23 listopadu, 2024

Co bude znamenat vaše volba

Tak jsme se dozvěděli, že Ficův atentátník ho vlastně vůbec nechtěl zabít… prý mířil tak, aby Fica neohrozil na životě. Proto mu nasypal půl zásobníku přímo do břicha, což ještě za Druhé světové znamenalo takřka stoprocentní lístek na krchov. Průstřely břicha a střev jsou chirurgická noční můra. Prý o svém úmyslu nikomu neřekl, nikoho do toho nechtěl zatáhnout, rozhodl se dva dny před činem a důvodem byl nesouhlas s vládní politikou.

A samozřejmě se Ficovi omlouvá…

Jak nám vysvětlila Magdička Vašáryová, Fica volí jen spodina a je třeba proti němu demonstrovat s velmi údernými hesly o zlu, kolaboraci, výzvami k odstranění a podobně. Internet je plný plakátů z demonstrací, které se už skoro neliší od plakátů na sjezdech NSDAP. SMER je zlo, Pellegrini je zlo, všichni jsou zlo, jen Progresívne Slovensko (a Milion chvilek) jsou dobro a toto dobro musí zvítězit, i kdyby mělo řádně ustaveného premiéra rozstřílet.

On si za to přece může sám… rozdmýchává nenávist. Dovolil si kandidovat a říkat jiné věci, než jaké říká nebinární Šimečko. Každý liberál má právo být z toho uražen, cítit se nepohodlně, proto je každé Ficovo slovo urážlivé a je třeba ho potlačovat, ideálně i s Ficem.

Mimochodem… Fico si za to opravdu může sám. Ale jinak, než si myslí Šimečko a Vašáryová. Byl už premiérem třikrát a až teď začal něco dělat proti moci, která se neštítí ničeho. Viděli jsme to při bombardování Kosova, viděli jsme to v Sýrii, viděli jsme ostřelovače na kyjevském Majdanu, viděli jsme pokus o převrat proti Erdoganovi, viděli jsme ostřelování Doněcku. Jen tak nějak nikdo nepočítal s tím, že podobné praktiky klidně použijí i tady, pokud to budou považovat za nutné.

Často u nás na Alternativě zaznívají ostré řeči o tom, že Babiš také kolaboruje, že Okamura je jen řízená opozice, Vacek se odkopal tím, že z východu nikdy nepřišlo nic dobrého, Svobodní stojí za Ukrajinou, Rajchl nechce vystoupit z NATO ano z EU… Ani Fico nechtěl. Jen chtěl sorosovským neziskovkám sáhnout na peníze a vytrhat zuby RSTV. A stačilo to na pět kulí v Handlovej.

Nedělejme si iluze, kdyby nebyl Cintula, našel by se někdo jiný. Stačí dostatečně hlásat nenávist k premiérovi, stačí dělat úderné plakáty, stačí dovolit twitterovým úderkám vyhrožující rétoriku, stačí chránit různé Pavlíky Novotné, kteří se postarají, aby z toho jednodušším liberálům prostě jeblo. A samozřejmě, je třeba se postarat, aby političtí soupeři byli tvrdě trestáni třeba i za výrok, že poslance je třeba naházet do Vltavy.

Představte si, že by na Rajchlově demonstraci byl jediný plakát Progresívného Slovenka, jen s jinými jmény. To by bylo tóčo.

Kdo teď na Slovensku bude volit Progresívné Slovensko, ten v podstatě souhlasí s atentátem. Ten souhlasí s praktikami, které jsme mohli vidět na jejich protivládních demonstracích. Ten souhlasí s tím, aby se vše vyřešilo střelbou. Je víceméně jedno, jestli se toho ujmou zneuznaní spisovatelé, neznámí odstřelovači z Gruzie a s nimi Jaromír Štětina, nebo mladý Kolář s papínkem.

Kdo u nás bude volit kohokoliv z Pětikolky, ten si přeje totéž. Ten si přeje, aby se mohla hlásat přímočará nenávist. Je jedno, jestli jde o Babiše či Zemana, jak to předváděl Milion chvilek, nebo jestli jde o Kateřinu Konečnou, jak nám to v Jihlavě nedávno názorně předvedl Miroslav Tomanec. Oni se tím netají! Podívejte se na převolební plakáty mladého Koláře, podívejte se na velkou tiskovku SPOLU. Podívejte se, jak bohorovně Vondra vytáhl v televizi lživé kompro na Jandejska. Kdo je volí, ten si přeje, aby zvítězili jakýmikoliv prostředky. Kdo volí Pětikolku, tomu nevadí vraždy, nevadí mu Majdany, nevadí mu rozdmýchávání občanské války. Začíná to vajíčky na Paroubka, pokračuje to červenými trenýrkami, rozkopáváním předvolebních stánků, kriminalizací odlišných názorů, zapojováním vojáků a fízlů do liberální mašinérie a pět projektilů ve Ficové břiše ještě zdaleka není konečné stádium.

Kdo volí proevropské strany, které chtějí Evropu tvořit a ne bořit, které chtějí s evropskými elitami hrát ve stejném orchestru, ten je protičeský. Ten přímo směřuje k tomu, aby Evropa uvalovala sankce za domácí politiku, aby zasahovala do střídání moci ve volbách a aby pak zapomněla na sliby Janukovyčovi a dovolila převrat, jakmile to pro Jourovou a Borrella bude výhodné. Kdo volí silnější Evropu, ten volí Majdan, ten volí syrskou občanskou válku, ten volí zničení Libye, ten volí zásahy zvnějšku v Gruzii, ten si přeje nekontrolovanou migraci z důvodu drancování afrických nerostných zdrojů. Kdo volí liberály, ten volí budoucí občanskou válku a rozdělení společnosti na lepšolidi a spodinu… Viď, Vašáryová?

Kdo volí Šimečku, ten souhlasí s atentátem na Fica. Kdo podporuje Milion chvilek, ten si přeje liberální vítězství i za cenu kulek a šrapnelů. Kdo volí SPOLU, ten chce válku s Ruskem a souhlasí se spiknutím proti prezidentovi Zemanovi, kdo volí STAN, ten chce víc než pět mrtvých v kauze Dozimetr. Kdo volí Pětikolku, ten si přeje sociální kredity, ořezávání svobod, cenzuru a rozpuštění našeho národa ve velké evropské (ale krkavčí) rodině.

Jen ten, kdo volí Piráty, je normálně blbej.

Takhle jednoduché to je.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“

375 thoughts on “Co bude znamenat vaše volba

          1. Re: Homér

            Myslíte blbě, zůstala by jim funkční lednička a mobil číslem na http://www.dámejídlo.cézet, nebo nějaká podobná máárija. A samozřejmě elektřinou napájené platební terminály, i když tam už by mohl nastat problém.
            Ale za mě ne-éééé. Víte, co všecko by za tu hodinu sežrali?

        1. Targusi, máte tolik zbraní a munice, abyste přežil týden až dva bez elektriky?
          To pak chybí úplně všecko, co dnes pokládáme za běžné a nezrušitelné.
          A kdo něco nemá (jídlo, benzin) a chce to, půjde si to vzít násilím tam, kde to mají.
          Nejlíp se osvědčují brokovnice a za domem pozemek s měkkou půdou.

      1. N emyslím, jsou už tak blbí až to bolí – včecko můžou a nic nemusí. Dneska se objevil na svahu pod domem, cca 0,5km od prodejny Albert a +/- 10 metrů od silnice jejich nákupní vozík.

        Co na to říct….

          1. Nákupní košík uveze 12 tvárnic, krom tohoto, kde koupíte čtyři bytelný kolečka za 10 Kč? Testováno na lidech.

    1. Některé články se na Seznamu někdy dají i číst. Třeba ten o té nově (s malým „n“), která bude vidět i okem. Ale je fakt, že to byl převzatý článek odjinud.

      1. Asi takFilozofove hovoří o vyvoji lo spirále. Jenže neříkají, kam ta spirala směřuje – jestli nahoru mebo dolů 😄

        1. No jo, filozofové, milovníci temnoty. Co by od nich člověk jiného mohl čekat, že.
          Spirála nesměřuje ani nahoru, ani dolů. Spirála je rovinná křivka.
          Nahoru/dolů směřuje šroubovice, což je křivka prostorová.

          Spirála: https://cs.wikipedia.org/wiki/Spir%C3%A1la
          Šroubovice: https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0roubovice

          Od té doby, co lidstvo nerozlišuje mezi filozofií (neplést se zoofilií, to je něco trochu jiného) a filosofií, to jde s lidstvem k čertu.

      1. On ten komisař je Maďar, tak to fakt mohl myslet jako varovaní. Ale druha strana to vnimá jinak, a nelze se tomu divit.

          1. Zakladni ,nejdulezitejsi a vubec nepostradatelna je jedna skutecnost..Fenomen zvanej…
            Politika . Ta zarucene dostane z kazdyho to nejhorsi..

            Napr.kdyz zazenou nakyho i vsemocnyho boha do politiky s ideologii,
            /tu ma politika vzdycky/,
            stane se z nej ta nejkrvavejsi zruda. /Prikladu je hodne ,Aztekove napr./.

        1. Jo určitě, to bylo jistě varování. Asi jako když máte obchod v nějaké zajímavé čtvrti a jednoho dne přide ramenáč v kožené bundě, koupí si u vás zmrzlinu a při placení prohodí: „To máte ale pěkný podnik! Byla by věčná škoda, kdyby vám to shořelo.“

  1. Dnešní Vidlákův článek je bojovný a konfrontační. Stejně jako realita vůkol. Stačí porovnat nálady ve společnosti před několika lety a dnes. Jsme v předválečném období. Vztahy se komplikují a systémy skřípou. Přibývá excesů. Ohně lokálních konfliktů už hoří.

    Hlasy vyzývající k míru a smíření jsou ojedinělé a jsou zesměšňovány. Vrabel, Baudyš, Dušek.. snílkové, šarlatáni, idealisté.

    Máme volby, které generují boj. Ale zvrhlo se to. Už není vůle k dohodám.

    Globální prediktor použil 9/11 jako test. Ukázalo se, že lidstvo přijme jakoukoli lež spíš, než aby riskovalo prozření a následný chaos. Máme strach ze zbořených báboviček. Od školky jsme vychováváni k respektu k autoritám, k občanské poslušnosti, ke ctění narativů.

    Další zkouška odolnosti byla naplánována v podobě kovidu. Jestliže 9/11 byla lokální lež omezená na malé území v centru Mordoru, kovid byl experiment globální. Důkaz? Skončil ze dne na den s prvním výstřelem na Ukrajině. Jako by nikdy neexistoval. Jediné, co ještě pokračuje, jsou dodávky vakcín ze smluv, které nelze vypovědět.

    Blížíme se k rozuzlení. Papiňák je natlakovaný a na obzoru nejsou reálné snahy o smíření, dohodu, kompromis. Další testy a experimenty už nejsou potřeba. Lidé akceptují vše včetně války. Chápou nutnost případného použití jaderných zbraní v zájmu demokracie. Akceptují transformaci peněz na digitální povolenky k omezenému životu. Přijmou pandemická pravidla a vakcíny s vedlejšími účinky. Daň z dýchání, transformaci přírody na burzovní komoditu, zrušení pohlaví, připojení jedince do virtuálního matrixu.

    Svět jak ho známe končí.

    Na exponenciální trajektorii máme chléb a hry a volby…

    1. Ano, Vidlák píše úderné články a dík za to ,protože naše strana je slabá proti americkobruselské mafii.Snad se část voličů odloupne od pětikolky a začne vítězit rozum a pud sebezáchovy .

    2. Re: Kolemjdoucí

      Jste hnusnéééj kolemjdoucí úplně ganc, protože jste vyžral Vidlákovi kšeft a funkci. To, s čím se tu on smolíčkuje deset let, vy nacvakáte do tří odstavců.

      FUJ JE TO !!!

      Jen skromný dodateček k tomu, co jste napsal.
      Kdyby to nebylo k pláči a k uzoufání, bylo by to nikoli k smíchu, nýbrž k dlóóóůůůhééému řehotu.

      1. Mě osobně stačí už dneska tady z každého článku přečíst maximálně 10 vět a dál zbytečné číst.pořád je to stejné Jako pes jitrničku sežral.

      1. Není, ale je jeho součástí a diktátorem. A to končí, tedy svět jak ho známe opravdu končí, bude to již jiný svět, pro nás minimálně z počátku hodně drsný.

    3. Tohle považuji za odpovídající popis reálné situace.
      A v této situaci jsou kladeny otázky – prý „Co bude znamenat vaše volba“?
      Z malého písmene na počátku slova „vaše“ usuzuji, že jde o oslovení publika, nikoliv jednotlivce.
      A na takto položenou otázku si dovolím stručnou odpověď – NIC. Velké „nic“.
      Pro někoho možná pocit vnitřního uspokojení, že teď jsem „jim“ to nandal.
      Pod tím „jim“ si každý může dosadit toho svého „nepřítele“, proti kterému volí.
      Reálně však neovlivní skutečně vůbec nic, a to ani za situace, že by v ČR byl skoro jednomyslně zvolen ten či naopak onen. V „tisícihlavém“ Evropském parlamentu to nebude znamenat nic.
      A konejšit se přesvědčením, že jako My budou volit i Ostatní, a tak konečně dosáhneme v rámci Uhnije toho či onoho, je skutečně bláhová.
      „Svět“ roztáčejí úplně jiní hráči – asi jako píše „Kolemjdoucí“.
      Onehdy tu někdo dal odkaz na video Jiřího Havla o Globálním prediktoru.
      Nihil novi sub sole.
      Kdo kdy sledoval Pjakina, ví, o čem je řeč už nejméně deset patnáct let.
      My – ČR, EU… jsme ty rybičky v jeho /Havlovu/ akváriu. Ten, kdo do něj sype krmení, nejsme My sami /ty rybičky/.
      Něco malinko se může změnit v případě vítězství Donalda Trumpa v US, a to jen za předpokladu, že bude hrát Svou politickou hru, což spíše nelze očekávat, protože i on bude hrát „hru“ těch, kdo ho drží na nitkách, byť ty nitky vedou do jiných rukou, než u Bidena. Něco maličko se může změnit i v případě úspěchu RF na Ukrajině – zejména pokud by politika Trumpa tuto situaci akceptovala. Pokud ne, suď Bůh, i pak lze očekávat „maličkou“ změnu, jenže těžko si představit, že k lepšímu.
      A šlo by predikovat dál, až k totální emancipaci BRICS a ke vzniku multipolárního uspořádání světa a mezinárodních vztahů založených na důvěře a spolupráci, jak se na tom usnesl „svět“ v Helsinkách 1975.
      Což je ovšem z říše snů. Kde ty „sněhy“ po prohrané studené válce Východu jsou? Celý Helsinský proces se v této optice jeví jako něco, co byly „Minské dohody“. Platilo to, než „jsme jim definitivně vrazili nůž do zad“.
      Protože na „plátně dějin“ se reálně odehrává ten film, ten, jak ho popisuje „Kolemjdoucí“.
      Dobro došli….
      L.

      1. Jojo, včera jse shledl taky takový film, jmenovalo se to „Brazil“ a mělo to být podle Orwella 1984. No, trochu podobné to bylo, ale jinak byl celý film spíš Kafka. Nejzajimavější na tom bylo, ze to pustili na ČT Art

        1. Vzhledem k tomu, že film režíroval Terry Gilliam z Monty Pythonů, nemůže jít o tzv normální film, ani natočený podle Orwella 1984.

      2. Vynalezci vzdelani netusili , co to s masama udela ani nemohli ,napr. exponencialni trajektorie chleba nakych her…A souhlas s tim co vsechno to s nima udela.

      3. Ty nitky se sbíhají v několika málo úplně stejných rukou.
        Které navíc mají jak na Bidena, tak na Trumpa pěkně macatou složku.

    1. Zato v mainstreamu boduje Turek/ Motoriste. Babis potrebuje koalicniho partnera, tak mu ho prave vyrabi.
      Okamura posledni dobou provedl hodne nesikovnych kroku, ted je optimalni doba ho vymenit za nekoho schopneho. On sam se uz neda poslouchat a strana ztratila tah na branu; ze se nejedna o obcansky, nybrz kapitalisticky podnik, to z toho couha jako pero z gauce a pokud s tim neco neudelaji, opet se propadnou.
      Nominace Macha je uplne neuveritelna, arogantni vuci volicum a pritom SPD lidi ma. Pomalu se zacinam divit, proc treba Foldyna ze strany neodejde. Takovy kadr a Okamura ho drzi zamerne mimo, aby ho Foldyna neprerostl. Tohle je videt a nese to sve zkazene ovoce; zda se, ze Okamura puvodne vysoky potencial hnuti pomalu projeb@va, az z nej/ z ni nic nezbyde. To uz by pomalu slo klasifikovat jako podvod na volicich.

      1. Turek je vidět všude. Motoristé prostě pořádně šlápli na plyn. Někdo do nich nasypal hooodně peněz. Hodně.

        1. To tady říkám už hodně dlouho, že bez velkých peněz to prostě nepůjde. Ani 5K by nikdy nevznikla a nedostala se k moci, nebýt toho, že do nich kdosi přes bílé koně jako Barta nalil desítky mega.

          1. „… bez velkých peněz to nepůjde“ – pochopte, že tohle je pohádka, která je nám podsouvána. Pokud máte pravdu a opravdu by stačily peníze, tak by mělo stačit vzít balík peněz a zajít do ČT09 a např. na Seznam.CZ a zaplatit si, aby nějaký dezolát se svoji stranou byl obden na titulkách. Něco jako … tady máte balík peněz a kdybyste byli tak hodní a jako hlavní média z dezoláta Franty Vopršálka vyrobili relevantní politickou sílu, která Vám pak zakroutí krkem za to vaše lhání a manipulaci s lidmi 🙂
            Něco mi říká, že peníze v tom nehrají tu největší roli, stejně tak, jako velikost armády nehraje roli při plánování napadení – viz. Švýcarsko, které v podstatě žádnou armádu nemá a přesto nebylo napadeno např. za WWII … přestože všichni dookola byli obsazeni a ve Švajcu byl ranec zlata a peněz.
            Pravdu má Stridor – právě ve zrychleném tempu vyrábí přijatelného koaličního partnera pro Babiše. Někdo jde prostě tomu štěstíčku aktivně naproti …

            1. No, vzhledem k tomu, že se dosud žádná zásadní společenská změna v moderní historii bez velkých peněz neobešla, řekl bych, že je to historicky docela ověřené, ale samozřejmě netvrdím, že jen prachy stačí. Jen říkám, že to s nimi jde daleko, daleko líp. Sám mám spoustu nápadů, jak bych pětikolce dokázal zavařit u těch, co informace nevyhledávají, jen konzumují, tedy většiny voličů, kdybych měl 50 mega nebo kolik to Blaha stranám 5K předal od neznámých dárců za to, že se spojily do předvolebních koalic. A to nejsem žádný marketingový guru Mára…

            2. A ten Švajc podle mne nebyl úplně správný příklad, tam právě ty velké prachy hrály v jeho neobsazení dost zásadní roli. Ale jak říkám, je to jen můj názor, nedělám si patent na pravdu.

                1. A hlavně… „Ono nám to Švýcarsko neuteče. Dnes se nám hodí, po konečném vítězství se rádo podvolí. A nepodvolí-li…“.

            3. To není pohádka. Takové peníze se nemusí ani vytisknout. Takové peníze nám zůstanou, jako ČT, když nebudem tlačit na vládu. Je snad někdo schopen uplatit ČT čtyřnásobky ročních koncesionářských poplatků? Tudy vede ta dělící čára, proto není nikdo ochoten o jejím překročení ani uvažovat. Tedy my Vás budem podporovat a vy necháte občany nás platit. I ten Babiš tohle akceptoval, Fico do toho jen zkusil hodit vidle.

        2. Mimochodem, osobně si myslím, že podmínkou pro to, aby Motoristé ty velké prachy dostali, bylo to, že si musí do koalice přibrat Šlachtu. Ten má zřejmě za úkol pohlídat, aby se Turek „neutrhl z řetězu“…

          1. Šachta je takový tajemný střelec na šachovnici. Už jednou nám přes kabelky nechal sestřelit krále. Sliboval, že nám vše vysvětlí a nevysvětlil.

              1. No ano, ale jak praví staré latinské přísloví:

                „Quis custodiet ipsos custodes?“ aneb „Kdo ohlídá hlídače?“

                To je to, na co bych se zejména v případě pana Šlachty zaměřil.

                1. Princip hlidacskyho nekonecna , vobjevenej..
                  Hlidac ma za ukol neco hlidat a dalsi hlidac ma hlidat toho hlidace ,to de tak dlouho az hlidacove a rimani s nima ,dojdou.
                  Zadnej nehlida to co ma..

          2. Tak Turek je moje jasná volba. A hádám mu hodně velký úspěch. Veřejně se hlásí k působení proti největším zlům dneška, což jsou:

            – greendeal teror
            – eskalace války s Ruskem

            A má to, co NIKDO JINÝ z opozice nemá. Proto je to jediná možná volba pro lidi, pro které jsou tyto dva body zásadní a přitom nechtějí tajit, koho volili a nebo snášet za svoje rozhodnutí šikanu a opovržení v práci i v rodině následující léta .

            On nepůsobí lidsky odpudivě (na rozdíl od Zemana, Paroubka, Okamury), není to komunista, není bývalý stbák, není antivax pomatenec ani nějaký mafián s temnou minulostí a ještě je to celkem fešák.

              1. Takže ten fízl na přkaz z USA odstřelil vládu, aby tady Rosatom nedostavěl Temelín a proto nevolíte Turka? No jo no, nikdo není dokolalý.

                1. Fízl je smysl života, styl uvažování a hlavně diagnóza.
                  Kolik ve svém okolí znáte fízlů ze spořádaných rodin, ženatých a spokojených?
                  Proč je Šlachta ve svém věku panic a naní už dávno multimilionářem?
                  Protože je to fízl. Každá normální baba, tohle ucítí už na prvním rande, ani nemusí znát minulost toho fízla, nebo vědět, že je to fízl.
                  To je nastavení člověka a mysli, v příkrém rozporu s nastavením nás, obyčejných lidí.

                2. Třeba já nevolím Turka proto, že nejen na spojení se Šlachtou něco silně smrdí podvodem na voliče. Protože to zdaleka není první podobný případ, měli bychom se naučit rozezznávat příznaky.

              1. Jiná možnost vás fakt nenapadá? Smutné…

                Ale k tématu, náhodou pan Kadlas docela věrně popisuje možné scáma uvažování typického nerozhodnutého voliče. A ti, jak známo, rozhodují…

              2. Antivax pomatenci jsou až na výjimky naživu, kdežto poslušní vaxeři, jsou po dvou a více „posilujících“ dávkách, až na výjimky buď mrtví, nebo mají doživotní následky, kterým se zabaleně říká „postcovidový syndrom“.

                Jen se podívejte okolo sebe, kolik náhle umírá relativně mladých lidí, kterým zjevně před covidem nic nebylo a kteří podporovali „tečku za covidem“.

                Takový drobný, skoro nepodstatný detail:
                Myslím, že Fico se na covid, dění a pohyb peněz okolo něj, chtěl podívat trochu blíž.

                1. To je právě to, že já ze svého okolí osobně neznám jediný případ, že by měl někdo po očkování proti covidu nějaké zdravotní následky. Zato jsem znal osobně několik lidí, kteří v průběhu svého onemocnění covidem zemřeli.

                  1. Kadlas: Mám stejnou zkušenost, ale fakt nemá smysl se o tom dohadovat. Zejména ne s určitou skupinou lid. Na druhou stranu, každé očkování, ba dokonce každý lék, má nějaké vedlejší účinky. Umřít se dá i po požití acylpyrinu.

                    1. Já v tomto opravdu nejsem fanatik. Uznávám, že s podobnou situací nbyla žádná zkušenost a něco se dělat muselo, zprávy z Itálie byly horrorové. Na druhé straně vakciny, které mohly pomoci nejvíce ohroženým, nebyly otestovány ani tím zrychleným způsobem a cpali je i malým dětem, které je nepotřebovaly ani omylem.
                      Já sám vím o pár lidech s následky po očkování.

                    2. Dobře, každý žijeme v jiné sociální bublině a máme okolo sebe jiné lidi, tak se zkusím optat trochu jinak:
                      Jak asi může dopadnout akce v obchodním centru, nebo na nádraží, kde lidem cosi píchají, aniž by znali jejich chorobopisy?
                      Kurva, je tu doktorka, tak ať se k tomu vyjádří !
                      Já se tehdy radil jen se svým spolužákem ze základky, obvoďákem v důchodu, co ze sportu chodí šestkrát do měsíce sloužit na záchranku. Ten mi řekl, že on by to do sebe píchnout nenechal, ale že se mám rozhodovat za sebe. Pak mi vysvětlil, jaká to má rizika a proč s tím tak kvaltují.
                      Lidi totálně zblblí a vyděšení, do toho ještě bubnoval i ten hytlermarketový rozhlas.
                      Stál jsem tam asi 20 minut – během těch 20 minut „naočkovala“ tři stanoviště okolo stovky lidí!
                      Zbláznili jste se už úplně, nebo jenom trochu?

                    3. Dobrý den,
                      víte, pane Borowitzi, mám zcela opačnou zkušenost. Neznám nikoho, kdo zemřel na covid, ale mnoho mých očkovaných známých má teď velmi vážné zdravotní potíže. To, že se o věc nadále nezajímáte a že o ní většina médií vůbec neinformuje, neznamená, že se nic neděje. Cenzura a hra na bobříka mlčení dosahuje v této věci ohromujících rozměrů. Ale umím si vysvětlit proč. Abych jen planě nemudrovala, máte-li odvahu, doporučuji Vám vyslechnout si svědectví genomika prof. Buckhaultse před senátory Jižní Karolíny ze září 2023. Pokud Vaše angličtina není (stejně jako moje) na potřebné úrovni, automatické titulky v čj jsou dostačující: https://www.youtube.com/watch?v=C7Qs166xR28
                      Čerstvě potvrzeno německou studií:
                      https://www.mdpi.com/2409-9279/7/3/41
                      Rovněž doporučuji rozhovory s významným britským onkologem prof. Angusem Dalgleishem, jeden z nich je zde: https://www.youtube.com/watch?v=PnJ5T1Enwq4&t=25s
                      Nebo rozhovor s předním kardiologem Aseemem Malhortou:
                      https://www.youtube.com/watch?v=ZtPykIjP7h0
                      A tady je poměrně nová studie japonských vědců uveřejněná v časopisu Cureus:
                      https://www.cureus.com/articles/196275-increased-age-adjusted-cancer-mortality-after-the-third-mrna-lipid-nanoparticle-vaccine-dose-during-the-covid-19-pandemic-in-japan?authors-tab=true#!/

                      O ohromném propadu porodnosti jste už asi slyšel, proč jej nelze vysvětlit jen demografickými důvody, je názorně vysvětleno zde: https://smis-lab.cz/2024/04/24/chybeji-nam-deti-ale-jinak-je-to-v-cajku/
                      Bohužel má kamarádka pracující v maličké okresní nemocnici už dlouho hovoří o vysokém nárůstu počtu samovolných potratů okolo 20. tt. Samozřejmě, že se může ukázat, že proticovidové v nouzovém režimu, bez středně- a dlouhodobých studií (hlavně bezpečnostních) schválené „vakcíny“ nemusí být příčinou toho všeho. Ale zjištění jsou znepokojující a vyžadují řádné zkoumání. Nikoli úporné mlčení. Jenomže na jedné straně stojí ti, kteří nechtějí, aby se vědělo, a na druhé ti, kteří raději nechtějí vědět. Pokud jsou ale „vakcíny“ proti covidu opravdu takový problém, jaký naznačují výše uvedení vědci, přijde nás tohle mlčení pravděpodobně hodně draho.

                    4. Paní Květo, jsem všema deseti pro zevrubné a nezávislé zkoumání všech případných následků očkování vakcínami proti koronaviru. Snad se ho někdy dočkáme. Do té doby si s dovolením zachovám skeptický postoj k extrémistům z obou stran.

                      Osobně nemám proti kovidovým antivaxerům nic (dokud nezačnou ještě o uslintaných hardech přes pusu, pak je mi jasné, která bije), celá ta věc skutečně ještě čeká na objektivní posouzení, které příjde až s odstupem času a dalším pokrokem vědy (možná se ho my ani nedožijeme). Kromě toho, že to téma tahají v podstatě do každé diskuse a s předem daným závěrem, přestože ta otázka zůstane zjevně ještě dlouho neuzavřená.

                    5. Stan Borowitz – přesně s těmi rouškami. Pokud se vyskytuje nakažlivá, vzduchem přenosná nemoc, je to logická ochrana a myslím, že fungovala. Také si myslím, že jak někdo použije tento výrok, diskuse nemá cenu.

                    6. Teco

                      Jestli myslíte kurva mne, tak se vyjádřím. Posuzovala jsem to z hlediska svého oboru, tedy psychiatrie. A když vidím tak obrovský tlak na něco, zvlášť něco, co má být pro naše dobro, už tohle mne varovalo.

                      Dále – nezakrývalo se, že se vakcína testovala či snad dokonce vyvíjela a testovala jen pár měsíců. Dokonce to vydávali za výhodu, jako že může rychle reagovat na nové mutace viru. To bylo to druhé varování. Protože – buď vývoj a testování vakcíny trestuhodně odbyli, nebo ji měli vyrobenou dávno před objevením příslušného viru.

                      Takže asi tolik. Očkovat jsem se nedala, jsem sice chcípák a blázen, ale takovej zase ne.

                  2. K tomu asi tolik… pokud pul roku po ockovani proti nemoci tu nemoc dostanu… je celkem k hovnu.

                    A ze statistik uz ted vyjizdeji abnormality, ktere tam pred tim nebyly. Muze za to ockovani? Nemuze?

                    1. Očkování bylo deklarováno, když vynecháme účelové lháře okolo, že zmírní náběh nemoci. Nic více.
                      Jednou z hlavních záludností covidu byla schopnost skrýt se před imunitním systémem, který reagoval příliš pozdě, nemoc se mezitím rozjela.

                    2. Tak tady nesouhlasim. Ockovani bylo deklarovani jako prostredek k zamezeni nemoci a ze zacatku dokonce i k zamezeni prenosu. Kdysi jsem tady daval skeblovi odkaz na zpravu CT.

                    3. jozka : to ale patří do mé kategorie „když vynecháme účelové lháře okolo“. Protože šlo o život a nebylo o covidu moc známo, sledoval jsem veškeré informace a z nich od lidí, kteří zněli jako odborníci, jsem jasně vyrozuměl mnou popsanou informaci. Že spousta samozvaných expertů tvrdila něco jiného mělo svůj jiný účel než pravdivě informovat.

                    4. Tymákovan: Máte naprostou pravdu, bohužel tady v roli záporáka zase vystupují „usual suspects“ – masmédia, která ty lži a zavádějící informace bez nejmenších skrupulí šířila.

                    5. …kdyz vynechame…

                      Jenze pak nemuzete tvrdit „bylo deklarovano“. Resp. muzete dodatecne tvrdit cokoliv o cemkoliv.

                    6. Stan Borowitz – plný souhlas.
                      jozka – jak jsem psal, jde o filtraci zdrojů. Když jde o život, je to v mém bytostném zájmu.

                    7. S tim souhlas, ale jak tu filtraci provest? Sam pisete, ze jste vyloucil Flegry a Volne a ten zbytek? Tamodtud minimalne v prvnim polocase slo to, o cem jsem se zminoval.

                      Sam jsem muz s kozenou brasnou (dve davky, woe), z rukou vlastni obvodacky. Treti ani zadnou dalsi uz mi nenabizela (a ani jsem se po zkusenostech nepidil).

                    8. K Tymákovanovi ještě dodám:

                      „… a reálně mělo pomoci rozložit počet hospitalizací do delšího času. V jednu chvíli to už přiznávali sami – promoříme se nakonec všichni, ale snažíme se abychom nepřetížili nemocnice.“

                      Faktem ale je, že se občas jednalo s lidmi jako s debily, kterým se nedá říct pravda otevřeně.

                1. A jak dlouho je Turek na scéně? Měsíc, či 2-3, v méédiích ukázán tak 4x?
                  Za tu dobu poznáte, že není prázdná nádoba jako Pávek, i když jsou nastylizováni do podoby: stejná mimika, stejný ohoz, stejný účes, stejná motorka.. jak vejce vejci? Fakt vám to není divné?

                  1. Na poznání rozdílu mezi PePa107 a Turkem stačí jedna položená a zodpovězená otázka. Pro lidi hodnotící pouze vnější znaky, kterých u nás není málo, jsou stejná již jednou úspěšně použitá kategorie. To máte pravdu.

                  2. Pamatujete si Pávka v kampani? Mlčel nebo opakoval naučené fráze.

                    Turek je sebevědomý, navíc zaujme i vizáží. Dobrý cíl pro nerozhodnuté voliče. Těm tyhle parametry stačí.

                    1. Jasně, vizáž a kravata jsou nejdůležitější. Po nich jdou voliči, jak slepice po flusu. Dost také pomáhá pohled do dáli přivřenýma očima.

                    2. Pavek je jaký je, a to je možná i naše stěstí v neštěstí. Pokud se Turek vyloupne jako režimní, bude to 3x tak těžké a více devastující. Takže, škoda může být násobná. Obezřetnost je na místě.

            1. Turka může volit jen blázen.
              sportovec, miláček žen, zbohatlík, milovník uniforem, škoda že je smazal z FB
              na západě měli podobného, válečného hrdinu, miláčka žen, milovníka luxusu a uniforem, a zakladatele Gestapa
              Kandidát na budoucího ministra vnitra? Nebo rovnou prezidenta.

            2. Kadlas:

              Pan Turek má i minulost a zřejmě o ni nic nevíte. Ne, že bych ho zatracoval, ale v minulosti dával svojí inteligenci dost na odiv, hlavně na facebooku. Dnes by to Turek nejraději vymazal. Zase tolik jsem ho nesledoval i když o něm vím nejméně 5 let.
              Možná ho ta minulost dožene ve chvíli, kdy mu to bude nejméně příjemné, protože pan Turek má taky dost břitký jazyk a s hovnama se zrovna nemazal.

              Už x lety o sobě tvrdil, že je náš budoucí prezident. Překvápko , co?

              1. Nepodceňujte jej, další presidentské volby jsou za necelé čtyři roky, zviditelnil se teď dost, PePa107 prý již kandidovat nebude …

        3. Turek v eurovolbách převálcuje Okamuru.

          Jeho tah na branku a sebevědomí je pozoruhodné. Doufejme že nepřijde nějaké skandální odhalení v předvečer voleb.

          1. Kampaň Filipa Turka je podobná kampani Michala Horáčka v roce 2018.
            Horáček tehdy dostal 9,18%, to by asi Turkovi mohlo vyjít.

          2. Strelba na ty zvoleny je jenom pokracovani politiky a demokracie, svobodnejma volbama v EU..Politik se taky sam dostavi k volbe..

            Nejdrive se vodehravaly jen nejaky prestrelky , na vydelecnu cinnost..
            Potom s napr. 500 milionama ve srajtofli je vsecko mozny a synacek je president raz ,dva.
            Ale nemuzete pozadovat vo gangsteru, aby se z nich stali hned pres noc diplomati..
            To trva nakej patek ,ale ve funkcich diplomatu a politiku sou
            brzy jako doma. A je to videt..Aby po nich zustali miliony mrtvych .

            A trikrat a vickrat beda tem ,ktery by si myslel , ze zeli neni uz vod,
            majdanu a dovoleny v Rusku , president.
            Potom strelba na ty nezvoleny, je jenom pokracovani demokracie,
            lidskych prav , svobody pro vsechny , kdyz volby sou zbytecny a
            kazdej vi jak dopadnou a usetri se..
            Lejno a zeli vzdycky budou v cele svych narodu..
            Tak vo co jim de..

        4. Arch.Michael:
          Přesnééé!! Někdo do nich nasypal hooodně peněz a i dokonce z Turka udělali dvojče „prezidenta Petra Pavla“ alias Pávka, stejný styl, účes, skoro takový „drsňák“ jako Pávek – to se při prezidentských volbách osvědčilo.

          1. V Pávkovi spíš viděli tatíčka M. .. už čekám, že mu díky nehodičce zakážou vícekoně a přesedlá na jednokoně s čepičkou.. pak to bude dokonalé.. i na známky vhodné..

        1. Od prezidentské volby dělá Okamura všechno blbě… Ale bez pořádnéhu pádu na držku se v SPD změny nestanou. A raději ať má pád teď v eurovolbách než v parlamentních.

            1. Všimněte si prosím všichni tohoto diskusního vlákna. martin se zeptal, jestli uspěje Vrabel s veřejnou a mezinárodní propagací myšlenky míru. Hromada odpovědí se točí kolem SPD, Turka a peněz na volby. Vítězství je cíl. Mír je nudný.

              1. Opravte mne, jestli se pletu, ale nehlásá SPD již delší dobu, že je nutné okamžitě zstavit válku a začít jednat s Ruskem? Podle pana Kadlase ani pan Turek nechce další eskalaci špatných vztahů s Ruskem, což je jinými slovy totéž. Nikdo to nehoruje pro žádné kandidáty proválečné strany.

                Problém je možná v tom, že abychom mohli mír prosadit, potřebujeme nejdřív doma vyhrát nad proválečnou stranou. A zřejmě pan Vrabel nikoho moc nepřesvědčil o tom, že právě jemu se to povede. Což nemusí nutně být jeho vina, ale taková je realita.

                1. Máte pravdu, je to jinými slovy totéž. Ani jeden z nich nemá odvahu říct, jaké jsou skutečné příčiny bratrovražedné války na Ukrajině. V Jugoslávii se to dalo svést na rozdíly příslušnosti k víře.

                  Turek, stejně jako Okamura, nikdy neřekne, že válka probíhá na ruských hranicích s veškerou podporou NATO a USA a ve všech okolních zemích číhají armády NATO vzniklé postupně a cíleně tlakem Západu na Východ po rozpadu východního bloku. Životem platí Slované.

                  Turek, stejně jako Okamura, bude nadále tvrdit, že Rusko je agresor a koloniální dobyvatel. Přestože je nad slunce jasné, že se brání.

                  Nejvíce provokující je lež o tom, že členství v NATO je pro nás zárukou bezpečnosti. Je to přesně naopak. Kdy to Turek s Okamurou řeknou nahlas a veřejně?

                    1. V tom případě bych prosil citace nebo odkazy, až bude příležitost a bude-li se vám chtít. Já takové povědomí nemám.

                    2. Díky za odkaz, na Facebook ze zásady nechodím, ale udělal jsem výjimku. Jedna věc je vystoupení z NATO, to říká více kandidátů, nic mimořádného to není a nic to nestojí. Druhá věc je hodnocení Ruska a skutečné příčiny ukrajinské války. To jsem měl především na mysli.

                  1. Kolemjdoucí:

                    Okamura i Turek jsou oba špekulanti, prostě se bojí říct tu pravdu na plnou hubu a nakonec je ta předposranost dožene. To už budou všichni tvrdit něco jiného, nejen tihle dva. Prostě tu pravdu musí někdo z politiků říci na plnou hubu, i kdyby měl za to jít do lochu. A takový politici tu zatím nejsou. Možná jsou, ale jenom na regionální úrovni, tedy k hovnu.

              2. Vrabel je temer klasickym prikladem porekadla, ze neni dulezite co se rika, ale kdo to rika.
                Vrabel je mrtvy jezdec, privazany k sedlu. A i kdyby rikal presne to, co chteji vsichni slyset, nema sanci. Politicky je mimo hru, bavit se o nem nema smysl.

                1. Proc?
                  Protoze je na nem hodne nejasneho (vcetne vizaze) a tahne za sebou rozporuplny ocas minulosti.
                  Jako tribun je v poradku, jako zastupce ne, na to je prilis necitelny.

                  1. Jako jeden z mála „kandidátů“ říká věci tak jak je vidí a cítí, bez vytáček a bez zahrávání nepohodlných témat do autu.

                    O kom dalším se to dá bez uzardění říct?

                    Osobní vlastnosti prověří vždy až praxe.
                    Exekuční dluh bez kontextu neznamená nic, jen konflikt se systémem.
                    Hodně nejasného nevím co znamená, jsem jen kolemjdoucí.

                  2. Klavesnici popravenej Vrabel..
                    A co jim proved.
                    Na nem hodne nejasnyho. Tahne za sebou rozporuplnej vocas minulosti. Necitelnej zastupce.
                    Cintalu je daleko vic..Urcite..

                2. Bavit se o něm smysl má, protože momentálně drží pochodeň. I kdyby to bylo to jediné, co udělá, může to mít význam. Může pomoct pochopit dalším, co je potřeba dělat.

                  1. Jetřebí, aby i ostatní drželi pochodeň! Teprve pak nastane ráj na zemi, jako v 30tých letech u našich zdaleka nejlepších kamarádů.

                    1. Držet pochodeň znamená umožnit ostatním vidět realitu kolem sebe. Je to jen symbolické vyjádření. Co to má společného s Hitlerem?

            2. Na loutkovym divadle ,naky loutky zmizi za voponu ,pac tam sou na
              chvili zase jiny. Nekdy kdyz moc chybi ,deti si je zavolaji na scenu ..

          1. Ten pád na držku nebude mít SPD, ale jen a jen my ani vás ten pád nemine-to si uvědomte! Nechápu ty protěžovatele pidistran, potažmo ODSSPOLU a Babiše – fakt si myslí, že jich se ten zmar nedotkne, že je někdo zachrání? Neee, každý se na vás vy…. a jen budete čučet na drát, až zrovna vám budou brát váš majetek. A dost možná, že ani v ten moment nepochopíte NIC.
            Vidlák umí jen to samé co dělají masméédia – osočovat SPD.

            1. Já osobně nepovažuji upozorňování na chyby, kterých se dle Vidláka SPD dopouští, za osočování. Dobrý politik umí naslouchat i kritickým hlasům. Špatný je označuje třeba za „proruské dezoláty“. Nebo „hloupé ovce“. Nebo jnak, dle vkusu každého soudruha.

              Z pochlebování ještě žádný dobrý vůdce nevzešel.

            2. No když si jej přečtete pořádně, tak on jen píše svůj názor, že se teď SPD moc nedaří. Nikdy nepsal, že by lidé neměli SPD volit, naopak. A dokonce jim přeje, aby se zlepšili. Nesmíte si čtený text vykládat tak úporně.

      2. To je vtipné jak se všichni narvali doprava a tam jim to nakonec vyžere Turek. Ale já jsem spokojen, uvolnil se obrovský prostor pro Stačilo!
        Teď už jsem se zasnil ale možná po výprasku přijde i Socdem k rozumu a do parlamentních voleb bude společná kandidátka levice.

  2. V dnešním článku používá Vidlák libtardí rétoriku typu „kdo chce mír na Ukrajině, fandí Putinovi“.

    Jsem zvědav, kam ještě dokáže zajít.

    1. Ukrajina ještě nevyhrála? Takže se analytici ČR a Západu pletli? To není možné, ne? Rus nemá ani splachovací záchody.

      1. Na Fóru24 a na Seznamu tvrdí, že jen lákají Rusy do pasti, aby je pak mohli jednou mocnou ranou rozdrtit. Jen co jim Západ dodá ty wunderwaffen, které jim z nepochopitelných důvodů odpírá.

          1. Úžasné, díky za osvěžení paměti. „…parádu si necháme až na vybojovaný mír…

            Brodský tady silně připomíná Fialu. Není apriorně agresivní, je takovej snaživej, slušnej, co to vlastně myslí dobře…

    2. Ono to tak v podstatě je. Události na ukrajinské frontě a s nimi spojené interpretace se v průběhu těch dvou a čtvrt roků vyvíjely, ale teď to vypadá, že pokud si původně Putin myslel, že si uklidí na dvorku, tak měl recht a je jen otázka, jak rychle. Alternativní scénáře existují, ale ty snad žádný normální člověk nechce.

  3. V Langley strupatá ropucha
    nutele šeptá do ucha:
    Udělej pořádnou rotyku
    zaraz do hlavy motyku
    každému, kdo trochu chápe
    jen moc nemysli, chlape.
    Koupíš si u nás stíhačky,
    rozmydlí všecko na sračky;
    objednej zavčas náboje,
    abys měl něco do boje;
    kdyby ti bylo ouvej,
    pomalu kanady zouvej.
    Budeme vždycky nablízku.
    Doufáme, že máš obřízku.

    1. Hampl je arogantni machyrek, protoze v diskuzi neodpovidal mistnim premitavcum.
      Hampla sem netahejte, kazite tu dobrou naladu.

        1. Zajímavé, jak je někdy obtížné v psaném textu dostatečně výrazně vyjádřit ironii, aby ji čtenáři pochopili. Asi to souvisí s absencí možnosti vyjádřit to tónem hlasu nebo výrazem tváře, v pouhých písmenkách se ten záměr často ztratí.

          Už jsem si toho všimnul mnohokrát…

    2. Hampl má naprostou pravdu. Zajímavé je, že dokonce i na Ukrajině se našla de facto vládní instituce, která na toto nebezpečí dehumanizace politického soupeře (v jejich případě válečného nepřítele) upozorňuje, zatímco u nás ze strany všemožných rad a dalších institucí ani pípnutí…

      Viz AK:

      Národní televizní rada žádá, aby se okupantům neříkalo „skřeti“ a „šmejdi“

      Národní rada se domnívá, že nadávky na adresu Rusů by mohly vést k eskalaci nepřátelství.

      Národní rada Ukrajiny pro televizní a rozhlasové vysílání zveřejnila návrhy, jak informovat o zprávách v době válečného stavu. Mezi nimi jsou i slova, která se nedoporučují používat na adresu ruských okupantů, protože mohou „vyvolat další napětí ve společnosti“.

      Národní rada upozorňuje, že výroky v médiích zaměřené na devalvaci nepřítele mohou „zhoršit vnímání médií jako spolehlivého zdroje informací“. V návrzích se uvádí, že nadávky a urážky na adresu okupantů v médiích „mají za cíl démonizovat nepřítele“.

      „Šíření urážlivých výroků a nedůstojných nominací na adresu jakékoliv sociální skupiny osob, včetně ruských vojáků nebo představitelů okupační vojenské a/nebo politické správy, není etické ani oprávněné a může vést k eskalaci nepřátelství a vyvolat další napětí ve společnosti,“ píše Národní rada.

      Podle Národní rady používání takového slovníku ve vztahu k okupantům je „dehumanizuje“ a přispívá k eskalaci nepřátelství a nenávisti vůči všem občanům agresorské země. Upozorňuje se, že výroky zaměřené na devalvaci nepřítele, včetně ruské armády, mají za cíl démonizovat nepřítele a jsou často agresivní a neetické.

      1. Neco takovyho je vobjev stoleti. Stary jako lidstvo samo.
        Jak chces delat konflikty ,kdyz budes vychvalovat pravdou ,svoji vobet .
        Ze te nepritel poradne zmlati a zabije este. Kazdej vod tebe utece ..
        Na druhy strane podcenovani nepritele ma vyhody ,ze se leckdo na ty lzi nachyta..
        Potom vlady utikaji pryc do bezpeci a zaroven ty ostatni posilaji na nepritele.
        Kdo prohraje nevadi ,snadno v pohodli prezije ..nekdy se vybere , malokdy
        par vobeti ,aby se nereklo..Vetsinou takovej ma na svedomi miliony ,
        dostane vod humanistu deset let a ma to za par mesicu domu..

  4. Jedno sa ale neda popriet, ze Cikuľa nachytal Ficovu ochranku so spustenymi nohavicami. A to sa stat fakt nemalo, je to pruser a Šukaj-eštok obhahuje neobhajitelne. To keby robila Ficovi ochranku SBS-ka z tesca, tak by to nedopadlo horšie.
    Inak tu pekne vidno liečebny učinok ochrannej vazby, este pred týždnom Cikuľa vyhlasoval, že nič neľutuje a po tyzdni na samotke uz tak vraj nemyslel a Ficovi sa ospravedlnuje. Som celkom zvedavi, kam sa posunie za pol roka na samotke.

    1. Re: zlokot

      Pokládáte zcela špatné otázky a dáváte na ně špatné odpovědi.

      Je otázkou, jestli Ficova ochranka ne že neměla kaťata – po slovensky nohavice – dole, ale jestli si je ÚPLNOU NÁHODOU nepojistila ještě před atentátem kromě opasků i kšandami – princip dvojitého jištění.

      Tedy minimálně ty kusy z Ficova hejna, které jej měly přikrýt a namísto toho se vydaly opačným směrem. To je jen taková plytká myšlenka, která ale VŮBEC NIC neznamená.

      Pro pochopení kusů s IQ hluboko pod 100 ještě napíšu jednu falešnou větičku.
      Každý má svou cenu.

      1. Tak, iste to kazdeho napadlo, či je za tym praca cudzich tajnych sluzieb alebo islo naozaj o osameleho vlka. No mylim si, ze keby bola pravda prva moznost, tak by to nespravili 3 tyzdne pred eurovolbami, lebo muselo byt kazdemu jasne, ze to poskodi hlavne PS, ktora dovtedy v prieskumoch viedla, a po atentate ju predbehol smer. Skor bude pravda ta jednoduchšia moznost, ze manekíni z ochranky nemali nepriestrelne vesty aj ked kusy s IQ vysoko nad 100 to nebudu schopni pochopit.

        1. nemyslim, tu neslo podla mna o eurovolby……skor o vladu doma. Ak by Fico zomrel, cela stara vlada sa skonci a musia byt nove volby. Lenze Pelle je uz mimo, Fico by bol mimo a tmel, ktory by drzal pokope sucasnu koaliciu by zrejme dost povolil. Takze par ludi by sa zrejme nahnevalo na PS, ale vacsina jeho volicov urcite nie. Este to len hlasili, ze bol atentat a u nas v praci viac menej vacsina, ze Fico si to zapricinil sam svojou konfrontacnou politikou. To, ze na neho polovali ako na zver, ze mu prisili vsetky mozne nalepky mafiana a zlodena, to je v poriadku, ved je, len sudy to nedovolili, lebo generalny prokurator apod. No a s Caputovou stale pri moci by mali moznost cesty dost dobre k novej vlade prestretu

          1. Myslím, že své tvrzení o NOVÝCH VOLBÁCH v případě úmrtí předsedy vlády byste měla dokázat citací příslušného ustanovení Ústavy Slovenské republiky.
            Rád získám nové vědomosti.
            L.

          2. Aj keby naozaj islo o zvrhnutie vlady po odstrani Fica, nebol ziadny dovod to spravit 3 tyzdne pred eurovolbami a zbytocne tak prist o vitazstvo PS. Aky by mali dovod nespravit to o mesiac neskor?

            1. Trojpísmenkovým agentúram, ktoré majú na starosti podobné operácie, sú SVK parlamentné voľby a ich výsledok ukradnuté. Moja hypotéza je, že u agentúr na trase USA – SVK – RUS došlo k presunu istých informácií, a Cikulu kontrolujúci tým dostal echo, že „teraz alebo nikdy“.

        2. Zlokote, proč předpokládáte logiku tam, kde vládne skupinová stupidita (groupthink)? Poškodit Progresívne Slovensko nevadí, když se zbavíme překážky. Acceptable colateral demage.

      2. Ficova ochranka dělala dojem, že vůbec nebyla sehraná.
        Ale to není jen o nich, ale hlavně o jejich náčelnících.

        1. Dojeli na formalismus. Dlouho se tady, ani na Slovensku nic podobného nestalo, ale zákon říká, že činitel „ochranku“ mít musí.
          Je to stejné, jako o vojáků s bojeschopností za časů VS. Vozidel byly plné autoparky, ale jestli jsou schopné vyjet o půlnoci a při -20°C, to nikdo neřešil.
          To se stalo v Táboře v roce 1981, kdy se chtěl předvést nový náčelník generálního štábu Západního vojenského okruhu, čerstvý generálmajor Jiří Brůj. Pískl celému ZVO ostrý červený poplach 14. ledna 1981, v jednu ráno. Dobrých 70% posádek první vlny nevyjelo vůbec, zbytek se zpožděním průměrně půl hodiny, druhá vlna vyjížděla se zpožděním hodinu a víc.
          Mělo to prý katastrofické následky na nižší důstojnický sbor.

    2. Jak se chytaji chytry diplomovany krokodylove . Daji se na breh dve hromady ,
      jedna speku a druha superglue. Vyleze krokodyl ,studiema poucenej a proto si rekne,na spek mne nenachytaji a skoci..
      Hloupej krokodyl aby mel velkou zranici ,by samozrejme skocil na hromadu speku..

      Snadny a universalni reseni pro bezpeci statniku je dat jim vybrat.
      A pritom vyloucit este moznost tech nahodnych spustenosti ..
      Na jedny strane pred nej postavi druzstvo ochranaru s nohavicema a na druhy zase druzstvo s ochranarema,zcela bez nohavic..
      Statnik vi a si chytre vybere. Tyhle nechyti s nohavicema dolu , ty chci ,pac zadny nemaji.. Ochranku ma uplne bez nohavic.Ta ani nemuze tvrdit , ze si nohavice zapomnela doma.
      Zakazou se jim nohavice a vsecko je sichr. Jako vichr.
      Neni pak mozny, aby byli nachytany , ze je dokonce maji jenom spusteny..

  5. Válka je matkou kapíku.
    Debil sahá po sapíku
    když bude volit fijalu.
    Může se balit pomalu.
    Fasovat velkou polní.
    Nejprve dobrovolní.

    1. Pokud se někdo potřebuje vyznat v naši rozvinuté demokracii a svobodě, musí postupovat jako Archangel_Michael a pilně studovat hluboké myšlenky na hovinky.cz.

      1. @Švejk
        Proč se občas nepodivat do většinové názorové bubliny?
        Kde jste přišel na to, že musíte? Vy už jste taky zblbnul z té demokracie. Nemusíte. Dejte si pohovov a odchod.

    2. Ponevadz pamet je cednik , kterej procedi vsecko spatny pryc a necha to nejlepsi a
      este to zidealizuje..
      V politice je to uplnej vopak. Vsecko dobry se vodcedi a zahodi daleko pryc ,
      aby zbyl jenom politik a politika nestesti….

  6. Ano, tak jednoduché to je. Každý volič pětisračky pod to vše dává jasně svůj podpis a nijak se z toho nevykecá. Žádný volím menší zlo nebo Antibabiš. Je to nebezpečná a nezodpovědná volba absolutního zla. A tento elektorát nijak neslábne, je jej stále kolem 30-40% bez ohledu na to jak moc Fiala se svou pětisračkou devastuje stát ekonomicky, bezpečnostně, kulturně, demograficky. Tato osina v řiti představuje největší, skutečnou hrozbu. Bez těch blokačních 30-40% by byla cesta k nápravě rychlá a relativně snadná. I cvičený šimpanz zastane řízení státu kvalifikovaněji než vláda Fialovy pětisračky, neboť stát do vysoké míry letí na autopilota.

    1. Nevím, jestli stát letí na autopilota. Nejsme spíš takový dálkově ovládaný dron?

      Drony jsou teď velmi oblibená technologie, ve válce i v politice. Pilot sedí někde v klidu a bezpečí, vybouchnout může jenom ten dron …

      1. Aleš napsal:
        24 května, 2024 (6:55)

        I kdyby šel Cintula do basy, tak tam bude mít lepší stravu a lékařskou péči, než v domově důchodců.
        Navíc tam si to musí klienti platit.
        Můj příspěvek je třeba chápat jako metaforické vyjádření.

  7. Němci zabili 26 milionů Rusů a 6 milionů Poláků. A Poláci zase stojí na straně vrahů, stejně jako Fiala a jeho voliči.

    1. Němcům Poláci sebrali Slezsko a části po Odru-Nisu. SSSR zase sebral východní část Polska. Ale Poláci si jistě brzy vezmou Lvov a okolí zpět do Polska jako náhradu za půjčky poskytnuté Ukrajině.

        1. Už s tím mají zkušenosti.
          No ale třeba se najde nějaký nový Bandera. Jak že se jmenuje polský ministr vnitra?

    2. Zaver. Rusove sou divny a vsem nebezpecny.
      Uz davno se meli kvuli germanum a polakum zrusit..Predstiraji vosvobozovani ,ale kazdej ,kdo prezil nacisty ,vi nejlip , vi ze rusove vosvobozujou, beztak jenom zlocinama .
      S nacistou nejlip..

  8. Nemůžu si pomoct, ale „co bude znamenat vaše volba“ mi příjde dost blbé. Pochybuju, že zdejší diskutéři (včetně těch Read Only) mohou nějak výrazně ovlivnit výsledek voleb. Mnohem vic výsledek voleb určili už dávno předem ti Napoleónci, co se nejsou schopni domluvit a kradou jeden druhému voliče (otázkou je jen jestli z vlastni blbosti nebo za cizí peníze, jak to hezky kdysi řekl pan Werich) ….

    1. Jedná se o test inteligence voličů. Zda pochopili, že hlasovat pro pidistranu je hlasem pro Fialu. Na Slovensku to voliči pochopili a změnu si prosadili. Ten atentát na premiéra Fica je mimo jiné důkazem, že to opravdu není jenom jako.

        1. Na Slovensku došlo k posunu. A zatím posledních 10+ let je vývoj na Slovensku o pár let napřed proti ČR, která ho kopíruje. (nyní máme svého Matoviče a Čaputovou).

    2. Toníček:
      To nemůžete nikdy vědět. Ani ta poslední vločka, co spustila lavinu, to nevěděla a myslela si – co já, malinká vločka……

        1. Děkuji oběma, Zdeněk pozdě jdoucí a Stařenka Oggová. Toho Skálu jsem včera viděl v přímém přenosu, ale ne od začátku. Ihned uložím.

      1. To není drsné, to je úroveň 2. nápravné skupiny. Oni vůbec nepočítají s tím, že se jim to jednou může vrátit, že toho ducha nenávisti, kterého vyvolali a už má i první oběť, nikdo zpět nezažene. Pravda a láska je přesvědčena, že jejich ochranná ruka tu bude věčně, že se oni nedostanou na druhou stranu. Podobné plakáty věšeli židům na obchody v Německu před 85 lety. Tomu říkají spojování společnosti?
        Jestli se ještě někdy vrátí fašismus, bude to ve formě liberalismu. Řekl Ronald Reagan.
        Aspoň se konečně odkopali a ví se, kam až jsou připraveni zajít. Až do konce.
        Alternativa má prvního mučedníka.

  9. Milá alternativo: Vidlák Vás sice dostane – na rozdíl od Pitomia – na Václavák, ale u voleb to stejně hodíte fašounkovi. Vidlákovi zase zasypete osobní konto ze svých bohatých důchodů.

    Vytěžit Vás umí oba. Tak plaťte, mezuláni!

    1. Vidím to zřetelně, bohaté důchodce. Úplně mi zvrací, z čeho, kdy, jak, proč, nač, za co, pro koho…
      Je toho moc, popisovat už nemá smysl, není vůle zjistit příčiny.

      1. Porad este bejvaly stbaci maji jedny z nejvyssich duchodu .
        Byli to komunisticky, Stebaci s nacistckejma metodama muceni a poprav..
        Volte zase komunisty..At to mate jisty.

        Na druhou stranu je skoda , ze nebylo mozny hodit tu chasaryovou misto kupy hnoje v Reporyjich ,ta by toho starostu zneutralizovala ,ta by mu zahrala ,
        pocitam, ze by uprch v udesu az za more. Aby prezil..

        1. Je zaujímavé, že čím viac sa vzďaľujeme od roku 1989, tým sa stáva ŠTB hroznejšia a zločinnejšia, komunisti neľudskejší, obchody za socializmu prázdnejšie a rady na banány už dosahujú kilometrových rozmerov.

  10. Chtěl bych žít ve světě, kde se kampaň povede stylem MY uděláme/dokážeme/prosadíme a ne ON jsou blbí/zločinní/zaplacení.
    A taky bych chtěl žít ve světě, kde nezralá opozice neselže v té základní věci, vytvořit společný názorový a programový blok. K čemu je nám tisíc malých straniček s trpasličími vůdci a konkurenčními minidemoškami, když pak ve volbách hlasy propadnou.

    V kolika volbách bude ještě chybět kandidátka „národní fronty“? (po vzoru Francie, ne komančů)
    Kdo volí Piráty, je blbej, to jo, ale volit roztříštěné straničky, které nedokážou ani to málo, co dokáže při svých „schopnostech“ a „kvalitách“ 5K, není o moc chytřejší.

  11. Volím už jen svoje potřeby. Systém pro veřejnost neexistuje, protože ho vidláci „nepotřebují“.
    Stačilo by klidně registrovat požadavek, potřebu na úřadu práce, nebo na sociálce nebo na magistrátu, všude mají počítače.

    Vy ale , zřejmě , jako pračlověci budete stále volit náčelníka, který si vezme do harému kuběny, buzny, a kašpárky.

    Není o čem stále jednat. Dokud se vidláku neuseberete a nepodvolíte se mému diktátu potřeb, budete stále plout jako mrtvá ryba a jen komentovat co kolem sebe vidíte.

    Je mi vás líto, že jste se ujařmil vypisovat černou kroniku pro zazobané „alternativce“. Oni to ani alternativci nejsou. Píšete pro spokojené imbecily, kteří vám pošlou pár peněz aby měli ke kafi a kroasánu ráno co číst. Nic víc od nich nečekejte. Možná za váma přijedou, užerou kus vámi zabitého prasete , pár kondolencí, loajálních plků, ale karavana jede dál. Jede to dál. Agendy imbecilních eurohujerů se plní, posílají každý den nějaké sračky k odsouhlasení a z toho se nevyvlečete psaním.

    1. Můžete konkrétně popsat, jak volíte potřeby ? Ne jak je vybíráte, ale jak provádíte ten samotný volební akt ? Děkuji.

      1. Volím svůj život. Nevolím žádné svině.
        Jak jsem psal, neexistuje žádné počítadlo potřeb, protože ho ani vidlák nechce. Tady na tomto pojebaném webu už před lety měly být volby potřeb, které by se sečítaly dle relevance a už by tam byly potřeby na milionových úrovních.

        Nula zapřísáhlej lízač režimu a domělých svobod mu to zatrhl. Ale je jedno o jakých personách se bavíme, všichni jsou nuly.

        1. K tangu je zapotřebí dvou. K hladovým ústům, které vyřvávají cosi o potřebách, je potřeba 🙂 mít i ruce, které jídlo připraví. To je pohříchu větší problém.
          Jinak jste v roli řvoucího nemluvněte.

          A do Alefa se nenavážejte, je to moudrý muž a mrzí mě, že už sem nepřispívá.

            1. Sasine, pokud se něco nestane, tak volby budou a nabídka je už daná. Takže:
              1. Pokud volby vynecháte, protože nikdo nenabízí „volbu Vašich potřeb“, tak svým hlasem v podstatě podpoříte 5demolici … tohle jsou Vaše potřeby?
              2. Pokud dáte svůj hlas straně, která se nedostane přes volební klauzuli, tak opět Váš hlas z větší části podpoří 5demolici – že by tohle byly Vaše potřeby?
              3. Pokud dáte svůj hlas někomu ze stávajících vládních stran, tak aktivně podpoříte její demoliční činnost – toto jsou Vaše potřeby?
              4. Pokud dáte hlas někomu, nyní z nevládních stran, tak v různé míře svým hlasem vyjádříte nespokojenost se současnou politikou – pokud dáte hlas ANO, pak jste málo nespokojen, pokud SPD, tak jste hodně nespokojen a pokud STAČILO, tak jste extrémně nespokojen se situací …
              V praktické rovině v podstatě jiné volby nemáte … takže, co z toho jsou Vaše potřeby? A znovu opakuji – volby se uskuteční ať chcete nebo nechcete, tohle neovlivníte.

              1. NE!

                Domnívám se, že, tří, čtyč, pěti milionová petice, se sečtenými potřebami, (třeba tady na vidlákových kydech), našeho normálního zbytku národa a ještě pěkně rozmáznutýma po jevropě, asii, africe, tak to už by byl velkej kanón na ty vrabce u koryt, byť virtuální.

                  1. Lidi poté rozhodnou ve volbách potřeb, zda-li jejich petice je nebo není zákon. Ostatně, jaký rozdíle je mezi peticí a zákonem.?

                    1. Na tuto otázku odpověděl už kdysi Josif Vissarionovič Džugašvili, známý jako Stalin:

                      Kolik vlastně divizí mají autoři takové petice?

                      Sám jste to před pár dny napsal. Bez bolesti tato civilizace už napravit nejde. Bohužel v tom máte naprostou pravdu. První výstřely už zazněly, podobně jako v Sarajevu.

                    2. Sasine, zaprvé moc děkuji, že jste mi napsal plán. Bohužel na Vaši otázku, jaký je rozdíl mezi peticí a zákonem v současném systému, je velmi neradostná odpověď. Zákon je zákon, který platí a státní represivní moc Vás donutí jej dodržovat. Nehodnotím, jen konstatuji. Oproti tomu petice, pokud má dostatek podpisů, se dostane k petičnímu výboru Sněmovny a tam se o ní jedná. Předsedá sice Okamura, ale hlasují všichni členové a pětihrůza tam má samozřejmě většinu. Takže nejčastěji odhlasují, že berou petici na vědomí a tím její pouť státními orgány končí. Dále se stát chová jako by žádná petice nebyla. Musela by se najít/založit strana, která by měla tuto petici ve svém volebním programu a musela by po úspěšných volbách tento program dodržovat a vynucovat.

                1. Sasin vyburcuje pět milionů podpisů! Jo, to bude ta správná cesta.
                  Zrzavý připosudeťáček si dal do názvu milion jeden a po roce obrovské masáže z jejich námi placené televize, z režimních novin a „nezávislých“ serverů, po investovaných milionech byla finálním výsledkem jedna čtvrtina onoho touženého milionu. A to stačilo jen vyplnit jméno a potvrdit klik, že jejich znormalizovaná televize má vždycky pravdu, prostě nic riskantního ani odvážného.
                  To jen tak, pro ilustraci reality.

              2. S pouckama v praktickych rovinach..
                Zatim se nenasel a vsichni si davaji velkej pozor, aby se nenasel..
                Nekdo..

                Aby nejvic byli jenom vsude zaplavy ,chytrych , jen totalni zavislaci reakcionari, visici na rozhodnuti , na skutcich
                vlady a uradu a vodjinud , na jejich planech, aby sirili nekonecny blably..
                Vo tom..

                Kdyz reakce na kdejakou a kazdou hovadinu jenom kazdyho zhovadizuje este vic. Do pokudu , treba …
                Vsechny ..Kdo se jima do podrobnosti zabejva , vo nich pise a cte..Zije v nich. Ale. /Think big/.
                Nemuzou si vodpustit ty vzdelany chytroyntelpoucky na kterejch sou zavisly a jinak nic..Vsechno doklavesovat.
                A bez jediny myslenky ,to vobtezuje..

                Takze tady krici vakuum uz dlouho a marne ,ktery chce zaplnit ..Vocode.
                Takze na zacatku musi bejt osobnost./Misto sborovyho ukriceni kazdyho ,kdyz treba pride s napadem neco delat /.
                Neni to a nemuze bejt zadnej zapadne modni charismatik, jako schwarzberg a podobny, samouk ..
                Rajchl,Konecna ,Vacek, Jura a ten brankar. Neni to v psani,cteni , knihomolovani ,zbytecnych diskusich ,trvajicich desitky let ,dokola jen vo nich ,
                je to v nalezeni osobnosti mezi nami.
                A aspon si takovyho nevsimat , neubijet jedovatou bezpredmetnou nenavisti nadavek a nechat na pokoji..

                Osobnost musi mit energii , jako treba Vidlak, takovej ,kterej se nestara , kde co lita..Nebo co si kdejakej vrabec cvrlika na podiu..
                A pak uleti , aby uletel posluhovat ,co nejdriv do Eupira…

                Nebudu to dal rozpatlavat, de vo nekoho jako Putin , kterej dela a vostatni , na celym svete , jen cumi a nebo nejak zpozdile reagujou. Nic jinyho. Jen cekaji a cekaji co udela.
                Mimo to strasi vsim moznym ,vyhroujou ,rozpatlavaji..
                Normalni lidskej prumer v osobe Putina , ale ma v sobe neco a vsechno vychazi i s chybama ,dokonce i plany dopredu sou povetsinou spravny co bude potreba..Vzdelani mu v jeho energickym usili neprekazi a nic neprehani..
                Hlavne ma nakej a velmi efektivni program positivniho vyvoje celyho Ruska !!!!!, vi co chce a to udela.
                / na tom visi uplne vsecko a este vic /.

                A necumi ,nema zajem aby jenom vsecko prechytrale zkritizoval.
                A kazdej vi vocode a dela to co vi , ze ma..
                A vlece cely Rusko celejch 24 let na hrbu a za sebou a do budoucnosti a uz ted poklada velmi solidni a nevotresitelny zaklady..Aby Rusko melo vyvoj ..Vo tom nekeca a nepoucuje vsude..

                Na takovy ,jenom podobny u nas sou ,jen klacky , vladneopozicni a vetsiny chytrejch….Ktery este nic nedokazali..A nedokazou..
                Ani netusi ,ze je treba nejakej program normalniho vyvoje.
                Vlastni jen snazivost ,zacku ve skole , bejt zvoleny do prazdnych ,pasivnich funkci ,aby nemusel nic konkretniho udelat.
                Celej zapad nema v cele chlapa , kterej by taky neknoural.
                A slepa ulicka prizemnosti ,jenom tupe zbyrokratizovanych,zpolitizovanych akadozvanilu se nekam ,
                vede zase jen do vakua.

        2. Svůj život si volíme všichni. Neptal jsem se co není, ale jak volíte potřeby. Počitadlo potřeb u Vidláka by, myslím, nezměnilo nic více než třeba demonstrace. Proto se Vás ptám, jak volite potřeby, když tvrdíte, že je máme volit a Vy že je volíte. Odpovíte mi ?

          1. Tak jděte na úřad, že podáváte stížnost, a chcete volit přímo to, co si donesete na papírku.
            Košér?

            Asi ne.
            Dobýváte se mého dalšího zesměšnění? Budiž.

            Ústava
            Článek 2
            (1) Lid je zdrojem veškeré státní moci; vykonává ji prostřednictvím orgánů moci zákonodárné, výkonné a soudní. Toto je židlovina..
            (2) Ústavní zákon ( nějaký alef nula) může stanovit, kdy lid vykonává státní moc přímo.. 😁😁

            Jediné co je možné propagovat na plné pecky jsou potřeby našich lidí. Sečítat je a házet je na hlavu těm pitomcům nenažraným v parlamentní kantýně.

            Druhý moment je, že když lidi budou mít na očích místo imbecilního hokeje výsledky potřeb, že je to vzpruží.

            1. V žádném případě Vás nechci zesměšňovat, prostě mne to zajímá konkrátně, ne pro mne zatím bezobsažná fráze. Pokud mohu poprosit, odpovězte panu Dvořákovi výše, ptá se lépe než já.

              S Vaší poslední větou plně souhlasím.

                1. Tak to vědomí je předpoklad smysluplných činů.
                  Prostě – pobavit se na hokeji neznamená apriori zapomenout realitu.

                  1. Příjde na to. Myslíte i ty, co si koupí předražený dres „národního“ týmu, na ksicht si namalujou české vlaječky (proč nemají na jedné tváři českou a na druhé unijní, to se prý teď má tak dělat), pak freneticky fandí nějakým přepláceným showbusinessovým primabalerínám, z nichž půlka už ani pořádně neumí česky, a pak jdou volit 5K a Koláře s jeho tiskovým mluvčím Pavlem? Bo takových je tam většina…

                  2. Nejdulezitejsi je cist zdejsi zpatlany hovadiny a potom vykrikovat ,ze se jim neco nelibi ,ale nikdy nevi co.
                    A rolovat se jako rolety..
                    Jako deti sme dlouho pozorovali vesnickyho kovare ,co vsecko umel aby okoval kone.

                    Voni netusi ,ze divat se na nekoho ,kdo neco umi a hodne umi muze bejt inspiraci k napodobeni.
                    Taky se naucit a umet neco v zivote..Bejt profik.
                    Co je prospesny a zivotne dulezity a rozhodujci
                    v celym zivote nejen v praxi ,ale ve vedomi ,kazdyho z nas.
                    Neco takovyho je imbecilni jen pro tu neunavny a znegatizovany za kazdou cenu pro jejich hazeni spiny ,kolem , imbecily..
                    Vo tom nejradeji ctou a nejradeji souhlasi , aby vsecko zaspinili….

          1. Vyda povely , jako nepijte tolik ,snano , kdyz se tady zjevuje
            a vyskytuje ….AAAdmiraall, kterej ma utkvelou predstavu a predstira ,
            ze je na tady lodi a kterej , ted musi vydavat rozkazy ,kdyz este zadnyho namornicka po ruce nemel a este nevidel a neridil ve svym celym aadddmmmiralskym zivote jednu kocabku.
            A furt si mysli, ze je aachdmiral. Aby moch aspon Admiraaaalovat sam sebe, tady..
            A takovej tady este chybel..

      2. Krajane, já volím třeba čabajku, chleba ze Zlivic a třetinku prazdroje.
        Nebo třeba vošouchy alias bramboráky.
        Taky volím Osudy toho čackého vojáka Švejka nebo nekonečné Hledání ztraceného času Marcela Prousta.
        Volím toho spoustu, ale s naprostou jistotou vím, že nevolím nikoho z té Pětihrůzy. Ti jsou k nepotřebě. O tom zrovna mě Vidlák přesvědčovat nemusí, to je ztráta času.
        P.S.: Jo a taky volím chateau Paveil de Luze (margaux), ale už nevolím chateau Figeac (st. emilion) – protože je tak drahé, že na něj nemám. 🙂

        1. Tomu rozumím, u Vás to je takto předpokladatelné, Vy nám všem také netvrdíte, že se máme chovat jinak než se chováme.

        2. S váma nemá cenu se bavit, páč vy to tady máte jako černou kroniku ke kafi a kroasánu. Vy jste úplně mimo, k ničemu.

          1. Ale kafe u nás doma vaříme fakt dobrý, věřte mi. Žádné věčně opakované patoky (jen to, prosím, nevztahujte na sebe).

        3. Musíte se prohlásit za umělce v oboru gastronomie. Nebo uměleckého kritika se statusem umělce. Pak budete mít nárok na příspěvek z 690 milionů Kč připravovaných M. Baxou.

        4. Proust je neco jako ten novotnej ,akorat malo kricel. Tak za nej krici jiny..
          Aby si jich nekdo aspon povsim v jejich nekonecnych, stouchanych
          jako brambory kvedlackou ,ztracenych ztracenostech.

          1. Kafka si toho povsim , jak ten lezel a lezel porad v posteli lezel a neco
            predstiral ,az napsal tu povidku vo tom chrobakovi..

    2. Požadavky a potřeby má kde kdo, ale nikomu se nechce makat. V politice i v životě je přesila lemplů.

      To by nedopadlo dobře.

    1. Hodnotama vyhrozovali prave z EU , ze zadny neprezijou ,nakymu z gruzie ,
      ale President jednoho z nejlepsich narodu na svete brecel ,kdyz hlasovani zrusilo tu
      srebenici.Na vsecky srby sibenici.

      Nektery ted furt mluvi vo tom jak vod 1970, je Tajwan vsema narodama vodsouhlasena
      a uznana soucast Ciny..Cina neznala tech pravych hodnot ,s tim nic nedela..
      Ovsem nejvic hodnotny je pro celej zapad kdyz, ukrove utocili na casti Ukrajiny,
      ktery chtely autonomii jenom. Kdyz naky osoby se prostrileli a domasakrovali do vedeni vlady statu..
      Nebo kdyz chteli domasakrovat S.Vietnam ,Irak , ale S.Korea
      se vcas vyzbrojila , vic hodnotnejma , antihodnotama..

    1. Tak to by mne moc zzajímalo, jak to vysvětluje. Podle mého v podobném rozhovoru není korektní způsob, jak Roberta Fica zmínit.

      1. re: Tymák…

        Jak to, že ne?
        Řekne – hele vole, Fico byl vyžranéééj, udělali jsme mu vodlehčovací kůru, jak na závodním autě. Čím víc dírek, tím víc Ferrari!!!

      2. “V rozhovore so mnou eurokomisár vymenoval niekoľko opatrení, ktoré by západní politici mohli prijať po prelomení veta zákona o transparentnosti, a pri vymenúvaní týchto opatrení spomenul: “Vidíte, čo sa stalo Ficovi, a mali by ste byť veľmi opatrní,” povedal Kobachidze.

        Je to stejne, jako kdyz EU zatlacila na Madarsko s tim, ze bud bude souhlasit nebo ho hospodarsky znici a ten nas z volycu dopusteni premier zacal kavakat o tom, ze je pozitivni, ze se EU umi dohodnout.

        Na druhou stranu, nemelo by prekvapovat, ze ODSak povazuje raketyring za dohodu.

        1. Mimochodem, Varhelii je zástupce Maďarska v EK, kterého tam vyslal Orbán. To jen tak na okraj jako připomínka těm, kdo Babišovi předhazují Jourovou…

    2. Klasicky prubeh dezinformace. Nejdriv to nezaznelo, pak to bylo mysleno jinak…

      A samo, ze to nebyla hrozba. Byla to nabidka, ktera se neodmita.

  12. K takovým závěrům se dojde ve všech státech v kterých občané zapomněli provést včasnou defenestraci. Rakovinu je nutné podchytit včas!

    1. prek mu ruplo jedno žebro. akorát se divím co je to za vojáka. vezme do ruky pištol a malér, sedna na motorku byť na uzavřeném okruhu a žebro. Jakpak by to asi bylo v provozu…

      1. Zputinovat se laka , takze asi kazdej doufa ,ze se bude projizdet na medvedovi ,potapet hodne hluboko, lezt furt do ledovy vody ,jezdit na motorce s drsnakama a nebo
        aspon hrat koej a prat se karate s Tysonem.

        Zminenej votres mozku uz ma davno asi vod narozeni,za to byl tatinkem povysenej ,
        aby potom moh bejt prevelenej do funce, antikomunisty , kde by votresne votrasal narodem..Metodama komunistu..

  13. Moc pěkné Vidláku, díky. A pravdivé.

    Pár poznámek :
    „rozkopáváním předvolebních stánků“ – rozkopáváním stánků začala i masová vřažda v oděsském Domě odborů.
    Cintula má nového právníka, který se nezakecá. Proto odstoupila jeho původní ex offo obhájkyně.
    Všechno je pravda, ale Vackovi pořád stejně nevěřím.

    Když zmiňujete Vondru, mohl byste napsat, jak se k Vám choval, když jste s ním nedávno mluvil na té konferenci ? Nenutím Vás pouze pokud se Vám chce.

    1. Vondra na mě koukal jako Dežo na internet, blbě se uchichtával a zkoušel dělat haura. Ale v hloubi duše věděl, že mám pravdu.
      Dneska jsem se potkal se Zahradilem a ten mi to pochválil… 🙂

      1. Dělat haura je Vondrovo standardní image, z toho nic nevyvozujte.

        Vondra je v politice 40 let, jen tak něco ho nevyvede z míry.

        1. Lecit se na Vondrovi a povysovat se nad nej a hloubi jeho duse zkoumat..
          Je zrejme nevylecitelny..
          Vubec, taky este chodit nekam, kde se takovy vyskytujou …

          1. Byla to konference, kde se vyskytovala spousta inspirativních lidí, například pánové Drulák a Vávra, paní Švihlíková. Ale odsuzzovat bez znalosti věcí je tak lákavé, že ?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *