3 června, 2025

Don Pedro, Don Pablo a jedenáct miliard

Tak nám čtyři měsíce před volbami rezignoval ministr Blažek, familiérně zvaný Don Pablo, který měl tak výbornou pověst, že se proti němu občas vymezoval i Milion chlívek pro demokracii. Zároveň to byl asi jediný ministr, kterého z této vlády uznával i Andrej Babiš… Víte, teď se mě ptala ČTK, co považuju za hlavní výhodu hnutí Stačilo! v Jihomoravském kraji, tak jsem odpověděl, že hlavní naší výhodou je, že tady kandiduje sám ulhaný Petr Fiala… Tak teď už jsou ty výhody dvě… Blažek je také z Brna.

Jeho kauza je tak pěkná, že vlastně úplně přehlušila, hlasování, kterým posdlanci schválili zákaz propagace komunismu, což je po pětatřiceti letech od Plyšáku jen a jedině snaha umlčet Kateřinu Konečnou… Ona ta děvčica má hlas jak cirkulárka a řeže hluboko do vládního masa. Děkujeme Marku Bendovi za zpozdilý hodnotový boj… bohužel už přišel pozdě. Jednak je na hradě komunistický rozvědčík a jednak do voleb jde hnutí Stačilo!

Vaše zastydlá puberta nás nezastaví ani nezpomalí. Ale k tomuto tématu se ještě vrátím. Je totiž příznačné, že ve stejné době, kdy Sněmovna zkouší zakázat stranu, která neměla žádné korupční ani privatizační kauzy, ani nikdo nepadá podezřele z oken a dokonce za pětatřicet let nikdy nebyla v exekutivě, ve stejné době podává demisi vládní ministr, protože miliarda je přece jenom už trochu moc i na spřízněná mééédia.

Hele, neříkejte mi, že tak protřelý politik, jakým byl Don Pablo, se nakonec nechá oddělat na něčem tak okatém, jako je dar miliardy korun v bitcoinech od člověka, který si odseděl trest za tunelování bitcoinových tržišť. To je jako normální, že u nás někdo daruje ministerstvu miliardu korun? To se tu stává tak často, že to ministr prostě podepíše, jako by se nechumelilo? Navíc, včera Český rozhlas uvedl, že šlo o mnohem větší částku, než uvádí Blažek. Celkem mělo být na ono bitcoinovém úložišti jedenáct miliard!

Nebo je z toho tak vysoká provize, že se skutečně nechumelí a Pavel Blažek je skvěle zajištěný do konce života a má krásnou záminku k opuštění cirkusu Fiala? Nic protizákonného jsem neudělal, vše bylo v pořádku, ale dobře, rezignuju… dík Péťo, konečně jsem za větrem a nemusím ze sebe dělat debila? Byl to způsob, jak odejít z vlády včas? Než po volbách přijde audit a vyšetřování?

Nebo to někdo narafičil na Blažka, šlo to kolem něj, on to jen podepsal, ale vlastně nevěděl, co? Davit Rath dostal basu za sedm milionů v krabici. Kolik se dává za přijetí miliardy z černého trhu?

Mimochodem… když tady furt čučkaři hledají ruský vliv a ruské peníze, nedělala by to cizí moc přesně takhle? Proprala by miliardu korun v bitcoinech přes darknet, zcela mimo mezinárodní platební systém. V poslední době si vůbec říkám, že bitcoin byl vymyšlen právě proto, aby se dala obcházet stále se zpřísňující bankovní pravidla, aby henty restrikce dopadly jen na vás, holoto, ale na mafii, aby to nemělo vliv. Jestli je zapotřebí u nás rozjet nějakou nedovolenou činnost pro cizí moc, lépe než bitcoinem by se to udělat nedalo.

Ptali se mě z Deníku N, jestli pracuju pro Rusko, nebo jestli mě Rusko náhodou po těch pětistovkách od lidí neplatí… Tak hoši, až se budete ptát příště, tak vlivové operace v cizině se financují zhruba tak, jak to udělal Blažek. Ne po desetitisících, ale po miliardách a za asistence neviditelných osob. Ale když vidím, jak naše vláda rozložila český průmysl, českou obranu i českou diplomacii (a Blažek byl architektem této vlády), tak se vlastně nedivím, že mu za to dobře zaplatili. Nikdo neudělal pro sympatie k Rusku v této zemi víc, než naše vláda a stejně tak nikdo neudělal víc pro zničení naší obranyschoopnosti. Dobrá práce pane ministře spravedlnosti, Ruský režim z vděčnosti posílá malou odměnu… obvyklou cestou – přes kurýra, který neví, co činí.

Mezitím tady čučkaři s majnstrýmovými intervjuky hledají podezřelé transakce na transparentním účtu hnutí Stačilo! a poslanci zakazují propagaci strany, která ve volbách nekandiduje… Víte, jak se takovým liberálům říká? Blbí liberálové!

Už to, že henten podnikatel Jiřikovský, co „vytuneloval ty bitcoiny na darknetu a pak je daroval ministerstvu spravedlnosti“ zůstal naživu, bydlí v obyčejném baráku v Břeclavi a mafiáni ho za to nepopravili, svědčí spíš pro to, že to byla vlivová operace a žádná čórka. Jiřikovský je normální bílý kůň. Lidi, kteří si na darknetu pomocí bitcoinů kupují drogy a zbraně, zpravidla nemají pochopení pro nečestné jednání a řeší ho olověnou plombou do tykve. Jiřikovský je živ a zdráv… takže bych řekl, že od začátku dělá to, co mu nařídili shora… Hodně vysoko shora.

Tož Done Pablo, vřele děkujeme. Že lidé volí hnutí Stačilo, to není ruskou hybridní válkou. To je vaší debilitou. Jestli tady někdo udělal něco válečně hybridního, tak jste to Vy, váš bílý kůň a Vaše bitcoiny. Ano, Blyštivému Péťovi to budeme v předvolebních debatách často připomínat… Na předvolební debaty se moc těšíme a už předem litujeme užitečné idioty, které pošlete, aby to nějak obhajovali. Tak nějak tuším, že mezi nimi bude Ondřej Šimíček, NeanDr. Jakob, Marian Jurečka a Danuše Nerudová.

Rádi ukážeme národu, když někdo řídí stát jako sicilský klan. Přejeme vám příjemné křeče!

Jo, a demisi celé vlády jste už prošvihli… a hluboký audit bude…

_____________________________________________________________________________________

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“

Kdo potřebuje jednoduché placení, nově nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600

A protože prezident vyhlásil volby a je třeba vyhovět byrokratické buzeraci, tož doplňuji: Zadavatel, zpracovatel – Hnutí Stačilo!

311 thoughts on “Don Pedro, Don Pablo a jedenáct miliard

  1. Je fascinující, jak spolu svorně hlasují dětičky z komunistických a disidentských rodin. Opravdu by mne zajímalo, kolik těch posranců z vládních stran bylo z nekomunistických rodin?!

    1. Bazalko, o jakých dětech z disidentských rodin píšete? Co to bylo za disidenty, když jejich děcka mohli studovat vysoké školy? Tak nanejvýš děcka agentů STB infiltrovaných do disentu.

      1. Šmarjá, neblbni. Oba moji starší bratři se na VŠ fpoho dostali (já o VŠ neusiloval), ačkoli nikdo z naší rodiny v nějaké straně národní fronty nebyl a prarodiče byli dost silně buržoazního původu. Vymysli si něco lepšího. Nebo máš mindrák, že tě někam nevzali?

        1. Ale on má pravdu.
          „Disidenti“a jejich děti studovali na gymplech a VŠ vč. těch, kam byl opravdu problém se dostat.
          Zatímco jiní byli rádi, když jim povolili alespoň učňák s maturitou (při práci).

          1. Ivan Havel vystudoval ČVUT v Praze a 1969-71 kalifornskou Berkeley.
            Václav Havel vystudoval taky ČVUT, k tomu AMU.

            Byli u nás větší disidenti než Havlovi?
            Může mi někdo na jejich studiu ukázat jejich diskriminaci?

            Český internetový antikomunismus je jako vzteklina.

            1. Jen pro kontrolu jsem projel CV Václava Klause, dle vlastních slov šikanovaného komunistickým režimem.
              „Václav Klaus studoval v letech 1958–1963 ekonomiku zahraničního obchodu na Vysoké škole ekonomické v Praze … V šedesátých letech absolvoval dva studijní pobyty na Západě, roku 1966 na Università degli Studi Federico II v italské Neapoli a roku 1969 na Cornellově univerzitě ve Spojených státech amerických“

            2. Václav Havel a ČVUT? Na to fakt neměl 😀
              Ovšem ano – dva roky se flákal na ekonomické fakultě ČVUT, odkud ho vyrazili.
              Pak musel na vojnu a po ní ho nakonec vzali na AMU; ale jako dálkaře.

              Jj, jedno velké utrpení, dyzyci…

    2. Bazalka:
      Popravdě, je jich tam dost, těch poslanců z nekomunistických rodin, ale nejsou vidět.
      Byli tam vysláni lidmi ze svých krajů, obyčejnými lidmi, kteří o nich věděli, že pro svůj kraj udělali hodně práce a něco hmatatelného po jejich práci zůstalo.
      Nemají takové ambice být vidět a slyšet, jako dětičky tzv. disidentů a osmašedesátkových komunistů.
      Osobně tzv. chartistům nemůžu přijít na jméno a těch pár výjimek, které se k chartě přidaly z prostého vzdoru, nebo i proto, že už neměli co ztratit, jen potvrzuje pravidlo o lidech, kteří podporováni Západem, pracovali na rozbití funkčního systému.

      Dneska lituju, že plně funkční socialistická společnost nebyla k chartistům ala Havel, Devátý a jim podobným, mnohem tvrdší.
      Lidí u StB na to bylo dost, jenže vedení StB potřebovalo mít v chartě své lidi, tahat z nich informace o dění uvnitř, takže se s nimi zacházelo „selektivně“ jako s Havlem.
      Toho nechali jezdit přikulovat do pivovaru v téměř fungl novém Mercedesu 240D, aby tím nasíral lidi, ti začali mít blbé kecy a tak měla StB další kusy k vytěžení. Havlovi byly tolerovány nelegální srazy „alternativní kultury“ na Hrádečku, v počtech často i přes stovku lidí – kdo z nás, obyčejných pracujících lidí si mohl dovolit udělat něco podobného? Havlovi dovolili nakupovat v Tuzexu jak Mercedesy, tak Lancie i Golfy a další auta (o kterých ani nemusíme vědět).

      StB dobře věděla, že Havel nakupoval ta auta za peníze, původně určené pro ty nešťastníky z řad inteligence, kteří kvůli pár nevinným blbým kecům během „normalizace“ skončili v kotelnách a na vrátnicích.
      Možná proto to nechali být, aby se potrestaným za blbé kecy, nevedlo v těch kotelnách o něco líp.

      1. No, to je fajn, že něco udělali ve svých krajích…pro mne je ovšem podstatné, co dělají dnes. To, že je není vidět je jedna věc, druhá pak, pro jaké prasárny hlasují! A o tom to je. Komači zahodili knížky a vlezli do různých partají…a kecalo se „nejsme jako oni“….zajímavé, že dneska jsou jako oni a ještě horší….protože už makají jen pro globalisty, nikoliv pro lidi.

            1. Vás přispěvek bych mohla brát jako relevantní ta před 20 lety, ale dnes? Většina tehdejších komoušů je už po smrti nebo těsně před hrobem.

      2. StB chtěla mít Chartu pod kontrolou, protože věděli, že kdyby všechny pozavírali, objevila by se jiná organizace. Odtud je už jen krůček k tomu, aby si takové organizace dnešní pohrobci StB založili také sami. Počítejte s tím, že v každé dnešní trochu významnější politické straně je někdo, kdo donáší. Kdo to je, poznáme z toho, že jim překvapivě prochází to, co ostatním ne. Občas tedy někoho lehoučce potrestají, jako Pavla Novotného, ale zase ne moc. Vzpomínáte na podvody na ministerstvu obrany s 52 podnikateli, kteří nakonec dostali podmíněné tresty? Tam musel někdo zasáhnout.

        1. Tak to bylo zcela nepochopeno. Takže jinak, padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina….najednou všem komanči vadí, na minulost mnohých se nehledí, ba přímo zapomíná. Morální maják v praxi. Na Hradě sedí kovaný komanč schvalující invazi, který vychcaně přehodil kabát a najednou je z něho lilie. Katka, která v té době ani nežila, najednou vadí.

          1. Diskuze o komunistické minulosti kohokoliv skončila přesně ve chvíli, kdy se na Hradě usadil kovaný rozvědčík, který již jako malé dítko pochopil přínosy okupace v 1968 pro budování socialismu a vystudovaná soudružka politručka.

          2. A ještě doplním, že mně názory Kateřiny Konečné nijak nevadí. Na rozdíl od Danuše Nerudové, která pochází z protekční komunistické rodinky, aby dnes bojovala proti komunismu. Tomu se říká chucpe. Kateřina Konečná alespoň v něco věří a je ochotná za to bojovat.

              1. Otec Václav Exner je komunistou dodnes. Do roku 2010 byl poslancem PS za KSČM.
                Zajímavé to je i na Slovensku. Jeden dědeček binárního Šimečko byl tajemníkem ÚV Komunistické strany Slovenska, druhý byl desítky let členem Komunistické strany Slovenska a vyučoval marxismus-leninismus na vysokých školách.
                Zajímavé je to i u Pirátů. Takový Michálek je velice hlučný antikomunista, ale do vedení si zvolili Vladimíra Votápka, který byl dlouholetým komunistou a vyučoval marxismus-leninismus.

                1. NO DYŤ! To je to, co jsem chtěla říci, sice jinak…pokrytectví jak vyšité! Tolik antikomunistů z komunistických rodin….a ti z disidentských si s nima notují….

        2. No tvl, další…
          Kolik myslíte, že těm pohrobkům je? V lepším případě to jsou dědkové a báby 70+ a většina už je pod drnem. Jak dlouho se ještě chcete vymlouvat na pohrobky?

          1. Komunisti tady vládli 40 let a něco vybudovali. Tahle sebranka tady vládne 35 a výsledkem je vyžraná a ždímaná kolonie!

  2. „j. napsal:31 května, 2025 (8:10)
    …..
    … že to celé nemohlo být a nebylo „upečené“ někde za zavřenými dveřmi v ajnclíku na Ministerstvu nespravedlnosti.
    Ještě jsem si dneska neotevřel mainstream, takže nevím, jestli už tenhle do očí bijící fakt nenapadl i některé úlisné protutovládní presstituty, ale že to aspoň některé, kteří nemají pod golgotou úplně jen a jen na..áno, napadnout musí…“

    Tak už jsem projel základní mainstream /Novinky, i.Dnes, Lidovky/ – a bingo! – nenapadlo. Resp. nevím, jestli skutečně nenapadlo, tomu nevěřím, jen ještě není nikdo, kdo by to napsal. Malilinko se blížil Kamberský, ale vzal zpátečku https://www.lidovky.cz/nazory/pavel-blazek-ministr-spravedlnosti-ods-bitcoin-tomas-jirikovsky-petr-fiala.A250530_173949_ln_nazory_lgs
    /ale je to premium, kdyby někdo měl zájem, přepošlu/.

  3. V Česku se blíží volby a je potřeba posunout určité neoficiální finance jistými směry, a k tomu je nejideálnější použít nějaké peníze, které tajné služby vydělaly na Nucleus Marketplace. Nebylo by to poprvé.

    Americká CIA provozuje na darknetu hned několik vlastních businessů pro financování tzv. Black Ops. Výnosy z nelegálních aktivit tajných služeb na darknetu se uchovávají v kryptu a k těmto účtům mají přístup operátoři, přičemž dispoziční tokeny a hesla jsou rozdělena mezi dvě nebo více osob.

      1. Na tom asi zcela nesejde odkud ta informace je, já třeba na aeronet nechodím a i když to pro mě není důležité, jen zajímavé, jsem za ni rád. Že mohl přihodit i zdroj jak je zde zvykem, o tom žádná.

  4. Ad Blažek: to je stejné jako když biskou ovládání novináři propálili kauzu Feri dostatečně brzo před volbami, aby se na ni do voleb zapomnělo. I teď to proslulý mainstream media, přesně proto aby z toho nebyl faktor ve volební kampani.
    Jinak je vidět že libtardi mají pořád ještě reálnou moc, jsou schopní tahat po soudech paní učitelku Bednářovou tak dlouho, až se najde “hodnotově zakotvená “ soudkyně a taky si mohou naprosto v klidu zakázat činnost opoziční strany.

    1. Tu naši soudní „praxi“ nekonečných procesů, odvolání a dovolání a kdovíčeho ještě všeho bude nutné změnit. A tyto úslužné soudce po zásluze vypoklonkovat z jejich úřadu i právnické profese.

      1. Generační výměna. Převrácená léta padesátá. Historické a politologické vzdělání na úrovni politruků „když nám fašisti upálili soudruha Žižku“. Byli by dobří i tehdy. Jsou dobří kdykoli. V každém režimu. Revoluce požírá své děti. Tak dobrý lov a dobrou chuť. Nemám s tím potíž. Jestliže většina to tak chce, má to mít.

    2. Budou vás strrrrašit nezaměstnaností…..Nejsme jako oni….
      Méé hop!

      Ovšem na druhou stranu jsou to výsledky svobodných voleb. Vůle většiny.
      Méé hop!

  5. Nebude těžké si domyslet, kdo bude stát za provalením této kauzy takhle nedlouho před volbami. Kdo má nadstandardní vztahy s čučkaři i organizovaným zločinem, má pod palcem policii a pošilhává po premiérském křesle. A s podrazy epických rozměrů svých nejbližších partnerů nemá nejmenší problém.

    1. Vidím to stejně. A upřímně – Vidlák jako předseda hnutí píše agitky a je to tak správně, ale tohle je mimo cíl. Je tu spousta hysterie a morálních soudů (Možná pocházejí z trestné činnosti – možná, exdrogový dealer-provozovatel internetového tržiště…). Pokud žijeme v právním státu, tak bychom se měli držet presumpce neviny a dokázat protiprávní jednání. Jestli správně chápu, tak fakta jsou následující. Stát vydražil bitcoiny, které dostal jako dar a příjem šel do státního rozpočtu. Není prokázáno, že bitcoiny byly z trestné činnosti a když se to prokáže, tak všechny bitcoiny (nejen ten dar) stát zabaví. Dnešní miliardy v bitcoinech měly před 13 lety hodnotu několika miliónů a policie neřešila jak se k nim dostat, nikdo je nepožaduje zpátky (aby ano, když to byla platba za drogy na tom tržišti) Odsouzený si odseděl trest a nosič mu byl vrácen – byl tedy jeho a mohl si s ním udělat co chtěl a bitcoiny převést kam chtěl. Jiná otázka je, že by je v tomto objemu těžko zpeněžoval přes oficiální burzy. Transakce mezi bitcoinovými peněženkami (nosiči) jsou vystopovatelné. Nevidím na Blažkově jednání nic špatného. Viděl jsem v TV jeho tiskovou konferenci a odpovídal racionálně. Ano, není běžné, že někdo daruje miliardu, ale proč ne, když jich mám dalších sedm nebo kolik…asi si pan Jiříkovský myslel, že si tím usnadní převod do fiat měny, ale stal se pravý opak a zapletl se do vyšší hry.. Méédia spustila ohňostroj a Vítek Rakušan má zájem, aby se to vířilo co nejvíc. Nakonec Blažek byl jeden z mála v ODS, kdo připomínal Dozimetr. Ano, Don Pablo, ale také pragmatik, který nikoho neznámkoval, bavil se i s politickými oponenty, měl profesní renomé. Dokáži si představit, že nějak jel ve šmelení s byty v Brně, ale kauza bitcoinový dar je kouřová clona. Bednářová, Dozimetr, nové ustanovení o napomáhání cizí moci…to jsou témata. Blažek je asi rád, že je z toho cirkusu ven – zvlášť pokud měl slíbenou i nějakou provizi, pokud se bitcoiny legálně zpeněží (tomu bych se taky nedivil, s advokátem Jiříkovského se prý znal:-). Jinak Ross Ulbrich (analogie Jiříkovského v USA) dostal doživotí, všechny bitcoiny mu stát zabavil a teď ho omilostnil Trump. Zkrátka – nevidím důvod se k této kanonádě přidávat – ať si to s Blažkem rozdávají Piráti a STAN.

        1. To je na tom dnešním kapitalismu nejhorší, ten morální marasmus. Že věci vyloženě amorální, neetické, kriminální, korupční, mafianske se zdají normální .

      1. Jenomže to je ve volební kampani vysoce racionální paradoxně věc,
        přidat se k bubnování a vášním a hrám na mravnost soupeřů uvnitř 5K….

        Mimo cíl je možná jen to, že Vidlák nemíří nyní v předvolební kampani komplet na celou vládu
        a je dle něj na demisi prý už pozdě….

        Ale samozřejmě se mohu mýlit já a je klasicky vše i jinak.

        Od kdy se ale kampaně a volby vyhrávají racionalitou argumentů?
        Proč asi nastoupil Turek zrovna nyní a medializovali, že BUDE doma kandidovat?

        Nu, pokud by důsledkem „kanonády“ cizích zájmů bylo, že SPOLU nezvládne ani 11 % a STAN s Piráty vládu stejně nesestaví, ale rádi by se nyní zbavili vládní konkurence a získali jen část jejich hlasů, proč se ke kanonádě z politických důvodů a možných zisků hlasů i na naší straně nepřidat?
        Navíc by Vidlák ušetřil něco za kampaň…
        To je dokonce a také racionální, ne?

        Mně třeba přijde hláška Blažka „nechci poškozovat vládu“ , jako předvolebního fór roku!
        A to o „politické kultuře“ toho kroku a fialové piruety, je taky dobré….

        Já také racionálně chápu Blažkova slova cca „já su nevinnej…“, možná i věřím, že se chová obdobně jako jindy… Samozřejmě, že z pohledu Blažka a mnohých pozorovatelů ani neudělal nic nevhodného. Samozřejmě, že je to boj různých part kluků a holek…, kteří spolu mluví.

        A je rovněž možné, že pouhou shodou jen náhod byly nosiče klukovi v podmínce údajně vráceny a nesmazané a hned nato učinil tento viditelný člověk údajně s klíčem k peněžence zase jen náhodou třeba ono „pokání“ a myslel to dobře, byl také v „dobré víře“,. že už zůstane takto třeba na svobodě, já doufám, že i naživu.

        Jistě je možné přesvědčit mnohé, že Blažek také jen a pouze „v dobré víře“ (jak jinak, to dá rozum) chtěl přilepšit státu dle hesla „darovanému koni…“ a to ještě dokonce dříve, než případným pak zabavením…, které i někomu přijde nastejno.

        A ještě se furiantsky a zase jen náhodou vysmál policii, že ON vede miliarda k nule…

        Ale, že to nikomu z ODS ve vládě ani neřekl, možné prostě není.
        To by nesměla být veřejná dražba BTC pak Úřadem pod MF….
        Že to „slušný“ Fiala ani nepochopil, při jeho finanční kampeličkové gramotnosti , uvěřit lze,
        Ale vědět o tom mohl a nebo měl, jinak je zbytečně už čehokoli předseda….

        A pak také musí jít, špína je v ODS a SPOLU důvěřivým už nyní prostě viditelně zapraná!

        O čistotě dalších, natož vládních.., si nedělám tedy ni žádné iluze, ale o tom kampaň fakt není!

        Pro mnohé je možná úplně normální a racionální, že trestanci chtějí odměnit ty, kteří je odsoudili a vůbec jim nejde třeba o získání náhodou a za provizi s krycím názvem „dar“ vystavení bělící listiny od státu/ministerstva, že co já vím metaforicky jen BTC jsou přijetím ministerstvem státu vyprány komplet na nějaký čas dočista dočista, protože jiní by něco takového i mohli (a údajně se to i držiteli klíčů stalo) – nějaký důkaz legality při prodeji a přesunech pak požadovat.
        Třeba jen proto, že na ně již dosahuje AML zákon 253/2008 Sb…..

        Jenomže pak už nejde o racionalitu, ale víru a prosté podlehnutí zase jiné propagandě.
        A o tom to bylo, je a bude…

        On nakonec mohl využít lidské povahy i politiků a šťouchnout do toho přes novináře také aktér z venčí (nemyslím hned na ruské, či čínské) , aby se mopslíci koalice „ochotných“ vyměnili dříve….

        Uvidíme již brzy!

  6. A teď si vemte, kolik z těch miliard odteklo do stranických kasiček v podobě zcela netransparentních tajných fondů vládní koalice v čele s ODS či na podobné účty spřízněných politických neziskovek. Například jako náhrada za vyschlé toky USAID.

    1. Co se proti tomu dá dělat? Stačí nevolit SPOLU, STAN a Piráty jakožto bratrstvo kočičí pracky, ale volit proti nim. Pak nakradené peníze utratí ve volební kampani a marně.

  7. Pokud STAČILO! položí na stůl „Hluboký audit bude! Vaše S!“, a z nějakého důvodu s tím ANO či SPD nebude mít problém, tak by to mohlo zajistit pohodlné překročení 5%. Chce to jen často opakovat a propagovat a podvědomě spojit se značkou S!. Na to fůra naštvaných lidí uslyší. A vládě se to bude špatně vysvětlovat na předvolebních diskuzích, neb když se rýpeš v hovnech, tak to smrdí – zvlášť u nedělního oběda.

  8. Máme opravdu důvod slavit? Tuto aféru jako první přinesla a při životě udržovala mainstreamová média. Co za tím asi vězí? Přesun mocenských pozic, resp. loutek, od ODS na STAN? Mimo to, jakkoliv mám k ministrovi Blažkovi výhrady, tak stál v docela blbé situaci. Jak byste se v jeho situaci zachovali vy? Nechali byste bitcoiny vyhnít? Druhá otázka – spíše pro právníky – když tu většinu hromádky p. Jiřikovský prodá, bude muset tento příjem zdanit? [to je otázka pro další volební boj], viz. https://www.podnikatel.cz/clanky/bernak-zkusil-zdanit-prostitutce-prijmy-proc-to-podle-soudu-neni-mozne/

    1. Jako DozimetriSTÁN, jehož vyšetřování se všichni soudci vyhýbají, protože by neradi skončili jako blahé paměti ti italští?

  9. Blažek sem, Blažek tam. Miliardy sem, miliardy tam. Teď je přeci důležité, aby se řešilo Čapí hnízdo. Už asi po čtvrté.

  10. Tohle ještě bude zajímavé:

    https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/kauza-bitcoiny-v-penezence-nebyly-3-miliardy-ale-12-informace-ministerstva-o_2505301834_vtk

    – ta drogová peněženka byla otevřena už dříve než za přítomnosti notáře

    – odešly z ní i platby dříve než u toho byl notář

    – a bylo v ní mnohem více bitcoinů, než uvedl Blažek, takže ta částka taky nesouhlasí.

    Navíc by myslím nemělo zapadnou, že i ta zpozdilá akce s notářem proběhla už 7. března, ale kauza vybublala až na konci května, čili to Blažek zvládl vysedět téměř tři měsíce. Možná si myslel, že se to neprovalí ani do voleb…

  11. Souhlasím, že Blažek to zabalil moc snadno. Třeba je to daleko větší průser, než tušíme – víc BTC, různé všimné a podobně (BTC není tak anonymní, jak je presentováno) a tohle je pouze snaha utnout další šťourání. Odstoupil, tak co ještě chcete…

  12. aby nezapadlo

    „Jeho kauza je tak pěkná, že vlastně úplně přehlušila, hlasování, kterým poslanci schválili zákaz propagace komunismu, což je po pětatřiceti letech od Plyšáku jen a jedině snaha umlčet Kateřinu Konečnou „

  13. Ovšem na druhou stranu, mohl to být fér obchod bez „malá domů“ pro někoho z justice, jenže mimo přípustný zákonný rámec, co se týče nakládání s majetkem pocházejícím z trestné činnosti či neprokázaného zákonného původu. Mohlo to být tak, že „vy mi vrátíte nosiče“ já dekóduju data, protože jen já to umím, za to erár dostane část. Anebo nevrátíte, pak nedostanete nic. Obchodně v pořádku, jenže ne formálně v souladu s trestním právem v rámci toho případu, jestliže byla protiprávně prolomena hranice bránící takové transakcí bez ohledu na výnos pro stát. Ekonomicky se mi to jeví tak, že při tak velké hodnotě bylo to něco za něco, ne nezištný dar, jestliže vlastník disponoval všemi bitcoiny, které mohl směnit kdekoli ve světě aniž by se dělil.
    Jak to bylo snad ukáže prošetřování.

  14. Vidláku, měl byste také rezignovat. Proč?

    Do dnes jsem si myslel, že jste jenom průměrný hlupák, co před 4 lety nepochopil, že opravdová vakcína nemůže být vyvinutá, vyzkoušená, povolená a dodaná na trh za pár měsíců a že to, co do Vás píchali, smrdí nějakou sviňárnou.

    Jenomže dnes nám pan Kulhavý připomněl, že jste tehdy byl ideologicky aktivní vaxer a nadšený bojovník proti antivaxerům.

    Tady je důkaz:
    https://www.vidlakovykydy.cz/index.php/clanky/ovce-alespon-preziji?fbclid=IwY2xjawKjgQpleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBNbWo1eWt3aEFUNEU4U1ZKAR70cbSYtst5Acq5Nv90s938A89aW-koW6UrXx9dj7xg_Pdtf4KY8Zz58xfpuw_aem_1onmGxB36fWtR0-BsWifMg

    Jako kdybyste byl za minulého režimu aktivní STBák, dodnes jste se za to asi nikomu neomluvil. Jste v jádru nekvalitní člověk a dnešníma líbivýma alternativníma kecama se ten křivý základ už nenarovná, možná trochu zakryje. Jednoho takového mladicky nerozvážného křiváka už na hradě máme a ta jeho ve volbě zakrytá křivost každou chvíli vybublává na povrch.

    Nemůžete být dobrý vůdce malé skupiny opravdu kvalitních lidí (probuzených a neočkovaných). Vy patříte k většině nekvalitních prorežimních vakcinačních zombie, lidí, kteří selhali fyzicky i duševně, zřejmě zemřou dříve, než by museli, a možná ještě někoho z nás strhnou sebou (nakazí).

    Jste a budete jenom korytář.

    1. Co kdybyste si těch článků z té doby přečetl víc?

      Ale rozhodně Vás nenutím, abyste mě volil.
      Navíc… rozhodně nejsem žádný vůdce skupinky neočkovaných. Mnohem víc jsem vůdce skupinky očkovaných, kteří změnili názor.

      1. Skuteční vůdcové by neměli dělat tak fatální omyly týkající se zdraví a života, a slovní spojení očkovaný se změněným názorem u mě nevzbuzuje důvěru lepší budoucnosti. Kolikrát se takoví lidé na můj úkor ještě ošklivě zmýlí a změní názor? Ať odčiní své hříchy ze svých omylů nějakou poctivou užitečnou prací, kde se nedá moc zmýlit, ale neserou se do vůdcovství.

        1. Však já nejsem jediný… volte někoho, kdo ve Vás vzbuzuje víc důvěry…
          Já se zaměřím na těch 7 milionů voličů, kteří se naočkovat nechali a pak teprve zjistili, co to vlastně bylo. Kromě toho, já nejsem žádný vůdce… já jsem jen ochoten pracovat a chodit první. V dobrém i ve zlém, v pravdě i omylu.

          1. Už Vám to nemyslí jinak, než v intencích Vašeho volení či nevolení. Já ale mluvím o tom, že nejste založením dobrý vůdce pro nikoho. Děláte fatální omyly a měníte zásadní názory. Pracujte, ale pro nějakého opravdového vůdce co nedělá fatální omyly a nemusí měnit zásadní názory.

              1. A paní Konečná je jako přesvědčená komunistka opravdový vůdce se správným myšlenkovým základem pro naši efektivní a trvalou budoucnost? Děláte si prdel? Zatím vykřikuje jen líbivé utopie pro hrstku zvědavých posluchačů.

                    1. prokrista, tak jděte kandidovat sám, ať tam konečně taky máme nějakýho Anděla Hodnýho Mýho Hlasu…

                    2. Tohle ani ve mně příliš důvěry nevzbuzuje :

                      „Já se zaměřím na těch 7 milionů voličů, kteří se naočkovat nechali a pak teprve zjistili, co to vlastně bylo.“

                      Úplně, jako bych viděl stádní chování bláznivé učitelky a naprosté většiny státních zaměstnanců.

                      Nechat si propagandou vygumovat pořádný kus zdravého selského rozumu, to o něčem svědčí.
                      Ale nebudu soudit, nejsem soudce a kromě toho, občas v dějinách soudil i někdo jiný, nežli soudci.

                      Kromě toho, pane domácí, mám ještě jednu drobnou připomínku:
                      Je to Vaše už druhé selhání, pamatujete si to první? Mám ho připomínat?

            1. Však pracuju… Pracoval jsem ve prospěch demonstrací, které pořádali antivaxeři. Jezdil jsem po debatách, které pořádali antivaxeři. Běžně jsem mluvil o změně svého postoje a také, jak jsem se k němu dopracoval.
              Ale víte, možná právě proto pracuju s lidmi, kteří jsou schopni mít radost z napraveného hříšníka. A možná právě proto jsem i já schopen přijímat napravené hříšníky a mít z nich větší radost než z deseti spravedlivých.
              Dnes pracuju pro Kateřinu. Která mě přijala takového, jaký jsem, se všemi benefity i nevýhodami.
              Ale možná byste mi mohl říct, kdo je pro Vás ten lepší vůdce, abych pro něj mohl pracovat. Bez této informace je Váš apel poněkud bezzubý.
              Navíc… já myslel že máme demokracii. Já neaspiruju na žádného vůdce, ani jím nechci být. Prostě jsem jen přišel pod korouhev a dělám co dokážu. Nějaké vlastnosti k tomu mám. Například to dokážu dělat na plný úvazek, pracovat dvacet hodin denně, psát, jezdit, debatovat, administrovat hnutí, nacházet shodu s dalšími, vytvářet přátelské vztahy i atmosféru, pracovat v kolektivu, sehnat peníze na provoz. Ale já vím, to nic neznamená proti tomu, že jsem na začátku covidu měl jiný názor než na jeho konci…
              Nevolte mě. Nemusíte. Ale i když mě lidi zvolí, tak já žádný fírer nebudu. Jen půjdu první.

              1. A nepotřebuje naše společnost alespoň na čas místo nefunkční demokracie plné pokurvených kompromisů a liberálních kravin právě nějakého osvíceného fírera?

                1. Zařekla jsem se, že už tu nebudu komentovat. Ale tahle realistova sveřepost, typická pro odpůrce očkování, kteří jsou teď ukrutně nasraní, že my očkovaní jsme ještě všichni nepomřeli, a pořád čekají a to zadostiučinění, kdy 7 milionu lidí padne na kolena a bude je uctívat, mě donutilo k reakci. Jestli, realisto, nemáte kruci nic jiného, než vyčítat Vidlákovi, že se nechal očkovat, tak k naší budoucnosti vcelku nemáte co říct, protože nic víc než vakcíny v hlavě nemáte, a to zcela neočkován. My ostatní jsme schopni chápat i jiné záležitosti. Jděte do háje i s panem Kulhavým, který píše sice to, co chtějí všichni slyšet. ale míchá jabka s hruškama a celkem píše o prdu.

                  1. Paní Kunšteková,
                    nejsem očkovaný (proti kovidu, jinak jsem) a i jsem o tom aby se lidi očkovat nenechali občas tady psal.
                    Přesto nikoho očkovaného neodsuzuji, ten tlak na lidi byl obrovský až existenční, když někde neočkovaní nemohli vykonávat svoji práci, když nemohli navštěvovat staré rodiče a pod.

                    Já jsem měl štěstí, že v práci po mě očkování nevyžadovali a můj tehdejší šéf je také neočkovaný.
                    Kdo se očkoval a pak ,,prohlédl“, jedině dobře pro něj, tady zastávám názor Vidláka, že každá obrácená ovce je dobrá.
                    Nebo, že jen blbec nemění svoje názory.
                    V mém ,,okruhu“ lidí je neočkovaných dost a lidi kteří podlehli tomu tlaku nejsou odsuzováni, ale litováni.
                    Myslím, že spíš by se mělo hledat nějaké řešení na ozdravení a případnou likvidaci následků.
                    A také je důležité, aby se ta situace už nikdy nemohla opakovat.
                    Tady je třeba nastavit legislativní mantinely, které budou nadřazeny nadnárodní legislativě, třeba z WHO.
                    Tady může Vidlák odvést kus práce, podpoříme-li ho do parlamentu.

                    Možná je škoda, že moc nekomentujete, lépe když komentuje někdo u koho má komentář hlavu i patu (a i to mezi tím), než nějaký bezmozek.

                    1. Bojujete dávno uzavřenu válku. A zjevně nechápete, že co se stalo, se nedá odestát.
                      Tak Vy „litujete“ (tedy je považujete za idioty) očkované? A tím z nich tu šmakuládu odstraníte? CO VLASTNĚ CHCETE???
                      Koho chcete jak „ozdravovat“ ? To budete očkované posílat na převýchovu nebo co?

                      Jediné, v čem s Vámi souhlasím je to, že ČR už by si nikdy neměla nechat vnutit nevyzkoušený a neschválený a navíc děsivě předražený sajrajt.
                      Dokonce jsem přesvědčen, že by měla obnovit SVŮJ farmaceutický průmysl a ten by měl být 100% ve vlastnictví státu.

                    2. Já například mám za to, že JzH soucítí s lidmi, kteří byli podvedeni a zneužiti jako pokusní králíci k testování neotestované vakcíny. To je zcela přirozená lidská reakce a obvykle se tomu říká soucit. To neznáte?
                      Dále se domnívám, že JzH si nemyslí, že projevením soucitu z lidí tu šmakuládu z lidí odstraní, ale patrně by se mu líbilo, kdyby někdo přišel s řešením, jak následky „očkování“, přítomné i budoucí, zmírnit či dokonce odstranit.

                      Takhle jeho příspěvku rozumím já, JzH snad posoudí, kdo z nás je pravdě blíž; myslím, že vaše reakce je zbytečně hysterická.

                    3. Tak Alef to napsal přesně, jako bych to napsal já, kdybych byl přes den u PC.

                  2. Madam, já jsem se očkovat nenechala a na očkované tedy rozhodně naštvaná nejsem.

                    Nevím, kam na ty nápady chodíte; píšete, jako byste si nechala udělat statistické šetření. Co čtu různé debaty, tak jsem spíš nabyla dojmu, že nám neočkovaným je očkovaných líto.

                    1. Katango, nezlobte se na mě, ale zde se musím zastat paní Kunštekové. Nemyslím, že její komentář je namířený obecně proti neočkovaným/očkovaným jako takovým, ale proti, z mého pohledu dost podlému, útoku nicku realista na Vidláka. Realista nablil na Vidláka nehezky a mně by zajímalo, co osobně realista udělal pro to, aby byl svět trochu lepším místem k životu, že mu to dává právo takto plivat na jiné.

                  3. Já byl jednou (musel jsem) a bylo mi skoro stejně zle, jako když jsem měl covid. Navíc mě týden bolela celá ruka tak, že jsem si ani nemohl lehnout na bok. Tak jsem se zařekl, že nikdy více.

                    Znám lidi, co očkovaní nejsou – ale ani jeden z nich není agresivní magor, jací se vyskytují zde.
                    Znám lidi, co fakt šli na tři dávky, nebo chodí pravidelně na podzim. Ale nepotkal jsem mezi nimi ani jednoho agresora.

                    Covid jsem prodělal prokázaně třikrát. První hned na začátku a bylo to naprosto příšerné. Byly dny,kdy jsem se bál , že umřu. Celkově to trvalo i s rekonvalescencí půl roku a další měsíce jsem byl jak mátoha.
                    Dalš dvě infekce už proběhly mírněji, ale tam hrála roli i psychika, protože jsem už věděl, co mě čeká. Ta injekce mi byla zcela k prdu.
                    Když jsem chtěl změřit hladinu protilátek, chtěli po mně v laborce skoro litr. Ne, že bych ho neměl, ale z principu nebudu platit za něco, co by mělo automaticky předcházet očkování.
                    A to bylo mé definitivní rozloučení s „vakcinou“ 🙂

                2. Ano, přesně tak.
                  Takovým osvíceným „fírerem“/panovníkem je dnes Putin nebo Orbán.
                  Naše země by ho potřebovala také.

                  1. Kde ho vezmete? Kto je tu dostatocne cestný, ale aj dostatočne vychytraly aby ho permanentne iní nevodili ako debila? Mate aspoň jedno meno? Povedzme za tých 35 rokov

                3. Víte, jaký je rozdíl mezi Vidlákem a vámi? Obrovský a zásadní, byť máte i něco společného.
                  Oba jste nespokojeni s tím, jak to tady věrchuška vede. Ovšem vy o tom jen tlacháte, kdežto Vidlák s tím něco doopravdy dělá.
                  S paní Kunštekovou jsem mnohokrát nesouhlasil, teď ale, byť neočkován, souhlasím velmi živě.

                  Nechal-li se Vidlák očkovat, udělal to z obav o své zdraví. Vyčítat mu, že se – jako mnozí jiní – dal obelhat, poté prohlédl a otevřeně o tom mluví, může mu jen puncovaný blb. Pán bůh vám to požehnej, a o šabatu dvojnásob.

                4. Jestli potřebujete nějakého vůdce, tak si ho najděte a zvolte. Já nikdy nebudu Žižka. Ani osvícený ani neosvícený. Nepřišel jsem vládnout ale pracovat a jsem připraven jít první, abych to byl já, kdo si první zmáčí boty a zamaže kalhoty v blátě.
                  Už to pochopte, že já netoužím po roli Napoleona ani Supermana ani Bonda. Chci prostě pomoci vlasti a národu, který je v ohrožení a dělám to, co se dělat dá a na co mám vidlácké prostředky a vidlácké možnosti. Nedělám to, co bych v ideálním případě chtěl, ale to, co realisticky dělat můžu.
                  Nedělám to z touhy vládnout a dělat vůdce tomuto národu (a Realistovi obzvlášť) fakt není něco, co by mě lákalo.
                  Nikdy jsem nikoho nenutil, aby šel se mnou, nikdy jsem nevyžadoval přísahu věrnosti, nikdy jsem na blogu nic nezpoplatnil a nikdy jsem se ničím netajil. Prostě jsem zapíchl do země svoji korouhev a bojuji po boku těch, kteří tam jsou dobrovolně se mnou. Mám radost i z té nejmenší podpory a nikdo to nedělá povinně. Buď dojdu do cíle a nebo cestou padnu. Já nestřílím dezertéry ani se neposmívám těm, kterým už došly síly. Já nerozlišuju lidi podle dávných pochybení, ale prostě podle toho, jestli dneska stojí ve stejném zákopu jako já. Neposmívám se jim za jejich strach nebo pochybnosti. Jsem rád, že tam se mnou jsou.
                  Dokončím svůj boj, i kdybych tam měl zůstat úplně sám.

              2. Říká se kdo chce kam, pomozme mu tam. A nebo, jdeme všich sborem za tím prvním…
                A tak to dopadne i příště. Kdo koho bude volit není tak důležité. Záleží hlavně na šikovnosti těch co budou sčítat hlasy.
                Voliči sttejně většinou nevědí co vlastně chtějí.
                Tady chtějí všichni leváky. Vybrali si rudou a Stačilo! Jiní chtějí Modroptáky. Ti smíchali ukrajinskou žluč s modrou, tím získali divnou zelenou, kterou teď polévají celou zemi. K tomu vyslali jasný signál, zbavili svého jediného chytrého. Jiní touží být PRO společně s SPD. Ani nevím, jakou tihle vlastně mají barvu? A je to asi jedno.
                Když to má začít fungovat, chce to vládu PATRIOTŮ co rozumějí době a jsou schopni opravit stát.

            2. Re: realista

              Původně jsem vás považoval za normálního člověka.
              Vidlák vám obsadil koryto, že tak vytrvale poštěkáváte? Co takhle práce rukama?

              1. Všiml jsem si, že máte roli bitkaře, který začne být hnusný vždy, když vidlákově partě dochází rozumné argumenty. Vakcinace covid byla testem kvality lidí a většina neprošla (vada schopností a charakteru) a není vhodná jako kvalitní základ pro zásadní změny naší budoucnosti. A to nezměníte ani bitkou, maximálně silou v očích těch nekvalitních obhájíte nekvalitní základ. A to není to správné. A nebyl jsem to já, kdo to takhle rozesral a odhalil.

                1. Také nejsem očkovaný, protože po Thalidomidu-Conterganu nevěřím lékům, které nebyly otestovány. Jiná očkování mám. Ale nechal jsem všem jejich názor, zda si do sebe nechají píchnout nevyzkoušenou vakcínu. Jejich volba, jde o jejich život. Nikomu volbu nevyčítám, měli jsme tehdy málo informací, ale pokud měl někdo ošklivou reakci na vakcínu, bylo chybou, jestli se nechal očkovat znovu.
                  Nechme všem jejich volbu očkování či volbu poslance, nakonec čas vše prověří a rozsoudí. Mnohé dnešní líté diskuze se budou potomkům za 200 let zdát směšné a překonané.

                2. Vy nejste realista, ale fanatik. Já jsem se nenechal očkovat do jisté míry náhodou.
                  Především mě šokoval ten mediální nálet, který – s ohledem na mé znalosti a životní zkušenosti – nemohl být NEORGANIZOVANÝ. Organizovaný být MUSEL, a hodně seshora.
                  A hlavně díky tomu, že časově to pro mou věkovou skupinu vycházelo +- na květen (2021). A tehdy jsem si položil otázku: co je to za blbost, „očkovat“ se proti RESPIRAČNÍMU viru PŘED LÉTEM?
                  A tak jsem začal zjišťovat, cože to vlastně mRNA technologie je. Nechal jsem si změřit protilátky, kde jsem jim tzv. „přetekl“, tzn. že jsem covid už prodělal – úplně bez příznaků a následků. A pak se z Hebrejské univerzity v Jeruzalémě ozvalo „Plně očkovaní znovu onemocněli“ (duben 2021). Tudíž jsem mRNA řekl „ne“, zbytek je historie.
                  Jenže já jsem – i ekonomicky – svým pánem. Nehrozila mi ztráta zaměstnání, nehrozilo, že bych nemohl komunikovat s blízkými atd. Nejsem závislý na nutnosti cestovat mimo republiku. Mohl jsem si „odpor“ dovolit.
                  Tudíž vést válku proti TEHDY očkovaným pokládám za zhovadilý fanatismus. Veďte ji proti těm, kteří i DNES/DODNES obhajují covid-fašismus a jeho projevy/důsledky. Kteří obhajují potírání občanských práv a nadšeně by moc nad sebou a svým tělem předali jakékoli nadnárodní organizaci, ať už je to WHO, MMF (IMF), SB (WB), WEF atd. Ale tu osobní válku veďte tak, aby si o Vás někdo jako já nemusel myslet, že jste stejný fanatik jako Vaši odpůrci.

                3. Ale hov.o test.
                  „Vakcina“ byla obrovský podvod a pro pár hajzlů (v čele s von Leyen) skvělý kšeft.
                  Vy jste věděli a víte stejný kulový jako očkovaní, ale vaše sobectví a bezohlednost jsou silnější než ohledy na kohokoli. To samé bylo s rouškami a vlastně se všemi protiepidemickými opatřeními.

            3. Hele realisto , jdi do hajzlu. Vidlák udělal chybu především k jeho škodě, ale pochopil. Ty děláš taky chybu a také ke své škodě ale nejvíce ke škodě těch zmrdů které zastupuješ a na rozdíl od Vidláka jsi nic nepochopil. Zaplať pánbůh. Nemají náhodou ty zmrdi v názvu Spolu? Trefil jsem , co? Takže ještě jednou, jdi do hajzlu zmetku a přestaň tady opruzovat.

              1. Myslím, že „realista“ není typický rozesírač, tím méně placený.
                Jen otevřel jedno z témat, které ve formě kostlivců už hrozily vypadnout ze skříně bokem, jak je tam plno.
                Že to tady není populární a bere se to jako rozesírání „těch správných názorů“, to je skoro jisté – ale k seriózní debatě to prostě patří.
                A možná je to dobře, že k tomu rachocení a vypadávání kostlivců dochází už teď, než aby se kostlivci naráz vyvalili až po volbách.

                1. Mimochodem – ta zvláštní „pauza“ v provozu původních Kydů, je velmi dobře viditelná dodnes.
                  Takovou „pauzu“ mělo i spousta lidí v osmašedesátém – dobře to pamatuju a ti pauzírovači, kteří dnes patří k zarytým pravičákům, dneska nejsou moc rádi, když jim ty jejich „pauzy“ připomenu.
                  Myslím si o tom své, ale nejsem ten typ, jako realista – aby to na plný céres otevřel dokořán.

        2. Jinak zdravej a chutná vám jíst? Jo. V době kdy to začalo, tak nevěděl nikdo nic, , no a taky pokud pamatuji, těch vakcín bylo několik, a jen jedny, jak jsme se později dozvěděli/zahraniční tisk/, byly vyráběno současně s koronou, přesně na její parametry

          Takže sorry

      2. Jsem háčkovaný. Prodělal dřív než bylo očkování. Preventivní protizánětlivá medikace. Lehký průběh, na kortikoidy nedošlo. Pak neměl potřebu. Mezi tím sbíral odborné informace, odlišné od mediální masáže. Ze zahraničních zdrojů, k tomu nějaké znalosti dlouholetého čtenáře Vesmíru. Takže žádná tečka, dvě tečky, tři tečky….

      3. Přesně. Já jsem se také spletl. Pokud někdo dnes tvrdí. že věděl, co bude, je to hloupost.
        Byl jsem nedávno v Bergamu. Je třeba si občas připomenout, kolik lidí a jak rychle napříklard zemřelo v počátcích covidu tam.

    2. Milý pane Realisto,i já mám dvě včeličky, a dnes bych si za to nafackoval , také jsem v dobré víře nabádal spoluobčany,aby používali roušky, prostě jsme lidé omylni, každopádně Vám děkujeme za vřelé a teplé lidské
      slovo.

      1. Mňa viac zaráža, ze veľmi málo odborníkov sa ozvalo s pochybnosťami o očkovaní. Proste bol veľký tlak na očkovanie bez seriózneho vysvetlenia prípadných následkov. U nás ich Matovicova kamarila likvidovala a dehonestovala. A robia to ešte aj teraz….. Soňa pekova ako dopadla?

        1. Re: TzR

          1/ Ten, kdo se ozval, byl bez milosti vypnut,
          2/ ukázalo se, jak jsou doktoři – tedy pokud je budeme míti odvahu nazývati doktory – úzce vzděláni,
          3/ ukázalo se, jak jsou všichni posraní, kdykoli je i v minimální míře něco ohrozí.
          4/ ukázalo se, že za pakatelní zisk jsou ochotni zapřít nos mezi očima a klidně nechat chcípat živočichy stejného druhu.

          Zapomněl jsem na něco?

          1. Jo, zapomněl jsem napsat, že jste zaraženééj, uplněcypeganc, abyste se cítil aspoň trochu uražen!
            (-:

            1. Targus-Trambus
              Mňa dojal odborník Flégr…..kto by nepodľahol ošialu a dychu smrti v mestách po tisíce rozkladajúcich sa mrtvol, Flégr videl všade studený dych smrti…… Čaputovej bonmot Vakcína je sloboda ma desí ešte dnes ……….

              1. Fégr není ani lékař, natož vakcinolog. Flégr je hlavně pako. Ve svém parazitologickém či jakém přírodovědném oboru může být mistr, ale celkově je pako.

          2. „Nebojte se, já už budu vědět, jak na ně. Býval jsem kdysi jedním z nich.“

            Hádejte, odkud jsem si to vypůjčil?

        2. Dopadla, jak musela předpokládat, že dopadne.
          Nikdo ji nenutil přimotat se k podvodným kšeftům s laboratorními vyšetřeními a tím pádem i ke ztrátě důvěryhodnosti.

          Stejně tak ji nikdo nenutil stát se mluvčí svého manžela Miroslava. Což je velmi zvláštní postava.
          Bývalý vedoucí VOJENSKÝ epidemiolog, bývalý ředitel VOJENSKÉ specializované nemocnice v Těchoníně, bývalý zástupce ředitele pro epidemiologii a biologickou ochranu Ústředního vojenského zdravotního ústavu, absolvent stáže nebo stáží v US Fort Detrick (Medical Management of Chemical and Biological Casualties Course, USAMRICD, Aberdeen Proving Ground, MD, USA and USAMRIID, Fort Detrick, MD, USA), bývalý praktický lékař s ordinací v ÚVN, bývalý pracovník laboratoře Citylab s.r.o., bývalý náčelník oddělení epidemiologie, Vojenský zdravotní ústav Praha, bývalý zástupce ředitele, Vojenský zdravotní ústav Praha, bývalý vedoucí Vakcinačního centra AČR,
          VOJENSKÝ virolog a epidemiolog od A do Z, který náhle, doslova ze dne na den skončil v r. 2019 (!!!!!) v armádě i v odborné praxi a stal se laborantem ve veterinární ordinaci své manželky.

          Ty vyprávěnky o covidu nejsou, dle mého názoru, tak docela z její hlavy. Protože ona šlehla s odborností ještě o pět let dřív než její manžel (https://www.linkos.cz/lide/mudr-sona-pekova-ph-d/ a https://www.linkos.cz/lide/mudr-sona-pekova-chambon-ph-d/).
          Pro mne definitivně skončila v okamžiku, kdy prohlásila, že při slintavce a kulhavce není nutné vybíjet stáda, protože SLAK je pro dospělý dobytek vlastně jen taková chřipečka.

          Nicméně zpět – jestli v tomto státě někdo ví něco o biologických zbraních a jejich používání, o epidemiích, o virech atd. je to pplk. MUDr. Miroslav Pek. Který to všechno pověsil ve 45 letech, tedy na vrcholu kariéry, na hřebík a stal se laborantem.
          V r. 2019.

      2. Já také nosil respirátor kde bylo třeba. Zpomalení šíření, získání času na informace, na reakci zdravotnického systému, rozložení v čase, snížení množství infekčního agens významného pro průběh nákazy a reakci imunitního systému.
        Nakazil, ale průběh velmi lehký.

      3. Oslovení a poděkování chápu jako ironii. Omlouvám se, ale nejsem pokrytec a neumím lhát. Ani netušíte jak trpím při uvědomění si, že žiju v osamocení ve většinové společnosti Vás zombie a že to bude ve všem jen horší, protože většina z Vás v budoucnu zklame v různých takových zkouškách opakovaně. Podívejte jen, jak většinová společnost jede po umělé inteligenci (jako slepice po flusu), která jim vymyje mozky ještě dokonaleji.

        1. Troufám si myslet, že Vám rozumím, co jste chtěl sdělit.
          Ne, nejste sám, kdo trpí při uvědomění si, že žije v osamocení ve většinové společnosti.

          1. Úděl nepochopeného génia, smiřte se s tím, že většina kolem vás nikdy neocení.
            Samota uprostřed hlučícího davu😢.

    3. Nikdo není bez chyb, ani Vidlák.
      Ale jinak….. tahle připomínka je dost trefná. Ze skříně vyskočil kostlivec, jako živý.

      1. Kostlivec by to byl, kdyby to Vidlák zatloukal. Ale já sám jsem registroval minimálně dva texty od Vidláka, kde se k tomu staví čelem – jeden dost starší, kde vysvětluje postoj k vakcinaci a pak proč změnil názor na MRA vakcíny a celkem nedávno druhý, kde je stručné shrnutí téhož.
        Takže očkovaný je, dokonce to i doporučoval, ale jak se začaly hromadit nesrovnalosti, tak usoudil, že se asi mýlil. Ostatně i dnes někomu odpovídá, že je spíše v houfu očkovaných, kteří změnili názor.
        A já jen připomenu – tam nahoře mají větší radost z jednoho napraveného hříšníka než od začátku přesvědčeného antivaxera 🙂

        1. Informace byly. Jenže ne vr veřejnoprávních informačních médiích. Především o příčině závažných komplikací v důsledku silné imunitní reakce. Pak už bylo jasné co s tím. Také fungovala antivirotika. Klíčové bylo zahájit komplexní léčbu včas. Ne až při těžkém stavu.

          1. Re: odver…

            Jenže to by soudruzi nemohli posoudit hen tu svou povedenou studii bojové biologické látky, potažmo reakci společenského systému na tak masívní ohrožení.
            Zajisté se shodneme, že to byl vynikající test odolnosti společnosti a jednotlivých států při řešení takové pohromy.
            Soudruzi mohou řešit, jak vylepšit účinky toho svinstva, aby rozložilo fungování společnosti, resp. státu ještě lépe.

            1. A co ti, kteří zemřeli na C-19?
              Chybička v úvaze nebo dokonalé maskování reality? Všechny smrti byly způsobeny něčím jiným? C-19 je jenom taková rýmička?
              ===
              Ze 14-ti kolegů jsem nejstarší a jediný dvakrát naočkovaný. Hold nejsem tak chytrý jako ostatní antiwaxeři. Ti už tehdy přece věděli…. C-19 se mi vyhnula. 😄
              Někteří měli průběh lehký (jako chřipka), s některými to bylo horší a jsou dýchaviční dodnes. Já, nejstarší z nich, jsem musel zaskakovat za ty s chřipkou, protože dva-tři dni nebyli schopni ani dojít do Ústavu.
              ===
              Řeknete – 14 je malý soubor pro statistiku. Jistě. Ale tahle data nikdo nenafalšoval. Třeba jsem jen přirozeně imunní. O RNA vakcíně nic určitého nevím. O covidu už něco vím. O propagandě a anti-propagandě jsem se poučil dost.
              ===
              Byla to někdy velmi nepříjemná chřipečka. Umřelo na ni dost lidí i když kvality „španělské chřipky“ zdaleka nedosáhla. A byly jiné podmínky šíření, jiné léčebné postupy.
              ===
              Takže se tu dneska mohou natřásat, jak to už tehdy prokoukli.

              Že se na té vakcíně dost „nakapsovalo“ dost lidí je už jasné. Někteří opravdu hodně. Ale v Rusku a v Číně i jinde se také umíralo i očkovalo. Pokud to bylo ideové šílenství, tak bylo celosvětové s podobnými výsledky. Takže k antiwaxerům mám stále vztah rezervovaný. Nemají žádnou zásluhu, tak jako ji nemají očkovanci.

              Nehodlám už o C-19 diskutovat. Je to po tolika letech a nedůvěryhodných výsledcích mlácení prázdné slámy. Víme pořád prd. Někdo někde něco napsal…

              O zbytečných lécích na neexistujcí nemoci se bavit nebudeme. Nikdo tady o tom nic určitého neví. Ani lékaři. Ti předepisují doporučené, což někdy zabere, někdy nezabere. Ale farmaceuti mají svůj zisk.

              Je to jako s válkou: Je třeba publikum vystrašit a pak mu nabídnout ke koupi řešení…

              P.S.: Netrpím stihomanem!

                1. Byť s Vámi, p. Starý kocoure, souhlasím, je to marný boj. Koronavirus a otázka Palestiny jsou dvě témata, která spolehlivě roz….jí jakoukoliv diskuzi.

                  1. To není diskuze, to jsou štěkající psi na obou stranách plotu.
                    Kdyby někdo dokázal odstranit plot, uklidnili by se a nejspíš by vrtěli ocásky. Už nebudu do toho štěkání zasahovat, nemá to význam.

                2. Však proto to téma realista vytáhl. Jinak by se tady diskutovali o Blazkovi a spol. K aktuálním průšvihu. A to je nevhodne. Je třeba odvést řeč kamkoliv, nejlépe k Babišovi a covid u.

    4. Na vývoj a zkoušení nebyl čas. Po bitvě generálem. Zlé bylo, že rozjetý systém potlačoval postupně získávané kritické informace. Efekt již vynaložených nákladů, obchodní, politické, i osobní zájmy, nepřiznání chyb.

      1. Obávám se, že času bylo dostatek. Ti, co to spustili, věděli naprosto přesně, co dělají.
        Viz zákaz Iverměktinu, patenty staré 10 let, naprosto jednostranné informování.

      2. Byl tu ostrakizovaný doktor Turánek, byl tu docent Beran a kvanta jiných, veskrze kvalifikovaných lidí, kteří ale svým hodnocením a podloženými odbornými názory, nezapadali do oficiálních vládních dezinformací a prasáren.
        Bylo možno, v časovém horizontu cca 3 měsíců, nasbírat dost materiálu na to, aby si člověk, vlastník „obyčejného, zdravého selského rozumu“ mohl udělat obrázek.
        Ty tlaky ze strany vlády, umělá omezení a zákazy, to všechno bylo až moc evidentní.
        Státní zaměstnanci zdravým selským rozumem nedisponují. Naprostá většina.
        Když už, tak po 3 měsících existovaly poměrně početné skupiny dobře informovaných lékařů i nižšího zdravo-personálu, který byl ochoten dávku vystříknout do umyvadla a vystavit potvrzení.
        Ale to už jsme zase u mentálního nastavení „poslušných a loajálních státních zaměstnanců“.
        Jak to jejich mentální nastavení v praxi vypadá, tak s tím se mohli seznámit snad už všichni, kdož přišli do jakékoli interakce s úřady státu.
        A tady navíc byly ve hře velké, ale opravdu velké peníze..

        1. …A tady navíc byly ve hře velké, ale opravdu velké peníze…
          To byl hlavní důvod. Ne nějaké celosvětové spiknuti. Nikdo opravdu nic bezpečně nevěděl (odkazy na odkazy, písemná svědectví od „osob v utajení“ atd.) – a nikdo se nechtěl podepsat pod možnou genocidu národa. Což vypadalo jako docela realistický scénář po zprávách z Číny a severní Itálie.

          Tedy snaha věrchušky neudělat zásadní chybu (proto ty šílené zákazy) a obvyklý hon médií po senzacích.

          Odpor? Byl veden těmi, které zákazy na čas zbavily možnosti obvyklého výdělku. Hospodští např.
          Kdo vydělal? Výrobci roušek, desinfekčních roztoků a – Anča bubnuj! – velké farmaceutické firmy.
          Kdo mohl, tak si trochu z té hysterie urval.

    5. Pocuj, idealista. Poznam aj osobne ludi co o tom, ake svinstvo to ockovanie bolo zistili az na vlastnej skode… okrem toho bola to zlozita doba, a neviem ako by som reagoval ja keby ma najprv „nechytilo“ WHO s tymi 180 stupnovymi obratkami okolo nahubkov.
      Koniec koncov, ved aj Orban vyrastol na Sorosovom stipendiu, len pochopil ake neskutocne svinstvo to vsetko je.

    6. Já myslím, že je důležitější, aby se koronafašismus už nikdy neopakoval. WHO si nedá pokoj, raději bych byla pro vystoupení z této pofiderní a až zločinecké organizace, která si nějak osvojuje praktiky doktora Mengele. A předpokládám, že Vidlák nyní bude spíše hlasitým odpůrcem jakékoliv totality, včetně zdravotnické. Byl to Babiš, který nás chtěl donutit k opichu!

    7. „realisto“,
      já tečkovaný nejsem a s Vidlákem jsem naprosto v pohodě… běž si prudit k těm svým.
      Nehledě na to, že od 24.2.2022, kdy byl svět přes jednu noc vyléčen z pandemie COVIDu, už to není žádné téma. Teda až na tu korupci, která jej provázela.

      1. Jen si dovolím připomenout, že Covid 19 měl jednu málo probíranou oběť, a to úlety Gréty Thunberg. Do Covidu 19 jí bylo všude plno, pak se najednou média věnovala naplno Covidu. A pak Rusko 24.2.2022 napadlo Ukrajinu.

    8. Názory nemění jen blbci a mrtvoly. To se stává, že při minimu informací si člověk vytvoří názor, který se však časem ukáže jako chybný – a jen někdo s „koulemi“ je ochoten připustit, že se mýlil. Právě „neomylnost“ vůdců vede k jejich koncům…
      Takže kyselé hrozny, že ?

    9. To realista: tak nějak jsem čekala po přečtení štvavého článku od Kulhavého (kterého jinak ráda čtu), kdy někdo vytáhne kovid, aby napadl Vidláka. A už je to tu. Ráda bych připomněla, jak děsivé byly první zprávy, když propukla epidemie v Číně. Není divu, že spousta lidí propadla panice a možnost očkování brala jako jedinou možnost, jak se chránit před šířením nebezpečné virózy. My jsme patřili mezi státy s nejvyšší proočkovaností, takže převážná většina veřejnosti vakcíně zpočátku důvěřovala. Už jsem tady o tom několikrát psala, celá ta kauza byla podezřelá od samého začátku, ale to lidé bez zdravotnického vzdělání nemohli poznat, když příslušní odborníci (např. Prymula) lidem vyloženě lhali. O tom bych se mohla sáhodlouze rozepsat, protože jsem 15 let pracovala ve výzkumném ústavu, který se zabýval vývojem léčiv, než byl po r. 1989 zlikvidován. Proto bychom se v předvolebním boji už kauzou „Kovid“ neměli zabývat a hlavně jí nezneužívat. Doufám, že v budoucnu bude záležet na soudech, aby se tím zabývaly a lidé se dozvěděli pravdu, která teď už po částech vyplouvá na povrch.

      1. Covid fakticky skončil s koncem roku 2021.
        Píšeme letopočet 2025 a nikdo okolo covidu nic nevyšetřuje? Spousta času všechno uklidit, přesně jako po převratu 1989? Tehdy to měli na papírech, tak to museli pálit na polích. Dneska se uklidí během pár minut, naházením pár stovek harddisků do drtičky.
        Proč nikdo nic nevyšetřuje?
        Protože ta předchozí, ale stávající vláda jsou přesvědčeny, že konaly správně?
        A kdo s tímto přesvědčením nebude kompatibilní, neškrtne si.
        Ani domácí, ani Konečná, nikdo.

      2. Mno Vego, ono to může být taky tím, že souzi nás rozmazlili. Každý lék se dlouho zkoumal, než se dal do používání. Všechny tyhle naše léky byly- postupy, převzali naši západní zachránci. No a pak se objevila vakcína, téměř zázračně rychle. A MČČ je nedůvěřivý a nic naše velení neposlouchal a držel se svého rozumu. Nevím koliki Vám Bylo, ale hleday se tzv. babské rady z minulé havárky, jedli se „nedoporučovaná léčiva, jezdilo se do Polska“ Navíc probírali jsme to tu denně….. jo jo to se kecá

  15. A bude se tedy stavět ten Justiční palác pravdy a lásky v Ústí nad Labem?
    Fiala postavil za 5 miliard kampus v Brně. A stal se šéfem ODS a ČSR.
    To už Blažek asi nebude.

  16. Lájosz Bácz a Sinha byl prachmizerný okr. přebor, nyní nastoupila extratřída, která se začala řídit prohlášením Tunelpapá Klause, který prohlásil – neznám špinavé peníze. Amen.

      1. A co jako. Aby se rozkradl státní majetek , na to mi byly špinavé peníze dobré, víme,co to bylo za ptačka, v jakém kontextu to řekl.

  17. Se chechtám, až se za břicho popadám! Sice hořce, ale přece.
    On to má „na hrbu“ jen a jen henten Don Pablo.
    Jo, on to jistě podepsal a pak ještě plácal do mikrofonu.
    A to mi jako by chtěl někdo namluvit, že to byla jeho separátní akce o které nikdo, ale fakt nikdo nevěděl?
    Že to Don „Pablbo“ udělal za zády svého stranického a vládního šéfa, ausgerechnet taky z onoho Brna, takže ten už není ani fialový, ale čisťounce bílý jako lilie nebo padlý sníh?
    Že to udělal za zády toho opavského mincminista Stanjury, který o tom nemohl nebýt předem informován?
    Že to není ona „kouřová clona“ mnohem grandióznějšího vládního průseru, jak jsem to zmínil dříve pod jiným článkem?

    Tak jo, tak to jo.
    Houpání do čtverce.
    Bílý čtvereček je vlastně černé kolečko.
    A připitomělý národ, před jehož zraky se tohle děje, má svoje „hry a chleba“, ba i gladiátora, zatímco za oponou je s ním vyje.áv.no na tři doby. Aby ten opravdu grandiózní průser, který se má na ten blbý národ navalit, musí ještě nějako dobu zůstat skrytý.

    Si teda myslím.
    A přál bych si, abych se mýlil.
    Asi jen zbožné přání….

      1. Já to nevím a nijak bych to nemohl dokázat, jak probíhala komunikace mezi „hochy, co spolu mluví“, dříve, než byla zadána právníkům role vypracovat darovací smlouvu, a to ausgerechnet tak podrobně, komu co z té šmeliny připadne, a než Don Pablbo ten glejt podepsal.
        Ale nejsem na hlavu padlý, abych si nedokázal představit, jak taková komunikace minimálně musela probíhat, a že to celé nemohlo být a nebylo „upečené“ někde za zavřenými dveřmi v ajnclíku na Ministerstvu nespravedlnosti.
        Ještě jsem si dneska neotevřel mainstream, takže nevím, jestli už tenhle do očí bijící fakt nenapadl i některé úlisné protutovládní presstituty, ale že to aspoň některé, kteří nemají pod golgotou úplně jen a jen na..áno, napadnout musí, o tom nepochybuji. Především politiky z opozice a opoziční sdělovací platformu.

        1. No je fakt, premiér by demisi nemusel přijmout, že ano.
          Pak by to byla zbytečná baláž a ještě větší romzáznutí exkrementu.
          V politice se nic neděje náhodou a jak se říká, sleduj tok peněz.

    1. … vzkaz pro „nového“ diskutéra = j. , co: …Už zase mizí, aby nerušil „jejich“ kruhy, a který tady „už byl“:

      Protože si ze zdejší diskuse vyzobávám tlačítkem F3, měl byste svůj „nový“ nick = „ j. “ obohatit ještě o jednu tečku, protože mi jinak „hledací“ tlačítko F3 po zadání vašeho „nového“ nicku nabízí všechna „j“ na koncích vět. Což, jak sám musíte uznat, je děsně otravné.
      Dík

      1. Ano, sypu si popel na hlavu, když jsem jednou slíbil, že „už zase mizím…“ /když jsem dostal „sodu“ od MAJKY/, ale místo toho se opět objevil. Nevydržel jsem v rámci tak „půvabného“ tématu. Zřejmě u něho ještě chvíli zůstanu, snad se něco vyvrbí, jakkoliv meéeéeédia se chovají jako hrobka.
        Neuvěřitelné.

        Jinak – cítím se potěšen, že si mé komenty aspoň jeden čtenář /diskutér/ vyhledává.
        Dík.
        Podle rady přidám jednu tečku.

        1. Já si Vaše příspěvky sice cíleně nevyhledávám ale velmi ráda si je přečtu, stejně jako například MAJKY a i to se počítá ne 😉 ?

  18. Kdoví proč mi po přečtení článku naskočil starý vtip. Tak ať se zasmějou i ostatní:
    Do lesa přišel berňák. Vidí to medvěd. Sbalí rodinu a běží, běží, až se zastaví na louce vedle šneka. „Co blbneš, medvěde?“ „Do lesa přišel berňák a já mám kožich, manželka kožich, děti kožich, tak aby nám to nezdanil.“ Šnek se zamyslí, popadne rodinku a nejvyšší šnečí rychlostí se plíží pryč. Zastavili se u krtiny. Rozespalý krtek na ně kouká: „Co blbneš, šneku?“ „Ále, do lesa přišel berňák a já mám domeček, manželka domeček, děti domeček, tak aby nám to nezdanil. Krtek se podrbe na hlavě, popadne krtkovou i krtčata a peláší pryč. Zastaví se u nohy čápa. Čáp tak na ně kouká, ale že už je přecpaný, dá se jenom do řeči: „Co blbneš, krtku?“ „Do lesa přišel berňák a já mám nahrabáno, manželka nahrabáno, děti nahrabáno, tak aby nám to nezdanil.“ Čáp jen zaklape zobákem, čímž dá rodině pokyn k odletu. Celá čapí rodinka přistane v zoo, hned vedle klece s paviány. Pavián se ptá: „Co blbneš, čápe?“ „Do lesa přišel berňák a já si žiju na vysoké noze, manželka na vysoké noze, děti na vysoké noze, tak aby nás nezdanil.“ Pavián jen zavrtí hlavou: „To je divný. Já mám holý zadek, manželka holý zadek, děti holý zadek, ale za mřížema jsme skončili my.“

  19. Asi bych z Blažkovy rezignace nedělal předčasné závěry, všichni vidí, kam se společnost řídí vlivem téhle vlády – i ti méně zabednění členové tohoto arogantního gangu (mimochodem dnes, se tiše začalo obchodovat s emisními povolenkami pro domácnosti, a co to znamená: http://www.lukaskovanda.cz/v-tichosti-se-zacina-obchodovat-s-povolenkami-eu-pro-domacnosti/ ), takže chytřejší skáčou přes palubu, aby se nepotopili s celou bárkou…
    On se jistě někde časem vyloupne, stejně jako Gazdík…
    ___
    P.S. Můj oblíbenec posledních dnů, M. Onason má v úterý soud a jsou náznaky, že se příliš netěší….

      1. obvodní soud Praha 1, od 9:00 (3.6.2025) Hlavní líčení s dokazováním, jednací síň č. dv. 126, 1. patro, spisová značka : 2 T 101 /2024

          1. není to neveřejné, můžete se jít podívat. A pak tu reportovat, jistě bych nebyl sám, komu by nezkreslená reportáž udělala radost…

                  1. Ano, kdo můžete jděte se podívat. Ono, čím větší zájem veřejnosti, tím hůř se jim to bude manipulovat. A informaci šiřte prosím dál, po dohodě s insiderem je to žádoucí…

  20. Komunisti zakázali komunismsumus😂
    To je zábava. Takže poskoci mezinárodního Kazisvěta zakázali minulou propagandu, kterou Kazisvět nahradil pokrokovějším programováním ovčanů „nebudete nic vlastnit“.

  21. Celá ta věc je divná, Blažek není lumen, musel přesně vědět, co že bude po A následovat B a že on bude muset udělat C.

    Vyčkejmež, co z toho vyleze.

  22. Tak kdo bude novým ministrem spravedlnosti? Píše se o Evě Decroix, Marku Bendovi a celkem neznámý Pavel Staněk. Teď půjde o to, komu bude chtít ODS dát na volební lístek titul ministr. Tipuji to na Evu Decroix, a budou z toho destrois. A taky Lex Vidlák na dýpfejk videa o krasavici inteligentní.

  23. Jak říkávala moje babča:
    „E!!!“
    (E!!! znamená v češtině HOVNO! Ale babča byla slušná, nemluvila jako já.)

    A já dodám – co to je jedna ušmudlaná giga pro jednoho? Vždyť to je vlastně taková žebračenka!
    Normální člověk by se téměř urazil…!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *