálně projeli (Medvěděv, Čubajs…) ale zase bych čekal, že je jednodušší propašovat kufřík čipů Elbrus z jejich skutečné fabriky a už se vykašlat na nástřik azbuky, než do jiné země propašovat milion kubíků plynu.
Jenže na to, aby někdo Rusům pašoval čipy a riskoval sankce, je potřeba, aby věřil v ruské vítězství aspoň v té míře, že si ho nepodají z druhé strany. Protože pomahačům ďábla USA neodpustí.
Někdy jde o zdánlivé detaily, třeba komponenty naftových motorů – komplet produkce Bosch, v Rusku už to nedělají 20 let a ztratili i know-how.
Ale zase .. tohle by mohla zabezpečit ta Čína přímo nebo jako prostředník. Nebo někdo jiný. Tak jako se ruský plyn mění v molekuly svobody, může se i vstřikovač Bosch změnit v injektor Poběda.
Je to důsledek sankcí – změna dodavatelů a odběratelů, od Západu jiným směrem. Ruské rozpočty byly doteď vyrovnané nebo přebytkové, takže plánovaný pokles o několik procent nic neznamená, přičemž příští rok již je plánován vyrovnaný rozpočet a za dva roky zase přebytkový a HDP bude opět v růstu. Prostě něco, o čemž se může Západním ekonomikám jenom zdát.
Radikální zdražení energií a dalších vstupů je pro evropské Západní ekonomiky totální katastrofa, čeká je silná deindustrializace, panické prchání průmyslu a investorů. Spolu se zelenými šílenostmi konečná: poslední zhasne.
Deficit rozpočtu nevidím jako problém, v nejhorším Šojgu nebude krást na 80 ale jen 60 procent. Nebo zdraží benzín…
Větší problémy by mohly být s válečným materiálem. Už od konce podzimu hlásili z mnoha částí nedostatek munice. Ne takový, že by nebylo čím střílet, ale museli to střílení dost omezit, utichly hned řeči, jak to všechno rozemelou.
Někteým už došlo, že to není SVO, ale další válka na roky, přišla trochu panika když začali zjišťovat, kolik těch Ratniků, Armat a dalších dokončených projektů existuje jen v papírové verzi v hlášeních.
Ale druhá strana taky šila spíš těhotenské uniformy, takže čas na nápravu mají.
Už jsem to tady psal, kdyby dnešní Rusko nebo USA narazili na soupeře v kondici konce 80. let, tak by to byl asi krátký proces.
Nezda se mi, ze by Rusko melo na to, dostat se do stadia hi-tech spolecnosti. Dle meho Rusum chybi smysl pro detail, ve kterem, jak znamo, sedi sam dabel.
Coz nemusi byt z hlediska budoucnosti spatne (nezvladnou elektronicky koncentrak), tedy v tomto smeru nehodnotim. Ovsem aby udrzeli krok, musi nutne importovat, bez dovozu budou postupne ztracet. Nakonec na uvaze „stat-benzinka“ neco je, uz od konce valky nemaji nic jineho, nez zbrane a naftu.
SSSR byl docela dost high tech v kosmonautice a zbraních. Materiály, hydrodynamika…
Pak jim ujel vlak s polovodiči a už nejspíš v 90. letech ani nehledali koleje.
Tohle nemají šanci dohnat rychle, ani kdyby se opravdu snažili. U těch srandovních spotřebních to prostě dovezou z Číny, ale ty trochu vyšší řady, tam mají podle mě reálný a strategický problém.
Čipy pro GPS nebo i svůj GLONAS si neumí vyrobit tak, aby je mohli dávat do vojenské techniky. Upravují i komerční nižší řady.
Čubajs tam udělal obrovský kus práce.
Presne tak…sance tu je, ale vzhledem k jejich letore to vidim spise jen na vecne dohaneni.
Tak se probuďte, nevím co pamatujete vy, ale říkávalo se u nás, že rusové okopírují a vylepší. Já jsem si dovezla z mých cest ledacos – technického, co u nás nebyo nebo bylo málo. Jistě okopírované a bez značky, Ale mělo to jednu výhodu, bylo to bez těch technických jak se tomu včil říká kurvítek. Takže všechno ať pro domácnost či pro opravy a pod, všechno i po tšch létech funguje jak má stále. Takže se nedivím že se moc nečíli nad vojenskýma technickýma výrobkama. Naopak je vítají, okopírují, vylepší a jedou. JInak by nebylo možné aby př tom množství, se spojeným euroamickým silám furt nedařilo slavně zvítězit.
Já pamatuju něco úplně jiného.
Kolo Ukrajina možná vydrželo střet s tramvají, ale jezdit se na tom nedalo.
SSSR nebyl schopen vyrobit základní spotření zboží v normální kvalitě. Ani auta.
Co okopírovali, pak vyráběli 50 let ne proto, že by to bylo tak dobré, ale protože to naplánovali a nebyli schopni inovací.
Ale měli špičkové technologie pro vojáky a kosmonautiku. A tam fungovaly jak inovace, tak i konkurence.
A celý systém byl stavěný na možnost brutálního konfliktu a katastrof. Vše robustní, zálohované. I ty mosty přes Dněpr v Moskvě projektovali tak, že je dnes neumějí rozstřelit.
Víte, v čem dodnes žije SSSR? V energetice.
k42 – Kdyz si holka, chci te za zenu, dyz chlap, mas u mne 33 piv 😀 Akorat ta posledni veta o Kechlibarovi je mozna az prilis prikra. Jiste je to jak vidno slaboch a oportunista – podobne jak je vybarvil treba „vojensky pop expert“ Visingr. Ale chce uspesne prezivat a nejit primo proti rezimu. Mlcet nemuze – zivi ho to. Tak laviruje jak se da.
Aspoň malý štěně by nebylo? – to je 50 piv… menší nedělají 🙂
Kechlibar se ukázal; minimálně že není nezávislý a má jistou agentu…
O Visingerovi je škoda se bavit, ten platí hypotéku a drží se svého akademického a publikačního pašalíku. Klidně bude psát, že černá je bílá.
Kur…agendu.
Myslím, že Kechlibar nikomu neslouží. Asi si vybral ideologicky stranu, o Rusku a té oblasti na začátku nevěděl nic, byl k tématu donucen, tak psal. On navíc rád káže a mentoruje.
Měl jsem z něj taky dojem, že spíš bere zdroje z anglosaské a německé oblasti. Neříkám, že je to samo o sobě špatně, ale bez ruských a ukrajinských si moc nesáhne na tep a něco podle toho taky vypadalo, taková ta cliché o Rusku a Rusech obvyklá na západě.
Pokud vím, žije v Německu.
Skutečně?
Já myslel, že v Husinci
Delaji i „mince“
Vidlák upomenul analýzu M. Kechlibara (… Zatím všechny kroky, co dělají, směřují k tomu, aby nám ty povoláváky rozdávali. Analýza Mariana Kechlibara jde rovněž tímto směrem. Obě strany už do té války investovaly příliš velké množství prestiže, než aby z toho jen tak vycouvaly… )
17.1.2023 M. Kechlibar Války nezačínají nedorozuměním a nekončí porozuměním
https://kechlibar.net/2023/01/17/valky-nezacinaji-nedorozumenim-a-nekonci-porozumenim/
Varianty odpovědi na analýzu M. Kechlibara:
16. ledna 2023 Oskar Krejčí Tak vznikla válka na Ukrajině. Už dříve…
https://www.novarepublika.online/2023/01/tak-vznikla-valka-na-ukrajine-uz-drive
18. ledna 2023 František Roček : Sudičky našeptávají, že USA na Ukrajině neuspějí
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/rocek-sudicky-naseptavaji-ze-usa-na-ukrajine-neuspeji/
18.01.2023 Petr Hampl Vyhodil Druláka. Vyhraje proto Ukrajina? Hampl ostře napálil Lipavského
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Vyhodil-Drulaka-Vyhraje-proto-Ukrajina-Hampl-ostre-napalil-Lipavskeho-726535
Ještě né, ještě né …
Vláda se udrží všemi 108 a Pávek vyhraje o 250 – 400 tisíc hlasů, podle toho, kolik Bába stihne udělat během deseti dnů chyb. I když teda zatím to vypadá, že ještě pořád tu kandidaturu myslí vážně, opřel se do toho pěkně, jakkoliv by mu premiér seděl víc. Ale zase jako prezident by nemusel řešit různé vondráky v klubu.
S výběrem země, kam by se dalo prchnout, asi tolik.
Do Argentiny se chystala jistá zdejší rodina, měli tam nějakého ujca z druhého kolena.
Takže to domlouvali, domlouvali, tady se prodávaly baráky, blablabla – a pak se zjistilo, že ujec už nějak tu naši ponašimštinu pozapomněl a že ON chce přitáhnout K NÁM!!!
Přesné údaje samozřejmě nevím, ale tohleto se u nás povídá. Rodinka tu zatím je, jsou v mínusu s jednou prodanou chalupou, z prodeje té druhé se jim nějak podařilo vycouvat, i když prachy prý už měli v hrsti.
Stran jaderného konfliktu bych to tak zle neviděl, Ivani nás s ping-pongama zmáknou celkem v pohodě, ale nebezpečí zatáhnutí našich chlapů na granulační linku se zvyšuje exponenciálně.
JAko vhodnou destinaci bych viděl Srbsko, ale tam je zase problém se Škiptary. Řekl bych, že s rostoucími problémy UŠÁků bude problém Kosova kulminovat.
Mě ta Argentina šokovala už tehdy. Byl jsem právě zvědavý, jestli budou nějaké detaily, protože mně se zdálo, že tam je to ještě větší svrab.
Jo, jestli by někdo chtěl do divočiny mimo civilizaci, tak by to třeba mohla být varianta, ale na to jsou zase lepší země.
Mam prime zpravy z Brazilie. On Brazilec, ona Rakusanka, nenarocny par, co odesel do Brazilie za jednoduchym zivotem, pryc od evropskeho shonu.
Vydrzeli 5 let, hlavnim duvodem navratu byla korupce a obecne bezpravi v Brazilii panujici.
Sice ne hrozne, ale natolik intenzivni, ze tomu musite obetovat vyznamnou cast volneho casu, coz oni odmitli. V Jizni Americe jsem doposavad nebyl a vim, ze Brasilie neni Argentina, ale rekl bych, ze obecnou predstavu mam. Utek z Argentiny do Ceska by me tedy u cloveka tam nenarozeneho a zvykleho na jiny standard ani trochu neprekvapil.
Pána Jána Dane, proč Vy mladší jste tak hrr a když se něco nezadaří napoprve a hned , pokud možno včera ,tak všechno vidíte černě. Jistě zklamalo Vás že to v Čechách nevyšlo. Dobře jste udělal a děláte, že do půjček, úverů a dotací nejdete, ač kamarádi se snažili abyste se tam usadil, nevím jestli proto, že ač neznají rozdíly v hospodaření tady a tam, taky je možná závist že se daří… od toho jsou přece kamarádi a „dobrejch rádců“ není nikdy dost..
A proč tak černě, vždyť je jasné , že když se to tu 30let mrvilo, ač za posledních za vlády báby se ledacos napravilo. Vidím to dole v dědině, baráčky se nadstavovali, vylepšovaly, nové střechy, a ty solární sběrače skoro všude, na anglických trávnících v zahradách jsou vystavěny kurníky a pobíhaji slípky. A sousedů bych si nevšímala, nepřesvědčovala, nedebatovala. Maximálně odpovídala „Co má být to bude“ a ono je to přejde. Až na ně dojde, ono jim to dojde.
POkud to bába neprodá, tak bych vydržela v práci a vylepšovala a vylepšovala. Eventuálně, kdyby někde v okolí se něco šiklo..
Ona ta jižní Morava, vzpomínám jak to měli v 67 naplánováno, po rozdělení na samosprávnost… neprošlo to tenkrát protože tu bylo vlastně všecko co v čechách ne. A kdo ví, jak se to vyvrbí, jen to chce čas a neuspěchat….
Věnujte se hlavně rodině a čas ukáže
dobrou
Český volební elektorát už opravdu nemá schopnost obrany a zpětné vazby proti vládě Petra Fialy, protože výsledek voleb ukazuje, že od konce roku 2021 podpora pětikoalici mezi obyvatelstvem zůstala, nezmizela a nadále u voleb vítězí nad opozicí, i když jen opravdu těsně. Lidem jako by nevadila drahota, propad životní úrovně, mamutí inflace, ani dodávky zbraní na Ukrajinu, ani obrovská ukrajinská uprchlická vlna v ČR, ani ukrajinizace republiky, ani chování ministrů a členů Fialovy vlády, prostě nic.
Řečeno slovy klasika : Česko se řítí do ďáblovy řiti.
Měl pravdu Signalista, že jsme vzorem pro celou Evropu.
Bych řekla odstrašujícím vzorem
Bruselská pětka měla dohromady 43,41% hlasů. Vyhrála „díky“ tomu, že propadlo 1 060 000 lístků + Rychetského čachry. Přísaha, ČSSD, KSČM, Trikolóra, Volného blok – out. Zejména panu Šlachtu a Volného bych s chutí kopl do prdxxx. Klíč k úspěchu leží v koalcicích. ANO + Přísaha, SPD + Trikolóra + Svobodní + Rajchl (PRO) a dále iniciovat vznik „moderní levice“ tj. sloučit pohrobky ČSSD + KSČM do jedné formace…
Pak (možná) za 32 měsíců odstavíme od koryt havloidní zmrdy.
Bohové stůjte při nás!… Jenom ne Svobodné!… Po prohlášeních jejich čelních exotů bych je nepustil ani k řízení labutí na kolotoči, natož pak k řízení některého z ministerstev…
Ciki333, koalice „Přísaha, SPD + Trikolóra + Svobodní + Rajchl (PRO)“ je programově identická s pětidemolicí. S nástřikem „vlastnectví“ tak tenoučkým, že by šel dolů i papírovým kapesníčkem.
Pro odpůrce pětidemolice tedy prakticky nevolitelná a pro levicově orientované lidi zcela nevolitelná.
Pro příznivce „Přísaha, SPD + Trikolóra + Svobodní + Rajchl (PRO) “ je ANO málo pravicové.
„Moderní levici“ předváděly ČSSD a KSČM posledních deset let a mělo to za následek jejich vyhučení z parlamentu.
Myslím, že lidem to vadí, zároveň jsou pod tlakem např. pruhy volím GP na FB mají výpovědní hodnotu ve stylu s námi nebo proti nám (vyloučení ze sociální bubliny, časem možná ztráta pracovní pozice) . Pan Hampl to někde krásně popsal. Zvyšuje se pocit flustrace „nasíráním lidí“ komentáři směrem na venkov. Generál je nebezpečný již od pohledu – nulové emoce, maximální sebeovládání. To lidé krom oboustranné propagandy vnímají podvědomě také. Bohužel mladá generace je absolutně nekritická a jede na stejné vlně jako s panem prezidentem Zemanem – hazíš bláto, jsi cool.
Myslím, že Vondrák nemůže být příkladem pro jiné v ANO. To co udělal byla velká křivárna. Tím se z politiky odepsal, i kdyby jej Fiála zneužil, už nebude k použití.
Re: Laco
Žijete v bludu.
Každý má svou cenu. Jen se musí dobře vyjednat taková nabídka, která se NEDÁ odmítnout.
Zase můžou anonisti stran základny říkat „to my ne, to Vondrák“.
To je zase věštců…
Po jisté době hledání jsem našel paměti polního maršála von Mansteina „Ztracená vítězství“.
Manstein byl poslán do zálohy z velení armády na Krymu a jižní Ukrajině ještě před tím, než byl na Hitlera proveden atentát. Nicméně v pamětech tento jeden z nejlepších německých vojevůdců uvedl dva základní názory:
1.
Že Německo prohrálo válku, ale on by se neúčastnil na odstranění Hitlera. Protože přece čest pruského důstojníka.
2.
Že ještě na začátku roku 1944 se mělo Německo pokusit o vyjednání remízy ve válce.
V polovině roku 1944 vytlačila Rudá armáda, ještě před vyloděním spojenců v Normandii, wehrmacht z území Sovětského svazu. Takže už tehdy Německo jasně válku prohrálo. Po přečtení pamětí jsem si říkal, co by bylo, pokud by skutečně došlo k vyjednání míru se spojenci a ne k 11 měsícům pokračování války.
A vyšlo mi, že Německo muselo prožít ještě ten hořký konec až do začátku května 1945, aby z nového Německa bylo to Německo současné. Ti důstojníci, kteří na Hitlera provedli atentát sice nebyli nacisté, ale šlo jim o záchranu Německa před Sovětským svazem a nakonec i před Amerikou. Ale hlavně byli stejně jako von Manstein naivové, kteří si mysleli, že jim bude prominuto napáchání obrovských zločinů a potom s nimi někdo uzavře gentlemanský mír.
A podobné je to nyní jak s Fialovou vládou, tak současným vedením EU. I pokud Babiš volby nevyhraje, bude vývoj směrovat jen prodlouženě k hořkému konci NATO Západu ve válce s Ruskem (a Čínou). A čím víc ten konec bude později, tím víc bude hořký, tím spíš se už z něj antirusové nevzpamatují, včetně těch našich.
Takže případný neúspěch Babiše ve 2. kole bude jen epizodou ve vývoji, který nelze zvrátit.
Když soutěžil Zeman se Schwarzenbergem, jedním z důvodů proč volby dopadly pro Zemana byla skutečnost, že první dáma Schwarzenbergová měla taťku důstojníka SS.
Dnes by to bylo tak, že první dáma na Hradě by byla komunistka RSDr., vystudovaná na politručku. Skvělá konfigurace. Agent GRU a politručka, oba bývalí členové KSČ, takový majstrštyk se snad nikde v bývalých zemích Varšavské smlouvy Brežněvům nepovedl.
Re: Laco
Slyšel jsem, čuměl jsem, lapal jsem (po dechu).
Ve svém životě jsem viděl stovky stovky borců s hroší kůží, ale tohle fakt nemá obdoby.
TVL, to se mi snad jen zdá…
😳
Nedivila bych se, kdyby měl tenhleten páreček vzorných souhů na krbu vycpaného vlčáka. Který se proslavil tím, že deseti zločincům, kteří prchali z tábora míru a socialismu ukousnul nohu.
Tak si ho po ukončení vojenské služby vzali domů, protože vysocí činovníci vždycky milují zvířátka. Dobře to vypadá. 😀I Hitler… 😀
Moravskoslezský Vondrák byl ODJAKŽIVA ódeesák, který vstoupil do Hnutí ANO.
Jeho postoj není nic nového, vždycky byl jednou nohou v ODS a byl velmi pro to, aby ANO vytvořilo koaliční vládu ODS. Proto si nemyslím, že by se chystala v ANO hromadná rebelie.
Nevím, jestli bude hlasování o důvěře vládě tajné. Pokud ano, tak se může také stát i to, že se najde i nějaký hlas z těch 108 vládních, který má vládní politiky plné kecky a podpoří nedůvěru vládě.
Také bych byla opatrná s tím jistým vítězstvím generála Pavla.
Mohou se opět objevit černé (asfaltové?) labutě.
Hlasování není tajné. probíhá tak, že každý poslanec se musí po vyvolání svého jména postavit a zřetelně prohlásit jsem pro nebo jsem proti.
Hmm…. díky. Tak to je na pytel, to si každý bude hájit své vlastní zájmy místo aby se s plnou odpovědností vyjadřoval k návrhu tak zásadního zákona.
No právě. Je to přesně tak.
Vidlák trefil 2x pomyslný hřebíček po hlavičce 🙂
1. … a vytáhne přesně to, co lid chce slyšet
2. … figurky jsou rozestavené pro Babiše spíše nevýhodně a nevím, jestli má něco v rukávu
AD1 – tohle je ten obecně největší problém. Všem chybí vize, chybí jasný cíl. Místo toho se zjistí, co chtějí lidé slyšet, naslibuje se to a … a pak se blázni radují, jak se slibovalo
AD2 – i kdyby něco v rukávu měl, tak to nemá jak sdělit „obecenstvu“. Mainstream ovládá někdo jiný a všichni v něm jdou proti němu.
Úvaha nad tím hejtmanem je zajímavá – logiku by to dávalo.Klidně může nastat něco jako „Sarajevský atentát“- prostě někdo zřejmě větří, že družina kolem vůdce je nebo bude oslabena, tak jako správný Jidáš chce na výsluní.
Já myslím, že ještě zažijeme kotrmelce 🙂
Od Vidláka docela zajímavý postřeh, musím přiznat , že mě překvapil a rozhodně stojí se nad tím zamyslet.
Vidlák by se měl věnovat tomu čemu rozumí, tedy zemědělství, „velká“ politika to není.
Na rozdíl od jeho očekávání Babiš hravě postoupil do 2.kola a navzdory jeho nadějím, Babiš ve 2.kole drtivě prohraje. Možná, že nebude mít ani 40%. Ta jeho rada, abychom v 1.kole nehlasovali pro Baštu, ale pro Babiše, byla velmi zpozdilá a Alternativu jenom poškodila. Tomio žádné chyby neudělal, jenom je důsledně opoziční. Marně v paměti pátrám po Babišově činu, který by byl alternativní – Grýndýl ojro-soudruhům odkýval, zbraně pro Ukrajinu odsouhlasil, jeho výkřiky, že spolu s Francouzi zajistí mír, jsou smutně úsměvné. Nevím, opravdu nevím, co je na něm Alternativního.
Veliký souhlas.
Generál je blbý, bude jenom číst noty. Babiš je chytrý, mohl by ještě něco vymyslet a projevit iniciativu. O jeho úmyslech si nedělám žádné iluze. Ve druhém kole mě nikdo k urně nedostane. Nebudu volit mezi žumpou a septikem.
Hmm, že jsme závislí, nebo navázáni na jurop je jasné, akorát mi není jasné, co měla znamenat ta návštěva macrona. Navíc ti nizozemci, kdoví. V jurop se asi něco peče, o čem naše věrchuška nemá, ač jí vládla, poněti. Aspoň to tak vypadá.
Tam si Andrejko zjišťoval jak je to s tou žalobou ohledně praní špinavých peněz a také je možné, že se Makronek před druhým kolem někde zmíní , že podporuje mírovou iniciativu Babiše.
Vidlák, zkráceně řečeno, pokládá za alternativu Babiše, tj. Asepňácký B-team. Podle mě to tak prostě cítí. Nechce jinou politiku, než dělá Fiala, ale chce ji od Babiše. Tomu je ochoten odpouštět, tolerovat, toho má rád, ten mu imponuje .. Kofola, není co řešit.
Sem on vede taky to stádečko, kderé slyší na slovo Alternativa.
Bobo k záměrům vlády ohnout ústavu tak, aby vláda mohla zvát cizí vojáky ny naše území a vysílat naše vojáky na cizí území bez souhlasu parlamentu:
https://youtu.be/k4Wrqvpyssc
„Nechceme, aby se veřejně vědělo.“ Hodně vážná změna. U armády
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Nechceme-aby-se-verejne-vedelo-Hodne-vazna-zmena-U-armady-726574
Radek Vondráček se mi líbí čím dál, tím víc. Zdá se, že v ANO se vyprofilovali opravdu slušní a schopní politici. Populistu Babiše už mezi ně nepočítám.
Myslím, že V. je normální ostravský chuj a nic jiného za tím není.
Ještě je tam Macura.
A Mamula
To jste o pár desetiletí nazpět s tím Mamulou.
Stýská se vám po Mamulových pracovních sobotách?
Ládíku,
víte jak to říkal jeden nejmenovaný americký prezident „nic z toho, co se v politice děje není náhoda“.
Myslím, že v této věci by mohl mít Vidlák pravdu.
Nenormální ostravský chuj.
Cyp!
Po dočetní Kechlibarova článku je prozatím neukončitelnost konfliktu cestou mírových jednání zřejmá, Marián jen v článku zapomněl na změnu jaderné doktríny RF. Moskva, až spočítá, kolik dalších vlastních mrtvých by znamenaly další vlny mobilizace, nemůže jinak než sáhnout po atomovkách (samozřejmě, pokud se jí v brzké době nepodaří zásadní konvenční průlom, nebo jiná nepředvídatelná událost – třeba další spadlý vrtulník v Kyjevě).
Tím už může ztratit jen nepatrně morálního kreditu, tam kde ho nemá (Západ), neztratí nic a tam kde ho ještě má, použije argument – kolik vlastně tím atomovým úderem zachránila životů, podobně jako spojenci v Japonsku.
V ten moment USA buď ukončí svět jadernou apokalypsou, nebo od toho vycouvají, což je pravděpodobnější, protože lepší svět bez Ukrainy i s ostudou než žádný…
Vidláku,
velice trefný postřeh, který má jakousi vnitřní logiku. Díky za něj!
Jen se jaksi opět neobešel, bez dloubance do žeber SPD…
Čímpak to?!
Řekněme, že jsem si uvědomil, že celá naše bída opozice musí být završena. AB prohraje a SPD je na cestě ke svému konci…
A Rajchl nevyroste, protože chce školné.
dokončím za Vás:
… aby mohl nastoupit jiný sekáč, fotbalový Jindra Rajchl.
PS: AB prohrál již v prvním kole, kdy ze hry vypadl JB. A že se někteří velmi snažili, aby tomu tak bylo.
Danielovy prognózy nejsou přesné…SPD k žádnému konci nespěje. Maximálně v parlamentních volbách 2025 oslabí o 2-3%. A jelikož s vysokou pravděpodobností půjde do boje v koalici s Trikolórou, zůstane na svých tj. 10+-1%. Volného blok zanikl, Robejškovi Realisté rovněž a s příhlédnutím k faktu, že „setrvačnost“ v preferencích elektorátu se mění velice pomalu, nemám o blízkou budoucnost hnutí Okamury obavy. Jindra Rajchl (PRO) teprve politicky zraje…A pokud se jeho xicht nebude pravidelně zjevovat alespoň na TV Barrandov, žádnou hrozbu pro Tomia nepředstavuje. Na místě Jindry bych spíše přemýšlel o holportu s hnutím SPD, než o nasírání jejich voličů (včetně mé maličkosti). Vy, pane Vidláku, raději podumejte o sjednocení (sjednocování) alternativy, než o kradení z jedné či druhé strany „nesystémových“ voličů.
Tím bych si nebyla tak jisté. Vím že k sobě natáhl lidi, kteří zn ají a vědí, ale kterým účel toho jeho lavírování a kdo ví……..
Ono kdo ví jak to bylo s tou jeho první nepodařenou stranou, nic moc se o tom tenkrát nepsalo. Nikdo se po důvodech neptal.
Jáí si myslím, že dobačoval…..
Také doufám že se Vidlák mýlí. Protože SPD je jediná autentická opozice a jinou nemáme.
Kdo ví – třeba se nakonec rozhodneš emigrovat a statek by ti, Vidláku, překážel.
Ale kam? V Argentině,kterou tuhle navrhoval Hudec, je inflace prý už 90%.
Individuální volba. Kde se líbí jednomu, jiný by třeba ani nemohl žít..
Když jsem se díval do atlasu, tak mě také napadla právě ta Argentina, protože je ve stejném klimatickém pásmu, jako je u nás, jen na opačné polokouli, je to od bitevního pole dostatečně daleko (kvůli jadernému spadu) a současně tam žije i relativně dost lidí původem z Evropy. Inflaci bych tolik neřešil. Pokd by byla k dispozici půda, kde se dá něco vypěstovat a pokud má člověk šikovné ruce a něco v hlavě.
Jenže to by se člověk musel sbalit hned. Dokavď lze ještě vyřídit víza, dokavaď ještě létají civilní letadla přes Atlantik, dokavaď se u nás ještě dají prodat nemovitosti atd… Jenže přesvědčte zbytek rodiny, že je potřeba se sbalit a odejít kamsi do tramtárie, když se jakoby ještě nic tak moc neděje?!
A sám kvůli sobě to nemá žádný smysl.
Mít peněz jako Babiš, tak už tam mám vybudovanou farmu, koupenou jachtu někde na Portugalském nebo Španělské pobřeží, sbalený batoh a na letišti tryskáč, který na jedno natankování doletí k té jachtě.
Ale že nejsem, tak nemám a dávám se na modlení.
Nevypadá to vůbec dobře.
Není možné se ubránit myšlence na určité historické paralely… aneb vyhrají ti, kdo rodinu přesvědčí o tom, že se sice jakoby nic neděje, ale když neposlechnou, už jsou vlastně mrtví…
Jižní Sibiř, tedy Altaj? Tam je pěkně a velice se to tam vzmáhá…
A je to dost „za bukem“. Krásná příroda…
Přesně, ale tam mají namířeno hlavně židé.
Lidi se hrozně množí a pak není kam utéct
Re: k42
Pro mladé by možná byl zajímavý Surgut.
Když jsem tam byl pře nějakými cca 25 lety, ještě se jezdilo přes řeku Ob na neckách a byla to hrozná díra.
Při nájezdu na ty necky (přívoz) jsem musel sundat spodní spojler, nárazníky vpředu i vzadu, světlomety, koše s rezervními koly, „nohy“ (opěry) na návěsu a kryty za kabinou.
Ve finále jsem stejně neušel lopatě a krumpáči.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Surgut
Já nemohu jinak, ale myslím, že jste trefil do černého. Je to sázka na vítězství generála ve volbách a na vojenskou základnu v Mošnově.
Aha, a kde je Mošnov a kdo je tam v kraji hejtmanem? Vondrák dal jenerálovi nabídku.
Kdo je tam hejtmanem je úplně jedno, hejtmanů se nikdo ptát nebude. Afroameričanová domluví „obrannou“ smlouvu, parlament ji pomocí části ANO schválí (údajně je potřeba 120 hlasů) a generál na Hradě přidá svůj podpis. A základna SSA v Možnově bude skutečností. Jako na Sliači a v Kuchynke.