Přátelé, o víkendu jsem měl možnost to spočítat. Zkuste si tipnout, kolik stála ta kupka hnoje, kterou zlí zemědělci vysypali před úřad vlády. Co myslíte, kolik dneska stojí odvaha? Kolik stojí, když chcete nahlas na celou republiku říct, že vláda to dělá blbě a likviduje české zemědělství? Kolik peněz stojí, upozornit na neschopného ministra zemědělství a stejně neschopného premiéra? Jak moc je drahé, když vyklopíte fůru hnoje, necháte se ohrožovat chlápkem, co na vás div nevytasí pistoli? Kolik stojí čin, díky kterému mají zemědělci v národě osmdesátiprocentní sympatie?
Pět tisíc? Deset tisíc? Dvacet tisíc? Nebo tři sta tisíc, jak probleskávalo hned po protestu?
Zatím to stálo dvacet milionů!
Nedělám si srandu a hned to vysvětlím.
Každý zemědělec je takřka trvale v režimu nějaké kontroly. To víte, dostáváte dotace, kolem toho se papíruje tak moc, že i malý zemědělec na to spotřebuje jeden plný pracovní úvazek a samotná realita vytváří situace, na které žádný úředník při tvorbě manuálu nepomyslel. Existují dotace na plochu, účelové dotace, investiční dotace, všechno má svoje pravidla použití i vykazování, kontroluje se každá položka a od doby, co se úředníci dívají přes družicové fotky, co pěstujete, je v tom ještě větší hokej.
Mimochodem… loňské zemědělské dotace na plochu ještě stále nebyly kompletně vyplaceny. Takhle si Stanjura zařídil, aby státní rozpočet nevypadal tak blbě.
Úředníci kontrolují a kontrolují a samozřejmě nacházejí pochybení. Drobnosti. V rozpočtu máte položku za pár tisíc, na kterou se dotace nevztahuje. Musíte ji vyřadit a za pochybení se vyměřuje sankce. Jedno až pětadvacet procent z výše dotace. Podobných drobných pochybení jsou stovky, jednoduše proto, že se v těch tisíci stránkách vyhlášek už dávno nevyzná ani prase. To, co je pro jednoho úředníka v pohodě, to je pro jiného zločin. To, co jeden ohodnotí minimální sankcí, to jiný vyhodnotí přesně naopak.
Skupina těch „zlých“ zemědělců, která se kolektivně postavila za svého kolegu, který vysypal hnůj a odmítali odjet, dokud nebude propuštěn, ta už letos na kontrolách dostala flastry za dvacet mega. Za drobná pochybení, za které jejich hodnější kolegové dostali flastr v řádu desetitisíců. Největší jednorázová sankce byla sedm a půl milionu!
A samozřejmě, do toho chodí pokutičky od policie za špatné stání i parkování a řeší se, kolik to jednotlivé traktoristy bude stát bodů… Ale to jsou drobné.
Píšu to, abyste věděli, co doopravdy obnáší výzvy pronášené z gauče, že je třeba zasypat hnojem celou Prahu. Abyste věděli, kolik to stojí, vzepřít se systému a jít za něco bojovat. Abyste věděli, jaký je rozdíl mezi pokojnou demonstrací na Václaváku a protestním činem, který měl celorepublikový přesah.
Na první traktorové demonstraci za mnou přišel jeden velmi rozhorlený občan, že prý jel tři sta kilometrů a těšil se na zablokovanou magistrálu a místo toho viděl traktory stojící v jednom pruhu. Prý přijel naposled a už ho na žádné demonstraci nikdo neuvidí. Prý máme vzít vidle a pochodně, protože to bez násilí nepůjde. Samozřejmě, on sám nic podobného neudělá. Nepůjde v čele, nepotáhne další osobním příkladem. On bude stát vedle a držet palce.
Čin, který vybočil z rámce běžných pokojných protestů, který smířil a sjednotil zemědělce, který byl vidět na celou republiku a vzniklo z něj několik ikonických fotek, stál dvacet milionů korun českých a zřejmě to ještě není konečná částka!
Teď už víte, o čem se bavíme. Teď už víte, proti čemu stojíme. Teď už víte, jakou cenu má odvaha. Teď už víte, jak je to ve skutečnosti těžké. Jeden den se s vámi všichni fotí, vyjadřují vám sympatie, plácají vás po ramenou, ale systém má čas. Za čtrnáct dní pozitivní emoce vyvanou, začíná každodenní realita, přijde úředník ze SZIFu… a to už v tom jste sami. Na policejní pokutu se peníze vybraly a díky za ně, ale na tohle se nikdy nenasbírá.
Je to vlastně stejné, jako když hrdinovi ustřelí ve válce nohy… V nemocnici mu dají protézy, připnou mu medaili, dají slavnostní uniformu, poplácají ho po ramenou, udělají pár hezkých fotek… a za čas žebrá někde v koutě, protože bez nohou se špatně shání práce…
Všechny demonstrace jsou v tomto ohledu stejné. Hledá se někdo, kdo bude mít odvahu na skutečný čin, protože jeden čin je víc než tisíc letáků. Výzvy k činům, těch vám seženu dvanáct do tuctu. Výzvy k tomu, aby někdo jiný něco udělal, těmi bych mohl vydláždit dvůr. Ale ty, kteří doopravdy něco udělají, ty si mohu posadit doma kolem stolu a ještě bude místo. Činy jsou vzácné, velmi drahé a každý si je musí zaplatit sám.
A nyní hádanka na závěr… Co myslíte, budou ti „zlí“ zemědělci ochotni k dalším činům, když teď vědí, co to stojí?
To se brzy dozvíte…
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Historie nás učí, že být profesionální Revolucionář je rizikové živobytí, a není vhodné pro každého. Někteří to dotáhnou až na vůdce Říše, jiní jsou zlikvidováni systémem a ještě jiní jsou požráni jinými profesionálními Revolucionáři. Ale to Vy jistě všichni víte, tak proč tolik divení.
Signalista ryčí blahem!
https://sun9-32.userapi.com/impg/70j1VPcOs2NFd0vQVKiJmkgksRFC8XSv8TvSEg/cAgO1zrpdHM.jpg?size=245×315&quality=96&sign=18dae61263da4d49cc7ce5ac43c59abc&c_uniq_tag=medwu3R5-IJKKQOgHVo7lUMMNhun2ecNahw3eog5y9Y&type=album
Ze to presne takhle dopadne tu psali mnozi, hlavne Targus.
Tak jakapak cena za odvahu, tohle je platba za neco uplne jineho.
Vidlak zacina pripomonat vasnive kazajiciho Jeronyma Prazskeho, i pres varovani odjizdejiciho do Kostnice.
Historicka perlicka je, ze zatimco zahranicnim ucastnikum koncilu stacilo Jeronymovo odvolani a pokani, na jeho upaleni trvala ceska delegace.
Budou-li se dejiny opakovat, Vidlaka potopi sami zemedelci.
Zdá se že demokratické postupy,mezi které demonstrace nepochybně patří,v naší zemi nejsou použitelné.
Dalším krokem nejspíš bude použití nedemokratických postupů.Potichu,bez médií,se někdo rozhodně,že se „obětuje“ a udělá něco fatálního.Naše fašistická stupidní vláda sází na to,že odvahu nikdo nesebere.Ale
už se objevují případy následků „očkování“,které vidí na konec života.Kdo ví,třeba se někdo rozhodne,
že ZLO vezme do hrobu s sebou.
Na ZLO nikdo odsad nedosahne. Maximalne na jeho pohunky. Zamenitelne. Spotrebni material.
… a Vy budete uspokojen. Ale co, třeba máte těžký život.
musíte víc makat Eto, jinak ten kapitalismus s lidskou tváří nevybudujeme
v české kolonii nemají lidi odvahu, nejodvážnější byl ten pán co se sebezastřelil před úřadem vlády
a i kdyby někdo odstranil loutku, tak jen zvýší represe proti občanům/otrokům, figurka se nahradí jinou a jede se dál
praví páníčci jsou v pozadí a v bezpečí – Rockefeleri, Rotschildove………..etc
Vidlák: “mnozí jste silní na hubě, ale občanská neposlušnost v této fázi je tvrdě postihována”
Diskutéři: “jsou opět silní na hubě”
Jinak, co je to s českými premiéry a jejich návštěvami v CIA pokaždé když je nějaký v USA? Jako není jim to ani trochu blbé?
Jako ze by poskokum mel byt blby udel poskoku? Nejsou prave proto poskoky?
Blbý národ blbé velení. Cena za odvahu je příliš vysoká, tak příště zaplatíme ještě víc. Kolik, má už nutela od bideta v mošně.
Vždy, když čtu, či slyším informace hodné Blasku, vím že jde o manipulaci, či lež.
SZIF má dvě sankce. Vrácení dotace, pokutu za neplnění informační povinnosti, či nesprávné informování.
Vidlák píše: „na kontrolách dostala flastry za dvacet mega. Za drobná pochybení, za které jejich hodnější kolegové dostali flastr v řádu desetitisíců.“
Za jaká drobná pochybení dostali onen flastr.
Chtěli víc dotací než jim přísluší ze zákona, tudíž chtěli okrást nás, zbytek občanů?
Neplnili informační povinnost? To jsou takoví lemplové, že nedovedou spočítat třeba kravky v kravíně a dát o tom vědět tomu, jenž mu k tomu poskytuje dotaci? Nebo těch kravek naúčtoval státu víc než jich bylo ve skutečnosti a tím chtěli okrást nás, jenž jim ty dotace poskytujeme?
Vidlák zde popsal podstatu marastu ve státě a společnosti. Jeden vychcánek vedle druhého a sem tam občas jeden lempl.
Jako bonus, Vidlák se z toho všeho již evidentně zbláznil.
Ale tfuj… takhle osklive psat o zesnulem byvalem ministru, kteremu musel dotaci resit jeho spolustranik ministr financi… samozrejme uspesne.
Jakyze je to ucel vesaku? Stat v koute a mit vse na haku? Tak padej…
Proč by to mělo mít nějaký účel? Je to diskuze.
Je sice fakt, že naše společnost pod vedením loutek, jde čím dál horším směrem, ale aby tu byl každý druhý angažovaný Revolucionář a určoval ostatním svůj způsob společnosti, to vážně nechcete.
Re: věšák
Soudruhu věšáku, meleš zde hovna vykaděná ministerskou, chceš-li erární stranou.
A jistě dobře víš, že minimálně 50 % těchto „pokut“ je pouhým zakleknutím na české kozodoje, kterýmžto se snaží zmrd… – pardon – soudruh ministr otupit ostří jejich protestů.
Tak se to dělalo vždy a všude. I za komančů, i za soudruha Báby, který na své potenciální konkurenty posílal soudruhy finančáky, kteří jim nevypláceli vratky DPH a dávali tučné pokuty, eventuálně na ně posílali kriminálku.
Soudruzi DOBŘE vědí že výše mnou zmíněné procento BUDOU MUSET vyplatit, jde jim jen o hraní na nervy a sbírání času, o nic jiného nejde.
Chceš protestovat? Tak dotace jedině soudně. To je odpověď na protesty. Ostatně kdybys pozorněji četl Nutelínovy kecy o tom, jak kozodojům sebere i to, co jim ještě vůbec nedal, bylo by ti VŠE jasné.
Targusi, krásně píšete, ale ne k věci. Napište v čem je můj text nesprávný , chybný a můžeme o tom diskutovat, na emoce sere pes i ten Tesák.
Ale i tak jsem vás chtěl za váš článek chválit. Za téma i zpracování. Ale když jste na mne tak zlej, tak to neudělám.
Re: věšák
Stručně, jasně, výstižně:
Jedním z bodů protestu kozodojů bylo i poukazování na systém, který generuje chyby v hlášeních nutných pro dotační inkaso . Je tedy zřejmě složitý, nejasný, zpracovatelsky nepřívětivý, blablabla.
Dále neexistuje, aby ouřada rozhodoval o výši sankcí. Ta má být vyprecizována tak, aby si ji mohl každý postižený spočítat předem.
Dost hoven, jdu dělat něco smysluplnějšího.
Vyprecizována? Jednoznačně?
Desatero není moc složité, prostě deset přikázání. A výkladů je již tolik, že je nespočítáte. Problémem každé dotace, zákona, přikázání, vyhlášky, … je že jsou nedokonalé, neb neuvažují obrovské množství alternativních možností.
Teď zrovna vymýšlejí komu dát a komu ne (soc. dávky), tedy kdo je ještě chudý a kdo je již bohatý (majetkový test) a jsou tam takové perly, jako že
– kdo vlastní jednu nemovitost je chudák a kdo dvě je boháč (Bakala, byty napsané na firmu a chudák nevlastní žádný byt, jen pár firmiček)
– jen blb by měl na účtu 300 tisíc a šel žádat. Prachy se dají vybrat. A ten, kdo má deset bitcoinů je chudák nebo boháč?
256/2000 Sb.
§ 12d
(2) Za přestupek podle odstavce 1 lze uložit pokutu do
a) 250000 Kč, jde-li o přestupek podle písmene a),
b) 1000000 Kč, jde-li o přestupek podle písmene b) nebo c).
Patrně i za přestupky za porušení pravidel silničního provozu chcete do zákona dát natvrdo: pásy -1000,-Kč, nebo hned dát do zákona 2000.- Kč, nebo natvrdo hned 3000,- Kč.
Rozpětí sankce není na libovůli kontrolora. Výši sankce musí uvážit k míře provinění a okolnostem provinilce. Výše není dle pohledu z okna, ale přezkoumatelná a musí být zřejmé, jak k ní kontrolor došel.
Targusi jste nefalšovaný pomatenec. Stranil jsem se vás dlouho v naději, že přece jen zmoudříte, ale vidím, že to máte v sobě zažráno a to tak, že fest.
Re: věšák
Jste mamlas, ale nic si z toho nedělejte. Takových jsou dnes v ČR miliony.
Jmenuje se to čtení textu s porozuměním.
Psal jsem o sankcích, resp. krácených dotacích, „udělených“ zřejmě soudruhy z MZ. Nikoli o dopravních přestupcích.
Spěte dál…
Ještě pro naprosté pitomce – krácená dotace není sankce, ale bolí úplně stejně, že…
Ještě jsem opomenul jednu drobnost. Vidlák fabuluje o výši „flastrů“, nikoli o účelu demonstrace, či podmínkách „papírování“ zemědělců.
Jsem zhnusen úrovní myšlení.
Je daleko lepsi bejt blbej ,ale myslet. Nez nemyslet a bejt IQ z poucek.
Mám pocit, že Vidlák píše o přímé platbě na plochu (SAPS), která se dá snižovat pouze, když se změní její parametry (sníží se výměry půdních bloků, nebo se změní jiné předepsané podmínky). Jinak s ní SZIF svévolně hejbat nemůže.
Ve většině případů, kdy SZIF udělí pokutu/sankci, nejde o neplnění informačních povinností, jak se mylně domnívá věšák, ale o nedostatky zjištěné následnou KNM – kontrola na místě. Ta se nedá provádět u všech 100% zemědělců, lze ji “výběrově” na hříšníky poslat z nějakého konkrétního důvodu. Za dost velký zjištěný prohřešek při KNM se považuje např., když má kráva na uchu nečitelné, rozmazané číslo, a když ho dokonce nemá, je vyřazena z mléčné kvóty, což už je dost velký průšvih, jinými slovy – vždy se dá něco najít, když se chce, že?
Přesto moc nevěřím, že by SZIF tento sankční aparát takto účelově, nebo dokonce systematicky využíval k umravňování zemědělců.
To, že Stanjura vyplácí loňskou přímou platbu až teď, tak to už je celkem jiný příběh.
„Přesto moc nevěřím, že by SZIF tento sankční aparát takto účelově, nebo dokonce systematicky využíval k umravňování zemědělců.“ – a že dostanou pokyn shora ?
Dezolátka Šichtářová dává další dílek do mozaiky našeho státu:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Hrozne-nebezpecna-zprava-Stat-posiluje-proti-lidem-Sichtarova-o-vladni-novince-753769
tedy „našeho státu“ – malé lokality v Evropě, kde zcela okatě působí mezinárodní kapitál více než kdekoliv jinde, více než nějaké demokratické síly, kde si tento kapitál píše své zákony, schvaluje je svými lidmi – pro svoje zájmy, nikoliv pro obyvatele této lokality a samozřejmě svému prospěchu vykořisťuje i státní rozpočet.
Oni furt melou to samé, jeden jako druhá. Velký stát, obrovská hromada daní, dluhy ….
Ale nemají žádnou odpověď.
Přitom je to tak jednoduché, stačí si podržet dvě základní paradigmata ekonomie. Ovšem aplikovat je tak, jak nepopisuje skoro nikdo – z takzvaných “ ekonomů“. To znamená brát za náklady obětované příležitosti i to, že není podporováno zavedení lokálních, sektorových či mezigeneračních nebo sociálních měn (peněz), to za prvé. Za druhé substituční teorie, tedy v tomto případě opět ona lokální, sektorová atd atd . měna.
Měna neúročená , naopak – předvidatelným způsobem se „kazí“ (v případě sociálních měn by se ale mohla úročit, tesaurovat).
Silvio Gesell ale tvrdí, že předpokladem fungování je státní vlastnictví půdy (a její dlouhodobý pronájem, za nízkou cenu). Také dodává, že tímto aktem by bylo posíleno vlastenectví (proč by měl někdo nasazovat život v boji kvůli tomu, aby chránil cizí majetky ?).
V Křižánkách místní měnu mají, ale jde víceméně o folkrol. Ověřeno přímo na místě.
Mají ji prý i v Kyjově, zatím jsem to nesondoval, jak to funguje tam.
klasicky bolsevicky metody ekonomicky likvidace ma tahle demokraticka vlada v malicku.
Oni jsou to taky (staro)noví bolševici. Nic nového se nenaučili, nic starého nezapomněli.
ale naučili, umí efektivně zblbnout i děti. Mu ještě věděli jak se rozlišit na chlapečky a holčičky…
Text Vidlákova článku na mne působí jako jistý druh výčitky vůči ostatní společnosti resp. čtenářům jeho textů, kteří před demonstrací i po ní vyjadřovali svoje názory na tuto formu protestu a požadavků sedláků ohledně jejich benefitů ze strany státu a ohledně podmínek pro jejich práci. Je jistě pravda, že těch, co vždycky „vědí“ jak a co, aby „to“…, je předtím vždy dost stejně, jako těch, kteří pak, když to nedopadlo, vědí „proč“.
Ale na druhé straně, sedláci se zařídili podle svého, nikoliv podle těch „rad“ /a to se ještě předtím dokázali rozštěpit na dvě skupiny táhnoucí, když ne proti sobě, tak mimo sebe/. A sedláci také „bojovali“ za své parciální zájmy, nikoliv za obecné zájmy ostatní společnosti /byť odvozeně tam mohly nějaké náznaky být/.
Sedláci ukázali svou „sílu“ a dostalo se jim toho, co ze strany mocných ta jejich slabost obnášela. Z toho nelze vinit „kibice“. Odpovědnost je jen na nich samotných a na těch „nemocných mocí“.
Proč?
Pro podesáté opakované „podstata a jev“, „příčina a následek“. Protože příčinou toho „následku“, té jejich mizérie nejsou nedostatečné dotace etc. etc., ale systém sám reprezentovaný současnou politickou a vládní mocí. Protože podstatou je vláda oligarchie a ten dopad jejich vládnutí na sedláky i na celou společnost je jen tím jevem
Je vyloučeno, aby došlo k podstatné změně „jevu“, nedojde-li k významné změně podstaty.
„Luddismus“ – říká vám něco tenhle pojem?
L.
Já jsem tím chtěl říct, že odvaha je vzácné zboží a má to své důvody. Že to prostě není jen o tom, nastartovat traktor a vyrazit. Ještě nejsme v situaci, kdy by národ mohl ztratit jin své okovy. Ale až v této situaci budeme, tak už nejspíš zemědělci nebudou mít traktory…
Můj apel byl jen na to, že od gauče se dobře kritizuje, co který rebel neudělal, ale měl udělat. Zní to jednoduše, ale v praxi není jednoduché vystoupit z davu a udělat skutečný protestní čin. Je velké nebezpečí, že zůstane osamělý a bude po zásluze potrestán.
Tím víc si vážím těch, kteří do takového rizika jdou.
Re: Vidlák
Souhlasím.
Máš nějakou představu, jak rozmělnit a otupit protiúder ze strany eráru?
Já bych asi po pročtení zamítnutí dotací uvažoval o podání pořádně velké hromady TRESTNÍCH oznámení. Poliši to musejí převzít, musejí to zpracovat, musejí provést výslechy (to je to nejdůležitější!), musejí odpovědět.
Taky by se měly dát podat stížnosti na postup úřednictva. V tomto punktu ovšem vím o problematice naprosté hovno.
Zkráceně, když nedáte prachy, zasypem vás „úředničinou“ tak, že nebudete stíhat plnit termíny. A pokud nebudete stíhat termíny, tvrdě začít vymáhat ÚROKY Z PRODLENÍ.
Ano, i stát musí dodržovat termíny. Že na to lidi serou a nesoudí se, to je jejich boj.
Velké hromady papírů je utlučou stejně, jako mávátka na náměstí.
Re: JŠ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TRVAT NA SANKCÍCH ZA NEDODRŽOVÁNÍ TERMÍNŮ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Babiš už léta trvá na své nevině a je mu to hovno platný. I Ježíš byl nevinný a jak dopad. Slovíčko „TRVAT“ vnímám, jako usilovněji mávat mávátkem.
Re: JŠ
TVL, dneska tady OPRAVDU nikdo nemá svůj den.
Určitě byste to nečekal, ale sankce za nedodržování termínů NEJSOU ekvivalentem trvání na své nevině.
To jistě ne, ale budou se vyřizovat podobně, možná i stejně.
I kdyby se Vám to zázračně povedlo a úřednictvo by bylo zahlceno, tak co? Naberou se další nebo se vše zasekne a zpozdí. Komu to bude vadit? Prostě se nějakou vyhláškou prodlouží termíny, či se vše pořádně zpoplatní.
Nemusí odpovědět, odpovídají jen když o to výslovně požádám.
Boží prostoto, kam jsi všude dal rozum.
Nejaky shanite?
Re: jozka
Chtělo by to aspoň půl kila, že jo…
Zjevně zcela marně.
Docela přesné zhodnocení návštěvy v Bílém domě:
https://pbs.twimg.com/media/GLNfDiWXUAEb7BU?format=jpg&name=large
…samozřejmě jiným způsobem, protože akce Moniky Lewinské vyžadovala prezidentův ztopořený úd /pohlavní/.
L.
Ale ne. Clinron tenkrát byl ještě chlap. Biden už nemůže ani prstíčkem ….
Clinton
Ovšem co se týče ochoty k čemukoliv, tak Moniku určitě trumfne ….
Potom nepřekvapí:
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-brusel-slovensku-pohrozil-ze-nedostane-miliardy-eur-z-planu-obnovy-40468000#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.web.nexttoart
Vidlák:
To rozhodnutí o neudělení dotace/udělení pokuty musí být někým vydané a podepsané.
Šlo by to tu zveřejnit ?
Třeba by se ten podepsaný úředníček rád rozpovídal, kdo mu co nařídil…
Re: JzP
Ono by postačilo zveřejnit alespoň část komunikace mezi úřednictvem a postiženými. Jak správně píšete, každý výtrus z ministerstva a jemu podřízených složek musí být podepsán. Není nic jednoduššího, než sem naházet jména…
Na takové tučné sousto by se správně měla vrhnout opozice a novináři (aha).
Ale jestli si myslíme, že tyhle šmejdy porazíme tím že budeme „zase lepší“ tak fakt ne, hezky po cemperovsku zveřejnit jméno, adresu, profil na sociálních sítích a klidně i kam chodí děti do školy.
Je to ošklivé, ale jinak to nejde.
Ono takový úředníček není žádný hrdina, jen sází na bezpečnost své vysoké židle – i po mírné konfrontaci s realitou (ztrátou anonymity) nejspíš rád vyklopí, kdo mu zadal koho má „vykoupat“.
Re: JzP
Souhlas.
Vopava Vítězslav Ing.
Tak tady o Slávkovi můžu napsat jen to, co mi sdělila osoba blízká, která se pohybuje též v oboru státní správy na celkem vysokých pozicích: Slávkova asistentka má kancelář větší než můj byt a když jsem tam šel na záchod, odhadl bych to tak na čtvrt mega, ten záchod. Ve Smečkách 33
Tak co, přihodí někdo něco? Předseda okrašlovací komise Hlásné Třebaně. Pamatuji si, že někde u Berounky by měl bydlet, tak to by sedělo….co dál?
tak googlit umíme a tedy Slávek je ředitel SZIF.
https://www.szif.cz/cs/centralni-pracoviste?id_oddeleni=S12000
jejda, má tam i telefon a majl 🙂
Nakonec, proč ne, každý ředitel (státní instituce) je dneska jednou nohou v kriminále minimálně pro možný střet zájmů a hafo jiných paragrafů, a v malé Hlásné Třebáni se nikdo neschová, tamní zastupitelstvo jedná jistě i veřejně…
Minimálně by byl jistě poctěn nějakým redaktorem z nějaké skutečně investigativní kanceláře a nebo právníkem zastupujícím postižené zemědělce..
Ano, asi by neškodilo trochu roztáhnout závěsy luxusně vybavených kanceláří pražských paláců a nechat tam zasvítit sluníčko. Tak třeba si zemědělci na Berounsku někdy udělají čas a půjdou se osobně seznámit se Slávkem a poptat se, jak se věci mají.
Je to velice jednoduché. Nejde o něco jako, že by přišlo mejlem a byly o tom pochybnosti. SZIF postupuje dle zákona o finanční kontrole a správu vykonává Finanční úřady.
Každá sankce má tedy buď nějakou formu rozhodnutí, či platebního výměru. Stáčí zde shromáždit ony nezpochybnitelné dokumenty a kupeckými počty sečíst konečnou částku. Nestane se tak, neb by Vidláku ukázal svoji lež
Jandejsek teď dával několik žalob. Ostatní se k tomu asi připojí. Ale v praxi se výsledku dočkáme za tři roky, kdy už bude úplně jiná situace.
To je stejné jako s Čapákem. Babiš se osvobození dočkal za deset let… poté, co to ovlivnilo asi patery volby.
Nedočkal.
Ještě to bude ovlivňovat nejméně jedny další volby https://www.novinky.cz/clanek/domaci-zalobce-podal-odvolani-v-kauze-capi-hnizdo-40467669
L:
Splývání moci exekutivní s mocí zastupitelskou už je dokonce uzákoněno (poslanec může být současně ministrem).
Splývání s mocí soudní je zatím “ jen“ de facto.
Moc masmediální raději ani nezmiňuji, tam je takový antidemokratický svinčík, že se možná zadělává na nějakou revoluci.
Já fakt nevidím jiné nerevoluční (ve smyslu násilného převzetí moci) východisko než ty paralelní, alternativní, doplňkové měny. Připadá mi to logické – je nutné zasáhnout tam, kde se předurčuje takřka vše, co se ve společnosti, ve státech děje. Amalgamovat finanční systém, nerevolučně – avšak inovativně, na inovacích byla a je založena tato civilizace, takže nic nového. V podstatě nuda. Ovšem síla zvyku je tak mocná, že brání rozumu, aby to vůbec dokázal vstřebat.
Příklady táhnou (ovšem centr.“ banka“ má v ruce nejen otěže, ale i nagajku, pozor na to !).
Re: Vidlák
Zahlcené soudy a vyšetřující orgány NEBUDOU mít možnost škodit v jiných kauzách, kterých bude podle mne přibývat.
A zvažte žaloby za pozdní výplaty dotací, resp. vymáhání úroků a penále, jestli by byla taková možnost…
Je to smutné, ale V.Č. měl pravdu. Neumím to najít, ale právě tady -na Vidlákovišti- jsem předpověděl, jak to dopadne. Ó jistě, svoboda projevu, ó jistě, svoboda shromažďovací, ó jistě… ale mco parkování? Co porušení zákazu toho, toho a tohoto…Znečištění… obecné ohrožení šířením nakažlivé choroby z toho hnoje ve fázi pokusu…nebo nějaká jiná ptákovina.
Kdybych to neříkal a na Vidlákoviště nepsal…
Nu což. Mládeži, je to vaše. Neumím poradit jak na to, fakt neumím, nevím. Můžu vám mladým jenom fandit a doufat, že to zvládnete… třeba příště.
Re: VČ
Zveřejnit jména a adresy úřednických lopat podepsaných pod rozhodnutím zaškrtit penězotoky.
To není cena za odvahu těch několika.
To je cena za to, že to děláte blbě.
Občas vám tu někdo řekne, že si to představujete jak Hurvínek válku. Víc říkat nemůže, štěknou po něm vaši věrní a hned se každej vykašle na riziko, vám něco vysvětlovat. Navíc na webu, kde to zůstane viset navždy.
Zasvěcený informace jsou pro ty, kteří je chtějí slyšet a reagují na náznak.
Nikdo si nebude pálit prsty pro někoho, kdo si myslí,že všechno ví, a víc vědět nechce.
Nikdo se nechce přidávat k sebejistejm sedlákům, táhnoucím ke Chlumci.
Anonyme – a přesně o tom Vidlák píše.
Každý ví, že to dělají blbě, mnozí poradí (ale nepomohou) a taky blbě, protože ty vidle viděli možná na obrázku, nebo i v reále, ale v ruce je nikdy neměli a VY jste nedal ani tu blbou radu.
Jen upozornění – děláte to blbě.
Na světě nejsou jenom vidle Albi. Bohužel. Proto je to všechno komplikovanější.
Když někdo s kontaktama na stát aspoň naznačí a je to hned utnutý, protože vidle přeci s ničím dalším nesouvisí a já mám pravdu, protože mi na mým webu přitakává spousta lidí, tak jo, vyhráli jste a hrajte si to dál po svým.
To si každej musí sám vybrat, jestli chce vyhrát nad pětikolkou nebo bejt radši králem svýho webu.
Já jsem radu vlastně dal. Jen jste ji nevzal a mě nezajímá vám to vnucovat.
Proto také nic nebudete mít… přijdete o všechno. Oni se tím netají a připravují to. Přijdete o automobiitu, přijdete o možnost topit, přijdete o barák, protože si nebudete moci dovolit platit rostoucí daň z nemovitosti…
Ale budiž vám útěchou, že je to proto, že ti, kteří se chtěli bránit, to dělali blbě. A samozřejmě se nenašel nikdo, kdo by to blbě nedělal.
Vidláku,
neztrácejte „glanc“.
Nespojujte boj sedláků za své individuální a skupinové zájmy s globálním následkem, který popisujete tu.
Nepotvrzujete tím totiž nic jiného, než co jsem napsal výše, že váš /sedláků/ „boj“ je /byl/ jen bojem proti jevu, proti následku, nikoliv proti podstatě, proti příčině, jen „bojem proti větrným mlýnům“, chcete-li alegorii podle klasika.
Ano, to co tu teď uvádíte, je konečný důsledek té podstaty, toho oligarchického globálního kapitalismu.
A to nejde léčit příštipkařením.
L.
Kapitalismus nezmizí lokálně. Zmizí celoplanetárně, možná i s planetou.
No, Ládíku, KoZa není celá planeta, jakkoliv je s to se postarat o ten následek v podobě jejího zmizení. Podobně jako Ruská federace se prostřednictvím své válečné doktríny netají tímtéž výsledkem v případě napadení /byť i konvenčními zbraněmi, protože proti takovému napadení se, jsa obklopena nějakým šesti sty US vojenskými základnami, není schopna ubránit, s argumentací „K čemu je nám Země, když na ní nebude Rusko?“/ – jen rozdíl mezi nimi je v tom, že ona RF tak učiní ve své obraně, kdežto KoZa tak míní učinit v zájmu zachování hegemonie US, v zájmu své rozpínavosti a kořistění cizích zdrojů.
A pak tu máme řadu tisíciletí potvrzený fakt, že nic netrvá věčně, všechno podléhá vývoji, evolučnímu i revolučnímu, fakt, který Voskovec, Werich a Ježek shrnuli slovy „Nikdy nic nikdo nemá míti za definitívní“ https://www.youtube.com/watch?v=axoX9GKhKRs
Jo, jo, kde ty doby národního kapitalismu, který šlo formovat uvnitř vlastní země, jsou?!!
Všechno je to dneska horší.
Snad ten BRICS.
L.
A proč by měla likvidace celé planety záviset na tom, jestli KoZa pokryvá celou planetu nebo jen část?
jinak naprostý souhlas.
Jak patrno, písmem vládnete.
Teď by to chtělo nejen umět i číst, ale i porozumět psanému textu.
Teprve pak se vyjadřovat.
L.
Prožidovský a proruský nacista má připomínku :
KoZa je posedlý prachama a mocí, jakýmsi „pořádkem“ podle nich. Produktivitou a výkonem, konzumem, zábavou a individualismem.
Občané KoZa jsou víceméně kompletně posedlí tím, jak si individuálně, z toho všeho, pro sebe urvat co největší kus, naprosto bez ohledu na jiné lidi.
Kapitalistický Západ jsou převážně lidi, které nezajímají jiní lidi, ale maximalizace zisku.
Jiní lidi, to je jenom nákladová položka.
Stejně jako zdroje – v zájmu maximalizace zisku klidně dokurvíme řeku tak, že v ní všechno vychcípá – no a co? Najdeme si jinou a přestěhujeme se tam.
Nacista se domnívá, že všechen tenhle hnus nepůjde jen tak „zaorat“ a zapomenout na něj.
Připomíná bolševický převrat v Rusku 1917 a to, jaké potoky krve při něm protekly.
Starý nacista nikdy v minulosti neviděl tak děsivou míru sobectví a bezohlednosti, jaká se dneska bere za normál.
To nemůže dobře skončit, protože už příliš mnoho lidí podlehlo jakémusi „standardu“ a pohodlnosti – ale přes mrtvoly a chudobu jiných.
Jestli snad někoho napadne, že starý nacista vede „komunistický kecy“ – tak to asi bude nácek holt komunista, no.
Vladislav Vančura napsal:
Nejlépe je míti své majoráty na nebesích. Kdo je toho pamětliv, zřídka plakává.
Já vím, co připravují.
Když do sraček vede lehká i těžká cesta, tak je lepší tam jít tou lehkou.
Chtění nestačí. Jsou třeba kompetence.
Lidi, co jsou ochotni bojovat pod Bonapartem nemusí být ochotní bojovat pod Nývltem.
Bonaparte viděl do spousty věcí, spoustu věcí sám vymyslel, ale přeci jen si nechal poradit o lékařství lékaři nebo o politice Talleyrandem. Občas se hodí poslouchat lidi, co o něčem hloubají celý život.
Nedal si poradit od svého vyslance, který ho varoval před ruskou zimou a jak se to nevyplatilo.
Nývlt neměl žádného Žižku, který by se přidal k povstání i s vojenskejma znalostma. Neměl žádného Voltaira. Neměl žádného bankéře.
Takže, předpokládám, že zřídí účet, na který bude možno přispět, ale zároveň se proti pokutám odvolat. A hlavně, jak to mají v Polsku, Německu, Belgii, Francii…všude tam se hnojovalo, kejdovalo…??!! U nás se jich asi ještě nebojí. Nejednota a nevýdrž, to je problém. my jsme prostě stádo ovcí, které pořád dodržuje společenskou smlouvu, ač politická pakáž na ni kašle! A to je taky špatně.
Re: Baza…
Souhlas, na flastry za kejdu vybrat prachy mezi příznivci. Udělat veřejně přístupné účty, zveřejnit dopisy, kterými soudruzi dotace seškrtili a seškrtali.
„Kolik peněz stojí, upozornit na neschopného ministra zemědělství a stejně neschopného premiéra?“
Vycházet ze zcela mylného předpokladu je na dvě věci … A jen nějakou NÁHODOU může vést k výraznému zlepšení. Spíše však k zakonzervování neblahého současného stavu, případně k jeho gradaci.
Trvá to už dlouho. Proč jen se to děje? Opravdu je to jen pouhou absencí sebereflexe lidí politicky činných?
P.S.: Nebo se jedná o zlovolně mylný předpoklad ?
Bhjh, oni přece nejsou neschopní !!!
Proč vymýšlet kolo, když se můžeme inspirovat u sousedů
Podpořme GŘ ČT v reorganizaci ČT.
Konec BBC, jak jsme jej znali? A bude následovat ČT a Čro?
Janina z Londyna
Konec BBC, jak jsme jej znali?
A bude následovat ČT a Čro? Co s přežitým, zastaralými modely ´veřejnoprávních médií´, které už ani neplní veřejný zájem, ale vysávají své nevolníky-poplatníky? BBC končí současná licence v roce 2027, nyní dochází k hodnocení, zda-li BBC plní plán licence, který je vždy obnovován /nebo může být neobnoven…/ na 10 let. Předevčírem vyhlásil Tim Davie, generální ředitel BBC, zásadní změny – a to ve financování, tak i v razantních škrtech programů i vysílacích stanic BBC a propouštění zaměstnanců. …..
…..Co se týče budoucnosti financování, musí Tim Davie předložit návrhy, což nyní učinil. Budou se zvažovat tyto: 1. Financování ze státního rozpočtu, 2. začít přidávat do pořadů placenou reklamu, 3. uvalit poplatek na každého uživatele wifi /pouze pevného připojení, ne mobilního/, 4. Paywall – subscription – tedy umístit veškerý obsah BBC za placenou bránu s přístupovým kodem pro každého poplatníka. Tedy kdo chce, zaplatí a vidí, ostatní ne. Této verze se samo BBC bojí nejvíce… Je asi jasné proč…
Je zajímavé vidět, že BBC čelí podobným problémům jako ČT a to BBC narozdíl od ČT ´vyváží´ úspěšně pořady do celého světa a je respektovanou stanicí. Pokud tedy BBC je sotva už schopna fungovat a je jí jasné, že už bude ´končit´ v současné podobně, je nasnadě, že ČT nečeká nic jiného.
Otázkou je, proč ČT a Čro zbytečně živit, když žádný přínos již nemají a jen zatěžují veřejnost dalším zbytečným poplatkem v těžkých časech.
Jaký názor máte Vy? Co byste doporučovali dělat s ČT a Čro – jak je zreformovat? Stačilo by sloužit obě mamutí organizace do jedné a nechat tam maximálně 1000 zaměstnanců, včetně krajánků? Zdá se mi i toto číslo zbytečně vysoké, ne?
YOUTUBE.COM
https://www.facebook.com/zLondyna/
Josef původní napsal:16 dubna, 2024 (2:56)
Silný příběh Danuše Nerudové
….Je naprosto k ničemu rozčileně bušit do klábosnic nebo někde s Rajchlem demonstrovat po náměstích. Naopak životně nutné, ba otázkou přežití je změnit mocenské poměry v Evropském parlamentu. Tak, aby šílené fanatiky nahradili lidé s fungujícím rozumem. Dříve než bude pozdě! České volby do krajů a senátu proti tomu jsou zcela nedůležitá hra pro malé děti. V červnu si rozhodneme u volebních uren o naší budoucnosti, budoucnosti našich dětí a vnuků!!! Už teď a od teď vás vyzývám a budu vyzývat -pojďte určitě volit do Evropského parlamentu!
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/04/16/silny-pribeh-danuse-nerudove/
Najděme i jiné silné příběhy.
Josef původní napsal:16 dubna, 2024 (2:58)
Odbory plánují protestovat kvůli zákoníku práce. Zaměří se na poslance
…„Rozdiskutovali jsme celou škálu protestních akcí a shodli jsme se, že první část rozhodně bude směřovat vůči Poslanecké sněmovně, to znamená vůči poslancům a poslankyním. V prvé fázi v souvislosti s přijímáním zákoníku práce, kde jsou věci, které se nám nelíbí,“….
…. Podle něj doba konání akcí bude záležet na době, kdy a v jakých výborech se bude novela pracovního kodexu projednávat. Záviset bude na programu Sněmovny. Jak by měly protesty vypadat, předseda centrály nepřiblížil…..
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-odbory-planuji-protestovat-kvuli-zakoniku-prace-zameri-se-na-poslance-249924
PS Čistě náhodou bude Jindřich Rajchl ve Zlíně v době, kdy tam bude PePa.
Josef původní napsal:16 dubna, 2024 (3:01)
Prezident Petr Pavel s manželkou míří do kraje. Která místa navštíví na Zlínsku?
V úterý 16. a ve středu 17. dubna navštíví prezident Petr Pavel a jeho žena Eva Pavlová Zlínský kraj.
První den zavítají na krajský úřad, do obuvnické firmy Vasky ve Lhotě nebo a budou také debatovat s nejmenšími žáky na Základní a mateřské škole v Mysločovicích. Vrcholem návštěvy bude ve středu debata s občany ve Slováckém divadle v Uherském Hradišti.
https://zlinsky.denik.cz/zpravy_region/zlinsky-kraj-prezident-petr-pavel-navsteva-zlinsko-valassko-slovacko-kromerizsko.html
A kdo se bude starat o prezidentskou kočku? Nebo už je v rekonvalescenci?
https://www.msn.com/cs-cz/zpravy/other/eva-pavlov%C3%A1-zni%C4%8Dehonic-zmizela-z-o%C4%8D%C3%AD-ve%C5%99ejnosti-prvn%C3%AD-d%C3%A1ma-vysv%C4%9Btlila-pro%C4%8D-se-st%C3%A1hla/ar-BB1lFcdB?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=a2c9c130f22940b5a3963eefaf66ed6f&ei=12
Eva Pavlová zničehonic zmizela z očí veřejnosti: První dáma vysvětlila, proč se stáhla (msn.com)
Eva Pavlová prožívá obrovský smutek: První kočka Micka zemřela.
A pan prezident shání munici na lidi. Ti zabití už nebudou obrovsky smutnit. A co ti, co po nich zůstali?
Divnej svět. Jednoho by to zvedlo ze židle ( ohýbané PePou v Bystřici p. Hostýnem.)
Nejen clovek se pohrbiva do urny , taky demokraticky volby obcas nekoncivaji jinak..
Nejdriv hlasy volicu do urny , potom za nima volici do urny..
Český POKUTISTÁN, doplněný soudně-exekutorskou mafií („poděkovat“ za to lze Miloši Zemanovi), je teroristická organizace. Funguje nejen na protestující zemědělce či běžné občany, ale byl zřízen i na politické strany. Tedy ty neparlamentní, malé, opoziční. Ano, jsou to ta sdružení občanů, která fungují na principu členského samofinancování z příspěvků a výjimečně i z menších sponzorských darů. Jinak, od tohoto teroristického státu malé neparlamentní strany neviděly nikdy ani jednu korunu.
To však eráru nezabraňuje vydírat tyto subjekty skrze uměle vytvořený „Úřad pro dohled nad hospodařením politických stran“ (v Brně), a šikanozními sankcemi je likvidovat. Za marginální opomenutí či pochybení v účetnictví (které by šlo pořešit jedním telefonátem či mailem) sázet přemrštěné pokuty. Leckdy opakovaně. Pak už je jenom otázkou času, kdo tuhle hru na (pseudo)demokracii jak rychle vzdá.
Velkým parlamentním stranám, jež žijí z peněz daňových nevolníků a mohou si tak dovolit profesionální služby účetních a auditorů, tato situace plně vyhovuje – zbavují se tím potenciální konkurence.
A tomuhle tomu svinstvu se říká demokracie po česku, založená na politických stranách.
Ono to ale bývalo už za minulého bolševika.
Jednou nám ekonomický náměstek na konferenci ROH vysvětloval, kolik si musí ročně dávat stranou na pokuty za nedostatky objevené kontrolami. A obhajoval to tím, že kdyby si měl platit lidi, kteří by hlídali, aby bylo vše podle předpisů, stálo by ho to 3x víc než zaplatí za ty pokuty. A stejně by to všechno nehlídali, protože každý ten kontrolor má dokonale seštudovaných svých pár předpisů a kontroluje stále dokola jen to svoje, takže už ví, kde nejspíš najde chyby.
Je to víceméně totéž, jako ty obecní radary a úsekové měření rychlosti, kde pokutují za rychlost 50.1 km/h …
Re: toníček
Jen poznámka k těm radarům. Radarů po městech a vesnicích nyní všeobecně ubývá. Důvod je samozřejmě ekonomický. Obce nestíhají platit „ekonomické pronájmy“, které jim účtují firmy, coby majitelky těchto zařízení.
Bývalo, samozřejmě. Ovšem v co se to zvrhlo dnes, to překonává veškeré meze. Díky vládní legislativní „smršti“, zákonodárné „kreativitě“ posranců, a rakovinově přebujelému úřednictvu ve státním aparátu.
Až do roku cca 2015 byla u politických stran povinnost 1x do roka odevzdat účetnictví ke kontrole příslušnému odboru poslanecké sněmovny. Jinak byl klid a nikdo se do vás nes*al. Pak si líní škůdci národa (posranci) zřídili zákonem ten úřad v Brně. Aby se tou kontrolou nemuseli zatěžovat. A ten, aby dokázal svou „užitečnost“, vrhnul se na neparlamentní strany. Průběžně, během celého roku.
PS: Ty automatické radarové pasti s výběrem výpalného jsou dalším výkvětem dnešní zhovadilosti. Jestliže vozidlo nemá vlastní technické zařízení pro udržování maximální rychlosti (např. tzv tempomat), nelze řidiče pokutovat jiným tech. zařízením za marginální překročení předepsané rychlosti. To už by také mohli být pokutováni ti opatrnější řidiči za „bezdůvodnou pomalou jízdu“ a tvoření překážky v silničním provozu. Prase-starosta, který nechal nastavit obecní radar na 50.1 km/h, by ty pokuty měl automaticky házet do koše, anebo platit ze svého. Technicky i zákonně uznávaná tolerance radaru i tachometru je totiž 5km/h.
Za 50.1 vas nikdo nesejme. Za 53 uz ano. Ne, ze by to byla mensi prasarna.
Re: Charon, jozka
Tolerance na JEDNOM měřidle jsou 3 %, minimálně však 3 km/h.
Proto byste neměl dostat pokutu za nižší rychlost, než je 57 km/h. A pokud ji dostanete, mělbyste se úspěšně ubránit.
Pozn. jedno měřidlo je radar v obci, druhé měřidlo je váš tachometr a toleranční intervaly SE SČÍTAJÍ.
Takže zmrda zasílajícího flastry za rychlost 54 km/h poslat do prdele.
Musim vas vyvest z omylu. Vy na to jdete technicky, tuhle oblast ale pokryva tzv. pravnicka matematika. Jejim krystalickym projevem je tzv. Henychova veta, ktera pravi, ze 7% z 10000 podpisu plus 8% z dalsich 10000 podpisu je 15%.
Re: jozka
Nemíním se s vámi hádat. Nechal jsem se hodit do správního. Stálo mne to dva dny osobního volna, ale soudruzi dostali hovno namísto škváry, kterou očekávali. Je to jen o ochotě jít do střetu, kterou skoro nikdo nemá.
No, už nevim, ale někde jsem to četl, že většinou rozesílají pokuty až nad 53km/h, ale někde už nad 50 km/h. Zdůvodňuji to tím, že tachometry jsou výrobcem vždy nastavené tak, aby neukazovaly ani při maximální chybě méně – takže při 50 ukazují zhruba 55. Pokud tedy jedete podle tachometru 50, nemůžete (udajně) jet rychleji než 50. Genialní, že?
OT, ale sorry jako, to muselo ven.
Neskutečné prachy, pokračovatele Woody Guthrieho.
https://www.nytimes.com/2020/12/07/arts/music/bob-dylan-universal-music.html
Prý až 300 milionu dolců, tj. asi 7, 5 miliardy korunáčik.
A doma mi hrát na kytaru zakazovali, že prý učiť s, učiť sa, učiť sa. Ať se máš lépe než my.
Paul von Beatles prej kasíruje na tantiemach každoročně 20 mega dolců. No ale on má velkou rodinu, ta taky něco stojí….:-D
Žít v našich časech Mozart, tak udělá deal za několik miliard dolců.
Nebo autor americké hymny. 😀
Ale znát, natož ho obdivovat po staletí bude jen jeho rodina. A bůhví jestli jeho nebo ty dolary a jestli do konce života jeho, nebo těch dolarů 🙂
Po mě šel stát i bez demonstrace. Teď mi můžou tak sebrat důchod.
Mnozí úředníci i poblitici kolaborují s mezinárodním ž…/parazitem/ kazisvětem.
Ach jo!
Vidláku, Vidláku…
Copak dělal ti vaši pseudorádcové, když si ani neuměli přečíst sazebníku pokut za dopravní přestupky?
Btw. porušení zákazu vjezdu není bodováno, stejně tak porušení zákazu zastavení a stání. Od tohoto přestupku pak velmi snadno „utečete“ když označíte vozidlo jako nezpůsobilé jízdy a prokážete při pozdějším vyšetřování přestupku, že jste v době zjištění již zavolali odtahovou službu.
Stejně tak může býti nezpůsobilým řidič, protože zákon zakazuje jízdu i člověku, který právě onemocněl či utrpěl nervový otřes. Majitel traktoru tedy může čekati nejen na technický odtah, ale i na příjezd dalšího řidiče.
Pak je na soudruzích, aby vyvrátili tvrzení řidiče či majitele.
A z praxe vím, že se taková věc dokazuje velmi blbě.
Ano, vidláku. Targus to zde psal, že je nutné se připravit na tuto reakci státu.
Těm lidem je nutno pomoci a medializovat, co se děje.
Udělejte sbírku, najměte opravdu dobrého PR odborníka a vyražte do mediálního protiútoku.
Ale musíte si právně krýt záda.
Variantne se nabizi, aby vsichni obvineni ze (zkratkovite) spatneho parkovani udali stejneho ridice. Urad by tak vsechny tyto prestupky musel sloucit a resit v ramci spolecneho rizeni.
Bohuzel v novele doslo k navyseni max. vyse pokuty ve spolecnem rizeni snad na 20kKc…. nicmene pri tomhle poctu „spatne parkujicich“ to muze byt moznou strategii ke zmirneni dopadu.
Doporucil bych nahrat anonymizovane pisemnosti na 30kmh.cz a probrat tam strategii obrany.
Koneckoncu kuci tam znaji i spravni rad a muzou pomoci zajistit, aby i v nedopravni problematice byly dodrzeny spravne procesni postupy a ourady zaukolovat tak, aby meli mene casu skodit jinym.
Samozrejme takove castky u lidi mohou vyvolat nepovinnou solidaritu. Cislo uctu na myzemedelci.cz porad funguje?
Před nemnoha lety, napsali vápnem, (smyje to déšť), na náměstí, kluci co si mysleli že prosadí přímou demokracii v Prahe protest a naúčtovali jim 150 000.
Vy prostě nejste doftipný. Máte si postavit stanové město u Prahy. Nebo u žlutého špendlíku na zahradě (Vyšehrad). Odtud posílat ultimáta. Jenže vy jako poslední prosťáčci nemáte sečtený ani potřeby národa, jedete jen na dotace pro traktorysty. Pár Filomén s Pandrohalama nás nezachrání. Celé to je pryč. Neplodné , nefunkční.
Vidláku, jako v tom filmu s Jeanem Gabinem:
„Dej pokoj, já už jsem přispěl“.
Jsme v p***** monsiore
Jak už jsem jednou psal,všechno zaznamenat, popřípadě doklady ověřit, jednou se ty. pokuty,nevyplacene dotace,budou soudně vymáhat po státu zpět.
Vzbouřit se musi všichni najednou, jinak je to k ničemu. S minivzpourami si represivní aparát snadno poradí. Proč myslite, že je v čele odborů opět Středula? Proč myslite, že ANO vytrubuje, že s SPD ani na toaletu? Proč myslite, ze Fiala zahájil svoji „spanilou jizdu“ v centrale CIA?
A na čem myslite že pracuje BISka? Na odhalování ruských špionů? Houbles. Na zakládání dalšich a dalších mimoparlamentních politických subjektů. A na tom, aby se tyto subjekty pokud možno sežraly navzájem.
pardon, chtěl jsem to dát jako normální ořispěvek, ale trefil jsem vedle ….
No tak dej k dobru 4 artikuly….
Jinak to bude k ničemu.
Artikuly nechám na jiných, ale mohu půjčit dvoje vidle 🙂
Cena odvahy.
Nebo lepcejsi. Cena od vahy.
Potize rustu ,kriceli rudopravni komunisti , rust potizi kriceli sme nazpet ,
ale nebylo nas slyset. S rizikem poburovani..
Dotovaným mikrofotovoltaikám (srovnej s mikropivovary) mají umožnit pouze 50 % – ní prodej do sítě.
Docela by mě zajímalo, zda se to bude týkat i megafotovoltaik…..
Dotace na fotovoltaiku z našich kapes činili cca 300 miliard kaček a dodávky do sítě činily 3% naší potřeb el. energie. Jen tak dále! Za ty prachy by se dalo postavit několik bloků kernkraftwerke. Naši kamarádi z Dojčlandu odstavili svoje atomové elektrárny a genius Signalista blouzní o postavení 4 bloků nových kernkrtaftwerke, tudíž za naše prachy budeme dodávat přes burzu v Lipsku naši el. energii a zpětně si část za nemalý obolus nakoupíme pro naše potřeby a s ostatní energií budeme saturovat (za naše investiční prachy) naše protektory. A tak si tady žijeme.
No ale každopádně jsou zatím nejdál, od roku 1990. S přípravou nových bloků JE.
To nelze Fialově vládě upřít.
Rusové jsou politicky neprůchodní (v Maďarsku ale jsou /je to údajně na dluh, věřitelem má být Rusko/, dokonce s bumažkou od EK a se spoluúčastí západních firem) , dle mého by to měla dostavět korporace z EU. Když už.
Nijak neobhajuji fotovoltaický byznys.
Ostatně ta megaúložiště jaksi zaostávají, Škvorecký v jedné své povídce popisuje, jak se jeden sumec zadávil jiným…..
Kde jsou nejdál? Už alepoň poklepali na základní kámen?
Já už jsem si poklepal na čelo.
Už máme podepsánu (alespoň rámcově) nějakou smlouvu o výstavbě nových bloků? Nemáme nic!
Signalista se určitě vrátí od dědy Bideta se smlouvou od Westinghause, která je na pokraji krachu a nikde nic nestaví. A větrníky, slunečníky a měsíčníky mohou být jen doplňkové zdroje, když fouká, svítí naše životodárná hvězda a měsíc bude v úplňku.
Potrebuje bida nakej prispevek vod nas vsech na ty jeho volby.
Naky zbrane zakoupeny vyhodne , ale pro ukra , nebo pro jiny potrebny ,
taky pomuzou..Prece si volby nekoupi ze svyho..
Můj názor je za současné vlády nic nepodepisovat.
Byl by to jen tunel, jako ty f35.
Dotace jsou základním nástrojem pro řízení společnosti. Bylo to v té neveřejné brožuře.
Jakou pálku dostali ti zemědělci v Bruseli nebo Štrasburku?
Je-li člověk sám (nebo je jich jen hrstka), je v řiti.
Je-li jich několik stovek, je v řiti vrchnost.
Všechny zavřít, ani pokutovat nemůžou.
Na kazdyho dojde. Nejvetsi tresty sou na ty , co sou pro spolecnost nejvic dulezity
a prospesny..Zadny milosti.
Basnik J.Wolker napsal kdysi pohadku, O milionari ,ktery ukradl slunce..Kupodivu.
Ted miliardar gates chce nasi zemi oddelit od slunce. A nam vsem slunce tak ukrast..
Zemi nam zpustosit../Covid se mu predtim neosvedcil ,trochu pomohlo ockovani/./.
Vidlak je neco jako Otec vlasti. Nebo tak.
Vidi a registruje ,informuje narod na vsechny nedostatky , problemy a
stara se, aby je vsechny sepsal, na pozdejsi napravu uplne vseho..
Zdravím Vidláku,
Děkuji za dnešní info o stavu a držím palce ať vytrváte.
komunista Štěpán vám říkal, že jste (naivní jako) děti a že budete otroky ve vlastní zemi
měl pravdu
Rockeffeler foundation s dalšími filantropy vám chystají vše sebrat pod rouškou ochrany klimatu – včetně vašich životů, protože neužitečného dobytka není moc potřeba a vaše uhlíková stopa by měla býti nulovou
cinkání se vyplatilo, gratuluji
Složení vzduchu
Náš okolní vzduch je tvořen směsí různých plynů: dusík (N2) = 78,08 % kyslík (O2) = 20,95 % argon (Ar) = 0,93 % • oxid uhličitý (CO2) = 0,04 %
Kdo zaplatil rijnovou revoluci a Lenin s Trockym potom splaceli zpet i s urokama,
Stalin zase splacel ekonomickym plundrovanim..
Kdo vi co znamena jmeno Dzuga a shvili , vi vic..
Kdo ze statu udelal ostnatym dratem a vezemi s kulometu hlidany ghetta a koncentraky …
Prave miliardari , si na to komunisty a sidebolseviky najmuli..
Varovani komunistu vo kapitalistech a jejich zvotrocovani pak vyzniva pravdive ,
ale zaroven dost pokrytecky..
Do naruce cekajicich na svou korist chamtivcu nas uvrhli prave jejich tajny sluzby,
aby si nikdo vcas nevsim..
Re: Anonym
Jo,jo, Koba musel splácet. Akorát že si půjčoval na rozumné věci a podařilo se mu zmodernizovat zemi za desetinu času, který na industrializaci takových rozměrů potřeboval Kolektivní Západ.
To je ten rozdíl, milý Anonyme.
Zkriminalizovaní otroci v gulazích ho vyšli levněji než placení zaměstnanci. Takže Koba hodně ušetřil. Účel posvětil prostředky.
Akorát ti zotročení-mrtví na to nejspíš nahlíželi jinak.
Bohužel nevyšli. Jinak by tam měli ten gulag dodnes.
Gulag zavřeli, protože byl ekonomicky ztrátovej.