Atentát na Roberta Fica je klasickou černou labutí. Tedy událost, kterou víceméně nikdo nečekal, ale jejíž význam je tak veliký, že zasáhne do všech plánů i představ a seřadí všechny na nové startovní čáře. Události příštích týdnů budou všechny poměřovány právě tím, co se stalo na Slovensku a nemůže to být jinak.
První důsledky už jsou vidět. Odboráři zrušili svou demonstraci s to zcela bez náhrady. Vláda samozřejmě nezrušila ani důchodovou reformu, ani výpověď bez udání důvodu. Středula prostě dostal příležitost se ještě jednou zaskvět v plné Aspen nádheře. Agrární komora svůj protest ruší také a ještě uvažují o jiném termínu. Ale veřejnost už prostě nepřijde…, takže je to úplně stejné jako u Středuly. Poslední příležitost měla být teď ve středu. Další šance už nebude. Myslím, že Fico by si nepřál, aby to všichni vzdali, ale prostě se stalo. Odbory i profesní komory jsou mrtvé, cesta je uzavřena. Do voleb už zasáhnou jen volby, případně jiné černé labutě a po volbách bude všechno jinak. Současné průsery budou přebity novými, mnohem většími problémy.
Atentát na Fica totiž ANI V NEJMENŠÍM neuklidnil vášně, i kdyby Šimečka a Čaputová stokrát mluvili o klidu a náš skutečný prezident, Kolář, se k nim přidal. Od první minuty vyhřezla tak strašná špína, že zásah Země meteoritem by nebyl katastrofa, ale řešení. Dokonce mnohokrát zaznělo, že Fico si za atentát může sám. Nikdo nezapochyboval o svatosti své pravdy a svých postojů. Nikdo. Jediný, kdo se zklidnil, jsou zase dezoláti. TI nechtějí hrotit situaci. Pravda a láska se teprve rozjíždí. Vsaďte se, že vláda neuhne v ničem ani o píď.
První kroky k dnešku já vidím někde u první přímé prezidentské volby, kdy voliči Zemana nijak nerušili předvolební debaty knížete Kchárla, ale Volímkarlové chodili na Zemanovy debaty pískat. O pět let později chodili i s červenými trenýrkami a dělání bordelu začalo být organizované. Následně Milion chvilek hlásal nenávist vůči Babišovi, ačkoliv ho žádný soud neodsoudil a žádné důkazy se proti němu nenašly. A kvůli vyšetřování Babiše neumřel žádný svědek, narozdíl od Dozimetru, kde už jich umřelo pět (samozřejmě přirozenou smrtí po přejetí autem).
Na internetu si dneska už najdete jakékoliv nenávistné výroky na kohokoliv, kdykoliv a kdekoliv. Všechno už tu bylo. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Kdokoliv, kdo vlezl do veřejného prostoru, tak byl zdehonestován, osračkován médii a když si dovolil odseknout nebo oplatit stejnou mincí, tak hned šířil nenávist. Skoro každý už o „těch druhých“ řekl něco, co bylo za čárou. David Matásek může po atentátu na Fica napsat „pic ho,“ ale běda, kdyby něco takového napsal kdokoliv z našeho tábora.
Ve čtvrtek jsem byl na předvolebním setkání s občany v Jihlavě a to víte, že tam přišel provokovat místní představitel pravdy a lásky Tomanec. Ten mohl řvát o zločincích, ale běda, kdyby se ho někdo dotknul. To by bylo násilí a šíření nenávisti.
Dvojí metr si teď začne vybírat svou daň.
V posledních dvou měsících jsem mnohokrát ventiloval svou obavu z války proti Rusku, která by nejspíš velmi rychle přešla v jadernou. Ale teď vidím, že bychom se spíš měli bát války proti vlastním spoluobčanům. Posledním geopolitickým dobrodružstvím na Ukrajině si totiž Západ ukousl příliš velké sousto. Už mi více znalých lidí řeklo, že všichni tady vědí, že je všechno v Bruseli, jen nevědí, jak z toho ven.
Často jsem slyšel, že musí být hůř, aby to lidem došlo. Vždycky jsem odpovídal, že když bude hůř, tak bude hůř především nám, obyčejným lidem. Křetínskému hůř nebude. Mluvil jsem o nedostupných lécích, nezaměstnanosti, drahotě, chudobě, ale nenapadlo mě, že součástí toho, že je hůř, je střílení na nepohodlné politiky. Od toho je jen krok ke střílení na nepohodlné řečníky… Pavlík Novotný měl kdysi jeden takový příspěvek, kde vysloveně dával návod, jak při zastřelení oponenta postupovat.
Nevěřím ve zklidnění situace. Víte proč? Copak si někdo z nás řekl, že už je to přes čáru a Fiala nám už tolik nevadí? Copak si liberálové řekli, že to přehnali a napřáhli směrem k nám ruce? Ani náhodou. Obě strany se jen utvrdily, že své oponenty musí porazit jednou provždy, protože ti druzí svoje hrozby myslí vážně a nejsou to jen rétorické a marketingové kecy. Liberálové se nevzdají svého great resetu a my se nevzdáme odporu vůči tomu.
Ano, Fico chtěl porazit majnstrýmová média. Chtěl porazit jednotnou mediální sorosovskou frontu. A přesně za to dostal tři kulky do břicha. Atentátník se tím netajil. Copak teď, po tom atentátu, už je není zapotřebí porazit? Copak se budou sorosovští novináři chovat líp? Copak dobrovolně odevzdají moc? Copak už je přešel grýndýl, přešlo je zrušení práva veta? Přešly je americké geopolitické hry za zachování unipolárního světa? Ani náhodou. Naléhavost jejich porážky je stejně nutná na Slovensku jako v Gruzii… Tam už se pěkně majdanuje.
Bez ohledu na to, že atentát spáchal jednoznačný příznivec Progresívného Slovenska, který se nijak netajil tím, proč to udělal, stejně z něj hned zkoušeli udělat russácký narativ. Soft power pokračuje… jen nám začíná přeskakovat do hard verze.
Mimochodem… ten Cintula je nejohroženější osoba na Slovensku. Pravda a láska strašně potřebuje, aby se mu ve vazbě stala nějaká nehoda a on už neměl možnost říct, že je hrdý progresivista a udělal to pro prezidentku Čaputovou a pro liberální demokracii.
Ne, nebude žádné uklidnění. Jen reset. Všichni se jen srovnali na nové startovní čáře a utvrdili se v tom, že s druhou stranou se nedá mluvit. Proč se s druhou stranou nedá mluvit? Protože tahle soft občanská válka začala už před deseti lety a už si všichni udělali příliš mnoho hříchů. Obě strany bez problémů mohou ukázat jakýkoliv incident, který předcházel tomu jejich. Tak nějak je to mezi Izraelem a Palestinou. Už si toho udělali tolik, že někdo prostě musí prohrát protože na kompromis je tam příliš mnoho krve.
Atentát na Fica nijak neuklidnil situaci. Naopak ji vyhrotil. Většinou to tak bývá. Atentát v Sarajevu také nevedl k uklidnění krize na Balkáně. Jedenácté září také nevedlo k uklidnění situace mezi USA a muslimskými zeměmi. Arabské jaro také nezařídilo odložení sporů a prohra Ukrajiny také nepovede ke klidu a nové prosperitě. Už to nejde.
Před dvěma roky jsem si říkal, že teď už vím, co je zapotřebí vykonat a pustil jsem se do toho. Ale doba, kdy jsem to nevěděl, byla lepší, protože o nic ještě nešlo. Tehdy ještě existovaly cesty zpět. Teď už to vypadá, že žádný návrat možný nebude. Ne, nejspíš nebude válka s Ruskem. Mnohem pravděpodobněji bude občanská válka mezi konzervativci a progresivisty. Mezi pravdoláskou a dezoláty. První krev už vytekla. Navíc začínají vycházet najevo podezření, že atentátník v tom nebyl sám a nešlo tedy o pomateného liberála, ale jsou v tom zakomponované ještě další osoby. Možná to souvisí i s hackerským vyvěšením zprávy na ČTK o atentátu na Pellegriniho, který údajně plánovala ukrajinská GUR a snad i naše BISka. A zmařilo to naše Vojenské zpravodajství. Možná proto byl Beroun odejít…
A pořád nevíme, proč v Praze střílel Dejvy Kozy… zřejmě je to tak výbušné, že to může ven až po volbách… Knihu o spiknutí proti Zemanovi jsem také přečetl jedním dechem…
Tož, Sarajevský atentát už máme, kompromis je v takové atmosféře v podstatě vyloučen… máme super vyhlídky. Jak to říkal Ivo Budil? Hrozí nám pád do režimů ala latinská Amerika, sice bez tanečnic, ale zato s islamizací…
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kvůli jednomu postřelenému politikovi v sousední zemi odvolávat protest za své zájmy a práva?
Když zavalí horníka, tak všichni topí uhlím dál. Že se tady a v okolí nestal politikovi dlouho podobný pracovní úraz, je vzhledem jejich jednání spíše zázrak.
Ať se na událost zareaguje aktivně či pasivně, nemůže být oboje vždycky špatně. Pro jedno nebo druhé je třeba se rozhodnout. A odbory místo povídàní k lidem, chtějí teď v důsledku událostí jednat přímo se zdrojem, myslím. I zdroj by mohl být obměkčenější a přímočařejší teď. Snad.
to „M“ 10:18 „… jednat přímo se zdrojem … “ ?? Tím zdrojem má být kdo nebo co ? Vaše schopnost předstírat zasvěcenost či znalost je odpudivá.
Notak když vás připudila, je fakt že Fiala, to zní líp
Tohle píše nějaká verze AI.
Všimněte si diakritiky.
Zejména pak někteří, mají na klávesnicích pro à speciální klávesku, kódeček, zkratečku, že ano?
Jo, dobře, že to připomínáte, měl byste se mi omluvit.
ă
Za diakritiku se omlouvám.
A taky jsem vám chtěl poděkovat, že se posledních pár dní držíte své přezdívky. A kdykoliv nejste sprostý, jste hned zdobnější zdejší diskuze.
Ten „zdroj“ mi ovšem nepřipadá obměkčený:
„Nejsou to demokratické politické strany (které tvoří dneska vládu), které šíří nenávist, útočí na rodinné příslušníky, každý den zpochybňují osobně členy vlády a další politiky. To je někdo jiný, a ten se musí chytit za nos.“
Oni nic, oni muzikanti. Kříšťálově čití, že už nic čistšího být nemůže (snad jen Barmské ženy)
🙂 🙂
Toníček:
Ať s tím jdou už do hajzlu. Jo tak nejsou to oni, oni nic nešíří….hlavně, že semai sebe prohlásí za „demokratické“, takže všichni ostatní jsou co?
No, na Slovensku poslali ZLO do opozice, tak střílelo. U nás zatím vládne.
bonmot dne 👍
Bazalka, to je dobré téma k diskusi.
Poznamenal bych jen, že slovenské hlavy mají vždy vyšší teplotu, než chladnější hlavy v Čechách.
Na střílení legálů, je to ale momentálně myslím 1:2 pro Čechy.
Co se střílení obecného týče, tak Češi i tak vedou, o Vitáska..
def:
To je dobře položená otázka.
Pro mnoho z nás to není sousední země, ale součást státu, v němž jsme se narodili a určitý čas docela spokojeně žili.
Vy se také roztahujete do Kyšic.
1972 až 1992 jsem pravidelně trávil dovolenou na Slovensku. A jezdil jsem tam často i sluzebně. Byl to můj druhý domov.
Také jsem tam strávil spoustu času, dokonce když jsem viděl záběry atentátu na Roberta Fica, tak jsem poznal to náměstí.
Tak. A někteří z tama mají třeba i své blízké příbuzné nebo dobré přátele…
Přesně tak
Měli jsme se Slovákama společnej psychoterapeutickej výcvik. Bylo to fajn, dodnes na to vzpomínám. A to skončil skoro před třiceti lety. Stále čtu knihy ve slovenštině a nostalgicky vzpomínám na slovenské televizní pondělky.
No, a dnešní české děti Slovenštině ani nerozumí! Část knihovny, skripta mám slovenské – farmakologie, anatomie je obzvlášť pěkná 🙂 – obličky, pečeně i hocičo iné., i kamarádce “Vychodňárce” rozumím bez zdržení (pokud tedy nezačne “kulometit” :-D, ale to bych asi nedal ani v češtině), kdežto děti nedají ani jednoduchou slovensky mluvenou pohádku…
Hezky jsme se rozdělili, napřed státy, pak jazyky a nedávno i politicky…
Ohledně příkladu o uhlí. Veškerá fosilní paliva budou zakázána. Nebo-li, všechno, u čeho je plamen.
Stromy na zahradě nejsou fosilie. CO2, co vznikne při hoření, odčerpaly z atmosféry, čili jsou BEZEMISNÍ podle přesně stejného kriteria jako syntetická paliva …
Aby se jeden bál spálit na zahradě staré dříví, bo co by na to řekli sousedi.
Kdoví. Třeba byl někdo za Středulou a řekl mu (třeba nepřímo): jak jistě víte, na Slovensku byl nedávno spáchán atentát na protiunijního politika. Vy jste také vnímán jako protiunijní politik … .
A zbytek si každý domyslí… .
A také jsem zaslechla co ta Vášáryová tropila za nesmysly jako velvyslankyně. Prý nadělala hodně škod.
Mirka Němcová zase měla přezdívku Veselá, byla ráda „obveselovaná“ a proto je tam kde je, bohužel si vyveselila mozek z hlavy, tedy jestli nějaký měla. Zajímavé označení promiskuity.
Vždyť se říkalo nebo říká o takové dámě, že je veselá v rozkroku. Jen se to holt zkrátilo.
No zděšená Mirka fakt žádná dáma není. Rozhodně se tak nechová a nechovala.
označení dáma může sloužit jako ocenění zmíněné nebo jako hanlivé označení či nadávka. Poznáte podle kontextu.
ano, o Němcové se to traduje už od střední školy, příbuzný znal jejího spolužáka
použil myslím slovo „kurva“
Po zhlédnutí videí a hlavně poslechnutí analýz odborníků, nejen střelec je ohrožen na životě. Zrušení stávky odborářů mě nepřekvapilo, on by tam Středula stál osamocen. Také jsem poznala blaho ochrany odborářů a nejsem sama.
Sasin píše jak ošklivá Vášáryová mluví o lidech, co volili současnou koalici. No jak se povaha projeví na ksychtu🤔. Patrně Sasin chce podíly na půdě a ty latifundye mu bude obdělávat ta spodina a on jim po vzoru statkářů z první republiky, bude platit almužnu a hlavně neplatit povinné sociální pojištění.
Pak si bude připadat jako lepšočlověk.
Myslel jsem, že mu jde o podíl každému jednotlivci na půdě.
On to tak píše, ale občas se projeví.
Ideální uplatnění by našel v neziskovce. Za naše peníze by nás školil o našich potřebách.
Ale s pyskem přilepeným k půllitru tam asi proti těm mladým absolventům nemá šanci.
Vrah stojí vedle šéfa Progresivního Slovenska.
https://t.me/infovojna/342544
To vidím na Cintulovo poslední uklouznutí na mýdle, úplná náhoda a úplně nejpřirozenější smrt nebo sebevraždu i mezi častějšími kontrolami, které nepochybně nyní ve vazbě má. Úplně stačí to co již řekl a běda aby k tomu dodal nějaké další důkazy o političnosti jeho činu nebo dalším spojení s progresivisty…
Ovšem Respekt už překlápí realitu:
https://www.respekt.cz/kontext/jak-se-strelec-na-fica-dostal-ke-krajne-pravicovym-brancum
Vědomě lžou, protože vláda toto ústy Roberta Kaliňáka jasně vysvětlila na své tiskové konferenci ( 43:38 )
https://www.stream.cz/zahranicni-9232/tiskova-konference-po-jednani-slovenske-vlady-65000778
nebo
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-tiskova-konference-po-jednani-na-slovenskem-uradu-vlady-40472073
Demokratická je každá
politická vražda.
Každý správný atentát
naplánoval potentát
s rukama o pravdy lásky.
Uvažuje anglosasky.
Vidláku jsi na omylu!! VŠE SMĚŘUJE K TOMU, ABY VÝCHODNÍ VOVCE NEOCHOTNÉ JÍT DO AMERICKÉ VÁLKY S RUSKEM UVRHLI DO CHAOSU OBČANSKÉ VÁLKY A PAK UŽ JE JEN KRŮČEK K VÁLCE VELKÉ. A západ k tomu Slovenské území potřebuje/čemuž Fico bránil/, přemýšlejte co se bude teď na Slovensku dít-převrat. Vše k tomu směřuje. Uvědomte si, že pro západ nejsme lidé, nejsme pro ně NIC, ani smradlavý, plesnivý hadr na podlahu, NIC. A tohle smradlavé nic si váží svého života a válku nechce ani za nic. To západ nemůže připustit. Proto píšu o tom, že válka se bude týkat jen vých. Evropy, tj. od Aše na západ bude klid. Západ se nikdy nevzdá chuti na ruské suroviny. NIKDY.
Jaké suroviny se nalézají v Nové Kaledonii, že Francie je vojensky napadla a vesele tam vraždí, co se nalézá v Gaze/gaz plyn/. Západu zoufale chybějí suroviny, kovy a plyn k tavení kovů…a když chtějí pomocí špičkových technologií zrušit hotovost, šmírovat všechny a všude..to bez špičkových technologií nejde a i špičkové technologie mají svou omezenou životnost. A Rusko je surovin plné. Přemýšlejte jak to vše do sebe zapadá i návštěvou Fijaly s čučkaři v CIA přesně před měsícem a návštěvou Soroše těsně před 21. 12.
A vždy se ptejme, komu ta událost ve finále slouží ku prospěchu a k zisku.
Co na nás řvete?! My slyšíme. I hodiny jsme přetočili si na letní čas. Teď jdou přesně.
Už nechlastejte. :))))
s malýma písmenka a jde to slyšet taky až sem
Proísm, Vy zavřete hubu, jste nesnesiltelný / nesnesitelná..
nesnesitelný
Velice zajímavý komentář k zamyšlení.
http://www.regionalninovinky.cz/sloupky/ficova-lekce/
Hele Vedlestojici , ja ted udelam reklamu tomu blabolu, mozna si ho nekdo dalsi zbytecne precte, ale nechapu co tam obdivujes. Pseudointelektualni kecy o Satanovi a nepochopeni, atd. Vubec zadny uchopitelny obsah. Nad timto si zoufal uz kapsar Jena, kdyz si majoru Zemanovi stezoval ze kolik ucenych kecu si musel nebozak vyslechnout, kdyz kradl na schuzich Kulturni fronty 😀
Ale pod Slovenskem je Maďarsko a to se také šprajcuje.
Na Balkáně je díra v podobě Srbska. Ještě to bude zajímavé. A mlaďoši jsou v klidu, oni furt nevěří.
Občanské války budou určitě ve Francii atd. Fandím muslimům. Sice jsem už od r. 2015 protestoval proti tomu, aby lezli do Evropy, ale asi bude pro svět lepší když vaporizují ten Západ jednou pro vždy.
Jo, ten chalifát co prý vše vyřeší, ten tady fakt potřebujeme
Ať bude na Zapadě Islám nebo progresivisti, vyjde to nastejno.
Vždycky to odsereme my.
k tomu novému nábozenství/ideologii vždycky nejdřív přejdou ti největší hajzlové, a ti si pak už zařídí, aby to dopadlo v jejich prospěch …
To je ale pěkná kokotina.
Nebo už umíš srát do díry na šlapkách, následně si rozmazávat zbytky hovna po prdeli rukou?
Umíš správně muslimsky řezat hlavy? Fando muslimů?
Ty ses fakt debil, zapomnels rict „nenavidim rasizmus a negry“
Tak, tak, Vidláku. Do demonstrací se jim nechtělo, podlehli tlaku zdola, ale opravdově to udělat nechtěli ti předáci. Nebo mají strach, že by se i oni mohli stát obětí progresivistické pravdoláskové liberální kulky?!
Vy jste se taky povedla. Běžte se jich optat, čeho se bojí, třeba vám to povypráví a dobře si poklábosíte o kulkách a nebudete se nudit.
Možná mají případ Davida Kozáka a Juraje Cintuly stejného iniciátora. Pak by se dotyčný snažil změnit zákony v ČR a Slovensku ohledně držení zbraní. U obou případů hledejme, komu prospěl, a tam je možný okruh viníků. Víme toho příliš málo, tak je těžké o tom něco dalšího soudit. Máme jen několik nesouvisejících dílků puzzle. Až bude dílků více, celkový obraz bude možné vytvořit a zjistit.
Dosud byl středoevropský prostor relativně mírný. Na prezidenta Václava Klause střelec Pavel Vondrouš použil 28.9.2012 jen airsoftovou pistoli. V. Klaus měl odřený loket. Teď atentátníci David Kozák a Juraj Cintula použili smrtící zbraně. Nějak se nám atentátníci zradikalizovali.
Příkop vykopaný médii pravdy a lásky mezi nimi a oponenty je natolik hluboký, že se podobá náboženským rozporům mezi katolíky a protestanty před vypuknutím třicetileté války. A protože mezitím dorostly děti vychované v nenávisti k druhým lidem, společnost nám zhrubla a od adorovaných vulgarit typu Pavla Novotného z Řeporyjí to dospělo až k vraždám.
Osobně odhaduji podhoubí v Green Dealu a vyděšení části obyvatel růstem obsahu CO2 v ovzduší. A boji EU proti CO2 natolik ideologicky, až se část obyvatel EU neštítí požadovat omezení populace. Odtud je jen krok k tomu, zamezit ideologickým odpůrcům v produkci CO2. Politické školení mužstva do role kanonenfutter bylo přehnáno natolik, až se ti nejvíce motivovaní obracejí proti vlastnímu obyvatelstvu a politikům. Náš středoevropský prostor se silně zradikalizoval a od hospodského nadávání přešel k vraždám a terorismu.
Možná měl atentát na Fica povzbudit nálady na Slovensku a ochotu nasadit slovenskou armádu a obyvatele na Ukrajině proti Rusku, když dochází Ukrajinci.
Atentát se stal, slovenská Policie a tajné služby jistě vyšetří jeho pozadí a dopátrají se organizátorů. Těžko uvěřit, že by Juraj Cintula neměl pomocníky přímo na místě. Podle videa je na místě měl a pak nešlo o čin pominutého šílence, ale o pečlivě připravený atentát, který se tak měl jen tvářit.
U vědomí toho se pak i vraždy spáchané Davidem Kozákem začínají také jevit trochu jinak. Třeba nebyl vůbec sám, ale měl spoustu pomocníků, co mu zajistili zbraně a další.
Církve mohly využít svého vlivu, morálního kreditu a přispět ke zklidnění situace. Zatím se moc veřejně neprojevují. Zhrubnutí politické scény přisuzuji i tomu, že je menší důraz ne Desatero, ze kterého pár bodů pořád platí i pro ateisty.
Zajímavým je fakt, že Putin a Si deklarovali nerozborné přátelství, větší přátelství mezi armádami a „budou pracovat společně na tom, aby byla ve světě ukončena „agresivní“ hegemonie USA a aby se do světa vrátila pravidla založená na demokratickém rozhodnutí lidí jednotlivých zemí bez zásahů velmocí.“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Objeti-ktere-znamena-vic-Putin-a-Si-Tin-pching-Chystaji-se-velke-veci-755456
Jde o hodně důležitý moment, který nám ukazuje, že:
– Čína věří v ruské vítězství na Ukrajině natolik, že se přihlásila otevřeně k podpoře Ruska
– Čína a Rusko, považují USA za nepřítele, jsou spojeny stejným nepřítelem, a jsou si jisty svým vítězstvím natolik, že už ani neváhají otevřeně vyhlásit USA za nepřítele
– můžeme brzy očekávat pomalý konec plateb v USD v zemích BRICS, které si obchody mezi sebou budou vypořádávat v jiné měně
– USA udělají cokoliv, aby uchránily část světových obchodů v USD, použití jaderných zbraní hrozí nyní více ze strany USA než odjinud
– ochota Ruska a Číny sesadit USD z pozice světové rezervní měny
– situace na ukrajinském bojišti je ještě více odlišná od obrazu, který nám předkládají média, než tušíme
Z toho by vyplývalo, že válka na Ukrajině brzy skončí nebo bude eskalovat do konfliktu se zapojením více států. Vsadil bych si na tu eskalaci. Němci ale asi znovu ukrajinskou stepí mašírovat nebudou, vzbudilo by to příliš mnoho vášní. Na Ukrajinu nejspíše přijdou Estonci, Litevci, Lotyši, Poláci, Rumuni, Češi, Moravané a Slezané, a měli přijít i Slováci. Maďaři už dali najevo, že nepůjdou.
Objevují se názory, že si R. Fico způsobil atentát sám. Jsou pravdivé jen co do závěru výroku, nikoliv důvodů. Způsobil si jej tím, že vyhrál ve volbách, které měl prohrát. Nikoliv tím, že by rozděloval společnost na Slovensku. Vyhrát měl Michal Šimečka? Jenže nevyhrál a někdo se s výhrou Fica vnitřně nesrovnal. Juraj Cintula byl dle mého názoru jen špičkou skupiny, která atentát připravila a provedla. Kdo byli další členové? To je na slovenské policii, aby s tím pracovala.
S výhradou, že být v situaci, kdy krve by se vás nedořezal, držel byste se zábran, že by vás museli odseknout. Nemiřme vášně obloukem do lidí, detektivové na vlastní obývací podjaté oči. Omezme se na vyšetření motivu, jestli musíte, a dopadu.
Jen doufám, že detektivové prošetří všechny možné verze případu vražd spáchaných Davidem Kozákem a pokusu o vraždu spáchanou Jurajem Cintulou. Sice dva odlišné státy, dvě odlišné policie, ale atentáty vypadající jako čin osamělé osoby. Nějak se nám atentáty namnožily.
To se nevyšetří. Jako se nevyšetřil žádný jiný atentát.
Mně se opět potvrzuje, že nejlepší železo je takové, o kterém stát neví. Munice nebyla problém už za socialismu a není ani teď.
Tečka.
Ti lidé co ty zábrany drželi, jednalo se o tři lidi, z toho jedna je žena, po atentátu v tichosti odešli. Už to analyzují Maďaři, protože tuší, že jsou na řadě. A na Srba Vučiče byl taky pokus, ale tam už byl zastřelen politik, tak mají lepší systém ochranky.
Jako výstraha malá ryba.
Pane Gerd
Perfektní.
Proto nesmíme sklopit hlavu,nebát se tyrana,ale povstat,hrdě bránit svoji pravdu.
Pane zemědělče,
my jsme pod rozlišovací schopnost tyranů. ale komunisté dobře znali sílu davu a dokonce o tom složili píseň Když nás půjdou miliony, všichni proti větru … Stačí jen hlásat svoji pravdu a vědět, že jednou bude takových lidí mnoho. Mahátma Gándhí na sílu davu taky vsadil, a nakonec vyhrál. I vládci znají sílu davů, proto se vždy snaží likvidovat vůdce a zastrašovat tím všechny ostatní.
Japonci mají přísloví, že když budete dostatečně dlouho čekat na břehu řeky, uvidíte, jak po ní plavou mrtvoly Vašich nepřátel.
Tu píseň složili Voskovec a Werich a nebylo to za komančů.
Uznávám omyl, máte pravdu.
Víte, zní to krásně, ale kdo jsou to ti „my“ co musíme povstat??
Jsou to lidé 50+ ??? co mají ještě rozum a vidí, co se děje??? Jenže co s mladými, kteří jsou zblblí do Západu ?? Myslíte, že ti povstanou ??
Čili otázka je – chce povstat většina národa nebo jen menšina?? Pokud menšina, má pak právo „páchat dobro“ a zabránit většině, aby poznali co mají poznat, i za cenu svého sebezničení ??
Situace je vážná, záměr elit a jimi ovládanými médii rozdělit národ se u nás skvěle podařil.
Ale i ta největší kobyla jednou zdechne a svět se vrátí k normálu.
Čili musíme počkat na ropzad EU (snad 2026-28 ?) a pak rychle se připojit k Rusku.
Nebo aspon ti, kteří to budou chtít, ostatní at jdou k Západu a jeho islamizaci vstříc.. Bůh dal každému svobodnou vůli a pokud nepozná pravdu v tomto životě, má na to ještě desítky či stovky dalších pokusů – reinkarnací..
A na závět optimisticky – „Vše, co se děje, je v souladu s Božím záměrem“. (nebo záměru GP, řešeno pozemskou řečí).
Pěkný den přeji..
A ti padesát plus začali kdy vidět, co se děje? No, jako mě to zajímá, jak je všeobecně známo. V kolika letech se začíná zblbnutím do Západu a v kolika se zblbnutím do Jihu. Škoda, že Bůh nedal svobodnou vůli padesátiletým plus, neboť těm to přišlo teď direkt samosebou.
Vše, co se děje, je v souladu s Božím záměrem..
jo, hvězdy a pruhy na věčné časy a nikdy jinak
nejpitomněji špatnější národní svědomí, nejkostelnější, na severní nejzpytovnější, na jižní nejzpitomnější
Vážení „řešitelé světa“:
Vy přece víte přesně, kdo za současný svět může!
*Jasně, komunisti
*Jasně, Rusové
*Jasně, liberálové
*Jasně, Arabové
*Jasně, Cikáni
*Jasně, nacionalisté
Jak je někmu ten svět jasný a srozumitelný
V+W byli komunisté? https://www.youtube.com/watch?v=7B4ZIhj7uaI&ab_channel=DideVolk
vynechal jsi:
Jasně, kapitalismus
Jasně, Katolická cirkev
Jasně, zednáři
a asi ještě tak kopu dalších …
V+W nebyli komunisti. Ale on třeba takový Karel Čapek taky nebyl komunista.
Vedle stojící:
Co to je GP ?
Velká cena 😀
Tzv. Globální Prediktor – globální řídící elita, co stojí i nad národními elitami. Je to ale na delší psaní, či spíše studium..
Třeba skutečný vlastník FEDu…
Imho Fico bol nebezpecny lebo je bojovnik a silný tmel. Pokiaľ odíde, s jeho kolegami si zapad poradí. Bud vystupujú bojovne a la Che Guevara ako Bláha ( a to je pre cast voličov prilis) alebo sú vydieratelni ako Pelle alebo kúpitelni ako Kalinak st. Zvyšok nema také politické skúsenosti a nepôjde tak do boja. Pravica kvitla pri moci len kým neskonsolidoval lavicu Fico a od tých čias sa nedarí ju rozbiť. Ak Fico odíde, kľudne sa to môže podariť a potom tu máme zasa vládu, ktorá pocuvne USA ba každé kychnutie
Jistě je na tom hodně pravdy, ale k tak silnému zmanipulování jsou potřeba dvě strany. Dnes snad lidé nejsou tak fanatičtí jako tenkrát. Ne všichni manipulovaní to sežerou i s navíjakem a půjdou zastřelit souseda nebo kolegu z práce. Ty atentáty spíš slouží k zastrašení aktivních odpůrců.
K tomu Davidovi Kozákovi – najpodezřelejší na tom připadu je ta jeho „zbrojnice“ za statisice Kč. Kde na to asi „studentík“ vzal? A pak samozřejmě motiv. Proč se tutlá?
Zbrojnici Davidu Kozákovi nejspíše někdo daroval, aby mohl provést vraždy. Záměr toho, kdo zbraně daroval, nevíme, ale podle volání o změně zbraňového zákona šlo nejspíše o odzbrojení místní populace, aby nemohla klást ozbrojený odpor. Proti čemu? Můžeme se jen dohadovat, že půjde o něco natolik ošklivého, že to poškodí většinu zdejších lidí. Co by to mohlo být? Nevíme. Může to být třeba přechod z CZK na jinou měnu (EUR) spojený s okradením střadatelů jak v 1953, připojení ČR k Německu coby Böhmen und Mähren (pak dávají smysl kroky PePy107), odchod do důchodu v 75 letech, vláda Petra Fialy na věčné časy, konec volebního práva pro důchodce, nebo cokoliv jiného. Jen spekuluji, třeba má někdo lepší názor.
Vyčkávejme, barbaři budou před branami, pak je jen otevřít.
Slovaci maji atentat na premiera, Cechum vladne zrusena odborarska demonstrace.
Pro ceske odborare byla slovenska strelba vysvobozenim. K vlade kritickou politiku spolecnost nepoptava, coz odboracti predaci velmi dobre vedi, nebot na tom celou dobu pracovali. Nemusi se sedy lopotit s demonstraci o kterou neni zajem.
A cesky mainstream ma jinou ulohu, nezli resit zabomysi spory mezi svazky statu. Ted musi hodit vinu za atentat na slovenskou vladu a prokazat, ze za nenavistnou hysterii muzou oponenti slusne politiky.
Vzpomente, co provedla media a soudy s Donikem za jeho prezidentovani. Krajsky zveroklestic (drive nunvar) musel na tu profesionalni praci hledet s otevrenou pusou. Donik byl mocensky vykastrovan s takovou rychlosti a eleganci, ze by za to Deep State zaslouzil Rad prace.
Zajimava je cesko-slovenska vzajemnost jeste po 30 letech po slovenskem osvobozeni se.
Len co zvitazil Smer se svym Pellegrinim, vrhla se na ne ceska media jako na vlastni. Aji dnes ceskemu mainstreamu nelezi na srdci nic tolik, jako najit vinika slovenske hysterie. Tomu se rika bratrska laska.
Pokud nekdo vola po slusnosti, pak neslusnym musi byt ten druhy, no ni?
U nas je tim nejslušnêjšim Fialenko – aspoň
to o sobě stále tvrdí 🙂 🙂
OT : Koukl jsem na puvodni Vidlakuv web a mohu konstatovat, ze stara garda tech co maji co rict se zdrzuje tady, tam povrchne diskutuji naci Nigdove 🙂 , zadna skoda tedy za tim. Zde je jedina nevyhoda, ze se nedaji hodnotit prispevky, jako tam slepicemi.
…takovej ten pocit, kdy přílet smrtícího asteroidu přestává být problémem a stává se řešením…
Mno, zatím se zdá, že jsou ještě země, kde převládá zdravý rozum a nezamlžený pohled na svět:
https://pbs.twimg.com/media/GNubTHGXwAAx4UE?format=jpg&name=large
(akorát se tam mluví azbukou nebo ještě nějakými komplikovanějšími znaky, takže se Sašou Vondrou a jemu podobnými už se ve Star Treku nepočítá…)
👍
Další a další špína leze na povrch, libtardí žumpa je bezedná:
https://rumble.com/v4vsji3-rakousk-televize-pinesla-report-o-monm-napojen-juraje-cintuly-na-s-george-s.html
Vyznívá to dost pesimisticky. Ovšem co je to pesimista?
Jakožto letošní osmdesátník si dobře uvědomuji, že pesimista je (dle definice) optimista se životními zkušenostmi, takže se k těm pesimistům řadím. Ono v té definici ale není „bývalý optimista“, jen optimista. Paradoxní? Ano, ale zaroveň logické. Kdo je optimistou, ten už se toho optimizmu tak snadno nezbaví. Ale životní zkušenosti ten optimizmus stále vic spoutávájí či zapouzdřují, až vznikne takový bastard: uvnitř optimista, navenek naprostý pesimista.
Proč to píši? Doufám, že i Vidlák je jen optimista s (přibývajícími) životními zkušenostmi, a ne jen tak nějaký obyčejný pesimista 🙂
Je to náročné. Ten optimista se musí neustále bránit tomu pesimistovi, co ho obklopuje, a ten pesimista je neustále atakován tím zapouzdřeným optimistou. A oba se pak musí neustále dohadovat, jestli to, co se děje kolem, je třeba vidět pesimisticky nebo naopak optimisticky. Ale při troše dobré vůle se dohodnou. Střílet netřeba. Zatím
🙂 🙂
Ještě vám tam chybí realista. Už asi deset let se říká, že optimista se učí anglicky, pesimista se učí čínsky a realista se učí střílet.
Tak to jsem realista na třetí.
Učil jsem se střílet od šesti let….
🙂
No, já jsem ve 14 letech na táboře (tenkrát samozřejmě pionýrském) vyhrál ve střelbě vzduchovkou, ale léta jsou léta. Teď už bych mušku nerozeznal od mouchy.
Moucha je větší, přece.
🤗😄😂
Balabuba:
Já myslela, že realista se učí rusky 😀
Jen znovu zopakují. Informace okolo střelby na FF vyjde až se to bude hodit. Informace je hlavně nástroj. A nebojte, bude to použito proti nám. Proto to utajení, nejde o to co na to ti pozůstalí. Takovou lidskost u našich otrokářů nečekejte. Jsou to svině a můžeme čekat jen sviňské chování.
Fico byl sundanej kvůli fingované střelbě na novinářskou štětku, Kuciaka, a pak ho instalovali a zase odstřelili, sami si ho zrušili. A toto mají být normální životní podmínky spokojených rodin, které budou plodit otročky pro Fica? Totálanálfekál.
Na té olympiádě taky bude psina.Frantici si poslali policajty až do Nové Kaledonie, hlídat koloniální državu a tak si troufám tvrdit že to neuhlídají
K uklidnění nedojde a k podobné situaci směřujeme i v ČEZku. Individua typu „Sasin“, nutela, guma,… se o to už postarají. A to jen proto, že lidé už 30+ let tento vývoj sledují, jako seriál v TV, pilně pijí jedno pivo za druhým a dřepí v pohodlné křesle.
Jste frustrovaný, to bych bral, ale víc z vás nevzejde, asi!
Střelec bude zlikvidován zejmnéna proto aby z něho nestačili vytáhnout kdo si to objednal. Video které koluje po netu kde se další lidi na místě pevně drží zátaras aby se ochranka nedostala k útočníkovi myslím mluví za vše. Fico v nedávném videu tuto černou labuť předpověděl tak proč týden po tom jde mezi lidi kde není žádná kontrola na přítomnost zbraní jako je na stadionech.
Atentát na Fica lze vnímat hlavně jako vzkaz do zahraničí všem pronárodním politikům jak to s nimi dopadne když se budou vzpouzet. Meloniová to patrně pochopila velmi rychle.
Jako kvanta jiných jsem to taky viděl. Už i s tím „návodem“ koukat, jak ta dvojice (muž a žena) právě má pevně držet ten zátaras. Tak jsem koukal.
Ten oční kontakt mezi střelcem a mužem ano. Ten je nepřehlédnutelný, spíš by se řeklo, že jen velmi těžce pouze náhodný. Ale naschvál držení bariéry opravdu nevím. Jednak u ní stojí jen uniformovaný strážník, na střelce, sice jakoby se zpožděním, taky kromě těch zepředu skáče ochránce v obleku i zezadu přímo z toho hloučku za zábranou.
Mnohem podivnější a naprosto nepřirozené je chování té ženy. Už když přicházejí, krčí se tomu muži za zády, přímo se na něj lepí a ustrašeně schovává hlavu, klopí ji a dívá se do země. Když je na malém městě k vidění a slyšení premiér, je naprosto normální natahovat hlavu, aby se co nejvíc vidělo a slyšelo. A protože přišli co nejblíž a postavili se tam, nemohli mít za normální situace jiný důvod, než právě co nejvíc toho vidět a slyšet. Jinak by tam přece naopak vůbec nešli. Ale tahle má „řeč těla“, nebo spíš by se v tom smyslu mohlo říct, že přímo „křik těla“ že tam vůbec, ale docela vůbec nechce být.
Nevím, jakou to má souvislost a jestli to vůbec nějakou má, ale právě její chování mi tam přijde naprosto neadekvátní.
Souvislost je jasná. Věděla, co přijde, a měla strach.
Pokud policie tyhle dva najde a zmáčkne, mnoho se dozví. Ale času je málo, jejich svíce jistě brzy dohoří.
Paní policie najde v pohodě, nikam neutekla, naopak, chtěla postaršího spisovatele zneškodnit, snažila se ho kopnout do kotníku, ale urazila si přitom bohužel palec o zábranu, ta spadla a strhla s sebou ochranku, která si odřela koleno a paní se přikrčila ze strachu o punčocháče.
Při pohledu na ty lidi to vypadá, jako vzpoura seniorů. U té zábrany jsou sami geronti a ještě spíš prevažuji gerontky.
No nevim. Ocni kontakt mi prijde nahodny a ta zena vypada na prvy pohled invalidni. Bez zubu, nejista chuze, krecovite se drzi partnera, skobrtne spickou prave nohy o zabranu.
Ze by atentat spachali klienti ustavu pro socialni sluzby?
Zatim nejprijatelnejsi verze se mi zda, ze Cintula je osamely strelec, citlivy podivin pisici basne, zpracovany medii.
V rozhovoru na Markize rika, ze zdrogovany utocnik, co ho napadl nemel uctu k jeho sedinam.
Takovehle uvazovani neni obvykle.
No, média bych do toho zpracování nepletl. Vzhledem k tomu, kdo křtil jeho knihu, je celkem jasné, kdo ho ideologicky připravoval …
Z té krátké pasáže ta žena má pohyby dost nejisté, taky by Fico měl být předmětem jejího zájmu, ale vůbec se na něj nedívá. Vše by například vysvětlovalo, pokud by třeba měla zrakové problémy, na pohled to ale je značně zvláštní.
A ten oční kontakt mi náhodný nepřijde, protože přicházející muž se na střelce dívá celou dobu, dokonce se k němu nakloní. A střelec (který tam přijel ze stokilometrové vzdálenosti) si při otáčení k příchozímu ukročí, aby na něj líp viděl. Kdy to celé tak může být z různých důvodů, klidně se střelbou nesouvisejících. Ale náhodně se takto neznámí lidé k sobě nechovají, což je v tomto případě taky zvláštní.
Píšu to ne proto, že „je z toho jasné spiknutí“, ale proto, že obě věci jsou o dost jiné, než se v takových situacích (očumování premiéra lidmi na malém městě) stává. O to víc, že ve věci figuruje někdo, kdo okamžik na to po tom premiérovi začne střílet.
Může to přirozeně být všechno jen souhra nějakých se sebou nesouvisejících okolností, ale znovu, napsal jsem o tom pouze a jen proto, že to opravdu vypadá dost zvláštně.
Já jsem viděl něco úplně jiného. Ti lidé Cintulovi hlasitě nadávali do debilů, kokotů apod. Proto policie vyklidila prostor kolem Cintuly, aby nakonec nedošlo k lynčování.
Vážně chcete pokračovat v psaní pro galérku spodních lidiček, kteří ještě vesměs berou důchody za odchozené roky do zaměstnání? Nebo chcete psát pro blboňe, kteří , slyšel jsem na vlastní uši, musí dát svého psa do opatěry, když jdou do hospody, na polo ta, vysedávají na ulici , protto jsem to zaslechl. Nebo že nějací imbecilové si zaplatili instalaci kamer do bytu aby když jdou chlastat, aby věděli co tak ta jejich kočka dělá. Vůbec to s váma nehne, napíšete blánol za 350,-kč. Už jsem vás přeřadil z kolonky tápajících, do kolonky, vyžírajících. Zaplať a já ti řeknu bludy.
Nad potřebami obyčejných lidí, kteří se nezajímají o vaše sny, předsudky a sympatie k vrchnosti se nezamyslíte ani chvílu, páč vám furt hučí v hlavě demosgráca, která je mystérium. Nikdo ji nikdy neviděl.
Lidi jsou biti jen proto, že musí platit. Proč to?
Každé dílo se začne, udělá, skončí udělání, a je to hotové.
Jenže každej pisálek , tohoto grálu nikdy nedosáhne. Musí vymýšlet další a další problémy aby dostal zaplaceno. Shánět další a další sympatizanty, oblbovat je stále dokola novějšími kurvárnami.
Potřeby lidí , ty základní jsou věčné, pročpak už dávno nejsou vyřešeny? Ha?
Ále vy víte, že druhej den tady vysolíte další hromadu písmenek a ti, kteří nikdy nehli, přežili lážoplážo socík, teď si bahní v kapíku, tak si vás dají ráno k Laté s krojasánem a dají si třeba navrch parmazán a zmrzlinku nebo něco od nutely.
Na to už nejsou pěkný slova!
Sasin napsal:
17 května, 2024 (23:11)
Vážně chcete pokračovat v psaní pro galérku spodních lidiček, kteří ještě vesměs berou důchody za odchozené roky do zaměstnání?
Vy asi těmi „spodními lidičkami“ dost pohrdáte.
Za co by asi tak měli důchodci brát důchody, než „za odchozené roky do zaměstnání“?
Já mám oficiálně odchozeno 44 let, tři roky se v žádných archívech nepovedlo dohledat, protože ty firmy už neexistují a doma po pěti stěhováních už prostě některé věci nenajdu.
Já jsem tomuhle státu odvedl dost, takže jděte s vašimi exkrementy do brusele.
Chápu, že to každého odchozivšího nasere do běla. Ale pravda se tomu blíží.
Zrovna jsem zaslechl jak v hospodě hulákají, že když jdou chlastat, že si dávají psa k sousedce aby nebyl osamocený. Pak ta druhá pinda kontruje, že slyšela, jak si soused pořídil kamery do bytu aby věděli, co ta jejich kočka dělá. Je to jen komický příklad spodiny, se kterou nemám nic co si říci. A všichni řvali na celou ulici výsledky v hokeji bez vrchního. A tak je to vážený hochu, či pane, se vším.
Sasine,
dám Vám jeden příklad, kdy instalace kamery má smysl. Stalo se v Anglii, že chovatel choval border kolii a papouška šedého žako. Přišel domů, kolie vypadala na umření, vzal ji okamžitě k veterináři, který chovateli vynadal, proč kolii přetěžuje, protože je jen totálně vyčerpaná. Tak instaloval kameru, co se děje doma v jeho nepřítomnosti. Ukázalo se, že výborný imitátor žako seděl na bidle a dával celý den border kolii povely, která se je snažila plnit. Když tak běhala celý den, večer už nemohla ani chodit. Žako se tím zabavil na celý den. Další pokračování scénky už nevím, berte to jako příklad, že instalace domácí kamery má někdy opravdu smysl.
Kamera Vám umožní zjistit, co se stalo. Ničemu ale nezabrání.
Zabrání ale opakování.
Pche! Spodina píše jiným o spodině. Podívej se do zrcadla, tam uvidíš spodinu.
Sasin:
Pozor, Sasíne, aby vám nenapršelo do nosánku.
👍
Pivoji, jste-li z Brna – tak v druhé odbočce na Bratindě doleva je nějaký úřad a tam je archiv, kde měli všechny záznamy od 1,republiky od všech brněnských podniků. Vždycky se tam všechno našlo, oni souzi byli na zápočtové listy dost pedanti. Po 00 už to bylo horší- asi uvolněné.
směěrem od parku
Celkový pocit?
Jako před bouřkou. Hovada štípají, mouchy ti lezou po zpoceném obličeji a lidi se na sebe utrhují a psi se rvou o místo ve stínu.
Nedovolím si predikovat vůbec nic. Snad jen to, že Fico je pod mediální ochranou Ruska a že „jeden Fico jaro nedělá.“ Orbán by si měl dát velký pozor!
S čím se dá s Vidlákem souhlasit:
* Vyhřezla tak strašná špína, že zásah Země meteoritem by nebyla katastrofa, ale řešení.
(Druhé řešení jsou tanky na Václaváku.)
* Cintula je nejohroženější osoba na Slovensku. Pravda a láska strašně potřebuje, aby se mu ve vazbě stala nějaká nehoda a on už neměl možnost říct, že je hrdý progresivista a udělal to pro prezidentku Čaputovou a pro liberální demokracii.
Kocour:
Před bouřkou, souhlasím. Hryžou, mrchy.
Jistěže. Agrární komora je součástí systému. Svazku státu, zaměstnavatelů, zaměstnanců. Tripartita. Korporát. Fasces.
Ten duvod je samozrejme lidsky naprosto pochopitelnej, stejne jako obavy z one polarizace spolecnosti jako takove.
Ovsem stale plati, ze tyhle tri tydny jsou fakt posledni, kdy jde jeste neco udelat a mobilizovat co nejvice dezolatu k tomu, at ty eurovolby sakra neignoruji, a at to hodi nekomu s realnou sanci se tam dostat.
Fakt zadna kontaktni kampan pro vsechny smysly 🙂 behem tech trech tydnu nebude?
Nedopustme, aby zase propadla petina hlasu.
Nedopustme, aby se pruzkumy davajici SPOLUnistum dvacet procent staly realitou.
Aktivizujte veskere dezolatstvo, at k tem volbam prijdou. Protoze liberalove prijdou urcite.
Trpelive vysvetlujte svym nedostatecne dezolatskym pratelum, co ze to ta zhmotnena pravda a laska znamena. Tedy, pokud jste uz spolu kvuli politice neprestali mluvit uplne.
Spalte si prsty na plotně zas. Určitě se uvědomíte? …
Takže jako co?
Sedět doma za pecí a upouštět na netu exkrementy?
Děte do brusele.
Volte kurva svoje potřeby! Nemáte ani vidláka, který by to tady vyvěsil, tak s něma jděte třeba na úřad.
Pokud vám stačí potřeby hajzlů u koryt, tak proč mě obtěžujete.
Ty ses zmagorenej z potreb a mas je zapotrebi.
Ale jen proto ,abys uz davno byl nepotrebnej ,ani sam sobe.
Di sam k urne a tam si vhod a zvol tu svoji potrebu . A neser tady.
Pak se vrat a s vysledkem . Jenom zaclanis ,vyzmizikuj se.
Zmasturbovana nepotrebo.
Budulínek vs. Galantní Jelen
https://www.youtube.com/watch?v=RoekL9RJdPo
Když nebudete obtěžovat vy nás, nebudeme my obtěžovat vás.
Podobných atentátů je mnoho,ale pokaždé jde o odpůrce USA.
Fico si dovolil kritizovat nejen jednání USA,Brusel,ale i domácí přívržence KoZa.
Jak se ukazuje,jeho popularita stoupala a proto musel být umlčen takto.a je to i výstraha pro další,kteří chtějí kritizovat KoZa.To Fiala může být v klidu,on je miláčkem KoZa.
Myslím si totéž a z následků té výstrahy mám velké obavy.
O tom právě ta asymetrie konfliktu je, Fica střelil sluníčkář – tak ze střelce dělají oběť Ficova režimu, renomovaní doktoři se vyjádří o omezené příčetnosti a média to posvětí. Ostatně, socsítěmi už proběhly hlášky, jako že cajk protože vražda na tyranu není zločin, žejo?
A jediný kdo to může pokazit je sám pachatel, nějakým dalším doznáním se k politicky motivovanému zločinu (z nenávisti!). Na jeho delší životnost bych si také nevsadil.
Kdyby někdo máznul Fijalu tak je to automaticky spiknutí proruských sil, americká ambasáda svolá českou demonstraci a pětikolku to spíš posílí. A máme tu majdan… U Rakušana by lidi přeci jen pochybovali, zda tam tam není dozimetrická stopa, a že dávka co chytnul nebyla radiační ale z automatické zbraně (nadsázka, dnes tu bude hodně služebních čtenářů -zdůrazňuji, že nejde o návod ani schvalování t.č., ale prostou úvahu).
No ale Fico je klasická socanská svině. Sundali ho a zase ho tam dali. Lidi s tím nemají vůbec nic společnýho, protože volby nikdy nepočítali. A tak v tomto otrokářském režimu nikdy počítat nebudou. Jim se řeknou jen výsledky, které mají slyšet!
Tak napište nějaký lepší nápad, než psaní exkrementů.
Zkuste se třeba přihlásit do nějaké volební komise a pak napište vaše
průjmydojmySvina? Fico je gazda, svine su ti co kvicia ked ide gazda okolo.
O nasej politike hovno vies, tak tu nemudruj. Ale kedze je to prvykrat, dodam kratke zhrnutie.
Fico cele roky isiel s efektivnym programom: Poviem volicom co chcu pocut, poviem KoZa co chce pocut a urobim nieco medzi, podla moznosti tak aby „nasi ludia“ zarobili.
Ono to fungovalo – klucove veci z EU presadil, a najviac odboja bolo pri neklucovych kozmetickych zalezitostiach.
Akurat ze KoZa zacala byt kurevsky nenazrana, a Ficova pragmaticka spolupraca im nestacila. Oni chceli nie vychcaneho partnera, ale lokaja.
A tak prisiel rok 2018 a Jan s Martinou. Matovic sa dokonca prekecol ze „milnik ktory sme dosiahli vrazdou Jana a Martiny“ … akurat ze im to nevyslo uplne. Ked Kiska nechcel vymenovat vladu, zacinali kontraprotesty, okrem toho, on sam mal ambicie na politiku a tak nechcel predcasne volby kym ma mandat. A tak sa pockalo…. a ono to zacalo cele padat, lebo prislo na ucastnikov atentatu a zacalo sa ukazovat ze stopa nevedie k Ficovi a udajnym talianskym mafiozom ale Kocnerovi a mozno k Pente.
Potom prisli politicke prusery hysterizujucej opozicie ako napr. ich hrdinsky boj proti 13. dochodku… a prisiel Matovic a zhrabol vyhru, cim spravil progresivcom skrt cez rozpocet. Totiz… kym sa vsetci pretekali v imitacii Matovica, a popluvali aj volicov LSNS a inych stran… Matovic vtedy zaujal zmierlivy postoj a vysvetlil narodu ze ti volici len vyjadruju nespokojnost s rezimom a ze je na ich strane, bez toho aby bol fasista…
No nic. Vyhral volby, na jeho kandidatke sa vyviezli do politiky americke vsi v slovenskom kozuchu ako Nad….a prusery zacali lebo ta vlada bola nielen zlomyselna ale aj neschopna. Dialo sa to tak rovnym dielom – SaS nebola o nic lepsia ako OLaNO , mozno Boris Kollar to trochu hamoval.
V kazdom pripade – ako cervena nit sa niesla vladou a programom snaha o likvidaciu opozicie. Doslovnu. Milan Lucansky to odniesol zivotom, advokat Krivocenko tiez, mozno dalsi… a cim viac sa ich pravne konstrukcie dostavali do pruseru, tym viac pritvrdzovali. Fico o vlasok unikol base a pravdepodobne smrti – jednak hlasovanim, jednak sa nas na jeho a Kaliho podporu zhromazdilo tolko ze si isti cinitelia zacali trosku srat na paty. Totiz… nasi ludia su kludni a racionalni ale ked mas tridsattisicovy dav ktory krici „Robo sme s tebou“ tak ak na druhy den oznamis ze necakane spachal samovrazdu mas problem…
A tu sme v jadre pudla. Fico nie len ze nasiel nove temy a zdroje volicov, ale , osobne si myslim ze presiel myslienkovym prerodom. Lebo ti s ktorymi sa snazil po dobrom dohodnut sa ho pokusili fyzicky zlikvidovat, a popluvali jeho meno tak, ze nic horsie uz mu robit nemozu.
Preto ta povolebna hysteria opozicie ktora nema vytlak. Progresivci to minule volebne obdobie dosrali tak, ze oni nemaju cim argumentovat, cim by Fico kedy bol horsi, preto sa snazia natriet ho cim dalej tym divsimi farbami. Proste proporcia. Cim horsie pracujem ja, tym viac musim nasrat protivnikovi na hlavu aby medzi nami vobec bol rozdiel.
Teraz aj tato ich praca priniesla ovocie…ale ludia zacinaju byt jemne povedane nasrani. Aspon v mojom okoli to tak vyzera, aj kamos ktory SMER v zivote nevolil mi zapalene pri cige vykladal ze po tomto progresivci skoncili lebo toto sa nerobi. Teraz uz len treba aby vyzdravel a aby sa zacalo pracovat na vycisteni medialneho augiasovho chlieva. A dobre ze je v Banskej Bystrici….
Takze ako to bolo dobre zhodnotene v komentaroch… toto je take ticho pred burkou.
Konečně dobrý komentář. Výše někdo psal, že je Kaliňák prodejný…
Co mu dokázali?
Také by mě to zajímalo.
Kedysi som si to tiez myslel, a boli vseliake klebety, ako ze on a Pociatek zacinali podvodnym vykupom nehnutelnosti od dochodcov. Ono ale doslo k skuske ohnom.
Totiz – keby minula vlada na neho nieco mala tak v tej base ostane. Namiesto toho, pri vsetkej snahe a ovladnuti celeho statneho aparatu na neho vymysleli uplne hovadiny ktore sa zosypali ako domcek z karat a museli ho prepustit z vazby.
A este pred par rokmi by som neveril ze budem stat a tlieskat tomu ze Kalinaka prepustili z basy, ale taky je zivot. Aj v Bedaroch krcmar Thenardier, sviniar prveho rangu dostal medailu a koncesiu za to ze na vojne zachranil nejakeho princa ci co, uz si to celkom nepamatam. A to Viktor Hugo vystihol, ze niekedy sa stava z hrdinu svina a naopak, zo svine hrdina, lebo charakter nie je plochy a okolnosti su vseliake.
👍
Kéž byste měl v předposledním odstavci pravdu. Teď je nejdůležitější aby se Fico uzdravil, držím mu palce. Sasina si nevšimejte, nestojí za to.
Tiez mu drzim palce.
A co sa Sasina tyka, jeho posobenie tu som si vsimol, ale ako som povedal – o slovenskej politike drista prvy krat tak budem natolko ustretovy ze to najprv vysvetlim, az potom ho poslem do riti.
👍👍👍👍👍
No Pišta, a co potřeby, volit je místo gumových lokajů cizích lichvářů.
Vasky Vás rozjebe – hymna roxorovej revolúcie
https://www.youtube.com/watch?v=4hCMilaN79A
Volit místo gaunerů, kteří umí v politice za ty haldy let chodit, to vás ještě nenapadlo. Ale za své oblíbené papaláše,kteří byli u toho všeho, reinkarnovali je a jsou zpět jako zbrusu noví recykláti, tak za ty, svoje potřeby zase prodáte. A tady vás ještě mnozí za to poplácají po zádech, že pašák.
Sasín:
Hezounké. Zní to na první pohled tak rozumně! A koho teda?
Hlavně proboha neříkejte takové nesmysle, jakože „slušné lidi“. Zaprvé je to vlastnost, zásadně závislá na situaci – u většiny lidí. Zadruhé se často pojí se slabostí, nebo je jejím derivátem. A zatřetí – slušný politik je něco jako čistý popelář.
Takže jaké máte návrhy, které by byly právy realitě? Sem s nimi!
Mě nebaví stále dokola popisovat tragikomedii doby. Jediné co se dá dělat, je sečíst alespoň deset či dvacet potřeb, na kterých se lidi shodnou a začít je plnit. Na to se dá najmout pár nejschopnějších, kteří přestanou rozumovat a plácat nesmysly. Přednášky nechám jiným.
Vasky je expert na přednášky, můžete se zaposlouchat. 😀
Vladimír Mečiar a Rudolf Vaský – stretnutie
https://www.youtube.com/watch?v=-fLJpHfCITA
Budeme voliť Fica až do smrti! 😀
https://www.youtube.com/watch?v=srWkiDtfN-w
J8 bych spíš, že moc v klidu nebudou, maj strach a takoví dokáží ledacos. Změna musí přijít ze zdola, komplet odbourat všechny papaláše – včetně odborárských a podobné existence.
Zcela nedávno jsem četl o strategickém, operačním a taktickém jednání. Strategické pozice jsou i dnes pevně dané a neměnné. Vycházejí z globálních procesů změny hegemona.
Operační činnost je dána stavem EU a naší společnosti na ni závisející. Tam se mění jen jednání, ale ne základní zásady. Sice mnozí chtějí být mimo EU, ale neuvědomují co by znamenala vláda českých „elit“. Ty jsou ještě horší a zkorumpovanější než ty v EU. Kam by nás Fiala, Pekarová, Černochová a další dovedli?
Velké změny lze pozorovat jen v taktice. Ta je ovšem časově velice omezená a co platí dnes, může být za týden směšné. Ať atentát na Roberta Fica dopadne jakkoli, tak je to jen malý mezník na cestě. Nečekaná? vlna a zádrhel. Ale naprosto všechny problémy zůstaly a budou se nadále zvětšovat.
Řešení není na taktické ani operativní úrovni. Řešení přinesou až globální změny. Pokud se jich dožijeme.
Jistěže. Ale pro odpoutání pozornosti od jiného se hodí cokoli. A pro jiné účely. Třeba zákaz vreckových nožíkov. Vidliček, lžic, naběraček….
Jak to můžete, Schumachere, tak zlehčovat? Kde jste byl, když se nic nedělo, abyste nás teď usadil. Nebo nadzvedl. Vy, jež voláte po souvislostech, po dějinných sledech!
Podivejte se takhle. Zakaz uplne vseho , zakony aspon trojnasobny ,na kazdou blbost i na deti ve skolach , na ty co se este nenarodili ,na kazdou minutu lidskyho zivota a na cokoliv sou idealni cil kazdy vlady ,
sen kazdyho pravnika , policajta , soudce , vladu je nahromadit.
V nekterej oblastech uz to je , vyse zmineny musi porusovat a nedodrzovat svoje vlastni zakony ,lhanim a podvodama ,protoze by nic neslo.
Zamestnavaji stada poradcu jak to vobchazet ,klickovat , treba tajnymi vyhlaskami, zakulisnima intrikama , volebnima podvodama , slibama ,prikazy,pravidly a stanym pravem .
Kdyz potrebujou dalsi zakony , dopousti se i nasili , vyuzivaji toho co se stalo, /co nekdo spachal, nebo udalosti a nebo si ty ,ktere potrebuji vytvari/,
aby potom udelali ,uzakonili dalsi bezpecnostni opatreni , jaky chteji.
Aby se udrzeli u moci. Maji strach zit bez vochrany, jako kazdej potom.
Vysledek je potom zhorsujici se chaos. Nikdo nic nesmi a vsichni pak sou donuceny cim dal tim vic lhat a svindlovat ,aby se udrzeli pri zivote..
No jistě, pawe, oni. Oni jsou vždy pohotoví ve vytváření života.. A my (a neptejte se, kdo) se snažíme vyhovět. Dějiny odvádění pozorností a lid z nich stále nepoučitelný. Náboženství jako největší odvádění. Já chápu přece mechanizmus, kterým oni sáhnou po řešení. přece chápu schumacherovo řezání zatáček, ale nesouhlasím s tím, nesouhlasím s jeho způsobem soustředění, neschvaluju ho a nemíním, alespoň den, dva.
A hlavně, sirky!
To by se vám líbilo. Už mě to přešlo. Jen hlásejte dál nebo bych se z toho jinak musel zbláznit.
U těch jelit Vám vypadlo písmenko.
Strejdo, trochu kecas. Lokalne elity su sice skorumpovane, ale musia tu zit. Zatialco pre elity nelokalne je uplne v pohode zaviest efektivny, nekorupcny hladky system na extrakciu zdrojov odtialto a ich prenos domov. A ludia ktorych dosadia su a budu spinavi kompradori.
Dovoluji si připomenout, že Slovenská republika je od 1.1. 1993 samostatným státem jehož hlavním městem je Bratislava. Ne Praha. Tamní události jsou vnitřními, ze zdejšího pohledu událostmi zahraničními. Tak proč onen pražský protektorátní pohled?
Rušení zdejších vnitropolitických akcí nerozumím.
@ Schumacher napsal: 17 května, 2024 (22:33)
Rušení zdejších vnitropolitických akcí nerozumím.
Protože se semkneme.
Sice to exkrement pomůže, ale mediálně to vypadá dobře.
Co jste čekali od Agrární komory nebo odborů?
Že obrátili, jako Ferdyš Pištora?
Ne, jen se na chvíli otočili, jak korouhvička, teď se zace otočili tam, kde to přinese politické body.
Tak. Politické body, pozice, peníze.
Nepřesné. Nejde o semknutí, je to záminka. Nepřišli by jim lidi.
oni by obrátili stejně, využili první dobrou záminku
Ano, je samostatným státem /a na rozdíl od Česka po loňských parlamentních volbách také státem snažícím se o novou emancipaci/.
Po loňských parlamentních volbách a letošních prezidentských jako by nám Slovensko opět přirostlo k srdcím i mozkům, na rozdíl od poměrů v naší zemi, poměrů představovaných něčím jako „fialový hnus“, jako sněť požírající organismus.
A tak to vnímám.
Ti, kteří jsou v popředí organizování našich zemědělských, odborářských a vůbec lidských protestů proti NAŠI věrchušce podle mého názoru správně usoudili, že teď není ta správná doba. Protože ten nový „srůst“ těl a srdcí tomu přirozeně brání.
Ale ta jizva se jistě zhojí. Hodně by tomu procesu hojení pomohlo, kdyby se uzdravila oběť onoho fašistického atentátu, Robert Fico.
A pak přijde ten správný čas.
Si myslím, ale nikoho o svém názoru nepřesvědčuju.
L.
Lexi moc pěkně napsáno, děkuji.
Proč fašistického? Jakou to má souvislost s Musolinim?
Musíte se dívat po podstatě, ne srovnávat s jedním z představitelů.
Pražáky nepředěěláte.
A ani to nezkoušejte!
Pepíček Středula: Narodil se v Opavě a žil v Hlučíně..
Jan Doležal: synáček z rodinné farmy v Březince na Chrudimsku a zemědělec teoretik – vystudoval mezinárodní vztahy a evropská studia a rozvoj venkova a zemědělství..
Jeden jako druhý naprosto typický „pražáci“.
Středula je Prajzák? Ti byli vždy křiví.
S Emou nemá cenu se o původu těch zmrdů bavit, jí musel nějaký Pražák hodně ublížit. Nechápe, že hajzlove se rodí napříč republikou a nyní je těch, zejména Brňáků, v Praze převaha. Ne že by rodilí Pražáci mezi těmi hajzly chyběli, například blb Lipavský.
njn za těch třicet let povinnéspolupráce jsou nějaké zkušenosti. Solidní a spolehliví byli představte si 3.
Pražák nemá vládu v rukou, tu má náplava, ta nejhorší co tam mohla připlavat.
Přesně.
Trubka k boji zadula.
V čele šiků středula.
Nádeníci, děvečky,
vpřed na palác jurečky!
Učitelé věší beka
ovce pekarová beká
bé bé bé
ta lůza to dojebe!
Fico v břichu sčítá kulky
ročildové plní lulky
středula na provázku
může jít na procházku.
Radiace (Hostivice), měřící stanice je na letišti Faklafablabla.
Podle Windy.com, dnes v pátek, stálá úroveň 130 nano Sv/h. V normálu.
provozovatelem windy.com je lukacovic.
Ve čtvrtek v Jihlavě? Kdo to pořádal a kde byla propagace!???
A Tomanec jako kovaný demokrat je bývalý lampasák a člen KSČ.
To vás fotráku ještě zajímá?
fotráku,
Váš popis Tomance se dí i na současného prezidenta Petra Pavla. Taky bývalý lampasák a člen KSČ, nyní kovaný demokrat.
To jste na agenta Pávka moc hodný. Není to jen bývalý člen KSČ, nýbrž bývalý funkcionář KSČ, což je úplně jiná dimenze. Je to bývalý elitní komunistický lampasák, syn elitního komunistického lampasáka a manžel bývalé komunistické politické lampasačky.
V té souvislosti mě napadlo – on byl zrušen lustrační zákon?
Pokud ne, pak Pávek NESMÍ vykonávat funkci presidenta, ani žádnou jinou státní funkci, a dokonce ani funkci vedoucího oddělení nějakého subalterního úřadečku.
Nebo mu snad někdo dal výjimku ze zákona?
Občane, občane, což nevíš, že žádné zákony, žádné právo už tu drahně let neexistuje? Zákon je to, co vyhlásí ve lžidoméédiích a lžidotv! Fico chtěl ty hajzlíky ze Slov.tv a méédií vykopat, proto na jednáni o tom byli přítomni z usambasády a brit.ambasády. I proto je možné to načasování střelby. Vovce se z méédií nedozvědí vůbec nic, svět jakoby neexistoval-jen ukradina, méédia tvoří i volební výsledky. Proto taková panika sorošovců a CIA a MI6 před tím jednáním.
Občane, asi někdo moc a moc toužil po tom, aby byl prezidentem Petr Pavel a nikoliv Andrej Babiš. Teď už mají, co chtěli.
A instalováním agenta Pávka, zvaného PePa107, skončil boj proti komunismu započatý v 1989. Další vyžadování lustračních osvědčení je už jen výsměchem. Quot licet Iovi, non licet bovi.
Možná jsem naivní, ale já věřím, že se podaří uklidnit situaci alespoň na Slovensku.
Nepodaří. Co je slyšet v médiích jsou jen povinné řeči o tom že násilí do politiky nepatří. Upřímnosti v tom je jak v reklamně na prací prášek.
Slyšel jsem v osobních rozhovorech pár „českých Slováků“ a žádná lítost a reflexe v tom nebyla.
Liberální demokracie roky staví svoji propagandu na tom, že nepřítel není člověk a nemá právo na to si žít podle svého. Ať už zahraniční nebo vnitřní. Základem je nenávist vůči mase lidí. Nikoliv vůči jednotlivcům. Co si vzpomínám, tak například tohle komouši (za Husáka) měli jinak. Nepřítel byli imperialisti. Ale občané západu byli chápáni jako jejich oběti.
Bohužel, když byla takto otrávena společnost v Evropě naposledy, tak to musely „vyléčit“ až tanky v Berlíně.
Mnoho českých Slováků jsou, myslím, ti nejextrémnější slovenští libtardi, podle těch bych nesoudil. I v tom dalším odstavci máte pravdu, ale beru že zaprvé na Slovensku antilibtardi vyhráli dvoje velké volby po sobě. Zadruhé ten šok s atentátem se stal u nich doma na jejich politikovi, to bude mít dopad na mnoho lidí mezi a myslím, že prohlédne i část libtardů. Zatřetí mají vládu, která omezí libtardí hlásné trouby, i to pomůže. Dále Slováci jsou historicky daleko sebevědomější národ než my, cítí se Slováky, těch debilů co se prohlašují za evropany či dokonce Kelty je minimum. Nemusím mít pravdu, ale doufám.
Sou jenom sebevedomejsi posluhove, kdyz za nima nekdo stoji.
Porad si hledaji nakyho porucnika.
Masaryk , slovak, v milionech utikali do Usa, Tiso si honem nasel Hitlera,nejhorsi aby pro nej zradil ,
Husak a Dubcek zradil pro Brezneva,
Caputi nasli sobe sorose atd.. Rusove je porazili v 45 , to je v nich porad.
Jinak sou daleko vic hystericky s komplexama menecennosti. Chteji bejt proto svetaci, zizni po uznani svych porucniku a proto sou spolehlivej nastroj pro kazdyho a jeho plany..Utekli ze Slovenska aspon do Cech.A este jezdi tam volit.
Masaryk je syn kuchařky France Josefa, je to levoboček a ten Slovák je otčím.
Co třeba na Haiti? Či jinde? Na Aldebaránsku…?
Mrdiální byznys jede na plno. Sledujte, klikněte, nakupujte. Zubní pasta Tojevono! Tři balení za cenu dvou.
Zázračné mazání Červizvásvylezou a Papilomyodpadnou. Investuje s Muselutéctdo ciziny!
Přileji oleje:
https://www.youtube.com/watch?v=2fcal6B1ZwQ&ab_channel=Zaj%C3%ADmavosti%C4%8Cesky
Tak…..abyste ony peníze obdrželi, podle pokynů si nainstalujte aplikaci, pomocí které se přihlásíte ke svému bankovnímu účtu….A Venca Hrobař z Holomócka, dostane zatmění, jako by tohle na Novinkách už kolikrát nečetl, kliká jak o život, aj úvěr si přibere, všechno vybere a podle pokynů „bankéře“ a „policisty“, nahází do bicoinmatu. Aj taxi pro něho pošlou by nemusel pěšky. Pak Novinkách je další srdceryvný příběh…
Co naděláš. Marné jim vysvětlovat rozdíl mezi užovkou a zmijí. Jak to žekl Einstein?
„O nekonečnosti vesmíru se dá pochybovat, o nekonečnosti lidské hlouposti nikoliv.“
Nepodaří! A já děkuji Vidlákovi za tento článek. Je přesně na komoru!
Teď jsem někde zaregistroval bonmot, že atentáty se nepáchají proto, aby se situace uklidnila.