V posledních dnech se pětikoaliční strašení změnilo v regulérní paranoiu. Podle Fialy hned po volbách zavolá Putin Babišovi a vzápětí se u nás zmaterializují ruské tanky, protože přijet nemají kudy. K tomu se šušká, že interní průzkum přisoudil SPOLU jen 16% hlasů, takže čekejme, že se ta paranoia ještě o něco zhorší. U Šafra v redakci se musí žrát xanax po kilogramech, protože jejich web vypadá, jako když se otevře peklu chřtán.
Chvilkaři demonstrovali na Staromáku a i tam bylo vidět, že americké peníze došly. Od chvíle, kdy si pravda a láska maluje demonstrační hesla fixou na kartony od pizzy si říkám, že se nám ta operace Uran podařila. Libtardi ještě bojují, ale už jsou v kotli a bruselská Luftwaffe to pro špatné politické počasí nestíhá zásobovat. Na Staroměstském náměstí demonstrovali Chvilkaři proti kolaborantům v záplavě cizích vlajek a varovali své posluchače před těmi, kdo stojí pod českými korouhvemi a bojují za normální svět s normální párovou rodinou, za národ a za Vlast.
Kdysi se komunisté báli církve a vynakládali obrovské prostředky, aby bojovali proti „neexistujícímu“ bohu. Dneska se církve bojí Stačilo!…. asi proto, že Hospodin už nad nimi nedrží ochrannou ruku…
Lipavský vykřikuje, že nemůžeme zůstat neteční, když někdo v blízkosti našich hranic vraždí ženy a děti a poněkud mu nedochází, že přesně takhle ta válka na Ukrajině začala. Rusko nebylo netečné k ukrajinské antiteroristické operaci na Donbase. Na Novinkách v archivu jsou ještě pořád k dohledání dávné články, jak ukrajinští vojáci stříleli do demonstrantů a ukončovali referenda ostrými náboji.
Neteční samozřejmě můžeme být ke Gaze srovnané se zemí… a to říkám jako člověk, který nemá rád Hamás. Jen si prostě nemyslím, že by Izraeli ta už skoro dvouletá operace proti území o velikosti Liberce něco vyřešila… možná Netanjahuovy korupční skandály… ale nikdo tam na Blízkém východě za to Izrael milovat nebude a projeví se to v nejblbější možnou chvíli.
Petr Pavel má nového kamaráda místo Donalda Trumpa. Tomu by ruku nepodal, ale podat ji syrskému Šarovi, arcihrdlořezovi a teroristovi, to je v pohodě. Gratulujeme PePo k novému skvělému kamarádovi. Tak jako se tvým zvolením ukázalo, že antikomunismus není žádná hodnota, ale jen klacek na opozici, stejně tak se teď ukázalo, že se s teroristy mluví a oficiálně se přijímají. Když Petr Pavel skládal prezidentský slib, jmenoval se Šara ještě Golání a byla na něj Spojenými státy vypsána tučná odměna… za živého či mrtvého. Ale to já jen tak…
Volby v Moldavsku vyhrálo proevropské směřování. Muselo se mu teda pomoci tím, že v EU byly otevřeny stovky volebních místností, ale v Rusku jen dvě. Muselo se tomu pomoci zákazem některých politických stran, zákazem některých médií a zablokováním spousty webových stránek. Že Rusko nevyhrálo, bylo dosaženo tím, že se tam stali ještě horšími než Rusko. U nás to Foltýni chtějí také tak. Pamatujte, že poslech ruské propagandy se trestá káznicí nebo i smrtí. Jinak to nejde, protože argumenty, které by byly chytřejší nebo pravdivější, už Fiala nemá.
V Dánsku zase lítají „zaručeně ruské“ drony. Vyznačují se tím, že v noci svítí, aby byly dobře vidět. V Polsku zase nedávno létaly drony poslepované lepící páskou, kvůli kterým jedna Jana Černochová chtěla podruhé začít začít třetí světovou válku, na kterou se nesmírně těší i Karel Řehka, ačkoliv nemá nic, čím by proti Rusku mohl bojovat… tedy kromě šťavnatých urážek.
Hnutí STAN zase podle průzkumů roste… chudáci liberální voliči. Mají na výběr mezi bitcoinem nebo dozimetrem. Ale v pohodě. To jsou maličkosti, které nenaruší naše prozápadní směřování, stejně jako ho nenarušily čtyři roky Fialovy hrůzovlády. Jak to řekla Helena Růžičková ve Slunce seno? Do Evropy, klidně s holou řití… trvalo to sice pětatřicet let, protože česká pracovitost zvládla zařídit, že tu celou dobu bylo co krást, ale teď se blížíme k naplnění této vize. Podle průzkumů si ji přeje minimálně třetina voličů. Ti všichni totiž věří, že právě jich se propad životní úrovně nebude týkat. Nebude se jich týkat ani případná mobilizace a ani se jich nebudou týkat ruské rakety… Tohle všechno je totiž určeno takřka výhradně pro dezoláty… stejně nemají na nájem, tak mohou táhnout na frontu.
Přátelé, co lidé chtějí, to také dostanou. Tohle totiž platí pro demokracii i diktaturu. Lid je zdrojem veškeré moci vždycky. Jde jen o to, co si nechá líbit a kolik v sobě najde odvahy či zbabělosti. Tyto volby se pořád ještě počítají ručně ve volebních komisích a celkové výsledky je pořád ještě možné si pro kontrolu přepočítat. Ústavní soud odmítl vstoupit do volebního procesu, korespondenčně bude volit jen asi jedenáct tisíc lidí a o voličské průkazy si požádalo jedno procento voličů. Ano, volby probíhají ve velmi vyhrocené atmosféře, straší se ostošest, nestrannost médií neexistuje… ale za plentou budete ještě pořád stát sami a před volebními místnostmi nebude žádný ordner z Fialajugend, aby vám kontroloval volební lístky.
Ještě pořád nemáme třetinu občanů na práci v cizině. Ze zahraničí nevolí miliony voličů, jen třicet tisíc. Ještě pořád u nás existují stateční novináři i influenceři, kteří se nenechali zastrašit. Ještě pořád jsme schopni se dostat k informacím z celého světa. A i když se situace za poslední čtyři roky značně zhoršila, pořád ještě nejsme ve válce.
Ještě stojí za to, jít k volbám a stát se zdrojem veškeré moci. A ještě pořád platí, že co lidé chtějí, to také dostanou.
____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo potřebuje jednoduché placení, nově nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
A protože prezident vyhlásil volby a je třeba vyhovět byrokratické buzeraci, tož doplňuji: Zadavatel, zpracovatel – Daniel Sterzik.
STAČILO! Odvaha místo strachu
https://www.youtube.com/watch?v=uCuwfPM-P4U
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Konecna-ostre-k-prezidentovi-Ovlivnuje-volby-odmita-dat-lidem-moznost-rozhodnout-o-smerovani-Ceska-780713
………projev označila za „snahu o ovlivnění volebních výsledků ve prospěch vládních stran“ a „přímý útok“ na hnutí STAČILO!,
Klán a Bobošíková vaří z vody stejně jako jimi kritizovaný Rakušan.
Říká anonymní Alík tady v diskusi? To má jistě velkou relevanci 😂
Jinak už jsem to tu rozebíral. Pár dní před volbami se objevil jakýsi „nový institut“, tvořený reálně dvěma lidmi, jehož stránky vypadají jak ze sorosovsko-aspenské feťácké varny, který začal velkohubě bez jakýchkoli důkazů vyřvávat do světa, že na Tik Toku jsou cinknuté účty, které šíří „proruskou propagandu“. No jako ha ha. A Novinky tomu daly rovnou dva články na titulce. O víkendu jeden, včera druhý. A všechna ta prázdná velkohubá tvrzení bez důkazů novinkoví šmoci prezentují jako „fakta“. Tak určitě.
👍
dík za info, pane nadplukovníku ☻
Vy nám taky 🙂
potrefenej h(n)usák zakejhal ☻
👍
Když Fiala druhý den po ruské invazi nechal vypnout 8 alternativních webů, také později řekl – Chtělo to jen trochu odvahy- . Volby budou o souboji odvážných.
Viděl jsem na zastávce linky X rozdávat volební noviny SPOLU. Devět z deseti (+/-) si je nevzal.
Asi ž mají jasno, Stačilo!
Nebo Stan, SPD, Motoristi, piráti, ANO…
Naprostý OT: aby měl náš automobilový průmysl nějakou naději na přežití tak bude muset budoucí vláda uprosit BYD nebo CATL aby u nás postavili továrnu na baterky.
Výše uvedené platí ať si o elektroautech myslíte cokoli.
Za predpokladu, ze BYD do te doby nepadne.
Slyšel jsem, že Stačilo! prohlásilo, že: „citace z našeho volebního programu je zneužíváním našeho volebního programu a je zneužívána proti nám“.
Jedná se o ten postoj k církevním záležitostem.
Já slyšel že nemáte rád koktavé lidí…
kotek je nadplukovníkuj šotek.
Kotek:
A je to směroplatný?
Slyšel jsem, že vám z nicku vypadlo jedno „ko“.
Diskuse na úrovni skoro jako na idnes.
To jste tam dlouho nebyl a vaše vzpomínky zaplnily zidealizované nesmysly. Mimochodem, proč chodit na Novinky, stačí jedna demonstrace na podporu stávající vlády. Tam se to na rozdíl od akcí Stačilo vulgarismy a ubohostmi na transparentech jen hemží. Já byl alespoň vtipný.
Jo, všichni si o sobě myslíme, že jsme vtipní.
To někdo bez smyslu pro humor opravdu neposoudí 😉
Zdravá sebekritika zaslouží uznání :o)
Tenhle váš pokus o vtip v kontextu tohoto vlákna nedává smysl, ale plácejte si klidně dál 😉
Aleši, přidej! Je to málo!
Teď mluví u Hájka na Protiproudu Okamura a má obavy , že se nad 5% na 50% nemusí dostat voliči STAČILO a Motoristi.
https://www.youtube.com/live/NeGbWqlXYc8
Ať se Okamura stará o sebe.
Vás to nezneklidňuje? Mě teda ano.
Tak tak, i Okamura je znepokojen. Ale protoze je altruista, ma pro vas reseni. Volte SPD a mate jistotu.
Okamura je v prvni rade obchodnik az trhovec. Se vsemi klady a zapory tohoto pristupu.
Dobře vystihnuto. Jinak nechci prudit, ale sám fakt že to vůbec musíte někomu vysvětlovat je svého druhu IQ test. Jak můžou být někteří lidé i v dnešní (notně zkurvené a cynické) době stále tak naivní, to prostě nepochopím. Češi jsou obecně strašně politicky negramotní :/
Souhlasim. Ostatne jako kterykoliv jiny narod.
Na druhé straně barikády vykřikuje Fiala, ať voliči Stan a pirátů dají hlas Spolu, aby Spolu vyhrálo nad Babišem.
Proč by to mělo někoho znepokojovat? Volte koho chcete.
Když veslaři na galérách moc ječeli, tak jim Římané nacpali do huby dřevěnou hrušku a byl klid.
Podle bývalého ředitele IKEM Michala Stiborka rozjel mocenskou hru o IKEM premiér Petr Fiala (ODS). Ten podle Stiborka vyvolal sled událostí, které pak vedly k tajné schůzce jeho poradce Ivana Netuky s Michalem Stiborkem v listopadu 2022 v sauně ve fitness centru na pražské Brumlovce. Zde se podle Stiborka probírala možnost, jak nastavit penězovody z nemocničních zakázek, aby část financí skončila u ODS.
Zajímavé je, že článek o této aféře zůstal na Novinkách viset tak maximálně hodinu. Hned poté zaplavila titulku lavina článků ve stylu volte Spolu.
To je jejich predstava vyvazenosti. Az je nekdo narkne ze zaujatosti, odkazou na tenhle clanek. Psali jsme o tom, nejsme zaujati. Ze byl odkaz clanek na titulce hodinu? Dokazte to…
Fiala už ví, kdo ho porazí.
https://www.novinky.cz/clanek/vtipy-premier-fiala-vyzkousel-prazske-metro-a-cosi-ho-vykolejilo-nedivime-se-40541258#
Novinky zásadně nečtu, takž pouze soudím, že Fiala vykolejil metro. U Fialy je to normální, neboť jak někam přijde, tak se tam něco posere.
…. připadně to udělá on sám 😄
„…Volby ještě ani neproběhly, ale přesto se už teď objevují lživé zprávy o tom, že výsledky voleb budou zmanipulovány…“
(Petr Pavel, 30.9.2025)
president už teď ví, jak volby dopadnou, proto může předem označit zprávy za „lživé“.
Ale my prece nebudeme manipulovat, ale budeme branit nasi demokracii vsemi zakonnymi a demokratickymi prostredky ( jako v rumunsku ?)
Takze jsou to lzive zpravy
občané přece mají právo nejen na korigované informace, ale i na korigované volebni výsledky 😄😄
Letos se volby manipulují už před volbami. Jako agent 107 o to ví, neboť bdí a je neustále ve střehu. Má tak přehled.
„Jmenuji se Pavel. Petr Pavel. Agent 107. Agent s právem zabíjet západoněmceké soudruhy v týlu nepřítele holou rukou. Civil necivil.“
Našeho hrdinu jste mohli vidět ve filmech:
Gen. Nobody
Srdečné pozdravy – nejdřív z Moskvy a pak z Bruselu
Žiješ jenom tolikrát, kolikrát převlékneš kabát
Ve službách toho, kdo dá víc
Výsluhy jsou věčné
a mnoha dalších…
Boro:
😂👍
Ten to jen přečetl. Takový projev, který přednesl, by napsat nesvedl.
Aleš napsal:
1 října, 2025 (12:34)
„…Volby ještě ani neproběhly, ale přesto se už teď objevují lživé zprávy o tom, že výsledky voleb budou zmanipulovány…“
(Petr Pavel, 30.9.2025)
———
z toho je zřejmé, že:
1. volby budou zmanipulované
2. tak okatě, že to nepůjde přehlédnout
3. PePa to jako agent ví, tak provádí pre-emptive strike, kdy oznamuje preventivně, že až bude to zmanipulování voleb nepřehlédnutelné a bude diskutováno, tak že to jsou lži, které on předvídal protože „zná ruskou propagandu a její přisluhovače z řad dezolátů“
spin ahead nebo Prebunking nebo Preemptive framing v technikách spin doctoring
Jawohl herr major. Nekto spírat znamka, nekto spírat nálepka und nekto manipulofat folpa. To moc fajn konicek, herr major.
Pozoruhodné je i to, že na stránkách Hradu není písemný přepis projevu, jak bylo dříve zvykem, ale jen videozáznam.
Rozhodně je třeba být ve střehu a sledovat podprahové informace skryté v proslovech politiků. A to nejen v době voleb.
To je kvůli Švédům. Jak sem vlítnou, ukradnou vždycky všechny písemnosti a odvezou je do Švédska. Nezabrání tomu ani maršál Bernard Russworm, protože z něj udělal golem pečeni.
JE 1.10.2025 , 12,02 hod. Právě dohoukaly sirény – prý zkouška sirén.
Mají být ještě nějaké předvolební debaty a možná by bylo dobré/nutné, se zeptat všech přítomných v publiku, zda vědí, kde jít do krytu a kde nafasují masky a příslušenství a kde jejich děti . Ať pouze zvednou ruce, hlasování nohama bych nedoporučoval; asi by ve studiu nikdo nezůstal. (nehlaste se všichni).
A taky bych se zeptal těch našich „válečníků“, kolik nižších stovek miliard za poslední 4 roky dali na vybudování nebo zprovoznění krytů + vybavení PCHOJ (atombordel) a kolik na to vyčlenili v posledním rozpočtu.
„Nuže povídej a to konkrétně Vítku, Janičko-sluníčko, profesore“ a další. A ještě jednou KONKRÉTNĚ. Zřejmě zažijete/zažijeme úžasný jev – třeskuté ticho.
Takže to je tip do debaty Vidláku, Katko, Jindřichu, Tomio…..
A ty zkoušky sirén bych zrušil. Stojí to (zatím) zbytečné peníze. Berte to jako zlepšovací návrh – peníze za to nechci…..
Občas koukám na různá videa urbexu a kryty CO se spíš ruší a bourají.
Rumex:
Vidíte, ona je první středa! No, my byli se psima na místě, kde jsme neslyšeli lautr nic a proto to nevíme……
Vy byste chtěl „ale konkrétně“? Vy naivo. Zjevně jste nikdy neslyšel pořádného politického rétora. Vykroutit se lze z jakékoliv konkrétnosti.
Máte pravdu. Kromě sirén CO neexistuje.Na co je hlášení.Asi proto podívat se naposledy na naši krásnou zemi.A říci si kam to ti naši představitelé vlády dovedly.Dik nechci.Uz toho bylo dost a budu volit STAČILO. Snad se nic do voleb nestane.Jinak emigrují.Ten co se živí rukama a umí. Nemusí strádat.
hmm divíme se že jde všechn o z kopce. Já už se nedivím, protože ty profese z pod třicet mluví o všem. Stačí se kouknoput
https://forbes.cz/30-pod-30-2025/
Zkouknul jsem onu galerii zkušených mládežníků a nenašel jsem tam ani jednoho soustružníka, řemeslníka, či dojičku.
Nebo aspoň zubař a opravář plynových kotlů.
Křídla:
Tak to vás snad trochu potěším. Opraváři mého plynového kotle letos na revizi dodali mládež rovnou ve dvou kusech! Jednomu je pravda lehce přes třicet, ale ten druhý, ten se vyloženě zaučoval.
Coz to by mi nevadilo. Jen si myslim, ze tretina umelcu ve vyberu napovida, ze je to „30 pod 30 z moji bubliny“.
A fascinuje mne tam ten sedmnactilety vedec. Ja myslel, ze Sheldon Cooper byl jen jeden.
Mimochodem, pred par lety byl v podobnem vyberu jeden tuze mlady politik. Z Teplic. Dotahl to az na obalku nejakeho casaku. Uz dlouho jsem o nem neslysel, nevite o nem nekdo neco?
Třeba Isac Newton ve věku 22 až 23 let vynalezl svůj diferenciální počet, rozvinul svou teorii gravitace a vytvořil vlastní teorii podstaty světla a barev
Když Marx a Engels napsali Komunistický manifest, bylo jim 30 a 28 let. Z dnešního pohledu kluci….
Takže zhruba z dnešního pohledu 50 a 58.
Ale nebylo mu sedmnact. To sedel doma, chodil do skoly a tesil se do Londyna.
Dobrá je ta Miss Pyszková – chtěla být přírodovědkyní a publikovat v National Geographic, proto začala studovat práva v Praze.
Potom ji ale naneštěstí oplodnil milionář a veškeré sny tím zmařil. Nejsou to parchanti, ti milionáři?
OT. Leze to z nich, jak z chlupaté deky: https://www.novinky.cz/clanek/domaci-nevedel-jsem-jestli-krade-netuka-nebo-ods-rekl-exreditel-ikem-stiborek-40541218
Hezky
Během rozhovoru tedy poskytl přesná data o zapojení premiéra Fialy a jeho poradce Netuky do celé aféry, protože policie Stiborka v roce 2022 sledovala a odposlouchávala.
Michal Stiborek v nahraném rozhovoru řekl, že Netuka mu v sauně předestřel, co zamýšlí premiér (Fiala) udělat za změny v IKEM. Ze slov Netuky pak Stiborek pochopil, že se má v IKEM nastavit systém tunelování peněz. „Netuka mi říkal, jak si to celé představuje. Akorát jsem nevěděl, jestli to krade Netuka a někdo, nebo jestli to krade ODS, nebo jakej je poměr Netuka a ODS. To já nevím,“ řekl mi Stiborek 9. června 2025.
Podle bývalého ředitele IKEM Michala Stiborka rozjel mocenskou hru o IKEM premiér Petr Fiala (ODS) . Ten podle Stiborka vyvolal sled událostí, které pak vedly k tajné schůzce jeho poradce Ivana Netuky s Michalem Stiborkem v listopadu 2022 v sauně ve fitness centru na pražské Brumlovce. Zde se podle Stiborka probírala možnost, jak nastavit penězovody z nemocničních zakázek, aby část financí skončila u ODS .
Publikováno dva dny před volbami. Je to černá labuť?
Takže Starostové do čela…do čela opozice, protože budou mít víc než ODS.
Vidím to tak, že vy na nás Dozimetr, my na vás IKEM…
Tak ja bych poprosil uz jen kavicku. Skoda, ze jsou volby uz ted. Mohlo vyplavat jeste takovych roztomilych veci…
Také mě to napadlo 😄.
Ale ono přece vyplave. To bude kvikotu, obvinění, kejhání potrefených (poražených) husí… Já se na to docela těším, moc věcí k zasmání není.
To ano, ale po volbach.
V korigovaných informacích to ale nebylo 😄
Michal Stiborek to řekl dva měsíce před svou smrtí v rozhovoru s autorem tohoto textu. Rozhovor byl nahrávaný. Stiborek s tím souhlasil, protože to měl být doplněk k chystanému podcastovému rozhovoru ve studiu. K němu už ale – bohužel – nedošlo. Stiborek 8. srpna 2025 náhle zemřel po rychlém nástupu progresivní rakoviny.
———–
Progresívní rakovina ? Ještě že ne pád z balkonu v Dubaji 😉
I tu vám jsou schopní zařídit. Například některé nejmenované západní tajné služby.
Chavez by vedel rozpravat
Progresivní rakovina skolila progresivistu?
Že by nějaká turbo verze?
Režimní seznam pokračuje v přípravné palbě. Falešné účty útočí na mladé! Což je obzvlášť nebezpečné, neboť
„Mladí lidé nemají zralý prefrontální kortex, nejsou schopni takový obsah vyhodnotit. Emoce na ně působí rychleji než kritické myšlení,“ uvádí na slovo vzatý odborník. A pak se jeden může divit, jaké jsou výsledky těch „studentských“ „voleb“.
Hmmm… A že se tak snaží snížit věk pro přístup k volbám? 🙂 Nějak mi to nejde do kebule. 🙂
Spitfajr:
No však si třeba všimnout, kdo přesně se snaží. Snaživci nejspíš dobře vědí, jak moc nezralý ten prefrontální kortex je a jaké emoce třeba použít.
Nekdy by mne zajimalo, jestli jsou opravdu natolik debilni, ze jim tyhle souvislosti nedochazi nebo natolik otrli, ze jim je to u prdele.
Když se média začala zajímat o něco z programu Stačilo!, tak to hned Vidlák nechal odstranit, místo, aby to obhájil.
Prostě, když přijde kosa na kámen, tak buď zavře web nebo změní program.
To už není náhoda, to je vzorec chování.
Jmenuje příklady, soudruhu. Kritika, jak víme, musí být konstruktivní.
Kdo jmenuje příklady? Kotek? Zatím jsem nic nečetl.
Jde samozřejmě o překlep. Mělo být: jmenujte příklady.
Příklad by nebyl? Nebo dva?
Co konkrétně máte na mysli?
Asi jsem tupý…
Kdo má mít něco na mysli?
Normálně se ptám na nějaké příklady, stejně jako vy.
Kotka se ptám.
A kocourek (kotek) už mlčí…
Přišel, zasmrděl, zmizel.
🤣🤣 Chlapci, vy sedíte v nějaký přeřvaný hospodě?
církevní sňatky se v programu Stačilo po kritice lidovců měnily.
Jak?
https://www.echo24.cz/a/Hyt5W/zpravy-domaci-stacilo-kscm-komunismus-cirkev-svatby-skoly-biskup
V článku se píše o úpravě textace a to z důvodu, že to KDU překrucovala, nedočetl jsem se tam o vyřazení tohoto bodu.
„když přijde kosa na kámen, tak buď zavře web nebo změní program“.
Změna textace je změna programu.
Změna znamená, že se něco liší od původního stavu.
Já to chápu jinak. Ale i kdyby se změnil bod programu. Máme si urvat límec?
Nejen urvat límec, ale také sundat boty a dát si kečup do pravého ucha.
Třeba má Aleš nějakou přízeň s Etou, to by pak mnohé vysvětlovalo.
Diskuse byla o tom, jestli Stačilo mění program.
Ano, Stačilo mění program.
Změna je život.
Aleš:
Změna textace neznamená automaticky změnu původní myšlenky, někdy to je naopak upřesnění.
Alešu, zkuste si napsat básničku. To dá fakt dost práce, aby to mělo význam, který tomu chcete dát a přitom aby se to rýmovalo.
No a podobné je to v případě, když chcete něco napsat tak, aby tomu rozuměli i ti nejnatvrdlejší 😄
👍
Co je špatného na tom, že se něco změní? Nechápu…
Ostatně sám Vidlák opakovaně zdůrazňoval, že si nechtějí hrát na chytráky a když zjistí, že se v něčem spletli nebo to dělají blbě, tak nebudou váhat to zkusit jinak.
A přesně tohle na začátku říkal Kotek. Kruh se uzavřel.
Ne, přesně tohle neříkal.
Jen tak:
https://medium.seznam.cz/diskuze/david-frankosvili-mlady-lidovec-zabijel-za-volantem-pod-vlivem-dnes-u-spolu-zaziva-navrat-do-politiky-193231
Ve včerejším Metru je celostránkový inzerát STANU s názvem : „Jsme připraveni na starost si vzít hlavně spravedlnost“. To říká člověk který je jako předseda STANU spolu odpovědný za rozkrádání pražského dopravního podniku a úmrtí pěti korunních svědků této kauzy.
Může mi tady prosím někdo vysvětlit, kde bere pan Rakušan tu drzost, ucházet se u nás voličů o tento post?????
Tu drzost maji hajzlove jeho razeni tak nejak vrozenu.
Češi se specializují na pivo, jsou mírní a mírumilovní. Rakušan tedy dobře ví, že mu za to nedá nikdo přes hubu.
Všeho dočasu.
Sebevědomé vize mají všichni, napříč politickým spektrem.
Aleš:
Jenže tohle není sebevědomí. Přehnanému sebevědomí se právě říká drzost. Já vím – drzé čelo lepší, než poplužní dvůr. A vize?? To jakože když poserete dejme tomu stavbu lešení tak, že se vám tam zabije pět zedníků a pak sebevědomě prohlásíte, že jediné, co chcete je stavět lešení – že vám na to někdo skočí? Možná nějaká ta investorka, zblblá vašimi naolejovanými svalíky, ale nejspíš na to lešení nedostane žádné zedníky.
A vsaďte se, že na to spousta libtardů, lepšolidí a mozků vymytých elvizní propagandou skočí a budou ho volit.
Stejně jako mladí budou volit komouše s dredama, tedy piráty, v domnění, že volí moderní, alternativní stranu a ne neo-marxistické komouše, jakými piráti ve skutečnosti jsou
Bublina Spolu+stan+piráti přelévá hlasy jen z jedné strany na druhou uvnitř bubliny, málokdo přestoupí na druhou stranu barikády.
Maximálně tak k Motoristům…
To je jednoduché … již staré pořekadlo praví – „drzé čelo lepší jak poplužní mlýn !!“
a jíné zas – „slibem nezarmoutíš …“
Dvur, ne mlyn.
Jožka:
Já znám taky dvůr, ale proč ne mlýn, žejo? Nebo ty nespadaly pod poplužnost?
Nojo:
Slibem nezarmoutíš je jedna z největších hovadin. Já nevím, že to ještě někoho baví……
Popluznost neexistovala, bylo to oznaceni rozlohy, kterou byl schopen obhospodarovat jeden vul s pluhem. Ten mohl samozrejme obhospodarovat i mlyn, ale mlyn byl ve stredoveku dost sofistikovany stroj, ktery nebylo radno sverovat do spravy volovi, tim spise volovi s pluhem.
Jožka:
Ale já vím. Jazyk je ovšem živá věc a já miluju hrátky s ním. Jelikož ale poplužní patřilo panstvu a toto zásobovalo, nevěděla jsem, proč by nakonec nemohl být poplužní i mlýn…..byť mlynáři bývali zpravidla svobodní.
Popravde… mlynu jsem uz par navstivil. Zadny z nich nebyl o vymere jednoho popluzi… snad jen Spindleruv Mlyn byl vetsi. A taky v nem bylo tech volu vic.
Já jsem zase četla, že poplužní dvůr byl statek, co zajišťoval potraviny pro jedno konkrétní šlechtické sídlo.
Bohapustý pud sebezáchovy. „Svaté“ koryto… VR zřejmě a počítá s tím, že platí mnohokrát vyslovené „paměť davu je 14 dní“. A také „ha.zl, ale náš“. Smutná doba. Smutná je i statistika neochvějných příznivců! Když si ještě člověk uvědomí, že jejich hlavním důvodem je antibabiš, je to na Chocholouška. 😐 O to víc, je-li pravda, že i Andrejko je údajně v Aspenu, takže vlastně neopozice… Ošklivý sen! Nejde mi se z něho probudit…
Rakušan prostě potřebuje mediálně přebít zprávy o Dozimetru, takže používá i naprosté pitomosti. Jen aby se mluvilo o něčem jiném než o Dozimetru…
Není v Aspenu, kecy. A nejsem samozřejmě volič ANO.
Ach vy malověrní. Kdysi byl uvedený i na stránkách, už ho odstranili. Takhle nádherně „řečňoval“ svým „kolegům“ v roce 2020 ještě v roli prémiéra: https://vlada.gov.cz/en/clenove-vlady/premier/speeches/speech-by-prime-minister-andrej-babis-at-the-aspen-annual-conference-the-shape-of-central-europe-184942/
Ale je. To, že skryli jeho profil nie neznamená. Ono to i vysvětluje jeho chování odpovídající řízené opozici, která ale žádnou opozici není.
Internet si pamatuje….
https://web.archive.org/web/20201208201009/https://www.aspeninstitutece.org/people-profile/andrej-babis/
Ne, vysvětlil to už dávno zde na webu nick Lex, který dokonce napsal do Aspenu a potvrdilo se, že Babiš tam byl (stejně jako Maláčová) na nějaké konferenci kde měl snad mít nějakou přednášku. A Lexovi věřím, i když sem už dlouho nic nenapsal, znám ho z různých diskusních webu mnoho let.
Lol tak kdyz napsal do Aspenu, tak to potom jo 😀 Dodnes jsou v aspenu jakozto lihne kadru zapsani i dalsi babisovi kone (Vojtech, Charzanova, Telicka, banalni byrokraticke zlo Jourova etc), ale to bude asi taky nejaka chyba. Meli bychom se jich asi zase zeptat 😀
Lex, zřejmě na rozdíl od Vás, je právník, a zde na webu to rozebral docela do detailu.Je to asi dva roky, hledat to nebudu. Byl to stejný případ jako u Maláčové, která to zveřejnila před nedávnem. Vás neznám, žádné důkazy jste o Babišově členství v Aspenu nedal a bavíme se o Babišovi ne o jiných osobách, takže jste mimo mísu.
Kočka:
No hlavně bylo jasno, že přesně ví, co říká, a že je skutečně právník.
„Předseda hnutí Vít Rakušan přitom tehdy poděkoval lidem za účast a zdůraznil, že STAN chce být blízko občanům: „Kontakt s lidmi je v naší starostenské DNA.“
Z předvolební kampaně, odkaz už nenajdu.
Komentáře netřeba.
Nojo, ale oni přece považují za spravedlivé, aby STANu každý něco přispél 😄
drzé čelo lepší než poplužní dvůr ☻
Co lidem software na staťáku vybere, to také dostanou
Režim je nedemokratický, soft-totalitní svojí podstatou.
Demokracie a svoboda jen pro oficiálně povolené názory a pro ty ostatní jen zákazy, cenzura a teror (Oganesjan, soudy, provokatéři, policejní buzerace, šikana v práci a v bydlišti atd) to není demokracie, to je totalita. Soft ale totalita. (Zatím soft, bude přituhovat – digi id, digi Euro, sociální kredity, povolení co si smíte koupit přes digi Euro, big brother v ulicích i na netu, viz např snaha EU o čtení všech vašich zpráv). Oficiálmně povolené názory jsou ok, jiné jsou „demokraticky“ a „svobodně západohodnotově“ vyloučeny ze společnosti.
Ale v naci Německu taky mohli lidé nadávat na židy „zcela demokraticky a svobodně“ – a kdo kritizoval vůdce, tomu nejdříve rozbili okna (dnes jako třeba Ogansjeanův „happening“ se střílením rachejtlí na dům představitele opozice), až později ho vzali do Dachau (moderní terminologií: „vykopali příkopy okolo sviní“) a až ještě později ho odpráskli
Vlastně jsme na tom s „demokracií“ jako za pozdního totáče – taky se zavíralo málo za politiku (Havel musel pustit vrahy, aby měl „tisíce politických vezňů“, protože jinak by musel dát amnestii cca 5 lidem, kteří seděli aspoň tak nějak „za politiku“ – i z těch 5 řada stejně měla jiné, zcela normální paragrafy – příživa, výtržnictví apod)
Znáte ten vtip z té minulé totality:
Baví se Čech a Američan o tom, kde je větší svoboda.
Američan říká: ‚U nás je taková svoboda, že se mohu postavit před Bílý dům a křičet: prezident USA je vůl! A nic se mi nestane.‘
Čech na to: ‚Já se taky můžu postavit na Václavské náměstí a křičet Prezident USA je vůl, a taky se mi nic nestane.‘
– tak taková je dnes na západě „svoboda“ a „demokracie“
Stačí se podívat, jaký teror je proti komukoli, kdo zpochybnil nebo zpochybňuje globální oteplení, LGTBQ úchyláky, 120 pohlaví apod.
Že jsou president v USA a ten náš volové, to ví každý. Není nutné kvůli tomu hulákat na Václaváku jak idiot.
Dobre vystihnuto, Je pro me smutne a tezko stravitelne jak si Cesi nevazi svobody, nepremysleji o ni a neznaji jeji cenu (bdelost a ostrazitost). Zda se, ze ji prodaji za sebemensi zivotni komfort a ulehceni. Budou par let mavat spokojene kartickama / hodinkama / telefoneckama a pak budou cumet jak tele na vrata az jim digitalni totalitni system omezi svobodu pohybu (aka fin. Transakce pro jedince pouze na jeho povolene lokalite) spotreby (aka cukr a maso je fuj a uz jste naplnili jehomesicni povolenou kvotu). Naivum nedochazi souvislosti a moznosti eventuelniho zneuziti az budou povoleny ciste digitalni transakce a zrusena hotovost. Tam nas dokonale uvarej a polovina tohohle hloupeho a zdegenerovaneho naroda tomu jeste bude tleskat a soutezit mezi sebou udavanim proti „precinum proti demokracii“ aby ziskali lepsi koeficient socialniho skore ci kvoty na dnes bezne pozitky. Myslel jsem si, ze po tom sociku jsme alespon trochu imunizovani, ale seredne jsem se mylil :/